Πέμπτη 2 Νοεμβρίου 2023

Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΡΟΤΣΙΛΝΤ ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΥΤΙΚΩΝ ΕΛΙΤ, ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΑΥΤΩΝ ΓΙΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ, Η ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΣΙΩΝΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ ΙΔΕΟΛΟΓΙΩΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ΚΑΙ ΠΙΟ ΤΟ ΠΙΘΑΝΟ ΤΟΥΣ ΤΕΛΟΣ

 Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΡΟΤΣΙΛΝΤ ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΥΤΙΚΩΝ ΕΛΙΤ, ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΑΥΤΩΝ ΓΙΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ, Η ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΣΙΩΝΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ ΙΔΕΟΛΟΓΙΩΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ΚΑΙ ΠΙΟ ΤΟ ΠΙΘΑΝΟ ΤΟΥΣ ΤΕΛΟΣ

Γράφει ο ΑΛΩΠΗΞ

Όπως είναι γνωστό, από την αρχή της ανθρώπινης ιστορίας με την δημιουργία των κρατών και του πολιτισμού, δημιουργήθηκαν πολλές ελίτ, οικονομικές, πολίτικες και θρησκευτικές, οι οποίες είχαν ως στόχο τον έλεγχο των κατάλληλων μηχανισμών για τον έλεγχο των κοινωνιών τους και την δημιουργία Αυτοκρατοριών (https://alophx.blogspot.com/2017/11/blog-post_22.html, https://alophx.blogspot.com/2018/11/blog-post_19.html, https://alpha.blogspot.com/2022/06/blog-post_17.html, https://alophx.blogspot.com/2017/09/blog-post_20.html).


[Ήδη από την Αρχαιότητα, αλλά και στον Μεσαίωνα, οι ελίτ των μοναρχών και των αριστοκρατών φρόντιζαν οι λαοί να είναι δούλοι ή δουλοπάροικοι τους, για να καλοπερνούν οι ίδιοι και να τους εμούν σε έλεγχο μέσω ψεύτικων θρησκειών ή ιδεολογιών (https://alophx.blogspot.com/2017/10/blog-post_58.html, https://alophx.blogspot.com/2017/11/blog-post_22.html, https://alophx.blogspot.com/2018/05/blog-post_50.html, https://alophx.blogspot.com/2018/10/20-21.html, https://alophx.blogspot.com/2018/11/blog-post.html)].

Αντίστοιχα στις μέρες μας, τέτοιου είδους ελίτ, είναι αυτές της Δύσης, οι οποίες ελέγχονται σχεδόν πλήρως από την οικονομική δυναστεία των Ρότσιλντ (https://www.pronews.gr/thriskeia/648983_i-agnosti-istoria-ton-rothchild-anamesa-stoys-aiones-foto/, https://www.tilestwra.com/o-theos-toy-chrimatos-echei-onoma-kai-legetai-rotsilnt/, https://www.logiosermis.net/2016/08/blog-post_13.html). Η δυναστεία αυτή ξεκίνησε το 1.743 μ.Χ. στην Φρανκφούρτη από τον Άμσελ Μάουρερ Ρότσιλντ και τον γιο του Μάγιερ Άμσελ Ρότσιλντ, ο οποίος πρόσθεσε το επίθετο Ρότσιλντ (από τις Γερμανικές λέξεις «Rotte Schiled», από μία κόκκινη Ρωμαϊκή Ασπίδα που ήταν το σήμα του αρχικού χρυσοχοείου και μετέπειτα «τοκογλυφικού» που το μετέτρεψαν).

[Σε σχέση με την δυναστεία και τους όρους διάδοχης στην δυναστεία των Ρότσιλντ, αυτή έμοιαζε πολλή με αυτή της Σαουδικής Αραβίας μέχρι πρόσφατα, πριν αυτή αλλάξει (https://alophx.blogspot.com/2017/11/n.html), αφού και αυτή ήταν μία πατριαρχία, και μόνο άντρες επιτρεπόταν η διαδοχή, με τον πρωτότοκο γιο του μεγαλύτερου γιου να είναι πάντα αρχηγός οικογένειας, όλοι να έχουν πλήρη πίστη όλων σε αυτόν, ενώ οι γυναίκες δεν θα έχουν κανένα έλεγχο στην ηγεσία της οικογένειας].

Οι ίδιοι αφού πρώτα κατάφεραν με την κερδοσκοπία και δόλια αρπαγή της περιουσίας του πρίγκιπα Γουλιέλμου της Έσσης από επιχειρηματικές επενδύσεις, να αποκτήσουν τεραστία περιουσία και να δημιουργήσουν ένα τεράστιο δίκτυο κατάσκοπων και πληροφοριοδοτών και μία τεράστια επιχειρηματική και τραπεζική Αυτοκρατορία σε όλη την Ευρώπη (https://alophx.blogspot.com/2018/05/blog-post_1.html, https://alophx.blogspot.com/2018/05/blog-post_88.html, https://alophx.blogspot.com/2018/04/blog-post_24.html, https://alophx.blogspot.com/2018/05/blog-post_55.html).

[Ουσιαστικά, με τον τρόπο αυτό ξεκίνησε «Η Δυναστεία του κακού» των Ρότσιλντ.

Οι δε τοκογλύφοι, νεόπλουτοι και προαγωγοί ακόμα Ρότσιλντ ανέβηκαν στην ουσία στην εξουσία με απάτες, βία και δολοπλοκίες/συνομωσίες, όπως ακριβώς και στην διάσημη τηλεοπτική σειρά «Game of Thrones», ο νεόπλουτος, τοκογλύφος και προαγωγός ακόμα Μπάλις, ενώ ο ίδιος και άλλοι συνωμότριές σαν αυτόν (Βαρύς, Παισέλ, Κάιμπουρν, Λάρυς Στρονγκ), έλεγχαν χάρις στον πλούτο και το κατασκοπευτικό τους δίκτυο την περιοχή τους Γουέστερος (όπως ακριβώς και οι Ρότσιλντ με τον ίδιο τρόπο την Ευρώπη, την Αμερική και πολλά κράτη της γης).

Επίσης αυτοί (όπως και οι Ρότσιλντ) χρηματοδοτούσαν και τις δύο πλευρές των αντίπαλων, δίνοντας τους πληροφορίες και κερδίζοντας ισχύ και χρήματα, για την εξυπηρέτηση των συμφερόντων τους, με άμεση συνέπεια και την πολιτική, εκτός της οικονομικής και κοινωνικής ανόδου της οικογένειας τους, κάνοντας πολλούς μονάρχες ή ηγέτες υποχείρια και μαριονέτες τους, αν και οι ίδιοι ήταν ως επί το πλείστον αλλοεθνείς (π.χ. Μπάλις από Μπράβος, Βαρύς από Έσσος, Ρότσιλντ Χαζάροι «Εβραιοι»-https://aperopia.fr/02-2023/mystikes-etaireies-enantion-politismoy-kai-anthropotitas-meros-3o/).

[Το δε Temdeg, ήταν σύμβολο των Χαζάρων Tengrist (Σβάστικα). Khan Tengri, το ιερό βουνό του Tengrism, ένα όνομα που στα Καζακικά σημαίνει «Άρχοντας του Ουρανού», το ψηλότερο βουνό στο Καζακστάν, υψόμετρο 7.010 μ., 23.000 πόδια.

Το δε πεντάκτινο αγρό λέγεται ότι εκτός των άλλων συμβολίζει τα πεντάλ παιδιά του Μάγιερ Άμσελ Ρότσιλντ, αλλά και την πενταρχία του σκότους].

Ότι ακριβώς έκανε και η τράπεζα του Μπράβος, κάτι σαν την Γκόλντμαν Σαχς και την Μπλακ Ροκ στις μέρες μας, η οποία χρηματοδότησε κάθε πλευρά της σύγκρουσης (π.χ. Στάνις, Σέρσει, Ρενύρα, Άεγκον Β΄, Νυχτερινή Φρουρά,  Ντάνυ κ.λ.π.) με τοκογλυφικά δάνεια για την εξυπηρέτηση των συμφερόντων της και την άνοδο των κερδών της.

Όπως ακριβώς και στην τηλεοπτική σειρά «Άντορ», ο μεγαλοτραπεζίτης Davo Sculdun χρηματοδότησε την τότε Γερουσιαστή Μον Μόνθμα για προσωπικά ανταλλάγματα κοινωνικής ανόδου και στην ιεραρχία του πλανήτη τους, με την προσπάθεια σύναψης γάμου του γιου του με την κορη της Μόνθμα.

Η δε άνοδος των Ρότσιλντ στην εξουσία της Ευρώπης της Δύσης και του κόσμου μοιάζει και με αυτή των Γερμανών βαρβάρων στην Δυτική Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία (https://alophx.blogspot.com/2016/12/406.html, https://alophx.blogspot.com/2016/09/v-behaviorurldefaultvmlo_96.html, https://alophx.blogspot.com/2019/09/blog-post_8.html, https://alophx.blogspot.com/2020/01/blog-post_27.html), αφού και οι δύο εισέβαλαν στις περιοχές αυτές και αρπάξαν την εξουσία, τον πλούτο, την οικονομία και την γη των λαών με βία και απάτες, σκότωσαν παμπ όλους και λεηλάτησαν περιουσίες, ενώ το τέλος τους μπορεί να είναι κοινό με την κατάκτηση και εξόντωση τους από άλλους λαούς ή και από επανάσταση των σκλαβωμένων, όπως στην Γαλλική που οι απόγονοι των Γαλατών επαναστάτησαν και εξόντωσαν τους Φράγκους κατακτητές (https://alophx.blogspot.com/2018/04/blog-post_81.html).

Νέοι Άτιτλες είναι ήταν και οι Ουννοι, οι Γερμανοί και οι Χαν (άρθρα), οι οποίοι με τις πράξεις τους έστρεψαν τους πάντες εναντίον τους και έπεσαν με αγροί τρόπο από τους εχθρούς τους που τους εκδικήθηκαν άγρια και τους κατέστρεψαν στο τέλος, όπως ακριβώς και οι Πέρσες, οι Μήδοι και οι Σκύθες τους καταπιεστές τους Ασσύριους.

Παράλληλα, η πτώση των Ρότσιλντ θα θυμίζει την πτώση και άλλων ισχυρών οικονομικών ελίτ και τραπεζιτών, οι οποίοι εκτός από την οικονομική τους επιρροή και έμμεσο έλεγχο των ισχυρότερων μοναρχών της εποχής, κατάφεραν να αποκτήσουν πολλές φορές και μεγάλες πολιτικές και θρησκευτικές θέσεις.

Τέτοιοι ήταν οι Φούγκερ που δάνειζαν χρήματα στον Γερμανό Αυτοκράτορα του Α’ Ράιχ Κάρολο τον Ε΄ Κουίντο, οι Μέδικοι στην Φλωρεντία, οι οποίοι δάνειζαν το Α΄ Ράιχ, την Γαλλία και άλλες χώρες (ενώ  οι ίδιοι έγιναν μεγάλοι Δούκες/τύραννοι της πόλης αυτής και έγιναν δυναστεία, ενώ αλλά δύο μέλη τους πάπες της Ρώμης), αλλά και οι Βενετοί τραπεζίτες, εκ των οποίων κάποιοι έγιναν και Δόγηδες και δάνειζαν όλες της Μεγάλες Δυνάμεις της εποχής, ακόμα και την Ρωμανία από κάποιο χρονικό διάστημα και μετά (https://alophx.blogspot.com/2018/11/blog-post_13.html).
Οι Φούγκερ χρηματοδοτήσαν την εξαγορά των εκλεκτόρων για άνοδο στην εξουσία στον θρόνο του Α΄ Ράιχ των Αψβούργων, όπως και τους πολέμους τους, όπως έκαναν πριν από αυτούς οι Μέδικοι και οι Βενετοί, αλλά και οι Ρότσιλντ μετά από αυτούς

Ο Steinberg ανήκει σε μια ομάδα ιστορικών που συνδέονται με τον οικονομολόγο Lyndon Larouche. Έχουν εντοπίσει αυτή την μάστιγα στην μετανάστευση της Βενετικής εμπορικής ολιγαρχίας στην Αγγλία πριν από περισσότερα από 300 χρόνια.

Αν και οι ιστορικοί Larouche δεν το λένε αυτό, φαίνεται ότι πολλά μέλη αυτής της ολιγαρχίας ήταν Εβραίοι. Ο Σεσίλ Ροθ γράφει: «Το εμπόριο της Βενετίας συγκεντρώθηκε σε συντριπτική πλειοψηφία στα χέρια των Εβραίων, των πλουσιότερων της εμπορικής τάξης» ( Η Ιστορία των Εβραίων στην Βενετία, 1.930 μ.Χ.). Όπως επισημαίνει ο William Guy Carr στο Pawns in the Game, τόσο ο Oliver Cromwell όσο και ο William of Orange χρηματοδοτήθηκαν από Εβραίους τραπεζίτες.

Η Αγγλική Επανάσταση (1.649 μ.Χ.) ήταν η πρώτη από μια σειρά επαναστάσεων που σχεδιάστηκαν για να τους δώσουν παγκόσμια ηγεμονία. Η ίδρυση της Τράπεζας της Αγγλίας από τον William το 1.694 μ.Χ. ήταν το επόμενο κρίσιμο βήμα. Πίσω από την πρόσοψη, η Αγγλία είναι ένα «Εβραϊκό» κράτος για πάνω από 300 χρόνια.(σελ. 20-24).

Οι Εβραϊκές τραπεζικές οικογένειες έκαναν πρακτική να παντρεύουν τους απογόνους τους με σπάταλους Ευρωπαίους αριστοκράτες. Στον Εβραϊκό δίκαιο, ο μικτός απόγονος μιας Εβραϊκής μητέρας είναι Εβραίος (Οι άνδρες κληρονόμοι παντρεύονται Εβραίους, αν και ο Victor και ο Jacob Rothschild αποτελούν εξαιρέσεις).

Για παράδειγμα, το 1.878 μ.Χ. η Hannah Rothschild παντρεύτηκε τον Λόρδο Rosebery. που αργότερα έγινε πρωθυπουργός. Το 1.922 μ.Χ. ο Louis Mountbatten, θείος του πρίγκιπα Φιλίππου και ξάδερφος της βασίλισσας παντρεύτηκε την εγγονή του Εβραίου τραπεζίτη Ernest Cassel, ενός από τους πλουσιότερους άνδρες στον κόσμο.

Μέχρι τις αρχές του 1.900 μ.Χ., είχαν απομείνει πολύ λίγες οικογένειες αγγλικών αριστοκρατών που δεν είχαν παντρευτεί με Εβραίους.  Ειπώθηκε ότι, όταν επισκέφτηκαν την Ήπειρο, οι Ευρωπαίοι έμειναν έκπληκτοι βλέποντας άτομα με όψη Εβραίων με Αγγλικούς τίτλους και προφορά.

Σύμφωνα με τον LG Pine, τον εκδότη του Burke’s Peerage , οι Εβραίοι “έχουν συνδεθεί τόσο στενά με την Βρετανική ομοτιμία που οι δύο τάξεις είναι απίθανο να υποστούν απώλεια που δεν είναι αμοιβαία.

Τόσο στενά συνδεδεμένοι είναι οι Εβραίοι και οι άρχοντες που ένα πλήγμα εναντίον των Εβραίων σε αυτή την χώρα δεν θα ήταν δυνατό, χωρίς να τραυματιστεί και η αριστοκρατία» ( Tales of the British Aristocra.cy 1.957 μ.Χ., σελ. 219).

Αν δεν είναι Εβραίοι από επιγαμίες, πολλοί Ευρωπαίοι αριστοκράτες θεωρούν τους εαυτούς τους απόγονους των Βιβλικών Εβραίων. Οι Αψβούργοι έχουν σχέση γάμου με τους Μεροβίγγειους που ισχυρίζονται ότι είναι απόγονοι της Φυλής του Βενιαμίν.

Μας έχουν διδάξει ότι ο Θεός είναι νεκρός και ο άνθρωπος είναι απλώς ένα φανταχτερό ζώο χωρίς θεϊκή ψυχή. Ο πολιτισμός σήμερα τείνει να αρνείται πρότυπα, ιδανικά και στόχους κάθε είδους. Αντίθετα, μας ταΐζουν μια ατελείωτη δίαιτα με πριονίδι – ασήμαντα πράγματα, μηδενισμό και διαφθορά.

Επιπλέον, πολλοί αριστοκράτες ανήκουν στο Κίνημα του «Βρετανικού Ισραήλ» που πιστεύει ότι ο Βρετανός κυρίαρχος είναι ο επικεφαλής των Αγγλοσαξονικών «Χαμένων Φυλών» του Ισραήλ και ότι η Αποκάλυψη θα δει την πλήρη ανασύσταση της Βρετανικής Αυτοκρατορίας.

Σύμφωνα με την Barbara Aho, οι Ροδόσταυροι και οι Ελευθεροτέκτονες, που πιστεύουν στον Βρετανικό Ισραηλισμό, έχουν ένα σχέδιο να τοποθετήσουν έναν από την γραμμή αίματος τους στον θρόνο του ανακατασκευασμένου Ναού στην Ιερουσαλήμ. Αυτή η τοποθέτηση ενός ψεύτικου μεσσία τον οποίο ο κόσμος θα λατρεύει ως Χριστός έχει σχεδιαστεί προσεκτικά και εκτελεσθεί επί πολλούς Αιώνες.

Σύμφωνα με τον Barry Chamish, “δεν θα υπήρχε σύγχρονο κράτος του Ισραήλ χωρίς τον Βρετανικό Τεκτονισμό. Στην δεκαετία του 1.860 μ.Χ., το Βρετανο-Ισραηλινό κίνημα ξεκίνησε από τον Τεκτονισμό. Στόχος του ήταν να ιδρύσει ένα Εβραιο-μασονικό κράτος στην τουρκική επαρχία της Παλαιστίνης.

Αρχικά, Βρετανικές Εβραϊκές μασονικές οικογένειες όπως οι Rothschild και οι Montefiores παρείχαν το κεφάλαιο για την κατασκευή της υποδομής για το αναμενόμενο κύμα μετανάστευσης. Ωστόσο, το να δελεάσουν τους Εβραίους στο Ισραήλ αποδείχτηκε δύσκολο. Απλώς, τους άρεσε πολύ η Ευρωπαϊκή ζωή για να την εγκαταλείψουν Έτσι η Ευρώπη έπρεπε να μετατραπεί σε εφιάλτη για τους Εβραίους».

Φαίνεται ότι μια κλίκα σαν βαμπίρ κατευθύνει τον κόσμο. Αυτή η μυστικοπαθής κλίκα αντιπροσωπεύεται από τους κυρίαρχους πολιτικούς, οικονομικούς και πολιτιστικούς μας θεσμούς. Η δυτική κοινωνία έχει ανατραπεί και ο δυτικός πολιτισμός έχει χρεοκοπήσει. Η δημοκρατία είναι μια μορφή κοινωνικού ελέγχου και τα μέσα μαζικής ενημέρωσης/εκπαίδευση είναι συστήματα κατήχησης.

Ουσιαστικά το πρόβλημα συνοψίζεται στο αν πιστεύουμε ότι ο άνθρωπος δημιουργήθηκε κατ’ εικόνα Θεού και έχει την υποχρέωση να ανυψώσει τον εαυτό του σε ένα υψηλότερο επίπεδο αλήθειας, ομορφιάς και δικαιοσύνης. Φυσικά, οι μονοπώλιοι θέλουν να ορίσουν την πραγματικότητα σύμφωνα με τα δικά τους συμφέροντα (https://attikanea.info/%CE%B7-%CE%B5%CE%B2%CF%81%CE%B1%CF%8A%CE%BA%CE%AE-%CF%83%CF%85%CE%BD%CF%89%CE%BC%CE%BF%CF%83%CE%AF%CE%B1-%CE%B5%CE%AF%CE%BD%CE%B1%CE%B9-%CE%BF-%CE%B2%CF%81%CE%B5%CF%84%CE%B1%CE%BD%CE%B9/)]. 

Παράλληλα, ο Μάγιερ Άμεσέ Ρότσιλντ έστειλε τους έξι γιους του να δημιουργήσουν τράπεζες και να πάρουν την οικονομία των σημαντικότερων κρατών και πρωτευουσών της εποχής, σε Λονδίνο, Νάπολη, Βιέννη, Μαδρίτη, Παρίσι και ένας έμεινε στην Φρανκφούρτη, που ήταν και η αρχική έδρα των Ρότσιλντ.

Με τον τρόπο αυτό κατάφερε μέσω των Ναπολεόντειων Πολέμων αρχικά να έχουν τεράστια κέρδη από την χρηματοδότηση με τοκογλυφικά δάνεια τις πλευρές όλων των εμπολέμων, ενώ εκτός αυτών είχαν την οξυδέρκεια να αρχίσουν από τότε να χρηματοδοτούν κάθε πλευρά στο πολιτικό σύστημα της Βρετάνιας και της Γαλλίας αρχικά, αριστερούς και δεξιούς, προκειμένου οποίος και να κέρδιζε, αυτοί να ήταν με την πλευρά των νικητών.

[Από την αριστερά και τους Ιακωβίνους της Γαλλικής Επανάστασης προήλθαν η αριστερά, οι σοσιαλιστές και οι κομμουνιστές και οι αναρχικοί, ενώ από την δεξιά τα δεξιά κόμματα, τα πατριωτικά κόμματα και η ακροδεξιά και οι εθνικιστές, όπως και οι φασίστες και οι ναζιστές, ενώ και από τα δύο άκρα υπήρχαν λαϊκιστές (https://alophx.blogspot.com/2016/11/blog-post_37.html, https://alophx.blogspot.com/2016/11/blog-post_10.html, https://alophx.blogspot.com/2017/06/blog-post_15.html, https://alophx.blogspot.com/2017/06/blog-post.html, https://alophx.blogspot.com/2018/11/blog-post_28.html, https://alophx.blogspot.com/2018/11/1968-2018.html)].

Από τους νικητές έπαιρναν με τόκους τα δάνεια τους με τεράστιο κέρδος, ενώ οι ηττημένοι εκτός από τα δάνεια στους Ρότσιλντ, πλήρωναν και τις αποζημιώσεις στους νικητές, οι οποίοι τους έβαζαν βαριές όρους για να έχουν χρήματα να πληρώσουν και οι νικητές τα δικά τους δάνεια στους Ρότσιλντ, κάτι που επαναλάβαν εκτός των Ναπολεόντειων Πολέμων, στον Αμερικανικό Εμφύλιο, στους δύο Παγκόσμιους Πολέμους, στον Ψυχρό Πόλεμο, στους οποίους χρηματοδοτήσαν και τις δύο πλευρές κ.λ.π.

Στην Γαλλία, οι Ρότσιλντ αρχικά υποστήριξαν τον Μεγάλο Ναπολέοντα, ο οποίος όντας και μέλος μασονικής στοάς, πίστεψαν ότι θα ήταν πλήρες υποχείριο τους και θα αποκτούσαν πλήρως τον έλεγχο της Κεντρικής Τράπεζας της Αγγλίας και της χωράς, συνεχίζοντάς το καθεστώς του Διευθυντηρίου και του Ροβεσπιέρου με την δίωξη του Χριστιανισμού και της μοναρχίας.

Όμως αυτός μόλις ανέβηκε στην εξουσία, τους έδιωξε από την χώρα και πήρε αυτός πλήρως τον έλεγχο της Βρετανικής οικονομίας, με αποτέλεσμα αυτοί να χρηματοδοτήσουν όλους τους Συνασπισμούς της Βρετάνιας εναντίον τους μέχρι να τον νικήσουν οριστικά στο Βατερλό.

{Το ίδιο έγινε όταν κατάφεραν να ρίξουν και τον Τσάρο Νικόλαο τον Β΄ στην Ρωσία, ανεβάζοντας τους Ρωσοεβραίους Λένιν και Τρόσκι στην εξουσία με πραξικόπημα με χρήματα του Γερμανού Κάιζερ Γουλιέλμου του Β’ των Χοεντσόλερν, μέσω του Γερμανοεβραίου τραπεζίτη και πολιτικού Χέλφαντ Πάρβους και τον Βάρμπουργκ και μέσω της «ΝΕΠ» (της «Νέας Οικονομικής Πολιτικής») του Λένιν να βάλει χέρι στα Ρωσικά πετρέλαια στην Κεντρική Ασία και τον Καύκασο, κάτι που τους αρνιόνταν μόνιμα οι Ρώσοι Τσάροι.

Ο Πάρβους κρατούσε την επαφή μεταξύ τού Γερμανού Κάιζερ, ειδικά μέσω τού Υπουργού εξωτερικών Dr. Zimmerman, με τον Λένιν. Ήταν αυτός που μετέφερε τα γερμανικά χρήματα στους μπολσεβίκους, για να ανατρέψουν ύπουλα την νόμιμα εκλεγμένη κυβέρνηση τού Αλεξάνδρου Κερένσκυ, στην οποίαν συμμετείχαν και οι μπολσεβίκοι.

Όλα αυτά τα επιτεύγματα «πήγαν στράφι» με την άνοδο του Στάλιν στην εξουσία, ο οποίος εξόντωσε τους οπαδούς του Τρόσκι και των πολίτικων του Λένιν και επανεθνικοποίησε την βιομηχανία εκδιώκοντας τους όπως και ο Ναπολέοντας από την Ρωσία.

Τα ίδια έκανε και ο Χίτλερ, ο οποίος αφού ανέβηκε με την βοήθεια τους στην εξουσία, έτσι ώστε να είναι και αντίβαρο στον απείθαρχο Στάλιν, όταν ανάλαβε τον πλήρη έλεγχο της Γερμανίας, εκδίωξε καί αυτός τους Ρότσιλντ και εθνικοποίησε όπως πριν από αυτόν ο Στάλιν και ο Ναπολέοντας την Κεντρική Τράπεζα της χωράς, με αποτέλεσμα οι Ρότσιλντ και οι δυτικοί να στραφούν τόσο εναντίον του με τους Συμμάχους (αν και χρηματοδοτήθηκε πλούσια από τους Ροκφέλερ στον Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο), όσο και του Στάλιν, κάτι που ώθησε αυτούς να δημιουργήσουν μία βραχυχρόνια συμμαχία με το λεγόμενο «Σύμφωνο Μολοτοφ-Ριμπεντροπ»-https://alophx.blogspot.com/2017/02/blog-post_8.html}.

Κατάφεραν να εκδιώξουν με την υποστήριξη των επαναστάσεων του 1.830 μ.Χ. και 1.848 μ.Χ. στην Γαλλία, να εκδιώξουν τους μονάρχες που θήλεα να επαναφέρουν το παλαιό πολιτικό, ιδεολογικό και οικονομικό καθεστώς, το οποίο ήταν εχθρικό στους Ρότσιλντ (https://alophx.blogspot.com/2017/06/1830-1848_26.html, https://alophx.blogspot.com/2016/09/v-behaviorurldefaultvmlo_23.html, https://alophx.blogspot.com/2017/09/blog-post.html, https://alophx.blogspot.com/2017/09/1830.html), μέσα από τον ελεγχόμενο μασόνο και Καρμπονάρο Ναπολέοντα τον Γ΄ και το δημοκρατικό καθεστώς που τον διαδέχθηκε.

Το 1.815 μ.Χ., οι Ρότσιλντ με την γνωστή ψευδή είδηση της δήθεν ήττας των Βρετανών στο Βατερλό (https://www.lavriaki.gr/2012/02/18/%CF%80%CF%8E%CF%82-%CE%BF%CE%B9-%CE%B5%CE%B2%CF%81%CE%B1%CE%AF%CE%BF%CE%B9-%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%AD%CE%BA%CF%84%CE%B7%CF%83%CE%B1%CE%BD-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%BC%CE%B5%CE%B3%CE%AC%CE%BB%CE%B7-%CE%B2/, https://www.lavriaki.gr/2014/10/18/%cf%83%ce%b5-%cf%80%ce%bf%ce%b9%cf%8c%ce%bd-%ce%b1%ce%bd%ce%ae%ce%ba%ce%b5%ce%b9-%ce%b7-%ce%b3%ce%ae-%cf%80%ce%bf%ce%b9%cf%8c%cf%82-%ce%b5%ce%af%ce%bd%ce%b1%ce%b9-%cf%84%ce%bf-%ce%b1%cf%86%ce%b5/, https://www.lavriaki.gr/2012/06/05/%ce%bf%ce%b9-%ce%bf%ce%b9%ce%ba%ce%bf%ce%b3%ce%ad%ce%bd%ce%b5%ce%b9%ce%b5%cf%82-%cf%81%ce%bf%ce%ba%cf%86%ce%ad%ce%bb%ce%b5%cf%81-%ce%ba%ce%b1%ce%b9-%cf%81%cf%8c%cf%84%cf%83%ce%b9%ce%bb%ce%bd%cf%84/), κατάφερε να επιφέρει την κατάρρευση του χρηματιστήριου του Λονδίνου και να εξαγοράσει σε ελάχιστες τιμές όλες τις μετοχές, αποκοτώντας με τον τρόπο αυτό τον πλήρη έλεγχο της οικονομίας της Μεγάλης Βρετανίας (https://alophx.blogspot.com/2018/05/blog-post_1.html). Το 1.822 μ.Χ. οι Ρότσιλντ κατάφεραν να γίνουν και οι διαχειριστές της περιουσίας των παπών (https://alophx.blogspot.com/2018/01/blog-post_3.html).
Οι δε ουγενότοι που ήρθαν ως προσφυγές από την Γαλλία στην Μεγάλη Βρετανία και την Πρωσία του Φρειδερίκου του Μέγα χρησιμοποιήθηκαν ως πράκτορες από αυτούς κατά των Γάλλων, όπως κυρίως από τους τέκτονες (https://alophx.blogspot.com/2020/08/blog-post_10.html.https://alophx.blogspot.com/2016/09/v-behaviorurldefaultvmlo_23.html).
Ο Μιραμπό ήταν μεγάλος ρήτορας της Γαλλικής Επανάστασης (όπως και ο Δαντών), όπως και μέλος μασονικής στοάς και κατέφυγε στην Μεγάλη Βρετανία και έγινε πράκτορας της, όπως και ο Βολτέρος αντίστοιχα ήταν μασόνος και πράκτορας του Φρειδερίκου του Μέγα (και οι δύο προδίδοντας για χρήματα λόγω της άσωτης και σπάταλης ζωής τους), αλλά και οι Σιμών Μπολιβάρ και Σαν Μάρτιν, αφού και αυτοί κατέφυγαν στην Μεγάλη Βρετανία και έγιναν πράκτορες της (https://alophx.blogspot.com/2017/09/blog-post.html, https://alophx.blogspot.com/2020/08/blog-post_10.html, https://alophx.blogspot.com/2016/09/v-behaviorurldefaultvmlo_23.html).
Ο δε Τσώρτσιλ επίσης εκτός άλλων συγγραφέων και πολιτικών έγραψε και αυτός επίσης για μια Εβραϊκή «παγκόσμια συνωμοσία για την ανατροπή όλου του πολιτισμού και την ανοικοδόμηση της κοινωνίας με βάση τα συμφέροντα τους».

[Και όπως ο Άγιος Μέγας Κωνσταντίνος ξεκίνησε από την Βρετανία την πάντα νικηφόρα πορεία του που κατέληξε στην ίδρυση της ένδοξης Αυτοκρατορίας της Ρωμανίας, με τον ίδιο ακριβώς τρόπο και αντιγράφοντας τον Μεγάλο Κωνσταντίνο οι Ρότσιλντ ξεκίνησαν και αυτοί από την Μεγάλη Βρετανία την φρικτή πορεία τους για την ίδρυση της αντι-«Ρωμανίας» με την παγκοσμιοποίηση και την νέα παγκόσμια τάξη (https://www.youtube.com/watch?v=TGxswHpZg0E).
Τόσο ο πάπας της Ρώμης, όσο και οι Ορθόδοξοι θεωρούνταν (ο πάπας όχι πια αφού υποτάχτηκε σε αυτούς) και οι δύο μεγάλοι εχθροί των προτεσταντών Αγγλοαμερικάνων και των σιωνιστών και των μασόνων/τεκτόνων (όπως και οι ισχυρές μοναρχίες που πίστευαν στον Κύριο Ημών Ιησού Χριστό), και για τον λόγο αυτό χρηματοδοτήσαν πολλά κινήματα εχθρικά προς αυτές, έτσι ώστε να περιορίσουν την επιρροή τους.
Αλλά και μέσω επαναστάσεων να διαλύσουν από το χάος ισχυρούς στρατούς, στόλους και τάξεις αξιωματικών, όπως συνέβη στην Γαλλία, Γερμανία και την Ρωσία, αν και η άνοδος του Ναπολέοντα, Χίτλερ και Στάλιν αν και αρχικά φάνηκε ότι τους εξυπηρετούσε, τελικά τους χάλασε τα σχέδια για μία παγκόσμια κυβέρνηση.
Με την προώθηση κοσμικών δικτατορών και τυράννων κάθε ιδεολογίας και την απομάκρυνση έγινε όχι μόνο στην Ευρώπη, αλλά και στην Μέση Ανατολή με την προώθηση των κοσμικών δικτατόρων και ιδεολογιών των μασόνων Νεότουρκων (και Ντονμέδων), όπως και του Κεμάλ και Ρεζά Σαχ σε Τουρκία και Ιράν, όπως και με την εγκαθίδρυση αντίστοιχων δικτατορικών καθεστώτων (με πραξικοπήματα ή εξεγέρσεις/επαναστάσεις) σε Αφρική, Ασία και Λατινική Αμερική, ελεγχόμενων από τους ίδιους, αριστερών, κομμουνιστικών/άθεων, αναρχικών, ακροαριστερών, σοσιαλιστικών, δεξιών, φιλελευθέρων, ακροδεξιών ή ακόμα και ισλαμικών (π.χ. σε Ιράν, Σουδάν και αλλού) κ.λ.π.
Όλα δε αυτά τα καθεστώτα και κυρίως αυτά τα οποία προηγήθηκαν θα αποτελούνται από απάτριδες ξεπουλημένους ηγέτες και διεφθαρμένους, άπληστους, αδίστακτους και φιλόδοξους πολιτικούς, οι οποίοι θα είναι ικανοί να ξεπουλήσουν όχι μόνο την πατρίδα τους και την θρησκεία τους, αλλά ακόμα και την μανά που τους γέννησε για να αποκτήσουν χρήματα, δόξα, εξουσία και ηδονές.
Αυτοί ελέγχονται λόγω των παθών τους, ενώ είναι ευκολά εξαγοράσιμοι αν είναι άπληστοι ή φιλήδονοι ή και εύκολα εκβιάσιμοι αν έχουν διαπράξει κάποιο παράπτωμα (πχ. κοπή χρήματων ιδιωτών και δημοσίου, βιασμούς, χρηματισμού, όργια κ.λπ.), κάτι που δεν συμβαίνει σε ισχυρούς και θρήσκους ηγέτες (μονάρχες και μη, αλλά και σε λαούς), οι οποίοι λόγω της ηθικής τους δύναμης δεν υποκύπτουν σε δωροδοκίες, εκβιασμούς και έλεγχο ξένων πρακτόρων, λαών, επιχειρήσεων και κρατών.
Με την διάλυση δε της παιδείας οι Ρότσιλντ και οι σιωνιστές θα μπορούν να κατευθύνουν την νεολαία οπού οι ίδιοι θέλουν (ιδεολογίες, συμπεριφορές, απόψεις και τρόπο ζωής) και να την κάνουν να τους υπακούει απόλυτα.
Για τον ίδιο ακριβώς λόγο προωθούνται ψευδείς ή και ανακριβείς ιδεολογίες σαν αυτές του δαρβινισμού και του μαλθουσιανισμού, ή της αναρχίας, της αθεΐας και του αγνωστικισμού, όπως και η διάλυση των ηθών και της οικογένειας, γιατί μόνο αν ο ανθρώπους δεν έχει ηθικές παραδοσιακές αξίες και κάπου να σταθεί θα απελπιστεί απόλυτα και θα υποκύψει απόλυτα στα απάνθρωπα σχέδια των παγκοσμιοποιητών εξουσιαστών και των σιωνιστών Ρότσιλντ.
Για τον λόγο αυτό, οι Ρότσιλντ προσπαθούν να εξαγοράσουν και να έχουν τον έλεγχο όλων των βιβλίων, των περιοδικών, των ΜΜΕ, του ιντερνέτ και των ναρκωτικών, όπως επίσης και των κομμάτων και των ιδεολογιών, ελέγχοντας τις ιδεολογίες και τους πολιτικούς, όπως και τους λαούς, χωρίζοντας τους με την μέθοδο «Διαιρεί και Βασίλευε», φέρνοντας τους σε απελπισία για να δεχτούν μία (δήθεν) «Νέα Παγκόσμια Τάξη» στην θέση της «Παλιάς» (που δεν διαφέρει σχεδόν σε τίποτε με την «Νέα»), όπως και να έχουν μία ενιαία θρησκεία και έλεγχο από ελεγχόμενα από αυτούς ιερατεία από την παναιρετική οικουμενιστική πανθρησκεία και την προώθηση αλλότριων ψευδο-θρησκειών, αιρέσων, καθώς και του μυστικισμού και της ειδωλολατρίας.

Ακολασία στις τελετές τους χρησιμοποιούσαν οι αιρετικοί Νικολαίτες, οι Χλίστι και οι Σοδομίτες.

Πίστευαν σε έναν δήθεν «κακό θεό» της Παλαιάς Διαθήκης που δημιούργησε τον κόσμο που δεν ήθελε οι ανθρώπου να έχουν γνώσεις (όπως και ο Δίας στον μύθο του Προμηθέα, από οπού ίσως πήραν την «πιστή» αυτή), ενώ ο κάλος «θεός» ήταν δήθεν «θεός-όφις» της «γνώσης» και της «φωτιάς» οι αιρετικοί Οφίτες, οι Καινίτες, οι Μανιχαίοι (η οποία έγινε επίσημη θρησκεία του κράτους των Ουιγούρων Τούρκων το 762 μ.Χ.), οι Καθαροί, οι Βογομίλοι, οι γνωστικοί, ενώ το ίδιο πιστεύουν και οι μασόνοι (https://alophx.blogspot.com/2018/11/blog-post_13.html, https://alophx.blogspot.com/2020/08/blog-post_10.html).

Ο δε αιρετικός Ελκεσαίος πρώτος «εισήγαγε» το αιρετικό «δόγμα» των διαδοχικών ενσαρκώσεων «Προφητών» στον κόσμο και «εκπροσώπων του θεού» ή «θεούς», το οποίο χρησιμοποίησαν στην συνέχεια ο Μάνης, ο Μωάμεθ, οι θεοσοφιστές της Μπλατάβσκι και οι οπαδοί της πανθρησκείας και της δήθεν «Νέας Εποχής» στις μέρες μας.

Ο δε αιρετικός Μαρκίων διαχώρισε ως δήθεν διαφορετικούς τον κακό «θεό της Παλαιάς Διαθήκης» και τον αδύναμο «θεό της Καινής Διαθήκης», όπως έκαναν και όλοι οι προκάτοχοι του αιρετικοί γνωστικοί, δηλώνοντας ότι δήθεν ο Κύριος Ημών Ιησούς Χριστός δεν ενσαρκώθηκε τάχατες κανονικά, όπως ακριβώς κάνουν στις μέρες μας οι νεοπαγανιστές της ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ της Μεγάλης Βρετανίας και οι νεοειδωλολολάτρες γενικότερα].

Το ίδιο έτος, με το Συνέδριο της Βιέννης (https://alophx.blogspot.com/2016/10/1815-1945.html, https://alophx.blogspot.com/2017/05/blog-post.html, https://alophx.blogspot.com/2017/09/blog-post_49.html), προσπαθήσαν αναρχικά να κάνουν την «Ιερή Συμμαχία» ένα πρώτο είδος «παγκόσμιας διακυβέρνησης Αυτοκρατόρων», κάτι που δεν έγινε χάρις στην παρέμβασή του Τσάρου Αλέξανδρου του Α΄ και η ένωση αυτή πηρέ χάρις αυτόν άλλη μορφή.

{Το ίδιο ακριβώς προσπάθησαν και πάλι αποτυχημένα να δημιουργήσουν, δηλαδή μία παγκόσμια κυβέρνηση με την ΚΤΕ (Κοινωνία των Εθνών) οι Ρότσιλντ μετά τον Α΄ Παγκόσμιο Πόλεμο και με τον ΟΗΕ (Οργανισμό Ηνωμένων Εθών) μετά τον Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο (https://alophx.blogspot.com/2016/09/blog-post_49.html).
Αν δε οι χώρες που χρηματοδοτούν τους παγκόσμιους οργανισμούς όπως π.χ. το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο, τα Ηνωμένα Έθνη (ΟΗΕ), την Παγκόσμια Τράπεζα και το Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ θα κηρύξουν πτώχευση, τότε οι οργανισμοί αυτοί χωρίς χρήματα και υποστήριξη υλική. Τεχνική και προσωπικού θα ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΟΥΝ}.

Εκτός αυτών ο Τσάρος αρνήθηκε να δώσει τον έλεγχο της Κεντρικής Τράπεζας και του εθνικού Ρωσικού νομίσματος στους Ρότσιλντ και αυτή την στάση του Τσάρου ακολουθήσαν και άλλοι μονάρχες στην Ευρώπη, ανατρέποντας τα σχέδια τους για τα κράτη αυτά. Από τότε ξεκίνησε και επισημά η βεντέτα των Ρότσιλντ με την Ρωσία.

{Αυτή η βεντέτα θυμίζει την βεντέτα των Ατρειδών με τους Χάρκονεν στην σειρά «Dune».
Οι Ισραηλινοί μπορεί να πιστεύουν ότι οι ίδιοι εκπροσωπούν τους Ατρείδες, έχοντας κατακτηθεί και χάσει το κράτος τους από τους εχθρούς τους ιστορικά και έφυγαν στην εξορία (από τους Βαβυλωνίους και τους Ρωμαίους, ή και από άλλη δύναμη που θα μπορούσε να τους κάνει το ίδιο και στις μέρες μας).
Και οι Κορρίνο στην περίπτωση αυτή εκπροσωπούν τους Αιωνίους εχθρούς του Ισραήλ, οι οποίοι λένε πολλοί Ισραηλινοί ραβίνοι είναι η Ρώμη και τα διάδοχα κράτη της και οι Χάρκονεν εκπροσωπούνται από τους συγγενείς των Ισραηλινών Άραβες, με τους οποίους οι Ισραηλινοί και οι Ατρείδες βρίσκονται σε πολυετή αιματηρή βεντέτα.
Για τους Ισραηλινούς ο δήθεν «μεσσίας» τους θα έρθει για να καταστρέψει τους εχθρούς τους και να τους κάνει παγκόσμια υπερδύναμη, όπως ακριβώς κάνει με τους Φρέμεν ο δήθεν «μαχντί» Παύλος Ατρείδης στον «Αμμόλοφο».
Και όπως στην σειρά «Game of Thrones» το Kings Landing καταστρέφεται από τον στρατό και τον Δράκο της Ντάνυ Τανγκάριεν και ανοικοδομείται στην συνέχεια, ίσως και η Ιερουσαλήμ να καταληφθεί, καταστραφεί και ανοικοδομηθεί μετά από την κατάκτηση της από την χωρά του Δράκου, την Κίνα (από τους βασιλείς και τους δύο μυριάδες μυριάδων στρατιώτες τους εξ’ Ανατολών Ηλίου που λέει η Αποκάλυψη του Ιωάννη, διακόσια εκατομμύρια στρατός δηλαδή, όσα έλεγε και ο άθεος Κινέζος κομμουνιστής δικτάτορας Μάο ότι θα πρέπει να έχει και η Κίνα σε περίπτωση πλήρης επιστράτευσης της σε έναν Γ΄ Παγκόσμιο Πόλεμο).
Και όπως είναι γνωστό, «Η ιστορία γράφεται από τους νικητές» και με τον τρόπο αυτό ο #Χ, όπως και ο Παύλος Ατρείδης στον «Αμμόλοφο» έβαλαν τους ιστορικούς να εξωραΐσουν την Βασιλεία τους, ενώ αυτοί ήταν σφαγιαστές και γενοκτόνου που χρησιμοποίησαν ακόμα και πυρηνικά όπλα και αφάνισαν άπειρους λαούς και θρησκείες για επιβάλουν παντού τους εαυτούς τους ως δήθεν «θεούς», μαζί με την προσωπολατρία τους.
Οι γεροί διεφθαρμένοι και τυραννικοί δικτάτορες Αυτοκράτορες Σαντάμ ο Δ΄ των Κορρίνο και Πάλπατιν, θυμίζουν κατά πολύ τον γερό διεφθαρμένο Μπάιντεν, ενώ όλοι τους έπεσαν και χάλασαν την εξουσία όταν έχασαν συντριπτικά μεγάλους πολέμους που οι ίδιοι ξεκίνησαν}.

Οι Ρότσιλντ χρηματοδοτήσαν και ενίσχυσαν χρηματικά την Μεγάλη Βρετανία την οποία έλεγχαν και τους Γάλλους στον Κριμαϊκό Πόλεμο, ενάντια στους Ρώσους, προκειμένου αυτοί να μην αποκτήσουν τον έλεγχο των Αγίων Τόπων, τους οπούς εποφθαλμιούσαν να αποκτήσουν οι ίδιοι την κατάλληλη στιγμή και για να μην γίνουν οι Ρώσοι εχθροί τους πανίσχυροι.

Την ίδια χρονική περίοδο χρηματοδότησαν και την κατασκευή της Διώρυγας του Σουέζ με τοκογλυφικά δάνεια, τόσο στους Βρετανούς, όσο και στους Αιγύπτιους, χρεώνοντας τους για πολλές δεκαετίες, όπως ακριβώς έγινε στην Ελλάδα με την κατασκευή της Διώρυγας της Κορίνθου, την Γέφυρα Ρίου Αντιρρίου, αλλά και την Εγνατία και την Ιόνια Οδό.

Παράλληλα, οι Ρότσιλντ φρόντισαν για την δημιουργία του λεγομένου «City του Λονδίνου», ενός φορολογικού παράδεισου και οικονομικού, αλλά και ένα ανεξάρτητο μαία στην Αγγλία και τον Λονδίνο κράτος (όπως ακριβώς και το Βατικανό στην Ιταλία μέσα στην Ρώμη ή η Washington DC, μέσα στις ΗΠΑ), στο οποίο συγκεντρωνόταν κεφάλαια χωρίς φόρους, όπως ακριβώς είναι και η Ελβετία στις μέρες μας (https://alophx.blogspot.com/2017/12/blog-post_7.html, https://alophx.blogspot.com/2018/03/blog-post_35.html, https://alophx.blogspot.com/2018/12/blog-post_8.html, https://alophx.blogspot.com/2020/12/blog-post.html).

[Οι 3 πόλεις-.εταιρείες.

Υπάρχουν 3 πόλεις στην γη που δεν υπόκεινται σε εθνική εξουσία, έχουν ξεχωριστούς νόμους, δεν πληρώνουν φόρους, έχουν την δική τους αστυνομική δύναμη και ακόμη και κατέχουν τη δική τους σημαία «ανεξαρτησίας». Αυτές οι 3 πόλεις ελέγχουν την εξουσία την οικονομία, και τις στρατιωτικές επιθέσεις Οι 3 πόλεις είναι στην πραγματικότητα εταιρείες ……Οι 3 πόλεις είναι……

1 The City of London (Η Πόλη του Λονδίνου)

2 Η Washington DC (Η Περιφέρεια της Κολούμπια)

3 Το Βατικανό.

Μαζί ελέγχουν τους πολιτικούς, τα δικαστήρια, τα εκπαιδευτικά ιδρύματα, την προμήθεια τροφίμων, τους φυσικούς πόρους, τις εξωτερικές πολιτικές, τις οικονομίες, τα μέσα ενημέρωσης και την ροή χρημάτων των περισσότερων εθνών καθώς και το 80% του συνολικού πλούτου του κόσμου. Ο στόχος τους είναι να δημιουργήσουν την παγκόσμια κυβέρνηση, μια παγκόσμια δικτατορία.

1 The City of London στεγάζει…… Την Τράπεζα της Αγγλίας την οποία ελέγχει Ο Rothschild.

Τους Lloyds του Λονδίνου….Το Χρηματιστήριο του Λονδίνου….Όλες οι Bρετανικές τράπεζες Τα υποκαταστήματα 384 ξένων τραπεζών…..70 τράπεζες των ΗΠΑ. Την έδρα του Παγκόσμιου Τεκτονισμού….. την Έδρα για το παγκόσμιο καρτέλ χρημάτων γνωστό ως “THE CROWN”.

Η βασίλισσα αναφέρεται στο City of London Corporation ως «εταιρεία», αλλά είναι γνωστό ως The CROWN…..Τα Ανάκτορα του Μπάκιγχαμ βρίσκονται στο Λονδίνο αλλά όχι στο City of London, διότι το CITY δεν είναι μέρος της Αγγλίας!!!

Το City of London ελέγχει άμεσα και έμμεσα όλους τους δημάρχους, συμβούλια, περιφερειακά συμβούλια, πολυεθνικές και διεθνικές τράπεζες, εταιρείες, δικαστικά συστήματα (μέσω του Old Bailey, Temple Bar και του Royal Courts of Justice στο Λονδίνο).

Ελέγχει άμεσα και έμμεσα το ΔΝΤ, την Παγκόσμια Τράπεζα , Vatican Bank (μέσω της NM Rothschild & Sons London , την European Central Bank, την Federal Reserve των Ηνωμένων Πολιτειών (η οποία ανήκει ιδιωτικά και κρυφά ελέγχεται από οκτώ ελεγχόμενες από την Βρετανία), η Τράπεζα Διεθνών Διακανονισμών στην Ελβετία, Επίσης, ελέγχεται από Βρετανούς και επιβλέπει όλες τις τράπεζες σε όλο τον κόσμο, συμπεριλαμβανομένων των δικών μας και την Ευρωπαϊκή Ένωση και τον Οργανισμό Ηνωμένων Εθνών.

Το Crown ελέγχει το παγκόσμιο χρηματοπιστωτικό σύστημα και διοικεί τις κυβερνήσεις όλων των χωρών της Κοινοπολιτείας, και πολλά «Δυτικά» κράτη….. Υπάρχουν δύο Crown στην Αγγλία, το ένα είναι η Βασίλισσα Ελισάβετ Β ‘ το άλλο Crown (στέμμα) στο City of London αποτελείται από μια επιτροπή 12 τραπεζών με επικεφαλής την Τράπεζα της Αγγλίας ( House of Rothschild ) και κυριαρχούν στον κόσμο από το ανεξάρτητο κυρίαρχο κράτος των 677 στρεμμάτων το γνωστό ως The City of London , ή απλά «The City».

2 Washington DC.

Η Ουάσιγκτον DC δεν είναι μέρος των ΗΠΑ !!! Η DC έχει την δική της σημαία και το δικό της ανεξάρτητο σύνταγμα, η σημαία της Washington DC είναι άσπρη με 2 κόκκινες γραμμές και 3 αστέρια (τα 3 αστέρια που δηλώνουν Washington DC, Πόλη του Βατικανού και City of London).

Το Σύνταγμα της Washington DC δεν έχει καμία σχέση με το Αμερικανικό Σύνταγμα!!! Ο νόμος του 1.871 μ.Χ. που πέρασε από το Κογκρέσο δημιούργησε μια ξεχωριστή εταιρεία γνωστή ως ΗΝΩΜΕΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΙΕΣ & εταιρική κυβέρνηση. Έτσι, η DC ενεργεί ως Εταιρεία μέσω του Νόμου.

Το 1.913 μ.Χ. το Ομοσπονδιακό Αποθεματικό πέρασε από το Κογκρέσο των ΗΠΑ παρέχοντας τα αποθέματα χρυσού και αργύρου της Αμερικής και τον απόλυτο έλεγχο της οικονομίας της Αμερικής στους τραπεζίτες του Rothschild. Το Federal Reserve είναι ένα ιδιόκτητο τραπεζικό σύστημα που δεν ανήκει στην Αμερική ή τους Αμερικανούς!!!

Ο Πρόεδρος των ΗΠΑ δεν είναι τίποτα περισσότερο από μια φιγούρα για τους κεντρικούς τραπεζίτες και τις διεθνικές εταιρείες – και οι δύο ελέγχονται από τον Τεκτονισμό και από το City of London, από το σπίτι του παγκόσμιου χρηματοπιστωτικού συστήματος.

3 Η Πόλη του Βατικανού…

Δεν είναι μέρος της Ιταλίας ή της Ρώμης, Ο πλούτος του Βατικανού περιλαμβάνει επενδύσεις με τους Rothschilds στην Βρετανία, την Γαλλία και τις ΗΠΑ, καθώς και με εταιρείες πετρελαίου και όπλων. Τα δισεκατομμύρια του Βατικανού λέγεται ότι ανήκουν στην ελεγχόμενη «Rothschild» Bank of England και την US Federal Reserve Bank.

Η καθολική εκκλησία είναι η μεγαλύτερη οικονομική δύναμη, συσσωρευτής πλούτου ιδιοκτησίας. Κατέχει περισσότερο υλικό πλούτο από οποιαδήποτε τράπεζα, εταιρεία, ή κυβέρνηση. περισσότεροι από 6.000 τραπεζικοί λογαριασμοί του Βατικανού χρησιμοποιούνταν για εκβιασμό παγκόσμιων ηγετών.

Ο Αμερικανικός λαός δεν γνωρίζει ότι υπάρχουν δύο Συντάγματα στις Ηνωμένες Πολιτείες. Το πρώτο γράφτηκε το 1.776 μ.Χ. Στις 4 Ιουλίου 1.776 μ.Χ., εορτάζεται η ανεξαρτησία τους από την Βρετανία ……Και για 95 χρόνια οι Ηνωμένες Πολιτείες ήταν ελεύθεροι και ανεξάρτητοι.

Αυτή η ελευθερία τελείωσε το 1.871 μ.Χ. όταν το αρχικό «Σύνταγμα για τις Ηνωμένες Πολιτείες για την Αμερική» άλλαξε σε « ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΤΩΝ ΗΝΩΜΕΝΩΝ ΚΡΑΤΩΝ ΤΗΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ». Αυτό είναι το μυστικό σύνταγμα…. Διότι οι ΗΠΑ μετατράπηκαν σε ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΜΕ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΤΟΥΣ ΔΑΝΕΙΣΤΕΣ ΤΗΣ!!!

Το Κογκρέσο συνειδητοποίησε ότι η χώρα βρισκόταν σε τρομερά οικονομικά στενά, τα οποία τους τα δημιούργησαν αυτοί που ήρθαν μετά ως σωτήρες και έδωσαν δάνεια στις ΗΠΑ, οπότε έκαναν μια οικονομική συμφωνία με τον διάβολο – διεθνείς τραπεζίτες – (εκείνες τις μέρες, οι Ρότσιλντ του Λονδίνου).

Οι υποτιθέμενοι διεθνείς τραπεζίτες δεν επρόκειτο να δανείσουν χωρίς κάποιες σοβαρές προϋποθέσεις. Έτσι, επινόησαν έναν τρόπο να ανακτήσουν τον έλεγχο των Ηνωμένων Πολιτειών και έτσι, ψηφίστηκε ο νόμος του 1.871 μ.Χ. Χωρίς συνταγματική εξουσία, το Κογκρέσο δημιούργησε μια ξεχωριστή μορφή διακυβέρνησης για την Περιφέρεια της Κολούμπια . Washington DC…

ΔΗΛΑΔΗ ΜΙΑ ΠΟΛΗ ΚΡΑΤΟΣ ΜΕΣΑ ΣΕ ΕΝΑ ΚΡΑΤΟΣ, με τηω δική του σημαία και το δικό του ανεξάρτητο σύνταγμα !!! Όπως είπαμε προηγουμένως, Η Αυτοκρατορία των τριών πόλεων αποτελείται από την Ουάσιγκτον, το Λονδίνο και την Πόλη του Βατικανού.

Το Λονδίνο είναι το εταιρικό κέντρο των τριών πολιτειών και ελέγχει τον κόσμο οικονομικά. Η Washington DC είναι υπεύθυνη για το στρατό κ.λ.π, και το Βατικανό τα ελέγχει όλα με το πρόσχημα της πνευματικής καθοδήγησης].

Από εκείνη την περίοδο, οι Ρότσιλντ είχαν και σχέδια για την διάλυση των κληρονομικών μοναρχιών και των θρησκειών, κυρίως του Χριστιανισμού, με σκοπό με την καταστροφή τους να καταφέρουν να επιβάλλουν την δική τους θρησκεία και αρχηγούς και για τον λόγο αυτό υποστήριξαν ιδεολογίες αντίθετες σε μοναρχία και Χριστιανισμό, π.χ. τον κομμουνισμό και τον παγανιστικό/νιτσεϊκό εθνικισμό, μέσω της κομμουνιστικής διεθνούς και του Τάγματος της Χρυσής Αυγής.

[Στην Μεγάλη Βρετανία, η οποία ήταν και είναι πλήρως ελεγχόμενη από τους Ρότσιλντ, η οποία αν και μοναρχική φιλοξένησε τον Μαρξ, τον ιδρυτή του κομμουνισμού και χρηματοδοτούνταν από τον Ένγκελς, επιχειρηματία, με συμφέροντα στο Λονδίνο και είχε κέρδη με την παραγωγή εμπορευμάτων από βάμβακι που συνέλεγαν οι μαύροι δούλοι των φυτειών του Νότου, σε ένα είδος δουλεμπορίου, που καθόλου δεν πείραζε τον Μαρξ, ούτε και το γεγονός ότι τον χρηματοδοτούσε ο καπιταλιστής Ένγκελς.

Τον Γερμανοεβραίου Μαρξ, μέλος της μασονικής/τεκτονικής ένωσης των Δίκαιων, ο οποίο δεν δούλεψε ποτέ στην ζωή του και ζούσε με χρήματα του Ένγκελς, παραμελούσε την οικογένεια του, ενώ έλεγε σαν Γερμανός εθνικιστής και σι διεθνιστής στα άρθρα που γέρναγε με μίσος ότι στον επόμενο μεγάλο πόλεμο, όλοι οι Σλάβοι πρέπει να γίνουν τροφή για τα κανονιά και ως δημοσιογράφος υποστήριζε τα Γερμανικά συμφέροντα, αρνούνταν τις σφαγές όλων των Ελλήνων και των Ορθοδόξων από τους Τούρκους και υποστήριζε ότι αυτοί ήταν βάρβαροι και αντιδραστικοί, μαζί με την διατήρηση της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας, συμμάχου της Πρωσίας, του Α΄ Ράιχ και της Αυστροουγγαρίας.

Κατά τον Μπακούνιν, επιφανή εκπροσώπου του αναρχικών, ο Μαρξ ποτέ δεν έλεγε τίποτε για τον ομοεθνή του αρχικαπιταλιστή ομοεθνή του Ροτσλιντ (που τον φιλοξενούσε στο Λονδίνο και τον χρηματοδοτούσε) και για την μαύρη δράση του (https://aperopia.fr/02-2023/mystikes-etaireies-enantion-politismoy-kai-anthropotitas-meros-3o/).

Ο δε Μαρξ και οι διάδοχοι του μπολσεβίκοι κομμουνιστές στην Ρωσία και αλλού, σε μία κακοτεχνία και άθλια αντιγραφή του Χριστιανισμού, μιλούσε για «κοινοκτημοσύνη» (σαν αυτή των πρώτων Χριστιανών), ενώ απέκτησαν και «Προφήτη» (τον Μαρξ), «Αποστόλους» (τους προπαγανδιστές κομμουνιστές), «Ιερά Λείψανα» (την μούμια του Λένιν και των Στάλιν και Μάο), «μάρτυρες» όσους διωχθήκαν πριν την άνοδο των κομμουνιστών στην εξουσία και «παράδεισο», την δημιουργία του «κομμουνιστικού κράτους επί της γης» και «μεσσία» και «εκλεκτό λαό» το «Προλεταριάτο».

Όπως ακριβώς και οι ναζιστές και οι φασίστες είχαν και αυτοί τον δικό τους «μεσσία», τους ηγέτες τους, π.χ. τον Χίτλερ και τον Μουσολίνι, παράδεισο το «Χιλιόχρονο Ράιχ επί γης», «μάρτυρες» όσους φυλακίστηκαν πριν την άνοδο τους στην εξουσία και «εκλεκτό λαό» τους Ιταλούς και τους Γερμανούς αντίστοιχα.

[Εδώ μπορεί να αναφερθεί ότι ο  Ιρλανδός συγγραφέας του Δράκουλα Μπραν Στόκερ ήταν μέλος της νεοπαγανιστικής/νεοειδωλολατρικής οργάνωσης της ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ της Μεγάλης Βρετανίας, όπως και πολλοί άλλοι μυθιστορηματογράφοι και με πολλές από τις ιστορίες τους προωθούσαν την ιδεολογία της οργάνωσης αυτής (που προωθούσε τον παγανισμό και την επαναφορά του με χρήματα των Ρότσιλντ για να χτυπήσει τον Χριστιανισμό και να τον αποδυναμώσει).

Το 777 είναι ένα καμπαλιστικό λεξικό τελετουργικής μαγείας, ανατολικού μυστικισμού, συγκριτικής θρησκείας και συμβολογίας. είναι επίσης ένα εγχειρίδιο για τελετουργικές επικλήσεις και για τον έλεγχο της εγκυρότητας των ονείρων και των οραμάτων.

Το ίδιο το 777 περιέχει, σε συνοπτική μορφή πινάκων, μια επισκόπηση του συμβολισμού των κυριότερων παγκόσμιων θρησκειών, καθώς και το σύστημα αντιστοιχίας του Ερμητικού Τάγματος της Χρυσής Αυγής. Εν ολίγοις, πρόκειται για ένα πλήρες μαγικό και φιλοσοφικό λεξικό - ένα κλειδί για όλη την θρησκεία και τον πρακτικό αποκρυφισμό.

Επίσης, το 777 αρέσει στον αποκρυφισμό. Ο Aleister Crowley -που θεωρείται ο μεγαλύτερος σατανιστής όλων των εποχών- έγραψε ένα βιβλίο για το 777 και την σύνδεσή του με τις αποκρυφιστικές πρακτικές (https://corfiatiko.blogspot.com/2023/12/blog-post_902.html).

Βουλευτής του Βελγίου: «Στο Ισραήλ, οι ραβίνοι καλούν για βιασμό Παλαιστινίων γυναικών»! «Στο Ισραήλ, οι ραβίνοι καλούν για βιασμό Παλαιστινίων γυναικών»: οι κατηγορίες της Βελγίδας βουλευτή Nadia El Yousfi προκαλούν διαμάχη (https://dimpenews.com/2023/12/20/%ce%b2%ce%bf%cf%85%ce%bb%ce%b5%cf%85%cf%84%ce%ae%cf%82-%cf%84%ce%bf%cf%85-%ce%b2%ce%b5%ce%bb%ce%b3%ce%af%ce%bf%cf%85-%cf%83%cf%84%ce%bf-%ce%b9%cf%83%cf%81%ce%b1%ce%ae%ce%bb-%ce%bf%ce%b9-%cf%81/)...

+18 ΣΙΩΝΙΣΤΑΝ Έκοψαν τα γεννητικά όργανα και ακρωτηρίασαν μέλη Παλαιστινίου στην … Δ Όχθη!!!! ZIONISTAN!  Ισραηλινές πηγές διέρρευσαν τη φωτογραφία ενός Παλαιστίνιου που κατηγορείται ότι μαχαίρωσε έναν στρατιώτη του Ισραηλινού Στρατού στην Hawara, στην κατεχόμενη Δυτική Όχθη (https://dimpenews.com/2023/12/19/18-%cf%83%ce%b9%cf%89%ce%bd%ce%b9%cf%83%cf%84%ce%b1%ce%bd-%ce%ad%ce%ba%ce%bf%cf%88%ce%b1%ce%bd-%cf%84%ce%b1-%ce%b3%ce%b5%ce%bd%ce%bd%ce%b7%cf%84%ce%b9%ce%ba%ce%ac-%cf%8c%cf%81%ce%b3%ce%b1%ce%bd%ce%b1/)...

ΟΥΚΡΑΝΟΙ ΜΙΣΘΟΦΟΡΟΙ ΣΤΗΝ ΓΑΖΑ…. ΚΟΙΝΑ ΙΔΑΝΙΚΑ ΠΟΛΕΜΑΝΕ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΙΣΡΑΗΛ. Ουκρανοί μισθοφόροι στην Γάζα…. κοινά ιδανικά πολεμάνε για το μεγάλο Ισραήλ.  Ο Ζελένσκι είπε ότι η Ουκρανία θα γίνει ένα μεγάλο Ισραήλ (https://oimos-athina.blogspot.com/2023/12/blog-post_21.html)].

ΤΟΝ ΦΕΡΝΟΥΝ… Όλοι οι ραβίνοι λένε έρχεται ο Μεσσίας δηλ. ο Αντίχριστος. Ο μεγαλύτερος Αμερικάνος Καμπαλιστής λέει έρχεται ο Μεσσίας δηλ. ο Αντίχριστος και μετοίκισε στο Ισραήλ. Επικαλούνται και μεταφυσικές εμπειρίες και ψευδοράματα στρατιωτών τους ότι ο Μεσσίας τους δηλ. ο Αντίχριστος έρχεται…
Ζούμε Αποκαλυπτικές εποχές.. ΤΟΝ ΦΕΡΝΟΥΝ… Όλοι οι ραβίνοι λένε έρχεται ο Μεσσίας δηλ. ο Αντίχριστος. Ο μεγαλύτερος Αμερικάνος Καμπαλιστής λέει έρχεται ο Μεσσίας δηλ. ο Αντίχριστος και μετοίκισε στο Ισραήλ. Επικαλούνται και μεταφυσικές εμπειρίες και ψευδοράματα στρατιωτών τους ότι ο Μεσσίας “Machia’h”τους δηλ. ο Αντίχριστος έρχεται…
Τον φέρνουν του ανοίγουν το δρόμο με κρατήρες με μπουλντόζες με μαχητικά με βόμβες με ερείπια με αίμα του θυσιάζουν χιλιάδες παιδιά, γυναίκες και κορίτσια είναι μια μαζική ανθρωποθυσία κυρίως παιδιών ένας τελετουργικός πόλεμος….
Mιλάει o Ισραηλινός ραβίνος Ron CHAYA: Αγαπητοί φίλοι δεχόμαστε πολλά μηνύματα ότι ο Μεσσίας φθάνει. Χθες μέσα στο διαδίκτυο ραβίνοι επικαλέστηκαν την ιστορία ενός από τους στρατιώτες της Τσαχάλ που τραυματίστηκε στην Γάζα και ο οποίος ήταν κλινικά νεκρός.
Όταν επανήλθε και ξαναβρήκε τις αισθήσεις τους διηγήθηκε ότι ανέβηκε εκεί ψηλά και είδε ότι υπήρχε μεγάλη διαμάχη φιλονικία στον ουρανό. Mας φέρνουν τον «Μεσσία» τώρα ή εντός κάποιων εβδομάδων επομένως ή τώρα Beezrat Hachem=να είναι ευλογημένο ή μέσα σε κάποιες εβδομάδες επίσης Beezrat Hachem= να είναι ευλογημένο. Αυτό είναι είμαστε εκεί.
Η ενθρόνιση του αντίχριστου θα γίνει στον ναό του Σολομώντα, ο οποίος θα αποκατασταθεί το συντομότερο δυνατό χρονικό διάστημα. Υπάρχουν όλες οι προϋποθέσεις για αυτό σήμερα. Ο κόσμος θα έχει σύντομα έναν αφέντη” (https://dimpenews.com/2023/11/10/%cf%84%ce%bf%ce%bd-%cf%86%ce%b5%cf%81%ce%bd%ce%bf%cf%85%ce%bd-%cf%8c%ce%bb%ce%bf%ce%b9-%ce%bf%ce%b9-%cf%81%ce%b1%ce%b2%ce%af%ce%bd%ce%bf%ce%b9-%ce%bb%ce%ad%ce%bd%ce%b5-%ce%ad%cf%81%cf%87%ce%b5/).

Αραβικό μέσο επιβεβαιώνει ότι σχεδιάζεται να γκρεμιστεί το τέμενος Αλ Άκσα και να χτιστεί ο 3 Ναός του Σολομώντα (https://orthodoxathemata.blogspot.com/2023/12/3_24.html).

ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ Γέροντας Θαδδαίος τῆς Βιτόβνιτσα Η οικονομία όλων των κρατών θα καταστραφεί θα γίνει πρωτοφανές χάος που θα φέρει τον αντίχριστό «σώσει» τον κόσμο παίρνοντας την θέση του ‘’Προέδρου’’ των Ηνωμένων Εθνών.

Η οικονομία όλων των κρατών θα καταστραφεί Οι τέκτονες είναι παρόντες παντού. Έχουν δικό τους λαό στην κυβέρνηση όλων των κρατών, σε άλλα σημαντικά μέρη, ακόμα και στην Εκκλησία.  Οι Τέκτονες προετοιμάζονται να υποτάξουν ολόκληρο τον κόσμο με την δύναμη των Ηνωμένων Εθνών, ΟΗΕ, υπό την ηγεσία ενός ατόμου ο οποίος θα πάρει την θέση του ‘’Προέδρου’’ των Ηνωμένων Εθνών. Η οικονομία όλων των κρατών θα καταστραφεί….. Όλα αυτά θα οδηγήσουν σε ένα πρωτοφανές χάος. Από αυτό το χάος το ‘’Αντίγραφο’’ θα βγει για να «σώσει»’’ τον κόσμο.

Μπορεί να κτιστεί ο Τρίτος Ναός των Εβραίων στην Ιερουσαλήμ χωρίς να γκρεμιστεί ο «Θόλος του Βράχου»; Μια νέα διαθρησκευτική Εβραϊκή πρωτοβουλία που ξεκίνησε πριν λίγο καιρό, διατυπώνει την άποψη ότι για να κτιστεί ο Τρίτος Ιουδαϊκός Ναός στην Ιερουσαλήμ δεν απαιτείται να καταστραφεί ο «Θόλος του Βράχου» (Dome of the Rock) (ή «Όρος του Ναού» κατά τους Ιουδαίους, που έχει μείνει γνωστός και ως το «τέμενος του Ομάρ» από τον χαλίφη Ομάρ - εμπν - ελ Χαττάμπ, (581 μ.Χ.- 644 μ.X.) ο οποίος το έκτισε αφού κατέλαβε την Ιερουσαλήμ)- (https://redskywarning.blogspot.com/2009/07/third-temple.html, https://redskywarning.blogspot.com/2008/11/blog-post_05.ht, mlhttps://redskywarning.blogspot.com/2008/11/blog-post.html).     

Δήλωση “βόμβα”- Πρεσβευτής Ισραήλ στον ΟΗΕ: “Η Χαμάς-ISIS είναι πρόθυμη να ανατινάξει το Αλ Άκσα”.  Το Ισραήλ υπερασπίζεται το Τζαμί Al-Aqsa από τους πυραύλους της Χαμάς!! ️ Ακριβώς όπως το ISIS κατέστρεψε τα τζαμιά, η Χαμάς-ISIS είναι πρόθυμη να ανατινάξει την Al-Aqsa. Για την Χαμάς, η δολοφονία Ισραηλινών είναι πιο σημαντική από τις ισλαμικές ιερές τοποθεσίες (https://www.triklopodia.gr/%ce%b4%ce%ae%ce%bb%cf%89%cf%83%ce%b7-%ce%b2%cf%8c%ce%bc%ce%b2%ce%b1-%cf%80%cf%81%ce%b5%cf%83%ce%b2%ce%b5%cf%85%cf%84%ce%ae%cf%82-%ce%b9%cf%83%cf%81%ce%b1%ce%ae%ce%bb-%cf%83%cf%84/)!!! ️

Ο Iron Dome αναχαιτίζει τον πύραυλο της Χαμάς πάνω από το Όρος του Ναού καθώς οι Άραβες της Ιερουσαλήμ ζητωκραυγάζουν. ΣΧΟΛΙΟ: Αν η Χαμάς ή οι Άραβες καταφέρουν με πύραυλο να ρίξουν το Τέμενος του Ομάρ (Τζαμί Αλ-Ακσά) θα γίνει το έλα να δεις (https://orthodoxathemata.blogspot.com/2023/12/iron-dome.html).

Ψύχωση? Ο πρώην Υπουργός Άμυνας του Ισραήλ ζητά προετοιμασία πολέμου κατά της ΑΙΓΥΠΤΟΥ και της ΙΟΡΔΑΝΙΑΣ! Ο κ. Avigdor Lieberman, πρώην Υπουργός Άμυνας και νυν αρχηγός του Ισραηλινού πολιτικού κόμματος της αντιπολίτευσης, του κοσμικού και εθνικιστή εξτρεμιστή Yisrael Bieteniu, φαίνεται να υπέστη σήμερα ψυχική κατάρρευση (https://corfiatiko.blogspot.com/2023/12/blog-post_593.html).

Φρένο 40% στο εμπόριο μέσω Ερυθράς Θάλασσας -  Κίνδυνος εκτόξευσης πληθωρισμού και ενεργειακού σοκ λόγω ναύλων. Από φόβο για τα drones των Houthi τρεις μεγάλες ναυτιλιακές ανέστειλαν τις διελεύσεις τους από τα στενά του Σουέζ και την Ερυθρά Θάλασσα (https://www.triklopodia.gr/%ce%bc%ce%b9%ce%b1-%ce%bd%ce%ad%ce%b1-%ce%ba%cf%81%ce%af%cf%83%ce%b7-%cf%84%ce%bf%cf%85-suez-%ce%b1%cf%80%ce%b5%ce%b9%ce%bb%ce%b5%ce%af-%cf%84%ce%b7%ce%bd-%cf%80%ce%b1%ce%b3%ce%ba%cf%8c%cf%83%ce%bc/).

Για τους ραβίνους νέα Ρώμη και Εδώμ θεωρούνται οι ΗΠΑ, η ΕΕ και η Δύση που θα πρέπει να καταστραφούν για να επικρατήσει ο παγκόσμιος δήθεν «μεσσίας» τους, ο #Χ].

Από την παγανιστική οργάνωση της Χρυσής Αυγής και «Κρανίο και Οστά», εκτός από τις συνονόματες οργανώσεις που ιδρυθήκαν σε Ελλάδα και στις ΗΠΑ, ιδρύθηκε ως παράρτημα της πρώτης στην Γερμανία η παγανιστική «Εταιρία της Θουλής», από την οποία προήλθε στην Γερμανία στο παγανιστικό και μυστικιστικό ναζιστικό κόμμα, ενώ για παρεμφερείς λογούς υποστήριξαν και την θεοσοφία παγκόσμια της Αλίκης Μπέιλι (διάδοχου της Μπλαβτάσκυ), η οποία όπως και αυτοί υπεστήριζαν τον ερχομό ενός «νέου μεσσία» (αυτή του Ινδού Κρισναμούρτι που μεγάλωσε η ίδια στην οργάνωση της).

Στην Μεγάλη Βρετανία, που ήταν και έδρα της παγανιστικής οργάνωσης του μασονισμού/τεκτονισμού, προερχόμενος από τον παγανισμό της Αρχαίας Ρώμης και μέσω Ρωμανίας (Ιουλιανού, Ψελλού και Πλήθοντος) έφτασαν οι ιδέες της πρωτα στην Φλωρεντία των Μέδικων στην Ιταλία, στην Γαλλία και τέλος στην Μεγάλη Βρετανία, με τους Τζον Ντι και Φράνσις Μπέικον και τους καμπαλιστές και τους αλχημιστές Ροδόσταυρους (https://alophx.blogspot.com/2020/08/blog-post_10.html, https://alophx.blogspot.com/2016/09/v-behaviorurldefaultvmlo_23.html, https://alophx.blogspot.com/2017/09/blog-post.html, https://alophx.blogspot.com/2017/10/blog-post_75.html).

[Ροδόσταυρος ήταν και ο πρίγκιπας Κρίστιαν Anxalt, ο οποίος στην Βοημία ξεκίνησε μία επανάσταση εναντίον των Αψβούργων (υποστηρίζοντας για νέα μονάρχη της Βοημίας τον Φρειδερίκο τον Ε’), αλλά απέτυχε και το κίνημα των Ροδόσταυρων ηττήθηκε, με αποτέλεσμα πολλοί από αυτούς να καταφύγουν στην Αγγλία και να ιδρύσουν εκεί πέρα με την ένωση και την ένταξη σε μασονικές στοές νέες στοές, αλλά και να επηρεάσουν την μασονία της Αγγλίας με την ιδεολογία τους.

Εδώ πρέπει να τονιστεί ότι και ο Αυτοκράτορας των Αψβούργων Ροδόλφος ο Β’ είχε πολύ μεγάλο πάθος με τον αποκρυφισμό, των ερμητισμό και τον καμπαλισμό και είχε κάνει την Πράγα κέντρο του, όπως επίσης έκανε και ο Μέγας Φρειδερίκος στο Βερολίνο και την Πρωσία με την μασονία.

Ο Μεγάλος Ναπολέοντας είχε ένα τεράστιο μίσος ενάντια στο Ιησουΐτες  και τους πολέμησε με πάθος, όπως ακριβώς έκαναν μασόνοι και κομμουνιστές στην συνέχεια τους Ιησουίτες, τον παπισμό και την καθολική μοναρχία.

Το ίδιο μίσος με τον Ναπολέοντα και τους κομμουνιστές μασόνους είχαν για τους Ιησουίτες είχε και ο Φρειδερίκος ο Μέγας της Πρωσίας, ο οποίος τους χρησιμοποίησε τόσο εναντίον αυτών, όσο επίσης και εναντίον των Αψβούργων, του πάπα της Ρώμης και του καθολικισμού.

Ακόμα και ο ίδιος ο Χίτλερ έλεγε ότι έφτιαξε τα SS κατά το πρότυπο από τον Ιησουιτών, ενώ για αυτόν ο Χίμλερ ήταν ο νέος Ιγνάτιος Λογιόλα,  όποιος ως γνωστόν ήταν στρατιωτικός και με αυτό τον τρόπο δημιούργησε το τάγμα των Ιησουιτών και το οργάνωσε, όπως επίσης και ο Μέγας Φρειδερίκος όταν έφτιαξε τις λειτουργίες της μασονίας.

Οι πρώτοι δε Εβραίοι έγιναν μέλη μασονικών στοών κατά το έτος 1724 μ.Χ. και στην συνέχεια αυξήθηκαν και κατέλαβαν την πλειοψηφία σε πολλές από αυτές, ενώ απογειώθηκαν και τις έλεγξαν πλήρως, όταν ηγέτης των μασονικών στοών έγινε ο Μάγιερ Άμσελ Ρότσιλντ.

Οι δε Εβραίοι σταύρωσαν τον Κύριο Ημών Ιησού Χριστό, αφού πρώτα Τον πρόδωσαν κατά την διάρκεια της Σταύρωσης και των Παθών Του, όπως ακριβώς και Σιωνιστές πρόδωσαν τους ομοεθνείς τους και τους παρέδωσαν στους Ναζί για να εξοντωθούν έτσι ώστε να εξυπηρετήσουν τα σχέδιά τους για την καταναγκαστική διαφυγή των Εβραίων στην Παλαιστίνη για να σωθούν.

Οι Ιλουμινάτι όταν τους ανακάλυψαν αναγκάστηκαν να καταφύγουν στην Αγγλία όπως επίσης και στην Γαλλία από την Βαυαρία που ήταν αρχικά η βάση τους και με την ένταξη τους στις Αγγλικές μασονικές στοές, βοήθησαν στην ίδρυση του μασονικού Συνδέσμου των Δικαίων, μέλη του οποίου ήταν Μαρξ και ο Ένγκελς.  Στην Αγγλία οι Ιλουμινάτι βοήθησαν στην επέκταση της Μασονίας και στην Γαλλία στην έναρξη και την επιτυχία της Γαλλικής Επανάστασης.

Και όπως τον Ένατο Αιώνα μ.Χ.  ο πάπας της Ρώμης έγινε υποχείριο του Καρλομάγνου και των Αυτοκρατόρων των Φράγκων, έτσι και το από το έτος 1825 μετά Χριστόν πάπας έγινε υποχείριο των Ρότσιλντ.

Τόσο ο Παράκελσος, όσο και ο Πλήθων που ήταν και οι δύο νεοπαγανιστές και φίλοι της μαγείας και του μυστικισμού και ήθελαν να αντικαταστήσουν τον Χριστιανισμό με τον νεοπαγανισμό στην Ευρώπη].

Οι Ροτσλιντ, οι είχαν ήδη γνωρίσει τον μασονισμό μέσω του Φρειδερίκου του Μέγα με τον οποίο συνεργάζονταν και χρηματοδοτήσαν τους μασόνους στην Πρωσία και την Γαλλία, έτσι ώστε να ρίξουν τους μονάρχες και την παλιά αριστοκρατία με τους επαναστάτες και την διάβρωση της μοναρχίας και του παπισμού με την προώθηση του «διαφωτισμού»/δια σκοτισμού από διεφθαρμένους τέκτονες δήθεν «διαφωτιστές» (όλοι διεφθαρμένοι, διεστραμμένοι, σαδιστές και ανήθικοι ή και σοδομιστές και αρτίστες), π.χ. σαν τον Βολτέρο (https://alophx.blogspot.com/2016/09/v-behaviorurldefaultvmlo_23.html).

Ο Ευρωπαικός Διαφωτισμός, η Γαλλική Επανάσταση και η φιλελεύθερη δημοκρατία στην ουσία απάλλαξε τους Εβραίους της Δύσης από τον οικονομικό, πολιτικ’ο και κοινωνικό αποκλεισμό και θέσεις εργασίας. 

{Αλλά και ο ίδιος ο Φρειδερίκος ο Μέγας είχε Αγγλίδα μάνα (όπως και ο Κάιζερ Γουλιέλμος Β΄ του Β’ Ράιχ αντίστοιχα), μέσω της οποίας και ο ίδιος γνώρισε και έγινε μέλος και δημιούργησε μασονικές στοές στην Γερμανία, έχοντας σχέση με τους Γερμανικής καταγωγής Ουίνδσορ, τους νυν μονάρχες της Γερμανίας}.

Με τελικό στόχο να καταργήσουν τους κοινωνικούς περιορισμούς και να αναδειχτούν οι ίδιοι, από μία αριστοκρατία του χρήματος σε νέα αριστοκρατία και μέσω της δημοκρατίας, να εκλέγονται είτε οι ίδιοι (π.χ. Λάιονελ Ροτσλιντ, Νάθαν Ροκφέλερ), είτε «μαριονέτες» τους να ανέλθουν στην εξουσία.

Φρόντισαν στην συνέχεια και για την δημιουργία και επέκταση με παραρτήματα της μασονίας σε πολλές χώρες της γης, ιδιωτεία στην Λατινική Αμερική, με στόχο την δημιουργία (πραγματικών ή μη) ελεγχόμενων επαναστατών και απόσπαση των περιοχών αυτών από τις καθολικές και μοναρχικές Ισπανία και Πορτογαλία για τα συμφορά των ιδίων και της Βρετανικής Αυτοκρατορίες που οι ίδιοι έλεγχαν.

Όλοι αυτοί, αποτελούσαν (και αποτελούν ακόμα) το Αγγλικό παρακράτος στις περιοχές αυτές, με το οποίο δημιουργούσαν ένα στρατό πρακτόρων, κατάσκοπων και πολιτικών υποχείριων τους (https://alophx.blogspot.com/2017/01/kai-meta.html, https://alophx.blogspot.com/2018/05/blog-post_81.html, https://alophx.blogspot.com/2018/05/blog-post_56.html) στα κράτη αυτά για τον έλεγχο τους, σε συνεργασία ή μη με τις ντόπιες οικονομικές ελίτ, όπως ακριβώς κάνει και η CIA στις μέρες μας από παλιά και μέσω της GLADIO (https://alophx.blogspot.com/2017/09/freikorps.html, https://alpha.blogspot.com/2022/06/p2.html).

Όλα αυτά οι Ρότσιλντ τα έκαναν για την ίδρυση μίας παγκόσμιας Αυτοκρατορίας από τους Αγγλοσάξονες (Βρετανούς και Αμερικανούς που έλεγχαν πλήρως), με κοινό «πολιτισμό», «θρησκεία», «ιστορία», «ηγέτη» (https://alophx.blogspot.com/2017/09/new-deal.html).

Στην Βρετανία, οι Ροτσλιντ με τον έλεγχο της οικονομίας του κράτους αυτού, απέκτησαν και τον έλεγχο των παγανιστικών μασονικών στοών, κάτι σχετικά εύκολο, άλλωστε και οι ίδιοι οι Ροτσλιντ ψευτο-«Εβραίοι» Χαζάροι καμπαλιστές, ταλμουδικοί και Κασίδου και κρυφά όπως και οι Χαζάροι προγονοί τους ειδωλολάτρες και αυτοί και δημιούργησαν παραπάνω παραλλαγές και αιρέσεις και μυστικιστικό Ιουδαϊσμό με ένωση αυτού με παγανιστικά πιστεύω Χαζάρων.

[Όπως ακριβώς και οι Φράγκοι του Καρλομάγνου ενώνοντας τον Χριστιανισμό με τα ειδωλολατρικά τους πιστεύω ίδρυσαν την αναίρεση του παπισμού και οι Ισμαηλίτες Ασσασινοί που ίδρυσαν την αίρεση και τρομοκρατική τους οργάνωση με την ένωση ισλάμ, παγανισμού και γνωστικισμού.

Οι Ρότσιλντ ήταν Εβραίοι που ήρθαν από την Γερμανία στην Φρανκφούρτη και «ρίζωσαν» εκεί και κατέλαβαν την οικονομία και με έμμεσοι τρόπο και την πολιτική της χώρας αυτής, όπως ακριβώς και η Γερμανική δυναστεία των Σάξγμπουρκ Γκότα, οι νυν Ουίνδσορ που έκαναν παρόμοια διαδρομή και κατέλαβαν την μοναρχία στην εξουσία και με την χρηματοδότηση των Ρότσιλντ].

Παράλληλα, με τον έλεγχο της μασονίας, οι Ρότσιλντ κατάφεραν να αυξήσουν σε τεράστιο βαθμό τον αριθμό των πρακτόρων και των στρατιωτών που έλεγχαν, αφού ήδη οι μασόνοι από τον Αγγλικό εμφύλιο ήταν ένας έτοιμος, ισχυρός και ολόκληρος στρατός πρακτόρων και μισθοφόρων (https://alophx.blogspot.com/2020/08/blog-post_10.html, https://alophx.blogspot.com/2016/09/v-behaviorurldefaultvmlo_23.html, https://alophx.blogspot.com/2017/09/blog-post.html, https://alophx.blogspot.com/2017/10/blog-post_75.html).

Εκτός όμως από τους τέκτονες στην Μεγάλη Βρετανία, την Πρωσία και την Γαλλία, χρηματοδότησαν και τον Άνταμ Βάισχαουπτ, πρώην Ιησουΐτη και Γερμανοεβραίου και την οργάνωση που ίδρυσε, τους Ιλουμινάτι, που ιδρύθηκε από πολλούς μασόνους, όπως ήταν και ο ίδιος ο Βάισχαουπτ, με στόχο την διάβρωση με προπαγάνδα και αληθινά και μη σκάνδαλα και προπαγάνδα της μοναρχίας και του Χριστιανισμού, ενώ μέσω εξεγέρσεων των λαών θα έρχονταν η πτώση αυτών, όπως ακριβώς έγινε στην Γαλλική Επανάσταση (https://alophx.blogspot.com/2017/09/blog-post_39.html).

Όμως ατυχώς για τον ίδιο τον Βάισχαουπτ, ο θάνατος ενός αγγελιοφόρου του από κεραυνό πάνω στην αμαξά που οδηγούσε έκανε εφικτό να βρεθούν τα κρυμμένα έγγραφα της οργάνωσης που μετέφερε και ο Βάισχαουπτ και οι οπαδοί του να το σκάσουν από το κράτος του για να γλιτώσουν την σύλληψη.

[Στην ουσία, ο Βάισχαουπτ, ήταν με την οργάνωση του, τους Ιλουμινάτι, ο «μπροστινός» των Ροτσλιντ, ο οποίος συνέτασσε το σχέδιο τους για την ίδρυση μίας παγκόσμιας κυβέρνησης (ένα σχέδιο που διαμορφώθηκε από αυτούς σταδιακά και ανάλογα με τις περιστάσεις και τις ευκαιρίες), όπως ακριβώς στις μέρες μας, ο «μπροστινός» και πάλι των Ρότσιλντ Κλάους Σβαμπ, συνέταξε το σχέδιο της «Μεγάλης Επανεκκίνησης» για την ίδρυση μίας παγκόσμιας κυβέρνησης.

Οι δε στόχοι των Ιλουμινάτι/«πεφωτισμένων» του πρώην Ιησουΐτη Βάισχαουπτ ήταν η κατάργηση των μοναρχιών και της θρησκείας με τον φόνο και την δολοφονία όλων των μοναρχών, των αριστοκρατών, των Αρχιερέων και των ιερέων, όπως επίσης και η κατάργηση της ατομικής ιδιοκτησίας, της οικογένειας και του πατριωτισμού, καθώς και η δημιουργία μίας παγκόσμιας κυβέρνησης υπό τον έλεγχο τους (σχέδια που εφάρμοσαν τόσο στην Γαλλική, όσο και στην Ρωσική «επανάσταση»/πραξικόπημα των μπολσεβικων-https://alophx.blogspot.com/2017/09/siloviki-1999.html)].

Για την διάβρωση του Χριστιανισμού και πόλεμο εναντίον του οι Ρότσιλντ υποστήριξαν και αναπόδεικτες ακόμα «επιστημονικές» «θεωρίες», όπως π.χ. του Δαρβίνου και της «θεωρίας» του «Δαρβίνου» για την «εξέλιξη των ειδών» και την δήθεν «καταγωγή του ανθρώπου από τον πίθηκο».

Οι Ροτσλιντ, πάντα προσπαθούσαν μέσω των τοκογλυφικών δάνειων στα κράτη να αποκτήσουν τον έλεγχο των Κεντρικών Τράπεζων και της κοπής νομισμάτων στα κράτη, αφού μέσω της οικονομίας θα έπαιρναν τον πλήρη έλεγχο τους (μαζί με τον έλεγχο των εφημερίδων, των καναλιών και όλων των ΜΜΕ γενικότερα), όπως έλεγε και ο Μάγιερ Άμσελ Ρότσιλντ που έλεγε: Δώστε μου τον έλεγχο του χρήματος των κρατών και δεν μεν νοιάζει ποιος φτιάχνει τους νόμους του».

[Με τον έλεγχο της οικονομίας και του χρηματιστήριου της Μεγάλης Βρετανίας, οι Ροτσλιντ πήραν και τον έλεγχο όλων των βιομηχανιών της, π.χ. των πολεμικών και φρόντισαν, εκτός από να πουλούν όπλα για να κερδίζουν χρήματα μέσω πολέμων (https://alophx.blogspot.com/2017/09/blog-post_37.html, https://alophx.blogspot.com/2018/05/blog-post_72.html), παράλληλα σε συνεργασία με πολεμικές βιομηχανίες, π.χ. σαμάν την Βίκερς επί Ζαχάροφ και να προκαλούν στημένα επεισόδια και πολέμους για να μπορούν να πωλούν όπλα στους αντιμαχόμενους.

Και όσοι δεν ήθελαν την συνέχιση των πολέμων, όπως π.χ. ο Ρασπούτιν στην Ρωσία που πίεζε για ειρήνη με τους Γερμανούς, δολοφονήθηκε όχι μόνο από τον πρίγκιπα Φέλιξ Γιουζούποφ, αλλά και από τις Βρετανικές μυστικές υπηρεσίες που συνεργάστηκαν μαζί με αυτόν για τον σκοπό αυτό.

Εκτός αυτών, με την έκρηξη της Βιομηχανικής Επανάστασης, οι Ρότσιλντ απέκτησαν και το τεχνολογικό υπόβαθρο που χρειάζονταν, προκειμένου να μπορέσουν να επεκτείνουν την Βρετανική Αυτοκρατορία που οι ίδιοι έλεγχαν μέσω της ανεπτυγμένης τεχνολογίας, των νέων τεχνολογικών ανακαλύψεων και των πολέμων που έκαναν σε έκταση ίση με το ένα τέταρτο της γης, αρπάζοντας και λεηλατώντας τον πλούτο των κατεκτημένων λαών.

Πίσω δε από την λατρεία των τεκτόνων είναι οι ελίτ και οι φανατικοί παγανιστές που επέζησαν μετά την πτώση της Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας, μα κυρίως οι εξίσου κρυπτοπαγανιστές και Ψευτο-«Εβραίοι» Χαζάροι Ρότσιλντ.

Οι Ροτσλιντ έχουν εδώ και δύο Αιώνες τον έλεγχο της Δύσης, μέσω των τεκτόνων/μασόνων (https://alophx.blogspot.com/2016/09/v-behaviorurldefaultvmlo_23.html, https://alophx.blogspot.com/2020/08/blog-post_10.html), αλλά και μέσω του Παγκοσμίου Οικονομικού Φόρουμ του Σβαμπ, της Τριμερούς Επιτροπής και της Λέσχης Μπίλντενμπεργκ (https://alophx.blogspot.com/2018/04/blog-post_16.html), ενώ με την χρηματοδότηση και των δύο αντίπαλων πλευρών στους πολέμους από τους Ναπολεόντειους (https://alophx.blogspot.com/2023/10/blog-post_2.html), τον Κριμαϊκό (https://alophx.blogspot.com/2017/09/blog-post_69.html),τους Παγκόσμιους Πολέμους (https://alophx.blogspot.com/2017/09/blog-post_73.html, https://alophx.blogspot.com/2016/09/blog-post_14.html, https://alophx.blogspot.com/2017/09/11-2001.html, https://alophx.blogspot.com/2017/09/blog-post_70.html), τον Ψυχρό Πόλεμο (https://alophx.blogspot.com/2018/03/blog-post_7.html, https://alophx.blogspot.com/2018/05/blog-post_8.html, https://alophx.blogspot.com/2023/06/blog-post_15.html), ως τις μέρες μας, με τοκογλυφικά δάνεια και υποθήκες του εθνικού πλούτου των κρατών, καταφέρνουν να τα κρατούν υπό πλήρη έλεγχο, ενώ από το 1.822 μ.Χ. έχουν και τον έλεγχο και των οικονομικών των παπών και της Τράπεζας του Βατικανού στις μέρες μας].

[Παράλληλά, οι Βρετανοί από τους πολέμους του Οπίου και έπειτα, όπως και οι Ρότσιλντ πίσω από αυτούς, κατάφεραν να αποκτήσουν τον έλεγχο του εμπορίου του και τεράστια κέρδη για τους ίδιους, για την δωροδοκία/λάδωμα πολίτικων, αλλά και για να κρατούν τους απελπισμένους λαούς της γης υπό έλεγχο, μέσω της χρήσης από αυτούς ναρκωτικών, όπως οπίου, κοκαΐνης και LSD, έτσι ώστε να ξεχνούν τα προβλήματα τους και την καταπίεση των ελίτ και να μαστουρώνουν ζώντας σε φανταστικούς κόσμους].

Στον Αμερικανικό εμφύλιο (https://alophx.blogspot.com/2017/01/blog-post.html) οι Ρότσιλντ ήθελαν να χρηματοδοτήσουν τους Νότιους, γιατί ο Προέδρος των Βορείων Αβραάμ Λίνκολν (ο απελευθερωτής των μαύρων σκλάβων) δεν ήθελε να δώσει τον έλεγχο της Κεντρικής Τράπεζας και του δολαρίου στον έλεγχο τον Ρότσιλντ, ενώ παράλληλα υποστήριζαν και τα κοινά σχέδια των Αγγλογάλλων στο πλευρό των Νοτίων.

Όμως το σχέδιο τους αυτό αποτράπηκε με την παρέμβαση του Ρώσου Τσάρου Αλέξανδρου του Β΄ (του απελευθερωτή των δουλοπαροίκων αυτός), ο οποίος απείλησε τα κράτη αυτά με πόλεμο και στο τέλος, δολοφονήθηκε και αυτός, όπως και ο Λίνκολν στις ΗΠΑ.

Στα τέλη του 19ου Αιώνα, ιδρύθηκε το κίνημα του σιωνισμού από τον Θεόδωρο Χερτσλ, το οποίο υποστήριζε την επιστροφή των Εβραίων από όλα τα κράτη που ζούσαν στην Παλαιστίνη και να ιδρύσουν εκεί κράτος, ένα κίνημα που χρηματοδότησαν και υποστήριξαν οι Ρότσιλντ.

Οι Ρότσιλντ υποστήριξαν και τις προσπάθειες του ιδρυτή του σιωνιστή Χερτσλ στον Οθωμανό Σουλτάνο Αβδούλ Χαμίτ τον Β΄ και τον πάπα της Ρώμης για δημιουργία κράτους στην Παλαιστίνη, στα εδάφη της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας και εισέπραξαν άρνηση και από τους δύο.

Αργότερα, υποστήριξαν και το κίνημα των Νεότουρκων, στο οποίο υπήρχαν και πολλοί Εβραίοι Ντονμέδες, ενώ στις ΗΠΑ κατάφεραν με την δολοφονία των Προέδρων Γκάρφλιντ και Μακ Κίνλει, όπως και την εκδίωξη των Προέδρων Θεοδώρου Ρούζβελτ και Ταφτ να πάρουν τον έλεγχο τελικά της FED και του δολαρίου και με τον τρόπο αυτό τον πλήρη τελικά έλεγχο των ΗΠΑ.

Μετέπειτα, ο Προέδρος Κένεντι που προσπάθησε να πάρει ξανά τον έλεγχο της FED από το κράτος δολοφονήθηκε και αυτός, ενώ ο Πρόεδρος Τραμπ που σχεδίαζε να πράξει το ίδιο, συκοφαντήθηκε ως δήθεν «τύραννος» και του άρπαξαν όπως λέγεται με νόθες εκλογές την νόμιμη εκλογή του το 2020 μ.Χ. (https://alophx.blogspot.com/2021/01/1961-2020.html).

[Πριν από τον Α΄ Παγκόσμιο Πόλεμο που οδήγησε στην διάλυση της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας, η οποία επέτρεψε τη δημιουργία της Εβραϊκής εθνικής Εστίας, το Σιωνιστικό Γραφείο είχε ήδη εγκατασταθεί στην Κωνσταντινούπολη από το 1.908 μ.Χ. με την άδεια των Νεότουρκων που μόλις είχαν πάρει την εξουσία στα χέρια τους με επανάσταση. Αυτό το σημαντικό γεγονός προστίθεται σε δηλώσεις ευνοϊκές για τον Σιωνισμό που προέρχονται από αρκετούς Νεότουρκους ηγέτες.

Οι Νεότουρκοι, μόλις ανέλαβαν την εξουσία, εκτός από το ότι επέτρεψαν στο Σιωνιστικό Γραφείο να εγκατασταθεί στην Τουρκία, ξανάρχισαν τις διαπραγματεύσεις για την εγκατάσταση ενός Εβραϊκού έθνους στην Παλαιστίνη.

Η συμπάθεια μεταξύ αυτών των Ντονμέδων που κατέλαβαν την Τουρκία και των Εβραίων Σιωνιστών ήταν τέτοια, που αρκετοί νέοι Σιωνιστές αποφάσισαν να εγκατασταθούν στην Κωνσταντινούπολη για να σπουδάσουν εκεί, να μάθουν τουρκικά και, πάνω απ’ όλα, να εργαστούν στο σώμα των εβραϊκών πληθυσμών της Αυτοκρατορίας, μεταστρέφοντάς τους μαζικά στο Σιωνιστικό σχέδιο, ξεκινώντας από την τοπική Εβραϊκή ελίτ, μέσω προπαγανδιστικών ενεργειών:

Με την κατάκτηση της Ιερουσαλήμ από την Βρετανική Αυτοκρατορία το 1.917 μ.Χ. που ίδρυσε την Εβραϊκή εθνική Εστία και επέτρεψε στους Εβραίους να εγκατασταθούν στους Αγίους Τόπους. Άλλωστε, υπό την επιρροή των Εβραίων Σιωνιστών επιτέθηκαν οι Βρετανοί στους Οθωμανούς, προκειμένου να τους διώξουν από την Παλαιστίνη.

Κατά την διάρκεια του Α΄ Παγκοσμίου Πολέμου, το 1.916 μ.Χ., η Μεγάλη Βρετανία βρέθηκε σε δύσκολη θέση, στρυμωγμένη από την Γερμανική Αυτοκρατορία και στα πρόθυρα της υπογραφής της ανακωχής που πρότεινε ο Κάιζερ. Στην συνέχεια, μια σιωνιστική αντιπροσωπεία μετέβη στο Βρετανικό Υπουργικό Συμβούλιο (το Βρετανικό Πολεμικό Υπουργικό Συμβούλιο) για να προτείνει μια συμφωνία στους Άγγλους.

Οι Σιωνιστές υποσχέθηκαν τότε να παρασύρουν τις ΗΠΑ στον πόλεμο με το μέρος τους, με αντάλλαγμα να διώξουν οι Βρετανοί τους Οθωμανούς από την Παλαιστίνη και να την προσφέρουν στους Εβραίους.

Αυτό το ιστορικό γεγονός είναι τεκμηριωμένο. Οι επίσημες δηλώσεις του τότε Βρετανού πρωθυπουργού Λόιντ Τζορτζ, που αναφέρουν την συμφωνία που συνήφθη, καταγράφονται στην έκθεση της Επιτροπής Peel (Ιούλιος 1.937 μ.Χ.).

«Στα αποδεικτικά στοιχεία που έδωσε ενώπιον μας ο κύριος Λόιντ Τζορτζ, ο οποίος ήταν πρωθυπουργός τότε, δήλωσε ότι, ενώ η σιωνιστική υπόθεση είχε υποστηριχθεί ευρέως στην Βρετανία και την Αμερική πριν από τον Νοέμβριο του 1.917 μ.Χ., η έναρξη της Διακήρυξης του Μπαλφούρ (https://www.triklopodia.gr/%ce%b7-%ce%b4%ce%b9%ce%b1%ce%ba%ce%ae%cf%81%cf%85%ce%be%ce%b7-%ce%bc%cf%80%ce%ac%ce%bb%cf%86%ce%bf%cf%85%cf%81-%ce%ac%ce%bd%ce%bf%ce%b9%ce%be%ce%b5-%cf%84%ce%bf%ce%bd-%ce%b1%cf%83%ce%ba%cf%8c-%cf%84/). Εκείνη την εποχή έγινε «για προπαγανδιστικούς λόγους». Και περιέγραψε την δυσχερή θέση στην οποία βρίσκονταν τότε οι συμμαχικές και οι υποστηρικτικές Δυνάμεις:

Οι Ρουμάνοι είχαν συντριβεί. Ο Ρωσικός στρατός είχε χάσει το ηθικό του. Ο Γαλλικός στρατός δεν μπόρεσε να αναλάβει επίθεση σε μεγάλη κλίμακα. Οι Ιταλοί είχαν υποστεί μεγάλη ήττα στο Καπορέτο. Εκατομμύρια τόνοι Βρετανικών πλοίων είχαν βυθιστεί από Γερμανικά υποβρύχια. Καμία Αμερικανική μεραρχία δεν ήταν ακόμη διαθέσιμη στα χαρακώματα.

Σ’ αυτή την κρίσιμη κατάσταση, πιστευόταν ότι η Εβραϊκή συμπάθεια ή το αντίστροφο, με τον έναν ή τον άλλον τρόπο θα έκανε την ουσιαστική διαφορά στην υποστήριξη των Συμμαχικών Δυνάμεων. Ειδικότερα, η συμπάθεια των Εβραίων θα επιβεβαίωνε την υποστήριξη του Αμερικανικού Εβραϊσμού και θα δυσκόλευε την Γερμανία να μειώσει τις στρατιωτικές της δεσμεύσεις και να βελτιώσει την οικονομική της θέση στο Ανατολικό Μέτωπο. Αυτές ήταν οι συνθήκες υπό τις οποίες η Βρετανική κυβέρνηση εξέδωσε την δήλωση Μπαλφούρ.

«Οι Σιωνιστές ηγέτες (μας πληροφόρησε ο κ. Λόιντ Τζορτζ) μας έδωσαν μια σίγουρη υπόσχεση ότι, εάν οι Σύμμαχοι δεσμεύονταν να δώσουν διευκολύνσεις για την ίδρυση μιας εθνικής Εστίας για τους Εβραίους στην Παλαιστίνη, θα έκαναν ό,τι μπορούσαν για να συσπειρώσουν το Εβραϊκό συναίσθημα και υποστήριξη σε όλο τον κόσμο στις Συμμαχικές Δυνάμεις. Κράτησαν τον λόγο τους».

(Έκθεση της Βασιλικής Επιτροπής της Παλαιστίνης που παρουσιάστηκε από τον Υπουργό Εξωτερικών για τις Αποικίες στο κοινοβούλιο από την Διοίκηση της Αυτού Μεγαλειότητας, Ιούλιος 1.937 μ.Χ., σελ. 23).

Ο Εβραίος δικηγόρος Louis D. Brandeis (γόνος οικογένειας σαμπαταϊστο-φρανκιστών), τότε Πρόεδρος του Ανώτατου Δικαστηρίου των ΗΠΑ και ο ραβίνος Stephen Wise (συνιδρυτής της Σιωνιστικής Ομοσπονδίας της Νέας Υόρκης το 1.897 μ.Χ. και Πρόεδρος του Αμερικανικού Εβραϊκού Κογκρέσου από το 1.922 μ.Χ. έως το 1.946 μ.Χ.) στήριξαν τις αποφάσεις του Προέδρου Γούντροου Ουίλσον για την εισαγωγή των Ηνωμένων Πολιτειών στον πόλεμο και για την υποστήριξη της Διακήρυξης του Μπαλφούρ.

Μία παρόμοια διαδικασία χρησιμοποιήθηκε για να εξαναγκάσει τον Πρόεδρο Τρούμαν να αναγνωρίσει το κράτος του Ισραήλ το 1.948 μ.Χ. Η υπόσχεση των Σιωνιστών τηρήθηκε με την είσοδο των ΗΠΑ στον πόλεμο, επτά μήνες αργότερα, μέχρι την ημέρα που, στις 2 Νοεμβρίου 1.917 μ.Χ., εκδόθηκε η περίφημη Διακήρυξη Μπαλφούρ που δεν ήταν παρά μια επιστολή του Άρθουρ Τζέιμς Μπαλφούρ, Υπουργού Εξωτερικών της Βρετανίας προς τον τραπεζίτη Λάιονελ Γουόλτερ Ρότσιλντ, στην οποία υποσχόταν την δημιουργία μιας Εβραϊκής πατρίδας στην Παλαιστίνη (http://oimos-athina.blogspot.com/2023/10/blog-post_24.html).

Οι Σιωνιστές επιπλέον, φρόντισαν επίσης να συνεργαστούν με τους Ναζί του Χίτλερ στον Μεσοπόλεμο και στον Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο, παρά το μποϊκοτάζ που επέβαλαν στην Γερμανία, ενώ αμέσως μετά το τέλος του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου, ο πρώτος πρωθυπουργός του Ισραήλ Ντέιβιντ Μπεν Γκούριον συνεργάστηκε με άτομα της Αμερικάνικης μαφίας, Εβραϊκής καταγωγής, προκειμένου να προμηθεύσει παράνομα με απαγορευμένα όπλα το Ισραήλ ενάντια στα Αραβικά κράτη (https://www-tabletmag-com.translate.goog/sections/arts-letters/articles/gangsters-for-zion?_x_tr_sl=en&_x_tr_tl=el&_x_tr_hl=el&_x_tr_pto=sc&_x_tr_hist=true, https://attikanea.info/%CE%B7-%CE%BA%CF%81%CF%85%CF%86%CE%AE-%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%BF%CF%81%CE%AF%CE%B1-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CF%80%CF%8E%CF%82-%CF%87%CF%81%CE%B7%CF%83%CE%B9%CE%BC%CE%BF%CF%80%CE%BF%CE%B9%CE%AE%CE%B8%CE%B7/)].

{Με την εκδίωξη από την Ισπανία κατόπιν εντολής των παπικού δόγματος μοναρχών Φερδινάνδου και Ισαβέλλας το 1492 μ.Χ.  και από την Πορτογαλία το 1497 μ.Χ. των Σεφαρδίμ Εβραίων, η Οθωμανική Αυτοκρατορία ακολουθεί εκείνη την περίοδο μια ιδιαίτερα φιλοεβραϊκή πολιτική και παροτρύνει την εγκατάσταση στο εσωτερικό των διωγμένων μαζικά όχι μόνο από την Ισπανία και την Πορτογαλία αλλά και από την Σικελία και Απουλία τής Ιταλίας.

Με τον ίδιο ακριβώς τρόπο που παλαιοτέρα ο Καρλομάγνος και η φραγκική δυναστεία των Πεπινίδων, αλλά και οι Άραβες της Ιβηρικής με αρχή την Αραβική δυναστεία των Ομμειαδών επέτρεψαν την εγκατάσταση των Εβραίων στην περιοχή της Ιβηρικής Χερσονήσου}.

Περίπου 120.000 εξόριστοι Ισπανοεβραίοι, έγιναν δεκτοί εκεί. Όταν δε οι Οθωμανοί κατέλαβαν την Παλαιστίνη το 1.516 μ.Χ., επέτρεψαν σε Εβραίους να κατοικήσουν στις ιερές πόλεις τους όπως ήταν τα Ιεροσόλυμα.

Ιστορικά, το 1.922 μ.Χ., η παρασκηνιακά ελεγχόμενη από τους Σιωνιστές Κοινωνία των Εθνών παραχώρησε στην Βρετανία την «Εντολή για την Παλαιστίνη» με όρους που, ανάμεσα στα άλλα, περιλάμβαναν και την «Διακήρυξη του Μπάλφουρ»:

Μια δημόσια και επίσημη δήλωση από την τότε Βρετανική κυβέρνηση, όπου ανακοίνωνε την υποστήριξή της για την ίδρυση ενός «εθνικού σπιτιού για τον Εβραϊκό λαό» στην Παλαιστίνη, που τότε ήταν μια Οθωμανική περιοχή.

Η εν λόγω δήλωση περιλαμβανόταν σε παλαιότερη χρονικά επιστολή την οποία απέστειλε ο υπουργός των Εξωτερικών του Ηνωμένου Βασιλείου Άρθουρ Μπάλφουρ προσωπικά προς τον κυλιόμενο κοσμοκράτορα Λόρδο Λάιονελ Ρότσιλντ, ηγέτη τότε της Βρετανικής Εβραϊκής κοινότητας, στις 2 Νοεμβρίου 1917 μ.Χ.

Βλέπουμε και εδώ για μια ακόμη φορά τόσο την ισχύ, την αίγλη και τον από πολλές δεκαετίες υπάρχοντα σιωνιστικό σχεδιασμό για την ίδρυση του κράτους του Ισραήλ όσο, ομοίως, και τις κατακλυσμιαίες διεθνικές δράσεις της οικογένειας των μεγιστάνων Εβραίων Ρότσιλντ.
Ο Εβραϊκός οικισμός των Εβραίων στην Παλαιστίνη και αργότερα το Κράτος του Ισραήλ ξεκίνησε το 1.891 μ.Χ. με την ίδρυση της Εβραϊκής Ένωσης Αποικισμού (JCΑ). Με στόχο την ίδρυση του κράτους των Εβραίων, ο βαρόνος Έντμοντ Τζέιμς Ρότσιλντ (1.845 μ.Χ.-1.934 μ.Χ.) ίδρυσε την Παλαιστινιακή Εβραϊκή Ένωση Αποικισμού (PICA), το 1.924 μ.Χ., υπό την διεύθυνση του γιου του Τζέιμς Αρμάν Ρότσιλντ, η οποία απέκτησε περισσότερα από 125.000 στρέμματα γης στην Παλαιστίνη. Αργότερα, με εντολή στην διαθήκη των Ρότσιλντ, η PICA μεταβίβασε την ιδιωτική γη στο Εβραϊκό Εθνικό Ταμείο.
Πριν την άνοδο τού Χίτλερ, οι Εβραίοι τής Γερμανίας που πλήρωναν την συνδρομή ¨λικούντ” στην Σιωνιστική ένωση ήσαν ποσοστό 15%. Μετά την επικράτησε των ναζιστών το ποσοστό αυτό αυξήθηκε σε συντριπτική πλειοψηφία. Κάποιοι δε συνωμοσιολόγοι να έχουν κατονομάσει τον Χίτλερ ως ιδρυτή τού κράτους τού Ισραήλ.
Μετά το πέρας του Β΄ΠΠ και όταν τα διεθνικά πράγματα ωρίμασαν, το Νοέμβριο 1.947 .Χ., οι Βρετανοί παρέπεμψαν το «Παλαιστινιακό Ζήτημα» στα νεοσύστατα τότε Ηνωμένα Έθνη όσο επίσης και διάσημο μαγαζί των ανά την υφήλιο αόρατων «πεφωτισμένων» σιωνιστών και η Γενική Συνέλευση του ΟΗΕ ενέκρινε το ψήφισμα 181, που διαιρούσε την Αρχαία Παλαιστίνη σε δύο κράτη, σε ένα Αραβικό και σε ένα Εβραϊκό.
Ήδη την περίοδο πριν την ίδρυση τού Ισραήλ ήσαν οι Σιωνιστικές ομάδες στην Παλαιστίνη, που διεξήγαν σωρεία τρομοκρατικών ενεργειών, με ανατινάξεις ξενοδοχείων και άλλα, ενάντια στους Άγγλους, που είχαν μετατρέψει την Παλαιστίνη σε προτεκτοράτο τους. Πρωτεργάτης αυτών των τρομοκρατικών ενεργειών ήταν ο μετέπειτα πρώτος Πρόεδρος τού Ισραήλ, μετά την ίδρυσή του, Νταβίντ Μπεν Γκουριόν.
Όπως επίσης και ο μετέπειτα πρωθυπουργός Μεναχέμ Μπέγκιν, που ήταν επικεφαλής τής τρομοκρατικής οργάνωσης “ιργκούν”, που έδρασε εναντίον των Άγγλων. Αυτός όμως που πέρασε στην ιστορία ως μεγαλύτερος ανθρωποχασάπης αμάχων, ήταν ο αιμοσταγής πρωθυπουργός τού Ισραήλ Αριέλ Σαρόν, όταν ήταν υπουργός άμυνας κατά την εισβολή των Iσραηλινών στον Λίβανο.
Στις 14 Μαΐου 1.948 μ.Χ., ο Σιωνιστής ηγέτης Νταβίντ Μπεν Γκουριόν, ο κύριος για τα μάτια και την επιφανειακή και εξωτερική ιστορία ιδρυτής και ο πρώτος πρωθυπουργός του Ισραήλ, δήλωσε δημοσίως και πανηγυρικά «την ίδρυση ενός Eβραϊκού κράτους στο Έρετζ-Ισραήλ, που θα ονομαζόταν Κράτος του Ισραήλ».
Την επόμενη μέρα, Αίγυπτος, Συρία, Ιορδανία, Λίβανος και Ιράκ ξεκίνησαν τον πρώτο Αραβο-Ισραηλινό πόλεμο για να αποτραπεί η ίδρυση του εβραϊκού κράτους. Μετά από ένα χρόνο μαχών, συγκρούσεων και αιματοχυσίας, κηρύχθηκε κατάπαυση του πυρός και καθιερώθηκαν προσωρινά σύνορα, γνωστά ως «Πράσινη Γραμμή».
Το αποτέλεσμα ήταν ότι περισσότεροι από 700.000 Παλαιστίνιοι εκδιώχθηκαν, η Ιορδανία προσάρτησε αυτό που έγινε γνωστό ως Δυτική Όχθη, συμπεριλαμβανομένης και της Ανατολικής Ιερουσαλήμ και η Αίγυπτος κατέλαβε την Λωρίδα της Γάζας και το Σινά. Στις μέρες μας, στην Δυτική Όχθη ζουν περίπου 2.5 εκατ. κάτοικοι, από τους οποίους περίπου 350 χιλιάδες είναι Ισραηλινοί έποικοι.
Ως επίλογο, απλά θα αντιγράψω τα λόγια του ισραηλινού υπουργού ενέργειας Ισραήλ Κατς. Στις 24 Οκτωβρίου 2023 μ.Χ., ο κ. Ι. Κατς έδωσε συνέντευξη στην Γερμανική Bild, όπου ανάμεσα στα άλλα, ο ίδιος αναφέρει:
«Το κράτος του Ισραήλ φρόντιζε πάντα να διεξάγει τους πολέμους του μόνο του.. Παλεύουμε μόνοι μας.. Αυτό που συμβαίνει δεν αφορά μόνο το Ισραήλ. Ο Παγκόσμιος Πόλεμος διεξάγεται από το Ιράν».
Και εξηγεί: «Το Ιράν έχει πληρεξούσιους στην Μέση Ανατολή: Την Χεζμπολάχ στον Λίβανο, τους Χούθι στην Υεμένη, τις σιιτικές πολιτοφυλακές στο Ιράκ και φυσικά έχει επίσης δυνάμεις στην Συρία, καθώς και την Χαμάς και την Ισλαμική Τζιχάντ στην Γάζα...
Όσον αφορά τα πυρηνικά όπλα: εάν, ο Θεός φυλάξοι, τα έχει (το Ιράν), θα είναι αδύνατο να δράσουμε εναντίον αυτών των παραγόντων. Φτάνει που μπορεί να απειλήσει. Γι’ αυτό βρισκόμαστε στην μέση του Τρίτου Παγκοσμίου Πολέμου» (https://www.triklopodia.gr/%ce%b7%ce%bb%ce%af%ce%b1%cf%82-%ce%ba%ce%b1%ce%bb%ce%bb%ce%b9%cf%8e%cf%81%ce%b1%cf%82-%ce%b9%cf%83%cf%81%ce%b1%ce%b7%ce%bb%ce%b9%ce%bd%cf%8c%cf%82-%cf%85%cf%80%ce%bf%cf%85%cf%81%ce%b3%cf%8c%cf%82/).
Ο δε Νετανιάχου, μπορεί πιθανότατα όπως και ο Περικλής πριν τον Πελοποννησιακό Πόλεμο (https://alophx.blogspot.com/2022/10/blog-post_27.html, https://alophx.blogspot.com/2023/06/blog-post_15.html), ο Κλίντον πριν τον Πόλεμο της Γιουγκοσλαβίας, όπως και πιθανότατα και ο Μπάιντεν στις μέρες μας, ίσως ξεκινήσει έναν πόλεμο για να παρατείνει την παραμονή του στην εξουσία και τις δικαστικές διώξεις εναντίον του.
(Αλλά και όπως κάθε αποτυχημένο καθεστώς, με έναν πόλεμο στο εξωτερικό προσπαθεί να εξωτερικεύσει τα σημαντικά εσωτερικά κοινωνικά, πολιτικά και οικονομά προβλήματα του λαού, κάνοντας τον με τον τρόπο αυτό να τα ξεχάσει).
Αφού όπως είναι γνωστό όταν γίνεται ένας πόλεμος, ο λαός σταματά τις εσωτερικές πολίτικες συγκρούσεις και συσπειρώνεται γύρω από τον ηγέτη του (https://alophx.blogspot.com/2023/10/blog-post_53.html), ενώ παράλληλα παύουν οι δίκες για διαφθορά και κλοπή δημοσίου χρήματος (όπως π.χ. στην περίπτωση του Νετανιάχου ή του Μπερλουσκόνι παλαιότερα), όπως στην περίπτωση του Νετανιάχου.
Ο Νετανιάχου συνεργάζεται επίσης έντονα με τους νεοσυντηρητικοί, αυτούς που καθοδηγούσαν τον Αμερικανό Προέδρο Τζορτζ Μπους Β΄ τον Νεότερο και με αφορμή την 11η Σεπτέμβριου οδήγησαν τις ΗΠΑ σε πολέμους στο Αφγανιστάν και στο Ιράκ και το Ισραήλ σε πόλεμο με το Λιβανό, στους οποίους τελικά οι ΗΠΑ και το Ισραήλ ηττήθηκαν και αποχώρησαν από τις χώρες αυτές ηττημένοι.
Αντίστοιχα και ο Νετανιάχου (με τους νεοσυντηρητικοί συμμάχους του, π.χ. τον Μπάιντεν) με αφορμή την επίθεση της Χαμάς στις 7 Οκτωβρίου του 2023 μ.Χ., μπορεί να βρει την αφορμή να επιτεθεί σε άλλες χώρες, π.χ. τον Λιβανό, την Δυτική Όχθη, την Συρία και το Ιράν, με την συνεργασία και των ΗΠΑ και της Δύσης και στο τέλος, ηττημένοι από την αντίσταση των κρατών αυτών (και την βοηθά των συμμάχων τους Ρωσίας και Κίνας) να αποχωρήσουν από τις χώρες αυτές ηττημένοι.
Ο Υπουργός Ισραηλινής Κληρονομιάς, Αμιτσάι Ελιγιάχου, δημιούργησε παγκόσμιο σάλο όταν δήλωσε σε ραδιοφωνική συνέντευξή του ότι η χρήση πυρηνικής βόμβας κατά της Λωρίδας της Γάζας αποτελεί μια «εναλλακτική επιλογή».
Με τον ίδιο ακριβώς τρόπο που ο μακαρίτης Ισραηλινός πρωθυπουργός και στρατηγός Αριέλ Σαρόν έλεγε ότι οι Ισραηλινοί θα έπρεπε να αφανίσουν τους Άραβες εχθρούς τους ακόμα και με πυρηνικά, με τον ίδιο τρόπο όπως έλεγε με τον οποίο ο Αμερικάνος Προέδρος Τρούμαν σκότωσε μισό εκατομμύριο Γιαπωνέζους].

Μετέπειτα, μέσω της διακήρυξης του Μπαλφούρ, κατάφεραν με αντάλλαγμα την συμμετοχή των ΗΠΑ στο πλευρό της Αντάντ στον Α΄ Παγκόσμιο Πόλεμο κατά των Γερμανών, την υποστήριξη των Βρετανών για την εγκατάσταση και αγοράς γης από Εβραίους στην Παλαιστίνη, καθώς και την δημιουργία μίας Εβραϊκής Εθνικής Εστίας, ενώ μέσω της Συμφωνίας των «Σάικς/Πίκο» κατάφεραν να αποδυναμώσουν τους Άραβες, χωρίζοντας τους σε πολλά κράτη για να τους ελέγχουν (https://alophx.blogspot.com/2017/07/blog-post_6.html).

[Αλλά και το σχέδιο των Νεοσυντηρητικών των ΗΠΑ για μία «Νέα Μέση Ανατολή», στην ουσία μία επέκταση και διαίρεση του μουσουλμανικού κόσμου, ακόμα μεγαλύτερή από αυτόν που έγινε με την Συνθήκη Σάικς Πίκο, προς εξυπηρέτηση των συμφερόντων της Δύσης (ΗΠΑ, ΕΕ) και του Ισραήλ (https://archive.greekamericannewsagency.com/2006/11/24/q-q,  https://archive.greekamericannewsagency.com/2014/06/22/%ce%b7-%cf%8e%cf%81%ce%b1-%cf%84%ce%b7%cf%82-%ce%bd%ce%ad%ce%b1%cf%82-%ce%bc%ce%ad%cf%83%ce%b7%cf%82-%ce%b1%ce%bd%ce%b1%cf%84%ce%bf%ce%bb%ce%ae%cf%82/, https://archive.greekamericannewsagency.com/2014/07/04/%ce%bf%ce%b9-%cf%89%ce%b4%ce%af%ce%bd%ce%b5%cf%82-%cf%84%ce%bf%ce%ba%ce%b5%cf%84%ce%bf%cf%8d-%cf%84%ce%b7%cf%82-%ce%bd%ce%ad%ce%b1%cf%82-%ce%bc%ce%ad%cf%83%ce%b7%cf%82-%ce%b1%ce%bd%ce%b1%cf%84%ce%bf/).

Η δε πρώτη νύξη για μετανάστευση και εγκατάσταση των Εβραίων στην Παλαιστίνη έγινε με το Σχέδιο και Διακήρυξη Μπαλφούρ, ενώ το Σχέδιο ΟΗΕ για μιλούσε για διαχωρισμό της Παλαιστίνης και την ίδρυση κρατών Ισραήλ και Παλαιστίνης μετά τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο (https://attikanea.info/%CF%84%CE%B9-%CE%B5%CE%AF%CE%BD%CE%B1%CE%B9-%CE%B7-%CF%83%CF%8D%CE%B3%CE%BA%CF%81%CE%BF%CF%85%CF%83%CE%B7-%CE%B9%CF%83%CF%81%CE%B1%CE%AE%CE%BB-%CF%80%CE%B1%CE%BB%CE%B1%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%AF%CE%BD/).

Άλλοι πιστεύουν ότι η γη γνωστή ως Παλαιστίνη ήταν εκεί που κάποτε βρισκόταν το Βιβλικό κράτος του Ισραήλ. Και τον 17ο Αιώνα, ο Sabbatai Zevi ήταν ο πρώτος Εβραίος που προσπάθησε να εγκατασταθεί εκ νέου εκεί.

Ο Sabbatai Zevi ισχυρίστηκε ότι ήταν ο Μεσσίας και συγκέντρωσε πολλούς Εβραίους ακόλουθους που συμμετείχαν σε τελετουργικά σεξουαλικά όργια και στην μόλυνση του νόμου του Θεού. Την άνοιξη του 1.666 μ.Χ. σχεδίαζαν να είναι ο πρώτος Εβραϊκός οικισμός στην Παλαιστίνη. Αλλά τα πράγματα άλλαξαν όταν ο Sabbatai συνελήφθη και ρίχτηκε στη φυλακή.

Το ριζοσπαστικό του κίνημα συνεχίστηκε με το κίνημα του Φραγκισμού και ο Σιωνισμός έγινε πιο πολιτικός. Αν και ισχυρίζονταν ότι ήταν κοσμικοί, οι Σιωνιστές πλημμύρισαν τους ναούς με προσευχές για επιστροφή στην Σιών και αποκατάσταση του Εβραϊκού κράτους.

Αλλά οι ραβίνοι τους απέρριψαν. Το 1.885 μ.Χ. οι ραβίνοι έγραψαν ότι  «Θεωρούμε τους εαυτούς μας όχι πια έθνος, αλλά θρησκευτική κοινότητα. και επομένως δεν περιμένουμε ούτε επιστροφή στην Παλαιστίνη, ούτε θυσία υπό τους γιους του Ααρών, ούτε αποκατάσταση κανενός από τους νόμους».

Ενώ οι ραβίνοι δεν πρόσφεραν καμία υποστήριξη, οι Σιωνιστές κέρδισαν την υποστήριξη του Βρετανικού Στέμματος ήδη από το 1.841 μ.Χ. Και χρηματοδοτήθηκαν από την τραπεζική δυναστεία Rothschild, αλλιώς γνωστή ως Τράπεζα της Αγγλίας, οπότε το Στέμμα πιθανότατα εμπλέκεται από την αρχή.

Το 1.897 μ.Χ., η πολιτική πρόθεση να ξαναδημιουργηθεί το κράτος του Ισραήλ επισημοποιήθηκε στο κοινό. Και το 1.917 μ.Χ., σύμφωνα με την Διακήρυξη Μπαλφούρ της Βρετανικής κυβέρνησης, τα Βρετανικά στρατεύματα κατέλαβαν τον έλεγχο της Παλαιστίνης για λογαριασμό των Σιωνιστών. Το 1922 μ.Χ., η Κοινωνία των Εθνών υιοθέτησε την διακήρυξη. Και το 1.947 μ.Χ., τα Ηνωμένα Έθνη παραχώρησαν τμήματα της Παλαιστίνης στους Σιωνιστές.

Οι Σιωνιστές έχουν τρομερή υποστήριξη από Αμερικανικές Μεγαεκκλησίες και Χριστιανούς Ευαγγελικούς, πολλοί από τους οποίους πιστεύουν ότι καθώς ο κόσμος γίνεται μια πύρινη κόλαση, θα σωθούν και θα οδηγηθούν σε έναν αιώνιο παράδεισο. Αλλά για να συμβεί αυτό, πρέπει να ανοικοδομηθεί ο Ναός του Σολομώντα και τα δύο τρίτα του Εβραϊκού λαού να χαθούν (https://attikanea.info/%CE%BF-%CF%83%CE%B9%CF%89%CE%BD%CE%B9%CF%83%CE%BC%CF%8C%CF%82-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%B7-%CE%B4%CE%B7%CE%BC%CE%B9%CE%BF%CF%85%CF%81%CE%B3%CE%AF%CE%B1-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%B9%CF%83%CF%81%CE%B1%CE%AE/).

Στις αρχές του 17ου Αιώνα, Άγγλοι προτεστάντες θεολόγοι άρχισαν να υπερασπίζονται την ιδέα της επανεγκατάστασης των Εβραίων στους Αγίους Τόπους, προκειμένου να επισπεύσουν την επιστροφή του Ιησού και να προσηλυτίσουν έτσι τους Εβραίους στον Χριστιανισμό.

Μεταξύ των προτεσταντών θεολόγων που προώθησαν αυτό το σχέδιο ήταν ο Joseph Mede (1.586 μ.Χ.-1.635 μ.Χ.), ο Richard Baxter (1.615 μ.Χ..-1.691 μ.Χ.) και ένας Άγγλος βουλευτής, ο σερ Henry Finch (1.558 μ.Χ.-1.625 μ.Χ.), που έγραψε ένα απολογητικό έργο στο οποίο «προέβλεψε» την επιστροφή των Εβραίων στους Αγίους Τόπους με τίτλο: Η Μεγάλη Αποκατάσταση του Κόσμου, ή Το Κάλεσμα των Εβραίων.

Αυτό το αρχικά Εβραϊκό μεσσιανικό όραμα, που τελικά έγινε προτεσταντικό, επρόκειτο να ριζώσει στην Αμερική που αποικίστηκε από τους Άγγλους Προσκυνητές Πατέρες (1.620 μ.Χ.), οι οποίοι θεωρούσαν τους εαυτούς τους το νέο εκλεκτό λαό, και την Αμερική ως την νέα Γη της Επαγγελίας, την γη της καταγωγής του κόσμου, που πάνω της θα έχτιζαν μια «Νέα Ιερουσαλήμ».

Οι Προσκυνητές Πατέρες είδαν την Αμερική ως μια νέα Γη της Επαγγελίας, μια νέα Ιερουσαλήμ, και στην συνέχεια, τον 19ο Αιώνα, στην δεκαετία του 1.840 μ.Χ., εμφανίστηκε η μεσσιανική ιδέα του «προφανούς πεπρωμένου», της πολιτισμικής επέκτασης προς τα δυτικά –ο αποικισμός της Δυτικής Αμερικής από τους Αγγλο-Σάξονες της Ανατολής – και στον 20ό Αιώνα το «προφανές πεπρωμένο» των Ηνωμένων Πολιτειών θα αφορά πλέον ολόκληρο τον κόσμο.

Δεν πρόκειται παρά για έναν παγκόσμιο μεσσιανικό ιμπεριαλισμό. Ο Θεόδωρος Ρούσβελτ, ο οποίος προήδρευσε στις Ηνωμένες Πολιτείες από το 1.901 μ.Χ. έως το 1.909 μ.Χ., υιοθέτησε την έννοια του προφανούς πεπρωμένου για να δικαιολογήσει τον Αμερικανικό ιμπεριαλισμό.

Σε αυτή την μεσσιανική παράδοση εντάσσεται και ο Πρόεδρος Γούντροου Ουίλσον (1.913 μ.Χ.-1.921 μ.Χ.), που δήλωνε: «Πιστεύω ότι ο Θεός προήδρευσε στην γέννηση αυτού του έθνους και ότι έχουμε επιλεγεί να οδηγήσουμε το δρόμο για τα έθνη του κόσμου, καθώς περπατούν στα μονοπάτια της ελευθερίας».

«Η Αμερική είναι το μόνο ιδανικό έθνος στον κόσμο… Η Αμερική είχε το διαρκές προνόμιο να εκπληρώσει το πεπρωμένο της και να σώσει τον κόσμο… Ήρθαμε να λυτρώσουμε τον κόσμο με ελευθερία και δικαιοσύνη».

Στην συνέχιση της ιδέας ενός νέου εκλεκτού λαού, στα μέσα του 20ού Αιώνα προέκυψε το δόγμα της «Αμερικανικής Εξαίρεσης», που προωθήθηκε ιδιαίτερα από τον επιδραστικό κοινωνιολόγο Talcott Parsons (1.902 μ.Χ..-1.979 μ.Χ.).

Ο Πρόεδρος Ρόναλντ Ρίγκαν (1.981 μ.Χ.-1.989 μ.Χ.) επηρεάστηκε από τον ευαγγελιστή, χιλιαστή συγγραφέα και χριστιανό σιωνιστή Χάρολντ Λι Λίντσεϊ (γεννημένο το 1.929 μ.Χ.). Το θεοπολιτικό του βιβλίο, The Agony of Our Old Planet, 1.971 μ.Χ. (τυπωμένο σε τέσσερα εκατομμύρια αντίτυπα) είναι το βιβλίο που διάβαζε ο Ρίγκαν στο κρεβάτι του (http://oimos-athina.blogspot.com/2023/10/blog-post_24.html).

Στα τέλη του 19ου Αιώνα, η Οθωμανική Αυτοκρατορία είχε σοβαρά χρέη, οπότε ο Θεόδωρος Χερτζλ πρότεινε να διαγραφεί το τουρκικό χρέος με αντάλλαγμα η Οθωμανική Αυτοκρατορία να παραχωρήσει την Παλαιστίνη στους Σιωνιστές. Στις 19 Ιουνίου 1.896 μ.Χ., ο Τούρκος Μεγάλος Βεζίρης (πρωθυπουργός) υποδέχθηκε τον Χερτζλ στον οποίο μετέφερε το παρακάτω μήνυμα από τον Σουλτάνο και τον Χαλίφη:

«Οι Εβραίοι μπορούν να κρατήσουν τα χρήματα τους. Η Τουρκική Αυτοκρατορία ανήκει στον τουρκικό λαό και όχι σε εμένα. Όταν διαμελιστεί η Αυτοκρατορία μου, ίσως και να λάβουν δωρεάν την Παλαιστίνη.

Ως τότε, μόνο το πτώμα μας μπορεί να τεμαχιστεί. Όσο ζω, δεν θα συναινέσω ποτέ στον τεμαχισμό της». Το 1.904 μ.Χ., ο Χερτζλ ζήτησε από τον πάπα Πίο Χ΄ μια επιστολή υποστήριξης για το Σιωνιστικό σχέδιο. Ο πάπας αρνήθηκε κατηγορηματικά. Αυτό αποδεικνύεται από την επίσημη απάντηση του:

«Δεν μπορούμε να εμποδίσουμε τους Εβραίους να πάνε στην Ιερουσαλήμ, αλλά δεν μπορούμε ποτέ και να τους ενθαρρύνουμε. Το έδαφος της Ιερουσαλήμ δεν ήταν πάντα ιερό, αλλά, ωστόσο, αγιάσθηκε από την ζωή του Ιησού. Οι Εβραίοι δεν αναγνώρισαν τον Κύριό μας και επομένως ούτε εμείς θα μπορέσουμε να αναγνωρίσουμε τον Εβραϊκό λαό. Non possumus (δεν δυνάμεθα)» (http://oimos-athina.blogspot.com/2023/10/blog-post_24.html).

Οι Ντονμέδες έπαιξαν σημαντικό ρόλο στις απαρχές της Επιτροπής της Ένωσης και της Προόδου, της οργάνωσης του Κινήματος των Νεότουρκων που ξεκίνησε από την Θεσσαλονίκη. Μεταξύ των μελών αυτού του κινήματος, υπήρχαν αξιοσημείωτοι ελεύθεροι στοχαστές, προερχόμενοι κυρίως από τις αιρέσεις των Ιακωβιτών και των Ιζμιρλιτών (σημ: όλοι κρυπτοεβραίοι)-(http://oimos-athina.blogspot.com/2023/10/blog-post_24.html).

Στις μέρες μας σύμμαχο τους στα σχέδια για την πλήρη κατάκτηση της Παλαιστίνης και της εκδίωξης των Παλαιστίνιων και την αντικατάσταση τους με Ισραηλινούς εποίκους έχουν οι σιωνιστές και τους λεγομένους (ημιπαράφρονες και παναναιρετικούς) «χριστιανούς σιωνιστές».

Αυτοί πιστεύουν ότι οι Ισραηλινοί παραμένουν ο «περιούσιος λαός» του Θεού, ενώ η Χριστιανική Εκκλησία είναι απλώς μία «παρένθεση» στο σχέδιο του Θεού. Ο Χριστός δεν μπορεί να επιστρέψει στην γη μέχρι πρώτα να συμβούν ορισμένα γεγονότα.

Οι χριστιανοί σιωνιστές – άρχισαν να πιέζουν τις κυβερνήσεις τους να λάβουν ενεργά μέτρα για να επιστρέψουν οι Εβραίοι στην Παλαιστίνη. Το 1.891 μ.Χ., ο επίσης Χριστιανός Σιωνιστής Γουίλιαμ Μπλάκστοουν συνέταξε μια επιστολή προς τον Πρόεδρο Μπέντζαμιν Χάρισον, την οποία υπέγραψαν εκατοντάδες επιφανείς Αμερικανοί, μεταξύ των οποίων ο J. P. Μόργκαν και ο Τζον Ροκφέλερ, ο πρεσβύτερος: “Ας αποκαταστήσουμε τους Εβραίους στην γη την οποία τόσο σκληρά στερήθηκαν από τους Ρωμαίους”.

Αν και ο Χάρισον δεν βοήθησε, η συγκεκριμένη ομάδα, συνέχισε να παρακολουθεί τις ειδήσεις για οποιοδήποτε σημάδι ότι το σχέδιο του Θεού βρισκόταν σε εξέλιξη. Όταν η Βρετανική κυβέρνηση εξέδωσε την Διακήρυξη Μπαλφούρ το 1.917 μ.Χ., υποστηρίζοντας την δημιουργία μιας “εθνικής εστίας για τον Εβραϊκό λαό” στην Παλαιστίνη, το έκανε για γεωπολιτικούς λόγους. Οι Ευαγγελικοί, όμως, ερμήνευσαν την κίνηση ως θεϊκή απελευθέρωση.

«Αν ερμηνεύουμε σωστά τις Γραφές η επαναφορά των Εβραίων στην Παλαιστίνη θα επισπεύσει την ημέρα που έχει προαναγγελθεί τόσο στην Παλαιά όσο και στην Καινή Διαθήκη, όταν ο Κύριος Ιησούς θα φανερωθεί ξανά στους γιους των ανθρώπων» ήταν το συμπέρασμα ενός Ευαγγελιστή συγγραφέα.

Το μόνο που απέμενε ήταν το Ισραήλ να εξασφαλίσει μια τελική νίκη επί των εχθρών του και να ανοικοδομήσει τον Ναό της Ιερουσαλήμ. Και τότε, αν οι προφήτες είχαν δίκιο, θα συνέβαιναν μερικά πολύ δυσάρεστα πράγματα.

Ένας ψεύτικος μεσσίας, γνωστός ως ο Αντίχριστος, θα καταλάμβανε την Ιερουσαλήμ και θα εγκαθιστούσε τον εαυτό του ως σωτήρα πριν εγκαινιάσει την Θλίψη, μια επταετή περίοδο θανάτου και καταστροφής, με τους περισσότερους Εβραίους να χάνονται.

Τέλος, ο Ιησούς θα επέστρεφε στην γη, θα ανέτρεπε τον υποκριτή και θα εγκαινίαζε μια χιλιετή Βασιλεία ειρήνης στην γη. Μέχρι τις δεκαετίες του 1.970 μ.Χ. και 1.980 μ.Χ., ένας αυξανόμενος αριθμός επιφανών ευαγγελικών, συμπεριλαμβανομένου του Φάλγουελ, πραγματοποιούσε ταξίδια στο Ισραήλ, ανυπόμονος να βρεθεί στο προσκήνιο της επερχόμενης αποκάλυψης.

Η μεγάλη επιρροή της θρησκευτικής δεξιάς. Στην αρχή, οι Ισραηλινοί δεν τους έδιναν ιδιαίτερη σημασία, αλλά ο πρωθυπουργός Μενάχεμ Μπέγκιν γρήγορα συνειδητοποίησε ότι η θρησκευτική δεξιά είχε αποκτήσει όλο και μεγαλύτερη επιρροή στο Ρεπουμπλικανικό Κόμμα του Ρόναλντ Ρίγκαν.

Ο Μπέγκιν και άλλοι επιφανείς Ισραηλινοί άρχισαν να παρακολουθούν συναντήσεις και θρησκευτικές εκδηλώσεις τους στις ΗΠΑ. Μέχρι το τέλος της προεδρίας του Ρέιγκαν, οι δύο ομάδες είχαν γίνει, όπως είπε η δημοσιογράφος Βικτόρια Κλαρκ, “σύμμαχοι για τον Αρμαγεδδώνα”, ενωμένες από την κοινή φιλοδοξία να δουν το Ισραήλ να κατακτά τους εχθρούς του.

Οι Ισραηλινοί είχαν πρακτικούς στόχους, ελπίζοντας ότι η Αμερικανική υποστήριξη θα διασφάλιζε το δοκιμαζόμενο έθνος τους. Οι ευαγγελικοί, αντίθετα, εύχονταν η βοήθεια να προκαλέσει την αποκάλυψη και να προετοιμάσει το έδαφος για τον ερχομό του Ιησού. Ο Νετανιάχου άδραξε την ευκαιρία.

Στην δεκαετία του 1.990 μ.Χ, ο τότε πρεσβευτής του Ισραήλ στα Ηνωμένα Έθνη, ο φιλόδοξος Μπενιαμίν Νετανιάχου, αναγνώρισε γρήγορα ότι το όραμα της θρησκευτικής δεξιάς για το Ισραήλ ταίριαζε με το δικό του – τουλάχιστον βραχυπρόθεσμα.

Όταν έγινε πρωθυπουργός το 1.996 μ.Χ., μετέφερε αμέσως ένα κλιμάκιο χριστιανών σιωνιστών στο Ισραήλ, σφυρηλατώντας μια στενή σχέση που έχει αυξηθεί τα χρόνια , με τους ευαγγελιστές να υποστηρίζουν όλο και πιο σταθερά το Ισραήλ (https://www.naftemporiki.gr/kosmos/1529854/to-israil-oi-christianoi-sionistes-kai-i-profiteia-gia-tin-apokalypsi/).

[Στην ουσία Αρμαγεδωνιστές υπάρχουν σε πολλές θρησκείες και αιρέσεις και θέλουν να φέρουν έναν Παγκόσμιο Πόλεμο και Καταστροφή στην γη για να φέρουν τον δήθεν «μεσσία» τους για να κυριαρχήσουν με αυτόν σε όλη την γη, π.χ. οι σιωνιστές, οι ιεχωβάδες, οι πολιτικοί σιωνιστές (οι ευαγγελικοί των ΗΠΑ), οι ισλαμιστές «μαχντιστές» και οι Εβραίοι «μεσσιανιστές».
[Ανοιχτά φιλοσιωνιστές πολιτικοί/πολιτικοί σιωνιστές εκτός από τους ευαγγελιστές στις ΗΠΑ είναι και κόμματα που στηρίζουν παγκόσμια το Ισραήλ και μόνο απόλυτα στα πάντα, είτε αυτά είναι αριστερά, δεξιά, νεοφιλελεύθερα, κομμουνιστικά, αναρχικά, φιλομοναρχικά, λαϊκίστικα, ακροδεξιά, εθνικιστικά, ακροαριστερά, της Νέας Δεξιάς, φιλομοναρχικά, σοσιαλιστικά ή και πράσινα].

Ειδικά για τους ευαγγελικούς των ΗΠΑ, όπως και για τους ιεχωβάδες και πολλές άλλες αιρέσεις λέγεται ότι αυτές δημιουργήθηκαν από τις μυστικές υπηρεσίες των ΗΠΑ και τις ελίτ της Δύσης, με στόχο τον έλεγχο των πληθυσμών και από τον έμμεσο εγκεφαλικό έλεγχο από τους κατευθυνόμενους από τις ελίτ ηγέτες των οργανώσεων αυτών να κατευθύνουν τους οπαδούς τους και τα πράγματα για την εξυπηρέτηση των συμφερόντων τους.

Οι φανατικοί και λεγόμενοι δήθεν «χριστιανοί» σιωνιστές θέλουν να προκαλέσουν πόλεμο με το ισλάμ και να το καταστρέψουν για να διαμορφώσουν τις συνθήκες για να έρθει ο δήθεν «Χριστός» τους, όπως και οι φανατικοί ισλαμιστές ιμάμηδες (π.χ. στο Ιράν, το Κατάρ, αλλά και οι ουαχαμπίτες στην Σαουδική Αραβία) θέλουν να αφανίσουν τον Ιουδαιοχριστιανικού πολιτισμό για να διαμορφώσουν τις συνθήκες να έρθει ο δήθεν «μαχντί» τους, ενώ και οι φανατικοί Εβραίοι ραβίνοι θέλουν να αφανίσουν τον Χριστιανισμό και το ισλάμ, Γιατί τότε πιστεύουν ότι θα έρθει ο δήθεν «μεσσίας» τους, δηλαδή ο #Χ].

[Ισραηλινός αξιωματικός λέει θα πάρουν ”Όλη την Γάζα και Λίβανο όλη την Γη της Επαγγελίας”. Έχουν ανοίξει χάρτες της Τορά, χάρτες π.Χ. Η Μεγάλη Ιδέα το Μεγάλο Ισραήλ.. ήρθε η ώρα του ”Μεσσία” τους τ΄ Αντίχριστου; Του φτιάχνουν πρώτα μεγάλο κράτος και μετά τον Ναό! ΕΙΝΑΙ ΩΡΑ ΟΜΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙΡΟΣ Τ΄ΑΠΕΤΑΞ-ΑΜΗΝ ΟΧΙ ΤΟΥ ΑΜΗΝ ΣΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΤΟΥΣ..

Του φτιάχνουν πρώτα κράτος μεγάλο κράτος τι βασιλιάς θα είναι αν δεν έχει ένα Μεγάλο Ισραήλ ένα μεγάλο κράτος. Μετά του φτιάχνουν το Ναό για να τον θρονιάσουν γι αυτό ήδη μεριμνούν στο Αλ Ακσά!

Κάνουν εκκαθαρίσεις για να τον φέρουν καθαρίζουν το έδαφος γύρω γύρω. Παλαιστίνη Συρία Λίβανος είναι ο στόχος. Κατά τά λλα είναι ήσυχοι. Η Ιορδανία έχει βασιλιά. Οι βασιλιάδες είναι μυημένοι είναι δικοί τους.. όπως Σ Αραβία κλπ Το Ιράκ το έχουν κατακτήσει οι ΗΠΑ.

Με το Ιράν θα πρέπει να καθαρίσουν.. μετά τον πόλεμο με Ιράν αν κερδίσουν τον ΕΦΕΡΑΝ .. να δούμε τι θα πουν και οι μάγοι εκ της Περσίας… αν το άστρο τους είναι πιο φωτεινό… Βιάζονται βιάζονται πολύ..

ΕΙΝΑΙ ΩΡΑ ΟΜΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙΡΟΣ Τ΄ΑΠΕΤΑΞ-ΑΜΗΝ ΟΧΙ ΤΟΥ ΑΜΗΝ ΣΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΤΟΥΣ.. Δήλωσε από δημόσιο βήμα ο αξιωματικός σε εθνικιστικο-θρησκευτικό παραλήρημα: «Ο πιο ευτυχισμένος μήνας της ζωής μου που ζω εδώ και 40 χρόνια… η γη είναι δική μας.

Όλη η χώρα! Όλα αυτά! Συμπεριλαμβανομένης της Γάζας! Συμπεριλαμβανομένου του Λιβάνου! Όλη η γη της επαγγελίας! Θα επιστρέψουμε μετά από πολύ καιρό! Το Gush Katif είναι τόσο μικρό σε σύγκριση με αυτό που θα φτάσουμε!» ((https://dimpenews.com/2023/11/05/%ce%b9%cf%83%cf%81%ce%b1%ce%b7%ce%bb%ce%b9%ce%bd%cf%8c%cf%82-%ce%b1%ce%be%ce%b9%cf%89%ce%bc%ce%b1%cf%84%ce%b9%ce%ba%cf%8c%cf%82-%ce%b4%ce%b7%ce%bb%cf%8e%ce%bd%ce%b5%ce%b9-%ce%b5%cf%85%cf%84%cf%85/?fbclid=IwAR1BJdDB6EnAMwPi1xiZjadwq6oPev3cQhe2Erz3Y28VB-H7gzxoFZ4NW_g).

Η εσχατολογική θέρμη της Παλαιστινιακής κρίσης φτάνει σε εκκωφαντική κορύφωση. Οι αξιωματούχοι σε όλο τον κόσμο αφήνουν τις μάσκες τους και αποκαλύπτουν ακούσια τη Βιβλική ένταση της σύγκρουσης.

Σε κάθε ευκαιρία, οι πολιτικές προσωπικότητες γεμίζουν τώρα τις διακηρύξεις τους με βιβλική αναφορά και αλληγορία. Ο κορυφαίος από τους οποίους ήταν ο Νετανιάχου, ο οποίος τώρα επικαλέστηκε μια ποικιλία βιβλικών προφητειών ως «σκυλο-σφυρίχτρες» ( κωδικοποιημένη ή ασαφής γλώσσα )  για να ξεσηκώσει τον λαό του σε εσχατολογική φρενίτιδα.

Όχι μόνο επικαλείται την προφητεία του Ησαΐα, αλλά πλαισιώνει τη σύγκρουση ως αυτή του «φωτός» εναντίον του «σκότους» και του καλού εναντίον του κακού, φωτογραφίζοντας τους Παλαιστίνιους ως τα Παιδιά του Σκότους που θα νικηθούν από τους Εκλεκτούς.

Ο Νετανιάχου συνεχίζει να αναφέρεται σε βιβλικές προφητείες στις συνεντεύξεις του με τους δημοσιογράφους: " Πρέπει να θυμάστε τι σας έκανε ο Αμαλήκ, λέει η Αγία Γραφή μας, και θυμόμαστε και πολεμάμε.

Ο Νετανιάχου αισθάνεται τον εαυτό του ως νέο Μεσσία (ίσως πιστεύει ότι είναι ο τάχατες «προδρομικός μεσσίας» ή αλλιώς «messiah Ben Joseph»-https://katohika.gr/nea-taksi-pragmaton/%CE%BF-%CF%81%CE%B1%CE%B2%CE%AF%CE%BD%CE%BF%CF%82-%CE%BC%CE%BF%CF%81%CE%BD%CF%84%CE%B5%CF%87%CE%AC%CF%8A-%CF%86%CF%81%CE%B9%CE%B6%CE%AE%CF%82-%CF%80%CE%B5%CF%81%CE%B9%CE%B3%CF%81%CE%AC%CF%86%CE%B5/, https://www.impantokratoros.gr/peiraios-seraphim-messias.el.aspx, https://en.wikipedia.org/wiki/Messiah_ben_Joseph, , ttps://youtu.be/dvcMo9uSrXA?si=8X7dVT90ye_Iv2Ul) με το θεϊκό δικαίωμα να εξολοθρεύσει όλους τους εχθρούς του εκλεγμένου λαού... 

Ο ΣΑΤΑΝΙΣΤΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΝΕΤΑΝΙΑΧΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ ΤΟΝ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟ. Λίγα χρόνια αργότερα, το 1.990 μ.Χ., η αίρεση των Ζιοφασιστών CHABAD πιθανότατα έστεψε τον Νετανιάχου ως «Moshiach ben Yosef» για όλη την τρέχουσα εποχή, όπως φαίνεται σε αυτόν τον σύνδεσμο: https://www.bitchute.com/video/AhybiUkMJIus/ .

Σημείωση: Στον Ιουδαϊσμό, ο ρόλος “Moshiach ben Yosef” είναι αντίστοιχος με αυτόν του Ιωάννη του Βαπτιστή, επειδή το καθήκον του “Moshiach ben Yosef” είναι να προετοιμάσει τον δρόμο για τον ΤΕΛΙΚΟ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟ, ο οποίος ονομάζεται “Moshiach ben David”.

Για τον Μπέντζαμιν Νετανιάχου, ο Τζέι Πάρκερ δήλωσε:  “Στα μέσα της δεκαετίας του 1.980 μ.Χ., επισκεπτόμουν την μητέρα μου στο διαμέρισμά της.Ο Μπέντζαμιν Νετανιάχου εμφανίστηκε σε μια μεσημεριανή τηλεοπτική παρουσίαση.

Και είπα στην μητέρα μου “Τι κάνει στην Αμερική;”. Εκείνη απάντησε: «Τον εκπαιδεύουν» [όπου ο Πάρκερ προσδιόρισε ότι το «ΑΥΤΟΙ» σίγουρα αναφέρθηκε στο κορυφαίο Συμβούλιο Σατανιστών «Illuminati» των 13].

Και αν κοιτάξετε την ιστορία του Μπέντζαμιν Νετανιάχου, βλέπετε έναν σκοτεινό αποκρυφιστή [ Σατανιστή], Εβραίο ΔΕΝ βλέπεις. Και ανάμεσα στους Εβραίους του Ταλμούδ, θα δεις πραγματικά πολλή διαφθορά».

Το 1.963 μ.Χ., η μητέρα του Τζέι Πάρκερ του είπε ότι οι πρακτικές του «ελέγχου του μυαλού» των «Illuminati» και της σατανικής τελετουργικής κατάχρησης (SRA) στις φυλές των «Illuminati», χρονολογούνται αρκετές χιλιάδες χρόνια πίσω και ότι η ίδια ανήκε σε μια συνεχή μητρική γραμμή των μαγισσών που εντοπίζουν την καταγωγή του πριν από 3000 χρόνια στους Αμαληκίτες στην Αρχαία γη της Χαναάν.

Αργότερα, το 1.963 μ.Χ., ο Jay Parker άκουσε τους γονείς του να επιβεβαιώνουν ότι «Εμείς [οι σατανιστές των Illuminati» το κάναμε αυτό» αφού είχαν κάνει μια γρήγορη ανασκόπηση των γενικών λεπτομερειών της δολοφονίας του JFK, όπως δηλώνεται από την επίσημη αφήγηση της «αλήθειας».

Όπως ο ZioNazi Zelenskyy, έτσι και ο Netanyahu εμφανίζεται τώρα στο Tell-Lie-Vision ντυμένος με στρατιωτικά μανίκια σε μια προσπάθεια να τον κάνει να φαίνεται «cool». Αλλά στην πραγματικότητα, είναι ένας από τους αρχηγούς της Συναγωγής του Σατανά που αναφέρεται στην Αποκ. 2:9 και στην Αποκ. 3:9 («αυτοί που λένε ότι είναι Εβραίοι και δεν είναι, αλλά είναι Συναγωγή του Σατανά»).

Στην πραγματικότητα, το τρίο των ZioNazi CHABAD, B’NAI B’RITH και SANHEDRIN (που επαναιδρύθηκε τον Οκτώβριο του 2004 μ.Χ.) ταιριάζει σχεδόν απόλυτα με την περιγραφή για την Συναγωγή του Σατανά, με τον σατανικό Νετανιάχου ως “Moshiach ben Yosef”.

(Ο ηγέτης του Chabad Schneerson προτρέπει τον Νετανιάχου να επισπεύσει τον Αρμαγεδδώνα για να φέρει πίσω τον «Μεσσία»). Σήμερα, αυτή η Συναγωγή του Σατανά κάνει ξανά κατάχρηση της Αγίας Γραφής για να «δικαιολογήσει» την γενοκτονία όλων των Παλαιστινίων, με τον ζιοφασίστα Νετανιάχου να ισχυρίζεται ότι το 1 Σαμουήλ 15:3 («Πήγαινε και χτυπήστε τον Αμαλέκ») στην πραγματικότητα αναφέρεται σε αυτούς.

Ο Νετανιάχου είναι ένας μη Σημίτης Πολωνός, ο οποίος είναι γιος του BenZion Mileikowsky, ο οποίος ήταν βοηθός του Vladimir Jabotinsky, του ιδρυτή της εβραϊκής τρομοκρατικής οργάνωσης IRGUN που αργότερα μετατράπηκε σε ZioFascist LIKUD Party of Israel, το οποίο ήταν επίσης ο κορυφαίος οδηγός δύναμη στην δημιουργία της HAMAS της οποίας ο ρόλος ήταν να αποδυναμώσει την θέση της PLO υπό τον Yasser Arafat και να υπηρετεί πάντα το Ισραήλ ως την ίδια του την Ελεγχόμενη Αντιπολίτευση (https://attikanea.info/%CF%84%CE%BF-%CE%BA%CE%BF%CF%81%CF%85%CF%86%CE%B1%CE%AF%CE%BF-%CF%83%CF%85%CE%BC%CE%B2%CE%BF%CF%8D%CE%BB%CE%B9%CE%BF-%CF%83%CE%B1%CF%84%CE%B1%CE%BD%CE%B9%CF%83%CF%84%CF%8E%CE%BD-illuminati/).

Για κάποιους ο Νετανιάχου θέλει να γίνει ένας νέος «Ντέιβιντ Μπεν Γκούριον» και να διώξει με μία νέα «Νάκμπα» τους Παλαιστίνιους τελείως από τα Αραβικά εδάφη των Παλαιστίνιων στην Δυτική Όχθη και στην Γάζα, ακόμα και με έναν νέο Αραβοϊσραηλινό πόλεμο σαν αυτών των ετών 1.948 μ.Χ., 1.956 μ.Χ., 1.967 μ.Χ., 1.973 μ.Χ. και 1.982 μ.Χ.-( https://alophx.blogspot.com/2017/07/blog-post_68.html).  

Αυτό μπορεί να συμβεί αρχικά με την κήρυξη πολέμου σε μία τέτοια περίπτωση από την Αίγυπτο, την Χεζμπολάχ και την Ιορδανία στο Ισραήλ όπως ακριβώς έχουν διακηρύξει επισημά και πολλών άλλων Αραβικών κρατών στην συνέχεια, αλλά και άλλων ισλαμικών (π.χ. Τουρκία, Ιράν, Πακιστάν, Συρία, Ιράκ, Υεμένη, Σαουδική Αραβία, Ινδονήσια κ.λ.π.).

Οργή Μουσουλμάνων- Πάμε σε θρησκευτικό πόλεμο στην Μ. Ανατολή-Ισραηλινοί στρατιώτες κατέλαβαν τζαμί στην Δυτική όχθη και έψαλαν από το μεγάφωνο εβραϊκή προσευχή! Στα ύψη η κόντρα Ισραήλ-ΗΠΑ για δημιουργία Παλαιστινιακού κράτους, την οποία σύσσωμη απορρίπτει η κυβέρνηση Νετανιάχου και η αντιπολίτευση της χώρας του, παρά την εμμονή του Μπαίντεν (https://www.pentapostagma.gr/kosmos/enoples-syrraxeis/7210598_orgi-moysoylmanon-pame-se-thriskeytiko-polemo-sti-m-anatoli).

Από τις 7/10 280 Παλαιστίνιοι σκοτώθηκαν στην Δυτική Όχθη και 4.000 αιχμαλωτίστηκαν! Επίσης αλλού στην Τζενίν πάντα ο στρατός Κατοχή ς έχει γδύσει αιχμαλώτους και τους έχει στα γόνατα. Είναι το τέλος ενός λαού. ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ. Επίσης οι κατακτητές έγραψαν ρατσιστικά συνθήματα και μισαλλοδοξίας σε τζαμιά στην Jenin και έψαλαν ταλμουδικούς ύμνους στο “φως της Hannukah” μέσα στα τζαμιά (https://oimos-athina.blogspot.com/2023/12/710-280-4000.html?m=1&fbclid=IwAR3au1k0y1gyJw4vBi2uxEZMNPGIxfCQpwrCD9FLG7whq04PIf099gssOpE)...

ΦΛΕΒΑΡΗ ΜΑΡΤΙΟ 2024 μ.Χ. ΕΡΧΕΤΑΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΣΩΣΕΙ ΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ …… ΚΑΤΑ ΣΥΜΠΤΩΣΗ Ο ΡΑΒΒΙΝΟΣ ΡΑΒ ΜΠΛΟΥΜΠΕΡΓΚ ΙΣΧΥΡΙΣΤΗΚΕ ΟΤΙ Ο ΜΕΣΣΙΑΣ ΗΡΘΕ ( !!!! ) ΚΑΙ ΤΟΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΙ ΟΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΟΥ ΠΙΘΑΝΩΣ ΠΡΙΝ ΤΟ ΝΟΜΙΚΟΝ ΦΑΣΚΑ ΤΩΝ ΕΒΡΑΙΩΝ…….ΔΗΛΑΔΗ ΦΛΕΒΑΡΗ ΜΑΡΤΙΟ ΤΟΥ 2024 μ.Χ.!!! ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΠΟΥ ΙΣΧΥΡΙΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΔΙΝΕΙ ΚΑΙ Η ….ΛΙΤΣΑ ΠΑΤΕΡΑ….

O ΡΑΒΙΝΟΣ ΡΑΒ ΜΠΛΟΥΜΠΕΡΓΚ ΙΣΧΥΡΙΖΕΤΑΙ ΟΤΙ ΗΡΘΕ Ο “ΜΕΣΣΙΑΣ” ΤΟΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΟΝ ΕΧΟΥΝ ΔΕΙ ΔΥΟ , ΚΑΙ ΟΤΙ ΘΑ ΕΜΦΑΝΙΣΤΕΙ ΔΗΜΟΣΙΑ ΦΕΤΟΣ ΠΡΙΝ ΤΟ ΝΟΜΙΚΟΝ ΦΑΣΚΑ ΤΩΝ ΕΒΡΑΙΩΝ ΔΗΛΑΔΗ ΤΟΝ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟ ΜΑΡΤΙΟ ΤΟΥ 2024 μ.Χ.-(https://balsamopsyxhs.gr/2023/12/15/%ce%b7-%ce%bb%ce%b9%cf%84%cf%83%ce%b1-%cf%80%ce%b1%cf%84%ce%b5%cf%81%ce%b1-%cf%80%cf%81%ce%bf%ce%b1%ce%bd%ce%b1%ce%b3%ce%b3%ce%b5%ce%bb%ce%b5%ce%b9-%cf%84%ce%bf%ce%bd-%ce%b5%cf%81%cf%87%ce%bf%ce%bc/)!!!!

Ισραηλινός απεσταλμένος του ΟΗΕ: Η Χαμάς είναι πρόθυμη να ‘ανατινάξει’ το Αλ Άκσα. Σχόλιο Γ.Θ: Δεν χρειάζεται μεγάλη φαντασία για να καταλάβουμε ότι σκέφτονται να γκρεμίσουν το τέμενος Αλ Άκσα και να φορτώσουν την καταστροφή του στην Χαμάς (https://romioitispolis.gr/%ce%b9%cf%83%cf%81%ce%b1%ce%b7%ce%bb%ce%b9%ce%bd%cf%8c%cf%82-%ce%b1%cf%80%ce%b5%cf%83%cf%84%ce%b1%ce%bb%ce%bc%ce%ad%ce%bd%ce%bf%cf%82-%cf%84%ce%bf%cf%85-%ce%bf%ce%b7%ce%b5-%ce%b7-%cf%87%ce%b1%ce%bc/).

Απετράπη απόπειρα αποσταθεροποίησης στην Ιορδανία Για φιλοϊρανούς ένοπλους δράστες κάνει λόγο ο στρατός... Οι ένοπλες δυνάμεις της Ιορδανίας υποστηρίζουν ότι απέτρεψαν μια «απόπειρα» κατά της ασφάλειας του Βασιλείου, όταν δεκάδες άνδρες από την Συρία πέρασαν τα σύνορα, οπλισμένοι με εκτοξευτήρες ρουκετών, νάρκες και εκρηκτικά (https://www.zougla.gr/kosmos/apetrapi-apopeira-apostatheropoiisis-stin-iordania/).

Ναυτική δύναμη 10 κρατών υπό τις ΗΠΑ για τους Houthi -  Χάος και τρόμος στο παγκόσμιο εμπόριο, καύσιμα. Μεγάλες ναυτιλιακές και πετρελαϊκές εταιρείες διακόπτουν μέχρι νεωτέρας την διέλευση των πλοίων τους από την Ερυθρά Θάλασσα (https://www.bankingnews.gr/diethni/articles/711699/naftiki-dynami-10-kraton-ypo-tis-ipa-gia-tous-houthi-kai-ti-diasosi-tou-pagkosmiou-emporiou).  

{ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ; ΚΑΙ ΠΩΣ ΘΑ ΤΟΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΟΥΜΕ;

Έχοντας υπόψη μας όλα τα ανωτέρω, έρχομαι τώρα αδελφοί μου, στο τέλος της ομιλίας μας, να σας δώσω μερικά χαρακτηριστικά του Αντιχρίστου, ώστε οι πιστοί την ημέρα που θα έλθει ο υιός της ανομίας και της αμαρτίας, να τον αναγνωρίσουν.

Ο λαός του Ισραήλ και οι Αρχιερείς του, τότε, αλλά έως και σήμερα, ανέμεναν και ακόμη αναμένουν, όχι έναν φτωχό και ταπεινό διδάσκαλο ως Μεσσία τους, αλλά έναν ηγέτη-Βασιλέα, έναν εκλεκτό του Θεού, xριστό του Θεού, που θα αναστήσει το Κράτος του Ισραήλ και θα διώξει τους εχθρούς και κατακτητές του. Ανέμεναν λοιπόν και αναμένουν έναν Ηγέτη- Βασιλέα ελευθερωτή του Ισραήλ.

Επειδή ο Κύριός μας με την διδασκαλία Του και οι μαθητές Του, εκήρυτταν ότι ο Μεσσίας είναι ο Ιησούς από την Ναζαρέτ, θέλοντας οι Εβραίοι να Τον γελειοποιήσουν δια των ρωμαϊκών χειρών, όταν Τον συνέλαβαν, Του φόρεσαν στέμμα από αγκάθια, Του έδωσαν αντί βασιλικού σκήπτρου κάλαμον και Τον έντυσαν αντί βασιλικού μανδύα, με έναν κόκκινο χιτώνα.

Έβαλαν δε και επί του Σταυρού ειρωνευτικά τον τίτλο «Ο Βασιλεύς των Ιουδαίων», δείχνοντας δι᾽ αυτού του τρόπου ότι, εσύ Ιησού που τόλμησες να διεκδικήσεις τον τίτλο του Μεσσία, του Βασιλιά ελευθερωτή και του χριστού του Θεού, δες τώρα το κατάντημά σου! Το ίδιο πίστευε και ο Πιλάτος, δι᾽ αυτό Τον ρώτησε εάν είναι αυτός ο Βασιλεύς του Ισραήλ.

Δι᾽ αυτό επίσης και οι στρατιώτες τον χλεύαζαν λέγοντάς Του «χαίρε ο Βασιλεύς των Ιουδαίων». Σύμφωνα με όλα τα ανωτέρω που έχουν καταγραφεί στο Ευαγγέλιο, βλέπουμε ότι οι Αρχιερείς και ο λαός του Ισραήλ ανέμεναν Βασιλέα, ως Μεσσία, Σωτήρα του Ισραήλ και όχι έναν ταπεινό και φτωχό Ιησού από την Ναζαρέτ.

Δι᾽ αυτό και μέχρι σήμερα αναζητούν, όπως οι ίδιοι διδάσκουν, όχι ένα τυχαίο πρόσωπο για Μεσσία τους, αλλά κάποιον ο οποίος θα έχει την δύναμη και την εξουσία ν᾽ απαλλάξει το Ισραήλ από τους κατακτητές και εχθρούς του.

Αυτά δήλωσε, εξάλλου, προ ημερών και ο Αρχιραββίνος της Θεσσαλονίκης με δηλώσεις του, που υπάρχουν στο διαδίκτυο. Άρα υπάρχει πιθανότητα, αδελφοί μου, ο Αντίχριστος να είναι πρόσωπο που θα ευρίσκεται σε υψηλές θέσεις και με δύναμη εξουσίας. Μπορεί ακόμη να είναι και γόνος βασιλικός, αφού οι Εβραίοι ανέμεναν και αναμένουν ηγέτη – βασιλέα του Ισραήλ.

Οι Εβραίοι επίσης, λένε και διδάσκουν και αναμένουν, ότι ο Μεσσίας τους, θα είναι παγκόσμιος ηγέτης και θα δημιουργήσει παγκόσμια κυβέρνηση. Έτσι σήμερα εξηγείται το φαινόμενο της αποδομήσεως όλων των πολιτικών, οι οποίοι στα μάτια του λαού εξεφτελίζονται και παρουσιάζονται ως ανίκανοι να σώσουν τους λαούς. Η αποδόμηση αυτή έχει στόχο την ανεύρεση ενός σωτήρα της ανθρωπότητος, ενός παγκόσμιου ηγέτη.

Δεν είναι λοιπόν, τυχαία η σημερινή Παγκοσμιοποίηση, ούτε είναι τυχαία η παγκοσμιοποιημένη πλέον οικονομία. Με μαθηματική ακρίβεια οδηγείται το Παγκόσμιο σύστημα εκεί που ο Κύριός μας, εδώ και 2000 χρόνια μας έχει ενημερώσει.

Αδελφοί μου, Με όσα σας προανέφερα, οι Εβραίοι, εάν ο Μεσσίας δεν έχει τα ανωτέρω χαρακτηριστικά που αυτοί του προσδίδουν, είναι σίγουρο και βέβαιο, ότι και πάλι θα τον απορρίψουν, όπως απέρριψαν προ 2000 ετών τον Ιησού μας, τον Οποίον εμείς όμως αποδεχθήκαμε ως Μεσσία και Σωτήρα της ανθρωπότητος, ενώ αυτοί Τον εσταύρωσαν.

Πως περιμένουν οι Εβραίοι τον ερχόμενο μεσσία τους; Για να δούμε όμως πως οι Εβραίοι πιστεύουν ότι θα είναι ο ερχόμενος Μεσσίας τους;

1ον: Είδαμε ότι ανέμεναν έναν ηγέτη ως βασιλέα του Ισραήλ. Έναν ηγέτη ελευθερωτή του Ισραήλ. Έναν ηγέτη που θα επιστρέψει όλους τους Εβραίους στη χώρα του Ισραήλ.

2ον: Αναμένουν σήμερα και πιστεύουν ότι ο ηγέτης που θα τους κτίσει τον Ναό του Σολομώντα, αυτός θα είναι και ο Μεσσίας.

3ον: Πιστεύουν ότι ο ηγέτης αυτός – βασιλέας τους, θα επιβάλλει την παγκόσμια ειρήνη, κι αν ο κόσμος δεν θελήσει την ειρήνη, θα επιβάλλει την ειρήνη τότε δια του πολέμου.

Αδελφοί μου, Γνωρίζετε τι λέγουν οι Εβραίοι περί του Ιησού μας και γιατί Τον απέρριψαν από Μεσσία του Ισραήλ; Ας δούμε τι διδάσκουν:

1ον: Οι Εβραίοι πιστεύουν ότι ο Ιησούς δεν ήταν Βασιλέας, ηγέτης και ελευθερωτής του Ισραήλ, αλλά ένας αδύναμος άνθρωπος, ο οποίος συνελήφθη και καταδικάστηκε υπό των Ρωμαίων εις θάνατον.

2ον: Οι Εβραίοι πιστεύουν ότι ο Ιησούς έφερε την κατάρα στο Ισραήλ και καταστράφηκε παντελώς ο Ναός του Σολομώντα.

3ον: Οι Εβραίοι πιστεύουν ότι η εμφάνιση του Μεσσία Ιησού, όχι μόνον δεν επισυνάγαγε τους Εβραίους στο Ισραήλ, αλλά μετά την ελευσή του, οι Εβραίοι διεσκορπίσθησαν στα πέρατα της Οικουμένης.

4ον: Όχι μόνον δεν ελευθέρωσε το Ισραήλ, αλλά έως και το 1967 η Ιερουσαλήμ ήταν καταπατουμένη υπό των εχθρών.

5ον: Ο Ιησούς όχι μόνον δεν έκανε τίποτα από τα ανωτέρω, αλλά τόλμησε και να ανακηρύξει τον εαυτόν του Θεόν αληθινόν και μάλιστα Υιό του Θεού. Πρέπει, αδελφοί μου, να γνωρίζουμε ότι οι Εβραίοι ως Θεό δέχονται μόνον τον Γιαχβέ και σε καμμία περίπτωση δεν αποδέχονται ότι ένας άνθρωπος μπορεί να είναι ποτέ Υιός Θεού και μάλιστα Θεός. Οι Εβραίοι θεώρησαν ιδιαίτερα ως βλασφημία ότι ο Ιησούς Χριστός ενώπιον των Αρχιερέων είπε ότι είναι ο Υιός του Θεού.

Έχοντας υπόψιν όλα τα ανωτέρω τα οποία διδάσκουν έως και σήμερα οι Εβραίοι, θεωρούν τον Ιησού από την Ναζαρέτ όχι ως Μεσσία τους, αλλά ως πηγή καταστροφών του Ισραήλ. Άρα οι Εβραίοι θα αναγνωρίσουν ως ηγέτη τους και βασιλέα του Ισραήλ, ως Μεσσία και σωτήρα του έθνους τους μόνον εκείνον ο οποίος:

– Θα είναι όντως ηγέτης και ελευθερωτής του Ισραήλ και θα εξαφανίσει όλους τους εχθρούς του.

– Θα επισυναγάγει τους Εβραίους στο Ισραήλ.

– Θα χτίσει ξανά το Ναό του Σολομώντα.

– Θα επιβάλλει την ειρήνη.

– Δεν θα ανακηρύξει ποτέ τον εαυτόν του Θεό.

– Επίσης πιστεύουν ότι ο Μεσσίας θα είναι γόνος και απόγονος του Βασιλέως Δαβίδ, θα έχει δηλαδή πιθανόν βασιλική καταγωγή.

– Δεν τους απασχολεί αν θα είναι έγγαμος η άγαμος.

– Ούτε τους απασχολεί τι ηλικίας θα είναι. Αρκεί να έχει συμπληρώσει, σύμφωνα με τους νόμους της Παλαιάς Διαθήκης, το 30ον έτος της ηλικίας του.

Έχοντας υπόψιν όλα τα ανωτέρω τα οποία διδάσκουν έως και σήμερα οι Εβραίοι, θεωρούν τον Ιησού από την Ναζαρέτ όχι ως Μεσσία τους, αλλά ως πηγή καταστροφών του Ισραήλ. Άρα οι Εβραίοι θα αναγνωρίσουν ως ηγέτη τους και βασιλέα του Ισραήλ, ως Μεσσία και σωτήρα του έθνους τους μόνον εκείνον ο οποίος:

– Θα είναι όντως ηγέτης και ελευθερωτής του Ισραήλ και θα εξαφανίσει όλους τους εχθρούς του.

– Θα επισυναγάγει τους Εβραίους στο Ισραήλ.

– Θα χτίσει ξανά το Ναό του Σολομώντα.

– Θα επιβάλλει την ειρήνη.

– Δεν θα ανακηρύξει ποτέ τον εαυτόν του Θεό.

– Επίσης πιστεύουν ότι ο Μεσσίας θα είναι γόνος και απόγονος του Βασιλέως Δαβίδ, θα έχει δηλαδή πιθανόν βασιλική καταγωγή.

– Δεν τους απασχολεί αν θα είναι έγγαμος η άγαμος.

– Ούτε τους απασχολεί τι ηλικίας θα είναι. Αρκεί να έχει συμπληρώσει, σύμφωνα με τους νόμους της Παλαιάς Διαθήκης, το 30ον έτος της ηλικίας του.

Σε τι ηλικία θα εμφανιστεί ο Αντίχριστος. Κάποιοι Άγιοι Πατέρες της Εκκλησίας μας, ελάχιστοι όμως, πιστεύουν ότι ο Αντίχριστος θα είναι αντίγραφο του Χριστού και την εμφάνισή του θα την κάνει όταν είναι ηλικίας 30 ετών, αφού και ο Χριστός 30 ετών ξεκίνησε την διδασκαλία Του.

Η μαρτυρία όμως αυτή των Πατέρων δεν έχει ισχυρή βιβλική και αγιογραφική κατοχύρωση. Κυρίως έρχεται συμπερασματικά λόγω του ότι κάποιοι άγιοι θεωρούν τον Αντίχριστο ως «αντίγραφο» του Χριστού.

Το σίγουρο όμως είναι, ότι η Αγία Γραφή δεν μας καταγράφει την ηλικία του Αντιχρίστου. Σύμφωνα με τον Εβραϊκό Νόμο, θα πρέπει να έχει συμπληρώσει την ηλικία τουλάχιστον των 30 ετών για να εμφανιστεί. Αλλά μπορεί να είναι και μεγαλύτερος. Σίγουρα πάντως πάνω από 30 ετών.

Εδώ θέλει προσοχή για να μην πλανηθούμε. Διότι εφόσον η Αγία Γραφή δεν αναφέρει την ηλικία του Αντιχρίστου δεν μπορούμε να βασιστούμε μόνον σε κάποιους αγίους που λέγουν ότι θα είναι 30 ετών, ως αντίγραφο του Χριστού.

Οι Άγιοι Πατέρες είναι άγιοι και ουδείς αμφισβητεί την αγιότητά τους, αλλά οι ερμηνείες τους πολλές φορές σε προφητικά κείμενα της Γραφής δεν θεωρούνται, όπως τα ευαγγέλια, αλάνθαστες. Διότι οι Άγιοι, τα προφητικά κείμενα, τα ερμήνευαν κατά δύναμιν και σύμφωνα με όσα τότε βίωναν. Αυτό βέβαια δεν αποκλείει και την περίπτωση να έχουν δίκαιο και να εμφανιστεί πράγματι σε ηλικία εκεί γύρω στα τριάντα.

Εξ όλων των ανωτέρω, συμπεραίνουμε ότι οι Εβραίοι, δεν αποδέχθηκαν τον Ιησού ως Μεσσία τους, διότι διαστρέφοντας και παρερμηνεύοντας τις προφητείες της Παλαιάς Διαθήκης, ανέμεναν και αναμένουν τον Μεσσία όπως οι ίδιοι τον περιγράφουν και αναφέραμε κι εμείς ανωτέρω. Περιμένουν κάποιο πρόσωπο επιφανές και όχι κάποιο άσημο. Το πρόσωπο αυτό έχουν τη δύναμη οι Εβραίοι να το προβάλλουν διεθνώς. Αρκετά τηλεοπτικά δίκτυα, ραδιοφωνικοί σταθμοί, λέσχες όπως η Μπίλντεμπεργκ, μασονικές στοές, ο διεθνής Σιωνισμός είναι στα χέρια τους…

Που θα γεννηθεί ο Αντίχριστος και ποια θα είναι η καταγωγή του. Ο «μεσσίας» τους δεν είναι ανάγκη να γεννηθεί στο Ισραήλ, λένε οι Εβραίοι. Αρκεί να είναι Εβραίος το γένος. Δηλαδή μπορεί να γεννηθεί στη Γαλλία, στην Αμερική, στην Ελλάδα. Εμείς, λέγουν οι Εβραίοι, θα τον αναγνωρίσουμε, εάν κάνει όλα αυτά τα οποία πιστεύουμε και διδάσκουμε. Αρκεί να είναι Εβραίος.

Ενώ εμείς, αδελφοί μου, ξέρουμε πολύ καλά ότι αυτό που θα ισχυρίζεται, ότι δηλαδή θα προέρχεται από το γένος του Δαβίδ, θα είναι ένα τεράστιο ψέμμα, για να εξαπατήσει το λαό του Ισραήλ. Διότι ο Αντίχριστος, σύμφωνα με τις προφητείες, θα είναι γόνος και απόγονος της φυλής του Δαν.

Η δε φυλή του Δαν λέγουν ότι έφυγε από το Ισραήλ και πήγε προς τα μέρη της Περσίας και αργότερα εγκαταστάθηκαν στην Ευρώπη και δι᾽ αυτό λέγουν ότι η Δανία δημιουργήθηκε από απογόνους της φυλής του Δαν. Ας μην ξεχνούμε ότι όλες σχεδόν οι βασιλικές οικογένειες έχουν καταγωγή από τη Δανία! Ο χρόνος και ο καιρός θα δείξει…

Ίσως να ρωτήσει κανείς: Η Παγκόσμια Κυβέρνηση και η έδρα του Αντιχρίστου, που θα είναι, στις Βρυξέλλες; Ταπεινά θεωρούμε ότι η έδρα του θα είναι στην Ιερουσαλήμ. Δι᾽ αυτό και οι δύο Προφήτες εκεί θα εμφανιστούν και θα τον πολεμήσουν, καλώντας και τον λαό του Ισραήλ σε μετάνοια και να μην αποδεχθούν τον Αντίχριστο.

Δι᾽ αυτό και τα Ιεροσόλυμα τα τελευταία χρόνια έχουν μετατραπεί σε Ευρωπαϊκή πόλη, δρόμοι, αεροδρόμια, πλατείες, θυμίζουν Ευρώπη περισσότερο, παρά μία χώρα Ασιατική. Σε λίγο τα Ιεροσόλυμα θα θυμίζουν Παρίσι, Βρυξέλλες η Λουξεμβούργο.

Η μητέρα του Αντιχρίστου. Επίσης, αδέλφια μου, θεωρώ ότι υποκρινόμενος σε κάποια σημεία τον Ιησού μας, ο Αντίχριστος θα παρουσιάσει «κάπως» και την μητέρα που τον γέννησε. Η Θεοτόκος ήτο γυναίκα σεμνή, ταπεινή, όμορφη, ελεήμων με πλήθος αρετών.

Θεωρούμε ταπεινά ότι τα όργανα του Αντιχρίστου, θα προσπαθήσουν να παρουσιάσουν και την μητέρα του ως τίμια γυναίκα με ευσεβή σύζυγο, διότι οι Εβραίοι δεν πιστεύουν ότι ο Μεσσίας τους θα γεννηθεί από παρθένο γυναίκα. Λέγουν μεν, ότι η μητέρα του Μεσσία τους πριν παντρευτεί θα είναι παρθένος.

Όχι όμως και μετά τον γάμο. Διότι μετά τον γάμο και την τεκνογονία, παρθενία δεν υπάρχει. Αυτό που έγινε στην Υπεραγία Θεοτόκο, όπως διδάσκουν οι Άγιοί μας, είναι υπέρ την φύσιν. Αλλά οι Εβραίοι δεν το αποδέχονται. Δι᾽ αυτό και θεωρούν ότι η Θεοτόκος Μαρία ήταν παντρεμένη με τον Ιωσήφ και έτσι γεννήθηκε ο Ιησούς!

Άρα η μητέρα του Αντιχρίστου θα είναι κατά το δυνατόν όμορφη και θα προβληθεί και αυτή ως γυναίκα με αρετές, ως ελεήμων και φιλεύσπαγχνος. Ενώ οι Άγιοι μας, τονίζουν ότι η μητέρα του θα είναι μιαρή και αμαρτωλή γυναίκα. Θα πρέπει λοιπόν να αναζητούμε ποιά υψηλόβαθμη γυναίκα, όμορφη κατά το δυνατόν, με καλές εντυπώσεις, ελεήμων και φιλάνθρωπη προβάλλουν τα ΜΜΕ.

Σίγουρα η γυναίκα αυτή δεν θα είναι η γυναίκα της διπλανής μας πόρτας, δεν θα είναι η κυρά Καλλιόπη ούτε η κυρα – Μαρία η η κυρα – Κορνηλία. Η μητέρα του Αντιχρίστου θα είναι από μεγάλο τζάκι.

Οι Εβραίοι επίσης δεν περιμένουν τον Μεσσία τους ως άγαμον, αλλά ως έγγαμον, ως νυμφευμένον και με οικογένεια, όπως ήταν και ο βασιλέας Δαυΐδ. Ομοίως και την μητέρα του την αναμένουν νυμφευμένη, η οποία όμως προ του γάμου της θα είναι παρθένος (https://orthodoxathemata.blogspot.com/2023/12/blog-post_37.html?m=1&fbclid=IwAR1mToeEpzC3xCpYErT6nQR0J8erZzjdwh160rSMw-wjl4MvOab-ZFPYUcM).

Ο Ιωάννης Παύλος ο 2ος ήταν Εβραϊκής καταγωγής από την μητέρα του, σύμφωνα με τον Αγγλο-Εβραίο ιστορικό Yaakov Wise και για το λόγο αυτό κρυβόταν από τους Ναζί. Ο τότε καρδινάλιος Ράτζιγκερ βοήθησε αυτόν και το Βατικανό με την "θεολογία" του να προσεγγίσει όχι μόνο το Ισραήλ (σαν κράτος) αλλά και τους Εβραίους της συναγωγής, κάνοντας τρελά ανοίγματα, του τύπου: «Η Εβραϊκή μεσσιανική προσδοκία δεν είναι μάταιη»!..    

υτά έγιναν ενθουσιωδώς δεκτά από τους Εβραίους: Έγραφε η Haaretz στις 20-4-2005: Ο Ισραήλ Singer, πρόεδρος του Παγκόσμιου Εβραϊκού Κογκρέσου, λέει ότι o τότε καρδινάλιος Ratzinger (μετά πάπας Βενέδικτος) «ήταν ο άνθρωπος που παρέσχε τις θεολογικές βάσεις για την απόφαση του Πάπα Ιωάννη Παύλου Β να αρχίσει σχέσεις με το Ισραήλ.

Έλυσε το πραγματικό πρόβλημα που υπήρχε, το ηλικίας 2.000 ετών θεολογικό ερώτημα. Ήταν αυτός που είχε τα κλειδιά για να ανοίξει αυτό το κλείδωμα. Κατά τα τελευταία 20 χρόνια έχει αλλάξει την 2.000-ετή ιστορία των σχέσεων μεταξύ Εβραίων και Χριστιανισμού...». Και τώρα, όπως στην εποχή του Χριστού, προφητεύουν πάλι οι αρχιερείς των Ιουδαίων, τώρα με τα λόγια της Αποκάλυψης:

«Και ο πέμπτος άγγελος σάλπισε. Και είδα αστέρα  να έχει πέσει από τον ουρανό στη γη, και του δόθηκε το κλειδί του πηγαδιού της αβύσσου». (κεφ. 9ο). Τέρμα τα κλειδιά των ουρανών. Ο πάπας πεσμένος στη γη δεν μπορεί πλέον να έχει ουράνιο κλειδί.

Αφού μάλιστα θέλει δογματικές προσεγγίσεις με τους Εβραίους, του δίνεται μετά από 2.000 χρόνια το κλειδί της "θεολογίας" των καταχθονίων... Έτσι μπορεί να ικανοποιήσει τους φίλους του της συναγωγής και συνεταίρους του Βατικανού στην παγκοσμιοποίηση, που λένε: Ο Ratzinger επιδιώκει να αντιμετωπίσει την άρνηση των Εβραίων να δεχτούν τον Ιησού ως Μεσσία και την επιμονή του Ιουδαϊσμού ότι ο Μεσσίας δεν έχει έρθει ακόμα.

«Υποστήριξε ότι η θέση αυτή είναι επίσης μέρος του θεϊκού σχεδίου», εξηγεί ο Rosen, ο οποίος ηγείται τώρα του Τμήματος των Διαθρησκευτικών Υποθέσεων της Αμερικανικής Εβραϊκής Επιτροπής, «και το γεγονός ότι οι Εβραίοι δεν δέχονται τον Ιησού δεν πρέπει να θεωρείται ως πράξη της απόρριψης του Θεού, αλλά ως μέρος του σχεδίου του Θεού για να υπενθυμίσει στον κόσμο ότι η ειρήνη και σωτηρία για όλη την ανθρωπότητα δεν έχει έρθει ακόμα».

Ο Ratzinger έγραψε μία εισαγωγή και υπέγραψε το «The Jewish People and the Holy Scriptures», το κείμενο δηλ. «Ο λαός των Εβραίων και οι Άγιες Γραφές» που  δημοσιεύθηκε το 2004 από το «Pontifical Biblical Institute».

Oι παραμένοντες πιστοί  στην πριν την 2α Βατικανή Σύνοδο παραδοσιακοί Καθολικοί, που το  αναλύουν, όπως πχ το βιβλίο της φωτογραφίας, υπό A. S. Guimarães με  τίτλο «THE BIBLICAL COMMISSION ON THE JEWS: CHANGES INDOCTRINE & NEW ANATHEMAS»,  λένε  ότι  το  κείμενο  φτάνει  στην  φοβερή  δοξασία  ότι  ένας μελλοντικός  Εβραίος Μεσσίας  θα μπορούσε  να γίνει αποδεκτός από τους Καθολικούς, ότι οι Καθολικοί θα πρέπει   να  μάθουν  πώς  να  διαβάζουν  τις  βίβλους  από  τους  Εβραίους  κλπ. Οπότε: «τίς ἐστιν ὁ ψεύστης εἰ μὴ ὁ ἀρνούμενος ὅτι ྿Ιησοῦς οὐκ ἔστιν ὁ Χριστός; οὗτός ἐστιν ὁ ἀντίχριστος» (Ιωάν. καθολ. επιστ. Α, κεφ. Β-22)-(https://www.imdleo.gr/diaf/files/proph/2_epitomos_parts/23_theatro_JPII_Ratz.pdf).

Ο δε νέος πάπας Φράνσις (Φραγκίσκος) είναι ο πρώην Αργεντινός Αρχιεπίσκοπος, Χόρχε Μάριο Μπεργκόλιο του Τάγματος των Ιησουιτών. Όπως γράφει ο Ο.Τ. (22-3-2013 μ.Χ., 6η σελίδα) είναι αγαπημένος της CIA και του Κίσσινγκερ (Σιωνιστής).

Και λέει επίσης με βάση αναφορά του στην εφημερίδα "Los Angeles Times" της 1ης Απρ. 2005 μ.Χ., ότι ο Μπεργκόλιο ήταν συνειδητός Χουντικός και άνθρωπος της CIA, παρόλο που γνώριζε ότι η χούντα της Αργεντινής βασάνιζε και δολοφονούσε πολίτες της... Όλα αυτά προσπαθεί τώρα να τα ξεπεράσει με υποκριτική συμπεριφορά (https://www.imdleo.gr/diaf/2013/pope-meteor.html)!!!

Πρόσφατα η καθολική «Εκκλησία» στην Κίνα ορκίστηκε πίστη στο Κομμουνιστικό Κόμμα, ενώ χαιρέτισε και την ιστορική συμφωνία που συνήφθη με το Βατικανό για τον διορισμό των νέων επισκόπων!

Βάσει αυτής της «προκαταρκτικής» συμφωνίας, ο πάπας Φραγκίσκος αναγνώρισε επτά Κινέζους επισκόπους που είχαν διοριστεί από το Πεκίνο χωρίς τη συγκατάθεσή του, όπως κι έναν όγδοο επίσκοπο μετά θάνατον.

Η Καθολική Εκκλησία στην Κίνα ανακοίνωσε ότι θα «επιμείνει να βαδίζει σε ένα μονοπάτι που αρμόζει σε μια σοσιαλιστική κοινωνία υπό την ηγεσία του Kινεζικού Κομμουνιστικού Κόμματος».

Σε σχόλια στην ιστοσελίδα της αναφέρει ότι «αγαπά βαθιά την πατρίδα» και ότι «ειλικρινώς στηρίζει την συμφωνία» ελπίζοντας ότι οι σχέσεις της Κίνας με το Βατικανό θα βελτιωθούν περαιτέρω.

Η συμφωνία ενδέχεται να πυροδοτήσει επικρίσεις, καθώς συμπίπτει, κατά παράδοξο τρόπο, με μια εκστρατεία καταστροφής χριστιανικών εκκλησιών σε ορισμένες Κινεζικές επαρχίες. Στην Κίνα, για παράδειγμα, η Βίβλος έχει αποσυρθεί από τους ιστότοπους διαδικτυακών πωλήσεων και «παράνομοι» καθολικοί ιερείς πρόσφατα συνελήφθησαν, προτού αφεθούν ελεύθεροι.

Η Αγία Έδρα, που δεν δημοσιοποίησε σήμερα το κείμενο της συμφωνίας, απέφυγε να δώσει λεπτομέρειες σχετικά με τη διαδικασία που θα ακολουθείται στο μέλλον για τον διορισμό των νέων επισκόπων, ενώ την τελευταία λέξη θα πρέπει να έχει ο πάπας.

Η συμφωνία αυτή αφορά αποκλειστικά την θρησκεία και όχι την αποκατάσταση των διπλωματικών σχέσεων μεταξύ του Πεκίνου και της Αγίας Έδρας, που διακόπηκαν το 1.951 μ.Χ., δύο χρόνια μετά την άνοδο στην εξουσία των κομμουνιστών.

Το 1.957 μ.Χ. η Κινεζική κυβέρνηση εγκαθίδρυσε τη λεγόμενη «Κινεζική Πατριωτική Καθολική Ένωση», δηλαδή μια καθολική εκκλησία ελεγχόμενη από τον κινεζικό κράτος, η οποία δεν αναγνώριζε την εξουσία του πάπα της Ρώμης και εξέλεγε μόνη της τους επισκόπους της. Από τον Σεπτέμβριο του 2018 μ.Χ. και μετά την συμφωνία που επιτεύχθηκε, το Βατικανό μπορεί πλέον να ασκεί βέτο στους επισκόπους που προτείνει η Κίνα (https://www.imdleo.gr/diaf/2018/pope-china.p, df https://www.vimaorthodoxias.gr/diethni-2/i-katholiki-ekklisia-stin-kina-orkistike-pisti-stokommounistiko-komma/)...

Υπάρχει μία μερίδα των Εβραίων, οι αδιόρθωτοι Σιωνιστές. Γι' αυτούς ο Μεσσίας δεν ήρθε, αλλά όταν έρθει θα είναι βασιλιάς και μαζί θρησκευτικός ηγέτης του Ισραήλ. Η αντίληψη αυτή των Εβραίων, ότι ο Μεσσίας τους θα έχει γήϊνη βασιλεία είναι αρκετή για να τους γεμίζει με αίσθημα φυλετικής ανωτερότητας  κατά των άλλων λαών, που μπορεί να φθάσει και σε μίσος για όσους τους αντιτίθενται.

Στην Αμερική οι Σιωνιστές ενισχύουν το "Σχέδιο για την Νέα Αμερικανική Εκατονταετηρίδα"  "Project for the New American Century," (PNAC). Προσπαθούν να πείσουν με ωραίους τίτλους τους Αμερικανούς ότι σκέπτονται για το καλό τους, και για το λόγο αυτό μαζί με τους Υπερσυντηρητικούς (NeoCons), θέλουν να διοργανώσουν μερικούς ακόμη φιλειρηνικούς πολέμους!

Η Σιωνιστική ανωτερότητα ή Σιωνιστικός ρατσισμός, καλλιεργείται από τους ραβίνους τους, και από τα ιερά τους βιβλία, όπως το Talmud, διότι τα ενδιαφέροντά τους είναι γήϊνα. Κατ' αυτό οι ψυχές των Εβραίων έχουν το πλεονέκτημα να αποτελούν μέρος του ίδιου του Θεού (φοβερή βλασφημία, να υποβιβάζουν το Θεό σε κτίσμα). Οι ψυχές των άλλων ανθρώπων της Γης προέρχονται από τον διάβολο (άλλη βλασφημεία, ο διάβολος έγινε συνδημιουργός!) και είναι όμοιες με αυτές των ζώων... (και του πάπα;!).

Μ'  αυτό το δεδομένο τι λέτε να πήγε να κάνει στην συναγωγή της Ρώμης ο πάπας (Βοϊτύλα); Αν δεν πήγε για παζάρεμα του ρόλου του Βατικανού μέσα στο διεθνές γεωπολιτικό σύστημα διοίκησης, όπου οι Σιωνιστές διαδραματίζουν κεντρικό ρόλο, τότε μήπως πήγε για να τους μεταφέρει πνεύμα φιλίας και ειρήνης και να βρει κοινά πνευματικά σημεία συνεννόησης; Αλλά η εβραϊκή ορχήστρα έπαιζε φεύγοντας ο πάπας: "Πιστεύω με τέλεια πίστη στον ερχομό του Μεσσία!

Και αν ακόμη πάρει ένα μεγάλο διάστημα για να έρθει, θα περιμένω κάθε μέρα μέχρι να έρθει!" Και επειδή το πρόγραμμα ήταν γνωστό πριν πάει εκεί ο πάπας, τότε δύο πράγματα προκύπτουν: αφ' ενός οι Εβραίοι επιμένουν να περιμένουν με όλες τους τις δυνάμεις τον Μεσσία τους δηλ. τον Αντίχριστο, ενώ από την άλλη ο πάπας δεν νοιάζεται γι' αυτό, διότι δεν ενδιαφέρεται παρά μόνο για τα εγκόσμια συμφέροντα του Βατικανού!

Και δεν ήταν μόνο αυτό το σημείο που οι Εβραίοι επιτέθηκαν στον πάπα σαν χριστιανό, με τον τρόπο τους. Διότι και μετά την ένδειξη καλής θέλησης, που έκανε ο πάπας κατά την ομιλία του απαγγέλοντας: "Ιδού δη τι καλόν η τί τερπνόν, αλλ' ή το κατοικείν αδελφούς επί το αυτό (με τον ίδιο σκοπό);" (ψαλμός 132ος), ο αρχιραββίνος ανταπάντησε με τον 123ο ψαλμό:

"Ει μη ότι Κύριος ην εν ημίν, ειπάτω δη Ισραήλ· ει μη ότι Κύριος ην εν ημίν εν τω επαναστήναι ανθρώπους εφ' ημάς, άρα ζώντας αν κατέπιον ημάς.., ...Η ψυχή ημών ως στρουθίον ερρύσθη εκ της παγίδος των θηρευόντων· η παγίς συνετρίβη, και ημείς ερρύσθημεν. Η βοήθεια ημών εν ονόματι Κυρίου του ποιήσαντος τον ουρανόν και την γην.."

 Δηλ. ο αρχιραββίνος υποστήριξε έμμεσα πλην σαφώς, ότι οι Εβραίοι γλύτωσαν από την τυραννία και παγίδα των Χριστιανών, και μάλιστα η παγίδα τώρα των εχθρών συνετρίβη, επομένως ήδη πήραν το πάνω χέρι! ...άρα είναι αποδεκτό φαινόμενο να προσπίπτει ο πάπας στα πόδια τους!

Αυτό συμβουλεύει και ο καρδινάλιος Μαρτίνι στους Καθολικούς! (δείτε αριστερά. Τα συναφή κείμενα πάρθηκαν από Καθολικά sites, και την ανάλυση για την επίσκεψη του πάπα στην συναγωγή της Ρώμης υπό Atila Sinke Guimarães).

Ίσως νομίζετε ότι υπερβάλλαμε, όταν πχ μιλήσαμε πριν για εγκόσμια συμφέροντα του Βατικανού. Αυτά όμως που λέμε είναι λίγα μπροστά στην πραγματική πνευματική κατάσταση των διοικούντων την Καθολική "εκκλησία", απλά τα μαζικά μέσα ενημέρωσης μεταδίδουν επιλεκτικά ότι θέλουν.

Όμως επιτρέπει ο Θεός να διαρρέει πότε πότε η αλήθεια, για να χτυπάει το καμπανάκι του συναγερμού, για όσους έχουν αυτιά που ακούνε, κατά το λόγο του Κυρίου. Έτσι έγινε και στο συνέδριο «Fatima 2000 Διεθνές Συνέδριο για την Παγκόσμια Ειρήνη» που έλαβε χώρα στη Ρώμη στις 18-23 Νοεμβρίου.

Ο αρχιεπίσκοπος της καθολικής εκκλησίας Emmanuel Milingo, χαρακτηρισμένος επίσημα και σαν εξορκιστής, κατέπληξε το συνέδριο, εκφράζοντας δημόσια την αγανάκτησή του για την πολιτική του Βατικανού, διότι αυτή αντιστρατευόταν την δουλειά του σαν εξορκιστού!

Σύμφωνα με πρωτοσέλιδο άρθρο της μεγαλύτερης σε κυκλοφορία εφημερίδας της Ρώμης «Il Messaggero» είπε τα εξής στο συνέδριο: "Ο Διάβολος στην καθολική εκκλησία είναι τόσο προστατευμένος, που είναι σαν ένα ζώο προστατευμένο από την Κυβέρνηση".

Και διάφορες προτεσταντικές ομάδες όπως αυτοί οι Ευαγγελικοί της φωτογραφίας, πείσθηκαν ότι πρέπει να περιμένουν τον  Μεσσία των Εβραίων (https://www.imdleo.gr/htm/nwo.htm), αλλά και πολιτικοί!!!   

Οι Ισραηλινοί στρατιώτες δεν αισθάνονται την ανάγκη να κρύψουν ότι πραγματοποιούν τις σφαγές βασισμένες σε διεστραμμένες θρησκευτικές πεποιθήσεις που χρονολογούνται πριν από 3000 χρόνια. Οι Ισραηλινοί στρατιώτες που εισέρχονται στην Γάζα φέρουν το έμβλημα «Ναός του Σολομώντα» στις στολές τους.

Στρατιώτες γράφουν ότι θα χτίσουν τον «Ναό» στα σπίτια των Παλαιστινίων, που πιστεύουν ότι καταστράφηκε πριν από χιλιάδες χρόνια. Ένας Ισραηλινός στρατιώτης πόζαρε με ένα σχέδιο του Τεμένους Αλ Ακτσά στον τοίχο ενός σπιτιού στην Γάζα, γράφοντας «Σύντομα θα χτίσουμε τον ναό μας (τον ναό του Σολομώντα).

Αποκαλύφθηκε ότι οι στρατιώτες της κατοχικής δύναμης του Ισραήλ, που διέπραξε γενοκτονία σκοτώνοντας περισσότερους από 17 χιλιάδες Παλαιστίνιους, κυρίως γυναίκες και παιδιά, στην Γάζα για δύο μήνες, ενήργησαν σύμφωνα με εντελώς παραποιημένες Εβραϊκές θρησκευτικές διδασκαλίες.

Φάνηκε στα μηνύματα των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ότι στρατιωτικά σύμβολα που παραπέμπουν στον λεγόμενο Ναό του Σολομώντα χρησιμοποιήθηκαν στις στολές και τα χέρια στρατιωτών που συμπεριφέρονταν πλήρως υπό την επιρροή της σιωνιστικής ιδεολογίας.

Σε μια ανάρτηση, στρατιώτες που ποζάρουν με τις λέξεις "Σύντομα θα χτίσουμε τον ναό μας (του Σολομώντα)" σε μια εικόνα του τζαμιού Al-Aqsa στον τοίχο ενός σπιτιού στην Γάζα αποκάλυψαν το πραγματικό κίνητρο πίσω από τις σφαγές.

Ένας άλλος στρατιώτης εθεάθη να ποζάρει σε έναν τοίχο με μια φωτογραφία του Θόλου του Βράχου, γράφοντας «Σύντομα θα ιδρύσουμε τον ναό μας (Σολομώντα). Οι «προφητείες» γίνονται πραγματικότητα Η προφητεία του Σιωνισμού βρίσκεται στο διεστραμμένο παρασκήνιο των σφαγών στην Γάζα.

Ο Έζρα Γιασίν, πρώην μέλος της ακροδεξιάς σιωνιστικής οργάνωσης γνωστής ως Lehi, ζητούσε γενοκτονία από τους στρατιώτες που πήγαν να καταλάβουν την Γάζα και είπε ότι οι επιθέσεις στη Γάζα ήταν ένα «ιερό γεγονός». Η οργάνωση του ίδιου υποστηρίζει ανοιχτά την κατασκευή του Ναού του Σολομώντα για τρίτη φορά μετά την καταστροφή του Al-Aqsa.

Ο ίδιος , ένας φανατικός θρησκευόμενος που ήθελε να συμμετάσχει στη γενοκτονία στην Γάζα παρόλο που ήταν 95 ετών, αναφέρθηκε στην καταστροφή του Τεμένους, λέγοντας ότι «όλες οι προφητείες που έστειλαν οι Προφήτες πρόκειται να πραγματοποιηθούν», αναφέρει η εφημερίδα.

Η ίδια θεωρεί ότι “ οι Σιωνιστές, τρεφόμενοι από μια ριζοσπαστική ιδεολογία, προσπαθούν να μετατρέψουν την περιοχή σε ερείπια, αυξάνουν μέρα με την μέρα τον κίνδυνο ενός εκτεταμένου πολέμου στην Μέση Ανατολή.

Ακούγονται φωνές από πολλά διαφορετικά μέρη του κόσμου ότι η ριζοσπαστική κυβέρνηση του Ισραήλ, η οποία γίνεται όλο και πιο απερίσκεπτη με την υποστήριξη που λαμβάνει από τις ΗΠΑ και την Ευρώπη, πρέπει να σταματήσει”.

Σήμερα, μέρος της περιοχής του κατεστραμμένου Εβραϊκού ναού καταλαμβάνεται από το τζαμί Kubbat al-Sahra. Τα υπάρχοντα σχέδια για την αποκατάσταση του ναού της Ιουδαίας προβλέπουν, σύμφωνα με αναλυτές, δύο επιλογές: Είτε να καταστρέψουν το Kubbat al-Sahra είτε να διατηρήσουν την ακεραιότητά του.

Σε κάθε περίπτωση όμως, ο μουσουλμανικός κόσμος θα είναι ενάντια σε μια τέτοια εκδοχή. Σε αυτό το σημείο το Ισραήλ μπορεί να εκμεταλλευτεί τα επιχειρήματα που εξέφρασε ο Ερντογάν περί της εγχώριας κυριαρχίας και περί της ελευθερίας “να κάνουμε ό, τι θέλουμε”. Σε μερικούς αυτό μπορεί να φαίνεται απίστευτο, αλλά είναι (https://www.pentapostagma.gr/kosmos/enoples-syrraxeis/7209340_oi-toyrkoi-foboyntai-kataskeyi-toy-naoy-toy-solomonta-i-geni-safak);

Υπάρχει νόμισμα, σαν φόρος μισού σέκελ, όπως παλιά, για τον ναό που θέλουν να κτίσουν οι Εβραίοι. Κάθε χρόνο τυπώνουν και από ένα νέο νόμισμα λέει κάποιος ραββίνος. Η επιθυμία του χτισίματος του ναού, που βρίσκει πρόσφορο έδαφος, προς το παρόν, για να προχωρήσει, είναι ένα εσχατολογικό σημάδι! Αυτό όμως θα το πραγματοποιήσει ο έσχατος Αντίχριστος και κανείς άλλος (https://www.imdleo.gr/diaf/2019/nwo2.html)!

(Από την Arizona Daily Star, της Tucson, Σάβ. 27-4-2002 μ.Χ., υπό της STEPHANIE INNES): TUCSON. «Οι  τρομοκρατικές  επιθέσεις  της  11ης  Σεπτεμβρίου,  και  η  ακραία  αναταραχή  στην  Μέση  Ανατολή,  στοχεύουν  σε  ένα  πράγμα,  στον  3ο Παγκόσμιο  Πόλεμο,  είπε  ένας  ομιλητής  εκπρόσωπος  του  πρωθυπουργού    Ariel Sharon,  την  Παρασκευή,  κατά  τη  διάρκεια  επίσκεψης  στην  Tucson».

«Πολεμάμε  ένα  πόλεμο  για  18  μήνες,  που  είναι  προάγγελλος  του  3ου Παγκόσμιου Πολέμου. Ο κόσμος πρόκειται να πολεμήσει, ασχέτως αν τους  αρέσει ή όχι!  Είμαι σίγουρος», είπε ο Raʹanan Gissin, σύμβουλος του  Sharon, σε  μια συνέντευξη την Παρασκευή (https://www.imdleo.gr/diaf/files/proph/2_epitomos_parts/23_theatro_JPII_Ratz.pdf)…

3ος Παγκόσμιος Πόλεμος για να σωθούν οι ολιγάρχες! Από το 2008 μ.Χ., γράφαμε, ότι μελετάται ο τρίτος παγκόσμιος πόλεμος για να περισωθεί η οικονομική ολιγαρχία που έχει έδρα τις ΗΠΑ. Γράφαμε μεταξύ άλλων:

Ο Οργανισμός Ροκφέλλερ & Φορντ-Κάρνεγκι που βρίσκεται πίσω από τη RAND πρότεινε ότι ένας πόλεμος των ΗΠΑ με μια άλλη μεγάλη παγκόσμια δύναμη θα αναζωογονούσε την οικονομία (!) βοηθώντας την παρούσα Τραπεζική ελίτ να συνεχίσει την άσκηση του ελέγχου της πάνω στην Αμερική (που ηγείται στην παγκοσμιοποίηση)-(https://www.imdleo.gr/diaf/2021/nwo3, .htmlhttps://www.imdleo.gr/diaf/2009/img/ww3-oli.pdf)}.

[Στην ουσία οι Εβραίοι χώρισαν την ιστορία του πραγματικού Μεσσία, του Κυρίου Ημών Ιησού Χριστού στα δύο, επειδή δεν μπορούσαν να καταλάβουν πως είναι δυνατός να είναι ταπεινός και να υποφέρει και να θανατώνεται από την μία πλευρά (όπως έγινε με τον Κύριο Ημών Ιησού Χριστό στην Α΄ Παρουσία Του με το Πάθος, την Σταύρωση και την Ένδοξη Ανάσταση Του) και από την άλλη θριαμβευτής στο τέλος (όπως θα γίνει στην Β΄ Παρουσία Του μετά τον Αρμαγεδδώνα και το Τέλος των Ημέρων και του Κόσμου).

Για τον λόγο αυτό, επηρεασμένοι από τους Εσσαίους, οι οποίοι πιθανότατα πρώτοι έκαναν αυτόν τον απόλυτα λανθασμένο διαχωρισμό, και χώρισαν τον Έναν και μοναδικό Μεσσία σε δύο δήθεν «μεσσίες», τον «Μεσσία Μπεν Ιωσήφ», τον οποίο θα απορρίψει ο λαός του (στην πραγματικότητα απέρριψε τον πραγματικό Μεσσία, τον Κύριο Ημών Ιησού Χριστό) και τον «Μεσσία Μπεν Δαβίδ», ο οποίος θα σώσει τον λαό και αυτός θα τον δεχτεί (τον Κύριο λίγο πριν την Β’ Παρουσία Του).

Αλλά παράλληλα και παρανοώντας την Προφητεία του Προφήτη Ζαχαρία για τους τέσσερις σιδηροποιούς και των δύο αντρών/ελαιόδεντρων μπροστά στον Ναό του Κυρίου, την Προφητεία του Μαλαχία για επιστροφή του Προφήτη Ηλία πριν τον ερχομό του Κυρίου και το Τέλος του Κόσμου, αλλά και τον Μελχισεδέκ που λέγεται ότι είναι Αιώνιος Ιερέας.

Έτσι, στην μεν περίπτωση των δύο Ελαιόδεντρων/αντρών πιστεύουν ότι αυτοί είναι οι δύο δήθεν «μεσσίες» «Μπεν Ιωσήφ» και «Μπεν Ιούδα», ενώ οι τέσσερις σιδηροποιούς αυτοί οι δύο συν τον Προφήτη Ηλία που αναμένεται να έρθει ως Προδρόμος του Μεσσία και να του ετοιμάσει τον δρόμο και ο Μελχισεδέκ ο Αιώνιος Ιερέας του Κυρίου.

Κάποιοι δε ραβίνοι υποστήριζαν ότι πριν έρθει ο δήθεν «μεσσίας» τους, θα πρέπει να υπάρξει στο Ισραήλ μία κυβέρνηση «Έρεβ Ράαβ», δηλαδή μία αλλοεθνής κυβέρνηση, ενώ οι ιδίοι πιστεύουν ότι αυτό συνέβη πριν την σημερινή κυβέρνηση Νετανιάχου, δηλαδή από την κυβέρνηση του Όλμερτ στην οποία συμμετείχαν και Άραβες σε σημαντική βαθμό και την οποία θεωρούσαν λόγω αυτής μη Ισραηλινή, αλλά Αραβική.

Παράλληλα, οι ιδίοι ραβίνοι έλεγαν στον Νετανιάχου, ότι αυτός θα παραδώσει τα κλειδιά της εξουσίας και την κυβέρνηση με την εξουσία στον ερχόμενο «μεσσία» τους, τον #Χ, ενώ αυτός θα καταργήσει την δημοκρατία και θα εγκαθιδρύσει μοναρχία.

Με τα λογία τους αυτά δείχνουν ότι πιστεύουν ότι ο Νετανιάχου θα είναι ο τελευταίος πρωθυπουργός του Ισραήλ (και η οικουμενική κυβέρνηση του με την σύμφωνη γνώμη όλων των κομμάτων θα παραδώσει την εξουσία στον τάχατες «μεσσία» που αναμένουν να εμφανιστεί σύντομα, όπως ακριβώς και οικουμενική κυβέρνηση παρέδωσε την εξουσία σε δικτάτορες, π.χ. στον Μουσολίνι και τον Μεταξά), αρά για αυτός ο «μεσσίας Μπεν Ζοζέφ» (από τα «»έθνη), ο οποίος θα απορριφθεί από τον λαό του.

(Οι ιδίοι πιστευόταν ότι ο Νετανιάχου θα απορριφθεί εκλογικά και δημοσκοπικά από τον λαό του μετά την πτώση του στις δημοσκοπήσεις με τον πόλεμο με την Χαμάς, ενώ ο ίδιος έχει τον τίτλο «πρίγκιπας του Ισραήλ», όπως ο Σαρόν πριν από αυτόν είχε τον τίτλο «βασιλιάς του Ισραήλ» και άρα ο «πρίγκιπας» αυτός θα παραδώσει την εξουσία στον επερχόμενο δήθεν «μεσσία» και μονάρχη του Ισραήλ).

Όπως οι Χάρκονεν και οι Ατρείδες πίστευαν και οι δύο στον ερχομό του «μαχντί» και μάχονταν μεταξύ τους για Αιώνες και πολλές δεκαετίες μέχρι τέλους με πολύ βία και φανατισμό, έτσι και οι Εβραίοι πιστεύουν στον ερχομό του δήθεν «μεσσία» του #Χ και οι μουσουλμάνοι στον ερχομό του δήθεν «μαχντί», ενώ πιο πριν ήταν φίλοι και αδέρφια, όπως αναρχικά ο Ησαυ/Εδώμ και ο Ιακώβ, αλλά και ο Ισαάκ και ο Ισμαήλ.

Επίσης, τόσο στον Σιωνισμό, όσο και στην μασονία, όλες οι άλλες θρησκείες θα έχουν μία περίοδο αναγέννησης και μάχης μέχρι τέλους μεταξύ τους και μετά κατά αυτούς ο κόσμος θα τις εγκαταλείψει και θα «αγκαλιάσει» την πανθρησκεία που ετοιμάζουν οι συνωμότες, όπως ακριβώς γίνεται και στην διάσημη τηλεοπτική σειρά «Game of Thrones»].

Οι Χούθι "ξύνονται στην γκλίτσα του τσοπάνη"-Ισραήλ εκτοξεύοντας πολλά drones εναντίον του-Σχέδιο αεροπορικού βομβαρδισμού τους από Νετανιάχου. Οι αντάρτες Χούθι της Υεμένης που έχουν δηλώσει ότι αποτελούν μέρος του «άξονα αντίστασης» των συμμάχων του Ιράν εκτόξευσαν μια νέα σειρά από drones κατά του Ισραήλ (https://corfiatiko.blogspot.com/2023/11/drones_23.html).

Εάν το Ισραήλ συνεχίσει να προσπαθεί να ωθήσει τους Παλαιστίνιους στην Αίγυπτο (οι δε φιλοδοξίες της οποίας εκτείνονται ήδη στην Λιβύη και το Σουδάν), τότε το Κάιρο μπορεί να στείλει τον στρατό του στο Νότιο τμήμα της Λωρίδας της Γάζας.  Αυτό θα οδηγήσει σε άμεση σύγκρουση μεταξύ των Αιγυπτίων και των Ισραηλινών (https://echedoros.blog/2023/12/04/%ce%b4%ce%b5%ce%bd-%ce%b1%cf%80%ce%bf%ce%ba%ce%bb%ce%b5%ce%af%ce%b5%cf%84%ce%b1%ce%b9-%cf%80%ce%b9%ce%b8%ce%b1%ce%bd%ce%ae-%cf%83%cf%8d%ce%b3%ce%ba%cf%81%ce%bf%cf%85%cf%83%ce%b7-%ce%bc%ce%b5/).

Aποκάλυψη NYT: Η Hamas έπληξε πυρηνική βάση του Ισραήλ με ρουκέτες - Ο κόσμος μια ανάσα από τον απόλυτο όλεθρο. Το πλήγμα που δεν είχε σημειωθεί ποτέ ξανά στο Sdot Micha είναι η πρώτη γνωστή περίπτωση χτυπήματος της Παλαιστινιακής οργάνωσης σε πυρηνική βάση του Ισραήλ (https://www.bankingnews.gr/diethni/articles/709282/apokalypsi-nyt-i-hamas-eplikse-pyriniki-vasi-tou-israil-me-rouketes-mia-anasa-apo-ton-apolyto-olethro).

Πρόσφατα δε χιλιάδες Υεμενίτες πολίτες παρέλασαν στα σύνορα με την Σαουδική Αραβία και ζήτησαν από την Σαουδική Αραβία να ανοίξει ένα πέρασμα για να επιτεθεί στο «κατοχικό καθεστώς» (Ισραήλ).

Έτοιμη η Ισραηλινή Κρυπτεία: Eιδική μονάδα της Mossad σε αποστολή για την εξάλειψη της Hamas – Επιχειρήσεις σε Τουρκία, Κατάρ, Ιράν. Μερικοί από τους στόχους ζουν και κινούνται κυρίως στην Μέση Ανατολή: Τουρκία, Κατάρ, Λίβανο, Ιράν. «Διέταξα την Mossad να χτυπήσει τους ηγέτες και τα στελέχη της Hamas όπου κι αν βρίσκονται». Τάδε έφη ο πρωθυπουργός του Ισραήλ Benjamin Netanyahu.

Η εκδίκηση πιάτο κρύο... Η Ιερουσαλήμ, που έχει παράδοση στις στοχευμένες δολοφονίες, έχει μετατρέψει μια τακτική σε στρατηγική η οποία τυγχάνει μίμησης από πολλούς άλλους. Για παράδειγμα, η εκδίκηση που εξαπολύθηκε μετά την σφαγή στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Μονάχου το 1.972 μ.Χ. είναι γνωστή, μια δράση έχει πάρει επ’ αόριστον παράταση (https://www.bankingnews.gr/diethni/articles/707528/eidiki-monada-tis-mossad-se-apostoli-gia-tin-eksaleipsi-tis-hamas-epixeiriseis-se-tourkia-katar-livano-iran).

Με μπουλντόζες και κατά των χριστιανών Αρμενίων το Ισραήλ. Έκανε Γάζα τα Ιεροσόλυμα. Ορθόδοξος κληρικός: Sε αυτή την γη έζησε και έπαθε ο Χριστός. Εδώ Αναστήθηκε. Δεν θα φύγουμε παρά νεκροί από εδώ. Οι φανατικοί Εβραίοι δεν έχουν κανένα δικαίωμα στους Αγίους Τόπους (https://dimpenews.com/2023/11/29/%ce%bc%ce%b5-%ce%bc%cf%80%ce%bf%cf%85%ce%bb%ce%bd%cf%84%cf%8c%ce%b6%ce%b5%cf%82-%ce%ba%ce%b1%ce%b9-%ce%ba%ce%b1%cf%84%ce%ac-%cf%84%cf%89%ce%bd-%cf%87%cf%81%ce%b9%cf%83%cf%84%ce%b9%ce%b1%ce%bd%cf%8e/)…

ΟΙ ΕΜΠΟΡΟΙ ΟΠΛΩΝ ΚΑΙ ΕΘΝΩΝ ΥΠΕΡΧΡΕΩΝΟΥΝ ΤΙΣ ΧΩΡΕΣ ΜΕ ΠΟΛΕΜΟΥΣ... ΟΙ ΗΠΑ ΞΟΔΕΥΟΥΝ ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΣΕ ΥΠΕΡΠΟΝΤΙΟΥΣ ΠΟΛΕΜΟΥΣ, ΑΛΛΑ ΠΟΙΟΣ ΩΦΕΛΕΙΤΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ; Οι λομπίστες των μεγάλων εταιρειών παραγωγής όπλων πιέζουν για συνεχόμενους πολέμους καθώς μέχρι το 2024 μ.Χ. αναμένεται να έχουν κέρδη 559 δισεκατομμυρίων δολαρίων (https://oimos-athina.blogspot.com/2023/11/blog-post_917.html).

«Έφυγε» από την ζωή σε ηλικία 100 ετών ο πρώην Υπουργός Εξωτερικών των ΗΠΑ Χένρι Κίσινγκερ. Ουδείς άλλος σημάδεψε όσο αυτός την Αμερικανική εξωτερική πολιτική. Ο 56ος Υπουργός Εξωτερικών των ΗΠΑ, Χένρι Κίσινγκερ, «έφυγε» από την ζωή στην κατοικία του στο Κονέτικατ σε ηλικία εκατό ετών, σύμφωνα με ανακοίνωση που έδωσε στην δημοσιότητα το ίδρυμα που ίδρυσε ο νομπελίστας ειρήνης (1.973 μ.Χ.) και φέρει το όνομα του (https://www.pronews.gr/kosmos/diethnis-politiki/efyge-apo-ti-zoi-o-proin-ypourgos-eksoterikon-ton-ipa-xenri-kisingker/).

EKTAKTO: Ρωσικός στρατός έλαβε θέσεις πλησίον Γκολάν στα σύνορα με Ισραήλ! Μια α΄επιβεβαίωση για dimpenews.com που χθες είπε ότι ”ο Δεύτερος Συριακός πόλεμος θα είναι και ο Γενικός;” (https://dimpenews.com/2023/11/23/ektakto-%cf%81%cf%89%cf%83%ce%b9%ce%ba%cf%8c%cf%82-%cf%83%cf%84%cf%81%ce%b1%cf%84%cf%8c%cf%82-%ce%ad%ce%bb%ce%b1%ce%b2%ce%b5-%ce%b8%ce%ad%cf%83%ce%b5%ce%b9%cf%82-%cf%80%ce%bb%ce%b7%cf%83%ce%af%ce%bf/?fbclid=IwAR1n4PXSDgGX4KbyC1NcGDXO7YdZcowxQwpkNvciqNpFnEAclUP5mvWAVzw).

Ο Πρόεδρος της Αργεντινής με κιπά συμμετείχε σ’ Εβραϊκή τελετή ο ραβίνος τον ευλόγησε και θέλει να μελετήσει τις εβραϊκές γραφές. Δήλωσε υποστήριξή του σ’ Ισραήλ και ότι θα μεταφέρει την πρεσβεία του σ’ Ιερουσαλήμ (όπως ακριβώς έκαναν πριν από αυτόν ο Μπολσονάρο, ο Μπους, ο Τραμπ και ο Μπάιντεν). Ο Σιωνισμός δεν πιάνει ομήρους αιχμαλωτίζει και πιάνει ομήρους ολόκληρα κράτη και λαούς (https://dimpenews.com/2023/11/27/%ce%bf-%cf%80%cf%81%cf%8c%ce%b5%ce%b4%cf%81%ce%bf%cf%82-%cf%84%ce%b7%cf%82-%ce%b1%cf%81%ce%b3%ce%b5%ce%bd%cf%84%ce%b9%ce%bd%ce%ae%cf%82-%ce%bc%ce%b5-%ce%ba%ce%b9%cf%80%ce%ac-%cf%83%cf%85%ce%bc%ce%bc/?fbclid=IwAR2NTr0GDTV7jTp0RErTbMBqW4ounBj8H4KYMwoOqQkUC9Wc-EIpxTiPkPc).

Ο Νετανιάχου όμηρος των ακροδεξιών που απειλούν με πτώση της κυβέρνησης αν δεν συνεχιστεί ο πόλεμος. Ο Υπουργός Εθνικής Ασφαλείας του Ισραήλ, ο Ιταμάρ Μπεν Γκβιρ, απείλησε σήμερα με αποχώρηση από τον κυβερνητικό συνασπισμό εάν δεν συνεχιστεί ο πόλεμος εναντίον της Χαμάς μετά την λήξη της ολιγοήμερης εκεχειρίας (https://corfiatiko.blogspot.com/2023/11/blog-post_624.html).

Η Ρωσία φράζει το δρόμο στον Παγκόσμιο Δικτάτορα. Πρόεδρος Πούτιν: Αγωνιζόμαστε για την ελευθερία όχι μόνο της Ρωσίας, αλλά ολόκληρου του κόσμου. Μάλιστα είπε πως η Ρωσία αγωνίζεται για την ελευθερία όλου του κόσμου απέναντι στην «δικτατορία τους ενός ηγεμόνα», δείγμα πως η Μόσχα δεν θα δεχθεί ΚΑΝΕΝΑΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΣΩΤΗΡΑ, χωρίς να έχει και η άλλη πλευρά, την οποία εκπροσωπεί κάποιον αντίστοιχο σε σχέση με την διακυβέρνηση του πλανήτη(https://romioitispolis.gr/i-rosia-frazei-to-dromo-ston-pagkosmio-diktatora/)!

Daily Mail: “Εάν οι ΗΠΑ δεχτούν επίθεση με πυρηνικά όπλα, o αντίπαλος πιθανότατα θα επικεντρώσει τα κτυπήματα στις εγκαταστάσεις εκτόξευσης διηπειρωτικών βαλλιστικών πυραύλων (ICBM) της χώρας (στα σιλό)’’ Αυτό σημαίνει ότι εκτός από την θανατηφόρα ακτινοβολία από τα πυρηνικά του αντιπάλου θα έχουν και την ακτινοβολία από τα δικά τους πυρηνικά.

Το Scientific American δείχνει ότι αν οι ΗΠΑ μπουν σε πυρηνική αντιπαράθεση, ΜΕ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΑ ΠΥΡΗΝΙΚΑ θα οδηγήσουν σε θάνατο 300 εκατομμύρια Αμερικάνους, εκτιμώντας ότι έως και το 90% των Αμερικανών θα λάμβαναν θανατηφόρες δόσεις ακτινοβολίας, αυτή η νέα μελέτη που δημοσιεύτηκε στο Scientific American δίνει μια πολύ διαφορετική ματιά στο πώς θα μπορούσε να μοιάζει ο 3ος Παγκόσμιος Πόλεμος. Αυτή η μελέτη συμφωνά με την Έκθεση Deagel για το έτος 2025 μ.Χ.

“Η πρόβλεψη του Deagel για το 2025 μ.Χ. έδειξε ότι η Αμερική και το Ισραήλ εξολοθρεύονται απόλυτα στον 3ο Παγκόσμιο Πόλεμο, με τον πληθυσμό του Ισραήλ να μειώνεται κατά 60% και η Αμερική να μεταμορφώνεται σε μια τριτοκοσμική χώρα…..

foreignaffairs : Ο κίνδυνος πυρηνικής κλιμάκωσης κατά τη διάρκεια ενός συμβατικού πολέμου είναι πολύ μεγαλύτερος από ότι εκτιμάται γενικά. Το αίνιγμα που αντιμετωπίζουν σήμερα οι αντίπαλοι των ΗΠΑ – πώς να απειλήσουν πειστικά την κλιμάκωση και να φέρουν έναν αντίπαλο με πυρηνικά όπλα σε αδιέξοδο, το ίδιο πρόβλημα είχαν και οι ΗΠΑ τον καιρό του ψυχρού πολέμου.

Όμως οι ΗΠΑ και το NATO βρήκαν μια απάντηση σε αυτό το πρόβλημα, θα εκτόξευαν μερικά ΤΑΚΤΙΚΑ πυρηνικά όπλα που έχουν μικρές αποδόσεις και μικρή εμβέλεια εναντίον στρατιωτικών στόχων.

Για να υποστηρίξουν αυτή την στρατηγική, οι Ηνωμένες Πολιτείες ανέπτυξαν χιλιάδες τακτικά πυρηνικά όπλα στην Ευρώπη. ΤΟ NATO δεν θα εξαπολύσει αυτοκτονικό πυρηνικό χτύπημα στην Ρωσία σε περίπτωση επίθεσης των Ρώσων σε χώρες του ΝΑΤΟ, αντίθετα θα χρησιμοποιήσουν, ΑΝ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ, ΤΑΚΤΙΚΑ ΠΥΡΗΝΙΚΑ.

Οι Ηνωμένες Πολιτείες φέρνουν νέες πυρηνικές κεφαλές στην Ευρώπη. Η κεφαλή B61-12 είναι μια πιο προηγμένη κεφαλή από αυτές που αναπτύσσονται σήμερα στο Βέλγιο, την Γερμανία, την Ιταλία, την Ολλανδία και την Τουρκία.

Αυτές οι βόμβες μπορούν να εκραγούν κάτω από την επιφάνεια της Γης, αυξάνοντας την καταστροφή έναντι υπόγειων στόχων στο ισοδύναμο ενός όπλου επιφανειακής έκρηξης με απόδοση που ισοδυναμεί με 83 βόμβες της Χιροσίμα.

Τα γεράκια της παγκοσμιοποίησης θα σύρουν τις Ηνωμένες Πολιτείες σε σύγκρουση στην Κορεατική Χερσόνησο, στα Στενά της Ταϊβάν, στην Ανατολική Ευρώπη στον Περσικό Κόλπο και στην Μέση Ανατολή, ήδη οι αντίπαλοι των ΗΠΑ απειλούν να χρησιμοποιήσουν πυρηνικά όπλα.

NATURE COM: Μια επιστημονική έρευνα που δημοσίευσε το nature.com έδειξε ότι εκρήξεις πυρηνικών όπλων θα προκαλούσαν διαταραχές στο κλίμα της Γης, που θα οδηγούσε σε μαζικές ελλείψεις τροφίμων,  η έκθεση υπολογίζει ότι περισσότεροι από 5 δισεκατομμύρια άνθρωποι θα μπορούσαν να πεθάνουν από έναν πόλεμο μεταξύ των Ηνωμένων Πολιτειών και της Ρωσίας.

Ο πυρηνικός πόλεμος θα μόλυνε κυρίως το έδαφος και το νερό κοντά στο σημείο όπου χρησιμοποιήθηκαν τα πυρηνικά όπλα 22. Η αιθάλη διασκορπίζεται παγκοσμίως μόλις φτάσει στην ανώτερη ατμόσφαιρα. Ως εκ τούτου, τα αποτελέσματά μας είναι παγκόσμια, ανεξάρτητα από τα αντιμαχόμενα έθνη. Εδώ, εστιάζουμε στην κλιματική διαταραχή από τον πυρηνικό πόλεμο, που θα επηρεάσει τα παγκόσμια συστήματα παραγωγής τροφίμων στη γη και στους ωκεανούς.   

Ένας μανιακός γενοκτόνος. Αυτό είναι πράγματι το απειλητικό ύφος με το οποίο πολλοί Άραβες παρατηρητές ερμηνεύουν τα λόγια του: Το Ισραήλ έχει επιτέλους φτάσει στο αποκορύφωμα της αντίδρασής του, ένα θρησκευτικό κράτος-έθνος με έναν πολεμοχαρή και μεσσιανικό ηγέτη που φέρνει την εκκαθάριση του γκέτο της Γάζας:

-Είναι μια δοκιμασία για όλη την ανθρωπότητα, είναι ένας αγώνας μεταξύ των δυνάμεων του κακού... και του άξονα της ελευθερίας και της προόδου. Είμαστε άνθρωποι του φωτός, αυτοί είναι άνθρωποι του σκότους και το φως πρέπει να θριαμβεύσει πάνω στο σκοτάδι. Τώρα ο ρόλος μου είναι να οδηγήσω όλους τους Ισραηλινούς σε μια συντριπτική νίκη... Θα πραγματοποιήσουμε την προφητεία του Ησαΐα... μαζί θα νικήσουμε.

Η προφητεία του Ησαΐα, στην οποία αναφέρεται ο Νετανιάχου, είναι μια προφητεία της νίκης του Ισραήλ επί των εχθρών του. Το χρησιμοποιούν συχνά οι Ισραηλινοί για να δικαιολογήσουν την κυριαρχία τους πάνω στους Παλαιστίνιους.

Φυσικά, σε κάποιο βαθμό, δεν πρέπει να μας εκπλήσσει. Το Ισραήλ, τελικά, είναι ένα από τα λίγα κράτη στον κόσμο που ιδρύθηκε σχεδόν αποκλειστικά πάνω στο "Βιβλικό Δίκαιο", που σημαίνει ότι είναι φυσικό ότι μεγάλο μέρος της επακόλουθης πολιτικής του, είτε σωστή είτε λάθος, θα έχει τις ρίζες της στην Βιβλική αποφασιστικότητα.

Έτσι δεν είναι η καθαρή πράξη της Βιβλικής επίκλησης η ίδια που είναι ανησυχητική, αλλά μάλλον η έννοια ότι ο Νετανιάχου φαίνεται να αντιλαμβάνεται τον εαυτό του ως μια μεσσιανική φιγούρα που οδηγεί το έθνος του σε μια εσχατολογική εκπλήρωση, ένα είδος Ημέρας της Κρίσης ή Αρπαγής. Φυσικά, είναι απίστευτα επικίνδυνο για ένα έθνος με επικεφαλής έναν αυτοαποκαλούμενο μεσσία του τέλους των καιρών να οδηγεί τον υπόλοιπο υπνοτισμένο κόσμο προς τον 3ο Παγκόσμιο Πόλεμο.

Και ποιοι είναι αυτοί οι "βιβλικοί υπνοβάτες"; Οι ίδιες οι προσωπικότητες της Δύσης, ιδιαίτερα των ευαγγελικών στις ΗΠΑ. Το γεγονός είναι ότι η Αμερικανική πολιτική ελίτ είναι σκληροπυρηνικοί Σιωνιστές επειδή πολλοί από αυτούς προέρχονται από την Νότια Βαπτιστή και ευαγγελική τάση του Χριστιανισμού (https://attikanea.info/%CE%B7-%CF%83%CF%85%CE%BC%CE%BC%CE%B1%CF%87%CE%AF%CE%B1-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CF%87%CF%81%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%B9%CE%B1%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CF%8D-%CF%83%CE%B9%CF%89%CE%BD%CE%B9%CF%83%CE%BC%CE%BF/) που κηρύττει την αφοσίωση στο Ισραήλ λόγω της αντιληπτής Βιβλικής σχέσης.

Είναι προφανές ότι ένα μεγάλο μέρος της Αμερικανικής πολιτικής ελίτ και διανόησης οραματίζεται το Ισραήλ ως το κεντρικό σημείο για το πολυαναμενόμενο, αποκορύφωμα του γεγονότος της "Αρπαγής". Θεωρούν ότι η υποστήριξή τους στον Ισραήλ είναι απολύτως απαραίτητη για την ανάληψή τους και την σωτηρία των ψυχών τους.

Αυτό εγγενώς τους βάζει σε μια υποτακτική θέση στις γεωπολιτικές μηχανορραφίες του Ισραήλ, και επιτρέπει στο Ισραήλ να τους χειραγωγήσει εύκολα και μέσω της λαϊκής ευαγγελικής αιχμαλωσίας και του θρησκευτικού ελέγχου ώστε να υποστηρίξουν όποιες πρωτοβουλίες είναι απαραίτητες, ανεξάρτητα από το πόσο πολεμικές ή επιβλαβείς είναι για τα δικά τους εθνικά συμφέροντα της Αμερικής (https://corfiatiko.blogspot.com/2023/11/blog-post_66.html);

Ο Ερντογάν αναφέρθηκε σε αυτές τις διαστάσεις στην τελευταία του ομιλία, τονίζοντας την παγκόσμια εσχατολογική ρήξη μεταξύ των ανθρώπων του Σταυρού και των ανθρώπων της Ημισελήνου, ενώ επικαλέστηκε τις Σταυροφορίες (https://alophx.blogspot.com/2023/10/blog-post_17.html):

Το οποίο οδήγησε ακόμη και τον Ισραηλινό Υπουργό Εξωτερικών Eli Cohen να ανακοινώσει την άμεση απόσυρση των διπλωματών από την Τουρκία και μια "επαναξιολόγηση" των ισραηλινο-τουρκικών σχέσεων: Φυσικά, πολλοί δικαιολογημένα υποψιάζονται ότι ο Ερντογάν απλώς επιδίδεται στο Pαλαιστινιακό ζήτημα για να παρουσιαστεί ως "ισχυρός" και "ηγέτης του μουσουλμανικού κόσμου":

Όπως έχουμε ήδη σημειώσει, ο Ερντογάν προσπαθεί να εκμεταλλευτεί την δυσαρέσκεια για τις ενέργειες του Ισραήλ και να τοποθετηθεί ως ο "προστάτης" όλων των μουσουλμάνων. Δεδομένης της επίδρασης των λόγων του σήμερα, αναμφίβολα θα συγκεντρώσει σημαντική υποστήριξη.

Κρίνοντας από την ισχυρή ρητορική και τον ενθουσιασμό του Τούρκου ηγέτη, ο ίδιος οραματίζεται τον εαυτό του ως την μετενσάρκωση του Σουλτάνου Mehmed II (ή ακόμα και του «μαχντί»-https://hellenicsunrise2.blogspot.com/2018/08/80-15.html), γνωστός ως ο "κατακτητής". Στην ομιλία του, επέκρινε τόσο την Δύση όσο και την Ρωσία (η αναφορά στο Καραμπάχ είναι ενδεικτική)- (https://corfiatiko.blogspot.com/2023/11/blog-post_66.html).

Οι Αγγλοσάξωνες σιωνιστές μπορεί να έχουν μετακομίσει μερικώς στις ΗΠΑ, αλλά η βάση της παγκοσμίου εξουσίας παραμένει στην Αγγλία. Και οι εξουσίες των ΗΠΑ ελέγχονται αποκλειστικά από την Αγγλία μετά τον πόλεμο του 1.812 μ.Χ.

Τα μέλη της Παγκοσμίου Κυβερνήσεως ή Επιτροπής των 300 ευρίσκονται κυρίως στην Αγγλία (κυρίως στο City του Λονδίνου). Μέλος τους ήταν και η προσφάτως θανούσα Βασίλισσα Ελισάβετ ΙΙ, ίσως και αρχηγός. Οι 300 παγκόσμιοι εξουσιαστές αυτοαποκαλούνται και Ολύμπιοι (Olympians), τρομάρα τους.

Ας μου επιτραπεί μια σύντομη ενημέρωση επ’ αυτού καθόσον η ονομασία αυτή είναι αποκλειστικώς ελληνική. Αυτοαποκαλούνται, αν και σκοτεινοί, «Ολύμπιοι» γιατί πιστεύουν ότι είναι θεοί, όπως οι θεοί του Ολύμπου, και δεν έχουν ανάγκη τον έναν και πραγματικό Θεό διότι ο δικός τους θεός, ο Lucifer, είναι ανώτερος του Θεού μας. Θαρρούν ότι εκτελούν θεϊκή αποστολή! Αυτοί είναι όντως ψεκασμένοι!

Ενώ το κέντρο τους είναι στο City του Λονδίνου, λένε ότι το κέντρο τους ευρίσκεται στην Σάντα Μπάρμπαρα των ΗΠΑ και το αποκαλούν «Παρθενών». Αυτός είναι και ο λόγος που τα διοικητικά κτήριά τους, σε κάθε χώρα, είναι αρχαιοελληνικού ρυθμού και γι’ αυτό από τούς Ολυμπιακούς αγώνες αφήρεσαν κάθε Ελληνικό ιδεώδες και τους έκαναν σύμφωνα με τις δικές τους βαρβαρικές αρχές. Γι αυτό οι Εγγλέζοι στην τελετή ενάρξεως των Ολυμπιακών αγώνων του Λονδίνου το 2012 μ..Χ είπαν:

«Καλωσορίζουμε την επιστροφή των Ολυμπιακών αγώνων στο σπίτι τους», που θεωρούν ότι είναι το Λονδίνο. Αιώνες τώρα είναι κλέφτες με τίτλους ευγενείας, κακοί αντιγραφείς, αντιστρέφουν ότι δεν μπορούν ν’ αφανίσουν και μολυσματικοί. Αντιστρέφουν και μολύνουν κάθε γνήσιο και ανώτερο που είναι ανίκανοι να δημιουργήσουν και το οικειοποιούνται (https://romioitispolis.gr/oi-teleytaies-meres-ton-agglosaxonon/)!

Ο δε πάστορας John Hagee, μαζί με Ισραηλινούς διπλωμάτες και νομοθέτες, ανέφερε την προφητεία των End Times για να ζητήσει στρατιωτική υποστήριξη για το Ισραήλ, τις Αμερικανικές επιδρομές στο Ιράν.

Εκεί, ο πάστορας John Hagee των There, pastor John Hagee of Χριστιανών Ενωμένοι για το Ισραήλ, κήρυξε ακόμη και περαιτέρω προφητεία για το τέλος των καιρών, καλώντας ανοιχτά για πόλεμο εναντίον του Ιράν.

Για πολλούς από αυτούς τους ευαγγελικούς Χριστιανούς, η σύγχρονη ίδρυση του Ισραήλ ήταν η αρχή αυτής της προφητείας, η οποία υποστηρίζει ότι οι Εβραίοι πρέπει να ελέγχουν την Ιερουσαλήμ πριν από έναν πόλεμο μεταξύ των κακών Αυτοκρατοριών «Γωγ και Μαγώγ».

”Τηλεευαγγελιστές όπως ο Hagee έχουν πει ότι διάφορα Αραβικά έθνη, καθώς και η Κίνα, η Ρωσία και το Ιράν, αντιστοιχούν σε αυτούς τους βιβλικούς εχθρούς του Ισραήλ, και πιστεύει ότι ένας πόλεμος είναι απαραίτητος για να εκπληρωθεί η προφητεία.

Πολλοί τηλεευαγγελιστές έχουν απεικονίσει την τρομοκρατική επίθεση της Χαμάς στο Ισραήλ στις 7 Οκτωβρίου ως ένα κομμάτι μιας βιβλικής προφητείας που ορισμένοι ευαγγελικοί χριστιανοί πιστεύουν ότι είναι σημάδι των «Τελών Καιρών». Αυτοί οι Χριστιανοί Σιωνιστές έχουν κηρύξει ότι η αιματοχυσία στο Ισραήλ είναι απαραίτητη για τηn δεύτερη έλευση του Ιησού Χριστού.

Σύμφωνα με αυτή την πεποίθηση, οι Τελικοί Καιροί ολοκληρώνονται με πιστούς Χριστιανούς που αρπαχτούν στον ουρανό και τον Χριστό να επιστρέφει για να σκοτώσει ή να προσηλυτίσει μη πιστούς, συμπεριλαμβανομένων των Εβραίων, πριν κυβερνήσει τον κόσμο σε μια τελευταία εποχή της ανθρωπότητας.

Σύμφωνα με αυτή την πεποίθηση, οι Τελικοί Καιροί ολοκληρώνονται με πιστούς Χριστιανούς που αρπαχτούν στον ουρανό και τον Χριστό να επιστρέφει για να σκοτώσει ή να προσηλυτίσει μη πιστούς, συμπεριλαμβανομένων των Εβραίων, πριν κυβερνήσει τον κόσμο σε μια τελευταία εποχή της ανθρωπότητας.

Είναι ξεκάθαρο να δούμε ότι μια μεγάλη μερίδα της πολιτικής ελίτ και της διανόησης της Αμερικής οραματίζεται το Ισραήλ ως κεντρικό στοιχείο του πολυαναμενόμενου, με αποκορύφωμα της εκδήλωσης «Rapture». Θεωρούν την υποστήριξή τους στο Ισραήλ ως απολύτως απαραίτητη για την ανάληψη τους και τη σωτηρία της ψυχής τους.

Αυτό τους τοποθετεί εγγενώς σε θέση υποταγής στις γεωπολιτικές μηχανορραφίες του Ισραήλ και επιτρέπει στο Ισραήλ να τους χειραγωγήσει και να τους μαριονετίσει εύκολα μέσω της ευαγγελικής σύλληψης και του θρησκευτικού ελέγχου ώστε να υποστηρίξουν όποιες πρωτοβουλίες χρειάζονται, ανεξάρτητα από το πόσο πολεμικές ή επιβλαβείς για τα ίδια τα εθνικά συμφέροντα της Αμερικής.

Αντίθετα, Rather, το Ισραήλ υπό την κυβέρνηση Νετανιάχου πλησιάζει όλο και πιο κοντά σε μια εσχατολογική ίδρυση του Ισραήλ στην (Βιβλική) «Γη του Ισραήλ» – μια κίνηση που εξαφανίζει εντελώς την Παλαιστίνη.

Δεν είναι τυχαίο ότι ο Νετανιάχου άνθισε έναν χάρτη του Ισραήλ κατά τηn διάρκεια της ομιλίας του στη Γενική Συνέλευση τον περασμένο μήνα, όπου το Ισραήλ κυριαρχούσε από τον ποταμό μέχρι τηn θάλασσα – και η Παλαιστίνη (μάλιστα οποιοδήποτε παλαιστινιακό έδαφος) ήταν ανύπαρκτη.

Στην πραγματικότητα, όλο και περισσότερο τα παραπάνω συνεχίζουν να ισχύουν. Για παράδειγμα, μια νέα διαρροή εσωτερικών Ισραηλινών εγγράφων ισχυρίζεται ότι δείχνει ένα κυβερνητικό σχέδιο που ζητά ρητά την πλήρη μετεγκατάσταση —δηλαδή εθνοκάθαρση— των Παλαιστινίων στο Σινά. Οι Παλαιστίνιοι πρόκειται να φιλτραριστούν σε πόλεις σκηνών Σινά.

Ένα από τα πιο ισχυρά μέλη του Κόμματος Likud, που ζητά ευθέως μια βιβλική τιμωρία στην Γάζα με την μορφή ολοκληρωτικής καταστροφής όλων των Παλαιστινίων σαν την Δρέσδη και να μετατρέψει όλη την Γάζα «σε στάχτη»:

Παρά τον δυτικό σκεπτικισμό, υπάρχουν ενδείξεις ότι αυτή η εξέγερση στην Αραβική σφαίρα είναι διαφορετική dκαι μοιάζει περισσότερο με την Αραβική Εξέγερση του 1.916 μ.Χ. που ανέτρεψε την Οθωμανική Αυτοκρατορία.

Παίρνει ένα ξεχωριστό «άκρο» καθώς τόσο οι σιίτες όσο και οι σουνιτικές θρησκευτικές αρχές δηλώνουν το καθήκον των μουσουλμάνων να σταθούν στο πλευρό των Παλαιστινίων. Με άλλα λόγια, καθώς η Ισραηλινή πολιτεία γίνεται ξεκάθαρα «προφητική», έτσι και η ισλαμική διάθεση στρέφεται με τη σειρά της εσχατολογική.

Πράγματι, τα γεγονότα που επικρατούν αυτή τη στιγμή γύρω από το Λεβάντε φαίνεται να είναι βιβλικής κλίμακας. The τελευταίες αναφορές για την αρμάδα του ΝΑΤΟ που συγκεντρώνεται αυτή την στιγμή γύρω από το Ισραήλ αφήνουν έναν άνθρωπο με κομμένη την ανάσα.

Για να μην αναφέρουμε μια μνημειώδη αερογέφυρα με περισσότερα από 50 Αμερικανικά μεταγωγικά αεροπλάνα C-17 που μεταφέρουν ασεβείς ποσότητες όπλων προς την Μέση Ανατολή, κάτι που για πολλούς μοιάζει με πολεμικές προετοιμασίες:

Περίπου 50 στρατιωτικά μεταφορικά αεροσκάφη των ΗΠΑ έχουν απογειωθεί για την Μέση Ανατολή τις τελευταίες 24 ώρες. Το 97% από αυτά είναι γιγάντια αεροπλάνα φορτίου C-17, ικανά να μεταφέρουν 77 τόνους εξοπλισμού και όπλων.

Το 97% από αυτά είναι γιγάντια αεροπλάνα φορτίου C-17, ικανά να μεταφέρουν 77 τόνους εξοπλισμού και όπλων. Για να μην αναφέρουμε μια μνημειώδη αερογέφυρα με περισσότερα από 50 Αμερικανικά μεταγωγικά αεροπλάνα C-17 που μεταφέρουν ασεβείς ποσότητες όπλων προς την Μέση Ανατολή, κάτι που για πολλούς μοιάζει με πολεμικές προετοιμασίες:

Και καταρρίπτοντας τις όποιες αυταπάτες ότι όλα αυτά είναι κάποια σύμπτωση, ο ίδιος ο Μπάιντεν φαινόταν να υπονοεί την κατανόηση των εσχατολογικών αναλογιών αυτής της σύγκρουσης όταν δήλωσε ανοιχτά:

«Βρισκόμαστε σε ένα σημείο καμπής… στον κόσμο, που συμβαίνει κάθε 3 ή 4 γενιές». Συνεχίζει λέγοντας δυσοίωνα ότι «60 εκατομμύρια άνθρωποι πέθαναν μεταξύ 1.900 μ.Χ. και 1.946 μ.Χ.» για την εγκαθίδρυση μιας «Φιλελεύθερης Παγκόσμιας Τάξης» που φαίνεται να πιστεύει ότι οδήγησε σε ένα είδος χρυσής εποχής, που άλλοι θα χαρακτήριζαν ως το μονοπολικό παγκόσμιο μοντέλο.

 Αλλά τώρα, δηλώνει, τα πράγματα αλλάζουν ξανά προς μια «νέα παγκόσμια τάξη»:: Ολοκληρώνοντας τον κύκλο του, ο De Villepin περιορίζει επίσης την σύγκρουση σε εσχατολογικές αποχρώσεις. Από την πλευρά του Ισραήλ, υπήρξε επίσης μια εξέλιξη. Ο Σιωνισμός ήταν κοσμικός και πολιτικός, τον οποίο υποστήριξε ο Theodor Herzl στα τέλη του 19ου Αιώνα.

Αυτό σημαίνει ότι και αυτοί δεν θέλουν να συμβιβαστούν και ό,τι κάνει η ακροδεξιά Ισραηλινή κυβέρνηση, συνεχίζοντας να ενθαρρύνει τον αποικισμό, προφανώς κάνει τα πράγματα χειρότερα, ακόμη και από τις 7 Οκτωβρίου.

Σε αυτό το πλαίσιο λοιπόν, κατανοήστε ότι βρισκόμαστε ήδη σε αυτήν την περιοχή αντιμετωπίζοντας ένα πρόβλημα που φαίνεται βαθιά άλυτο. Σε αυτό προστίθεται και η σκλήρυνση των καταστάσεων. Διπλωματικά, δείτε τις δηλώσεις του βασιλιά της Ιορδανίας, δεν είναι ίδιες με πριν από έξι μήνες. Δείτε τις δηλώσεις Ερντογάν στην Τουρκία.

Το πρόβλημα είναι ότι, σε αντίθεση με το Ιράκ και τον Σαντάμ, το Ιράν και το προτεκτοράτο του είναι πολύ πιο συντονισμένα με τον εσχατολογικό σκοπό των συνεχιζόμενων γεγονότων, όπως και πολλές από τις δορυφορικές δυνάμεις που απειλούν τώρα να εισέλθουν στην σύγκρουση - όπως αυτή της Τουρκίας, της οποίας οι ριζοσπαστικές αντιπολιτευτικές προσωπικότητες έχουν έχει ήδη απειληθεί με πόλεμο κατά του Ισραήλ εάν εισβάλουν πλήρως στην Γάζα.

Όμως, δεδομένου ότι όλες οι ενδείξεις αποδεικνύουν ότι αυτό ήταν ένα εσωτερικό ισραηλινό σχέδιο για μεγάλο χρονικό διάστημα, ότι τα γεγονότα της 7ης Οκτωβρίου ήταν στην πραγματικότητα μια ψευδής σημαία του Περλ Χάρμπορ που είχε ως αποστολή να προκαλέσει την απαιτούμενη οργή που θα επέτρεπε την εκτέλεση του «Τελικού Παλαιστινίου Λύση», αυτό μας λέει ότι η κυβέρνηση Νετανιάχου θέλει να πάει «μέχρι τη διαδρομή» στο πρώτο βήμα προς την εκπλήρωση της μεσσιανικής προφητείας.

Και αν συμβαίνει αυτό, τότε όπως υπονόησε ο De Villepin, η Δύση μπορεί να παγιδευτεί στο να ακολουθήσει το Ισραήλ στην δίνη του σκότους - βασικά διακινδυνεύοντας τη δική της ολοκληρωτική καταστροφή για τη βιβλική τρέλα και τη ματαιοδοξία κάποιου άλλου.

Στο τέλος, η σύγκρουση θα μπορούσε απλώς να σχίσει τον κόσμο σε μεγάλο βαθμό, αντί να οδηγήσει σε μια ολοκληρωτική κινητική αντιπαράθεση του Γ' Παγκοσμίου Πολέμου. Αλλά ακόμα κι έτσι, θα οδηγούσε ομοίως στην πλήρη πτώση της Δύσης, καθώς θα επιτάχυνε μόνο τις παγκόσμιες ρήξεις και θα σκληρύνει τα νεοσύστατα αντιπολιτευτικά μπλοκ, τα οποία ευνοούν την Ανατολή και όχι την εξαρτημένη Δύση.

Δεδομένου ότι οι ενεργειακοί γίγαντες όπως το Ιράν και η KSA δεν βρίσκονται μόνο τεχνικά στην ίδια πλευρά σε αυτή την σύγκρουση, αλλά ακόμη περισσότερο δεδομένων των πρόσφατων εξελίξεων όπως η ένταξη της KSA στα BRICS (για να μην αναφέρουμε την Αίγυπτο), η σύγκρουση θα «απομονώσει» τη Δύση από τα πάντα.

Πρέπει να ευδοκιμήσει, αφήνοντας την Κίνα και τον αστερισμό των φιλικών δυνάμεών της να αναπτυχθούν και να αναπτυχθούν και να απομακρυνθούν από τις τελικώς παρακμάζουσες, νεκρωτικές ευρωπαϊκές δυνάμεις.

Διαισθανόμενος τον δισταγμό και την αδυναμία της Δύσης, το Ισραήλ μπορεί να επιχειρήσει απελπισμένα να πυροδοτήσει μια ευρύτερη πυρκαγιά αυξάνοντας το εύρος των ψευδών σημαιών του - ίσως ένα άλλο περιστατικό τύπου USS Liberty ή μονομερή χτυπήματα στο Ιράν που θα τους οδηγούσε σε μια απάντηση που θα πυροδοτούσε αναγκαστικά μια Αμερικανική επέμβαση .

Θα είναι ο κύριος κίνδυνος που πρέπει να παρακολουθήσουμε καθώς, κυριευμένο από την τελική φάση της εσχατολογικής του τρέλας, το Ισραήλ θα είναι στο πιο απρόβλεπτο και επικίνδυνο για την ανθρωπότητα γενικότερα. Στο τέλος, μπορεί να καταφέρουν να ιδρύσουν ένα νέο βασίλειο στις στάχτες του παλιού, ίσως όχι με τον τρόπο που περίμεναν (https://www.leefang.com/p/televangelists-invoke-holy-war-to?utm_source=substack&utm_campaign=post_embed&utm_medium=web):

«Σίγουρα, ορισμένοι χριστιανοί συντηρητικοί που θα μπορούσαν να περιγραφούν ως Αρμαγεδονιστές θεωρούν τους ασιατικούς πολέμους της Αμερικής ως μέρος των πρόδρομων γεγονότων που θα οδηγήσουν στην Δευτέρα Παρουσία του Χριστού, την οποία προσβλέπουν με ανυπομονησία.

«Αν αληθεύει, αυτό σημαίνει ότι πολλοί ευαγγελικοί είναι πολύ περισσότερο εμποτισμένοι με τις αξίες ενός οφθαλμού αντί οφθαλμού ή των δολοφονικών Φιλισταίων παρά με την Επί του Όρους Ομιλία». 

Ο Τζιράλντι θα έπρεπε να είχε διαβάσει την αφήγηση του Γουίλ Ντουράντ για τα κινήματα του Ιουδαϊσμού, στην οποία δήλωνε ότι όποτε ένα κόμμα άρχιζε να ιουδαϊσμοποιείται, «Η Παλαιά Διαθήκη επισκίαζε την Καινή».

Ο Giraldi θα έπρεπε επίσης να είχε διαβάσει την αξιολόγηση του Heinrich Graetz για τα κινήματα του Ιουδαϊσμού. Ο Graetz, ο πατέρας της σύγχρονης Εβραϊκής ιστοριογραφίας, σημείωσε ότι «Όταν ένα κόμμα στον Χριστιανικό κόσμο αντιτίθεται στην άρχουσα εκκλησία, παίρνει μια απόχρωση της Παλαιάς Διαθήκης, για να μην πω εβραϊκό πνεύμα». Αργότερα, οι ίδιοι οι Προτεστάντες λόγιοι παραδέχτηκαν σιωπηρά ότι αυτό συνέβαινε. Για παράδειγμα, ο προτεστάντης ιστορικός Donald M. Lewis επισημαίνει ότι:

Η αίσθηση Βρετανικότητας των ευαγγελικών επαναπροσδιοριζόταν με τον φιλοσημιτισμό και τον χριστιανικό σιωνισμό να προστίθενται ως τα νέα στρώματα της βρετανικής ταυτότητας. Η Βρετανία ως «προτεσταντικό Ισραήλ» έπρεπε να προστατεύει και να υπερασπίζεται το «κατά σάρκα Ισραήλ» από τον αρχαίο διώκτη εχθρό της, τον Ρωμαιοκαθολικισμό.

«Αυτή η μυθιστορηματική έμφαση στην ευαγγελική σύνδεση με τον «Αρχαίο λαό του Θεού» ήταν επομένως μια ιδέα της οποίας είχε έρθει ο καιρός στο ότι δικαιολογούσε τους ευαγγελικούς ισχυρισμούς ότι ήταν ο αυθεντικός «αποστολικός Χριστιανισμός…». Τόσο ο φιλοσημιτισμός όσο και ο χριστιανικός σιωνισμός έγιναν βασικές πτυχές της συγκρότησης ταυτότητας του βρετανικού ευαγγελισμού μέχρι τη δεκαετία του 1.830 μ.Χ.».

Έχουμε υποστηρίξει στο παρελθόν ότι ο χριστιανικός σιωνισμός είναι ένα άλλο ανατρεπτικό κίνημα που δεν έχει καμία σχέση με τις αρχές του Χριστιανισμού, αλλά έχει να κάνει με την Εβραϊκή επαναστατική ιδεολογία. Ήταν αναπόφευκτο ότι η Βρετανία και η Αμερική άρχισαν να προστατεύουν το Ισραήλ, ανεξάρτητα από το ηθικό και πολιτικό κόστος. Όπως θα αφηγηθεί αργότερα ο Lewis,

 «Η Βρετανία ως «προτεσταντικό Ισραήλ» έπρεπε να προστατεύει και να υπερασπίζεται το «κατά σάρκα Ισραήλ» από τον Αρχαίο διώκτη εχθρό, τον Ρωμαιοκαθολικισμό».  Μετά από Αιώνες προστασίας του «Ισραήλ κατά σάρκα», το ίδιο «Ισραήλ κατά σάρκα» έγινε το Γκόλεμ, το Εβραϊκό ανθρωπόμορφο ον που δεν μπορεί να περιοριστεί από κανένα αυστηρό ορθολογισμό και ηθικό συλλογισμό. Στην πορεία, όλοι έμοιαζαν να μπερδεύονται, αλλά κυρίως οι Παλαιστίνιοι.

Για άλλη μια φορά, ο χριστιανικός σιωνισμός είναι ένα κίνημα που είναι εντελώς έξω από τις αρχές του Χριστιανισμού. Για παράδειγμα, ακούστε τον καλό αιδεσιμότατο John Hagee. Γράφει ότι ο Ιησούς «μελέτησε το Μισνά, το γραπτό υπόμνημα των προφορικών Εβραϊκών παραδόσεων, σε ηλικία δέκα ετών και δέχθηκε μίτζβα σε ηλικία δεκατριών ετών στον ναό. Μετά τα δεκαπέντε, μελέτησε το Ταλμούδ, τα ραβινικά σχόλια για τον νόμο».

Ο μόνος τρόπος που ο Hagee θα μπορούσε να ξεφύγει από αυτήν την ιστορική ανοησία είναι επειδή η σιωνιστική κοσμοθεωρία του δεν του επιτρέπει να δει το αυτονόητο. Το Misnah δεν γράφτηκε παρά μόνο αιώνες μετά το θάνατο του Ιησού, και το Ταλμούδ κωδικοποιήθηκε Αιώνες αργότερα.

Το να πούμε ότι ο Ιησούς εκπαιδεύτηκε στο Mishnah ισοδυναμεί με το να πούμε ότι ο Thomas Jefferson διάβασε το My Life του Bill Clinton ή το Decision Points του George W. Bush! Σίγουρα ο Hagee δεν το έμαθε αυτό από την ιστορία, αλλά προφανώς από ραβίνους, γιατί ο πιο δημοφιλής ραβίνος της Αμερικής, ο Shmuley Boteach, έκανε παρόμοια δήλωση.

Ο Χάγκι έσπευσε και έθεσε το θέμα πολύ ωμά, «οι Εβραίοι δεν απέρριψαν τον Ιησού ως Μεσσία. ήταν ο Ιησούς που απέρριψε την επιθυμία των Εβραίων να είναι ο Μεσσίας τους». Ο Hagee συνέχισε, «Ο [Εβραίος] λαός ήθελε να είναι ο Μεσσίας τους, αλλά εκείνος αρνήθηκε απολύτως. Οι Εβραίοι δεν απέρριπταν τον Ιησού ως Μεσσία, ήταν ο Ιησούς που αρνιόταν να είναι ο Μεσσίας για τους Εβραίους!».

Αυτό είναι αρκετά κακό. Αλλά και πάλι αυτό είναι χαρακτηριστικό του χριστιανικού σιωνισμού. Δεν είναι σε θέση να δημιουργήσουν ένα συνεκτικό επιχείρημα επειδή λειτουργούν κάτω από ένα σύστημα που δεν διαμορφώθηκε στην βάση της λογικής, της λογικής και της σοβαρής ιστορικής γνώσης.

Μόλις ένα σύστημα απορρίψει μεταφυσικά και κατηγορηματικά την λογική, την λογική και την ιστορική τεκμηρίωση, αυτό το σύστημα τελικά θα αγκαλιάσει τον Σατανισμό, με τον έναν ή τον άλλο τρόπο (https://attikanea.info/%CE%B7-%CF%83%CF%85%CE%BC%CE%BC%CE%B1%CF%87%CE%AF%CE%B1-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CF%87%CF%81%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%B9%CE%B1%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CF%8D-%CF%83%CE%B9%CF%89%CE%BD%CE%B9%CF%83%CE%BC%CE%BF/)].

[Το Ευρωπαϊκό μπλοκ έπαψε να παίζει τον ρόλο του διαιτητή και εντάχθηκε στην Αμερικανική πολιτική κανονιοφόρων! Το γεγονός ότι η Ευρωπαϊκή Ένωση έχει ενσωματωθεί στην Αμερικανική εξωτερική πολιτική στην Μέση Ανατολή δεν προκαλεί έκπληξη.

Ισραηλινή Υπουργός υποστηρίζει «την εθελούσια μετεγκατάσταση» των Παλαιστινίων «εκτός της Λωρίδας της Γάζας». «Θα ήταν επωφελές και για τους δύο: για τους πολίτες της Γάζας, που θέλουν μια καλύτερη ζωή, και για το Ισραήλ, έπειτα από αυτήν την τρομερή τραγωδία» (https://www.zougla.gr/kosmos/israilini-ypourgos-ypostirizei-tin-ethelousia-metegkatastasi-ton-palaistinion-ektos-tis-loridas-tis-gazas/).

Βόμβα από Haaretz: Iσραηλινά ελικόπτερα χτύπησαν Ισραηλινούς πολίτες στο «ματωμένο» φεστιβάλ. Η Χαμάς δεν γνώριζε εκ των προτέρων για το φεστιβάλ Nova και το έμαθε αφότου ξεκίνησε την επίθεση. Με αυτόν τον τίτλο η εφημερίδα Haaretz ανατρέπει όλα όσα γνωρίζαμε για την 7η Οκτωβρίου, το Σάββατο της πολύνεκρης επίθεσης στο Ισραήλ (https://corfiatiko.blogspot.com/2023/11/haaretz-i.html).

Ο Υπ. Ασφάλειας του Ισραήλ φέρνει νόμο στην Βουλή για θανατική ποινή για τους 7.000 Παλαιστίνιους πολιτικούς κρατούμενους!!!!! Ο Υπ. Εθνικής Ασφάλειας του Ισραήλ φέρνει νόμο στη Βουλή για θανατική ποινή για τους 7.000 Παλαιστίνιους πολιτικούς κρατούμενους!!!!! Ο Itamar Ben Gvir, υπουργός Εθνικής Ασφάλειας απευθυνόμενος στην Ισραηλινή κυβέρνηση (https://dimpenews.com/2023/11/19/%ce%bf-%cf%85%cf%80-%ce%b1%cf%83%cf%86%ce%ac%ce%bb%ce%b5%ce%b9%ce%b1%cf%82-%cf%84%ce%bf%cf%85-%ce%b9%cf%83%cf%81%ce%b1%ce%ae%ce%bb-%cf%86%ce%ad%cf%81%ce%bd%ce%b5%ce%b9-%ce%bd%cf%8c%ce%bc%ce%bf-%cf%83/).

reseauinternational: Επιστροφή του Ισραήλ στα βιβλικά εδάφη…προς μια αιματηρή εσχατολογία. Θέλει όλη την Γάζα, 40χλμ βάθος στο Λίβανο και όλη τη Μεσοποταμία! Επιστροφή του Ισραήλ στα βιβλικά εδάφη…προς μια αιματηρή εσχατολογία. Θέλει όλη την Γάζα, 40χλμ βάθος στον Λίβανο και όλη την Μεσοποταμία (Συρία, Ιράκ) ! (reseauinternational).

«Το λαϊκό Ισραηλινό αίσθημα –ακόμη και μεταξύ πρώην φιλελεύθερων– κινείται προς μια μεγάλη Νάκμπα. Η Γάζα δέχεται πίεση για μια Νάκμπα. Το ίδιο ισχύει και για τη Δυτική Όχθη, όπου κλιμακώνεται η βία των εποίκων εναντίον των Παλαιστινίων.

Ακόμη και ένας «φιλελεύθερος» όπως ο πρώην ηγέτης της αντιπολίτευσης Lapid σήμερα αναγνωρίζει ότι οι «άποικοι» της κατεχόμενης Δυτικής Όχθης δεν είναι καθόλου «άποικοι», αφού η γη δεν είναι τίποτα άλλο από βιβλική γη του Ισραήλ.

Οι «φιλοδοξίες» της Νάκμπα εκτείνονται και στον Νότιο Λίβανο (μέχρι τον ποταμό Λιτάνι). Τα σκληροπυρηνικά μέλη της κυβέρνησης του Νετανιάχου λένε ότι οι Ισραηλινοί δεν θα επιστρέψουν ποτέ στα κιμπούτς δίπλα στον Λίβανο χωρίς την αποχώρηση της Χεζμπολάχ από τη συνοριακή περιοχή.

Ζητήθηκε λοιπόν από το Ισραήλ να «πάρει» τον Λίβανο μέχρι το Λιτάνι (μια βασική πηγή νερού) – και «σαν τυχαία», η ισραηλινή Πολεμική Αεροπορία άρχισε να επιχειρεί έως και 40 χλμ. στο εσωτερικό του Λιβάνου. Τα μέλη του υπουργικού συμβουλίου μιλούν τώρα ανοιχτά για την ανάγκη ο Ισραηλινός στρατός να στραφεί στη Χεζμπολάχ μόλις η Χαμάς «εξοντωθεί». (…)

Προφανώς, ο Λευκός Οίκος προσπαθεί να αποφύγει αυτή την διολίσθηση προς έναν ολοκληρωτικό περιφερειακό πόλεμο, αλλά το μέτωπο του Λιβάνου και του Ιράκ θερμαίνονται: Την Κυριακή, τα Ιρακινά κινήματα εκτόξευσαν ξανά πυραύλους στην Αμερικανική βάση Σαντάντι.

Το Ισραήλ αντιλαμβάνεται την τρέχουσα κρίση ως υπαρξιακό κίνδυνο, αλλά και ως «ευκαιρία» – μια ευκαιρία να εγκατασταθεί το Ισραήλ στα «βιβλικά του εδάφη» μακροπρόθεσμα. Δεν υπάρχει λάθος, αυτή είναι η κατεύθυνση που παίρνει το λαϊκό Ισραηλινό αίσθημα, τόσο στα αριστερά όσο και στα δεξιά, προς μια αιματηρή εσχατολογία (https://dimpenews.com/2023/11/19/reseauinternational-%ce%b5%cf%80%ce%b9%cf%83%cf%84%cf%81%ce%bf%cf%86%ce%ae-%cf%84%ce%bf%cf%85-%ce%b9%cf%83%cf%81%ce%b1%ce%ae%ce%bb-%cf%83%cf%84%ce%b1-%ce%b2%ce%b9%ce%b2%ce%bb%ce%b9%ce%ba%ce%ac-%ce%b5/).

Πώς ο Νετανιάχου έγινε μανιακός δολοφόνος; Ένα μεγάλο μέρος της κοσμοθεωρίας και της προοπτικής του Νετανιάχου για την ζωή κληρονόμησε από τον πατέρα του Μπένσιον, ο οποίος ήταν μαθητής του φασίστα-τρομοκράτη Ζέεφ Γιαποτίνσκι. Ο τελευταίος πίστευε στην δημιουργία του «Μεγάλου Ισραήλ» που θα περιλάμβανε όλη την Παλαιστίνη και την Ιορδανία.

Το «Μεγάλο Ισραήλ» θα ήταν η αληθινή Γη της Επαγγελίας της Βίβλου, αν και ο Japotinsky και ο Σία ήταν άθεοι. Κατά την διάρκεια της βρετανικής εντολής στην Παλαιστίνη, ο Japotinsky σχεδίαζε να δημιουργήσει ένα μιλιταριστικό κίνημα και ζήτησε ένα «σιδερένιο τείχος» μεταξύ του Ισραήλ και των Αράβων  (https://attikanea.info/%CF%80%CF%8E%CF%82-%CE%BF-%CE%BD%CE%B5%CF%84%CE%B1%CE%BD%CE%B9%CE%AC%CF%87%CE%BF%CF%85-%CE%AD%CE%B3%CE%B9%CE%BD%CE%B5-%CE%BC%CE%B1%CE%BD%CE%B9%CE%B1%CE%BA%CF%8C%CF%82-%CE%B4%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CF%86/).

Ανάβουν το φιτίλι του παγκοσμίου πολέμου… Διαβάζω και … πλέον φοβάμαι πως άνοιξαν την πόρτα της κολάσεως ΟΙ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΙ ΔΟΛΟΦΟΝΟΙ… ΕΚΤΑΚΤΟ: Ο ΥΠΕΞ του Ισραήλ ανακοίνωσε την μόνιμη κατοχή της Γάζας και την κατάργηση της αυτονομίας της Δυτικής Όχθης! «Θα υπάρχει ισραηλινός έλεγχος από τον Ιορδάνη [ποταμό] έως την Μεσόγειο Θάλασσα ανά πάσα στιγμή» – Τέλος και η Παλαιστινιακή Αρχή.

Μέσα σε όλα αυτά να προσθέσουμε ότι οι Ισραηλινοί θα επιτεθούν άμεσα στον Λίβανο για να διαλύσουν την Χεζμπολάχ, λειτουργώντας με την αντίληψη παλαιότερων εποχών: Σήμερα είναι τελείως διαφορετικές οι παγκόσμιες ισορροπίες όχι μόνο σε σχέση με την δεκαετία του 1.980 μ.Χ. (εισβολή στον Λίβανο το 1982 μ.Χ.), αλλά και σε σχέση με την δεκαετία του 2000 μ.Χ.-2009 μ.Χ.-(https://attikanea.info/%CE%B1%CE%BD%CE%AC%CE%B2%CE%BF%CF%85%CE%BD-%CF%84%CE%BF-%CF%86%CE%B9%CF%84%CE%AF%CE%BB%CE%B9-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CF%80%CE%B1%CE%B3%CE%BA%CE%BF%CF%83%CE%BC%CE%AF%CE%BF%CF%85-%CF%80%CE%BF%CE%BB%CE%AD/).

Ραγδαία κλιμάκωση-Ιορδανικά άρματα κινούνται στα σύνορα με το Ισραήλ-Η Χεζμπολάχ ανέπτυξε drones καμικάζι και πύυραύλους«Burkan». 25 πύραυλοι εκτοξεύτηκαν στο Ισραήλ από τον Λίβανο στο τελευταίο 10λεπτο, ανακοίνωσε ο Ισραηλινός Στρατός σήμερα-Ο Νετανιάχου θέλει να εξουδετερώσει το οπλοστάσιο της Χεζμπολάχ μετά την Χαμάς.

Σύμφωνα με τον ειδικό, η Χεζμπολάχ επιχειρεί επί του παρόντος να πολεμήσει με συμβατικό στρατιωτικό στυλ, όντας  σε μειονεκτική θέση, καθώς το Ισραήλ έχει εναέρια υπεροχή, επιτρέποντάς της να παρακολουθεί τις κινήσεις των στρατιωτών της. Το σίγουρο είναι ότι ο Νετανιάχου θα προσπαθήσει να καταστρέψει και την Χεζμπολάχ, ή τουλάχιστον να εξουδετερώσει μεγάλο του οπλοστασίου της, το οποίο απειλεί το Ισραήλ (https://romioitispolis.gr/ragdaia-klimakosi-iordanika-armata-kinoyntai-sta-synora-me-to-israil-i-chezmpolach-aneptyxe-drones-kamikazi-kai-pyyrayloys-burkan/).

Εκδίκηση των Αράβων για την Γάζα με σοκ και δέος στην προσφορά πετρελαίου – Ο ενεργειακός Αρμαγεδδών στην Δύση και το τέλος του Biden. Τα στοιχήματα για περικοπές επιπλέον 1 εκατ. βαρελιών την μέρα από τον OPEC+.

Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκεται ένας παγκόσμιος οικονομικός πόλεμος, όπου η Αμερικανική ηγεμονία απειλείται από την ομάδα των BRICS, η οποία θα χρησιμοποιήσει ως όπλα τα ενεργειακά προϊόντα και την αγορά εμπορευμάτων προκειμένου να διασφαλίσει την γεωπολιτική αυτονομία ενός νέου μπλοκ το οποίο με ηγέτιδες τις Κίνα και Ρωσία θα εκπροσωπεί τα συμφέροντα του Παγκόσμιου Νότου.

Η πρόσφατη 15η σύνοδος κορυφής BRICS τον Αύγουστο 2023 μ.Χ. βρήκε την συμμαχία, που αρχικά αποτελούνταν από την Βραζιλία, την Ρωσία, την Ινδία, την Κίνα και την Νότια Αφρική, να επεκτείνει την εμβέλειά της με την εισδοχή έξι νέων κρατών.

Αυτό σηματοδότησε ένα σημαντικό βήμα στην προσπάθεια της συμμαχίας των  BRICS να ασκήσει ισχυρότερη επιρροή στην παγκόσμια αγορά πετρελαίου και να διαφοροποιήσει τις οικονομικές συνεργασίες στο πεδίο της αγοράς εμπορευμάτων.

Οι πέντε πετρελαιοπαραγωγικές χώρες – η Σαουδική Αραβία, τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα (ΗΑΕ), η Αίγυπτος, το Ιράν και η Αιθιοπία – εντάχθηκαν στο μπλοκ ως μέρος του στρατηγικού σχεδίου της συμμαχίας να αυξήσει την επιρροή της στην παγκόσμια αγορά πετρελαίου.

Αυτή η απόφαση αναμένεται να έχει βαθιές επιπτώσεις στην παγκόσμια δυναμική της ενεργειακής αγοράς, στη μετατόπιση των ισορροπιών ισχύος και στην δημιουργία νέων συμμαχιών. Η Αργεντινή, παρόλο που δεν ήταν σημαντικός εξαγωγέας πετρελαίου, έγινε επίσης δεκτή στην συμμαχία.

Η συμπερίληψη της Αργεντινής είναι αξιοσημείωτη καθώς παρέχει στις πολυεθνικές εταιρείες την ευκαιρία να συναλλάσσονται στο τοπικό νόμισμα της χώρας. Αυτή η κίνηση ενισχύει περαιτέρω την ώθηση σρο σχέδιο των BRICS για την αποδολαριοποίηση του παγκόσμιου εμπορίου, μια στρατηγική που κερδίζει δυναμική από το 2024 μ.Χ.

Επιπτώσεις και μελλοντικές προοπτικές. Η επέκταση των BRICS συμβολίζει την στρατηγική προσπάθεια της συμμαχίας να ενισχύσει τον ρόλο της στο διεθνές εμπόριο και το χρηματοπιστωτικό τομέα.

Η εισαγωγή των νέων μελών αναμένεται να δώσει στους BRICS ένα πιο σημαντικό λόγο σε θέματα παγκόσμιας οικονομίας, ιδιαίτερα στο πλαίσιο των αγορών πετρελαίου και στην αγορά νομισμάτων.

Με την πιθανή παρακμή του δολαρίου ως παγκόσμιου αποθεματικού νομίσματος, η εισαγωγή ενός νομίσματος των BRICS, ενισχύει περαιτέρω την ώθηση της συμμαχίας για αποδολαριοποίηση.

Η Αραβική οργή. Υπάρχουν και άλλα συναφή γεγονότα: Ο OPEC+ σαφώς δεν είναι χαρούμενος που οι ΗΠΑ είναι τόσο ανοιχτά στο πλευρό του Ισραήλ στην σύγκρουση στην Γάζα. Και ενώ η πτώση της τιμής του πετρελαίου είναι η κύρια αιτία, «Τα μέλη είναι επίσης αγανακτισμένα με τον πόλεμο του Ισραήλ κατά της Ηamas και την ανθρωπιστική κρίση στην Γάζα», αναφέρουν οι FT, προσθέτοντας ότι «το Κουβέιτ, η Αλγερία και το Ιράν είναι μεταξύ των μελών του OPEC που επηρεάζονται περισσότερο από την σύγκρουση .”

O εκλογικός κύκλος στις ΗΠΑ. O παράγοντας της αγορά πετρελαίου δήλωσε στους FT ότι δεν θα επαναληφθεί το πετρελαϊκό σοκ της δεκαετίας του 1.970 μ.Χ., με το Αραβικό πετρελακό εμπάργκο των ετών 1.973 μ.Χ.-1.974 μ.Χ. όταν τα Αραβικά κράτη διέκοψαν τις εξαγωγές προς την Δύση.

Αλλά πρόσθεσαν: «Οι αγορές έχουν εφησυχάσει σχετικά με την δυνατότητα (οι Αραβικές χώρες)  να περιορίσουν τις προμήθειες πετρελαίου για να στείλουν ένα σκλήρο μήνυμα, το οποίο θα γίνει κατανοητό τόσο στους δρόμους της Δύσης όσο και στην Ουάσιγκτον».

Ο Joe Biden, έχοντας συντρίψει την μεσαία τάξη των ΗΠΑ τα τελευταία τρία χρόνια με τις καταστροφικές οικονομικές του πολιτικές, αντιμετωπίζει μια αδύνατη να κερδηθεί  μάχη επανεκλογής το επόμενο έτος, όπου ήδη χάνει έναντι του προκατόχου του Dοnald Trump σύμφωνα με πολλαπλές δημοσκοπήσεις, και ο Λευκός Οίκος είναι αγωνίζεται να πείσει τους ψηφοφόρους ότι η οικονομία της χώρας είναι υγιής.

Το μόνο που έχει να δείξει: Οι τιμές του φυσικού αερίου του πετρελαίου (οι οποίες είναι σε μεγάλο βαθμό το αποτέλεσμα της πρόβλεψης των αγορών γιατι επερχόμενη ύφεση). Εάν ο OPEC + εκτοξεύσει ξανά τις τιμές του πετρελαίου στα ύψη, τότε ο Biden έχει τελειώσει πολιτικά.

Η Αραβική ατζέντα  και ο ρόλος της Ρωσίας. Συμφωνα με τους FT: «Πρόσωπα που πρόσκεινται στη βασιλική αυλή Σαουδικής Αραβίας τόνισαν ότι δεν είχε ληφθεί ακόμη οριστική απόφαση. Τόνισαν ότι οποιεσδήποτε δημόσιες δηλώσεις του υπουργού Ενέργειας της Σαουδικής Αραβίας, πρίγκιπα Salman bin Abdulaziz Al Saud, θα διατηρήσουν την εστίαση στην αγορά πετρελαίου και όχι στον πόλεμο Ισραήλ – Hamas.

Ο πρίγκιπας Abdulaziz έπληξε πρόσφατα τα hedge funds που αύξησαν τα στοιχήματά τους έναντι του πετρελαίου, εν μέσω προσδοκιών ότι η αγορά μπορεί να κινηθεί σε μικρό πλεόνασμα το επόμενο έτος λόγω της αδύναμης παγκόσμιας ανάπτυξης και της αύξησης των αποθεμάτων εκτός του ΟΠΕΚ.

Άλλοι αναλυτές πρότειναν ότι ο πρίγκιπας Abdulaziz θα μπορούσε να πιέσει άλλες χώρες να εμβαθύνουν τις περικοπές – ή να συμμορφωθούν με τις προηγούμενες δεσμεύσεις για μείωση της παραγωγής – απειλώντας ότι η Σαουδική Αραβία θα μπορούσε να στραφεί προς το πλήρες στάματημα της παραγωγής, εκτός εάν ληφθούν τέτοιου είδους μέτρα.

Δεν είναι μόνο οι Σαουδάραβες που θέλουν το πετρέλαιο όσο το δυνατόν υψηλότερα: η Ρωσία εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από το πετρέλαιο για να χρηματοδοτήσει την εισβολή της στην Ουκρανία και έχει αυξήσει τις εξαγωγές της διά θαλάσσης τελευταίους μήνες.

Ωστόσο, εάν αυτό σημαίνει αύξηση των τιμών του πετρελαίου, ακόμη και ο Putin θα ήταν πρόθυμος να επιδιώξει μια απότομη, αν και σύντομη σε διάρκεια μείωση της παραγωγής, αρκετή για να πυροδοτήσει έναν παγκόσμιο ενεργειακό πανικό.

Εν τω μεταξύ, το πρόγραμμα οικονομικών μεταρρυθμίσεων του ετεροθαλούς αδερφού του πρίγκιπα Abdulaziz, πρίγκιπα διαδόχου Mohammed bin Salman έχει ως προϋπόθεση τιμή πετρελαίου κοντά στα 100 δολάρια το βαρέλι: Το σχέδιο περιλαμβάνει από την κατασκευή υπερσύγχρονων πόλεων έως την φιλοξενία του Παγκοσμίου Κυπέλλου ποδοσφαίρου το 2034 μ.Χ.

Η ενέργεια – και δη ο «μαύρος χρυσός – μετατρέπεται σε σημαντικό γεωπολιτικό όπλο το οποίο εάν ενεργοποιηθεί από τις πετρελαιοπαραγωγές χώρες θα τινάξει στον αέρα τις οικονομίες της Δύσης (https://romioitispolis.gr/ekdikisi-ton-aravon-gia-ti-gaza-me-sok-kai-deos-stin-prosfora-petrelaioy-o-energeiakos-armageddon-sti-dysi-kai-to-telos-toy-biden/).

Ο Γενικός πόλεμος δεν ξεκίνησε από Συρία αλλά ίσως αρχίσει τώρα από Συρία. O Δεύτερος Συριακός πόλεμος θα είναι και ο Γενικός; To Ισραήλ επιχειρεί να κάνει την Zeinab δεύτερο αλ Ακσά και να προσδώσει ιερό χαρακτήρα στην νέα σύγκρουση….

Ήρθε σε συμφωνία με ομήρους με Χαμάς και για 4ημερη εκεχειρία με δυνατότητα επέκτασης και την ίδια ώρα πραγματοποίησε χτυπήματα με αεροπορικές επιδρομές στα 10χλμ από Δαμασκό στην Sayeda Zeinab ( θεωρείται η κόκκινη γραμμή την Χεζμπολάχ) όπου είναι το μαυσωλείο της εγγονής του Μωάμεθ και κόρης του πρώτου σιίτη ιμάμη Ali ben Abi Taleb υψηλός ιερός τόπος του παγκόσμιου σιιτικού κλάδου.

Αυτός ο υψηλός τόπος προσκυνήματος για τους σιίτες της περιοχής (ιδιαίτερα από το Ιράν, το Ιράκ και τον Λίβανο) αποτελείται από θρησκευτικά κτίρια, θρησκευτικά σχολεία και τουριστικά συγκροτήματα. Και δε είναι η πρώτη φορά τον τελευταίο καιρό που επιχειρεί εναντίον της Zeinab αλλά σήμερα ήταν και με ιδιαίτερη σφοδρότητα. Αποπειράται ενδεχομένως να προσδώσει ιερό χαρακτήρα και σε αυτή την διαμάχη επί σΣριακού πλέον εδάφους να κάνει την Ζεινάμπ ένα δεύτερο αλ Ακσά για να μετατοπίσει εκεί την σύγκρουση.

Αυτό θα έχει σαν αποτέλεσμα να συγκεντρώσει στην Συρία τις σιίτικες πολιτοφυλακές από Ιράκ και Λίβανο προς υπεράσπιση του ιερού. Το γεγονός ότι σήμερα η Συριακή Προεδρία ανακοίνωσε πως καταργεί την βίζα για ερχόμενους από Ιράκ κάτι σηματοδοτεί.

Στο παρελθόν και οι σουνίτες τζιχαντιστές επανειλημμένα χτυπούσαν την Ζεινάμπ ώσπου ο Χασάν Νασράλα προειδοποίησε τις «ένοπλες σαλαφιστικές ομάδες»ότι θα πληρώσουν σκληρό τίμημα αν το επαναλάβουν.

Χιαστί θα λυθούν οι διαφορές.. Οπότε σε ένα τέτοιο σενάριο θα έχουμε μετατόπιση του μετώπου σε Συρία ύφεση στην Γάζα νέο ιερό πόλεμο εκεί όπου θα λυθούν χιαστί οι διαφορές. Από τη μια Ισραήλ με Ιράν αλλά το τελευταίο μέσω πληρεξουσίων του από Ιράκ, Λίβανο και Συριακό κράτος και από την άλλη ανάμεσα σε ρωσο-αμερικανούς αφού και οι 2 διατηρούν δυνάμεις επί συριακού εδάφους.

Αν αυτό γίνει σημαίνει ότι σήμανε η Ώρα του Γενικού Πολέμου. όλους τους βολεύει να δώσουν την μάχη μακριά από τα σύνορά τους επί ουδέτερου πεδίου δηλ. επί Συριακού εδάφους...Είναι μια εκδοχή γιατί καταλαβαίνω να χτυπούν οι τζιχαντιστές σουνίτες το σιίτικο τέμενος δεν μπορώ να διανοηθώ γιατί βάλουν εναντίον του οι Ισραηλινοί ποιον θέλουν να προκαλέσουν και την στιγμή μάλιστα που το συριακό καθεστώς είναι και κοσμικού χαρακτήρα.

Aπό την άλλη σημερινή δήλωση του ΥΠΕΞ Ιράν του Χοσεΐν Αμίρ-Αμπντολαχιάν: Λιβανέζοι, Σύροι, Ιρακινοί και Υεμενίτες δεν μπορούν να μείνουν με σταυρωμένα τα χέρια και να παρακολουθήσουν τι συμβαίνει στην Γάζα.

Σε περίπτωση που ισχύει αυτή η εκδοχή οι Αμερικανο-ισραηλινοί για μια ακόμη φορά θα έχουν επί του πεδίου την υποστήριξη των σουνίτικων πολιτοφυλακών τρομοκρατικών παραφυάδων όπως και στον πρώτο Συριακό πόλεμο. Θα είναι ο Δεύτερος Συριακός πόλεμος που θα είναι και ο Γενικός; Και κάτι ακόμη που υποδηλώνει ότι σε πρώτο πλάνο θα έρθει η σύγκρουση με σιίτικες πολιτοφυλακές στην Μ Ανατολή (https://dimpenews.com/2023/11/22/%ce%bf-%ce%b3%ce%b5%ce%bd%ce%b9%ce%ba%cf%8c%cf%82-%cf%80%cf%8c%ce%bb%ce%b5%ce%bc%ce%bf%cf%82-%ce%b4%ce%b5%ce%bd-%ce%be%ce%b5%ce%ba%ce%af%ce%bd%ce%b7%cf%83%ce%b5-%ce%b1%cf%80%cf%8c-%cf%83%cf%85%cf%81/)...

Οι αποκαλύψεις του πρώην Αρχηγού του FBI Ted Gunderson για τις υπόγειες σήραγγες και τις σκοτεινές πράξεις που εμπλέκονται μέχρι και τα τέρατα του Λευκού Οίκου. Ο πρώην Αρχηγός του FBI Ted Gunderson αποκαλύπτει…

“Υπόγειες σήραγγες υπάρχουν μέχρι σήμερα και χρησιμοποιούνται για σατανικές τελετουργίες, εμπορία ανθρώπων από την ελίτ, ακόμη και από μέλη του Λευκού Οίκου.”.. Η Νέα Τάξη Πραγμάτων είναι ακραίος σατανισμός, ανωμαλία, παιδοφιλία, κλπ.. Χειρότερα από τα Σόδομα! Τα Σόδομα είναι ..πρώτη Δημοτικού (https://romioitispolis.gr/oi-apokalypseis-toy-proin-archigoy-toy-fbi-ted-gunderson-gia-tis-ypogeies-siragges-kai-tis-skoteines-praxeis-poy-emplekontai-mechri-kai-ta-terata-toy-leykoy-oikoy/)!

Τι είπε ο πάπας σε διάσκεψη Ραβίνων. Μετά το φιάσκο Ερντογάν, επιχείρησε “να μάσει τα ασυμμάζευτα” για τον πόλεμο στην Γάζα. Ο πάπας ενώπιον των Ραβίνων Την στιγμή που όλος ο πλανήτης έχει θέσει στο στόχαστρο την «αμυντική γραμμή» του Ισραήλ που απειλεί να εξαφανίσει από τον χάρτη ολόκληρη τη λωρίδα της Γάζας, ο πάπας θεώρησε φρόνιμο να μπερδέψει τα γεωπολιτικά… με τα θρησκευτικά.

Ο ίδιος στις 6 Νοεμβρίου 2023 μ.Χ., μιλώντας σε μέλη της Ευρωπαϊκής Διάσκεψης Ραβίνων, σχολίασε τον πόλεμο μεταξύ του Ισραήλ και της Λωρίδας της Γάζας και διευκρίνισε ότι «ενοχλήθηκε από την διάδοση αντισημιτικών δηλώσεων», τις οποίες καταδίκασε έντονα.

Μέχρι σήμερα τα μεγάλα λόγια και οι «εκκλήσεις» των θρησκευτικών ηγετών κατάφεραν να απομακρύνεται η ειρήνη και να πλησιάζει η άνευ όρων ένωση, να προετοιμάζεται η έλευση του Αντιχρίστου δια του Οικουμενισμού. Υπό αυτό το πνεύμα, ο Πάπας δήλωσε: «Σε αυτή την εποχή της καταστροφής, οι πιστοί καλούνται να οικοδομήσουν αδελφοσύνη και να ανοίξουν δρόμους προς την συμφιλίωση».

Σύμφωνα με τον ίδιο, υπάρχει εγγύτητα Ιουδαϊσμού και Χριστιανισμού. Επισήμανε ακόμη ότι ο διάλογος μεταξύ των δύο θρησκειών είναι ιδιαίτερα σημαντικός για τους Χριστιανούς «επειδή έχουμε εβραϊκές ρίζες».

«Εμείς που ανήκουμε στον Χριστό, σας χρειαζόμαστε, αγαπητοί αδελφοί, χρειαζόμαστε τον Ιουδαϊσμό για να κατανοήσουμε καλύτερα τον εαυτό μας», είπε ο Φραγκίσκος. Και συνέχισε: «Ο εβραιοχριστιανικός διάλογος να διατηρήσει μια θεολογική διάσταση και ταυτόχρονα να αντιμετωπίζει κοινωνικά, πολιτιστικά και πολιτικά ζητήματα».

Τι παρέλειψε να αναφέρει ο Πάπας; Εμείς γνωρίζουμε από τα χωρία της Καινής Διαθήκης ότι, οι Ιουδαίοι -θρησκευτική ηγεσία και λαός- επιβαρύνθηκαν με την ηθική αυτουργία της Σταύρωσης του Κυρίου. Σύσσωμος ο Εβραϊκός όχλος, την ημέρα της καταδίκης του Ιησού, φώναξε προς τον Πιλάτο: «το αίμα του πάνω μας και πάνω στα παιδιά μας» (Ματθ. 27 , 25);

Στην πραγματικότητα οι Εβραίοι θέλουν έναν «θεό» που θα τους δώσει υλικά αγαθά. Και επειδή ξέρουν ότι αυτός θα κυβερνήσει τον κόσμο εξ ονόματός τους, και θα είναι μάλιστα και αυτός Εβραίος, προετοιμάζουν το έδαφος για την άφιξή του.

Ποια η στάση των Ορθοδόξων; Παρόμοια στάση με τον πάπα  κρατάει και ο Οικουμενικός Πατριάρχης Βαρθολομαίος, ενισχύοντας με τον τρόπο του τον Ιουδαϊσμό ώστε να πρωταγωνιστήσει στην έλευση, στο χάραγμα και την προσκύνηση του Αντιχρίστου.

Ο μακαριστός π. Αθανάσιος Μυτιληναίος σε σχετική ομιλία του αναφέρει ένα περιστατικό το οποίο του διηγήθηκε ο μακαριστός Νικόλαος Σωτηρόπουλος, όταν κάποιος Ορθόδοξος ιερέας στην Αμερική, του είπε ότι «Ετοιμάζουν οι τράπεζες της Αμερικής μία μέθοδο ταυτότητος των καταθετών… ώστε αυτή η ταυτότητα να είναι ανεξιτήλως χαραγμένη στο δεξί χέρι ή στο μέτωπο με ακτίνες λέιζερ.

Οπότε, όταν στο χέρι σου θα είναι αυτή η σφραγίδα, δεν θα φαίνεται εξωτερικά τίποτε. Θα πρέπει να βάλεις το χέρι σου σε ένα ειδικό μηχάνημα για να γίνει η αποκάλυψη της σφραγίδος, ότι είσαι εσύ αυτός που είσαι… Θα είναι δύο αριθμοί, ένας γενικός και ένας ατομικός. Ο γενικός αριθμός θα είναι ο 666 και ο ατομικός αριθμός θα είναι ο αριθμός μητρώου σου…

Βεβαίως γνωρίζουν ότι ο αριθμός 666 ανήκει είναι ένας Μεσσίας ο οποίος λέγεται από τους Χριστιανούς Αντίχριστος. Οι άνθρωποι αυτοί όμως παρέδωκαν πλέον την καρδιά τους εις τον Σατανά.

Σαφώς ο Χριστός είπε ότι εκείνος που δεν έχει τον Υιόν, δεν έχει ούτε τον Πατέρα. Ακούστε αυτό! Είναι τρομερό! Και εκείνος που δεν έχει τότε, τίποτα, είναι άθεος. Αφού λοιπόν οι Εβραίοι δεν έχουν τον Υιόν, δεν επίστευσαν, άρα δεν έχουν ούτε τον Πατέρα. Άρα είναι άθεοι.

Άρα έχουν ήδη κατακτηθεί από τον Διάβολο. Και εφόσον είναι άνθρωποι με παχυλές, υλιστικές θέσεις, δεν βλέπουν τίποτα άλλο μπροστά τους παρά τα χρήματα και την κοσμοκρατορία. Πώς θα εξυπηρετηθούν; Θα εξυπηρετηθούν μόνο όταν δεχθούν έναν Μεσσία που θα σταθεί αντίπαλος του Ιησού Χριστού. Ήδη αισθάνονται ότι αυτός είναι που φέρει τον αριθμό 666 στο βιβλίο της Αποκαλύψεως» (https://yiorgosthalassis.blogspot.com/2023/11/blog-post_47.html).

Η δε ελίτ του Davos δεν θα παραδεχτεί ποτέ ότι η Δύση δεν μπορεί να παράσχει αυτό που υποσχέθηκε ο Αμερικανός Πρόεδρος Hoover το 1.928 μ.Χ.: «Ένα κοτόπουλο σε κάθε κατσαρόλα και ένα αυτοκίνητο σε κάθε γκαράζ», ενώ και οι Λουδοβίκος ο ΙΘ’ και Ερρίκος Γ’ της Γαλλίας ο «Άγιος» έλεγε ότι ήθελε κάθε υπήκοος του να έχει στο κυριακάτικο τραπέζι και τσουκάλι ένα κοτόπουλο.

Διάταξη παγκόσμιας σύγκρουσης: Οι ΗΠΑ ανέπτυξαν οκτώ (!) αεροπλανοφόρα – Το σύνολο των διαθέσιμων μονάδων εξήλθαν των ναυστάθμων τους- Ταϊβάν ώρα μηδέν… Οκτώ αεροπλανοφόρα των ΗΠΑ βρίσκονται ανεπτυγμένα αυτή την στιγμή σε διάφορα σημεία του πλανήτη σηματοδοτώντας την μεγαλύτερη ναυτική Αμερικανική στρατιωτική ανάπτυξη εδώ και πολλά χρόνια.

Οι Αμερικανοί δεν ανησυχούν μόνο για την Μεσόγειο και την Βαλτική, αλλά και για την Νότια Σινική Θάλασσα, τον Ειρηνικό και την Ταϊβάν. Η ετοιμότητα των Αμερικανικών πλοίων δείχνει πως η Ουάσιγκτον “κάτι περιμένει” ίσως σε ένα άλλο πεδίο μάχης που ακόμη δεν έχει ανοίξει όπως την Ταϊβάν.

Αυτό δείχνει ο απόπλους και η ανάπτυξη αεροπλανοφόρων στην Ανατολική και Δυτική ακτή των ΗΠΑ έτοιμα να σπεύσουν όπου χρειαστεί.  Αμερικανοί αναλυτές σημειώνουν πως έχουν πολλά χρόνια να δουν οκτώ από τα 11 αεροπλανοφόρα των ΗΠΑ να βρίσκονται εν πλω.

Τα 3 αεροπλανοφόρα που βρίσκονται ακόμη μέσα στους ναυστάθμους είναι αυτά που χρήζουν επισκευής. Δηλαδή οι ΗΠΑ έχουν κινητοποιήσει το σύνολο των διαθέσιμων αεροπλανοφόρων τους (https://corfiatiko.blogspot.com/2023/11/blog-post_549.html)!

Στο Διεθνές Ποινικό Δικαστήριο προσφεύγουν οι Αραβικές χώρες κατά του Ισραήλ: «Γίνεται γενοκτονία των Παλαιστινίων». Η Σύνοδος Κορυφής δίνει επίσης εντολή στους Υπουργούς Εξωτερικών πολλών Αραβικών χωρών, να ξεκινήσουν «άμεση διεθνή δράση για να σταματήσει ο πόλεμος στην Γάζα» καθώς και «να διερευνηθούν τα εγκλήματα πολέμου», όπως αναφέρει κοινό ανακοινωθέν (https://corfiatiko.blogspot.com/2023/11/blog-post_258.html).

Για νέα «Νάκμπα» και κατοχή της Γάζας μιλούν υπουργοί του Ισραήλ. Υπέρ της κατοχής της Γάζας τάχθηκε ο ακροδεξιός Υπουργός Εθνικής Ασφάλειας Ben Gvir. Ο Ισραηλινός Υπουργός Γεωργίας Avi Dichter, επαληθεύοντας τις καταγγελίες των Παλαιστινίων που από εβδομάδες λένε ότι ο ισραηλινός στρατός χτυπά συνειδητά τα νοσοκομεία και τους προσφυγικούς καταυλισμούς όπου βρίσκουν καταφύγιο οι άμαχοι, με στόχο να υποχρεώσει σε έξοδο το σύνολο του παλαιστιανού πληθυσμού της Γάζας, χαρακτήρισε τις εκκενώσεις «Νάκμπα της Γάζας» - μια παραπομπή στην μαζική αποχώρηση των Παλαιστινίων από τα εδάφη που κατέλαβε το Ισραήλ το 1.948 μ.Χ.-(https://www.bankingnews.gr/diethni/articles/705567/gia-nea-nakmpa-kai-katoxi-tis-gazas-miloyn-ypourgoi-tou-israil).

Τα υπόγεια τούνελ της Hamas θα οδηγήσουν το Ισραήλ... στο χάος - Αδύνατη η νίκη στην Γάζα. Ποια είναι η τελική λύση που προωθεί το Ισραήλ για την Λωρίδα της Γάζας. Με τις συγκρούσεις στην Γάζα ανάμεσα στον Ισραηλινό στρατό και τους μαχητές της Hamas να συνεχίζονται με αμείωτη ένταση, την στιγμή που το Ιράν προειδοποιεί πως είναι αναπόφευκτη πλέον μια γενική ανάφλεξη στην Μέση Ανατολή και οι ΗΠΑ πιέζουν για κατάπαυση του πυρός φοβούμενες μια διεθνή απομόνωση, παραμένει άγνωστη η επόμενη ημέρα στην Λωρίδα της Γάζας.

Αναλυτές υποστηρίζουν ότι το Ισραήλ δεν έχει ξεκάθαρη στρατηγική για το τι να κάνει με την Λωρίδα της Γάζας μετά την «νίκη επί της Hamas». Μάλιστα εκτιμάται ότι είναι πολύ πιθανό οι Ισραηλινοί αντί για νίκη να οδηγηθούν... σε κατάρρευση.

Αδύνατη η νίκη του Ισραήλ. Σύμφωνα με τον Ρώσο αναλυτή Petr Akopov, η νίκη αυτή του Ισραήλ «είναι δυνατή μόνο εάν η Γάζα καταστραφεί εντελώς». «Δηλαδή, θα χρειαστεί πρώτα να ισοπεδωθεί και μετά να σκοτωθούν όλοι οι ένοπλοι Παλαιστίνιοι που κρύβονται στις σήραγγες (αι υπάρχουν δεκάδες χιλιάδες από αυτές), και στην συνέχεια να εκδιώξει τους 2,5 εκατομμύρια κατοίκους της Λωρίδας της Γάζας, χωρίς να υπολογίζονται αυτοί που θα πεθάνουν από τους βομβαρδισμούς.

Είναι γεγονός ότι μια τέτοια νίκη είναι αδύνατη, πρώτον λόγω όχι μόνο των στρατιωτικών αλλά και γεωπολιτικών συνθηκών, και δεύτερον, διότι θα αποτελούσε καταστροφή όχι μόνο για τους Παλαιστίνιους, αλλά και για το ίδιο το Ισραήλ, το οποίο βρίσκεται σε ανοιχτή κατάσταση σύγκρουση με ολόκληρο τον Αραβικό κόσμο» αναφέρει ο Akopov.

Δεν έχει ξεκάθαρη στρατηγική. Σύμφωνα με τον Ρώσο αναλυτή, το Ισραήλ δεν έχει μια ξεκάθαρη στρατηγική εξόδου από αυτήν την κρίση, κάτι που παραδέχονται ακόμα και οι Αμερικάνοι. Αν κρίνει κανείς από τις δηλώσεις των Ισραηλινών αξιωματούχων, αντιλαμβάνεται ότι η Λωρίδα της Γάζας δεν θα είναι, όπως ήταν  (https://www.bankingnews.gr/diethni/articles/705317/ta-ypogeia-toynel-tis-hamas-tha-odigisoun-to-israil-stin-katarrefsi-adynati-i-niki-sti-gaza?fbclid=IwAR0pjo19TQrJnOEphthhJL9O87CQOS9o6KyUD1dtH-WgIbu0RUl32n_Dno0).

Άρθρο από το mondialisation (αποσπάσματα): Η εσχατολογική ζέση που διαποτίζει την Παλαιστινιακή κρίση φτάνει σε εξαιρετικά ύψη. Οι ηγέτες σε όλο τον κόσμο αφήνουν τις μάσκες τους και αποκαλύπτουν άθελά τους την βιβλική διάσταση της σύγκρουσης.

Τα πολιτικά πρόσωπα συνεχίζουν να διανθίζουν τις διακηρύξεις τους με βιβλικές αναφορές και αλληγορίες. Ο πρώτος από αυτούς είναι ο Νετανιάχου, ο οποίος έχει χρησιμοποιήσει μια ολόκληρη σειρά βιβλικών προφητειών για να σφυρίξει το κάλεσμα και την προειδοποίηση και να επιφέρει τον λαό του σε εσχατολογική φρενίτιδα.

Όχι μόνο επικαλείται την προφητεία του Ησαΐα, αλλά παρουσιάζει την σύγκρουση του «φωτός» εναντίον του «σκότους» και του καλού εναντίον του κακού, απεικονίζοντας τους Παλαιστίνιους ως παιδιά του σκότους που πρέπει να νικηθούν από τους Εκλεκτούς:

«Ο Νετανιάχου θεωρεί τον εαυτό του νέο Μεσσία που έχει το θείο δικαίωμα να εξοντώσει όλους τους εχθρούς του εκλεκτού λαού… Ένας μανιακός της γενοκτονίας. » Πολλοί Άραβες παρατηρητές, όπως ο Muhammad Shehaba, επισημαίνουν τον απειλητικό τόνο των λόγων του. Ή αυτό το άλλο: «Η αντίδραση του Ισραήλ έφτασε επιτέλους στο αποκορύφωμά της, ένα θρησκευτικό εθνοκράτος με έναν πολεμικό, μεσσιανικό ηγέτη, αποφασισμένο να εκκαθαρίσει το γκέτο της Γάζας:

«…Αυτή είναι μια δοκιμασία για όλη την ανθρωπότητα, είναι ένας αγώνας μεταξύ των δυνάμεων του κακού… και του άξονα της ελευθερίας και της προόδου. Είμαστε οι άνθρωποι του φωτός, αυτοί είναι οι άνθρωποι του σκότους και το φως πρέπει να θριαμβεύσει πάνω στο σκοτάδι. Ο ρόλος μου τώρα είναι να οδηγήσω όλους τους Ισραηλινούς στην συντριπτική νίκη… Θα εκπληρώσουμε την προφητεία του Ησαΐα… μαζί θα νικήσουμε.

«Η προφητεία του Ησαΐα, στην οποία αναφέρεται ο Νετανιάχου, είναι μια προφητεία που υπόσχεται στο Ισραήλ νίκη επί των εχθρών του. Χρησιμοποιείται συχνά από τους Ισραηλινούς για να δικαιολογήσουν την κυριαρχία τους στους Παλαιστίνιους.».

Και ποιοι είναι αυτοί οι υπνοβάτες με άδεια μάτια; Οι πιο εξέχουσες προσωπικότητες στην Δύση, ιδιαίτερα οι Αμερικανοί ευαγγελιστές, και μερικές φορές μερικές εκπληκτικές φιγούρες. Για παράδειγμα, πολλοί σοκαρίστηκαν βλέποντας τον Ινδουιστή Vivek Ramaswamy να παίζει τον συκοφαντικό παπαγάλο υιοθετώντας το βιβλικό αξίωμα των «Εκλεκτών» και του «θεϊκού έθνους».

Οι υποστηρικτές του εξοργίστηκαν βαθιά από τον πολεμικό τόνο της τελευταίας ομιλίας του. Αυτό είναι που κάνει τους ανθρώπους να αναρωτιούνται γιατί τα στελέχη του κατεστημένου καταλήγουν πάντα να γίνονται πλαστελίνη στα χέρια του Ισραήλ. Δεν αποτελεί έκπληξη, ωστόσο, ότι ο νέος Πρόεδρος της Βουλής των Αντιπροσώπων, Μάικ Τζόνσον, πέρασε επίσης αμέσως στο χριστιανοσιωνιστικό καθεστώς.

Γεγονός είναι ότι η πολιτική ελίτ της Αμερικής αποτελείται από σκληροπυρηνικούς Σιωνιστές επειδή πολλοί από αυτούς προέρχονται από το Νότιο βαπτιστικό και ευαγγελικό στρώμα της Καθολικής Εκκλησίας που κηρύττει την αφοσίωση στο Ισραήλ, γιατί έτσι κατανοούν το βιβλικό μήνυμα.

Ο Fang τονίζει ιδιαίτερα το γεγονός ότι πολλοί από αυτούς τους ανθρώπους πιστεύουν στην Αρπαγή/Ravissement όπου θα διεξαχθεί μια τελική μάχη «Αρμαγεδδών» στην Ιερουσαλήμ, πριν από την δεύτερη έλευση του Χριστού.

(Η Αρπαγή της Εκκλησίας είναι μια αμιγώς εσχατολογική αρχή στην Ευαγγελική/Προτεσταντική θεολογία, κυρίως την Αμερικάνικη. Μέσα στους Διαμαρτυρόμενους Χριστιανούς, τους τελευταίους αιώνες έχει κυριαρχήσει η εσχατολογική θεωρία της «αρπαγής της εκκλησίας».

Σύμφωνα με την θεωρία της αρπαγής, πριν την περίοδο της «θλίψης» οι πραγματικοί χριστιανοί θα «αρπαχτούν» στον ουρανό από τον Χριστό.  Με αυτόν τον τρόπο, θα αποφύγουν τα δεινά που πρόκειται να υπάρξουν στην Γη κατά τους έσχατους καιρούς. Παραδοσιακά η εσχατολογία της Εκκλησίας, ουδέποτε περιλάμβανε αυτήν την θεωρία.

Η θεωρία της αρπαγής, αναπτυχθηκε μόλις την περίοδο 1.830 μ.Χ.-1.840 μ.Χ., από τον Τζων Νέλσον Ντάρμπυ (ο Ντάρμπυ, είναι επίσης υπεύθυνος σε μεγάλο βαθμό για τον λεγόμενο «χριστιανικό σιωνισμό»), και κέρδισε έδαφος κυρίως στις αρχές του 20ου Αιώνα, ανάμεσα στους Προτεστάντες των Ηνωμένων Πολιτειών.)

Ο Lee Fang έγραψε ένα άρθρο με τίτλο «Televangelists (2) Invoke Holy War to Call for Arms for Israel and Strikes on Iran», από το οποίο φαίνεται ότι ο πάστορας John Hagee, μαζί με διπλωμάτες και νομοθέτες Ισραηλινούς, ανέφερε την προφητεία των εσχάτων για να ζητήσει στρατιωτική υποστήριξη για τα πλήγματα του Ισραήλ και των ΗΠΑ στο Ιράν.

Ο Fang επισημαίνει ότι «ο Ισραηλινός πρεσβευτής του ΟΗΕ Gilad Erdan και άλλοι Ισραηλινοί διπλωμάτες ταξίδεψαν στο Τέξας για να πραγματοποιήσουν μια συγκέντρωση προσευχής της Χριστιανικής Δεξιάς με τον πάστορα John Hagee, [ο οποίος] αναφέρει τον προφήτη Ησαΐα –αναφορικά με τους έσχατους καιρούς– και καλεί τους ευαγγελικούς να πιέσουν η κυβέρνηση των ΗΠΑ να στηρίξει το Ισραήλ σε έναν θρησκευτικό πόλεμο». Στο Τέξας, ο πάστορας John Hagee των Χριστιανοί Ενωμένοι για το Ισραήλ βασίστηκε σε προφητείες των εσχάτων για να καλέσει ανοιχτά για πόλεμο εναντίον του Ιράν.

Ο Lee Fang προσθέτει: «Για πολλούς από αυτούς τους ευαγγελικούς Χριστιανούς, η σύγχρονη ίδρυση του Ισραήλ σηματοδότησε την αρχή της εκπλήρωσης αυτής της προφητείας, η οποία, πιστεύουν, δηλώνει ότι οι Εβραίοι πρέπει να ελέγχουν την Ιερουσαλήμ πριν από έναν πόλεμο μεταξύ των κακών αυτοκρατοριών «Γωγ και Μαγώγ».

Τηλε-ευαγγελιστές όπως ο Hagee έχουν πει ότι διάφορα Αραβικά έθνη, καθώς και η Κίνα, η Ρωσία και το Ιράν, αντιστοιχούν σε αυτούς τους βιβλικούς εχθρούς του Ισραήλ. Ο Hagee πιστεύει ότι ένας πόλεμος είναι απαραίτητος για να εκπληρωθεί η προφητεία.

«Σύμφωνα με αυτή την πεποίθηση, οι έσχατοι καιροί τελειώνουν με την αρπαγή των πιστών Χριστιανών στον ουρανό και την επιστροφή του Χριστού για να σκοτώσει ή να προσηλυτίσει απίστους, συμπεριλαμβανομένων των Εβραίων, πριν κυβερνήσει τον κόσμο κατά την τελευταία εποχή της «ανθρωπότητας».

Είναι προφανές ότι μεγάλο μέρος της Αμερικανικής πολιτικής ελίτ και της διανόησης θεωρεί ότι το Ισραήλ βρίσκεται στο επίκεντρο του πολυαναμενόμενου κορυφαίου γεγονότος της «Αρπαγής». Θεωρούν την υποστήριξή τους στο Ισραήλ απολύτως απαραίτητη για την ανάληψή τους στον ουρανό και τη σωτηρία της ψυχής τους.

Αυτό τους θέτει φυσικά στην υπηρεσία των γεωπολιτικών μηχανορραφιών του Ισραήλ και επιτρέπει στο Ισραήλ να τους χειραγωγήσει σε μαριονέτες που, λόγω της πίστης τους στην Ευαγγελική Αρπαγή και στον θρησκευτικό έλεγχο, υποστηρίζουν όλες τις πρωτοβουλίες τους, ακόμα κι αν είναι πολεμικές ή επιβλαβείς για της Αμερικής τα εθνικά συμφέροντα……

Αλλά ένα από τα πιο σημαντικά άρθρα σχετικά με αυτό το θέμα δημοσιεύτηκε αυτή την εβδομάδα από τον Alastair Crooke. Αντιλαμβανόμενος πλήρως τις διαστάσεις της σύγκρουσης, ο κ. Crooke γράφει:

«Υπό την κυβέρνηση Νετανιάχου, το Ισραήλ πλησιάζει όλο και περισσότερο σε μια εσχατολογική ίδρυση του Ισραήλ στην (βιβλική) «Γη του Ισραήλ» – μια κίνηση που διαγράφει εντελώς την Παλαιστίνη.

«Δεν είναι τυχαίο ότι, κατά την ομιλία του στην Γενική Συνέλευση τον περασμένο μήνα, ο Νετανιάχου παρουσίασε έναν χάρτη του Ισραήλ στον οποίο το Ισραήλ κυριαρχούσε από τον ποταμό μέχρι τη θάλασσα και με την Παλαιστίνη (στην πραγματικότητα, όλο το Παλαιστινιακό Έδαφος) να είχε εξαφανιστεί».

Στην πραγματικότητα, τα παραπάνω συνεχίζουν να ισχύουν όλο και περισσότερο. Για παράδειγμα, μια νέα διαρροή εσωτερικών ισραηλινών εγγράφων φέρεται να αποκαλύψει ένα κυβερνητικό σχέδιο που ζητούσε ρητά την πλήρη μετεγκατάσταση –δηλαδή εθνοκάθαρση– των Παλαιστινίων στο Σινά.

Λέει ξεκάθαρα ότι οι Παλαιστίνιοι πρέπει να σταλούν σε πόλεις σκηνών στο Σινά. Αυτό επιβεβαιώνει πλήρως τις «διαρροές» σχετικά με την αναγκαστική μετεγκατάσταση του πληθυσμού της Γάζας στην Αίγυπτο και επιβεβαιώνει τη δήλωση του Crooke για την δημιουργία της βιβλικής «Γης του Ισραήλ».

Άλλοι Ισραηλινοί πολιτικοί έχουν επίσης επικαλεστεί τις βιβλικές γραφές για να υποστηρίξουν την θέση τους σχετικά με την πλήρη κάθαρση της Παλαιστίνης. Για παράδειγμα, ο Moshe Feiglin, ένα από τα πιο ισχυρά μέλη του κόμματος Likud, ζητά ευθέως την βιβλική τιμωρία κατά της Γάζας με τη μορφή ολοκληρωτικής καταστροφής όλων των Παλαιστινίων, όπως η Δρέσδη, και συρρίκνωσης όλης της Γάζας «σε στάχτη».

Εδώ ζητά την αδιάκριτη γενοκτονία όλων των Παλαιστινίων για να τους δώσει ένα μάθημα. (Έχει ξεφύγει ο Νετανιάχου σε νέο του μήνυμα απευθύνεται στους Άραβες ηγέτες και τους λέει ούτε λίγο ούτε πολύ αν θέλετε το καλό σας βγάλτε το σκασμό…)-(https://www.triklopodia.gr/%cf%84%ce%bf%ce%bd-%cf%86%ce%b5%cf%81%ce%bd%ce%bf%cf%85%ce%bd-3-%ce%b5%cf%83%cf%87%ce%b1%cf%84%ce%bf%ce%bb%ce%bf%ce%b3%ce%b9%ce%ba%cf%8c%cf%82-%cf%80%cf%8c%ce%bb%ce%b5%ce%bc%ce%bf%cf%82-%ce%ae/)...

Ραβίνος με μεγάλη επιρροή στο Ισραήλ: Η Ευρώπη πρέπει να πληρώσει το αίμα των Εβραίων μ’ έναν Γ’ Παγκόσμιο Πόλεμο! Οι ραβίνοι λένε ότι με την άφιξη του Μεσσία (Αντίχριστος), θα υπάρξουν πόλεμοι που θα κάνουν να καταρρεύσει η Ευρώπη…. Τρίτος Παγκόσμιος. Όλοι αυτοί οι γκοΐμ/ μη Εβραίοι θα τιμωρηθούν. Πριν αναδυθεί ένας νέος κόσμος, ο παλιός πρέπει να καταστραφεί.

Κήρυγμα μίσους… Δημοφιλής ραβίνος με μεγάλη αναγνωσιμότητα στο Ισραήλ: ”Η Ευρώπη πρέπει να πληρώσει το αίμα των Εβραίων μ έναν Τρίτο Παγκόσμιο Πόλεμο” Ο Eliyahu Kin, ένας από τους Σιωνιστές ραβίνους με μεγάλη επιρροή στο Ισραήλ, δηλώνει:

«Οι ραβίνοι μας λένε ότι με την άφιξη του Mashi’a/ Μεσσία (Αντίχριστος), θα υπάρξουν πόλεμοι που θα κάνουν να καταρρεύσει η Ευρώπη. Όλοι αυτοί οι γκοΐμ/ μη Εβραίοι θα τιμωρηθούν. Πριν αναδυθεί ένας νέος κόσμος, ο παλιός πρέπει να καταστραφεί».

Πιο αναλυτικά ο ραβίνος δήλωσε: ένας από τους τρόπους να προκαλέσεις την κατάρρευση ενός έθνους είναι να προκαλέσεις την κατάρρευση της οικονομίας του. Ένας άλλος είναι να το κάνεις να μπει σε πόλεμο. Ένα έθνος μπορεί να χάσει την δόξα του λόγω ενός πολέμου. Αυτό συνέβη στο παρελθόν.

Οι Βαβυλώνιοι, οι Πέρσες , οι Ρωμαίοι δεν καταστράφηκαν κάποτε γιατί η Ρώμη διαιρέθηκε σε πολλές χώρες. Ποιός έχει άδικο σήμερα; H Eυρώπη και οι ΗΠΑ. Οι ραβίνοι μας λένε ότι πριν τον ερχομό του Μεσσία θα γίνουν πολλοί πόλεμοι κι ότι αυτοί οι πόλεμοι θα τελειώσουν με την κατάρρευση της Εδώμ (Ρώμης).

Όχι μόνο η οικονομία θα είναι ερείπια αλλά πολυάριθμα πρόσωπα θα χάσουν την ζωή τους σε αυτό τον πόλεμο. Και εσείς ξέρετε ο Β΄ Παγκόσμιος Πόλεμος δεν θα συγκρίνεται σε τίποτα με τον Τρίτο Παγκόσμιο Πόλεμο που θα γίνει πιο αργά.

Και όλοι οι goyims (μη Εβραίοι)-στα σύγχρονα εβραϊκά και γίντις, το goy είναι ένας όρος για έναν εθνικό, έναν μη Εβραίο-που επέφεραν τόσο κακό τόση δυστυχία και πόνο στον Εβραϊκό λαό θα τιμωρηθούν.

Κάθε τετραγωνικό εκατοστό της Ευρώπης είναι εμποτισμένο από Εβραϊκό αίμα. Δεν συμπαθώ επομένως αυτούς που ζουν στην Ευρώπη αυτή την στιγμή ….. Πριν δομηθεί ένας νέος κόσμος ο παλιός πρέπει να καταστραφεί.

Το κήρυγμα ενός ραβίνου κήρυγμα μίσους …όχι για Γάζα αλλά τώρα και για Ευρώπη. Ραβίνος Eliyahu Kin:

▪️ ‘Ο Τρίτος Παγκόσμιος Πόλεμος θα σηματοδοτήσει την αρχή της λύτρωσης.’

▪️ «Ο λόγος για αυτούς τους πολέμους είναι ότι ο Θεός έχει έναν ημιτελή λογαριασμό με οποιονδήποτε δεν είναι Εβραίος».

▪️ «Ο Θεός θα εκδικηθεί. Όλοι οι μη Εβραίοι και όσοι προκαλούν βάσανα στους Εβραίους θα τιμωρηθούν».

”Όταν ήρθαν να πάρουν τους Παλαιστίνιους δεν αντέδρασα. Δεν ήμουν Παλαιστίνιος.Όταν ήρθαν να πάρουν εμένα, Δεν είχε απομείνει κανείς για να αντιδράσει Γιά σένα που νομίζεις… Οτι η ζωή σου δεν επηρεάζεται από εκείνη του διπλανού σου» (https://dimpenews.com/2023/11/15/%cf%83%ce%b9%cf%89%ce%bd%ce%b9%cf%83%cf%84%ce%ad%cf%82-%cf%81%ce%b1%ce%b2%ce%af%ce%bd%ce%bf%cf%82-%ce%bc%ce%b5-%ce%bc%ce%b5%ce%b3%ce%ac%ce%bb%ce%b7-%ce%b5%cf%80%ce%b9%cf%81%cf%81%ce%bf%ce%ae-%cf%83/).

Κάποιοι ραββινικοί (δηθεν) «σοφοί» προσδιορίζουν την γη του Μαγκόγκ ως "Γερμανία" (Targum Yonatan). Ο Yechiel Zvi Hirschenson, ένας μελετητής του 19ου Αιώνα, υποστηρίζει ότι η "Germanya" αναφέρεται στην Kerman ή Kermania, την δεύτερη μεγαλύτερη επαρχία του σύγχρονου Ιράν, της οποίας η κύρια πόλη ονομάζεται Kerman μέχρι σήμερα. Η ταύτιση αυτή ακολουθεί τους κανόνες της Αρχαίας Εβραϊκής γλώσσας, στην οποία τα γράμματα G και K είναι εναλλάξιμα.

Δεδομένης της γενοκτονικής στάσης του σύγχρονου Ιράν απέναντι στο κράτος του Ισραήλ και της χορηγίας του στις τρεις ομάδες που επιτίθενται σήμερα στο Ισραήλ - την Χαμάς, την Χεζμπολάχ και τους Χούτι της Υεμένης - η ταύτιση της γης του Μαγκόγκ με την Ισλαμική Δημοκρατία του Ιράν είναι επιτακτική.

Τι γίνεται με τα άλλα έθνη που ενώνονται με τον Γωγ στον πόλεμο εναντίον του Ισραήλ; Η Περσία, φυσικά, είναι το Ιράν, το οποίο αντιστοιχεί με τον προσδιορισμό του Μαγκόγκ ως ιρανικής επαρχίας.

Το Put ταυτίζεται παραδοσιακά με την Βόρεια Αφρική, ενώ το Kush αναφέρεται συνήθως στα εδάφη Νότια της Αιγύπτου, συμπεριλαμβανομένου του Σουδάν, της Υεμένης και ολόκληρης της αραβικής χερσονήσου. Ιστορικά, οι Meshech και Tubal ήταν σκύθικες φυλές από τη Μικρά Ασία, που είναι η σημερινή Τουρκία.

Με βάση την ραββινική παράδοση και την ιστορική έρευνα, είναι λογικό να συμπεράνουμε ότι ο "Γωγ από την γη του Μαγκόγκ" είναι ένας Ιρανός ηγέτης που θα επιτεθεί στο Ισραήλ μαζί με πολλούς Άραβες συμμάχους και την Τουρκία. Αυτό ευθυγραμμίζεται στενά με την σημερινή πολιτική πραγματικότητα, στην οποία όλα αυτά τα έθνη και οι τρομοκρατικές ομάδες επιδιώκουν την καταστροφή του Ισραήλ.

Αλλά η σύνδεση μεταξύ του Ιράν και του Μαγκόγκ πηγαίνει ακόμη πιο βαθιά. Ο ραβίνος Αβραάμ Ισαάκ Κουκ (1.865 μ.Χ.-1.935 μ.Χ.) εξηγεί ότι τα κίνητρα των Γωγ και Μαγκόγκ για την επίθεση στο Ισραήλ θα είναι διαφορετικά από εκείνα άλλων εθνών που επιτέθηκαν στο Ισραήλ κατά την διάρκεια της ιστορίας:

"Όλες οι αντιδράσεις των προηγούμενων εχθρών που επιτέθηκαν στο Ισραήλ προέρχονταν από ιδιοτελή κίνητρα: να προωθήσουν τους εαυτούς τους μέσω της καταστροφής του Ισραήλ, να εμποδίσουν το Ισραήλ να επιτύχει εις βάρος τους ή να αποτρέψουν την αποδυνάμωση της δύναμής τους καθώς το Ισραήλ γίνεται πνευματικά ισχυρότερο.

Όμως ο πόλεμος του Γωγ και του Μαγώγ θα προέρχεται καθαρά από την επιθυμία να προκαλέσουν ζημιά και καταστροφή... Θα έρθει σε μια εποχή που το Ισραήλ θα έχει επιστρέψει στην γη του και θα επιδιώκει την ειρήνη με τους γείτονές του. Αλλά [ο Γωγ και ο Μαγώγ] θα επιθυμούν μόνο να προκαλέσουν κακό και θα ζηλεύουν την δόξα του Θεού που θα αυξηθεί μέσω του Ισραήλ. (Ein Ayah, Brachot I, 173)-(https://corfiatiko.blogspot.com/2023/12/blog-post_58.html).

Δικαιολογίες για πυρηνικά όπλα αναζητά η Άγκυρα-Ραβίνος του Ισραηλινού Στρατού: “Η Τουρκία είναι η γη της επαγγελίας και θα την διεκδικήσουμε”. Έρχεται κράτος του Κουρδιστάν ως σχέδιο ζώνης ασφαλείας των ΗΠΑ για τα πετρέλαια στην Μέση Ανατολή.

Ως μέγιστη πρόκληση παρουσιάζει ο τουρκικός τύπος τις δηλώσεις Ραβίνου του Ισραηλινού Ισραηλινού Στρατού ο οποίος δήλωσε σε βίντεο ότι “η Τουρκία είναι μέρος της γης της επαγγελίας που θα διεκδικήσουν εκ νέου”.

Τουρκικό ΜΜΕ σε κοινωνικό δίκτυο αναφέρει ότι “ την δήλωση την έστειλε ο Αλλάχ για την Τουρκία. Μια πυρηνική δύναμη ( Ισραήλ) διεκδικεί ανοιχτά την τουρκική κυριαρχία δικαιολογώντας έτσι την πυρηνοποίηση της Τουρκίας. Ο Ραβίνος Ελεζιέρ Καστιέλ, ο οποίος εκπαίδευσε χιλιάδες στρατιώτες για τον Ισραηλινό στρατό ανέφερε : ▪️"Η τορά μας  προστάζει να πάμε από την Βηρυτό στα "Όρη Αμάνους"»(https://www.pentapostagma.gr/kosmos/mesi-anatoli/7208972_dikaiologies-gia-pyrinika-opla-anazita-i-agkyra-rabinos-toy-israilinoy).

ΔΗΛΩΣΗ ARIEL SHARON, ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ ΤΟΥ ΙΣΡΑΗΛ, ΣΤΑ ΜΜΕ (3-10-2001): «Κάθε φορά που εμείς κάνουμε κάτι, εσείς μας λέτε ότι η Αμερική θα κάνει αυτό και εκείνο… Εγώ θέλω να σας πω κάτι πολύ ξεκάθαρα: Εμείς, οι Εβραίοι, διευθύνουμε την Αμερική.

Δύο εβδομάδες πριν από την Επιχείρηση της Χαμάς στις 7 Οκτωβρίου, ο Νετανιάχου πήγε στην Γενική Συνέλευση των Ηνωμένων Εθνών, κράτησε έναν χάρτη και δήλωσε το σχέδιό του για μια ‘’Νέα Μέση Ανατολή’’ έναν οικονομικό διάδρομο, που εκτείνεται από την Ινδία μέχρι τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα , Σαουδική Αραβία, Ιορδανία, Ισραήλ και τέλος στην Ευρώπη.

Οι Ηνωμένες Πολιτείες, ο κύριος υποστηρικτής του Ισραήλ, αναζητούν τρόπο να περιορίσουν τους BRICS, και πιο συγκεκριμένα, να αντιμετωπίσουν τον Νέο Δρόμο του Μεταξιού της Κίνας, θέλουν να περιορίσουν την Κίνα, το Ιράν και την Συρία και να βοηθήσουν το Ισραήλ για να διατηρήσουν την οικονομική και πολιτική κυριαρχία. Ο Νέος δρόμος του Μεταξιού είναι το μέλλον της παγκόσμιας οικονομίας και πολιτικής.

Το Ισραήλ είναι η μόνη χώρα της Μέσης Ανατολής που έχει πυρηνικά όπλα, διότι όπως αναφέρουν, το Ισραήλ δεν αναγνωρίζεται από την πλειοψηφία των κρατών της περιοχής και αρκετά από αυτά έχουν κηρυχθεί εχθροί του κράτους του Ισραήλ.

Το Ιράν επιδιώκει πυρηνικά όπλα και έχει στην κατοχή του μεγάλες ποσότητες ουρανίου, υπάρχουν επίσης αδήλωτες πυρηνικές δραστηριότητες στην Συρία, κάτι που προκαλεί μεγάλη ανησυχία στην περιοχή. IDN-NEWS.

Τα πυρηνικά οπλισμένα κράτη του κόσμου διαθέτουν συνολικά περίπου 12.512 πυρηνικές κεφαλές. armscontrol.  Το Ισραήλ εκτιμάται ότι έχει 90 πυρηνικές κεφαλές , με αποθέματα σχάσιμου υλικού άνω των 200].

Το δε Ισραήλ σε έναν πόλεμο με τους ισλαμιστές, τους Άραβες και τους μουσουλμανικούς λαούς, θα έχει και την υποστήριξη εκτός των ΗΠΑ και των «χριστιανών σιωνιστών» και την υποστήριξη πολλών μεγάλων κρατών της Ευρώπης και του ΝΑΤΟ, σύμφωνα και με τα λεγόμενα πολλών ισχυρών Ευρωπαίων ηγετών.

Πρόσφατα, ο Γάλλος Προέδρος Εμμανουέλ Μακρόν πρότεινε την δημιουργία διεθνή στρατιωτικού συνασπισμός κατά της Χαμάς, ανάλογο με αυτόν που δημιουργήθηκε κατά του ISIS/Ισλαμικού κράτους (https://echedoros.blog/2023/10/25/%cf%83%cf%85%ce%bd%ce%b1%cf%83%cf%80%ce%b9%cf%83%ce%bc%cf%8c%cf%82-%ce%ba%ce%b1%cf%84%ce%ac-%cf%84%ce%b7%cf%82-%cf%87%ce%b1%ce%bc%ce%ac%cf%82-h-%cf%80%cf%81%cf%8c%cf%84%ce%b1%cf%83%ce%b7-%cf%84%ce%bf/), ενώ και ο καγκελάριος της Γερμανίας Όλαφ Σολτς μίλησε για στρατιωτική Δέσμευση της Γερμανίας στο Ισραήλ δηλώνοντας: «Το δικαίωμα ύπαρξης του Ισραήλ και η ασφάλειά του είναι αδιαπραγμάτευτα για τα μέλη της Γερμανικής Bundestag».

Παράλληλα  η Γερμανίδα Υπουργός Εξωτερικών Annalena Baerbock στις 15 Οκτωβρίου δήλωσε από την πλευρά της: «Οποιαδήποτε βοήθεια χρειαστεί το Ισραήλ, θα λάβει από την Γερμανία — ακόμη και στρατιωτική υποστήριξη».

Οι Παλαιστίνιοι ονομάζονται και «Οι “Ινδιάνοι” της Μέσης Ανατολής», αφού και σε αυτούς, όπως στους Ινδιάνικους οι Αμερικανοί, καταλαμβάνουν τα εδάφη τους οι Ισραηλινοί και τους εξοντώνουν ή τους εκδιώκουν σε αλλά μέρη για να αρπάξουν την γη τους (https://athens.indymedia.org/post/1627275/).

Το δε αγαπημένο τραγούδι που είχε βγει πριν μία δεκαετία στο Ισραήλ είχε τον τίτλο «Θάνατος στους Αραβίδες», ενώ το αντίστοιχο στα Παλαιστινιακά και αλλά Αραβικά εδάφη είχε αντίστοιχα τίτλο «Μισώ το Ισραήλ»].

Κατά την διάρκεια της Βρετανικής Κατοχής, οι Εβραίοι άποικοι αγοράσαν μεγάλες εκτάσεις γης στην Παλαιστίνη, μέσω πλούσιων χορηγιών των Ρότσιλντ σε όσους Εβραίους πήγαιναν να εποικίσουν την περιοχή αυτή (https://www.youtube.com/watch?v=kGTRLrrQ2Co), ενώ μεγάλο μέρος της γης το αγοράσαν και οι ίδιοι οι Ροτσλιντ και πάνω σε εδάφη που αυτοί αφόρισαν βρίσκεται μεγάλο μέρος του Ισραήλ και το κοινοβούλιο του..

(Είναι ενδιαφέρον ότι ο σιωνισμός ιδρύθηκε από τον Χερτσλ και είχε αρχικά έδρα την Οδησσό αν και μίλαγε για κράτος στην Παλαιστίνη, όπως ακριβώς και η Φιλική Εταιρία που ήθελε την ελευθερία της  Ελλάδας, δημιουργήθηκε και αυτοί στην Οδησσό από τους Τσακάλωφ, Σκουφάς και Ξάνθο).

Έτσι, με τον τρόπο αυτό, οι Ρότσιλντ ελέγχουν και είναι στην πράξη οι ιδιοκτήτες του κράτους του Ισραήλ και είναι αυτοί που με έμμεσο τρόπο ελέγχουν και τους πολιτικούς του, ενώ ένας ακόμα μεγάλος ιδιοκτήτης γης στο Ισραήλ είναι το Ορθόδοξο Πατριαρχείο των Ιερουσαλήμ, από το οποίο το Ισραηλινό κράτος (όπως και οι Άραβες), όπως και Ρότσιλντ που είναι πίσω από τους Ισραηλινούς.

Τόσο οι Ισραηλινοί, όσο και οι Ροτσλιντ (https://www.lacrunadellago.net/il-genocidio-di-gaza-la-grande-israele-e-quel-conflitto-tra-ebraismo-nazionale-ed-internazionale/), αλλά και οι Άραβες, προσπαθούν να αρπάξουν την γη που νομιμά κατέχει το Πατριαρχείο για να αυξήσουν τα δικά τους εδάφη μαζί με αυτά του Πατριαρχείου σε μεγάλο βαθμό, όχι μόνο για τα κέρδη από την γη αυτή, αλλά και για να έχουν την πλειοψηφία των εδαφών της περιοχής για την δημιουργία των κρατών που οι ίδιοι υποστηρίζουν έκαστος.

[Τον Δεκέμβριο του 2013 μ.Χ., γίνονταν διαπραγματεύσεις μεταξύ του Αμερικανού Υπουργού Εξωτερικών, Τζον Κέρι και του πρωθυπουργού Νετανιάχου σχετικά με την παραχώρηση των Ιερών Τόπων της Ιερουσαλήμ στο….. Βατικανό!!! Ο δε πάπας Φραγκίσκος προετοιμάζει εδώ και χρόνια την Ιερουσαλήμ για να γίνει η πόλη όπως είπε, για ‘’Όλα τα Έθνη’’.

O Δρ. Alain Dieckhoff/Αλέν Ντίκοφ Koινωνιολόγος Διευθυντής Έρευνας του Εθνικού Κέντρου Έρευνας Επιστημών της Γαλλίας CNRS τοποθετείται για τον Σιωνισμό και την ρίζα του τον μεσσιανισμό:

«Οι μεσσιανιστές θέλουν να προκαλέσουν πολιτικά το τέλος του κόσμου για να φέρουν τον Μεσσία τους». Ο Alain Dieckhoff, Διευθυντής Έρευνας του CNRS: Οι μεσσιανιστές θέλουν να προκαλέσουν πολιτικά το τέλος του κόσμου για να φέρουν τον Μεσσία τους (Αντίχριστος).Oι μεσσιανιστές είναι στην τωρινή Ισραηλινή κυβέρνηση. Πολιτικοποίηση του μεσσιανισμού.

Λέει: Ητωρινή κυβέρνηση Ισραηλινή είναι μοναδική ως προς το γεγονός ότι συγκροτήθηκε σε σώμα από το σιωνιστικό θρησκευτικό κόμμα που είναι ολοκάθαρα κόμμα εποίκων αυτή είναι μια μεγάλη καινοτομία δεν είναι πια ο θρησκευτικός σιωνισμός της δεκαετίας του 1.970 μ.Χ.

Υπάρχει μια εξέλιξη που έγκειται σε αυτό που θα μπορούσαμε ν΄αποκαλέσουμε πολιτικοποίηση του μεσσιανισμού …Πιστεύουν ότι η πραγματικότητα ότι κάνουν δεν είναι πολιτικό αλλά θρησκευτικό. Πιστεύουν ότι πρέπει να επιταχύνουν να επισπεύσουν το τέλος του κόσμου (την συντέλεια) για να έρθει ο Μεσσίας. Έχουν Σχέδιο επίσης να οικοδομήσουν τον Τρίτο Ναό. ”

Στην ερώτηση πότε θα το κάνουν αυτό η απάντηση του: ” Εξαρτάται καθώς εκεί είναι ο Θόλος του Βράχου το τζαμί αλ Ακσά… Το μεγάλο ρίσκο σήμερα του σιωνισμού είναι ο μεσσιανισμός.. οι μεσσιανιστές είναι στην εξουσία σήμερα. Αυτός ο τύπος ατόμων έχουν ρόλο κλειδί στην σημερινή κυβέρνηση.”

«Οι μεσσιανιστές θέλουν να προκαλέσουν πολιτικά το τέλος του κόσμου για να φέρουν τον Μεσσία τους» αυτά είναι τα λόγια όχι ενός γέροντα ενός θρησκόληπτου συνωμοσιολόγου ή ενός παρηκμασμένου παρωχημένου παρωπιδιασμένου θεολόγου όπως θα τους χαρακτήριζαν οι επικριτές τους αλλά ενός διαπρεπή Κοινωνιολόγου και Πολιτικού Επιστήμονα διευθυντή σε Εθνικό Κέντρο Έρευνας Πολιτικών Επιστημών το μεγαλύτερο και πιο αξιόπιστo στην Γαλλία που έχει παράδοση στον τομέα αυτό… και οι λίθοι κεκράξονται … η πραγματικότητα βοά πλέον και μόνο οι αρνητές της την αποσιωπούν (https://dimpenews.com/2023/11/11/%ce%bf-alain-dieckhoff-%ce%b4%ce%b9%ce%b5%cf%85%ce%b8%cf%85%ce%bd%cf%84%ce%ae%cf%82-%ce%ad%cf%81%ce%b5%cf%85%ce%bd%ce%b1%cf%82-%cf%84%ce%bf%cf%85-cnrs-%ce%bf%ce%b9-%ce%bc%ce%b5%cf%83%cf%83%ce%b9/).

Παράλληλα, το Ισραήλ αναπτύσσει βιολογικό όπλο που θα βλάψει μόνο τους Άραβες χωρίς να επηρεάσει τους Εβραίους! H ”εθνοβόμβα”.«Το Ισραήλ φέρεται να αναπτύσσει ένα βιολογικό όπλο που θα μπορούσε να βλάψει τους Άραβες χωρίς να επηρεάσει τους  Εβραίους σύμφωνα με άρθρο των Sunday Times του Λονδίνου την Κυριακή.

Αναφέρει επικαλούμενο στρατιωτικές πηγές ισραηλινές και δυτικές ότι οι επιστήμονες αποπειρώνται να ταυτοποιήσουν διακριτικά γονίδια που φέρουν οι Άραβες για να δημιουργήσουν ένα γενετικά τροποποιημένο βακτήριο ή ιό. Η «εθνοβόμβα». Βιολογικός πόλεμος (https://dimpenews.com/2023/11/11/%cf%84%ce%bf-%ce%b9%cf%83%cf%81%ce%b1%ce%ae%ce%bb-%ce%b1%ce%bd%ce%b1%cf%80%cf%84%cf%8d%cf%83%cf%83%ce%b5%ce%b9-%ce%b2%ce%b9%ce%bf%ce%bb%ce%bf%ce%b3%ce%b9%ce%ba%cf%8c-%cf%8c%cf%80%ce%bb%ce%bf-%cf%80/).

Ελέω Θεού μονάρχες ήταν ο Κάρολος ο Α΄ στην Αγγλία, ο Λουδοβίκος ο ΙΣΤ’ στην Γαλλία και ο Νικόλαος ο Β΄ στην Ρωσία, ενώ όλοι τους είχαν βίαιο τέλος από «επαναστάτες» μασόνους που σφετερίστηκαν την εξουσία τους και πήραν την εξουσία στα έθνη τους.

(Ο δε «μεσσιανιστής» Κρόμβελ στην Αγγλία με χρήματα για τον Αγγλικό εμφύλιο πόλεμο από τον Εβραίικης καταγωγής «μεσσιανιστή» τραπεζίτη και εμπόρου Menasseh Ben Israel (https://en.wikipedia.org/wiki/Menasseh_Ben_Israel, https://www.jstor.org/stable/1450511?searchText=&searchUri=&ab_segments=&searchKey=&refreqid=fastly-default%3A8e0c63eedf9c7c678778c4dd7b62d925, https://www.olivercromwell.org/wordpress/cromwell-and-the-jews/, https://en.wikipedia.org/wiki/Fifth_Monarchists), τον Εβραίο με την μεγαλύτερη οικονομική και πολιτική επιρροή πριν τους «μεσσιανιστές»/σιωνιστές Ρότσιλντ, με αντάλλαγμα την επιστροφή των Εβραίων στην Αγγλία, πολιτικά δικαιώματα σε αυτούς και εκτέλεση του βασιλιά. Ο Όλιβερ Κρόμγουελ συμπαθούσε την Εβραϊκή υπόθεση και λόγω των ανεκτικών του τάσεων, αλλά κυρίως επειδή προέβλεψε την σημασία για το αγγλικό εμπόριο της συμμετοχής των Εβραίων εμπόρων πρίγκιπες, μερικοί από τους οποίους είχαν ήδη φτάσει στο Λονδίνο.

Ο δε Μοντεζίνος  έπεισε τον Menasseh Ben Israel για το συμπέρασμά του ότι οι Ινδιάνοι των Άνδεων της Νότιας Αμερικής ήταν απόγονοι των δέκα χαμένων φυλών του Ισραήλ. Αυτή η υποτιθέμενη ανακάλυψη έδωσε μια νέα ώθηση στις Μεσσιανικές ελπίδες του Μανασσή, καθώς η εγκατάσταση Εβραίων σε όλο τον κόσμο υποτίθεται ότι ήταν ένα σημάδι ότι ο Μεσσίας θα ερχόταν.

Γεμάτος με αυτή την ιδέα, έστρεψε την προσοχή του στην Αγγλία, από όπου οι Εβραίοι είχαν εκδιωχθεί από το 1.290 μ.Χ. Εργάστηκε για να τους πάρει την άδεια να εγκατασταθούν ξανά εκεί και έτσι να επισπεύσει τον ερχομό του Μεσσία.

Με την έναρξη της Κοινοπολιτείας , το ζήτημα της επανεισδοχής των Εβραίων είχε βρει αυξημένη πουριτανική υποστήριξη, αλλά συχνά τέθηκε υπό την αυξανόμενη επιθυμία για θρησκευτική ελευθερία. Επιπλέον, οι Μεσσιανικές και άλλες μυστικιστικές ελπίδες ήταν τότε επίκαιρες στην Αγγλία.

Εκτός από την αναφορά των αφηγήσεων του Μοντεζίνο για τους Εβραίους στην Αμερική, το βιβλίο εξέφραζε επίσης την ελπίδα ότι οι Εβραίοι θα επέστρεφαν στην Αγγλία ως ένας τρόπος για να επισπεύσουν τον ερχομό του μεσσία. Ο Menasseh τονίζει επίσης την συγγένειά του με το κοινοβούλιο και εξηγεί ότι οδηγείται από φιλία για την Αγγλία και όχι από οικονομικό κέρδος.

Δάνεια για να κερδίσει τον Ρωμαικό Εμφύλιο με τον Αντώνιο πήρε ο Οκταβιανός Αύγουστος από τον βασιλιά Ηρώδη της Ιουδαίας και Ιουδαίους χρηματιστές (και ως αντάλλαγμα πήραν τα μεταλεία της Κύπρου), όπως ακριβώς έκανε και ο Όλιβερ Κρόμβελ από τον Εβραίο τραπεζίτη Μανασσή μπεν Ισραήλ  για να κερδίσει τον Αγγλικό Εμφύλιο με τους μοναρχικούς του Άγγλου βασιλιά Καρόλου του Α’.

Ο δε Κρόμγουελ τάχθηκε επίσης υπέρ της επανεισδοχής των Εβραίων στην Αγγλία, εν μέρει με την ελπίδα να εκπληρωθεί έτσι η Μεσσιανική προφητεία, αλλά κυρίως επειδή τον είχαν βοηθήσει ως «διανοούμενοι» και προέβλεψε ότι με τον έλεγχό τους στο Πορτογαλικό και Ισπανικό εμπόριο και τα μεγάλα εμπορικά τους συμφέροντα στο Λεβάντε, την Τράπεζα του Αμβούργου και τις Ολλανδικές Ανατολικές και Δυτικές Ινδίες, θα τον εξυπηρετούσαν στην επεκτατική πολιτική του και θα έφερναν πλούτο στην χώρα.

Εκείνη την εποχή (1.653 μ.Χ.) ήταν εγκατεστημένες στην Αγγλία περίπου είκοσι οικογένειες Μαράνο, οι οποίες είχαν διαφύγει από την Ισπανία λόγω του φόβου της Ιεράς Εξέτασης. Σε όλους τους Ισπανούς εμπόρους και που παρακολουθούσαν την λειτουργία στο παρεκκλήσι του Ισπανού πρεσβευτή, ήταν εντούτοις γνωστοί στον Κρόμγουελ και σε μερικούς άλλους ότι ήταν κρυπτοεβραίοι.

Ο Antonio Fernandez Carvajal, ένας Πορτογάλος έμπορος στο Λονδίνο, είχε βοηθήσει οικονομικά το Κοινοβούλιο και είχε επίσης, μέσω ενός συγγενή στην Ολλανδία και ενός υπηρέτη που ονομαζόταν Somers, ή Μπάτλερ, εξασφαλίσει στον Κρόμγουελ πληροφορίες σχετικά με τις ίντριγκες των Βασιλικών με την Ισπανία.

Την εποχή της αποστολής Dormido στην Αγγλία για να διαπραγματευτεί για επανεισδοχή, ο Carvajal υποστήριξε ενεργά την αναφορά και έγινε ευνοϊκή δεκτή από τον Cromwell. Εκείνη την εποχή, ωστόσο, οι αντιεβραϊκές προκαταλήψεις είχαν γίνει ισχυρές και το Συμβούλιο δεν συναινούσε (1.654 μ.Χ.).

Αυτό που τελικά επιτάχυνε τη λύση της δυσκολίας ήταν το ξέσπασμα του πολέμου με την Ισπανία. Οι Ισπανοί Μαράνοι δεν μπορούσαν πλέον να ζήσουν στην Αγγλία ως Ισπανοί πολίτες και το 1.656 μ.Χ., βασιζόμενοι στην απόφαση ότι η εκδίωξη του 1.290 μ.Χ. δεν ήταν πλέον έγκυρη, πέταξαν ανοιχτά την μεταμφίεση τους και ανέλαβαν τη θέση των Εβραίων.

Τον επόμενο χρόνο, πιθανότατα στις 4 Φεβρουαρίου 1.657 μ.Χ., ο Κρόμγουελ σε μια δημόσια συνάντηση έκανε μια «εποχική ευεργεσία» στον Καρβαχάλ, ίσως μια προφορική διαβεβαίωση ότι οι Εβραίοι δεν θα ενοχλούνταν στην άσκηση της θρησκείας τους.

Είχε κάνει προηγουμένως επιχορήγηση 100 λιρών στον Manasseh ben Israel. Συνολικά, η δράση του Κρόμγουελ έδωσε την δυνατότητα στους Εβραίους να ζήσουν ως τέτοιοι στην Αγγλία σε μια εποχή που υπήρχε αρκετή αντίθεση εναντίον τους από την πλευρά του κλήρου και των εμπορικών τάξεων ώστε να εμπόδιζαν την παραμονή τους, αν η κυβέρνηση ήταν αδύναμη ή κακοπροαίρετη απέναντί ​​τους. 

Στην Γαλλία οι Εβραϊκής καταγωγής και ιδιοκτήτες/χορηγοί της μασονίας/τεκτονισμού Ρότσιλντ  καθοδηγούσαν τους κατά πλειοψηφία μασόνους ηγέτες της Γαλλικής Επανάστασης. Το Eβραϊκό ζήτημα τέθηκε από δύο ιδιοφυείς άνδρες, οι οποίοι στη συνέχεια έγιναν εξέχοντες στη Γαλλική Επανάσταση—ο Κόμης Μιραμπό και ο Αββάς Γκρεγκουάρ —ο πρώτος από τους οποίους, ενώ βρισκόταν σε διπλωματική αποστολή στην Πρωσία , είχε γνωρίσει τον Μωυσή Μέντελσον και το σχολείο του (Haskalah), οι οποίοι τότε εργάζονταν για την πνευματική χειραφέτηση των Εβραίων.

Σε ένα φυλλάδιο, "Sur Moses Mendelssohn, sur la Réforme Politique des Juifs" (Λονδίνο, 1.787 μ.Χ.), ο Mirabeau αντέκρουσε τα επιχειρήματα των Γερμανών αντισημιτών όπως ο Michaelis και διεκδίκησε για τους Εβραίους τα πλήρη δικαιώματα της ιθαγένειας. Mirabeau, ο αββάς Grégoire, ο Robespierre , ο Duport, ο Barnave και ο comte de Clermont-Tonnerre άσκησαν όλη τηn δύναμη της ευγλωττίας τους για να επιφέρουν την επιθυμητή χειραφέτηση, όπως και ο Μέγας Ναπολέοντας αργότερα.

Και στην Ρωσία με την χρηματοδότηση μασόνων για την πτώση αρχικά και μετέπειτα εξόντωση του Τσάρου, πρώτα με τον μασόνο Κερένσκι και μετά με τους μασόνους ηγέτες του κομμουνισμού και Εβραϊκής καταγωγής Λένιν και Τρόσκι, όπως ήταν και η πλειοψηφία του ΚΚΣΕ Ρωσίας επί Λένιν.

Αλλά  και σε πολλές άλλες χώρες πολλοί μασόνοι και κομμουνιστές ηγέτες Εβραϊκής καταγωγής προσπάθησαν με πραξικόπημα/δήθεν «επαναστάσεις» να πάρουν με την βία την εξουσία κρατών, π.χ. η Ρόζα Λούξενμπουργκ στο Βερολίνο και την Γερμανία με τους Σπαρτακιστές, οι Κουρτ Άσνερ και Ευγένιος Λεβίν στην Βαυαρία, ο Μπέλα Κουν στην Ουγγαρία κ.λ.π.

Όπως ακριβώς υπήρξαν και πολλοί πολιτικοί Εβραϊκής καταγωγής σε σημαντικές πολιτικές θέσεις σε πολλά έθνη, π.χ. ο Νάση στην Νάξο επί Οθωμανικής Αυτοκρατορίας, οι Υπουργοί Εξωτερικών των ΗΠΑ Κίσινγκερ, Ολμπράιτ και Μπλίνκεν, οι Ρίτσαρντ Περλ και Πωλ Γούλφοβιτς, ο πρωθυπουργός της Μεγάλης Βρετανίας Ντισραέλι και ο Λάιονελ Ρότσιλντ βουλευτής, ο Νάθαν Ροκφέλερ αντιπρόεδρος των ΗΠΑ, αλλά και οι Υπουργοί Εξωτερικών και Υπουργός Οικονομικών της Δημοκρατίας της Βαϊμάρης που υπέγραψαν την Συνθήκη των Βερσαλλιών Matthias Erzberger,  Walther Rathenau κ.λπ.).

Ο δε Ραβίνος Ron Chaya λέει ότι ένας φίλος που κατοικεί στο Lakewood (με  100.000 μαθητές της Τορά και πρωτεύουσα της Τορά στο εξωτερικό), είναι ένας μεγάλος Tsadik που αποκαλείται ο Ραβίνος του Bloomberg.

Eκεί στο Lakewood λέγεται ότι είναι ένας από τους 36 κρυμμένους (δηλ. όπως το σιιτικό ισλάμ έχει τον κρυφό ιμάμη που θα έρθει στο τέλος του χρόνου έτσι και οι Εβραίοι έχουν και αυτοί κρυμμένους Ραβίνους)-(https://dimpenews.com/2023/11/17/%ce%b7%cf%81%ce%b8%ce%b5-%cf%83%cf%8d%ce%bc%cf%86%cf%89%ce%bd%ce%b1-%ce%bc%ce%b5-%cf%81%ce%b1%ce%b2%ce%af%ce%bd%ce%bf%cf%85%cf%82-%ce%bf-%ce%bc%ce%b5%cf%83%cf%83%ce%af%ce%b1%cf%82-%cf%84/).

Νεοταξικό αμόκ απ’ τον Γεραπετρίτη: Χρειαζόμαστε μια Παγκόσμια Διακυβέρνηση!  «Χρειαζόμαστε ένα όραμα παγκόσμιας αλληλεγγύης και διαγενεακής βιωσιμότητας», η υλοποίηση του οποίου θα γίνει μέσω «μιας παγκόσμιας διακυβέρνησης βασισμένης στην ηθική, σε κανόνες και το δίκαιο επιμερισμό των βαρών μεταξύ των κρατών», τόνισε ο Υπουργός Εξωτερικών Γιώργος Γεραπετρίτης στην ομιλία του για την κλιματική αλλαγή και την επισιτιστική ανασφάλεια στο πλαίσιο Συνεδρίασης Υψηλού Επιπέδου του Συμβουλίου Ασφαλείας του ΟΗΕ στην Νέα Υόρκη (https://romioitispolis.gr/neotaxiko-amok-ap-ton-gerapetriti-chreiazomaste-mia-pagkosmia-diakyvernisi/).

Ιστορική Στιγμή για την Ιερουσαλήμ: Ετοιμάζεται η εγκαινίαση του Τρίτου Ναού του Σολομώντα στις 22 Απριλίου 2024 μ.Χ. Αυτός ο νέος ναός θα αποτελεί τμήμα του Αρχαίου και ιστορικού ιερού συγκροτήματος, θα κατασκευαστεί με αφοσίωση και σεβασμό προς την πνευματική κληρονομιά (https://attikanea.info/%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%BF%CF%81%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CF%83%CF%84%CE%B9%CE%B3%CE%BC%CE%AE-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B9%CE%B5%CF%81%CE%BF%CF%85%CF%83%CE%B1%CE%BB%CE%AE%CE%BC-%CE%B5%CF%84/)].

[Στην ουσία οι Ρότσιλντ και οι μασόνοι/τέκτονες ίδρυσαν πολλές συνωμοτικές, ακροδεξιές, ακροαριστερές και τρομοκρατικές οργανώσεις σε πολλά κράτη της γης, ενώ εκμεταλλεύτηκαν και πολλούς πολέμους, εμφυλίους, αλλά και την φτώχεια, τις χρεοκοπία, το χάος, την πείνα, την ανεργία και την απελπισία σε αυτά για να αναλάβουν την εξουσία με εξεγέρσεις, «επαναστάσεις», πραξικοπήματα, ακόμα και με εκλογές (https://alophx.blogspot.com/2024/01/blog-post_68.html, https://alophx.blogspot.com/2024/01/freikoros-odessa.html, https://alophx.blogspot.com/2024/01/blog-post.html, https://alophx.blogspot.com/2024/01/blog-post_1.html, https://alophx.blogspot.com/2024/01/blog-post_59.html, https://alophx.blogspot.com/2024/01/blog-post_35.html), ενώ αυτοί αναμένεται με τις οργανώσεις τους να φέρουν στην γη και την πραγματοποίηση των λόγων και των Προφητειών της Αποκάλυψης του Ιωάννη άθελα τους (https://alophx.blogspot.com/2024/01/blog-post_37.html)].

Εκτός αυτών οι Βρετανοί (πλήρως ελεγχόμενοι από τους Ρότσιλντ) δεν έδωσαν στον Τσάρο Νικόλαο τον Β’ της Ρωσίας άσυλο και τον άφησαν στα χεριά των μπολσεβίκων να τον εκτελέσουν μαζί με την οικογένεια του (εκπληρώνοντας με τον τρόπο αυτό την αιματηρή βεντέτα των Ρότσιλντ κατά του Ρωσικού βασιλικού Οίκου των Ρωμανόφ), με την «δικαιολογία» ότι η σύζυγος του Τσάρου Αλεξάνδρα ήταν Γερμανίδα και αυτό θα επέτεινε το δημοκρατικό κίνημα και θα το οδηγούσε σε εξέγερση και κατάργηση της Βρετανικής μοναρχίας εν μέσω πολέμου κατά των Γερμανών.

{Ένα φαιδρό επιχείρημα, αφού εκτός του ότι και άλλοι Ρώσοι αριστοκράτες και μέλη της οικογένειας του Τσάρου κατέφυγαν στην Μεγάλη Βρετανία για να σωθούν, ενώ και η Βρετανική μοναρχία κατάγονταν από την Γερμανία και την επαρχία Σάξγμπουρκ Γκότα και αλλάξαν το όνομα τους σε Ουίνδσορ εν μέσω Α΄ Παγκοσμίου Πολέμου για να μην (υπερ)φαίνεται η Γερμανική καταγωγή τους στους υπηκόους τους}. 

Οι Ρότσιλντ προέβησαν και στην χρηματοδότηση και των αγώνων των Εβραίων σιωνιστών και ανταρτοπόλεμο κατά των Βρετανών μετά το πέρας του Β’ Παγκόσμιου Πολέμου, όπως επίσης και των λεγομένων Εβραίων «Εκδικητών», των προγονών της Μοσάντ (https://alophx.blogspot.com/2022/10/odessa.html. https://alophx.blogspot.com/2017/01/blog-post_64.html).

Στον Ψυχρό Πόλεμο, οι Σοβιετικοί μετά την ίδρυση του κράτους του Ισραήλ το 1.948 μ.Χ. (https://www.protothema.gr/stories/article/1421443/apo-tin-palaia-diathiki-mehri-kai-simera-i-diamahi-aravon-evraion-o-rolos-ipa-kai-vretanias-sti-dimiourgia-tou-israil/), την οποία αρχικά υποστήριξαν, όταν οι Ισραηλινοί συμμάχησαν με τους Αμερικάνους και την Δύση οριστικά, οι Σοβιετικοί συμμάχησαν με τα Αραβικά κράτη και τα υποστήριξαν σε όλους τους πολέμους τους με το Ισραήλ (https://alophx.blogspot.com/2017/07/blog-post_68.html).

Με το τέλος του Ψυχρού Πολέμου, οι Ρότσιλντ μέσω του Γιέλτσιν και των υποτακτικών του Ρωσο(εβραία)ων (κυρίως) ολιγαρχών απέκτησαν σε συνθήκες χάους και «τάραχων» (https://alophx.blogspot.com/2017/04/blog-post.html) τον έλεγχο του ενεργειακού πλούτου, της Κεντρικής Τράπεζας, των βιομηχανιών και των τράπεζων της Ρωσίας.

{Το ίδιο ακριβώς έκαναν και σε όλα τα κράτη του πρώην Ανατολικού μπλοκ που πτωχεύσαν και εξαγόρασαν τις Κεντρικές Τράπεζες και τον πλούτο τους με τοκογλυφικά δάνεια από το ΔΝΤ και σε συνεργασία με τους ντόπιους ολιγάρχες, ενώ μέσω της ΕΕ και του ΔΝΤ μάντρωσαν τα περισσότερα από αυτά στην Δυτική συμμαχία των Ρότσιλντ.

Στις μέρες μας μόνο οι τράπεζες της Ρωσίας και της Κίνας, αλλά και άλλων τριών χωρών είναι ανεξάρτητες από τους Ρότσιλντ (Κουβά, Βορειά Κορέα, Ιράν), ενώ τα έτη 1.999 μ.Χ. και 2000 μ.Χ. πριν την έναρξη του πολέμου της Γιουγκοσλαβίας και του πολέμου κατά της τρομοκρατίας από τις ΗΠΑ, αλλά και πριν την λέγομε «Αραβική Άνοιξη»/ισλαμικό χειμώνα οι τράπεζες αυτές ήταν εφτά (Αφγανιστάν, Σερβία, Ιράκ, Σουδάν, Λιβύη, Κούβα, Βόρεια Κορέα, Iράν-https://www.pentapostagma.gr/kosmos/6711526_oles-oi-kentrikes-trapezes-anikoyn-stin-oikogeneia-rothschild-ektos-apo-treis).

Βέβαια, στις μέρες μας, πολλά κράτη της Ασίας, αλλά κυρίως της Αφρικής με τα πρόσφατα πραξικοπήματα στο Βόρειο και στο Κεντρικό μέρος της Ηπείρου αυτής, εκδίωξαν το ΔΝΤ των ΗΠΑ, Δύσης (μαζί με τα στρατεύματα των δυτικών) και Ρότσιλντ και στράφηκαν για συμμαχία σε κάθε τομέα με την Ρωσία και την Κίνα (https://alophx.blogspot.com/2023/08/blog-post_12.html, https://alophx.blogspot.com/2023/08/blog-post.html, https://alophx.blogspot.com/2017/09/blog-post.html).

Με το τέλος του Ψυχρού Πολέμου, οι Ρότσιλντ κατάφεραν να βάλουν ξανά χέρι στην οικονομία και τις τράπεζές της Κίνας, όπως είχαν τον καιρό της Αποικιοκρατίας}.

Με την άνοδο όμως του Πούτιν στην εξουσία και την τότε μεγάλη άνοδο των τιμών του πετρελαίου, αυτός τους εκδίωξε με την βοήθεια των Σιλοβίκι που τον ανέβασαν στην εξουσία της Ρωσίας, επανεθνικοποίησε μεγάλο μέρος των ορυκτών πόρων και των επιχειρήσεων στην Ρωσία και την Κεντρική Τράπεζα και ενεργειακές μονάδες που είχαν αρπάξει οι ολιγάρχες, δημιουργώντας ένα ισχυρό στρατό, κοινωνικό κράτος και ασφάλεια στην Ρωσία, κάτι που εξόργισε εκ νέου τους Ροτσλιντ κατά των Ρώσων.

Εκτός αυτών προέβη στην δημιουργία ενός νέου γεωπολιτικού και στρατιωτικού και οικονομικού συστήματος στην περιοχή, μέσω της δημιουργίας της Ευρασιατικής Ένωσης, της CSTO, του Οργανισμού Συνεργασίας της Σανγκάης και των BRICS με την Κίνα και άλλες χώρες, ο οποίος με το νέο αποθεματικό του νόμισμα και το πετροβολάν απειλεί την κυριαρχία της Δύσης που ελέγχει ο Ροτσλιντ σε οικονομία, στρατό, πολιτική και ενέργεια παγκόσμια (https://alophx.blogspot.com/2023/09/blog-post_19.html, https://alophx.blogspot.com/2023/10/blog-post_72.html, https://alpha.blogspot.com/2023/10/blog-post_23.html).

Και στις μέρες μας οι Ρότσιλντ χρηματοδοτούν όπως έκαναν πάντα και τις δύο πλευρές, την Δύση και το Ισραήλ πλήρως από την μία πλευρά και τους BRICS (όπως και τον Οργανισμό Συνεργασίας της Σανγκάης) από την άλλη, μέχρις ενός σημείου κάποια από τα μέλη τους (π.χ. Κίνα έως ενός σημείου, μεταφέροντας σε αυτή τις βιομηχανίες τους για να πληρωθούν εκεί μισθούς πείνας και να έχουν οι ίδιοι περισσότερα κέρδη).

[Οι δυτικές τράπεζες αποτυγχάνουν μπροστά στην εμβέλεια και την επιτυχία του τραπεζικού δικτύου BRICS. Οι δυτικές τράπεζες των Rothschild καταρρέουν αυτή την στιγμή, ενώ οι BRICS ανεβαίνουν. Αυτό σημαίνει ότι οι σκλάβοι του χρέους που δημιούργησε το τραπεζικό σύστημα των Rothschild αρνούνται ή δεν μπορούν να αποπληρώσουν το κεφάλαιο και τους υπέρογκους τόκους που επέβαλαν αυτές οι τράπεζες εδώ και Αιώνες.

Την 1η Ιανουαρίου του 2024 μ.Χ. οι «BRICS»  Θα ελέγχουν πλέον το 80% του παγκοσμίου πετρελαίου, και δεν θα συναλλάσσονται πλέον με Δολάριο η Ευρώ. Το νέο νόμισμα των BRICS θα πιέσει τις αγορές, θα αγνοήσει το ψηφιακό χρήμα, και θα αναγκαστούν τα κράτη να επιστρέψουν στα εθνικά τους νομίσματα. Την 1η Ιανουαρίου του 2024 μ.Χ.  οι «BRICS»  Θα ελέγχουν πλέον το 80% του παγκοσμίου πετρελαίου, και δεν θα συναλλάσσονται πλέον με Δολάριο η Ευρώ].

Παράλληλα, μέσω του «παιχνιδιού αυτού» των τοκογλυφικών δανείων τους σε εμπόλεμα κράτη (π.χ. την Ουκρανία με αντάλλαγμα την γη και τον πλούτο της, όπως έκαναν στην Ελλάδα με τα μνημόνια και τα «δάνεια της επανάστασης»), ενώ με την άνοδο των τιμών των καυσίμων και των τροφίμων αυξανόμουν κατά πολύ τα κέρδη τους.

Οι δε Ρότσιλντ ως εκδίκηση στην Ρωσία χρηματοδότηση σαν τις λεγόμενες «χρωμάτισες επαναστάσεις» σε Γεωργία, Ουκρανία και Κιργιστάν και πραξικόπημα Μαιντάν στην Ουκρανία, προσπαθώντας να εφαρμόσουν το σχέδιο «Μπρεζίνσκι» και τα παλαιά σχέδια των Γερμανών κατά της Ρωσίας, ενώ με τις πράξεις του ελεγχόμενου από οικονομικούς ολιγάρχες Εβραίου και υποστηρικτή των Νεοναζί Ζελένσκι ως νέου Προέδρου της Ουκρανίας (όπως στην Γαλλία και η πρωθυπουργός … είναι Εβραϊκής καταγωγής, όπως και ο ακροδεξιός πολιτικός Ζεμούρ), προκάλεσαν την έκρηξη του Ρωσοουκρανικού πόλεμου (https://alophx.blogspot.com/2019/11/blog-post.html, https://alophx.blogspot.com/2022/02/blog-post.html).

{Όπως ακριβώς και η ισχυρή πολιτικά και οικονομικά Εβραϊκές φυλές Μπανού Ναδίρ, Μπανού Καϊνούκα  και Μπανού Κουραΐζα της Μεδίνας υποστήριξε την άνοδο του Μωάμεθ στην εξουσία, πιστεύοντας ότι θα τον έχει «του χεριού της», όμως αυτός αργότερα στράφηκε εναντίον της και την εξόντωσε και έστρεψε το ισλάμ και το κοράνι εναντίον της, όπως και ο Ναπολέοντας, ο Στάλιν, ο Χίτλερ και ο Πούτιν αργότερα.

Υπάρχουν όμως και τηλεοπτικές σειρές που σε αυτές γίνεται μία προσπάθεια ανάδειξης ενός «μεσσία», καταγόμενου από όλες τις «ευγενείς οικογένειές» και «γαλάζια γενιά αίματος» για να κυριαρχήσει παντού στο συμπάν ή στην γη.

Αυτό συμβαίνει στην σειρά «Game of Thrones», οπού ο «αναμενόμενος» «Αζόρ Αχάι» και ο «Υπεσχημένος Πρίγκιπας», κατάγεται από την ευγενή και βασιλική γενιά των Τανγκάριεν (ο Πάλπατιν στα «Starwars» από γενιά δυαρχιών των Σηθ και ο Serpentor στην σειρά «JIGOE» από το συνδυασμένο DNA πολλών διάσημων μοναρχών και στρατηγών).

Όλες δε οι θρησκείες λέει Καμπάλα είναι το ίδιο πράγμα και πηγάζουν από αυτή, όπως ακριβώς υποστηρίζουν και στην διάσημη τηλεοπτική σειρά «Game of Thrones» πολλοί χαρακτήρες για τις διάφορες θρησκείες που υπάρχουν σε αυτή και ότι τάχα η μονή σωστή είναι αυτή του δήθεν κόκκινου «θεού».

{Αλλά και στην σειρά «Smallville» με παρεμφερή τρόπο έρχεται στην εξουσία ο Darkseid, ενώ και στα παιχνίδια «Injustice League 1 και 2», ο Σούπερμαν με τον τίτλο του «High Counsilor» γίνεται απόλυτος δικτάτορας της γης}.

Πολλοί από αυτούς παράλληλα ανήλθαν όντας αρχικά άγνωστοι (όπως ήταν π.χ. ο Ομπάμα στις ΗΠΑ) και με την υποστήριξη και του λαού στην εξουσία (π.χ. ο Πάλπατιν, ο Παύλος Ατρείδης στο «Dune», η Ντενάρυς Τανγκάριεν και ο Τζον Σνόου, ο Σάο Καν στο «Mortal Kombat 11», o Aragorn στις ταινίες «Lord of the Rings», κ.λ.π.), υποσχόμενοι να τους βοηθήσουν να λύσουν τα μεγάλα οικονομικά τους προβλήματα (π.χ. ο Διοικητής Κόμπρα στην σειρά «JIGOE» και, ο Σάο Καν στο «Mortal Kombat 11», ο Άρκτουρους Μινσκ στο «StarCraft», o «Αυτοκράτορας του Σύμπαντος» στις «Warhammer Series» και ο Κέιν στην σειρά «Command and Conquer Tiberium Series»).

[Νότια του Σινικού Τείχους υπήρχαν αμμόλοφοι, όπως και στην διάσημη σειρά «Αμμόλοφος», ενώ από την έρημο Όρντος της Κίνας έχει πάρει το ονομα της η φατρία των Όρντος στην σειρά αυτή, της οποίας οι κάτοικοι κατάγονται σε αυτή από την Κίνα]. 

Επίσης, στα παιχνίδια «Command and Conquer Tiberium Series» υπάρχουν και άλλες Βιβλικές αναφορές, π.χ. το όνομα της εταιρείας Ιντρίς, που σημαίνει Ενώχ από το όνομα του Προφήτη Ενώχ, η οποία διοικείται από τον Ελίας Καρούζο (δημιουργό της πόλης «Νέας Εδέμ» σαν το «Μάτριξ», παραπομπή στην Νέα Ιερουσαλήμ μετά την Β ‘ Παρουσία του Κυρίου Ημών Ιησού Χριστού), από το όνομα του Προφήτη Ηλία, ενώ αναφέρεται ότι αυτοί οι δύο θα εμφανιστούν στο Τέλος του Κόσμου κατά του ψευδο-«μεσσία» #Χ, όπως ψευδο-«μεσσίας» είναι και ο αρχηγός των NOD Κέιν στο παιχνίδι.

Ο ίδιος ο Κέιν παίρνει το όνομα του από τον Κάιν της Βίβλου (που ήταν ο πρώτος δολοφόνος, όπως και ο #Χ θα είναι ο τελευταίος) και θεωρείται ότι είναι αυτός, η οργάνωση του από την χωρά Νωδ που εξορίστηκε ο Κάιν, το όνομα του υπαρχηγού του Σεθ, από τον Σεθ, τον δεύτερο αδερφό του Κάιν, μετά τον Άβελ, του οποίου το μνήμα με το όνομα του βρίσκεται στο Τέμπλο των NOD του στο Κάιρο, ενώ η τεχνητή νοημοσύνη των GDI έχει το όνομα EVA από την Βιβλική Εύα, την μητέρα των Κάιν, Άβελ και Σεθ.

Η υποοργάνωση «Μαύρη Χειρ» των NOD παραπεμπει στην ομώνυμη οργάνωση του Α΄ Παγκοσμίου Πολέμου, ενώ οι αρχηγοί και των δύο είναι Σερβοβόσνιοι (Γκαβρίλο Πρίντσιπ και Άντον Σλάβικ αντίστοιχα, ενώ ο δεύτερος έχει εν μέρει εμπνευστεί και από τον Σέρβο ηγέτη Αρκάν μιας και ο δύο διοικούσαν παραστρατιωτικές οργανώσεις και δολοφονήθηκαν στο τέλος), ενώ ο αποστάτης από τον Κέιν Μαρκίων από τον γνωστικό αιρετικό αποστάτη Μαρκίων. 

Οι δε σημαδεμένοι του Κέιν θυμίζουν το σημάδι του Κάιν και είναι νεκροζωντανές μηχανές και άνθρωποι, αποτελούμενοι από μηχανικά τμήματα και νεκρά ανθρωπινά μέλη (κάτι μεταξύ των δήθεν «μετανθρώπων» των Σβαμπ και Χαράρι, του Φράνκενσταιν και του Terminator), όπως νεκροζωντανοί είναι και οι Death/Night Troopers του Μεγάλου Ναυάρχου Θρόουν, οι απέθαντοι Ναζί στο «Return to Castel Wolfenstein» και στο «Call of Duty», οι «Nekros» στο «Warhammer» και οι «Undead Necropolis», οι «Άλλοι» στο «Game of Thrones», τα φαντάσματα «Άρχοντα των Δαχτυλιδιών» στην σειρά «Heroes of Might and Magic»].

Και όπως ο Πάλπατιν, εξόντωσε αυτούς που τον ανέβασαν στην εξουσία, έτσι πιθανώς και ο «μεσσίας» που ετοιμάζουν οι Ρότσιλντ και οι δυτικές ελίτ, ίσως στο τέλος τους ξεγελάσει και τους εξοντώσει όλους (για να μην εξαρτάται από κανέναν και να μην έχει απειλές από άτομα που μπορούν αφού τον ανέβασαν και να τον ρίξουν άμα θέλουν από την εξουσία, αρπάζοντας για τον εαυτό του και τις περιουσίες τους) και αρπάξει την περιουσία τους για να γίνει ο απόλυτος κυρίαρχος των πάντων.

Όλοι αυτοί, όταν ανέλαβαν την εξουσία με βίαιους πολέμους και επαναστάσεις, εξόντωσαν τους εχθρούς τους, αφού τους άρπαξαν την εξουσία (π.χ. τους Τζέντα ο Πάλπατιν), δίωξαν κάθε αντιπολιτευόμενη φωνή και αυτοανακηρύχτηκαν όλοι τους «μεσσίες», «μαχντί», «εκλεκτοί» ή και δήθεν «θεοί», ενώ έπεσαν πολλοί από αυτούς στην συνέχεια με την βία από αυτή.

Παράλληλα, υπάρχουν και σειρές όπως το «Messiah» του Netflix, η οποία παρουσιάζει την άνοδο ενός ψευδούς «μεσσία» συκοφαντώντας τον Κύριο Ημών Ιησού Χριστό, κάτι που κάνει και το βίντεο «I Pet Goat 5», το οποίο βγήκε πρόσφατα στο Youtube.

[Αλλά και στην σειρά «Ο άρχοντας των δαχτυλιδιών: Τα δαχτυλίδια της δύναμης» και στις ταινίες του «Άρχοντα των Δαχτυλιδιών», ο Adar και ο Σάουρον ενώνουν επίσης τις διασπασμένες φυλές των Ορκς στην Μόρντορ ενάντια στους ανθρώπους (σε συμμαχία με τους Easterlings και τους Haradrim), τα ξωτικά, τους νάνους και τα Χόμπι με στόχο την πλήρη κατάκτηση και κυριαρχία στην Μέση Γη (https://alophx.blogspot.com/2018/09/blog-post_5.html, https://alophx.blogspot.com/2017/05/blog-post_89.html, https://alophx.blogspot.com/2018/12/blog-post_35.html), όπως θα έκαναν ηγέτες αλλοεθνείς ηγέτες σε λαούς (π.χ. ο Σπάρτακος με τους σκλαβους, ο Λόρενς στους Άραβες, ο Ούνγκερν Φον Στένμπεργκ στους Μογγόλους και όπως ο αναμένεται να κάνει και ο «μαχντί» στους μουσουλμανους-https://alophx.blogspot.com/2023/10/blog-post_24.html, https://alophx.blogspot.com/2017/09/blog-post_36.html) ].

Στην σειρά «Dune» υπάρχουν και οι τρελοί φανατικοί Οίκοι των «IX», Space Gulid και «Tleilaxu», οι οποίοι θέλουν να φέρουν/κατασκευάσουν ως νέο φτιαχτό/βαλτό «μεσσία» και Αυτοκράτορα-«θεό» Worm του Dune, όπως ακριβώς στις μέρες μας οι δυτικές και Ανατολικές ελίτ θέλουν να φέρουν ένα παγκόσμιο «αναμενόμενο» (ψευδο)«μεσσία» στην γη (https://alophx.blogspot.com/2020/02/isis.html, https://www.lavriaki.gr/2012/09/03/%ce%b7-%cf%80%cf%81%ce%bf%ce%b5%cf%84%ce%bf%ce%b9%ce%bc%ce%b1%cf%83%ce%af%ce%b1-%cf%84%ce%b7%cf%82-%cf%80%ce%b1%ce%b3%ce%ba%cf%8c%cf%83%ce%bc%ce%b9%ce%b1%cf%82-%ce%b4%ce%b9%ce%ba%cf%84%ce%b1%cf%84/) ή έναν «Μαχντί» (https://alophx.blogspot.com/2023/08/blog-post_90.html), μέσα από μία απολυτή σύγκρουση μέχρις εσχάτων όλων των αντιμαχόμενων στο Αρράκις στο «Dune» και στην Μέση Ανατολή με έναν Γ’ Παγκόσμιο Πόλεμο στις μέρες μας (https://alophx.blogspot.com/2023/08/blog-post_90.html, https://alophx.blogspot.com/2018/09/blog-post_5.html, https://alophx.blogspot.com/2017/05/blog-post_89.html, https://alophx.blogspot.com/2018/10/game-of-thrones.html https://alophx.blogspot.com/2023/10/blog-post_17.html, https://alophx.blogspot.com/2023/10/blog-post_13.html).

Και όπως η τελική μάχη για την πτώση της Αυτοκρατορίας Κορρίνο στο «Dune» έγινε στον Αρράκις, έτσι και στις ταινίες «Starwars» έγινε στον πλανήτη Έντορ η μάχη της πτώσης της Αυτοκρατορίας του Παλατιών, ενώ στις μέρες μας η τελική μάχη για την πτώση της Αυτοκρατορίας της Δύσης θα μπορούσε να γίνει στην περιοχή του Ισραήλ και της Παλαιστίνης.

[Οι δε παράφρονες, πλούσιοι και μυστικιστές ηγέτες που θέλουν με μία αλληλοεξόντωση όλων των οίκων στην σειρά αυτή να φέρουν τον Αυτοκράτορα-«θεό» Worm του Dune, όπως και οι βοηθοί τους είναι φαλακροί.

Όπως ακριβώς στις μέρες και με τους παράφρονες, πλούσιους και μυστικιστές σαν τον Ιάκωβο Ρότσιλντ, με τον βοηθό του Κλάους Σβαμπ, οι οποίοι θέλουν να δημιουργήσουν μία παγκόσμια διακυβέρνηση (μαζί με τους Ροκφέλερ) και να φέρουν μέσα από έναν Τρίτο Παγκόσμιο Πόλεμο και την αλληλοεξόντωση των λαών την «Νέα Παγκόσμια Τάξη» και τον ψευδο-«μεσσία» που ετοιμάζουν.

(Και όπως είναι ευρύτερα γνωστό, τέτοια βιαστικά σχέδια, δεν έχουν συνήθως καθόλου καλό τέλος, αφού ισχύει για αυτά απόλυτα το γνωστό λαϊκό ρητό που λέει: «Οποιος βιάζεται (πολύ), (στο τέλος) σκοντάφτει»).

Στην δε τηλεταινία «Children of Dune»,’ο Λέτο Β’ Ατρείδης αποκαλείται από την αδερφή και τον πατέρα του ως το «Θηρίο που ανεβαίνει από την θάλασσα» που έχει υπερφυσικές δυνάμεις χάρις στο Dune, παραπέμποντας στην φράση που παραπέμπει στην Αποκάλυψη του Ιωάννη, στην οποία ονομάζεται έτσι το πρώτο επτακέφαλο Θηρίο, ο αντίχριστος (#Χ), ο οποίος ανέρχεται από την θάλασσα και έχει υπερφυσικές δυνάμεις χάρις στην μαγεία.

[Για πάνω από 3.500 χρόνια o (τάχατες) “God Emperor of Dune” Λέτο Β’ Ατρείδης (https://alophx.blogspot.com/2018/10/game-of-thrones.html) κυβερνά πριν την δολοφονία του, όπως και για 3,5 χρονιά θα κυβερνά ο αυτοανακηρυγμένος (δήθεν) «θεός» #Χ την γη πριν το οριστικό του τέλος κατά την Δευτέρα Παρουσία. Και ο #Χ και ο Παύλος Ατρείδης και Λέτο Β΄ Ατρείδης θα είναι ανεξέλεγκτοι και θα στραφούν ενάντια σε αυτούς που τους βοήθησαν να ανέβουν στον θρόνο και θα τους εξοντώσουν.

Το Λιοντάρι των Κορρίνο μπορεί να συμβολίζει και την Μεγάλη Βρετανία με τον Βρετανικό της Λέοντα και συνάμα και την «κορη» της, τις ΗΠΑ, των οποίων η ηγεμονία θα πέσει για να πάρει την θέση της ο αυτοθεοποιημένος Παύλος Ατρείδης, δηλαδή ο #Χ.

Και όπως ο Φάνριρ δηλητηρίασε τον προκάτοχο του Σαντάμ Κορρίνο για να του πάρει αυτός την θέση, έτσι λέγεται ότι και ο Μπάιντεν πηρέ μέσω νοθείας με την βοήθεια του βαθέως κράτους/παρακράτους, των μυστικών υπηρεσιών των ΗΠΑ και του Ομπάμα την εξουσία, αρπάζοντας την από τον νόμιμο νικητή Ντόναλντ Τραμπ.

Ίσως με το ξεκίνημα ενός μεγάλου πολέμου στην Μέση Ανατολή και ένα νέο εμπάργκο στο πετρέλαιο και το φυσικό αέριο από τους Άραβες και τον ΟΠΕΚ στην Δύση σαν το Αραβικό εμπάργκο των ετών 1.973 μ.Χ.-1.974 μ.Χ. στην Δύση ο Μπάιντεν να χάσει την παράνομη εξουσία του, είτε παραιτούμενος μαζί με την αντιπρόεδρο του Χάρις και την Πελόζι (λόγω της αποκάλυψης της νοθείας στις εκλογές ή/και από τα πολλά σκάνδαλα διαφθοράς και χρηματοδότησης από την Κίνα και τους Άραβες), είτε χάνοντας τις Προεδρικές εκλογές του 2024 μ.Χ.

Όπως ακριβώς η απειλή διακοπής της χρήσης καρυκεύματος ανάγκασε τον εξίσου γηραιό Αυτοκράτορα Σαντάμ Κορρίνο στον Αρράκις να παραιτηθεί και την θέση του να πάρει ο Παύλος Ατρείδης].

Ο πατέρας του Λέτο Β΄ έχει φύγει για την γη της ερήμου του Dune από οπού επιστρέφει και γίνεται «προφήτης» του γιου του, τον οποίο αποκαλεί «μεσσία» και «μαχντί», όπως ακριβώς στην Αποκάλυψη του Ιωάννη, το δεύτερο Θηρίο της Αποκάλυψης, ο ψευδοπροφήτης, ανέρχεται από την γη και παρακινεί όλους τους κάτοικους της γης να προσκυνήσουν το Πρώτο Θηρίο, τον #Χ ως «θεό» (https://alophx.blogspot.com/2016/09/game-of-thrones_27.html, https://alophx.blogspot.com/2016/09/iron-throne_13.html, https://alophx.blogspot.com/2017/10/blog-post_95.html, https://alophx.blogspot.com/2019/10/blog-post_2.html).

Η αδερφή του Παύλου Ατρείδη και νέα Αυτοκράτειρά, η Αίλια, η οποία έχει διαφθαρεί, πορνεύει, διώκει οποίον δεν την δέχεται ως «θεά» και έχει ρίξει σε ειδωλολατρία και παρακμή την πρωτεύουσα της Αυτοκρατορίας και κατέχεται από το δαιμονικό πνεύμα του Βλαντίμιρ Χάρκονεν, θυμίζει την Μεγάλη Πόρνη βασίλισσά και πόλη Μεγάλη Βαβυλώνα της Αποκάλυψης, η οποία ξεπέφτει και γίνεται κρατητήριο δαιμόνων, διώκει τους Δίκαιους και πέφτει σε παρακμή, η οποία καταστρέφεται από τον #Χ, όπως και η Αίλια από τον ανιψιό της Λέτο Β΄ Ατρείδη.

Ιστορικά, από την θάλασσα της Μεσόγειο προήλθε η Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία, ενώ από την έρημο της Αραβίας, η Αυτοκρατορία των απογόνων του ενοποιηση και «προφήτη» των Αράβων και της Μέσης Ανατολής Μωάμεθ, όπως από την θάλασσα και την έρημο του Dune προήλθε ο «μαχντί», «μεσσίας» Λέτο Β΄ Ατρείδης και ο «προφήτης» πατέρας του Παύλος Ατρείδης, ενώ ο #Χ θα προέλθει από τα δύο πρωτα μέρη, κυρίως από την Παλαιστίνη.

Αφού αυτοανακηρυχτούν δήθεν «θεοί Αυτοκράτορες» ο Λέτο Β’ Ατρείδης και ο #Χ, απαιτούν πλήρη προσκύνηση και διώκουν όσους δεν τους υπακούν και δεν τους προσφέρουν τιμές, αλλά τόσο αυτοί, όσο και οι ψευδοπροφήτες τους έχουν ένα άθλιο και βίαιο τέλος.

(Αλλά και στις ταινίες «Starwars» και ιδίως στην σειρά «The Mandalorian», οι δώδεκα φυλές των Μαντοαλοριανών και τα έθιμα τους, ταυτίζονται πλήρως με αυτά των Εβραίων και των Δώδεκα Φυλών τους, ενώ και οι δύο αυτοί λαοί στάλθηκαν στην εξορία από την Αυτοκρατορία του Πάλπατιν οι πρώτοι και των Ρωμαίων οι δεύτεροι (https://alophx.blogspot.com/2018/10/game-of-thrones.html), τις οποίες βοηθούν να ρίξουν στο τέλος.

Η δε πρώτη καταστροφή και θάνατος της Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας, όπως και μία δολοφονική απόπειρα του #Χ  και της Αυτοκρατορίας του Πάλπατιν και του ιδίου, με την προς το τέλος του χρόνου και επιστροφή στην ζωή αυτών και επαναδημιουργία των παλαιών Αυτοκρατοριών, θυμίζει στην Αποκάλυψη του Ιωάννη την σφαγμένη κεφαλή του Α’ θηρίου, δηλαδή την κατεστραμμένη Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία και τον #Χ, που απέζησαν και επανήλθαν ξανά στην ζωή).
Για τον Παύλο Ατρείδη ψευδοπροφήτης θα μπορούσε να είναι η μανά του η Λαίδη Τζέσικα που παντού τον παρουσίαζε ως «μαχντί», ακόμα και η Αρχιερέα των Μπένε Γκέσεριτ Gaius Helen Mohiam που έκανε το ίδιο πράγμα ή οι προφήτες, αρχιερείς των Φρέμεν ή/και η αιδεσιμότατη Μητέρα των Φρέμεν (που έγινε σύντομα η Λαίδη Τζέσικα) και νέα θέση της Λαίδη Τζέσικα (οι Περιπλανώμενοι Ζέσουν) που έπρατταν ακριβώς το ίδιο, προερχόμενοι όπως και ο ψευδοπροφήτης της Αποκάλυψης από την γη (την έρημο με τους Αμμολόφους στην ομώνυμη σειρά).

[Οι Fremen του Arrakis ενθαρρύνθηκαν από την άφιξη της Jessica, για δύο λόγους. Πρώτον, η δική τους Σεβασμιώτατη Μητέρα Ramallo ήταν ηλικιωμένη και κοντά στον θάνατο. Με την εκπαίδευση του Ramallo, η Jessica ήταν η τέλεια επιλογή για να την αντικαταστήσει. Δεύτερον, ο ερχομός του μεσσία των Φρέμεν είχε προβλεφθεί πολλούς Αιώνες πριν (μέσω των μηχανισμών Bene Gesserit) και ότι επρόκειτο να γεννηθεί από έναν Bene Gesserit].

Και στις δύο παραπάνω περιπτώσεις, ο Παύλος Ατρείδης όπως και ο #Χ έγιναν και οι δύο ηγέτες μικρών λαών (Εβραίων και Φρέμεν αντίστοιχα) που μάχονταν για Αιώνες τους γύρω από αυτούς λαούς και τους έκαναν παγκόσμιες υπερδυνάμεις εξοντώνοντας τις πρότερες από αυτούς Αυτοκρατορίες, προερχόμενοι και οι δύο από μεγάλες αριστοκρατικές οικογένειες και πλούτου, όπως και τους Ρότσιλντ ο #Χ.

Οι δε Φρέμεν έδειχναν ευλάβεια του στο  Sandworm  of Arrakis  (Shai-Hulud  που θα μπορούσε επίσης να εμφανίζεται ως Shaitan δηλαδή ο σατανάς, ο δήθεν «θεός» με δύο ιδιότητες, τάχα «κάλος» και «κακός» σαν τάχατες «θεό» των αγνωστικιστών και τον Αλλάχ, το ίδιο ακριβώς ισχύει και στον «Αμμόλοφο»).

Ο Παύλος Ατρείδης είναι επίσης «τροφοδοτημένος» από τις ιστορικές προφητείες του Lisan al-Gaib που φυτεύτηκε από την Missionaria Protectiva πριν από Αιώνες, ο Παύλος βρέθηκε να πλησιάζει όλο και πιο κοντά στην μεγάλη δύναμη.

Ο Φρανκ Χέρμπερτ είπε σε μεταγενέστερες συνεντεύξεις ότι έκανε το μοντέλο των φανταστικών Harkonnens μετά το Ναζιστικό Κόμμα, ενώ πήρε το όνομα "Harkonnen" από το φινλανδικό όνομα "Härkönen", το οποίο βρήκε σε έναν τηλεφωνικό κατάλογο της Καλιφόρνια. Ήθελε ένα σκληρό όνομα για τους κακούς του μυθιστορήματός του και το "Harkonnen" ακουγόταν "Σοβιετικό".

Στις μέρες μας με την αποστολή αρμάδας Νατοϊκών και δυτικών στην Μέση Ανατολή και την έκκληση από Μακρόν και Φον Γουότενμπεργκ για δημιουργία διεθνούς συνασπισμού κατά της Χαμάς, την θέση των Χάρκονεν θα μπορούσε να πάρει άνετα σχεδόν η Γερμανική ΕΕ.

Γιατί και η Γερμανία, όπως και οι Χάρκονεν θέλουν να ρίξουν κρυφά τους Αυτοκρατορικούς οίκους (ΗΠΑ και Κορρίνο) και να πάρουν την θέση τους, γενόμενοι με τον τρόπο αυτό οι νέοι Αυτοκράτορες της γης με ένα Δ’ Ράιχ, ενώ την θέση των Όρντος παίρνουν οι Κινέζοι, των Ατρειδών στην περίπτωση αυτή οι Ρώσοι και των Φρέμεν οι Άραβες.

Επίσης, η Γερμανία, επί Α’, Β’ και Γ’ Ράιχ κυριάρχησαν με τις Σταυροφορίες (https://alophx.blogspot.com/2017/09/blog-post_12.html, https://alophx.blogspot.com/2017/11/blog-post_17.html, https://alophx.blogspot.com/2017/09/blog-post_14.html, https://alophx.blogspot.com/2017/09/blog-post_34.html) και την Αποικιοκρατία, όπως και τους Παγκόσμιους Πολέμους, μαζί με τους άλλους Δυτικοευρωπαίους Γερμανικούς λαούς, απογόνους του Καρλομάγνου στην Μέση Ανατολή (αλλά και παγκόσμια) με την βία για την γη και τα πετρέλαια της (https://alophx.blogspot.com/2018/11/blog-post_13.html , https://alophx.blogspot.com/2018/02/blog-post_61.html, https://alophx.blogspot.com/2018/03/blog-post_54.html, https://alophx.blogspot.com/2018/05/1973.html), όπως ακριβώς και οι Χάρκονεν στον Αρράκις, την γη των Φρέμεν για το «καρύκευμα».

{Και όπως ο Γκλοσού Ραμάν Χάρκονεν σφάζει ανελέητα τους ιθαγενείς Φρέμεν για να αρπάξει το καρύκευμα, τους ορυκτούς πόρους και την γη τους, ο αντίστοιχος Χάρκονεν για τις μέρες μας είναι για τους Παλαιστίνιους ο Νετανιάχου για παρεμφερείς λόγους, ο οποίος θεωρείται πολιτικά «εφτάψυχος» παρά τα οικονομικά σκάνδαλα του (όπως και ο Μπερλουσκόνι παλαιότερα στην Ιταλία), έχοντας και τον τίτλο «Ο Πρίγκιπας του Ισραήλ».

Όπως ακριβώς και ο σε όλα όμοιος του προκατοχός στις σφαγές των Παλαιστίνιων, ο «Χασάπης της Σάμπρας και της Σατίλα» (σαν τον «έφηβο χασάπη» Πομπήιο τον Μέγα) Αριέλ Σαρόν είχε τον τίτλο «Ο βασιλιάς του Ισραήλ»}.

Το όνομα Arrakis πιστεύεται ότι προήλθε από το Αραβικό όνομα الراقص ar-rāqiṣ , που σημαίνει «ο χορευτής», αρχικά ένα όνομα για το αστέρι Mu Draconis. Μπορεί επίσης να είναι πιθανό το όνομα Arrakis να προέρχεται από το Αραβικό الرخيص ar-rakhīṣ , που σημαίνει «ο φτηνός» ή «ο λιγότερο άξιος». Πριν από την ανακάλυψη του μελανζέ μπαχαρικών, ο πλανήτης δεν είχε πραγματική αξία, καθιστώντας το όνομα κατάλληλο.

Μια άλλη πιθανή πηγή για το όνομα Arrakis είναι η χώρα του  Ιράκ  (Αραβική ονομασία που προέρχεται από την Αρχαία πόλη-κράτος των Σουμερίων Ουρούκ), η οποία είναι γνωστή για τις πηγές πετρελαίου της και έχει εμπλακεί σε  πολλές μεγάλες συγκρούσεις  ως αποτέλεσμα.

Ο Arrakis φαίνεται να βασίζεται σε μεγάλο βαθμό στην Αραβική Χερσόνησο, συμπεριλαμβανομένου του περιβάλλοντος της ερήμου, της ψευδο- ισλαμικής θρησκείας και της κουλτούρας των φυλών/νομάδων των Βεδουίνων.

Ο Frank Herbert δεν σχολίασε ποτέ γιατί επέλεξε το όνομα «Bene Gesserit». Έξω από τα μυθιστορήματα, είναι μια λατινική φράση που σημαίνει «καλή συμπεριφορά», όπως στο πλαίσιο ενός κυβερνητικού διορισμού quam diu se bene gesserit , «κατά την διάρκεια της καλής συμπεριφοράς». Ο Μπράιαν Χέρμπερτ, εν τω μεταξύ, εικάζει ότι το "Gesserit" είναι πιθανότατα παράγωγο της λέξης " Ιησουίτης ", ένα τάγμα Καθολικών ιερέων που εξακολουθεί να δραστηριοποιείται σήμερα.

Οι Σαρνταουκάρ μοιάζουν περισσότερο με την Ρωμαϊκή Πραιτοριανή Φρουρά, τους Οθωμανούς Γενίτσαρους και την Γαλλική Λεγεώνα των Ξένων, της οποίας οι επίλεκτοι στρατιώτες έχουν πολλά κοινά με το Sardaukar (εμπνευσμένοι και από την Βαράγγια Φρουρά στην Ρωμανία, ενώ είναι οι επίλεκτοι στρατιώτες του Αυτοκράτορα, όπως ακριβώς είναι οι SELAS στις ΗΠΑ σήμερα), όπως η επιλογή των καλύτερων (μόνο το 12,5% των υποψηφίων της Λεγεώνας περνούν), τιμή και πίστη στο σώμα του στρατού τους και ειδικά επειδή, όπως οι Σαρνταουκάρ, ορισμένοι Λεγεωνάριοι είναι πρώην αιχμάλωτοι. 

Μοιάζουν επίσης με τον σπαρτιατικό στρατό στα στερεότυπα γιατί όπως οι Σαρνταούκαρ, οι Σπαρτιάτες στρατιώτες ανατράφηκαν από μικρή ηλικία και γύρω στα 18 έπρεπε να σκοτώσουν το πρώτο τους πρόσωπο για να γίνουν στρατιώτης. Αλλά και οι Φρουροί της Επανάστασης του Ιράν θυμίζουν τους Σαράντουκαρ των Κορρίνο με την μαχητική αξία, την πιστή στο καθεστώς και τον θρησκευτικό φανατισμό τους.

Η επίσημη θρησκεία του Γνωστού Σύμπαντος ή της Αυτοκρατορίας Corrino ήταν το σύστημα πεποιθήσεων που βασίστηκε στην Πορτοκαλί Καθολική Βίβλο, βασικά μια συμφωνία των σημαντικότερων θρησκειών της Παλαιάς Αυτοκρατορίας που περιείχε κυρίως στοιχεία από το Ισλάμ, τον Ναυχριστιανισμό, τον Βουδισλάμ, τον Χριστιανισμό Μαχαγιάνα, τον Καθολικισμό Ζενσουνί και την θρησκεία Maometh Saari. Αυτές οι θρησκευτικές πεποιθήσεις ήταν επίσης γνωστές ως «Koranjiyana Zenchristianity» ή «Zenchristian Navislam».

Οι πεποιθήσεις των Sardaukar ήταν γνωστά στους ξένους, αλλά ευρέως πιστεύεται ότι ακολουθούσαν έναν τρόπο μυστικισμού πολεμιστή. Καθώς ο Salusa Secundus ήταν σταθμός του Misr των Περιπλανώμενων Zensunni, πιθανότατα είχε μια zensunnitic επιρροή.

Το Tawrah Collegiate και η Torah και το Talmudic Zabur ήταν δύο θρησκευτικοί θεσμοί του Salusa secundus, έτσι οι επιρροές από τον Ιουδαϊσμό και το πρώτο ή δεύτερο Ισλάμ φαίνονται επίσης πιθανές. Ήταν ευρέως αποδεκτό ότι οι Σαρνταουκάρ οραματίζονταν τους εαυτούς τους ως ελίτ και ανώτερα όντα.

Με την Τζιχάντ του Μουαντ' Ντιμπ Τζιχάντ υπήρξαν πολλά θύματα, 61 δισεκατομμύρια ζωές, την στείρωση ενενήντα πλανητών και την «αποθάρρυνση» πεντακοσίων επιπλέον κόσμων. Επιπλέον, 40 διαφορετικές θρησκείες εξαφανίστηκαν, μαζί με τους οπαδούς τους.

Μέσα σε αυτές ήταν και η θρησκεία της νέας καθολικής Βίβλου των Κορρίνο, της Αυτοκρατορικής δυναστείας του Σύμπαντος, έναν συνδυασμό του καθολικού «χριστιανισμού», του ισλάμ και του βουδισμού, όπως ακριβώς και ο #Χ στην Βίβλο θέλει να αφανίσει τον Χριστιανισμό και κάθε θρησκεία για να επιβάλει όπως και ο Παύλος Ατρείδης τον εαυτό του ως τον μόνο δήθεν «θεό Αυτοκράτορα».

Όταν το Χρυσό Ελιξίριο της Ζωής -Η Θρησκεία καθιερώθηκε τελικά μετά την Τζιχάντ του Μουαντ' Ντιμπ, δηλαδή τον Παύλο Ατρείδη, ο οποίος αυτοανακηρύχτηκε ως δήθεν «θεός», υπήρξαν πολλά θύματα, 61 δισεκατομμύρια ζωές, στείρωση ενενήντα πλανητών και «αποθάρρυνση» πεντακοσίων επιπλέον κόσμων, ενώ 40 διαφορετικές θρησκείες εξαφανίστηκαν.

Το Χρυσό Ελιξίριο της Ζωής, γνωστό και ως Θρησκεία του Χρυσού Ελιξιρίου, ήταν ένας τίτλος που δόθηκε στην θεσμοθετημένη θρησκεία του Paul-Muad'Dib ως θρησκευτικού και πολιτικού ηγέτη της συντριπτικής πλειοψηφίας των Fremen, η οποία προερχόταν σε μεγάλο βαθμό από την θρησκεία των Fremen., ο ίδιος κλάδος του Zensunni Buddislam, αλλά και από τις διδασκαλίες της Επιτροπής Οικουμενικών Μεταφραστών όπως εκφράζονται στην Πορτοκαλί Καθολική Βίβλο.

Το Χρυσό Ελιξίριο αναγνώρισε τον Παύλο Ατρείδη ως τον «Μαχντί» και τον Λισάν αλ-Γκαΐμπ, και οι κληρικοί του ήταν το Κιζαράτο που ίδρυσε ο Παύλος, ενώ αυτός δίωξε και κατέστρεψε κάθε άλλη θρησκεία στο Σύμπαν.

Είναι αξιοσημείωτο ότι ο όρος Kwisatz Haderach του «Μαχντί» Παύλου Ατρείδη, είναι μια Αγγλοποιημένη προφορά της φράσης קפיצת הדרך (kefitzat haderech) που μεταφράζεται ως "η συντόμευση του δρόμου" ή "το άλμα του μονοπατιού" και χρησιμοποιείται μια έννοια που αναφέρεται στα Εβραϊκά κείμενα ως μια θαυματουργικά γρήγορη μεταφορά μεταξύ δύο φυσικών τοποθεσιών Ο όρος χρησιμοποιείται και σε σχέση με τον αναμενόμενο «Εβραίο Μεσσία».

Η Αυτοκρατορία των Δέκα Κόσμων στο «Dune» ήταν μια σκοτεινή εποχή της ανθρώπινης ιστορίας. Το όνομα υποδηλώνει ότι μέχρι το 12200 BG, η ανθρωπότητα επεκτάθηκε σε δέκα διαστρικές πλανητικές αποικίες εκτός από τη Δήμητρα, και ότι ο «Αυτοκράτορας» τους κυβερνούσε. Κατά την διάρκεια εκείνης της εποχής, η επικοινωνία σε όλη την Αυτοκρατορία ήταν πολύ τεταμένη και οι κόσμοι υπήρχαν σε κάποια απομόνωση (σαν το σχέδιο για χωρισμό της γης σε δέκα περιφέρειες από τους Ροκφελερ-https://www.triklopodia.gr/%CF%84%CE%BF-%CF%83%CF%87%CE%AD%CE%B4%CE%B9%CE%BF-%CF%81%CE%BF%CE%BA%CF%86%CE%AD%CE%BB%CE%B5%CF%81-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B7-%CE%BD%CE%AD%CE%B1-%CF%80%CE%B1%CE%B3%CE%BA%CF%8C%CF%83%CE%BC%CE%B9/).

Όπως ακριβώς και στην Αποκάλυψη του Ιωάννη και τον Προφήτη Δανιήλ, μία ισχυρή ένωση Δέκα Κρατών θα αναβιώσει την Παλαιά Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία, υπό την ηγεσία του «μεσσία» #Χ, καταστρέφοντας τα πάντα και διώκοντας σαν δήθεν «μεσσίας και θεός» κάθε άλλη θρησκεία, όπως ακριβώς και ο δήθεν «μεσσίας»/«μαχντί» Παύλος Ατρείδης στο «Dune».

Ο Αιγύπτιος-Καναδός σχολιαστής Khalid M. Baheyeldin απαρίθμησε τις προφανώς ισλαμικές έννοιες και αναφορές που εμφανίζονται στο Dune, στο επίπεδο της εύρεσης πολλαπλών ομοιοτήτων μεταξύ της καριέρας του Paul Atreides του Herbert και εκείνης του ισλαμικού προφήτη Muhammad.

Πέρα από την προφανή γενική ομοιότητα - τόσο ο Μωάμεθ όσο και ο Ατρείδης βρήκαν μια ισχυρή νέα θρησκεία, δίνοντας ώθηση στους μέχρι τότε περιφρονημένους κατοίκους της ερήμου να ανατρέψουν μια παλιά αυτοκρατορία και να χτίσουν μια νέα - ο Μπαχεγιελντίν σημείωσε διάφορες συγκεκριμένες ομοιότητες μεταξύ της καριέρας του Μωάμεθ και της καριέρας των Ατρειδών.

Σύμφωνα με τους ιστορικούς, ο οίκος Corrino, κατάγονταν από τον Θωμά Παλαιολόγο, τον αδερφό του Κωνσταντίνου ΙΑ' , του τελευταίου Αυτοκράτορα της Βυζαντινής Αυτοκρατορίας. Ο οίκος Harkonnen ισχυρίστηκε ότι κατάγεται και από αυτούς, αλλά αυτό δεν αποδείχθηκε.

Οι Κορρίνο παριστάνονται ως σκληροί, δολοπλόκοι, ανηλεείς, ύπουλοι και βίαιο, ενώ λέγεται ότι έχουν εμπνευστεί κυρίως από την Ρωμαϊκή Αυτοκράτορα, αλλά και την Οθωμανική Αυτοκρατορία, συκοφαντίας ως κάλος δυτικός ειδικά τις δύο πρώτες.

Εκτός από την διεκδικούμενη καταγωγή από τον θρυλικό Οίκο του Πέλοπα και του Ατρέα , ο πρώτος καταγεγραμμένος πρόγονος του Οίκου των Ατρειδών ήταν ο Αγαμέμνονας ντ' Ατρείδης, κυβερνήτης της περιοχής Brunig, ο οποίος πέθανε κατά την διάρκεια της Μπάτλεριαν Τζιχάντ.

Οι Harkonnens διεκδικούν περαιτέρω κοινή καταγωγή με τους Κορρινούς στους Παλαιολόγους , τον τελευταίο οίκο της Βυζαντινής Αυτοκρατορίας , μέσω του μικρότερου αδελφού του Κωνσταντίνου ΙΕ, Θωμά Παλαιολόγου.

Το όνομα Harkonnen πιστεύεται ότι προέρχεται από την Βόρεια Ευρώπη στην Αρχαία Γη, και την περιοχή της Γης που ονομάζεται Suomi, επίσης Φινλανδία. Έχει προταθεί ότι το όνομα Harkonnen προέρχεται από την Σουηδία ως παράγωγο του Hakkon - αλλά είναι πιθανό ότι είναι πράγματι από την Φινλανδία, καθώς το Härkönen είναι ένα Φινλανδικό όνομα του 20ου Αιώνα. Επιπλέον, το οικογενειακό όνομα Härkönen προέρχεται από την Φινλανδική λέξη härkä που σημαίνει βόδι.

Επίσης, το όνομα του ηγέτη των Χάρκονεν, το Βλαντίμιρ, προέρχεται και παραπέμπει στην Ρωσία και την ΕΣΣΔ (αφού το όνομα Βλαδίμηρος είναι κοινό όνομα ηγετών, π.χ. Βλαδίμηρος Α΄ ο Μέγας, Βλαδίμηρος ο Β’ ο Μονομάχος, Βλαδίμηρος Λένιν, Βλαδίμηρος Πούτιν). Τα δύο αδέρφια Χάρκονεν, μπορούν να σημαίνουν συμβολικά επομένως τον ναζισμό/φασισμό και τον κομμουνισμό.

Της οποίας το πνεύμα επανέρχεται στην τηλεταινία «Children of Dune», με την βασίλισσά Αίλια, που κατέχεται από το πνεύμα του παππού της Βλαντιμίρ Χάρκονεν, όπως ακριβώς στις μέρες μας, ο ναζισμός επανέρχεται στην ΕΟΚ/ΕΕ από τους απογόνους των Ναζί που πήραν την εξουσία στην Ανατολική και Δυτική Γερμανία με την ODESSA (https://alophx.blogspot.com/2016/10/blog-post_81.html, https://alophx.blogspot.com/2016/11/blog-post.html, https://alophx.blogspot.com/2017/09/blog-post_42.html, https://alophx.blogspot.com/2017/05/blog-post_89.html, https://alophx.blogspot.com/2018/09/blog-post_5.html), ενώ στην Ρωσία από την σταδιακή επιστροφή των κομμουνιστών στην εξουσία (https://alophx.blogspot.com/2023/09/blog-post_11.html, https://alophx.blogspot.com/2023/06/blog-post.html).

Επιπλέον, στο «Dune» Φρανκ Χέρμπερτ, η Αίλια προσπαθεί να εξοντώσει τον ανιψιό της Λέτο Β’ Ατρείδη και σφετερίζεται τον θρόνο πριν αυτός την ρίξει, ενώ εξοντώνεται στο τέλος και ο Αρχιερέας της Ζιαρένκο Τζαβίντ και η «λατρεία της» αφανίζεται μαζί με αυτή.

Αντίστοιχα στο Αρχαίο Ισραήλ η Γοθολία  προσπαθεί να εξοντώσει τον ανιψιό της Ιωάς και σφετερίζεται τον θρόνο πριν αυτός την ρίξει, ενώ εξοντώνεται στο τέλος και ο Αρχιερέας της Ματθάν και η «λατρεία της» αφανίζεται μαζί με αυτή.

{Όπως ακριβώς και στις ταινίες «Starwars», στην Αυτοκρατορία του Πάλπατιν, οι στολές των αξιωματικών παραπέμπουν σε αυτές των Ναζί και των SS, ενώ η μουσική και οι ύμνοι της Αυτοκρατορίας στα αντίστοιχα της ΕΣΣΔ, ενώ η αναβίωση αυτών είναι το First Order, όπως ακριβώς στις μέρες μας, ο ναζισμός επανέρχεται στην ΕΟΚ/ΕΕ (https://alophx.blogspot.com/2017/09/blog-post_84.html, https://alophx.blogspot.com/2017/09/blog-post_75.html, https://alophx.blogspot.com/2017/09/blog-post_93.html, https://alophx.blogspot.com/2017/09/blog-post_62.html, https://alophx.blogspot.com/2017/09/20.html, https://alophx.blogspot.com/2017/11/blog-post_8.html, https://alophx.blogspot.com/2017/11/blog-post_1.html, https://alophx.blogspot.com/2019/01/blog-post_30.html, https://alophx.blogspot.com/2019/07/blog-post_3.html, https://alophx.blogspot.com/2020/12/blog-post_14.html, https://alophx.blogspot.com/2021/01/blog-post.html, https://alophx.blogspot.com/2021/02/blog-post.html, https://alophx.blogspot.com/2021/03/blog-post.html, https://alophx.blogspot.com/2023/05/blog-post_12.html, https://alophx.blogspot.com/2023/05/blog-post_6.html) από τους απογόνους των Ναζί που πήραν την εξουσία στην Ανατολική και Δυτική Γερμανία με την ODESSA, ενώ στην Ρωσία από την σταδιακή επιστροφή των κομμουνιστών στην εξουσία}.

Και όπως οι Χάρκονεν έχουν Αιωνία βεντέτα με τους Ατρείδες και θέλουν να τους αφανίσουν και να πάρουν τα πλούτη και την ισχύ τους, έτσι και οι Γερμανοί έχουν Αιωνία βεντέτα με τους Ρώσους (όπως και όλη η Δύση), τους οποίους προσπάθησαν πολλές φορές να τους κατακτήσουν και να αφανίσουν από τους  Τεύτονες, το πραξικόπημα των μπολσεβίκων, τους Παγκοσμίους Πολέμους και τον Ρωσοουκρανικό Πόλεμο (https://alophx.blogspot.com/2017/09/blog-post_92.html, https://alophx.blogspot.com/2017/09/blog-post_1.html, https://alophx.blogspot.com/2017/09/blog-post_53.html, https://alophx.blogspot.com/2017/09/blog-post_82.html, https://alophx.blogspot.com/2017/09/blog-post_53.html, https://alophx.blogspot.com/2017/09/1919-2014.html, https://alophx.blogspot.com/2023/03/blog-post.html, https://alophx.blogspot.com/2023/03/blog-post_23.html, https://alophx.blogspot.com/2023/06/blog-post_13.html, https://alophx.blogspot.com/2023/08/blog-post_15.html), όπως και τους Έλληνες, από τον καιρό της Ρωμανίας με τον Καρλομάγνο (https://alophx.blogspot.com/2018/11/blog-post_13.html), τους Βαυαρούς (https://alophx.blogspot.com/2019/12/o.html, https://alophx.blogspot.com/2022/01/blog-post.html), τους Παγκοσμίους Πολέμους και τα μνημόνια μέχρι σήμερα.

Τέλος, μέσω της συζύγου του Harkonnen Obeshev, Lisia Pozzo di Borgo, οι Χάρκονεν διεκδικούν την καταγωγή από τον Kiril' Romanov, ξάδερφο του Νικολάι Β' , τον τελευταίο Τσάρο της Ρωσίας και διάδοχο του άδειου θρόνου του.

Βδέλυγμα στην σειρά «Dune», που θεοποιεί τον εαυτό του ονομάζεται και η Αίλια, η αδερφή του «μαχντί» Παύλου Ατρείδη, όπως ακριβώς στο Τέλος των Ημέρων «Βδέλυγμα της Ερημώσεως» θα ονομαστεί ο #Χ, ο οποίος επίσης θα θεοποιήσει και θα απαιτήσει με την βία λατρεία για τον εαυτό του.

(Τόσο δε για τον Παύλο Ατρείδη, όσο και για την Αίλια, αλλά και τον #Χ υπήρξε τουλάχιστον μία συνομωσία και απόπειρα δολοφονίας που σχεδόν τους σκότωσε, αλλά αυτοί επιβίωσαν και επανήλθαν στην ζωή, όπως και πολλές άλλες συνομωσίες και απόπειρες δολοφονίας λόγω της τυραννίας τους).

Και όπως ο #Χ έχει τον προσωπικό του ψευδοπροφήτη και αρχιερέα που τον αναδεικνύει και προωθεί την λατρεία του στον κόσμο, όπως ακριβώς και η Αίλια έχει τον προσωπικό της ψευδοπροφήτη και αρχιερέα που παρωθεί την λατρεία της, τον Ζιαρένκο Τζαβίντ, οι οποίοι εξοντώνονται και πέφτουν μαζί με τους αφέντες τους και την πτώση των Αυτοκρατοριών τους.

Τόσο για τον #Χ, όσο και για την Αίλια υπήρχαν προφητείες που ανάγγελλαν από πολλές χιλιετίες πριν τον ερχομό τους, την τυραννία, την καταπίεση και την αυτοθεοποίηση τους, όπως επίσης και το βίαιο τέλος τους.

Η Αίλια καθοδηγείται και κατέχεται από το πνεύμα του Βλαντίμιρ Χάρκονεν και θέλει να ανασυστάσεις την Αυτοκρατορία των Χάρκονεν σε νέα μορφή, όπως ακριβώς και ο #Χ κατέχεται και καθοδηγείται από το πνεύμα του διάβολου και θέλει να ανασυστάσεις τις Αυτοκρατορίες της Αιγύπτου, της Βαβυλώνας και της Ρώμης σε νέα μορφή (αλλά και κατά το τέλος του «Dune» ανασταίνεται και η Αυτοκρατορία του Omnius).

Πριν δε την άνοδο του #Χ (του προφητευμένου Βδελύγματος της Ερημώσεως) στην εξουσία και της Αυτοκρατορίας του προηγήθηκαν εφτά Αυτοκρατορίες και η Μεγάλη Αυτοκρατορία της Μεγάλης Πόρνης Βαβυλώνας, όπως και πριν την άνοδο του Λέτο Β’ Ατρείδη και του Ντάνκαν Ιχάντο προηγήθηκαν εφτά Αυτοκρατορίες/εποχές, όπως και αυτή της Μεγάλης Πόρνης, της Αίλια Ατρείδη (του προφητευμένου Βδελύγματος).

[Το δε Imperial Seat είναι η έδρα είναι το κέντρο της κυβέρνησης και του κανόνα της ανθρωπότητας σε όλη την ιστορία. Άλλαξε διάφορες θέσεις κατά τη διάρκεια των χιλιετιών, τόσο στην Terra (γη) όσο και πέρα.

(1) Οι ιστορικοί εντοπίζουν την Αυτοκρατορική Έδρα με την Πρώτη Αυτοκρατορία από τον Μέγα Αλέξανδρο, και στην συνέχεια την Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία .

(2) Το Βυζάντιο ήταν η νέα Αυτοκρατορική έδρα το 15800 BG.

(3) Από το 14700 BG δεν υπήρχε Αυτοκράτορας (ο Μεγάλος Αγώνας).

(4) Η Μαδρίτη έγινε η Αυτοκρατορική έδρα το 14608 BG μετά από ανακαλύψεις στην Αμερική.

(5) Το Λονδίνο έγινε η έδρα το 14512 BG ( Battle of Englichannel).

(6) Η Ουάσιγκτον το 14255 BG μετά την χρήση της πρώτη ατομικής βόμβας εναντίον της.

(7) Το Ceres έγινε το 13402 BG όταν ένα πλανητοειδή χτυπά την Terra.

Το 11105 BG η Αυτοκρατορική Έδρα έπαψε να υπάρχει ως ενιαία οντότητα όταν η Ceres καταστράφηκε από την εξέγερση και ξεκίνησε η Εποχή των Υποκριτών. Ίσως η έδρα άρχισε να υπάρχει ξανά με την Αυτοκρατορία των Δέκα Χιλιάδων Κόσμων μετά τους Πολέμους της Επανένωσης . Κατά την διάρκεια του Imperium, το Αυτοκρατορικό Κάθισμα νοείται ως ο Χρυσός Θρόνος του Λέοντα στο Kaitain].

Συνολικά, η διάρκεια της ανόδου και κυριαρχίας του #Χ είναι εφτά έτη και της Αίλια εννιά, του πρώτου δύο φορές 3,5 έτη πριν αρχίσει την τυραννία του και της δεύτερης 4,5 έτη πριν αρχίσει την κυριαρχία της, δηλαδή τρεις τριετίες, ένα για κάθε πρόσωπο της σατανικής τριάδας (πνεύμα διάβολου, #Χ και ψευδοπροφήτη και Βλαντιμίρ Χάρκονεν, Αίλια Ατρείδη και Ζιαρένκο Τζαβίντ αντίστοιχα).

Η Αίλια πήρε τον τίτλο «Mahdinate» που ήταν ένας τίτλος που προέρχεται από τον τίτλο των Fremen «Mahdi». Ο τίτλος «Mahdinate» χρησιμοποιήθηκε από την Alia Atreides κατά την διάρκεια της Βασιλείας της ως αντιβασίλισσα, σε μια προσπάθεια να εμφυσήσει επιπλέον σεβασμό και εξουσία στην κυριαρχία της.

Επίσης, όπως ο #Χ, έτσι και ο Παύλος Ατρείδης (κλωνοποιημένος με το ονομα Πάολο) επανέρχονται και οι δύο στην ζωή μετά από ένα θανάσιμο τραύμα, ενώ και η Αίλια και ο Ντάνκαν Ιχάντο επανέρχονται στην ζωή μέσω της κλωνοποίησης.

[Το όνομα Alia (επίσης γράφεται Alya ή Aaliyah) σημαίνει «ουρανός, παράδεισος, υπεροχή» στα Aραβικά και «άλλος, άλλος, άλλος» στα λατινικά. Στην  ταινία του 1.984 μ.Χ.,  η Αίλια φοράει χιτζάμπ, μια μαντίλα που φορούν συνήθως Άραβες και μουσουλμάνες γυναίκες].

Ο Βλαντιμίρ Χάρκονεν έχει εμπνευστεί εν μέρει από τον αρχηγό των ταγμάτων εφόδου Ερνστ Ρεμ για τον σοδομισμό και την βιαιότητα του, όπως ,και ο ανιψιός του ο Γκλάσοου Ραμπών Χάρκονεν για την ασταμάτητη βία, τον σαδισμό και την σκληρότητα του.

Το Fedaykin ήταν αρχικά μια λέξη που χρησιμοποιήθηκε για να περιγράψει τους αντάρτες μαχητές του Fremen και αργότερα χρησιμοποιήθηκε σε σχέση με την προσωπική φρουρά του Muad'Dib - τους κομάντο του θανάτου του.

Μέχρι την στιγμή που γεννήθηκαν οι Λέτο και Γκανίμα Ατρείδη, ο όρος Fedaykin είχε γίνει συνώνυμος με την ελίτ του στρατού Τζιχάντ του Muad'dib. Η λέξη "Fedaykin" προέρχεται από την Αραβική λέξη Fedayeen που υποδηλώνει ένα μέλος μιας Αραβικής ομάδας κομάντο.

Το όνομα Alia (επίσης γράφεται Alya ή Aaliyah) σημαίνει «ουρανός, παράδεισος, υπεροχή» στα Aραβικά και «άλλος, άλλος, άλλος» στα λατινικά. Στην  ταινία του 1.984 μ.Χ.,  η Αίλια φοράει χιτζάμπ, μια μαντίλα που φορούν συνήθως Άραβες και μουσουλμάνες γυναίκες.

Η δε επίθεση των δυνάμεων των Χάρκονεν και της Αυτοκρατορίας των Κορρίνο, η αρχική ήττα και καταστροφή των Ατρειδών και η μετέπειτα αντεπίθεση και καταστροφή των εχθρών τους με την βοήθεια των συμμάχων τους Φρέμεν, θυμίζει την επίθεση της Αυτοκρατορίας των Ιαπώνων στο Περλ Χάρμπορ κατά των Αμερικάνων και την κήρυξη πολέμου από τις δυνάμεις του Άξονα στις ΗΠΣ, την αρχική νίκη τους και την αντεπίθεση των Αμερικάνων και των συμμάχων τους και την τελική νίκη επί των εχθρών τους.

Ο πλανήτης Salusa Secundus των Κορρίνο, θυμίζει με την δεύτερη λέξη του, που σημαίνει δεύτερος, την Δεύτερη (αλλιώς Νέα) Ρώμη, την Κωνσταντινούπολη, την Πόλη, από την οποία και την δυναστεία των Παλαιολόγων ισχυρίζονται ότι κατάγονται οι Κορρίνο.

Το «Χρυσό Ελιξίριο της Ζωής», γνωστό και ως Θρησκεία του Χρυσού Ελιξιρίου, ήταν ένας τίτλος που δόθηκε στην θεσμοθετημένη θρησκεία του Paul-Muad'Dib ως θρησκευτικού και πολιτικού ηγέτη της συντριπτικής πλειοψηφίας των Fremen, η οποία προερχόταν σε μεγάλο βαθμό από την θρησκεία των Fremen., ο ίδιος κλάδος του Zensunni Buddislam, αλλά και από τις διδασκαλίες της Επιτροπής Οικουμενικών Μεταφραστών όπως εκφράζονται στην Πορτοκαλί Καθολική Βίβλο. Το Χρυσό Ελιξίριο αναγνώρισε τον Παύλο ως τον Μαχντί και τον Λισάν αλ-Γκαΐμπ, και οι κληρικοί του ήταν το Κιζαράτο που ίδρυσε ο Παύλος.

Το House Harkonnen ήταν αιματηροί με τους Ατρείδες, με τους οποίους διατηρούσαν μια Αρχαία κόντρα και δόξαζαν στην χρήση της εξουσίας. Επιπλέον, το House Harkonnen είχε τη φήμη για την φιλοδοξία, την κακία, το μίσος και την βαρβαρότητα.

Οι Ordos έχουν ίσως την Αρχαία γήινη καταγωγή τους στην Κίνα, αφού το οικογενειακό τους όνομα είναι ίδιο με αυτό της ερήμου Ordos στην Κίνα. Προέρχονται από έναν παγωμένο, καλυμμένο με πάγο πλανήτη που ονομάζεται Sigma Draconis IV στο Emperor: Battle for Dune, όπως και ο Κόκκινος Δράκος (https://alophx.blogspot.com/2017/05/blog-post_15.html, https://alophx.blogspot.com/2017/05/blog-post_14.html), είναι το επίσημο σήμα της Κίνας.

Ο Αυτοκράτορας Padishah ήταν ο τίτλος των κληρονομικών ηγεμόνων της Αυτοκρατορίας Corrino, και αργότερα της Αυτοκρατορίας των Ατρειδών, και επομένως του Γνωστού Σύμπαντος, προερχόμενος από το αρχαίο Περσικό που σημαίνει «Κύριος Βασιλιάς». Ήταν επίσης γνωστοί ως «Αυτοκράτορες του Γνωστού Σύμπαντος».

Όπως δήλωσε ο Frank Herbert, η εταιρεία CHOAM λειτουργεί με παρόμοιο τρόπο με τον ΟΠΕΚ - δηλαδή ελέγχοντας και εκμεταλλευόμενοι ζωτικής σημασίας προϊόντα για τον εμπλουτισμό των Μεγάλων Οίκων.

Η «Bene Gesserit», η οποία στο «Dune» θέλει μέσω την ένωσης του αίματος όλων των μεγάλων Οίκων φέρει τον «μεσσία»/«μαχντί», είναι στην πραγματικότητα το όνομα της πιο μεγάλης δίκης στοάς (αλλιώς γνωστή και ως η υπερ-στοά Μπένε Μπερτ (Β’nai B’rith) της οποίας ο Τρότσκι ήταν μέλος-https://aperopia.fr/02-2023/mystikes-etaireies-enantion-politismoy-kai-anthropotitas-meros-3o/), ενώ είναι γνωστό ότι οι μασόνοι θέλουν να φέρουν τον «απόκρυφο»/μυστικιστικό/μασονικό δήθεν «μεσσία» τους, δήθεν απόγονο του Κάιν, του Τουβάλ Κάιν και του Χιράμ (https://aperopia.fr/02-2023/mystikes-etaireies-enantion-politismoy-kai-anthropotitas-meros-3o/), μέσα από την ένωση του αίματος των 13 μεγαλύτερων οικογενειών των ελίτ της Δύσης (Rothschild/Bayer ή Bower, Bruce, Cavendish/KennedyDe Medici, Hanover, Hapsburg, Krupp, Plantagenet, Rockefeller, Romanov, Sinclair/St. Clair, Warburg/del Banco, Windsor/Saxe-Coburg-Gothe-https://www.pronews.gr/istoria/706285_aytes-einai-oi-13-oikogeneies-poy-kyvernoyn-ton-kosmo-vinteo/).

[Οι Bene Gesserit αποδεικνύονται ότι ασκούν την «θρησκευτική μηχανική» μέσω της Missionaria Protectiva, η οποία διαδίδει επινοημένους μύθους, προφητείες και δεισιδαιμονίες σε πρωτόγονους κόσμους, έτσι ώστε η Αδελφότητα να μπορεί αργότερα να εκμεταλλευτεί αυτές τις περιοχές (όπως λέγεται ότι κάνουν στις μέρες μας οι μασόνοι και οι Ρότσιλντ).

Ο Herbert προτείνει μια διαδικασία εκπλήρωσης ευχών αναγνώρισης των «ιερών» κειμένων που δημιουργήθηκαν από το κύριο σχέδιο του Bene Gesserit σε ένα συγκεκριμένο άτομο και μετατροπής των γεγονότων σε κοινή πεποίθηση.

Στα μυθιστορήματα, η θρησκεία των Fremen για τον Arrakis έχει επηρεαστεί έτσι, επιτρέποντας στον Παύλο να ενσαρκώσει τον προφητευμένο μεσσία τους. Ο Παύλος αγωνιά από οράματα τρομερής τζιχάντ που θα καταστρέψει το Imperium, αλλά γίνεται ο Paul Muad'Dib, ο Mahdi των Fremen, αποδεχόμενος τον ρόλο που επέβαλαν οι Bene Gesserit. Μια νέα θρησκεία σαρώνει τον Παύλο στην εξουσία.

Αλλά και το Space Guild υποστηρίζει τις Μπένε Γκέσεριτ (καμία μετέπειτα και τον Παύλο Ατρείδη και την αυτοθεοποίηση του) και όλα τα παραπάνω έργα τους, παρόλο που θεωρούνται γενικά άθεοι, γιατί πιστεύουν ότι με τον τρόπο αυτό θα ελέγχουν όλους τους πληθυσμούς του Σύμπαντος και την κοινωνία, ενώ με τον τρόπο αυτό ελέγχουν έμμεσα χωρίς να έχουν οι ίδιοι άμεσα την εξουσία στο Συμπάν και τους μονάρχες τους.

Ο Χέρμπερτ ήταν ισχυρός επικριτής της Σοβιετικής Ένωσης. Ήταν μακρινός συγγενής του Ρεπουμπλικανού γερουσιαστή Τζόζεφ ΜακΚάρθι, τον οποίο αναφερόταν ως «Ξάδελφος Τζο». Ωστόσο, τρόμαξε όταν έμαθε για την μαύρη λίστα από τον ΜακΚάρθι για ύποπτους κομμουνιστές που εργάζονταν σε ορισμένες σταδιοδρομίες και πίστευε ότι έθετε σε κίνδυνο τις βασικές ελευθερίες των πολιτών των Ηνωμένων Πολιτειών.

Ο Χέρμπερτ πίστευε ότι οι κυβερνήσεις λένε ψέματα για να προστατεύσουν τον εαυτό τους και ότι, μετά το σκάνδαλο Γουότεργκεϊτ, ο Πρόεδρος Ρίτσαρντ Νίξον είχε διδάξει άθελά του ένα σημαντικό μάθημα να μην εμπιστεύεται την κυβέρνηση. Ο Χέρμπερτ αντιτάχθηκε επίσης στην Αμερικανική εμπλοκή στον πόλεμο στο Βιετνάμ]. 

Η άνοδος του ψεύτικου αυτού «μεσσία» θα γίνει μέσω πολιτικού, οικονομικού και κοινωνικού χάους, όπως ακριβώς εν μέσω χάους έγινε και η άνοδος του Καίσαρα (https://alophx.blogspot.com/2017/06/blog-post_54.html), του Λένιν, του Μουσολίνι (https://alophx.blogspot.com/2017/01/kai-meta.html), ενώ οι δύο πρώτοι εξόντωσαν όταν ανέβηκαν στην εξουσία όσους τους ανέβασαν για να μην κινδυνεύουν να τους ρίξουν και αυτούς από την εξουσία.

Με ένα παγκόσμιο οικονομικό, κοινωνικό, πολιτικό, οικονομικό, ελεγειακό, διατροφικό και υγειονομικό κραχ, οι απελπισμένοι λαοί της γης θα ζητήσουν κατά τα σχέδια των παγκοσμιοποιητών κάποιον «μεσσία» να τους χώσει πάνω στην απελπισία τους και τότε αυτοί θα παρουσιάσουν τον «εκλεκτό» τους (όπως και Ντάνκαν Μακλάουντ από την σειρά Χαιλάντερ θεωρείται ως ο «Εκλεκτός»). Ήδη, πολλοί λαοί περιμένουν έναν «αναμενόμενο μεσσία» (https://alophx.blogspot.com/2018/01/blog-post_1.html), όπως και οι Εβραίοι (https://alophx.blogspot.com/2019/10/blog-post_2.html), όπως και οι μουσουλμάνοι τον «Μαχντί» (https://alophx.blogspot.com/2019/10/blog-post_2.html, https://alophx.blogspot.com/2019/10/blog-post_2.html, https://alophx.blogspot.com/2020/02/isis.html, https://alophx.blogspot.com/2023/08/blog-post_90.html, https://alophx.blogspot.com/2020/02/odessa_43.html).

Περιμένοντας και ο ίδιος ο πρωθυπουργός του Ισραήλ Μ. Νετανιάχου τον Εβραίο «μεσσία», δήλωσε πρόσφατα: «Εμείς ο λαός του φωτός, αυτοί (οι Παλαιστίνιοι, οι Άραβες και οι μουσουλμάνοι) είναι ο λαός σκότους, θα πραγματοποιήσουμε προφητεία Ησαΐα» για τον «μεσσία» (https://dimpenews.com/2023/10/29/o-%ce%bd%ce%b5%cf%84%ce%b1%ce%bd%ce%b9%ce%ac%cf%87%ce%bf%cf%85-%ce%b5%cf%80%ce%b9%ce%ba%ce%b1%ce%bb%ce%b5%ce%af%cf%84%ce%b1%ce%b9-%cf%80%cf%81%ce%bf%cf%86%ce%ae%cf%84%ce%b7-%cf%83%ce%b1%ce%bc%ce%bf/).

Όπως ακριβώς μετά τον Α΄ Παγκόσμιο Πόλεμο και το οικονομικό κραχ του 1.929 μ.Χ. (https://alophx.blogspot.com/2023/12/blog-post_1.html), οι θεοσοφιστές (https://aperopia.fr/05-2022/oi-chamenes-fyles-kai-i-synarchia-i-skoteini-pleyra-tis-istorias/), παρουσίασαν τον Κρισναμούρτι ως δήθεν «μεσσία», ενώ στην Γερμανία πολλοί πίστεψαν τον Χίτλερ ως έναν τέτοιοί «Γερμανό μεσσία» (https://alophx.blogspot.com/2018/01/blog-post_1.html) και τον εξέλεξαν ως ηγέτη τους, προσπάθεια που γίνεται και στην εποχή μας μέσω υποσυνείδητων μυνημάτων (https://alophx.blogspot.com/2023/12/blog-post.html). 

[Αλλά και ο Σάντρο στην σειρά «Heroes of Might and Magic» είναι ένας απόλυτος δολοπλόκος, συνωμότης και βασιλοποιός δικτάτορας και κατακτητής με απόλυτη εξουσία στον στρατό και τους οπαδούς του.

Επίσης, ο Φινέας Βιλμάρ που έβαλε ο Σάντρο σαν ανδρείκελο στον θρόνο ως βασιλοποιός επαναστάτησε εναντίον του (όπως και ο Lich King Nikolai Gryphonheart κατά του Φινέας στην συνέχεια).

Όπως ακριβώς έκανε και ο Serpentor με τον διοικητή Cobra στους «GI JOE», ο Αλεξάντερ Ρωμανόφ με τον Μιχαήλ Ντιούγκαν στο «Command and Conquer Red Alert 2», ο Wrath Amon με τον Ram Amon στην σειρά κινουμένων σχεδίων «Κόναν», αλλά και ο Άεγκον ο Β΄ Τανγκάριεν με τον Όττο Χάιταουερ στην σειρά «Game of Thrones-House of the Dragon».

Επίσης, στην σειρά «Heroes of Might and Magic 6» η βασίλισσα Ισαβέλλα/Ιζαμπ΄ρλ/Μπιάρα δημιουργεί την λεγόμενη «κόκκινη εκκλησία» με παρακίνηση του νεκρομάντη Μαρκάλ, η οποία λατρεύει την ίδια σαν δήθεν «θεά» και διώκει την νόμιμη εκκλησία του φωτός με ηγέτη τον φανατικό Αρχιεπίσκοπο Αλάριχο, όπως ακριβώς κάνει και η Αίλια Ατρείδη στον «Αμμόλοφο» με την θρησκεία που δημιουργεί και λατρεύει την ίδια υπό τον Ζιαρένκο Τζαβίντ, ενώ παράλληλα δίωξε την νόμιμη θρησκεία της Πορτοκαλί Βίβλου του Σύμπαντος.

Το ίδιο συμβαίνει και στην σειρά«Game of Thrones», οπού η ιέρεια του κόκκινου «θεού» Ρίλχορ, η Μελισάνδρη πείθει τον Στάνις Μπαράθεον ότι είναι τάχατες ο «θεός» και «μεσσίας» Αζόρ Αχάι (όπως ακριβώς πιστεύει και για την Ντάνυ και τον Τζον Σνόου μετέπειτα) και να διώξει την νόμιμη Πίστη των Επτά του Γουέστερος στα εδάφη του (όπως κάνει και η Σέρσει επίσης), ενώ και αυτοί οι τρεις Αρχιερείς έχουν όλοι τους κακό τέλος.

Ο Αρχιεπίσκοπος Ράνταλ στην σειρά «Heroes of Might and Magic 6» που αντιτάχθηκε στην άνοδο της Ισαβέλλας στον θρόνο εξοντώθηκε από αυτή, όπως και ο High Septon High Sparrow για τον ίδιο ακριβώς λόγο από την Σέρσει, ενώ και ο Ζιαρένκο Τζαβίντ πηρέ την θέση του ως Αρχιεπίσκοπος μετά την εκτέλεση του προκάτοχου του Κόμπρα όταν προσπάθησε σε μία αποτυχημένη συνομωσία να ρίξει τον Παύλο Ατρείδη από την εξουσία.

Το δε Flammschrein  πιστεύεται ότι είναι η ιερή πόλη του εκκλησιαστικού τάγματος στην σειρά «Heroes of Might and Magic 6», όπως ακριβώς και το Old town και το Kings Landing στην σειρά «Game of Thrones», των Κορρίνο ο Salusa Secundus, ενώ ο Αρράκις των Φρέμεν και του Παύλου Ατρείδη.

Αλλά και οι δύο τρελοί νεκρομάντεις Μαρκάλ και Κάιμπουρν (που έφεραν ξανά πίσω στην ζωή ως νεκροζωντανούς ο πρώτος τον βασιλιά Νικολάι και ο δεύτερος τον Γκρέγκορ Κλεγκέιν, γνωστό και ως «Το Βουνό»), έγιναν και οι δύο πρωθυπουργοί των και κυνήγησαν και οι δύο τις νόμιμες εκκλησίες και θρησκείες και έγιναν πρωθυπουργοί στα κράτη που υπηρετούσαν, από τρέλες βασίλισσές, την Σέρσει και την Μπιάρα/Ιζαμπέλ, ενώ και αυτοί χάθηκαν βίαια όταν αυτές έπεσαν από την εξουσία.

Η δε κόκκινη Μπιάρα/Ιζαμπέλ, όπως η Σέρσει και η Αίλια Ατρείδη, ήταν σφετερίστριες και υποκρίτριες του θρόνου, οι οποίες πήραν την εξουσία μετά τον θάνατο των προκάτοχων τους βασιλιάδων (Ρόμπερτ, Τομέων, Νικολάι, Παύλου), στον οποίο μέχρις ενός σημείου και οι ίδιες συνέβαλαν.

Παράλληλα οι ψευδο-«εκκλησίες» και οι ψευδοθρησκείες, καθώς και η προσωπολατρία που επέβαλαν με την βία στους υπηκόους τους κατέρρευσαν πλήρως με τον θάνατο τους (όπως και της κόκκινης ιέρειας Μελισάνδρης) και την πτώση της δυναστείας τους, ενώ είναι άγνωστο τι συνέβη με τις νόμιμες εκκλησίες και θρησκείες των κρατών τους με την πτώση τους.

Ο δε φίλος και πρωθυπουργός του βασιλιά Νικολάι, ο Γκόντρικ (ο δε Γκόντρικ θυμίζει λόγω της εντιμότητας του εκτός από τον Ένταρντ Σταρκ και τον Μπάρισταν Σέλμυ), σχεδόν πάντρεψε την κόρη του με τον βασιλιά Νικολάι πριν τον θάνατο αυτού, όπως και ο Ένταρντ Σταρκ ήταν Χέρι του βασιλιά και σχεδόν πάντρεψε την κόρη του με τον βασιλιά Τζόφρυ πριν τον θάνατο αυτού, είχαν και οι δύο βίαιο θάνατο μέσω δολοπλοκιών, όμως στο τέλος η μικρανεψιά του πρώτου Φέροντα (ανιψιά της Ισαβέλλας) έγινε βασίλισσα, όπως και η κόρη του δευτέρου του Σάνσα, αλλά και ο ανιψιός της Αίλια Λέτο Β΄ Ατρείδης μονάρχης του Αρράκις.

Η Φρέυντα ήταν η πολεμίστρια κορη του Γκόντρικ, του πιο καλού φίλου και εμπίστου του βασιλιά Νικολάι, ο οποίος σκοτώθηκε (εκτελεστηκε υστερα από διαταγή της από τον Λάζλο) από την τρελή και τυραννική βασίλισσα Ιζαμπέλ/Μπιάρα αφού πρωτα είχε φυλακιστεί από αυτή σε μπουντρούμια ενός πύργου-φυλακής.

Όπως ακριβώς και η Άρυα Σταρκ ήταν η πολεμίστρια/δολοφόνος κορη του Ένταρντ Σταρκ, του πιο καλού φίλου και εμπίστου του βασιλιά Ρόμπερτ, ο οποίος σκοτώθηκε (εκτελεστηκε υστερα από διαταγή της από τον Ίλλυν Πέιν) από την τρελή και τυραννική βασίλισσά Σέρσει, αφού πρωτα είχε φυλακιστεί από αυτή σε μπουντρούμια ενός πύργου-φυλακής.

Τόσο ο Μαρκάλ, όσο και ο Κάιμπουρν εξορίστηκαν και οι δύο για τα λάθη και τις προδοσίες που έκαναν, αλλά στο τέλος επέστρεψαν, εκδικήθηκαν και οι δύο τους εχθρούς τους και έγιναν πρώτοι σύμβουλοι και πρωθυπουργοί τρελών βασιλισσών.

Και όπως το Kings Landing καταστράφηκε από φωτιά κατά την τελική μάχη και η τρελή βασίλισσα Σέρσει σκοτώθηκε και η Ντάνυ αρχικά και μετά ο Μπραν έγιναν βασιλείς, έτσι και με την πτώση του  Talonguard από φωτά στην τελική μάχη, η τρελή βασίλισσα Ιζαμπέλ/Μπιάρα σκοτώθηκε και η πραγματική Ισαβέλλα αρχικά και μετά η Φρέυντα έγιναν βασίλισσες.

Οι δε «θεοποιημένοι» ηγέτες Παύλος Ατρείδης, Αίλια Ατρείδης, Ισαβέλλα, Σάρεθ και Στάνις, Ντάνυ, Τζον Σνόου, με την δίωξη των άλλων θρησκειών και τις σφαγές τους θυμίζουν τον #Χ και τον ψευδοπροφήτη κατά το Τέλος του Κόσμου, οι οποίοι θα πράξουν ακριβώς τα ίδια πράγματα.

Η δε πτώση των ψεύτικων δήθεν κόκκινων «θρησκειών» και «εκκλησιών» που διώκουν τις άλλες και καταστρέφονται στην συνέχεια από στρατούς με φωτιά και τυράννους, την οποία ακολουθεί άνοδος ψευδο-«μεσσιών», την πτώση της πόλης και της θρησκείας της Μεγάλης Πόρνης Βαβυλώνας με φωτιά πριν τον άνοδο του #Χ στην Αποκάλυψη του Ιωάννη.

Επίσης, στην σειρά «Heroes Of Might and Magic», ο Lord Haart, όπως και ο Τζέιμι Λάνιστερ στην διάσημη τηλεοπτική σειρά «Game of Thrones», προδίδουν τους βασιλείς τους και οι δύο και τους δολοφονούν (τον βασιλιά Nikolai Gryphon Herat και τον τρελό βασιλιά Αέρυς Β΄ Τανγκάριεν), αλλά στο τέλος και οι δύο εξοντώθηκαν από τις κόρες των βασιλιάδων αυτών Κατερίνας και Ντάνυ αντίστοιχα.

«Βασιλοποιοί» και δολοπλόκοι στις ιδίες σειρές είναι οι Σάντρο (ο οποίος μοιάζει και με τον χαμογελαστό άντρα/γέρο των Faceless Men), o Τάγουιν Λάνιστερ και οι Λόρδοι Πίτερ Μπάλις, Βαρύς, η Μυσάρια και ο Λάρυς Στρονγκ, βάρβαροι ηγέτες οι  Kreegan Kilgor και ο Καλ Ντρόγκο, έντιμοι φίλοι του βασιλιά οι Ένταρντ Σταρκ, Λόρδος Κρίστιαν και ο Τζον Σνόου, καλοί βασιλιάδες ο Ρόμπερτ Μπαράθεον και ο Ρόναλντ.

Οι δε αρχηγοί των νεκροζωντανών ο Night King (τον οποίο δημιούργησαν τα «Παιδιά του Δάσους» και αυτός τα κατέστρεψε μαζί με  τον Μπρύντεν Ρίβερς Μπλάουντραβεν), Lich King Nicolas Gryphonheart (τον οποίο δημιούργησαν οι νεκρομάντεις και ο Φινέας και αυτός τους κατέστρεψε, όπως έκανε και ο Undead King Mordekaiser στην σειρά «League of Legends» με τους μάγους που τον επαναδημιούργησαν) και ο Γκελού (που μοιάζει επίσης με ξωτικό και σαν «Παιδί του Δάσους», αλλά και τον Μπρύντεν Ρίβερς Μπλάουντραβεν και τον Έλντριχ Πάρσον).

Οι κακοί θείοι που θέλουν να πάρουν τον θρόνο από τα αδέρφια και τα ανιψιά τους και ασχολούνται με την μαγεία για να τα καταφέρουν οι Archibald, Στάνις Μπαράθεον και Έουρον Γκρέιτζοι, ο κατακτητής και ενοποιητές των Βασιλείων Morglin Ironfist με τον Άεγκον τον Κατακτητή.

Ο δε διάδοχος του Ρόναλντ Nicolas Ironfist και η διάδοχος του Τρελού βασιλια Ντάνυ με την πτώση των δυναστειών τους και την καταστροφή των Βασιλείων τους έφυγαν στην εξορία και προσπάθησαν να ανακτήσουν τα Βασίλεια τους, ενώ και στις δύο περιπτώσεις έγιναν τελικές μάχες που σχεδόν διέλυσαν τους κόσμους αυτούς, στην μεν μία περίπτωση με την «νέα Αμυχή» στο Γουίντερφελ και την μάχη του Τέλους, το Reckoning]. 

Παράλληλα, με ένα παγκόσμιο κραχ θα οδηγήσει σε μία παγκόσμια χρεοκοπία όλων σχεδόν των κρατών της γης και οι ελίτ θα αρπάξουν μέσω των τοκογλυφικών δάνειων του ΔΝΤ και των μνημονίων να αρπάξουν την γη των λαών, ενώ παράλληλα με αύξηση τιμών, των φαρμάκων, των τροφίμων και των καυσίμων θα αποκτήσουν και τεράστια κέρδη.

Αυτό θα γίνει και μέσω των ηγετών της γης που αυτοί ελέγχουν μέσω διάφορων οργανισμών (π.χ. μασονία, παγκόσμιο οικονομικό φόρουμ, Τρίμερης Επιτροπή, Λέσχη Μπίλντενμπεργκ κ.λ.π.), τύπου Κουλή, Τζέφρεϊ Παπανδρέου, Τσίπρα, Τρίντο, Μακρόν, Σολτς, Μέρκελ, Σάντσεθ, Μπάιντεν κ.λ.π.

Και είναι γνωστό ότι το Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ του Σβαμπ έχει το πρόγραμμα των παγκόσμιων ηγετών, από το οποίο προέχονται οι περισσότεροι ηγέτες στην Δύση, κάτι που παραδέχεται ξεδιάντροπα και ο ίδιος ο Σβαμπ, λέγοντας ότι ελέγχει τους περισσοτέρους ηγέτες της γης.

Και όλοι αυτοί οι ηγέτες που προωθούνται είναι όπως είναι φυσικό άτομα τελείως διεφθαρμένα και ανήθικα, χωρίς θήκες αναστολές και είναι έτοιμοι να κάνουν τα πάντα για να αποκτήσουν χρήματα, εξουσία και ηδονές, φιλόδοξα και ευκολά εκβιάσιμα, των οποίων πολλές φορές τα έκτροπα (ηθικά και μη) και τις κλοπές χρήματων ή νεποτισμό και διαφθορά, αφού έχουν από πριν είτε μαγνητοσκοπήσει «επίμαχες σκηνές», είτε έχουν έγγραφα των κλοπών που έκαναν και αρπάγης δημοσίου χρήματος ή άλλων εκτροπών τους.

Οι μασόνοι και οι τέκτονες έχουν τον μύθο του Ιμπλίς, του δήθεν «θεού και πνεύματος της φωτιάς», τον οποίο ακολουθούν αυτοί εν αντιθέσει με τον Αδωνάι, τον Θεό των Χριστιανών, ο οποίος είναι για αυτούς κακός, ενώ αυτοί είναι οι απόγονοι του Κάιν, του Τουβάλ Κάιν και του Χιράμ και μάχονται τους πιστούς του Αδωνάι και στο τέλος θα νικήσουν και θα τους καταστρέψουν (και με την χρήση μαγείας και επιστήμης) και θα επικρατήσει παντού παγκόσμια ο «θεός» τους και ο Αδωνάι θα ηττηθεί ολοκληρωτικά.

Αντίστοιχα, στην τηλεοπτική σειρά «Game of Thrones», η Μελισάνδρη, υπηρετεί τον Ρηχό, τον «θεό της φωτιάς», τον οποίο ακολουθεί αυτή και οι οπαδοί της, εν αντιθέσει με τις άλλες θρησκείες και κυρίως αυτή των Επτά Νέων Θεών, τον θεό της πλειοψηφίας των κάτοικων του Γουέστερος, οι οποίοι είναι για την ίδια η ενσάρκωση του «θεού του πάγου», το ν οποίο η ίδια θεωρεί κακό.

Ο «μεσσίας» της, ο Αζόρ Αχάι θα είναι απόγονος του Ρίλχορ και των Τανγκάριεν και η ίδια και οι ομοϊδεάτες της θα μάχονται τους πιστούς των Επτά και των άλλων θρησκειών και στο τέλος θα νικήσουν και θα τους καταστρέψουν (και με την χρήση μαγείας) και θα επικρατήσει παντού παγκόσμια ο «θεός» τους και ο «θεός του πάγου» θα ηττηθεί ολοκληρωτικά.

Και όπως στην ίδια σειριά, ο «μεσσίας» «Αζόρ Αχάι» για την ίδια Στάνις Μπαράθεον εγκατέλειψε την πίστη του στους Επτά για να πάρει τις μαγικές δυνάμεις της με το μέρος του και αργότερα πήρε και χρήματα από την Τράπεζα του Μπράβος για να γίνει βασιλιάς, έτσι και οι μασόνοι αρνούνται την Πίστη τους στον Κύριο Ημών Ιησού Χριστό για να πάρουν χρήματα, εξουσία και μαγεία (https://alophx.blogspot.com/2020/08/blog-post_10.html, https://alophx.blogspot.com/2016/09/v-behaviorurldefaultvmlo_23.html, https://alophx.blogspot.com/2017/09/blog-post.html, https://alophx.blogspot.com/2017/10/blog-post_75.html).

Οι δε κάτοικοι του Γουέστερος αναμένουν τον «Υπεσχημένο Πρίγκιπα» από την πλευρά τους να τους σώσει, απόγονο των Τανγκάριεν από τους εχθρούς τους στην ώρα της μεγάλης ανάγκης, όπως και οι Δυτικοευρωπαίοι αναμένουν αντίστοιχα τον απόγονο του Καρλομάγνου, γνωστό και ως «Μεγάλο Καθολικό Μονάρχη» (https://alophx.blogspot.com/2023/08/blog-post_90.html).

Αλλά και ο Βάνταλ Σάβατζ της DC καταφέρνει να κατακτήσει την γη και να δημιουργήσει μία παγκόσμια κυβέρνηση στην σειρά κινουμένων σχεδίων «Justice League»}.

Σε σχέση με την Ελλάδα, οι Ρότσιλντ φρόντισαν ήδη από την Αρχή του Αγώνα της Εθνεγερσίας του 1.821 μ.Χ., να «καπελώσουν» την επανάσταση, με τα ληστρικά και τοκογλυφικά δήθεν «δάνεια της ανεξαρτησίας», τα οποία πήραν μέσω των πρακτόρων τους Μαυροκορδάτο και Κωλέττη οι Έλληνες (https://alophx.blogspot.com/2017/07/blog-post_93.html), με υποθήκευση των Εθνικών γαιών της χώρας μας.

Οι Βρετανοί (υπό τον έλεγχο των Ρότσιλντ) «κατάφεραν» να κάνουν τους Έλληνες να ηττηθούν υπό την αρχηγία του Βρετανού δήθεν «Φιλέλληνα» Κοχράν στην μάχη του Ανάλατου του 1.827 μ.Χ. (αμέσως μετά τον θάνατο του Καραϊσκάκη και χάνοντας την ικανή ηγεσία του), έτσι ώστε να μην έχουν στρατό να παρωθηθούν περαιτέρω από Πελοπόννησο και Στερεά και να μην χάσει αλλά εδάφη η Οθωμανική Αυτοκρατορία με Έλληνες, τα οποία θα απελευθερωνόταν από τους ελευθέρους αδερφούς τους (για την ήττα στον Ανάλατο, εκτός από τον Κοχράν ήταν υπεύθυνος και ο Σορτς).

{Είναι χαρακτηριστικό ότι με το άκουσμα της μάχης του Ναβαρίνου, ο Δούκας του Ουέλιγκτον, τότε πρωθυπουργός της Μεγάλης Βρετανίας αναφώνησε με τρόμο: «Τώρα θα πρέπει να αποδεχτούμε την εκ νέου ανασύσταση της Βυζαντινής Αυτοκρατορίας», κάτι που δεν θέλαν σε καμία περίπτωση οι Βρετανοί, αλλά μόνο την δημιουργία μικρών κρατιδίων/προτεκτοράτων, ελεγχόμενων πλήρως από τους ίδιους.

Επίσης, η Μεγάλη Βρετανία δεν ήθελε να επεκταθούν τα σύνορα της Ελλάδας μετά το Ναβαρίνο πέρα από την Πελοπόννησο, παρά την καταστροφή του Τουρκοαιγυπτιακούς στόλου, τον ικανό ανταρτοπόλεμο του Κολοκοτρώνη και την αποστολή Γαλλικών στρατευμάτων υπό τον στρατηγό Μαιζόν.

Και μόνο ο ερχομός του Καποδίστρια, ο οποίος εκλέχτηκε ηγέτης της Ελλάδας, ο οποίος μαζί με την Δημήτριο Υψηλάντη αναδιοργάνωσε τον Ελληνικό στρατό και στόλο και ο Υψηλάντης (μαζί με τον Κίτσο Τζαβέλα) κατάφεραν με τις νίκες που σημείωσαν να απελευθερώσουν μεγάλο μέρος της Ελλάδας, οι οποίες μαζί με την ικανοτάτη διπλωματία του Καποδίστρια κατάφεραν να φτάσουν τα σύνορα της Ελλάδας ως τον Σπερχειό.

Οι Αγγλογάλλοι με αποστολή στρατού και στόλου μετά το Ναβαρίνο εκδίωξαν τον Αιγυπτιακό στρατό του Ιμπραήμ από την Ελλάδα, όπως ακριβώς έκαναν και οι τρεις αυτές δυνάμεις για να διώξουν τον Αιγυπτιακό στρατ. και πάλι του Ιμπραήμ από την Οθωμανική Αυτοκρατορία κατά την διάρκεια των Τουρκοαιγυπτιακών πολέμων.

[Οι Αγγλογάλλοι και οι Ρώσοι πολέμησαν δύο φορές τους Άραβες του Ιμπραήμ και του Μοχάμεντ Αλί για να τους διώξουν από την Νότιας Ελλάδα με στρατό και στόλο τα έτη 1.827 μ.Χ.-1.829 μ.Χ. κατά την διάρκεια του Αγώνα της Εθνεγερσίας και κατά την διάρκεια των Τουρκοαιγυπτιακών πολέμων για να προστατεύσουν την Οθωμανική Αυτοκρατορία, όπως ακριβώς για να προστατεύσουν το Ισραήλ στις μέρες μας μπορεί να πολεμήσουν με τα μουσουλμανικά κράτη στην Μέση Ανατολή και σε όλο τον κόσμο].

Η δε πρόσφατη έξοδος του Τουρκικού στόλου των εκατό πλοίων από τον Βόσπορο προς την Μεσόγειο (https://romioitispolis.gr/mazeyetai-to-chiliarmeno-100-toyrkika-polemika-ploia-pernoyn-ton-vosporo/) και οι απειλές του Ερντογάν ότι θα έρθει μία νύχτα με στρατό και στόλο στην Γάζα για να διώξει τους Ισραηλινούς και να ελευθερώσει την Παλαιστίνη, μπορεί να έχει σαν αποτέλεσμα αν επιτεθεί σε Ισραήλ και Δύση, ο στόλος του να βυθιστεί όπως τότε, όπως με τον ίδιο τρόπο μπορεί να γίνει αυτό και στην περίπτωση ενός νέου Ρωσοτουρκικού πολέμου, από τις ίδιες ακριβώς δυνάμεις που βυθίσαν τον Τουρκοαιγυπτιακό στόλο στο Ναβαρίνο (Δύση και Ρωσία)}.

[Η πτώση του «Σουλτάνου Πατισάχ» Ερντογάν μπορεί να γίνει όπως του Αυτοκράτορα «Πατισάχ» Σαντάμ Κορρίνο (με πραξικόπημα, εμφύλιο, επανάσταση και εξέγερση και παραίτηση, κατ’ οίκον περιορισμός, φυλάκιση ή δολοφονία/δηλητηρίαση του), ή σαν τον Πάλπατιν (δολοφονία και ήττα σε εμφύλιο), όπως ακριβώς μπορεί να γίνει και στην βασιλική δυναστεία των Σαούντ στην Σαουδική Αραβία (και κυρίως στο παρακλάδι των Σαλμάν που κυβερνά την χώρα αυτή)].

Η ήττα αυτή έκανε απαραίτητη την βοήθεια των Αγγλογάλλων (και των Ρώσων) για την δημιουργία του πρώτου ανεξάρτητου στην νεότερη ιστορία Ελληνικού κράτους, το οποίο όμως σαν «αντάλλαγμα» έγινε απολυτό προτεκτοράτο των Άγγλων σταδιακά, με αποτέλεσμα να αλλάξει απλά στο τέλος τους Οθωμανούς δυνάστες με τους δυτικούς ομολόγους τους.

Ο Καποδίστριας ως κυβερνήτης του νεότερου Ελληνικού κράτους που δημιουργήθηκε με το τέλος του Αγώνα της Ανεξαρτησίας, προσπάθησε να ξεχρεώσει τα δάνεια, να ανορθώσει την καταραμένη Ελλάδα, ίδρυσε Εθνική Κεντρική Τράπεζα και εθνικό νόμισμα, το οποίο δεν παρέδωσε, όπως ούτε και την Τράπεζα των Ρότσιλντ, ενώ προσπάθησε παράλληλα να μοιράσει τα υποθηκευμένα εθνικά κτήματα στους ακτήμονες προς οργής των τοκογλύφων δανειστών Ρότσιλντ.

Συνέπεια αυτού ήταν να δολοφονηθεί από τους Μαυρομιχαλαιούς, εν γνώσει τους ή μη πράκτορές των Αγγλογάλλων και των Ρότσιλντ και η Ελλάδα έπεσε εκ νέου σε εμφύλιο σπαραγμό, ενώ το απελευθερωμένο Ελληνικό κράτος περιορίστηκε μόνο στα εδάφη της Πελοποννήσου, της Στερεάς Ελλάδας και των Κυκλάδων.

Οι δε νέοι ανόητοι, Έλληνες (πρώην κοτζαμπάσηδες και πλοιοκτήτες, οι οποίοι σχημάτισαν τις οικογένειες πολιτικών της Ελλάδας μετέπειτα-https://alophx.blogspot.com/2017/02/blog-post_0.html) και ξένοι Βαυαροί διεφθαρμένοι ηγέτες που διαδέχτηκαν στην ηγεσία τον Καποδίστρια, επέβαλαν μνημόνια και άρπαξαν την περιουσία των Ελλήνων (https://alophx.blogspot.com/2017/07/blog-post_93.html, https://alophx.blogspot.com/2018/02/blog-post_85.html, https://alophx.blogspot.com/2022/01/blog-post.html, https://alophx.blogspot.com/2016/09/normal-0-false-false-false-el-x-none-x.html, https://alophx.blogspot.com/2016/09/1943-1944-1946-1949.html, https://alophx.blogspot.com/2017/03/blog-post_96.html, https://alophx.blogspot.com/2017/04/1974.html, https://alophx.blogspot.com/2017/09/blog-post_95.html, https://alophx.blogspot.com/2017/09/1974-2016.html, https://alophx.blogspot.com/2017/09/blog-post_51.html, https://alophx.blogspot.com/2017/09/blog-post_26.html, https://alophx.blogspot.com/2017/09/blog-post_23.html, https://alophx.blogspot.com/2017/09/1965.html, https://alophx.blogspot.com/2017/09/blog-post_86.html, https://alophx.blogspot.com/2017/09/1922.html, https://alophx.blogspot.com/2017/09/blog-post_98.html, https://alophx.blogspot.com/2018/02/blog-post.html, https://alophx.blogspot.com/2018/05/blog-post_14.html, https://alophx.blogspot.com/2018/05/blog-post_31.html, https://alophx.blogspot.com/2020/05/blog-post_10.html, https://alophx.blogspot.com/2020/05/blog-post.html, https://alophx.blogspot.com/2020/07/blog-post.html) και πουλήσαν την Εθνική Τράπεζα των Ελλήνων στους Ρότσιλντ (https://www.mikrometoxos.gr/oi-trapezites-rothschild-to-neosystato-elliniko-kratos-kai-i-ethniki-trapeza/).

Για να αποτραπεί η ίδρυση εκ νέου της Ρωμανίας και μία ένωση όλων των Ορθοδόξων λαών των Βαλκάνιων, μαζί με την Ρωσία, σε μία νέα «Κοινοπολιτεία της Ρωμανίας», οι Βρετανοί υποστήριξαν μέχρις ενός σημείου, τις ψευδείς θεωρίες του Γερμανού ψευδοιστορικού Φαλμεράγιερ, για δήθεν καταγωγή των Ελλήνων από τους Σλάβους, αφού στην περίπτωση αυτή, οι ίδιοι δεν θα πρέπει να ζητούν εδάφη που κατά τον ίδιο δεν τους ανήκαν και ως εκ τούτου να μην υπάρχει κίνδυνος για την διάλυση της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας, σύμμαχο τότε των Αυστριακών (των Ανατολικών Γερμανών δηλαδή) και των Άγγλων (https://alophx.blogspot.com/2018/02/y.html).

Επίσης, προώθησαν την ιδέα των Εθνικών κρατών και του Εθνικισμού στους Βαλκανικούς λαούς, έτσι ώστε να διώκουν τους Φαναριώτες, οι οποίοι πρέσβευαν την επαναφορά μίας «νέας Ρωμανίας» από τους Ορθοδόξους λαούς, όπως έλεγαν ο Ρήγας και οι Φιλικοί, αλλά αντίθετα οι Ορθόδοξοι λαοί, λόγω των εθνικισμών να βρίσκονται σε μόνιμη σύγκρουση μεταξύ τους (https://alophx.blogspot.com/2018/04/blog-post_15.html, https://alophx.blogspot.com/2020/01/blog-post_22.html).

Άλλοι, ακόμα πιο «προωθημένοι» στην εθνική προδοσία, πρέσβευαν την ιδέα του Ελληνο Τουρκισμού και την εκ νέου υπαγωγή του Ελληνικού κράτους στην Οθωμανική Αυτοκρατορία (https://alophx.blogspot.com/2018/02/blog-post_1.html), όπως πολλοί Έλληνες πολιτικοί και κυβερνώντες θέλουν να γίνει με την Ελλάδα στις μέρες μας από την Τουρκία.

Στον Κριμαϊκό Πόλεμο, προκειμένου να μην υπάρξει ένωση Ορθόδοξων λαών και νίκη των Ρώσων, οι Αγγλογάλλοι επενέβησαν και κατέλαβαν την Αθήνα και τον Πειραιά για ένα διάστημα, ενώ όταν οι Έλληνες πολιτικοί στράφηκαν οριστικά προς την Δύση και κατά των Ρώσων, οι Ρώσοι τους εγκατέλειψαν και στράφηκαν από τον «Ορθοδοξισμό» (https://alophx.blogspot.com/2020/09/blog-post.html), με τον «Πανσλαβισμό» (https://alophx.blogspot.com/2017/11/blog-post_66.html) προς την Βουλγαρία αρχικά και την Σερβία μετέπειτα.

[Όπως ακριβώς στις μέρες μας, όταν ο Κουλής στράφηκε κατά των Ρωσικών συμφερόντων στην Ουκρανία και αλλού, αυτοί στράφηκαν προς τους Τούρκους, όπως και όταν ο Βενιζέλος έστειλε στρατό κατά των μπολσεβίκων, αυτοί συμμάχησαν με τον Κεμάλ.

Αντίστοιχα τώρα που ο Κουλής συμμάχησε πλήρως με το Ισραήλ και θέλει να στείλει στρατό και στόλο να το βοήσει στον πόλεμο με την Χαμάς, θα καταφέρει να στρέψει και τους Άραβες και γενικότερα όλους τους μουσουλμάνους εναντίον της Χώρας μας, η οποία από την εποχή του Ανδρέα Παπανδρέου, είχε αγαστές έως συμμαχικές σχέσεις μαζί τους.

Με άμεσο αποτέλεσμα, εκτός από το να χάσουμε την υποστήριξη αυτών σε διεθνείς οργανισμούς και αυτοί να στραφούν πλήρως προς την ισλαμική Τουρκιά και το ψευδοκράτος, να κινδυνεύουμε να χάσουμε και την παροχή καυσίμων με πίστωση από το Ιράν, όπως και να έχουμε και τρομοκρατικές επιθέσεις και εξεγέρσεις ισλαμιστών και στην Ελλάδα (https://alophx.blogspot.com/2017/03/blog-post.html, https://alophx.blogspot.com/2017/06/blog-post_29.html, https://alophx.blogspot.com/2017/09/blog-post_45.html, https://alophx.blogspot.com/2017/09/blog-post_77.html, https://alophx.blogspot.com/2018/03/blog-post_21.html, https://alophx.blogspot.com/2018/05/blog-post_75.html, https://alophx.blogspot.com/2019/02/blog-post.html, https://alophx.blogspot.com/2019/10/blog-post_76.html, https://alophx.blogspot.com/2019/11/1821.html, https://alophx.blogspot.com/2019/12/o.html, https://alophx.blogspot.com/2022/09/1821-2014.html, https://alophx.blogspot.com/2022/11/blog-post.html, https://www.google.gr/search?q=%CE%B3%CF%81%CE%B1%CF%86%CE%B5%CE%B9+%CE%BF+%CE%91%CE%9B%CE%A9%CE%A0%CE%97%CE%9E+%CE%93%CE%B1%CE%BB%CE%B1%CF%84%CE%B5%CF%82&sca_esv=577627317&hl=en&source=hp&ei=3Yk-ZafALo2Axc8PirSOqAU&iflsig=AO6bgOgAAAAAZT6X7RGEih3sYEZG8aeAvix7ISRRbbQu&ved=0ahUKEwjnorCZ2JuCAxUNQPEDHQqaA1UQ4dUDCAo&uact=5&oq=%CE%B3%CF%81%CE%B1%CF%86%CE%B5%CE%B9+%CE%BF+%CE%91%CE%9B%CE%A9%CE%A0%CE%97%CE%9E+%CE%93%CE%B1%CE%BB%CE%B1%CF%84%CE%B5%CF%82&gs_lp=Egdnd3Mtd2l6IivOs8-BzrHPhs61zrkgzr8gzpHOm86pzqDOl86eIM6TzrHOu86xz4TOtc-CMgUQIRigAUjqTFAAWJZLcAN4AJABAJgB3gGgAfMcqgEGMC4yNS4xuAEDyAEA-AEBqAIAwgIFEC4YgATCAgUQABiABMICCxAuGIAEGMcBGNEDwgIHEAAYExiABMICCRAAGBMYgAQYCsICBxAuGBMYgATCAgsQABgeGPEEGBMYCsICBhAAGBYYHsICCBAAGBYYHhgPwgIIECEYFhgeGB3CAgcQIRigARgK&sclient=gws-wiz).

Με αφορμή δε τον πόλεμο Χαμάς και Ισραήλ, μπορεί να προκληθεί πόλεμος Ελλάδας και Τουρκίας, όπως και εξέγερση των ισλαμιστών λάθυρο με αφορμή την συμμαχία της Ελλάδας και της πάντα Ελληνικής Κύπρου με το Ισραήλ, με την Ελλάδα να φαίνεται έτοιμη να λάβει μέρος στον πόλεμο αυτό στο πλευρό του Ισραήλ.

Οι Ισραηλινοί θα μπορούσαν με προβοκάτσια να δημιουργήσουν δεύτερο μέτωπο αντιπερισπασμού και την πρόκληση ενός Ελληνοτουρκικού πολέμου σε Ελλάδα και Κύπρο (ως τρίτο μέτωπο), αλλά και να δολοφονήσουν από κοινού με τις ΗΠΑ ή και να ρίξουν με πραξικόπημα τον Ερντογάν από την εξουσία για να αναλάβουν οι φιλικοί προς αυτούς κεμαλικοί την εξουσία για μία επίθεση στο Ιράν από αυτούς και μέσω Τουρκίας και την παύση της υποστήριξης της Τουρκίας στο Ιράν (https://alophx.blogspot.com/2017/07/1981.html

https://alophx.blogspot.com/2017/04/16-2017.html, https://alophx.blogspot.com/2016/10/blog-post_12.html, https://alophx.blogspot.com/2017/07/blog-post_69.html, https://alophx.blogspot.com/2017/09/blog-post_32.html, https://alophx.blogspot.com/2017/09/blog-post_0.html, https://alophx.blogspot.com/2017/09/blog-post_17.html, https://alophx.blogspot.com/2018/03/blog-post.html, https://alophx.blogspot.com/2017/12/blog-post_1.html, https://alophx.blogspot.com/2018/05/blog-post_81.html, https://alophx.blogspot.com/2018/10/blog-post_26.html, https://alophx.blogspot.com/2019/03/blog-post_53.html, https://alophx.blogspot.com/2019/05/20-21.html, https://alophx.blogspot.com/2019/08/blog-post_17.html, https://alophx.blogspot.com/2020/02/blog-post.html, https://alophx.blogspot.com/2020/06/blog-post.html, https://alophx.blogspot.com/2020/07/blog-post_11.html, https://alophx.blogspot.com/2020/08/blog-post_8.html, https://alophx.blogspot.com/2020/08/blog-post.html, https://alophx.blogspot.com/2020/03/blog-post.html, https://alophx.blogspot.com/2020/10/2020-1940-1973.html, https://alophx.blogspot.com/2021/04/blog-post.html, https://alophx.blogspot.com/2021/06/blog-post_30.html, https://alophx.blogspot.com/2021/10/blog-post.html, https://alophx.blogspot.com/2022/01/blog-post_1.html, https://alophx.blogspot.com/2023/05/blog-post_40.html).

Σχεδιάζει την κατασκευή μίας διώρυγα που διέρχεται από το κέντρο του Ιράν η κυβέρνηση του για την μεταφορά πλοίων και εμπορευμάτων από τον Καύκασο Περσικό Κόλπο, όπως και η κυβέρνηση του Ισραήλ σχεδιάζει αντίστοιχα μία διώρυγα από τα σύνορα του Ισραήλ και της Γάζας, ως παράκαμψη διώρυγας Σουέζ, κάτι που για κάποιους είναι και ένας λόγος που οι Ισραηλινοί θέλουν να διώξουν τους Παλαιστίνιους από την Γάζα και όχι μόνο για την γη και το φυσικό αέριο της περιοχής αυτής.

Το Ισραήλ σχεδίαζε πριν την εισβολή της Χαμάς εκτός από τους αγωγούς φυσικού αεριού που θα περνούσαν μέσω της Τουρκίας και έναν αγωγό που θα ξεκίναγε από το Ομάν και θα διέσχιζε την Σαουδική Αραβία, την Ιορδανία και το Ισραήλ και θα έφτανε ως την Μεσόγειος, μαζί με εμπορεύματα, όλα όμως αυτά ακυρωθήκαν μετά τον πόλεμο της Χαμάς με το Ισραήλ (https://alophx.blogspot.com/2017/12/blog-post_88.html, https://alophx.blogspot.com/2017/12/blog-post_14.html).

Αν δε οι Ισραηλινοί υποστούν από έναν ενωμένο Αραβικό και μουσουλμανικό κόσμο μία ήττα ανάλογη του Χαττίν (υπό έναν Νετανιάχου σαν τον Γκι Ντε Λουζινιάν), τότε όπως και με την Γ΄ Σταυροφορία, όπως η Δυτικοί έσπευσαν να σώσουν το Βασίλειο της Ιερουσαλήμ, το ίδιο θα κάνουν και η Δύση (οι Αμερικανοί, ΕΕ, ΝΑΤΟ) για το Ισραήλ, με αβέβαιο αποτέλεσμα, ειδικά αν εμπλακούν οι Ρώσοι και οι Κινέζοι και ξεκινήσει ένας Τριτος Παγκόσμιος Πόλεμος (https://alophx.blogspot.com/2017/09/blog-post_12.html, https://alophx.blogspot.com/2017/09/blog-post_14.html, https://alophx.blogspot.com/2017/09/blog-post_34.html, https://alophx.blogspot.com/2022/10/blog-post_27.html, https://alophx.blogspot.com/2022/03/blog-post.html, https://alophx.blogspot.com/2022/05/blog-post.html, )].

Το 1.897 μ.Χ., με τον ατυχή πόλεμο, η Ελλάδα δείχθηκε, λόγω και της χρεοκοπίας και τα δάνεια για την κατασκευή της Γέφυρας Ρίου-Αντίρριου το 1.893 μ.Χ. διεθνή οικονομικό έλεγχο στα οικονομικά και τα έσοδα της από Διεθνή Επιτροπή, τόσο των Γερμανών, όσο και των Ρότσιλντ (https://alophx.blogspot.com/2016/09/normal-0-false-false-false-el-x-none-x_66.html).

[Τα δάνεια αυτά, όπως και της επανάστασης της Εθνεγερσίας, ξεχρεωθήκαν στις μέρες μας, ενώ από τότε η Ελλάδα πήρα ακόμα πιο πολλά άκρως τοκογλυφικά δάνεια και τώρα έχει φτάσει να χρωστάει σχεδόν 600 δις σε εξωτερικό χρέος].

Στον Α΄ Παγκόσμιο Πόλεμο, με τον Εθνικό Διχασμό, ο οποίος δημιουργήθηκε από τους αντιμαχόμενους Γερμανούς και Αγγλογάλλους στην χώρα μας, η Ελλάδα μπήκε στον πόλεμο και από τις εισβολές και κατοχή Ελληνικού εδάφους από τις δύο παραπάνω δυνάμεις (https://alophx.blogspot.com/2017/01/1914-1917.html, https://alophx.blogspot.com/2017/09/blog-post_58.html).

Μεταπολεμικά, οι Βρετανοί και οι τραπεζίτες αυτών, οι Ρότσιλντ, προσπάθησαν να καταστέλλουν τον Αγώνα της Κυπριακής Ανεξαρτησίας από την ηρωική ΕΟΚΑ για να κρατήσουν τις βάσεις τους στην πάντα Ελληνική Κύπρο μας, ενώ με σχέδια τύπου «Ανάν», να μετατρέψουν το Ελληνικό αυτό νησί σε προτεκτοράτο των ΗΠΑ, των Βρετανών, της Γερμανικής ΕΕ και της Τουρκίας.

Οι Βρετανοί ήταν επίσης και αυτοί που παρακίνησαν τους Τουρκοκυπρίους να ξεσηκωθούν κατά των υπερπλειοψηφούντων Ελλήνων της πάντα Ελληνικής Κύπρου μας (όπως και το κράτος του Τουρκίας), για να βρουν νέους συμμάχους κατά των Ελλήνων και να κάνουν τους Τουρκοκυπρίους να βοηθήσουν τους Έλληνες στον Αγώνα για ανεξαρτησία.

Και αυτό το πέτυχαν, είτε ξεκινώντας μάχες μεταξύ των δύο αυτών ομάδων για να διχαστούν, είτε κάνοντας τους Τουρκοκυπρίους να προβάλουν εξωπραγματικές απαιτήσεις για τον τρόπο συμμέτοχης τους στο νέο κράτος με το δικαίωμα βέτο σε όλα, έτσι ώστε αυτό να γίνει δυσλειτουργικό και να μπορούν να το μεταχειρίζονται οι Βρετανοί και οι Αμερικανοί όπως αυτοί θέλουν και να κρατήσουν και τις βάσεις τους.

Οι δύο αυτές δυνάμεις έπαιξαν (υπό την καθοδήγηση και του τότε ΥΠΕΞ των ΗΠΑ και μεγάλου ανθέλληνα Χένρι Κίσινγκερ, Γερμανοεβραικής καταγωγής) μεγάλο ρολό στην τουρκική εισβολή στην Κύπρο το 1.974 μ.Χ., καθοδηγώντας τους Τούρκους και επιτυγχάνοντας την διαίρεση του πάντα Ελληνικού νησιού για να κρατήσουν τις βάσεις (ενώ προσπάθησαν ανεπιτυχώς να εξοντώσουν και τον Προέδρο της Κύπρου Αρχιεπίσκοπο Μακάριο τον Γ΄΄), σε μία επιτυχή εφαρμογή από μέρους τους της γνώστης Ρωμαϊκής ρήσης: «Διαιρεί και Βασίλευε».

{Άλλωστε ο Κίσινγκερ είναι γνωστός ποσό «αγαπάει» την πατρίδα μας, όπως και πολλές φράσεις που έχει πει, με την πιο διάσημη από αυτές σε σχέση με την Ελλάδα να λέει: «Ο Ελληνικός λαός είναι δυσκολοκυβέρνητος και για αυτό πρέπει να τον πλήξουμε βαθιά στις πολιτισμικές του ρίζες.

Τότε ίσως συνετισθεί. Εννοώ δηλαδή να πλήξουμε την γλώσσα, την θρησκεία, τα πνευματικά και ιστορικά του αποθέματα, ώστε να εξουδετερώσουμε κάθε δυνατότητά του να αναπτυχθεί, να διακριθεί, να επικρατήσει, για να μην μας ενοχλεί στα Βαλκάνια, να μην μας παρενοχλεί στην Ανατολική Μεσόγειο, στην Μέση Ανατολή, κ.τ.λ.».

Ο πρόσφατα αποθανών Γερμανοεβραϊκής καταγωγής πρώην Υπουργός των ΗΠΑ Henry Kissinger για τα επιτεύγματά του στην διπλωματία, ο άνθρωπος που τιμήθηκε με το βραβείο Νόμπελ ειρήνης το 1.973 μ.Χ., έμεινε επίσης στην ιστορία ως ο Υπουργός που δέχθηκε την πιο έντονη κριτική και κατηγορίες για εγκλήματα πολέμου.

Ο Nixon διεξήγαγε την προεκλογική του εκστρατεία του με μια υπόσχεση να τερματίσει τον πόλεμο των ΗΠΑ στο Βιετνάμ και ο Kissinger, ως σύμβουλός του για την εθνική ασφάλεια, κατέστρωσε ένα σχέδιο για τον τερματισμό της σύγκρουσης.

Πρότεινε να αποσυρθεί το Βόρειο Βιετνάμ από τον Νότο και η υποστηριζόμενη από τις ΗΠΑ κυβέρνηση του Νοτίου Βιετνάμ να σχηματίσει συνασπισμό με το κομμουνιστικό Εθνικό Απελευθερωτικό Μέτωπο.

Ο δε Kissinger, ο οποίος υποστήριζε τότε την «realpolitik» προοπτική των εθνικών συμφερόντων, υποστήριξε αργότερα την απόφαση του Nixon να πραγματοποιήσει μια 14μηνη εκστρατεία βομβαρδισμού στην Καμπότζη, που ξεκίνησε το 1969 μ.Χ.

Η Καμπότζη χρησιμοποιήθηκε από τα στρατεύματα του Βορείου Βιετνάμ για βάσεις και αποθήκες προμηθειών. Η εκστρατεία βομβαρδισμού κρατήθηκε μυστική και αποκαλύφθηκε από έναν πληροφοριοδότη. Οι επιδρομές άφησαν πίσω τους περίπου 700.000 νεκρούς και σχεδόν 2 εκατομμύρια εκτοπισμένους. Έφεραν επίσης στην εξουσία έναν φιλοαμερικανικό στρατηγό, τον Lon Nol το 1.970 μ.Χ.

Υποστήριξε επίσης την στρατιωτική ανατροπή της εκλεγμένης κυβέρνησης της Isabel Perón. Ο Kissinger επίσης κατηγορηθεί ότι ήταν ο άνθρωπος πίσω από αυτό που ονομάστηκε Επιχείρηση Κόνδωρ. Πρόκειται για μια προσπάθεια της Χιλιανής χούντας και άλλων δεξιών δικτατοριών στην Νότια Αμερική που υποστηρίζονταν από την Ουάσιγκτον να φιμώσουν με την βία κάθε διαφωνία.


Διαδραμάτισε καίριο ρόλο στην στρατιωτική ανατροπή της κυβέρνησης της Χιλής με μία τριετή προσπάθεια υπονόμευσης του Σοσιαλιστή Προέδρου Salvador Allende. Καθοδηγούμενοι από τους φόβους για ένα «καλά λειτουργικό σοσιαλιστικό πείραμα» που θα επικρατήσει στην περιοχή, ο Kissinger και ο Nixon εξουσιοδοτούν την CIA να υπονομεύσει την χώρα, φέρνοντας την Χιλή σε κρίση. Στην συνέχεια, ο στρατηγός Augusto Pinochet κατέλαβε την εξουσία και σκότωσε χιλιάδες ανθρώπους κατά την διάρκεια της 20χρονης βασιλείας του τρόμου.

Στο Πακιστάν, το 1.970 μ.Χ. και το 1.971 μ.Χ., ο Nixon και ο Kissinger υποστήριξαν τον Πρόεδρο Yahya Khan στην γενοκτονική καταστολή των εθνικιστών της Βεγγάλης, με πολλές χιλιάδες θανάτους.

Το 1.975 μ.Χ., όταν ο Πρόεδρος Suharto της Ινδονησίας σχεδίαζε μια εισβολή στο Ανατολικό Τιμόρ, το οποίο κατευθυνόταν προς την ανεξαρτησία αφού ήταν πορτογαλική αποικία, ο πρόεδρος Ford και ο τότε Υπουργός Εξωτερικών του Kissinger συναντήθηκαν με τον Suharto. Ο Ford φέρεται να είπε, «Θα καταλάβουμε και δεν θα σας πιέσουμε για το θέμα», ενώ ο Kissinger πρόσθεσε, «είναι σημαντικό ό,τι κι αν κάνετε να πετύχει γρήγορα».

Το αποτέλεσμα ήταν μια εισβολή στο Ανατολικό Τιμόρ που προκάλεσε περίπου 200.000 θανάτους. Η διπλωματία του Kissinger έχει επίσης κατηγορηθεί ότι ενέκρινε την εμπλοκή της CIA στην Αγκόλα και πυροδότησε έναν πόλεμο εκεί, και ότι παρέτεινε το απαρτχάιντ στην Νότια Αφρική (https://www.bankingnews.gr/diethni/articles/708614/i-klironomia-tou-kissinger-o-apistefta-eystoxos-xrismos-gia-to-mellon-tou-kosmou-pou-den-apokalypse-pote)}.

Μετέπειτα, με την παροχή δανείων από την τράπεζα των Ρότσιλντ Goldman Sachs, μέσω διεφθαρμένων Ελλήνων πολίτικων που ήθελαν με τα χρήματα αυτά να εξαγοράσουν τους Έλληνες ψηφοφόρους για να καταλάβουν την εξουσία, η χώρα μας εισήλθε τελικά στα παντελώς παράνομα και αντεθνικά μνημόνια το 2010 μ.Χ. με τον Γεώργιο Παπανδρέου τον Νεότερο, κάτι που ακολουθήσαν και όλες οι κυβερνήσεις που τον διαδέχτηκαν.

Με συνέπεια, η χώρα μας να γίνει προτεκτοράτο της Τρόικας, δηλαδή των ΗΠΑ, της Γερμανικής ΕΕ και του ΔΝΤ των Ρότσιλντ (https://alophx.blogspot.com/2018/05/blog-post_79.html), υποθηκεύοντας όλη την εθνική περιουσία, τα έσοδα του κράτους και την γη, όπως και τις κατοικίες των Ελλήνων στις τράπεζες των δανειστών για σχεδόν 60 έτη.

{Τα ίδια ακριβώς έπαθαν και πολλά αλλά κράτη της ΕΕ από τους Γερμανούς και υποτάχτηκαν μέσω μνημονίων σε αυτούς, ιδιαίτερα οι χώρες του Ευρωπαϊκού Νότου, τις οποίες οι πάντα ρατσιστές Γερμανοί ονόμαζαν από τα αρχικά τους «PIIGS» (Portugal, Italy, Ireland, Greece, Spain), δηλαδή γουρούνια και δήθεν «τεμπέληδες» και «κλέφτες»}.

[Παράλληλα, με την παράνομη εισδοχή ισλαμιστών λαθρομεταναστών και εποίκων από τις πετρομοναρχίες του Κόλπου (https://alophx.blogspot.com/2017/09/isis.html) και τους δουλέμπορους των ΜΚΟ του Σόρος (https://www.pentapostagma.gr/arheio/3338133_ereyna-sok-i-epirroi-toy-diktyoy-rotsilnt-soros-sta-balkania-kai-tin-ellada), υλοποιείται στις μέρες μας το σχέδιο «Καλλέργη» (https://alophx.blogspot.com/2018/02/blog-post_73.html) και του Όττο Αμψβούργου (https://alophx.blogspot.com/2023/04/blog-post_13.html), τόσο στην Ελλάδα, όσο και σε αλλά κράτη της ΕΕ.

[Ο Όττο Αψβούργους στην ουσία προτείνει μία πολυεθνική και «πολυπολιτισμική» ΕΕ υπό Γερμανική διοίκηση, όπως ακριβώς ήταν το μοντέλο της Αυστροουγγρικής Αυτοκρατορίας των Αψβούργων λίγο πριν τον Α΄ Παγκόσμιο Πόλεμο και την οριστική της διάλυση, δηλαδή μία πολυεθνική και πολυπολιτισμική Αυτοκρατορία υπό την διοίκηση της Γερμανικής δυναστείας των Αψβούργων και των Αυστριακών/Ανατολικογερμανικών ελίτ σε συμμαχία με το Β΄ Ράιχ (https://alophx.blogspot.com/2023/04/blog-post_13.html)]. 

Με στόχο την δημιουργία πολυεθνικών κρατών, σε μία ΄πολυεθνική ένωση-κράτος, όπως οι ΗΠΑ στην ΕΕ, με αντίστοιχο πολιτισμό/κουλτούρα, πολιτικές απόψεις, κοινωνικοπολιτικό σύστημα και ιδεολογία όπως οι ΗΠΑ (https://alophx.blogspot.com/2016/09/ttip_29.html, https://alophx.blogspot.com/2017/11/blog-post_22.html)].

Μία δε εξέγερση των λαθρομεταναστών αυτών στην Ελλάδα, θα εξοντώσει πολλούς Έλληνες και δεν θα υπάρχουν πια ιδιοκτήτες να ζητήσουν ποτέ πίσω τις περιουσίες και τα σπίτια των Ελλήνων (όπως ήδη κάνουν με τα λεγόμενα «κόκκινα δάνεια») που θα αρπάξουν στην περίπτωση αυτή οι ξένοι τοκογλύφοι και «δανειστές», όπως και τον πλούσιο ορυκτό πλούτο της Ελλάδας και τα πετρέλαια του Αιγαίου και του Ιονίου.

Στον θρησκευτικό τομέα, παρωθούν την προτεσταντικοποίηση της Ορθοδοξίας και την μετατροπή τη σε ένα συγκριτιστική, οικουμενιστικού πανθρησκεία αμάλγαμα θρησκείας, μέσω της προώθησης του οικουμενισμού και της πανθρησκείας από τους Ρότσιλντ (για κτίσιμο μίας πολυεθνικής Αυτοκρατορίας στην ΕΕ και την Δύση αρχικά και μετά παγκόσμια), του πάπα της Ρώμης (που φιλοδοξεί να γίνει θρησκευτικός πλανητάρχης χάρις στον οικουμενισμό και στην πανθρησκεία) και την Γερμανοκρατούμενη ΕΕ (που θέλει να κτίσει ένα νέο πολυεθνικό Δ΄ Ράιχ υπό τον πλήρη έλεγχο της, από πολίτες αχταρμά, χωρίς κανένα εθνικο, εθνολογικό, ιδεολογικά και θρησκευτικό διαχωρισμό μεταξύ τους)-(https://alophx.blogspot.com/2017/09/2016.html, https://alophx.blogspot.com/2017/09/blog-post_97.html, https://alophx.blogspot.com/2018/02/blog-post_16.html, https://alophx.blogspot.com/2018/04/blog-post_2.html, https://alophx.blogspot.com/2018/08/blog-post_11.html, https://alophx.blogspot.com/2019/09/blog-post_22.html, https://alophx.blogspot.com/2022/08/blog-post.html, https://alophx.blogspot.com/2022/08/blog-post_16.html, https://alophx.blogspot.com/2017/05/blog-post_14.html).

Για την επίτευξη του στόχου αυτού, οι δυτικοί και οι Ρότσιλντ μέσω διεφθαρμένων πολιτικών, καταστρέφουν την παιδεία και προωθούν ψεύτικες ιστορίες και ιδεολογίες, ενώ παράλληλα πολεμούν τα ήθη, τα έθιμα, τις παραδόσεις, τον πολιτισμό και την Ορθόδοξη Πίστη των Ελλήνων, όχι μόνο στην Παιδεία (https://alophx.blogspot.com/2016/09/ttip_29.html), αλλά και μέσω  όλων των ΜΜΕ και προπαγάνδας,

Τους ίδιους πολιτικούς που προδώσαν και ξεπούλησαν με τα παράνομα και αντεθνικά μνημόνια τον πλούτο της Ελλάδας στους ξένους, που πουλήσαν την πάντα Ελληνική Μακεδονία μας και την ιστορία και το ;oνομα της με την εξίσου παράνομη και αντεθνική δήθεν «Σιφώνια των Πρεσπών», αυτών που θέλουν με νέα «Σχέδια Ανάν να ξεπουλήσου» την πάντα Ελληνική Κύπρο μας και τώρα θέλουν με τις λεγόμενες «Πρέσπες του Αιγαίου» να ξεπουλήσουν το Αιγαίο στους Τούρκους, όπως έχουν ήδη κάνει με την πάντα Ελληνική Βόρειο Ήπειρο μας και τους Έλληνες των Σκοπίων (https://alophx.blogspot.com/2017/11/blog-post_84.html, https://alophx.blogspot.com/2018/11/blog-post_12.html, https://alophx.blogspot.com/2018/12/1917-2017.html

https://alophx.blogspot.com/2018/10/blog-post_39.html, https://alophx.blogspot.com/2017/11/blog-post_71.html, https://alophx.blogspot.com/2018/02/blog-post_21.html, https://alophx.blogspot.com/2017/12/blog-post.html, https://alophx.blogspot.com/2018/06/blog-post_26.html, https://alophx.blogspot.com/2021/03/blog-post_22.html, https://alophx.blogspot.com/2021/05/blog-post.html, https://alophx.blogspot.com/2021/07/blog-post.html, https://alophx.blogspot.com/2021/08/blog-post_10.html, https://alophx.blogspot.com/2021/08/blog-post.html, https://alophx.blogspot.com/2021/09/blog-post.html, https://alophx.blogspot.com/2022/08/1920-2022.html, https://alophx.blogspot.com/2022/09/blog-post.html, https://alophx.blogspot.com/2022/11/1821.html, https://alophx.blogspot.com/2023/02/blog-post.html, https://alophx.blogspot.com/2023/03/blog-post_24.html, https://alophx.blogspot.com/2023/03/blog-post_28.html, https://alophx.blogspot.com/2023/05/blog-post_20.html, https://alophx.blogspot.com/2023/05/blog-post_40.html, https://alophx.blogspot.com/2023/05/blog-post_6.html, https://alophx.blogspot.com/2023/05/blog-post.html, https://alophx.blogspot.com/2023/06/1932.html, https://alophx.blogspot.com/2023/06/blog-post_20.html, https://alophx.blogspot.com/2023/06/blog-post_5.html, https://alophx.blogspot.com/2023/09/blog-post.html).

Οι Ρότσιλντ αφού πρώτα ενώσουν με την ΕΕ την Ευρώπη (αλλά και το ΝΑΤΟ, τον ΟΗΕ και άλλους παγκόσμιους οργανισμούς που ελέγχουν οι παγκόσμιές δυτικές ελίτ, π.χ. το ΔΝΤ, η Παγκόσμιά Τράπεζα και ο Οργανισμός Παγκοσμίου Εμπορίου, η BIIS, ο WEF, η Λέσχη Μπίλντενμπεργκ, η Τρομερής Επετράπη, η μασονία, οι G10 κ.λ.π.-….) και την Βορειά Ευρώπη με την NAFTA, θέλουν μέσω της TIIP να ενώσουν την Ευρώπη και την Βόρεια Αμερική και στην συνέχεια με την Διειρηνική ένωση ΗΠΑ Ιαπωνίας, την Βορειά Αμερική με την Ασιαστικη αυτή χώρα και στο τέλος ενώνοντας τα τρία αυτά μέρη, να έχουν μία μεγάλη ένωση των δυτικών κρατών και των συμμάχων τους.

Στην συνέχεια με την ένωση και άλλων ενώσεων της γης (https://www.triklopodia.gr/%CF%84%CE%BF-%CF%83%CF%87%CE%AD%CE%B4%CE%B9%CE%BF-%CF%81%CE%BF%CE%BA%CF%86%CE%AD%CE%BB%CE%B5%CF%81-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B7-%CE%BD%CE%AD%CE%B1-%CF%80%CE%B1%CE%B3%CE%BA%CF%8C%CF%83%CE%BC%CE%B9/), να δημιουργήσουν μία παγκόσμια κυβέρνηση, στην θέση της παγκόσμιας διακυβέρνησης των G20, η οποία κατά τον Προέδρο της ΕΕ Χέρμαν Βαν Ρομπάι ιδρύθηκε με την ίδρυση του οργανισμού αυτού το 2009 μ.Χ.-(https://alophx.blogspot.com/2017/09/blog-post_72.html).

[Είναι ενδιαφέρον, ότι η αρχική έδρα της Οικονομικής Αυτοκρατορίας των Ροτσλιντ ήταν η Φρανκφούρτη (και το γκέτο της), στην οποία στις μέρες μας βρίσκεται η Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα, η οποία παράγει το χρήμα της ΕΕ, ελέγχοντας την (η Γερμανία δηλαδή, της οποίας πόλη είναι η Φρανκφούρτη).

Εκεί επέλεξαν να εγκαταστήσουν και την έδρα τους κομμουνιστές, πρώην σύμμαχοι της ΕΣΣΔ, οι οποίοι ίδρυσαν την λεγομένη «Σχολή της Φρανκφούρτης», με στόχο την διάβρωση, την διαφθορά και καταστροφή εκ των έσω την Δύση, έτσι ώστε αυτή να πέσει ευκολά στα χεριά του κομμουνισμού (https://www.triklopodia.gr/%CF%83%CF%87%CE%BF%CE%BB%CE%AE-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CF%86%CF%81%CE%B1%CE%BD%CE%BA%CF%86%CE%BF%CF%8D%CF%81%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CF%81%CF%8C%CF%84%CF%83%CE%B9%CE%BB%CE%BD%CF%84-%CF%84/)].

Επίσης, οι Ρότσιλντ και οι Ροκφέλερ, εκτός από τις ΗΠΑ, οι οποίες ελέγχουν σχεδόν πλήρως τον ΟΗΕ, έχουν και τον έλεγχο και της έδρας του στην Νέα Υόρκη, η οποία βρίσκεται σε οικόπεδο ιδιοκτησίας τους, το οποίο παραχώρησαν οι ίδιοι για τον σκοπό αυτό.


Ο ΟΗΕ, δεν έχει αναγνωρίσει μέχρι τώρα την Ιερουσαλήμ ούτε σαν πρωτεύουσα του Ισραήλ, ούτε και των Παλαιστίνιων, όσο και αν αυτοί προσπαθούν, ενώ αναγνωρίζει ότι η πόλη αυτή πρέπει να είναι διεθνοποιημένη από το ψήφισμα του 1.948 μ.Χ. και με όλα τα ψηφίσματα που πέρασαν από τότε υποστηρίζει την δημιουργία δύο κρατών, ενός Ισραηλίτικου και ενός Παλαιστινιακού.

Υποστηρίζεται ακόμα και η αποστολή διεθνούς στρατού, κυανοκράνων του ΟΗΕ ή και Αμερικάνων/δυτικών και των Ρώσων και των Κινέζων για την επιβολή της τάξης στην περιοχή αυτή (https://alophx.blogspot.com/2023/10/blog-post_17.html), ειδικά (με αφορμή) αν πιο πριν ενσκήψει ένας Γ΄ Παγκόσμιος Πόλεμος στην περιοχή της Παλαιστίνης και της Μέσης Ανατολής (https://alophx.blogspot.com/2023/10/blog-post_13.html). 

Οι Ρότσιλντ και οι ελίτ της Δύσης θέλουν τον πλήρη έλεγχο από τους ίδιους των ορυκτών πόρων της γης, όπως και των φαρμάκων, των επιστήμων, των αγωγών, των εμπορικών κόμβων, των λιμανιών, των αεροδρομίων, των στρατιωτικών βάσεων, των οδικών αρτηριών, των υδάτων και της γης και των τράπεζων (https://alophx.blogspot.com/2017/09/blog-post_4.html, https://alophx.blogspot.com/2018/03/blog-post_15.html, https://alophx.blogspot.com/2017/12/blog-post_20.html, https://alophx.blogspot.com/2017/12/blog-post_52.html, https://alophx.blogspot.com/2018/05/1973.html, https://alophx.blogspot.com/2018/05/blog-post_66.html, https://alophx.blogspot.com/2018/05/blog-post_67.html, https://alophx.blogspot.com/2018/05/blog-post_23.html, https://alophx.blogspot.com/2018/05/blog-post_68.html, https://alophx.blogspot.com/2018/05/blog-post_88.html, https://alophx.blogspot.com/2018/05/blog-post_69.html, https://alophx.blogspot.com/2019/11/blog-post_3.html), όλα υπό τον έλεγχο μεγάλων ιδιωτικών εταιριών και τραστ που θα ελέγχουν απόλυτα οι ίδιοι.

Για τον λόγο αυτό έδωσαν τοκογλυφικά δάνεια σε πολλά φτωχά κράτη της γης, ιδιαίτερα καταστραμμένα και λεηλατημένα μετά την Αποικιοκρατία (π.χ. σε Αφρική, Λατινική Αμερική και Ασία), ενώ πλήρωσαν και διεφθαρμένους πολιτικούς και δικτάτορες για να πουλήσουν την περιουσία τους στις ΗΠΑ και στο ΔΝΤ για δάνεια (https://alophx.blogspot.com/2018/05/blog-post_79.html, https://alophx.blogspot.com/2018/05/blog-post_79.html, https://alophx.blogspot.com/2018/02/blog-post_85.html), ιδιαίτερα με τα παντελώς αντεθνικά και παράνομα μνημόνια που επέβαλαν σε πολλά κράτη.

Οι ίδιοι όμως ακολουθούν κατά γράμμα και την συμβουλή του ανθέλληνα Χένρι Κίσινγκερ (https://alophx.blogspot.com/2017/05/blog-post_24.html), ο οποίος έλεγε: «Ελέγχοντας την ενέργεια και το χρήμα ελέγχεις τους ανθρώπους, ενώ ελέγχοντας την τροφή ελέγχεις όλον τον κόσμο».

Παράλληλα, οι ελίτ της Δύσης και οι Ρότσιλντ με τον κορωνοιό ή άλλες ασθένειες που μπορεί να εμφανιστούν, ετοιμάζουν και στρατόπεδα συγκέντρωσης και καραντίνας για τους πολιτικούς αντιφρονούντες και σε όσους δεν κάνουν τα εμβόλια τους, όπως και την δημιουργία μονίμου και παγκοσμίου στρατού και αστυνομίας, ελεγχόμενων από τους ίδιους, ενώ όσους διαφωνούν θα τους παρουσιάζουν ως δήθεν επαναστάτες και τρομοκράτες και θα τους κυνηγούν για να τους εξοντώσουν ως «δήθεν απειλή» για την γη και τους ίδιους.

Στην ουσία, οι ελίτ και οι Ρότσιλντ προωθούν την δημιουργία ενός παγκοσμίου ρατσιστικού κράτους, εν μέρει εμπνευσμένο από τον ναζισμό και τον φάσιμο, των δήθεν «εκλεκτών» ελίτ και των υπόδουλων από αυτούς λαών, στο οποίο οποιος δεν υπακούει απόλυτα (ή δεν κάνει εμβόλια και δεν βάζει μικροτσίπ παρακολούθησης και ελέγχου μέσα στο σώμα του), μέσω ενός οικονομικού, κοινωνικού και υγειονομικού απαρτχάιντ από υπεκομπιούτερ (σαν το «Θηρίο» του Έντελμαν στις Βρυξέλες, αλλά και την χρήση της τεχνητής νοημοσύνης),.

{Ιδιαίτερα στους δήθεν «ψεκασμένους» ανυπάκουους και στους ανεμβολίαστους, οι οποίοι θα είναι για αυτούς αντιδραστικοί και τάχατες «επικίνδυνοι» και θα διώκονται ανηλέως από όλες τις κυβερνήσεις σαν τις ταινίες «Hunger Games» και «Maze Runner»}.

Οι Ρότσιλντ θέλουν μέσω των μπροστινών τους Σβαμπ και Χαράρι, εκτός από κάμερες ελέγχου (αλλά Big Brother (τον «Μεγάλο Αδελφό») και 1.984 μ.Χ. το Όργουελ Brave New World του Άρθουρ Χάξλευ) και βιομετρικές και ηλεκτρονικές ταυτότητες, το ηλεκτρονικό χρήμα και ψηφιακή/ηλεκτρονική διακυβέρνηση, για τον πλήρη έλεγχο των ανθρώπων, να αναγκάσουν τους ανθρώπους να βάλουν μέσα στο σώμα τους μικροτσίπ παρακολούθησης και ελέγχου, ενώ οι άνθρωποι θα ελέγχονται από ρομπότ, τα οποία θα κάνουν και τις δουλείες τους (με συνέπεια οι ίδιοι να μείνουν άνεργοι, ενώ τα ίδια υποστηρίζει και ο Χένρι Κισινγκερ-https://www.triklopodia.gr/%ce%bf-%cf%87%ce%ad%ce%bd%cf%81%ce%b9-%ce%ba%ce%af%cf%83%ce%b9%ce%bd%ce%b3%ce%ba%ce%b5%cf%81-%ce%b7-%ce%b1%ce%bd%ce%b8%cf%81%cf%89%cf%80%cf%8c%cf%84%ce%b7%cf%84%ce%b1-%ce%bc%cf%80%ce%bf%cf%81%ce%b5/).

[Ο Λένιν και οι μπολσεβίκοι προσπάθησαν να καταργήσουν τελείως το χρήμα στην Ρωσία, αλλά στο τέλος απέτυχαν και αναγκάστηκαν να δημιουργήσουν το ρούβλι, όπως ακριβώς στις μέρες μας η (και Γερμανοκρατούμενη ΕΕ) και οι Ρότσιλντ θέλουν να καταργήσουν τα μετρητά και το υλικό χρήμα και αυτοί και να τα αντικαστήσουν με το λεγόμενο ψηφιακό νόμισμα το ευρώ (όπως και το δολάριο οι Αμερικανοί).

Όμως το πιθανότερο είναι και αυτή η προσπάθεια των Ρότσιλντ να αποτύχει (όπως και του Ρωσοεβραίου Λένιν παλαιοτέρα στην Ρωσία) και στο τέλος από την μία το δολάριο και από την άλλη το ευρώ μέσω του ανταγωνισμού με το νέο νόμισμα των BRICS και το πετροβολάν να καταρρεύσει και αν αυτό συνδυαστεί με ένα νέο παγκόσμιο οικονομικό κραχ τύπου 1.929 μ.Χ. στην Δύση-https://alophx.blogspot.com/2023/10/blog-post_23.html), να επιφέρει το οριστικό τέλος και την διάλυση της ΕΕ και της ευρωζώνης, όπως και την ολική κατάρρευση της ιδίας της Δύσης, με αποτέλεσμα οι πρώην χώρες της ΕΕ να επιστρεψουν ξανά στα εθνικά τους νομίσματα.

Η δε Κίνα μάλιστα πρόσφατα ανακοίνωσε ότι μπορεί να σταματήσει το Αμερικανικό χρέος, με τελικό αποτέλεσμα αν κάτι τέτοιο συμβεί να δημιουργήσει σημαντικά οικονομικά προβλήματα στις ΗΠΑ και να φέρει πιο κοντά μία χρεοκοπία των ΗΠΑ].

Με αποτέλεσμα αυτοί, είτε να φυτοζωούν με ελάχιστα παρεχόμενο φαγητό από μία κεντρική κυβέρνηση/κράτος, όπως επί ΕΣΣΔ και στην κομμουνιστική Κίνα, την οποία θαυμάζει ο Σβαμπ και λέει ότι θέλει να επιβάλει το πολιτικό, κοινωνικοιδεοολογικό και οικονομικό μοντέλο της σε όλη την γη και την Δύση (ενώ ο ίδιος έχει προτομές του Λένιν στο γραφείο του αν και κάργα ναζιστής ο ίδιος), ενώ όπως επί ΕΣΣΔ, κομμουνιστικής Κίνας, Χίτλερ και Μουσολίνι, οι λαοί θα χάσουν και το δικαίωμα του ψήφου, δημιουργώντας με τον τρόπο αυτό είτε μία ένα φεουδαρχία σαν τον Μεσαίωνα, ή/και μια δουλοκτητική κοινωνία σαν την Αρχαιότητα.

Με τις καταστροφικές οικονομικές τους πολιτικές (π.χ. μνημόνια, ΔΝΤ), φτώχυναν τους λαούς, εξαφάνισαν σχεδόν πλήρως την μεσαία τάξη, δημιούργησαν χάος και απελπισία στους λαούς για να δεχτούν οτιδήποτε.

{Μέσω του ελέγχου του χρήματος και των κεντρικών τράπεζων κάθε κράτους, θα έχουν τον πλήρη οικονομικό έλεγχο των κρατών, αφού όπως έλεγε και ο Μάγιερ Άμσελ Ροτσλιντ: «Δώστε μου τον έλεγχο του χρήματος των κρατών και δεν μεν νοιάζει ποιος φτιάχνει τους νόμους του».

Κάτι απόλυτα λογικό, αφού μέσω αυτών θα μπορούν να παράγουν χρήματα για πολέμους (π.χ. στις ΗΠΑ η FED και η ΕΚΤ στην ΕΕ, αλλά και να λαδώνουν πολιτικούς για προώθηση των συμφερόντων τους, αλλά και για παραγωγή εξτρά χρήματων για πολέμους δορυφόρων-κρατών ή και για χορήγηση σε κράτη «τοκογλυφικών δάνειων» ή δάνεια για ρουσφέτια και «προσέλκυση» ψηφοφόρων και οπαδών).

Οι ίδιοι οι Ρότσιλντ, μετά τον έλεγχο της οικονομίας της Βρετανίας, παρά την αντίσταση αρκετών Αμερικάνων Προέδρων, κατάφεραν με την ιδιωτικοποίηση της FED να πάρουν τον έλεγχο της Αμερικάνικης οικονομίας και πολιτικής υπό τον έλεγχο τους μετά από αρκετές αποτυχημένες προσπάθειες.

Οι Ρότσιλντ έχουν παράλληλα και στενές οικονομικές σχέσεις με το Βρετανικό στέμμα λόγω του ελέγχου της Βρετανικής οικονομίας από τους ίδιους, ενώ μέσω των «πρακτόρων» τους στις ΗΠΑ (https://alophx.blogspot.com/2017/07/blog-post_58.html), τους οποίους χρηματοδοτήσαν για να γίνουν δισεκατομμυριούχοι, ελέγχουν έμμεσα και τις ΗΠΑ (π.χ. Ροκφέλερ, Μόργκαν, Κίσινγκερ, Σόρος, Βάρμπουργκ, Κοέν/Λόεμπ, Καρνέγκι, Μπους, Σβαμπ κ.λ.π.), τόσο με των τράπεζων, όσο και των πετρελαϊκών εταιριών των ΗΠΑ (https://alophx.blogspot.com/2018/02/blog-post_61.html, https://alophx.blogspot.com/2018/03/blog-post_15.html, https://alophx.blogspot.com/2018/03/blog-post_15.html, https://alophx.blogspot.com/2018/03/blog-post_54.html, https://alophx.blogspot.com/2018/05/1973.html).

[Οι Ρότσιλντ φρόντισαν να χρηματοδοτήσουν στην αρχή παρέχοντας τους κεφαλιά σημαντικός ανερχόμενους επιχειρηματίες, σαν τον Ροκφέλερ, Καρνέγκι, τον Ρόουντς και τους οργανισμούς τους, στην αρχή της θητείας τους, με αποτέλεσμα να τους ελέγχει πλήρως, αφού σε αντάλλαγμα πήρε μεγάλο μέτοχος των μετοχών των επιχειρήσεων και της περιουσίας τους].

Σε κάποιες περιπτώσεις, οι Ρότσιλντ και οι Ροκφέλερ έχουν καταλάβει και δημόσια πολιτικά αξιώματα, όπως π.χ. ο Νάθαν Ρότσιλντ ως βουλευτής στην Μεγάλη Βρετανία και ο Νέλσον Ροκφέλερ ως αντιπρόεδρος των ΗΠΑ.

Αλλά υποχείρια τους, σαν τον Ζακ Ατταλί στην Γαλλία, μιλάνε για έναν κόσμο στον οποίο θα κυριαρχεί η νέο-φεουδαρχία και οι πλούσιοι και οι λαοί θα είναι δούλοι τους σε μία κατάσταση σαν το «Game of Thrones» συνεχούς χάους και πολέμων κατά τον ίδιο (https://ohifront.wordpress.com/2014/04/14/game-of-thrones-%CE%BF-%CE%BA%CF%8C%CF%83%CE%BC%CE%BF%CF%82-%CF%80%CE%BF%CF%85-%CE%AD%CF%81%CF%87%CE%B5%CF%84%CE%B1%CE%B9-%CF%83%CF%8D%CE%BC%CF%86%CF%89%CE%BD%CE%B1-%CE%BC%CE%B5-%CF%84%CE%BF%CE%BD/?postpost=v2)}.

Οι άνθρωποι στην περίπτωση αυτή και σε έναν τέτοιο κόσμο, δεν θα έχουν κανένα εργασιακό, κοινωνικό και πολιτικο δικαίωμα, στους φτωχούς θα δίνονται μόνο κοκάλα ή και τίποτα και θα πεθαίνουν κατά εκατοντάδες εκατομμύρια από πεινά και ανεργία λόγω ρομπότ (κατά τον Χαράρι), μέσα  προγραμμάτων σαν της «Μεγάλης Επανεκκίνησης» και της «Ατζέντας 2030 μ.Χ.» που ετοιμάζουν.

Ενώ θα επιβάλουν και παγκοσμίους περιβαλλοντικούς φόρους για την σωτήρια του περιβάλλοντος και πρόσχημα για ένωση όλων των λαών της γης, με κάποιο πρόσχημα, π.χ. παγκόσμιο οικονομικό κραχ (https://alophx.blogspot.com/2017/09/1873-1929-2008.html, https://alophx.blogspot.com/2017/09/blog-post_48.html), καταστροφή της γης και του περιβάλλοντος και χρήση δήθεν «πρασιών και οικολογικών τεχνολογιών», Παγκόσμιος Πόλεμος, πτώση μετεωριτών, εισβολή εξωγήινων (σαν την «Μέρα Ανεξαρτησίας κ.λ.π.»).

{Μία τέτοια κατάσταση, δηλαδή εισβολή εξωγήινων και ένωση γήινων σε μία παγκόσμια διακυβέρνηση για να σώσουν την γη, εκτός από την «Μέρα Ανεξαρτησίας», ταινία «Αρμαγεδδών», ενώ στις ταινίες «Starship Troopers» και στα παιχνίδια «StarCraft» και Command and Conquer Tiberium Wars, ολοκληρωτικές κυβερνήσεις και αντιμαχόμενες πλευρές ενώνονται μεταξύ τους για να αντιμετωπίσουν την εισβολή εξωγήινων. Αλλά και στην σειρά «Game of Thrones» που αντιμάχονται μεταξύ τους ενώνονται όταν οι «Άλλοι» επιτίθενται εναντίον τους}.

Μία ενιαία παγκόσμια διακυβέρνηση, με έναν ηγέτη (μάλιστα «θεοποιημένο») και μία θρησκεία, είναι η μόνιμη απαρχή για την δημιουργία Αυτοκρατοριών, για τον λόγο αυτό οι Ρότσιλντ και οι ελίτ της Δύσης παρωθούν την δημιουργία πολυεθνικών οργανισμών, ενώσεων και οργανισμών, π.χ. ΕΕ, ΝΑΤΟ, ΚΤΕ, ΟΗΕ, μέσω υλοποίησης σχεδίων σαν αυτά του Καλλέργη χάρις στον Σόρος ή/και αυτά του Όττο Αμψβούργου.

Για τον λόγο αυτό προωθείται και η ένωση των θρησκειών από τον ελεγχόμενο και συνεργαζόμενο με τις δυτικές πάπα της Ρώμης, μέσω του οικουμενισμού, του Συμβουλίου των Εκκλησιών και της συγκριτιστική και πλήρους μη Χριστιανικής πανθρησκείας (https://alophx.blogspot.com/2017/11/blog-post_49.html, https://alophx.blogspot.com/2018/07/1821_17.html, https://alophx.blogspot.com/2018/09/blog-post.html), ενώ για τον τεχνολογικό έλεγχο των λαών μέσω της επιστήμης και των ελεγχόμενων από τους ίδιους (ή από «υπάλληλους τους») μέσων κοινωνικής δικτύωσης έχουν αντίστοιχα τον Μπιλ Γκέιτς και τον Μαρκ Ζούκενμπερκ.

Αυτοί είναι και οι λόγοι που οι Ρότσιλντ και οι ελίτ της Δύσης παραλλάζουν την παιδεία, τις θρησκείες και την ιστορία των λαών, έτσι ώστε ατού να ενωθούν και οι ίδιοι να δημιουργήσουν μία παγκόσμια πυθμενική Αυτοκρατορία με τον πολιτισμό και την θρησκεία των ΗΠΑ υπό τον έλεγχο τους.

{Τις συγκριτιστικές θρησκείες για έλεγχο των λαών μέσω της λατρείας σε κοινούς «θεούς» και στον Αυτοκράτορα, εκτός από την Αρχαιά Αίγυπτο, Βαβυλώνα, Ελληνιστικές μοναρχίες και Ρώμη, την χρησιμοποίησαν και οι Βρετανοί, μέσω της θεοσοφίας στην Ινδία αποτυχημένα, όπως είχε κάνει και ο Άκμπαρ ο Μέγας εξίσου αποτυχημένα στην χώρα αυτή.

Για τον ίδιο λόγο προωθούν και τον πόλεμο έναντι των υπαρχόντων θρησκειών, έτσι ώστε αν αυτές καταρρεύσουν να την αντικαταστήσουν με την ψευδο-«θρησκεία» που οι ίδιοι ετοιμάζουν για την παγκόσμια διακυβέρνηση και τα συμφέροντα τους, κυρίως τον Χριστιανισμό που είναι υπέρ της αυτάρκειας και της λιτότητας και κατά του υπερκαταναλωτισμού και του υλισμού των δυτικών ελίτ, κάτι που είναι επίσης και κίνδυνος για τα κέρδη τους}.

Με τον πάπα της Ρώμης, οι ίδιοι και ο «παγκόσμιος (δήθεν) μεσσίας»  (σαν αυτόν στο βίντεο «Pet Goat 5»-https://www.triklopodia.gr/%ce%bc%ce%b9%ce%b1-%cf%83%ce%ba%ce%b5%cf%80%cf%84%ce%bf%ce%bc%ce%b5%ce%bd%ce%b7-%ce%b5%ce%bb%ce%bb%ce%b7%ce%bd%ce%b9%ce%b4%ce%b1-%ce%bd%ce%b5%ce%bf-%ce%b9-pet-goat-%ce%bf-%ce%bc%ce%b5%cf%83/ , https://kanenazori.com/2023/10/24/ti_den_katalabainoune/) που ετοιμάζουν θα πάρει και «θρησκευτική νομιμοποίηση» από όλες τις θρησκείες που θα ελέγχονται πλήρως με την πανθρησκεία από τον πάπα της Ρώμης, όπως έγινε από τον Καρλομάγνο και τον πάπα της Ρώμης Λέων τον Γ΄ που τον έστεψε Αυτοκράτορα σαν δήθεν «εκλεκτού του Θεού» (https://alophx.blogspot.com/2018/11/blog-post_13.html).

Ο δε αλλοεθνής «μαχντί» του «Dune» Παύλος Ατρείδης που ενώνει τους Φρέμεν κατά της Αυτοκρατορίας των Κορρίνο, των Χάρκονεν και των Όρντος, θυμίζει κατά πολύ τον αλλοεθνή «μαχντί»/Εβραίο «μεσσία» που ενώνει το ισλάμ κατά της Δύσης στο «I Pet Goat 5».

Οι ελίτ  στην ουσία θέλουν στο τέλος να μετατρέψουν τους ανθρώπους σε Cyborg, απόλυτα υπάκουους σε αυτούς, ακόμα και σε στρατιώτες με την προσθήκη μεταλλικών και βιονικών μελών  σε αυτούς, όπως γίνεται στο «Terminator», τον «Dr. Eggman Robotnik στο Sonic» και στην σειρά «Command and Conquer Tiberium Series».

Μέσω δορυφόρων θα παρακολουθούν από τον ουρανό τους ανθρώπους και θα τους έχουν μέσω από μόνιμη παρακολούθηση και έλεγχο, όχι μόνο μέσω των κινητών και των ηλεκτρονικών κρατών, αλλά και από τα μικροτσίπ και την μόνιμη εκπομπή από αυτά πομπών, σε όσους ανθρώπους τα βάλουν στο σώμα τους (https://alophx.blogspot.com/2017/09/chip-ttip.html).

Με έναν Γ΄ Παγκόσμιο Πόλεμο (ακόμα και πυρηνικά αν το Ισραήλ, οι ΗΠΑ, η ΕΕ, το ΝΑΤΟ και η Δύση γενικότερα επιτεθεί στα πυρηνικά του Ιράν (https://alophx.blogspot.com/2017/07/blog-post_66.html, https://alophx.blogspot.com/2020/12/blog-post_6.html, https://alophx.blogspot.com/2017/07/1981.html, https://alophx.blogspot.com/2017/09/blog-post_11.html, https://alophx.blogspot.com/2017/09/blog-post_88.html, https://alophx.blogspot.com/2017/10/blog-post_95.html, https://alophx.blogspot.com/2018/10/blog-post_1.html, https://alophx.blogspot.com/2019/07/blog-post.html, https://alophx.blogspot.com/2019/08/blog-post.html, https://alophx.blogspot.com/2021/01/blog-post_1.html, https://alophx.blogspot.com/2021/11/blog-post.html, https://alophx.blogspot.com/2023/10/blog-post_10.html, https://alophx.blogspot.com/2023/10/blog-post_53.html), οι Ρότσιλντ και οι ελεγχόμενες από τους ίδιους ελίτ, πιστεύουν ότι θα εξοντώσουν και όσες δυνάμεις και χώρες θεωρούν απειλή για τους ίδιους, π.χ. τους Ρώσους ή την Κίνα, ακόμα και τις ΗΠΑ (κατά τον Σόρος).

Το Ισραήλ εκτός από το να χτυπήσει το πυρηνικό πρόγραμμα του Ιράν αν πιστέψει ότι αυτό ετοιμάζεται να δημιουργήσει μία ατομική βόμβα την οποία θα χρησιμοποιήσει εναντίον του,  μπορεί να κάνει ακριβώς και το ίδιο με την Τουρκία του Ερντογάν αν πιστέψει ότι προσπαθεί να κάνει τις ενέργειες εναντίον του (https://slpress.gr/diethni/giati-o-erntogan-thimithike-ta-pirinika-tou-israil/, (https://konstantinoupolipothoumeno.blogspot.com/2023/11/blog-post_575.html, https://www.triklopodia.gr/%ce%b5%cf%81%ce%bd%cf%84%ce%bf%ce%b3%ce%ac%ce%bd-%ce%b9%cf%83%cf%81%ce%b1%ce%ae%ce%bb-%ce%ad%cf%87%ce%b5%ce%b9%cf%82-%ce%b1%cf%84%ce%bf%ce%bc%ce%b9%ce%ba%ce%ae-%ce%b2%cf%8c%ce%bc%ce%b2%ce%b1/, https://www.pentapostagma.gr/en/node/7137120, https://www.pentapostagma.gr/kosmos/enoples-syrraxeis/7206489_shedio-rosias-toyrkias-gia-apopyrinikopoiimeni-m-anatoli).

[Ακόμη και πριν από χρόνια, διεθνείς ειδικοί προειδοποιούσαν ότι το Ιράν βρισκόταν ένα βήμα μακριά από τα πυρηνικά όπλα. Τότε οι προειδοποιήσεις κάπως ξαφνικά έσβησαν, αλλά οι Ιρανοί πυρηνικοί επιστήμονες εργάζονταν αναμφίβολα. Και τα γεγονότα της 7ης Οκτωβρίου έδειξαν έμμεσα ότι οι Σιίτες πέτυχαν γιατί καμία εγγύηση από την Μόσχα και την Κίνα δεν μπορούσε να οδηγήσει τους αγιατολάχ να αυτοκτονήσουν.

Όπως έχει δείξει η ιστορία της Ουκρανίας, οι «εγγυήσεις» κάποιου δεν αξίζουν τίποτα σε αυτόν τον κόσμο. Μόνο τα πυρηνικά όπλα που είναι βιδωμένα στους φορείς είναι εγγυημένα. Στην Ουκρανία το 1.991 μ.Χ. υπήρχαν πολλοί από αυτούς. Υπήρχαν επίσης πύραυλοι και στρατηγικά βομβαρδιστικά - περισσότερα από εκατό από αυτά. Και μόλις κόπηκε το τελευταίο έγινε το 2014 μ.Χ.

Επομένως, καθοδηγούμενοι από αυτή την θλιβερή εμπειρία, οι Ιρανοί θα μπορούσαν να επιτεθούν στο Ισραήλ μόνο αν δεν είχαν τις εγγυήσεις κάποιου άλλου, αλλά πραγματικά πυρηνικά όπλα. Και τώρα, αν αρχίσουν να χτυπούν το Ιράν, οι αγιατολάχ πιθανότατα θα το χρησιμοποιήσουν. Επομένως, είναι πολύ πιθανό ένας από τους πύραυλους να πετάξει κάπου προς την Ιερουσαλήμ.

Και μετά θα ακολουθήσει εξέγερση των τζιχαντιστών, για την οποία όλα είναι εντελώς έτοιμα. 80 εκατομμύρια άνθρωποι ζουν στην Γερμανία, συν 10 εκατομμύρια είναι διάφοροι «πρόσφυγες» από την Λιβύη και την Συρία.

Και αυτά τα 10 εκατομμύρια είναι φρέσκοι επισκέπτες που έφτασαν στην χώρα μόλις χθες. Και οι ίδιοι Κούρδοι, που αναπαράγονται στην Γερμανία εδώ και δεκαετίες, θεωρούνται από τους ηλίθιους αξιωματούχους Γερμανοί.

Τα 10 εκατομμύρια είναι ένα τεράστιο απόθεμα κινητοποίησης που θα σαρώσει τόσο την αστυνομία όσο και την Bundeswehr. Υπάρχουν μόνο 200.000 άνθρωποι στην Bundeswehr, εκ των οποίων οι 100.000 είναι μάγειρες και βοτανολόγοι που σχεδιάζουν χάρτες. Ενάντια σε ένα εκατομμύριο κακοποιούς με πολυβόλα, η μάχη θα διαρκέσει περίπου 15 λεπτά.

300.000 αστυνομικοί με πιστόλια δεν είναι τίποτα. Το Ισραήλ κινητοποίησε 300.000 για την επιχείρηση στην Γάζα. Ένας Ισραηλινός στρατιώτης δεν είναι ζυμωτός Γερμανός αστυνομικός και η Γάζα θα είναι λίγο μικρότερη από την Γερμανία. Αν υπάρχουν κοντά ένα εκατομμύριο τρομοκράτες σε τρύπες εκεί, τότε δεν ζηλεύουμε τους Γερμανούς.

Λοιπόν, τι ακολουθεί; Ξεκινήστε να βομβαρδίζετε το Βερολίνο με MLRS και οβίδες; Ή να χρησιμοποιήσει αμέσως πυρηνικά όπλα; Τι θα γίνει στην Γαλλία; Και τι θα γίνει στον Καναδά, γιατί υπάρχουν και Κινέζοι εκεί]...

Πιστεύοντας ότι με την πρόκληση κρίσεων στημένων από τους ίδιους, τις οποίες  θα λύνουν οι ίδιοι με τον τρόπο που θέλουν, θα επαληθευθεί η δημιουργία από όλες αυτές τις κρίσεις (οικονομική, ενεργειακή, διατροφική, ενεργειακή κ.λ.π.) της παγκόσμιας κυβέρνησης που ονειρεύονται να εγκαταστήσουν φανερά πια.

Μία δε πιθανή επίθεση των δυτικών (ΗΠΑ, ΕΕ, ΝΑΤΟ) και του Ισραήλ στο Ιράν θα σηματοδοτούσε την έναρξη του τρίτου Πολέμου του Κόλπου (μετά τον πρώτο και τον δεύτερο Πόλεμο του Κόλπου κατά του Ιράκ τα έτη 1.991 μ.Χ. και 2003 μ.Χ.).

Όμως αυτή την φορά τα πράγματα μπορεί να μην εξελιχθούν καλά για τους δυτικούς και αυτοί να ηττηθούν συντριπτικά στο τέλος αν βοηθήσουν το Ιράν οι μεγάλοι σύμμαχοι του (Κίνα, Ρωσία), πραγματοποιώντας το γνωστό λαϊκό ρητό: «Μια του κλεφτή, δυο του κλεφτή, τρεις και η κακή του μοίρα» και στέλνοντας συνάμα την Αυτοκρατορία της Δύσης στον «Δέκατο κύκλο της κόλασης του Δάντη».

{Όπως έλεγε και ο Δαβίδ Ροκφέλερ το 1.992 μ.Χ.: «Με την πρόκληση μίας κατάλληλης παγκόσμιας κρίσης, οι άνθρωποι θα αποδεχτούν την Νέα Παγκόσμια Τάξη και την Παγκόσμια κυβέρνηση. Αν με κατηγορούν ότι συνωμοτώ για να δημιουργήσω  μία παγκόσμια κυβέρνηση, δηλώνω ένοχος και είμαι περήφανος για αυτό».

Επίσης, με έναν πόλεμο στην Μέση Ανατολή, οι Ρότσιλντ και οι δυτικές ελίτ, ειδικά αν αφανίσουν τους λαούς της περιοχής αν αυτός γίνει πυρηνικός, μπορούν να αρπάξουν το πετρέλαιο, τα ύδατα, τις σπάνιες γαίες, την εύφορη γη και το φυσικό αέριο των περιοχών αυτών, μέσω των δυτικών που θα τις κατακτήσουν και θα ελέγχουν οι ίδιοι.

Εννοείται ότι για την υλοποίηση των σχεδίων αυτών, οι Ρότσιλντ, οι οποίοι είναι Χαζάροι Κασίδικοί καμπαλιστές και όχι γνήσιοι Εβραίοι στην καταγωγή (και το ίδιο φιλοπόλεμοι και κατακτητές σαν τους Χαζάρους προγονούς τους, οι οποίοι πολεμούσαν το ισλάμ όπως και το Ισραήλ σήμερα, ενώ και τα δύο αυτά κράτη είναι ενάντια στην Ρωσία), δεν θα διστάσουν εκτός από Άραβες, Ιρανούς και γενικότερα τους μουσουλμάνους, να θυσιάσουν ακόμα και τους Εβραίους του Ισραήλ.

Όπως ακριβώς έκαναν δηλαδή και στον Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο, αφήνοντας τους μαζί με τους σιωνιστές στα χεριά των Ναζί και αρνούμενοι να τους εξαγοράσουν αν και ήξεραν ότι οι Γερμανοί θα τους σκότωναν, για να κερδίσουν την παγκόσμια κοινή γνώμη ως θύματα με το μέρος τους, παρόλο τον θάνατο τόσων αθώων Εβραίων ομοεθνών τους (ή/και μη).

Οι Ρότσιλντ στις μέρες μας θα χρησιμοποιήσουν για την δημιουργία χάους και απελπισίας για όλους τους ανθρώπους στην γη για την δημιουργία απελπισίας από αυτός και την εγκατάσταση και αποδοχή από αυτούς μίας παγκόσμιας κυβέρνησης υπό τον έλεγχο τους υπό έναν «μεσσία» είναι πολλά.

Τα σημαντικότερα από αυτά είναι η ενεργειακή κρίση λόγω του πολέμου Χαμάς και Ισραήλ στην Μέση Αναβολή και του Ρωσοουκρανικού Πολέμου, η διατροφική κρίση με έλλειψη σιτηρών από Ρωσία και Ουκρανία λόγω Ρωσοουκρανικού πολέμου, οι αυξήσεις τιμών στα τρόφιμα ως συνέπεια αυτών και των καυσίμων, η υγειονομική κρίση λόγω κορωνοιου και η έλλειψη φαρμάκων και αύξηση της τιμής τους, όπως και η οικονομική κρίση και η νέα κρίση ακινήτων σαν το παγκόσμιο οικονομικό κράζε του 2008 μ.Χ. στις ΗΠΑ, το οποίο ετοιμάζεται να επαναληφθεί στην χώρα αυτή, στην ΕΕ και στην Κίνα, με αποτέλεσμα εξίσου καταστροφικό με τότε ή σαν το 1.929 μ.Χ.-(https://alophx.blogspot.com/2017/12/blog-post_93.html, https://alophx.blogspot.com/2017/12/blog-post_0.html, https://alophx.blogspot.com/2018/08/blog-post.html, https://alophx.blogspot.com/2018/11/blog-post_34.html, https://alophx.blogspot.com/2019/06/blog-post_7.html, https://alophx.blogspot.com/2019/10/blog-post_78.html, https://alophx.blogspot.com/2020/09/yellowstone.html, https://alophx.blogspot.com/2023/05/blog-post_5.html, https://alophx.blogspot.com/2020/11/1918-2020.html, https://alophx.blogspot.com/2022/08/blog-post_2.html, https://alophx.blogspot.com/2022/08/1921.html, https://alophx.blogspot.com/2022/08/blog-post_2.html, https://alophx.blogspot.com/2022/11/20-21.html, https://alophx.blogspot.com/2022/10/blog-post.html, https://alophx.blogspot.com/2023/06/blog-post_24.html, https://alophx.blogspot.com/2023/08/blog-post_19.html).

Η δε Ρωσία και η Κίνα, με αφορμή τον πόλεμο της Χαμάς με το Ισραήλ, μπορούν, όπως να εκμεταλλευτούν την κατάσταση και όπως οι ΗΠΑ χρησιμοποίησαν τους ισλαμιστές που θέλουν την επαναδημιουργία του Χαλιφάτου (https://alophx.blogspot.com/2019/05/blog-post_7.html, https://alophx.blogspot.com/2017/06/game-of-thrones_7.html, https://alophx.blogspot.com/2020/06/al-tawqa.html

https://alophx.blogspot.com/2017/05/blog-post_10.html, https://alophx.blogspot.com/2017/05/blog-post_21.html, https://alophx.blogspot.com/2017/04/blog-post_30.html, https://alophx.blogspot.com/2017/07/blog-post_73.html, https://alophx.blogspot.com/2017/07/blog-post_68.html, https://alophx.blogspot.com/2017/07/isis.html, https://alophx.blogspot.com/2017/07/blog-post_83.html, https://alophx.blogspot.com/2017/09/blog-post_13.html) στον πόλεμο του Αφγανιστάν κατά της ΕΣΣΔ και τους νεοναζί του Κίεβου στον Ρωσοουκρανικό πόλεμο κατά των Ρώσων (https://alophx.blogspot.com/2017/09/11092001-isis-13112015.html, https://alophx.blogspot.com/2017/09/blog-post_36.html), να χρησιμοποιήσουν και αυτοί τους ισλαμιστές της Μέσης Ανατολής και της Παλαιστίνης κατά των ΗΠΑ και του Ισραήλ, ανοίγοντας τους ένα δεύτερο πολεμικό μέτωπο και ματώνοντας του οικονομικά και στρατιωτικά μέχρι την τελική κατάρρευση των δυτικών αυτή την φορά}.

[Επίσης, παρόλες τις προσπάθειες των Ρότσιλντ για την επίτευξη μίας παγκόσμιας κυβέρνησης μέσω πολέμων (https://alophx.blogspot.com/2017/02/blog-post_41.html, https://alophx.blogspot.com/2017/02/blog-post_65.html, https://alophx.blogspot.com/2017/04/blog-post_96.html, https://alophx.blogspot.com/2017/04/blog-post_80.html, https://alophx.blogspot.com/2017/04/blog-post_92.html, https://alophx.blogspot.com/2017/05/o.html, https://alophx.blogspot.com/2017/06/blog-post_21.html, https://alophx.blogspot.com/2017/07/blog-post_27.html, https://alophx.blogspot.com/2017/07/blog-post_13.html, https://alophx.blogspot.com/2017/09/blog-post_69.html, https://alophx.blogspot.com/2017/09/376-480-1914-2017.html, https://alophx.blogspot.com/2017/09/blog-post_64.html, https://alophx.blogspot.com/2017/09/blog-post_61.html, https://alophx.blogspot.com/2017/09/blog-post_71.html, https://alophx.blogspot.com/2018/04/blog-post_75.html), δεν είναι απίθανο, πολλοί που τώρα συνεργάζονται μαζί τους και φαίνονται σαν «υποτελείς» τους, προβλέποντας να είναι αυτοί κυρίαρχοι της γης και να τους προδώσουν και την κατάλληλη στιγμή να στραφούν εναντίον τους.

Τέτοιοι θα μπορούσαν να είναι ο Σβαμπ, μαζί ίσως και με τους Ροκφέλερ, οι οποίοι στήριξαν τους Ναζί και έχουν αν αποτύχει το σχέδιο της παγκοσμιοποίησης και αυτή την φορά την υλοποίηση των σχεδίων της ODESSA για ένα Δ’ Γερμανικό Ράιχ και την επιστροφή του ναζισμού στην Ευρώπη σαν ένα «Σχέδιο Β’» (https://alophx.blogspot.com/2017/09/h-odessa.html,  https://alophx.blogspot.com/2017/05/1945.html, https://alophx.blogspot.com/2018/10/odessa.html, https://alophx.blogspot.com/2017/09/blog-post_25.html, https://alophx.blogspot.com/2016/09/v-behaviorurldefaultvmlo_0.html, https://alophx.blogspot.com/2022/03/red-house-report.html, https://alophx.blogspot.com/2022/06/blog-post.html, https://alophx.blogspot.com/2023/03/blog-post_26.html, https://alophx.blogspot.com/2020/02/odessa_43.html, https://alophx.blogspot.com/2022/11/blog-post_25.html, https://alophx.blogspot.com/2022/09/blog-post_21.html, https://alophx.blogspot.com/2023/06/blog-post.html, https://alophx.blogspot.com/2017/05/brexit_7.html, https://alophx.blogspot.com/2017/06/blog-post_2.html, https://alophx.blogspot.com/2017/07/blog-post_14.html, https://alophx.blogspot.com/2017/09/blog-post_83.html, https://alophx.blogspot.com/2017/09/kai.html, https://alophx.blogspot.com/2017/09/blog-post_5.html, https://alophx.blogspot.com/2017/09/blog-post_56.html, https://alophx.blogspot.com/2017/09/blog-post_85.html, https://alophx.blogspot.com/2017/11/blog-post_72.html, https://alophx.blogspot.com/2022/02/blog-post_1.html), οι Κινέζοι που θέλουν να ηγεμονεύσουν οι ίδιοι στην γη (https://alophx.blogspot.com/2019/06/blog-post.html, https://alophx.blogspot.com/2018/05/blog-post_21.html, https://alophx.blogspot.com/2017/03/zhu_1.html, https://alophx.blogspot.com/2017/11/blog-post_55.html, https://alophx.blogspot.com/2017/11/blog-post_24.html, https://alophx.blogspot.com/2019/03/blog-post_68.html, https://alophx.blogspot.com/2023/04/command-and-conquer.html), όπως και οι Ρώσοι (https://alophx.blogspot.com/2017/09/e.html, https://alophx.blogspot.com/2021/01/blog-post_44.html, https://alophx.blogspot.com/2023/06/blog-post.html, https://alpha.blogspot.com/2017/06/blog-post_65.html, https://alpha.blogspot.com/2017/09/blog-post_31.html, https://alophx.blogspot.com/2018/05/blog-post_21.html, https://alophx.blogspot.com/2019/06/blog-post.html. https://alpha.blogspot.com/2017/09/heartland.html, https://alophx.blogspot.com/2023/09/blog-post_11.html, https://alpha.blogspot.com/2017/11/blog-post_72.html, https://alpha.blogspot.com/2017/09/siloviki-1999.html, https://alophx.blogspot.com/2017/09/blog-post_29.html, https://alophx.blogspot.com/2017/09/blog-post_53.html, https://alophx.blogspot.com/2017/09/blog-post_53.html, https://alophx.blogspot.com/2017/09/1828.html, https://alophx.blogspot.com/2017/10/blog-post_5.html, https://alophx.blogspot.com/2017/10/blog-post_91.html, https://alophx.blogspot.com/2017/11/blog-post.html, https://alophx.blogspot.com/2017/11/blog-post_66.html, https://alophx.blogspot.com/2018/02/blog-post_15.html, https://alophx.blogspot.com/2018/04/19.html, https://alophx.blogspot.com/2019/11/blog-post.html), αλλά και οι μουσουλμάνοι πετρομοναρχίες, υλοποιώντας τα σχέδια της Μουσουλμανικής Αδελφότητας για παγκόσμια κυριαρχία (https://alophx.blogspot.com/2019/05/blog-post_7.html, https://alophx.blogspot.com/2017/06/game-of-thrones_7.html, https://alophx.blogspot.com/2020/06/al-tawqa.html  https://alophx.blogspot.com/2017/09/1831-1839.html, https://alophx.blogspot.com/2017/09/blog-post_78.html, https://alophx.blogspot.com/2017/09/7-8-21.html, https://alophx.blogspot.com/2017/09/blog-post_52.html, https://alophx.blogspot.com/2017/09/isis.html, https://alophx.blogspot.com/2017/10/blog-post.html, https://alophx.blogspot.com/2019/08/blog-post_2.html, https://alophx.blogspot.com/2019/09/blog-post.html, https://alophx.blogspot.com/2019/12/blog-post.html, https://alophx.blogspot.com/2020/02/isis_12.html, https://alophx.blogspot.com/2020/02/odessa_43.html).

[Άλλωστε η Δύση στήριξε τους ισλαμιστές εναντίον των Ρώσων και μετά αυτοί στράφηκαν εναντίον της, όπως ακριβώς έκανε και με τους Ναζί στον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ το ίδιο μπορεί να συμβεί και με τους νεοναζί που υποστηρίζει στις μέρες μας στην Ουκρανία και αλλού].

Σε μία τέτοια περίπτωση, οι Ρότσιλντ θα μείνουν μόνο με τους Αγγλοσαξονικούς λαούς (δηλαδή τις ΗΠΑ και  την Μεγάλη Βρετανία, πιθανότατα παντελώς χρεοκοπημένες στην περίπτωση αυτή και ηττημένες), αν χάσουν μέσω Γερμανικής ΕΕ/Δ’ Ράιχ, Ρωσίας, Κίνας, Ευρασίας και BRICS (https://alophx.blogspot.com/2023/09/blog-post_19.html, https://alophx.blogspot.com/2023/10/blog-post_72.html, https://alpha.blogspot.com/2023/10/blog-post_23.html.) τα περισσότερα κράτη της γης, ενώ μπορεί ακόμα και οι λαοί των Αγγλοσαξόνων να επαναστατήσουν και να εκδιώξουν τις ελίτ που τους κατέστρεψαν και τους Ρότσιλντ αν χρεοκοπήσουν.

[Με μία πιθανή δε ήττα, χρεοκοπία και διάλυση των ΗΠΑ και της Μεγάλης Βρετανίας αυτή θα χάσει πιθανότατα ακόμα και την Βρετανική Κοινοπολιτεία, η οποία θα διαλυθεί πλήρως, ενώ ακόμα και οι μειονότητες και λαοί στην χώρα αυτή θα ζητήσουν ανεξαρτησία, π.χ. Σκοτσέζοι, Ιρλανδοί, Ουαλοί (https://alophx.blogspot.com/2023/10/blog-post_46.html, https://alophx.blogspot.com/2017/09/blog-post_81.html).

Λαοί των οποίων τα εδάφη κατέχουν παράνομα και με στρατιωτική βία οι Βρετανοί θα βρουν την ευκαιρία να τα απελευθερώσουν, π.χ. οι Αργετινή τα Φώκλαντ, οι πάντα Ελληνικές Κύπριοι να διώξουν τις Βρετανικές βάσεις και οι ελεύθεροι Ιρλανδοί να απελευθερώσουν την Βορειά Ιρλανδία (https://alophx.blogspot.com/2017/01/blog-post_99.html, https://alophx.blogspot.com/2017/05/1953.html, https://alophx.blogspot.com/2017/07/blog-post_12.html, https://alophx.blogspot.com/2017/09/blog-post_81.html).

Δεν αποκλείεται επίσης με ένα πλήρες κραχ στην Μεγάλη Βρετανία ακόμα και πτώση της μοναρχίας και εγκατάσταση σε αυτή δημοκρατικού πολιτεύματος όπως έγινε στην Αγγλική, την Γαλλική Επανάσταση και την Ρωσική Επανάσταση, έστω και για μικρό χρονικό διάστημα ή και μόνιμα (https://alophx.blogspot.com/2017/09/blog-post_38.html,

https://alophx.blogspot.com/2017/05/blog-post_79.html, https://alophx.blogspot.com/2017/05/blog-post_39.html, https://alophx.blogspot.com/2017/09/1789-2016.html, https://alophx.blogspot.com/2017/09/ned.html, https://alophx.blogspot.com/2017/09/blog-post_41.html, https://alophx.blogspot.com/2018/02/blog-post_7.html, https://alophx.blogspot.com/2018/07/blog-post.html)].  

Άλλωστε, τόσο οι Ρώσοι, όσο και οι Κινέζοι, μπορούν με πυρηνικά όπλα μέσα σε διατρητικούς πυραύλους μπορούν να επιτεθούν στα πυρηνικά καταφύγια των Ρότσιλντ και των δυτικών ελίτ και να τους εξοντώσουν και αυτούς, τελειώνοντας με «Αίμα και Φωτιά» για πάντα την Βασίλεια αυτών σε ένα μοναδικό, «εκρηκτικό» τέλος].

Οι ελίτ της Δύσης και οι Ρότσιλντ πιστεύουν ότι αν καταφέρουν να προκαλέσουν έναν παγκόσμιο πυρηνικό πόλεμο και θα καταθέτουν να σωθούν στα πυρηνικά καταφύγια τους (κάτω από το έδαφος, όπως ακριβώς έκανε και ο Dr. Isaacs με την «Obrella Organization» στις ταινίες «Resident Evil»), ενώ θέλουν να γίνουν παγκόσμιοι ηγέτες και κυρίαρχοι «θεοί Αυτοκράτορες» της γης σαν τους Φαραω της Αρχαίας Αίγυπτου, ενώ πιστεύουν ότι οι ίδιοι είναι τάχατες «θεοί» και αυτοαποκαλούνται μαζί με το Κλαμπ των 300 ως δήθεν «Ολύμπιοι θεοί» (στην πραγματικότητα, μόνο στην βία, τα όργια, την σκληρότητα και τις διαστροφές τους μοιαζουν-https://aperopia.fr/04-2023/o-vromikos-rolos-tis-epitropis-ton-300/).

Όμως μπορεί να καταστραφούν από τα πυρηνικά όπλα και οι ίδιοι, όπως και από εξεγέρσεις λαών και να πέσουν από την εξουσία οι ελίτ (σαν το «Hunger Games» και το «World War Day X» ή σαν τον Σάρεθ, στο «Heroes of Might and Magic 5», τον «μεσσία Νέο» στο «Μάτριξ» ή ο τον «μεσσία Λα Νάγκρα» στο «Blade», όπως αντιστοιχα μεταποκαλυπτικό τοπίο και ταινία σαν το Hunger Games, είναι αυτών των «Mad Max», «Terminator», «KKND» και «Tempest Rising») αντί να ζήσουν σαν «απόλυτοι άρχοντες ζωή χαρισάμενη» για να απολαύσουν τα «κατορθώματα» τους, όπως έλεγε ο Καποδίστριας στους Ρότσιλντ, ότι δηλαδή: «Οι λαοί της γης θα σας συντρίψουν»., όπως έγινε το 1.848 μ.Χ. στην Ευρώπη με τις «Επαναστάσεις των λαών» (http://oimos-athina.blogspot.com/2011/01/o-rothschild.html).

{Εξίσου δυστοπικό μέλλον με αυτό των ταινιών «Hunger Games» είναι και αυτό που περιγράφεται στις ταινίες και τα μυθιστορήματα «Maze Runner» «Η τριλογία της Απόκλισης» («Divergent»), «Φωτιά και Στάχτες» και «Χάραξε το Σημάδι»}.

{Στην περίπτωση αυτή, οι Ρότσιλντ και οι δυτικές ελίτ θα έχουν ανάλογα τέλος με τους μαφιόζους (https://alophx.blogspot.com/2018/05/blog-post_99.html), με τους οποίους άλλωστε έχουν κοινό τρόπο λειτουργίας και σκοπούς, ενώ και οι δύο ελέγχουν μέσω διαφοράς πολίτικούς, είναι αδίστακτοι και χρησιμοποιούν ακρατή τρομοκρατία και βία, αλλά και θα υποστεί στο τέλος όλη την ιστορική και αναμένον φθορά, παρακμή και πτώση όλων των ελίτ της ιστορίας (π.χ. Φούγκερ, Μέδικοι κ.λ.π.)}.

Και με τον τρόπο αυτό αντί για το μόνιμο «διαιρεί και βασίλευε» που εφάρμοσαν αυτοί με πλήρως καταστροφικό τρόπο στην ζωή των λαών, να γίνει το αντίθετο, η «Ισχύς εν τη ενώσει» όλων των λαών εναντίον τους.

Παράλληλα, μπορεί και να υπάρξει, εκτός από επαναστάσεις και εξεγέρσεις των λαών της γης και μία άνοδος πατριωτικών και εθνικιστικών κομμάτων στην εξουσία κρατών εναντίον τους, παρόλο το «Σχέδιο Β΄» που ετοιμάζουν οι ίδιοι αν αποτύχει και αυτή η προσπάθεια «παγκοσμιοποίησης» από μέρους τους (https://alophx.blogspot.com/2023/03/blog-post_26.html, https://alophx.blogspot.com/2023/04/blog-post_13.html).

[Οι ΗΠΑ θα έχουν το τέλος της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας και θα αρχίσει σύντομα η εποχή της Σινο – Ρωσίας, έρχεται για να τερματίσει την Αυτοκρατορία των ΗΠΑ που άρχισε το 1.945 μ.Χ., σημειώνει σε πρόσφατο άρθρο του ο έγκυρος γεωπολιτικός αναλυτής Eric Zuesse (https://www.bankingnews.gr/analyseis-ektheseis/articles/701805/i-asyllipti-pagida-tis-gazas-oi-ipa-tha-exoun-to-telos-tis-othomanikis-aftokratorias-kai-arxizei-i-epoxi-tis-sino-rosias)].

Είναι άλλωστε γνωστό ότι: «Τα μυρμηγκιά βγάζουν φτερά πριν πεθάνουν» και «Το φίδι είναι πιο επικίνδυνο και πιο επιθετικό λίγο πριν πεθάνει όταν χτυπιέται» και όπως το λέει και ο θυμόσοφος λαός μας με ένα πολύ γνωστό ρητό, αυτό που ισχύει για τους Ρότσιλντ είναι: «Μωραίνει ο Κύριος ον βούλεται απολέσαι».

Θα είναι άραγε αυτή η εξέλιξη των πράγματων; Θα καταφέρουν οι ελίτ και οι Ρότσιλντ να υλοποιήσουν τα σχέδια τους; Δεν είναι καθόλου βέβαιο, γιατί δεν πρέπει να ξεχνάει κάνεις ότι: «Όταν οι άνθρωποι κάνουν σχέδια, ο Θεός γελάει» και οι μεγάλοι της γης, αντί για τον απολυτό θρίαμβο που περιμένουν, να εισπράξουν στο τέλος για ανταμοιβή τον πλήρη αφανισμό και καταστροφή τους.

ΕΞΤΡΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ ΑΡΘΡΑ

Όλες οι κεντρικές τράπεζες ανήκουν στην οικογένεια Rothschild εκτός από τρείς!

0Το έτος 2000 υπήρχαν 7 χώρες στις οποίες η κεντρική τράπεζα δεν ελέγχονταν από τους Ρόθτσαϊλντ. Αυτές ήταν:

Αφγανιστάν

Ιράκ

Σουδάν

Λιβύη

Κούβα

Βόρεια Κορέα

Ιράν

Στην συνέχεια είχαμε το «τρομοκρατικό» χτύπημα στους Δίδυμους Πύργους και αμέσως μετά… τον πόλεμο στις χώρες αυτές. Ο πόλεμος είχε σαν αποτέλεσμα οι κεντρικές τράπεζες των χωρών αυτών να ελέγχονται πλήρως από την οικογένεια Ρόθτσαϊλντ και το Παγκόσμιο Τραπεζικό τους σύστημα.

Το ίδιο έγινε και στην Γιουγκοσλαβία όπου η Κεντρική Τράπεζα της χώρας δεν ελέγχονταν από τους Ρόθτσαϊλντ και τους υπόλοιπους Διεθνείς Τραπεζίτες και έτσι εισέβαλλαν οι «δημοκράτες» κατ ’εντολή των Ρόθτσαϊλντ. Μετά τους δυο αυτούς πολέμους έμειναν μόνο 5 χώρες που δεν ελέγχονταν από τους Ρόθτσαϊλντ:

Σουδάν

Λιβύη

Κούβα

Βόρεια Κορέα

Ιράν

Όσοι έχουν ασχοληθεί γνωρίζουν πόσο γρήγορα στήθηκε η Κεντρική Τράπεζα της Βεγγάζης. Επίσης κλάπηκε και ο τεράστιος θησαυρός που υπήρχε στο θησαυροφυλάκιο της τράπεζας από τους χρόνους του μεγάλου Αλεξάνδρου ακόμη. Μόνο 3 τράπεζες υπάρχουν πλέον που δεν ελέγχονται από τους Ρόθτσαϊλντ:

Κούβα

Βόρεια Κορέα

Ιράν

Όπως καταλαβαίνετε αυτές οι χώρες αποτελούν και τον στόχο των Ρόθτσαϊλντ. 1.930 μ.Χ.: Η πρώτη παγκόσμια Τράπεζα των Ρόθτσιλντ ιδρύθηκε στην Βασιλεία της Ελβετίας και ήταν η «Τράπεζα Διεθνών Διευθετήσεων» (https://www.pentapostagma.gr/kosmos/6711526_oles-oi-kentrikes-trapezes-anikoyn-stin-oikogeneia-rothschild-ektos-apo-treis https://trapezikos.gr/%CE%BD%CE%B5%CE%BF%CF%86%CE%B5%CE%BF%CF%85%CE%B4%CE%B1%CF%81%CF%87%CE%AF%CE%B1-%CE%B7-%CF%83%CE%BA%CE%BB%CE%B1%CE%B2%CE%BF%CF%80%CE%BF%CE%AF%CE%B7%CF%83%CE%B7-%CF%84%CF%89%CE%BD-%CE%BB%CE%B1%CF%8E/, ).

 

Αυτές είναι οι 13 οικογένειες που κυβερνούν τον κόσμο.

Μια εξαιρετικά ελιτίστικη οργάνωση που είναι γνωστή ως το Συμβούλιο των 13 οικογενειών ενορχηστρώνει όλα τα μεγάλα παγκόσμια γεγονότα. Όπως υποδηλώνει το όνομα, το Συμβούλιο απαρτίζεται από τις κορυφαίες 13 πιο ισχυρές οικογένειες στην Γη.

Ολοένα και πιο μεγάλος αριθμός ανθρώπων συνειδητοποιεί ότι το 99% του πληθυσμού της Γης ελέγχεται από μια «ελίτ» του 1%, αλλά το Συμβούλιο των 13 οικογενειών αποτελείται από λιγότερο από 1% του 1% «ελίτ» και κανείς στην γη δεν μπορεί να κάνει αίτηση για ένταξη.

Κατά την γνώμη τους, έχουν το δικαίωμα να κυβερνούν τους υπόλοιπους από εμάς, επειδή είναι οι απευθείας απόγονοι των αρχαίων θεών και θεωρούν τους εαυτούς τους βασιλικούς!!! Οι οικογένειες αυτές είναι οι εξής:

Rothschild (Bauer or Bower)

Bruce

Cavendish (Kennedy)

De Medici

Hanover

Hapsburg

Krupp

Plantagenet

Rockefeller

Romanov

Sinclair (St. Clair)

Warburg (del Banco)

Windsor (Saxe-Coburg-Gothe)-(https://www.pronews.gr/istoria/706285_aytes-einai-oi-13-oikogeneies-poy-kyvernoyn-ton-kosmo-vinteo/).

 

Το Σχέδιο Ροκφέλερ για την Νέα Παγκόσμια Τάξη των BRICS, με τα δικά τους λόγια.

Δεκαετίες προτού ο Πρόεδρος George H.W. Bush εισάγει την “Νέα Παγκόσμια Τάξη” (Ν.Τ.Τ.) στην αμερικανική καθομιλουμένη, η οικογένεια Ροκφέλερ και τα τσιράκια της έκαναν σχέδια για να αναλώσουν τη δύναμη της Αμερικής μετά τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο για να φέρουν μια τέτοια τάξη.

Κατά την διάρκεια της έρευνας για τον Laurance Rockefeller για την τελευταία μου καταχώρηση, “Οι Ροκφέλερ είναι οι ιδρυτές του Κινήματος Αποκάλυψης των ΑΤΙΑ – Γιατί;”, έπεσα πάνω σε ένα βιβλίο με τίτλο Prospect for America: The Rockefeller Panel Reports:

…Ήταν το προϊόν μιας προσπάθειας του 1.956 μ.Χ. του Ταμείου Αδελφών Ροκφέλερ, γνωστή ως  Special Studies Project (Πρόγραμμα Ειδικών Μελετών), και θέτει το σχέδιο για την πολυμερή / πολυπολική Νέα Τάξη Πραγμάτων που υλοποιείται σήμερα γύρω μας.

Στον απόηχο του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου και του συνακόλουθου σχηματισμού των Ηνωμένων Εθνών (στην δημιουργία και χρηματοδότηση των οποίων συνέβαλαν καθοριστικά οι Ροκφέλερ), το Πρόγραμμα Ειδικών Μελετών, υπό την διεύθυνση του Χένρι Κίσινγκερ, δημιουργήθηκε για να φέρει εις πέρας δύο προφανείς αποστολές:

1) να δημιουργήσει ένα σχέδιο δράσης για την επίτευξη της πολυπόθητης παγκόσμιας κυβέρνησης της “ελίτ” μέσα στο υπάρχον μεταπολεμικό περιβάλλον, και

2) να γυρίσει την ατζέντα με τέτοιο τρόπο ώστε να μπορεί να πουληθεί στον αμερικανικό λαό ως προς το συμφέρον του.

Μετά την ολοκλήρωση των εργασιών τους, οι διάφορες ομάδες του Προγράμματος Ειδικών Μελετών συνέθεσαν τις εκθέσεις τους σε ένα ελλιπές, απολυτοποιημένο και βαριά περιστρεφόμενο βιβλίο, το προαναφερθέν Prospect for America. Το βιβλίο περιγράφει τον τρόπο με τον οποίο θα θυσιαστούν τα εθνικά συμφέροντα των Ηνωμένων Πολιτειών για…

…(από την σελίδα 35)

Για να ξεκινήσουμε το ταξίδι μας μέσα από το σχέδιο των Ροκφέλερ για την ΝΔΤ, ας ξεκινήσουμε με τον ορισμό τους για την Παλαιά Τάξη Πραγμάτων (ΠΤΠ).

–> Οι 13 Αυτοκρατορίες της Παλαιάς Τάξης Πραγμάτων.

Από τις σελίδες 163-164 του Prospect for America

Αφού λοιπόν είχαν εδραιώσει την εξουσία στο μεγαλύτερο μέρος του κόσμου μέσω της οικοδόμησης αυτοκρατοριών, οι Απόκρυφες Δυνάμεις (ΑΔ) αντιμετώπισαν ένα πρόβλημα. Οι αυτοκρατορίες, από την φύση τους, είναι εδαφικές, ανταγωνιστικές και εθνικιστικές και δεν είναι δεκτικές να υποταχθούν σε εξωτερικό έλεγχο, όπως θα απαιτούσε η παγκόσμια διακυβέρνηση.

Είναι σαφές ότι αυτές οι παλιές δομές θα έπρεπε να κατεδαφιστούν και να αντικατασταθούν από νεότερες, πιο εύπλαστες δομές προκειμένου να ολοκληρωθεί η παγκόσμια ενοποίηση. Για το λόγο αυτό, οι ΑΔ υποκίνησαν και χρηματοδότησαν τους δύο παγκόσμιους πολέμους για να καταρρεύσουν οι παλιές Αυτοκρατορίες και να δημιουργήσουν διεθνές χάος από το οποίο θα μπορούσε να γεννηθεί μια Νέα Τάξη.

Στο τέλος κάθε παγκόσμιου πολέμου, οι ΑΔ φύτεψαν αμέσως τον σπόρο της παγκόσμιας διακυβέρνησης, αλλά οι σπόροι δεν φύτρωσαν όπως αναμενόταν…

…(από την σελίδα 164)

Αποσυνθέτοντας την τελευταία υπογραμμισμένη δήλωση, ουσιαστικά λένε ότι τα έθνη δεν είχαν επαρκή κίνητρα για να παραδώσουν την κυριαρχία τους στους παγκοσμιοποιητικούς θεσμούς. Έτσι, για να ξεπεραστεί αυτή η έλλειψη “κοινών φιλοδοξιών”, οι ΑΔ προώθησαν τον Ψυχρό Πόλεμο μεταξύ των ΗΠΑ και της Σοβιετικής Ένωσης.

Απειλώντας ορισμένα έθνη με Σοβιετική επιθετικότητα και άλλα με Αμερικανική επιθετικότητα, ανάγκασαν τα έθνη να συνασπιστούν και να συνταχθούν με το μέρος τους για προστασία. Τα μέλη κάθε πλευράς πιέστηκαν στην συνέχεια να αυξήσουν την οικονομική και αμυντική συνεργασία για να αποκρούσουν την απειλή της άλλης πλευράς.

Εκείνοι που είχαν προγραμματιστεί να πιστεύουν ότι ζούσαν στον “λαϊκό (κομμουνιστικό) κόσμο” συνεργάστηκαν για να εμποδίσουν την επιθετικότητα από τον “ιμπεριαλιστικό κόσμο”, και εκείνοι που είχαν προγραμματιστεί να πιστεύουν ότι ζούσαν στον “ελεύθερο κόσμο” συνεργάστηκαν για να εμποδίσουν την επιθετικότητα από την “Σοβιετική σφαίρα”…

…(από την σελίδα 180)

Στις Ηνωμένες Πολιτείες, οι άνθρωποι είχαν προγραμματιστεί να πιστεύουν ότι η απόκρουση της “κόκκινης απειλής” ήταν ζήτημα ζωής και θανάτου…

…(από την σελίδα 162)

Αλλά ο Ψυχρός Πόλεμος, όπως ακριβώς και η σημερινή σοδειά των μηχανικών συγκρούσεων που μαίνονται γύρω μας (ISIS, Ουκρανία και Θάλασσα της Κίνας), είχε ως στόχο να μετασχηματίσει τα έθνη σε ομάδες και τις ομάδες σε μια παγκόσμια τάξη. Μόλις υπηρέτησε τον σκοπό του, ο Ψυχρός Πόλεμος τερματίστηκε προκειμένου να επιτραπεί η συγχώνευση των δύο πλευρών στο πλαίσιο της ΝΤΠ…

…από τους  The New York Times. Ακολουθούν μερικά βασικά αποσπάσματα:

>>> Ο Πρόεδρος της Σοβιετικής Ένωσης Μιχαήλ Σ. Γκορμπατσόφ ολοκλήρωσε σήμερα μια εξαντλητική διηπειρωτική επίσκεψη στις Ηνωμένες Πολιτείες με μια έκκληση για ένα ριζικά αλλαγμένο σύστημα παγκόσμιων συμμαχιών…

Αντί να ενισχύουν την άμυνα, υποστήριξε, οι συμμαχίες του μέλλοντος θα πρέπει να σχεδιάζονται για να προωθήσουν μια διεθνή ενότητα που θα “προστατεύει το περιβάλλον, θα καταπολεμά την πείνα, τις ασθένειες, την εξάρτηση από τα ναρκωτικά και την άγνοια”…

Ο Σοβιετικός ηγέτης δήλωσε ότι η δεύτερη διάσκεψη κορυφής με τον κ. Μπους βοήθησε να κινηθούν οι Ηνωμένες Πολιτείες και η Σοβιετική Ένωση “προς έναν νέο κόσμο”…

“Για να γίνει πραγματικότητα ένας νέος τύπος προόδου σε όλο τον κόσμο, πρέπει όλοι να αλλάξουν”, πρόσθεσε ο κ. Γκορμπατσόφ. “Η ανεκτικότητα είναι το άλφα και το ωμέγα μιας νέας παγκόσμιας τάξης πραγμάτων”. <<<

Και όπως θα περίμενε κανείς, η “Προοπτική για την Αμερική” προσφέρει μια ματιά στο πώς θα μοιάζει η Νέα Τάξη Πραγμάτων του Γκορμπατσόφ και του Μπους.

–> Η Νέα Παγκόσμια Τάξη

Στην σελίδα 26, μας λένε τι ελπίζουν οι ΟΠ και τα παγκοσμιοποιημένα τσιράκια τους…

Προσέξτε πώς λέει το απόσπασμα: “συνδυασμένα, ώστε να είναι σε θέση να αντιμετωπίσουν εκείνα τα προβλήματα που όλο και περισσότερο τα ξεχωριστά έθνη δεν θα είναι σε θέση να λύσουν μόνα τους”. Εδώ μας λένε ότι θα δημιουργούν σκόπιμα όλο και πιο δύσκολα προβλήματα για να αναγκάσουν τα έθνη να αποδεχτούν τη ΝΤΠ. Το έχουμε σίγουρα δει αυτό, έτσι δεν είναι;

Όσον αφορά την ίδια τη δομή της ΝΤΠ, μας λένε ότι: “θα αποτελείται από περιφερειακούς θεσμούς υπό ένα διεθνές σώμα αυξανόμενης [σε σημείο απόλυτου ελέγχου] εξουσίας”. Σε άλλο σημείο του βιβλίου, μας λένε ότι η ΝΤΠ θα περιλαμβάνει επίσης λειτουργικές δομές για θέματα που απαιτούν διαχείριση πέραν των περιφερειακών ορίων. Ας εμβαθύνουμε λοιπόν στο πώς θα μπορούσε να μοιάζει και να λειτουργεί μια τέτοια δομή:

1) Στην κορυφή βρίσκεται το “διεθνές σώμα αυξανόμενης εξουσίας”. Περιττό να πούμε ότι αυτό είναι…

…(από την σελίδα 33) Σημειώστε επίσης αυτό…

…(από την σελίδα 35)

2) Κάτω από τα Ηνωμένα Έθνη θα βρίσκεται η…

…(από την σελίδα 189)

Εδώ είναι οι δέκα αναπτυξιακές περιφέρειες του ΟΗΕ…

Και στην σελίδα 190 διευκρινίζεται πώς θα εκδηλωθούν οι περιφερειακές ρυθμίσεις…

Συμφωνίες ελεύθερου εμπορίου, κοινά ιδρύματα οικονομικής ανάπτυξης, συμφωνίες ανταλλαγής – όλα αυτά ακούγονται πολύ οικεία, έτσι δεν είναι; Έτσι, όταν κάποιος προπαγανδιστής της Ανατολής εναντίον της Δύσης προσπαθεί να σας πουλήσει την ιδέα ότι η Αναπτυξιακή Τράπεζα BRICS ή μια συμφωνία ανταλλαγής νομισμάτων Κίνας/Ρωσίας καταδεικνύει έθνη που προσπαθούν να απελευθερωθούν από την Νέα Τάξη Πραγμάτων, απλά θυμηθείτε αυτό το απόσπασμα. Η Ρωσία και η Κίνα ακολουθούν κατά γράμμα το σενάριο της ΝTΠ, αλλά θα επανέλθω σε αυτό το σημείο λίγο αργότερα στο άρθρο.

3) Κάτω από τα Ηνωμένα Έθνη θα είναι επίσης…

…(από την σελίδα 191)

Ένα παράδειγμα λειτουργικής διευθέτησης είναι η συμμαχία BRICS. Διαπερνά τις περιφερειακές γραμμές και δίνει μορφή στη διαλεκτική σύγκρουση μεταξύ των Αγγλοαμερικανών τραπεζιτών και των τραπεζιτών των BRICS, η οποία θα γεννήσει τη ΝΤΠ. Ένα άλλο παράδειγμα είναι το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο, το οποίο θα διαχειριστεί το νέο παγκόσμιο αποθεματικό νόμισμα μετά την κορύφωση του κατασκευασμένου δράματος Ανατολή εναντίον Δύσης.

Με την σχεδιαζόμενη δομή της Νέας Παγκόσμιας Τάξης να έχει τεθεί μπροστά μας, ας ρίξουμε μια ματιά στο πώς οι Rockefellers σχεδίαζαν να κάνουν την Αμερική να συμμετάσχει.

–> Η ΝΤΠ ως ο μεγάλος στόχος της Αμερικής

Το Prospect for America καταβάλλει μεγάλες προσπάθειες για να παρουσιάσει την αντιφατική υπόθεση ότι η οικοδόμηση μιας παγκόσμιας κυβέρνησης είναι προς το συμφέρον της Αμερικής. Ξεκινά υπονοώντας ότι τα έθνη-κράτη είναι κατά κάποιο τρόπο ξεπερασμένα από το γεγονός ότι συναλλάσσονται μεταξύ τους, και στη συνέχεια προσφέρει τη λανθασμένη επιλογή να παραπαίουμε, μη συμμετέχοντας καθόλου σε εμπόριο…

…(από την σελίδα 60) ή να ευημερούν συμμετέχοντας στο εμπόριο που διαχειρίζεται η ΝΤΠ…

…(από την σελίδα 161) Παραλείπουν βολικά να αναφέρουν ότι υπάρχουν πολλές άλλες επιλογές εκτός από την προσφυγή σε ένα από αυτά τα δύο άκρα.

Ο Κίσινγκερ και οι συν αυτώ κάνουν επίσης τον ισχυρισμό ότι η οικοδόμηση της ΝΤΠ είναι ο “μεγάλος στόχος” της εξωτερικής πολιτικής της Αμερικής…

…(από την σελίδα 26) και ότι η αποτελεσματικότητα της Αμερικανικής πολιτικής θα κριθεί από το πόσο καλά η Αμερική προωθεί τους παγκοσμιοποιητικούς θεσμούς…

…(από την σελίδα 27) Σημειώστε επίσης πώς το απόσπασμα κατατάσσει τις ΗΠΑ στην Δυτική Σφαίρα. Οι σχεδιαστές είχαν κατά νου ένα άλλο έθνος να ηγηθεί της Ανατολικής Σφαίρας (Κίνα).

Στην συνέχεια, το βιβλίο συνεχίζει να προσφέρει συγκεκριμένους τρόπους με τους οποίους η Αμερική μπορεί να θυσιάσει τα εθνικά της συμφέροντα για την οικοδόμηση της παγκόσμιας κυβέρνησης. Η αποβιομηχανοποίηση της Αμερικής. Στην σελίδα 173, βλέπουμε τη γένεση των οικονομικών πολιτικών που οδήγησαν την αμερικανική οικονομία στην καταστροφή…

…καθώς οι παγκοσμιοποιητές κάνουν λόγο για μονομερή κατάργηση των εμπορικών φραγμών που προστάτευαν την αμερικανική οικονομία από τον ανταγωνισμό με την ξένη δουλεμπορική εργασία. Ο Κίσινγκερ και οι συν αυτώ προβάλλουν επίσης την υπόθεση ότι δεν πρέπει να υπερασπιζόμαστε οικονομικά τους εαυτούς μας, αφού αυτό μπορεί να δημιουργήσει “εμπόδια… στην πρόοδο των άλλων”.

…(από την σελίδα 75)

Και για να δώσουμε στους Αμερικανούς μια γεύση για το τι έρχεται, η σελίδα 75 αφήνει επίσης αυτό το μικρό υπονοούμενο…

…Όπως αποδεικνύεται, η Αμερική όντως έθεσε τον εαυτό της ως γέφυρα για να τραβήξει την Κίνα στην ΝTΠ. Το κάναμε αυτό παρασύροντας τους με ένα μεγάλο μέρος του εθνικού μας πλούτου μέσω του μονόπλευρου εμπορίου και της εξωτερικής ανάθεσης.

Και αυτό μας φέρνει στο θέμα των BRICS

–> Ο ρόλος των BRICS στην εγκαθίδρυση της Νέας Παγκόσμιας Τάξης

Το Prospect συνεχίζει να ασχολείται με το καθεστώς εκείνων των εθνών που “απελευθερώθηκαν” από την μεθοδευμένη κατάρρευση της Παλαιάς Τάξης Πραγμάτων…

…(από την σελίδα 164)

Αν αφαιρέσουμε την περιδίνηση από αυτό το απόσπασμα, μας λέει ότι η προσπάθεια των νέων εθνών-κρατών να επιτύχουν πραγματική ανεξαρτησία πρέπει να “εξισορροπηθεί από συγκλίνουσες δυνάμεις”. Και ποια μορφή πήραν αυτές οι “συγκλίνουσες δυνάμεις“; Οι παγκοσμιοποιητές χρησιμοποίησαν θερμούς και ψυχρούς πολέμους και εξεγέρσεις, εμπορικές συγκρούσεις και “οικονομικούς εκτελεστές” για να κάνουν την ζωή αφόρητη για κάθε έθνος-κράτος που προσπαθούσε να ανεξαρτητοποιηθεί. Όλη αυτή η διαμάχη ανάγκασε αυτά τα έθνη να απευθυνθούν στους διεθνείς οργανισμούς για “βοήθεια” (η οποία ήρθε με τη μορφή στρατιωτικής κατοχής ή δουλείας χρέους).

Μόνο στην αγκαλιά των παγκοσμιοποιητικών θεσμών θα μπορούσαν αυτά τα έθνη να βρουν οποιαδήποτε ειρήνη…

…(από την σελίδα 61)

Όταν το Prospect μίλησε στην σελίδα 60 για το τι κινεί αυτούς τους λαούς…

…μου έφερε στο μυαλό κάτι που έγραψα σε ένα παλιό άρθρο με τίτλο David Wilcock and the Real NWO, Part 2 of 2:

>>> Γιατί η Κίνα; Γιατί οι Ιλλουμινάτι, των οποίων η βάση βρίσκεται στην Δυτική Ευρώπη, να βάλουν τους Κινέζους να είναι το δημόσιο πρόσωπο της Νέας Τάξης Πραγμάτων τους;

Ένα στοιχείο για τα κίνητρα και τη στρατηγική τους μπορεί να βρεθεί σε αυτό το άρθρο, με τίτλο “Η αποικιακή ελίτ κυβερνά την Κίνα για τους Illuminati”. Σε αυτό, ο συγγραφέας αναφέρει… “Ο Κινεζικός λαός θα επαναστατούσε ενάντια στην ανοιχτή ξένη κυριαρχία, αλλά θα αγκάλιαζε την θέση του στην ΝTΠ, αν πίστευε ότι είχε τον έλεγχο”.

Οι Κινέζοι έχουν υποφέρει πολύ από τον δυτικό ιμπεριαλισμό, όπως και μεγάλο μέρος του κόσμου. Ως αποτέλεσμα, οι Illuminati θα είχαν πρόβλημα να δεσμεύσουν πολλά έθνη σε μια Νέα Παγκόσμια Τάξη υπό δυτική ηγεσία, ειδικά τους εθνικιστές Κινέζους.

Δεδομένου ότι δεν μπορείς να έχεις μια πραγματικά παγκόσμια τάξη χωρίς το πολυπληθέστερο έθνος στην Γη, οι Illuminati επέλεξαν να χρησιμοποιήσουν τη δική τους κληρονομιά καταστροφής προς όφελός τους. Η στρατηγική τους σε δύο μέρη για να το πετύχουν αυτό είναι η εξής:

1 – Δημιούργησαν μια συμμαχία με επίκεντρο την Κίνα ως αντίπαλη δύναμη στην δυτική συμμαχία.

Αυτό το μέρος της στρατηγικής υπαινίχθηκε στον κυρίαρχο Τύπο σε αυτό το άρθρο του UPI το 2002 μ.Χ., με τίτλο “Η Κίνα θέλει την δική της ‘Νέα Παγκόσμια Τάξη’ για να αντιταχθεί στην έκδοση των ΗΠΑ”. Είναι συνήθης πρακτική για την Cabal να χρησιμοποιεί αντίπαλες δυνάμεις για να επιτύχει τους σκοπούς της, και πάντα φροντίζει να έχει επιρροή ή έλεγχο και στις δύο πλευρές.

2 – Έχουν οδηγήσει το παγκόσμιο κοινό στα χέρια της Κινεζικής συμμαχίας.

Πώς το έχουν προσεγγίσει αυτό, ρωτάτε;

> Έχουν δημοσιοποιήσει ευρέως μια ειδεχθή Νέα Παγκόσμια Τάξη που σχεδιάζεται από τις Δυτικές Δυνάμεις…

…ενώ ταυτόχρονα δημοσιοποιούσαν μια καλοήθη Νέα Παγκόσμια Τάξη που σχεδιάζεται από την Κίνα και τους συμμάχους της…

…καθιερώνοντας έτσι τον κίνδυνο από τη μία πλευρά και την ασφάλεια από την άλλη.

> Έχουν υποκινήσει εξωφρενικές και προκλητικές ενέργειες, τόσο οικονομικές όσο και στρατιωτικές, από τις δυτικές δυνάμεις (αυτό προσθέτει μια νέα εικόνα για την ανοιχτή για όλους εγκληματικότητα της Wall Street / City of London και τις πρόσφατες δυτικές στρατιωτικές ανοησίες στο Αφγανιστάν, το Ιράκ, την Αίγυπτο, την Λιβύη και την Συρία).

> Έχουν εκθέσει ευρέως επιζήμιες πληροφορίες για τα δυτικά έθνη, ιδίως για τις ΗΠΑ. Αυτό είναι το κίνητρο πίσω από το WikiLeaks, τον Snowden και χίλιες μικρότερες αποκαλύψεις. Και αφού ο Σνόουντεν αποκάλυψε τις δραστηριότητες της NSA στο ευρύ κοινό, πού έτρεξε να κρυφτεί; Πρώτα στην Κίνα (Χονγκ Κονγκ) και στη συνέχεια στη Ρωσία. Ποιο είναι λοιπόν το ψυχολογικό μήνυμα; Η Κίνα και η Ρωσία (η συμμαχία των BRICS) είναι εκεί που τρέχεις για να σωθείς από τις κακές ΗΠΑ, τους δυτικούς συμμάχους τους και όλη την απαίσια συμπεριφορά τους.

Είναι πραγματικά πολύ απλό: οι Illuminati έχτισαν μια λαγοπαγίδα (στη συμμαχία BRICS) που μοιάζει με μια ωραία, ασφαλή τρύπα για να κρυφτείτε από τον κίνδυνο. Τώρα χτυπούν τους θάμνους (με τις δυτικές δυνάμεις) για να οδηγήσουν τους λαγούς προς την παγίδα.<<<

Προφανώς, οι παγκοσμιοποιητές έλαβαν υπόψη τους “τις προσδοκίες των λαών όλου του πλανήτη… να βγουν γρήγορα και οριστικά από την εποχή της αποικιοκρατίας” στο σχεδιασμό της ΝΤΠ. Για το λόγο αυτό δημιουργήθηκε η συμμαχία BRICS και η ΝΤΠ σχεδιάστηκε με πολυπολικό τρόπο. Θέλουν οι καταπιεσμένοι λαοί του κόσμου να ενωθούν και να δουν τους εαυτούς τους να νικούν τη Δύση. Και θέλουν να τους κάνουν να πιστέψουν ότι η πολυπολική Νέα Τάξη Πραγμάτων των Illuminati αντιπροσωπεύει την τελική τους νίκη επί της καταπίεσης και την άνοδό τους στην ισότητα, ενώ στην πραγματικότητα είναι απλώς η αρχή μιας νέας φάσης υποταγής και πτώσης τους στην ισότητα ως παγκόσμιων δουλοπάροικων.

Με το σχέδιο Ροκφέλερ για την Νέα Τάξη Πραγμάτων BRICS να έχει εκτεθεί μπροστά μας, ας ρίξουμε μια ματιά στον τρόπο με τον οποίο υλοποιήθηκε.

–> Κίνα: Η οικοδόμηση του Ψεύτικου Σωτήρα

Σημαντικές κινήσεις προς την οικοδόμηση της Νέας Παγκόσμιας Τάξης που περιγράφεται στην Προοπτική για την Αμερική άρχισαν στα τέλη της δεκαετίας του ’60 μ.Χ…

1.969 μ.Χ.– Το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο (ΔΝΤ) εισάγει το Ειδικό Τραβηχτικό Δικαίωμα, την σχεδιαζόμενη αντικατάσταση του δολαρίου ΗΠΑ ως παγκόσμιο αποθεματικό νόμισμα…

Ιούλιος 1.971 μ.Χ.– ο πρώην διευθυντής του Προγράμματος Ειδικών Μελετών Χένρι Κίσινγκερ πραγματοποίησε μυστικές συναντήσεις στην Κίνα για να θέσει τις βάσεις για την εισαγωγή τους στην παγκόσμια σκηνή. Εδώ είναι με τον Κινέζο πρωθυπουργό Chou En-Lai (γνωστός και ως Zhou Enlai) κατά την διάρκεια της επίσκεψης…

Αύγουστος 1.971 μ.Χ.– Ο Πρόεδρος Ρίτσαρντ Νίξον βγάζει την Αμερική από τον κανόνα χρυσού…

…Αυτή ήταν η πρώτη μεγάλη έκρηξη στην κατεδάφιση του δολαρίου ως παγκόσμιου αποθεματικού νομίσματος (για να ανοίξει ο δρόμος για την αντικατάστασή του από την SDR (:: Ειδικά τραβηκτικά δικαιώματα : όπου τα έθνη χάνουν τα διεθνή δικαιώματα τους ) των παγκοσμιοποιητών κάποια στιγμή γύρω στο 2018 μ.Χ.).

Φεβρουάριος 1.972 μ.Χ.– Ο Νίξον επισκέπτεται (και “ανοίγει”) την Κίνα. Εδώ είναι με τον Πρόεδρο Μάο…

Ιούνιος 1.973 μ.Χ.– David Rockefeller Sr. ο πρεσβύτερος επισκέπτεται την Κίνα για να αρχίσει να επεξεργάζεται τις λεπτομέρειες εφαρμογής των όσων πρόκειται να ακολουθήσουν. Εδώ συναντάται με τον πρωθυπουργό Chou En-Lai

Τι δρομολογήθηκε λοιπόν από αυτά τα γεγονότα; Μέχρι το 1.978 μ.Χ., ο Deng Xiaoping ανέλαβε την εξουσία και “ανέπτυξε τον “σοσιαλισμό με κινεζικά χαρακτηριστικά” και την Κινεζική οικονομική μεταρρύθμιση, γνωστή και ως “σοσιαλιστική οικονομία της αγοράς”, και άνοιξε την Κίνα στην παγκόσμια αγορά“. Μια ενδιαφέρουσα άποψη για την κρυφή δυναμική πίσω από αυτή την εξέλιξη προσφέρεται στο παραπάνω άρθρο “Colonial Elite Rules China for the Illuminati”…

“Ο Wang Hao, ιστορικός στο Ινστιτούτο Διεθνών Σπουδών της Κίνας, έχει καταγράψει ότι ο αναπληρωτής του Μάο Zhou Enlai συναντήθηκε με τον David Rockefeller τον Ιούνιο του 1.973 μ.Χ.: ‘Όταν συναντήθηκε με τον Ντέιβιντ Ροκφέλερ, ο Ζου του είπε ότι ήταν απαραίτητο να βρεθούν οι κατάλληλες μέθοδοι που θα ευνοούσαν την ανάπτυξη του εμπορίου μεταξύ των δύο πλευρών υπό διαφορετικά πολιτικά συστήματα.

Η συγχώνευση επιχειρήσεων και κομμουνιστών ξεκίνησε όταν ο Deng Xiaoping ήρθε στην εξουσία στα τέλη της δεκαετίας του 1970 και εισήγαγε τις μεταρρυθμίσεις της αγοράς του με το σύνθημα “το να γίνεις πλούσιος είναι ένδοξο”.

Ωστόσο, μετά από 30 χρόνια μαοϊσμού, το καθεστώς του ήταν απελπιστικά ανεπαρκώς εξοπλισμένο για να διοικήσει μια οικονομία της αγοράς. Απευθύνθηκε στους πλουσιότερους Κινέζους μεγιστάνες του Χονγκ Κονγκ για καθοδήγηση.

Ο πιο ισχυρός μεγιστάνας του Χονγκ Κονγκ είναι ο Λι Κα-Σινγκ, ο πλουσιότερος Ασιάτης στον κόσμο και εσωτερικός άνθρωπος των Ιλλουμινάτι”. Αυτό βοήθησε στην δημιουργία μιας κινεζικής ελίτ που “είναι μια συγχώνευση μεταξύ της κομμουνιστικής ηγεσίας, των μεγιστάνων του Χονγκ Κονγκ και των εγκληματικών Τριάδων. Και οι τρεις παρατάξεις αντλούν την εξουσία τους από την συνεργασία με τους Ιλλουμινάτι”.

Περιττό να πούμε ότι ο συντονισμός των παγκοσμιοποιητών με την Κίνα…

…και την Ρωσία, εταίρο των BRICS

…συνεχίζεται αμείωτα μέχρι σήμερα.

Κλείνοντας, θα έλεγα απλώς ότι οποιαδήποτε παγκόσμια λύση μας προσφερθεί τα επόμενα χρόνια είναι στην πραγματικότητα μια παγκοσμιοποιημένη λύση. Αν δεν ενωθείτε με τους γείτονές σας για να αρχίσετε να ασκείτε αυτάρκεια και έλεγχο στην ζωή σας, θα πέσετε σε παγκοσμιοποιητική εξάρτηση και έλεγχο εξ ορισμού. Και αν δεν βρεθείτε μαζί με όσους βρίσκονται στην τοπική σας κοινότητα για να επινοήσετε ένα δικό σας νόμισμα (ή άλλη μέθοδο εμπορίου/barter), θα καταλήξετε να χρησιμοποιείτε εξ ορισμού το νόμισμα των τραπεζιτών. Η εξουσία που δεν παίρνετε στα χέρια σας αφήνεται στα αρπακτικά που την αρπάζουν.

[Ενημέρωση 1 – 11 Νοεμβρίου 2014 μ.Χ.]

Σε απάντηση αυτού του σχολίου από έναν ύποπτο webtroll

“Πώς ξέρετε ότι ο Πούτιν δεν λέει στον Κίσινγκερ: “Φιλαράκο, οι μέρες σου είναι μετρημένες””.

…Έψαξα ένα παλιό άρθρο των New York Times που συνάντησα πριν από λίγο καιρό…

Ενώ λοιπόν οι πρωτοσέλιδες ειδήσεις έχουν κραυγαλέους τίτλους για την υποτιθέμενη σύγκρουση μεταξύ Δύσης και Ανατολής, θα βρείτε την αλήθεια λίγο πιο βαθιά στην εφημερίδα: ότι όλοι αυτοί οι πολιτικοί τύποι δουλεύουν για τα ίδια αφεντικά και στην πραγματικότητα είναι φιλαράκια στο παρασκήνιο. Μην αποσπάστε από το δημόσιο κουκλοθέατρο. Αγάπη πάντα (https://www.triklopodia.gr/%CF%84%CE%BF-%CF%83%CF%87%CE%AD%CE%B4%CE%B9%CE%BF-%CF%81%CE%BF%CE%BA%CF%86%CE%AD%CE%BB%CE%B5%CF%81-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B7-%CE%BD%CE%AD%CE%B1-%CF%80%CE%B1%CE%B3%CE%BA%CF%8C%CF%83%CE%BC%CE%B9/)…

 

Game of Thrones: ο κόσμος που έρχεται σύμφωνα με τον Γάλλο οικονομολόγο Ζακ Αταλί.

«Αντιστέκομαι στις κοροϊδίες των διανοουμένων και διατηρώ το πάθος μου για ορισμένες αμερικανικές τηλεοπτικές σειρές, το ΜακΓκάιβερ, το Κολόμπο, τον Dr House, τα Φιλαράκια», γράφει ο Γάλλος οικονομολόγος Ζακ Αταλί σε άρθρο του στην L’ Express. Απαριθμεί και άλλες καλές σειρές ο Ζακ Αταλί στο άρθρο του με τίτλο «Game of Thrones, ο Μεσαίωνας που έρχεται», όπως Mad Men, The Good Wife, Borgen κ.α.

Σε αυτές τις σειρές ο Αταλί βρίσκει καταπληκτικές ιστορίες, απολαυστικούς διαλόγους, πολύ καλούς ηθοποιούς υψηλού επιπέδου. Πιστεύει ότι όλες αυτές οι σειρές «μιλάνε» για την εποχή μας και ωθούν στην ταχύτερη δυτικοποίηση του πλανήτη. «Όπως και το ποδόσφαιρο, έτσι και οι σειρές της τηλεόρασης είναι θέματα παγκόσμιας συζήτησης», γράφει.

Το Game of Thrones είναι ασύγκριτο. «Και εμφανίστηκε το Game of Thrones, η πιο μεγάλη σειρά, αυτή που σαρώνει τα πάντα στο πέρασμά της, η πιο καταπληκτική για όσα λέει για την εποχή μας. Μια παραγωγή του αμερικανικού καναλιού HBO, εμπνευσμένη από τα μυθιστορήματα του R.R. Martin, η οποία παίχτηκε ήδη σε τρεις σεζόν και η τέταρτη παίζεται τώρα, σε ένα κλίμα παγκόσμιας υστερίας που δεν έχει ξαναϋπάρξει.

Η σειρά αφηγείται τις πολιτικές διαμάχες ενός φανταστικού Μεσαίωνα, στις φανταστικές Ηπείρους των Westeros (Δύση) και Essos (Ανατολή). Παρακολουθούμε αρχικά, στο τέλος μιας περιόδου ξηρασίας επί μια δεκαετία, την μάχη πολλών οικογενειών για την απόκτηση του Σιδερένιου θρόνου στα Επτά Βασίλεια.

Στην συνέχεια, με την επιστροφή του ψυχρού καιρού, απειλητικά τέρατα έρχονται από τον Βορρά, ενώ η τελευταία κληρονόμος μιας ξεπεσμένης δυναστείας προσπαθεί να ανακτήσει την εξουσία. Τρία είναι τα στοιχεία που κάνουν αυτή την σειρά ακαταμάχητη:

Πρώτον, το πρωτοφανές μπάτζετ που ξόδεψαν οι παραγωγοί, οι οποίοι διαθέτουν παραγωγούς, ειδικά εφέ και ηθοποιούς υψηλού επιπέδου. Στη συνέχεια τα social media πολλαπλασιάζουν την επιρροή της. Ετσι, το 9ο επεισόδιο της τρίτης σαιζόν έκανε τα περισσότερα τουίτς όσο ποτέ στην ιστορία του twitter, ενώ ένα ιστορικό βίντεο στο youtube δείχνει τις αντιδράσεις των θεατών του πλανήτη, ενώ το παρακολουθούν. Οι παραγωγοί της σειράς κατέληξαν μάλιστα στην απόφαση να μη μηνύουν πλέον τις παράνομες αναρτήσεις στο διαδίκτο από την Netflix, γιατί μεγαλώνουν την επιρροή της.

Τέλος, και χωρίς καμμιά αμφιβολία, η επιτυχία της βρίσκεται στο γεγονός ότι το σενάριο της σειράς δείχνει αυτό που θα ζήσει σύντομα ο πλανήτης μας: Ένα είδος νέου Μεσαίωνα, γεμάτου βία, αταξία, φυσικές καταστροφές, πολεμικούς ηγέτες, μάχες εξουσίας με γρήγορες εναλλαγές. Το Game of Thrones περιγράφει τον κόσμο που έρχεται μετά το τέλος της Αμερικανικής Αυτοκρατορίας, έναν νέο θεαματικό Μεσαίωνα όπου καμία εξουσία δεν είναι σταθερή και όπου όλα επιτρέπονται.

Μπορούμε να αρνηθούμε την παγκοσμιοποίηση, Μπορούμε να κλειστούμε στον μικρόκοσμό μας. Ευτυχώς ή δυστυχώς, αυτό είναι αδύνατο: Ο νέος Μεσαίωνας είναι εδώ. Μας γοητεύει. Είναι γεμάτος ωραίες ιστορίες και υποσχέσεις. Γεμάτος βαρβαρότητα επίσης. Μας περιμένει. Εμείς πρέπει να δούμε πώς θα τον χρησιμοποιήσουμε».

Ο Ζακ Αταλί είναι οικονομολόγος και κοινωνιολόγος. Έχει δημοσιεύσει μυθιστορήματα καθώς και πολλές μελέτες και άρθρα για τα προβλήματα της εποχής μας. Για δέκα χρόνια (1.981 μ.Χ.- 1.991 μ.Χ.) εργάστηκε ως ειδικός σύμβουλος του πρώην Γάλλου προέδρου Φρανσουά Μιτεράν. Το 1.980 μ.Χ. ξεκίνησε το ευρωπαϊκό πρόγραμμα Eurêka (ένα μεγάλο ευρωπαϊκό πρόγραμμα για τις νέες τεχνολογίες που εφηύρε, μεταξύ άλλων, το MP3).

Το 1.991 μ.Χ. ίδρυσε στο Λονδίνο την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Ανασυγκρότησης και Ανάπτυξης (European Bank for Reconstruction and Development) της οποίας υπήρξε ο πρώτος πρόεδρος από το 1.991 μ.Χ. έως το 1.993 μ.Χ,. Είναι επίσης η αιτία της μεταρρύθμισης της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, γνωστή ως LMD, που σχεδιάστηκε για να φέρει όλες τις Ευρωπαϊκές βαθμίδες εκπαίδευσης στην ίδια γραμμή.

Ο Αταλί είναι επίσης ο ιδρυτής και Πρόεδρος της PlaNet Finance, μιας µη κερδοσκοπικής οργάνωσης διεθνούς αλληλεγγύης, µε ειδίκευση στην ανάπτυξη της µικροχρηµατοδότησης και ο πρόεδρος της Α&Α, διεθνούς συμβουλευτικής εταιρείας στρατηγικής. Χρονικογράφος στην εφημερίδα L’Express, είναι επίσης συγγραφέας πενήντα βιβλίων, και έχοντας πουλήσει πάνω από 6 εκατομμύρια αντίτυπα σε όλο τον κόσμο.

Το συγγραφικό έργο πολυμεταφρασμένο σε όλες σχεδόν τις ευρωπαϊκές γλώσσες, έργο που καλύπτει πολλούς τομείς. Έχει ασχοληθεί με τη συγγραφή πολιτικών και οικονομικών βιβλίων, βιογραφιών, θεατρικών έργων, Αναμνήσεων, ιστοριών για παιδιά και μυθιστορημάτων κ.α.

Ο Αταλί είχε επισκεφτεί τη χώρα μας το Φεβρουάριο του 2013 μ.Χ. και μίλησε σε εκδήλωση στο στο Μέγαρο Μουσικής στις 13 Φεβρουαρίου, μαζί με τον δημοσιογράφο και πρώην διευθυντή της Le Monde, Ζαν Μαρί Κολομπανί, με θέμα το μέλλον της ανθρωπότητας, το οποίο θεωρεί ζοφερό αν δεν ληφθούν μέτρα.

Στο βιβλίο «Μια σύντομη ιστορία του Μέλλοντός μας», γράφει προβλέπει κατά τον 21ο Αιώνα θα δούμε τεράστιες ανατροπές: Κατάρρευση των ΗΠΑ μέχρι το 2035 μ.Χ. και αντικατάστασή τους από ένα πολυπολικό σύστημα πλανητικής εξουσίας, και ραγδαία αύξηση του πληθυσμού που θα οδηγήσει σε ακόμα μεγαλύτερη έλλειψη πόρων, βία και φτωχοποίηση, λόγω της ανόδου της τεχνολογίας.

Σύμφωνα με τις προβλέψεις του Αταλί, η τεχνολογία θα μετατρέψει τον άνθρωπο σε πλανητικό πολίτη-νομάδα ο οποίος θα εργάζεται σε μια υπερφιλελεύθερη οικονομία που θα έχει διαχωρίσει τους ανθρώπους σε τρεις τάξεις:

-Tους υπονομάδες: περίπου τέσσερα δισεκατομμύρια ανθρώπων που θα ζουν στην απόλυτη φτώχεια και θα αλληλοσκοτώνονται για εθνικούς και θρησκευτικούς λόγους

-Tους εικονικούς νομάδες: άλλα τέσσερα δισεκατομμύρια ανθρώπων που λόγω εξειδίκευσης θα έχουν μια καλή ζωή ως μάνατζερ, μηχανικοί, τεχνικοί, επιστήμονες κ.λ.π. σε διεθνοποιημένες επιχειρήσεις, χωρίς κεντρικά γραφεία

-Tους υπερνομάδες: την άρχουσα τάξη, την ελίτ που θα αντλεί την εξουσία της από τους υπόλοιπους (https://ohifront.wordpress.com/2014/04/14/game-of-thrones-%CE%BF-%CE%BA%CF%8C%CF%83%CE%BC%CE%BF%CF%82-%CF%80%CE%BF%CF%85-%CE%AD%CF%81%CF%87%CE%B5%CF%84%CE%B1%CE%B9-%CF%83%CF%8D%CE%BC%CF%86%CF%89%CE%BD%CE%B1-%CE%BC%CE%B5-%CF%84%CE%BF%CE%BD/?postpost=v2).

 

Πώς οι Εβραίοι κατέκτησαν την Μεγάλη Βρετανία… Ο ΕΡΧΟΜΟΣ ΤΩΝ ROTHSCHILDS.

Ο MAYER AMSCHEL BAUER άνοιξε μια επιχείρηση δανεισμού χρημάτων στην (Εβραϊκή οδό) της Φρανκφούρτης στην  Γερμανία το 1.750 μ.Χ. και άλλαξε το όνομά του από Βauer σε  Rothschild είχε πέντε γιους.

Ο πιο έξυπνος από τους γιους του,  ο Nathan, στάλθηκε στο Λονδίνο για να ιδρύσει  μια τράπεζα το 1806. Μεγάλο μέρος της αρχικής χρηματοδότησης της νέας τράπεζας δόθηκε  από την Βρετανική επιχείρηση της ανατολικής Ινδίας όπου  ο Mayer Rothschild   είχε σημαντικό έλεγχο .Ο  Mayer Rothschild τοποθέτησε τους  άλλους τέσσερις γιους του στην Φρανκφούρτη, Παρίσι, Νάπολη και την Βιέννη.

Το 1.814 μ.Χ., ο Ναθαναήλ Rothschild είδε την μεγάλη  ευκαιρία  του στη μάχη του Βατερλό. Νωρίς στην μάχη, ο Ναπολέων φάνηκε να κερδίζει και η πρώτη στρατιωτική έκθεση στο Λονδίνο ανακοίνωσε αυτό  το γεγονός. Αλλά το ρεύμα στρέφεται υπέρ του Ουέλιγκτον.

Ένας μεταφορέας του Νάθαν Ρότσιλντ έφερε την είδηση στο Λονδίνο στις 20 Ιουνίου. Αυτό ήταν 24 ώρες πριν ο  Ουέλιγκτον φτάσει  στο Λονδίνο με την είδηση της νίκης του . Βλέποντας αυτό το τυχαίο γεγονός,  ο Νάθαν Ρότσιλντ άρχισε να εξαπλώνει  την φήμη ότι η Βρετανία είχε ηττηθεί.

Όλοι πίστευαν ότι  ο Ουέλιγκτον είχε ηττηθεί, ο  Νάθαν Ρότσιλντ άρχισε να πουλάει  το σύνολο των μετοχών του για το Αγγλικό Χρηματιστήριο. Όλοι πανικοβλήθηκαν και άρχισαν να πωλούν τις μετοχές τους που κάτω από αυτές τις συνθήκες δεν άξιζαν σχεδόν τίποτα. Και  την τελευταία στιγμή, αφού ο Ουέλιγκτον είχε κερδίσει ο  Νάθαν Ρότσιλντ άρχισε να αγοράζει μέχρι και τα τελευταία αποθέματα σε χαμηλές τιμές.

Όμως αυτός μόλις ανέβηκε στην εξουσία, τους έδιωξε από την χώρα και πήρε αυτός πλήρως τον έλεγχο της Βρετανικής οικονομίας (https://attikanea.info/%CE%B7-%CE%B5%CE%B2%CF%81%CE%B1%CF%8A%CE%BA%CE%AE-%CF%83%CF%85%CE%BD%CF%89%CE%BC%CE%BF%CF%83%CE%AF%CE%B1-%CE%B5%CE%AF%CE%BD%CE%B1%CE%B9-%CE%BF-%CE%B2%CF%81%CE%B5%CF%84%CE%B1%CE%BD%CE%B9/), με αποτέλεσμα αυτοί να χρηματοδοτήσουν όλους τους Συνασπισμούς της Βρετάνιας εναντίον τους μέχρι να τον νικήσουν οριστικά στο Βατερλό.

ΟΛΑ ΓΙΑ ΤΟ ΕΒΡΑΪΚΟ ΒΑΤΙΚΑΝΟ Η ΑΛΛΙΩΣ ΤΟ ΣΙΤΥ ΤΟΥ ΛΟΝΔΙΝΟΥ

Το Σίτυ του Λονδίνου είναι  ένας ιδιωτικός χρηματοοικονομικός οργανισμός που  εδρεύει στην Αγγλία είναι γνωστή ως “Η Πόλη”. Και χαρακτηρίζεται  ως το  εβραϊκό  Βατικανό  μέσα  στην καρδιά της ευρύτερης περιοχής του Λονδίνου.

Μια επιτροπή από 12 άνδρες διοικούν το Εβραϊκό Βατικανό. Είναι γνωστό και  ως ” Crown.” Η πόλη και οι κυβερνήτες της , το The Crown δηλαδή , δεν υπόκεινται σε κανένα  Κοινοβούλιο. Είναι ένα κυρίαρχο κράτος στο εσωτερικό ενός κράτους.

Η πόλη είναι το οικονομικό κέντρο του κόσμου. Σ αυτό το σημείο οι Ρότσιλντ έχουν το ορμητήριό τους και τον κεντρικό ελέγχου :

* Της  Κεντρικής Τράπεζας της Αγγλίας (που ελέγχεται από τον Ρότσιλντ) και  βρίσκεται στο Σίτυ.

* Όλων  των  μεγάλων  βρετανικών τραπεζών που έχουν τα γραφεία τους στο Σίτυ.

*Σε  385 ξένες τράπεζες που βρίσκονται στο Σίτυ.

*Σε 70 τράπεζες από τις Ηνωμένες Πολιτείες που βρίσκονται στο Σίτυ.

* Το Χρηματιστήριο του Λονδίνου που βρίσκεται στο Σίτυ.

*Το  LLOYD’S του Λονδίνου  που βρίσκεται στο Σίτυ

Το Baltic Exchange (ναυτιλιακές συμβάσεις) που βρίσκεται στο Σίτυ.

*  Το Fleet Street (εφημερίδες και εκδόσεις) που βρίσκεται στο Σίτυ.

* Το Χρηματιστήριο Μετάλλων του Λονδίνου που βρίσκεται στο Σίτυ.

* Το Χρηματιστήριο Εμπορευμάτων του Λονδίνου (εμπορικό καουτσούκ,  μαλλί, ζάχαρη, καφέ) που βρίσκεται στο Σίτυ.

Κάθε χρόνο ένας Δήμαρχος εκλέγεται ως μονάρχης στο Σίτυ. Το βρετανικό Κοινοβούλιο δεν κάνει καμιά κίνηση χωρίς να συμβουλευτεί τον Λόρδο Δήμαρχο της πόλης. Γιατί  εδώ, στην καρδιά του Λονδίνου ομαδοποιούνται όλα τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα της Βρετανίας που ελέγχονται  από τους  Rothschild  αλλά και την ελεγχόμενη  από αυτούς Κεντρική Τράπεζα της Αγγλίας.

Οι  Ρότσιλντ επιλέγουν  παραδοσιακά τον  “Λόρδο” Δήμαρχο από το 1.820 μ.Χ. Σημείωση  απορρήτου  Οπότε δεν θέλει και πολύ σκέψη  στο ερώτημα” σε ποιους χρωστάει η Ελλάδα”…Το θέμα είναι ότι οι δημοσιογράφοι

ο πολιτικός κόσμος,  τα μεγάλα κανάλια, τα ραδιόφωνα, και η Ελληνική διανόηση(έκτος από ελάχιστες εξαιρέσεις) ενώ τα γνωρίζουν αυτά δεν λένε κουβέντα…σιωπή…Σιωπή και από κάτι καινούργιους ψετοεπαναστάτες,  και” καλά” πατριώτες, που ξεφυτρώνουν σαν τα μανιτάρια δήθεν να σώσουνε την Ελλάδα. Αλλά αυτό που κάνουν για ακόμη μία φορά,  είναι να αποπροσανατολίζουν τον Ελληνικό λαό λέγοντας του την μισή αλήθεια κάτι που είναι χειρότερο και από το  μεγαλύτερο ψέμα (https://www.lavriaki.gr/2012/02/18/%CF%80%CF%8E%CF%82-%CE%BF%CE%B9-%CE%B5%CE%B2%CF%81%CE%B1%CE%AF%CE%BF%CE%B9-%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%AD%CE%BA%CF%84%CE%B7%CF%83%CE%B1%CE%BD-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%BC%CE%B5%CE%B3%CE%AC%CE%BB%CE%B7-%CE%B2/)…

 

ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η “ΝΕΑ ΜΕΣΗ ΑΝΑΤΟΛΗ”.

Σήμερα και μετά από μια εκτεταμένη πολύμηνη-κατά το μέτρο του δυνατού- εμπεριστατωμένη και πολλαπλώς  διασταυρωμένη  δημοσιογραφική  έρευνα,  έρχεται  στο φως της δημοσιότητας για πρώτη φορά  σε διεθνές ειδησεογραφικό  επίπεδο μια πολυσυζητημένη μελέτη μαζί με το νέο χάρτη  για την αναδιάταξη και επαναχάραξη των συνόρων της «Νέας Μέσης Ανατολής».

Μια ανάλυση- μελέτη   η οποία εδώ και μήνες «κυκλοφορεί» στα γραφεία γνωστών αμερικανικών  think tank, σε κάποια ελάχιστα εναλλακτικά site, σε πολλά μουσουλμανικά forum τα οποία κυριολεκτικά έχουν  «ανάψει» από τις κατάρες και τις απειλές των πιστών του Ισλάμ,  αλλά και   στις αμερικανικές  στρατιωτικές ακαδημίες και σχολές πολέμου.

Μάλιστα, πρόσφατα-στις 15.09.2006 μ.Χ.–Αποτέλεσε αντικείμενο σοβαρού επεισοδίου μεταξύ Αμερικανών και Τούρκων στρατιωτικών και ανώτερων πολιτικών αξιωματούχων στο πλαίσιο σύσκεψης του ΝΑΤΟ στη Ρώμη. Λίγες μέρες αργότερα ανακοινώθηκε από την Άγκυρα το ταξίδι Ερντογάν στην Ουάσιγκτον το οποίο έγινε στις 2 Οκτωβρίου…    

ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΗ

Η παρακάτω  δημοσιογραφική έρευνα έρχεται στο φως της δημοσιότητας, πέρα και πάνω από σενάρια συνωμοσιολογίας που κατακλύζουν το κόσμο της πληροφόρησης,  αφενός με μεγάλη ευθύνη έναντι των αναγνωστών μας διότι  παρουσιάζεται μια ενδελεχής και εμπεριστατωμένη ανάλυση γεγονότων και καταστάσεων  αλλά και  με τις όποιες δημοσιογραφικές επιφυλάξεις που εύλογα μπορεί να διαθέτει κάθε νουνεχής, εχέφρων,  σώφρων, προ πάντων δε ένας  σοβαρός επαγγελματίας δημοσιογράφος που σέβεται το όνομα και την υπογραφή του, ιδίως  όταν γνωρίζει τα «παιχνίδια» εξουσίας και επιρροής που παίζονται κάθε λεπτό της ώρας στο διαδίκτυο. Αλίμονο  δε, αν διεκδικούσαμε το θέσφατο και το αλάνθαστο. 

 Πολύ δε περισσότερο   ένας ειδησεογραφικός  οργανισμός που  φιλοδοξεί να είναι έγκυρος και αξιόπιστος και εκ των πραγμάτων δέχεται ένα τεράστιο όγκο πληροφόρησης που  είναι αναγκασμένος να διερευνήσει και να διασταυρώσει ένα πλήθος «πληροφοριών». Πληροφορίες   που προέρχονται από  «πηγές» που καθημερινά  βομβαρδίζεται.

Εν τούτοις όμως, επειδή καθήκον του επαγγελματία δημοσιογράφου είναι πρωτίστως  να αναδεικνύει και να αποκαλύπτει τα γεγονότα που συμβαίνουν στο προσκήνιο, πολύ δε περισσότερο εκείνα τα γεγονότα και τις εξελίξεις που διαδραματίζονται πίσω από τις  κλειστές -και πολλές φορές επτασφράγιστες- πόρτες της εξουσίας, και με δεδομένο το γεγονός ότι παρέχονται στον αναγνώστη όλα εκείνα τα εχέγγυα και τα στοιχεία (links, πηγές και αναφορές γεγονότων)   για να διασταυρώσει κάθε τι που διαβάζει,  αναλάβαμε την ευθύνη και παρουσιάζουμε την παρακάτω μεγάλη αλλά εμπεριστατωμένη δημοσιογραφική  έρευνα.   Καλή ανάγνωση.     

Πρόκειται για την μελέτη που παρουσίασε το Κέντρο Έρευνας για την Παγκοσμιοποίηση (Center for research on Globalization www.globalresearch.ca) μέσα από μια εμπεριστατωμένη πολιτική και γεωστρατηγική ανάλυση του  ειδικού σε θέματα γεωστρατηγικής   αναλυτή Mahdi Darius Nazemroaya  ο οποίος παρουσιάζει  και αναλύει για πρώτη φορά {για λογαριασμό του παραπάνω κέντρου Αμερικανικό – Καναδικών συμφερόντων}  τον χάρτη για την «Νέα Μέση Ανατολή», όπως την οραματίζονται οι ισχυροί του κόσμου.   Σε αυτή την μελέτη- ανάλυση αναλύονται  και παρουσιάζονται τα επαναδιαμορφωμένα σύνορα.

Τα νέα κράτη με τις ονομασίες τους που δημιουργούνται και φυσικά οι  «νέοι  πρωταγωνιστές», ως  αποτέλεσμα της συντονισμένης πολιτικής των Ηνωμένων Πολιτειών (με την συμμετοχή της Βρετανίας και του Ισραήλ) στην περιοχή της σημερινής “Ευρύτερης Μέσης Ανατολής”.  Στο  αυτό το νέο   χάρτη όπως θα δούμε αναλυτικά  –και αυτό είτε μεσοπρόθεσμα είτε και ως μακροπρόθεσμο γεγονός παρουσιάζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον για την θέση και το ρόλο  της Ελλάδας εφεξής στην Ανατολική Μεσόγειο, τα Βαλκάνια και φυσικά την Ε.Ε.  η οποία δε θα πρέπει να αφήσει διέλθει της προσοχής της αφού – η θέση της Τουρκίας στην ευρύτερη  περιοχή εκ των πραγμάτων πλέον  περιορίζεται,  όπως θα δούμε αφού προωθείται η ίδρυση του Ελεύθερου Κουρδιστάν. Κάτι για το οποίο και μόνο στο άκουσμα του η Άγκυρα επαναστατεί.

Ο καινούργιος χάρτης, προέκυψε ως  «προϊόν φαντασίας» όπως έγραψε ο εμπνευστής του, απόστρατος αντισυνταγματάρχης Ralph Peters, και  βασίζεται στην επαναδιάταξη των συνόρων με την δημιουργία νέων ανεξάρτητων κρατών, ύστερα από μια σειρά μεγάλων αλλαγών που θα φέρουν –όπως υποστηρίζεται- ηρεμία στην περιοχή.

Μπορεί ο συγκεκριμένος χάρτης να αποτελεί «προϊόν φαντασίας», το ίδιο και η ανάλυσή του, ωστόσο  το γεγονός αυτό δεν εμποδίζει από το να δημοσιεύεται σε εξειδικευμένα περιοδικά ανάλυσης.  Να διδάσκεται (ή να παρουσιάζεται) στην Αμερικανική εθνική ακαδημία πολέμου, στην σχολή άμυνας του ΝΑΤΟ, καθώς και σε Think Tanks ως μια απλή «υπόθεση εργασίας» ή  ακόμα και ως σενάριο για «ασκήσεις  επί χάρτου »…

Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή ξεκινώντας πρώτα από τον όρο «Νέα Μέση Ανατολή».  Ο τεχνικό- πολιτικό- οικονομικό- στρατιωτικός όρος εισήχθη στην παγκόσμια πολιτική σκηνή τον Ιούνιο του 2006 μ.Χ. στο Τελ Αβίβ από την Αμερικανίδα υπουργό εξωτερικών Condoleezza Rice, (στην οποία και χρεώθηκε από τα δυτικά ΜΜΕ ο νεόκοπος όρος σε αντικατάσταση του παλαιότερου «Ευρύτερη Μέση Ανατολή»).  480px-condoleezza_riceΣτα εγκαίνια του Baku–Tbilisi–Ceyhan (BTC) τερματικού πετρελαϊκού σταθμού στην Ανατολική Μεσόγειο και εν μέσω της γενικότερης αναστάτωσης που επικρατούσε στην περιοχή από τις Ισραηλινές επιθέσεις στον Λίβανο, η Αμερικανίδα υπουργός προσέθεσε στο λεξιλόγιο της Αμερικανικής πολιτικής τον όρο  «Νέα Μέση Ανατολή», -παρουσία μάλιστα  του πρωθυπουργού του Ισραήλ Ολμέρτ-, ρίχνοντας τους πρώτους «σπόρους» για μελλοντικές –ανοιχτές πιθανότατα- συζητήσεις που  στοχεύουν σε μια ευρύτερη αναδιαμόρφωση και αναδιάταξη συνόρων της περιοχής.

Λίγες μέρες αργότερα σε συνέντευξη τύπου, η Αμερικανίδα Υπουργός, αναφορικά με τα όσα συνέβαιναν στο Λίβανο δήλωσε ότι «αυτό που βλέπουμε εδώ [σ.σ. οι ΗΠΑ σε σχέση με την καταστροφή του Λιβάνου και τις ισραηλινές επιθέσεις στο Λίβανο], κατά μια έννοια, είναι ωδίνες τοκετού της «Νέας Μέσης Ανατολής» και οτιδήποτε κάνουμε, οφείλουμε να είμαστε σίγουροι ότι προχωρούμε προς μια «Νέα Μέση Ανατολή» [και] όχι να επιστρέψουμε στην παλιά.

Η δήλωσή της αυτή είχε προκαλέσει αρνητικές επικρίσεις σε πολλά δυτικά ΜΜΕ, τα οποία όμως εστίασαν περισσότερο στο γεγονός ότι η αμερικανίδα υπουργός εξέφρασε την αδιαφορία της για ένα ολόκληρο έθνος (του Λιβάνου) που υπέφερε, βομβαρδιζόμενο χωρίς διακρίσεις από τις Ισραηλινές αεροπορικές δυνάμεις, παρά σε οτιδήποτε άλλο. 

Σύμφωνα με τα όσα υποστηρίζει ο Mahdi Darius Nazemroaya, συγγραφέας της συγκεκριμένης ανάλυσης του Κέντρου Έρευνας για την Παγκοσμιοποίηση, η αναγγελία του όρου από την αμερικανίδα υπουγό των εξωτερικών, αποτέλεσε την επιβεβαίωση του Αγγλο-Αμερικανο-ισραηλινού «στρατιωτικού οδικού χάρτη» στην Μέση Ανατολή.

Αυτό το σχέδιο, που για χρόνια ήταν σε επίπεδο σχεδιασμού, «συνίσταται στην δημιουργία ενός τόξου αστάθειας, χάους και βίας, το οποίο εκτείνεται από τον Λίβανο, την Παλαιστίνη και την Συρία ως το Ιράκ, τον Περσικό Κόλπο και τα σύνορα (φρουρούμενα από το ΝΑΤΟ) του Αφγανιστάν». Το σχέδιο για την «Νέα Μέση Ανατολή» εισήχθη δημοσίως από την Washington και το Tel Aviv με την προσδοκία ότι ο Λίβανος θα ήταν το σημείο πίεσης για την επανευθυγράμμιση ολόκληρης της Μέσης Ανατολής και ως εκ τούτου για την εξαπόλυση των δυνάμεων του «κατασκευασμένου χάους».

Αυτό το «κατασκευασμένο χάος» -το οποίο γενικεύει τις συνθήκες της βίας και του πολέμου στην περιοχή- με την σειρά του θα χρησιμοποιείτο έτσι ώστε οι Ηνωμένες Πολιτείες, η Βρετανία και το Ισραήλ να μπορέσουν να επανασχεδιάσουν τον χάρτη της Μέσης Ανατολής, σύμφωνα με τις γεωστρατηγικές τους ανάγκες και στόχους.

Για τον συγγραφέα της έρευνας, η ομιλία της αμερικανίδας υπουργού των εξωτερικών Condoleezza Rice για την «Νέα Μέση Ανατολή»  παρείχε τη βάση, ενώ οι Ισραηλινές επιθέσεις στον Λιβάνο –οι οποίες υποστηρίχθηκαν πλήρως από την Washington και το Λονδίνο- εξέθεσαν και επιβεβαίωσαν την ύπαρξη των νέων γεωστρατηγικών στόχων των ΗΠΑ, της Βρετανίας και του Ισραήλ στην περιοχή.

Επίσης ο Αγγλο-Αμερικανός στρατιωτικός οδικός χάρτης –σύμφωνα πάντα με το ερευνητικό κέντρο και τον συγγραφέα της συγκεκριμένης έρευνας-  εμφανίζεται να προωθεί είσοδο των συμμαχικών δυνάμεων (ΗΠΑ-Βρετανία-Ισραήλ) στην Κεντρική Ασία μέσω της Μέσης Ανατολής. 

Η Μέση Ανατολή, το Αφγανιστάν και το Πακιστάν αποτελούν το πέρασμα για την επέκταση της Αμερικανικής επιρροής στην πρώην Σοβιετική Ένωση και τις πρώην Σοβιετικές Δημοκρατίες της Κεντρικής Ασίας, της οποίας το νότιο τμήμα συμπίπτει ως ένα βαθμό –όπως υποστηρίζεται- με την Μέση Ανατολή και αποτελεί –βάσει των όσων υποστηρίζουν Ρώσοι και κεντρο-ασιάτες μελετητές, σύμβουλοι ασφαλείας, οικονομολόγοι και πολιτικοί- το πιο ευπρόσβλητο τμήμα Ρωσικής Ομοσπονδίας.

Η διαίρεση και ο επανακαθορισμός των συνόρων της Μέσης Ανατολής από τις μεσογειακές όχθες του Λιβάνου της Συρίας ως την Ανατολία (Μικρά Ασία), την Αραβία, τον Περσικό Κόλπο και το ιρανικό οροπέδιο στηρίζεται στους οικονομικούς, στρατηγικούς και στρατιωτικούς στόχους, που αποτελούν μέρος μιας μακράς Αγγλο-Αμερικανικής και Ισραηλινής ατζέντας συμφερόντων στην περιοχή και –σύμφωνα πάντα με τον Mahdi Darius Nazemroaya– η σημερινή Μέση Ανατολή αποτελεί καζάνι που είναι έτοιμο να εκραγεί, προβλέποντας ή υιοθετώντας  μελλοντικά  Αγγλο-Αμερικανικά και/ή ισραηλινά χτυπήματα από αέρος στο Ιράν και την Συρία.

Ως εκ τούτου, ένας ευρύτερος πόλεμος στην Μέση Ανατολή μπορεί να έχει ως αποτέλεσμα τον επανασχεδιασμό των συνόρων, τα οποία στρατηγικά οφελούν τα αγγλο-αμερικανικά συμφέροντα και το Ισραήλ. Αναφορικά με το Αφγανιστάν, ο Mahdi Darius Nazemroaya θεωρεί ότι η χώρα με επιτυχία έχει διαιρεθεί σε όλα, πλην του ονόματος. Διαπιστώνει ακόμα ότι η έχθρα έχει καλλιεργηθεί και στην ανατολική μεσόγειο, όπου ο παλαιστινιακός εμφύλιος μαίνεται, ενώ και στο Λίβανο προωθούνται διαιρέσεις.

Για το Ιράκ και την επέμβαση των συμμαχικών δυνάμεων, και κυρίως για την περιοχή του του ιρακινού Κουρδιστάν, η όλη στρατηγική φαίνεται να στηρίζεται στο γεγονός ότι η συγκεκριμένη περιοχή αποτελεί το «εισαγωγικό» έδαφος για την βαλκανιοποίηση (διαίρεση) και την φιλανδοποίηση (ειρήνευση) της Μέσης Ανατολής.

Ήδη το νομικό πλαίσιο, για την ιρακινή ομοσπονδιοποίηση για το διαμελισμό του Ιράκ σε τρεις περιοχές σχεδιάζεται. Σε αυτό το σημείο να θυμίσουμε ότι το σχέδιο για την τριχοτόμηση του Ιράκ αποτέλεσε εναλλακτική πρόταση ομάδας δημοκρατικών με εισηγητή τον γερουσιαστή Joseph Biden, του οποίου το σχέδιο προβλέπει ένα αποκεντρωμένο Ιράκ, διασπασμένο σε τρεις περιοχές υπό μια περιορισμένη αλλά αποτελεσματική κεντρική κυβέρνηση.

Το συγκεκριμένο σχέδιο υποστηρίχθηκε από την επίτιμο πρόεδρο L. Gelb του Council of foreign Relations, -ένα πανίσχυρο Think Tank-,η οποία σε ανάλυση της για το εν λόγω σχέδιο αναφέρει ότι «πιθανά να μην ικανοποιήσει πολλούς Ιρακινούς, αλλά δίνει σε κάθε μια από τις τρεις ομάδες –Κούρδους, Σιίτες και Σουνίτες- αυτό που (το σχέδιο) θεωρεί ουσιώδες.

Αυτονομία για τους Κούρδους, χρήματα και ενός βαθμού αυτονομίας  για τους Σουνίτες και την ιστορική ελευθερία στους Σιίτες να κυβερνούν εαυτούς και την δυνατότητα να απολαμβάνουν τα μελλοντικά πλούτη».

Το παραπάνω σχέδιο δέχτηκε την κριτική από πανεπιστήμια αλλά και Think tanks, κριτική, η οποία επικεντρώνεται στην δυσκολία εφαρμογής, μια και ο πληθυσμός στις διάφορες επαρχίες της χώρας είναι πολυεθνικός, συνεπώς η δημιουργία του Κουρδιστάν, Σιιστάν και Σουνιστάν δεν μπορεί παρά να καταλήξει σε εμφύλιο πόλεμο.

Επίσης, η Συρία και το Ιράν συνεχίζουν να δαιμονοποιούνται από τα δυτικά ΜΜΕ, σε μια προσπάθεια δικαιολόγησης μιας μελλοντικής στρατιωτικής επέμβασης στην περιοχή. Για τον ρόλο τον δυτικών ΜΜΕ για το Ιράκ, ο Mahdi Darius Nazemroaya  αναφέρει ότι –σε καθημερινή βάση- προωθούν διαστρεβλωμένες και λανθασμένες πληροφορίες ότι οι πληθυσμοί στο Ιράκ δεν μπορούν να συνυπάρξουν και ότι οι διαμάχες που μαίνονται δεν αποτελούν πόλεμο εναντίον των κατοχικών δυνάμεων στην περιοχή αλλά έναν «εμφύλιο πόλεμο» που χαρακτηρίζεται από την σύγκρουση Σιιτών, Σουνιτών και Κούρδων, ενώ σε ένα γενικότερο πλαίσιο ο αναλυτής σημειώνει ότι «οι προσπάθειες για μια εντέχνως καλλιεργούμενη έχθρα μεταξύ διαφόρων εθνικο-πολιτισμικών και θρησκευτικών ομάδων της Μέσης Ανατολής  είναι συστηματικές» αποκαλύπτοντας ότι «στην πραγματικότητα αποτελούν μέρος μιας προσεκτικά σχεδιασμένης ατζέντας των μυστικών υπηρεσιών».

Τέλος ο αναλυτής επισημαίνει την ύπαρξη κυβερνήσεων της σημερινής Μέσης Ανατολής, με χαρακτηριστικό το παράδειγμα αυτό της Σαουδικής Αραβίας που παρέχουν βοήθεια στις Ηνωμένες Πολιτείες, υποθάλποντας διαμάχες μεταξύ των πληθυσμών της περιοχής, προσδοκώντας με αυτόν τον τρόπο να εξασθενίσουν τα κινήματα αντίστασης εναντίον της εξωτερικής κατοχής μέσω μια τακτικής «διαίρεσης και κατάκτησης», η οποία εξυπηρετεί τα Αγγλοαμερικανικά και ισραηλινά συμφέροντα στην ευρύτερη περιοχή. 

Ο χάρτης της «νέας Μέσης Ανατολής».

Ένας σχετικά άγνωστος χάρτης της Μέσης Ανατολής κυκλοφορεί σε πολλούς στρατηγικούς, κυβερνητικούς, Νατοϊκούς, πολιτικούς γεωστρατηγικούς και στρατιωτικούς κύκλους από τα μέσα του 2006 μ.Χ.

Σύμφωνα με τα όσα αναφέρει Mahdi Darius Nazemroaya ο χάρτης προωθήθηκε στη δημοσιότητα ίσως σε μια προσπάθεια να δημιουργήσει ομοφωνία και σιγά-σιγά να προετοιμάσει την κοινή γνώμη για πιθανές –ίσως και κατακλυσμικές- αλλαγές στην Μέση Ανατολή. Αυτός ο χάρτης αποτελεί τον επανασχεδιασμό και επαναδιαρθρωμένη Μέση Ανατολή υπό το όνομα «Νέα Μέση Ανατολή».  

Ο νέος χάρτης.

Σημείωση: Ο συγκεκριμένος χάρτης προετοιμάστηκε από τον στρατηγό Ralph Peters. Δημοσιεύτηκε στο Armed Forces Journal iτον Ιούνιο 2006 μ.Χ., ο Peters είναι απόστρατος αντισυνταγματάρχης της Αμερικανικής εθνικής ακαδημίας πολέμου.

Αν και ο χάρτης δεν αντανακλά το επίσημο δόγμα του Πενταγώνου, εντούτοις χρησιμοποιείται στα εκπαιδευτικά προγράμματα για ανώτερους στρατιωτικούς αξιωματούχους της σχολής Άμυνας του ΝΑΤΟ. Επίσης, ο συγκεκριμένος χάρτης καθώς και άλλοι παρόμοιοι με αυτό χρησιμοποιούνται προφανώς και στην εθνική ακαδημία πολέμου, αλλά και σε στρατιωτικούς κύκλους.

Ο χάρτης για την «Νέα Μέση Ανατολή» φαίνεται να είναι βασισμένος σε σειρά άλλων χαρτών, συμπεριλαμβανομένων παλαιοτέρων χαρτών για πιθανά σύνορα στην Μέση Ανατολή από την εποχή του προέδρου Woodrow Wilson και του Α’ Παγκοσμίου Πολέμου.

Ο συγκεκριμένος χάρτης παρουσιάστηκε ως προϊόν φαντασίας του εν αποστρατεία αντισυνταγματάρχη Ralph Peters, ο οποίος πιστεύει ότι τα νέα σύνορα που περιλαμβάνονται στο χάρτη θα λύσουν εκ θεμελίων τα προβλήματα της σύγχρονης Μέσης Ανατολής.

Ο χάρτης της Νέας Μέσης Ανατολής ήταν ένα στοιχείο κλειδί στο βιβλίο του αντισυνταγματάρχη εν αποστρατεία «Ποτέ μην εγκαταλείπεις τη μάχη» (Never Quit the Fight), το οποίο εκδόθηκε στις 10 Ιουλίου 2006 μ.Χ. Ο ίδιος χάρτης για την «Νέα Μέση Ανατολή» δημοσιεύτηκε με την τίτλο «Ματωμένα Σύνορα:

Πώς μια καλύτερη Μέση Ανατολή θα έμοιαζε» στο περιοδικό των Αμερικανικών Ενόπλων Δυνάμεων με σχόλια από τον Ralph Peters. Το concept για τον επανασχεδιασμό της Μέσης Ανατολής παρουσιάστηκε ως «ανθρωπιστική» και «δικαιολογημένη» διευθέτηση, η οποία θα ευεργετούσε τους κατοίκους της Μέσης Ανατολής και των περιφερειακών περιοχών αυτής.

Ο απόστρατος αντισυνταγματάρχης προτείνει τον απανασχεδιασμό της περιοχής με νέα σύνορα, βασισμένος στην «κατάσταση των εθνικών μειονοτήτων» και στην πεποίθηση ότι «τα διεθνή σύνορα ποτέ δεν είναι εξ ολοκλήρου δίκαια».

Θεωρώντας ότι τα υπάρχοντα σύνορα είναι τα πιο αυθαίρετα και παραμορφωμένα, τα οποία σχεδιάστηκαν από Ευρωπαίους βάσει ιδίων συμφερόντων, δεν ασπάζεται την άποψη αυτών που υποστηρίζουν ότι τα σύνορα δεν αλλάζουν, λέγοντας ότι τα σύνορα δεν είναι κάτι το στατικό. Ξεκινώντας από το Ισραήλ, ο Peters υποστηρίζει ότι πρέπει να επιστρέψει στα σύνορα της εποχής πριν το 1.967 μ.Χ., «εάν θέλει η χώρα να ζήσει ειρηνικά».

Για την Σαουδική Αραβία, τα νέα δεδομένα –σύμφωνα πάντα με το νέο χάρτη που προτείνει ο αντισυνταγματάρχης Peters– δείχνουν τη χώρα να χάνει πολλά εδάφη, αφού το σχέδιο προβλέπει την τριχοτόμηση στην Ανατολική Επαρχία, η οποία θα συνδέεται με το «Αραβικό Σιιτικό Κράτος», το οποίο θα αποτελείται κυρίως από εδάφη του νότιου Ιράκ και του Ιράν, ενώ το Κουβέιτ και το Ομάν μένουν ανεπηρέαστα από τις συνοριακές αλλαγές. Η Υεμένη επίσης κερδίζει εδάφη από την Σαουδική Αραβία. 

ΙΕΡΟ ΙΣΛΑΜΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ,  ΙΕΡΟΥΣΑΛΗΜ  &  ΑΓΙΟΙ ΤΟΠΟΙ 

Προβλέπεται επίσης  η δημιουργία του «Ισλαμικού Ιερού Κράτους», -κατά το πρότυπο του Βατικανού- το οποίο θα  περιλαμβάνει τις πόλεις Μέκκα και Μεδίνα. {σ.σ. Σκέψη και άποψη που τη συναντάμε εδώ και δεκαετίες σε θεωρητικούς αναλυτές για τη θρησκεία του Ισλάμ σε όλες τις χώρες που ασπάζονται το Ισλάμ.  Και εδώ έχει ιδιαίτερη και θα πρέπει να τονιστεί με έμφαση το γεγονός και η  σημασία που αποδίδεται στη δημιουργίας αυτού του κράτους διότι είναι στο μόνο που συμφωνούν Σουνίτες και Σιίτες εδώ και Αιώνες.

Αν και εκ των πραγμάτων θα υπάρξει  θέμα ελέγχου και διοίκησης από τις δυο αντιμαχόμενες πλευρές εδώ και αιώνες.  Με το κράτος αυτός πιστεύεται ότι το Ισλάμ θα πάψει να διεκδικεί μέρος ή και ολόκληρη της Ιερουσαλήμ που ως γνωστών εδώ και δεκαετίες  αποτελεί το μήλον της έριδος και για τις τρεις μονοθεϊστικές θρησκείες {Ιουδαϊσμό- Χριστιανισμό- Μωαμεθανισμό} που εξίσου θεωρούν Αγία και Ιερή Πόλη της Ιερουσαλήμ. 

Ακριβώς  επειδή στην περιοχή αυτή αφενός ξεκίνησε ο γενάρχης και πατέρας   των  τριών Θρησκειών ο Αβραάμ τον οποίο αποδέχονται και σέβονται  επίσης και οι τρεις μεγάλες θρησκείες. Λύση που συνολικά ο Χριστιανικός κόσμος θα έβλεπε καταρχήν θετικά αφού έτσι τακτοποιείται οριστικά η εκκρεμότητα της Ιερουσαλήμ η οποία θα μπορούσε  εθνικά να παραμείνει  γεωγραφικά περιθώρια του Ισραήλ και θρησκευτικά να συνεχίζει να ελέγχεται από τους Χριστιανούς και μάλιστα τους Ορθόδοξους που αυτή την χρονική περίοδο κατέχουν έστω και με επίπονες διαδικασίες από τα χρόνια των αυτοκρατόρων του Βυζαντίου και των Σταυροφοριών{πριν από το σχίσμα του 1054 μ.Χ.}   μέχρι και σήμερα. Αλλά και εδώ υποβόσκουν συμφέροντα και διεκδικήσεις εκ μέρους του Βατικανού από τη μια αλλά και από το Πατριαρχείο Μόσχας από την άλλη που διεκδικεί για το εαυτό του το ρόλο της Τρίτης Ρώμης.

Το νέο κράτος αυτό ασφαλώς και θα επηρεάσει και την επίλυση του Παλαιστινιακού κράτους το οποίο στην πλειοψηφία του από πλευράς θρησκευτικής  αποτελείται κυρίως από Μωαμεθανούς και από Ορθοδόξους}        

Να σημειώσουμε δε ότι ο αντισυνταγματάρχης Peters θεωρεί ότι η Σαουδική Αραβία αποτελεί «την αιτία της αποτελμάτωσης του μουσουλμανικού κόσμου». Για το Ιράκ, ο Peters προτείνει να διασπαστεί σε τρία μικρότερα κράτη, το Αραβικό Σιιτικό κράτος (του οποίου βάση αποτελεί το νότιο –σιιτικό- σημερινό Ιράκ), το Σουνίτικο κράτος και το Κουρδιστάν.

Για τον αντισυνταγματάρχη επικαλούμενος τα ανθρώπινα δικαιώματα, «την μεγαλύτερη αδικία στην περιοχή αποτελεί η απουσία ενός ανεξάρτητου Κουρδικού κράτους, στο οποίο θεωρεί ότι όλοι οι Κούρδοι της Συρίας, του Ιράν αλλά και της Τουρκίας –αν μπορούν- θα προστρέξουν στο νέο κράτος, το οποίο θα εκτείνεται από το Diyarbakir της Τουρκίας μέχρι το Tabriz του Ιράν, καλύπτοντας και ένα κομμάτι του σημερινού Ιράκ. Η Συρία χάνει την παράκτια ζώνη της (στη Μεσόγειο), η οποία συνδράμει στην διαμόρφωση του νέου Λιβάνου και την αναγέννηση της Φοινίκης.

Το Ιράν χάνει αρκετές περιοχές από το Ενωμένο Αζερμπαϊτζάν, το ελεύθερο Κουρδιστάν, το Αραβικό Σιιτικό Κράτος, το ελεύθερο Μπαλουχιστάν (μια από τις 32 επαρχίες του Αφγανιστάν), αλλά κερδίζει εδάφη από τις επαρχίες γύρω της Heart (επαρχία του Αφγανιστάν).

Το Ιράν –σύμφωνα με τα νέα σύνορα- μετατρέπεται σε ένα Εθνικό Περσικό Κράτος. Το Αφγανιστάν, ενώ χάνει στα δυτικά περιοχές προς την Περσία, κερδίζει από τα ανατολικά από το Πακιστάν, το οποίο και αυτό με τη σειρά του χάνει εδάφη από την δημιουργία του Μπαλουχιστάν.

Μπορεί ο νέος χάρτης να μην αντανακλά τις επίσημες θέσεις του Πενταγώνου, όπως ανακοινώθηκε προς απάντηση στις έντονες διαμαρτυρίες και αντιδράσεις της Άγκυρας, ωστόσο το όλο σχέδιο διδάσκεται και αναλύεται τόσο στην Αμερικανική ακαδημία πολέμου και σε στρατιωτικές σχολές, αλλά και στο ΝΑΤΟ.

Ο αντισυνταγματάρχης Peters χαίρει ιδιαίτερης εκτίμησης στο Πεντάγωνο, ως ένας από τους σπουδαιότερους συγγραφείς με μεγάλο αριθμό εκθέσεων σε περιοδικά στρατιωτικού περιεχομένου και στρατηγικής, αλλά και σε θέματα εξωτερικής πολιτικής. επίσης δεν είναι αμελητέο το γεγονός ότι η πρότασή του αυτή δημοσιεύτηκε στο επίσημο περιοδικό των ενόπλων δυνάμεων, αλλά και το ότι το όλο σχέδιο παρουσιάστηκε από την στρατιωτική σχολή του ΝΑΤΟ στην Ρώμη. 

Η ΔΙΑΣΚΕΨΗ ΤΟΥ ΝΑΤΟ ΣΤΗ ΡΩΜΗ ΚΑΙ ΤΟ ΕΣΠΕΥΣΜΕΝΟ  ΤΑΞΔΙ ΕΡΝΤΟΓΑΝ ΣΤΗΝ ΟΥΑΣΙΓΚΤΟΝ

Σύμφωνα με τουρκικά ΜΜΕ και  σχετικά δελτία τύπου  στις 15 Σεπτεμβρίου 2006 μ.Χ. ο χάρτης για την «Νέα Μέση Ανατολή», ο οποίος παρουσιάστηκε στην στρατιωτική σχολή του ΝΑΤΟ στηΝ Ρώμη το ίδιο χρονικό διάστημα, Τούρκοι αξιωματούχοι προσβλήθηκαν από το προτεινόμενο σχέδιο που εμφανίζει την Τουρκία να χάνει εδάφη από την ίδρυση του ελεύθερου Κουρδικού κράτους και σύμφωνα με πληροφορίες από τον τουρκικό τύπο αποχώρησαν από την διάσκεψη.

Ο χάρτης ωστόσο είχε ένας είδος «έγκρισης» από την αμερικανική εθνική ακαδημία πολέμου, πριν παρουσιαστεί στους αξιωματούχους του ΝΑΤΟ στην Ρώμη. Σύμφωνα με τα όσα αναφέρει η τουρκική φιλοκυβερνητική εφημερίδα Zaman σε δημοσίευμά της στις 29 Σεπτεμβρίου, ο Τούρκος αρχηγός του στρατού Buyukanit, αφού ήρθε σε επαφή με τον αμερικανό στρατηγό Peter Pace, και διαμαρτυρήθηκε για την παρουσίαση του επανασχεδιασμένου χάρτη της Μέσης Ανατολής, δέχτηκε τις απολογίες των αμερικανών αξιωματούχων, οι οποίοι από τη μια  διαβεβαίωναν την Άγκυρα ότι ο συγκεκριμένος χάρτης δεν αντανακλά τις επίσημες αμερικανικές θέσεις, και αποδοκιμάζοντας το περιστατικό από την άλλη.

Το περιστατικό στη διάσκεψη της Ρώμης το  δεν διέλαθε της προσοχής του ΝΑΤΟ το οποίο προσπάθησε όπως ήταν φυσικό να το  υποβαθμίσει και  αποσιωπήσει δια της γνωστής τακτικής ενώ η Ουάσιγκτον παρακολουθούσε διαρκώς την εξέλιξη και την έκβαση  του περιστατικού το οποίο κρατήθηκε μυστικό μέχρι που άρχισε να κυκλοφορεί προφανώς από Τούρκους αξιωματούχους σε διάφορα bogs spot.    Ίσως λοιπόν να μην τυχαίο το γεγονός της επίσκεψης του Τούρκου πρωθυπουργού Recep Tayip Erdogan στον Λευκό Οίκο στις 2 Οκτωβρίου, με βασικό θέμα στην ατζέντα της συνάντησης με τον αμερικανό πρόεδρο Bush το κουρδικό.

Να θυμίσουμε ότι ο κ. Ερντογάν δεν κατάφερε να πάρει καμία δέσμευση από τον αμερικανό πρόεδρο για το θέμα των Κούρδων, έστω και αν προσπάθησε να συνδέσει την παρουσία τους με την τρομοκρατία. Σε εκείνη την συνάντηση ο αμερικανός πρόεδρος είχε περιοριστεί σε δηλώσεις απλής αβροφροσύνης, ενώ το επικοινωνιακό  «παιχνίδι» προσπάθησε να το κάνει όλο μόνος του ο Τούρκος πρωθυπουργός σε συνέντευξη τύπου που παραχώρησε, χωρίς ωστόσο να απαντήσει επί της ουσίας σε βασικά ερωτήματα.

 “Αναγκαίος ο πόνος”.

Πέρα από την πεποίθηση ότι υπάρχει ένας «πολιτισμικός μαρασμός» στην Μέση Ανατολή, πρέπει να σημειωθεί ότι ο Ralph Peters στο περιοδικό για τις Ένοπλες Δυνάμεις παραδέχεται ότι οι προτάσεις του είναι “δρακόντιες”, και  «επώδυνες»  ωστόσο όμως επιμένει ότι είναι αναγκαία «άλγη» -τα οποία δεν απέχουν πολύ από τις «ωδύνες τοκετού της Condolleeza Rice– για τους κατοίχους της Μέσης Ανατολής, ώστε να δημιουργηθεί η «Νέα Μέση Ανατολή», αυτή που πιθανότατα οραματίζεται η Washington, ίσως και το Λονδίνο, και φυσικά  το Τέλ Αβίβ.

Για τον εμπνευστή του χάρτη η αποσύνθεση και η επανασυναρμολόγηση των κρατών της Μέσης Ανατολής αποτελούν την λύση στις εχθροπραξίες στην περιοχή, κάτι που για τον Mahdi Darius Nazemroaya αποτελεί «γεγονός  κατηγορηματικά παραπλανητικό, λάνθασμένο και εικονικό, μια και οι θιασώτες της ‘‘Νέας Μέσης Ανατολής’’ και των επανασχεδιασμένων συνόρων στην περιοχή αποφεύγουν και αποτυγχάνουν να απεικονίσουν τις ρίζες τους προβλήματος και των συγκρούσεων που υπάρχουν στην σημερινή Μέση Ανατολή.

«Αυτό που τα ΜΜΕ δεν γνωρίζουν είναι το γεγονός ότι σχεδόν όλες οι μεγάλες διαμάχες που ταλαιπωρούν την Μέση Ανατολή αποτελούν συνέπεια της Αγγλο-Αμερικανο-ισραηλινής ατζέντας». Πολλά από τα προβλήματα που επηρεάζουν την σημερινή Μέση Ανατολή είναι τα αποτελέσματα μιας αργής επιδείνωσης των ήδη υπαρχουσών περιφερειακών τάσεων.

Αιρετικοί διχασμοί, εθνικές τάσεις και εσωτερική βία παραδοσιακά έχουν αξιοποιηθεί από τις ΗΠΑ και την Βρετανία, όχι μόνο στην περιοχή της μέσης Ανατολής αλλά και σε διάφορα μέρη του πλανήτη συμπεριλαμβανομένων της Αφρικής, Λατινικής Αμερικής και των Βαλκανίων.

Η σημερινή κατάσταση στο Ιράκ είναι ένα από τα πολλά παραδείγματα της αμερικανο-αγγλικής στρατηγικής «διαιίρεσης και κατάκτησης», ενώ ο αναλυτής φέρει την Ρουάντα, την Γιουγκοσλαβία, τον Καύκασο  και το Αφγανιστάν ως ανάλογες περιπτώσεις της συκρεκριμένης πολιτικής του διαίρει και βασίλευε.

Τέλος, θέτει την έλλειψη δημοκρατικών καθεστώτων στα κράτη της περιοχής ως ένα από τα βασικά προβλήματα, υπογραμμίζοντας ότι σκοπίμως εμποδίζεται η εφαρμογή τους. Από την άλλη, θεωρεί ο συγγραφέας της έρευνας ότι η  δυτικού τύπου δημοκρατία  έχει γίνει αξίωση μόνο για εκείνα τα κράτη της Μέσης Ανατολής, τα οποία δεν συμμορφώνονται με τις πολιτικές απαιτήσεις της Washington, ενώ για κράτη, όπως η Σαουδική Αραβία και η Ιορδανία, τα οποία αποτελούν παραδείγματα μη-δημοκρατικών κρατών, δεν αντιμετωπίζουν το παραμικρό πρόβλημα με τις Ηνωμένες Πολιτείες μια και βρίσκονται σε πλήρη εναρμόνιση με την τροχιά τους. 

ΣΥΝΟΠΤΙΚΑ Η ΑΝΑΔΙΑΤΑΞΗ ΤΩΝ ΣΥΝΟΡΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ «ΝΕΑ ΜΕΣΗ ΑΝΑΤΟΛΗ» ΘΑ ΠΡΟΕΛΕΘΕΙ ΚΑΠΩΣ ΕΤΣΙ…

Ελεύθερο Μπαλουχιστάν: που θα προέλθει από εδάφη κυρίως του σημερινού αλληλοσπαρασσόμενου Αφγανιστάν, ένα μικρό μέρος του Πακιστάν, και ένα ακόμα μικρότερο μέρος του Ιράν 

Το Ελεύθερο Κουρδιστάν: από εδάφη κυρίως της Τουρκίας, του Ιράκ και του Ιράν. Το Ιερό Ισλαμικό κράτος που περιλαμβάνει τις δυο ιερές πόλεις Μέκκα και Μεδίνα, παίρνει τα εδάφη του από Σαουδική Αραβία. 

Το Ιράκ  τριχοτομείται και με την προσθήκη εδαφών από γειτονικά κράτη. δημιουργούνται

→  Το Αραβικό Σιιτικό Κράτος.

→  Το Ελεύθερο  Κουρδιστάν.

→  Το Σουνίτικο Ιράκ.

Από το ντόμινο που δημιουργείται:

-Ο Λίβανος Κερδίζει εδάφη από την Συρία

-Η Συρία χάνει παράκτια εδάφη  τα οποία κερδίζει ο Λίβανος και δημιουργείται η επαναγέννηση της αρχαίας Φοινίκης

– Τον Ιράν χάνει κάποια  εδάφη τα οποία παίρνουν:

Το Αζερμπαϊτζάν.

– το Ελέυθερο Κουρδιστάν.

– Το Αραβικό Σιιτικό κράτος.

– Το Ελεύθερο Μπαλουχιστάν.

Ενώ  κερδίζει εδάφη από τη σημερινή επαρχία Χεράτ του Αφγανιστάν  και μετονομάζεται σε Εθνικό Περσικό κράτος.

Το Πακιστάν χάνει εδάφη που πάνε στο Αφγανιστάν και στο Μπαλουχιστάν.

-Το Ισραήλ επιστρέφει στα σύνορα της εποχής πριν  από το πόλεμο των επτά ημερών το 1.967 μ.Χ.

– Η Ιορδανία κερδίζει εδάφη από την Σαουδική Αραβία.

– Το Κουβέιτ και το Ομάν μένουν ως έχουν.

Ο Zbigniew Brzezinski,    και    «Η μεγάλη σκακιέρα».

Δεν είναι τυχαίο επίσης ότι η αναλυτής του global research,  Mahdi Darius Nazemroaya συνεχίζοντας την εκτενή και εμπεριστατωμένη ανάλυση για την προτεινόμενη αναδιάταξη των συνόρων για την δημιουργία  της «Νέας Μέσης Ανατολής» που προτείνεται από  τον Αμερικανό  αντισυνταγματάρχη,  συνδέει το θέμα της «Νέας Μέσης Ανατολής»  με παλαιότερες σκέψεις του πάλαι ποτέ ισχυρού ανδρός των  μυστικών υπηρεσιών Zbigniew Brzeznski για τον οποίο πολλά λέγονται και γράφονται,  και ακόμα  περισσότερα είναι αυτά που του καταλογίζουν για  τα χρόνια της παντοδυναμίας του,  στο πλάϊ του  επίσης πανίσχυρου –και μέχρι σήμερα – Henry  Kissger.  Αναφέρει λοιπόν ότι «επίσης θα πρέπει να αναφέρουμε το βιβλίο που κυκλοφόρησε το 1.998 μ.Χ. του Zbigniew Brzezinski[1], πρώην Αμερικανού συμβούλου εθνικής ασφαλείας, «Η μεγάλη σκακιέρα» (The Grand Chessboard), στο οποίο ο πρώην σύμβουλος παρουσιάζει τις Ηνωμένες Πολιτείες ως την μοναδική υπερδύναμη του πλανήτη (στην δύση του 20ου Αιώνα), θέτοντας το κρίσιμο ερώτημα για το τι πολιτική πρέπει να ακολουθήσουν   οι ΗΠΑ ώστε να διατηρήσουν την πρώτη αυτή θέση και τον 21ο Αιώνα.

Τη  «μεγάλη σκακιέρα» για τον Zbigniew Brzezinski, αποτελεί η Ευρασία, μια περιοχή που διαθέτει μεγάλο πληθυσμό, φυσικούς πόρους και οικονομική δραστηριότητα, -και που πάντα κατά την εκτίμηση του –  θα «επικυρώσει» την κυριαρχία των ΗΠΑ, ύστερα από την άσκηση εξουσίας και τον έλεγχο των συγκρούσεων στην περιοχή.

Μιλώντας για την Ευρασία ο πρώην σύμβουλος εθνικής ασφαλείας κάνει λόγο για τα ευρασιατικά Βαλκάνια [σ.σ. Τα ευρασιατικά Βαλκάνια αποτελούνται από τον Καύκασο (Γεωργία, Αζερμπαϊτζάν και Αρμενία) και την Κεντρική Ασία (Καζακστάν, Ουζμπεκιστάν, Κυργιστάν Τατζικιστάν, Τουρκμενιστάν και Αφγανιστάν),  και ως ένα βαθμό από το Ιράν και την Τουρκία], αναφέροντας ότι «…Στην Ευρώπη ο όρος Βαλκάνια παραπέμπει σε εικόνες με εθνικές καθώς και μεγάλες περιφερειακές διαμάχες.

Η Ευρασία επίσης έχει τα δικά της Βαλκάνια, [που] είναι πολύ μεγαλύτερα, πολυπληθέστερα,  πολύ θρησκευτικά, πολυπολιτισμικά  και εθνικά ανομοιογενή. Βρίσκονται σε μια μεγάλη στενόμακρη περιοχή, η οποία οροθετεί την κεντρική ζώνη της παγκόσμιας αστάθειας (…) της οποίας τα  εδάφη ξεκινούν  από την νοτιοανατολική Ευρώπη, την Κεντρική Ασία και μέρη από την Νότια Ασία [Πακιστάν, Κασμίρ, Δυτική Ινδία], τον Περσικό Κόλπο και την σημερινή  Μέση Ανατολή.

Τα Ευρασιατικά Βαλκάνια κατά τον Ζ. Β.  σχηματίζουν τον εσωτερικό πυρήνα  αυτής της στενόμακρης περιοχής (…) διαφέρουν όμως από την εξωτερική ζώνη με έναν συγκεκριμένο τρόπο. Έχουν κενό εξουσίας.

Αν και τα περισσότερα κράτη που βρίσκονται στον Περσικό Κόλπο και στην Μέση Ανατολή είναι ασταθή, η αμερικανική δύναμη αποτελεί τον τελευταίο διαιτητή της περιοχής». Για την Τουρκία και το Ιράν ο Brzezinski δηλώνει ότι και η Τουρκία και το Ιράν αποτελούν τα πιο ισχυρά κράτη των «Ευρασιατικών Βαλκανίων», που βρίσκονται στην νότια σειρά, και είναι «ενδεχομένως ευπρόσβλητα σε εσωτερικές εθνικές διαμάχες [βαλκανιοποίηση]» και ότι « αν το ένα κράτος ή και τα δυο επρόκειτο να αποσταθεροποιηθούν, τα εσωτερικά προβλήματα της περιοχής δεν θα μπορούν να τεθούν υπό έλεγχο».

ΟΙ «ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ» ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.

Επομένως με βάση το σχέδιο που προωθείται  από την Ουάσιγκτον και τους συμμάχους της -μέσα και έξω από το ΝΑΤΟ- για την επαναδιάταξη και επαναχάραξη των νέων συνόρων με δεδομένο πάντα ότι  η  γειτονική Τουρκία πλέον χάνει τον αναβαθμισμένο γεωστρατηγικό και γεωπολιτικό  ρόλο, που εδώ και χρόνια διαδραμάτιζε στην ευρύτερη  περιοχή πάντοτε  με τις «ευλογίες» και υπό το άγρυπνο βλέμμα της Ουάσιγκτον, αυτομάτως και αβασάνιστα  δεν μπορεί να γίνει οποιαδήποτε αναγωγή περί  αναβάθμισης του ρόλου της Ελλάδος τουναντίον θα απαιτηθεί μεγαλύτερη προσοχή στην εξωτερική της πολιτική σε όλα τα μέτωπα ακριβώς διότι    θα πρέπει, ως  αντισταθμιστικός παράγων η παραδοσιακή συμμαχία μεταξύ  της γείτονος  και των ΗΠΑ,   να  κατευθυνθεί  σε άλλη περιοχή και με άλλη δυναμική.  Πάντα με την υποσημείωση του δυνητικού ρόλου που μπορεί να διαδραματίζει στους κόλπους της Ε.Ε. ως στρατηγικός εταίρος της υπερδύναμης.

Δικαίως,  λοιπόν οι Αμερικανοί- και οι στενοί σύμμαχοι τους με το Λονδίνο να πρωτοστατεί-  για τα δικά τους πολιτικό οικονομικά συμφέροντα γνωρίζοντας τι σχεδιάζεται, άρα και τι μέλλει γενέσθαι στο εγγύς μέλλον, κατευθύνουν και ενισχύουν  τα βήματα της Άγκυρας προς την Ε.Ε.

Έτσι εξηγείται το μεγάλο ενδιαφέρον και οι γνωστές πιέσεις των ΗΠΑ από τις  παραμονές  της έναρξης των ενταξιακών διαπραγματεύσεων με  την Ευρωπαϊκή Ένωση (Δεκέμβριος 2005 μ.Χ.) μέχρι και σήμερα. Θα θυμάστε ότι και τότε ένα τηλεφώνημα της Condi έλυσε το πρόβλημα και έβαλε τέλος στο θρίλερ  πάει δεν πάει στις Βρυξέλλες ο  Αμπτουλάχ Γκιούλ ο οποίος επιβιβάστηκε στο αεροπλάνο την τελευταία στιγμή και αφού πλέον η αδρεναλίνη στους διπλωματικούς κύκλους είχε χτυπήσει κόκκινο.

Οι ελληνικές θέσεις και η παρεχόμενη στήριξη προς την Τουρκία– η οποία θα πρέπει να δίδεται όχι πλέον χωρίς ανταλλάγματα- για την Ευρωπαϊκή πορεία της γείτονος εστιάζονται αλλού, και ουδεμία σχέση έχουν  με το γενικότερο ρόλο που διαδραματίζει τώρα η Τουρκία  στην ευρύτερη περιοχή  χρόνια τώρα,  με μόνιμο θεατή των εξελίξεων την Ελλάδα η οποία μόλις την τελευταία 10ετία άρχισε να βγαίνει στο διεθνές προσκήνιο από την εσωστρέφεια που διακατείχε την εξωτερική της πολιτική.

Πολιτική που χαράσσονταν στο πόδι όπως πολλοί υπουργοί  και διπλωμάτες στο ελληνικό υπουργείο των εξωτερικών,  έχουν παραδεχθεί δημοσίως ακριβώς διότι δεν υπάρχει όραμα, και  μακροπρόθεσμη και σε βάθος χρόνου σχεδιασμένη  εξωτερική  πολιτική  σε όλα τα επίπεδα και τα θέματα που απασχολούν την Ελλάδα από τα χρόνια του Ελ. Βενιζέλου μέχρι σήμερα.

Σε αντίθεση με την Τουρκία  του  Κεμάλ Ατατούρκ που,  όπως τα γεγονότα και η ιστορία της γείτονος  κατέδειξε,   άφησε ως ιερή παρακαταθήκη  το όραμα και  τον θεμελιώδη  σχεδιασμό της τουρκικής  εξωτερικής πολιτικής η οποία ακολουθείται χωρίς παρεκκλίσεις και    ανεξάρτητα από τις εσωτερικές πολιτικές  αλλαγές που συμβαίνουν στη χώρα από τα χρόνια που εγκαθιδρύθηκε το Κεμαλικό κράτος και εντεύθεν.

Έστω και αν σήμερα  αρκετοί σύγχρονοι ιστορικοί και πολιτικοί αναλυτές  της Τουρκίας θεωρούν από κάθε άποψη την ακολουθούμενη  πολιτική και υπό τις νέες συνθήκες που διαμορφώνονται στο διεθνές και παγκόσμιο προσκήνιο, εντελώς παρωχημένη και σε κάποιες περιπτώσεις επικίνδυνη την συγκεκριμένη πολιτική έντασης και ανοιχτών μετώπων.   

Μάλιστα κάποιοι στην Ουάσιγκτον, την   Κωνσταντινούπολη και την Άγκυρα –ερμηνεύοντας περισσότερο τις προθέσεις και τις διαθέσεις της Ουάσιγκτον – συνδέουν την νέα αυτή εξέλιξη επαναδιάταξης των συνόρων και την οριστική απόφαση της Ουάσιγκτον για την δημιουργία του Ελεύθερου Κουρδιστάν,  με την άρνηση της Άγκυρας να παραχωρήσει τον εναέριο χώρο της στο πόλεμο με το Ιράκ. Γεγονός που –κατά τα λεγόμενα και τις αναλύσεις κυρίως φανατικών ισλαμιστών αλλά και φιλοκυβερνητικών ΜΜΕ – η Ουάσιγκτον δεν φαίνεται να ξέχασε ποτέ… 

Όλα αυτά τα χρόνια που η Τουρκία έπαιζε εκ του ασφαλούς στην «σκακιέρα» της περιοχής  έχοντας στο τσεπάκι το «χαρτί» της Ουάσιγκτον και με δεδομένη την κατάσταση της Ελληνικής εξωτερικής πολιτικής  η άμεση συνέπεια για την Ελλάδα  ήταν μια και μοναδική.

Πάντα τα γνωστά και πάγια ελληνικά  εθνικά θέματα που έθιγαν τα συμφέροντα της γείτονος στην δική μας ευαίσθητη  περιοχή, (αιγαίο, κυπριακό, παλαιότερα  το  γνωστό 7 προς 10,  κτλ) έμεναν στο περιθώριο για τους Αμερικανούς πολιτικούς ( Βουλευτές και  Γερουσιαστές) κάθε φορά που τα έθεταν  οι γνωστοί δραστήριοι Ελληνοαμερικανοί  -έστω και σπασμωδικά και ποτέ συντονισμένα ως συγκροτημένο και οργανωμένο lobby το οποίο πλέον αποτελεί ένα καλοφτιαγμένο μύθο που από την μια κάποιοι έχουν λόγους να συντηρούν και από την άλλη  καθημερινά καταρρέει αν δει κανείς βαθύτερα το γίγνεσθαι της ΕλληνοΑμερικανικής πραγματικότητας μέσα από την δράση και τις αντιδράσεις των διαφόρων ημια-ανύπαρκτων οργανισμών που υποτίθεται κάνουν lobby για λογαριασμό της Ελλάδας και πολλές φορές εν αγνοία της…

Αυτό το θέμα του ελληνικού lobby όμως είναι μια άλλη σοβαρή υπόθεση και   αντικείμενο μιας ακόμα μεγαλύτερης έρευνας που πολύ σύντομα θα παρουσιαστούν τα αποτελέσματα της…   Τώρα, σε ότι αφορά την σύγχρονη  Ελλάδα που ο ρόλος της δείχνει να  είναι σαφώς  αναβαθμισμένος εκ των πραγμάτων: 

-Στα Βαλκάνια ως πύλη Ειρήνης και σταθερότητας.

-Στην Ε.Ε. ως εξισσορπητικός παράγων.

-με τον αναπτυξιακό και με πολλές προοπτικές   διάδρομο που ανοίγει η στρατηγικής σημασίας συμφωνία για τον αγωγό του φυσικού αερίου Μπουργκάς- Αλεξανδρούπολη που υπεγράφη πρόσφατα και ανοίγει δρόμο για διακριτικό εξισορροπητικό και σταθεροποιητικό ρόλο στην περιοχή  και σχέσεις με τις λεγόμενες Ευρασιατικές χώρες.

Περιοχές και χώρες  τις οποίες η Τουρκία του Ερντογάν έχει πλησιάσει εδώ και χρόνια με το ίδρυμα του Fendulah Giulen το οποίο στηρίζει τον σημερινό πρωθυπουργό  και άνοιξε το δρόμο για την μεγάλη περιοδεία που είχε ξεκινήσει  στην περιοχή ο Τουρκούτ Οζάλ λίγο πριν πεθάνει  προφανώς βλέποντας τότε σχεδόν διορατικά  πολλά από αυτά που σήμερα συμβαίνουν στην περιοχή.   

-την ευρύτερη περιοχή της  Μεσογείου, η οποία εν πολλοίς καθορίζεται  από το χρόνιο πρόβλημα του Παλαιστινιακού το οποίο  σίγουρα επηρεάζετε από τις γενικότερες ανακατατάξεις  που εδώ και χρόνια προωθούνται  και έχουν ως κυρίαρχο και στενό σύμμαχο  της Ουάσιγκτον το Τελ Αβίβ με το  οποίο η Ελλάδα διατηρεί  παραδοσιακά καλές σχέσεις παρά το γεγονός ότι μόλις προ ολίγων ετών η Ελλάδα αναγνώρισε (επί Κ. Μητσοτάκη) το σύγχρονο Ισραήλ.    

Φυσικά και δεν θα  πρέπει να διέλθει της προσοχής εκείνων που χαράσσουν την εξωτερική πολιτική της χώρας οι ανακατατάξεις που προωθούνται  στην «Νέα Μέση Ανατολή» είτε είναι αυτός ο χάρτης που προωθείται είτε κάποιος άλλος και αυτός απλά είναι άλλο ένα «πείραμα» ελέγχου των «δράσεων» και των πιθανών αντιδράσεων της παγκόσμιας κοινής γνώμης… 

Η ΙΣΤΟΡΙΑ & ΧΡΟΝΟΣ:

ΕΝΝΟΙΕΣ ΑΠΟΛΥΤΑ ΣΥΜΒΑΤΕΣ ΚΑΙ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΤΕΛΕΊΩΣ ΑΣΥΜΒΑΤΕΣ  

Όλες αυτές  οι ανακατατάξεις που είδαμε μέσα από τη μελέτη αυτή που σήμερα αποκαλύψαμε ,   με την κοινή λογική και χωρίς πολλές και βαθυστόχαστες αναλύσεις και έχοντας ως  πρόσφατο παράδειγμα τις ανακατατάξεις στα Βαλκάνια  μάλλον  θα ακολουθήσουν την τακτική του ντόμινο για πολλές από της χώρες που επηρεάζονται και φυσικά δεν θα είναι αναίμακτες…   

Ανακατατάξεις -και επαναχάραξη συνόρων- οι οποίες  κατά τα φαινόμενα δείχνουν να  είναι ραγδαίες,  αν κρίνουμε από τις ανακατατάξεις που ακολούθησαν μετά την κατάρρευση του ανατολικού μπλοκ στα Βαλκάνια –εξ ου  και ο όρος «Βαλκανιοποίηση» που πλέον χρησιμοποιείται ευρέως –  την Ε.Ε. και τις χώρες  πρώην μέλη του πάλαι ποτέ ισχυρού «κόκκινου»  συμφώνου της Βαρσοβίας. 

Αν και ο χρόνος ποτέ δεν υπήρξε καλός σύμμαχος της ιστορίας η οποία πάντοτε τον προλάβαινε με τις εξελίξεις και τα γεγονότα να διαδέχονται το ένα το άλλο  και εκείνος απλά ακολουθεί και  παρακολουθεί αμέτοχος αλλά πάντοτε συμπρωταγωνιστής …  

Πάντως  οι ιστορικοί του μέλλοντος μας θα καταγράφουν και θα αναλύουν τα κοσμοϊστορικά γεγονότα που διαδραματίζονται σήμερα στην αυγή του 21ου Αιώνα διαδραματίζονται σε όλα τα μήκη και τα πλάτη της γης … γεγονότα και καταστάσεις που σε βάθος χρόνου ο ιστορικός ανέπαφος και αμέτοχος πια από τα γεγονότα που σήμερα συνταράσσουν τον παγκοσμιοποιημένο κόσμο μας θα παρατηρεί   έχουν ένα αδιαμφισβήτητο  κοινό σημείο. Την έστω και πρόσκαιρη επικυριαρχία της νεοπαγούς και θνησιγενούς νέας μεγάλης αυτοκρατορίας που καθημερινά απλώνεται με την αστερόεσσα να κυματίζει σε όλο και περισσότερα σημεία του πλανήτη…

Μόνο που τότε,  που  οι  ιστορικοί θα διαβάζουν και θα μελετούν την σημερινή σύγχρονη και ζώσα ιστορία αποφορτισμένη πια από την ένταση των γεγονότων και του απόηχου που αφήνουν στο βάθος του χρόνου,  τα πάντα θα έχουν αλλάξει και όλα αυτά θα είναι απλώς ιστορικό παρελθόν και άλλη  μια μικρή παρένθεση στην ιστορία των μεγάλων αυτοκρατοριών που άφησαν εποχή και ιστορία είτε για τη μακροβιότητα τους όπως η  χιλιόχρονη Βυζαντινή ιστορία είτε για την πολυπολιτισμική  διαχρονικότητα  τους όπως η Αυτοκρατορία του  Μεγάλου Αλεξάνδρου.     

Global Research. Center of research on Globalization “Κέντρο έρευνας για την παγκοσμιοποίηση” Ποιο είναι όμως αυτό το κέντρο έρευνας; topbanner Το (CRG) είναι ένα ανεξάρτητο, μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα, κέντρο έρευνας (think tank), με την συνδρομή ομάδας συγγραφέων, μελετητών και ακτιβιστών και έδρα το Μόντρεαλ του Καναδά. 

Δημοσιεύει μελέτες  σε βάθος αναλύσεις, καινούργια άρθρα, σχόλια, έρευνες αναφορικά με μια ευρεία γκάμα θεμάτων, εστιάζοντας σε κοινωνικές, οικονομικές, στρατηγικές, γεωπολιτικές και περιβαλλοντικές διαδικασίες.

Η ολοκλήρωση της κατασκευής της ιστοσελίδας του κέντρου έρευνας έγινε την 9η Σεπτεμβρίου 2001 μ.Χ. και ελάχιστες μέρες μετά το κέντρο έρευνας μετατράπηκε σε πηγή πληροφοριών για πολλά και ισχυρά Αμερικανικά  think tank τα οποία προωθούν και αναλύουν  την επερχόμενη  Νέα Τάξη Πραγμάτων η οποία μοιραία είναι συνδεδεμένη με  τον πόλεμο της Washington κατά της τρομοκρατίας. Πόσο τυχαίες άραγε είναι πολλές από αυτές τις συμπτώσεις;  

Πάντως το συγκεκριμένο κέντρο έρευνας από τον Σεπτέμβριο του 2001 μ.Χ. έχει δημοσιεύσει θέματα που καλύπτονται ελάχιστα από τα mainstream media των ΗΠΑ  ενώ αντιθέτως οι μελέτες, οι αναλύσεις και οι εκθέσεις του συγκεκριμένου κέντρου «περιφέρονται» σε όλα τα  γνωστά ερευνητικά κέντρα, σε πολλά από τα sites των στρατιωτικών υπηρεσιών, σε εκατοντάδες blogs spot αμερικανών και Αραβοαμερικανικών   αναλυτών, ενώ το συγκεκριμένο σχέδιο για την «Νέα Μέση Ανατολή»  είναι και αντικείμενο σχολιασμού σε πολλά chats rums σε μουσουλμανικές χώρες.   Πολλοί από τους συνεργάτες του κέντρου έχουν βραβευθεί για τις αναλύσεις τους, ενώ συγκαταλέγεται στα 80 καλύτερα sites εναλλακτικής ειδησεογραφίας. LINK:  http://globalresearch.ca/ 

ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΣ  ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΑΡΧΗΣ  RALPH ralph-petersPETERS

Ο Ralph Peters, γεννημένος το 1.952 μ.Χ. στο Pottsville, Pennsylvania και μεγαλωμένος στο Schuylkill Haven είναι συγγραφέας (και δοκιμιογράφος), έμπειρος σε χάραξη στρατηγικής, σχολιαστής και απόστρατος αξιωματικός. Έχει γράψει 19 βιβλία και εκατοντάδες άρθρα, στήλες και δοκίμια σε έντυπα μέσα.

Έχει ταξιδέψει σε πάνω από 60 χώρες, είτε εξαιτίας των επαγγελματικών υποχρεώσεων, είτε από προσωπικό ενδιαφέρον, είτε για έρευνες. Υπηρέτησε στο στρατό για 22 χρόνια, πρώτα ως απλός στρατιώτης και μετά ως αξιωματικός. Συνταξιοδοτήθηκε λίγο μετά την προαγωγή του σε αντισυνταγματάρχη για να γράφει με μεγαλύτερη ελευθερία.

Ως στρατιώτης υπηρέτησε στο πεζικό και σε μονάδες στρατιωτικής μυστικής υπηρεσίας, πριν γίνει αξιωματικής σε θέματα εξωτερικής πολιτικής για το Πεντάγωνο, με εξειδίκευση στην Ρωσία και στις γύρω περιοχές. Ειδικές αποστολές τον έφεραν στην Νοτιοανατολική Ασία, στον Καύκασο, στο Κρεμλίνο και στο νοτιοδυτικό κομμάτι των ΗΠΑ. Έχει ταξιδέψει πολύ στον μουσουλμανικό κόσμο, και έχει μελετήσει την Ινδία, τη Νότια Αφρική και την Ινδονησία.

Σε αποστολές για το Πεντάγωνο και το Γραφείο του προέδρου έμεινε στην Ευρώπη για 10 χρόνια. πρόσφατα ταξίδια του ήταν στο Ιράκ και στην Αφρική. Έχει εκδώσει τρία βιβλία στρατηγικής και στρατιωτικών υποθέσεων «Beyond Baghdad», «Beyond Terror» και  «Fighting for the Future» καθένα από τα οποία περιέχουν συγκεντρωμένα όλα τα άρθρα και τις εκθέσεις που έχει κατά καιρούς δημοσιεύσει. 

Ως συγγραφέας, με το όνομα Owen Parry, έχει γράψει πολλά bestsellers και βραβευμένα ιστορικά μυθιστορήματα. Τα σχόλια του, οι αναλύσεις και τα δοκίμια του έχουν δημοσιευτεί στους New York Post, την Washington Post, την Wall Street Journal, τη USA Today, την Atlanta Journal–Constitution, τους Los Angeles Times, τη Newsday, το Frankfurter Allgemeine Zeitung, το Newsweek, το Harpers, το Parameters, το Strategic Review, το Maclean’s και σε μια σειρά άλλων Αμερικανικών και διεθνών εκδόσεων.

Επίσης ως σχολιαστής και αναλυτής στρατιωτικών θεμάτων έχει εμφανιστεί στα τηλεοπτικά δίκτυα PBS, FOX News, CNN.Ο Peters θεωρεί ότι η εμπειρία του κόσμου μας επιτρέπει να κάνουμε έξυπνες κρίσεις για θέματα που αφορούν τον πόλεμο και την είδηση.  Ο  Ralph Peters ζει στην ευρύτερη περιοχή της Washington, D.C.

ΣΧΕΤΙΚΑ LINKS ΜΕ ΑΡΘΡΑ ΚΑΙ ΚΕΙΜΕΝΑ ΤΟΥ -ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ- PETERS RALPH

http://www.realclearpolitics.com/articles/2006/03/myths_of_iraq.

html http://www.realclearpolitics.com/articles/2006/06/lynching_the_marines

html http://www.armedforcesjournal.com/2006/06/1833899

http://blogs.usatoday.com/oped/2006/11/post_6.html

http://www.carlisle.army.mil/usawc/Parameters/04summer/peters.

htmhttp://www.frontpagemag.com/Articles/ReadArticle.asp?ID=14321

ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο Zbigniew Brzezinskibrzezinsky2

O Zbigniew Kazimierz Brzezinski (γεν. στις 28 March 1.928 μ.Χ., στην Βαρσοβία) είναι πολιτικός επιστήμονας και ειδικός σε θέματα γεωστρατηγικής. Υπηρέτησε στις κυβέρνηση του Jimmy Carter ως Σύμβουλος Εθνικής Ασφαλείας του προέδρου από το 1.977 μ.Χ. μέχρι το 1.981 μ.Χ.

Στις Προεδρικές εκλογές του 1.960 μ.Χ. υπήρξε σύμβουλος του υποψηφίου John F. Kennedy, υποστηρίζοντας μια μη ανταγωνιστική πολιτική με την ανατολική Ευρώπη, ενώ στις εκλογές του 1.964 μ.Χ. στήριξε την προεκλογική εκστρατεία του Lyndon Johnson και την κοινωνική πολιτική που προωθούσε ο νέος υποψήφιος.

Ο Brzezinski ήταν υπέρμαχος της επέμβασης στο Βιετνάμ και από το 1.966 μ.Χ. έως το 1.968 μ.Χ. υπηρέτησε ως μέλος στο συμβούλιο σχεδιασμού πολιτικής στο State Department. Στο τέλος του 1.975 μ.Χ. ο Brzezinski έγινε ο ειδικός σύμβουλος εξωτερικής πολιτικής στον Jimmy Carter, ενώ μετά την εκλογή του τελευταίου το 1.976 μ.Χ. έγινε σύμβουλος εθνικής ασφαλείας.

Το 1.985 μ.Χ. στην κυβέρνηση  Reagan ήταν μέλος της επιτροπής του προέδρου για τον χημικό πόλεμο, και έπειτα από το 1.987 μ.Χ. έως το 1.988 μ.Χ. εργάστηκε για την επιτροπή μακροπρόθεσμης στρατηγικής του υπουργείου άμυνας.   Το 1.988 μ.Χ. ήταν μέλος της επιτροπής ασφαλείας του προέδρου Bush, αποχωρώντας από την δημοκρατική παράταξη.

Εναντιώθηκε στον πόλεμο του κόλπου την δεκαετία του ’90 μ.Χ., ενώ το 1.993 μ.Χ. άσκησε έντονη κριτική στον Πρόεδρο Clinton για την διστακτικότητα που επέδειξε να χτυπήσουν οι ΗΠΑ την Σερβία. Εξέφρασε την έντονη κριτική του για την καταπίεση των Τσετσένων από τους Ρώσους, ενώ είδε αρνητικά την ανάληψη της εξουσίας στην Ρωσία από τον πρώην πράκτορα της KGB, Vladimir Putin.

Μετά την 11 Σεπτεμβρίου 2001 μ.Χ., ο  Brzezinski αποτέλεσε αντικείμενο κριτικής για το ρόλο του που είχε στην ενίσχυση του δικτύου των Μουτζαχεντίν, το οποίο εν συνεχεία αποτέλεσε το δίκτυο της  Al Qaeda. Ο πρώην σύμβουλος εθνικής ασφαλείας έγινε από τους δριμείς επικριτές του σημερινού Προέδρου Bush και του πολέμου κατά της τρομοκρατίας.   

Κατά την διάρκεια της θητείας του επετεύχθη η ομαλοποίηση των σχέσεων με Κίνα, η υπογραφή της συνθήκης για τον έλεγχο των όλων, η μετάβαση του Ιράν σε ένα αντι-δυτικό, ισλαμικό κράτος, η ενθάρρυνση των μεταρρυθμίσεων στην Ανατολική Ευρώπη, η έμφαση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων στην αμερικανικής εξωτερική πολιτική, την ενίσχυση των Μουτζαχεντίν στο Αφγανιστάν. Θεωρείται ότι είναι η δημοκρατική απάντηση στον Henry Kissinger.

Σήμερα είναι καθηγητής της Αμερικανικής εξωτερικής πολιτικής στο πανεπιστήμιο   Johns Hopkins, ειδικός συνεργάτης στο Κέντρο στρατηγικών και διεθνών μελετών και μέλος σε διάφορα συμβούλια. Επίσης συνεργάζεται ως ειδικός αναλυτής στο τηλεοπτικό δίκτυο PBS στο πρόγραμμα του Jim Lehrer «The NewsHour» (https://archive.greekamericannewsagency.com/2006/11/24/q-q/). 

 

ΟΙ “ΩΔΙΝΕΣ ΤΟΚΕΤΟΥ” ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΜΕΣΗΣ ΑΝΑΤΟΛΗΣ.

Όπως ξεκίνησε η Αραβική Άνοιξη, μια σειρά από βιβλία συμπεριλαμβάνουν αναφορές σε κάτι που αποκαλείται ως «Νέα Μέση Ανατολή». Είναι μια φράση που αδέξια δανείστηκαν από την Κοντολίζα Ράις, η οποία κατά την Ισραηλινή εισβολή στο Λίβανο το 2006 μ.Χ. αναφέρθηκε στα βάσανα της χώρας ως «οι πόνοι του τοκετού μιας νέας Μέσης Ανατολής».

Σύμπτωση ή όχι, δεκάδες βιβλία χρησιμοποιούν ακριβώς την ίδια φράση. Αυτό που οι περισσότεροι από αυτούς τους αναλυτές, δημοσιογράφους και ακαδημαϊκούς εννοούν με τον όρο «νέα» είναι η εμφάνιση μιας νέας γενιάς που αμφισβητεί τον αυταρχισμό σε ολόκληρη την περιοχή.

Οι απαισιόδοξοι κριτικοί υποθέτουν ότι τα στρατιωτικά ή αυταρχικά καθεστώτα σε όλη την Μέση Ανατολή θα βρουν έναν τρόπο να επιβιώσουν ακόμη και σε αυτό το αναδυόμενο περιβάλλον. Η συζήτηση αυτή συνδέεται με ένα μάλλον οξεία χάσμα μεταξύ των αναλυτών που πιστεύουν ότι οι ισλαμιστές θα πρέπει να ενσωματωθούν στα περιφερειακά πολιτικά συστήματα για να αποφευχθεί η κατάρρευση των εν τη γενέσει δημοκρατικών θεσμών, καθώς και εκείνων που πιστεύουν ότι ο ισλαμισμός είναι μια μορφή «πρωτο-φασισμού» που θα καταβροχθίσει αναπόφευκτα τις πολιτείες στο πείραμα αυτό.

Ωστόσο, οι εξελίξεις κατά την διάρκεια των τελευταίων μηνών έχουν καταστήσει τις δύο θέσεις κάπως περιθωριακές, όπως ένα πολύ πιο σοβαρό πρόβλημα έχει προκύψει και επιδεινωθεί σε μια σειρά περιφερειακών κρατών.

Η εμφάνιση μιας ομάδας που ονομάζεται ISIS (ή ISIL ανάλογα με την ερμηνεία), το Ισλαμικό Κράτος στο Ιράκ και τη Συρία, ως μια οντότητα που ενεργεί πάνω από μεγάλα τμήματα της Ανατολικής και της Δυτικής Συρίας, και στο Ιράκ έχει προκαλέσει πανικό μεταξύ των πολιτικών υπευθύνων που φοβούνται την κατανομή της επικράτειας σε πολλαπλές κυρίαρχες δομές.

Ωστόσο, αυτό δεν είναι ένα πρόβλημα που περιορίζεται στην διάλυση του Ιράκ. Όπως η Συρία χωρίζεται πλέον σε ντε φάκτο κρατίδια, η Αίγυπτος προσπαθεί να ασκήσει τον έλεγχο πάνω από την χερσόνησο του Σινά, στην Λιβύη κυριαρχεί ο τοπικισμός και ο κομματισμός και ο Λίβανος αντιμετωπίζει την απειλή να εισέρθει στην δίνη της Συρίας, πρέπει να γίνει σαφές ότι δεν υπάρχει τίποτα νέο σχετικά με την λεγόμενη «Νέα Μέση Ανατολή».

Υπάρχει, αντίθετα, κάτι πολύ πιο παλιό, η επιστροφή της πρώιμης πολιτικής τάξης στην οποία η κυριαρχία είναι ρευστή, τα σύνορα μετατοπίζονται και καταρρέουν με τους πολέμους και τις νέες πολιτικές εξελίξεις. Πολλοί αναλυτές έχουν παρατηρήσει ότι αυτό που εφαρμόστηκε από τον Α 'Παγκόσμιο Πόλεμο ως εδαφικός διακανονισμός, τώρα καταρρέει.

Στην ακαδημαϊκή επιστήμη των διεθνών χχέσεων, το 1.648 μ.Χ. η Ειρήνη της Βεστφαλίας χρησιμεύει ως ένα είδος μυθικού σημείου εκκίνησης για τις συζητήσεις του σύγχρονου κράτους. Οι περισσότεροι πανεπιστημιακοί καταλαβαίνουν με τον όρο ότι οι ηγεμονίες της πρώιμης σύγχρονης Ευρώπης έληξαν με τον τριακονταετή πόλεμο, καθώς και άλλες συγκρούσεις, με μια σειρά συνθηκών για το δικαίωμα κάθε κράτους να καθορίζει την δική του θρησκευτική πολιτική, σηματοδοτώντας την αρχή του τέλους των μεγάλων, πολύγλωσσων αυτοκρατοριών, και την αντικατάστασή τους από μικρότερες οντότητες με φιλοδοξίες θρησκευτικής ή εθνικής ομοιογένειας.

Φυσικά, όπως μπορείτε να διαβάσετε για αυτόν τον υπέροχο κρατικό σχηματισμό και την αλλαγή στην πρώιμη νεότερη Ευρώπη, τα κράτη συνέχισαν να καταβροχθίζουν το ένα το άλλο μετά από πολέμους, σε έναν εκπληκτικό ρυθμό, μειώνοντας δραστικά το συνολικό αριθμό των κυρίαρχων κρατών το διάστημα μεταξύ της Ειρήνης της Βεστφαλίας και του Α' Παγκοσμίου Πολέμου.

Συνεχίζοντας με την αποικιακή εποχή, οι Ευρωπαίοι πήραν αυτό το μάλλον εσφαλμένο μοντέλο της κρατικής υπόστασης και τον επέβαλαν στο μεγαλύτερο μέρος του υπόλοιπου κόσμου, με τα μεγαλύτερα καταστροφικά αποτελέσματα να αναπαράγονται στην σφαίρα της διαμελισμένης Οθωμανικής Αυτοκρατορίας μετά τον Α' Παγκόσμιο Πόλεμο.

Ο Α' Παγκόσμιος Πόλεμος έδωσε στους Ευρωπαίους την εξουσία να χαράξουν τα όρια των κρατών της Μέσης Ανατολής στο πλαίσιο των Εντολών της Κοινωνίας των Εθνών. Ενώ σε ορισμένες περιπτώσεις, Τυνησία και κυρίως η Αίγυπτος, τα επακόλουθα σύνορα αποκτούν κάποια ιστορική έννοια, σε άλλα μέρη, κυρίως στην Ιορδανία, το Λίβανο, την Συρία και το Ιράκ, οι χώρες ουσιαστικά εφευρέθηκαν από το πουθενά, για να ικανοποιήσουν τα γεωπολιτικά σχέδια των ευρωπαϊκών τίτλων.

Ακόμη και σε μια επικράτεια που διέφυγε την απευθείας αποικιακή κυριαρχία, όπως η Σαουδική Αραβία, κατέληξε με σύνορα που περιλαμβάνουν μια μεγάλη μειονότητα των σιιτών στην Ανατολή. Ενώ το σύστημα αυτό σε μεγάλο βαθμό συνδέεται μεταξύ του στον επακόλουθο αιώνα, πρέπει να γίνει σαφές ότι η κατάσταση αυτή κατά το πέρασμα του χρόνου δεν ήταν τόσο επιτυχής, και ότι οι εξωτερικές δυνάμεις ήταν μια βασική μεταβλητή υποστήριξης πολλών από αυτές τις χώρες.

Δείτε την σύγχρονη Μέση Ανατολή, και μπορείτε να υπολογίσετε τα κράτη που ασκούν μη αμφισβητούμενη κυριαρχία στο πλαίσιο της «Βεστφαλίας»: Είναι ίσως η Τυνησία, το Μαρόκο, το Κατάρ, το Ομάν και τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα. Η Αλγερία κατέρρευσε εδώ και πάνω από 22 χρόνια, στην Λιβύη η φύση του ίδιου του κράτους αμφισβητείται από τις περιφερειακές διακρίσεις και τις ισλαμιστικές προκλήσεις.

Η κυρίαρχη αρχιτεκτονική του Λιβάνου κατέρρευσε στην δεκαετία του 1.970 μ.Χ., και παρά την δύσκολη διευθέτηση του εμφυλίου πολέμου, το κράτος πρέπει να λειτουργεί ακόμα, έστω και με ελάχιστα ικανοποιητικό τρόπο, εδώ 25 χρόνια από την συμφωνία του Ταΐφ το 1.989 μ.Χ.

Η Αίγυπτος αγωνίζεται για να ασκήσει και να διατηρήσει τον έλεγχο της χερσονήσου του Σινά, όπου οι Βεδουίνοι έχουν επαναστατήσει κατά των δύο τουριστικών συστημάτων που τους έχουν επιβληθεί. Η χερσόνησο του Σινά έχει αναδειχθεί μετά τις Αραβικές εξεγέρσεις ως τόπος αμφισβήτησης και καταφυγίου για τα εξτρεμιστικά στοιχεία που διεισδύουν στην χώρα από το εξωτερικό. Στο Μπαχρέιν, όπου μία σουνιτική μειονότητα με άγριους κανόνες εξουσιάζει πάνω από μια πλειοψηφία σιιτών, μια κρίση κυριαρχίας είναι στον προθάλαμο.

Η Ιορδανία και το Ισραήλ έχουν προσβληθεί από το ανεπίλυτο ζήτημα της Παλαιστίνης, ενώ η Τουρκία απέτυχε να ικανοποιήσει τις προσδοκίες της μεγάλης κουρδικής μειονότητας. Και τώρα, το Ιράκ και η Συρία, βλέπουν την κυριαρχία της «Βεστφαλίας» όχι μόνο να αμφισβητείται, αλλά να έχει εξαλειφθεί και να έχει αντικατασταθεί από ένα δυσλειτουργικό σύστημα ανταγωνιστικών κρατιδίων.

Εάν τα σύνορα του Ιράκ και της Συρίας επανασχεδιάζονται τώρα από μια οργάνωση, όπως η ISIS, τι πρέπει να γίνει; Γενικά υπάρχει μια αμυδρή άποψη περί εδαφικών ανακατατάξεων, όπου η ακαδημαϊκή βιβλιογραφία τείνει να τις διαιρέσει σε αποσχίσεις και διαχωρισμούς. Οι αποσχίσεις συνεπάγουν την αποχώρηση από την μεγαλύτερη οντότητα, ενώ με τον διαχωρισμό γενικά ορίζεται η δημιουργία μιας κυριαρχίας με την στήριξη εξωτερικών δυνάμεων.

Ενώ υποτίθεται ότι είναι για να επιλύσουν το πρόβλημα των εθνοτικών και θρησκευτικών μειονοτήτων που έχουν εγκαταλειφθεί στην «λάθος» κυριαρχία, συχνά δημιουργούν στα διάδοχα κράτη νέες μειονότητες και συνεπάγουν διεθνείς συγκρούσεις μεταξύ των νέων κυρίαρχων φορέων.

Οι πληθυσμοί σπάνια διανέμονται σε ένα πρώην πολυεθνικό κράτος τόσο τακτοποιημένα ώστε να υπάρχει μια «καθαρή διάσπαση». Εάν οι Κούρδοι του Ιράκ, για παράδειγμα, έχουν την πρόθεση να εξουσιάζουν το Κιρκούκ, θα πρέπει να ασχοληθούν και με την πραγματικότητα της σημαντικής αραβικής μειονότητας της πόλης.

Στα Ευρωπαϊκά κράτη μετά την Ειρήνη της Βεστφαλίας το πρόβλημα αυτό πήρε 300 χρόνια, το οποίο έλαβε σε μεγάλο βαθμό τη μορφή μιας ατελείωτης σειράς από πολέμους που συνοδεύτηκαν από μαζικές δολοφονίες και καταναγκαστικές μετακινήσεις πληθυσμών, ενώ ακόμη και σήμερα υπάρχουν μόνο λίγα Ευρωπαϊκά κράτη χωρίς σημαντικές εθνικές ή εθνοτικές μειονότητες.

Τα μετα-αποικιακά σύνορα της Μέσης Ανατολής, της Αφρικής και της Ασίας, τσιμενταρίστηκαν στα χρόνια μετά τον Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο. Αλλά αυτά τα σύνορα συνήθως επιτηρούνται από εξωτερικές δυνάμεις που ενδιαφέρονται περισσότερο να προστατεύσουν τα κέρδη τους παρά την δημιουργία σταθερών κοινωνιών.

Και ενώ οι διαχωρισμοί και οι αποσχίσεις είναι συχνά αιματηρά φαινόμενα -όπως στην Ινδία και το Πακιστάν- δεν είναι σαφές ότι η εναλλακτική λύση του εξαναγκασμού διαφορετικών εθνοτικών, εθνικών και θρησκευτικών ομάδων να ζήσουν μαζί επ 'αόριστον παρά τη θέλησή τους, είναι περισσότερο επιθυμητή ή σταθερή μακροπρόθεσμα. Και εάν γίνονται πλουσιότερες αυτές οι οντότητες, δεν είναι κατ 'ανάγκην η λύση. Ακόμη και ευημερούσα πολυεθνικά κράτη, όπως ο Καναδάς, βρίσκονται σε κίνδυνο διάσπασης μέσω δημοψηφίσματος.

Αυτό που συμβαίνει στο Ιράκ και τη Συρία δεν είναι ούτε απόσχιση, ούτε διαχωρισμός, αλλά και πάλι κάτι μάλλον πιο χαοτικό. Οι εξωτερικές δυνάμεις ως επί το πλείστον αρκούνται στην υποστήριξη των φατριών δι 'αντιπροσώπων στην Συρία και το Ιράκ – τα μέρη της Μέσης Ανατολής που για πρώτη φορά εδώ και αιώνες βιώνουν τις συνθήκες που αντιμετώπισαν οι Ευρωπαϊκές δυνάμεις στα χρόνια που ακολούθησαν την Ειρήνη της Βεστφαλίας.

Η «βίαιη διαταραχή» είναι ένας ενδεδειγμένος τρόπος για να περιγραφεί η τρέχουσα κατάσταση στην ανατολική Μεσόγειο και στον Περσικό Κόλπο. Με την κυβέρνηση των ΗΠΑ να έχει λάβει μια στρατηγική απόφαση να απεμπλακεί στρατιωτικά από την περιοχή, καθώς και με την Ρωσία και την Κίνα να εξακολουθούν να είναι απρόθυμες ή να αδυνατούν να ασκήσουν το είδος της γεωπολιτικής που θα πρέπει για να επιβάλουν μια διευθέτηση, μη κρατικοί φορείς όπως η ISIS, λειτουργούν σε πολύ πιο ισότιμη βάση με τα κυρίαρχα πρόσωπα στην Δαμασκό και την Βαγδάτη.

Το Ιράν ενδέχεται να είναι σε θέση να ενισχύσει τους σιίτες του Ιράκ, αλλά η Τεχεράνη δεν έχει τίποτα να αμφισβητήσει την ικανότητα της ISIS στα προπύργιά της. Η Τουρκία με τον ανταγωνισμό της απέναντι στο καθεστώς Άσαντ, ηγήθηκε ακούσια της ενίσχυσης του ντε φάκτο κουρδικού κράτους στο Ιράκ, που η Άγκυρα από καιρό φοβόταν.

Η Σαουδική Αραβία και οι σύμμαχοί της βλέπουν με φρίκη το χάος της Συρίας ως κυνικό αντικείμενο εκμετάλλευσης και έχουν τώρα υποκινήσει ή και δημιουργήσει το πρόσφορο έδαφος για τους σαλαφιστές – πάνω στα σύνορά της.

Οι δυτικές δυνάμεις ανακαλύπτουν ότι οι πολιτικοί θεσμοί είναι πιο εύκολο να σπάσουν και να διαλύσουν, παρά να τεθούν και πάλι μαζί. Μόλις εκτέθηκε ως τέχνασμα, ο εύθραυστος εθνικισμός που δημιουργήθηκε από τις δυτικές δυνάμεις, έχει αποδειχθεί ότι είναι δύσκολο να αναδημιουργήσει το Ιράκ και την Συρία.

Η αναταραχή είναι μεταδοτική, ενώ η αναδιάταξη των τεχνητών ορίων έχει γίνει όλο και πιο δελεαστική, όχι μόνο στην Μέση Ανατολή, αλλά και στην Αφρική, με την Σομαλιλάνδη να απαιτεί αναγνώριση. Στο σημερινό Ιράκ, όπως στην Σομαλία, δεν υπάρχει πρόθυμη εξωτερική δύναμη, σε θέση να αποκαταστήσει την προτέρα κατάσταση.

Η διαδικασία της γέννησης των ευρωπαϊκών κρατών χαρακτηρίστηκε από τον «πόλεμο που κάνει το κράτος και το κράτος που κάνει πόλεμο». Με άλλα λόγια, οι ισχυρές ευρωπαϊκές κυριαρχίες και οι ανθεκτικοί εθνικισμοί, σφυρηλατήθηκαν ακριβώς μέσα από την διαδικασία των εδαφικών συγκρούσεων και του (απo)συγκεντρωτισμoύ. Μήπως η κατάρρευση του Ιράκ και την Συρία ως κυρίαρχες οντότητες προμηνύουν αυτού του είδους των μακροπρόθεσμων και βίαιων αλλαγών στην Μέση Ανατολή (https://archive.greekamericannewsagency.com/2014/07/04/%ce%bf%ce%b9-%cf%89%ce%b4%ce%af%ce%bd%ce%b5%cf%82-%cf%84%ce%bf%ce%ba%ce%b5%cf%84%ce%bf%cf%8d-%cf%84%ce%b7%cf%82-%ce%bd%ce%ad%ce%b1%cf%82-%ce%bc%ce%ad%cf%83%ce%b7%cf%82-%ce%b1%ce%bd%ce%b1%cf%84%ce%bf/);

 

Η ΩΡΑ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΜΕΣΗΣ ΑΝΑΤΟΛΗΣ.

Το 2006 μ.Χ. ένας χάρτης σε ένα περιοδικό των ΗΠΑ παραλίγο να τινάξει στον αέρα τις σχέσεις της Ουάσιγκτον με την Άγκυρα, αφού σε αυτόν η Τουρκία παρουσιαζόταν η μισή από αυτό που είναι τώρα, ενώ εμφανιζόταν και μία εντελώς διαφορετική πραγματικότητα για ολόκληρη την περιοχή της Μέσης Ανατολής.

Ο συγκεκριμένος χάρτης δημοσιεύθηκε στο Περιοδικό των Ενόπλων Δυνάμεων των ΗΠΑ (Armed Forces Journal) τον Ιούνιο του 2006 μ.Χ. Ο συγγραφέας της ανάλυσης που συνόδευε την «πέτρα του σκανδάλου» ήταν ο Ραλφ Πίτερς, ενώ ο τίτλος του άρθρου ήταν «Blood borders: How a better Middle East would look» (Ματωμένα Σύνορα:

Πως θα έμοιαζε μια καλύτερη Μέση Ανατολή). Λίγο-πολύ, ο Ρ. Πήτερς προχώρησε σε μία προωθημένη για την εποχή ανάλυση – σενάριο, αναφορικά με το πώς θα μπορούσε να διαμορφωθεί μία Μέση Ανατολή, η οποία θα ήταν απαλλαγμένη από τα τεχνητά σύνορα της μετα-Οθωμανικής και αποικιακής εποχής της δεύτερης δεκαετίας του 20ου Αιώνα, και θα διαμορφωνόταν μία κατάσταση η οποία θα ήταν πολύ πιο αντιπροσωπευτική των εθνοτικών και θρησκευτικών πραγματικοτήτων της περιοχής, άρα και πολύ πιο σταθερή.

Με το συγκεκριμένο θέμα έχουμε ασχοληθεί στο παρελθόν με επίκεντρο την υπόθεση των Κούρδων και την οργίλη αντίδραση της Τουρκίας σε σχέση με τη συγκεκριμένη ανάλυση, ειδικά λαμβάνοντας υπόψη το μέσο της δημοσίευσής της άρα με το παρών σημείωμα δεν πρόκειται να επεκταθούμε στο συγκεκριμένο θέμα.

Το δεύτερο που θα μπορούσαμε να σημειώσουμε, είναι το γεγονός πως ο συγκεκριμένος χάρτης και το κατά πόσον οι νέες οντότητες που πρότεινε θα αποτελούσαν λειτουργικά κράτη, χωράει πολλή συζήτηση, η οποία είναι άνευ ουσίας ως ανάλυση σε ένα διαδικτυακό ενημερωτικό χώρο, ενώ θα είχε πολύ ενδιαφέρον να προσεγγιστεί σε ακαδημαϊκό και στρατηγικό επίπεδο.

Η ουσία για την παρούσα ανάλυση, είναι πως η «Αραβική Άνοιξη», ο πόλεμος στην Συρία ως απότοκο της αστάθειας στην Βόρεια Αφρική και η αστάθεια στο Ιράκ (είτε κάποιος κατηγορήσει για αυτό τις ΗΠΑ που εισέβαλαν το 2003 μ.Χ. είτε τις κατηγορήσει γιατί αποχώρησαν αργότερα), δημιουργεί όλες εκείνες τις προϋποθέσεις – καταστάσεις μίας γενικευμένης ανάφλεξης, η οποία σίγουρο είναι ότι θα οδηγήσει σε μία νέα ισορροπία, μετά όμως από μία τεράστια εμπλοκή και μία νέα χωρική και εδαφική διευθέτηση η οποία θα αποτυπώνει τη νέα πραγματικότητα επί του εδάφους.

Με λίγα λόγια, ο χάρτης-σενάριο του Πίτερς, όπως αυτός παρουσιάστηκε το 2006 μ.Χ., «διαπιστώνει» όλες τις προϋποθέσεις υλοποίησής του το δεύτερο μισό του 2014 μ.Χ. και το 2015 μ.Χ., όταν η κατάσταση στον γεωπολιτικό χώρο με επίκεντρο το Ιράκ, τη Συρία και το Κουρδιστάν, θα έχει (από)σταθεροποιηθεί προς την μία ή την άλλη κατεύθυνση.

Το ακόμα πιο ενδιαφέρον για τη συγκεκριμένη χρονική περίοδο, είναι να παρατηρήσουμε ότι ο συγκεκριμένος χάρτης αντιλαμβανόταν την κατάσταση στο Σουνιτικό Ιράκ, ως τελείως διαφορετική από το Σιιτικό Ιράκ.

Από το 2006 μ.Χ., ο αναλυτής μίλησε και κατέδειξε με τον πλέον εμφατικό τρόπο, την πιθανότητα δημιουργίας του «χαλιφάτου» του Σουνιτικού Ιράκ, το οποίο και θα διασπάσει τελικά το Ιράκ, με αποτέλεσμα να ανεξαρτητοποιηθούν και οι Κούρδοι.

Η ουσία της υπόθεσης είναι όχι η «συνομωσιολογική» της πλευρά, δηλαδή «οι Αμερικανοί τα έκαναν όλα και με τον χάρτη που παρουσίασαν μας προετοιμάζουν για το μέλλον», αλλά το γεγονός ότι στις ΗΠΑ, μία χώρα με στρατηγική κουλτούρα και αναλύουν διεξοδικά διαθέσιμα στους ερευνητές δεδομένα και τα αξιοποιούν με το να είναι ετοιμασμένοι για όλα τα σενάρια.

Το ίδιο φυσικά συμβαίνει με κάθε χώρα που σέβεται τον εαυτό της στα θέματα αυτά, όπως για παράδειγμα η Ρωσία ή/και η Κίνα. Είναι επίσης εμφανές, πως πέραν της εκπόνησης σεναρίων – τα οποία θα εξυπηρετήσουν τα εκάστοτε εθνικά συμφέροντα – κάθε γεωπολιτικός δρων είναι σε θέση να αντιληφθεί τις πραγματικότητες του γεωπολιτικού χώρου μέσα στον οποίο δραστηριοποιείται, ενώ μπορεί και να υπολογίσει τις πιθανές συνέπειες των ενεργειών αυτών. Πάλι εκπονώντας σενάρια εξελίξεων και δυνητικών απαντήσεων σε αυτά, ώστε να μην αιφνιδιάζεται.

Άρα, το να πούμε πως οι Αμερικανοί ή οι Ρώσοι, ή οποιοιδήποτε άλλοι «ήξεραν» ή ακόμα χειρότερα «το σχεδίασαν και το έκαναν», στην ουσία δεν είναι ανάθεμα προς αυτούς που «ορίζουν τις τύχες των λαών», αλλά είναι μομφή προς όλους όσοι νομίζουν ότι ο κόσμος είναι κάτι το απλό και πως η έλλειψη σχεδιασμού και ετοιμότητας, είναι κάτι το οποίο δεν πληρώνεται άμεσα και με το χειρότερο προς τα συμφέροντά του κράτους που εκπροσωπούν τρόπο.

Είναι προφανές, ότι οι ΗΠΑ γνώριζαν πως μία εισβολή στο Ιράκ θα ξεκινούσε μία διαδικασία διάλυσης της χώρας με βάση τα «δογματικά χαρακτηριστικά». Όπως ήταν προφανές ,η Ρωσία να αντιλαμβανόταν ότι η ενσωμάτωση της Κριμαίας θα είχε άμεσες συνέπειες και για την σταθερότητα της ίδια της Ουκρανίας.

Είναι όμως εξίσου προφανές, ότι η κυβέρνηση της Βαγδάτης, με τον ρεβανσισμό της απέναντι στη Σουνιτική κοινότητα, την αποξένωσε και την έκανε εύκολη λεία στα χέρια των εξτρεμιστών του ISIL. Είναι επίσης κατανοητό, πως η αχαρακτήριστη πολιτική του Κιέβου απέναντι στους Ρωσόφωνους, τους Ρώσους και όλους τους μη «Άριους-Ουκρανούς», οδήγησε την κατάσταση εκεί που είναι σήμερα.

Με βάση αυτή τη λογική – ελπίζουμε – παράθεση επιχειρημάτων, η παρουσίαση «προφητικών» χαρτών 8 έτη πριν την «υλοποίηση» των προβλέψεών τους επί του πεδίου, δεν αποτελεί τόσο μία συνωμοσία όσο μία συνεπή και βαθιά γνώση των καταστάσεων και της τροπής που θα μπορούσαν να πάρουν διαφορετικά γεγονότα, μετά από τις ενέργειες και τις παραλείψεις των διαφόρων τοπικών και περιφερειακών γεωπολιτικών δρώντων. Εάν φυσικά τις διάφορες «ενέργειες» ή «μη-ενέργειες» κάποιος τις θεωρήσει και αυτές ως «συνωμοσία», αυτό είναι ένα άλλο ζήτημα.

Με συνωμοσία ή χωρίς συνωμοσία, για την ώρα, ο χάρτης του 2006 μ.Χ. στο κομμάτι που αφορά το Ιράκ, φαίνεται να βγάνει αληθινός. Μένει να δούμε τι θα πράξουν η Βαγδάτη, η Δαμασκός, το Ερμπίλ, η Τεχεράνη, η Ουάσιγκτον και όλοι οι υπόλοιποι, που εμπλέκονται άμεσα ή έμμεσα στον ευρύτερο χώρο της ιστορικής Μεσοποταμίας.

Το σίγουρο είναι, ότι η περιοχή όπως έχουμε αναφέρει, βρίσκεται στο μεταίχμιο γεωπολιτικών αλλαγών, που μόνο το τέλος του Α’ Παγκοσμίου Πολέμου έφερε στην περιοχή και αυτό δεν είναι συνωμοσία αλλά μία πραγματικότητα (https://archive.greekamericannewsagency.com/2014/06/22/%ce%b7-%cf%8e%cf%81%ce%b1-%cf%84%ce%b7%cf%82-%ce%bd%ce%ad%ce%b1%cf%82-%ce%bc%ce%ad%cf%83%ce%b7%cf%82-%ce%b1%ce%bd%ce%b1%cf%84%ce%bf%ce%bb%ce%ae%cf%82/).

 

«Εωσφορικός μασονισμός»

«Ο μασονικός θρύλος του Χίραμ Άμπιφ, που κατέχει τον τρίτο βαθμό του Διδασκάλου της μασονίας , είναι ένας θρύλος που ενσωματώθηκε στη θεωρία της Μασονίας κατά τα έτη 1720 και 1723 και είναι σαφώς εωσφορικός», λέει ο Γκαμπριέλ Λόπεζ ντε Ρόχας.

Η μασονία συνδέεται με μύθους και οι ρίζες της, αρχικά, βρίσκονται σε ένα θρύλο που σχετίζεται με την κατασκευή του Ναού του Σολομώντα από τον Χίραμ Άμπιφ , γιο μιας χήρας από τη φυλή του Νεφθαλί και ιδρυτή της Τύρου, ο οποίος χώρισε τους εργάτες του σε Μαθητευόμενους, σε Αδελφούς και Διδασκάλους. Κάθε βαθμός κατείχε ένα ιερό σήμα, που το φυλούσαν μυστικό. Ο Χίραμ σκοτώθηκε από συναδέλφους του, που προσπαθούσαν να του αποσπάσουν τη μυστική λέξη, δηλ. το μυστικό όνομα του Θεού, και τα εργαλεία που χρησιμοποίησαν για να τον σκοτώσουν ήταν ο διαβήτης, ο χάρακας και μια ξυλόσφυρα (κοπανιστήρι, γουδοχέρι), σύμβολα που κυριαρχούν στις Στοές μέχρι και σήμερα.

Το πνεύμα του Χίραμ θα ενσαρκώνονταν στον νέο Διδάσκαλο, του οποίου τη σοφία θα ελάμβαναν όλοι οι διδάσκαλοι Μασόνοι, που είναι γνωστοί ως «γιοι της χήρας», όπως ήταν κι ο Ιδρυτής της Τύρου, του οποίου η φιγούρα είναι πάντα παρούσα στην τελετή του Τρίτου Βαθμού της Μασονίας.

Ο ιδρυτής του Τάγματος των Ιλουμινάτι αποκαλύπτει ότι ο μασονικός μύθος που εμφανίζεται στη μασονική διδασκαλία του Χίραμ Άμπιφ, τον οποίο έστειλε ο βασιλιάς της Τύρου στον Σολομώντα και στον οποίο φαίνεται να κατοικούσε το πνεύμα της σοφίας, παρουσιάστηκε στα όνειρα του Χίραμ.  Στον Χιράμ, λοιπόν, παρουσιάστηκε ο Τούμπαλ Κάιν (επίσης λέξη- κωδικός για να εισέλθει κάποιος στην Αδελφότητα της Γαλλικής Ιεροτελεστίας και του Διδασκάλου στην Αρχαία Σκωτσέζικη Τελετή της Αποδοχής), ένας πρόγονός του, ο οποίος του μετέδωσε την εωσφορική παράδοση». Ο Τούμπαλ Κάιν αποκάλυψε στον Χίραμ ότι κατάγεται από τον Ίμπλις Σαμαέλ , δηλαδή τον Εωσφόρο, ο οποίος, σύμφωνα με τον μασονικό μύθο, συνουσιάστηκε με την Εύα και ήταν ο πατέρας του Κάιν». Ο Λόπεζ ντε Ρόχας σημειώνει, επίσης, ότι o μασονικός θρύλος αναφέρει πως «η αδελφή του Τούμπαλ Κάιν ήταν η Ναέμα, η μητέρα όλων των δαιμόνων, γιατί προερχόταν από τον Κάιν».

Ο Ρόμπερτ Αμπελέιν, κατέχοντας την απόλυτη εξουσία μεταξύ των μασόνων, καθώς επίσης και όλους τους βαθμούς της Αρχαίας Σκωτσέζικης Τελετής της Αποδοχής, συμπεριλαμβανομένου και του 33ου, και όλους τους βαθμούς της Σκοτσέζικης Ιεροτελεστίας, συμπεριλαμβανομένου και του Εσωτερικού Τάγματος και όλων των βαθμών της Τελετής της Μέμφις-Μίσραϊμ έως και τον 95 ° βαθμό , αλλά και πολλών άλλων» μασονικών τίτλων, επιβεβαιώνει στο βιβλίο του «Το μυστικό των Μασόνων» ότι «ο μύθος του Χιράμ Άμπιφ θα ταρακουνήσει κάποιους αφελείς ελευθεροτέκτονες, οι οποίοι ταυτίζουν τον Χίραμ με τον Χριστό». Επίσης, μιλά για τον Ίμπλις, τον πρώτο πρόγονο του ιδρυτή, αποκαλώντας τον «Επαναστάτη Άγγελο, Πειρασμό, Άγγελο του θανάτου».

Προσθέτει ότι από αυτή την παράξενη παράδοση γεννήθηκε η συνήθεια να ονομάζεται «Κοιλάδα» το μέρος όπου συγκεντρώνονται ορισμένοι υψηλόβαθμοι μασόνοι. Στα εβραϊκά, η λέξη μεταφράζεται ως Γέενα, όρος που προσδιορίζει τον τόπο της Κολάσεως στην εβραϊκή θρησκεία.

Ο ΘΡΥΛΟΣ ΤΟΥ ΧΙΡΑΜ ΑΜΠΙΦ

Ο θρύλος του Χίραμ Άμπιφ συνδέεται με το τρίτο ή τέταρτο βαθμό του Τεκτονισμού (με την υπακοή), είναι επομένως μια διδασκαλία αρκετά διαδεδομένη στις Στοές και ως εκ τούτου αποτελεί μια διαδεδομένη αυταπάτη μεταξύ των οπαδών, την οποία θα αναλύσουμε διατηρώντας μια αντικειμενική ματιά.

Αυτή η ιστορία εμφανίζεται στο βιβλίο «Το μυστικό της Μασονίας» του Μεγάλου Μαγίστρου Μασόνου και υψηλόβαθμου Ιλουμινάτι του Ρόμπερτ Άμπελέιν .Ο μύθος του Χιράμ είναι η ψυχή της Μασονίας από τον δέκατο όγδοο αιώνα.

Στην αρχή του κόσμου, δύο θεοί μοιράζονταν το σύμπαν. Ένας, ο Αδωνάι, ο οποίος είναι ο Κύριος της Ύλης και του στοιχείου της Γης, και ο άλλος, ο Ίμπλις (Εωσφόρος), που είναι ο Κύριος του Πνεύματος και του στοιχείου της Φωτιάς.

Ο Αδωνάι δημιουργεί και ζωντανεύει τον πρώτο και υποταγμένο σ’ αυτόν, άνθρωπο της λάσπης. Έχοντας συμπόνια για αυτόν τον πρωτόγονο και τον μωρό άνθρωπο, που ο Αδωνάι θέλει να τον μετατρέψει σε σκλάβο του και παιχνίδι του, ο Ίμπλις και οι Ελοχίμ (οι δευτερεύοντες Θεοί ) ξυπνάνε το πνεύμα του, και του δίνουν ευφυΐα και νόηση.

Εδώ εκφράζεται η δυαδική πεποίθηση της Μασονίας, δηλαδή η αιρετική πίστη σε δύο Αρχές Δημιουργίας. Η μία εκπροσωπείται από τον Εωσφόρο, ο οποίος παρουσιάζεται ως "ανθρωπιστής"εγγυητής της «προόδου» του ανθρώπου που συνδέεται με το στοιχείο της φωτιάς, και ο άλλος ο Αδωνάι ("Ο Κύριος "στα εβραϊκά), δηλαδή ο μονοθεϊστικός Θεό του Χριστιανισμού, ένας Θεός που εξομοιώνεται με την Ύλη, με το στοιχείο της γης και παρουσιάζεται ως ένας κατώτερος Θεός, οπισθοδρομικός και κακός, που αντιμετωπίζει τον άνθρωπο ως έναν απλό σκλάβο στην υπηρεσία του.

Επίσης γίνεται αναφορά στους "Ελοχίμ", που σύμφωνα με το κεφάλαιο 6 της Γενέσεως, χάσανε την αξιοπρέπειά τους και γενεαλογικά προέρχονται από τους αρχαίους Γίγαντες, και είναι προϊόν από την παρεκκλίνουσα ένωση με γυναίκες-ανθρώπους.

Ενώ η Λίλιθ, η αδελφή του Ίμπλις, είχε κρυφό εραστή τον Αδάμ, τον πρώτο άνθρωπο, και του δίδαξε την τέχνη της σκέψης, ο Ίμπλις αποπλάνησε την Εύα, την προερχόμενη από τον Πρώτο Άνθρωπο, την γονιμοποίησε με το σπόρο του Κάιν, και τότε γλίστρησε από τη μήτρα της μια θεϊκή σπίθα. Συνεπώς, σύμφωνα με την παράδοση του Ταλμούδ, ο Κάιν γεννήθηκε από τις ερωτικές επαφές της Εύας και του Ίμπλις ή Σαμαέλ (υπέρτατο δηλητήριο). Ο Άβελ γεννήθηκε από την ένωση του Αδάμ και της Εύας.

Και εδώ υπάρχει το μεγάλο ψέμα του της Μασονίας, η αλλοίωση και η παρερμηνεία της βιβλικής ιστορίας του προπατορικού αμαρτήματος της Εύας που το παρουσιάζει ως μοιχεία με τον Ίμπλις .Ο Ίμπλις είναι ο έκπτωτος άγγελος ή ο Σατανάς για τους χριστιανούς (τον ονομάζουν έτσι ειδικά στην Ανατολή) ως εκ τούτου, η Μασονία βασίζεται σε ιστορίες ορισμένων απόκρυφων αιρέσεων του Ιουδαϊσμού, που αποδίδουν μια θεϊκή καταγωγή στον Κάιν, για τον οποίον ισχυρίζονται ότι είναι ένα προϊόν Νεφελίμ από την ένωση του «Θεού» Εωσφόρου με την Εύα και ασφαλώς υποστηρίζουν ότι είναι οι απόγονοι αυτού του "ημίθεου". Ως εκ τούτου με βάση αυτήν την γενεαλογία γίνονται κληρονόμοι του δικαιώματος των «ημίθεων» και είναι κάτοχοι μιας "κρυμμένης γνώσης"που δίνει πρόσβαση στην «αυτο-θέωση» του ανθρώπου, καθώς η υπεροχή τους δίδεται ως δεδομένη από την φύση των ημίθεων. Για μας είναι μόνο είναι μόνο μία ένδειξη της αξίωσής τους να λέγονται κληρονόμοι μιας εωσφορικής κληρονομιάς που το μόνο που κάνει είναι να αποκαλύπτει την κακότητα και τη διαφθορά της εν λόγω αιρέσεως.

Αργότερα, ο Αδάμ, δεν θα νιώθει τίποτα άλλο παρά μόνο περιφρόνηση και μίσος για τον Κάιν, ο οποίος δεν είναι ο αληθινός γιός του. Η Ακλίνια η αδελφή του Κάιν, ο οποίος την αγαπά, θα δοθεί ως νύφη στον Άβελ. Παρά το γεγονός αυτό, ο Κάιν αφιέρωσε την «εφευρετική του νοημοσύνη», που προέρχεται από τους Ελοχίμ, για τη βελτίωση των συνθηκών διαβίωσης της οικογένειάς του, που εκδιώχθηκε από την Εδέμ και περιπλανήθηκε στη γη. Αλλά μια μέρα που κουράστηκε να βλέπει την αχαριστία και την αδικία και τις προσπάθειες του χωρίς ανταπόκριση, θα επαναστατήσει και θα σκοτώσει τον αδελφό του Άβελ.

Εμφανίζεται ξανά ο Κάιν, ο δολοφόνος, ως πρόδρομος της προόδου στη Γη και αποδίδεται ως ο κάτοχος της "εφευρετικής νοημοσύνης"που είναι δοσμένη από τους "Ελοχίμ", την οποία χρησιμοποιεί για να "βελτιώσει τις συνθήκες της οικογένειάς του». Φυσικά σε αυτή την ιστορία δικαιολογείται η εγκληματική πράξη του Κάιν εναντίον του αδερφού του, ως δίκαιη πράξη εξέγερσης. Η Μασονία μας δείχνει εδώ ότι η πηγή της «αληθινής γνώσης", είναι οι "Ελοχίμ"που τιμωρήθηκαν για την απρέπειά τους, από τους οποίους προέρχεται η «εφευρετική νοημοσύνη του ανθρώπου."

Για να δικαιολογηθεί, o Κάιν απευθύνεται προσωπικά στον Χιράμ. Του περιγράφει την οδυνηρή μοίρα του. Μόνος του καλλιεργούσε τη γη, όργωνε, έσπερνε, μάζευε την σοδειά, κάνοντας όλες τις επίπονες δουλειές, ενώ Άβελ, καθόταν άνετα κάτω από τα δέντρα και παρακολουθούσε χωρίς κόπο τα κοπάδια.

Όταν ήρθε η ώρα να προσφέρουν τις καθιερωμένες θυσίες για τον Αδωνάι, τον Κύριο που βρίσκεται έξω από τη γήινη σφαίρα, ο Κάιν επέλεξε μια αναίμακτη προσφορά: φρούτα, και στάχυα σιταριού.

Ο Άβελ αντίθετα, προσφέρει ένα ολοκαύτωμα από τα πρωτογέννητα ζώα του κοπαδιού του. Και ως κακός οιωνός για τον Κάιν, ο καπνός της θυσίας του Άβελ ανέβηκε κατευθείαν και περήφανα στον ουρανό, ενώ η φωτιά του Κάιν έπεσε στο έδαφος, δείχνοντας την απόρριψη του Αδωνάι.

Εδώ ο Κάιν παρουσιάζεται ως θύμα της αδικίας και της εκδίκησης του Αδωνάι, ο οποίος περιφρονεί τις προσφορές του και τον υποχρεώνει να δουλεύει στη γη εξοντωτικά , ενώ ο αδελφός του, ο Άβελ, απολαμβάνει την θεία χάρη. Η Μασονία προσπαθεί με αλληγορικό τρόπο (ή ίσως και άμεσο) να παρουσιάσει τον Θεό ως έναν Κύριο άδικο, εναντίον του οποίου ο άνθρωπος πρέπει να επαναστατήσει.

Ο Κάιν στην συνέχεια εξηγεί στον Χίραμ ότι κατά τη διάρκεια των αιώνων, τα παιδιά που γεννήθηκαν από αυτόν, οι γιοι των Ελοχίμ, εργάζονται αδιάκοπα για τη βελτίωση της τύχης των ανθρώπων, και ο Αδωνάι, γεμάτος από ζήλια, προσπαθεί να εξολοθρεύει το ανθρώπινο γένος με τον κατακλυσμό. Θα δει όμως το σχέδιό του να αποτυγχάνει χάρη στον Νώε, ο οποίος προειδοποιήθηκε για την επικείμενη καταστροφή, σε ένα όνειρό του από τους Γιους της Φωτιάς.

Φυσικά, οι Μασόνοι ισχυρίζονται ότι είναι οι άξιοι απόγονοι αυτών των Ελοχίμ (συμβολικά;), που εργάζονται για τη βελτίωση των συνθηκών του ανθρώπου, ενάντια σε έναν διεστραμμένο Θεό, ο οποίος προσπαθεί να τον εξολοθρεύσει. Δεν λείπουν από τις μασονικές ιστορίες οι προσπάθειές τους, να χειριστούν το πρόσωπο των Πατριαρχών, των Προφητών, ακόμη και του ίδιου του Χριστού, τους οποίους παρουσιάζουν με βλάσφημο τρόπο ως όργανα της βούλησης των δαιμόνων, όπως έχει γίνει και με την ιστορία του Νώε.

Κατά την επιστροφή του Χίραμ στον αισθητό κόσμο, ο Τούμπαλ Κάιν του αποκαλύπτει ότι η Μπάλκις , η βασίλισσα του Σαβά, κατάγεται επίσης από τον Κάιν η οποία είναι σύζυγος προορισμένη για την αιωνιότητα.

Στη συνέχεια, πριν από την αναχώρηση της βασίλισσας του Σαβά, ο Χίραμ και η Μπάλκις θα ενωθούν κρυφά, παρά την φθονερή εποπτεία του Σολομώντα. Ωστόσο, ο Χίραμ απόγονος της Ευφυΐας της Φωτιάς, και η Μπάλκις, απόγονος της Ευφυΐας του Αέρα δεν θα μπορέσουν να παραμείνουν ενωμένοι.

Ο Χίραμ δολοφονείται από τρεις συντρόφους του, οι οποίοι θέλησαν εσφαλμένα να γνωρίζουν τον μυστικό κώδικα των Διδασκάλων, προκειμένου να λαμβάνουν τον ίδιο μισθό με αυτούς. Το έγκλημα θα λάβει χώρα στον υπό κατασκευή Ναό της Ιερουσαλήμ, που ήταν άδειος εκείνη την στιγμή. Η Μπάλκις, επιστρέφοντας στη χώρα του Σαβά, χωρίς ποτέ να γίνει σύζυγος του Σολομώντα ,θα διασταυρωθεί, χωρίς όμως να τους δει, με τους τρεις δολοφόνους, οι οποίοι , μετέφεραν το πτώμα του Χίραμ για να το θάψουν στα κρυφά.

Θα κρατήσει στην αγκαλιά της το παιδί που θα γεννηθεί από τις κρυφές ερωτικές της επαφές με τον Διδάσκαλο Εργάτη. Αυτό το παιδί θα είναι αργότερα το πρώτο από τα παιδιά της χήρας Το κείμενο δεν αφήνει πολύ χώρο για εικασίες και αμφιβολίες, έτσι ώστε ο νέος μασόνος να κατανοήσει "συμβολικά"την πραγματική καταγωγή της Μασονίας, η οποία διεκδικεί την Εωσφορική Κληρονομιά και έναν ρόλο προοδευτισμού και ανθρωπισμού στην ανθρωπότητα, ενάντια σ’ ένα Θεό και κατ 'επέκταση σε μια εκκλησία, την οποία παρουσιάζουν ως οπισθοδρομική, μια εκκλησία που υποδουλώνει. Η Μασονία εμφανίζεται ως ένας θεσμός που υποστηρίζει το "Non Serviam" (Δεν Υπηρετώ) απέναντι στον Θεό, με δομή βασισμένη στην εξαπάτηση και την παρερμηνεία της Αγίας Γραφής ώστε να δώσει σ’ αυτήν ένα ψεύτικο "νόημα"για να δικαιολογήσει την θέση της, με λίγα λόγια είναι ένας αυθεντικός θεσμός του Αντίχριστου στον κόσμο(https://www.newsbreak.gr/stories/38080/istoria-tektonismoy-o-gios-tis-mayris-chiras-meros-v/, https://metalize53.rssing.com/chan-23659006/all_p15.html).

 

Ο ΜΑΣΩΝΙΚΟΣ ΜΥΘΟΣ ΤΟΥ ΕΒΛΙΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΔΩΝΑΙ

»Ἀναφέρει, λοιπόν, ἡ πλήρης παράδοσις τοῦ Γ' βαθμοῦ ὅτι ὁ ἄγγελος τοῦ φωτός Ἐβλίς, τό Πνεύμα τοῦ Πυρός, ἠράσθη τῆς Εὔας, ἥτις ἐνέδωσεν εἰς τόν ἔρωτά του καί οὕτω ἐγεννήθη ὁ Κάϊν, ἀπείρως ὑπέρτερος τοῦ Ἄβελ. Ὅτι ὁ Θεός Ἀδωνάϊ, φθονῶν τόν Κάϊν διά τό πνεύμα ὅπερ μετέδωσεν εἰς αὐτόν ὁ ἄγγελος τοῦ φωτός Ἐβλίς, ἐξώρισε τόν Ἀδάμ καί τήν Εὔαν ἐκ τῆς Ἐδέμ. Ὅτι ὁ ζηλότυπος οὗτος θεός εἶχε ζυμώσει ἰλύν διά νά πλάσῃ τόν Ἀδάμ καί τῷ εἶχε δώσει ψυχήν δουλικήν. Ἐφοβεῖτο δέ τήν ἐλευθέραν καί ἀνεξάρτητον ψυχήν τοῦ Κάϊν. Ὅτι ὁ Κάϊν, ἐξωργισθείς ἐκ τῆς ἀδικίας τοῦ Ἀδωνάϊ, ἐθανάτωσε τόν Ἄβελ, ὁ δέ Ἀδωνάϊ, ὁ θεός ὅστις ἔμελλε νά πνίξῃ τόσας χιλιάδας ἀνθρώπων εἰς τά ὕδατα τοῦ κατακλυσμοῦ, ἐχαρακτήρισε τόν φόνον τοῦ Ἄβελ ὡς ἔγκλημα ἀσυγχώρητον.

Ὅτι ὁ ἀμνησίκακος ἀπόγονος τοῦ Κάϊν Χιράμ, υἱός τῶν Πνευμάτων τοῦ Πυρός, καταβάλλει ὅλην του τήν μεγαλοφυίαν καί ἐνεργητικότητα πρός οἰκοδόμησιν τοῦ Ναοῦ, τόν ὁποῖον ἡ ὑπερηφάνεια τοῦ Σολομώντος ἀνεγείρει εἰς τόν ἀμείλικτον θεόν Ἀδωνάϊ, τοῦ ὁποίου τό μίσος καταδιώκει ἀπό αἰώνων τό γένος τοῦ Κάϊν. Ὅτι μετά τήν καταστροφήν τῆς χάλκινης θαλάσσης, ὁ Χιράμ ἄγεται ὑπό τοῦ προγόνου του Τουβαλκάϊν, ἐν μέσῳ τοῦ πυρός, εἰς τό κέντρον τῆς γῆς, ἐν τῇ ψυχῇ τοῦ κόσμου, εἰς τό Βασίλειον τοῦ Ἐβλίς καί τοῦ Κάϊν, ἐκεί ὅπου παύει ἡ τυραννία τοῦ φθονεροῦ Ἀδωνάϊ καί γεύονται τῶν καρπῶν τοῦ δέντρου τῆς Ἐπιστήμης. Ὁ Χιράμ εἰσάγεται εἰς τό ἄδυτον τοῦ πυρός καί ὁ Τουβαλκάϊν τοῦ ἐξηγεῖ τάς ἀδυναμίας καί τά ταπεινά πάθη τοῦ θεού Ἀδωνάϊ, τοῦ μισοῦντος τό πλάσμα του καί καταδικάσαντος αὐτό νά ἀποθνήσκῃ, ὅπως ἐκδικηθῇ διά τά εὐεργετήματα, τά ὁποῖα τά πνεύματα τοῦ Πυρός τῷ ἐπεδαψίλευσαν. Τέλος, ὁ Τουβαλκάϊν προφητεύει τήν ἐπικράτησιν τῶν ἀπογόνων τοῦ Χιράμ, οἵτινες θά καθιερώσουν καθ' ὅλην τήν γήν τήν λατρείαν τοῦ Πυρός, καταρρίπτοντες τήν τυραννίαν τοῦ Ἀδωνάϊ-(https://www.romfea.gr/katigories/10-apopseis/8741-apantisi-mitropoliti-peiraios-sta-pseudi-tis-megalis-stoas).

 

Πρέπει νά προσέξομε τα ὅσα περιέχει «ἡ πλήρης παράδοσις τοῦ Γ΄ Βαθμοῦ» (Διδασκάλου) τῆς Μασονίας, τά ὁποῖα εἶναι ὄντως «πολλά καί περίεργα» ὅπως ὁ συγγραφέας ὁμολογεῖ, ἀλλά ἐμεῖς θά λέγαμε πολλά καί φρικτά! Πλήρης ἀνατροπή καί διαστροφή τῆς Ἁγίας Γραφῆς! Καθαρά σατανιστική διδασκαλία! Και αὐτά σέ μιά Χριστιανική Χώρα ἐνώπιον ὑποτίθεται χριστιανῶν, πού ἔγιναν μασόνοι γιά νά βροῦν τήν ἀλήθεια στό δρόμο τοῦ Ἑωσφόρου, καί ἀπαλλαγοῦν ἀπό τήν τυραννία «τοῦ φθονεροῦ Ἀδωνάϊ»!

Γιά περισσότερη κατανόηση τοῦ φοβεροῦ αὐτοῦ κειμένου, κατά την Μασονία μερικῶν λέξεων: α) Ἄγγελος τοῦ φωτός Ἐβλίς: Ἀραβικόν ὄνομα τοῦ πρίγκηπος τῶν ἀποστατῶν ἀγγέλων, τοῦ κατακρημνισθέντος ἐκ τοῦ οὐρανοῦ, διότι ἠρνήθη νά ὑπακούσῃ εἰς τόν Ὕψιστον καί νά προσκυνήσει τόν Ἀδάμ, ἰσχυριζόμενος ὅτι αὐτός μέν εἶναι κατασκευασμένος ἐξ αἰθερίου πυρός, ἐνῶ ὁ Αδάμ ἐδημιουργήθη ἐξ ἰλύος. Ὁ Ἐβλίς ἐξομοιοῦται πρός τόν Ἑωσφόρον καί τόν Ἀζαλήλ τῶν Ἑβραίων.

Κατά τήν ἀποκρυφιστικήν παράδοσιν ὅταν ἀκόμα οἱ πρωτόπλαστοι Ἀδάμ καί Εὔα εὑρίσκοντο εἰς τόν κῆπον τῆς Ἐδέμ, ὁ Ἐβλίς, ὁ ἄγγελος τοῦ φωτός, δέν ἠδυνήθη νά ἴδη τό κάλλος τῆς πρώτης γυναικός, χωρίς νά συλλάβει πρός αὐτήν αἴσθημα ἔρωτος. Οὔτε καί ἡ Εὔα ἠδυνήθη ν' ἀντιστεῖ εἰς τόν ἔρωτα ἑνός ἀγγέλου. Ὁ Κάϊν ὑπῆρξε καρπός τοῦ ἔρωτος τούτου, οἱ δ' ἀπόγονοι εἶναι τέκνα τοῦ φωτός, ἐνῶ οἱ ἐκ τοῦ Ἀδάμ ἀπόγονοι εἶναι τέκνα τῆς ἰλύος»! (Ἐγκυκλοπαίδεια τῆς Ἐλευθέρας Τεκτονικῆς ὑπό Ν.Χ.Λάσκαρη Ἔκδοσις Στ.·. ΟΜΗΡΟΣ Ἀθηνῶν, ΑΘΗΝΑΙ 1951 σελ. 329).

β) Χάλκινη Θάλασσα: Μέγας στρογγυλός λουτήρας στόν Ναό τοῦ Σολομῶντος ἔργο τοῦ Χιράμ. Ὕψος πέντε πήχεις, περίμετρο τριάντα καί στήριγμα δώδεκα χάλκινα βόδια, τρία σέ κάθε ἕνα ἀπό τά τέσσερα σημεία τοῦ ὁρίζοντος.

γ) Ἀδωνάϊ: Ἑβραϊκή ὀνομασία τοῦ Θεοῦ, τήν ὁποία οἱ Ἰουδαίοι χρησιμοποιούσαν ἀπό σεβασμό, γιά νά μή χρησιμοποιοῦν τή λέξη «Ἰεχωβᾶ».

δ) Τουμπαλκάϊν. Τεχνίτης ἐπεξεργασίας τῶν μετάλλων, ὅπως ὁ Ἥφαιστος στήν Ἀρχαία Εἰδωλολατρεία. Ἐδῶ θεωρεῖται συνεργάτης τοῦ Ἐβλίς (Ἑωσφόρου).

ε) Χιράμ. Τό πλέον συνδεδεμένο μέ τήν Μασονία πρόσωπο. Ἦτο ὁ γενικός ὑπεύθυνος γιά τήν οἰκοδόμηση τοῦ Ναοῦ τοῦ Σολομῶντος. Στό τέλος ἔγινε θρῦλος, ἀντιπρόσωπος «λαϊκοῦ Σύριου θεοῦ ἐναντίον τοῦ ὁποῖου ἠγωνίζοντο διαρκῶς οἱ ὀπαδοί τοῦ Ἰεχωβᾶ...» (Ἐγκυκλοπαίδεια, ὡς ἄνω, σελ. 779)! Τό Τυπικό τοῦ 3ου βαθμοῦ ἀποκαλεῖ τούς μασόνους τέκνα τοῦ Χιράμ. Καί ἔχει μεγάλη σημασία ἡ «προφητεία» τοῦ σκοτεινοῦ Τουμπαλκάϊν ὅτι «οἱ ἀπόγονοι τοῦ Χιράμ» δηλαδή οἱ Μασόνοι, θα ἐπικρατήσουν καί θα καθιερώσουν σ' ὅλη τή γῆ τήν λατρεία τοῦ Ἑωσφόρου, «καταρρίπτοντες τήν τυραννία τοῦ Ἀδωνάϊ»!

Ὁ Θεός λοιπόν τοῦ Εὐαγγελίου, πού ὅπως γράφει ὁ Ἰωάννης «ἀγάπη ἐστίν καί ὁ μένων ἐν τῇ ἀγάπη ἐν τῷ Θεῷ μένει καί ὁ Θεός ἐν αὐτῷ» (Α΄ Ἰω. 4,16), ὁ μασόνος, μυούμενος στόν Τρίτο Βαθμό (Διδάσκαλος) μαθαίνει ὅτι ὁ Θεός αυτός εἶναι φθονερός, τύραννος, ζηλότυπος, σαδιστής καί κακούργος (κατακλυσμός)! Πλήρης διαστροφή τῆς Ἁγίας Γραφής, καθαρά σατανογέννητη, γιά νά ἐπιρρίψει στό Θεό τῆς ἀγάπης, ὅλα τά δεινά πού ἐπεσώρευσε στήν ἀνθρωπότητα ἡ κακία τοῦ Διαβόλου καί ἡ ἐπιπολαιότητα τοῦ ἀνθρώπου.

Εἶναι χαρακτηριστικό δεῖγμα φανατισμοῦ καί σατανισμοῦ, ἡ εὐκολία μέ τήν ὁποῖα ὁ Μασόνος συγγραφέας τοῦ ὡς ἄνω κειμένου, ἀποκαλεῖ «θρησκόληπτο», τόν Χριστιανό, πού θα διάβαζε τά παραπάνω καί θ' ἀγανακτοῦσε!

Καταλάβατε; Νᾶσαι Χριστιανός, νά διαβάζεις ὅτι ἡ Εὔα ἐμοίχευσε, ὅτι ὁ Κάϊν ἦτο «ἀπείρως ὑπέρτερος τοῦ Ἄβελ», ὅτι ὁ Ἑωσφόρος καί ἡ ἁμαρτία τῆς μοιχείας ἔδωσαν καλύτερο τύπο ἀνθρώπου, ἀπό αὐτόν πού ἔπλασε ὁ Θεός, ὅτι ὁ Θεός ζήλεψε γιά τό κατόρθωμα τοῦ Ἑωσφόρου καί νά μήν ἐξανίστασε!

Ὅ,τι ὁ ἀπόγονος τοῦ σατανογέννητου Κάϊν, Χιράμ, ἦτο «ἀμνησίκακος» ἀφοῦ δέχτηκε νά βοηθήσει στήν οἰκοδόμηση τοῦ Ναοῦ στόν «ἀμείλικτο Θεό Ἀδωνάϊ τοῦ ὁποίου τό μίσος καταδιώκει ἀπό αἰώνων τό γένος τοῦ Κάϊν»!

Ὅ,τι ἡ πλευρά τοῦ Σατανᾶ εἶναι ἠθικά ἀνώτερη ἀπό τήν πλευρά τοῦ Θεοῦ! Νά βλέπεις τήν ἄνω ποταμῶν μασονική ὑποστήριξη καί συμπαράσταση στούς δαίμονες, τούς ὁποίους παρουσιάζουν θύματα τοῦ θεοῦ σέ βάρος τοῦ ὁποίου καταλογίζουν τά πάντα: ὁ Θεός εἶναι κακός, φθονερός, ἄδικος! Ὁ Σατανᾶς καί οἱ δαίμονες εἶναι ἀνώτεροι, ἀμνησίκακοι, δημοκράτες, ἐλευθερωτές, πού τούς καταδιώκει ἡ κακία τοῦ Θεού!

Νά βλέπεις ὅλη αὐτήν τήν δαιμονική ὄντως διαστροφή τῆς ἀλήθειας καί νά μή μιλᾶς! Νά βλέπεις τά Σόδομα καί τά Γόμορα καί σύ νά εἶσαι ἤρεμος, σά νά μήν συμβαίνει τίποτα!

Καί ἔρχεται στό νοῦ ἡ καθημερινή πραγματικότητα: Κάθε ζηλωτής χριστιανός ν' ἀποκαλεῖται φανατικός, ἀγράμματος καί γραφικός καί οἱ στυγνοί ἐγκληματίες καί μεγάλοι ἀπατεώνες, σχεδόν ν' ἀντιμετωπίζονται σάν ἥρωες!

Κι' ἡ φωνή τοῦ προφήτη: «Ἐπαχύνθη γάρ ἡ καρδία τοῦ λαοῦ τούτου καί τοῖς ὠσί βαρέως ἤκουσαν καί τούς ὀφθαλμούς αὐτῶν ἐκάμμυσαν, μήποτε ἴδωσι τοῖς ὀφθαλμοῖς καί τοῖς ὠσίν ἀκούσωσι καί τή καρδία συνῶσι καί ἐπιστρέψωσι και ἰάσομαι αὐτούς», ἠχεῖ εἰς ὧτα μή ἀκουόντων! Και τό κακό ἀντί νά σταματᾶ, μεγαλώνει! Ποιός φταίει γι’ αυτό; Δέν φταίει ὁ ἄνθρωπος; Ὄχι, ἀπαντᾶ ὁ διάβολος! Φταίει ὁ Θεός! Κι' ἡ Μασονία τόν πιστεύει καί πολλοί ἄλλοι, πού ὅλοι τούς μιλάνε τήν ἴδια γλώσσα!

8) Σκοπός τοῦ ἀντίχριστου ὡς ἄνω μασονικοῦ κειμένου εἶναι νά κλονισθεῖ ἡ πίστη τῶν Χριστιανῶν στόν θεό τῆς Ἁγίας Τριάδος καί νά τούς κάμει «ν’ ἀναθεωρήσουν ὅσας ιδέας εἶχον σχηματίσει ἀπό παιδικῆς ἡλικίας σχετικῶς μέ τήν ὑπερτάτην δύναμιν ἥτις διευθύνει τόν κόσμον»! Νά πάψουν δηλαδή νά πιστεύουν στόν Θεό τοῦ Εὐαγγελίου καί νά πιστέψουν στόν Θεό τῆς Μασονίας Ἑωσφόρο, Διάβολο καί Σατανᾶ! Καί ὕστερα ἀποροῦμε γιατί ἁπλώθηκε στόν κόσμο καί στήν Χώρα μας ἡ Σατανολατρεία καί ὅλη ἡ θρησκευτική ὑποκουλτούρα τῆς Εἰδωλολατρείας, τῆς Θεοσοφίας, τῆς Μαγείας, τοῦ ἀποκρυφισμοῦ, τοῦ Πνευματισμοῦ, τῆς Ἀστρολογίας, τῆς Νέας Ἐποχῆς κ.ἄ.!

• «Ναί, ὁ Ἑωσφόρος εἶναι θεός! Αὐτό πού πρέπει νά ποῦμε στό πλῆθος εἶναι: Λατρεύουμε ἕνα θεό, ἀλλά εἶναι θεός πού λατρεύεται χωρίς προκατάληψη. «Σέ σένα, Ὑπέρτατε Μεγάλε Γενικέ Ἐπιθεωρητή, (σ.σ. ἔτσι λέγεται ὁ 33ος Βαθμός τῆς Μασονίας), λέμε αὐτό πού πρέπει νά ἐπαναλάβεις στήν Ἀδελφότητα τοῦ 32ου, 31ου καί 30ου Βαθμοῦ: Ἡ Μασονική θρησκεία πρέπει νά κρατήσει καί νά διατηρήσει, μέσῳ ὑμῶν τῶν ὑψηλοβάθμων, τήν καθαρότητα τοῦ Ἐωσφορικοῦ Δόγματος: «Ἐάν ὁ Ἑωσφόρος δέν ἦταν θεός, θα μποροῦσε ὁ Ἀδωνάϊ (ὁ Θεός τῶν Χριστιανῶν) τοῦ ὁποῖου οἱ πράξεις ἀποδείχνουν τήν σκληρότητα, περιφρόνηση καί μίσος γιά τόν ἄνθρωπο, βαρβαρότητα καί ἀπέχθεια γιά τήν ἐπιστήμη, νά στρέφεται ἐναντίον του καί νά τόν διαβάλει τόσο αὐτός ὅσο κι' οι ἱερεῖς του; Ναί, ὁ Ἑωσφόρος εἶναι θεός καί δυστυχῶς ὁ Ἀδωνάϊ εἶναι ἐπίσης θεός.

Ὁ αἰώνιος νόμος λέει ὅτι δέν ὑπάρχει φῶς χωρίς σκιά, ὀμορφιά χωρίς ἀσκήμια, μαῦρο χωρίς ἄσπρο, γιατί τό ἀπόλυτο μπορεῖ νά ὑπάρξει μονάχα σάν Θεός μέ δύο ὄψεις: Τό σκότος εἶναι ἀναγκαῖο γιά τό φώς γιά νά χρησιμεύει σάν ἀντίθεσή του. Ἔτσι ὅλα τά περί Σατανισμοῦ εἶναι λάθος. Ἡ ἀληθινή καί φιλοσοφημένη θρησκεία εἶναι ἡ πίστη στόν Ἑωσφόρο, τόν ἰσότιμο τοῦ Ἀδωνάϊ! Ἀλλά ὁ Ἑωσφόρος, θεός τοῦ φωτός καί θεός τοῦ Καλοῦ, παλεύει χάριν τῆς ἀνθρωπότητας, ἐναντίον τοῦ Ἀδωνάϊ, θεοῦ τοῦ Κακοῦ καί τοῦ Σκότους! (Ὁδηγίες γιά τό 23 Ὕπατο Παγκόσμιο Συμβούλιο, ALBERT PIKE, Ὕπατου Ἁρμοστή, Ὑπέρτατου Ἐπισκόπου τῆς Διεθνοῦς Μασονίας, 14 Ιουλίου 1889)-(https://www.romfea.gr/katigories/10-apopseis/8741-apantisi-mitropoliti-peiraios-sta-pseudi-tis-megalis-stoas).

 

Η μασονία Πολιτική καί Δημοκρατική σκοπιά

᾿Επειδή ἡ ἑκάστοτε μασονική ἡγεσία ἰσχυρίζεται ὅτι εἶναι φιλανθρωπική ὀργάνωση καί δέν ἀσχολεῖται ἤ δέν ἐπιδιώκει τήν πολιτική ἐξουσία, γιά νά καθησυχάσει τήν κοινή γνώμη καί νά ἐξαπατήσει τούς ἀφελεῖς, ἐνῶ στήν πράξη συνήθως, μέ μυστικές συμμαχίες καί διεθνεῖς ἐξαρτήσεις, ἐπηρεάζει τήν πολιτική ζωή ἀπό τά παρασκήνια, τό χρέος ὅλων τῶν πολιτῶν καί ἰδιαίτερα τῶν χριστιανῶν εἶναι νά ἀποκαλύψουν τά τεκταινόμενα, πού ὑπονομεύουν τή Δημοκρατία καί τήν ᾿Ανεξαρτησία τῆς χώρας.

῾Η πολιτική ὅμως δραστηριότητα τῶν ῾Ελλήνων, πού γίνεται σύμφωνα μέ τούς δημοκρατικούς θεσμούς καί ἀποβλέπει στήν πρόοδο καί τήν δικαιοσύνη στήν ἑλληνική κοινωνία, εἶναι εὐκτέα, γιατί διεξάγεται μέ διαφάνεια καί διευκολύνει τόν πολιτικό διάλογο, πού εὐνοοῦν τήν κοινωνική συνοχή.

Πάντως ἡ σχέση τῆς Μασονίας καί τῆς Πολιτικῆς εἶναι στενή. ᾿Εξάλλου, ὑπάρχουν καί κλάδοι τῆς Μασονίας πού διαψεύδουν, ὅσους μασόνους ἰσχυρίζονται ὅτι δέν ἐπιδιώκουν τήν πολιτική. ᾿Ιδιαίτερα οἱ Στοές τοῦ Γαλλικοῦ δόγματος, οἱ ᾿Ιλλουμινάτοι, ἡ Λέσχη Μπίλντερμπεργκ καί ἄλλοι ἀποκαλύπτουν τούς πολιτικούς τους στόχους. ῎Εμμεσα ἤ ἄμεσα φαίνεται ὅτι οἱ μασόνοι ὑπηρετοῦν τά συμφέροντα τῶν πλουτοκρατιῶν τῆς μιᾶς ἤ ἄλλης φατρίας καί ὄχι τοῦ λαοῦ ὁλοκλήρου.

῾Η ἀπόδειξη τῆς πολιτικῆς δράσης τῶν μασόνων προκύπτει ἀπό πλῆθος γεγονότα, κάποτε μέ ἐγκληματικούς σκοπούς, ἀσυμβίβαστους μέ τήν ἐθνική ἀνεξαρτησία.

Τό σκάνδαλο τῆς ᾿Ιταλικῆς Στοᾶς Ρ-2 τό 1981, πού συμμετεῖχε, σέ συνεργασία μέ τήν Μαφία τήν Τράπεζα τοῦ Βατικανοῦ καί τήν ἀμερικανική Σ.Ι.Α., στήν ἀνατροπή τῆς ᾿Ιταλικῆς Δημοκρατίας καί τή διακυβέρνηση τῆς χώρας μέ προεδρικό καθεστώς μασονικοῦ χαρακτήρα καί ἀμερικανική ἐξάρτηση. ᾿Εξάλλου, τό οἰκονομικό σκάνδαλο τῆς Ρ-2 ἦτον τεράστιο, ἀφοῦ ἡ Στοά μέ μέλη της εἶχε διεισδύσει σέ καίριους τομεῖς τῆς Κυβέρνησης καί τῆς δημόσιας διοίκησης, ὥστε νά ὑπονομεύει τό δημόσιο συμφέρον. ᾿Ενδεικτικά ἀναφέρουμε σχετικά ἔργα καί δημοσιεύματα·

— Ν. Ψαρουδάκης, 1991, Μασονία· ῾Η ἔχιδνα τοῦ Σιωνισμοῦ, ᾿Αθήνα, ᾿Εκδ. ᾿Ορθ. Μέτωπο σελ. 90 – 98.

— Κ. Τσαρούχα, 2004, ῾Η Μασονία στήν ῾Ελλάδα, ᾿Αθήνα, ᾿Εκδ. – ῾Ελλ. Γράμματα, Πλῆθος ἄρθρων τῶν ἐφημερίδων ᾿Ελευθεροτυπία, Τά Νέα, Τό Βῆμα, ᾿Απογευματινή, ᾿Ακρόπολις, Αὐριανή, Χριστιανική καί ἄλλες κατά τήν περίοδο Μαΐου – ᾿Ιουνίου 1981.

῾Η Μασονία συσπειρώνοντας φιλόδοξους ἀνθρώπους μέσα στίς μυστικές Στοές της γιά νά ἐπιτύχουν τή μασονική ἀλληλεγγύη, καλλιεργεῖ τό ἀντιδημοκρατικό πνεῦμα, ὑπονομεύοντας τήν ἰσορροπία τῆς Δημοκρατίας ἀλλά καί σέ περιόδους κρίσιμες τήν ᾿Εθνική ᾿Ασφάλεια, ὥστε νά προκαλεῖ κάθε ἐλεύθερο πολίτη καί κάθε χριστιανό, πού ἐκτιμᾶ τούς ἀγῶνες καί τίς θυσίες τοῦ ἑλληνικοῦ λαοῦ γιά τήν πίστη καί τήν πατρίδα. Γιά τήν ἀπόδειξη τῶν ἀνωτέρω ἀναφέρουμε μερικά ἀντιδημοκρατικά χαρακτηριστικά τῆς Μασονίας.

α) Εἶναι μυστική συνωμοτική ὀργάνωση μιᾶς ὀλιγαρχικῆς ἐλίτ, πού συνάπτει συμμαχία συμφερόντων μέ στόχο τήν ἐξουσία εἰς βάρος τῶν ἄλλων πολιτῶν.

β) Διακρίνει «καθαρούς καί ἐκλεκτούς μασόνους» καί «βεβήλους» μέ ρατσιστικό τρόπο, ὅπως χαρακτηρίζονται οἱ ἐκτός Στοᾶς.

γ) ᾿Αποκλείει ἀπό τούς κόλπους της τούς οἰκονομικά ἀσθενεῖς, τούς ἀγρότες, τούς ἐργάτες καί τούς μαύρους. Εἶναι κατ᾿ ἀρχάς ρατσιστική συμμαχία τῶν λευκῶν ἀστῶν.

δ) Συνδέθηκε μέ τήν ᾿Αγγλική κυρίως ᾿Αποικιοκρατία, τό οἰκονομικοπολιτικό πραξικόπημα – σκάνδαλο τῆς ᾿Ιταλικῆς Στοᾶς P-2 καί τό σύγχρονο ᾿Ιμπεριαλισμό (βλ. Μ.Μ.Ε. τοῦ 1981).

ε) Οἱ μισοί, περίπου, πραξικοπηματίες τῆς Χούντας καί μέλη τῶν Κυβερνήσεων τῆς Δικτατορίας ἦταν μασόνοι.

στ) ῾Η μασονική δράση γιά τή λήψη ἀποφάσεων εἶναι αὐστηρά ἱεραρχική, ὅπου οἱ χαμηλόβαθμοι μασόνοι ἀγνοοῦν τά μυστικά καί δέν ἐλέγχουν τούς ὑψηλόβαθμους, πού ἐπιβάλλονται ἐκ τῶν ἄνω, ἀσκώντας καί μέ ἀπειλές τό νόμο τῆς σιωπῆς.

ζ) ῾Η Μασονία ἔχει στενές σχέσεις μέ Στοές τοῦ ᾿Εξωτερικοῦ, κυρίως τῆς ᾿Αγγλίας καί τῶν ΗΠΑ, καί ἐξαρτᾶται ἀπό σιωνιστικά διεθνῆ κέντρα τοῦ ἰμπεριαλισμοῦ καί τῆς παγκοσμιοποίησης ἀνεξέλεγκτα.

η) Μέσα στίς Στοές ἐπιβάλλεται προληπτική λογοκρισία καί ἀπαγορεύεται ἡ ἐλευθερία τῆς ἐκφράσεως γιά πολιτικά ἤ θρησκευτικά θέματα, ἄν καί ἡ Μασονία καυχᾶται γιά τήν ἐλευθερία τῆς ἔρευνας τῆς ἀλήθειας καί γιά τό πνεῦμα τοῦ Διαφωτισμοῦ.

θ) ῾Η Μασονία καταδυναστεύει τήν ἐλεύθερη συνείδηση, ἐπιβάλλοντας φρικτούς ὅρκους, ἀδιαφορῶντας γιά τήν ἀξιοπρέπεια τῶν προσώπων, πού ἀπειλεῖ ἀκόμα καί μέ κίνδυνο τῆς ζωῆς τους.

ι) Γενικά ἡ Μασονία ἀντιστρατεύεται πλήρως στή διαφάνεια, που ἀποτελεῖ πρωταρχικό χαρακτηριστικό τῆς Δημοκρατίας ἡ ὁποία ἀπαιτεῖ φῶς, πειθώ λόγου, ἀνιδιοτέλεια καί παρρησία, τά ὁποῖα ἐνισχύουν τήν ἰσοπολιτεία καί τήν ἀξιοκρατία.

ια) Τέλος, συνέπεια τῶν ἀνωτέρω, οἱ σκοποί, ἡ δομή καί οἱ μέθοδοι τῆς Μασονίας ἀντιστρατεύονται σέ συγκεκριμένα ἄρθρα τοῦ Συντάγματος. Διαπρεπεῖς δικαστικοί καί νομικοί διακήρυξαν τό ἀσυμβίβαστο τῆς ἰδιότητας τοῦ δικαστῆ καί τῆς ἰδιότητας τοῦ μασόνου, πού θέτουν ὑπεράνω ὅλων τήν ὑπακοή τους στά μασονικά Συντάγματα.

Προτάσεις:

– Γιά τούς παραπάνω λόγους προτείνουμε στήν ῾Ελληνική ᾿Ορθόδοξη ᾿Εκκλησία καί τό Οἰκουμενικό Πατριαρχεῖο νά ἀνανεώσουν τήν καταδίκη τῆς Μασονίας, ἐνημερώνοντας τόν ἑλληνικό λαό καί γενικά τούς χριστιανούς γιά τήν ἀπάτη καί τούς πραγματικούς σκοπούς καί τίς μεθόδους τῆς Μασονίας, στά πλαίσια τῆς ῾Ελληνικῆς Πολιτείας καί σέ διεθνές ἐπίπεδο.

– ᾿Επίσης, καλοῦμε τήν Πολιτεία καί τήν ἀνεξάρτητη Δικαστική ᾿Εξουσία νά ἐλέγξουν τήν ἐφαρμογή τοῦ Συντάγματος καί τῶν νόμων ἐκ μέρους τῶν Μασονικῶν Στοῶν, θωρακίζοντας τή Δημοκρατία καί προφυλάσσοντας τήν ᾿Εθνική ᾿Ανεξαρτησία, ἀπό μυστικές καί ἀνεξέλεγκτες δυνάμεις καί συμφέροντα πού ἐξαρτῶνται ἀπό κέντρα τοῦ ἐξωτερικοῦ.

– ᾿Ιδιαιτέρως ζητοῦμε τήν διάλυση τοῦ Τεκτονικοῦ ᾿Ιδρύματος γιατί·

α) ῎Εχει παρεκκλίνει τοῦ σκοποῦ του καί ἐξαπατᾶ τό κράτος ἀφοῦ ἰδρύθηκε μέ σκοπό «τήν εὐόδωσιν ἔργων εὐποιΐας, ἰδία διά περιθάλψεως ἐνδεῶν καί μορφώσεως ἀπόρων παίδων», ἀλλά ἔχει κύριο ἔργο του τήν ἴδρυση, λειτουργία καί συντήρηση Μασονικῶν Στοῶν καί τήν προώθηση τῆς λατρείας τοῦ ΜΑΤΣ.

β) Τό Τεκτονικό ῎Ιδρυμα πραγματοποιεῖ μυήσεις καί ἐμφανίζεται ὡς δῆθεν Σωματεῖο ἐνῶ νομικῶς εἶναι ἀνύπαρκτο χωρίς δικαστική ἀναγνώριση.

Γιά ὅλα τά παραπάνω ἔχομε στή διάθεση κάθε ᾿Αρχῆς φάκελλο ἀδιάσειστων στοιχείων γιά τήν ἀντισυνταγματική καί παράνομη λειτουργία τοῦ Τεκτονικοῦ ῎Ιδρύματος (https://imp.gr/hmerida-gia-masonia-xairetismos-mhtropolitoy/).

 

Το τέλος του Χίτλερ μυστικό των Σιωνιστών...

Σχόλιο: Αφορμή για αυτή την ανάρτηση είναι η είδηση από το Ισραήλ ότι: (Το Ισραήλ φοβάται δολιοφθορά στο νερό από την πλευρά του Λιβάνου) , αντιθέτως στο Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο οι Εβραίοι προσπάθησαν να:

(Εκτός από τις δυνάμεις κατοχής της Γερμανίας το 1.945 μ.Χ. που εκδικούντο τους Γερμανούς και οι Εβραίοι των ΗΠΑ πήγαν στην Γερμανία συνεκρότησαν την οργάνωση .... DIN που σημαίνει Κρίση-Νόμος και αυθαιρέτως ΔΟΛΟΦΟΝΟΥΣΑΝ Γερμανούς φορώντας προς κάλυψη τις στολές Αμερικανών στρατιωτών.

(Βλ. σελ. 100 και 109 του βιβλίου «ο φόβος του Ιουδαϊκού συνδρόμου») επέδειξαν μεγάλη ΘΗΡΙΩΔΙΑ μέχρι που επιχείρησαν να ρίξουν ΔΗΛΗΤΗΡΙΟ εις το ΥΔΡΕΥΤΙΚΟ δίκτυο του ΜΟΝΑΧΟΥ και της ΝΥΡΕΜΒΕΡΓΗΣ που έπιναν νερό πλέον των 1.400.000 κατοίκων (Βλ. ίδιον βιβλίον σελ. 100). Ποτέ διεθνείς οργανισμοί δεν κατήγγειλαν τα εγκλήματα των ΕΒΡΑΙΩΝ).

«Ο φόβος του Ιουδαϊκού συνδρόμου». To τέλος του Χίτλερ μυστικό των Σιωνιστών…………….  Περί του τέλους του Αδόλφου Χίτλερ υπάρχουν πολλές εκδοχές και μια εξ αυτών καταρρίπτει την άλλη ή την θέτει υπό αμφισβήτηση.

Ποτέ έως σήμερα εκ των πρωταγωνιστών τότε, ΗΠΑ και ΕΣΣΔ δεν έχουν δώσει μία στοιχειοθετημένη και σοβαρή εκδοχή περί τούτου. Τυχαίως τούτο η εκτελούν τας υπό των Σιωνιστών εντολάς με την παράθεσιν των κάτωθι στοιχείων ελπίζω να βοηθήσω τον αναγνώστη ότι γύρω από το θέμα αυτό κάτι κρύβει ο Σιωνισμός που αυτός άλλωστε ήτο ο ιδρυτής του Ναζισμού κα πρόξενος του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου. ..............

Οι λαοί της Ευρώπης και οι λεγόμενες Νικήτριες Δυνάμεις ΗΠΑ, ΕΣΣΔ, Γαλλία, Αγγλία κλπ. Ήταν κομπάρσοι του Σιωνιστικού σχεδίου. Το Βερολίνο ήταν περικυκλωμένο από τα Σοβιετικά στρατεύματα, κατόπιν προσχεδιασμένου βήματος των δυτικών στρατιωτικών δυνάμεων ώστε να πέσει τούτο εις χείρας των Σοβιετικών στρατευμάτων δηλαδή εις χείρας βάρβαρων των Τσετσένων, Ουζμπεκιστών, Ντακεστνών, Τζατζικιστανών, Τατάρων, Μογγόλων, Τουρκμενιστών, Καζαχστιανών, Ατζερμπαϊστανών, Κιργιστάνων κλπ. όλων αυτών ως Σοβιετικών στρατιωτών της ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑΣ του ΠΡΟΛΕΤΑΡΙΑΤΟΥ, που έπεσαν μέσα στο ΒΕΡΟΛΙΝΟ σαν βάρβαρα στίφη ληστών, λεηλατητών, ΒΙΑΣΤΩΝ, αιχμαλώτων Γερμανίδων, δολοφόνων Γερμανών πολιτών κλπ. και όλα αυτά χωρίς επίκλησι παρ’ ουδενός των ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ του ΑΝΘΡΩΠΟΥ διότι εδώ έδρασαν με εντολές των ΣΙΩΝΙΣΤΩΝ και όταν δρουν όπως θέλουν αυτοί σιωπούν οι ΚΗΡΥΚΕΣ (δημοσιογράφοι κ.λ.π.) των Ανθρωπίνων δικαιωμάτων, ομιλούν μόνον όπου βλέπει καταπάτηση ο ΣΙΩΝΙΣΜΟΣ.

Τέτοιοι δουλόφρονες είναι οι ζωϊκών αντιδράσεων….Ψευτοπροοδευτικοί. τότε εβομβαρδίζετο το ΒΕΡΟΛΙΝΟ και οι άλλες Γερμανικές μεγαλουπόλεις από τους Σοβιετικούς πυραύλους και την βρετανική αεροπορία ΡΑΦ, οι φίλοι και οι συνεργάτες του Χίτλερ τον εγκαταλείπουν, ήτο άνοιξη του 1945. πλησίον του ΧΙΤΛΕΡ είχαν απομείνει ο ΙΩΣΗΦ ΓΚΑΙΜΠΕΛΣ, ο Μάρτιν (εθ) Μπόρμαν, Καρλ Ντένιτς, ο Ιωσήφ Ντίτριχ ή Σεπ, ο αρχηγός της Νεολαίας Αξμαν, ο Λούντβιχ Στούμφέγγερ κ.λ.π. ο Χέρμαν Γκαίρινγκ ευρισκόμενος εις Βαυαρίαν επιχείρησεν ανατροπή του Χίτλερ και να γίνει αυτός Φύρερ, με σκοπό την άνευ όρων παράδοση μόνον εις τους δυτικούς.

Τούτο εξόργισε τον Χίτλερ και διέταξε την εις θάνατον (In Absentia) καταδίκη του. Ο Άλμπερτ Σπέερ προσωπικός αρχιτέκτων του Χίτλερ και Υπουργός του ήταν αντίθετος με την εντολή του Χίτλερ περί καμένης γης και ήθελε την διατήρηση των ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΩΝ που ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ καταστραφεί, επεχείρησε να δολοφονήσει τον Χίτλερ διοχετεύοντας εντός του καταφυγίου του δηλητηριώδη αέρια του Γερμανικού πεζικού, αλλά το υπό Σπέερ εκπονηθέν σχέδιο προς προστασία εκ δηλητηριωδών αερίων του καταφυγίου απέτρεψεν τούτο.

Ο Καλρ Ντένιτς διαδέχθη τον ΦΥΡΕΡ και εσυνθηκολόγησε. Ο Αλμπερτ Σπέερ και όλοι οι Ναζιστές υψηλόβαθμοι επίστευσαν ότι θα είχαν καλυτέραν μεταχείριση από τους δυτικούς και ήθελαν άνευ όρων να παραδοθούν εις αυτούς και όλην την αντίστασιν την προέβαλαν κατά των Σοβιετικών.

Είχαν φθάσει στο σημείο να πιστεύουν ότι οι δυτικοί θα συγκρουσθούν με τους Σοβιετικούς όταν συναντηθούν. (Ούτοι ήταν ανδρείκελα των ΣΙΩΝΙΣΤΩΝ). Εκτός από τις δυνάμεις κατοχής της Γερμανίας το 1.945 μ.Χ. που εκδικούντο τους Γερμανούς και οι Εβραίοι των ΗΠΑ πήγαν στην Γερμανία συνεκρότησαν την οργάνωση DIN που σημαίνει Κρίση-Νόμος και αυθαιρέτως ΔΟΛΟΦΟΝΟΥΣΑΝ Γερμανούς φορώντας προς κάλυψη τις στολές Αμερικανών στρατιωτών.

(Βλ. σελ. 100 και 109 του βιβλίου «ο φόβος του Ιουδαϊκού συνδρόμου» ) επέδειξαν μεγάλη ΘΗΡΙΩΔΙΑ μέχρι που επεχείρησαν να ρίξουν ΔΗΛΗΤΗΡΙΟ εις το ΥΔΡΕΥΤΙΚΟ δίκτυο του ΜΟΝΑΧΟΥ και της ΝΥΡΕΜΒΕΡΓΗΣ που έπιναν νερό πλέον των 1.400.000 κατοίκων (Βλ. ίδιον βιβλίον σελ. 100).

Ποτέ διεθνείς οργανισμοί δεν κατήγγειλαν τα εγκλήματα των ΕΒΡΑΙΩΝ. Το περιβάλλον του Χίτλερ εντός του καταφυγίου ήτο εις απελπισίαν μεγάλη κι ένα τηλεφώνημα του Ιωσήφ Γκαίμπελς έφερε μήνυμα αισιοδοξίας εις τον Χίτλερ λεγοντάς του ότι την ημέρα εκείνη Σάββατο 13 Απριλίου 1.945 μ.Χ. μετέδωσε το BBC ότι ο πρόεδρος των ΗΠΑ Ρούσβελτ (Ρόνζεβελντ-Εβραίος) ήτο νεκρός.

Ο Ιωσήφ Γκαίμπελς από την χαρά του άνοιξε σαμπάνιες και συνεχάρη τον Χίτλερ υπενθυμίζοντας επαλήθευση των προβλέψεων που είχαν κάνει οι Μάγοι και Αστρολόγοι ότι τρία έτη θα είναι οι δυσκολίες και στερήσεις και ότι το 1.947 μ.Χ. προβλέπουν ανάδυση του Μεγάλου Γερμανικού Ραϊχ, τούτο του έδινε ελπίδες.

Συμφώνως προς την θεωρία αυτή παρουσιάζουν τον Χίτλερ να εδραπέτευσεν από την Γερμανία προς ένα κρησφύγετο εις τα Βορειοδυτικά της Νορβηγίας, όπου από εκεί θα ανέμεναν την σύγκρουση ΔΥΤΙΚΩΝ και ΣΟΒΙΕΤΙΚΩΝ και πάνω εις τους διαλυμένους αυτούς αντιπάλους θα επέπλεον οι ΝΑΖΙΣΤΕΣ. Εκεί το 1.952 μ.Χ. απεβίωσε. Υπάρχουν ισχυρισμοί ότι το υποβρύχιον που μετέφερε τον Χίτλερ εβυθίσθη εις τον Ατλαντικόν από τους Αμερικανούς…..

Ο Χίτλερ ως υποστηρίζουν 17 ημέρες μετά τον θάνατο του Αμερικανού Προέδρου Φραγκλίνου Ρούσβελτ αυτοκτόνησε την 30 Απριλίου 1.945 μ.Χ. και ώρα 15:30 εις το καταφύγιο κάτω από τον κήπο της Καγκελαρίας. Επροτίμησεν να δώσει τέλος εις την ζωή το απόγευμα των Βαλμπούργειων Νυκτών που ήτο η μεγάλη εορτή του Σατανισμού.

Προηγουμένως είχεν αποκαλύψει την επιθυμία του ο Χίτλερ να δώσει τέλος εις την ζωή του την 5η Μαΐου που θα συνέπιπτεν με του Μεγάλου Ναπολέοντος. Τις τελευταίες ημέρες του Αδόλφου Χίτλερ όλοι οι άνθρωποι του περιβάλλοντός του εγνώριζον ότι θα αυτοκτονήσει ουδείς όμως εγνώριζε πού και πότε.

Ο Χίτλερ ήτο αποφασισμένος να μην πέσει εις χείρας των Σοβιετικών. Ενώ τα Σοβιετικά στρατεύματα ήταν εντός του Βερολίνου ο Χίτλερ απεφάσισεν να παντρευτεί την ΕΒΡΑΙΑ Εύα Μπράουν εντός του καταφυγίου. Τότε έστειλε ένν άνθρωπο του καταφυγίου και έφερε τον Δημοτικόν υπάλληλων που ελέγετο Βάγκνερ διά να πραγματοποιήσει την τελετή, που έγινε την 29 Απριλίου 1.945 μ.Χ……………….

Ο Χίτλερ κατείχε πολλές κάψουλες υδροκυανίου που είχε λάβει από τον Στρατό όμως ήτο τόσο δύσπιστος και από φόβον μη πέσει ζωντανός εις χείρας των εχθρών του ήθελε να δοκιμάσει εάν οι κάψουλες ήταν πραγματικές και διέταξε να δώσουν εις τον σκύλον του που ονομάζετο Μπλόντι και τότε που διεπίστωσε ότι ήταν δραστικές, απεσύρθη εις το δωμάτιο του μετά της Εύας δίδοντας εντολή να μην εισέλθει κανείς εις το δωμάτιόν του προ της παρελεύσεως 10 λεπτών από τότε που θα ακούσουν πυροβολισμόν.

Ποτέ δεν ευρέθησαν τα πτώματα των Χίτλερ και Εύας Μπράουν, ούτε ποτέ ευρέθη ο σκύλος ψόφιος, άλλοι ισχυρίζονται ότι ήκουσαν έναν μόνον πυροβολισμό και ότι η Εύα Μπράουν δηλητηριάσθη, άλλοι ότι δεν ήκουσαν κανέναν, άλλοι ότι ήκουσαν δύο πυροβολισμούς.

Ο πιστός υπηρέτης του Χίτλερ που ήταν ο συνταγματάρχης των ΕΣ-ΕΣ Χάϊντζ Λίνγκε που θα έπρεπε μαζί με τον Χίτλερ να αυτοκτονήσει δεν το έκανε, συνελήφθη από τους Σοβιετικούς, έμεινε 10 έτη εις τα στρατόπεδα συγκεντρώσεων του Ιωσήφ Στάλιν και επέστρεψε στην ΓΕΡΜΑΝΙΑ, ποτέ δεν είπε τι το συγκεκριμένο. ΔΙΑΤΙ ΕΣΙΩΠΗΣΕ;

Το ίδιο και με τον χειριστήν των προσωπικών τηλεφώνων του Χίτλερ τον ROKUS MISS λοχία των ΕΣ-ΕΣ και με τον Διοικητή της προσωπικής φρουράς του Χίτλερ eibstardarte Adolfe Hitler τον Ιωσήφ Ντίτριχ (Σεεπ), τον προσωπικό του ιατρόν Τέο Μορέλλ, ενώ οι Μάρτιν Μπόρμαν, Ιωσήφ Μένγκελε, Λούντβιχ Στουμφέγγερ εξαφανίσθηκαν, ο δε Ιωσήφ Γκαίμπελς αυτοκτόνησε μαζί με την γυναίκα του Μαγδαληνή και τα 6 παιδιά τους..

Η Σοβιετική ερευνητική ομάδα προς ανακάλυψη πτωμάτων κορυφαίων Ναζιστών με διοικητή τον υπολοχαγό Ιβάν Κλιμένκο έκανε έρευνα εις την περιοχή reichshancellory. Με διερμηνέα την Έλενα Ρζεςβσκάγια την 4η Μαϊου 1.945 μ.Χ. ευρέθη εις την είσοδο του καταφυγίου παρά του Σοβιετικού Ντιμίτρεβιτς Τσούρεκοβ ένα ανάχωμα από σκουπίδια και χώματα είδε και ένα μέρος γκρίζου στρατιωτικού υποκαμίσου, ήρχισεν ανασκαφή και εύρεν δύο πτώματα μισοκαμμένα που ήταν του χίτλερ και της συζύγου του.

Ο Σοβιετικός αρχηγός της ιατρικής επιτροπής Δρ. Σκαράβσκυ προέβη εις αυτοψία επί των πτωμάτων επί παρουσία της βοηθού του προσωπικού οδοντιάτρου του Χίτλερ Fraulein. Ο Χάουσερμαν ήτις και παρέδωσε το σχέδιο οδοντιατρικών εργασιών και τις ακτίνες Χ του στόματος του Χίτλερ απεφάνθη ότι τα πτώματα ανήκουν στον Χίτλερ και την σύζυγόν του, ότι δεν έφερεν τραύματα πυροβόλου όπλου και ότι διεπίστωσεν μυρωδιά αμυγδάλου επί των πτωμάτων, που η οσμή αυτή είναι χαρακτηριστικό του Κυανίου.

Ο προσωπικός ιατρός του Χίτλερ, Τέο Μορέλλ παρέδωσε ιατρικές αναφορές και ακτινογραφία της κεφαλής του Χίτλερ εις τους ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΥΣ προς συνεκτίμηση των στοιχείων με τους Σοβιετικούς. Ο σχηματισθείς φάκελος παρά του Αμερικανικού Στρατού είχε χαρακτηρισθεί εμπιστευτικός μέχρι το έτος 1.977 μ.Χ., τότε χαρακτηρίστηκε αδιαβάθμητος και ΜΥΣΤΗΡΙΩΔΩΣ εξαφανίστηκε ο ιατρικός φάκελλος του Χίτλερ.

Ουδείς γνωρίζει τι απέγιναν η ΓΝΩΜΑΤΕΥΣΗ του Σοβιετικού ΔΡ. Σκαράβσκυ. Εφόσον είναι αληθή η εκδοχή αυτή διατί ποτέ οι Σοβιετικοί δεν έδωσαν στην δημοσιότητα την έκθεση και τις ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ των ΠΤΩΜΑΤΩΝ του Χίτλερ και της συζύγου του.

Η Ελληνική τηλεόραση το 1.992 μ.Χ. παρουσίασε ένα φίλμ αρχείου της Σοβιετικής Τηλεόρασης που έδειχνε το πτώμα του Χίτλερ με αυτούς που το είχαν βρει, την άλλη μέρα… η Ελληνική τηλεόραση είπε ότι το πτώμα ήτο του Σωσία του Χίτλερ και… την εδιέψευσεν ……

Μυστηριώδης συνωμοτική σιγή γύρω από το τέλος του Σιωνιστού ΧΙΤΛΕΡ τηρούν οι ΣΙΩΝΙΣΤΕΣ. Τούτο ενισχύει και την άποψη ότι ο ΧΙΤΛΕΡ δραπέτευσε εις ΝΟΡΒΗΓΙΑ όπου και το 1.952 μ.Χ. ΑΠΕΒΙΩΣΕ……

Εάν εφανερώνετοτο πτώμα του ΧΙΤΛΕΡ κατόπιν εξετάσεως του DNA θα ευρίσκετο ότι ήτο ΕΒΡΑΙΟΣ που δεν ήτο απλός μόνον ΕΒΡΑΙΟΣ αλλά και ΣΙΩΝΙΣΤΗΣ μεγάλου δε ΒΑΘΜΟΥ ΑΠΟΚΡΥΦΙΣΤΗΣ-ΣΑΤΑΝΙΣΤΗΣ υπήρξεν μαθητής ΕΒΡΑΙΩΝ ΜΑΓΩΝ Ντήτριχ Εκαρτ, Τζώρτζ Λαντζ Φον ΜΛέμπενφελς, Καρλ Χαουσχόφερ, του Λιστ, του Ρούντολφ Κλάουερ κλπ….

Ήταν όλοι οι ΝΑΖΙΣΤΕΣ υψηλόβαθμα μέλη αποκρυφιστικών- σατανιστικών, οργανώσεων- οι υψηλόβαθμοι ΝΑΖΙΣΤΕΣ ήταν ΣΙΩΝΙΣΤΕΣ ΕΒΡΑΙΟΙ και αυτοί που το 1.946 μ.Χ. κρεμάστηκαν και ο Αντολφ Αϊχμάν και ο φυλακισμένος Ρούντολφ Ες όλοι των έδρασαν προς επιτυχία του ΣΙΩΝΙΣΤΙΚΟΥ ΣΧεΔΙΟΥ διά ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΝ ΕΒΡΑΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ (https://dia-kosmos.blogspot.com/2014/11/blog-post_63.html)…..

 

Κόκκινος συναγερμός στην Ευρώπη για σοκ στην προσφορά diesel – Τρόμος για μία οδυνηρή επανάληψη του 1.973 μ.Χ.

Η Ευρωπαϊκή Ένωση πραγματοποίησε έκτακτη συνεδρίαση την Παρασκευή 27 Οκτωβρίου 2023 μ.Χ. για να συζητήσει το ενδεχόμενο σοκ στον εφοδιασμό diesel  εξαιτίας της σύγκρουσης μεταξύ Ισραήλ και Hamas

Καθώς οι γεωπολιτικές εξελίξεις στην Μέση Ανατολή προκαλούν ανησυχίες για την ενεργειακή ασφάλεια της Ευρώπης, ο Επίτροπος Ενέργειας της ΕΕ Kadri Simson συγκάλεσε έκτακτη συνεδρίαση την Παρασκευή 27/10 για να συζητήσει τα πιθανά ζητήματα σε περίπτωση διακοπής του εφοδιασμού diesel, όπως απεργίες και μεγάλες ουρές φορτηγών εξαιτίας μειωμένης προσφοράς.

«Το πετρέλαιο είναι σημαντικό. Δεν υπάρχει αρκετό diesel και αυτό μπορεί να οδηγήσει σε απεργίες», δήλωσε στο Reuters ένας αξιωματούχος της Ευρωπαϊκής Ένωσης. «Είναι αυτή η στιγμή του 1.973 μ.Χ. ή όχι;».

Αφού η ομάδα συζήτησε τους κινδύνους έλλειψης diesel, η ομάδα συντονισμού για την πρόσφορα πετρελαίου και ορυκτων καυσίμων της ΕΕ διαπίστωσε ότι οι κίνδυνοι είναι πολύ χαμηλότεροι από ό,τι κατά τη διάρκεια του embargo πετρελαίου του 1.973 μ.Χ., με την Ευρώπη να βασίζεται στο πετρέλαιο σε πολύ μικρότερο βαθμό σήμερα από ό,τι πριν από δεκαετίες.

Σύμφωνα με τον αξιωματούχο της ΕΕ, η Ευρώπη βασίζεται μόνο στο αργό πετρέλαιο για περίπου το ένα τρίτο του ενεργειακού της μείγματος. Οι περικοπές της προσφοράς του ΟPEC, ωστόσο, εξακολουθούν να προκαλούν ανησυχίες στην ΕΕ, κυρίως επειδή ένας από τους κορυφαίους προμηθευτές αργού πετρελαίου της ΕΕ είναι ο μεγαλύτερος παραγωγός του OPEC, η Σαουδική Αραβία.

 «Η διαδρομή της Μέσης Ανατολής εξακολουθεί να είναι σημαντική για την Ευρώπη…20 εκατομμύρια bp (βαρέλια/ημέρα) διέρχονται από τα Στενά του Hormuz. Είναι ένα πραγματικό σημείο ασφυξίας (για την εφοδιαστική αλυσίδα)», επεσήμανε ο αξιωματούχος.

«Μια πιθανή κρίση θα είχε άμεσο αντίκτυπο στην τιμή, αλλά είναι μικρότερος κίνδυνος για την ασφάλεια του εφοδιασμού, αν και η αγορά είναι πολύ ‘’σφιχτή’’ λόγω των περικοπών του OPEC+, η στενότητα στην προσφορά αναμένεται να μειωθεί το 2024 μ.Χ.».

Η ΕΕ έχει επί του παρόντος καθαρές εισαγωγές αργού πετρελαίου αξίας 90 ημερών ή 61 ημέρες εγχώριας κατανάλωσης με βάση τις παραγγελίες, αλλά το diesel και το πετρέλαιο συνεχίζουν να προκαλούν προβληματισμό για την ενεργειακή ασφάλεια της ΕΕ.

Η κατάσταση του ενεργειακού εφοδιασμού της ΕΕ εξακολουθεί να είναι ανησυχητική χωρίς την Ρωσία ως κύριο προμηθευτή πετρελαίου και φυσικού αερίου, όπως τα χρόνια πριν από την εισβολή στην Ουκρανία (https://www.triklopodia.gr/%ce%ba%cf%8c%ce%ba%ce%ba%ce%b9%ce%bd%ce%bf%cf%82-%cf%83%cf%85%ce%bd%ce%b1%ce%b3%ce%b5%cf%81%ce%bc%cf%8c%cf%82-%cf%83%cf%84%ce%b7%ce%bd-%ce%b5%cf%85%cf%81%cf%8e%cf%80%ce%b7-%ce%b3%ce%b9%ce%b1-%cf%83/).

 

ΕΜΜΟΝΙΚΟΣ ΜΕΣΣΙΑΝΙΣΤΗΣ Ο ΝΕΤΑΝΙΑΧΟΥ ΘΑ ΦΕΡΕΙ ΛΕΕΙ ΤΟ ”ΜΕΣΣΙΑ”. ΔΙΑΧΩΡΙΖΕΙ ΤΟ ΦΩΣ ΑΠΟ ΣΚΟΤΟΣ ΩΣ ΝΕΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ ΚΟΣΜΟΥ. ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ ΟΧΙ ΩΣ ΝΕΟΣ ΜΩΥΣΗΣ ΑΛΛΑ ΩΣ Ο ΓΙΑΧΒΕ ΑΥΤΟΠΡΟΣΩΠΩΣ. Ο ΝΕΤΑΝΙΑΧΟΥ ΣΤΡΩΝΕΙ ΤΟ ΧΑΛΙ ΓΙΑ ΤΟΝ  ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟ: «ΕΜΕΙΣ Ο ΛΑΟΣ ΦΩΤΟΣ, ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΛΑΟΣ ΣΚΟΤΟΥΣ, ΘΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΦΗΤΕΙΑ ΤΟΥ ΗΣΑΪΑ».

Εμμονικός Μεσσιανιστής ο Νετανιάχου δηλ. πρόδρομος Αντιχρίστου: “Είμαστε ο λαός του φωτός, αυτοί είναι ο λαός του σκότους… θα πραγματοποιήσουμε την προφητεία του Ησαΐα.” .. περί Μεσσία. Έχει περάσει τις ανταύγειες της πύρινης κόλασης για θείο φως….

Διαχωρίζει το Φως από το Σκότος ως νέος Δημιουργός του κόσμου. Θεός στην θέση του Θεού..Εμφανίζεται όχι ως νέος Μωυσής αλλά ως ο Γιαχβέ αυτοπροσώπως. Την ψώνισε σε θρησκευτικό παροξυσμό, ντελίριο, έξαρση.. ξέφυγε.. Οδεύει σε όλεθρο…. Είναι σε τεράστια θρησκευτική πλάνη…..και όσοι τον ακολουθούν.

Εμμονικός Μεσσιανιστής ο Νετανιάχου δηλ. πρόδρομος Αντιχρίστου: “Είμαστε ο λαός του φωτός, αυτοί είναι ο λαός του σκότους… θα πραγματοποιήσουμε την προφητεία του Ησαΐα.”  Μιλάει για περιούσιους και για ανωτερότητα ράτσας..ναζισμός “

Όλοι οι ακτιβιστές της Χαμάς πρέπει να πεθάνουν, πάνω από το έδαφος, κάτω από το έδαφος, μέσα στην Γάζα, και έξω από τη Γάζα», είπε ο Νετανιάχου. «Συγκεντρώνουμε την υποστήριξη των ηγετών του κόσμου για να στηρίξουμε την εκστρατεία μας».

“Η Χαμάς είναι το Ισλαμικό Κράτος και το Ισλαμικό Κράτος είναι η Χαμάς. Ο πόλεμος μας εναντίον της Χαμάς είναι και ο δικός τους πόλεμος. Ο πόλεμος μας εναντίον της Χαμάς είναι μια δοκιμασία για όλη την ανθρωπότητα. Είναι ένας αγώνας μεταξύ του άξονα του κακού του Ιράν, της Χεζμπολάχ και της Χαμάς και του άξονα ελευθερίας και προόδου».

Ο άξονας του κακού η γνωστή δαιμονοποίηση λαών όπως επί της λεγόμενης σύγκρουσης πολιτισμών επί Μπους φθαρμένο επιχείρημα των ιμπεριαλιστών. Ορίζει πάντως την στόχευση και τον εχθρό. Ιράν, Χεζμπολά Λίβανος και Χαμάς Παλαιστίνη. Η Συρία ως σύμμαχος αυτών είναι επίσης στο κάδρο.

«Είμαστε ο λαός του φωτός, αυτοί είναι ο λαός του σκότους και το φως θα θριαμβεύσει πάνω στο σκοτάδι». «Όλοι θα πρέπει να δώσουμε απαντήσεις σε όσα συνέβησαν στις 7 Οκτωβρίου, συμπεριλαμβανομένου και εμένα — αλλά μόνο μετά τον πόλεμο», είπε.

«Είναι τώρα καιρός να ενωθούμε για έναν σκοπό, να ξεχυθούμε μπροστά και να πετύχουμε τη νίκη με κοινές δυνάμεις με μια βαθιά πίστη στην δικαιοσύνη μας, μια βαθιά πίστη στην αιωνιότητα του Εβραϊκού λαού, θα συνειδητοποιήσουμε την προφητεία του Ησαΐα. Εκεί δεν θα κλέβουν πια στα σύνορά σας και οι πύλες σας θα είναι της δόξας. Μαζί θα πολεμήσουμε, μαζί θα νικήσουμε», είπε.

Μεσσιανιστής ο Νετανιάχου.. Εμμονή Νετανιάχου στην μεσσιανική προφητεία Ησαία…για τον ερχόμενο βασιλιά κοσμικό άρχοντα του Ισραήλ που θα έχει παγκόσμια και οικουμενική ισχύ ‘‘άρχων του κόσμου τούτου’‘ και έτσι θα υπάρξει παλινόρθωση του θρόνου Δαβίδ αλλά σε παγκόσμιο επίπεδο.. αυτός θα είναι και ο Αντίχριστος.. τι πιο ζοφερό από αυτού...

Είναι σε ντελίριο παραθρησκευτικό σ΄έξαρση φονταμενταλιστική έχει τυφλωθεί από την έκχυση αίματος μέθυσε από το αίμα 3000 παιδιών ένας τραγικός Αίαντας και οδηγεί σε όλεθρο το λαό του Ισραήλ..

Το φως ήρθε στον κόσμο και αυτό το Φως ήταν ο Ιησούς Χριστός .. αὕτη δέ ἐστιν ἡ κρίσις ὅτι τὸ φῶς ἐλήλυθεν εἰς τὸν κόσμον καὶ ἠγάπησαν οἱ ἄνθρωποι μᾶλλον τὸ σκότος ἢ τὸ φῶς.. Το αν είναι στην λιακάδα του Θεού ή αν έχει περάσει τις ανταύγειες της φωτιάς της κολάσεως για θεϊκά φώτα στο αμπρί του που θυμίζει Πλατωνικό σπήλαιο αυτό είναι ένα επίσης θέμα

ΤΙ ΛΕΕΙ Ο ΗΣΑΪΑΣ. Ησ. 9,6 ὅτι παιδίον ἐγενήθη ἡμῖν, υἱὸς καὶ ἐδόθη ἡμῖν, οὗ ἡ ἀρχὴ ἐγενήθη ἐπὶ τοῦ ὤμου αὐτοῦ, καὶ καλεῖται τὸ ὄνομα αὐτοῦ μεγάλης βουλῆς ἄγγελός, θαυμαστὸς σύμβουλος, Θεὸς ἰσχυρός, ἐξουσιαστής, ἄρχων εἰρήνης, πατὴρ τοῦ μέλλοντος αἰῶνος· ἐγὼ γὰρ ἄξω εἰρήνην ἐπὶ τοὺς ἄρχοντας, εἰρήνην καὶ ὑγίειαν αὐτῷ.

Ησ. 9,6 Αυτά δε θα πραγματοποιηθούν, διότι θα γεννηθή δι’ ημάς παιδίον, θα δοθη εις ημάς ο υιός αυτός, του οποίου η αρχή και εξουσία υπάρχει απ’ αρχής επάνω στους ώμους του και θα καλήται το όνομα αυτού αγγελιαφόρος της μεγάλης βουλής του Θεού, θαυμαστός σύμβουλος, Θεός ισχυρός, εξουσιαστής, αρχηγός της ειρήνης, πατήρ του μέλλοντος αιώνος. “Εγώ, λέγει ο θεός, θα φέρω την ειρήνην στους άρχοντας, ειρήνην και υγείαν θα χορηγήσω στο παιδίον αυτό.

Ησ. 9,7 μεγάλη ἡ ἀρχὴ αὐτοῦ, καὶ τῆς εἰρήνης αὐτοῦ οὐκ ἔστιν ὅριον ἐπὶ τὸν θρόνον Δαυὶδ καὶ τὴν βασιλείαν αὐτοῦ κατορθῶσαι αὐτὴν καὶ ἀντιλαβέσθαι αὐτῆς ἐν κρίματι καὶ ἐν δικαιοσύνῃ ἀπὸ τοῦ νῦν καὶ εἰς τὸν αἰῶνα· ὁ ζῆλος Κυρίου σαβαὼθ ποιήσει ταῦτα.

Ησ. 9,7 Η βασιλική του εξουσία θα έχη απεριόριστον έκτασιν, θα εκτείνεται εις όλην την οικουμένην. Της δε ειρηνικής του βασιλείας δεν θα υπάρχη τέλος. Αυτός θα ανορθώση τον θρόνον και την ένδοξον βασιλείαν του προφητάνακτος Δαβίδ, θα αναλάβη και θα φέρη εις πέρας το έργον αυτής της άνορθώσεως με δικαίον κρίσιν από τώρα και στους αιώνας των αιώνων”. Η άπειρος αγάπη του Κυρίου παντοκράτορας προς τον λαόν του θα πραγματοποίηση αυτά.

Εκπληρώθηκε… Επίσης η αναφορά στον Ησαία έχει να κάνει με την μεσσιανική εποχή που σύμφωνα με την ιουδαική εσχατολογία θα κυβερνάται από τον Μεσσία Mashiach, έναν ευθύ και τίμιο βασιλιά ( κοσμικός άρχοντας), διαπρεπή στη σοφία, έναν ευθύ και έντιμο βασιλιά, κοντά στον Θεό.

Ο προφήτης Ησαΐας προέβλεψε «Ο λύκος θα ζήσει με το αρνί, το λιοντάρι θα κοιμηθεί με το παιδί». Αυτό, ωστόσο, είναι μόνο μια αλληγορία, που σημαίνει ότι οι Εβραίοι θα ζουν με ασφάλεια, ακόμη και με πρώην κακά έθνη. Όλα τα έθνη θα επιστρέψουν στην αληθινή θρησκεία και δεν θα κλέβουν ή θα καταπιέζουν πλέον. (Mishneh Torah, Hilkhot Melakhim κεφ. 12)

Εμμονικός Μεσσιανιστής ο Νετανιάχου δηλ. πρόδρομος Αντιχρίστου: “Είμαστε ο λαός του φωτός, αυτοί είναι ο λαός του σκότους… θα πραγματοποιήσουμε την προφητεία του Ησαΐα.” .. περί Μεσσία. Έχει περάσει τις ανταύγειες της πύρινης κόλασης για θείο φως….

Διαχωρίζει το Φως από το Σκότος ως νέος Δημιουργός του κόσμου. Θεός στη θέση του Θεού..Εμφανίζεται όχι ως νέος Μωυσής αλλά ως ο Γιαχβέ αυτοπροσώπως. Την ψώνισε σε θρησκευτικό παροξυσμό, ντελίριο, έξαρση.. ξέφυγε.. Οδεύει σε όλεθρο…. Είναι σε τεράστια θρησκευτική πλάνη…..και όσοι τον ακολουθούν…

ΠΡΟΣΚΥΝΗΣΤΕ, ΠΡΟΣΚΥΝΗΣΤΕ ΤΟΝ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟ. Ο Νετανιάχου απεικονίζει τον εαυτό του ως τον Μεσσιανικό Βασιλιά: Οι προφητείες του Ησαΐα, που βρίσκονται στο Βιβλίο του Ησαΐα στην Εβραϊκή Βίβλο, συχνά απεικονίζουν την αποκατάσταση του Ισραήλ και τον ερχομό ενός Μεσσιανικού Βασιλιά.

Ορισμένοι Σιωνιστές, που υποστηρίζουν την επανίδρυση και την υποστήριξη ενός Εβραϊκού κράτους στο Ισραήλ, βλέπουν το κίνημά τους ως εκπλήρωση αυτών των προφητειών. Μπορούν να εργαστούν προς αυτό υποστηρίζοντας την Εβραϊκή μετανάστευση στο Ισραήλ και την πολιτική και οικονομική υποστήριξη του κράτους.

να βγει η Εκκλησία ν΄απαντήσει για τις προφητείες του Ησαΐα…Να διαφωτίσει τον κόσμο τι εννοεί ο.. ”ποιητής” … Ο Νετανιάχου πλέον χρήζει θρησκειολογικής και θεολογικής αντιμετώπισης… κανείς δεν μπορεί να δηλώνει αμέτοχος και δεν τον αφορά αφού φέρνει στο προσκήνιο πολιτική εσχατολογία. Έχει υπερβεί την σφαίρα του πολιτικού... ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΕΙΡΗΝΗ (http://oimos-athina.blogspot.com/2023/10/blog-post_60.html).

 

Το Ισραήλ νιώθει τον «θανάσιμο εναγκαλισμό» του Ιράν – Ο «Άξονας της Αντίστασης» μπορεί να το περικυκλώσει με πολλαπλά μέτωπα. Υπό πολιορκία το Ισραήλ από τις ομάδες που χρηματοδοτεί το Ιράν.

Το Ιράν, ανεξαρτήτως από το εάν θα θελήσει να εμπλακεί στην διαμάχη Hamas – Israel με βάση τα δικά του στρατηγικά συμφέροντα, έχει την δυνατότητα να διεξάγει έναν πολυμέτωπο πόλεμο εναντίον του εβραϊκού κράτους μέσα από το πολυπλόκαμο δίκτυο των οργανώσεων που έχει αναπτύξει στην Μέση Ανατολή, μετατρέποντας την σύγκρουση σε περιφερειακή, σύμφωνα με όσα επισημαίνουν ειδικοί σε ζητήματα Μέσης Ανατολής.

Ο υπουργός Εξωτερικών των ΗΠΑ Antony Blinken προειδοποίησε ότι οι Ηνωμένες Πολιτείες θα ενεργούσαν «γρήγορα και αποφασιστικά» εάν δέχονταν επίθεση από το Ιράν ή τους εντολοδόχους του στη Μέση Ανατολή καθώς το σενάριο τρόμου για τους Αμερικανούς αφορά την εμπλοκή ενός αξιόμαχου αντιπάλου όπως είναι ο Ιράν, το οποίο επιθυμεί την καταστροφή του κράτους του Ισραήλ.

Η προειδοποίησή του ήρθε καθώς ο Λευκός Οίκος κατηγόρησε το Ιράν ότι διευκόλυνε κύμα επιθέσεων σε στρατιωτικές βάσεις των ΗΠΑ στην Συρία και το Ιράκ την περασμένη εβδομάδα. Ερωτήματα σχετικά με την έκταση της ανάμειξης του Ιράν στην επίθεση της Hamas στο Ισραήλ στις 7 Οκτωβρίου έριξαν τα φώτα της δημοσιότητας στην Ιρανική επιρροή στην Μέση Ανατολή και προκάλεσαν μεγάλες ανησυχίες σχετικά με την προοπτική ενός ευρύτερου περιφερειακού πολέμου στην περιοχή.

Οι ΗΠΑ δήλωσαν ότι δεν υπάρχουν άμεσες αποδείξεις ότι το Ιράν συμμετείχε στην επίθεση της Hamas κατά του Ισραήλ. Ωστόσο, αναλυτές και ειδικοί λένε ότι υπάρχουν προφανείς δεσμοί μεταξύ του Ιράν και των επιθέσεων που πραγματοποίησε η Hamas.

Οι περίπλοκες σχέσεις με τη Hamas. «Η Hamas και το Ιράν έχουν μια μακροχρόνια αλλά όχι πάντα εύκολη σχέση», λέει ο Kim Ghattas, συγγραφέας του Black Wave, ενός βιβλίου για τον ανταγωνισμό μεταξύ της Σαουδικής Αραβίας και του Ιράν.

«Η Hamas λαμβάνει χρηματοδότηση και όπλα από το Ιράν. Είτε ενέκρινε είτε όχι την επίθεση της 7ης Οκτωβρίου, το Ιράν είναι συνένοχος». Ο Ali Barakeh, ανώτερος αξιωματούχος της Hamas με έδρα τον Λίβανο, δήλωσε νωρίτερα αυτό το μήνα ότι ενώ «το Ιράν γνωρίζει ότι η Hamas πολεμά το Ισραήλ και μας προσφέρει υποστήριξη, την οποία δεν αρνούμαστε... δεν δεχόμαστε εντολές από κανέναν».

Η Hamas, ένα σουνιτικό ισλαμιστικό κίνημα, είναι μια αυτόνομη Παλαιστινιακή ομάδα με στρατιωτικές και πολιτικές πτέρυγες. Έχει υπό τον έλεγχο της περισσότερους από 2 εκατομμύρια Παλαιστίνιους στην Λωρίδα της Γάζας από το 2007 μ.Χ.

Στην Γάζα δεν έχουν διενεργηθει εκλογές από τότε που η Hamas ανέλαβε την εξουσία την ίδια χρονιά από την Παλαιστινιακή Αρχή, η οποία κυβερνά τη Δυτική Όχθη. Λαμβάνει χρηματοδότηση και όπλα από το Ιράν. Οι δυο τους είχαν ρήξεις στο παρελθόν και δεν συμφωνούν πάντα όσον αφορά τις εξελίξεις στην περιοχή.

Πιο πρόσφατα, έλαβαν διαφορετικές θέσεις στον εμφύλιο πόλεμο στην Συρία. Η Τεχεράνη απέσυρε την χρηματοδότηση από τη Hamas όταν η ομάδα επέλεξε να σταθεί στο πλευρό των διαδηλωτών κατά του ηγέτη της Συρίας Bashar Assad, τον οποίο υποστηρίζει η Τεχεράνη.

Η Hamas έχει επίσης άλλους υποστηρικτές, συμπεριλαμβανομένης της Τουρκίας, όπως φάνηκε και από τις δηλώσεις του Τούρκου προέδρου Tayyip Erdogan ο οποίος αρνήθηκε να αποδώσει στην οργάνωση τον χαρακτηρισμό της «τρομοκρατικής», όπως επιθυμεί σύσσωμη η Δύση.

Ποιος είναι ο «άξονας αντίστασης»; Η Hamas βρίσκεται κάτω από τον λεγόμενο «άξονα της αντίστασης», ένα πολύπλευρο δίκτυο διαφορετικών δυνάμεων σε όλη την περιοχή, που υποστηρίζεται σε διάφορους βαθμούς από το Ιράν.

Ο όρος «άξονας αντίστασης» πιστεύεται ότι προέκυψε ως απάντηση στην χρήση του όρου «Άξονας του κακού» από τον Πρόεδρο George Bush - ο οποίος τον διατύπωσε αναφερόμενος στο Ιράν, το Ιράκ και τη Βόρεια Κορέα - στην ομιλία του για την κατάσταση της Ένωσης το 2002 μ.Χ.

Υπάρχουν αντικρουόμενες αναφορές σχετικά με το ποιος επινόησε για πρώτη φορά τον όρο, ο οποίος χρησιμοποιείται συχνά από Ιρανούς αξιωματούχους. Ο «άξονας της αντίστασης» είναι μια άτυπη, χαλαρή συμμαχία που περιλαμβάνει ομάδες και κυβερνήσεις σουνιτών και σιιτών μουσουλμάνων στην Υεμένη, την Συρία, τον Λίβανο, την Γάζα και το Ιράκ, με διαφορές και διαφορετικά επίπεδα εγγύτητας μεταξύ τους και με την Τεχεράνη.

Το ιρανικό καθεστώς και η Δύναμη Quds, ένα στρατιωτικό σκέλος του Σώματος των Φρουρών της Επανάστασης του Ιράν, έχουν αναπτύξει αυτό το δίκτυο περισσότερο στη βάση της κοινής αντίστασης στις δυτικές δυνάμεις και το Ισραήλ.

Ο άξονας περιλαμβάνει την Λιβανέζικη μαχητική ομάδα και το σιιτικό πολιτικό κόμμα Hezbollah, το συριακό καθεστώς και τις πολιτοφυλακές στην Συρία, τις οποίες η Τεχεράνη έχει δημιουργήσει και εκπαιδεύσει. Υπό την επιρροή του «άξονα» βρίσκονται και οι αντάρτες Houthi της Υεμένης.

Οι Houthi έχουν πολεμήσει έναν εμφύλιο πόλεμο εναντίον της κυβέρνησης της Υεμένης - την οποία υποστηρίζει η Σαουδική Αραβία - για σχεδόν μια δεκαετία. Το Πεντάγωνο δήλωσε την περασμένη εβδομάδα ότι κατέρριψε πυραύλους από την Υεμένη που πιθανώς κατευθύνονταν προς το Ισραήλ.

Ο άξονας περιλαμβάνει επίσης πολιτοφυλακές στις ισχυρές δυνάμεις Λαϊκής Κινητοποίησης στο Ιράκ που υποστηρίζονται από το Ιράν, οι οποίες σχηματίστηκαν για να βοηθήσουν στην καταπολέμηση του ISIS το 2014 μ.Χ.

Στον Λίβανο, η Hezbollah που υποστηρίζεται από το Ιράν λειτουργεί και ως σιιτικό μουσουλμανικό πολιτικό κόμμα και ως μαχητική ομάδα. Η Hezbollah κατέχει σημαντική δύναμη, ειδικά στον Νότιο Λίβανο, και δραστηριοποιείται κατά μήκος των Βόρειων συνόρων του Ισραήλ, όπου οι εντάσεις έχουν δημιουργηθεί από τις επιθέσεις της 7ης Οκτωβρίου.

Οι διαφοροποιήσεις. Κάθε ομάδα άξονα έχει διαφορετική σχέση με το Ιράν. Έχουν επίσης διαφορές μεταξύ τους. Στην Γάζα, τόσο η Hamas όσο και η Παλαιστινιακή Ισλαμική Jihad - μια μικρότερη, αντίπαλη μαχητική ομάδα που δεν εμπλέκεται στην πολιτική διαδικασία - θεωρούνται μέρος της συμμαχίας. Σε αντίθεση με τη Hamas, ωστόσο, η Ισλαμική Jihad λαμβάνει το μεγαλύτερο μέρος του προϋπολογισμού της από την Ισλαμική Δημοκρατία.

«Είναι σημαντικό να θυμόμαστε ότι η Hamas δεν είναι αντιπρόσωπος του Ιράν με τον τρόπο που είναι η Hezbollah», λέει ο Gattas, ο οποίος είναι επίσης συνεργάτης στο Ινστιτούτο Παγκόσμιας Πολιτικής του Πανεπιστημίυο Κολούμπια και πέρασε δύο δεκαετίες καλύπτοντας την περιοχή ως δημοσιογράφος για το BBC και τους Financial Times. .

«Η Hezbollah έχει γίνει προέκταση της Δύναμης Quds των Φρουρών της Επανάστασης του Ιράν», λέει ο Gattas. «Η Hamas διατηρεί την δική της ξεχωριστή ταυτότητα και έχει άλλους υποστηρικτές, εκτός από το Ιράν».

Όμως, παρά τις διαφορές τους, λέει ο Ghattas, τα συμφέροντά τους συχνά συγκλίνουν, όπως συμβαίνει αυτόν τον μήνα. «Οι ατζέντες τους εξακολουθούν να ευθυγραμμίζονται με μια αντιαμερικανική, αντι-ισραηλινή κοσμοθεωρία και συνεργαζονται κατά καιρούς όταν χρειάζεται», λέει ο Ghattas.

«Ενοποίηση μετώπων» και περισσότερος συντονισμός. Σύμφωνα με δημοσιεύματα στα διεθνή μέσα ενημέρωσης, ο ηγέτης της Hezbollah Hassan Nasrallah συναντήθηκε την Τετάρτη 25 Οκτωβρίου 2023 μ.Χ. με ανώτερους αξιωματούχους της Hamas στη Βηρυτό για να συζητήσουν την κατάσταση στην Μέση Ανατολή.

Σε δήλωση μετά την συνάντηση ανέφερε ότι στόχος τους ήταν να επιτύχουν «μια πραγματική νίκη για την αντίσταση στην Γάζα και την Παλαιστίνη» και να σταματήσουν την «προδοτική και βάναυση επιθετικότητα του Ισραήλ εναντίον του καταπιεσμένου και ακλόνητου λαού μας στην Γάζα και την Δυτική Όχθη».

Νωρίτερα φέτος, ο Nasrallah άρχισε να αναφέρεται σε μια «ενότητα μετώπων». Η ιδέα ήταν ότι αυτές οι ετερόκλητες ομάδες - που επωφελούνται όλες από την υποστήριξη του Ιράν - θα συντονίζονταν στην αντίθεσή τους απέναντι στο Ισραήλ.

Οι ειδικοί λένε ότι υπήρξε περισσότερος διασυνοριακός συντονισμός μεταξύ αυτών των ομάδων τα τελευταία χρόνια, ακόμη και πριν ο Nasrallah το ζητήσει με ρητό τρόπο. «Τα τελευταία δύο χρόνια, το Ιράν εργάζεται για να συντονίσει τους αντιπροσώπους του σε αυτό που περιγράφει ως «ενοποίηση μετώπων», που περιβάλλει το Ισραήλ σε όλα τα μέτωπα», λέει ο Gattas.

«Είναι μια επιχείρηση πιο συντονισμένη από υλικοτεχνική άποψη, αντί να κάνει κάθε ομάδα το δικό της». Αυτό περιλαμβάνει την Hezbollah στον Λίβανο και άλλες, λιγότερο εμπλεκόμενες στον «άξονα» ομάδες, όπως η Hamas στην Γάζα, λέει ο Gattas.

Ο Paul Salem, πρόεδρος του Ινστιτούτου Μέσης Ανατολής στην Ουάσιγκτον, δήλωσε: «Είναι πολύ πιθανό ότι η Hezbollah γνώριζε τον προσχεδιασμό [για τις επιθέσεις της 7ης Οκτωβρίου] και πιθανώς συμμετείχε σε εκπαίδευση και σχεδιασμό με τη Hamas, και όλες αποτελούν μέρος αυτής της ιρανικής ανάπτυξης δυνάμεων ιρανικής επιρροής  στον Λίβανο, στην Συρία, στην Υεμένη, στο Ιράκ και στη Γάζα επίσης».

Πώς η υποστηριζόμενη από το Ιράν συμμαχία μπορεί να επηρεάσει τον πόλεμο. Ο Mohanad Hage Ali, ανώτερος συνεργάτης στο Carnegie Middle East Center με έδρα τη Βηρυτό, είπε ότι η «ενότητα των μετώπων» των ομάδων που υποστηρίζονται από το Ιράν είναι «ένα είδος ΝΑΤΟ για μαχητικές ομάδες» στην περιοχή, που απαιτεί συμμάχους οργανώσεις να παρέμβουν και να παρέχουν στρατιωτική υποστήριξη σε περίπτωση που οποιαδήποτε άλλη ομάδα-μέλος αντιμετωπίσει υπαρξιακή απειλή.

«Θα υποθέσω ότι η Hezbollah θα δυσκολευόταν να μην παρέμβει, αν και παραμένει μια πρόκληση δεδομένου του κόστους της σύγκρουσης και του τι σημαίνει για τον Λίβανο», δήλωσε Hage Ali. Και η αποτροπή ενός ευρύτερου πολέμου απαιτεί συντονισμό και αυστηρό έλεγχο στο πεδίο της μάχης, λέει ο Ghattas. «Μεγαλύτερος διασυνοριακός συντονισμός (των δράσεων) επιτρέπει στους Ιρανούς να ελέγχουν αυστηρά την κλιμάκωση και την αποκλιμάκωση», επισήμανε (https://www.bankingnews.gr/diethni/articles/703165/to-israil-niothei-ton-thanasimo-enagkalismo-tou-iran-o-aksonas-tis-antistasis-borei-na-dieksagagei-polemo-se-pollapla-metopa).

 

Μεσσιανιστές ραβίνοι με ημίψηλα καπέλα σαν το μάγο του Οζ έκαναν τελετουργίες και εμψύχωναν φονταμενταλιστικά τους στρατιώτες του Ισραήλ πριν την επιχείρηση-φιάσκο! Ανίερος ”ιερός” πόλεμος. Οι σιωνιστές τραγουδούν ”δεν υπάρχουν πια σχολεία στην Γάζα γιατί δεν υπάρχουν πια μαθητές”.

Μεσσιανιστές ραβίνοι με ημίψηλα καπέλα σαν το μάγο του Οζ έκαναν τελετουργίες και εμψύχωναν με θρησκευτικό φονταμενταλισμό τους στρατιώτες του Ισραήλ πριν την επιχείρηση που εστέφθη με αποτυχία.. αποσύρθηκαν ήλθον είδον κι απήλθον από Γάζα.. Φυσούσαν με το κέρας … είναι στο π.Χ γι αυτό τόση πρωτόγονη βαρβαρότητα .

Είναι ένας ανίερος ”ιερός” πόλεμος του παλιού Ισραήλ για να φέρει τον Μεσσία μια και ο Χριστός δεν τους έκανε τον βρήκαν λίγο οι εξηγητές του Ιουδαϊσμού οι σύγχρονοι Ιεροεξεταστές τον χαρακτήρισαν ψευδοπροφήτη και του έχουν φάκελο σεκταριστή….

Είναι ανίερος ”ιερός” πόλεμος κατά της ανθρωπότητας για επιβολή της δοξασίας τους γιατί η υπομονή τους τελείωσε θέλουν να ζήσουν μέρες δόξης με Αντίχριστο.. ‘‘Οι σιωνιστές τραγουδούν δεν υπάρχουν πια σχολεία στην Γάζα γιατί δεν υπάρχουν πια μαθητές” αληθινή ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ (https://dimpenews.com/2023/10/28/%ce%bc%ce%b5%cf%83%cf%83%ce%b9%ce%b1%ce%bd%ce%b9%cf%83%cf%84%ce%ad%cf%82-%cf%81%ce%b1%ce%b2%ce%af%ce%bd%ce%bf%ce%b9-%ce%bc%ce%b5-%ce%b7%ce%bc%ce%af%cf%88%ce%b7%ce%bb%ce%b1-%ce%ba%ce%b1%cf%80%ce%ad/)

 

ΠΌΛΕΜΟΣ ΣΤΗΝ ΓΆΖΑ, ΓΆΖΑ, ΙΣΡΑΉΛ, ΠΑΛΑΙΣΤΊΝΗ, PALESTINE. Ο ηγέτης της Β Κορέας ο Κιμ: Θα αρχίσει Γ’ Παγκόσμιος Πόλεμος. Όλοι πρέπει να είναι ετοιμαστούν!”

O Ηγέτης της Βόρειας Κορέας Κιμ Γιονγκ Ουν δηλώνει με νόημα ότι βρισκόμαστε στο κατώφλι του Τρίτου Παγκοσμίου Πολέμου και όλοι πρέπει να προετοιμαστούν.”, Ο Γ’ Παγκόσμιος Πόλεμος πρόκειται να ξεκινήσει. Όλοι πρέπει να είναι έτοιμοι!” (https://dimpenews.com/2023/10/28/%ce%bf-%ce%b7%ce%b3%ce%ad%cf%84%ce%b7%cf%82-%cf%84%ce%b7%cf%82-%ce%b2-%ce%ba%ce%bf%cf%81%ce%ad%ce%b1%cf%82-%ce%bf-%ce%ba%ce%b9%ce%bc-%ce%b8%ce%b1-%ce%b1%cf%81%cf%87%ce%af%cf%83%ce%b5%ce%b9-%ce%b3/).

 

«Βρισκόμαστε προ των πυλών του Γ΄Παγκοσμίου Πολέμου»; Α’ και Β’ Παγκόσμιοι Πόλεμοι. Προ των πυλών ο Γ, 28.10.1922 μ.Χ..– 28.10.2023 μ.Χ., 101 χρόνια από την πορεία του Μουσολίνι στην Ρώμη, 28.10.1.940 μ.Χ. – 28.10.2023 μ.Χ., 83 χρόνια από την επίθεση του στην Ελλάδα.

 Ήταν 28 Ιουλίου 1.914 μ.Χ. όταν ξέσπασε ο Α’ Παγκόσμιος Πόλεμος, συμπαρασύροντας περισσότερα από 100 διαφορετικά έθνη. Γνωστός στην ιστοριογραφία και την προφορική παράδοση, ως Μεγάλος Πόλεμος, έγινε μεταξύ των Κεντρικών Δυνάμεων της Γερμανίας, της Αυστροουγγαρίας, της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας και της Βουλγαρίας, εναντίον των δυνάμεων της Αντάντ, ή Ενωμένων Δυνάμεων, που αποτελούνταν κυρίως από την Μεγάλη Βρετανία, την Γαλλία, την Ιταλία, την Ρωσία, και την Ιαπωνία. Αν και οι λόγοι που οδήγησαν στον πόλεμο είναι πολλοί και ποικίλοι, τα παιδιά μας στην επίσημη εκπαίδευση διδάσκονται τέσσερις σημαντικούς συν την αφορμή του:

Την άνοδο της Γερμανίας μετά το 1.871 μ.Χ. , έναντι της Μεγάλης Βρετανία και την Γαλλία, με αποτέλεσμα η Γερμανία να έχει γίνει η μεγαλύτερη οικονομία στην Ευρώπη, επιθυμώντας να αυξήσει περισσότερο την δύναμή της, σε παγκόσμια κλίμακα.

Για να επιβληθεί οικονομικά η Γερμανία , χρειαζόταν και στρατιωτική ισχύ, κάτι που ήδη κατείχαν οι ανταγωνίστριές της, Μεγάλη Βρετανία και Γαλλία, οπότε οι κοινωνίες τους, πέραν της βιομηχανοποίησης , στρατιωτικοποιήθηκαν πλήρως (μιλιταρισμός) για διαφύλαξη της οικονομίας τους. 

Οι Βρετανοί, είχαν τον γενικό μέχρι τότε έλεγχο, λόγω των αποικιών (και όχι μόνον) σε Ινδία, Αυστραλία, Καναδά , Καραϊβική και αλλού, καθώς και η Γαλλία με αποικίες μέχρι την Πολυνησία . Η Γερμανία θέλησε να μπει κι’ αυτή στο θέμα των αποικιών, εισβάλλοντας στην Αφρική, όπου υπήρχε μεγάλος ανταγωνισμός μεταξύ των μεγάλων δυνάμεων, κάτι όμως που έφερε δυσφορία σε Βρετανούς και Γάλλους.

Την εποχή εκείνη , είχαν αναπτυχθεί «φιλοσοφικές» και «ιατρικές» θεωρίες περί ανώτερης φυλής, υπερανθρώπων και ευγονικής , πρωτίστως στην Βρετανία, με τον Francis Galton (Δαρβινιστής), κάτι που ακολούθησαν οι περισσότερες Κεντροευρωπαϊκές χώρες και ιδιαίτερα αυτές που είχαν μεγάλη αποικιοκρατική δύναμη, χωρίς να υπολείπεται αυτής της ιδεολογίας και το νεοτουρκικό κίνημα. Τα μέσα ενημέρωσης και οι πολιτικοί προωθούσαν σε μεγάλο βαθμό την ιδεολογία της ανώτερης φυλής, εξυψώνοντας τα δικά τους κατορθώματα και μειώνοντας τις άλλες χώρες.

Μέσα στην ιδεολογική, οικονομική , μεταναστευτική και στρατιωτική ανακατανομή, οι Βαλκανικοί λαοί, που ήταν σε επαναστάσεις κατά του Δεσποτικού Οθωμανικού κράτους , για περισσότερα από 100 χρόνια, βρήκαν μια καλή ευκαιρία να επαναθέσουν το θέμα της διακριτότητά τους από τους Οθωμανούς και την διεκδίκηση αλύτρωτων ιστορικών περιοχών τους για πάνω από 400 χρόνια, με πρώτη βεβαίως την Ελλάδα.   

Αν τα παραπάνω θεωρηθούν ως γενικά αίτια, την αφορμή, του πολέμου, την έδωσε η δολοφονία του διαδόχου του θρόνου της Αυστροουγγαρίας, Φραγκίσκου Φερδινάνδου και της συζύγου του, Σοφίας, από τον Σερβοβόσνιο Γκαβρίλο Πρίντσιπ, στο Σαράγιεβο, στις 28 Ιουνίου το 1.914 μ.Χ.

Η Αυστροουγγαρία, θεώρησε υπεύθυνη για την δολοφονία την κυβέρνηση της Σερβίας, και της κήρυξε πόλεμο ακριβώς ένα μήνα μετά, στις 28 Ιουλίου. Σε βοήθεια των Σέρβων προσέτρεξε η Ρωσία και στη συνέχεια , ένας ίσως τοπικός πόλεμος, με αλυσιδωτές συγκυρίες και καταστάσεις οδήγησε σε Παγκόσμιο πόλεμο που έληξε μεν το 1.918 μ.Χ., αλλά οι διευθετήσεις των προβλημάτων που δημιούργησε και των τεράστιων απωλειών σε ανθρώπινες ζωές, κράτησαν μέχρι το 1.923 μ.Χ. (συνθήκη της Λωζάννης) . Εν τούτοις οι πάντες γνώριζαν πως το τέλος του Α’ Παγκοσμίου πολέμου, ήταν ήδη η αρχή του Β’ Παγκοσμίου πολέμου, που δεν άργησε πολύ να έρθει.

Εν τω μεταξύ , ο νεαρός Ιταλός σοσιαλιστής, στα όρια του αναρχισμού, διωκόμενος από τις Αρχές, Μπενίτο Μουσολίνι, σύμφωνα με τον Peter Martland, έγινε πράκτορας των Βρετανών και στις 23 Φεβρουαρίου 1.919 μ.Χ., ίδρυσε το κόμμα Fasci di Combattimento (σύνδεσμοι μάχης/αγώνα).

Στις εκλογές του Νοεμβρίου 1.919 μ.Χ. υπέστη ήττα, όμως στις εκλογές του 1.921 μ.Χ., εκλέχτηκε μέλος του ιταλικού κοινοβουλίου, μαζί με 37 βουλευτές του κόμματος Partito Nazionale Fascista PNF (Εθνικό Φασιστικό Κόμμα).

Στο διάστημα 22 έως και 28 Οκτωβρίου 1.922 μ.Χ. (φέτος κλείνουν 100 χρόνια από την ημερομηνία αυτή), έγινε η γνωστή «πορεία προς την Ρώμη» (Marcia su Roma) , η οποία κατέληξε στην άνοδο του Μουσολίνι στην εξουσία, όπου παρέμεινε επί 21 χρόνια. Όμως, σύμφωνα με νεότερες έρευνες, η πορεία προς την Ρώμη δεν έγινε ποτέ, όπως την περιέγραψε η προπαγάνδα του Μουσολίνι.

Στην πραγματικότητα, ο ίδιος και άλλοι ηγέτες του φασιστικού κόμματος ταξίδεψαν πρώτη θέση από το Μιλάνο ως την Ρώμη με τρένο. Η πορεία που πραγματοποιήθηκε δεν αποτελείτο από 100.000 – 300.000 μελανοχίτωνες, όπως επαναλάμβανε ο Μουσολίνι σε κάθε ευκαιρία, με τον ίδιο επικεφαλής, καβάλα στο άλογό του, αλλά από μερικές εκατοντάδες ανδρών, των οποίων δεν ηγήθηκε καν ο ίδιος, αλλά προσωπικότητες όπως οι γηραιοί στρατάρχες Τσέζαρε Μαρία Ντε Βέκκι (Cesare Maria de Vecchi), Εμίλιο Ντε Μπόνο (Emilio De Bono), ο Ίταλο Μπάλμπο και ο Μικέλε Μπιάνκι (Michele Bianchi).

Την ίδια περίοδο στην διαλυμένη πλέον Οθωμανική Αυτοκρατορία και μετά την υπογραφή της Συνθήκης της Λωζάνης,  στις 29 Οκτ. 1.923 μ.Χ. γεννιόταν η Τουρκική Δημοκρατία με πρώτο Πρόεδρο του Μουσταφά Κεμάλ Γαζή και ήδη Ατά-Τούρκ.

Παράλληλη σχεδόν πορεία με τον Ιταλό Μπενίτο Μουσολίνι , είχε στο Γερμανικό στρατόπεδο, ένας μάλλον αδιάφορος ταπεινής καταγωγής στρατιώτης, ο Αδόλφος Χίτλερ, που στις 12 Σεπτεμβρίου 1.919 μ.Χ. πήρε μέρος στην συνέλευση του Γερμανικού ξενοφοβικού, αντισημιτικού, ψευδοσοσιαλιστικού Εργατικού Κόμματος (DAP).

Ήταν η εποχή που γνώρισε τον πνευματικό του πατέρα Dietrich Eckart και το 1.920 μ.Χ. με πρωτοβουλία του, το DAP, μετονομάστηκε σε Εθνικοσοσιαλιστικό Κόμμα των Γερμανών Εργατών (NSDAP). Αντίστοιχα με την πορεία στη Ρώμη, του Μουσολίνι, στις 8 Νοεμβρίου 1.923 μ.Χ. ο Χίτλερ έκανε το «πραξικόπημα της Μπυραρίας» .

Το 1.932 μ.Χ. απέκτησε την Γερμανική υπηκοότητα , αφού προηγουμένως είχε την Αυστριακή και για ένα διάστημα καμία, ως ανιθαγενής. Κατόπιν ευνοϊκών συγκυριών γι’ αυτόν, στις 30 Ιανουαρίου 1.933 μ.Χ. διορίστηκε Καγκελάριος της Γερμανίας (Machtergreifung / κατάκτηση της εξουσίας).

Στις 20 Ιουλίου 1.936 μ.Χ. στην Ελβετική πόλη Μοντρέ, υπογράφηκε η ομώνυμη Συνθήκη Montreux Convention Regarding the Regime of the Straits, η οποία τέθηκε σε ισχύ στις 9 Νοεμβρίου 1.936 μ.Χ., καταχωρήθηκε στην Κοινωνία των Εθνών στις 11 Δεκεμβρίου 1.936 μ.Χ. και η οποία εξακολουθεί να ισχύει μέχρι σήμερα, με ορισμένες τροποποιήσεις. Η σύμβαση παραχωρεί στην Τουρκία τον πλήρη έλεγχο των Στενών και εγγυάται την ελεύθερη ναυσιπλοΐα από τα μη στρατιωτικά πλοία σε καιρό ειρήνης.

Οι όροι της σύμβασης αποτέλεσαν πηγή διαμάχης για χρόνια, κυρίως όσον αφορά τη διέλευση πολεμικών σκαφών της Σοβιετικής Ένωσης από τα Στενά στην Μεσόγειο Θάλασσα, κάτι που είδαμε να συμβαίνει εκ νέου με την Ρωσία, επ’ αφορμή του πολέμου στην Ουκρανία ( Φεβρουάριος 2022 μ.Χ.).  Ο Α’ παγκόσμιος πόλεμος, ήταν η βάση για τον Β’ παγκόσμιο πόλεμο (1η Σεπτεμβρίου 1.939 μ.Χ.) , του οποίου τα αίτια πρέπει να αναζητηθούν:

Στους ταπεινωτικούς όρους που επιβλήθηκαν στα ηττημένα κράτη του Α΄ Παγκόσμιου πολέμου, με αποτέλεσμα να εξουθενωθούν οικονομικά και να θιγεί το εθνικό αίσθημα των λαών τους, ιδίως των Γερμανών, που βρέθηκαν σε κοινωνικές αναταραχές που έφεραν τον άκρατο λαϊκιστικό Ναζισμό.

Στο ότι οι συνθήκες ειρήνης άφηναν ανικανοποίητα πιεστικά αιτήματα διαφόρων χωρών (π.χ. Ιταλία, όπου οι κοινωνικές αναταραχές έφεραν τον ομοίως άκρατο λαϊκιστικό Φασισμό) και εθνοτήτων (π.χ. γερμανικές μειονότητες σε διάφορα κράτη )˙, που όλες αναζητούσαν ευκαιρίες αναθεώρησης των συνθηκών.

Στην οξύτατη οικονομική κρίση που μάστιζε την Ευρώπη και τον κόσμο, μετά το 1.929 μ.Χ., δημιουργώντας το έδαφος για τη δράση αυτόκλητων «σωτήρων», όπως ο Μουσολίνι και ο Χίτλερ, που επέβαλαν ολοκληρωτικά και επιθετικά καθεστώτα, στ’ όνομα τάχα των δικαίων του λαού (λαϊκισμός, λόγω αδυναμίας των αστών πολιτικών του τότε κόσμου να επιφέρουν κοινωνική δικαιοσύνη).

Στον φόβο των Δυτικών δυνάμεων απέναντι στη Σοβιετική Ένωση, που τις έκανε να αντιμετωπίζουν για πολύ καιρό με αδράνεια, αν όχι με ικανοποίηση, την επιθετικότητα της ναζιστικής Γερμανίας, ελπίζοντας ότι θα μπορούσαν να την χρησιμοποιήσουν ως ανάχωμα που θα εμπόδιζε την εξάπλωση της Σοβιετικής επιρροής στην Ευρώπη. Στην αδυναμία της Κοινωνίας των Εθνών να λάβει οποιοδήποτε αποτελεσματικό μέτρο για την αποτροπή του επερχόμενου πολέμου.

Και αφού επήλθε για άλλη μια φορά η καταστροφή , έπεσαν οι δύο πρώτες πυρηνικές βόμβες στην Ιαπωνία και ο Αμερικανικός παράγων , με την οικονομία , την ασφάλεια της απόστασης της χώρας από τα κεντρικά σημεία του πολέμου και την στρατιωτική τεχνολογία , έγειρε την υπέρ του επικράτηση – όπως και στον Α’ παγκόσμιο πόλεμο – , με τις όποιες αρχικά θετικές συνέπειες στον Δυτικό κόσμο.

Όμως , με το πέρας του Β’ παγκοσμίου πολέμου , αμέσως τέθηκαν οι βάσεις του Γ’ παγκοσμίου , αρχικά με τον κίνδυνο πυρηνικού πολέμου μεταξύ ΗΠΑ – ΕΣΣΔ, που ονομάστηκε ψυχρός πόλεμος και ήδη έχει μετατραπεί σε θερμό μεταξύ Νατοϊκών Δυνάμεων και Ρωσίας , προς το παρόν στο πεδίο της Ουκρανίας , αλλά που ουδείς μπορεί να προδικάσει το αίσιο τέλος του, όταν οι συνέπειές του σε επίπεδο οικονομίας, μετανάστευσης και ενέργειας είναι παγκόσμιες και συνεχώς επιταχυνόμενες προς το χειρότερο.  Τα στοιχεία που αποτελούν το εκρηκτικό μίγμα ενός Αρμαγεδδώνα υπάρχουν και είναι ενεργά, όπως και στους δύο προηγούμενους παγκοσμίους πολέμους :

1. Οικονομία.

2. Ενέργεια.

3. Αναθεωρητισμός σε παγκόσμιο επίπεδο. Ειδικά στα καθ’ ημάς , ο αναθεωρητισμός της Τουρκίας για την Συνθήκη της Λωζάνης κ.ά.

4. Ολοκληρωτικές τάσεις με ενεργό φασισμό και ναζισμό σε πολλές χώρες. Δεσποτισμός.

5. Παγκόσμια Λαϊκή δυσαρέσκεια.

6. Αδυναμία εκλεγμένωνΔημοκρατικών ηγετών να βρουν βιώσιμες λύσεις . Αύξηση Λαϊκισμού..

7. Αδυναμία διεθνών οργανισμών , ΟΗΕ, Ε.Ε , ΝΑΤΟ κ.ά να βρουν άμεσες λύσεις.

8. Περιβαλλοντολογικά και διατροφικά προβλήματα.

9. Προσφυγικό – μεταναστευτικό , Human Trafficking.

10. Ορατή πλέον σύγκρουση πολιτισμών (Σ. Χάντιγκτον) με δημογραφική παρακμή του παλαιού Δυτικού κόσμου , έλλειψη εργατικών χεριών, δημογραφική αύξηση του υπόλοιπου κόσμου και υπερσυγκέντρωση πυρηνικών και λοιπών καταστροφικών όπλων στα χέρια μη Δυτικών, διατεθειμένων ( προς το παρόν στα λόγια ) να τα χρησιμοποιήσουν.

Η Ελλάδα θέλοντας και μη, λόγω γεωγραφικής θέσης , ήταν στο μάτι του κυκλώνα σε όλους τους πολέμους της ιστορίας από την αρχαιότητα , μέχρι τους μέσους και νεότερους χρόνους , καθώς και τους δύο παγκόσμιους (μέχρι τώρα) πολέμους.

Τι μας κάνει να πιστεύουμε πως δεν θα υπάρξει τρίτος παγκόσμιος και πως δεν θα εμπλακούμε, όταν υπάρχουν ανοιχτά μέτωπα σε Ουκρανία και Παλαιστίνη  ;  Η Πίστη και η Ελπίδα , πως θα πρυτανεύσει η λογική και η ηθική , στην παρούσα , δεν αρκούν. Ίσως μάλιστα να είναι και «στρουθοκαμηλισμός» .

Μακάρι μεν , αλλά μήπως είναι πάλι – δυστυχώς – επίκαιρο το igitur qui desiderat pacem, praeparet bellum / αν θέλετε ειρήνη , προετοιμασία για πόλεμο ( Epitoma Rei Militaris instituta, Publius Flavius Vegetius Renatus )

«Γνωρίζουμε ότι η Ειρήνη είναι η κατάσταση κάτω από την οποία η ανθρωπότητα προοριζόταν να ανθίσει. Ωστόσο, η Ειρήνη δεν υπάρχει με δική της βούληση. Εξαρτάται από εμάς , από το θάρρος μας να την οικοδομήσουμε, να την φυλάξουμε και να την μεταδώσουμε στις μελλοντικές γενιές» ( Πρόεδρος Ρήγκαν )

• Σαν σήμερα , πριν 83 χρόνια, οι παππούδες μας υπερασπίστηκαν την Ελευθερία τους .

• Είμαστε υποχρεωμένοι να πράξουμε το ίδιο αν και εφόσον οι καιροί το απαιτήσουν. Αλλά πρέπει να μας βρουν ενωμένους και προετοιμασμένους. Όχι διχασμένους.

*Το άρθρο επ’ουδενί έχει σκοπό τον πανικό , τουναντίον, ως ρεαλιστικό , με εκτίμηση των καταστάσεων , πιθανολογεί , κρούει τον κώδωνα του κινδύνου , απεύχεται και ταυτόχρονα εύχεται να πρυτανεύσει η λογική, η ηθική και η ειρήνη στον κόσμο, με πρόταγμα τον άνθρωπο κατά του τέρατος (Σφίγγας), όπως είπε ο Γ. Σεφέρης στις 24 Οκτ. 1.963 μ.Χ. κατά την απονομή του Νόμπελ του (https://www.militaire.gr/vriskomaste-pro-ton-pylon-toy-g-pagkosmioy-polemoy-dr-dim-stathakopoylos/).

 

Να γιατί η συνεχιζόμενη ύπαρξη του Ισραήλ δεν είναι εγγυημένη μακροπρόθεσμα. Η χώρα δεν έχει συνηθίσει να λειτουργεί χωρίς πλήρη αμερικανική υποστήριξη και προσοχή. Καλύτερα να αρχίσει να μαθαίνει γρήγορα.

Η μοίρα της Παλαιστίνης, που φιλοξενεί τους Αγίους Τόπους των μεγάλων θρησκειών του κόσμου, βρίσκεται στο επίκεντρο των πιο οξειών κοινωνικών και πολιτικών διαδικασιών όχι για αιώνες, αλλά για χιλιετίες.

Αλλά αν δεν επιστρέψουμε στην Αρχαιότητα, κι επικεντρωθούμε μόνο στην σύγχρονη εποχή, θα διαπιστώσουμε ότι το παλαιστινιακό ζήτημα, σε όλη του την πολυπλοκότητα, ήταν η πεμπτουσία της διεθνούς πολιτικής του 20ού Αιώνα. Ίσως σήμερα να γινόμαστε μάρτυρες του τέλους αυτού, με την έννοια της πολιτικής και του τι απέδωσε.

Αυτό το παράδειγμα περιέχει τα πιο σημαντικά γεγονότα του περασμένου αιώνα, αναμφισβήτητα ξεκινώντας από τον Πρώτο Παγκόσμιο Πόλεμο, ο οποίος σηματοδότησε την αρχή της κατάρρευσης των Ευρωπαϊκών αυτοκρατοριών και τη θεμελιώδη αναδιαμόρφωση των συνόρων.

Ως αποτέλεσμα του Α’ Παγκοσμίου Πολέμου, η ιδέα της αυτοδιάθεσης θριάμβευσε σε όλη την Μέση Ανατολή, συμπεριλαμβανομένης της Παλαιστίνης, την οποία διάφοροι λαοί θεωρούσαν ως την πατρίδα των προγόνων τους.

Ο Δεύτερος Παγκόσμιος Πόλεμος, με τους εφιάλτες του Ολοκαυτώματος, οδήγησε τις κορυφαίες δυνάμεις του κόσμου να εξετάσουν την ανάγκη δημιουργίας ενός Εβραϊκού κράτους, η διαμόρφωση του οποίου έγινε από την αρχή αντικείμενο έντονης σύγκρουσης.

Αυτό ήταν μέρος του “Ψυχρού Πολέμου”, με την κατανομή των σφαιρών επιρροής και, κατά συνέπεια, την προστασία των υπερδυνάμεων σε διάφορες περιφερειακές δυνάμεις. Ο διπολικός κόσμος δεν έφερε ηρεμία στην Μέση Ανατολή, με τις ένοπλες συγκρούσεις να ακολουθούν η μία την άλλη, αλλά παρείχε ένα πλαίσιο για την πρόληψη της ανεξέλεγκτης διάδοσης της διεθνούς προστασίας.

Με το τέλος του Ψυχρού Πολέμου, όλοι πίστευαν για λίγο ότι η ηρεμία και η δικαιοσύνη θα επικρατούσαν, οδηγώντας στην ειρηνευτική διαδικασία που στέφθηκε από το βραβείο Νόμπελ Ειρήνης το 1.994 μ.Χ.

Η δημιουργία δύο κρατών στην Παλαιστίνη, που ανακηρύχθηκε από τον ΟΗΕ το 1.948 μ.Χ., προαναγγέλθηκε ως εφικτός στόχος και η υλοποίησή του επιδιώχθηκε σθεναρά. Ωστόσο, σύντομα έγινε σαφές πως το κομψά σχεδιασμένο σχέδιο έρχεται σε αντίθεση με τις ιστορικές και κοινωνικοπολιτικές πραγματικότητες της περιοχής και η αρχική ώθηση για Παλαιστινιακή Εθνική αυτονομία δεν εξελίχθηκε σε ένα πλήρες κράτος.

Αυτό που ακολούθησε ήταν μια στασιμότητα βασισμένη στη γενική υποκρισία-κανείς δεν ακύρωσε τη διαδικασία, αλλά δεν υπήρξε πρόοδος. Η τελευταία σημαντική καινοτομία ήταν οι “ελεύθερες δημοκρατικές εκλογές” που επιβλήθηκαν στο Ισραήλ και την Παλαιστινιακή Αρχή το 2006 μ.Χ.

Τότε, οι Αμερικανοί πίστευαν ότι όλα τα προβλήματα της Μέσης Ανατολής θα λυθούν με την άφιξη της Δημοκρατίας εκεί. Από εδώ προέρχεται η μάστιγα της Χαμάς με τη σημερινή της μορφή – πρώτα οι ΗΠΑ ανάγκασαν τις εκλογές, τις οποίες κέρδισε το Ισλαμικό Κίνημα Αντίστασης, και στη συνέχεια οι ίδιοι αρνήθηκαν να αναγνωρίσουν τα αποτελέσματα. Η επακόλουθη βίαιη κατάληψη της εξουσίας από τη Χαμάς στην Γάζα δημιούργησε τον ίδιο θύλακα από τον οποίο δέχθηκε επίθεση το Ισραήλ νωρίτερα αυτό το μήνα.

Το βασικό μοτίβο της ποικίλης ιστορίας των εκατό ετών είναι ότι όλα έχουν πραγματοποιηθεί, αν όχι υπό τις επιταγές τους, τότε με την ενεργό συμμετοχή εξωτερικών δυνάμεων. Η σύνθεση των τελευταίων έχει αλλάξει, αλλά σε κάθε συνδυασμό τέτοιοι παίκτες έχουν θέσει τον τόνο.

Η αλλαγή που έχει γίνει τώρα είναι πως οι εξωτερικοί παίκτες αναγκάζονται να αντιδράσουν σε γεγονότα που ξεκινούν από περιφερειακές δυνάμεις. Αυτή η αντίδραση βασίζεται στην συσσωρευμένη εμπειρία, αλλά δε λειτουργεί όπως παλιά.

Ο βαθμός αυτοδιάθεσης των κρατών στην περιοχή (ας το ονομάσουμε επιδίωξη εθνικών συμφερόντων όπως την καταλαβαίνουν) είναι πολύ υψηλότερος από ό, τι στο παρελθόν. Εν τω μεταξύ, οι μεγάλες χώρες εξαντλούνται από τα μέσα εξαναγκασμού που λειτούργησαν τον εικοστό Αιώνα.

Η άφιξη του Τζο Μπάιντεν στο Ισραήλ εν μέσω της βίας θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως πράξη πολιτικού θάρρους, αν δεν υπήρχε η υποψία πως η Ουάσινγκτον απλά δεν εκτιμά πλήρως τον επείγοντα χαρακτήρα της κατάστασης. Στον απόηχο της τρομακτικής νοσοκομειακής τραγωδίας στην Γάζα, είναι κατανοητό ότι λαμβάνει χώρα μια απότομη κλιμάκωση. Αλλά πριν από αυτό, οι Ηνωμένες Πολιτείες πιθανότατα πίστευαν πως θα μπορούσαν να χειριστούν την κατάσταση.

Η ιδέα φαίνεται να είναι να υποστηρίξουμε το Ισραήλ προλαμβάνοντας τις πιο επικίνδυνες ενέργειές του και καθησυχάζοντας τις αραβικές χώρες-ειδικά στον Περσικό Κόλπο – ότι η παλιά ατζέντα θα αποκατασταθεί μόλις υποχωρήσουν τα πάθη.

Είναι επίσης να αποτραπεί η ιρανική παρέμβαση καθιστώντας σαφές πως θα προκαλέσει Αμερικανική στρατιωτική εμπλοκή, αλλά εάν η Τεχεράνη επιδείξει αυτοσυγκράτηση, δεν μπορεί να αποκλειστεί η επιστροφή στις συνομιλίες για την αποδέσμευση χρημάτων και σχέσεων.

Τέλος, ο Μπάιντεν επιθυμεί να εγγυηθεί μια απόφαση πακέτου για οικονομική βοήθεια σε όλους τους μεγάλους στρατιωτικούς πελάτες του – το Ισραήλ, την Ουκρανία και την Ταϊβάν – που δε θα επιτρέψει σε κανέναν από αυτούς να μπλοκαριστεί μεμονωμένα.

Αυτήν την στιγμή, όλο το λεπτό σχέδιο κρέμεται από μια κλωστή. Και το πρόβλημα δεν είναι συγκεκριμένα πολιτικά και διπλωματικά λάθη, αλλά μια θεμελιώδης αδυναμία διαχείρισης των διαδικασιών με τον τρόπο που συνηθίζουν οι ΗΠΑ και γενικά οι μεγάλες χώρες, πιστεύοντας ότι έχουν τους μοχλούς για τα πάντα. Πρόκειται για μια συστημική αλλαγή, οι συνέπειες της οποίας θα μπορούσαν να είναι οτιδήποτε.

Η μετάβαση από την εξωτερική ρύθμιση της περιοχής στην εσωτερική ισορροπία είναι οδυνηρή και η επιτυχία δεν είναι προκαθορισμένη. Έτσι, το πρόβλημα του Ισραήλ είναι ότι το συντριπτικό πλεονέκτημα εξουσίας στο οποίο βασίστηκε για τρία τέταρτα του αιώνα δεν αποτελεί πλέον αξιόπιστη εγγύηση για την ύπαρξή του.

Η συνολική ισορροπία στην περιοχή δε θα μετατοπιστεί προς όφελος του εβραϊκού κράτους και η προσοχή του προστάτη του μπορεί να εκτραπεί από άλλες εσωτερικές και εξωτερικές κρίσεις. Εν τω μεταξύ, η Δυτική Ιερουσαλήμ δεν έχει εμπειρία να κάνει μακροπρόθεσμες ρυθμίσεις με τους γείτονές της χωρίς να βασίζεται στις ΗΠΑ. Έτσι, το ερώτημα τώρα είναι αν υπάρχει χρόνος για τους Ισραηλινούς να μάθουν να ζουν με ένα νέο τρόπο (https://romioitispolis.gr/na-giati-i-synechizomeni-yparxi-toy-israil-den-einai-eggyimeni-makroprothesma/).

 

Χωρίς προηγούμενο η συγκέντρωση στρατιωτικής ισχύος δυνάμεων του ΝΑΤΟ στην Μεσόγειο και την Ερυθρά Θάλασσα.

Χωρίς προηγούμενο είναι η συγκέντρωση στρατιωτικής ισχύος στην Μεσόγειο και την Ερυθρά Θάλασσα από δυνάμεις του ΝΑΤΟ στην σκιά της σύγκρουσης στην Μέση Ανατολή. Όπως απεικονίζεται στον παρακάτω χάρτη, πολεμικά πλοία των Ηνωμένων Πολιτειών και άλλων χωρών της Συμμαχίας, ανάμεσά τους η Ελλάδα, έχουν αναπτυχθεί στην περιοχή και βρίσκονται σε αναμονή.

Η πρωτοφανής συσσώρευση ΝΑΤΟΪκών δυνάμεων σε συνδυασμό με τις 12 αντιαεροπορικές συστοιχίες που στέλνουν οι ΗΠΑ σε χώρες της Μέσης Ανατολής προοιωνίζεται ευρεία σύγκρουση και μακροχρόνια περιφερειακή κρίση (https://romioitispolis.gr/choris-proigoymeno-i-sygkentrosi-stratiotikis-ischyos-dynameon-toy-nato-stin-mesogeio-kai-tin-erythra-thalassa/).

 

ΤΟ ΙΣΡΑΗΛ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΣΕΙ-ΦΙΜΩΣΕΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΟΗΕ.. Ο πρέσβης του Ισραήλ στον ΟΗΕ ζητάει από τις χώρες να σταματήσουν την χρηματοδότηση του ΟΗΕ ώσπου αυτός να σταματήσει τον αντισημιτισμό του..

Ο μόνιμος πρέσβης του Ισραήλ στα Ηνωμένα Έθνη δηλώνει ότι “όλες οι αξιοπρεπείς χώρες οφείλουν να διακόψουν την χρηματοδότηση του ΟΗΕ μέχρι να σταματήσει τις προκαταλήψεις και τον αντισημιτισμό”.

Η αμετροέπεια της διπλωματίας του Ισραήλ έχει χτυπήσει κόκκινο. To Ισραήλ θέλει να κουμάντο στον πλανήτη ας κοιτάξει να βάλει τάξη στον οίκο του…και ας σταματήσει η υποκρισία.. ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ ΟΛΟΚΑΥΤΩΜΑ ΕΝΟΣ ΛΑΟΥ (https://dimpenews.com/2023/10/29/%cf%84%ce%bf-%ce%b9%cf%83%cf%81%ce%b1%ce%b7%ce%bb-%ce%b8%ce%b5%ce%bb%ce%b5%ce%b9-%ce%bd%ce%b1-%ce%ba%ce%b1%cf%84%ce%b1%cf%81%ce%b3%ce%b7%cf%83%ce%b5%ce%b9-%cf%86%ce%b9%ce%bc%cf%89%cf%83%ce%b5%ce%b9/).

 

Υπ. Άμυνας Γερμανίας: προειδοποιεί για απειλή πολέμου στην Ευρώπη και καλεί στρατό και κοινωνία να είναι έτοιμοι! Η διαμάχη στην Μέση Ανατολή και στην Ουκρανία θα όφειλαν να έχουν συνέπειες στην Γερμανική κοινωνία εκτιμά ο Γερμανός υπουργός Άμυνας Boris Pistorius.

Προειδοποιεί για «απειλή πολέμου στην Ευρώπη» και καλεί τον στρατό και την κοινωνία να προετοιμαστούν για αυτό το ενδεχόμενο σε Συνέντευξη του στην εκπομπή Berlin Direkt στην ZDF…

Δήλωσε ότι ”οφείλουμε να συνηθίσουμε στην ιδέα ότι θα μπορούσαμε να έχουμε μια απειλή πολέμου στην Ευρώπη”. ”Θα πρέπει να ετοιμαστούμε για πόλεμο” είπε. Καλά τα καταφέρανε.. Οι εξελίξεις όντως έχουν αναπτύξει μεγάλη ταχύτητα οπότε δεν θέλει και πολύ να τεθούν εκτός ελέγχου (https://dimpenews.com/2023/10/29/%cf%85%cf%80-%ce%ac%ce%bc%cf%85%ce%bd%ce%b1%cf%82-%ce%b3%ce%b5%cf%81%ce%bc%ce%b1%ce%bd%ce%af%ce%b1%cf%82-%cf%80%cf%81%ce%bf%ce%b5%ce%b9%ce%b4%ce%bf%cf%80%ce%bf%ce%b9%ce%b5%ce%af-%ce%b3%ce%b9%ce%b1)...

 

Το Τουρκικό Ναυτικό διέρχεται, αυτή την στιγμή, ΕΚΑΤΟ Πολεμικά Πολεμικά του Ναυτικού μέσω του Στενού του Βοσπόρου από την Μαύρη Θάλασσα στην Μεσόγειο Θάλασσα.  ΠΙΣΤΕΥΕΤΑΙ η Τουρκία σχεδιάζει να εμπλέξει το Ισραήλ για την συνεχιζόμενη στρατιωτική του δράση στην Γάζα.   Εντός ωρών μπορεί να ξεσπάσει πόλεμος μεταξύ Τουρκίας και Ισραήλ (https://corfiatiko.blogspot.com/2023/10/flash-100-50-24.html)!!!

 

«Βόμβα» από τον ναύαρχο ε.α. Τζέιμς Σταυρίδη: Έρχεται ξέσπασμα από κύματα προσφύγων στην Ελλάδα – Ευρύτερος πόλεμος στην Μ. Ανατολή. Κατά την άποψή του το Ισραήλ δεν θα μπορέσει να αφανίσει την Hamas.

Την ανησυχία του για την πιθανότητα ενός ευρύτερου πολέμου στην Μέση Ανατολή, που μπορεί να πυροδοτήσει ένας λανθασμένος υπολογισμός, δημιουργώντας τις προϋποθέσεις για μια σύγκρουση μεταξύ ΗΠΑ και Ιράν εκφράζει στην συνέντευξή του στα «ΝEA Σαββατοκύριακο» ο ελληνικής καταγωγής Αμερικανός ναύαρχος Τζέιμς Σταυρίδης.

Έναντι της εκτίμησης αυτής ο πρώην ανώτατος στρατιωτικός διοικητής του ΝΑΤΟ – και αντιπρόεδρος για τις παγκόσμιες υποθέσεις του ομίλου Carlyle σήμερα – τονίζει την ανάγκη η διεθνής κοινότητα να κάνει ό,τι μπορεί για να εκτονώσει την κατάσταση στην Γάζα.

«Πιστεύω ότι είναι απίθανο το Ισραήλ να είναι σε θέση απλώς να αφανίσει την Χαμάς». Κατά την άποψή του το Ισραήλ δεν θα μπορέσει να αφανίσει την Hamas, ενώ συνιστά στο Ισραήλ μόλις οι ισραηλινές δυνάμεις σκοτώσουν ή συλλάβουν όσο περισσότερους τρομοκράτες της Χαμάς να εξέλθουν από την Γάζα αφήνοντας τη διακυβέρνηση σε μια άλλη οντότητα.

Καταβάλλονται συνεχώς προσπάθειες από τις ΗΠΑ και τους ηγέτες άλλων κρατών για να αποτραπεί η εξάπλωση της σύγκρουσης στην ευρύτερη περιοχή. Ανησυχείτε για ένα τέτοιο ενδεχόμενο; Ανησυχώ πολύ για την πιθανότητα ενός ευρύτερου πολέμου, ειδικά τώρα που σημαντικές δυνάμεις των ΗΠΑ έχουν φτάσει στην περιοχή.

Οι πιθανότητες να συμβεί κάποιος λανθασμένος υπολογισμός θα μπορούσαν να δημιουργήσουν τις προϋποθέσεις για ευρύτερη σύγκρουση μεταξύ, για παράδειγμα, των Ηνωμένων Πολιτειών και του Ιράν. Το Ισραήλ έχει κάθε δικαίωμα να διασφαλίσει ότι ο λαός του είναι ασφαλής, αλλά η διεθνής κοινότητα πρέπει να κάνει ό,τι μπορεί για να εκτονώσει την κατάσταση.

Το Ισραήλ είπε ότι το Ιράν ήταν πίσω από την επίθεση της 7ης Οκτωβρίου και ακούμε ότι οι ΗΠΑ είναι αντίθετες σε ένα προληπτικό χτύπημα από το Ισραήλ. Ποια θα ήταν η καλύτερη πορεία δράσης από την πλευρά του Ισραήλ;

Νομίζω ότι το Ισραήλ πιθανότατα θα εισβάλει στη Γάζα και θα επιδιώξει να σκοτώσει ή να συλλάβει όσο το δυνατόν περισσότερους τρομοκράτες της Χαμάς. Στην συνέχεια, θα πρέπει να προσπαθήσουν να απομακρυνθούν το συντομότερο δυνατό και να περάσουν την διακυβέρνηση της περιοχής σε άλλη οντότητα.

Δεν είναι σαφές ποιος μπορεί να είναι αυτή η οντότητα, αλλά ίσως να περιλαμβάνει την Παλαιστινιακή Αρχή, μια ομάδα αραβικών κρατών ή μια αποστολή των Ηνωμένων Εθνών. Οι ΗΠΑ έχουν αυξήσει τις δυνάμεις τους στην περιοχή. Πόσο σημαντικός είναι ο ρόλος και η επιρροή των ΗΠΑ σε αυτή την σύγκρουση;

Ως ο κύριος υποστηρικτής του Ισραήλ, οι Ηνωμένες Πολιτείες θα διαδραματίσουν καθοριστικό ρόλο στο πώς θα εξελιχθεί αυτό. Η «κυβέρνηση» Μπάιντεν προσπαθεί να εξισορροπήσει ανάμεσα στους ομήρους, την ανάγκη να είναι ασφαλές το Ισραήλ και τον κίνδυνο ενός ευρύτερου πολέμου. Θα είναι χωρίς υπερβολή μια πολύ απαιτητική διπλωματική προσπάθεια. Θα μπορούσε η Hamas να εξαλειφθεί ή να ηττηθεί από το Ισραήλ και τι πιστεύετε ότι θα μπορούσε να συμβεί μετά τον πόλεμο;

Πιστεύω ότι είναι απίθανο το Ισραήλ να είναι σε θέση απλώς να αφανίσει τη Hamas, όπως οι Ηνωμένες Πολιτείες δεν κατάφεραν να καταστρέψουν εντελώς το Ισλαμικό Κράτος ή την Αλ Κάιντα, που εξακολουθούν να υπάρχουν και οι δύο. Αλλά σίγουρα η δύναμη και η εμβέλεια της Χαμάς μπορεί να υποβαθμιστούν σοβαρά αφαιρώντας τους τη βάση υποστήριξης που απολαμβάνουν στη Γάζα. Αυτό νομίζω ότι είναι ο στρατιωτικός στόχος του Ισραήλ. Οσον αφορά το πού πάει όλο αυτό πολιτικά, είναι πολύ ασαφές και πολύ επικίνδυνο.

Ποιους κινδύνους θα μπορούσε να αντιμετωπίσουν η Ευρώπη και η Ελλάδα εξαιτίας αυτής της σύγκρουσης και ποιες μακροπρόθεσμες συνέπειες βλέπετε για την περιοχή; Σίγουρα η πιθανότητα αυτή (η σύρραξη) να διαχυθεί σε μια ευρύτερη σύγκρουση θα μπορούσε να δημιουργήσει κινδύνους που κυμαίνονται από επιθέσεις της Hamas στην Ευρώπη έως κύματα προσφύγων που θα φεύγουν από τον Λίβανο ή τη Γάζα όπως έκαναν από την Συρία.

Αναπόφευκτα κάποιοι από αυτούς πιθανότατα θα βρουν τον δρόμο για την Ελλάδα, δημιουργώντας μια κατάσταση της οποίας η διαχείριση θα είναι δύσκολη. Ας ελπίσουμε ότι η σύγκρουση μπορεί να περιοριστεί (https://www.triklopodia.gr/%ce%b2%cf%8c%ce%bc%ce%b2%ce%b1-%ce%b1%cf%80%cf%8c-%cf%84%ce%bf%ce%bd-%ce%bd%ce%b1%cf%8d%ce%b1%cf%81%cf%87%ce%bf-%ce%b5-%ce%b1-%cf%84%ce%b6%ce%ad%ce%b9%ce%bc%cf%82-%cf%83%cf%84%ce%b1%cf%85/).

 

Μας “Ετοιμάζουν” Σιγά-Σιγά! Ο Σοϊγκού προειδοποιεί για σύγκρουση πυρηνικών δυνάμεων και ο Γερμανός ΥΠΑΜ λέει στον κόσμο να ετοιμαστεί για πόλεμο! Παράλληλα, ο αρχηγός του ΝΑΤΟ ζήτησε από τον Ρωσικό στρατό να αποσύρει τον στρατό του από την Υπερδνειστερία, ανατολικά της Μολδαβίας.

Ογενικός γραμματέας του ΝΑΤΟ, Γενς Στόλτενμπεργκ, ζήτησε από την Ρωσία να αποσύρει τα στρατεύματά της από την επικράτεια της Μολδαβίας, όσο η στρατιωτική συμμαχία της Δύσης ενισχύσει τις σχέσεις της με το Κισινάου.

Ο Στόλτενμπεργκ αναφέρονταν στις ρωσικές δυνάμεις που έχουν παραταχθεί στην επικράτεια της Υπερδνειστερίας στην ανατολική Μολδαβία. «Ζητάμε από την Ρωσία να αποσύρει τις δυνάμεις της από την περιοχή. Μπορείτε να βασιστείτε στην συνεχιζόμενη υποστήριξή μας» δήλωσε ο αρχηγός του ΝΑΤΟ στον Ρετσεάν.

Ο Στόλτενμπεργκ τόνισε πως η Μόσχα επανειλημμένα έχει ασκήσει μεγάλη πίεση στην Μολδαβία, με ενεργειακή χειραγώγηση και καμπάνιες παραπληροφόρησης που απώτερο στόχο έχουν να αποσταθεροποιήσουν την κυριαρχία της Μολδαβίας και να υπονομεύσουν την δημοκρατία της χώρας.

«Η Μολδαβία έχει απαντήσει με αποφασιστικότητα, καταδικάζοντας τον πόλεμο επιθετικότητας του Πούτιν έναντι της Ουκρανίας και ενισχύοντας την δύναμη και την ασφάλειά σας στην πατρίδα» πρόσθεσε ο Στόλτενμπεργκ.

Ο γενικός γραμματέας του ΝΑΤΟ είπε πως η δυτική συμμαχία πρόσφατα συμφώνησε σε ένα «σημαντικό πακέτο» για να υποστηρίξει τις ψηφιακές άμυνες της Μολδαβίας, τις στρατηγικές επικοινωνίες και τις συνολικές αμυντικές δυνατότητες του κράτους. «Το ΝΑΤΟ και η Δημοκρατία της Μολδαβίας συνεργάζονται εδώ και 30 χρόνια. Και σε αυτές τις πολύ προκλητικές περιόδους, εμβαθύνουμε ακόμη περισσότερο την συνεργασία μας» τόνισε.

Ο Στόλτενμπεργκ συνέχισε λέγοντας πως το ΝΑΤΟ θα συνεχίσει να επεκτείνει την «πρακτική και πολιτική συνεργασία του» με την Μολδαβία, εξηγώντας πως «αυτό θα βοηθήσει την Μολδαβία στην πορεία της για ένταξη στην Ευρωπαϊκή Ένωση». Ο πρωθυπουργός Ρετσεάν εξέφρασε την αφοσίωση της Μολδαβίας στην ενίσχυση των αμυντικών της δυνατοτήτων.

Προειδοποιεί ο Σοϊγκού. Σε άλλη νέα είδηση, ο Υπουργός άμυνας της Ρωσίας Σεργκέι Σοϊγκού προειδοποίησε την Δύση πως η κλιμάκωση της σύρραξης στην Ουκρανία απειλεί τον κόσμο με «άμεση στρατιωτική σύγκρουση μεταξύ πυρηνικών δυνάμεων».

«Η δυτική γραμμή σταθερούς κλιμάκωσης της σύρραξης με την Ρωσία θέτει την απειλή μίας άμεσης στρατιωτικής σύρραξης μεταξύ πυρηνικών δυνάμεων, η οποία μπορεί να επιφέρει καταστροφικές συνέπειες» δήλωσε ο Σοϊγκού σύμφωνα με την TASS. Ο ίδιος πρόσθεσε πως η Δύση σκοπεύει να προκαλέσει «στρατηγική ήττα» στη Ρωσία σε έναν «υβριδικό πόλεμο», ωστόσο τόνισε πως οι σχέσεις Ρωσίας-Κίνας είναι «υποδειγματικές».

Πιστόριους: Η Ευρώπη Ίσως Βρεθεί σε Πόλεμο. Τέλος, ο Γερμανός Υπουργός άμυνας Μπόρις Πιστόριους δήλωσε πως οι Γερμανοί πολίτες πρέπει να ξεκινήσουν να εξοικειώνονται με την ιδέα πως υπάρχει κίνδυνος ξεσπάσματος πολέμου στην Ευρώπη.

Ο ίδιος εξέφρασε την γνώμη του πως η σύρραξη στην Μέση Ανατολή και ο Ρωσο-ουκρανικός πόλεμος πρέπει να επηρεάσει την Γερμανική κοινωνία. «Πρέπει να γίνουμε ικανοί για μάχη» έκλεισε ο Πιστόριους (https://www.triklopodia.gr/%ce%bc%ce%b1%cf%82-%ce%b5%cf%84%ce%bf%ce%b9%ce%bc%ce%ac%ce%b6%ce%bf%cf%85%ce%bd-%cf%83%ce%b9%ce%b3%ce%ac-%cf%83%ce%b9%ce%b3%ce%ac-%ce%bf-%cf%83%ce%bf%cf%8a%ce%b3%ce%ba%ce%bf%cf%8d-%cf%80%cf%81/).

 

“Οι Δισεκατομμυριούχοι Προσπαθούν Να Συρρικνώσουν Τον Παγκόσμιο Πληθυσμό” – Μυστική Συγκέντρωση Που Χρηματοδοτείται Από Τον Bill Gates, Συνάντηση Του 2009 μ.Χ. Της “Λέσχης Των Καλών”.

Είναι ο παγκόσμιος αποπληθυσμός μέρος της “Μεγάλης Επανεκκίνησης” των δισεκατομμυριούχων; [Αυτό το άρθρο δημοσιεύθηκε αρχικά από την Global Research στις 29 Σεπτεμβρίου 2021 μ.Χ.] Για περισσότερα από δέκα χρόνια, πραγματοποιούνται συναντήσεις από δισεκατομμυριούχους που περιγράφονται ως φιλάνθρωποι για τη μείωση του μεγέθους του παγκόσμιου πληθυσμού με αποκορύφωμα την κρίση COVID του 2020 μ.Χ.-2022 μ.Χ,.

Οι πρόσφατες εξελίξεις υποδηλώνουν ότι η “αποανάπτυξη” αποτελεί αναπόσπαστο μέρος των λεγόμενων εντολών του COVID, συμπεριλαμβανομένων των πολιτικών κλειδώματος και του “εμβολίου” mRNA. Αναδρομή στο 2009 μ.Χ. Σύμφωνα με την Wall Street Journal: “Δισεκατομμυριούχοι προσπαθούν να συρρικνώσουν τον παγκόσμιο πληθυσμό”.

Τον Μάιο του 2009 μ.Χ., οι δισεκατομμυριούχοι φιλάνθρωποι συναντήθηκαν κεκλεισμένων των θυρών στο σπίτι του προέδρου του Πανεπιστημίου Rockefeller στο Μανχάταν. Η μυστική αυτή συνάντηση ήταν υπό την αιγίδα του Bill Gates. Αυτοαποκαλούνταν “Η Λέσχη των Καλών” (“The Good Club”).

Μεταξύ των συμμετεχόντων ήταν ο αείμνηστος David Rockefeller, ο Warren Buffett, ο George Soros, ο Michael Bloomberg ο Ted Turner, η Oprah Winfrey και πολλοί άλλοι. Τον Μάιο του 2009 μ.Χ., η WSJ καθώς και οι Sunday Times ανέφεραν: (John Harlow, Λος Άντζελες) ότι:

“Μερικοί από τους κορυφαίους δισεκατομμυριούχους της Αμερικής συναντήθηκαν μυστικά για να εξετάσουν πώς θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί ο πλούτος τους για να επιβραδυνθεί η αύξηση του παγκόσμιου πληθυσμού και να επιταχυνθούν οι βελτιώσεις στην υγεία και την εκπαίδευση”. Η έμφαση δεν δόθηκε στην αύξηση του πληθυσμού (δηλαδή στην Προγραμματισμένη Γονιμοποίηση), αλλά στον “αποπληθυσμό”, δηλαδή στη μείωση του απόλυτου μεγέθους του παγκόσμιου πληθυσμού.

Σύμφωνα με το δημοσίευμα των Sunday Times:. Οι φιλάνθρωποι που συμμετείχαν σε μια σύνοδο κορυφής που συγκλήθηκε με πρωτοβουλία του Bill Gates, του συνιδρυτή της Microsoft, συζήτησαν για την συνένωση των δυνάμεων τους ώστε να ξεπεραστούν τα πολιτικά και θρησκευτικά εμπόδια στην αλλαγή.

Η Stacy Palmer, συντάκτρια του Chronicle of Philanthropy, δήλωσε ότι η σύνοδος κορυφής ήταν πρωτοφανής. “Το μάθαμε μόνο εκ των υστέρων, τυχαία. Συνήθως αυτοί οι άνθρωποι είναι ευτυχείς να μιλούν για καλούς σκοπούς, αλλά αυτό είναι διαφορετικό – ίσως επειδή δεν θέλουν να φαίνονται ως μια παγκόσμια συμμορία“, είπε.

Ένας άλλος προσκεκλημένος είπε ότι δεν υπήρξε “τίποτα τόσο χονδροειδές όσο μια ψηφοφορία”, αλλά προέκυψε μια συναίνεση ότι θα υποστηρίξουν μια στρατηγική στην οποία η αύξηση του πληθυσμού θα αντιμετωπιστεί ως μια δυνητικά καταστροφική περιβαλλοντική, κοινωνική και βιομηχανική απειλή.

“Αυτό είναι κάτι τόσο εφιαλτικό που όλοι σε αυτή την ομάδα συμφώνησαν ότι χρειάζεται απαντήσεις με μεγάλο μυαλό”, δήλωσε ο καλεσμένος. … Γιατί όλη αυτή η μυστικότητα; “Ήθελαν να μιλήσουν πλούσιοι με πλούσιους χωρίς να ανησυχούν ότι οτιδήποτε έλεγαν θα κατέληγε στις εφημερίδες, παρουσιάζοντάς τους ως εναλλακτική παγκόσμια κυβέρνηση”, είπε. (Sunday Times)

Συρρίκνωση του παγκόσμιου πληθυσμού. Οι αναφορές των μέσων ενημέρωσης σχετικά με την μυστική συγκέντρωση της 5ης Μαΐου 2009 μ.Χ. επικεντρώθηκαν στην δέσμευση της “Λέσχης των Καλών” να “επιβραδύνει” την αύξηση του παγκόσμιου πληθυσμού.

Η “Συρρίκνωση του Παγκόσμιου Πληθυσμού” (το άρθρο της WSJ) ξεπερνάει την Προγραμματισμένη Γονιμότητα, η οποία συνίσταται στην “Μείωση της αύξησης του Παγκόσμιου Πληθυσμού”. Συνίσταται στον “Αποπληθυσμό”, δηλαδή στην μείωση του απόλυτου μεγέθους του παγκόσμιου πληθυσμού, η οποία τελικά απαιτεί την μείωση του ρυθμού γεννήσεων (που θα περιλάμβανε τη μείωση της γονιμότητας) σε συνδυασμό με μια σημαντική αύξηση του ρυθμού θανάτων.

Μυστική συνάντηση – Στο αποκορύφωμα της πανδημίας Η1Ν1 Στις 25 Απριλίου 2009 μ.Χ., ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας (ΠΟΥ) με επικεφαλής την Margaret Chan κήρυξε κατάσταση έκτακτης ανάγκης δημόσιας υγείας διεθνούς ενδιαφέροντος (PHEIC). Και μερικές εβδομάδες αργότερα, η “Λέσχη των Καλών” συναντήθηκε στην Νέα Υόρκη στο αποκορύφωμα της πανδημίας της γρίπης των χοίρων Η1Ν1, η οποία αποδείχθηκε απάτη.

Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι στην αρχή της κρίσης του Η1Ν1, τον Απρίλιο του 2009 μ.Χ., ο καθηγητής Neil Ferguson του Imperial College του Λονδίνου συμβούλευε τον Bill Gates και τον ΠΟΥ: “Το 40% των ανθρώπων στο Ηνωμένο Βασίλειο θα μπορούσε να μολυνθεί [από τον Η1Ν1] μέσα στους επόμενους έξι μήνες, εάν η χώρα χτυπηθεί από πανδημία”.

Σας θυμίζει κάτι; Αυτός ήταν ο ίδιος Neil Ferguson (που υποστηρίζεται γενναιόδωρα από το Ίδρυμα Gates), ο οποίος σχεδίασε το μοντέλο κλειδώματος του κοροναϊού (που ξεκίνησε στις 11 Μαρτίου 2020 μ.Χ.). Όπως θυμόμαστε, εκείνο το μαθηματικό μοντέλο του Μαρτίου 2020 μ.Χ. βασίστηκε σε “προβλέψεις” για 600.000 θανάτους στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Και τώρα (καλοκαίρι-φθινόπωρο 2021 μ.Χ.) ένα τρίτο έγκυρο “μαθηματικό μοντέλο” από τον ίδιο “επιστήμονα” (Ferguson) διαμορφώθηκε για να δικαιολογήσει ένα “τέταρτο κύμα Lockdown”. Σώζοντας ζωές για την επίτευξη του “Αποπληθυσμού”. Μήπως σε εκείνη τη μυστική συνάντηση του Μαΐου του 2009 μ.Χ. εξετάστηκε η απόλυτη “μείωση” του παγκόσμιου πληθυσμού. Λίγους μήνες αργότερα, ο Bill Gates στην παρουσίασή του στο TED (Φεβρουάριος 2010 μ.Χ.) που αφορούσε τον εμβολιασμό, επιβεβαίωσε τα εξής,

“Και αν κάνουμε πραγματικά σπουδαία δουλειά στα νέα εμβόλια, την υγειονομική περίθαλψη, τις υπηρεσίες αναπαραγωγικής υγείας, θα μπορούσαμε να μειώσουμε αυτό [τον παγκόσμιο πληθυσμό] κατά 10 ή 15 τοις εκατό”.

Σύμφωνα με τη δήλωση του Gates, αυτό θα αντιπροσώπευε μια απόλυτη μείωση του παγκόσμιου πληθυσμού (2010) της τάξης των 680 εκατομμυρίων έως 1,02 δισεκατομμυρίων. TED Talk [βίντεο και σύνδεσμος απομαγνητοφώνησης]. [Στο 04:21].

Πρώτον, έχουμε τον πληθυσμό. Ο κόσμος σήμερα αριθμεί 6,8 δισεκατομμύρια ανθρώπους. Ο αριθμός αυτός θα αυξηθεί σε περίπου εννέα δισεκατομμύρια. Τώρα, αν κάνουμε πραγματικά καλή δουλειά με νέα εμβόλια, υγειονομική περίθαλψη, υπηρεσίες αναπαραγωγικής υγείας, θα μπορούσαμε να τον μειώσουμε κατά, ίσως, 10 ή 15 τοις εκατό.

Η ίδια ομάδα δισεκατομμυριούχων που συναντήθηκαν τον Μάιο του 2009 στο μυστικό χώρο του Πανεπιστημίου Rockefeller στο Μανχάταν, συμμετείχε ενεργά από την αρχή της κρίσης COVID στο σχεδιασμό των πολιτικών λουκέτου που εφαρμόζονται παγκοσμίως, συμπεριλαμβανομένου του εμβολίου mRNA και της “Μεγάλης Επαναφοράς” του WEF.

Το εμβόλιο mRNA δεν είναι έργο ενός διακυβερνητικού οργάνου του ΟΗΕ (ΠΟΥ) για λογαριασμό των κρατών μελών του ΟΗΕ: Είναι μια ιδιωτική πρωτοβουλία. Οι δισεκατομμυριούχες ελίτ που χρηματοδοτούν και επιβάλλουν το έργο του εμβολίου COVID παγκοσμίως είναι ευγονιστές που έχουν δεσμευτεί στον αποπληθυσμό (https://www.triklopodia.gr/%ce%bf%ce%b9-%ce%b4%ce%b9%cf%83%ce%b5%ce%ba%ce%b1%cf%84%ce%bf%ce%bc%ce%bc%cf%85%cf%81%ce%b9%ce%bf%cf%8d%cf%87%ce%bf%ce%b9-%cf%80%cf%81%ce%bf%cf%83%cf%80%ce%b1%ce%b8%ce%bf%cf%8d%ce%bd-%ce%bd%ce%b1/, https://apollodoros.substack.com/p/bill-gates-2009?utm_source=post-email-title&publication_id=1154987&post_id=138399334&utm_campaign=email-post-title&isFreemail=true&r=1w6dyc&utm_medium=email).

 

Μια παγκόσμια ένεση με ένα βιοόπλο που εγχέει νανολιπίδια σε 5,7 δισεκατομμύρια ανθρώπους… να συλληφθεί ο Klaus Schwab. Pascal Najad> Ελβετός αξιωματούχος, τραπεζίτης και γιος του συνιδρυτή του WEF ζητά από τις Ελβετικές Αρχές να συλλάβουν τον Klaus Schwab. Ελβετός αξιωματούχος και τραπεζίτης ζήτησε την σύλληψη του Klaus Schwab και άλλων ελίτ της παγκοσμιοποίησης με κατηγορίες για «δημοκτονία».

Ο κορυφαίος τραπεζίτης Pascal Najadi ένωσε τις δυνάμεις του με την Dr. Astrid Stuckelberger, μια εξέχουσα εμπειρογνώμονα στον τομέα της υγείας από την Γενεύη, για να απαιτήσει ποινικές διώξεις όσων βρίσκονται πίσω από τους θανατηφόρους πυροβολισμούς Covid, τους οποίους περιγράφουν ως «βιοόπλα». Ο Najadi και ο Stuckelberger περιγράφουν λεπτομέρειες του ισχυρισμού τους σε ένα νέο ντοκιμαντέρ-βόμβα με τίτλο «Cutting off the Head of the Snake»-

Στην ταινία, εμβαθύνουν στο σκοτεινό υπόβαθρο των παγκοσμιοποιητικών οργανώσεων που έχουν την έδρα τους στην Γενεύη της Ελβετίας-διαβάζουμε στον ιστότοπο amazonios.net Ο Najadi εστιάζει συγκεκριμένα στο Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ (WEF), το οποίο ο αείμνηστος πατέρας του, Hussain Najadi, φέρεται να συνίδρυσε μαζί με τον Πρόεδρο Klaus Schwab.

Ο Hussain Najadi δολοφονήθηκε το 2013 μ.Χ…. Ο Pascal Najadi είναι ένας συνταξιούχος Ελβετός επιχειρηματίας τραπεζίτης που ασκεί σημαντική επιρροή σε όλο τον κόσμο. Η δουλειά του ήταν να συμβουλεύει χώρες και αρχηγούς κρατών για την οικονομική κατεύθυνση της χώρας.

Σε ένα παράδειγμα της εξουσίας του, ο Najadi ήταν υπεύθυνος για την πρόσφατη παραίτηση του προέδρου της Ελβετίας Alain Berset. Η παραίτηση ήρθε μετά την υποβολή ποινικής μήνυσης στο Ανώτατο Δικαστήριο της Ελβετίας κατά του Berset..

Κατηγόρησε τον Berset ότι έκανε ψευδείς δηλώσεις σχετικά με την αποτελεσματικότητα των εμβολίων mRNA του Covid. Ως αποτέλεσμα της υπόθεσης του Najadi, ο Berset θα παραιτηθεί πλέον ως ηγέτης του έθνους στα τέλη του τρέχοντος έτους.

Pascal NAJADI: "Το κεφάλι του φιδιού βρίσκεται στην Γενεύη και πρέπει να κοπεί”. Στο ντοκιμαντέρ, ο Najadi αποκαλύπτει την περιφρόνηση του αείμνηστου πατέρα του για το WEF που εδρεύει στην Γενεύη. Ο Hussain Najadi έφυγε από την οργάνωση στις αρχές της δεκαετίας του 1.980 μ.Χ., αφήνοντας τον Klaus Schwab στο τιμόνι.

«Ό,τι κακό στον κόσμο σχετίζεται με την δημοκτονία προέρχεται δυστυχώς από τη Γενεύη», είπε ο Najadi. «Έχετε WHO [Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας] στην Γενεύη, έχετε GAVI [την Συμμαχία Εμβολίων του Βill Gates], μετά έχετε το WEF, του οποίου ο πατέρας μου ήταν συνιδρυτής και άφησε τον Klaus Schwab (o οποίος έχει διπλωματικό ασυλία) από αηδία στις αρχές της δεκαετίας του ’80 μ.Χ.

«Εγώ, ως Ελβετός πολίτης εδώ, δηλώνω τώρα ότι το WEF δεν είναι πλέον επιλέξιμο για διπλωματική ασυλία», είπε ο Najadi. Προέτρεψε μάλιστα τις ελβετικές αρχές να συλλάβουν τους υπεύθυνους για την υποστήριξη μιας «παγκόσμιας ένεσης που είναι βιοόπλο».

Σημειώνει ότι ο ίδιος και η μητέρα του είναι θύματα των «βιοόπλων» και λέει ότι και οι δύο «πεθαίνουν» μετά την λήψη των ενέσεων. «Καλώ τις ελβετικές αρχές και την ασφάλεια να συλλάβουν αμέσως αυτούς τους ανθρώπους.

“Γιατί? Το WEF, το WHO, το GAVI, η Big Pharma, η Big Tech και ο Bill Gates υποστήριξαν μια παγκόσμια ένεση με ένα βιοόπλο που εγχέει νανολιπίδια σε 5,7 δισεκατομμύρια ανθρώπους. «Και εμείς οι Ελβετοί τους φιλοξενούμε. Αυτό είναι απαίσιο.

«Δεν μπορούμε να ανεχτούμε οποιαδήποτε οντότητα που προωθεί ένα δηλητήριο να εγχέεται στην ανθρωπότητα. «Αλλά το έχεις κάνει. Είμαι το θύμα. «Πεθαίνω από αυτό, και η μητέρα μου επίσης. «Είναι μια δημοκτονία και θα κριθεί», είπε. «Θα διορθωθεί στο όνομα της ανθρωπότητας».

Η Δρ Astrid Stuckelberger, από την άλλη, συζητά ένα σύνδρομο που επηρεάζει όχι μόνο την Γενεύη, αλλά και τα Ηνωμένα Έθνη. Αναφέρει έναν απτό φόβο μεταξύ των ανθρώπων, που οδηγεί σε μια σιωπή που πιστεύει ότι είναι επιζήμια για την παγκόσμια συνειδητοποίηση και δράση.

Η Δρ. Stuckelberger επισημαίνει ότι η Ελβετική κυβέρνηση χορήγησε ασυλία στην Παγκόσμια Συμμαχία για τον Εμβολιασμό (GAVI) του Gates. Η ιατρική εμπειρογνώμονας προτρέπει το κοινό να αναζητήσει αυτές τις πληροφορίες στην ελβετική βάση δεδομένων. Περιέγραψε μάλιστα την πίεση για πυροβολισμούς Covid ως πραξικόπημα.

«Προσπαθούμε να οικοδομήσουμε ένα κίνημα «Εμείς οι άνθρωποι» που είναι πολύ παγκόσμιο, κάτι εντελώς διαφορετικό», λέει ο Stuckelberger. «Αλλά αυτό που συμβαίνει στην Γενεύη είναι το αντίθετο».

«Αυτή τη στιγμή, δεν υπάρχει δικαίωμα σε ποιον να δώσει εντολές, να υπαγορεύσει σε όλο τον κόσμο όπως έκαναν. «Και η Παγκόσμια Συμμαχία για τον Εμβολιασμό Εμβολιασμού (GAVI) απέκτησε πλήρη ασυλία από την Ελβετική κυβέρνηση».

«Αυτό είναι πραξικόπημα. Σαφώς, είναι μια παγκόσμια σκηνή εγκλήματος και προσφέρουμε μικρά αποδεικτικά στοιχεία στους ανθρώπους με ταπεινότητα. «Επειδή στην επιστήμη έχεις πάντα αμφιβολίες. Είναι μια υγιής αμφιβολία και νομίζω ότι αυτή είναι μια πολύ σημαντική στάση».

Η έκκλησή τους για δράση είναι ξεκάθαρη και προτρέπει σε όλο το ντοκιμαντέρ: τα άτομα να σηκωθούν, να αναζητήσουν την αλήθεια και να αμφισβητήσουν το status quo, υπό το λάβαρο της φύλαξης της ανθρωπότητας από τον παρόντα και σαφή κίνδυνο που πηγάζει από την Γενεύη. Συγκεντρώνονται για μια συλλογική αφύπνιση, προτρέποντας τις μάζες να ξεσηκωθούν ενάντια στις αδικίες που διαιωνίζονται από μη εκλεγμένους παγκοσμιοποιητές.

[ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΠΩΣ ΣΤΗΘΗΚΕ Η PLANΔΗΜΙΑ]. “Ποτέ ξανά. Το snakehead είναι στην Γενεύη», είπε ο Najadi. «Το αποκαλώ άμεσο, σαφή και παρόντα κίνδυνο για τον Ελβετικό πληθυσμό. «Αλλά μπορώ να σας πω ότι κόβεται».

«Αν έχετε ένα χαρτοφυλάκιο, και αυτό είναι ένα σπίτι από τραπουλόχαρτα ενός εγκληματία, ένα χαρτί θα το τραβήξει η δικαιοσύνη και ολόκληρο το χαρτοφυλάκιο καταρρέει. «Αλλά από ελπίδα και μόνο, δεν γίνεται. «Όλοι πρέπει τώρα να αλλάξουν πνεύμα.

«Και όλοι οι εμβολιασμένοι, οι ενέσιμοι, γνωρίζοντας ότι είναι δηλητηριασμένοι… Είμαστε οι μάζες. «Είμαστε δισεκατομμύρια άνθρωποι. «Ας σηκωθούμε όρθιοι και ας πούμε Stop. Δεν θα συμμορφωθούμε» (https www://.triklopodia.gr/%ce%bc%ce%b9%ce%b1-%cf%80%ce%b1%ce%b3%ce%ba%cf%8c%cf%83%ce%bc%ce%b9%ce%b1-%ce%ad%ce%bd%ce%b5%cf%83%ce%b7-%ce%bc%ce%b5-%ce%ad%ce%bd%ce%b1-%ce%b2%ce%b9%ce%bf%cf%8c%cf%80%ce%bb%ce%bf-%cf%80%ce%bf%cf%85/).

 

Τ. αρχηγός Μοσάντ: τι συμβαίνει; μας εγκατέλειψε ο Κύριος του Μωυσή και του Ααρών; Ποιος μάχεται στο πλευρό τους; Υπάρχει μια κρυμμένη δύναμη που τους βοηθά. Δεν έχουν χάσει στόχο. Πλησιάζει το τέλος του Ισραήλ…( ένα φανταστικό κείμενο-διάλογος).

Ο Ντάνι Γιατόμ, πρώην επικεφαλής της Μοσάντ, σε άρθρο του σήμερα στο Yedioth Ahronoth: Τι συμβαίνει; Μας εγκατέλειψε ο Κύριος του Μωυσή και του Ααρών; Δεν καταλαβαίνω τι συμβαίνει; Ένα Ισραηλινό τανκ Merkava, το καμάρι της βιομηχανίας του Τελ Αβίβ, κόστους 170 εκατομμυρίων δολαρίων, εξαφανίστηκε από προσώπου γης από ένα RPG; Δεν το πιστεύω!

Καταστράφηκε αυτό το ατσάλινο άρμα φρούριο από ένα RPG; Είδε κανείς ότι όταν το τανκ μας χτυπήθηκε από αυτό το όπλο, το έδαφος σείστηκε και το τανκ εξερράγη σαν να είχε χτυπηθεί από βόμβα βάρους ενός τόνου; Δεν το πιστεύω. Ποιος μάχεται μαζί τους; Ποιος αγωνίζεται μαζί τους;

Υπάρχουν κρυμμένα φαντάσματα που τους βοηθούν να σκοτώσουν τους Εβραίους. Μας εγκατέλειψε ο Κύριος του Μωυσή και του Ααρών; Υπάρχει μια κρυμμένη δύναμη που τους βοηθά και πολεμά στο πλευρό τους. Από τις 7 Οκτωβρίου δεν έχουν χάσει τον στόχο τους στις επιθέσεις τους εναντίον μας σε όλη την Παλαιστίνη, σαν να είχαν δορυφόρο. Δυστυχώς, σίγουρα πλησιάζει το τέλος του Κράτους του Ισραήλ!

Αυτός ο Εβραίος λέει την αλήθεια. έχει πραγματική έγνοια για την έκβαση της μάχης βιώνει και ομολογεί την θεοεγκατάλειψη επί του πεδίου αλλά κυρίως δίνει την μαρτυρία που δεν θα τολμούσε κανείς να δώσει. Στο αντίπαλο στρατόπεδο μια υπερφυσική δύναμη είναι με τους Παλαιστίνιους.. Από που ήρθε αυτός ο απρόσμενος σύμμαχος .. Ποιός είναι;; Γιατί ο Θεός στράφηκε κατά του Ισραήλ;

Θα με πιστέψεις Ντάνι ,θέλω να με πιστέψεις είναι ένας από εσάς είναι ένας δικός σας Ένας πολύ δικός σας……πίστεψε με δεν αυτομόλησε βρέθηκε εκεί χρόνια τώρα κυνηγημένος από τους δικούς σας βρήκε καταφύγιο εκεί με τους άλλους εκτοπισμένους. Δεν ξέρουν ούτε οι ίδιοι την ύπαρξη του. Τόσα χρόνια στο κυνηγητό είναι άσος στη μεταμφίεση.

Είναι ένας Ιουδαίος της διασποράς ένας περιπλανώμενος Ιουδαίος …. ακολούθησε τα ματωμένα χνάρια του και θα τον βρεις.. είσαι κοντά πολύ κοντά Ντάνι σ΄Εκείνον…εσύ ένα άνθρωπος των πληροφοριών είχες την καλή πληροφορία! Eίσαι πολύ δυνατός όντως στις πληροφορίες Ντάνι!

Αν το κείμενο είναι αληθινό αυτή θα ήταν η αλήθεια……ή μια από τις αλήθειες αυτού του πολέμου. Καμιά φορά η αλήθεια βρίσκεται περισσότερο στην τέχνη παρά στην ζωή… Η αλήθεια προκύπτει ως συλλογισμός παρά ως γεγονός που όμως μ’ έναν περίεργο τρόπο έχει αντίκρυσμα στην πραγματικότητα. Ένα φανταστικό κείμενο ένας φανταστικός διάλογος (https://www.triklopodia.gr/%cf%84-%ce%b1%cf%81%cf%87%ce%b7%ce%b3%cf%8c%cf%82-%ce%bc%ce%bf%cf%83%ce%ac%ce%bd%cf%84-%cf%84%ce%b9-%cf%83%cf%85%ce%bc%ce%b2%ce%b1%ce%af%ce%bd%ce%b5%ce%b9-%ce%bc%ce%b1%cf%82-%ce%b5%ce%b3%ce%ba/)...

 

Ο ΝΑΤΟικός στόλος μαζεύτηκε σε Α Μεσόγειο και Ερυθρά Θάλασσα. Είναι η μεγαλύτερη ναυτική δύναμη που συγκεντρώθηκε ποτέ στην ιστορία της περιοχής. Ποια Χαμάς; Πάνε για μεγάλο πόλεμο.

Ποια Χαμάς; Πάνε για μεγάλο πόλεμο.. Η δύναμη του ΝΑΤΟ που παίρνει θέση στην Ανατολική Μεσόγειο και την Ερυθρά Θάλασσα είναι η μεγαλύτερη ναυτική δύναμη που συγκεντρώθηκε ποτέ στην ιστορία της περιοχής. (Βρετανικά ΜΜΕ)-(https://dimpenews.com/2023/10/30/%ce%bf-%ce%bd%ce%b1%cf%84%ce%bf-%ce%b9%ce%ba%cf%8c%cf%82-%cf%83%cf%84%cf%8c%ce%bb%ce%bf%cf%82-%ce%bc%ce%b1%ce%b6%ce%b5%cf%8d%cf%84%ce%b7%ce%ba%ce%b5-%cf%83%ce%b5-%ce%b1-%ce%bc%ce%b5%cf%83%cf%8c%ce%b3/).

 

”Βιβλικός” ο Νετανιάχου.. κυρήσσει τον πόλεμο στο όνομα της Βίβλου.. Αυτό είναι το Ισραήλ.. “Η Βίβλος λέει ότι υπάρχει καιρός για ειρήνη και ώρα για πόλεμο. Αυτή είναι η ώρα για πόλεμο”. Είναι η ώρα της Ειρήνης είναι η ώρα του Ιησού.Με τον Ιησού της Ειρήνης ή με τον Πόλεμο του Ισραήλ.

‘‘Βιβλικός” ο Νετανιάχου.. κυρήσσει τον πόλεμο στο όνομα της Βίβλου.. Αυτό είναι το Ισραήλ.. Το μήνυμα της Βίβλου στη μ.Χ εποχή είναι ειρήνη.. Ειρήνη κήρυξε ο Ιησούς πολέμο το Ισραήλ. Με τον Ιησού της Ειρήνης ή με τον Πόλεμο του Ισραήλ..Αυτό είναι το διακύβευμα..

Ο Νετανιάχου λέει ότι δεν θα υπάρξει κατάπαυση του πυρός: “Η Βίβλος λέει ότι υπάρχει καιρός για ειρήνη και ώρα για πόλεμο. Αυτή είναι η ώρα για πόλεμο”. Όσον αφορά την κατάπαυση του πυρός, δήλωσε ότι το Ισραήλ δεν θα συμφωνήσει, όπως δεν συμφωνούσαν οι ΗΠΑ μετά το Περλ Χάρμπορ ή την 11η Σεπτεμβρίου. «Είναι ώρα για πόλεμο» τόνισε σε συνέντευξη Τύπου ο Νετανιάχου ενώ υπογράμμισε ότι δεν υπάρχει περίπτωση εκεχειρίας.

Μιλώντας στα αγγλικά, χαρακτήρισε την Χαμάς «βάρβαρους που επιδιώκουν να καταστρέψουν όλα όσα αγαπάμε και να εγκαινιάσουν έναν κόσμο φόβου και σκοταδιού». Πάλι εωσφορικά ταυτίζεται με το φως…

«Αυτό είναι ένα σημείο καμπής» πρόσθεσε ο Νετανιάχου. «Ένα σημείο καμπής για τους ηγέτες και τα έθνη. Είναι καιρός για όλους μας να αποφασίσουμε αν είμαστε πρόθυμοι να αγωνιστούμε για ένα μέλλον ελπίδας και υπόσχεσης ή να παραδοθούμε στην τυραννία και τον τρόμο. Να είστε σίγουροι ότι το Ισραήλ θα πολεμήσει”.

Αυτός ο πόλεμος είναι του Ισραήλ που πηγάζει από την Κατοχή και την κατάκτηση καταπίεση απαρτχάιντ. Πως μπορεί να ταυτιστεί ο κόσμος μαζί του; To δίλημμα δεν το θέτει σε σωστή βάση. Ή με το Ισραήλ ή με την Χαμάς. Άλλο είναι το διακύβευμα.. Με τον Ιησού της Ειρήνης ή με τον Πόλεμο του Ισραήλ..

”Βιβλικός” ο Νετανιάχου.. κυρήσσει τον πόλεμο στο όνομα της Βίβλου.. Αυτό είναι το Ισραήλ.. Το μήνυμα της Βίβλου στην μ.Χ εποχή είναι ειρήνη.. Ειρήνη κήρυξε ο Ιησούς πολέμο το Ισραήλ. Με τον Ιησού της Ειρήνης ή με τον Πόλεμο του Ισραήλ..

To θρησκευτικό πολεμικό δόγμα που κηρύσσει ο φονταμενταλιστής Νετανιάχου θα φέρει μόνο πόνο οδύνη καταστροφή και στους Ισραηλίτες.. Είναι η ώρα της Ειρήνης είναι η ώρα του Ιησού.. Από την ”Βίβλο” του Νετανιάχου λείπει ο Χριστός λείπει η αγάπη λείπει το αγαπάτε τους εχθρούς σας..λείπει το ”ειρήνη υμίν”.

απαράδεκτο στην πόλη που μαρτύρησε ο Χριστός στην πόλη των Ιεροσολύμων που σημαίνει η πόλη της ειρήνης να έχει στρογγυλοκαθίσει ο Νετανιάχου και να βγάζει πολεμικές ιαχές…στο όνομα του θεού του… Είναι πρόκληση … Και ειρήνη χωρίς δικαιοσύνη δεν μπορεί να υπάρξει….. Κοριτσάκι που του έβγαλε τα μάτια ο Νετανιάχου …. στο όνομα της ”Βίβλου” του και 5000 παιδιά νεκρά (https://dimpenews.com/2023/10/30/%ce%b2%ce%b9%ce%b2%ce%bb%ce%b9%ce%ba%cf%8c%cf%82-%ce%bf-%ce%bd%ce%b5%cf%84%ce%b1%ce%bd%ce%b9%ce%ac%cf%87%ce%bf%cf%85-%ce%ba%cf%85%cf%81%ce%ae%cf%83%cf%83%ce%b5%ce%b9-%cf%84%ce%bf%ce%bd/)….

 

Ο Τσετσένος ηγέτης Ρ.Καντίροφ προϊδεάζει μέχρι και για εμπλοκή της Ρωσίας στην Παλαιστίνη: «Είμαστε έτοιμοι». «Είμαι έτοιμος να ακολουθήσω κάθε εντολή του Β.Πούτιν ακόμα και για την Παλαιστίνη».

O Τσετσένος ηγέτης Ραμζάν Καντίροφ, αποκάλυψε ότι υπάρχουν σκέψεις στην Ρωσία για να σταλούν δυνάμεις στη Γάζα, ώστε να βοηθήσουν την Παλαιστίνη στον πόλεμο της Χαμάς με το Ισραήλ, αν αυτό απαιτηθεί χωρίς να διευκρινίζει αν θα είναι ειρηνευτικές ή δυνάμεις μάχης! Ο Ρ.Καντίροφ δήλωσε ότι είναι έτοιμος «να εκτελέσει οποιαδήποτε εντολή από τον Β.Πούτιν, είτε αυτή είναι στην Ουκρανία, είτε στην Παλαιστίνη».

Συγκεκριμένα δήλωσε: «Απευθύνω έκκληση στους ηγέτες των μουσουλμανικών χωρών – δημιουργήστε έναν συνασπισμό και καλέστε αυτούς που αποκαλείτε φίλους, την Ευρώπη και ολόκληρη τη Δύση, να μην βομβαρδίζουν αμάχους με το πρόσχημα της καταστροφής των μαχητών.

Υποστηρίζουμε την Παλαιστίνη. Και είμαστε εναντίον αυτού του πολέμου, ο οποίος σε αντίθεση με άλλες συγκρούσεις μπορεί να κλιμακωθεί σε κάτι μεγαλύτερο. Έχω επισκεφτεί ο ίδιος το Ισραήλ. Και η ειρηνευτική μας αντιπροσωπεία έχει βιώσει από πρώτο χέρι απόπειρες απροκάλυπτης προβοκάτσιας.

Ως εκ τούτου, ζητώ να σταματήσει τόσο ο πόλεμος όσο και κάθε μορφή κλιμάκωσης. Εάν χρειαστεί, οι μονάδες μας είναι έτοιμες να δράσουν ως ειρηνευτική δύναμη για την αποκατάσταση της τάξης και την αντιμετώπιση τυχόν ταραχοποιών», είχε πει χαρακτηριστικά ο Ρ.Καντίροφ.

Πόσο τυχαίες μπορεί να είναι αυτές οι δηλώσεις του πορθητή της Μαριούπολης και στρατιωτικού ηγέτη της πιο αξιόπιστης ρωσικής στρατιωτικής στρατιάς, αυτής των Τσετσένων; Να θυμίσουμε ότι προ λίγων ημερών ο Ρ.Καντίροφ είχε υποστηρίξει ότι «αν χρειαστεί θα στείλουμε μονάδες για να δράσουν ως ειρηνευτική δύναμη» (https://www.pronews.gr/amyna-asfaleia/enoples-sygkroyseis/r-kantirof-eimai-etoimos-na-akolouthiso-kathe-entoli-tou-v-poutin-eite-gia-tin-oukrania-eite-gia-tin-palaistini/).

 

Μέση Ανατολή: Φαινόμενο ντόμινο παρόμοιο με τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο απειλεί με λαίλαπα.

Ο πλανήτης πρέπει να πειστεί πως ο πλανήτης κινδυνεύει με παγκόσμιο πόλεμο για να αποδεχθεί την χούντα! Έλα όμως που η κατάσταση μπορεί να ξεφύγει εκτός ελέγχου… Την ώρα που Ρωσία και Λευκορωσία αναφέρουν πως από την Μέση Ανατολή θα μπορούσε να ξεκινήσει Τρίτος Παγκόσμιος Πόλεμος, γράφουν εναλλακτικά μέσα ενημέρωσης στις ΗΠΑ:

Όποιος έχει μελετήσει την ιστορία του 20ου Αιώνα είναι πιθανότατα εξοικειωμένος με την τραγική σειρά των «συμπτώσεων» που προκάλεσαν ένα φαινόμενο ντόμινο στρατιωτικών συμμαχιών που οδήγησαν στον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο.

Η ιστορία του Α’ Παγκοσμίου Πολέμου είναι μια ιστορία αυτού  που η DARPA θα αποκαλούσε ένα αξονικό γεγονός   – Μια σχετικά μικρή δράση ή κρίση που πυροδοτεί μια μεγαλύτερη χιονοστιβάδα γεωπολιτικών καταστροφών.

Κάποιος θα μπορούσε ακόμη και να υποστηρίξει ότι η περίπλοκη αλυσίδα συμμαχιών στην Ευρασία ήταν προσαρμοσμένη στα μέτρα του παγκόσμιου πολέμου, το μόνο που χρειαζόταν ήταν ο σωστός καταλύτης. Έτσι ένας πόλεμος μεταξύ της μικροσκοπικής Σερβίας και της Αυστρίας έγινε παγκόσμια σύγκρουση.

Δυστυχώς, ένα παρόμοιο σύνολο περιστάσεων υπάρχει σήμερα στην Μέση Ανατολή,  με πολλούς συστημικούς αναλυτές να συνειδητοποιούν επιτέλους τους κινδύνους για τους οποίους οι εναλλακτικοί αναλυτές προειδοποιούν εδώ και χρόνια.

Ο πόλεμος μεταξύ των Ισραηλινών και των Παλαιστινίων δεν αφορά τελικά την τρομοκρατία ή τις βιβλικές διαφωνίες, είναι μια δομή αμυντικών συμφώνων και συμμαχιών που απλώς περιμένουν να δοκιμαστούν. 

Η κατάσταση έχει τις ρίζες της σε αρχαϊκές φυλετικές διαφωνίες που χρονολογούνται χιλιάδες χρόνια πίσω. Και οι δύο πλευρές πιστεύουν ότι είναι ο «εκλεκτός λαός» που έχει χριστεί από τον ουρανό, γι’ αυτό και τα δυτικά έθνη δεν έχουν καμία δουλειά να εμπλακούν. Είναι ένα χάος που η Δύση μόνο χειρότερο μπορεί να κάνει.

Τα δύο κλειδιά για την εξάπλωση της σύγκρουσης είναι το Ισραήλ και το Ιράν (όχι οι Παλαιστίνιοι)

Το Ιράν έχει κατονομαστεί σε πολυάριθμες συζητήσεις Αμερικανών και Ισραηλινών ως η κύρια επιρροή πίσω από τις επιθέσεις της Χαμάς στους ισραηλινούς οικισμούς στις 7 Οκτωβρίου, αν και δεν έχουν δοθεί ακόμη συγκεκριμένα στοιχεία ή πληροφορίες. Υπάρχει μια σειρά αμυντικών συμφωνιών που αφορούν αυτές τις δύο χώρες που δημιουργούν μια πιθανή αλυσιδωτή αντίδραση για μεγαλύτερο πόλεμο.

Ιράν και Λίβανος

Η σχέση μεταξύ του Ιράν και του Λιβάνου αποτελεί αντικείμενο εκτενούς συζήτησης! Το πιο διαδεδομένο είναι πως το Ιράν διοικεί τον Λίβανο πίσω από την κουρτίνα. Η πραγματική κατάσταση είναι λίγο πιο περίπλοκη. Υπάρχουν πολλές φατρίες εντός του Λιβάνου που συναγωνίζονται για την εξουσία και έχει γίνει λόγος για έναν πιθανό εμφύλιο πόλεμο.

Τόσο το Ιράν όσο και η Κίνα έχουν εμπλακεί σε διπλωματικές προσπάθειες για να αμβλύνουν τις εντάσεις στην περιοχή.  Η Κίνα πρόσφατα μεσολάβησε  σε μια συμφωνία μεταξύ του Ιράν και της Σαουδικής Αραβίας, η οποία αναμενόταν να αποκλιμακώσει μια σειρά ζητημάτων στην Μέση Ανατολή, και αυτό υποτίθεται ότι θα είχε αποτέλεσμα στον Λίβανο. 

Το Ιράν έχει επίσης παρέμβει  σε αρκετές περιπτώσεις για να μεσολαβήσει στις διαφωνίες εντός του Λιβάνου σε μια προσπάθεια να εξασφαλίσει εκλογές. Ο Ισραηλινός/Παλαιστινιακός πόλεμος είτε έχει προκαλέσει σε όλα αυτά τα σχέδια αταξία ή τελικά θα επισπευσθούν οι όποιες διαδικασίες με αφορμή αυτόν!

Αυτό που δεν αμφισβητείται είναι η στρατιωτική σχέση του Ιράν με τον Λίβανο. Εάν ο Λίβανος και η Χεζμπολάχ εισέλθουν σε πόλεμο με το Ισραήλ, θα λάβουν εκτεταμένη υποστήριξη από το Ιράν, αν όχι άμεση στρατιωτική επέμβαση.

Ιράν και Συρία

Το Ιράν και η Συρία υπέγραψαν μια αμοιβαία αμυντική συμφωνία το 2006 μ.Χ. Υπάρχουν ερωτήματα σχετικά με το πώς θα εξελισσόταν αυτή η συμμαχία υπό το πρίσμα της παρουσίας στρατευμάτων των ΗΠΑ εντός των συνόρων της Συρίας, αλλά αυτό απαιτεί από εμάς να γνωρίζουμε γιατί η κυβέρνηση των ΗΠΑ τοποθέτησε αυτά τα στρατεύματα εκεί για αρχή .

Σίγουρα δεν πήγαν εκεί για να πολεμήσουμε το «ISIS». Μέχρι στιγμής, το Ιράν φαίνεται να διατηρεί μια θέση πληρεξουσίου, χρησιμοποιώντας ομάδες που χρηματοδοτεί και εκπαιδεύει για να δραστηριοποιούνται κρυφά στην περιοχή, αλλά ποτέ δεν διεκδικούν ανοιχτά τίποτα.

Αυτό θα μπορούσε κάλλιστα να αλλάξει εάν ο πόλεμος στο Ισραήλ κλιμακωθεί. Υπήρξαν αρκετές επιθέσεις σε βάσεις και προσωπικό των ΗΠΑ στην Συρία τις τελευταίες δύο εβδομάδες, γι’ αυτό και υπάρχει βιασύνη να τοποθετηθούν συστήματα πυραυλικής άμυνας προτού το Ισραήλ δεσμευτεί για χερσαία εισβολή στην Γάζα. Εάν το Ιράν μπει στον πόλεμο, η εμπλοκή της Συρίας είναι εξασφαλισμένη.

Ιράν και Υεμένη

Είναι γνωστό ότι οι αντάρτες Χούθι στην Υεμένη λαμβάνουν σταθερή προμήθεια οπλισμού από το Ιράν στις μάχες τους με την Σαουδική Αραβία. Η συμφωνία με την μεσολάβηση της Κίνας είχε φαινομενικά σκοπό να σταματήσει όλο αυτό και να ανοίξει διάλογο μεταξύ του Ιράν και των Σαουδάραβων. Τούτου λεχθέντος, το Ιράν και οι μαχητικές ομάδες στην Υεμένη έχουν στενούς δεσμούς. Η Υεμένη σίγουρα θα εμπλακεί σε έναν πόλεμο μεταξύ του Ιράν και της Δύσης.

Ιράν και Ρωσία και Κίνα

Τον Ιούλιο του τρέχοντος έτους  το Ιράν εντάχθηκε επίσημα  στον Οργανισμό Συνεργασίας της Σαγκάης (SCO), και έγινε το ένατο μέλος του κινεζικού μπλοκ οικονομίας και ασφάλειας που περιλαμβάνει επίσης την Ρωσία. Οι τρεις χώρες αναφέρονται τώρα ως «Τριγωνική Συμμαχία», η οποία έχει σχεδιαστεί ειδικά για να αποδυναμώσει την παγκόσμια επιρροή των ΗΠΑ και του ΝΑΤΟ.

Η Κίνα έχει αρχίσει να ενισχύει την οικονομία του Ιράν μέσω επενδύσεων και αγορών πετρελαίου εν όψει των κυρώσεων της Δύσης, όπως και η Ρωσία. Η κυβέρνηση Μπάιντεν υποστηρίζει ότι η Ρωσία και το Ιράν έχουν συνάψει «άνευ προηγουμένου στρατιωτικούς δεσμούς», αλλά η αλήθεια είναι ότι δεν υπήρχε καμία ευκαιρία να δοκιμαστούν αυτοί οι δεσμοί μέχρι τώρα.

Είναι δύσκολο να πούμε πόσο μακριά θα ήταν διατεθειμένες να φτάσουν η Ρωσία και η Κίνα για να βοηθήσουν το Ιράν, εάν οι ΗΠΑ και το Ισραήλ επιχειρήσουν ανοιχτή σύγκρουση μαζί του. Με τόσα πολλά οικονομικά και στρατιωτικά συμφέροντα που συνδέονται με την Μέση Ανατολή, οποιαδήποτε ευρεία σύγκρουση θα έσυρε αναπόφευκτα πολλά έθνη στην μάχη. Αυτός είναι πιθανώς ο λόγος που  ο Βλαντιμίρ Πούτιν προειδοποίησε  το 2019 μ.Χ. ότι οποιοσδήποτε πόλεμος υπό την ηγεσία των ΗΠΑ με το Ιράν θα είχε «θλιβερές συνέπειες και καταστροφή».

 

Ισραήλ: «Βρισκόμαστε στον Τρίτο Παγκόσμιο Πόλεμο», λέει κορυφαίος Υπουργός του Νετανιάχου. Αυτό που συμβαίνει δεν αφορά μόνο το Ισραήλ, δηλώνει ένας από τους κορυφαίους υπουργούς του, και επισημαίνει ότι ήδη βρισκόμαστε στον Τρίτο Παγκόσμιο Πόλεμο.

«Βρισκόμαστε στον Τρίτο Παγκόσμιο Πόλεμο ενάντια στο ριζοσπαστικό Ισλάμ» αναφέρει ο Υπουργός Ενέργειας του Ισραήλ, σε συνέντευξή του στην Γερμανική ταμπλόιντ Bild.. «Το κράτος του Ισραήλ φρόντιζε πάντα να διεξάγει τους πολέμους του μόνο του. Ακόμα και προς τις ΗΠΑ.

Υποστηριζόμαστε οικονομικά και στρατιωτικά, αλλά παλεύουμε μόνοι μας» λέει ο Ισραήλ Κατς (φωτογραφία, επάνω, από την Bild/Eyal Warshavsky), ένας από τους σημαντικότερους Υπουργούς του ισραηλινού πρωθυπουργού Μπέντζαμιν Νετανιάχου, και υπουργός Εξωτερικών από τον Ιανουάριο του νέου έτους.

«Δεν είναι μόνο δικός μας ο πόλεμος». Ωστόσο αυτό που συμβαίνει «δεν αφορά μόνο το Ισραήλ», τονίζει, σημειώνοντας ότι «Η δέσμευση της Ευρώπης και των ΗΠΑ είναι πολύ κατανοητή για μένα. Γιατί δεν είναι μόνο δικός μας ο πόλεμος. Βρίσκεται και εντός της Ευρώπης.

Σε ριζοσπαστικές κοινότητες. Και όλοι γνωρίζουν επίσης ότι ο εξτρεμισμός βρίσκει τελικά έκφραση. Σήμερα, αυτός ο παγκόσμιος πόλεμος διεξάγεται από το Ιράν». Όταν σ’ αυτό το σημείο τον ρωτάει ο Γερμανός δημοσιογράφος «τι εννοείς;», απαντά:

«Το Ιράν έχει πληρεξούσιους στην Μέση Ανατολή: Την Χεζμπολάχ στον Λίβανο, τους Χούτι στην Υεμένη, τις σιιτικές πολιτοφυλακές στο Ιράκ και φυσικά έχει επίσης δυνάμεις στην Συρία, καθώς και την Χαμάς και την Ισλαμική Τζιχάντ στην Γάζα. Και έχει κύτταρα στην Ευρώπη, ένα σύστημα που έχτισε για έναν σκοπό: να εξάγει τη σιιτική, ριζοσπαστική ισλαμική επανάσταση, την οποία καθοδηγεί».

Και προσθέτει: «Όσον αφορά τα πυρηνικά όπλα: εάν, ο Θεός φυλάξει, τα έχει, θα είναι αδύνατο να δράσουμε εναντίον αυτών των παραγόντων. Φτάνει που μπορεί να απειλήσει. Γι’ αυτό βρισκόμαστε στη μέση του Τρίτου Παγκοσμίου Πολέμου. Η πλειονότητα των δυτικών κρατών, κυβερνήσεων και μεγάλο μέρος του κοινού το κατανοούν αυτό και υποστηρίζουν το κράτος του Ισραήλ, που βρίσκεται στο μέτωπο».

Δεν θα μας σταματήσουν… οι όμηροι. Σε ότι αφορά στο ενδεχόμενο χερσαίας επίθεσης στην Γάζα, ο κ. Κατς λέει ότι το Ισραήλ δεν θα την καθυστερήσει λόγω ανησυχιών για τους περισσότερους από 200 ομήρους που κρατούνται εκεί από τη Χαμάς. Ο ίδιος είχε επιμείνει στο παρελθόν ότι «δεν θα γυρίσει ηλεκτρικός διακόπτης, δεν θ’ ανοίξει κρουνός νερού και δεν θα μπει κανένα φορτηγό καυσίμων» στην Γάζα, μέχρι ν’ απελευθερωθούν οι όμηροι.

Και τώρα δηλώνει: «Κάνουμε ό,τι μπορούμε και εργαζόμαστε με κάθε συνομιλητή που μπορούμε για να φέρουμε τους απαχθέντες στο σπίτι… Αλλά αυτό δεν μπορεί ν’ αποτρέψει άλλες ενέργειές μας, συμπεριλαμβανομένης της χερσαίας εισβολής, εάν αποφασίσουμε να την πραγματοποιήσουμε, γιατί αυτό θέλει η Χαμάς» (https://www.in.gr/2023/10/24/world/israil-vriskomaste-ston-trito-pagkosmio-polemo-leei-koryfaios-ypourgos-tou-netaniaxou/).

 

Λουκασένκο: “Ο Γ’ Παγκόσμιος Πόλεμος θα ξεκινήσει στην Μέση Ανατολή. Επίθεση στο Ιράν σημαίνει Γ’ Παγκόσμιος Πόλεμος.”

Ο Πρόεδρος της Λευκορωσίας Λουκασένκο: “Ο Γ’ Παγκόσμιος Πόλεμος θα μπορούσε να ξεκινήσει στην Μέση Ανατολή. Οποιαδήποτε επίθεση στο Ιράν θα μπορούσε να πυροδοτήσει τον Γ’ Παγκόσμιο Πόλεμο.” (https://dimpenews.com/2023/10/27/%ce%bb%ce%bf%cf%85%ce%ba%ce%b1%cf%83%ce%ad%ce%bd%ce%ba%ce%bf-%ce%bf-%ce%b3-%cf%80%ce%b1%ce%b3%ce%ba%cf%8c%cf%83%ce%bc%ce%b9%ce%bf%cf%82-%cf%80%cf%8c%ce%bb%ce%b5%ce%bc%ce%bf%cf%82-%ce%b8%ce%b1/).

 

Έχουν έρθει για το Ιράν. Όχι για την Χαμάς. Είναι ξεκάθαρο πλέον… Σοβαρή κλιμάκωση στις σχέσεις ΗΠΑ-ΙΡΑΝ.

Ο Υπουργός Άμυνας των ΗΠΑ, Lloyd Austin, δήλωσε πριν από λίγο ότι οι περισσότερες από 30 επιθέσεις με ρουκέτες και drone από πολιτοφυλακές που υποστηρίζονται από το Ιράν εναντίον αμερικανικών δυνάμεων στη Συρία και το Ιράκ τις τελευταίες δύο εβδομάδες πρέπει να σταματήσουν διαφορετικά οι Ηνωμένες Πολιτείες δεν θα διστάσουν να απαντήσουν και να προστατεύσουν τους ανθρώπους τους…

Πρόκειται για μία εξαιρετικά σοβαρή κλιμάκωση. Την χειρότερη κλιμάκωση από την αρχή του πολέμου, καθώς διαφαίνεται ότι η τεράστια συσσώρευση δυνάμεων στην περιοχή από τις Ηνωμένες Πολιτείες, μπορεί να αποσκοπεί σε ενδεχόμενη σύγκρουση με το Ιράν (https://romioitispolis.gr/echoyn-erthei-gia-to-iran-ochi-gia-tin-chamas-einai-xekatharo-pleon/).

 

ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΟΥΚΡΑΝΙΑ ΤΙ;; (Μια ματιά στην γεωπολιτική δυναμική της αρχιτεκτονικής της νέας μετα-παγκοσμιοποίησης, η "Μέση Γη" και άλλες διευθετήσεις πριν την τελική αναμέτρηση).

Οι περισσότεροι περίμεναν την μεταφορά των γεωπολιτικών εντάσεων στην Κίτρινη Θάλασσα μετά την οποία κατάληξη της Ουκρανικής κρίσης, (που, με επισπευδουσα τις ΗΠΑ), ουσιαστικά έστειλε την Ρωσία στην γεωπολιτική σύνδεση των συμφερόντων της με της Κίνας. Αυτό έλεγε το "προφανές" που δεν λαμβάνει υπόψη όλες τις παραμέτρους του γεωπολιτικού ντόμινο που μετασχηματίζει γρήγορα τον νέο κόσμο μ.Ν. (μετα νεοφιλελευθερισμόύ ver1.0). Δηλαδή μετά την κατάρρευση της προηγούμενης παγκοσμιοποίησης το 2021 μ.Χ. (και με την βούλα των G7 στην σύνοδο τους στην Κορνουάλη, ενόψει ενός "Πράσινου" νεοφιλελευθερισμόύ ver2.0)

Μια τέτοια "διευθέτηση" φαίνεται ότι επιχειρείται τώρα για τον έλεγχο της "Μέσης Γης". Όχι αυτής του Τόλκιν, αλλά μιας τεράστιας ζώνης πολυπληθών κρατών που βρίσκονται ανατολικά των Ευφράτη-Τίγρη, το ανατολικό σύνορο του "Πράσινου Καπιταλισμού" όπου κυριαρχεί ακόμα το δολάριο. Φτάνει μέχρι τα ανατολικά σύνορα της Ινδίας, εκεί όπου ξεκινάει η ζώνη της μη ισχύος, πλέον, του πράσινου χαρτονομίσματος.

Επισπεύδων σε αυτή την διευθέτηση είναι ο Πούτιν και έχει ως στόχο την πρόσδεση στο άρμα του της Ινδίας, στρατηγικού αντιπάλου δέους της Κίνας Και με τον Μπάιντεν, που αναμένεται να επέμβει δυναμικά με ένα Ανεξάρτητο Κουρδιστάν δυτικότερα.

️Στόχος του "παιγνίου": Ο έλεγχος της Αφρικής και δευτερευόντως και της Ν. Αμερικής ως χώροι επέκτασης της οικονομικής διεισδυσης της Κινας επι του "Δρόμου του Μεταξιού".

Υπάρχει και προϊστορία όμως για όλα αυτά. Από την μία οι ισχυροί ιστορικοί δεσμοί της Ινδίας με την τότε Σοβιετική Ένωση, από την εποχή του Κινήματος των Αδεσμεύτων. Διατηρείται μέχρι σήμερα με την Ινδία τον καλύτερο πελάτη των Ρωσικών οπλικών συστημάτων για να μπορεί να διατηρεί τις ισορροπίες με το εξοπλισμένο από τις ΗΠΑ επίσης πυρηνικό Πακιστάν.

Από την άλλη το κενό που αφήνει η εγκατάλειψη/ήττα του των ΗΠΑ στο Αφγανιστάν. Αποκαλυπτικό των όσων γίνονται τώρα , αλλά και των προθέσεων, ήταν τότε ότι είπαν οι εκπρόσωποι των Ταλιμπάν στην πρώτη τους συνέντευξη, αμέσως μετά την κατάρρευση του καθεστώτος της Καμπούλ λίγο πριν την ώρα του, σε απλά Ελληνικά:

🔸"Είμαστε διατεθειμένοι να φορέσουμε γραβάτα και να ενταχθούμε στο διεθνές οικονομικό σύστημα της περιοχής, με δύο όμως όρους:

🔸Θα λειτουργήσει η Σαρία στο νέο χαλιφάτο, νταξ, χωρίς να το παρακάνουμε ίσως, να μην εξαγουμε ηρωίνες αλλά

🔸αφήστε και εσείς να ολοκληρωθεί ο αγωγός φυσικού αερίου ΤΑPΙ". (Τουρκμενιστάν- Αφγανισταν- Πακισταν- Ινδία, η μπλε γραμμή στον χάρτη).

Ταυτόχρονα έκλεισαν το μάτι προς την Κίνα για την έναρξη ενός παζαριού συμφωνιών εκμετάλλευσης του πλούσιου υπέδαφος του Αφγανισταν σε σπάνιες γαίες, λίθιο, ψευδαργυρο κλπ αξιας 2-3τρισ$. Μέταλλα τελείως απαραίτητα για τις τεχνολογίες των ΑΠΕ και των ηλεκτρονικών, σήμερα σε παγκόσμια έλλειψη.

Η Ινδία, με το πρόσχημα των ελέγχων των containers από το Πακιστάν και το Ιράν για Αφγανική ηρωίνη, έκλεισε τα λιμάνια της στα από εκεί φορτία. Πυροδοτώντας έτσι την κρίση στα logistics του 21 μ.Χ. που ταλαιπώρησαν, κατ αρχάς, όλα τα λιμάνια της Ασίας, ειδικά της Κίνας, πριν γίνουν παγκόσμιο πρόβλημα. Ακόμα μερικά άλυτο. Ο λόγος: Ο ΤΑPI.

🔺️Τι είναι όμως αυτός ο ΤΑΡΙ, που είναι ικανός να κάνει τους Ταλιμπάν να μετατραπούν σε κάτι σαν Χρυσαυγιτες με γραβάτα αλά ισλάμ;

Η ιστορία του πηγαίνει πίσω στο 1.975 μ.Χ. σαν μια προσπάθεια πρόσδεσης της Ινδίας στην τότε Σοβιετία, προσφέροντας της αυτό που ακόμα δεν έχει: ενεργειακή ασφάλεια. Έτσι έγινε η επέμβαση στο Αφγανισταν από τους Σοβιετικούς για να διασφαλιστούν τα περάσματα του. Την συνέχεια την γνωρίζετε.

Οι 70 φυλές- φατρίες παραγωγής του οπίου ποτέ δεν συνεννοήθηκαν πολιτικά μεταξύ τους και με την Καμπούλ, τόσο επί Σοβιετικών όσο και μετά το 2001 μ.Χ. επί Αμερικανών,.Το ψιλοκατάφεραν τελευταία δημιουργώντας τις αντάρτικες δυνάμεις των Ταλιμπαν ως security service των φυτειών οπίου.

Οι αλαζονικοί Αμερικανοί όμως ευλόγησαν, κατά την παρουσία τους, την κατασκευή του μήκους 1814 χιλιομέτρων ΤΑΡΙ (παράλληλα με ένα νεα οδικό άξονα και ένα πλέγμα από οπτικές ίνες) συνολικού κόστους, μέχρι τωρα 22δισ$ υλοποιώντας το παλιό σοβιετικό σχέδιο.

Έτοιμο το τμήμα του ΤΑΡΙ στο Τουρκμενισταν, είναι ήδη έτοιμο όπως και στον Αφγανιστάν, έτοιμη ήταν η και Ινδία με δίκτυο για να συνδεθεί με αυτόν τον αγωγό μαζί και με έναν άλλον, από το Ιράν (η άσπρη γραμμή στον χάρτη1). Έμειναν κάτι κομμάτια υπόλοιπο για να τελειώσουν στο Πακιστάν και ..,game over, έλεγαν πριν τις 15/8/20 μ.Χ. Ο Αφγανικός τακτικός στρατός θα αντέξει, τόσα λεφτά ξοδέψαμε, έλεγαν τα θινκτάνκια στην Ουάσιγκτον. Δεν άντεξε όπως, είχε διαβρωθεί από τους φύλαρχους και τα έσοδα οπίου των Ταλιμπαν ήδη.

Αυτός ο ενεργειακός δρόμος είχε σχεδιαστεί για να είναι το αντίπαλο δέος στον "Δρόμο του Μεταξιού". Ιδού και ο λόγος της παρουσίας της Δύσης στο Αφγανιστάν για 18 ακόμα χρόνια μετά την δολοφονία του Μπιν Λαντεν το 02, που ήταν και η αφορμή της επέμβασης του ΝΑΤΟ το 01. Να δημιουργήσει αυτό το "αντίπαλο δεος".

Ας σημειώσουμε εδώ ότι παρ όλο που ο ΤΑΡΙ περνούσε και από περιοχές του έλεγχαν οι Ταλιμπαν, ποτέ κανείς τους δεν πείραξε ούτε τον αγωγό ούτε τους εργολάβους του! Ο έλεγχος στις βάνες του στο Αφγανιστάν, αν λειτουργήσει, κάνει τον ένοικο του Προεδρικού της Καμπούλ κάτι σαν αυτό που θέλει να γίνει διακαώς και ο Ερντογάν με τα δίκτυα αερίου προς την ΕΕ από την πρώην Σοβιετία και τον Κόλπο.

Φυσικά το νέο αφεντικό της περιοχής, η Κίνα, δεν έμεινε με σταυρωμένα χέρια αυτά τα 20 χρόνια. Ήδη ολοκλήρωσε τα σιδηροδρομικά δίκτυα, τους κόμβους, τις οδικές αρτηρίες και τον αγωγό φυσικού αερίου από το Χονγκ Κονγκ ως το Τουρκμενιστάν. Ο δρόμος του Μεταξιού, τμήμα Κεντρικής Ασίας, είναι ήδη έτοιμος. Και υπέγραψε και μια 25ετη συμφωνία συνεργασίας και με το Ιραν για το ιρανικό φυσικό αέριο, αφού η τεράστια μηχανή της θα το χρειαστεί και αυτό μέχρι το 2060 ως ενέργεια βάσης για την ανάπτυξη των δικών της υποδομών ΑΠΕ. Γιατί χωρίς αέριο, αυτά τα ΑΠΕ δεν παίζουν, ως γνωστόν .

Τα αποθέματα αερίου του Τουρκμενισταν δεν φτάνουν και ο επόμενος στρατηγικός της αντίπαλος θα είναι η γρήγορα ανερχόμενη επίσης πολυπληθής Ινδία. Έτσι η Κίνα ελπίζει να ελέγχει την Ινδία με το ενεργειακό, έλεγαν και οι γέροντες σοφοί στο Πεκίνο.

Έτσι το ανατολιτικο "παζάρι" ανάμεσα στους Ταλιμπαν και το Πεκίνο γίνεται τώρα πολύ σκληρό. Η διοδευση και του Ιρανικού αερίου μέσω Αφγανιστάν προς το δίκτυο του δρόμου του μεταξιού είναι εφικτή και το δέλεαρ της εκμετάλλευσης του Αφγανικού υπεδάφους πολύ μεγάλο και για τα δύο μέρη. Χωρίς σπάνιες γαίες τα άλογα της "Πράσινης Ανάπτυξης" των άλλων μένουν κουτσά και πράσινα!

️Με μέγα το ερώτημα ήταν το αν αυτός ο αγωγός θα μεταφέρει τελικά ρωσικό αέριο προς την Ινδία ή Ιρανικό αέριο προς την Κίνα με ακριβώς την αντίθετη ροή. Ουπς!

Γνωστά όμως όλα αυτά στα think tanks και τα λόμπι της Ουάσιγκτον, που με μεγάλο ρεαλισμό (!) αποφάσισαν από το 18 την εγκατάλειψη του Αφγανιστάν (και όλης της Κεντρικής Ασίας) στον έλεγχο της Μέκκας του Κόκκινου Καπιταλισμού. Θα χυθούν βέβαια πολλά ακόμα δάκρυα προπαγάνδας αλλά χωρίς σοβαρά αποτελέσματα αν δεν συνεργαστεί το Πεκίνο.

Για να περιοριστούν πλέον στην Ζώνη του "Πράσινου Καπιταλισμού", που ξεκινάει από την Δυτική όχθη των Ευφράτη και Τίγρη, φτάνει στις Δυτικές ακτές της Τουρκίας στο Αιγαίο και κάπου θα οριοθετειται και στην Αφρική για τον έλεγχο των πρώτων υλών της.

Η έκβαση στο κατά που θα γύρει τελικά η Ινδία καθορίστηκε όμως από την αντίδραση της τυχοδιωκτικής πολιτικής του Πούτιν, στο Παλαιστινιακό (via Χαμάς και Ερντογάν) που θέλει να διατηρήσει μόνο τα κεκτημένα κέρδη από την ενεργειακή αγορά όσο το δυνατόν περισσότερο. Και εκεί "χτύπησε" για να ακυρώσει τον Ενεργειακό Δρόμο Ινδιας- Σαουδικής Αραβίας- Ισραήλ- Ελλάδας, που διασφαλίζει ενεργειακή επάρκεια και στην Ινδία και την Ευρώπη. (Δες την φώτο κάτωθεν)

Άγνωστό πόσο θα κρατηθεί ο Ερντογάν (άρα και ο Κούλης) στην θέση του, αφού ο ρόλος της Τουρκίας στην νέα αυτή αρχιτεκτονική της διπολικής μετα-παγκοσμιοποίησης δεν του επιτρέπει τα παιχνίδια που σχεδίαζε με τις πλάτες Χίλαρι και Τραμπ και σε αυτήν την περιοχή, μέχρι την Κίνα. Αν κινηθεί τελικά προς την Κίνα, ένα Ανεξάρτητο Κουρδιστάν είναι πιθανό, και μάλιστα με εξαιρετικά ισχυρό λόμπι υποστηρικτών στην Αμερικανική Γερουσία να πιέζει για το "γρήγορα τώρα". Η πιθανή σύγκρουση δε της Ρωσίας μέσω το συμμαχικό του Ερντογάν Πακιστάν, με την Ινδία, πάλι τον βάζει σε δύο βάρκες. Μπέρδεμα ο κουμπάρος.

Έτσι, μετά από όλα αυτά, το κύριο πεδίο της αντιπαράθεσης στον νέο Ψυχρό Πόλεμο που ξεκίνησε μετά την πτώση του "τοίχους" της Καμπούλ και εδραιώθηκε με το Ουκρανικό, θα είναι ο Έλεγχος αυτής της "Μέσης Γης" με πιθανή αναζωπύρωση των εντάσεων ανάμεσα στην Ινδία και το εύθραυστα Πακιστάν και με πιθανή και την θερμή σύγκρουση (χωρίς αντιπροσώπους) Ιράν-ΗΠΑ.. Όρος ελέγχου και ενός άλλου πόλου που θέλει να αναπτυχθεί, του Παναραβικού, που αντιμάχεται την διείσδυση και της Ινδίας και της Κίνας στην Αφρική.

Είναι φυσικά κρίσιμο για όλα αυτά και το χωρίς σύνορα διαδίκτυο και οι τεχνολογίες πάνω του για τον έλεγχο του κόσμου δια των big data και του ψηφιακού χρήματος. Αλλά αυτό είναι θέμα για άλλο σεντόνι.

Έτσι, μέχρι την τελική σύγκρουση στα νερά της Νότιας Κίνας, αυτή αναβάλλεται μέχρι να οργανωθούν σχετικά και οι δυο αντίπαλοι (για να συμβιβαστούν μάλλον κατάλληλα). Κερδίζουν τον χρόνο που τους λείπει μέχρι να καταλαγιάσουν πριν οι αναταραχές αυτών των διευθετήσεων στον νομισματικό πόλεμο με τα ψηφιακά νομίσματα σε εξέλιξη. Την καλησπέρα μου (https://corfiatiko.blogspot.com/2023/11/blog-post_95.html).


Γ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΠΟΛΕΜΟ ΜΕ ΠΥΡΗΝΙΚΑ ΠΡΟΒΛΕΠΟΥΝ ΚΙΝΕΖΟΙ ΚΑΙ ΡΩΣΟΙ ΑΝΑΛΥΤΕΣ.

Σε μια συνέντευξη  στην Καθημερινή Λαϊκή Εφημερίδα,ο Κινέζος καθηγητής Han Xudong προειδοποίησε ότι “το Πεκίνο πρέπει να προετοιμαστεί για τον επόμενο Γ Παγκόσμιο Πόλεμο που θα συμβεί εξαιτίας της σύγκρουσης μεταξύ των ΗΠΑ και της Ρωσίας για την Ουκρανία”.

Τα σχόλια του Κινέζου καθηγητή Xudong έγιναν αφότου το Πεκίνο πρόσφατα έστειλε 12.000 στρατεύματα στα σύνορα με την Ρωσία. Αναλυτές επισημαίνουν ότι ποτέ πριν στην ιστορία της Κίνας δεν έχει ξανασυμβεί κάτι τέτοιο και ότι ο στρατός που μεταφέρθηκε στα σύνορα στάλθηκε εκεί ως  μια μελλοντική υποστήριξη στην Ρωσία. Καθώς η ουκρανική κρίση βαθαίνει, οι διεθνείς παρατηρητές ανησυχούν όλο και περισσότερο για την άμεση στρατιωτική αντιπαράθεση μεταξύ των ΉΠΑ και της Ρωσίας.

“Αυτή η ένοπλη αντιπαλότητα είναι σίγουρο ότι θα επεκταθεί σε όλο τον κόσμο”. Αναμένουμε το ξέσπασμα ενός Παγκόσμιου Πολέμου.Ο κόσμος έχει εισέλθει σε μια νέα εποχή όρων Παγκοσμίου Πολέμου που είναι βασισμένη στο διαδίκτυο και τις δυνάμεις του Ναυτικού”. Ο καθηγητής συνέχισε τις προειδοποιήσεις λέγοντας:

“Είναι πολύ πιθανό ο Γ Παγκόσμιος Πόλεμος να εκδηλωθεί κυρίως για την κυριαρχία στην θάλασσα και στο Πεκίνο η Κίνα πρέπει να προετοιμαστεί για την επερχόμενη σύγκρουση και να αναπτύξει στρατιωτική δύναμη βασισμένη θεωρητικά στον Β Παγκόσμιο Πόλεμο, έτσι ώστε να μην γίνει παθητικό θύμα στα γεγονότα που έρχονται”. Ο Han Xudong προειδοποιεί ότι “το Πεκίνο σκεπτόμενο έναν Γ Παγκόσμιο Πόλεμο πρέπει να αναπτύξει στρατιωτικές δυνάμεις και ιδίως τις ναυτικές και εναέριες δυνάμεις”

Τα Δυτικά Μέσα Ενημέρωσης δεν κάνουν λόγο  για τις στρατιωτικές ασκήσεις της Κίνας σε σχέση με το ρωσικό και δεν σχολιάζουν το συγκεκριμένο θέμα. Το πιο σημαντικό απ’όλα είναι ότι η Κίνα έχει επαναδρώσει τα στρατεύματά της με βαρύ οπλισμό. Οι αναλυτές υποστηρίζουν ότι αυτό έχει να κάνει με τις συμφωνίες που επιτεύχθηκαν στον τομέα του φυσικού αερίου και της στρατιωτικής παραγωγής.

Ο Yuri Jakubov ένας ανώτερος αξιωματούχος του ρωσικού Υπουργείου Άμυνας δήλωσε ότι στα πλαίσια της αναθεώρησης του στρατιωτικού δόγματος της Μόσχας είναι να αντιμετωπιστούν οι ΉΠΑ και οι σύμμαχοι του ΝΑΤΟ ως εχθροί εναντίον των οποίων θα μπορούσε να ξεκινήσει μια προληπτική πυρηνική επίθεση.

Γεγονός είναι ότι ο Ρώσος Πρόεδρος Βλαντιμίρ Πούτιν έχει εκδώσει κατευθυντήριες οδηγίες που έχουν υιοθετηθεί και δείχνουν ξεκάθαρα ότι η Ρωσία είναι διαφορετική από τις ΗΠΑ και την ΕΕ. Οι ΗΠΑ και η ΕΕ έχουν εισβάλει στην κυριολεξία μέσα στην Ουκρανία καταλήγοντας στα σύνορα με την Ρωσία, κάτι που δεν αφήνει πλέον περιθώρια για ελιγμούς και κάνει αναγκαία μια πυρηνική σύγκρουση με τις ΗΠΑ και την ΕΕ (https://dimpenews.com/2014/09/20/%ce%b3-%cf%80%ce%b1%ce%b3%ce%ba%ce%bf%cf%83%ce%bc%ce%b9%ce%bf-%cf%80%ce%bf%ce%bb%ce%b5%ce%bc%ce%bf-%ce%bc%ce%b5-%cf%80%cf%85%cf%81%ce%b7%ce%bd%ce%b9%ce%ba%ce%b1-%cf%80%cf%81%ce%bf%ce%b2%ce%bb%ce%b5/).

 

Χένρυ  Κίσινγκερ: Ο Γ’ Παγκόσμιος Πόλεμος πλησιάζει (https://dimpenews.com/2023/10/27/%cf%87%ce%ad%ce%bd%cf%81%cf%85-%ce%ba%ce%af%cf%83%ce%b9%ce%bd%ce%b3%ce%ba%ce%b5%cf%81-%ce%bf-%ce%b3-%cf%80%ce%b1%ce%b3%ce%ba%cf%8c%cf%83%ce%bc%ce%b9%ce%bf%cf%82-%cf%80%cf%8c%ce%bb%ce%b5/)…..

 

ΟΙ ΕΚΡΗΞΕΙΣ ΤΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΝ ΠΟΛΕΜΩΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΣΕ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΣΥΡΡΑΞΗ... ΟΥΚΡΑΝΙΑ, ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗ, ΤΑΪΒΑΝ: ΠΟΥ ΘΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ Η ΠΟΡΕΙΑ ΠΡΟΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΠΟΛΕΜΟ;

Η ομοιότητα μεταξύ Παλαιστίνης και Ουκρανίας ή προπολεμικής Ευρώπης δεν είναι εξωτερική. Είναι οργανική, «συστημική». Αν η Ρωσία είχε συνειδητοποιήσει εγκαίρως το βάθος και τον συστημικό χαρακτήρα της επιθετικότητας και της αδιαλλαξίας του δυτικού καπιταλιστικού-ιμπεριαλιστικού συστήματος, θα είχε δράσει πιο αποφασιστικά αποτρέποντας ή βοηθώντας στην καταστολή του πραξικοπήματος που οργάνωσαν οι Αμερικανοί στο Κίεβο το 2014 μ.Χ.

Και αν επέλεγε να επέμβει στρατιωτικά θα το έκανε προτού η Ουκρανία (επί Προεδρίας Τραμπ κυρίως) εξοπλισθεί και γίνει «αστακός». Δεν θα είχαμε την σημερινή τραγωδία στην Ουκρανία, ούτε θα διατρέχαμε τους τεράστιους πυρηνικούς κινδύνους που σήμερα διατρέχουμε. Βρισκόμαστε σήμερα σε μια παρόμοια κατάσταση.

Αν η δημοκρατική ανθρωπότητα ασκήσει όλη την επιρροή της, διακόπτοντας όλες τις διπλωματικές και οικονομικές σχέσεις με το Ισραήλ και πιέζοντας με διάφορα μέσα τις χώρες που το υποστηρίζουν, τότε μπορεί να σταματήσει την εθνοκάθαρση του παλαιστινιακού λαού και την περαιτέρω συνέχιση του ολοκληρωτικού σχεδίου που μας οδηγεί τελικά στον παγκόσμιο πόλεμο.

Αν όχι, κινδυνεύει να αναγκαστεί να δώσει την μάχη υπό πολύ χειρότερες συνθήκες, σε πολύ ευρύτερα μέτωπα και με πολύ μεγαλύτερα κόστη και κινδύνους. Αυτό που μπορεί ίσως σήμερα ακόμα να αποτραπεί, δεν θα είναι ίσως δυνατό να γίνει αύριο. Και αν ακόμα γίνει δυνατό να αποτραπεί αύριο θα γίνει με τεράστιο κόστος. Δεν είναι η πρώτη φορά που συμβαίνει κάτι τέτοιο.

Αν οι Γερμανοί κομμουνιστές είχαν δώσει όλες τις δυνάμεις τους για να σταματήσουν τον Χίτλερ και να πάρουν, μαζί ή χωρίς τους Σοσιαλδημοκράτες την εξουσία, πριν το 1.933 μ.Χ., δεν θα αντιμετώπιζαν οι Σοβιετικοί κομμουνιστές τον Χίτλερ στα περίχωρα της Μόσχας και στο Στάλινγκραντ.

Το ίδιο θα είχε πιθανώς συμβεί αν οι «δυτικές δημοκρατίες» και οι Ισπανοί κομμουνιστές είχαν δράσει αποφασιστικά εναντίον των Φασιστών του Φράνκο στην Ισπανία, κατά τον εμφύλιο πόλεμο (1.936 μ.Χ.-39 μ..Χ.) που απετέλεσε τον πρόλογο και την γενική δοκιμή του 2ου Παγκοσμίου Πολέμου.

Το ίδιο συμβαίνει τώρα και με την Παλαιστίνη. Αν δεν μπει τώρα φραγμός στην εξτρεμιστική επιθετικότητα της σημερινής ισραηλινής κυβέρνησης, αν της επιτραπεί να ολοκληρώσει το σχέδιο εθνοκάθαρσης του παλαιστινιακού πληθυσμού ή και να προκαλέσει αύριο πόλεμο με το Ιράν, όπως επιδιώκει εδώ και πολλές δεκαετίες, τότε θα είναι πολύ πιο δύσκολο να αποτραπεί αύριο μια πολύ μεγάλη καταστροφή.  Όλη η Μέση Ανατολή θα τυλιχτεί στις φλόγες και ακόμα πιο πέρα, ενώ και η ίδια η επιβίωση των κρατών της περιοχής θα μπορούσε να τεθεί σε κίνδυνο.

Μια «Μαύρη Διεθνής» εν δράσει

Η ομοιότητα μεταξύ Παλαιστίνης και Ουκρανίας ή προπολεμικής Ευρώπης δεν είναι εξωτερική. Είναι οργανική, «συστημική». Το ομολόγησε εξάλλου και ο ίδιος ο Μπάιντεν, όταν συνέδεσε την «αλληλεγγύη» στην Ουκρανία με αυτήν προς το Ισραήλ.

Και στις δύο περιπτώσεις το διακύβευμα δεν έχει να κάνει τόσο ή μόνο με «τοπικές» αιτίες, όσο με την κυριαρχία της Δύσης, των ΗΠΑ και του Ισραήλ στην Ευρασία, στην Μέση Ανατολή και σε όλο τον κόσμο.

Έχουμε σε όλες αυτές τις περιπτώσεις τη δράση ενός δυτικού «Κόμματος του Ολοκληρωτισμού και του Πολέμου», στον πυρήνα του δυτικού καπιταλιστικού-ιμπεριαλιστικού συστήματος, που γενικεύει όλο και περισσότερο τον πόλεμο ως κύριο μέσο επιβολής και κυριαρχίας, τόσο περιφερειακής, όσο και παγκόσμιας.

Ο σημερινός πρωθυπουργός του Ισραήλ, Μπέντζαμιν Νετανιάχου δεν είναι απλώς ένας πολιτικός μιας μεσαίου μεγέθους χώρας, αλλά ένας από τους διαπρεπέστερους και πιο αποφασιστικούς εκπροσώπους αυτού του παγκόσμιου κόμματος.  Υπήρξε ο χρηματοδότης και ο εμπνευστής της επεξεργασίας των νεοσυντηρητικών σχεδίων που κατέληξαν σε μια ντουζίνα καταστρεπτικών πολέμων στην Μέση Ανατολή και την Αφρική.

Με αυτόν μίλησε ο Ντόναλντ Τραμπ πριν εκφωνήσει τον λόγο του στα Ηνωμένα Έθνη το 2017 μ.Χ. με τον οποίο απείλησε ρητά με εξαφάνιση την Βόρειο Κορέα, μια χώρα 25 εκατομμυρίων και εισήγαγε, για πρώτη φορά μετά το 1.945 μ.Χ., τις άμεσες πυρηνικές απειλές στη διεθνή δημόσια συζήτηση.  Μάλλον είναι ο κ. Νετανιάχου αυτός που επιβάλλει στις ΗΠΑ (όπως και σε όλα τα ευρωπαϊκά κράτη και την Ε.Ε.) την πολιτική του στην Μέση Ανατολή, παρά το αντίστροφο.

 Όσο για τις μεθόδους και τις επιδιώξεις αυτού του ρεύματος στην Μέση Ανατολή, εμπνέονται από τις ιδέες της γεωπολιτικής του Χαουζχόφερ, αυτές που είχαν εμπνεύσει και τους Γερμανούς Εθνικοσοσιαλιστές, από τη στρατηγική του Γινόν και από τις ιδέες του Χάντινγκτον.

Δεν έχουν τίποτα να ζηλέψουν από τις μεθόδους του Ναζισμού. Για αυτή την πτέρυγα, το σύνθημα είναι «πόλεμος πατήρ πάντων», έστω και αν είναι εντελώς αμφίβολο ότι καταλαβαίνουν τον κόσμο με τον τρόπο που τον είχε αντιληφθεί ο Ηράκλειτος (που ήταν άλλωστε προϊόν της βαθιάς δημοκρατικής επανάστασης των αρχαίων Ελλήνων στις πόλεις της Ιωνίας και όχι των ανατολικών ιερατείων).

Αποκαλυπτική του χαρακτήρα αυτού του ρεύματος είναι η αήθης επίθεση της κυβέρνησης του Ισραήλ εναντίον του Γενικού Γραμματέα του ΟΗΕ, Αντόνιο Γκουτέρες, που επέκρινε τις παραβιάσεις του διεθνούς δικαίου στην Γάζα, εκφράζοντας όλη την πολιτισμένη ανθρωπότητα.

Πολύ μεγάλο τμήμα του ίδιου του εβραϊκού λαού και των στελεχών του Ισραηλινού στρατού και των μυστικών υπηρεσιών έχουν αντιληφθεί καλύτερα από όλους εμάς τον κίνδυνο που αντιπροσωπεύει το ολοκληρωτικό ρεύμα που έχει σήμερα την εξουσία στο Ισραήλ, όπως δείχνει η εξέγερση τους εναντίον της κυβέρνησης Νετανιάχου που συνεχίζεται επί μήνες, όπως και το γεγονός ότι τελευταίες δημοσκοπήσεις φέρνουν το 50% των Ισραηλινών εναντίον της χερσαίας εισβολής στην Γάζα και μόνο το 30% να την υποστηρίζει.

Η απάντηση της Δύσης στην κρίση της. Η τάση του σημερινού δυτικού καπιταλισμού-ιμπεριαλισμού να προσφεύγει καθολικά σε πόλεμο εξηγείται από την ίδια την κρίση του, κρίση οικονομική αλλά και κρίση παγκόσμιας κυριαρχίας και δεν εκδηλώνεται μόνο στη σφαίρα της γεωπολιτικής, αλλά επίσης στη σφαίρα της οικονομίας και της κοινωνίας, όπως συνέβη με την καταστροφή ολόκληρων κοινωνικών στρωμάτων και χωρών, ακόμα και χωρών που ανήκουν στο ΝΑΤΟ και την Ε.Ε., όπως η Ελλάδα με τα αποικιακά μνημόνια και τις δανειακές, όπως εκδηλώνεται και στον πόλεμο που έχει κηρύξει εναντίον του κλίματος και του φυσικού περιβάλλοντος που επιτρέπουν την ίδια την ύπαρξη της ανθρωπότητας και των ανώτερων μορφών ζωής στον πλανήτη.

Αν αυτό το παγκόσμιο κόμμα δεν ηττηθεί τώρα, αν του επιτραπεί να πετύχει την εθνοκάθαρση των Παλαιστινίων που επιχειρεί, θα το βρούμε αύριο μπροστά μας σε όλη την Μέση Ανατολή, στην Ταϊβάν και στην Κορέα.

Τα προβλήματα θα γίνεται όλο και πιο δύσκολο να αντιμετωπισθούν και θα μεγαλώνει αναπόφευκτα ο κίνδυνος πυρηνικής ανάφλεξης από λάθος, από κακό υπολογισμό, από εγκλωβισμό των αντιμαχόμενων πλευρών σε καταστάσεις που θα καθιστούν αδιανόητη την υποχώρηση.

Ακόμα και αν αποφύγουμε το πυρηνικό ολοκαύτωμα, η ανθρωπότητα θα χαθεί από τους οικολογικούς και άλλους τεχνογενείς κινδύνους που αντιμετωπίζει, και που είναι αδύνατο να αντιμετωπισθούν σε ατμόσφαιρα ψυχρού, πόσω μάλλον θερμού πολέμου.

Τι μπορεί και τι πρέπει να γίνει Και θα μου πείτε τώρα, τι πρέπει να γίνει; Να γίνει στρατιωτική επέμβαση στην Παλαιστίνη, όπως ήδη προσπαθεί να προκαλέσει, από την άλλη μεριά αυτός, ο τραπεζίτης των Ρότσιλντ που κυβερνά την Γαλλία και οι Υπουργοί του Μπάιντεν που ενεργούν ως υπάλληλοι του Νετανιάχου; Να ρίξει κάποιος πυρηνικά στο Ισραήλ;

Όχι βέβαια. Ακριβώς για να αποκλειστούν τέτοια ενδεχόμενα, γιατί σε αυτά κινδυνεύουμε να φτάσουμε στο τέλος, πρέπει ο αραβο-μουσουλμανικός κόσμος, οι BRICS και οι οπαδοί ενός «πολυπολικού κόσμου» να δράσουν τώρα αποφασιστικά χρησιμοποιώντας το σύνολο των πάρα πολλών μη στρατιωτικών, διπλωματικών, πολιτικών και οικονομικών μέσων που διαθέτουν και δεν έχουν χρησιμοποιήσει ακόμα, για να υποχρεώσουν το Ισραήλ να σταματήσει σήμερα, τώρα, την εθνοκάθαρση και να προσέλθει σε διαπραγματεύσεις με τους Παλαιστινίους, την μόνη λύση στο παρόν επικίνδυνο αδιέξοδο προς όφελος Παλαιστινίων και του συνόλου των αραβικών λαών, των ίδιων των Εβραίων και της παγκόσμιας ειρήνης και ασφάλειας.

Κάνοντάς το θα έχουν και ένα κολοσσιαίο πολιτικό όφελος, γιατί θα εμφανιστούν στα μάτια όλης της ανθρωπότητας ως πρωταγωνιστές στον αγώνα για την παγκόσμια ειρήνη και ασφάλεια και για το δίκαιο και την ελευθερία των λαών.

Είναι λυπηρό ότι τα δυτικά κόμματα και οι οργανώσεις που αναφέρονται στην αριστερά προδίδουν στην πλειοψηφία τους την ίδια την βάση τους και την ιδεολογία τους, συντασσόμενα, όπως και στο Ουκρανικό, με τον ιμπεριαλισμό.

Και το κάνουν γιατί ελέγχονται στην πλειοψηφία τους, όλο και πιο άμεσα πλέον, από το παγκόσμιο χρηματιστικό κεφάλαιο και τα διάφορα διαπλεκόμενα με αυτό σιωνιστικά λόμπι, με αποτέλεσμα να μην μπορούν να εκφράσουν ένα σημαντικό μέρος της ευρωπαϊκής και Αμερικανικής κοινής γνώμης που, παρά το φιλοϊσραηλινό μπαράζ που δέχεται από τα μέσα ενημέρωσης και τους πολιτικούς της, εξεγείρεται τώρα εναντίον του εγκλήματος στην Γάζα, ενός εγκλήματος που φωτίζει αποτρόπαια το μέλλον που ετοιμάζει για όλη την ανθρωπότητα το «Κόμμα του Ολοκληρωτισμού και του Πολέμου», αν δεν το σταματήσουμε εδώ (http://oimos-athina.blogspot.com/2023/10/blog-post_34.html).

 

Ο βρώμικος ρόλος της Επιτροπής των 300. ΠΟΙΟΙ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΕΠΙΔΙΩΚΟΥΝ ΤΗΝ ΕΞΟΝΤΩΣΗ ΤΗΣ ΛΕΥΚΗΣ ΦΥΛΗΣ.

To 1.992 μ.Χ., ένα συνταρακτικό βιβλίο περιέγραψε τους τρόπους γενοκτονίας της λευκής φυλής με μεγάλη ακρίβεια: επιδημίες, πείνα, αποβιομηχάνιση, κατασχέσεις κατοικιών, στερήσεις αγαθών, απαγόρευση μετακινήσεων, μεταναστευτικές εισβολές, πολέμους φθοράς και κατάργηση μετρητών, καταγγέλλοντας ότι είχαν σχεδιαστεί εσκεμμένα από μία κλειστή ομάδα που αποκαλείται Επιτροπή των 300, προκειμένου να εγκαθιδρυθεί ένα παγκόσμιο κράτος.

Η Ευρωπαϊκή Ένωση, θα έκανε ό,τι ήταν δυνατόν για να πετύχουν αυτά τα σχέδια. Οι συνένοχες κυβερνήσεις των εξαγορασμένων πολιτικών και μια μεγάλη μάζα χειραγωγούμενων κρετίνων, θα έκανε τα υπόλοιπα.

Πότε, γιατί και από ποιους δημιουργήθηκε η Επιτροπή των 300; Πόσοι από τους στόχους της έχουν πετύχει, και ποιες είναι οι οργανώσεις και τα μέλη της; Είναι αυτή η ομάδα τόσο ανίκητη ή μήπως πρόκειται για ακόμα μία επιχείρηση δημιουργίας αρνητικών προσδοκιών που δρουν παραλυτικά; Η καλύτερη άμυνα είναι η γνώση που μετατρέπεται σε αντεπίθεση.

Το θρυλικό πλέον βιβλίο που αποτελεί την «Βίβλο» όσων παρακολουθούν τα σχέδια των διεθνών συνωμοτών, έχει τίτλο The Conspirators Hierarchy: The Committee of 300 (Η Ιεραρχία των Συνωμοτών:

Η Επιτροπή των 300) και έχει μεταφραστεί σε πολλές γλώσσες. Συγγραφέας του είναι ο δρ Τζον Κόλμαν (John Coleman), που υπήρξε ιστορικός, ειδικός επί θεμάτων Μέσης Ανατολής, και πρώην πράκτορας της Βρετανικής υπηρεσίας πληροφοριών Military Intelligence Division 6, κοινώς γνωστής ως ΜΙ6 (Εμ Άι Σιξ).

Η πιο πρόσφατη έκδοση του βιβλίου.

Ο δρ Κόλμαν γεννήθηκε το 1.935 μ.Χ., σπούδασε Πολιτικές Επιστήμες και Ιστορία. Το 1.969 μ.Χ. πήγε στις ΗΠΑ όπου εξέδιδε επί 20 χρόνια μία επιθεώρηση γεωπολιτικής, δημοσίευε μονογραφίες και κυκλοφόρησε πολλά βιβλία. Δεν υπάρχουν πληροφορίες σχετικά με το πού γεννήθηκε και εάν ζει ακόμα.

Ο δρ Κόλμαν ισχυρίστηκε ότι η Επιτροπή των 300 δεν λογοδοτεί σε κανέναν παρά μόνο στα μέλη της. Ότι δεν γνωρίζει εθνικά σύνορα, δρα υπεράνω των νόμων όλων των χωρών, ελέγχει κάθε πτυχή της πολιτικής, της θρησκείας, του εμπορίου, της βιομηχανίας, των τραπεζών, των ασφαλιστικών εταιρειών, της εξόρυξης μεταλλευμάτων, του εμπορίου ναρκωτικών και της βιομηχανίας πετρελαίου. Ωστόσο, παραμένει επιμελώς στη σκιά.

Το βιβλίο του αποκαλύπτει ποια είναι τα μέλη της, τι έχουν σχεδιάσει για το μέλλον μας, ποιες μεθόδους χρησιμοποιούν και πώς ακριβώς μας έχουν κάνει πλύση εγκεφάλου. Μετά από 25 χρόνια ερευνών σε διάφορα μέρη του κόσμου, μελετώντας χιλιάδες πηγές, ο συγγραφέας ανακάλυψε ότι η Επιτροπή των 300 −που τα μέλη του ολιγάριθμου εσωτερικού κύκλου της αποκαλούνται Ολύμπιοι− διοικείται από τις μεγάλες ευρωπαϊκές βασιλικές οικογένειες και επιδιώκει την παγκόσμια διακυβέρνηση.

Εάν λοιπόν ακόμα αναρωτιέστε γιατί συμβαίνουν όλα αυτά που μας βασανίζουν τότε σ’ αυτό το βιβλίο θα διαπιστώσετε ξεκάθαρα ότι αυτές οι συνθήκες έχουν σκόπιμα δημιουργηθεί προκειμένου να μας μετατρέψουν σε δούλους που δεν θα μπορέσουν να σταματήσουν τη δημιουργία ενός παγκόσμιου κράτους.

Ιστορικό

Σύμφωνα με τα γραφόμενά του, ο Κόλμαν αποφάσισε να ερευνήσει ποιοι πραγματικά κυβερνούν τον κόσμο μας, όταν κατά τη διάρκεια της υπηρεσίας του στην ΜΙ6, στην Αγκόλα της Αφρικής, εν μέσω του αιματηρού εμφυλίου πολέμου που μάστιζε τη χώρα επί πολλά χρόνια, έπεσαν τυχαία στα χέρια του απόρρητα έγγραφα με πληροφορίες που απευθύνονταν σε ανθρώπους μιας αθέατης και μέχρι τότε άγνωστης σ’ αυτόν, ανώτατης ιεραρχίας.

Από την στιγμή εκείνη και έπειτα, άρχισε να ερευνά τις απαρχές της Επιτροπής των 300 και την εξέλιξή της. Επειδή κατά την διάρκεια των σπουδών του είχε κάνει επίπονες και επιτόπιες μελέτες για τις μυστικές εταιρείες στην βιβλιοθήκη του Κογκρέσου και σε ακαδημαϊκά ιδρύματα σε διάφορες περιοχές του κόσμου που μόνο λίγοι είχαν πρόσβαση, κατέληξε στο συμπέρασμα ότι η συγκεκριμένη ομάδα εργαζόταν άοκνα πρωτίστως για την κατεδάφιση του αμερικανικού Συντάγματος, και εν συνεχεία των Συνταγμάτων όλων των άλλων χωρών.

Αυτή η σκιώδης ιεραρχία με πρόσχημα το ελεύθερο εμπόριο κατέστρεψε την οικονομία των ΗΠΑ και όλων των χωρών που είχε βάλει στο στόχαστρό της. Όσοι Αμερικανοί πρόεδροι προσπάθησαν να προστατέψουν τα αμερικανικά προϊόντα, όπως ο Αβραάμ Λίνκολν, ο Τζέιμς Γκάρφιλντ και ο Ουίλιαμ Μακίνλεϋ, δολοφονήθηκαν.

Μάλιστα δε αυτός που διέταξε την ΜΙ6 να δολοφονήσει τον Λίνκολν, ήταν ο Άγγλος πρωθυπουργός Βενιαμίν Ντισραέλι, εβραϊκής καταγωγής από τη Βενετία, ενώ πολύ αργότερα, η ίδια μυστική υπηρεσία, δολοφόνησε και τον πρόεδρο Τζον Φ. Κέννεντυ.

Η Εταιρεία των Ανατολικών Ινδιών

Ο δρ Κόλμαν ισχυρίζεται ότι η ιδέα της ίδρυσης μιας τέτοιας ομάδας ξεκίνησε από τον βασιλέα Γεώργιο Γ΄ της Αγγλίας, που εμπνεύστηκε από το Συμβούλιο των 300 της Βρετανικής Εταιρείας των Ανατολικών Ινδιών (British East India Company), που ιδρύθηκε το 1.600 μ.Χ.

Η μελέτη σπάνιων αρχείων διαφόρων ιδρυμάτων βοήθησε τον Κόλμαν να ανακαλύψει ότι οι πρόγονοι των μελών της Βρετανικής Εταιρείας των Ανατολικών Ινδιών, κατάγονταν από τη μανιχαϊστική Βαβυλωνία και ανήκαν στους Παυλικιανούς – Βογόμιλους – Καθαρούς – Αλβιγηνούς – Σιωνιστές και τελικά έγιναν όχι μόνο κυρίαρχοι της Αγγλίας, ελέγχοντας απόλυτα την πολιτική της, αλλά και ολόκληρου του κόσμου.

Έκτοτε, όλοι οι μετέπειτα ηγέτες των ελεγχόμενων από τη Βρετανική Αυτοκρατορία κρατών, ήταν μαριονέτες της Εταιρείας των Ανατολικών Ινδιών με τις μανιχαϊστικές και σιωνιστικές πεποιθήσεις ενοποίησης του κόσμου σε ένα κράτος.

Όπως έχει αποδειχτεί, η εταιρεία αυτή, όπως και η ολλανδική Εταιρεία των Ανατολικών Ινδιών (Dutch East India Company), κέρδιζε αμύθητα ποσά χάρη στο όπιο που καλλιεργούσε στην Ινδία και πωλούσε στην Κίνα την οποία είχε μετατρέψει σε μία χώρα ναρκομανών. Το εμπόριο του οπίου διεξαγόταν υπό το προκάλυμμα του εμπορίου τσαγιού και μεταξιού.

Απ’ αυτό το εγκληματικό εμπόριο, το πλιάτσικο των φυσικών πόρων και το μόχθο των αυτοχθόνων κατοίκων των περιοχών που τελούσαν υπό την κατοχή της, καθώς και των μαύρων δούλων που μετέφεραν από την Μαδαγασκάρη και την Αφρική, όσο και έναν κολοσσιαίο στρατό 260.000 στρατιωτών και πολεμικό στόλο που τσάκιζε κάθε αντίδραση, οι Βρετανοί αριστοκράτες-μέλη της Επιτροπής των 300 –και κυρίως η βασιλική οικογένεια– έφτιαξαν τις κολοσσιαίες περιουσίες τους.

Το παρακάτω οργανόγραμμα είναι κατατοπιστικό: Δομή της Επιτροπής των 300. Πηγή: Conspirators Hierarchy: The Story of the Committee of 300, John Coleman. Μετάφραση: aperopia.fr.

Μετά τον θάνατο της βασίλισσας Βικτωρίας, τα τότε μέλη της Επιτροπής των 300, προκειμένου να αποκτήσουν τον παγκόσμιο έλεγχο, αποφάσισαν να συνεταιριστούν με μερικούς δεινούς επιχειρηματίες που δεν ανήκαν όμως στη βρετανική βασιλική οικογένεια, και συγκεκριμένα με τις κραταιές ιταλικές οικογένειες, που αποκαλούνται «Μαύρη Αριστοκρατία».

Σύμφωνα με τον Κόλμαν, τη δεκαετία του ’70, η περιουσία τους ήταν τόσο μεγάλη, που μπροστά τους ο Ντέιβιντ Ροκφέλερ έμοιαζε με ζητιάνο. Οι απόγονοι αυτών των οικογενειών, σήμερα ελέγχουν όλη την Δύση.

Τέλος, ο δρ Κόλμαν αποκάλυψε ότι διάφοροι «πρωτοπόροι» συγγραφείς δυστοπιών, ήταν εντεταλμένα μέλη της Επιτροπής των 300, ώστε να δημιουργούν αρνητικές προσδοκίες στους λευκούς για το μέλλον τους, όπως το ανώτατο στέλεχος της ΜΙ6 Χέρμπερτ Τζωρτζ Ουέλς, και τα οπιομανή αδέλφια Άλντους και Τζούλιαν Χάξλεϊ.

Η Λέσχη της Ρώμης

Υπενθυμίζουμε ότι ο αρχικός στόχος της Λέσχης της Ρώμης, που τον ανέπτυξε τo 1972 στη μελέτη της με τίτλο Τα όρια της ανάπτυξης, ήταν να έχει μειωθεί ο παγκόσμιος πληθυσμός κατά 50% μέχρι το 2050 μ.Χ.

Η Λέσχη της Ρώμης με την αναθεωρημένη αναφορά της, Global 2000 Report – Entering the Twenty-First Century του 1.977 μ.Χ. προς τον Πρόεδρο των ΗΠΑ Τζίμυ Κάρτερ, που υπέγραφε κάποιος φυσικός ονόματι Gerald Ο. Barney, υπάλληλος των Ροκφέλερ, απειλούσε ότι αν δεν συγκρατηθεί με επώδυνα μέτρα ο πληθυσμός, μέχρι το 2030 μ.Χ. θα φτάσει τα 10 δισεκατομμύρια, και στο τέλος του 21ου αιώνα τα 30 δισεκατομμύρια, κάτι που αντιστοιχεί με τα ανώτατα όρια αντοχής του πλανήτη Γη.

Ο δρ Κόλμαν εκτός από βιβλία, έγραψε και πολλές μονογραφίες, ενώ από το 1.971 μ.Χ. έως το 1.991 μ.Χ. εξέδιδε το περιοδικό γεωπολιτικής ενημέρωσης World in Review. Σε μία από τις μονογραφίες του, κατήγγειλε τον ρόλο της Λέσχης της Ρώμης ως οργάνου της Επιτροπής των 300 για τον παγκόσμιο αποπληθυσμό, όπως και ένα από τα βιβλία του με τον ίδιο τίτλο, που κυκλοφόρησε το 2010 μ.Χ.

Μα το πιο συγκλονιστικό είναι ότι σε εκείνη τη μονογραφία προανήγγειλε μια μελλοντική «επιδημία» που είχε σχεδιάσει η Επιτροπή και η οποία θα σκότωνε το μεγαλύτερο τμήμα του παγκόσμιου πληθυσμού. Φαίνεται ότι πράγματι ο Κόλμαν είχε ντοκουμέντα στα χέρια του και γνώριζε για τα επερχόμενα.

Συνωμότες σε κοινή θέα

Ο Κόλμαν επεσήμανε ότι αν και «η ανοιχτή συνωμοσία εναντίον του Θεού και των ανθρώπων» περιλαμβάνει πολέμους, λοιμούς, πείνα και την υποδούλωση όσων επιζήσουν, ωστόσο, δεν είναι καθόλου κρυμμένη.

Και τούτο, διότι τα μέλη της ακολουθούν τον κανόνα που είναι πασίγνωστος στους πράκτορες των υπηρεσιών πληροφοριών, που λέει ότι «ο καλύτερος τρόπος για να κρύψει κάποιος αυτό που θέλει, είναι να το τοποθετήσει σε κοινή θέα».

Έτσι λοιπόν η παράλληλη και μυστική κυβέρνηση του κόσμου μας, δεν λειτουργεί σε κάποια σκοτεινά υπόγεια πύργων, αλλά είναι εγκατεστημένη σε κοινή θέα: στον Λευκό Οίκο, στο Κογκρέσο, στη Ντάουνινγκ Στρητ του Λονδίνου, στα κτίρια της Ευρωπαϊκής Ένωσης, σε όλους τους ευρωατλαντικούς διεθνείς οργανισμούς, στα κοινοβούλια όλων των δυτικών κυβερνήσεων, και στα κοινοβούλια των χωρών που ελέγχει το ΝΑΤΟ.

Τα μέλη αυτής της ανώτατης ιεραρχίας φορούν πανάκριβα και καλοραμμένα κοστούμια και πηγαίνουν με θωρακισμένα πολυτελή αυτοκίνητα στις «δουλειές» τους, δηλαδή στο Καπιτώλιο, την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, το Ευρωκοινοβούλιο και σε άλλους οργανισμούς που έχουν μετατρέψει σε άντρα ανομίας. Αυτοί οι τύποι, ή όπως λέει ο Κόλμαν, αυτά τα κτήνη, βρίσκονται εκτεθειμένα σε κοινή θέα.

Οι αποκτηνωμένοι «Ολύμπιοι» δεν κρύβουν λοιπόν ποτέ τα πρόσωπά τους. Σε κάθε σημαντική τελετή φροντίζουν να δίνουν το παρόν. Για παράδειγμα, κάθε φορά που η εκλιπούσα βασίλισσα Ελισάβετ ΙΙ πραγματοποιούσε την τελετή του ανοίγματος του βρετανικού κοινοβουλίου, σε κοινή θέα, βρισκόταν πάντα εκεί και ο επικεφαλής της Επιτροπής των 300.

Κάθε φορά που υπήρχε τελετή ορκωμοσίας του εκάστοτε προέδρου των Ηνωμένων Πολιτειών, εκεί, και σε κοινή θέα, βρισκόταν πάντα ένα άλλο μέλος της Επιτροπής των 300. Το γεγονός ότι η Επιτροπή των 300 χαρακτηρίζεται ως «θεωρία συνομωσίας» από την Βικιπαίδεια και όλα τα διεθνή καθεστωτικά ΜΜΕ, και οι μάζες των κρετίνων το πιστεύουν, δεν οφείλεται παρά στις οργανωμένες επιχειρήσεις προπαγάνδας, και στην μειωμένη αντιληπτικότητά τους.

Κυβερνήσεις ενεργούμενων

Όσο για τους υπηρέτες της-ενεργούμενα, άνδρες και γυναίκες προέδρους ή πρωθυπουργούς κρατών, νέους πολιτικούς, ανώτερους δικαστικούς, επιστήμονες και δημοσιογράφους, τους επιλέγουν προσεκτικά από αποδεδειγμένα ψυχικά διαταραγμένες προσωπικότητες ή μωροφιλόδοξους, άπληστους και στυγνούς τύπους.

Οι πραγματικά άριστοι, αδέκαστοι, μη διαταραγμένοι και μη εκβιαζόμενοι δεν επιλέγονται και όσοι επιδιώκουν να αντιδράσουν μέσω ίδρυσης κομμάτων ή ανατρεπτικών θεωριών ή εκθέτοντας συντριπτικά στοιχεία που αποδεικνύουν τη συνωμοσία, αν αποκτήσουν μεγάλη απήχηση, αντιμετωπίζουν απειλές κατά της ζωής τους ή στο τέλος δολοφονούνται.

Ωστόσο, η μάζα των κρετίνων αδυνατεί να αναγνωρίσει τις μαριονέτες-ενεργούμενα ως υπηρέτες της παράλληλης κυβέρνησης και νομίζει ότι αυτοί κάνουν κουμάντο ή έχουν αναδειχτεί χάρη στις ικανότητες και το ταλέντο τους.

Πώς επιλέγονται οι πολιτικοί ηγέτες

Σχετικά με την επιλογή των πολιτικών ηγετών ο δρ Κόλμαν, σε μία αποκαλυπτική διάλεξή του  που αξίζει να παρακολουθήσουν όσοι είναι αγγλομαθείς, περιγράφει τον χαρακτηριστικό τρόπο με τον οποίο η Επιτροπή των 300 παρήγγειλε στα μέλη της να «ανεβάσουν» στην αμερικανική προεδρία εντελώς ελεγχόμενα άτομα, αναφέροντας δύο παραδείγματα:

Το ένα είναι ο Πρόεδρος Τζίμμυ Κάρτερ που προωθήθηκε ως εξής: Η Επιτροπή των 300 την δεκαετία του ’70 μ.Χ. μέσω του Βασιλικού Ινστιτούτου Διεθνών Υποθέσεων (Royal Institut of Internation Affairs – RIIA) παρήγγειλε στο διακεκριμένο μέλος της Ντέιβιντ Ροκφέλερ να βρει ένα διανοητικά αδύναμο άτομο για να το προωθήσουν στην Αμερικανική Προεδρία, προκειμένου να υπογράψει συνθήκες για το Ελεύθερο Εμπόριο που θα εξόντωναν το μεγαλύτερο μέρος της αμερικανικής μεσαίας τάξης.

Τότε ο Ροκφέλερ απευθύνθηκε σε έναν από τους μεγαλύτερους «πλύστες» εγκεφάλου των ΗΠΑ, τον ψυχίατρο του Ινστιτούτου Τάβιστοκ, οργάνου της Επιτροπής των 300, Πήτερ Μπουρν (Peter Bourne). Εκείνος, του πρότεινε έναν ιδιαίτερα ασταθή ασθενή του, γόνο μιας οικογένειας κτηματιών φυστικιών από την Τζώρτζια, ο οποίος τύχαινε να είχε πάθει 3 φορές νευρική κατάρρευση: τον Τζίμμυ Κάρτερ.

Το δεύτερο παράδειγμα, ήταν ο Μπιλ Κλίντον, ένας φέρελπις νέος που η Επιτροπή των 300 είχε εντοπίσει ανάμεσα στους νέους «Δημοκρατικούς», και αποφασίσει να τον προωθήσει για πρόεδρο που θα επέβαλε τα σχέδια της Φαβιανής Εταιρείας για την κομμουνιστοποίηση των ΗΠΑ. Στο μεταξύ, είχε προωθηθεί ως κυβερνήτης του Αρκάνσας.

Μόνο που όταν επελέγη για την προεδρία, τον είχε εγκαταλείψει η σύζυγός του Χίλαρυ λόγω των πολλών ερωτικών του απιστιών, κάτι που αμαύρωνε το προφίλ του. Έτσι, η αποστολή της διαμόρφωσης ενός προφίλ καλού οικογενειάρχη και πιστού συζύγου, ανατέθηκε στον μεγιστάνα Τζιάνι Ανιέλι, μέλος της Επιτροπής των 300 και της Λέσχης της Ρώμης, κληρονόμο της αυτοκινητοβιομηχανίας Φίατ.

Ο Ανιέλι, που παλαιότερα διατηρούσε μια θυελλώδη ερωτική σχέση με την Βρετανίδα αριστοκράτισσα Πάμελα Τσώρτσιλ-Χάριμαν, την επιφόρτισε να πείσει την απατημένη σύζυγο να επιστρέψει στον Μπιλ.

Η αποστολή της Χάριμαν ήταν να πείσει τη Χίλαρυ να επιστρέψει στον άστατο υποψήφιο πρόεδρο. Αν δεχόταν, όχι μόνο θα γινόταν η πρώτη κυρία των ΗΠΑ αλλά και υπουργός εξωτερικών. Η σύζυγος, που δεν μπορούσε να κρύψει πόσο φιλόδοξη και άπληστη ήταν, δέχτηκε, και έτσι ο Μπιλ Κλίντον έγινε Πρόεδρος των ΗΠΑ.

Η Χάριμαν, που είχε παντρευτεί τον γιό του Ουίνστον Τσώρτσιλ (που και αυτός ήταν μέλος της Επιτροπής των 300), αργότερα παντρεύτηκε τον μεγιστάνα Άβερελ Χάριμαν (επίσης μέλος της Επιτροπής των 300), κυβερνήτη της Νέας Υόρκης, και κορυφαίο στέλεχος του Δημοκρατικού Κόμματος των ΗΠΑ. Γίνεται λοιπόν οφθαλμοφανές ότι τελικά όλα τα μέλη των οργανισμών των ελίτ και οι άνθρωποί τους είναι μία παρέα, ή όπως λέει ο Κόλμαν, μια συμμορία…

Η εξόντωση της λευκής φυλής

Ο δρ Κόλμαν σ’ αυτή του τη διάλεξη, μας αποκαλύπτει επίσης ότι εκείνος που διέδωσε ευρέως την ιδέα της εξόντωσης τουλάχιστον του μισού παγκόσμιου πληθυσμού με οποιονδήποτε τρόπο, όσο σκληρός και αν είναι, ήταν ο διάσημος φιλόσοφος και αριστοκράτης Μπέρτραντ Ράσελ, βραβείο Νόμπελ λογοτεχνίας 1.950 μ.Χ., και διακεκριμένο μέλος της Επιτροπής των 300, μέσω του βιβλίου του The Impact of Science on Society, που εκδόθηκε το 1.952 μ.Χ.

Ο Ράσελ κατόρθωσε μάλιστα να περάσει το εξής: ότι ο εχθρός που κατέστρεφε τους φυσικούς πόρους του πλανήτη μας με την υπέρμετρη κατανάλωσή του ήταν πρωτίστως η Αμερικανική μεσαία τάξη, εν συνεχεία η δυτικοευρωπαϊκή, και τέλος, η μεσαία τάξη των υπολοίπων δυτικών χωρών. Μ’ άλλα λόγια, η λευκή φυλή.

Ωστόσο, ο πραγματικός λόγος της επίθεσης στη λευκή φυλή δεν ήταν βέβαια ότι κατέστρεφε το οικοσύστημα, αλλά ότι δεν έπρεπε με κανέναν τρόπο να σταθεί εμπόδιο στα σχέδια επιβολής του Παγκόσμιου Κράτους, διότι υπό κανονικές συνθήκες, μόνο αυτή δεν θα δεχόταν ποτέ κάτι τέτοιο.

Διότι στους κύκλους των ιερατείων της εξουσίας ήταν γνωστό αρχαιόθεν ότι όσοι ακτήμονες χωρικοί – σκλάβοι είχαν επαναστατήσει στο παρελθόν, είχαν εύκολα ηττηθεί. Και επειδή την μεγαλύτερη οικονομική άνεση παγκοσμίως την εποχή του Κόλμαν την είχαν οι λευκοί, έπρεπε να μετατραπούν σε πλήρως ελεγχόμενους και ακτήμονες σκλάβους.

Γι’ αυτό το λόγο οι ολιγαρχικές ελίτ πασχίζουν να αφαιρέσουν βασικά από τους λευκούς πληθυσμούς το δικαίωμα να κερδίζουν μόνοι τους τα προς το ζην, να έχουν περιουσία και πρόσβαση σε πάσης φύσεως αγαθά και ανταλλαγές, ακόμα και στα δικά τους χρήματα.

Στις ΗΠΑ, αυτός που υπέγραψε επίσημα τη θανατική καταδίκη των λευκών ήταν ο απόλυτα ελεγχόμενος πρόεδρος Kάρτερ, με την εφαρμογή του σχεδίου The Zero Growth Post-Industrial Plan (Μηδενικής Μετα-βιομηχανικής Ανάπτυξης) που είχε σχεδιάσει η Λέσχη της Ρώμης υπό την μάσκα της μελέτης The Global 2000 Report.

Η κάθοδος προς τον Άδη ξεκίνησε μέσω της υπογραφής των διεθνών συμφωνιών για το ελεύθερο εμπόριο NAFTA και GATT, που ακύρωσαν κάθε αμερικανικό και ευρωπαϊκό νόμο, γονάτισαν τη δυτική μεσαία τάξη, και οι οποίες είχαν σχεδιαστεί από την Επιτροπή των 300.

Μόνο η GATT απαριθμούσε 26.000 σελίδες, και οι γερουσιαστές υποχρεώθηκαν να την υπογράψουν εντός δύο ημερών, εννοείται χωρίς ποτέ να την διαβάσουν (όπως έγινε και με τα ελληνικά «Μνημόνια» των 7.000 σελίδων).

Η εισαγωγή πολύ φτηνότερων προϊόντων και εργατικού δυναμικού από τις αναπτυσσόμενες χώρες ήταν λοιπόν ένα από τα μέσα της εξαΰλωσης της λευκής φυλής.

Για την σημερινή ψευτο-πανδημία του κορωνοϊού, ο Κόλμαν προειδοποίησε ότι τα σχέδια της Επιτροπής των 300 προέβλεπαν μια τρομερή «επιδημία» που θα εξαπλωνόταν από έναν κατασκευασμένο σε εργαστήριο ιό, που θα υπερέβαινε το φράγμα ζώου-ανθρώπου. O ιός θα διαχεόταν μέσω εμβολιασμών που θα επέβαλε ο …Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας (ΠΟΥ) και θα σκότωνε μεγάλες μάζες ανθρώπων.

Ως χρηματοδότες όλων αυτών των σχεδίων ανέφερε την Μαύρη Αριστοκρατία της Βενετίας, της Γένοβας και του Λονδίνου, που την χαρακτηρίζει την πλουσιότερη στον κόσμο, αποκαλύπτει δε ότι οι ρίζες της εκλιπούσης σήμερα βασίλισσας Ελισάβετ ΙΙ ανέρχονταν σ’ αυτήν.

Μέσα επίτευξης της παγκόσμιας τεχνο-φεουδαρχίας

Έχει γίνει πλέον ολοφάνερο ότι ο στόχος των κεφαλών των ελίτ είναι ένα Παγκόσμιο Κράτος με τη μορφή ενός απέραντου φέουδου, όπως ήταν στον Μεσαίωνα, που θα διοικείται από μία Παγκόσμια Κυβέρνηση με ένα ενιαίο νομισματικό σύστημα και νόμους, κάτω από τη σιδερένια μπότα μιας υπερ-τεχνολογίας, στα χέρια μόνιμων, μη εκλεγμένων, κληρονομικών ολιγαρχών, που θα αυτοδιορίζονται.

Διαβάζοντας το βιβλίο του Κόλμαν, στα μέτρα που χρησιμοποίησαν οι δυτικές κυβερνήσεις (και εξακολουθούν να χρησιμοποιούν) εναντίον των πολιτών τους μέχρι σήμερα, αμέσως αναγνωρίζουμε τα μέσα επίτευξης μιας παγκόσμιας τεχνο-φεουδαρχίας. Κατά συνέπειαν, αναγκαζόμαστε να πιστέψουμε ότι το ζητούμενο όντως είναι αυτό.

Αν δεν είναι, τότε πώς πραγματοποιήθηκαν μέχρι τώρα τα παρακάτω που αναφέρονται στο βιβλίο; (Οι μεσότιτλοι, οι επισημάνσεις, όπως και οι εκτιμήσεις «Υλοποιήθηκαν», «Εν εξελίξει» και «Δεν έχουν ακόμα υλοποιηθεί» είναι της γράφουσας).

ΥΛΟΠΟΙΗΘΗΚΑΝ:

Διάλυση της οικογένειας

Ο γάμος θα τεθεί εκτός νόμου και δεν θα υπάρχει οικογενειακή ζωή όπως την ξέρουμε. Τα παιδιά θα απομακρύνονται από τους γονείς τους από τη νεαρή ηλικία και θα ανατρέφονται ως κρατική περιουσία.

Όσοι νέοι έχουν γονείς αντιφρονούντες, θα απομακρύνονται απ’ αυτούς, και θα λαμβάνουν ειδική εκπαίδευση, σχεδιασμένη ειδικά για να τους τρομοκρατεί. Γενικότερα, οι νέοι και των δύο φύλων θα εκπαιδεύονται ώστε να πληρούν τις προϋποθέσεις ως δεσμοφύλακες για το σύστημα στρατοπέδων εργασίας του Ενός Κράτους. Οι δε γυναίκες, μέσα από τη συνεχιζόμενη διαδικασία των κινημάτων «γυναικείας απελευθέρωσης» θα υποβαθμιστούν εντελώς.

Υποχρεωτική ομοφυλοφιλία και ναρκωτικά

Η πορνογραφία θα προωθείται και θα προβάλλεται υποχρεωτικά σε κάθε κινηματογραφική αίθουσα *, συμπεριλαμβανομένης της ομοφυλοφιλικής πορνογραφίας και των δύο φύλων. Η χρήση «ψυχαγωγικών» ναρκωτικών θα είναι υποχρεωτική, με κάθε άτομο να διαθέτει ποσοστώσεις ναρκωτικών που θα μπορούν να αγοραστούν στα καταστήματα του Παγκόσμιου Κράτους, σε όλο τον κόσμο.

Θα δημιουργηθούν καφέ-μπαρ ναρκωτικών, όπου η τάξη των σκλάβων θα μπορεί να περνά τον ελεύθερο χρόνο της. Με αυτόν τον τρόπο οι μη ελίτ θα υποβιβαστούν στο επίπεδο και τη συμπεριφορά των ελεγχόμενων ζώων, χωρίς δική τους βούληση, που θα ρυθμίζονται και θα ελέγχονται εύκολα, σαν αυτόματα. Τα φάρμακα ελέγχου του μυαλού (νοοτρόπα) θα χορηγούνται μέσω της τροφής και του νερού, εν αγνοία των ανθρώπων.

* Το 1.992 μ.Χ. δεν υπήρχε διαδίκτυο.

Έλεγχος των ΜΜΕ

Όλες οι υπηρεσίες πληροφόρησης και τα ΜΜΕ θα βρίσκονται υπό τον ασφυκτικό έλεγχο * της κυβέρνησης του Παγκόσμιου Κράτους. Τα τακτικά μέτρα ελέγχου της πλύσης εγκεφάλου θα περνούν ως «ψυχαγωγία», με τον τρόπο με τον οποίο έγινε τέχνη στις ΗΠΑ.

* Το Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ ανακοίνωσε τον Απρίλιο του 2023 μ.Χ. ότι θα προσλάβει 110 χιλιάδες (κρετίνους) εθελοντές προκειμένου να ελέγχουν τα «αφηγήματα» των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης που είναι αντίθετα με εκείνα των τυράννων.

Κατάσχεση κατοικιών και σπανιότητα επιστημόνων

Μετά την καταστροφή της βιομηχανίας κατασκευών, αυτοκινήτων, χάλυβα και βαρέων εμπορευμάτων, θα υπάρχει περιορισμένη στέγαση. Οι λίγες κατοικίες και οι βιομηχανίες κάθε είδους που θα επιτρέπεται να υπάρχουν, θα βρίσκονται υπό την καθοδήγηση της Λέσχης της Ρώμης του ΝΑΤΟ *, μαζί με όλη την επιστημονική ανάπτυξη και την διαστημική έρευνα που θα περιορίζεται στις ελίτ, υπό τον έλεγχο της Επιτροπής των 300. Τα διαστημικά όπλα όλων των παλαιών εθνών θα καταστραφούν **.

* Τα περισσότερα μέλη της Λέσχης της Ρώμης ήταν στελέχη του ΝΑΤΟ.

* * Ίσως καταστραφούν με δικαιολογία τον πόλεμο στην Ουκρανία.

Ψηφιοποίηση της υγείας

Όλα τα απαραίτητα και μη φάρμακα, οι γιατροί κάθε ειδικότητας, ο τομέας της υγείας και οι εργαζόμενοι στον ευρύτερο τομέα των κοινωνικών υπηρεσιών, θα εγγραφούν σε μία κεντρική ηλεκτρονική βάση δεδομένων. Κανένα φάρμακο ή ιατρική υπηρεσία δεν θα συνταγογραφείται χωρίς ρητή εξουσιοδότηση των περιφερειακών ελεγκτών, που θα είναι υπεύθυνοι για κάθε πόλη, κωμόπολη και χωριό.

Λαθρομεταναστευτική εισβολή

Οι ΗΠΑ θα πλημμυρίσουν από αλλοδαπούς που τελικά θα κατακλύσουν τη λευκή Αμερική, ανθρώπους που δεν έχουν ιδέα τι πρεσβεύει το αμερικανικό Σύνταγμα και που, ως εκ τούτου, δεν θα κάνουν τίποτε για να το υπερασπιστούν *, γιατί στο μυαλό τους η έννοια της ελευθερίας και της δικαιοσύνης είναι τόσο αδύναμη, που λίγη σημασία έχουν. Το κύριο μέλημά τους θα είναι μόνο η τροφή και η στέγαση.

* Το ίδιο ισχύει και για τους λαθρομετανάστες στην Ελλάδα που τους χορηγείται μαζικά ιθαγένεια αντί για υπηκοότητα και δικαίωμα ψήφου.

Ρομποτοποίηση του ανθρώπου

Θα εφαρμόζεται έλεγχος του εγκεφάλου κάθε ατόμου μέσω συγκεκριμένων μεθόδων, αυτών που ο Ζμπίγκνιου Μπρζεζίνσκι της Μαύρης Πολωνικής Αριστοκρατίας αποκαλούσε «Technotronics», που θα δημιουργήσουν ρομπότ που μοιάζουν με άνθρωπο * και τέτοια τρομοκρατία που δίπλα του ο Κόκκινος Τρόμος του μπολσεβίκου Φελίξ Ντζερζίνσκι θα μοιάζει με παιδική χαρά.

* Η περιγραφή έχει μεγάλες ομοιότητες με τους εμβολιασμένους με τα σκευάσματα mRNA που φαίνονται ωσάν να έχουν απωλέσει μέρος της ευφυΐας και της ενσυναίσθησής τους.

Κρατικά επιδόματα

Το οικονομικό σύστημα πρέπει να βασίζεται στην κυρίαρχη, ολιγαρχική τάξη που θα επιτρέπει την παραγωγή τόσης ποσότητας τροφίμων και υπηρεσιών, όσης αρκεί για να διατηρούνται εν ζωή τα μαζικά στρατόπεδα εργασίας των σκλάβων. Όλος ο πλούτος θα συγκεντρωθεί στα χέρια των μελών της Επιτροπής των 300. Κάθε άτομο θα κατηχηθεί ώστε να κατανοήσει ότι εξαρτάται πλήρως από το κράτος για την επιβίωσή του.

Ενιαίο κράτος πρόνοιας

Το δικτατορικό καθεστώς θα βασίζεται σε ένα ενιαίο κράτος πρόνοιας *. Όσοι είναι υπάκουοι και υποτελείς, θα ανταμείβονται με τα μέσα για να ζήσουν. Όσοι αντιστέκονται, θα κηρύσσονται παράνομοι και θα πεθαίνουν από την πείνα, άρα θα γίνονται στόχος για όποιον θέλει να τους σκοτώσει.

* Στις ΗΠΑ, Καναδά, Ευρωπαϊκή Ένωση, Αυστραλία, και Νέα Ζηλανδία, το Υγειονομικό Διαβατήριο με την δικαιολογία του κορωνοϊού, εγκαινίασε το ενιαίο κράτος (ανύπαρκτης) πρόνοιας.

ΕΝ ΕΞΕΛΙΞΕΙ:

Ελεγχόμενοι πόλεμοι

Σύμφωνα με τον Κόλμαν, εχθρός της Παγκόσμιας Κυβέρνησης είναι οι Ρώσοι *, οπότε κατ’ αυτόν, ένας πόλεμος στην Ουκρανία θα εξελιχθεί σε Γ’ Παγκόσμιο, ώστε η Κίνα, που χρησιμοποιείται από την Επιτροπή των 300, να στραφεί τελικά εναντίον της Ρωσίας.

Αντίπαλες φατρίες και ομάδες, όπως οι Άραβες, οι Εβραίοι και οι αφρικανικές φυλές, θα μεγεθύνουν τις διαφορές τους και θα επιτρέψουν τους πολέμους εξόντωσης μεταξύ τους, υπό το βλέμμα των παρατηρητών του ΟΗΕ και του ΝΑΤΟ. Η ίδια τακτική θα χρησιμοποιηθεί στην Κεντρική και την Νότια Αμερική.

Αυτοί οι πόλεμοι φθοράς πρέπει να γίνουν πριν από την ανάληψη της εξουσίας από τη κυβέρνηση του Ενός Κράτους και να ξεσπάσουν σε κάθε ήπειρο όπου ζουν μεγάλες ομάδες ανθρώπων με εθνοτικές και θρησκευτικές διαφορές, που πρέπει να μεγεθύνονται και να επιδεινώνονται, και οι βίαιες συγκρούσεις να ενθαρρύνονται και να ενισχύονται ως μέσο «διευθέτησης» των διαφορών τους. Η παγκόσμια κυβέρνηση μπορεί να συσταθεί παρά τους πολέμους, ή και χάρη σε αυτούς.

* Οι Ρώσοι ανήκουν στην λευκή φυλή και είναι Χριστιανοί.

Μαζική γενοκτονία

Για τους ανίατους ασθενείς και τους ηλικιωμένους η ευθανασία θα είναι υποχρεωτική. Καμμιά πόλη δεν πρέπει να έχει πληθυσμό μεγαλύτερο από έναν προκαθορισμένο αριθμό, όπως περιγράφεται στο έργο του κόμη Καλέργη.

Οι απαραίτητοι εργαζόμενοι θα μετακινούνται σε άλλες πόλεις, εάν αυτή που βρίσκονται υπερπληθυστεί. Άλλοι, μη απαραίτητοι εργαζόμενοι θα επιλέγονται τυχαία και θα στέλνονται σε αραιοκατοικημένες πόλεις, μέχρι να συμπληρωθούν οι «ποσοστώσεις».

Μέχρι το 2050 μ.Χ., τουλάχιστον 4 δισεκατομμύρια «άχρηστα στόματα» * πρέπει να εξαλειφθούν μέσω περιορισμένων πολέμων, οργανωμένων επιδημιών ασθενειών θανατηφόρας και ταχείας δράσης, και πείνας.

Για όσους δεν ανήκουν στις ελίτ, η ενέργεια, η τροφή και το νερό θα διατηρηθούν σε ένα επίπεδο οριακής διαβίωσης, ξεκινώντας από τους λευκούς πληθυσμούς της Βόρειας Αμερικής και της Δυτικής Ευρώπης, και στην συνέχεια, επεκτείνοντας τα μέτρα και σε άλλες φυλές.

Ο πληθυσμός των ΗΠΑ, του Καναδά, και της Δυτικής Ευρώπης θα αποδεκατιστεί ταχύτερα από ό,τι στις άλλες Ηπείρους, έως ότου ο παγκόσμιος πληθυσμός φτάσει τον διαχειρίσιμο αριθμό του 1 δισεκατομμυρίου ανθρώπων.

Απ’ αυτά, τα 500 εκατομμύρια θα είναι Κινέζοι και Ιάπωνες, προεπιλεγμένοι εδώ και αιώνες επειδή έχουν συνηθίσει να υπακούουν στην εξουσία χωρίς αμφισβήτηση, και είναι ιδρυματοποιημένοι. Κατά καιρούς θα υπάρχουν τεχνητές ελλείψεις των απαραίτητων αγαθών αλλά και της ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης, προκειμένου να υπενθυμίζεται στις μάζες ότι η ίδια η ύπαρξή τους εξαρτάται από την καλή θέληση της Επιτροπής των 300.

* Ίσως αυτός να είναι ο τελικός αριθμός των νεκρών από τα εμβόλια mRNA.

Ενιαίο νομικό σύστημα

Όλοι οι νόμοι θα είναι ομοιόμορφοι κάτω από ένα νομικό σύστημα παγκόσμιων δικαστηρίων που θα εφαρμόζουν τον ίδιο ενιαίο νομικό κώδικα με την υποστήριξη της αστυνομικής δύναμης της Παγκόσμιας Κυβέρνησης και του ενοποιημένου στρατού του Παγκόσμιου Κράτους για την επιβολή των νόμων σε όλες τις πρώην χώρες, οι οποίες δεν θα έχουν πια εθνικά σύνορα.

* Στην ΕΕ οι διαταγές της Επιτροπής των 300 εμφανίζονται ως «Οδηγίες», που εν συνεχεία ενσωματώνονται στις εθνικές νομοθεσίες. Τα δε λεγόμενα Διεθνή και Ευρωπαϊκά Δικαστήρια δεν αποφασίζουν παρά με βάση το δίκαιο που εξυπηρετεί τα συμφέροντα του ΝΑΤΟ και όχι των εθνών.

Καταστροφή της βιομηχανίας, της γεωργίας, και της πυρηνικής ενέργειας

Μόνο τα μέλη της Επιτροπής των 300 και οι οικογένειές τους θα έχουν δικαίωμα σε κάθε φυσικό πόρο της Γης. Η βιομηχανία θα καταστραφεί ολοκληρωτικά μαζί με τα εργοστάσια πυρηνικής ενέργειας. Η γεωργία * θα ανήκει αποκλειστικά στην Επιτροπή των 300 και η παραγωγή της θα είναι αυστηρά ελεγχόμενη.

Καθώς αυτά τα μέτρα θα αρχίσουν πλέον να εφαρμόζονται ευρέως, μεγάλοι πληθυσμοί των πόλεων θα απομακρυνθούν βίαια σε απομακρυσμένες περιοχές και όσοι αρνούνται να εκτοπιστούν, θα εξοντωθούν με τον τρόπο του πειράματος της Επιτροπής των 300 που πραγματοποιήθηκε στην Καμπότζη από τον κομμουνιστή ηγέτη των Ερυθρών Χμερ, Πολ Ποτ, την δεκαετία του ’70 μ.Χ.

* Ο συγγραφέας προφανώς εννοεί και η κτηνοτροφία.

Πανθρησκεία

Θα επιτρέπεται μία και μόνο θρησκεία και αυτή θα εκφράζεται από τη μία και μοναδική Εκκλησία της Παγκόσμιας Κυβέρνησης, η οποία έχει ετοιμαστεί ήδη από το 1.920 μ.Χ. Ο σατανισμός, ο εωσφορισμός και η μαγεία θα αναγνωριστούν ως νόμιμα προγράμματα σπουδών της Παγκόσμιας Κυβέρνησης, ενώ τα ιδιωτικά και τα εκκλησιαστικά σχολεία θα καταργηθούν. Ο στόχος είναι ο χριστιανισμός να αποτελέσει παρελθόν.

Παγκόσμια ταυτότητα

Κάθε άτομο θα κατηχηθεί πλήρως ότι είναι κατασκεύασμα και κτήμα της Παγκόσμιας Κυβέρνησης, και θα φέρει έναν αναγνωριστικό αριθμό που θα επισημαίνεται με σαφήνεια στο πρόσωπό του, έτσι ώστε να είναι εύκολα προσβάσιμος. Αυτός ο αναγνωριστικός αριθμός θα είναι καταχωρημένος στο κεντρικό αρχείο του υπολογιστή του ΝΑΤΟ στις Βρυξέλλες, ενώ θα μπορεί άμεσα να αναγνωριστεί ο κάτοχός του από οποιαδήποτε υπηρεσία της Παγκόσμιας Κυβέρνησης.

ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΑΚΟΜΑ ΥΛΟΠΟΙΗΘΕΙ:

Κατάργηση των τραπεζών

Οι ιδιωτικές τράπεζες θα τεθούν εκτός νόμου, εκτός από δύο: την Τράπεζα Διεθνών Διακανονισμών (Bank for International Settlements – BIS) με έδρα την Ελβετία, και την Παγκόσμια Τράπεζα. Σύμφωνα με τον δρ Κόλμαν, η Credit Suisse είναι μία από τις τράπεζες που ελέγχεται από την Επιτροπή των 300. Θα κλείσει;

Ενιαία μισθολογική κλίμακα

Η αμοιβή για την όποια εργασία παρέχεται, θα καθορίζεται με βάση μια προκαθορισμένη κλίμακα από την Κυβέρνηση του Παγκόσμιου Κράτους. Δεν θα επιτρέπονται οι μισθολογικές διαφορές, ούτε οποιαδήποτε παρέκκλιση από τις τυπικές ενιαίες κλίμακες αμοιβής που καθορίζονται από την κυβέρνηση του Παγκόσμιου Κράτους. Όσοι παραβιάζουν το νόμο θα εκτελούνται αμέσως.

Ψηφιοποίηση των μετρητών

Δεν θα υπάρχουν μετρητά ή νομίσματα στα χέρια των μη ελίτ. Όλες οι συναλλαγές θα γίνονται με χρήση χρεωστικής κάρτας * που θα φέρει τον αριθμό αναγνώρισης του κατόχου της.

* Τότε δεν υπήρχε ίντερνετ και ο συγγραφέας δεν είχε την πληροφορία για την ψηφιοποίηση των μετρητών. Αυτή την στιγμή η Τράπεζα Διεθνών Διακανονισμών επεξεργάζεται το πρόγραμμα ψηφιοποίησης των μετρητών με την ονομασία Project Icebreaker.

Απαγόρευση πρόσβασης στα προς το ζην

Όποιος παραβιάζει με οποιονδήποτε τρόπο τους κανονισμούς της Επιτροπής των 300, θα αντιμετωπίζει την αναστολή της χρήσης της κάρτας του * για ποικίλα χρονικά διαστήματα, ανάλογα με τη φύση και τη σοβαρότητα της παράβασης. Όταν οι παραβάτες θα πηγαίνουν για ψώνια, θα ανακαλύπτουν ότι η κάρτα τους είναι στη μαύρη λίστα και δεν μπορούν να έχουν πρόσβαση σε υπηρεσίες κανενός είδους.

Εάν η παράβαση είναι σοβαρή, η κάρτα θα κατασχεθεί στο σημείο ελέγχου όπου προσκομίζεται. Στην συνέχεια, το άτομο αυτό δεν θα μπορεί να εργαστεί, να αποκτήσει τροφή, νερό, στέγη, φάρμακα και ιατρικές υπηρεσίες και θα αναφέρεται επίσημα ως παράνομος. Θα δημιουργηθούν έτσι μεγάλες ομάδες παρανόμων και θα ζουν σε περιοχές οι οποίες θα προσφέρουν κάποια δυνατότητα επιβίωσης, αλλά θα υπόκεινται σε κυνήγι και εκτέλεση επί τόπου.

Άτομα που βοηθούν τους παρανόμους με οποιονδήποτε τρόπο, θα εκτελούνται επίσης. Οι παράνομοι που δεν θα παραδίδονται στην αστυνομία ή στο στρατό μετά από μια συγκεκριμένη χρονική περίοδο, θα «επιλέγουν» τυχαία ένα πρώην μέλος της οικογένειας για να εκτίσει ποινές φυλάκισης στη θέση τους.

* Επιβλήθηκε ήδη στους ιδιοκτήτες φορτηγών του Καναδά που είχαν κλείσει τους αυτοκινητόδρομους με τα φορτηγά τους και έτσι αναγκάστηκαν να σταματήσουν τη διαμαρτυρία. Όταν καταργηθούν τα μετρητά, θα γίνεται απαγόρευση πρόσβασης στο «ψηφιακό πορτοφόλι» όσων είναι αντιφρονούντες, ανεμβολίαστοι κλπ.

Απαγόρευση πώλησης ή ανταλλαγής παλαιών νομισμάτων

Η απόπειρα πώλησης ή ανταλλαγής των «παλαιών» νομισμάτων, δηλαδή των χρυσών ή ασημένιων νομισμάτων των καταργημένων κρατών, θα αντιμετωπίζεται ως έγκλημα που θα τιμωρείται με την ποινή του θανάτου.

Μόνο στην ελίτ και σε υψηλόβαθμους λειτουργούς της παγκόσμιας κυβέρνησης θα επιτρέπονται ιδιωτικές μεταφορές, όπλα, νομίσματα και αυτοκίνητα. Όλα τα νομίσματα θα πρέπει να παραδοθούν στις Αρχές μέσα σε ένα ορισμένο χρονικό διάστημα, όπως και τα περίστροφα, τα τουφέκια, τα εκρηκτικά, τα αυτοκίνητα ή άλλα μέσα μεταφοράς ιδιωτικής χρήσεως. Όλα αυτά θα επιτρέπονται μόνο στις ελίτ και τους κορυφαίους αξιωματούχους της παγκόσμιας κυβέρνησης.

Παγκόσμια τεχνοφεουδαρχία

Για να δημιουργηθεί ένα κράτος στο οποίο η μεσαία τάξη θα έχει εξοντωθεί και θα υπάρχουν μόνο άρχοντες και υπηρέτες, δεν πρέπει να υπάρχει καμμιά έννοια ελευθερίας. Επομένως, ο κόσμος θα διοικείται από τα Εκτελεστικά Διατάγματα της Επιτροπής των 300 που θα μετατρέπονται άμεσα σε νόμους *. Τα Συντάγματα και οι εκλογές θα καταργηθούν.

Η δημοκρατία, η εθνική κυριαρχία, η φυλετική ταυτότητα και τα δικαιώματα που πηγάζουν από το λαό και υπέρ αυτού, θα καταργηθούν, και στη μεταβατική φάση, ακόμη και αυτή η αναφορά της φυλετικής καταγωγής κάποιου, θα υπόκειται σε αυστηρότατες ποινές.

* Αυτό το κάνουν ήδη με τις ΠΝΠ (Πράξεις Νομοθετικού Περιεχομένου) και τις ΚΥΑ (Κοινές Υπουργικές Αποφάσεις), ενώ τα Συντάγματα πολλών χωρών ήδη καταπατούνται ωμά.

Οργανισμοί & μέλη της Επιτροπής των 300

Παρακάτω, παραθέτουμε μερικούς οργανισμούς της Επιτροπής των 300 που το βιβλίο αναφέρει ότι το 1.992 μ.Χ. ασκούσαν έλεγχο στις κοινωνίες, και μερικά από τα μέλη της, ούτως ώστε να μπορεί ο αναγνώστης να τα αναγνωρίζει. Ο πλήρης κατάλογος υπάρχει στο βιβλίο, καθώς επίσης μεγάλη και λεπτομερής βιβλιογραφία. Αν και από το 1992 προφανώς έχουν προστεθεί και άλλοι οργανισμοί και πολλά μέλη έχουν αντικατασταθεί, ωστόσο, οι πληροφορίες που παρέχει ο δρ Κόλμαν παραμένουν χρήσιμες μέχρι και σήμερα.

Οργανισμοί

Alliance Israelite Universelle

Anenherbe-Rosicrucianists

Anti-Defamation League

Aspen Institute

Bilderbergers

Black Order

Canadian Jewish Congress

Cathedral of St. John the Divine, New York

CFR – Council of Foreign Relations

Club of Rome

Communist League

De Beers Consolidated Mines

Ditchley Foundation

East India Committee of 300

Fabian Society (Φαβιανή Εταιρεία)

Federation of American Zionists

Ford Foundation

German Marshall Fund

Governing Body of the Israelite Religious Community

Haganah

Harvard University

Hells Fire Club

Imperial College University of London

Institute for World Order

International Institute for Strategic Studies (IISS)

International Monetary Fund (IMF)

Irgun (National Military Organization in the Land of Israel)

Knights of Malta

London Board of Deputies of British Jews

London School of Economics

Lucis Trust

Massachusetts Institute of Technology (MIT)

Mellon Institute

Milner Group

National Council of Churches

NATO (North Atlantic Treaty Organization)

New World Foundation

Odd Fellows

One World Government Church

Order of St. John of Jerusalem

Order of The Golden Dawn

OXFAM

PERMINTEX

Princeton University

Rand Corporation

Rhodes Scholarship Committee

Round Table

Royal Institute for International Affairs (RIIA)

Socialist International

Stanford Research Institute

Tavistock Institute of Human Relations

The Great Superior Ones

The Order of St. John of Jerusalem

Theosophical Society

Thule Society

Trilateral Commission

University of Pennsylvania

Wharton School

Warburg, James P. and Family

World Council of Churches κ.ά.

Στο βιβλίο αναφέρεται και ποιο ακριβώς είναι το αντικείμενο της κάθε οργάνωσης.

Μέλη

Βασίλισσα της Αγγλίας

Βασίλισσα της Ολλανδίας

Βασίλισσα της Δανίας

Βασιλικές οικογένειες της Ευρώπης

Οίκος των Μπραγκάντζα

Οίκος των Χοετζόλερν

Οίκος των Aψβούργων-Λωρραίνης

Acheson, Dean

Agnelli, Giovanni

Balfour, Arthur

Buffet, Warren

Bulwer-Lytton, Edward

Bush, George H.W., πρεσβύτερος

Churchill, Winston

Coudenhove-Kalergi, Richard

Davignon, Etienne

Forbes, John

Lazard Frères

George, Lloyd

Gladstone, William Ewart

Harriman, Averill

House, Mandel

Huxley, Aldous

Keynes, John Maynard

King, Alexander

Kissinger, Henry

Lewin, Kurt

Mackinder, Halford

Mazzini, Giuseppe

Mellon, Andrew

Milner, Alfred

Mitterand, François

Monett, Jean

Montague, Samuel

Morgan, J. P.

Mountbatten, Louis

Oppenheimer, Ernest & Harry

Orsini-Bonacassi, Franco

Palme, Olaf

Peccei, Aurellio

Price & Waterhouse

Rhodes, Cecil John

Rockefeller, David

Rothschild, Elie Robert

Russell, Bertrand

Schultz, George

Strong, Maurice

Thyssen-Bornamisza, Hans Henrich

Turner, Ted

Vance, Cyrus

Warburg, S. C.

Watson, Thomas

Weinberger, Caspar 
Wells, H. G. κ.ά.

Συμπεράσματα. Ξέρουμε λοιπόν σε γενικές γραμμές ποιοι είναι «Αυτοί», ποιες είναι οι «Ελίτ», ποιος είναι ο εχθρός μας: Η Επιτροπή των 300 με την «αριστοκρατία» του ευρωπαϊκού φιλελεύθερου κατεστημένου, τις τράπεζες, τις πολυεθνικές εταιρείες, τα ιδρύματα, και τα δίκτυα επικοινωνιών, υπό την προεδρία μιας ιεραρχίας συνωμοτών.

Ωστόσο, δεν πρέπει να μας διαφεύγει ότι η ανάγκη ξεχωριστής πατρίδας, θρησκείας, και οικογένειας είναι σύμφυτη με τον άνθρωπο, όπως είναι και της μητρικής γλώσσας και του ξεχωριστού πολιτισμού. Ο κόσμος μας είναι πολύ μεγάλος για να τον διοικεί μόνο ένα κέντρο και βρίθει από ποικιλομορφία.

Δεν υπάρχουν μόνο ευρωπαϊκές βασιλικές οικογένειες, Χαζαροεβραίοι και Ιταλοί αριστοκράτες. Υπάρχουν αντίθετες και ισχυρότατες φατρίες που διαφωνούν με μία επί της ουσίας, μανιχαϊστική, σιωνιστική παγκόσμια ηγεμονία, και αυτές δεν έχουν πει τον τελευταίο τους λόγο.

Γι’ αυτό το όνειρο της Επιτροπής των 300 και της όποιας Μαύρης Αριστοκρατίας για Παγκόσμιο Κράτος δεν πρόκειται ποτέ να πραγματοποιηθεί. Αυτή η παράκρουση των χαζαροσιωνιστών που δεν έχουν καμμία σχέση με τους πραγματικούς Σημίτες της αρχαίας Ιουδαίας, σφαγίασε τα προηγούμενα χρόνια τους λαούς δεκάδων χωρών που βρίσκονταν υπό βρετανική κατοχή.

Όμως αυτοί επαναστάτησαν, έφτιαξαν σήμερα τις δικές τους ελίτ και δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι στον κόσμο μας, πέραν των ευρωπαϊκών, υπάρχουν και άλλες βασιλικές οικογένειες που βαρέθηκαν πια να συμμορφώνονται στις παρακρούσεις των αιρετικών Τουράνιων της παλιάς Χαζαρίας ως εκλεκτό λαό του Θεού τους. Όλα τα ψέματα και οι εκβιασμοί έχουν ένα τέλος.

Υπάρχουν οι Ρώσοι που μετά την τρομοκρατία των Μπολσεβίκων, δεν φαίνεται πως θα δεχτούν ξανά να τους μετατρέψουν σε δούλους, ούτε να τους απαγορεύσουν να ασκούν τη θρησκεία τους. Μέσω της Ουκρανίας, προσπάθησαν να διαλύσουν την Ρωσία, αλλά προς ώρας, φαίνεται να έχουν αποτύχει παταγωδώς.

Υπάρχουν οι Ινδοί που παρά τις προσπάθειες γενοκτονίας της Επιτροπής των 300 ξεπέρασαν σε πληθυσμό τους Κινέζους, και οι Κινέζοι που θα κατατροπώσουν όποιον προσπαθήσει να τους προκαλέσει μια κατάρρευση τύπου Σοβιετικής Ένωσης. Οι Κινέζοι μόνοι τους επιβάλλουν μείωση του πληθυσμού τους, γιατί τα εδάφη τους είναι ήδη ερημοποιημένα.

Υπάρχουν οι Άραβες και οι λοιποί μουσουλμάνοι, και οι Λατινοαμερικάνοι που δεν συμφωνούν καθόλου με τα αφηγήματα των 300 και σιγά σιγά αλλάζουν οι παλιές ισορροπίες. Υπάρχουν οι Αφρικανοί που απέδειξαν ότι δεν ξεχνούν τα εγκλήματα της συμμορίας των 300 εναντίον τους, φτύνοντάς τους κατάμουτρα τα εμβόλια της Pfizer και των άλλων φαρμακευτικών που κατέληξαν στις χωματερές.

Τέλος, η γράφουσα είναι πεπεισμένη ότι η διάδοση της αλήθειας, η τυχαία ανακάλυψη συγκλονιστικών προϊστορικών ευρημάτων, και η ανατροπή των φυσικών σταθερών, θα γκρεμίσει όλα τους τα αφηγήματα.

Γιατί ο κόσμος μας δεν ήταν ποτέ και δεν είναι αυτός που νομίζουμε. Ο υπερανθρωπισμός, ο μετανθρωπισμός, η ψηφιακή αιωνιότητα, η υπερευφυής τεχνητή νοημοσύνη, οι ΛΟΑΤΚΙ, η θεωρία του «κοινωνικού» φύλου, η επιβολή εγχειρήσεων αλλαγής φύλου στα παιδιά, η υπερθέρμανση του πλανήτη μας εξαιτίας των ανθρώπων, και η ψευτο-πανδημία του κορωνοϊού που δήθεν ξέφυγε από τις νυχτερίδες ή τον παγκολίνο, δεν είναι παρά αφηγήματα της Επιτροπής των 300, που θέλουν να διαλύσουν τον πολιτισμό μας.

Έναν πολιτισμό που θα έπρεπε να βασίζεται στην αρχαία ελληνική φιλοσοφία και γλώσσα, τη λογική, το μέτρο, την αρμονία, τους νόμους, το αγαθό και το κάλλος, ενώ αναγκάζουν την λευκή φυλή να δεχτεί μοιρολατρικά την βαρβαρότητα, την υπερβολή, την δυσμορφία, την ανομία, το κακό και την ασχήμια. Κανείς δεν πρέπει λοιπόν να πιστεύει τα αφηγήματα των δεξαμενών σκέψης των ελίτ και όλοι οφείλουμε να τα πολεμήσουμε με κάθε μέσον.

Ακόμα και αν έχουμε τρομοκρατηθεί και γονατίσει από την μέχρι τώρα υλοποίηση όσων προαναφέρθηκαν και όσων είναι εν εξελίξει, είναι χρέος μας ως Έλληνες να ξανασηκωθούμε, και να βγούμε από την απάθεια με τρόπους ασύμμετρους. Όλα αυτά δεν θα ολοκληρωθούν ποτέ. Ωστόσο, η ανατροπή τους μην περιμένετε να γίνει χωρίς αιματοχυσία (https://aperopia.fr/04-2023/o-vromikos-rolos-tis-epitropis-ton-300/).

 

Η σκοτεινή προέλευση της Μεγάλης Επανεκκίνησης. ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ, Η ΔΥΣΤΟΠΙΚΗ ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΟΗΕ ΚΑΙ Ο ΕΩΣΦΟΡΙΣΜΟΣ.

Εισαγωγή ιστολογίου «Απεροπία»: Στην δεκαετία του 1.970 μ.Χ., οι Αγγλοσαξονικοί και οι μαλθουσιανοί εγκέφαλοι του αποπληθυσμού άρχισαν να δουλεύουν εντατικά το πρόγραμμα τους: το Ίδρυμα Ροκφέλερ, ο Κίσινγκερ και ο Ντέιβιντ Ροκφέλερ επιτάχυναν τον ρυθμό, δημιουργώντας την Τριμερή Επιτροπή. Δεν ξεχνάμε βέβαια και τον τρομερό Λίτσιο Τζέλι (Licio Gelli) και την Λέσχη της Ρώμης που ανακοίνωνε ήδη τι ακριβώς επρόκειτο να συμβεί.

Με τη διαφορά ότι από τότε ο πληθυσμός της γης έχει διπλασιαστεί και ειδικά εκείνος του αναπτυσσόμενου κόσμου: αυτό ακριβώς όμως ήταν και το επιθυμητό αποτέλεσμα προκειμένου η εγκληματική αγγλοσαξονική υπερδομή να επιτύχει τους σκοπούς της (την πείνα και την διάλυση των πάντων) και να επιλύσει την κρίση μέσω πολέμου ή /και μαζικής εξόντωσης.

Αυτό ακριβώς το μονοπάτι ακολούθησε και στην Ουκρανία και πριν απ’ αυτήν αλλού. Το σύνθημά της είναι ανέκαθεν: «Να προκαλέσουμε τα χειρότερα για να μπορέσουμε ΕΜΕΙΣ να προτείνουμε τη χειρότερη λύση για τα «ζώα», άρα την καλύτερη για εμάς».

Οι σκοτεινοί Παλλαδιστές 2 θέλουν να οικοδομήσουν μόνο πάνω στο χάος, κάτι που άλλωστε είναι η αγαπημένη τους πρακτική: Ordo ab Chao. Ο επιδιωκόμενος στόχος δεν είναι μια ευτυχής παγκοσμιοποίηση (αυτή είναι το πρόσχημα) αλλά η καταστροφή των πάντων: δείτε τις κυβερνήσεις Μπάιντεν, Σολτς, Ντράγκι, Μακρόν, Τρυντώ, Μητσοτάκη, κ.ά.

Η μηδενιστική και σαδιστική οργή τους υπερβαίνει ακόμα και την ακόρεστη υφαρπαγή δισεκατομμυρίων δολαρίων και ευρώ δημοσίου χρήματος προς ίδιον όφελος, και τον έλεγχο των «προβάτων» τα οποία από τη μεριά τους, με υποταγή, και πλήρη υπνωτιστική συμμόρφωση εξοργίζουν τελικά και τους βοσκούς και τους δημίους τους.

Ας δούμε λοιπόν τι γράφει για την απαρχή όλων αυτών ο William Engdahl, ένας από τους σπάνιους αναλυτές που έχουν την ικανότητα ιστορικής προσέγγισης των μείζονων προβλημάτων της εποχής μας.

Είναι σημαντικό να κατανοήσουμε ότι δεν υπάρχει ούτε μία νέα ή πρωτότυπη ιδέα στο διάσημο πρόγραμμα Great Reset του Kλάους Σβαμπ για τον κόσμο. Ούτε η ατζέντα για την Τέταρτη Βιομηχανική Επανάσταση είναι δική του, ούτε ο ισχυρισμός του ότι αυτός έχει εφεύρει την έννοια του «καπιταλισμού των μετόχων».

Ο Σβαμπ είναι κάτι περισσότερο από ένας επιδέξιος πράκτορας δημοσίων σχέσεων μιας παγκόσμιας τεχνοκρατικής ατζέντας, μια κορπορατιστική μονάδα της σύμπραξης της εξουσίας των επιχειρήσεων με την κυβέρνηση, συμπεριλαμβανομένων των Ηνωμένων Εθνών, μιας ατζέντας που οι απαρχές της χρονολογούνται από τις αρχές της δεκαετίας του 1.970 μ.Χ. και ακόμη νωρίτερα.

Η Μεγάλη Επανεκκίνηση του Νταβός είναι απλώς το επικαιροποιημένο σχέδιο για μια παγκόσμια δυστοπική δικτατορία υπό τον έλεγχο του ΟΗΕ, που αναπτύχθηκε εδώ και δεκαετίες. Οι βασικοί παίκτες ήταν ο Ντέιβιντ Ροκφέλερ και ο προστατευόμενος του, Μωρίς Στρονγκ.

Στις αρχές της δεκαετίας του 1.970 μ.Χ., αναμφισβήτητα δεν υπήρχε κανείς με μεγαλύτερη επιρροή στην παγκόσμια πολιτική από τον μακαρίτη Ντέιβιντ Ροκφέλερ, γνωστότερο τότε ως Πρόεδρο της τράπεζας Chase Manhattan.

Δημιουργώντας ένα νέο παράδειγμα. Στα τέλη της δεκαετίας του ’60 μ.Χ. και στις αρχές της δεκαετίας του ’70, οι διεθνείς κύκλοι που συνδέονταν άμεσα με τον Ντέιβιντ Ροκφέλερ δημιούργησαν μια εκθαμβωτική σειρά ελιτίστικων οργανισμών, δεξαμενών σκέψης και μελετών.

Μεταξύ αυτών ήταν η «Λέσχη της Ρώμης» (Club of Rome) και η μελέτη της που συντάχθηκε με την επιστασία του Τεχνολογικού Ινστιτούτου της Μασαχουσέτης (MIT) με τίτλο Τα Όρια της Ανάπτυξης (The Limits to Growth), ο οργανισμός «1001: A Nature Trust», (ένα «καταπίστευμα» για την φύση που συνδεόταν με το γνωστό μας Παγκόσμιο Ταμείο Άγριας Ζωής – WWF), οι Διασκέψεις της Στοκχόλμης των Ηνωμένων Εθνών για την Ημέρα της Γης, και η Τριμερής Επιτροπή (Trilateral Commission) του Ντέιβιντ Ροκφέλερ.

Η Λέσχη της Ρώμης Το 1.968 μ.Χ. ο Ντέιβιντ Ροκφέλερ ίδρυσε τη «Λέσχη της Ρώμης», μια νεομαλθουσιανή δεξαμενή σκέψης, μαζί με τον Ιταλό μεγιστάνα και «φιλάνθρωπο» Αουρέλιο Πετσέι (Aurelio Peccei), καθώς και τον Βρετανό χημικό μηχανικό Αλεξάντερ Κινγκ (Alexander King).

Ο Πετσέι, ήταν διευθυντής της αυτοκινητοβιομηχανίας Fiat, ιδιοκτησίας της ισχυρής ιταλικής οικογένειας Ανιέλι. Ο Πετσέι ανήκε επίσης στην Λέσχη Μπίλντερμπεργκ, ήταν μέλος του διοικητικού Συμβουλίου του Ατλαντικού Συμβουλίου, και όλως παραδόξως για εκείνη την εποχή, ιδρυτικό μέλος της Διεθνούς Ένωσης Ισλάμ και Δύσης που είχε έδρα την Γενεύη.

Ο Τζιάνι Ανιέλι της Fiat ήταν στενός φίλος του Ντέιβιντ Ροκφέλερ και μέλος του Διεθνούς Συμβουλευτικού Συμβουλίου της τράπεζας Chase Manhattan του Ροκφέλερ. Ο Ανιέλι και ο Ροκφέλερ ήταν στενοί φίλοι από το 1.957 μ.Χ. Ο Ανιέλι έγινε ιδρυτικό μέλος της Τριμερούς Επιτροπής του Ντέιβιντ Ροκφέλερ το 1.973 μ.Χ.

Ο Αλεξάντερ Κινγκ, επικεφαλής του επιστημονικού προγράμματος του ΟΟΣΑ, ήταν επίσης και σύμβουλος του ΝΑΤΟ. Αυτή ήταν η αρχή εκείνου που θα γινόταν το νεομαλθουσιανό σύνθημα «ο λαός μολύνει».

Το 1.971 μ.Χ., η Λέσχη της Ρώμης δημοσίευσε την βαθιά εσφαλμένη μελέτη με τίτλο Τα Όρια της ανάπτυξης, η οποία προέβλεπε το τέλος του πολιτισμού, όπως τον ξέραμε, λόγω της ταχείας αύξησης του πληθυσμού, σε συνδυασμό με την εξάντληση των μη ανανεώσιμων πόρων, όπως το πετρέλαιο.

Η έκθεση κατέληγε στο συμπέρασμα ότι χωρίς ουσιαστικές αλλαγές στην κατανάλωση πόρων, το πιο πιθανό αποτέλεσμα θα είναι μια μάλλον ξαφνική και ανεξέλεγκτη μείωση, τόσο του πληθυσμού, όσο και της βιομηχανικής ικανότητας.

Βασισμένη σε ψεύτικες προσομοιώσεις μέσω μαθηματικών μοντέλων υπολογιστή που πραγματοποιήθηκαν από την ομάδα επιστημόνων υπολογιστών με την επωνυμία «System Dynamics Group» στο Τεχνολογικό Ινστιτούτο της Μασαχουσέτης (MIT) που χρηματοδοτούσε γενναία ο Ανέλι, η μελέτη έκανε μια τολμηρή πρόβλεψη:

«Εάν οι τρέχουσες τάσεις της παγκόσμιας αύξησης του πληθυσμού, της εκβιομηχάνισης, της ρύπανσης, της παραγωγής τροφίμων και της εξάντλησης των πόρων συνεχιστούν αμείωτα, τα όρια ανάπτυξης σε αυτόν τον πλανήτη θα επηρεαστούν κάποια στιγμή μέσα στα επόμενα εκατό χρόνια».

Αυτά συνέβησαν το 1.971 μ.Χ. Το 1.973 μ.Χ., ο Κλάους Σβαμπ, στην 3η ετήσια συνάντηση των ηγετών επιχειρηματιών στο Νταβός, κάλεσε τον Πετσέι στο Νταβός για να παρουσιάσει τα Όρια της ανάπτυξης στους συγκεντρωμένους διευθύνοντες συμβούλους των μεγαλύτερων επιχειρήσεων.

Το 1.974 μ.Χ., η Λέσχη της Ρώμης δήλωσε με τόλμη: «Η Γη πάσχει από καρκίνο αλλά ο καρκίνος είναι ο άνθρωπος… Ο κόσμος αντιμετωπίζει ένα άνευ προηγουμένου σύνολο αλληλένδετων παγκόσμιων προβλημάτων, όπως ο υπερπληθυσμός, οι ελλείψεις τροφίμων, η εξάντληση των μη ανανεώσιμων πόρων (πετρέλαιο κ.ά.), η υποβάθμιση του περιβάλλοντος και η κακή διακυβέρνηση».

Κατέληξαν λοιπόν ότι: «Χρειάζεται μια οριζόντια αναδιάρθρωση του παγκόσμιου συστήματος. Απαιτούνται ριζικές αλλαγές στο κανονιστικό στρώμα, δηλαδή στο σύστημα αξιών και στους ανθρώπινους στόχους, προκειμένου να επιλυθεί το πρόβλημα της ενέργειας, της τροφής και άλλα, μ’ άλλα λόγια, οι κοινωνικές αλλαγές και οι αλλαγές στην ατομική συμπεριφορά είναι απαραίτητες για να πραγματοποιηθεί η μετάβαση σε μια οργανική ανάπτυξη».

Επιπροσθέτως, στην ίδια έκθεση Mankind at the turning point, η Λέσχη της Ρώμης ανέφερε τα εξής: «Η αυξανόμενη αλληλεξάρτηση μεταξύ εθνών και περιφερειών πρέπει στη συνέχεια να μεταφραστεί σε μείωση της ανεξαρτησίας. Τα έθνη δεν μπορούν να είναι αλληλεξαρτώμενα, εκτός εάν καθένα από αυτά παραιτηθεί από ένα μέρος της δικής του ανεξαρτησίας, ή τουλάχιστον αν αναγνωρίσει τα όριά του.

Τώρα είναι η ώρα να οικοδομήσουμε ένα κύριο σχέδιο για βιώσιμη οργανική ανάπτυξη και παγκόσμια ανάπτυξη με βάση την παγκόσμια κατανομή όλων των πεπερασμένων πόρων και ένα νέο παγκόσμιο οικονομικό σύστημα». Αυτή ήταν η αρχική διατύπωση της περιβόητης Ατζέντας 21 του ΟΗΕ, που μετεξελίχθηκε σε Ατζέντα 2030 μ.Χ. και σε Μεγάλη Επανεκκίνηση του Φόρουμ του Νταβός του 2020 μ.Χ.

Ντέιβιντ Ροκφέλερ και Μωρίς Στρονγκ. Στις αρχές της δεκαετίας του 1.970 μ.Χ. ο μακράν επιδραστικότερος διοργανωτής του προγράμματος «μηδενικής ανάπτυξης» του Ντέιβιντ Ροκφέλερ, ήταν ο μακροχρόνιος φίλος του, δισεκατομμυριούχος γόνος οικογενείας πετρελαιϊκών εταιρειών ονόματι Μωρίς Στρογκ (Maurice Strong).

Ο Μωρίς Στρονγκ.. Ο Καναδός Στρονγκ ήταν ένας από τους κορυφαίους υποστηρικτές της επιστημονικά εσφαλμένης θεωρίας ότι οι ανθρωπογενείς εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα που προέρχονται από μεταφορικά οχήματα, σταθμούς ηλεκτροπαραγωγής με καύση άνθρακα και την γεωργία, προκαλούν μια δραματική και επιταχυνόμενη άνοδο της παγκόσμιας θερμοκρασίας που απειλεί «τον πλανήτη», την λεγόμενη «Παγκόσμια Υπερθέρμανση».

Ως Πρόεδρος της διάσκεψης της Στοκχόλμης του ΟΗΕ που πραγματοποιήθηκε το 1.972 μ.Χ. με την ευκαιρία της Ημέρας της Γης, ο Στρονγκ προώθησε μια ατζέντα μείωσης του πληθυσμού και του βιοτικού επιπέδου παγκοσμίως, προκειμένου «να σωθεί το περιβάλλον».

Ο Στρονγκ ξεκαθάρισε τη ριζοσπαστική περιβαλλοντική ατζέντα του: «Δεν είναι η μόνη ελπίδα για τον πλανήτη ότι οι βιομηχανοποιημένοι πολιτισμοί καταρρέουν; Δεν είναι δική μας ευθύνη να το πετύχουμε αυτό;» Αυτό ακριβώς λοιπόν συμβαίνει τώρα υπό το πρόσχημα της περιβόητης παγκόσμιας πανδημίας της Covid-19 και των αναρίθμητων παραλλαγών της.

Ο Στρονγκ απετέλεσε περίεργη επιλογή ως ηγέτης μιας σημαντικής πρωτοβουλίας του ΟΗΕ για την κινητοποίηση δράσεων για το περιβάλλον, δεδομένου ότι η καριέρα του και η σημαντική του περιουσία είχαν χτιστεί πάνω στην εκμετάλλευση του πετρελαίου, όπως άλλωστε και ενός ασυνήθιστου αριθμού νέων υποστηρικτών της «οικολογικής καθαρότητας», όπως του Ντέιβιντ Ροκφέλερ ή του Ρόμπερτ Άντερσον του Ινστιτούτου Aspen ή του Τζον Λούντον της Shell.

Ο Στρονγκ είχε γνωρίσει τον Ντέιβιντ Ροκφέλερ το 1.947 μ.Χ. όταν ακόμα δεκαοχτάχρονος είχε παρατήσει το λύκειο, και από τότε η καριέρα του συνδέθηκε με το οικογενειακό δίκτυο των Ροκφέλερ. Χάρη στην νέα του φιλία με τον Ροκφέλερ, ο Στρονγκ, σε ηλικία 18 ετών, έλαβε μια βασική θέση στα Ηνωμένα Έθνη υπό τη διεύθυνση του τότε ταμία του ΟΗΕ, Νώε Μονόντ (Noah Monod).

Τα κεφάλαια των Ηνωμένων Εθνών διαχειρίζονταν αρκετά άνετα η τράπεζα Chase των Ροκφέλερ. Ήταν ένα τυπικό παράδειγμα του μοντέλου «σύμπραξης δημόσιου και ιδιωτικού τομέα» που επρόκειτο να εφαρμόσει ο Στρονγκ, δηλαδή να βγαίνει ιδιωτικό κέρδος από τη δημόσια κυβέρνηση.

Μέχρι την δεκαετία του ’60 μ.Χ., ο Στρονγκ είχε γίνει Πρόεδρος του τεράστιου ενεργειακού ομίλου του Μόντρεαλ και της εταιρείας πετρελαίου, γνωστής ως Power Corporation, που τότε ανήκε στον ισχυρό Πωλ Ντεμαραί (Paul Desmarais).

Σύμφωνα με την Καναδή ερευνήτρια Elaine Dewar, 3 η Power Corporation χρησιμοποιήθηκε επίσης ως ένα μαύρο πολιτικό ταμείο για τη χρηματοδότηση των εκλογικών εκστρατειών ορισμένων Καναδών πολιτικών όπως του Πιέρ Τρυντώ, πατέρα του προστατευόμενου του Φόρουμ του Νταβός, Τζάστιν Τρυντώ. (Elaine Dewar, ό.π. σελ. 269-271).

Σύνοδος Κορυφής για την Ημέρα της Γης και Σύνοδος Κορυφής του Ρίο. Το 1.971 μ.Χ.., ο Στρονγκ διορίστηκε Αναπληρωτής Γραμματέας του ΟΗΕ στη Νέα Υόρκη και Γενικός Γραμματέας της επερχόμενης πρώτης Συνόδου Κορυφής για την Ημέρα της Γης, δηλαδή τη σύνοδο των Ηνωμένων Εθνών για το Ανθρώπινο Περιβάλλον (Earth Summit I) που πραγματοποιήθηκε στη Στοκχόλμη της Σουηδίας.

Εκείνη τη χρονιά διορίστηκε επίσης διαχειριστής του Ιδρύματος Ροκφέλερ, το οποίο είχε χρηματοδοτήσει την έναρξη της δράσης «Ημέρα της Γης» στην Στοκχόλμη (Ibid., σελ. 277). Το Περιβαλλοντικό Πρόγραμμα του ΟΗΕ (UNEP) δημιουργήθηκε στην Στοκχόλμη με επικεφαλής τον Στρονγκ.

Το 1.989 μ.Χ., ο Στρονγκ διορίστηκε από τον Γενικό Γραμματέα του ΟΗΕ ως επικεφαλής της Συνόδου Κορυφής του ΟΗΕ για το Περιβάλλον και την Ανάπτυξη του 1.992 μ.Χ., ή αλλιώς UNCED (United Nations Conference on Environment and Development) που διεξήχθη στο Ρίο ντε Τζανέιρο, επιβλέποντας την σύνταξη των στόχων του ΟΗΕ για το «αειφόρο περιβάλλον», την Ατζέντα 21 για την Βιώσιμη Ανάπτυξη, που αποτέλεσε την βάση της Μεγάλης Επανεκκίνησης του Κλάους Σβαμπ, αλλά και την δημιουργία της Διακυβερνητικής Ομάδας του ΟΗΕ για την Κλιματική Αλλαγή (IPCC).

Ο Στρονγκ, ο οποίος ήταν επίσης μέλος του διοικητικού συμβουλίου του Παγκόσμιου Οικονομικού Φόρουμ του Νταβός, είχε κανονίσει ο Σβαμπ να είναι ένας από τους κορυφαίους συμβούλους στην Σύνοδο Κορυφής του Ρίο.

Ως Γενικός Γραμματέας της Συνόδου Κορυφής του ΟΗΕ στο Ρίο, ο Στρονγκ ανέθεσε επίσης στην Λέσχη της Ρώμης να συντάξει μια έκθεση με τίτλο «Η Πρώτη Παγκόσμια Επανάσταση», που συντάχθηκε από τον Αλεξάντερ Κινγκ, και παραδεχόταν ότι ο ισχυρισμός της υπερθέρμανσης του πλανήτη από το διοξείδιο του άνθρακα δεν ήταν παρά απλώς ένα τέχνασμα που επινοήθηκε για να εξαναγκάσει την συμπεριφορά των ανθρώπων να αλλάξει:

«Ο κοινός εχθρός της ανθρωπότητας είναι ο άνθρωπος. Ενώ αναζητούσαμε έναν νέο εχθρό για να μας ενώσει, είχαμε την ιδέα ότι η ρύπανση, η απειλή της υπερθέρμανσης του πλανήτη, η έλλειψη νερού, η πείνα και τα παρόμοια, θα ήταν το κόλπο. Όλοι αυτοί οι κίνδυνοι [θα πούμε ότι] προκαλούνται από την ανθρώπινη παρέμβαση και ότι μόνο μέσω αλλαγής στάσης και συμπεριφοράς μπορούν να ξεπεραστούν. Επομένως, ο πραγματικός εχθρός είναι η ίδια η ανθρωπότητα».

Το ίδιο παραδέχτηκε και ο εκπρόσωπος του προέδρου Κλίντον στο Ρίο, Timothy Wirth, λέγοντας: «Πρέπει να αντιμετωπίσουμε το θέμα της υπερθέρμανσης του πλανήτη. Ακόμα κι αν η θεωρία της υπερθέρμανσης είναι λανθασμένη, θα κάνουμε το σωστό όσον αφορά την οικονομική και την περιβαλλοντική πολιτική».

To 1.992 μ.Χ. στο Ρίο, ο Στρονγκ εισήγαγε για πρώτη φορά την πονηρή ιδέα μιας «βιώσιμης κοινωνίας» που ορίστηκε σε σχέση με τον αυθαίρετο στόχο της εξάλειψης του CO2 και άλλων λεγόμενων «αερίων του θερμοκηπίου». Τον Σεπτέμβριο του 2015 μ.Χ. στην Ρώμη, η Ατζέντα 21 μετονομάστηκε σε Ατζέντα 2030, υπό τις ευλογίες του πάπα, και τους 17 «βιώσιμους» στόχους της, όπου μεταξύ άλλων αναφέρουν:

«Η γη, λόγω της μοναδικής της φύσης και του κρίσιμου ρόλου που διαδραματίζει στην ανθρώπινη εγκατάσταση, δεν μπορεί να αντιμετωπίζεται ως ένα συνηθισμένο περιουσιακό στοιχείο που ελέγχεται από άτομα και υπόκειται σε πιέσεις και στην αναποτελεσματικότητα της αγοράς. Επίσης, η ιδιωτική ιδιοκτησία γης είναι ένα κύριο μέσο συσσώρευσης και συγκέντρωσης πλούτου, επομένως συμβάλλει στην κοινωνική αδικία…

Η κοινωνική δικαιοσύνη, η αστική ανάπλαση και ανάπτυξη, η παροχή αξιοπρεπούς στέγασης και υγιεινών συνθηκών για τον πληθυσμό, δεν μπορούν να επιτευχθούν παρά μόνο εάν η γη χρησιμοποιείται προς όφελος της κοινωνίας ως συνόλου».

Εν ολίγοις, πρέπει να κοινωνικοποιηθεί (βλ. να απαλλοτριωθεί) μόνο η ιδιοκτησία γης των πληβείων για χάρη της «κοινωνίας ως συνόλου», μια ιδέα πολύ γνωστή βεβαίως την εποχή της Σοβιετικής Ένωσης, και στοιχείο-κλειδί της Μεγάλης Επανεκκίνησης του Νταβός.

Στο Ρίο, όπου ήταν Πρόεδρος και Γενικός Γραμματέας ο Στρονγκ, δήλωσε: «Είναι σαφές ότι ο τρέχων τρόπος ζωής και τα καταναλωτικά πρότυπα της εύπορης μεσαίας τάξης – που περιλαμβάνουν μεγάλη κατανάλωση κρέατος, κατανάλωση μεγάλων ποσοτήτων κατεψυγμένων τροφίμων και έτοιμων γευμάτων, χρήση ορυκτών καυσίμων, ηλεκτρικών συσκευών, κλιματισμό για τις οικίες και τους χώρους εργασίας, καθώς και εξοχικές κατοικίες– δεν είναι βιώσιμα».

Ωστόσο, ο ίδιος ο Στρονγκ, δεν τήρησε την δική του έκκληση. Αυτό που δεν είπε στους περιβαλλοντικούς του συμμάχους στο Ρίο, ήταν ότι ο ίδιος είχε κάνει τότε μια σημαντική αγορά: την εταιρεία Colorado Land and Cattle (Γη και βοοειδή του Κολοράντο), από τον πασίγνωστο Σαουδάραβα έμπορο όπλων και δραστήριο πράκτορα της CIA, Αντνάν Κασόγκι.

Εκείνη την εποχή, ο Στρονγκ ήταν στο επίκεντρο της μετατροπής του ΟΗΕ σε όχημα κρυφής επιβολής ενός νέου παγκόσμιου τεχνοκρατικού φασισμού, εκπέμποντας ανησυχητικές προειδοποιήσεις για την καταστροφή του πλανήτη και την κλιματική υπερθέρμανση, συγχωνεύοντας παράλληλα τις κρατικές κυβερνητικές υπηρεσίες με την εταιρική εξουσία για τον μη εκλεγμένο έλεγχο σχεδόν των πάντων, υπό το απατηλό πρόσχημα της «βιωσιμότητας».

Το 1.997 μ.Χ., μετά από την Σύνοδο Κορυφής της Γης, ο Στρονγκ επέβλεψε τη δημιουργία του σχεδίου δράσης Global Biodiversity Assessment (Αξιολόγηση της Παγκόσμιας Βιοποικιλότητας) για την ανάπτυξη μιας Τέταρτης Βιομηχανικής Επανάστασης, μιας απογραφής όλων των πόρων του πλανήτη, τους τρόπους με τους οποίους αυτοί θα ελέγχονταν και πώς αυτή η επανάσταση θα μπορούσε να επιτευχθεί.

Εκείνη την εποχή, ο Στρονγκ ήταν επίσης συμπρόεδρος του Παγκόσμιου Οικονομικού Φόρουμ του Νταβός του Κλάους Σβαμπ. Το 2015 μ.Χ, μετά τον θάνατο του Στρονγκ, ο ιδρυτής του Φόρουμ, Κλάους Σβαμπ, έγραψε: «Ήταν ο μέντοράς μου από την αρχή του Φόρουμ: ένας σπουδαίος φίλος. Ένας απαραίτητος σύμβουλος και, για πολλά χρόνια, μέλος του συμβουλίου του ιδρύματός μας».

Πριν ο Στρονγκ αναγκαστεί να εγκαταλείψει τα Ηνωμένα Έθνη ντροπιασμένος, μετά από ένα σκάνδαλο χρηματισμού του που σχετιζόταν με το κατάπτυστο πρόγραμμα του ΟΗΕ «Food-for-Oil» (Τροφή έναντι πετρελαίου) 4 στο Ιράκ, ήταν μέλος της Λέσχης της Ρώμης, επίτροπος του Ινστιτούτου Άσπεν, και των Ιδρυμάτων Ροκφέλερ και Ρότσιλντ.

Επιπλέον, ο Στρονγκ υπήρξε και διευθυντής της απόκρυφης οργάνωσης Ναός της Κατανόησης (Temple of Understanding), μόρφωμα της θεοσοφικής εταιρείας Lucis Trust, που φιλοξενείτο στον καθεδρικό ναό του Αγίου Ιωάννη του Θεολόγου της Νέας Υόρκης, όπου «οι παγανιστικές τελετουργίες περιλαμβάνουν τη συνοδεία προβάτων και βοοειδών μέχρι το θυσιαστήριο για ευλογία. Εκεί, ο αντιπρόεδρος των ΗΠΑ, Αλ Γκορ, έκανε κήρυγμα, καθώς οι πιστοί προχωρούσαν στο βωμό κρατώντας μπολ από κομπόστ και σκουλήκια…».

Αυτή είναι λοιπόν πολύ περιληπτικά η σκοτεινή προέλευση του προγράμματος Great Reset του Σβαμπ, σύμφωνα με το οποίο πρέπει να τρώμε σκουλήκια και να μην έχουμε ιδιωτική περιουσία για να «σώσουμε τον πλανήτη». Ένα πρόγραμμα σκοτεινό και δυστοπικό που προορίζεται να εξαλείψει δισεκατομμύρια «συνηθισμένους ανθρώπους» (https://aperopia.fr/11-2022/i-skoteini-proeleysi-tis-megalis-epanekkinisis/).

 

Η ΑΝΑΤΟΜΙΑ ΜΙΑΣ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗΣ ΣΥΝΩΜΟΣΙΑΣ... ΜΥΣΤΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑΣ. ΜΕΡΟΣ 1ο.

O ρόλος που διαδραμάτισαν οι μυστικές εταιρείες σε όλο τον κόσμο εδώ και χιλιετίες είναι καθοριστικός. Όποια επανάσταση δεν είχε οργανωθεί απ’ αυτές, κατέληγε σχεδόν πάντοτε σε αποτυχία. Μόνο εκείνες κατείχαν την τεχνογνωσία που οδηγούσε στην επιτυχία.

Ωστόσο, οι δικοί τους σχεδιασμοί είναι που οδήγησαν την Δύση στη σημερινή δυστοπία και εξαχρείωση, μια γενικευμένη κατάσταση πλέον, που οδεύει σε χειρότερη σκλαβιά και βαρβαρότητα από εκείνες των προηγούμενων δυναστών από τους οποίους υποτίθεται ότι μας απελευθέρωσαν.

Εφόσον μόνο τα μέλη τους επωφελούνται πια απ’ αυτήν την κατάσταση και όσοι δεν ανήκουν σ’ αυτές καταστρέφονται, μήπως ήλθε η ώρα πια να κλείσουν; Μήπως τότε ο κόσμος θα γίνει πολύ καλύτερος; Οι μυστικές εταιρείες πρέπει να ξεριζωθούν οριστικά, πριν προλάβουν να ολοκληρώσουν τον ύστατο στόχο τους: να αφανίσουν τον πολιτισμό και τον ίδιο τον άνθρωπο.

Οι μυστικές εταιρείες και ο θρύλος της Ατλαντίδας. Πόσο παλιές είναι μυστικές εταιρείες; Υπήρχαν στην αρχαιότητα και από πότε; Οι θεοσοφιστές θεωρούν ότι υπήρχαν μυστικές σχολές από την εποχή των τελευταίων Λεμούριων υποφυλών, δηλαδή πριν από εκατομμύρια χρόνια.

Για να μην πάμε τόσο πίσω στον χρόνο, ας ασχοληθούμε με πιο πρόσφατες εποχές. Ο Καναδός Manly Palmer Hall (1.901 μ.Χ.-1.990 μ.Χ.), που υπήρξε διάσημος αστρολόγος, συγγραφέας-ερευνητής στον τομέα του εσωτερισμού, και τέκτων 33ου βαθμού, στο βιβλίο του The Secret Teachings of All Ages που εκδόθηκε το 1.928 μ.Χ., λέει ότι οι μυστικές εταιρείες υπάρχουν από την προκατακλυσμιαία εποχή της Ατλαντίδας.

Μια και οι σημερινές μυστικές εταιρείες λειτουργούν με βάση εκείνα τα πρότυπα, είναι φυσικό στο κέντρο της φιλοσοφίας τους να δεσπόζει σε κυρίαρχη θέση ο θρύλος της Ατλαντίδας, που σύμφωνα με πλείστα αποδεικτικά στοιχεία, υπήρξε στην πραγματικότητα.

Οι ομοιότητες που έχουν κάποιες αναφορές αρχαίων συγγραφέων για την καταστροφή της Ατλαντίδας από έναν μεγάλο κατακλυσμό, με τις αναφορές που βρίσκονται στις μυθολογίες σχεδόν όλων των φυλών του κόσμου, στην Παλαιά Διαθήκη και σχεδόν σε όλα τα ιερά βιβλία των λαών που μιλούν για έναν τέτοιο κατακλυσμό, είναι πολύ μεγάλες, και μας οδηγούν στο συμπέρασμα ότι πρόκειται για το ίδιο γεγονός.

Ο Μάνλυ Χολ μας πληροφορεί ότι ο θρύλος της Ατλαντίδας ήταν πάντα στο κέντρο της φιλοσοφίας όλων των μυστικών εταιρειών. Μάλιστα δε περιγράφει τον Ελευθεροτεκτονισμό (Μασονία) ως «σκιά της μεγάλης μυστηριακής σχολής της Ατλαντίδας που υπήρξε με μεγάλη λαμπρότητα στην αρχαία πόλη των Χρυσών Πυλών και καταστράφηκε από τον ίδιο κατακλυσμό που περιγράφει ο Πλάτωνας και σχεδόν όλες οι φυλές του κόσμου».

[Μanly P. Hall, The Lost Keys of Freemasonry, 1.923 μ.Χ.]. Σε ένα άλλο βιβλίο του, μας αποκαλύπτει επίσης απίστευτα στοιχεία (για τα οποία όμως δεν παραθέτει τις γραπτές πηγές τους) που αναφέρουν τα εξής:

«Όταν ο Σόλων είχε επισκεφθεί τους ιερείς της Αιγύπτου, τον κατέβασαν σε μία τεράστια υπόγεια αίθουσα, μέσα στην οποία έρρεε μέρος του ποταμού Νείλου. Η ομάδα μπήκε σε μια βάρκα που οδηγούνταν από τυφλούς άνδρες και πήγε σε ένα πολύ μικρό νησάκι, πολύ κάτω από το έδαφος. Στο νησάκι αυτό βρίσκονταν δύο κίονες από ορείχαλκο, που ούτε σκουριάζει, ούτε φθείρεται, και πάνω τους υπήρχαν κείμενα γραμμένα σε μια μυστηριώδη γλώσσα, άγνωστη στον Σόλωνα.

Ειπώθηκε στον Σόλωνα, ότι οι κίονες τοποθετήθηκαν εκεί πριν από χιλιάδες χρόνια από ανθρώπους της φυλής των Ατλάντων που εξαφανίστηκαν για πάντα, και ότι οι επιγραφές είναι νόμοι των ανθρώπων της αρχαίας Ατλαντίδας που τους άφησαν για να καθοδηγούν την μελλοντική ανθρωπότητα, μέχρι τον καθορισμένο χρόνο που ο πολιτισμός της Ατλαντίδας θα ανθίσει ξανά. Σύμφωνα με αυτή την αναφορά, κάπου 10.000 χρόνια πριν από την εποχή του Σόλωνα, η Ατλαντίδα κυβερνιόταν από ένα συνασπισμό βασιλείων γνωστών ως Ατλαντική Κοινοπολιτεία.

Επτά από τα βασίλεια αυτά κυβερνούσαν επτά νησιά που αποτελούσαν αυτό που ονομαζόταν «Ήπειρος της Ατλαντίδας». Τα άλλα τρία Βασίλεια κυβερνούσαν τις Ηπείρους Αφρική, Ευρώπη και Ασία. Μια μέρα, οι επτά βασιλιάδες των νησιών αποφάσισαν να κατακτήσουν τις τρεις ηπείρους.

Έτσι, περί το 10.000 π. Χ. εισέβαλλαν στην Ευρώπη, στη βόρειο Αφρική και στην Ελλάδα. Η φανερή αυτή παραβίαση των νόμων της Κοινοπολιτείας εξόργισε τον πατέρα των θεών Δία, που σε ένα μόνο βράδυ έκανε ολόκληρο το μεγαλύτερο νησί της Ατλαντίδας, την Ποσειδωνία, με τα εξήντα εκατομμύρια κατοίκους της, να πνιγεί κάτω από τα κύματα.

Μετά την καταβύθιση της Ατλαντίδας μεταβιβάστηκε στους επιζώντες και η «ιδανική διακυβέρνηση», τα μυστικά της οποίας όμως διαφύλαξαν μόνον οι μυστικές εταιρείες αποκλειστικά με προφορικές παραδόσεις.

Οι Ελευθεροτέκτονες γνωρίζουν τις οδηγίες που άφησε ο αρχαίος πολιτισμός της Ατλαντίδας για να καθοδηγήσει τη μελλοντική κυβέρνηση των εθνών». [Μanly P. Hall, The Secret Destiny of America, 1.944 μ.Χ.]. Αναπαράσταση των νησιών της Ατλαντίδας την εποχή του κατακλυσμού. Διακρίνεται η Ποσειδωνία και τα μικρότερα νησιά, καθώς και η Θάλασσα της Σαχάρας στην Αφρική.

Ωστόσο, η μασονική ερμηνεία του Χολ απέτυχε να δώσει μια επαρκή εξήγηση στο γιατί το υποτιθέμενο ιδανικό πρότυπο κυβέρνησης, οδήγησε τελικά την Αρχαία Ατλαντίδα στην καταστροφή. Δεν υπάρχει λοιπόν η παραμικρή αμφιβολία ότι αν μια τέτοιου είδους δήθεν «ιδανική κυβέρνηση» ανέλθει στην εξουσία, τότε η ίδια και χειρότερη καταστροφή αναμένει την ανθρωπότητα.

Είναι λίαν ανησυχητικό το γεγονός ότι εκείνον ακριβώς τον προκατακλυσμιαίο κόσμο ο οποίος αφού ήκμασε και παρήκμασε βουτηγμένος στη διαστροφή και την κτηνωδία όπως περιγράφουν οι μεγαλύτεροι εσωτεριστές όλων των εποχών, οι μυστικές αδελφότητες δεν σταμάτησαν ποτέ να προσπαθούν να τον ανασυστήσουν, έχοντας πραγματική εμμονή μ’ αυτό το εγχείρημα.

Οι διδάσκαλοι των μυστικών εταιρειών εξακολουθούν να διδάσκουν μέχρι σήμερα ότι μια Νέα Ατλαντική Ένωση είναι η φυσικότερη και η ορθότερη μορφή διακυβέρνησης της ανθρωπότητας, το υψηλότερο ιδανικό στο οποίο ο άνθρωπος θα μπορεί να αφιερώσει τον εαυτό του.

Όσοι όμως είναι ευφυείς, αμέσως αντιλαμβάνονται ότι η καλούμενη «Συνομοσπονδιακή Δημοκρατία της Ανθρωπότητας», στην πραγματικότητα είναι η δικτατορία ενός Αντίχριστου που προφητεύτηκε στην Αποκάλυψη του Ιωάννου.

Η ανασύσταση της Ατλαντικής Κοινοπολιτείας είναι λοιπόν η θεμελιώδης ιδεολογία όπου βασίζονται οι μυστικές εταιρείες της Δύσης, άσχετα από τις διαφορετικές ονομασίες που της δίδουν όπως: Συνομοσπονδιακή Δημοκρατία των Δέκα Βασιλείων, Φιλοσοφική Αυτοκρατορία, Νέα Ατλαντική Κοινωνία, Νέα Ατλαντίδα ή Νέα Παγκόσμια Τάξη.

Το ζητούμενο για τις μυστικές εταιρείες ήταν πάντοτε ένα: η εγκατάσταση μιας μη εκλεγμένης, πεφωτισμένης παγκόσμιας κυβέρνησης στην οποία εκείνοι θα άρχουν. Τι σημαίνει όμως «πεφωτισμένη»; Σημαίνει μια κυβέρνηση απαλλαγμένη από κάθε θρησκεία, ή όπως συνήθως εξηγούν οι υπερασπιστές της, μια κυβέρνηση απαλλαγμένη από θρησκευτικές προκαταλήψεις και δεισιδαιμονίες.

Ωστόσο, το εμπόδιό τους υπήρξε βασικά η Χριστιανική Εκκλησία, Καθολική (που ήταν μυστική εταιρεία η ίδια…) και Ορθόδοξη (που έγινε και αυτή). Ο Χολ μας διαφωτίζει: «Για περισσότερο από τρεις χιλιάδες χρόνια οι μυστικές εταιρείες έχουν μοχθήσει πολύ για να δημιουργήσουν το υπόβαθρο της γνώσης που είναι απαραίτητη για την εγκατάσταση μιας Πεφωτισμένης Δημοκρατίας, ανάμεσα σε όλα τα έθνη του κόσμου.

Όμως η γέννηση και η ανάπτυξη της Χριστιανικής Εκκλησίας ανάγκασε τις μυστικές εταιρείες να κρατάνε μεγαλύτερη μυστικότητα, γι’ αυτό και εξακολουθούν να υπάρχουν μέχρι σήμερα». [Μanly P. Hall, The Secret Destiny of America].

Μήπως λοιπόν τελικά πίσω από τις μυστικές εταιρείες τουλάχιστον των τελευταίων χιλίων ετών βρίσκονται κάποιοι που μισούσαν όλα τα έθνη, τον χριστιανισμό, αλλά και τα Ελληνο-Ρωμαϊκά ιδεώδη;

Ο Φράνσις Μπέικον και η Νέα Ατλαντίδα. Πολλοί σοφοί της Αναγέννησης, όπως ο Άγγλος επιστήμονας, φιλόσοφος και συγγραφέας, σερ Φράνσις Μπέικον, στα Ελληνικά γνωστός και ως Φραγκίσκος Βάκων (1.561 μ.Χ.-1.626 μ.Χ.) είχαν επηρεαστεί από την ιδεοληψία της εγκαθίδρυσης παγκόσμιας κυβέρνησης και παγκόσμιου κράτους βασισμένου στο πρότυπο της Ατλαντίδας.

Αυτό συνέβη διότι ο Μπέικον γνώριζε άριστα τη φιλοσοφία των μυστικών εταιρειών της εποχής του, καθώς, στις αρχές του 1.600 μ.Χ., ηγείτο των Ροδόσταυρων και των Μασόνων της Ευρώπης. Σπουδαίοι μελετητές της ζωής του έχουν αποδείξει ότι στην πραγματικότητα ήταν γιος της βασίλισσας Ελισάβετ της Αγγλίας και του λόρδου Ρόμπερτ Ντάντλεϋ, κόμη του Λέστερ, και απλώς υιοθετήθηκε από το ζεύγος ευγενών Μπέικον, επειδή την ίδια σχεδόν στιγμή που γεννήθηκε ο νόθος Φράνσις, το δικό τους παιδί γεννήθηκε νεκρό.

Ο Μπέικον που ήταν γνωστός ομοφυλόφιλος, παντρεύτηκε σε ηλικία 45 ετών μια δεκατριάχρονη ανήλικη και ασχολήθηκε με τον μυστικισμό, τον καμπαλισμό και την αλχημεία που τότε ήταν πολύ διαδεδομένη στους εσωτερικούς κύκλους των ευγενών.

Ο Φράνσις Μπέικον. Ως αποτέλεσμα της ροδοσταυρικής του μύησης, έγραψε την ουτοπιστική νουβέλα Νέα Ατλαντίς που κυκλοφόρησε το 1626 μ.Χ., όπου παρουσίασε την ιδέα μιας χιμαιρικής κοινωνίας στην οποία η ανθρωπότητα θα οικοδομούσε ένα νέο πολιτισμό, βασισμένο στις αρχές της Ατλαντίδας (όπως υποτίθεται ότι τις έχουν διασώσει οι εσωτεριστές). Την ιδέα είχε αντιγράψει από τα βιβλία των εσωτεριστών Τομάζο Καμπανέλα Η Πόλη του Ήλιου του 1.602 μ.Χ., και του Γιόχαν Βαλεντίν Αντρέ Δημοκρατία της Χριστιανούπολης του 1.619 μ.Χ.

Η Νέα Ατλαντίδα του Μπέικον, ήταν ένα νησί που λεγόταν Μπενσαλέμ, βρισκόταν κάπου στον Ειρηνικό ωκεανό, δυτικά του Περού, και κατοικείτο από Εβραίους, Πέρσες και Ινδούς. Στο νησί υποτίθεται ότι επικρατούσε ένας ιδιότυπος Χριστιανισμός (βασικά ροδοσταυρισμός), αλλά, ωστόσο, τα ήθη ήταν αρκετά ελευθεριακά.

Η Μπενσαλέμ διοικείτο από ένα ίδρυμα ή «εταιρεία σοφών», που έφερε την ονομασία Οίκος του Σολομώντα, και ο αρχηγός της ήταν ένας αγαθός Εβραίος. Η δε κοινωνία της Μπενσαλέμ βασιζόταν στην κρατικά χρηματοδοτούμενη επιστημονική έρευνα και τεχνολογία.

Αυτή η εταιρεία όμως, με κάποιο μαγικό τρόπο που περιγράφεται ίσως κρυπτογραφικά, παρακολουθούσε τους πάντες, ως παντεπόπτης οφθαλμός, ενώ παράλληλα δημιουργούσε …οπτικά εφέ και ψεύτικα θαύματα, υποβάλλοντας τους ανθρώπους σε κάθε είδους ψευδαισθήσεις που ήθελε η ιεραρχία.

Ο Οίκος του Σολομώντα, κρατούσε τις ανακαλύψεις του μυστικές από το κράτος και ουσιαστικά ήταν ισχυρότερος απ’ αυτό. Όλη η νεοταξίτικη φιλοσοφία εμπεριέχεται στο εν λόγω πόνημα του Μπέικον που εμπνέεται από τις αρχές του ροδοσταυρισμού. Δεν ήταν τυχαίο ότι ήταν ο καθοδηγητής της τάξης των Ροδόσταυρων, ο πραγματικός ιδρυτής του Ελευθεροτεκτονισμού στην Ευρώπη, και εκείνος που ξεκίνησε την ανασύσταση του Μεγάλου Σχεδίου στους νεώτερους χρόνους.

Σύμφωνα με την συγγραφέα Marie Bauer Hall, σύζυγο του Manly Hall και ενθουσιώδη ερευνήτρια της ζωής και του έργου του Μπέικον, το Μεγάλο Σχέδιο διαιωνίζεται μέχρι σήμερα από μια διεθνή ομάδα στην οποία συμμετέχουν οι ανώτατοι μύστες των μυστικών εταιρειών:

«Ο Μπέικον μυήθηκε στον φιλελευθερισμό που αντιπροσώπευαν σ’ όλη την Ευρώπη οι μυστικές εταιρείες των διανοούμενων που είχαν αφιερωθεί στην ατομική και θρησκευτική ελευθερία. Αργότερα, όταν η στιγμή ήταν κατάλληλη, έριξε το βάρος του στο Αγγλικό σχέδιο του αποικισμού της Αμερικής, υποστηρίζοντας το όνειρο μιας μεγάλης δημοκρατίας στην Νέα Ατλαντίδα…. Πολλοί εξερευνητές και άποικοι ανήκαν σε μυστικές εταιρείες.

Η διαιώνιση του Μεγάλου Σχεδίου εξασφαλίστηκε με τη μυστική παράδοση σε μια εσωτερική ομάδα μυστών που είναι άγνωστοι στην υπόλοιπη εξωτερική τάξη, η οποία βασίζεται στις αρχές του βιβλίου του Μπέικον «Η Νέα Ατλαντίδα». Αυτή η εσωτερική ομάδα εδώ και 300 χρόνια αριθμεί ένα μικρό αριθμό μελών που κατάγονται από όλες τις χώρες του δυτικού ημισφαιρίου». [Μary Bauer Hall, Foundations Unearthed, 1.940 μ.Χ.].

Ο Μπέικον ήταν λοιπόν αυτός που κατέστρωσε ένα σύνθετο και αδιαφανές σχέδιο για την αναδιαμόρφωση του κόσμου, βασισμένο στην τυραννία ελάχιστων «πεφωτισμένων» υποβοηθούμενων από την τεχνολογία. Όπως αποκάλυψε άλλωστε σε ένα άλλο έργο του με τίτλο Instauratio Magna (1.620 μ.Χ.), το σχέδιο θα αναδιοργάνωνε τις επιστήμες και θα έδινε στον άνθρωπο κυριαρχία πάνω στην φύση.

Κατά συνέπειαν, μπορούμε να πούμε ότι ο Μπέικον ήταν αυτός που στα νεώτερα χρόνια συνέλαβε πιο συγκροτημένα την ιδέα του τεχνολογικού υπερανθρωπισμού και του μετανθρωπισμού. Το μυστικό της ταυτότητας του Σαίξπηρ.

Σύμφωνα με τις αναμφισβήτητες αποδείξεις που έχουν παρουσιάσει αρκετοί ερευνητές του έργου του (Sir Edwin Durning-Laurence, Bacon is Shakespeare, 1.910 μ.Χ.– Marie Bauer Hall, Foundations Unearthed, 1.940 μ.Χ.– Margaret Barsi-Green, I, Prince Tudor Wrote Shakespeare, 1.973 μ.Χ.), στην πραγματικότητα ο Σαίξπηρ ήταν ο Μπέικον.

Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι κάποτε υπήρξε κάποιος με το όνομα Γουίλιαμ Σαίξπηρ, από το Στράντφορντ της Αγγλίας. Ωστόσο, ομοίως δεν υπάρχει αμφιβολία ότι εκείνος ο τύπος δεν ήξερε ούτε να διαβάζει ούτε να γράφει.

Και ουδέποτε ένας αγράμματος χωρικός, χωρίς φιλολογική μόρφωση, γνώση ξένων γλωσσών και ευγενή καταγωγή, θα μπορούσε να γράψει τέτοια έργα εξαιρετικού χειρισμού της Αγγλικής γλώσσας, μοναδικά στην ιστορία.

Γιατί όμως ο Μπέικον διέπραξε μια τέτοια απάτη; Μα διότι έπρεπε να αποκρύψει την ταυτότητά του, μια και στα έργα του καταγράφονταν όλα τα σκάνδαλα της Βρετανικής βασιλικής αυλής στην οποία ανήκε και η οικογένεια του.

Για παράδειγμα, ο «Άμλετ» είναι η πραγματική, τραγική ιστορία της οικογένειας του Μπέικον που την έγραψε ο ίδιος. Τελικά ο πραγματικός Γουίλιαμ Σαίξπηρ που ήταν ιπποκόμος του πατέρα του Μπέικον, «αναπαύθηκε» πρόωρα σε ηλικία 52 ετών, δηλητηριασμένος από αρσενικό, όταν από τη βασιλική οικογένεια θεωρήθηκε ότι ο ρόλος του είχε λήξει.

Δεν προκαλεί λοιπόν έκπληξη γιατί οι μυστικές εταιρείες σέβονται τόσο πολύ το σχέδιο του Μπέικον για τη Νέα Ατλαντίδα. Διότι ο Μπέικον ήταν στην πραγματικότητα ο Σαίξπηρ και το γνωρίζουν. Γι’ αυτό και η επιρροή του Μπέικον στις μετέπειτα μυστικές εταιρείες ήταν καθοριστική. Το φιλόδοξο σχέδιό του για την Νέα Ατλαντίδα κρύφτηκε μέσα τους.

Η ομάδα Μπέικον ήταν πολύ ισχυρή στην Γερμανία, την Γαλλία και τις Κάτω Χώρες. Η μυστική αυτή εταιρεία έπαιξε σημαντικό ρόλο στον βρετανικό αποικισμό της Αμερικής, πραγματοποιώντας βίαιους αποικισμούς, ειδικά στις περιοχές Βιρτζίνια, Καρολίνα, και Νιουφάουντλαντ του Καναδά, προκειμένου να εφαρμοστεί το σχέδιό τους για την Νέα Παγκόσμια Τάξη.

Όλα αυτά τα χρόνια, η βασική ιδέα των μυστικών αδελφοτήτων παρέμεινε η ίδια: Να ενώσουν όλα τα κράτη κάτω από την κυριαρχία μιας Παγκόσμιας Κυβέρνησης, κάτι στο οποίο όμως οι πραγματικοί Χριστιανοί αντιδρούσαν σθεναρά.

Η τέχνη των επαναστάσεων. Προπομπός της Αμερικανικής Επανάστασης (1.775 μ.Χ.-1.783 μ.Χ.) ήταν η επανάσταση του απόγονου του Μπέικον, Ναθάνιελ Μπέικον το 1.676 μ.Χ. στην Βιρτζίνια. Κατόπιν, οργανώθηκε η αιματοχυσία της Γαλλικής Επανάστασης (1.789 μ.Χ.-1.794 μ.Χ.) και εν συνεχεία δρομολογήθηκε η «απελευθέρωση» της Λατινικής Αμερικής. Ο διάσημος απελευθερωτής, στρατηγός Σιμόν Μπολιβάρ (1.783 μ.Χ.-1.830 μ.Χ.), ήταν μέλος της.

Ο πλούσιος κτηματίας Μπολιβάρ που έγινε «στρατηγός» της επανάστασης στην Λατινική Αμερική, πείστηκε ότι ήταν προορισμένος να εκπληρώσει το πεπρωμένο του Μεγάλου Σχεδίου: έκανε επανάσταση στη Βενεζουέλα, στον Ισημερινό, στον Παναμά, στη Κολομβία και στο Περού και ίδρυσε τη Βολιβία, έχοντας διαρκώς στενή επαφή με τις Ευρωπαϊκές μυστικές εταιρείες. Μετά την Γαλλική Επανάσταση, οι συνωμότες επέστρεψαν ανενδοίαστα στην Αμερική για να επιχειρήσουν μια δεύτερη επανάσταση, γνωστή ως Ανταρσία του Ουίσκι (1.791 μ.Χ.-1.794 μ.Χ.).

Ωστόσο, ο πρώτος Πρόεδρος των ΗΠΑ, Τζορτζ Ουάσιγκτον, αν και μασόνος, είχε καταλάβει τι πήγαιναν να κάνουν, οπότε έστειλε τον στρατό για να τους συντρίψει, και κατήγγειλε δημόσια σαν υπεύθυνες της εξέγερσης τις Ευρωπαϊκές μυστικές εταιρείες. Οι Αμερικανικές Στοές εκείνη την εποχή δεν ήταν φανατικά κατά του χριστιανισμού, όπως οι ευρωπαϊκές, και παράλληλα, είχαν αρχίσει να διαφοροποιούνται.

Εκείνη την εποχή, η Μασονία στην Αμερική έχαιρε μεγάλης εκτίμησης, ωστόσο, επειδή το 99% των Ευρωπαίων αποίκων ήταν χριστιανοί, τροποποίησε επιφανειακά την φυσιογνωμία της, προκειμένου να τους εξαπατήσει και να τους προσελκύσει στις Στοές της.

Οι Ιλλουμινάτοι του Βαϊσχάουπτ. Και φτάνουμε τώρα στην πιο κακόφημη απ’ όλες τις μυστικές εταιρείες, στους Ιλλουμινάτους της Βαυαρίας. Η Τάξη των Ιλλουμινάτων στην πραγματικότητα ήταν ένα δίκτυο συνομωτών, κατασκοπείας και αντικατασκοπείας, με ξεκάθαρο στόχο την ανατροπή του χριστιανισμού, του πολιτισμού, και τη διασπορά χάους προς όφελος τρίτων, κάτι που συνεχίζεται μέχρι σήμερα.

Οι Ιλλουμινάτοι ιδρύθηκαν την Πρωτομαγιά του 1776 από τον Άνταμ Βαϊσχάουπτ (Adam Weishaupt, 1.748 μ.Χ.-1.830 μ.Χ.), Γερμανό καθηγητή του εκκλησιαστικού δικαίου στο ιησουϊτικό πανεπιστήμιο του Ίγκολσταντ της Βαυαρίας.

O Άνταμ Βαϊσχάουπτ.. Ο Βαϊσχάουπτ, ήταν Εβραίος που είχε μεταστραφεί στον καθολικισμό (δηλαδή Φρανκιστής), αλλά στην συνέχεια δήλωσε προτεστάντης. Αν και καθηγητής στο εν λόγω πανεπιστήμιο, δεν συμμετείχε ποτέ στην τάξη των Ιησουϊτών που τους μισούσε, αλλά και όλη την Καθολική Εκκλησία και γενικότερα τον χριστιανισμό, και είχε ορκιστεί να τον καταστρέψει.

Από το 1.774 μ.Χ. είχε μυηθεί σε μασονική Στοά του Μονάχου. Αφού διδάχτηκε τον αιγυπτιακό αποκρυφισμό, διατύπωσε ένα σχέδιο με το οποίο όλα τα αποκρυφιστικά συστήματα θα μπορούσαν να διαμορφωθούν σε έναν ενιαίο ισχυρό οργανισμό.

Ο Βαϊσχάουπτ υιοθέτησε τις διδασκαλίες των Γάλλων διαφωτιστών, όπως ο Ζαν-Ζακ Ρουσσώ (1.712 μ.Χ.-1.778 μ.Χ.), αλλά και τις ψευδο-χριστιανικές διδασκαλίες των γνωστικών Μανιχαίων, βασισμένων στον Πέρση προφήτη Μάνη (216 μ.Χ.-274 μ.Χ.).

Δίδασκε ότι το κύριο εμπόδιο για την σωτηρία της ανθρωπότητας ήταν η επινόηση της ιδιοκτησίας. Μαζί με τον Ζαν-Ζακ Ρουσσώ, είναι εξίσου πατέρας του Κομμουνισμού, όπως και ο Καρλ Μαρξ, που 75 χρόνια αργότερα θα έγραφε το Κομμουνιστικό Μανιφέστο.

Ωστόσο, κάποιοι τρίτοι θα εξυπηρετούνταν από την αφαίρεση της ιδιοκτησίας των άλλων, όπως θα διαπιστώσετε παρακάτω… Η Βρετανίδα ιστορικός Nesta Webster έχει δώσει τη δική της απάντηση: αποκάλυψε την κομμουνιστική συνομωσία των Εβραίων Σιωνιστών, των Μασόνων και των Ιησουϊτών, στο βιβλίο της που άφησε ιστορία: World Revolution: The Plot against Civilisation (Παγκόσμια Επανάσταση: Η συνομωσία εναντίον του πολιτισμού).

Μπορεί ο Βαϊσχάουπτ να μην ήταν Ιησουίτης, είχε όμως υιοθετήσει τις μεθόδους τους. Μάλιστα δε ο Ουίνστον Τσώρτσιλ είχε εγκωμιάσει τις αποκαλύψεις της Γουέμπστερ για την διείσδυση των Εβραίων Σιωνιστών στους Ιλλουμινάτους, ως εξής:

«Αυτό το κίνημα μεταξύ των Εβραίων δεν είναι καινούργιο. Από την εποχή του Σπάρτακου (κωδικό όνομα του Βαϊσχάουπτ) ως του Καρλ Μαρξ και του Τρότσκι, από τον Μπέλα Κουν, την Ρόζα Λούξεμπουργκ και την Έμα Γκόλντμαν, αυτή η παγκόσμια συνωμοσία για την ανατροπή του πολιτισμού και την ανασύσταση της κοινωνίας στη βάση μιας μηδενικής ανάπτυξης, της ζηλόφθονης μοχθηρίας και της αδύνατης ισότητας, αυξάνεται σταθερά.

Και όπως έδειξε τόσο επιδέξια η κυρία Γουέμπστερ, αυτή η συνομωσία έπαιξε αδιαμφισβήτητα έναν ξεχωριστό ρόλο στην τραγωδία της Γαλλικής Επανάστασης. Αυτή υπήρξε η κύρια πηγή κάθε ανατρεπτικού κινήματος κατά την διάρκεια του 19ου Αιώνα.

Αυτή η ομάδα ατόμων του υπόκοσμου των μεγαλουπόλεων της Ευρώπης και της Αμερικής, βούτηξε τον Ρωσικό λαό από τα μαλλιά και ουσιαστικά κατέστη η αδιαμφισβήτητη κυρίαρχος αυτής της τεράστιας Αυτοκρατορίας». [Απόσπασμα από άρθρο του Winston Churchill, με τίτλο A struggle for the soul of the Jewish people, που δημοσιεύτηκε στην εφ. «Illustrated Sunday Herald» (Λονδίνου), στις 08.02.1.920 μ.Χ.].

Για τον Βαϊσχάουπτ, η έννοια της ιδιοκτησίας ήταν το αποτέλεσμα του τερματισμού της νομαδικής ζωής των ανθρώπων και της διαμονής τους σε μόνιμες περιοχές. Έτσι, το πρώτο βήμα για την ανάκτηση της «φυσικής ελευθερίας και της ισότητας», είναι να απαρνηθούν οι άνθρωποι την ιδέα της ιδιοκτησίας και να παραδώσουν ό,τι έχουν στην κατοχή τους.

Σε ποιους να παραδώσουν την ιδιοκτησία τους; Μα στους διαχειριστές του Μεγάλου Σχεδίου, δηλαδή στους Ιλλουμινάτους, αλλά πρωτίστως, σε εκείνους που τους χρηματοδοτούσαν. Μα αυτή ακριβώς δεν είναι η γλώσσα του ΟΗΕ, του Φόρουμ του Νταβός, του Κλάους Σβαμπ και της Ευρωπαϊκής Ένωσης; Βεβαιότατα, διότι πολύ απλά δρουν υπό τις διαταγές μυστικών εταιρειών και των χρηματοδοτών τους που εξυπηρετούνται αφάνταστα απ’ αυτό.

Ο Βαϊσχάουπτ πρέσβευε ότι ο πατριωτισμός και η αγάπη προς την οικογένεια πρέπει να καταργηθούν και να αντικατασταθούν με την παγκόσμια αγάπη ανάμεσα στους ανθρώπους και τα έθνη, που «θα κάνουν το ανθρώπινο είδος μια καλή και ευτυχισμένη οικογένεια».

Μα αυτή ακριβώς δεν είναι η γλώσσα του διεθνισμού που σήμερα ακούγεται παντού γύρω μας στην Δύση; Βεβαιότατα. Επιπλέον, η ιερή μασονική τριάδα «Ελευθερία, Ισότητα, Αδελφοσύνη» που ο Βαϊσχάουπτ υιοθέτησε για τον Ιλλουμινισμό, περιέχει μια βασική αντίφαση που υποθάλπτει την επανάσταση και το χάος, παρά την ειρήνη και την αρμονία.

Διότι όπως περιγράφει η Γουέμπστερ στο προαναφερθέν βιβλίο: «Είναι αδύνατον να υπάρχει ένα σύστημα απόλυτης ελευθερίας όπου ο καθένας μπορεί να συμπεριφέρεται όπως τον ευχαριστεί, να κλέβει, να δολοφονεί, να ζει σύμφωνα με το νόμο της ζούγκλας όπου επικρατεί ο δυνατότερος…. Σ’ ένα τέτοιο σύστημα δεν υπάρχει καμμία ισότητα.

Είναι αδύνατον να υπάρχει ένα σύστημα απόλυτης ισότητας, όπου όλοι οι άνθρωποι βρίσκονται στο ίδιο ακριβώς επίπεδο, διότι τότε συνθλίβονται όλες οι προσπάθειές τους να υψωθούν πάνω από τους συνανθρώπους τους. Σε ένα τέτοιο σύστημα δεν υπάρχει καμμία ελευθερία». Όσο για την «Αδελφοσύνη» οι Ιλλουμινάτοι δεν εννοούσαν βέβαια την Αδελφοσύνη μεταξύ των λαών, αλλά την Αδελφότητα μεταξύ των «μυημένων» Πεφωτισμένων…

Όσοι νομίζουν ακόμα ότι τη Γαλλική Επανάσταση την έκανε ο φτωχός γαλλικός λαός, μόλις που προλαβαίνουν να ξυπνήσουν… Το σύνθημα Liberté – Egalité – Fraternité προϋπήρχε της επανάστασης και είναι μασονικό. Ας δούμε όμως ποιες ήταν οι αρχές των Ιλλουμινάτων:

1. Κατάργηση των μοναρχιών και των κυβερνήσεων που δίνουν διαταγές [στις Στοές].

2. Κατάργηση της ιδιωτικής ιδιοκτησίας και των κληρονομιών.

3. Κατάργηση του πατριωτισμού και του εθνικισμού.

4. Κατάργηση της οικογενειακής ζωής και του θεσμού του γάμου, και εγκαθίδρυση μιας κοινής εκπαίδευσης των παιδιών.

5. Κατάργηση όλων των θρησκειών.

Μα αυτή η σοκαριστική ατζέντα που διαμόρφωσε ένα πρόγραμμα ανήκουστο ως τα τώρα στην ιστορία του πολιτισμού, δεν είναι ακριβώς η Ατζέντα 2030 των Ηνωμένων Εθνών για την περιβόητη «Βιώσιμη Ανάπτυξη»; Μα βεβαιότατα.

Μετά τον Βαϊσχάουπτ, σιγά σιγά αυτές οι πέντε αρχές υιοθετήθηκαν από όλους τους επαναστάτες κομμουνιστές, και σήμερα πια από τις περισσότερες κυβερνήσεις της Δύσης. Ο Βαϊσχάουπτ πίστευε ότι οι άνθρωποι θα πρέπει να διαπαιδαγωγηθούν να ενεργούν χωρίς κανένα έλεγχο από την εξουσία, ώστε να μην υπακούουν στους νόμους ή σε πολιτικούς κώδικες.

Μα αυτό δεν είναι ό,τι αποκαλούμε σήμερα αναρχία που τη βλέπουμε να επικρατεί κάθε μέρα μπροστά στα μάτια μας σε όλη τη Δύση; Βεβαιότατα. Μόνο που εκείνοι που δεν υπακούουν σε κανένα νόμο, παρά μόνο στης ζούγκλας, είναι οι κυβερνώντες και η συμμορία τους.

Ο Βαϊσχάουπτ γνώριζε πολύ καλά ποιες θα ήταν οι πραγματικές συνέπειες των απατηλών πολιτικών θεωριών του. Οραματιζόταν μια δικτατορία με επικεφαλής τον εαυτό του και τους αδελφούς Ιλλουμινάτους.

Γνώριζε δε ότι δεν θα μπορούσε να καταφέρει τίποτε, παρά μόνο αν έσπαζε το βράχο της σχέσης πολιτισμού-χριστιανισμού. Γι’ αυτό δίδασκε ότι ο χριστιανισμός θα έπρεπε να καταργηθεί και να αντικατασταθεί από τη λατρεία της λογικής (εννοείται των Ιλλουμινάτων).

Ο John Robison, σύγχρονος του Βαϊσχάουπτ, καθηγητής της φυσικής φιλοσοφίας στο πανεπιστήμιο του Εδιμβούργου, τέκτων ο ίδιος για πολλά χρόνια, και ερμηνευτής του Ιλλουμινισμού, έγραφε στο βιβλίο του Proofs of a Conspiracy Against All the Religions and Governments of Europe, Carried on in the Secret Meetings of Free Masons, Illuminati, and Reading Societies (Αποδείξεις συνωμοσίας εναντίον όλων των θρησκειών και των κυβερνήσεων της Ευρώπης από τις μυστικές συναντήσεις των Ελευθεροτεκτόνων, των Ιλλουμινάτων και των Αναγνωστικών Εταιρειών), που εκδόθηκε στη Νέα Υόρκη το 1.797 μ.Χ.:

«Ανακάλυψα ότι η μυστικότητα των Μασονικών Στοών λειτούργησε σε κάθε χώρα για να εκφράσει και να διαδώσει θρησκευτικά και πολιτικά φρονήματα, που δεν μπορούσαν να κυκλοφορήσουν δημόσια, χωρίς να εκθέσουν τον συγγραφέα τους σε μεγάλο κίνδυνο.

Ανακάλυψα επίσης το γεγονός ότι όσοι έμεναν ατιμώρητοι, ενθάρρυναν όσους είχαν διεφθαρμένες αρχές να δεθούν ακόμα περισσότερο μεταξύ τους και να διδάξουν δόγματα που ανατρέπουν τις αρχές της ηθικής μας και την εμπιστοσύνη μας στην ηθική κυβέρνηση του κόσμου.

Μπόρεσα να εξιχνιάσω τις προσπάθειες αυτές που γίνονται με το πρόσχημα της διαφώτισης του κόσμου υπό το φως της φιλοσοφίας και της εξάλειψης των πολιτικών και θρησκευτικών προκαταλήψεων που δήθεν κρατάνε τα κράτη της Ευρώπης στο σκοτάδι και τη σκλαβιά.

Στο τέλος όμως, διαπίστωσα ότι οι διδασκαλίες αυτές διαχέονται και αναμειγνύονται σταδιακά με τα ποικιλόμορφα ελευθεροτεκτονικά συστήματα, μέχρις ότου τελικά να έχει διαμορφωθεί ένας συμπαγής οργανισμός με επείγοντα σκοπό το ξερίζωμα όλων των υπαρκτών θρησκειών και την ανατροπή όλων των κυβερνήσεων της Ευρώπης».

Επειδή ακριβώς οι στόχοι των Ιλλουμινάτων ήταν τόσο σοκαριστικοί, ο Βαϊσχάουπτ επέβαλε απόλυτη μυστικότητα. Όλη τους η αλληλογραφία ήταν κρυπτογραφημένη. Σε κανένα μέλος δεν επιτρεπόταν να αποκαλείται Ιλλουμινάτος.

Οι λέξεις «Ιλλουμινισμός» και «Ιλλουμινάτοι» απαγορευόταν να χρησιμοποιούνται γραπτώς και αντί γι’ αυτές χρησιμοποιείτο το αστρολογικό σύμβολο του ήλιου, δηλαδή ο κύκλος με μια τελεία στο κέντρο του. Η πρόθεσή τους ήταν να αποκρύψουν τους πραγματικούς σκοπούς τους, ακόμα και από την τεράστια πλειοψηφία των Ελευθεροτεκτόνων που τους υποστήριζαν με αφέλεια σε όλες τις Μασονικές Στοές.

Αν τελικά η απόλυτη μυστικότητα ήταν αδύνατη, τότε οι Ιλλουμινάτοι παρουσίαζαν τον εαυτό τους στις εφημερίδες σαν ένα «φιλανθρωπικό κίνημα». Η τακτική να ονομάζουν τους εαυτούς τους φιλανθρωπικούς οργανισμούς εξακολουθεί να εφαρμόζεται και στις μέρες μας κατά κόρον από τις μυστικές εταιρείες.

Η μυστικότητα στους Ιλλουμινάτους επιβλήθηκε με τον ίδιο τρόπο όπως και στις Ελληνικές μυστικές εταιρείες, όπως και στους υπερ-μασονικούς οργανισμούς της εποχής μας: Ζητούσαν από τους υποψήφιους αδελφούς να δηλώνουν αποκαλυπτικές πληροφορίες για τους εαυτούς τους, όπως σεξουαλικές προτιμήσεις και παραπτώματα, ή πρόσφατη εγκληματική συμπεριφορά, σαν να εξομολογούνταν τις αμαρτίες τους σε έναν καθολικό ιερέα.

Αν οι δηλώσεις αυτές δεν ήταν επαρκείς, τότε ένα έγκλημα που διέπρατταν από κοινού, ήταν μια διέξοδος για να εκβιάζουν τους μυημένους. Αν κάποιος απ’ αυτούς έσπαγε τη σιωπή του, του φόρτωναν μια κατηγορία που θα τον έστελνε στη φυλακή.

Για να εξασφαλίσουν τη μυστικότητα της αλληλογραφίας και να δώσουν μια «ιστορική» προοπτική, όλα τα μέλη είχαν αρχαία ονόματα: ο Βαϊσχάουπτ αποκαλείτο Σπάρτακος, και τα άλλα μέλη, Κάτων, Φίλων, Διομήδης, Αίας, κ.ο.κ.

Ο Βαϊσχάουπτ προσείλκυε υποψηφίους αλλά στη συνέχεια τους παραπλανούσε. Ο στόχος-κλειδί που βρισκόταν πίσω από τις τελετουργίες των μυήσεων ήταν η εφαρμογή ενός συστήματος που σταδιακά και διακριτικά αλλοίωνε τις θρησκευτικές πεποιθήσεις των μυημένων. Έτσι, ο Χριστιανός γινόταν σιγά σιγά Ντεϊστής, ο Ντεϊστής γινόταν σιγά σιγά Άθεος, και ο Άθεος γινόταν τελικά Σατανιστής. Από τότε μέχρι σήμερα αυτή η τακτική παραμένει ολόιδια.

Ο Ντεϊστής πιστεύει ότι υπάρχει ένας Θεός που δημιούργησε τον κόσμο, αλλά μετά έχασε το ενδιαφέρον του για τους ανθρώπους και δεν ξαναασχολήθηκε μ’ αυτούς. Συνεπώς οι άνθρωποι δεν έχουν καμμία ευθύνη απέναντι στο Θεό, εφόσον τους έχει εγκαταλείψει στη τύχη τους. Κατ’ αυτόν τον τρόπο ο Ντεϊστής παρακινείται να γίνει Πανθεϊστής, ή Άθεος.

Οι Ιλλουμινάτοι προσπαθούσαν να πείσουν τους έντιμους Χριστιανούς ότι η ανάγκη για μυστικότητα ήταν νόμιμη και σύμφωνη με τον Χριστό, ότι οι διδασκαλίες του Χριστιανισμού διαφυλάχτηκαν ακέραιες από τις μυστικές εταιρείες που τις παρέδιδαν στις επόμενες γενιές και ότι αυτοί που τις κατείχαν πιστά ήταν οι Ελευθεροτέκτονες.

Ωστόσο, στην αλληλογραφία του Βαϊσχάουπτ-Σπάρτακου με τον βαρώνο φον Κνίγκε-Φίλωνα, αποκαλύφθηκαν οι φοβερές προσπάθειες που έκαναν προκειμένου να πείσουν τους Χριστιανούς «αδελφούς» ότι ο στόχος τους δεν ήταν η εξάλειψη του Χριστιανισμού.

Όπως και ότι πάσχιζαν να αποκρύψουν το γεγονός ότι θεωρούσαν τον Ιησού ανύπαρκτο πρόσωπο και τον Χριστιανισμό ως εφεύρημα του Σαούλ – Παύλου που με τις περιοδείες του προβάλλοντας έναν ανύπαρκτο Ιησού, στην πραγματικότητα προσπαθούσε να πείσει τους πλούσιους Εβραίους να χρηματοδοτήσουν την ανατροπή της Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας και την εγκαθίδρυση μιας Ιουδαϊκής.

Οι Ιλλουμινάτοι μετά από τρία χρόνια που ο δόκιμος υποψήφιος θα μπορούσε να γίνει δεκτός, τού έκαναν ξεκάθαρες οι συνέπειες που θα υφίστατο αν ποτέ τους πρόδιδε: οι υπόλοιποι θα τον σκότωναν. Του αποκάλυπταν σταδιακά ότι μόλις εξαλειφόταν ο Χριστιανισμός, θα άνοιγε ο δρόμος για μια παγκόσμια δικτατορία καθορισμένη από τον Ιλλουμινισμό.

Όταν γύρω στο 1.783 μ.Χ. ο φον Κνίγκε-Φίλων ανακάλυψε ότι ο Βαϊσχάουπτ λάτρευε τις δυνάμεις της κολάσεως, εγκατέλειψε την σέχτα. Ένα χρόνο μετά, η Βαυαρική κυβέρνηση έχοντας πληροφορίες ότι αποτελούσε κίνδυνο για το κράτος, και ότι οι οπαδοί της δήλωναν ότι οι Ιλλουμινάτοι πρέπει να κυριαρχήσουν στον κόσμο, εξέδωσε διάταγμα με το οποίο έθετε εκτός νόμου όλες τις μυστικές εταιρείες.

Όταν διάφοροι αδελφοί που είχαν εγκαταλείψει την οργάνωση κλήθηκαν να καταθέσουν στο δικαστήριο, οι μαρτυρίες τους ήταν συγκλονιστικές: «Γινόταν κάθε προσπάθεια ώστε να δημιουργηθούν έχθρες ανάμεσα στους γονείς και στα παιδιά, ενώ ενθάρρυναν την αυτοκτονία, εμφυτεύοντας στο μυαλό των ανθρώπων ότι το να σκοτώσει κανείς τον εαυτό του ήταν μια ενέργεια που έδινε μια ηδονική ευχαρίστηση».

Μα αυτά δεν επιχειρούν να μας επιβάλλουν σήμερα οι δυτικές κυβερνήσεις; Βεβαιότατα. Επιπλέον, ο Βαϊσχάουπτ παρουσιάζοντας τις γυναίκες σαν καταπιεσμένη τάξη, είχε διακηρύξει ότι η στρατολόγησή τους στην σέχτα έπρεπε να είναι ένας μείζων στόχος, έτσι ώστε να μπορεί να αναπτυχθεί η φιλοσοφία της «απελευθερωμένης» γυναίκας.

Με την ανάπτυξη μεθόδων που προκαλούσαν το μίσος των γυναικών εναντίον των ανδρών και την ενθάρρυνση της σεξουαλικής τους ελευθεριότητας (να συνευρίσκονται δηλαδή ελεύθερα με πολλούς άνδρες), προωθούσε το σχέδιο για τη διάσπαση της οικογένειας.

Αυτήν ακριβώς την τακτική δεν τη βλέπουμε στο κίνημα του φεμινισμού, που δυστυχώς όμως συχνά καλύπτει την προώθηση της εκπόρνευσης των μικρών κοριτσιών, της πορνείας των γυναικών, καθώς και του λεσβιασμού; Βεβαιότατα.

Τα ντοκουμέντα που κατασχέθηκαν το 1.786 μ.Χ. από τα σπίτια των Ιλλουμινάτων είναι η αδιάψευστη πηγή όλων αυτών. Οι Ιλλουμινάτοι αν και ποτέ δεν αρνήθηκαν τη γνησιότητα των εγγράφων που κατασχέθηκαν, προσπαθώντας να μαζέψουν τα αμάζευτα, υποστήριξαν ότι οι δηλώσεις τους «παρερμηνεύτηκαν».

Η Βαυαρική κυβέρνηση συνέχισε να καταδιώκει τα μέλη τους και συνέλαβε μερικά. Ο Βαϊσχάουπτ επικηρύχθηκε και κατέφυγε στην Σουηδία, ενώ και άλλα μέλη εγκατέλειψαν την χώρα. Μετά απ’ αυτές τις αποκαλύψεις οι Ελευθεροτέκτονες λογικά θα έπρεπε να σοκαριστούν.

Ωστόσο, ήδη από το 1.782 μ.Χ. και το διεθνές συνέδριο των μυστικών εταιρειών στο Wilhelmsbad της Έσσης όπου έλαβαν μέρος αντιπρόσωποι των Μαρτινιστών, των Ελευθεροτεκτόνων και των Ιλλουμινάτων, οι δύο τελευταίοι είχαν συγχωνευτεί μετά από μακρές διαπραγματεύσεις ανάμεσα στον Βαϊσχάουπτ και τα μέλη της Μασονίας.

Εκείνο όμως που δεν ομολογούσαν σε όσους δεν ήταν Εβραίοι, ήταν πως ο πραγματικός σκοπός αυτής της συνένωσης ήταν να εξαλείψουν όλα τα εθνικά κράτη και τους πολιτισμούς τους και να εισαγάγουν ένα παγκόσμιο κράτος βασισμένο στα ιδεώδη των Εβραίων αιρεσιαρχών.

Στη βιογραφία του κόμη της Γαλλικής Επανάστασης François-Henri de Virieu, που υπήρξε ο ίδιος μασόνος, από την μέρα εκείνη της συγχώνευσης και μετά, ο κόμης μιλούσε για τον Ελευθεροτεκτονισμό μόνο με τρόμο:

«Μπορώ μόνο να σας πω ότι όλα αυτά είναι πολύ πιο σοβαρά απ’ ότι φαντάζεστε. Η συνομωσία που εξυφάνθηκε ήταν τόσο καλά μελετημένη, που ούτε η Μοναρχία ούτε η Εκκλησία δεν θα μπορούσαν να διαφύγουν απ’ αυτή». [Charles-Albert Costa de Beauregard, Le Roman d’un royaliste sous la Révolution. Souvenirs du comte de Virieu (.1892 μ.Χ.)].

Οι χρηματοδότες, Το 1.782 μ.Χ. το αρχηγείο του «πεφωτισμένου» πια Ελευθεροτεκτονισμού μεταφέρθηκε στην Φραγκφούρτη, το φρούριο της γερμανικής οικονομίας στο οποίο δραστηριοποιείτο ο Εβραίος Μάγιερ Άμσελ Ρότσιλντ, επίσημος τραπεζίτης και φοροεισπράκτορας του εκλέκτορα Γουλιέλμου Α’ της Έσσης.

Μάλιστα δε, κατά τους Ναπολεόντιους πολέμους, ο Γουλιέλμος έκρυψε την περιουσία του στο σπίτι των Ρότσιλντ στην Φραγκφούρτη για να μην την κατάσχει ο Ναπολέοντας.

Ο Ρότσιλντ χρηματοδότησε τους Ιλλουμινάτους με αντάλλαγμα τη μελλοντική απόδοση δικαιώματος ψήφου στους Εβραίους, της εισόδου των πλούσιων Εβραίων στις μασονικές Στοές και το πλιάτσικο των περιουσιών των Γάλλων αριστοκρατών (κάτι σαν …ΤΑΙΠΕΔ της εποχής). Ο γιός του Νάθαν Ρότσιλντ, βάδισε στα ίδια βήματα δανείζοντας την Αγγλία για τους πολέμους της στην Ισπανία και την Πορτογαλία με παρόμοια ανταλλάγματα.

Τα επόμενα χρόνια δάνεισε και άλλους επαναστάτες, αλλά και πολλά ευρωπαϊκά κράτη, μεταξύ των οποίων και το ελληνικό το 1.824 μ.Χ. Από τότε, όλες οι επαναστάσεις και οι πόλεμοι στην Ευρώπη χρηματοδοτήθηκαν από τους Ρότσιλντ και άλλους Εβραίους τραπεζίτες, ενώ όλη η Δύση και σχεδόν όλος ο υπόλοιπος κόσμος δεν έχει πάψει ποτέ να τους χρωστάει.

Μια και ο ίδιος ο Βαϊσχάουπτ ήταν φρανκιστής, από την πρώτη στιγμή είχαν προσχωρήσει στους Ιλλουμινάτους και άλλοι Εβραίοι. Τα νέα αυτά μέλη έφεραν χρήμα και δύναμη στην οργάνωση του Βαϊσχάουπτ.

Από την Στοά της Φραγκφούρτης μεταφερόταν προς τα έξω το γιγαντιαίο σχέδιο για «παγκόσμια επανάσταση». Μ’ άλλα λόγια, από τη Φραγκφούρτη, την οικογένεια Ρότσιλντ, τους Ιλλουμινάτους του Βαϊσχάουπτ και τις μασονικές Στοές άπλωνε τα φτερά του ο πρώτος Σιωνισμός με φτιασιδωμένο όνομα.

Οι μασονικές Στοές των Ελευθεροτεκτόνων που υπήρχαν στην Γαλλία από το 1.726 μ.Χ., και επεδίωκαν συνταγματική μοναρχία κατά το αγγλικό πρότυπο, ήταν πλέον πάρα πολλές. Ωστόσο, η επιρροή των Ιλλουμινάτων-φρανκιστών σ’ αυτές ήταν τόσο μεγάλη, που η Καθολική Εκκλησία και η μοναρχία δεν είχαν καμμία ελπίδα επιβίωσης.

Ο διάσημος μάγος Καλιόστρο το 1.790 μ.Χ. αποκάλυψε σε κατάθεσή του μπροστά στην Αγία Έδρα στη Ρώμη, ότι οι Ιλλουμινάτοι όχι μόνο δεν είχαν διαλυθεί το 1.785 μ.Χ., αλλά από τότε εργάζονταν αδιάκοπα για να προκαλέσουν επανάσταση στην Γαλλία.

Ο Καλιόστρο ανέφερε ότι όταν ο ίδιος εισήλθε στην τάξη των Ιλλουμινάτων το 1.783 μ.Χ., η τελετουργία για την κατήχηση γινόταν με βάση ένα αρχαίο χειρόγραφο όπου αναφερόταν ότι ο Ιλλουμινισμός ήταν μια συνομωσία εναντίον της πολιτικής σταθερότητας και του χριστιανισμού. Ο Καλλιόστρο εξήγησε πως διείσδυσαν οι Ιλλουμινάτοι στις γαλλικές μασονικές Στοές, ελπίζοντας να τις θέσουν κάτω από τον έλεγχό τους:

«Μέχρι τον Μάρτιο του 1789, οι 266 Στοές που ελέγχονταν από τη Μεγάλη Ανατολή της Γαλλίας τέθηκαν κάτω από τον έλεγχο των Ιλλουμινάτων, χωρίς καν να το γνωρίζουν, γιατί στους Ελευθεροτέκτονες γενικά δεν ειπώθηκε το όνομα της αίρεσης που τους έβαλε στα μυστήρια αυτά, και μόνο πολύ λίγοι είχαν πραγματικά μυηθεί σ’ αυτό το μυστικό… Τον επόμενο μήνα ξέσπασε η Επανάσταση». [Nesta Webster, World Revolution].

Έτσι, κατά την διάρκεια ενός μεγάλου Μασονο-ιλλουμινατικού συμβουλίου του 1.786 μ.Χ., αποφασίστηκε ο θάνατος του Λουδοβίκου ΙΣΤ’ της Γαλλίας. Την απόφαση στήριξε ο πρώτος ξάδελφος του Λουδοβίκου, πρίγκιπας Φίλιππος της Ορλεάνης των Βουρβώνων που ήταν Μέγας Διδάσκαλος της Στοάς Μεγάλη Ανατολή (Grand Orient de France) της Γαλλίας.

Τα γεγονότα απέδειξαν ότι τελικά οι Ιλλουμινάτοι ήταν συνομώτες μέσα σε συνομώτες (τους Μαρτινιστές και τους Ελευθεροτέκτονες) όπως ήταν δύο αιώνες αργότερα η περιβόητη Στοά Propaganda Due (P-2) μέσα στις μασονικές Στοές της Ιταλίας.

Η Στοά P-2. Η δομή της P-2 αποδίδεται άριστα στο παρακάτω σχήμα: Στο σημείο αυτό αξίζει να αναφέρουμε μερικά στοιχεία για την Propaganda Due που υπήρξε μια εγκληματική μασονική οργάνωση 1.000 το πολύ ατόμων, που αποδείχτηκε ότι ήταν κράτος εν κράτει, έχοντας αρπάξει στα νύχια της όλο τον Ιταλικό λαό.

Ιδρύθηκε το 1.877 μ.Χ., επίσημα διαλύθηκε στα τέλη της δεκαετίας του 1.980 μ.Χ., και κατέστρεψε την Ιταλία. Το δίκτυο της P-2. Εικόνα από το βιβλίο του William T. Still, «Νέα Παγκόσμια Τάξη: Το αρχαίο σχέδιο των μυστικών εταιρειών», εκδ. Στερέωμα, 1.992 μ.Χ. Επεξήγηση σχήματος:

1. Παγκόσμια Σιωνιστική Οργάνωση (World Zionist Organization – WZO) με κέντρο την Βασιλεία της Ελβετίας

2. Κεντρική Υπηρεσία Πληροφοριών – CIA

3. Συνδικάτα και Ερυθρές Ταξιαρχίες

4. Βατικανό

5. Μαφία και Καμόρα

6. Φασιστικές Ομάδες Ιταλίας

7. Ιταλικές Ένοπλες Δυνάμεις

8. Ιταλικό κράτος και ΚΥΠ

9. Ιταλική κυβέρνηση και κόμματα

10. Τράπεζες και βιομηχανίες

11. Φασιστικές ομάδες διεθνώς

12. Κυρίαρχα ΜΜΕ

13. Η Στοά P-2 στο κέντρο της καμπαλιστικής διασύνδεσης.

Μετά από τόσα χρόνια, όσα μέλη της P-2 βρίσκονται εν ζωή όπως ο Σίλβιο Μπερλουσκόνι, συμμετέχουν ξανά στην ενεργό πολιτική, έχοντας παραπεμφθεί μόνο για πταίσματα. Δυστυχώς όμως, όπως όλα δείχνουν, αντίστοιχη P-2 υπάρχει και στη χώρα μας, και σχεδόν σε όλες τις χώρες της Δύσης.

Για την Ελλάδα, μπορείτε άνετα να αντικαταστήσετε την Ρ-2 του σχεδιαγράμματος με την παρούσα εγκληματική κυβερνητική συμμορία που ξεπέρασε κάθε όριο, τις ιταλικές υπηρεσίες πληροφοριών και ενόπλων δυνάμεων με τις αντίστοιχες Ελληνικές, το Βατικανό με τη διοίκηση της Εκκλησίας της Ελλάδος, τα ιταλικά συνδικάτα με τα Ελληνικά, τις φασιστικές ομάδες με τους εγχώριους Αντίφα και δήθεν Αναρχικούς, και τη Μαφία με τον ελληνικό υπόκοσμο. Η WZO, οι ξένες υπηρεσίες πληροφοριών, τα ΜΜΕ, οι τράπεζες και οι βιομηχανίες ελέγχουν όλες τις χώρες.

Η Λέσχη των Ιακωβίνων. Οι Ιλλουμινάτοι μετά την επιτυχία τους στην Αμερικανική επανάσταση, έστρεψαν την προσοχή τους στην Γαλλία. Μετά το πάθημά τους στη Βαυαρία, οι Ιλλουμινάτοι στη Γαλλία καθιέρωσαν την ονομασία «Γαλλική Επαναστατική Λέσχη». Τα μέλη της Λέσχης είχαν φτάσει τα 1.300 και μεταξύ τους περιλαμβάνονταν οι πιο μορφωμένοι και ισχυροί άνδρες της Γαλλίας.

Και επειδή χρειάζονταν μεγαλύτερο χώρο για τις συναθροίσεις τους, νοίκιασαν στο Παρίσι τη μεγάλη αίθουσα ενός παλιού μοναστηριού των Δομινικανών που ονομάζονταν και Ιακωβίνοι. Σ’ αυτό το γεγονός της συνάθροισής τους οφείλεται το όνομα που πήραν τελικά: Λέσχη των Ιακωβίνων. Οι Ιακωβίνοι ορκίστηκαν να καταστρέψουν την μοναρχία και τον καθολικισμό και επιδίωκαν να εγκαταστήσουν αυτό που ονόμαζαν «Νέα Παγκόσμια Τάξη» ή «Παγκόσμια Δημοκρατία».

Η Γαλλική Επανάσταση. Το 1.783 μ.Χ., τρία χρόνια πριν την καταστολή των Ιλλουμινάτων στη Βαυαρία, οι οπαδοί τους είχαν ήδη αρχίσει να εξάγουν τις δραστηριότητές τους στην Γαλλία. Προκειμένου να πετύχουν το στόχο τους αναζητούσαν μια αφορμή που θα πυροδοτούσε την επανάσταση.

Αυτή ήταν η έκρηξη του ηφαιστείου Λάκι στην Ισλανδία το διάστημα 1.783 μ.Χ.-1.784 μ.Χ., ο από μηχανής θεός. Η ηφαιστειακή τέφρα και ο ψυχρός χειμώνας που ακολούθησε, κατέστρεψε τις καλλιέργειες και αφάνισε μεγάλο μέρος των κοπαδιών στην Γαλλία, προκαλώντας μεγάλο λιμό και απόγνωση στο λαό. Βέβαια και να μην συνέβαινε αυτό, θα προκαλούσαν μια άλλη τεχνητή κρίση.

Οι περισσότεροι ιστορικοί λένε ότι η Γαλλική Επανάσταση ήταν «η εξέγερση ενός πεινασμένου λαού που ξεσηκώθηκε ενάντια σε μια διεφθαρμένη και χρεωκοπημένη κυβέρνηση». Ωστόσο, αν και ο Λουδοβίκος ήταν γενικά ανίκανος να αντιμετωπίσει δύσκολες καταστάσεις όπως ο λιμός που παρουσιάστηκε, ο γαλλικός λαός στην πλειοψηφία του, τον αγαπούσε. Δεν γνώριζε βέβαια ότι και αυτός ήταν Μασόνος ούτε όσοι παρουσιάστηκαν ως σωτήρες του.

Μπορεί η λαϊκή τάξη, η λεγόμενη Τρίτη Τάξη, να μην ήταν ευνοημένη σε σχέση με τον κλήρο και τους ευγενείς που αντιπροσώπευαν το 2% του πληθυσμού, ωστόσο, ήταν σε πολύ καλύτερη θέση από όλες τις άλλες ευρωπαϊκές που δεν επαναστάτησαν.

Και δεν επαναστάτησαν, γιατί τις επαναστάσεις τις οργανώνουν οι μυστικές εταιρείες και δεν γίνονται αυθόρμητα και ασυντόνιστα. Όπου έχει συμβεί κάτι τέτοιο, ήταν βραχύβιο και διαλύθηκε. Γι’ αυτό και το μόνο που φοβούνται οι μυστικές εταιρείες είναι να μην προκύψει κάποιος αστάθμητος παράγοντας που δεν μπορούν να τον ελέγξουν και η «επανάστασή τους» πάρει διαφορετική τροπή.

Γι’ αυτό και στο 1.791 μ.Χ.-1.792 μ.Χ. οι Ιακωβίνοι έκλεισαν όλες τις Μασονικές Στοές της Γαλλίας. Αυτό έγινε γιατί μόλις αισθάνθηκαν ότι είχαν τον έλεγχο της χώρας, ήξεραν ότι η Μασονία θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί σαν κάλυψη για μια αντι-επαναστατική μηχανορραφία. Το ίδιο επανέλαβε και ο Χίτλερ 150 χρόνια αργότερα στην ναζιστική Γερμανία, καταστέλλοντας τη Μασονία, ενώ εκείνη ήταν αυτή που τον βοήθησε να ανέβει στην εξουσία.

Την άνοιξη και το καλοκαίρι του 1.789 μ.Χ. οι Ιλλουμινάτοι που ήλεγχαν την αγορά των σιτηρών, επωφελούμενοι από τις επιπτώσεις της ηφαιστειακής έκρηξης της Ισλανδίας, δημιούργησαν τεχνητή έλλειψη σταριού. Αυτό προκάλεσε ξανά τόσο μεγάλη πείνα, που έφερε την χώρα στο χείλος της επανάστασης.

Οι συνομώτες που ήλεγχαν τα τρόφιμα, εμπόδισαν όλες τις ρυθμίσεις στο Εθνικό Συμβούλιο, χειροτερεύοντας την κατάσταση και προκαλώντας τρομερή πείνα στον λαό. Μα δεν σας θυμίζει αυτό την τεχνητή έλλειψη σταριού και ενέργειας που βιώνουμε και σήμερα με δικαιολογία τον «κακό» Πούτιν;

Την έλλειψη φαρμάκων με δικαιολογία τους εργάτες στις Κινέζικες βιομηχανίες που αρρωσταίνουν από …Κόβιντ και δεν μας στέλνουν πρώτες ύλες; Βεβαιότατα. Οι μέθοδοι είναι πάντα οι ίδιες και βασίζονται στην εξαπάτηση του κόσμου.

Αυτό πρέπει πια να σταματήσει. Στις 22 Ιουλίου του 1.789 μ.Χ,, ένοπλοι, έκαναν μια από τις τελειότερες επαναστατικές ασκήσεις που έγιναν ποτέ στην ιστορία, που αργότερα έγινε γνωστή ως «Μεγάλος Τρόμος».

Διότι όταν κυριεύτηκε το φρούριο της Βαστίλλης, ο σκοπός δεν ήταν να απελευθερώσουν τους φυλακισμένους για τους οποίους δεν έδιναν δεκάρα, αλλά να κλέψουν τα όπλα και τα πολεμοφόδια που φυλάσσονταν εκεί και κυρίως την πυρίτιδα. Μόνο επτά φυλακισμένοι υπήρχαν μέσα που ήταν σχεδόν όλοι ποινικοί, μεταξύ των οποίων και ο διεστραμμένος μαρκήσιος ντε Σαντ και γενικά δεν περνούσαν και άσχημα.

Οι Ιλλουμινάτοι ενθάρρυναν την παρανομία μέσω μιας ομάδας ριζοσπαστών κακοποιών. Στην συνέχεια, μέλη τους με τη μεγαλύτερη επιρροή απαιτούσαν «νόμο και τάξη» και χιλιάδες Γάλλοι πολίτες οδηγήθηκαν στη γκιλοτίνα (λαιμητόμο). Σημειωτέον, ότι ο γιατρός Ζοζέφ Γκιγιοτέν (Guillotin) που επινόησε τη γκιλοτίνα, ήταν Μασόνος.

Καβαλλάρηδες πήγαιναν από πόλη σε πόλη, διαδίδοντας στο λαό ότι πλησίαζαν «ληστές» και έπρεπε όλοι να οπλιστούν για να τους αντιμετωπίσουν. Ακόμη, ότι οι «συνομώτες» κατέφευγαν στα μεγαλύτερα κτήματα και σε πύργους και ότι έπρεπε σύμφωνα με ένα ανύπαρκτο διάταγμα του βασιλιά, όλοι να αντιδράσουν. Ο λαός, που ήταν πιστός στον μονάρχη του, έπεσε στην παγίδα και σύντομα επικράτησε αναρχία.

Τα επόμενα τρία χρόνια συνεχιζόταν μια αδιανόητα χαοτική κατάσταση. Το 1.792 μ.Χ. μια ομάδα εξεγερμένων μπήκε στο παλάτι και σκότωσε τους περίφημους Ελβετούς Φύλακες του βασιλιά, που είχαν εντολή να μην στρέψουν τα όπλα τους εναντίον του λαού. Τελικά, ολόκληρη η βασιλική οικογένεια ξεκληρίστηκε.

Ιακωβίνοι εναντίον πολιτισμού και Χριστιανισμού. Ο τρόμος επικρατούσε στους δρόμους του Παρισιού με σφαγές αθώων ανθρώπων και κανιβαλισμό από τη κυβέρνηση του Σατανισμού. Όσοι δεν έτυχε να έχετε πληροφόρηση επί του θέματος, διαβάστε παρακάτω για να καταλάβετε μέχρι που μπορούν να φτάσουν οι δήθεν «αυθόρμητες λαϊκές επαναστάσεις» που έκαναν το «δίκαιο πράξη», δεδομένου ότι από τότε, δεν έχουν σταματήσει να επαναλαμβάνονται. Ιδού τι έγραψε ο μελετητής της γαλλικής επανάστασης William Ρ. Hoar, για όσα συνέβαιναν τότε στους δρόμους του Παρισιού:

«Ένας κακόμοιρος μάγειρας που δεν πρόλαβε να ξεφύγει, πιάστηκε απ’ αυτά τα θηρία και ρίχτηκε σε ένα καζάνι που έβραζε στη φωτιά… Τέρατα με ανθρώπινα πρόσωπα μαζεύτηκαν και χόρευαν ανάμεσα σε έναν χείμαρρο αίματος και κρασιού. Ένας δολοφόνος έπαιζε βιολί, και κλέφτες με τις τσέπες γεμάτες χρυσάφι, κρέμαγαν άλλους κλέφτες στα κιγκλιδώματα». [How America saw the French Revolution, περιοδ. «American Opinion», 1.978 μ.Χ.].

Η Εκκλησία της Γαλλίας ήταν μεγάλη και πολύ πλούσια, και γενικά αγαπητή στο λαό. Απασχολούσε συνολικά 130.000 ιερείς, εκ των οποίων οι 5.000 ζούσαν πλούσια ενώ οι υπόλοιποι ήταν φτωχοί όσο και ο λαός. Οι επαναστάτες, Ιλλουμινάτοι και Μασόνοι, αποφάσισαν να τους «απαλλοτριώσουν» όλους, αν και αρκετοί Μασόνοι φιλοβασιλικοί διαφωνούσαν.

Έτσι, το Νοέμβριο του 1.793 μ.Χ. ξεκίνησε μια εκστρατεία αφανισμού του κλήρου με τη σφαγή επισκόπων και κληρικών σε όλη την Γαλλία. Μετά τις μαζικές δολοφονίες, στις Εκκλησίες του Παρισιού γιορτάζονταν οι περιβόητες «Γιορτές της λογικής» όπου ως θεές της ενθρονίζονταν οι εκδιδόμενες γυναίκες.

Σύμφωνα με την αντίστροφη ιλλουμινατική λογική, κάθε εκδιδόμενη γυναίκα είναι θεά της Λογικής. Στην εποχή μας, πιο …θεοί είναι οι εκδιδόμενοι ομοφυλόφιλοι άνδρες και ως τέτοιοι προβάλλονται παντού από το καθεστώς. Χαρακτικό του M. Mueller, 1,897 μ.Χ.

Οι συνομώτες αφού κατέσφαξαν τους χριστιανούς ιερείς κατήργησαν όλες τις αργίες του Χριστιανισμού, όπως το Πάσχα, τα Χριστούγεννα και όλες τις ημέρες των Αγίων που έκτοτε δεν εορτάζονται στην Γαλλία.

Κατήργησαν ακόμα και την αργία της Κυριακής, προσπαθώντας να δημιουργήσουν ένα νέο ημερολόγιο που έδινε στους ανθρώπους μόνο μισή μέρα ανάπαυση, κάθε δέκα μέρες. Η νέα αυτή εβδομάδα, ονομάστηκε «δεκάτη». Ουσιαστικά οι δήθεν «δημοκράτες», επέβαλαν τέσσερις μήνες περισσότερη δουλειά απ’ ότι ο βασιλιάς.

Όλοι οι υπεύθυνοι των δολοφονικών «επιχειρήσεων» ήταν μασόνοι ευγενείς που ουσιαστικά ήθελαν να ξεφορτωθούν τη μοναρχική οικογένεια και την καθολική Εκκλησία ώστε να αρπάξουν τον πλούτο τους και την εξουσία και να μην τα μοιραστούν με το λαό.

Το 1.793 μ.Χ. ολόκληρη σχεδόν η Γαλλία είχε σωριαστεί σε ερείπια. Οι βιομηχανίες αποδεκατίστηκαν, οι βιβλιοθήκες κάηκαν, η αστική τάξη καταστράφηκε (δηλαδή ο λαός που ζούσε στις πόλεις). Ακόμα και ο μεγάλος χημικός Αντουάν Λαβουαζιέ αποκεφαλίστηκε στη γκιλοτίνα με την αιτιολογία ότι «η Δημοκρατία δεν έχει ανάγκη από επιστήμονες».

Οι άνεργοι ήταν εκατοντάδες χιλιάδες και η οικονομία κατεστραμμένη. Οι επαναστατικοί ηγέτες εφάρμοσαν τότε ένα νέο, τρομακτικό σχέδιο που έμελλε να αντιγραφεί από τους τυράννους που ακολούθησαν: την «εξολόθρευση».

Η ιδέα που ρίχτηκε τότε ήταν να μειωθεί ο γαλλικός πληθυσμός από 25 εκατομμύρια μόλις σε 8 ή το ανώτερο σε 6 εκατομμύρια. Ο Μαξιμιλιανός Ροβεσπιέρος πίστευε ότι η «εξολόθρευση» ήταν απαραίτητη, όπως ακριβώς σήμερα πιστεύει ο Κλάους Σβαμπ και η συμμορία του Νταβός.

Το καθεστώς του Τρόμου απαντούσε έτσι στο πρόβλημα της ανεργίας μετά την καταστροφή του ακμάζοντος εμπορίου. Μέλη των επαναστατικών επιτροπών εργάζονταν μέρα νύχτα υπολογίζοντας πόσα κεφάλια πρέπει να κοπούν σε κάθε πόλη. Αν και οι επαναστάτες δεν κατάφεραν ποτέ να φτάσουν το στόχο της εξολόθρευσης τόσων εκατομμυρίων ανθρώπων, ωστόσο υπολογίζεται ότι ο τελικός αριθμός των θυμάτων ήταν 300.000.

Η σφαγή των κατοίκων της μαρτυρικής φιλοβασιλικής και πιστής στην Εκκλησία επαρχίας της Βανδέας έμεινε στην ιστορία ως μια από τις πιο φριχτές γενοκτονίες όλων των εποχών. Γυναικόπαιδα ρίχνονταν ζωντανά σε φούρνους και πρέσσες οινοποιείων, γυναίκες βιάζονταν και μαζί με αθώα παιδιά εν συνεχεία πνίγονταν από τους επαναστάτες μέσα στα ποτάμια, ενώ το δέρμα τους κατέληγε σε βυρσοδεψεία για βιβλία και ρούχα.

Τα λατομεία επίσης ήταν ιδανικό μέρος για εκτελέσεις. Πολλοί εργαζόμενοι σ’ αυτά αναγκάστηκαν να σταματήσουν την εργασία τους εξαιτίας των σωρών των κατακρεουργημένων πτωμάτων που οι επαναστάτες γκρέμιζαν πάνω στα βράχια.

Επίλογος. Ποιους εξυπηρέτησε τελικά η Γαλλική Επανάσταση; Σίγουρα όχι τον φτωχό γαλλικό λαό στο όνομα του οποίου έγινε. Πόσοι άραγε από τους σημερινούς Έλληνες γνωρίζουν τι κρύβεται πίσω από την Γαλλική Επανάσταση, και από όλες τις άλλες μεγάλες επαναστάσεις που άλλαξαν τη μορφή του κόσμου, ποιοι και γιατί τις σχεδίασαν;

Σε μία μόνο δεκαετία, εκατοντάδες χρόνια γαλλικού πολιτισμού μετατράπηκαν σε ερείπια και χάος, κάτι που τα γερμανικά ή τα αγγλικά στρατεύματα δεν θα ήταν ποτέ σε θέση να το καταφέρουν. Περιουσίες άλλαξαν χέρια για ένα κομμάτι ψωμί ενώ πολλές κατάληξαν στους Εβραίους τραπεζίτες.

Πώς θα ήταν ο κόσμος μας αν δεν υπήρχαν μυστικές εταιρείες; Χειρότερος ή μήπως καλύτερος; Αυτό το μύθευμα ότι μόνο οι Ελευθεροτέκτονες γνωρίζουν τις οδηγίες που άφησε ο αρχαίος πολιτισμός της Ατλαντίδας για να καθοδηγήσει τη μελλοντική παγκόσμια κυβέρνηση, και ότι μόνο οι μυστικές εταιρείες γενικότερα είναι ικανές να κυβερνούν, πρέπει πια να τελειώσει οριστικά.

Δεν είναι δυνατόν να εξακολουθήσει να υπάρχει πολιτισμένη ανθρωπότητα, έθνη, δικαιοσύνη, αξιοκρατία, καλωσύνη, ηθική και πνευματική εξέλιξη, όσο υπάρχουν οι βδέλες των διεθνών τραπεζιτών που εμποδίζουν τις κυβερνήσεις να ελέγξουν το χρήμα των χωρών τους, και όσο οι πολιτικοί και οι ανώτεροι κρατικοί λειτουργοί είναι μέλη μυστικών εταιρειών που επιδιώκουν να σφαιτεριστούν την εξουσία με συνομωσίες, πραξικοπήματα, μηχανορραφίες, εξαπάτηση, παραποίηση των γεγονότων, έλεγχο των ΜΜΕ, οικονομικές καταχρήσεις, εγκλήματα, και τελικά κτηνώδη βία μέσω ψηφιακού ελέγχου, εις βάρος όλων των άλλων, ενώ είναι πια ολοφάνερο ότι στην πραγματικότητα οι ικανότητές τους είναι πολύ κατώτερες από πολλών άλλων συνανθρώπων τους. Φτάνει πια. Ξεπέρασαν κάθε όριο. Γι αυτό εκείνοι πλέον πρέπει να φοβούνται και όχι εμείς (http://oimos-athina.blogspot.com/2023/10/blog-post_99.html).

 

Μυστικές εταιρείες εναντίον πολιτισμού και ανθρωπότητας – Μέρος 2ο. ΠΩΣ ΟΙ ΜΥΣΤΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΑΝ ΤΙΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΕΙΣ.

Οι Αμερικανοί Ιακωβίνοι

Ο αθεϊστικός ορθολογισμός

Το θανάσιμο μυστικό των Ναϊτών

Οι Shriners

Οι Καρμπονάροι

Ο Κολοκοτρώνης για τους Καρμπονάρους

Το Παλλάδιο

Ο τρόμος

Στο 2ο μέρος αυτής της μεγάλης έρευνας θα δούμε τι ρόλο έπαιξε η Αμερικανική Μασονία στις πολιτικές εξελίξεις των ΗΠΑ, οι Ναΐτες Ιππότες στη διαμόρφωση της σύγχρονης Ευρώπης και Αμερικής, ποιοι είναι οι Shriners που έχουν εμπνευστεί από τους Ναΐτες, ποιος ήταν ο Άλμπερτ Πάικ, ο Τζουζέπε Ματσίνι και οι Καρμπονάροι και τι είχε πει ο Κολοκοτρώνης γι’ αυτούς.

Επειδή λοιπόν οι μυστικές εταιρείες δεν αποτελούν πλέον τους θεματοφύλακες της αρχαίας γνώσης και των υποτιθέμενων «απόκρυφων» μυστηρίων που υπό το φως της επιστήμης έχουν αποκωδικοποιηθεί, αλλά στην πραγματικότητα, ανέκαθεν ήταν ένα δίκτυο που στόχευε στην υφαρπαγή της εξουσίας, στα ρουσφέτια και τις επιχειρηματικές συναλλαγές που ωφελούν αποκλειστικά τα μέλη τους, ήρθε πια η ώρα να κλείσουν οριστικά.

Οι Αμερικανοί Ιακωβίνοι

Μετά την επιτυχία της επανάστασής τους στην Γαλλία, στις αρχές του 19ου Αιώνα οι Ιακωβίνοι προσπάθησαν να φέρουν την «Πεφωτισμένη Επανάσταση» και στις ΗΠΑ καταφέρνοντας να παρουσιάσουν μια διαστρεβλωμένη εικόνα της αιματοβαμμένης πραγματικότητας της Γαλλικής επανάστασης. Τότε στις ΗΠΑ επικρατούσε ένας τόσο παράλογος ενθουσιασμός που στην Βοστώνη έγινε εορτασμός προς τιμήν των πρωτεργατών της Γαλλικής Επανάστασης.

Ο κάθε πολίτης φορολογήθηκε με τρία δολάρια για να γίνουν τα πανηγύρια προς τιμήν των Γάλλων «συντρόφων». Οι περισσότεροι πλήρωσαν τον φόρο για να μη θεωρηθούν αριστοκράτες και υποστούν αντίποινα.

Μάλιστα δε σε μία έκθεση κηροπλαστικής στην Φιλαδέλφεια το διασημότερο έκθεμα ήταν η αναπαράσταση της εκτέλεσης του Λουδοβίκου ΙΣΤ΄. Οι οικογένειες συνωστίζονταν για να δουν τη γκιλοτίνα να πέφτει και τα χείλια του βασιλιά από κόκκινα, να γίνονται μπλε.

Οι εκπρόσωποι του Αμερικανικού Ελευθεροτεκτονισμού το 1.782 μ.Χ. συμμετείχαν και αυτοί στο διεθνές Συνέδριο των μυστικών εταιρειών στο Wilhelmsbad της Έσσης όπου έλαβαν μέρος αντιπρόσωποι Μαρτινιστών, Ελευθεροτεκτόνων και Ιλλουμινάτων που τότε αριθμούσαν περίπου τρία εκατομμύρια μέλη σε όλο τον κόσμο.

Οι Αμερικανοί Μασόνοι συντάχθηκαν επίσημα με τους Ιλλουμινάτους, ο Μαρτινισμός και ο Ελευθεροτεκτονισμός συγχωνεύτηκαν με τον ιλλουμινισμό, συμφωνήθηκε η είσοδος των Εβραίων στις Μασονικές Στοές και τα κατώτερα μέλη άκουσαν για πρώτη φορά τα πραγματικά σχέδια των ηγετών τους για παγκόσμια κυβέρνηση. Δεν απορούμε με το γεγονός ότι το συνέδριο διεξήχθη στον πύργο του Μάγιερ Άμσελ Ρότσιλντ στο Wilhelmsbad o οποίος ήταν φίλος με τον εκλέκτορα Γουλιέλμο Α΄ της Έσσης.

Αλλά για να μην κατηγορούμε αδιακρίτως όλους τους Εβραίους που δεν φταίνε σε τίποτε, η γράφουσα θα επισημάνει ξανά, ότι πίσω από όλες τις επαναστάσεις και τις ταραχές στην Ευρώπη μετά τον 16ο Αιώνα, βρίσκονταν όχι γενικά και αόριστα οι ορθόδοξοι Εβραίοι, αλλά οι αιρετικοί μεσσιανιστές Σαμπαταϊστές (Εβραίοι ντονμέδες που είχαν μεταστραφεί στον μωαμεθανισμό) και οι διάδοχοί τους Χάζαροι Φρανκιστές (Εβραίοι της Κεντρικής Ευρώπης που είχαν μεταστραφεί στον καθολικισμό).

Οι τελευταίοι είχαν εισχωρήσει στις τάξεις των Ιακωβίνων και ανέκαθεν ο στόχος τους ήταν ο Σιωνισμός, δηλαδή η σύσταση ενός νέου εβραϊκού κράτους, όχι απαραίτητα στην Ιουδαία, όσο και η παγκόσμια ηγεμονία.

Στα επόμενα 4 χρόνια οι Ιλλουμινάτοι ήταν σε θέση να εγκαθιδρύσουν μυστικά στην Αμερική διάφορες Στοές, όπως η Κολουμβιανή Στοά της Νέας Υόρκης στην οποία ανήκαν ο κυβερνήτης της πόλης DeWitt Clinton και ο πολιτικός και εφευρέτης Clinton Roosevelt.

Πιστός στις διδασκαλίες του Βαϊσχάουπτ, ο Clinton Roosevelt, στο βιβλίο του με τίτλο Η επιστήμη της Κυβέρνησης που θεμελιώνεται στο Νόμο της Φύσης έγραψε: «Δεν υπάρχει δίκαιος θεός για να θέσει σωστά στα πράγματα στη Γη. Αν υπάρχει θεός που μας δημιούργησε είναι κακεντρεχής και εκδικητικός και μας έφτιαξε για να ζούμε στη δυστυχία».

Αυτό όμως είναι ξεκάθαρα το δόγμα των Γνωστικών και των Εωσφοριστών στην καθαρότερή του μορφή. Δεν απορούμε λοιπόν γιατί ο απόγονός του, πρόεδρος Φράνκλιν Ντελάνο Ρούσβελτ, προήγαγε όσο κανένας άλλος τα σχέδια του Ιλλουμινισμού και του Κομμουνισμού στις ΗΠΑ.

Τον Απρίλιο του 1.793 μ.Χ. κατέφτασε στις ΗΠΑ το όργανο των Ιακωβίνων Edmont Genêt, ως νέος πρεσβευτής της Γαλλίας. O Genêt, λίγο καιρό πριν, είχε απελαθεί από την Ρωσία ως ανεπιθύμητος, λόγω των θέσεων του για την κατάργηση της ρωσικής μοναρχίας.

Επίσημα, είχε εντολή να εισπράξει ένα μέρος από το Αμερικανικό χρέος που δημιουργήθηκε κατά την διάρκεια της Αμερικανικής Επανάστασης. Η ιδέα ήταν να μαζευτούν χρήματα ώστε να στηριχτεί οικονομικά ο πόλεμος με την Αγγλία με σκοπό την εξάπλωση της επανάστασης και εκεί.

Μερικοί αναρωτιούνται γιατί η Γαλλία, ένα κράτος που βρισκόταν στο χείλος της καταστροφής ήθελε σ’ αυτό το ιδιαίτερα κρίσιμο σημείο της Ιστορίας της να ξεκινήσει έναν πόλεμο με τα ισχυρότερα κράτη της Γης που ολοφάνερα δεν εξυπηρετούσε καθόλου τα γαλλικά συμφέροντα. Ποιου τα συμφέροντα εξυπηρετούσε;

Μα της Γερμανίας, του ιστορικού εχθρού της Γαλλίας, και ακόμα περισσότερο του Ιλλουμινισμού, που στόχευε σε παγκόσμια επανάσταση. Από αυτό το σημείο και μετά, η ιστορία της Ευρώπης μπορεί να κατανοηθεί απόλυτα, μόνο κάτω από το φως του συνεχιζόμενου κινήματος της Παγκόσμιας Επανάστασης που παρελαύνει αδιαλείπτως μπροστά από τα μάτια μας μέχρι σήμερα.

Ο Genêt άρχισε να διαπραγματεύεται την επάνδρωση γαλλικών πλοίων με Αμερικανικά πληρώματα, με σκοπό να διεξαχθούν επιδρομές στις αποικίες της Βρετανίας και της Ισπανίας. Παρά την προτροπή του γνωστού Ιλλουμινάτου Τόμας Τζέφερσον, ο Πρόεδρος Ουάσινγκτον, απαγόρευσε την επάνδρωση Γαλλικών καταδρομικών πλοίων.

Ο Ουάσινγκτον ανησυχούσε σε όλη την διάρκεια της προεδρίας του, για το ρόλο της Γαλλίας στην διαμόρφωση του νέου έθνους του, και άρχισε να εξαπολύει έντονες καταγγελίες εναντίον των Ιακωβίνων και των Ιλλουμινάτων.

Στο μεταξύ, ο Genêt καταγινόταν με την οργάνωση των λεγόμενων «Δημοκρατικών-Ρεμπουπλικανικών Εταιρειών» (Democratic-Republican Societies) που ουσιαστικά αποτελούνταν από ύποπτα Ιλλουμινατικά Γερμανικά και Γαλλικά στοιχεία, που στήριζαν τον Τόμας Τζέφερσον, ενώ ταυτόχρονα απαιτούσαν έναν κομμουνισμό πρώιμης μορφής και κατήγγειλαν την Ομοσπονδιακή Κυβέρνηση ως μάσκα της …αριστοκρατίας.

Ο Noah Webster, ο μεγάλος Αμερικανός λεξικογράφος και πολιτικός αναλυτής που έγινε διάσημος για τη συγγραφή ενός μνημειώδους λεξικού της αγγλικής γλώσσας που εκδόθηκε το 1.789 μ.Χ., προειδοποίησε ότι οι αποκαλούμενες Δημοκρατικές Εταιρείες «ήταν μία ομάδα που έπρεπε να συντριβεί εν τη γενέσει της, γιατί διαφορετικά θα μπορούσε να ανατρέψει την κυβέρνηση».

Ο ίδιος ο Ουάσινγκτον δήλωσε αργότερα ότι «αν αυτές οι εταιρείες δεν αντιμετωπίζονταν, θα μπορούσαν να συγκλονίσουν τη κυβέρνηση ως τα θεμέλιά της». [William J. Whalen, Christianity and American Freemasonry, 1.958 μ.Χ.].

O Ουάσινγκτον πίστευε ότι οι Δημοκρατικές Εταιρείες ήταν υπεύθυνες για την ανταρσία του Ουίσκι που οργανώθηκε μετά την πρόταση επιβολής φόρου στα απεσταγμένα οινοπνευματώδη ποτά το 1.791 μ.Χ. από τον Γραμματέα του Δημόσιου Ταμείου Αλεξάντερ Χάμιλτον.

Ο Genêt μαζί με τις Δημοκρατικές Λέσχες εκμεταλλεύτηκαν αυτό το ζήτημα για να προκαλέσουν αναταραχές στις Δυτικές επαρχίες, και το 1.794 μ.Χ. ξέσπασε μια μικρή επανάσταση, που ήταν η πρώτη στρατιωτική πρόκληση που αντιμετώπισε η ομοσπονδιακή κυβέρνηση. Μάλιστα δε σε ένα οχυρό, οι συνωμότες είχαν ξεσηκώσει τα πλήθη που φώναζαν να έλθουν οι …Γαλλικές γκιλοτίνες στην Αμερική.

Πώς μεταχειρίζονταν οι πονηροί συνωμότες τους κυβερνητικούς εισπράκτορες του φόρου; Τους άλειφαν με πίσσα και πούπουλα και τους περιέφεραν χλευάζοντάς τους στις επαναστατημένες πόλεις. Από εκείνη την εποχή προέρχεται αυτή η μέθοδος που εμφανίζεται τόσο συχνά στη συμπαθητική σειρά κόμιξ Λούκι Λουκ. Εικονογράφηση του 1.880 μ.Χ. που δείχνει έναν δύστυχο φοροεισπράκτορα της κυβέρνησης αλειμμένο με πίσσα και πούπουλα, κατά την διάρκεια των εξεγέρσεων του 1.794 μ.Χ.

Ο Ουάσινγκτον μαζί με τον Χάμιλτον, ευτυχώς κατέπνιξαν αναίμακτα την ανταρσία που ξέσπασε στην πόλη Χάρισμπουργκ με ένα επιβλητικό στράτευμα 15.000 ανδρών. Όταν το ομοσπονδιακό στράτευμα μπήκε στο Χάρισμπουργκ, βρήκε την …Γαλλική σημαία να κυματίζει στο δικαστικό μέγαρο, ενώ οι περισσότεροι στασιαστές είχαν εξαφανιστεί, σαστισμένοι από μια τέτοιου εύρους επιχείρηση.

Μετά απ’ αυτό το πάθημα, ο Ουάσινγκτον μαζί με τον Τζων Άνταμς και την πλειοψηφία του Κογκρέσου, το 1.798 μ.Χ. θέσπισαν προστατευτικούς νόμους προκειμένου να μην μπορεί να αλλάξει εύκολα το Σύνταγμα με σφετερισμό της εξουσίας.

Οι νόμοι αυτοί, γνωστοί ως Alien and Sedition Acts (Νόμοι περί Αλλοδαπών και Ανταρσίας), σχεδιάστηκαν ξεκάθαρα για να προστατεύσουν τις ΗΠΑ από την Γαλλική Ιακωβινική συνομωσία και τους πληρωμένους πράκτορές της, πολλοί από τους οποίους βρίσκονταν σε υψηλές θέσεις στην κυβέρνηση, ενώ παράλληλα ήταν μέλη των περιβόητων Δημοκρατικών Εταιρειών. [Robert Lee, The 250th Anniversary of the Birth of George Washington, «American Opinion», Φεβρ. 1.982 μ.Χ.].

Οι νόμοι ήταν παρόμοιοι με αυτούς που θέσπισαν πολλές Ευρωπαϊκές χώρες που φοβόντουσαν εσωτερική ανατροπή από τους Ιλλουμινάτους, οι οποίοι είχαν αποδείξει ότι μπορούσαν να την προκαλέσουν όποτε ήθελαν.

Οι νόμοι εξουσιοδοτούσαν τον πρόεδρο να εκδιώκει οποιονδήποτε ξένο θεωρούσε επικίνδυνο, αύξαναν την αναγκαία περίοδο για πολιτογράφηση από 5 σε 14 χρόνια, επέτρεπαν την κράτηση οποιουδήποτε καταγόταν από εχθρικό κράτος, και απαγόρευαν τη δημοσίευση ψευδών και κακεντρεχών κειμένων που στρέφονταν εναντίον της κυβέρνησης.

Έτσι, οι Γάλλοι συνωμότες που έφτασαν στην Αμερική για να υποκινήσουν επανάσταση, τελικά αναγκάστηκαν να εγκαταλείψουν τη χώρα. Ωστόσο, η Ανταρσία του Ουίσκι, είχε το επιδιωκόμενο πολιτικό αποτέλεσμα: προκάλεσε την άνοδο του Ρεπουμπλικανικού κόμματος και την εκλογή στην προεδρία των ΗΠΑ του Ιλλουμινάτου και θαυμαστή των σφαγέων της γαλλικής Βανδέας, Τόμας Τζέφερσον το 1.801 μ.Χ., που είχε ταχθεί κατά του φόρου.

Η διαφορά ανάμεσα στην Αμερικανική Επανάσταση και τις Ευρωπαϊκές, συμπεριλαμβανομένης και των Μπολσεβίκων του 1.917 μ.Χ., βρίσκεται στο γεγονός ότι ο (προτεσταντικός) Χριστιανισμός στην Αμερική, ήταν ακόμα πολύ ισχυρός για να εξαλειφθεί από τον σατανιστικό ιλλουμινιστικό ζήλο.

Αυτό βέβαια που δεν κατορθώθηκε τότε, κατορθώθηκε στην εποχή μας, όπου οι ΗΠΑ βρίσκονται πλέον υπό Σατανιστική κατοχή. Το ενδιαφέρον όμως σχετικά με την επιρροή των μυστικών εταιρειών στις ΗΠΑ αυξήθηκε μετά την δολοφονία του καπετάνιου William Morgan από τη Μπατάβια της Νέας Υόρκης, το 1.826 μ.Χ.

Ο Μόργκαν, Μασόνος και ο ίδιος, δολοφονήθηκε από ομάδα Μασόνων αμέσως μετά την ανακοίνωσή του ότι θα εξέδιδε ένα βιβλίο για τα μυστικά της Μασονίας. Τελικά, μετά τον θάνατό του, ο εκδότης του εξέδωσε το βιβλίο με τίτλο Captain William Morgan, Illustrations of Masonry by One of the Fraternity Who Has Devoted Thirty Years to the Subject που αμέσως έγινε μπεστ σέλερ, εγείροντας το αντιμασονικό συναίσθημα του κόσμου.

Το έγκλημα του Μόργκαν ήταν ότι θα δημοσίευε τις τελετουργίες, τους όρκους και τις κωδικές λέξεις που χρησιμοποιούνται στους τρεις πρώτους βαθμούς, γνωστούς σαν Κυανή Στοά (Blue Lodge). Τι φοβόντουσαν οι Μασόνοι αφού δεν είχαν τίποτε να κρύψουν; Μασονικοί βαθμοί. Αριστερά: τύπος Υόρκης, δεξιά: Σκωτικός τύπος. Οι 3 πρώτοι βασικοί βαθμοί στη βάση του σχεδιαγράμματος λέγονται Κυανή Στοά (Blue Lodge).

Ο αθεϊστικός ορθολογισμός

Ο δημοσιογράφος και συγγραφέας υποκόμης Léon de Poncins, αυθεντία στις μυστικές εταιρείες, εξήγησε ότι ο στόχος του Ελευθεροτεκτονισμού είναι η διαστρέβλωση της χριστιανικής φύσης του δυτικού πολιτισμού σε μια μασονική «θρησκεία» που αποκάλεσε αθεϊστικό ορθολογισμό.

Σύμφωνα με τον de Poncins, «Η εξόντωση του χριστιανισμού είναι απαραίτητη για τη Μασονία, προκειμένου στη θέση του να εγκαταστήσει τη νέα πολιτική και κοινωνική πολιτεία». [Léon de Poncins, Les forces secrètes de la révolution, 1.929 μ.Χ.].

Στην καλύτερη καταγγελία που έγινε ποτέ κατά της Μασονίας, ο de Poncins έγραψε: «Ο μεγαλύτερος στόχος του Ελευθεροτεκτονισμού είναι να διαδώσει ιδέες, επιφανειακά ευγενικές και ωραίες, αλλά στην πραγματικότητα καταστροφικές, που βασίζονται στο φημισμένο σύνθημα Ελευθερία – Ισότητα – Αδελφότητα.

Η Μασονία, είναι ένας τεράστιος προπαγανδιστικός οργανισμός, που ενεργεί με ύπουλο τρόπο, διαδίδοντας τον επαναστατικό βρασμό. Οι ηγέτες της τον διαδίδουν στα μέλη των ανώτερων Στοών τους, στη συνέχεια αυτοί τον μεταδίδουν στις κατώτερες Στοές, και μετά διεισδύουν στις οργανωμένες μάζες και στον Τύπο, και έτσι φτάνει στον κόσμο.

Ακούραστα ενεργώντας όσο καιρό απαιτείται, δραστηριοποιούνται και επηρεάζουν την κοινή γνώμη, διαμορφώνοντάς την έτσι όπως απαιτείται, για την κατάλυση των εθνών. Το 1.789 μ.Χ. και το 1.848 μ.Χ. (τα χρόνια των Γαλλικών Επαναστάσεων) ο Ελευθεροτεκτονισμός, σε μία εποχή που δέσποζε, απέτυχε στην πρωταρχική του προσπάθεια.

Όταν επιτεύχθηκε η προετοιμασία της επανάστασης και κρίθηκε ικανοποιητική, η Μασονία άφησε το έδαφος στις επιθετικές οργανώσεις των Καρμπονάρων και των Μπολσεβίκων και σε άλλες φανερές ή μυστικές εταιρείες, και αποτραβήχτηκε. Δεν εκθέτονταν, ώστε να συνεχίζουν ανενόχλητοι τις δραστηριότητές τους».

Το θανάσιμο μυστικό των Ναϊτών

Επίσημα οι Ναΐτες ιδρύθηκαν το 1.118 μ.Χ., και ήταν γνωστοί σαν «Φτωχοί Ιππότες του Χριστού και του Ναού του Σολομώντα». Στόχος ήταν υποτίθεται να κατακτήσουν και να διαφυλάξουν τον Πανάγιο Τάφο στην Ιερουσαλήμ και να προστατεύουν τους προσκυνητές στους Άγιους Τόπους από τις λεηλασίες των μουσουλμάνων επιδρομέων.

Αρχικά, υπόσχονταν φτώχεια, αγνότητα και υπακοή, και λέγεται ότι έκτισαν τα καταλύματά τους στα θεμέλια των ερειπίων του Ναού του Σολομώντα, όπου έκαναν «ανασκαφές» με λίαν ενδιαφέροντα ευρήματα.

Σύντομα, αυτοί οι ασκητές πολεμιστές, έγιναν γνωστοί σαν η Εθνοφυλακή του Χριστού και φορούσαν λευκούς μανδύες, πάνω στους οποίους υπήρχε ένας κόκκινος σταυρός. Ωστόσο, πρέπει να γίνει σαφές ότι η οργανωτική δομή των Ναϊτών και οι βαθμοί τους, δομήθηκαν σύμφωνα με την τρομερή ισμαηλιτική σέχτα των Ασσασίνων που ίδρυσε ο πολυτάλαντος, πολυμαθής, αλλά και ανελέητος Άραβας πολεμιστής, Χασάν-ι-Σαμπάχ (Hassan-i-Sabbah, 1050 μ.Χ.-1.124 μ.Χ.). Ακόμη και τα ρούχα τους ήταν σχεδόν πανομοιότυπα: ένα κόκκινο σύμβολο σε λευκό φόντο.

Το έμβλημα των Ασσασίνων.

Το πιο σημαντικό όμως ήταν πως οι εσωτερικές πεποιθήσεις και τα τελετουργικά των Ασσασίνων επηρέασαν τους Ναΐτες. Και οι δύο ομάδες είχαν μια τελετή παρόμοια με τις σημερινές μασονικές τελετές μύησης κατά την στρατολόγηση νέων μελών στην σέχτα. Επίσης, οι Ασσασίνοι είχαν στις τάξεις τους και Εβραίους. Ο Μουσταφά Ελ-Αμίν, ένας σύγχρονος μουσουλμάνος, ειδικός στον Ελευθεροτεκτονισμό, γράφει σχετικά:

«Κατά την περίοδο των Σταυροφοριών, πολλές από τις ιδέες και τις ενέργειες των μουσουλμανικών ομάδων, υιοθετήθηκαν από τους Ευρωπαίους χριστιανούς πολεμιστές. Ειδικότερα, δια μέσου του Τάγματος των Ναϊτών Ιπποτών, εισήχθησαν στην Ευρώπη οι περισσότερες από τις Ανατολικές μυστικές εταιρείες. Οι Ναΐτες επηρεάστηκαν από την Τάξη των Ασσασίνων του Ισμαηλίτη Σιΐτη Hassan-i-Sabbah». [Mustafa El-Amin, Al-Islam, Christianity and Freemasonry, 1.985 μ.Χ.].

Οι Σταυροφόροι Ναΐτες και οι Ασσασίνοι, ή Δολοφόνοι, που πήραν το όνομά τους από την λέξη χασίς ή τη γαλλική λέξη «assassin» που σημαίνει δολοφόνος, σιγά σιγά ήλθαν κοντά γιατί τους ένωνε ένας κοινός εχθρός: οι Σελτζούκοι Τούρκοι.

Οι Ασσασίνοι που ήταν Σιίτες, οργάνωναν δολοφονίες Σουνιτών ηγετών και ειδικά Σελτζούκων Τούρκων που εναντιώνονταν στο δόγμα τους, την Μπατινίγια, ένα μείγμα ερμητισμού, Καμπάλα, της φιλοσοφίας της αρχαίας Αιγύπτου και του Πλάτωνα, Ζωροαστρισμού και Μανιχαϊσμού.

Οι Ασσασίνοι ήταν ίσως η πιο αιμοβόρα μυστική εταιρεία που υπήρξε ποτέ. Σκότωναν για ευχαρίστηση, κάτω από την επίδραση χασίς, πιστεύοντας ότι όταν σκοτώνεις κάποιον, μπορείς να του κλέψεις τις γνώσεις του ή τη ζωτική του δύναμη. Ωστόσο, ένα από τα εμβλήματα των Ασασσίνων, το γιαταγάνι, τιμάται μέχρι και σήμερα από τον διεθνή φιλανθρωπικό οργανισμό Shriners με τις Ναϊτικές ρίζες, όπως θα δούμε παρακάτω.

Όσο μεγάλωνε η φήμη των Ναϊτών, τόσο πλουσιότεροι γίνονταν. Τους έγιναν πολλές δωρεές, τόσο χρημάτων, όσο και γης, σε όλη την Ευρώπη, και τηρούσαν πλήρη μυστικότητα για να καλύψουν τις δραστηριότητές τους.

Όπως αναφέρει ο Άλμπερτ Πάικ στο βιβλίο του Morals and Dogma, οι Ναΐτες είχαν σκοπό να αποκτήσουν πολλά πλούτη για να αγοράσουν όλο τον κόσμο. Το 1.312 μ.Χ., μόνο στην Ευρώπη, κατείχαν 9000 τιμαριωτικά κτήματα.

Όσο αυξανόταν η περιουσία των Ταγμάτων, τόσο αυξανόταν και η διαφθορά τους. Απέκτησαν τη φήμη ότι ασκούσαν αποκρυφιστικές δραστηριότητες που περιελάμβαναν το φοβερό ποδοπάτημα του Σταυρού στην τελετουργία της μύησης.

Στο σημείο αυτό πρέπει να αναφέρουμε ότι οι Ναΐτες θεωρούνται οι πρώτοι διεθνείς τραπεζίτες. Αυτοί, και όχι οι Εβραίοι της διασποράς, όπως ίσως πιστεύει οι περισσότερος κόσμος, ανέπτυξαν πρώτοι ένα πολύ καλομελετημένο τραπεζικό σύστημα με το οποίο μπορούσαν να καταθέτουν χρήματα σε μια πόλη και να τα κάνουν ανάληψη σε μία άλλη. Αυτοί ήταν οι πρώτοι που χρησιμοποίησαν επιταγές για την πληρωμή χρεών, αντί για ρευστό χρήμα.

Όταν έφυγαν από τους Άγιους Τόπους, μετέφεραν το αρχηγείο τους στην Γαλλία. Τότε ο βασιλιάς Φίλιππος Δ’ ο Ωραίος, που τους χρωστούσε πολλά χρήματα, επεδίωξε να τους καταστρέψει, δημεύοντας την περιουσία τους, και με τον τρόπο αυτό να διαγράψει τα χρέη του.

Έτσι, την Παρασκευή 13 Οκτωβρίου του 1.307 μ.Χ., συνέλαβε όλα τα τάγματα της Γαλλίας και ο Jacques de Molay, τελευταίος Μεγάλος Μάγιστρος των Ναϊτών Ιπποτών, βρήκε φριχτό θάνατο στην πυρά μαζί με πολλούς από τους αδελφούς του. Από τότε, η ημερομηνία Παρασκευή και 13 σε όλη την Δύση θεωρείται ότι φέρνει γρουσουζιά.

Οι Ναΐτες κατηγορήθηκαν ως αιρετικοί διότι σύμφωνα με το κατηγορητήριο που τους απαγγέλθηκε από τον Πάπα Κλήμη Ε΄και τον βασιλιά Φίλιππο, είχαν ασπαστεί τον μανιχαϊσμό – γνωστικισμό της Ανατολής (λατρεία του τραγόμορφου ειδώλου Μπαφομέτ, αλλά τους αποδόθηκαν και άλλες κατηγορίες όπως βλασφημία, σατανισμός, σοδομισμός, μαγεία και αλχημισμός), κατηγορία που ναι μεν είχε βάση, αλλά κατά πάσα πιθανότητα κάλυπτε τα οικονομικά και τα πολιτικά κίνητρα των κατηγόρων τους.

Διότι αναμφίβολα, οι Ναΐτες όχι μόνο κατείχαν γνώσεις και πληροφορίες οι οποίες δεν ήταν καθόλου αρεστές στο καθολικό ιερατείο, αλλά έθεταν υπό ευθεία αμφισβήτηση και τα παπικά πρωτεία. Ο Φίλιππος ήταν βαθύτατα χρεωμένος με δάνεια που είχε πάρει από το τάγμα των Ναϊτών που την εποχή εκείνη διαδραμάτιζε –μαζί με τους Εβραίους– ρόλο τραπεζιτών, συσσωρεύοντας τεράστια πλούτη από το πλιάτσικο που γινόταν κατά την διαδρομή προς και από τους Αγίους Τόπους.

Γι’ αυτό ο De Molay ως Μεγάλος Μάγιστρος των Ναϊτών και αρχιτοκογλύφος, αρνούμενος να μαρτυρήσει τόσο τη δική του ενοχή, όσο και του τάγματός του για όσα τους είχαν προσάψει, ρίχτηκε ζωντανός στην πυρά μαζί με άλλους συντρόφους του στο Νησί των Εβραίων του ποταμού Σηκουάνα, βρίσκοντας τραγικό θάνατο.

Μόνο που την ώρα που καιγόταν, καταράστηκε τον πάπα Κλήμη Ε΄ και τον Φίλιππο τον Δ΄ να πεθάνουν σύντομα, και πράγματι, και οι δύο πέθαναν μετά από λίγους μήνες. Ωστόσο, σύμφωνα με τον Άλμπερτ Πάικ, ο ντε Μολαί, πριν πεθάνει, ίδρυσε τη μυστική εταιρεία που αργότερα ονομάστηκε Τεκτονισμός Σκωτικού Τύπου, με Στοές σε 4 πόλεις: Παρίσι, Νεάπολη, Στοκχόλμη και Εδιμβούργο, που υπήρξαν και οι πρώτες Στοές του σύγχρονου ελευθεροτεκτονισμού σε όλο τον κόσμο.

Την μέρα των μαζικών συλλήψεων, η περιουσία τους που λέγεται ότι περιελάμβανε τα μυθικά πλούτη του Ναού του Σολομώντα, καθώς και την Ιερά Λόγχη (την λόγχη που κάρφωσε τον Ιησού όταν βρισκόταν πάνω στον Σταυρό), εξαφανίστηκαν και δεν βρέθηκαν ποτέ.

Ιστορικά αρχεία αναφέρουν ότι τον Οκτώβριο του 1.307 μ.Χ., μία ημέρα πριν από την σύλληψη των Ναϊτών, δεκαοκτώ γαλέρες υπό τον διδάσκαλο Gérard de Villiers (1.299 μ.Χ.–1.307 μ.Χ. όπου τα ίχνη του χάθηκαν), έβαλαν πλώρη από την ναΐτικη κουρσάρικη πόλη La Rochelle της Γαλλίας, στον Ατλαντικό, για με κατεύθυνση προς την Δύση, φορτώνοντας πλήρωμα, πενήντα άλογα και όσους θησαυρούς μπόρεσαν να περισώσουν. [Jochen Burgtorf, Τhe Central Convent of Hospitallers and Templars, εκδ. Brill, 2008 μ.Χ.].

Παρότι ήταν αρχή του χειμώνα και το εγχείρημα φαινόταν ακατόρθωτο, ωστόσο, ο προορισμός τους ήταν η Αμερική, όπου και κατόρθωσαν τελικά να φτάσουν. Άλλοι πάλι ισχυρίζονται ότι αποβιβάστηκαν στην Σκωτία με την οποία είχαν δεσμούς από το 1128 όταν είχε μεταβεί εκεί ο Ούγος ντε Παγιέν (Hugues de Ρayens), συν-ιδρυτής του τάγματος των Ναϊτών και πρώτος Μεγάλος Μάγιστρος, ιδρύοντας τουλάχιστον δύο Στοές.

Άλλη υπόθεση είναι ότι ένας απόγονος του Ντε Παγιέν έφτασε με αρκετούς άλλους Ναΐτες στη Σκωτία δια ξηράς, βρίσκοντας καταφύγιο και κρύβοντας εκεί τους θησαυρούς τους και μάλιστα την Κιβωτό της Διαθήκης και το Άγιο Δισκοπότηρο που είχαν μεταφέρει από το Όρος του Ναού της Ιερουσαλήμ.

Μάλιστα δε, επτά χρόνια μετά, αυτοί βοήθησαν τον έκπτωτο βασιλιά των Σκωτσέζων Ροβέρτο 1ο, γνωστό ως Robert the Bruce, να κερδίσει το 1.314 μ.Χ. την θρυλική μάχη του Bannockburn κατά του Άγγλου βασιλιά Εδουάρδου 2ου.

Επίσης, λέγεται ότι ο Σκωτσέζος ευγενής Henry Sinclair, βαρώνος του Rosslyn, που βοήθησε τον Robert the Bruce να κερδίσει τη μάχη του Bannockburn, ήταν απόγονος ενός από τους συν-ιδρυτές των Ναϊτών και φίλου του de Payens.

Τελικά, οι μυστηριώδεις επιζώντες Ναΐτες με τις Ασσασινικές και τις καμπαλιστικές επιρροές, ήταν οι πρώτοι ιδρυτές των Ευρωπαϊκών και των αμερικανικών μυστικών εταιρειών και απ’ αυτούς προφανώς κατάγονται οι σύγχρονοι Μασόνοι, των οποίων οι απαρχές ανάγονται στις συντεχνίες των αρχιμαστόρων του Πύργου της Βαβέλ της Βαβυλώνας και του Ναού του Σολομώντα.

Οι Shriners

Η παραμασονική μυστική εταιρεία Ancient Arabic Order of the Nobles of the Mystic Shrine, που σημαίνει Αρχαία Αραβική Τάξη των Ευγενών του Μυστικού Nαού, δέχεται μόνο Μασόνους άνω του 3ου βαθμού. Ένας Shriner, είναι ένας, τρόπον τινά, ιδιότυπος …Ναΐτης Ιππότης (αλλά της ψευτο-φιλανθρωπίας).

Στην Ελλάδα οι Shriners είναι παντελώς άγνωστοι, αν και πριν λίγα χρόνια υποστηρικτές τους διατηρούσαν και σελίδα στο Facebook. Oι Shriners απέκτησαν τη δημοσιότητά τους λόγων των υψηλών προδιαγραφών παιδιατρικών νοσοκομείων που έχουν ιδρύσει στην Αμερική, και στα οποία νοσηλεύουν εντελώς δωρεάν παιδιά κάτω των 18 ετών από όλο τον κόσμο, που πάσχουν από ασυνήθιστες και πολύ δύσκολες παθήσεις και οι οικογένειές τους δεν έχουν τα οικονομικά μέσα να τα θεραπεύσουν.

Oι Shriners είναι πασίγνωστοι για τα κόκκινα φέσια με φούντες που φοράνε και τα αστεία χρωματιστά σπορ αυτοκινητάκια – μινιατούρες που οδηγούν σε παρελάσεις, όπως επίσης και σαν χορηγοί διάφορων εκδηλώσεων, ιπποδρομίες, ποδοσφαιρικούς αγώνες και επιδείξεις αλόγων και για το ότι εμφανίζονται σε πολλές φιλανθρωπικές εκδηλώσεις ως …κλόουν του τσίρκου.

Όλα αυτά βέβαια γίνονται στα πλαίσια της δημιουργίας μιας εσκεμμένα θετικής εικόνας, ώστε να είναι ευνοϊκά αποδεκτοί από το ευρύ κοινό, να θεωρούνται αγαπητοί φιλάνθρωποι, και να μην πέφτει η προσοχή του κόσμου στη διαχείριση των παχυλών δωρεών που δέχονται. Οι Shriners των ΗΠΑ παρελαύνουν με κόκκινα φέσια και αυτοκινητάκια μινιατούρες…

Οι Shriners υπολογίζονται 400.000 σε όλο τον κόσμο. Έχουν Στοές στις ΗΠΑ, Καναδά, Μεξικό, Παναμά, Πόρτο Ρίκο, Ευρώπη, Αυστραλία, Φιλιππίνες, αλλά και σε πολλές μουσουλμανικές χώρες. Στις ΗΠΑ λειτουργούν 196 Στοές, η έδρα τους είναι στην Τάμπα της Φλόριδας, ενώ η αρχιτεκτονική των «εντευκτηρίων» τους είναι νεο-μαυριτανικής τεχνοτροπίας.

Επίσημα μέλη τους υπήρξαν οι Αμερικανοί πολιτικοί Έντγκαρ Χούβερ, ο στρατηγός Ντάγκλας Μακάρθουρ, οι πρόεδροι Γουώρεν Χάρντινγκ, Φρανκλίνος Ρούσβελτ, Χάρρυ Τρούμαν και Τζέραλντ Φορντ και αρκετοί γερουσιαστές. Ανεπίσημα;

Ωστόσο, υπάρχει και η σκοτεινή πλευρά των δράσεων τους: ο William Still στο βιβλίο του Νέα Παγκόσμια Τάξη, αναφέρει σχετικά: «Το Shrine είναι το πλουσιότερο «φιλανθρωπικό ίδρυμα» στην Αμερική. Τα κέρδη του ανέρχονται σε αρκετά δισεκατομμύρια δολάρια, πολύ περισσότερα από του Ερυθρού Σταυρού και του Αμερικανικού Αντικαρκινικού Συνδέσμου.

Ωστόσο, οι αποδείξεις δείχνουν ότι η φιλανθρωπική φύση των Shriners είναι απλώς εικονική, διότι για φιλανθρωπίες ξοδεύουν τελικά ελάχιστα από τα εισοδήματά τους. Κανένα άλλο ίδρυμα στην Αμερική δεν κέρδιζε τόσα πολλά και δεν απέδιδε τόσα λίγα, όπως οι Shriners.

Οι Shriners  ισχυρίζονται ότι δεν έχουν καμία σχέση με τον ανατολικό μυστικισμό, και ότι οι εθιμοτυπίες τους καθιερώθηκαν το 1.870 μ.Χ. στην Νέα Υόρκη από μία ομάδα φιλανθρώπων επαγγελματιών.

Στην πραγματικότητα η οργάνωση ξεκίνησε όταν ο Μασόνος ηθοποιός William (Βilly) Florence, μυήθηκε σε μία ανατολική μυστική εταιρεία από έναν Άραβα διπλωμάτη που τον έπεισε να τον ακολουθήσει σε ένα μυητικό ταξίδι στο Αλγέρι και το Κάιρο. Όταν ο Florence επέστρεψε στις ΗΠΑ, μύησε τον γιατρό Walter Fleming και άλλους Μασόνους και έτσι ξεκίνησαν τους Shriners.

Αν και ισχυρίζονται ότι έχουν εμπνευστεί τις τελετουργίες τους από θέματα της Αγίας Γραφής και της Μέσης Ανατολής, η αλήθεια είναι ότι δεν είναι τίποτε άλλο από αποκρυφιστική Μεσανατολική Μασονία. To ισλαμικής τεχνοτροπίας λογότυπο των Shriners με έμβλημα το ασσασινικό γιαταγάνι και Αιγυπτιακά στοιχεία.

Επειδή λοιπόν οι Shriners προέρχονται από την Μεσοανατολική Μασονία, λατρεύουν την Ανατολή και ιδιαίτερα την Μέκκα, που τη θεωρούν διεθνή πρωτεύουσα του μυστικισμού. Γι’ αυτό και το Άγαλμα της Ελευθερίας στο Καπιτώλιο της Ουάσιγκτον, όλως παραδόξως, κοιτάει προς την Ανατολή, και έχει την πλάτη του γυρισμένη προς το Αμερικανικό έθνος».

Ο Still αναφέρεται στο άγαλμα της Βαβυλώνιας βασίλισσας Σεμιράμιδος, που σύμφωνα με ορισμένες εσωτερικές παραδόσεις ήταν εγγονή του Νώε, και ταυτόχρονα μητέρα και σύζυγος του Νεμρώδ-Ταμμούζ, μ’ άλλα λόγια η Αστάρτη / Ίσιδα, που δεσπόζει στον τρούλο του Καπιτώλιου.

Αν αναλογιστεί κανείς πόσοι δήθεν Χριστιανοί Αμερικανοί Πρόεδροι ήταν Μασόνοι, πόσοι Ιλλουμινάτοι Εωσφοριστές, πόσοι Σαμπαταϊστές, πόσοι Ναΐτες, πόσοι Ασσασίνοι, πόσοι Shriners, πόσοι καθαροί Σατανιστές, και πόσοι ποιος ξέρει τι άλλο, τον πιάνει απελπισία. Πάντως, οι Χριστιανοί ήταν πολύ λίγοι.

Οι Καρμπονάροι

Καμμιά έρευνα για την Νέα Παγκόσμια Τάξη και τις μυστικές εταιρείες της, δεν θα ήταν ολοκληρωμένη αν δεν περιελάμβανε τα όσα αναφέρονται στον Αμερικανό Άλμπερτ Πάικ και στον Ιταλό Τζουζέπε Ματσίνι, ηγέτες της πιο μυστικιστικής μασονίας του 19ου  Αιώνα. Όπως είδαμε, το κύμα αγανάκτησης για την δολοφονία του Μόργκαν το 1.826 μ.Χ., ήταν η αιτία του κλονισμού της Αμερικανικής και της Ευρωπαϊκής Μασονίας.

Το 1.814 μ.Χ. στο Μιλάνο και την Βενετία απαγορεύτηκε ο Ελευθεροτεκτονισμός, διότι η Ιταλία δεν ήταν ακόμα ένα ενιαίο κράτος. Το 1.816 μ.Χ. έγινε το ίδιο και στην Πορτογαλία, ενώ το 1.820 μ.Χ. έκλεισαν δια νόμου πολλές Στοές στην Πρωσία, και το 1.824 μ.Χ. στην Ισπανία. Το 1.845 μ.Χ. η Βαυαρία απαγόρευσε εκ νέου τον Ελευθεροτεκτονισμό.

Το 1.786 μ.Χ. στην Νάπολη της Ιταλίας (που όπως είδαμε, υπήρχε Ναϊτική Στοά από την εποχή του Μεσαίωνα), δημιουργήθηκε ένας μυστικός σύνδεσμος με το όνομα Καρμπονάροι (Carbonari) ως «μπροστινή» οργάνωση των Ιλλουμινάτων, προκειμένου να εξαπατηθούν οι βασιλικοί και οι καθολικοί κύκλοι της Εκκλησίας.

Ο όρος Καρμπονάροι σημαίνει ανθρακοποιοί δηλαδή καρβουνιάρηδες. Δεν ήταν λίγες οι μυστικές εταιρείες της εποχής που λειτουργούσαν διεισδύοντας σε μια τέχνη ή ένα επάγγελμα που ήταν κλειστό σε ξένους και χρησιμοποιώντας τις σφιχτά δεμένες δομές του για να κερδίσουν οπαδούς και να δημιουργήσουν μια προστατευμένη ομαδική ταυτότητα.

Η παραγωγή άνθρακα, η οποία απαιτούσε την χρήση εύφλεκτων ουσιών και μπορούσε να ασκηθεί με ασφάλεια μόνο σε απομονωμένα μέρη, είχε το πρόσθετο πλεονέκτημα ότι παρείχε μια κατάλληλη μεταφορά για διαφωνία και ανατροπή.

Η «Alta Vendita», που σημαίνει «Αρχαία Αγορά», ήταν ένα συντονιστικό όργανο επικεφαλής των Καρμπονάρων, ένα είδος φοβερού Ύπατου Συμβουλίου, η ύπαρξη του οποίου ήταν πιθανώς άγνωστη στα περισσότερα μέλη της οργάνωσης.

Το μασονικό σύμβολο των Καρμπονάρων.

Όπως αναφέρει ο αιδεσιμώτατος George Dillon, στο βιβλίο του Grand Orient, Freemasonry Unmasked as the Secret Power Behind Communism, του 1.885 μ.Χ., μετά τον θάνατο του Βαϊσχάουπτ το 1.830 μ.Χ., η Alta Vendita, λόγω της διαρκούς ενασχόλησής της με την Μαύρη Μαγεία, ήλεγχε πλέον όχι μόνο τον σκοτεινότερο Ελευθεροτεκτονισμό της Ιταλίας, αλλά και της Γαλλίας, της Γερμανίας και της Αγγλίας, μέχρι που ανέβηκε στο προσκήνιο ο Τζουζέπε Ματσίνι (1.805 μ.Χ.-1.872 μ.Χ.), αποσπώντας τα σκήπτρα της Μαύρης Αυτοκρατορίας, και κατευθύνοντας τις επαναστάσεις στην Ευρώπη.

Επίσημα, οι Καρμπονάροι έλεγαν ό,τι και οι Ιακωβίνοι πριν από την Γαλλική επανάσταση: δηλαδή ότι απαιτούσαν συνταγματική μοναρχία ή κοινοβουλευτική δημοκρατία για να απελευθερωθεί ο λαός. Ο Ματσίνι άρχισε να εργάζεται χτίζοντας πάνω σε χριστιανικό υπόβαθρο, για την επίτευξη του μεγάλου στόχου που ήταν η ολοκληρωτική καταστροφή της Καθολικής Εκκλησίας και όλων των ευρωπαϊκών μοναρχιών που είχαν απομείνει και το πλιάτσικο των περιουσιών τους.

Και επειδή πάρα πολλοί εξακολουθούν να έχουν την απορία ακόμα και σήμερα πώς είναι δυνατόν οι «Συνωμότες» να κάνουν τόσο μακροπρόθεσμα σχέδια, την απάντηση την δίνει ο ίδιος ο Ματσίνι: «Ο τελικός μας σκοπός είναι ο ίδιος με του Βολταίρου και της Γαλλικής Επανάστασης, η καταστροφή του Καθολικισμού και κάθε Χριστιανικής ιδέας που παρέμεινε στα ερείπια της Ρώμης… Το έργο που αναλάβαμε, δεν είναι έργο μιας ημέρας, ούτε ενός μήνα ή ενός χρόνου. Ίσως διαρκέσει πολλά χρόνια, ίσως και Αιώνα». [Grand Orient, Freemasonry Unmasked as the Secret Power Behind Communism].

Είναι αξιοπερίεργο το γεγονός ότι οι στόχοι του Ματσίνι για τη Μασονία ήταν ταυτόσημοι με αυτό που αργότερα ονομάστηκε Επαναστατικός Μαρξισμός. Πράγματι, το 1.846 μ.Χ., δύο χρόνια πριν από την δημοσίευση του Κομμουνιστικού Μανιφέστου του Μαρξ και του Ένγκελς, ο Ματσίνι μιλούσε θρασύτατα για πρόσθετες επαναστάσεις στην Γαλλία και την Ιταλία.

Αν και η Μασονία παρουσιάστηκε σαν ένα κίνημα για την απελευθέρωση του ανθρώπου από τη διαφθορά και την τυραννία της Καθολικής Εκκλησίας και των δικτατορικών μοναρχιών, ωστόσο ο σκοπός της ανέκαθεν ήταν άλλος και μόνο οι αφελείς αδυνατούν να το αντιληφθούν αυτό.

Όπως οι ίδιοι οι Καρμπονάροι έλεγαν μεταξύ τους «ο στόχος είναι η διαφθορά των μαζών, η διαφθορά των ανθρώπων από τους κληρικούς, και η διαφθορά των κληρικών από εμάς, που μια μέρα θα μας κάνει ικανούς να βάλουμε την εκκλησία στον τάφο της».

Ο Κολοκοτρώνης για τους Καρμπονάρους

Δεν είναι τυχαίο ότι ο μέγας αγωνιστής της δικής μας Επανάστασης, του 1.821 μ.Χ., Θεόδωρος Κολοκοτρώνης, είχε αντιληφθεί το αληθινό ποιόν της ηγεσίας των Καρμπονάρων και είχε μάθει ότι ο Πάπας ετοιμαζόταν να τους αφορίσει, και έβλεπε τον άμεσο κίνδυνο του συσχετισμού των Ελλήνων αγωνιστών μ’ αυτούς, γεγονός που πίστευε ότι θα προκαλούσε την εχθρότητα των ευρωπαϊκών μοναρχιών.

Επισημαίνω ότι μέχρι τότε ο Κολοκοτρώνης διέκειτο φιλικά έναντι του Υψηλάντη και της Φιλικής Εταιρείας. Γι’ αυτό, τον Ιούνιο του 1.821 μ.Χ. κατόπιν συγκρούσεώς των προεστών με τον Δ. Υψηλάντη, όταν ένας όχλος κινήθηκε απειλητικά εναντίον των στα Βέρβενα, ο Κολοκοτρώνης τους υπερασπίστηκε. Συγκεκριμένα, είπε στους αντιδρώντες υποστηρικτές του Υψηλάντη:

«Διατὶ θέλομεν τὸν χαϋμό μας μονάχοι μας; Ημεὶς ἐσηκώσαμε τὰ ἅρματα διὰ τοὺς Τούρκους καὶ ἔτζι ἀκουσθήκαμεν εἰς τὴν Εὐρώπη, ὅτι σηκωθήκαμεν οἱ Ἕλληνες διὰ τοὺς Τυράννους, καὶ στέκεται ὅλη ἡ Εὐρώπη νὰ ἰδῇ τί πρᾶγμα εἶναι τοῦτο.

Οἱ Τούρκοι ὅλοι εἶναι ἀκόμη ἀπείραγοι εἰς τὰ Κάστρα καὶ εἰς ταὶς χώραις, καὶ ἡμεῖς εἰς τὰ βουνά, καὶ ἄν σκοτώσωμεν τοὺς προεστοὺς θὰ εἰποῦν οἱ Βασιλεῖς, ὅτι τοῦτοι δὲν ἐσηκώθησαν διὰ τὴν ἐλευθερίαν, ἀλλὰ διὰ νὰ σκοτωθοῦν συνατοίτους, καὶ εἶναι κακοὶ ἄνθρωποι, Καρβονάροι, καὶ τότε εἰμποροῦν οἱ Βασιλεῖς νὰ βοηθήσουν τὸν Τοῦρκο καὶ νὰ λάβωμεν ζυγὸν βαρύτερον ἀπὸ ἐκεῖνον ὀποῦ εἴχαμε». [Θεόδωρος Κολοκοτρώνης, Διήγησις συμβάντων τῆς Ἑλληνικῆς φυλῆς ἀπὸ τὰ 1.770 μ.Χ. ἕως τὰ 1.836 μ.Χ., Τύποις Νικολαΐδου Φιλαδελφέως, Ἀθήνησιν, 1.846 μ.Χ., σελ.λ΄].

Δύο μήνες μετά, στις 23 Σεπτεμβρίου του 1.821 μ.Χ., ο πάπας Πίος VII αφόρισε τους Καρμπονάρους και τους ανακήρυξε Μασονική μυστική εταιρεία. Επειδή οι αρχηγοί των Στοών είχαν την συνήθεια να μαζεύουν ενοχοποιητικά στοιχεία για τους εχθρούς τους, όλα τα ενοχοποιητικά στοιχεία για τα σχέδια του Ματσίνι δόθηκαν στη δημοσιότητα όταν πέθανε ένας από τους ηγέτες της Ιταλικής Μασονίας, με το συνθηματικό ψευδώνυμο Nubius, που λέγεται ότι ήταν ο Filippo Buonarroti (1.761 μ.Χ.-1.837 μ.Χ.) και που αντιπαθούσε τον Ματσίνι.

Αν και ο Ματσίνι ήταν ικανός να ελέγχει όλη την Ιταλική Μασονία, το έργο της ένωσης της Παγκόσμιας Μασονίας ήταν ακόμα πολύ δύσκολο. Οι Ιταλοί Ελευθεροτέκτονες και οι υπόλοιποι διαιρέθηκαν σε πολλές αντίπαλες υπο-ομάδες που πολύ συχνά ήταν εχθρικές μεταξύ τους.

Ο Τζουζέπε Ματσίνι.

Γύρω στα 1.860 μ.Χ. ο Ματσίνι έγραψε στον περιβόητο Πάικ, αναγνωρισμένο ηγέτη του Σκωτικού Δόγματος των ΗΠΑ, να συζητήσουν την πιθανότητα να περιλάβουν τις Αμερικανικές Στοές σε μια διεθνή υπερ-δομή.

Όμως, όπως προαναφέρθηκε, μετά την δολοφονία του Μόργκαν, η Αμερικανική Μασονία είχε δυσφημιστεί πάρα πολύ και περίμενε ώσπου να κοπάσει η λαϊκή οργή. Γι’ αυτό εμφανίστηκε η οργάνωση Oddefellows που κατάφερε να εξαπλωθεί στις ΗΠΑ ως φιλανθρωπική και «αλληλέγγυα».

Ο Πάικ αρχικά υπήρξε Oddefellower, αλλά όταν καταλάγιασε ο απόηχος της δολοφονίας του Μόργκαν, έγινε Ύπατος Μεγάλος Ταξιάρχης του τεκτονισμού Σκωτικού Τύπου με έδρα το Τσάρλεστον της Νότιας Καρολίνας.

Κατά την διάρκεια του Αμερικανικού Εμφυλίου Πολέμου ο Πάικ ήταν ταξίαρχος και πολέμησε με τη μεριά της Ομοσπονδίας. Πήρε τον τίτλο του Εντεταλμένου των Ινδιάνων του Νότου και αποστολή του ήταν η δημιουργία ενός στρατού αποτελούμενου από τις αγριότερες φυλές Ινδιάνων της Δύσης. Η συμμορία του έγινε τόσο βάρβαρη, που μετά τον εμφύλιο δικάστηκε και βρέθηκε ένοχος εγκλημάτων αλλά και προδοσίας και φυλακίστηκε.

Ωστόσο, οι Μασόνοι αδελφοί του μεσολάβησαν για να πάρει χάρη από τον Πρόεδρο Άντριου Τζόνσον που ήταν και αυτός Μασόνος. Πράγματι, αποφυλακίστηκε, αλλά το αντιμασονικό αίσθημα του λαού ήταν ακόμα πολύ έντονο και η απόφαση αποφυλάκισης καταγγέλθηκε και επανεξετάστηκε.

Το Παλλάδιο

Τελικά, η υπόθεση σκεπάστηκε (ως συνήθως) και το 1.870 μ.Χ. ο Ματσίνι και ο Πάικ, συμφώνησαν για τη δημιουργία ενός ανώτερου μεταρρυθμιστικού δόγματος που έφερε το όνομα Παλλάδιο. Ο Πάικ ονομάστηκε Ποντίφικας του Παγκόσμιου Ελευθεροτεκτονισμού και ο Ματσίνι Κυρίαρχος Ηγέτης της Πολιτικής Δράσης. Η συμμετοχή στο Παλλαδικό τυπικό, ήταν πολύ περιορισμένη και τηρείτο απόλυτη μυστικότητα για τις σκέψεις και τις πράξεις των μυημένων.

Ο Άλμπερτ Πάικ.

Το Παλλαδικό τυπικό είναι ουσιαστικά μια Εωσφορική τελετουργία. Η θρησκεία του είναι ο Μανιχαϊκός νεο-γνωστικισμός που διδάσκει ότι υπάρχουν δύο θεοί, ο καλός Εωσφόρος και ο κακός Αδωνάι (Γιαχβέ). Ο Εωσφόρος λογίζεται ως ίσος με τον Αδωνάι και όχι κατώτερος.

Ο τρόμος

Πώς είναι δυνατόν όμως αυτές οι τεράστιες συνομωσίες να υπάρχουν επί χιλιάδες χρόνια και μόνο ελάχιστα μέλη τους να αποκάλυψαν την απεχθή αλήθεια αυτών των αδελφοτήτων; Πώς ελέγχουν οι μυστικές εταιρείες τα μέλη τους όταν διαφωνήσουν;

Η απάντηση είναι μέσω πρόκλησης τρόμου. Οι μυστικές εταιρείες δεν μπορούν να ελέγξουν τα άτομα που δεν τις φοβούνται. Γι’ αυτό το λόγο υφίστανται ακόμα οι τρομεροί όρκοι αίματος. Ο φόβος και ο τρόμος κινούν τις μηχανές του Εωσφορισμού και του Σατανισμού των μυστικών εταιρειών πασών δοξασιών.

Είδαμε τι έπαθε ο καπετάνιος Μόργκαν, ας δούμε τώρα τι έπαθε και ο Φραντσέσκο Κρίσπι, ο Μασόνος πολιτικός που διέφθειρε την Ιταλική Επανάσταση και που έγινε πρωθυπουργός του νεοσύστατου κράτους της Ιταλίας του 1.877 μ.Χ.

Όταν ο Κρίσπι τόλμησε να μην υπακούσει στον Ματσίνι και να τεθεί στην υπηρεσία του βασιλιά της Σαρδηνίας Βίκτωρα Εμμανουήλ Β΄, ο Ματσίνι τον δηλητηρίασε ως παραδειγματισμό των υπολοίπων αδελφών, ώστε να μην διανοηθούν ποτέ κάτι τέτοιο.

Ο Κρίσπι άρχισε να σφαδάζει με φριχτούς πόνους και τότε ο Ματσίνι τον ανάγκασε να ορκιστεί αιώνια υποταγή στις διαταγές του αν ήθελε να ζήσει, προσφέροντάς του το αντίδοτο για να σωθεί. Ο Κρίσπι δέχτηκε, ήπιε το αντίδοτο και συνήλθε, και υπηρέτησε πιστά τις αντιφατικές εντολές των ανωτέρων του, μέχρι την τελική ένωση της Ιταλίας κάτω από μια Μασονική ψευτο-δημοκρατία.

Στην Ιταλία έγινε δηλαδή ό,τι και στην Γαλλική επανάσταση: οι αδηφάγοι Μασόνοι του Ματσίνι καταχράστηκαν την τεράστια εκκλησιαστική και βασιλική περιουσία, ενώ οι “σκλάβοι” όπως αποκαλούσαν τον ιταλικό λαό, δεν ελαφρύνθηκαν καθόλου φορολογικά, και δεν είδαν ούτε μια άσπρη μέρα, το αντίθετο μάλιστα.

Μα τι συνέβη; Μετά από ενάμιση αιώνα της περίφημης Ιταλικής Επανάστασης, όπου οι «απελευθερωτές» είχαν δολίως υποσχεθεί ότι θα παρέχουν στο λαό οτιδήποτε επιθυμούσε απαλλοτριώνοντας τις περιουσίες των τυράννων βασιλέων και Εκκλησίας, δεν έκαναν απολύτως τίποτε. Οι περιουσίες απλώς περιήλθαν στην κατοχή τους και από τους βασιλιάδες και τους κληρικούς, πέρασαν στους αδελφούς Μασόνους και στις οικογένειές τους.

Μετά την ίδρυση του νέου Ιταλικού κράτους, για να μην αντιδράσει ο εξαπατημένος λαός, οι αντίχριστοι συνωμότες χρειάζονταν οπωσδήποτε έναν πανίσχυρο στρατό για να τους προστατεύει. Και αυτό επιτεύχθηκε με τη βαρύτατη φορολόγηση για την δημιουργία ναυτικού και στρατού, και την τοποθέτηση Μασόνων σε θέσεις αξιωματικών που ζούσαν πλουσιοπάροχα από τους φόρους των «σκλάβων», απολαμβάνοντας τις κατασχεμένες περιουσίες στην υγειά των κορόιδων.

Ακριβώς δηλαδή ό,τι γίνεται και σήμερα στην Ελλάδα με την κατασχεμένη περιουσία του ελληνικού λαού από το ΤΑΙΠΕΔ και άλλες «φωτεινές» δυνάμεις που με τα Μνημόνια μας έσωσαν από το χρέος που τριπλασίασαν (https://aperopia.fr/01-2023/mystikes-etaireies-enantion-politismoy-kai-anthropotitas-meros-2o/)…

 

Μυστικές εταιρείες εναντίον πολιτισμού και ανθρωπότητας – Μέρος 3ο. ΠΩΣ ΟΙ ΜΥΣΤΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΝ ΤΟΝ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΜΟ, ΤΙΣ ΚΕΝΤΡΙΚΕΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ, ΤΑ ΑΦΟΡΟΛΟΓΗΤΑ ΙΔΡΥΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΗΝΩΜΕΝΑ ΕΘΝΗ ΩΣ ΜΕΣΑ ΕΠΙΤΕΥΞΗΣ ΜΙΑΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑΣ ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑΣ.

Ο μύθος του Χιράμ Αμπίφ

O Kαρλ Μαρξ

Η αποσιώπηση των Ρότσιλντ

Η Διεθνής

Ρωσική Επανάσταση και Τουρκο-χάζαροι εβραίοι αιρετικοί

Μασονία και Μπολσεβίκοι

Η Επανάσταση των Μπολσεβίκων

Οι χρηματοδότες της γενοκτονίας

Η FED

Η Στρογγυλή Τράπεζα (Round Table)

RIIA (Chatham House) και Συμβούλιο Εξωτερικών Σχέσεων (CFR)

Το δυτικό εκπαιδευτικό σύστημα

Το ξαναγράψιμο της Ιστορίας

Σύνοψη και επίλογος

Στο 3ο και τελευταίο μέρος αυτής της μεγάλης έρευνας θα δείξουμε τη σχέση των Ναϊτών Ιπποτών με τον Τεκτονισμό, την αλήθεια για τον Καρλ Μαρξ και την αποσιώπηση των Ρότσιλντ από το έργο του, την Διεθνή των Εργατών, την καταγωγή και τη σχέση των Μπολσεβίκων ηγετών με εβραϊκές σέχτες και την Μασονία, πώς και γιατί δημιουργήθηκε η Κεντρική Τράπεζα των ΗΠΑ, τον ρόλο της Στρογγυλής Τραπέζης, του Συμβουλίου Εξωτερικών Σχέσεων και των αφορολόγητων ιδρυμάτων των ΗΠΑ, και πώς θα ανατραπούν τελικά τα σχέδια των μυστικών εταιρειών για τη καταστροφή του πολιτισμού και της ανθρωπότητας.

Ο μύθος του Χιράμ Αμπίφ

Πριν προχωρήσουμε την έρευνά μας πάνω στις μυστικές εταιρείες, οφείλουμε να γνωρίζουμε τον μύθο του Χιράμ Αμπίφ, που παίζει σημαντικό ρόλο στις τεκτονικές τελετουργίες. Αν και στην Παλαιά Διαθήκη μνημονεύονται διαφορετικά πρόσωπα με το όνομα Χιράμ, οι Μασόνοι λέγουν ότι ο Χιράμ Αμπίφ, ή Γιος της Χήρας των τελετουργιών τους (δηλαδή της θεάς Ίσιδας/Αστάρτης που στα μυστήριά της ήταν μυημένος ο Χιράμ), ήταν ο Τύριος αρχιτέκτονας του ναού του Σολομώντα, και τον θεωρούν τον μεγαλύτερο διδάσκαλο Μασόνο όλων των εποχών.

Συνοπτικά, ο Αμπίφ που τον συναντάμε και με το όνομα Αδωνιράμ, δολοφονήθηκε από τρεις δόκιμους τέκτονες όταν προσπάθησαν να τον εξαναγκάσουν να αποκαλύψει την τοποθεσία που βρισκόταν ο ιερός θησαυρός του προφήτη Ενώχ, που είχε αποκαλυφθεί τυχαία κατά τη διάρκεια εργασιών που γίνονταν στον ναό.

Ο θησαυρός αποτελείτο από χρυσά και ορειχάλκινα πιάτα με αιγυπτιακά ιερογλυφικά που περιέγραφαν την αληθινή ιστορία του κόσμου και τα αρχαία μυστήρια που διαφύλαξε ο Ενώχ, που ορισμένα απ’ αυτά αναφέρονται στο απόκρυφο «Ευαγγέλιο» του Ενώχ.

Ο Ενώχ έθαψε την μυστική αναφορά λίγο πριν από τον Μεγάλο Κατακλυσμό που μνημονεύει η Βίβλος προκειμένου να τη διαφυλάξει, προφητεύοντας ότι κάποτε ένας απόγονος Ισραηλιτών θα ανακάλυπτε την μεγάλη και «ιερή» κληρονομιά του.

Από δω και πέρα οι Ναΐτες Ιππότες συνδέονται με τον Ενώχ και τον Χιράμ ως εξής: Σύμφωνα με το βιβλίο του ιστορικού Tim Wallace-Murphy με τίτλο The Knights of the Holy Grail: The Secret History of the Knights Templar, του 2012 μ.Χ., οι ηγέτες των Ναϊτών Ιπποτών κατάγονταν από την βασιλική γενιά του Δαβίδ.

Μετά την καταστροφή της Ιερουσαλήμ από τον Ρωμαίο αυτοκράτορα Τίτο το 70 μ.Χ., οι ευγενείς Εβραίοι πρόγονοι τους διέφυγαν στην Ευρώπη. Εν συνεχεία, μέσω γάμων, αναμείχθηκαν με τις Ευρωπαϊκές βασιλικές οικογένειες.

Σύμφωνα μ’ αυτήν την εκδοχή, οι ιουδαϊκής ρίζας Ναΐτες, επέστρεψαν στην Ιερουσαλήμ, όχι για να την απελευθερώσουν από τους μουσουλμάνους, αλλά για να ανακτήσουν τον θησαυρό του πανάρχαιου προγόνου τους Ενώχ, που πίστευαν ότι τους ανήκε. Στον θησαυρό θεωρείται ότι περιεχόταν και η Κιβωτός της Διαθήκης.

Αφού έσκαψαν επί 9 χρόνια στην τοποθεσία του Ναού του Σολομώντα, βρήκαν τον θησαυρό, και μετά από πολλές περιπέτειες κατέληξαν να τον κρύψουν στο παρεκκλήσι του Rosslyn της Σκωτίας, κοντά στο σημείο που αργότερα ιδρύθηκε η μητρική Στοά των Ελευθεροτεκτόνων της Ευρώπης.

Μια άλλη παραλλαγή είναι των ερευνητών Christopher Knight και Robert Lomas, και το βιβλίο τους The Hiram Key: Pharaohs, Freemasonry, and the Discovery of the Secret Scrolls of Jesus, του 1996, που ισχυρίζονται ότι οι ρίζες του Ελευθεροτεκτονισμού ανάγονται στην δολοφονία από τους Υκσώς το 1.570 π.Χ. του φαραώ της αρχαίας Αιγύπτου Σεκένενρε, που ήταν μέγας μύστης.

Έτσι, μπορούμε να πούμε ότι οι Ναΐτες Μάγιστροι που είχαν διαφυλάξει τις προηγμένες γνώσεις των αρχαίων Αιγυπτίων, των Πυθαγορίων και των Γνωστικών, τις έκρυψαν με ασφάλεια μέσα στον Ελευθεροτεκτονισμό που οι ίδιοι ίδρυσαν στην Σκωτία, 12ο μ.Χ. Αιώνα και όχι τον 17ο που λέει η επίσημη εκδοχή.

O Kαρλ Μαρξ

Ο αγαπημένος των μυστικών εταιρειών είναι ο Καρλ Μαρξ, ο πατέρας του Κομμουνισμού και συγγραφέας του Κομμουνιστικού Μανιφέστου. Ίσως ποτέ δεν υπήρξε μια τόσο πεπλανημένη λαϊκή πεποίθηση γύρω από ένα πρόσωπο, όσο για τον Μαρξ. Ωστόσο, υπάρχουν πλείστες αποδείξεις ότι ο Μαρξ ενδιαφερόταν πολύ λιγότερο για τα βάσανα των φτωχών ανθρώπων, απ’ όσο για όσα τον πρόσταζαν οι μυστικές εταιρείες.

Ο Μαρξ γεννήθηκε το 1.818 μ.Χ. στην Γερμανία από ευκατάστατους Εβραίους γονείς. Ο πατέρας του ήταν δικηγόρος, απόγονος οικογένειας ραββίνων. Για να κάνει την ζωή των παιδιών του πιο εύκολη, όπως και τη δική του, είχε μεταστραφεί στον Χριστιανισμό, όπως έκαναν πάρα πολλοί εβραίοι της εποχής του, και βάφτισε τον Καρλ Χριστιανό σε ηλικία 7 ετών. Έτσι ο Καρλ ως παιδί είχε πειστεί ότι ήταν Χριστιανός.

Όπως γράφει ο Αμερικανός καθηγητής νομικής και συγγραφέας Willard Cleon Skousen, στο βιβλίο του The Naked Communist (Ο απογυμνωμένος κομμουνιστής), του 1.958 μ.Χ.: «Δεν θα μάθουμε ποτέ γιατί ο Μαρξ στράφηκε τόσο λυσσαλέα εναντίον του χριστιανισμού, ωστόσο είναι σαφές ότι μυήθηκε σε σατανιστικά τελετουργικά πριν από την ηλικία των 19 ετών. Έτσι, δεν έγινε άθεος, όπως πιστεύεται, αλλά σατανιστής».

Γιατί ο Μαρξ, εκτός από Μασόνος, ήταν και σατανιστής, κάτι υποτίθεται ασυμβίβαστο. Στις Βρυξέλλες, γνώρισε τον Σιωνιστή Moses Hess, επίσημα «φλογερό σοσιαλιστή» αλλά στην πραγματικότητα έναν καμπαλιστή ραββίνο, που τον μύησε σε προχωρημένο στάδιο του σατανισμού.

 

Tο ίδιο επιβεβαιώνει και ο καθηγητής πολιτικών επιστημών Paul Kengor στο βιβλίο του The Devil and Karl Marx: Communism’s Long March of Death, Deception, and Infiltration, του 2020. Δεν είναι τυχαίο ότι το 1.837 μ.Χ. ο Μαρξ έγραψε:

«Η ψυχή μου, που ήταν κάποτε ανοιχτή στο Θεό, διαλέχτηκε για την κόλαση». Αδιαμφισβήτητες αποδείξεις περί του Μαρξ μπορεί να αναζητήσει κάθε ενδιαφερόμενος και στο ελληνικό τεκτονικό περιοδικό «Πυθαγόρας», τεύχος 98, του 2008 μ.Χ., όπου αναγράφονται τα εξής:

«Στην πρόσφατη επαναστατική ιστορία της Ευρώπης, πολλοί πρωτεργάτες ανατρεπτικῶν θεωριών, όπως ο Καρλ Μαρξ, αλλά και ο πατέρας του αναρχισμού Πιέρ Ζοζέφ Προυντόν, καθώς και πολλοί ηγήτορες των μετέπειτα Ρωσικών Επαναστάσεων του 1.905 μ.Χ. και του 1.917 μ.Χ., μεταξύ των οποίων ο Νικολάϊ Ίλιτς Ουλιάνωφ (Βλαδίμηρος Λένιν) και ο Αλέξανδρος Κερένσκι, επέρασαν από τον Τεκτονισμό».

Ως νέος, ο Μαρξ έπινε, έμπλεκε σε καυγάδες και ξόδευε αφειδώς το πατρικό χαρτζιλίκι που δεν ήταν διόλου ευκαταφρόνητο. Το 1.843 μ.Χ. πήγε στο Παρίσι για να μελετήσει τον γαλλικό Κομμουνισμό, και εκεί συνάντησε τον νεαρό Έγκελς, άλλον ένα μαθητή του Hess, πλούσιο γιο ενός Γερμανού βιομηχάνου, με ριζοσπαστικές ιδέες. Και οι δύο ζούσαν με τα πατρικά εμβάσματα και στόχευαν στο πολιτικό όφελος της ανάδειξης των ιδεών τους.

Ωστόσο, στην εποχή τους δεν ήταν οι μόνοι που πρέσβευαν τον Κομμουνισμό για πολιτικό όφελος. Πολλοί φίλοι τους είχαν τις ίδιες απόψεις, όπως ο Μιχαήλ Μπακούνιν, που δήλωνε αναρχικός, και ο οποίος μέσα από τις δηλώσεις του παραδεχόταν την άμεση σχέση ανάμεσα στις σοσιαλιστικές επαναστάσεις και τον σατανισμό:

«Ο Διάβολος είναι η επανάσταση εναντίον της θεϊκής εξουσίας, όπου βλέπουμε το γόνιμο σπέρμα όλων των ανθρώπινων χειραφετήσεων: την επανάσταση. Ο Σατανάς είναι ο αιώνιος στοχαστής, ο πρώτος απελευθερωμένος διανοούμενος».

Ο Μπακούνιν αποκάλυψε ότι «Ο αληθινός στόχος των επαναστάσεων δεν είναι η απελευθέρωση του φτωχού από την εκμετάλλευση, αλλά να ξυπνήσουν τον Διάβολο στους ανθρώπους και να προκαλέσουν τα χαμηλότερα πάθη του. Η αποστολή μας είναι να καταστρέφουμε, και όχι να καλυτερεύουμε».

Ένας άλλος φίλος του Μαρξ, ο Πιέρ Ζοζέφ Προυντόν, ακολουθώντας τη φιλοσοφία του Φράνσις Μπέικον, έγραφε στο βιβλίο του Τι είναι η ιδιοκτησία; που εξεδόθη το 1840, ό,τι ακριβώς πρεσβεύουν και οι σημερινοί σατανιστές, δηλαδή η κλίκα του Φόρουμ του Νταβός: «Η ιδιοκτησία είναι κλοπή, η αυτοκτονία της κοινωνίας και η μητέρα της τυραννίας». Και φυσικά, πάντα εννοούν την ιδιοκτησία όλων των άλλων, πλην της δικής τους.

Βλακωδώς λοιπόν, σήμερα διαμαρτύρονται αρκετοί αδαείς και στη χώρα μας ότι αυτά που ξεστομίζει η ελληνική κυβέρνηση, το Φόρουμ και τα τσιράκια του, είναι πρωτοφανή πράγματα που αντιστρέφουν την λογική.

Δείχνει μεγάλη άγνοια να αναρωτιώμαστε με ποιο δικαίωμα δείχνουν τόσο θράσος οι «Global», εκλεκτοί ηγέτες των δυτικών κυβερνήσεων κατασκευής Κλάους Σβαμπ, και εκφοβίζουν ότι μέχρι το 2030 μ.Χ. δεν θα κατέχουμε τίποτε και ότι θα μας αρέσει:

Κατ’ ευθείαν από τους Ιλλουμινάτους, τους Κομμουνιστές και την άγρια επιθυμία τους για πλιάτσικο κάθε ξένης περιουσίας, κυρίως, χριστιανικής. Έχουμε επανειλημμένως καταδείξει ότι οι ρίζες αυτής της κοσμοθεώρησης είναι πολύ παλιές.

Η αποσιώπηση των Ρότσιλντ

Στο Κεφάλαιο όπου ο Μαρξ κατήγγειλε τα θεμέλια του καπιταλισμού, δεν αναφέρει καθόλου τους κυρίαρχους της εποχής του, τους Ρότσιλντ. Αυτή η παράλειψη είναι εντελώς ύποπτη, καθώς εκείνη η εποχή, από το 1.820 μ.Χ. και μετά, έμεινε γνωστή ως «Η εποχή των Ρότσιλντ». Πώς και δεν άκουσε τίποτε γι’ αυτούς ο Μαρξ;

Ο Des Griffin, στο βιβλίο του Descent into Slavery, του 1961, επισημαίνει ότι το γεγονός ότι οι Ρότσιλντ δεν αναφέρθηκαν καθόλου από τον Μαρξ, δεν είναι καθόλου τυχαίο, αλλά καλλιεργήθηκε προσεκτικά από τον ίδιο.

Οι Ρότσιλντ ήλεγχαν, και εξακολουθούν να ελέγχουν, πολλούς βιομηχανικούς, εμπορικούς, τουριστικούς και μεταλλευτικούς οργανισμούς και εταιρείες, χωρίς όμως να φέρουν το όνομά τους. Το αν ήταν μυστικοί χρηματοδότες των Ιλλουμινάτων της Γαλλικής Επανάστασης και της Ιακωβινικής εισβολής στις ΗΠΑ, δεν αποδεικνύεται από κάποια έγγραφα, αλλά δια της λογικής, όταν συσχετίσουμε τα ιστορικά γεγονότα.

Σε κάθε περίπτωση όμως, η επιρροή των Ρότσιλντ στη βιομηχανική Αμερική του 19ου αιώνα, ήταν πασιφανής. Δουλεύοντας μέσα από τις φίρμες της Wall street, Kuhn, Loeb & Co. και J. P. Morgan, χρηματοδότησαν τον Τζων Ροκφέλερ για να δημιουργήσει την Αυτοκρατορία πετρελαίου, τον Έντουαρντ Χάριμαν (σιδηρόδρομοι) και τον Άντριου Κάρνεγκι (αλουμίνιο).

Την εποχή που ο Μαρξ τελείωσε το Κεφάλαιο τα πλούτη του φανερού πλέον οίκου των Ρότσιλντ, ήταν τόσα πολλά ώστε υπολογίστηκε πως ήλεγχαν το 50% του παγκόσμιου πλούτου. Πόσο είναι λογικό το γεγονός ότι ο Μαρξ, ένας άνδρας που κατήγγειλε τον καπιταλισμό, απέφυγε να αναφερθεί στους κυριώτερους πρωταιτίους του; Πώς μπορούμε να εξηγήσουμε την απίστευτη αυτή παράλειψη;

Μόνο αναγνωρίζοντας ότι ο Μαρξ δεν ήταν ειλικρινής όταν αποκήρυσσε το καπιταλιστικό σύστημα, διότι είχε άλλους σκοπούς στο μυαλό του. Ο Μπακούνιν, που είχε αντιληφθεί τον ρόλο του, έγραφε τα παρακάτω:

«Ο Μαρξ, εβραίος ο ίδιος, έχει γύρω του, στο Λονδίνο και την Γαλλία, αλλά ειδικά στην Γερμανία, ένα πλήθος, ραδιούργων, κινητικών και κερδοσκόπων Εβραίων: Εμπορικούς ή τραπεζικούς πράκτορες, συγγραφείς, πολιτικούς, ανταποκριτές εφημερίδων όλων των αποχρώσεων, με το ένα πόδι στην τράπεζα, και το άλλο στο σοσιαλιστικό κίνημα, και με τα μέσα που έχουν στον γερμανικό ημερήσιο Τύπο −έχουν πάρει στην κατοχή τους όλες τις εφημερίδες− μπορείτε να φανταστείτε τι είδους αηδιαστική λογοτεχνία παράγουν.

Τώρα, ολόκληρος αυτός ο Εβραϊκός εσμός, ο οποίος σχηματίζει μια ενιαία κερδοσκοπική αίρεση, έναν λαό αιμορούφουλων, ένα λαίμαργο παράσιτο, σφιχτά δεμένος όχι μόνο υπεράνω των εθνικών συνόρων, αλλά και όλων των πολιτικών απόψεων, σήμερα στέκεται ως επί το πλείστον στη διάθεση του Μαρξ και ταυτόχρονα, στην διάθεση των Ρότσιλντ.

Είμαι βέβαιος ότι, από την μία πλευρά, η οικογένεια Ρότσιλντ εκτιμά την αξία του Μαρξ, και από την άλλη πλευρά, ο Μαρξ αισθάνεται μία ενστικτώδη συμπάθεια και τρέφει έναν μεγάλο θαυμασμό για την οικογένεια Ρότσιλντ. Αυτό ίσως φαίνεται περίεργο. Τι κοινό θα μπορούσε να υπάρχει μεταξύ του κομμουνισμού και της υψηλής διαχείρισης χρημάτων;

Ο κομμουνισμός του Μαρξ ζητά έναν ισχυρό συγκεντρωτισμό στο κράτος και όπου συμβαίνει κάτι τέτοιο, πρέπει αναπόφευκτα να υπάρχει μία κεντρική, κρατική τράπεζα, και όταν αυτή υφίσταται, εκεί το παρασιτικό εβραϊκό έθνος, το οποίο κερδοσκοπεί πάνω στον μόχθο του λαού, θα βρίσκει πάντοτε τα μέσα να επικρατεί».


 [Michael Bakunin, Personliche Beziehungen zu Marx. 1.871 μ.Χ., Gesammelte Werke (Προσωπικές σχέσεις με τον Μαρξ. Συλλετικά έργα. Τόμος 3), Βερολίνο, 1.924 μ.Χ. Μετάφραση της γράφουσας από τα Αγγλικά]. Για να το πούμε λοιπόν πιο απλά, ο Κομμουνισμός ήταν ένα κατασκεύασμα των εβραίων μεγαλοτραπεζιτών, και ο Μαρξ, ως Μασόνος και σατανιστής τους εξυπηρέτησε αφάνταστα.

Η Διεθνής

Η 1η Διεθνής Ένωση Εργατών δημιουργήθηκε το 1.864 μ.Χ. στο Λονδίνο και στην πραγματικότητα ήταν ένα Μασονικό μείγμα από επίλεκτους σοσιαλιστές, κομμουνιστές, άθεους και σατανιστές, έτοιμους να φιλοσοφήσουν για την εργατική τάξη. Ωστόσο, ελάχιστοι απ’ αυτούς είχαν οποιαδήποτε πρακτική εμπειρία.

Η 1η Διεθνής δεν μπορεί να θεωρηθεί σαν κάτι διαφορετικό από μια μεταμφίεση, της «Πεφωτισμένης» Μασονίας. Η Διεθνής έβρισκε παντού υποστήριξη από τη Μασονία, και μέχρι σήμερα οι τεκτονικές στοές υποστηρίζουν θερμά τον Κομμουνισμό.

Η Διεθνής δεν ήταν λοιπόν παρά μια συνάθροιση των μυστικών εταιρειών της Ευρώπης και της Αμερικής, υπό τον μανδύα μιας εργατικής συνέλευσης, ένα διεθνές γραφείο καθοδήγησης της εργατικής τάξης, υποτίθεται για την προάσπιση των συμφερόντων της, κάτι που, αλλοίμονο, δεν εκπληρώθηκε ποτέ.

Όπως αναφέρει η Nesta Webster στο βιβλίο της World Revolution. The Plot against Civilisation, του 1.921 μ.Χ.: «Όλες οι συζητήσεις για την θέση των εργατών και τα πρακτικά προβλήματα της βιομηχανίας, παραγκωνίστηκαν, και η Διεθνής έγινε απλώς μια μηχανή που σκόπευε να πολεμήσει τον πολιτισμό. Με την άλωσή της από τις μυστικές εταιρείες και τις διδασκαλίες του Ιλλουμινισμού, όλος ο μηχανισμός της επανάστασης, πέρασε στους κόλπους της. Έτσι, όπως η Λέσχη των Ιακωβίνων εξετέλεσε φανερά το κρυμμένο σχέδιο των Ιλλουμινάτων, η Διεθνής καθοδηγούσε στα φανερά την Παγκόσμια Επανάσταση, έχοντας τα ίδια τρομερά μυστικά».

Η φιλοσοφία που απέρρευσε από την Διεθνή, δεν ήταν παρά μια δικαίωση του Κακού. Όλα τα μέσα ήταν αποδεκτά, ηθικά ή ανήθικα, αρκεί να ήταν αποτελεσματικά. Το επικρατέστερο σύνθημα ήταν το πασίγνωστο «Νόμος είναι το δίκαιο του εργάτη», οπότε καμμία ενέργεια που υποτίθεται ότι συνδεόταν με την προστασία των εργαζομένων, δεν μπορούσε να είναι παράνομη, και ας ήταν ανήθικη.

Το μαρξιστικό κίνημα, αφού ξεγέλασε την ανθρωπότητα με επαναστάσεις, εξεγέρσεις και εμφυλίους πολέμους, ως δια μαγείας κατέρρευσε παταγωδώς το 1.989 μ.Χ., όπου με την Συμφωνία της Μάλτας, εγκαινιάστηκε η επικαιροποιημένη Νέα Τάξη Πραγμάτων.

Έτσι, προδόθηκε ότι το Σχέδιο είχε διάρκεια ακριβώς 200 ετών, έχοντας εξαθλιώσει, καταχρεώσει και γενοκτονήσει τους λαούς, και τοποθετήσει στο κέντρο της παγκόσμιας εξουσίας εβραϊκές Κεντρικές Τράπεζες που είναι όλες ιδιωτικές και ελέγχουν το παγκόσμιο χρήμα, ώστε οι λαοί να δεχτούν ως πανάκεια τη λύση μιας Παγκόσμιας Κυβέρνησης δέκα Αντίχριστων, σύμφωνα με το Σχέδιο της αναβίωσης της Ατλάντιας Κοινοπολιτείας.

Ρωσική Επανάσταση και Τουρκο-χάζαροι Εβραίοι αιρετικοί

Επισημαίνουμε εδώ, ότι από τα 22 μέλη των Λαϊκών Επιτροπών της πρώτης Σοβιετικής Κυβέρνησης, τα 17 ήταν Χαζαρο-εβραϊκής προελεύσεως και από τους 554 Λαϊκούς Επιτρόπους, οι 447 ήταν επίσης Χάζαρο-Εβραίοι (όχι Ιουδαίοι). Ο ίδιος ο Ρώσος Πρόεδρος Πούτιν έχει δηλώσει δημοσίως ότι η πρώτη Σοβιετική Κυβέρνηση απαρτιζόταν κατά 80-85% από Εβραίους.

Όπως τονίζει ο Ρώστος ιστορικός Oleg Budnitskii, στο βιβλίο του Russian Jews Between the Reds and the Whites, 1.917 μ.Χ.-1.920 μ.Χ., του 2012 μ.Χ., συνέβη ένα μοναδικό φαινόμενο στην Ιστορία, κατά το οποίο της μεγαλύτερης επανάστασης όλων των εποχών, ηγούνταν άτομα που αντιπροσώπευαν μόλις το 3% του συνολικού πληθυσμού των 136 εκατομμυρίων πολιτών της αχανούς Ρωσικής Αυτοκρατορίας του 1.914 μ.Χ. Μόλις όμως εξασφάλισαν την κυριαρχία τους, καταδίωξαν με φοβερά πογκρόμ τους πραγματικούς, ορθόδοξους εβραίους, όπως και τους πιστούς όλων των άλλων δογμάτων.

Πώς μπορεί άραγε να δικαιολογηθεί αυτή η δυσανάλογη αντιπροσώπευση; Ο πρωτεργάτης του Σιωνισμού, Θεόδωρος Χερζλ, το 1.905 μ.Χ. που είχε επισκεφθεί την Ρωσία, απέδωσε αυτό το γεγονός στην πρότερη, μεγάλη τους καταπίεση από την τσαρική κυβέρνηση (The Diaries of Theodore Herzl, 1.958 μ.Χ.).

Επισημαίνουμε ότι όλοι οι εβραίοι επαναστάτες προέρχονταν από την ανώτερη τάξη, ήταν διανοούμενοι, με πανεπιστημιακή μόρφωση και ξένες γλώσσες. Ελάχιστοι ήταν οι εργάτες, ενώ δεν υπήρχαν καθόλου αγρότες. Αν καταπιέζονταν τόσο πολύ, πως είναι δυνατόν να υπήρχε τόσο προηγμένη ανώτερη τάξη;

Η απάντηση είναι ότι ο τσάρος Αλέξανδρος Β΄ με την μεταρρύθμιση του 1.861 μ.Χ. και τον πολλαπλασιασμό των Μασονικών Στοών, τους είχε απονείμει πάρα πολλά προνόμια, μεταξύ των οποίων και το δικαίωμα να αναλαμβάνουν κυβερνητικές θέσεις, εφόσον βέβαια είχαν κάνει κατάλληλες σπουδές. Και οι πλούσιες Εβραϊκές οικογένειες που μπορούσαν να σπουδάσουν τα παιδιά τους ήταν πολλές, απόδειξη ότι είχαν ευκαιρίες πλουτισμού.

Ωστόσο, μετά την δολοφονία του τσάρου το 1.881 μ.Χ., το κλίμα αντιστράφηκε και ο λαός που γνώριζε τις προθέσεις των μορφωμένων Χαζαρο-Εβραίων για αποκλειστική πολιτική και οικονομική ηγεμονία, τους καταδίωκε συχνά και ενίοτε, απηνώς.

Και λέμε Χαζαρο-εβραίων, διότι ουδόλως επρόκειτο για απόγονους Σημιτών από την Ιουδαία. Αυτοί οι άνθρωποι φυλετικά ανήκαν σε μια ημι-νομαδική τουρκική φυλή που οι χρονικογράφοι αναφέρουν ότι την εποχή του Μεγάλου Αλεξάνδρου ζούσε ήδη στα βάθη της Ασίας, ανάμεσα στην Κασπία και τη λίμνη Αράλη.

Οι Χάζαροι ήταν επιμειξία Τούρκων, Ούννων, Μογγόλων, και Τάταρων. Οι βασιλιάδες τους που ονομάζονταν χαγάνοι (khagan= αυτοκράτορας) και οι ηγεμόνες τους χάνοι (khan), εξ ου και τα Εβραϊκά επώνυμα Khagan, Khan ή Khun, που δείχνουν χαζαρική καταγωγή, σταδιακά διεύρυναν την επικράτειά τους σε πραγματική αυτοκρατορία.

Πιεζόμενοι από τη μια από τη Βυζαντινή Αυτοκρατορία, και από την άλλη από το Χαλιφάτο των Ομεϋαδών και των Αβασσιδών, οι Τουρκο-Χάζαροι που μέχρι τότε ήταν τεγκριστές, πίστευαν δηλαδή σε έναν συγκερασμό παγανιστικών δοξασιών, περί το 720 μ.Χ. προσχώρησαν στον εβραϊσμό για ευνόητους γεωπολιτικούς λόγους, χωρίς όμως να είναι Σημίτες.

Την εποχή της Ρωσικής Επανάστασης οι κυριώτερες εστίες των Χαζαρο-εβραίων εντοπίζονταν σε μία μεγάλη περιοχή που περιέκλειε την Οδησσό και το Κίεβο της σημερινής Ουκρανίας, και έφτανε μέχρι τη Βαρσοβία της Πολωνίας και το Βίλνιους της Λιθουανίας. Η σημερινή Ουκρανία δεν υπήρχε ως ξεχωριστό κράτος, αλλά ως επαρχία της Ρωσικής Αυτοκρατορίας και η Χαζαρία (Khazaria) ήταν οι νοτιοανατολικές περιοχές της.

Πρέπει λοιπόν να γίνει σαφές ότι οι εξεβραϊσθέντες Χάζαροι δεν είχαν, και οι απόγονοί τους εξακολουθούν να μην έχουν, καμμία απολύτως γενετική σχέση με τον σύμμεικτο λαό Σημιτών του Μωϋσή και του Σολομώντα, ούτε με τους Ιουδαίους της εποχής του Τίτου.

Οι Εβραίοι Μπολσεβίκοι επαναστάτες, φυλετικά δεν ήταν σε καμμία περίπτωση Σημίτες, αλλά Τουρκο-Χάζαροι, και μάλιστα αιρετικοί στις θρησκευτικές πεποιθήσεις τους. Αυτός λοιπόν ο κατασκευασμένος μύθος του αντι-σημιτισμού πρέπει επιτέλους να τελειώσει οριστικά. Διότι πολλοί εβραίοι αυτών των περιοχών, αιώνες νωρίτερα, είχαν ασπαστεί τον Σαμπαταϊσμό και άλλοι τον Φρανκισμό που ήταν εβραϊκές μεσσιανικές, σατανιστικές σέχτες.

Μασονία και Μπολσεβίκοι

Σύμφωνα με πολλούς ερευνητές που μετά την κατάρρευση της Σοβιετικής Ένωσης, ερεύνησαν διαβαθμισμένα έγγραφα, όπως ο Εσθονός δημοσιογράφος και συγγραφέας Jüri Lina, οι Λένιν και Τρότσκι ήταν αποδεδειγμένα Μασόνοι. Και οι δυό τους, ήταν μέλη της Μασονικής Στοάς Art & Travail (Τέχνη και Εργασία) του Παρισιού, και είχαν λάβει μέρος στη Διεθνή Συνδιάσκεψη των Ελευθεροτεκτόνων στην Κοπεγχάγη το 1.910 μ.Χ.

Ο αντιμασόνος και αντικομμουνιστής Lina, που επί Σοβιετικής Ένωσης διώχθηκε από την KGB για τις έρευνές του και αυτοεξορίστηκε στη Σουηδία, παραθέτει τα ευρήματά του στο συγκλονιστικό βιβλίο Under the Sign of the Scorpion: The Rise and Fall of the Soviet Empire, του 1998, καθώς και στο ντοκιμαντέρ Ιn the Shadow of Hermes, που σας καλούμε να παρακολουθήσετε οπωσδήποτε.

Ο Λίνα, αποδεικνύει ότι ο Τρότσκι ήταν «μπροστινός» του Γερμανο-Αμερικανού σιωνιστή τραπεζίτη Jacob Schiff, που καταγόταν από διακεκριμένη και παλαιότατη ραβινική οικογένεια Χάζαρων ευγενών Ασκενάζι, και ότι πίσω από τις επαναστάσεις βρισκόταν η διεθνής Εβραϊκή υπερ-στοά Μπενέ Μπερίτ (Β’nai B’rith) της οποίας ο Τρότσκι ήταν μέλος.

Επιπλέον, ο Βρετανός οικονομολόγος και συγγραφέας Antony Sutton, που ερεύνησε διαβαθμισμένα έγγραφα του Στέιτ Ντιπάρτμεντ, στο βιβλίο του Wall Street and the Bolsevik Revolution, του 2012 μ.Χ., αποκαλύπτει ότι και ο Schiff ήταν μέλος της Μπενέ Μπερίτ, ενώ οι φίλοι του, Felix Warburg, Otto Kahn, Mortimer Schiff, και Isaac Seligman, μοχθούσαν για να ανατρέψουν τον τσάρο της Ρωσίας.

O Sutton ήταν επίσης αυτός που ανακάλυψε την τεράστια οικονομική βοήθεια και την τεχνογνωσία που είχαν δώσει οι κυβερνήσεις των ΗΠΑ στην Σοβιετική Ένωση, εν αγνοία των Αμερικανών φορολογούμενων.

Πώς κατάφεραν οι Μασονικές Στοές και οι Χαζαρο-εβραίοι τραπεζίτες να ανατρέψουν μια ολόκληρη αυτοκρατορία; Oι Ρώσοι τσάροι στο παρελθόν είχαν λάβει μέτρα κατά της βρετανικής και γερμανικής Μασονίας που είχαν ανοίξει παραρτήματα στην Ρωσία.

Ωστόσο, ο Νικόλαος Β΄ φάνηκε εύπιστος: η πτώση του επιταχύνθηκε, όταν η Στοά Μεγάλη Ανατολή (Grand Orient) της Γαλλίας του έστειλε ως σύμβουλό του τον περιβόητο Γάλλο γιατρό, Gérard Encausse.

O Encausse όμως ήταν μαρτινιστής, καμπαλιστής και μάγος, μέλος του ερμητικού Τάγματος της Χρυσής Αυγής, και έμεινε γνωστός στον εσωτερισμό ως Papus. Ο Papus, σαν εγκάθετος της Μεγάλης Ανατολής έδρασε σαν Δούρειος Ίππος: Στόχος του ήταν η ανατροπή της ρωσικής αυτοκρατορίας και η εξάλειψη της Ορθοδοξίας.

Ήλθε στην Ρωσία ως γιατρός του τσάρου και της τσαρίνας και σύμβουλός τους σε θέματα υπνωτισμού και μεντιουμνισμού −που τότε ήταν της μόδας− και τους έπεισε να αφήσουν ανενόχλητες τις τεκτονικές Στοές, στις οποίες όμως φώλιαζαν εκείνοι που τελικά τους έσκαψαν τον λάκκο.

Η Επανάσταση των Μπολσεβίκων

Ο επόμενος μεγάλος στόχος των μυστικών εταιρειών ήταν η κατάκτηση της Ευρώπης. Aυτό που δεν πέτυχαν οι Χαζαρο-εβραίοι Φρανκιστές με τον εισοδισμό τους στην Μασονία και στους Ιακωβίνους της Γαλλικής Επανάστασης, πίστευαν ότι θα το πετύχαιναν τώρα μέσω του εισοδισμού τους στον Κομμουνισμό, με την δημιουργία εκείνου που θα ονομαζόταν Σοβιετική Ένωση. Και αυτό που δεν πέτυχαν μέσω του Κομμουνισμού, εν συνεχεία, πίστευαν ότι θα το πετύχουν μέσω του εισοδισμού τους στον Ναζισμό και την Εταιρεία της Θούλης.

Και αυτό που δεν πέτυχαν με τον Ναζισμό, πίστευαν ότι θα το πετύχουν μέσα από τη δημιουργία της Ευρωπαϊκής Ένωσης και το πέτυχαν σε μεγάλο βαθμό. Αλλά για να το ολοκληρώσουν 100%, πιστεύουν ότι είναι απαραίτητος ένας συνδυασμός τριών τρομοκρατικών μεθόδων: ασφυκτικός ψηφιακός έλεγχος, και μόνιμη υγειονομική και κλιματική δικτατορία. Θα αποτύχουν και πάλι, αλλά τα θύματά τους θα είναι εκατομμύρια.

Η επανάσταση στη Ρωσία άρχισε να γεννιέται την δεκαετία του 1.880 μ.Χ., δεν ξέσπασε όμως παρά στις αρχές του 1.900 μ.Χ. Το 1.905 μ.Χ. έγινε μια πρόωρη εξέγερση στους δρόμους της Πετρούπολης και της Μόσχας, αλλά κατεστάλη αμέσως, ενώ ο τσάρος εξαναγκάστηκε να ιδρύσει ένα εκλεγμένο κοινοβούλιο, την Δούμα.

Η κυβέρνηση, φυλάκισε και εξόρισε 250.000 συνομώτες μεταξύ των οποίων και ο Λένιν που κατέφυγε στην Σουηδία. Ο συνεργάτης του, Τρότσκι, συνελήφθη, δραπέτευσε από τη φυλακή και κατέφυγε στην Γαλλία. Toυλάχιστον 10.000 συνομώτες κατέφυγαν στις ΗΠΑ και εκπαιδεύτηκαν εκεί από τους τραπεζίτες και τις Στοές για να επιστρέψουν στη Ρωσία ξεσηκώνοντας επανάσταση.

Την περίοδο 1.906 μ.Χ.– 1.911 μ.Χ., επί πρωθυπουργίας του μεγαλύτερου μεταρρυθμιστή στη ρωσική ιστορία, Πιότρ Στολύπιν, η Ρωσία ορθοπόδησε. Ο στρατός και το ναυτικό εκσυγχρονίστηκαν και το ΑΕΠ της αυξήθηκε θεαματικά, ώστε παρήγαγε τέτοιες ποσότητες σταριού όσο οι ΗΠΑ, ο Καναδάς και η Αργεντινή μαζί.

Οι Μασονικές Στοές της Αγίας Πετρούπολης αφηνίασαν. Το 1.911 μ.Χ. ένα υποχείριό τους επιτέθηκαν στον Στολύπιν, τον τραυμάτισε θανάσιμα και λίγες μέρες μετά πέθανε. Ήταν η 11η και μοιραία απόπειρα δολοφονίας του.

Το 1.917 μ.Χ. ο αδέκαρος Τρότσκι πήγε στην Νέα Υόρκη, όπου δούλεψε για λίγο σαν δημοσιογράφος σε μία ρωσόφωνη κομμουνιστική εφημερίδα. Εκεί, ανακάλυψε ότι η ιδέα μιας παγκόσμιας κομμουνιστικής επανάστασης είχε ισχυρούς Αμερικανούς «φίλους» με δύναμη και επιρροή: τους πλούσιους τραπεζίτες που ήταν πρόθυμοι να τη στηρίξουν στην Ρωσία. Ο Jacob Schiff τον ανέλαβε πλήρως οικονομικά, του νοίκιασε πολυτελές διαμέρισμα με όλες τις ανέσεις, και τον προετοίμασε για την τρομακτική αποστολή του.

Μέσα σε δύο μήνες, και εν μέσω Α΄ Παγκοσμίου Πολέμου, ο Τρότσκι έφυγε από τις ΗΠΑ για να επιστρέψει στη Ρωσία, έχοντας μαζί του πολύ χρήμα και μία ομάδα από αφοσιωμένους επαναστάτες για να τον βοηθήσουν, που οι περισσότεροι ήταν Αμερικανοί.

Όπως αναφέρει ο Gary Allen στο μπεστ σέλερ του None Dare Call it Conspiracy, του 1.976 μ.Χ., όταν το πλοίο Christianiafjord με το οποίο ταξίδευε, έπιασε λιμάνι στην Νέα Σκωτία του Καναδά, Βρετανοί αξιωματούχοι τον συνέλαβαν και τον φυλάκισαν με την κατηγορία του πράκτορα των Γερμανών, κατάσχοντας και τα χρήματα που μετέφερε.

Ωστόσο, κάποιος κατάφερε να πείσει τελικά την καναδική κυβέρνηση υποσχόμενος ότι όταν ο Τρότσκι και οι Μπολσεβίκοι πάρουν την εξουσία στα χέρια τους στην Ρωσία, θα κάνουν ειρήνη με τους Γερμανούς, τερματίζοντας τον πόλεμο. Ποιος ήταν αυτός που μεσολάβησε ώστε να πειστούν να απελευθερωθεί ο Τρότσκι από τη φυλακή και να του επιστραφούν τα χρήματα που μετέφερε;

Μα ο στενός σύμβουλος του Αμερικανού προέδρου Woodrow Wilson, συνταγματάρχης Edward Mandell House, ο άνθρωπος που αργότερα επέβαλε στις ΗΠΑ το κεντρικό τραπεζικό σύστημα και ήταν έμπιστος των Ρότσιλντ.

Μέσα σε λίγες μέρες, ο Τρότσκι εφοδιάστηκε με αμερικανικό διαβατήριο και επέστρεψε στη Ρωσία που πλήττονταν από τον Α΄ Παγκόσμιο Πόλεμο, ως Αμερικανός. Ο Λεβ Νταβίντοβιτς Μπρονστάιν, ψευδώνυμο Τρότσκι.

Τον Μάρτιο του 1.917 μ.Χ. οι πολίτες επαναστάτησαν, ο τσάρος παραιτήθηκε και ανέβηκε η κυβέρνηση Κερένσκι. Σύντομα, ο Ρωσικός στρατός ξαναβρήκε το μαχητικό του πνεύμα, και οι Γερμανοί έψαχναν απεγνωσμένα να σταματήσουν τους Ρώσους στο Ανατολικό Μέτωπο. Η λύση βρέθηκε στο πρόσωπο του πρόθυμου Λένιν που βοηθήθηκε από Γερμανούς πράκτορες να επιστρέψει στη Ρωσία, καθώς τότε ήταν και αυτός εξόριστος.

Έτσι, τον Απρίλιο του 1.917 μ.Χ., ο Λένιν επιβιβάστηκε σε ένα σφραγισμένο τραίνο στην Ζυρίχη της Ελβετίας με προορισμό την Αγία Πετρούπολη, διασχίζοντας με την ανοχή και την προστασία της γερμανικής κυβέρνησης όλη τη γερμανική επικράτεια, εν συνεχεία την Σουηδία και την Φινλανδία, μεταφέροντας τουλάχιστον 5 εκατομμύρια αμερικανικά δολάρια για τις ανάγκες της επανάστασης. Μαζί του ταξίδευαν άλλοι 159 αφοσιωμένοι Μπολσεβίκοι επαναστάτες.

Δεδομένου ότι ο Λένιν είχε υποσχεθεί στους Γερμανούς τη λήξη του πολέμου, οι Γερμανοί ανυπομονούσαν να δουν τους Μπολσεβίκους να παίρνουν την εξουσία. Γι’ αυτό άφησαν το τραίνο να κατευθυνθεί στον προορισμό του χωρίς καμμία αντίρρηση.

Οι ακλόνητες αποδείξεις που έχουν έλθει στο φως εδώ και έναν αιώνα δείχνουν λοιπόν ολοφάνερα ότι Ευρωπαίοι και Αμερικανοί Χαζαρο-εβραίοι τραπεζίτες χρηματοδότησαν τους Τρότσκι και Λένιν για να υποκινήσουν την επανάσταση στη Ρωσία.

Η Ρωσική Επανάσταση δεν ήταν επομένως μια αυθόρμητη εξέγερση του λαού, όπως εξακολουθούν να ισχυρίζονται όλα τα κομμουνιστικά κόμματα και ακόμα τους πιστεύουν αρκετοί αφελείς, αλλά μια διαδικασία συστηματικής εξαπάτησης και δημαγωγίας όπου τελικά με την δύναμη των όπλων, το «Κόμμα» και η «Κόκκινη» γραφειοκρατία, κατάφερε να διαλύσει την Ρωσική Αυτοκρατορία και να προκαλέσει γενοκτονία.

Η μεγάλη δημοτικότητα των πρωτεργατών της, επετεύχθη με την αρχαία μέθοδο της συνομωσίας, όπου οι συνομώτες, αν και υπόσχονταν ένα πράγμα, έκαναν ακριβώς το αντίθετο. Τον Ιούλιο του 1.917 μ.Χ. ο Λένιν κατάφερε να υποκινήσει μια επανάσταση, αλλά ο ρωσικός στρατός την κατέστειλε.

Ο Κερένσκι, διέταξε τη σύλληψή του σαν πράκτορα της Γερμανίας, και ο Λένιν κατέφυγε στην Φινλανδία. Στις αρχές Οκτωβρίου αισθάνθηκε ασφαλής να επιστρέψει πάλι στην Ρωσία και στις 7 Νοεμβρίου κατάφερε να υποκινήσει ξανά επανάσταση, που τελικά πέτυχε.

Ωστόσο, οι Μπολσεβίκοι απαίτησαν εκλογές και ο Λένιν εξαναγκάστηκε να δεχτεί. Ποσοστό περισσότερο από 75% του λαού ψήφισε εναντίον του. Ο Λένιν ζήτησε διάλυση του Συμβουλίου του Λαού που είχε γεμίσει από αντιπροσώπους που ήταν εναντίον του, αλλά το Συμβούλιο αρνήθηκε. Τότε εφαρμόστηκε στην πράξη το ρητό «όπου δεν πίπτει λόγος πίπτει ράβδος»: Ο Λένιν έστειλε ένοπλους φρουρούς και διέλυσαν το Συμβούλιο. Με λίγα λόγια, οι κομμουνιστές εμπόδισαν ωμά ένα σύστημα αντιπροσωπευτικής κυβέρνησης.

Εν συνεχεία, οι Μασόνοι Λένιν και Τρότσκι υποσχέθηκαν ένα συνταγματικό Συμβούλιο που ήταν η πρώτη ενέργεια διάλυσης της Δούμας. Το 1.918 μ.Χ. έκαναν πραγματική ειρήνη με τους Γερμανούς, στέλνοντας εκατομμύρια Γερμανούς στρατιώτες στα δυτικά μέτωπα. Γι’ αυτό το σκοπό, Αμερικανικοί τραπεζικοί οίκοι που ελέγχονταν από τους Ρότσιλντ, τους αντάμειψαν με άφθονο ρευστό χρήμα προκειμένου να στηρίξουν την δικτατορία τους.

Συνολικά, από το 1.917 μ.Χ. έως το 1.953 μ.Χ. έχει αποδειχτεί ότι τα θύματα των Μπολσεβίκων από τις διώξεις, τα βασανιστήρια, τις εκτοπίσεις, τις εκτελέσεις, και την πείνα, ανήλθαν σε 70 εκατομμύρια ψυχές αλλά κανείς δεν τις μνημονεύει όσο μνημονεύει τους απείρως λιγότερους Εβραίους που εξολόθρευσαν οι Ναζί…

Οι χρηματοδότες της γενοκτονίας

Ποιοι ακριβώς όμως χρηματοδότησαν τον Τρότσκι και τον Λένιν; Ένας απ’ αυτούς ήταν ο Χαζαρο-εβραίος Γερμανός τραπεζίτης, Max Warburg, αδελφός του Paul Warburg, του πρώτου εισηγητή της εγκαθίδρυσης μιας Κεντρικής Τράπεζας των ΗΠΑ, γνωστής ως Federal Reserve System/FED (Ομοσπονδιακό Σύστημα Αποθεματικού Κεφαλαίου).

Ο Max, ίδρυσε στην Φραγκφούρτη μια οικογενειακή τράπεζα, σύμμαχη με τους Ρότσιλντ, και όλως τυχαίως ήταν επικεφαλής της γερμανικής μυστικής αστυνομίας κατά τη διάρκεια του Α΄ Παγκοσμίου Πολέμου.

O άλλος αδελφός του, ο Felix, ήταν γαμπρός του Jacob Schiff. Ο Schiff ήταν συνέταιρος στον επενδυτικό εμπορικό οίκο της Wall Street, Kuhn, Loeb & Co. Mέσω αυτού του οίκου χρηματοδότησε τους Μπολσεβίκους με 20 εκατομμύρια δολάρια.

Άλλοι Αμερικανικοί οργανισμοί και μεγιστάνες που βοήθησαν οικονομικά τους Μπολσεβίκους ήταν η τράπεζα J. P. Morgan & Co, η επιχείρηση πετρελαίων Ροκφέλερ, ο λόρδος Alfred Milner (κυβερνήτης της αποικίας του Κέιπ Τάουν της Νότιας Αφρικής, τραπεζίτης, έμπιστος της J.P. Morgan, των Ρότσιλντ και άλλων τραπεζιτών, και μετέπειτα πρόεδρος της Στρογγυλής Τραπέζης), κ.ά.

Σύμφωνα με τον Leon Skouzen, αρκετά χρόνια αργότερα, ο Ρώσος στρατηγός Arsene de Goulévitch επιβεβαίωσε την χρηματοδότηση των Μπολσεβίκων, αναγνωρίζοντας τον Jacob Schiff ως μακροχρόνιο υποστηρικτή τους.

Ο Goulévitch, δήλωσε επίσης ότι Βρετανοί πράκτορες μοίραζαν λεφτά σε Ρώσους στρατιώτες τον Νοέμβριο του 1.917 μ.Χ. για να στασιάσουν κατά της κυβέρνησης Κερένσκι που δημιουργήθηκε μετά την εκθρόνιση του τσάρου, και υπέρ των Μπολσεβίκων.

Στο σημείο αυτό επιβάλλεται να απαντήσουμε σε ένα απλό ερώτημα λογικής: Πώς είναι δυνατόν μερικοί από τους ισχυρότερους και πλουσιότερους άνδρες του κόσμου, να χρηματοδότησαν ένα κίνημα που υποτίθεται ότι απαιτούσε την κατάλυση των τεράστιων ιδιωτικών περιουσιών, δηλαδή και των δικών τους; Πώς γίνεται αυτοί οι άνθρωποι να μην φοβούνταν τον κομμουνισμό που απειλούσε να τους εξοντώσει; Η απάντηση είναι ότι τον ήλεγχαν οι ίδιοι.

Η FED

Στον 20ό Αιώνα στις ΗΠΑ και στην Ευρώπη οι πολιτικές δραστηριότητες των μυστικών εταιρειών ήταν κρυμμένες πίσω από πολυμαθή ιδρύματα και ενώσεις. Εστιάζονταν στην απόκτηση του ελέγχου του τραπεζικού συστήματος και στην εποπτεία του εκπαιδευτικού συστήματος. Διότι αυτοί που ελέγχουν την πίστωση ενός κράτους και διαμορφώνουν τις πεποιθήσεις του λαού, κρατάνε στα χέρια τους και την τύχη του.

Οι ΗΠΑ είχαν αντισταθεί σθεναρά στις πιέσεις για την ίδρυση μιας και μόνο κεντρικής τράπεζας. Αρχικά, υπήρχαν χιλιάδες ανεξάρτητες τράπεζες που διατηρούσαν την αυτονομία τους. Μέχρι την ίδρυση της FED, είχαν γίνει πολλοί εκβιασμοί Αμερικανών προέδρων. Το 1.861 μ.Χ. η ομοσπονδιακή κυβέρνηση δεν είχε κεντρική τράπεζα. Η υποκίνηση του εμφυλίου ήταν προειδοποίηση των τραπεζιτών.

Στις αρχές του 1.907 μ.Χ. ο Jacob Schiff προειδοποίησε ότι αν δεν θεσπιζόταν μία κεντρική τράπεζα, θα δημιουργούνταν οικονομικό χάος. Έτσι, το 1.913 μ.Χ., και με εισήγηση του Paul Warburg, δημιουργήθηκε η FED, προς αγαλλίαση των αρπακτικών. Με τον Α΄ Παγκόσμιο Πόλεμο σε εξέλιξη, η FED δάνεισε Αμερικανικά δολάρια στους Μπολσεβίκους και ακολούθησε η Ρωσική Επανάσταση.

Τριάντα χρόνια αργότερα, στην διάρκεια του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου, έγινε ξανά μια παρόμοια τροφοδότηση. Οι περισσότεροι άνθρωποι, και κυρίως οι Αμερικανοί, θα σοκάρονταν αν μάθαιναν πόσα χρήματα δόθηκαν από το δημόσιο ταμείο των ΗΠΑ εις όφελος των Σοβιέτ.

Σήμερα, το χρέος των ΗΠΑ ανέρχεται στο ιλλιγγιώδες ποσό των 32 τρισεκατομμυρίων δολαρίων (2023 μ.Χ.), ένα χρέος που φυσικά δεν υπάρχει περίπτωση να ξεπληρώσει ποτέ ο Αμερικανικός λαός, και γι’ αυτό οδηγείται στον εμφύλιο και τη γενοκτονία.

Το ίδιο όμως γίνεται πλέον και σε όλες τις χώρες της Δύσης, και επιχειρείται να γίνει και σε όλη την ανθρωπότητα, που βρίσκεται στο έλεος ενός γιγαντιαίου ιδιωτικού μονοπωλίου που ελέγχεται από μια χούφτα αιμοδιψών τραπεζιτών. Αν δεν σταματήσει αυτή η χολέρα, η ανθρωπότητα που θα καταφέρει να επιβιώσει δεν θα έχει λόγους να ζει.

Η Στρογγυλή Τράπεζα (Round Table)

Το συγκλονιστικό βιβλίο του John P. Cafferky, με τίτλο Lord Milner’s Second War, του 2013, μας πληροφορεί ότι στα τέλη του 19ου αιώνα, ο Βρετανός πολυεκατομμυριούχος επιχειρηματίας Cecil Rhodes (Σέσιλ Ρόουντς), και μερικοί από τους πλουσιότερους φίλους του, μεταξύ των οποίων και ο λόρδος Μίλνερ, αποφάσισαν να δημιουργήσουν μια μυστική εταιρεία που να βασίζεται στους θρύλους που περιέβαλλαν τον βασιλιά Αρθούρο και τους Ιππότες της Στρογγυλής Τραπέζης, αλλά που να στηρίζεται στις αρχές του Τεκτονισμού.

Η ομάδα, που δημιουργήθηκε το 1.881 μ.Χ., αποτελείτο από έναν ενδότερο κύκλο που περιελάμβανε τον Ρόουντς, τον Ναθάνιελ Ρότσιλντ, τον Άλφρεντ Μίλνερ και άλλους, γνωστό ως Society of the Elects και έναν εξωτερικό κύκλο, γνωστό στο ευρύ κοινό ως Round Table.

Ο Ρόουντς υπήρξε ιδιοκτήτης των αιματοβαμμένων αδαμαντορυχείων De Beers που τυραννούσαν τους μαύρους εργάτες τους, ένας από τους στυγνότερους ρατσιστές και αποικιοκράτες της Νοτίου Αφρικής. Πίστευε στην ανωτερότητα της Βρετανικής φυλής και οι εκτάσεις που ήλεγχε ονομάζονταν Ροδεσία (σήμερα Ζιμπάπουε).

Σύμφωνα μάλιστα με τον Robin Brown, και το βιβλίο του The Secret Society: Cecil John Rhodes’s Plan for a New World Order, του 2016 μ.Χ., επειδή ο Ρόουντς ήταν ομοφυλόφιλος, όπως και τα μέλη της Round Table, ήθελε μαζί με τους gay φίλους του να ελέγχουν απόλυτα την πολιτική όλης της βρετανικής αυτοκρατορίας, και ειδικά των ΗΠΑ, εγκαθιδρύοντας μια …ομοφυλοφιλική Νέα Παγκόσμια Τάξη.

Οι κύριοι στόχοι του εσωτερικού κύκλου ήταν βασισμένοι σε έναν συγκερασμό των αρχών του Πλάτωνα, του Μαρξ, του Ένγκελς και του Προυντόν, για μια ιδανική κοινωνία στην οποία μία κυρίαρχη τάξη που διαθέτει ισχυρό στρατό, διατηρείται στην εξουσία, ενώ οι υπόλοιπες τάξεις έχουν ολοκληρωτική υποταγή στη μονολιθική επικράτηση των κανόνων που θέτει η κυρίαρχη τάξη. Για να εγκαθιδρυθεί όμως μια τέτοια κοινωνία, είναι απολύτως αναγκαία η εξάλειψη των ήδη υπαρχουσών κυβερνήσεων και κοινωνικών δομών.

Η ομάδα της Στρογγυλής Τραπέζης, ανάμεσα στο 1.909 μ.Χ. και στο 1.913 μ.Χ., εμπνεόμενη από την ιδανική κοινωνία του Πλάτωνα που απαιτούσε περιορισμό των γάμων και της οικογένειας, έτσι ώστε όλες οι γυναίκες να ανήκουν σε όλους τους άντρες και αντίστροφα, τα παιδιά να τα παίρνει και να τα ανατρέφει το κράτος, και από την ιδέα ότι η ατομική ιδιοκτησία πρέπει να περιορίζεται μόνο στην κυρίαρχη τάξη που θα αφιερώνει όλη της την πνευματική ενέργεια για να καθορίζει τι είναι καλό για τις μάζες της εργατικής τάξης, εφάρμοσε τους διεθνείς της στόχους:

Εγκαθίδρυσε ημι-μυστικές ομάδες στις ΗΠΑ που ήταν αφοσιωμένες στην Βρετανική ηγεμονία, προκειμένου να διαδώσουν τους κανόνες τους. Αυτές οι ομάδες εξακολουθούν μέχρι σήμερα να ελέγχουν τις οκτώ κύριες αγγλόφωνες χώρες.

RIIA (Chatham House) και Συμβούλιο Εξωτερικών Σχέσεων (CFR)

Όταν το 1.902 μ.Χ. πέθανε ο Ρόουντς, άφησε την περισσότερη περιουσία του στον θεσμό των Υποτροφιών Rhodes, ένα πρόγραμμα που έγινε για σπουδάζουν οι ξένοι φοιτητές στο πανεπιστήμιο της Οξφόρδης τις αρχές της κυρίαρχης τάξης. Την υπόλοιπη περιουσία του την άφησε στην εσωτερική ομάδα της Στρογγυλής Τραπέζης.

Οι (κυρίως ομοφυλόφιλοι) Young Global Leaders που εκπαιδεύει ο Κλάους Σβαμπ (από τα χέρια του έχουν περάσει και ο Μητσοτάκης, ο Μακρόν, ο Τρυντώ κ.ά), δεν είναι παρά η συνέχιση του κοινού σχεδίου.

Εξοπλισμένη με αυτά τα λεφτά και με όσα προσέφεραν άλλοι χρηματοδότες, το 1.919 μ.Χ. η Στρογγυλή Τράπεζα δημιούργησε μία άλλη ομάδα που ονομάστηκε Βασιλικό Ίδρυμα Διεθνών Υποθέσεων (Royal Institut of International Affairs- RIIA ή αλλιώς Chatham House), σαν μέρος ενός φιλόδοξου προγράμματος για τη διεθνή εξάπλωσή τους.

Στις ΗΠΑ, η ομάδα αυτή έγινε γνωστή σαν Συμβούλιο Εξωτερικών Σχέσεων (Council of Foreign Relations − CFR). Οι μελέτες του CFR περιστρέφονται στο πως θα παραδοθεί η κυριαρχία των ΗΠΑ στα Ηνωμένα Έθνη και πώς θα εγκαθιδρυθεί η Παγκόσμια Κυβέρνηση μέσω της ενίσχυσης της εξουσίας του ΟΗΕ.

Ο ερευνητής James Perloff, στο βιβλίο του The Shadows of Power: The Council on Foreign Relations and the American Decline, του 1.988 μ.Χ., αναφέρει ότι η συμμετοχή στο CFR ήταν η συστατική επιστολή για την επιτυχία στην πολιτική, όπως και η συμμετοχή στη Μασονία.

Το 1.923 μ.Χ. το 69% της Βουλής των Αντιπροσώπων των ΗΠΑ και το 63% των Γερουσιαστών ήταν Μασόνοι. Φανταστείτε πόσοι είναι σήμερα, και μάλιστα με χαμηλότερη διανοητική στάθμη απ’ ότι οι προγενέστεροι…

Όταν ο ρεπουμπλικάνος Warren Harding κέρδισε τις εκλογές του 1920 ως αντίπαλος του Μπολσεβικισμού και της Κοινωνίας των Εθνών με 60%, ακολούθησε μια πρωτοφανής ευημερία στις ΗΠΑ που συνοδεύτηκε όμως από τον πολλαπλασιασμό κατά 62% των κρατικών επιχορηγήσεων στις τράπεζες.

Και όταν το 1.929 μ.Χ. εξελέγη ο Herbert Hoover, πάλι Ρεπουμπλικάνος, το CFR μηχανεύτηκε την χρεωκοπία του 1.929 μ.Χ., συνέπεια της ίδρυσης της FED, που υποτίθεται ότι ιδρύθηκε γι’ αυτόν ακριβώς το λόγο: Για να αποκλειστούν οι χρεωκοπίες.

Όμως με τόσες χρεωκοπίες από τότε, η FED έπρεπε να πάψει να υπάρχει, όπως και όλες οι ιδιωτικές κεντρικές τράπεζες. Την ίδια χρονιά, το CFR μετακόμισε στα καινούργια του γραφεία, ακριβώς δίπλα από το σπίτι του νέου κυβερνήτη της Νέας Υόρκης, Φραγκλίνου Ρούσβελτ, που το CFR προόριζε για Πρόεδρο.

Ο υψηλόβαθμος Μασόνος Ρούσβελτ, όλα τα χρόνια της προεδρίας του δεν έκανε τίποτε άλλο παρά να ενισχύει τους δεσμούς του με τους Κομμουνιστές, να βοηθάει τη σοβιετική βιομηχανία και να προωθεί τα σχέδια της Νέας Παγκόσμιας Τάξης.

Μετά τον Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο, οι Σοβιετικοί Κομμουνιστές κατέλαβαν την μισή Ευρώπη υπό το λάβαρο του ΟΗΕ. Περιττό να πούμε πόσοι Αμερικανοί και Ευρωπαίοι ηγέτες ήταν και είναι Μασόνοι…

Το δυτικό εκπαιδευτικό σύστημα

Για τις μυστικές εταιρείες, το σημαντικότερο κλειδί για την επιβολή της Παγκόσμιας Κυβέρνησης, ήταν πάντοτε η «αναδόμηση» της εκπαίδευσης. Και επειδή η Δύση ήταν χριστιανική, ο χριστιανισμός ήταν ο υπ’ αριθμόν ένα εχθρός τους.

Γι’ αυτό και φρόντισαν όλες οι θρησκευτικές αναφορές να βγουν από τη δημόσια εκπαίδευση, με τη δικαιολογία ότι «η θρησκεία δεν μπορεί να εξαναγκάζει τα παιδιά». Σιγά σιγά, στη θέση του χριστιανισμού μπήκε η θρησκεία του Λόγου του Βαϊσχάουπτ και των Μασόνων, που σήμερα είναι γνωστή ως «Ουμανισμός» και «Δικαιώματα του ανθρώπου», και οι εκπαιδευτικοί υπέστησαν ειδική πλύση εγκεφάλου ώστε να διδάξουν την μαρξιστική κοσμοθεώρηση.

Γι’ αυτό σιγά σιγά εξαλείφθησαν όλες οι αναφορές για τον πατριωτισμό, την παραδοσιακή οικογένεια, την ιστορική κληρονομιά και τις χριστιανικές πεποιθήσεις εκατομμυρίων Αμερικανών και Ευρωπαίων και επιβάλλεται η ομοφυλοφιλία, η παιδεραστία, και σύντομα η κτηνοβασία.

Το ξαναγράψιμο της Ιστορίας

Μερικοί από τους μεγιστάνες των ΗΠΑ του 20ού Αιώνα δημιούργησαν ιδρύματα για τη μελέτη της μεθόδευσης της εκπλήρωσης των στόχων των μυστικών εταιρειών, προκειμένου να επαναπροσδιορίσουν τις αξίες των επόμενων γενεών γράφοντας τα δικά τους σχολικά βιβλία και τη δική τους εκδοχή της Ιστορίας.

Ωστόσο, κάποιοι που αντιλήφθηκαν το σχέδιο, όπως ο Ιρλανδός ακαδημαϊκός, Caroll Quingley, ο οποίος είχε επιλεγεί απ’ αυτές τις μυστικές εταιρείες ακριβώς γι’ αυτόν τον σκοπό, αποφάσισαν τελικά να τους καταγγείλουν.

Στο μνημειώδες βιβλίο του με τίτλο Tragedy and Hope, 1348 σελίδων, που κυκλοφόρησε το 1.966 μ.Χ., όχι μόνο κατήγγειλε και αυτός την παγκόσμια συνομωσία του Σέσιλ Ρόουντς και της εσωτερικής ομάδας του «Κοινωνία των Εκλεκτών» για παγκόσμια ηγεμονία, αλλά αποκάλυψε ότι ο Μακκάρθυ δεν είχε σκοπό να ξετρυπώσει τους λίγους Κομμουνιστές στις ΗΠΑ, αλλά ακριβώς το αντίθετο: να καλύψει την ουσία του προβλήματος.

Και αυτή ήταν η στήριξη πλειάδας αμερικανικών αφορολόγητων ιδρυμάτων στον Κομμουνισμό, μεταξύ των οποίων το Ίδρυμα Carnegie για τη Διεθνή Ειρήνη, η τράπεζα J. P. Morgan, το Ίδρυμα Ροκφέλερ, το Ίδρυμα Γκουγκενχάιμ κ.ά… Το κάθε ένα απ’ αυτά, ήταν εντεταλμένο να αλλοιώσει τα πιστεύω των πολιτών σε έναν συγκεκριμένο τομέα: άλλο στην Ιστορία, άλλο στον πολιτισμό, άλλο στις κοινωνίες, άλλο στον Χριστιανισμό κ.ο.κ.

Πιο συγκεκριμένα, ο Quingley γράφει ότι τα μέλη των ιδρυμάτων αυτών, συγκεντρώνονταν σε ακαδημαϊκές συζητήσεις με θέμα τις δυνατότητες που υπήρχαν για μέσα πιο αποτελεσματικά από έναν πόλεμο για να αλλάξει τη ζωή των πολιτών ενός κράτους. Επιπλέον, σύμφωνα με όσα αποκαλύπτει ο Perloff, αποκαλύφθηκε ότι αυτά τα ιδρύματα εμπλέκονταν και στην πρόκληση των δύο Παγκόσμιων Πολέμων:

Σε έλεγχο που έγινε το 1.954 μ.Χ. από τον οικονομικό εμπειρογνώμονα και τραπεζικό μάνατζερ Norman Dodd, διορισμένο από το Κογκρέσσο στην Επιτροπή Διερεύνησης των Αφορολόγητων Ιδρυμάτων για τις σχέσεις τους με τη χρηματοδότηση των Σοβιέτ, στα αρχεία του Ιδρύματος Carnegie, βρήκε στοιχεία που αποδείκνυαν ότι οι καθοδηγητές της οργάνωσης Μαύρη Χειρ που εμπλεκόταν στην πρόκληση του Α’ Παγκοσμίου Πολέμου, ήλπιζαν να περιπλέξουν τις ΗΠΑ σε έναν παγκόσμιο πόλεμο προκειμένου να ετοιμαστεί το σκηνικό για μια Παγκόσμια Κυβέρνηση.

Ο Ντοντ, ανακάλυψε ότι αυτά τα ιδρύματα που είχαν φορολογική απαλλαγή βρίσκονταν στην καρδιά ενός μηχανισμού που προοριζόταν να καταστρέψει τις Ηνωμένες Πολιτείες, και εν συνεχεία τον υπόλοιπο κόσμο.

Η δε εκπαιδευτική μεταρρύθμιση έπρεπε να γίνεται με αργό ρυθμό, ώστε οι αλλαγές να μην γίνονται αντιληπτές από τον πληθυσμό. Γι’ αυτό τα ίδια εφαρμόστηκαν αργότερα και στην Ευρωπαϊκή Ένωση, κατασκεύασμα άλλωστε των μυστικών εταιρειών, προκειμένου να υλοποιηθεί η παγκόσμια κυβέρνησή τους.

Ο Ντοντ, το 1.982 μ.Χ., λίγο πριν πεθάνει, αποκάλυψε σε συγκλονιστική συνέντευξη του, την οποία καλούμε θερμά να παρακολουθήσει όποιος μπορεί, τα εξής: «Η δύναμή τους προέρχεται από την προσπάθεια να γίνει αποδεκτή από το λαό αυτής της χώρας η ιδέα μιας παγκόσμιας κυβέρνησης. Αυτός είναι και ο πρωταρχικός στόχος και κάθε τι που συνέβηκε από τότε, είναι ένα μέσον για τον τελικό τους στόχο, την επικράτηση μιας τέτοιας κυβέρνησης».

Στα πλαίσια των ερευνών του Ντοντ, όταν συναντήθηκε με τον πρόεδρο του Ιδρύματος Φορντ εκείνος του αποκάλυψε εντελώς ψυχρά τα εξής αδιανόητα: «Όλοι εμείς εδώ, στα διάφορα ιδρύματα, λειτουργούμε με οδηγίες που εκδόθηκαν από τον Λευκό Οίκο. Η ουσία αυτών των οδηγιών είναι να χρησιμοποιήσουμε όλη τη δύναμη που μας παρέχεται για να αλλάξουμε την ζωή στις Ηνωμένες Πολιτείες, ώστε να μπορέσουμε να συγχωνευτούμε εύκολα με τη Σοβιετική Ένωση».

Ο Νοντ έμεινε άναυδος! Δεν μπορούσε να πιστέψει αυτά που άκουγε, που φυσικά απεκρύβησαν προσεκτικά από όλα τα καθεστωτικά ΜΜΕ των ΗΠΑ εκείνης της εποχής. Στο τέλος της έρευνας, και αφού είχε καταθέσει στο Κογκρέσσο όλα όσα διαπίστωσε, έμεινε άνεργος. Όλες οι τράπεζες του έκλεισαν τις πόρτες τους…

Γιατί όμως ήθελαν κάποιοι από τους πλουσιότερους άνδρες του κόσμου να στηρίζουν οικονομικά τον Σοσιαλισμό και τον Κομμουνισμό, τα συστήματα που φανερά υποστήριζαν την καταστροφή του καπιταλισμού που τους έκανε πλούσιους; Σύμφωνα με τον Γκάρυ Άλλεν:

«Αν κάποιος καταλάβει ότι ο σοσιαλισμός δεν είναι ένα πρόγραμμα ίσης κατανομής του πλούτου, αλλά μία μέθοδος για την εδραίωση και τον έλεγχο του πλούτου, τότε το παράδοξο των πάμπλουτων ανδρών που προάγουν τον σοσιαλισμό, δεν είναι καθόλου παράδοξο. Αντίθετα, γίνεται το τελειότερο εργαλείο των μεγαλομανών που επιδιώκουν την εξουσία. Ο κομμουνισμός, ή πιο σωστά, ο σοσιαλισμός, δεν είναι ένα κίνημα των καταπιεσμένων μαζών, αλλά των ελεγκτών της οικονομίας».

Αλλά και ο Σκούζεν, έγραφε στο βιβλίο του The Naked Capitalist: «Σχεδόν όλοι οι πάμπλουτοι φιλοδοξούν κάποια μέρα να ελέγχουν όχι μόνο τα δικά τους πλούτη, αλλά και τον πλούτο όλου του κόσμου. Για να το πετύχουν, έδιναν πρόθυμα τροφή στις φιλοδοξίες των πεινασμένων για εξουσία συνομωτών, που στόχευαν στην εξολόθρευση όλων των υπαρχουσών κυβερνήσεων και στην εγκαθίδρυση μιας κεντρικής, παγκόσμιας εμβέλειας, δικτατορίας».

Σύνοψη και επίλογος

Η μεγάλη αυτή και κοπιώδης έρευνα έχει σκοπό να δείξει πώς ένα πανάρχαιο Σχέδιο παρέμεινε καλά κρυμμένο για αιώνες μέσα στους κόλπους των μυστικών εταιρειών. Η μηχανορραφία αυτή σκοπεύει να υποτάξει την ανθρωπότητα κάτω από μία μόνο Παγκόσμια Κυβέρνηση.

Η έρευνά μας δείχνει τι επιδιώκουν οι μυστικές εταιρείες και τον τρόπο που χρησιμοποιούν για την εφαρμογή του σχεδίου τους και αποδεικνύει την ισχυρή επιρροή των μυστικών εταιρειών στα ιστορικά γεγονότα της ανθρωπότητας, και τις επιδράσεις τους στον σημερινό κόσμο.

Συνοψίζοντας, μετά τον Μεγάλο Κατακλυσμό που περιγράφει ο Πλάτων και οι περισσότερες μυθολογίες του κόσμου, μια μικρή ομάδα εκλεκτών, κρυμμένη μέσα σε μυστικές εταιρείες, διαφύλαξε ανά τους Αιώνες τις προκατακλυσμιαίες γνώσεις του τεχνολογικά πολύ προηγμένου Ατλάντιου πολιτισμού, αλλά και το σύστημα διακυβέρνησής του.

Πρωταρχικός της στόχος ήταν η αναβίωσή του και μια Παγκόσμια Κυβέρνηση κατά το πρότυπο των δέκα βασιλείων της Ατλαντίδας. Αυτό ονομάστηκε Μεγάλο Σχέδιο. Η ομάδα που ήταν ο θεματοφύλακας των γνώσεων, ονομάστηκε Τάξη των Πεφωτισμένων, ή Τάξη της Αναζήτησης, ή Τάξη των Αρχαίων Φιλοσόφων, δενόταν με ιερούς όρκους και εφάρμοζε μια ρέπλικα των προκατακλυσμιαίων τελετουργιών.

Μετά την καταστροφή, το Μεγάλο Σχέδιο κληροδοτήθηκε στις μυστικές εταιρείες των αρχαίων Αιγυπτίων, που είχαν κεντρικό άξονα τη λατρεία της Ίσιδας, του Οσίριδος και του Σείριου που ρύθμιζε τις πλημμύρες του Νείλου, και γνώριζαν πολύ καλά την ύπαρξη της Αμερικής. Η ομάδα υπήρχε πολύ πριν χτιστεί η πυραμίδα του Χέοπα και η Σφίγγα (που είναι προκατακλυσμιαίες) και χρησιμοποιεί πανάρχαια σύμβολα που βρίσκονται σε όλες τις Στοές.

Η αδελφότητα των λογίων σοφών υπήρχε στην Αίγυπτο, την Ελλάδα, την Μεσοποταμία, την Ινδία, την Κίνα, καθώς και σε όλο τον υπόλοιπο αρχαίο κόσμο, διαμορφώνοντας ένα κυρίαρχο σώμα και τα σχέδια για την ανάπτυξη του δυτικού ημισφαιρίου και τη δημιουργία μιας Νέας Ατλαντίδας, διαμορφώθηκαν στην Αλεξάνδρεια, τη Μέκκα, το Δελχί και τη Λάσα του Θιβέτ, πολύ πριν από την εποχή του Πλάτωνα.

Η γνώση της Αμερικής, στη Δύση, από τους Αρχαίους Αιγύπτιους μύστες, μεταδόθηκε στους Έλληνες, τους Ρωμαίους, τους Γνωστικούς, τους Καθαρούς, τους Καμπαλιστές και τους Ναΐτες. Η αληθινή ιστορία του κόσμου φυλαγόταν στις μυστικές σχολές, ενώ τα εσωτερικά τάγματα της Ευρώπης, της Εγγύς Ανατολής και της Ασίας βρίσκονταν σε επικοινωνία με την ιεραρχία των πιο εξελιγμένων ιθαγενών αμερικανικών εθνών, πολύ πριν τους Ναΐτες και τον Κολόμβο.

Το σύμβολο της πυραμίδας στις Στοές των μυστικών εταιρειών, στο αμερικανικό δολάριο, και σε πολλές πρωτεύουσες, προέρχεται από την πεποίθηση ότι στην Ατλαντίδα υπήρχε ένα μεγάλο πανεπιστήμιο που στεγαζόταν σε μια τεράστια πυραμίδα, όπου στο πάνω μέρος της υπήρχε ένα αστεροσκοπείο για τη μελέτη των αστεριών. Ο θρύλος του Χιράμ Αμπίφ, ή γιου της Χήρας, είναι θεμελιώδης στον Τεκτονισμό και σχετίζεται με τον κατακλυσμό, την κρυφή ιστορία της ανθρωπότητας και τους Ναΐτες.

Η ομάδα χρησιμοποιεί αριθμητικούς συμβολισμούς, αριθμοσοφία, «ιερή γεωμετρία» (πού αναφέρεται σε μη ευκλείδιες γεωμετρίες και βεβαίως δεν έχει τίποτε το ιερό), καθώς και διάφορα «Μυστήρια» που βασίζονται σε αρχαίες τελετουργίες μαγείας που διδάσκουν πως να αποκτούν τα μέλη δύναμη και πλούτη, πώς να ελέγχουν την μοίρα των ανθρώπων και των εθνών, και πώς να πετύχουν την αθανασία, απατηλή υπόσχεση κυρίως στους νεόφυτους, προκειμένου να τους προσεγγίσουν.

Η ομάδα προσπαθεί να πείσει την ανθρωπότητα ότι η παγκόσμια κυβέρνηση είναι αναγκαία για την παγκόσμια ειρήνη, μόνο που στην πραγματικότητα, μια τέτοια κυβέρνηση οδηγεί σε παγκόσμια δικτατορία. Οι εκλεκτοί των μυστικών εταιρειών που συχνά είναι ομοφυλόφιλοι μισούν τον χριστιανισμό που τον θεωρούν πραγματική τραγωδία για τα σχέδιά τους. Δεν τους ενοχλούν όμως όλα τα άλλα δόγματα.

Κατ’ αυτούς, ο Θεός έχει δυαδική φύση: είναι ταυτόχρονα ο καλός Εωσφόρος, ο αγαθός θεός της γνώσης, και ο κακός και μοχθηρός Αδωνάι. Ο καλός Εωσφόρος έχει ερμαφρόδιτη φύση: το αρσενικό του μέρος αντιπροσωπεύεται από τον Όσιρι και το θηλυκό από την Ίσιδα.

Απ’ αυτήν την πίστη και την επίδραση του CFR προέρχεται το κύμα επιβολής τρανσεξουαλισμού στη Δύση μετά την υπογραφή της Συμφωνίας της Μάλτας το 1.989 μ.Χ., καθώς τότε θεώρησαν ότι η εκπαιδευτική «μεταρρύθμιση» είχε πλέον ωριμάσει.

Πιστεύουν ότι μόλις ο άνθρωπος εξελιχθεί σε Θεό, είναι ελεύθερος να διαμορφώσει τη δική του ηθική, και κατ’ αυτόν τον τρόπο του επιτρέπονται πολυάριθμα εγκλήματα και ακολασίες, δεδομένου ότι δεν οφείλει να λογοδοτεί σε καμμία ανώτερη απ’ αυτόν δύναμη, παρά μόνον στον εαυτό του. Η αμαρτία θεωρείται νοητική κατάσταση.

Η ομάδα αυτή υποστήριξε οικονομικά τον Κομμουνισμό και τον Σιωνισμό και τους χρησιμοποίησε για την προώθηση των σχεδίων της. Προσπάθησε δε να διατηρήσει την Σοβιετική Ένωση ισχυρή, και στήριξε την Κομμουνιστική Κίνα του Μάο, γεγονός που κόστισε τρισεκατομμύρια δολάρια και 300 εκατομμύρια ανθρώπινες ζωές.

Η ομάδα όχι μόνο ελέγχει το παγκόσμιο χρήμα, τα διεθνή γεγονότα, την εσωτερική πολιτική των περισσότερων κρατών του κόσμου, αλλά και την οικονομική, την εκπαιδευτική και την θρησκευτική τους πολιτική χάρη στην υποστήριξη των πάσης φύσεως ΜΜΕ που κατέχουν τα εξέχοντα μέλη της.

Η ομάδα ζει με την ψευδαίσθηση ότι είναι αήττητη. Αν και τα μέλη της είναι πλούσια και ισχυρά, κάνουν λάθη, λένε ανοησίες και προδίδονται. Δεν είναι άτρωτοι και δεν ελέγχουν τα πάντα, όπως εντέχνως διαδίδουν. Και το κυριώτερο: είναι κοινοί θνητοί όπως όλοι μας. Ούτε κατά διάνοια δεν είναι ερπετοειδείς ή οποιοδήποτε άλλο μύθευμα διαρρέουν οι ίδιοι, ώστε να φοβούνται οι αφελείς και οι απαίδευτοι.

Όπως αναφέρει ο William Still στο σημαντικότατο βιβλίο του Νέα Παγκόσμια Τάξη, η πρόσφατη Παγκόσμια Τάξη δρομολογήθηκε με την εκτέλεση του Τσαουσέσκου και την Συμφωνία της Μάλτας της 02.12.1.989 μ.Χ.

Η Συμφωνία της Μάλτας, που κατήργησε τη Συμφωνία της Γιάλτας, προβλέπει την κατάρρευση του Ανατολικού Μπλοκ, και εν συνεχεία, του Δυτικού Μπλοκ και αναδιάταξη των ισορροπιών στην Ευρώπη.

Μέχρι τώρα δυστυχώς βλέπουμε και τα δύο να έχουν επιβεβαιωθεί. Κατά συνέπειαν, ο Γ΄ Παγκόσμιος Πόλεμος είναι εν εξελίξει και θα ζήσουμε πολύ δύσκολες μέρες. Σύμφωνα με τον Still, ο σχεδιασμός του περιλαμβάνει τροποποιήσεις των Συνταγμάτων των χωρών, ώστε να συγκεντρωθούν όλες οι εξουσίες σε ένα μόνο σώμα.

Αυτό συμβαίνει ήδη, με τέτοιο τρόπο, ώστε να μη γίνονται αντιληπτές, για παράδειγμα, μέσω δήθεν επιτροπών αναθεώρησης του Συντάγματος, ώστε να συμβαδίζει με τις «ανάγκες του σήμερα» και μέσω τροπολογιών που ενσωματώνονται εν κρυπτώ στην εθνική νομοθεσία των κρατών μέσα σε άσχετους Νόμους. Οι συνταγματικές εκτροπές είναι παντού εξόφθαλμες στη Δύση.

Ο Still, ισχυρίζεται ότι μετά την τροποποίηση των Συνταγμάτων των στοχευμένων χωρών, ο Γ΄ Παγκόσμιος Πόλεμος που θα πυροδοτηθεί με παγκόσμιο οικονομικό κραχ από το Τόκιο, εν συνεχεία θα προχωρήσει στην πλήρη ολοκλήρωσή του.

Όλοι λοιπόν θα πρέπει να πληροφορηθούν, και ειδικά οι νεώτεροι, ότι στα πλαίσια του ξαναγραψίματος της Ιστορίας, όλα τα προαναφερθέντα σ’ αυτήν την έρευνα που δεν συμφωνούν με το κυρίαρχο αφήγημα, είτε αποκρύπτονται από τα καθεστωτικά ΜΜΕ, είτε προβάλλονται ως «θεωρίες συνομωσίας», και ειδικά από τη Βικιπαίδεια, πιστό όργανο των παγκοσμιοποιητών.

Γι’ αυτό και η Βικιπαίδεια, και όλα τα κυρίαρχα ΜΜΕ πρέπει να εξοβελιστούν από την πληροφόρηση κάθε Έλληνα. Διότι η απώλεια της εθνικής μας κυριαρχίας, η συνομωσία της ψευτο-πανδημίας, το γεγονός των αναρίθμητων θανάτων και βλαβών από τα εμβόλια, και η καθημερινή πορεία της ζωής μας προς τον αφανισμό, διαψεύδει τα κυρίαρχα ΜΜΕ, και δικαιώνει όλους τους τίμιους και ανεξάρτητους ερευνητές.

Τέλος, η παρούσα έρευνα δεν αποτελεί σε καμμία περίπτωση αγιογραφία του Χριστιανισμού και δεν τον προάγει ως πανάκεια, γνωρίζοντας τα λάθη και τα εγκλήματα κατά της ανθρωπότητας της διοίκησης των χριστιανικών Εκκλησιών και ειδικά τη στάση τους κατά την ψευτο-πανδημία.

Ωστόσο, εκείνο που κανείς δεν μπορεί να παραβλέψει είναι το απύθμενο μίσος που τρέφουν όλες οι μυστικές εταιρείες προς το πρόσωπο του Χριστού, που δεν τρέφουν προς κανέναν άλλον μύστη ή ζηλωτή (όπως αυτές τον θεωρούν) και προς καμμία άλλη από τις μεγάλες θρησκείες.

Όμως ο τάφος όλων των πραγματικών συνομωτών είναι το διαδίκτυο και η διάδοση της αλήθειας. Όπως λοιπόν όλες οι δυνάμεις που δρουν στο σκότος, έτσι και οι μυστικές εταιρείες δεν μπορούν να λειτουργήσουν στο φως που διαχέει η δημόσια αποκάλυψη.

Όπως τα ποντίκια και οι κατσαρίδες που όταν πέφτει επάνω τους το φως, εξαφανίζονται και κρύβονται τρομαγμένες, έτσι και η Μασονία και όλες οι κρυφές οργανώσεις δεν αντέχουν στο φως της αλήθειας, γιατί δεν υπάρχει ισχυρότερο όπλο από την αποκάλυψη και το ξεσκέπασμα (https://aperopia.fr/02-2023/mystikes-etaireies-enantion-politismoy-kai-anthropotitas-meros-3o/).

 

Ο Μεντβέντεφ μιλά για τον Βάαλ και τα Ιεροσόλυμα: «Απαιτεί κι άλλα θύματα». «Ο πόλεμος πρέπει να συνεχιστεί».

Καυστική ανάρτηση με…βιβλικές αναφορές έκανε ο πρώην πρόεδρος της Ρωσίας, Ντμίτρι Μεντβέντεφ, μιλώντας για την κρίση στο Ισραήλ και την…”λύση” που -κατά την Ρωσία- πρέπει να προωθηθεί για να έρθει η ειρήνη γύρω από τους “αγίους τόπους”.

Θεώρησε πως η περιβόητη χερσαία επιχείρηση του Ισραήλ καθυστερεί υπό τον φόβο μίας παγκόσμιας οργής (που ίσως φέρει παγκόσμια “λύση”;;;), βάζοντας στην εξίσωση και τις αποφάσεις του Σ.Α. του ΟΗΕ για το Ισραήλ και την ίδρυση του Παλαιστινιακού κράτους.

Αυτό που προκάλεσε τη μεγαλύτερη εντύπωση ωστόσο είναι η αναφορά του σε μία μοχθηρή θεότητα εν ονόματι «Μολώχ». Ο όρος αυτός, που αναφέρεται και στην Παλαιά Διαθήκη, χρησιμοποιούνταν για να περιγραφεί μία κατάσταση που αφορούσε θυσία αθώων.

Έτσι ονομαζόταν κατά καιρούς ο «Βάαλ», η μισάνθρωπη θεότητα που σκόρπιζε τον φόβο και τον τρόμο και…λατρευόταν μεταξύ άλλων και στην περιοχή γύρω από τα Ιεροσόλυμα. Η συσχέτισή του αυτή (των Ιεροσολύμων και του Βάαλ δηλαδή) μόνο τυχαία δεν είναι!!! Στην εποχή μας όλοι τα λένε όλα…χύμα!

Ας δούμε αναλυτικά τι έγραψε στο Telegram: «Το Ισραήλ συνεχίζει να καθυστερεί την χερσαία του επιχείρηση στην Γάζα. Κυρίως υπό την πίεση των ΗΠΑ και τον φόβο της παγκόσμιας οργής. Αλλά μην έχετε αυταπάτες. Η επιχείρηση θα γίνει, και με τις πιο σοβαρές και αιματηρές συνέπειες. Ο Μολώχ απαιτεί πάντα όλο και περισσότερα θύματα και η “μηχανή” της αμοιβαίας βίας θα λειτουργεί τώρα για χρόνια.

Επιπλέον, η Δύση έχει κουραστεί πολύ από την Ουκρανία. Και έλαβε με ενθουσιασμό την υποστήριξη του Ισραήλ. Ακόμη και ο νέος Πρόεδρος της Βουλής των Αντιπροσώπων των ΗΠΑ, Μάικλ Τζάκσον (συγγνώμη, ο Μάικ Τζόνσον, αλλά ποιος νοιάζεται) όρισε ως πρώτη του προτεραιότητα να βοηθήσει το Τελ Αβίβ.

Ή μήπως θα ήταν καλύτερο να ξαναρχίσει η διαδικασία διευθέτησης στη Μέση Ανατολή και τελικά να προσπαθήσουμε να εφαρμόσουμε το ψήφισμα του Συμβουλίου Ασφαλείας του ΟΗΕ αριθ. 242 της 22ας Νοεμβρίου 1.967 μ.Χ.; Ή ακόμα και το αρχικό Σχέδιο Διχοτόμησης για την Παλαιστίνη που εγκρίθηκε στις 29 Νοεμβρίου 1.947 μ.Χ. από το ψήφισμα 181 της Γενικής Συνέλευσης των Ηνωμένων Εθνών;

Τα ερωτήματα είναι φυσικά ρητορικά. Εξάλλου, το να μοιράσουμε τα χρήματα για τον πόλεμο κάποιου άλλου μακριά από τις Ηνωμένες Πολιτείες είναι πολύ πιο ενδιαφέρον. Ο πόλεμος πρέπει να συνεχιστεί…».

 

Ο ραβίνος με επιρροή Meir Mazuz: Αν είχαμε να κάνουμε με ανθρώπους, θα στέλναμε ανθρωπιστική βοήθεια, αλλά έχουμε να κάνουμε με ζώα.. Ο ραβίνος με επιρροή Meir Mazuz δηλώνει στο Ισραηλινό Channel 7:

«Αν είχαμε να κάνουμε με ανθρώπους, θα στέλναμε ανθρωπιστική βοήθεια, αλλά εδώ έχουμε να κάνουμε με ζώα».. Aν αυτά λένε δημόσια φαντάζομαι τι λένε πιο μέσα. Ό,τι έκαναν και οι ιμάμηδες στα τζαμιά που τζιχαντοποιούσαν κι αφιόνιζαν τον κόσμο (https://www.triklopodia.gr/%ce%bf-%cf%81%ce%b1%ce%b2%ce%af%ce%bd%ce%bf%cf%82-%ce%bc%ce%b5-%ce%b5%cf%80%ce%b9%cf%81%cf%81%ce%bf%ce%ae-meir-mazuz-%ce%b1%ce%bd-%ce%b5%ce%af%cf%87%ce%b1%ce%bc%ce%b5-%ce%bd%ce%b1-%ce%ba%ce%ac%ce%bd/)…

 

Η εκδίκηση είναι ένα πιάτο που τρώγεται κρύο – Η Ρωσία σκοτώνει τις ΗΠΑ με το… δόγμα Brzezinski.

Ήταν τέλη της δεκαετίας του ΄70 μ.Χ. όταν ο γκουρού της διπλωματίας, ο κορυφαίος πολιτικός επιστήμονας, καθηγητής διεθνών σχέσεων στα πανεπιστήμια Harvard και Columbia και σύμβουλος Εθνικής Ασφαλείας του τότε προέδρου των ΗΠΑ, Jimmy Carter, Zbigniew Brzezinski είχε βάλει τις τελευταίες πινελιές σε ένα μεγαλόπνοο σχέδιο, το οποίο θα έδινε την χαριστική βολή στην ασθμαίνουσα τότε οικονομία της Σοβιετικής Ένωσης.

Το σχέδιο, αν και απλό στη σύλληψή του, αποδείχθηκε μεγαλοφυές. Οι ΗΠΑ θα ενέπλεκαν την ΕΣΣΔ σε μία μακροχρόνια πολεμική περιπέτεια, η οποία θα υπερτόνιζε τις στρεβλώσεις της γραφειοκρατικής και κεντρικά ελεγχόμενης οικονομίας της και θα την οδηγούσε τελικά στην κατάρρευση.

Ο μεγάλος φόβος του Brzezinski ήταν ότι η κοσμική και πολιτική κυβέρνηση του Αφγανιστάν φίλα προσκείμενη στην Σοβιετική Ένωση θα παρεμπόδιζε τα σχέδια των ΗΠΑ για την επιβολή της παγκόσμιας μονοκρατορίας. «Η Αμερική είναι αντιμέτωπη μ’ ένα ενδεχόμενο να μην μπορεί να κυβερνά τον πλανήτη μονόπλευρα, αυτό θα ήταν μια καταστροφή για την δημοκρατία», έλεγε τότε ο Brzezinski.

Το δόγμα Brzezinski και η σημασία της Ουκρανίας. «Ας δημιουργήσουμε μια νέα οργάνωση. Ας δημιουργήσουμε την Al-Qaeda. Ας υποστηρίξουμε τον Osama bin Laden και να δώσουμε στους υποστηρικτές του, τους Mujahideen όπλα ώστε να αρχίσουν να πολεμούν τους Ρώσους. Και μπορούμε να κάνουμε ένα πραξικόπημα εκεί.

Και οι Ρώσοι θα αντεπιτεθούν. Έπειτα εμείς θα πούμε ότι οι Ρώσοι εισέβαλαν», δήλωνε τότε ο σύμβουλος Εθνικής Ασφαλείας του προέδρου Carter. Και οι ΗΠΑ τα κατάφεραν. Ο οκταετής πόλεμος στο Αφγανιστάν αποτέλεσε το Βιετνάμ της ΕΣΣΔ, που την αποτελείωσε οικονομικά και έφερε τη διάλυσή της.

Όμως ο Brzesinski είχε αναφερθεί και στον κομβικό ρόλο της Ουκρανίας και περιέγραφε τον Αμερικανικό εφιάλτη. «Ο Αμερικανικός εφιάλτης», έγραφε ο Brzezinski,«Ήταν ότι η Ρωσία θα τα έβρισκε με την Γερμανία και με την Δυτική Ευρώπη ενώνοντας τις Ρωσικές πρώτες ύλες με την Γερμανική βιομηχανία».

«Οφείλουμε να σταματήσουμε την Ρωσία. Και το μέρος για να σταματήσουμε αυτό το ρωσοευρωπαϊκό συνονθύλευμα είναι να το διασπάσουμε ακριβώς στα σύνορα, κάτω στην Ουκρανία. Ας κάνουμε στην Ουκρανία αυτό που κάναμε και στο Αφγανιστάν. Ας υποστηρίξουμε τους παλαβούς!!!», δήλωνε το 2015 μ.Χ. ο γκουρού της διπλωματίας.

Ο Brzezinski πάντα έλεγε ότι η Ρωσία είναι μία σημαντική χώρα αλλά μαζί με την Ουκρανία αποτελεί μία Αυτοκρατορία. Η αφοπλιστική ειλικρίνεια Brzezinski. Ο σύμβουλος Εθνικής Ασφαλείας του Carter είχε δώσει μία αποκαλυπτική συνέντευξη στο Nouvelle Observateur στο λυκόφως του 20ου Αιώνα.

«Όταν οι Σοβιετικοί δικαιολόγησαν την επέμβασή τους λέγοντας πως το έκαναν για να πολεμήσουν ενάντια στη μυστική ανάμειξη των ΗΠΑ στο Αφγανιστάν, διάφοροι δεν τους πίστεψαν. Εντούτοις, υπήρξε μία κάποια βάση αλήθειας. Δε μετανιώνετε για τίποτε σήμερα;» είχε ερωτηθεί ο Brzezinski.

«Να μετανιώσω γιατί πράγμα; Η μυστική επιχείρηση ήταν υπέροχη ιδέα. Είχε ως αποτέλεσμα να σύρει τους Ρώσους στην παγίδα του Αφγανιστάν και θέλεις να το μετανιώσω; Την μέρα που οι Σοβιετικοί πέρασαν επίσημα τα σύνορα, εγώ έγραψα στον πρόεδρο Carter: Έχουμε τώρα την ευκαιρία να δώσουμε στην ΕΣΣΔ το δικό της Βιετνάμ.

Πράγματι, για περίπου 10 χρόνια, η Μόσχα έπρεπε να συνεχίζει έναν πόλεμο που δεν υποστηριζόταν από την κυβέρνηση, μία σύρραξη που έφερε την ηθική κατάπτωση και τέλος την διάλυση της Σοβιετικής Αυτοκρατορίας», απάντησε με αφοπλιστική ειλικρίνεια ο Brzezinski.

Τελικά είναι πόλεμος φθοράς των ΗΠΑ. Βρισκόμαστε στο 2023 μ.Χ. και οι ρόλοι προφανώς έχουν αντιστραφεί. Η Ρωσία διεξάγει έναν πόλεμο φθοράς στην Ουκρανία από τις 24 Φεβρουαρίου 2022 μ.Χ. Αλλά δεν είναι ένας πόλεμος φθοράς της Ουκρανίας.

Είναι ένας πόλεμος φθοράς των ΗΠΑ και κατ΄ επέκταση της συλλογικής Δύσης. Με την αποστολή τεράστιων ποσών άνω των 72 δισεκ. δολαρίων, εκείνη που φθείρεται τώρα είναι η οικονομία των ΗΠΑ, όπως τότε είχε πληγεί η οικονομία της ΕΣΣΔ.

Και μάλιστα η αμερικανική οικονομία πλήττεται σε μία χρονική περίοδο κατά την οποία οι προβλέψεις γίνονται όλο και πιο σκοτεινές. Υπό την πίεση των υψηλών επιτοκίων και του χάους στην αγορά -ακινήτων, οι αμερικανικές τράπεζες φαίνεται να βρίσκονται υπό μεγαλύτερη πίεση από όση μπορούν να αντέξουν.

Αυτό εξάλλου υποδεικνύουν η σύσφιξη της πίστωσης, το κλείσιμο εκατοντάδων τραπεζικών καταστημάτων και οι απολύσεις χιλιάδων εργαζομένων. Παράλληλα το μέτωπο της Μέσης Ανατολής αναγκάζει τους Αμερικανούς να διαμοιράσουν τα οπλικά τους αποθέματα, που προοριζόταν για την Ουκρανία.

Εξαντλούνται τα στρατιωτικά αποθέματα σε ΗΠΑ – Ευρώπη. Η ειδική στρατιωτική επιχείρηση της Ρωσίας στην Ουκρανία έχει ακριβώς τον ίδιο στόχο που είχε η Αμερικανική ανάμειξη στο Αφγανιστάν. Να φθείρει ανεπανόρθωτα την οικονομία των ΗΠΑ, παράλληλα με την ενεργειακή εξάντληση της Ευρώπη και την δημιουργία ρωγμών στην συλλογική Δύση. Ήδη στην Ευρώπη καταρρέουν κυβερνήσεις που παρείχαν άκριτα στήριξη στην πολεμική περιπέτεια των ΗΠΑ στην Ουκρανία.

Στόχος της Ρωσίας μαζί με την Κίνα είναι να δώσει σάρκα και οστά στον εφιάλτη των ΗΠΑ στην Ευρασία, όπως ακριβώς φοβόταν ο Brzezinski. Η Ρωσία θα μπορούσε εύκολα να τελειώσει τον πόλεμο στην Ουκρανία αλλά δεν το κάνει.

Ο πόλεμος φθοράς δεν έχει επιτύχει ακόμη τους στόχους που έχει θέσει ο Ρώσος ηγέτης Vladimir Putin. Αλλά είναι πολύ κοντά. Η Δύση ξεμένει από όπλα: Οι ΗΠΑ αγοράζουν από την Ν. Κορέα για να βοηθήσουν την Ουκρανία

Τη δύσκολη θέση στην οποία έχουν περιέλθει ΗΠΑ και Ευρώπη λόγω της στρατιωτικής τους υποστήριξης στην Ουκρανία είχε αποκαλύψει το ίδιο το Bloomberg, το οποίο υποστηρίζει πως τα αποθέματα όπλων και πυρομαχικών στα δυτικά κράτη έχουν επί της ουσίας εξαντληθεί.

Βάσει του δημοσιεύματος, οι ΗΠΑ, η πιο ισχυρή χώρα του ΝΑΤΟ, αν και βρίσκεται σε πολύ καλύτερη κατάσταση από την Ευρώπη, φέρεται να αντιμετωπίζει σοβαρές δυσκολίες στην προσπάθεια της να διατηρήσει το ίδιο επίπεδο στρατιωτικής βοήθειας προς την Ουκρανία.

«Το εκπληκτικό είναι ότι η Ουάσινγκτον πρέπει να δανειστεί ή να αγοράσει συμβατικά πυρομαχικά πυροβολικού από την Σεούλ προκειμένου να συνεχίσει να προμηθεύει την Ουκρανία» υποστηρίζει το δημοσίευμα, τονίζοντας πως «Τα ράφια στα οπλοστάσια των ΗΠΑ είναι άδεια».

Σε πιο δύσκολη κατάσταση είναι τα Ευρωπαϊκά κράτη του ΝΑΤΟ, τα οποία βλέπουν τα αποθέματα τους σε οβίδες να έχουν σε μεγάλο βαθμό εξαντληθεί και ο στρατιωτικός τους εξοπλισμός να είναι πέραν κάθε συντήρησης.

Στη Γερμανία και σε πολλά ακόμα Ευρωπαϊκά κράτη – με εξαίρεση την Πολωνία, τα κράτη της Βαλτικής και τη βόρεια Ευρώπη – δεν υπάρχει πολιτική βούληση να ληφθούν αποτελεσματικά μέτρα είτε για την ενίσχυση των ενόπλων δυνάμεων τους είτε για την παροχή πυρομαχικών στο Κίεβο, ενώ ακόμα και στην Μ. Βρετανία καταγράφεται μια σχετική απροθυμία να αυξηθούν οι αμυντικές δαπάνες.

Τελικά επαναβεβαιώνει πώς η εκδίκηση είναι ένα πιάτο που τρώγεται κρύο. Ανεξάντλητη η Ρωσική πολεμική βιομηχανία. Την ίδια ώρα, η ρωσική πολεμική βιομηχανία είναι ανεξάντλητη. Κάθε μήνα παράγει περισσότερα πυρομαχικά απ’ όσα κατασκεύασε εντός του 2022 μ.Χ. ενώ επιτάχυνε επίσης την παραγωγή στρατιωτικού εξοπλισμού.

Από την αρχή του έτους έχουν παραχθεί πολλά είδη όπλων και ειδικού εξοπλισμού σε ποσότητες πολύ μεγαλύτερες από εκείνες του 2022 μ.Χ. Ο Ρωσικές εταιρείες του αμυντικού τομέα, εκτός λίγων εξαιρέσεων, καταφέρνουν να κατασκευάζουν τις απαιτούμενες ποσότητες (https://romioitispolis.gr/i-ekdikisi-einai-ena-piato-poy-trogetai-kryo-i-rosia-skotonei-tis-ipa-me-to-dogma-brzezinski/).

 

Ποιοι κυβερνούν πραγματικά τις ΗΠΑ; – H BlackRock, State Street και η Vanguard. Oι τρεις κολοσσοί ελέγχουν το 80% των Αμερικανικών εταιρειών

Ποιοι κυβερνούν πραγματικά τις ΗΠΑ; Κανείς στον πλανήτη δεν πιστεύει ότι κυβερνώνται από τον Τζο Μπάιντεν. Η πλειοψηφία του κόσμους άλλωστε πιστεύει πως έχει σοβαρά νοητικά πλέον προβλήματα.

Είναι πλέον πάρα πολλοί αυτοί που πιστεύουν πως ο δυτικός κόσμος ελέγχεται από τα δύο μεγαθήρια της BlackRock, της State Street και της Vanguard. Oι τρεις κολοσσοί ελέγχουν το 80% των Αμερικανικών εταιρειών (https://romioitispolis.gr/binteo-poioi-kyvernoyn-pragmatika-tis-ipa-h-blackrock-state-street-kai-i-vanguard/).

 

ΩΧ ΩΧ ...ΤΟ ΙΣΡΑΗΛ..ΤΗΝ Γ@ΜΗΣΕ. Θέμα χρόνου πριν το Ιράν επιτεθεί ξεκάθαρα, με την υποστήριξη της Ρωσίας, της Κίνας, της Συρίας. Ιράκ, Λίβανος, Αίγυπτος κ.λ.π.

Ο Κινέζος πρωθυπουργός Li Qiang βγήκε ενώπιον των συγκεντρωμένων μέσων ενημέρωσης την Πέμπτη για να πει μόνο αυτό: «Η Κίνα θα συνεχίσει να υποστηρίζει σταθερά το Ιράν στην διασφάλιση της εθνικής κυριαρχίας, της εδαφικής ακεραιότητας και της εθνικής του αξιοπρέπειας και θα αντιταχθεί σθεναρά σε οποιεσδήποτε εξωτερικές δυνάμεις παρεμβαίνουν στις εσωτερικές υποθέσεις του Ιράν».

Αυτός ο πόλεμος ανάμεσα Ισραήλ-Χαμάς χειροτερεύει κάθε ώρα. Επίγεια εισβολή ή όχι, το Ισραήλ την. . . γάμησε. Θέμα χρόνου πριν το Ιράν επιτεθεί ξεκάθαρα, με την υποστήριξη της Ρωσίας, της Κίνας, της Συρίας. Ιράκ, Λίβανος, Αίγυπτος κ.λ.π.

Νομίζω ότι έχουν ήδη συνειδητοποιήσει ότι έχουν το πάνω χέρι εναντίον του Ισραήλ ΚΑΙ των ΗΠΑ.. Τα μεγαλύτερα νέα που έχουμε ακούσει εδώ και πολύ καιρό είναι ότι η Κίνα θα στηρίξει το Ιράν στην απελευθέρωση της Παλαιστίνης. Αυτό είναι μεγάλη υπόθεση. Δεν γίνεται μεγαλύτερο.

Αυτό που διαμορφώνεται  είναι οι ΗΠΑ, το Ισραήλ και η ΕΕ εναντίον όλων των άλλων. Νομίζω ότι δεν μπορούμε να κερδίσουμε. Παρακολουθούμε και τεκμηριώνουμε την μετάβαση στο δεύτερο μέρος του 3ου Παγκοσμίου Πολέμου μπροστά στα μάτια μας.

Σας το είχα γράψει…Τα επόμενα 2 χρόνια θα είναι πολύ δύσκολα για αυτούς. Τα άστρα ξέρεις διατάζουν μας αρέσει η όχι , διότι τα άστρα είναι το σχέδιο του θεού που μας δείχνει μας “ζωγραφίζει” τι πρόκειται να γίνει . Άμα θέλουμε το βλέπουμε και αν θέλουμε δεν το βλέπουμε .Τα “σημάδια” όμως και οι οιωνοί υπάρχουν.

Στα επόμενα 2 χρόνια δεν θα βγει σε καλό στο Ισραήλ αυτό που γίνεται εκεί. Αν επιβιώσει…μπορεί να βγει νικητής που δεν το βλέπω. Όμως επειδή θα γενικευτεί αυτή η σύρραξη και θα γίνει της κακομοίρας προβλέπω 2 πράγματα..  Η πτώση του διεθνούς Εβραϊσμού ήδη γίνεται δια μέσω του εθνικιστικού Εβραϊσμού… το Βιβλικό Ισραήλ σέρνει από την μύτη τους Χαζάρους, σε κάτι που δεν το θέλουν, δεν το είχαν σχεδιάσει (https://attikanea.info/%CF%89%CF%87-%CF%89%CF%87-%CF%84%CE%BF-%CE%B9%CF%83%CF%81%CE%B1%CE%B7%CE%BB-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B3%CE%BC%CE%B7%CF%83%CE%B5/).

 

Ο Χένρι Κίσινγκερ: Η ανθρωπότητα μπορεί να αντικατασταθεί από ρομπότ σε 5 χρόνια. «Η τεχνητή νοημοσύνη είναι η μεγαλύτερη πρόκληση της εποχής μας». Ο Χένρι Κίσινγκερ περιέγραψε την τεχνητή νοημοσύνη ως «τη μεγαλύτερη πρόκληση της εποχής μας» και προέβλεψε ότι η ανθρωπότητα μπορεί να αντικατασταθεί από ρομπότ μέσα στα επόμενα 5 χρόνια.

Ο πρώην επικεφαλής της Αμερικανικής διπλωματίας έκανε τα σχόλια σε συνομιλία με τον Mathias Döpfner, τον διευθύνοντα σύμβουλο της Axel Springer. Βίντεο από την συνέντευξη δημοσίευσε η Welt TV. Από την κυκλοφορία του ChatGPT του OpenAI τον Νοέμβριο του 2022 μ.Χ., η τεχνητή νοημοσύνη φαίνεται ότι είναι πιο κοντά από ποτέ στην αντικατάσταση σε πολλές από τις εργασίες που είχαν προηγουμένως εκτελεσθεί από ανθρώπους, όπως εκείνες στην τεχνολογία, τα μέσα ενημέρωσης, την δικαιοσύνη, την έρευνα αγοράς, την εκπαίδευση, το εμπόριο, την γραφιστική, την λογιστική και για τους πελάτες υπηρεσίες.

Ο Κίσινγκερ , ο οποίος έκλεισε τα 100 φέτος, είπε ότι ανησυχεί ότι η τεχνητή νοημοσύνη θα μπορούσε να γίνει τόσο ισχυρή μακροπρόθεσμα που θα ζήσουμε το μέχρι και το χειρότερο σενάριο επιστημονικής φαντασίας όπου οι άνθρωποι είναι υποταγμένοι στα ρομπότ και όχι στο αντίστροφο. «Νομίζω ότι η κατάσταση μπορεί να αποφευχθεί, αλλά μόνο με την κατανόηση της ουσίας αυτής της νοημοσύνης, η οποία θα μπορέσει να δημιουργήσει την δική της άποψη», είπε ο Κίσινγκερ.

Ο Κίσινγκερ έγραψε ένα βιβλίο για την τεχνητή νοημοσύνη – ” The Age of AI and Our Human Future ” – με τον πρώην CEO της Google, Eric Schmitt και τον επιστήμονα υπολογιστών Daniel Huttenlocher, στο οποίο διερεύνησαν πώς η τεχνητή νοημοσύνη θα μπορούσε να αλλάξει την σχέση μας με τη γνώση, την πολιτική και την κοινωνία.

Κίσινγκερ: Οι μηχανές με τεχνητή νοημοσύνη θα συνδεθούν για να επικοινωνούν μεταξύ τους. Το αν η τεχνητή νοημοσύνη θα αντικαταστήσει ή όχι τους ανθρώπους είναι «ένα ζήτημα της εποχής μας», είπε ο Κίσινγκερ. «Είναι η μεγάλη πρόκληση του μέλλοντος μας, και σε αυτό το επίπεδο, είναι προς το συμφέρον της Κίνας και άλλων προηγμένων χωρών και τελικά όλων των χωρών να συμμετάσχουν σε αυτήν, γιατί διαφορετικά θα βρίσκονται στα χέρια μηχανών που δεν καταλαβαίνουν».

Το κύριο μέλημα του Κίσινγκερ είναι η παραγωγική τεχνητή νοημοσύνη -αλγόριθμοι όπως ο ChatGPT, που δημιουργούν περιεχόμενο με βάση απλές εντολές και περιβάλλοντα- και η διαδικασία με την οποία αποκτά και παράγει γνώση.

«Από την στιγμή που αυτές οι μηχανές μπορούν να επικοινωνήσουν μεταξύ τους, κάτι που σίγουρα θα συμβεί τα επόμενα 5 χρόνια, τότε γίνεται ζήτημα εάν το ανθρώπινο είδος μπορεί να διατηρήσει την ατομικότητά του μπροστά σε αυτόν τον ανταγωνισμό».

Ο Κίσινγκερ είπε επίσης ότι άρχισε να προσπαθεί να συγκεντρώσει καλοπροαίρετους επιστήμονες για να προωθήσουν τα αίτια της ελευθερίας και της συνύπαρξης στον κόσμο. «Πρέπει να γίνει. Δεν έχει γίνει γιατί η τεχνητή νοημοσύνη δεν είναι ακόμη κατανοητή», είπε ο Κίσινγκερ (https://www.triklopodia.gr/%ce%bf-%cf%87%ce%ad%ce%bd%cf%81%ce%b9-%ce%ba%ce%af%cf%83%ce%b9%ce%bd%ce%b3%ce%ba%ce%b5%cf%81-%ce%b7-%ce%b1%ce%bd%ce%b8%cf%81%cf%89%cf%80%cf%8c%cf%84%ce%b7%cf%84%ce%b1-%ce%bc%cf%80%ce%bf%cf%81%ce%b5/).

 

Τεράστιο το οικονομικό πλήγμα του πολέμου στο Ισραήλ, αλλά... οι Εβραίοι συνεχίζουν να πηγαίνουν στις δουλειές τους. Αν και το Ισραήλ έχει κάνει πολλούς πολέμους στην 75χρονη ιστορία του, η οικονομία του ανέκαθεν ανακάμπτει.

Στα πρόθυρα κατάρρευσης βρίσκεται πλέον η οικονομία του Ισραήλ, όπως ήταν αναμενόμενο, με τις περισσότερες δραστηριότητες να έχουν σταματήσει. Καθώς η χώρα παρασύρεται σε πόλεμο από τις 7 Οκτωβρίου 2023 μ.Χ., το εμπόριο των εταιρειών σε μισοάδειους δρόμους έχει καταρρεύσει.

Στο Ισραήλ, ο πόλεμος έπληξε μια χώρα της οποίας η οικονομία έχει ευημερήσει, παρά τις δεκαετίες σύγκρουσής της με τους Παλαιστίνιους, ενώ η κατεχόμενη Δυτική Όχθη και η περικυκλωμένη Γάζα έχουν πληγεί από καιρό από την φτώχεια και την ανεργία.

Το αρχικό σοκ στην επίθεση της Hamas ανάγκασε τα μπαρ και τα εστιατόρια του Ισραήλ να κλείσουν και εκατοντάδες πτήσεις να ακυρωθούν. Μια κινητοποίηση ρεκόρ στρατιωτικών εφέδρων - περίπου 360.000 έχουν κληθεί - άφησε τις επιχειρήσεις που εξακολουθούν να είναι ανοιχτές χωρίς προσωπικό.

Οι ρουκέτες από Παλαιστίνιους μαχητές στην Γάζα - και οι αυξανόμενες εντάσεις με τους μαχητές της Hizbollah που υποστηρίζονται από το Ιράν στον Λίβανο - έχουν οδηγήσει σε εκκένωση μεγάλων περιοχών στα Βόρεια και Νότια σύνορά της.

Ο πόλεμος ξέσπασε όταν η Χαμάς, η παλαιστινιακή μαχητική ομάδα, έσπασε τα εμπόδια ασφαλείας γύρω από τη Γάζα για να εξαπολύσει μια πολύπλευρη επίθεση στο νότιο Ισραήλ κατά την οποία σκοτώθηκαν περισσότεροι από 1.400 άνθρωποι, σύμφωνα με Ισραηλινούς αξιωματούχους.

Το Ισραήλ απάντησε βομβαρδίζοντας τη Γάζα και κόβοντας νερό, καύσιμα και ρεύμα στην λωρίδα, προκαλώντας τους αξιωματούχους του ΟΗΕ να προειδοποιήσουν ότι θα εκτυλισσόταν μια καταστροφική ανθρωπιστική κρίση στον θύλακα.

Η επίθεση του Ισραήλ στην Γάζα, η οποία ελέγχεται από την Χαμάς, έχει σκοτώσει περισσότερους από 4.700 ανθρώπους, σύμφωνα με τις παλαιστινιακές υγειονομικές αρχές. Έχει επίσης πυροδοτήσει φόβους ότι ο πόλεμος θα οδηγήσει σε μια ευρύτερη σύγκρουση.

Η εικόνα των αγορών. Ο πόλεμος και οι περιφερειακές εντάσεις έχουν επηρεάσει, όπως ήταν αναμενόμενο τις ισραηλινές αγορές, με τον δείκτη blue-chip TA-35 να υποχωρεί 9% και το σέκελ να πέφτει κάτω από το 4 προς το δολάριο καθώς οι επενδυτές στοιχηματίζουν σε μια παρατεταμένη σύγκρουση με μεγάλο οικονομικό κόστος. Το τίμημα της ασφάλισης του ισραηλινού δημόσιου χρέους έχει εκτοξευθεί στα ύψη.

Ο Guy Beit-Or, επικεφαλής οικονομολόγος στο Psagot Investment House, είπε ότι οι επιπτώσεις θα μπορούσαν να είναι χειρότερες από τη μακροχρόνια αντιπαράθεση του Ισραήλ με τη Χεζμπολάχ το 2006 - έναν από τους μεγαλύτερους πρόσφατους πολέμους του - και ότι η οικονομική παραγωγή θα μπορούσε να συρρικνωθεί έως και 2 ή 3 ανά σεντ μεταξύ τρίτου και τέταρτου τριμήνου.

«Είμαστε μπροστά σε μια μακρά επιχείρηση και θα έχει σοβαρό αντίκτυπο στην ισραηλινή οικονομία», είπε. «Ο κόσμος ακυρώνει διακοπές, πάρτι, εκδηλώσεις. Ο κόσμος μένει στο σπίτι. Τα παιδιά είναι στο σπίτι, οπότε πολλοί άνθρωποι δεν μπορούν να δουλέψουν». Τα σχολεία σε όλο το Ισραήλ έχουν μεταβεί στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση.

Στον τομέα των υπηρεσιών, οι καταπονήσεις είναι έντονες. Σε μια κανονική εβδομάδα, η Nina Mizrahi, μια οδηγός ταξί από το βόρειο Ισραήλ, ολοκληρώνει 20-40 διαδρομές την ημέρα. Την περασμένη εβδομάδα, είχε κατά μέσο όρο μία. Ο τουρισμός έχει επίσης πληγεί, την στιγμή που ξεκινά η παραδοσιακή υψηλή περίοδος Οκτωβρίου-Δεκεμβρίου.

Ο Ganit Peleg, Πρόεδρος του Συνδέσμου Ξεναγών του Ισραήλ, είπε ότι ορισμένες περιηγήσεις έως και δύο χρόνια από τώρα είχαν ακυρωθεί, εν μέσω φόβων ότι τα αντίποινα από εισβολή στην Γάζα θα μπορούσαν να εξελιχθούν σε περιφερειακή πυρκαγιά.

«Λαμβάνουμε ακυρώσεις σε καθημερινή βάση», είπε, προσθέτοντας ότι η κατάρρευση των επιχειρήσεων θυμίζει αυτό που συνέβη κατά την διάρκεια της πανδημίας. «Μόλις αναρρώσαμε από τον Covid. Και εδώ είμαστε πάλι.»

Πόλεις φαντάσματα. Στις περιοχές του Νότιου Ισραήλ γύρω από την Γάζα που υπέστησαν το κύριο βάρος της επίθεσης της Χαμάς, τα σημάδια του οικονομικού πόνου είναι παντού. Πριν από τον πόλεμο, το Sderot ήταν μια πόλη 30.000 κατοίκων.

Αυτή την εβδομάδα ήταν μια πόλη-φάντασμα, με περισσότερο από το 90% του πληθυσμού της να έχει εκκενωθεί, σειρές καταστημάτων κλειστά και τα φανάρια στις διασταυρώσεις να αναβοσβήνουν μόνιμα πορτοκαλί.

Καθώς η πιθανή κλίμακα του αντίκτυπου έχει γίνει σαφέστερη, οι απαιτήσεις για κρατική βοήθεια έχουν αυξηθεί. Την Πέμπτη, ο Υπουργός Οικονομικών Bezalel Smotrich ανακοίνωσε ένα σχέδιο για να βοηθήσει τις επιχειρήσεις των οποίων τα έσοδα έχουν πληγεί για την κάλυψη των πάγιων εξόδων τους, καθώς και οικονομική βοήθεια για τους εργαζόμενους που δεν μπορούν να φτάσουν στη δουλειά.

Η κεντρική τράπεζα έχει επίσης παρέμβει, ανακοινώνοντας την περασμένη εβδομάδα ότι θα πουλήσει έως και 30 δισεκατομμύρια δολάρια αποθεματικά σε δολάρια για να στηρίξει το σέκελ. Ο Smotrich είπε ότι ως αποτέλεσμα των σχεδίων βοήθειας, το έλλειμμα της κυβέρνησης θα μπορούσε να αυξηθεί στο 3,5% φέτος, περισσότερο από το 1,1% που είχε προηγουμένως στοχεύσει. Οι οικονομολόγοι προβλέπουν πολύ μεγαλύτερο έλλειμμα το επόμενο έτος.

Ωστόσο, ο Rafi Gozlan, επικεφαλής οικονομολόγος στο IBI Investment House, είπε ότι, με την αναλογία χρέους προς την εθνική παραγωγή σε χαμηλότερο επίπεδο περίπου 60% και την κεντρική τράπεζα να διαθέτει περίπου 200 δισεκατομμύρια δολάρια συναλλαγματικών αποθεμάτων, το Ισραήλ πηγαίνει σε πόλεμο σε καλύτερη βάση από ότι σε προηγούμενες συγκρούσεις.

«Αυτή η φορά είναι πολύ διαφορετική. Επιτρέπει τόσο στην Τράπεζα του Ισραήλ όσο και στην κυβέρνηση να χρηματοδοτήσουν το απαραίτητο δημοσιονομικό έλλειμμα που πρόκειται να αυξηθεί αρκετά απότομα», είπε. «Θα δούμε αρκετές ζημιές στη δραστηριότητα, αλλά έχει να κάνει με την διάρκεια και το βάθος της στρατιωτικής επιχείρησης».

Ευκαιρίες. Αν και το Ισραήλ έχει κάνει πολλούς πολέμους στην 75χρονη ιστορία του, η οικονομία του ανέκαθεν ανακάμπτει. Ο Erel Margalit, ιδρυτής της εταιρείας επιχειρηματικών κεφαλαίων Jerusalem Venture Partners, είπε ότι, παρόλο που οι επενδυτές έκαναν πολλές ερωτήσεις σχετικά με την σύγκρουση, εξακολουθούσαν να γίνονται συμφωνίες στον τεχνολογικό τομέα παραγωγής ενέργειας, ο οποίος ήταν αρκετά ισχυρός για να αντεπεξέλθει.

«Χτίσαμε την βιομηχανία υψηλής τεχνολογίας κατά τη διάρκεια προκλήσεων ασφάλειας», είπε. Ο Jon Medved, διευθύνων σύμβουλος του OurCrowd, ενός χρηματοδοτούμενου επενδυτικού οχήματος με έδρα την Ιερουσαλήμ, είπε επίσης ότι αναμένει η οικονομία να ανακάμψει. «Αυτό που είναι παράξενο είναι πόσο φυσιολογικό έχει γίνει», είπε.

«Οι άνθρωποι συνειδητοποιούν ότι υπάρχει κίνδυνος παντού. Είναι απλώς θέμα μετριασμού του». Ακόμη και εν μέσω της αναταραχής, ορισμένοι εργαζόμενοι στον τομέα της υψηλής τεχνολογίας επιστρέφουν στην εργασία τους.

«Οι άνθρωποι θα πρέπει να πάνε - όσο τρελό κι αν είναι αυτό που πρόκειται να πω - [πίσω] σε κάποια κανονικότητα», δήλωσε ο Ariel Cohen, διευθύνων σύμβουλος της start-up Navan για τις εταιρικές δαπάνες. «Το να επιστρέψεις στη δουλειά είναι πραγματικά πολύ σημαντικό» (https://www.bankingnews.gr/diethni/articles/702275/terastio-to-oikonomiko-pligma-tou-polemou-sto-israil-alla-oi-evraioi-synexizoun-na-pigainoun-stis-douleies-tous).


 Παρέμβαση - βόμβα από Draghi: Φοβάμαι ότι η ΕΕ δεν θα επιβιώσει - Είμαι σχεδόν σίγουρος για ύφεση μέχρι το τέλος του έτους. Απαλλαγμένος από επίσημες ευθύνες και θεσμικούς ρόλους, ελεύθερος να εκφραστεί απλά, με βάση την εμπειρία και την κατανόηση του κόσμου, ο Mario Draghi μιλάει πλέον διαφορετικά.

Η διπλωματική του δεινότητα έχει δώσει την θέση της σε έναν διαφορετικό τύπο ανθρώπου, ο οποίος επικεντρώνεται στην αποτελεσματικότητα και στην περιγραφή δυσάρεστων αληθειών για τις Ευρωπαϊκές κυβερνήσεις αλλά και τους ευρωπαϊκούς θεσμούς. Αυτό συνέβη σήμερα Τετάρτη 8 Νοεμβρίου στο Παγκόσμιο Συνέδριο της αίθουσας συνεδριάσεων των Financial Times.

Ο πρώην Πρόεδρος του Συμβουλίου και της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας, που έδωσε συνέντευξη στον Martin Wolf, δεν έδειξε έλεος για την κατάσταση που επικρατεί αυτή την χρονική συγκυρία στην Ευρωπαϊκή Ένωση.

Όπως είπε, «είτε η Ευρωπαϊκή Ένωση θα ενεργήσει από κοινού και θα υπάρξει εμβάθυνση, ώστε να καταστεί μια ένωση ικανή να εκφράσει μια ενιαία εξωτερική και αμυντική πολιτική -πέρα από τις οικονομικές πολιτικές-, ή πολύ φοβάμαι ότι η δεν θα επιβιώσει παρά μόνο ως ενιαία αγορά».

Αν μη τι άλλο, η προειδοποίηση, από τον άνθρωπο που έσωσε το ευρώ με το «Ότι χρειαστεί» του 2012 μ.Χ. δεν θα μπορούσε να είναι πιο... εκκωφαντική. Η εμφανής ευαλωτότητα της Ευρωπαϊκής Ένωσης απέναντι στις μεγάλες γεωπολιτικές κρίσεις που αντιμετωπίζει τα Βορειοανατολικά της (επιθετικότητα της Ρωσίας κατά της Ουκρανίας) και στα νοτιοανατολικά (πόλεμος μεταξύ Ισραήλ και Hamas) καταδεικνύεται, σύμφωνα με τον Draghi, «από μακριά».

«Του πολέμου στην Ουκρανία», είπε ο πρώην Ιταλός πρωθυπουργός, προηγήθηκε μια μακρά σειρά υποχωρήσεων από τις θεμελιώδεις αξίες μας: την ένταξη της Ρωσίας στην G8 παρά την μη αναγνώριση της ουκρανικής επικράτειας, την αποτυχημένη υπόσχεση για επέμβαση στη Συρία σε περίπτωση που ο πρόεδρος Bashar al-Assad χρησιμοποιούσε το αέριο ως όπλο, την Κριμαία, την αποχώρηση της Δύσης από το Αφγανιστάν».

Μάλιστα, ο Draghi είπε: «Το δίδαγμα που μπορεί να εξαχθεί από αυτό είναι ότι δεν πρέπει ποτέ να συμβιβαζόμαστε σε ό,τι αφορά τις θεμελιώδεις αξίες μας». «Αυτό που δεν μπορούμε να κάνουμε είναι να καθίσουμε ακίνητοι, χωρίς να αντιδράσουμε.

Ανακαλύψαμε ότι αυτό που θεωρούσαμε δεδομένο για πολλά χρόνια δεν ήταν καθόλου δεδομένο και πρέπει να αγωνιστούμε για να το υπερασπιστούμε. Αλλά δεν έχω καμία αμφιβολία για την τελική επιτυχία», είπε ο Draghi, επαναλαμβάνοντας ότι «δεν υπάρχει άλλη εναλλακτική από το να κερδίσουμε αυτόν τον πόλεμο». «Σε όλο τον κόσμο βλέπουμε την άνοδο των απολυταρχιών και των ανελεύθερων δημοκρατιών, τις αρνήσεις των πολιτικών δικαιωμάτων και τις παραβιάσεις των ανθρωπίνων δικαιωμάτων.

Πρέπει να αγωνιστούμε, ο καθένας στην προσωπική του σφαίρα αλλά και συλλογικά, για να μην επικρατήσει η άρνηση των αξιών μας», πρόσθεσε. Χάνει δομικά έδαφος… Αλλά και για την δομική κατάσταση της ευρωπαϊκής οικονομίας, ο πρώην κεντρικός τραπεζίτης προσπάθησε να εκφράσει την άποψή του χωρίς φίλτρα.

«Είμαι σχεδόν σίγουρος ότι μέχρι το τέλος του έτους θα έχουμε ύφεση στην Ευρώπη. Είναι ξεκάθαρο ότι τα δύο πρώτα τρίμηνα θα το αναδείξουν αυτό» είπε καθώς αναμένεται να «προσγειωθούν» τα τελευταία μακροοικονομικά στοιχεία για το τελευταίο εξάμηνο του έτους.

Ο Draghi εξήγησε ότι σε ό,τι αφορά την καταπολέμηση του πληθωρισμού «η νομισματική πολιτική ήταν λίγο πολύ αργή, αλλά υπάρχει λόγος: Το σοκ στην πλευρά της προσφοράς οφειλόταν  αποκλειστικά στην τιμή του φυσικού αερίου, μια αύξηση που είναι αποτέλεσμα μιας σκόπιμης πολιτικής της Ρωσίας.

Σε κάθε περίπτωση, τώρα «ο πληθωρισμός πέφτει», και τα δύο πρώτα τρίμηνα του επόμενου έτους θα δείξουν αν θα έχουμε ύφεση που σε κάθε περίπτωση «δεν θα είναι αποσταθεροποιητική». Σύμφωνα με τον Draghi, δεν υπάρχουν μόνο οικονομικά προβλήματα… που ίσως επιδεινώνονται από τις επακόλουθες συνέπειες της ενεργειακής κρίσης και του πολέμου στην Μέση Ανατολή.

Η Ευρώπη χάνει δομικά έδαφος στις Ηνωμένες Πολιτείες - και όχι μόνο. «Χρειαζόμαστε πολύ μεγαλύτερη παραγωγικότητα για να στηρίξουμε μια κοινωνία που γερνάει» είπε ο πρώην πρωθυπουργός.

Αυτό μπορούμε να το πετύχουμε μόνο μέσω επενδύσεων υψηλής προστιθέμενης αξίας και τεχνολογίες υψηλού επίπεδου». Ο Draghi, μεταξύ άλλων, αναφέρθηκε στον αμυντικό τομέα και στην δυνατότητα περί κοινών ενεργειακών προμηθειών στην Ευρώπη, προκειμένου να μειωθούν οι τιμές (https://yiorgosthalassis.blogspot.com/2023/11/draghi.html).


Ο Ο ΦΙΛΟΣΟΦΟΣ – ΕΡΕΥΝΗΤΗΣ ΚΑΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΤΟΥ PUTIN, ALEXANDER DUGIN ΕΠΙΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΜΕΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΜΕΡΑ ΑΝΑΔΥΕΤΑΙ Ο ΙΣΛΑΜΙΚΟΣ ΠΟΛΟΣ ΚΑΙ Η ΔΥΤΙΚΗ ΗΓΕΜΟΝΙΑ ΕΞΑΣΘΕΝΕΙ... ΟΦΘΑΛΜΟΝ ΑΝΤΙ ΟΦΘΑΛΜΟΥ - ΔΥΣΗ ΚΑΙ ΙΣΡΑΗΛ ΕΧΟΥΝ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟΥΣ ΕΝΑΝ ΘΑΝΑΣΙΜΟ ΕΧΘΡΟ - ΤΟ ΙΣΛΑΜ ΕΝΩΝΕΤΑΙ ΚΑΙ Ο ΠΟΛΥΠΟΛΙΚΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΕΡΧΕΤΑΙ.

Στο Ισραήλ και την Λωρίδα της Γάζας, δύο καταστροφές σημειώθηκαν η μία μετά την άλλη: μια επίθεση της Hamas στο εβραϊκό κράτος -με πολλές απώλειες αμάχων και ομηρίες- και τα ισραηλινά αντίποινα στην Λωρίδα της Γάζας, που ήταν πολλαπλάσια σε σκληρότητα και ο αριθμός των θυμάτων αμάχων, ιδίως γυναικών και παιδιών.

«Η χερσαία επιχείρηση των Ισραηλινών Ενόπλων Δυνάμεων έκανε την κατάσταση ακόμη πιο καταστροφική και ο αριθμός των νεκρών - συμπεριλαμβανομένων παιδιών, γυναικών και ηλικιωμένων - αυξήθηκε σε αφάνταστες διαστάσεις.

Και τα δύο αποτελούν κατάφωρες παραβιάσεις των φυσικών δικαιωμάτων των ανθρώπων, έγκλημα κατά της ανθρωπότητας και δεν μπορούν να δικαιολογηθούν» εξηγεί σε ανάλυσή του ο φιλόσοφος – ερευνητής και σύμβουλος του Ρώσου Προέδρου Vladimir Putin, Aleksandr Dugin.

Lex Talionis. «Αλλά την ίδια στιγμή, οι αρχές του lex talionis («οφθαλμόν αντί οφθαλμού») που εφαρμόζει το Ισραήλ οδήγησαν σε μια πραγματική μεγάλης κλίμακας γενοκτονία του πληθυσμού της Λωρίδας της Γάζας, ο οποίος ήταν ήδη αναγκασμένος να ζήσει στις τερατώδεις συνθήκες της ένα στρατόπεδο συγκέντρωσης.

Η Hamas διέπραξε μια πράξη τρομοκρατίας, το Ισραήλ απάντησε με μια πράξη γενοκτονίας πλήρους κλίμακας. Και οι δύο έθεσαν τον εαυτό τους εκτός του πλαισίου του νόμου και των αποδεκτών ανθρώπινων μεθόδων επίλυσης πολιτικών αντιθέσεων», σημειώνει.

«Αλλά μετά αρχίζει η γεωπολιτική. Αν και το μέγεθος του εγκλήματος του Ισραήλ είναι πολύ μεγαλύτερο, η εκτίμηση του τι συμβαίνει στη Λωρίδα της Γάζας δεν εξαρτάται από αυτό, αλλά από βαθύτερα γεωπολιτικά πρότυπα.

Ας τα εξετάσουμε μεμονωμένα από την ηθική πλευρά του προβλήματος. Η υπάρχουσα παγκόσμια τάξη πραγμάτων είναι μεταβατική. Σήμερα υπάρχει μια μετάβαση από έναν μονοπολικό κόσμο (που προέκυψε μετά την κατάρρευση της ΕΣΣΔ και την διάλυση του Σοβιετικού στρατοπέδου) σε έναν πολυπολικό.

Οι πόλοι ενός πολυπολικού κόσμου αναδύονται ήδη αρκετά καθαρά. Αυτές είναι η Ρωσία, η Κίνα, ο ισλαμικός κόσμος, η Ινδία και η Αφρική και η Λατινική Αμερική. Στην πραγματικότητα, αυτοί είναι ολόκληροι ανεξάρτητοι πολιτισμοί.

Οι κυριότεροι εκπροσωπούνται στους BRICS, οι οποίοι - ειδικά μετά τη σύνοδο κορυφής του 2023 μ.Χ. στο Γιοχάνεσμπουργκ - ενώνουν όλους αυτούς τους πολιτισμούς (η είσοδος της Σαουδικής Αραβίας, του Ιράν και της Αιγύπτου σηματοδοτεί την παρουσία βασικών χωρών του ισλαμικού κόσμου, η Αιθιοπία ενισχύει τον Αφρικανικό παράγοντα, και η Αργεντινή συμπληρώνει τον πυρήνα των χωρών της Νότιας Αμερικής)» υποστηρίζει ο Dugin.

Ενισχύεται ο πολυπολικός κόσμος - Εξασθενεί η δυτική ηγεμονία. «Ο πολυπολικός κόσμος ενισχύει κάθε μέρα την θέση του. Η δυτική ηγεμονία εξασθενεί. Ωστόσο, η ηγεσία της Δύσης, και πρωτίστως των Ηνωμένων Πολιτειών, επιδιώκει να διατηρήσει την μονοπολικότητα με κάθε κόστος και να επιμείνει στην πλήρη στρατιωτική, πολιτική, οικονομική, πολιτιστική και ιδεολογική κυριαρχία της.

Αυτή είναι η κύρια αντίφαση της εποχής μας: η κλιμάκωση της αντιπαράθεσης μεταξύ της μονοπολικότητας και της πολυπολικότητας. Σε αυτό το πλαίσιο πρέπει να εξεταστούν οι κύριες συγκρούσεις και διαδικασίες της παγκόσμιας πολιτικής.

Είναι η επιθυμία να αποδυναμωθεί η κυρίαρχη Ρωσία ως μια επανίδρυση ως ανεξάρτητος πόλος που εξηγεί τη σύγκρουση στην Ουκρανία. Ταυτόχρονα, η Ρωσία γνωρίζει καλά ότι δεν μπορεί να είναι ένας από τους δύο πόλους, όπως ήταν την εποχή της Σοβιετικής Ένωσης.

Νέοι πολιτισμοί αναδύονται — και η Ρωσία βλέπει σε αυτούς συμμάχους και εταίρους την αληθινή και ισότιμη πολυπολικότητα. Ο κόσμος δεν το έχει συνειδητοποιήσει ακόμη αυτό, αλλά σταδιακά η πολυπολική συνείδηση αυξάνεται και ενισχύεται.

Το ίδιο ισχύει και για το πρόβλημα της Ταϊβάν, η οποία θα μπορούσε να γίνει (και κάποια μέρα θα γίνει) η επόμενη πρώτη γραμμή μεταξύ της μονοπολικότητας και της πολυπολικότητας - αυτή την φορά στον Ειρηνικό Ωκεανό», συνεχίζει ο Ρώσος φιλόσοφος. «Όμως τα γεγονότα στο Ισραήλ, η επίθεση της Ηamas και η εκδικητική γενοκτονία των Παλαιστινίων από το Ισραήλ έχουν ανοίξει μια διαφορετική πρώτη γραμμή.

Τώρα η Δύση, μέσω της άνευ όρων και μονομερούς, μεροληπτικής (όπως στην Ουκρανία) υποστήριξης προς το Ισραήλ, παρά τον κραυγαλέο χαρακτήρα των εγκλημάτων του Τελ Αβίβ κατά του άμαχου πληθυσμού της Λωρίδας της Γάζας, έχει εισέλθει σε μια φάση αντιπαράθεσης με ολόκληρο τον ισλαμικό κόσμο», τονίζει ο σύμβουλος του Putin.

«Έτσι, ένας άλλος πόλος ήρθε στο προσκήνιο - ο ισλαμικός. Μπροστά σε αυτό που κάνει το Ισραήλ στη Λωρίδα της Γάζας και στα υπόλοιπα παλαιστινιακά εδάφη, και με δεδομένες τις αδικίες του παρελθόντος σε βάρος του Παλαιστινιακού πληθυσμού, που οδηγήθηκε σε γκέτο και επιφυλάξεις στη γη του, ο ισλαμικός κόσμος δεν μπορεί να μην συνειδητοποιήσει την ενότητά του», επισημαίνει ο Dugim.

Το Ισλάμ ενώνεται. «Η Παλαιστινιακή υπόθεση ενώνει σήμερα Σουνίτες, Σιίτες, Τούρκους, Ιρανούς και τις αντίπαλες πλευρές των εσωτερικών συγκρούσεων στην Υεμένη, την Συρία, το Ιράκ ή την Λιβύη. Επηρεάζει άμεσα τους μουσουλμάνους στο Πακιστάν και την Ινδονησία, την Μαλαισία και το Μπαγκλαντές.

Δεν αφήνει αδιάφορους τους μουσουλμάνους που ζουν στις ΗΠΑ και την Ευρώπη, την Ρωσία ή την Αφρική. Και φυσικά, οι Παλαιστίνιοι της Γάζας και της Δυτικής Όχθης, παρά τις πολιτικές τους διαφορές, είναι σήμερα ενωμένοι στον αγώνα για την αξιοπρέπειά τους.

Τις τελευταίες δεκαετίες, οι Ηνωμένες Πολιτείες κατάφεραν να αμβλύνουν την συσπείρωση των μουσουλμάνων γύρω από το Παλαιστινιακό ζήτημα, να τους χωρίσουν σε ομάδες και να τους αναγκάσουν με τη βία και την πονηριά να εξομαλύνουν τις σχέσεις με το Ισραήλ.

Όμως, όλη αυτή η πολιτική κατέρρευσε τον Οκτώβριο. Η ξεκάθαρη υποστήριξη προς το Ισραήλ, ακόμη και μετά από όσα έχει ήδη διαπράξει στη Λωρίδα της Γάζας μπροστά σε όλη την ανθρωπότητα, αναγκάζει τον ισλαμικό κόσμο να ξεπεράσει τις εσωτερικές αντιφάσεις του και να εισέλθει σε άμεση αντιπαράθεση με την Δύση.

Το Ισραήλ, όπως και η Ουκρανία, είναι απλώς ένας αντιπρόσωπος της δυτικής ηγεμονίας, αλαζονικός και σκληρός, χωρίς να διστάζει μπροστά σε κανένα έγκλημα, με ρατσιστικές ομιλίες και πράξεις, αλλά δεν είναι αυτοί το πρόβλημα», σημειώνει ο Ρώσος φιλόσοφος.

Η Δύση δεν έχει τίποτα κοινό με τον Χριστιανισμό. «Η σύγκρουση στην Λωρίδα της Γάζας (και ευρύτερα στην Παλαιστίνη συνολικά) είναι μια άμεση πρόκληση που τίθεται σε ολόκληρο τον ισλαμικό κόσμο, τον ισλαμικό πολιτισμό.

Όχι σε κάποιον συγκεκριμένο λαό - ούτε καν σε όλους τους Άραβες. Η Δύση, στην πραγματικότητα, έχει μπει σε πόλεμο με το Ισλάμ ως τέτοιο. Σχεδόν όλοι οι ηγέτες το καταλαβαίνουν πολύ καλά: από το Βασίλειο της Σαουδικής Αραβίας μέχρι τον Erdogan, από τον Αγιατολάχ Khamenei μέχρι την ηγεσία του Πακιστάν, από την Τυνησία μέχρι το Μπαχρέιν, από τους Σαλαφίτες και τους Ουαχαμπίτες μέχρι τους Σιίτες και τους Σούφι.

Οι πολιτικοί αντίπαλοι στην ίδια την Παλαιστίνη, στην Συρία, την Λιβύη, τον Λίβανο, οι σιίτες και οι σουνίτες πρέπει τώρα να υπερασπιστούν την αξιοπρέπειά τους, να αποδείξουν ότι οι μουσουλμάνοι είναι ένας ανεξάρτητος κυρίαρχος πολιτισμός που δεν θα επιτρέψει να αντιμετωπίζεται με αυτόν τον τρόπο», συνεχίζει ο Dugin.

«Ο Erdogan απείλησε την Δύση με τζιχάντ και θυμήθηκε τις Σταυροφορίες. Αυτή είναι μια πολύ ατυχής σύγκριση. Η σύγχρονη παγκοσμιοποιητική Δύση δεν έχει τίποτα κοινό με τον χριστιανικό πολιτισμό. Πριν από πολλούς αιώνες, η Δύση διέκοψε τους δεσμούς με τον χριστιανικό πολιτισμό και πήρε το μέρος του υλισμού, του αθεϊσμού και του ατομικισμού.

Ο Χριστιανισμός δεν έχει καμία σχέση με την υλική επιστήμη, με το κοινωνικό και οικονομικό σύστημα του γυμνού κέρδους, με την νομιμοποίηση των διαστροφών και την ανακήρυξη της παθολογίας ως κανόνα, με την προθυμία να προχωρήσουμε στην μετα-ανθρώπινη ύπαρξη.

Η σύγχρονη Δύση είναι ένα αντιχριστιανικό φαινόμενο και δεν κουβαλά κανέναν σταυρό. Το Ισραήλ είναι ένα Εβραϊκό και κοσμικό κράτος, δυτικό, και σίγουρα δεν έχει τίποτα κοινό με τον Χριστιανισμό. Επομένως, εάν ο μουσουλμανικός κόσμος συγκρουστεί με την Δύση, δεν θα είναι ως ο πολιτισμός του Χριστού, αλλά ως ο πολιτισμός του Αντίχριστου, του Dajjal, του δόλιου Μεσσία στο Ισλάμ», καταλήγει ο σύμβουλος του Ρώσου Προέδρου (http://oimos-athina.blogspot.com/2023/11/putin-alexander-dugin.html).


Γιατί τώρα οι Εβραίοι ρισκάρουν τα πάντα; – Το Ισραήλ θέλει πόλεμο και μια «αποφασιστική νίκη» γιατί κινδυνεύει το μέλλον του. Η προσομοίωση του χειρότερου οικονομικού σεναρίου που συνδέεται με την πτώση της Μέσης Ανατολής – Κάτι έχει αλλάξει στο ισραηλινό στρατιωτικό δόγμα… και το National Security 2030 μ.Χ. ή Εθνική Ασφάλεια 2030 μ.Χ.

Χορεύουμε στον κρατήρα ενός ηφαιστείου. Το Ισραήλ αποφάσισε: θα επιτεθεί στην Γάζα από αέρος, από ξηρά και από θάλασσα. Η απόφαση της κυβέρνησης του Τελ Αβίβ εκθέτει ολόκληρη την Μέση Ανατολή σε μια μακρά και σκληρή σύγκρουση, οι τελικές γεωπολιτικές συνέπειες της οποίας είναι εντελώς απρόβλεπτες. Διακυβεύεται, ωστόσο, όχι μόνο η επιβίωση της Παλαιστίνης (αν υπήρξε ποτέ), αλλά και του Ισραήλ.

Η πίεση που ασκεί στην Λωρίδα της Γάζας μπορεί να έχει επιπτώσεις σε ολόκληρη την περιοχή, με την Αίγυπτο και την Ιορδανία να φοβούνται για την εσωτερική τους σταθερότητα. Περισσότεροι από δύο εκατομμύρια Παλαιστίνιοι κινδυνεύουν από την πείνα λόγω της εξάντλησης των αποθεμάτων τροφίμων, λέει εκπρόσωπος της UNRWA στην Λωρίδα της Γάζας.

Ένα τεράστιο κύμα προσφύγων από την Παλαιστίνη θα μπορούσε να προκαλέσει την πολιτική και κοινωνική χρεοκοπία των δύο κρατικών οντοτήτων. Επομένως, δεν είναι τυχαίο ότι ο πρόεδρος της Αιγύπτου Abdel Fattah El Sisi και ο βασιλιάς της Ιορδανίας Abdallah II αποφάσισαν να πάρουν κοινή στάση ενάντια στις κινήσεις του Ισραήλ, καταδικάζοντας αυτό που ορίζεται ως «συλλογική τιμωρία στην πολιορκία ή τον εκτοπισμό» των Παλαιστινίων.

Οι δύο ηγέτες προειδοποιούν ότι η παράταση του πολέμου στην Γάζα κινδυνεύει να παρασύρει την περιοχή σε «καταστροφή» και απευθύνουν νέα έκκληση για άμεση διακοπή του πολέμου, προστασία αμάχων, άρση της πολιορκίας και παροχή ανθρωπιστικής βοήθειας στον παλαιστινιακό θύλακα. Προς αποφυγή οποιασδήποτε παρεξήγησης, ο Αιγύπτιος Πρόεδρος Abdel Fattah El Sisi διευκρίνισε επίσης ότι «η ιδέα της εκτόπισης των Παλαιστινίων στο Σινά σημαίνει να σύρει την Αίγυπτο σε πόλεμο εναντίον του Ισραήλ.

Σίγουρα το Ισραήλ κατανοεί ότι εκατοντάδες χιλιάδες άνθρωποι που κατηχήθηκαν από την Hamas, και επομένως από τη Μουσουλμανική Αδελφότητα, θα ανατινάξουν την εσωτερική πολιτική κατάσταση στην Αίγυπτο, παρεμπιπτόντως, καθώς και στην Ιορδανία. Το στρατιωτικό καθεστώς στην Αίγυπτο είναι ασταθές, ειδικά στο πλαίσιο των οικονομικών και επισιτιστικών προβλημάτων.

Είτε θα τρέξουν προς την Ευρώπη με το πρόσχημα των προσφύγων, δεκάδων εκατομμυρίων, είτε αν κερδίσει μια ριζοσπαστική ιδεολογία υπό την ηγεσία ενός ισχυρού ηγέτη, τότε θα σπεύσουν να σαρώσουν το κράτος του Ισραήλ.

Γιατί τώρα το Ισραήλ ρισκάρει τα πάντα; Γιατί το Ισραήλ αποφάσισε να παίξει τα πάντα και να το κάνει τώρα; Γιατί τώρα; Πέρα από λόγους εθνικής ασφάλειας (αιφνιδιάστηκαν οι Ισραηλινές υπηρεσίες πληροφοριών; Υποτίμησαν τις ειδοποιήσεις; Έκλεισαν τα μάτια επειδή ήταν απαραίτητο να ανοίξουν οι εχθροπραξίες τώρα;

Η εσωτερική αναταραχή και ο διχασμός στο Ισραήλ. Το Ισραήλ, στην πραγματικότητα, εξακολουθεί να βρίσκεται σε αναταραχή για την αμφιλεγόμενη μεταρρύθμιση της δικαιοσύνης που επιθυμεί ο πρωθυπουργός Benjamin Netanyahu, ο οποίος επιδιώκει να μειώσει τις εξουσίες του Ανωτάτου Δικαστηρίου υπέρ της εκτελεστικής εξουσίας και της Κνεσέτ, του κοινοβουλίου του Ισραήλ.

Το σχέδιο μεταρρύθμισης αντιμετώπισε τους τελευταίους μήνες όχι μόνο η κοινωνία των πολιτών, αλλά και μεγάλοι τομείς του μηχανισμού ασφαλείας. Σε μια προσπάθεια να κρατήσει όρθια την κυβέρνηση, ο Benjamin Netanyahu έχει παραχωρήσει χώρο και εξουσία στις πιο εξτρεμιστικές ψυχές της εκτελεστικής εξουσίας, όπως ο υπουργός Εσωτερικής Ασφάλειας Itamar Ben Gvir.

Η ιδέα ότι η Hamas άδραξε την ευκαιρία, εκμεταλλευόμενη μια στιγμή ιδιαίτερης αδυναμίας και διχασμού εντός του εβραϊκού κράτους για να επιφέρει ένα καταστροφικό πλήγμα, δεν μπορεί να αποκλειστεί εντελώς.

Αλλά δεν μπορούμε να αποκλείσουμε μια συγκεκριμένη επιθυμία εκ μέρους του Ισραήλ να ξεκινήσει από καιρό προγραμματισμένα στρατιωτικά και επεκτατικά έργα. Επειδή η πρόσφατη ιστορία των στρατηγικών από τις Ισραηλινές Αμυντικές Δυνάμεις (IDF) μας λέει επίσης αυτό. Στο Ισραήλ τα πάντα σχεδιάζονταν σχολαστικά.

Από το επιχειρησιακό εγχειρίδιο του IDF γνωρίζαμε πάντα ποιες είναι οι κύριες προκλήσεις που πρέπει να αντιμετωπίσουν: κράτη – μακριά (Ιράν) και κοντά (Λίβανος), αποτυχημένα ή διαλυμένα (Συρία) ημικρατικές οργανώσεις (Hamas και Hezbollah) ή τρομοκρατικές οργανώσεις χωρίς σύνδεση με ένα συγκεκριμένο κράτος ή κοινότητα (Παγκόσμια Jihad, Παλαιστινιακή Παγκόσμια Jihad, Ισλαμικό Κράτος ISIS).

Κάτι έχει αλλάξει στο Ισραηλινό στρατιωτικό δόγμα και το National Security 2030 μ.Χ. ή Εθνική Ασφάλεια 2030 μ.Χ. Όμως κάτι έχει αλλάξει στο ισραηλινό στρατιωτικό δόγμα.. Για τουλάχιστον τρία χρόνια, ο Ισραηλινός στρατός ήταν έτοιμος να συντηρήσει μια μάχη «δαχτυλιδιού της φωτιάς», δηλαδή έναν οριστικό πόλεμο, ένα είδος All-in, στο οποίο η χώρα βρίσκεται περικυκλωμένη από περιφερειακές δυνάμεις.

Υπάρχουν κάποια εσωτερικά έγγραφα της ισραηλινής κυβέρνησης και στρατού που λένε ακριβώς αυτό. Το 2018 μ.Χ., ο πρωθυπουργός Benjamin Netanyahu παρουσιάζει την έκθεση National Security 2030 ή Εθνικής Ασφάλειας 2030. Αυτό το έγγραφο «υποθέτει ότι το αμυντικό κατεστημένο προετοιμάζεται να αντιμετωπίσει το Ιράν το έτος 2030 μ.Χ.

Σε μια κατάσταση όπου το Ιράν δεν είχε αποκτήσει πυρηνική ικανότητα και αν υποθέσουμε ότι ένα καθεστώς παρόμοιο με το σημερινό εξακολουθεί να έχει τον έλεγχο, η αντιμετώπιση του Ιράν το 2030 μ.Χ. θα είναι πιθανώς παρόμοια με την αντιμετώπιση του Ιράν σήμερα. Ωστόσο, το έργο της αντιμετώπισης του Ιράν θα είναι ριζικά διαφορετικό αν υποθέσουμε ότι το Ιράν διαθέτει πυρηνική ικανότητα.

Σε αυτή την περίπτωση, η ισορροπία δυνάμεων μεταξύ Ισραήλ και Ιράν θα αλλάξει και είναι πιθανό το Ιράν υπό την πυρηνική ομπρέλα να τολμήσει να αναπτύξει χερσαία τμήματα, συμπεριλαμβανομένων τεθωρακισμένων στοιχείων, στο Ιράκ και την Συρία.

Στο πρώτο σενάριο, το Ισραήλ θα πρέπει να ενισχύσει πρωτίστως την αεροπορία του, ενώ στο δεύτερο σενάριο – ο Ισραηλινός Στρατός θα πρέπει να αντιμετωπίσει μια νέα και σημαντική κρατική χερσαία απειλή.

Σε ένα άλλο παράδειγμα, εάν οι Αδελφοί Μουσουλμάνοι καταλάβουν και πάλι την εξουσία στην Αίγυπτο, η νέα κατάσταση θα αναζωπυρώσει την συζήτηση σχετικά με την ανάπτυξη των χερσαίων στοιχείων του IDF και την ενίσχυση των αμυντικών δυνατοτήτων του Ισραήλ σε ένοπλες συγκρούσεις μεταξύ κρατών».

Διαβάζοντας το σχέδιο, Εθνική Ασφάλεια 2030 μ.Χ., καταλαβαίνει κανείς πώς η πραγματική ανησυχία του Ισραήλ είναι «σενάρια όπως ένα πυρηνικό Ιράν, η Μουσουλμανική Αδελφότητα που θα καταλάβει ξανά την εξουσία στην Αίγυπτο ή η διάλυση του χασεμιτικού καθεστώτος στην Ιορδανία δεν είναι σενάρια μηδενικής πιθανότητας».

Η Παλαιστίνη δεν αντιπροσωπεύει, για το σχέδιο 2030 μ.Χ., έναν «στρατηγικό» κίνδυνο: «Ενώ μια τρίτη Ιντιφάντα και η Παλαιστινιακή τρομοκρατία δεν απειλούν στρατηγικά το Ισραήλ, οι γεωπολιτικές αλλαγές που δεν ελέγχει το Ισραήλ θα έχουν αποφασιστική επίδραση στην ικανότητα του Ισραήλ να αντιμετωπίσει απειλές.

Το National Security 2030 μ.Χ. ή Εθνική Ασφάλεια 2030 μ.Χ. είναι απλώς ένα πολιτικό πρόγραμμα. Αλλά αναπτύχθηκε σε συνεργασία με τον στρατό. Μιλάμε για την υιοθέτηση ενός τετραετούς σχεδίου που ονομάζεται «Momentum» (Tnufa στα Εβραϊκά), που ξεκίνησε αρχικά για την περίοδο 2020 μ.Χ. με 2024 μ.Χ. Συνήθως, τα τετραετή προγράμματα οδηγούν τη συγκέντρωση δυνάμεων, την εκπαίδευση, την κατανομή πόρων και την συνολική αποτελεσματικότητα του IDF του Ισραηλινού στρατού.

Σύμφωνα με δημόσιες δηλώσεις του IDF, το νέο σχέδιο βασίστηκε στο σενάριο ενός πολυμέτωπου πολέμου και είχε στόχο να προετοιμάσει τους στρατιώτες για «ταχεία και μαζική χρήση βίας εναντίον εχθρικών συστημάτων».

Το momentum ή Tnufa φέρεται να έκανε επίσης πολυάριθμες αναφορές στην ιδέα του να είναι κανείς «πολυδιάστατος» και «πολυδύναμος»—δηλαδή να ενσωματώνει ναυτικό, χερσαίες δυνάμεις, αεροπορία, τον κυβερνοχώρο και τους πόρους πληροφοριών.

Η βασική ιδέα για την κατανόηση της τρέχουσας ισραηλινής στρατιωτικής στρατηγικής είναι ο «πολυμέτωπος πόλεμος». Το Τελ Αβίβ φαντάζεται έτσι τον εαυτό του έτοιμο για την τελική πρόκληση. Είναι μια διαδικασία που ξεκίνησε πριν από αρκετά χρόνια. Τώρα για την διοίκηση του Ισραήλ η έννοια της νίκης έχει επίσης αλλάξει.

Το σχέδιο της αποφασιστικής νίκης των Εβραίων. Η νίκη είτε είναι οριστική είτε δεν είναι νίκη…. Το 2020 μ.Χ., οι Ισραηλινές Αμυντικές Δυνάμεις (IDF) ανακοίνωσαν την ανάπτυξη μιας νέας επιχειρησιακής ιδέας που ονομάζεται Αποφασιστική Νίκη που είχε ως στόχο να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο το Ισραήλ πολεμά τους πολέμους και να επαναπροσδιορίσει τη νίκη στο πεδίο της μάχης. Η βασική αιτία αυτής της αλλαγής ήταν η εξέλιξη των μη κρατικών απειλών από ένοπλες ομάδες στην Γάζα και τον Λίβανο.

Η ιδέα ήταν να οδηγήσει σε σημαντικές μεταρρυθμίσεις του IDF στην εκπαίδευση, την διαλειτουργικότητα μεταξύ των υπηρεσιών, την προμήθεια όπλων και τις πολιτικοστρατιωτικές σχέσεις. Ωστόσο, οι προσπάθειες αντιμετώπισαν σημαντικές προκλήσεις όσον αφορά την πολιτική, τους οικονομικούς πόρους και τις επιπτώσεις στη δομή των Ισραηλινών Αμυντικών Δυνάμεων (IDF). Ο πόλεμος θα είναι διαφορετικός. Ένα είναι σίγουρο από εδώ και πέρα. Αυτός ο πόλεμος θα είναι διαφορετικός.

Η επιτυχία της Hamas, η βία των τρομοκρατικών ενεργειών, η δομημένη και μαζική χρήση ρουκετών από την Γάζα και η ικανότητα των Παλαιστινίων καταδρομέων να διεισδύσουν στο ισραηλινό έδαφος μέσω τεχνικών, τακτικών και δομημένων διαδικασιών που αιφνιδίασαν τις πληροφορίες του Ισραηλινού πολέμου υπογραμμίζουν πολεμικά σενάρια και απειλές που διαφέρουν πολύ από εκείνα που χαρακτήρισαν τον δεύτερο πόλεμο του Λιβάνου, την Επιχείρηση «Strong Cliff» (2014 μ.Χ.) και την Επιχείρηση «Wall Guardian» (2021 μ.Χ.).

Αυτές οι εκστρατείες δεν μπορούν να ληφθούν ως αναφορά για τις προετοιμασίες των ισραηλινών αμυντικών δυνάμεων (IDF) για τον συνεχιζόμενο πόλεμο, απλώς και μόνο επειδή η τρέχουσα κατάσταση είναι το αποτέλεσμα της επικάλυψης όλων των πιθανών απειλών: εσωτερικών, εξωτερικών, περιφερειακών και παγκόσμιων, συνυφασμένων.

Είναι ξεκάθαρο ότι η ισραηλινή επίθεση κατά της Hamas στην Λωρίδα της Γάζας για την αντιμετώπιση πιθανών εσωτερικών και εξωτερικών απειλών, από την Δυτική Όχθη έως τον Λίβανο, μπορεί να αναπτυχθεί ακολουθώντας τις αρχές του στρατηγικού δόγματος του IDF, όπως περιγράφεται από τον στρατηγό Gadi Eizenkot, αρχηγό του Γενικού Επιτελείου Άμυνας του Ισραήλ από το 2015 μ.Χ. έως το 2019 μ.Χ., που σχεδίασε μια νέα επιχειρησιακή αντίληψη που ονομάζεται «Αποφασιστική Νίκη», η οποία ορίζει ομάδες όπως η Hamas και η Hezbollah όχι ως «αντάρτες» αλλά ως «οργανωμένους στρατούς, καλά εκπαιδευμένους, καλά εξοπλισμένους για τις αποστολές τους» ικανοί να βελτιώσουν τις δυνατότητές τους με την πάροδο του χρόνου. Η προσομοίωση του χειρότερου οικονομικού σεναρίου που συνδέεται με την πτώση της Μέσης Ανατολής

Οι συνέπειες αυτής της σύγκρουσης, μπορεί να οδηγήσουν στο χάος. Στις Ηνωμένες Πολιτείες έχουν δημιουργήσει μια προσομοίωση του χειρότερου οικονομικού σεναρίου που συνδέεται με την πτώση της Μέσης Ανατολής. Πολύ χειρότερο.

Είναι ένας δεκάλογος 10 σημείων.

1) Η σύγκρουση γίνεται περιφερειακή και η Αμερική εμπλέκεται επίσημα.

2) Ο ΟΠΕΚ απαντά με εμπάργκο πετρελαίου.

3) Το Ιράν κλείνει τα στενά του Ορμούζ (Hormuz).

4) Η τιμή του πετρελαίου αγγίζει τα 300 δολάρια το βαρέλι.

5) Η Ευρώπη πέφτει σε μια ενεργειακή κρίση χειρότερη από το 2022 μ.Χ.

6) Η έκρηξη των τιμών της ενέργειας τροφοδοτεί τον πληθωρισμό και αναγκάζει τις κεντρικές τράπεζες να αρχίσουν να αυξάνουν ξανά τα επιτόκια εκρηκτικά.

7) Ξεσπάει νέα χρηματοπιστωτική κρίση και το παγκόσμιο τραπεζικό σύστημα κλονίζεται.

8) Η κρίση χρέους λοιπόν αναγκάζει τη Fed να επιστρέψει για να σώσει τις αγορές και προκαλείται νομισματικό βραχυκύκλωμα.

9) Το εμπόριο των πετροδολαρίων καταρρέει.

10) Βαϊμάρη 2.0 με υπερπληθωρισμό.

Τέλος, είναι απαραίτητη μια σύντομη κοινωνιολογική ανάλυση. Κατά την αξιολόγηση των στρατηγικών επιλογών του Ισραήλ και της απόφασης να προχωρήσει κατευθείαν σε αυτό που το Τελ Αβίβ ελπίζει ότι θα είναι η αποφασιστική νίκη, πρέπει επίσης να ληφθούν υπόψη ορισμένες κοινωνικές και δημογραφικές παράμετροι. Ένας παράγοντας που λαμβάνει σοβαρά υπόψη το Ισραήλ είναι αυτός της δημογραφικής ανάπτυξης.

Η δημογραφία παίζει καθοριστικό ρόλο στη σύγκρουση, όπως και η εξέλιξή της με την πάροδο του χρόνου. Και οι δύο πληθυσμοί έχουν αυξηθεί τον τελευταίο αιώνα, αυξάνοντας την ένταση σε μια σχετικά μικρή περιοχή, ειδικά αν εξαιρέσουμε ερημικές περιοχές, άχρηστες για ανθρώπινους οικισμούς.

Το Ισραήλ είχε λίγο περισσότερους από ένα εκατομμύριο κατοίκους κατά τη γέννησή του το 1.948 μ.Χ., αλλά η χώρα έχει δυναμώσει και σήμερα φτάνει τα 9 εκατομμύρια, προορισμένος σύμφωνα με τις τελευταίες προβλέψεις των Ηνωμένων Εθνών να φτάσει τα 10 εκατομμύρια το 2030 μ.Χ. και τα 13 εκατομμύρια το 2050 μ.Χ. Το Ισραήλ παραμένει ασήμαντη δύναμη δημογραφικά σε σύγκριση με τους μουσουλμάνους γίγαντες που τον περιβάλλουν.

Επιπλέον, η δημογραφική ανάπτυξη δεν είναι καθόλου ομοιογενής, και πράγματι υπάρχουν πολύ αξιοσημείωτες ανισότητες μεταξύ των διαφόρων ισραηλινών κοινωνικο-εθνοτικών κοινοτήτων μεγάλης πολιτικής και κοινωνικής σημασίας. Μέσα σε είκοσι χρόνια, η Ισραηλινή κοινότητα θα αποτελείται από 30% Haredim, υπερορθόδοξους Εβραίους.

Η σχέση μεταξύ των Haredim και της υπόλοιπης ισραηλινής κοινωνίας θα μπορούσε να οδηγήσει σε σοβαρές γεωπολιτικές συνέπειες για το Ισραήλ. Η πλειονότητα των Haredim είναι δύσπιστη απέναντι στον Σιωνισμό, αν όχι και κατά της ύπαρξης του κράτους του Ισραήλ.

Η αριθμητική τους ανάπτυξη γίνεται επίσης ολοένα και πιο προβληματική για την ασφάλεια του ίδιου του Ισραήλ, δεδομένου ότι το ισραηλινό αμυντικό μοντέλο βασίζεται ουσιαστικά σε στρατιωτική μόχλευση για την διατήρηση ενός επιθετικού και αμυντικού συμβατικού δυναμικού επαρκούς για αποτροπή.

Οι Haredim απαλλάσσονται από την στρατιωτική θητεία. Από δημογραφική άποψη, το Ισραήλ είναι μικρό σε σύγκριση με τον αυξανόμενο μουσουλμανικό κόσμο γύρω του, και η δημογραφική του ανάπτυξη προέρχεται κυρίως από κοινότητες που δύσπιστες ή επιφυλακτικές απέναντι στο εθνικοσιωνιστικό κατεστημένο.

Μέχρι το 2030 μ.Χ., η Αίγυπτος αναμένεται να φτάσει τα 125 εκατομμύρια κατοίκους, το Ιράν 92 εκατομμύρια, το Ιράκ 52 εκατομμύρια, η Τουρκία 89 εκατομμύρια και η Συρία τα 30 εκατομμύρια. Επίσης, το 2030 μ.Χ., κατά μέσο όρο το 36,5% του μουσουλμανικού πληθυσμού των χωρών που περιβάλλουν το Ισραήλ θα είναι μεταξύ 15 και 34 ετών.

Επίσης, λόγω αυτού του κινδύνου «εξαφάνισης», ο παγκόσμιος πόλεμος είναι μια απαραίτητη στρατηγική για το Ισραήλ σήμερα. Δεν είναι τυχαίο ότι ο Bibi Netaniayhu, δανειζόμενος την ομιλία του Winston Churchill, ανακοίνωσε τον πόλεμο με αυτά τα λόγια: «ο δυτικός κόσμος στάθηκε μαζί μας πριν από 80 χρόνια, κατά την διάρκεια της πιο σκοτεινής μας ώρας και αυτή είναι η πιο σκοτεινή μας ώρα» (https://www.bankingnews.gr/analyseis-ektheseis/articles/702185/giati-tora-oi-evraioi-riskaroun-ta-panta-to-israil-thelei-polemo-kai-mia-apofasistiki-niki-giati-kindyneyei-to-mellon-tou).

 

Ιερό πόλεμο κήρυξε το Ισραήλ…..Η Τσαχάλ είναι ακόμη π. Χ… Σήκωσαν την Τορά στα σρατόπεδα…

Ιερό πόλεμο κήρυξε το Ισραήλ…..Η Τσαχάλ είναι ακόμη π. Χ… Σήκωσαν την Τορά στα σρατόπεδα…Βιβλικές σκηνές και Βιβλικές καταστροφές…Μόνο που ο Μπάιντεν δεν μου μοιάζει με Μωυσή… κι ας γεννήθηκε στο Ισραήλ όπως είπε (https://dimpenews.com/2023/10/22/%ce%b9%ce%b5%cf%81%cf%8c-%cf%80%cf%8c%ce%bb%ce%b5%ce%bc%ce%bf-%ce%ba%ce%ae%cf%81%cf%85%ce%be%ce%b5-%cf%84%ce%bf-%ce%b9%cf%83%cf%81%ce%b1%ce%ae%ce%bb-%ce%b7-%cf%84%cf%83%ce%b1%cf%87%ce%ac%ce%bb/)…

 

Αποκαλύφθηκε το στρατηγικό σχέδιο του Εβραϊσμού για παγκόσμια κυριαρχία. Σχόλιο Γ.Θ : Και όλα αυτά για την αυτοκρατορία των 7 χρόνων. Την μικρότερη σε διάρκεια στην ιστορία της ανθρωπότητας. Την Αυτοκρατορία του αντιχρίστου. Πραγματικά όταν οι άνθρωποι κάνουν σχέδια ο Θεός γελά.

Το ευφυές σχέδιο των σιωνιστών που θα διαβάσετε παρακάτω θα έπρεπε να το υιοθετούσαμε και οι Έλληνες στρέφοντάς το στο καλό. Θα έπρεπε. Έως τότε το εφαρμόζουν οι Εβραίοι αλλά ό,τι και αν κάνουν όμως οι εχθροί του Θεού θα είναι οι ηττημένοι της ιστορίας την οποία θα καταγράψει ο Αληθινός Νικητής, ο Κύριός μας και Θεός μας!

Το άρθρο ειναι του 2018 μ.Χ. αλλά αξίζει να το μελετήσετε...

Τι κοινό μπορεί να έχει ο γαμπρός του πρώην Προέδρου Κλίντον, ο γαμβρός του Προέδρου Τραμπ, η ανιψιά του Τζορτζ Μπους του πρεσβύτερου, ο πρώην Γάλλος πρωθυπουργός Λοράν Φαμπιούς με εκατομμύρια άλλους ανθρώπους σε όλον τον κόσμο;

Όλοι οι παραπάνω είναι Εβραίοι ή έχουν ασπασθεί την εβραϊκή θρησκεία, σύμφωνα με έκθεση που κατατέθηκε πρόσφατα στο υπουργείο Παιδείας και Διασποράς του Ισραήλ. Πρόκειται για μια πραγματικότητα που το κράτος του Ισραήλ εξετάζει την προοπτική να εκμεταλλευτεί στο έπακρο. Εύλογα η Ισραηλινή δημοσιογράφος Mazal Mualem αναρωτιέται «παγκόσμια κυριαρχία» μήπως;

Η διεθνής κοινότητα παρακολουθεί με αποτροπιασμό ή τουλάχιστον αποδοκιμαστικά τις τελευταίες ενέργειες του Ισραήλ εναντίον των Παλαιστινίων. Το Τελ-Αβίβ αντιλαμβάνεται ότι η έντονη κριτική που αντιμετωπίζει απαιτεί την ανάληψη πολιτικών ενεργειών που θα αντισταθμιστεί το διαμορφούμενο εις βάρος του κλίμα.

Γι’ αυτό το σκοπό, στις 27 Μαρτίου του 2018 μ.Χ. τριμελής επιτροπή που απαρτίζεται από τον Binyamin Ish Shalom, τον πολιτικό φιλόσοφο Ofir HaIvry και τον πρώην Υπουργό Zvi Hauser παρέδωσαν στην κυβέρνηση σχετική έκθεση που αποκρυσταλλώνει την «συνταγή» της επιτυχίας.

Βάσει συλλογής δεδομένον και έρευνας που διήρκεσε ένα χρόνο, θα πρέπει να εντοπιστούν όσοι σε όλο τον κόσμο έχουν Εβραϊκή καταγωγή, ή υπήρξαν Εβραίοι που αλλαξοπίστησαν ή συνδέονται με τον Εβραϊσμό.

Στη συνέχεια οι άνθρωποι αυτοί θα πρέπει να προσηλυτιστούν ή τουλάχιστον να εκπαιδευτούν, ώστε να υποστηρίζουν το Ισραήλ. «Μιλάμε για δεκάδες εκατομμύρια ανθρώπων που μπορούν να δημιουργήσουν ομόκεντρους κύκλους σχέσεων, συνδέσεων και υποστήριξης για τον εβραϊκό λαό και το κράτος του Ισραήλ» είπε ο γενικός διευθυντής του υπουργείο Διασποράς και Εκπαίδευσης.

«Δεξαμενή» δεκάδων εκατομμυρίων.

Σύμφωνα με την επιτροπή ενώ η χώρα αριθμεί περίπου έξι εκατομμύρια, άλλα οκτώ Εβραίοι ζουν εκτός του Ισραήλ. Υπάρχουν επίσης περίπου εννέα εκατομμύρια άνθρωποι που μπορούν να μεταναστεύσουν στο Ισραήλ σύμφωνα με το Νόμο Επιστροφής. Οι άνθρωποι με τουλάχιστον έναν γονέα Εβραίο έχουν δικαίωμα να επιστρέψουν, αν και σύμφωνα με το Εβραϊκό δίκαιο μόνο εκείνοι με Εβραία μητέρα θεωρούνται Εβραίοι.

Υπάρχουν ακόμη πέντε εκατομμύρια απόγονοι ανθρώπων που απαρνήθηκαν τον Εβραϊσμό και περίπου 35 εκατομμύρια απόγονοι κρυπτο-Εβραίων (οι Marranos) που διέμεναν στην Ισπανία και Πορτογαλία.

Στα τέλη 15ου και 16ου Αιώνα αναγκάστηκαν βιαίως να μεταστραφούν στον Χριστιανισμό – καθώς και κάποιες άλλες ξεχασμένες φυλές που συνδέονταν με τον Εβραϊσμό. Επιπλέον, μια άλλη ομάδα αποτελείται από κοινότητες, που υπολογίζονται περίπου σε 60 εκατομμύρια ανθρώπους, με κάποια σχέση με τον εβραϊκό λαό, αλλά που δεν εκδηλώνονταν τόσο ανοιχτά ή που είναι «άγνωστες».

Τα τρία στάδια.

Η επιτροπή πρότεινε ένα πρόγραμμα εφαρμογής πολιτικών στράτευσης όσο το δυνατόν περισσότερων ανθρώπων «με Εβραϊκή συγγένεια», ώστε να τους εμπλέξει σε διάφορα επίπεδα υποστήριξης του Ιουδαϊσμού και του Ισραήλ, με απώτερο σκοπό τον προσηλυτισμό τους. Το πρόγραμμα θα είναι διαιρεμένο σε τρία στάδια.

Το πρώτο, στάδιο είναι ένα «πιλοτικό πρόγραμμα» που θα περιλαμβάνει λεπτομερή παρακολούθηση των απογόνων του Marranos. Αρχικά αυτοί οι άνθρωποι πρέπει να εκπαιδευτούν και να διδαχθούν τον Ιουδαϊσμό και τον ισραηλινό πολιτισμό.

Το δεύτερο στάδιο, το οποίο θα λάβει χώρα μεταξύ 2019 μ.Χ. και 2021 μ.Χ., περιλαμβάνει το άνοιγμα διαύλων επικοινωνίας και διάδοσης πληροφοριών σχετικά με τον Ιουδαϊσμό και το Ισραήλ, την εκπαίδευση των ηγετών στις κοινότητες συγγένειας και την συμμετοχή των ηγετών τους σε προγράμματα όπως το Birthright, το οποίο χορηγεί επισκέψεις Εβραίων νέων στο Ισραήλ.

Το τρίτο και τελευταίο στάδιο, το οποίο έχει προγραμματιστεί για το 2022 μ.Χ., περιλαμβάνει την εκπαίδευση των Ισραηλινών για την ενίσχυση των δεσμών με αυτές τις κοινότητες, την χορήγηση αδειών εισόδου στα μέλη της κοινότητας για να έρχονται στο Ισραήλ και την πρόσληψη ατόμων που ενδιαφέρονται να βοηθήσουν στον αγώνα κατά της οργάνωσης «Μποϊκοτάζ, Εκδιώξεις, Κυρώσεις» (BDS), στην μετανάστευση στο Ισραήλ και στον προσηλυτισμό.

Την ώρα που το Ισραήλ εκπονεί τέτοια σχέδια, η χώρα αντιμετωπίζει πολύ σοβαρότερα και ουσιαστικά ζητήματα που χρήζουν προσοχής. Όπως κριτικά αναφέρει η Ισραηλινή δημοσιογράφος Mazal Mualem, τη στιγμή που το Ισραήλ επεξεργάζεται μια μελέτη με αμφιλεγόμενα στρατηγικά οφέλη, πολλοί επιζήσαντες του Ολοκαυτώματος ζουν στα όρια της εξαθλίωσης (https://yiorgosthalassis.blogspot.com/2018/04/blog-post_70.html).

 

«ΒΟΜΒΑ» από Bloomberg: Ήρθε η ώρα πολυεθνικής παρέμβασης στους Αγίους Τόπους;

Οι ΗΠΑ και άλλες χώρες εξετάζουν «σειρά πιθανών συνδυασμών» για το μέλλον της Λωρίδας της Γάζας στην περίπτωση που η Παλαιστινιακή οργάνωση Χαμάς εκδιωχθεί από την εξουσία, δήλωσε ο Αμερικανός Υπουργός Εξωτερικών Άντονι Μπλίνκεν και ενώ όλοι προσπαθούν να ανιχνεύσουν τις προθέσεις των διεθνιστών για την περιοχή!

Μιλώντας στην Επιτροπή Πιστώσεων της Γερουσίας ο Μπλίνκεν επεσήμανε ότι η Χαμάς δεν μπορεί να συνεχίσει να κυβερνά την Λωρίδα της Γάζας, αλλά πρόσθεσε ότι αυτό δεν επιθυμεί να το πράξει ούτε το Ισραήλ.

Και τελικά η «βόμβα» έπεσε από το Bloomberg! Όπως μεταδίδεται, οι Ηνωμένες Πολιτείες και το Ισραήλ εξετάζουν το ενδεχόμενο αποστολής πολυεθνικών δυνάμεων στην Λωρίδα της Γάζας, αναφέρει το Πρακτορείο, επικαλούμενο διπλωματικές πηγές.

«Οι Ηνωμένες Πολιτείες και το Ισραήλ εξετάζουν επιλογές για το μέλλον της Λωρίδας της Γάζας, συμπεριλαμβανομένης της πιθανότητας μιας πολυεθνικής δύναμης που θα μπορούσε να περιλαμβάνει Αμερικανικά στρατεύματα, εάν οι ισραηλινές δυνάμεις καταφέρουν να εκδιώξουν την Χαμάς», ανέφερε το αμερικανικό πρακτορείο.

Επομένως, με βάσει αυτές τις πληροφορίες παρατηρεί κάποιος πως: ΗΠΑ και σύμμαχοι, αν ισχύσει η πληροφορία, πατάνε πόδι στην περιοχή πλησίον των Αγίων Τόπων! Θα δημιουργηθεί τετελεσμένο με πολυεθνική δύναμη, η οποία θα μπορεί αργότερα να δράσει και στα Ιεροσόλυμα, πόλη η οποία διεκδικείται και από τις δύο πλευρές! Σίγουρα θα υπάρξει αντίδραση της Ρωσίας σε μια τέτοια προοπτική!

«Μια δεύτερη επιλογή θα ήταν η συγκρότηση μιας ειρηνευτικής δύναμης, στο πρότυπο εκείνης ου επέβλεψε την ειρηνευτική συνθήκη Αιγύπτου-Ισραήλ του 1.979 μ.Χ. Μία τρίτη επιλογή θα ήταν να τεθεί η Γάζα υπό την προσωρινή επίβλεψη των Ηνωμένων Εθνών», γράφει το Bloomberg. Σύμφωνα με τις πηγές του Bloomberg, οι συνομιλίες είναι ακόμα σε πρώιμο στάδιο και πολλά μπορούν να αλλάξουν. Ορισμένοι Αμερικανοί αξιωματούχοι θεωρούν τις επιλογές πρόωρες (https://romioitispolis.gr/vomva-apo-bloomberg-irthe-i-ora-polyethnikis-paremvasis-stoys-agioys-topoys/).

 

Ροκφέλερ και Μέση Ανατολή: Το χρήμα που δόθηκε για να ξεκινήσει το «πανηγύρι». Ποιοί χρηματοδοτήθηκαν από τους διεθνιστές;;; Διαβάστε…

Το Ταμείο Rockefeller Brothers Fund (RBF) διοχέτευσε εκατομμύρια δολάρια στην Χαμάς και σε άλλες ισλαμιστικές ομάδες, σύμφωνα με δημοσιεύματα, τα οποία επικαλούνται εναλλακτικά μέσα ενημέρωσης στις ΗΠΑ. Το RBF ιδρύθηκε από τους πέντε αδερφούς Ροκφέλερ τρίτης γενιάς: τον John, τον Nelson, τον Laurance, τον Winthrop και τον David, όλοι τους πλέον έχουν πεθάνει .

Ο οργανισμός παρουσιάζει τον εαυτό του ως ένα φιλανθρωπικό ίδρυμα που επιδιώκει να «συμβάλει σε έναν πιο δίκαιο, βιώσιμο και ειρηνικό κόσμο». Ωστόσο, δημοσιεύματα ισχυρίζονται ότι φέρεται να έχει συνεισφέρει περισσότερα από 3,4 εκατομμύρια δολάρια στην Χαμάς και σε άλλες τρομοκρατικές ομάδες  από το 2018 μ.Χ.

Άλλωστε οι διεθνιστές συνηθίζουν να χρηματοδοτούν όλες τις πλευρές, προκειμένου να αυξάνουν την αντιπαράθεση και έπειτα οι όποιοι λαοί να δέχονται την όποια παρέμβαση για να διορθωθούν τα πράγματα! Προφανώς και δεν είναι με το Ισραήλ ούτε και με τους Άραβες! Είναι με ό,τι προωθεί το κεντρικό σχέδιο της διεθνιστικής τάξης πραγμάτων!!!!

Ο Andrew Kerr της Washington Free Beacon έγραψε σχετικά με αυτό το θέμα, αναφέροντας αρκετές ομάδες που επωφελήθηκαν από τα χρήματα του RBF. Μια τέτοια ομάδα είναι η Defense for Children International-Palestine (DCI Palestine), μια επέκταση του Λαϊκού Μετώπου για την Απελευθέρωση της Παλαιστίνης (PFLP).

Η ομάδα, η οποία απασχολεί ανώτερα μέλη του PFLP, έχει λάβει 165.000 δολάρια από το RBF από το 2018 μ.Χ.! Ένας άλλος αποδέκτης των χρημάτων του RBF είναι η Εκπαίδευση για την Δίκαιη Ειρήνη στη Μέση Ανατολή, μια εθνική οργάνωση που εργάζεται για την ελευθερία, την δικαιοσύνη και την ισότητα, όπως την ερμηνεύουν στην διεθνιστική τάξη πραγμάτων!

Η ομάδα, η οποία έχει λάβει χρηματοδότηση 580.000 δολαρίων από το 2018 μ.Χ., κατηγορήθηκε αργότερα ότι χρησιμοποίησε το φιλανθρωπικό της καθεστώς για να χρηματοδοτήσει την Χαμάς και άλλες παλαιστινιακές τρομοκρατικές οργανώσεις.

Προφανής σκοπός η αποδυνάμωση του Ισραήλ, αλλά όχι υπέρ των Αράβων (σ.σ. στόχος είναι και η αποδυνάμωση των ισχυρών ισλαμιστικών ομάδων), αλλά υπέρ μια βιώσιμης διεθνούς λύσης στο Παλαιστινιακό, όπως θα διαβάσετε παρακάτω!

Το Jewish Voice for Peace έχει επίσης λάβει 490.000 δολάρια από το RBF από το 2019 μ.Χ. Οι διαδηλωτές που συνδέονται με την ομάδα φέρεται να μπήκαν σε ένα κτίριο γραφείων του Κογκρέσου για να μιλήσουν εναντίον του Ισραήλ στις 18 Οκτωβρίου. Το Rockefeller Brothers Fund δεν απάντησε σε αίτημα για σχολιασμό των προαναφερθέντων!!!

Ισραήλ/Χαμάς και Τρίτος Ναός. Πλέον έχει ξεκινήσει εισβολή στην Γάζα, από την οποία ενδεχομένως ξεπηδήσει μια «νέα τάξη πραγμάτων» στην Μέση Ανατολή και όχι μόνο!!! Άραγε έχει σχέση η εισβολή με τις προετοιμασίες για τον λεγόμενο Τρίτο Ναό;;;

Ο όρος Τρίτος Ναός χρησιμοποιείται σε σχέση με την θεωρητική ανοικοδόμηση ενός Τρίτου Ναού στην Ιερουσαλήμ, ο οποίος θα διαδεχθεί και τον αρχικό Ναό του Σολομώντα (ο οποίος χτίστηκε υπό τον Σολομώντα και καταστράφηκε το 587 π.Χ. από τους Νεοβαβυλώνιους) και τον Δεύτερο Ναό (που χτίστηκε υπό την την Αχαιμενιδική Περσική Αυτοκρατορία και καταστράφηκε το 70 μ.Χ. από τους Ρωμαίους).

Η Ιερουσαλήμ, όπου επιδιώκεται να κτιστεί ο Τρίτος Ναός, ή αλλιώς η «πόλη-λάφυρο» όπως την έχουν χαρακτηρίσει ιστορικοί, ανέκαθεν αποτελούσε το μεγαλύτερο αγκάθι στην πολυετή αραβο-ισραηλινική διένεξη. Το καθεστώς της πόλης εκκρεμεί εδώ και δεκαετίες χωρίς ορατή προοπτική επίλυσης.

Το ενδεχόμενο να κτιστεί ο Τρίτος Ναός στο όρος του Ναού φαντάζει ανήκουστο για τους απανταχού μουσουλμάνους! Ο λόγος; Εκεί ακριβώς εφάπτεται και εκτείνεται ο τρίτος ιερότερος μουσουλμανικός τόπος μετά την Μέκκα και την Μεδίνα. Πρόκειται για το λεγόμενο Χαράμ αλ Σαρίφ που στα Αραβικά σημαίνει «ευγενές ιερό» με τον Θόλο του Βράχου που βρίσκεται στο κέντρο του Όρους του Ναού, στην περιοχή του Εβραϊκού Δεύτερου Ναού. Εκεί λένε πως έλαβε χώρα ο μύθος της «θυσίας του Αβραάμ».

Οι Παλαιστίνιοι που διεκδικούν ένα Παλαιστινιακό κράτος χωρίς εποικισμούς ονειρεύονται την ανατολική Ιερουσαλήμ ως πρωτεύουσα τους. Αντίθετα, οι Εβραίοι αντιτίθενται στο σχέδιο διχοτόμησης της «αιώνιας και αδιαίρετης» πόλης, που μεταξύ άλλων αποδίδει τεράστια οφέλη στην οικονομία.

Πλέον η σύγκρουση Χαμάς-Ισραήλ φέρνει όλο και πιο κοντά την διεθνή παρέμβαση στα Ιεροσόλυμα, η οποία θα σημάνει την απαρχή κοσμογονικών εξελίξεων στον πλανήτη, καθώς αυτοί που θέλουν να δώσουν την «λύση» του Παλαιστινιακού για την «ειρήνη», ίσως καλέσουν εβραίους και μουσουλμάνους να χτίσουν μαζί, στο όνομα του Αβραάμ, κοινού πατέρα και των δύο, τον Τρίτο Ναό, όχι προς ανάδειξη του Εβραϊκού δόγματος, παρά μιας παγκόσμιας κοινωνίας.

Όπως έγραφε το france24 το καλοκαίρι: «Οι Ισραηλινοί ετοιμάζονται για νέο εβραϊκό ναό στην τοποθεσία Al-Aqsa (στο Όρος του Ναού»! Πλησιάζει η ώρα;;; Οι Ροκφέλερ πάντως, μαζί με άλλους υποτακτικούς του διεθνισμού, χρηματοδότησαν, κατά τα δημοσιεύματα, το όλον εγχείρημα.


FLASH: Η μαύρη σημαία υψώνεται στο ιερό Razavi – Το Ισλάμ πηγαίνει σε ολοκληρωτικό πόλεμο.

Με τον βομβαρδισμό του Βαπτιστικού Νοσοκομείου Al-Ahli στη Γάζα, ο οποίος σκότωσε περισσότερους από 500, και κατηγορείται στο Ισραήλ και τις ΗΠΑ, η μαύρη σημαία υψώνεται στο ιερό Razavi στο Mashhad, στην επαρχία Khorasan, στο Ιράν, που φαίνεται παραπάνω. Αυτό είναι στην Ισλαμική Γραφή!

«Όταν έρχονται οι μαύρες σημαίες από το Χορασάν, πήγαινε σε αυτές, ακόμα κι αν πρέπει να σέρνεσαι στο χιόνι, γιατί ανάμεσά τους είναι ο Χαλίφα από τον Αλλάχ, ο Μαχντί».— Ο Abd al-Alim στο al-Mahdi al-Muntazar. Στην παρακάτω εικόνα, ένας εργάτης υψώνει την Μαύρη σημαία στην κορυφή του Ναού: Αυτό είναι ένα κάλεσμα που βασίζεται στη Γραφή (Κοράνι) προς όλο το Ισλάμ για πόλεμο.

Από όσο γνωρίζω αυτό είναι ένα σημάδι συναγερμού για τον λαό του Mashad του Ιράν ότι οι επόμενες μέρες μπορεί να είναι δύσκολες, γι’ αυτό να είστε προετοιμασμένοι να πολεμήσετε οποιεσδήποτε συνθήκες. Το ιερό Ιμάμ Ρεζά (α) είναι το κέντρο της προσοχής και του σεβασμού για όλους όσους ζουν στο Ιράν και έτσι γίνονται εκεί οποιεσδήποτε σημαντικές ανακοινώσεις.

Ακόμη και ο Πρόεδρος του Ιράν Ebrahim Raisi έχει μιλήσει γι’ αυτό: “Οι φλόγες των βομβών ΗΠΑ-Ισραήλ που έπεσαν απόψε σε αθώους Παλαιστίνιους που νοσηλεύονται για τραυματισμούς στο νοσοκομείο της Γάζας θα τυλίξουν σύντομα τους Σιωνιστές. Η σιωπή του ελεύθερου ανθρώπου δεν είναι επιτρεπτή μπροστά σε τέτοιο πόλεμο…»

Μέχρι στιγμής, οι κυβερνήσεις του Ιράν, της Συρίας, της Σαουδικής Αραβίας, των ΗΑΕ, της Παλαιστίνης, της Αιγύπτου, της Ιορδανίας, της Τουρκίας και του Κατάρ έχουν κατηγορήσει την ισραηλινή Πολεμική Αεροπορία για την έκρηξη στο Αραβικό Νοσοκομείο Al-Ahli (https://romioitispolis.gr/flash-i-mayri-simaia-ypsonetai-sto-iero-razavi-to-islam-pigainei-se-oloklirotiko-polemo/).

 

Οι Ισραηλινοί ετοιμάζονται για νέο Εβραϊκό ναό στην τοποθεσία Al-Aqsa.

Ιερουσαλήμ (AFP) – Με εισαγόμενες θυσιαστικές αγελάδες, αρχαίους ύμνους και αυξανόμενη υποστήριξη, ορισμένοι εθνικιστές Εβραίοι ελπίζουν να ξαναχτίσουν τον ναό τους στην Παλιά Πόλη της Ιερουσαλήμ, σε μια τοποθεσία στο επίκεντρο των εντάσεων μεταξύ Ισραηλινών και Παλαιστινίων.

Σε ένα προάστιο του Τελ Αβίβ, μια ομάδα χορωδών ετοιμαζόταν για τη στιγμή που θα χαρούν για την ανοικοδόμηση του εβραϊκού ναού περίπου 2.000 χρόνια μετά την καταστροφή του, η οποία πιστεύουν ότι θα επιταχύνει την άφιξη του μεσσία. Αλλά για άλλους, η συνειδητοποίηση του στόχου τους θα πυροδοτούσε μαζικά τις εντάσεις γύρω από το συγκρότημα του τζαμιού Al-Aqsa στην προσαρτημένη από το Ισραήλ ανατολική Ιερουσαλήμ.

Ο χορωδός Shmuel Kam είπε ότι οι Εβραίοι «περιμένουν» δύο χιλιετίες για την αναβίωση του ναού. Μέλη της Ορθόδοξης Εβραϊκής ομάδας ισχυρίζονται ότι είναι απόγονοι της βιβλικής Φυλής των Λευί, η οποία ερμήνευσε ύμνους και μουσική στον ιερό χώρο.

"Όταν θα χτιστεί ο ναός, θα ζητήσουμε από τους Λευίτες να έρθουν να τραγουδήσουν και δεν θα το μάθουν. Πρέπει να μάθουν", δήλωσε ο Menahem Rozenthal, διευθυντής της ανδρικής χορωδίας που δημιουργήθηκε πριν από λίγους μήνες από το Temple Institute. Το ινστιτούτο ιδρύθηκε το 1.987 μ.Χ. και στοχεύει στην ανοικοδόμηση του ναού, εκπαιδεύοντας χορωδίες και κληρικούς και κατασκευάζοντας αντικείμενα για χρήση σε θρησκευτικές τελετές.

Ενώ μαθητευόμενοι χορωδοί έρχονται από όλο το Ισραήλ για να εμβαθύνουν στη συλλογή αρχαίων ύμνων, το Temple Institute έχει φτιάξει όλα τα αντικείμενα που κρίνονται απαραίτητα για τις εβραϊκές τελετές σύμφωνα με ραβινικές οδηγίες. Αυτά περιλαμβάνουν ιερατικά άμφια, καλούπια ψησίματος για ψωμί, θυμιατήρια και μουσικά όργανα.

'Θέμα χρόνου'. Οι πιστοί έχουν το βλέμμα τους στο μεγάλο, δέντρο με κουκκίδες στην καρδιά της Παλιάς Πόλης της Ιερουσαλήμ. Γνωστό ως Όρος του Ναού στους Εβραίους και σεβαστό ως ο ιερότερος τόπος τους, το συγκρότημα στεγάζει για αιώνες το τζαμί Αλ Άκσα, το τρίτο πιο ιερό μέρος στο Ισλάμ.

Όσοι επιδιώκουν να ανοικοδομήσουν τον ναό θυμούνται τον πρώην τόπο λατρείας, που καταστράφηκε γύρω στο 70 μ.Χ. κατά τη ρωμαϊκή περίοδο. Σύμφωνα με την εβραϊκή παράδοση, ο πρώτος ναός τους κατεδαφίστηκε το 586 π.Χ. από τον τότε ηγεμόνα Ναβουχοδονόσορ Β' στην ίδια τοποθεσία.

Για τον Χάιμ Μπέρκοβιτς, έναν 50χρονο τρίτο υπερασπιστή του ναού, «μπορείς να πεις ό,τι θέλεις (για τη μουσουλμανική παρουσία), αυτό ήταν το μέρος για τους Εβραίους». Η Εβραϊκή λατρεία στον μελλοντικό ναό είναι «μόνο θέμα χρόνου», είπε.

Η Berkovits είναι μέρος της Boneh Israel ("Χτίζοντας το Ισραήλ"), μιας οργάνωσης που σύμφωνα με τον ιστότοπό της εργάζεται για να "φέρει τη λύτρωση πιο κοντά". Γνωστό ως Όρος του Ναού στους Εβραίους, το συγκρότημα της Ιερουσαλήμ στεγάζει για αιώνες το τζαμί Al-Aqsa.

Γνωστό ως Όρος του Ναού στους Εβραίους, το συγκρότημα της Ιερουσαλήμ στεγάζει για Αιώνες το τζαμί Al-Aqsa. Για να επισπεύσει την περιζήτητη εξαγορά τους, η Boneh Israel εισήγαγε πέρυσι πέντε κόκκινες δαμαλίδες από τις Ηνωμένες Πολιτείες.

Το σχέδιο είναι να τα θυσιάσουν και να ανακατέψουν τη στάχτη με νερό, ένα μείγμα που θα χρησιμοποιηθεί για να βουρτσίσει οποιονδήποτε θεωρείται ακάθαρτο -- για παράδειγμα εκείνους που είχαν επαφή με ένα πτώμα -- πριν την ανάβασή τους στον τρίτο ναό.

Οι σπάνιες αγελάδες είναι ζωτικής σημασίας, επειδή η αδυναμία εκτέλεσης αυτού του τελετουργικού αποτελεί μέρος της αντίθεσης των ισραηλινών ραβινικών αρχών στις εβραϊκές επισκέψεις στο Όρος του Ναού.

«Η επιστροφή των ζώων είναι ένα μεσσιανικό σημάδι», επιβεβαίωσε ο Μπέρκοβιτς σε μια φάρμα στο βόρειο Ισραήλ, όπου επιθεωρούνται από κτηνιάτρους και ραβίνους για να διασφαλίσουν ότι κάθε τρίχα είναι κόκκινη. «Τους περιποιούμαστε, τους κρατάμε για την κατάλληλη στιγμή», πρόσθεσε.

Διάδοση ιδεολογίας. Ο Μπέρκοβιτς είπε ότι η Μπονέχ Ισραήλ είχε ήδη αποκτήσει γη στο Όρος των Ελαιών στην ανατολική Ιερουσαλήμ, έτσι τα ζώα μπορούν να καούν στραμμένα προς το Όρος του Ναού. Για τον Yizhar Beer, διευθυντή του Κέντρου Keshev για την Προστασία της Δημοκρατίας στο Ισραήλ, αυτοί οι «λάτρεις του τρίτου ναού» δεν είναι σε καμία περίπτωση περιθωριακές.

Από μερικές δεκάδες υποστηρικτές τους πριν από δύο δεκαετίες, η ιδεολογία τους "έχει εξαπλωθεί στο κέντρο του πολιτικού επιπέδου -- στο κοινοβούλιο, στην κυβέρνηση", είπε ο Μπερ. Από τον Δεκέμβριο, ο Μπενιαμίν Νετανιάχου ηγήθηκε μιας κυβέρνησης μαζί με ακροδεξιούς Υπουργούς που υποστηρίζουν την επιβολή της ισραηλινής κυριαρχίας στο τέμενος Αλ Άκσα.

Για να επισπεύσουν την περιζήτητη λύτρωσή τους, μια εβραϊκή ομάδα εισήγαγε πέντε κόκκινες δαμαλίδες για θυσία. Το συγκρότημα διοικείται από το συμβούλιο ισλαμικών υποθέσεων Waqf της Ιορδανίας, του οποίου οι δυνάμεις καταστράφηκαν από την ανατολική Ιερουσαλήμ στον Πόλεμο των Έξι Ημερών του 1.967 μ.Χ.

Αψηφώντας την απαγόρευση από κορυφαίους ραβίνους, περίπου 50.000 Εβραίοι «ανέβηκαν στο Όρος του Ναού» πέρυσι, σύμφωνα με μια εθνικιστική Ισραηλινή οργάνωση που φέρει την εβραϊκή ονομασία της τοποθεσίας, Har Habait.

Μεταξύ των Εβραίων επισκεπτών περιλαμβάνεται και ο φανταχτερός πολιτικός Itamar Ben-Gvir, ο οποίος έχει επίσης επισκεφθεί δύο φορές φέτος από τότε που έγινε υπουργός Εθνικής Ασφάλειας του Ισραήλ.

Τα Ηνωμένα Έθνη, οι Ηνωμένες Πολιτείες και η Ευρωπαϊκή Ένωση άσκησαν όλοι πιέσεις τους τελευταίους μήνες για να γίνει σεβαστό το status quo στους ιερούς τόπους της Ιερουσαλήμ. Οι περιηγήσεις Εβραίων στο ιερό συγκρότημα, όπου επιτρέπεται να προσεύχονται μόνο μουσουλμάνοι, καταγγέλλονται από τους Παλαιστίνιους ως «απειλή» και ως απόπειρα «ιουδαϊσμού» του τόπου.

Πολιτική «ατομική βόμβα». Το συγκρότημα είναι ένα σημείο αιώνιων εντάσεων στην ισραηλινο-παλαιστινιακή σύγκρουση και κάθε Εβραϊκή επίσκεψη έχει την δυνατότητα να γίνει «ατομική βόμβα», προειδοποίησε ο Beer. "Συνδυασμός θρησκείας και πολιτικής... αυτός είναι ένας πυρηνικός αντιδραστήρας, οπότε μια έκρηξη εκεί ανατινάζει τα πάντα", είπε.

Η διεθνής κοινότητα δεν αναγνώρισε ποτέ την προσάρτηση της ανατολικής Ιερουσαλήμ από το Ισραήλ και τη θεωρεί κατεχόμενη Παλαιστινιακή επικράτεια. Για τον Yitzchak Reuven, επικεφαλής επικοινωνίας του Temple Institute, «Η διαμάχη πυροδοτείται από τους Παλαιστίνιους που το χρησιμοποιούν για εθνικιστικούς λόγους».

«Δεν είναι πραγματικά μουσουλμανικό ζήτημα», είπε. Ο Ρουβέν δεν διευκρίνισε τι θα γινόταν με το τέμενος Αλ Άκσα, μια αξιοσημείωτη ανωμαλία στα κατά τα άλλα λεπτομερή σχέδια οργανώσεων που επικεντρώθηκαν στον τρίτο ναό.

Ο ισραηλινός πολιτικός Itamar Ben-Gvir έχει επισκεφθεί τον ιερό χώρο δύο φορές από τότε που έγινε υπουργός Εθνικής Ασφάλειας  Ο φανταχτερός Ισραηλινός πολιτικός Itamar Ben-Gvir επισκέφτηκε τον ιερό χώρο δύο φορές από τότε που έγινε Υπουργός εθνικής ασφάλειας.

Ωστόσο, τέτοιες ομάδες ισχυρίζονται ότι θα ήταν αδύνατο να κατασκευαστεί ο ιερός εβραϊκός χώρος οπουδήποτε εκτός από το συγκρότημα του τζαμιού. «Αυτό είναι το μέρος που διάλεξε ο Θεός», είπε ο Ρουβέν. «Είναι ένα όνειρο, αλλά η επιστροφή των Εβραίων στο Ισραήλ ήταν ένα όνειρο -- και μετά έγινε πραγματικότητα» (https://www.france24.com/en/live-news/20230605-the-israelis-set-for-new-jewish-temple-on-al-aqsa-site).

 

Ισραήλ/Χαμάς και Τρίτος Ναός: Τι γραφόταν το καλοκαίρι πριν ξεκινήσει η σύγκρουση. Πλησιάζει η ώρα;;;

Το καλοκαίρι Ισραηλινά μέσα ενημέρωσης μετέδιδαν πως η ώρα του Τρίτου Ναού είναι κοντά και πως λαμβάνει χώρα «διοχέτευση» κρατικών πόρων για την κατασκευή του! Πλέον έχει ξεκινήσει εισβολή στην Γάζα, από την οποία ενδεχομένως ξεπηδήσει μια «νέα τάξη πραγμάτων» στην Μέση Ανατολή και όχι μόνο!!! Άραγε έχει σχέση η εισβολή με τις προετοιμασίες για τον λεγόμενο Τρίτο Ναό;;;

Ο όρος Τρίτος Ναός χρησιμοποιείται σε σχέση με την θεωρητική ανοικοδόμηση ενός Τρίτου Ναού στην Ιερουσαλήμ, ο οποίος θα διαδεχθεί και τον αρχικό Ναό του Σολομώντα (ο οποίος χτίστηκε υπό τον Σολομώντα και καταστράφηκε το 587 π.Χ. από τους Νεοβαβυλώνιους) και τον Δεύτερο Ναό (που χτίστηκε υπό την την Αχαιμενιδική Περσική Αυτοκρατορία και καταστράφηκε το 70 μ.Χ. από τους Ρωμαίους).

Η Ιερουσαλήμ, όπου επιδιώκεται να κτιστεί ο Τρίτος Ναός, ή αλλιώς η «πόλη-λάφυρο» όπως την έχουν χαρακτηρίσει ιστορικοί, ανέκαθεν αποτελούσε το μεγαλύτερο αγκάθι στην πολυετή αραβο-Ισραηλινική διένεξη. Το καθεστώς της πόλης εκκρεμεί εδώ και δεκαετίες χωρίς ορατή προοπτική επίλυσης.

Το ενδεχόμενο να κτιστεί ο Τρίτος Ναός στο όρος του Ναού φαντάζει ανήκουστο για τους απανταχού μουσουλμάνους! Ο λόγος; Εκεί ακριβώς εφάπτεται και εκτείνεται ο τρίτος ιερότερος μουσουλμανικός τόπος μετά την Μέκκα και την Μεδίνα.

Πρόκειται για το λεγόμενο Χαράμ αλ Σαρίφ που στα αραβικά σημαίνει «ευγενές ιερό» με τον Θόλο του Βράχου που βρίσκεται στο κέντρο του Όρους του Ναού, στην περιοχή του Εβραϊκού Δεύτερου Ναού. Εκεί λένε πως έλαβε χώρα ο μύθος της «θυσίας του Αβραάμ».

Οι Παλαιστίνιοι που διεκδικούν ένα παλαιστινιακό κράτος χωρίς εποικισμούς ονειρεύονται την ανατολική Ιερουσαλήμ ως πρωτεύουσά τους. Αντίθετα, οι Εβραίοι αντιτίθενται στο σχέδιο διχοτόμησης της «αιώνιας και αδιαίρετης» πόλης, που μεταξύ άλλων αποδίδει τεράστια οφέλη στην οικονομία.

Πλέον η σύγκρουση Χαμάς-Ισραήλ φέρνει όλο και πιο κοντά την διεθνή παρέμβαση στα Ιεροσόλυμα, η οποία θα σημάνει την απαρχή κοσμογονικών εξελίξεων στον πλανήτη, καθώς αυτοί που θέλουν να δώσουν την «λύση» του Παλαιστινιακού για την «ειρήνη», ίσως καλέσουν Εβραίους και μουσουλμάνους να χτίσουν μαζί, στο όνομα του Αβραάμ, κοινού πατέρα και των δύο, τον Τρίτο Ναό, όχι προς ανάδειξη του Εβραϊκού δόγματος, παρά μιας παγκόσμιας κοινωνίας. Όπως έγραφε το france24 το καλοκαίρι: «Οι Ισραηλινοί ετοιμάζονται για νέο εβραϊκό ναό στην τοποθεσία Al-Aqsa (στο Όρος του Ναού»! Πλησιάζει η ώρα;;;

 

 

Ιαχές πολέμου από Ισραηλινό Υπουργό: "Ξεκίνησε ο 3ος Παγκόσμιος Πόλεμος και είναι κατά του ακραίου Ισλάμ-Ευρώπη προετοιμάσου κινδυνεύεις!" Δείτε τι δήλωσε ο Υπουργός ενέργειας του Ισραήλ, Ισραήλ Κατς αναφορικά με την σύρραξη στην περιοχή.

Το Ισραήλ ανακοίνωσε την έναρξη του Γ' Παγκοσμίου Πολέμου, τουλάχιστον με τον δικό του τρόπο! Σημαντικές Προειδοποιήσεις και Δηλώσεις από το Τελ Αβίβ. Πιο συγκεκριμένα και σύμφωνα με νέα άρθρα ξένων μέσων μαζικής ενημέρωσης, ο Υπουργός ενέργειας του Ισραήλ Ισραήλ Κατς προέβη σε μία ηχηρή δήλωση σχετικά με την τωρινή κατάσταση στην Λωρίδα της Γάζας.

Κατά την γνώμη του Ισραηλινού πολιτικού, οι μάχες που δίνει η χώρα του κατά της παλαιστινιακής ομάδας Χαμάς γίνονται μέρος μίας παγκόσμιας σύρραξης κατά των ακραίων Ισλαμιστών. Σύμφωνα με τον ίδιο η σύρραξη αυτή θα μπορούσε να θεωρηθεί ανάλογη ενός «τρίτου παγκοσμίου πολέμου».

«Οι ενέργειές μας κατά της Χαμάς αποτελούν μόνο ένα μέρος από μία ευρύτερη μάχη. Και αυτός δεν είναι μόνο δικός μας πόλεμος. Το ακραίο Ισλάμ θέτει απειλή και εντός της Ευρώπης, όπως και σε άλλες κοινότητες» τόνισε ο Κατς, υπονοώντας φυσικά ότι οι αμέτρητοι πρόσφυγες και οι μετανάστες που έχουν κατατρέξει στην Ευρωπαϊκή Ήπειρο είναι ένα σημαντικό πρόβλημα για την Ευρώπη. Ο Κατς δήλωσε πάντως πως βλέπει την υποστήριξη που δείχνουν οι Ηνωμένες Πολιτείες και η Ευρώπη στο Ισραήλ αυτήν την δύσκολη περίοδο.

Ωστόσο ο Υπουργός τόνισε πως το Ισραήλ διαθέτει μία ξεχωριστή θέση σε αυτήν την σύρραξη, προσθέτοντας πως παρά την υποστήριξη που δέχεται από δυνάμεις όλου του κόσμου, μόνο ο ισραηλινός στρατός εμπλέκεται στην πραγματική μάχη με την Χαμάς σήμερα. «Παίρνουμε αποφάσεις μόνοι μας και ενεργούμε σύμφωνα με τα συμφέροντά μας και την ασφάλεια του έθνους» κατέληξε ο Ισραηλινός υπουργός ενέργειας.

Θα Μπορούσε να Ξεσπάσει ένας Τρίτος Παγκόσμιος Πόλεμος;

Σύμφωνα με τις απόψεις και εκτιμήσεις πολλών στρατιωτών ειδικών και γεωπολιτικών αναλυτών, το πιθανότερο ενδεχόμενο ξεσπάσματος ενός Τρίτου Παγκοσμίου πολέμου θα εκτυλίσσονταν εάν το Ιράν συμμετείχε ενεργά στην σύρραξη μεταξύ του Ισραήλ και της Χαμάς.

Ρωσικά τακτικά αεροσκάφη μετατρέπουν την Μ. Θάλασσα σε ένα αχανές ναρκοπέδιο-Ρίχνουν νάρκες ασταμάτητα από αέρος λέει το Κίεβο. Φυσικά για να μπορέσουμε να μιλήσουμε για παγκόσμιο πόλεμο θα έπρεπε να δούμε υποστήριξη του Ιράν από τους στρατηγικούς συμμάχους του, όπως την Ρωσία και ίσως την Κίνα. Εάν γίνονταν κάτι τέτοιο τα αποτελέσματα θα ήταν φυσικά καταστροφικά, αφού η συμμετοχή του ΝΑΤΟ θα ήταν αναπόφευκτη.

Πάντως στα επόμενα στάδια του εν εξελίξει πόλεμου είναι πιθανότερο να δούμε την συμμετοχή της Λιβανέζικης Χεζμπολάχ στην σύρραξη παρά της Τεχεράνης, αφού το Ιράν φαίνεται πως ρίχνει πρώτα στην μάχη τις παραστρατιωτικές οργανώσεις της Μέσης Ανατολής που χρηματοδοτεί (https://www.pentapostagma.gr/kosmos/mesi-anatoli/7200585_iahes-polemoy-apo-israilino-ypoyrgo-xekinise-o-3os-pagkosmios-polemos).

 

Για τα μάτια μιας Χήρας δημιουργήθηκε ο Ισλαμισμός, από τον φανατισμό και τον σκοταδισμό του οποίου υποφέρει όλη η Ανθρωπότητα.Ο Βυζαντινός χρονογράφος Ζωναράς (σύγχρονος του Μωάμεθ) μας δίνει σημαντικές λεπτομέρειες της αρχής του Μωαμεθανισμού. Ο Μωάμεθ συνολικά παντρεύτηκε 15 γυναίκες, από τις οποίες η μικρότερη ήταν 9 ετών!!!

Επιτομή Ιστοριών. XIV/ Όπως λοιπόν γύριζε αυτός ο βασιλιάς (ο Ηράκλειος) νικητής από την Περσία, τον πλησίασε ο Μωάμεθ, ο φύλαρχος των Σαρακηνών. Δεν είχε επιλεγεί ως ηγέτης λόγω καταγωγής, γιατί ήταν άσημος, αλλά με πονηριά.

Όντας φτωχός ζούσε δουλεύοντας σε μια πλούσια χήρα την οποία τελικά παντρεύτηκε, κάνοντάς την να τον ερωτευθεί με μαγείες. Έπασχε δε από επιληψία, και ώρες - ώρες τον έπιανε η αρρώστια και έπεφτε κάτω και έχανε τα λογικά του. Έτσι γίνονταν αιτία στενοχώριας και ντροπής για εκείνον και την γυναίκα του.

Αλλά αυτός ήταν πονηρός, σχετίστηκε με έναν καλόγερο ακόμα πονηρότερο, που είχε εξοριστεί από την Κωνσταντινούπολη για κακοπιστία, και μαθήτευσε σ' αυτόν. Έλεγε έτσι στην γυναίκα του ότι ερχόταν ο Αρχάγγελος Γαβριήλ από τον ουρανό και τον μυούσε σε απόρρητα μυστήρια.

Κι αυτός δεν μπορούσε ν' αντέξει την όψη του Αγγέλου και γι αυτό τον έπιανε ίλιγγος και φόβος και έπεφτε καταγής. Μάρτυρα για αυτό στην γυναίκα του είχε και εκείνον τον πονηρό καλόγερο, που έλεγε ότι ''αλήθεια, αυτός ο Γαβριήλ στέλνεται σε όλους τους προφήτες''.

Άρχισε λοιπόν να υπερηφανεύεται η γυναίκα του ότι είχε για σύζυγο της έναν προφήτη και τον πήγαινε να τον γνωρίσουν και άλλες γυναίκες. Έτσι αυτός ο άθλιος απέκτησε φήμη προφήτη σε όλους τους ομόφυλους του.

Όταν πέθανε η γυναίκα του, την κληρονόμησε και έγινε Φύλαρχος, Δάσκαλος και Νομοθέτης του Έθνους των Ισμαηλιτών. (Αράβων, απογόνων του Ισμαήλ, γιού του Αβραάμ και της Άγαρ, εξ ου και η συχνή ονομασία “Αγαρηνοί").

Άλλους τους εξαπατούσε με τα λόγια του και όσους δεν πείθονταν εύκολα τραβούσε το σπαθί και τους ανάγκαζε να προσκυνήσουν. Έτσι μάζεψε γύρω του πολλούς αξιόμαχους "χείρα ικανήν". Αυτός λοιπόν, βγαίνοντας από την Αίθριβο (Γιαθρίμπ, μετέπειτα Μεδίνα) πήγε στον βασιλιά (Ηράκλειο) και του ζήτησε μια περιοχή για να εγκατασταθεί και αυτός του παραχώρησε.

Και αφού έπεισε όλο το έθνος του για την σοφία του, με τους τρόπους που αναφέραμε, έκανε επιδρομές σε όλη την Συρία, την οποία καταλήστευσε και κατέλαβε πολλές χώρες των Ρωμαίων. Και από τότε, δεν σταμάτησε το έθνος των Ισμαηλιτών να ληστεύει και να αλωνίζει σε όλες τις περιοχές των Ρωμαίων.

Το κείμενο: 214 Ὑποστρέφοντι δὲ τῷ βασιλεῖ τούτῳ ἐκ τῆς Περσίδος τροπαιοφόρῳ πρόσεισι Μωάμεθ ὁ τῶν Σαρακηνῶν φύλαρχος, οὐκ ἐκ γένους τὸ φυλαρχεῖν κληρωσάμενος (τῶν γὰρ ἀσήμων ἐτύγχανεν ὤν), ἀλλὰ πονηρίᾳ τοῦτο κτησάμενος. πένης γὰρ ὢν παρά τινι γυναικὶ πλουσίᾳ χήρᾳ ἐθήτευεν, ἣν ἔγημε, γοητείαις ὑπαγαγὼν εἰς ἔρωτα ἑαυτοῦ. ἐπιληψίας δὲ νοσήματι συνεχόμενος καὶ κατὰ καιροὺς αὐτῷ τοῦ πάθους προσβάλλοντος πίπτων καὶ τῶν φρενῶν ἐξιστάμενος, ἀθυμίας αἴτιος τῇ ἑαυτοῦ κυρίᾳ καὶ γαμετῇ καὶ αἰσχύνης ἐγίνετο. ὁ δὲ αὐτός τε πονηρὸς ὢν καί τινι δὲ μοναχῷ πονηροτέρῳ ἑαυτοῦ ἐντετυχηκὼς διὰ κακοπιστίαν φυγαδευθέντι τῆς Βυζαντίδος καὶ παρ' αὐτοῦ διδαχθείς, ἔλεγε τῇ γυναικὶ τὸν Γαβριὴλ τὸν ἀρχάγγελον οὐρανόθεν αὐτῷ φοιτῶντα ἀπόρρητά τινα μυεῖν, μὴ φέρειν δὲ τὴν τούτου θέαν καὶ διὰ τοῦτο ἰλιγγιᾶν καὶ φόβῳ συνέχεσθαι καὶ πρὸς γῆν κατακλίνεσθαι. ταῦτα δ' εἶχεν αὐτῷ συμμαρτυροῦντα καὶ τὸν μοναχὸν ἐκεῖνον τὸν δόλιον καὶ τῇ γυναικὶ λέγοντα ὅτι ὡς ἀληθῶς πᾶσι τοῖς προφήταις οὗτος ὁ Γαβριὴλ ἐπιπέμπεται. 215 ἐντεῦθεν ἡ γυνὴ ἀποσκευαζομένη τὸ ὄνειδος, ἐγκαυχωμένη δὲ μᾶλλον ὡς συνοικοῦσα προφήτῃ, τὸν λόγον τοῦτον εἰς τὰς λοιπὰς γυναῖκας προήνεγκε, καὶ οὕτως ὄνομα προφήτου παρὰ τοῖς ὁμοφύλοις ὁ μυσαρὸς ἐκεῖνος ἐκτήσατο. θανούσης δὲ τῆς γυναικὸς ἐκείνης, τῶν ἐκείνης κληρονόμος γενόμενος καὶ φύλαρχος καὶ διδάσκαλος καὶ νομοθέτης τοῦ ἔθνους τῶν Ἰσμαηλιτῶν ἐχρημάτισε, τοὺς μὲν λόγοις ἀπατῶν, τοῖς δὲ μὴ εὐχερῶς αὐτῷ πειθομένοις τὸ ξίφος ἀνατεινόμενος καὶ ὑποκλίνεσθαί οἱ ἐκβιαζόμενος. ἤδη γὰρ καὶ χεῖρα περὶ ἑαυτὸν συνήγαγεν ἱκανήν. οὗτος οὖν ἐκ τῆς Αἰθρίβου προϊὼν προσῆλθε τῷ βασιλεῖ, χώραν αἰτῶν εἰς κατοίκησιν, καὶ ἔλαβεν. ὃν δ' εἴρηται τρόπον τὸ ἔθνος ἅπαν κατασοφισάμενος καὶ ὑφ' ἑαυτὸν ποιησάμενος τὴν Συρίαν κατέδραμέ τε καὶ ἐληίσατο καὶ τῶν Ῥωμαϊκῶν χωρῶν πολλὰς ἐξεπόρθησε· καὶ ἔκτοτε οὐκ ἐπαύσατο τὸ τῶν Ἰσμαηλιτῶν γένος τὴν Ῥωμαίων ἅπασαν γῆν κατατρέχον καὶ ληιζόμενον (https://yiorgosthalassis.blogspot.com/2023/10/blog-post_341.html).

 

Συνασπισμός κατά της Χαμάς: H πρόταση του Γάλλου Προέδρου που εγείρει ερωτηματικά.

Επισκεπτόμενος την Μέση Ανατολή, ο Εμανουέλ Μακρόν πρότεινε χθες, Τρίτη, 24 Οκτωβρίου, την ιδέα ενός διεθνούς συνασπισμού κατά της Χαμάς, με βάση το μοντέλο που ακολουθήθηκε εναντίον του Ισλαμικού Κράτους στην Συρία και το Ιράκ. Η πρόταση στην οποία δεν διατυπώθηκαν λεπτομέρειες, εγείρει πολλά ερωτήματα και ήδη  δημιουργεί επικρίσεις.

Ο Μακρόν από το Ισραήλ, το οποίο επισκέφθηκε μετά από 17 ημέρες από την τρομοκρατική επίθεση της Χαμάς,  πρότεινε την σύσταση ενός « περιφερειακού και διεθνούς συνασπισμού» για να «πολεμήσει» την παλαιστινιακή οργάνωση.

Σύμφωνα με το προεδρικό περιβάλλον, θα ήταν ζήτημα δημιουργίας ενός νέου συνασπισμού ή επέκτασης στον αγώνα κατά της Χαμάς αυτού που υπάρχει από το 2014 μ.Χ. για την καταπολέμηση της οργάνωσης του Ισλαμικού Κράτους στην Συρία και το Ιράκ, στην οποία συμμετέχει το Παρίσι, αλλά και οι Αραβικοί χώρες.

Αναφέρονται δράσεις κατάρτισης και ανταλλαγής πληροφοριών. Θα εξαρτηθεί «από το τι θα ζητήσει το Ισραήλ», υποστηρίζει η Γαλλική πλευρά, ενώ εκτιμά ότι μια χερσαία επίθεση στην Γάζα, που προβλέπεται από τον Ισραηλινό στρατό, «θα ήταν πολύ δύσκολο να πραγματοποιηθεί σύμφωνα  με το «διεθνές δίκαιο».

Στο Παρίσι, η πρόταση ούτως ή άλλως προκάλεσε αμέσως την αντίδραση του αρχηγού της La France insoumise (Επαναστατική Γαλλία), Ζαν Λικ Μελανσόν.  «Προσέξτε, οι λέξεις έχουν ακριβές νόημα στη διπλωματία. Ο «πόλεμος κατά της τρομοκρατίας» με την επιστροφή του συνασπισμού κατά του Daesh σημαίνει ότι η Γαλλία συμμετέχει στον πόλεμο κατά της Χαμάς. Ή; πότε; Στην Γάζα; ΤΩΡΑ;

Πού είναι λοιπόν η κατάπαυση του πυρός », έγραψε ο τρεις φορές υποψήφιος πρόεδρος στο Χ (πρώην Twitter). «Αυτό το σημείο στην ομιλία του Μακρόν είναι εξαιρετικά ερωτηματικό. Η επιστροφή στη θεωρία του «πολέμου κατά της τρομοκρατίας» του GW Bush και των νεοσυντηρητικών είναι ένας ολόκληρος κόσμος που η γαλλική διπλωματία απέρριψε», είπε.

Στην Εθνοσυνέλευση αμφίβολοι οι βουλευτές. Ερωτηθείσα από το RFI, η ερευνήτρια στο Γαλλικό Ινστιτούτο Διεθνών Σχέσεων Héloïse Fayet κάνει λόγο για μια «έκπληξη » πρόταση.  «Μπορούμε να αναρωτηθούμε τι θα μπορούσαν να φέρουν η Γαλλία και άλλες χώρες που πολεμούν περισσότερο ή λιγότερο αποτελεσματικά ενάντια στο Daesh στη Συρία και το Ιράκ στο Ισραήλ, το οποίο είναι μια από τις χώρες που βρίσκονται στην πρώτη γραμμή στον αγώνα κατά της τρομοκρατίας», αναφέρει .

Για να μην αναφέρουμε ότι ο διεθνής συνασπισμός με επικεφαλής τις Ηνωμένες Πολιτείες κατά του Ισλαμικού Κράτους περιλαμβάνει 86 χώρες, των οποίων οι θέσεις σχετικά με τη Χαμάς δεν είναι αυτές του Παρισιού. Αυτή είναι η περίπτωση, για παράδειγμα, του Κατάρ ή του Λιβάνου.

Ένα άλλο πρόβλημα είναι ότι ορισμένα μέλη είναι ανοιχτά εχθρικά προς το Ισραήλ, ιδίως το Ιράκ, το οποίο δεν αναγνωρίζει την ίδια την ύπαρξη της χώρας, ή την Λιβύη, η οποία δεν διατηρεί καμία σχέση με την κυβέρνησή της. « Είναι δύσκολο να τους δούμε να συμμετέχουν σε οποιονδήποτε συνασπισμό που θα είχε ως στόχο να πολεμήσει ενάντια στην Χαμάς», αναλύει η Héloïse Fayet.

Ως εκ τούτου, η ερευνήτρια πιστεύει ότι η διευκρίνιση των σχολίων του Γάλλου προέδρου είναι απαραίτητη. Ειδικά δεδομένου ότι η ασυνεννοησία των Αράβων εταίρων της Γαλλίας θα μπορούσε να προστεθεί στον κίνδυνο αντιποίνων εναντίον Γάλλων στρατιωτών που εξακολουθούν να αναπτύσσονται στο Ιράκ, οι οποίοι θα μπορούσαν να στοχοποιηθούν από σιιτικές ομάδες που υποστηρίζονται από το Ιράν (https://echedoros.blog/2023/10/25/%cf%83%cf%85%ce%bd%ce%b1%cf%83%cf%80%ce%b9%cf%83%ce%bc%cf%8c%cf%82-%ce%ba%ce%b1%cf%84%ce%ac-%cf%84%ce%b7%cf%82-%cf%87%ce%b1%ce%bc%ce%ac%cf%82-h-%cf%80%cf%81%cf%8c%cf%84%ce%b1%cf%83%ce%b7-%cf%84%ce%bf/).

 

Στρατιωτική Δέσμευση της Γερμανίας στο Ισραήλ. Τι γίνεται αν συμβεί ένα «αποκαλυπτικό σενάριο»; Το δικαίωμα ύπαρξης του Ισραήλ και η ασφάλειά του είναι αδιαπραγμάτευτα για τα μέλη της Γερμανικής Bundestag», δήλωσε η Γερμανίδα Υπουργός Εξωτερικών Annalena Baerbock στις 15 Οκτωβρίου. «Οποιαδήποτε βοήθεια χρειαστεί το Ισραήλ, θα λάβει από την Γερμανία — ακόμη και στρατιωτική υποστήριξη».

Η πρόσφατη τρομοκρατική επίθεση της Χαμάς έδειξε την ευάλωτη θέση του Ισραήλ. Ο στρατός του είναι καλά προετοιμασμένος να εξοντώσει τους τρομοκράτες της Χαμάς, αλλά σε μια μεγαλύτερη σύγκρουση, μπορεί να ζητήσει την Γερμανική στρατιωτική υποστήριξη. Η Γερμανία προετοιμάζεται τώρα για αυτό ακριβώς το σενάριο.

«Η Χεζμπολάχ δεν πρέπει να παρέμβει στις μάχες», προειδοποίησε ο γερμανός καγκελάριος Όλαφ Σολτς στις 12 Οκτωβρίου μπροστά από την Bundestag. «Θα υπήρχε τότε ο κίνδυνος μιας καταστροφικής πυρκαγιάς, με πιθανές επιπτώσεις μέχρι την Βόρεια Αφρική και την Υεμένη. Μαζί με τους εταίρους μας, χρησιμοποιούμε όλα τα κανάλια για να αποτρέψουμε ένα τέτοιο αποκαλυπτικό σενάριο».

Τι γίνεται όμως αν συμβεί το «αποκαλυπτικό σενάριο»; Την ίδια μέρα, ο Scholz σημείωσε: «Έχω ζητήσει από τον πρωθυπουργό [Benjamin] Netanyahu να παραμείνει σε στενή επαφή και να μας ενημερώσει για οποιαδήποτε ανάγκη».

Μετά την επίθεση, το Ισραήλ στράφηκε στην Γερμανία για πυρομαχικά πολεμικού πλοίου (αλλά αργότερα απέσυρε αυτό το αίτημα). Η Γερμανία επέστρεψε δύο προηγμένα μη επανδρωμένα αεροσκάφη για να πολεμήσει την Χαμάς, τα οποία είχε προηγουμένως μισθώσει από το Ισραήλ. Σύμφωνα με την Deutsche Presse-Agentur, το Ισραήλ ζήτησε αποθέματα αίματος και προστατευτικά γιλέκα. Σύμφωνα με το Spiegel, η Γερμανία ετοίμασε ένα ιατρικό πακέτο αξίας 200.000 δολαρίων, το οποίο το Ισραήλ προσφέρθηκε να πληρώσει και μάλιστα να εισπράξει από την Γερμανία.

Δεδομένων των προηγμένων δυνατοτήτων του Ισραήλ, υπάρχει μικρή ανάγκη για τέτοια βοήθεια αυτή την στιγμή. Ωστόσο, Γερμανοί πολιτικοί και στρατιωτικοί ηγέτες συνεχίζουν να υπόσχονται στρατιωτική υποστήριξη στο Ισραήλ.

«Πρέπει να προετοιμαστούμε για όλα τα ενδεχόμενα», είπε ο επιθεωρητής του Πολεμικού Ναυτικού Γιαν Κρίστιαν Κάακ σε συνέντευξή του στην Handelsblatt που δημοσιεύθηκε στις 23 Οκτωβρίου. Πρόσθεσε ότι το Πολεμικό Ναυτικό έχει ειδικές δυνάμεις στο έδαφος και διατηρεί πρόσθετο προσωπικό με υψηλή ετοιμότητα σε εφεδρεία. Εάν το Ισραήλ ζητήσει ξανά πυρομαχικά για πολεμικά πλοία, το Πολεμικό Ναυτικό θα είναι «έτοιμο και σε θέση να βοηθήσει».

Λίγες μέρες μετά την επίθεση, η Χριστιανοδημοκρατική Ένωση (cdu) και η Χριστιανοκοινωνική Ένωση κάλεσαν τη γερμανική κυβέρνηση να παράσχει στρατιωτική βοήθεια στο Ισραήλ εάν χρειαστεί. «Η ασφάλεια του Ισραήλ είναι ο λόγος του κράτους της Γερμανίας. Αυτό πρέπει επιτέλους να υποστηριχθεί αξιόπιστα», δήλωσε στις 10 Οκτωβρίου ο ειδικός σε θέματα ασφάλειας του cdu Roderich Kiesewetter.

«Αυτό περιλαμβάνει επίσης τη λήψη μέτρων υποστήριξης για το Ισραήλ από τις γερμανικές δυνάμεις ασφαλείας, εάν ζητηθεί από το Ισραήλ». Τόνισε ότι «η ασφάλεια και η ύπαρξη του Ισραήλ και των πολιτών του αφορά επίσης την ασφάλειά μας, και από αυτή την άποψη περιλαμβάνει επίσης την αποστολή δικών μας στρατιωτών εάν χρειαστεί».

Το Ισραήλ δεν έχει ζητήσει ακόμη Γερμανούς στρατιώτες, αλλά μονάδες και εξοπλισμός των Γερμανικών Ειδικών Δυνάμεων μεταφέρθηκαν στην Κύπρο για να προετοιμαστούν για στρατιωτικές αποστολές στην Μέση Ανατολή, ανέφερε η Bild στις 18 Οκτωβρίου. Αυτές οι δυνάμεις είναι έτοιμες να σώσουν Γερμανούς ομήρους, αλλά προετοιμάζονται επίσης «για όλα επιλογές."

Ο Kiesewetter ανέφερε επίσης την πιθανότητα μιας «αποτροπής αποστολής» από γερμανικά μαχητικά αεροσκάφη ή το Πολεμικό Ναυτικό. Η Γερμανία θα μπορούσε επίσης να προσφέρει «υποστήριξη της Μπούντεσβερ στον ιατρικό τομέα, επειδή πολλοί πολίτες και στρατιώτες τραυματίζονται», είπε. «Εδώ είναι που η Γερμανία θα μπορούσε να βοηθήσει με ουσιαστικό τρόπο».

Στις 12 Οκτωβρίου, η Bundestag ενέκρινε εντολή που έγραφε : Το δικαίωμα ύπαρξης και η ασφάλεια του Ισραήλ είναι αδιαπραγμάτευτα για τα μέλη της γερμανικής Bundestag. Συνεπώς, βάσει του διεθνούς δικαίου, η Γερμανία πρέπει να παράσχει στο Ισραήλ ό,τι είναι απαραίτητο και επιθυμητό για την άμυνα του. Η Γερμανία έχει υποσχεθεί στο Ισραήλ σχεδόν άνευ όρων υποστήριξη. Θα αναπτύξει ακόμη και την Bundeswehr στο έδαφος «εάν προκύψει το ερώτημα», δήλωσε ο Kiesewetter στις 18 Οκτωβρίου.

Για παράδειγμα, η Γερμανία θα μπορούσε να στείλει ένα πολεμικό πλοίο στην ακτή της Γάζας για να επιδείξει στρατιωτική δύναμη. Η γερμανική Πολεμική Αεροπορία θα μπορούσε να πετάξει πάνω από τα σύνορα του Ισραήλ για να «Δείξει απλώς με το να είναι παρούσα ότι η Γερμανία και άλλοι ευρωπαίοι σύμμαχοι στέκονται στο πλευρό του Ισραήλ».

Οι γερμανικές δεξαμενές σκέψης προτρέπουν επίσης τη Γερμανία να προετοιμαστεί για να βοηθήσει το Ισραήλ ενόψει μιας μεγαλύτερης σύγκρουσης. Το Γερμανικό Συμβούλιο Εξωτερικών Σχέσεων έγραψε:

Η Χαμάς δεν ενεργεί μόνη της. Υπάρχουν αρκετά στοιχεία ότι η ηγεσία της Χαμάς έχει στενούς δεσμούς με τη ρωσική ηγεσία και υποστηρίζεται από το Ιράν. Επομένως, τα πρόσφατα γεγονότα στο Ισραήλ δεν είναι απλώς μια τοπική τρομοκρατική ενέργεια.

Η Γερμανία πρέπει να καταλάβει ότι όχι μόνο το Ισραήλ, αλλά και η ασφάλεια ολόκληρης της Δύσης απειλείται όταν κρατικοί παράγοντες συνεργάζονται με τρομοκρατικές οργανώσεις όπως η Χαμάς για να προωθήσουν τα συμφέροντά τους.

Από τη σκοπιά της Ρωσίας, οποιαδήποτε τέτοια σύγκρουση αποτελεί στρατηγικό πλεονέκτημα, καθώς εκτρέπει την προσοχή και απειλεί να διαβρώσει τους πόρους της Δύσης. Το Ιράν όχι μόνο υποστηρίζει τρομοκράτες που επιτίθενται στο Ισραήλ, αλλά προμηθεύει και όπλα στην Ρωσία.

Τέτοιες συντονισμένες ενέργειες από κράτη και μη κρατικούς φορείς απαιτούν μια ευρύτερη και πιο αποφασιστική απάντηση. Ως εκ τούτου, η Γερμανία πρέπει να τοποθετηθεί πιο ξεκάθαρα ενάντια στο ιρανικό καθεστώς στη στρατηγική σκηνή.

Οι Ιρανοί ηγέτες έχουν δεσμευτεί επανειλημμένα να εξαλείψουν το Ισραήλ. Τι θα συμβεί αν το Ιράν και το Ισραήλ εισέλθουν σε άμεση αντιπαράθεση; Τι γίνεται αν το Ιράν απειλήσει να χρησιμοποιήσει πυρηνικά όπλα κάποια στιγμή; Είναι σαφές ότι αυτό θα άλλαζε το παιχνίδι για την απάντηση του Ισραήλ και την στρατιωτική υποστήριξη της Γερμανίας.

Οι Ευρωπαίοι ηγέτες εξετάζουν τώρα σοβαρά αυτό που έγραψαν ο Karl-Theodor zu Guttenberg και ο Ulf Gartzke το 2013 μ.Χ.: Η Γερμανική κυβέρνηση χάνει «μια ευρύτερη συζήτηση —τόσο δημόσια όσο και μεταξύ ανώτατων Γερμανών αξιωματούχων—για το τι πρέπει να κάνει το Βερολίνο εάν η διπλωματία αποτύχει και το Ισραήλ αναγκαστεί να αναλάβει στρατιωτική δράση κατά της Ιρανικής πυρηνικής απειλής» (« Η Γερμανία πρέπει να έχει την πλάτη του Ισραήλ »).

Η μουσουλμανική θέρμη θα μπορούσε να εξαπλωθεί σαν πυρκαγιά αν το Ιράν καταλάβει την Ιερουσαλήμ.  Πολλοί Καθολικοί θεωρούν την Ιερουσαλήμ τον σημαντικότερο θρησκευτικό τους τόπο. Εάν το Ιράν αποκτήσει τον έλεγχο αυτής της εμπορικής οδού, θα μπορούσε να δημιουργήσει τεράστια ζημιά και χάος στην Αμερική και την Ευρώπη σχεδόν εν μία νυκτί.

 

Η ασύλληπτη παγίδα της Γάζας:  Οι ΗΠΑ θα έχουν το τέλος της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας και αρχίζει η εποχή της Σινο – Ρωσίας. ΗΠΑ και Ισραήλ έχουν πέσει σε μία πολύ καλά στημένη παγίδα στην Μέση Ανατολή που θα αποβεί μοιραία για την μελλοντική τους πορεία. Οι ΗΠΑ και το Ισραήλ έχουν παγιδευτεί στην Γάζα από την Ιορδανία και την Αίγυπτο.

«Το σχέδιο του Ισραήλ και των ΗΠΑ είναι να κατακτήσουν την υπαίθρια φυλακή, που ονομάζεται… Λωρίδα της Γάζας, είτε εισβάλλοντας σε αυτήν, κάτι που θα προκαλούσε τον άμεσο θάνατο των Ισραηλινών και Αμερικανών ομήρων που η Hamas συνέλαβε και μετέφερε εκεί, είτε επεκτείνοντας τον αποκλεισμό τροφίμων, νερού, φαρμάκων και ηλεκτρισμού», σημειώνει σε άρθρο του ο έγκυρος γεωπολιτικός αναλυτής Eric Zuesse.

Η πρώτη τους προσδοκία ήταν ότι οι κάτοικοι στο Βόρειο τμήμα της Γάζας, το οποίο το Ισραήλ είχε διατάξει να εκκενωθεί προς τα νότια, θα άφηναν μόνους τους, τους μαχητές της Hamas σε αυτό το βόρειο τμήμα, έτσι ώστε το Ισραήλ απλώς να καταστρέψει ολόκληρο το τμήμα και στην συνέχεια να κινηθεί νότια στην περιοχή, όπου θα παρέμειναν οι Παλαιστίνιοι, οι οποίοι θα παραδίδονταν βορά στον ισραηλινό στρατό.

Αυτές ήταν οι επιλογές Ισραηλινο-αμερικανικής πολιτικής, προκειμένου να κερδίσουν αυτόν τον πόλεμο: Εισβολή και πολιορκία. Ωστόσο, πολλοί στο βόρειο τμήμα της Γάζας ακολούθησαν την εντολή της Hamas και αρνήθηκαν να φύγουν. Κατά συνέπεια, οι όμηροι που κρατούνται εκεί θα είναι καταδικασμένοι, εκτός εάν το Ισραήλ σταματήσει την επίθεση και την πολιορκία του κατά της Γάζας.

Παγίδα Ιορδανίας – Αιγύπτου. Αλλά η κατάσταση για τις ΗΠΑ και το Ισραήλ είναι στην πραγματικότητα ακόμη χειρότερη από αυτό - πολύ χειρότερη, επισημαίνει ο Zuesse. Στις 16 Οκτωβρίου, οι Jordan Times δημοσίευσαν ένα άρθρο με τίτλο: «Η κυβέρνηση της Ιορδανίας διεκδικεί το δικαίωμα των πολιτών της να εκφράζουν αλληλεγγύη στους κατοίκους της Γάζας».

Ο βασιλιάς της Ιορδανίας Abdullah προχώρησε ακόμη πιο μακριά από αυτό απαντώντας στα εκατομμύρια Ιορδανών που διαδήλωναν στους δρόμους για να υποστηρίξουν τους πολίτες της Γάζας εναντίον του Ισραήλ.: Ενέκρινε τις διαδηλώσεις τους.

Τότε, την επόμενη μέρα, ήταν ακόμη χειρότερα τα νέα τόσο για το Ισραήλ όσο και για τις ΗΠΑ Η ίδια εφημερίδα είχε τίτλο: «Βασιλιάς: «Όχι πρόσφυγες στην Ιορδανία, όχι πρόσφυγες στην Αίγυπτο. αυτό είναι μια κόκκινη γραμμή».

Απέρριπτε δηλαδή τα αιτήματα τόσο του ισραηλινού στρατού, όσο και του αμερικανικού καθεστώτος τόσο η Ιορδανία όσο και η Αίγυπτος να δεχθούν κατοίκους από τη Γάζα ώστε το Ισραήλ να πάρει την γη τους. Το Ισραήλ δεν θέλει τους κατοίκους της Γάζας, ενδιαφέρεται μόνο για την γη.

Σύμφωνα με τον Zuesse, η παρούσα κατάσταση θυμίζει αρκετά το 2014 μ.Χ. και το Donbass με την Κριμαία, όπου οι κάτοικοι των περιοχών δεν ήθελαν να συνεχίζουν να ζουν υπό το αντιρωσικό καθεστώς του Κιέβου.

Ισραήλ όπως...Ουκρανία. Υπό αυτή την έννοια, το Ισραήλ είναι σαν την Ουκρανία.. Στις 16 Οκτωβρίου, η εφημερίδα Daily News of Egypt είχε τίτλο: «Al-Sisi (Αιγύπτιος Πρόεδρος): Η Αίγυπτος αντιτίθεται στη συλλογική τιμωρία των αμάχων στην Γάζα» και κατέστησε σαφές ότι το Κάιρο «απορρίπτει πολιτικές συλλογικής τιμωρίας όπως η πολιορκία, η πείνα ή ο εκτοπισμός αμάχων».

Οι πολιτικές του Ισραήλ και των ΗΠΑ, που περιλαμβάνουν πολιορκία και εισβολή, θα προκαλέσουν απύθμενο μίσος για αυτές τις δύο χώρες σε ολόκληρη την Μέση Ανατολή, η οποία στη συνέχεια θα στρεφόταν ολοκληρωτικά προς την Κίνα και την Ρωσία, τις νέες κορυφαίες συνεργαζόμενες Δυνάμεις του κόσμου.

Όσο περισσότερο θα κυριαρχεί η ιμπεριαλιστική πολιτική των ΗΠΑ στον κόσμο, τόσο περισσότερο αίμα θα χυθεί για να συνεχιστεί - και, τώρα, πολύ περισσότερο από αυτό θα χυθεί μέσα στην Μέση Ανατολή.

Οι ηγέτες της Αιγύπτου και της Ιορδανίας δεν είναι πρόθυμοι να δεχθούν να πατήσει πάνω τους η αυτοκρατορική εξουσία των ΗΠΑ γιατί πλέον φοβούνται τις αντιδράσεις των λαών τους. Έτσι αποφάσισαν να μην συναινέσουν στα σχέδια ΗΠΑ – Ισραήλ.

Τέλος η σχέση ΗΠΑ - Σαουδικής Αραβίας. Τελικά, η συμφωνία του Προέδρου των ΗΠΑ Donald Trump μεταξύ του καθεστώτος των Saud στην Σαουδική Αραβία και του καθεστώτος του Ισραήλ είτε θα τερματιστεί τώρα είτε η βασιλική οικογένεια θα εκπέσει. Ο σημερινός πόλεμος στην Μέση Ανατολή θα τερματίσει τη δεκαετίες συμμαχίας μεταξύ της οικογένειας Saud και της κυβέρνησης των ΗΠΑ.

Οι δηλώσεις στις 16 και 17 Οκτωβρίου, του Al Sissi και του βασιλιά Abdullah, δεν αφήνουν κανένα περιθώριο σε Ουάσινγκτον και Τελ Αβίβ. Ακόμα κι αν όλοι οι κάτοικοι της Γάζας καταλήξουν να σφαγιαστούν, οι ΗΠΑ και το Ισραήλ θα είναι κράτη - παρίες.

Αν, αντί αυτού, οι ΗΠΑ και το Ισραήλ χάσουν αυτόν τον πόλεμο, τότε πάλι θα είναι κράτη - παρίες. Είτε έτσι είτε αλλιώς, ο Αμερικανικός Αιώνας, που ξεκίνησε στις 25 Ιουλίου 1945, θα τελειώσει, με άδοξο τρόπο, από αυτόν τον πόλεμο.

Οι ΗΠΑ θα έχουν το τέλος της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας. Στις 16 Οκτωβρίου ο M. K. Bhadrakumar ο κορυφαίος διπλωμάτης παγκοσμίως, που αναλύει τα γεωστρατηγικά γεγονότα, ήταν ο πρώτος που ανακοίνωσε δημόσια τον τεράστιο σεισμό στην ιστορία που συμβαίνει τώρα: με τίτλο «Οι ΗΠΑ αντιμετωπίζουν την ήττα στον γεωπολιτικό πόλεμο στην Γάζα».

Συνέκρινε αυτά τα γεγονότα με τον τερματισμό της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας (1.300 μ.Χ.-1.922 μ.Χ.), η οποία, ούσα σύμμαχος με τη Γερμανία στον Α' Παγκόσμιο Πόλεμο, τερμάτισε την αυτοκρατορία της το 1.922 μ.Χ., την ίδια στιγμή που διέπραξε γενοκτονίες ενώ προσπαθούσε να κρατηθεί στην εξουσία.

Κατά την διάρκεια αυτής της περιόδου, η οθωμανική κυβέρνηση επιδόθηκε σε γενοκτονία κατά των Αρμενίων, των Ασσυρίων και των Ελλήνων. Η ήττα της Αυτοκρατορίας και η κατάληψη μέρους του εδάφους της από τις Συμμαχικές Δυνάμεις στον απόηχο του Α' Παγκοσμίου Πολέμου είχε ως αποτέλεσμα τη διχοτόμησή της και την απώλεια των νότιων εδαφών της, που μοιράστηκαν μεταξύ του Ηνωμένου Βασιλείου και της Γαλλίας.

Ο επιτυχημένος Τουρκικός Πόλεμος της Ανεξαρτησίας, με επικεφαλής τον Mustafa Kemal Ataturk εναντίον των κατοχικών συμμαχικών δυνάμεων, οδήγησε στην εμφάνιση της Δημοκρατίας της Τουρκίας στην καρδιά της Ανατολίας και στην κατάργηση της οθωμανικής μοναρχίας.

Μια ενδιαφέρουσα λεπτομέρεια της ανάλυσης του Ινδού διπλωμάτη είναι η αντίφασή του με την πρόβλεψη του Andrew Korybko ότι η Ινδία οδεύει να γίνει μέρος μιας τριανδρίας, μαζί με τη Ρωσία και την Κίνα, ως ηγέτες της επερχόμενης διεθνούς τάξης.

Η εποχή της Σινο – Ρωσίας. Το άρθρο του Badrakumar τεκμηριώνει τον σημαντικό ρόλο που διαδραματίζει το Ιράν βοηθώντας στην οργάνωση αυτού του τερματισμού της παγκόσμιας κυριαρχίας της Αμερικής.

Ένας άλλος οξυδερκής αναλυτής γεωστρατηγικής, ο ανώνυμος Γερμανός συγγραφέας του ιστολογίου «Moon of Alabama», σε άρθρο του με τίτλο «Η θέση της Δύσης υπέρ του Ισραήλ επιταχύνει την απώλεια ισχύος της», επικαλείται ανώτερο αξιωματούχο των G7 που παραδέχεται ότι «έχουμε χάσει τη μάχη στον Παγκόσμιο Νότο».

«Όλη η δουλειά που κάναμε με τον Παγκόσμιο Νότο πάνω από την Ουκρανία έχει χαθεί». . . Ξεχάστε τους κανόνες, ξεχάστε την παγκόσμια τάξη. Δεν θα μας ακούσουν ποτέ ξανά», δηλώνει ο αξιωματούχος των G7. Η μονοπολική εποχή είναι στο τέλος της, οι μεγάλες χώρες ενδιαφέρονται περισσότερο για την πολιτιστική κυριαρχία και τη στρατηγική τους αυτονομία.

Φαίνεται αναπόφευκτο ότι η κάποτε κυρίαρχη δυτική ηγεμονία πρέπει σταδιακά να υποχωρήσει σε ένα πιο ποικιλόμορφο και πολυπολικό σύστημα. Κίνα και Ρωσία, η συνεργαζόμενη Νέα Τάξη Πραγμάτων, η  Σινο - Ρωσία ChinUssia ή RussChina, έρχεται για να τερματίσει την Αυτοκρατορία των ΗΠΑ που άρχισε το 1.945 μ.Χ.-(https://www.bankingnews.gr/analyseis-ektheseis/articles/701805/i-asyllipti-pagida-tis-gazas-oi-ipa-tha-exoun-to-telos-tis-othomanikis-aftokratorias-kai-arxizei-i-epoxi-tis-sino-rosias).

 

Η εποχή των μαγισσών επιστρέφει… Όλα ξεκίνησαν με ένα πράσινο άνθρωπο σε προκλήσεις του βασιλιά Καρόλου Γ'

Οι περισσότεροι βασιλικοί παρατηρητές συμφώνησαν ότι η Αυτού Μεγαλειότητα είναι πιθανώς απλώς ένας λάτρης της μεγάλης υπαίθρου και δεν είχε υποκύψει στη Wicker-mania Tον περασμένο Μάιο, ο βασιλιάς Κάρολος Γ', κατά την τελετή στέψης του, τοποθέτησε την εικόνα ενός Πράσινου Άνθρωπου στις προσκλήσεις που απέστειλε προς τους καλεσμένους του…

Το θέμα μονοπώλησε για κάποιο διάστημα τη δημόσια σφαίρα - ειδικά σε σχέση με το τι μπορεί να σημαίνει αυτό το σύμβολο με το φυλλώδες πρόσωπο. Πολλοί υπαινίχθηκαν πως ο νέος μονάρχης της Βρετανίας ότι ήταν ειδωλολάτρης…

Άλλοι υποστήριξαν πως επρόκειτο για μια ξεκάθαρη αναφορά στον Green Man Inn του «The Wicker Man», μιας κλασικής βρετανικής ταινίας που κυκλοφόρησε πριν από 50 χρόνια, τον Δεκέμβριο του 1.973 μ.Χ. Οι περισσότεροι βασιλικοί παρατηρητές συμφώνησαν ότι η Αυτού Μεγαλειότητα είναι πιθανώς απλώς ένας λάτρης της υπαίθρου και δεν είχε υποκύψει στη Wicker-mania.

(Ο Πράσινος Άνθρωπος δεν είναι τόσο ένα ειδωλολατρικό σύμβολο όσο γενικότερα ένα σύμβολο της αναγέννησης της φύσης.) Αλλά η ταινία έχει τόσο μεγάλη επιρροή που η θεωρία περί ειδωλολατρίας δεν μπορεί να απορριφθεί εντελώς.

Μαζί με δύο άλλα αγαπημένα Βρετανικά καλτ έργα, το «Witchfinder General» (1968) και το «The Blood on Satan's Claw» (1.971 μ.Χ.), το «The Wicker Man» καθόρισε το είδος του «folk horror»: ιστορίες με κάτι απόκοσμο, απειλητικό αλλά και δελεαστικό, σε απομακρυσμένα χωριά, άγρια τοπία, με αρχαίες ειδωλολατρικές τελετές.

Πρόσφατες ταινίες όπως τα «Enys Men», «Men», «Midsommar» και «The Witch» αναβίωσαν το είδος. Το «The Wicker Man» αφορά έναν αστυνομικό, τον λοχία Howie (Edward Woodward), ο οποίος ταξιδεύει σε ένα νησί για να ερευνήσει τις αναφορές για μια εξαφανισμένη κοπέλα. Οι νησιώτες είναι αρκετά ευγενικοί, αλλά οι υπεκφυγές και οι αρνήσεις τους μπερδεύουν τον κουμπωμένο λοχία.

Το μόνο πράγμα που του είναι ξεκάθαρο είναι ότι οι ντόπιοι έχουν εγκαταλείψει τον Χριστιανισμό και τώρα λατρεύουν «τους παλιούς θεούς», υπό την εποπτεία ενός χαρούμενου αριστοκράτη, του Λόρδου Summerisle (Christopher Lee).

Καθώς ο λοχίας Howie είναι πιστός Χριστιανός, αυτή η κατάσταση τον προβληματίζει σχεδόν όσο και η εξαφάνιση του κοριτσιού. Παρά την φολκ-τρόμου ετικέτα του, το «The Wicker Man» δεν μπαίνει σε καλούπι. Δεν είναι τρομακτικό μέχρι να φτάσει στο συγκλονιστικό αποκορύφωμά του.

Οι πρώτες σκηνές έχουν τόσο πολλά αστεία, που η ταινία μοιάζει με κωμωδία. Έχει αρκετά τραγούδια για να προκριθεί ως μιούζικαλ. Περισσότερο από οτιδήποτε άλλο, το «The Wicker Man» είναι μια στοργική, λεπτομερής εικόνα μιας ειδυλλιακής νεοπαγανιστικής κοινότητας.

Αντί να διεξάγουν αποκρυφιστικές τελετουργίες μέσα στη νύχτα, οι χαρούμενοι νησιώτες εξασκούν την πίστη τους στο φως της ημέρας: είτε θεραπεύουν τον πονόλαιμο ενός κοριτσιού είτε χορεύοντας γυμνοί γύρω από μια φωτιά.

(«Είναι πολύ επικίνδυνο να πηδάς μέσα από τη φωτιά με τα ρούχα σου», λέει ο Lord Summerisle). Αυτός ο αναζωογονημένος σεβασμός για τις πεποιθήσεις των νησιωτών είναι που κάνει το «The Wicker Man» να αντηχεί σήμερα. Ο νεοπαγανισμός είναι ένα καυτό θέμα τον τελευταίο καιρό, και όχι μόνο λόγω του βασιλιά Καρόλου.

Στην απογραφή του 2021 μ.Χ., 74.000 άτομα αναγνωρίστηκαν ως ειδωλολάτρες - αύξηση κατά 17.000 από το 2011 μ.Χ. Για πρώτη φορά, λιγότεροι από τους μισούς πολίτες της Αγγλίας και της Ουαλίας περιέγραψαν τον εαυτό τους ως χριστιανούς.

Ο λοχίας Howie θα ήταν τρομακτικός, αλλά καθώς ο κόσμος γίνεται όλο και πιο ξέφρενος και τεχνολογικός, και η μάχη κατά της κλιματικής αλλαγής γίνεται όλο και πιο απελπισμένη, υπάρχει μια νοσταλγία για τις παραδόσεις που είναι ενσωματωμένες στη φύση, την ύπαιθρο και την αλλαγή των εποχών.

Σε ένα επίπεδο, το «The Wicker Man» μπορεί να προοριζόταν ως προειδοποίηση ενάντια σε απόκρυφες και άγριες δεισιδαιμονίες, αλλά σήμερα εμφανίζεται ως διαφήμιση για αυτές: ένας φιλόξενος οδηγός για αρχάριους.

Εάν οι θεατές μπορούν να παραβλέψουν μια ορισμένη ανθρωποθυσία, μπορεί κάλλιστα να αισθάνονται ότι το να γλεντήσεις σε ένα γραφικό νησί με τον Lord Summerisle είναι πολύ πιο ελκυστικό από το να επιστρέψεις στην Ηπειρωτική χώρα με τον λοχία Howie (https://www.bankingnews.gr/diethni/articles/713214/o-paganismos-epistrefei-ola-ksekinisan-me-ena-prasino-anthropo-se-prokliseis-tou-vasilia-karolou-g).

 

ΠΕΡΙ ΓΝΗΣΙΩΝ ΣΕΦΑΡΔΙΤΩΝ ΕΒΡΑΙΩΝ ΚΑΙ ΑΚΕΝΑΖΙΜ ΨΕΥΔΟΕΒΡΑΙΩΝ.... ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ ΠΑΡΑΔΕΧΟΝΤΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΓΟΝΟΙ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΙΣΡΑΗΛΙΤΩΝ ΣΤΑ ΓΡΑΠΤΑ ΤΟΥΣ.

«Μια σύντομη ιστορία των όρων για τον Εβραίο» στο Εβραϊκό Αλμανάκ του 1980 είναι η ακόλουθη: «Η ΑΥΣΤΗΡΗΣ ΛΟΓΟΣ ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ ΝΑ ΑΠΟΚΑΛΕΙΣΕΙΣ ΕΝΑΝ ΑΡΧΑΙΟ ΙΣΡΑΗΛΙΤΗ «ΕΒΡΑΙΟ» Ή ΝΑ ΑΠΟΚΑΛΕΣΕΙΣ ΕΝΑΝ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΕΒΡΑΙΟ ΙΣΡΑΗΛΙΤΗ». (1980 Jewish Almanac, σελ. 3).

Encyclopedia Americana (1.985 μ.Χ.): «Ο Χαζάρ, ένας αρχαίος τουρκόφωνος λαός που κυβέρνησε ένα μεγάλο και ισχυρό κράτος στις στέπες βόρεια των βουνών του Καυκάσου από τον 7ο Αιώνα μ.Χ. έως τον θάνατό τους στα μέσα του 11ου αιώνα μ.Χ.… Τον 8ο Αιώνα μ.Χ. είναι πολιτικός και θρησκευτικός επικεφαλής… καθώς και το μεγαλύτερο μέρος της αριστοκρατίας των Χαζάρων, εγκατέλειψε τον παγανισμό και προσηλυτίστηκε στον Ιουδαϊσμό… (Οι Χαζάροι πιστεύεται ότι είναι οι πρόγονοι των περισσότερων Ρώσων και Εβραίων της Ανατολικής Ευρώπης).

Εγκυκλοπαίδεια Britannica (15η έκδοση): «Χαζάροι, συνομοσπονδία τουρκικών και ιρανικών φυλών που ίδρυσαν μια μεγάλη εμπορική αυτοκρατορία στο δεύτερο μισό του 6ου αιώνα, καλύπτοντας το νοτιοανατολικό τμήμα της σύγχρονης ευρωπαϊκής Ρωσίας… Στα μέσα του 8ου Αιώνα μ.Χ. οι άρχουσες τάξεις υιοθέτησαν τον Ιουδαϊσμό ως θρησκεία τους». Academic American Encyclopedia (1.985 μ.Χ.): «Οι Ασκεναζίμ, οι Ασκεναζίμ είναι ένα από τα δύο μεγάλα τμήματα των Εβραίων, το άλλο είναι οι Σεφαρδίμ».

Encyclopedia Americana (1.985 μ.Χ.): «Ο Ασκεναζίμ, οι Ασκεναζίμ είναι οι Εβραίοι των οποίων οι πρόγονοι ζούσαν στα γερμανικά εδάφη… ήταν μεταξύ των Εβραίων Ασκενάζι που εμφανίστηκε η ιδέα του πολιτικού Σιωνισμού, που οδήγησε τελικά στην ίδρυση του κράτους του Ισραήλ… Στα τέλη της δεκαετίας του 1.960 μ.Χ., οι Εβραίοι Ασκενάζι αριθμούσαν περίπου 11 εκατομμύρια , περίπου το 84 τοις εκατό του παγκόσμιου εβραϊκού πληθυσμού».

Η Εβραϊκή Εγκυκλοπαίδεια: «ΧΑΖΑΡΟΙ, ΕΝΑ ΜΗ ΣΗΜΙΤΙΚΟ, Ασιατικό, Μογγολικό φυλετικό έθνος που μετανάστευσε στην Ανατολική Ευρώπη περίπου τον πρώτο Αιώνα μ.Χ., οι οποίοι μετατράπηκαν ως ολόκληρο έθνος στον Ιουδαϊσμό τον έβδομο αιώνα από το διευρυνόμενο Ρωσικό έθνος που απορρόφησε ολόκληρο τον πληθυσμό των Χαζάρων και που ευθύνεται για την παρουσία στην Ανατολική Ευρώπη του μεγάλου αριθμού Εβραίων που μιλούν Γίντις στη Ρωσία, την Πολωνία, τη Λιθουανία, τη Γαλατία, τη Βεσεραβία και τη Ρουμανία».

The Encyclopedia Judaica (1.972 μ.Χ.): «Χαζάροι, μια εθνική ομάδα γενικού τουρκικού τύπου, ανεξάρτητη και κυρίαρχη στην Ανατολική Ευρώπη μεταξύ του έβδομου και του δέκατου αιώνα μ.Χ. Κατά τη διάρκεια ενός μέρους αυτού του χρόνου οι κορυφαίοι Χαζάροι ομολογούσαν τον Ιουδαϊσμό…

Παρά τις αμελητέα πληροφορίες αρχαιολογικής φύσης, η παρουσία Εβραίων ομάδες και η επίδραση των εβραϊκών ιδεών στην Ανατολική Ευρώπη είναι σημαντική κατά τον Μεσαίωνα. Ομάδες έχουν αναφερθεί ότι μετανάστευσαν στην Κεντρική Ευρώπη από την Ανατολή συχνά αναφέρονται ως Χαζάροι, καθιστώντας έτσι αδύνατο να παραβλεφθεί η πιθανότητα ότι προέρχονταν από την πρώην αυτοκρατορία των Χαζάρων».

Η Παγκόσμια Εβραϊκή Εγκυκλοπαίδεια: «Η κύρια σημασία των Ασκενάζ και Ασκεναζίμ στα εβραϊκά είναι η Γερμανία και οι Γερμανοί. Αυτό μπορεί να οφείλεται στο γεγονός ότι η πατρίδα των αρχαίων προγόνων των Γερμανών είναι η Media, η οποία είναι η βιβλική Ασκενάζ…  Ο Krauss είναι της γνώμης ότι στην πρώιμη μεσαιωνική εποχή οι Χάζαροι αναφέρονταν μερικές φορές ως Ασκεναζίμ… Περίπου το 92 τοις εκατό όλοι οι Εβραίοι ή περίπου 14.500.000 είναι Ασκεναζίμ».

New Grolier Encyclopedia: Khazars {kah'‑zars} Οι Χαζάροι, ένας τουρκικός λαός, δημιούργησαν μια εμπορική και πολιτική αυτοκρατορία που κυριάρχησε σε σημαντικά μέρη της Νότιας Ρωσίας κατά τη διάρκεια μεγάλου μέρους του 7ου έως και του 10ου αιώνα. Κατά τον 8ο αιώνα η αριστοκρατία των Χαζάρων και ο κάγκαν (βασιλιάς) προσηλυτίστηκαν στον Ιουδαϊσμό.

 Οι Χαζάροι ίδρυσαν την πρωτεύουσά τους στο Ιτίλ (ή Ατίλ), στο δέλτα του Βόλγα, και για τέσσερις αιώνες στη συνέχεια αυτή η εβραϊκή αυτοκρατορία κράτησε την ισορροπία δυνάμεων μεταξύ της χριστιανικής ΒΥΖΑΝΤΙΝΗΣ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑΣ και του Μουσουλμανικού ΧΑΛΙΦΑΤΟΥ.

Η οχυρωμένη πόλη των Χαζάρων Σαρκίλ στον κάτω ποταμό Ντον χτίστηκε με τη βοήθεια των Βυζαντινών και χρησίμευσε ως σταυροδρόμι προς την κεντρική Ασία. Οι Χαζάροι ήλεγχαν πολλές από τις εμπορικές οδούς προς την Ανατολή. μερικοί από τους Ραντανίτες (Εβραίοι έμποροι από τη Γαλατία), για παράδειγμα, είχαν συνηθίσει να διασχίζουν την αυτοκρατορία των Χαζάρων ενώ ταξίδευαν από και προς την Κίνα και την Ινδία. Στα τέλη του 10ου και στις αρχές του 11ου Αιώνα μ.Χ. μια συμμαχία Βυζαντινών και Ρώσων έσπασε την εξουσία των Χαζάρων στην Κριμαία.

Το 965 μ.Χ., ο SVYATOSLAV I, δούκας του Κιέβου, νίκησε αποφασιστικά τον στρατό των Χαζάρων. Πιο ανατολικά νέα κύματα Τούρκων εισβολέων κατέκλυσαν τα ερείπια του κράτους των Χαζάρων. Η Βίβλος: Αναφέρει ότι οι Εβραίοι των Χαζάρων (Ασκενάζ) ήταν/είναι γιοι του Ιάφεθ και όχι του Σημ:

«Τώρα αυτές είναι οι γενεές των γιων του Νώε, του Σημ, του Χαμ και του Ιάφεθ· και σ' αυτούς γεννήθηκαν γιοι μετά τον κατακλυσμό. Οι γιοι του Ιάφεθ·…οι γιοι του Γόμερ· Ασκενάζ…» (Γένεση 10:1-3) Επομένως, η Βίβλος αποδεικνύει ότι οι Εβραίοι Ασκενάζ [Χαζάροι] δεν είναι απόγονοι του Σημ και δεν μπορούν να είναι Σημίτες.

Ο Kimyarite King υιοθετεί τον Ιουδαϊσμό και προσηλυτίζει τον στρατό και τον λαό του: «Kimyarite (Himyarite) βλέπε Sabeans (Jewish Encyclopedia, σελ. 403) Sabeans: Οι κάτοικοι του αρχαίου βασιλείου της Sheba στη νοτιοανατολική Αραβία, γνωστοί από τη Βίβλο, τους κλασικούς συγγραφείς και τις εγχώριες επιγραφές.

Οι γενεαλογίες της Γένεσης δίνουν τρεις γενεαλογίες για τον Σαβά, τον επώνυμο πρόγονο των Σαβαίων, ο οποίος αποκαλείται ποικιλοτρόπως (1) ο γιος του Ραάμα και ο εγγονός του Χους, (Γένεση 10:7· 1 Χρονικών 1:9· σύνθ. Ιεζεκιήλ 27 :22· 38:13) (2) ο γιος του Ιοκτάν και ένας δισέγγονος του Σημ, (Γένεση 10:28· 1 Χρονικών 1:22) και (3) ο γιος του Τζοκσάν και ένας εγγονός του Αβραάμ από Keturah. (Γένεση 25:3· 1 Χρονικών 1:32) Φαίνεται, επομένως, ότι υπήρχαν τρία αποθέματα Σαβαίων: ένα στην Αφρική, (σύν. η πόλη της Αιθιοπίας Saga που αναφέρεται από τον Στράβωνα, «Γεωγραφία», σελ. 77) και τα άλλα δύο στην Αραβία.

Το περίγραμμα της Ιστορίας:. HG Wells. «Είναι πολύ πιθανό ότι το μεγαλύτερο μέρος των προγόνων των Εβραίων «δεν έζησε ποτέ» στην Παλαιστίνη «καθόλου», κάτι που μαρτυρεί τη δύναμη του ιστορικού ισχυρισμού πάνω στα γεγονότα».

Ακολουθεί η ιστορία της μεταστροφής μιας φυλής ανθρώπων στη Ρωσία στον Ιουδαϊσμό και είναι η καταγωγή περισσότερο από το 95% των Εβραίων της Ανατολικής Ευρώπης. Τα γεγονότα είναι γεγονότα, του Benjamin Freedman.

Χωρίς πλήρη και ακριβή γνώση της καταγωγής και της ιστορίας των «Εβραίων» στην Ανατολική Ευρώπη…είναι εντελώς αδύνατο για [τους Χριστιανούς] να κατανοήσουν έξυπνα τη βλαβερή επιρροή που έχουν ασκήσει οι Εβραίοι εδώ και δέκα αιώνες…»

Μάλλον θα εκπλαγείτε… όπως ήταν πολλοί Χριστιανοί πριν από χρόνια, όταν ηλεκτροποίησα το έθνος με την πρώτη δημοσίευση από εμένα των γεγονότων που αποκάλυψα η πολυετής έρευνά μου για την καταγωγή και την ιστορία των «Εβραίων» στην Ανατολική Ευρώπη.

Η πολυετής εντατική έρευνά μου έδειξε πέρα ​​από κάθε αμφιβολία, αντίθετα με τη γενικά αποδεκτή πεποίθηση των Χριστιανών, ότι οι «Εβραίοι» στην Ανατολική Ευρώπη σε οποιαδήποτε στιγμή της ιστορίας τους στην Ανατολική Ευρώπη δεν ήταν ποτέ οι θρυλικές «χαμένες δέκα φυλές». της βιβλικής παράδοσης.

ΑΥΤΟ ΤΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΑΦΙΛΟΝΙΚΗΤΟ. Η αδιάκοπη έρευνα απέδειξε ως εξίσου αληθές ότι οι «Εβραίοι» στην Ανατολική Ευρώπη ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΘΕΩΡΗΘΟΥΝ ΣΩΣΤΑ ΩΣ ΟΙ ΑΜΕΣΟΙ ΓΡΑΜΜΙΚΟΙ ΑΠΟΓΟΝΟΙ ΤΩΝ ΘΡΥΛΩΝ «ΧΑΜΕΝΩΝ ΔΕΚΑ ΦΥΛΩΝ» ΤΗΣ ΒΙΒΛΙΚΗΣ ΛΟΓΙΑΣ.

 ΟΙ «ΕΒΡΑΙΟΙ» της Ανατολικής Ευρώπης στη σύγχρονη ιστορία ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΟΜΙΜΑ ΝΑ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΣΕ ΕΝΑΝ ΑΡΧΑΙΟ ΠΡΟΓΟΝΟ ΠΟΥ ΠΑΤΗΣΕ ΟΥΤΕ ΤΟ ΠΟΔΙ ΣΤΟ ΧΩΜΑ ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗΣ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΒΙΒΛΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ.

Η έρευνα αποκάλυψε επίσης ότι οι «Εβραίοι» στην Ανατολική Ευρώπη ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΠΟΤΕ «ΣΗΜΙΤΕΣ», ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ «ΣΗΜΙΤΕΣ» ΤΩΡΑ, ΟΥΤΕ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΘΕΩΡΗΘΟΥΝ ΠΟΤΕ ΩΣ «ΣΗΜΙΤΕΣ» ΣΕ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΣΤΙΓΜΗ ΑΠΟ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΕΚΤΑΣΗ ΤΗΣ ΦΑΝΤΑΣΙΑΣ.

Η εξαντλητική έρευνα απορρίπτει επίσης αμετάκλητα ως φανταστική κατασκευή τη γενικά αποδεκτή πεποίθηση των Χριστιανών ότι οι «Εβραίοι» στην Ανατολική Ευρώπη είναι οι θρυλικοί «Εκλεκτοί Λαοί» που τόσο πολύ φωνητικά δημοσιοποιούνται από τον χριστιανικό κλήρο από τους άμβωνές τους…» Η Αμερικανική Λαϊκή Εγκυκλοπαίδεια για το 1954 στο 15-292 καταγράφει τα ακόλουθα σχετικά με τους Χαζάρους:

«ΤΟ ΕΤΟΣ 740 μ.Χ. ΟΙ ΧΑΖΑΡΟΙ ΜΕΤΕΣΤΡΑΦΗΣΑΝ ΕΠΙΣΗΜΑ ΣΤΟΝ ΙΟΥΔΑΪΣΜΟ. Έναν αιώνα αργότερα συντρίφτηκαν από τους εισερχόμενους σλαβόφωνους και διασκορπίστηκαν στην κεντρική Ευρώπη ΟΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΑΝ ΩΣ ΕΒΡΑΙΟΙ. Από τα παραπάνω, μπορούμε να δούμε ξεκάθαρα ότι οι Εβραίοι κατανοούν πλήρως την Χαζαρική κληρονομιά τους ως την τρίτη έκδοση της Εβραϊκής Εγκυκλοπαίδειας για τα αρχεία του 1925:

«CHAZAR [Khazars]: Ένας λαός τουρκικής καταγωγής του οποίου η ζωή και η ιστορία είναι συνυφασμένες με τις ίδιες τις απαρχές της ιστορίας των Εβραίων της Ρωσίας. Το βασίλειο των Chazars ιδρύθηκε σταθερά στο μεγαλύτερο μέρος της Νότιας Ρωσίας πολύ πριν από την ίδρυση της ρωσικής μοναρχίας από τους Βαράγγους (855 μ.Χ.).

 Οι Εβραίοι ζούσαν στις ακτές της Μαύρης και της Κασπίας θάλασσας από τους πρώτους αιώνες της κοινής εποχής [μετά τον θάνατο του Χριστού]. Ιστορικά στοιχεία δείχνουν ότι η περιοχή των Ουραλίων είναι η πατρίδα των Τσαζάρων. Μεταξύ των κλασικών συγγραφέων του Μεσαίωνα ήταν γνωστοί ως «Chozars», «Khazirs», «Akatzirs» και «Akatirs» και στα ρωσικά χρονικά ως «Khwalisses» και «Ugry Byelyye»…».

The Encyclopedia Judaica:, Vol. 10, (1.971 μ.Χ.) αναφέρει τα εξής σχετικά με τους Χαζάρους (Τσάρες): «Χαζάροι, μια εθνική ομάδα γενικού τουρκικού τύπου, ανεξάρτητη και κυρίαρχη στην Ανατολική Ευρώπη μεταξύ του έβδομου και του δέκατου αιώνα μ.Χ. Κατά τη διάρκεια ενός μέρους αυτού του χρόνου οι κορυφαίοι Χαζάροι ομολογούσαν τον Ιουδαϊσμό». (Encyclopedia Judicia, Τόμος 10, (1.971 μ.Χ.)).

Η Παγκόσμια Εβραϊκή Εγκυκλοπαίδεια: «Οι Χάζαροι, ένας μεσαιωνικός λαός, πιθανότατα συγγενής με τους Βούλγαρους του Βόλγα, των οποίων η άρχουσα τάξη υιοθέτησε τον Ιουδαϊσμό κατά τον 8ο αι. Οι Χαζάροι φαίνεται ότι εμφανίστηκαν κατά τον 6ο αι., από την τεράστια νομαδική αυτοκρατορία των Ούννων (Τούρκων) που εκτεινόταν από τις στέπες της Ανατολικής Ευρώπης και την λεκάνη του Βόλγα μέχρι τα κινεζικά σύνορα.

Αν και συχνά υποστηρίζεται ότι οι νύξεις για τους Χαζάρους βρίσκονται ήδη από το 200 μ.Χ., στην πραγματικότητα δεν αναφέρονται μέχρι το 627 μ.Χ… Οι περισσότεροι Εβραίοι Ιστορικοί χρονολογούν τη μεταστροφή του βασιλιά των Χαζάρων στον Ιουδαϊσμό κατά το πρώτο μισό αυτού του αιώνα {μ.Χ.}…»

Academic American Encyclopedia:, Deluxe Library Edition, Τόμος 12, σελίδα 66 αναφέρει: «Οι Χαζάροι, ένας τουρκικός λαός, δημιούργησαν μια εμπορική και πολιτική αυτοκρατορία που κυριάρχησε σε σημαντικά μέρη της Νότιας Ρωσίας κατά την διάρκεια μεγάλου μέρους του 7ου έως και του 10ου αιώνα. ΚΑΤΑ ΤΟΝ 8ο ΑΙΩΝΑ Η ΑΡΙΣΤΟΚΡΑΤΙΑ ΤΩΝ ΧΑΖΑΡΩΝ ΚΑΙ Ο ΚΑΓΚΑΝ (Βασιλιάς) ΜΕΤΑΤΡΟΠΗΘΗΚΑΝ ΣΤΟΝ ΙΟΥΔΑΙΣΜΟ».

Η New Encyclopedia Britannica, Τόμος 6, σελίδα 836 αναφέρεται: «Khazar, μέλος μιας συνομοσπονδίας τουρκόφωνων φυλών που στα τέλη του 6ου αιώνα μ.Χ. ίδρυσαν μια μεγάλη εμπορική αυτοκρατορία που κάλυπτε το νοτιοανατολικό τμήμα της σύγχρονης Ευρωπαϊκής Ρωσίας…

ΑΛΛΑ ΤΟ ΠΙΟ ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΟ ΤΩΝ ΧΑΖΑΡΩΝ ΗΤΑΝ Η ΦΑΙΝΗ ΥΙΟΘΕΤΗΣΗ ΤΟΥ JUDAAGM ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΤΜΗΜΑ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣ ΤΑΞΗΣ ΤΟ 740 ΠΕΡΙΠΟΥ...ΤΟ ΙΔΙΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΜΦΙΣΒΗΤΟΦΗΤΟ ΚΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΙΓΤΟ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΕΥΡΑΣΙΑΣ. ΛΙΓΟΙ ΛΟΓΟΙ ΕΧΟΥΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΟΥΝ ΟΤΙ ΟΙ ΙΟΥΔΑΖΟΜΕΝΟΙ ΧΑΖΑΡΟΙ ΗΤΑΝ ΟΙ ΑΠΟΚΡΙΜΕΝΟΙ ΠΡΟΓΟΝΟΙ ΠΟΛΛΩΝ ΕΒΡΑΙΩΝ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΡΩΣΙΑΣ».

Collier's Encyclopedia: Τόμος 14, σελίδα 65 αναφέρει: «Χαζάροι [kaza'rz], μια ημινομαδική φυλή τουρκικής ή Ταταρικής καταγωγής που πρωτοεμφανίστηκε βόρεια του Καυκάσου στις αρχές του τρίτου αιώνα… ΤΟΝ ΟΓΔΟ ΑΙΩΝΑ Ο KHAGHAN BULAN ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ ΥΠΕΡ ΤΩΝ ΕΒΡΑΙΩΝ ΚΑΙ ΑΠΟΔΕΧΤΗΚΕ ΤΟΝ ΙΟΥΔΑΙΣΜΟ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΑΟΥΣ ΤΟΥ…»

Η New Catholic Encyclopedia, Volume VIII, σελίδα 173 αναφέρεται:

«Οι Χάζαροι ήταν μια εθνοτική ομάδα, που ανήκε στους τουρκικούς λαούς, οι οποίοι, προς το τέλος του 2ου αιώνα της Χριστιανικής Εποχής, είχαν εγκατασταθεί στην περιοχή μεταξύ του Καυκάσου και των κάτω ποταμών Βόλγα και Δον…

Στις αρχές του 8ου Αιώνα μ.Χ., οι δυναστικοί δεσμοί έδεσαν τους Χαζάρους πιο στενά με την Κωνσταντινούπολη, γεγονός που οδήγησε σε περιορισμένη εξάπλωση του Χριστιανισμού μεταξύ τους. Επίσης, γνώρισαν τον Ιουδαϊσμό από τους πολυάριθμους Εβραίους που ζούσαν στην Κριμαία και κατά μήκος του Βοσπόρου.

 Όταν ο Βυζαντινός Αυτοκράτορας, Λέων ο Ίσαυρος, καταδίωξε τους Εβραίους το 723 μ.Χ., πολλοί Εβραίοι βρήκαν καταφύγιο στο βασίλειο των Χαζάρων, και η επιρροή ΤΟΥΣ ΗΤΑΝ ΤΟΣΟ ΜΕΓΑΛΗ ΠΟΥ, ΓΥΡΩ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΤΟΥ 8ου ΑΙΩΝΑ, Ο ΒΑΣΙΛΕΑΣ ΤΩΝ ΧΑΖΑΡΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΛΩΝ Η ΑΡΧΟΝΤΑ ΤΩΝ ΧΑΖΑΡ ΑΠΟΔΕΧΤΗΚΕ ΤΗΝ ΕΒΡΑΪΚΗ ΠΙΣΤΗ.

Η Cadillac Modern Encyclopedia, σελίδα 822, αναφέρει: «Χαζάροι (khah'‑zahrz), ένας Νορώσος λαός τουρκικής καταγωγής, που στο απόγειο της δύναμής τους (κατά τον 8ο-10ο αιώνα μ.Χ.) έλεγχαν μια αυτοκρατορία που περιλάμβανε την Κριμαία και εκτεινόταν κατά μήκος του κάτω Βόλγα, ως μακριά Α ως την Κασπία Θάλασσα.

Η ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΚΑΙ Η ΑΡΙΣΤΟΚΡΑΤΙΑ των ΧΑΖΑΡ ΜΕΤΑΤΡΕΨΑΝ ΣΤΟΝ ΙΟΥΔΑΙΣΜΟ ΚΑΤΑ ΤΗ ΒΑΣΙΛΕΙΑ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΕΙΑ BULAN (768-809 μ.Χ.) ΚΑΙ Ο ΙΟΥΔΑΙΣΜΟΣ ΘΕΩΡΗΘΗΚΕ ΜΕΤΑ ΩΣ ΚΡΑΤΙΚΗ ΘΡΗΣΚΕΙΑ…»

Ο Εβραίος συγγραφέας, Άρθουρ Κέσλερ, αναφέρει τα εξής σχετικά με την εβραϊκή ιστορία: Στο best seller του 1976 The Thirteenth Tribe, The Author of Darkness at Noon, Promise and Fulfillment και The Roots of Coincidence έριξαν άλλη μια βόμβα αποδεικνύοντας ότι οι ΣΗΜΕΡΙΝΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ ΤΟ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ, ΑΠΟΓΟΝΟΙ ΤΩΝ ΧΑΖΑΡΩΝ, ΠΟΥ ΜΕΤΑΤΡΕΨΑΝ ΣΤΟΝ ΙΟΥΔΑΙΣΜΟ ΕΠΤΑ ΑΙΩΝΕΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΗΣ ΙΕΡΟΥΣΑΛΗΜ ΤΟ 70 μ.Χ. και υπονοεί ότι ΚΑΙ ΟΙ ΧΑΖΑΡΟΙ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΑΝ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΜΙΑΣ ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΗΣ ΦΥΛΗΣ, οι οποίοι έκαναν τη δική τους Διαθήκη με τον Κύριο, ΑΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ [Οι Χάζαροι] ΔΕΝ ΚΑΤΑΓΕΡΓΟΝΤΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΟΡΟ ΤΟΥ ΑΒΡΑΑΜ...ΑΥΤΟΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ] ΣΗΜΙΤΙΚΗ ΚΑΤΑΓΩΓΗ, ΑΝΙΧΝΕΙ ΤΗΝ ΠΡΟΓΟΝΟ ΤΟΥΣ [Χαζάρων] ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΣΕΜ, ΑΛΛΑ ΣΤΟΝ ΤΡΙΤΟ ΓΙΟ ΤΟΥ ΝΟΕ, τον ΙΑΠΕΘ Ή ΠΙΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΣΤΟΝ ΕΓΓΟΝΟ ΤΟΥ ΙΑΠΕΘ, ΤΟΓΚΑΡΜΑ, ΤΟΝ ΠΡΟΓΟΝΟ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΤΟΥΡΚΩΝ.

«Βρήκαμε στα οικογενειακά μητρώα των πατέρων μας», ισχυρίζεται ευθαρσώς ο Τζόζεφ, «ότι ο Τογκάρμα είχε δέκα γιους, και τα ονόματα των απογόνων τους είναι τα εξής: Ουιγούρ, Ντουρσού, Άβαροι, Ούνοι, Μπασίλιι, Τάρνιαχ, Χαζάροι, Ζαγορά, Βούλγαροι, Σαμπίρ. ΕΜΕΙΣ [Χαζάροι] ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΙ ΓΙΟΙ ΤΟΥ ΧΑΖΑΡ, Ο ΕΒΔΟΜΟΣ…» (Η δέκατη τρίτη φυλή, Άρθουρ Κέσλερ, σελίδες 58-82). Ο Εβραίος συγγραφέας Alfred M. Lilienthal αναφέρει τα ακόλουθα σχετικά με την Εβραϊκή ιστορία:

«…Η ύπαρξη του [Κράτους του] ΙΣΡΑΗΛ ΔΕΝ ΘΕΜΕΛΙΕΤΑΙ ΣΤΗ ΛΟΓΙΚΗ. ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΥΝΗΘΙΣΜΕΝΗ ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑ. Δεν υπάρχει ούτε στην ίδρυσή του ούτε στο παρόν πεδίο εφαρμογής του καμία προφανή δικαιοσύνη - αν και μπορεί να υπάρχει απόλυτη ανάγκη και θαυμαστή εκπλήρωση.»…

Ο Άρθουρ Κέσλερ απαντά σε αυτή την ερώτηση με ένα κατηγορηματικό "ΟΧΙ!" Στο best seller του 1976 The Thirteenth Tribe, The Author of Darkness at Noon, Promise and Fulfillment, και The Roots of Coincidence έριξαν άλλη μια βόμβα αποδεικνύοντας ότι ΟΙ ΣΗΜΕΡΙΝΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ ΗΤΑΝ, ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕΡΟΣ, ΑΠΟΓΟΝΟΙ ΤΟΥ ΚΑΘΗΓΗΤΟΥ, ΣΥΜΠΤΟΥ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΗΣ ΙΕΡΟΥΣΑΛΗΜ ΤΟ 70 μ.Χ.…Επομένως, Η ΜΕΓΑΛΗ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΩΝ ΕΒΡΑΙΩΝ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΣΗΜΙΤΙΚΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ, και όπως οι περισσότεροι Εβραίοι της Δυτικής Ευρώπης προέρχονταν από την Ανατολική Ευρώπη, ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΣΗΜΙΤΙΚΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ.

Έτσι, υποστηρίζει ο Koestler, οι φλέβες του 45 τοις εκατό των Ισραηλινών (εκτός μόνο των Αράβων και των Σεφαρδιτών Εβραίων), καθώς και της μεγάλης πλειοψηφίας των ΕΒΡΑΙΩΝ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ, ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΩΣ ΚΕΝΕΣ ΑΠΟ ΚΟΜΒΙΚΟΥΣ ΔΕΣΜΟΥΣ ΜΕ ΤΗ ΦΥΛΗ ΤΟΥ ΜΩΥΣΗ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΟΛΩΜΩΝΤΑ…, όσο εντυπωσιακό κι αν είναι, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΝΕΟ.

Η ΓΕΝΕΤΙΚΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΧΑΖΑΡΩΝ ΤΩΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΩΝ ΕΒΡΑΙΩΝ, ΜΟΝΟ ΟΙ ΣΕΦΑΡΔΙΤΕΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΟΡΙΖΟΝΤΑΙ ΩΣ ΕΞ ΑΙΜΑΤΟΣ ΕΒΡΑΙΟΙ, ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΓΝΩΣΤΟ ΑΝ ΟΧΙ ΕΥΡΕΩΣ ΓΝΩΣΤΟ…

Το σπίτι στο οποίο ο Weismann, ο Silver, ο Ben-Gurion και τόσοι πολλοί άλλοι επέστρεψαν στους Ashkena για χρόνια Πιθανότατα ΝΑ ΜΗΝ ΗΤΑΝ ΠΟΤΕ ΔΙΚΟΣ ΤΟΥΣ…[είναι] ανθρωπολογικό γεγονός, ΠΟΛΛΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΕΒΡΑΙΟΙΣΡΑΗΛΙΤΙΚΟ ΑΙΜΑ ΣΤΙΣ ΦΛΕΒΕΣ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥΣ ΕΒΡΑΙΟΥΣ ΓΕΙΤΟΝΕΣ ΤΟΥΣ!

Κατά ειρωνικό τρόπο, επίσης, ο Τόμος IV της Εβραϊκής Εγκυκλοπαίδειας (από την εποχή της έρευνας, 1.952 μ.Χ.), επειδή αυτή η δημοσίευση έγραφε τους Χαζάρους με «C» αντί για «K», τιτλοφορείται «Chazars to Dreyfus».

Και ήταν η περίφημη δίκη του λοχαγού Alfred Dreyfus, όπως την ερμηνεύει ο Theodore Herzl, που έκανε τους σύγχρονους Εβραίους Χαζάρους της Ρωσίας… να ξεχάσουν την καταγωγή τους από προσήλυτους στον Ιουδαϊσμό… για να ιδρύσουν το Κράτος του Ισραήλ… ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΑΠΟΧΡΩΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΡΑΤΗΣΗ, «ΑΝΤΙΣΗΜΙΤΙΣΜΟΣ», ΠΡΟΣΕΥΧΕΣΤΕ ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΜΕ ΤΟ ΣΙΩΝΙΣΤΙΚΟ ΚΙΝΗΜΑ; Η μετατροπή των Χαζάρων δεν ήταν μοναδική…

 ΠΟΙΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΕΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΟΤΙ ΠΟΛΛΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΞΙΩΣΗ, ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΠΙΛΕΓΟΥΝ ΝΑ ΑΣΚΗΣΟΥΝ, ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΟΥΝ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΑΥΤΟΥ, Ή GOLDA MEIR;  Η ίδια η ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ ΒΙΚΤΩΡΙΑ ΑΝΗΚΕ ΣΕ ΜΙΑ ΙΣΡΑΗΛΙΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΟΥ ΑΝΙΧΝΕΥΣΕ ΤΗΝ ΠΡΟΓΟΝΗ ΤΗΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΤΗΣ ΣΤΙΣ ΧΑΜΕΝΕΣ ΦΥΛΕΣ ΤΟΥ ΙΣΡΑΗΛ.

Όταν γεννήθηκε η λέξη «Ιουδαϊσμός», ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΠΛΕΟΝ ΕΒΡΑΙΟΙΣΡΑΗΛΙΤΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ. ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΑΓΚΑΛΙΑΖΑΝ ΤΟ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΤΟΥ ΙΟΥΔΑΪΣΜΟΥ ΗΤΑΝ ΗΔΗ ΜΕΙΓΜΑ ΠΟΛΛΩΝ ΕΘΝΩΝ, ΦΥΛΩΝ ΚΑΙ ΣΤΕΛΕΩΝ, ΚΑΙ ΑΥΤΗ Η ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΣΗ ΑΝΑΠΤΥΞΕ ΤΑΧΕΙΑ…» (The Sionist Connection II, Alfred M. ‑ Lilienthal)

Αντισημιτισμός: Η λέξη αντισημιτισμός ήταν επινόηση. HH Beamish, σε μια ομιλία στη Νέα Υόρκη, 30 Οκτωβρίου - 1 Νοεμβρίου 1.937 μ.Χ.: «Το 1.848 μ.Χ. η λέξη «αντισημιτικός» επινοήθηκε από τους Εβραίους για να αποτρέψουν την χρήση της λέξης «Εβραίος». Η σωστή λέξη για αυτούς είναι «Εβραίος»» (https://oimos-athina.blogspot.com/2023/12/blog-post_94.html).


Προς τι το μίσος για την Ρωσία; Ας ελπίσουμε ότι η κοινή λογική θα αποκατασταθεί πριν να είναι πολύ αργά...

Είναι αρκετά γνωστό ότι οι πόλεμοι μπορούν να οδηγήσουν στο μίσος μεταξύ των λαών, ειδικά όταν υποδαυλίζονται από φανατικά στοιχεία που μετέχουν σε κυβερνήσεις, όπως οι Αμερικανοί νεοσυντηρητικοί και οι φανατικοί σιωνιστές.

Ίσως ένα από τα πιο χαρακτηριστικά πρόσφατα παραδείγματα αποτελεί το φυλετικό μίσος μεταξύ Ισραηλινών και Παλαιστινίων, παράδοξο αν σκεφτεί κανείς ότι και οι δύο έλκουν την καταγωγή τους από τις ίδιες αρχαίες φυλές και κανείς από τους δύο δεν είναι ανήκει στην αραβική φυλή, παρόλες τις προσπάθειες να απεικονιστούν οι Παλαιστίνιοι ως Άραβες.

Έχουμε επίσης το αταβικιστικό, αν και ανορθολογικό μίσος για τους Εβραίους γενικά, πράγμα που ανάγεται τουλάχιστον στον καιρό των Σταυροφοριών, όταν, πριν αποχωρήσουν από τους Ιερούς Τόπους, οι Σταυροφόροι προέβαιναν σε αντιεβραϊκές θηριωδίες. Στην λογοτεχνία, έχουμε την αρνητική απεικόνιση του Σαίξπηρ για τον Εβραίο, ο οποίος απαιτεί ένα κομμάτι σάρκας ως εγγύηση και φυσικά το θεατρικό έργο του Μάρλοου ‘

Ο Εβραίος της Μάλτας’. Σε αυτά μπορούμε να προσθέσουμε τα πογκρόμ στην Ρωσία, την επίθεση του Χένρυ Φορντ εναντίον του διεθνούς Εβραίου και την αναφορά του Ουίνστον Τσόρτσιλ στους Εβραίους ως ‘παγκόσμια συνωμοσία με στόχο την ανατροπή του πολιτισμού και την ανασύσταση της κοινωνίας’.

Το μίσος εναντίον της Ρωσίας είναι μία μάλλον διαφορετική περίπτωση. Με εξαίρεση την αταβιστική απέχθεια των Πολωνών για τους Ρώσους, είναι η Βρετανία, και μετά η Αμερική, που στην πραγματικότητα δρομολόγησαν την μακρά πορεία μίσους εναντίον της Ρωσίας: το 1.791 μ.Χ., ο πολεμοχαρής Πρωθυπουργός της Βρετανίας, Ουίλιαμ Πιτ ο Νεότερος, αποκήρυξε την Ρωσία για την υποτιθέμενη φιλοδοξία της να διαμελίσει την Τουρκία:

Η Μεγάλη Αικατερίνη επιθυμούσε να κάνει τον εγγονό της αυτοκράτορα μιας νέας Βυζαντινής Αυτοκρατορίας. Εκείνη την εποχή, η Βρετανία έφτανε στην αυτοκρατορική της ακμή και επομένως συμπεριφερόταν ‘γεωστρατηγικά’.

Έτσι, μέχρι το τέλος του αιώνα, αλλά ιδιαίτερα μετά το Συνέδριο της Βιέννης, η Ρωσία μετατρεπόταν γρήγορα στον κύριο μπαμπούλα της Βρετανίας (παρόλο το Τετριμμένο μοτίβο της “υπέροχης απομόνωσης”).

Το ‘Μεγάλο Παιχνίδι’ γύρω από το Αφγανιστάν αποτελεί ακόμα ένα παράδειγμα. Όποια άδηλη αντιπαλότητα και αν υπήρχε με την Γαλλία, όπως συμβαίνει και σήμερα, ήταν η δυνητική Ρωσική επιρροή στην Μεσόγειο και η αυξανόμενη πρωσική -και αργότερα γερμανική- ισχύς που ανάγκασε την Βρετανία να προσεγγίσει την Γαλλία.

Μπορεί κανείς ήδη να δει εδώ τα πρώτα σπέρματα της εμμονής του Μάκιντερ με μια πιθανή Ρωσική-Γερμανική συμμαχία, για την οποία θεωρούσε ότι θα απειλούσε την Βρετανική Αυτοκρατορία. Η ακόλουθη βρετανική υποστήριξη της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας μπορεί να αναχθεί σε αυτήν την περίοδο. Έχουμε, βέβαια, και την περίπτωση του Ψυχρού Πολέμου.

Εν τούτοις σήμερα, και ενώ γράφονται αυτές οι γραμμές, δεν πρόκειται πια για μια απλή περίπτωση μίσους έναντι της Ρωσίας, αλλά των ίδιων των ανθρώπων της. Ας αναλογιστούμε το ζήτημα σε περισσότερο βάθος: στον απόηχο του Μεγάλου Πολέμου, ‘κάθε εργάτης και αγρότης ήθελε εκδίκηση από τον εχθρό, αποζημίωση για τα δεινά που υπέφερε και ποτέ ξανά πόλεμο’, όπως έγραψε ο ιστορικός Γκόλο Μαν. ‘

Αλλά αυτές οι επιθυμίες ήταν ασύμβατες: η μία ακύρωνε την άλλη’. Ο κύριος λόγος πίσω από το μίσος ήταν η μαύρη προπαγάνδα που εξέπεμπαν οι κυβερνήσεις στη διάρκεια του πολέμου, που προξενούσε μίσος μεταξύ των λαών.

Η ‘κατασκευή της συναίνεσης’ (δημόσιες σχέσεις) του Μπέρναϊς και η Επιτροπή Κριλ  έρχονται στο νου. Όταν η Αμερική μπήκε στον πόλεμο, η γερμανική κουλτούρα στη χώρα λίγο πολύ εξαλείφθηκε. Υστερικά πλήθη έφτασαν στο σημείο να πετροβολούν τα Ντάχσουντ, επειδή είχαν γερμανικό όνομα.

Οι Γερμανοί στρατιώτες απεικονίζονταν ως δολοφόνοι μωρών, παρόλο που αυτό ήταν παντελώς αναληθές. Δε χρειάζεται να αναφέρει κανείς ότι τα κατά τη διάρκεια του πολέμου, τα υπό κυβερνητικό έλεγχο κυρίαρχα μέσα ενημέρωσης συνέπραξαν με τις εταιρείες δημοσίων σχέσεων. Το μίσος συνεχίστηκε μετά τον πόλεμο, συμβάλλοντας στην δημιουργία του επόμενου πολέμου.

Όπως έγραψε ο Γκουιτσιαρντίνι, το παρελθόν ρίχνει φως στο μέλλον και τα πράγματα ήταν πάντα τα ίδια, επιστρέφοντας με νέες ονομασίες και χρώματα. Αυτό συμβαίνει τώρα και με το μίσος εναντίον της Ρωσίας.

Η διαφορά είναι ότι η εκμετάλλευση της θρησκείας παίζει και τώρα τον αταβιστικό, αν και παρασκηνιακό και ύπουλο αντι-Ορθόδοξο ρόλο της, ως υποσυνείδητη βάση για την υστερική κουλτούρα της ακύρωσης γύρω από οτιδήποτε Ρωσικό.

Παρόλο που μάλλον δεν υπάρχει σχέδιο επίθεσης εναντίον της Ορθοδοξίας καθεαυτής, αυτό συμβαίνει εκ των πραγμάτων. Ας αναλογιστούμε το μεγάλο σχίσμα του 1054 μ.Χ., ακολουθούμενο από το βανδαλισμό της Ορθόδοξης Κωνσταντινούπολης από τους αποκαλούμενους (ρωμαιοκαθολικούς) ‘Σταυροφόρους’ το 1204 μ.Χ.

Φτάνοντας γρήγορα στην διάλυση της Γιουγκοσλαβίας, όταν το Βατικανό ήταν ο πρώτος παράγοντας που αναγνώρισε την κυρίως ρωμαιοκαθολική Κροατία, ακολουθούμενο αμέσως από τον παλιό αυτόν εχθρό της Σερβίας, την Γερμανία (οι Κροάτες είχαν ήδη σφαγιάσει και εκδιώξει αρκετές εκατοντάδες χιλιάδες Ορθόδοξων Σέρβων στον παγκόσμιο πόλεμο).

Ακολούθησε ο παράνομος βομβαρδισμός του Βελιγραδίου το 1.999 μ.Χ. Παρόλο που η Δύση δεν θα τολμούσε ποτέ να το αναγνωρίσει, ο τελευταίος ισούτο με επίθεση εναντίον της Ορθοδοξίας, καθώς και του με ανεξάρτητο προσανατολισμό, φιλορώσου Μιλόσεβιτς.

Σήμερα οι φανατικοί έχουν στραφεί εναντίον της ίδιας της Ρωσίας, της ισχυρότερης και μεγαλύτερης Ορθόδοξης χώρας στον κόσμο. Ας εξετάσουμε μερικά παραδείγματα, έχοντας υπόψη ότι οι υπό ΛΟΑΤΚΙ-επιρροή δυτικές κυβερνήσεις φοβούνται τη χριστιανική ηθική της Ρωσίας, ακόμα και αν οι αποχαυνωμένες και υποκείμενες σε προπαγάνδα μάζες αγνοούν το πώς οδηγούνται στο μίσος εναντίον της Ρωσίας, της κουλτούρας της και, επομένως και των ίδιων των Ρώσων πολιτών.

Η Ορθόδοξη Ρωσία είναι ξακουστή για τη νομοθεσία της που προστατεύει τους ανηλίκους από την βίαιη επιβολή της ΛΟΑΤΚΙ κουλτούρας. Το μίσος εναντίον της Ρωσίας καταδεικνύει το πώς η θρησκεία αποτελεί τμήμα του κεκαλυμμένου υποβάθρου στην προσπάθεια της Δύσης να ομογενοποιήσει όλο τον κόσμο με έναν ανοικτό σε όλους, ΛΟΑΤΚΙ, ‘φιλελεύθερο’ τρόπο ζωής.

Η ΛΟΑΤΚΙ κουλτούρα δεν τα πάει καλά με την παραδοσιακή ηθική. Παρόλο που δε φαίνεται να υπάρχει σχέδιο επίθεσης εναντίον της Ορθοδοξίας καθεαυτής, αυτό συμβαίνει εκ των πραγμάτων. Ας παραθέσουμε τώρα κάποια παραδείγματα αντιρωσικού μένους.

Όταν η Ρωσία εισέβαλε στην Ουκρανία για να προστατέψει τους όμαιμους, ομόδοξους και ομόγλωσσους αδελφούς (και αδελφές!) της, κάποια κράτη της ΕΕ απαγόρευσαν την έκθεση σε δημόσια θέα του γράμματος ‘Ζ’, καθώς αυτό αποτελούσε Ρωσικό στρατιωτικό σύμβολο. Έτσι, ένας αυστριακός δημόσιος υπάλληλος έχασε τη δουλειά του όταν αστειευόμενος έβαλε το γράμμα στην τούρτα γενεθλίων του και ανήρτησε τις φωτογραφίες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Πιο πρόσφατα, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή δημοσίευσε μία λίστα αντικειμένων τα οποία οι Ρώσοι τουρίστες δεν έχουν δικαίωμα να φέρουν κατά την είσοδό τους στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Αυτή η απόφαση να κατάσχονται προσωπικά αντικείμενα Ρώσων πολιτών ήταν τόσο παράλογη που ανακλήθηκε αμέσως, πράγμα που όμως δεν βελτίωσε την κατάσταση. Διάφοροι ανάλογοι κανόνες ισχύουν ακόμα.

Η Επιτροπή επιβεβαιώνει ότι στους υπηκόους της Ρωσίας απαγορεύεται να φέρουν μαζί τους μία πληθώρα προσωπικών αντικειμένων όταν ταξιδεύουν στην ΕΕ. Σουρεαλιστικά, σε αυτά περιλαμβάνονται τα ιδιωτικά οχήματά τους, τα έξυπνα τηλέφωνά τους, το σαπούνι και το χαρτί τουαλέτας.

Η ζημιά έχει ήδη γίνει. Πέρα από όσα αναφέρθηκαν, η Φόρμουλα Ένα έχει ήδη αποσυρθεί από την Ρωσία, όπως έχουν κάνει και διάφορες διεθνείς αθλητικές οργανώσεις. Ακόμα χειρότερα, το μπαλέτο, η μουσική και οι τέχνες έχουν επηρεαστεί.

Ένα ενδεικτικό παράδειγμα Ευρωπαϊκής, εν προκειμένω Γερμανικής, μικροψυχίας και κακεντρέχειας είναι αυτό του τελεσίγραφου του δημάρχου του Μονάχου στην Φιλαρμονική Ορχήστρα της πόλης, σύμφωνα με το οποίο εάν ο κύριος μαέστρος της, Βαλερί Γκέργκιεφ, δεν καταδίκαζε τον πόλεμο στην Ουκρανία, θα έχανε την δουλειά του. Όπως και έγινε.

Η προσπάθεια να ακυρωθεί ένα από τα σπουδαιότερα πολιτιστικά κέντρα του κόσμου και οι προσωπικές επιθέσεις εναντίον των πολιτών της Ρωσίας μοιάζουν αυθαίρετες, παιδαριώδεις, παράλογες, μικρόψυχες και κακεντρεχείς και αποτελούν πειστήριο του σύγχρονου μισαλλόδοξου ΛΟΑΤΚΙ ολοκληρωτισμού που παριστάνει τον ‘φιλελεύθερο’.

Πάλι καλά που η Ρωσική κυβέρνηση και οι πολίτες της δεν αρέσκονται να δαιμονοποιούν τους Δυτικούς: απεναντίας, είναι μάλλον σαστισμένοι. Ας ελπίσουμε ότι η κοινή λογική θα αποκατασταθεί πριν να είναι πολύ αργά (https://www.pentapostagma.gr/apopseis/7199432_pros-ti-misos-gia-ti-rosia).


Ο πάπας Φραγκίσκος ανακηρύσσει «ο Ιησούς είναι ο Σατανάς» και ορκίζεται να εισαγάγει την «Μία Παγκόσμια Θρησκεία».Ο πάπας Φραγκίσκος ανακηρύσσει «ο Ιησούς είναι ο Σατανάς».

 Ο πάπας Φραγκίσκος είναι ένας από τους πιο μισητούς ανθρώπους στον κόσμο σήμερα. Αυτοί που τον μισούν περισσότερο δεν είναι άθεοι, ούτε προτεστάντες, ούτε μουσουλμάνοι, αλλά χριστιανοί και οι δικοί του οπαδοί.

Γιατί οι Χριστιανοί και οι Καθολικοί τον μισούν τόσο πολύ; Διότι ο Πάπας Φραγκίσκος, ο οποίος τυγχάνει να είναι Συνεργάτης της Ατζέντας στο Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ, κάνοντας τα πάντα για να την προωθήσει..

Αυτός είναι ο πάπας που ενημέρωσε το ποίμνιό του ότι «οι σχέσεις με τον Ιησού είναι επικίνδυνες και επιβλαβείς». Σπάζοντας αιώνες χριστιανικής παράδοσης, ο πάπας Φραγκίσκος πυροδότησε φόβους ότι είναι ένας παράνομος πάπας με μια απαίσια ατζέντα όταν είπε σε ένα πλήθος 33.000 προσκυνητών στην πλατεία του Αγίου Πέτρου στη Ρώμη ότι «μια προσωπική, άμεση, άμεση σχέση με τον Ιησού Χριστό» πρέπει να να αποφευχθεί με κάθε κόστος.

Και σαν να μην ήταν αρκετά ενοχλητικό, ο Φραγκίσκος συνέχισε με την εξίσου απαίσια διακήρυξη ότι «ο Ιησούς είναι ο Σατανάς». Η ανεστραμμένη εκδοχή του Χριστιανισμού του πάπα Φραγκίσκου προκαλεί σύγχυση για πολλούς, ωστόσο η εικόνα γίνεται ξεκάθαρη όταν καταλαβαίνεις ποιον πραγματικά υπηρετεί ο ποντίφικας. Για να αναφέρω την υποψήφια για την Προεδρία της Γαλλίας Μαρίν Λεπέν, η οποία είπε πως ο πάπας Φραγκίσκος είναι ένα «μπουλντόγκ παγκοσμιοποίησης» που είναι πιστό στην Νέα Παγκόσμια Τάξη.

Το 2017 μ.Χ., ο πάπας Φραγκίσκος ζήτησε μια «μία παγκόσμια κυβέρνηση» και «πολιτική εξουσία», υποστηρίζοντας ότι η δημιουργία της μίας παγκόσμιας κυβέρνησης είναι απαραίτητη για την καταπολέμηση ζητημάτων όπως η «κλιματική αλλαγή».

Μιλώντας στην εφημερίδα El Universo του Ισημερινού, ο Πάπας είπε ότι τα Ηνωμένα Έθνη δεν έχουν αρκετή δύναμη και πρέπει να τους παραχωρηθεί πλήρης κυβερνητικός έλεγχος «για το καλό της ανθρωπότητας».

Ανησυχητικά, οι παγκόσμιοι θρησκευτικοί ηγέτες αρχίζουν επίσης να συγκεντρώνονται ως ένας για να κηρύξουν από το ίδιο φύλλο ύμνου, δίνοντας οδηγίες στα πρόβατά τους να αποδεχτούν τα συστατικά στοιχεία της ενιαίας παγκόσμιας κυβέρνησης της Νέας Παγκόσμιας Τάξης.

Τώρα, ο πάπας Φραγκίσκος αψηφά ενεργά την Βιβλική γραφή εργαζόμενος για την δημιουργία μιας «ενιαίας παγκόσμιας θρησκείας». Ο πρώτος Φραγκίσκος συγκλόνισε τον χριστιανικό κόσμο φιλοξενώντας ισλαμικές προσευχές και ρεσιτάλ Κορανίου στο Βατικανό.

Οι Χριστιανοί σε όλο τον κόσμο πρέπει να επισκέπτονται τα τζαμιά και να υμνούν τον Αλλάχ, σύμφωνα με τον πάπα Φραγκίσκο που οδήγησε ως παράδειγμα στην επίσκεψη του στην Κωνσταντινούπολη μπαίνοντας στο Μπλε Τζαμί, βγάζοντας τα παπούτσια του, κοιτάζοντας την Μέκκα και υμνώντας τον μουσουλμάνο θεό.

Στην συνέχεια ακολούθησε η ειδωλολατρική τελετή και η θρασύδειλη λατρεία των ειδώλων στους χώρους του Βατικανού. Και σε περίπτωση που το χάσατε, παγκόσμιοι ηγέτες από μια διαφορετική συλλογή κοινοτήτων κάλεσαν για παγκόσμια ενότητα σε μια διαθρησκευτική διάσκεψη στο Καζακστάν την περασμένη εβδομάδα.

Σύμφωνα με τον Φραγκίσκο, ο «θρησκευτικός πλουραλισμός», ο οποίος απαγορεύεται ρητά στη Βίβλο, είναι έκφραση «της σοφίας του θελήματος του Θεού». Ακολουθεί μέρος της ιστορίας από το Καθολικό Πρακτορείο Ειδήσεων:

Το διαθρησκειακό συνέδριο στο οποίο συμμετείχε ο πάπας Φραγκίσκος αυτή την εβδομάδα στο Καζακστάν ενέκρινε μια δήλωση που αποκαλεί τον θρησκευτικό πλουραλισμό έκφραση «της σοφίας του θελήματος του Θεού στην δημιουργία».

Η δήλωση των 35 σημείων «υιοθετήθηκε από την πλειοψηφία των αντιπροσώπων» του έβδομου συνεδρίου των ηγετών των παγκόσμιων και παραδοσιακών θρησκειών στις 15 Σεπτεμβρίου στην πρωτεύουσα Νουρ-Σουλτάν.

Ο πάπας Φραγκίσκος συμμετείχε στις τελετές έναρξης και λήξης της διαθρησκευτικής συνόδου κορυφής κατά την επίσκεψή του στη χώρα της Κεντρικής Ασίας στις 13–15 Σεπτεμβρίου. Δεν είναι η πρώτη φορά που ο πάπας ενθαρρύνει την ανθρωπότητα να αποδεχθεί την Νέα Παγκόσμια Τάξη και ό,τι αυτή συνεπάγεται.

Το 2019 μ.Χ., ο πάπας Φραγκίσκος υπέγραψε μια ιστορική διαθήκη με ηγέτες των μεγάλων θρησκειών του κόσμου, ωθώντας μας πολύ πιο κοντά σε μια παγκόσμια θρησκεία, έναν από τους κύριους στόχους της Νέας Παγκόσμιας Τάξης.

Σύμφωνα με το έγγραφο που συνέταξε ο πάπας Φραγκίσκος και δημοσιεύτηκε στον επίσημο ιστότοπο του Βατικανού , όλες οι θρησκείες πρέπει να θεωρούνται ίσες και το Ισλάμ είναι τόσο αποδεκτό από τον Θεό όσο και ο Χριστιανισμός.

Στην πραγματικότητα, η έκκληση για παγκόσμια κυβέρνηση και μια παγκόσμια θρησκεία από τον Πάπα Φραγκίσκο και άλλους πλούσιους ελιτιστές δεν έχει καμία σχέση με την εξύψωση των φτωχών εθνών ή την «σωτηρία της ανθρωπότητας».

Αντίθετα, μια τέτοια κυβέρνηση θα εγγυάται την παγκόσμια ανισότητα πλούτου, την παγκόσμια επιτήρηση του είδους που προωθεί το Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ του Klaus Schwab και έναν κόσμο που διοικείται από τα ακριβώς διεφθαρμένα συμφέροντα που χρησιμοποίησαν την πανδημία για να εδραιώσουν τον πλούτο και την εξουσία παγκοσμίως (https://kanenazori.com/2023/12/29/papas_ihsous_einai_satanas/).


 Με πυρηνικό ολοκαύτωμα απειλεί η Hamas το Ισραήλ και καλεί στα όπλα το Πακιστάν – Η μυστική συνάντηση στο Islamabad

Η χρήση πυρηνικών θα πυροδοτούσε αμέσως την αντίδραση από τις ΗΠΑ, τους Ευρωπαίους συμμάχους τους αλλά και την Ινδία. Το Ισραήλ έχει πει συχνά ότι έχει σχέδια να αντιμετωπίσει ενδεχομένως μια πυρηνική απειλή.

Η χρήση μιας πυρηνικής λύσης από το Πακιστάν εναντίον του Ισραήλ θα προκαλούσε αναπόφευκτα τον Τρίτο Παγκόσμιο Πόλεμο, ο οποίος αλυσιδωτά θα συμπαρασύρει όλες τις πυρηνικές δυνάμεις πρώτα στην Μέση Ανατολή και μετά στην υποήπειρο.

Σε ένα τέτοιο σενάριο ο κόσμος πια θα βρεθεί στην δίνη της καταστροφής.  Με πυρηνικό ολοκαύτωμα απειλεί η Hamas το Ισραήλ και καλεί στα όπλα το Πακιστάν – Η μυστική συνάντηση στο Islamabad Η χρήση πυρηνικών θα πυροδοτούσε αμέσως την αντίδραση από τις ΗΠΑ, τους Ευρωπαίους συμμάχους τους αλλά και την Ινδία

Οι Πακιστανοί ηγέτες, εντός ή εκτός εξουσίας, μιλούσαν συχνά για το ισχυρό πυρηνικό οπλοστάσιο του Πακιστάν και τη διάθεση του να πραγματοποιήσει πυρηνικό χτύπημα εάν το απαιτήσουν οι περιστάσεις. Την «ευκαιρία» αυτή φαίνεται πως θέλουν να αρπάξουν οι μαχητές της Hamas για να μπορέσουν να απαντήσουν στο Ισραήλ αλλά με… πλήρη αφανισμό τους.

Σύμφωνα με διάφορες  πηγές από παλαιστινιακά πρόσωπα, αναφέρεται ότι οι ηγέτες της Hamas και οι ισλαμιστές αξιωματούχοι συναντήθηκαν στο Ισλαμαμπάντ την περασμένη εβδομάδα και υποστήριξαν ότι «ο πόλεμος του Ισραήλ στη Γάζα θα τελείωνε εάν το Πακιστάν, μια χώρα οπλισμένη με πυρηνικά όπλα, απειλούσε ευθέως το Ισραήλ».

Οι Πακιστανικές εφημερίδες ανέφεραν ευρέως τις συζητήσεις της συνάντησης, οι οποίες επιλέχθηκαν από το Middle East Media Research Institute (MEMRI). Ο τίτλος του συνεδρίου ήταν προφανής για τους λόγους διεξαγωγής του…: «Η ιερότητα του τζαμιού Al-Aqsa και η ευθύνη της Ισλαμικής Ούμμας». Η Συνέλευση Ενότητας της Ούμας του Πακιστάν, ένα δίκτυο ισλαμικών θρησκευτικών οργανώσεων, την οργάνωσε για την απάντηση της Hamas στο Ισραήλ.

Ο Ismail Haniyeh, ο ηγέτης της Hamas και ένας από τους ομιλητές της συνεδρίασης, φέρεται να κάλεσε το Πακιστάν, ώστε με τα πυρηνικά της όπλα να διαδραματίσει πιο ισχυρό ρόλο στην σύγκρουση Ισραήλ- Hamas. «Το Πακιστάν είναι μια ισχυρή χώρα. Εάν το Πακιστάν απειλήσει το Ισραήλ, τότε ο πόλεμος μπορεί να σταματήσει», είπε χαρακτηριστικά ο Haniyeh.

«Έχουμε πολλές προσδοκίες από το Πακιστάν. Το Πακιστάν μπορεί να αναγκάσει το Ισραήλ να υποχωρήσει». Θεωρούσε τους Εβραίους τον μεγαλύτερο εχθρό των μουσουλμάνων στον κόσμο. Ο Νατζί Ζουχάιρ, άλλος ηγέτης της Χαμάς, παρευρέθηκε επίσης στη συνάντηση. Αναφέρθηκε ότι βρισκόταν στο Πακιστάν πριν από μερικές εβδομάδες.

Φημολογείται ευρέως ότι εθελοντές της Χαμάς λάμβαναν εκπαίδευση περί τρομοκρατίας σε διάφορα στρατόπεδα εκπαίδευσης στο Πακιστάν και ότι η ηγεσία της Hamas ήταν σε τακτική επαφή με αξιωματούχους της ISI στο Πακιστάν.

Ολέθριες επιπτώσεις και Τρίτος Παγκόσμιος…  Το Πακιστάν γνωρίζει τις συνέπειες της λήψης μιας τέτοιας καταστροφικής απόφασης. Αλλά το βαθύ κράτος θα ήθελε να εκμεταλλευτεί πλήρως την κατάσταση για πολιτικά ωφέλη.

Τα απερίσκεπτα ισλαμιστικά στοιχεία στο Πακιστάν θα ένιωθαν επίσης σε πλεονεκτική θέση. Μερικοί Πακιστανοί ηγέτες θα θεωρούσαν ότι είναι επίκαιρο να δείξουν υπεροχή απέναντι στην Ινδία η οποία υποστηρίζει το Ισραήλ.

Είναι όμως αυτή μια λύση στα διάφορα προβλήματα που αντιμετωπίζει το Πακιστάν; Ας δούμε πώς το Πακιστάν θα προσπαθήσει να αντλήσει πολιτικά χιλιόμετρα από την πρόταση για μια πυρηνική επιλογή που έκανε ο ηγέτης της Hamas. Πρώτον, το Πακιστάν θα το χρησιμοποιήσει ως μέσο πίεσης κατά των ΗΠΑ, έτσι ώστε η κυβέρνηση Biden να υποχωρήσει στην παραδοσιακή υποστήριξη των ΗΠΑ προς το Ισραήλ.

Φυσικά, η Ουάσιγκτον δεν θα αλλάξει την παραδοσιακή φιλοϊσραηλινή πολιτική της με το αίτημα των Πακιστανών. Αλλά το Πακιστάν θα προβάλει την εικόνα του ως το μόνο ισλαμικό κράτος με πυρηνική ενέργεια και ως εκ τούτου, την πολιτική του σημασία.

Δεύτερον, δίνοντας ευρεία δημοσιότητα στην πυρηνική «λύση», το Πακιστάν θέλει να στείλει ένα μήνυμα στα ισλαμικά κράτη ότι ο αρχαιότερος εχθρός του η Ινδία είναι ένα από τα κράτη που υποστηρίζουν το Ισραήλ. Αυτό θα μπορούσε να είναι ένα τέχνασμα για να καταγγείλει την Ινδία, ιδιαίτερα στα μάτια των Αραβικών κρατών που είναι φιλικά προς την Ινδία.

Τρίτον, η συνέλευση στέλνει εμμέσως ένα ενθαρρυντικό μήνυμα εντός του Πακιστάν να μην αποθαρρύνονται από τη μυστηριώδη δολοφονία περίπου 20 κορυφαίων ηγετών μαχητών σε διάφορα μέρη του Πακιστάν.

Το Πακιστάν γνωρίζει καλά τις συνέπειες της προσφυγής στην πυρηνική επιλογή. Η χρήση πυρηνικών θα πυροδοτούσε αμέσως την αντίδραση από τις ΗΠΑ, τους Ευρωπαίους συμμάχους τους αλλά και την Ινδία. Το Ισραήλ έχει πει συχνά ότι έχει σχέδια να αντιμετωπίσει ενδεχομένως μια πυρηνική απειλή.

Η χρήση μιας πυρηνικής λύσης από το Πακιστάν εναντίον του Ισραήλ θα προκαλούσε αναπόφευκτα τον Τρίτο Παγκόσμιο Πόλεμο, ο οποίος αλυσιδωτά θα συμπαρασύρει όλες τις πυρηνικές δυνάμεις πρώτα στην Μέση Ανατολή και μετά στην υποήπειρο. Σε ένα τέτοιο σενάριο ο κόσμος πια θα βρεθεί στη δίνη της καταστροφής.

Τι γίνεται στο μέτωπο. Εφιάλτης επί 10 εβδομάδες στην Γάζα – Έντονες διεργασίες για νέα εκεχειρία Ισραήλ – Hamas. Εν τω μεταξύ έντονες διεργασίες λαμβάνουν χώρα στο διπλωματικό παρασκήνιο, με τη μεσολάβηση του Κατάρ και της Αιγύπτου, για μία νέα συμφωνία εκεχειρίας μεταξύ του Ισραήλ και της Hamas, με σκοπό την απελευθέρωση των ομήρων και την παροχή ανθρωπιστικής βοήθειας στην Γάζα.

Ενώ ο αριθμός των ανθρώπων που πρόκειται να απελευθερωθούν ακόμη συζητείται, το Ισραήλ επιμένει ότι πρέπει να συμπεριληφθούν γυναίκες και άρρωστοι άνδρες όμηροι, δήλωσε η πηγή στο Reuters, προσθέτοντας ότι Παλαιστίνιοι που φυλακίστηκαν για σοβαρά αδικήματα θα μπορούσαν επίσης να συμπεριληφθούν στον κατάλογο.

Κατά τη συνάντηση του με οικογένειες των αιχμαλώτων που κρατούνται από την Hamas, ο Ισραηλινός πρωθυπουργός Benjamin Netanyahu, ενημέρωσε ότι έχει αναθέσει στον αρχηγό της Mossad να επισκεφθεί χώρες της Ευρώπης για σχετικές συνομιλίες.

Μάλιστα, ο Ισραηλινός πρωθυπουργός επανέλαβε κατά τη διάρκεια συνάντησης με τους εκπροσώπους των οικογενειών ότι «δεν θα υπάρξει καθυστέρηση για το θέμα και το αίτημα είναι να τους φέρει όλους». Νωρίτερα, ο Ισραηλινός Πρόεδρος Isaac Herzog σηματοδότησε την ετοιμότητα της χώρας για άλλη μια ανθρωπιστική παύση στην Γάζα.

Στην Αίγυπτο ο αρχηγός της Hamas. Από την πλευρά του, ο ανώτερος πολιτικός ηγέτης της Hamas, Ismail Haniyeh πρόκειται να επισκεφθεί την Αίγυπτο την Τετάρτη (20/12) για συνομιλίες με στόχο την κατάπαυση του πυρός στην Γάζα και ανταλλαγή αιχμαλώτων με το Ισραήλ, δήλωσε πηγή προσκείμενη στην παλαιστινιακή οργάνωση.

Ο Haniye που ζει ως εξόριστος στο Κατάρ θα ηγηθεί μιας «υψηλού επιπέδου» αντιπροσωπείας της Hamas στην Αίγυπτο, όπου πρόκειται να έχει συνομιλίες με τον αρχηγό της αιγυπτιακής υπηρεσίας πληροφοριών Abbas Kamel και άλλους αξιωματούχους, δήλωσε η πηγή στο Γαλλικό Πρακτορείο.

Οι συζητήσεις θα είναι «για τον τερματισμό της επιθετικότητας και του πολέμου για την προετοιμασία μιας συμφωνίας για την απελευθέρωση των αιχμαλώτων [και] το τέλος της πολιορκίας που επιβλήθηκε στην Λωρίδα της Γάζας», δήλωσε η πηγή υπό τον όρο της ανωνυμίας, επειδή δεν είχε εξουσιοδότηση να μιλήσει για την επίσκεψη.

Ανείπωτη τραγωδία. Υπό αυτό το πρίσμα, ανείπωτη είναι η τραγωδία που βιώνουν τα παιδιά και οι άμαχοι στην Γάζα. Οι δυνάμεις του Ισραήλ δεν σταματούν, ισοπεδώνοντας μια περιοχή και προκαλώντας ουσιαστικά μια γενοκτονία. Τα θύματα είτε πέφτουν από ισραηλινά πυρά, είτε υποκύπτουν στην ένδεια της περίθαλψης και των βασικών αγαθών διαβίωσης.

Οι κραυγές περί εκεχειρίας βρίσκουν τον «τοίχο» του Ισραηλινού μένους. Και μέσα σε αυτήν την τραγωδία, το Συμβούλιο Ασφαλείας του ΟΗΕ δεν μπορεί να συμφωνήσει ούτε για την ημέρα που θα διεξάγει την ψηφοφορία για την κατάπαυση του πυρός στην Λωρίδα της Γάζας…

Σύμφωνα με το Al Jazeera, το αρχικό σχέδιο του ψηφίσματος του ΟΗΕ άρχισε να κυκλοφορεί για πρώτη φορά πριν από δύο ημέρες. Και ζητούσε «επείγουσα και βιώσιμη παύση των εχθροπραξιών» για την Γάζα. Οι Ηνωμένες Πολιτείες, είχαν αντιδράσει σε αυτό λέγοντας «Χρειαζόμαστε περισσότερο χρόνο για να το διαπραγματευτούμε».

Τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, που είναι ουσιαστικά ο χορηγός αυτού του σχεδίου ψηφίσματος, συμφώνησαν με την καθυστέρηση μιας ημέρας ώστε να συναινέσουν και οι ΗΠΑ και να μην προβάλουν βέτο. Στην συνέχεια, τα ΗΑΕ άλλαξαν τη διατύπωση του σχεδίου ψηφίσματος σε «επείγουσα αναστολή» των εχθροπραξιών, η οποία έχει λιγότερο μόνιμο νόημα από την έκφραση «βιώσιμη παύση».

Ο απόλυτος εφιάλτης επί 10 εβδομάδες. Η έλλειψη τροφής, νερού, στέγης και υγιεινής συνεχίζει να θέτει σε κίνδυνο τις ζωές των παιδιών καθώς υποφέρουν από ανελέητες αεροπορικές επιδρομές χωρίς ασφαλές μέρος να πάνε, δήλωσε ο εκπρόσωπος της UNICEF James Elder. ο οποίος επέστρεψε πρόσφατα από τον θύλακα.

Πριν από τη συνεδρίαση του Συμβουλίου Ασφαλείας του ΟΗΕ που αναμένεται να ζητήσει παύση των μαχών για την διευκόλυνση της πρόσβασης στην βοήθεια, είπε σε δημοσιογράφους στην Γενεύη ότι «κάθε παιδί υπομένει αυτές τις 10 εβδομάδες κόλασης και κανένα από αυτά δεν μπορεί να ξεφύγει».

Σύμφωνα με τις υγειονομικές αρχές της Γάζας, πάνω από 19.400 Παλαιστίνιοι έχουν σκοτωθεί στον θύλακα από την έναρξη των αντιποίνων του Ισραήλ για τις θανατηφόρες τρομοκρατικές επιθέσεις της Χαμάς στις 7 Οκτωβρίου, περίπου το 70% από αυτούς γυναίκες και παιδιά.

Πάνω από 52.000 Παλαιστίνιοι έχουν τραυματιστεί και η πρόσβασή τους σε σωτήρια φροντίδα είναι εξαιρετικά περιορισμένη. Η υπηρεσία υγείας του ΟΗΕ, ΠΟΥ, δήλωσε την Τρίτη ότι μόνο οκτώ από τα 36 νοσοκομεία στην Λωρίδα είναι τουλάχιστον εν μέρει λειτουργικά (https://attikanea.info/%CE%BC%CE%B5-%CF%80%CF%85%CF%81%CE%B7%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CF%8C-%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CE%BA%CE%B1%CF%8D%CF%84%CF%89%CE%BC%CE%B1-%CE%B1%CF%80%CE%B5%CE%B9%CE%BB%CE%B5%CE%AF-%CE%B7-hamas-%CF%84%CE%BF-%CE%B9/).

 

O Κίσινγκερ ‘χρωστούσε’ στους Βρετανούς την επιτυχία των μυστικών του επαφών με την Κίνα. Εμπιστευόταν περισσότερο τους Βρετανούς… Στις 18 Ιουλίου 2019 μ.Χ. το  Βρετανικό Εθνικό Αρχείο,  είχε αποδεσμεύσει και έγγραφα για τις μυστικές συνεργασίες του Χ. Κίσινγκερ με τους Βρετανούς,   τα οποία δημοσίευσα.

Η βρετανική συντηρητική κυβέρνηση Edward Heath και οι Βρετανικές μυστικές υπηρεσίες είχαν προσφέρει  σημαντικές υπηρεσίες στον Χ. Κίσινγκερ λίγο πριν τα τραγικά γεγονότα του 1.974 μ.Χ. στην Κύπρο και που εξηγούν περαιτέρω την συμπόρευση του με τους Βρετανούς ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΕΣ της τραγωδίας της Κύπρου.

Ξεκαθαρίζω ότι δεν δικαιολογώ καθόλου τη στάση του Κίσινγκερ το 1.974 μ.Χ., αλλά διαφωνώ να επιρρίπτονται όλα πάνω του αγνοώντας τα πραγματικά γεγονότα. Γατί με αυτό το τρόπο το μόνο που επιτυγχάνεται  είναι να αθωώνονται οι πραγματικοί αρχιτέκτονες/ένοχοι της τραγωδίας της πατρίδας μας.

Συνομιλίες για Βιετνάμ. Κατά την διάρκεια των συνομιλιών για το Βιετνάμ στο Παρίσι αρχές της δεκαετίας του 1.970 μ.Χ., κύριος διαπραγματευτής εκ μέρους των ΗΠΑ ήταν ο τότε Βοηθός του Προέδρου Νίξον για Θέματα Εθνικής Ασφάλειας, Δρ Χένρι Κίσινγκερ.  Τα αρχεία μας ενημέρωσαν  ότι ο Κίσινγκερ δεν εμπιστευόταν τις αμερικανικές υπηρεσίες και ζήτησε την βοήθεια των Βρετανών.

Τον Ιούνιο του 1.971 μ.Χ. ο Δρ Κίσινγκερ επισκέφθηκε το Λονδίνο για συνομιλίες με τον Γραμματέα του Υπουργικού, Sir Burke Trend, όμως ουσιαστικά ο Κίσινγκερ διεξήγαγε μυστικές διαπραγματεύσεις με τους διαπραγματευτές της Ανόι στο Παρίσι και οι Βρετανοί τού έδιδαν κάλυψη. Για καθεμία από τις μυστικές του συναντήσεις με τους Βορειο-Βιετναμέζους τον παρελάμβαναν από το στρατιωτικό αεροδρόμιο έξω από το Παρίσι Βρετανοί διπλωμάτες της βρετανικής πρεσβείας στο Παρίσι (έγραψε η «Daily Mail » αργότερα στις 7 Φεβρουαρίου 1.972 μ.Χ.).

Κατά την επίσκεψή του τον Ιούνιο του 1.971 μ.Χ. είχε τονίσει εμφαντικά στους Βρετανούς ότι οι επαφές εκείνες και το τι λεγόταν (μεταξύ του και των Βρετανών) ήθελε να μείνουν άκρως εμπιστευτικές μεταξύ τους, δεν ήθελε με κανέναν τρόπο να διαρρεύσουν και να τις μάθουν οι δικοί του άνθρωποι, οι «γραφειοκράτες» της Ουάσιγκτον.

Στις 30 Ιουλίου 1.971 μ.Χ. ένα άκρως απόρρητο τηλεγράφημα από τον Βρετανό πρέσβη στην Ουάσιγκτον έλεγε: «Ο Κίσινγκερ μού είπε για τα ‘μάτια του Βρετανού πρωθυπουργού μόνο’ ότι οι μυστικές διαπραγματεύσεις με την Ανόι προχωρούν ικανοποιητικά και τώρα μόνο κάποια μικρά σημεία έμειναν άλυτα… Ρώτησε κατά πόσον, αν υπάρξει περίπτωση, να κάνει χρήση των ειδικών διευκολύνσεων του τύπου που γνωρίζει ο Burke Trend…».

Του είπαν ότι μπορούσε αλλά θα χρειαζόταν όση περισσότερη προειδοποίηση. Ο Κίσινγκερ είπε ότι ήταν λυπηρό πράγμα που εμπιστευόταν την ασφάλεια της βρετανικής κυβέρνησης περισσότερο από εκείνη της χώρας του και πραγματικά δεν ένιωθε ότι μπορούσε, δίχως πρόβλημα στην ασφάλεια, να χρησιμοποιήσει τις διευκολύνσεις της Αμερικανικής αεροπορίας (air force)…» (Σχετική η δημοσίευση της «Daily Mail» στις 7 Φεβρουαρίου 1.972 μ.Χ.).

1.971 μ.Χ.–  Άκρως μυστική ρετανική επιχείρηση παραπλάνησης– ταξίδι στη Κίνα. Το 1.971 μ.Χ. επίσης ο Αμερικανός νέος Πρόεδρος Richard Nixon (1.969 μ.Χ.-1.974 μ.Χ.) χρειαζόταν κάποιον να κάνει σίγουρο ότι η Κίνα ενδιαφερόταν σοβαρά για σχέσεις προτού ξεκινήσει μια τέτοια συζήτηση στο Capitol Hill. Και ο άνθρωπος για τη δουλειά αυτή ήταν ο Χένρι Κίσινγκερ. Το πρόβλημα ήταν ότι θα πήγαινε από την Ουάσιγκτον στο Πεκίνο δίχως κανένας να γνωρίζει για το ταξίδι. Και εδώ ο Κίσινγκερ, ο οποίος εμπιστευόταν τους Βρετανούς πολύ περισσότερο από τους δικούς του στο Στέιτ Ντιπάρτμεντ, ζήτησε την βοήθειά τους μέσω άκρας μυστικότητας. Και δεν ήθελε με κανένα τρόπο να μάθει η Ουάσιγκτον τις μυστικές του επαφές με την Κίνα.

Έτσι, λοιπόν, το Downing Street (με Πρωθυπουργό τον Edward Health) ξεκίνησε την επιχείρηση, διαδίδοντας ότι ένας μεγάλος επίσημος, ο Henry Kissinger, θα έφθανε στη χώρα για γεύμα εργασίας, θα συζητούσαν για το Βιετνάμ και άλλα επείγοντα διεθνή θέματα με τους Edward Heath, Υπ. Εξωτερικών Sir Alec Douglas-Ηome, Sir Bruke Trend, Επικεφαλής του Υπουργικού (Cabinet Secretary) και άλλους υψηλόβαθμους. Αντί, όμως, για γεύμα στο Λονδίνο, ο Κίσινγκερ βρέθηκε χιλιάδες μίλια μακριά στο Πεκίνο, για μυστικές συζητήσεις με την κινέζικη κυβέρνηση, πριν από την ιστορική επίσκεψη του Νίξον στην Κίνα το 1.972 μ.Χ.

Η βρετανική πρεσβεία στην Ουάσιγκτον πήρε οδηγίες από το Λονδίνο να «μαγειρέψει» μια είδηση, ως κάλυψη, για να δικαιολογηθεί η μυστηριώδης απουσία του Κίσινγκερ από τον Λευκό Οίκο. Κατασκεύασαν μια τετραήμερη επίσκεψη στο Λονδίνο για συζητήσεις και ένα γεύμα που δεν έγινε ποτέ.

Η παραπλάνηση δούλεψε, έγραψε η «Guardian» στις 17 Φεβρουαρίου 2012 μ.Χ.: «Οι εφημερίδες ξεγελάστηκαν… Είναι δύσκολο να φανταστεί ένας ότι το 10 Downing Street θα μπορούσε να αποπειραθεί κάτι τέτοιο σήμερα. Όμως ο Heath και το Υπουργικό του ήταν μέρος μιας γενεάς του πολέμου, ικανοί να κρατούν μυστικά και ήταν συνηθισμένοι σε τακτικές του Ψυχρού Πολέμου… και εξαπατήσεις… Το γεύμα που δεν έλαβε ποτέ ήταν στις 26 Ιουνίου 1.971 μ.Χ…».

https://www.theguardian.com/world/2012/feb/17/kissinger-downing-street-visit-1971-untrue

Στις 24 Ιουνίου 1.971 μ.Χ. το Υπουργείο Άμυνας στο Λονδίνο ενημέρωσε το Γραφείο του Υπουργικού για τη «διευθέτηση» του ταξιδιού του Henry Kissinger με την άδεια του Air Vice Marshal Evans.

Ένα από τα βρετ. έγγραφα για τις μυστικές διευθετήσεις μεταφοράς Κίσινγκερ. Ο Κίσινγκερ πέταξε με βρετανικό στρατιωτικό αεροπλάνο VC10 από το Dulles Airfield στην Washington απευθείας στο στρατιωτικό αεροδρόμιο της Βρετανικής Βασιλικής Αεροπορίας Brize Norton στο Oxfordshire. Από το Λονδίνο, με τη βοήθεια και πάλι των Βρετανών, πήγε στο Πεκίνο μέσω Παρισιού. Η επιστροφή, εννοείται, είχε την ίδια διευθέτηση…

Στις 19 Ιουλίου 1.971 μ.Χ. ο Sir Dennis Greenhill σε επιστολή του προς τον Βρετανό πρέσβη στην Ουάσιγκτον, Earl of Cromer, τον ενημέρωσε με αντίγραφο πρακτικού για το τι συζητήθηκε μεταξύ του Sir Burks Trend και του Henry Kissinger.

Το οποίο δεν είδε κανένας, εκτός από τον άμεσο περίγυρο του πρωθυπουργού στο προσωπικό του γραφείο. Και στο Φόρεϊν Όφις γνωστοποιήθηκε μόνο στον Υπουργό Εξωτερικών, στον ίδιο (Dennis Greenhill) και στον Tom Brimslow*. «Και αυτό, λόγω του ότι ο Κίσινγκερ επανειλημμένα τόνισε ότι η ανταλλαγή ήταν αυστηρώς ιδιωτική και δεν ήθελε να γνωρίζει κανένας από τους ‘γραφειοκράτες’ (της χώρας του)…»

*Tom Brimslow – Βρετανός διπλωμάτης που υπηρέτησε και στο Φόρεϊν Όφις. Έπαιξε σημαντικό ρόλο το 1.973 μ.Χ., στην διαπραγμάτευση μαζί με τον Χένρι Κίσινγκερ για τη «Συμφωνία για την Πρόληψη Πυρηνικού Πολέμου» μεταξύ ΗΠΑ και Σοβιετικής Ένωσης. Η οποία, σύμφωνα με τον Kissinger, επιτεύχθηκε περισσότερο με βρετανική γνώση παρά αμερικανική και ότι ο Brimslow «ήταν παράδειγμα της αγγλο-αμερικανικής ειδικής σχέσης στην καλύτερή της περίπτωση…».

O Sir Bruke Trend στις 28 Ιουλίου 1.971 μ.Χ. ενημέρωσε τον Air Vice Marshal D. C. Evans ότι ο «ταξιδιώτης» ήταν πολύ εντυπωσιασμένος από την αποδοτικότητα της επιχείρησης και ευχαρίστησε τον τελευταίο για τον σχεδιασμό της…

Στις 7 Φεβρουαρίου 1.972 μ.Χ. η «Daily Mail» έγραψε μια μικρή είδηση με τίτλο: «Ο βασικός μυστικός ρόλος της Βρετανίας στην κρίσιμη απουσία του Kissinger από την Αμερική», αλλά έπεσε στα χαμηλά.. Ο Δρ Κίσινγκερ έμεινε πιστός στην «ειδική σχέση», όπως υπέδειξε με την ομιλία του της 10ης Μαΐου 1.982 μ.Χ. στο  Chatham House ως ο επίσημος προσκεκλημένος για τα 200 χρόνια του Φόρειν  Οφις.

Τίτλος: «Reflections on a Partnership: British and American Attitudes to Post-war Foreign Policy» («Συλλογισμοί περί ενός Συνεταιρισμού: Βρετανική και Αμερικανική στάση για την μεταπολεμική εξωτερική πολιτική»). Ακόμα ένα βρετ. έγγραφο για την «εξυπηρέτηση» Κίσινγκερ από τους Βρετανούς.

Είπε ο Κίσινγκερ: «Η ιστορία της μεταπολεμικής μας ιστορίας είναι γεμάτη από αγγλο-αμερικανικές ‘διευθετήσεις’ και ‘κατανοήσεις’, κάποτε πάνω σε κρίσιμα θέματα, που δεν εισχώρησαν σε επίσημα έγγραφα… Ήμασταν σύμμαχοι και φίλοι. Δεν χρειαζόταν να δένουμε τα πάντα». Και συνέχισε:

Βρετανοί βοήθησαν στη συγγραφή εγγράφου-κλειδί για Σοβιετική ΄Ενωση και  έγγραφο για Ροδεσία . «Οι Βρετανοί ουσιαστικά ήταν τόσο βοηθητικοί, που έγιναν μέτοχοι σε αμερικανικές εσωτερικές αποφάσεις, σε σημείο που ίσως ποτέ δεν συνέβη μεταξύ κυρίαρχων κρατών. Κατά την περίοδο της δικής μου υπηρεσίας (στην αμερικανική κυβέρνηση) οι Βρετανοί έπαιξαν σημαντικό ρόλο για κάποιες Αμερικανικές διμερείς διαπραγματεύσεις με την Σοβιετική Ένωση – στην πραγματικότητα βοήθησαν στη συγγραφή του εγγράφου-κλειδί.

Κατά την δική μου θητεία, κρατούσα το βρετανικό Φόρεϊν Όφις πολύ καλύτερα ενημερωμένο και πιο στενά αναμεμειγμένο, παρά το αμερικανικό Στέιτ Ντιπάρτμεντ… Στις δικές μου διαπραγματεύσεις για το θέμα της Ροδεσίας δούλεψα έχοντας στα χέρια μου ένα Βρετανικό έγγραφο, με Βρετανική γραμματική, όταν ακόμα δεν αντιλαμβανόμουν τη διαφορά μεταξύ ενός εγγράφου εργασίας από ένα εγκεκριμένο έγγραφο από το Υπουργικό. Η πρακτική της συνεργασίας ανθεί μέχρι σήμερα…».

Το 1.974 μ.Χ., λοιπόν,  ήταν βάσει αυτής της «συνεννόησης» που ενήργησε σε σχέση με το Κυπριακό. Επισφράγισμα της οποίας ήταν η ιστορική τηλεφωνική συνομιλία του με τον Βρετανό ομόλογό του James Callaghan στις 14.8.1.974 μ.Χ. και η συνάντηση στο Στέιτ Ντιπάρτμεντ με τους αξιωματούχους του Φόρεϊν Όφις στις 27.8.1.974 μ.Χ.

Στις δε 14.8.74  μ.Χ. ήταν ο σοσιαλιστής Βρετανός Πρωθυπουργός Harold Wilson που είπε στον ΓΓ του ΟΗΕ να μην βγεί ψήφισμα βάση του άρθρου 7 του Καταστατικού χάρτη εκτός και αν οι Τούρκοι προχωρήσουν σε  ΓΕΝΙΚΗ ΣΦΑΓΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΥΠΡΊΩΝ!.  (βιβλίο Φ.Α. «Διζωνική vs Δημοκρατία» 2019 μ.Χ.).

Ψήφισμα κάτω από το Κεφάλαιο 7 μόνο αν ξεκινήσει γενική σφαγή των Ελληνοκυπρίων!: H συνεννόηση 14 Αυγούστου 1974 Γουίλσον/Βάλντχαϊμ   2/8/2021 μ.Χ. Γουίλσον/Βάλντχαϊμ

https://simerini.sigmalive.com/article/2021/8/2/psephisma-kato-apo-to-kephalaio-7-mono-an-xekinesei-genike-sphage-ton-ellenokuprion-h-sunennoese-14-augoustou-1974-gouilsonbalntkhaim/

Ο  Κίσινγκερ εμπιστευόταν περισσότερο τους Βρετανούς παρά τους δικούς του!  21.7.2019 μ.Χ.

https://simerini.sigmalive.com/article/2019/7/21/o-kisingker-empisteuotan-perissotero-tous-bretanous-para-tous-dikous-tou/

1.971 μ.Χ.: ΜΥΣΤΙΚΗ  ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ – Ο ΚΙΣΙΝΓΚΕΡ ΣΤΟ ΠΕΚΙΝΟ ΜΕΣΩ ΛΟΝΔΙΝΟΥ… Η ειδική σχέση ΗΒ – ΗΠΑ    

https://simerini.sigmalive.com/media/documents/SHMERINH_15065_15.11.20205dc1668e-e.pdf   σελ. 10   15.11.2020

Και τώρα, δύο λόγια για όσους δεν έχουν μελετήσει το Κυπριακό από τα πρωτογενή αρχεία των αρχιτεκτόνων Βρετανών σε συνδυασμό με τα πιο πάνω.  ΟΙ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΕΣ ΒΡΕΤΑΝΟΙ. Πραξικόπημα αλλά εμείς να μην γνωρίζουμε τίποτα! Στις 20 Αυγούστου 1.964 μ.Χ., παραμονές του ναυαγίου των διαπραγματεύσεων Dean Acheson στην Γενεύη ο αξιωματούχος στο  Φόρειν ΄Οφις R. L. Wade-Gery (Τμήματος Σχεδιασμού)  σε εσωτερικό άκρως απόρρητο σημείωμά του έγραψε:

«…Μπορεί να έλθει η στιγμή όταν ένα επιτυχημένο πραξικόπημα μπορεί να ανοίξει το δρόμο για μια πραγματική λύση, αν λάμβανε χώρα βάση μιας παρασκηνιακής και μυστικής μισο-συμφωνίας… Η δυσκολία θα ήταν να κρατηθεί η Ελληνο-τουρκική στρατιωτική (δράση) από το να βγει  εκτός ελέγχου μέσα στην υψηλά φορτισμένη συναισθηματική ατμόσφαιρα που θα δημιουργήσει.  Δοσμένης της σημερινής έλλειψης εμπιστοσύνης μεταξύ ελληνικής και τουρκικής κυβέρνησης, αυτό μπορεί μόνο να γίνει κατορθωτό αν έχουμε χέρι οι Αμερικανοί και εμείς. 

Εμείς δεν πρέπει να γνωρίζουμε προκαταβολικώς τίποτα για το πραξικόπημα  (θα είναι πραγματικά πολύ ανεπιθύμητο αν γνωρίζαμε) , όμως θα πρέπει να είμαστε έτοιμοι να δράσουμε γρήγορα έτσι και λάβει χώρα. Εκείνο που χρειαζόμαστε είναι να εξασφαλίσουμε τις αναγκαίες μίνιμουμ μυστικές μονομερείς υποσχέσεις από την κάθε πλευρά ότι οι δυνάμεις των δεν θα επιτεθούν η μία της άλλης…» Η υπογράμμιση της λέξης πραξικόπημα από τον Βρετανό αξιωματούχο.

Μετά την αποχώρηση της Ελληνικής Μεραρχίας, στις  13.2.1.968 μ.Χ..,  οι Βρετανοί ανησυχούσαν ότι ο δικτάτορας  Γ. Παπαδόπουλος σε περίπτωση τουρκικής εισβολής μπορούσε να αποπειραθεί να κάνει τη «βλακεία» να στείλει βοήθεια στους Ελληνοκύπριους. «Διευθετήθηκε» η αντικατάστασή του με τον «μη βλάκα» Δ. Ιωαννίδη. Μακάριος, Έλληνες αξιωματικοί και διδάσκαλοι πρέπει να φύγουν.

Ο Βρετανός Συνταγματάρχης G. Stocker , τέλος Απριλίου 1.974 μ.Χ. αποχωρώντας από την Βρετ. Υπ. Αρμοστεία έγραψε στους ανώτερους του ότι έβρισκε επικίνδυνη την δημιουργία εφεδρικού στρατού από τον Αρχιεπίσκοπο Μακάριο. Και  το πιο σημαντικό, στην παράγραφο 39 σκιαγράφησε  τόσο το πραξικόπημα όσο και την εισβολή όταν μίλησε για χειρουργική επέμβαση πολύ δύσκολου χαρακτήρα.

«…Αυτό θα χρειαστεί τρομερή πολιτική ικανότητα και κάποια κύρια χειρουργική επέμβαση, φοβάμαι πολύ δύσκολου χαρακτήρα. Ο Πρόεδρος Μακάριος πρέπει να φύγει. Ένας κατάλληλος αντικαταστάτης δεν είναι εύκολο να βρεθεί όμως εγώ θα έβαζα τα λεφτά μου στο μόνο τίμιο και σίγουρα έμπιστο υποψήφιο στον κ. Σεβέρη (Ζήνων) ο οποίος παραιτήθηκε από υπουργός Υγείας με το θέμα των τριών Μητροπολιτών…

Η Ένωση πρέπει να εξουδετερωθεί. Αυτό θα χρειαστεί μια αποφασιστική αντιμετώπιση από την Αθήνα και πρέπει να αποχωρήσουν τόσο οι Έλληνες διδάσκαλοι όσο και οι Έλληνες αξιωματικοί από την Εθνική Φρουρά…». 

4. Οι Βρετανοί κάποια έγγραφα για το πραξικόπημα τα διατηρούν απόρρητα μέχρι πέραν του 2040 μ.Χ.-(https://www.triklopodia.gr/%ce%b1%cf%81%ce%b8%cf%81%ce%bf-%cf%86%ce%b1%ce%bd%ce%bf%cf%85%ce%bb%ce%b1%cf%83-%ce%b1%cf%81%ce%b3%cf%85%cf%81%ce%bf%cf%85-o-%ce%ba%ce%af%cf%83%ce%b9%ce%bd%ce%b3%ce%ba%ce%b5%cf%81-%cf%87/).

 

Τέλος η Αριστερά και η Δεξιά. Ποιό είναι το νέο πολιτικό δίπολο που διέπει την Ελληνική και την διεθνή πολιτική σκηνή;

Αν και εξαιρετικό το άρθρο, θα ήθελα να επισημάνω πως αυτοί που αρνήθηκαν να συμμετάσχουν στο προαποφασισμένο και στημένο σκηνικό των εκλογών, ήταν συνειδητοποιημένοι, γιατί γνωρίζουν πως οι εκλογές είναι νοθευμένες και το αποτέλεσμά τους, θα αναδείκνυε αυτούς που έχουν υποταχθεί πλήρως στην ΑΤΖΕΝΤΑ 2030 μ.Χ., και ότι στην Βουλή, εισέρχονται ΜΟΝΟΝ ΟΣΟΙ ΕΧΟΥΝ ΥΠΟΤΑΧΘΕΙ ΣΤΟ ΚΥΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΡΟΤΣΙΛΝΤ. Η ΑΠΟΧΗ, ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΜΕ ΤΑ ΥΠΑΡΧΟΝΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ… ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΓΝΩΣΗ ΤΗΣ ΝΟΘΕΙΑΣ…

“Πολίτης” … είναι μια λέξη που τη χρησιμοποιούμε καθημερινά εδώ στην Ελλάδα, συχνά σαν συνοδευτικό κάποιας απαίτησης (“Είμαι Έλληνας πολίτης και γι’ αυτό απαιτώ…”). Έχουμε σκεφτεί όμως τι περιέχει αυτή η λέξη πέραν από τα δικαιώματα που μας εξασφαλίζει εντός της Ελλάδας και της ΕΕ;

Στην Αρχαία Ελλάδα ο “πολίτης” ήταν ο κάτοικος της πόλεως (εξού και η λέξη). Ήταν αυτός που είχε δικαίωμα να ζητήσει προστασία εντός των τειχών αυτής αλλά και την υποχρέωση να υπερασπιστεί αυτά τα τείχη και τους αμάχους πίσω από αυτά.

Ήταν αυτός που είχε το δικαίωμα να αποφασίσει για τους νόμους και την διοίκηση της πόλης αλλά και την υποχρέωση να συμμετέχει στα κοινά, να μην αδιαφορεί (ή αλλιώς να ιδιωτεύει) εξασφαλίζοντας έτσι πως οι νόμοι θα εξασφαλίζουν το κοινό καλό παρά τα συμφέροντα μιας μικρής ομάδας πολιτών.

Καταλάβατε το κόνσεπτ. Ο πολίτης δεν είχε μόνο δικαιώματα, είχε και υποχρεώσεις, κεντρικότερες από τις οποίες ήταν η προστασία της πόλης από εξωτερικούς εχθρούς αλλά και από πολιτικούς καιροσκόπους και άδικες νομοθεσίες.

Όσο αυτονόητο ήταν αυτό για τους αρχαίους Έλληνες και τους μυριάδες λαούς που ακολούθησαν το παράδειγμά τους, τόσο δυσνόητο δείχνει να είναι για τους σύγχρονους Νεο-Έλληνες. Στην σημερινή Ελλάδα η έννοια του πολίτη έχει διαστρεβλωθεί προκειμένου να σημαίνει το άτομο που έχει νομικές υποχρεώσεις προς τον κρατικό μηχανισμό και την ηθική υποχρέωση να ακολουθεί πιστά τις εντολές των μεγάλων πολιτικών οικογενειών που βρίσκονται στα ηνία αυτού. Στην σημερινή Ελλάδα, πολίτης σημαίνει δουλοπάροικος.

Ο νέος πολιτικός διαχωρισμός. Δεν υπάρχει πιο παγκόσμιος και καθολικός ιδεολογικός διαχωρισμός στη σύγχρονη δημοκρατία από αυτόν μεταξύ αριστεράς και δεξιάς. Όλοι ξέρουμε την γνωστή ιδεολογική ρητορική. Οι μεν υποτίθεται πως είναι υπέρμαχοι των αδυνάμων και της κοινωνικής ισότητας, οι δε της παράδοσης και της πατρίδας. Παρόλα αυτά, εν έτει 2023 μ.Χ., η υποκρισία και των δύο αυτών πολιτικών μπλοκ έχει ξεγυμνωθεί και έχει γίνει γνωστή σε όλους.

Από τη μια έχουμε εκατομμυριούχους “σοσιαλιστές” και “κομμουνιστές” που είναι παράλληλα κολλητάρια με μεγαλοεπιχειρηματίες και πανίσχυρους πολέμαρχους της μαφίας και από την άλλη “πατριώτες” που ξεπουλούν την πατρίδα των προγόνων τους σε ξένα επενδυτικά κεφάλαια και κάνουν μαζική εισαγωγή λαθρομεταναστών με στόχο να αλλάξουν τον γηγενή πληθυσμό της.

Για το λόγο αυτό και παρουσιάζονται πλέον κατατμήσεις και νέοι διαχωρισμοί εντός της αριστεράς και της δεξιάς (όπως πχ. η πατριωτική δεξιά), προκειμένου να απαντήσουν σε αυτά τα υποκριτικά φαινόμενα.

Τούτων δοθέντων, οι νέοι αυτοί διαχωρισμοί δεν κάνουν τίποτε άλλο κατ’ εμέ από το να υποδεικνύουν έναν βαθύτερο και ουσιαστικότερο διαχωρισμό εντός της κοινωνίας. Τον διαχωρισμό μεταξύ πολιτών και δουλοπάροικων.

Ποιοί είναι οι δουλοπάροικοι; Οι δουλοπάροικοι ήταν οι άνθρωποι που ζούσαν στα μεγάλα ευρωπαϊκά φέουδα και τα οθωμανικά τσιφλίκια. Οι άνθρωποι αυτοί θεωρούνταν ζωντανές προεκτάσεις και εργαλεία της γης την οποία καλλιεργούσαν και με την οποία ήταν μόνιμα συνδεδεμένοι.

Εάν για παράδειγμα ένα τσιφλίκι δινόταν προίκα από έναν πασά, οι δουλοπάροικοί του θα γίνονταν αυτομάτως ιδιοκτησία αυτού στον οποίο το τσιφλίκι αυτό θα χαριζόταν. Με άλλα λόγια, οι δουλοπάροικοι ήταν φυσικές απολήξεις του πολιτικού καθεστώτος και του ηγεμόνα που τους κυβερνούσε και υποχρέωσή τους ήταν να συντηρούν την καθεστηκυία τάξη πραγμάτων.

Ωραίο το μάθημα ιστορίας αλλά πώς σχετίζεται με το σήμερα, θα με ρωτήσετε. Για να το απαντήσουμε αυτό ας δούμε τι έγινε στις εκλογικές αναμετρήσεις των τελευταίων μηνών. Πολίτες και Δουλοπάροικοι. Αυτό που είδαμε στις τελευταίες εθνικές και δημοτικές εκλογές ήταν η ανάδειξη ατόμων με πλούσιο ιστορικό σκανδάλων, ελλιπείς γνώσεις και μακρύ ιστορικό κυβερνητικής ανικανότητας σε εκλεγμένους αξιωματούχους του τόπου.

Το σκεπτικό πίσω από την επιλογή αυτών των ατόμων;  Είτε επειδή “έτσι είπε η μαμά και ο μπαμπάς”, είτε γιατί “αυτή είναι η πολιτική ‘ομάδα’ την οποία στηρίζουμε ‘παραδοσιακά’ ”, είτε επειδή “δε μ’ αρέσει αυτός ο πολιτικός αλλά δε θέλω να ψηφίσω κάποιον άλλον”, είτε γιατί “αυτός θα μου κάνει το ρουσφέτι ή μου έδωσε ένα πενηντάρικο και μισή τυρόπιτα”.

Παράλληλα, οι άλλοι μισοί από τους εκλογείς αποφάσισαν να πετάξουν το δικαίωμα της ψήφου τους στον κάλαθο των αχρήστων και να μην ψηφίσουν, όντας ικανοποιημένοι από τον οποιονδήποτε αναλάβει τα ηνία του κράτους και της ζωής τους.

Όσοι λίγοι αληθινοί πολίτες πήγαν κόντρα στην απάθεια και στην υποδούλωση στα μεγάλα κόμματα εξουσίας και στα συστημικά υποκομματίδια/παρακλάδια τους στηρίζοντας καθαρούς υποψηφίους, αντιμετωπίστηκαν ως θρασύτατα ψέκια, συνωμοσιολόγοι και γραφικοί που τολμούν να πάνε κόντρα στους ελέω θεού άρχοντες της καθεστηκυίας τάξης πραγμάτων.

Στο δια ταύτα. Όπως μπορούμε να δούμε πλέον, το πολιτικό δίπολο που διέπει τη δημοκρατία στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό έχει αλλάξει. Δεν είναι πλέον το δίπολο αριστεράς και δεξιάς, κομμουνισμού/σοσιαλισμού και “ελεύθερης” αγοράς, “προόδου” και συντήρησης. Με τα μεγάλα πολιτικά κόμματα και τις μεγάλες πολιτικές ιδεολογίες να έχουν εγκολπωθεί πλήρως στην Ατζέντα 2030 μ.Χ., το νέο πολιτικό δίπολο είναι πλέον μεταξύ δουλοπάροικων και πολιτών.

Είναι μεταξύ αυτών που χαίρονται να ξεπουλούν την αξιοπρέπεια τους, την πατρίδα τους, το μέλλον αυτών και των παιδιών τους με αντάλλαγμα ένα πενηντάρικο, ένα ρουσφέτι, το βόλεμα και την ανεσούλα τους και αυτών που θέλουν να πάνε κόντρα στο επερχόμενο καθεστώς δουλείας και να υπερασπιστούν τα θεμελιώδη ανθρώπινα δικαιώματα και την ελευθερία του ανθρώπου.

Είναι μεταξύ του “ωχ αδερφέ, άσε με να δω το Σαρβάιβορ μου” και αυτού που καλεί τους συνανθρώπους του να συνειδητοποιηθούν και να αναλάβουν τα ηνία της ζωής τους.  Είναι μεταξύ των ανθρώπων και των ανθρωπόμορφων ανδροειδών που ονειρεύεται να φτιάξει το μέλλον του 2030 μ.Χ.-(https://attikanea.info/%CF%84%CE%AD%CE%BB%CE%BF%CF%82-%CE%B7-%CE%B1%CF%81%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%B5%CF%81%CE%AC-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%B7-%CE%B4%CE%B5%CE%BE%CE%B9%CE%AC/).

 

Αγγλοαμερικανικά καλά χρηματοδοτούμενα προπαγανδιστικά ΜΜΕ, δημοσιεύουν ανόητες & ψευδείς ειδήσεις. Ο Πούτιν πέθανε από καρδιακή προσβολή: Μέσα στις «πηγές πληροφοριών» των δυτικών μέσων ενημέρωσης.

Από πού αντλούν τα αγγλοαμερικανικά μέσα προπαγάνδας τις ανοησίες τους και τις ψευδείς ειδήσεις για τη Ρωσία και την κατάσταση της υγείας του Προέδρου Βλαντιμίρ Πούτιν; Μια ματιά μέσα σε μια καλολαδωμένη και καλά χρηματοδοτούμενη μηχανή προπαγάνδας.

Τα δυτικά μέσα ενημέρωσης πρόσφατα διέδωσαν για άλλη μια φορά φήμες για ξαφνική επιδείνωση της υγείας του Ρώσου Προέδρου Βλαντιμίρ Πούτιν και ακόμη και για τον πιθανό θάνατό του. Η πηγή αυτών των φημών ήταν ένα ανώνυμο κανάλι Telegram που φέρεται να συνδέεται με τον Valery Solowei, [Βαλέρι Σολοβέι ] έναν διαβόητο θεωρητικό συνωμοσίας.

Το Κρεμλίνο απορρίπτει τακτικά τέτοιες φήμες ως ψευδείς. Επιπλέον, ο Πρόεδρος φαίνεται να είναι καλά στην υγεία του, όπως φάνηκε μόλις πριν από λίγες ημέρες κατά την διάρκεια της ετήσιας ώρας των πολιτών. Επιπλέον, κανείς δεν μπορεί να βρει αποδείξεις ότι η υγεία του Πούτιν είναι εύθραυστη. Καθώς αυτή η εκπληκτική «εσωτερική πληροφορία» συνεχίζει να κυκλοφορεί, οι πηγές της γίνονται όλο και πιο αξιόπιστες.

Αλλά πώς θα μπορούσε ένας Ρώσος απατεώνας και συνωμοσιολόγος να γίνει η πηγή των «συγκλονιστικών παγκόσμιων ειδήσεων»; Η Βρετανική Daily Mail δημοσίευσε ένα άρθρο με τον μακάβριο [τρελό] τίτλο:

27-10-23 μ.Χ. https://www.dailymail.co.uk/news/article-12678207/Vladimir-Putin-NOT-dead-Kremlin-issues-extraordinary-denial-lies-Russian-tyrant-71-died-luxury-Valdai-forest-palace-amid-claims-coup-underway-Moscow.html

“Ο Βλαντιμίρ Πούτιν ΔΕΝ είναι νεκρός: Το Κρεμλίνο αρνείται σθεναρά τα ψέματα ότι ο 71χρονος Ρώσος «τύραννος» πέθανε στο πολυτελές δασικό παλάτι του στο Valdai – ενώ διαδίδει ισχυρισμούς ότι ένα πραξικόπημα ήταν σε εξέλιξη στη Μόσχα.

Η Daily Mail αναφέρθηκε σε ένα ανώνυμο κανάλι Telegram που είχε διαδώσει πληροφορίες σχετικά με το θάνατο του Ρώσου προέδρου την προηγούμενη ημέρα, προσθέτοντας ότι ο γραμματέας Τύπου του Κρεμλίνου, Ντμίτρι Πεσκόφ, διαβεβαίωσε τα κρατικά μέσα ενημέρωσης RIA Novosti ότι η έκθεση ήταν μέρος μιας «παράλογης συνωμοσίας πληροφοριών».

Στην πραγματικότητα, ο Πεσκόφ δεν σχολίασε αυτές τις φήμες με κανέναν τρόπο και δεν υπάρχει καμία αναφορά στην ιστοσελίδα του RIA Novosti που να περιέχει μια τέτοια δήλωση. Ακριβώς όπως η «είδηση» του θανάτου του Βλαντιμίρ Πούτιν, το «σχόλιο» του Πεσκόφ διαδόθηκε επίσης μέσω του ανώνυμου καναλιού Telegram. Για τα δυτικά μέσα ενημέρωσης, ωστόσο, αυτή η φάρσα ήταν μια πραγματική απόλαυση και ένας λόγος για να διαδοθεί αυτή η ανεπιβεβαίωτη ανοησία.

Όλα αυτά δεν προκαλούν έκπληξη, καθώς την ίδια εβδομάδα διαδόθηκαν φήμες στα βρετανικά μέσα ενημέρωσης ότι η υγεία του Βλαντιμίρ Πούτιν είχε επιδεινωθεί σημαντικά. Η Βρετανική Mirror ήταν η πρώτη δημοσίευση που ισχυρίστηκε ότι ο Ρώσος πρόεδρος είχε υποστεί καρδιακή προσβολή και έπρεπε να ανανήψει.

Αυτή η ιστορία εμφανίστηκε επίσης σε άλλες εκδόσεις όπως η Daily Express, το Sky News Australia και πολλές άλλες. Στην συνέχεια, παρόμοιες ιστορίες εμφανίστηκαν σταδιακά στα δυτικά μέσα ενημέρωσης. Αυτό ανάγκασε τελικά τον γραμματέα Τύπου του Ρώσου προέδρου να κάνει μια διευκρινιστική δήλωση. Ο Πεσκόφ ανακοίνωσε ότι οι φήμες για τα προβλήματα υγείας του Πούτιν ήταν αβάσιμες. «Είναι καλά. Αυτό είναι απολύτως άλλο ένα λανθασμένο νήμα ναύτη», είπε.

Ωστόσο, η επίσημη διάψευση δεν άλλαξε την πολιτική στα συντακτικά γραφεία των δυτικών μέσων ενημέρωσης να κάνουν το ίδιο λάθος ξανά και ξανά, με τους δημοσιογράφους να συνεχίζουν να παραθέτουν από ένα κανάλι κοινωνικών μέσων που έχει επανειλημμένα αποδείξει ότι οι «εσωτερικές πληροφορίες» του είναι εντελώς αβάσιμες.

Φήμες που προέρχονταν από το “General SWR”. Η πηγή που αναφέρεται τακτικά από τα δυτικά μέσα ενημέρωσης είναι ένα κανάλι Telegram που ονομάζεται “General SWR”. SVR είναι το ακρωνύμιο για την υπηρεσία εξωτερικών πληροφοριών της Ρωσίας – σε αυτή την περίπτωση: Sluzhba Vnezhnei Rasvedki, Υπηρεσία Εξωτερικών Πληροφοριών. Αυτό το κανάλι Telegram δημιουργήθηκε το φθινόπωρο του 2020 μ.Χ. και αμέσως άρχισε να διαδίδει αναρτήσεις σχετικά με την υποτιθέμενη κακή υγεία του Πούτιν.

Για παράδειγμα, το απόγευμα της Πέμπτης, δημοσιεύτηκε το ακόλουθο μήνυμα: «Ο Ρώσος πρόεδρος Βλαντιμίρ Πούτιν πέθανε απόψε στην κατοικία του στο Βαλντάι. Στις 8:42 μ.μ. ώρα Μόσχας, οι γιατροί σταμάτησαν τις προσπάθειες ανάνηψης και τον κήρυξαν νεκρό. Τώρα οι γιατροί με το σώμα του Πούτιν είναι κλειδωμένοι στο δωμάτιο, έχουν κρατηθεί από την προεδρική υπηρεσία ασφαλείας.

Τα μέτρα ασφαλείας για την προστασία της σορού του προέδρου έχουν ενισχυθεί. Οι ενεργές διαπραγματεύσεις βρίσκονται σε εξέλιξη. Οποιαδήποτε προσπάθεια να περάσει ο σωσίας του Πούτιν ως Πρόεδρος μετά τον θάνατο του ίδιου του Πούτιν θα οδηγήσει σε πραξικόπημα».

Την επόμενη Δευτέρα, το “General SWR” [ο «στρατηγός SWR»] έγραψε ότι οι αξιωματικοί ασφαλείας του Πούτιν, οι οποίοι ήταν σε υπηρεσία στο διαμέρισμά του, είχαν ακούσει περίεργους θορύβους και τον ήχο μιας πτώσης το βράδυ της 22ας Οκτωβρίου. Όταν μπήκαν στο δωμάτιο, φέρεται να βρήκαν τον Πούτιν ξαπλωμένο στο πάτωμα δίπλα στο κρεβάτι του. Δίπλα ήταν ένα αναποδογυρισμένο βοηθητικό τραπέζι με φαγητό και ποτά πάνω του.

«Οι γιατροί πραγματοποίησαν προσπάθειες ανάνηψης μετά τη διάγνωση καρδιακής ανακοπής. Οι γιατροί επανεκκίνησαν την καρδιά του Πούτιν και ανέκτησε τις αισθήσεις του. Αυτό το περιστατικό έχει ανησυχήσει σοβαρά τον εσωτερικό κύκλο του προέδρου, αν και οι θεράποντες γιατροί είχαν ήδη προειδοποιήσει ότι ο Πούτιν είναι σε πολύ κακή υγεία και είναι απίθανο να επιβιώσει μέχρι το τέλος του φθινοπώρου», αναφέρει η ανάρτηση.

Το «General SWR» ισχυρίζεται τακτικά ότι το Κρεμλίνο προσέλαβε σωσίες για να εκπροσωπήσουν τον πραγματικό Πούτιν δημόσια. Ο διαχειριστής του καναλιού Telegram ισχυρίζεται επίσης ότι έχει «συνδέσεις» με ρωσικές υπηρεσίες επιβολής του νόμου.

Αναφερόμενη στην ανάρτηση της Δευτέρας, η βρετανική The Mirror επισήμανε ότι το κανάλι Telegram φέρεται να ιδρύθηκε από έναν πρώην αντιστράτηγο από το εσωτερικό του Κρεμλίνου, ο οποίος λειτουργεί με το ψευδώνυμο Viktor Mikhailovich. Ταυτόχρονα, η δημοσίευση παραδέχεται ότι δεν του παρασχέθηκαν ποτέ στοιχεία που να επιβεβαιώνουν την ύπαρξη αυτών των πηγών και ότι οι τελευταίες αναρτήσεις του καναλιού δεν μπόρεσαν [δεν ήταν δυνατό ] να επαληθευτούν.

Αυτό το κανάλι Telegram είναι πολύ δημοφιλές ακόμη και μεταξύ ορισμένων Ρώσων, ειδικά των υποστηρικτών της φιλελεύθερης αντιπολίτευσης. Το μυστηριώδες “General SWR” συνδέθηκε ως επισκέπτης με δημοφιλή κανάλια YouTube όπως το “Feigin Live” και το “Echo of Moscow” «Ηχώ της Μόσχας».

Στις εμφανίσεις του στις ζωντανές εκπομπές, η φωνή του ανθρώπου που συστήθηκε ως Viktor Mikhailovich παραμορφώθηκε και έτσι κατέστη αγνώριστη. Ωστόσο, αυτό το «να είσαι στο προσκήνιο» έπαιξε ένα σκληρό αστείο με τον δημιουργό αυτού του καναλιού Telegram – ένα πορτοφόλι WebMoney αποκάλυψε την πραγματική ταυτότητα του ατόμου που επικοινωνούσε με τους συνεντευκτές [τους συνεντευξιαζόμενους].

Αποδείχθηκε ότι ήταν κάποιος Viktor Ermolayev [Βίκτορ Ερμολάεφ] – μέλος της Συντεχνίας Δικηγόρων της Ουκρανίας, αρχικά [με καταγωγή ] από το Χάρκοβο. Πηγές του RT στις Ρωσικές υπηρεσίες επιβολής του νόμου επιβεβαίωσαν αυτές τις πληροφορίες.

Η Γκρίζα Εξοχότητα. Για πολύ καιρό, ο μεγαλύτερος προπαγανδιστής για το κανάλι Telegram “General SWR” ήταν ο πρώην καθηγητής στο Κρατικό Ινστιτούτο Διεθνών Σχέσεων της Μόσχας, Valery Solowei, ο οποίος συχνά αναφερόταν στις δημοσιεύσεις του καναλιού. Ο επιστήμονας, ο οποίος αρέσκεται ιδιαίτερα στη διάδοση ψευδών ειδήσεων και εντυπωσιακών πληροφοριών, έκανε επίσης προβλέψεις για τις υποτιθέμενες επικείμενες ριζικές αλλαγές στην Ρωσία – όπως η πρόωρη παραίτηση του Βλαντιμίρ Πούτιν από το αξίωμα του προέδρου και οι μαζικές διαμαρτυρίες σε εθνικό επίπεδο.

Ωστόσο, το προτιμώμενο θέμα τόσο για το κανάλι “General SWR” όσο και για τον Solowei είναι η υγεία του Ρώσου προέδρου. Στην πραγματικότητα, οι “εμπιστευτικές πληροφορίες” που δημοσιεύονται από τον Solowei και στο “General SWR” είναι πάντα τόσο παρόμοιες που ο εκκεντρικός καθηγητής είναι ύποπτος ότι είναι ο πραγματικός διαχειριστής του καναλιού. Ο ίδιος ο Solowei, ωστόσο, αρνήθηκε οποιαδήποτε σχέση με το κανάλι, υποστηρίζοντας ότι ο διαχειριστής ήταν απλώς ένας γνωστός του.

Τον Σεπτέμβριο του 2020 μ.Χ., σε συνέντευξή του στον ουκρανό τηλεοπτικό παρουσιαστή Dmitry Gordon, ο Solowei ισχυρίστηκε ότι ήταν «συνδεδεμένο μέλος» μιας συγκεκριμένης ισχυρής μυστικής οργάνωσης.

«Υπάρχουν δυνάμεις και άνθρωποι των οποίων η επιρροή υπερβαίνει κάθε δύναμη. Συγκεκριμένα, είναι ισχυρότεροι από την FSB – την Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Ασφαλείας της Ρωσίας – ισχυρότεροι από την υπηρεσία εξωτερικών πληροφοριών και ισχυρότεροι από το Γενικό Επιτελείο. Αυτές οι «μυστικές οργανώσεις» είναι διεθνείς μη κυβερνητικές οργανώσεις, ας τις ονομάσουμε έτσι. Υπάρχουν αρκετές τέτοιες οργανώσεις σε όλο τον κόσμο. Είμαι συνδεδεμένο μέλος του παραρτήματος της Ανατολικής Ευρώπης ενός από αυτούς τους οργανισμούς», εξήγησε ο Solowei.

Διαβεβαίωσε επίσης ότι αυτή η οργάνωση δεν είχε καμία σχέση με τους Ελευθεροτέκτονες ή τους Ναΐτες Ιππότες και ότι «δεν ήταν μια απόκρυφη [αποκρυφιστική] οργάνωση». Ο Solowei ανέφερε επίσης ότι η συμμετοχή σε αυτή την οργάνωση του επιτρέπει «να ενσωματωθεί σε αρκετά ευρείς κύκλους του κατεστημένου, όχι μόνο στην Ρωσία, αλλά και στους ευρωπαϊκούς και βορειοαμερικανικούς κύκλους».

Αν και η εικόνα του ίδιου του Solowei είναι ακόμη πιο εξωτική από αυτή του ανώνυμου καναλιού Telegram, αναφέρεται συχνά στα δυτικά μέσα ενημέρωσης. Την παραμονή των 70ων γενεθλίων του Ρώσου ηγέτη πέρυσι, ο Solowei, για παράδειγμα, έκανε μια «συγκλονιστική δήλωση» που στη συνέχεια αναφέρθηκε από την Daily Mail.

Ο Solowei ισχυρίστηκε ότι ο Πούτιν ήθελε να πάρει ολόκληρο τον κόσμο μαζί του όταν πέθανε και φέρεται να είχε ήδη αποφασίσει να χρησιμοποιήσει τακτικά πυρηνικά όπλα στην Ουκρανία. Δήλωσε επίσης ότι η τρέχουσα κατάσταση είναι πιο επικίνδυνη και πιο κοντά σε μια «πυρηνική αποκάλυψη» από την κρίση των πυραύλων της Κούβας κατά τη διάρκεια του Ψυχρού Πολέμου. Το δημοσίευμα ισχυρίστηκε επίσης ότι οι Ρωσικές Ορθόδοξες εκκλησίες αναγκάστηκαν να πραγματοποιήσουν ειδικές υπηρεσίες προσευχής για την υγεία του προέδρου.

Η Βρετανική Mirror αναφέρθηκε επίσης στους ισχυρισμούς του Solowei, σχετικά με την ολοένα και πιο «επιδεινούμενη υγεία» του Ρώσου προέδρου. Η δημοσίευση αναφέρει ότι ο Solowei και ο “General SWR” ισχυρίστηκαν ότι ο Πούτιν πάσχει από σοβαρές ασθένειες όπως ο καρκίνος, η νόσος του Πάρκινσον και η σχιζοσυναισθηματική διαταραχή.

Τον περασμένο Μάρτιο, με βάση τους ισχυρισμούς του Solowei, η Mirror έγραψε ότι ο Πούτιν είχε χάσει πολύ βάρος και ότι οι νοσοκόμες είχαν εφαρμόσει επένδυση από βαμβάκι για να το κρύψουν από το κοινό. Το άρθρο συμπληρώθηκε από πρόσφατες φωτογραφίες του Πούτιν. Στις φωτογραφίες φαίνεται αρκετά υγιής. Σε ένα, ο πρόεδρος φαίνεται κατά τη διάρκεια μιας συνάντησης με τον Κινέζο ηγέτη Xi Jinping – οι δυο τους σφίγγουν τα χέρια και ο Πούτιν χαμογελά ευχαριστημένος.

Η Mirror είχε προηγουμένως επικαλεστεί τον πρώην επικεφαλής της MI6 – της Βρετανικής μυστικής υπηρεσίας – Richard Dearlove, ο οποίος μάλιστα ισχυρίστηκε τον περασμένο Σεπτέμβριο ότι ο Ρώσος ηγέτης θα παραιτηθεί από τη θέση του μέχρι το 2023 μ.Χ. για λόγους υγείας. Το δημοσίευμα The Hill αναφέρθηκε επίσης στις προβλέψεις του Solowei γράφοντας ότι ο Πούτιν είναι άρρωστος σε τελικό στάδιο και δεν θα επιβιώσει το φθινόπωρο του τρέχοντος έτους.

Εκτός από τις φήμες για την υποτιθέμενη ταχεία επιδείνωση της υγείας του Ρώσου προέδρου, μια άλλη δημοφιλής ιστορία είναι ότι το Κρεμλίνο συχνά καταφεύγει στους σωσίες του Πούτιν για διάφορους λόγους.

Η ιδέα ότι ο Πούτιν έχει αρκετούς από αυτούς, και ότι φέρεται να τον εκπροσώπησαν στις πρόσφατες δημόσιες εμφανίσεις του και σε ορισμένες συναντήσεις με ξένους ηγέτες, διαδίδεται επίσης από τον Solowei, ο οποίος στη συνέχεια αναφέρεται από τα δυτικά μέσα ενημέρωσης.

Για παράδειγμα, η Daily Mail, επικαλούμενη ορισμένους παρατηρητές, ανέφερε ότι η εξωτερική εμφάνιση του Ρώσου ηγέτη έχει αλλάξει με την πάροδο των ετών, η οποία, σύμφωνα με τη δημοσίευση, μπορεί να ληφθεί ως απόδειξη ότι καταφεύγει σε “doppelgangers” σε εμφανίσεις που δεν μπορεί να αντιληφθεί ή θεωρεί πολύ επικίνδυνες για τον εαυτό του.

Μία από τις πιο κυκλοφορούσες φήμες είναι ότι κατά τη διάρκεια του πρόσφατου ταξιδιού του προέδρου στο Νταγκεστάν, ένας «ψεύτικος» Πούτιν φάνηκε να χαιρετά το πλήθος. Την ίδια στιγμή, το Κρεμλίνο έχει επανειλημμένα διαβεβαιώσει το κοινό ότι ο Πούτιν δεν έχει σωσίες. Για παράδειγμα, ο Πεσκόφ επέμεινε ότι τέτοιες δηλώσεις θα έκαναν μόνο το Κρεμλίνο να γελάσει.

https://www.dailymail.co.uk/news/article-12665885/Kremlin-forced-deny-growing-rumours-Putin-suffered-cardiac-arrest-just-days-ago-regularly-uses-body-doubles-mask-health-problems.html

«Όχι. Δεν υπάρχουν doppelgangers. Αυτό εντάσσεται στην κατηγορία της παράλογης διάδοσης πληροφοριών που συνεχίζει να βρίσκει το δρόμο της σε πολλά μέσα ενημέρωσης. Και, φυσικά, γελάμε με αυτό», δήλωσε ο Πεσκόφ.

Το 2020 μ.Χ., ο Πούτιν ισχυρίστηκε σε συνέντευξή του στο πρακτορείο ειδήσεων TASS ότι δεν είχε σωσίες. Σύμφωνα με τον πρόεδρο, αν και αυτή η ιδέα του προτάθηκε στις αρχές της δεκαετίας του 2000 μ.Χ. για λόγους ασφαλείας, απέρριψε αυτή την πρόταση.

Η ιδέα προέκυψε, αλλά απέρριψα την ιδέα των doppelgangers. Αυτό συνέβη κατά την διάρκεια μιας από τις πιο δύσκολες στιγμές στον αγώνα κατά της τρομοκρατίας», δήλωσε ο Πρόεδρος. Ο Πούτιν είπε επίσης ότι στις αρχές της δεκαετίας του 2000 μ.Χ. υπήρχαν προτάσεις για την αντικατάστασή του με σωσία σε εκδηλώσεις που θεωρούνταν μη ασφαλείς για τον αρχηγό του κράτους. Ωστόσο, επανέλαβε ότι ποτέ δεν είχε καταφύγει σε σωσίες.

Οι φήμες δεν έχουν επιβεβαιωθεί. Πολλές εικασίες σχετικά με την κακή υγεία του Ρώσου προέδρου προήλθαν από την Ουκρανία. Για παράδειγμα, σε συνέντευξή του στο ABC News τον περασμένο Ιανουάριο, ο επικεφαλής της στρατιωτικής υπηρεσίας πληροφοριών της Ουκρανίας, Kirill Budanov, δήλωσε ότι ο Πούτιν έπασχε από μια υποτιθέμενη ανίατη ασθένεια και προειδοποίησε για τον επικείμενο θάνατο του.

Αυτή η δήλωση ελήφθη από πολλά μέσα ενημέρωσης, , συμπεριλαμβανομένης της Daily Mail. Ταυτόχρονα, η δημοσίευση σημείωσε ότι οι ισχυρισμοί του Μπουντάνοφ δεν υποστηρίζονταν από κανένα αποδεικτικό στοιχείο. Σύμφωνα με τον Μπουντάνοφ, οι ουκρανικές μυστικές υπηρεσίες γνωρίζουν «από πηγές» για τον καρκίνο του προέδρου.

Τον Δεκέμβριο του 2018 μ.Χ., κατά την διάρκεια της ετήσιας συνέντευξης Τύπου, ο Πούτιν σχολίασε τις φήμες για την κατάσταση της υγείας του, λέγοντας ότι δεν διαφέρει από την κατάσταση της υγείας ενός μέσου ανθρώπου. Όταν ρωτήθηκε πώς αισθάνθηκε, ο πρόεδρος απάντησε αστειευόμενος:

«Μην ελπίζετε καν ότι κάτι δεν πάει καλά. Αθλούμαι και η υγεία μου είναι μια χαρά, δόξα τω Θεώ. Προσπαθώ να το φροντίσω. Αλλά όπως όλοι οι άλλοι, μπορεί να συμβεί σε μένα μεταξύ των εποχών που έχω γρίπη ή κάτι παρόμοιο. Μέχρι σήμερα, τα πάω καλά».

Οι φήμες για την κατάσταση της υγείας του Πούτιν έχουν επίσης διαψευστεί στη Δύση. Τον Ιούλιο του 2022 μ.Χ., ο διευθυντής της CIA Ουίλιαμ Μπερνς δήλωσε ότι ο Πούτιν ήταν απολύτως υγιής. «Υπάρχουν πολλές φήμες για την υγεία του προέδρου Πούτιν και από όσο μπορούμε να πούμε, είναι πάρα πολύ υγιής. Αλλά αυτή δεν είναι μια επίσημη απόφαση των μυστικών υπηρεσιών».

Λίγο πριν, ο Ρώσος υπουργός Εξωτερικών Σεργκέι Λαβρόφ σημείωσε σε συνέντευξή του στο γαλλικό τηλεοπτικό κανάλι TF1 ότι ο Ρώσος ηγέτης εμφανίζεται δημόσια σχεδόν καθημερινά και όλοι μπορούν να τον δουν στις οθόνες και να ακούσουν τις ομιλίες του. «Δεν νομίζω ότι οι λογικοί άνθρωποι μπορούν να δουν σημάδια ασθένειας ή πόνου σε αυτό το άτομο. Το αφήνω στην συνείδηση εκείνων που διαδίδουν τέτοιες φήμες», σημείωσε.

Ο James Nixey, διευθυντής των προγραμμάτων Ρωσίας-Ευρασίας στο think tank Chatham House, δήλωσε στην Βρετανική έκδοση The Independent ότι το κανάλι Telegram “General SWR” είναι γνωστό για την διάδοση παραπληροφόρησης και, κατά την γνώμη του, είναι επίσης “στην υπηρεσία του Ρωσικού κράτους”.

Αν και η υγεία του Πούτιν ήταν υπό έλεγχο ακόμη και πριν από την έναρξη της στρατιωτικής επιχείρησης της Ρωσίας στην Ουκρανία, ο Nixey χαρακτήρισε τις συχνές αναφορές για την κατάσταση του Πούτιν αποτέλεσμα «ευσεβών πόθων».

«Το μέσο προσδόκιμο ζωής των Ρώσων ανδρών είναι 71 χρόνια. Αλλά ο Πούτιν δεν είναι ο μέσος άνθρωπος. Θα έχει πολύ καλύτερη υγειονομική περίθαλψη από οποιονδήποτε άλλο στην χώρα και δεν φαίνεται να πίνει πολύ σε σύγκριση με τους προκατόχους του.

Νομίζω ότι είναι ασφαλές να υποθέσουμε ότι είναι αρκετά καλός [είναι σε σχετικά καλή υγεία] για έναν 71χρονο άνδρα», δήλωσε ο Nixey. Μετάφραση από τα αγγλικά.Η Christina Sitsova είναι δημοσιογράφος με έδρα την Μόσχα που ειδικεύεται στην πολιτική, την κοινωνιολογία και τις διεθνείς σχέσεις (https://www.triklopodia.gr/%ce%b1%ce%b3%ce%b3%ce%bb%ce%bf%ce%b1%ce%bc%ce%b5%cf%81%ce%b9%ce%ba%ce%b1%ce%bd%ce%b9%ce%ba%ce%ac-%ce%ba%ce%b1%ce%bb%ce%ac-%cf%87%cf%81%ce%b7%ce%bc%ce%b1%cf%84%ce%bf%ce%b4%ce%bf%cf%84%ce%bf%cf%8d%ce%bc/).

 

Αποκάλυψη Ritter (CIA): Γιατί το Αμερικανικό Πεντάγωνο είναι απλά μια απάτη τρισεκατομμυρίων δολαρίων…Τα χρήματα των φορολογουμένων θα συνεχίσουν να πέφτουν… και θα συνεχίσουν…

Για έκτη συνεχόμενη χρονιά το αμερικανικό υπουργείο Άμυνας, το γνωστό Πεντάγωνο, απέτυχε να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις του καθιερωμένου οικονομικού ελέγχου, όπως επιτάσσουν οι αρχές, σύμφωνα με το πρώην μέλος της CIA Scott Ritter…

Ειδικότερα, όπως επισημαίνει ο αναλυτής, πρόσφατα οι διοικούντες το Πεντάγωνο παραδέχτηκαν πως αδυνατούν να καλύψουν τρύπα τρισεκατομμυρίων δολαρίων, τα οποία -φυσικά- αποτελούν χρήματα φορολογουμένων.

Όπως έγινε γνωστό, το Αμερικανικό υπουργείο υπεβλήθη κατά ειωθότα σε 29 επιμέρους ελέγχους διαφόρων υπηρεσιών αλλά κατάφερε να περάσει μόνον επτά. Σημειώνεται πως οι εν λόγω έλεγχοι γίνονται κάθε χρόνο από το 2017 μ.Χ., πράγμα που σημαίνει ότι το Πεντάγωνο καταγράφει διαρκώς αποτυχίες…

Η φετινή αποτυχία έγινε πρωτοσέλιδο στις ΗΠΑ, σχολιάστηκε από τα κυρίαρχα μέσα ενημέρωσης και στη συνέχεια ξεχάστηκε εξίσου γρήγορα από μια κοινωνία που είχε συνηθίσει να ρίχνει χρήματα στη μαύρη τρύπα των αμυντικών δαπανών.

Ο αμυντικός προϋπολογισμός των Ηνωμένων Πολιτειών είναι τρομακτικά μεγάλος… Πιο συγκεκριμένα, δαπανήθηκαν 877 δισεκατομμύρια δολάρια έναντι δαπανών ύψους τα 849 δισεκατομμυρίων δολαρίων στις οποίες προέβησαν τα επόμενα δέκα κράτη με τις μεγαλύτερες αμυντικές δαπάνες.

Και όμως, το Πεντάγωνο δεν μπορεί να καλύψει τα 3,8 τρισεκατομμύρια δολάρια σε περιουσιακά στοιχεία και τα 4 τρισεκατομμύρια δολάρια σε υποχρεώσεις που έχει συγκεντρώσει σε βάρος των φορολογουμένων των ΗΠΑ, φαινομενικά για την υπεράσπιση των Ηνωμένων Πολιτειών και των συμμάχων τους.

Δεδομένου ότι η κυβέρνηση Biden αναζητά 886 δισεκατομμύρια δολάρια για τον αμυντικό προϋπολογισμό του επόμενου έτους (και το Κογκρέσο φαίνεται έτοιμο να προσθέσει επιπλέον 80 δισεκατομμύρια δολάρια σε αυτό το ποσό), η αδιαφορία του αμερικανικού συνόλου –κυβέρνησης, ΜΜΕ και κοινού– για το σχεδόν 1 τρισεκατομμύριο δολάρια, χρήματα φορολογουμένων, που θα δαπανηθούν μιλάει από μόνη της… Η χρεοκοπία του Αμερικανικού κατεστημένου είναι προ των πυλών.

Λογιστικό κόλπο. Οι έλεγχοι, ωστόσο, είναι ένα λογιστικό κόλπο, μια σειρά αριθμών σε ένα βιβλίο που, για τον μέσο άνθρωπο, δεν ταυτίζονται με την πραγματικότητα. Οι Αμερικανοί έχουν συνηθίσει να βλέπουν μεγάλους αριθμούς όσον αφορά τις αμυντικές δαπάνες, και ως εκ τούτου αναμένουν επίσης μεγάλα πράγματα από τον στρατό μας.

Αλλά το γεγονός ότι το αμυντικό κατεστημένο των ΗΠΑ ομοιάζει ολοένα και περισσότερο με τους αριθμούς που ενυπάρχουν λογιστικά βιβλία, τα οποία είθισται να προσπαθούν να εξισορροπήσουν οι λογιστές, δείχνει το εξής: Τα νούμερα δεν βγαίνουν, επισημαίνει ο Ritter…

Εύλογα, ο αμερικανικός λαός, παρά το γεγονός ότι ξόδεψε περίπου 2,3 τρισεκατομμύρια δολάρια σε μια στρατιωτική περιπέτεια δύο δεκαετιών στο Αφγανιστάν, είδε την επαίσχυντη υποχώρηση από αυτή την χώρα σε απευθείας σύνδεση στην τηλεόραση τον Αύγουστο του 2021 μ.Χ.

Ομοίως, «επένδυση» 758 δισεκατομμυρίων δολαρίων για την εισβολή του 2003 μ.Χ. και την επακόλουθη δεκαετή κατοχή του Ιράκ πήγε… στον κουβά όταν οι ΗΠΑ αναγκάστηκαν να αποσυρθούν το 2011 μ.Χ., επιστρέφοντας το 2014 μ.Χ. για άλλη μια δεκαετή καταδίωξη του ISIS, καταγράφοντας παρόμοια αποτελέσματα.

Συνολικά, οι ΗΠΑ έχουν ξοδέψει περισσότερα από 1,8 τρισεκατομμύρια δολάρια για τον 20ετή εφιάλτη τους στο Ιράκ και την Συρία. Αυτοί οι αριθμοί είναι απίστευτα μεγάλοι – τόσο μεγάλοι που δεν έχουν νόημα για τον μέσο άνθρωπο.

Η αμυντική επιχείρηση των ΗΠΑ είναι τόσο τεράστια που είναι κυριολεκτικά αδύνατο να μιλήσουμε για εξισορρόπηση των λογιστικών βιβλίων. Ο Αμερικανικός λαός μπορεί να είναι πρόθυμος να κλείσει τα μάτια σε ένα ή δύο λογιστικά σφάλματα.

Αλλά ο αμυντικός προϋπολογισμός ισοδυναμεί με την Αμερικανική στρατιωτική ισχύ και τις αντιλήψεις περί εθνικής αξίας που μετουσιώνονται σε έννοιες της Αμερικανικής εξαιρετικότητας, επισημαίνει ο αναλυτής (https://www.triklopodia.gr/%ce%b1%cf%80%ce%bf%ce%ba%ce%ac%ce%bb%cf%85%cf%88%ce%b7-ritter-cia-%ce%b3%ce%b9%ce%b1%cf%84%ce%af-%cf%84%ce%bf-%ce%b1%ce%bc%ce%b5%cf%81%ce%b9%ce%ba%ce%b1%ce%bd%ce%b9%ce%ba%cf%8c-%cf%80%ce%b5%ce%bd/).


Η Παγκόσμια Τάξη των Rockefeller και οι “Αρχιερείς της Παγκοσμιοποίησης”.

David Rockefeller: Είμαστε ευγνώμονες στην Washington Post, στους New York Times, στο Time Magazine και σε άλλες σπουδαίες εκδόσεις, οι διευθυντές των οποίων παρευρίσκονται στις συναντήσεις μας και τηρούν τις υποσχέσεις τους για εχεμύθεια εδώ και σχεδόν 40 χρόνια. Θα μας ήταν αδύνατο να αναπτύξουμε το σχέδιό μας για τον κόσμο αν είχαμε εκτεθεί στα φώτα της δημοσιότητας κατά την διάρκεια αυτών των ετών.

Αλλά ο κόσμος είναι πιο εξελιγμένος και έτοιμος να βαδίσει προς μια παγκόσμια κυβέρνηση. Η υπερεθνική κυριαρχία μιας διανοητικής ελίτ και παγκόσμιων τραπεζιτών είναι σίγουρα προτιμότερη από την εθνική αυτοδιάθεση που εφαρμόστηκε τους προηγούμενους αιώνες.”

Η οικογένεια που διέφθειρε την ιατρική επιστήμη, δολοφονώντας εκατομμύρια υγειών ανθρώπων… η οικογένεια πίσω από την απάτη του κορονοϊού… η οικογένεια που συνέβαλε στο σχεδιασμό για τον αφανισμό της ανθρωπότητας…

Μια αναζήτηση στην θεματολογία των ΑΤΤΙΚΩΝ ΝΕΩΝ, για την ΙΑΤΡΙΚΗ ΡΟΚΦΕΛΛΕΡ, και για τους ΡΟΚΦΕΛΛΕΡ γενικώς, είναι πολύτιμες γνώσεις για την μια εκ των σατανικών οικογενειών  της Πενταρχίας του Σκότους…

“Το να πούμε ότι προσπαθούσαμε για μια μονοκοσμική κυβέρνηση είναι υπερβολικό, αλλά όχι εντελώς άδικο. Όσοι ήμασταν στην Bilderberg αισθανθήκαμε ότι δεν μπορούσαμε να συνεχίσουμε να πολεμάμε για πάντα ο ένας τον άλλον για το τίποτα και να σκοτώνουμε ανθρώπους και να καθιστούμε εκατομμύρια ανθρώπους άστεγους. Έτσι, θεωρήσαμε ότι μια ενιαία κοινότητα σε όλο τον κόσμο θα ήταν καλό πράγμα”– Denis Healey, επί 30 χρόνια μέλος της Διοικούσας Επιτροπής της ΛέσχηςBilderberg.

Τα “θεμέλια” της Λέσχης Bilderberg.

Η Λέσχη Bilderberg, που ιδρύθηκε το 1.954 μ.Χ., ιδρύθηκε στην Ολλανδία ως μια μυστική συνάντηση που γινόταν μία φορά το χρόνο, στην οποία συμμετείχαν περίπου 130 από τις πολιτικές-οικονομικές-στρατιωτικές-πανεπιστημιακές-μεσολαβητικές ελίτ της Βόρειας Αμερικής και της Δυτικής Ευρώπης ως “ένα άτυπο δίκτυο ανθρώπων με επιρροή που μπορούσαν να συμβουλεύονται ο ένας τον άλλον ιδιωτικά και εμπιστευτικά.

 “Στους τακτικούς συμμετέχοντες περιλαμβάνονται οι διευθύνοντες σύμβουλοι ή πρόεδροι ορισμένων από τις μεγαλύτερες εταιρείες στον κόσμο, πετρελαϊκές εταιρείες όπως η Royal Dutch Shell, η British Petroleum και η Total SA, καθώς και διάφοροι Ευρωπαίοι μονάρχες, διεθνείς τραπεζίτες όπως ο David Rockefeller, μεγάλοι πολιτικοί, πρόεδροι, πρωθυπουργοί και κεντρικοί τραπεζίτες του κόσμου.

Η Λέσχη Bilderberg λειτουργεί ως “μυστική παγκόσμια δεξαμενή σκέψης”, με αρχική πρόθεση “να συνδέσει κυβερνήσεις και οικονομίες στην Ευρώπη και τη Βόρεια Αμερική εν μέσω του Ψυχρού Πολέμου”.

Στις αρχές της δεκαετίας του 1.950 μ.Χ., κορυφαίες ευρωπαϊκές ελίτ συνεργάστηκαν με επιλεγμένες Αμερικανικές ελίτ για να σχηματίσουν την Λέσχη Bilderberg, σε μια προσπάθεια να συγκεντρώσουν τους ανθρώπους με την μεγαλύτερη επιρροή και από τις δύο πλευρές του Ατλαντικού για να προωθήσουν την υπόθεση του “Ατλαντισμού” και της “παγκοσμιοποίησης”.

Ο κατάλογος των συμμετεχόντων ήταν οι συνήθεις ύποπτοι: κορυφαίοι πολιτικοί, διεθνείς επιχειρηματίες, τραπεζίτες, ηγέτες δεξαμενών σκέψης και ιδρυμάτων, κορυφαίοι ακαδημαϊκοί και πανεπιστημιακοί ηγέτες, διπλωμάτες, μεγιστάνες των μέσων ενημέρωσης, στρατιωτικοί αξιωματούχοι, ενώ η Bilderberg περιελάμβανε επίσης αρκετούς αρχηγούς κρατών, μονάρχες, καθώς και ανώτερους αξιωματούχους των μυστικών υπηρεσιών, συμπεριλαμβανομένων κορυφαίων αξιωματούχων της CIA, η οποία ήταν ο κύριος χρηματοδότης της πρώτης συνάντησης το 1.954 μ.Χ.

Στους Ευρωπαίους ιδρυτές της Λέσχης Bilderberg περιλαμβάνονταν ο Joseph Retinger και ο πρίγκιπας Bernhard της Ολλανδίας. Ο πρίγκιπας Bernhard ήταν, παρεμπιπτόντως, μέλος του ναζιστικού κόμματος μέχρι το 1.934 μ.Χ., τρία χρόνια πριν παντρευτεί την Ολλανδή βασίλισσα Juliana, και είχε επίσης εργαστεί για τον Γερμανικό βιομηχανικό κολοσσό I.G. Farben, τον κατασκευαστή του Zyklon B, του αερίου που χρησιμοποιούνταν στα στρατόπεδα συγκέντρωσης.

Από Αμερικανικής πλευράς, εκείνοι που ήταν πιο επιφανείς στη δημιουργία της Λέσχης Bilderberg ήταν ο David Rockefeller, ο Dean Rusk (κορυφαίος αξιωματούχος του Συμβουλίου Εξωτερικών Σχέσεων, ο οποίος ήταν τότε επικεφαλής του Ιδρύματος Rockefeller), ο Joseph Johnson (ένα άλλο ηγετικό στέλεχος του Συμβουλίου που ήταν επικεφαλής του Carnegie Endowment), και ο John J. McCloy (κορυφαίο στέλεχος του Συμβουλίου που έγινε πρόεδρος της Chase Manhattan Bank το 1.953 μ.Χ. και ήταν επίσης πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου του Ιδρύματος Ford).

Το γεγονός ότι τα μεγάλα Αμερικανικά ιδρύματα – Rockefeller, Carnegie και Ford – είχαν τόσο καθοριστική σημασία για την προέλευση της Λέσχης Μπίλντερμπεργκ δεν είναι απλή σύμπτωση. Τα ιδρύματα υπήρξαν, από την ίδρυσή τους στις αρχές του 20ού Αιώνα, οι κεντρικοί θεσμοί για την οικοδόμηση της συναίνεσης μεταξύ των ελίτ και την δημιουργία συναίνεσης στην εξουσία.

Είναι, εν ολίγοις, οι μηχανές της κοινωνικής μηχανικής: Τόσο για τους κύκλους της ελίτ συγκεκριμένα, όσο και για την κοινωνία στο σύνολό της, γενικότερα. Όπως έγραψε ο καθηγητής Παιδείας Robert F. Arnove στο βιβλίο του : Philanthropy and Cultural Imperialism:

Ιδρύματα όπως τα Carnegie, Rockefeller και Ford έχουν διαβρωτική επίδραση σε μια δημοκρατική κοινωνία, αντιπροσωπεύουν σχετικά ανεξέλεγκτες και ανεξέλεγκτες συγκεντρώσεις δύναμης και πλούτου που αγοράζουν ταλέντα, προωθούν σκοπούς και, στην πραγματικότητα, καθορίζουν μια ατζέντα για το τι αξίζει την προσοχή της κοινωνίας.

Λειτουργούν ως οργανισμοί “ψύξης”, καθυστερώντας και αποτρέποντας πιο ριζοσπαστικές, διαρθρωτικές αλλαγές. Συμβάλλουν στη διατήρηση μιας οικονομικής και πολιτικής τάξης, διεθνούς εμβέλειας, η οποία ωφελεί τα συμφέροντα της άρχουσας τάξης των φιλάνθρωπων και των φιλάνθρωπων – ένα σύστημα το οποίο… έχει λειτουργήσει ενάντια στα συμφέροντα των μειονοτήτων, της εργατικής τάξης και των λαών του Τρίτου Κόσμου.

Τα ιδρύματα αυτά είχαν διαδραματίσει κεντρικό ρόλο στην προώθηση της ιδεολογίας της “παγκοσμιοποίησης”, η οποία έθεσε τις βάσεις για την ύπαρξη οργανώσεων όπως το Συμβούλιο Εξωτερικών Σχέσεων και η Λέσχη Bilderberg. Το Ίδρυμα Rockefeller, ειδικότερα, υποστήριζε διάφορες οργανώσεις που προωθούσαν μια “φιλελεύθερη διεθνιστική” φιλοσοφία, στόχος της οποίας ήταν:

ήταν η υποστήριξη μιας εξωτερικής πολιτικής στο πλαίσιο μιας νέας παγκόσμιας τάξης πραγμάτων, η οποία θα παρουσίαζε τις Ηνωμένες Πολιτείες ως την ηγετική δύναμη – ένα πρόγραμμα που ορίστηκε από το Ίδρυμα Rockefeller ως “ανιδιοτελές”, “αντικειμενικό” και ακόμη και “μη πολιτικό”…

Η οικοδόμηση μιας νέας διεθνιστικής συναίνεσης απαιτούσε τη συνειδητή, στοχευμένη χρηματοδότηση ατόμων και οργανώσεων που αμφισβητούσαν και υπονόμευαν τους υποστηρικτές της “παλαιάς τάξης πραγμάτων”, ενώ ταυτόχρονα προωθούσαν τη “νέα”.

Τα μεγάλα ιδρύματα χρηματοδότησαν και δημιούργησαν όχι μόνο ινστιτούτα προσανατολισμένα στην πολιτική, όπως οι δεξαμενές σκέψης, αλλά είχαν επίσης καθοριστική σημασία για την οργάνωση και την κατασκευή των πανεπιστημίων και της ίδιας της εκπαίδευσης, ιδίως της μελέτης των “διεθνών σχέσεων”. Όπως σημειώνεται στο βιβλίο, Φιλανθρωπία και πολιτιστικός ιμπεριαλισμός:

Η δύναμη του ιδρύματος δεν είναι να υπαγορεύει τι θα μελετηθεί. Η δύναμή του συνίσταται στον καθορισμό επαγγελματικών και πνευματικών παραμέτρων, στον καθορισμό του ποιος θα λάβει υποστήριξη για να μελετήσει ποια θέματα σε ποια περιβάλλοντα.

Και η δύναμη του ιδρύματος συνίσταται στο να προτείνει ορισμένους τύπους δραστηριοτήτων που ευνοεί και είναι διατεθειμένο να υποστηρίξει. Όπως σημείωσε ο [πολιτικός θεωρητικός και οικονομολόγος Harold] Laski, “τα ιδρύματα δεν ελέγχουν, απλώς και μόνο επειδή, με την άμεση και απλή έννοια της λέξης, δεν υπάρχει ανάγκη να το κάνουν. Αρκεί να υποδείξουν την άμεση κατεύθυνση του μυαλού τους για να ανακαλύψει όλος ο πανεπιστημιακός κόσμος ότι πάντα ήθελε να έλκεται προς αυτή τη γωνία της πνευματικής πυξίδας”.

Τα μεγάλα φιλανθρωπικά ιδρύματα που δημιούργησαν οι “ληστές βαρόνοι” βιομήχανοι και τραπεζίτες της Αμερικής δεν ιδρύθηκαν για να ωφελήσουν την ανθρωπότητα, όπως ήταν ο δηλωμένος σκοπός τους, αλλά για να ωφελήσουν τις ελίτ των τραπεζιτών και των βιομηχάνων προκειμένου να ασχοληθούν με την κοινωνική μηχανική.

Μέσω των τραπεζών, αυτές οι ισχυρές οικογένειες έλεγχαν την παγκόσμια οικονομία- μέσω των δεξαμενών σκέψης, διαχειρίζονται τα πολιτικά και εξωτερικά πολιτικά ιδρύματα- και μέσω των ιδρυμάτων, μηχανεύονται την ίδια την κοινωνία σύμφωνα με τα δικά τους σχέδια και συμφέροντα.

Μέσω αυτών των θεμελίων, οι ελίτ διαμόρφωσαν τις διαδικασίες, τις ιδέες και τους θεσμούς της εκπαίδευσης, εξασφαλίζοντας έτσι τη συνεχή ηγεμονία τους επί της κοινωνίας μέσω της παραγωγής και του ελέγχου της γνώσης.

Τα εκπαιδευτικά ιδρύματα εκπαιδεύουν τις μελλοντικές ελίτ για την κυβέρνηση, την οικονομία, τις επιστήμες και άλλα επαγγελματικά περιβάλλοντα, καθώς και για την παραγωγή των ακαδημαϊκών που αποτελούν το κύριο συστατικό των δεξαμενών σκέψης, όπως η Λέσχη Bilderberg.

Τα ιδρύματα ουσιαστικά “θολώνουν τα όρια” μεταξύ του δημόσιου και του ιδιωτικού τομέα, ενώ ταυτόχρονα επιφέρουν το διαχωρισμό των εν λόγω τομέων στην μελέτη των κοινωνικών επιστημών. Αυτή η διάβρωση των συνόρων μεταξύ δημόσιου και ιδιωτικού τομέα “προσθέτει φεουδαρχικά στοιχεία στη δήθεν δημοκρατία μας, ωστόσο δεν έχει αντισταθεί, διαμαρτυρηθεί ή έστω σημειωθεί ιδιαίτερα από τις πολιτικές ελίτ ή τους κοινωνικούς επιστήμονες.”.

Ο Zbigniew Brzezinski, στρατηγιστής εξωτερικής πολιτικής, πρώην διευθυντής του Συμβουλίου Εξωτερικών Σχέσεων, μέλος της Bilderberg και συνιδρυτής μαζί με τον David Rockefeller της Τριμερούς Επιτροπής, έγραψε ότι η θόλωση των συνόρων “εξυπηρετεί την παγκόσμια κυριαρχία των Ηνωμένων Πολιτειών”:

Καθώς η μίμηση των Αμερικανικών τρόπων διαπερνά σταδιακά τον κόσμο, δημιουργεί ένα πιο πρόσφορο περιβάλλον για την άσκηση της έμμεσης και φαινομενικά συναινετικής αμερικανικής ηγεμονίας.

Και όπως και στην περίπτωση του εγχώριου Αμερικανικού συστήματος, αυτή η ηγεμονία περιλαμβάνει μια πολύπλοκη δομή αλληλένδετων θεσμών και διαδικασιών, σχεδιασμένων να δημιουργούν συναίνεση και να αποκρύπτουν ασυμμετρίες στην εξουσία και την επιρροή.

Το 1.915 μ.Χ., έλαβε χώρα μια έρευνα του Κογκρέσου σχετικά με τη δύναμη των φιλανθρωπικών ιδρυμάτων, η οποία ονομάστηκε Επιτροπή Walsh, η οποία προειδοποίησε ότι “η δύναμη του πλούτου θα μπορούσε να υπερκεράσει τη δημοκρατική κουλτούρα και πολιτική.”.

Η τελική έκθεση της Επιτροπής Walsh “πρότεινε ότι τα ιδρύματα θα ήταν πιο πιθανό να επιδιώξουν τη δική τους ιδεολογία στην κοινωνία παρά την κοινωνική αντικειμενικότητα.” Σε αυτό το πλαίσιο, μπορούμε να κατανοήσουμε την εξέλιξη της Λέσχης Bilderberg ως μια διεθνή δεξαμενή σκέψης που αποσκοπεί στην κατασκευή συναίνεσης και την εδραίωση της ιδεολογίας μεταξύ της ελίτ.

Στην πρώτη τους συνάντηση, οι Bilderbergers κάλυψαν τους ακόλουθους μεγάλους τομείς, οι οποίοι παρέμειναν κεντρικά σημεία συζήτησης για τις διαδοχικές συναντήσεις: Κομμουνισμός και Σοβιετική Ένωση- Εξαρτημένες περιοχές και λαοί στο εξωτερικό- Οικονομικές πολιτικές και προβλήματα- και Ευρωπαϊκή ολοκλήρωση και Ευρωπαϊκή Αμυντική Κοινότητα.

Σχεδόν κάθε Αμερικανός που συμμετείχε στις συναντήσεις της Μπίλντερμπεργκ ήταν επίσης μέλος του Συμβουλίου Εξωτερικών Σχέσεων. Μεταξύ των αξιοσημείωτων Αμερικανών μελών της Λέσχης Bilderberg στα πρώτα χρόνια της ήταν οι David Rockefeller, Dean Rusk, John J. McCloy, George McGhee, George Ball, Walt Whitman Rostow, McGeorge Bundy, Arthur Dean και Paul Nitze. Όπως έγραψε ο πολιτικός επιστήμονας Stephen Gill, “Εξέχουσα θέση στο αμερικανικό τμήμα είχε το δίκτυο συμφερόντων του Rockefeller“.

Βέβαια, ενώ τα συμφέροντα των Rothschild παρέμειναν στην Λέσχη Bilderberg, όπως αποδεικνύεται από τον Edmond de Rothschild που υπήρξε μέλος της Συντονιστικής Επιτροπής και τον Franco Bernabe, αντιπρόεδρο της Rothschild Europe που είναι σημερινό μέλος της Συντονιστικής Επιτροπής, τα συμφέροντα των Rockefeller φαίνεται να κυριαρχούν περισσότερο.

Όχι μόνο ο David Rockefeller κάθεται ως το μοναδικό άτομο της Συμβουλευτικής Λέσχης Μελών της Διευθύνουσας Επιτροπής, αλλά στενοί έμπιστοι του Rockefeller έχουν διατελέσει επί μακρόν μέλη της Διευθύνουσας Επιτροπής και συνδέονται με τον οργανισμό, όπως ο Χένρι Κίσινγκερ, επί μακρόν βοηθός του Rockefeller και στρατηγικός σύμβουλος της Αμερικανικής αυτοκρατορίας, o Zbigniew Brzezinski, ο οποίος συνίδρυσε την Τριμερή Επιτροπή με τον David Rockefeller- Joseph E. Johnson, πρώην αξιωματούχος του Αμερικανικού υπουργείου Εξωτερικών και Πρόεδρος του Carnegie Endowment for International Peace- John J. McCloy, πρώην Πρόεδρος του Συμβουλίου Εξωτερικών Σχέσεων (αντικαταστάθηκε από τον David Rockefeller), πρώην βοηθός υπουργού Πολέμου, Πρόεδρος της Chase Manhattan Bank (όπου αντικαταστάθηκε από τον David Rockefeller), πρώην διαχειριστής του Ιδρύματος Rockefeller, πρόεδρος του Ιδρύματος Ford και πρόεδρος της Παγκόσμιας Τράπεζας- και James Wolfensohn, πρώην Πρόεδρος της Παγκόσμιας Τράπεζας και διαχειριστής του Ιδρύματος Rockefeller.

Ένα σημερινό μέλος της διευθύνουσας επιτροπής, το οποίο είναι αντιπροσωπευτικό όχι μόνο της συνέχισης των συμφερόντων του Rockefeller , αλλά και της συνεχιζόμενης επιρροής και του ρόλου των μεγάλων ιδρυμάτων, είναι η Jessica T. Matthews.

Είναι πρόεδρος του Carnegie Endowment for International Peace, η οποία είχε υπηρετήσει στο Συμβούλιο Εθνικής Ασφάλειας υπό τον Zbigniew Brzezinski, ήταν ανώτερη συνεργάτης στο Συμβούλιο Εξωτερικών Σχέσεων (στο οποίο ο David Rockefeller παραμένει επίτιμος πρόεδρος), είναι μέλος της Τριμερούς Επιτροπής, είναι διαχειριστής του Ιδρύματος Rockefeller και έχει διατελέσει μέλος των διοικητικών συμβουλίων του Brookings Institution, του Rockefeller Brothers Fund και του Joyce Foundation.

Bilderberg και Ευρωπαϊκή Ένωση.

Ο Joseph Retinger, ένας από τους ιδρυτές της Λέσχης Bilderberg, ήταν επίσης ένας από τους αρχικούς αρχιτέκτονες της Ευρωπαϊκής Κοινής Αγοράς και κορυφαίος διανοητικός υπέρμαχος της ευρωπαϊκής ολοκλήρωσης.

Το 1.946 μ.Χ., δήλωσε στο Βασιλικό Ινστιτούτο Διεθνών Υποθέσεων (το βρετανικό αντίστοιχο και αδελφό ίδρυμα του Συμβουλίου Εξωτερικών Σχέσεων), ότι η Ευρώπη έπρεπε να δημιουργήσει μια ομοσπονδιακή ένωση και οι ευρωπαϊκές χώρες να “παραιτηθούν από μέρος της κυριαρχίας τους”.

Ο Retinger ήταν ιδρυτής του Ευρωπαϊκού Κινήματος (ΕΜ), μιας οργάνωσης πίεσης αφιερωμένης στη δημιουργία μιας ομοσπονδιακής Ευρώπης. Ο Retinger εξασφάλισε οικονομική υποστήριξη για το Ευρωπαϊκό Κίνημα από ισχυρά οικονομικά συμφέροντα των ΗΠΑ, όπως το Συμβούλιο Εξωτερικών Σχέσεων και τους Rockefeller. “Σημαντικό είναι να σημειωθεί ότι μετά τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο, η κύρια χρηματοδότηση του CFR προερχόταν από την Carnegie Corporation, το Ίδρυμα Ford και κυρίως το Ίδρυμα Rockefeller .

Εκτός από τον Retinger, τον ιδρυτή της Λέσχης Μπίλντερμπεργκ και του Ευρωπαϊκού Κινήματος, ένας άλλος ιδεολογικός θεμελιωτής της ευρωπαϊκής ολοκλήρωσης ήταν ο Jean Monnet, ο οποίος ίδρυσε την Επιτροπή Δράσης για τις Ηνωμένες Πολιτείες της Ευρώπης (ACUE), μια οργάνωση αφιερωμένη στην προώθηση της ευρωπαϊκής ολοκλήρωσης, και ήταν επίσης ο κύριος προωθητής και πρώτος Πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Κοινότητας Άνθρακα και Χάλυβα (ΕΚΑΧ), του προδρόμου της Ευρωπαϊκής Κοινής Αγοράς.

Αποχαρακτηρισμένα έγγραφα (που δημοσιεύθηκαν το 2001 μ.Χ.) έδειξαν ότι “η κοινότητα των αμερικανικών μυστικών υπηρεσιών διεξήγαγε μια εκστρατεία την δεκαετία του ’50 μ.Χ. και του ’60 μ.Χ. για να δώσει ώθηση στην ενωμένη Ευρώπη. Χρηματοδότησε και κατεύθυνε το ευρωπαϊκό κίνημα των ομοσπονδιακών”.

Τα έγγραφα αποκάλυψαν ότι “η Αμερική εργαζόταν επιθετικά στο παρασκήνιο για να ωθήσει την Βρετανία σε ένα Ευρωπαϊκό κράτος. Ένα υπόμνημα, με ημερομηνία 26 Ιουλίου 1.950 μ.Χ., δίνει οδηγίες για μια εκστρατεία για την προώθηση ενός ολοκληρωμένου Ευρωπαϊκού κοινοβουλίου. Υπογράφεται από τον στρατηγό William J Donovan, επικεφαλής του Αμερικανικού Γραφείου Στρατηγικών Υπηρεσιών εν καιρώ πολέμου, προδρόμου της CIA”.

Περαιτέρω, “το κύριο εργαλείο της Ουάσιγκτον για τη διαμόρφωση της Ευρωπαϊκής ατζέντας ήταν η Αμερικανική Επιτροπή για την Ενωμένη Ευρώπη, που δημιουργήθηκε το 1.948 μ.Χ. Πρόεδρος ήταν ο Donovan, φαινομενικά ιδιωτικός δικηγόρος μέχρι τότε”, και “αντιπρόεδρος ήταν ο Allen Dulles, διευθυντής της CIA την δεκαετία του ’50 μ.Χ.

Στο διοικητικό συμβούλιο συμμετείχαν ο Walter Bedell Smith, ο πρώτος διευθυντής της CIA, και ένα κατάλογος πρώην στελεχών τηςOSS και αξιωματούχων που μπαινόβγαιναν στη CIA. Τα έγγραφα δείχνουν ότι η ACUE χρηματοδοτούσε το Ευρωπαϊκό Κίνημα, τη σημαντικότερη ομοσπονδιακή οργάνωση στα μεταπολεμικά χρόνια”.

Είναι ενδιαφέρον ότι “οι ηγέτες του Ευρωπαϊκού Κινήματος – ο Retinger, ο οραματιστής Robert Schuman και ο πρώην πρωθυπουργός του Βελγίου Paul-Henri Spaak – αντιμετωπίστηκαν όλοι ως μισθωτοί από τους Αμερικανούς χορηγούς τους.

Ο ρόλος των ΗΠΑ αντιμετωπίστηκε ως μυστική επιχείρηση. Η χρηματοδότηση του ACUE προερχόταν από τα ιδρύματα Ford και Rockefeller, καθώς και από επιχειρηματικούς ομίλους με στενούς δεσμούς με την αμερικανική κυβέρνηση”.

Η Ευρωπαϊκή Κοινότητα Άνθρακα και Χάλυβα σχηματίστηκε το 1.951 μ.Χ. και υπογράφηκε από την Γαλλία, τη Δυτική Γερμανία, την Ιταλία, το Βέλγιο, το Λουξεμβούργ. ο και τις Κάτω Χώρες. Πρόσφατα δημοσιευμένα έγγραφα από τη συνάντηση της Bilderberg του 1.955 μ.Χ. δείχνουν ότι ένα κύριο θέμα της συζήτησης ήταν η “Ευρωπαϊκή Ενότητα” και ότι “η συζήτηση επιβεβαίωσε την πλήρη υποστήριξη της ιδέας της ολοκλήρωσης και της ενοποίησης από τους εκπροσώπους και των έξι εθνών της Κοινότητας Άνθρακα και Χάλυβα που ήταν παρόντες στη διάσκεψη”.

Περαιτέρω, “ένας Ευρωπαίος ομιλητής εξέφρασε την ανησυχία του για την ανάγκη επίτευξης ενός κοινού νομίσματος και ανέφερε ότι κατά την άποψή του αυτό συνεπαγόταν αναγκαστικά τη δημιουργία μιας κεντρικής πολιτικής αρχής”.

Ενδιαφέρον παρουσιάζει το γεγονός ότι “ένας συμμετέχων από τις Ηνωμένες Πολιτείες επιβεβαίωσε ότι οι Ηνωμένες Πολιτείες δεν είχαν αποδυναμωθεί στην ενθουσιώδη υποστήριξή τους στην ιδέα της ολοκλήρωσης, αν και υπήρχε σημαντική δυσπιστία στην Αμερική ως προς τον τρόπο με τον οποίο θα έπρεπε να εκδηλωθεί αυτός ο ενθουσιασμός.

Ένας άλλος συμμετέχων των Ηνωμένων Πολιτειών προέτρεψε τους Ευρωπαίους φίλους του να προχωρήσουν στην ενοποίηση της Ευρώπης με λιγότερη έμφαση σε ιδεολογικές εκτιμήσεις και, πάνω απ’ όλα, να είναι πρακτικοί και να εργαστούν γρήγορα.” Έτσι, στην συνάντηση της Λέσχης Bilderberg το 1.955 μ.Χ., έθεσαν ως πρωταρχική ατζέντα, τη δημιουργία μιας Ευρωπαϊκής κοινής αγοράς.

Το 1.957 μ.Χ., δύο χρόνια αργότερα, υπογράφηκε η Συνθήκη της Ρώμης, η οποία δημιούργησε την Ευρωπαϊκή Οικονομική Κοινότητα (ΕΟΚ), γνωστή και ως Ευρωπαϊκή Κοινότητα. Με την πάροδο των δεκαετιών, υπογράφηκαν διάφορες άλλες συνθήκες και περισσότερες χώρες προσχώρησαν στην Ευρωπαϊκή Κοινότητα.

Το 1.992 μ.Χ. υπογράφηκε η Συνθήκη του Μάαστριχτ, η οποία δημιούργησε την Ευρωπαϊκή Ένωση και οδήγησε στην δημιουργία του ευρώ. Το 1.994 μ.Χ. δημιουργήθηκε το Ευρωπαϊκό Νομισματικό Ινστιτούτο, το 1.998 μ.Χ. ιδρύθηκε η Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα και το 1.999 μ.Χ. λανσαρίστηκε το ευρώ. Ο Etienne Davignon, Πρόεδρος της Λέσχης Bilderberg και πρώην Επίτροπος της ΕΕ, αποκάλυψε τον Μάρτιο του 2009 μ.Χ. ότι το ευρώ συζητήθηκε και σχεδιάστηκε σε συνέδρια της Bilderberg.

Το Ευρωπαϊκό Σύνταγμα (που μετονομάστηκε σε Συνθήκη της Λισαβόνας) ήταν μια κίνηση προς την κατεύθυνση της δημιουργίας ενός ευρωπαϊκού υπερκράτους, δημιουργώντας έναν Υπουργό Εξωτερικών της ΕΕ, και μαζί με αυτό, μια συντονισμένη εξωτερική πολιτική, με την ΕΕ να αναλαμβάνει τη θέση της Βρετανίας στο Συμβούλιο Ασφαλείας του ΟΗΕ, εκπροσωπώντας όλα τα κράτη μέλη της ΕΕ, αναγκάζοντας τα έθνη να ακολουθούν “ενεργά και ανεπιφύλακτα” μια εξωτερική πολιτική της ΕΕ, καθορίστηκε το πλαίσιο για τη δημιουργία μιας αμυντικής πολιτικής της ΕΕ, ως παράρτημα του ΝΑΤΟ ή χωριστά από αυτό- η δημιουργία ενός ευρωπαϊκού συστήματος δικαιοσύνης, με την ΕΕ να ορίζει “ελάχιστα πρότυπα για τον ορισμό των αδικημάτων και τον καθορισμό των ποινών” και να δημιουργεί κοινή πολιτική ασύλου και μετανάστευσης- και θα παραδώσει επίσης στην ΕΕ την εξουσία να “διασφαλίζει τον συντονισμό των οικονομικών πολιτικών και των πολιτικών απασχόλησης – και το δίκαιο της ΕΕ θα υπερισχύει όλων των νόμων των κρατών μελών, καθιστώντας έτσι τα κράτη μέλη σχετικά με απλές επαρχίες μέσα σε ένα συγκεντρωτικό σύστημα ομοσπονδιακής κυβέρνησης.

Το Σύνταγμα συντάχθηκε σε μεγάλο βαθμό από τον Valéry Giscard d’Estaing, πρώην πρόεδρο της Γαλλικής Δημοκρατίας από το 1.974 μ.Χ. έως το 1.981 μ.Χ. Ο Giscard d’Estaing τυχαίνει επίσης να είναι μέλος της Λέσχης Bidlerberg, της Τριμερούς Επιτροπής (Trilatera Commission), και είναι επίσης στενός φίλος του Henry Kissinger, έχοντας συνυπογράψει έγγραφα μαζί του.

Η Συνθήκη, που ψηφίστηκε το 2009 μ.Χ., δημιούργησε τη θέση του Προέδρου του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου, ο οποίος εκπροσωπεί την ΕΕ στην διεθνή σκηνή και ηγείται του Συμβουλίου, το οποίο καθορίζει την πολιτική κατεύθυνση της ΕΕ. Ο πρώτος Πρόεδρος του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου είναι ο Herman Van Rompuy, πρώην πρωθυπουργός του Βελγίου.

Στις 12 Νοεμβρίου 2009 μ.Χ. πραγματοποιήθηκε μια μικρή συνάντηση Bilderberg, με οικοδεσπότη τον υποκόμη Etienne Davignon (Πρόεδρο της Λέσχης Bilderberg), στην οποία συμμετείχαν “διεθνείς πολιτικοί και βιομήχανοι”, μεταξύ των οποίων και ο Henry Kissinger.

Ο Herman Von Rompuy “συμμετείχε στην συνεδρίαση της Bilderberg για να περάσει από οντισιόν για την ευρωπαϊκή θέση, ζητώντας ένα νέο σύστημα εισφορών για την χρηματοδότηση της ΕΕ και την αντικατάσταση των πολυετών μαχών για τον προϋπολογισμό της ΕΕ.”.

Μετά την επιλογή του ως προέδρου, ο Van Rompuy έδωσε μια ομιλία στην οποία δήλωσε: “Διανύουμε εξαιρετικά δύσκολες στιγμές: η χρηματοπιστωτική κρίση και οι δραματικές επιπτώσεις της στην απασχόληση και τους προϋπολογισμούς, την κλιματική κρίση που απειλεί την ίδια την επιβίωσή μας- μια περίοδο άγχους, αβεβαιότητας και έλλειψης εμπιστοσύνης.

Ωστόσο, τα προβλήματα αυτά μπορούν να ξεπεραστούν με μια κοινή προσπάθεια εντός και μεταξύ των χωρών μας. Το 2009 μ.Χ. είναι επίσης η πρώτη χρονιά παγκόσμιας διακυβέρνησης με την ίδρυση της G20 εν μέσω της οικονομικής κρίσης- η διάσκεψη για το κλίμα στην Κοπεγχάγη είναι ένα ακόμη βήμα προς την παγκόσμια διαχείριση του πλανήτη μας.”.

Όπως προκύπτει από τις διαρροές της πρόσφατης συνάντησης της Bilderberg το 2011 μ.Χ. στην Ελβετία, η ευρωζώνη βρίσκεται σε μεγάλη κρίση και τα μέλη της Bilderberg πασχίζουν να κρατήσουν το γυάλινο σπίτι από το να διαλυθεί σε κομμάτια.

Ένα σημαντικό θέμα που συζητήθηκε στη φετινή συνάντηση, σύμφωνα με τον ερευνητή δημοσιογράφο της Bilderberg, Daniel Estulin (ο οποίος φέρεται να έχει εσωτερικές πηγές στις συναντήσεις που διαρρέουν πληροφορίες, οι οποίες έχουν αποδειχθεί αρκετά ακριβείς στο παρελθόν), η συνάντηση της Bilderberg συζήτησε την κατάσταση της Ελλάδας, η οποία είναι πιθανό να χειροτερέψει, με άλλο ένα πρόγραμμα διάσωσης στον ορίζοντα, συνεχιζόμενη κοινωνική αναταραχή και πιθανή εγκατάλειψη του ευρώ.

Τα προβλήματα της Ελλάδας, της Ιρλανδίας και της ευρύτερης παγκόσμιας οικονομίας στο σύνολό της ήταν τα θέματα που απασχόλησαν τις φετινές συζητήσεις. Οι εκπρόσωποι από την Ελλάδα φέτος περιλάμβαναν τον Γιώργο Παπακωνσταντίνου, τον Έλληνα Υπουργό Οικονομικών, μεταξύ πολλών τραπεζιτών και επιχειρηματιών.

Μεταξύ των ισχυρών παραγόντων της ΕΕ που συμμετείχαν στη φετινή συνάντηση ήταν και ο πρώτος Πρόεδρος του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου, Herman van Rompuy, ο οποίος διορίστηκε ως Πρόεδρος μετά από πρόσκληση σε ιδιωτική συνάντηση της Bilderberg τον Νοέμβριο του 2009 μ.Χ., στην οποία εκφώνησε ομιλία υπέρ της θέσπισης φόρων σε όλη την ΕΕ, επιτρέποντας στην ΕΕ να μην εξαρτάται αποκλειστικά από τα κράτη μέλη της, αλλά να διαθέτει “δικούς της πόρους”.

Ο Van Rompuy, ο οποίος είχε δηλώσει προηγουμένως ότι “το 2009 μ.Χ. είναι επίσης το πρώτο έτος της παγκόσμιας διακυβέρνησης”, δεν αποτελεί έκπληξη για την Bilderberg. Άλλοι σημαντικοί αξιωματούχοι της ΕΕ που συμμετείχαν στη φετινή συνάντηση ήταν ο Joaquín Almunia, αντιπρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, ο Frans van Daele, προσωπάρχης του προέδρου του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου Van Rompuy, η Neelie Kroes, αντιπρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και φυσικά ο Jean-Claude Trichet, πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας.

Όπως συμβαίνει με κάθε συνεδρίαση, υπάρχει ο επίσημος κατάλογος των συμμετεχόντων και στην συνέχεια υπάρχουν οι συμμετέχοντες που παρευρίσκονται, αλλά τα ονόματά τους δεν αναφέρονται σε καμία επίσημη ανακοίνωση.

Στην φετινή συνάντηση, ορισμένες αναφορές αναφέρουν ότι στους συμμετέχοντες των οποίων τα ονόματα δεν αναφέρονταν, περιλαμβάνονταν ο Γενικός Γραμματέας του ΝΑΤΟ Anders Rasmussen, γεγονός που δεν προκαλεί έκπληξη, δεδομένου ότι ο Γενικός Γραμματέας του ΝΑΤΟ είναι γενικά παρών σε κάθε συνάντηση, ο Jose Luis Zapatero, Ισπανός Πρωθυπουργός, η Angela Merkel, Γερμανίδα Καγκελάριος, ο Bill Gates, συμπρόεδρος του Ιδρύματος Bill και Melinda Gates και πρώην διευθύνων σύμβουλος της Microsoft, και ο Robert Gates, ο απερχόμενος υπουργός Άμυνας των ΗΠΑ.

Ο Guardian ανέφερε επίσης ότι αυτοί οι “ανεπίσημοι προσκεκλημένοι” εντοπίστηκαν στο συνέδριο ή “διέρρευσε” η παρουσία τους. Η Angela Merkel φέρεται να έχει συμμετάσχει σε συναντήσεις στο παρελθόν, γεγονός που θα καθιστούσε τη σημερινή της παρουσία λιγότερο από έκπληξη.

Στην πρόσφατη συνάντηση, αξιωματούχοι της ΕΕ συζητούσαν την ανάγκη να προβεί η ΕΕ σε μια “μαζική κατάληψη εξουσίας” ενόψει της τεράστιας οικονομικής κρίσης που αντιμετωπίζει η Ευρώπη και μάλιστα ο κόσμος. Χωρίς μια τέτοια κατάληψη εξουσίας, το ευρώ και μάλιστα η ίδια η Ένωση πιθανότατα θα κατέρρεε- ένα σενάριο που είναι ανάθεμα σε ό,τι έχει προσπαθήσει να επιτύχει η Λέσχη Bilderberg στα 57 χρόνια της ιστορίας της.

Ο στόχος, με απλά λόγια, θα ήταν η ΕΕ να αστυνομεύει τον εαυτό της και τα έθνη της Ένωσης, με τη δυνατότητα να τιμωρεί τα έθνη για τη μη τήρηση των κανόνων, και όπως φέρεται να δήλωσε ένας Bilderberger στη συνάντηση, “Αυτό που οδεύουμε προς μια μορφή πραγματικής οικονομικής κυβέρνησης.”.

Τώρα, ενώ η δήλωση αυτή δεν μπορεί να επαληθευτεί ανεξάρτητα, υπάρχει μεγάλη τεκμηρίωση στα δημόσια αρχεία ότι αρκετοί από τους Ευρωπαίους συμμετέχοντες στην συνάντηση θα μπορούσαν εύκολα να έχουν κάνει μια τέτοια δήλωση.

Πριν από τη συνάντηση, ο πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας, Jean-Claude Trichet, “δήλωσε ότι οι κυβερνήσεις θα πρέπει να εξετάσουν το ενδεχόμενο δημιουργίας ενός υπουργείου Οικονομικών για τη νομισματική περιοχή των 17 χωρών, καθώς το μπλοκ αγωνίζεται να περιορίσει μια κρίση δημόσιου χρέους σε ολόκληρη την περιοχή”.

Ο Trichet ρώτησε: “Θα ήταν πολύ τολμηρό, στον οικονομικό τομέα, με μια ενιαία αγορά, ένα ενιαίο νόμισμα και μια ενιαία κεντρική τράπεζα, να προβλέψουμε ένα υπουργείο Οικονομικών της Ένωσης;” Περαιτέρω, σύμφωνα με αυτή τη σκέψη και με τις ιδέες που διατυπώθηκαν στην συνάντηση της Bilderberg υπέρ της “αρπαγής εξουσίας”, ο Trichet δήλωσε ότι υποστηρίζει “την παροχή εξουσίας στην Ευρωπαϊκή Ένωση να θέτει βέτο στα δημοσιονομικά μέτρα των χωρών που “παρεκκλίνουν ζημιογόνα”, αν και αυτό θα απαιτούσε αλλαγή των Συνθηκών της ΕΕ”. Ένα τέτοιο υπουργείο Οικονομικών θα ασκούσε, σύμφωνα με τον Trichet, “άμεσες αρμοδιότητες σε τουλάχιστον τρεις τομείς”:

Θα περιλάμβαναν “πρώτον, την εποπτεία τόσο των δημοσιονομικών πολιτικών όσο και των πολιτικών ανταγωνιστικότητας” και “άμεσες ευθύνες” για τις χώρες που βρίσκονται σε δημοσιονομική δυσπραγία, είπε.

Θα ασκούσε επίσης “όλες τις τυπικές αρμοδιότητες των εκτελεστικών κλάδων όσον αφορά τον ολοκληρωμένο χρηματοπιστωτικό τομέα της Ένωσης, ώστε να συνοδεύει την πλήρη ολοκλήρωση των χρηματοπιστωτικών υπηρεσιών, και τρίτον, την εκπροσώπηση της συνομοσπονδίας της Ένωσης στα διεθνή χρηματοπιστωτικά ιδρύματα”. Πέρυσι, ο πρωθυπουργός του Βελγίου Yves Leterme υποστήριξε μια τέτοια ιδέα μιας “Ευρωπαϊκής Οικονομικής Κυβέρνησης” όταν δήλωσε:

Η ιδέα μιας ενισχυμένης οικονομικής κυβέρνησης έχει τεθεί στο τραπέζι και θα σημειώσει πρόοδο. Στο τέλος, ο Ευρωπαϊκός Οργανισμός Χρέους ή κάτι παρόμοιο θα γίνει πραγματικότητα. Είμαι πεπεισμένος γι’ αυτό.

Πρόκειται για την οικονομική σταθερότητα της Ευρώπης και δεν είναι μια ιδεολογική συζήτηση για τον ομοσπονδιακό χαρακτήρα. Εγώ ο ίδιος είμαι ομοσπονδιακός. Αλλά η μεγαλύτερη ολοκλήρωση και η βαθύτερη ολοκλήρωση είναι απλώς λογικές συνέπειες της ύπαρξης ενός ενιαίου νομίσματος.

Αυτό φυσικά δεν αποτελεί έκπληξη, δεδομένου ότι ο προκάτοχος του Leterme είναι ο Herman van Rompuy, ο σημερινός συμμετέχων της Bilderberg και πρόεδρος της ΕΕ, ένας σθεναρός υποστηρικτής μιας “οικονομικής κυβέρνησης” και μιας “παγκόσμιας διακυβέρνησης”.

Τα σχέδια για μια “οικονομική κυβέρνηση” απαιτούν την ισχυρή δέσμευση τόσο της Γαλλίας όσο και της Γερμανίας, γεγονός που μπορεί να εξηγήσει την αναφερόμενη εμφάνιση της Merkel στην Bilderberg. Τον Μάρτιο του 2010 μ.Χ., η Γερμανική και η γαλλική κυβέρνηση δημοσίευσαν ένα σχέδιο περιγράμματος που θα “ενίσχυε τον συντονισμό της οικονομικής πολιτικής στην ΕΕ”. Το σχέδιο, το οποίο είδε το γερμανικό περιοδικό Der Spiegel, “απαιτεί αυξημένη παρακολούθηση της ανταγωνιστικότητας των επιμέρους κρατών μελών, ώστε να μπορεί να αναληφθεί δράση έγκαιρα σε περίπτωση που ανακύψουν προβλήματα”.

Ο πρωθυπουργός του Λουξεμβούργου Jean-Claude Juncker δήλωσε ως απάντηση στο σχέδιο: “Χρειαζόμαστε μια ευρωπαϊκή οικονομική κυβέρνηση με την έννοια του ενισχυμένου συντονισμού της οικονομικής πολιτικής εντός της ζώνης του ευρώ.”.

Τον Δεκέμβριο του 2010 μ.Χ., ο Γερμανός Υπουργός Οικονομικών Wolfgang Schaeuble δήλωσε ότι, “Σε 10 χρόνια θα έχουμε μια δομή που θα ανταποκρίνεται πολύ περισσότερο σε αυτό που περιγράφει κανείς ως πολιτική ένωση”.

Όπως ανέφερε ο γερμανικός Τύπος στις αρχές του 2011 μ.Χ., η Γερμανία και η Γαλλία διχάστηκαν σε διάφορες πτυχές μιας τέτοιας “οικονομικής κυβέρνησης”. Ωστόσο, όπως δήλωσε η Merkel, “Προφανώς συζητάμε το θέμα μιας οικονομικής κυβέρνησης εδώ και πολύ καιρό” και ότι “Αυτό που οραματιζόμαστε σήμερα πηγαίνει ένα ακόμη βήμα προς αυτή την κατεύθυνση”. Ωστόσο, οι διαφορές μεταξύ των δύο προσεγγίσεων είναι κυρίως οι εξής:

Η Γαλλία θα προτιμούσε να δει το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο, το οποίο αποτελείται από τους αρχηγούς κρατών και κυβερνήσεων των κρατών μελών της ΕΕ, να μετατρέπεται σε ένα είδος οικονομικής κυβέρνησης. Δεδομένου ότι αρχικά θα συμμετείχαν μόνο οι χώρες-μέλη της ευρωζώνης, η Γαλλίδα υπουργός Οικονομικών [και παλαιότερη συμμετέχουσα στη Bilderberg] Christine Lagarde έχει ονομάσει το σχέδιο “16 συν”.

Οι Γερμανοί επικεντρώνονται σε εντελώς διαφορετικά πράγματα. Η προτίμησή τους θα ήταν να δουν το σημερινό ταμείο διάσωσης να αντικαθίσταται από τον λεγόμενο Ευρωπαϊκό Μηχανισμό Σταθερότητας το 2013 μ.Χ. Σύμφωνα με αυτή τη ρύθμιση, σε αντάλλαγμα για οποιαδήποτε βοήθεια, οι χώρες με περιορισμένα ταμειακά διαθέσιμα θα πρέπει να υποβληθούν σε ένα αυστηρό καθεστώς περικοπής δαπανών.

Ο Mario Draghi είναι ο σημερινός πρόεδρος της Τράπεζας της Ιταλίας, καθώς και μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Τράπεζας Διεθνών Διακανονισμών – – η BIS (η κεντρική τράπεζα των κεντρικών τραπεζών του κόσμου). Σε μια συνέντευξη που αναρτήθηκε στον ιστότοπο της BIS τον Μάρτιο του 2010 μ.Χ., ο Mario Draghi δήλωσε ότι ως απάντηση στην Ελληνική κρίση,

“Στην ευρωζώνη χρειαζόμαστε μια ισχυρότερη οικονομική διακυβέρνηση που να προβλέπει πιο συντονισμένες διαρθρωτικές μεταρρυθμίσεις και περισσότερη πειθαρχία.”. Ο Mario Draghi συμμετείχε επίσης στο συνέδριο της Λέσχης Bilderberg το 2009 μ.Χ.

Ίσως δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι ο Mario Draghi υποστηρίχθηκε από τους υπουργούς Οικονομικών της ευρωζώνης για να είναι ο διάδοχος του Jean-Claude Trichet στην Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα, ο οποίος πρόκειται να παραιτηθεί τον Οκτώβριο του 2011 μ.Χ,

Σίγουρα, ο στόχος μιας “ευρωπαϊκής οικονομικής κυβέρνησης” θα συνεχιστεί και τα επόμενα χρόνια, ιδίως καθώς η οικονομική κρίση συνεχίζεται. Όπως δήλωσε ο Dominique Strauss-Kahn, απερχόμενος γενικός διευθυντής του ΔΝΤ και επί μακρόν συμμετέχων της Bilderberg, “η κρίση είναι μια ευκαιρία.”.

 Η Bilderberg, αν και δεν είναι παντοδύναμη σε καμία περίπτωση, θα κάνει ό,τι μπορεί για να αποτρέψει την κατάρρευση του ευρώ ή το τέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Η Bilderberg, άλλωστε, από την αρχή της, έχει καταστήσει την “Ευρωπαϊκή ολοκλήρωση” έναν από τους κεντρικούς της στόχους. Σε μια επίσημη βιογραφία του ιδρυτή της Bilderberg και μακροχρόνιου Προέδρου πρίγκιπα Bernhard, η Λέσχη Bilderberg πιστώνεται ως “η γενέτειρα της Ευρωπαϊκής Κοινότητας”.

Αλλαγή καθεστώτος στο ΔΝΤ; Η Christine Lagarde, η Γαλλίδα Υπουργός Οικονομικών, η οποία έχει διαδραματίσει καθοριστικό ρόλο στη διαδικασία κατάρτισης και πρότασης μιας “ευρωπαϊκής οικονομικής κυβέρνησης”, θεωρείται επίσης η επικρατέστερη υποψήφια για την θέση της γενικής διευθύντριας του ΔΝΤ.

Ο γενικός διευθυντής του ΔΝΤ είναι πάντα παρών στις συναντήσεις της Bilderberg, εκτός από φέτος, δεδομένου ότι ο απερχόμενος διευθυντής Dominique Strauss-Kahn αντιμετωπίζει κατηγορίες για σεξουαλική επίθεση στην Νέα Υόρκη- ωστόσο, η κορυφαία θέση συνήθως προορίζεται για όσους έχουν προσκληθεί σε τουλάχιστον μία συνάντηση της Λέσχης Bilderberg.

Αν και η κούρσα δεν έχει ακόμη ολοκληρωθεί, ίσως είναι αξιοσημείωτο ότι η Christine Lagarde συμμετείχε σε μια συνάντηση της Bilderberg το 2009 μ.Χ. θα μπορούσε αυτό να την καταστήσει την υπέρτατη επιλογή ή υπάρχει κάποια έκπληξη στο εγγύς μέλλον;

Μια θέση για την Κίνα στη Νέα Παγκόσμια Τάξη;

Η έκθεση του ερευνητή δημοσιογράφου Daniel Estulin για τις εσωτερικές πηγές της φετινής συνάντησης έδειξε μια αρκετά εκτεταμένη συζήτηση για τον ρόλο της Κίνας, κάτι που δεν αποτελεί έκπληξη, δεδομένου ότι αυτό αποτελεί κεντρικό θέμα συζήτησης στις συναντήσεις εδώ και αρκετά χρόνια.

Η Κίνα αναδείχθηκε στις συζητήσεις για το Πακιστάν, καθώς η Κίνα έχει γίνει όλο και περισσότερο ο στενότερος οικονομικός και στρατηγικός σύμμαχος του Πακιστάν, μια τάση που συνεχίζεται καθώς η Αμερική συνεχίζει να εξαπλώνει τον Αφγανικό πόλεμο στο γειτονικό Πακιστάν.

Η Κίνα είναι επίσης σημαντικός παίκτης στην Αφρική, απειλώντας τον ασφυκτικό έλεγχο της Δύσης στην ήπειρο, ιδίως μέσω της Παγκόσμιας Τράπεζας και του ΔΝΤ. Το πιο σημαντικό, όμως, και όχι άσχετο με τον ρόλο της στο Πακιστάν και την Αφρική, είναι ότι η Κίνα έχει γίνει ο μεγαλύτερος οικονομικός ανταγωνιστής των Ηνωμένων Πολιτειών στον κόσμο, και όπως παραδέχτηκε πρόσφατα ακόμη και το ΔΝΤ, η οικονομία της αναμένεται να ξεπεράσει εκείνη των Ηνωμένων Πολιτειών μέχρι το 2016 μ.Χ.

Η Bilderberg έδωσε προσοχή σε αυτό το ζήτημα όχι απλώς ως μια οικονομικο-χρηματοοικονομική θεώρηση, αλλά ως μια μαζική γεωπολιτική μετάβαση στον κόσμο: “η μεγαλύτερη ιστορία της εποχής μας”.

Αυτό που έκανε τη συζήτηση για την Κίνα στην φετινή συνάντηση μοναδική ήταν ότι για πρώτη φορά στην πραγματικότητα συμμετείχαν δύο συμμετέχοντες από την Κίνα. Οι δύο προσκεκλημένοι ήταν ο Huang Yiping, διακεκριμένος καθηγητής οικονομικών στο Πανεπιστήμιο του Πεκίνου (το κινεζικό Harvard), και ο Fu Ying, υφυπουργός Εξωτερικών της Κίνας.

Αυτό είναι ιδιαίτερα ασυνήθιστο και ενδεικτικό της σημασίας της συγκεκριμένης συζήτησης, αν αναλογιστεί κανείς ότι η Bilderberg είναι αποκλειστικά μια ευρωπαϊκή και βορειοαμερικανική (ατλαντική) οργάνωση, και στο παρελθόν, όταν τα μέλη της Bilderberg David Rockefeller και Zbigniew Brzezinski πρότειναν στην Ιαπωνία να επιτραπεί η συμμετοχή της το 1.972 μ.Χ., οι Ευρωπαίοι απέρριψαν την πρόταση, και αντ’ αυτού δημιουργήθηκε η Τριμερής Επιτροπή το 1.973 μ.Χ. για να ενσωματώσει τις ελίτ της Δυτικής Ευρώπης, της Βόρειας Αμερικής και της Ιαπωνίας.

Η Τριμερής Επιτροπή επέκτεινε τελικά το ιαπωνικό τμήμα της Λέσχης σε μια “Ασιατική Λέσχη του Ειρηνικού” το 2000 μ..Χ., ώστε να περιλαμβάνει όχι μόνο την Ιαπωνία, αλλά και τη Νότια Κορέα, την Αυστραλία, την Νέα Ζηλανδία, την Ινδονησία, την Μαλαισία, τις Φιλιππίνες, την Σιγκαπούρη και την Ταϊλάνδη.

Το 2009 μ.Χ. η G20 προικίστηκε με το καθήκον της “διαχείρισης” της παγκόσμιας οικονομικής κρίσης – για να συμπεριλάβει τους “αναδυόμενους” οικονομικούς γίγαντες, κυρίως την Κίνα και την Ινδία – και όπως δήλωσε το μέλος της Bilderberg Jean-Claude Trichet, αυτό σηματοδότησε “την ανάδειξη της G20 ως την πρωταρχική Λέσχη για την παγκόσμια οικονομική διακυβέρνηση”.

Την ίδια χρονιά ο νεοδιορισθείς Πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Ένωσης Herman van Rompuy δήλωσε ότι ήταν “το πρώτο έτος της παγκόσμιας διακυβέρνησης”. Δεν αποτελεί έκπληξη, λοιπόν, το γεγονός ότι επίσης το 2009 μ.Χ., η Κίνα και η Ινδία προσκλήθηκαν ως επίσημα μέλη της Τριμερούς Επιτροπής.

 Αυτό υποδηλώνει έναν αυξανόμενο ρόλο της Ινδίας και ιδιαίτερα της Κίνας στις παγκόσμιες υποθέσεις, ενώ η συμμετοχή στις συναντήσεις της Bilderberg υπογραμμίζει τον στόχο να μην αποξενωθεί η Κίνα από τους καθιερωμένους θεσμούς, τις ιδεολογίες και τα συστήματα της παγκόσμιας εξουσίας, αλλά να ενσωματωθεί πληρέστερα στο σύστημα αυτό.

Ο στόχος της παγκόσμιας ελίτ, που ίσως εκπροσωπείται καλύτερα από την Bilderberg, δεν είναι να επιτρέψει την κατάρρευση της Αμερικανικής αυτοκρατορίας και την άνοδο μιας νέας- μάλλον, είναι να διαχειριστεί την κατάρρευση της Αμερικανικής ηγεμονίας σε ένα εντελώς νέο σύστημα παγκόσμιας διακυβέρνησης.

Αυτή η “μεγάλη ιδέα” δεν είναι δυνατή χωρίς τη συμμετοχή της Κίνας, και έτσι, καθώς η Bilderberg έχει από καιρό διαποτιστεί από την ιδεολογία της “παγκόσμιας διακυβέρνησης”, δεν μπορεί να θεωρηθεί έκπληξη το γεγονός ότι η Κίνα προσκαλείται. Ίσως η έκπληξη θα έπρεπε να είναι ότι απλά χρειάστηκε τόσος χρόνος.

Η Bilderberg Oικοδομεί μια Παγκόσμια Κυβέρνηση;

Ο Jon Ronson έγραψε ένα άρθρο για την εφημερίδα Guardian στο οποίο κατάφερε να πάρει συνεντεύξεις από βασικά μέλη της Λέσχης Bilderberg για ένα αποκαλυπτικό άρθρο σχετικά με την οργάνωση, επιχειρώντας να καταρρίψει τις “θεωρίες συνωμοσίας” γύρω από τη μυστικότητα των συναντήσεων. Ωστόσο, μέσα από τις συνεντεύξεις του, συνέχισαν να προκύπτουν σημαντικές πληροφορίες σχετικά με την κοινωνική σημασία της Λέσχης.

Ο Ronson προσπάθησε να επικοινωνήσει με τον David Rockefeller, αλλά κατάφερε να επικοινωνήσει μόνο με τον εκπρόσωπο Τύπου του, ο οποίος είπε στον Ronson ότι οι “θεωρίες συνωμοσίας” σχετικά με τον Rockefeller και “τις παγκόσμιες δεξαμενές σκέψης όπως η Bilderberg γενικότερα” άφησαν τον David Rockefeller “πλήρως μπουχτισμένο”.

Σύμφωνα με τον εκπρόσωπο Τύπου του, “το συμπέρασμα του κ. Rockefeller ήταν ότι επρόκειτο για μια μάχη μεταξύ λογικής και παράλογης σκέψης. Οι ορθολογικοί άνθρωποι ευνοούσαν την παγκοσμιοποίηση. Οι παράλογοι άνθρωποι προτιμούσαν τον εθνικισμό”.

Ενώ απέρριψε τις “θεωρίες συνωμοσίας” ότι η Bilderberg “κυβερνά τον κόσμο”, ο Ronson εξήγησε ότι τα μέλη της Bilderberg από τα οποία πήρε συνέντευξη παραδέχθηκαν ότι “οι διεθνείς υποθέσεις είχαν, κατά καιρούς, επηρεαστεί από αυτές τις συνεδρίες”. Όπως εξήγησε ο ίδιος ο Denis Healey, επί 30 χρόνια μέλος της Διοικούσας Επιτροπής, με νόημα:

Το να πούμε ότι προσπαθούσαμε για μια μονοκοσμική κυβέρνηση είναι υπερβολικό, αλλά όχι εντελώς άδικο. Όσοι από εμάς στην Bilderberg αισθανθήκαμε ότι δεν θα μπορούσαμε να συνεχίσουμε να πολεμάμε ο ένας τον άλλον για το τίποτα και να σκοτώνουμε ανθρώπους και να καθιστούμε εκατομμύρια ανθρώπους άστεγους.

Έτσι, θεωρήσαμε ότι μια ενιαία κοινότητα σε όλο τον κόσμο θα ήταν καλό πράγμα… Η Μπίλντερμπεργκ είναι ένας τρόπος να φέρουμε κοντά πολιτικούς, βιομηχάνους, χρηματοδότες και δημοσιογράφους. Η πολιτική πρέπει να περιλαμβάνει ανθρώπους που δεν είναι πολιτικοί.

Φροντίζουμε να φέρνουμε κοντά νεότερους πολιτικούς που είναι προφανώς ανερχόμενοι, να τους φέρνουμε σε επαφή με χρηματοδότες και βιομηχάνους που τους προσφέρουν σοφά λόγια. Αυτό αυξάνει την πιθανότητα να έχουμε μια λογική παγκόσμια πολιτική.

Ο Will Hutton, πρώην εκδότης του Observer, ο οποίος είχε προσκληθεί σε συναντήσεις της Bilderberg στο παρελθόν, κάποτε αναφέρθηκε διάσημα στην Λέσχη ως “οι αρχιερείς της παγκοσμιοποίησης”. Ο Hutton έχει πει ότι “οι άνθρωποι συμμετέχουν σε αυτά τα δίκτυα προκειμένου να επηρεάσουν τον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί ο κόσμος” και να δημιουργήσουν, όπως είπε, “τη διεθνή κοινή λογική” της πολιτικής.

Ο Πρόεδρος της Λέσχης Bilderberg, υποκόμης Etienne Davignon, δήλωσε ότι: “Δεν νομίζω ότι (είμαστε) μια παγκόσμια άρχουσα τάξη, επειδή δεν νομίζω ότι υπάρχει μια παγκόσμια άρχουσα τάξη. Απλώς πιστεύω ότι είναι άνθρωποι που έχουν επιρροή και ενδιαφέρονται να μιλήσουν σε άλλους ανθρώπους που έχουν επιρροή“.

Ο G. William Domhoff είναι καθηγητής Ψυχολογίας και Κοινωνιολογίας στο Πανεπιστήμιο της Καλιφόρνιας στην Σάντα Κρουζ και έχει γράψει για την Λέσχη Bilderberg. Σε μια συνέντευξή του, απέρριψε την άποψη ότι η μελέτη τέτοιων ομάδων παραπέμπεται στην σφαίρα της θεωρίας συνωμοσίας και, αντίθετα, εξήγησε ότι μελετά “πώς οι ελίτ προσπαθούν να αναπτύξουν συναίνεση, η οποία γίνεται μέσω τέτοιων δημόσια παρατηρήσιμων οργανώσεων όπως τα διοικητικά συμβούλια των εταιρειών και το δίκτυο σχεδιασμού πολιτικής, τα οποία μπορούν να μελετηθούν λεπτομερώς και για τα οποία γίνεται αναφορά στα μέσα μαζικής ενημέρωσης τουλάχιστον με μισή ακρίβεια”.

Οι Bilderbergers είναι εδώ και καιρό υπέρμαχοι της παγκόσμιας διακυβέρνησης και της “παγκόσμιας κυβέρνησης” και η “κρίση” είναι πάντα ένα εξαιρετικό μέσο μέσω του οποίου μπορούν να προωθήσουν τις ατζέντες τους.

Ακριβώς όπως η Ελληνική κρίση έχει εντείνει τις εκκλήσεις για τον σχηματισμό μιας “ευρωπαϊκής οικονομικής κυβέρνησης”, μια ιδέα που επιδιώκεται για πολύ μεγαλύτερο χρονικό διάστημα από αυτό που η Ελλάδα βρίσκεται σε κρίση, έτσι και η παγκόσμια οικονομική κρίση είναι μια αφορμή για να προωθηθεί η υπόθεση της “παγκόσμιας οικονομικής διακυβέρνησης”.

Ο απερχόμενος γενικός διευθυντής του ΔΝΤ, Dominique Strauss-Kahn, δήλωσε τον Μάιο του 2010 μ.Χ. ότι, “η κρίση είναι μια ευκαιρία” και ζήτησε “ένα νέο παγκόσμιο νόμισμα που θα εκδίδεται από μια παγκόσμια κεντρική τράπεζα, με ισχυρή διακυβέρνηση και θεσμικά χαρακτηριστικά” και ότι η “παγκόσμια κεντρική τράπεζα θα μπορούσε επίσης να χρησιμεύσει ως δανειστής έσχατης καταφυγής”.

Ωστόσο, δήλωσε: “Φοβάμαι ότι είμαστε ακόμη πολύ μακριά από αυτό το επίπεδο παγκόσμιας συνεργασίας”, εκτός, βέβαια, αν ο κόσμος συνεχίσει να βυθίζεται στην οικονομική και χρηματοπιστωτική καταστροφή, όπως θα προειδοποιούσε κάθε οξυδερκής οικονομικός παρατηρητής.

Μετά τη σύνοδο κορυφής της G20 τον Απρίλιο του 2009 μ.Χ., “ανακοινώθηκαν σχέδια για την εφαρμογή της δημιουργίας ενός νέου παγκόσμιου νομίσματος που θα αντικαταστήσει το ρόλο του δολαρίου ΗΠΑ ως παγκόσμιο αποθεματικό νόμισμα”.

Στο σημείο 19 του ανακοινωθέντος που εξέδωσε η G20 στο τέλος της Συνόδου Κορυφής αναφέρεται: “Συμφωνήσαμε να υποστηρίξουμε μια γενική κατανομή ΕΤΔ που θα εισφέρει 250 δισ. δολάρια (170 δισ. λίρες) στην παγκόσμια οικονομία και θα αυξήσει την παγκόσμια ρευστότητα“.

Τα SDR ή Ειδικά Τραβηκτικά Δικαιώματα είναι “ένα συνθετικό χάρτινο νόμισμα που εκδίδεται από το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο”. Όπως ανέφερε η Telegraph, “οι ηγέτες της G20 ενεργοποίησαν την εξουσία του ΔΝΤ να δημιουργεί χρήμα και να ξεκινά την παγκόσμια “ποσοτική χαλάρωση“.

Με τον τρόπο αυτό, θέτουν de facto σε λειτουργία ένα παγκόσμιο νόμισμα. Είναι έξω από τον έλεγχο οποιουδήποτε κυρίαρχου οργανισμού.”. Η Washington Post ανέφερε ότι το ΔΝΤ είναι έτοιμο να μετατραπεί “σε ένα πραγματικό Οργανισμό Ηνωμένων Εθνών για την παγκόσμια οικονομία”:

Θα έχει διευρυμένη εξουσία να ενεργεί ως παγκόσμιος τραπεζίτης σε κυβερνήσεις πλούσιες και φτωχές. Και με μεγαλύτερη ευελιξία στην αποτελεσματική εκτύπωση του δικού του χρήματος, θα έχει την δυνατότητα να διοχετεύει ρευστότητα στις παγκόσμιες αγορές με τρόπο που κάποτε περιοριζόταν στις μεγάλες κεντρικές τράπεζες, συμπεριλαμβανομένης της Ομοσπονδιακής Τράπεζας των ΗΠΑ…

Το ΔΝΤ είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα αναλάβει κεντρικό ρόλο στην διαχείριση της παγκόσμιας οικονομίας. Ως αποτέλεσμα, η Ουάσιγκτον είναι έτοιμη να γίνει το κέντρο εξουσίας για την παγκόσμια οικονομική πολιτική, όπως τα Ηνωμένα Έθνη έχουν καταστήσει εδώ και καιρό την Νέα Υόρκη το παγκόσμιο κέντρο διπλωματίας.

Ενώ το ΔΝΤ ωθείται στο προσκήνιο της παγκόσμιας νομισματικής ατζέντας, η Τράπεζα Διεθνών Διακανονισμών (BIS) παραμένει ως η πραγματική αρχή όσον αφορά την “παγκόσμια διακυβέρνηση” συνολικά. Όπως ανέφερε το περιοδικό του ΔΝΤ, Finance and Development, το 2009 μ.Χ., “η Τράπεζα Διεθνών Διακανονισμών (BIS), που ιδρύθηκε το 1.930 μ.Χ., είναι το κεντρικό και το παλαιότερο σημείο εστίασης για τον συντονισμό των ρυθμίσεων της παγκόσμιας διακυβέρνησης.”.

 Ο Jean-Claude Trichet, Πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας (ΕΚΤ) και επί μακρόν συμμετέχων στην Bilderberg, έδωσε μια ομιλία στο Συμβούλιο Εξωτερικών Σχέσεων τον Απρίλιο του 2010 μ.Χ. στην οποία εξήγησε ότι “ο σημαντικός μετασχηματισμός της παγκόσμιας διακυβέρνησης που μηχανευόμαστε σήμερα απεικονίζεται με τρία παραδείγματα:

Πρώτον, η ανάδειξη της G20 ως της πρωταρχικής Λέσχης για την παγκόσμια οικονομική διακυβέρνηση σε επίπεδο υπουργών, διοικητών και αρχηγών κρατών ή κυβερνήσεων. Δεύτερον, η καθιέρωση της Συνάντησης για την Παγκόσμια Οικονομία των διοικητών των κεντρικών τραπεζών υπό την αιγίδα της BIS ως της πρωταρχικής Λέσχης για την διακυβέρνηση της συνεργασίας των κεντρικών τραπεζών. Και τρίτον, η επέκταση της συμμετοχής του Συμβουλίου Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας ώστε να συμπεριλάβει όλες τις συστημικές οικονομίες των αναδυόμενων αγορών.

Ολοκληρώνοντας την ομιλία του, ο Trichet τόνισε ότι “η παγκόσμια διακυβέρνηση είναι ουσιώδους σημασίας για να βελτιωθεί αποφασιστικά η ανθεκτικότητα του παγκόσμιου χρηματοπιστωτικού συστήματος”.

Τον επόμενο μήνα, ο Trichet μίλησε στην Τράπεζα της Κορέας, όπου δήλωσε ότι “η συνεργασία των κεντρικών τραπεζών αποτελεί μέρος μιας γενικότερης τάσης που αναδιαμορφώνει την παγκόσμια διακυβέρνηση και η οποία ωθήθηκε από την παγκόσμια χρηματοπιστωτική κρίση” και ότι “δεν αποτελεί επομένως έκπληξη το γεγονός ότι η κρίση οδήγησε σε ακόμη καλύτερη αναγνώριση της αυξημένης οικονομικής σημασίας τους και της ανάγκης για πλήρη ενσωμάτωση στην παγκόσμια διακυβέρνηση”.

Για άλλη μια φορά, ο Trichet προσδιόρισε την BIS και τα “διάφορα φόρουμ” της – όπως η Συνάντηση για την Παγκόσμια Οικονομία και το Συμβούλιο Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας – ως τον “κύριο δίαυλο” για τη συνεργασία των κεντρικών τραπεζών.

Για περισσότερα σχετικά με την “Παγκόσμια Κυβέρνηση” και την παγκόσμια οικονομική κρίση, βλ: Andrew Gavin Marshall, “Crisis is an Opportunity”: Engineering a Global Depression to Create a Global GovernmentGlobal Research, 26 Οκτωβρίου 2010 μ.Χ.

Το Όνειρο του Rockefeller.

Ο David Rockefeller γιόρτασε τα 96α γενέθλιά του κατά τη διάρκεια της συνάντησης Bilderberg το περασμένο Σαββατοκύριακο και είναι ένας από τους αν όχι ο μόνος εναπομείναντας αρχικούς ιδρυτές της Λέσχης το 1.954 μ.Χ. Αν η Λέσχη Bilderberg αντιπροσωπεύει τους “αρχιερείς της παγκοσμιοποίησης”, τότε ο David Rockefeller είναι ο “Πάπας”.

Ο James Wolfensohn αντιπροσωπεύει τη σημασία των Rockefellers όχι μόνο για την Αμερική, αλλά και για ολόκληρη τη διαδικασία της παγκοσμιοποίησης. Ο James D. Wolfensohn, Αυστραλός υπήκοος, ήταν πρόεδρος της Παγκόσμιας Τράπεζας από το 1.995 μ.Χ.-2005 μ.Χ. και έκτοτε ίδρυσε και διευθύνει την ιδιωτική του εταιρεία Wolfensohn & Company, LLC.

Είναι επίσης επί μακρόν μέλος της Διοικούσας Επιτροπής της Λέσχης Bilderberg, και έχει διατελέσει επίτιμος διαχειριστής του Brookings Institution, μιας μεγάλης αμερικανικής δεξαμενής σκέψης, καθώς και διαχειριστής του Ιδρύματος Rockefeller, και είναι μέλος του Συμβουλίου Εξωτερικών Σχέσεων.

Ο πατέρας του Wolfensohn, ο Hyman, εργαζόταν στον James Armand de Rothschild της τραπεζικής δυναστείας Rothschild, από τον οποίο πήρε το όνομά του ο James. Ο πατέρας του τον δίδαξε πώς να “καλλιεργεί μέντορες, φίλους και επαφές επιρροής”

Ο Wolfensohn ανέβηκε γρήγορα στον οικονομικό κόσμο και όπως ο πατέρας του είχε ζήσει στην υπηρεσία των Rothschild – της κυρίαρχης οικογένειας του 19ου Αιώνα – ο James Wolfensohn έζησε στην υπηρεσία των Rockefellers, αναμφισβήτητα της κυρίαρχης οικογένειας του 20ού Αιώνα. Με αφορμή τα 90α γενέθλια του David Rockefeller, ο James Wolfensohn, μιλώντας στο Συμβούλιο Εξωτερικών Σχέσεων, δήλωσε:

[Ο άνθρωπος που άσκησε ίσως τη μεγαλύτερη επιρροή στη ζωή μου επαγγελματικά σε αυτή τη χώρα, και είμαι πολύ ευτυχής να πω ότι και προσωπικά στη συνέχεια, είναι ο David Rockefeller, ο οποίος με γνώρισε για πρώτη φορά στο Harvard Business School το 1.957 μ.Χ. ή το ’58 μ.Χ… [Στις αρχές του 20ού Αιώνα] καθώς κοιτούσαμε τον κόσμο, μια οικογένεια, η οικογένεια Rockefeller, αποφάσισε ότι τα ζητήματα δεν ήταν μόνο εθνικά για τις Ηνωμένες Πολιτείες, δεν αφορούσαν μόνο τις πλούσιες χώρες. Και εκεί, εξαιρετικά και εκπληκτικά, ο παππούς του David ίδρυσε το Ίδρυμα Rockefeller, σκοπός του οποίου ήταν να έχει μια παγκόσμια άποψη.

… Έτσι, η οικογένεια Rockefeller, κατά τα τελευταία 100 χρόνια, συνέβαλε με έναν τρόπο που είναι εντελώς εξαιρετικός στην ανάπτυξη κατά την περίοδο αυτή και έδωσε άπλετο βάρος στα ζητήματα ανάπτυξης με τα οποία συνδέθηκα.

Στην πραγματικότητα, είναι δίκαιο να πούμε ότι δεν υπήρξε μεγαλύτερη επιρροή από καμία άλλη μεμονωμένη οικογένεια από την επιρροή των Rockefeller στο όλο ζήτημα της παγκοσμιοποίησης και στο όλο ζήτημα της αντιμετώπισης των ζητημάτων που, κατά κάποιον τρόπο, βρίσκονται ακόμη και σήμερα μπροστά μας. Και γι’ αυτό, David, σου είμαστε βαθιά ευγνώμονες και για τη δική σου συμβολή στο να τα προωθήσεις αυτά με τον τρόπο που το έκανες.

Ο David Rockefeller υπήρξε ακόμη λιγότερο ταπεινός (αλλά ίσως πιο ειλικρινής) στη διαβεβαίωσή του για τον ρόλο της οικογένειάς του και τον δικό του προσωπικό ρόλο στη διαμόρφωση του κόσμου. Στο βιβλίο του του 2002 μ.Χ., Απομνημονεύματα, o David Rockefeller έγραψε:

Για περισσότερο από έναν αιώνα ιδεολογικοί εξτρεμιστές και στα δύο άκρα του πολιτικού φάσματος έχουν εκμεταλλευτεί καλά δημοσιοποιημένα περιστατικά όπως η συνάντησή μου με τον Κάστρο για να επιτεθούν στην οικογένεια Rockefeller για την υπέρμετρη επιρροή που ισχυρίζονται ότι ασκούμε στους αμερικανικούς πολιτικούς και οικονομικούς θεσμούς.

Ορισμένοι μάλιστα πιστεύουν ότι είμαστε μέρος μιας μυστικής συμμορίας που εργάζεται ενάντια στα συμφέροντα των Ηνωμένων Πολιτειών, χαρακτηρίζοντας την οικογένειά μου και εμένα ως “διεθνιστές” και ότι συνωμοτούμε με άλλους σε όλο τον κόσμο για την οικοδόμηση μιας πιο ολοκληρωμένης παγκόσμιας πολιτικής και οικονομικής δομής – ενός κόσμου, αν θέλετε.

Αν αυτή είναι η κατηγορία, δηλώνω ένοχος και είμαι περήφανος γι’ αυτό. Σαν να μην ήταν αρκετή αυτή η παραδοχή, σε μια συνάντηση της Λέσχης Bilderberg το 1.991 μ.Χ., ο David Rockefeller αναφέρθηκε ως εξής:

Είμαστε ευγνώμονες στην Washington Post, στους New York Times, στο Time Magazine και σε άλλες σπουδαίες εκδόσεις, οι διευθυντές των οποίων παρευρίσκονται στις συναντήσεις μας και τηρούν τις υποσχέσεις τους για εχεμύθεια εδώ και σχεδόν 40 χρόνια. Θα μας ήταν αδύνατο να αναπτύξουμε το σχέδιό μας για τον κόσμο αν είχαμε εκτεθεί στα φώτα της δημοσιότητας κατά τη διάρκεια αυτών των ετών.

Αλλά ο κόσμος είναι πιο εξελιγμένος και έτοιμος να βαδίσει προς μια παγκόσμια κυβέρνηση. Η υπερεθνική κυριαρχία μιας διανοητικής ελίτ και παγκόσμιων τραπεζιτών είναι σίγουρα προτιμότερη από την εθνική αυτοδιάθεση που εφαρμόστηκε τους προηγούμενους Αιώνες.

Χρόνια πολλά λοιπόν για τα 96α γενέθλιά σας, κύριε David Rockefeller! Αλλά λυπάμαι που το λέω (ή ίσως όχι τόσο πολύ) ότι ενώ τα κυρίαρχα μέσα ενημέρωσης “τήρησαν τις υποσχέσεις τους για διακριτικότητα”, τα νέα μέσα ενημέρωσης – τα εναλλακτικά μέσα ενημέρωσης – δεν το έκαναν. Όπως είπατε ο ίδιος: “Θα ήταν αδύνατο για εμάς να αναπτύξουμε το σχέδιό μας για τον κόσμο αν είχαμε υποστεί τα φώτα της δημοσιότητας κατά τη διάρκεια εκείνων των ετών.”.

Φαίνεται ότι τα “φώτα της δημοσιότητας” πέφτουν τώρα πάνω στο “σχέδιό σας για τον κόσμο”, κάνοντάς το ακόμη πιο δύσκολο να πραγματοποιηθεί. Πράγματι, “ο κόσμος είναι πιο εξελιγμένος”, αλλά όχι επειδή ο κόσμος είναι “έτοιμος” για το σχέδιό σας, αλλά επειδή ο κόσμος ετοιμάζεται να το απορρίψει.

Ενώ η εθνική κυριαρχία έχει σίγουρα προβλήματα και δεν είναι κάτι που θα θεωρούσα “ιδανικό”, η “υπερεθνική κυριαρχία μιας διανοητικής ελίτ και παγκόσμιων τραπεζιτών” είναι περίπου το χειρότερο σενάριο που θα μπορούσε κανείς να φανταστεί.

Έτσι, ως δώρο γενεθλίων σε εσάς, κ. Rockefeller, υπόσχομαι (και είμαι βέβαιος ότι μιλάω εκ μέρους πολλών άλλων, όχι μόνο του εαυτού μου) ότι θα συνεχίσω να αποκαλύπτω τα “σχέδιά σας για τον κόσμο”, έτσι ώστε το όνειρό σας – και ο εφιάλτης μας – να μην γίνει ποτέ πραγματικότητα. Το φως θα λάμψει, και εν ευθέτω χρόνω, οι άνθρωποι θα είναι έτοιμοι να ακολουθήσουν το δρόμο του (https://attikanea.info/%CE%B7-%CF%80%CE%B1%CE%B3%CE%BA%CF%8C%CF%83%CE%BC%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%AC%CE%BE%CE%B7-%CF%84%CF%89%CE%BD-rockefeller-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%BF%CE%B9-%CE%B1%CF%81%CF%87%CE%B9%CE%B5%CF%81%CE%B5%CE%AF/).

 

Η Δυναστεία Ρότσιλντ είναι η κεφαλή του Θηρίου της Νέας Τάξης Πραγμάτων (ΝΤΠ).

Σχόλιο Καταχανά: Το άρθρο δείχνει ότι ο συγγραφέας έχει υποτιμήσει την ΝΤΠ και την ιστορία της, ή προφανώς αγνοεί το ιστορικό υπόβαθρο της ΝΤΠ. Ωστόσο, θεώρησα σκόπιμο να καταθέσω αυτό το άρθρο στο αναγνωστικό κοινό, καθώς παρουσιάζει κάποια ιδιαιτέρως ενδιαφέροντα στοιχεία.

Πώς η ΝΤΠ θα εξαπλωθεί στην Ευρώπη

Αυτή η ευαισθητοποίηση δείχνει ότι η κατάκτηση των Ηνωμένων Πολιτειών δεν είναι απαραίτητα η αρχή της Νέας Τάξης Πραγμάτων για την Ευρώπη. Οι Ηνωμένες Πολιτείες θα πρέπει να κατακτηθούν αν πρόκειται να εγκαθιδρυθεί η Νέα Τάξη Πραγμάτων, αλλά ο σκοπός της κατάκτησης των Ηνωμένων Πολιτειών είναι απλώς να διαχυθούν ως ανεξάρτητη χώρα, ώστε να μην μπορούν ή να μην επιθυμούν να αντισταθούν στην εφαρμογή της Νέας Τάξης Πραγμάτων.

Όσον αφορά την Ευρώπη, στο πλαίσιο της Νέας Τάξης Πραγμάτων, η Μπίλντερμπεργκ είναι μια οργάνωση που δημιουργήθηκε, όπως δημιουργήθηκε το Συμβούλιο Εξωτερικών Σχέσεων και οι Τριμερείς στις Ηνωμένες Πολιτείες, για να φέρει αυτές τις χώρες στην Νέα Τάξη Πραγμάτων.

Η Μπίλντερμπεργκ λειτουργεί ως ένας μεγάλος βραχίονας της Νέας Τάξης Πραγμάτων, για να βοηθήσει στην εξασφάλιση της Ευρώπης και αυτών των χωρών που σχετίζονται με την Μπίλντερμπεργκ στην Νέα Τάξη Πραγμάτων.

Πρέπει να καταλάβετε ότι η Νέα Τάξη Πραγμάτων είναι γενικά ένα απότοκο των τραπεζικών και πολιτικών δυνάμεων των Ρότσιλντ, οι οποίοι δημιούργησαν ή δημιούργησαν σε μεγάλο βαθμό με την βοήθεια άλλων οργανώσεων, τον κομμουνιστικό έλεγχο της Ρωσίας, οι οποίοι επίσης δημιούργησαν τον έλεγχο των Ναζί στην Γερμανία κατά την διάρκεια του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου, βοηθώντας στην χρηματοδότηση του ναζιστικού κινήματος μαζί με άλλους, όπως ο Χένρι Φορντ και μερικοί άλλοι μεγάλοι χρηματιστές του κόσμου.

Αυτή η Επίγνωση δείχνει ότι το ναζιστικό κίνημα και το κομμουνιστικό κίνημα, που και τα δύο χρηματοδοτήθηκαν από αυτά τα πλούτη και την βάση εξουσίας των Rothschild, δεν ήταν παρά πειράματα και πρώιμες προσπάθειες για την καθιέρωση κάποιου είδους σκοπού για να τεθούν οι μεγάλες δυνάμεις της Ευρώπης υπό τον έλεγχο των χρηματοπιστωτικών ιδρυμάτων που ανήκουν και ελέγχονται από τους Rothschild.

Οι Rockefellers, οι οποίοι συχνά θεωρούνται ανταγωνιστές των Rothschilds, είναι στην πραγματικότητα αρκετά μικροί σε σχέση με την δύναμη και τον πλούτο των Rothschilds, και θα μπορούσαν πολύ εύκολα να συντριβούν από τις δυνάμεις των Rothschilds.

Αυτή η Επίγνωση δείχνει ότι οι δυνάμεις των Ροκφέλερ περιλαμβάνουν το Συμβούλιο Εξωτερικών Σχέσεων και τις τριμερείς οργανώσεις, και αυτές βοηθούν στην προώθηση της Νέας Παγκόσμιας Τάξης.

Οι Ρότσιλντ προωθούν την Νέα Τάξη Πραγμάτων στο πλαίσιο του Σιωνισμού, και των Μπίλντερμπεργκερ και ορισμένων επαφών με την Μαφία και μέσω των περισσότερων τραπεζικών ιδρυμάτων, και ως εκ τούτου, ακόμη και ανεξάρτητα από το τι συμβαίνει στις Ηνωμένες Πολιτείες, και οι διάφορες χώρες της Ευρώπης θα έχουν τα δικά τους προβλήματα σχετικά με τους ελέγχους που εγκαθιδρύονται μέσω των δυνάμεων των Ρότσιλντ και του Ευρωπαϊκού οικονομικού συστήματος.

Η Ευρωπαϊκή κοινότητα θα συγκεντρωθεί ως ένα μεγάλο σύμπλεγμα εθνών και θα αρχίσει να έχει μεγαλύτερη διάσπαση των συνόρων, καθώς τα έθνη θα ευνουχίζονται ή θα διαχέονται από άποψη ατομικότητας.

Οι ορισμοί κάθε έθνους θα αρχίσουν να θολώνουν καθώς η οικονομία της Ευρώπης θα αρχίσει να εξαπλώνεται και τα σύνορα θα μειωθούν, με αποτέλεσμα οι οντότητες να μπορούν να ταξιδεύουν από την μία χώρα στην άλλη χωρίς διαβατήρια ή χωρίς υπερβολική ανάγκη για τις συνήθεις τελωνειακές αξιολογήσεις που γίνονται στα σύνορα.

Η ΝΤΠ σχεδιάζει Δέκα Περιφέρειες: «10 κέρατα του θηρίου»

Αυτή η Επίγνωση δείχνει ότι το ίδιο θα περιλαμβάνει τελικά πολλές από τις Ρωσικές και Ανατολικές χώρες της Ευρώπης, και τελικά σχεδιάζεται να περιλαμβάνει όλη την Ασία. Αυτή η Επίγνωση υποδεικνύει ότι το σχέδιο προβλέπει την εγκαθίδρυση δέκα περιοχών του κόσμου- αυτές είναι αυτές που αναφέρονται στο βιβλίο της Αποκάλυψης ως τα «δέκα κέρατα του θηρίου».

Αυτή η Επίγνωση υποδεικνύει ότι και εντός των Ηνωμένων Πολιτειών θα υπάρχουν, σύμφωνα με το σχέδιο, Δέκα Περιφέρειες, και αυτές είναι αυτό που αναφέρεται στο Βιβλίο της Αποκάλυψης ως το Μικρότερο Θηρίο που αναγκάζει τις μάζες να λατρεύουν το μεγαλύτερο θηρίο.

Αυτή η Επίγνωση δείχνει ότι, υπό αυτή την έννοια, ο ΟΗΕ, που χρηματοδοτείται κυρίως από χρήματα των Ηνωμένων Πολιτειών, προωθείται από το μικρότερο θηρίο, και όταν το μικρότερο θηρίο, οι Ηνωμένες Πολιτείες, γίνει η Νέα Δημοκρατία, ή η χώρα που θα έχει δέκα περιφέρειες αντί για 50 πολιτείες, τότε αυτή η χώρα θα γίνει λίγο-πολύ ο εφαρμοστής των κανόνων του ΟΗΕ σε όλο τον κόσμο.

Οι Aμερικανοί φορολογούμενοι θα χρηματοδοτήσουν την ΝΤΠ. Θα υπάρξει βέβαια συνεργασία από άλλες χώρες που θα βοηθήσουν στην παροχή στρατευμάτων, αλλά μεγάλο μέρος της χρηματοδότησης για τέτοιου είδους δράση του ΟΗΕ θα προέρχεται από τις Ηνωμένες Πολιτείες.

Αυτή η Επίγνωση δείχνει ότι φαίνεται πως το μεγαλύτερο μέρος της χρηματοδότησης ή το μεγαλύτερο μέρος της θα προέρχεται από τις Ηνωμένες Πολιτείες, τουλάχιστον κατά τα πρώτα στάδια της δραστηριότητας του ΟΗΕ και της επιβολής της παγκόσμιας αστυνομίας.

Αυτή η Επίγνωση δείχνει ότι αυτό δεν σημαίνει ότι οι Ηνωμένες Πολιτείες θα στείλουν στρατεύματα στην Ευρώπη για να επιβάλουν την Νέα Παγκόσμια Τάξη σε όλους τους ανθρώπους σε όλες τις χώρες- δεν σημαίνει ότι οι Ηνωμένες Πολιτείες θα γίνουν μια νέα μορφή της ναζιστικής Γερμανίας με στόχο την παγκόσμια κατάκτηση για τον εαυτό τους.

Σημαίνει μάλλον, ότι οι Ηνωμένες Πολιτείες θα βοηθήσουν στην χρηματοδότηση των Ηνωμένων Εθνών στα διάφορα παγκόσμια σχέδιά τους, προσπαθώντας να θέσουν τα έθνη της αντίστασης υπό τον έλεγχο των Ηνωμένων Εθνών, και η ίδια η Ευρώπη θα οργανωθεί αργά και σταδιακά από τις οργανώσεις των Ρότσιλντ και τους διάφορους ηγέτες των χωρών που εργάζονται με αυτές τις ενέργειες των Ρότσιλντ, καθώς μετατρέπουν τις χώρες τους σε πτυχές της Νέας Παγκόσμιας Τάξης.

Πολλές από τις χώρες της Ευρώπης θα κληθούν να δωρίσουν στρατεύματα και χρήματα στον ΟΗΕ, και έτσι να ενισχύσουν τον ΟΗΕ ως το συγκεντρωτικό παγκόσμιο κυβερνητικό όργανο, ώστε να του επιτραπεί μεγαλύτερη δύναμη να κατακτήσει τον υπόλοιπο κόσμο για τους υπερπλούσιους- υπάρχουν περίπου 13 οικογένειες που εμπλέκονται σε αυτή την παγκόσμια κατάκτηση– οι Ρότσιλντ είναι η πιο αξιοσημείωτη από αυτές τις οικογένειες.

Η Ευρωπαϊκή Ένωση

Η παρούσα Ενημέρωση επιθυμεί να σχολιάσει ότι η έννοια της Ενωμένης Ευρώπης δεν διαφέρει και πολύ από την έννοια των Ηνωμένων Πολιτειών. Τα κράτη της Ένωσης των Ηνωμένων Πολιτειών ήταν ουσιαστικά και αρχικά μεμονωμένα κυρίαρχα κράτη που ενώθηκαν σε ένα είδος ένωσης. Το να λέμε «Ηνωμένες Πολιτείες» μοιάζει πολύ με το να λέμε «Ένωση Κρατών».

Αυτή η Επίγνωση δείχνει ότι η ιδέα της ένωσης των πολιτειών ήταν αγνή και θα μπορούσε να είναι πολύ επωφελής, αλλά όταν η ένωση των πολιτειών ελέγχεται έξωθεν από τις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής, μία Ανώνυμη Εταιρεία, στην Ουάσιγκτον, της οποίας η δικαιοδοσία στην πραγματικότητα θα έπρεπε να είναι μόνο τα δικά της δέκα τετραγωνικά μίλια εδάφους, και όταν αυτή η ένωση των πολιτειών αφήνει αυτή την εταιρεία να αρχίσει να τις κυβερνά, επειδή η εταιρεία είναι σε θέση να τους δώσει μεγάλα χρηματικά ποσά αν υποκύψουν στον έλεγχό της, τότε αναπτύσσεται ένα πρόβλημα.

Πουλάνε τις ψυχές τους στο διάβολο, κατά μία έννοια. Το ίδιο μπορεί να ειπωθεί και για την Ευρώπη. Αν αυτές οι χώρες, οι οποίες είναι κυρίαρχες ανεξάρτητες χώρες, ενωθούν και αν, κατά την ένωση τους, επιτρέψουν σε κάποια εξωτερική εταιρεία ή χώρα ή οργανισμό ή δύναμη να αρχίσει να τους υπαγορεύει, τότε έχουν χάσει κάτι πολύ σημαντικό: τη δική τους κυριαρχία, το δικό τους δικαίωμα να παίρνουν τις δικές τους αποφάσεις. Αυτή η Επίγνωση δείχνει ότι αρχικά μπορεί να είναι πολύ ασήμαντη και αμελητέα.

Οι αποφάσεις που λαμβάνονται μπορεί να μην προκαλούν μεγάλη ανησυχία, αλλά θα έρθει η στιγμή που η εξωτερική δύναμη θα αρχίσει να υπαγορεύει όλο και βαρύτερες πολιτικές, επιβάλλοντας περιορισμούς σε αυτές τις ανεξάρτητες χώρες, έτσι ώστε οι ελευθερίες, οι οποίες κάποτε ήταν κοινές, να μην επιτρέπονται πλέον. Αυτή η Επίγνωση σας υπενθυμίζει ότι το 1.933 μ.Χ., ο Αδόλφος Χίτλερ μίλησε για μια Νέα Παγκόσμια Τάξη, θεωρώντας ότι ήταν το πεπρωμένο του να φέρει μια Νέα Παγκόσμια Τάξη.

Αυτή η Συνειδητότητα σας υποδεικνύει ότι πρέπει επίσης να γνωρίζετε ότι ο πατέρας του George Bush ήταν εκείνος που βοήθησε να χρηματοδοτηθεί ο Αδόλφος Χίτλερ στην εξουσία και ότι ο George Bush ανήκε στην Εταιρεία Κρανίου και Οστών (Skull and Bones Society) στο Πανεπιστήμιο Yale, η οποία ήταν παρακλάδι της Εταιρείας Κρανίου και Οστών στην ναζιστική Γερμανία.

Η Νέα Παγκόσμια Τάξη, θα είναι κατά πολύ χειρότερη από τον Χίτλερ

Αυτή η Επίγνωση δείχνει ότι η κίνηση των Ναζί σε όλη την Ευρώπη στην προσπάθεια του Χίτλερ να προωθήσει τη Νέα Τάξη Πραγμάτων με την βία, εισβάλλοντας στην μία χώρα μετά την άλλη και υποτάσσοντας τις διάφορες χώρες με διάφορους τρόπους, θα πρέπει να σας δώσει κάποιες ενδείξεις για το τι να περιμένετε σε μια Νέα Τάξη Πραγμάτων, αν και θα είναι πολύ χειρότερη στη σύγχρονη εποχή από ό,τι στην εποχή του Χίτλερ, επειδή ο εξοπλισμός, η τεχνολογία για μαζικό έλεγχο ή μαζική δολοφονία, είναι πολύ πιο προηγμένη σήμερα από ό,τι ήταν στην εποχή του Χίτλερ.

Αυτή η Επίγνωση δείχνει ότι αν πράγματι η Ενωμένη Ευρώπη σας μπορούσε να ενωθεί με επίκεντρο τις ελευθερίες και την διατήρηση των ελευθεριών κάτω από κάποιο σύνταγμα που θα εγγυάται αυτές τις ελευθερίες και τα δικαιώματα των ατόμων, θα μπορούσε να είναι πολύ ευεργετικό.

Αλλά αν πρόκειται απλώς για μια ένωση για οικονομικούς σκοπούς και πολιτικούς ελέγχους, να είστε πολύ προσεκτικοί, γιατί είναι πολύ πιθανό ότι αυτοί οι πολιτικοί έλεγχοι θα αρχίσουν να γίνονται έλεγχοι φυλάκισης, κρατώντας τις οντότητες υπό όλο και μεγαλύτερο έλεγχο για τους σκοπούς ορισμένων ατόμων…

Το κτήμα του Rothschild στο Λονδίνο, ένα κυρίαρχο κράτος. ΑΥΤΗ Η ΕΠΙΓΝΩΣΗ ΔΕΙΧΝΕΙ ΟΤΙ Η ΕΔΡΑ ΤΩΝ ΡΟΤΣΙΛΝΤ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΕ ΕΝΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΕΔΑΦΟΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΒΡΕΤΑΝΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΓΓΛΙΑ.

Πρόκειται ουσιαστικά για κυρίαρχες εδαφικές περιοχές, έτσι ώστε οι Rothschilds να μην μπορούν να ελεγχθούν από τους αγγλικούς νόμους, επειδή βρίσκονται σε έδαφος που είναι κυρίαρχο ή ξεχωριστό από αυτό της Αγγλίας, με τον ίδιο τρόπο που οι περιοχές που είναι γνωστές ως Ουάσινγκτον είναι ξεχωριστές από τις πολιτείες, και ως εκ τούτου τεχνικά, όσοι διαπράττουν εγκλήματα κατά των πολιτειών, οι οποίοι ζουν στην Ουάσινγκτον, δεν μπορούν να κρατηθούν για προδοσία μέχρι να επιστρέψουν στη δική τους πολιτεία ή στις γειτονικές πολιτείες.

Όσο βρίσκονται σε ξένη γη, στην Ουάσιγκτον, αυτοί δεν υπόκεινται στους νόμους των ΗΠΑ,. Συντάγματος ή του Συντάγματος των πολιτειών. Ομοίως, οι Ρότσιλντ βρίσκονται σε ξένη γη στην Αγγλία και δεν υπόκεινται στην Αγγλική νομοθεσία.

Αυτή η Επίγνωση δείχνει ότι αυτός είναι ένας τρόπος με τον οποίο δημιουργούν την δική τους αυτοκρατορία στην μέση του Λονδίνου και συνεχίζουν τις κακοδοξίες τους με τέτοιο τρόπο που τους επιτρέπει να είναι απρόσβλητοι από οποιαδήποτε δίωξη από το αγγλικό δίκαιο, ανεξάρτητα από την απάτη ή την παρερμηνεία ή άλλα εγκλήματά τους.

Rothschilds: η κεφαλή του θηρίου

Αυτή η Επίγνωση δείχνει ότι εφόσον οι οντότητες κατανοήσουν ότι πρόκειται για το Κέρας του Θηρίου ή την Κεφαλή του Θηρίου και μπορούν να αναγνωρίσουν την σημασία του να παραμείνουν χωριστά από την επιρροή των Ρότσιλντ και να δημιουργήσουν μια ένωση χωρών, μπορούν να κάνουν σπουδαία πράγματα για την διατήρηση της ελευθερίας στο μέλλον.

Αλλά, πρέπει επίσης να συνειδητοποιήσετε ότι οι πράκτορες των Ρότσιλντ είναι σαν τις κατσαρίδες που σέρνονται γύρω από το σπίτι σας. Αυτές οι κατσαρίδες σέρνονται σε όλη την Ευρώπη- είναι παντού. Είναι παντού στον κόσμο: Στις Ηνωμένες Πολιτείες, στην Ευρώπη, στην Ασία, στην Αφρική, στην Ιαπωνία και στην Ανατολή. Κάνουν συνεχώς ελιγμούς και εργάζονται για τους σκοπούς των Ρότσιλντ.

Όταν αυτή η Επίγνωση μιλάει για τους σκοπούς των Ρότσιλντ, αναφέρεται επίσης σε αυτές τις συνομοταξίες, τις άλλες 12 υπερπλούσιες οικογένειες που συνεργάζονται με τους Ρότσιλντ ή ακολουθούν τους Ρότσιλντ. Υπάρχουν πολλές οικογένειες, αλλά ουσιαστικά υπάρχουν 13 μεγάλες οικογένειες.

Υπάρχουν περίπου 300 οικογένειες, αλλά 13 μεγάλες οικογένειες που αποτελούν την διεθνή τραπεζική κοινότητα, η οποία βρίσκεται πίσω από τις οργανώσεις που είναι γνωστές ως Bilderbergers, Συμβούλιο Εξωτερικών Σχέσεων, τις διάφορες μυστικές λατρείες όπως η Μασονία και η οργάνωση Tong και η Μαφία, – όλες αυτές οι διάφορες οργανώσεις που είναι υπο-ομάδες των οικογενειών της διεθνούς τραπεζικής κοινότητας (https://kanenazori.com/2021/12/08/dynasteia_rothschild_kefali_thiriou/).

 

ΕΣΧΑΤΟΛΟΓΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ ΡΩΣΙΑΣ – ΔΥΣΗΣ

Η διατάραξη του Διεθνούς Δικαίου και η δαιμονοποίηση του εχθρού

Εσχατολογία και μεσσιανισμός: η αμερικανική γεωπολιτική

Η εσχατολογική στροφή στο λόγο των Ρώσων ηγετών

Τι είναι το Κατέχον;

Το Κατέχον, η Ρώμη και η εβραϊκή εσχατολογία

Το Κατέχον: η χριστιανική Αυτοκρατορία και το Χαλιφάτο;

Το Κατέχον στο Κοράνι

Μόσχα, Τρίτη Ρώμη και Κατέχον;

Ηεσχατολογία είναι μια από τις θεμελιώδεις διαστάσεις της σύγχρονης παγκόσμιας γεωπολιτικής. Οι ηγέτες των δύο μεγαλύτερων πυρηνικών δυνάμεων στον κόσμο –Αμερικανοί και Ρώσοι– τοποθετούν στο επίκεντρο των ομιλιών τους την «Αποκάλυψη», τον «Mάρτυρα» που οδηγεί στον «Παράδεισο», τον «Σατανά» και τον «Αντίχριστο».

Οι Αμερικανοί ηγέτες μας είχαν βέβαια συνηθίσει σε θεολογικο-πολιτικούς και μεσσιανικούς λόγους που αναφέρονται στο τέλος του κόσμου. Ωστόσο, τώρα πια παρατηρείται εσχατολογική στροφή και στον λόγο των ανώτατων Ρώσων ηγετών.

Φτάσαμε σε ένα άνευ προηγουμένου στάδιο της Ιστορίας, όπου οι δύο μεγαλύτερες στρατιωτικές και πυρηνικές δυνάμεις που συγκρούονται στην γεωπολιτική σκακιέρα, εκφέρουν θρησκευτικό λόγο, κατηγορώντας η μία την άλλη για ενσάρκωση του Κακού, απειλώντας με πυρηνικό πόλεμο.

Τι είναι τελικά το περιβόητο «Κατέχον», ποιες Αυτοκρατορίες κληρονόμησαν οι δύο μεγάλες δυνάμεις και γιατί, και ποια προβλέπεται να είναι η στάση του Ισλάμ απέναντι στις αντίχριστες δυνάμεις στο άμεσο μέλλον;

Η παρούσα έρευνα στοχεύει να διακρίνει τον εσχατολογικό ρόλο και την θεολογικο-πολιτική φύση του καθενός από τους δύο πρωταγωνιστές της παγκόσμιας γεωπολιτικής, χρησιμοποιώντας εργαλεία της επιστήμης και της ιστορίας των θρησκειών και φυσικά της εσχατολογίας, σε συνδυασμό με μία ανάλυση της ιστορικής εξέλιξης αυτών των μεγάλων δυνάμεων, αλλά και εκείνων τις οποίες κληρονόμησαν.

ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ ΠΟΛΙΤΙΣΜΩΝ: Η ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΡΩΣΙΑ ΕΝΑΝΤΙ ΤΟΥ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΣΜΟΥ

Η διατάραξη του Διεθνούς Δικαίου και η δαιμονοποίηση του εχθρού. Από την διάλυση του σύγχρονου, κυρίαρχου κράτους, που διέβλεψε ο θεωρητικός του Δικαίου Carl Schmitt (1.888 μ.Χ.-1.985 μ.Χ.) την δεκαετία του 1.920 μ.Χ., το Διεθνές Δίκαιο και το νομικό πλαίσιο του πολέμου έχουν διαταραχθεί.

Το σύγχρονο ευρωπαϊκό δίκαιο θέτει, θεωρητικά, τους δύο εμπόλεμους σε ισότιμη βάση. Ωστόσο, υπό την επιρροή των άνισων Αγγλο-Αμερικανικών δυνάμεων, στον 20ό Αιώνα, εισήλθαμε στην εποχή της ποινικοποίησης του εχθρού, της δαιμονοποίησης του. Κατ’ αυτόν τον τρόπο, ο εχθρός εξοβελίζεται από την ανθρωπότητα.

«Η Συνθήκη των Βερσαλλιών (που ήταν λιγότερο συνθήκη και περισσότερο επιδίωξη) αντιθέτως ανταποκρινόταν στον πόλεμο των κυρώσεων, όπου ο εχθρός, προδήλως επιτιθέμενος, κατέπεσε στο επίπεδο του εγκληματία…

Ο πόλεμος των κυρώσεων, εξ ορισμού «δίκαιος», είναι η ουσία του εμφυλίου πολέμου. Θέλοντας να τον εισάγουμε μεταξύ κυρίαρχων κρατών, μετατρέπουμε τις ένοπλες συγκρούσεις τους σε διεθνείς εμφύλιους πολέμους.

Η σύγχυση που ξεκίνησε στις Βερσαλλίες κορυφώθηκε τρεις δεκαετίες αργότερα στα «εγκλήματα κατά της ειρήνης» των δικών της Νυρεμβέργης, τα οποία έδωσαν το τελειωτικό χτύπημα στην ςυρωπαϊκή αντίληψη της πολεμικής μονομαχίας.

Επιστρέψαμε έτσι στην έννοια του μεσαιωνικού δίκαιου πολέμου. Ωστόσο, η Ρωμαϊκή Εκκλησία, στην Ευρώπη ήταν η ανώτατη αρχή που μπορούσε να αποφασίσει εάν ένας πόλεμος ήταν δίκαιος ή όχι. Μόλις εξαφανίστηκε αυτή η αρχή, ο ΟΗΕ, του οποίου η έδρα βρίσκεται στην Νέα Υόρκη, αντικατέστησε την Εκκλησία.

Δεδομένου ότι η εξουσία του ΟΗΕ δεν ασκείται ούτε στις Ηνωμένες Πολιτείες ούτε στο Ισραήλ, τους βασικούς υποκινητές του χάους στον κόσμο, ο πλανήτης Γη έχει μετατραπεί σε φαρ ουέστ όπου βασιλεύει ο νόμος του ισχυροτέρου της ζούγκλας, δηλαδή ο νόμος των Αγγλο-αμερικανών Ιουδαιο-προτεσταντών.

Το 1.947 μ.Χ., ο Carl Schmitt αντιλήφθηκε τον κίνδυνο που παρουσιάζουν τα σύγχρονα μέσα καταστροφής που κατείχαν οι Ηνωμένες Πολιτείες. «Ο πόλεμος» εξηγούσε, «θα παροτρύνει εκείνο τον φιλοπόλεμο που θα κατέχει ανώτερο οπλισμό να δαιμονοποιήσει τον εχθρό του, να του στερήσει την ιδιότητα του εχθρού, μην βλέποντας τίποτα περισσότερο από ένα τέρας που πρέπει να εξολοθρευτεί».

Από τότε, είδαμε τους Αμερικανούς να καταστρέφουν ολόκληρες χώρες, να σφαγιάζουν άμαχους πληθυσμούς κατά εκατομμύρια, επικαλούμενοι τον αγώνα για ελευθερία ενάντια στον Άξονα του Κακού.

Κατά την διάρκεια αυτής της περιόδου, η Ρωσία αναδομήθηκε και απετέλεσε στην Συρία, όπως και στην Ευρώπη, ένα τείχος ενάντια στις Αγγλο-Αμερικανικές και τις Ισραηλινές Αυτοκρατορικές φιλοδοξίες.

Αυτό είναι ένα αδιαμφισβήτητο γεγονός για το οποίο θα δώσουμε μια ιστορικο-πολιτικο-εσχατολογική ερμηνεία, εξετάζοντας διεξοδικά τα Εβραϊκά, τα Χριστιανικά και τα μουσουλμανικά κείμενα που σχετίζονται με το τέλος του κόσμου.

Εσχατολογία και μεσσιανισμός: Η Αμερικανική γεωπολιτική

Εξετάζοντας την σύγχρονη εποχή, δηλαδή τον 19ο και τον 20ό Αιώνα, από την προοπτική της ιστορίας των πολιτισμών, μπορούμε να συμπεράνουμε ότι η σημερινή αντιπαράθεση μεταξύ Ρωσίας και Δύσης είναι μια σύγκρουση πολιτισμών, μια σύγκρουση μοντερνισμού και παράδοσης. Ο μοντερνισμός εκπροσωπείται και καθοδηγείται από την Δύση, με επικεφαλής την πρωτοποριακή Βρετανική Αυτοκρατορία και εν συνεχεία τις Ηνωμένες Πολιτείες.

Για λόγους αυστηρότητας, πρέπει να κάνουμε διάκριση μεταξύ της ηπειρωτικής Ευρώπης και του αγγλο-αμερικανικού θαλασσοκρατορικού κόσμου. Σήμερα, ταυτίζουμε την Δύση με το ιδεολογικό κατασκεύασμα του Ιουδαιο-Χριστιανισμού, που παραπέμπει πιο πολύ στον Αγγλο-Σαξονικό κόσμο παρά στην Λατινο-Γερμανική Ευρώπη.

Αυτό που σήμερα αποκαλείται «Δύση» δεν είναι μόνο μιά ιδεολογική κατασκευή, αλλά και πολιτική, μ’ άλλα λόγια, η Ευρωπαϊκή Ένωση και το γεωστρατηγικό της αντίστοιχο, η ένοπλη πτέρυγα των Ηνωμένων Πολιτειών, το ΝΑΤΟ.

Αυτή η Δύση ανατράπηκε από την προτεσταντική μεταρρύθμιση και την Αγγλία, η οποία γνώρισε μια οικονομική και γεωπολιτική επέκταση που προωθήθηκε από έναν Ιουδαιο-προτεσταντικό μεσσιανισμό, που συνόδευσε και ακολούθησε την επανάσταση του (φιλοεβραίου Μασόνου) Όλιβερ Κρόμγουελ (1.599 μ.Χ.-1.658 μ.Χ.).

Ο Όλιβερ Κρόμγουελ υπήρξε μέγας ευεργέτης των Εβραίων της Αγγλίας.

Η Αγγλο-Αμερικανική Αυτοκρατορία είναι επομένως αυτή η ιδεολογική, πολιτική και γεωπολιτική οντότητα που απορρόφησε σταδιακά την καθολική, Ελληνο-Λατινική και Γερμανική Γηραιά Ήπειρο και η οποία, ήδη από τις αρχές του 20ού Αιώνα, δεν μπορούσε πλέον να χαρακτηρίζεται Χριστιανική.

Ο υλιστικός μοντερνισμός και οι επαναστάσεις που προέκυψαν από την μήτρα του Ιουδαιο-προτεσταντικού μεσσιανισμού που τις προώθησε, εισέβαλαν και σταδιακά διέλυσαν την καθολική Ευρώπη. Η γεωπολιτική εκδήλωση της αντιπαράθεσης μεταξύ παράδοσης και μοντερνισμού περιγράφηκε από τον Βρετανό ιστορικό Arnold J. Toynbee το 1.947 μ.Χ., ως εξής:

«Αυτή η ομόκεντρη επίθεση που εξαπέλυσε η σύγχρονη Δύση ενάντια στον κόσμο του Ισλάμ, εγκαινίασε την παρούσα σύγκρουση μεταξύ των δύο πολιτισμών. Θα δούμε ότι είναι μέρος ενός ακόμη μεγαλύτερου και πιο φιλόδοξου κινήματος με το οποίο ο δυτικός πολιτισμός δεν στοχεύει σε τίποτε λιγότερο από την πλήρη ενσωμάτωση όλης της ανθρωπότητας σε μια ενιαία μεγάλη κοινωνία και στον έλεγχο όλων των επίγειων, θαλάσσιων και διαστημικών πόρων που μπορεί η ανθρωπότητα να εκμεταλλευτεί, χάρη στην σύγχρονη δυτική τεχνολογία.

Ότι κάνει η Δύση στο Ισλάμ, το κάνει ταυτόχρονα και στους άλλους εναπομείναντες πολιτισμούς −Ορθόδοξους Χριστιανούς, Ινδούς, τον κόσμο της Άπω Ανατολής− καθώς και σε όσες ακόμα πρωτόγονες κοινωνίες βρίσκονται αυτή την στιγμή στο τέλος τους, ακόμη και στις τελευταίες εναπομείνασες φυλές της τροπικής Αφρικής».

Αυτό το κίνημα ενσωμάτωσης όλης της ανθρωπότητας σε μια ενιαία μεγάλη κοινωνία, συνοδεύεται από ένα άλλο κίνημα που στοχεύει στην ενσωμάτωση όλων των παραδοσιακών θρησκειών σε μια μόνο,στο πλαίσιο του ΟΗΕ των θρησκειών που είναι το Παγκόσμιο Συνέδριο των Παγκοσμίων και Παραδοσιακών Θρησκειών (το συνέδριο των ηγετών των παγκόσμιων και παραδοσιακών θρησκειών). Η δήλωση του 2012 μ.Χ. που έκανε ο τότε Εβραίος εκπρόσωπος στο Παγκόσμιο Συνέδριο των Θρησκειών, ασκενάζι Ραβίνος του Ισραήλ, Yona Metsger, ήταν σαφέστατη:

«Το όνειρο μου είναι να οικοδομήσω κάτι παρόμοιο με αυτό που είναι τα Ηνωμένα Έθνη για τους διπλωμάτες, δηλαδή να ενοποιήσω τους πιστούς και τους αξιωματούχους κάθε έθνους, κάθε χώρας, συμπεριλαμβανομένων και εκείνων που δεν έχουν διπλωματικές σχέσεις».

Από το τέλος του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου, οι Ηνωμένες Πολιτείες πήραν τα σκήπτρα της Μεγάλης Βρετανίας ως κινητήριας δύναμης του Ιουδαιο-προτεσταντικού μοντερνισμού, διεξάγοντας αυτόν τον πόλεμο πολιτισμών, προκειμένου να επιβάλουν το πρότυπο τους στον κόσμο.

Αυτός ο Αγγλο-Αμερικανικός ιμπεριαλισμός είναι προϊόν του μεσσιανισμού της Παλαιάς Διαθήκης, συγχώνευση του Εβραϊκού μεσσιανισμού και του καλβινισμού. Αυτό εξηγεί γιατί οι Βρετανοί και οι Αμερικανοί υποστηρίζουν το Σιωνιστικό Σχέδιο που είναι ένας από τους κλάδους του Εβραϊκού μεσσιανισμού που επιδιώκει να εκπληρώσει τις βιβλικές υποσχέσεις.

Στην δεκαετία του 1.530 μ.Χ., η Αγγλία ξεκίνησε μια θρησκευτική μεταρρύθμιση: Έκλεισε μοναστήρια, δήμευσε περιουσίες της Εκκλησίας και ήλθε σε ρήξη με την Ρώμη. Επικεφαλής αυτής της πολιτικής ήταν ο Τόμας Κρόμγουελ (αδελφός της προ-γιαγιάς του Όλιβερ Κρόμγουελ), και Υπουργός του βασιλιά Ερρίκου VIII.

Στο δεύτερο μισό του 16ου Αιώνα, η Αγγλία έγινε θαλάσσια δύναμη, καθώς η επιρροή του Ιουδαϊσμού μεγάλωνε στην επικράτεια της. Η συγχώνευση μεταξύ του Ιουδαϊσμού και της εκκολαπτόμενης προτεσταντικής, θαλασσοκρατορικής Αυτοκρατορίας, απετέλεσε, μαζί με την Αμερική, την αντίχριστη γεωπολιτική δύναμη.

«Κάποτε πίστευαν ότι μεταξύ της εκδίωξης των Εβραίων υπό τον Εδουάρδο Α’ (1.290 μ.Χ.) και της (λιγότερο επίσημης) επιστροφής στην ελευθερία της μετανάστευσης υπό τον Κρόμγουελ (1.654 μ.Χ.-1.656 μ.Χ.), δεν υπήρχαν πια Εβραίοι στην Αγγλία. Αυτή την άποψη όμως δεν την συμμερίζεται πλέον σήμερα κανείς απ’ όσους γνωρίζουν την ιστορία των Εβραίων της Αγγλίας.

Πάντα υπήρχαν Εβραίοι σε αυτή την χώρα, αλλά πολλαπλασιάστηκαν κατά πολύ κατά την διάρκεια του 16ου Αιώνα. Η ίδια η βασίλισσα Ελισάβετ είχε κάποια προτίμηση στις Εβραϊκές σπουδές και στους Εβραϊκούς κύκλους. Προσωπικός της γιατρός της ήταν ο Ροντρίγκο Λόπεζ, ο Εβραίος που παρείχε στον Σαίξπηρ το μοντέλο για τον Σάιλοκ».

«Γνωρίζουμε τις στενές σχέσεις που είχαν δημιουργηθεί στην εποχή της Μεταρρύθμισης, μεταξύ του Ιουδαϊσμού και ορισμένων χριστιανικών αιρέσεων, και τον ενθουσιασμό που είχε εκδηλωθεί για την Εβραϊκή γλώσσα και τις Ιουδαϊκές σπουδές. Πιο συγκεκριμένα, γνωρίζουμε ότι στην Αγγλία του 17ου Αιώνα, οι Πουριτανοί περιέβαλαν τους Εβραίους με μια σχεδόν φανατική λατρεία.

Όχι μόνο οι θρησκευτικές απόψεις προσωπικοτήτων με επιρροή, όπως ο Όλιβερ Κρόμγουελ, ήταν εμπνευσμένες από την Παλαιά Διαθήκη, αλλά ο ίδιος ο Κρόμγουελ ονειρευόταν μια συμφιλίωση μεταξύ της Παλαιάς και της Καινής Διαθήκης και μια στενή ένωση με τους Εβραίους, τον εκλεκτό λαό του Θεού και της Αγγλικής πουριτανικής θρησκευτικής κοινότητας.

Ένας πουριτανός ιεροκήρυκας, ο Nathanael Holmes (Homesius) δήλωσε ότι η πιο διακαής του επιθυμία ήταν να συμμορφωθεί με το γράμμα ορισμένων στίχων των προφητών και να υπηρετήσει το Ισραήλ γονατιστός.

Η δημόσια ζωή και τα εκκλησιαστικά κηρύγματα είχαν Ισραηλιτική σφραγίδα. Το μόνο που χρειαζόταν κάποιος για να αισθανθεί ότι ζούσε πραγματικά στην Παλαιστίνη, ήταν να αρχίσουν οι κοινοβουλευτικοί ρήτορες να μιλούν Εβραϊκά. Το κόμμα των Ισοπεδωτών (Levellers), που αυτοαποκαλούνταν «Εβραίοι», απαίτησαν την θέσπιση νόμου που θα καθιστούσε την Τορά Αγγλικό νόμο.

Οι αξιωματικοί του Κρόμγουελ του πρότειναν να συγκροτήσει το Συμβούλιο Επικρατείας του από 70 μέλη, ακολουθώντας το παράδειγμα του Εβραϊκού Συνεδρίου (Σανχεντρίν). Το 1.653 μ.Χ. μεταξύ των μελών του Κοινοβουλίου ήταν ο στρατηγός Thomas Harrison, ένας Αναβαπτιστής, ο οποίος, σε συμφωνία με το κόμμα του, υποστήριξε την εισαγωγή του Μωσαϊκού Νόμου στην Αγγλία.

Το 1.649 μ.Χ., προτάθηκε στο Κοινοβούλιο να αντικατασταθεί η επίσημη αργία της Κυριακής, από την αργία του Σαββάτου. Τα λάβαρα των πουριτανών νικητών έφεραν την επιγραφή: «Το λιοντάρι του Ιούδα».

Υπάρχουν επίσης στοιχεία ότι Χριστιανοί κληρικοί και λαϊκοί αυτής της εποχής διάβαζαν όχι μόνο την Παλαιά Διαθήκη, αλλά και την ραβινική λογοτεχνία. Είναι λοιπόν πολύ φυσικό να παραδεχτούμε ότι τα πουριτανικά δόγματα προέρχονται απευθείας από τα Εβραϊκά».

Στις αρχές του 17ου Αιώνα, Άγγλοι προτεστάντες θεολόγοι άρχισαν να υπερασπίζονται την ιδέα της επανεγκατάστασης των Εβραίων στους Αγίους Τόπους, προκειμένου να επισπεύσουν την επιστροφή του Ιησού και να προσηλυτίσουν έτσι τους Εβραίους στον Χριστιανισμό.

Μεταξύ των προτεσταντών θεολόγων που προώθησαν αυτό το σχέδιο ήταν ο Joseph Mede (1.586 μ.Χ.-1.635 μ.Χ.), ο Richard Baxter (1.615 μ.Χ..-1.691 μ.Χ.) και ένας Άγγλος βουλευτής, ο σερ Henry Finch (1.558 μ.Χ.-1.625 μ.Χ.), που έγραψε ένα απολογητικό έργο στο οποίο «προέβλεψε» την επιστροφή των Εβραίων στους Αγίους Τόπους με τίτλο: Η Μεγάλη Αποκατάσταση του Κόσμου, ή Το Κάλεσμα των Εβραίων.

Αυτό το αρχικά εβραϊκό μεσσιανικό όραμα, που τελικά έγινε προτεσταντικό, επρόκειτο να ριζώσει στην Αμερική που αποικίστηκε από τους Άγγλους Προσκυνητές Πατέρες (1.620 μ.Χ.), οι οποίοι θεωρούσαν τους εαυτούς τους το νέο εκλεκτό λαό, και την Αμερική ως την νέα Γη της Επαγγελίας, την γη της καταγωγής του κόσμου, που πάνω της θα έχτιζαν μια «Νέα Ιερουσαλήμ».

«Πιο συχνά ο Ατλαντικός συγκρίνεται με την Ερυθρά Θάλασσα, ενώ η μετανάστευση των Αγγλικών αιρέσεων ταυτίζεται με την φυγή των Εβραίων. Η σύγκριση ήταν πράγματι χρήσιμη από περισσότερες από μία απόψεις: η Ερυθρά Θάλασσα που έκλεισε μετά το πέρασμα των φυγάδων, είναι ένα οριστικό εμπόδιο μεταξύ του εκλεκτού λαού και των καταπιεστών του. Αλλά και η διάσχιση της Ερυθράς Θάλασσας ανήκει στην θεόπνευστη ιστορία».

Οι Προσκυνητές Πατέρες είδαν την Αμερική ως μια νέα Γη της Επαγγελίας, μια νέα Ιερουσαλήμ, και στην συνέχεια, τον 19ο Αιώνα, στην δεκαετία του 1.840 μ.Χ., εμφανίστηκε η μεσσιανική ιδέα του «προφανούς πεπρωμένου», της πολιτισμικής επέκτασης προς τα δυτικά –ο αποικισμός της Δυτικής Αμερικής από τους Αγγλο-Αάξονες της Ανατολής – και στον 20ό Αιώνα το «προφανές πεπρωμένο» των Ηνωμένων Πολιτειών θα αφορά πλέον ολόκληρο τον κόσμο.

Δεν πρόκειται παρά για έναν παγκόσμιο μεσσιανικό ιμπεριαλισμό. Ο Θεόδωρος Ρούσβελτ, ο οποίος προήδρευσε στις Ηνωμένες Πολιτείες από το 1.901 μ.Χ. έως το 1.909 μ.Χ., υιοθέτησε την έννοια του προφανούς πεπρωμένου για να δικαιολογήσει τον Αμερικανικό ιμπεριαλισμό.

Σε αυτή την μεσσιανική παράδοση εντάσσεται και ο Πρόεδρος Γούντροου Ουίλσον (1.913 μ.Χ.-1.921 μ.Χ.), που δήλωνε: «Πιστεύω ότι ο Θεός προήδρευσε στην γέννηση αυτού του έθνους και ότι έχουμε επιλεγεί να οδηγήσουμε το δρόμο για τα έθνη του κόσμου, καθώς περπατούν στα μονοπάτια της ελευθερίας».

«Η Αμερική είναι το μόνο ιδανικό έθνος στον κόσμο… Η Αμερική είχε το διαρκές προνόμιο να εκπληρώσει το πεπρωμένο της και να σώσει τον κόσμο… Ήρθαμε να λυτρώσουμε τον κόσμο με ελευθερία και δικαιοσύνη».

Στην συνέχιση της ιδέας ενός νέου εκλεκτού λαού, στα μέσα του 20ού Αιώνα προέκυψε το δόγμα της «Αμερικανικής Εξαίρεσης», που προωθήθηκε ιδιαίτερα από τον επιδραστικό κοινωνιολόγο Talcott Parsons (1.902 μ.Χ..-1.979 μ.Χ.).

Ο Πρόεδρος Ρόναλντ Ρίγκαν (1.981 μ.Χ.-1.989 μ.Χ.) επηρεάστηκε από τον ευαγγελιστή, χιλιαστή συγγραφέα και χριστιανό σιωνιστή Χάρολντ Λι Λίντσεϊ (γεννημένο το 1.929 μ.Χ.). Το θεοπολιτικό του βιβλίο, The Agony of Our Old Planet, 1.971 μ.Χ. (τυπωμένο σε τέσσερα εκατομμύρια αντίτυπα) είναι το βιβλίο που διάβαζε ο Ρίγκαν στο κρεβάτι του.

Ο Λίντσεϊ γράφει στο βιβλίο του: «Το ουσιαστικό γεγονός που πολλοί αναγνώστες της Βίβλου του παρελθόντος απέτυχαν να εξετάσουν είναι αυτό το βαρυσήμαντο προφητικό σημάδι: Το Ισραήλ θα σχηματίσει και πάλι ένα έθνος στην χώρα των προγόνων του.

Το έθνος του Ισραήλ, ένα όνειρο τόσων ετών, έγινε πραγματικότητα στις 14 Μαΐου 1.948 μ.Χ. όταν ο Δαβίδ Μπεν-Γκουριόν διάβασε την Διακήρυξη της Ανεξαρτησίας που ανήγγειλε την ίδρυση ενός Εβραϊκού έθνους με το όνομα Ισραήλ».

Ερμηνεύοντας την προφητεία του Ιεζεκιήλ και του Ιωήλ για μια δύναμη του Βορρά που θα επιτεθεί στο Ισραήλ στο τέλος των καιρών, ο Χάρολντ Λίντσεϊ, όπως και αρκετοί ραβίνοι, συμπέρανε ότι πρόκειται για την Ρωσία:

«Ο Γωγ της γης του Ρος, του Μεσέχ και του Τουβάλ παραπέμπει στην δύναμη που βρίσκεται στα άκρα του Βορρά. Αρκεί να συμβουλευτείτε μια επίγεια σφαίρα για να επαληθεύσετε την ακρίβεια αυτής της γεωγραφικής τοποθεσίας.

Υπάρχει μόνο ένα έθνος που βρίσκεται στα άκρα του Βορρά, όπως φαίνεται από το Ισραήλ: η ΕΣΣΔ».  Ο James Watt, Γραμματέας του Περιβάλλοντος στην κυβέρνηση Ρίγκαν δήλωσε ότι ήταν άχρηστο να ανησυχούμε για την οικολογία, καθώς ο Χριστός θα επέστρεφε σύντομα στην Γη.

«Ομοίως, η αναπαράσταση του Σαντάμ Χουσεΐν ως Αντίχριστου την εποχή του πρώτου Πολέμου του Κόλπου δεν είναι άσχετη με την μονιμότητα μιάς χιλιετούς φαντασίωσης στην Αμερικανική πολιτική στην Μέση Ανατολή. Γενικότερα, η παρουσία της θρησκείας μέσα στην πολιτική αποδεικνύεται ολοένα και πιο καθοριστική».

Το 2003 μ.Χ., όταν οι Ηνωμένες Πολιτείες του Τζορτζ Μπους ετοιμάζονταν να βομβαρδίσουν το Ιράκ υπό την επιρροή του φιλοϊσραηλινού λόμπι, ο Αμερικανός Πρόεδρος προσπάθησε να πείσει τον Γάλλο Πρόεδρο Ζακ Σιράκ υποστηρίζοντας ότι επρόκειτο για τον πόλεμο των Γωγ και των Μαγώγ.

«Το 2003 μ.Χ., ο καθηγητής θεολογίας στο Πανεπιστήμιο της Λωζάνης Thomas Römer έλαβε ένα τηλεφώνημα από το Μέγαρο των Ηλυσίων. Οι σύμβουλοι του Ζακ Σιράκ ήθελαν να μάθουν περισσότερα για τους Γωγ και Μαγώγ…

Δύο μυστηριώδη ονόματα που ειπώθηκαν από τον Τζορτζ Μπους όταν προσπαθούσε να πείσει τη Γαλλία να κάνει πόλεμο στο πλευρό του, στο Ιράκ. Αποκαλυπτική προφητεία, ο Μπους φέρεται να είπε στον Σιράκ ότι οι Γωγ και οι Μαγώγ δρούσαν στην Μέση Ανατολή και ότι οι βιβλικές προφητείες επρόκειτο να εκπληρωθούν. Ήταν λίγες εβδομάδες πριν από την επέμβαση στο Ιράκ…

Ο Γάλλος Προέδρος, για τον οποίο τα ονόματα Γωγ και Μαγώγ δεν σήμαιναν τίποτα, εξεπλάγη… Ο Thomas Römer διευκρίνισε: «Ο Γωγ και ο Μαγώγ είναι δύο πλάσματα που εμφανίζονται στην Γένεση, και ειδικά σε δύο από τα πιο σκοτεινά κεφάλαια του «Βιβλίου του Ιεζεκιήλ» της Παλαιάς Διαθήκης. Πρόκειται για μία αποκαλυπτική προφητεία ενός παγκόσμιου στρατού που δίνει την τελική του μάχη στο Ισραήλ».

«Αυτή την αντιπαράθεση θέλησε ο Θεός, ο οποίος θέλει να εκμεταλλευτεί αυτή την σύγκρουση για να εξαφανίσει τους εχθρούς του λαού του, πριν ξεκινήσει μια νέα εποχή», συνεχίζει ο Thomas Römer. Ο Römer διευκρινίζει ότι ο Τζορτζ Μπους δεν είναι ο πρώτος που αναζήτησε μια ενσάρκωση του Γωγ και του Μαγώγ στην γη. Ο Ρόναλντ Ρίγκαν πίστευε ότι ο Ψυχρός Πόλεμος και η ύπαρξη της ατομικής βόμβας έκαναν δυνατή την προφητεία του Ιεζεκιήλ.

Πιο πρόσφατα, ο Μάικ Πομπέο, προτεστάντης ευαγγελιστής Σιωνιστής και Υπουργός Εξωτερικών της κυβέρνησης Τραμπ, δήλωσε ενώ ήταν στην εξουσία: «Πιστεύω ότι είναι σίγουρα πιθανό ο Τραμπ να είναι η σύγχρονη βασίλισσα Εσθήρ».

Η εσχατολογική στροφή στον λόγο των Ρώσων ηγετών

Ο Βλαντιμίρ Πούτιν και οι εμφανείς ανώτεροι ηγέτες του Ρωσικού κρατικού μηχανισμού είναι λογικοί, ψυχροί και πραγματιστές. Πραγματισμός που εκδηλώνεται τόσο στις ομιλίες τους, όσο και στην ρεαλιστική εξωτερική πολιτική της Ρωσίας. Κανένα σημάδι θρησκευτικού ή ιδεολογικού φανατισμού δεν φαίνεται στη συμπεριφορά τους ή στο όραμά τους για τις διεθνείς σχέσεις.

Αλλά είναι σαφές ότι αντιμέτωποι με την επιθετικότητα της Δύσης, τον γεωπολιτικό της ανορθολογισμό –για να μην πω τον μεσσιανικό της φανατισμό– και την εξέλιξη των δυτικών κοινωνιών που, από τη σκοπιά της Μόσχας, είναι εκφυλισμένες και πλήρως παρηκμασμένες, οι Ρώσοι ηγέτες έχουν υιοθέτησει εδώ και μερικά χρόνια, έναν λόγο με όλο και περισσότερες θρησκευτικές αναφορές.

Πρόκειται για ένα είδος διαλεκτικής: η Ιουδαιο-προτεσταντική Αυτοκρατορία, την οποία στο εξής θα αποκαλούμε «Αντίχριστο», ανάγκασε τους Ρώσους ηγέτες να επιβεβαιώσουν την Χριστιανικότητ τους. Στις 25 Μαρτίου 2017 μ.Χ., ο Βλαντιμίρ Πούτιν επεσήμανε για τον ΛΟΑΤΚΙσμό, ένα άβαταρ του σατανισμού που έχει καταλάβει την Δύση, τα εξής:

«Μπορούμε να δούμε ότι πολλά κράτη της Δυτικής Ευρώπης έχουν ακολουθήσει τον δρόμο της απόρριψης ή της άρνησης των δικών τους ριζών. Συμπεριλαμβανομένων των Χριστιανικών ριζών τους, που αποτελούν την βάση του δυτικού πολιτισμού.

Αυτές οι χώρες έχουν αρνηθεί τα παραδοσιακά ήθη και την ταυτότητά τους. Αρνήθηκαν ή σχετικοποίησαν τις εθνικές τους ταυτότητες, τις θρησκευτικές, τις πολιτιστικές, ακόμη και τις ταυτότητες φύλου τους.

Εκεί, οι κρατικές πολιτικές μεταχειρίζονται νομικά μια πολύτεκνη οικογένεια όπως ένα ζευγάρι ομοφυλόφιλων. Το να πιστεύει κάποιος στον Θεό ισοδυναμεί πλέον με το να πιστεύει στον Σατανά». Στην 15η ετήσια συνάντηση της Λέσχης Βαλντάι (15-18 Οκτωβρίου 2018 μ.Χ.), ο Βλαντιμίρ Πούτιν μίλησε για έναν πιθανό πυρηνικό πόλεμο, ολοκληρώνοντας την ομιλία του με μία πρόταση που δίνει στον μελλοντικό παγκόσμιο πόλεμο μια θρησκευτική διάσταση:

«Το δόγμα μας δεν προβλέπει την χρήση πυρηνικών όπλων ως προληπτικό χτύπημα, αλλά ως απάντηση σε εχθρικό χτύπημα… μόνο αν είμαστε πεπεισμένοι ότι ένας πιθανός επιτιθέμενος έχει εξαπολύσει επίθεση εναντίον της Ρωσίας…

Ο επιτιθέμενος πρέπει να γνωρίζει ότι η εκδίκηση θα είναι άμεση και ότι σε κάθε περίπτωση θα καταστραφεί… Εμείς, ως θύματα επίθεσης, θα πάμε στον Παράδεισο ως μάρτυρες, ενώ εκείνοι πολύ απλά θα πεθάνουν, χωρίς καν να έχουν προλάβει να μετανοήσουν».

Τον περασμένο Ιούνιο, ο πρώην Πρόεδρος της Ρωσικής Ομοσπονδίας (2008 μ.Χ.-2012 μ.Χ.), και πρώην Πρόεδρος της κυβέρνησης (2012 μ.Χ.-2020 μ.Χ.), Ντμίτρι Μεντβέντεφ, ο οποίος είναι σήμερα αναπληρωτής πρόεδρος του Συμβουλίου Ασφαλείας της Ρωσίας, έκανε Αποκαλυπτικές επισημάνσεις σε συνέντευξή του στο τηλεοπτικό κανάλι Al-Jazeera:

«Δεν είναι πρόβλεψη, αλλά αυτό που συμβαίνει τώρα. Μπορείτε να το δείτε με διαφορετικούς τρόπους: Θα μπορούσαμε να πούμε ότι οι Καβαλάρηδες της Αποκάλυψης καταφτάνουν καλπάζοντας. Γι’ αυτό πρέπει να βασιζόμαστε στον Παντοδύναμο Θεό». Οι Τέσσερις Ιππείς της Αποκάλυψης αναφέρονται στην Εβραϊκή Βίβλο και στην Αποκάλυψη του Ιωάννου. Το βιβλίο του προφήτη Ιεζεκιήλ τις περιγράφει ως τέσσερις τιμωρίες:

«Ναι, έτσι διέταξε ο Κύριος ο Θεός: «Έστειλα ακόμα τις τέσσερις αδίστακτες τιμωρίες μου, το σπαθί, την πείνα, τα θηρία και την επιδημία εναντίον της Ιερουσαλήμ για να εξολοθρεύσω ανθρώπους και θηρία» (Ιεζεκιήλ 14:21). Στο βιβλίο της Αποκάλυψης (Κεφ. 6:1-7), περιγράφονται:

– Ένα άσπρο άλογο, «αυτός που το ίππευε κρατούσε τόξο. Του δόθηκε ένα στεφάνι, και έφυγε σαν νικητής να κατακτήσει τον κόσμο με το Ευαγγέλιο»,

– Ένα κοκκινωπό άλογο, «αυτός που το ίππευε είχε άδεια από τον Θεό να αφαιρέσει την ειρήνη από την Γη, ώστε οι άνθρωποι να σφάζονται μεταξύ τους. Και του δόθηκε ένα μεγάλο σπαθί»,

– Ένα μαύρο άλογο, «αυτός που το ίππευε κρατούσε μια ζυγαριά στο χέρι του. Και άκουσα μια φωνή στο μέσον των τεσσάρων ζωντανών πλασμάτων που έλεγε: Ένα κιλό σίτου και τρία κιλά κριθάρι να υπερτιμηθούν ώστε να πωλούνται για ένα δηνάριο, δηλαδή δύο περίπου χρυσές δραχμές. Αλλά στο λάδι και το κρασί μη φέρεις στέρηση, αλλά άφησέ τα να αφθονούν»,

– Ένα κίτρινο άλογο, «Αυτός που το ίππευε λεγόταν Θάνατος και εκπροσώπευε τις μολυσματικές ασθένειες και τις επιδημίες, και τον συνόδευε ο Άδης για να παραλαμβάνεις τις ψυχές των πεθαμένων. Τους δόθηκε η εξουσία στο ένα τέταρτο της γης, να φονεύσουν τους ανθρώπους με το σπαθί, την πείνα και τον θάνατο και να κατασπαραχθούν μερικοί από τα άγρια ​​θηρία».

Οι τέσσερις καβαλάρηδες της Αποκάλυψης. Από αριστερά: το άσπρο, το κόκκινο, το μαύρο και το κίτρινο άλογο.

Σε μια συνέντευξη που μεταδόθηκε στο Ρωσικό κρατικό τηλεοπτικό κανάλι Rossiya 1 την Κυριακή, 17 Ιουλίου 2022 μ.Χ., ο Τσετσένος διοικητής της μεραρχίας «Akhmat», Apti Alaudinov, χαρακτήρισε την Ρωσική επέμβαση στην Ουκρανία ως «Ιερό Πόλεμο».

Στην συνέχεια της ομιλίας του Βλαντιμίρ Πούτιν για τον δυτικό Σατανισμό, ο Τσετσένος διοικητής δήλωσε ότι «Η Ρωσία, συμπεριλαμβανομένων φυσικά των Τσετσένων (μουσουλμάνων) που πολεμούν στην Ουκρανία, διεξάγει έναν ιερό πόλεμο ενάντια στις σατανικές αξίες της Ευρώπης και των Ηνωμένων Πολιτειών».

«Σε όλη την παιδική μου ηλικία προετοιμαζόμουν για αυτόν τον πόλεμο που βλέπουμε σήμερα. Είναι ο Ιερός Πόλεμος για τον οποίο μας μίλησαν οι Άγιοι και οι πρόγονοι μας. Θα σας πω ένα πράγμα: Επαινώ τον Ύψιστο που σήμερα ζει στην Ρωσία.

Επαινώ τον Ύψιστο γιατί αυτή η χώρα κυβερνάται από τον Βλαντιμίρ Πούτιν, γιατί αυτός ο άνθρωπος αρνήθηκε να δεχτεί τις λεγόμενες Ευρωπαϊκές αξίες. Γιατί στην πραγματικότητα πρόκειται για σατανικές αξίες που έχουν επιβληθεί σε όλο τον κόσμο.

Ευγνωμονώ τον Ύψιστο, γιατί έχει διατηρήσει αυτό το άτομο που εμμένει στις αξίες και γιατί αυτό το έθνος βαδίζει στο μονοπάτι Του. Δεν ζούμε κάτω από σημαίες ΛΟΑΤΚΙ. Και δεν θα ζούμε, όσο αυτός είναι ζωντανός.

Πιστεύω ότι το πιο σημαντικό πράγμα που πρέπει καταλάβουμε είναι ότι ο ηγέτης της Δημοκρατίας μας (της Τσετσενίας), ο ήρωας της Ρωσίας, Ραμζάν Αχμάτ Καντίροφ (Ramzan Akhmat Kadirov) είναι στενός σύμμαχος του Βλαντιμίρ Πούτιν.

Επιτρέψτε μου να σας πω γιατί πιστεύω ότι αυτός είναι ένας ιερός πόλεμος και γιατί σίγουρα θα τον κερδίσουμε: Όλα όσα βλέπουμε σήμερα, ΝΑΤΟ κ.λπ. όταν διαβάζω τις ισλαμικές και τις Χριστιανικές γραφές –έχω μελετήσει την Βίβλο, το Κοράνι και την Τορά– ξέρω τι αντιμετωπίζουμε, τον πόλεμο ενάντια στον στρατό του Διαβόλου, ενάντια στον στρατό του Dajjal, δηλαδή του Αντίχριστου.

Πολλοί εξεπλάγησαν όταν είπα ότι ο Spetsnaz Akhmat είναι ο στρατός του Isa ‘alaihi salam (που σημαίνει «ο Ιησούς, η ειρήνη ας είναι μαζί του»), ο στρατός του Ιησού, επειδή εμείς περιμένουμε την έλευση του Χριστού περισσότερο από οποιονδήποτε άλλον.

Ο Spetsnaz Akhmat δεν είναι ο μόνος στρατός του Isa ‘alaihi salam, αλλά όλες οι δυνάμεις και οι μονάδες που πολεμούν στο πλευρό της Ρωσίας. Πολεμάμε εκείνες τις δυνάμεις που μας επιβάλλουν όλα όσα δυσαρεστούν και είναι μισητά στον Θεό. Δηλαδή, οτιδήποτε μη φυσιολογικό για τον άνθρωπο. Ένας άντρας γεννιέται για να παντρευτεί μια γυναίκα για να αποκτήσουν παιδιά και να κατοικήσουν την Γη.

Η Αμερική, ο κύριος εχθρός της ανθρώπινης φυλής, και η Ευρώπη, υποχείριο του ΝΑΤΟ, κουβαλούν ότι είναι σατανικό. Είναι ο στρατός του Dajjal, του Αντίχριστου. Είμαστε αντίθετοι σε αυτόν τον στρατό…

Είμαι ευγνώμων στον Πούτιν γιατί έκανε αυτό που έπρεπε να κάνουν οι μουσουλμανικές χώρες εδώ και πολύ καιρό. Οι ηγέτες των μουσουλμανικών χωρών δεν είχαν αρκετό θάρρος να ενωθούν και να αντεπιτεθούν την Αμερική και το ΝΑΤΟ. Ο Πούτιν μπόρεσε να το κάνει αυτό, να πάρει αυτή την απόφαση και να αντιμετωπίσει αυτό το έθνος. Είμαστε περήφανοι που είμαστε συμπατριώτες του.

Παραδόξως, σχεδόν όλοι στον μουσουλμανικό κόσμο είναι στο πλευρό μας. Εκείνοι που στον μουσουλμανικό κόσμο δεν φοβούνται την κατάσχεση των τραπεζικών λογαριασμών τους. Όλοι λένε σήμερα ότι είναι υπέρ της Ρωσίας, ότι υποστηρίζουν την Ρωσία».

Κατά την διάρκεια της ομιλίας του στις 06.03.2022 μ.Χ., δέκα ημέρες μετά την έναρξη της επέμβασης στην Ουκρανία, ο Ρώσος Ορθόδοξος Πατριάρχης Κύριλλος ερμήνευσε την αντιπαράθεση Ρωσίας και ΝΑΤΟ στην Ουκρανία ως πολιτισμική, θρησκευτική και εσχατολογική σύγκρουση, εκ των οποίων η ομοφυλοφιλία που προωθείται στην Δύση, είναι ένα από τα διακυβεύματα:

«Στο Ντονμπάς υπάρχει μια απόρριψη, μια θεμελιώδης απόρριψη των λεγόμενων αξιών που προτείνονται σήμερα από εκείνους που διεκδικούν την παγκόσμια εξουσία. Σήμερα, υπάρχει μια δοκιμασία πίστης στην [δυτική] δύναμη, ένα είδος διαβατηρίου πρόσβασης σε αυτόν τον «ευτυχισμένο» κόσμο, έναν κόσμο υπερβολικής κατανάλωσης και φαινομενικής δήθεν «ελευθερίας».

Ξέρετε ποιο είναι όμως αυτό το διαβατήριο; Η άδεια πρόσβασης είναι πολύ απλή και ταυτόχρονα τρομακτική: Είναι μια παρέλαση Gay Pride (παρέλαση υπερηφάνειας). Το αίτημα πολλών χωρών να οργανώσουν μια παρέλαση υπερηφάνειας των ομοφυλόφιλων είναι μια δοκιμασία πίστης σε αυτόν τον πολύ ισχυρό κόσμο. Και γνωρίζουμε ότι αν οι άνθρωποι ή οι χώρες απορρίψουν αυτά τα αιτήματα, δεν αποτελούν πια μέρος αυτού του κόσμου, αλλά γίνονται ξένοι.

Ξέρουμε όμως τι είναι αυτό το αμάρτημα, το οποίο προωθείται από τις λεγόμενες «παρελάσεις Gay Pride». Είναι μια αμαρτία που καταδικάζεται από τον Λόγο του Θεού – τόσο από την Παλαιά, όσο και από την Καινή Διαθήκη.

Ωστόσο, ο Θεός, καταδικάζοντας την αμαρτία, δεν καταδικάζει τον αμαρτωλό. Τον καλεί μόνο σε μετάνοια, αλλά σε καμία περίπτωση δεν κάνει την αμαρτία κανόνα ζωής, παραλλαγή της ανθρώπινης συμπεριφοράς –σεβαστή και ανεκτή– τον αμαρτωλό άνθρωπο και την συμπεριφορά του.

Εάν η ανθρωπότητα δεχτεί ότι η αμαρτία δεν είναι παραβίαση του νόμου του Θεού, ότι η αμαρτία είναι μια παραλλαγή της ανθρώπινης συμπεριφοράς, τότε ο ανθρώπινος πολιτισμός θα τελειώσει εδώ. Και οι παρελάσεις ομοφυλοφίλων υποτίθεται ότι αποδεικνύουν ότι η αμαρτία είναι μια παραλλαγή της ανθρώπινης συμπεριφοράς.

Γι’ αυτό, για να μπείτε στην Λέσχη αυτών των χωρών, είναι απαραίτητο να οργανώσετε μία γκέι παρέλαση. Όχι για να κάνετε πολιτική δήλωση «είμαστε μαζί σας», όχι για να υπογράψετε συμφωνίες, αλλά για να οργανώσετε παρέλαση ομοφυλοφίλων. Όποια χώρα απορρίψει την ομοφυλοφιλία και δεν την επιβάλλει δια νόμου ακόμα και στα νήπια, γίνεται στόχος της αντίχριστης Αυτοκρατορίας.

Γνωρίζουμε όμως πως οι άνθρωποι αντιστέκονται σε αυτές τις απαιτήσεις και πως αυτή η αντίσταση καταστέλλεται με την βία, υπάρχει λοιπόν ζήτημα επιβολής της αμαρτίας δια της βίας το οποίο καταδικάζει ο νόμος του Θεού, δηλαδή να επιβληθεί με την βία στους ανθρώπους η άρνηση του Θεού και της αλήθειάς Του.

Επομένως, αυτό που συμβαίνει σήμερα στην σφαίρα των Διεθνών Σχέσεων δεν είναι μόνο θέμα πολιτικής, αλλά αφορά κάτι άλλο και πολύ πιο σημαντικό από την πολιτική: Πρόκειται για την Σωτηρία του ανθρώπου, την θέση που θα καταλάβει δεξιά ή αριστερά του Θεού Σωτήρα, που έρχεται στον κόσμο ως Κριτής και Δημιουργός της δημιουργίας.

Πολλοί σήμερα, από αδυναμία, βλακεία, ή άγνοια, και τις περισσότερες φορές επειδή δυστυχώς δεν θέλουν να αντισταθούν, πάνε εκεί, στην αριστερή πλευρά. Και οτιδήποτε έχει να κάνει με την δικαιολόγηση της καταδικασμένης αμαρτίας στην Βίβλο είναι σήμερα η δοκιμασία της πίστης μας στον Κύριο, της ικανότητας μας να ομολογούμε πίστη στον Σωτήρα μας».

ΤΟ ΚΑΤΕΧΟΝ ΚΑΙ Ο ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΣ

Τι είναι το Κατέχον;

Το Κατέχον (ή ο Κατέχων) στην Καινή Διαθήκη έχει την έννοια «αυτού που κωλύει, εμποδίζει, συγκρατεί» (στην εν λόγω περίπτωση, το τέλος). Αυτή η έννοια απαντάται σε ένα εσχατολογικό απόσπασμα της Β΄ προς Θεσσαλονικείς επιστολής, που αποδίδεται στον Απόστολο Παύλο:

«Σας παρακαλούμεν δε, αδελφοί, υπέρ της παρουσίας του Κυρίου μας Ιησού Χριστού και ημών επισυναγωγής επ’ αυτόν, εις το μη ταχέως σαλευθήναι υμάς από του νοός μήτε θροείσθαι μήτε δια πνεύματος μήτε δια λόγου, μήτε δι’ επιστολής ως δι’ ημών, ως ότι ενέστηκεν η ημέρα του Χριστού.

Μη τις υμάς εξαπατήσει κατά μηδένα τρόπον· Ότι εάν μη έλθη πρώτον η αποστασία και αποκαλυφθεί ο άνθρωπος της αμαρτίας, ο υιός της απωλείας, ο αντικείμενος και υπεραιρόμενος επί πάντα λεγόμενον Θεόν ή σέβασμα, ώστε αυτόν εις τον ναόν του Θεού, ως Θεός καθίσαι, αποδεικνύντα εαυτόν ότι εστί Θεός.

Ου μνημονεύετε ότι έτι ων προς υμάς ταύτα έλεγον υμίν; Και νυν το κατέχον οίδατε, εις το αποκαλυφθήναι αυτόν εν τω εαυτού καιρώ· το γαρ μυστήριον ήδη ενεργείται της ανομίας, μόνον ο κατέχων άρτι έως εκ μέσου γένηται·

Και τότε αποκαλυφθήσεται ο άνομος, ον ο Κύριος θέλει αναλώσει εν τω πνεύματι του στόματος αυτού και καταργήσει τη επιφανεία της παρουσίας αυτού· ου εστιν η παρουσία κατ’ ενέργειαν του Σατανά εν πάση δυνάμει και σημείοις και τέρασι ψεύδους και εν πάση απάτη της αδικίας εν τοις απολλυμένοις, ανθ’ ων την αγάπην της αληθείας ουκ εδέξαντο εις το σωθήναι αυτούς·

Και δια τούτο πέμψει αυτοίς ο Θεός ενέργειαν πλάνης, εις το πιστεύσαι αυτούς τω ψεύδει, ίνα κριθώσι πάντες οι μη πιστεύσαντες τη αληθεία, αλλ’ ευδοκίσαντες εν τη αδικία». (Β’ Επιστολή του Αγίου Παύλου προς Θεσσαλονικείς, Κεφ. Β΄, 1-12).

Το Κατέχον είναι επομένως μια οντότητα, ένα ον και / ή μια δύναμη που εμποδίζει την έλευση του Αντίχριστου. Σύμφωνα με τον Επίσκοπο, και ιστορικό των πρώτων Αιώνων του Χριστιανισμού Ευσέβιο Καισαρείας (265 μ.Χ.-339 μ.Χ.), το Κατέχον ήταν η Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία. Η Ρώμη θα ήταν έτσι η επίγεια δύναμη που θα κρατούσε μακρυά τον Αντίχριστο.

Η εγγύτητα του Ευσέβιου Καισαρείας με τον Μέγα Κωνσταντίνο αναμφίβολα δεν είναι άσχετη με την ερμηνεία του, αλλά αυτό δεν την αποκλείει. Αργότερα θα δούμε ότι και οι Πατέρες της Εκκλησίας κατέληξαν στο ίδιο συμπέρασμα με αυτόν.

Ο Μέγας Κωνσταντίνος είναι ο Αυτοκράτορας που το 313 μ.Χ. έβαλε τέλος στον διωγμό των χριστιανών (Διάταγμα των Μεδιολάνων), και ο οποίος, το 325 μ.Χ., θεσμοθέτησε την Εκκλησία στην οποία δώρισε το παλάτι της συζύγου του, αυτοκράτειρας Φαύστας, που βρίσκεται στο όρος Caelius, στο Λατερανό, που έγινε η Ιερά Έδρα του Επισκόπου Ρώμης.

Το Κατέχον, η Ρώμη και η Εβραϊκή εσχατολογία

Η ερμηνεία του Ευσέβιου Καισαρείας απηχεί την Εβραϊκή παράδοση που δεν αναγνωρίζει τον Ιησού ως Μεσσία, υιό της Παναγίας. Επιπλέον, σύμφωνα με τις Χριστιανικές και μουσουλμανικές εσχατολογίες, ο Μεσσίας που περιμένουν οι Εβραίοι είναι ο Αντίχριστος.

Σύμφωνα με το Ταλμούδ, Sanhedrin 98a (δεύτερος Αιώνας μ.Χ.), ο Μεσσίας θα βρίσκεται στις πύλες της Ρώμης ανάμεσα στους λεπρούς και τους ζητιάνους της Αιώνιας Πόλης. Ο ιστορικός του Ιουδαϊσμού Gershom Scholem σχολιάζει ως εξής:

«Αυτή η πραγματικά εκπληκτική «ραβινική ιστορία» εμφανίζεται ήδη από τον δεύτερο Αιώνα, πολύ πριν η Ρώμη που είχε καταστρέψει το Ναό του Σολομώντα και είχε εξορίσει τους Εβραίους, παραχωρήσει την θέση της στην Ρώμη, έδρα του Βικάριου του Χριστού και μιας Εκκλησίας που επιδίωκε να επικρατήσει η επιβεβαίωση της μεσσιανικής εκπλήρωσης.

Αυτή η συμβολική αντίθεση μεταξύ του αληθινού Μεσσία που κάθεται στις πύλες της Ρώμης και της Κεφαλής του Χριστιανικού κόσμου που ενθρονίζεται εκεί, ήταν συνεχώς στο μυαλό των Εβραίων, καθώς συλλογίζονταν τον Μεσσία ανά τους Αιώνες.

Σε αρκετές περιπτώσεις, οι υποστηρικτές του μεσσιανικού κύρους έφτασαν να κάνουν μέχρι και προσκύνημα στην Ρώμη και να κάθονται στην γέφυρα που βλέπει στο καστέλο Sant’ Angelo για να πραγματοποιήσουν έτσι ένα συμβολικό τελετουργικό».

Η πτώση της Ρώμης είναι εγγεγραμμένη στην Εβραϊκή παράδοση ως μία από τις προϋποθέσεις της λύτρωσης, της έλευσης του Μεσσία των Εβραίων και της Βασιλείας του Ισραήλ. Όπως επισημαίνει ο G. Scholem, η Εβραϊκή εσχατολογία επικεντρώθηκε στην Ρώμη πολύ πριν καταστεί η έδρα της Εκκλησίας. Η Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία, που είχε καταστρέψει τον δεύτερο ναό του Σολομώντα, θεωρούνταν από τους Εβραίους εχθρός, και θα είναι διπλά όταν η Ρώμη γίνει ο τόπος της Αγίας Έδρας.

Ο αρχιραβίνος και κύριος του Ταλμούδ, Eliezer ben Hourcanos, που έζησε τον 1ο Αιώνα, έδωσε μια ερμηνεία ενός στίχου της Γένεσης υπό το φως του βιβλίου του Δανιήλ από το οποίο εξάγει τα συμπεράσματα του για την τελική νίκη του Ισραήλ.

Απαριθμεί τις Αυτοκρατορίες που πρέπει να πέσουν, τους «εχθρούς» του Ισραήλ που θα είναι «ενδεδυμένοι με ντροπή», ενώ στο κεφάλι του Μεσσία θα «λάμπει το διάδημα του». Η τέταρτη και τελευταία εχθρική Αυτοκρατορία του Ισραήλ δεν θα είναι άλλη από την Ρώμη.

Η πτώση της Ρώμης.

Επομένως, εάν ο Μεσσίας των Εβραίων είναι ο Αντίχριστος, ο αντίπαλος που επιδιώκει να ανατρέψει την τάξη του Θεού πάνω στην Γη, λογικά έχει ως αποστολή να ανατρέψει οποιαδήποτε Χριστιανική Αυτοκρατορία, Βασίλειο, κράτος, ή έθνος.

Και με την έννοια της «Χριστιανικής Αυτοκρατορίας», εξαιρούμε τις Ιουδαιο-προτεσταντικές Αγγλοαμερικανικές Αυτοκρατορίες που, από τις αξίες, τον θρησκευτικό τους προσανατολισμό, την εσχατολογία, τις πολιτικές ενέργειες και τον ρόλο τους στον κόσμο, είναι πιο κοντά στον Εβραϊκό μεσσιανισμό, παρά στον αυθεντικό Χριστιανισμό. Η Αγγλοαμερικανική Αυτοκρατορία είναι ένα από τα είδωλα του Αντίχριστου. Άλλωστε, ο Ιουδαιο-προτεσταντικός κόσμος γέννησε τον φεμινισμό και την ιδεολογία ΛΟΑΤΚΙ.

Τα ιστορικά παραδείγματα απεικονίζουν πολύ ξεκάθαρα αυτό το μοτίβο αντίθεσης μεταξύ της Ρώμης και του Εβραϊκού μεσσιανισμού, μεταξύ της Χριστιανικής Αυτοκρατορίας και του Αντίχριστου. Θα δώσουμε εδώ δύο παραδείγματα της δράσης του Κατέχοντος, τον 13ο και τον 16ο Αιώνα, όπου αυτοαποκαλούμενοι Εβραίοι Μεσσίες προσπάθησαν να επιβληθούν στην Ρώμη και να υποτάξουν την Χριστιανική Εκκλησία.

Ο καμπαλιστής ραβίνος Αβραάμ Αμπουλάφια, αυτοαποκαλούμενος Μεσσίας, γιος του Ιωσήφ, ανήγγειλε την άφιξη του Μεσσία, γιου του Δαβίδ, και το 1.280 μ.Χ. πήγε στην Ρώμη για να συναντήσει τον πάπα Νικόλαο Γ’ και να τον υποτάξει.

Πριν προλάβει να τον συναντήσει, ο πάπας ενημερώθηκε για την δράση του Αμπουλάφια και διέταξε την σύλληψη και την εκτέλεση του. Ωστόσο, μέσα σε λίγες μέρες ο πάπας πέθανε από αποπληξία και ο Αμπουλάφια γλίτωσε τον θάνατο.

Τον 16ο Αιώνα, μεταξύ 1.524 μ.Χ. και 1.532 μ.Χ., άλλοι δύο καμπαλιστές ραβίνοι προσπάθησαν να υποτάξουν την Εκκλησία, ένα Χριστιανικό Βασίλειο στην Ευρώπη και την Αγία Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία, και να τα χρησιμοποιήσουν ως εργαλεία για να επιτύχουν Εβραϊκούς μεσσιανικούς σκοπούς.

Ο Δαβίδ Ρεουβένι (David Reuveni) και ο μαθητής του, Σολομών Μόλχο, ένας άλλος αυτοαποκαλούμενος Μεσσίας, γιος του Ιωσήφ, πλησίασαν τον ένα μετά τον άλλον τους καρδινάλιους, τον πάπα Κλήμη Ζ΄, τον βασιλιά Ιωάννη Γ΄ της Πορτογαλίας και τον Αυτοκράτορα Κάρολο Κουίντο (Κάρολο Ε΄) με σκοπό να τους βάλουν να ξεκινήσουν πόλεμο κατά της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας στην Παλαιστίνη, ώστε να «απελευθερώσουν» τους Αγίους Τόπους και να αποκαταστήσουν το Βασίλειο του Ισραήλ.

Ο Μόλχο τράβηξε την προσοχή των Χριστιανών ιερέων που ήρθαν να ακούσουν τις ομιλίες του, χάρη στη χαρισματικότητά του και τα οράματα με τα οποία εντυπωσίασε το κοινό του: για παράδειγμα, προέβλεψε κάποια πλημμύρα της Ρώμης το 1.530 μ.Χ. και έναν σεισμό στην Πορτογαλία το 1.531 μ.Χ.

Σε μερικούς λόγους του προανήγγειλε μάλιστα την πτώση της Ρώμης και του Χριστιανισμού, καθώς και την ανοικοδόμηση της Ιουδαίας. Έδωσε μάλιστα και την ημερομηνία της άφιξης του Μεσσία, γιου του Δαβίδ, την οποία όρισε στο έτος 1.540 μ.Χ.

Μέσω του διδασκάλου του Δαβίδ Ρεουβένι, ο Μόλχο μπόρεσε να πλησιάσει τους καρδινάλιους στην Ρώμη και να συναντήσει τον πάπα Κλήμη Ζ΄ στον οποίο προσπάθησε να υποβάλλει την ιδέα ότι η λύτρωση του Εβραϊκού λαού ήταν επικείμενη.

Κατάφερε να εντυπωσιάσει τον πάπα, ο οποίος του έδωσε γραπτή έγκριση, εξουσιοδοτώντας τον να κηρύττει ενώπιον Χριστιανικού ακροατηρίου και να δημοσιεύσει τα κείμενά του (με την προϋπόθεση ότι δεν ήταν αντιχριστιανικά).

Μόλις απέκτησε την εμπιστοσύνη του, ο Μόλχο προσπάθησε να τον πείσει να σχηματίσει στρατό από Μαράνους (κρυπτο-Εβραίους της Ιβηρικής χερσονήσου που υποτίθεται ότι είχαν εκχριστιανιστεί) για να ξεκινήσει πόλεμο κατά της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας, προκειμένου να την εκδιώξει από την Παλαιστίνη, και να εγκαταστήσει εκεί τους Εβραίους επισπεύδοντας έτσι την έλευση του Μεσσία. Το έργο του στην Ρώμη διακόπηκε από την Ιερά Εξέταση που ήθελε να τον συλλάβει. Ο πάπας έκρυψε ο ίδιος προσωπικά τον Μόλχο και τον φυγάδευσε λαθραία από την Ρώμη.

Στη συνέχεια, ο Ρεουβένι και ο Μόλχο πήγαν στον ισχυρότερο άνδρα της Ευρώπης, τον Κάρολο Ε΄ (1.500 μ.Χ.-1.558 μ.Χ.), τον Αυτοκράτορα της Αγίας Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας, τον οποίο προσπάθησαν να πείσουν να δημιουργήσει έναν στρατό Μαράνων για να επιτεθεί στους Οθωμανούς και του ζήτησαν να προσηλυτιστεί στον Ιουδαϊσμό.

Στην συνέχεια, ο Κάρολος Ε΄ έπαιξε πλήρως τον ρόλο του Κατέχοντος: φυλάκισε τον Δαβίδ Ρεουβένι στην Ισπανία μέχρι το θάνατο του και έστειλε τον Μόλχο στην Ιερά Εξέταση που τον έκαψε στην πυρά το 1.532 μ.Χ. στην Μάντοβα της Ιταλίας.

«Τα οράματα και οι ομιλίες του Μόλχο συνέδεσαν το σύστημα της Kαμπάλα με την υποκίνηση μεσσιανικής πολιτικής δράσης μεταξύ των Χριστιανών. Το μαρτύριο του (1.532 μ.Χ.) τον έκανε να θεωρείται από την Εβραϊκή κοινότητα ως ένας από τους «αγίους» της Καμπάλα. Τα κινήματα της Αποκαλύψεως είδαν στην έλευση του Μαρτίνου Λούθηρου έναν νέο οιωνό, ένα σημάδι της κατάρρευσης της Εκκλησίας και την έλευση του τέλους του κόσμου».

Πράγματι, οι πολιτικο-θρησκευτικές απόπειρες του Ρεουβένι και του Μόλχο συμπίπτουν με την μεταρρύθμιση του Μαρτίνου Λούθηρου που εξαπλώθηκε γρήγορα στην Γερμανία. Έτσι, ο Αυτοκράτορας Κάρολος Ε΄ –ο Κατέχων της εποχής– έπρεπε να αντιμετωπίσει δύο ταυτόχρονες προσπάθειες ανατροπής της Καθολικής Ευρώπης.

Η προτεσταντική μεταρρύθμιση και οι επαναστατικές της συνέπειες υπήρξαν χτυπήματα που αποδυνάμωσαν την Χριστιανική Αυτοκρατορία της εποχής, και κατά συνέπειαν, όλο τον Ευρωπαϊκό Χριστιανισμό και τελικά την Ρωμαϊκή Εκκλησία. Ο Ιουδαιο-προτεσταντισμός έγινε ένα στοιχείο πολιτισμικής, πολιτικής και ιστορικής διάβρωσης που έπληξε τις καθολικές μοναρχίες και Αυτοκρατορίες.

Οι εμφύλιοι πόλεμοι μεταξύ του καθολικισμού και του κατά βάσιν επαναστατικού προτεσταντισμού, οδήγησαν στην εννοιολόγηση του σύγχρονου κράτους στα τέλη του 16ου και του 17ου Αιώνα. Από τότε, ο οργανικός δεσμός μεταξύ της Εκκλησίας και των Ευρωπαϊκών εθνών διεκόπη και η πολιτικοθρησκευτική δύναμη της Αγίας Έδρας μειώθηκε αναπόφευκτα.

Αυτή η παρακμή συνεχίστηκε μέχρι την αποσύνθεση του Καθολικισμού στην Γηραιά Ήπειρο με την Β΄ Σύνοδο του Βατικανού (1.962 μ.Χ.-1.965 μ.Χ.) που επικύρωσε την εξαφάνιση της Εκκλησίας –ίσως προσωρινά– ως ιστορικού παράγοντα, ως Κατέχουσας.

Η εξαφάνιση της καθολικής Εκκλησίας συμπίπτει λογικά με την αποσύνθεση στην Ευρώπη, του σύγχρονου, κυρίαρχου κράτους. Όπως είδαμε παραπάνω, όσον αφορά το διεθνές δίκαιο και το δίκαιο του πολέμου, τα Ηνωμένα Έθνη έχουν αντικαταστήσει την Εκκλησία, όπως και οι υπερεθνικές οργανώσεις έχουν κατασχέσει από τα κράτη της Ευρώπης τα κυριαρχικά τους προνόμια.

Το γεωπολιτικό αποτέλεσμα αυτού του μακροχρόνιου και πολύπλοκου πολιτικοθεολογικού-ιστορικού κινήματος είναι η υποταγή ολόκληρης της Γηραιάς Ηπείρου στις Αγγλο-Αμερικανικές ιουδαιο-προτεσταντικές δυνάμεις: ΝΑΤΟ, Ευρωπαϊκή Ένωση και Διεθνές Νομισματικό Ταμείο. Έτσι κατέλαβαν οι αντίχριστες δυνάμεις την άλλοτε καθολική Ευρώπη.

Το Κατέχον: η Χριστιανική Αυτοκρατορία και το Χαλιφάτο;

Ο Carl Schmitt επιβεβαιώνει ότι το Κατέχον δεν μπορεί να είναι άλλο από μία Χριστιανική Αυτοκρατορία, μία δύναμη που συγκρατεί τον Αντίχριστο, απωθεί το Κακό και την εντροπία, την επέκταση και την αύξηση της αταξίας.

«Αυτή η Χριστιανική Αυτοκρατορία, ήταν απαραίτητο να μην είναι μια Αιώνια Αυτοκρατορία, αλλά να έχει κατά νου και το δικό της τέλος και το τέλος της σημερινής εποχής, όντας όμως ικανή για ιστορική ισχύ.

Η καθοριστική έννοια που ιστορικά θεμελιώνει την συνέχειά της, είναι αυτή της δύναμης που συγκρατεί, της Κατέχουσας. Αυτοκρατορία εδώ σημαίνει την ιστορική δύναμη που μπορεί να περιορίσει την εμφάνιση του Αντίχριστου και το τέλος της σημερινής εποχής, μια δύναμη που αντιστέκεται, σύμφωνα με τα λόγια του Αποστόλου Παύλου στην Β΄ προς Θεσσαλονικείς Επιστολή, κεφ. 2.

Αυτή η αντίληψη της Αυτοκρατορίας μαρτυρείται από πολυάριθμα αποσπάσματα των Πατέρων της Εκκλησίας, κείμενα Γερμανών μοναχών της Φραγκοκρατίας και της Οθωνικής περιόδου –ειδικά ο σχολιασμός της Β΄ προς Θεσσαλονικείς επιστολής από τον Haino de Halberstadt και η επιστολή του Adson στην βασίλισσα Gerberge– δηλώσεις του Otto de Freising και άλλα έγγραφα, μέχρι το τέλος του Μεσαίωνα. Μπορούμε να δούμε σε αυτήν, ακόμη και το χαρακτηριστικό σημάδι μια ιστορικής περιόδου. Η Αυτοκρατορία του Χριστιανικού Μεσαίωνα διήρκεσε όσο ζούσε η ιδέα του Κατέχοντος.

Δεν πιστεύω ότι οποιαδήποτε αναπαράσταση της Ιστορίας εκτός από αυτή του Κατέχοντος, είναι δυνατή ακόμη και για μια πρωταρχική Χριστιανική πίστη. Η πίστη σε μια δύναμη που εμποδίζει το Τέλος του Κόσμου χτίζει την μοναδική γέφυρα που οδηγεί από την εσχατολογική παράλυση όλου του ανθρώπινου γίγνεσθαι, σε μια ιστορική δύναμη, τόσο επιβλητική, όσο αυτή της Χριστιανικής Αυτοκρατορίας των Γερμανών βασιλέων.

Η εξουσία Πατέρων της Εκκλησίας και συγγραφέων όπως ο Τερτυλλιανός, ο Ιερώνυμος και ο Λακτάντιος, καθώς και η Χριστιανική συνέχιση των σιβυλλικών προφητειών, συνδυάζονται για να επιβεβαιώσουν ότι μόνο το Imperium Romanum και η Χριστιανική του επέκταση εξηγούν την επιμονή αυτής της περιόδου της Ιστορίας και την προστατεύουν από τη συντριπτική δύναμη του Κακού».

Το συμπέρασμα του Carl Schmitt αποκλείει την ιδέα ότι υπάρχει άλλο Κατέχον πέραν της Χριστιανικής Αυτοκρατορίας της Ευρώπης, μιας προέκτασης της Ρώμης. Αυτό είναι το σημείο απόκλισής μας με τον Schmitt.

Το Imperium Romanum και η Χριστιανική του επέκταση δεν είναι ο μόνος εχθρός των δυνάμεων του Αντίχριστου. Το Χαλιφάτο, η Μουσουλμανική Αυτοκρατορία, καθώς και η Μουσουλμανική θρησκεία, αντιπροσωπεύουν, όπως η Εκκλησία και η Χριστιανική Αυτοκρατορία, μια ιστορική πολιτικο-θρησκευτική δύναμη που πρέπει να ηττηθεί.

Εξηγήσαμε ότι ο Μεσσίας που περίμεναν οι Εβραίοι είναι ο Αντίχριστος των Χριστιανών και των μουσουλμάνων. Στην ισλαμική παράδοση, ο Αντίχριστος ονομάζεται Dajjal, που σημαίνει «ο απατεώνας», «ο αποστάτης». Ο Μεσσίας των Εβραίων είναι αναγκαστικά ο Dajjal, ένας ψεύτικος Μεσσίας, γιατί ο ένας και μοναδικός Μεσσίας που υπάρχει στο Κοράνιο, είναι ο Ιησούς, ο υιός της Μαρίας.

Έχουμε διαβάσει σε Ρβραϊκά εσχατολογικά κείμενα ότι η πτώση της Ρώμης είναι μία από τις προϋποθέσεις για την λύτρωση του Εβραϊκού λαού, την έλευση του Μεσσία τους και την Βασιλεία του Ισραήλ.

Αλλά αυτή δεν είναι η μόνη προϋπόθεση. Τα θεμελιώδη κείμενα του Ιουδαϊσμού υποδεικνύουν επίσης ότι η καταστροφή του Ισμαήλ (γιου του Αβραάμ, πατέρα των Αράβων και στην συνέχεια των μουσουλμάνων), δηλαδή του Ισλάμ, είναι μια άλλη προϋπόθεση για την έλευση του Μεσσία.

Αναφέραμε νωρίτερα έναν από τους δασκάλους του Ταλμούδ, τον Eliezer ben Hourcanos (1ος Αιώνας), ο οποίος ερμήνευσε ένα απόσπασμα της Γένεσης υπό το φως του Βιβλίου του Δανιήλ για να συμπεράνει ότι η πτώση της Ρώμης θα προηγηθεί της έλευσης του Μεσσία.

Η ερμηνεία του ολοκληρώνεται με μια «προφητεία», σύμφωνα με την οποία «Ο γιος του Δαβίδ (ο Μεσσίας) θα μεγαλώσει στους Ισμαηλίτες (τους Άραβες), όπως αναφέρεται στους Ψαλμούς (132:13-18): «Διότι ο Κύριος επέλεξε την Σιών. Την θέλησε ως τόπο κατοικίας Tου:

«Εκεί θα είναι ο τόπος ανάπαυσής Μου για πάντα, εκεί θα κατοικώ, γιατί το θέλησα: θα ευλογήσω με αφθονία τις προμήθειές του. Θα χορτάσω τον φτωχό του με ψωμί. Θα ντύσω τους ιερείς της με θριαμβευτικά ενδύματα και οι ευσεβείς άνδρες της θα ξεσπάσουν σε κραυγές χαράς. Εκεί θα κάνω το κέρας του Δαβίδ να μεγαλώσει. Θα ανάψω τη δάδα του Χρισμένου μου και στο κεφάλι του θα λάμψει το διάδημά του. Θα ντύσω τους εχθρούς της με ντροπή».

Η φράση «Ο γιος του Δαβίδ θα μεγαλώσει στους Ισμαηλίτες» ερμηνεύεται από τους μεταγενέστερους ραβίνους ότι ο Μεσσίας θα εμφανιστεί μετά την πτώση των απογόνων του Ισμαήλ, επειδή ο Μεσσίας των Εβραίων θα κάνει την εμφάνιση του μεταξύ των Αράβων (της Ιερουσαλήμ).

Στο Ταλμούδ είναι γραμμένο ότι ο Θεός «μετανοιώνει επειδή δημιούργησε τους Χαλδαίους, τους Ισμαηλίτες (τους Άραβες) και τις κακές τάσεις». Ως εκ τούτου, μετανόησε που δημιούργησε τους Ισμαηλίτες διότι «Οι σκηνές των ληστών ευημερούν (όπου μένουν οι Άραβες), και όσοι προκαλούν τον Θεό είναι ασφαλείς, αφού ο Θεός τους έφερε εκεί με το ίδιο του το χέρι» (Mas. Sukkah 52b).

Το 2013 μ.Χ. ένας δημοσιογράφος έγραφε για τον Αρχιραβίνο του Ισραήλ Ovadia Yosef (1.920 μ.Χ.-2013 μ.Χ.), ιδρυτή και πνευματικό οδηγό του τρίτου μεγαλύτερου κόμματος του Ισραήλ, του Shass, ότι ήταν «Ο βασιλιάς σχεδόν όλων των Ισραηλινών κυβερνήσεων επί τριάντα χρόνια».

Ο Yosef είχε κάνει αρκετές δηλώσεις για μια μελλοντική καταστροφή των Αράβων: «Μακάρι να εξαφανιστούν από την Γη. Είθε ο Θεός να στείλει μια μάστιγα στους Παλαιστίνιους, σε εκείνα τα παιδιά του Ισμαήλ, σε αυτούς τους άθλιους εχθρούς του Ισραήλ».

Το 2001 μ.Χ., ο Yosef ζήτησε την απόλυτη εξόντωση των Αράβων (όλων των Αράβων, όχι μόνο των Παλαιστινίων): «Απαγορεύεται να τους λυπάστε. Πρέπει να στείλετε βλήματα και να τους εξολοθρεύσετε.

Είναι κακοί και απεχθείς». «Ο Κύριος θα στρέψει τις ενέργειες των Αράβων εναντίον τους, θα εξαντλήσει την σπορά τους και θα τους εξολοθρεύσει, θα τους καταστρέψει και θα τους διώξει από αυτόν τον κόσμο».

Το 2012 μ.Χ., ο ​​ Yosef κάλεσε όλους τους Εβραίους να προσευχηθούν για τον αφανισμό του Ιράν. Αξιωματούχοι του Υπουργείου Αμύνης, μαζί με τον Πρόεδρο του Συμβουλίου Εθνικής Ασφαλείας Ya’akov Amidror και τον Υπουργό Εσωτερικών Eli Yishai, επισκέφτηκαν τον Αρχιραβίνο προκειμένου να τον πείσουν να υποστηρίξει μια πιθανή επίθεση του Ισραήλ εναντίον του Ιράν. Μια εβδομάδα πριν τους δεχτεί, ο Yosef είχε κάνει μια παρόμοια ομιλία για το Ιράν.

Στο σημαντικότερο βιβλίο της Εβραϊκής μυστικιστικής παράδοσης, το Ζοχάρ (13ος Αιώνας), συζητείται η μοίρα μουσουλμάνων και Χριστιανών. Το ακόλουθο εσχατολογικό απόσπασμα από το Ζοχάρ έχει μελετηθεί από όλους τους ραβίνους που έχουν μελετήσει το ζήτημα των Εσχάτων Καιρών:

«Οι γιοι του Ισμαήλ (μουσουλμάνοι) θα κυβερνούν τους Αγίους Τόπους για πολύ καιρό, για όσο είναι άδειοι, όπως και η περιτομή τους είναι άδεια και ατελής. Θα εμποδίσουν τους γιους του Ισραήλ να επιστρέψουν, μέχρι να εξαντληθεί το προνόμιο των γιών του Ισμαήλ.

Οι γιοί του Ισμαήλ θα προκαλέσουν σκληρούς πολέμους στον κόσμο και οι γιοι του Εδώμ θα συγκεντρωθούν εναντίον τους για να τους πολεμήσουν (σημ.: Ο Εδώμ είναι ο Ησαύ της Βίβλου, ο αδελφός του Ιακώβ, που θεωρείται από την Εβραϊκή παράδοση ο πατέρας της Χριστιανικής Ρώμης).

Θα δώσουν μία μάχη εναντίον τους στην θάλασσα, μία στην στεριά και μία άλλη κοντά στην Ιερουσαλήμ. Οι πρώτοι θα κυριαρχήσουν στους άλλους. Ωστόσο, οι Άγιοι Τόποι δεν θα κατακτηθούν από τους γιους του Εδώμ». (Zohar, Parashat Vaera, σελ. 32Α).

Ιστορικά, οι δυνάμεις που κατέστρεψαν την Οθωμανική Αυτοκρατορία και κατήργησαν το Χαλιφάτο εκ των έσω, είναι οι ίδιες που υπονόμευσαν τον Ευρωπαϊκό Χριστιανισμό και την Καθολική Εκκλησία εκ των έσω.

Αυτές ήταν ο Τεκτονισμός, και οι Εβραϊκές αιρέσεις των Σαμπαταϊστών και των Φρανκιστών (των οποίων τα μέλη είχαν ψευδώς μεταστραφεί στο Ισλάμ και αντίστοιχα στον καθολικισμό, για να τους καταστρέψουν εκ των έσω), από τις οποίες προέκυψαν κυρίως οι Νεότουρκοι, που ανέτρεψαν την Οθωμανική Αυτοκρατορία και κατήργησαν το Χαλιφάτο το 1.924 μ.Χ.

Σηκώνοντας λοιπόν το πέπλο των μυστηρίων της ιστορίας της κατάργησης του Χαλιφάτου, ανακαλύπτουμε πόσες αντίχριστες, μεσσιανιστικές, αθεϊστικές και μηδενιστικές δυνάμεις έδρασαν. Η καταστροφή του Χαλιφάτου ήταν απαραίτητη προϋπόθεση για την δημιουργία της Εβραϊκής εθνικής Εστίας και του Ισραήλ.

Στα τέλη του 19ου Αιώνα, η Οθωμανική Αυτοκρατορία είχε σοβαρά χρέη, οπότε ο Θεόδωρος Χερτζλ πρότεινε να διαγραφεί το τουρκικό χρέος με αντάλλαγμα η Οθωμανική Αυτοκρατορία να παραχωρήσει την Παλαιστίνη στους Σιωνιστές. Στις 19 Ιουνίου 1.896 μ.Χ., ο Τούρκος Μεγάλος Βεζίρης (πρωθυπουργός) υποδέχθηκε τον Χερτζλ στον οποίο μετέφερε το παρακάτω μήνυμα από τον Σουλτάνο και τον Χαλίφη:

«Οι Εβραίοι μπορούν να κρατήσουν τα χρήματα τους. Η Τουρκική Αυτοκρατορία ανήκει στον τουρκικό λαό και όχι σε εμένα. Όταν διαμελιστεί η Αυτοκρατορία μου, ίσως και να λάβουν δωρεάν την Παλαιστίνη.

Ως τότε, μόνο το πτώμα μας μπορεί να τεμαχιστεί. Όσο ζω, δεν θα συναινέσω ποτέ στον τεμαχισμό της». Το 1.904 μ.Χ., ο Χερτζλ ζήτησε από τον πάπα Πίο Χ΄ μια επιστολή υποστήριξης για το Σιωνιστικό σχέδιο. Ο πάπας αρνήθηκε κατηγορηματικά. Αυτό αποδεικνύεται από την επίσημη απάντηση του:

«Δεν μπορούμε να εμποδίσουμε τους Εβραίους να πάνε στην Ιερουσαλήμ, αλλά δεν μπορούμε ποτέ και να τους ενθαρρύνουμε. Το έδαφος της Ιερουσαλήμ δεν ήταν πάντα ιερό, αλλά, ωστόσο, αγιάσθηκε από την ζωή του Ιησού. Οι Εβραίοι δεν αναγνώρισαν τον Κύριό μας και επομένως ούτε εμείς θα μπορέσουμε να αναγνωρίσουμε τον Εβραϊκό λαό. Non possumus (δεν δυνάμεθα)».

Υπάρχει λοιπόν σαφής παραλληλισμός μεταξύ της ανατροπής του Αρχαίου Καθεστώτος, της Γαλλικής Επανάστασης και της ιστορίας του τέλους της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας, τόσο σε ιδεολογικό επίπεδο, όσο και σε επίπεδο μεθόδων και δικτύων που έδρασαν.

Στα μέσα του 19ου Αιώνα, και πιο συγκεκριμένα, από την δεκαετία του 1.860 μ.Χ., άρχισαν να κινούνται τα Μασονικά Δίκτυα στην καρδιά της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας: Λόγιοι, συγγενείς του Σουλτάνου, ανώτεροι αξιωματούχοι, συμπεριλαμβανομένων Υπουργών, εισέρχονται μαζικά σε Μασονικές Στοές –ιδίως στην Γαλλική Στοά L’union d’Orient της οποίας η περίοδος δραστηριότητας ανταποκρίνεται στην πιο φιλελεύθερη δεκαετία στην πολιτική και κοινωνική ιστορία της Αυτοκρατορίας (1.863 μ.Χ.-1.874 μ.Χ.).

Αυτοί οι άνδρες έπαιξαν ρόλο στην εισαγωγή του φιλελευθερισμού στην Οθωμανική Αυτοκρατορία. Η εγκαθίδρυση του Ελευθεροτεκτονισμού ήταν τόσο σημαντική εκείνη την εποχή στην Τουρκία, που ο Σουλτάνος ​​Μουράτ Ε΄ – ο οποίος βασίλεψε μόνο για λίγους μήνες το 1.876 μ.Χ. προτού καθαιρεθεί από τον Αμπντούλ Χαμίτ Β΄ – ήταν ο ίδιος μέλος μιας μασονικής στοάς.

Οι Νεότουρκοι, που ανέτρεψαν την Οθωμανική εξουσία και το 1.924 μ.Χ. κατήργησαν το Χαλιφάτο, δημιούργησαν στις 14 Ιουλίου 1.889 μ.Χ. (ημερομηνία που επιλέχθηκε για να σηματοδοτήσει την σύνδεση με την Γαλλική Επανάσταση του 1.789 μ.Χ.) ένα πολιτικό κίνημα, την Επιτροπή Ένωσης και Προόδου, την οποία οργάνωσαν στο πρότυπο της Μασονικής Στοάς της Μεγάλης Ανατολής της Γαλλίας (Grand Orient de France).

Στο σημείο αυτό, ορισμένες γενεαλογικές, ιστορικές και θρησκευτικές λεπτομέρειες σχετικά με τους Νεότουρκους είναι απαραίτητες, προκειμένου να προσδιοριστεί η φύση της επανάστασής τους και η δύναμη που κατέλυσε το Χαλιφάτο.

Τον 17ο Αιώνα και συγκεκριμένα το 1.666 μ.Χ., ένας αυτοαποκαλούμενος μεσσίας, ο Σαμπατάι Τσεβί ή Ζεβί (Sabbataï Tsevi ή Zevi) από την Σμύρνη της Τουρκίας, ασπάστηκε το Ισλάμ. Στην μεταστροφή του παρέσυρε και τους μαθητές του, 200 οικογένειες τις οποίες ενθάρρυνε να μείνουν μαζί σαν μια ομάδα μυστικών μαχητών. «Μ’ αυτή του την ενέργεια», γράφει ο Gershom Scholem, «συμπεριφέρθηκε σαν κατάσκοπος που στάλθηκε στο στρατόπεδο του εχθρού (Ισλάμ)».

Την περίοδο που ο Τσεβί ασπάστηκε το Ισλάμ, διέταξε τον «προφήτη» του, Νάθαν της Γάζας (μεταξύ 1.667 μ.Χ. και 1.672 μ.Χ.) να πάει στην Ρώμη για να εκτελέσει ένα μυστικό μαγικό τελετουργικό που είχε σκοπό να επισπεύσει την πτώση των ηγετών της Εκκλησίας.

Εκείνοι οι Εβραίοι, δήθεν μεταστραφέντες στο Ισλάμ, αποκαλούμενοι Σαμπαταϊστές ή Σαββαταίοι ή Ντονμέδες (Dönmeh, στα τουρκικά σημαίνει αποστάτες), «προμήθευσαν πολλά μέλη στην Νεοτουρκική διανόηση…

Οι Ντονμέδες έπαιξαν σημαντικό ρόλο στις απαρχές της Επιτροπής της Ένωσης και της Προόδου, της οργάνωσης του Κινήματος των Νεότουρκων που ξεκίνησε από την Θεσσαλονίκη. Μεταξύ των μελών αυτού του κινήματος, υπήρχαν αξιοσημείωτοι ελεύθεροι στοχαστές, προερχόμενοι κυρίως από τις αιρέσεις των Ιακωβιτών και των Ιζμιρλιτών (σημ: όλοι κρυπτοεβραίοι).

Αυτοί, μετά την κατάρρευση των παλαιών σεχταριστικών τους πεποιθήσεων, είχαν φτάσει να υιοθετήσουν μια αρνητική και «πεφωτισμένη» θέση όσον αφορά τη θρησκεία. Υπήρχαν όμως και ευσεβείς Σαμπαταϊστές που ένωσαν τον τουρκικό πατριωτισμό και τον εθνικισμό τους με τον ουτοπικό Εβραϊκό μεσσιανισμό τους.

Υπάρχουν στοιχεία ότι ο Δαβίδ Μπέης, ένας από τους τρεις Υπουργούς της πρώτης κυβέρνησης των Νεότουρκων και εξέχων ηγέτης του κόμματος των Νεότουρκων, ήταν Ντονμές και έπαιξε σημαντικό ρόλο στην αίρεση των Καρακάς. Ανήκε στην σημαντικότερη οικογένεια αυτής της ομάδας, την οικογένεια Ρούσο (Russo), που ήταν άμεσοι απόγονοι του ενσαρκωμένου Θεού Μπαρούχ Ρούσο, γνωστού και ως Οσμάν Μπαμπά».

Η πρώτη διοίκηση που ανέλαβε την εξουσία μετά την Επανάσταση των Νεότουρκων (1.909 μ.Χ.) είχε τρεις Υπουργούς Ντονμέδες. Ο Δαβίδ Μπέης κατείχε την θέση του Υπουργού Οικονομικών. Επιπλέον, «οι Εβραίοι της Θεσσαλονίκης πρόθυμα επιβεβαίωσαν ότι ο Ατατούρκ ήταν Ντονμές (κάτι που όμως αρνήθηκε η τουρκική κυβέρνηση)».

O Κεμάλ Ατατούρκ θεωρείται ότι ήταν κρυπτοεβραίος Ντονμές.. Το σχέδιο των Νεότουρκων ήταν η καθαίρεση του Σουλτάνου Αμπντούλ Χαμίτ Β΄, η αποκατάσταση του φιλελεύθερου Συντάγματος του 1.876 μ.Χ.-1.877 μ.Χ. και η επιβολή του αθεϊσμού στην Τουρκία.

Στο έργο τους βοηθήθηκαν από τις Γαλλικές και ιταλικές Μασονικές Στοές της Θεσσαλονίκης, μιας πόλης που στέγαζε τους κύριους παράγοντες της συνωμοσίας των Νεότουρκων και η οποία υπήρξε για αρκετούς Αιώνες σημαντικό καμπαλιστικό και σαμπαταϊστικό κέντρο. Πρόκειται για τους ίδιους Ντονμέδες που βρίσκουμε στην κεφαλή της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας από το 1.908 μ.Χ.

Το 1.908 μ.Χ. αποκατέστησαν το φιλελεύθερο Σύνταγμα, και το 1.909 μ.Χ. παρείχαν στην Αυτοκρατορία το πρώτο της εθνικό Μασονικό Τάγμα, την Οθωμανική Μεγάλη Ανατολή (Grand Orient Ottoman). Ταυτόχρονα, οι Νεότουρκοι δημιουργούν αυτό που ο Thierry Zarcone, διαπρεπής ειδικός του Ανατολικού Τεκτονισμού, αποκαλεί «ένα είδος μυστικής υπηρεσίας, ένα αόρατο όργανο πολιτικής δράσης, πίεσης και εξόντωσης».

Ένας Νεότουρκος συγγραφέας, ο Hüseyn Cahid Yaçin (πέθανε το 1.957 μ.Χ.), αναφέρει ότι η οργάνωση των Νεότουρκων Επιτροπή Ένωσης και Προόδου, με τα χρόνια κατέστη κάτι περισσότερο από μια μυστική πολιτική οργάνωση, και στην πραγματικότητα μια πραγματική «θρησκεία»:

«Για να εδραιώσουμε το πνεύμα της Επιτροπής, δημιουργήσαμε μια νέα θρησκεία και ένα «mezhep», δηλαδή μια δομή αδελφικού στυλ… Υπάρχει, σ’ αυτή την χώρα ένα ενωτικό πνεύμα, αλλά στην πραγματικότητα μια μυστικιστική επιρροή».

Πριν από τον Α΄ Παγκόσμιο Πόλεμο που οδήγησε στην διάλυση της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας, η οποία επέτρεψε τη δημιουργία της Εβραϊκής εθνικής Εστίας, το Σιωνιστικό Γραφείο είχε ήδη εγκατασταθεί στην Κωνσταντινούπολη από το 1.908 μ.Χ. με την άδεια των Νεότουρκων που μόλις είχαν πάρει την εξουσία στα χέρια τους με επανάσταση. Αυτό το σημαντικό γεγονός προστίθεται σε δηλώσεις ευνοϊκές για τον Σιωνισμό που προέρχονται από αρκετούς Νεότουρκους ηγέτες.

Οι Νεότουρκοι, μόλις ανέλαβαν την εξουσία, εκτός από το ότι επέτρεψαν στο Σιωνιστικό Γραφείο να εγκατασταθεί στην Τουρκία, ξανάρχισαν τις διαπραγματεύσεις για την εγκατάσταση ενός εβραϊκού έθνους στην Παλαιστίνη.

Η συμπάθεια μεταξύ αυτών των Ντονμέδων που κατέλαβαν την Τουρκία και των Εβραίων Σιωνιστών ήταν τέτοια, που αρκετοί νέοι Σιωνιστές αποφάσισαν να εγκατασταθούν στην Κωνσταντινούπολη για να σπουδάσουν εκεί, να μάθουν τουρκικά και, πάνω απ’ όλα, να εργαστούν στο σώμα των εβραϊκών πληθυσμών της Αυτοκρατορίας, μεταστρέφοντάς τους μαζικά στο Σιωνιστικό σχέδιο, ξεκινώντας από την τοπική Εβραϊκή ελίτ, μέσω προπαγανδιστικών ενεργειών:

Τύπος, ακτιβισμός βάσης, ανάπτυξη ενώσεων, διείσδυση σε κοινοτικούς θεσμούς…   Η δημιουργία της Εβραϊκής εθνικής Εστίας, ένα έργο στο οποίο αντιτάχθηκαν ο πάπας Πίος Χ΄ και ο Σουλτάνος ​​και Χαλίφης Αμπντούλ Χαμίτ Β΄, συσχετίζεται άμεσα με τις εγκόσμιες δυνάμεις του Αντίχριστου που έπρεπε αναγκαστικά να απαλλαγούν από τον χριστιανισμό και το Ισλάμ, που το καθένα αντιπροσωπεύει ένα Κατέχον.

Το Κατέχον στο Κοράνι

Μιλώντας για τον Σιωνισμό, το Κοράνι δείχνει ότι οι Γωγ και Μαγώγ στους Έσχατους Καιρούς θα φέρουν τους γιους του Ισραήλ πίσω στην Ιερουσαλήμ, μετά από την απαγόρευση της επιστροφής τους εκεί:

«Τάξαμε πως κανένα έθνος που καταστρέψαμε δεν θα ξαναγεννηθεί. Μέχρι να επιστρέψουν ο Γωγ και ο Μαγώγ και να αφεθούν ελεύθεροι να ορμήσουν με το κεφάλι κάτω σε κάθε λόφο». 
. (To Κοράνι, Σούρα 21, Al-Anbiya − Οι Προφήτες, 95-96).

Δεν θα τολμήσουμε εδώ να προσδιορίσουμε επακριβώς τον Γωγ και τον Μαγώγ, αλλά θα κάνουμε την σύνδεση, όπως έκανε πριν από εμάς ο σεΐχης Ιμράν Χουσεΐν (μουσουλμάνος θεολόγος, πολιτικός επιστήμων, συγγραφέας, λόγιος, και ειδικός της ισλαμικής εσχατολογίας), μεταξύ της εσχατολογικής ανακοίνωσης που υπάρχει στο Κοράνι και της κατάκτησης της Ιερουσαλήμ από την Βρετανική Αυτοκρατορία το 1.917 μ.Χ. που ίδρυσε την Εβραϊκή εθνική Εστία και επέτρεψε στους Εβραίους να εγκατασταθούν στους Αγίους Τόπους. Άλλωστε, υπό την επιρροή των Εβραίων Σιωνιστών επιτέθηκαν οι Βρετανοί στους Οθωμανούς, προκειμένου να τους διώξουν από την Παλαιστίνη.

Κατά την διάρκεια του Α΄ Παγκοσμίου Πολέμου, το 1.916 μ.Χ., η Μεγάλη Βρετανία βρέθηκε σε δύσκολη θέση, στριμωγμένη από την Γερμανική Αυτοκρατορία και στα πρόθυρα της υπογραφής της ανακωχής που πρότεινε ο Κάιζερ. Στην συνέχεια, μια σιωνιστική αντιπροσωπεία μετέβη στο Βρετανικό Υπουργικό Συμβούλιο (το Βρετανικό Πολεμικό Υπουργικό Συμβούλιο) για να προτείνει μια συμφωνία στους Άγγλους.

Οι Σιωνιστές υποσχέθηκαν τότε να παρασύρουν τις ΗΠΑ στον πόλεμο με το μέρος τους, με αντάλλαγμα να διώξουν οι Βρετανοί τους Οθωμανούς από την Παλαιστίνη και να την προσφέρουν στους Εβραίους.

Αυτό το ιστορικό γεγονός είναι τεκμηριωμένο. Οι επίσημες δηλώσεις του τότε Βρετανού πρωθυπουργού Λόιντ Τζορτζ, που αναφέρουν την συμφωνία που συνήφθη, καταγράφονται στην έκθεση της Επιτροπής Peel (Ιούλιος 1.937 μ.Χ.).

«Στα αποδεικτικά στοιχεία που έδωσε ενώπιόν μας ο κύριος Λόιντ Τζορτζ, ο οποίος ήταν πρωθυπουργός τότε, δήλωσε ότι, ενώ η σιωνιστική υπόθεση είχε υποστηριχθεί ευρέως στην Βρετανία και την Αμερική πριν από τον Νοέμβριο του 1.917 μ.Χ., η έναρξη της Διακήρυξης του Μπάλφουρ εκείνη την εποχή έγινε «για προπαγανδιστικούς λόγους». Και περιέγραψε την δυσχερή θέση στην οποία βρίσκονταν τότε οι συμμαχικές και οι υποστηρικτικές Δυνάμεις:

[Η επιστολή τού Άρθουρ Μπάλφουρ το 1.917 μ.Χ. προς τον Walter Rotchild, που ήταν Πρόεδρος της βουλής των λόρδων, που διακήρυσσε την απόφαση τού Υπουργικού συμβουλίου, ότι στηρίζει τα σχέδια των σιωνιστών για ίδρυση Εβραϊκού κράτους στον χώρο τής Παλαιστίνης, συνέπεσε χρονικά με την διανομή τής σύνολης περιοχής. Καθίσταται προφανές, ότι στα πλαίσια τής διανομής των χωρών τής Μέσης Ανατολής μετά τον 1ο ΠΠ. η Παλαιστίνη είχε καταχωρηθεί από την αόρατο χείρα στους σιωνιστές].

Οι Ρουμάνοι είχαν συντριβεί. Ο Ρωσικός στρατός είχε χάσει το ηθικό του. Ο Γαλλικός στρατός δεν μπόρεσε να αναλάβει επίθεση σε μεγάλη κλίμακα. Οι Ιταλοί είχαν υποστεί μεγάλη ήττα στο Καπορέτο. Εκατομμύρια τόνοι Βρετανικών πλοίων είχαν βυθιστεί από Γερμανικά υποβρύχια. Καμία Αμερικανική μεραρχία δεν ήταν ακόμη διαθέσιμη στα χαρακώματα.

Σ’ αυτή την κρίσιμη κατάσταση, πιστευόταν ότι η Εβραϊκή συμπάθεια ή το αντίστροφο, με τον έναν ή τον άλλον τρόπο θα έκανε την ουσιαστική διαφορά στην υποστήριξη των Συμμαχικών Δυνάμεων. Ειδικότερα, η συμπάθεια των Εβραίων θα επιβεβαίωνε την υποστήριξη του Αμερικανικού Εβραϊσμού και θα δυσκόλευε την Γερμανία να μειώσει τις στρατιωτικές της δεσμεύσεις και να βελτιώσει την οικονομική της θέση στο Ανατολικό Μέτωπο. Αυτές ήταν οι συνθήκες υπό τις οποίες η Βρετανική κυβέρνηση εξέδωσε την δήλωση Μπάλφουρ.

«Οι Σιωνιστές ηγέτες (μας πληροφόρησε ο κ. Λόιντ Τζορτζ) μας έδωσαν μια σίγουρη υπόσχεση ότι, εάν οι Σύμμαχοι δεσμεύονταν να δώσουν διευκολύνσεις για την ίδρυση μιας εθνικής Εστίας για τους Εβραίους στην Παλαιστίνη, θα έκαναν ό,τι μπορούσαν για να συσπειρώσουν το Εβραϊκό συναίσθημα και υποστήριξη σε όλο τον κόσμο στις Συμμαχικές Δυνάμεις. Κράτησαν τον λόγο τους».

(Έκθεση της Βασιλικής Επιτροπής της Παλαιστίνης που παρουσιάστηκε από τον Υπουργό Εξωτερικών για τις Αποικίες στο κοινοβούλιο από τη Διοίκηση της Αυτού Μεγαλειότητας, Ιούλιος 1.937 μ.Χ., σελ. 23).

Και αυτό ακριβώς συνέβη. Οι Ηνωμένες Πολιτείες, που δεν είχαν κανένα συμφέρον σε αυτή την ευρωπαϊκή σύγκρουση, προσέτρεξαν σε βοήθεια των Βρετανών, κηρύσσοντας τον πόλεμο στην Γερμανία στις 2 Απριλίου 1.917 μ.Χ.

Ο Εβραίος δικηγόρος Louis D. Brandeis (γόνος οικογένειας σαμπαταϊστο-φρανκιστών), τότε Πρόεδρος του Ανώτατου Δικαστηρίου των ΗΠΑ και ο ραβίνος Stephen Wise (συνιδρυτής της Σιωνιστικής Ομοσπονδίας της Νέας Υόρκης το 1.897 μ.Χ. και Πρόεδρος του Αμερικανικού Εβραϊκού Κογκρέσου από το 1.922 μ.Χ. έως το 1.946 μ.Χ.) στήριξαν τις αποφάσεις του Προέδρου Γούντροου Ουίλσον για την εισαγωγή των Ηνωμένων Πολιτειών στον πόλεμο και για την υποστήριξη της Διακήρυξης του Μπάλφουρ.

Μια παρόμοια διαδικασία χρησιμοποιήθηκε για να εξαναγκάσει τον Πρόεδρο Τρούμαν να αναγνωρίσει το κράτος του Ισραήλ το 1.948 μ.Χ. Η υπόσχεση των Σιωνιστών τηρήθηκε με την είσοδο των ΗΠΑ στον πόλεμο, επτά μήνες αργότερα, μέχρι την ημέρα που, στις 2 Νοεμβρίου 1.917 μ.Χ., εκδόθηκε η περίφημη Διακήρυξη Μπάλφουρ που δεν ήταν παρά μια επιστολή του Άρθουρ Τζέιμς Μπάλφουρ, Υπουργού Εξωτερικών της Βρετανίας προς τον τραπεζίτη Λάιονελ Γουόλτερ Ρότσιλντ, στην οποία υποσχόταν τη δημιουργία μιας Εβραϊκής πατρίδας στην Παλαιστίνη.

Θα καταλήξουμε λοιπόν στο συμπέρασμα ότι ο Γωγ και ο Μαγώγ είναι η Βρετανία και οι Ηνωμένες Πολιτείες; Ή τουλάχιστον ότι καθοδηγούνται από τους Γωγ και Μαγώγ; Σε κάθε περίπτωση, τους προσδιορίζουμε ως μέρος, μαζί με το Κράτος του Ισραήλ και τα λόμπι του, των αντίχριστων γεωπολιτικών δυνάμεων.

Οι στρατοί των Γωγ και Μαγώγ.

Ο Γωγ και ο Μαγώγ, αυτές οι δυνάμεις που σπέρνουν τον όλεθρο στην Γη, αναφέρονται και σε μια άλλη Σούρα του Κορανίου όπου, όπως φαίνεται, περιγράφεται ένα Κατέχον, το οποίο περιόριζε τον Γωγ και τον Μαγώγ από την αρχαιότητα μέχρι τους Έσχατους Καιρούς.

Δεν θα φτάσουμε στο σημείο να χρησιμοποιήσουμε την Επιστολή προς τους Θεσσαλονικείς για να ερμηνεύσουμε το απόσπασμα από το Κοράνι που πρόκειται να παραθέσουμε, γιατί θα ήταν ακατάλληλο και μεθοδολογικά ανακριβές. Ας θυμηθούμε όμως ότι ο Απόστολος Παύλος μίλησε για «αυτό που περιορίζει» και για «αυτό που συγκρατεί» τον Αντίχριστο.

Στο Κοράνι θα δούμε ότι υπάρχει ένα ανθρώπινο πλάσμα (Ζου ελ Καρνέιν), το οποίο έχτισε ένα φράγμα που συγκρατεί, ή μάλλον συγκρατούσε, τον Γωγ και τον Μαγώγ. «Σε ρωτάνε για τον Ζου ελ Καρνέιν. Πες: θα σας διηγηθώ την ιστορία του. Εμείς τον κάναμε μεγάλο και Εμείς του δώσαμε τα μέσα για να έχει τα πάντα σ’ αυτόν τον κόσμο». (To Kοράνι, Σούρα 18, Αl Kahf − Η Σπηλιά, 83-84).

Στους στίχους που ακολουθούν, υπάρχει μια αφήγηση ενός ταξιδιού αυτού του ισχυρού χαρακτήρα, σε μια γεωγραφική περιοχή που περιγράφεται με ακρίβεια από το Κοράνι. Με βάση αυτήν την περιγραφή του Κορανίου, ο σεΐχης Ιμράν Χουσεΐν εντόπισε αυτήν την περιοχή στο έργο του An Islamic View of Gog & Magog in the Modern World  καταλήγοντας στο συμπέρασμα ότι είναι η περιοχή μεταξύ της Μαύρης Θάλασσας και της Κασπίας Θάλασσας.

Ο Ζου ελ Καρνέιν συνεχίζει το ταξίδι του… «Μέχρι που έφτασε σε ένα σημείο που είχε δύο βουνά. Εκεί βρήκε στην μία άκρη ανθρώπους που σπάνια καταλάβαιναν μια λέξη. Εκείνοι είπαν: «Ο Γωγ και ο Μαγώγ κάνουν κακό σ’ αυτή την γη.

Να συγκεντρώσουμε για σένα τα αναγκαία χρήματα, ώστε να υψώσεις ένα εμπόδιο ανάμεσα σ’ εμάς και σ’ αυτούς»; Εκείνος είπε: «Η εξουσία με την οποία με έχρισε ο Κύριός μου είναι καλύτερη. Βοηθήστε με μόνο με τη δύναμη των εργατών σας. Θα φτιάξω ένα εμπόδιο ανάμεσα σε εσάς και σε εκείνους».

«Φέρτε μου σιδερένια τούβλα». Όταν γεμίσε μ’ αυτά το κενό ανάμεσα στις δύο πλευρές των βουνών, είπε: «Φέρτε μου το λυωμένο μέταλλο να το ρίξω επάνω. Έτσι ώστε να μην μπορούν ούτε να το δρασκελίσουν ούτε να το τρυπήσουν.

Εκείνος είπε: «Αυτό είναι ένδειξη ελέους από τον Κύριο μου. Αλλά όταν πραγματοποιηθεί η υπόσχεση Του, θα το ισοπεδώσει. Η υπόσχεση του Κυρίου μου είναι αληθινή». Εκείνη την ημέρα, Εμείς θα τους αφήσουμε να έρθουν κατά πλήθη και η σάλπιγγα θα ηχήσει. Εμείς θα τους συγκεντρώσουμε όλους μαζί. Εκείνη την ημέρα θα παρουσιάσουμε την Κόλαση στους άπιστους».. (Το Κοράνι, Σούρα 18, Αl Kahf − Η Σπηλιά, 93-100).

Προσπαθήσαμε να επισημάνουμε ότι η Χριστιανική Ρώμη και το Χαλιφάτο ήταν δύο Κατέχοντα που εμπόδισαν την εκπλήρωση των Εβραϊκών μεσσιανικών σκοπών που δεν είναι άλλοι από τους σκοπούς του Αντίχριστου.

Η έξωση από την ιστορική σκηνή των Χριστιανικών και των μουσουλμανικών Αυτοκρατοριών, της Αγίας Έδρας και του Χαλιφάτου, επέτρεψε όχι μόνο την δημιουργία του κράτους του Ισραήλ, αλλά και την επέκταση του χάους, την καταστροφή ολόκληρων χωρών, την οικονομική, κοινωνική και ηθική αναταραχή.

Οι σύγχρονες αντίχριστες ιδεολογίες που παράγονται από τον ιουδαιο-προτεσταντικό κόσμο μετά την πτώση του Χαλιφάτου και του Ευρωπαϊκού Χριστιανισμού μπόρεσαν στην συνέχεια να εξαπλωθούν σε όλο τον κόσμο. Αυτό μας παρηγορεί στην ιδέα ότι η Χριστιανική Ρώμη και το Χαλιφάτο ήταν πράγματι το Κατέχον, το φρένο στον Αντίχριστο.

Μόσχα, Τρίτη Ρώμη και Κατέχον;

Μπορεί το Χαλιφάτο και οι μουσουλμανικές Αυτοκρατορίες να έχουν εξαφανιστεί, ωστόσο, στην Μέση Ανατολή, παραμένουν μουσουλμανικά κράτη και οργανώσεις που αντιστέκονται στην Αντίχριστη Αυτοκρατορία.

Η ισλαμική αντίσταση είναι περιφερειακή και μειονοτική εντός του μουσουλμανικού κόσμου, αλλά όσο μεγαλώνει ο ανταγωνισμός μεταξύ Ισραηλινο-Αμερικανών και Ρωσίας στην Ανατολική Ευρώπη, καθώς και στην Μέση Ανατολή, δυναμώνει.

Η Ρωσία είναι σύμμαχος του Ιράν και της Συρίας, των οποίων την καταστροφή απέτρεψε μέσω αυτού που ο Βλαντιμίρ Πούτιν αποκαλεί εφεξής «Αυτοκρατορία του Ψεύδους» και που ονομάζουμε Αντίχριστη Αυτοκρατορία σε αυτό το πλαίσιο εσχατολογικού πολέμου.

Οι γεωπολιτικές εξελίξεις των δύο τελευταίων δεκαετιών έχουν καταστήσει την Ρωσία Κατέχουσα. Μ’ άλλα λόγια, μια δύναμη που εναντιώνεται στην Αντίχριστη Αυτοκρατορία, που έχει πλέον ορίσει την Μόσχα ως κύριο εχθρό της.

Η Ρωσική Αυτοκρατορία, είναι λοιπόν αυτός ο οντολογικός εχθρός, αυτός ο γεωπολιτικός αντίπαλος, αυτός ο τελλουροκρατικός ανταγωνιστής (στεριανός, γήινος), του οποίου η ύπαρξη εμποδίζει την έλευση του Αντίχριστου που υποστηρίζεται γεωπολιτικά από την Αγγλο-Αμερικανική Ιουδαιο-προτεσταντική θαλασσοκρατία. Οι οκτώ Μεγάλες Δυνάμεις του 2016 μ.Χ.: Το Ιράν συναντά τους υπόλοιπους συμμάχους της Ρωσίας.

Ωστόσο, η Ρωσία, δεν είναι Κατέχουσα με την κλασική έννοια. Δεν είναι η ιδανική, η μεσαιωνική Χριστιανική Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία. Είναι ένα σύγχρονο κράτος που επηρεάζεται από εσωτερικές αντιφάσεις και το οποίο έχει εν μέρει μολυνθεί, −όπως όλες οι χώρες του κόσμου− από την ιδεολογία της προόδου, συμπεριλαμβανομένου του υπερανθρωπισμού (διανθρωπισμού / transhumanism). Η Ρωσία αγκάλιασε, έστω και προσωρινά, την δυτική πολιτική και λόγο για την ψευτο-πανδημία Covid-19 και αποδέχτηκε την θεωρία της κλιματικής υπερθέρμανσης.

Ο υπερανθρωπισμός, επί του παρόντος, είναι εγκεκριμένος στην Ρωσία, όπου η επιρροή της Silicon Valley έχει παράγει τα αποτελέσματά της. Η βελτίωση (ενίσχυση) του ανθρώπινου σώματος εφαρμόζεται ήδη και στην Ρωσία. Ωστόσο, αυτή η εξέλιξη του υπερανθρωπισμού ανησυχεί τον Βλαντιμίρ Πούτιν, που αναρωτιέται:

«Η τεχνολογική επανάσταση, οι εντυπωσιακές ανακαλύψεις στην τεχνητή νοημοσύνη, τα ηλεκτρονικά, τις επικοινωνίες, την γενετική, την βιοεπεμβατική και την ιατρική, προσφέρουν τεράστιες δυνατότητες, αλλά εγείρουν επίσης φιλοσοφικά, ηθικά και πνευματικά ερωτήματα, που μόνο οι συγγραφείς επιστημονικής φαντασίας έθεσαν πρόσφατα.

Τι θα συμβεί όταν η τεχνολογία ξεπεράσει την ικανότητα σκέψης του ανθρώπου; Πού βρίσκεται το όριο της παρέμβασης στον ανθρώπινο οργανισμό, πέραν του οποίου ο άνθρωπος παύει να είναι ο εαυτός του και μετατρέπεται σε άλλη οντότητα;

Ποια είναι τα ηθικά όρια ενός κόσμου στον οποίο οι δυνατότητες της επιστήμης και της τεχνολογίας έχουν γίνει πρακτικά απεριόριστες και τι θα σημαίνει αυτό για τον καθένα μας, για τους απογόνους μας, ακόμη και τους άμεσους, δηλαδή για τα παιδιά και τα εγγόνια μας;». Ο υπερανθρωπισμός και η τροποποίηση της ανθρώπινης φύσης ίσως αναφέρονται τελικά και σε αυτό το απόσπασμα από το Κοράνι:

«Ο Θεός είχε καταραστεί τον Σατανά γιατί του είχε πει: «Θα πάρω ένα μερίδιο από τους πιστούς σου. Θα τους οδηγήσω μακρυά από το σωστό μονοπάτι. Θα τους προκαλέσω άσκοπες επιθυμίες και θα τους διατάξω να σκίσουν τα αυτιά των βοδιών.

Θα τους διατάξω να αναμιχθούν στα δημιουργήματα του Θεού». Όποιος βάζει το Σατανά ως φύλακά του και όχι τον Θεό, σίγουρα θα υποφέρει από μεγάλη απώλεια». (Το Κοράνι, Σούρα 4, An-Nisa − Γυναίκες, 118-119).

Ας επιστρέψουμε όμως στην Ρωσία. Η τρέχουσα σύγκρουση που την εναντιώνει ριζικά στην Δύση και σε όλα όσα αντιπροσωπεύει, ωθεί την Ρωσία να ασκήσει ένα είδος εξορκισμού, εκβάλλοντας από το σώμα της τα είδωλα του μοντερνισμού και του προοδευτισμού.

Αυτός ο εξορκισμός ξεκίνησε πριν από τον πόλεμο στην Ουκρανία, και συγκεκριμένα, με την απαγόρευση της «προπαγάνδας για τις μη παραδοσιακές σεξουαλικές σχέσεις μεταξύ ανηλίκων» (νόμος του 2013 μ.Χ.). Ένας νόμος που ανταποκρίνεται στην άποψη των Ρώσων που, σύμφωνα με έρευνα, το 81% θεωρούν τις ομοφυλοφιλικές σχέσεις κατακριτέες. Ο γάμος ομοφυλοφίλων απαγορεύτηκε επίσης το 2020 μ.Χ.

Η Ρωσία, μία χώρα 145 εκατομμυρίων κατοίκων (το 2020 μ.Χ.), έχει 90% πιστούς, εκ των οποίων το 80% είναι χριστιανοί (δεδομένα για το έτος 2014 μ.Χ.). Σήμερα, οι Ρώσοι που αυτοαποκαλούνται πιστοί είναι τέσσερις φορές περισσότεροι από ότι ήταν επί ΕΣΣΔ.

Το 2020 μ.Χ., η Δούμα εισήγαγε στο Σύνταγμα την πίστη στον Θεό, κατόπιν αιτήματος του Βλαντιμίρ Πούτιν. Το άρθρο για τις χιλιετίες στην ιστορία της Ρωσίας αναφέρεται στην «μνήμη των προγόνων μας που μας μετέφεραν ιδανικά και πίστη στον Θεό».

Οι δυτικοί κατηγορούν τη Ρωσία γι’ αυτή η συντηρητική στροφή, την επιστροφή στον Χριστιανισμό που τους ανησυχεί. Ας θυμηθούμε ότι η Τσαρική Ρωσία δέχτηκε επίθεση στην Χριστιανική της ουσία από τους Μπολσεβίκους επαναστάτες που ήταν κυρίως Εβραίοι, όπως απέδειξε ο Αλεξάντερ Σολζενίτσιν και τόνισε άλλωστε ο Βλαντιμίρ Πούτιν στις 13 Ιουνίου 2013 μ.Χ. κατά την επίσκεψή του στο Εβραϊκό Μουσείο της Μόσχας, μπροστά από ένα κοινό ραβίνων:

«Το 80-85% των μελών της κυβέρνησης της Σοβιετικής Ένωσης ήταν Εβραίοι. Και αυτοί οι Εβραίοι, καθοδηγούμενοι από ψεύτικες ιδεολογίες, συνέλαβαν και κατέστειλαν τους οπαδούς του Ιουδαϊσμού, του Χριστιανισμού, του Ισλάμ και άλλων θρησκειών. Δεν έκαναν καμμία διάκριση».

Μπορούμε έτσι να δημιουργήσουμε έναν παραλληλισμό αυτής της αντιχριστιανικής επανάστασης που έβαλε τέλος στο Τσαρικό καθεστώς, με την επανάσταση των Νεότουρκων που κατέλυσε το Χαλιφάτο, με διαφορά επτά ετών. Εξ άλλου, ο Λένιν υποστήριξε τον Νεότουρκο Μουσταφά Κεμάλ στον ένοπλο αγώνα του εναντίον της Αντάντ (Βρετανίας και Γαλλίας) και καθόλη την διάρκεια της κατάληψης της εξουσίας στην Τουρκία.

Οι Μπολσεβίκοι δεν επέλεξαν λάθος εχθρό, επιτέθηκαν στην Τρίτη Ρώμη. Για περισσότερους από πέντε Αιώνες, οι Ορθόδοξοι Ρώσοι θεωρούσαν την Μόσχα την Τρίτη Ρώμη, μετά από την πτώση της Δεύτερης, της Κωνσταντινούπολης, το 1.453 μ.Χ.

Η γεωπολιτική κατάσταση της εποχής, που έκανε την Ρωσία το μόνο ανεξάρτητο Ορθόδοξο κράτος, νομοτελειακά έκανε την Μόσχα τον διάδοχο της Κωνσταντινούπολης που ιδρύθηκε στην θέση του Αρχαίου Βυζαντίου από τον ίδιο που ίδρυσε την Ρωμαϊκή Εκκλησία, τον Αυτοκράτορα της Ρώμης, Κωνσταντίνο Α΄ (306 μ.Χ.-337 μ.Χ.).

Ιστορικό δίδαγμα: Η Κωνσταντινούπολη αντικατέστησε την Ρώμη κατά την διάρκεια των βαρβαρικών επιδρομών και η Μόσχα διαδέχθηκε το Βυζάντιο μετά την Οθωμανική εισβολή. Η θεωρία της «Μόσχας ως Τρίτης Ρώμης» δημοσιεύεται την ίδια χρονιά της Άλωσης της Πόλης από τον Μοναχό Φωμά (Θωμά) σε ένα βιβλίο με τίτλο Ευλογία του Μεγάλου Πρίγκιπα, του ευσεβούς Μπόρις Αλεξάντροβιτς, που γράφτηκε στην Ρωσική πόλη Τβερ.

Διαδίδεται σταδιακά η άποψη ότι «Ο Ρώσος ηγεμόνας έχει πεπρωμένο να αντικαταστήσει τον Βυζαντινό Αυτοκράτορα, και ότι οι Ρώσοι καλούνται να διαδεχθούν τους Έλληνες και να πάρουν την πρώτη θέση μεταξύ των Ορθοδόξων λαών, γιατί είναι καλύτεροι Χριστιανοί από αυτούς».

Αυτή είναι η ιδέα που γεννήθηκε στον Μεσαίωνα, του translatio imperi («μεταβίβαση ισχύος»). Είναι μια αντίληψη της ιστορικής συνέχειας μέσω της μεταφοράς της εξουσίας από την μια Αυτοκρατορία στην άλλη, καθώς και της πολιτισμικής συνέχειας, translatio studii.

Το 1.472 μ.Χ., η Σοφία Παλαιολογίνα, ανηψιά του τελευταίου Βυζαντινού Αυτοκράτορα, Κωνσταντίνου ΙΑ’, παντρεύτηκε τον Ιβάν Γ΄της Μόσχας. Η Μοσχοβία μπόρεσε έτσι να αυτοανακηρυχτεί κληρονόμος της Βυζαντινής Αυτοκρατορίας.

Στην συνέχεια, υιοθέτησε ως σύμβολο της τον δικέφαλο αετό και αυτοανακηρύχθηκε Τρίτη Ρώμη. Το 1.508 μ.Χ., ο μοναχός Φιλόθεος (Filofey) έγραψε στην περίφημη επιστολή του προς τον μεγάλο πρίγκιπα Βασίλειο Γ΄:

«Να γνωρίζετε, ευσεβέστατε Αυτοκράτορα [τσάρε], ότι όλες οι Αυτοκρατορίες που ανήκουν στην Ορθόδοξη Χριστιανική θρησκεία είναι τώρα ενωμένες στην Αυτοκρατορία σας: Είστε ο μόνος Αυτοκράτορας από τους Χριστιανούς όλου του κόσμου…

Όλες οι Χριστιανικές Αυτοκρατορίες είναι ενωμένες στην Αυτοκρατορία σας. Μετά από εσάς, περιμένουμε την Αυτοκρατορία που δεν θα έχει τέλος… Δύο Ρώμες έπεσαν, αλλά η Τρίτη παραμένει και δεν θα υπάρξει Τέταρτη».

Η εσχατολογική διάσταση αυτού του θεολογικο-πολιτικού ισχυρισμού είναι σαφέστατη. Είτε πιστεύει κανείς, είτε όχι, πρέπει να συνειδητοποιήσουμε ότι η Ιστορία οδήγησε αυτή την Τρίτη Ρώμη να γίνει τελικά η πρώτη παγκόσμια πυρηνική δύναμη που μπήκε σε μια αναγκαστική αντιπαράθεση ενάντια στην Αυτοκρατορία του Αντίχριστου. Φαίνεται ότι αυτή είναι η μοίρα της Ρωσίας από την οποία δεν μπορεί να ξεφύγει.

Στις 16 Ιανουαρίου 1.547 μ.Χ., ο Ιβάν Δ΄ ο επιλεγόμενος Τρομερός, εγγονός του Ιβάν Γ΄, στέφθηκε Τσάρος (από την λέξη Καίσαρ) στον Καθεδρικό Ναό της Κοιμήσεως της Θεοτόκου (που βρίσκεται στο Κρεμλίνο, στην Μόσχα) και ίδρυσε το τσαράτο της Ρωσίας.

Η Μόσχα τον 16ο Αιώνα γίνεται η Τρίτη Ρώμη, όπου η Ευρώπη βιώνει την προτεσταντική μεταρρύθμιση, την αποδυνάμωση της Εκκλησίας, της Αγίας Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας και την μετατροπή της Αγγλίας σε Αυτοκρατορία των θαλασσών που θα γίνει ο οντολογικός εχθρός της Ρωσίας, τελλουροκρατικής δύναμης. Τον 16ο Αιώνα, λοιπόν, συγκροτήθηκε η νέα πολιτικο-θρησκευτική γεωγραφία, ενόψει εσχατολογικού πολέμου.

Αυτή η θρησκευτική ιστορία της Ρώμης δεν έρχεται σε αντίθεση με την ισλαμική άποψη. Το Κοράνι, που αποκαλύφθηκε τον 7ο Αιώνα, θεωρεί το Βυζάντιο ως την δεύτερη Ρώμη, γιατί όπως θα δούμε, με το όνομα «Ρώμη» ορίζει την Βυζαντινή Αυτοκρατορία, κληρονόμο της Ρώμης. Ο σεΐχης Χουσεΐν, έχει επισημάνει αυτό το σημείο που είναι εξαιρετικής εσχατολογικής σημασίας.

Η 30ή σούρα του Κορανίου τιτλοφορείται «Οι Ανατολικοί Ρωμαίοι» και παραπέμπει στον πόλεμο μεταξύ του Βυζαντίου, που ονομάζεται «Η Ανατολική Ρώμη», και της Περσίας. «Οι Ανατολικοί Ρωμαίοι νικήθηκαν. Σε μια γειτονική χώρα.

Μετά την ήττα τους θα θριαμβεύσουν. Μέσα σε μερικά χρόνια, με την θέληση του Θεού, στο παρελθόν και στο μέλλον. Θα έρθει μια μέρα που οι πιστοί θα χαρούν. Εξαιτίας της νίκης που τους χάρισε ο Θεός. Εκείνος δίνει την νίκη σε όποιον θέλει. Εκείνος είναι ο Παντοδύναμος, ο Ελεήμονας. Είναι η υπόσχεση του Θεού.

Ο Θεός πάντα κάνει όσα υπόσχεται, αλλά οι περισσότεροι άνθρωποι δεν το ξέρουν. Το μόνο που ξέρουν είναι αυτό που είναι εμφανές στην ζωή, χωρίς να ξέρουν για την επόμενη». (To Kοράνι, Σούρα 30, Ar-Rum – Οι Έλληνες ή Οι Ανατολικοί Ρωμαίοι, 2-7).

Οι μουσουλμάνοι είχαν στεναχωρηθεί από την ήττα του χριστιανικού Βυζαντίου κατά των Περσών. Αλλά το Κοράνι τους έκανε την αναγγελία μιας Βυζαντινής νίκης που θα τους χαροποιήσει πράγματι λίγα χρόνια αργότερα.

Το Κοράνι πιθανώς παραπέμπει στην εισβολή των Περσών στην Συρία (613 μ.Χ.-614 μ.Χ.) και τις νίκες του Βυζαντινού Αυτοκράτορα Ηράκλειου το 624 μ.Χ. Σημειώστε ότι με την ευκαιρία αυτή οι Εβραίοι πολεμιστές της Γαλιλαίας, υπό την διοίκηση του Βενιαμίν της Τιβεριάδας, ενώθηκαν με τους Πέρσες σ’ αυτόν τον πόλεμο κατά των Βυζαντινών. Εκείνοι οι Εβραίοι ήθελαν να διώξουν τους Χριστιανούς και να ανακαταλάβουν την Παλαιστίνη: Στην συνέχεια έκαψαν Εκκλησίες, λεηλάτησαν την Ιερουσαλήμ και κατέστρεψαν μοναστήρια.

Κατάφεραν να προσελκύσουν στο κίνημά τους Εβραίους της Δαμασκού, της Νότιας Παλαιστίνης και της Κύπρου. Αλλά τελικά ο Ηράκλειος τους απέσπασε από τους Πέρσες που απέτυχαν στην υπόσχεση που είχαν δώσει στους Εβραίους να τους δώσουν την Ιερουσαλήμ.

Οι παρακάτω στίχοι της Σούρας «Οι Ανατολικοί Ρωμαίοι» σχετίζονται με την δημιουργία, το Τέλος του Κόσμου και την έσχατη κρίση. Αυτό δείχνει αναμφίβολα ότι το πεπρωμένο της Ρώμης συνδέεται άμεσα με το Τέλος του Κόσμου και θα έχει καθοριστικό ρόλο να παίξει εκείνους τους καιρούς.

Μπορούμε λοιπόν να δούμε ότι σύμφωνα με το Κοράνι, όπως και με τον Ορθόδοξο Χριστιανισμό, η Ρώμη δεν θα βρίσκεται για πάντα στην Ιταλία, αλλά ως Ρώμη νοείται το πολιτικοθρησκευτικό κέντρο της Ορθοδοξίας.

Στο Ισλάμ, «Ρώμη» ονομάζεται το πολιτικό κέντρο του Χριστιανικού κόσμου, η κληρονόμος της Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας, η οποία επομένως δεν μπορεί να είναι ούτε μία αδύναμη Χριστιανική χώρα, ούτε η προτεσταντική Αμερική, αφού η τελευταία θεωρήθηκε από τους Πατέρες των Προσκυνητών που την ίδρυσαν, όχι ως Νέα Ρώμη, αλλά ως Νέα Ιερουσαλήμ, σηματοδοτώντας έτσι τη συσχέτιση με τον Ιουδαϊσμό.

Επιστρέφοντας στην εσχατολογία, ο προφήτης Μωάμεθ ανακοίνωσε στους μουσουλμάνους ότι θα ήταν σύμμαχοι της Ρώμης σε έναν πόλεμο εναντίον ενός κοινού εχθρού: «Θα κάνετε μια συμμαχία (sulh) με την Ρώμη, με πλήρη εμπιστοσύνη (amina), και θα πολεμήσετε μαζί έναν κοινό εχθρό». Και επειδή η Βυζαντινή Αυτοκρατορία έχει πια εξαφανιστεί, η μόνη Χριστιανική δύναμη, κληρονόμος της Ρώμης, για την οποία μπορεί να μιλήσει αυτή η προφητεία, είναι η Ρωσία.

Επιπλέον, το σημερινό γεωπολιτικό πλαίσιο, ανταποκρίνεται απόλυτα σε αυτό το λόγο του προφήτη, αφού η εν λόγω συμμαχία είναι αποτελεσματική: οι Ρώσοι, συμπεριλαμβανομένων των μουσουλμάνων Τσετσένων, Σύρων και Ιρανών, πολεμούν τον ίδιο εχθρό, δηλαδή τις δυνάμεις του ΝΑΤΟ στην Ουκρανία και τις Ισραηλινές-τρομοκρατικές δυνάμεις στην Μέση Ανατολή, και σύντομα πέραν αυτής.

Και γνωρίζουμε από το Κοράνι, ότι θα παραμείνει μέχρι το τέλος του χρόνου μια Χριστιανική δύναμη ικανή να αντισταθεί και να νικήσει τις αντίχριστες δυνάμεις: «Τότε ο Θεός είπε: «Ιησού, θα σε πάρω μακρυά και θα σε αναθρέψω κοντά Μου.

(Γι’ αυτό) εξάγνισε τον εαυτό σου από τους άπιστους και εγώ θα κάνω τους πιστούς ένδοξους νικητές των απίστων, μέχρι την Ημέρα της Ανάστασης, που θα επιστρέψουν σε Μένα. Εγώ θα είμαι ο κριτής για τις διαφωνίες σας».

Όσον αφορά τους άπιστους, θα τους τιμωρήσω σκληρά και σε αυτόν τον κόσμο και στον επόμενο. Δεν θα υπάρχει κανείς που να μπορεί να τους βοηθήσει. Όσον αφορά αυτούς που πιστεύουν και κάνουν καλές πράξεις, Αυτός θα τους ανταμείψει πλήρως. Ο Θεός δεν αγαπά τους άδικους». (Το Κοράνι, Σούρα 3, Aale-Imran − Η Οικογένεια του Ιμράν, 55-57).

Οι εν λόγω αρνητές που δεν πίστεψαν στον Ιησού δεν είναι άλλοι από τους Φαρισαίους και άλλους Εβραίους που τους ακολούθησαν και απέρριψαν τον Χριστό. Ο Θεός λοιπόν υπόσχεται ότι οι Χριστιανοί θα παραμείνουν από πάνω τους μέχρι την τελευταία ώρα.

Ο ιστορικός και ερμηνευτής Ibn Kathir (14ος Αιώνας) σχολιάζει αυτό το απόσπασμα ως ένδειξη ανωτερότητας, όσον αφορά την επίγεια εξουσία. Παίρνει ως παράδειγμα τον Μέγα Κωνσταντίνο, που μετέτρεψε τον Χριστιανισμό σε Ρωμαϊκή θρησκεία.

Έτσι ο Ibn Kathir γράφει: «Ο Κωνσταντίνος έχτισε περισσότερες από 12.000 Εκκλησίες και ναούς και την πόλη που έφερε το όνομά του: Κωνσταντινούπολη… Ο Κωνσταντίνος το έκανε για να νικήσει και να ταπεινώσει τους Εβραίους και ο Θεός τον βοήθησε εναντίον τους επειδή ήταν πιο κοντά στην αλήθεια από αυτούς…».

Αρκετές ακαδημαϊκές μελέτες έχουν επισημάνει την τεράστια επιρροή του φιλοϊσραηλινού Εβραϊκού λόμπι στις Ηνωμένες Πολιτείες και στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Το μακροπρόθεσμο αποτέλεσμα είναι η υποταγή της Ευρωπαϊκής Ηπείρου στις Ιουδαιο-προτεσταντικές δυνάμεις. Επομένως, η Δύση δεν μπορεί να θεωρηθεί η γεωγραφική και πολιτισμική περιοχή που ακολουθεί τον Ιησού.

Υπάρχει ένα φιλοϊσραηλινό Εβραϊκό λόμπι στην Ρωσία, αλλά η επιρροή του μειώνεται ταχέως εδώ και αρκετά χρόνια, καθώς οι εντάσεις μεταξύ Ρωσίας και Ισραήλ αυξάνονται. Αυτό αποδεικνύεται από το εν εξελίξει κλείσιμο του Εβραϊκού Γραφείου για το Ισραήλ στην Ρωσία με εντολή του Ρωσικού Υπουργείου Δικαιοσύνης.

Και στις 6 Ιουλίου 2022 μ.Χ., ο αρχιραβίνος της Μόσχας, επικεφαλής της μεγαλύτερης Εβραϊκής κοινότητας στην Ρωσία, Pinchas Goldschmidt (επίσης Πρόεδρος της Διάσκεψης των Ευρωπαίων Ραβίνων), εγκατέλειψε την Ρωσία για να εγκατασταθεί στο Ισραήλ μετά από την επέμβαση στην Ουκρανία στην οποία αντιτάχθηκε.

Η μόνη Χριστιανική δύναμη λοιπόν που διαθέτει τα μέσα για να αντισταθεί στους εχθρούς του Ιησού και των συμμάχων τους, είναι η Ρωσία. Οι γεωπολιτικές εξελίξεις στην Μέση Ανατολή και την Ουκρανία, ο καταστροφικός ρόλος του Ισραήλ και των δικτύων του εναντίον της Ρωσίας σε αυτές τις διενέξεις, έχουν αναπόφευκτα τονίσει την αντίθεση μεταξύ Μόσχας και Τελ Αβίβ. Και αυτή η αντίθεση θα χειροτερέψει, όπως γράφουμε από το 2015 μ.Χ.

Όλα τα αποσπάσματα που παραθέσαμε εδώ χρησιμοποιώντας διαφορετικές θρησκευτικές παραδόσεις, την αντίστοιχη εσχατολογία τους, την θεολογικο-πολιτική ιστορία του Χριστιανισμού, το Κοράνι και τις γεωπολιτικές εξελίξεις των τελευταίων ετών, συγκλίνουν στον χαρακτηρισμό της Ρωσίας ως Κατέχοντος, με σύμμαχο του τους μουσουλμάνους, αντιμετωπίζοντας από κοινού τις δυνάμεις του Αντίχριστου.

ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ ΑΠΕΡΟΠΙΑ:

1. Οι μουσουλμάνοι σύμμαχοι της Ρωσίας σήμερα δεν περιορίζονται πλέον μόνο στους Τσετσένους, τους Σύρους και τους Ιρανούς. Αυτό που συμβαίνει στην Κεντρική Ασία, και πολύ πρόσφατα, στην Αφρική, είναι πολύ αποκαλυπτικό. Η Ρωσία κινητοποιείται πλέον και σε άλλες Ηπείρους και φαίνεται να κερδίζει μουσουλμάνους και μη.

2. Ότι η Ορθόδοξη χριστιανική Ρωσία αποτελεί αναμφίβολα τον μόνο ισχυρό πολέμιο του αντίχριστου Ιουδαιο-προτεσταντισμού είναι γεγονός, σημαίνει ότι ο ίδιος ο Χριστιανισμός κατέχει το αλάθητο.

Επιπλέον, κατά την άποψη μου, ως εχθροί των αντίχριστων δυνάμεων θα πρέπει να εκληφθούν και οι οπαδοί των υπόλοιπων μεγάλων θρησκευτικών δογμάτων που ναι μεν δεν είναι Χριστιανοί, αλλά πιστεύουν σε πανάρχαιες κοινές αξίες, όπως οι ινδουϊστές, οι βουδιστές, οι οπαδοί των Αρχαίων Ευρωπαϊκών θρησκειών, αλλά και οι αγνωστικιστές θεϊστές. Όλοι αυτοί εκπροσωπούνται πλέον από την Ρωσία (http://oimos-athina.blogspot.com/2023/10/blog-post_24.html).

 

Η Γάζα έφερε «κοντά» σουνίτες και σιίτες για πρώτη φορά από τα χρόνια της Μέκκας και αυτό οδηγεί σε σύγκρουση πολιτισμών. Η κρίση στην Μέση Ανατολή επιβεβαιώνει τον Σάμιουελ Χάντιγκτον. Η σύγκρουση Ισραήλ και Χαμάς και οι σφοδροί βομβαρδισμοί της Γάζας κατάφεραν το ακατόρθωτο:

Έφεραν «κοντά» τους μουσουλμάνους σουνίτες με τους μουσουλμάνους σιίτες, δηλαδή τους δύο κλάδους του Ισλάμ, οι οποίοι βρίσκονταν σε σύγκρουση, από τον θάνατο του Προφήτη Μωάμεθ μέχρι και πριν λίγες ημέρες.

Η σύγκρουση Ισραήλ-Χαμάς κινδυνεύει να προκαλέσει μία ολική αντιπαράθεση πολιτισμών, όπως αυτή που είχε προβλέψει ο Σάμιουελ Χάντιγκτον στ0 περιβόητο έργο του «Σύγκρουση των πολιτισμών».

Όσο διαρκεί η σύγκρουση στην Μέση Ανατολή, αποδεικνύεται ότι όλες οι δυτικές χώρες και όχι μόνο αυτές διατρέχουν σοβαρό κίνδυνο να εμπλακούν σε αυτήν με κάθε πιθανό τρόπο. Η εξαιρετικά επικίνδυνη προσέγγιση σιιτών και σουνιτών θα προκαλέσει τεράστια προβλήματα σχεδόν σε όλες τις χώρες που διαθέτουν μουσουλμανικούς πληθυσμούς: Είτε επίσημα ως πολίτες, είτε ως μετανάστες.

Αυτό φάνηκε ξεκάθαρα στο Νταγκεστάν της Ρωσικής Ομοσπονδίας, όπου στο αεροδρόμιο της πρωτεύουσας, Μαχατσκάλα, Ρώσοι μουσουλμάνοι διαδηλωτές εισέβαλαν μπλοκάροντας ένα αεροσκάφος από το Ισραήλ ως ένδειξη διαμαρτυρίας για τις απώλειες των αμάχων στην Γάζα!

Κατεστάλη οριστικά η αυτή η οποία οδήγησε στην κατάληψη του αεροδρομίου καθώς η αντίδραση της Ρωσικής Εθνοφρουράς ήταν «κεραυνοβόλα» αλλά υπήρξαν τραυματισμοί, όχι όμως νεκροί. Η ουσία όμως είναι πως προέκυψε μία ανεξέλεγκτη κατάσταση. Ογκώδεις διαδηλώσεις υπέρ των Παλαιστινίων σημειώθηκαν χθες σε Νέα Υόρκη, Λονδίνο, Κοπεγχάγη, Στοκχόλμη, Παρίσι, Κουάλα, Λουμπούρ κλπ.

Το Ισραήλ, παρά το γεγονός ότι σε ό,τι αφορά τα τελευταία δραματικά γεγονότα από τις 7 Οκτωβρίου και μετά, θεωρείται ως «αμυνόμενο», εν τούτοις έχει χάσει τον πόλεμο της υποστήριξης της κοινής γνώμης.

Υπήρξαν και διαδηλώσεις υπέρ του Ισραήλ, αλλά αυτές είναι κατά κανόνα ολιγάριθμες. Φυσικά, πρωταγωνιστούν οι μουσουλμάνοι στις διαδηλώσεις, οι οποίοι αριθμούν πάνω από 70 εκατ. άνθρωποι στις δυτικές χώρες. Υπολογίζεται ότι μόνο στις χθεσινές εκδηλώσεις συμμετείχαν 2 εκατ. άνθρωποι.

Παραδοσιακά, το Ισραήλ είχε την κοινή γνώμη με το μέρος του όλα σε παλαιότερες εποχές, αλλά τότε ήταν την περίοδο του Ψυχρού Πολέμου. Τώρα, αν και η Χαμάς είναι αυτή που επιτέθηκε στο νότιο Ισραήλ, η εξέλιξη των συγκρούσεων έκανε να φαίνονται οι επιτιθέμενοι ως… αμυνόμενοι και όχι μόνο στα μάτια των μουσουλμάνων πολιτών.

Αλλά αναδεικνύεται ότι παντού πλέον, οι μουσουλμάνοι εξεγείρονται  και σουνίτες και σιίτες εμφανίζονται αδελφωμένοι, κάτι το οποίο δεν συνέβαινε ποτέ εδώ και 1.400 χρόνια. Αυτό θα είναι ένα πολύ μεγάλο πρόβλημα για το Ισραήλ και για την Δύση και πρέπει να τελειώσει γρήγορα αυτό που συμβαίνει στην Μέση Ανατολή.

Πολλοί θα ήθελαν, αυτό να συμβεί επί μίας νέας προεδρίας του Ν.Τραμπ, καθώς ο Αμερικανός Πρόεδρος είναι ο μόνος που με πράξεις αποδείχτηκε πως μπορεί να δημιουργήσει συναινέσεις και να υπογραφούν συμφωνίες.

Το ζήτημα είναι πως ίσως να μην υπάρχει χρόνος μέχρι τις αμερικανικές εκλογές του Νοεμβρίου του 2024 μ.Χ. Η κατάσταση παγκοσμίως έχει εκτραχυνθεί και όσο συνεχίζονται συγκρούσεις όπως αυτές στην Ουκρανία και στην Μέση Ανατολή, το να ανοίξουν οι «πύλες της Κολάσεως» δεν είναι και τόσο απίθανο ενδεχόμενο (https://www.pronews.gr/amyna-asfaleia/i-gaza-efere-konta-sounites-kai-siites-gia-proti-fora-apo-ta-xronia-tis-mekkas-kai-ayto-odigei-se-sygkrousi-politismon/).

 

Το Ισραήλ και οι «Χριστιανοί- Σιωνιστές» – Οι πολιτικές προεκτάσεις της Αποκάλυψης. Πολλοί Ευαγγελικοί βλέπουν τον πόλεμο Ισραήλ-Χαμάς ως μέρος μιας προφητείας - Για Αιώνες, η Δευτέρα Παρουσία του Χριστού συνδέεται με αιματοχυσία στην περιοχή.

Η πολιτική δημιουργεί περίεργες συμμαχίες, αλλά αυτή η συμμαχία ήταν πιο περίεργη από όλες. Ο λόγος για την «ζεύξη» των λεγόμενων “Χριστιανών  Σιωνιστών» και των Ισραηλινών, με έναν στόχο: την οριστική εγκαθίδρυση του κράτους του Ισραήλ.  Αλλά με διαφορετική αφετηρία.

Για τους περισσότερους Αμερικανούς, ο πόλεμος Ισραηλινών-Χαμάς προκαλεί θλίψη για την απώλεια ζωών, ιδιαίτερα των αθώων πολιτών, οργή, και φόβο ότι η σύγκρουση μπορεί τελικά να συμπαρασύρει την ευρύτερη περιοχή. Εκτός, από όσους πιστεύουν ότι η αιματοχυσία  θα ανοίξει το δρόμο για τη Δευτέρα Παρουσία!

Για όσους είναι προετοιμασμένοι να αντιστοιχούν τα τρέχοντα γεγονότα με τις βιβλικές προφητείες, η φρικτή βία είναι ένα δυσάρεστο αλλά ουσιαστικό μέσο για ένα τέλος – το τέλος του κόσμου όπως τον ξέρουμε. Το Bloomberg  σε δημοσίευμά του αναλύει  την κοσμοθεωρία ενός σημαντικού αριθμού ευαγγελικών χριστιανών και, κατ’ επέκταση, ενός κρίσιμου τμήματος του Ρεπουμπλικανικού Κόμματος.

“Χριστιανικός Σιωνισμός”- Τι είναι.

Η θεωρία των “Χριστιανών Σιωνιστών” βασίζεται στο ότι οι Ισραηλινοί παραμένουν ο «περιούσιος λαός» του Θεού, ενώ η Χριστιανική Εκκλησία είναι απλώς μία «παρένθεση» στο σχέδιο του Θεού. Ο Χριστός δεν μπορεί να επιστρέψει στην γη μέχρι πρώτα να συμβούν ορισμένα γεγονότα.

Ιστορία παλιά…

Το Ισραήλ κατέστη για πρώτη φορά κέντρο της ευαγγελικής εσχατολογίας πριν από τέσσερις αιώνες, όταν οι προτεστάντες θεολόγοι, ιδιαίτερα εκείνοι που είχαν χιλιαστικές τάσεις, στράφηκαν σε πολύ συγκεκριμένα χωρία των Γραφών για την συντέλεια του κόσμου. Για παράδειγμα, στην Παλαιά Διαθήκη, ο προφήτης Ησαΐας προέβλεψε ότι ο Θεός “Θα υψώσει λάβαρο για να συγκεντρώσει μαζί όλους τους εξόριστους του Ισραήλ, από τις τέσσερις γωνίες της γης”.

Αυτό ερμηνεύθηκε ως ένδειξη πως η έλευση του Ιησού θα γινόταν μόλις η Εβραϊκή διασπορά επέστρεφε στην Παλαιστίνη. Ανυπόμονοι να θέσουν σε εφαρμογή το σχέδιο του Θεού, οι χριστιανοί σιωνιστές – άρχισαν να πιέζουν τις κυβερνήσεις τους να λάβουν ενεργά μέτρα για να επιστρέψουν οι Εβραίοι στην Παλαιστίνη.

“Ας αποκαταστήσουμε τους Εβραίους”.

Το 1.891 μ.Χ., ο επίσης Χριστιανός Σιωνιστής Γουίλιαμ Μπλάκστοουν συνέταξε μια επιστολή προς τον Πρόεδρο Μπέντζαμιν Χάρισον, την οποία υπέγραψαν εκατοντάδες επιφανείς Αμερικανοί, μεταξύ των οποίων ο J. P. Μόργκαν και ο Τζον Ροκφέλερ, ο πρεσβύτερος: “Ας αποκαταστήσουμε τους Εβραίους στη γη την οποία τόσο σκληρά στερήθηκαν από τους Ρωμαίους”.

Αν και ο Χάρισον δεν βοήθησε, η συγκεκριμένη ομάδα, συνεχισε να παρακολουθεί τις ειδήσεις για οποιοδήποτε σημάδι ότι το σχέδιο του Θεού βρισκόταν σε εξέλιξη. Όταν η Βρετανική κυβέρνηση εξέδωσε την Διακήρυξη Μπάλφουρ το 1.917 μ.Χ., υποστηρίζοντας την δημιουργία μιας “εθνικής εστίας για τον Εβραϊκό λαό” στην Παλαιστίνη, το έκανε για γεωπολιτικούς λόγους. Οι Ευαγγελικοί, όμως, ερμήνευσαν την κίνηση ως θεϊκή απελευθέρωση.

«Αν ερμηνεύουμε σωστά τις Γραφές η επαναφορά των Εβραίων στην Παλαιστίνη θα επισπεύσει την ημέρα που έχει προαναγγελθεί τόσο στην Παλαιά όσο και στην Καινή Διαθήκη, όταν ο Κύριος Ιησούς θα φανερωθεί ξανά στους γιους των ανθρώπων» ήταν το συμπέρασμα ενός Ευαγγελιστή συγγραφέα.

Πανηγυρισμοί.

Αυτές οι πεποιθήσεις παρέμειναν ζωντανές καθόλη την διάρκεια του μεσοπολέμου, και όταν το σύγχρονο κράτος του Ισραήλ δημιουργήθηκε μετά την φρίκη του Ολοκαυτώματος, οι ευαγγελικοί πανηγύρισαν.

Ο πάστορας Τζέρι Φάλγουελ θα ισχυριζόταν αργότερα ότι, εκτός από την ημέρα της γέννησης του Χριστού, “Η πιο σημαντική ημερομηνία που πρέπει να θυμόμαστε είναι η 14η Μαΐου 1.948 μ.Χ.” – η ημέρα που δημιουργήθηκε το Ισραήλ.

Καθώς το νέο έθνος ευημερούσε και αργότερα θριάμβευσε στον Πόλεμο των Έξι Ημερών το 1.967 μ.Χ., νικώντας τρεις από τους ισχυρούς γείτονές του και εδραιώνοντας τα σύνορα του, οι ευαγγελιστές αισθάνονταν όλο και πιο σίγουροι ότι “το ρολόι του Θεού” – το ίδιο το Ισραήλ – κατέγραφε την τελική αντίστροφη μέτρηση.

Ο Ναός και ο…Αντίχριστος.

Το μόνο που απέμενε ήταν το Ισραήλ να εξασφαλίσει μια τελική νίκη επί των εχθρών του και να ανοικοδομήσει τον Ναό της Ιερουσαλήμ. Και τότε, αν οι προφήτες είχαν δίκιο, θα συνέβαιναν μερικά πολύ δυσάρεστα πράγματα:

Ένας ψεύτικος μεσσίας, γνωστός ως ο Αντίχριστος, θα καταλάμβανε την Ιερουσαλήμ και θα εγκαθιστούσε τον εαυτό του ως σωτήρα πριν εγκαινιάσει την Θλίψη, μια επταετή περίοδο θανάτου και καταστροφής, με τους περισσότερους Εβραίους να χάνονται.

Τέλος, ο Ιησούς θα επέστρεφε στην γη, θα ανέτρεπε τον υποκριτή και θα εγκαινίαζε μια χιλιετή Βασιλεία ειρήνης στην γη. Μέχρι τις δεκαετίες του 1.970 μ.Χ. και 1.980 μ.Χ., ένας αυξανόμενος αριθμός επιφανών ευαγγελικών, συμπεριλαμβανομένου του Φάλγουελ, πραγματοποιούσε ταξίδια στο Ισραήλ, ανυπόμονος να βρεθεί στο προσκήνιο της επερχόμενης αποκάλυψης.

Η μεγάλη επιρροή της θρησκευτικής δεξιάς. Στην αρχή, οι Ισραηλινοί δεν τους έδιναν ιδιαίτερη σημασία, αλλά ο πρωθυπουργός Μενάχεμ Μπέγκιν γρήγορα συνειδητοποίησε ότι η θρησκευτική δεξιά είχε αποκτήσει όλο και μεγαλύτερη επιρροή στο Ρεπουμπλικανικό Κόμμα του Ρόναλντ Ρίγκαν.

Ο Μπέγκιν και άλλοι επιφανείς Ισραηλινοί άρχισαν να παρακολουθούν συναντήσεις και θρησκευτικές εκδηλώσεις τους στις ΗΠΑ. Μέχρι το τέλος της προεδρίας του Ρέιγκαν, οι δύο ομάδες είχαν γίνει, όπως είπε η δημοσιογράφος Βικτόρια Κλαρκ, “σύμμαχοι για τον Αρμαγεδδώνα”, ενωμένες από την κοινή φιλοδοξία να δουν το Ισραήλ να κατακτά τους εχθρούς του.

Οι Ισραηλινοί είχαν πρακτικούς στόχους, ελπίζοντας ότι η αμερικανική υποστήριξη θα διασφάλιζε το δοκιμαζόμενο έθνος τους. Οι ευαγγελικοί, αντίθετα, εύχονταν η βοήθεια να προκαλέσει την αποκάλυψη και να προετοιμάσει το έδαφος για τον ερχομό του Ιησού. Ο Νετανιάχου άδραξε την ευκαιρία.

Στην δεκαετία του 1.990 μ.Χ, ο τότε πρεσβευτής του Ισραήλ στα Ηνωμένα Έθνη, ο φιλόδοξος Μπενιαμίν Νετανιάχου, αναγνώρισε γρήγορα ότι το όραμα της θρησκευτικής δεξιάς για το Ισραήλ ταίριαζε με το δικό του – τουλάχιστον βραχυπρόθεσμα.

Όταν έγινε πρωθυπουργός το 1.996 μ.Χ., μετέφερε αμέσως ένα κλιμάκιο χριστιανών σιωνιστών στο Ισραήλ, σφυρηλατώντας μια στενή σχέση που έχει αυξηθεί τα χρόνια , με τους ευαγγελιστές να υποστηρίζουν όλο και πιο σταθερά το Ισραήλ (https://www.naftemporiki.gr/kosmos/1529854/to-israil-oi-christianoi-sionistes-kai-i-profiteia-gia-tin-apokalypsi/).

 

 Ισραηλινός αξιωματικός λέει θα πάρουν ”Όλη την Γάζα και Λίβανο όλη την Γη της Επαγγελίας”. Έχουν ανοίξει χάρτες της Τορά, χάρτες π.Χ. Η Μεγάλη Ιδέα το Μεγάλο Ισραήλ.. ήρθε η ώρα του ”Μεσσία” τους τ΄ Αντίχριστου; Του φτιάχνουν πρώτα μεγάλο κράτος και μετά τον Ναό! ΕΙΝΑΙ ΩΡΑ ΟΜΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙΡΟΣ Τ΄ΑΠΕΤΑΞ-ΑΜΗΝ ΟΧΙ ΤΟΥ ΑΜΗΝ ΣΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΤΟΥΣ..

Ισραηλινός αξιωματικός από εξέδρα σε δημόσιο βήμα λέει ότι θα πάρουν όλη την Γάζα και το Λίβανο όλη την Γη της Επαγγελίας. Έχουν ανοίξει τους χάρτες της Τορά..Έχουν ανοίξει π.Χ χάρτες..Το Μεγάλο Ισραήλ η Μεγάλη Iδέα.. ήρθε η ώρα του ”Μεσσία” τους τ΄Αντίχριστου;

Του φτιάχνουν πρώτα κράτος μεγάλο κράτος τι βασιλιάς θα είναι αν δεν έχει ένα Μεγάλο Ισραήλ ένα μεγάλο κράτος. Μετά του φτιάχνουν το Ναό για να τον θρονιάσουν γι αυτό ήδη μεριμνούν στο Αλ Ακσά!

Κάνουν εκκαθαρίσεις για να τον φέρουν καθαρίζουν το έδαφος γύρω γύρω. Παλαιστίνη Συρία Λίβανος είναι ο στόχος. Κατά τά λλα είναι ήσυχοι. Η Ιορδανία έχει βασιλιά. Οι βασιλιάδες είναι μυημένοι είναι δικοί τους.. όπως Σ Αραβία κ.λ.π. Το Ιράκ το έχουν κατακτήσει οι ΗΠΑ.

Με το Ιράν θα πρέπει να καθαρίσουν.. μετά τον πόλεμο με Ιράν αν κερδίσουν τον ΕΦΕΡΑΝ .. να δούμε τι θα πουν και οι μάγοι εκ της Περσίας… αν το άστρο τους είναι πιο φωτεινό… Βιάζονται βιάζονται πολύ.. μήπως έχει γεννηθεί το τέρας;

ΕΙΝΑΙ ΩΡΑ ΟΜΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙΡΟΣ Τ΄ΑΠΕΤΑΞ-ΑΜΗΝ ΟΧΙ ΤΟΥ ΑΜΗΝ ΣΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΤΟΥΣ.. Δήλωσε από δημόσιο βήμα ο αξιωματικός σε εθνικιστικο-θρησκευτικό παραλήρημα: «Ο πιο ευτυχισμένος μήνας της ζωής μου που ζω εδώ και 40 χρόνια… η γη είναι δική μας.

Όλη η χώρα! Ολα αυτά! Συμπεριλαμβανομένης της Γάζας! Συμπεριλαμβανομένου του Λιβάνου! Όλη η γη της επαγγελίας! Θα επιστρέψουμε μετά από πολύ καιρό! Το Gush Katif είναι τόσο μικρό σε σύγκριση με αυτό που θα φτάσουμε!».

Το Γκους Κατίφ (εβραϊκά: גוש קטיף, λιτ.’Harvest Bloc’) ήταν ένα μπλοκ 17 Ισραηλινών οικισμών στην νότια λωρίδα της Γάζας. Τον Αύγουστο του 2005 μ.Χ., ο Ισραηλινός στρατός απομάκρυνε βίαια τους 8.600 κατοίκους του Γκους Κατίφ από τα σπίτια τους μετά από απόφαση του Υπουργικού Συμβουλίου. Οι κοινότητές τους κατεδαφίστηκαν ως μέρος της μονομερούς αποδέσμευσης του Ισραήλ από την Λωρίδα της Γάζας (https://dimpenews.com/2023/11/05/%ce%b9%cf%83%cf%81%ce%b1%ce%b7%ce%bb%ce%b9%ce%bd%cf%8c%cf%82-%ce%b1%ce%be%ce%b9%cf%89%ce%bc%ce%b1%cf%84%ce%b9%ce%ba%cf%8c%cf%82-%ce%b4%ce%b7%ce%bb%cf%8e%ce%bd%ce%b5%ce%b9-%ce%b5%cf%85%cf%84%cf%85/?fbclid=IwAR1BJdDB6EnAMwPi1xiZjadwq6oPev3cQhe2Erz3Y28VB-H7gzxoFZ4NW_g).

 

Παγκόσμια ἐσχατολογική φρενίτις ἡ ὁδὀς πρός τόν Γ΄Π.Π.;! Ὁ κόσμος βυθίζεται σ᾿ ἐσχατολογική φρενίτιδα: Ξετυλίγοντας τίς συνέπειες.

Η εσχατολογική θέρμη της Παλαιστινιακής κρίσης φτάνει σε εκκωφαντική κορύφωση. Οι αξιωματούχοι σε όλο τον κόσμο αφήνουν τις μάσκες τους και αποκαλύπτουν ακούσια τη Βιβλική ένταση της σύγκρουσης.

Σε κάθε ευκαιρία, οι πολιτικές προσωπικότητες γεμίζουν τώρα τις διακηρύξεις τους με βιβλική αναφορά και αλληγορία. Ο κορυφαίος από τους οποίους ήταν ο Νετανιάχου, ο οποίος τώρα επικαλέστηκε μια ποικιλία βιβλικών προφητειών ως «σκυλο-σφυρίχτρες» ( κωδικοποιημένη ή ασαφής γλώσσα )  για να ξεσηκώσει τον λαό του σε εσχατολογική φρενίτιδα.

Όχι μόνο επικαλείται την προφητεία του Ησαΐα, αλλά πλαισιώνει τη σύγκρουση ως αυτή του «φωτός» εναντίον του «σκότους» και του καλού εναντίον του κακού, φωτογραφίζοντας τους Παλαιστίνιους ως τα Παιδιά του Σκότους που θα νικηθούν από τους Εκλεκτούς.

Η προφητεία του Ησαΐα, για την οποία φαίνεται ότι μιλάει, είναι η ακόλουθη: Ησαΐας 60:18 - Η βία δεν θα ακουστεί πλέον στη γη σου, η ερήμωση ή η καταστροφή μέσα στα σύνορά σου· και θα ονομάσεις τα τείχη σου Σωτηρία, και τις πύλες σου Δόξα. Αλλά τότε, πιο έντονα, επικαλέστηκε τον Βιβλικό ορκισμένο εχθρό του, τον Αμαλήκ:

Ο Νετανιάχου συνεχίζει να αναφέρεται σε βιβλικές προφητείες στις συνεντεύξεις του με τους δημοσιογράφους: " Πρέπει να θυμάστε τι σας έκανε ο Αμαλήκ, λέει η Αγία Γραφή μας, και θυμόμαστε και πολεμάμε.

Οι ήρωές μας που πολεμούν στην Γάζα συνεχίζουν μια δυναστεία ηρώων που πηγαίνει πίσω 3000 χρόνια στην ιστορία - από τον Ιησού του Ναυή στους ήρωες του 1.948 μ.Χ., από τον Πόλεμο των Έξι Ημερών στον Πόλεμο του Γιομ Κιπούρ και σε όλους τους άλλους πολέμους".

Τα λόγια για τον Αμαλήκ είναι από το 1ο Βιβλίο του Σαμουήλ (Βασιλειών  Α΄) 15 :2-3:  Τούτο λέει ο Κύριος των δυνάμεων: Θυμήθηκα τι έκανε ο Αμαλήκ στον Ισραήλ, πώς του εναντιώθηκε στο δρόμο όταν έβγαινε από την Αίγυπτο  (15:2). Ο Κύριος διέταξε τον Βασιλιά Σαούλ να καταστρέψει τον εχθρό και όλο τον λαό του:

 "Πηγαίνετε τώρα και νικήστε τον Αμαλήκ και καταστρέψτε όλα όσα έχει· και μην τον λυπηθείτε· αλλά θανατώστε και τον άντρα και την γυναίκα, από τον νεαρό μέχρι το βρέφος, από το βόδι μέχρι το πρόβατο, από την καμήλα μέχρι το γαϊδούρι" (15:3).

Ο Νετανιάχου αισθάνεται τον εαυτό του ως νέο Μεσσία με το θεϊκό δικαίωμα να εξολοθρεύσει όλους τους εχθρούς του εκλεγμένου λαού... Ένας μανιακός γενοκτόνος. Αυτό είναι πράγματι το απειλητικό ύφος με το οποίο πολλοί Άραβες παρατηρητές ερμηνεύουν τα λόγια του: Το Ισραήλ έχει επιτέλους φτάσει στο αποκορύφωμα της αντίδρασής του, ένα θρησκευτικό κράτος-έθνος με έναν πολεμοχαρή και μεσσιανικό ηγέτη που φέρνει την εκκαθάριση του γκέτο της Γάζας:

-Είναι μια δοκιμασία για όλη την ανθρωπότητα, είναι ένας αγώνας μεταξύ των δυνάμεων του κακού... και του άξονα της ελευθερίας και της προόδου. Είμαστε άνθρωποι του φωτός, αυτοί είναι άνθρωποι του σκότους και το φως πρέπει να θριαμβεύσει πάνω στο σκοτάδι. Τώρα ο ρόλος μου είναι να οδηγήσω όλους τους Ισραηλινούς σε μια συντριπτική νίκη... Θα πραγματοποιήσουμε την προφητεία του Ησαΐα... μαζί θα νικήσουμε.

Η προφητεία του Ησαΐα, στην οποία αναφέρεται ο Νετανιάχου, είναι μια προφητεία της νίκης του Ισραήλ επί των εχθρών του. Το χρησιμοποιούν συχνά οι Ισραηλινοί για να δικαιολογήσουν την κυριαρχία τους πάνω στους Παλαιστίνιους.

Φυσικά, σε κάποιο βαθμό, δεν πρέπει να μας εκπλήσσει. Το Ισραήλ, τελικά, είναι ένα από τα λίγα κράτη στον κόσμο που ιδρύθηκε σχεδόν αποκλειστικά πάνω στο "Βιβλικό Δίκαιο", που σημαίνει ότι είναι φυσικό ότι μεγάλο μέρος της επακόλουθης πολιτικής του, είτε σωστή είτε λάθος, θα έχει τις ρίζες της στην Βιβλική αποφασιστικότητα.

Έτσι δεν είναι η καθαρή πράξη της Βιβλικής επίκλησης η ίδια που είναι ανησυχητική, αλλά μάλλον η έννοια ότι ο Νετανιάχου φαίνεται να αντιλαμβάνεται τον εαυτό του ως μια μεσσιανική φιγούρα που οδηγεί το έθνος του σε μια εσχατολογική εκπλήρωση, ένα είδος Ημέρας της Κρίσης ή Αρπαγής. Φυσικά, είναι απίστευτα επικίνδυνο για ένα έθνος με επικεφαλής έναν αυτοαποκαλούμενο μεσσία του τέλους των καιρών να οδηγεί τον υπόλοιπο υπνοτισμένο κόσμο προς τον 3ο Παγκόσμιο Πόλεμο.

Και ποιοι είναι αυτοί οι "βιβλικοί υπνοβάτες"; Οι ίδιες οι προσωπικότητες της Δύσης, ιδιαίτερα των ευαγγελικών στις ΗΠΑ, αν και υπάρχουν ακόμα και κάποιες περίεργες εκπλήξεις. Για παράδειγμα, πολλοί σοκαρίστηκαν όταν είδαν τον Ινδό Βιβέκ Ραμασγουάμι να επαναλαμβάνει με παράξενο και κοροϊδευτικό τρόπο την Βιβλική υπόθεση των "περιουσίων", διατυπωμένη με την αλαζονεία του "θεϊκού έθνους":

Εξόργισε περαιτέρω τους οπαδούς του με την ξαφνική αλλαγή του πολεμικού τόνου στην τελευταία του ομιλία, κάνοντας τους ανθρώπους να αναρωτιούνται τι συμβαίνει με τα στελέχη του κατεστημένου που τους οδηγεί πάντα να χειραγωγούνται τόσο εύκολα από το Ισραήλ:

Το γεγονός είναι ότι η Αμερικανική πολιτική ελίτ είναι σκληροπυρηνικοί Σιωνιστές επειδή πολλοί από αυτούς προέρχονται από την Νότια Βαπτιστή και ευαγγελική τάση του Χριστιανισμού που κηρύττει την αφοσίωση στο Ισραήλ λόγω της αντιληπτής Βιβλικής σχέσης.......

Είναι προφανές ότι ένα μεγάλο μέρος της Αμερικανικής πολιτικής ελίτ και διανόησης οραματίζεται το Ισραήλ ως το κεντρικό σημείο για το πολυαναμενόμενο, αποκορύφωμα του γεγονότος της "Αρπαγής". Θεωρούν ότι η υποστήριξή τους στον Ισραήλ είναι απολύτως απαραίτητη για την ανάληψη τους και την σωτηρία των ψυχών τους.

Αυτό εγγενώς τους βάζει σε μια υποτακτική θέση στις γεωπολιτικές μηχανορραφίες του Ισραήλ, και επιτρέπει στο Ισραήλ να τους χειραγωγήσει εύκολα και μέσω της λαϊκής ευαγγελικής αιχμαλωσίας και του θρησκευτικού ελέγχου ώστε να υποστηρίξουν όποιες πρωτοβουλίες είναι απαραίτητες, ανεξάρτητα από το πόσο πολεμικές ή επιβλαβείς είναι για τα δικά τους εθνικά συμφέροντα της Αμερικής.

Ο Ερντογάν αναφέρθηκε σε αυτές τις διαστάσεις στην τελευταία του ομιλία, τονίζοντας την παγκόσμια εσχατολογική ρήξη μεταξύ των ανθρώπων του Σταυρού και των ανθρώπων της Ημισελήνου, ενώ επικαλέστηκε τις Σταυροφορίες:

Το οποίο οδήγησε ακόμη και τον Ισραηλινό Υπουργό Εξωτερικών Eli Cohen να ανακοινώσει την άμεση απόσυρση των διπλωματών από την Τουρκία και μια "επαναξιολόγηση" των ισραηλινο-τουρκικών σχέσεων: Φυσικά, πολλοί δικαιολογημένα υποψιάζονται ότι ο Ερντογάν απλώς επιδίδεται στο Pαλαιστινιακό ζήτημα για να παρουσιαστεί ως "ισχυρός" και "ηγέτης του μουσουλμανικού κόσμου":

Όπως έχουμε ήδη σημειώσει, ο Ερντογάν προσπαθεί να εκμεταλλευτεί την δυσαρέσκεια για τις ενέργειες του Ισραήλ και να τοποθετηθεί ως ο "προστάτης" όλων των μουσουλμάνων. Δεδομένης της επίδρασης των λόγων του σήμερα, αναμφίβολα θα συγκεντρώσει σημαντική υποστήριξη. Κρίνοντας από την ισχυρή ρητορική και τον ενθουσιασμό του Τούρκου ηγέτη, ο ίδιος οραματίζεται τον εαυτό του ως την μετενσάρκωση του Σουλτάνου Mehmed II, γνωστός ως ο "κατακτητής". Στην ομιλία του, επέκρινε τόσο την Δύση όσο και την Ρωσία (η αναφορά στο Καραμπάχ είναι ενδεικτική). Τώρα το ερώτημα είναι πόσο μακριά είναι πρόθυμος να πάει. Θα είναι η ομιλία του απλώς μια προσπάθεια να αυξήσει τηn δημοτικότητά του εν μέσω των μαχών στη Λωρίδα της Γάζας, ή θα σηματοδοτήσει την αρχή μιας νέας, μεγαλύτερης σύγκρουσης;

Η σατιρική αλλά διαπεραστική εικόνα του Ερντογάν που κάθεται σε μια γραμμή φυσικού αερίου, απλώνει ζεστές καρδιές στον Νετανιάχου ενώ το βιτριόλι εκτοξεύεται από το στόμα του ενάντια στη «βαρβαρότητα» του Ισραήλ, αποκαλύπτει την έντονη υποκρισία που χορεύει στην καρδιά του πολιτικού θεατρίνου του Ερντογάν. Οι θορυβώδεις καταδίκες του στο φως της ημέρας φαίνονται να ξεθωριάζουν εύκολα κάτω από τις φεγγαρόλουστες διαπραγματεύσεις για το φυσικό αέριο.

Η γελοιογραφία αποτυπώνει την ουσία της υπεροχής του Ερντογάν - ενός ηγέτη που "διαμαρτύρεται πάρα πολύ" - κυριολεκτικά - στη σκηνή των φιλοπαλαιστινιακών συγκεντρώσεων, μόνο για να υποκύψει στον τόνο των κυνικών συμφερόντων όταν τραβηχτούν οι κουρτίνες. Η γελοία εκδήλωση στοργής προς τον Νετανιάχου, που αντιπαρατίθεται στη φλογερή του ρητορική, υπογραμμίζει μια ξεκάθαρη αφήγηση:

Η πίστη του Ερντογάν κλίνει προς το δελεαστικό άρωμα του αερίου και όχι προς τις αρχές που τόσο δυνατά διακηρύσσει. Το ηθικό επίπεδο του Ερντογάν φαινομενικά καταρρέει όταν οι ψίθυροι «οι μπίζνες είναι μπίζνες» αντηχούν στα επιμελητήρια των Τουρκο-Ισραηλινών συμφωνιών φυσικού αερίου.

Η έντονη αντίθεση μεταξύ των ημερήσιων διαδηλώσεων του Ερντογάν κατά της ισραηλινής επιθετικότητας και της παρασκηνιακής αγκαλιάς του με την ισραηλινή ηγεσία για προσοδοφόρες γραμμές φυσικού αερίου είναι γελοία τραγική. Φέρνει στο φως μια συγκαλυμμένη πραγματικότητα, όπου οι κραυγές αλληλεγγύης με την Παλαιστίνη πνίγονται από την σύγκρουση των οικονομικών συμφωνιών με το Ισραήλ.

Αυτή η έντεχνη απεικόνιση προκαλεί ένα έντονο ερώτημα: Πότε η θεατρική οργή του Ερντογάν θα μεταφραστεί σε γνήσια δράση, αν ποτέ; Ή μήπως η γοητεία του φυσικού αερίου θα συνεχίσει να τροφοδοτεί την ζεστή βόμβα των Ισραηλινοτουρκικών σχέσεων, ενώ οι κραυγές των Παλαιστινίων χάνονται στις ψυχρές σκιές (https://corfiatiko.blogspot.com/2023/11/blog-post_66.html);

 

Γαντζωμένος στον θρόνο του αίματος ο Νετανιάχου. Ο Ισραηλινός πρωθυπουργός απέρριψε και χθες κάθε συζήτηση για εκεχειρία και με έπαρση προανήγγειλε την στρατιωτική κατοχή της Γάζας. ● Ποντάρει σε έναν μακρύ πόλεμο για να παραμείνει στην εξουσία, καθώς γνωρίζει πως οι αμέτρητοι εχθροί του εντός και εκτός Ισραήλ αδημονούν για την αποκαθήλωσή του.

Εδώ και έναν μήνα, ο Μπενιαμίν Νετανιάχου παρουσιάζει συστηματικά την σφαγή της Γάζας σαν μάχη μεταξύ φωτός και σκοταδιού, πολιτισμού και βαρβαρότητας - και δεν διστάζει να χρησιμοποιεί ακόμη και εσχατολογικά εδάφια από την Βίβλο, όπως την προφητεία του Ησαΐα για αιώνια ειρήνη μετά την τελική νίκη του εκλεκτού λαού επί όλων των εχθρών του και την θεϊκή εντολή για εξολόθρευση της φυλής Αμαλέκ, για να δικαιολογήσει την εν εξελίξει γενοκτονία.

Αλλά και στην χτεσινή συνέντευξή του στο αμερικανικό κανάλι ABC, την πρώτη σε ξένο μέσο μετά το σοκ της 7ης Οκτωβρίου, ο αιμοχαρής «βασιλιάς Μπίμπι» απέρριψε ξανά κάθε συζήτηση για εκεχειρία και προανήγγειλε με έπαρση την επ' αόριστον στρατιωτική κατοχή ολόκληρης της Λωρίδας της Γάζας μετά την εξολόθρευση της Χαμάς, την οποία προφανώς θεωρεί τετελεσμένο γεγονός.

Ωστόσο αυτή η αίσθηση παντοδυναμίας που αποπνέει ο Νετανιάχου είναι μια φενάκη: όχι μόνον δεν είναι πανίσχυρος, αλλά ξέρει και ο ίδιος πως οι μέρες του στην εξουσία είναι μετρημένες και πως οι αμέτρητοι εχθροί του εντός και εκτός Ισραήλ δεν βλέπουν την ώρα να πάρουν την εκδίκησή τους.

Γι' αυτό άλλωστε κάνει συνεχώς λόγο για μακρύ πόλεμο και προσπαθεί να παρατείνει και ει δυνατόν να διευρύνει τη σύρραξη όσο περισσότερο μπορεί, ακόμη κι αν αυτό σημαίνει μια μετωπική σύγκρουση με την Χεζμπολάχ και το Ιράν, αδιαφορώντας για τις απώλειες αλλά και για τις πιθανές καταστροφικές συνέπειες για ολόκληρη την ανθρωπότητα.

Ξέρει άλλωστε πως μόνον η διαιώνιση του πολέμου μπορεί να τον κρατήσει λίγο παραπάνω στην εξουσία και ότι κάποια στιγμή θα κληθεί να λογοδοτήσει στη συντριπτική πλειοψηφία των Ισραηλινών πολιτών, που δικαίως τον θεωρούν τον βασικό υπεύθυνο όχι μόνο για τον εξευτελιστικό αιφνιδιασμό από την Χαμάς, αλλά και για το συνολικό στρατηγικό αδιέξοδο στο οποίο είχε περιέλθει η χώρα χάρη στη μόνιμη άρνησή του να διαπραγματευτεί με τους Παλαιστινίους, για την επέκταση των θρησκευτικών προκλήσεων και των εποικισμών και την συνεργασία του με τα πιο ακροδεξιά και εξτρεμιστικά στοιχεία της Ισραηλινής πολιτικής σκηνής.

«Πολιτικά νεκρός». Να θυμίσουμε εδώ ότι σε πρόσφατο εκτενές δημοσίευμά του το Politico, που επικαλείται μαρτυρίες υψηλόβαθμων Αμερικανών αξιωματούχων, ο Νετανιάχου παρουσιάζεται ως «τελειωμένος» και «πολιτικά νεκρός»:

Ο Μπάιντεν και η κυβέρνησή του, παρά τις δηλώσεις στήριξης, αναζητούν πυρετωδώς τον διάδοχό του μεταξύ των Γκαντζ, Λαπίντ και Μπένετ, καθώς ξέρουν ότι η δημοτικότητα του Νετανιάχου, που ήταν ήδη μειωμένη λόγω της αντιδημοκρατικής δικαστικής μεταρρύθμισης, έχει πλέον καταρρεύσει. Η Ουάσιγκτον φοβάται, λέει, πως ο Νετανιάχου «έχει συνδέσει το πολιτικό του μέλλον με τον πόλεμο (...) και την κλιμάκωση της σύγκρουσης».

Αλλά και ο Economist συμπεραίνει πως ο Νετανιάχου είναι «ο λάθος άνθρωπος στο λάθος μέρος, ακατάλληλος και για τον πόλεμο και για την ειρήνη». Και ο πρώην πρωθυπουργός Εχούντ Μπαράκ τον κάλεσε χτες να ολοκληρώσει γρήγορα -σε 2-3 εβδομάδες το πολύ- τις επιχειρήσεις στην Γάζα, εκτιμώντας πως η υποστήριξη των ΗΠΑ και συνολικά της Δύσης προς το Ισραήλ μειώνεται ταχύτατα, λόγω της δυσφορίας για τους νεκρούς αμάχους στην Γάζα αλλά και των φόβων για ανεξέλεγκτη διεύρυνση του πολέμου, ενώ τυχόν επιμονή στην αδιαλλαξία και την κλιμάκωση θα γυρίσει μπούμερανγκ για ολόκληρη τη χώρα.

Το χειρότερο όμως για τον «Μπίμπι» είναι ότι πολλοί Ισραηλινοί -και όχι μόνον- συνεχίζουν να υποπτεύονται πως ο ίδιος και η ακροδεξιά κυβέρνησή του επέτρεψαν εσκεμμένα να συμβεί η επίθεση της Χαμάς, αγνοώντας ή υποβαθμίζοντας μια σειρά από εξόφθαλμες προειδοποιήσεις και «καμπανάκια» εντός και εκτός Ισραήλ, προκειμένου να σύρει τη χώρα στον ολοκληρωτικό πόλεμο που εξαρχής επιθυμούσε.

Και βέβαια ο Νετανιάχου αντιμετωπίζει την οργή των συγγενών των περίπου 240 ομήρων της Χαμάς, δεκάδες από τους οποίους φέρονται να έχουν ήδη σκοτωθεί από τους σαρωτικούς βομβαρδισμούς στην Γάζα.

Πολλοί από αυτούς πραγματοποιούν καθημερινές συγκεντρώσεις στο κέντρο του Τελ Αβίβ αλλά και έξω από την πρωθυπουργική κατοικία, κατηγορώντας τον πως αδιαφορεί για την τύχη των ανθρώπων τους και πως με την συνεχή κλιμάκωση των επιχειρήσεων υπέγραψε ουσιαστικά την θανατική τους καταδίκη (https://www.efsyn.gr/kosmos/mesi-anatoli/410745_gantzomenos-ston-throno-toy-aimatos-o-netaniahoy)...


Ο πάστορας John Hagee, μαζί με Ισραηλινούς διπλωμάτες και νομοθέτες, ανέφερε την προφητεία των End Times για να ζητήσει στρατιωτική υποστήριξη για το Ισραήλ, τις Αμερικανικές επιδρομές στο Ιράν.

Εκεί, ο πάστορας John Hagee των There, pastor John Hagee of Χριστιανών Ενωμένοι για το Ισραήλ, κήρυξε ακόμη και περαιτέρω προφητεία για το τέλος των καιρών, καλώντας ανοιχτά για πόλεμο εναντίον του Ιράν (https://www.leefang.com/p/televangelists-invoke-holy-war-to?utm_source=substack&utm_campaign=post_embed&utm_medium=web):

Για πολλούς από αυτούς τους ευαγγελικούς Χριστιανούς, η σύγχρονη ίδρυση του Ισραήλ ήταν η αρχή αυτής της προφητείας, η οποία υποστηρίζει ότι οι Εβραίοι πρέπει να ελέγχουν την Ιερουσαλήμ πριν από έναν πόλεμο μεταξύ των κακών Αυτοκρατοριών «Γωγ και Μαγώγ».

”Τηλεευαγγελιστές όπως ο Hagee έχουν πει ότι διάφορα Αραβικά έθνη, καθώς και η Κίνα, η Ρωσία και το Ιράν, αντιστοιχούν σε αυτούς τους βιβλικούς εχθρούς του Ισραήλ, και πιστεύει ότι ένας πόλεμος είναι απαραίτητος για να εκπληρωθεί η προφητεία.

Πολλοί τηλεευαγγελιστές έχουν απεικονίσει την τρομοκρατική επίθεση της Χαμάς στο Ισραήλ στις 7 Οκτωβρίου ως ένα κομμάτι μιας βιβλικής προφητείας που ορισμένοι ευαγγελικοί χριστιανοί πιστεύουν ότι είναι σημάδι των «Τελών Καιρών». Αυτοί οι Χριστιανοί Σιωνιστές έχουν κηρύξει ότι η αιματοχυσία στο Ισραήλ είναι απαραίτητη για τηn δεύτερη έλευση του Ιησού Χριστού.

Σύμφωνα με αυτή την πεποίθηση, οι Τελικοί Καιροί ολοκληρώνονται με πιστούς Χριστιανούς που αρπαχτούν στον ουρανό και τον Χριστό να επιστρέφει για να σκοτώσει ή να προσηλυτίσει μη πιστούς, συμπεριλαμβανομένων των Εβραίων, πριν κυβερνήσει τον κόσμο σε μια τελευταία εποχή της ανθρωπότητας.

Είναι ξεκάθαρο να δούμε ότι μια μεγάλη μερίδα της πολιτικής ελίτ και της διανόησης της Αμερικής οραματίζεται το Ισραήλ ως κεντρικό στοιχείο του πολυαναμενόμενου, με αποκορύφωμα της εκδήλωσης «Rapture». Θεωρούν την υποστήριξή τους στο Ισραήλ ως απολύτως απαραίτητη για την ανάληψή τους και τη σωτηρία της ψυχής τους.

Αυτό τους τοποθετεί εγγενώς σε θέση υποταγής στις γεωπολιτικές μηχανορραφίες του Ισραήλ και επιτρέπει στο Ισραήλ να τους χειραγωγήσει και να τους μαριονετίσει εύκολα μέσω της ευαγγελικής σύλληψης και του θρησκευτικού ελέγχου ώστε να υποστηρίξουν όποιες πρωτοβουλίες χρειάζονται, ανεξάρτητα από το πόσο πολεμικές ή επιβλαβείς για τα ίδια τα εθνικά συμφέροντα της Αμερικής.

Αλλά ένα από τα πιο σημαντικά κομμάτια σε αυτό το θέμα έρχεται αυτή την εβδομάδα But one of the most important pieces on this topic comes this weekαπό τον Alastair Crooke. Αντιλαμβανόμενος πλήρως τις διαστάσεις της σύγκρουσης, ο Crooke γράφει:

Αντίθετα, Rather, το Ισραήλ υπό την κυβέρνηση Νετανιάχου πλησιάζει όλο και πιο κοντά σε μια εσχατολογική ίδρυση του Ισραήλ στην (Βιβλική) «Γη του Ισραήλ» – μια κίνηση που εξαφανίζει εντελώς την Παλαιστίνη.

Δεν είναι τυχαίο ότι ο Νετανιάχου άνθισε έναν χάρτη του Ισραήλ κατά τηn διάρκεια της ομιλίας του στη Γενική Συνέλευση τον περασμένο μήνα, όπου το Ισραήλ κυριαρχούσε από τον ποταμό μέχρι τηn θάλασσα – και η Παλαιστίνη (μάλιστα οποιοδήποτε παλαιστινιακό έδαφος) ήταν ανύπαρκτη.

Στην πραγματικότητα, όλο και περισσότερο τα παραπάνω συνεχίζουν να ισχύουν. Για παράδειγμα, μια νέα διαρροή εσωτερικών ισραηλινών εγγράφων ισχυρίζεται ότι δείχνει ένα κυβερνητικό σχέδιο που ζητά ρητά την πλήρη μετεγκατάσταση —δηλαδή εθνοκάθαρση— των Παλαιστινίων στο Σινά:

Όποιος το αμφισβητεί περαιτέρω ή πιστεύει ότι πρόκειται για κάποια αβάσιμη θεωρία συνωμοσίας, αρκεί να παρακολουθήσει ένα λιγότερο εμφανές τμήμα της πρόσφατης συνέντευξης του Marc Lamont Hill του Ισραηλινού πρώην υφυπουργού Εξωτερικών Danny Ayalon, ο οποίος σε καμία αβέβαιη γλώσσα, εκθέτει ρητά την σχέδιο. Πολλοί από εσάς έχετε δει το κλιπ που κάνει τους γύρους όπου ζητά να απωθηθούν οι άμαχοι της Γάζας στο πέρασμα της Ράφα, αλλά πιθανότατα δεν έχετε δει αυτό το εκτεταμένο τμήμα.

Δηλώνει ξεκάθαρα ότι οι Παλαιστίνιοι πρόκειται να φιλτραριστούν σε πόλεις σκηνών στο Σινά. Αυτό επιβεβαιώνει πλήρως τις «διαρροές» σχετικά με την πλήρη βίαιη μετεγκατάσταση του πληθυσμού της Γάζας στην Αίγυπτο και υποστηρίζει περαιτέρω τη δήλωση του Crooke για την δημιουργία της Βιβλικής «Γης του Ισραήλ».

Άλλοι Ισραηλινοί πολιτικοί επίσης έχουν επικαλεστεί την Βιβλική γραφή για να υποστηρίξουν την θέση τους για την πλήρη κάθαρση της Παλαιστίνης. Για παράδειγμα, ένα από τα πιο ισχυρά μέλη του Κόμματος Likud, που ζητά ευθέως μια βιβλική τιμωρία στην Γάζα με την μορφή ολοκληρωτικής καταστροφής όλων των Παλαιστινίων σαν την Δρέσδη και να μετατρέψει όλη την Γάζα «σε στάχτη»:

Αλλά και ο Crooke συνεχίζει: Παρά τον δυτικό σκεπτικισμό, υπάρχουν ενδείξεις ότι αυτή η εξέγερση στην Αραβική σφαίρα είναι διαφορετική dκαι μοιάζει περισσότερο με την Αραβική Εξέγερση του 1.916 μ.Χ. που ανέτρεψε την Οθωμανική Αυτοκρατορία.

Παίρνει ένα ξεχωριστό «άκρο» καθώς τόσο οι σιίτες όσο και οι σουνιτικές θρησκευτικές αρχές δηλώνουν το καθήκον των μουσουλμάνων να σταθούν στο πλευρό των Παλαιστινίων. Με άλλα λόγια, καθώς η Ισραηλινή πολιτεία γίνεται ξεκάθαρα «προφητική», έτσι και η ισλαμική διάθεση στρέφεται με τη σειρά της εσχατολογική.

Πράγματι, τα γεγονότα που επικρατούν αυτή την στιγμή γύρω από το Λεβάντε φαίνεται να είναι βιβλικής κλίμακας. The τελευταίες αναφορές για την αρμάδα του ΝΑΤΟ που συγκεντρώνεται αυτή την στιγμή γύρω από το Ισραήλ αφήνουν έναν άνθρωπο με κομμένη την ανάσα:

Για να μην αναφέρουμε μια μνημειώδη αερογέφυρα με περισσότερα από 50 Αμερικανικά μεταγωγικά αεροπλάνα C-17 που μεταφέρουν ασεβείς ποσότητες όπλων προς την Μέση Ανατολή, κάτι που για πολλούς μοιάζει με πολεμικές προετοιμασίες:

Περίπου 50 στρατιωτικά μεταφορικά αεροσκάφη των ΗΠΑ έχουν απογειωθεί για την Μέση Ανατολή τις τελευταίες 24 ώρες. Το 97% από αυτά είναι γιγάντια αεροπλάνα φορτίου C-17, ικανά να μεταφέρουν 77 τόνους εξοπλισμού και όπλων.

Το 97% από αυτά είναι γιγάντια αεροπλάνα φορτίου C-17, ικανά να μεταφέρουν 77 τόνους εξοπλισμού και όπλων. Για να μην αναφέρουμε μια μνημειώδη αερογέφυρα με περισσότερα από 50 Αμερικανικά μεταγωγικά αεροπλάνα C-17 που μεταφέρουν ασεβείς ποσότητες όπλων προς την Μέση Ανατολή, κάτι που για πολλούς μοιάζει με πολεμικές προετοιμασίες:

 Και καταρρίπτοντας τις όποιες αυταπάτες ότι όλα αυτά είναι κάποια σύμπτωση, ο ίδιος ο Μπάιντεν φαινόταν να υπονοεί την κατανόηση των εσχατολογικών αναλογιών αυτής της σύγκρουσης όταν δήλωσε ανοιχτά:

«Βρισκόμαστε σε ένα σημείο καμπής… στον κόσμο, που συμβαίνει κάθε 3 ή 4 γενιές». Συνεχίζει λέγοντας δυσοίωνα ότι «60 εκατομμύρια άνθρωποι πέθαναν μεταξύ 1.900 μ.Χ. και 1.946 μ.Χ.» για την εγκαθίδρυση μιας «Φιλελεύθερης Παγκόσμιας Τάξης» που φαίνεται να πιστεύει ότι οδήγησε σε ένα είδος χρυσής εποχής, που άλλοι θα χαρακτήριζαν ως το μονοπολικό παγκόσμιο μοντέλο.

 Αλλά τώρα, δηλώνει, τα πράγματα αλλάζουν ξανά προς μια «νέα παγκόσμια τάξη»:: Ολοκληρώνοντας τον κύκλο του, ο De Villepin περιορίζει επίσης την σύγκρουση σε εσχατολογικές αποχρώσεις.

Βρίσκεστε σε ένα παιχνίδι αιτιών και αποτελεσμάτων. Αντιμέτωπος με την τραγωδία της ιστορίας, δεν μπορεί κανείς να πάρει αυτό το αναλυτικό πλέγμα της «αλυσίδας της αιτιότητας», απλώς και μόνο γιατί αν το κάνεις δεν μπορείς να ξεφύγεις από αυτό.

Μόλις καταλάβουμε ότι υπάρχει μια παγίδα, μόλις συνειδητοποιήσουμε ότι πίσω από αυτήν την παγίδα υπήρξε μια αλλαγή στην Μέση Ανατολή σχετικά με το Παλαιστινιακό ζήτημα... Η κατάσταση σήμερα είναι βαθιά διαφορετική [από ό,τι ήταν στο παρελθόν]. Η Παλαιστινιακή υπόθεση ήταν μια πολιτική και κοσμική υπόθεση.

Προφανώς, αυτού του είδους η αιτία είναι απόλυτη και δεν επιτρέπει καμία μορφή διαπραγμάτευσης. Από την πλευρά του Ισραήλ, υπήρξε επίσης μια εξέλιξη. Ο Σιωνισμός ήταν κοσμικός και πολιτικός, τον οποίο υποστήριξε ο Theodor Herzl στα τέλη του 19ου Αιώνα.

Αυτό σημαίνει ότι και αυτοί δεν θέλουν να συμβιβαστούν και ό,τι κάνει η ακροδεξιά Ισραηλινή κυβέρνηση, συνεχίζοντας να ενθαρρύνει τον αποικισμό, προφανώς κάνει τα πράγματα χειρότερα, ακόμη και από τις 7 Οκτωβρίου.

Σε αυτό το πλαίσιο λοιπόν, κατανοήστε ότι βρισκόμαστε ήδη σε αυτήν την περιοχή αντιμετωπίζοντας ένα πρόβλημα που φαίνεται βαθιά άλυτο. Σε αυτό προστίθεται και η σκλήρυνση των καταστάσεων. Διπλωματικά, δείτε τις δηλώσεις του βασιλιά της Ιορδανίας, δεν είναι ίδιες με πριν από έξι μήνες. Δείτε τις δηλώσεις Ερντογάν στην Τουρκία.

Αναγνωρίζει ότι η σύγκρουση πλησιάζει προς τα πάνω — η κλασική ασταμάτητη δύναμη εναντίον ακίνητου αντικειμένου. Τώρα που τα πράγματα έχουν λάβει βιβλικές, μεσσιανικές, εσχατολογικές διαστάσεις, υπάρχουν πολύ λίγοι τρόποι να εκτονωθούν τα πράγματα.

Άρα—θα ακολουθήσει η «κυβέρνηση» Μπάιντεν το παράδειγμά της σύμφωνα με τις φωνές μιας «ανώτερης κλήσης», προσηλωμένη στις βιβλικές της υποχρεώσεις για προστασία της ιερής Σιών; Το πρόβλημα είναι ότι, σε αντίθεση με το Ιράκ και τον Σαντάμ, το Ιράν και το προτεκτοράτο του είναι πολύ πιο συντονισμένα με τον εσχατολογικό σκοπό των συνεχιζόμενων γεγονότων, όπως και πολλές από τις δορυφορικές δυνάμεις που απειλούν τώρα να εισέλθουν στην σύγκρουση - όπως αυτή της Τουρκίας, της οποίας οι ριζοσπαστικές αντιπολιτευτικές προσωπικότητες έχουν έχει ήδη απειληθεί με πόλεμο κατά του Ισραήλ εάν εισβάλουν πλήρως στην Γάζα.

Όμως, δεδομένου ότι όλες οι ενδείξεις αποδεικνύουν ότι αυτό ήταν ένα εσωτερικό ισραηλινό σχέδιο για μεγάλο χρονικό διάστημα, ότι τα γεγονότα της 7ης Οκτωβρίου ήταν στην πραγματικότητα μια ψευδής σημαία του Περλ Χάρμπορ που είχε ως αποστολή να προκαλέσει την απαιτούμενη οργή που θα επέτρεπε την εκτέλεση του «Τελικού Παλαιστινίου Λύση», αυτό μας λέει ότι η κυβέρνηση Νετανιάχου θέλει να πάει «μέχρι τη διαδρομή» στο πρώτο βήμα προς την εκπλήρωση της μεσσιανικής προφητείας.

Και αν συμβαίνει αυτό, τότε όπως υπονόησε ο De Villepin, η Δύση μπορεί να παγιδευτεί στο να ακολουθήσει το Ισραήλ στην δίνη του σκότους - βασικά διακινδυνεύοντας τη δική της ολοκληρωτική καταστροφή για τη βιβλική τρέλα και τη ματαιοδοξία κάποιου άλλου.

Στο τέλος, η σύγκρουση θα μπορούσε απλώς να σχίσει τον κόσμο σε μεγάλο βαθμό, αντί να οδηγήσει σε μια ολοκληρωτική κινητική αντιπαράθεση του Γ' Παγκοσμίου Πολέμου. Αλλά ακόμα κι έτσι, θα οδηγούσε ομοίως στην πλήρη πτώση της Δύσης, καθώς θα επιτάχυνε μόνο τις παγκόσμιες ρήξεις και θα σκληρύνει τα νεοσύστατα αντιπολιτευτικά μπλοκ, τα οποία ευνοούν την Ανατολή και όχι την εξαρτημένη Δύση.

Δεδομένου ότι οι ενεργειακοί γίγαντες όπως το Ιράν και η KSA δεν βρίσκονται μόνο τεχνικά στην ίδια πλευρά σε αυτή την σύγκρουση, αλλά ακόμη περισσότερο δεδομένων των πρόσφατων εξελίξεων όπως η ένταξη της KSA στα BRICS (για να μην αναφέρουμε την Αίγυπτο), η σύγκρουση θα «απομονώσει» τη Δύση από τα πάντα.

Πρέπει να ευδοκιμήσει, αφήνοντας την Κίνα και τον αστερισμό των φιλικών δυνάμεών της να αναπτυχθούν και να αναπτυχθούν και να απομακρυνθούν από τις τελικώς παρακμάζουσες, νεκρωτικές ευρωπαϊκές δυνάμεις.

Διαισθανόμενος τον δισταγμό και την αδυναμία της Δύσης, το Ισραήλ μπορεί να επιχειρήσει απελπισμένα να πυροδοτήσει μια ευρύτερη πυρκαγιά αυξάνοντας το εύρος των ψευδών σημαιών του - ίσως ένα άλλο περιστατικό τύπου USS Liberty ή μονομερή χτυπήματα στο Ιράν που θα τους οδηγούσε σε μια απάντηση που θα πυροδοτούσε αναγκαστικά μια Αμερικανική επέμβαση .

Θα είναι ο κύριος κίνδυνος που πρέπει να παρακολουθήσουμε καθώς, κυριευμένο από την τελική φάση της εσχατολογικής του τρέλας, το Ισραήλ θα είναι στο πιο απρόβλεπτο και επικίνδυνο για την ανθρωπότητα γενικότερα. Στο τέλος, μπορεί να καταφέρουν να ιδρύσουν ένα νέο Βασίλειο στις στάχτες του παλιού, ίσως όχι με τον τρόπο που περίμεναν (https://simplicius76.substack.com/p/world-plummets-into-eschatological).


Ursula von der Leyen προς WEF: «Μην ανησυχείτε, ο νέος Ψηφιακός Νόμος θα σκοτώσει την παραπληροφόρηση».

Η Πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής το δήλωσε αυτό κατά την εκφώνηση «ειδικής ομιλίας» κατά τη δεύτερη ημέρα της ετήσιας συνάντησης του Παγκόσμιου Οικονομικού Φόρουμ («WEF») που πραγματοποιείται αυτή την εβδομάδα στο Νταβός. Το θέμα της συνάντησης φέτος είναι η «αποκατάσταση της εμπιστοσύνης«, κάτι που αποτελεί «ευσεβή» πόθο.

«Αυτοί οι κίνδυνοι, [η αντιπληροφόρηση και η παραπληροφόρηση], είναι σοβαροί«, δήλωσε η von der Leyen, «επειδή περιορίζουν την ικανότητα μας να αντιμετωπίσουμε τις μεγάλες παγκόσμιες προκλήσεις που βιώνουμε. Αλλαγές στο κλιματολογικό και γεωπολιτικό μας κλίμα, αλλαγές στη δημογραφία μας και στην τεχνολογία μας«.

Μπορείτε να παρακολουθήσετε την «ειδική ομιλία» της von der Leyen στον ιστότοπο του WEF ΕΔΩ και μπορείτε να διαβάσετε το κείμενο που δημοσίευσε το WEF, αν και μάλλον δεν είναι σκόπιμο να εμπιστευτείτε ότι το WEF το έχει απομαγνητοφωνήσει με ακρίβεια, πληρότητα ή/και αλήθεια.

Τα…φιλαράκια! Η Ούρσουλα και ο Κλάους, στην έκτακτη συνεδρίαση του Νταβός τον Ιανουάριο του 2024 μ.Χ. Ο πίνακας του WEF με τους κορυφαίους κινδύνους για τα επόμενα δύο χρόνια σε σύγκριση με το μακροπρόθεσμο διάστημα των 10 ετών, δείχνει ότι το WEF πιστεύει ότι θα μπορέσει να αντιμετωπίσει με επιτυχία αυτό που αποκαλεί «παραπληροφόρηση» τα επόμενα χρόνια, κι έτσι, η » παραπλάνηση και παραπληροφόρηση» στην σειρά των κινδύνων, να πέφτει από την πρώτη θέση στην έκτη.

Μπορούμε να υποθέσουμε ότι αυτό σημαίνει, τουλάχιστον, ακόμη περισσότερη λογοκρισία από εδώ και στο εξής. Στα αριστερά του πίνακα, ο κίνδυνος «Αποπληροφόρηση και παραπληροφόρηση» βρίσκεται στην πρώτη θέση το 2021 μ.Χ. Στα δεξιά, πέφτει στην 6η θέση για το 2024 μ..Χ και για τα επόμενα χρόνια, επειδή το…εγγυάται η Ούρσουλα!

Πρέπει να θυμόμαστε ότι αυτό που το WEF αποκαλεί «παραπλάνηση και παραπληροφόρηση»μεταφράζεται σε «πληροφορίες που δεν συμφωνούν με την εγκεκριμένη αφήγησή τους». Η Von der Leyen έδωσε μια λύση στους κινδύνους για τους οποίους ανησυχεί το WEF:

«Πιστεύω ότι μπορεί να γίνει και πιστεύω ότι η Ευρώπη μπορεί και πρέπει να αναλάβει ηγετικό ρόλο στη διαμόρφωση αυτής της παγκόσμιας απάντησης. Το σημείο εκκίνησης γι’ αυτό είναι να εξετάσουμε βαθύτερα την έκθεση [του WEF] για τους παγκόσμιους κινδύνους για να χαράξουμε μια πορεία προς τα εμπρός».

Σε ό,τι ακολουθεί, το κείμενο που περιλαμβάνεται εντός εισαγωγικών είναι αποσπάσματα από την ομιλία της von der Leyen. Ξεκινά με την von der Leyen να περιγράφει το πολυδιαφημισμένο μοντέλο σύμπραξης δημόσιου και ιδιωτικού τομέα του WEF. Την συγχώνευση δηλαδή δημόσιων και ιδιωτικών συμφερόντων, όπου το κράτος γίνεται επιχείρηση και η επιχείρηση γίνεται κράτος.

«Ενώ οι κυβερνήσεις κατέχουν πολλούς από τους μηχανισμούς για την αντιμετώπιση των μεγάλων προκλήσεων της εποχής μας, οι επιχειρήσεις διαθέτουν την καινοτομία, την τεχνολογία, τα ταλέντα για να προσφέρουν τις λύσεις που χρειαζόμαστε για την καταπολέμηση απειλών όπως η κλιματική αλλαγή ή η βιομηχανικής κλίμακας παραπληροφόρηση. Η Ευρώπη βρίσκεται σε μοναδική θέση για να δείξει πώς αυτό μπορεί να λειτουργήσει …».

«Και αυτό είναι πιο σημαντικό από ποτέ καθώς ξεκινάμε το 2024 μ.Χ., το μεγαλύτερο εκλογικό έτος στην ιστορία. Οι δημοκρατίες ανά τον κόσμο θα προσέλθουν στις κάλπες και ο μισός παγκόσμιος πληθυσμός θα επηρεαστεί. Αυτό περιλαμβάνει πάνω από 450 εκατομμύρια ανθρώπους στην Ευρωπαϊκή Ένωση, μια ένωση 27 δημοκρατιών …»

«Φυσικά, όπως σε όλες τις δημοκρατίες, η ελευθερία μας συνοδεύεται από κινδύνους. Πάντα θα υπάρχουν εκείνοι που θα προσπαθούν να εκμεταλλευτούν το άνοιγμά μας, τόσο εκ των έσω όσο και εκ των έξω. Πάντα θα υπάρχουν προσπάθειες να μας βγάλουν εκτός πορείας. Για παράδειγμα, με την αποπληροφόρηση και την παραπληροφόρηση».

Στην συνέχεια, η Von der Leyen προχώρησε στην παροχή λεπτομερειών για την Ρωσία στο πλαίσιο της Ουκρανίας ως παράδειγμα αποπροσανατολισμού και παραπληροφόρησης για την οποία μίλησε ως γεγονός. Ωστόσο, σύμφωνα με το RT, τα «γεγονότα» της von der Leyen περιείχαν ευθεία οικονομικά ψεύδη, καθώς και φρέσκες αναφορές από το ουκρανικό μέτωπο – περίπου το 2022 μ.Χ.

«Επιτρέψτε μου να επιστρέψω στην υπ’ αριθμόν ένα ανησυχία της Έκθεσης Παγκόσμιου Κινδύνου: την παραπληροφόρηση και την παραπληροφόρηση. Η αντιμετώπισή τους ήταν στο επίκεντρο της προσοχής μας από την αρχή της θητείας μου. Με τον νόμο μας για τις ψηφιακές υπηρεσίες, ορίσαμε την ευθύνη των μεγάλων διαδικτυακών πλατφορμών για το περιεχόμενο που προωθούν και διαδίδουν», δήλωσε η ίδια.

«Ο νόμος για τις ψηφιακές υπηρεσίες είναι ο πιο φιλόδοξος κανονισμός στον κόσμο. Δεν υπάρχει άλλη νομοθετική πράξη στον κόσμο που να έχει αυτό το επίπεδο φιλοδοξίας για τη ρύθμιση των κοινωνικών μέσων ενημέρωσης, των διαδικτυακών αγορών, των πολύ μεγάλων διαδικτυακών πλατφορμών («VLOP») και των πολύ μεγάλων διαδικτυακών μηχανών αναζήτησης («VLOSE»)» (αναφέρεται στον ιστότοπο του νόμου).

Το «All-In Podcast» για το καθεστώς λογοκρισίας της Ευρωπαϊκής Ένωσης σχετικά με την Πράξη Ψηφιακών Υπηρεσιών που ελέγχει το Διαδίκτυο. Μερικοί από τους σχολιαστές του διάσημου «All in Podcast», σχολιάζουν με απέχθεια τα λεγόμενα της von der Leyen.

David Friedberg: «Η εποχή του ανοιχτού διαδικτύου ως αποκεντρωμένης τεχνολογικής πλατφόρμας προς όφελος των ατόμων και όχι για να εποπτεύεται και να διοικείται από κυβερνήσεις, έχει τελειώσει».

Chamath Palihapitiya: «Η Ευρώπη έχει ένα τόσο βεβαρημένο παρελθόν σε αυτά τα πράγματα, το οποίο συνίσταται στο ότι προσπαθούν με κάποιο τρόπο να βρουν αυτό το ηθικό πλεονέκτημα, και υπάρχει ακριβώς αυτή η υπερβολή και αυτός ο οιονεί κεντρικός σχεδιασμός που ποτέ δεν λειτουργεί.»

David Sacks: «Πρόκειται για ένα καθεστώς λογοκρισίας… Το πρόβλημα είναι η αοριστία του, το οποίο λέει ότι οι εταιρείες κοινωνικής δικτύωσης πρέπει να κατεβάζουν παράνομο περιεχόμενο, αλλά δεν λέει τι είναι το παράνομο περιεχόμενο. Μεταβιβάζει την εξουσία να το ορίσει σε αυτή την ομάδα ευρωκρατών».

David Friedberg: «Ο νόμος για τις ψηφιακές υπηρεσίες είναι μια από τις πιο εκτεταμένες απειλές για κάθε ανοιχτή, διαφανή, δημοκρατική ευκαιρία στο διαδίκτυο… Δίνει σε αυτή την κυβέρνηση της ΕΕ το νόμιμο δικαίωμα να μπαίνει στον υπολογιστή μου, να βγάζει πληροφορίες από αυτόν, να τις εξετάζει και να λαμβάνει αποφάσεις σχετικά με το τι κάνω και αν συμμορφώνομαι ή όχι με όποια πρότυπα επιβολής της επιτροπής τους ισχύουν εκείνη την ημέρα. Αυτό είναι το 1.984 μ.Χ.

Πρόκειται για μια πραγματικά σοβαρή απειλή και δεν νομίζω ότι οι άνθρωποι αναγνωρίζουν τις δευτερογενείς και τριτογενείς επιπτώσεις που θα έχει αυτό με την πάροδο του χρόνου στην ποιότητα των υπηρεσιών και των εμπειριών που αποκομίζουμε στο διαδίκτυο»

Μπορείτε να παρακολουθήσετε το All-In Podcast παρακάτω. Το έχουμε ενσωματώσει για να ξεκινήσετε από την ενότητα που αφορά την πράξη της ΕΕ για τις ψηφιακές υπηρεσίες (χρονοσήμανση 50:42)-(https://kanenazori.com/2024/01/18/ursula-von-der-leyen-to-wef-min-anisixeite-neos-nomos-psifiakis/).

 

To διεθνές Πορνείο έχει ένα όνομα: Νταβός!Η φωλιά του World Economic Forum ζέχνει σαν υπόγειο καταγώγιο… Είναι καιρός να καταλάβουμε καλά σε τι είδους ανθρώπους γονατίζουν οι ηγέτες της Δύσης. Να κατανοήσουμε από ποιον υπόκοσμο, παίρνουν εντολές οι σημερινές κυβερνήσεις.

Στην ετήσια συνάντηση του Παγκόσμιου Οικονομικού Φόρουμ στο Νταβός, εκεί που χτυπά η «καρδιά» της «Νέας Παγκόσμιας Τάξης» και των δυσοίωνων αποφάσεων για το μέλλον της ανθρωπότητας, κάθε χρόνο λαμβάνει χώρα ένα οργιώδες εμπόριο καλοπληρωμένης σάρκας.

Οι Βρετανικοί Times με σχετικό άρθρο τους, αποκαλούν το συνέδριο του Νταβός, ως «άντρο πορνείας και αρπακτικών». Η γραφική πόλη των ελβετικών Άλπεων έχει επιλεχθεί ως «πρωτεύουσα» της γκλομπαλιστικής «ελίτ» και νοητή κορυφή της πυραμίδας που κυβερνά τον κόσμο, μιας και η επιλογή της δεν είναι καθόλου τυχαία, αφού είναι χτισμένη σε υψόμετρο 1.560 μέτρων και θεωρείται η ψηλότερη πόλη στην Ευρώπη.

Στην ετήσια συνάντηση των πιο ισχυρών ανθρώπων της γης, το Νταβός χαρακτηρίζεται από δημοσιογραφικά μέσα, ως πόλη γεμάτη πορνεία και ρουτίνα σεξουαλικής παρενόχλησης. Περίπου το 80 τοις εκατό των συμμετεχόντων στο Νταβός είναι άνδρες. Σε έρευνα των Times από το 2020 μ.Χ., σημειώνονται πολυάριθμες αναφορές παρενόχλησης γυναικών που έγιναν στα πλαίσια του συνεδρίου.

Ναι, η ίδια ελίτ που προωθεί τον ακραίο φεμινισμό και την αποδόμηση της υποτιθέμενης «πατριαρχίας», συμπεριφέρονται ως πάτρωνες της πορνείας και της σεξουαλικής αποκτήνωσης, εις βάρος της γυναίκας.

Στο Νταβός εδώ και χρόνια επαναλαμβάνεται η ίδια ιστορία. Μέρες ακόμα πριν οι παγκόσμιοι ηγέτες καταφθάσουν στο Νταβός, η ζήτηση για υπηρεσίες πορνείας εκτοξεύεται στα ύψη. Πολιτικοί, επιχειρηματίες και διασημότητες, συνωστίζονται σε λίστες για ακριβοπληρωμένες υπηρεσίες που πέρα από το σεξ, περιλαμβάνουν συνοδεία «υψηλών προσώπων» σε δείπνο ή πάρτι.

Σύμφωνα με αναφορά της γαλλικής εκπομπής «20 Minutes», οι ιερόδουλες που εργάζονται σε τοπική επιχείρηση που παρέχει «συνοδούς», είναι «κλεισμένες» για ολόκληρη την πενταήμερη διάρκεια του συνεδρίου. Η ζήτηση είναι τόσο μεγάλη που όλοι οι οίκοι ανοχής στην Ανατολική Ελβετία παρέχουν τις «υπηρεσίες» τους στην «ελίτ», σε σημείο να υπάρχει κορεσμός προσωπικού και να μεταφέρονται ιερόδουλες από άλλες χώρες.

Να σημειωθεί ότι τα αιτήματα για υπηρεσίες πορνείας δεν γίνονται μόνο μεμονωμένα από τους ενδιαφερόμενους, αλλά προσφέρονται και σαν οργανωμένα «πακέτα» εξυπηρέτησης των συνέδρων. Η γυμνή σάρκα δηλαδή προσφέρεται σε παρόμοιο σκεπτικό, όπως προσφέρεται ο μπουφές μιας εταιρίας catering.

Ασφαλώς δεν ισχυρίζεται κανείς ότι όλοι όσοι παίρνουν μέρος στην συνάντηση του Νταβός, κάνουν πορνοτουρισμό, αλλά το γεγονός ότι η πορνεία έχει γίνει εθιμοτυπική για το συνέδριο, φανερώνει πάρα πολλά για αυτήν την κλίκα που κυβερνά την Δύση.

Η τήρηση ανωνυμίας στις υπηρεσίες που παρέχονται στους μεγιστάνες, καθιστά βέβαιο ότι αυτά που βγαίνουν προς τα έξω, δεν είναι παρά η κορυφή του παγόβουνου. Οι σκλάβοι του αγοραίου έρωτα, ούτε που διανοούνται να βρεθούν στα δικαστήρια με κάποιον από όλους αυτούς τους μεγιστάνες, επομένως η μυστικότητα είναι σχεδόν εξασφαλισμένη.

Ωστόσο δεν λείπουν οι φήμες και οι αναφορές για όργια, ναρκωτικά και πριβέ πάρτι που μετατρέπουν το Νταβός σε πρωτεύουσα της ακολασίας και των καταχρήσεων. Αυτός ο οργανισμός που έχει κάνει «θεσμό» το σεξ και τη διαστροφή, είναι που ορίζει τις τύχες των λαών της Δύσης. Άνθρωποι που λατρεύουν τη σάρκα ως θεό και μεταχειρίζονται κόσμο ως πληρωμένους σκλάβους του σεξ, είναι οι ίδιοι που διαμορφώνουν δικαιώματα, προωθούν νομοσχέδια, χαράσσουν πολιτικές, ανεβάζουν και κατεβάζουν κυβερνήσεις.

Οι προαγωγοί της ανηθικότητας, διαμορφώνουν την νέα «ηθική».. Άνθρωποι που τα ζωώδη ένστικτα τους σέρνουν από τη μύτη, σέρνουν κι εκείνοι με την σειρά τους τη μοίρα ολόκληρων λαών. Το φόρουμ που φιλοξενεί αυτή την κουλτούρα αποκτήνωσης όπως είδαμε παραπάνω, είναι εκείνο που να δίνει ντιρεκτίβες για την «πολιτικά ορθή» εκπαίδευση των παιδιών, για τον «πολιτικά ορθό» προσδιορισμό των οικογενειών, και κάθε έκφανση του ορθοπολιτικού φασισμού που αντικαθιστά το φυσικό με το αφύσικο.

Και οι πολιτικοί θεωρούν ύψιστη τιμή τους να παρευρεθούν σε αυτό τον οίκο ενοχής και ανοχής που εν πολλοίς αποτελείται από χιτλερίσκους και μεγαλομανείς πλουσίους, και ονομάζεται WEF. Με τα εκατοντάδες ρυπογόνα τζετ τους, συγκεντρώνονται στο Νταβός για να συζητήσουν για την κλιματική… κρίση, να κάνουν πορνοτουρισμό, να δικτυωθούν μεταξύ τους και να συζητήσουν για την κατάκτηση του κόσμου (https://kanenazori.com/2024/01/18/diethnes-porneio-davos-sex-drugs-policy/)…

 

Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ στο Νταβός χωρίς μάγισσες κ χωρίς σατανική τελετή δεν γίνετε..Πάντα κάνουν τις σατανικές του τελετές στα φανερά αλλά εντάξει όλα νορμάλ.Εκεί όλοι οι ηγέτες του πλανήτη για να πάρουν εντολές στο τι θα μας κάνουν κ ο κόσμος κοιμάτε με τα τσαρούχια (https://apantaortodoxias.blogspot.com/2024/01/blog-post_848.html).

 

Έλον Μασκ: «Ο Κλάους Σβαμπ θέλει να γίνει ο Αυτοκράτορας της Γης – Οι πολιτικές του Νταβός αποσκοπούν σε αυτό».

Η Σύνοδος του WEF άρχισε στην Ελβετία και ο ιδιοκτήτητς του Χ κήρυξε τον πόλεμο στον δημιουργό του «Great Reset» (Μεγάλη Επανεκκίνηση), Κλάους Σβαμπ, λέγοντας πως τα πραγματικά του σχέδια είναι να γίνει «Αυτοκράτορας της Γης».

 «Το πραγματικό ζήτημα είναι ότι ο Κλάους θέλει να γίνει Αυτοκράτορας της Γης. Σίγουρα ντύνεται για αυτό! Και οι πολιτικές που φαίνεται να προκύπτουν από αυτή την συγκέντρωση (σ.σ. του Davos) δεν φαίνεται να δημιουργούν ένα συναρπαστικό μέλλον».

https://www.bitchute.com/video/FHYDw2igsqsA/

Είναι η πρώτη φορά που μία εξέχουσα προσωπικότητα όπως ο πλουσιότερος άνθρωπος του κόσμου, ο Έλον Μασκ, ευθέως κατηγορεί τον Κλάους Σβαμπ και το Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ, πως έχουν κοσμοεξουσιαστικά σχέδια και ότι ο πραγματικός σκοπός είναι η δημιουργία μιας παγκόσμιας κυβέρνησης με ένα παγκόσμιο ηγέτη.

Μάλιστα, πρόσφατα ο Έλον Μασκ, αναφέρθηκε στον «πόλεμο» που κήρυξε το WEF κατά της παραπληροφόρησης, δηλαδή κατά της ελεύθερης άποψης και γνώμης, την οποία, οι θαυμαστές του Σβαμπ, χαρακτήρισαν ως το μεγαλύτερο κίνδυνο για την ανθρωπότητα. «Με τον όρο «παραπληροφόρηση», το WEF εννοεί οτιδήποτε έρχεται σε αντίθεση με την ατζέντα του», είχε γράψει.

Το Τάβος θα θεωρούνταν ως κάτι γραφικό εάν  Κλάους Σβαμπ, ο Γ.Χαράρι κ.λ.π. δεν συγκέντρωναν κάθε χρόνο στην σύνοδο του Παγκόσμιου Οικονομικού Φόρουμ, όλους τους ηγέτες, επιχειρηματίες, δημοσιογράφους, διανοούμενους που έχουν ως επίκεντρο της φιλοσοφίας τους τον διεθνισμό και την κατάργηση των παραδοσιακών αξιών, εθνών, θρησκειών κ.λ.π.

Πότε κάποιος θέλει την κατάργηση χαρακτηριστικών που ξεχωρίζουν τους ανθρώπους; Όταν θέλει να τους εντάξει σε ένα παγκόσμιο κυβερνητικό σύστημα και να τους έχει υπό τον απόλυτο έλεγχο. Έτσι λένε οι κανόνες της Λογικής. Γι’ αυτό άλλωστε τα κινήματα που συνδέονται με το WEF, επιδιώκουν με την βοήθεια φιλικών ΜΜΕ και την κατάργηση της… ίδιας της Λογικής.

Το ανησυχητικό είναι πως αυτά που λέγονται στο WEF και ακούγονται από τους παρευρισκόμενους ηγέτες, εν συνεχεία εφαρμόζονται στις χώρες τους. Άρα δεν πρόκειται για μία απλή συγκέντρωση συμβουλευτικού χαρακτήρα (https://corfiatiko.blogspot.com/2024/01/blog-post_231.html).


Η Διακήρυξη Μπάλφουρ άνοιξε τον ασκό του Αιόλου στην Παλαιστίνη.

Η ονομασία «Παλαιστίνη» είναι Ελληνική. Ο Ηρόδοτος είναι ο πρώτος ιστορικός που χρησιμοποιεί τον όρο Παλαιστίνη, τον 5ο Αιώνα π.Χ. Οι Ιστορίες του Ηροδότου μιλούν για μια «περιοχή της Συρίας, η οποία ονομάζεται Παλαιστίνη». Η ονομασία   πιστεύεται ότι επινοήθηκε από τους Αρχαίους Έλληνες για την περιοχή της γης που κατείχαν οι Φιλισταίοι.

Οι Ρωμαίοι, τον 2ο Αιώνα π.Χ., ονόμαζαν την περιοχή «Παλαιστίνη της Συρίας», ως περιοχή της Συρίας. Το όνομα «Παλαιστίνη» αναβίωσε και καθιερώθηκε επίσημα ως ανεξάρτητο έδαφος από τον Ιορδάνη ποταμό μέχρι τις ακτές της Μεσογείου μετά τον Α΄ Παγκόσμιο Πόλεμο,.

Η «Μεγάλη Εξέγερση». Ο πόλεμος, γνωστός στους Ισραηλίτες ως “η Μεγάλη Εξέγερση” εναντίον των Ρωμαίων, οδήγησε στην τελική καταστροφή όλων των Ιουδαϊκών πόλεων και στον εξανδραποδισμό και εκτοπισμό της πλειοψηφίας του πληθυσμού της Ιουδαίας.

Τα Ρωμαϊκά στρατεύματα του στρατηγού Τίτου κατορθώνουν να διασπάσουν τα τείχη της Ιερουσαλήμ και να μπουν στην πόλη. Θα ακολουθήσει η ισοπέδωση της Ιερουσαλήμ και ο διασκορπισμός των κατοίκων της στα πέρατα της Αυτοκρατορίας.

Το αποτέλεσμα της πολιορκίας ήταν τραγικό. Σύμφωνα με ιστορικές πηγές, περίπου μισό εκατομμύριο άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους.  Τα γυναικόπαιδα πουλήθηκαν ως δούλοι, άνδρες μετατράπηκαν σε μονομάχους και η ελπίδα για τη συγκρότηση ενός Εβραϊκού κράτους έμεινε στον «πάγο».

Η επιστροφή στη πάτρια γη, προωθήθηκε από το σιωνιστικό κίνημα που εμφανίστηκε στα τέλη του 19ου Αιώνα και που ήταν ένα από τα ρεύματα που αναπτύχθηκαν στον παγκόσμιο Εβραϊσμό. Στα πλαίσια του κινήματος υποστηρίχθηκε,  ότι οι Εβραίοι έπρεπε να μεταναστεύσουν στην ιστορική γη του Ισραήλ, δηλαδή στην έκταση της ιστορικής Παλαιστίνης και να φτιάξουν το δικό τους κράτος.

Παρότι η απήχηση του σιωνισμού δεν επικράτησε ανάμεσα στις Εβραϊκές κοινότητες της Ευρώπης, καθώς οι περισσότερες διεκδικούσαν να έχουν πλήρη ισοτιμία και δικαιώματα εντός των ευρωπαϊκών κρατών, εντούτοις είχε απήχηση.

Η τάση αυτή ενισχύθηκε όταν ξεκίνησε το μεγάλο κύμα αντισημιτικών διωγμών στην Ευρώπη στα τέλη του 19ου Αιώνα και στις αρχές του 20ου Αιώνα, μέσα από γεγονότα όπως η σκευωρία εναντίον του Εβραίου αξιωματικού του Γαλλικού Στρατού Ντρέιφους και  κυρίως από  τα μεγάλα πογκρόμ που εξαπέλυσε το Τσαρικό καθεστώς κατά των μεγάλων και συμπαγών Εβραϊκών κοινοτήτων εντός της Ρωσικής Αυτοκρατορίας.

Όλα αυτά έδωσαν ώθηση στο σιωνιστικό κίνημα, που ιδίως μετά τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο και την επιχείρηση εξόντωσης του συνόλου του Ευρωπαϊκού Εβραϊσμού από τους Ναζί, φάνηκε να προσφέρει τη μόνη διέξοδο.

Μόνο που η ιστορική Παλαιστίνη δεν ήταν μια ακατοίκητη έκταση. Είχε Άραβες κατοίκους,  κυρίως, μουσουλμάνους αλλά και χριστιανούς. Κατά συνέπεια ένας λαός χωρίς γη θα έπρεπε να επιστρέψει μετά από αιώνες  στην  πατρογονική του πατρίδα, που πλέον εκατοικείτο  από έναν άλλον λαό, τους Παλαιστίνιους. 

Αυτό το γεγονός άνοιξε τον ασκό του Αιόλου. Προχωρώντας σε μια αποτίμηση του γεωπολιτικού και ανθρώπινου δράματος στην Παλαιστίνη, θα αναδείξουμε τους σταθμούς στην ιστορία που εξηγούν πως οδηγηθήκαμε στα πρόσφατα γεγονότα.

Διακήρυξη Μπάλφουρ. H γένεση του προβλήματος ξεκινάει στις 2 Νοεμβρίου 1.917 μ.Χ., όταν ο τότε Υπουργός Εξωτερικών της Βρετανίας, Άρθουρ Μπάλφουρ, έστειλε μια επιστολή προς τον Λάιονελ Γουόλτερ Ρότσιλντ, ισχυρό παράγοντα της εβραϊκής κοινότητας στην Μεγάλη Βρετανία.

Η επιστολή αυτή ανέφερε ότι η Βρετανική κυβέρνηση δεσμευόταν να «δημιουργήσει στην Παλαιστίνη μια πατρίδα για τον Εβραϊκό λαό» και ζητούσε από τον Ρότσιλντ να διευκολύνει «την επίτευξη αυτού του στόχου». Πρόκειται για την περίφημη Διακήρυξη Μπάλφουρ. Ουσιαστικά, μια Ευρωπαϊκή δύναμη υποσχέθηκε στο σιωνιστικό κίνημα μια χώρα όπου οι Παλαιστίνιοι Άραβες αποτελούσαν περισσότερο από το 90% του πληθυσμού.

Η ευρύτερη περιοχή της ιστορικής Παλαιστίνης είχε περάσει στον έλεγχο της Μεγάλης Βρετανίας μετά το  τέλος του Α΄ Παγκοσμίου Πολέμου και την διάλυση της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας. Το καθεστώς της Βρετανικής κατοχής  διήρκεσε από το 1.923 μ.Χ. μέχρι το 1.948 μ.Χ.

Κατά την διάρκεια, λοιπόν, αυτής της περιόδου, οι Βρετανοί διευκόλυναν την μαζική Εβραϊκή μετανάστευση. Οι εξελίξεις αυτές, ανησύχησαν τους Παλαιστινίους που έβλεπαν να μεταβάλλονται δραματικά τα δημογραφικά δεδομένα με τις Βρετανικές δεσμεύσεις έναντι των Εβραίων.

Η μαζική Εβραϊκή μετανάστευση προκάλεσε εντάσεις και  οδήγησε τελικά στην Αραβική Εξέγερση, η οποία διήρκεσε από το 1.936 μ.Χ. έως το 1.939 μ.Χ. Η  εξέγερση στόχευε τις Βρετανικές δυνάμεις και την αποικιοκρατία. Η απάντηση ήταν συνοπτικές δολοφονίες,  απελάσεις ακτιβιστών συλλήψεις και καταστροφές σπιτιών. 

Μέχρι το δεύτερο μισό του 1.939 μ.Χ., η Βρετανία είχε συγκεντρώσει 30.000 στρατιώτες στην Παλαιστίνη. Παράλληλα, οι Βρετανοί συνεργάστηκαν με την κοινότητα των Εβραίων εποίκων και σχημάτισαν τρομοκρατικές ένοπλες ομάδες Εβραίων μαχητών υπό την ηγεσία των Βρετανών, τις διαβόητες Special Night Squads.

Στην περιοχή μεταφέρθηκαν κρυφά όπλα και ιδρύθηκαν εργοστάσια όπλων για να εξοπλίσουν τη Χαγκανά, τον προπομπό του σημερινού ισραηλινού στρατού. Τα πρώτα τρία χρόνια εξεγέρσεων, 5.000 Παλαιστίνιοι σκοτώθηκαν, 15.000 έως 20.000 τραυματίστηκαν και 5.600 φυλακίστηκαν.

Το ανισομερές σχέδιο του ΟΗΕ. Μέχρι το 1.947 μ.Χ., ο Εβραϊκός πληθυσμός είχε φτάσει στο 33% της Παλαιστίνης, αλλά κατείχαν μόνο το 6% της γης. Προς επίλυση του προβλήματος τα Ηνωμένα Έθνη το 1947 υιοθέτησαν ένα σχέδιο διχοτόμησης για την υπό Βρετανική κατοχή Παλαιστίνη.

Το σχέδιο πρότεινε τη δημιουργία δύο κρατών στην Παλαιστίνη, ενός αραβικού και ενός Εβραϊκού, παραχωρώντας  περίπου το 56% της Παλαιστίνης στο Εβραϊκό κράτος, συμπεριλαμβανομένου του μεγαλύτερου μέρους της εύφορης παράκτιας περιοχής.

Εκείνη την εποχή, οι Παλαιστίνιοι κατείχαν το 94% της ιστορικής Παλαιστίνης και αποτελούσαν το 67% του πληθυσμού της. Η Ιερουσαλήμ θα αποτελούσε ξεχωριστό κράτος υπό την διοίκηση του ΟΗΕ. Αυτό το σχέδιο διχοτόμησης έγινε αποδεκτό από τους εκπροσώπους των Εβραίων αλλά απορρίφθηκε από τους εκπροσώπους των Αράβων.

Λίγο πριν λήξει η Βρετανική  αποικιοκρατία στις 14 Μαΐου 1.948 μ.Χ., οι σιωνιστές παραστρατιωτικοί ξεκινούσαν ήδη μια στρατιωτική επιχείρηση για να καταστρέψουν παλαιστινιακές πόλεις και χωριά για να επεκτείνουν τα σύνορα του σιωνιστικού κράτους που επρόκειτο να γεννηθεί.

Από το 1.947 μ.Χ. έως το 1.949 μ.Χ., περισσότερα από 500 Παλαιστινιακά χωριά, κωμοπόλεις και πόλεις καταστράφηκαν σε αυτό που οι Παλαιστίνιοι αναφέρουν ως Nakba, ή «καταστροφή» στα αραβικά. Υπολογίζεται ότι 15.000 Παλαιστίνιοι σκοτώθηκαν,

Το σιωνιστικό κίνημα κατέλαβε το 78% της ιστορικής Παλαιστίνης. Το υπόλοιπο 22% χωρίστηκε σε αυτό που είναι τώρα η κατεχόμενη Δυτική Όχθη και η πολιορκημένη Λωρίδα της Γάζας. Υπολογίζεται ότι 750.000 Παλαιστίνιοι αναγκάστηκαν να εγκαταλείψουν τα σπίτια τους. Σήμερα οι απόγονοί τους ζουν σε 58 άθλια στρατόπεδα σε όλη την Παλαιστίνη και στις γειτονικές χώρες του Λιβάνου, της Συρίας, της Ιορδανίας και της Αιγύπτου.

Στις 14 Μαΐου 1.948 μ.Χ., ο επικεφαλής του Παγκόσμιου Σιωνιστικού Κογκρέσου Δαβίδ Μπεν – Γκουριόν (1.886 μ.Χ.-1.973 μ.Χ.), διάβασε την ιδρυτική διακήρυξη του κράτους του Ισραήλ, ενώπιον 250 ατόμων στο Μουσείο του Τελ Αβίβ.

Για τους Εβραίους της διασποράς ήταν η επισημοποίηση της επιστροφής στην Γη της Επαγγελίας, ύστερα από εξορία χιλιάδων ετών. Για τους Άραβες, που αποτελούσαν την πλειονότητα των κατοίκων της Παλαιστίνης, ήταν η «Ημέρα της Καταστροφής» («Nakba»), η δική τους Έξοδος από τα πατρογονικά τους εδάφη.

Την επομένη της ίδρυσης του Κράτους του Ισραήλ, γειτονικές Αραβικές χώρες εισέβαλαν στην επικράτεια της Παλαιστίνης και έτσι ξεκίνησε ο πρώτος πρώτος Αραβοϊσραηλινός πόλεμος με στόχο την δημιουργία μιας Αραβικής Παλαιστίνης. Η κατάπαυση του πυρός ήρθε με πρωτοβουλία του ΟΗΕ τον Ιανουάριο του 1.949 μ.Χ. μετά από ανακωχή μεταξύ του Ισραήλ και της Αιγύπτου, του Λιβάνου, της Ιορδανίας και της Συρίας.

Το Ισραήλ εκμεταλλευόμενα την διχόνοια και τα διαφορετικά συμφέροντα, μεταξύ των Αραβικών χωρών,  κατάφερε να θέσει  υπό τον έλεγχό του Παλαιστινιακά εδάφη  και εκτός των ορίων του Εβραϊκού κράτους. ΄Ήταν πλέον σαφές ότι η πρωτοβουλία των κινήσεων είχε περάσει στο Ισραηλινό στρατόπεδο (https://www.triklopodia.gr/%ce%b7-%ce%b4%ce%b9%ce%b1%ce%ba%ce%ae%cf%81%cf%85%ce%be%ce%b7-%ce%bc%cf%80%ce%ac%ce%bb%cf%86%ce%bf%cf%85%cf%81-%ce%ac%ce%bd%ce%bf%ce%b9%ce%be%ce%b5-%cf%84%ce%bf%ce%bd-%ce%b1%cf%83%ce%ba%cf%8c-%cf%84/).

 

Ο Β.ΠΟΥΤΙΝ ΕΒΑΛΕ ΦΩΤΙΑ ΣΤΙΣ ΗΠΑ: «ΈΓΙΝΕ ΜΕΓΑΛΗ ΝΟΘΕΙΑ ΣΤΙΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΟΥ 2020 μ.Χ.– ΠΑΡΑΝΟΜΟΣ «ΗΓΕΤΗΣ» Ο ΜΠΑΪΝΤΕΝ»– Ο ΣΗΜΕΡΙΝΟΣ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ Ο Β.ΠΟΥΤΙΝ ΓΛΕΝΤΑΕΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΠΤΩΣΗ ΤΗΣ ΔΥΣΗΣ...ΜΥΡΙΖΕΙ ΜΠΑΡΟΥΤΙ:«ΤΟ ΟΥΚΡΑΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΥΠΟΣΤΕΙ ΕΝΑ ΑΝΕΠΑΝΟΡΘΩΤΟ ΠΛΗΓΜΑ»!

Ο Ρώσος Πρόεδρος Βλαντίμιρ Πούτιν με μια αιφνιδιαστική δήλωση τάχθηκε υπέρ του Ν.Τραμπ δηλώνοντας πως έγινε μεγάλη νοθεία στις προηγούμενες εκλογές στις ΗΠΑ, μέσω της επιστολικής ψήφου.

«Στις ΗΠΑ, στις προηγούμενες εκλογές έγινε νοθεία μέσω επιστολικής ψήφου… Αγόρασαν ψηφοδέλτια για 10 δολάρια, τα συμπλήρωσαν και τα πέταξαν μέσα σε γραμματοκιβώτια, χωρίς καμία εποπτεία από παρατηρητές, και αυτό ήταν» είπε ο Πούτιν.

Αν λάβουμε υπόψιν τα εκατ. των επιστολικών ψήφων, ο Πούτιν κάνει λόγο για “νοθεία τεράστιας έκτασης”. Πρόκειται για ευθεία ρωσική παρέμβαση στις αμερικανικές εκλογές καθώς εμμέσως πλην σαφώς ο Β.Πούτιν λέει πως ο Τ.Μπάιντεν είναι παράνομα «ηγέτης» των ΗΠΑ.

Η παρέμβαση αυτή ήρθε μάλιστα τη στιγμή που διάφορες πολιτείες των Δημοκρατικών απαγορεύουν στον Ν.Τραμπ να θέσει εκ νέου υποψηφιότητα για Πρόεδρος των ΗΠΑ! Η κατάσταση στις ΗΠΑ μόλις αγρίεψε και μυρίζει “μπαρούτι” εν αναμονή της απόφασης του Συνταγματικού Δικαστηρίου για την υποψηφιότητα Τραμπ.

-Τι θα γίνει αν απαγορευτεί στον Τραμπ να κατέβει;

-Πώς θα απαντήσουν οι Δημοκρατικοί στην δήλωση σοκ του Β.Πούτιν η οποία υπονομεύει το αδιάβλητο, την νομιμότητα και τη διαδικασία των αμερικανικών εκλογών στην συνείδηση εκατ. ψηφοφόρων του Ν.Τραμπ;

Πούτιν: Το ουκρανικό κράτος μπορεί να υποστεί ένα ανεπανόρθωτο, πολύ σοβαρό πλήγμα! Στην συνέχεια ο Βλαντιμίρ Πούτιν δήλωσε ότι είναι “αδύνατο” να αφαιρεθούν από την Ρωσία τα στρατιωτικά κέρδη που έχει πετύχει μέχρι σήμερα στην Ουκρανία.

Ο Ρώσος Πρόεδρος σημείωσε ακόμα ότι το κράτος της Ουκρανίας θα μπορούσε να υποστεί ένα «ανεπανόρθωτο πλήγμα» εάν συνεχιστεί ο πόλεμος. Ο Πούτιν έκανε τα τηλεοπτικά σχόλιά του μια ημέρα αφότου η Ελβετία συμφώνησε να φιλοξενήσει μια παγκόσμια σύνοδο κορυφής κατόπιν αιτήματος του Ουκρανού προέδρου Βολοντίμιρ Ζελένσκι.

Ο Πούτιν απέρριψε «τις λεγόμενες φόρμουλες ειρήνης» που συζητούνται στην Δύση και την Ουκρανία και τις «απαγορευτικές απαιτήσεις» που συνεπάγονται. “Λοιπόν, αν δεν θέλουν (να διαπραγματευτούν), τότε μην το κάνουν!”, τόνισε και πρόσθεσε:

“Τώρα είναι προφανές, όχι μόνο η αντεπίθεση (της Ουκρανίας) απέτυχε, αλλά η πρωτοβουλία βρίσκεται πλήρως στα χέρια των ρωσικών ενόπλων δυνάμεων. Εάν συνεχιστεί αυτό, το ουκρανικό κράτος μπορεί να υποστεί ένα ανεπανόρθωτο, πολύ σοβαρό πλήγμα”. Επί της ουσία, ο Β.Πούτιν, υπονόησε ότι το ουκρανικό κράτος μπορεί ακόμη και να εξαφανιστεί.

Ο Πούτιν είπε, σύμφωνα με το Reuters, ότι η συζήτηση για διαπραγμάτευση ήταν “μια προσπάθεια να μας παρακινήσει να εγκαταλείψουμε τα κέρδη που έχουμε συνειδητοποιήσει τον τελευταίο ενάμιση χρόνο. Αλλά αυτό είναι αδύνατο. Όλοι καταλαβαίνουν ότι αυτό είναι αδύνατο”.

Μια φόρμουλα ειρήνης που προτάθηκε από τον Ζελένσκι ζητά, μεταξύ άλλων, την αποκατάσταση της εδαφικής ακεραιότητας της Ουκρανίας, τον τερματισμό των εχθροπραξιών και την απόσυρση των Ρωσικών στρατευμάτων. Η Ρωσία λέει ότι οποιαδήποτε διαπραγμάτευση θα πρέπει να λάβει υπόψη τις «νέες πραγματικότητες» που δημιουργούν οι δυνάμεις της στο έδαφος (https://oimos-athina.blogspot.com/2024/01/blog-post_31.html).

 

Ο Γιουβάλ Χαράρι κινδυνολογεί εκ νέου! «Έτσι και βγεί ο Τράμπ, καταστραφήκαμε!». Ο δημιουργός της «Μεγάλης Επανεκκίνησης» παραδέχτηκε πως ο Ν.Τραμπ αποτελεί το μεγαλύτερο εμπόδιο στα σχέδια των παγκοσμιοποιητών.

Ο Ισραηλινός ιστορικός, σύμβουλος του Παγκοσμίου Οικονομικού Φόρουμ, δημιουργός του δόγματος της «Μεγάλης Επανεκκίνησης» και συνομιλητής του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη, αναφερόμενος στις εκλογές των ΗΠΑ, το Νοέμβριο του 2024 μ.Χ., παραδέχτηκε πως είναι πιθανό να κερδίσει ο Ν.Τραμπ και πως αν επανεκλεγεί αυτό θα είναι ένα «θανατηφόρο χτύπημα για την παγκοσμιοποίηση και την παγκόσμια τάξη».

Όπως είπε σε podcast: «Πιστεύω ότι είναι πολύ πιθανό να εκλεγεί ο Τραμπ σύντομα. Και αν συμβεί, είναι πιθανό να είναι το είδος του θανατηφόρου χτυπήματος σε ότι έχει απομείνει από την παγκόσμια τάξη. Και το λέει, -το λέει ανοιχτά.

Τώρα και πάλι θα πρέπει να είναι ξεκάθαρο ότι πολλοί από αυτούς τους πολιτικούς, παρουσιάζουν μια ψεύτικη διχοτόμηση, ένα ψεύτικο δυαδικό όραμα του κόσμου. Είναι, όπως όταν πρέπει να επιλέξετε ανάμεσα στον “πατριωτισμό” και την “παγκοσμιοποίηση”, μεταξύ της πίστης στο έθνος και, της πίστης σε κάποιο είδος, -δεν ξέρω, Παγκόσμιας Κυβέρνησης!»

Είναι πλέον γεγονός, πως οι παγκοσμιοποιητές έχουν πανικοβληθεί από την ταχύτατη άνοδο των δεξιών κομμάτων που απορρίπτουν μετά βδελυγμίες την σχεδιαζόμενη από την ελίτ των Διεθνιστών, Νέα Τάξη Πραγμάτων.

Ο Γιουβάλ Χαράρι, ο προπαγανδιστής των Διεθνιστών και «δεξί χέρι» του Κλάους Σβάμπ και του WEF, στην ουσία προειδοποιεί τους πάντες – δυτικούς κυβερνήτες, κόμματα προσκείμενα στην φιλοσοφία της Παγκοσμιοποίησης και των επιδιώξεων του WEF, ΜΚΟ προσκείμενα στο ίδρυμα Σόρος, ΛΟΑΤΚΙ, οπαδούς του Νεοφιλελευθερισμού κλπ – ούτως ώστε να τους «αφυπνίσει» και να τους συσπειρώσει, να εντείνουν την νεοφιλελεύθερη προπαγάνδα μήπως και αλλάξει η ρότα του…ποταμιού.

Ουσιαστικά πρόκειται για «κραυγή αγωνίας» ενός συστήματος, που στηρίχθηκε στο ψέμμα, στην απάτη και στη σαθρή παραπληροφόρηση, στην προσπάθεια του να φέρει ένα μέλλον άκρως δυστοπικό για την ανθρωπότητα.

Ο Τραμπ, αν δεν βγεί εκτός μάχης με τρόπους «φυσικούς ή αφύσικους», είναι νομοτελειακά βέβαιο ότι θα κερδίσει τις εκλογές του Νοεμβρίου του 2024 μ.Χ. Ο Μπαϊντεν βρίσκεται στο χαμηλότερο επίπεδο δημοφιλίας και η πεποίθηση πως το 2020 μ.Χ. έγινε απίστευτη νοθεία στις εκλογές των ΗΠΑ, ενδυνάμωσε και συσπείρωσε τους πάντες στην Αμερική που έχουν, έστω και μια στάλα ακόμη ανθρωπισμού και θρησκευτικής συνείδησης.

Πολλοί Δημοκρατικοί οι οποίοι πρόκειται να ψηφίσουν αρχικά τον Κένεντυ, στην συνέχεια θα ψηφίσουν Τραμπ. Είναι βέβαιο πλέον. Για να βγαίνει ο Χαράρι στα πόντκαστ και σε συνεντεύξεις εκπομπών που ελέγχουν οι νεοταξίτες κάθε τρείς και λίγο, φοβερίζοντας με δραματικό τρόπο τους Αμερικανούς και λοιπούς δυτικούς λαούς, απλά ρίχνει νερό στον μύλο του Τραμπ.

Επειδή όμως η χρονιά αυτή αναμένεται να είναι χρονιά τρομακτικών εξελίξεων, ενδεχομένως και να αναβληθούν οι εκλογές στις ΗΠΑ με κάποιο τρόπο στην προσπάθεια των ελίτ να αποσοβήσουν τον κίνδυνο επανεκλογής του Τραμπ. Οι εξελίξεις θα δείξουν αν αυτό το σενάριο θα ισχύσει στο τέλος (https://kanenazori.com/2024/01/18/harari-kindynoligei-an-vgei-tramp/).


Ο Κλίντον και άλλα ονόματα που προκαλούν σοκ, στην λίστα ονομάτων του Έπσταϊν – Σύντομα βγαίνουν στην φόρα όλα τα ονόματα. Ο δικαστής της Νέας Υόρκης θα μπορούσε να δώσει στην δημοσιότητα σχεδόν 200 ονόματα που συνδέονται με την υπόθεση σεξουαλικού trafficking στην οποία εμπλέκονται ο Τζέφρι Επστάιν και η Γκισλέιν Μάξγουελ.

Με αυτόν το τρόπο θα αποκάλυπτε ή θα επιβεβαίωνε τις ταυτότητες δεκάδων συνεργατών του χρηματοδότη που μέχρι τώρα ήταν γνωστοί μόνο ως John και Jane Does στα δικαστικά έγγραφα. Πολλοί από την λίστα θα είναι ήδη δημόσια γνωστοί ως συνεργάτες, υπάλληλοι του Επστάιν και της Μάξγουελ ή άνθρωποι που είχαν πετάξει με τα αεροπλάνα του.

Μπορεί επίσης να κατονομάσει τα φερόμενα ως θύματα του Επστάιν που είχαν μεταφερθεί σε σπίτια, όπως μια έπαυλη στην Νέα Υόρκη, μια βίλα στο Παλμ Μπιτς, ένα ιδιωτικό νησί στις Αμερικανικές Παρθένες Νήσους και ένα ράντσο έξω από την Σάντα Φε.

Τα ονόματα των John Does θα εξεταστούν και είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα περιλαμβάνουν έναν πρώην πρόεδρο των ΗΠΑ, ηθοποιούς, ακαδημαϊκούς και, ως γνωστόν, τον απομονωμένο πλέον Βρετανό πρίγκιπα όπως μεταδίδει ο Βρετανικός Guardian.

Ο Κλίντον αναγνωρίστηκε ως «Doe 36». Ο πρώην Πρόεδρος των ΗΠΑ Μπιλ Κλίντον αναγνωρίστηκε από το ANC News ως “Doe 36” και αναφέρεται σε περισσότερες από 50 από τις επεξεργασμένες καταθέσεις, σύμφωνα με τα δικαστικά αρχεία. Η Giuffre δεν προέβη σε ισχυρισμούς για αδικήματα του Κλίντον, αλλά υποστηρίζει ότι τον συνάντησε στο νησί – το οποίο ο Κλίντον έχει πει ότι δεν επισκέφθηκε ποτέ.

Αλλά τα προσωπικά αρχεία καταγραφής πτήσεων που κρατούσε ένας από τους πιλότους του Επστάιν έδειξαν ότι ο Κλίντον πετούσε εκτενώς με το αεροπλάνο του Επστάιν, μεταξύ άλλων σε ταξίδια στο Παρίσι, την Μπανγκόκ και το Μπρουνέι τα χρόνια μετά την αποχώρησή του από το αξίωμα, το 2001 μ.Χ.

Ο Κλίντον δήλωσε ότι διέκοψε τις σχέσεις του με τον Επστάιν το 2005 μ.Χ., αφού ο Επστάιν κατηγορήθηκε ότι έφερνε ανήλικα κορίτσια στο σπίτι του στο Παλμ Μπιτς για σεξουαλικά μασάζ. Η ομοσπονδιακή έρευνα σταμάτησε και ο Επστάιν δήλωσε ένοχος στις πολιτειακές κατηγορίες για προμήθεια ανηλίκου και προσέλκυση πορνείας, του επιβλήθηκε ελαφριά ποινή και υποχρεώθηκε να εγγραφεί ως σεξουαλικός παραβάτης.

Ποια ονόματα πιθανολογείται ότι βρίσκονται στην ατζέντα Επστάιν. Τα ημερολόγια του Επστάιν που βρέθηκαν φέτος από την Wall Street Journal κατά τη διάρκεια των αγωγών που σχετίζονται με τον Επστάιν μεταξύ των Αμερικανικών Παρθένων Νήσων και δύο αμερικανικών τραπεζών, αποκάλυψαν την έκταση του δικτύου του Επστάιν.

Στα ονόματα που αναδείχθηκαν περιλαμβάνονταν ο διευθυντής της CIA, Γουίλιαμς Μπερνς, και η Κάθριν Ρούμλερ, σύμβουλος του Λευκού Οίκου επί Μπαράκ Ομπάμα, μαζί με λιγότερο σημαντικές προσωπικότητες, όπως ο αριστερός καθηγητής και ακτιβιστής Νόαμ Τσόμσκι, ο δισεκατομμυριούχος επιχειρηματίας Ριντ Χόφμαν και ο Λόρενς Σάμερς, πρώην πρόεδρος του Χάρβαρντ και διευθυντής του Εθνικού Οικονομικού Συμβουλίου επί Ομπάμα.

Άλλοι ήταν ο Woody Allen, ο Bill Gates, ο Thorbjørn Jagland, πρώην πρωθυπουργός της Νορβηγίας, ο πρώην πρωθυπουργός του Ισραήλ Ehud Barak και ο πρώην Πρόεδρος της Barclays Jes Staley. Αντίστροφη μέτρηση για την αποκάλυψη των ονομάτων.

Η προθεσμία για την υποβολή ενστάσεων κατά της αποσφράγισης των ονομάτων λήγει τα μεσάνυχτα της Δευτέρας ώρα Νέας Υόρκης, σχεδόν εννέα χρόνια αφότου το θύμα, Βιρτζίνια Τζιούφρε, κατέθεσε το 2015 μ.Χ. αγωγή δυσφήμισης κατά της Μάξγουελ, κόρης του εκλιπόντος Βρετανού βαρόνου του Τύπου, Ρόμπερτ Μάξγουελ, η οποία με την σειρά της παρήγαγε τα ονόματα σε νομικές καταθέσεις.

Ένα χρόνο αργότερα, το 2016 μ.Χ., ο δικαστής του περιφερειακού δικαστηρίου των ΗΠΑ Ρόμπερτ Σουίτ απέρριψε την αίτηση του Μάξγουελ να απορρίψει την υπόθεση, διαπιστώνοντας ότι «η αλήθεια ενός κόσμου συμφραζομένων γεγονότων είναι ευρύτερη από τις φερόμενες ως δυσφημιστικές δηλώσεις» και ότι η Γκίφρε «ήταν θύμα διαρκούς σεξουαλικής κακοποίησης ανηλίκων μεταξύ 1.999 μ.Χ. και 2002 μ.Χ.». Τα μέρη συμβιβάστηκαν εξωδικαστικά το 2017 μ.Χ.

Σύμφωνα με το ABC News την Δευτέρα, η “Jane Doe 162” είναι μάρτυρας που κατέθεσε ότι ήταν 17 ετών όταν βρισκόταν μαζί με τους Andrew, Maxwell και Giuffre στο σπίτι του Επστάιν στο αρχοντικό της Νέας Υόρκης.

Ένας γνωστός της Μάξγουελ και του Επστάιν δήλωσε πέρυσι στον Guardian ότι τα πρότυπα συμπεριφοράς του Επστάιν δεν διέφεραν σημαντικά πριν και μετά την καταδίκη. «Δεν ήταν ένας αλλαγμένος άνθρωπος», είπαν. «Αλλά πρέπει να καταλάβετε ότι στο μυαλό του πίστευε ότι δεν είχε κάνει τίποτα κακό και ότι είχε το δικαίωμα να συμπεριφέρεται όπως ήθελε, αν είχε τα χρήματα για να το κάνει» (https://romioitispolis.gr/o-klinton-kai-alla-onomata-poy-prokaloyn-sok-sti-lista-onomaton-toy-epstain-syntoma-vgainoyn-sti-fora-ola-ta-onomata/).


Η εποχή των μαγισσών επιστρέφει… Όλα ξεκίνησαν με ένα πράσινο άνθρωπο σε προκλήσεις του βασιλιά Καρόλου Γ'.

Οι περισσότεροι βασιλικοί παρατηρητές συμφώνησαν ότι η Αυτού Μεγαλειότητα είναι πιθανώς απλώς ένας λάτρης της μεγάλης υπαίθρου και δεν είχε υποκύψει στη Wicker-mania Tον περασμένο Μάιο, ο βασιλιάς Κάρολος Γ', κατά την τελετή στέψης του, τοποθέτησε την εικόνα ενός Πράσινου Άνθρωπου στις προσκλήσεις που απέστειλε προς τους καλεσμένους του…

Το θέμα μονοπώλησε για κάποιο διάστημα τη δημόσια σφαίρα - ειδικά σε σχέση με το τι μπορεί να σημαίνει αυτό το σύμβολο με το φυλλώδες πρόσωπο. Πολλοί υπαινίχθηκαν πως ο νέος μονάρχης της Βρετανίας ότι ήταν ειδωλολάτρης…

Άλλοι υποστήριξαν πως επρόκειτο για μια ξεκάθαρη αναφορά στον Green Man Inn του «The Wicker Man», μιας κλασικής βρετανικής ταινίας που κυκλοφόρησε πριν από 50 χρόνια, τον Δεκέμβριο του 1.973 μ.Χ. Οι περισσότεροι βασιλικοί παρατηρητές συμφώνησαν ότι η Αυτού Μεγαλειότητα είναι πιθανώς απλώς ένας λάτρης της υπαίθρου και δεν είχε υποκύψει στη Wicker-mania.

(Ο Πράσινος Άνθρωπος δεν είναι τόσο ένα ειδωλολατρικό σύμβολο όσο γενικότερα ένα σύμβολο της αναγέννησης της φύσης.) Αλλά η ταινία έχει τόσο μεγάλη επιρροή που η θεωρία περί ειδωλολατρίας δεν μπορεί να απορριφθεί εντελώς.

Μαζί με δύο άλλα αγαπημένα Βρετανικά καλτ έργα, το «Witchfinder General» (1968) και το «The Blood on Satan's Claw» (1.971 μ.Χ.), το «The Wicker Man» καθόρισε το είδος του «folk horror»: ιστορίες με κάτι απόκοσμο, απειλητικό αλλά και δελεαστικό, σε απομακρυσμένα χωριά, άγρια τοπία, με αρχαίες ειδωλολατρικές τελετές.

Πρόσφατες ταινίες όπως τα «Enys Men», «Men», «Midsommar» και «The Witch» αναβίωσαν το είδος. Το «The Wicker Man» αφορά έναν αστυνομικό, τον λοχία Howie (Edward Woodward), ο οποίος ταξιδεύει σε ένα νησί για να ερευνήσει τις αναφορές για μια εξαφανισμένη κοπέλα. Οι νησιώτες είναι αρκετά ευγενικοί, αλλά οι υπεκφυγές και οι αρνήσεις τους μπερδεύουν τον κουμπωμένο λοχία.

Το μόνο πράγμα που του είναι ξεκάθαρο είναι ότι οι ντόπιοι έχουν εγκαταλείψει τον Χριστιανισμό και τώρα λατρεύουν «τους παλιούς θεούς», υπό την εποπτεία ενός χαρούμενου αριστοκράτη, του Λόρδου Summerisle (Christopher Lee).

Καθώς ο λοχίας Howie είναι πιστός Χριστιανός, αυτή η κατάσταση τον προβληματίζει σχεδόν όσο και η εξαφάνιση του κοριτσιού. Παρά την φολκ-τρόμου ετικέτα του, το «The Wicker Man» δεν μπαίνει σε καλούπι. Δεν είναι τρομακτικό μέχρι να φτάσει στο συγκλονιστικό αποκορύφωμά του.

Οι πρώτες σκηνές έχουν τόσο πολλά αστεία, που η ταινία μοιάζει με κωμωδία. Έχει αρκετά τραγούδια για να προκριθεί ως μιούζικαλ. Περισσότερο από οτιδήποτε άλλο, το «The Wicker Man» είναι μια στοργική, λεπτομερής εικόνα μιας ειδυλλιακής νεοπαγανιστικής κοινότητας.

Αντί να διεξάγουν αποκρυφιστικές τελετουργίες μέσα στη νύχτα, οι χαρούμενοι νησιώτες εξασκούν την πίστη τους στο φως της ημέρας: είτε θεραπεύουν τον πονόλαιμο ενός κοριτσιού είτε χορεύοντας γυμνοί γύρω από μια φωτιά.

(«Είναι πολύ επικίνδυνο να πηδάς μέσα από τη φωτιά με τα ρούχα σου», λέει ο Lord Summerisle). Αυτός ο αναζωογονημένος σεβασμός για τις πεποιθήσεις των νησιωτών είναι που κάνει το «The Wicker Man» να αντηχεί σήμερα. Ο νεοπαγανισμός είναι ένα καυτό θέμα τον τελευταίο καιρό, και όχι μόνο λόγω του βασιλιά Καρόλου.

Στην απογραφή του 2021 μ.Χ., 74.000 άτομα αναγνωρίστηκαν ως ειδωλολάτρες - αύξηση κατά 17.000 από το 2011 μ.Χ. Για πρώτη φορά, λιγότεροι από τους μισούς πολίτες της Αγγλίας και της Ουαλίας περιέγραψαν τον εαυτό τους ως χριστιανούς.

Ο λοχίας Howie θα ήταν τρομακτικός, αλλά καθώς ο κόσμος γίνεται όλο και πιο ξέφρενος και τεχνολογικός, και η μάχη κατά της κλιματικής αλλαγής γίνεται όλο και πιο απελπισμένη, υπάρχει μια νοσταλγία για τις παραδόσεις που είναι ενσωματωμένες στη φύση, την ύπαιθρο και την αλλαγή των εποχών.

Σε ένα επίπεδο, το «The Wicker Man» μπορεί να προοριζόταν ως προειδοποίηση ενάντια σε απόκρυφες και άγριες δεισιδαιμονίες, αλλά σήμερα εμφανίζεται ως διαφήμιση για αυτές: ένας φιλόξενος οδηγός για αρχάριους.

Εάν οι θεατές μπορούν να παραβλέψουν μια ορισμένη ανθρωποθυσία, μπορεί κάλλιστα να αισθάνονται ότι το να γλεντήσεις σε ένα γραφικό νησί με τον Lord Summerisle είναι πολύ πιο ελκυστικό από το να επιστρέψεις στην Ηπειρωτική χώρα με τον λοχία Howie (https://www.bankingnews.gr/diethni/articles/713214/o-paganismos-epistrefei-ola-ksekinisan-me-ena-prasino-anthropo-se-prokliseis-tou-vasilia-karolou-g).

 

ΠΕΡΙ ΓΝΗΣΙΩΝ ΣΕΦΑΡΔΙΤΩΝ ΕΒΡΑΙΩΝ ΚΑΙ ΑΚΕΝΑΖΙΜ ΨΕΥΔΟΕΒΡΑΙΩΝ.... ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ ΠΑΡΑΔΕΧΟΝΤΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΓΟΝΟΙ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΙΣΡΑΗΛΙΤΩΝ ΣΤΑ ΓΡΑΠΤΑ ΤΟΥΣ.

«Μια σύντομη ιστορία των όρων για τον Εβραίο» στο Εβραϊκό Αλμανάκ του 1980 είναι η ακόλουθη: «Η ΑΥΣΤΗΡΗΣ ΛΟΓΟΣ ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ ΝΑ ΑΠΟΚΑΛΕΙΣΕΙΣ ΕΝΑΝ ΑΡΧΑΙΟ ΙΣΡΑΗΛΙΤΗ «ΕΒΡΑΙΟ» Ή ΝΑ ΑΠΟΚΑΛΕΣΕΙΣ ΕΝΑΝ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΕΒΡΑΙΟ ΙΣΡΑΗΛΙΤΗ». (1980 Jewish Almanac, σελ. 3).

Encyclopedia Americana (1.985 μ.Χ.): «Ο Χαζάρ, ένας Αρχαίος τουρκόφωνος λαός που κυβέρνησε ένα μεγάλο και ισχυρό κράτος στις στέπες βόρεια των βουνών του Καυκάσου από τον 7ο Αιώνα μ.Χ. έως τον θάνατό τους στα μέσα του 11ου αιώνα μ.Χ.… Τον 8ο Αιώνα μ.Χ. είναι πολιτικός και θρησκευτικός επικεφαλής… καθώς και το μεγαλύτερο μέρος της αριστοκρατίας των Χαζάρων, εγκατέλειψε τον παγανισμό και προσηλυτίστηκε στον Ιουδαϊσμό… (Οι Χαζάροι πιστεύεται ότι είναι οι πρόγονοι των περισσότερων Ρώσων και Εβραίων της Ανατολικής Ευρώπης).

Εγκυκλοπαίδεια Britannica (15η έκδοση): «Χαζάροι, συνομοσπονδία τουρκικών και ιρανικών φυλών που ίδρυσαν μια μεγάλη εμπορική αυτοκρατορία στο δεύτερο μισό του 6ου αιώνα, καλύπτοντας το νοτιοανατολικό τμήμα της σύγχρονης Ευρωπαϊκής Ρωσίας… Στα μέσα του 8ου Αιώνα μ.Χ. οι άρχουσες τάξεις υιοθέτησαν τον Ιουδαϊσμό ως θρησκεία τους». Academic American Encyclopedia (1.985 μ.Χ.): «Οι Ασκεναζίμ, οι Ασκεναζίμ είναι ένα από τα δύο μεγάλα τμήματα των Εβραίων, το άλλο είναι οι Σεφαρδίμ».

Encyclopedia Americana (1.985 μ.Χ.): «Ο Ασκεναζίμ, οι Ασκεναζίμ είναι οι Εβραίοι των οποίων οι πρόγονοι ζούσαν στα γερμανικά εδάφη… ήταν μεταξύ των Εβραίων Ασκενάζι που εμφανίστηκε η ιδέα του πολιτικού Σιωνισμού, που οδήγησε τελικά στην ίδρυση του κράτους του Ισραήλ… Στα τέλη της δεκαετίας του 1.960 μ.Χ., οι Εβραίοι Ασκενάζι αριθμούσαν περίπου 11 εκατομμύρια , περίπου το 84 τοις εκατό του παγκόσμιου εβραϊκού πληθυσμού».

Η Εβραϊκή Εγκυκλοπαίδεια: «ΧΑΖΑΡΟΙ, ΕΝΑ ΜΗ ΣΗΜΙΤΙΚΟ, Ασιατικό, Μογγολικό φυλετικό έθνος που μετανάστευσε στην Ανατολική Ευρώπη περίπου τον πρώτο Αιώνα μ.Χ., οι οποίοι μετατράπηκαν ως ολόκληρο έθνος στον Ιουδαϊσμό τον έβδομο αιώνα από το διευρυνόμενο Ρωσικό έθνος που απορρόφησε ολόκληρο τον πληθυσμό των Χαζάρων και που ευθύνεται για την παρουσία στην Ανατολική Ευρώπη του μεγάλου αριθμού Εβραίων που μιλούν Γίντις στη Ρωσία, την Πολωνία, την Λιθουανία, την Γαλατία, την Βεσεραβία και την Ρουμανία».

The Encyclopedia Judaica (1.972 μ.Χ.): «Χαζάροι, μια εθνική ομάδα γενικού τουρκικού τύπου, ανεξάρτητη και κυρίαρχη στην Ανατολική Ευρώπη μεταξύ του έβδομου και του δέκατου αιώνα μ.Χ. Κατά τη διάρκεια ενός μέρους αυτού του χρόνου οι κορυφαίοι Χαζάροι ομολογούσαν τον Ιουδαϊσμό…

Παρά τις αμελητέα πληροφορίες αρχαιολογικής φύσης, η παρουσία Εβραίων ομάδες και η επίδραση των εβραϊκών ιδεών στην Ανατολική Ευρώπη είναι σημαντική κατά τον Μεσαίωνα. Ομάδες έχουν αναφερθεί ότι μετανάστευσαν στην Κεντρική Ευρώπη από την Ανατολή συχνά αναφέρονται ως Χαζάροι, καθιστώντας έτσι αδύνατο να παραβλεφθεί η πιθανότητα ότι προέρχονταν από την πρώην αυτοκρατορία των Χαζάρων».

Η Παγκόσμια Εβραϊκή Εγκυκλοπαίδεια: «Η κύρια σημασία των Ασκενάζ και Ασκεναζίμ στα εβραϊκά είναι η Γερμανία και οι Γερμανοί. Αυτό μπορεί να οφείλεται στο γεγονός ότι η πατρίδα των αρχαίων προγόνων των Γερμανών είναι η Media, η οποία είναι η βιβλική Ασκενάζ…  Ο Krauss είναι της γνώμης ότι στην πρώιμη μεσαιωνική εποχή οι Χάζαροι αναφέρονταν μερικές φορές ως Ασκεναζίμ… Περίπου το 92 τοις εκατό όλοι οι Εβραίοι ή περίπου 14.500.000 είναι Ασκεναζίμ».

New Grolier Encyclopedia: Khazars {kah'‑zars} Οι Χαζάροι, ένας τουρκικός λαός, δημιούργησαν μια εμπορική και πολιτική αυτοκρατορία που κυριάρχησε σε σημαντικά μέρη της Νότιας Ρωσίας κατά την διάρκεια μεγάλου μέρους του 7ου έως και του 10ου Αιώνα. Κατά τον 8ο αιώνα η αριστοκρατία των Χαζάρων και ο κάγκαν (βασιλιάς) προσηλυτίστηκαν στον Ιουδαϊσμό.

 Οι Χαζάροι ίδρυσαν την πρωτεύουσά τους στο Ιτίλ (ή Ατίλ), στο δέλτα του Βόλγα, και για τέσσερις αιώνες στη συνέχεια αυτή η εβραϊκή αυτοκρατορία κράτησε την ισορροπία δυνάμεων μεταξύ της χριστιανικής ΒΥΖΑΝΤΙΝΗΣ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑΣ και του Μουσουλμανικού ΧΑΛΙΦΑΤΟΥ.

Η οχυρωμένη πόλη των Χαζάρων Σαρκίλ στον κάτω ποταμό Ντον χτίστηκε με τη βοήθεια των Βυζαντινών και χρησίμευσε ως σταυροδρόμι προς την κεντρική Ασία. Οι Χαζάροι ήλεγχαν πολλές από τις εμπορικές οδούς προς την Ανατολή. μερικοί από τους Ραντανίτες (Εβραίοι έμποροι από την Γαλατία), για παράδειγμα, είχαν συνηθίσει να διασχίζουν την αυτοκρατορία των Χαζάρων ενώ ταξίδευαν από και προς την Κίνα και την Ινδία. Στα τέλη του 10ου και στις αρχές του 11ου Αιώνα μ.Χ. μια συμμαχία Βυζαντινών και Ρώσων έσπασε την εξουσία των Χαζάρων στην Κριμαία.

Το 965 μ.Χ., ο SVYATOSLAV I, δούκας του Κιέβου, νίκησε αποφασιστικά τον στρατό των Χαζάρων. Πιο ανατολικά νέα κύματα Τούρκων εισβολέων κατέκλυσαν τα ερείπια του κράτους των Χαζάρων. Η Βίβλος: Αναφέρει ότι οι Εβραίοι των Χαζάρων (Ασκενάζ) ήταν/είναι γιοι του Ιάφεθ και όχι του Σημ:

«Τώρα αυτές είναι οι γενεές των γιων του Νώε, του Σημ, του Χαμ και του Ιάφεθ· και σ' αυτούς γεννήθηκαν γιοι μετά τον κατακλυσμό. Οι γιοι του Ιάφεθ·…οι γιοι του Γόμερ· Ασκενάζ…» (Γένεση 10:1-3) Επομένως, η Βίβλος αποδεικνύει ότι οι Εβραίοι Ασκενάζ [Χαζάροι] δεν είναι απόγονοι του Σημ και δεν μπορούν να είναι Σημίτες.

Ο Kimyarite King υιοθετεί τον Ιουδαϊσμό και προσηλυτίζει τον στρατό και τον λαό του: «Kimyarite (Himyarite) βλέπε Sabeans (Jewish Encyclopedia, σελ. 403) Sabeans: Οι κάτοικοι του αρχαίου βασιλείου της Sheba στη νοτιοανατολική Αραβία, γνωστοί από την Βίβλο, τους κλασικούς συγγραφείς και τις εγχώριες επιγραφές.

Οι γενεαλογίες της Γένεσης δίνουν τρεις γενεαλογίες για τον Σαβά, τον επώνυμο πρόγονο των Σαβαίων, ο οποίος αποκαλείται ποικιλοτρόπως (1) ο γιος του Ραάμα και ο εγγονός του Χους, (Γένεση 10:7· 1 Χρονικών 1:9· σύνθ. Ιεζεκιήλ 27 :22· 38:13) (2) ο γιος του Ιοκτάν και ένας δισέγγονος του Σημ, (Γένεση 10:28· 1 Χρονικών 1:22) και (3) ο γιος του Τζοκσάν και ένας εγγονός του Αβραάμ από Keturah. (Γένεση 25:3· 1 Χρονικών 1:32) Φαίνεται, επομένως, ότι υπήρχαν τρία αποθέματα Σαβαίων: ένα στην Αφρική, (σύν. η πόλη της Αιθιοπίας Saga που αναφέρεται από τον Στράβωνα, «Γεωγραφία», σελ. 77) και τα άλλα δύο στην Αραβία.

Το περίγραμμα της Ιστορίας:. HG Wells. «Είναι πολύ πιθανό ότι το μεγαλύτερο μέρος των προγόνων των Εβραίων «δεν έζησε ποτέ» στην Παλαιστίνη «καθόλου», κάτι που μαρτυρεί τη δύναμη του ιστορικού ισχυρισμού πάνω στα γεγονότα».

Ακολουθεί η ιστορία της μεταστροφής μιας φυλής ανθρώπων στη Ρωσία στον Ιουδαϊσμό και είναι η καταγωγή περισσότερο από το 95% των Εβραίων της Ανατολικής Ευρώπης. Τα γεγονότα είναι γεγονότα, του Benjamin Freedman.

Χωρίς πλήρη και ακριβή γνώση της καταγωγής και της ιστορίας των «Εβραίων» στην Ανατολική Ευρώπη…είναι εντελώς αδύνατο για [τους Χριστιανούς] να κατανοήσουν έξυπνα την βλαβερή επιρροή που έχουν ασκήσει οι Εβραίοι εδώ και δέκα αιώνες…»

Μάλλον θα εκπλαγείτε… όπως ήταν πολλοί Χριστιανοί πριν από χρόνια, όταν ηλεκτροποίησα το έθνος με την πρώτη δημοσίευση από εμένα των γεγονότων που αποκάλυψα η πολυετής έρευνά μου για την καταγωγή και την ιστορία των «Εβραίων» στην Ανατολική Ευρώπη.

Η πολυετής εντατική έρευνά μου έδειξε πέρα ​​από κάθε αμφιβολία, αντίθετα με την γενικά αποδεκτή πεποίθηση των Χριστιανών, ότι οι «Εβραίοι» στην Ανατολική Ευρώπη σε οποιαδήποτε στιγμή της ιστορίας τους στην Ανατολική Ευρώπη δεν ήταν ποτέ οι θρυλικές «χαμένες δέκα φυλές». της βιβλικής παράδοσης.

ΑΥΤΟ ΤΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΑΦΙΛΟΝΙΚΗΤΟ. Η αδιάκοπη έρευνα απέδειξε ως εξίσου αληθές ότι οι «Εβραίοι» στην Ανατολική Ευρώπη ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΘΕΩΡΗΘΟΥΝ ΣΩΣΤΑ ΩΣ ΟΙ ΑΜΕΣΟΙ ΓΡΑΜΜΙΚΟΙ ΑΠΟΓΟΝΟΙ ΤΩΝ ΘΡΥΛΩΝ «ΧΑΜΕΝΩΝ ΔΕΚΑ ΦΥΛΩΝ» ΤΗΣ ΒΙΒΛΙΚΗΣ ΛΟΓΙΑΣ.

 ΟΙ «ΕΒΡΑΙΟΙ» της Ανατολικής Ευρώπης στη σύγχρονη ιστορία ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΟΜΙΜΑ ΝΑ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΣΕ ΕΝΑΝ ΑΡΧΑΙΟ ΠΡΟΓΟΝΟ ΠΟΥ ΠΑΤΗΣΕ ΟΥΤΕ ΤΟ ΠΟΔΙ ΣΤΟ ΧΩΜΑ ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗΣ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΒΙΒΛΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ.

Η έρευνα αποκάλυψε επίσης ότι οι «Εβραίοι» στην Ανατολική Ευρώπη ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΠΟΤΕ «ΣΗΜΙΤΕΣ», ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ «ΣΗΜΙΤΕΣ» ΤΩΡΑ, ΟΥΤΕ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΘΕΩΡΗΘΟΥΝ ΠΟΤΕ ΩΣ «ΣΗΜΙΤΕΣ» ΣΕ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΣΤΙΓΜΗ ΑΠΟ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΕΚΤΑΣΗ ΤΗΣ ΦΑΝΤΑΣΙΑΣ.

Η εξαντλητική έρευνα απορρίπτει επίσης αμετάκλητα ως φανταστική κατασκευή την γενικά αποδεκτή πεποίθηση των Χριστιανών ότι οι «Εβραίοι» στην Ανατολική Ευρώπη είναι οι θρυλικοί «Εκλεκτοί Λαοί» που τόσο πολύ φωνητικά δημοσιοποιούνται από τον χριστιανικό κλήρο από τους άμβωνές τους…» Η Αμερικανική Λαϊκή Εγκυκλοπαίδεια για το 1.954 μ.Χ. στο 15-292 καταγράφει τα ακόλουθα σχετικά με τους Χαζάρους:

«ΤΟ ΕΤΟΣ 740 μ.Χ. ΟΙ ΧΑΖΑΡΟΙ ΜΕΤΕΣΤΡΑΦΗΣΑΝ ΕΠΙΣΗΜΑ ΣΤΟΝ ΙΟΥΔΑΪΣΜΟ. Έναν αιώνα αργότερα συντρίφτηκαν από τους εισερχόμενους σλαβόφωνους και διασκορπίστηκαν στην κεντρική Ευρώπη ΟΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΑΝ ΩΣ ΕΒΡΑΙΟΙ. Από τα παραπάνω, μπορούμε να δούμε ξεκάθαρα ότι οι Εβραίοι κατανοούν πλήρως την Χαζαρική κληρονομιά τους ως την τρίτη έκδοση της Εβραϊκής Εγκυκλοπαίδειας για τα αρχεία του 1925:

«CHAZAR [Khazars]: Ένας λαός τουρκικής καταγωγής του οποίου η ζωή και η ιστορία είναι συνυφασμένες με τις ίδιες τις απαρχές της ιστορίας των Εβραίων της Ρωσίας. Το βασίλειο των Chazars ιδρύθηκε σταθερά στο μεγαλύτερο μέρος της Νότιας Ρωσίας πολύ πριν από την ίδρυση της ρωσικής μοναρχίας από τους Βαράγγους (855 μ.Χ.).

 Οι Εβραίοι ζούσαν στις ακτές της Μαύρης και της Κασπίας θάλασσας από τους πρώτους αιώνες της κοινής εποχής [μετά τον θάνατο του Χριστού]. Ιστορικά στοιχεία δείχνουν ότι η περιοχή των Ουραλίων είναι η πατρίδα των Τσαζάρων. Μεταξύ των κλασικών συγγραφέων του Μεσαίωνα ήταν γνωστοί ως «Chozars», «Khazirs», «Akatzirs» και «Akatirs» και στα ρωσικά χρονικά ως «Khwalisses» και «Ugry Byelyye»…».

The Encyclopedia Judaica:, Vol. 10, (1.971 μ.Χ.) αναφέρει τα εξής σχετικά με τους Χαζάρους (Τσάρες): «Χαζάροι, μια εθνική ομάδα γενικού τουρκικού τύπου, ανεξάρτητη και κυρίαρχη στην Ανατολική Ευρώπη μεταξύ του έβδομου και του δέκατου αιώνα μ.Χ. Κατά τη διάρκεια ενός μέρους αυτού του χρόνου οι κορυφαίοι Χαζάροι ομολογούσαν τον Ιουδαϊσμό». (Encyclopedia Judicia, Τόμος 10, (1.971 μ.Χ.)).

Η Παγκόσμια Εβραϊκή Εγκυκλοπαίδεια: «Οι Χάζαροι, ένας μεσαιωνικός λαός, πιθανότατα συγγενής με τους Βούλγαρους του Βόλγα, των οποίων η άρχουσα τάξη υιοθέτησε τον Ιουδαϊσμό κατά τον 8ο αι. Οι Χαζάροι φαίνεται ότι εμφανίστηκαν κατά τον 6ο αι., από την τεράστια νομαδική αυτοκρατορία των Ούννων (Τούρκων) που εκτεινόταν από τις στέπες της Ανατολικής Ευρώπης και την λεκάνη του Βόλγα μέχρι τα κινεζικά σύνορα.

Αν και συχνά υποστηρίζεται ότι οι νύξεις για τους Χαζάρους βρίσκονται ήδη από το 200 μ.Χ., στην πραγματικότητα δεν αναφέρονται μέχρι το 627 μ.Χ… Οι περισσότεροι Εβραίοι Ιστορικοί χρονολογούν τη μεταστροφή του βασιλιά των Χαζάρων στον Ιουδαϊσμό κατά το πρώτο μισό αυτού του αιώνα {μ.Χ.}…»

Academic American Encyclopedia:, Deluxe Library Edition, Τόμος 12, σελίδα 66 αναφέρει: «Οι Χαζάροι, ένας τουρκικός λαός, δημιούργησαν μια εμπορική και πολιτική Αυτοκρατορία που κυριάρχησε σε σημαντικά μέρη της Νότιας Ρωσίας κατά την διάρκεια μεγάλου μέρους του 7ου έως και του 10ου Αιώνα. ΚΑΤΑ ΤΟΝ 8ο ΑΙΩΝΑ Η ΑΡΙΣΤΟΚΡΑΤΙΑ ΤΩΝ ΧΑΖΑΡΩΝ ΚΑΙ Ο ΚΑΓΚΑΝ (Βασιλιάς) ΜΕΤΑΤΡΟΠΗΘΗΚΑΝ ΣΤΟΝ ΙΟΥΔΑΙΣΜΟ».

Η New Encyclopedia Britannica, Τόμος 6, σελίδα 836 αναφέρεται: «Khazar, μέλος μιας συνομοσπονδίας τουρκόφωνων φυλών που στα τέλη του 6ου αιώνα μ.Χ. ίδρυσαν μια μεγάλη εμπορική αυτοκρατορία που κάλυπτε το νοτιοανατολικό τμήμα της σύγχρονης Ευρωπαϊκής Ρωσίας…

ΑΛΛΑ ΤΟ ΠΙΟ ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΟ ΤΩΝ ΧΑΖΑΡΩΝ ΗΤΑΝ Η ΦΑΙΝΗ ΥΙΟΘΕΤΗΣΗ ΤΟΥ JUDAAGM ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΤΜΗΜΑ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣ ΤΑΞΗΣ ΤΟ 740 ΠΕΡΙΠΟΥ...ΤΟ ΙΔΙΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΜΦΙΣΒΗΤΟΦΗΤΟ ΚΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΙΓΤΟ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΕΥΡΑΣΙΑΣ. ΛΙΓΟΙ ΛΟΓΟΙ ΕΧΟΥΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΟΥΝ ΟΤΙ ΟΙ ΙΟΥΔΑΖΟΜΕΝΟΙ ΧΑΖΑΡΟΙ ΗΤΑΝ ΟΙ ΑΠΟΚΡΙΜΕΝΟΙ ΠΡΟΓΟΝΟΙ ΠΟΛΛΩΝ ΕΒΡΑΙΩΝ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΡΩΣΙΑΣ».

Collier's Encyclopedia: Τόμος 14, σελίδα 65 αναφέρει: «Χαζάροι [kaza'rz], μια ημινομαδική φυλή τουρκικής ή Ταταρικής καταγωγής που πρωτοεμφανίστηκε βόρεια του Καυκάσου στις αρχές του τρίτου αιώνα… ΤΟΝ ΟΓΔΟ ΑΙΩΝΑ Ο KHAGHAN BULAN ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ ΥΠΕΡ ΤΩΝ ΕΒΡΑΙΩΝ ΚΑΙ ΑΠΟΔΕΧΤΗΚΕ ΤΟΝ ΙΟΥΔΑΙΣΜΟ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΑΟΥΣ ΤΟΥ…»

Η New Catholic Encyclopedia, Volume VIII, σελίδα 173 αναφέρεται:

«Οι Χάζαροι ήταν μια εθνοτική ομάδα, που ανήκε στους τουρκικούς λαούς, οι οποίοι, προς το τέλος του 2ου αιώνα της Χριστιανικής Εποχής, είχαν εγκατασταθεί στην περιοχή μεταξύ του Καυκάσου και των κάτω ποταμών Βόλγα και Δον…

Στις αρχές του 8ου Αιώνα μ.Χ., οι δυναστικοί δεσμοί έδεσαν τους Χαζάρους πιο στενά με την Κωνσταντινούπολη, γεγονός που οδήγησε σε περιορισμένη εξάπλωση του Χριστιανισμού μεταξύ τους. Επίσης, γνώρισαν τον Ιουδαϊσμό από τους πολυάριθμους Εβραίους που ζούσαν στην Κριμαία και κατά μήκος του Βοσπόρου.

 Όταν ο Βυζαντινός Αυτοκράτορας, Λέων ο Ίσαυρος, καταδίωξε τους Εβραίους το 723 μ.Χ., πολλοί Εβραίοι βρήκαν καταφύγιο στο βασίλειο των Χαζάρων, και η επιρροή ΤΟΥΣ ΗΤΑΝ ΤΟΣΟ ΜΕΓΑΛΗ ΠΟΥ, ΓΥΡΩ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΤΟΥ 8ου ΑΙΩΝΑ, Ο ΒΑΣΙΛΕΑΣ ΤΩΝ ΧΑΖΑΡΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΛΩΝ Η ΑΡΧΟΝΤΑ ΤΩΝ ΧΑΖΑΡ ΑΠΟΔΕΧΤΗΚΕ ΤΗΝ ΕΒΡΑΪΚΗ ΠΙΣΤΗ.

Η Cadillac Modern Encyclopedia, σελίδα 822, αναφέρει: «Χαζάροι (khah'‑zahrz), ένας Νορώσος λαός τουρκικής καταγωγής, που στο απόγειο της δύναμής τους (κατά τον 8ο-10ο αιώνα μ.Χ.) έλεγχαν μια αυτοκρατορία που περιλάμβανε την Κριμαία και εκτεινόταν κατά μήκος του κάτω Βόλγα, ως μακριά Α ως την Κασπία Θάλασσα.

Η ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΚΑΙ Η ΑΡΙΣΤΟΚΡΑΤΙΑ των ΧΑΖΑΡ ΜΕΤΑΤΡΕΨΑΝ ΣΤΟΝ ΙΟΥΔΑΙΣΜΟ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΒΑΣΙΛΕΙΑ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΕΙΑ BULAN (768-809 μ.Χ.) ΚΑΙ Ο ΙΟΥΔΑΙΣΜΟΣ ΘΕΩΡΗΘΗΚΕ ΜΕΤΑ ΩΣ ΚΡΑΤΙΚΗ ΘΡΗΣΚΕΙΑ…»

Ο Εβραίος συγγραφέας, Άρθουρ Κέσλερ, αναφέρει τα εξής σχετικά με την εβραϊκή ιστορία: Στο best seller του 1.976 μ.Χ. The Thirteenth Tribe, The Author of Darkness at Noon, Promise and Fulfillment και The Roots of Coincidence έριξαν άλλη μια βόμβα αποδεικνύοντας ότι οι ΣΗΜΕΡΙΝΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ ΤΟ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ, ΑΠΟΓΟΝΟΙ ΤΩΝ ΧΑΖΑΡΩΝ, ΠΟΥ ΜΕΤΑΤΡΕΨΑΝ ΣΤΟΝ ΙΟΥΔΑΙΣΜΟ ΕΠΤΑ ΑΙΩΝΕΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΗΣ ΙΕΡΟΥΣΑΛΗΜ ΤΟ 70 μ.Χ. και υπονοεί ότι ΚΑΙ ΟΙ ΧΑΖΑΡΟΙ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΑΝ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΜΙΑΣ ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΗΣ ΦΥΛΗΣ, οι οποίοι έκαναν τη δική τους Διαθήκη με τον Κύριο, ΑΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ [Οι Χάζαροι] ΔΕΝ ΚΑΤΑΓΕΡΓΟΝΤΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΟΡΟ ΤΟΥ ΑΒΡΑΑΜ...ΑΥΤΟΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ] ΣΗΜΙΤΙΚΗ ΚΑΤΑΓΩΓΗ, ΑΝΙΧΝΕΙ ΤΗΝ ΠΡΟΓΟΝΟ ΤΟΥΣ [Χαζάρων] ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΣΕΜ, ΑΛΛΑ ΣΤΟΝ ΤΡΙΤΟ ΓΙΟ ΤΟΥ ΝΟΕ, τον ΙΑΠΕΘ Ή ΠΙΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΣΤΟΝ ΕΓΓΟΝΟ ΤΟΥ ΙΑΠΕΘ, ΤΟΓΚΑΡΜΑ, ΤΟΝ ΠΡΟΓΟΝΟ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΤΟΥΡΚΩΝ.

«Βρήκαμε στα οικογενειακά μητρώα των πατέρων μας», ισχυρίζεται ευθαρσώς ο Τζόζεφ, «ότι ο Τογκάρμα είχε δέκα γιους, και τα ονόματα των απογόνων τους είναι τα εξής: Ουιγούρ, Ντουρσού, Άβαροι, Ούνοι, Μπασίλιι, Τάρνιαχ, Χαζάροι, Ζαγορά, Βούλγαροι, Σαμπίρ. ΕΜΕΙΣ [Χαζάροι] ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΙ ΓΙΟΙ ΤΟΥ ΧΑΖΑΡ, Ο ΕΒΔΟΜΟΣ…» (Η δέκατη τρίτη φυλή, Άρθουρ Κέσλερ, σελίδες 58-82). Ο Εβραίος συγγραφέας Alfred M. Lilienthal αναφέρει τα ακόλουθα σχετικά με την Εβραϊκή ιστορία:

«…Η ύπαρξη του [Κράτους του] ΙΣΡΑΗΛ ΔΕΝ ΘΕΜΕΛΙΕΤΑΙ ΣΤΗ ΛΟΓΙΚΗ. ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΥΝΗΘΙΣΜΕΝΗ ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑ. Δεν υπάρχει ούτε στην ίδρυσή του ούτε στο παρόν πεδίο εφαρμογής του καμία προφανή δικαιοσύνη - αν και μπορεί να υπάρχει απόλυτη ανάγκη και θαυμαστή εκπλήρωση.»…

Ο Άρθουρ Κέσλερ απαντά σε αυτή την ερώτηση με ένα κατηγορηματικό "ΟΧΙ!" Στο best seller του 1976 The Thirteenth Tribe, The Author of Darkness at Noon, Promise and Fulfillment, και The Roots of Coincidence έριξαν άλλη μια βόμβα αποδεικνύοντας ότι ΟΙ ΣΗΜΕΡΙΝΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ ΗΤΑΝ, ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕΡΟΣ, ΑΠΟΓΟΝΟΙ ΤΟΥ ΚΑΘΗΓΗΤΟΥ, ΣΥΜΠΤΟΥ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΗΣ ΙΕΡΟΥΣΑΛΗΜ ΤΟ 70 μ.Χ.…Επομένως, Η ΜΕΓΑΛΗ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΩΝ ΕΒΡΑΙΩΝ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΣΗΜΙΤΙΚΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ, και όπως οι περισσότεροι Εβραίοι της Δυτικής Ευρώπης προέρχονταν από την Ανατολική Ευρώπη, ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΣΗΜΙΤΙΚΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ.

Έτσι, υποστηρίζει ο Koestler, οι φλέβες του 45 τοις εκατό των Ισραηλινών (εκτός μόνο των Αράβων και των Σεφαρδιτών Εβραίων), καθώς και της μεγάλης πλειοψηφίας των ΕΒΡΑΙΩΝ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ, ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΩΣ ΚΕΝΕΣ ΑΠΟ ΚΟΜΒΙΚΟΥΣ ΔΕΣΜΟΥΣ ΜΕ ΤΗ ΦΥΛΗ ΤΟΥ ΜΩΥΣΗ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΟΛΩΜΩΝΤΑ…, όσο εντυπωσιακό κι αν είναι, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΝΕΟ.

Η ΓΕΝΕΤΙΚΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΧΑΖΑΡΩΝ ΤΩΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΩΝ ΕΒΡΑΙΩΝ, ΜΟΝΟ ΟΙ ΣΕΦΑΡΔΙΤΕΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΟΡΙΖΟΝΤΑΙ ΩΣ ΕΞ ΑΙΜΑΤΟΣ ΕΒΡΑΙΟΙ, ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΓΝΩΣΤΟ ΑΝ ΟΧΙ ΕΥΡΕΩΣ ΓΝΩΣΤΟ…

Το σπίτι στο οποίο ο Weismann, ο Silver, ο Ben-Gurion και τόσοι πολλοί άλλοι επέστρεψαν στους Ashkena για χρόνια Πιθανότατα ΝΑ ΜΗΝ ΗΤΑΝ ΠΟΤΕ ΔΙΚΟΣ ΤΟΥΣ…[είναι] ανθρωπολογικό γεγονός, ΠΟΛΛΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΕΒΡΑΙΟΙΣΡΑΗΛΙΤΙΚΟ ΑΙΜΑ ΣΤΙΣ ΦΛΕΒΕΣ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥΣ ΕΒΡΑΙΟΥΣ ΓΕΙΤΟΝΕΣ ΤΟΥΣ!

Κατά ειρωνικό τρόπο, επίσης, ο Τόμος IV της Εβραϊκής Εγκυκλοπαίδειας (από την εποχή της έρευνας, 1.952 μ.Χ.), επειδή αυτή η δημοσίευση έγραφε τους Χαζάρους με «C» αντί για «K», τιτλοφορείται «Chazars to Dreyfus».

Και ήταν η περίφημη δίκη του λοχαγού Alfred Dreyfus, όπως την ερμηνεύει ο Theodore Herzl, που έκανε τους σύγχρονους Εβραίους Χαζάρους της Ρωσίας… να ξεχάσουν την καταγωγή τους από προσήλυτους στον Ιουδαϊσμό… για να ιδρύσουν το Κράτος του Ισραήλ… ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΑΠΟΧΡΩΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΡΑΤΗΣΗ, «ΑΝΤΙΣΗΜΙΤΙΣΜΟΣ», ΠΡΟΣΕΥΧΕΣΤΕ ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΜΕ ΤΟ ΣΙΩΝΙΣΤΙΚΟ ΚΙΝΗΜΑ; Η μετατροπή των Χαζάρων δεν ήταν μοναδική…

 ΠΟΙΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΕΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΟΤΙ ΠΟΛΛΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΞΙΩΣΗ, ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΠΙΛΕΓΟΥΝ ΝΑ ΑΣΚΗΣΟΥΝ, ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΟΥΝ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΑΥΤΟΥ, Ή GOLDA MEIR;  Η ίδια η ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ ΒΙΚΤΩΡΙΑ ΑΝΗΚΕ ΣΕ ΜΙΑ ΙΣΡΑΗΛΙΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΟΥ ΑΝΙΧΝΕΥΣΕ ΤΗΝ ΠΡΟΓΟΝΗ ΤΗΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΤΗΣ ΣΤΙΣ ΧΑΜΕΝΕΣ ΦΥΛΕΣ ΤΟΥ ΙΣΡΑΗΛ.

Όταν γεννήθηκε η λέξη «Ιουδαϊσμός», ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΠΛΕΟΝ ΕΒΡΑΙΟΙΣΡΑΗΛΙΤΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ. ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΑΓΚΑΛΙΑΖΑΝ ΤΟ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΤΟΥ ΙΟΥΔΑΪΣΜΟΥ ΗΤΑΝ ΗΔΗ ΜΕΙΓΜΑ ΠΟΛΛΩΝ ΕΘΝΩΝ, ΦΥΛΩΝ ΚΑΙ ΣΤΕΛΕΩΝ, ΚΑΙ ΑΥΤΗ Η ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΣΗ ΑΝΑΠΤΥΞΕ ΤΑΧΕΙΑ…» (The Sionist Connection II, Alfred M. ‑ Lilienthal)

Αντισημιτισμός: Η λέξη αντισημιτισμός ήταν επινόηση. HH Beamish, σε μια ομιλία στην Νέα Υόρκη, 30 Οκτωβρίου - 1 Νοεμβρίου 1.937 μ.Χ.: «Το 1.848 μ.Χ. η λέξη «αντισημιτικός» επινοήθηκε από τους Εβραίους για να αποτρέψουν την χρήση της λέξης «Εβραίος». Η σωστή λέξη για αυτούς είναι «Εβραίος»» (https://oimos-athina.blogspot.com/2023/12/blog-post_94.html).


''Με τραπεζική κάρτα οι επιβιβάσεις στα ΜΜΜ: Σήμερα με την κάρτα, αύριο με την ηλεκτρονική ταυτότητα, μεθαύριο με ένα εμφύτευμα''.

...Πρόκειται για πιλοτική εφαρμογή της τραπεζικής κάρτας ή του smartphone ως μέσα ταχείας ανέπαφης πληρωμής του κομίστρου, που ουσιαστικά αποτελεί το πρώτο βήμα για την καθολική κατάργηση των εισιτηρίων.

Από τότε που υπάρχουν δημόσιες συγκοινωνίες, υπάρχει και το εισιτήριο ως αποδεικτικό πληρωμής του κομίστρου, όμως τώρα το ίδιο το ψηφιακό «πορτοφόλι» γίνεται εισιτήριο για να μετακινηθεί κάποιος με ΜΜΜ. Πράγμα που σημαίνει ότι τα στοιχεία του επιβάτη και το γεωγραφικό αποτύπωμα της μετακίνησής του, θα καταγράφονται από το τραπεζικό σύστημα, και φυσικά το κράτος...

...Από τηn στιγμή που θα πάψουν να υπάρχουν αυτόματοι πωλητές εισιτηρίων που λειτουργούν με χρήματα, θα πάψει να υφίσταται και η ιδιωτικότητα των μετακινήσεων, αφού ο κάθε επιβάτης θα γίνει μια απολύτως ελεγχόμενη κουκίδα στο ραντάρ του κρατικού και τραπεζικού συστήματος. Σήμερα, έχεις ακόμη τη δυνατότητα να αγοράσεις μια απρόσωπη κάρτα (ηλεκτρονικό εισιτήριο) και έτσι δεν δηλώνεις ποιος είσαι, δεν ενημερώνεται καμία κρατική βάση δεδομένων για το πού πας, και δεν εξαρτάται η μετακίνησή σου από καμία τράπεζα. Αυτό με την κατάργηση των εισιτηρίων θα τελειώσει...

Ελέγχοντας τις δημόσιες συγκοινωνίες με ένα ενοποιημένο πιστωτικό σύστημα, η εξουσία θα μπορεί να επιβάλλει μέτρα όπως αποκλεισμούς ή περιορισμούς μετακίνησης ανά πρόσωπο (σε περιπτώσεις «υγειονομικού συναγερμού» για παράδειγμα, να μην επιτρέπεται σε ανεμVολίαστους να χρησιμοποιήσουν τα ΜΜΜ), χιλιομετρικούς περιορισμούς ελέω «κλιματικής κρίσης» (βλέπε πόλεις 15 λεπτών που ήδη έχουν εισηγηθεί στο Νταβός) και εργαλειοποίηση κινήτρων και αντικινήτρων που θα σχετίζονται με το προσωπικό αποτύπωμα άνθρακα (όσο περισσότερο θα χρησιμοποιεί κανείς τα ΜΜΜ, τόσο πιο «οικολογικά συνεπής» θα θεωρείται από το κράτος, και αντιθέτως κάποιος που θα θεωρηθεί περιβαλλοντικά επιζήμιος, μπορεί να υποχρεώνεται να μετακινείται μόνο με ΜΜΜ).

Στην ίδια λογική που το πιστοποιητικό εμVολιασμού έγινε πάσο «ελευθερίας» , το ηλεκτρονικό «πορτοφόλι» της τράπεζας γίνεται σήμερα πάσο μετακίνησης, μέχρι τον καιρό που θα ενοποιηθούν όλα τα προσωπικά έγγραφα σε μία κάρτα, και αργότερα σε ένα εμφυτευμένο μικροτσίπ ή σε ένα ηλεκτρονικό τατουάζ, στα πρότυπα του χαράγματος. Η χρήση τραπεζικής κάρτας στα ΜΜΜ, είναι απλά το πρώτο στάδιο ώστε το μελλοντικό εισιτήριο να ενσωματωθεί στο χέρι ή το πρόσωπο (https://apantaortodoxias.blogspot.com/2024/01/blog-post_331.html)...


ΝΕΟΤΑΞΙΤΙΚΑ ΦΟΡΟΥΜ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΙ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΒΙΤΡΙΝΕΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΛΙΤ ΠΟΥ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΣΤΑ ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΑ... ΠΟΙΟΣ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΤΖΕΝΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ; Οργανισμοί όπως το Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ είναι στην πραγματικότητα μια βιτρίνα για οντότητες που δραστηριοποιούνται στα παρασκήνια.

Ποιος ο ρόλος αυτού του παγκόσμιου δικτύου που αναφέρεται γενικά ως Deep State, Shadow Government, Cabal, Satanic Bloodlines, Illuminati, Elites, Royals, Black Nobility, Khazarian Mafia και αποτελείται από Αρχαίες βασιλικές δυναστείες και σειρές αίματος που χρονολογούνται εκατοντάδες ή και χιλιάδες χρόνια πίσω;

Η ανθρωπότητα δεν υποφέρει απλώς από διεφθαρμένους πολιτικούς και τραπεζίτες, αλλά δέχεται επίθεση από καθαρό κακό. Στην κορυφή, υπάρχουν σκοτεινές πνευματικές οντότητες που είναι απλώς μια συνέχεια αρχαίων πρακτικών λατρείας δαιμονίων και ανθρωποθυσιών…

Όταν κοιτάμε τα τρελά σχέδια του Παγκόσμιου Οικονομικού Φόρουμ, του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας και των Ηνωμένων Εθνών, πρέπει να αναρωτηθούμε ποιος έρχεται με αυτό το είδος παραφροσύνης;

Ειδικά όταν βλέπουμε πώς ομαλοποιείται η παιδεραστία, οι άνδρες ενθαρρύνονται να ντύνονται σαν γυναίκες και τα νήπια αναγκάζονται να αλλάξουν το φύλο τους χειρουργικά, ακόμη και χωρίς την συγκατάθεση των γονιών τους.

Από πού πηγάζει όλη αυτή η διαστροφή και η σκληρότητα; Για να βρούμε την απάντηση, πρέπει να κοιτάξουμε πίσω από την αυλαία του δημόσιου παγκόσμιου θεάτρου. Πρέπει να καταλάβουμε ότι οργανισμοί όπως το Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ είναι στην πραγματικότητα μια βιτρίνα για οντότητες που δραστηριοποιούνται στα παρασκήνια.

Αυτό εξηγήθηκε κατά τη διάρκεια μιας διεθνούς κριτικής επιτροπής αποτελούμενη από έντεκα δικηγόρους και έναν δικαστή, κατά την οποία η επίσημη ατζέντα της παγκόσμιας κυριαρχίας από τις οικονομικές ελίτ αποκαλύφθηκε από εμπειρογνώμονες πρώην πράκτορες του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας, των Ηνωμένων Εθνών, των Στρατιωτικών και Πληροφοριών των ΗΠΑ και της Βρετανίας Πρακτορεία.

Ένας από τους πραγματογνώμονες ήταν ο Άλεξ Τόμσον, πρώην αξιωματικός της Βρετανικής Υπηρεσίας Πληροφοριών Signals, GCHQ, της υπηρεσίας συνεργάτη της NSA (Εθνική Υπηρεσία Ασφαλείας, ΗΠΑ). Ως αξιωματικός πληροφοριών, ο Άλεξ έμαθε για τη βρετανική στρατηγική για την παγκόσμια κυριαρχία.

Κατέθεσε στη Μεγάλη Κριτική Επιτροπή πώς ο κόσμος διοικείται από ισχυρές οικονομικές οντότητες που δεν εμφανίζονται ποτέ στο κοινό και που ελέγχουν το WEF, τον ΠΟΥ, τον ΟΗΕ, το ΔΝΤ, την ΕΕ, την BIS κ.λπ.

Το ερώτημά μας είναι φυσικά: ποιοι είναι αυτοί οι κρυφοί άρχοντες; Για να απαντήσουμε σε αυτό το ερώτημα, πρέπει να πάμε πίσω στην ιστορία... Σε όλη την ανθρώπινη ιστορία, υπήρξαν ψυχοπαθείς που ποθούσαν την παγκόσμια κυριαρχία - π.χ. Αιγύπτιοι Φαραώ, Ρωμαίοι Αυτοκράτορες, Ρώσοι Τσάροι, Ευρωπαίοι Βασιλείς κ.λπ.

Ο πόθος για παγκόσμια κυριαρχία είναι μια βασική πραγματικότητα σε όλη την παγκόσμια ιστορία. Μια παγκόσμια αυτοκρατορία διαδέχτηκε την άλλη: Η Ελληνική, η Περσική, η Βυζαντινή, η Κινεζική, η Ρωμαϊκή, η Ισπανική και η Βρετανική παγκόσμια Αυτοκρατορία, κ.λπ.

Μια ευρέως διαδεδομένη πεποίθηση σήμερα είναι ότι αυτή η αρχαία επιθυμία να κυβερνήσει ολόκληρο τον κόσμο έχει με κάποιο τρόπο εξαφανιστεί - αλλά τίποτα δεν θα μπορούσε να είναι περαιτέρω από την αλήθεια.

Όπως είδαμε μόλις, οι αναδυόμενες τεχνολογίες επιτήρησης και συλλογής δεδομένων επιτρέπουν την εγκατάσταση παγκόσμιων συστημάτων πλήρους ελέγχου που οι προηγούμενοι τύραννοι δεν μπορούσαν καν να ονειρευτούν.

Για χιλιάδες χρόνια, η ελευθερία δεν υπήρξε ποτέ στη γη, καθώς ολόκληρος ο κόσμος κυβερνούνταν πάντα από τυράννους που καταπίεζαν τους ανθρώπους. Στην Ευρώπη, αυτοί οι ηγεμόνες ζούσαν σε πολυτελή κάστρα, ενώ οι αγρότες δούλευαν σκληρά στα χωράφια. Τα περισσότερα από αυτά που παρήγαγαν πήγαιναν στους πλούσιους τυράννους.

Οι τύραννοι πρόσφεραν κάποιο επίπεδο άνεσης στους ανθρώπους για να τους εμποδίσουν να επαναστατήσουν. Μια τυπική στρατηγική είναι η έννοια "άρτος και θεάματα": δώστε στις μάζες διασκέδαση και φαγητό και θα είναι ήσυχα.

Αυτό ίσχυε στην αρχαία Ρώμη, όπως και σε κάθε άλλο πολιτισμό. Σήμερα το βλέπουμε σε μαζική κλίμακα, με την επέκταση του η βιομηχανία του αθλητισμού και της ψυχαγωγίας. Η συντριπτική πλειονότητα του πληθυσμού δεν ενδιαφέρεται για τη σοφία, τη γνώση ή την κατανόηση, αλλά επιλέγει να κάθεται μπροστά στην τηλεόρασή του όλη τη νύχτα τρώγοντας φτηνό βιομηχανικό φαγητό. Διατηρούνται ήσυχοι με "άρτο και θεάματα" .

Με την πάροδο του χρόνου, ο παγκόσμιος πληθυσμός αυξανόταν ολοένα και περισσότερο και αυτό αποτελούσε αυξανόμενη απειλή για την εξουσία των ηγεμόνων. Όσο περισσότερους ανθρώπους πρέπει να ελέγχουν, τόσο μεγαλύτερος είναι ο κίνδυνος μεγάλης κλίμακας αντίστασης.

Έτσι άλλαξαν την στρατηγική τους: αντί να δρουν ανοιχτά, όπου οι μάζες έχουν πλήρη επίγνωση ότι καταπιέζονται από τυράννους, αποφάσισαν να κινηθούν στα παρασκήνια και να δώσουν στις μάζες την ψευδαίσθηση ότι είναι επικεφαλής - μέσω εκλογών.

Στην πραγματικότητα, οι κυβερνώντες δεν εγκατέλειψαν ποτέ την εξουσία τους. Απλώς έχουν χειραγωγήσει τις εκλογές για να τοποθετήσουν τις πολιτικές μαριονέτες τους, που χορεύουν στις χορδές τους.

Με αυτόν τον τρόπο, οι ίδιοι αρχαίοι τύραννοι διατηρούν τον έλεγχο, ενώ οι άνθρωποι νομίζουν ότι είναι ελεύθεροι. Αυτό επιβεβαίωσε ένας πρώην ανώτατος αξιωματούχος των Ηνωμένων Εθνών, ο Calin Georgesque, ο οποίος ήταν εκτελεστικός διευθυντής στον ΟΗΕ για 18 χρόνια. Εξήγησε ότι οι πραγματικές εκλογές είναι βασικά ανύπαρκτες στον κόσμο.

Η μαρτυρία του πραγματογνώμονα ενώπιον της Διεθνούς Επιτροπής Ερευνών για τα Εγκλήματα μπορεί να δει κανείς στο ντοκιμαντέρ μας, " Secrets of the United Nations ". Άφθονες περαιτέρω αποδείξεις ότι οι εκλογές είναι νοθευμένες μπορούν να βρεθούν σε αυτήν την έκθεση αποδεικτικών στοιχείων .

ΚΡΥΜΜΕΝΟΙ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΙ ΑΡΧΟΝΤΕΣ. Μετακινώντας τις επιχειρήσεις τους στα παρασκήνια, οι κυβερνώντες θα μπορούσαν να προστατευτούν από την οργή του κοινού. Αλλά χρειάστηκε επίσης να προστατευτούν από την δίωξη των κυβερνήσεων, έτσι δημιούργησαν για τον εαυτό τους τα λεγόμενα «κυρίαρχα κράτη». Ένα κυρίαρχο κράτος είναι μια μικρή περιοχή που δεν υποτάσσεται στους νόμους της χώρας, και είναι, στην ουσία, ανέγγιχτη.

Ένα παράδειγμα τέτοιου κυρίαρχου κράτους, είναι η Τράπεζα Διεθνών Διακανονισμών, η οποία εποπτεύει περισσότερες από 50 κεντρικές τράπεζες - καθιστώντας την μια από τις πιο ισχυρές χρηματοοικονομικές οντότητες στον κόσμο.

Η BIS έγινε κυρίαρχη, ανέγγιχτη οντότητα το 1.987 μ.Χ. μέσω της Συμφωνίας για την έδρα, η οποία αποτέλεσε αντικείμενο διαπραγμάτευσης με το Ελβετικό Ομοσπονδιακό Συμβούλιο. Η συμφωνία αυτή περιλαμβάνει τα ακόλουθα:

︎ Πλήρες απαραβίαστο για όλα τα κτίρια του BIS, και την γη κάτω και γύρω από αυτά, αδιαφορώντας για το ποιος τα κατέχει.

︎ Πλήρης ασυλία από ποινικές και αστικές διώξεις και διαδικασίες για την τράπεζα αυτή καθαυτή.

︎ Καμία πληρωμή φόρων επί συναλλαγών και μισθών προσωπικού.

︎ Καμία γνωστοποίηση στις κυβερνήσεις σχετικά με τις δραστηριότητες του BIS.

︎ Δεν υπόκειται σε καμία δικαιοδοσία.

Η Τράπεζα Διεθνών Διακανονισμών δεν μπορεί να διωχθεί, δεν χρειάζεται να ενημερώσει την κυβέρνηση για τις δραστηριότητές της, δεν πληρώνει φόρους και δεν υπόκειται σε καμία δικαιοδοσία. Μπορεί να κάνει ό,τι θέλει.

Ένα ακόμη πιο ισχυρό κυρίαρχο κράτος είναι το City του Λονδίνου, μια περιοχή ενός τετραγωνικού μιλίου, στην καρδιά της πόλης του Λονδίνου. Το Σίτι του Λονδίνου είναι το οικονομικό κέντρο του κόσμου και η έδρα των βρετανικών ελίτ, όπου εκατοντάδες τράπεζες έχουν τα γραφεία τους. Δεν κυβερνάται από τη βρετανική κυβέρνηση, αλλά αντιθέτως, κυριαρχεί πάνω της.

Το Σίτι του Λονδίνου έχει τα δικά του δικαστήρια και αστυνομία, είναι αδιαμφισβήτητο ως προς την κυριαρχία και την αυτοδιοίκησή του και κυβερνά το μεγαλύτερο μέρος της Γης. Είναι επίσης το αρχηγείο για τον παγκόσμιο Τεκτονισμό, καθώς και το αρχηγείο του παγκόσμιου καρτέλ χρήματος γνωστό ως «The Crown».

Το Στέμμα ελέγχει το παγκόσμιο χρηματοπιστωτικό σύστημα και διοικεί τις κυβερνήσεις όλων των χωρών της Κοινοπολιτείας (Ηνωμένο Βασίλειο, Αυστραλία, Νέα Ζηλανδία, Καναδάς, το μεγαλύτερο μέρος της Αφρικής) και πολλών «δυτικών» εθνών εκτός Κοινοπολιτείας (δηλαδή της Ελλάδας), ενώ το χέρι τους Η επιρροή φτάνει ακόμη και βαθιά στην Λατινική Αμερική και την Ασία. Το Στέμμα ξεκινά από το Βατικανό.

Παραδόξως, το πιο σημαντικό κυρίαρχο κράτος στον κόσμο είναι το κράτος της Πόλης του Βατικανού. Ενώ στο κοινό το Βατικανό παρουσιάζεται ως θρησκευτικό ίδρυμα, στην πραγματικότητα είναι ο επικεφαλής του παγκόσμιου χρηματοοικονομικού δικτύου.

Οι περισσότεροι άνθρωποι δεν συνειδητοποιούν ότι δεν υπάρχει μόνο ένας πάπας, αλλά στην πραγματικότητα υπάρχουν τρεις: ο Λευκός πάπας, ο Μαύρος πάπας και ο Γκρίζος πάπας. Ο μόνος που βλέπουμε ποτέ είναι ο Λευκός πάπας, αλλά ελάχιστα γνωρίζουμε ότι είναι ο χαμηλότερος από τους τρεις πάπες. Στην πραγματικότητα, η ανώτατη αρχή είναι ο Γκρίζος πάπας, ο οποίος δεν εμφανίζεται ποτέ δημόσια - λειτουργεί ως ένας τέλεια κρυμμένος υπέρτατος κουκλοθέατρος.

Ενώ το Βατικανό παρουσιάζεται στην ανθρωπότητα ως η έδρα της ευσέβειας, στην πραγματικότητα είναι το ακριβώς αντίθετο. Όπως λέει και η παροιμία: «Το καλύτερο μέρος για να κρυφτεί ο διάβολος είναι στην εκκλησία». Οι άνθρωποι κατώτερου επιπέδου που εργάζονται στο Βατικανό δεν γνωρίζουν κάτι τέτοιο, όπως και οι χαμηλόβαθμοι κυβερνητικοί αξιωματούχοι αγνοούν ποιος ελέγχει πραγματικά το έθνος τους.

Οι κυβερνώντες διασφαλίζουν ότι όλοι όσοι εργάζονται για αυτούς στα κατώτερα επίπεδα παραμένουν σε κατάσταση πλήρους άγνοιας. Μόνο εκείνοι που αρχίζουν να κάνουν ερωτήσεις και να αναζητούν την αλήθεια θα έρθουν τελικά αντιμέτωποι με όλο και περισσότερη διαφθορά, όσο πιο ψηλά ανεβαίνουν την σκάλα.

Ο Αρχιεπίσκοπος Carlo Maria Vigano αποκάλυψε τη σεξουαλική κακοποίηση και την οικονομική διαφθορά στο Βατικανό. Προειδοποιεί επίσης την ανθρωπότητα για την ατζέντα της παγκόσμιας κυριαρχίας.

Η συντριπτική πλειοψηφία της ανθρωπότητας - ακόμη και οι περισσότεροι πολιτικοί ηγέτες - δεν έχουν ιδέα ότι αυτά τα κυρίαρχα κράτη υπάρχουν, πόσο μάλλον να κυβερνούν τον κόσμο. Το μόνο που γνωρίζουμε και βλέπουμε είναι οι δημόσιες προσωπικότητες -όπως πολιτικοί και επιχειρηματίες- που είναι απλές μαριονέτες αυτών των κρυφών μαριονετζήδων.

Η δύναμή τους βρίσκεται στην αφάνεια . Παραμένοντας κρυμμένοι από τη θέα της ανθρωπότητας, μπορούν να λειτουργούν ανεξέλεγκτα, χωρίς να λογοδοτούν από τους ανθρώπους. Εισαγάγετε το κείμενό σας εδώ...

Μια καλή πηγή για να μάθετε για την ατζέντα για την παγκόσμια κυριαρχία από κρυφούς κυβερνήτες, είναι το "Grand Jury Evidence". Αυτή η έκθεση περιέχει τις μαρτυρίες εμπειρογνωμόνων πρώην μελών της Βρετανικής Υπηρεσίας Πληροφοριών, του Βρετανικού Ναυτικού, του Σώματος Πεζοναυτών των ΗΠΑ, του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας, των Ηνωμένων Εθνών και του CDC, οι οποίοι κατέθεσαν ενώπιον μιας διεθνούς κριτικής επιτροπής 11 δικηγόρων και ενός δικαστή σχετικά με την ημερήσια διάταξη για τον κόσμο κυριαρχία.

ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΚΥΒΕΡΝΩΝΤΕΣ; Απλώς ποιοι είναι οι άνθρωποι σε αυτά τα κυρίαρχα κράτη και ποιες είναι οι οντότητες που εργάζονται για αυτούς στα έθνη του κόσμου;  Αυτό το παγκόσμιο δίκτυο αναφέρεται γενικά ως Deep State, Shadow Government, Cabal, The 1%, Satanic Bloodlines, Illuminati, Elites, Royals, Black Nobility, Khazarian Mafia και ούτω καθεξής. Αποτελούνται από αρχαίες βασιλικές δυναστείες και σειρές αίματος που χρονολογούνται εκατοντάδες ή και χιλιάδες χρόνια πίσω.

Για να μάθετε περισσότερα για αυτές τις άθλιες οικογένειες - ποιοι είναι, από πού κατάγονται και πώς λειτουργούν - προτείνω το κλασικό έργο του Fritz Springmeier, "Bloodlines of the Illuminati".  Αυτό το εξαιρετικά αναγνωρισμένο έργο αναφοράς διατίθεται ως λήψη στον ιστότοπο της CIA. Αποκαλύπτει πληροφορίες για τις γραμμές αίματος στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής που ασκούν την επιρροή τους παγκοσμίως. Τα κλασικά έργα, «Bloodlines of the Illuminati», τόμοι 1, 2 & 3, του Fritz Springmeier, θεωρούνται αυθεντικά.

Μια δεύτερη έγκυρη πηγή που εστιάζει περισσότερο στις Ευρωπαϊκές οικογένειες, είναι το «The 13 Satanic Bloodlines» του ερευνητή δημοσιογράφου Robin de Ruiter, ο οποίος το 2008 μ.Χ. προέβλεψε με ακρίβεια την πανδημία του Covid. Αυτό το τετράτομο έργο απαγορεύτηκε στην Γαλλία, αλλά δημοσιεύεται σε περίπου 100 άλλα έθνη και γλώσσες.

Μερικές από τις εγκληματικές οικογένειες είναι οι Rockefeller, Rothschild, Warburg, DuPont, Russell, Onassis, Collins, Morgan, Kennedy, Van Duyn, Li, Astor, Vanderbilt, Bauer, Whitney, Duke, Oppenheimer, Grey, Sinclair, Schiff, Solvay, Sassoon, Wheeler, Todd, Clinton, Taft, Goldschmidt, Wallenberg, Guggenheim, Bush και πολλοί άλλοι.

Υπάρχουν επίσης οι βασιλικές οικογένειες, όπως ο Οίκος των Αψβούργων, μια από τις πιο εξέχουσες δυναστείες στην ευρωπαϊκή ιστορία που κυβέρνησε το μεγαλύτερο μέρος της Ευρώπης. Οι βασιλικές οικογένειες είναι ο Οίκος του Windsor (Ηνωμένο Βασίλειο και η Κοινοπολιτεία), ο Οίκος του Orange-Nassau (διαδραματίζει κεντρικό ρόλο στην πολιτική και την διακυβέρνηση της Ευρώπης), ο Οίκος του Schwarzenberg (ένας από τους πιο εξέχοντες ευρωπαϊκούς οίκους ευγενών) , κλπ.

Πολλές από αυτές τις οικογένειες είναι γενετικά συνδεδεμένες, καθώς όλες πιστεύουν ότι έχουν διαφορετική γενετική από την υπόλοιπη ανθρωπότητα και επομένως έχουν το δικαίωμα να κυριαρχούν σε όλους μας.

Είναι καθιερωμένο γεγονός ότι αποκαλούν το κοινό «βόδι» ή «ζωικό» τους. Για αυτούς, η ανθρωπότητα είναι απλώς ένα κοπάδι ζώων που πρέπει να διαχειριστούν. HOUSE OF WINDSOR. HOUSE OF ORANGE-NASSAU. ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ SCHWARZENBERG.

Το τιμόνι όλων αυτών των οικογενειών είναι το λεγόμενο «κεφάλι του φιδιού», οι Μαύροι Ευγενείς ή οι Ιησουίτες/Παπικές γραμμές αίματος, των οποίων η έδρα βρίσκεται στο κράτος της Πόλης του Βατικανού. Ένας από τους πιο εξέχοντες είναι ο Οίκος των Ορσίνι, οι οποίοι είναι απόγονοι της δυναστείας των Ιουλίων-Κλαυδίων της Αρχαίας Ρώμης.

Περισσότερες πληροφορίες για όλα αυτά μπορείτε να βρείτε στα προαναφερθέντα έργα αναφοράς, στον ολλανδικό ιστότοπο Ellaster.nl (μετάφραση των σελίδων χρησιμοποιώντας το Google translate) και στο διαδίκτυο, όταν χρησιμοποιείτε την μηχανή αναζήτησης χωρίς λογοκρισία Qwant .

Η ΚΟΡΥΦΗ ΤΗΣ ΠΥΡΑΜΙΔΑΣ. Είναι οι κρυφές οικογένειες που λειτουργούν μέσα από τα κυρίαρχα κράτη το υψηλότερο επίπεδο της πυραμίδας εξουσίας που ελέγχει τον κόσμο; Όχι. Υπάρχουν περισσότερα να αποκαλυφθούν. Αυτό το επόμενο επίπεδο πληροφοριών μπορεί να είναι ιδιαίτερα προκλητικό για ορισμένους αναγνώστες, επειδή είναι τόσο έξω από αυτόν τον κόσμο - κυριολεκτικά.

Για να σας βοηθήσω να κατανοήσετε την πραγματικότητα αυτού που πρόκειται να μάθετε, θα δώσω πρώτα ένα βασικό ιστορικό υπόβαθρο. Όταν κοιτάμε την παγκόσμια ιστορία, υπάρχει ένα πράγμα που ξεχωρίζει: Σε κάθε πολιτισμό, παντού στη γη, ένα πράγμα ήταν πάντα στην καρδιά κάθε κοινωνίας: η λατρεία των δαιμονικών οντοτήτων.

Η αρχαία Αίγυπτος, η Βαβυλώνα, η Ρώμη και η Ελλάδα ήταν βαθιά ενσωματωμένες σε πνευματικές πρακτικές που συνήθως περιλάμβαναν δύο πράγματα: τη σεξουαλική κακοποίηση και την ανθρωποθυσία. Αυτό ισχύει για κάθε μέρος του κόσμου, είτε είναι Αφρική, Ασία, Αμερική, Ευρώπη - είναι κυριολεκτικά παγκοσμίως.

Ο Χριστιανισμός και το Ισλάμ αναφέρονται στη σκοτεινή πνευματική οντότητα που είναι γνωστή ως Σατανάς (που σημαίνει αντίπαλος ή αντίπαλος). Υπάρχουν όμως και άλλα όντα. Μια εξέχουσα πνευματική οντότητα που έχει λατρευτεί σε όλη την ιστορία της ανθρωπότητας ονομάζεται Μολώχ.

Σε διαφορετικούς πολιτισμούς σε όλο τον κόσμο, είναι γνωστός με διάφορα ονόματα, όπως Melech, Mo-lech, Milcom, Melkom, Molek, Malec, Malik, Melek, Malkum, Melqart, Melkart, Milk, Melqarth, Kronos και Cronus. Στο Ισλάμ, για παράδειγμα, το Mo-lech ονομάζεται Malec ή Malik. Τα πολλά ονόματα επιβεβαιώνουν την παγκόσμια λατρεία αυτής της δαιμονικής οντότητας.

Ο Μολώχ απεικονίζεται ως άνθρωπος με κεφάλι ταύρου. Στις τελετές, τα αγάλματα αυτού του δαίμονα θερμάνονταν με φωτιά και μόλις τα απλωμένα χέρια έλαμπαν καυτά, τοποθετούνταν μέσα σε αυτά ζωντανά μωρά. Για να καταστείλουν τις τρομοκρατημένες κραυγές του παιδιού που καίγονταν ζωντανό, ακούστηκε δυνατή μουσική.

Είναι η βασική ανθρώπινη ιστορία που πρέπει να γνωρίζει ο καθένας μας. Όταν ταξιδεύετε οπουδήποτε στον κόσμο, τα αρχιτεκτονικά κατάλοιπα της ανθρωποθυσίας μπορούν συχνά να τα δεις σε διάφορες τοποθεσίες.

Στην Νότια Αμερική, οι πυραμίδες των Αζτέκων, για παράδειγμα, σηματοδοτούν το τοπίο. Στην κορυφή αυτών των πυραμίδων, οι άνθρωποι θυσιάστηκαν σε σκοτεινές πνευματικές δυνάμεις.  Στην Ευρώπη, αυτό έγινε από τους Δρυίδες. στην Αφρική από τους σαμάνους? στην Αίγυπτο από τους αρχιερείς, και ούτω καθεξής. Η ανθρωποθυσία βρίσκεται στο επίκεντρο των περισσότερων πολιτισμών σε όλο τον κόσμο.

Με την εξάπλωση του Χριστιανισμού, αυτή η φρικτή πρακτική καταργήθηκε στην δημόσια σφαίρα, αλλά δεν εξαλείφθηκε από την κοινωνία. Αντίθετα, πολλοί υπηρέτες του σκοτεινού βασιλείου συνέχισαν να ασκούν αυτές τις τελετουργίες κρυφά. Και εδώ φτάνουμε τώρα στην κορυφή της πυραμίδας της παγκόσμιας δύναμης...

Σε κάθε πηγή ποιότητας σχετικά με αυτό το θέμα, θα βρείτε άφθονη τεκμηρίωση ότι, στο ανώτατο επίπεδο των δομών εξουσίας, εξακολουθούν να εφαρμόζονται τελετουργική σεξουαλική κακοποίηση και ανθρωποθυσίες .

Ένα παράδειγμα αυτού αποκαλύφθηκε από τον Ronald Bernard , έναν πρώην τραπεζίτη που εργάστηκε σε υψηλό επίπεδο της παγκόσμιας χρηματοπιστωτικής κυριαρχίας. Ο Bernard κίνησε τρισεκατομμύρια δολάρια για τους κρυφούς ηγεμόνες και απέκτησε μια σαφή κατανόηση του τι συμβαίνει σε αυτούς τους κύκλους.

Στο παρακάτω βίντεο, καταθέτει ότι στα υψηλότερα επίπεδα των οικονομικών ελίτ, οι περισσότεροι άνθρωποι είναι μέλη μιας θρησκείας που ονομάζεται Luciferianism. Ο Ρόναλντ συμμετείχε σε μερικές από τις σατανικές συγκεντρώσεις τους, που περιλαμβάνουν πολύ αλκοόλ και σεξ.

Κάποια στιγμή κλήθηκε να παρακολουθήσει συναντήσεις υψηλού επιπέδου στην Γερμανία, όπου θα θυσιάζονταν παιδιά. Του υποσχέθηκαν ότι αυτό θα άνοιγε διάπλατα τις πύλες για την αστρονομική δύναμη και τον μεγάλο πλούτο για αυτόν προσωπικά.

 Αντί να κινεί δισεκατομμύρια για τους οικονομικούς άρχοντες, θα γινόταν ο ίδιος δισεκατομμυριούχος. Το μόνο που έπρεπε να κάνει ήταν να βάλει τη συνείδησή του στην κατάψυξη - στο μείον 100. Αυτό είναι το κίνητρο πίσω από τη σκληρή πρακτική της ανθρωποθυσίας:

Σε αντάλλαγμα για την προσφορά ανθρώπων (ειδικά μωρών και παιδιών) σε δαιμονικές δυνάμεις, οι ελίτ λαμβάνουν δύναμη και πλούτο από το σκοτεινό βασίλειο. Αυτό εξηγεί τους εξαιρετικούς οικονομικούς πόρους τους και την απίστευτη επιρροή τους παγκοσμίως.

Ο Ρόναλντ Μπέρναρντ αρνήθηκε να συμμετάσχει σε αυτόν τον τρόμο και άφησε πίσω του τον κόσμο των κυρίαρχων οικονομικών ελίτ. Βασανίστηκε μέχρι θανάτου, μετά είχε μια NDE (σχεδόν θανατηφόρα εμπειρία) και από θαύμα επέστρεψε στη ζωή στο νοσοκομείο.

Αφού υπηρέτησε το σκοτεινό βασίλειο, ο Ρόναλντ ένιωσε ότι του είχε δοθεί μια δεύτερη ευκαιρία να αποκαταστήσει την ζημιά που είχε προκαλέσει στην ανθρωπότητα. Τώρα έχει αφιερώσει τη ζωή του στη δημιουργία ενός εναλλακτικού χρηματοπιστωτικού συστήματος, που μπορεί να βοηθήσει τους ανθρώπους να ξεφύγουν από τα τυραννικά συστήματα των ελίτ. Η άκρως αποκαλυπτική μαρτυρία αυτόπτη μάρτυρα του Ronald Bernard μπορείτε να δείτε στο παρακάτω βίντεο, το οποίο έχει δει περίπου 90 εκατομμύρια άνθρωποι σε όλο τον κόσμο.

Οι πληροφορίες που κοινοποιήθηκαν από τον Ronald Bernard επιβεβαιώνονται από πρώην διευθυντές της CIA, του FBI, της αστυνομίας, της χωροφυλακής, του στρατού, ντετέκτιβ, αυτόπτες μάρτυρες, δικαστές και πολλά επιζώντα θύματα στην αναφορά μας σχετικά με την σεξουαλική κακοποίηση και την δολοφονία από υψηλόβαθμους αξιωματούχους.  Έχω επίσης στην κατοχή μου αρκετές προσωπικές επιστολές από γυναίκες που διέφυγαν από τους σκληρούς κύκλους των ελίτ, όπου έχουν βιαστεί χιλιάδες φορές.

Η Nathalie Augustina ήταν ένα παγκοσμίου φήμης μοντέλο μόδας που ελεγχόταν από την CIA για να γίνει σκλάβα του σεξ για το υψηλότερο επίπεδο των ελίτ: βασιλικές οικογένειες, αρχηγούς κρατών, διοικητές του στρατού, διασημότητες του Χόλιγουντ κ.λπ. Την περιγράφει ιστορία σε ένα ολλανδικό βιβλίο γραμμένο από τον προαναφερθέντα ρεπόρτερ Robin de Ruiter.

Ένα άλλο (ανώνυμο) επιζών θύμα και αυτόπτης μάρτυρας μου έστειλε επίσης αρκετές επιστολές. Αυτά είναι πολύ ανησυχητικά στην ανάγνωση, αλλά αποφάσισα να συμπεριλάβω ένα μικρό μέρος από αυτά σε αυτήν την έκθεση, καθώς αυτές οι μαρτυρίες αυτόπτων μαρτύρων αποκαλύπτουν μια κρυφή πραγματικότητα που η ανθρωπότητα πρέπει επειγόντως να συνειδητοποιήσει.

 Κατανοήστε ότι μπορεί να εμφανίσετε γνωστική ασυμφωνία ή φαινόμενο Semmelweis όταν βλέπετε αυτές τις πληροφορίες. Αυτοί είναι ψυχολογικοί μηχανισμοί που ενεργοποιούνται υποσυνείδητα για να μας προστατεύσουν από νέες πληροφορίες που αμφισβητούν τις τρέχουσες πεποιθήσεις μας.

Κρύβουμε το κεφάλι μας στην άμμο γιατί η πραγματικότητα είναι πολύ τρομακτική. Θέλω να σας ενθαρρύνω να έχετε επίγνωση σχετικά με αυτό και να μην ενδώσετε στο αντανακλαστικό της απόρριψης πληροφοριών που είναι ενοχλητικές. Αυτό είναι που συντηρεί αυτές τις φρικαλεότητες.

Ο λόγος που μοιράζομαι αυτές τις ευαίσθητες λεπτομέρειες είναι γιατί αυτού του είδους το κακό μπορεί να υπάρξει μόνο με την άγνοια της ανθρωπότητας. Το να το φέρουμε στο φως είναι το πρώτο βήμα για να τεθεί τέλος σε αυτόν τον τρόμο.

ΑΥΤΟΠΤΗΣ ΜΑΡΤΥΡΑΣ. "Μεγάλωσα στον Καναδά. Ο πυρήνας αυτού του πράγματος είναι η γενετική. Αυτές οι οικογένειες αίματος πιστεύουν ότι είναι γενετικά ανώτερες . Όπου κι αν δεις ανθρώπους να χειραγωγούν την γενετική... μάλλον είναι αυτοί. Και όπου βρεις "βασιλικές οικογένειες" να κυβερνούν χώρες. .. θα τα βρείτε σε αφθονία.

Λοιπόν... αυτές οι οικογένειες λατρεύουν τους πεσμένους αγγέλους... που θα ήταν ο Σατανάς, ο Εωσφόρος, ο Μπαφομέτ, ο Μολώχ και ο Βάαλ. Έτσι τα παιδικά μου χρόνια ήταν το ένα σατανικό τελετουργικό μετά το άλλο.  Γίνονται στις συγκεκριμένες ημερομηνίες καθ' όλη τη διάρκεια του έτους.... ηλιοστάσια, ισημερίες, πανσέληνοι κ.λπ. Ο σκοπός των τελετουργιών είναι να συγκεντρώσουν δύναμη για τον εαυτό τους.

 Μια τυπική παιδική ηλικία σε αυτή τη φρίκη θα βρει παιδιά να βιάζονται μερικές χιλιάδες φορές μέχρι να γίνουν 18. Μιλάμε για ένα σατανικό δίκτυο λατρείας που είναι παγκοσμίως. Και κάνουν ένα μεγάλο κομμάτι από τα παιδιά τους που διακινούν χρήματα. Είναι βάναυσο.

Ξεκινούν τον προγραμματισμό στην μήτρα ή στην γέννηση. Χρησιμοποιούν αστρολογία και αριθμολογία... ρε αποκρυφιστές της μαύρης μαγείας... επιλέγουν την ημερομηνία γέννησης σας... σας καλλωπίζουν για συγκεκριμένες καριέρες.

 Προσπαθούν να βάλουν τους ανθρώπους τους στην κορυφή των πεδίων σε όλο τον κόσμο. Αλλά τώρα πάνε για διάλειμμα. Θέλουν μια κεντρική παγκόσμια κυβέρνηση… στην Ιερουσαλήμ. Θέλουν να γκρεμίσουν τα εθνικά κράτη.

Επειδή τα βασανιστήρια στη λατρεία είναι τόσο ακραία... οι άνθρωποι χωρίζονται και διαχωρίζονται, έτσι οι περισσότεροι άνθρωποι DID... πάσχουν από διασπαστική διαταραχή ταυτότητας... που παλαιότερα ονομαζόταν διαταραχή πολλαπλής προσωπικότητας. Βασικά καταλήγεις με ένα σωρό ανθρώπους ή θραύσματα προσωπικότητας μέσα σου... γιατί με κάθε μαρτύριο... χωρίζεις.

Το αποτέλεσμα αυτού είναι ότι πολλοί άνθρωποι που πέρασαν από αυτό... δεν το θυμούνται... και η λατρεία το εκμεταλλεύεται αυτό. Δομούν την προσωπικότητα έτσι ώστε να έχετε προσωπικότητες που βγαίνουν τη νύχτα... και άλλες που ζουν την καθημερινότητά σας.

Οι άνθρωποι ζουν διπλές ζωές και δεν το συνειδητοποιούν. Είναι πολύ έξυπνο, οπότε η λατρεία κάνει όλα τα είδη των πραγμάτων την νύχτα. Θέλουν ψυχοπαθείς που δεν θα έχουν κανένα συναίσθημα καθώς κάνουν τη βρώμικη δουλειά τους.

 Απογυμνώνουν τα συναισθήματα από τα παιδιά στην λατρεία. Σε βάζουν σε εμπειρίες σχεδόν θανάτου..... αυτό ανοίγει τα ψυχικά κέντρα και εκτοξεύει το IQ μέσα από την οροφή. Κάνει τα παιδιά πολύ χρήσιμα για αυτούς. Κατά την διάρκεια του 2ου Παγκοσμίου Πολέμου... οι Ναζί ανέπτυξαν εξελιγμένες τεχνικές ελέγχου του νου... και πολλές ιατρικές διαδικασίες...

Ο Άλεν Ντάλες, ο οποίος ήταν ο πρώτος διευθυντής της CIA (πρώτος ονομαζόμενος OSS - γραφείο στρατηγικών σπουδών), πήρε χρηματοδότηση από την κυβέρνηση των ΗΠΑ στο πλαίσιο του Project Paperclip..... έφερε πολλούς επιστήμονες και γιατρούς στις ΗΠΑ.

Η Ρωσία πήρε επίσης πολλά από αυτά. Όταν έφτασαν εδώ... συνέχισαν την δουλειά τους ... αλλά αυτός ο έλεγχος του μυαλού ενσωματώθηκε στο δίκτυο λατρείας σε όλη την Βόρεια Αμερική. Έτσι κατέληξα σε αυτό.  Το γεγονός ότι ο παππούς μου και ο μεγάλος θείος μου ήταν και οι δύο Μεγάλοι Διδάσκαλοι στη Σκωτσέζικη Ιεροτελεστία του Τεκτονισμού εδώ... ήταν επίσης ο λόγος. Γεννήθηκα μέσα σε αυτό.

JANIC SMITH. (ΟΧΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΟΝΟΜΑ). Τίποτα από όσα μου έγραψε αυτή η κυρία δεν ήταν εντελώς καινούργιο, καθώς έχω διαβάσει παρόμοιες αποκαλύψεις σε πολλές δημοσιεύσεις, από καθιερωμένους ερευνητές που προειδοποιούν την ανθρωπότητα εδώ και δεκαετίες.

Έχω δει επίσης πολλά βίντεο με μαρτυρίες άλλων ανθρώπων που ξέφυγαν από αυτό το σκοτεινό δίκτυο των παγκόσμιων κυβερνώντων. Έτσι γνωρίζω ότι αυτές οι πληροφορίες είναι αυθεντικές και ακριβείς.

Σε μια άλλη προσωπική επιστολή που έλαβα από ένα διαφορετικό επιζών θύμα, την Nathalie Augustina, διάβασα ορισμένες λεπτομέρειες που εξηγούν την σύνδεση μεταξύ εγκληματιών και ανώτερων πνευματικών οντοτήτων, που τους χρησιμοποιούν για έναν ακόμη πιο κακόβουλο σκοπό από την οικονομική διαφθορά και την πολιτική παγκόσμια δύναμη .

Αυτό που περιγράφει η Nathalie έχει αποκαλυφθεί στο παρελθόν από αρκετούς ερευνητές και πληροφοριοδότες, αλλά παρόλα αυτά το βρήκα βαθιά ανησυχητικό, καθώς αποκαλύπτει την ουσιαστική πραγματικότητα του κακού.

Είναι ένα πράγμα να γνωρίζουμε για την αφηρημένη έννοια του κακού. Είναι μια εντελώς διαφορετική εμπειρία να ανακαλύψεις πόσο πραγματικές είναι οι δυνάμεις του σκότους. Είναι πολύ καλά οργανωμένα και λειτουργούν με εξαιρετικά στρατηγικό τρόπο. Εδώ είναι ένα τμήμα από τα γράμματα της Nathalie προς εμένα:

ΑΥΤΟΠΤΗΣ ΜΑΡΤΥΡΑΣ. "Το βιβλίο μου είναι μόνο ένα κλάσμα της αλήθειας. Όλα είναι πολύ χειρότερα. Στην πραγματικότητα περίμενα μέχρι ο κόσμος να είναι αρκετά ξύπνιος πριν πω τα πάντα. Ο κόσμος ξύπνησε μέσω των εκλογών στις ΗΠΑ με την παράνομη τοποθέτηση του παιδεραστού Τζο Μπάιντεν. covid και τώρα την Ουκρανία.

Γνωρίζω ολόκληρο τον κόσμο των αρχηγών οικογενειών σατανικών παιδεραστών. Ξέρω και έχω χρησιμοποιηθεί και βιαστεί από μέλη των κυβερνώντων οικογενειών που βρίσκονται πάνω από τους Βασιλικούς Οίκους.

Ο ολλανδικός πλαστός βασιλικός οίκος έχει ως αφεντικό τη φυλή των Αψβούργων και το Βατικανό. Οι Ρότσιλντ ελέγχουν οικονομικά όλα τα μέλη της βασιλικής οικογένειας. Κάθε βασιλικός οίκος πρέπει να υποκύψει μπροστά τους και να παρουσιαστεί όταν κληθεί.

Ήμουν συχνά στην Ελβετία στο ΝΤΑΒΟΣ και στην Λωζάνη, στη Ζυρίχη και στη Γενεύη. Πάντα κατά τη διάρκεια των πολιτικών συναντήσεων των παγκόσμιων ηγετών. Υπάρχει πολύ περισσότερα συμβαίνουν στη γη από όσα ξέρετε ή αντιλαμβάνεστε. Π.χ. ο Klaus Schwab είναι ένας καθαρός Αψβούργος.

Οι Απόλυτες Κυβερνητικές Οικογένειες συναντώνται 3 φορές το χρόνο στο Νταβός της Ελβετίας. Αυτές οι συγκεντρώσεις είναι κλειστές και έχουν μεγάλη ασφάλεια. Εδώ συναντιούνται οι Οικογένειες Δεινοσαύρων. Μια συγκεκριμένη ομάδα βγαίνει μόνο το βράδυ. Ποτέ κατά την διάρκεια της ημέρας. Το φως της ημέρας είναι επιβλαβές για αυτούς.

Δεν είναι ούτε κανονικοί άνθρωποι. Ζουν εκατοντάδες χρόνια, ο μεγαλύτερος που γνώρισα ήταν 830 ετών. Δεν τρώνε φαγητό όπως οι άνθρωποι. Η ιατρική τους ανάγκη είναι αίμα μωρού, μέχρι 25 ημέρες μετά τη γέννηση του μωρού. Η άλλη ομάδα παίρνει αίμα μωρών και βρεφικό κρέας, τίποτα άλλο από αυτό».

NATHALIE AUGUSTINA. Όποιος θέλει να επαληθεύσει αυτές τις πληροφορίες μπορεί να παρακολουθήσει τα βίντεο σε αυτήν την αναφορά, να κατεβάσει τα έγγραφα PDF, να διαβάσει τα βιβλία και να κάνει τη δική του έρευνα στο διαδίκτυο χρησιμοποιώντας την μηχανή αναζήτησης χωρίς λογοκρισία Qwant και την πλατφόρμα βίντεο BitChute .

Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα για την πραγματικότητα του κανιβαλισμού στο σκοτεινό βασίλειο, σας προσκαλώ να δείτε την αναφορά μας σχετικά με την κακοποίηση από υψηλού επιπέδου αξιωματούχους.

Θα προσφέρω κάτι εδώ που επιβεβαιώνει την κανιβαλιστική φύση των ελίτ. Στο Χόλιγουντ έχουν γίνει πρόσφατα αποκλειστικά πάρτι που διοργανώνει η Μαρίνα Αμπράμοβιτς. Διέρρευσαν μερικές φωτογραφίες από αυτά τα πάρτι και μπορείτε να τις δείτε παρακάτω. Αλλά αν είστε πολύ ευαίσθητοι, μην τις δείτε...

Η Μαρίνα Αμπράμοβιτς διοργανώνει πάρτι που ονομάζονται «Spirit Cooking» κατά την διάρκεια των οποίων διασημότητες τρώνε ανθρώπινα σώματα φτιαγμένα από κέικ. Πραγματικές γυμνές γυναίκες εμφανίζονται σε τραπέζια, με έναν σκελετό από πάνω τους.

Κατά την διάρκεια αυτών των δημόσιων πάρτι φυσικά δεν τρώνε πραγματικούς ανθρώπους, αλλά οι μαρτυρίες από επιζώντες αυτόπτες μάρτυρες συμφωνούν όλοι ότι αυτό που συμβαίνει κατά την διάρκεια των μυστικών συγκεντρώσεων είναι ακόμη χειρότερο από τον πραγματικό κανιβαλισμό.

Αυτά τα δημόσια κόμματα έχουν σκοπό να εισαγάγουν την έννοια σε μέλη χαμηλού επιπέδου των κύκλων τους. Ακολουθούν μερικές φωτογραφίες της Μαρίνας Αμπράμοβιτς, μιας από τις πιο δημοφιλείς καλλιτέχνες της οικονομικής ελίτ.

Χρησιμοποιεί πολλά σύμβολα από τον σατανισμό ή τον Λουσιφεριανισμό. Καθώς η κακοποίηση και η θυσία παιδιών είναι κοινή πρακτική στα υψηλά επίπεδα των ελίτ, είναι ενδεικτικό ότι η Αμπράμοβιτς δημιουργεί αυτού του είδους την «τέχνη».

Στις παρακάτω φωτογραφίες η Αμπράμοβιτς απεικονίζεται με την βασίλισσα Βεατρίκη από την Ολλανδία και τον Τζέικομπ Ρόθσιλντ, έναν από τους επικεφαλής του Σίτι του Λονδίνου. Ποζάρουν μπροστά σε έναν πίνακα που ονομάζεται «Ο Σατανάς καλεί τους δαίμονές του από την κόλαση».

Στη συνέχεια βλέπετε φωτογραφίες που τραβήχτηκαν κατά την διάρκεια ενός πάρτι των Ρότσιλντ. Στις 12 Δεκεμβρίου 1.972 μ.Χ., η Marie-Hélène de Rothschild οργάνωσε ένα σουρεαλιστικό χορό στο Château de Ferrières, ένα από τα κάστρα τους. Παρατηρήστε πώς χρησιμοποιούνται κούκλες σπασμένων μωρών για να διακοσμήσουν τα τραπέζια του δείπνου, καθώς και πτώματα γυμνών γυναικών.

Αυτό που βλέπετε σε αυτές τις εικόνες είναι απλώς τα επιφανειακά χαμηλού επιπέδου πράγματα που εμφανίζονται στο κοινό. Δεν μπορούμε καν να φανταστούμε τι κάνουν στα κρυφά. Οι μαρτυρίες αυτόπτων μαρτύρων επίσης μόνο για λίγο σηκώνουν το πέπλο αυτού του σκοτεινού βασιλείου.

Μόλις μάθετε πόσο κακές είναι αυτές οι οντότητες, γίνεται σαφές γιατί δεν έχουν πρόβλημα να επιβάλουν την απάνθρωπη τυραννία που προωθείται από το Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ και τους συμμάχους τους. Είναι κρίσιμο να έχουμε το θάρρος να μοιραστούμε αυτές τις πληροφορίες με τον κόσμο. Στείλτε την άποψη σας εδώ...

Η ανθρωπότητα δεν υποφέρει απλώς από διεφθαρμένους πολιτικούς και τραπεζίτες, αλλά δέχεται επίθεση από καθαρό κακό. Στην κορυφή, υπάρχουν σκοτεινές πνευματικές οντότητες που είναι απλώς μια συνέχεια αρχαίων πρακτικών λατρείας δαιμονίων και ανθρωποθυσιών.

ΑΠΟΣΥΝΔΕΣΗ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑΣ. Αυτό που πρέπει να καταλάβουμε, ωστόσο, είναι ότι εκτός από αυτές τις σκοτεινές δυνάμεις, υπάρχει επίσης ένας Δημιουργός που είναι ο δότης και η πηγή όλου του καλού, ο οποίος είναι στο πλευρό της ανθρωπότητας, για να μας ελευθερώσει από το κακό.

Τις τελευταίες δεκαετίες, υπήρξε μια παγκόσμια, στρατηγική επιχείρηση ελέγχου του μυαλού εναντίον των ανθρώπων αυτού του κόσμου, για να απομακρυνθεί η συντριπτική πλειοψηφία από την Πηγή όλης της ζωής.

 Όταν οι άνθρωποι αποσυνδέονται από τον Θεό, ο οποίος μόνο είναι μεγαλύτερος από το βασίλειο του κακού, είναι ευκολότερο να ελεγχθούν και να υποδουλωθούν. Οι πνευματικά ανίδεοι άνθρωποι είναι ανίσχυροι.

Είναι επιτακτική ανάγκη να ξυπνήσουμε από αυτήν την κατάσταση πλύσης εγκεφάλου της επαγόμενης πνευματικής τύφλωσης και να επιστρέψουμε στον Δωρητή όλης της ζωής, ο οποίος μπορεί να μας εξουσιοδοτήσει και να μας καθοδηγήσει να απελευθερώσουμε την ανθρωπότητα από τις δυνάμεις του σκότους.

Αυτό δεν έχει καμία σχέση με τη θρησκεία, αλλά είναι τόσο βασικό για την ύπαρξή μας όσο το 1+1=2. Όλοι γνωρίζουμε ότι υπάρχει καλό και κακό.  Δεν είναι, όμως, απλώς κάποια αόριστη «ενέργεια», αλλά υπάρχουν προσωπικές οντότητες, όπως και εμείς προσωπικά όντα. Είναι παράλογο να αναγνωρίζουμε την ύπαρξη έντονου κακού, ενώ αρνούμαστε την πραγματικότητα του χώρου της ζωής, της αγάπης, της καλοσύνης και της αλήθειας.

ΠΥΡΑΜΙΔΑ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ. Το παρακάτω διάγραμμα δείχνει μια βασική επισκόπηση της παγκόσμιας δομής εξουσίας του κακού και της διαφθοράς, η οποία έχει διεισδύσει σε κάθε πτυχή της ανθρώπινης κοινωνίας.

 Το αποκαλύπτω αυτό με την ελπίδα ότι θα βοηθήσει στην παγκόσμια κατάρρευση αυτών των άθλιων δικτύων, καθώς η #1 δύναμή τους είναι η άγνοια του πληθυσμού.  Όσο μπορούν να λειτουργήσουν πέρα ​​από την ευαισθητοποίηση του κοινού, μπορούν να συνεχίσουν ανεξέλεγκτα.

Γι' αυτό ικετεύω όλους όσοι διαβάζουν αυτήν την έκθεση να μην διστάσουν να την μοιραστούν, αλλά να έχουν το θάρρος να την διαδώσουν παντού, καθώς αυτό είναι που τελικά θα συντρίψει το προπύργιο αυτών των δικτύων πάνω από την ανθρωπότητα. Εφόσον μπορούν να λειτουργούν στο απόλυτο σκοτάδι, δηλαδή κανείς δεν μπορεί να τους δει, μπορούν να συνεχίσουν τις επιχειρήσεις τους ανεξέλεγκτα.

Μόλις αυτό τεθεί στο φως, που σημαίνει ότι ο κόσμος το αντιληφθεί, δεν μπορούν πλέον να κρυφτούν και θα λογοδοτήσουν για τα αναρίθμητα εγκλήματά τους κατά της ανθρωπότητας και όλης της δημιουργίας (https://oimos-athina.blogspot.com/2024/01/blog-post_538.html).


Το Απόλυτο Ξεβράκωμα του Σατανιστικού «Τάγματος» Της «Χρύσης Αύγης»… ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΑΤΑΝΙΣΤΗ  ΧΙΤΛΕΡ…

ΜΕΡΟΣ Α’

ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΑΝΑΔΡΟΜΗ

Στην Wikipedia, the free encyclopedia διαβάζουμε:

Το Ερμητικό Τάγμα της Χρυσής Αυγής ήταν ένας οργανισμός κατά τα τέλη του 19ου και αρχές του 20ου Αιώνα, αφιερωμένος στη μελέτη και την πρακτική των απόκρυφων, μεταφυσικών και παραφυσικών δραστηριοτήτων. Γνωστό ως μαγικό τάγμα (μασονία), το Ερμητικό Τάγμα της Χρυσής Αυγής δραστηριοποιήθηκε στην Μεγάλη Βρετανία και εστίασε τις πρακτικές του στη θεουργία και την “πνευματική ανάπτυξη”………

Οι τρεις ιδρυτές του, William Robert Woodman, William Wynn Westcott και Samuel Liddell MacGregor Mathers, ήταν Ελευθεροτέκτονες και μέλη της Societas Rosicruciana (Εταιρία Ροδόσταυρων) στην Αγγλία. Εν ολίγοις πρόκειται, για μια άλλη απόκρυφη ομάδα που εξελίχθηκε από τις Τεκτονικές και Ροδοσταυρικές  παραδόσεις, αλλά με πολύ μεγαλύτερη έμφαση στην τελετουργική μαγεία.

Το Τάγμα ασκούσε τελετουργική μαγεία που περιείχε επικλήσεις στους θεούς των εξαφανισμένων πανθέων, επέτρεψαν να εισέλθουν και γυναίκες στο τάγμα, είχαν γνώση του εβραϊκού αλφαβήτου και του Καμπαλιστικού Δένδρου της Ζωής, της τράπουλας ΤΑΡΩ, της αστρολογίας και της γεωμετρίας.

Σε αντίθεση με την Θεοσοφία που είχε στενή σχέση με την Ανατολική σκέψη στο τάγμα της Χρυσής Αυγής “η γνώση ήταν αναζήτηση της κληρονομιάς των Αιγυπτίων, των Ελλήνων, των Ρωμαίων, της Ερμητικής, των Γνωστικών και των Καβαλιστών”. ο Samuel Liddell MacGregor Mathers, με στήσιμο αιγυπτιακό εκτελεί ένα τελετουργικό στο Ερμητικό Τάγμα της Χρυσής Αυγής

Ο ηγέτης τους, ο Mathers (1.854 μ.Χ.-1.918 μ.Χ.) ξεκίνησε ως ελευθεροτέκτονας,  και ροδόσταυρος, ισχυρίστηκε ότι είχε επαφή με όντα διαφορετικού είδους που αργότερα θεωρήθηκαν οι μυστικοί αρχηγοί του τρίτου τάγματος ή σούπερμαν (1.891 μ.Χ.).

Για το λόγο αυτό το τάγμα θεωρήθηκε Ερμητικό και Κοινωνία τρελών που εξασκούν την Μαύρη  Μαγεία. Με την από 1.898 μ.Χ. άφιξη  του Aleister Crowley (1.875 μ.Χ.-1.947 μ.Χ.) στην υψηλότερη κλίμακα του τάγματος οι παραπάνω φήμες επιβεβαιώθηκαν.

Aleister Crowley. Σύμφωνα με το Crowley, απογοητεύτηκε από την οργάνωση όταν συνειδητοποίησε ότι οι μυημένοι δεν ήξεραν με τι ακριβώς είχαν να κάνουν, σε σχέση με το μυστικισμό, τις τελετές και τελετουργίες, επίσης δήλωσε ότι ενώ ο ιδρυτής τους MacGregor Mathers, είχε κάποιες μυστικιστικές δυνάμεις, δάγκωνε περισσότερο από ότι μπορούσε να μασήσει και είχε συναναστροφή με δαιμονικά πνεύματα πάνω στα οποία δεν είχε κανέναν έλεγχο.

Οι πράξεις του αυτές είχαν καταστρέψει το Τάγμα και γι’ αυτό ο Crowley έφυγε. Το τάγμα λέει μια πολύ διαφορετική ιστορία, δηλαδή ότι, η υπερβολικότητα της προσωπικότητας και ο σεξουαλικός προσανατολισμός του Crowley προκάλεσαν τα προβλήματα, ενώ υπήρξαν διαφωνίες μεταξύ δύο αντίθετων ρευμάτων εντός της οργάνωσης.

Τελικά, ο Crowley δεν εγκατέλειψε το Τάγμα, όχι τουλάχιστον όπως περιγράφει, αλλά αφού ολοκλήρωσε την αλλοτρίωση της ομάδας, δημοσίευσε μερικά από τα μυστικά τους έγγραφα. Για να προσθέσει κακό στο κακό, δεν αποκάλυψε απλά τα μυστικά, αλλά πίστωσε στον εαυτό του τα έργα που είχε γράψει ο Mathers.

Ο Crowley ισχυρίστηκε ότι το έκανε επειδή ο Mathers βρισκόταν στην πραγματικότητα υπό την επιρροή του κακού που δεν μπορούσε όμως να ελέγξει. Ακολούθησαν δικαστικές αγωγές, αλλά επειδή ο Mathers δεν είχε προστατεύσει τα πνευματικά δικαιώματα των έργων του εκτός του οργανισμού, κέρδισε ο Crowley.

Αν και η παραμονή του Crowley μέσα στη Χρυσή Αυγή ήταν μόνο για μια σύντομη περίοδο, το πεπρωμένο  του Τάγματος και του πιο διάσημου μάγου της Αγγλίας εξακολουθούν να συνδέονται και να αλληλεπιδρούν με την κληρονομιά της υπερβολής, της τρέλας και της διαμάχης που συνόδευσαν τη διαχείριση των αλλαγών  στο τάγμα της Χρυσής Αυγής.

Ο Francis Israel Regardie (1.907 μ.Χ.-1.985 μ.Χ.) ήταν αποκρυφιστής, συγγραφέας και γραμματέας του θρυλικού Aleister Crowley (1.928 μ.Χ.). Ως ειδήμονας του απόκρυφου μυστικού τάγματος  της Χρυσής Αυγής, έγινε γνωστός ανάμεσα στους αποκρυφιστές της εποχής του όταν το 1.937 μ.Χ. έσπασε τον όρκο της μυστικότητας στην «Stella Matutina» και  δημοσίευσε τα τελετουργικά του τάγματος στο βιβλίο του “Η Χρυσή Αυγή”.

Το βιβλίο του “Δέντρο της Ζωής” βασιζόταν στις διδασκαλίες της Χρυσής Αυγής, η οποία είχε παύσει να υπάρχει από το 1903 μ.Χ. Όταν δημοσιεύθηκε προκάλεσε πολύ ενθουσιασμό ανάμεσα στην ελίτ των αποκρυφιστών και θεωρήθηκε ένα από τα πιο πλήρη και κατανοητά κείμενα για την πρακτική μαγεία που γράφτηκε ποτέ. Το ίδιο έτος 1.932 μ.Χ. έγινε γραμματέας του βρετανού συγγραφέα / ποιητή Thomas Burke.

Παρόλο που η αρχική Χρυσή Αυγή είχε πάψει να υπάρχει, συνέχισε να ζει μέσα από τάγματα όπως «Stella Matutina» και «Α και Ω». Ο Regardie εντάχτηκε στην Stella Matutina το 1.933 μ.Χ. και αφού έφθασε στο βαθμό του Theoricus Adeptus Minor, έφυγε από το τάγμα τον Δεκέμβριο του 1.934 μ.Χ.

Ο Regardie το 1.981 μ.Χ. μετακόμισε στην Sedona της Αριζόνα όπου συνέχισε να γράφει  τα πιο πρόσφατα βιβλία του περιελάμβαναν την τελετουργική μαγεία και το πλήρες σύστημα της μαγείας στην  χρυσή αυγή.

Ένας από τους βασικούς στόχους του Regardie καθόλη την διάρκεια της καριέρας του ήταν η διατήρηση της διδασκαλίας της Χρυσής Αυγής, αλλά και να φέρει έναν έγκυρο κλάδο της αρχικής γραμμής του τάγματος στην Αμερική. Περίμενε υπομονετικά για τέσσερις δεκαετίες προτού μπορέσει να επιτύχει το στόχο του. Ένα ζευγάρι από τη Georgia έχτισε μια ροδοσταυρική κρύπτη, έναν ισχυρό τελετουργικό θάλαμο για να γίνει η μύηση και να  περάσουν τα «μυστήρια τους» σε αμερικανικά χέρια.

ΤΟ ΤΑΓΜΑ ΣΗΜΕΡΑ. Ο Charles”Chic” Cicero γεννήθηκε στο Buffalo της Νέας Υόρκης. Το ενδιαφέρον του Chic για τον Τεκτονισμό και τη Δυτική Εσωτερική Παράδοση τον οδήγησε σε ερευνητικά άρθρα σχετικά με τους Ροδοσταυρίτες, τους Ναϊτες των Ιπποτών. Είναι μέλος πολλών μασονικών, ροδοσταυρικών, πανθειστικών οργανώσεων. 

Είναι πρώην Μεγάλος Διοικητής της Μεγάλης Διοίκησης των Ιπποτών στη Φλόριντα (2010 μ.Χ.-2011 μ.Χ.). Ήταν επίσης στενός προσωπικός φίλος και έμπιστος του Regardie. Αφού ίδρυσε  το 1977 μ.Χ. ναό του τάγματος  της Χρυσής Αυγής,  ο Chic έγινε ένας από τα βασικά πρόσωπα που βοήθησαν τον Regardie στην επανίδρυση του ερμητικού Τάγματος της Χρυσής Αυγής στις Ηνωμένες Πολιτείες στις αρχές της δεκαετίας του 1.980 μ.Χ.

Ο Chic Cicero, μαζί με τους R.A. Gilbert και Michael Buckley, ίδρυσαν το 2007 μ.Χ.. το Τάγμα του Ρόδου και του Σταυρού. Σύμφωνα με δημοσίευμα στο διαδίκτυο τα πρόσωπα αυτά μοιράζονται την φυλετική φιλοσοφία της χριστιανικής ταυτότητας της λευκής υπεροχής και δέχονται στο τάγμα αυτό μόνο τους χριστιανούς,  ενώ διδάσκουν ότι η φυλή των Αρίων περιλαμβάνει τα αληθινά «παιδιά του Ισραήλ» και ότι οι Εβραίοι, οι Μουσουλμάνοι και οι Αφρικανοί είναι υπάνθρωποι, «παιδιά του Σατανά».

Στην ιστοσελίδα του David Griffin, διοικητή του Ερμητικού Τάγματος της Χρυσής Αυγής, μυστικιστικό σχολείο ΑΩ των Ροδόσταυρων,  διαβάζουμε ότι: «Master στις Αρχαίες τελετές Υψηλής Μαγείας για να ξυπνήσει αβίαστα το αθάνατο φωτεινό σώμα σας, ζήστε την άπειρη ευδαιμονία του φωτισμού που θα ενεργοποιήσει το θεό σας ως δύναμη και εκδήλωση μεγαλύτερου πλούτου, καλύτερης υγείας και έκρηξη αγάπης!».

Σύμφωνα με το παραπάνω δημοσίευμα  «ο Ναζί David Griffin κατέχει το σήμα Golden Dawn στην Ευρωπαϊκή Ένωση καιτο έχει χρησιμοποιήσει για να παραδώσει τον έλεγχο πολλών ευρωπαϊκών ταγμάτων στοερμητικό τάγμα της Χρυσής Αυγής με φύρερ τον Chic Cicero».

Ο λευκός Εθνικιστής Nick Farrell είναι ο σύνδεσμος του ερμητικού τάγματος της Χρυσής Αυγής στο Ηνωμένο Βασίλειο με βρετανικές ομάδες Λευκών Ομάδων, όπως το Εθνικό Μέτωπο και το Βρετανικό Εθνικό Κόμμα, του ανήκει το Μαγικό Τάγμα της Aurora Aurea (ΜΟΑΑ),  το οποίο είναι μια σύγχρονη έκφραση της παράδοσης της Χρυσής Αυγής που ιδρύθηκε από τον ίδιο και την σύζυγο του Πάολα.

Πρόκειται για ένα διεθνές Τάγμα με έδρα την Ρώμη και Ναούς στην Ιρλανδία, την Αγγλία και τη Σλοβενία. Σύμφωνα με το ιστολόγιο του, αυτή την στιγμή είναι σκόπιμα μικρό, μη δημόσιο και σε απόσυρση. Δεν στρατολογούν και δεν απαιτούν από τα μέλη να έρχονται στη Ρώμη για μύηση-κατήχηση, ούτε επιθυμούν να επεκταθούν εκτός της Ευρώπης.

Ο Pat Zalewksi, είναι μάγος και γνωστός μελετητής της παράδοσης της Χρυσής Αυγής. Είναι συγγραφέας πολλών βιβλίων για το τάγμα, ξεκίνησε ως μέλος του ναού της Stella Matutina και ελέγχει τη λειτουργία της Χρυσής Αυγής του Chic Cicero στην Αυστραλία και στη Νέα Ζηλανδία,  ενώ στο Καναδά είναι ο Martin Thibeault.

Σύμφωνα με τον David Griffin, διοικητή του Ερμητικού Τάγματος της Χρυσής Αυγής του μυστικιστικού σχολείου ΑΩ των Ροδόσταυρων και σε αντίθεση με τους Pat Zalewksi και Martin Thibeault, πιστεύει ότι «Η μεγαλύτερη δύναμη της σημερινής κοινότητας Golden Dawn είναι η ποικιλομορφία τους», που σημαίνει ότι η ποικιλομορφία από το ένα τάγμα στο άλλο δίνει επιλογή στους υποψήφιους, υπάρχουν τάγματα που δέχονται μόνο χριστιανούς, χωρίς αυτό να μειώνει την αξία των παγανιστών στα τάγματα της χρυσής αυγής, διότι όπως ισχυρίζεται «παρόλο που η χριστιανική θεολογία προσθέτει την δική της διαστροφή στα πράγματα, ο ηλιακός μύθος παραμένει η αρχέγονη μορφή της αναστάσιμης ιστορίας που αναφέρει η  Καινή Διαθήκη!!!»

Το Ερμητικό Τάγμα της Χρυσής Αυγής, κατά το Griffin λοιπόν, ελέγχει επιπρόσθετα πολλά απόκρυφα τάγματα ως μέσα νεοσυλλέκτων, αλλά είναι και βιτρίνα για μια μεγάλη ποικιλία λευκών ρατσιστικών και ναζιστικών οργανώσεων.

Το τάγμα ανοιχτού κώδικα της Χρυσής Αυγής (OSOGD), με επικεφαλής τους Sam Webster και Joseph Max στρατολογεί νεοπαγανιστές και οπαδούς του «θελήματος – νεοσατανισμός»  για το κίνημα της Ναζιστικής Χρυσής Αυγής.

Ο επίσημος στόχος του τάγματος είναι να «ομαλοποιηθεί η μαθητεία». Το τάγμα επίσημα δεν απαιτεί ή δεν προωθεί καμία μορφή ηθικού δόγματος, θρησκευτικού κανόνα, αποκαλυπτικής διδασκαλίας ή πολιτικής φιλοσοφίας.

Σύμφωνα με την καθιερωμένη και εξαιρετικά σοφή παράδοση του αρχικού Τάγματος, οι πολιτικές, ηθικές και θρησκευτικές πεποιθήσεις και πρακτικές των μεμονωμένων μελών δεν αποτελούν μέρος της επιχειρηματικής δραστηριότητας του Τάγματος, αν και οι διδασκαλίες και πρακτικές του Τάγματος μπορεί να εμβαθύνουν στη συνειδητοποίηση του ατόμου .

Ο Aaron Leitch ηγείται του τάγματος Stella Matutina που στρατολογεί νεοσύλλεκτους για το Κίνημα της Ναζιστικής Χρυσής Αυγής από τα παγανιστικά φόρουμ του Yahoo.  Το τάγμα αυτό, κατά την επίσημη εκδοχή του έχει ιδρυθεί σύμφωνα με το ερμητικό τάγμα της Χρυσής Αυγής και τη Ροδοσταυρική Παράδοση.

Οι διδασκαλίες, οι ασκήσεις κατάρτισης και οι τελετουργικές μέθοδοι είναι αυθεντικές και σύμφωνες με τους ιδρυτές της, Dr. William W. Westcott, Dr. Woodman και S.L. Mathers, και αργότερα μέσω του Dr. R. W. Felkin, W.B. Yeats, Florence Farr, J.W. Brodie-Innes και Regardie.

Ο Σουηδός Tommy Westlund, ηγείται του τάγματος Sodalitas Rosae Crucis et Solis Alati και στρατολογεί από τα σουηδικά λευκά εθνικιστικά κόμματα. Ως επίσημος σκοπός του τάγματος είναι «η διαιώνιση και η υλοποίηση της δυτικής ερμητικής παράδοσης στη νέα εποχή.

Το έργο τους είναι να φέρουν το Φως των προγόνων τους, των Μητέρων τους  και των Πατέρων τους στην Γνώση, που διαιωνίζει  την Αλήθεια μέσω των παραδόσεων των Ροδοσταυρικών Ταγμάτων, των Πρωτόγονων τελετών των Αιγυπτίων, της Βασιλικής Τέχνης των Αλχημιστών, των κρυμμένων Μυστηρίων των Καμπαλιστών  και την Γνώση της αγαπημένης τους θεάς Σοφίας».

Από την παραπάνω έρευνα διαπίστωσα ότι, οι ιδρυτές των ταγμάτων της Χρυσής Αυγής και των Ροδόσταυρων, σε όλες τις εκδοχές τους,  συνδέονται μεταξύ τους, επιχειρούν να αποποιηθούν τους ισχυρούς δεσμούς τους με φασιστικά και νεοναζιστικά λευκά πολιτικά κόμματα και οργανώσεις σε όλο τον κόσμο.

Αυτό κάνουν όλοι, αυτό κάνει και η Χρυσή Αυγή στην Ελλάδα, οι οποίοι μας λένε ότι είναι ορθόδοξοι χριστιανοί και δεν έχουν σχέση με αυτά τα τάγματα, όπως και τα τάγματα αυτά μας λένε ότι δεν έχουν σχέση με το ρατσισμό και το φασισμό και ότι δήθεν είναι απλή σύμπτωση η ΤΑΥΤΙΣΗ ΤΟΥ ΟΝΟΜΑΤΟΣ “ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ”.

Το Ερμητικό Τάγμα της Χρυσής Αυγής (HOGD) με όλα τα διαφορετικά μέσα στρατολόγησης τους είναι εξαιρετικά επικίνδυνα. Εκτός του νεοσατανισμού και της μαγείας στα οποία μυούν τους νεοσύλλεκτους, αποτελούν πύλες για τις ρατσιστικές, ομάδες της δήθεν υπεροχής των λευκών, είναι αποκρυφιστικές οργανώσεις που ελέγχονται από μια κοινή «εσωτερική τάξη», λευκών υπέρμαχων μιας διαστροφικής «χριστιανικής ταυτότητας» μέσω των διαφόρων Ταγμάτων του Σταυρού και του Ρόδου,  τα οποία με τη σειρά τους υπήρξαν όργανα της μαύρης μαγικής εταιρίας της Θούλης που έφερε τον Αδόλφο Χίτλερ στην εξουσία της ναζιστικής Γερμανίας.

ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ…….

ΝΕΕΣ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΕΣ ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΕΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ !!! ( ΜΕΡΟΣ Β’ )ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ (το Τάγμα), ΡΟΔΟΣΤΑΥΡΟΙ, ΦΩΤΕΙΝΗ ΣΤΟΑ, ΕΤΑΙΡΙΑ ΘΟΥΛΗ ΚΑΙ ΟΙ ΣΗΜΕΡΙΝΟΙ ΟΠΑΔΟΙ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ…ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΟΥΝΤΑ ΔΟΧΕΙΑ …ΔΗΜΟΣΘΕΝΗΣ ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ-ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ-ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤΟΥΛΑΤΟΣ- & CIA…

ΜΕΡΟΣ Β΄

Στην ιστορία του ερμητικού τάγματος της Χρυσής Αυγής έχει επικρατήσει η ιδέα ότι οι Ροδόσταυροι, το Τάγμα Άλφα και Ωμέγα και το Ερμητικό Τάγμα της Stella Matutina, συνέχισαν ξεχωριστά μετά την αρχική διάσπαση τους από το Ερμητικό Τάγμα της Χρυσής Αυγής το έτος 1.900 μ.Χ. και ότι συνέχισαν σε αυτή την εχθρότητα μέχρι την παρακμή τους την δεκαετία του 1.940 μ.Χ., παρά ταύτα οι ιστορικοί του τάγματος σήμερα έχουν προβεί σε ενδιαφέρουσες αναφορές για μια φιλική και υποστατική συνεργασία που αναπτύχθηκε μεταξύ των δύο ταγμάτων κατά την δεκαετία του 1.950 μ.Χ., ενώ τα τέλη της δεκαετίας του 1.990 μ.Χ. αναγνωρίστηκαν μεταξύ τους ως γνήσιοι απόγονοι του αρχικού τάγματος της Χρυσής Αυγής. Είχε όμως πράγματι καταγωγή το Ερμητικό Τάγμα της Χρυσής Αυγής από την Αγγλία;;

Υπάρχει η άποψη ότι το τάγμα της Χρυσής Αυγής ήταν παρακλάδι στοάς που υπήρχε στην Γερμανία και το καταστατικό του δόθηκε στους Άγγλους από κάποια Anna Sprengel από την Νυρεμβέργη, άρα στη πραγματικότητα επρόκειτο για μια Γερμανικής καταγωγής μυστική κοινωνία που διακλαδώθηκε στην Αγγλία. Αν και η Γερμανική προέλευση της Χρυσής Αυγής έχει αμφισβητηθεί, όμως η δομή των μυήσεων της Χρυσής Αυγής βασίστηκε στο διάσημο σύμβολο του καμπαλιστικού δέντρου της ζωής.

Το ίδιο Δέντρο της Ζωής χρησιμοποιήθηκε από τον Guido von List (Γκουίντο φον Λιστ), Αυστριακό αποκρυφιστή συγγραφέα και ιδρυτή της αριοσοφίας, κύριο εισηγητή μιας μορφής αναβίωσης της παγανιστικής γερμανικής θρησκείας του Wotan (τo φάντασμα του Ναζισμού, Βαγγέλης Τζούκας, Εστία, σελ. 44-45).

Ο Γκουίντο φον Λιστ ήταν επηρεασμένος από τα γραπτά του Αρθούρου ντε Γκομπινώ και της Έλενα Μπλαβάτσκυ. Πίστευε στην ύπαρξη της «διεθνούς συνωμοσίας» των Εβραίων, η οποία αποτελούσε κίνδυνο για αυτό που πίστευε ότι είναι η άρια φυλή. Εκτός αυτού, πίστευε στην μαγική δύναμη των ρουνών [Von List Guido, Το μυστικό των Ρούνων, Εκδόσεις Θούλη].

Και οι δύο αυτές «απόψεις» ήταν δημοφιλείς στη Δυτική Ευρώπη του 19ου Αιώνα. Αναλόγως, οι αντιλήψεις του ήταν αποδεκτές από πολυάριθμες προσωπικότητες της εποχής του, όπως από τον «φυλετικό φιλόσοφο» Χιούστον Στιούαρτ Τσάμπερλεν.

Ένας από τους ιδεολογικούς του υποστηρικτές και διαδόχους του ήταν ο Γιέργκ Λαντζ φον Λίμπενφελς. To 1.909 μ.Χ. ίδρυσε την Εταιρία Λίστ διαδίδοντας τις ακραίες θεωρίες του Παγγερμανισμού και της Άριας φυλής.

Ο Γκουίντο φον Λιστ το 1.911 μ.Χ. που διδάσκει τις ιδέες αυτές, είναι απολύτως πιθανό να είχε υιοθετήσει το μυητικό σύστημα του καμπαλιστικού δέντρου της ζωής από την Χρυσή Αυγή, που το χρησιμοποιούσε ήδη από το 1.888 μ.Χ. με βάση τις οδηγίες της γερμανίδας “Άννα Σπρένγκελ”.

Ο μόνος τρόπος που θα μπορούσε ο Γκουίντο φον Λιστ να ανακαλύψει αυτό το μυητικό σύστημα ήταν να ανήκει στη Χρυσή Αυγή ή κάποιος άλλος μυημένος, ο οποίος καταργώντας τον όρκο της μυστικότητας να του το περιέγραφε. Έτσι λοιπόν διαπιστώνουμε μια σχέση – ταύτιση στην αποκρυφιστική μύηση του Γκουίντο φον Λιστ και «νονού του απροκρυφιστικού Ράιχ» με το τάγμα της Χρυσής Αυγής.

Γενικότερα την εποχή εκείνη, υπήρξε μεγάλη επικοινωνία μεταξύ αποκρυφιστών της Αγγλίας και της Γερμανίας, ένας εκ των οποίων που είχε αυτή την επικοινωνία ήταν και ο Dr. Robert William Felkin (1.853 μ.Χ.-1.926 μ.Χ.), ιατρικός ιεραπόστολος, εξερευνητής, τελετουργικός μάγος και μέλος της Χρυσής Αυγής.

Ο εν λόγω είναι γνωστός ως ο ιδρυτής του Ερμητικού Τάγματος της Stella Matutina, η σχισματική εκδοχή της Χρυσής Αυγής, όπως ήδη έχουμε πει και στο Α΄ ΜΕΡΟΣ της έρευνας. Το 1.912 μ.Χ. ίδρυσε το Ναό «Whare Ra» στο Havelock North της Νέας Ζηλανδίας.

Ο Aleister Crowley επίσης, υψηλόβαθμο μέλος του τάγματος από το 1.898 μ.Χ., έθεσε ως ακρογωνιαίο λίθο της φιλοσοφίας του τη σεξουαλικότητα και στιγμάτισε με την παρουσία του, μεταξύ άλλων και το τάγμα της Χρυσής Αυγής.

Ο Crowley μέσα από τα γραπτά του μας δίνει σαφή εικόνα του Γερμανικού αποκρυφιστικού κινήματος τις δεκαετίες του 1.920 μ.Χ.-1.930 μ.Χ., δίνει πληροφορίες για την Λειψία, το Μόναχο και την επαρχία της Θουριγγίας, όπου το 1.925 μ.Χ. πραγματοποιήθηκε το ταραχώδες Συνέδριο των μεγάλων αποκρυφιστών διδασκάλων για να καθοριστεί η μελλοντική ηγεσία του Τάγματος «Templi Orientis», μιας Γερμανικής στοάς που εξασκούσε τη σεξουαλική μαγεία και η οποία τελικά κυνηγήθηκε από τους Ναζί και τα μέλη της μπήκαν στα στρατόπεδα συγκέντρωσης, έτσι η δράση τους περιορίστηκε ή γίνονταν μυστικά.

ΟΙ ΑΠΟΚΡΥΦΙΣΤΕΣ ΚΑΤΑΣΚΟΠΟΙ. Υποστηρίζεται ότι ολόκληρη η βάση του περίφημου αποκρυφιστικού τάγματος της Χρυσής Αυγής ίσως είχε τις καταβολές του στην κατασκοπεία, αφού χρησιμοποιούσε την κωδικοποιημένη γλώσσα του Ελισαβετιανού κατασκόπου και μυστικιστή John Dee και τα «κρυπτογραφημένα χειρόγραφα» του.

Όταν ο Crowley έγραφε την Γερμανική προπαγάνδα στην Νέα Υόρκη κατά την διάρκεια του Α΄ Παγκόσμιου Πόλεμου, μερικοί από τους συναδέλφους του αποκρυφιστές στα γερμανικά και βρετανικά καταλύματα του Τάγματος «Templi Orientis» και της Χρυσής Αυγής έκαναν επίσης στρατιωτική δουλειά. Ο Gerald Kelly, πρώην γαμπρός του και επίσης μυημένος στο τάγμα της Χρυσής Αυγής, εργάστηκε ως βρετανός μυστικός πράκτορας στην Ισπανία.

Ο Karl Germer ο οποίος ήταν διάδοχος του Crowley στο Τάγμα «Templi Orientis»  (τον οποίο συναντούμε κατά την μεγάλη σύγκληση των αποκρυφιστών ηγετών στην Θουριγγία το 1.925 μ.Χ.) λέγεται ότι ήταν Γερμανός κατάσκοπος κατά την διάρκεια του Α΄ Παγκόσμιου Πολέμου και του απονεμήθηκε ο Σιδηρός Σταυρός.Πιθανολογείτε ότι υπήρχε μια «συμφωνία» μεταξύ των δύο μάγων που τους επέτρεπε να ενεργούν ως «διπλοί πράκτορες».

Ο Mathers, συνιδρυτής της Χρυσής Αυγής, την περίοδο που είχε μετακομίσει στο Παρίσι με τη σύζυγό του Moina Bergson, αδελφή του διάσημου φιλόσοφου και Πρόεδρου της Εταιρείας Ψυχικών Ερευνών, Henry Bergson (1.859 μ.Χ.-1.941 μ.Χ.) και μέχρι το θάνατο του το 1918 μ.Χ., ακολούθησε κοινή στρατηγική με τις Γερμανικές και Σκανδιναβικές αποκρυφιστικές ομάδες, όπως η «Edelweiss Society», μια αντισημιτική ομάδα από την Σουηδία, αλλά και την «Luminous Lodge» μια αποκρυφιστική ομάδα που οργανώθηκε γύρω από τον Karl Haushofer, του οποίου οι ιδέες επηρέασαν την ανάπτυξη των επεκτατικών στρατηγικών του Adolf Hitler. Η ομάδα ιδρύθηκε από έναν οπαδό του Liebenfels που προωθούσε τη θουλιστική ιδεολογία στην προ-προσαρτημένη Αυστρία στη Ναζιστική Γερμανία.

Ο Γιέργκ Λαντζ φον Λίμπενφελς (Γερμ. Jörg Lanz von Liebenfels) ήταν Αυστριακός φυλετικός ιδεολόγος, αποκρυφιστής συγγραφέας και πρωτεργάτης της ναζιστικής ιδεολογίας στις αρχές του 20ού Αιώνα. Από το 1.893 μ.Χ. μέχρι το 1.899 μ.Χ. ο Λίμπενφελς είναι μέλος του ρωμαιοκαθολικού μοναχικού τάγματος των κιστερκιανών.

Αφού τον αποκλείουν οι κιστερκιανοί, δημοσιεύει το 1.904 μ.Χ. ένα βιβλίο με τίτλο Θεοζωολογία – Η επιστήμη των σοδομικών πιθηκοειδών και του θεϊκού ηλεκτρονίου (Die Theozoologie oder die Kunde von den Sodoms-Äfflingen und dem Götter-Elektron).

Σε αυτό το βιβλίο υποστηρίζει τη ριζοσπαστική φυλετική πολιτική, δηλαδή, μεταξύ άλλων, την αποστείρωση των “κατωτέρων φυλών”, την αυστηρή υποταγή της γυναίκας στον άριο άνδρα, όπως και την ευγονική τελειοποίηση της άριας φυλής μέσω γυναικών και «γαλανόματων ξανθών βοηθών» σε «μοναστήρια καλλιέργειας».

Ως μαθητής του αριοσοφιστή Γκουίντο φον Λιστ, ο Λίμπενφελς ιδρύει το 1.907 μ.Χ. το Τάγμα του Νέου Ναού (Ordo Novi Templi), επηρεασμένο από την αποκρυφιστική παραφιλολογία σχετικά με τους Ιππότες του Ναού. Το Τάγμα πρώτο χρησιμοποίησε τη σβάστικα με την έννοια ” Αρίων”, στη σημαία τους, με διάταξη κόκκινη σβάστικα προς τα δεξιά, σε ένα κίτρινο-πορτοκαλί πεδίο.

Το 1.905 μ.Χ., ο Liebenfels ίδρυσε το περιοδικό Ostara όπου διακήρυττε ότι «η σωτηρία θα έρθει από την αναβίωση της αρχαίας Άριας σοφίας, η οποία είχε εξαπλωθεί στους αρχαίους πολιτισμούς όπως η Υπερβορέα και η Ατλαντίδα».

Όλα αυτά τα αποκρυφιστικά τάγματα, όπως καταλαβαίνουμε δρούσαν την ίδια χρονική περίοδο και αλληλοεπηρεάζονταν μέσα από ένα συνονθύλευμα υστερικών δοξασιών και μαγικών τελετών, οι Ναζί λοιπόν δεν χρησιμοποίησαν τυχαία την σβάστικα, στη πραγματικότητα ανδρώθηκαν μέσα από τον αποκρυφισμό όπως θα δούμε παρακάτω.

Η σβάστικα είναι ένα αρχαίο σύμβολο που στον αποκρυφισμό υποδηλώνει το κόσμο, συμβολίζει τις περιστροφές του χρόνου και της συνείδησης επιτρέποντας στις ψυχές να βιώσουν ταυτόχρονα πολλά επίπεδα πραγματικότητας, μια χωρική τάξη εξουσίας με στοιχεία ισότιμα από ένα κέντρο, τον αιώνιο κύκλο των εποχών, κ.ο.κ.

Στην αλχημεία, η σβάστικα συμβολίζει τις τέσσερις κύριες γωνιές του κόσμου και την κηδεμονία τους. Στην πυθαγόρεια παράδοση, η σβάστικα είναι η «τετρακτύς», το διπλό σύμβολο (μας θυμίζει έντονα την τριλογία της Χαράς Νικοπούλου). Είναι ο δεσμός μεταξύ ουρανού και γης, με το δεξί του χέρι να δείχνει στον ουρανό, με το αριστερό του χέρι να δείχνει προς την γη.

Η Εταιρεία «Θούλη» χρησιμοποίησε ως σύμβολο τη σβάστικα – με καμπύλους βραχίονες – ως δύναμη της ίδιας της δημιουργίας. Η «Εταιρεία Vril ή η Φωτεινή Στοά- Luminous Lodge», που αναφέρουμε πιο πάνω ότι είχε σχέσεις ο Mathers συνιδρυτής της Χρυσής Αυγής, συνένωσε τα πολιτικά ιδανικά του Τάγματος των Illuminati με το Ινδουιστικό μυστικισμό, τη Θεοσοφία και την Cabbala. Ήταν οι πρώτες γερμανικές εθνικιστικές ομάδες που χρησιμοποίησαν το σύμβολο της σβάστικας ως έμβλημα που συνδέει τον ανατολικό και δυτικό αποκρυφισμό.

Η Εταιρεία Vril παρουσίασε την ιδέα μιας υπόγειας μητριαρχικής, σοσιαλιστικής ουτοπίας που κυβερνούσε ανώτερα όντα που είχαν κυριαρχήσει τη μυστηριώδη ενέργεια που ονομάζεται Vril Force (δύναμη). Ακόμα κυκλοφορούν ιστορίες για την Εταιρεία Vril και ενός μυστικού ναζιστικού προγράμματος UFO.

Πιο συγκεκριμένα, η Φωτεινή Στοά ή η Εταιρεία Vril ήταν μια μυστική κοινότητα αποκρυφιστών στο προ-Τρίτου Ράιχ Βερολίνο, ήταν στην πραγματικότητα ένα είδος εσωτερικού κύκλου της «Εταιρίας Θούλη». Ενώ η «Thule Society» κατέληξε να επικεντρώνεται κυρίως στις υλιστικές και πολιτικές ατζέντες, η Εταιρεία Vril επικεντρώθηκε στην «άλλη πλευρά» της «αιθερικής τεχνολογίας».

Ένα σημαντικό μέλος ήταν ο Karl Haushofer, μέλη ήταν ο Alfred Rosenberg, ο Theodor Morrel, αργότερα ο γιατρός του φύρερ Heinrich Himmler, ο Hermann Goering και ο ίδιος Hitler. Θεωρήθηκε επίσης ότι βρίσκονταν σε στενή επαφή με την αγγλική ομάδα γνωστή ως Ερμητική Τάξη της Χρυσής Αυγής.

Η Εταιρεία Vril πίστευε ότι η φυλή των Αρίων ήταν μια δημιουργία του «Αιώνα», μέσω ενός ενδιάμεσου «Μαύρου Ήλιου» που παρουσιάζεται ως σβάστικα και προέρχεται από ένα σύμπλεγμα αστέρων τις Πλειάδες, αυτό το φωτεινό αστέρι ακολουθεί το σύμπλεγμα των Πλειάδων ή “Επτά αδελφές” στον νυχτερινό ουρανό. Το αποτέλεσμα αυτής της πίστης ήταν ότι οι Άριοι αρχικά ήταν εξωγήινοι θεϊκής προέλευσης.

Η Εταιρεία Vril δεν δίδασκε μόνο ασκήσεις συγκέντρωσης που είχαν σχεδιαστεί για να ξυπνήσουν τις δυνάμεις του «Vril», κύριος στόχος τους ήταν να επιτύχουν το «Raumflug» (Spaceflight – διαστημικό ταξίδι) για να φτάσουν στο Aldebaran.

Το Αλντεμπαράν (Aldebaran, εξελληνισμένα Αλδεβαράν) είναι η ιδιαίτερη ονομασία, προερχόμενη από τους Άραβες, του αστέρα α του αστερισμού Ταύρου, ενώ η αρχαία ονομασία αυτού από τους Έλληνες ήταν «νότιος οφθαλμός του Ταύρου».

Στην Ελλάδα ονομάζεται σήμερα και Λαμπαδίας. Το αραβικό όνομα Αλντεμπαράν που είναι και σήμερα σε χρήση σημαίνει «αυτός που ακολουθεί». Προφανώς οι Άραβες τον ονόμασαν έτσι επειδή ακολουθεί τις Πλειάδες (κοινώς Πούλια) που αποτελεί ομάδα αστέρων του ίδιου αστερισμού.

Για να το πετύχει αυτό, η εταιρία «Vril» προσχώρησε στην «Εταιρία Θρούλη» για να χρηματοδοτήσει η τελευταία το φιλόδοξο πρόγραμμα που περιελάμβανε μια διαδιάστατη πτητική μηχανή, βασισμένη στις ψυχικές αποκαλύψεις τους περί εξωγήινων Αλδεμπάνων!!!

Εντούτοις, από την στιγμή που οι Εθνικοσοσιαλιστές άρχισαν να αυστηροποιούν τα πλαίσια των περισσοτέρων αποκρυφιστικών ομάδων που λειτουργούσαν στην Γερμανία και στα κατεχόμενα εδάφη, το Τρίτο Ράιχ άφησε ελεύθερο πεδίο στους αποκρυφιστές της επιστημονικής φαντασίας και συνεργάστηκε στενά μαζί τους.

Η δυνατότητα της εξωγήινης τεχνολογίας που έχει πέσει στα χέρια μιας επιλεγμένης ομάδας, ήταν ήδη το θέμα μιας ταινίας στην Γερμανία το 1.920 μ.Χ., μόλις δύο χρόνια μετά την ήττα της Γερμανίας στον Πρώτο Παγκόσμιο Πόλεμο.

Η ταινία είχε τίτλο «Algol» και διηγείται την ιστορία ενός ανώτερου εξωγήινου από το Σείριο, ο οποίος δωρίζει απίστευτη τεχνολογία και δίνει την δυνατότητα σε έναν πλούσιο βιομήχανο να υποδουλώσει τον κόσμο μέσω αυτής της ελεύθερης συσκευής ενέργειας. Η ταινία ξεχασμένη για δεκαετίες εμφανίστηκε ξανά τα τελευταία χρόνια.

Η πρώτη εικόνα είναι η εξωγήινη ύπαρξη, τοποθετημένη πολύ μακριά στην αιώνια μαύρη σκηνή του σύμπαντος. Η δεύτερη εικόνα είναι του βιομήχανου που ισορροπεί πάνω σε μια παράξενη εξωγήινη τεχνολογία. Η ταινία περί εξωγήινων από το Σείριο που ενέπνευσε τους Ναζί, μας θυμίζει ΕΝΤΟΝΑ τις τριλογίες της «ηρωίδας δασκάλας Χαράς Νικόπουλου» αλλά αυτά θα τα αναλύσουμε αργότερα.

Ο Johannes Kepler, του οποίου τις ιδέες ακολούθησε ο Schauberger, γνώριζε τις μυστικές διδασκαλίες του Πυθαγόρα που είχαν υιοθετηθεί και φυλάσσονταν μυστικά στο ναό των Ιπποτών. Ήταν η γνώση της ενδόρρηξης, η αξιοποίηση του δυναμικού των εσωτερικών κόσμων στον εξωτερικό κόσμο.

Ο Χίτλερ πίστευε, όπως και οι άνθρωποι της Θούλης και της Βρίλ ότι η θεϊκή αρχή ήταν πάντα εποικοδομητική. Ωστόσο, μια τεχνολογία που βασίζεται στην καταστροφή είναι ενάντια στη θεία αρχή έτσι ήθελαν να δημιουργήσουν μια τεχνολογία βασιζόμενη στην ενδόρρηξη.

Μέσα από τις ενεργειακές διαδρομές του μονόχορδου και την ενδόρρηξη της τεχνολογίας ήθελαν να φτάσουν στην σφαίρα της αντιύλης και ως εκ τούτου στην ακύρωση της βαρύτητας. Έτσι λοιπόν όχι μόνο «η Εταιρία Vril» ήταν η νέα μορφή ενέργειας των Ναζί, αλλά ήταν η δύναμη του εσωτερικού αποκρυφιστικού κύκλου της Εταιρίας Θούλη που συνεργάζονταν με τον Adolf Hitler για να επιτευχθεί ο σκοπός τους.

Η ιδέα της «μετάλλαξης και μετασχηματισμού» σε μια ανώτερη μορφή ενός «θεού-ανθρώπου» προήλθε μέσα από την «Εταιρία Vril» και το μυθιστόρημα του Έντουαρντ Μπούλβερ-Λύττον «η επερχόμενη φυλή».

Ο Lytton, μυημένος στους Ροδόσταυρους (μέρος α΄ η χρυσή αυγή ταυτίζεται με τους Ροδόσταυρους) ήταν πεπεισμένος ότι υπάρχουν όντα προικισμένα με υπεράνθρωπες δυνάμεις. Αυτά τα όντα θέλουν να μας υποκαταστήσουν και να επιφέρουν μια τεράστια μετάλλαξη στους εκλεκτούς της ανθρώπινης φυλής.

Ποια είναι η σχέση ανάμεσα στο παράξενο μυθιστόρημα του Bulwer-Lytton και στο Τρίτο Ράιχ; Υπήρχε πραγματικά μια μεγάλη αποικία θιβετιανών μοναχών στο Βερολίνο την δεκαετία του ’40 μ.Χ. και τι έκαναν εκεί;

Ο Haushofer, μαζί με τον Dietrich Eckart (1.868 μ.Χ.-1.923 μ.Χ.) επηρέασαν τον Χίτλερ και τον εισήγαγαν στις απόκρυφες επιστήμες. Ο Haushofer της Εταιρείας Vril (που είχε σχέση με το τάγμα της Χρυσής Αυγής και η Εταιρεία Vril σχηματίστηκε από μια ομάδα Ροδόσταυρων) πίστευε ότι η ινδογερμανική φυλή προέρχεται από την Κεντρική Ασία, η οποία εγγυάται την μονιμότητα, την ευγένεια και το μεγαλείο του κόσμου.

Επίσης πίστευε στο θρύλο της Θούλης περί της χαμένης άριας πατρίδας στο βορειότερο βορρά, που ήταν κάποτε το κέντρο ενός προηγμένου πολιτισμού που διέθετε μαγικές δυνάμεις. Συνδέοντας αυτόν τον θρύλο μπορούμε να πούμε ότι τα ενδιάμεσα όντα, μεταξύ του ανθρώπου και άλλων ευφυών όντων θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν για να επιτρέψουν στην Γερμανία να κυριαρχήσει ξανά στον κόσμο, και να είναι το λίκνο της φυλής των Σούπερμαν, που θα προέκυπτε από τις μεταλλάξεις του ανθρώπινου είδους!!!

Ο Haushofer επισκέπτονταν καθημερινά τον Χίτλερ στο Landsberg, όπου του εξηγούσε τις γεωπολιτικές του θεωρίες, περιέγραφε τα ταξίδια του στην Ινδία και διακήρυττε την αναγκαιότητα της «επιστροφής στις πηγές» της ανθρώπινης φυλής – με άλλα λόγια, ήταν απαραίτητο να κατακτήσει ολόκληρη την Ανατολική Ευρώπη, το Τουρκεστάν, το Παμίρ, το Γκόμπι και το Θιβέτ.

Αυτές οι χώρες αποτελούσαν, κατά την άποψή του, τον κεντρικό πυρήνα, και όποιος είχε τον έλεγχο τους, έλεγχε ολόκληρο τον κόσμο. Μεταξύ των πολλών βιβλίων που διάβασε ο Χίτλερ στο Landsberg, ήταν το ‘The Coming Race’ του Bulwer-Lytton (βλέπε παραπάνω) και ο Haushofer τον πληροφόρησε, ότι ήταν μια ουσιαστικά σωστή περιγραφή της φυλής των υπερανθρώπων που ζούσαν πολύ κάτω από την επιφάνεια της Γης και επιβεβαιώθηκαν πολλά από αυτά που ο ίδιος έμαθε ενώ ταξιδεύε στην Ασία.

Πιστεύεται ότι ο Haushofer σύστησε τον Χίτλερ στον Δαλάι Λάμα του Θιβέτ που ζούσε στο Βερολίνο, ένας άνθρωπος γνωστός ως «ο άνθρωπος με τα πράσινα γάντια» και ότι αυτός γνώριζε τις θέσεις των κρυμμένων εισόδων στις υπόγειες σφαίρες του Αγάρτσα και της Σαμπάλα. Αυτές οι φήμες έγιναν αφορμή για τους διάσημους θρύλους ως προς την εμμονή του Χίτλερ για τις εισόδους στον εσωτερικό κόσμο.

Ο Χίτλερ πίστευε κατηγορηματικά ότι «ορισμένοι εκπρόσωποι της υπόγειας σούπερ-φυλής ήταν ήδη στο εξωτερικό στον κόσμο», επίσης το Θιβέτ σύμφωνα με τη μυθολογία της Θούλης, είναι το κέντρο της Άριας φυλής, όταν από την Αρκτική εκτοπίστηκε στο Θιβέτ με την πτώση της Ατλαντίδας γύρω στο 10,800 π.Χ.  

Από τότε, το πνευματικό κέντρο, παραμένει κρυμμένο από τη συντριπτική πλειοψηφία της ανθρωπότητας που είναι ανάξια των μυστικών του, ωστόσο έχει τη κύρια δύναμη που ελέγχει το πεπρωμένο του πλανήτη. Όλα αυτά σχετίζονται και με τη Θεοσοφία και την Madame Blavatsky που είχε ταξιδέψει στην Ινδία

Όπως ήδη έχει ειπωθεί στο Α΄ ΜΕΡΟΣ της έρευνας ο Mathers, συνιδρυτής του Ερμητικού Τάγματος της Χρυσής Αυγής ισχυρίζονταν ότι είχε επαφή με όντα διαφορετικού είδους που αργότερα θεωρήθηκαν οι μυστικοί αρχηγοί του τρίτου τάγματος ή σούπερμαν. Για το λόγο αυτό το τάγμα θεωρήθηκε Ερμητικό και Κοινωνία τρελών που εξασκούν τη Μαύρη Μαγεία.

Διαπιστώνουμε ουσιαστική σύνδεση σε πρόσωπα και διδασκαλίες των Ναζί. Διαπιστώνουμε επίσης ότι πολλές από αυτές τις γελοίες θεωρίες με παραλλαγές ή και αυτούσιες, κυκλοφορούν ευρέως σήμερα στη χώρα μας, από τύπους σαν το Λιακόπουλο, τη Χαρά Νικοπούλου, το Σώρρα και φυσικά τη Χρυσή Αυγή που ταυτίζεται και θαυμάζει τους Ναζί, την ομάδα Έψιλον, Τουλάτο κλπ.

ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ…… ΜΕΡΟΣ Α΄ΤΟ ΕΡΜΗΤΙΚΟ ΤΑΓΜΑ ΤΗΣ ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ ΚΑΙ Η ΣΧΕΣΗ ΤΟΥ ΜΕ ΤΟΥΣ ΝΑΖΙ

ΣΟΚ!!! ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΗΣ ΣΧΕΣΗΣ ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ ΜΕ ΤΟ ΝΑΖΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΟ ΣΑΤΑΝΙΣΜΟ!!!-ΝΕΕΣ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΕΣ ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΕΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ !!! ( ΜΕΡΟΣ Γ’).

ΜΙΑ ΠΑΛΙΑ ΣΧΕΣΗ ΠΟΥ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΨΗΦΟΦΟΡΟΙ ΑΓΝΟΟΥΝ ΕΝΩ ΟΙ ΧΡΥΣΑΥΓΙΤΕΣ ΤΟΥΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΝΤΑΙ ΩΣ ΚΑΤΗΧΗΤΙΚΟ ΠΟΥ ΜΟΙΡΑΖΕΙ ΤΡΟΦΙΜΑ ΣΤΟ ΛΑΟ,  ΒΟΗΘΑΕΙ ΤΙΣ ΓΡΙΟΥΛΕΣ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΔΗΘΕΝ ΦΥΛΑΚΑΣ ΑΓΓΕΛΟΣ (ΔΙΑΒΟΛΟΣ) ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ!!!!!! Γερμανοι και Ελληνες νεοναζί παρεούλα…

ΜΕΡΟΣ Γ΄. Το Ναζιστικό Κόμμα και τα Ες Ες ειδικότερα αποτελούσαν ένα δόγμα, όπως ακριβώς το είχαν σχεδιάσει ο Χίτλερ και ο Χίμλερ. Επιπλέον, ήταν ένα από τα πιο καλά οργανωμένα και αποτελεσματικά δόγματα στην παγκόσμια ιστορία.

Ο κόσμος εξακολουθεί να είναι αιχμάλωτος του μίσους του με τον έναν ή τον άλλο τρόπο, ιδιαίτερα τα τελευταία χρόνια αναπτύσσεται μια ρητορική μίσους μεταξύ και των «ελλήνων εθνικιστών» περί ανωτερότητας μιας υποτιθέμενης «αρχαίας ελληνικής άριας» φυλής (ακόμη και με εξωγήινη καταγωγή) και οι παλιοί Ναζί επανέρχονται διακηρύσσοντας μια εβραιομασονική συνωμοσία που ως σκοπό της έχει να κυριαρχήσει στον κόσμο, όπως τότε στη ναζιστική Γερμανία.

Το Ναζιστικό Κόμμα πάντα θεωρούνταν ανατρεπτικό κίνημα, το πρώην μέλος του ερμητικού τάγματος της Χρυσής Αυγής και ιδρυτής του σύγχρονου σατανισμού, ο Βρετανός Άλιστερ Κρόουλι, με την κήρυξη του πολέμου το 1.914 μ.Χ. έμενε στην Νέα Υόρκη, όπου τον προσέλαβε ο Γερμανός κατάσκοπος Τζορτζ Βίρεκ και έγραφε για την φιλογερμανική εφημερίδα “The Fatherland”που αποτελούσε φυσική πηγή για μεγάλο μέρος αυτής της προπαγάνδας.

Άλλωστε και η κορυφαία βρετανική μυστική εταιρεία της Χρυσής Αυγής λέγεται ότι είχε δημιουργηθεί στην ίδια τη Γερμανία, με το πλαστό «κρυπτογραφημένοχειρόγραφο» κάποιας ανύπαρκτης ή υπαρκτής φροϊλάιν Α. Σπρένγκελ (A. Sprengel)(ΜΕΡΟΣ Α΄).

Ήταν σημαντικό για τους αρχηγούς της Χρυσής Αυγής – τον Γουίλιαμ Γουίν Γουέστκοτ, τον Μακγκρέγκορ Μάδερς και τον Γουίλιαμ Ρ. Γούντμαν — να δείξουν ότι η Εταιρεία τους είχε γερμανική καταγωγή, επειδή η αναβίωση του αποκρυφισμού στα τέλη του 19ου Αιώνα δεν λάμβανε χώρα στην Αγγλία, στην Γαλλία ή σε οποιοδήποτε άλλο μέρος της Ευρώπης, αλλά στην ίδια την Γερμανία, στην χώρα που  ιδρύθηκε η Ιερά Εξέταση το 1.231 μ.Χ., η γενέτειρα του κινήματος των Ροδόσταυρων, των Τευτόνων Ιπποτών, των lluminaten Orden, (Ιλλουμινάτι) του Άνταμ Βαϊσχάουπτ (Adam Weishaupt) στη Βαυαρία το 1.776 μ.Χ., η Ανθρωποσοφική Εταιρεία του Ρούντολφ Στάινερ, κ.ο.κ..

Από την Γερμανία επίσης προήλθε και το διάσημο τάγμα που συνδέεται επίσης με τον Κρόουλι και το οποίο επιβιώνει ακόμα και σήμερα: το τάγμα  της “σεξουαλικής μαγείας” OrdoTempli Orientis ή αλλιώς ΟΤΟ.

OrdoTempli Orientis ή αλλιώς ΟΤΟ. Το μεγαλύτερο μέρος της ηγεσίας των ναζί, συμπεριλαμβανομένου του Adolf Hitler, ανήκαν είτε σε ένα μίγμα επιστημονικών θεωριών, ιδιαίτερα του κοινωνικού δαρβινισμού, είτε στο μυστικισμό και τον αποκρυφισμό, ο οποίος ήταν ιδιαίτερα ισχυρός στα SS. Και οι δύο αυτές ομάδες ως κεντρική πίστη είχαν την Γερμανική (λευκή σκανδιναβική) φυλετική υπεροχή.

Θα πρέπει πάντα να θυμόμαστε ότι η προέλευση του εθνικιστικού σοσιαλισμού βρίσκεται στην παγανιστική, απόκρυφη και αντιχριστιανική σκέψη. Η αποκρυφιστική εταιρία Θούλη στήριξε το γερμανικό Εργατικό Κόμμα, το οποίο τελικά μετατράπηκε σε NSDAP το 1.920 μ.Χ.

Ο Ντίτριχ Έκαρτ (23 Μαρτίου 1.868 μ.Χ.– 26 Δεκεμβρίου 1.923 μ.Χ.). Γερμανός δημοσιογράφος, φίλος και σημαντικός σύντροφος του Αδόλφου Χίτλερ (το σύνθημα των Ναζί “Ξύπνα Γερμανία!” -Deutschland erwache!- είναι δική του επινόηση).

Είναι αυτός που πήρε τον Χίτλερ υπό την προστασία του και τον σύστησε στην ελίτ της κοινωνίας του Μονάχου. Ο Ντίτριχ ‘Εκαρτ ήταν ένας ναρκομανής αποκρυφιστής, ρατσιστής, αντισημίτης και οριακά ψυχοπαθής, πλασιέ του Χένρι Φορντ και μέντορας του Χίτλερ, που είχε δική του εφημερίδα.

Ο εν λόγω  ήταν μέλος της “Εταιρείας της Θούλης”, για την οποία έγραφε και δημοσίευε άρθρα με ακροδεξιό και αντισημιτικό περιεχόμενο. Ο Έκαρτ πίστευε στην ιδέα της κοσμικής συνείδησης (άτμαν), καθώς επίσης και στην ιδέα ότι ο ορατός, απτός κόσμος είναι μια αυταπάτη (μάγια).

Ο όρος «άτμαν» παραποιήθηκε από κάποιους αποκρυφιστές που του απέδωσαν την έννοια ενός ανώτερου Εαυτού που αναφέρεται στο επόμενο στάδιο της ανθρώπινης εξέλιξης, κάτι που, φυσικά, στην ουσία αποτελούσε στρατηγικό στόχο των Ναζί καθώς και την ουσία των πιο βασικών τους πιστεύω. Λέγεται επίσης ότι ο ‘Εκαρτ και ο Χίτλερ λάμβαναν μέρος σε πνευματιστικές συγκεντρώσεις, στις οποίες εμφανίζονταν απόκοσμες εκτοπλασματικές μορφές.

Είναι ξεκάθαρο ότι ο ‘Εκαρτ προετοίμασε τον Χίτλερ για τον ρόλο που επρόκειτο να παίξει αργότερα, και μεθόδευσε την άνοδό του στην εξουσία. Ο ‘Εκαρτ ήταν εκείνος που έκανε τους απαραίτητους διακανονισμούς για τη χρηματοδότηση του νεογέννητου Ναζιστικού Κόμματος από Ευρωπαίους και Αμερικανούς βιομηχάνους, μεταξύ των οποίων και ο Χένρι Φορντ.

Ήδη από το 1.920 μ.Χ.-1.921 μ.Χ., αντιπρόσωποι του Αμερικανού αυτοκινητοβιομήχανου είχαν προσεγγίσει τον ‘Εκαρτ. Ο Φορντ ήταν γνωστός αντισημίτης και είχε γράψει μάλιστα και ένα βιβλίο «το Ο Διεθνής Εβραίος» που ήταν πολύ δημοφιλές στην Γερμανία. Η υποστήριξη του Χένρι Φορντ ήταν σημαντική για την επιβίωση του Ναζιστικού Κόμματος τον πρώτο καιρό.

Ο ΜΕΤΑΠΟΛΕΜΙΚΟΣ ΝΑΖΙΣΜΟΣ . (Σύγχρονοι Οπαδοί της Θούλης). Λίγα χρόνια μετά την στρατιωτική ήττα του ναζισμού, τη δεκαετία του 1.950 μ.Χ. γεννήθηκε στην Αμερική το νεοναζιστικό κίνημα (κυρίως ως αποτέλεσμα του λυσσαλέου αντικομμουνισμού) με καθαρά πολιτικό χαρακτήρα, όμως πολλές από αυτές τις οργανώσεις είτε σχημάτισαν έναν δικό τους εσωτερικό, αποκρυφιστικό κύκλο, είτε ανέπτυξαν δεσμούς με μυστικά δόγματα και παράξενες θρησκείες και υιοθέτησαν καθαρά ναζιστικά χαρακτηριστικά.

Το ναζιστικό-αποκρυφιστικό Κόμμα Εθνικής Αναγέννησης του Τζέιμς Μάντοουλ (James H. Madole) που ιδρύθηκε στην Αμερική – στήριξε ολόκληρη την ιδεολογία του όχι μόνο στα γραπτά του Λιστ, του Λίμπενφελς και του Σεμπότεντορφ, αλλά και στην Μπλαβάτσκι και, σε κάποιο βαθμό, ακόμα και στον Αλέιστερ Κρόουλι και τον Άντον Λαβέι (ιδρυτή της Εκκλησίας του Σατανά).

Ο Τζέιμς Μάντοουλ, μέχρι το θάνατό του, έζησε σε ένα διαμέρισμα που αποτελούσε συνδυασμό σατανιστικού ναού, ινδικής Ασράμας και αρχηγείου Ναζιστικού Κόμματος. Το όραμά του για την ιδανική κοινωνία ήταν ένας συνδυασμός απόψεων του Πλάτωνα και της Μπλαβάτσκι.

Οραματιζόταν μια κοινωνία δομημένη σύμφωνα με το Ινδικό σύστημα των καστών, σε μια «πυραμίδα εξουσίας» όπως την αποκαλούσε, με τους κοινούς εργάτες στην βάση να στηρίζουν τα διάφορα επίπεδα που θα απαρτίζονται από εμπόρους, πολεμιστές και Βραχμάνους, και στην κορυφή τοποθετούσε το Μάτι που Βλέπει τα Πάντα, το οποίο απαντά σε μασονικά σχέδια και στο πίσω μέρος του χαρτονομίσματος του ενός δολαρίου.

Το νεο-ναζιστικό Εθνικό Κόμμα Αναγέννησης θεωρούσε ότι, πίσω από την Αμερικανική κυβέρνηση, κρύβεται μια «σιωνιστική» εξουσία και με το εκτενές φιλοσοφικό του πλαίσιο ασκούσε επιρροή σε άλλες ρατσιστικές οργανώσεις που δεν διέθεταν τα ψευδοπνευματικά θεμέλια εκείνου. Μετά το θάνατο του Madole το 1.979 μ.Χ., το κόμμα εξαφανίστηκε τελείως.

Ανεπτύχθησαν ισχυροί δεσμοί ανάμεσα στην Κου Κλουξ Κλαν (Ku Klux Klan, KKK) και στο Κόμμα Εθνικής Αναγέννησης, αφού και η ίδια η Κου Κλουξ Κλαν ήταν οργανωμένή πάνω σε αποκρυφιστικές αρχές.

Ο Αλμπερτ Πάικ (Albert Pike), πρώην στρατηγός στον Ομοσπονδιακό Στρατό του Ρόμπερτ Ε. Λι και αρχηγός αντικατασκοπίας, ανέλαβε τη σύνταξη του καταστατικού της νέας οργάνωσης σε μια συνάντηση των αρχηγών της Κλαν που πραγματοποιήθηκε στο Νάσβιλ το 1.867 μ.Χ.

Εκείνη την περίοδο, ο Πάικ ήταν μασόνος του Σκοτικού Δόγματος και επικεφαλής της Νότιας Δικαιοδοσίας. Ήταν επίσης μαθητής του Γάλλου αποκρυφιστή Ελιφάς Λεβί, ο οποίος ασκούσε μεγάλη επιρροή στη Μαρί Γκέμπχαρτ τη Γερμανίδα προστάτιδα της Μπλαβάτσκι.

Οι Κου Κλουξ Κλαν  δημιούργησαν δεσμούς με σατανιστικές ομάδες της Αμερικής και του εξωτερικού, μεταξύ των οποίων λέσχες μοτοσικλετιστών αποκρυφιστικού προσανατολισμού και, φυσικά, λέσχες σκίνχεντ.

Επίσης μέσω της επίσημης ιστοσελίδας της στην Αμερική η οργάνωση  Κου Κλουξ Κλαν αναφέρεται δράση της Χρυσής Αυγής και συγκεκριμένα για τα εγκαίνια των γραφείων τους στη Νέα Υόρκη, αλλά και για το παρακλάδι της παράταξης που λειτουργεί ήδη στη Μελβούρνη της Αυστραλίας. (Φωτογραφικά ντοκουμέντα με χρυσαυγίτες να χαιρετούν ναζιστικά ποζάροντας μπροστά από το έμβλημα της Χρυσής Αυγής με την περιβολή της Κου Κλουξ Κλαν)

Ένας άλλος σύγχρονος οπαδός της Θούλης είναι ο διαβόητος αρχηγός του κινήματος Αντίσταση Λευκών Αρίων (White Aryan Resistance WAR), ο Τομ Μέτζερ (Tom Metzger) απέρριψε τον Χριστιανισμό ως μορφή Ιουδαϊσμού,  η οργάνωση αυτή έχει συνδεθεί με επικίνδυνα άτομα καθόλη τη διάρκεια της ζωής της.

Το Εθνικοσοσιαλιστικό κίνημα ιδρύθηκε το 1.974 μ.Χ. ως το Εθνικό Σοσιαλιστικό Αμερικανικό Κίνημα Εργατικής Ελευθερίας (America’s National Socialist Party) του Robert Brannen και Cliff Herrington, πρώην μέλη του Αμερικανικού Ναζιστικού Κόμματος που ιδρύθηκε το 1.959 μ.Χ. από τον George Lincoln Rockwell. Είναι το μεγαλύτερο και πιο ενεργό Εθνικό Σοσιαλιστικό Κόμμα στην Αμερική σήμερα και παρουσιάζεται ως πατριωτικό.

Το Αμερικανικό Ναζιστικό Κόμμα (The American Nazi Party -ANP) βασίζεται σε μεγάλο βαθμό στα πιστεύω και τις πολιτικές του ναζιστικού κόμματος του Adolf Hitler στην Γερμανία κατά τη διάρκεια της ναζιστικής εποχής.

Η ΣΧΕΣΗ ΝΑΖΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΣΑΤΑΝΙΣΜΟΥ. Nicholas Goodrick-Clarke. Ο ναζιστικός σατανισμός είναι ασφαλώς το πιο ακραίο παράδειγμα της λατρευτικής αναβίωσης του φασισμού. Εμπνεόμενες από τους Λαβέι και Ακουίνο, οι συγκεκριμένες νεοναζιστικές ομάδες συνδυάζουν τις σατανικές τελετουργίες και τις μαγικές επικλήσεις με τη λατρεία του Χίτλερ και την ναζιστική ιδεολογία.

Οι επιθέσεις των σατανιστών Ναζί κατά του Χριστιανισμού, που γίνονται ακόμη πιο βίαιες από τον αντισημιτισμό τους, πηγάζουν από τις νιτσεϊκές ιδέες περί Υπερανθρώπου και από τις αντιλήψεις του κοινωνικού δαρβινισμούγια την δύναμη, την κατάκτηση και την επιβίωση του ισχυρότερου, οι οποίες χαρακτηρίζουν τον παλαιό Εθνικοσοσιαλισμό.

Από κοινωνική άποψη πάντως, οι πρακτικές αυτές αντιπροσωπεύουν την παραβατική συμπεριφορά των εξτρεμιστικών σεκτών, οι οποίες κάνουν σημαία τους την ίδια τους την περιθωριοποίηση. Πράγματι, αυτή η συνειδητή σύνδεση του Ναζισμού με την ιεροσυλία εκφράζει τη συνειδητή πρόθεση των οπαδών του να τονίσουν ακριβώς το βλάσφημο χαρακτήρα του.

Όταν οι Ναζί σατανιστές επιδίδονται στις δαιμονικές τελετουργίες τους, με τις αναφορές τους στον Χίτλερ, ενστερνίζονται μια σκοτεινή παρόρμηση για εξουσία και θεατρικοποιούν τις δολοφονικές τους προθέσεις απέναντι στους εχθρούς τους.

Σε αυτό το λατρευτικό περιβάλλον, οι απεικονίσεις του Χίτλερ και του Σατανά αντιπροσωπεύουν φορτισμένα σύμβολα ελιτισμού, συνδυασμένου με θυμό και επιθετικότητα ενάντια στην «Νέα Παγκόσμια Τάξη», τον καπιταλισμό, το Χριστιανισμό, την δημοκρατία, τις άλλες φυλές και την ανθρωπότητα γενικά («την αγέλη»).

Ο αγκυλωτός σταυρός και τα σύμβολα του Τρίτου Ράιχ συνυπάρχουν με τα μαύρα κεριά, τις νεκροκεφαλές και τις μαγικές πεντάλφες, σε έναν πίνακα τελετουργικής παραβατικότητας και αποκλεισμού από την υπόλοιπη κοινωνία

Η Εκκλησία του Σατανά ιδρύθηκε το 1.966 μ.Χ. (την ημέρα της Walpurgisnacht -όταν μάγισσες συναντιούνται στο βουνό Brocken και γλεντούν με το διάβολο) και δημοσίευσε τελετουργικά που λέγεται ότι ήταν γνήσιες ναζιστικές τελετές.

Ο αρχηγός του Ναού του Σηθ, που ήταν παρακλάδι της Εκκλησίας του Σατανά, έκανε ένα ειδικό προσκύνημα στο αποκρυφιστικό κέντρο του Χίμλερ, το Βέβελσμπουργκ, για να λάβει μερικές αστρικές ακτίνες.

Η Εκκλησία της Τελικής Κρίσης – η οποία επιδείκνυε ένα έμβλημα σε στιλ σβάστικας  και, σε τεύχη του επίσημου περιοδικού της, απέδιδε ενθουσιώδη φόρο τιμής στο ναζισμό – υπερηφανευόταν για τον αρχηγό της, ο οποίος ισχυριζόταν ότι αποτελούσε την ενσάρκωση του αρχηγού της ναζιστικής προπαγάνδας Γιόζεφ Γκέμπελς.

Ο Robert de Grimston (επίσης γνωστός ως “ο δάσκαλος” Robert Moor). Η εκκλησία ιδρύθηκε από τους MacLean και Moor στο Λονδίνο το 1.966 μ.Χ. Το ζευγάρι είχε συναντηθεί αρκετά χρόνια πριν, όταν ήταν και οι δύο ήταν  μέλη της Εκκλησίας της Σαηεντολογίας.

Το δίδυμο εκδιώχτηκε από την Εκκλησία το 1.962 μ.Χ. και παντρεύτηκε τον επόμενο χρόνο. Άρχισαν μια σχισματική ομάδα  της Σαηεντολογίας που ονομάζεται Αναγκαστική Ανάλυση, η οποία απέκτησε νέα θρησκευτικά στοιχεία και εξελίχθηκε σε Εκκλησία του σατανά.

Στη δεκαετία του 1.970 μ.Χ., όχι μόνο εντείνεται η σχέση του ναζισμού με τον σατανισμό (μεταξύ άλλων, υπό την επίδραση του Τσαρλς Μάνσον, του διάσημου εγκληματία γκουρού), αλλά προσπαθεί να συνδεθεί με όλες τις μέχρι τότε γνωστές αναταράξεις της αμερικανικής κοινωνίας, συντηρητικές ή επαναστατικές.

Έτσι έχουμε την διείσδυση της σατανιστικής αντι-κουλτούρας και εκείνης που συνδυάζει το ναζιστικό υπόστρωμα με τον αποκρυφισμό. Νεοναζισμός, Black Metal και σατανισμός: πρόκειται για ένα σαφέστατο σημάδι της ανερχόμενης επιρροής της αμερικανικής άκρας δεξιάς κατά την δεκαετία του 90 μ.Χ.

Όπως διαβάζουμε στην ιστοσελίδα metalinjection.net «Ο μπασίστας του Black Metal συγκροτήματος είναι τώρα Μέλος του Ελληνικού Κοινοβουλίου. Μπορεί να είναι ένας νεοναζί; Βλέπετε αυτό το μάγκα στα αριστερά;

Το όνομά του είναι ο Γιώργος Γερμενής. Όχι μόνο είναι ο μπασίστας της ελληνικής black metal μπάντας, Naer Mataron, αλλά θα εκπροσωπήσει το κόμμα της Χρυσής Αυγής από την ευρύτερη περιοχή της Αθήνας στο ελληνικό κοινοβούλιο. Εδώ είναι το καλύτερο μέρος! Το Κόμμα της Χρυσής Αυγής είναι γνωστό ως ένα από τα πιο ακραία πολιτικά κόμματα στην Ελλάδα, με ατελείωτες ομοιότητες με τους νεοναζί.

Ο ακούραστος χρονικογράφος των κατά συρροή δολοφόνων δρ Τζόελ Νόρις (Joel Norris) αποκάλυψε κάποτε σε ένα άρθρο που έγραψε μαζί με τον Τζέρι Αλεν Πόρτερ (Jerry Allen Potter) και δημοσιεύθηκε στο Penthouse με τον τίτλο The Devil Made Me Do It’s ότι ο καταδικασμένος δολοφόνος, κανίβαλος και δεδηλωμένος σατανιστής Στάνλι Ντιν Μπέικερ (Stanley Dean Baker) είχε τατουάζ μια σβάστικα στο αριστερό του μπράτσο και ότι η φιλενάδα του είχε τατουάζ μια σβάστικα ανάμεσα στα στήθη της, ενώ ο ίδιος ο Μπέικερ έκανε τατουάζ την σβάστικα στα σώματα των θυμάτων του στις τελετές.

Στάνλι Ντιν Μπέικερ (Stanley Dean Baker). Μίλησε στους αξιωματικούς κατά την ανάκριση σχετικά με τη συμμετοχή του σε ένα δόγμα που δρούσε στα βουνά της Σάντα Κρουζ κοντά στο Λος Αντζελες και συνδύαζε στοιχεία σατανισμού με ναζιστική εικονογραφία.

Αυτό συνέβη την περίοδο της δίκης του Μάνσον και άτομα από την ανακριτική ομάδα του Μπέικερ πίστευαν ότι το δόγμα της Σάντα Κρουζ ήταν θυγατρική οργάνωση του δόγματος του Μάνσον, και ότι και οι δυο τους αποτελούσαν φράξιες κάποιας μεγαλύτερης, παλαιότερης εταιρείας, βασικό χαρακτηριστικό της οποίας αποτελεί ο τελετουργικός φόνος με ναζιστικές πινελιές. Αυτή η άποψη – ότι υπάρχει στην χώρα ένα σατανιστικό δόγμα με ναζιστικό προσανατολισμό – απέκτησε ακόμα μεγαλύτερη ισχύ όταν ο Τσαρλς Μάνσον χάραξε και αυτός τη σβάστικα στο μέτωπό του.

Το Παγκόσμιο Τάγμα του Τζέιμς Μέισον — που προβάλλεται στο σατανιστικό ενημερωτικό δελτίο The Black Flame: International Forum of the Church of Satan – επιδεικνύει το σύμβολο μιας «ανάστροφης» σβάστικας πάνω σε μια ζυγαριά. Το Παγκόσμιο Τάγμα  ιδρύθηκε στις αρχές της δεκαετίας του 1.980 μ.Χ. με διαταγή του Charles Manson, αρχηγού της λατρείας “The Family”.

Ο Manson όχι μόνο πρότεινε το όνομα, αλλά σχεδίασε και το λογότυπο που χρησιμοποιούσε ο όμιλος, μια σβάστικα πάνω από την ζυγαριά της δικαιοσύνης. Το διεθνές δίκτυο ρατσιστών χρησιμοποιεί ομάδες σκίνχεντ ως πλατφόρμες στρατολόγησης σε ολόκληρη την Ευρώπη και την Αμερική.

Το φαινόμενο σκίνχεντ ξεκίνησε από τα αγγλικά εργατικά προάστια, στα τέλη τηςδεκαετίας του 1.960 μ.Χ. (στις οικονομικά καταπιεσμένες, χαμηλόμισθες και ελλιπώς μορφωμένες κοινωνικές τάξεις της Μεγάλης Βρετανίας) και στην συνέχεια ως μια παραλλαγή του πανκ, την «Oi!», με την αναδιαμόρφωση του  προώθησε το Εθνικό Μέτωπο και δημιούργησε το κίνημα Αίμα και Τιμή, το οποίο χρησιμοποιεί σαν έμβλημά του ένα ναζιστικό σύμβολο.

Η κίνηση αυτή κάνει έκκληση για ενότητα των σκίνχεντ και βρίσκεται κοντά στη «Διεθνή» των σκίνχεντ, την Combat 18. Η τελευταία αντιπροσωπεύει ευρέως τον κόσμο των σκίνχεντ. Λογότυπο της είναι το Totenkopf S.S., η διάσημη νεκροκεφαλή των Ες Ες, που είχαν αναλάβει τα στρατόπεδα συγκέντρωσης, ενώ ο αριθμός «18» αναφέρεται στον πρώτο και το όγδοο γράμμα της αλφαβήτου, «A.H.», δηλαδή «Adolph Hitler”. 

Εν συνεχεία το φαινόμενο εμφανίστηκε στη Γαλλία, το 1984 ιδρύεται η ομάδα Oi Légion 88 (δηλαδή «H.H.» ή «Heil Hitler») που θέτει ρητά εκπεφρασμένο στόχο να πολιτικοποιήσει τους σκίνχεντ, στρατολογώντας τους στην άκρα δεξιά. Το 1985, δημιουργείται το πρώτο πολιτικό έντυπο των σκίνχεντ.

Το χέρι υψώνεται σε χιτλερικό χαιρετισμό. Οι κεντρικές ιδεολογικές θεματικές που εμφανίστηκαν στον χώρο των σκίνχεντ είναι η διεξαγωγή του εθνικού πολέμου και η καταγγελία μιας παγκόσμιας εβραϊκής συνωμοσίας με σκοπό την ανάμειξη των φυλών, ενώ προτιμούν την αταξία από την τάξη. Στην ανατολική Ευρώπη, το φαινόμενο σκίνχεντ αναδύθηκε με την πλήρη αποσταθεροποίηση της εργατικής τάξης, που προέκυψε από τη μετάβαση στον καπιταλισμό.

Το λογότυπο της Αριας Αδελφότητας. Ομάδες όπως η Σιωπηλή Αδελφότητα, η Αρια Αδελφότητα,  το Αριο Έθνος, το Αντιστασιακό Κίνημα Αρίων, ο Λευκός Αμερικανικός Επαναστατικός Στρατός, η Λευκή Αντίσταση Αρίων, η Εκκλησία του Όρους του Ιησού Χριστού του Ρόμπερτ Μάιλς, καθώς και μια ομάδα που αποκαλείται Εκκλησία του Χριστιανού Ιησού Χριστού, έχουν όλες τους εμπλακεί σε διάφορα κακουργήματα στον Νότο και στην Δύση, στα οποία συμπεριλαμβάνονται ληστείες τεθωρακισμένων αυτοκινήτων, πλαστογραφήσεις και δολοφονίες.

“Δεν θα είναι πλέον οι αδύναμοι να κυβερνούν τον Λευκό, ο άνθρωπος με ψέματα και εξαπάτηση, αλλά ο πολεμιστής θα κάνει την επιστροφή του και θα κυριαρχεί με δύναμη, ειλικρίνεια και αγάπη για τη φυλή του.” IAN STUART (ηγέτης του συγκροτήματος Skrewdriver και μύθος για τους Ευρωπαίους σκίνχεντ).

Οι τάξεις αυτών των νεοϊδρυθεισών ναζιστικών οργανώσεων είναι γεμάτες με νέους ανθρώπους που αναζητούν κάποιο υποκατάστατο οικογένειας σε ένα κοινωνικό σχήμα που θυμίζει πολύ το σχήμα που συναντά κανείς μεταξύ όσων γίνονται μέλη δογμάτων και μυστικών οργανώσεων. Όλοι αυτοί λειτουργούν με βάση αυτό που ήταν γνωστό στο Τρίτο Ράιχ ως Fuhrerprinzip ή «Αρχή του Φύρερ».

Στον αρχηγό οφείλουν όλοι τυφλή υπακοή στα πάντα. Παρ’ όλο που έχουμε συνηθίσει να ακούμε τον όρο «Φύρερ» σε συνδυασμό με τον Αδόλφο Χίτλερ, η λέξη αυτή ουσιαστικά χρησιμοποιούνταν για διάφορους τίτλους και αξιώματα κοινωνικής και στρατιωτικής ευθύνης μέσα στο Ράιχ. Για παράδειγμα, οι βαθμοί των Ες Ες περιείχαν όλοι τους τη λέξη «Φύρερ».

Ο ναζισμός ή νεοναζισμός δεν είναι μόνο ρατσισμός, αντισημιτισμός, αντικομμουνισμός, κοινωνικός δαρβινισμός και ξενοφοβία, υπάρχει και η πνευματική βάση του ναζισμού – νεοναζισμού με τις αποκρυφιστικές πλευρές του. Ο Χίτλερ ήταν γοητευμένος από τον αποκρυφισμό. Η μικρή συλλογή από βιβλία που είχε ως φοιτητής περιλάμβανε έργα μυθολογίας, καθώς και μια συλλογή από τεύχη του ρατσιστικού-αποκρυφιστικού περιοδικού Ostara που εξέδιδε ο Λίμπενφελς.

Ο Χίτλερ ήταν παρανοϊκός και ο αποκρυφισμός ασκεί ιδιαίτερη έλξη στους παρανοϊκούς και υπάρχουν πολλές αποδείξεις πως τα αποκρυφιστικά θέματα ασκούσαν μεγάλη γοητεία πάνω του και πως ένα μεγάλο μέρος του προγράμματος του Τρίτου Ράιχ σχετικά με τις φυλές, τους Εβραίους, τους μασόνους, τη γενετική μηχανική κ.λπ. ήταν ουσιαστικά το πρόγραμμα: Των volkisch (βόλκις), ο όρος völkisch δεν έχει άμεσο αγγλικό ή ελληνικό ισοδύναμο, αλλά θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως “εθνικιστικό”, “φυλετικό-εθνικιστικό” ή “εθνο-ρατσιστικό”.

των παγγερμανικών αποκρυφιστικών στοών, ένα πρόγραμμα που είχε μπει σε εφαρμογή και  που ο Χίτλερ κληρονόμησε από τον Λίμπενφελς, τον Ρόζενμπεργκ και τον Έκαρτ κατά τα πρώτα χρόνια του στη Βιέννη και στο Μόναχο.

Ο Χίτλερ έγινε εργαλείο στα χέρια αποκρυφιστών ή καλύτερα, ήταν το δημιούργημά τους. Μπορεί να μη τον γοήτευαν οι τίτλοι  και οι γενεαλογικές πιστοποιήσεις και μυήσεις των αποκρυφιστικών ομάδων- στοιχεία συνηθισμένα για τους αποκρυφιστές του τέλους του αιώνα – ήταν όμως το κατάλληλο πρόσωπο να εφαρμόσει ο ίδιος τις αποκρυφιστικές ιδέες τους στην παγκόσμια σκηνή. Αν και γεννήθηκε και μεγάλωσε ως ρωμαιοκαθολικός διακήρυξε ότι:

«Θα συντρίψω τον Χριστιανισμό με τη μπότα μου σαν ένα δηλητηριώδη βάτραχο. Ο Ιουδαϊσμός, ο Χριστιανισμός και ο μπολσεβικισμός συνδέονται μεταξύ τους. Σύντροφοι ταραχοποιοί, εργαλεία που δημιουργούν σήψη, έχουν το ίδιο ταλέντο να καταστρέφουν τη φυσική δομή της κοινωνίας. Ο μπολσεβικισμός είναι η ιστορική και λογική συνέχεια του Χριστιανισμού. Δημιουργεί σε τεχνικό επίπεδο ότι έχει κάνει ο χριστιανισμός σε μεταφυσικό επίπεδο» Adolf Hitler.

ΣΥΝΟΨΙΖΟΝΤΑΣ. Με τον όρο «νεοναζισμός» αποκαλείται το σύνολο των κινημάτων που σκοπό έχουν την επανεμφάνιση του ναζισμού και τα οποία αναπτύχθηκαν μετά το τέλος του Β΄ Παγκόσμιου πόλεμου. Ο ρατσισμός, ο αντισημιτισμός, ο αντικομμουνισμός, ο κοινωνικός δαρβινισμός και η ξενοφοβία αποτελούν ιδεολογικές βάσεις του νεοναζισμού.

Οι σχέσεις Ελλήνων και Γερμανών νεοναζί έχουν βάθος δεκαετιών. Από την στιγμή που η Χρυσή Αυγή μπήκε στην Βουλή και μάλιστα με τόσο υψηλό ποσοστό ο νεοναζισμός «νομιμοποιήθηκε», οι Γερμανοί Ναζί άρχισαν να χρησιμοποιούν τη Χρυσή Αυγή ως «πρότυπο» οργάνωσης.

Επί χρόνια είχαμε την ρητορική του ΛΑΟΣ, ενώ οι διάφορες φασιστικές ομάδες είτε ήταν ενσωματωμένες στα κόμματα εξουσίας είτε δρούσαν παρακρατικά και μυστικά, περιμένοντας την σωστή στιγμή για να αναδυθούν και η οικονομική κρίση βοήθησε πολύ σε αυτό.

Τα πράγματα χειροτερεύουν παγκοσμίως διότι οι κυβερνήσεις εμπλέκονται και οι ίδιες σε αποκρύψεις και συνωμοσίες, επιβεβαιώνοντας με τον τρόπο αυτόν τα επιχειρήματα των ναζιστικών δογμάτων που ισχυρίζονται ότι ολόκληρος ο κόσμος είναι αποτέλεσμα μιας πνευματικής/πολιτικής συνωμοσίας, που ως σκοπό της έχει να καταστρέψει την ανθρωπότητα, ως μέρος κάποιας σατανικής αποστολής για την κυριαρχία του πλανήτη και τον εποικισμό του με δαίμονες.

ΜΕΡΟΣ Α΄

ΤΟ ΕΡΜΗΤΙΚΟ ΤΑΓΜΑ ΤΗΣ ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ ΚΑΙ Η ΣΧΕΣΗ ΤΟΥ ΜΕ ΤΟΥΣ ΝΑΖΙ

ΜΕΡΟΣ Β’

ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ (το Τάγμα), ΡΟΔΟΣΤΑΥΡΟΙ, ΦΩΤΕΙΝΗ ΣΤΟΑ, ΕΤΑΙΡΙΑ ΘΟΥΛΗ ΚΑΙ ΟΙ ΣΗΜΕΡΙΝΟΙ ΟΠΑΔΟΙ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΝΑΖΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΣΑΤΑΝΙΣΜΟΣ. Όπως διαβάζουμε στην ιστοσελίδα metalinjection.net «Ο μπασίστας του Black Metal συγκροτήματος είναι τώρα Μέλος του Ελληνικού Κοινοβουλίου. Μπορεί να είναι ένας νεοναζί; Βλέπετε αυτό το μάγκα στα αριστερά; Το όνομά του είναι ο Γιώργος Γερμενής.

Όχι μόνο είναι ο μπασίστας της ελληνικής black metal μπάντας, Naer Mataron, αλλά θα εκπροσωπήσει το κόμμα της Χρυσής Αυγής από την ευρύτερη περιοχή της Αθήνας στο ελληνικό κοινοβούλιο. Εδώ είναι το καλύτερο μέρος! Το Κόμμα της Χρυσής Αυγής είναι γνωστό ως ένα από τα πιο ακραία πολιτικά κόμματα στην Ελλάδα, με ατελείωτες ομοιότητες με τους νεοναζί. Το επονομαζόμενο «GROTHIA.GR KILLUMINATI» «ναζιστάκι» της ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ.

Το επονομαζόμενο «ναζιστάκι»  της ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ «GROTHIA.GR KILLUMINATI», ο ψευτοεπαναστάτης με τις ροζ κορδελίτσες, φαίνεται πως μαζί με την σατανοκρατούμενη παρέα του ενοχλήθηκαν πολύ από το πρόσφατο βίντεο που ανέβασα και που αποδείκνυε την αδιαμφισβήτητη σχέση ναζισμού – σατανισμού – ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ και μου έγραψε το παρακάτω μήνυμα στο κανάλι μου στο you tube, όπου είχα ανεβάσει πριν 2 μέρες το βίντεο :

«ΜΟΛΙΣ ΣΟΥ ΚΑΤΕΡΡΙΨΑ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΕΒΑΣΕΙΣ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΦΤΥΛΙΖΕΣΑΙ! Χίτλερ : Δεν πρέπει να μιλήσουν για τον σπουδαίο Χριστιανισμό ξανά!» Το ποιος ξεφτυλίζεται KILLUMINATI της κακιάς ώρας δεν θα το κρίνεις εσύ «φασιστάκι» και οι όμοιοί σου, αλλά ο κόσμος που θα παρακολουθούσε και θα παρακολουθήσει το βίντεο που ανέβασα.

ΑΝΕΒΑΣΑ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΣΕ 2 ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΚΑΝΑΛΙΑ  ΚΑΙ  ΕΚΑΝΑΝ  ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΙ ΣΤΑ 2 ΒΙΝΤΕΟ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΙ ΠΟΣΟ ΦΑΣΙΣΤΟΜΟΥΤΡΑ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟΙΜΟΝΟ ΜΑΣ ΕΑΝ ΕΠΙΤΡΕΨΟΥΜΕ ΣΕ ΤΕΤΟΙΟΥΣ ΑΘΛΙΟΥΣ ΤΥΠΟΥΣ ΝΑ ΜΑΣ ΕΠΙΒΛΗΘΟΥΝ

Εσύ με τη παρέα σου κάνατε ψευδείς αναφορές στο YOU TUBE για να περιορίσετε τις προβολές του. Ένα σου λέω χρυσαυγιτάκι με λάθος άνθρωπο τα έβαλες, αλλού αυτά σε μένα δε περνάνε, από εδώ και πέρα θα παρακολουθήσω τις ενέργειές σου και θα σε καταγγείλω αρμοδίως.

Ανέβασα το βίντεο στο vimeo και μπήκε και εκεί για να σχολιάσει και ούτε λίγο ούτε πολύ να μας αγιοποιήσει τον ΧΙΤΛΕΡ, επίσης προσπαθεί να μας πείσει ότι είναι άλλο ο εθνικοσοσιαλισμός και άλλο ο ναζισμός. Ο όρος ναζισμός είναι η συντόμευση της Γερμανικής λέξης Nationalsozialismus (εθνικοσοσιαλισμός).

Ο εθνικοσοσιαλισμός είναι η ιδεολογία που αναπτύχθηκε και εξέφραζε το ναζιστικό κόμμα και τη ναζιστική Γερμανία. ΚΑΤΑ Τ’ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΧΡΥΣΑΥΓΙΤΕΣ ούτε ναζιστές αλλά εθνικοσοσιαλιστές που λατρεύουν τον Χίτλερ!!!! τι άλλο θα ακούσουμε Θεέ μου!!!

Προς ενημέρωσή σας έχω ζητήσει από το YOU TUBE επανεξέταση της ψευδούς αναφοράς, τα βίντεο μπορεί κάποιος να τα δει έχουν όμως περιορισμένες λειτουργίες, επίσης το βίντεο έχει ανέβει και στo vimeoΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ – ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ : Χίτλερ ο Μεσσίας των Μάγων καιΣαταντιστών Ο Σατανιστής – Χρυσαυγίτης βουλευτής Γερμενής και οι υπόλοιποι θεομπαίχτες ΠΡΟΣΟΧΗ!!!! Χριστιανοί – Πατριώτες μακριά από αυτούς!!

Θα ξεκινήσω με μια ερώτηση: “είναι δυνατόν στην Ελληνική Βουλή να εκπροσωπούνται δια του Σατανιστή – Χρυσαυγίτη βουλευτή Γερμενή, όλοι οι σατανιστές – ναζιστές της Ελλάδας και ταυτόχρονα να εκπροσωπείται και μια μερίδα Χριστιανών Ορθόδοξων από το ίδιο κόμμα;;

Είναι δυνατόν στο ίδιο κόμμα να συνυπάρχουν σατανιστές, ναζιστές, δωδεκαθειστές – νεοπαγανιστές, ουφολόγοι, αντιχριστιανοί και να τους ψηφίζει μια μερίδα Χριστιανών Ορθόδοξων, η οποία στη πραγματικότητα είναι αυτή που τους έδωσε το πολυπόθητο εισιτήριο για την Ελληνική Βουλή;;”

Παρακάτω θα καταλάβετε ακριβώς τι εννοώ…. Τι είναι το Εθνικοσοσιαλιστικό Black Metal – «Satanic Metal». Το Εθνικοσοσιαλιστικό Black Metal – «Satanic Metal» National Socialist black metal  (NSBM), είναι ένα υποείδος του Black Metal που εκπροσωπεί το ναζιστικό μηδενισμό και μια συγκεχυμένη παγανιστική κουλτούρα, μια λατρεία προς τον αρχαίο κόσμο και την θεϊκή φύση, ενώ προωθεί ιδέες όπως ο λευκός εθνικισμός και ο εθνοπαγανισμός.

Οι NSBM μπάντες έχουν ακραία εμφάνιση, βάφονται για να θυμίζουν τους πολεμιστές του Odin, τα ρούχα τους είναι εξεζητημένα, γρατζουνάνε κιθάρες δημιουργώντας μια χαοτική και αποκρουστική ηχορύπανση. Υιοθετούν τον σατανισμό με ένα άκρως αντιχριστιανικό προφίλ και «μισανθρωπικές» απόψεις.

Ο Χριστός, ο Δίας και ο Πάνας συναντάνε τον Όντιν και τον Εωσφόρο σε μια νοητική σύγχυση όμοια με την ηχορύπανση που παράγουν, την αποκλίνουσα κοινωνική και ψυχικά διαταραγμένη συμπεριφορά,  τα βλάσφημα μηνύματα μίσους που εκπέμπουν.

Παρουσιάζονται ως δήθεν ενάντιοι στην παγκοσμιοποίηση, τονίζουν τα συναισθηματικά κενά που δημιουργεί ο σύγχρονος πολιτισμός, ενώ αποτελούν ένα είδος παραθρησκείας, ένός επικίνδυνου συνδυασμού παγανισμού-σατανισμού που εκφράζουν τις ιδεολογικές και  ψυχολογικές διαταραχές των νεοναζί.

Όλα αυτά είναι ξενόφερτα φρούτα εσωτερισμού και παγανισμού, με την Σκανδιναβία ως γενέτειρα του είδους και χώρες όπως η Γερμανία, η Ελλάδα,  χώρες του πρώην ανατολικού μπλοκ να ακολουθούν πιστά.

Η Εθνικοσοσιαλιστική Black – Satanic Metal μουσική είναι διαδεδομένη στον χώρο της Χρυσής Αυγής. Αυτό αποδεικνύεται με την παρουσία του Γιώργου Γερμενή, ο οποίος είναι βουλευτής της ναζιστικής οργάνωσης Χρυσής Αυγής και ο γνωστός μπασίστας – τραγουδιστής στο συγκρότημα Naer Mataron με το ψευδώνυμο «Καιάδας».

Στο συγκρότημα αυτό σύμφωνα με την ιστοσελίδα «metal-archives.com», η θεματολογία των τραγουδιών τους είναι γύρω από τον Σατανισμό, Αντιχριστιανισμό, Βλασφημία, Αποκρυφισμό, Παγανισμό.Το όνομα  Naer Mataron είναι ο Άδης των Σουμέριων.

Οι χαρακτηριστικοί τίτλοι τραγουδιών του σατανιστικού-ναζιστικού συγκροτήματος του βουλευτή Γερμενή όπως : «Ο μεγάλος θεός Παν»,  «η ευλογημένη αμαρτία», «Είμαι ο Εωσφόρος, αγγελιοφόρος του θανάτου σας», «η λατρεία του Μπαφομέτ – Πάνα», «ο Κύριος του δαίμονα» από μόνοι τους περιγράφουν το περιεχόμενο.

ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ ΑΛΜΠΟΥΜ “Up From The Ashes – από την τέφρα ” (1.998 μ.Χ.) προσεύχονται στους θεούς.. Το ομώνυμο τραγούδι εξυμνεί την γέννηση του Αντιχρίστου: «Από τα σκοτεινότερα βάθη του Άδη, καθώς η μαύρη φλόγα καίει τη ψυχή μου…. θα γεννηθεί, ο εκλεκτός … θα γεννηθεί ξανά …  Όλα είναι έτοιμα για την τελική κλήση …. Οι κηδεμόνες του Ολύμπου ανοίγουν τις πύλες»

“Faethon”  (1.998  μ.Χ.). «Σύντομα όλα τα βασίλεια θα πέσουν και ο Δίας θα είναι ο ηγεμόνας αυτού του κόσμου». “Zeus (Wrath Of The Gods)”  (1.998 μ.Χ.). ΣΤΟ ΑΛΜΠΟΥΜ “River At Dash Scalding” (2003 μ.Χ.)  μας λένε .. «Ο Θεός πέθανε.. στο τάφο του σαπίζει και ο ανώτερος άνθρωπος γίνεται κύριος»

” The Great Meridian Tide ”. «ΣΚΟΤΟΣ ΑΕΝΑΟΝ, τώρα γεννιέται ο Θεός, Κοσμογονία, μια ανάσα στον κενό χώρο, 666, Ιαπετός, πατέρας της πέμπτης οργής, βάλτε το σπέρμα σας στη μήτρα μιας γυναίκας πολεμίστριας, εωσφόρε πες μας τα εορταστικά νέα!  Σήμερα γεννιέται ο ΣΟΥΠΕΡΜΑΝ, ο αρχιτέκτονας θα τρέμει τον δημιουργό (TAAOROA),η γνώση είναι στα χέρια του Προμηθέα».

“The Life And Death Of Europa: Part I. Cosmogonia (Life)”. «Κάποτε είδα μια χριστιανική εκκλησία την κοίταξα εκδικητικά, μυρίζει την σαπίλα του Ιεχωβά, τη φτήνια  των υπανθρώπων του σταυρού, είδα τις φλόγες να καίνε τον Υιό Του Θεού και τους Αγίους Του, κάθε μέρα, κάθε χρόνο, σβήνεις, χάνεσαι, στη νέα χιλιετία οι αξίες σου χάθηκαν, ονειρεύομαι τον κόσμο χωρίς τον υπάνθρωπο του Ιεχωβά (εννοεί τον Χριστό), διακηρύσσω τον ερχομό του υπερανθρώπου…».

“A Holocaust In Front Of God’s Eyes”. ΣΤΟ ΑΛΜΠΟΥΜ. “Discipline Manifesto (Μάθημα πειθαρχίας )” (2005 μ.Χ.). «Διανοητικά καθυστερημένοι, μουντοί καθώς είναι λένε: “Ευλογημένοι είναι οι φτωχοί στο πνεύμα … Δεν θα ήταν ωραίο, να πήγαιναν για πάντα στον παράδεισό τους,  αυτόν που διακηρύχθηκε από τη γαμημένη χριστιανική εκκλησία,  στον παράδεισό τους θα βρούμε άσχημες και διανοητικά καθυστερημένες γυναίκες. Για πάνω από μισό εκατομμύριο χρόνια ο Θεός καθόταν και έβλεπε τους ανθρώπους να βγάζουν ο ένας το μάτι του άλλου.

Τότε μόνο είχε την περίφημη ιδέα να στείλει τον μπάσταρδο υιό του, τον γαμημένο Ιησού Χριστό. Μα τώρα ο Διάβολος υπερισχύει. Θα αφήσουμε την εκκλησία να σαπίσει σαν το χέρι που έχει γάγγραινα. Και πάνω στους βωμούς θα σφάξουμε τους ηλίθιους και τους κουτσομπόληδες. Το πιο υγιές κομμάτι της νεολαίας θα είναι μαζί μας.»

” Extreme Unction (το έσχατο Ευχέλαιο )”. «Η επιστροφή του Θεού ενσαρκώθηκε στον νέο άνθρωπο, με όψη που ξέρει να περιφρονεί και να αγαπάει, με φλεγόμενο σπαθί που καταστρέφει και δημιουργεί, μια μορφή γαλήνια και αυστηρή ….  Ο παγανισμός σημαίνει επιστροφή στην αθωότηταΟ θρίαμβος της βούλησης μιας πρώτης μανιώδους βίας με πράξεις που θα  προκαλέσουν τρομοκρατία»

” Blessing Of Sin (η ευλογία της αμαρτίας)”. «Πρόθυμοι να προβούμε σε πράξεις ολοκληρωτικής καταστροφής, ακόμη και σεμαζική δολοφονία,”δημιουργική καταστροφή”,  για να βελτιώσουμε την αληθινή ουσία του φυσικού και του ανθρώπινου όντος»

” For The New Man (για το νέο άνθρωπο)”. «Καθώς ο Καίσαρας φτάνει,  το κύρος της εξουσίας, του καθήκοντος, της τιμής καιτο τέλος της σαπίλας (εννοεί τον χριστιανισμό) επιστρέφει… οι δυνατότεροι νικούν και ότι έχει απομείνει είναι η λεία τους, παίρνουν στο χέρι τους τον έλεγχο του κόσμου»

” Arrival Of The Caesar ( ο ερχομός του Καίσαρα – αντίχριστου).” «Η λατρεία των προγόνων είναι ανώτερη από οποιαδήποτε θρησκεία, παρέχει το βασικό συναίσθημα της ψυχής και του νου, μέσα από τις υπάρξεις του παρελθόντος για δράση και δημιουργία» (https://attikanea.info/%CF%8C%CF%84%CE%B1%CE%BD-%CE%BC%CE%B5-%CF%80%CF%81%CE%BF%CE%BA%CE%B1%CE%BB%CE%B5%CE%AF%CF%84%CE%B5-%CE%B8%CE%B1-%CE%B2%CE%B3%CE%AC%CE%B6%CF%89-%CE%BD%CE%B1%CE%B6%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%BF/).

 

ΟΙ ΝΕΟΤΑΞΙΤΕΣ ΘΑ ΜΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΟΥΝ ΤΟΝ "ΜΕΣΙΑ" ΜΕ ΟΛΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΑΚΤΙΝΩΝ LASER... ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ «BLUE BEAM» ΤΗΣ NASA - ΟΠΩΣ ΕΙΠΩΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟΝ  SERGE MONAST.

Πολλοί από εμάς, οι λεγόμενοι «συνωμοσιολόγοι», έχουμε ενημερωθεί για την τεχνολογία που ακτινοβολεί ολογραφικές εικόνες στον αέρα που μπορούν να μας εξαπατήσουν ώστε να πιστέψουμε ότι είναι πραγματικές.

Έχουμε προειδοποιηθεί ότι, κάποια στιγμή, θα χρησιμοποιηθούν από την παγκοσμιοποιημένη λατρεία για να τρομοκρατήσουν τον παγκόσμιο πληθυσμό σε μια υποτακτική κατάσταση, προκειμένου να είναι σε θέση να θεσπίσουν το επόμενο στάδιο της Νέας Παγκόσμιας Τάξης τους.  Αυτή η προσχεδιασμένη εκδήλωση ονομάστηκε Project Blue Beam και φέρεται να ήρθε για πρώτη φορά στο φως από τον Γαλλοκαναδό δημοσιογράφο, Serge Monast.

Ο Monast ήταν ερευνητής δημοσιογράφος στη δεκαετία του 1.980 μ.Χ. και κάλυψε θέματα όπως ιατρικά πειράματα που επηρέασαν την ανθρώπινη σκέψη και τα συναισθήματα που διεξήγαγε η CIA και επίσης μια κοινή επιχείρηση που πραγματοποιήθηκε από την NASA, την CIA και την NSA, με την κωδική ονομασία: Blue Beam.

 Ο στόχος του Blue Beam ήταν να χειραγωγήσει τη θρησκευτική πίστη των ανθρώπων με τη βοήθεια ηλεκτρομαγνητικών κυμάτων, υπολογιστών και παγκόσμιων ολογραφικών προβολών σε πραγματικό χρόνο για να πλαστογραφήσει τον ερχομό του Μεσσία, σύμφωνα με τον Monast.

Χρειάζεται ένα σοκ. Στην Σύνοδο Κορυφής της Παγκόσμιας Κυβέρνησης το 2003 μ.Χ., κατά την διάρκεια μιας συζήτησης, ο καθηγητής Arturo Bris από το Κέντρο Παγκόσμιας Ανταγωνιστικότητας IMD, υποστήριξε ότι χρειαζόταν ένα «σοκ» για τη μετάβαση στην Νέα Παγκόσμια Τάξη. Όλα μέρος του σχεδίου για πλήρη έλεγχο του κοινού ανθρώπου

Δρ Arturo Bris: Πώς θα γίνει αυτή η μετάβαση; Συμφωνώ απόλυτα ότι η παγκόσμια τάξη, ο τρόπος με τον οποίο είναι χτισμένη σήμερα, δεν έχει κανένα νόημα. Αυτό δεν συνάδει με τις οικονομικές δυνάμεις όπως η Ινδία, η Βραζιλία ή η Γερμανία.

Δεν έχουν τεράστιο ρόλο στη διεθνή τάξη. Αλλά για μένα, το μεγάλο ερώτημα είναι πώς θα περάσουμε από αυτή την μεταμόρφωση. Δεν μπορεί να είναι σταδιακή. Πρέπει να είναι, πρέπει να είναι, οδηγείται από ένα μέρος, από ένα συγκεκριμένο σοκ που θα συμβεί.

Τώρα λοιπόν θα επανεξετάσουμε όλο αυτό το όχι. Αυτό το «σοκ θα περιλαμβάνει το Project Blue Beam; Σύμφωνα με τον Serge Monast, έχει σίγουρα ένα ρόλο να διαδραματίσει στην μετάβαση στην αποδοχή της Νέας Παγκόσμιας Τάξης.

Serge Monast. Ο Monast είχε αρχικά εργαστεί για ένα περιοδικό που ονομάζεται L'Enquête (Έρευνα), αλλά επειδή τα κύρια μέσα ενημέρωσης αρνήθηκαν να δημοσιεύσουν τα γραπτά του, ίδρυσε το δικό του πρακτορείο ειδήσεων, l'Agence Internationale de Presse Libre (Διεθνές Πρακτορείο Ελεύθερου Τύπου), όπου δημοσίευσε τα ευρήματά του και τα αποτελέσματα των ερευνών του. Αυτός και το έργο του κέρδισαν φήμη τον Μάιο του 1.995 μ.Χ., όταν είχε την ευκαιρία να παρουσιάσει τις απόψεις του σε ένα καναδικό τηλεοπτικό πρόγραμμα.

Λέγεται ότι μετά τον Μοναστήρι, είχε μια ταραγμένη ζωή και κατηγορήθηκε αρκετές φορές για διάπραξη εγκλημάτων. Ως αποτέλεσμα, υπέστη αρκετές κατ' οίκον έρευνες, τέθηκε επανειλημμένα υπό κράτηση, δεκάδες κατ' οίκον έρευνες πραγματοποιήθηκαν στο διαμέρισμα και το γραφείο του, κατασχέθηκαν σωροί από ημιτελή υλικά και έγγραφα, δεν τον άφησαν να δει τα παιδιά του και δημιουργήθηκε δυσπιστία των φίλων του προς αυτόν.

Les Protocoles de Τορόντο (6.6.6.). Αποκαλύψεις ενός βιβλίου του Serge Monast, The Toronto Protocols(6.6.6.) (Les Protocoles de Τορόντο (6.6.6.) ) Ο Monast δήλωσε μόνο ότι το απέκτησε με «περιπετειώδη μέσα» και ο λόγος για τον οποίο δεν αποκάλυψε λεπτομέρειες στο κοινό ήταν ότι «θα μπορούσε να θέσει σε κίνδυνο ζωές».

Ισχυρίστηκε ότι το πρώτο μέρος των πρωτοκόλλων δημιουργήθηκε γύρω στα τέλη Ιουνίου 1.967 μ.Χ. και διευκρινίστηκε περαιτέρω και τροποποιήθηκε 18 χρόνια αργότερα, σε συνεδρίαση το 1985 μ..Χ. Σύμφωνα με τον Monast, οι ηγέτες της ιδεολογίας της «Νέας Παγκόσμιας Τάξης» (NWO) συγκεντρώθηκαν στο Τορόντο για να επεξεργαστούν τις στρατηγικές τους για τα επόμενα 50 χρόνια.

Ένα πράγμα αποκάλυψε ότι από τους 18 συμμετέχοντες, έξι αντιπροσώπευαν τις τράπεζες με τη μεγαλύτερη επιρροή στον κόσμο, έξι αντιπροσώπευαν τις σημαντικότερες ενεργειακές κοινοπραξίες και έξι αντιπροσώπευαν τις μεγαλύτερες κοινοπραξίες γεωργίας και τροφίμων.

Ο θάνατος του Serge Monast. Ο Monast πέθανε λίγο μετά τη συνάντηση και τα αρχεία του δεν έχουν βρεθεί, η προέλευση του εγγράφου δεν μπορεί να επαληθευτεί. Παρόλα αυτά, το έργο οδήγησε στη σύλληψή του ενάμιση χρόνο αργότερα, στις 3 Δεκεμβρίου 1.996 μ.Χ. στο Μόντρεαλ και κινήθηκε ποινική διαδικασία εναντίον του για κινδυνολογία και άλλα εγκλήματα. Τέθηκε υπό κράτηση για 24 ώρες και αμέσως μετά την απελευθέρωσή του την επόμενη μέρα αισθάνθηκε άρρωστος και πέθανε την επόμενη μέρα.

Η νεκροψία πραγματοποιήθηκε μόνο ως αποτέλεσμα των επίμονων προσπαθειών της συζύγου του, καθώς κανένα νοσοκομείο δεν ήθελε να ασχοληθεί με την περίπτωσή του - η αιτία θανάτου ήταν καρδιακή ανεπάρκεια παρά το γεγονός ότι ο Serge Monast ήταν 51 ετών, γνωστός ως θρησκευόμενος άνθρωπος, υγιής σαν άλογο, που ζούσε χωρίς εθισμούς.

Υπάρχει μια μαγνητοσκοπημένη παρουσίαση του Monast που καταγράφηκε το 1.994 μ.Χ. ή περίπου, (δεν μπορεί να βρεθεί ημερομηνία ωστόσο, αναφέρεται στην ημερομηνία 1.983 μ.Χ. που είναι "έντεκα χρόνια πριν.")

Η κασέτα δεν ήταν υψηλής ποιότητας και μερικές από τις λέξεις ειπώθηκαν με «πολύ βαριά γαλλική προφορά», σύμφωνα με εκείνους που μπόρεσαν να τη μεταγράψουν στο Sweet Liberty, οι οποίοι παραδέχονται ότι «έπρεπε να μαντέψουν την ορθογραφία ορισμένων από τα ονόματα». Η Sweet Liberty είπε:

«Αποφάσισα να μεταγράψω αυτή την κασέτα επειδή οι πληροφορίες σχετίζονται με γεγονότα που συμβαίνουν σήμερα. Το προβλεπόμενο χρονοδιάγραμμα ήταν εκτός στόχου, επειδή ο κ. Monast ανέμενε ότι το σχέδιο θα εκπληρωθεί μέχρι το έτος 2.000... όπως και πολλοί».

Προφανώς ανέφερε επίσης κατά τη διάρκεια της παρουσίασης ότι οι σχεδιαστές είχαν αρχικά ορίσει την ημερομηνία για το 1.983 μ.Χ.. που οι Sweet Liberty πιστεύουν ότι θα μπορούσαν να εξηγήσουν τον τίτλο του βιβλίου του George Orwell, 1.984 μ.Χ.

"Η ημερομηνία 1.984 μ.Χ. ('85 μ.Χ.) ταιριάζει επίσης με πληροφορίες που παρουσιάστηκαν σε μια ειδική νομοθετική επιτροπή στο Ιλλινόις το 1.978 μ.Χ. μελετώντας τις επιπτώσεις του Τοπικισμού στο κράτος, από έναν κύριο που κατέθεσε ότι:

Ήταν πρώην μυστικός αγγελιοφόρος για την Εθνική Υπηρεσία Ασφαλείας. η «επίσημη θέση της κυβέρνησης των ΗΠΑ είναι να αλλάξει αυτή τη μορφή κυβέρνησης σε σοσιαλισμό... μέσω του περιφερισμού»· και αυτό;

«Η λογική πίσω από αυτό είναι ότι όταν πραγματοποιηθεί η νέα τάξη, η οποία έχει προγραμματιστεί γύρω στην περίοδο του 1.985 μ.Χ., ότι η εκπροσώπηση για την επιτροπή που θα συνεδριάσει στο Παγκόσμιο Συμβούλιο θα είναι πολύ ίση με τον πληθυσμό των Ευρωπαϊκών χωρών». (μιλώντας για τον προβλεπόμενο αριθμό πληθυσμών σε κάθε περιοχή που περιορίζεται σε περίπου 20 εκατομμύρια ο καθένας, έτσι ώστε καμία «περιοχή» να μην μπορεί ποτέ να αποκτήσει αποτελεσματικά ανεξαρτησία από την Παγκόσμια Κυβέρνηση).

Η απομαγνητοφώνηση. Ακολουθεί η απομαγνητοφώνηση της παρουσίασης. Έχω παράσχει υποτίτλους σε όλη την έκταση για να σπάσει ο τοίχος του κειμένου. ΤΟ PROJECT BLUE BEAM ΤΗΣ NASA. Από τον Serge Monast – 1.994 μ.Χ Αυτός είναι ο Διεθνής Ελεύθερος Τύπος στον Καναδά (διεύθυνση που δόθηκε, δεν ισχύει πλέον - International Free Press Network, P.O. Box 177, Magog, Quebec, Canada J1X3W8).

Το Διεθνές Δίκτυο Ελεύθερου Τύπου δεν είναι θρησκευτική ομάδα, ούτε πολιτική οργάνωση, αλλά ανεξάρτητο παγκόσμιο πρακτορείο τύπου έρευνας, στον τομέα της πολιτικής, οικονομικής, ιατρικής και στρατιωτικής. Ειδικευόμαστε στην διερεύνηση και δημοσίευση ειδικών εκθέσεων και κασετών ήχου για να εκθέσουμε τον κάτω κόσμο της συνωμοσίας των Ηνωμένων Εθνών για την εφαρμογή μιας Νέας Παγκόσμιας Τάξης.

Ο ερχομός της Νέας Παγκόσμιας Τάξης. Το καθήκον μας είναι να κάνουμε τους ανθρώπους να συνειδητοποιήσουν ότι ο ερχομός της Νέας Παγκόσμιας Τάξης δεν είναι ένα όνειρο, ούτε μια παρανοϊκή σκέψη. Είναι ένα πραγματικό σατανικό υπό εκπόνηση έργο.

Για τι; Να καταργηθούν όλες οι χριστιανικές παραδοσιακές θρησκείες για να αντικατασταθούν από μια παγκόσμια θρησκεία βασισμένη στην «λατρεία του ανθρώπου». Να καταργήσει κάθε εθνική ταυτότητα και εθνική υπερηφάνεια για να εδραιώσει μια παγκόσμια ταυτότητα και παγκόσμια υπερηφάνεια.

Να καταργηθεί η οικογένεια όπως είναι γνωστή σήμερα, προκειμένου να αντικατασταθεί από άτομα που εργάζονται όλοι για τη δόξα της παγκόσμιας κυβέρνησης Να καταστρέψουν όλα τα μεμονωμένα καλλιτεχνικά και επιστημονικά δημιουργικά έργα για να εφαρμόσουν την όραση ενός μυαλού μιας παγκόσμιας κυβέρνησης;

Και αυτό το είδος κήρυξης πολέμου από τα Ηνωμένα Έθνη είναι για: Την εφαρμογή μιας καθολικής και υποχρεωτικής προσχώρησης στα Ηνωμένα Έθνη, όπως η υπέρβαση των Ηνωμένων Εθνών από πολυστρατιωτική και πολυαστυνομική δύναμη· ένα παγκόσμιο Υπουργείο Δικαιοσύνης μέσω των Ηνωμένων Εθνών με ένα Διεθνές Ποινικό Δικαστήριο· μια παγκόσμια νέα εμπορική συμφωνία για όλα τα έθνη· το τέλος του ψυχρού πολέμου – του τοπικού πολέμου όπως είναι σήμερα, και την υποχρέωση για συνύπαρξη για την «ειρήνη»· και επίσης, μια Νέα Παγκόσμια Θρησκεία και μια Νέα Παγκόσμια Κουλτούρα για όλους τους ανθρώπους.

Αν θέλουμε πραγματικά να κατανοήσουμε το Blue Beam Project – το Blue Beam Project της NASA – από πού είναι αυτό?. . . πρέπει να επιστρέψουμε στην αυγή της εποχής του Υδροχόου. Θυμάστε αυτό το τραγούδι; Αυτό το τραγούδι είπε: Όταν το φεγγάρι βρίσκεται στον έβδομο οίκο και ο Δίας ευθυγραμμίζεται με τον Άρη, και η ειρήνη θα καθοδηγήσει τον πλανήτη μας και η αγάπη θα κατευθύνει τα αστέρια.

Ηλικία του Υδροχόου. Αυτό σχετίζεται με το έτος 1.982 μ..Χ, να είναι εκείνη την εποχή το άνοιγμα της συνωμοσίας για την εποχή του Υδροχόου. Λίγο πριν από την εφαρμογή της Νέας Παγκόσμιας Τάξης, που υποτίθεται ότι θα ξεκινούσε εκείνη την εποχή το 1.983 μ.Χ... και πρέπει να πω ότι το σχέδιο Blue Beam δημιουργήθηκε για το έτος 1.983 μ.Χ.

Έχει καθυστερήσει τότε. Δεν ξέρουμε ακριβώς γιατί, αλλά από το 1983, εδώ και έντεκα χρόνια, έχουν βελτιωθεί πραγματικά με τη νέα τεχνολογία και μέσω του διαστήματος, που τους επιτρέπουν τώρα να κάνουν δυνατή την διαστημική τους επίδειξη. Έτσι, οι στόχοι του κινήματος της Νέας Εποχής κάτω από το οποίο λειτουργούν τα Ηνωμένα Έθνη αυτή την στιγμή, είναι η εφαρμογή ενός Μεσσία του Νέου Κόσμου.

Τα εργαλεία της νέας παγκόσμιας κυβέρνησης είναι ένας πολυεθνικός στρατός – ένας διεθνής στρατός. διεθνή αστυνομική δύναμη· μια Παγκόσμια Τράπεζα για την οικονομία· μια παγκόσμια κυβέρνηση υπό τα Ηνωμένα Έθνη· μια Παγκόσμια Τράπεζα Διατήρησης της άγριας φύσης σε όλο τον κόσμο.

 Αυτό σημαίνει ότι όλα τα πράσινα κινήματα θα συγχωνευθούν σε αυτή την νέα Διεθνή Τράπεζα ή θα εξαφανιστούν. Μια Παγκόσμια Θρησκεία όπου όλα τα δόγματα της εκκλησίας θα καταστραφούν στις ρίζες τους για να αντικατασταθούν από τη νέα θρησκεία της Εποχής του Υδροχόου.

Ο κόσμος επτά ταξινομήσεις τιμών για όλους τους άνδρες και τις γυναίκες - ο νέος παράδεισος, είπαν - όπου όλοι θα έχουν μια προκαθορισμένη εργασία να συμπληρώσουν είτε συμφωνούν είτε όχι. την έδρα του παγκόσμιου στρατοπέδου συγκέντρωσης στα Ηνωμένα Έθνη για όσους δεν θα δεχτούν το νέο σύστημα· τον παγκόσμιο έλεγχο της γεωργίας και της προσφοράς τροφίμων, ο οποίος θα ελέγχει τις προμήθειες τροφίμων και βιταμινών σε όλο τον κόσμο.

Η Νέα Παγκόσμια Τάξη θα είναι ένα ενδιάμεσο σύστημα διακυβέρνησης από την παλιά ΕΣΣΔ, την Μεγάλη Βρετανία και τις κοινοπολιτείες της, και τις πραγματικές Ηνωμένες Πολιτείες με τον πληθυσμό του χωνευτηρίου τους. Αυτό είναι στο τέλος... Μια νέα πνευματική-πολιτική παγκόσμια τάξη που θα αντικαταστήσει την παλιά στην οποία ζούμε τώρα.

Καταστροφή όλων όσων πιστεύουν στην Βίβλο. Ποια είναι τα σχέδια της Νέας Παγκόσμιας Τάξης; Σχεδιάζουν την καταστροφή όλων των ανθρώπων που πιστεύουν στη Βίβλο, που λατρεύουν τον Ιησού Χριστό και την πλήρη εξαφάνιση του Χριστιανισμού για να επιτύχουν αυτό το σχέδιο.

Η Νέα Παγκόσμια Τάξη θα αλλάξει τους νόμους των εθνών, έτσι ώστε οι χριστιανικές θρησκευτικές πεποιθήσεις και σύμβολα – όπως ο σταυρός για παράδειγμα – να καταστούν παράνομα. Μόνο το Πάσχα και τα Χριστούγεννα, για παράδειγμα, θα αντικατασταθούν από εορτασμούς της Νέας Εποχής σε όλο τον κόσμο.

Κίνημα Νέας Εποχής.Η Νέα Παγκόσμια Τάξη σχεδιάζει επίσης την κατάργηση όλων των νομισμάτων και τη μεταφορά σε ηλεκτρονικό χρήμα μέσω της σούπερ λεωφόρου - αυτό που ονομάζουμε επίσης, ηλεκτρονική λεωφόρο.

Ο στοχαστής και τα βασικά βιβλία δόγματος της συνωμοσίας της Νέας Εποχής για την κυβέρνηση του Νέου Κόσμου είναι – και ακούστε τα ονόματα αυτών των ανθρώπων, επειδή όλος ο νέος τρόπος σκέψης της Νέας Παγκόσμιας Τάξης προέρχεται από εκείνους τους ανθρώπους, εκείνους τους συγγραφείς που έγραψαν διαφορετικά είδη βιβλίων που είναι η βασική πεποίθηση του κινήματος της Νέας Εποχής:

Η Έλενα Πετρόβνα Μπλαβάτσκυ έγραψε το Isis Unveiled και το The Secret Doctrine. Η Αλίκη Α. Μπέιλη που έγραψε το βιβλίο Η Φυλή και η Μύηση και η Εξωτερίκευση της Ιεραρχίας. Επίσης, μύηση, ανθρώπινη και ηλιακή. Η επανεμφάνιση του Χριστού – ο Χριστός τους είναι ο νέος μεσσίας. Το Πεπρωμένο των Εθνών, στο οποίο σχεδιάζουν τι πρόκειται να κάνουν με το πραγματικό έθνος-κράτος.

Η Ημιτελής Αυτοβιογραφία, η μαθητεία στη Νέα Εποχή, η Εσωτερική Ψυχολογία – αυτό είναι ένα γράψιμο της Αλίκης Μπέιλι, πολύ σημαντικό για όλους τους στοχαστές της Νέας Εποχής που είναι ακριβώς αυτοί που σχεδιάζουν την Νέα Παγκόσμια Τάξη. Επίσης, τα γραπτά του Nicholas Roerich έγραψαν τον Mitreya, αυτός είναι ο νέος τους μεσσίας. Σαμπάλα η Λαμπρή. Το Agni; Σειρά γιόγκα.

Επίσης, τα γραπτά του David Spangler που έγραψε το Revelation, the Birth of a New Age, θεωρείται πολύτιμη διορατικότητα στο κίνημα της Νέας Εποχής. Σκέψεις για τον Χριστό που σχετίζεται με την μύηση του Εωσφόρου.

Σύνδεσμοι με το διάστημα, το οποίο αναμεταδόθηκε ως υποτιθέμενο μεγάλο διαστημικό σόου στο οποίο οι εξωγήινοι υποτίθεται ότι έρχονται για να σώσουν ανθρώπους. σχέση και ταυτότητα· Οι νόμοι της εκδήλωσης. New Age?, και προς ένα πλανητικό όραμα που σχετίζεται άμεσα με τη Νέα Παγκόσμια Τάξη όπως την σχεδιάζουν να είναι.

Νέα Παγκόσμια Θρησκεία. Τώρα, τι σχεδιάζουν και αυτοί οι άνθρωποι?... και όπως είπα πριν, αυτό δεν είναι ένα όνειρο και αυτό δεν είναι παρανοϊκή σκέψη. Αυτό είναι πραγματικό. Έτσι σχεδιάζουν. Για να αποδεχτούν τη Νέα Παγκόσμια Τάξη, οι άνθρωποι θα πρέπει πρώτα να αποδεχτούν τη Νέα Παγκόσμια Θρησκεία. Για να εισέλθουν στην Νέα Παγκόσμια Θρησκεία, οι Χριστιανοί θα πρέπει να παραιτηθούν από τις πεποιθήσεις τους.

Έτσι, όπως είπαν, ειδικά ο Benjamin Creme, ο David Spangler, η Alice Baily, η Helena Petrovna Blavatsky... Όλοι είπαν ότι η μύηση θα είναι σε παγκόσμια βάση, μέσα στην νέα οργανωμένη χριστιανική εκκλησία και είναι μια μασονική στοά και οργάνωση τάξης.

Θα βασίζεται σε μια εωσφορική μύηση, οπότε αυτό που πρέπει να καταλάβουμε εδώ είναι: Δεν θα είναι δυνατό για κάποιον που θα κρατήσει σφιχτά τις δικές του χριστιανικές πεποιθήσεις να μπει στην Νέα Παγκόσμια Τάξη. Αυτό θα είναι αδύνατο.

Τώρα για εκείνους που δεν θα δεχτούν την ΝΔΤ, που θα την απορρίψουν, οι άνθρωποι της νέας εποχής – οι άνθρωποι της νέας εποχής, οι άνθρωποι της νέας παγκόσμιας τάξης, που είναι οι ίδιοι – σχεδιάζουν στρατόπεδα συγκέντρωσης – στρατόπεδα επανεκπαίδευσης – και για αυτά τα στρατόπεδα έκαναν αυτό που είναι γνωστό ότι είναι η χρωματική ταξινόμηση του ουράνιου τόξου του φυλακισμένου της νέας παγκόσμιας τάξης. Το ουράνιο τόξο θεωρείται ως το σύμβολο γέφυρας που οδηγεί στον σατανικό κόσμο της Νέας Παγκόσμιας Τάξης.

Ταξινόμηση χρώματος ουράνιου τόξου. Γνωρίζουμε ήδη, για παράδειγμα, ότι όλοι θα πρέπει να ορκιστούν στον Εωσφόρο με μια τελετουργική μύηση προκειμένου να διασχίσουν αυτή τη γέφυρα στη νέα Παγκόσμια Τάξη.

Όλοι όσοι αντιστέκονται σε αυτή την μύηση, όπως σχεδιάζουν, σίγουρα θα σταλούν σε ένα κέντρο κράτησης όπου θα χωριστούν σε διαφορετικές κατηγορίες. Αυτό είναι που αποκαλούν χρωματική ταξινόμηση ουράνιου τόξου του φυλακισμένου της Νέας Παγκόσμιας Τάξης.

Η ταξινόμηση των χριστιανών παιδιών, όπως την σχεδιάζουν, πρέπει να χρησιμοποιείται ως ανθρωποθυσία. Πού? Μέσα στις μαύρες μαζικές τελετές, θα συμμετέχουν σε κάθε είδους σεξουαλικό όργιο, μερικοί από τους οποίους θα κρατηθούν ως σεξουαλικοί σκλάβοι.

Ταξινόμηση 2, η οποία είναι η ταξινόμηση των κρατουμένων που θα χρησιμοποιηθούν σε ιατρικά πειράματα όπου τα φάρμακα και οι νέες τεχνολογίες θα δοκιμαστούν σε ανθρώπους. Η 3η κατάταξη είναι η κατάταξη των υγιών κρατουμένων στο διεθνές κέντρο ανθρωπίνων οργάνων, όπου τα ζωτικά τους όργανα θα αφαιρούνται ένα προς ένα ενώ θα διατηρούνται στη ζωή τους με ειδικά συστήματα υποστήριξης της ζωής.

Ταξινόμηση 4, για όλους τους υγιείς υπόγειους εργαζόμενους. Η νέα παγκόσμια τάξη είναι μια βασική παγκόσμια δικτατορία βασισμένη στην εωσφορική θρησκεία. Μια δικτατορία με την εμφάνιση μιας διεθνούς δημοκρατίας.

Προκειμένου να διατηρηθεί αυτή η δημοκρατική ψευδαίσθηση, τα στρατόπεδα και η καταναγκαστική εργασία θα κρυφτούν από τους πληθυσμούς της γης. Απλά θυμηθείτε, για παράδειγμα, πώς ο Χίτλερ κάλυπτε την μητρότητα στο στρατόπεδο συγκέντρωσης στην εποχή του.

Ταξινόμηση 5, η οποία είναι η ταξινόμηση των αβέβαιων κρατουμένων στο διεθνές κέντρο επανεκπαίδευσης, όπου θα επανεκπαιδευτούν προκειμένου να μετανοήσουν στην παγκόσμια τηλεόραση και όπου θα μάθουν πώς να δοξάζουν τις αρετές της νέας παγκόσμιας τάξης για την ανθρωπότητα.

Ταξινόμηση 6, η οποία είναι το διεθνές κέντρο εκτέλεσης. Εξακολουθούμε να περιμένουμε λεπτομέρειες σχετικά με την ταξινόμηση 7ης τάξης, καθώς και ακόμα περιμένουμε αποδείξεις σχετικά με την ταξινόμηση χρώματος για κάθε τμήμα κρατουμένων.

Το πιο μυστικό έργο τους. Τώρα, αυτοί οι άνθρωποι... Αυτό σχεδιάζουν στον νέο παραδεισένιο κόσμο τους. Πρέπει λοιπόν να καταλάβετε ότι όταν αποφάσισα να δημοσιοποιήσω – πριν από περίπου έξι μήνες – μερικά μικροσκοπικά τμήματα πληροφοριών σχετικά με το πιο μυστικό σχέδιό τους, το οποίο είναι το πρόγραμμα Blue Beam της NASA, δεν ήμουν σίγουρος εκείνη την εποχή αν θα επιβιώσω από τη στάση μου ενάντια στο πιο εξελιγμένο σχέδιο της νέας παγκόσμιας τάξης, που δημιουργήθηκε για να γονατίσει όλους τους ανθρώπους όλων των εθνών. πολιτισμούς και θρησκείες.

Αλλά τώρα, ακολουθώντας τη δική μου χριστιανική συνείδηση, την πραγματική και βαθιά αγάπη μου για όλους τους άγνωστους αδελφούς και αδελφές μου στην Αμερική και σε άλλα μέρη του κόσμου, δέχομαι πλήρως να δώσω την ζωή μου αυτό που πρέπει να συμβαίνει, για την αλήθεια, για τον Ιησού Χριστό, απελευθερώνοντας για πρώτη φορά τα τέσσερα μεγάλα βήματα του δορυφορικού Blue Beam Project.

Αυτό που ζητώ από όλους όσους θα διαβάσουν και θα ακούσουν την περιγραφή παρακάτω: Δεν είναι να παραλύσουν από τον φυσικό φόβο τους, αλλά να διαδώσουν κάθε λέξη από το περιεχόμενο αυτής της ενενηντάλεπτης κασέτας ήχου και να συγκεντρωθούν για να προσευχηθούν, να σκεφτούν και να σχεδιάσουν διαφορετικούς τρόπους με τους οποίους θα οργανωθούν για να επιβιώσουν από την κυβερνητική αναμέτρηση της Νέας Παγκόσμιας Τάξης και την ανάληψη της εξουσίας.

Επειδή αυτό που πρέπει να καταλάβουμε είναι ότι η Κυβέρνηση του Νέου Κόσμου δεν θα είναι κάτι μόνιμο – αθάνατο. Αυτό δεν ισχύει. Αλλά αυτό που πρέπει να κάνουμε και αυτό που πρέπει να σκεφτούμε τώρα είναι πώς να οργανωθούμε για να επιβιώσουμε από μια τέτοια τυραννία, τέτοια σατανικά σχέδια.

Τέσσερα βήματα του Project Blue Beam

Τώρα, το διάσημο πρόγραμμα Blue Beam της NASA έχει τέσσερα διαφορετικά βήματα. Τέσσερα μέρη προς την εφαρμογή της Νέας Παγκόσμιας Θρησκείας με επικεφαλής τον αντίχριστο. Και πρέπει να θυμόμαστε ότι η Νέα Παγκόσμια Θρησκεία είναι το βασικό θεμέλιο για τη Νέα Παγκόσμια Κυβέρνηση.

Χωρίς αυτή την Νέα Παγκόσμια Θρησκεία, μια τέτοια κυβέρνηση, μια τέτοια παγκόσμια δικτατορία είναι εντελώς αδύνατη. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο το έργο είναι τόσο όχι μόνο τόσο σημαντικό για αυτούς, αλλά ήταν τόσο καλά κρυμμένο μυστικό μέχρι τώρα.

Βήμα πρώτο: Οργάνωση σεισμών. Το πρώτο βήμα αφορά την κατάρρευση όλης της αρχαιολογικής γνώσης. Ασχολείται με το στήσιμο σεισμών σε συγκεκριμένες ακριβείς τοποθεσίες του πλανήτη, όπου υποτιθέμενες νέες ανακαλύψεις θα εξηγήσουν ξαφνικά – γι' αυτούς – το λάθος νόημα των βασικών δογμάτων όλων των μεγάλων θρησκειών.

Αυτή η ταξινόμηση που χρησιμοποιείται για να κάνει τον πληθυσμό να πιστεύει ότι όλα τα θρησκευτικά δόγματα έχουν παρεξηγηθεί και παρερμηνευτεί έχουν ήδη ξεκινήσει με το πεδίο της ψυχολογικής προετοιμασίας για τους πληθυσμούς για το πρώτο βήμα έχει προετοιμαστεί μέσω ταινιών όπως το 2001 μ.Χ. a Space Odessy(!), την σειρά Star Trek, Star Wars που ασχολείται με την εισβολή στο διάστημα και την προστασία του διαστήματος και η τελευταία ταινία, Jurassic Park, που ασχολείται με τη θεωρία της εξέλιξης.

Τώρα, αυτό που είναι σημαντικό να καταλάβουμε σε αυτό το πρώτο βήμα είναι ότι αυτοί οι σεισμοί θα χτυπήσουν σε διάφορα μέρη του κόσμου όπου οι επιστήμονες και οι αρχαιολογικές διδασκαλίες έχουν διδαχθεί στο παρελθόν, όπου υποτίθεται ότι υπήρχαν κάποια κρυμμένα μυστικά.

Με τέτοιου είδους σεισμούς θα είναι δυνατό να ανακαλύψουν ξανά – υποτίθεται, εντάξει; – να ανακαλύψουν ξανά αυτού του είδους τα μυστικά και αυτά τα μυστικά έχουν σκοπό να δυσφημίσουν όλα τα βασικά δόγματα των θρησκειών.

Αυτή είναι η πρώτη προετοιμασία για το σχέδιο για την ανθρωπότητα, γιατί αυτό που θέλουν να κάνουν είναι να ρίξουν κάτω, να ταρακουνήσουν τις πεποιθήσεις όλων των χριστιανών στον πλανήτη. Και για να γίνει αυτό χρειάζονται κάποιες ψευδείς αποδείξεις, δήθεν από το παρελθόν, και από το μακρινό παρελθόν που θα «αποδείξουν» σε άνδρες και γυναίκες ότι οι θρησκείες τους είναι ψεύτικες.

Βήμα δεύτερο – Ολογράμματα και ήχοι. Το δεύτερο βήμα ασχολείται με το γιγαντιαίο διαστημικό σόου με τρισδιάστατα οπτικά ολογράμματα και ήχους, προβολές λέιζερ πολλαπλών ολογραφικών εικόνων σε διαφορετικά μέρη του κόσμου, καθένα από τα οποία λαμβάνει διαφορετικές εικόνες ανάλογα με την κυρίαρχη περιφερειακή / εθνική θρησκευτική πίστη.

Η εικόνα αυτού του νέου θεού θα μιλάει σε όλες τις γλώσσες. Τώρα για να το καταλάβουμε αυτό, πρέπει να πάμε λίγο πίσω σε διάφορες έρευνες των Μυστικών Υπηρεσιών που έγιναν τα τελευταία 25 χρόνια. Όπως αυτό:

Κατασκεύασαν τον προηγμένο υπολογιστή, ακόμη και εισαγόμενο, και τον τροφοδότησαν με τη μικροσκοπική ψυχική ιδιαίτερη βάση κάτω από μελέτες σχετικά με την ανατομία και τη βιολογία του ανθρώπινου σώματος. και τις μελέτες για την ανατομία, τη χημεία και τον ηλεκτρισμό του ανθρώπινου εγκεφάλου. Αυτοί οι υπολογιστές τροφοδοτήθηκαν επίσης, με τις διαφορετικές γλώσσες και τις έννοιές τους.

Η διάλεκτος των ανθρώπων έχει τραφεί από τον δορυφόρο της Φύσης, της Αλήθειας. Τώρα, υπάρχουν δύο διαφορετικά πράγματα σε αυτό το δεύτερο μέρος. Το διαστημικό σόου και από πού προέρχεται αυτό το διαστημικό σόου.

Το Space Show, η ολογραφική απεικόνιση θα χρησιμοποιηθεί σε μια προσομοίωση του τέλους στην οποία σας δίνονται σκηνές που εστιάζουν στην εκπλήρωση αυτού που είναι μια επιθυμία για εσάς να προστατεύσετε; για να ταιριάζει στις ανάγκες αυτών των αντιπάλων ??.

Τα αποτελέσματα αυτού του σκόπιμα σκηνοθετημένου ψευδόχριστου θα είναι για την εφαρμογή μιας νέας παγκόσμιας θρησκείας. Αρκετά κόλπα θα μας επιβληθούν για να μας γαντζώσουν στο ψέμα. Το Έργο είναι η ικανότητα να αναλαμβάνεις ένα σωρό ανθρώπους σαν σε μια κατάσταση αρπαγής και να χτυπάς ολόκληρο το μάτσο σε γη ποτέ-ποτέ.

Υπολόγισαν την Αντίσταση στην Νέα Παγκόσμια Θρησκεία. Η υπολογισμένη αντίσταση στην Νέα Παγκόσμια Θρησκεία, τη Νέα Παγκόσμια Τάξη και τον Νέο Μεσσία θα είναι; Σε μαζική κλίμακα στους Ιερούς Πολέμους που ακολούθησαν. Το Blue Beam Project θα προσποιηθεί ότι είναι η καθολική εκπλήρωση των προφητειών του παρελθόντος, όπως η φύση και ακόμη και εκείνη που έλαβε χώρα πριν από 2.000 χρόνια.

Κατ 'αρχήν, θα χρησιμοποιήσει τον ουρανό ως κινηματογραφική οθόνη, έναν διαστημικό δορυφόρο που παράγει λέιζερ και προβάλλει ταυτόχρονες εικόνες στις τέσσερις γωνιές του πλανήτη σε κάθε γλώσσα και σε κάθε διάλεκτο ανάλογα με την περιοχή. Ασχολείται με την θρησκευτική πτυχή της νέας παγκόσμιας τάξης και είναι μια μεγάλης κλίμακας αποπλάνηση.

Οι υπολογιστές θα συντονίσουν τον δορυφόρο και το λογισμικό θα τρέξει την εκπομπή και θα πει. Η ολογραφία βασίζεται σε πολύ σχεδόν πανομοιότυπο σήμα, συνδυάζοντας για να παράγει μια εικόνα ή ολόγραμμα με βαθιά αντίληψη που είναι εξίσου εφαρμόσιμη...σε κύματα ELF, VLF και LF. Είναι ένα οπτικό φαινόμενο.

Ολογραφικές εικόνες. Συγκεκριμένα, η έκθεση θα αποτελείται από προβολή με λέιζερ πολλαπλών ολογραφικών εικόνων σε διαφορετικά μέρη του κόσμου, καθεμία από τις οποίες λαμβάνει διαφορετική ανάλογα με την επικρατούσα περιφερειακή/εθνική θρησκευτική πίστη. Δεν θα αποκλειστεί ούτε ένας τομέας.

Με τα κινούμενα σχέδια στον υπολογιστή και τα ηχητικά εφέ να εμφανίζονται από τα βάθη του διαστήματος, οι έκπληκτοι οπαδοί των διαφόρων δογμάτων θα γίνουν μάρτυρες του δικού τους μεσσία που επέστρεψε σε θεαματικά πειστική πραγματικότητα που μοιάζει με ζωή. Τότε η προβολή του Χριστού, του Μωάμεθ, του Βούδα, του Κρίσνα κ.λπ. θα συγχωνευθεί σε μία μετά; Η εξήγηση των μυστηρίων, των προφητειών και της αποκάλυψης θα έχει αποκαλυφθεί.

Αυτός ο ένας θεός θα είναι στην πραγματικότητα ο αντίχριστος που θα εξηγήσει ότι οι διάφορες γραφές έχουν παρεξηγηθεί, ότι οι θρησκείες όλων είναι υπεύθυνες για τη στροφή αδελφού εναντίον αδελφού, έθνους εναντίον έθνους.

Ως εκ τούτου, οι θρησκείες του κόσμου πρέπει να καταργηθούν για να ανοίξει ο δρόμος για την Χρυσή Εποχή, την Νέα Εποχή της Μίας Παγκόσμιας Θρησκείας, που αντιπροσωπεύει τον ένα θεό αντίχριστο σε αυτή την περίπτωση που βλέπουν μπροστά τους.

{Σε αυτό το σημείο – διακόπτοντας την απομαγνητοφώνηση – είμαι υποχρεωμένος να συμπεριλάβω τρεις δηλώσεις από τα Πρωτόκολλα των Σοφών της Σιών. j.p.}. «Όταν έρθει η ώρα για να στεφθεί ο Κυρίαρχος Κύριος όλου του κόσμου, είναι αυτά τα ίδια χέρια [ο όχλος] που θα σαρώσουν οτιδήποτε θα μπορούσε να αποτελέσει εμπόδιο σε αυτό». Πρωτόκολλο αριθ. 3.

«Από τότε [την Γαλλική Επανάσταση] οδηγούμε τους λαούς από τη μια απογοήτευση στην άλλη, έτσι ώστε στο τέλος να στραφούν επίσης από εμάς υπέρ εκείνου του βασιλιά Δεσπότη του αίματος της Σιών, τον οποίο προετοιμάζουμε για τον κόσμο». Πρωτόκολλο αριθ. 3. «Ωστόσο, είναι πιθανώς το ίδιο για τον κόσμο ποιος είναι ο κυρίαρχος άρχοντάς του, είτε ο επικεφαλής του καθολικισμού είτε ο δεσπότης μας του αίματος της Σιών». Πρωτόκολλο Αρ.4.

Φυσικά αυτό εξαιρετικά σκηνοθετημένο; Η παραποίηση θα οδηγήσει σε κοινωνική θρησκευτική αναταραχή σε μεγάλη κλίμακα, συμπεριλαμβανομένων εκατομμυρίων προγραμματισμένων θρησκευτικών φανατικών, μέσω περιπτώσεων δαιμονικής κατοχής σε κλίμακα που δεν έχουμε ξαναδεί.

Επιπλέον, αυτό το γεγονός θα συμβεί σε μια εποχή μεγάλης πολιτικής αναρχίας και γενικής αναταραχής στο χείλος κάτι μεγάλου... τα Ηνωμένα Έθνη, παρόλο που σχεδιάζουν να χρησιμοποιήσουν το τραγούδι χαράς του Μπετόβεν ως επίσημο ύμνο για την Νέα Παγκόσμια Τάξη.

Τώρα, αν βάλουμε αυτό το διαστημικό σόου και παράλληλα με το πρόγραμμα του πολέμου των άστρων, έχουμε το εξής: Οι συνδυασμοί ηλεκτρομαγνητικής ακτινοβολίας και ύπνωσης έχουν επίσης αποτελέσει αντικείμενο εντατικής έρευνας. Το 1.974 μ.Χ., για παράδειγμα, ο ερευνητής G. F. Shapis; είπε για μία από αυτές τις ερευνητικές προτάσεις και αυτή την έρευνα:

"Θα αποδειχθεί ότι ο προφορικός λόγος του υπνωτιστή μπορεί επίσης να μεταβληθεί από διαμορφωμένη ηλεκτρομαγνητική ενέργεια απευθείας στο ?? σημείο του ανθρώπινου εγκεφάλου, χωρίς να χρησιμοποιεί κανένα τεχνικό μέσο για την λήψη ή την μεταφορά του μηνύματος και χωρίς το άτομο που εκτίθεται σε τέτοια επιρροή να έχει την δυνατότητα να ελέγχει συνειδητά την εισροή πληροφοριών. Μπορεί να αναμένεται ότι εκλογικεύουν την συμπεριφορά τους και θεωρούν ότι γίνεται με δική τους ελεύθερη βούληση».

Φαινόμενα Channeling. Οποιοσδήποτε ερευνά τα λεγόμενα φαινόμενα διοχέτευσης αυτή τη στιγμή θα ήταν σοφό να λάβει υπόψη αυτόν τον τομέα έρευνας. Είναι ενδιαφέρον να σημειωθεί το γεγονός ότι ο αριθμός των ανθρώπων που θεωρούν τους εαυτούς τους channelers έχει κλιμακωθεί ραγδαία από τότε που διεξήχθη αυτός ο τύπος έρευνας.

Είναι παράξενο πόσο παρόμοια είναι τα μηνύματά τους, ανεξάρτητα από το ποια οντότητα ισχυρίζονται ότι είναι η πηγή της θεϊκής καθοδήγησής τους.  Θα πρότεινε ότι κάθε άτομο που εξετάζει το περιεχόμενο των διοχετευόμενων πληροφοριών θα πρέπει να διακρίνει και να αξιολογεί κριτικά πού το μήνυμα που λαμβάνει ή θεωρεί ότι ενδυναμώνει ή θα χρησίμευε για να επικαλεστεί πρότυπα σκέψης ευεργετικά για τη Νέα Παγκόσμια Τάξη.

Το Sidney Morning Arrow; δημοσίευσε ένα στοιχείο στις 21 Μαρτίου 1.983 μ.Χ. που ρώτησε: Το άρθρο αναφέρει ότι ένα έγγραφο με τίτλο «Οι Σοβιετικοί εισβάλλουν στο ανθρώπινο μυαλό» έχει υποβληθεί στον ξένο συντάκτη της εφημερίδας από τον Δρ Nathan Ab... , Επίκουρο Καθηγητή στο...στην Αίγυπτο. Αξίζει να παραθέσουμε εκτενώς το άρθρο, παρόλο που η γραμματική του είναι λίγο παλιά.

Αυτό το άρθρο σχετίζεται με το θέμα που κατασκεύασε τον προηγμένο υπολογιστή για τον οποίο μιλούσαμε πριν από λίγα λεπτά και το οποίο είναι πραγματικά σημαντικό, επειδή αυτά τα είδη υπολογιστών μπορούν να υπάρχουν μέσω δορυφόρου στο διάστημα. Οι υπολογιστές τροφοδοτήθηκαν, όπως είπαμε επίσης, με τις διάφορες γλώσσες και τις έννοιές τους. Η διάλεκτος των ανθρώπων έχει τροφοδοτηθεί από τον δορυφόρο Nature Truth.

Ηνωμένα Έθνη. Οι Σοβιετικοί άρχισαν να τροφοδοτούν τον υπολογιστή με αντικειμενικό πρόγραμμα. Σήμερα, δεν μιλάμε για τους Σοβιετικούς, μιλάμε για τα Ηνωμένα Έθνη, τους ανθρώπους της νέας παγκόσμιας τάξης. Είναι αυτοί που τροφοδοτούν τον υπολογιστή αυτή τη στιγμή με αντικειμενικά προγράμματα. Επίσης, ο συντάκτης της στήλης στην οποία τυπώθηκε το άρθρο δηλώνει ακόμη: «Πιστεύουμε ότι είναι πολύ σημαντικό να το αγνοήσουμε». Νομίζω ότι είναι ένας προσεκτικός τρόπος να το θέσουμε.

Μια ανησυχητική πιθανότητα, δεδομένων όλων των πληροφοριών που έχουμε στην διάθεσή μας, είναι ότι τα άτομα που εμπλέκονται σε αυτό το δυναμικό; Η λειτουργία ελέγχου του νου θα μπορούσε τότε να πουλήσει το πρόγραμμα και να μην γνωρίζει καν ότι διεξάγει μια τέτοια λειτουργία. Τώρα, υπολογίστε πόσο μακριά μπορούν να φτάσουν αυτή την στιγμή.

Βήμα τρίτο – Τηλεπαθητική επικοινωνία από τα κύματα.. Τώρα, αυτές οι τεχνικές μας ωθούν προς το τρίτο βήμα του προγράμματος Blue Beam της NASA που πηγαίνει μαζί με την τηλεπαθητική ηλεκτρονική αμφίδρομη επικοινωνία όπου τα κύματα ELF, VLF και LF θα φτάσουν στους ανθρώπους της γης από το εσωτερικό του εγκεφάλου τους, κάνοντας τον καθένα να πιστέψει ότι ο δικός του «θεός» μιλάει στον καθένα μέσα από τη δική του ψυχή.

Τέτοια κύματα από δορυφόρους τροφοδοτούνται από τη μνήμη υπολογιστών που αποθηκεύουν πολλά δεδομένα για τον άνθρωπο και τις γλώσσες. Αυτά τα κύματα στην συνέχεια θα συμπλέκονται και θα διαπλέκονται με την φυσική σκέψη για να σχηματίσουν αυτό που ονομάζουμε ?? τεχνητή ομιλία.

Τώρα αυτό το είδος τεχνολογίας πηγαίνει στην έρευνα του 1.970 μ.Χ., του 1.980 μ.Χ. και του 1.990 μ.Χ., όπου ο ανθρώπινος εγκέφαλος έχει συγκριθεί με έναν υπολογιστή. Οι πληροφορίες τροφοδοτούνται, επεξεργάζονται, ενσωματώνονται και η απάντησή μας στη συνέχεια διαμορφώνεται και ενεργείται.

Οι ελεγκτές του νου χειρίζονται τις πληροφορίες με τον ίδιο τρόπο που ένας υπολογιστής γραμματικής χειρίζεται τις πληροφορίες. Τον Ιανουάριο του 1.991 μ.Χ., το Πανεπιστήμιο της Αριζόνα φιλοξένησε ένα συνέδριο με τίτλο «The NATO Advanced Research Workshop on Current and Emergent Phenomena in Bio-Molecular Systems».

Τι σημαίνει αυτό ακριβώς; Αυτό σημαίνει το εξής: Αν αναφερθούμε σε μια εισήγηση που παραδόθηκε στο συνέδριο, ξεχώρισε για τη διαφορετική στάση της απέναντι στην εξέλιξη που συζητιόταν εκείνη την εποχή. Ήταν στην πραγματικότητα μια διαμαρτυρία και μια ανατριχιαστική προειδοποίηση προς τους συμμετέχοντες επιστήμονες σχετικά με την πιθανή κατάχρηση των ευρημάτων της έρευνάς τους.

Τώρα, τι σημαίνει αυτό το έγγραφο και δηλώνει; Δηλώνει ότι οι Ηνωμένες Πολιτείες έχουν; εξοπλισμός επικοινωνίας που μπορεί να κάνει τους τυφλούς να βλέπουν, τους κωφούς να ακούν και τους κουτσούς να περπατούν.

Μπορεί να ανακουφίσει τους ασθενείς τελικού σταδίου από κάθε πόνο χωρίς τη χρήση φαρμάκων – και δεν μιλάω για επιστημονική φαντασία εδώ πέρα – ένας άνθρωπος μπορεί να διατηρήσει τη χρήση όλων των ικανοτήτων του μέχρι την ημέρα του θανάτου του.

Αυτός ο εξοπλισμός επικοινωνίας εξαρτάται από τον νέο τρόπο θεώρησης του ανθρώπινου εγκεφάλου και του νευρομυϊκού συστήματος και ?? παλμός ακτινοβολίας σε εξαιρετικά χαμηλή συχνότητα. Μέρος αυτού του εξοπλισμού λειτουργεί τώρα εντός της Κεντρικής Υπηρεσίας Πληροφοριών - της CIA - και του Ομοσπονδιακού Γραφείου Ερευνών.

Δεν θα χρησιμοποιηθεί ποτέ για να κάνει τους τυφλούς να βλέπουν και τους κωφούς να ακούν και τους κουτσούς να περπατούν, επειδή είναι κεντρικής σημασίας για την εσωτερική πολιτική ατζέντα και την εξωτερική πολιτική του αείμνηστου προέδρου Μπους.

Σε εγχώριο επίπεδο, ο νέος εξοπλισμός επικοινωνιών χρησιμοποιείται για τον βασανισμό και τη δολοφονία ατόμων που ταιριάζουν με τα προφίλ που φαντάζεστε. να είναι σε θέση να ελέγχει έναν δεδομένο πληθυσμό για τρομοκράτες· να βασανίζουν και να δολοφονούν πολίτες που ανήκουν σε οργανώσεις που προωθούν την ειρήνη και την ανάπτυξη στην Κεντρική Αμερική· να βασανίζουν και να δολοφονούν πολίτες που ανήκουν σε οργανώσεις που αντιτίθενται στην ανάπτυξη και χρήση πυρηνικών όπλων· και να δημιουργήσει μια φυλή σκλάβων που ονομάζονται αυτόματα, ή αυτό που ονομάζεται ευρέως, ο υποψήφιος της Μαντζουρίας.

Πάνω από τη θάλασσα πειραματισμός λαμβάνει χώρα στις ?? από τις Ηνωμένες Πολιτείες και τον Καναδά, την Μεγάλη Βρετανία, την Αυστραλία, την Γερμανία, την Φινλανδία και την Γαλλία. Επιπλέον, υπήρξε μια μακρά σειρά ?? μεταξύ των Βρετανών επιστημόνων υπολογιστών όλων όσων έχουν κάποια σχέση με το Πολεμικό Ναυτικό των Ηνωμένων Πολιτειών.

Τι είναι δυνατόν να ρωτήσουμε εδώ μπροστά σε μια τέτοια ψυχολογία τρόμου όπως αυτή; Θα μπορούσε οποιαδήποτε κυβέρνηση, εταιρεία ή ψυχίατρος να προωθήσει εσκεμμένα τέτοια φρίκη σήμερα; Η απάντηση είναι προφανώς, "ναι".

Οι κυβερνητικές υπηρεσίες και οι εταιρείες που συνεργάζονται μαζί τους προς τη Νέα Παγκόσμια Τάξη είναι έτοιμες να προωθήσουν οτιδήποτε θα τους βοηθήσει να επιτύχουν το στόχο τους για πλήρη κοινωνικό έλεγχο.

Όσο για το ερώτημα «γιατί;»: πρώτον, αν τρομοκρατήσετε το κοινό και το κάνετε να φοβάται για την ασφάλειά του, θα σας επιτρέψει να εφαρμόσετε δρακόντειες πρακτικές επιβολής του νόμου, να το αφοπλίσετε και να κρατήσετε εκτενή αρχεία για αυτά και πρέπει μόνο να σας πουν, «Λοιπόν, αυτό είναι όλο για να σας προστατεύσουμε, φυσικά».

Και δεύτερον, προωθεί την παρακμή της σημερινής μορφής δημοκρατικού πολιτικού συστήματος και οδηγεί τις κοινωνίες στην αναζήτηση εναλλακτικών λύσεων στην τρέχουσα πολιτική μεθοδολογία. Φυσικά, η εναλλακτική λύση έχει ήδη σχεδιαστεί. Ονομάζεται Νέα Παγκόσμια Τάξη και δεν θα έχει την ασφάλεια ή το ενδιαφέρον σας στην καρδιά. Ως Τζορτζ Μπους. είπε, ́ ́Διάβασε τα χείλη μου. ́ ́

Ο φόβος χρησιμοποιήθηκε πάντα από την ισχυρή ελίτ για να ελέγξει και να υποτάξει τις μάζες. Το παλιό ρητό «διαίρει και βασίλευε» παίζεται στα όρια σε κάθε γωνιά του πλανήτη για να διασφαλιστεί ότι όλοι φοβούνται για την προσωπική τους ασφάλεια και φοβούνται ή υποπτεύονται τους γύρω τους. Και αυτό, επίσης, ονομάζεται έλεγχος του νου.

Τώρα, για να προχωρήσουμε λίγο περισσότερο σε αυτή τη νέα τεχνολογία που βρίσκεται στην βάση του προγράμματος Blue Beam της NASA, πρέπει να εξετάσουμε αυτό το απόσπασμα από τον ψυχολόγο Gene V McConnell, το οποίο δημοσιεύθηκε σε ένα τεύχος του 1.970 μ.Χ. του "Psychology Today". Είπε

«Έχει έρθει η μέρα που μπορούμε να συνδυάσουμε την αισθητηριακή στέρηση με τα ναρκωτικά, την ύπνωση και την έξυπνη χειραγώγηση της ανταμοιβής και της τιμωρίας για να αποκτήσουμε σχεδόν απόλυτο έλεγχο της συμπεριφοράς ενός ατόμου.

Θα πρέπει τότε να είναι δυνατό να επιτευχθεί ένας πολύ γρήγορος και εξαιρετικά αποτελεσματικός τύπος θετικής πλύσης εγκεφάλου που θα μας επιτρέψει να κάνουμε δραματικές αλλαγές στη συμπεριφορά και την προσωπικότητα ενός ατόμου».

Τώρα, όταν μιλήσαμε πριν για αυτού του είδους τις ακτίνες και την τηλεπαθητική ηλεκτρονική αμφίδρομη επικοινωνία... τα είδη των ακτίνων που τροφοδοτούνται από την μνήμη των υπολογιστών που αποθηκεύουν πολλά δεδομένα για τον άνθρωπο και τις γλώσσες·

Και είπαμε ότι οι άνθρωποι της γης θα προσεγγιστούν από το εσωτερικό του εγκεφάλου τους κάνοντας τον καθένα να πιστέψει ότι ο δικός του «Θεός» μιλάει στον καθένα μέσα στην ψυχή του, αναφερόμαστε σε αυτό το είδος τεχνολογίας και αυτού του είδους σκέψης.

Ο ίδιος ψυχολόγος είπε: «Θα πρέπει να αναμορφώσουμε την κοινωνία έτσι ώστε όλοι να εκπαιδευτούμε από τη γέννησή μας να θέλουμε να κάνουμε αυτό που οι κοινωνίες θέλουν να κάνουμε. Έχουμε τις τεχνικές για να το κάνουμε.

Κανείς δεν κατέχει την δική του προσωπικότητα». Και αυτό το απόσπασμα εδώ είναι πραγματικά σημαντικό, διότι είναι επίσης βασική διδασκαλία από τα Ηνωμένα Έθνη, ότι «κανείς δεν κατέχει την δική του προσωπικότητα». Ο ίδιος ψυχολόγος προσθέτει:

«Δεν έχεις λόγο για το είδος της προσωπικότητας που αποκτάς και δεν υπάρχει λόγος να πιστεύεις ότι πρέπει να έχεις το δικαίωμα να αρνηθείς να αποκτήσεις μια νέα προσωπικότητα αν η παλιά σου είναι αντικοινωνική».

Το οποίο είναι σημαντικό σε αυτού του είδους τη δήλωση εδώ, αν η ΝΔΤ δημιουργηθεί πάνω από την παλιά, αυτό σημαίνει ότι ο παλιός τρόπος σκέψης, ο τρόπος που σκεφτόμαστε τώρα – η συμπεριφορά μας, οι θρησκευτικές μας πεποιθήσεις – θα θεωρούνταν από αυτούς τους ανθρώπους ως παλιός τρόπος σκέψης, ένας παλιός τρόπος ζωής, και θα έχουν – για να τον αλλάξουν – τα στρατόπεδα επανεκπαίδευσης των Ηνωμένων Εθνών.

Για να βεβαιωθούμε ότι οι άνθρωποι θα έχουν – γι' αυτούς μια αντικοινωνική συμπεριφορά που είναι σήμερα πραγματική – θα επανεκπαιδευτούν με έναν τρόπο ώστε να έχουν την νέα συμπεριφορά για να εκπληρώσουν τις ανάγκες της ΝΔΤ.

Μπορεί να είναι το μεγαλύτερο έργο ελέγχου του νου ποτέ; επειδή το πρόγραμμα Blue Beam της NASA είναι επίσης για την εφαρμογή μιας Νέας Παγκόσμιας Θρησκείας, ενός προγράμματος ελέγχου του νου. Επομένως, θα σας πρότεινα να εξετάσετε προσεκτικά τα αποδεικτικά στοιχεία προτού αγνοήσετε αυτό το ενδεχόμενο.

Ηλεκτρομαγνητική ακτινοβολία. Τώρα, αν προχωρήσουμε περισσότερο στις διάφορες εκθέσεις που έχουμε εδώ, βρίσκουμε το εξής: Η λειτουργία ελέγχου του νου και η τεχνολογία περιλαμβάνουν έναν πομπό που εκπέμπει στη συχνότητα του ανθρώπινου νευρικού συστήματος, το οποίο σύστημα κατασκευάζεται από το Laurel Electro-Optical System στην Pasadena της Καλιφόρνια.

Ο Laurel, ένας σημαντικός εργολάβος άμυνας, είχε προηγουμένως πραγματοποιήσει έρευνα για όπλα κατευθυνόμενης ενέργειας για τον αντιπτέραρχο Leonard Perez της Πολεμικής Αεροπορίας των ΗΠΑ, ο οποίος έψαχνε για ένα όπλο για να εμφυτεύσει μηνύματα στο μυαλό του εχθρού και να παροτρύνει τη δική του αλήθεια σε υπεράνθρωπες πράξεις ανδρείας.

Η συσκευή χρησιμοποιεί ηλεκτρομαγνητική ακτινοβολία jigars; παλμός συχνότητας σε εξαιρετικά χαμηλή συχνότητα — ELF. Χρησιμοποιείται για να βασανίζει ανθρώπους τόσο σωματικά όσο και ψυχικά από απόσταση.

Όπλα αυτού του τύπου ισχυρίζονται ότι έχουν χρησιμοποιηθεί εναντίον μιας Βρετανίδας που διαμαρτύρεται για την παρουσία αμερικανικών πυραύλων κρουζ στο Greensam; Κοινή Αεροπορική Βάση κατά την δεκαετία του '70 μ.Χ.

Αυτό το όπλο μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να προκαλέσει ολική αισθητηριακή στέρηση μεταδίδοντας σήματα στα ακουστικά νεύρα με τέτοια δύναμη που εμποδίζει την ικανότητα των θυμάτων να «ακούσουν τον εαυτό τους να σκέφτεται».  Η συσκευή πήρε την έννοια της παλιάς φράσης "Είναι τόσο θορυβώδες εδώ μέσα που δεν μπορώ να ακούσω τον εαυτό μου να σκέφτεται" και το μετέτρεψε σε ένα ισχυρό όπλο τρόμου.

Η διαδικασία που χρησιμοποιείται από τέτοιες τεχνολογίες ELF περιγράφεται σε διάφορες δημοσιεύσεις του Υπουργείου Άμυνας των ΗΠΑ, συμπεριλαμβανομένης μιας με τίτλο, "The Electro-Magnetic Spectrum and Low Intensity Conflict", από τον πλοίαρχο Paul E. Tyler, ιατρικό, Πολεμικό Ναυτικό των Ηνωμένων Πολιτειών, η οποία περιλαμβάνεται σε μια συλλογή με τίτλο, "Συγκρούσεις χαμηλής έντασης στη σύγχρονη τεχνολογία" που επιμελήθηκε ο αντισυνταγματάρχης, David ?... Πολεμική Αεροπορία των ΗΠΑ. Το έγγραφο παραδόθηκε το 1.984 μ.Χ. και η συλλογή δημοσιεύθηκε το 1.986 μ.Χ. από το Air University Press, Maxwell Air Force Base, Alabama.

"Μια άλλη συσκευή μικροκυμάτων παλμών μπορεί να μεταφέρει ηχητικά σήματα απευθείας σε ένα άτομο, ενώ παραμένουν μη ανιχνεύσιμα από οποιονδήποτε άλλο. Η τεχνολογία είναι πολύ απλή και μπορεί να κατασκευαστεί χρησιμοποιώντας ένα συνηθισμένο όπλο ραντάρ της αστυνομίας.

Η δέσμη μικροκυμάτων που παράγεται από τη συσκευή μετριάζεται σε συχνότητες ήχου και μπορεί να μεταδώσει φωνές απευθείας στον εγκέφαλο "... και εδώ ερχόμαστε για αυτό το πρόγραμμα Blue Beam της NASA, όπως μιλούσαμε στην αρχή, οι τηλεπαθητικές ηλεκτρονικές αμφίδρομες επικοινωνίες από το διάστημα πηγαίνουν ακριβώς με αυτό το είδος τεχνολογίας. Μικροκύματα. Επαναλαμβάνω εδώ, "η δέσμη μικροκυμάτων που παράγεται από την συσκευή διαμορφώνεται σε συχνότητες ήχου και μπορεί να μεταδώσει φωνές απευθείας στον εγκέφαλο".

Στο βιβλίο του, The Body Electric, ο υποψήφιος για βραβείο Νόμπελ Robert Becker περιέγραψε μια σειρά πειραμάτων που διεξήχθησαν στις αρχές της δεκαετίας του 1.960 μ.Χ. από τον Olenfree, όπου αυτό το φαινόμενο παρουσιάστηκε για πρώτη φορά καθώς και αργότερα ως πείραμα το 1.973 μ.Χ. στο Walter Reed Army Institute of Research από τον Δρ Joseph C. Sharp, ο οποίος υποβλήθηκε προσωπικά σε δοκιμές στις οποίες απέδειξε ότι μπορούσε να ακούσει και να κατανοήσει προφορικές λέξεις που του παραδόθηκαν σε ένα θάλαμο απομόνωσης χωρίς ηχώ μέσω ενός παλμικού ακοογράμματος μικροκυμάτων, ένα ανάλογο της λέξης ηχητική δόνηση που ακτινοβολείται στον εγκέφαλό του.

Ο Becker συνεχίζει δηλώνοντας, "μια τέτοια συσκευή έχει προφανή εφαρμογή και συγκεκαλυμμένη λειτουργία που έχει σχεδιαστεί για να τρελάνει έναν στόχο με φωνή ή να παραδώσει μη ανιχνεύσιμες οδηγίες σε ένα προγραμματισμένο περιουσιακό στοιχείο".

Τώρα καταλάβετε, όταν μιλούσαμε για αυτόν τον νέο μεσσία από το διάστημα θα μιλούσε με διαφορετικούς θρησκευτικούς και θρησκευτικούς ανθρώπους στην γη από μέσα, οι οποίοι θα έδιναν τέτοιου είδους οδηγίες, όπως στους μουσουλμάνους, τι είδους περίπτωση κατοχής και είδος κοινωνικής αναταραχής σε μεγάλη κλίμακα που έχουμε δει ποτέ πριν θα βλέπαμε παντού στον πλανήτη.

Ένα βιβλίο του 1.978 μ.Χ. με τίτλο, Microwave Auditory Affect and Application, από τον James C. Lim? εξηγεί πώς η ακουστική φωνή μπορεί να μεταδοθεί απευθείας στον εγκέφαλο. Αυτή η τεχνολογία θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί για να κάνει τους κωφούς να ακούσουν, αλλά αντ 'αυτού έχει στραφεί εναντίον του κοινού.

Ο Olenfree ανέφερε επίσης ότι θα μπορούσε να επιταχύνει, να επιβραδύνει ή να σταματήσει τις απομονωμένες καρδιές βατράχων συγχρονίζοντας τον παλμό ενός ρυθμού μικροκυμάτων με τον ρυθμό της ίδιας της γης.

Σύμφωνα με τον Robert Becker, παρόμοια αποτελέσματα έχουν ληφθεί χρησιμοποιώντας ζωντανούς βατράχους, υποδεικνύοντας ότι είναι τεχνικά εφικτό να παραχθούν καρδιακές προσβολές που είναι ακτίνες σχεδιασμένες να διεισδύουν στο ανθρώπινο στήθος.

Πρέπει επίσης να αναφέρω ότι ο Becker δεν συμμετέχει σε τέτοια έρευνα. Έχει αποδειχθεί ότι εστιασμένες δέσμες ηλεκτρομαγνητικής ενέργειας εξαιρετικά υψηλής συχνότητας – UHF – μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να προκαλέσουν σημαντική διέγερση και μυϊκή ή να προκαλέσουν μυϊκή αδυναμία και λήθαργο.

Τα μικροκύματα μπορούν επίσης να χρησιμοποιηθούν για να κάψουν το ανθρώπινο δέρμα και να βοηθήσουν την επίδραση των ναρκωτικών, των βακτηρίων και των δηλητηρίων ή να επηρεάσουν την λειτουργία ολόκληρου του εγκεφάλου.

Όλες αυτές οι επιπτώσεις μελετήθηκαν εκτενώς από τη CIA στις 21 Σεπτεμβρίου 1.977 μ.Χ. σε κατάθεση ενώπιον της Υποεπιτροπής της Γερουσίας για την Υγεία και την Επιστημονική Έρευνα. Ο Δρ Sidney Gottlieb, ο οποίος διηύθυνε το πρόγραμμα MK Ultra εκείνη την εποχή, αναγκάστηκε να συζητήσει πτυχές της έρευνας της CIA για να βρει τεχνική κενού; τα ανθρώπινα όργανα με ηλεκτρονικά μέσα εξ αποστάσεως.

Έτσι, αυτό είναι κάτι που υπάρχει αυτή τη στιγμή, που έχει ωθηθεί στον υψηλότερο βαθμό και που μπορεί να χρησιμοποιηθεί από το διάστημα μέσω δορυφόρου για να φτάσει σε οποιονδήποτε στον πλανήτη.

Αν πάμε λίγο βαθύτερα σε αυτού του είδους τη διαδικασία και τον έλεγχο του νου πάνω στους ανθρώπους, βρίσκουμε για το έτος 1988 αυτό: τον εξοπλισμό και την τεχνολογία... Αυτού του είδους η τεχνολογία ελέγχου του νου έχει χρησιμοποιηθεί για να επηρεάσει την πολιτική με πολύ πιο άμεσο τρόπο.

Ο Μάικλ Δουκάκης, ο υποψήφιος των Δημοκρατικών για την προεδρία εναντίον του Τζορτζ Μπους στις εκλογές του 1.988 μ.Χ. στις ΗΠΑ, στοχοποιήθηκε με τεχνολογία μικροκυμάτων προκειμένου να εμποδίσει τις επιδόσεις του στη δημόσια ομιλία όταν οι δημοσκοπήσεις αποτελούσαν απειλή για την εκλογική προοπτική του Μπους.

Ισχυρίζεται επίσης ότι ο εξοπλισμός χρησιμοποιήθηκε εναντίον της Kitty Dukakis και την οδήγησε στο χείλος της αυτοκτονίας. Στον φρικιαστικό κόσμο της Disneyland της πολιτικής των ΗΠΑ, ένας προεδρικός υποψήφιος με προβλήματα όπως αυτά τα δύο αντιμετωπίζει, προφανώς θα χάσει την κούρσα για τον Λευκό Οίκο.

Αυτό που μπορώ να προσθέσω εδώ σχετικά με αυτά τα είδη νέων νοητικών πεδίων μάχης που θα χρησιμοποιηθούν στο πρόγραμμα Blue Beam της NASA για την εφαρμογή της Νέας Παγκόσμιας Θρησκείας είναι το εξής: Στην έκδοση Δεκεμβρίου 1.980 μ.Χ. του U.S. Army Journal, το οποίο ονομάζεται "Military Review", ένα άρθρο του αντισυνταγματάρχη John B. Alexander, με τίτλο "The New Mental Battlefield — Beam Me Up, Spock", παρέχει περαιτέρω πληροφορίες σχετικά με τις τεχνικές δυνατότητες που βρίσκονται τώρα στη διάθεση των ελεγκτών. Γράφει:

«Αρκετά παραδείγματα θα καταδείξουν τομείς στους οποίους έχει σημειωθεί πρόοδος: Η μεταφορά ενέργειας από τον ένα οργανισμό στον άλλο. Η ικανότητα θεραπείας ή πρόκλησης ασθένειας μπορεί να μεταδοθεί από απόσταση, προκαλώντας έτσι ασθένεια ή θάνατο χωρίς προφανή αιτία.

Έχει αναφερθεί τροποποίηση της τηλεπαθητικής συμπεριφοράς, η οποία περιλαμβάνει την ικανότητα πρόκλησης υπνωτικών καταστάσεων σε αποστάσεις άνω των 1.000 χιλιομέτρων. Η χρήση της τηλεπαθητικής ύπνωσης έχει επίσης μεγάλες δυνατότητες. Αυτή η ικανότητα θα μπορούσε να επιτρέψει στους πράκτορες να είναι βαθιά φυτεμένοι χωρίς συνειδητή γνώση του προγραμματισμού τους, και .?? / Ο υποψήφιος της Μαντζουρίας; και δεν απαιτεί καν τηλεφωνική κλήση.

Εξετάζονται και άλλες τεχνικές επαγωγής από νου σε νου. Εάν τελειοποιηθεί, αυτή η ικανότητα θα μπορούσε να επιτρέψει την άμεση μεταφορά της σκέψης μέσω τηλεπάθειας από ένα μυαλό ή μια ομάδα μυαλών σε ένα επιλεγμένο κοινό-στόχο. Ο μοναδικός παράγοντας είναι ότι ο παραλήπτης δεν θα γνωρίζει ότι η σκέψη έχει εμφυτευθεί από μια εξωτερική πηγή. Θα πιστέψει ότι οι σκέψεις είναι πρωτότυπες».

Αυτό ακριβώς μιλούσαμε και το τρίτο βήμα του προγράμματος BlueBeam της NASA καλεί την τηλεπαθητική-ηλεκτρονική αμφίδρομη επικοινωνία και το άρθρο συνεχίζει: "Αν είναι δυνατόν να τροφοδοτήσουμε τεχνητές σκέψεις στο ?? γενετικός?? Μέσω δορυφόρου ο έλεγχος του νου ολόκληρου του πλανήτη είναι πλέον δυνατός. Η μόνη αντίσταση ενός ατόμου να αμφισβητεί συνεχώς το κίνητρο πίσω από τις σκέψεις του και να μην ενεργεί σε σκέψεις που θεωρεί ότι βρίσκονται εκτός των ορίων των δικών του ηθικών ορίων. "

Για άλλη μια φορά, είναι συνετό να εξετάσουμε πώς η τηλεόραση, η διαφήμιση και διάφορες μορφές κοινωνικής πίεσης χρησιμοποιούνται συνεχώς για τη χειραγώγηση αυτών των ορίων. Και ένα πράγμα... Ένα άλλο πράγμα που είναι πραγματικά σημαντικό εδώ, που ασχολείται με αυτό το είδος τεχνολογίας είναι το εξής: Έχει αναφερθεί από τον αντισυνταγματάρχη Alexander ο οποίος είπε στην περίληψη του άρθρου του Military Review:

"Οι πληροφορίες σχετικά με αυτά τα είδη τεχνολογίας που παρουσιάζονται εδώ θα θεωρούνταν από μερικούς γελοίες, δεδομένου ότι δεν συμμορφώνονται με την άποψη τους για την πραγματικότητα. Αλλά μερικοί άνθρωποι εξακολουθούν να πιστεύουν ότι ο κόσμος είναι επίπεδος». Τώρα, αυτό σημαίνει πολλά, γιατί αν οι άνθρωποι δεν πιστεύουν ότι αυτό το είδος τεχνολογίας είναι δυνατό, ή αυτό το είδος τεχνολογίας για το οποίο μιλάμε είναι απλώς επιστημονική φαντασία...

Αυτοί οι άνθρωποι θέτουν τον εαυτό τους σε κίνδυνο επειδή όταν η Νύχτα των Χιλίων Άστρων θα λάμψει από το διάστημα κατά τη διάρκεια εκείνης της νύχτας, όταν ο Νέος Μεσσίας και η Νέα Παγκόσμια Θρησκεία θα εφαρμοστούν στον πλανήτη, αυτοί οι άνθρωποι δεν θα έχουν χρόνο να προετοιμαστούν και δεν θα είναι προετοιμασμένοι να προστατευτούν από τέτοιου είδους τεχνολογία.

Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο θέτουν τον εαυτό τους σε κίνδυνο. Επειδή δεν πιστεύουν. Δεν χρειάζονται χρόνο για να προετοιμαστούν και αυτό είναι κάτι πραγματικά επικίνδυνο. Τώρα θα μιλήσουμε για το τέταρτο βήμα αυτού του έργου Blue Beam της NASA. Τώρα, το τέταρτο βήμα αφορά την παγκόσμια υπερφυσική εκδήλωση με ηλεκτρονικά μέσα. Περιέχει τρεις διαφορετικούς προσανατολισμούς.

Βήμα τέταρτο – Εξωγήινη εισβολή ή αρπαγή.Ο ένας είναι να κάνει την ανθρωπότητα να πιστέψει ότι μια εξωγήινη εισβολή πρόκειται να χτυπήσει κάθε μεγάλη πόλη της γης, προκειμένου να ωθήσει κάθε μεγάλο έθνος να χρησιμοποιήσει τα πυρηνικά του για να αντεπιτεθεί. Με αυτόν τον τρόπο, θα έθετε κάθε ένα από αυτά τα έθνη σε κατάσταση πλήρους αφοπλισμού ενώπιον των Ηνωμένων Εθνών μετά την ψευδή επίθεση.

Ο δεύτερος είναι να κάνει τους χριστιανούς να πιστέψουν σε μια μεγάλη αρπαγή με την υποτιθέμενη θεϊκή παρέμβαση μιας υποτιθέμενης καλής εξωγήινης δύναμης που έρχεται να σώσει τους ανθρώπους από μια βάναυση σατανική επίθεση. Στόχος του είναι να απαλλαγεί από κάθε σημαντική αντίθεση στην Νέα Παγκόσμια Τάξη.

Ο τρίτος προσανατολισμός στο τέταρτο βήμα είναι ένα μείγμα ηλεκτρονικών και υπερφυσικών δυνάμεων. Τα κύματα που χρησιμοποιούνται εκείνη την εποχή θα επιτρέψουν στις υπερφυσικές δυνάμεις να ταξιδέψουν μέσω οπτικών ινών, ομοαξονικού καλωδίου... αυτό που χρησιμοποιείται για καλωδιακή τηλεόραση, ηλεκτρικές και τηλεφωνικές γραμμές για να διεισδύσει παντού σε ηλεκτρονικό εξοπλισμό, οι συσκευές θα έχουν ήδη εγκατασταθεί με μικροτσίπ.

Ο στόχος αυτού ασχολείται με παγκόσμια σατανικά φαντάσματα - spector - σε όλο τον κόσμο, προκειμένου να ωθήσει όλο τον πληθυσμό στα άκρα να πνιγεί σε ένα κύμα αυτοκτονίας, δολοφονιών και μόνιμων ψυχολογικών διαταραχών.

Ένας νέος Μεσσίας. Στην συνέχεια, μετά από εκείνη τη νύχτα των χιλίων άστρων, η ανθρωπότητα θα είναι έτοιμη να ικετεύσει κάθε νέο μεσσία να αποκαταστήσει την ειρήνη παντού με οποιοδήποτε κόστος, ακόμη και με το κόστος της παραίτησης από την ελευθερία.

Τώρα που είναι ενδιαφέρον να το σημειώσουμε εδώ: η τεχνική που χρησιμοποιήθηκε σε αυτό το τέταρτο βήμα είναι ακριβώς η ίδια που χρησιμοποιήθηκε στο παρελθόν στην ΕΣΣΔ για να αναγκάσει τους ανθρώπους να αποδεχτούν τον κομμουνισμό. Το ίδιο τεχνικό κύμα θα χρησιμοποιηθεί από τα Ηνωμένα Έθνη για την εφαρμογή της Νέας Παγκόσμιας Θρησκείας στην Νέα Παγκόσμια Τάξη.

Πολλοί άνθρωποι με ρωτούν πότε θα συμβεί αυτό και πώς θα το κάνουν. Ποια είναι τα βήματα που πρόκειται να στήσουν πριν από εκείνη τη Νύχτα των Χιλίων Αστεριών; Σύμφωνα με διαφορετικές έρευνες και διαφορετικές εκθέσεις που λαμβάνουμε, σκέφτονται αυτή τη στιγμή ένα οικονομικό κραχ.

Όχι ένα πλήρες κραχ που θα κατέστρεφε όλη την οικονομία, αλλά ένα οικονομικό κραχ που θα τους ανάγκαζε... Αυτό θα τους χρησιμοποιήσει επίσης ως πρόσχημα για να επινοήσουν ένα ενδιάμεσο νόμισμα. Νέο ηλεκτρονικό νόμισμα. Αυτό σημαίνει ένα νέο είδος νομίσματος που θα βρίσκεται μεταξύ του νομίσματος που έχουμε τώρα και του ηλεκτρονικού χρήματος.

Τώρα, αυτό που θέλουν να κάνουν με το ενδιάμεσο νόμισμα είναι να αναγκάσουν όλους όσους έχουν κάποια χρήματα στο αποθεματικό παντού να ξοδέψουν αυτά τα χρήματα, επειδή θεωρούν ότι θα έχουν προβλήματα στην εφαρμογή της Νέας Παγκόσμιας Τάξης αν κάπου υπάρχουν κάποιοι ανεξάρτητοι άνθρωποι που μπορούν να επιβιώσουν μόνοι τους, οπότε πρέπει να βάλουν τους ανθρώπους σε έναν τρόπο να τους αναγκάσουν να ξοδέψουν τα πάντα και απολύτως όλα όσα έχουν.

Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο θέλουν να ξεκινήσουν με ένα είδος οργανωμένου οικονομικού κραχ για να βάλουν ένα νέο νόμισμα, και μετά από αυτό, σχεδιάζουν να βάλουν σε παγκόσμια βάση το ηλεκτρονικό χρήμα.

Αλλά αυτή την στιγμή δεν είναι δυνατόν να βάλουν αυτό το ηλεκτρονικό χρήμα, δεδομένου ότι η σούπερ λεωφόρος - αυτό που ονομάζουμε επίσης ηλεκτρονική λεωφόρο - δεν είναι ακόμη έτοιμη και εφαρμόζεται σε όλο τον πλανήτη.

Για να εφαρμόσουν τα ηλεκτρονικά μετρητά παγκοσμίως πρέπει να έχουν ολοκληρώσει την εφαρμογή της σούπερ εθνικής οδού παντού, και για τους ανθρώπους που αναρωτιούνται τι ακριβώς είναι η σούπερ εθνική οδός ...

Το Super Highway είναι ένας ηλεκτρονικός εξελιγμένος τρόπος για τον άμεσο έλεγχο των ανθρώπων σε κάθε σπίτι όπου θα εφαρμοστεί ή θα εγκατασταθεί. Σε αυτό το στάδιο, ο έλεγχος – ο πολιτικός έλεγχος – όλων στον πλανήτη θα είναι δυνατός.

Για να αποτρέψουμε κάθε είδους ανεξαρτησία από τον λαό, πρέπει να θυμόμαστε ότι οι Νεοεποχίτες... Οι άνθρωποι της Νέας Παγκόσμιας Τάξης θα κάνουν τα πάντα για να βεβαιωθούν ότι όλοι, πριν από το έτος 2000 μ.Χ., θα έχουν δαπανήσει όλα τα προσωπικά και αποθεματικά μετρητά ή αγαθά τους.

Μικροτσίπ και έλεγχος της διατροφής. Για να αποτρέψουν επίσης κάθε είδους ανεξαρτησία, οι άνθρωποι του Νέου Κόσμου έχουν ήδη αρχίσει, σε όλο τον πλανήτη, να τοποθετούν σε πουλιά, ψάρια και άγρια ζώα εμφυτεύματα μικροτσίπ.

Γιατί; Επειδή θέλουν να βεβαιωθούν ότι για τους ανθρώπους που δεν θα δεχτούν την ΝΔΤ, δεν θα μπορούν να ψαρέψουν ή να κυνηγήσουν οπουδήποτε, επειδή την ημέρα που θα προσπαθούσαν στην έρημο να κάνουν λίγο ψάρεμα και κυνήγι, την ημέρα που θα έπιαναν ένα ψάρι ή ένα ζώο με εμφύτευμα μικροτσίπ θα ήταν ανιχνεύσιμα μέσω δορυφόρου. Απολύτως, παντού.

Αυτοί οι ίδιοι άνθρωποι για να βεβαιωθούν για τον πλήρη έλεγχο όλων αλλάζουν τους νόμους διαφορετικών χωρών αυτή τη στιγμή για να βεβαιωθούν ότι θα έχουν τον πλήρη έλεγχο των βιταμινών.  Αλλάζουν επίσης νόμους αυτή τη στιγμή σχετικά με τη θρησκεία, καθώς και σχετικά με τις ψυχιατρικές διαταραχές, προκειμένου να θεωρήσουν οποιονδήποτε με πιθανότητα βίας ως κάποιον που έχει ψυχιατρική διαταραχή και πρέπει να τεθεί σε κλινική για επανεκπαίδευση.

Αν έχετε κατά νου ότι αυτή η Νέα Παγκόσμια Τάξη, η Νέα Παγκόσμια Κυβέρνηση είναι μια παγκόσμια δικτατορία, δεν μπορείτε να ξεχάσετε ότι μια δικτατορία θα κάνει ό, τι είναι δυνατόν για να διασφαλίσει ότι θα είναι σε θέση να ελέγξει οποιονδήποτε παντού στον πλανήτη. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο το είδος της νέας τεχνολογίας που βάζουν αυτή την στιγμή παντού είναι μια τεχνολογία για τον έλεγχο των ανθρώπων.

Αν πάρετε, για παράδειγμα, την τεχνολογία που είχαμε στην δεκαετία του 1.940 μ.Χ. και του 1.950 μ.Χ., αυτό το είδος τεχνολογίας δημιουργήθηκε για να βοηθήσει τους ανθρώπους για μια ευκολότερη ζωή. Αλλά η νέα τεχνολογία - αν αφιερώσετε χρόνο για να δείτε υπολογιστές, μικροτσίπ, νέα αυτοκίνητα μικροτσίπ, σούπερ αυτοκινητόδρομους ...

Θα παρατηρήσετε, και αυτό είναι προφανές, θα παρατηρήσετε ότι όλη αυτή η τεχνολογία είναι χτισμένη με τέτοιο τρόπο ώστε να εντοπίζει και να ελέγχει οποιονδήποτε παντού. Και καθώς αυτό το είδος τεχνολογίας γίνεται με τέτοιο τρόπο, γίνεται επίσης για έναν σκοπό.

Το να αρνούμαστε να δούμε αυτόν τον σκοπό δεν σημαίνει ότι θέλουμε να δούμε τα στοιχεία ενός νέου είδους πολιτικής εξουσίας που θέλει να εδραιωθεί σε όλο τον πλανήτη. Τώρα, στο τέλος αυτού του συνεδρίου... Θέλω να ζητήσω συγγνώμη από όλους τις δυσκολίες μου, το πρόβλημά μου με την αγγλόφωνη, γιατί ως Καναδός δημοσιογράφος είμαι επίσης από το ανατολικό τμήμα του Καναδά που είναι γαλλόφωνη χώρα.

Ελπίζω ότι ακόμη και αν έχω προβλήματα με την προφορά ή μια Γαλλική προφορά στην ομιλία μου, ελπίζω ότι θα είναι δυνατό για όλους τουλάχιστον να κατανοήσουν το νόημα αυτού του συνεδρίου και επίσης το πραγματικό νόημα του προγράμματος Blue Beam της NASA.

Και ζητώ από όλους, παντού, που θα ακούσουν, να κάνουν ό,τι είναι δυνατόν για να διαδώσουν τα λόγια παντού σχετικά με αυτό το είδος της νέας τεχνολογίας που υπάρχει αυτή τη στιγμή στο διάστημα και η οποία υπάρχει με σκοπό την εφαρμογή της Νέας Παγκόσμιας Θρησκείας, η οποία είναι επίσης το βασικό θεμέλιο της κυβέρνησης της Νέας Παγκόσμιας Τάξης. Σας ευχαριστώ και καληνύχτα.

Ολογραφικός προβολέας. Ο Webmaster άφησε ένα σημείωμα: " Βρήκα τα ακόλουθα στην επίσημη ιστοσελίδα της Πολεμικής Αεροπορίας στην διεύθυνση: http://www.au.af.mil/au/2025/volume4/chap03/b5_6.htm Η ακόλουθη σελίδα εμφανίζεται όπως αρχικά στην παραπάνω ηλεκτρονική διεύθυνση.

5.6 Αερομεταφερόμενος ολογραφικός προβολέας. Σύντομη περιγραφή. Ο ολογραφικός προβολέας εμφανίζει μια τρισδιάστατη οπτική εικόνα σε μια επιθυμητή θέση, η οποία αφαιρείται από την γεννήτρια οθόνης. Ο προβολέας μπορεί να χρησιμοποιηθεί για ψυχολογικές λειτουργίες και διαχείριση στρατηγικής αντίληψης. Είναι επίσης χρήσιμο για οπτική εξαπάτηση και απόκρυψη, παρέχοντας μια στιγμιαία απόσπαση της προσοχής όταν εμπλέκετε έναν απλό αντίπαλο.

ΔυνατότητεςΠροβολή ακριβείας 3-D οπτικών εικόνων σε μια επιλεγμένη περιοχή. Υποστηρίζει τις PSYOP και την στρατηγική διαχείριση εξαπάτησης. Παρέχει εξαπάτηση και απόκρυψη έναντι οπτικών αισθητήρων

Τεχνολογίες γενικής εφαρμογής (MCTL)4.1.4, Επεξεργασία Εικόνας (ολογραφικές οθόνες). 10.1, Λέιζερ. 10.2, Οπτική. 10.3, Συστήματα Ισχύος. Λευκές βίβλοιΕ, Ειδικές &; Ανθρωπιστικές Επιχειρήσεις. N, Στρατηγική Επίθεση.

Απλά μια θεωρία συνωμοσίας; Ο Serge Monast έχει αναμφίβολα θίξει θέματα που δεν μπορούμε να αρνηθούμε ότι έχουν συμβεί ως μέρος της ατζέντας των παγκοσμιοποιητών, του νέου νομίσματος, των μικροτσίπ κλπ.

Θα ήταν πραγματικά τόσο δύσκολο να πιστέψουμε ότι οι μη εκλεγμένοι ηγέτες σχεδιάζουν να προβάλλουν θεότητες και να μας επιτρέψουν να τους ακούσουμε να μας μιλούν στην προσπάθειά τους να μας τρομοκρατήσουν στην Νέα Παγκόσμια Τάξη τους (https://oimos-athina.blogspot.com/2024/01/laser.html);


ΗΠΑ και Ευρώπη εισάγουν το 2024 μ.Χ. ως έτος ψηφιακής ταυτότητας. Καθώς οι γραμμές μεταξύ του φυσικού και του διαδικτυακού μας κόσμου αρχίζουν να εξαφανίζονται, η έκκληση για υποχρεωτικές ψηφιακές ταυτότητες κερδίζει έλξη, με εξέχουσες προσωπικότητες να υποστηρίζουν την υιοθέτησή τους ως μέρος μιας «τεχνολογικής επανάστασης».

Από το Λουξεμβούργο και την Εσθονία έως την Νότια Αφρική και το Βιετνάμ, οι κυβερνήσεις σε όλο τον κόσμο παρουσιάζουν ψηφιακές ταυτότητες, Το Μπουρούντι θα παράσχει στους κατοίκους του βιομετρικά δελτία ταυτότητας πριν από τις εκλογές του 2025 μ.Χ., αναφέρει το Υπουργείο Εσωτερικών.

Στις ΗΠΑ, μια διαρροή νωρίτερα αυτό το έτος υποδηλώνει ότι ετοιμάζεται σχέδιο εκτελεστικού διατάγματος για την επέκταση της υπηρεσίας Login.gov της ομοσπονδιακής κυβέρνησης των ΗΠΑ σε μια εθνική υπηρεσία ψηφιακής ταυτότητας. Αυτό θα τοποθετούσε πολλές κρατικές υπηρεσίες σε μια ενιαία σύνδεση.

Στην Ευρώπη , η Ευρωπαϊκή Ένωση κατέληξε σε προσωρινή συμφωνία τον Νοέμβριο για την θέσπιση της «Ευρωπαϊκής ψηφιακής ταυτότητας » ή «eID», μια άνευ προηγουμένου κίνηση προς ένα κεντρικό σύστημα ψηφιακής ταυτοποίησης για όλους τους Ευρωπαίους.

Η πρωτοβουλία στοχεύει να δώσει στους πολίτες μια μοναδική και ασφαλή Ευρωπαϊκή ψηφιακή ταυτότητα. Αυτή η ψηφιακή ταυτότητα θα αποθηκευτεί σε «ψηφιακά πορτοφόλια», αρχικά εθελοντικά και μετά υποχρεωτικά, φιλοξενώντας ψηφιακές εκδόσεις κρίσιμων εγγράφων όπως ταυτότητες, άδειες οδήγησης, διπλώματα, ιατρικά αρχεία και πληροφορίες τραπεζικού λογαριασμού (https://www.triklopodia.gr/%ce%b7%cf%80%ce%b1-%ce%ba%ce%b1%ce%b9-%ce%b5%cf%85%cf%81%cf%8e%cf%80%ce%b7-%ce%b5%ce%b9%cf%83%ce%ac%ce%b3%ce%bf%cf%85%ce%bd-%cf%84%ce%bf-2024-%cf%89%cf%82-%ce%ad%cf%84%ce%bf%cf%82-%cf%88%ce%b7%cf%86/).


«Βόμβες» Καϊλή: «Υπάρχουν δεσμοί δικαστών με τον τεκτονισμό/μασονία, ο κόσμος πρέπει να μάθει». Για παραβιάσεις του ευρωπαϊκού δικαίου και σκληρή αντιμετώπιση από τις αρχές μιλάει η Εύα Καϊλή.

«Πιστεύω ότι σε αυτήν την έρευνα υπήρξαν σαφείς παραβιάσεις του ευρωπαϊκού δικαίου, το τεκμήριο της αθωότητας και η αμεροληψία των δικαστών λείπουν εντελώς. Υπάρχουν δεσμοί των δικαστών με τον Τεκτονισμό, έχουν προκύψει συγκρούσεις συμφερόντων, δεν υπάρχουν οι εγγυήσεις που υπάρχουν στην Ιταλία».

Αυτό δήλωσε η πρώην αντιπρόεδρος του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, Εύα Καϊλή, εμπλεκόμενη στην έρευνα για την λεγόμενη υπόθεση «Qatargate», σε συνέντευξή της στην Quarta Repubblica. Πιο συγκεκριμένα διαβάζουμε στο πρακτορείο ANSA:

«Εδώ υπήρχε και υπάρχει μόνο το τεκμήριο της ενοχής, θα αποδείξω την αθωότητά μου και θα προκύψει ότι δεν υπάρχει καμία απόδειξη για τις κατηγορίες εναντίον μου.Με χρησιμοποίησαν για να δημιουργήσουν πολιτική υπόθεση», πρόσθεσε.

Κατηγορούμενη από την εισαγγελία των Βρυξελλών ότι βρίσκεται στο επίκεντρο ενός φερόμενου δικτύου διαφθοράς στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο που διαχειρίζεται ο πρώην ευρωβουλευτής Pier Antonio Panzeri, η Ελληνίδα πολιτικός πέρασε έξι μήνες σε προληπτική κράτηση πριν αποφυλακιστεί με όρους.

«Για να με πιέσουν, τις πρώτες μέρες μου είπαν ότι θα έστελναν την κόρη μου στις κοινωνικές υπηρεσίες, όλα αυτά για να με κάνουν να ομολογήσω κάτι που δεν διέπραξα», εξήγησε η Καϊλή, καταγγέλλοντας επίσης το σκληρό καθεστώς της προληπτικής φυλάκισης. «Είναι απαράδεκτο να συμβαίνουν τέτοιες παραβιάσεις δικαιωμάτων στην καρδιά της Ευρώπης. Ζήτησα να με ακούσουν στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, αλλά αυτό δεν έχει συμβεί ακόμη και νομίζω ότι είναι σωστό πριν τις ευρωεκλογές οι πολίτες να γνωρίζουν τι συνέβη».


Η Συμμαχία του Χριστιανικού Σιωνισμού με τον Σατανισμό.

Μόλις ένα σύστημα απορρίψει μεταφυσικά και κατηγορηματικά την λογική και την ιστορική τεκμηρίωση, αυτό το σύστημα θα αγκαλιάσει τελικά τον σατανισμό, με τον ένα ή τον άλλο τρόπο. Ο πρώην αξιωματικός της CIA Philip Giraldi έκανε μια ενδιαφέρουσα παρατήρηση το 2014 μ.Χ. που πρέπει να επαναληφθεί. Έγραψε τότε:

«Η σύνδεση μεταξύ των πολέμων της Αμερικής στην Μέση Ανατολή – και των πολέμων της γενικότερα – με τις πιο φονταμενταλιστικές μορφές Χριστιανισμού στις Ηνωμένες Πολιτείες είναι εντυπωσιακή.  Οι δημοσκοπήσεις δείχνουν ότι όσο πιο θρησκευτικά συντηρητικός είναι κάποιος, τόσο περισσότερο θα υποστηρίξει τους πολέμους στο εξωτερικό ή ακόμα και αυτό που πολλοί θα μπορούσαν να περιγράψουν ως εγκλήματα πολέμου.

«Το 60 τοις εκατό των αυτοαποκαλούμενων ευαγγελικών υποστήριξε τον βασανισμό υπόπτων για τρομοκράτες το 2009 μ.Χ., για παράδειγμα. Αυτό είναι κάπως περίεργο, καθώς ο Χριστιανισμός είναι, αν μη τι άλλο, μια θρησκεία ειρήνης που υιοθέτησε μόνο απρόθυμα μια έννοια «δίκαιου πολέμου» που εξελίχθηκε σκόπιμα και προσεκτικά για να επιτρέψει στους Χριστιανούς – κάτω από πολύ περιορισμένες συνθήκες επικείμενης απειλής – να πολεμήσουν για να αμυνθούν.

«Σίγουρα, ορισμένοι χριστιανοί συντηρητικοί που θα μπορούσαν να περιγραφούν ως Αρμαγεδονιστές θεωρούν τους ασιατικούς πολέμους της Αμερικής ως μέρος των πρόδρομων γεγονότων που θα οδηγήσουν στην Δευτέρα Παρουσία του Χριστού, την οποία προσβλέπουν με ανυπομονησία.

«Επίσης, ένας μη παρεμβατικός φίλος μου, ο οποίος προέρχεται από θρησκευτικά συντηρητικό υπόβαθρο, μου εξήγησε πώς η αντίφαση προέρχεται εν μέρει από το γεγονός ότι πολλοί ευαγγελικοί Χριστιανοί σχεδόν δεν σχετίζονται καθόλου με την Καινή Διαθήκη.

«Ενώ μπορούν να απαγγέλλουν γραφές και στίχους που προέρχονται από την Παλαιά Διαθήκη, συχνά γνωρίζουν μόνο οριακά τα πολυάριθμα επεισόδια στην Καινή Διαθήκη που πιστοποιούν ότι ο Ιησούς εξύμνησε τις αρετές της ειρήνης και της αγάπης του πλησίον.

«Αν αληθεύει, αυτό σημαίνει ότι πολλοί ευαγγελικοί είναι πολύ περισσότερο εμποτισμένοι με τις αξίες ενός οφθαλμού αντί οφθαλμού ή των δολοφονικών Φιλισταίων παρά με την Επί του Όρους Ομιλία».  Ο Τζιράλντι θα έπρεπε να είχε διαβάσει την αφήγηση του Γουίλ Ντουράντ για τα κινήματα του Ιουδαϊσμού, στην οποία δήλωνε ότι όποτε ένα κόμμα άρχιζε να ιουδαϊσμοποιείται, «Η Παλαιά Διαθήκη επισκίαζε την Καινή».

Ο Giraldi θα έπρεπε επίσης να είχε διαβάσει την αξιολόγηση του Heinrich Graetz για τα κινήματα του Ιουδαϊσμού. Ο Graetz, ο πατέρας της σύγχρονης Εβραϊκής ιστοριογραφίας, σημείωσε ότι «Όταν ένα κόμμα στον Χριστιανικό κόσμο αντιτίθεται στην άρχουσα εκκλησία, παίρνει μια απόχρωση της Παλαιάς Διαθήκης, για να μην πω εβραϊκό πνεύμα». Αργότερα, οι ίδιοι οι Προτεστάντες λόγιοι παραδέχτηκαν σιωπηρά ότι αυτό συνέβαινε. Για παράδειγμα, ο προτεστάντης ιστορικός Donald M. Lewis επισημαίνει ότι:

Η αίσθηση Βρετανικότητας των ευαγγελικών επαναπροσδιοριζόταν με τον φιλοσημιτισμό και τον χριστιανικό σιωνισμό να προστίθενται ως τα νέα στρώματα της βρετανικής ταυτότητας. Η Βρετανία ως «προτεσταντικό Ισραήλ» έπρεπε να προστατεύει και να υπερασπίζεται το «κατά σάρκα Ισραήλ» από τον αρχαίο διώκτη εχθρό της, τον Ρωμαιοκαθολικισμό.

«Αυτή η μυθιστορηματική έμφαση στην ευαγγελική σύνδεση με τον «Αρχαίο λαό του Θεού» ήταν επομένως μια ιδέα της οποίας είχε έρθει ο καιρός στο ότι δικαιολογούσε τους ευαγγελικούς ισχυρισμούς ότι ήταν ο αυθεντικός «αποστολικός Χριστιανισμός…». Τόσο ο φιλοσημιτισμός όσο και ο χριστιανικός σιωνισμός έγιναν βασικές πτυχές της συγκρότησης ταυτότητας του βρετανικού ευαγγελισμού μέχρι τη δεκαετία του 1.830 μ.Χ.».

Έχουμε υποστηρίξει στο παρελθόν ότι ο χριστιανικός σιωνισμός είναι ένα άλλο ανατρεπτικό κίνημα που δεν έχει καμία σχέση με τις αρχές του Χριστιανισμού, αλλά έχει να κάνει με την Εβραϊκή επαναστατική ιδεολογία. Ήταν αναπόφευκτο ότι η Βρετανία και η Αμερική άρχισαν να προστατεύουν το Ισραήλ, ανεξάρτητα από το ηθικό και πολιτικό κόστος. Όπως θα αφηγηθεί αργότερα ο Lewis,

 «Η Βρετανία ως «προτεσταντικό Ισραήλ» έπρεπε να προστατεύει και να υπερασπίζεται το «κατά σάρκα Ισραήλ» από τον Αρχαίο διώκτη εχθρό, τον Ρωμαιοκαθολικισμό».  Μετά από Αιώνες προστασίας του «Ισραήλ κατά σάρκα», το ίδιο «Ισραήλ κατά σάρκα» έγινε το Γκόλεμ, το Εβραϊκό ανθρωπόμορφο ον που δεν μπορεί να περιοριστεί από κανένα αυστηρό ορθολογισμό και ηθικό συλλογισμό. Στην πορεία, όλοι έμοιαζαν να μπερδεύονται, αλλά κυρίως οι Παλαιστίνιοι.

Όπως το έθεσε ο Εβραίος συγγραφέας John B. Judis της Νέας Δημοκρατίας και η Αμερικανική Προοπτική στη μελέτη του Genesis: Truman, American Jews, and the Origins of the Arab/Israeli Conflict, οι Σιωνιστές «συνωμότησαν για να διώξουν τους Άραβες από μια χώρα που σύμφωνα με τα κυρίαρχα πρότυπα αυτοδιάθεσης θα ήταν δικά τους».

Στην διαδικασία, «Οι Σιωνιστές που ήρθαν στην Παλαιστίνη για να ιδρύσουν ένα κράτος καταπάτησαν τα δικαιώματα των Αράβων που ήδη ζούσαν εκεί. Αυτό το λάθος δεν έχει ποτέ αντιμετωπιστεί επαρκώς ή αποκατασταθεί, και για να υπάρχει οποιουδήποτε είδους μεταξύ Ισραηλινών και Αράβων, πρέπει να γίνει.

«Οι Σιωνιστές στην Ευρώπη, την Παλαιστίνη και τις Ηνωμένες Πολιτείες, με αξιοσημείωτη εξαίρεση τον Ahad Ha’am και τους προστατευόμενους του, αρνήθηκαν να αναγνωρίσουν ότι συνέβη οποιοδήποτε λάθος.

Προχώρησαν στον εξορθολογισμό μετά τον άλλο – από το επιχείρημα της αυτοκρατορικής εποχής ότι έφερναν τον πολιτισμό στους άγριους μέχρι το μεταγενέστερο επιχείρημα ότι ενώ οι Εβραίοι δεν είχαν πουθενά παρά την Παλαιστίνη να πάνε, οι Άραβες της Παλαιστίνης μπορούσαν άνετα να ζήσουν σε οποιαδήποτε αραβική χώρα χωρίς να θυσιάσουν το δικαίωμά τους στον εαυτό τους -προσδιορισμός.

«Αυτά τα επιχειρήματα προτάθηκαν από τους Ευρωπαίους Σοσιαλιστές και από τους κορυφαίους Αμερικανούς φιλελεύθερους και ηθικολόγους. Και οι βίαιες και μερικές φορές παράλογες αντιδράσεις των Παλαιστινίων Αράβων και των γειτονικών αραβικών κρατών στο αρχικό λάθος που προκλήθηκε στους Άραβες της Παλαιστίνης προσέδωσαν αξιοπιστία στους Σιωνιστικούς εξορθολογισμούς.

«Μετά την ίδρυση του Ισραήλ, οι υποστηρικτές του συνέχισαν να αντιλαμβάνονται κάθε διαμάχη που θα μπορούσε να αντικρούσει την ιδέα ότι οι Σιωνιστές οφείλουν οτιδήποτε στους Άραβες της Παλαιστίνης». Η υπεράσπιση του Judis για την εκκαθάριση των Παλαιστινίων είναι αρκετά ενδιαφέρουσα. Αυτός γράφει:

«Οι Εβραίοι του Ισραήλ είχαν αποκτήσει έναν δικό τους κόσμο, αλλά σε βάρος ενός άλλου λαού. Η ιστορία, βέβαια, συχνά λειτουργεί έτσι. Και αν οι άνθρωποι που νικήθηκαν εξαφανιστούν, ή είναι σχετικά αδύναμοι και λίγοι σε αριθμό, οι νικητές μπορούν τελικά να αφήσουν στην άκρη την μνήμη αυτού που έχουν κάνει. Λίγοι Γεωργιανοί σήμερα θυμούνται ή μετανιώνουν που έδιωξαν τους φιλήσυχους Ινδιάνους Τσερόκι από τα εδάφη τους».

Αλλά ο Τζούντις έχει κάνει μερικά σημεία που οι ίδιοι οι Σιωνιστές πρέπει ακόμη να αντιμετωπίσουν. «Οι Ισραηλινοί και οι υποστηρικτές τους πέρασαν δεκαετίες προσπαθώντας να εξηγήσουν την σκοτεινή πλευρά της κατάκτησης της Παλαιστίνης. Ισχυρίστηκαν ότι ήταν θύματα και οι Παλαιστίνιοι Άραβες επιτιθέμενοι. Συνέδεσαν τον μουφτή και τους διαδόχους του με τον Χίτλερ και τους Ναζί.

«Επέμειναν ότι δεν υπήρχαν τέτοια πράγματα όπως οι Παλαιστίνιοι – έναν ισχυρισμό που οι ηγέτες της Ιορδανίας ήταν πρόθυμοι να επιβεβαιώσουν. Αλλά ο Παλαιστινιακός λαός δεν έχει φύγει και έχει αυξηθεί σε αριθμό, και είναι μια ζωντανή υπενθύμιση ότι αυτό που ήταν ένας θρίαμβος για τον Σιωνισμό το 1.948 μ.Χ. ήταν μια διαρκής καταστροφή για αυτούς».

Για άλλη μια φορά, ο χριστιανικός σιωνισμός είναι ένα κίνημα που είναι εντελώς έξω από τις αρχές του Χριστιανισμού. Για παράδειγμα, ακούστε τον καλό αιδεσιμότατο John Hagee. Γράφει ότι ο Ιησούς «μελέτησε το Μισνά, το γραπτό υπόμνημα των προφορικών Εβραϊκών παραδόσεων, σε ηλικία δέκα ετών και δέχθηκε μίτζβα σε ηλικία δεκατριών ετών στον ναό. Μετά τα δεκαπέντε, μελέτησε το Ταλμούδ, τα ραβινικά σχόλια για τον νόμο».

Ο μόνος τρόπος που ο Hagee θα μπορούσε να ξεφύγει από αυτήν την ιστορική ανοησία είναι επειδή η σιωνιστική κοσμοθεωρία του δεν του επιτρέπει να δει το αυτονόητο. Το Misnah δεν γράφτηκε παρά μόνο αιώνες μετά το θάνατο του Ιησού, και το Ταλμούδ κωδικοποιήθηκε Αιώνες αργότερα.

Το να πούμε ότι ο Ιησούς εκπαιδεύτηκε στο Mishnah ισοδυναμεί με το να πούμε ότι ο Thomas Jefferson διάβασε το My Life του Bill Clinton ή το Decision Points του George W. Bush! Σίγουρα ο Hagee δεν το έμαθε αυτό από την ιστορία, αλλά προφανώς από ραβίνους, γιατί ο πιο δημοφιλής ραβίνος της Αμερικής, ο Shmuley Boteach, έκανε παρόμοια δήλωση.

Ο Χάγκι έσπευσε και έθεσε το θέμα πολύ ωμά, «οι Εβραίοι δεν απέρριψαν τον Ιησού ως Μεσσία. ήταν ο Ιησούς που απέρριψε την επιθυμία των Εβραίων να είναι ο Μεσσίας τους». Ο Hagee συνέχισε, «Ο [Εβραίος] λαός ήθελε να είναι ο Μεσσίας τους, αλλά εκείνος αρνήθηκε απολύτως. Οι Εβραίοι δεν απέρριπταν τον Ιησού ως Μεσσία, ήταν ο Ιησούς που αρνιόταν να είναι ο Μεσσίας για τους Εβραίους!».

Αυτό είναι αρκετά κακό. Αλλά και πάλι αυτό είναι χαρακτηριστικό του χριστιανικού σιωνισμού. Δεν είναι σε θέση να δημιουργήσουν ένα συνεκτικό επιχείρημα επειδή λειτουργούν κάτω από ένα σύστημα που δεν διαμορφώθηκε στην βάση της λογικής, της λογικής και της σοβαρής ιστορικής γνώσης. Μόλις ένα σύστημα απορρίψει μεταφυσικά και κατηγορηματικά την λογική, την λογική και την ιστορική τεκμηρίωση, αυτό το σύστημα τελικά θα αγκαλιάσει τον Σατανισμό, με τον έναν ή τον άλλο τρόπο.

Το μόνο που χρειάζεται να κάνει κανείς είναι να δώσει ιδιαίτερη προσοχή σε μερικές από τις πιο περίεργες δηλώσεις που διαιωνίζει ο Rich Swier τις τελευταίες δύο εβδομάδες. Παρά τα δύο άρθρα μου που ασχολούνται με τις ιστορικές ασυνέπειες στις απόψεις του, ο Swier συνεχίζει να είναι τόσο αδιάφορος όσο ένας μαινόμενος ταύρος, αρνούμενος να ασχοληθεί με οποιαδήποτε ουσιαστικά επιχειρήματα που του παρουσιάζονται.

Η συνομιλία μαζί του αισθάνεται τόσο άκαρπη όσο να μιλάς σε μηχάνημα ATM. Για να δώσω περαιτέρω πλαίσιο, πιστεύω ότι είναι σκόπιμο να δημοσιεύσω την τελευταία και, ενδεχομένως, την τελευταία συνομιλία που είχα μαζί του.

Swier: Καλωσορίζω οποιονδήποτε να υποβάλει τις στήλες μου σε επιστημονική αξιολόγηση. Αλέξης: Ο Rich Swier είναι απλά ένα αστείο. Το να τον ακούω να λέει ότι «καλωσορίζει οποιονδήποτε να υποβάλει τις στήλες μου σε επιστημονική αξιολόγηση» είναι απλώς ένα ακόμη ψέμα.

Συγκεκριμένα, έχω αφιερώσει τουλάχιστον δύο άρθρα που μιλούν για την πλήρη φαλάκρα του Rich, παράγοντας την μια τεκμηρίωση μετά την άλλη. Δεν έκανε καν καμία προσπάθεια να απαντήσει σε ένα μόνο σημαντικό σημείο. Τώρα μας λέει ότι είναι ανοιχτός στο να υποβάλει τις στήλες του σε «επιστημονική αξιολόγηση».

Εδώ πρέπει να σκεφτείτε κάτι: Ποιος φέρνει μετανάστες σε μεγάλο μέρος του δυτικού κόσμου; Το Κινέζικο? Οι Βορειοκορεάτες; Ας ακούσουμε από την ίδια την ιδεολόγο Barbara Lerner Specter: «Πιστεύω ότι υπάρχει μια αναζωπύρωση του αντισημιτισμού, επειδή αυτή την στιγμή η Ευρώπη δεν έχει μάθει ακόμη πώς να είναι πολυπολιτισμική. Και νομίζω ότι θα γίνουμε μέρος της αγωνίας αυτής της μεταμόρφωσης, που πρέπει να πραγματοποιηθεί. Η Ευρώπη δεν πρόκειται να είναι οι μονολιθικές κοινωνίες που ήταν κάποτε τον περασμένο Αιώνα.

Οι Εβραίοι θα είναι στο επίκεντρο αυτού. Είναι μια τεράστια μεταμόρφωση που πρέπει να κάνει η Ευρώπη. Περνούν τώρα σε μια πολυπολιτισμική κατάσταση και οι Εβραίοι θα δυσανασχετούν λόγω του πρωταγωνιστικού μας ρόλου. Αλλά χωρίς αυτόν τον ηγετικό ρόλο και χωρίς αυτόν τον μετασχηματισμό, η Ευρώπη δεν θα επιβιώσει».

Swier: Φαίνεται ότι έχετε ξεχάσει την κοινή ευγένεια όταν απευθύνεστε σε άλλους. Η χρήση υποτιμητικών είναι κάτω από τη θέση σας στο VT. Δεν λέω ψέματα ούτε λέω ανέκδοτα. Τι ιστορικά ή επιστημονικά στοιχεία έχετε για να αμφισβητήσετε αυτά που έγραψα.

Αλέξης: Είναι ειρωνικό που μιλάς για «κοινή ευγένεια όταν απευθύνεσαι σε άλλους». Φαίνεται ότι έχετε ξεχάσει ότι ήσασταν εσείς που γράψατε γρήγορα ένα σχόλιο σε ένα άρθρο που έγραψα και είπα χωρίς ούτε μια απόδειξη ότι ήταν «μαλακίες». Φαίνεται ότι μια δήλωση όπως “Rich Swier lies” μπαίνει κάτω από το δέρμα σας.

Εν πάση περιπτώσει, ακούγεται πολύ ενδιαφέρον όταν λέτε: «Δεν λέω ψέματα ούτε λέω αστεία». Σοβαρά? Και λες ότι είσαι Χριστιανός; Ντροπιάζετε τους αξιοπρεπείς Καθολικούς διαιωνίζοντας τέτοια πράγματα.

Παρακολουθήσαμε την αλληλεπίδραση που είχατε με τον Kevin Barrett, κατά την διάρκεια της οποίας δηλώσατε ανελέητα ότι η Χαμάς ασχολείται με την δολοφονία μωρών – εντελώς τρελές δηλώσεις ότι μόνο ένα άτομο που έχει μια κακή ιδεολογία θα τις πίστευε.

Επιπλέον, ακούγεται ότι δεν διαβάσατε ποτέ προσεκτικά τα δύο άρθρα που έγραψα σχετικά με την αδυσώπητη προσπάθειά σας να διαιωνίσετε ψέματα και εξαπατήσεις. Επιστρέψτε στα άρθρα και δείτε τι είπα. Αυτός ήταν ένας λόγος για τον οποίο ήθελα έναν επιστημονικό διάλογο, όχι κάποιου είδους προσωπικές εμπειρίες που μπορεί να είχατε κατά την διάρκεια της θητείας σας στο στρατό.

Πραγματικά σκέφτηκα ότι ήταν δευτερόλεπτο εκ μέρους σου να ρωτάς ξανά και ξανά τον Κέβιν Μπάρετ: «Έχεις πάει στο Ισραήλ; Έχετε υπηρετήσει στο στρατό»; Και πάλι, τι σχέση έχει αυτό με την ιστορική τεκμηρίωση; Τι γίνεται αν κάποιος υπηρετεί στον στρατό για περισσότερα από 40 χρόνια και καταλήξει στο αντίθετο συμπέρασμα;

Αυτή είναι μια απλή λογική που απαιτεί μόνο στοιχειώδη εκπαίδευση. Και είναι τόσο λυπηρό που ένας άνθρωπος με Ph.D. κάνει ανελέητα τέτοιες ερωτήσεις, παρά το γεγονός ότι σας έχει επισημανθεί πολλές φορές ότι είναι ανόητο. Και είναι πραγματικά κάτω από τη ζώνη να πούμε ότι «ποια ιστορικά ή επιστημονικά στοιχεία…»

Αν μιλάτε για το Ισραήλ, έχω ήδη επισημάνει όλες τις επιστημονικές και ιστορικές πηγές, και εσείς έχετε ξεφύγει από αυτές και αρνηθήκατε να ασχοληθείτε μαζί τους. Τώρα, επιστρέφοντας στην λεγόμενη «μετανάστευση». Μόλις σας έστειλα ένα απόσπασμα από το Spectre. Ασχοληθήκατε μαζί τους; Απάντησες σε αυτό που είπε; Όχι. Ντροπιάζετε πραγματικά τα ίδια τα ιδρύματα όπου πήρατε το διδακτορικό σας.

Εάν το σκέφτεστε σοβαρά, τότε ξεκινήστε να κάνετε ιστορική και επιστημονική έρευνα. Σας έχω ήδη επισημάνει κάποιες επιστημονικές πηγές. Εδώ είναι μια επιπλέον πηγή με την οποία μπορείτε να παλέψετε, και είναι γραμμένη από δύο Εβραίους μελετητές: Εβραϊκή τρομοκρατία στο Ισραήλ (Columbia University Press, 2009 μ.Χ.).

Όταν τελειώσετε με την ανάγνωση, τότε ας μιλήσουμε, γιατί αν πιστεύετε ότι η Χαμάς διαιωνίζει την τρομοκρατία και το Ισραήλ όχι, τότε σας προκαλώ να πάρετε αυτό το βιβλίο. Μέχρι τότε, σταματήστε να μιλάτε για την κακή ιδέα ότι το Ισραήλ ουσιαστικά πολεμά την τρομοκρατία.

Swier: Επιμένω στο χαζό σχόλιό μου σχετικά με τα αποκαλούμενα στοιχεία που έγραψες για αυτό το άρθρο σου. Οι πληροφορίες ήταν λανθασμένες και οι πηγές λανθασμένες. Ποτέ δεν σου επιτέθηκα προσωπικά ούτε σου είπα με όνομα.

Κάνεις λάθος και απλά δεν το βλέπεις. Δικαιολογείτε μια ιδεολογία που επικεντρώνεται στην εθνοκάθαρση του Ισλάμ και είναι η τρομοκρατική ιδεολογία, η προπαγάνδα και οι οργανώσεις, π.χ. η Χαμάς.

Οι εμπειρίες της ζωής μου είναι αυτές που ωθούν να κατανοήσω το μίσος της Συμμαχίας Κόκκινων/Πράσινων/Ουράνιου Τόξου. Δημιουργούν μύθους όπως το Ισλάμ είναι ειρηνικό και οι άπιστοι φταίνε για όλα τα προβλήματα και τις αποτυχίες τους.

Ακριβώς όπως οι κομμουνιστές που έχουν σφάξει εκατομμύρια αθώους, έτσι και η Χαμάς και η Μουσουλμανική Αδελφότητα κ.ά. al. Ακριβώς όπως οι σοδομίτες που καλλωπίζουν ανήλικα παιδιά για σεξ, έτσι και εσένα περιποιούνται για να διαδώσουν τους μύθους τους.

Σας ξαναρωτάω, έχετε πάει ποτέ στο Ισραήλ και έχετε υπηρετήσει ποτέ την χώρα σας; Αν δεν το ξέρετε, δεν ξέρετε τίποτα εκτός από αυτά που σας έχουν ταΐσει οι προπαγανδιστές. Εκθέτω τους αδιαμφισβήτητους παραλογισμούς στους οποίους πραγματικά πιστεύεις.

Συμπέρασμα. Στα άρθρα μου που συζητούν τις απόψεις του Swier, έχω ασχοληθεί συγκεκριμένα με το ζήτημα γιατί ερωτήσεις όπως “Έχετε πάει ποτέ στο Ισραήλ;” είναι εντελώς άσχετα με την ιστορική συζήτηση. Ωστόσο, ο Swier συνεχίζει να θέτει αυτά τα ερωτήματα σαν να είναι μηχάνημα ATM. Στην συζήτησή του με τον Kevin Barrett, την οποία μοιράζομαι στο τέλος αυτού του άρθρου, θέτει ξανά το ίδιο θέμα.

Αυτό που προκαλεί ενδιαφέρον είναι ότι όταν ο Barrett τον ρώτησε για το USS Liberty, η απάντηση του Swier ήταν αρκετά σοκαριστική: «Είναι αυτό που κατέλαβαν οι Βορειοκορεάτες;» Αυτό είναι ιδιαίτερα περίπλοκο λαμβάνοντας υπόψη τα χρόνια στρατιωτικής εμπειρίας του Swier και εγείρει ερωτήματα σχετικά με τις γνώσεις του για τις ιστορικές αφηγήσεις. Αυτός είναι ο λόγος που δεν μπορούμε πλέον να βοηθήσουμε αυτόν τον άνθρωπο (https://attikanea.info/%CE%B7-%CF%83%CF%85%CE%BC%CE%BC%CE%B1%CF%87%CE%AF%CE%B1-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CF%87%CF%81%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%B9%CE%B1%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CF%8D-%CF%83%CE%B9%CF%89%CE%BD%CE%B9%CF%83%CE%BC%CE%BF/).


Συγκλονιστικός ο Αγιοταφίτης Γέροντας Ιουστίνος  Ηγούμενος της Ι. Μονής στο Φρέαρ του Ιακώβ: Η Παλαιστίνη θα κερδίσει τον πόλεμο και θα γίνει ανεξάρτητο κράτος. 32 απόπειρες και 6 στρατοδικεία έχω από το Σιωνισμό!!

Κεραυνός εν αιθρία. Εκλεκτό καλεσμένο είχε ο Μητροπολίτης Μόρφου Νεόφυτος στο Ακάκι στην Αγρυπνία που τελέστηκε προς τιμήν του Αγ Γεωργίου Τροπαιοφόρου που ήταν Παλαιστίνιος στο γένος από την μητέρα του γιος της Πολυχρονίας και Μικρασιάτης από πατέρα αλλά και των Αγίων Γεωργίου Καρσλίδη και Αγίου Γεωργίου Νεαπολίτη.

Πρόκειται για τον συγκλονιστικό Αγιοταφίτη γέροντα Ιουστίνο Ηγούμενο της Ιεράς Μονής στο Φρέαρ του Ιακώβ που διακονεί εκεί ως άξιος διάδοχος του Ιερομάρτυρα Φιλουμένου του Κυπρίου που δολοφόνησαν σιωνιστές με 77 τσεκουριές..41 χρόνια υπηρετεί στο Φρέαρ του Ιακώβ.

Είναι σήμερα 83 ετών. ”Είμαστε 80 Αγιοταφίτες” λέει φύλακες. Πήρε την άδεια να δομήσει το ναό από τον ίδιο τον Γιασέρ Αραφάτ που τον τίμησε για το φιλανθρωπικό και κοινωνικό έργο του κατά τον πόλεμο της εποχής..

Παίρνοντας το λόγο ο Γέροντας Ιουστίνος μετέφερε το κλίμα της εμπόλεμης περιοχής και της εκεί διαβίωσης του όλα αυτά τα χρόνια σε συνθήκες ιδιάζουσες και λείαν επικίνδυνες. Ενώ ήταν απόλυτος ”θα νικήσει σε αυτόν τον Πόλεμο η Παλαιστίνη και θα γίνει και ανεξάρτητο κράτος.” Ως αγγελιοφόρος του Χριστού μας ήρθε από την εμπόλεμη ζώνη και μας ανήγγειλε την καλή είδηση. Θα νικήσει η Παλαιστίνη. Η Παλαιστίνη θα γίνει κράτος. Ενώ έκανε και αποκαλύψεις…

Είπε: ” Πολλάκις εχτυπήθηκα 32 απόπειρες έχω από το Σιωνισμό 6 Στρατοδικεία έχω στο σώμα μου 5 στρατοδικεία έχω από τους Αδελφούς Μουσουλμάνους και 18 απόπειρες δεν είναι όμως επειδή είναι μουσουλμάνοι αλλά είναι ρουφιάνοι του Σιωνισμού κι αυτοί πληρώνονται από τους Σιωνιστές. Λυπούμαι όμως πάρα πολύ όμως γιατί μέσα στο σιωνισμό δεν είναι μόνο οι Εβραίοι είναι και Χριστιανοί είναι και μουσουλμάνοι είναι και βουδιστές είναι και βραχμανιστές.

Και όμως που κατέβηκα στην Ελλάδα δεν με δέχθηκαν ακόμη να εισέλθω στο νοσοκομείο. Η απάντηση μου στο Υπουργείο ήταν λυπάμαι πάρα πολύ που ήρθα με διαβατήριο Ελληνικό και όχι Παλαιστινιακό να έχω προτεραιότητα και να παίρνω και επίδομα.

Πιστεύω ακράδαντα ότι θα ζήσω γιατί πρέπει να τελειώσω τον ιερό ναό του Αγ. Ιωάννου Τιμίου Προδρόμου και σε αυτό τον πόλεμο οπωσδήποτε θα κερδίσει η Παλαιστινιακή αρχή θα γίνει αυτοκέφαλο κράτος αυτόνομο κι οπωσδήποτε θα πάρω την άδεια και θα ξανάρθω στην Εκκλησία σας την παροικία σας ν’ ανοίξω και πάλι χέρι για να χτίσω τον Άγιο Ιωάννη (σσ στο μέρος της αποτομής στην Σεβάστεια).”. Για το σχίσμα με την Ρωσία είπε ότι είναι μεγάλο λάθος γιατί χωρίς την Ρωσία είμαστε μια χούφτα ένα τίποτα (https://dimpenews.com/2023/11/04/%cf%83%cf%85%ce%b3%ce%ba%ce%bb%ce%bf%ce%bd%ce%b9%cf%83%cf%84%ce%b9%ce%ba%cf%8c%cf%82-%ce%bf-%ce%b1%ce%b3%ce%b9%ce%bf%cf%84%ce%b1%cf%86%ce%af%cf%84%ce%b7%cf%82-%ce%b3%ce%ad%cf%81%ce%bf%ce%bd%cf%84/).


Γερτρούδη Μπέλ & Διακήρυξη Μπάλφουρ: ΟΙ ΡΙΖΕΣ ΤΟΥ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΙΑΚΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ Από τον Διαμαντῆ Κούτουλα.

Οἱ Ἑβραῖοι ἔφυγαν ὡς γνωστὸν ἀπὸ τὴν γῆ τους μετὰ τὶς δύο ἀποτυχημένες ἐπαναστάσεις κατὰ τῶν Ρωμαίων (70 μ.Χ. καὶ 136 μ.Χ.). Τὸν 7ο Αἰ.μΧ κατέφθασαν ἐκεῖ  οἱ Ἄραβες διώχνοντας τοὺς Βυζαντινοὺς  καὶ  πολὺ ἀργότερα ἡ περιοχὴ πέρασε στοὺς Ὀθωμανοὺς τοῦ  ΣΟΥΛΕΫΜΑΝ ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΟΥΣ (1521).

Η Ὀθωμανικὴ Κατάκτηση κράτησε μέχρι τὸν Α' ΠΑΓΚ.ΠΟΛΕΜΟ (1.914 μ.Χ.—1.918 μ.Χ.) ὁταν ἡ περιοχὴ πέρασε στά χἐρια τῶν ΑΓΓΛΟΓΑΛΛΩΝ ( μυστική ΣΥΜΦΩΝΙΑ  ΣΑΪΚΣ—ΠΙΚΟ τῆς 16ης ΜΑΪΟΥ 1.916 μ.Χ., Sykes–Picot Agreement,πρόκειται γιὰ ὀνὸματα διπλωματῶν ) ποὺ χώρισε τὴν Μἐση Ἀνατολὴ σὲ Βόρεια γαλλικὴ περιοχὴ Α (ΣΥΡΙΑ—ΛΙΒΑΝΟΣ) καὶ Νότια αγγλική Β (ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗ—ΙΟΡΔΑΝΙΑ—ΙΡΑΚ.

ΚΑΙ ΕΔΩ ΑΝΑΓΕΤΑΙ Η ΡΙΖΑ ΤΟΥ ΣΗΜΕΡΙΝΟΥ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΙΑΚΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ. Στόχος τῶν Συμμάχων τῆς ΑΝΤΑΝΤ ἦταν νὰ διώξουν τοὺς ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ ἀπὸ τὰ ΠΕΤΡΕΛΑΙΑ ΤΗΣ ΜΕΣΗΣ ΑΝΑΤΟΛΗΣ διότι ἤδη οἱ Γερμανοὶ εἶχαν ἔρθη σὲ συμφωνία μὲ τοὺς Ὀθωμανοὺς νὰ εἶχαν  τὴν δυνατότητα, ἀνοίγοντας τὴν γραμμὴ τοῦ ΥΠΕΡΙΡΑΝΙΚΟΥ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΥ ΚΩΝ/ΠΟΛΗΣ—ΒΑΓΔΑΤΗΣ, νὰ σκάβουν γιὰ πετρἐλαιο..

Πρὸς τοῦτο οἱ ΑΓΓΛΟΙ σχεδίασαν ΝΑ ΞΕΣΗΚΩΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΑΡΑΒΕΣ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΤΟΥΡΚΩΝ μέ τὴν ὑπὀσχεση δημιουργίας ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥ ΑΡΑΒΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΥΠΟ ΤΗΝ ΧΑΣΕΜΙΤΙΚΗ ΔΥΝΑΣΤΕΙΑ ΤΗΣ ΜΕΚΚΑΣ (Σαρὶφ =ΦΥΛΑΚΑΣ ΤΩΝ ΙΕΡΩΝ ΜΕΚΚΑΣ—ΜΕΔΙΝΑΣ  ἐκ τῆς φυλῆς ΧΑΣΙΜ ποὺ ὑποτίθεται ἀνἀγεται στὸν Προφήτη Μωἀμεθ ).

Τὸ σχέδιο αύτὸ ὐποστήριξαν ἐνθέρμως καὶ ὁ γνωστός μας συνταγματάρχης T. E. ΛΩΡΕΝΣ ΤΗΣ ΑΡΑΒΙΑΣ καὶ κυρίως ἡ ἀρχαιολὸγος  ΓΕΡΤΡΟΥΔΗ ΜΠΕΛ ὸ ἰθύνων νοῦς τοῦ σχεδίου τῆς ἀραβικῆς ἀνεξαρτησίας (ΟΛΟΙ ΜΕΛΗ ΤΟΥ ΛΕΓΟΜΕΝΟΥ "ΑΡΑΒΙΚΟΥ ΓΡΑΦΕΙΟΥ"-Arab Bureau-ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΚΑΪΡΟΥ—δηλαδὴ Κατάσκοποι...)

 Η ΓΕΡΤΡΟΥΔΗ ΜΠΕΛ ΜΑΛΙΣΤΑ ΥΠΗΡΞΕ Η ΣΧΕΔΙΑΣΤΡΙΑ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΤΟΥ ΙΡΑΚ ΥΠΟ ΤΗΝ ΒΑΣΙΛΕΙΑ ΤΟΥ ΦΑΪΖΑΛ  Α' (ὡς Αγγλικοῦ προτεκτοράτου βεβαίως) ἀλλὰ καὶ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΤΗΣ ΙΟΡΔΑΝΙΑΣ ΥΠΟ ΤΟΝ ΑΜΠΝΤΑΛΑ Α’ ΑΔΕΡΦΟ ΤΟΥ ΦΑΪΖΑΛ, ὐιῶν καὶ τῶν δύο  τοῦ Σαρίφ  ΧΟΥΣΕΪΝ τῆς Μέκκας.

Ο ΦΑΪΖΑΛ Α' ΚΑΙ Η ΜΠΕΛ ΕΠΕΔΙΩΚΑΝ ΕΝΑ ΕΝΙΑΙΟ ΑΡΑΒΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ΣΤΑ ΣΗΜΕΡΙΝΑ ΕΔΑΦΗ ΙΡΑΚ-ΣΥΡΙΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΝΕΝΩΣΗ ΣΟΥΝΙΤΩΝ-ΣΙΙΤΩΝ. Γι αύτὸ καὶ ὁ Φαϊζὰλ Α’ ὡς βασιλιᾶς τῆς γαλλικῆς Συρίας ἐναντιώθηκε στοὺς Γάλλους οἱ ὁποῖοι τὸν ἐκθρόνισαν ἀλλὰ ΧΑΡΙΣ ΣΤΗΝ ΓΕΡΤΡΟΥΔΗ ΜΠΕΛ ΕΓΙΝΕ ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΟΥ ΙΡΑΚ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΠΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΕ ΚΑΙ   ΙΔΡΥΣΕ  Η ΙΔΙΑ Η ΜΠΕΛ ...

Λἐγεται μάλιστα ὅτι στὴν Διάσκεψη τοῦ Καΐρου (12‒3‒1921 μ.Χ..) ΠΟΥ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕ Ο ΤΣΩΡΤΣΙΛ, ΤΟΤΕ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΟΛΕΜΟΥ ,ἡ Μπὲλ σχεδίασε μέ μαρκαδόρο τὰ σύνορα τῶν κρατῶν τῆς Μἐσης Ἀνατολῆς (ἀποδὶδοντας τὸ κάθε κράτος καὶ σὲ καθεμιὰ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ...).

Ἀκόμα καὶ τὶς ὀνομασίες τῶν κρατῶν διάλεξε ἡ Γερτούρη Μπὲλ ἀπὸ τὰ βιβλία Ἀρχαίας Ἱστορίας ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΤΑ ΚΡΑΤΗ ΑΥΤΑ  ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΟΜΟΙΟΓΕΝΕΙΣ ΠΛΗΘΥΣΜΟΥΣ....  Ὁ Ἀμπντάλα Α’ κυβέρνησε τὴν Ἰορδανία γιὰ πολλὰ χρὸνια , ἀλλὰ τὸ 1.949 μ.Χ. προσἀρτησε τὴν Δυτικὴ Ὄχθη (ποὺ ὁ ΟΗΕ προόριζε γιὰ τὸ Παλαιστινιακὸ Κράτος) καὶ ἕνας ἐθνικιστὴς Παλαιστίνιος τὸν δολοφὸνησε τὸ 1.951 μ.Χ. τὴν ὥρα ποὺ προσευχόταν στὸ Τέμενος ΑΛ—ΑΚΤΣΑ τῆς Ἱερουσαλήμ...

Ὁ Φαϋζὰλ Α’ ἦρθε άργότερα  σὲ διαφωνία μέ τοὺς Ἄγγλους ἐπειδὴ οἱ τελευταῖοι ὑπαναχώρησαν ἀπὸ τὸ ΣΧΕΔΙΟ ΜΠΕΛ ΓΙΑ ΕΝΙΑΙΟ ΑΡΑΒΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ καὶ τελικὰ στὶς 8 ΣΕΠ 1.933 μ.Χ. βρέθηκε νεκρὸς στὴν Βἐρνη ἀπὸ πιθανὴ ἀνακοπὴ καρδιᾶς— ἤ δηλητηριασμένος μὲ ἀρσενικό, σύμφωνα μέ τὶς τελευταῖες ἔρευνες*...

Ἐξάλλου στὶς 2 ΝΟΕ 1.917 μ.Χ. οἰ Ἄγγλοι μέ τὴν περιβόητη ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΜΠΑΛΦΟΥΡ βάζουν στὸ κόλπο καὶ τοὺς ΕΒΡΑΙΟΥΣ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΟΘΩΜΑΝΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΓΕΡΜΑΝΩΝ μέ τὴν ὐπόσχεση δημιουργίας ἑβραϊκοῦ κράτους ὑπὸ διεθνῆ προστασία.

ΕΝ ΤΩ ΜΕΤΑΞΥ ΑΠΟ ΤΟ 1.897 μ.Χ. ΕΧΕΙ ΔΗΜΟΥΡΓΗΘΕΙ ΤΟ ΣΙΩΝΙΣΤΙΚΟ ΚΙΝΗΜΑ ΤΟΥ ΧΕΡΤΣΛ τὸ ὁποῖο ἐπιιδιώκει (λόγῳ καὶ τῶν πολλῶν τσαρικῶν πογκρόμ) ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΩΝ ΕΒΡΑΙΩΝ ΣΤΗΝ ΓΗ ΤΗΣ ΒΙΒΛΟΥ.  Δημιουργεῖται τότε ἕνα κίνημα ἀγορᾶς ἑκτάσεων στὴν Παλαιστίνη ἀπὸ Ἑβραίους καὶ μετοίκηση τους. Πρἀγματι πάνω ἀπὸ 50000 Ἑβραῖοι ἔχουν μετοικήσει στό Ἰσραὴλ μετὰ τὴν λήξη τοῦ Α' ΠΠ.

Οἱ Ἄγγλοι ὅμως ΞΕΧΑΣΑΝ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ ΤΙΣ ΔΙΑΚΗΡΥΞΕΙΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΙΔΡΥΣΗ ΕΒΡΑΪΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΙΔΡΥΣΗ ΕΝΙΑΙΟΥ ΑΡΑΒΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ἐνῶ οἱ Λῶρενς καὶ Μπὲλ ποὺ ὐποστήριζαν τὰ παναραβικὰ σχἐδια ΠΕΘΑΝΑΝ ΜΕ ΠΕΡΙΕΡΓΟ ΤΡΟΠΟ:

Ο Λῶρενς ἀπὸ τροχαῖο τὸ 1.935 μ.Χ. ὁταν ἔπεσε πάνω  στὴν μοτοσυκλέττα ποὺ ὁδηγοῦσε,  αύτοκίνητο μὲ ὁδηγὸ ἄλλον  ἀξιωματικὸ  καὶ ἡ Μπὲλ τὸ 1926  ἀπὸ ὑπερβολικὴ δόση ὐπνωτικῶν...ΜΕ ΑΡΣΕΝΙΚΟ  ΑΛΛΩΣΤΕ —ΟΠΩΣ ΠΡΟΑΝΑΦΕΡΑΜΕ— ΔΟΛΟΦΟΝΗΘΗΚΕ ΚΑΙ Ο ΦΑΪΖΑΛ  Α’ ΤΟ 1.933 μ.Χ...

Μετὰ τὸ τέλος τοῦ Β' ΠΑΓΚ.ΠΟΛΕΜΟΥ,τὸ 1948 μ.Χ. ὁ ΟΗΕ ἀποφασίζει τὴν ΙΔΡΥΣΗ ΕΒΡΑΪΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ τὸ ὁποῖο ὅμως δέν ἀναγνώρισαν  οἱ Ἄραβες.  Σὲ μιὰ σειρὰ πολέμων ὅμως ,μὲ σημαντικώτερο τὸν πολεμο τῶν 6 ἡμερῶν τὸ 1967 ΤΟ ΙΣΡΑΗΛ ΣΥΝΕΤΡΙΨΕ  ΤΟΥΣ ΑΡΑΒΕΣ (ἡ αἰγυπτιακὴ ἀεροπορία ἐξοπλισμένη τότε ἀπὸ τὴν Ρωσία μέ τὰ τελειότερα ΜΙΓΚ, καταστρἀφηκε ἀπὸ τὰ ἰσραηλινὰ ἀεροσκάφη  στό...ἔδαφος !) ΚΑΤΕΛΑΒΕ ΤΗΝ ΔΥΤΙΚΗ ΟΧΘΗ ΟΠΟΥ ΕΙΧΕ ΣΧΕΔΙΑΣΤΕΙ ΤΟ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΙΑΚΟ ΚΡΑΤΟΣ καθὼς καὶ τὴν "ΑΓΙΑ ΠΟΛΗ" τῆς ΙΕΡΟΥΣΑΛΗΜ.

Μετὰ ἀπὸ ὅλα αύτά, τί μἐλει γενέσθαι;. Φρονῶ λοιπὸν ὅτι τὸ ΜΑΚΡΟΠΡΟΘΕΣΜΟ συμφέρον τοῦ Ἰσραὴλ εἶναι ΝΑ ΣΤΗΡΙΞΕΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΕΝΑ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΙΑΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ΣΤΗΝ ΔΥΤΙΚΗ ΟΧΘΗ ΩΣ "ΜΑΞΙΛΑΡΙ" ΣΕ ΚΑΘΕ ΕΠΙΒΟΥΛΕΑ.

Παρομοίως , μακροπρόθεσμο συμφέρον τῶν Παλαιστινίων δὲν εἶναι ἡ καταστροφὴ τοῦ Ἰσραὴλ ποὺ στὴν πραγματικότητα εἶναι ΑΝΕΦΙΚΤΗ—ΤΟ ΙΣΡΑΗΛ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΜΕΣΑΙΩΝΙΚΟΙ ΣΤΑΥΡΟΦΟΡΟΙ—ἀλλὰ ἡ σύμπραξη μαζί του διότι ΤΑ ΑΛΛΑ ΑΡΑΒΙΚΑ ΚΡΑΤΗ ΔΕΝ ΔΕΧΟΝΤΑΙ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΙΟΥΣ ΣΤΑ ΕΔΑΦΗ ΤΟΥΣ..

 Τὸ ἄν θὰ γίνουν τὰ παραπάνω  ὴ ὄχι ἐξαρτᾶται ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΥΦΥΙΑ ΤΩΝ ΗΓΕΤΩΝ ΤΩΝ ΔΥΟ ΚΡΑΤΩΝ—καὶ μόνον. Ἄλλωστε  τὰ  διάφορα ΕΥΧΟΛΟΓΙΑ  ποὺ ἀκοῦμε συχνὰ περὶ εἰρήνης κλπ  καμμία ἀξία δέν ἔχουν στὸ ἱστορικὸ γίγνεσαθαι· ἁπλῶς λειτουργοῦν πάντοτε ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΙΣΧΥΡΟΥ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ.

 

 

ΟΙ ΔΥΟ ΜΕΣΣΙΕΣ ΤΟΥ ΡΑΒΒΙΝΙΚΟΥ ΙΟΥΔΑΪΣΜΟΥ Από τον Διαμαντῆ Κούτουλα.

Ἡ Εβραϊκὴ  παράδοση περὶ ΔΥΟ ΜΕΣΣΙΩΝ ἀνἀγεται στὴν ΠΡΟΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΕΠΟΧΗ διότι ἀναφέρεται στὰ ΧΕΙΡΟΓΡΑΦΑ ΤΩΝ ΕΣΣΑΙΩΝ καὶ στὸν ΠΡΟΦΗΤΗ ΖΑΧΑΡΙΑ.Τὰ πρῶτα μιλοῦν γιὰ τόν <ΜΕΣΣΙΑ ΤΟΥ ΑΑΡΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΙΣΡΑΗΛ> {Χειρ.Δαμασκοῦ, ΧΧ,1}ἐνῶ ὁ ΖΑΧΑΡΙΑΣ μιλᾶ γιὰ τὸ Ὅραμα τῆς ΧΡΥΣΗΣ  ΛΥΧΝΙΑΣ μὲ τὰ δύο ΕΛΑΙΟΔΕΝΔΡΑ {=ἐλαῖαι} ἑκατέρωθεν, ἐξηγῶντας <οὗτοι οἱ δύο υἱοὶ τῆς πιότητος {=εὐλογίας} παρεστήκασι τῷ Κυρίῳ πάσης τῆς γῆς>{ΖΑΧ.4,14}.

Ἐπίσης ὁ ΜΕΤΑΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟΣ ραββινικὸς Ἰουδαϊσμὸς μιλᾶ γιὰ ΔΥΟ ΜΕΣΣΙΕΣ, ἕναν τρόπον τινα, Πρόδρομο, τὸν ΜΕΣΣΙΑ ΜΠΕΝ ΓΙΟΣΕΦ {=υἱὸ Ἰωσήφ/Massiah ben Joseph} καὶ τὸν δεύτερο καὶ "ΟΡΙΣΤΙΚΟ" Μεσσία ποὺ θὰ ἐγκαινιάσει τὴν ΜΕΣΣΙΑΝΙΚΗ ΕΠΟΧΗ τῆς Παγκόσμιας Εἰρήνης, τὸν ΜΕΣΣΙΑ ΜΠΕΝ ΔΑΒΙΔ {=υἱὸ Δαβίδ/Massiah ben David}.

Ὅσον ἀφορᾶ στὸν ΠΡΩΤΟ ΜΕΣΣΙΑ, τὸν ΥΙΟ ΙΩΣΗΦ (ἐννοεῖ τὴν γενιὰ τοῦ Ἰωσήφ τῆς Παλαιᾶς Διαθήκης ποὺ πούλησαν οἱ ἀδελφοί του στὴν Αἴγυπτο) οἱ ἡμέρες του ΔΕΝ ΘΑ ΛΗΞΟΥΝ ΕΝΔΟΞΑ. Θὰ πολεμήσει τοὺς ἐχθροὺς τοῦ Ἰουδαϊσμοῦ ΚΑΙ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙ διότι ὁ Λαὸς Ἰσραὴλ ΔΕΝ  ΘΑ ΤΟΝ ΔΕΧΘΕΙ.  Ὡς ἐκ τούτου θὰ προκύψουν πολλὲς συμφορὲς γιὰ τὸ Εβραϊκὸ ἔθνος.

Ὁ Δεύτερος Μεσσίας ὅμως ἔχει τὰ γνωστὰ χαρακτηριστικὰ τοῦ ΕΝΔΟΞΟΥ ΥΙΟΥ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ τῆς Προφητείας ΔΑΝΙΗΛ.Θὰ φέρει τὴν ΕΙΡΗΝΗ, ΤΗΝ ΠΑΛΙΝΝΟΣΤΗΣΗ ΤΩΝ ΕΒΡΑΙΩΝ ΣΤΗΝ ΑΓΙΑ ΓΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΟΙΚΟΔΟΜΗΣΗ ΤΟΥ ΤΡΙΤΟΥ ΚΑΙ ΟΡΙΣΤΙΚΟΥ ΝΑΟΥ *.

Στὸ ἐρώτημα ,ποῦ ἀνἀγεται ἡ ἰδέα τοῦ ΜΕΣΣΙΑ ΜΠΕΝ ΓΙΟΣΕΦ τοῦ ραββινικοῦ Ἰουδαϊσμοῦ, δὲν ἔχει δοθεῖ ὁριστικὴ ἀπάντηση ἀπὸ τοὺς εἰδικούς·  ὅμως εἷναι προφανὴς ἡ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ἐπιρροὴ καθ'ὅσον ὁ ΠΡΩΤΟΣ ΜΕΣΣΙΑΣ Ο "ΥΙΟΣ ΙΩΣΗΦ"  ΦΕΡΕΙ  ΟΛΑ ΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥ ΠΑΣΧΟΝΤΟΣ ΜΕΣΣΙΑ ΤΗΣ ΚΑΙΝΗΣ ΔΙΑΘΗΚΗΣ.

https://youtu.be/dvcMo9uSrXA?si=8X7dVT90ye_Iv2Ul

*Σύμφωνα μέ τὸ ΔΕΥΤΕΡΟΝΟΜΙΟ οἱ Ἰουδαῖοι πρἐπει νὰ ἔχουν ΕΝΑΝ ΚΑΙ ΜΟΝΟΝ ΕΝΑ ΝΑΟ{=μὴ ἀνενέγκῃς τὰ ὁλοκαυτώματα σου ἐν παντὶ τόπῳ οὗ ἐὰν ἴδῃς, ἀλλ’ ἢ εἰς τὸν τόπον ὅν ἄν ἐκλέξηται Κύριος ὁ Θεός Σου—ΔΕΥΤ.12, 13‒14} καὶ ὄχι ὁπουδήποτε ,ἀλλά  στὸν ΛΟΦΟ ΜΟΡΥΑ ΤΗΣ ΙΕΡΟΥΣΑΛΗΜ  {=εἰς τὴν γῆν τὴν ὑψηλήν—ΓΕΝ.22,2},  ὀπου κατὰ τὴν Βίβλο ὁ Ἀβραὰμ πῆγε νὰ θυσιάσει τὸν γυιό του Ἰσαάκ {=καὶ ἐκάλεσεν Ἀβραὰμ τὸ ὄνομα τοῦ τόπου ἐκείνου Κύριος εἰδεν —ΓΕΝ. 22,14}  .  ΑΥΤΗ Η ΠΕΡΙΟΧΗ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΟΠΟΥ ΥΨΩΝΕΤΑΙ ΤΟ ΤΕΜΕΝΟΣ ΤΟΥ ΟΜΑΡ ΜΕ ΤΟΝ ΧΡΥΣΟ ΤΡΟΥΛΟ .Ἐκεῖ δηλ  ὅπου βρίσκονταν τὰ ΑΓΙΑ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΤΟΥ ΙΟΥΔΑΪΚΟΥ ΝΑΟΥ, ὁ χαλίφης ΟΜΑΡ ἔκτισε τὸν 7ο αἰ.μΧ τὸ τέμενος του, ἐπειδὴ  κατὰ τὴν ἰσλαμικὴ παράδοση ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΑΝΕΛΗΦΘΗ Ο ΜΩΑΜΕΘ ΣΤΟΥΣ ΟΥΡΑΝΟΥΣ ( Ἀνάληψη μετ'....ἐπιστροφῆς βεβαίως, διότι ὁ Προφήτης Μωάμεθ ἐπἐστρεψε ἐπὶ γῆς καὶ πέθανε ὡς ἁπλοῦς ἄνθρωπος..).   Συνεπῶς ὁποιαδήποτε ἀνοικοδόμηση τοῦ ΤΡΙΤΟΥ ΝΑΟΥ ἀπό τοὺς Ἑβραίους προϋποθέτει ΓΚΡΕΜΙΣΜΑ ΤΟΥ ΤΕΜΕΝΟΥΣ ΤΟΥ ΟΜΑΡ, γεγονὸς πού θὰ σημάνει φυσικὰ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΠΟΛΕΜΟ...


ΠΌΛΕΜΟΣ ΣΤΗΝ ΓΆΖΑ, ΓΆΖΑ, ΙΣΡΑΉΛ, PALESTINE, PALESTINE. Ιερός Πόλεμος του Ισραήλ κατά των βιβλικών αντιπάλων του των Φιλισταίων. Στα στρατόπεδα είναι περισσότεροι οι ραβίνοι από τους στρατιώτες…

Είναι θρησκευτικός Ιερός Πόλεμος του Ισραήλ κατά των βιβλικών αντιπάλων του των Φιλισταίων… Υπάρχει μια θρησκευτική έξαρση παροξυσμός στο Ισραηλινό στρατόπεδο.. Ραβίνοι πάνε στα στρατόπεδα και κάνουν τελετουργίες ενώ καταγράφουν λίστες με ονόματα στρατιωτών για να τους διαβάζουν και τους εμψυχώνουν για την Μεγάλη Ιδέα του περιούσιου ..

Η Γενοκτονία που συντελείται γίνεται και με φονταμενταλιστικά κίνητρα κι εντάσσεται στο πλαίσιο του σιωνιστικού εσχατολογικού μεσσιανισμού.. Είναι η νύχτα του Αγίου Βαρθολομαίου της Μέσης Ανατολής. Το Ισραήλ επαίρεται ότι σε 20 μέρες σκότωσε 20.000 Παλαιστίνιους.. Στα στρατόπεδα είναι περισσότεροι οι ραβίνοι από τους στρατιώτες. Είμαστε στο σωστό στρατόπεδο στην σωστή πλευρά της ιστορίας (https://dimpenews.com/2023/11/07/%ce%b9%ce%b5%cf%81%cf%8c%cf%82-%cf%80%cf%8c%ce%bb%ce%b5%ce%bc%ce%bf%cf%82-%cf%84%ce%bf%cf%85-%ce%b9%cf%83%cf%81%ce%b1%ce%ae%ce%bb-%ce%ba%ce%b1%cf%84%ce%ac-%cf%84%cf%89%ce%bd-%ce%b2%ce%b9%ce%b2%ce%bb/)…


Το Κρυφό Χέρι που Διαμόρφωσε την Ιστορία.

Η πορεία της Ιστορίας κατευθύνεται από μια μικρή ομάδα ‘ανθρώπων’ με κοινά συμφέροντα. Οι πίνακες και οι εικόνες των “μεγάλων” ανδρών των περασμένων αιώνων αποκαλύπτουν ένα κοινό νήμα που τους συνδέει μεταξύ τους.

Είναι άραγε τυχαίο ότι πολλοί απ’ αυτούς έκρυβαν το ένα τους χέρι όταν πόζαραν για ένα πορτρέτο; Θα εξετάσουμε την προέλευση του “κρυμμένου χεριού” και τους ισχυρούς άνδρες που χρησιμοποίησαν το σημάδι σε διάσημα πορτρέτα.

“Η σημερινή σκέψη προς ένα δημοκρατικό παγκόσμιο κράτος δεν είναι ούτε μια νέα τάση, ούτε μια τυχαία συγκυρία, παρά μόνο είναι το έργο της δημιουργίας του απαραίτητου γνωστικού υπόβαθρου για την εγκαθίδρυση της πεφωτισμένης δημοκρατίας μεταξύ όλων των εθνών, η οποία συνεχίζεται εδώ και πολλές εκατοντάδες χρόνια από τις μυστικές εταιρείες.” Manly P. Hall, Μυστικό πεπρωμένο της Αμερικής

Υπάρχει μια κρυφή δύναμη πίσω από τα παγκόσμια γεγονότα των τελευταίων αιώνων; Είναι η πτώση των ευρωπαϊκών μοναρχιών, η εμφάνιση της Εποχής του Διαφωτισμού και η πορεία μας προς μια παγκόσμια ‘δημοκρατία’ μέρος ενός μεγάλου σχεδίου που καθοδηγείται από ένα “κρυφό χέρι”;

Πριν από την έλευση των μέσων μαζικής ενημέρωσης, τα πορτρέτα που απεικόνιζαν τους ηγέτες τους σε μεγαλοπρεπείς πόζες ήταν τα μόνα αντικείμενα που είχαν οι άνθρωποι ως απόδειξη για αυτήν την δύναμη. Μήπως αυτά τα πορτρέτα έχουν μια απόκρυφη σημασία;

Μία από αυτές τις στάσεις είναι το “κρύψιμο του χεριού”. Θυμάμαι τον καθηγητή ιστορίας μου να προσπαθεί να εξηγήσει γιατί ο Ναπολέων απεικονιζόταν συχνά με το χέρι μέσα στο πουκάμισό του. Η συνήθης εξήγηση πήγαινε κάπως έτσι:

“Έχουν παρουσιαστεί πολλές θεωρίες σχετικά με το γιατί ο Ναπολέων απεικονίζεται παραδοσιακά με το χέρι στο γιλέκο του. Μερικές από αυτές τις θεωρίες είναι οι παρακάτω: είχε έλκος στο στομάχι, κουρδίζει το ρολόι του, είχε μια δερματική ασθένεια με φαγούρα, στην εποχή του ήταν αγένεια να βάζεις τα χέρια στις τσέπες, είχε καρκίνο του μαστού, είχε παραμορφωμένο χέρι, είχε ένα αρωματικό φακελάκι στο γιλέκο του που το μύριζε κρυφά καθώς και ότι οι ζωγράφοι δεν αρέσκονται να ζωγραφίζουν χέρια” Tom Holmberg

Εκτός εάν όλα τα άτομα που αναφέρονται σε αυτό το άρθρο είχαν έλκος στομάχου ή παραμορφωμένα χέρια, η χειρονομία του να κρύβεις το χέρι σου πρέπει να έχει ένα συγκεκριμένο νόημα. Τα περισσότερα από τα άτομα που χρησιμοποιούν αυτό το σημάδι είναι αποδεδειγμένα (και συχνά ενθουσιώδη) μέλη των Μυστικών Εταιρειών.

Λαμβάνοντας υπόψη την μεγάλη σημασία αυτής της χειρονομίας στις τελετουργίες των μασόνων και το γεγονός ότι όλη η ελίτ είτε ανήκε στον τεκτονισμό, είναι απλά αδύνατο η επανάληψη αυτού του σημείου να είναι αποτέλεσμα μιας σύμπτωσης.

Το “κρυμμένο χέρι” μπορεί, στην πραγματικότητα, να βρεθεί στις τελετουργίες του βασιλικού βαθμού της μασονίας και οι παγκόσμιοι ηγέτες που χρησιμοποιούν αυτό το σημάδι λένε διακριτικά σε άλλους μυημένους του τάγματος: “Σ’ αυτό ανήκω, σ’ αυτό πιστεύω και γι’ αυτό εργάζομαι”.

Ο βαθμός Royal Arch και το τριπλό «T». Ο βαθμός Royal Arch (ο 13ος  βαθμός της Σκωτσέζικης Τελετής ή ο 7ος βαθμός της Υορκικής Τελετής) είναι επίσης γνωστός ως ο Τέκτονας του Μυστικού. Κατά την διάρκεια αυτού του βαθμού, οι μυημένοι λέγεται ότι λαμβάνουν μεγάλες ‘αλήθειες’.

“Τα μέλη αυτού του Βαθμού ονομάζονται σύντροφοι και “δικαιούνται πλήρη εξήγηση των μυστηρίων του Τάγματος”, ενώ στους προηγούμενους Βαθμούς αναγνωρίζονται με την κοινή, οικεία ονομασία αδελφοί και διατηρούνται σε κατάσταση βαθιάς άγνοιας του μεγαλειώδους μυστικού που αποκαλύπτεται σε αυτό το Κεφάλαιο.

Αυτό συμφωνεί με τη συνήθεια του Πυθαγόρα, ο οποίος διέκρινε έτσι τους μαθητές του. Μετά από μια δοκιμασία πέντε ετών, όπως αναφέρθηκε προηγουμένως, γίνονταν δεκτοί στην παρουσία του διδασκάλου, αποκαλούνταν σύντροφοί του και τους επιτρεπόταν να συνομιλούν ελεύθερα μαζί του.

Πριν από την λήξη αυτής της προθεσμίας τους παρέδιδε τις οδηγίες του πίσω από ένα παραβάν” -John Fellows, Fellows’s Inquiry into the Origin, History, and Purport of Freemasonry (Η έρευνα των Fellows σχετικά με την προέλευση, την ιστορία και τον σκοπό του τεκτονισμού)

“Αν περάσουμε στην Βασιλική Καμάρα, λαμβάνουμε μια θαυμάσια προσαύξηση της γνώσης και βρίσκουμε κάθε πράγμα τελειοποιημένο- γιατί αυτό είναι το nec plus ultra του Τεκτονισμού και δεν μπορεί ποτέ να ξεπεραστεί από κανένα ανθρώπινο θεσμό”. George Oliver, Διαλέξεις για τον Τεκτονισμό. Κατά την διάρκεια αυτής της βαθμίδας ο μυημένος μαθαίνει το ιερό όνομα του θεού.

“Ένας βαθμός απερίγραπτα πιο μεγαλειώδης, θεσπέσιος και σημαντικός από οποιονδήποτε άλλο και είναι στην πραγματικότητα η κορυφή και η τελειότητα του αρχαίου Τεκτονισμού. Εντυπώνει στο μυαλό μας την πίστη στην ύπαρξη ενός θεού, χωρίς αρχή ημερών ή τέλος χρόνων, του μεγάλου και ακατανόητου Άλφα και Ωμέγα, και μας υπενθυμίζει τον σεβασμό που οφείλεται στο Ιερό Του όνομα”. George Oliver, Ιστορικά ορόσημα. Αυτό το ιερό όνομα είναι Jahbulon, ένας συνδυασμός λέξεων που σημαίνει “θεός” στα Συριακά, Χαλδαϊκά και Αιγυπτιακά.

“JEHOVAH. Από τις ποικιλίες αυτού του ιερού ονόματος που χρησιμοποιούνται στα διάφορα έθνη της γης, τρεις αξίζουν ιδιαίτερα την προσοχή των βασιλικών μασόνων:

1. JAH. Αυτό το όνομα του θεού τους συναντάται στον 68ο Ψαλμό.

2. BAAL Ή BEL. Αυτή η λέξη σημαίνει κύριος, αφέντης ή κάτοχος, και ως εκ τούτου χρησιμοποιήθηκε από πολλά έθνη της Ανατολής για να δηλώσει τον Κύριο όλων των πραγμάτων και τον Κύριο του κόσμου.

3. ON. Αυτό ήταν το όνομα με το οποίο λατρευόταν ο Ιεχωβά μεταξύ των Αιγυπτίων”. -Malcolm C. Duncan, Duncan’s Masonic Ritual and Monitor

Το τελετουργικό μύησης σε αυτόν τον βαθμό αναπαριστά την επιστροφή στην Ιερουσαλήμ τριών Εξαιρετικών Τεκτόνων που κρατούνταν αιχμάλωτοι στην Βαβυλώνα. Δεν θα αναφερθώ σε ολόκληρη την τελετή και τους συμβολισμούς, αλλά σε ένα σημείο, ο μυημένος καλείται να μάθει έναν μυστικό κωδικό πρόσβασης και ένα σήμα του χεριού προκειμένου να περάσει μέσα από μια σειρά από πέπλα.

Το Κρυφό Χέρι. “Δάσκαλος του Δεύτερου Πέπλου: “Τρεις Άριστοι Δάσκαλοι πρέπει να ήσασταν, αλλιώς δεν θα μπορούσατε να φτάσετε ως εδώ- αλλά πιο μακριά δεν μπορείτε να πάτε χωρίς τα λόγια μου, το σημάδι μου και τον λόγο της προτροπής μου.

Τα λόγια μου είναι ο Σημ, ο Ιάφετ και ο Αδωνιράμ- το σημάδι μου είναι αυτό: (σπρώχνει το χέρι του στον κόρφο του)- είναι κατά μίμηση εκείνου που έδωσε ο Θεός στον Μωυσή, όταν τον πρόσταξε να σπρώξει το χέρι του στον κόρφο του και, βγάζοντάς το έξω, έγινε λεπτό σαν χιόνι. Ο λόγος της προτροπής μου είναι επεξηγηματικός αυτού του σημείου και βρίσκεται στα γραπτά του Μωυσή, δηλαδή στο τέταρτο κεφάλαιο της Εξόδου”:

“Και ο Κύριος είπε στον Μωυσή: Βάλε τώρα το χέρι σου στον κόρφο σου. Και έβαλε το χέρι του στον κόρφο του- και όταν το έβγαλε έξω, ιδού, το χέρι του ήταν λεπρό σαν χιόνι”. Malcolm C. Duncan, Duncan’s Masonic Ritual and Monitor

Όπως αναφέρθηκε παραπάνω, αυτή η χειρονομία λέγεται ότι είναι εμπνευσμένη από την Έξοδο 4:6. Σε αυτό το βιβλικό εδάφιο, η καρδιά (“κόρφος”) αντιπροσωπεύει αυτό που είμαστε, ενώ το χέρι αυτό που κάνουμε. Συνεπώς, μπορεί να ερμηνευτεί ως εξής: Αυτό που είμαστε είναι αυτό που τελικά κάνουμε. Η συμβολική σημασία αυτής της χειρονομίας μπορεί να εξηγήσει τον λόγο για τον οποίο χρησιμοποιείται τόσο ευρέως από διάσημους τέκτονες.

Το κρυμμένο χέρι επιτρέπει στους άλλους μυημένους να γνωρίζουν ότι το εικονιζόμενο άτομο είναι μέλος αυτής της μυστικής αδελφότητας και ότι οι πράξεις του εμπνέονται από την φιλοσοφία και τις πεποιθήσεις της. Επιπλέον, το χέρι που εκτελεί τις ενέργειες είναι κρυμμένο πίσω από ύφασμα, το οποίο μπορεί να παραπέμπει συμβολικά στην μυστικότητα των ενεργειών του τέκτονα. Ακολουθούν μερικοί από τους διάσημους άνδρες που χρησιμοποίησαν αυτό το σήμα του χεριού.

Ναπολέων Βοναπάρτης. Ο Ναπολέων Βοναπάρτης (1.769 μ.Χ.-1.821 μ.Χ.) ήταν στρατιωτικός και πολιτικός ηγέτης της Γαλλίας, η δράση του οποίου διαμόρφωσε την Ευρωπαϊκή πολιτική στις αρχές του 19ου Αιώνα. Μυήθηκε στην Στοά της Φιλαδέλφειας το 1.798 μ.Χ.

Οι αδελφοί του, Joseph, Lucian, Louis και Jerome, ήταν επίσης τέκτονες. Πέντε από τα έξι μέλη του Μεγάλου Συμβουλίου της Αυτοκρατορίας του Ναπολέοντα ήταν τέκτονες, όπως και έξι από τους εννέα αυτοκρατορικούς αξιωματικούς και 22 από τους 30 στρατάρχες της Γαλλίας. Η σχέση του Βοναπάρτη με τον τεκτονισμό πάντα υποβαθμιζόταν στα ιστορικά αρχεία. Ο μασονικός ερευνητής J.E.S. Tuckett αναλύει την κατάσταση:

“Είναι παράξενο ότι τα στοιχεία της συμμετοχής του Μεγάλου Ναπολέοντα στην Τεκτονική Αδελφότητα δεν έχουν ποτέ εξεταστεί λεπτομερώς, γιατί το θέμα είναι σίγουρα ενδιαφέρον, και – βλέποντας τον αξιοσημείωτο ρόλο που έπαιξαν οι αξιόλογοι άνδρες στις υποθέσεις της Ευρώπης, σε μια εποχή που ο ηπειρωτικός τεκτονισμός πάλευε από το χάος προς την κανονική τάξη – δεν μπορεί να μην έχει σημαντική σχέση με την τεκτονική ιστορία”

Στο δοκίμιό του για τον Ναπολέοντα και τον Τεκτονισμό, ο Tuckett ισχυρίζεται: “Υπάρχουν αδιαμφισβήτητες αποδείξεις ότι ο Ναπολέων γνώριζε την φύση, τους στόχους και την οργάνωση του Τεκτονισμού: ότι τον ενέκρινε και τον χρησιμοποίησε για να προωθήσει τους δικούς του σκοπούς” J.E.S. Tuckett, Napoleon I and Freemasonry.

Λέγεται επίσης ότι ο Ναπολέων βοηθούνταν από απόκρυφες δυνάμεις. Το 1.813 μ.Χ. ηττήθηκε στο Leipzip και πίσω του βρισκόταν ένα “Cabinet of Curiosities” στο οποίο ένας Πρώσος αξιωματικός ανακάλυψε το Βιβλίο της Μοίρας και το Oraculum. Αρχικά αυτό το Oraculum είχε ανακαλυφθεί σε έναν από τους βασιλικούς τάφους της Αιγύπτου κατά την διάρκεια μιας γαλλικής στρατιωτικής αποστολής του 1.801 μ.Χ.

Ο αυτοκράτορας διέταξε να μεταφραστεί το χειρόγραφο από έναν διάσημο Γερμανό μελετητή και αρχαιολόγο. Από εκείνη τη στιγμή και μετά, το Oraculum ήταν ένα από τα πιο πολύτιμα υπάρχοντα του Ναπολέοντα. Το συμβουλευόταν σε πολλές περιπτώσεις και λέγεται ότι “αποτέλεσε κίνητρο για τις πιο κερδοσκοπικές και πιο επιτυχημένες επιχειρήσεις του”.

Καρλ Μαρξ. Ο Καρλ Μαρξ είναι σήμερα γνωστός ως ο ιδρυτής του σύγχρονου κομμουνισμού. Παρά την άρνηση ορισμένων τεκτόνων, ο Μαρξ λέγεται ότι ήταν τέκτονας 32ου βαθμού Grand Orient.

Ο Μαρξ έγινε ο εκπρόσωπος των άθεων και σοσιαλιστικών κινημάτων της Ευρώπης. Σχεδίαζε την αντικατάσταση των μοναρχιών με σοσιαλιστικές δημοκρατίες, με επόμενο βήμα την μετατροπή σε κομμουνιστικές δημοκρατίες.

Τζορτζ Ουάσινγκτον. Ο Τζορτζ Ουάσινγκτον ήταν ένας από τους ιδρυτές των Ηνωμένων Πολιτειών και θεωρείται ο “σημαντικότερος Αμερικανός τέκτονας”. Ο Charles Willson Pealed φιλοτέχνησε αυτόν τον πίνακα όταν ο Ουάσινγκτον ήταν 52 ετών.

Παρατηρήστε την θέση των ποδιών του Ουάσινγκτον: σχηματίζουν ένα μακρόστενο τετράγωνο. Η θέση των ποδιών είναι εξαιρετικά σημαντική στον τεκτονικό συμβολισμό. Συγκρίνετε αυτό με αυτό το απόσπασμα από το “Ritual Monitor” του Ντάνκαν:

Βόλφγκανγκ Αμαντέους Μότσαρτ. Ο Βόλφγκανγκ Αμαντέους Μότσαρτ θεωρείται ένας από τους πιο παραγωγικούς και επιδραστικούς μουσικοσυνθέτες όλων των εποχών. Ήταν επίσης τέκτονας και μυήθηκε στην αυστριακή στοά Zur Zur Wohltatigkeit στις 14 Δεκεμβρίου 1.784 μ.Χ. Οι δημιουργίες του Μότσαρτ συχνά ενσωμάτωναν σημαντικά τεκτονικά στοιχεία. Η όπερα “Μαγικός αυλός” βασίστηκε κυρίως σε μασονικές αρχές.

“Η μουσική των μασόνων περιείχε μουσικές φράσεις και φόρμες που είχαν συγκεκριμένες σημειωτικές σημασίες. Για παράδειγμα, η τελετή τεκτονικής μύησης ξεκινούσε με τον υποψήφιο να χτυπάει τρεις φορές την πόρτα για να ζητήσει την είσοδο.

Αυτό εκφράζεται μουσικά ως διακεκομμένο σχήμα. Για παράδειγμα, η φιγούρα αυτή εμφανίζεται στην όπερα του Μότσαρτ “Ο μαγικός αυλός” στην εισαγωγή, υποδηλώνοντας την έναρξη της τεκτονικής μύησης”. Katherine Thompson,

Η μουσική εξέλιξη του Μαγικού Αυλού βασίστηκε στη Χρυσή Τομή (1,6180…), την αναλογία των πάντων που θεωρείται θεϊκή από τις Σχολές Μυστηρίου. Ακολουθούν συνθέσεις που δημιούργησε ο Μότσαρτ για χρήση σε τεκτονικές στοές:

– Lied (τραγούδι) “Gesellenreise, για χρήση κατά την εγκατάσταση των νέων τεχνιτών”.

– Καντάτα για τενόρο και ανδρική χορωδία Die Maurerfreude (“Η χαρά του κτίστη”).

– Η τεκτονική μουσική κηδείας (Maurerische Trauermusik).

– Δύο τραγούδια για τον εορτασμό της έναρξης του “Zur Neugekrönten Hoffnung”.

– Καντάτα για τενόρο και πιάνο, Die ihr die unermesslichen Weltalls Schöpfer ehrt.

– Μικρή μασονική καντάτα (Kleine Freimaurer-Kantate) με τίτλο Laut verkünde unsre Freude, για σολίστες, ανδρική χορωδία και ορχήστρα.

Μαρκήσιος ντε Λαφαγιέτ. Ο Μαρκήσιος ντε Λαφαγιέτ ήταν τέκτονας 33ου βαθμού. Σύμφωνα με το βιβλίο του Willam R. Denslow “10.000 διάσημοι τέκτονες”, ο Λαφαγιέτ ήταν Γάλλος στρατιωτικός αξιωματικός που ήταν στρατηγός στον Αμερικανικό Επαναστατικό Πόλεμο και ηγέτης της Garde Nationale κατά την διάρκεια της αιματηρής Γαλλικής Επανάστασης.

Ο Λαφαγιέτ έγινε επίσης επίτιμος Μεγάλος Διοικητής του Ανώτατου Συμβουλίου της Νέας Υόρκης. Περισσότεροι από 75 μασονικοί οργανισμοί στις ΗΠΑ έχουν πάρει το όνομά του, συμπεριλαμβανομένων 39 στοών, 18 τμημάτων, 4 συμβουλίων, 4 διοικητηρίων και 7 οργανισμών του σκωτσέζικου τελετουργικού.

Salomon Rothschild. Ο Salomon Rothschild ήταν ο ιδρυτής του Βιεννέζικου κλάδου της εξέχουσας οικογένειας Mayer Amschel Rothschild. Η ισχυρότερη οικογένεια στον κόσμο επηρέασε σε μεγάλο βαθμό τις πολιτικές της Γερμανίας, της Γαλλίας, της Ιταλίας και της Αυστρίας. Οι Ρότσιλντ είναι επίσης οι κύριοι παράγοντες πίσω από την δημιουργία του σιωνισμού και του κράτους του Ισραήλ.

Η δύναμη των Ρότσιλντ ξεπερνούσε κατά πολύ τα όρια της τεκτονικής στοάς. Λέγεται ότι ανήκουν στις 13 “γραμμές αίματος των Ιλλουμινάτι”. Μια ανάλυση του πρόσφατα χτισμένου Ανώτατου Δικαστηρίου του Ισραήλ επιβεβαιώνει τον εναγκαλισμό των Ρότσιλντ με τον τεκτονικό συμβολισμό.

Σιμόν Μπολίβαρ. Γνωστός ως “El Libertador” (ο Απελευθερωτής), ο Μπολιβάρ θεωρείται ο “Τζορτζ Ουάσινγκτον της Νότιας Αμερικής”. Εντάχθηκε στον τεκτονισμό στο Κάντιθ της Ισπανίας, έλαβε τους βαθμούς της Σκωτσέζικης Τεκτονικής στο Παρίσι και έγινε ιππότης σε μια Διοίκηση Ναϊτών Ιπποτών στην Γαλλία το 1.807 μ.Χ. Ο Μπολιβάρ ίδρυσε και υπηρέτησε ως πλοίαρχος της Στοάς Protectora de las Vertudes No. 1 στην Βενεζουέλα.

Η χώρα της Βολιβίας πήρε το όνομά του. Ο Μπολιβάρ διετέλεσε επίσης πρόεδρος της Κολομβίας, του Περού και της Βολιβίας τη δεκαετία του 1.820 μ.Χ. Ανήκε στην Στοά του Τάγματος και της Ελευθερίας αριθ. 2 στο Περού.

Ιωσήφ Στάλιν. Η κομουνιστική δικτατορία της τρομοκρατίας του Στάλιν στην Σοβιετική Ένωση οδήγησε στο θάνατο 30+ εκατομμυρίων συμπατριωτών του. Συχνά απεικονίζεται σε φωτογραφίες με την χειρονομία του κρυφού χεριού. Δεν έχουν βρεθεί επίσημα αρχεία που να αποδεικνύουν την μύηση του Στάλιν στον τεκτονισμό.

Φυσικά, δικτάτορες όπως ο Στάλιν έλεγχαν αυστηρά όλες τις πληροφορίες που αφορούσαν τους ίδιους και τις υποθέσεις τους, καθιστώντας δύσκολο να αποδειχθεί οτιδήποτε με τον ένα ή τον άλλο τρόπο. Η απόκρυψη του χεριού του, ωστόσο, παρέχει το στοιχείο ενός μυημένου για την πιθανή υποταγή του σε μια απόκρυφη τεκτονική αδελφότητα.

Επίλογος. Όπως είδαμε παραπάνω, οι ηγέτες που χρησιμοποιούσαν την χειρονομία του “κρυμμένου χεριού” είχαν μεγάλη επιρροή στην παγκόσμια ιστορία και πολλοί από αυτούς ήταν επιβεβαιωμένοι τέκτονες.

Αυτή η χειρονομία είναι μια προφανής αλλά ευρέως παραγνωρισμένη λεπτομέρεια που υποδηλώνει την υιοθέτηση της αποκρυφιστικής φιλοσοφίας από τον ηγέτη. Με την κατανόηση αυτού του γεγονότος και με την αναγνώριση της ΜΕΓΑΛΗΣ επιρροής που είχαν αυτοί οι ηγέτες στην πορεία της ιστορίας, μπορούμε να αρχίσουμε να συνειδητοποιούμε την κρυφή δύναμη που κατευθύνει σήμερα τον κόσμο προς την διεθνή δημοκρατία.

Τα μέλη αυτών των αδελφοτήτων μπορεί να διατηρούσαν διαφορετικές απόψεις και ακόμη και να ακολουθούσαν διαφορετικές παρατάξεις (κομμουνισμός εναντίον καπιταλισμού), αλλά η θεμελιώδης φιλοσοφία, οι πεποιθήσεις και οι απώτεροι στόχοι εξακολουθούν να είναι οι ίδιοι: ο ερχομός μιας “Εποχής της Λογικής και του Διαφωτισμού”. Φυσικά, κάθε σοβαρός ερευνητής γνωρίζει ήδη τον ρόλο του τεκτονισμού στην εξέλιξη της παγκόσμιας ιστορίας.

Η χειρονομία του “κρυμμένου χεριού”, που τόσο συχνά χρησιμοποιείται από ιστορικές προσωπικότητες, είναι απλώς η εξωτερική έκφραση αυτού του ελάχιστα γνωστού γεγονότος. Όπως έλεγε ο Κομφούκιος, “Τα σημεία και τα σύμβολα κυβερνούν τον κόσμο, όχι οι λέξεις ούτε οι νόμοι”. Τα λόγια και οι πολιτικές αυτών των ανθρώπων τελικά θα διαστρεβλωθούν και θα ξεχαστούν, αλλά η εικόνα τους θα παραμείνει στους Αιώνες (https://www.triklopodia.gr/%cf%84%ce%bf-%ce%ba%cf%81%cf%85%cf%86%cf%8c-%cf%87%ce%ad%cf%81%ce%b9-%cf%80%ce%bf%cf%85-%ce%b4%ce%b9%ce%b1%ce%bc%cf%8c%cf%81%cf%86%cf%89%cf%83%ce%b5-%cf%84%ce%b7%ce%bd-%ce%b9%cf%83%cf%84%ce%bf%cf%81/).


Η Βρετανική αποικιακή κληρονομιά της ατιμωρησίας είναι ακόμη ζωντανή.

Το θέμα των κακοποιήσεων που διαπράχθηκαν από τα βρετανικά στρατεύματα έχει αφεθεί στην κοινωνία των πολιτών και στα απομεινάρια των μαχητών της ελευθερίας για δεκαετίες, ενώ αποφεύγεται να βρεθεί στο επίκεντρο της προσοχής των μέσων ενημέρωσης και των ελίτ της χώρας.

Η Μονάδα Εκπαίδευσης του Βρετανικού Στρατού στην Κένυα (BATUK) στο Nanyuki, περίπου 195 χιλιόμετρα βόρεια του Ναϊρόμπι, έχει προκαλέσει διαμάχες κατά τη διάρκεια των ετών. Η Βρετανία σταθμεύει μόνιμα περίπου 200 στρατιώτες στην Κένυα ανά πάσα στιγμή από τότε που η Κένυα απέκτησε την ανεξαρτησία της το 1.963 μ.Χ.

Η κυβέρνηση της Κένυας θεωρεί τη στρατιωτική συνεργασία της με την Βρετανία ως στρατηγική για την εθνική της ασφάλεια και οι Βρετανοί στρατιώτες και οι Κενυάτες συνάδελφοί τους πραγματοποιούν κοινή εκπαίδευση από το στρατόπεδο.

Κρίσιμο είναι ότι το BATUK έχει κεντρική σημασία για την συμβολή της Κένυας στον «παγκόσμιο αγώνα» κατά της τρομοκρατίας ως αξιόπιστος δυτικός σύμμαχος στην υποπεριοχή της Ανατολικής Αφρικής και του Κέρατος. Για τους επικριτές, η Κένυα είναι ένας πληρεξούσιος σε αυτή την αντιτρομοκρατική εκστρατεία και ενεργεί κατ’ εντολή των δυτικών δυνάμεων.

Ιστορικά, η Κένυα έχει εκτιμήσει τη σχέση της με την Βρετανία. Η Κένυα είναι η πρώτη χώρα της Κοινοπολιτείας που επισκέφθηκε ο Βρετανός μονάρχης, ο βασιλιάς Κάρολος Γ΄, μετά την στέψη του. Είναι απόδειξη των μακροχρόνιων σχέσεων της Κένυας με τη Βρετανία. Είναι επίσης μια αμφίβολη διάκριση που δείχνει ότι το αποικιοκρατικό κατάλοιπο εξακολουθεί να είναι βαθύ στην χώρα.

Διπλωματικά, οι δύο χώρες δεν είχαν σχεδόν καθόλου ψυχρές σχέσεις, εκτός από τις περιπτώσεις που οι Βρετανοί απεσταλμένοι εγκατέλειψαν τις διπλωματικές ευγένειες και άσκησαν έντονη κριτική στην κυβέρνηση της Κένυας για ανεξέλεγκτη διαφθορά, και άλλες κρατικές υπερβολές. Το Mau Mau, ένα απελευθερωτικό κίνημα που ηγήθηκε μιας εξέγερσης κατά των Βρετανών αποικιοκρατών, απελευθερώθηκε μόλις πρόσφατα, το 2003 μ.Χ.

Η μεταποικιακή πολιτική ελίτ της Κένυας, παρακλάδια των συνεργατών – εσωτερικών φρουρών – κληρονόμησε φυσικά τη βρετανική αντιπάθεια κατά των Μάου Μάου και διατήρησε τη νομοθεσία της αποικιακής εποχής που τους έθετε εκτός νόμου.

Η Βρετανική κυβέρνηση δεν αναγνώρισε ποτέ τις θηριωδίες της αποικιοκρατικής εποχής στα στρατόπεδα συγκέντρωσης στην Κένυα, οι οποίες περιλάμβαναν βιασμούς, ευνουχισμούς, βασανιστήρια και δολοφονίες.

Ο Βρετανός μονάρχης, κατά την διάρκεια κρατικής επίσκεψης στην Κένυα την περασμένη εβδομάδα, χρησιμοποίησε τις λέξεις «μεγαλύτερη θλίψη και βαθύτατη λύπη» για να περιγράψει «τις αποτρόπαιες και αδικαιολόγητες πράξεις βίας κατά των Κενυατών» κατά τη διάρκεια του αγώνα για την ανεξαρτησία. Πρόκειται για αόριστες λέξεις που δεν περιλάμβαναν συγγνώμη ή υπόσχεση για αποζημιώσεις.

Οι προηγούμενοι πρόεδροι της Κένυας είχαν αποφύγει να ζητήσουν αποζημιώσεις από τη Βρετανία. Το ίδιο έκαναν και τα κενυατικά μέσα μαζικής ενημέρωσης, τα οποία ήταν πάντα απρόθυμα να πλαισιώσουν με οξύτητα θέματα δημοσίου συμφέροντος.

Για δεκαετίες, το θέμα αυτό έχει αφεθεί στην κοινωνία των πολιτών και στα απομεινάρια των μαχητών της ελευθερίας. Ωστόσο, ο Πρόεδρος William Ruto ζήτησε απροειδοποίητα αποζημιώσεις κατά την συνάντησή του με τον μονάρχη για τις πρωτοφανείς θηριωδίες που διαπράχθηκαν κατά του Mau Mau και διαφόρων άλλων απελευθερωτικών κινημάτων και αμάχων κατά τη διάρκεια της αποικιοκρατίας.

Η κυβέρνηση της Κένυας περιγράφει συχνά τις σχέσεις της με τη Βρετανία ως θερμές και εγκάρδιες, παρά τη φρικτή αποικιακή κληρονομιά και τις μεταποικιακές θηριωδίες των βρετανικών στρατευμάτων που εκπαιδεύονταν από το Νανιούκι. Ο μονάρχης περιγράφει τις σχέσεις αυτές ως «σύγχρονη εταιρική σχέση ίσων».

Οι επικριτές δεν βλέπουν πώς μια αποικιακή δύναμη και η πρώην αποικία της μπορούν να έχουν μια τέτοια σχέση. Ενοχοποιούν τη στρατιωτική συνθήκη μεταξύ Κένυας και Βρετανίας ως σύμβολο του διαρκούς νεοαποικιοκρατισμού, του ιμπεριαλισμού και της διάβρωσης της κυριαρχίας της Κένυας.

Το 2021 μ.Χ., η συνθήκη ήταν προς ανανέωση και ορισμένες φωνές ζήτησαν την κατάργησή της, αλλά, όπως ήταν αναμενόμενο, παρατάθηκε για πέντε ακόμη χρόνια. Αυτό, ωστόσο, δεν μετρίασε τις εκκλήσεις για αποζημιώσεις και τερματισμό της συνθήκης. Η πολιτική ελίτ της Κένυας έχει αγγλόφιλο προσανατολισμό. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο επί δεκαετίες οι προβληματικές σχέσεις με την Βρετανία δεν έτυχαν της δέουσας προσοχής.

Για ορισμένους κατοίκους του Νανιούκι, η BATUK είναι μια ώθηση για την τοπική οικονομία. Εκτός από τις ευκαιρίες απασχόλησης σε ορισμένους Κενυάτες από την περιοχή και άλλα μέρη της χώρας, η στρατιωτική αυτή βάση έχει εισφέρει 40 εκατομμύρια δολάρια στην τοπική οικονομία από το 2016 μ.Χ. Κάθε φορά που έρχονται οι Βρετανοί στρατιώτες, ξοδεύουν γενναιόδωρα, ιδίως για ψυχαγωγία. Είναι μια απροσδόκητη ευκαιρία για ορισμένους επιχειρηματίες και εργαζόμενους.

Μόλις φύγουν, ωστόσο, η πόλη γίνεται εγκαταλελειμμένη μέχρι να έρθει η επόμενη φουρνιά στρατιωτών. Αυτό το οικονομικό κέρδος είναι αυτό που, σύμφωνα με τους επικριτές, έκανε τις διαδοχικές κυβερνήσεις της Κένυας να μην είναι σε θέση να χαλιναγωγήσουν τους απατεώνες Βρετανούς στρατιώτες ή να τερματίσουν εντελώς αυτή την συνθήκη. Ωστόσο, η BATUK δεν έχει μόνο αίγλη.

Αυτό το στρατόπεδο είναι μια μεταφορά των σοβαρών παραβιάσεων των ανθρωπίνων δικαιωμάτων. Τα ακάλυπτα πυρομαχικά στο στρατόπεδο εκπαίδευσης έχουν προκαλέσει ανείπωτη δυστυχία σε παιδιά και ενήλικες όλα αυτά τα χρόνια, αλλά τα θύματα δεν έχουν δικαιωθεί.

Οι κάτοικοι έχασαν τη ζωή τους στα χέρια των Βρετανών στρατιωτών, αλλά κανείς δεν έχει λογοδοτήσει. Η στρατιωτική συνθήκη δεν αναγνωρίζει ρητά στους Βρετανούς στρατιώτες ασυλία έναντι ποινικής δίωξης, αλλά έχει μια επιφύλαξη που ουσιαστικά το κάνει. Οι νομοταγείς Βρετανοί στρατιώτες μπορούν να δικαστούν στην Κένυα μόνο με τη σύμφωνη γνώμη της βρετανικής κυβέρνησης.

Αυτό εξηγεί γιατί οι αρχές της Κένυας δεν έχουν καταδικάσει ποινικά τους παραστρατημένους Βρετανούς στρατιώτες και την κυβέρνηση του Ηνωμένου Βασιλείου για τις φρικαλεότητες που σχετίζονται με τα στρατεύματά της. Κατά τρόπο ύπουλο, η συνθήκη περιφρουρεί τα Βρετανικά στρατιωτικά συμφέροντα και το προσωπικό στην Κένυα έναντι της λογοδοσίας.

Τα περιστατικά ακρωτηριασμού ανθρώπων από μη εκραγέντα πυρομαχικά είναι συνηθισμένα στο Archer’s Post, μια περιοχή όχι πολύ μακριά από το Nanyuki. Τα θύματα έχουν χάσει άκρα, μάτια, ακοή, ακόμη και την ζωή τους λόγω των ακαθάριστων χώρων εκπαίδευσης. Ορισμένα από τα θύματα έχουν αποζημιωθεί, αλλά πολλά άλλα δεν έχουν αποζημιωθεί ή δεν θα αποζημιωθούν ποτέ.

Ορισμένα από τα θύματα έχασαν τις υποθέσεις τους για τυπικούς λόγους. Όταν τραυματίζονται, μερικές φορές προκύπτουν διαφωνίες σχετικά με το ποιανού το μη εκραγέν πυρομαχικό ήταν, δεδομένου ότι τα κενυατικά και τα Βρετανικά στρατεύματα εκπαιδεύονται στην ίδια περιοχή.

Τα βρετανικά στρατεύματα έχουν επίσης κατηγορηθεί ότι βίαζαν ατιμώρητα κενυάτισσες γυναίκες κατά τη διάρκεια των δεκαετιών. Το δράμα αυτών των θυμάτων δεν λαμβάνεται ποτέ σοβαρά υπόψη, λόγω της έλλειψης πολιτικής βούλησης να αντιταχθούν στους Βρετανούς.

Η ισορροπία δυνάμεων μεταξύ της Βρετανίας και της Κένυας είναι μονόπλευρη, με μεγάλο βάρος υπέρ της Βρετανίας. Οι ζωές των απλών Κενυατών ευτελίζονται από την απροθυμία της κυβέρνησης να αγωνιστεί γι’ αυτές.

Μια από τις πιο κατάφωρες περιπτώσεις ατιμωρησίας των βρετανικών στρατευμάτων στο Nanyuki είναι η δολοφονία μιας νεαρής Κενυάτισσας, της Agnes Wanjiru, το πτώμα της οποίας πετάχτηκε σε σηπτικό βόθρο ξενοδοχείου κοντά στο στρατόπεδο το 2012 μ.Χ.

Την είχαν δει ζωντανή μαζί με έναν Βρετανό στρατιώτη. Ο ύποπτος έδειξε το πτώμα σε άλλους στρατιώτες και η δολοφονία αναφέρθηκε σε ανώτερους Βρετανούς στρατιώτες, αλλά δεν ελήφθη καμία ενέργεια.

Στον ύποπτο επετράπη να φύγει από την Κένυα και ενώ βρισκόταν στην Βρετανία, φέρεται να ομολόγησε τυχαία σε συναδέλφους του ότι δολοφόνησε την γυναίκα. Η ιστορία αυτή αποκαλύφθηκε από τα Βρετανικά μέσα ενημέρωσης και ενισχύθηκε με μισή καρδιά από τα μέσα ενημέρωσης της Κένυας.

Οι αρχές της Κένυας έδειξαν ονομαστικό ενδιαφέρον για την υπόθεση για να σώσουν τα προσχήματα. Η πρώτη προτεραιότητα της κυβέρνησης και των μέσων ενημέρωσης φάνηκε να είναι ο έλεγχος των ζημιών και όχι το ενδιαφέρον για τη δικαιοσύνη για την Wanjiru – ή για άλλους που έχουν ακρωτηριαστεί και πεθάνει όλα αυτά τα χρόνια χάρη στα Βρετανικά στρατεύματα.

Μόλις η ιστορία έφυγε από τα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων και τα πρωτοσέλιδα της prime time, η κυβέρνηση επέστρεψε στις προεπιλεγμένες ρυθμίσεις. Δεν είχε την πολυτέλεια να συνδέσει τη BATUK με φρικαλεότητες και να θέσει σε κίνδυνο τη σχέση της με την Βρετανία.

Η δολοφονία της Wanjiru ήταν εξίσου κατηγορητήριο για την κυβέρνηση της Κένυας όσο και για μια στρατιωτική συνθήκη που επιτρέπει τη διάπραξη σοβαρών παραβιάσεων των ανθρωπίνων δικαιωμάτων στο Nanyuki και τα περίχωρά του χωρίς να λογοδοτεί.

Αναδεικνύει τις φυλετικές υπονοούμενα στις σχέσεις μεταξύ των δύο χωρών. Η λευκότητα προστατεύει αυτά τα βρετανικά στρατεύματα από τη δικαιοσύνη και οι αρχές της Κένυας και της Βρετανίας φαίνεται να συγκλίνουν σε αυτή την ανυπότακτη κληρονομιά της ατιμωρησίας.

Παρά τις μοναχικές φωνές από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και την κοινωνία των πολιτών που αμφισβητούν την σημασία της BATUK 60 χρόνια μετά την ανεξαρτησία, το στρατιωτικό σύμφωνο είναι πιθανό να υπάρχει πολύ στο μέλλον και τα υποτιθέμενα οφέλη του να υπερτονίζονται. Ο Βρετανός μονάρχης έτυχε υποτακτικής μεταχείρισης στο κόκκινο χαλί καθόλη την διάρκεια της τετραήμερης κρατικής επίσκεψής του στην Κένυα.

Η συνείδηση σχετικά με την ενοχλητική σχέση μεταξύ Κένυας και Βρετανίας δεν έχει ακόμη εμπεδωθεί στη φαντασία μιας κρίσιμης μάζας Κενυατών. Μέχρι να συμβεί αυτό, τα στρατεύματα που συνδέονται με την BATUK θα συνεχίσουν να βλάπτουν τους Κενυάτες χωρίς καμία προσφυγή στην δικαιοσύνη (https://kanenazori.com/2023/11/06/bretaniki_klironomia_atimwrisias/).


Αυτός είναι τώρα ένας πόλεμος δύο μετώπων. Εάν η Χεζμπολάχ μπει επίσημα στον πόλεμο, τα πράγματα θα τρελαθούν πραγματικά. Οι ΗΠΑ έχουν ήδη προειδοποιήσει την Χεζμπολάχ ότι εάν εκτοξεύσει μεγάλο αριθμό πυραύλων στο Ισραήλ θα υπάρξει στρατιωτική απάντηση. Αντιλαμβάνονται οι περισσότεροι Αμερικανοί ότι βρισκόμαστε κυριολεκτικά στα πρόθυρα του πολέμου με την μεγαλύτερη τρομοκρατική οργάνωση σε ολόκληρο τον πλανήτη;

Τις τελευταίες ημέρες, υπήρξε μια τεράστια εικασία σχετικά με το εάν η σύγκρουση στη Μέση Ανατολή θα γίνει σύντομα πόλεμος δύο μετώπων. Αλλά η αλήθεια είναι ότι δεν πρέπει να υπάρχουν καθόλου εικασίες.

Όπως θα δείτε παρακάτω, η σύγκρουση στη Μέση Ανατολή έχει ήδη γίνει πόλεμος δύο μετώπων. Ο Ισραηλινός Στρατός και η Χεζμπολάχ έχουν ήδη ανταλλάξει πυρά μέρα με τη μέρα και η Χεζμπολάχ μόλις πραγματοποίησε «19 ταυτόχρονες επιδρομές σε θέσεις του ισραηλινού στρατού την Πέμπτη» …

Μια τρομερή στρατιωτική δύναμη που υποστηρίζεται από το Ιράν, η Χεζμπολάχ εμπλέκει με τις Ισραηλινές δυνάμεις κατά μήκος των συνόρων, όπου 50 μαχητές της έχουν σκοτωθεί στην πιο θανατηφόρα κλιμάκωση από τότε που πολέμησε σε έναν πόλεμο με το Ισραήλ το 2006 μ.Χ.

Η οργάνωση είπε ότι είχε πραγματοποιήσει 19 ταυτόχρονες επιδρομές σε θέσεις του ισραηλινού στρατού την Πέμπτη χρησιμοποιώντας κατευθυνόμενους πυραύλους, πυροβολικό και άλλα όπλα, που συμπίπτουν με αυτό που αποκάλεσε επιδρομές χρησιμοποιώντας δύο εκρηκτικά μη επανδρωμένα αεροσκάφη.

Η Χεζμπολάχ μπορεί να μην έχει «κηρύξει» επίσημα τον πόλεμο στο Ισραήλ ακόμη, αλλά κανείς δεν μπορεί να υποστηρίξει ότι η διεξαγωγή «19 ταυτόχρονων χτυπημάτων σε θέσεις του ισραηλινού στρατού» δεν είναι πράξη πολέμου.

Σε απάντηση, ο Ισραηλινός Στρατός χτύπησε αεροπορικώς ένα ευρύ φάσμα στόχων της Χεζμπολάχ στον Νότιο Λίβανο … Οι Ισραηλινές Αμυντικές Δυνάμεις λένε ότι πραγματοποιούν ευρείας κλίμακας αεροπορικές επιδρομές σε θέσεις της Χεζμπολάχ στον Νότιο Λίβανο ως απάντηση στις επιθέσεις με ρουκέτες στο Βόρειο Ισραήλ νωρίτερα.

Το IDF αναφέρει ότι μεταξύ των στόχων που έχουν χτυπηθεί μέχρι στιγμής από μαχητικά αεροσκάφη, τανκς και πυροβολικό είναι στρατιωτικά αρχηγεία, θέσεις εκτόξευσης πυραύλων, χώροι αποθήκευσης όπλων, στρατιωτικά συγκροτήματα και άλλες υποδομές που ανήκουν στην τρομοκρατική ομάδα.

Ούτε το Ισραήλ έχει «κηρύξει» επίσημα τον πόλεμο στη Χεζμπολάχ ακόμη, αλλά έτσι μοιάζει ο πόλεμος. Ένας πόλεμος δύο μετώπων έχει ήδη ξεκινήσει, και αυτό είναι πραγματικά άσχημα νέα για όλη την ανθρωπότητα. Την Παρασκευή, ο ηγέτης της Χεζμπολάχ έχει προγραμματιστεί να κάνει τις πρώτες του δημόσιες παρατηρήσεις για τον πόλεμο…

Ο ηγέτης της Χεζμπολάχ Σαγιέντ Χασάν Νασράλα θα κάνει την Παρασκευή τα πρώτα δημόσια σχόλιά του μετά τον πόλεμο της παλαιστινιακής οργάνωσης Χαμάς και Ισραήλ, μια ομιλία που θα εξεταστεί για ενδείξεις για το πώς μπορεί να εξελιχθεί ο ρόλος της ομάδας στη σύγκρουση.

Αυτή η ομιλία διαφημίζεται σαν τρελή. Στην πραγματικότητα, δεν έχω δει ποτέ τόση διαφημιστική εκστρατεία για μια ομιλία του Νασράλα. Θα ανακοινώσει ότι η Χεζμπολάχ μπαίνει επίσημα στον πόλεμο; Θα δούμε. Αλλά ό,τι κι αν σκοπεύει να πει, υπάρχει σίγουρα μια τεράστια προσπάθεια να κάνει τους ανθρώπους να συντονιστούν και να παρακολουθήσουν …

Φαίνεται ότι η Χεζμπολάχ έκανε τα πάντα για να ενισχύσει τις προσδοκίες πριν από την ομιλία του Νασράλα, πιθανώς σύμφωνα με την εντολή του. Ένα διαφημιστικό βίντεο δείχνει τον Νασράλα να περπατά σε ένα διάδρομο με την πλάτη του στην κάμερα, με το σύμβολο της Χεζμπολάχ να παρελαύνει στο βάθος. Ανακοίνωσε ότι ο Νασράλα θα μιλήσει σε μια τελετή για τον εορτασμό των «Μαρτύρων που πέθαναν καθ’ οδόν προς την Ιερουσαλήμ».

Άλλες μη συνδεδεμένες πηγές έχουν από τότε πλημμυρίσει τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με βίντεο και φωτογραφίες που σχετίζονται με τη Χεζμπολάχ, μεταφέροντας ασαφή μηνύματα που έχουν σχεδιαστεί για να αυξήσουν τις εντάσεις και να κάνουν τους ανθρώπους να κάνουν ατελείωτες εικασίες για το τι θα πει, μια τακτική που πιθανότατα έχει σχεδιαστεί για να ενισχύσει τις βαθμολογίες για την πραγματική ομιλία.

Ως απόγονος του Μοχάμεντ, θα φοράει το συνηθισμένο μαύρο τουρμπάνι του κατά τη διάρκεια της ομιλίας και όλοι συμφωνούν ότι είναι «επιδέξιος ρήτορας» … Φορώντας το μαύρο τουρμπάνι ενός σαγιέντ, ή απόγονου του προφήτη Μωάμεθ, και σιιτικές κληρικές ενδυμασίες, ο Νασράλα είναι μια από τις πιο εξέχουσες προσωπικότητες στον Αραβικό κόσμο.

Αναγνωρισμένος ακόμη και από τους κριτικούς ως επιδέξιος ρήτορας, οι ομιλίες του παρακολουθούνται από καιρό στενά τόσο από φίλους όσο και από εχθρούς. Θεωρείται τρομοκράτης από αντιπάλους, συμπεριλαμβανομένων των Ηνωμένων Πολιτειών.

Εάν η Χεζμπολάχ μπει επίσημα στον πόλεμο, τα πράγματα θα τρελαθούν πραγματικά. Οι ΗΠΑ έχουν ήδη προειδοποιήσει τη Χεζμπολάχ ότι εάν εκτοξεύσει μεγάλο αριθμό πυραύλων στο Ισραήλ θα υπάρξει στρατιωτική απάντηση.

Αντιλαμβάνονται οι περισσότεροι Αμερικανοί ότι βρισκόμαστε κυριολεκτικά στα πρόθυρα του πολέμου με τη μεγαλύτερη τρομοκρατική οργάνωση σε ολόκληρο τον πλανήτη; Και οι Ισραηλινοί έχουν προειδοποιήσει ότι θα απαντήσουν με συντριπτική ισχύ εάν η Χεζμπολάχ αποφασίσει να συμμετάσχει επίσημα στη σύγκρουση…

Το Ισραήλ έχει προειδοποιήσει ότι οποιαδήποτε σύγκρουση με τον Λίβανο θα ήταν πολύ πιο καταστροφική από τον πόλεμο του Λιβάνου το 2006, ο οποίος σκότωσε τουλάχιστον 1.200 Λιβανέζους.

«Η Χεζμπολάχ μπορεί να αποφασίσει να δράσει και θα πρέπει να απαντήσουμε», είπε ο Ισραηλινός Υπουργός Στρατηγικών Υποθέσεων Ρον Ντέρμερ στους δημοσιογράφους νωρίτερα αυτή την εβδομάδα.

«Η απάντηση τώρα θα κάνει αυτό που συνέβη το 2006 μ.Χ. να μοιάζει με παιδικό παιχνίδι». Πρόσφατα, ο πρωθυπουργός Μπενιαμίν Νετανιάχου δήλωσε δημόσια ότι θα υπάρξει «αδιανόητη» καταστροφή στον Νότιο Λίβανο εάν η Χεζμπολάχ αρχίσει να εκτοξεύει μεγάλους αριθμούς πυραύλων στο Ισραήλ.

Περιττό να πούμε ότι δεν χρειάζεται πολλή φαντασία για να καταλάβεις για τι πράγμα μιλάει. Το Ισραήλ έχει πυρηνικά όπλα και η Χεζμπολάχ όχι. Και ένα μέλος της Κνεσέτ έχει ήδη ζητήσει να χρησιμοποιηθεί ένας «πύραυλος Jericho» εναντίον της Χαμάς…

Ο Revital “Tally” Gotliv, ένας Ισραηλινός δικηγόρος και μέλος της Κνεσέτ που εκπροσωπεί το Κόμμα Λικούντ του πρωθυπουργού Μπενιαμίν Νετανιάχου, έκανε αρκετές αναρτήσεις στο X, παλαιότερα γνωστό ως Twitter, δηλώνοντας ότι το Ισραήλ πρέπει να εξετάσει τον πυρηνικό πόλεμο ως εναλλακτική στην ανάπτυξη μεγάλων χερσαίων δυνάμεων.

«Jericho Missile! Jericho Missile! Στρατηγική ειδοποίηση. πριν σκεφτεί την εισαγωγή δυνάμεων. Όπλο της Κρίσεως! Αυτη ειναι Η γνωμη μου. Είθε ο Θεός να διατηρήσει όλη μας την δύναμη», έγραψε ο Γκότλιβ στο X. Το Jericho-2 και το Jericho-3 είναι και τα δύο πολύ εξελιγμένα, και έχουν και τα δύο αρκετό βεληνεκές για να χτυπήσουν οποιονδήποτε από τους εχθρούς του Ισραήλ στην περιοχή…

Το Ισραήλ αργότερα ανέπτυξε τον Jericho-2, έναν πύραυλο μεγαλύτερου βεληνεκούς στα τέλη της δεκαετίας του 1.980 μ.Χ., με μήκος 15 μέτρα και διάμετρο 1,35 μέτρα, διατηρώντας παράλληλα την ίδια χωρητικότητα ωφέλιμου φορτίου. Είχε εμβέλεια μεταξύ 1.500 και 3.500 χιλιομέτρων (περίπου 932 έως 2.175 μίλια).

Το Jericho-3, ένα σύστημα μεσαίας εμβέλειας, παρουσιάστηκε χρόνια αργότερα και φέρεται να δοκιμάστηκε το 2008 μ.Χ., τέθηκε σε λειτουργία το 2011 μ.Χ. Παρουσίασε βελτιώσεις σε σχέση με τα προηγούμενα μοντέλα, με μεγαλύτερο μήκος από το Jericho-2 και μεγαλύτερη διάμετρο 1,56 μέτρα .

Εάν οι πύραυλοι της Χεζμπολάχ αρχίσουν να πέφτουν βροχή στις ισραηλινές πόλεις, αυτή είναι μια επιλογή που θα εξεταστεί πολύ έντονα. Και είναι σημαντικό να έχουμε κατά νου ότι οι Ισραηλινοί θα θεωρήσουν το Ιράν άμεσα υπεύθυνο για οτιδήποτε κάνει η Χεζμπολάχ. Είμαστε τόσο κοντά στο αδιανόητο, και ας ελπίσουμε λοιπόν ότι η Χεζμπολάχ θα αποσυρθεί από το χείλος του γκρεμού όσο ακόμα μπορούν (https://attikanea.info/%CE%B1%CF%85%CF%84%CF%8C%CF%82-%CE%B5%CE%AF%CE%BD%CE%B1%CE%B9-%CF%84%CF%8E%CF%81%CE%B1-%CE%AD%CE%BD%CE%B1%CF%82-%CF%80%CF%8C%CE%BB%CE%B5%CE%BC%CE%BF%CF%82-%CE%B4%CF%8D%CE%BF-%CE%BC%CE%B5%CF%84%CF%8E/).

 

Ναυάγησαν οι συνομιλίες: Το Ισραήλ ισοπεδώνει και την υπόλοιπη Γάζα – Πάνω από 100 νεκροί σε λίγες ώρες – Στις μάχες και η Χεζμπολάχ. Ο Ισραηλινός Στρατός έριξε φυλλάδια και στην Νότια Γάζα, προειδοποιώντας τους κατοίκους.

Κατέρρευσαν οι συνομιλίες για ενδεχόμενη νέα εκεχειρία στη Λωρίδα της Γάζας, καθώς έπειτα από επτά ημέρες οι διαπραγματεύσεις κατέληξαν σε αδιέξοδο και οι Ισραηλινοί ξεκίνησαν από το πρωί νέες επιθέσεις.

Παρά την επανέναρξη των αεροπορικών επιδρομών νωρίς το πρωί της Παρασκευής, οι συνομιλίες συνεχίζονταν στο παρασκήνιο με την ελπίδα να παραταθεί περαιτέρω η προσωρινή παύση των μαχών, ωστόσο σύμφωνα με πηγές αυτές τελικά κατέρρευσαν το απόγευμα της Παρασκευής.

Από το πρωί της Παρασκευής έχουν σκοτωθεί πάνω από 100 άνθρωποι από τις επιθέσεις του Ισραήλ, με το Τελ Αβίβ να υποστηρίζει ότι έχουν κτυπηθεί πάνω από 200 στόχοι της Χαμάς.  Το υπουργείο Υγείας της Χαμάς ανέφερε ότι τουλάχιστον 109 Παλαιστίνιοι σκοτώθηκαν μέχρι το μεσημέρι σε Ισραηλινά πλήγματα στη Λωρίδα της Γάζας.

Παράλληλα ο ισραηλινός Στρατός έριξε φυλλάδια προειδοποιώντας τους κατοίκους σε περιοχές της Νότιας Γάζας να φύγουν για την ασφάλειά τους. Από την πλευρά της η Χαμάς έχει προχωρήσει σε ένα μπαράζ επιθέσεων με ρουκέτες κατά του Τελ Αβίβ, αλλά και του Ασντόντ.

Με την λήξη της εκεχειρίας μάχες ξεκίνησαν με το Ισραήλ να βομβαρδίζει βορρά και νότο στο θύλακα. Στη Χαν Γιούνις σημειώθηκαν εκρήξεις ακόμη και κοντά σε καταυλισμούς όπου βρίσκεται μεγάλο μέρος των εκτοπισμένων από τη βόρεια Γάζα. Το ίδιο και στη Ράφα.

Στο μεταξύ δύο άνθρωποι σκοτώθηκαν σήμερα από ισραηλινούς βομβαρδισμούς στη συνοριακή πόλη Χούλα στο νότιο Λίβανο, σύμφωνα με το τηλεοπτικό δίκτυο της Χεζμπολάχ Al-Manar, ενώ ένας άνθρωπος σκοτώθηκε και τρεις τραυματίστηκαν από ισραηλινό βομβαρδισμό σε σπίτι στην πόλη Al-Jabayn.

Η  Χεζμπολάχ και το Ισραήλ αντάλλαξαν πυρά στα σύνορα Λιβάνου-Ισραήλ νωρίτερα σήμερα μετά την λήξη της εκεχειρίας μεταξύ του Ισραήλ και της Χαμάς στην Λωρίδα της Γάζας. Η Χεζμπολάχ μεταξύ άλλων εκτόξευσε αντιαρματικό πύραυλο κατά θέσεων του Ισραηλινού Στρατού, ενώ

«Ο εφιάλτης επέστρεψε για τους αμάχους». Ο «εφιάλτης» για τους αμάχους στον πόλεμο Ισραήλ-Χαμάς επέστρεψε καθώς οι μάχες έχουν αρχίσει ξανά, δήλωσε στο CNN την Παρασκευή ο Ρόμπερτ Μαρντίνι, γενικός διευθυντής της Διεθνούς Επιτροπής του Ερυθρού Σταυρού.

«Ο εφιάλτης επέστρεψε για τους αμάχους σε αυτή την σύγκρουση. Οι κάτοικοι της Γάζας, φυσικά, αλλά και οι Ισραηλινοί στην άλλη πλευρά της πρώτης γραμμής» είπε ο Μαρντίνι. «Μετά από επτά ημέρες ανάπαυσης που έδωσε μια ανάσα στην ανθρωπιστική κρίση, τώρα κι αυτή  αμφισβητείται από την επανέναρξη των μαχών» είπε, υπογραμμίζοντας την ανάγκη πραγματοποιήσης νέας εκεχειρίας.

Ο Μαρντίνι τόνισε την σημασία της ελπίδας για μια νέα εκεχειρία. «Πρέπει να κρατήσουμε την ελπίδα ζωντανή. Ας μην ξεχνάμε ότι υπήρξαν επτά ολόκληρες ημέρες εκεχειρίας. Αυτό ήταν μια αχτίδα ελπίδας». Τόνισε επίσης ότι και οι δύο πλευρές στην σύγκρουση «πρέπει να εργαστούν σκληρότερα για να προστατεύσουν τους αμάχους, γιατί είναι υποχρέωσή τους, τελεία» (https://www.triklopodia.gr/%ce%bd%ce%b1%cf%85%ce%ac%ce%b3%ce%b7%cf%83%ce%b1%ce%bd-%ce%bf%ce%b9-%cf%83%cf%85%ce%bd%ce%bf%ce%bc%ce%b9%ce%bb%ce%af%ce%b5%cf%82-%cf%84%ce%bf-%ce%b9%cf%83%cf%81%ce%b1%ce%ae%ce%bb-%ce%b9%cf%83%ce%bf/).

 

Ο πολιτικός διαχωρισμός λοιπόν είχε γίνει επί Γαλλικής Επαναστάσεως. Αριστερά, δεξιά, κέντρο. Τώρα έπρεπε να δοθούν τα χαρακτηριστικά σε κάθε παράταξη. Τα χαρακτηριστικά έπρεπε να είναι τέτοια ώστε να εξυπηρετούνται οι σιωνιστές παγκοσμιοποιητές, ώστε να εξυπηρετείται το αιώνιο σχέδιό τους που είναι η παγκόσμιος κυριαρχία τους με θεό τον σατανά τους.

Έψαξαν λοιπόν, αυτοί που διοικούν τον κόσμο στα κρυφά Αιώνες τώρα, και βρήκαν έναν νέο ο οποίος είχε πάρει ήδη μαθήματα εβραϊκού ιμπεριαλισμού βάσει του Ταλμούδ, ήταν από έμπιστη οικογένεια, με ρίζες στους Ρότσιλντ. Το όνομα αυτού ήταν Μαρδοχάι. Σε ‘μας είναι γνωστός ως Κάρλ Μάρξ. Ναι. Ο πατέρας της αριστεράς, του κομμουνισμού, ο Κάρλ Μάρξ, ονομάζεται Μαρδοχάι και ως γιός ραβίνων ήταν άκρως θρησκευόμενος.

Ο Μάρξ γεννήθηκε από οικογένεια Ταλμουδιστών ραβίνων, δηλαδή ειδικευμένων στην μελέτη του Ταλμούδ του οποίου τα δόγματα προάγουν τον ιμπεριαλισμό τους. Ο παππούς του ήταν αρχιραβίνος της Κολωνίας. Βαφτίσθηκε εικονικά προτεστάντης, για παραπλάνηση, αλλά ήταν πάντοτε ιουδαίος.

Ο Μάρξ προσπαθούσε να βρει τρόπο πώς να αρπάξουν τις περιουσίες των μη εβραίων. Σ’ αυτό τον βοήθησε ο δάσκαλός του, ο ραβίνος Μπαρούχ Λεβί. Σε δημοσιευμένο γράμμα του προς τον Μάρξ ο Λεβί έγραφε: «ο εβραϊκός λαός στο σύνολό του είναι ο ίδιος ο Μεσσίας, θα κυριαρχήσει σε όλον τον κόσμο επιτυγχάνοντας την ένωση όλων των φυλών, το γκρέμισμα των συνόρων και των μοναρχιών, και όλης της σημερινής διαιρέσεως των κρατών.

Θα δημιουργήσει μια παγκόσμια δημοκρατία που θα δώσει το δικαίωμα του πολίτου σε όλους τους εβραίους. (σ.α. κατάργηση θρησκεύματος στις ταυτότητες) Σ’ αυτήν την νέα τάξη της ανθρωπότητος τα παιδιά του Ισραήλ διεσπαρμένα σε όλον τον κόσμο, παιδιά της ίδιας φυλής και με την ίδια παραδοσιακή μόρφωση θα είναι τα κυρίαρχα στοιχεία παντού χωρίς αντίδραση, ειδικά αν πετύχουν την ηγεσία των Εβραίων επί των εργατικών μαζών.

Μ’ αυτόν τον τρόπο και με πρόσχημα της νίκης του προλεταριάτου, τα δημοκρατικά καθεστώτα όλου του κόσμου θα βρεθούν σε εβραϊκά χέρια. Η ατομική ιδιοκτησία θα αρπαχθεί από τις κυβερνήσεις της εβραϊκής φυλής που θα διαχειρίζονται παντού τον δημόσιο πλούτο.

Μ’ αυτόν τον τρόπο οι υποσχέσεις του Ταλμούδ ότι κατά τον ερχομό του Μεσσία οι εβραίοι θα έχουν στα χέρια τους τον πλούτο των λαών, θα επαληθευτούν». Το γράμμα του ραβίνου προς τον Μάρξ είναι άκρως αποκαλυπτικό. Πρώτα θα ληστέψουν άγρια και «νόμιμα» τους λαούς και μετά θα φέρουν τον Αντίχριστο.

Είναι φανερό ότι η αριστερά εξυπηρετεί πλήρως τα σχέδια των σιωνιστών. Η δεξιά τώρα, η πραγματική δεξιά, φρόντισαν να είναι κεκαλυμμένη αριστερά, και δεκανίκι της πραγματικής αριστεράς. Η δε άκρα δεξιά, μ’ ένα σωρό τερτίπια, είναι απαγορευμένη στις δημοκρατίες τους. Με αυτούς τους όρους στην πολιτική θέλουν να εφαρμόσουν το σχέδιό τους. Οι ίδιοι πιστεύουν ότι το σχέδιό τους μπορεί να πετύχει με δύο τρόπους.

Ή με την επανάσταση, ή με την λαϊκή ψήφο. Τα βλέπουμε και τα ξέρουμε. Στην Ελλάδα γίνεται με την ψήφο. Βάσει των αρχών του εβραϊκού ιμπεριαλισμού έγινε η αριστερή επανάσταση στην Ρωσία και επικράτησε ο κομμουνισμός, εκεί και σε άλλες ανατολικές χώρες που το κύριο χαρακτηριστικό τους ήταν το ότι ήταν Ορθόδοξες.

Κι άλλη φορά εφαρμόστηκε ο κομμουνισμός, πριν τον Μάρξ, αλλά μας τα κρύβουν. Εμείς οφείλουμε να τα γνωρίζουμε. Το 500 μ.Χ. εμφανίσθηκε κάποιος Mazdak στην Περσική Αυτοκρατορία που έλεγε ότι η κολλεκτιβοποίηση της περιουσίας θα εξαφάνιζε τον εγωισμό και την λαιμαργία, τις πηγές πολλών κακών και θα εξασφάλιζε την νίκη του θεού του Καλού επί του Θεού του Κακού. Ο Cavad, ο βασιλιάς της Περσίας, εξέδωσε τότε διάταγμα δημεύσεως όλων των ιδιωτικών περιουσιών καθιερώνοντας τον κολλεκτιβισμό.

Οι Eβραίοι τότε επαναστάτησαν διότι θα δημεύοντο και οι δικές τους περιουσίες κάτι που φυσικά δεν ήθελαν και κήρυξαν την περιοχή της Βαβυλώνος ανεξάρτητη, και σ’ εκείνη την περιοχή προστατεύετο η ατομική ιδιοκτησία. Και τον 16ο αιώνα ο Τ. Μουρ στην Αγγλία μίλησε για την κολλεκτιβοποίηση της περιουσίας και ο βασιλιάς Ερρίκος ο 8ος τον έβαλε φυλακή. Προφανώς οι ραβίνοι γνωρίζουν καλά την Ιστορία.

Όλ’ αυτά γίνονται με οδηγό την θρησκεία καθόσον οι σιωνιστές παγκοσμιοποιητές είναι βαθύτατα θρησκευόμενοι και τηρούν τους νόμους τους. Το δικαίωμα να παίρνουν τον πλούτο και την εξουσία άλλων χωρών συνωμοτικά, το αντλούν από την Παλαιά Διαθήκη.

Τόσο από την Εσθήρ στην Περσία, την κύρια υπεύθυνο που έστειλε τους Πέρσες (τον Μαρδόνιο ή Μαρδοχάι. Ωπ… κι άλλος Μαρδοχάι) ν’ αφανίσουν την Ελλάδα, και από το παράδειγμα του Ιωσήφ που πούλησαν οι αδελφοί του στην Αίγυπτο και αυτός έφτασε στο σημείο να ελέγχει την εξουσία και τα πλούτη της Αιγύπτου.

Βλέπουμε λοιπόν ότι η αριστερά, με βοηθό την δεξιά, στήθηκε έτσι ώστε να καταργηθεί η ιδιωτική περιουσία και να δημευθεί υπέρ των παγκοσμιοποιητών, των «εκλεκτών» του Γιαχβέ. Στις καταπιταλιστικές χώρες που πλέον είναι μισοκομμουνιστικές, παίρνει τις περιουσίες ο «ιδιωτικός τομέας» που ανήκει στους ίδιους που ελέγχουν τις κομμουνιστικές.

Το μεγαλύτερο πρόβλημά τους τώρα είναι η μεσαία τάξη των ΗΠΑ και Αγγλίας, χώρες στις οποίες σχεδιάζουν να χυθεί πολύ αίμα (σύμφωνα με δημοσιεύσεις) ώστε να διαλυθούν και αυτές οι χώρες. Κάποιοι έγραψαν: «Η Αμερικανική και αγγλική μεσαία τάξη θα σφαχτεί όπως έγινε στην Ρωσία και όλη της η περιουσία θα κατασχεθεί» (https://www.triklopodia.gr/%cf%87%cf%81%ce%ae%cf%83%cf%84%ce%bf%cf%82-%ce%bc%ce%b1%ce%bd%cf%84%ce%b6%ce%b9%ce%ac%cf%81%ce%b7%cf%82-%ce%b9%ce%b4%ce%bf%cf%8d-%cf%80%cf%89%cf%82-%ce%ad%cf%83%cf%84%ce%b7%cf%83%ce%b1%ce%bd-%cf%84/).

 

ΗΡΘΕ; ….Σύμφωνα με Ραβίνους ο ”Μεσσίας” τους ( Αντίχριστος) ήρθε είναι στη γη και έχει αποκαλυφθεί ήδη σε δύο ή και περισσότερα άτομα!! ΜΑΣ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΖΟΥΝ μας το φέρνουν σιγά σιγά προλειαίνουν το έδαφος..

Σύμφωνα με το Ραβίνο Ron Chaya ο Μεσσίας τους ήρθε είναι στην γη και έχει αποκαλυφθεί ήδη σε τουλάχιστον δύο ανθρώπους ίσως και περισσότερους και επικαλείται το λεγόμενο Ραβίνο του Bloomberg που είναι στην μεγαλύτερη πόλη της Τορά στο εξωτερικό με 100.000 σπουδαστές.

Αισθάνομαι ότι ζούμε ξανά μια δυστοπία..και ότι πρέπει να το παίζουμε και όλα καλά.. Είτε τον φέραν είτε όχι είναι σ΄έξαρση διαμορφώνουν κλίμα για να τον εμφανίσουν.Tα γεγονότα επί κόβιντ και η Γάζα δεν συμβαίνουν καθημερινά έχουν πάρει φόρα.. Η συνέχεια θα δείξει

Ραβίνος Ron Chaya: Ο Αγαπητοί φίλοι είμαι ευτυχισμένος που μπορώ να σας το διηγηθώ. Έχω ένα φίλο που κατοικεί στο Lakewood που είναι η πιο μεγάλη πόλη την Τορά εκτός Ισραήλ. Είναι περίπου μια ώρα δρόμος από την Ν. Υόρκη στον Νότο και υπάρχουν γύρω στους 100.000 μαθητές της Τορά. Αυτή είναι η πρωτεύουσα της Τορά στο εξωτερικό.

Εκεί πέρα είναι ένας μεγάλος Tsadik που αποκαλείται ο Ραβίνος του Bloomberg. Eκεί στο Lakewood λέγεται ότι είναι ένας από τους 36 κρυμμένους (δηλ. όπως το σισίτικο ισλάμ έχει τον κρυφό ιμάμη που θα έρθει στο τέλος του χρόνου έτσι και οι Εβραίοι έχουν υποτίθεται κρυμμένους Ραβίνους;) Αυτός είναι ένας γηραιός κύριος.

Λέγεται ότι αυτός έχει ρουάχ/rouah hakodesh (άγιο πνεύμα). Ασχολείται με Kolel (oμάδα μελέτης) νυχθημερόν. Ένας πολύ μεγάλος Ταλμουδιστής Hakham (σοφός) αλλά πολύ πολύ Ασκενάζι. Είναι Λιθουανικής καταγωγής όπως λέγεται. Πολύ συγκροτημένος.

Ποτέ δεν μιλάει για Μεσσία ποτέ ποτέ ποτέ ποτέ ποτέ. Κι ο φίλος μου άκουσε του τηλεφώνησαν να πει για το Μεσσία γιατί ο φίλος μου μιλάει πολύ για το Μεσσία όπως εγώ και μου είπε ότι ο Ραβίνος είπε ότι ξέρει ποιος είναι ο Μεσσίας και ότι ήδη αποκαλύφθηκε σε 2 άτομα. Με πήρε χθες τηλέφωνο και μου είπε.. Χθες βράδυ τον πήρα 10 φορές τηλέφωνο και δεν τον πέτυχα. Τώρα είναι 8.30 π.μ θα τον πάρω την ώρα του πρωινού του. Τον πήρε τηλέφωνο και με πήρε πίσω.

Μου είπε ο Μεσσίας ξέρει ότι είναι ο Μεσσίας.( σσ έχει και καλά συνέιδηση της αποστολής του) Ήδη αποκαλύφθηκε σε 2 άτομα ίσως και περισσότερα. Ο κολητός μου που είναι Τυνήσιος τον ρώτησε θα έρθει το Πεσάχ το Πάσχα δηλ. το Ιουδαϊκό ή νωρίτερα; Λέει άκου αυτός είναι ο θεός που αποφασίζει. Εγώ πιστεύω πριν το Πάσχα θα είναι εδώ. Επωφελείται από την ευκαιρία και τον ρωτάει: αυτός είναι ο Yenouka;

Σιωπή. Του λέει ο Yenuka έχει όλα τα προσόντα για να είναι ο Μεσσίας. Μελετά τη Τορά είναι μεγάλος σοφός είναι εντελώς ταπεινός όλα τα κάνει άδολα. Αλλά δεν είναι βέβαιο μπορεί να είναι ένας άλλος.

Οπότε αγαπητοί φίλοι το γεγονός ότι ο Ραβίνος Bloomberg μιλάει έτσι αυτό είναι ακόμη πιο μεγάλη είδηση. Αυτό είναι όπως λέμε στη γαλλική τα πουλερικά θα έχουν δόντια. Ο Μεσσίας έφθασε.. Είναι τόσο απίθανο ένας Tsadik Ασκενάζι αυτού του τύπου μιλάει κατ΄ αυτόν τον τρόπο. Αυτό σημαίνει ότι ο Μεσσίας φθάνει.

Οπότε φίλοι μου προετοιμαζόμαστε..(σσ το είδαμε και τελευταία με τη Γάζα) Δεν ξέρουμε ακόμη όλα αυτά που μας περιμένουν μέχρι να φθάσει ο Μεσσίας . Αλλά να έχουμε εμπιστοσύνη ότι είμαστε εδώ είμαστε στο τέλος.

(σσ αγωνία να κρατήσει τον κόσμο στην αναμονή. Καλά πως άλλαξε αυτός ο λαός εδώ έναν Μωυσή και λάκισαν όταν αυτός αργοπόρησε να κατέβει από το Σινά με τις εντολές και αλλάξαν Θεό και λατρέψαν το μοσχάρι και τώρα…

Κάποιον πρέπει να εμφανίσουν στάνταρ όλη η θρησκεία τους έχει στηριχθεί σε αυτή την εκπλήρωση και η αδημονία τους στο μεταξύ έγινε πολύ μεγαλύτερη αφότου ήρθε ο Χριστός να εμφανίσουν κι αυτοί κάποιον τον ανταγωνιστή του στην ανθρωπότητα .είναι παγιδευμένοι σε αυτή την προσμονή. ΈΛΕΟΣ).

Θα έχουμε την ευτυχία να δούμε το Μεσσία να κάνουμε μια μεγάλη Techuva να πλησιάσουμε το Θεό να συνεχίσουμε να είμαστε ενωμένοι να προσευχηθούμε Beezrat Hachem και θα είμαστε πολύ ευτυχισμένοι σύντομα με την παρουσία του Θεού..(σσ αυτόν που περιμένουν τον λέει Θεό κι ας είπε κάποιος δικός τους ότι η ιστορία επαναλαμβάνεται σαν φάρσα) και μετά σου λέει συνωμοσιολογίες Αυτοί είπαν κατά το ”συ είπας” που είπε και ο Χριστός

Το πότε θα επιτρέψει ο Θεός να τον εμφανίσουν σε 2 μήνες ή σε 1000 έτη Κύριος γνωρίζει αυτό που κρατάμε στάνταρ είναι η επιβεβαίωση ότι ο Ιουδαϊσμός που κάποιοι τον εμφανίζουν ουδέτερο στην εσχατολογία του εμμένει στην προσδοκία της επί γης εμφάνισης ενός επίγειου Μεσσία που θα θεωρείται Θεός.. δηλ Μεσσίας στην Θέση του Μεσσία και Θεός στην θέση του Θεού δηλ, Αντίχριστος για τη χριστιανική αντίληψη.

Αυτό όμως αφορά και τον κάθε πολίτη ανεξαρτήτως θρησκευτικών ή φιλοσοφικών πεποιθήσεων αφού είναι μια θέση παράλληλα του πολιτικού Ιουδαισμού/ θεοκρατίας αφού θα τον φέρουν και ως παγκόσμιο κυβερνήτη 2 σε ένα (https://dimpenews.com/2023/11/17/%ce%b7%cf%81%ce%b8%ce%b5-%cf%83%cf%8d%ce%bc%cf%86%cf%89%ce%bd%ce%b1-%ce%bc%ce%b5-%cf%81%ce%b1%ce%b2%ce%af%ce%bd%ce%bf%cf%85%cf%82-%ce%bf-%ce%bc%ce%b5%cf%83%cf%83%ce%af%ce%b1%cf%82-%cf%84/).

 

ΗΠΑ και Ευρώπη εισάγουν το 2024 μ.Χ. ως έτος ψηφιακής ταυτότητας. Καθώς οι γραμμές μεταξύ του φυσικού και του διαδικτυακού μας κόσμου αρχίζουν να εξαφανίζονται, η έκκληση για υποχρεωτικές ψηφιακές ταυτότητες κερδίζει έλξη, με εξέχουσες προσωπικότητες να υποστηρίζουν την υιοθέτησή τους ως μέρος μιας «τεχνολογικής επανάστασης».

Από το Λουξεμβούργο και την Εσθονία έως την Νότια Αφρική και το Βιετνάμ, οι κυβερνήσεις σε όλο τον κόσμο παρουσιάζουν ψηφιακές ταυτότητες, Το Μπουρούντι θα παράσχει στους κατοίκους του βιομετρικά δελτία ταυτότητας πριν από τις εκλογές του 2025 μ.Χ., αναφέρει το Υπουργείο Εσωτερικών.

Στις ΗΠΑ, μια διαρροή νωρίτερα αυτό το έτος υποδηλώνει ότι ετοιμάζεται σχέδιο εκτελεστικού διατάγματος για την επέκταση της υπηρεσίας Login.gov της ομοσπονδιακής κυβέρνησης των ΗΠΑ σε μια εθνική υπηρεσία ψηφιακής ταυτότητας. Αυτό θα τοποθετούσε πολλές κρατικές υπηρεσίες σε μια ενιαία σύνδεση.

Στην Ευρώπη , η Ευρωπαϊκή Ένωση κατέληξε σε προσωρινή συμφωνία τον Νοέμβριο για την θέσπιση της « ευρωπαϊκής ψηφιακής ταυτότητας » ή «eID», μια άνευ προηγουμένου κίνηση προς ένα κεντρικό σύστημα ψηφιακής ταυτοποίησης για όλους τους Ευρωπαίους.

Η πρωτοβουλία στοχεύει να δώσει στους πολίτες μια μοναδική και ασφαλή Ευρωπαϊκή ψηφιακή ταυτότητα. Αυτή η ψηφιακή ταυτότητα θα αποθηκευτεί σε «ψηφιακά πορτοφόλια», αρχικά εθελοντικά και μετά υποχρεωτικά, φιλοξενώντας ψηφιακές εκδόσεις κρίσιμων εγγράφων όπως ταυτότητες, άδειες οδήγησης, διπλώματα, ιατρικά αρχεία και πληροφορίες τραπεζικού λογαριασμού (https://www.triklopodia.gr/%ce%b7%cf%80%ce%b1-%ce%ba%ce%b1%ce%b9-%ce%b5%cf%85%cf%81%cf%8e%cf%80%ce%b7-%ce%b5%ce%b9%cf%83%ce%ac%ce%b3%ce%bf%cf%85%ce%bd-%cf%84%ce%bf-2024-%cf%89%cf%82-%ce%ad%cf%84%ce%bf%cf%82-%cf%88%ce%b7%cf%86/).

 

Ο Κλίντον και άλλα ονόματα που προκαλούν σοκ, στην λίστα ονομάτων του Έπσταϊν – Σύντομα βγαίνουν στην φόρα όλα τα ονόματα. Ο δικαστής της Νέας Υόρκης θα μπορούσε να δώσει στην δημοσιότητα σχεδόν 200 ονόματα που συνδέονται με την υπόθεση σεξουαλικού trafficking στην οποία εμπλέκονται ο Τζέφρι Επστάιν και η Γκισλέιν Μάξγουελ.

Με αυτόν το τρόπο θα αποκάλυπτε ή θα επιβεβαίωνε τις ταυτότητες δεκάδων συνεργατών του χρηματοδότη που μέχρι τώρα ήταν γνωστοί μόνο ως John και Jane Does στα δικαστικά έγγραφα. Πολλοί από την λίστα θα είναι ήδη δημόσια γνωστοί ως συνεργάτες, υπάλληλοι του Επστάιν και της Μάξγουελ ή άνθρωποι που είχαν πετάξει με τα αεροπλάνα του.

Μπορεί επίσης να κατονομάσει τα φερόμενα ως θύματα του Επστάιν που είχαν μεταφερθεί σε σπίτια, όπως μια έπαυλη στην Νέα Υόρκη, μια βίλα στο Παλμ Μπιτς, ένα ιδιωτικό νησί στις Αμερικανικές Παρθένες Νήσους και ένα ράντσο έξω από την Σάντα Φε.

Τα ονόματα των John Does θα εξεταστούν και είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα περιλαμβάνουν έναν πρώην πρόεδρο των ΗΠΑ, ηθοποιούς, ακαδημαϊκούς και, ως γνωστόν, τον απομονωμένο πλέον Βρετανό πρίγκιπα όπως μεταδίδει ο Βρετανικός Guardian.

Ο Κλίντον αναγνωρίστηκε ως «Doe 36». Ο πρώην Πρόεδρος των ΗΠΑ Μπιλ Κλίντον αναγνωρίστηκε από το ANC News ως “Doe 36” και αναφέρεται σε περισσότερες από 50 από τις επεξεργασμένες καταθέσεις, σύμφωνα με τα δικαστικά αρχεία. Η Giuffre δεν προέβη σε ισχυρισμούς για αδικήματα του Κλίντον, αλλά υποστηρίζει ότι τον συνάντησε στο νησί – το οποίο ο Κλίντον έχει πει ότι δεν επισκέφθηκε ποτέ.

Αλλά τα προσωπικά αρχεία καταγραφής πτήσεων που κρατούσε ένας από τους πιλότους του Επστάιν έδειξαν ότι ο Κλίντον πετούσε εκτενώς με το αεροπλάνο του Επστάιν, μεταξύ άλλων σε ταξίδια στο Παρίσι, την Μπανγκόκ και το Μπρουνέι τα χρόνια μετά την αποχώρησή του από το αξίωμα, το 2001.

Ο Κλίντον δήλωσε ότι διέκοψε τις σχέσεις του με τον Επστάιν το 2005, αφού ο Επστάιν κατηγορήθηκε ότι έφερνε ανήλικα κορίτσια στο σπίτι του στο Παλμ Μπιτς για σεξουαλικά μασάζ. Η ομοσπονδιακή έρευνα σταμάτησε και ο Επστάιν δήλωσε ένοχος στις πολιτειακές κατηγορίες για προμήθεια ανηλίκου και προσέλκυση πορνείας, του επιβλήθηκε ελαφριά ποινή και υποχρεώθηκε να εγγραφεί ως σεξουαλικός παραβάτης.

Ποια ονόματα πιθανολογείται ότι βρίσκονται στην ατζέντα Επστάιν. Τα ημερολόγια του Επστάιν που βρέθηκαν φέτος από την Wall Street Journal κατά τη διάρκεια των αγωγών που σχετίζονται με τον Επστάιν μεταξύ των Αμερικανικών Παρθένων Νήσων και δύο αμερικανικών τραπεζών, αποκάλυψαν την έκταση του δικτύου του Επστάιν.

Στα ονόματα που αναδείχθηκαν περιλαμβάνονταν ο διευθυντής της CIA, Γουίλιαμς Μπερνς, και η Κάθριν Ρούμλερ, σύμβουλος του Λευκού Οίκου επί Μπαράκ Ομπάμα, μαζί με λιγότερο σημαντικές προσωπικότητες, όπως ο αριστερός καθηγητής και ακτιβιστής Νόαμ Τσόμσκι, ο δισεκατομμυριούχος επιχειρηματίας Ριντ Χόφμαν και ο Λόρενς Σάμερς, πρώην πρόεδρος του Χάρβαρντ και διευθυντής του Εθνικού Οικονομικού Συμβουλίου επί Ομπάμα.

Άλλοι ήταν ο Woody Allen, ο Bill Gates, ο Thorbjørn Jagland, πρώην πρωθυπουργός της Νορβηγίας, ο πρώην πρωθυπουργός του Ισραήλ Ehud Barak και ο πρώην Πρόεδρος της Barclays Jes Staley. Αντίστροφη μέτρηση για την αποκάλυψη των ονομάτων.

Η προθεσμία για την υποβολή ενστάσεων κατά της αποσφράγισης των ονομάτων λήγει τα μεσάνυχτα της Δευτέρας ώρα Νέας Υόρκης, σχεδόν εννέα χρόνια αφότου το θύμα, Βιρτζίνια Τζιούφρε, κατέθεσε το 2015 μ.Χ. αγωγή δυσφήμισης κατά της Μάξγουελ, κόρης του εκλιπόντος Βρετανού βαρόνου του Τύπου, Ρόμπερτ Μάξγουελ, η οποία με την σειρά της παρήγαγε τα ονόματα σε νομικές καταθέσεις.

Ένα χρόνο αργότερα, το 2016 μ.Χ., ο δικαστής του περιφερειακού δικαστηρίου των ΗΠΑ Ρόμπερτ Σουίτ απέρριψε την αίτηση του Μάξγουελ να απορρίψει την υπόθεση, διαπιστώνοντας ότι «η αλήθεια ενός κόσμου συμφραζομένων γεγονότων είναι ευρύτερη από τις φερόμενες ως δυσφημιστικές δηλώσεις» και ότι η Γκίφρε «ήταν θύμα διαρκούς σεξουαλικής κακοποίησης ανηλίκων μεταξύ 1.999 μ.Χ. και 2002 μ.Χ.». Τα μέρη συμβιβάστηκαν εξωδικαστικά το 2017 μ.Χ.

Σύμφωνα με το ABC News την Δευτέρα, η “Jane Doe 162” είναι μάρτυρας που κατέθεσε ότι ήταν 17 ετών όταν βρισκόταν μαζί με τους Andrew, Maxwell και Giuffre στο σπίτι του Επστάιν στο αρχοντικό της Νέας Υόρκης.

Ένας γνωστός της Μάξγουελ και του Επστάιν δήλωσε πέρυσι στον Guardian ότι τα πρότυπα συμπεριφοράς του Επστάιν δεν διέφεραν σημαντικά πριν και μετά την καταδίκη. «Δεν ήταν ένας αλλαγμένος άνθρωπος», είπαν. «Αλλά πρέπει να καταλάβετε ότι στο μυαλό του πίστευε ότι δεν είχε κάνει τίποτα κακό και ότι είχε το δικαίωμα να συμπεριφέρεται όπως ήθελε, αν είχε τα χρήματα για να το κάνει» (https://romioitispolis.gr/o-klinton-kai-alla-onomata-poy-prokaloyn-sok-sti-lista-onomaton-toy-epstain-syntoma-vgainoyn-sti-fora-ola-ta-onomata/).


Η Ισραηλινή Αεροπορία βομβάρδισε βάση των Χούθι στην Υεμένη!  Για πρώτη φορά το Ισραήλ έβαλε στο «στόχαστρο» τους σιίτες αντάρτες. Η Ισραηλινή Αεροπορία έπληξε στρατιωτικές εγκαταστάσεις των σιιτών Χούθι στην Υεμένη! Οι Χούθι αναφέρουν ότι έχουν 5 νεκρούς και 16 τραυματίες ως αποτέλεσμα της αεροπορικής επίθεσης. Λένε πως ανατινάχτηκαν αποθήκες πυρομαχικών.

Οι Ισραηλινοί έστειλαν το «μήνυμά» τους, στους Χούθι να σταματήσουν τις πυραυλικές επιθέσεις και τις επιθέσεις με drones κατά του Ισραήλ, αμέσως μετά την επανέναρξη των εχθροπραξιών στην Γάζα. Οι Χούθι  έχουν δηλώσει επανειλημμένα πως θα συνεχίσουν τις επιθέσεις κατά Ισραηλινών στόχων εάν το Τελ Αβίβ συνεχίσει τις επιθέσεις στην Γάζα.

Να σημειωθεί ότι πρόσφατα οι Χούθι είχαν αιχμαλωτίσει πλοίο Ισραηλινών συμφερόντων στην Ερυθρά Θάλασσα. Λίγο πριν την έναρξη της 7ήμερης εκεχειρίας μεταξύ Ισραήλ και Χαμάς είχαν εκτοξεύσει «πύραυλο cruise» (έτσι τον χαρακτήρισαν οι Ισραηλινοί)! Ο πύραυλος αναχαιτίστηκε από Ισραηλινό μαχητικό (https://www.pronews.gr/amyna-asfaleia/i-israilini-aeroporia-vomvardise-vasi-ton-xouthi-stin-yemeni-vinteo/).


HAMAS GATE: Nετανιάχου .. η  Καϊλή της Χαμάς.. έδινε βαλίτσες με χρήματα στην Χαμάς για ν΄αποτρέψει ανθρωπιστική κατάρρευση! Κατ΄ομολογίαν παραδοχή..Aπό το Qatar Gate …στο Hamas Gate .. Μετά την Εύα και … ο Αδάμ!!!

HAMAS GATE: Nετανιάχου .. η  Καϊλή της Χαμάς.. έδινε βαλίτσες με χρήματα στην Χαμάς για ν΄αποτρέψει ανθρωπιστική κατάρρευση! Κατ΄ομολογίαν παραδοχή..και τώρα πήγε σε ολική κατάρρευση Γάζας με βομβαρδισμούς.

Ο Νετανιάχου ενημερώνει τα μέλη της παράταξής του για το πώς να απαντήσουν στον ισχυρισμό ότι μετέφερε βαλίτσες με χρήματα στην Χαμάς για να ενισχύσει την οργάνωση..αυτά αναφέρονται στο Ισραηλινό κανάλι kan.

«Γινόταν και πριν από εμάς, έγινε και μετά από εμάς για να αποτρέψουν μια ανθρωπιστική κατάρρευση».. και τώρα τι έγινε κατάρρευσε η ανθρωπιστική του ευαισθησία και μακελάρισε 8.000 βρέφη μωρά παιδιά εφήβους;

Ο πρωθυπουργός Νετανιάχου προσπάθησε να εξηγήσει στην παράταξη Λικούντ γιατί επέτρεψε να μεταφερθούν βαλίτσες με χρήματα στην Χαμάς. Nετανιάχου .. η Καϊλή της Χαμάς.. έδινε βαλίτσες με χρήματα στην Χαμάς για ν΄ αποτρέψει ανθρωπιστική κατάρρευση και τώρα πήγε σε ολική κατάρρευση Γάζας με βομβαρδισμούς.

Αφού την εξέθρεψε τι ζητάει τα ρέστα από τα .. αγέννητα και τα νεογέννητα.. Ένας πολιτικός λέγεται πολιτικός γιατί προνοεί προβλέπει αποτρέπει. Δεν ήξερε δεν ρώταγε…. Aπό το Qatar Gate …στο Hamas Gate .. Μετά την Εύα και … ο Αδάμ (https://dimpenews.com/2023/12/03/hamas-gate-n%ce%b5%cf%84%ce%b1%ce%bd%ce%b9%ce%ac%cf%87%ce%bf%cf%85-%ce%b7-%ce%ba%ce%b1%cf%8a%ce%bb%ce%ae-%cf%84%ce%b7%cf%82-%cf%87%ce%b1%ce%bc%ce%ac%cf%82-%ce%ad%ce%b4%ce%b9%ce%bd%ce%b5/).

 

H Χαμάς χρησιμοποιεί τώρα ένα νέο εκρηκτικό όπλο με λέιζερ που είναι εισαγόμενο. ”Το υγρόν πυρ” της Χαμάς….. ; ! Αποχώρηση του 70% των ισραηλινών δυνάμεων από την Βόρεια Λωρίδα της Γάζας…ΑΠΕΤΥΧΑΝ γι αυτό επικεντρώνονται στον Νότο!

Πολεμικός ανταποκριτής του Ισραήλ ο Hallel Bitton Rosen φέρεται να δήλωσε ότι η Χαμάς χρησιμοποιεί τώρα ένα νέο εκρηκτικό όπλο με λέιζερ που πιστεύεται ότι δεν είναι αυτοσχέδιο όπλο. Αλλά εισαγόμενο υπερόπλο..

”Το υγρόν πυρ” της Χαμάς….. Την ίδια στιγμή γνωστός Λιβανέζος πολεμικός ανταποκριτής αναφέρει ”Αποχώρηση του 70% των ισραηλινών δυνάμεων από την Βόρεια Λωρίδα της Γάζας λόγω αποτυχίας των επιχειρήσεων τους και λόγω  αντίστασης.

Η αποχώρηση από την Βόρεια Λωρίδα της Γάζας ξεκίνησε με την ηρεμία και επιταχύνθηκε με αντιστασιακά χτυπήματα τις τελευταίες δύο ημέρες. Η Ισραηλινή χερσαία επιχείρηση επικεντρώνεται στα Νότια της Λωρίδας της Γάζας, συμπίπτοντας με περιορισμένες επιχειρήσεις ελιγμών στο. Βορρά.” Οι 2 πληροφορίες σχετίζονται; Στο μεταξύ σήμερα το Ισραήλ βομβαρδίζει σφοδρά Ν. Γάζα και Ν. Λίβανο ενώ Συριακός πύραυλος εκτοξεύθηκε πριν λίγο προς Ισραήλ-νότιο κατεχόμενο συριακό Γκολάν- σύμφωνα με Τσαχάλ (https://dimpenews.com/2023/12/03/h-%cf%87%ce%b1%ce%bc%ce%ac%cf%82-%cf%87%cf%81%ce%b7%cf%83%ce%b9%ce%bc%ce%bf%cf%80%ce%bf%ce%b9%ce%b5%ce%af-%cf%84%cf%8e%cf%81%ce%b1-%ce%ad%ce%bd%ce%b1-%ce%bd%ce%ad%ce%bf-%ce%b5%ce%ba%cf%81%ce%b7%ce%ba/).

 

ΣΥΝΑΓΕΡΜΟΣ Πολεμικά πλοία των ΗΠΑ και άλλα από δυτικές βάσεις στο Τζιμπουτί επιχειρούν να σώσουν το ισραηλινό πλοίο Unity Explorer, που βυθίζεται στην Ερυθρά Θάλασσα μετά από επίθεση των Χούθι της Υεμένης!

Πολεμικά πλοία των ΗΠΑ και άλλα από δυτικές βάσεις στο Τζιμπουτί προσπαθούν να σώσουν το ισραηλινό φορτηγό πλοίο Unity Explorer, το οποίο αυτή την στιγμή βυθίζεται στην Ερυθρά Θάλασσα μετά τον βομβαρδισμό από τους Χούθι της Υεμένης. Το πλοίο είναι βρετανικό ισραηλινών συμφερόντων. Οι Χούθι νωρίτερα ανέλαβαν την ευθύνη ενώ οι ΗΠΑ δια του Πενταγώνου τους κατηγορούν ότι επιτέθηκαν και σε Αμερικάνικο πολεμικό πλοίο.

Yedioth Ahronoth: Φαίνεται ότι το Unity Explorer, που ανήκει στον Ισραηλινό δισεκατομμυριούχο Rami Ungar, πρόκειται να βυθιστεί. Το σκάφος δέχτηκε επίθεση με πύραυλο Cruise και drone Yπάρχουν πληροφορίες ότι και ισραηλινά πλοία έχουν σπεύσει στην περιοχή.

Ενώ Ισραήλ-ΗΠΑ συσκέπτονται για αντίποινα κατά Χούθι των σιιτών της Υεμένης. Μια τέτοια εξέλιξη θα δυσαρεστήσει πολύ το Ιράν που είναι ο κύριος σύμμαχος των Χούθι. Όλα για όλα το παίζουν οι Χούθι. Είναι κλιμάκωση άνευ προηγουμένου… διευρύνεται ο πόλεμος (https://dimpenews.com/2023/12/03/%cf%83%cf%85%ce%bd%ce%b1%ce%b3%ce%b5%cf%81%ce%bc%ce%bf%cf%83-%cf%80%ce%bf%ce%bb%ce%b5%ce%bc%ce%b9%ce%ba%ce%ac-%cf%80%ce%bb%ce%bf%ce%af%ce%b1-%cf%84%cf%89%ce%bd-%ce%b7%cf%80%ce%b1-%ce%ba%ce%b1%ce%b9/).

 

ΚΛΙΜΑΚΩΣΗ.. Το Ισραήλ στέλνει πλοία και υποβρύχια στην Ερυθρά Θάλασσα. Πεντάγωνο: ”αμερικάνικο πολεμικό πλοίο και εμπορικά πλοία δέχθηκαν επίθεση στην Ερυθρά Θάλασσα”…..Τι λένε οι Χούθι. Βυθίζεται το Ισραηλινό πλοίο! Το Ισραήλ άρχισε χερσαία επίθεση και στην Ν. Γάζα.

ΚΛΙΜΑΚΩΣΗ..Το Ισραήλ στέλνει πλοία και υποβρύχια στην Ερυθρά Θάλασσα. . Πεντάγωνο: ”αμερικάνικο πολεμικό πλοίο και εμπορικά πλοία δέχθηκαν επίθεση στην Ερυθρά Θάλασσα”…..Τι λένε οι Χούθι. Το Ισραήλ άρχισε χερσαία επίθεση και στην Ν. Γάζα. To Iσραήλ διαμηνύει πως μελετά με ΗΠΑ την οφειλόμενη απάντηση προς Χούθι Υεμένης για τις επιθέσεις στην Ερυθρά Θάλασσα.

ΣΥΝΑΓΕΡΜΟΣ Πολεμικά πλοία των ΗΠΑ και άλλα από δυτικές βάσεις στο Τζιμπουτί επιχειρούν να σώσουν το ισραηλινό πλοίο Unity Explorer, που βυθίζεται στην Ερυθρά Θάλασσα μετά από επίθεση των Χούθι της Υεμένης! Yedioth Ahronoth: Φαίνεται ότι το Unity Explorer, που ανήκει στον Ισραηλινό δισεκατομμυριούχο Rami Ungar, πρόκειται να βυθιστεί. Το σκάφος δέχτηκε επίθεση με πύραυλο Cruise και drone

Το Πεντάγωνο ισχυρίζεται πως ένα αμερικάνικο πολεμικό πλοίο και αρκετά εμπορικά πλοία υποβλήθηκαν σε επίθεση στην Ερυθρά Θάλασσα αναφέρει το AP. Το αμερικανικό αντιτορπιλικό USS Carney και πολλά εμπορικά πλοία δέχθηκαν επίθεση στην Ερυθρά Θάλασσα από τους Χούθι. Το πλοίο αναχαίτισε αρκετά drones και πυραύλους των Χούτι τον Οκτώβριο. Οι Χούθι σε ανακοίνωση τους πριν λίγο παραδέχονται ότι στόχευσαν 2 εμπορικά πλοία ισραηλινών συμφερόντων αλλά δεν λένε τίποτα για το Αμερικάνικο πλοίο..

Πεντάγωνο: «Γνωρίζουμε αναφορές σχετικά με επιθέσεις στο USS Carney και εμπορικά πλοία στην Ερυθρά Θάλασσα και θα παράσχουμε πληροφορίες μόλις γίνουν διαθέσιμες». «Ισραηλινά» ΜΜΕ: Κινδυνεύει να βυθιστεί το πλοίο που στόχευσε ο στρατός της Υεμένης στην Ερυθρά Θάλασσα…

Χτυπήθηκαν τα εμπορικά πλοία φορτηγά Unity Explorer και Number 9. Yπάρχει πληροφορία ότι τα cargos μετέφεραν όπλα για Ισραήλ. Το Ισραήλ στέλνει πλοία και υποβρύχια στην Ερυθρά Θάλασσα. Ανακοίνωση που εξέδωσαν οι Ένοπλες Δυνάμεις της Υεμένης πριν λίγα λεπτά..

………

Σήμερα το πρωί, οι ναυτικές δυνάμεις των Ενόπλων Δυνάμεων της Υεμένης, πραγματοποίησαν επιχείρηση στόχευσης εναντίον δύο ισραηλινών πλοίων στο Bab al-Mandab, δηλαδή του πλοίου «Unity Explorer» και του πλοίου «Number Nine». Το πρώτο πλοίο στοχοποιήθηκε με ναυτικό πύραυλο και το δεύτερο πλοίο με ναυτικό drone.

Η επιχείρηση στόχευσης έγινε αφού τα δύο πλοία απέρριψαν προειδοποιητικά μηνύματα από τις ναυτικές δυνάμεις της Υεμένης. Οι ένοπλες δυνάμεις της Υεμένης συνεχίζουν να εμποδίζουν τα ισραηλινά πλοία να πλέουν στην Ερυθρά και την Αραβική Θάλασσα μέχρι να σταματήσει η Ισραηλινή επίθεση εναντίον των ακλόνητων αδελφών μας στην Λωρίδα της Γάζας.

Οι Ένοπλες Δυνάμεις της Υεμένης ανανεώνουν την προειδοποίησή τους σε όλα τα ισραηλινά πλοία ή σε εκείνα που συνδέονται με Ισραηλινούς ότι θα γίνουν νόμιμος στόχος εάν παραβιάσουν όσα αναφέρονται σε αυτή τη δήλωση και προηγούμενες δηλώσεις που εξέδωσαν οι Ένοπλες Δυνάμεις της Υεμένης.

Sanaa, 3 Δεκεμβρίου 2023 μ.Χ. Εκδόθηκε από τις Ένοπλες Δυνάμεις της Υεμένης. Israel: Το πλοίο που υπέστη ζημιές στην Ερυθρά Θάλασσα είναι ιδιοκτησία της Βρετανίας και μερικώς μισθωμένο σε Ισραηλινή εταιρεία Στην συνέχεια αναφέρουν πως κινδυνεύει να βυθιστεί.. στρατός των ΗΠΑ : 4 επιθέσεις έγιναν κατά 3 εμπορικών πλοίων στα διεθνή ύδατα στο Νότο της Ερυθράς Θάλασσας

Την ίδια στιγμή ο ισραηλινός στρατός ξεκινά χερσαία επιχείρηση στην Νότια Γάζα, βόρεια του Khan Yunes σύμφωνα με ισραηλινή τηλεόραση.. Θέλουν να κατακτήσουν όλη την Γάζα και να εξαλείψουν ΄και να εκτοπίσουν τον πληθυσμό.

Καταστρατηγούν τι αρχικές τους δηλώσεις που προέτρεπαν πληθυσμό να πάει στον Νότο.. Η Βρετανική ναυτική ασφάλεια εξέδωσε προειδοποίηση ότι ένα άλλο εμπορικό πλοίο δέχτηκε επίθεση από πολιτοφυλακές Χούτι στην Ερυθρά Θάλασσα *(https://dimpenews.com/2023/12/03/%ce%ba%ce%bb%ce%b9%ce%bc%ce%b1%ce%ba%cf%89%cf%83%ce%b7-%cf%80%ce%b5%ce%bd%cf%84%ce%ac%ce%b3%cf%89%ce%bd%ce%bf-%ce%b1%ce%bc%ce%b5%cf%81%ce%b9%ce%ba%ce%ac%ce%bd%ce%b9%ce%ba%ce%bf-%cf%80%ce%bf%ce%bb/).

 

Τρόμος στην Ερυθρά Θάλασσα: Καταιγιστικές επιθέσεις με drones σε αμερικανικό αντιτορπιλικό και εμπορικά πλοία - Συναγερμός ΗΠΑ. Οι Huthis της Υεμένης δήλωσαν ότι θα συνεχίσουν τις επιθέσεις στο Ισραήλ και επιβεβαίωσαν τις επιθέσεις σε δυο Ισραηλινά πλοία.

Το Πεντάγωνο ανέφερε σε ανακοίνωσή του την Κυριακή 3 Δεκεμβρίου 2023 μ.Χ. ότι ένα αμερικανικό πολεμικό πλοίο και πολλά εμπορικά σκάφη δέχθηκαν επίθεση στην Ερυθρά Θάλασσα από μη επανδρωμένα εναέρια οχήματα.

Πηγές των υπηρεσιών ασφαλείας των ΗΠΑ αναφέρουν ότι ένα πλοίο μεταφοράς χύδην φορτίου χτυπήθηκε από τουλάχιστον δύο drones ενώ έπλεε στην Ερυθρά Θάλασσα. Η Βρετανική εταιρεία ναυτιλιακής ασφάλειας Ambrey νωρίτερα δήλωσε ότι ένα άλλο πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων υπέστη ζημιά από επίθεση drone στα ανοιχτά του λιμανιού της Χοντέιντα της βόρειας Υεμένης.

Το αντιτορπιλικό USS Carney του Αμερικανικού Ναυτικού δέχτηκε επίθεση από UAV (drones) και πυραύλους που εκτοξεύτηκαν από την Υεμένη, μετέδωσε νεωρίτερα το Al Jazeera, την Κυριακή 3 Δεκεμβρίου 2023 μ.Χ. επικαλούμενο πηγή του Πενταγώνου.

Το αντιτορπιλικό Carney του Αμερικανικού Ναυτικού δέχτηκε επίθεση από Drones και πυραύλους στη Υεμένη Νωρίτερα, το τηλεοπτικό κανάλι Al-Hadath, επικαλούμενο στρατιωτικές πηγές, ανέφερε ότι υποστηρικτές του σιιτικού κινήματος της Υεμένης Ansar Allah (Houthis) επιτέθηκαν σε Βρετανικό εμπορικό πλοίο στο στενό Bab al-Mandeb, πολεμικά πλοία των ΗΠΑ και του Ισραήλ αντιμετωπισαν σε αυτήν την επίθεση.

«Πύραυλοι και UAV εκτοξεύτηκαν από την Υεμένη στο αμερικανικό αντιτορπιλικό Carney και εμπορικά πλοία στην Ερυθρά Θάλασσα», ανέφερε το τηλεοπτικό κανάλι. Την Κυριακή (3/11), οι Houthis δήλωσαν ότι θα επαναλάβουν τις επιθέσεις στο Ισραήλ μετά το τέλος της εκεχειρίας στην Λωρίδα της Γάζας.

Η επιβεβαίωση. Το κυβερνών κίνημα Ansar Allah (Houthi) στη βόρεια Υεμένη επιτέθηκε σε δύο ισραηλινά πλοία στο στενό Bab al-Mandeb, δήλωσε ο Yahya Saria, εκπρόσωπος των ενόπλων δυνάμεων του κινήματος την Κυριακή 3 Δεκεμβρίου 2023 μ.Χ.

Νωρίτερα, οι Houthi δήλωσαν ότι θα επαναλάβουν τις επιθέσεις στο Ισραήλ εν μέσω της λήξης της εκεχειρίας στην Λωρίδα της Γάζας. Το κίνημα προειδοποίησε επίσης για την πρόθεσή του να επιτεθεί σε πλοία που συνδέονται με το Ισραήλ, καλώντας άλλες χώρες να ανακαλέσουν τα πληρώματά τους από αυτά και να μην πλησιάζουν στη θάλασσα.

«Το Πολεμικό Ναυτικό των ενόπλων δυνάμεων της Υεμένης (Houthi) επιτέθηκε σήμερα σε δύοΙισραηλινά πλοία στο στενό Bab al-Mandeb», είπε ο Saria κατά την διάρκεια ομιλίας που μεταδόθηκε από Αραβικά τηλεοπτικά κανάλια. Το πρώτο πλοίο δέχτηκε επίθεση από πύραυλο και το δεύτερο από drone, δήλωσε εκπρόσωπος των Houthi.

Συγκεκριμένα, πλοίο μεταφοράς χύδην φορτίου υπό βρετανική εκμετάλλευση με σημαία Μπαχάμες φέρεται να δέχτηκε επίθεση από πυραύλους ενώ διέσχιζε την Ερυθρά Θάλασσα, περίπου 34,5 χλμ δυτικά-βορειοδυτικά της Μόκα της Υεμένης», ανακοίνωσε η Ambrey.   «Το φορτηγό χύδην φορτίου φέρεται να χτυπήθηκε από πύραυλο και το πλήρωμα υποχώρησε στην γέφυρα», πρόσθεσαν.

Νωρίτερα την Κυριακή,(3/12)  η Βρετανική υπηρεσία θαλάσσιας ασφάλειας United Kingdom Maritime Trade Operations (UKMTO) ανέφερε ότι έλαβε μια αναφορά σχετικά με την δραστηριότητα ενός drone, «συμπεριλαμβανομένης μιας πιθανής έκρηξης», «κοντά στο Bab el Mandeb που προέρχεται από την κατεύθυνση της Υεμένης».

Το Βρετανικό ναυτικό εξέδωσε μια σύντομη προειδοποίηση τις ναυτιλιακές ότι το περιστατικό συνέβη στο στενό Bab el-Mandeb που χωρίζει την Ανατολική Αφρική από την Αραβική Χερσόνησο. Επίσης επισήμανε ότι είχε επίσης αναφερθεί δραστηριότητα drone στην περιοχή. Το Bab el-Mandeb συνδέει την Ερυθρά Θάλασσα με τον Κόλπο του Άντεν.

Στην περιοχή έχει εκδηλωθεί σειρά επιθέσεων τις τελευταίες εβδομάδες που αποδίδονται στους υποστηριζόμενους από το Ιράν αντάρτες Houthisτης Υεμένης, οι οποίοι έχουν επίσης εκτοξεύσει πυραύλους και μη επανδρωμένα αεροσκάφη προς το Ισραήλ. Οι αντάρτες αποτελούν μέρος αυτού που περιγράφουν ως «άξονα αντίστασης» κατά του Ισραήλ, μαζί με ομάδες που υποστηρίζονται από το Ιράν, όπως η Παλαιστινιακή Hamas και η λιβανική Hezbollah.

Οι Houthis κατέλαβαν το εμπορικό πλοίο Galaxy Leader με τα 25 μέλη του πληρώματος στις 19 Νοεμβρίου. Το Galaxy Leader διαχειριζόταν μια Ιαπωνική ναυτιλιακή εταιρεία, αλλά ανήκει σε μια Βρετανική εταιρεία, η οποία ανήκει σε έναν Ισραηλινό επιχειρηματία (https://yiorgosthalassis.blogspot.com/2023/12/drones.html).

 

Το Ισραήλ είναι το μόνο έθνος στον κόσμο που σκότωσε το Θεό του και Θεό ημών στα νήπια θα κολώσει; Τέτοιος θα είναι και ο ψευδο-Μεσσίας τους!!! Ιδού ο Αντίχριστος έρχεται εν τω μέσω των βομβών ..! Περιμένοντας τον Αντίχριστο….. Περιμένοντας τους βαρβάρους!

Το Ισραήλ είναι το μόνο έθνος στον κόσμο που σκότωσε το Θεό του και Θεό ημών στα νήπια θα κολώσει ; Τέτοιος θα είναι και ο ψευδο-Μεσσίας τους!!! Ιδού ο Αντίχριστος έρχεται εν τω μέσω των βομβών …

2 κοριτσάκια…. 2 αρνάκια του Θεού κι ένα μόλις 5 μηνών… που δεν πρόλαβε να πει την πρώτη λέξη και του έκλεισαν το στόμα δια παντός Το Ισραήλ είναι το μόνο έθνος στον κόσμο που σκότωσε το Θεό του και Θεό ημών στα νήπια θα κολώσει .… χιλιάδες παιδιά σκοτώθηκαν στο σαφάρι παιδιών που διοργάνωσε η Δύση ( ή μάλλον τα άδυτα της Δύσης/Δύησης) με πρωτοπαλίκαρο το Νετανιάχου. Χιλιάδες άλλα θα παραμείνουν αγνοούμενα κάτω από τα ντουβάρια θάφτηκαν ζωντανά στο ικρίωμα της απανθρωπότητας τη Γάζα.. στον βωμό του … ψευδοΜεσσία τους ..

Τέτοιος θα είναι και ο Μεσσίας τους.. Από τους καρπούς γνωρίζεται το δέντρο … 15500 Παλαιστίνιοι σκοτώθηκαν , εκ των οποίων το 75%-80% είναι παιδιά και γυναίκες. Χιλιάδες κυρίως γυναικόπαιδα αγνοούνται κάτω από ερείπια.. Άλλοι 700 Παλαιστίνιοι σκοτώθηκαν χθες στην Γάζα.

Περιμένοντας τον Αντίχριστο….. Περιμένοντας τους βαρβάρους. Ιδού ο Αντίχριστος έρχεται εν τω μέσω των βομβών …και δικός του ο δούλος ον ευρήσει σφραγισμένο με ατομισμό, απονιά, σκληροκαρδία, ρατσισμό, μισαλλοδοξία, υπεροψία, ιδιοτέλεια κ.α…! γιατί αυτό είναι το προχάραγμα. Το τσεκάρισμα.. αυτοί είναι οι αρραβώνες με το θηρίο.. Aπό τότε που ο Χριστός είναι

Ερχόμενος είναι κι αυτός τον πάει κατά πόδας ένας κακόγουστος μιμητής .. Ψάχνει για συμμάχους μετά την ήττα του και αφού δεν τους βρήκε στον ουρανό τους αναζητεί στη γη. Ο πιο μεγάλος στρατολόγος τρομοκράτης είναι αυτός..Έχει φτιάξει του κόσμου τα δίκτυα.. Κάθε φορά που του κάνουμε τα χατήρια παίρνουμε κι ένα πόντο δικό του πόντο δηλ. νουμεράκι…που εξαργυρώνεται πολύ δύσκολα... Αυτά τα νουμεράκια μαζεύονται ….

Είναι ψευδοδημιουργός … στο Χριστό επαίρεται τα βλέπεις τούτα τα βουνά εγώ τα έφτιαξα είναι οι σωροί της αμαρτίας τις βλέπεις τούτες τις θάλασσες και τους ωκεανούς εγώ τα έφτιαξα είναι οι αμαρτίες του κόσμου βλέπεις τούτα τα ποτάμια είναι ρεύματα ρεύματα οι αμαρτίες που ανανεώνονται με νέες τάσεις και γούστα. Ολα εγώ τα φτιαξα είμαι σαν εσένα δημιουργός

Οι βάρβαροι τελικά ήρθαν … και όπως πάντα επιλέγουν την Τελική Λύση.. αλλά και οι άλλοι που ήταν αδρανείς περιμένοντας τους βαρβάρους επίσης εξαχρειώθηκαν από την τελματίζουσα στασιμότητα γίνανε οι ίδιοι βάρβαροι …. δεν είχαν ανάγκη πλέον τους βαρβάρους (https://dimpenews.com/2023/12/04/%cf%84%ce%bf-%ce%b9%cf%83%cf%81%ce%b1%ce%ae%ce%bb-%ce%b5%ce%af%ce%bd%ce%b1%ce%b9-%cf%84%ce%bf-%ce%bc%cf%8c%ce%bd%ce%bf-%ce%ad%ce%b8%ce%bd%ce%bf%cf%82-%cf%83%cf%84%ce%bf%ce%bd-%ce%ba%cf%8c%cf%83%ce%bc/?fbclid=IwAR3sUs-UXD1Dly7H5DXDofjuBxniu4fpsAxLu4zxv3F6IKaWVeRduwSwmyo)…


Καταρρέει ανά πάσα στιγμή η Αυτοκρατορία του κακού. Οικονομικά στοιχεία που προκαλούν ίλιγγο. Τα τελευταία δημοσιονομικά στοιχεία έδειξαν ότι από τον Νοέμβριο του 2023 μ.Χ., κόστισαν 169 δισεκατομμύρια δολάρια για τις ΗΠΑ για την διατήρηση του χρέους, που αντιστοιχεί στο 16% των συνολικών ομοσπονδιακών δαπανών.

«Το εθνικό χρέος μόλις ξεπέρασε τα 100.000 δολάρια ανά πολίτη», δήλωσε την περασμένη εβδομάδα ο Ρεπουμπλικανός βουλευτής Τζον Τζέιμς. «Αυτό θα πρέπει να στείλει ένα μήνυμα στον Λευκό Οίκο ότι αυτές οι απερίσκεπτες ομοσπονδιακές δαπάνες βρίσκονται σε οριακό σημείο».

Οι πληρωμές τόκων για το εθνικό χρέος εκτιμάται ότι ξεπέρασαν το 1 τρισεκατομμύριο δολάρια σε ετήσια βάση στα τέλη Οκτωβρίου, σύμφωνα με τους υπολογισμούς του Bloomberg με βάση τα στοιχεία του Υπουργείου Οικονομικών των ΗΠΑ. Σύμφωνα με την Bank of America (BoA), το δημόσιο χρέος θα μπορούσε να αυξηθεί κατά 20 τρισεκατομμύρια δολάρια την επόμενη δεκαετία.

Είναι πιθανό να αυξάνεται κατά 5,2 δισεκατομμύρια δολάρια ημερησίως για τα επόμενα δέκα χρόνια, γεγονός που θα το έθετε σε περίπου 54 τρισεκατομμύρια δολάρια μέχρι το 2033 μ.Χ., προειδοποίησε η BoA τον περασμένο μήνα. Οι ΗΠΑ ξεπέρασαν το ανώτατο όριο του χρέους τους, το οποίο είχε οριστεί νόμιμα στα 31,4 τρισεκατομμύρια δολάρια, τον Ιανουάριο του 2023 μ.Χ.

Μετά από μήνες προειδοποιήσεων για μια δυνητικά καταστροφική χρεοκοπία από το Υπουργείο Οικονομικών, ο Τζο Μπάιντεν υπέγραψε ένα δικομματικό νομοσχέδιο για το χρέος τον Ιούνιο που επέτρεπε την άρση του ορίου μέχρι Ιανουάριος 2025 μ.Χ.

Αυτό ουσιαστικά επέτρεψε στην κυβέρνηση να συνεχίσει τον απεριόριστο δανεισμό μέχρι το επόμενο έτος. Το χρέος εκτινάχθηκε στα 32 τρισεκατομμύρια δολάρια λιγότερο από δύο εβδομάδες μετά την έγκριση του νομοσχεδίου και από τότε συσσωρεύεται (https://romioitispolis.gr/katarreei-ana-pasa-stigmi-i-aytokratoria-toy-kakoy-oikonomika-stoicheia-poy-prokaloyn-iliggo/?fbclid=IwAR3USprh9Ecyy4z0h5gHaLAvgnn8i7-WjznLmUfeOAVUORLpj6WcqljOeGs).

 

Το τέλος της κυριαρχίας των ΗΠΑ και η ανάδυση του αντίχριστου: ένας νέος κώδικας δολαρίου Ημερομηνία για προβληματισμό.

Είναι η ημερομηνία του τέλους των ΗΠΑ και της εμφάνισης του αντίχριστου κωδικοποιημένη στο χαρτονόμισμα του δολαρίου; Σε αυτή την ανάρτηση θα παρουσιάσω έναν άλλο υπολογισμό της ημερομηνίας κωδικοποίησης του δολαρίου που μπορεί να συμπεράνει ακριβώς αυτό.

Όπως πολλοί από εσάς γνωρίζετε, αρκετοί προηγούμενοι υπολογισμοί κώδικα δολαρίου έχουν προβλέψει σημαντικά γεγονότα που σχετίζονται με την προφητεία. Αρχικά, θα σας δείξω μερικές από τις ημερομηνίες από το παρελθόν και τα σχετικά με αυτές γεγονότα, και στην συνέχεια θα σας δείξω τον νέο υπολογισμό ημερομηνίας.

Όπως θα δείτε παρακάτω, οι υπολογισμοί του κώδικα δολαρίου βασίζονται σε δύο αριθμούς που είναι κωδικοποιημένοι στο χαρτονόμισμα του δολαρίου: 19,47 και 12. Και στην συνέχεια διάφοροι εσωτεριστικοί αριθμοί προστίθενται στο 12 και πολλαπλασιάζονται με το 19,47 για να προκύψουν τα αποτελέσματα.

Το 19,47 είναι το γεωγραφικό πλάτος βόρεια και νότια των πυραμίδων που βρίσκονται σε όλο τον κόσμο και στον Άρη. Είναι επίσης το γεωγραφικό πλάτος των περιοχών με άφθονη ηφαιστειακή δραστηριότητα στα ουράνια σώματα, το γεωγραφικό πλάτος των στροβιλισμένων κηλίδων στον Δία και τον Ποσειδώνα, το γεωγραφικό πλάτος πολλών ηλιακών κηλίδων, το έτος του περιστατικού του Roswell, το έτος που πέθαναν ο Aleister Crowley και ο Nicholas Roerich, το έτος που ο ναύαρχος Byrd πραγματοποίησε την πτήση του στο εσωτερικό της γης και οι μοίρες των σημείων του άστρου του Δαβίδ όταν τοποθετούνται σε κύκλο και ευθυγραμμίζονται με τον Βορρά και τον Νότο. Το 1.947 μ.Χ. είναι επίσης η χρονιά που ο ΟΗΕ αποφάσισε να γίνει το Ισραήλ έθνος.

12 είναι ο αριθμός των επιπέδων της πυραμίδας, χωρίς να περιλαμβάνονται τα θεμέλια και ο ακρογωνιαίος λίθος. Όταν η πυραμίδα ολοκληρωθεί, η παλαιά τάξη πραγμάτων θα καταστραφεί και η Νέα Τάξη Πραγμάτων που αντιπροσωπεύεται από τον ακρογωνιαίο λίθο θα τεθεί σε εφαρμογή, όπως ακριβώς δείχνει η αναδίπλωση του χαρτονομίσματος του δολαρίου.

Ακολουθούν μερικά παραδείγματα παλαιότερων ημερομηνιών κωδικών δολαρίων που έχουν συνδεθεί με σημαντικά προφητικά γεγονότα.  Το συμπόσιο της Agartha στο εσωτερικό της γης, 25 Αυγούστου 2017 μ.Χ.

Αυτή η κρυπτογράφηση της ημερομηνίας βρέθηκε πολλαπλασιάζοντας το 19,47 επί το 12 συν 0,3853 (38 μοίρες και 53 λεπτά είναι το ακριβές γεωγραφικό πλάτος της Ουάσινγκτον, και η Ουάσινγκτον βρίσκεται στο χάρτη που είναι κωδικοποιημένος στο χαρτονόμισμα του δολαρίου).

Έτσι προκύπτει 241,1418, που αντιστοιχεί σε 241 έτη και 52 ημέρες. Προσθέτοντας αυτό το χρονικό διάστημα στις 7/4/1776 φτάνουμε στις 25/8/2017 μ.Χ.- την ημερομηνία του συμποσίου της Agartha για την εσωτερική γη.

19,47 x 12,3853 = 241,1418 = 241 χρόνια και 52 ημέρες.  4 Ιουλίου 1.776μ.Χ. + 241 χρόνια και 52 ημέρες = 25 Αυγούστου 2017 μ.Χ. Όπως συζητήθηκε προηγουμένως σε αυτό το ιστολόγιο και στον κώδικα του δολαρίου- ο χάρτης στο χαρτονόμισμα του δολαρίου οδηγεί στην Αγκάρθα και στην εσωτερική γη.  Εδώ είναι ένας άλλος υπολογισμός ημερομηνίας του κώδικα δολαρίου.  Το διάταγμα της Ρωσίας να εισβάλει στην Ουκρανία. 22 Φεβρουαρίου 2022 μ.Χ.

Αυτή η κρυπτογράφηση ημερομηνίας βρέθηκε πολλαπλασιάζοντας το 19,47 επί 12 συν 0,616. Ένας εναλλακτικός αριθμός του αντίχριστου είναι το 616. Αυτός ο υπολογισμός δίνει 245,633, που αντιστοιχεί σε 245 έτη και 232 ημέρες.

19,47 x 12,616 = 245,633 = 245 χρόνια και 232 ημέρες.  4 Ιουλίου 1.776 μ.Χ. + 245 χρόνια και 232 ημέρες (αποκλειστικά) = 22 Φεβρουαρίου 2022 μ.Χ.  22 Φεβρουαρίου 2022 μ.Χ. ήταν η ημέρα που η Ρωσία εξέδωσε το διάταγμα για την εισβολή στην Ουκρανία από την οποία εισήλθε 2 ημέρες αργότερα. Σημείωση: Αρκετά ρολόγια εκδόθηκαν πριν από αυτή την ημερομηνία.

Ο επακόλουθος συνεχιζόμενος πόλεμος δι' αντιπροσώπων περιλαμβάνει πολλά έθνη και έχει επιφέρει πολλές καταστροφές σε ζωές και περιουσίες και έχει τη δυνατότητα να ξεφύγει από τον έλεγχο. Υπάρχουν πολλές άλλες κωδικοποιημένες ημερομηνίες για τις οποίες μπορείτε να διαβάσετε στο The Dollar Code. Τώρα, εδώ είναι ο νέος υπολογισμός της ημερομηνίας του κωδικού δολαρίου:

10 Απριλίου 2025 μ.Χ. 12,777 x 19,47 = 248,76819 = 248 χρόνια και 280 ημέρες.  7/4/1776 + 248 χρόνια και 280 ημέρες = 4/10/2025.  Γιατί 777, τι το ιδιαίτερο έχει αυτός ο αριθμός; Ισχυρίζομαι ότι το 777 στην Βίβλο είναι ένας αριθμός που μπορεί να συνδεθεί με την κρίση. Η μόνη φορά που το 777 εμφανίζεται στην Γραφή είναι σε σχέση με τον Λάμεχ.

Και όλες οι ημέρες του Λαμέχ ήταν επτακόσια εβδομήντα επτά χρόνια- και πέθανε. Γέν. 5:31. Πέθανε σε ηλικία 777 ετών, και τότε ήρθε η πλημμύρα. Επίσης, στην Αποκάλυψη υπάρχουν 7 σφραγίδες, 7 σάλπιγγες και 7 φιάλες που κάνουν ένα 777, το οποίο και πάλι σχετίζεται με την κρίση.

Επίσης, το 777 αρέσει στον αποκρυφισμό. Ο Aleister Crowley -που θεωρείται ο μεγαλύτερος σατανιστής όλων των εποχών- έγραψε ένα βιβλίο για το 777 και την σύνδεσή του με τις αποκρυφιστικές πρακτικές.

Το 777 είναι ένα καμπαλιστικό λεξικό τελετουργικής μαγείας, ανατολικού μυστικισμού, συγκριτικής θρησκείας και συμβολογίας. είναι επίσης ένα εγχειρίδιο για τελετουργικές επικλήσεις και για τον έλεγχο της εγκυρότητας των ονείρων και των οραμάτων.

Το ίδιο το 777 περιέχει, σε συνοπτική μορφή πινάκων, μια επισκόπηση του συμβολισμού των κυριότερων παγκόσμιων θρησκειών, καθώς και το σύστημα αντιστοιχίας του Ερμητικού Τάγματος της Χρυσής Αυγής. Εν ολίγοις, πρόκειται για ένα πλήρες μαγικό και φιλοσοφικό λεξικό - ένα κλειδί για όλη την θρησκεία και τον πρακτικό αποκρυφισμό.

Υποθέτω ότι καταλάβατε την ιδέα για το 777. Σε τι μπορεί να παραπέμπει λοιπόν ο υπολογισμός της ημερομηνίας του κωδικού δολαρίου με βάση το 777;  Αν τα τελευταία 7 χρόνια ξεκίνησαν το 2020 μ.Χ., τότε ο αντίχριστος θα καταλάβει τον κόσμο την άνοιξη του 2024 μ.Χ., και μια ημερομηνία την άνοιξη του 2025 μ.Χ. θα μπορούσε να είναι μια από τις κρίσεις των σαλπίγγων.

Ή η ημερομηνία του κωδικού 777 δολαρίων μπορεί να υποδεικνύει ένα από τα μεγαλύτερα σατανικά γεγονότα κατά την διάρκεια των έσχατων καιρών - την κατάληψη του κόσμου από τον αντίχριστο. Το οποίο στο χαρτονόμισμα του δολαρίου, θα αντιπροσώπευε τον ακρογωνιαίο λίθο που τοποθετείται στην πυραμίδα. Θα μπορούσε να είναι αυτό το γεγονός στο οποίο παραπέμπει ο υπολογισμός με βάση το 777;

Ας σκεφτούμε το εξής: αν τα τελευταία 7 χρόνια ξεκίνησαν το 2021 μ.Χ., τότε η υπολογισμένη ημερομηνία κατάληψης του κόσμου από τον ψευδομεσσία είναι η 4/9/2025 μ.Χ.. Και λαμβάνοντας υπόψη τις ζώνες ώρας και τον αποκλειστικό και αποκλειστικό συγχρονισμό, αυτό μπορεί να θεωρηθεί ότι ταιριάζει. Σημείωση: Η ημερομηνία 4/9/2025 μ.Χ. βασίζεται στις παραμέτρους της Βιβλικής ημερομηνίας των τελικών χρόνων που παρουσιάζονται στο βιβλίο Τα επερχόμενα Θεοφάνεια.

Οπότε, ο υπολογισμός του κωδικού δολαρίου βασίζεται στο 777, το οποίο δίνει την 4/9-10/2025 μ.Χ., την ημερομηνία που ο αντίχριστος θα καταλάβει τον κόσμο; Ή θα συμβεί κάποιο άλλο σημαντικό γεγονός των έσχατων καιρών εκείνη την ημέρα, όπως μια από τις κρίσεις των σαλπίγγων, ή θα περάσει εκείνη η ημέρα χωρίς να συμβεί τίποτα σημαντικό.

Ο χρόνος θα δείξει.  Προσέχετε, λοιπόν, και προσεύχεστε πάντοτε, για να θεωρηθείτε άξιοι να αποφύγετε όλα αυτά που θα συμβούν και να σταθείτε μπροστά στον Υιό του ανθρώπου. Λουκάς 21:36 (https://corfiatiko.blogspot.com/2023/12/blog-post_902.html).

 

Νικαράγουα: Διωγμός της Εκκλησίας από το καθεστώς, σύλληψη επισκόπου. Οι νικαραγουανές υπηρεσίες επιβολής του νόμου συνέλαβαν άλλον έναν ρωμαιοκαθολικό επίσκοπο  δήλωσε πηγή του πρακτορείου ειδήσεων Ρόιτερς στην ρωμαιοκαθολική εκκλησία της χώρας της κεντρικής Αμερικής· είναι ο δεύτερος ιεράρχης που συλλαμβάνεται στο πλαίσιο της παρατεταμένης εκστρατείας καταστολής στην Νικαράγουα. Σύμφωνα με την πηγή αυτή συνελήφθη ο Ισίδρο Μόρα, ο επίσκοπος στην περιοχή Τριάνγκουλο Μινέρο, στις ακτές της χώρας στην Καραϊβική (Βόρεια).

Μέσα ενημέρωσης όπως τα Despacho 505 και La Prensa ανέφεραν χθες πως ο ιερωμένος συνελήφθη διότι προσευχήθηκε για τον Ρολάντο Άλβαρες, επίσκοπο που βρίσκεται στην φυλακή. Τα τελευταία χρόνια η κυβέρνηση του Προέδρου Ντανιέλ Ορτέγα έχουν βάλει στο στόχαστρο θεσμούς της ρωμαιοκαθολικής εκκλησίας και ηγέτες της στην χώρα, στους οποίους προσάπτει πως συμμετέχουν σε προσπάθειες αποσταθεροποίησής της.

Ο επίσκοπος Άλβαρες θεωρείται αν όχι ο πιο σκληρός, πάντως ανάμεσα στους πιο αυστηρούς επικριτές του προέδρου Ορτέγα. Συνελήφθη πέρυσι επειδή συμμετείχε σε αντικυβερνητικές κινητοποιήσεις και φέτος του επιβλήθηκε ποινή 26 ετών κάθειρξης για προδοσία, αφού αρνήθηκε να απελαθεί στις ΗΠΑ, μαζί με δεκάδες άλλες αντιφρονούντες. Η ιερά σύνοδος της καθολικής εκκλησίας Νικαράγουας δεν απάντησε αμέσως όταν της ζήτησε σχόλιο το Ρόιτερς.

Οι σχέσεις της κυβέρνησης της Νικαράγουας και του Βατικανού διακόπηκαν φέτος, αφού ο πάπας Φραγκίσκος επέκρινε με ασυνήθιστα οξύ τρόπο την κυβέρνηση Ορτέγα, μιλώντας για «ωμή δικτατορία» και συγκρίνοντάς την με την Σοβιετική ένωση και την ναζιστική Γερμανία (https://www.defence-point.gr/news/nikaragoya-diogmos-tis-ekklisias-apo-to-kathestos-syllipsi-episkopoy).

 

ΤΟ ΞΕΡΑΤΕ ΑΥΤΟ....?

Στο κέντρο της πλατείας του Αγίου Πέτρου στο Βατικανό μπορείτε να δείτε έναν Αιγυπτιακό οβελίσκο ύψους 40 μέτρων. Αυτός ο οβελίσκος ανεγέρθηκε στην πλατεία γύρω στο 1.586 μ.Χ. με εντολή του πάπα Σίξτου Ε' και έχει μια πολυσύχναστη ιστορία.

Στην κορυφή είναι ένα παράξενο τελετουργικό: Ένας Αιγύπτιος φαραώ γονατίζει μπροστά σε ένα πλάσμα που κάθεται σε μια καρέκλα με ένα μεγάλο στρογγυλό κεφάλι και μοιάζει με εξωγήινο με διαστημική στολή. Γιατί το Βατικανό και ο πάπας το θέλουν αυτό;  Τι κρύβεται πίσω από αυτόν τον οβελίσκο (https://corfiatiko.blogspot.com/2023/12/blog-post_733.html); 

 

Βουλευτής του Βελγίου: «Στο Ισραήλ, οι ραβίνοι καλούν για βιασμό Παλαιστινίων γυναικών»! «Στο Ισραήλ, οι ραβίνοι καλούν για βιασμό Παλαιστινίων γυναικών»: οι κατηγορίες της Βελγίδας βουλευτή Nadia El Yousfi προκαλούν διαμάχη.

Εντός της Βουλής του Βελγίου η βουλευτής καταγγέλει: ”Έχουμε επίσης ραβίνους που ειδώθηκαν επί του πεδίου που καλούν κυρίως για βιασμό Παλαιστινίων γυναικών. Επομένως από αυτή την πλευρά είναι σημαντικό να έχουμε όλα τα στοιχεία για να έχουμε μια αληθινή εικόνα από εδώ που είμαστε μια ιδέα την κατά δυνατό πιο αντικειμενική για να μπορέσουμε να συσκεφθούμε σε αυτό το οποίο ίσως συνέβη.”

-Αυτή είναι η αφορά που ακούω κάτι παρόμοιο … απαντά η Πρόεδρος του Κοινοβουλίου.. Kαι αυτό είναι μόνο ένα μέρος από την βαρβαρότητα που ασκεί το Σιωνιστάν αφού υπάρχουν κι αυτά  (https://dimpenews.com/2023/12/20/%ce%b2%ce%bf%cf%85%ce%bb%ce%b5%cf%85%cf%84%ce%ae%cf%82-%cf%84%ce%bf%cf%85-%ce%b2%ce%b5%ce%bb%ce%b3%ce%af%ce%bf%cf%85-%cf%83%cf%84%ce%bf-%ce%b9%cf%83%cf%81%ce%b1%ce%ae%ce%bb-%ce%bf%ce%b9-%cf%81/)...

 

+18 ΣΙΩΝΙΣΤΑΝ Έκοψαν τα γεννητικά όργανα και ακρωτηρίασαν μέλη Παλαιστινίου στην … Δ Όχθη!!!! ZIONISTAN!  Ισραηλινές πηγές διέρρευσαν τη φωτογραφία ενός Παλαιστίνιου που κατηγορείται ότι μαχαίρωσε έναν στρατιώτη του Ισραηλινού Στρατού στην Hawara, στην κατεχόμενη Δυτική Όχθη.

Ο Παλαιστίνιος μαχαιρώθηκε, πυροβολήθηκε και τα γεννητικά του όργανα του ακρωτηριάστηκαν από στρατιώτες του IDF. Είναι Σιωνιστάν …. συναγωνίζεται σε εγκλήματα μίσους και κατά της ανθρωπότητας την ISIS. Ξέραμε ότι κάνουν περιτομή .. αλλά όχι και να κόβουν τα γεννητικά όργανα… Ο Νετανιάχου είπε δεν θέλει Χαμανιστάν και Φαταχιστάν δεν μας είπε ,όμως ότι θα το κάνει …Σιωνιστάν! 

Aυτά έγιναν στην Δ Όχθη που ψευδεπίγραφα ελέγχει η Παλαιστινιακή Αρχή που στην ουσία είναι υπό Κατοχή.. αδυνατεί ο ανθρώπινος νους να διανοηθεί τι έκαναν οι ΦΩΤΙΣΜΕΝΟΙ του Νετανιάχου στην Γάζα…. αλλά για την απανθρωπότητα ούτε Γάζα ούτε ζημιά (https://dimpenews.com/2023/12/19/18-%cf%83%ce%b9%cf%89%ce%bd%ce%b9%cf%83%cf%84%ce%b1%ce%bd-%ce%ad%ce%ba%ce%bf%cf%88%ce%b1%ce%bd-%cf%84%ce%b1-%ce%b3%ce%b5%ce%bd%ce%bd%ce%b7%cf%84%ce%b9%ce%ba%ce%ac-%cf%8c%cf%81%ce%b3%ce%b1%ce%bd%ce%b1/)...

 

Το Ισραήλ πληρώνει βαρύ τίμημα για τα εγκλήματα του.

Έτσι ο Νετανιάχου λέει τώρα ότι (το Ισραήλ πληρώνει) είναι βαρύ τίμημα. Πόσο βαριά είναι η τιμή; Ο Νετανιάχου δεν παραδέχεται πόσο βαρύ είναι πραγματικά το τίμημα. Ο πραγματικός αριθμός των Iσραηλινών θυμάτων είναι πολύ μεγαλύτερος από τον επίσημο αριθμό. Το ξέρουμε γιατί έχουμε δει στην πραγματικότητα ότι οι μαχητές της αντίστασης έχουν βιντεοσκοπηθεί να βγάζουν τανκς και φορτηγά και άλλα στρατιωτικά οχήματα κατά εκατοντάδες.

Έχουν κινηματογραφήσει πολλές από τις άλλες επεμβάσεις τους επίσης. Μπορούμε λοιπόν να δούμε ότι μόνο με βάση αυτό που υπάρχει εκεί έξω στο υλικό της ταινίας αντίστασης, ο αριθμός των θυμάτων πρέπει να είναι πολύ μεγαλύτερος από ότι παραδέχεται ο Νετανιάχου.

Αγνοεί επίσης το γεγονός, τουλάχιστον δημόσια, ότι το Ισραήλ έχει χάσει περίπου το 7% του πληθυσμού του. Δεν έχουν σκοτωθεί, έχουν φύγει από την χώρα. Αυτό έχει συμβεί κατά καιρούς στο παρελθόν, αλλά αυτή την φορά δεν είναι βέβαιο ότι θα επιστρέψουν, επειδή η Ισραηλινή οικονομία είναι σε ερείπια. Το βόρειο άκρο της χώρας είναι πλέον ακατοίκητο, καθώς όλοι έχουν εκκενωθεί λόγω του Βόρειου μετώπου της Χεζμπολάχ.

Και η Ισραηλινή οικονομία μπορεί να μην επιστρέψει. Εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τον τουρισμό, και αυτός έχει κλείσει εντελώς τώρα. Τα συνηθισμένα τουριστικά ξενοδοχεία είναι γεμάτα από Ισραηλινούς που εγκατέλειψαν τις εμπόλεμες ζώνες στο βορρά. Και αυτό φυσικά είναι αρκετά κακό.

Αλλά (ο κύριος λόγος) το μέλλον της σιωνιστικής οντότητας φαίνεται απίστευτα ζοφερό και οφείλεται στον τρόπο με τον οποίο κατάφεραν να διαπράξουν την πιο φρικτή γενοκτονία που έχει δει ποτέ σε ζωντανή τηλεόραση, και έχουν αρρωστήσει και τρομοκρατήσει σχεδόν ολόκληρο τον κόσμο.

Οι μόνοι υποστηρικτές τους είναι τώρα στην Ουάσιγκτον. Και ακόμη και στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής, οι δημοσκοπήσεις δείχνουν ότι η πλειοψηφία των νεαρών ενηλίκων θέλει να κερδίσει η αντίσταση και να βάλει τέλος στο Ισραήλ.

Έτσι έχουν χάσει την στρατιωτική μάχη. Δεν μπορούν να πάρουν πίσω τους ομήρους τους. Δεν μπορούν να πετύχουν στις χερσαίες επιχειρήσεις τους. Δεν μπορούν να σταματήσουν την Χαμάς όπως λένε ότι θα κάνουν. Έχασαν την οικονομική τους μάχη. Έχουν χάσει στον προπαγανδιστικό τους πόλεμο, όπου φτιάχνουν αστείες ιστορίες για αποκεφαλισμένα μωρά που κανείς δεν πιστεύει. Κανείς δεν πιστεύει πια τίποτα από αυτά που λένε.

Έκαναν στον αέρα όλη τους την αξιοπιστία, τίναξαν στον αέρα την οικονομία τους και έδειξαν ότι είναι μια στρατιωτική χάρτινη τίγρη. Το τέλος της σιωνιστικής οντότητας είναι κοντά. Και ο Νετανιάχου γνωρίζει ότι το δικό του πολιτικό τέλος είναι ακόμη πιο κοντά (https://attikanea.info/%CF%84%CE%BF-%CE%B9%CF%83%CF%81%CE%B1%CE%AE%CE%BB-%CF%80%CE%BB%CE%B7%CF%81%CF%8E%CE%BD%CE%B5%CE%B9-%CE%B2%CE%B1%CF%81%CF%8D-%CF%84%CE%AF%CE%BC%CE%B7%CE%BC%CE%B1-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B1-%CE%B5/).


Αυτές οι χώρες πωλούν τα περισσότερα όπλα στο Ισραήλ. Το Ισραήλ έχει ένα σημαντικό στρατιωτικό-βιομηχανικό συγκρότημα που το ανταγωνίζεται μόνο το Ιράν στην Μέση Ανατολή. Το Τελ Αβίβ έχει ένα ισχυρό στρατιωτικό-βιομηχανικό συγκρότημα που το καθιστά μεγάλη δύναμη στην Μέση Ανατολή. Ωστόσο, το Εβραϊκό κράτος χρειάζεται να αποκτήσει εξοπλισμό σε ορισμένους τομείς όπως η αεροπορία.

Ενώ οι Δημοκρατικοί στο Αμερικανικό Κογκρέσο παραμένουν διχασμένοι σχετικά με την φύση της στρατιωτικής βοήθειας που θα δοθεί στο Ισραήλ, το Εβραϊκό κράτος γίνεται ανυπόμονο με τους δισταγμούς της Ουάσιγκτον.  Πρέπει να ειπωθεί ότι από την ίδρυση του Εβραϊκού κράτους, η Αμερική υπήρξε μακράν ο καλύτερος σύμμαχος του Τελ Αβίβ, πολιτικά, οικονομικά αλλά κυρίως στρατιωτικά.

Το Ισραήλ παρουσιάζει μια σχεδόν ανώμαλη κατάσταση στον σημερινό κόσμο, αφού, παρά τον μικρό πληθυσμό και το μικρό εδαφικό του μέγεθος, αυτό το κράτος είναι μια μεγάλη περιφερειακή δύναμη και έχει ένα σημαντικό στρατιωτικό-βιομηχανικό συγκρότημα που το ανταγωνίζεται μόνο το Ιράν στην Μέση Ανατολή.  Το Τελ Αβίβ αναπτύσσει και παράγει όπλα αιχμής στον τομέα των φορητών όπλων, των αρμάτων μάχης, των πυραύλων, ακόμη και των drones.

Το Εβραϊκό έθνος είναι επίσης σημαντικός εξαγωγέας στρατιωτικού εξοπλισμού, έχοντας πουλήσει όπλα αξίας άνω των 11,5 δισεκατομμυρίων ευρώ σε διάφορες χώρες όπως η Ινδία, το Αζερμπαϊτζάν και οι Φιλιππίνες. Σε αντίθεση με αμυντικούς γίγαντες όπως η Ρωσία και οι Ηνωμένες Πολιτείες, το Ισραήλ δεν είναι σε θέση να αναπτύξει και να παράγει όλα τα όπλα του στρατού του ανεξάρτητα.

Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο το Τελ Αβίβ βασίζεται στην εξαιρετικά συμβιωτική σχέση του με την Ουάσιγκτον όσον αφορά τις εισαγωγές όπλων, με τις αμερικανικές αμυντικές εταιρείες να λαμβάνουν εγγυημένα συμβόλαια.

Δεδομένης αυτής της στενής σχέσης, δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι οι Ηνωμένες Πολιτείες αντιπροσωπεύουν την συντριπτική πλειονότητα των ισραηλινών εισαγωγών όπλων – ένα τεράστιο 92% από το 2017 μ.Χ. έως το 2021 μ.Χ.

Η Γερμανία και η Ιταλία είναι οι μεγαλύτεροι πωλητές στην Ευρώπη. Σύμφωνα με στοιχεία που συνέταξε το Διεθνές Ινστιτούτο Ερευνών για την Ειρήνη της Στοκχόλμης (SIPRI), η Γερμανία αντιπροσώπευε το 6,9% των αγορών όπλων από το Ισραήλ κατά την ίδια περίοδο, με την Ιταλία να έρχεται τρίτη με 1%. Με άλλα λόγια, σύμφωνα με τους υπολογισμούς του SIPRI, μεταξύ 2017 μ.Χ. και 2021 μ.Χ., μόλις τρεις χώρες αντιπροσώπευαν το 99,9% των εισαγωγών όπλων της χώρας της Μέσης Ανατολής.

Για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα, από το 2011 μ.Χ. έως το 2020 μ.Χ., το SIPRI προσδιόρισε ότι οι Ηνωμένες Πολιτείες αντιπροσώπευαν το 70,2% των εισαγωγών του Ισραήλ σημαντικών συμβατικών όπλων, με την Γερμανία, την Ιταλία και τον Καναδά να συμπληρώνουν την πρώτη 4άδα με περίπου 23,9%, 5,9% και 0,05%. αντίστοιχα.

Τα μικρότερα συμβόλαια, για ανταλλακτικά, φορητά όπλα και συστήματα ελαφρού οπλισμού, κυριαρχούνταν επίσης από Αμερικανούς προμηθευτές, οι οποίοι έχουν υπογράψει συμφωνίες όπλων με το Ισραήλ αξίας 8 δισ. ευρώ μεταξύ 2015 μ.Χ. και 2019 μ.Χ.

Την ίδια περίοδο, Γερμανία, Ηνωμένο Βασίλειο και η Ιταλία εξέδωσαν άδειες για πωλήσεις όπλων στο Τελ Αβίβ αξίας 867 εκατ. ευρώ, 436 εκατ. ευρώ και 343 εκατ. ευρώ, αντίστοιχα. Περισσότερο από οποιαδήποτε άλλη περιοχή, το Ισραήλ εξαρτάται από τα Αμερικανικά όπλα για να εξασφαλίσει τις δυνατότητες της Ισραηλινής Πολεμικής Αεροπορίας, συμπεριλαμβανομένου του νέου στόλου F-35I Adir.

Το Τελ Αβίβ ελπίζει τελικά να λάβει 75 από αυτά τα τζετ πέμπτης γενιάς. Το Εβραϊκό κράτος εξαρτάται από τις Ηνωμένες Πολιτείες στον τομέα της αεροπορίας για περισσότερα από 50 χρόνια, αγοράζοντας και τροποποιώντας εκατοντάδες Boeing F-15 Eagles και F-15E Strike Eagles, καθώς και F-16 Fighting Falcons όλα αυτά τα χρόνια.

Τα Αμερικανικά αεροσκάφη κυριαρχούν στον στόλο του Ισραήλ με αεροσκάφη κοινής ωφέλειας, ηλεκτρονικών πληροφοριών, μεταφορών και αεροσκαφών εναέριου ανεφοδιασμού, καθώς και στα αποθέματα ελικοπτέρων του, συμπεριλαμβανομένων των Bell AH-1 Cobra, Boeing AH-64 Apache και σειρές μάχης Sikorsky CH-53 και S-70 και ελικόπτερα μεταφοράς (https://www.pentapostagma.gr/kosmos/7211572_aytes-oi-hores-poloyn-ta-perissotera-opla-sto-israil).

 

ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΦΡΑΓΙΣΜΑ ΚΑΙ ΤΑ ΣΗΜΕΙΑ ΤΩΝ ΚΑΙΡΩΝ.

Για αυτούς που γνωρίζουν, ένα από τα χαρακτηριστικά της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης είναι ότι δεν αλλάζει αυτό που κάνουμε, αλλά αλλάζει εμάς! Όλοι θα πρέπει να γνωρίζουμε και ειδικά εμείς οι Χριστιανοί, ότι τόσο στην Παλαιά Διαθήκη με τους Προφήτες, όσο και την μετά Χριστόν εποχή με τους Αγίους και Οσίους Γέροντες, οι άνθρωποι αυτοί είναι φωτισμένοι με τη Θεία Χάρη από τον Πλαστουργό Θεό μας, να ομιλούν εξ ονόμα τός Του για γεγονότα τωρινά και μελλοντικά, με αξιοθαύμαστη ακρίβεια! 

Βέβαια η Αγία Γραφή και στο τελευταίο βιβλίο, η αποκάλυψη μας δίνει πολλές λεπτομέρειες για τα μελλούμενα, αλλά πάντα σε αόριστο χρόνο. Και ο Χριστός μας είχε απαντήσει σε ερώτηση από τους Ιουδαίους εκείνη την εποχή για το πότε θα γίνουν τα τρομακτικά γεγονότα της Αποκάλυψης; Για να απαντήσει ότι: <<αυτό το ξέρει μόνο ο Πατέρας Θεός και μόνο τα σημεία των καιρών θα δείξουν το πότε θα γίνουν. Εσείς μόνο να είστε κάθε ημέρα έτοιμοι. Εξ ου και η παραβολή του Νυμφίου!>>. 

Σύμφωνα με την 4η Βιομηχανική επανάσταση που προανέφερα, οι σχέσεις μεταξύ των ανθρώπων γίνονται όλο και πιο μηχανικές και άσπλαχνες, από την έλλειψη ηθικών αξιών και αυτή η επονομαζόμενη επανάσταση έχει στόχο να ενώσει τον ίδιο άνθρωπο με τις μηχανές(τσιπάροντάς τον), πράγμα που αποκαλύπτει τον ξέφρενο εωσφορισμό του. 

Γνωστά είναι τα όσα ευαγγελίστηκε πριν κάποια χρόνια ο Πρόεδρος Μπους, ο πρεσβύτερος των ΗΠΑ, με την παγκοσμιοποίηση που την ονόμασε: Νέα Τάξη Πραγμάτων! Αυτή η παγκοσμιοποίηση και οι οπαδοί της νομοθετεί τα αντίθετα με τις εντολές του Χριστού.

Έτσι προβάλλει τα είδωλα των ηδονών, τα χρήματα, την εξουσία, τώρα την ομοφυλοφιλία και τα σχετικά με αυτή, γιατί αγνοεί παντελώς την ύπαρξη του πνευματικού κόσμου και ότι ο άνθρωπος έχει ψυχή λογική αθάνατη και δεν είναι όπως των άλλων ζωντανών οργανισμών, θνητή. Αυτοί της ΝΤΠ θέλουν να είμαστε πνευματικά τυφλοί και να ακολουθούμε μόνο τις γήινες επιδιώξεις. Όλοι οι άλλοι θα θεωρούνται: φανατικοί, ψεκασμένοι κ.λ.π. 

Εδώ ακριβώς τίθεται το θέμα των ταυτοτήτων των ημερών μας και η εξέταση τους από την πνευματική σκοπιά. Επειδή το θέμα αυτό έχει απασχολήσει και Αγίους της εκκλησίας μας, εδώ και αρκετά χρόνια, είναι αδύνατο να αρνηθούμε την πνευματική διάσταση του προβλήματος! Και από τη Αποκάλυψη πληροφορούμαστε ότι η ΝΤΠ προχωρά συγκεντρωτικά για να αναδείξει ένα παγκόσμιο τύραννο, που θα αποκαλείται Αντίχριστος για το μίσος του κατά των Χριστιανών! 

Δήθεν ειδικοί των ειδικών, υπουργοί, ακόμη και ο Πρωθυπουργός μας λένε ότι: Οι ταυτότητες δεν θα έχουν τσιπάκια! Έχουν όμως ολοκληρωμένο κύκλωμα (IC Chip) που μπορεί ασύρματα να ανταλλάσσει δεδομένα με κατάλληλο αναγνώστη, μέσω κεραίας και ραδιοκυμάτων.

Συνεχίζουν και ισχυρίζονται να μας λένε ότι η ταυτότητα, δεν θα έχει GPS(γεωεντοπισμό), ούτε Giga Bytes, ούτε μνήμη RAM, ούτε υποδοχή φόρτισης, ούτε ποντίκι, ούτε σκληρό δίσκο, ούτε εκτυπωτή! Ούτε λίγο, ούτε πολύ, αν στο σύστημα ολόκληρο συνεργάζεται η τεχνολογία RFID (δηλ. ταυτοποίηση μέσω ραδιοσυχνοτήτων) και είναι ο γάϊδαρος, το τσιπ που είναι το σαμάρι, μας λένε ότι δεν θα περιέχει, τον γάϊδαρο… δηλ. κοινώς μας δουλεύουν! 

Επίσης μας λένε ότι δεν θα περιλαμβάνεται ο ΑΜΚΑ. Τα τσιπς όμως γενικά επιδέχονται αναβάθμιση της μνήμης τους. Δηλαδή πρόσθεση, ή αφαίρεση πληροφοριών, με τον υπουργό να παραδέχεται ότι σε περίπου 4 μήνες θα προστεθεί ένας ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ αριθμός, για όλες τις υπηρεσίες! 

Επειδή κάθε ηλεκτρονικό αρχείο είναι ευάλωτο και μπορεί να διαρρεύσει σε τρίτους η βάση δεδομένων των προσωπικών στοιχείων, των κατόχων ταυτοτήτων που φυλάσσεται από το κράτος σε ηλεκτρονικούς φακέλλους.

Όπως και παλιά είχαν διαρρεύσει προσωπικά δεδομένα από τα κοινωνικά μέσα 600 χιλιάδων χρηστών του Facebook, άρα και τώρα μπορούν να υποκλαπούν εύκολα από όποιον προσεγγίσει την κάρτα έχοντας συσκευή ή λογισμικό του εμπορίου. Θα μπορούν να κλέβουν δια μιας, τα πάντα! Έτσι δεν έχουμε μόνο καταδυνάστευση των πολιτών με την ηλεκτρονική διακυβέρνηση, αλλά και ηλεκτρονικές αρπαγές των περιουσιών τους! 

Ποια αξιοπιστία μπορεί να έχει αυτό το αποκρυφιστικό σύστημα, που ήδη υποστηρίζεται αναφανδόν στην Ελλάδα και από τα τρία μεγάλα <<συστημικά κόμματα>>και ζητάει να μας ελέγχει ηλεκτρονικά με την υπογραφή μας; Ποια τύχη μπορεί να έχει μία ηλεκτρονική ταυτότητα που προωθείται με τόση υποκρισία, χαζολογία και επιπολαιότητα από την Παγκόσμια Βαβυλώνα του Αντίχριστου; 

Πνευματικά, θα υπάρξουν πολύ άσχημες συνέπειες σε όσους παραλάβουν τις νέες ταυτότητες, γιατί θα χάσουν τη χάρη του Αγίου Βαπτίσματος και δεν θα ενεργεί πλέον σε αυτούς η δύναμη του Τίμιου Σταυρού.

Ο Αγιορείτης Άγιος Παίσιος μας λέει: <<Ο διάβολος, ο Αντίχριστος, όταν είναι στην ταυτότητά μας ή στο χέρι ή στο μέτωπό μας, με το σύμβολό του, δεν αγιάζεται. Αν βάλουμε και έναν σταυρό, έχουμε την δύναμη του Τίμιου Σταυρού, του Αγίου Συμβόλου, την θεία Χάρη του Χριστού! Μόνο όταν διατηρούμε την Χάρη του Αγίου Βαπτίσματος, με το οποίο απαρνούμαστε τον σατανά, συντασσόμαστε με τον Χριστό και δεχόμαστε το άγιο Σφράγισμα. Σφραγίς δωρεάς Πνεύματος Αγίου!>> 

Ομοίως ο Άγιος Πορφύριος το 1.982 μ.Χ. είπε ότι: <<ο πραγματικός στόχος του συστήματος είναι ότι μόλις παραληφθούν οι κάρτες θα λένε: Πήρανε την κάρτα του τάδε και του κλέψανε όλα τα λεφτά. Και θα επαναλαμβάνεται σε πολλούς. Και βέβαια αυτά όλα θα είναι ψέματα!

Και θα πούνε μετά. Για να μη σας κλέψουνε τη κάρτα να βάλετε τον προσωπικό σας αριθμό με τα στοιχεία σας επάνω σας, δηλ. να σφραγιστείτε και κανείς πλέον δεν θα μπορεί να σας κλέψει. Και έτσι θα λυθεί το πρόβλημα! Αυτά είναι τα σχέδιά τους!>> 

Επίσης ορθόδοξοι γέροντες και εκτός Ελλάδος τοποθετήθηκαν αρνητικά ως προς τη λήψη των ηλεκτρονικών ταυτοτήτων. Όπως ο πρωθιερέας π. Νικόλαος Ραγκόζιν της Μόσχας το 1981, που έλεγε ότι: <<…όποιος αποδεχθεί την ταυτότητα, θα είναι με το ένα πόδι στην κόλαση!>> Επίσης ο π. Ιουστίνος Πάρβου της Ρουμανίας το 2009 που έλεγε χαρακτηριστικά: <<Όλα τα σχετικά με την ταυτότητα στη πράξη, κλέβουν την ελευθερία των ανθρώπων>>. 

Κατά συνέπεια, όλοι αυτοί που βλέπουν κοσμικά τα πράγ ματα να αποφύγουν να πάρουν την ηλεκτρονική ταυτότητα, για να μην υποτακτούν εκουσίως στη παγκόσμια δικτατορία του Αντίχριστου! Και όπως τόνισε ο Άγιος Παίσιος: << Σε κάθε περίπτωση για να μην διαταράξουμε την κοινωνική και εκκλησιαστική ειρήνη, τουλάχιστον, να μην βιαστούμε να παραλάβουμε τις νέες ταυτότητες, για να δούμε και τι θα βάλουν μέσα>>.

Και όπως έλεγε ο μακαριστός π. ιωάννης Καλαίδης το 2009 μ.Χ. από τις Σέρρες:<< Δοξασμένο να είναι το όνομα Κυρίου, που άκουσε τις προσευχές μας κι έδωσε έλεος. Έτσι θα παρεμβληθούν τα γεγονότα που θα γίνουν στη Πόλη (Κωνστ/λη) και θα σταματήσει αυτό το κακό με τις ταυτότητες. Και μάλιστα μαζί με την Ελλάδα θα σωθούν πνευματικά κι άλλα κράτη που είναι έτοιμα να πάρουν την ταυτότητα!>>.

Πολλά γεγονότα και προοράσεις γερόντων ταυτίζονται και συγκλίνουν, ότι εντός του 2024 μ.Χ. θα συμβούν συνταρακτικά ιστορικά γεγονότα για τον Ελληνισμό, αλλά και παγκόσμια, με την επέκταση του πολέμου δυστυχώς, στην Μ. Ανατολή, στην περιοχή των Βαλκανίων και όχι μόνο!

Ότι καλό είναι για τον κόσμο και ειδικά τον Ελληνισμό, γένοιτο, από τον Πανάγαθο Θεό! Πολύ προσευχή και αρχή μετανοίας αδέλφια!  Καλά Χριστούγεννα και ειρηνικό, ελπιδοφόρο, με πολλά χαμόγελα και υγεία το 2024 μ.Χ. για τον Ελληνικό λαό και όλο το κόσμο…. (https://orthodoxathemata.blogspot.com/2023/12/blog-post_887.html#more)! 

 

Περισσότερο από το 96%+ των ανθρώπων σήμερα που ισχυρίζονται ψευδώς ότι είναι Εβραίοι είναι ΑσκεΝΑΖΙ παραποιημένοι-Εβραίοι που δεν έχουν ούτε μια σταγόνα από το αίμα του Ιούδα/Ιουδά στις φλέβες τους, ούτε του Ιακώβ/Ισραήλ. Ο ΜΟΝΟΣ τρόπος για να τους νικήσουμε, είναι να επιστρέψουμε στην επιβολή του Τέλειου Νόμου της Ελευθερίας του Θεού.

Καταργήστε ΟΛΗ την νομοθεσία τους που τους εξουσιοδοτεί και τους εμπλουτίζει, ενώ σας εξαθλιώνει και σας υποδουλώνει. Και εκτελέστε ΟΛΟΥΣ τους προδότες. Αυτό το άρθρο δημοσιεύθηκε αρχικά από το Gibraltar Messenger στις 4 Σεπτεμβρίου 2023 μ.Χ.

Κανείς δεν θα καταλάβει ΠΟΤΕ την παγκόσμια ιστορία και τι συμβαίνει τώρα, εκτός και αν μάθει και καταλάβει ότι οι ΝΑΖΙ είναι στην πραγματικότητα πλαστογραφημένοι Εβραίοι AshkeNAZI που έχουν αποκτήσει, μέσω του τραπεζοϊδεατισμού τους και των εθνικών κεντρικών τραπεζών των Rothschild, τον έλεγχο των περισσότερων κυβερνήσεων του κόσμου. αγοράζοντας (δωροδοκώντας) προδότες πολιτικούς, όπως ο Άρθουρ Μπάλφουρ (συγγραφέας της «Διακήρυξης του Μπάλφουρ»), για να θεσπίσει νομοθεσία για να «νομιμοποιήσει» τα σχέδιά τους εναντίον των εθνών των πολιτικών, κατά παράβαση του Νόμου του Θεού, ενώ αυτοί ισχυρίζονται ψευδώς ότι είναι εκλεκτοί του Θεού Οι άνθρωποι, γιατί στην πραγματικότητα ο Θεός τους μισεί.

Είχατε προειδοποιηθεί πριν από 2.000 χρόνια για αυτούς που λένε ότι είναι Εβραίοι, και ΔΕΝ είναι , και εναντίον δικηγόρων και πολιτικών, αλλά δεν έχουν λάβει καμία προσοχή και τους επέτρεψαν να σας παρασύρουν στην ίδια σας την καταστροφή.

Αποκάλυψη 2:9 Γνωρίζω τα έργα σου, και την θλίψη και τη φτώχεια, (αλλά είσαι πλούσιος) και [γνωρίζω] τη βλασφημία αυτών που λένε ότι είναι Ιουδαίοι, και ΔΕΝ είναι, αλλά [είναι] (Ιδουμαίοι και ΑσκεΝΑΖΙ) οι Συναγωγές του Σατανά.

Ησαΐας 3:12 [Όσο για] τον λαό μου, τα παιδιά [είναι] οι καταπιεστές τους, και οι γυναίκες κυριαρχούν πάνω τους. Ω λαέ Μου, αυτοί που σε οδηγούν σε κάνουν να πλανηθείς και σε παρασύρουν στην καταστροφή σου.

Ματθαίος 23:13 Αλλά αλίμονο σε εσάς, δικηγόροι και (Φαρισαίοι – Φαρσί – Πέρσες προσήλυτοι στον Ιουδαϊσμό, που ήσασταν) πολιτικοί, υποκριτές! γιατί κλείνετε τη Βασιλεία των ουρανών ενάντια στους ανθρώπους: γιατί ούτε [εσείς] εισέρχεστε, ούτε επιτρέπετε στους εισερχόμενους να μπουν μέσα (βλέπε Ενώχ 93:4-104:6 ).

23:14 Αλίμονο σε εσάς, δικηγόροι και πολιτικοί, υποκριτές! γιατί καταβροχθίζετε τα σπίτια των χηρών, και για προσποίηση κάνετε πολύωρη προσευχή· γι’ αυτό θα λάβετε την μεγαλύτερη καταδίκη. 23:15 Αλίμονο σε εσάς, δικηγόροι και πολιτικοί, υποκριτές! Διότι περιτριγυρίζετε θάλασσα και στεριά για να προσηλυτίσετε έναν, και όταν γίνει, τον κάνετε διπλάσιο παιδί της κόλασης από τον εαυτό σας.

23:16 Αλίμονο σε εσάς, τυφλοί οδηγοί, που λέτε: Όποιος ορκιστεί στον Ναό, δεν είναι τίποτα. αλλά όποιος ορκιστεί στο χρυσάφι του Ναού, είναι οφειλέτης! 23:17 [Εσείς] ανόητοι και τυφλοί· γιατί είναι μεγαλύτερο, ο χρυσός ή ο ναός που αγιάζει το χρυσάφι;

Σε αντίθεση με την κοινή πεποίθηση, οι Ναζί ΔΕΝ έχασαν τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο: ο γερμανικός χριστιανικός λαός το έχασε. Μετά τον πόλεμο, χιλιάδες Ναζί μεταφέρθηκαν στις ΗΠΑ στην «Επιχείρηση Χαρτοδετήρα» και ενώθηκαν με τους OSS και σχημάτισαν την ΝΑΖΙ CIA, μέσω της οποίας ελέγχουν την Αμερική, από τότε που δολοφόνησαν πολύ δημόσια τον Πρόεδρο JFK, στην Dealey Plaza, στο Ντάλας, στο Τέξας στις 22. Νοέμβριος 1.963 μ.Χ.

Γερμανός ναζιστής George HW Bush; (πραγματικό όνομα George Scherff jnr.) στάλθηκε στις ΗΠΑ μαζί με τον μπαμπά του Prescott (πραγματικό όνομα George Scherff snr.) από τον Αδόλφο Χίτλερ, ως κατάσκοποι, πολύ πριν ξεσπάσει ο Β’ Παγκόσμιος Πόλεμος. Ο George HW Bush ήταν εκεί στο Ντάλας την ημέρα που ο JFK δολοφονήθηκε από τη CIA και ο Μπους εργαζόταν για την ΝΑΖΙ CIA, της οποίας έγινε διευθυντής, πριν γίνει παράνομα Πρόεδρος, επειδή ήταν Γερμανός και όχι Αμερικανός, όπως εξηγείται στο άρθρο. στον παρακάτω σύνδεσμο.

Θανατηφόρες εξομολογήσεις, φωτογραφίες υποστηρίζουν τους ισχυρισμούς ότι ο George H. Scherf(f), Jr., ήταν ο 41ος Πρόεδρος των ΗΠΑ. Ο Πρέσκοτ Μπους (ο τραπεζίτης του Χίτλερ στην Αμερική), ο μπαμπάς του Τζορτζ Η. Β. Μπους και ο παππούς του Μπους, σχεδίασαν ένα φασιστικό πραξικόπημα στην Αμερική.

Πριν από τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο, οι τραπεζίτες των AshkeNAZI προσπάθησαν να κάνουν πραξικόπημα κατά της κυβέρνησης των ΗΠΑ, να εγκαταστήσουν τον φασισμό τύπου Χίτλερ στις ΗΠΑ, αλλά απέτυχαν επειδή ο ήρωας του πολέμου στρατηγός πεζοναύτης Smedley D. Butler άκουσε, αλλά αρνήθηκε να ακολουθήσει το σχέδιό τους και τους εξώθησε, συμπεριλαμβανομένων των Prescott Bush, JP Morgan και άλλων πλαστών-Εβραίων χρηματοδότες. Δυστυχώς για τον Αμερικανικό λαό, αντί να εκτελεστούν για προδοσία, οι ισχυροί προδότες φίλοι του στην πολιτική τους έδωσαν μόνο ένα χαστούκι στον καρπό.

Poly-tics: Poly σημαίνει πολλά και τα τικ είναι παράσιτα που ρουφούν το αίμα. Ο κατάλογος των φερόμενων ως συνωμότων περιελάμβανε τον πρώην Προεδρικό υποψήφιο John W. Davis, τον συνεργάτη της JP Morgan, Thomas W. Lamont, τον Prescott Bush (πραγματικό όνομα George Scherff snr.) και πολλούς στρατιωτικούς ηγέτες. Ο Μπάτλερ ονόμασε τον Μπιλ Ντόιλ, τον διοικητή της Αμερικανικής Λεγεώνας της Μασαχουσέτης, ως συν-συνωμότη, καθώς ο Ντόιλ προφανώς παρακολούθησε τις πρώτες συναντήσεις.

Μια νέα έρευνα έριξε φως στην κλίκα των δυνάμεων, συμπεριλαμβανομένου του Πρέσκοτ Μπους , που προσπάθησε να ανατρέψει την κυβέρνηση των ΗΠΑ και να εφαρμόσει τις χιτλερικές πολιτικές. Το αποδεδειγμένο ιστορικό της  ανάμειξης του Πρέσκοτ Μπους στην χρηματοδότηση της ναζιστικής πολεμικής μηχανής  συμπίπτει με το γεγονός ότι ήταν μέρος μιας εγκληματικής (προδοτικής) κλίκας που προσπαθούσε ενεργά να επιβάλει ένα φασιστικό πραξικόπημα στην Αμερική.

Ο Ιταλός φασίστας δικτάτορας Μπενίτο Μουσολίνι όρισε τον Φασισμό ως Κορπορατισμό – την συγχώνευση της εταιρικής και της κυβερνητικής εξουσίας. Ο Prescott δεν τα κατάφερε, αλλά πολλοί θα υποστήριζαν ότι, δύο γενιές αργότερα, η αποστολή έχει σχεδόν ολοκληρωθεί.

Μέχρι το 1.942 μΧ. οι Ναζί γνώριζαν ότι οι Γερμανοί Χριστιανοί επρόκειτο να χάσουν τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο, και έτσι σχεδίαζαν ήδη να δημιουργήσουν την ναζιστική φασιστική Ευρωπαϊκή Ένωση, για να κάνουν εμπορικά αυτό που δεν είχαν καταφέρει στρατιωτικά. Αποκαλύφθηκε: Η μυστική έκθεση που δείχνει πώς οι Ναζί σχεδίαζαν ένα Τέταρτο Ράιχ… στην ΕΕ ( Διαθέσιμο PDF).

Μεταξύ των μέσων του όγδοου και του ένατου αιώνα μ.Χ., οι Γιαφεθίτες ( ΟΧΙ Σημίτες ) ΑσκεΝΑΖΙ* Χαζάροι μεταστράφηκαν μαζικά στον Ταλμουδικό Ιουδαϊσμό υπό την εντολή του ηγεμόνα τους Μπουλάν, του Χαγκάν τους (βασιλιάς), και ενώθηκαν με τους Ιδουμαίους (τους απόγονους του Ησαύ-Εβραίους) προσηλυτιστές στον Ταλμουδικό Ιουδαϊσμό, και από τότε προσπαθούν να ΚΑΝΟΥΝ ΙΔΙΟΚΤΗΤΑ όλου του κόσμου μέσω του τραπεζοϊδεατισμού και των κακών μηχανορραφιών τους, όπως προειδοποίησε ο Ιησούς:

Ματθαίος 21:33 Ακούστε μια άλλη παραβολή: Ήταν κάποιος νοικοκύρης, που φύτεψε ένα αμπέλι, και τον περιφράχτηκε, και έσκαψε μέσα ένα πατητήρι, και έχτισε έναν πύργο, και τον άφησε στους γεωργούς, και πήγε σε μια μακρινή χώρα. :

21:34 Και όταν πλησίασε ο καιρός του καρπού, έστειλε τους δούλους Του στους γεωργούς, για να λάβουν τους καρπούς του. 21,35 Και οι γεωργοί πήραν τους δούλους Του, και έδειραν έναν, και σκότωσαν άλλον, και λιθοβολούσαν άλλον.

21,36 Και πάλι, έστειλε άλλους δούλους περισσότερους από τους πρώτους· και έκαναν και σ’ αυτούς το ίδιο. 21,37 Αλλά τελευταίος απ’ όλα τους έστειλε τον γιο του, λέγοντας: Θα σεβαστούν τον Υιό μου.

21,38 Όταν όμως οι γεωργοί είδαν τον Υιό, είπαν μεταξύ τους· Αυτός είναι ο κληρονόμος. Ελάτε, ας τον σκοτώσουμε, και ας αρπάξουμε την κληρονομιά του. 21:39 Και τον έπιασαν, και τον έριξαν έξω από τον αμπελώνα, και τον σκότωσαν. 21:40 Όταν λοιπόν έρθει ο Κύριος του Αμπελώνα, τι θα κάνει σε αυτούς τους γεωργούς;

21:41 Του λένε, θα καταστρέψει με δυστυχία εκείνους τους κακούς ανθρώπους, και θα αφήσει τον αμπελώνα [Του] σε άλλους γεωργούς, που θα του αποδώσουν τους καρπούς στις εποχές τους. 21:42 Ο Ιησούς τους λέει: Δεν διαβάσατε ποτέ στις Γραφές, την πέτρα που απέρριψαν οι οικοδόμοι, αυτή έγινε η κεφαλή της γωνίας· αυτό είναι έργο του Κυρίου, και είναι θαυμάσιο στα μάτια μας;

21:43 Γι’ αυτό σας λέω, η Βασιλεία του Θεού θα αφαιρεθεί από εσάς και θα δοθεί σε ένα έθνος που θα φέρει τους καρπούς του (οι «10 χαμένες φυλές» – ο «Οίκος του Ισραήλ»). 21:44 Και όποιος πέσει πάνω σε αυτήν την πέτρα θα σπάσει· αλλά σε όποιον πέσει, θα τον αλέσει σε σκόνη.

Ματθαίος 16:26 Γιατί τι ωφελείται ο άνθρωπος, αν κερδίσει όλο τον κόσμο και χάσει την ψυχή του; ή τι θα δώσει ο άνθρωπος σε αντάλλαγμα για την ψυχή του; 16:27 Διότι ο Υιός του Ανθρώπου θα έρθει στη δόξα του Πατέρα του μαζί με τους αγγέλους του. και μετά θα ανταμείψει τον καθένα σύμφωνα με τα ΕΡΓΑ του.

Αποκάλυψη 3:9 Ιδού, θα τους κάνω από τη συναγωγή του Σατανά, που λένε ότι είναι Ιουδαίοι, και ΔΕΝ είναι, αλλά ΨΕΜΑΤΑ (Ιδουμαίους και ΑσκεΝΑΖΙ). ιδού, θα τους κάνω να έρθουν και να προσκυνήσουν μπροστά στα πόδια σου, και να μάθουν ότι σε αγάπησα.

* Γένεση 10:2 Οι γιοι του Ιάφεθ (όχι του Σημ/Σημίτες) . Γόμερ, και Μαγώγ, και Μαδάι, και Ιαβάν, και Τουβάλ, και Μεσέχ και Τιράς. 10:3 Και οι υιοί του Γόμερ· ASHKENAZ , και Riphath, και Togarmah.  Κατά την δική τους παραδοχή , ΔΕΝ είναι οι άνθρωποι της Βίβλου.

Ο Αδόλφος Χίτλερ, η μαία του ΝΑΖΙ παραχαραγμένου-εβραϊκού κράτους στο Ισραήλ, ήταν ένας πλαστός-εβραίος των Rothschild AshkeNAZI που χρηματοδοτήθηκε και τέθηκε στην εξουσία στην Γερμανία, από τους AshkeNAZI Γερμανοαμερικανούς Banksters.

Οι συνάδελφοί τους παραποιημένοι Εβραίοι ενθαρρύνθηκαν να μεταναστεύσουν στο Ισραήλ βάσει της μυστικής συμφωνίας μεταφοράς («Συμφωνία Haavara» στα εβραϊκά) μεταξύ της ναζιστικής κυβέρνησης του Χίτλερ του Τρίτου Ράιχ και των ομοθρήσκων Σιωνιστών τους και κατά την διάρκεια του πολέμου που υποκίνησαν εκείνους που αρνήθηκαν να μεταναστεύσουν, για την δική τους ασφάλεια, τοποθετήθηκαν σε Στρατόπεδα «Συγκέντρωσης» που διέθεταν πισίνες και αίθουσες συναυλιών.

Η Kristallnacht είχε σκοπό να τρομάξει τους πλαστογράφους-Εβραίους να μεταναστεύσουν από τη Γερμανία και την Ευρώπη στην Παλαιστίνη. Είναι επίσης γιατί, ενώ παίζουν τα αιώνια θύματα του ολοκαυτώματος για την παγκόσμια συμπάθεια και τα χρήματα, συμπεριφέρονται όπως έκαναν οι Ναζί στην Γερμανία απέναντι στους Παλαιστίνιους στην Παλαιστίνη, όπου οι AshkeNAZI ΔΕΝ έχουν προγονικό δικαίωμα να είναι, επειδή είναι Japhethite Ashke ΝΑΖΙ  ΚΑΙ  ΔΕΝ ΕΝΑΙ ΣΗΜΙΤΕΣ Ισραηλίτες, και είναι στην διαβολική σιωνιστική παγκόσμια κυριαρχία φύση τους.

Συμπεριφέρονται σαν ΝΑΖΙ επειδή είναι ΝΑΖΙ – ΑσκεΝΑΖΙ, και δεν μπορούν να έχουν « δικαίωμα επιστροφής » σε ένα μέρος όπου ούτε αυτοί ούτε οι πρόγονοί τους είχαν ζήσει ποτέ. Και πάλι, κατά την παραδοχή τους , ΔΕΝ είναι οι άνθρωποι της Βίβλου.

Ο πρώην στρατηγός του IDF παρομοιάζει τον στρατιωτικό έλεγχο της Δυτικής Όχθης με την Ναζιστική Γερμανία (The Times of Israel). Το σύνθημα της AshkeNAZI Mossad είναι: «Με εξαπάτηση θα κάνεις πόλεμο».

Αυτό το απόφθεγμα: «ΤΟ ΜΟΤΟ της υπηρεσίας κατασκοπείας του Ισραήλ, Μοσάντ, είναι, σύμφωνα με τον πρόσφατα αποστάτη πράκτορα της Μοσάντ Βίκτορ Οστρόφσκι: «Με εξαπάτηση θα κάνεις πόλεμο». Αυτό το σύνθημα περιγράφει κάτι περισσότερο από τον τρόπο λειτουργίας της πιο αδίστακτης και επίφοβης οργάνωσης επαγγελματιών δολοφόνων και πρακτόρων κατασκοπείας στον κόσμο. περιγράφει πραγματικά το modus vivendi μιας ολόκληρης φυλής.

Είναι απαραίτητο να κατανοήσουμε αυτό το γεγονός πριν μπορέσουμε να ελπίζουμε ότι θα κατανοήσουμε πλήρως τον ρόλο των (πλαστών) Εβραίων στις εθνικές και παγκόσμιες υποθέσεις».

Δυστυχώς γι’ αυτούς, κατά τη διάρκεια του πολέμου (Β’ Παγκόσμιος Πόλεμος), δεν μπόρεσαν να παράσχουν τροφή στους κρατούμενους του στρατοπέδου και λιμοκτονούσαν, ψείρες, έπαθαν τύφο και τύφο και πέθαναν. Τα καλύτερα σχεδιασμένα σχέδια ποντικιών και ανδρών συχνά στραβώνουν. Καθώς ο καλύτερος σχεδιαστής είναι ο Θεός και ο Θεός τους μισεί , όπως δήλωσε μέσω των Προφητών Του.

Σούρα 3:54 . Και (οι άπιστοι) επιβουλεύτηκαν και σχεδίασαν, και ο Θεός επίσης σχεδίασε, και ο καλύτερος σχεδιαστής είναι ο Θεός.  Σούρα 8:30 . Θυμήσου πώς συνωμοτούσαν οι Άπιστοι εναντίον σου, για να σε κρατήσουν δεσμευμένο, ή να σε σκοτώσουν ή να σε βγάλουν (από το σπίτι σου). Σχεδιάζουν και σχεδιάζουν, και το “I AM” σχεδιάζει επίσης, αλλά το Best of Planners είναι το “I AM”. 2 Έσδρας 6:6 . Τότε σκέφτηκα αυτά τα πράγματα, και όλα έγιναν μέσω εμού μόνο, και μέσω κανενός άλλου· και από μένα θα τελειώσουν και από κανέναν άλλο.

6:7. Τότε απάντησα και είπα: Ποιος θα είναι ο χωρισμός των καιρών; ή πότε θα είναι το τέλος του πρώτου και η αρχή του που ακολουθεί; 6,8 Και μου είπε: Από τον Αβραάμ μέχρι τον Ισαάκ, όταν γεννήθηκαν από αυτόν ο Ιακώβ και ο Ησαύ, το χέρι του Ιακώβ κράτησε πρώτα τη φτέρνα του Ησαύ.

6:9 Διότι ο Ησαύ (Εδώμ) είναι το τέλος του κόσμου , και ο Ιακώβ (Ισραήλ) είναι η αρχή αυτού που ακολουθεί. 6:10 Το χέρι του Ανθρώπου είναι ανάμεσα στη φτέρνα και στο χέρι· άλλη ερώτηση, Εσδρά, μην ρωτάς.

Αβαδίας 1:18 Και ο Οίκος του Ιακώβ θα είναι φωτιά, και ο Οίκος του Ιωσήφ φλόγα, και ο Οίκος του Ησαύ για στάχυα, και θα ανάψουν μέσα τους και θα τα καταβροχθίσουν. Και δεν θα μείνει [κανένας] από τον Οίκο του Ησαύ. γιατί το «ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ» το είπε.

Μαλαχίας 1:3 Και μισούσα τον Ησαύ, και κατέστρεψα τα βουνά του και την κληρονομιά του για τους δράκους της ερήμου.. Ρωμαίους 9:13 Όπως είναι γραμμένο, τον Ιακώβ αγάπησα, αλλά τον Ησαύ τον μίσησα.

Ωστόσο, χρησιμοποίησαν τους θανάτους στα στρατόπεδα, που προκάλεσαν , και τους μετέτρεψαν προς όφελός τους για να παρουσιάσουν τους εαυτούς τους ως αιώνια θύματα, και το χρησιμοποίησαν ως βιομηχανία του Ολοκαυτώματος για να εκβιάσουν αποζημιώσεις από τα μη-Ασκεναζί θύματα των κακών σχεδίων τους.

Έτσι, οι AshkeNAZI έκαναν μια κακή επιλογή συμμαχώντας με τους Ιδουμαίους/Εδομαίους (απόγονους του Ησαύ) για απληστία και θέλοντας να κατέχουν και να κυριαρχήσουν σε ολόκληρο τον κόσμο με τη Νέα Παγκόσμια Τάξη τους μια παγκόσμια κυβέρνηση, όπως προσπαθούσαν να κάνουν για τον Σατανά μέσω υποκίνηση πολέμων μεταξύ και εναντίον των χριστιανικών εθνών· και ο τραπεζικοϊσμός τους της τοκογλυφίας. νόμισμα fiat (χρήματα από τον αέρα μέσω τυπογραφείου). κλασματικές τραπεζικές συναλλαγές και δημιουργία οικονομικών εκρήξεων και κατάρρευσης, που δεν θα επιβιώσουν ούτε μία από αυτές.

Ματθαίος 16:26 Γιατί τι ωφελείται ο άνθρωπος, αν κερδίσει όλο τον κόσμο και χάσει την ψυχή του; ή τι θα δώσει ο άνθρωπος σε αντάλλαγμα για την ψυχή του;16:27 Διότι ο Υιός του Ανθρώπου θα έρθει στη δόξα του Πατέρα του μαζί με τους αγγέλους του. και μετά θα ανταμείψει τον καθένα σύμφωνα με τα ΕΡΓΑ του.

Αβαδίας 1:18 Και ο Οίκος του Ιακώβ θα είναι φωτιά, και ο Οίκος του Ιωσήφ φλόγα, και ο Οίκος του Ησαύ για στάχυα, και θα ανάψουν μέσα τους και θα τα καταβροχθίσουν. Και δεν θα μείνει [κανένας] από τον Οίκο του Ησαύ. γιατί το «ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ» το είπε.

Gutle, η κυρία Mayer Amschel Rothschild (το γένος Schnapper) (1.753 μ.Χ.-1.849 μ.Χ.) δήλωσε ότι, εάν οι γιοι της τραπεζίτες των AshkeNAZI Rothschild δεν ήθελαν πόλεμο, δεν θα υπήρχε κανένας.

The Nazi Banksters’ Crimes Ripple Effect. Ο Πρόεδρος των ΗΠΑ Τόμας Τζέφερσον προειδοποίησε: « Πιστεύω ειλικρινά ότι τα τραπεζικά ιδρύματα είναι πιο επικίνδυνα από τους μόνιμους στρατούς και ότι η αρχή της δαπάνης χρημάτων που πρέπει να πληρώνονται από τους μεταγενέστερους με το όνομα της χρηματοδότησης δεν είναι παρά μια απάτη σε μεγάλη κλίμακα». – Thomas Jefferson στον John Taylor, 1.816 μ.Χ.

«Εάν ο Αμερικανικός λαός επιτρέψει ποτέ στις ιδιωτικές τράπεζες να ελέγχουν την έκδοση του νομίσματός τους, πρώτα με τον πληθωρισμό και μετά με τον αποπληθωρισμό, οι τράπεζες και οι εταιρείες που θα μεγαλώσουν γύρω από [τις τράπεζες] θα στερήσουν από τους ανθρώπους κάθε περιουσία μέχρι να ξυπνήσουν τα παιδιά τους. άστεγοι στην ήπειρο που κατέκτησαν οι πατέρες τους. Η εκδοτική εξουσία πρέπει να αφαιρεθεί από τις τράπεζες και να αποδοθεί στους πολίτες, στους οποίους ανήκει σωστά».

Περισσότερο από το 96%+ των ανθρώπων σήμερα που ισχυρίζονται ψευδώς ότι είναι Εβραίοι είναι ΑσκεΝΑΖΙ παραποιημένοι-Εβραίοι που δεν έχουν ούτε μια σταγόνα από το αίμα του Ιούδα/Ιουδά στις φλέβες τους, ούτε του Ιακώβ/Ισραήλ.

Οι περισσότεροι από τους αληθινούς απογόνους του Ιούδα έγιναν Χριστιανοί πριν από αιώνες και οι πλαστογραφημένοι Εβραίοι θέλουν αυτοί, και όλος ο αληθινός Ισραήλ νεκρός, να κλέψουν οριστικά τα πρωτογενή τους δικαιώματα.

Ο ΜΟΝΟΣ τρόπος για να τους νικήσουμε, είναι να επιστρέψουμε στην επιβολή του Τέλειου Νόμου της Ελευθερίας του Θεού. Καταργήστε ΟΛΗ την νομοθεσία τους που τους εξουσιοδοτεί και τους εμπλουτίζει, ενώ σας εξαθλιώνει και σας υποδουλώνει. Και εκτελέστε ΟΛΟΥΣ τους προδότες (https://attikanea.info/%CF%80%CE%B5%CF%81%CE%B9%CF%83%CF%83%CF%8C%CF%84%CE%B5%CF%81%CE%BF-%CE%B1%CF%80%CF%8C-%CF%84%CE%BF-96-%CF%84%CF%89%CE%BD-%CE%B1%CE%BD%CE%B8%CF%81%CF%8E%CF%80%CF%89%CE%BD-%CF%83%CE%AE%CE%BC%CE%B5/).

 

Ο Σιωνισμός είναι Αντίχριστος: Ο δυτικός ιουδαιοχριστιανισμός και η γενοκτονία της Γάζας.

Το φαινόμενο του Σιωνισμού, με όλο το κακό που συνδέεται με αυτό, είναι προϊόν της εβραϊκής ιδεολογίας και για να το νικήσουμε πρέπει όντως να «κατηγορήστε τους Εβραίους », εννοώντας τους ενεργούς φορείς του ιδεολογικού ιού.

Ο συμπαρουσιαστής του Fase Flag Weekly News αυτής της εβδομάδας, Δρ Ε. Μάικλ Τζόουνς, είναι ένας λαμπρός και πολυμαθής άνθρωπος. Κάποιοι τον θεωρούν κορυφαίο καθολικό διανοούμενο της Αμερικής.

Ο Δρ. Τζόουνς με θεωρεί πιο έξυπνο και πιο καθολικό από τον Πάπα – αν και αυτό θα μπορούσε να οφείλεται στο ότι ο Φραγκίσκος παίζει τον άγιο ανόητο δημόσια, ενώ διαφυλάσσει τη διεισδυτική ανάλυσή του, συμπεριλαμβανομένων των πραγματικών του σκέψεων για τους Εβραίους, για την ιδιωτικότητα του παπικού μπουντουάρ.

(Γι’ αυτό ο Φραγκίσκος είναι Πάπας ενώ το E-Mike συνδιοργανώνει το False Flag Weekly News.) Ενώ ο Δρ Τζόουνς και εγώ έχουμε τις θεολογικές μας διαφορές, συμφωνούμε στα περισσότερα πράγματα.

Παλιά διαφωνούσαμε για τους «Εβραίους» — νόμιζα ότι ήταν ένα υπεραπλουστευμένο και ρητορικά αντιπαραγωγικό επίθετο, αντί να επιλέγαμε «Σιωνιστές», ενώ επέμενε ότι δεν μπορείς να νικήσεις χωρίς να προσδιορίσεις με ακρίβεια τον εχθρό σου. Λέγοντας τους Εβραίους ο Δρ. Τζόουνς εννοεί τη διαμόρφωση της εβραϊκής φυλετικής εξουσίας που έχει τις ρίζες της στην εβραϊκή ιδεολογία – «όχι όλοι οι Εβραίοι» όπως τονίζει επανειλημμένα.

Όσο περισσότερα μαθαίνω για την εβραϊκή ιδεολογική ιστορία , τόσο περισσότερο συνειδητοποιώ ότι ο Ε. Μάικλ Τζόουνς έχει δίκιο: Το φαινόμενο του Σιωνισμού, με όλο το κακό που συνδέεται με αυτό, είναι προϊόν της εβραϊκής ιδεολογίας και για να το νικήσουμε πρέπει όντως να «κατηγορήστε τους Εβραίους », εννοώντας τους ενεργούς φορείς του ιδεολογικού ιού. Δεν είναι τυχαίο ότι εδώ στον αραβικό κόσμο, ο οποίος είχε την πρώτη σειρά για το αιματηρό θέαμα 75 χρόνων της γενοκτονίας της Παλαιστίνης, οι όροι yahood (Εβραίος) και sahyuni ​​(σιωνιστής) είναι σχεδόν εναλλάξιμοι.

Ο Ε. Μάικλ Τζόουνς σωστά σημειώνει ότι η βάση της εβραϊκής ιδεολογίας είναι η απόρριψη του Ιησού. Όσοι από τους ανθρώπους του Ιησού αποδέχθηκαν το μήνυμα του Ιησού έγιναν Χριστιανοί – και αργότερα, σε πολλές περιπτώσεις, Μουσουλμάνοι, οι οποίοι εξακολουθούν να είναι «Χριστιανοί» με την έννοια ότι αποδέχονται το μήνυμα του Ιησού και ασπάζονται τον Ιησού ως τον έναν και μοναδικό αληθινό Μεσσία. ενώ όσοι περιφρονούσαν, μισούσαν και απέρριψαν τον Ιησού έγιναν «Εβραίοι». Ακόμη και σήμερα, το κύριο κριτήριο για να γίνεις αποδεκτός ως Εβραίος από τις αρμόδιες αρχές, δηλαδή το ραβινικό κατεστημένο και οι νόμοι του Ισραήλ, είναι η απόρριψη του Ιησού.

Εφόσον απορρίπτετε τον Ιησού (και επομένως δεν είστε ούτε χριστιανοί ούτε μουσουλμάνοι) μπορείτε να είστε σχεδόν οτιδήποτε: άθεος, λίγο βουδιστής ή ταοϊστής, ασκούμενος του Χάρε Κρίσνα ή όποια μορφή ανατολικού διαλογισμού σας αρέσει, ή ακόμα και Σατανιστής της πειθούς Zevi, Crowley, LaVey ή Aquino, και εφόσον έχετε είτε μια «Εβραία» μητέρα ή εκφράζετε μια μούμπο-τζούμπο μετατροπής ενώ αφήνετε έναν ραβίνο να κόψει την άκρη του πέους σας, συνιστάτε μια απολύτως αποδεκτή Εβραίος.

Ο Ιησούς είναι το ένα και μοναδικό πραγματικό ανάθεμα. Άρα ο Ιουδαϊσμός είναι πάνω από όλα μια θρησκεία κατά του Χριστού. Οι πιο βαθιές και οριστικές ρίζες του βρίσκονται στην αποφασιστική απόρριψη του Ιησού.

Δεν είναι περίεργο που οι Εβραίοι του Ισραήλ φτύνουν τακτικά τους χριστιανούς και βεβηλώνουν τους ιερούς τόπους των μονοθεϊστών υπέρ του Ιησού, είτε χριστιανοί είτε μουσουλμάνοι. Και δεν είναι περίεργο που τους αρέσει να σκοτώνουν τα μωρά, και τις μητέρες —ειδικά τις έγκυες μητέρες— του λαού του Ιησού, των Παλαιστινίων.

Κάθε φορά που οι Εβραίοι ελεύθεροι σκοπευτές βάζουν μια σφαίρα «one shot two kills» μέσα από την φουσκωμένη κοιλιά μιας εγκύου Παλαιστίνιας γυναίκας ή την αδυνατισμένη κοιλιά ενός υποσιτισμένου παιδιού από την Γάζα , με την προτροπή της Ayelet « να σκοτώσει τα μικρά φίδια και τους άλλους που τα φέρουν ». δολοφονούν συμβολικά το βρέφος Ιησού και τη μητέρα Του Μαρία. Τι σημαίνει για τον Ιουδαϊσμό και την εβραϊκή ταυτότητα να είναι θεμελιωδώς κατά του Χριστού;

Το κατεστημένο της εξουσίας της κοινότητας του Ιησού περίμενε ότι ο Μεσσίας τους θα ήταν ένας βάναυσος στρατιωτικός κατακτητής που θα έσφαζε και θα υποτάξει τους γκοΐμ (μη Εβραίους) και θα εγκαθίδρυε τον Παράδεισο, που σημαίνει την αέναη εβραϊκή υπεροχή, στην Γη. Κάθε Εβραίος θα ζούσε μια ζωή πολυτέλειας, κυριάρχοντας πάνω από εκατό σκλάβους γκογίμ που είχαν δημιουργηθεί για να είναι απλοί «εκπαιδευτές ξύλου και συρτάρια νερού».

Ο Ιησούς, ο πραγματικός Μεσσίας, αποδείχθηκε πολύ διαφορετικός. Υποστήριξε την ώθηση του ειρηνισμού στα όριά του «γυρίζοντας το άλλο μάγουλο», ενώ έκανε μια εξαίρεση για τους Εβραίους τραπεζίτες που λειτουργούσαν έξω από το Temple (σημερινή Federal Reserve, Wall Street, City of London, BIS, κ.λπ.—αν ο Ιησούς ήταν εδώ σήμερα πιθανώς θα οδηγούσε μια στρατιωτική επίθεση σε αυτούς τους ανίερους «ναούς»).

Παρά την προθυμία του να χρησιμοποιήσει βία εναντίον τοκογλυφιστών τραπεζιτών, το όραμα του Ιησού ήταν ότι η Γη δεν ήταν τόσο μακριά από τον παράδεισο, αν απλώς αφήσουμε τον εγωισμό, παραδοθούμε στον έναν αληθινό παγκόσμιο Θεό (όχι κάποια αιμοδιψή φυλετική θεότητα που μονοπωλείται από το Σανχεντρίν) και αγαπάμε τον καθένα άλλα.

Η έμφαση που έδινε ο Ιησούς στην οικουμενικότητα και την αγάπη ήταν μια πλήρης κατά μέτωπο επίθεση σε εκείνους τους αρχιερείς που είχαν διαστρεβλώσει τη θρησκεία τους για να τη βασίσουν σε φυλετισμό και μίσος. Αντιμέτωποι με το μήνυμα του Ιησού, οι Παλαιστίνιοι πριν από 2000 χρόνια αντιμετώπισαν μια απότομη επιλογή. Μερικοί παραδόθηκαν στον Θεό, άφησαν τον εγωισμό τους (φυλετικό) και έγιναν ακόλουθοι του Ιησού.

Άλλοι, ιδιαίτερα πλούσιοι τοκογλύφοι και οι αρχιερείς τους, περιφρόνησαν και σταύρωσαν τον Ιησού – και περιφρονούν, λεηλατούν και σταυρώνουν και ασταμάτητα μπλοκάρουν να υποτάξουν τους οπαδούς του, όποτε και όπου μπορούν να τα βγάλουν πέρα, έκτοτε.

Η σύγκρουση μεταξύ των μονοθεϊστών της Μέσης Ανατολής που ακολούθησαν τον Ιησού και έγιναν Χριστιανοί ή Μουσουλμάνοι, και εκείνων που απέρριψαν τον Ιησού και έγιναν Εβραίοι, έχει αυξηθεί και εξασθενίσει με τους αιώνες. Σήμερα φαίνεται να ολοκληρώνεται στους Αγίους Τόπους.

Το κίνημα για την ίδρυση και την ειδωλολατρική λατρεία ενός «εβραϊκού κράτους», και η άσεμνη βεβήλωση της πατρίδας του Ιησού από το κίνημα και η συνεχιζόμενη σταύρωση του λαού του Ιησού, των Παλαιστινίων, ταυτίζει τον Σιωνισμό με την εσχατολογική έννοια του Αντίχριστου.

Η Συνενοχή του Δυτικού Ιουδαιο-Χριστιανισμού στο Πρόγραμμα του Αντίχριστου. Υποψιάζομαι ότι ο Ε. Μάικλ Τζόουνς θα συμφωνήσει γενικά με ό,τι έχω πει μέχρι τώρα, εκτός ίσως από το κομμάτι που αφορά ότι είναι πιο έξυπνος και πιο καθολικός από τον πάπα (ειδικά όταν ο πάπας μιλάει πρώην καθεδρικός). Εκεί που διαφέρουμε είναι στις αντίστοιχες αξιολογήσεις μας για τον ρόλο του Δυτικού Χριστιανισμού.

Ο Δρ Τζόουνς είναι ένας πιστός Καθολικός. Θεωρεί τον Καθολικισμό ως το πρωταρχικό όχημα του μηνύματος του Ιησού, και ως εκ τούτου ως έναν άψογο αντίπαλο, πράγματι τον πιο ακλόνητο αντίπαλο, του Αντίχριστου. Εάν η σημερινή εκκλησία συνεχίζει να κάνει παραχωρήσεις στις λεγεώνες του Αντίχριστου, και συχνά φαίνεται να συμπαρατάσσεται μαζί τους, αυτό συμβαίνει επειδή οι σημερινοί εκκλησιαστικοί γραφειοκράτες, όχι το ίδιο το ίδρυμα, είναι διεφθαρμένοι.

Διαφωνώ. Νομίζω ότι όλος ο Δυτικός Χριστιανισμός, ειδικά ο Προτεσταντισμός αλλά συμπεριλαμβανομένου του Καθολικισμού, είναι εγγενώς ελαττωματικός. Αυτό που βλέπουμε σε αυτούς τους έσχατους καιρούς της αποκάλυψης ή της «αποκάλυψης» δεν είναι μόνο οι πλήρεις συνέπειες των φρικτών ελαττωμάτων σε ό,τι ισχύει για τον Ιουδαϊσμό και την εβραϊκή ταυτότητα, αλλά και παρόμοια, αν και λιγότερο ακραία ελαττώματα του Δυτικού Χριστιανισμού.

Δεν θα μπω στην ιστορία του ποιος είχε δίκιο στο Μεγάλο Σχίσμα , τα εγγενή ελαττώματα της οικοδόμησης μιας θρησκευτικής γραφειοκρατίας γεμάτη φιλόδοξους και κοσμικούς ανθρώπους και τη δολοφονική τρέλα του στρατευμένου της Εκκλησίας και των Σταυροφοριών του (που έσφαξαν τον λαό του Ιησού, μεταξύ των οποίων γυναίκες και παιδιά, όπως ακριβώς κάνουν τώρα οι Σιωνιστές).

Θα προσπεράσω την σχεδόν αδιανόητη διαφθορά του Βατικανού διαφόρων εποχών, με πιο διαβόητη την Αναγέννηση, που μπορεί να κάνει το σημερινό Βατικανό που διεισδύει σε σεξουαλικό-ελευθεροτεκτονικό CIA-ναρκωτικά-ξέπλυμα χρήματος της CIA να φαίνεται σχετικά ήμερο.

Εν ολίγοις, θα παραλείψω τις ιστορικές λεπτομέρειες και θα πάω κατευθείαν στο θεολογικό πρόβλημα που ευθύνεται περισσότερο για αυτές. Όπως το βλέπω, το προπατορικό αμάρτημα του Δυτικού Χριστιανισμού είναι… λοιπόν, το προπατορικό αμάρτημα .

Ο Paul Kingsnorth μόλις δημοσίευσε ένα δοκίμιο με τίτλο «Suffer Little Children» θρηνώντας τα αμέτρητα μωρά της Ιρλανδίας που παραδόθηκαν σε ομαδικούς τάφους χωρίς σήμα και υποτιθέμενη πυρκαγιά της κόλασης ή καθαρτήριο επειδή δεν είχαν ακόμη βαπτιστεί:

Αξίζει να σημειωθεί εδώ ότι το «αμαρτία» είναι αρχικά ένας όρος τοξοβολίας: κυριολεκτικά σημαίνει «χάνω το σημάδι». Ο Αδάμ και η Εύα, οι αρχικοί άνθρωποι, έχασαν το σημάδι επαναστατώντας ενάντια στον Θεό και τους νόμους της δημιουργίας. Αυτό έθεσε τους μελλοντικούς ανθρώπους, σύμφωνα με την εκδοχή της ιστορίας που είπε η Ανατολική Ορθόδοξη Εκκλησία, για μια «κλίση προς την αμαρτία, μια κληρονομιά από την αμαρτία των προγόνων μας».

Αυτό σημαίνει ότι όλα τα ανθρώπινα όντα έχουν μια ενσωματωμένη τάση να επαναστατούν ενάντια στον Θεό, και αντίθετα μια τάση να ακολουθούν το μονοπάτι που προσφέρει το φίδι στην Εδέμ – το μονοπάτι που μας οδηγεί να προσπαθήσουμε να «γίνουμε σαν θεοί» οι ίδιοι. Ο σκοπός της Χριστιανικής Οδού είναι να ξεριζώσει αυτή την τάση και έτσι να μας βοηθήσει να επιστρέψουμε στην επιδιωκόμενη κατάσταση ως «θεοφορείς».

Η Ρωμαιοκαθολική εκκλησία πάντα έβλεπε το θέμα διαφορετικά. Ξεκινώντας με τις διδασκαλίες του Αγίου Αυγουστίνου, οι Χριστιανοί στη Δύση δίδαξαν ότι αυτό που ο Αυγουστίνος αποκαλούσε «Πρωταρχικό Αμάρτημα» κληρονομήθηκε προσωπικά: με άλλα λόγια, ότι κάθε άνθρωπος που γεννιέται στην Γη κληρονομεί όχι απλώς μια τάση επαναστάσεως εναντίον του Θεού, αλλά προσωπική ευθύνη – και άρα προσωπική ενοχή – για τις πράξεις των προγόνων τους.

Είναι ενδιαφέρον να δούμε ότι αυτή η αντίληψη έχει επανέλθει σήμερα στην κοσμική αριστερά, η οποία αρέσκεται να μιλάει, για παράδειγμα, για το κληρονομικό αμάρτημα της «λευκότητας» και τη συνακόλουθη ενοχή που φέρουν όλοι οι δυτικοί λαοί για διάφορα ιστορικά εγκλήματα που οι πρόγονοι μπορεί να έχουν διαπράξει ή όχι. Η πολιτική είναι συχνά απλώς εξαχνωμένη θρησκεία.

Ο μόνος τρόπος για να ξεπλυθεί η ενοχή του προπατορικού αμαρτήματος, κατά την καθολική παράδοση, είναι μέσω του βαπτίσματος. Γρήγορα όμως τίθεται ένα ερώτημα: τι συμβαίνει με τους αβάπτιστους; Αυτό, φυσικά, περιλαμβάνει κάθε μη χριστιανικό άνθρωπο, και όλους όσοι υπήρχαν πριν από τον Χριστό, καθώς και Χριστιανούς που πεθαίνουν νέοι πριν προλάβουν να βαφτιστούν. Ποια είναι η μοίρα τους να είναι στον επόμενο κόσμο;

Σύμφωνα με τον Άγιο Αυγουστίνο, η απάντηση ήταν ξεκάθαρη: Όλοι πάνε κατευθείαν στην κόλαση. Αυτή είναι μια χρήσιμη υπενθύμιση ότι ακόμη και οι άγιοι μπορεί να κάνουν λάθος. Επαναστατώντας ενάντια στη σκοτεινότητα αυτής της διδασκαλίας, οι μεταγενέστεροι Καθολικοί στοχαστές, κυρίως ο Θωμάς Ακινάτης, προσπάθησαν να γλυκάνουν το χάπι. Ο αβάπτιστος, θεωρητικοποιημένος Ακινάτης, αντί να καίγεται στην αιώνια φωτιά, αντ’ αυτού εισέρχεται σε μια ενδιάμεση κατάσταση μεταξύ του παραδείσου και της κόλασης, η οποία, από το λατινικό

limbus , που σημαίνει όριο, έγινε γνωστή ως «Limbo». Οι αβάπτιστοι, που κατευθύνονταν στο Limbo, δεν μπορούσαν να ταφούν σε καθαγιασμένο έδαφος, και έτσι, στην Ιρλανδία, προέκυψε το cilliní . Όταν το ανέφερα αυτό στη γυναίκα μου, είπε: «Δεν είναι περίεργο που οι Δυτικοί Χριστιανοί γίνονται άθεοι! Πώς θα μπορούσε να πιστέψει κανείς ότι τα αθώα μωρά που δεν έχουν κάνει τίποτα κακό είναι αμαρτωλά;».

Μου έρχεται στο μυαλό ότι το δόγμα του Προπατορικού Αμαρτήματος, το οποίο οι Καθολικοί ριζοσπαστικοποίησαν και οι Προτεστάντες ακόμη περισσότερο, αντηχεί με το Εβραϊκό δόγμα του Tikkun Olam: «Ο κόσμος έχει σπάσει, επομένως οι άνθρωποι, με επικεφαλής τους Εβραίους, πρέπει να τον επισκευάσουν».

Ακριβώς όπως ο Εβραίος Tikkun Olam προνομιάζει τους Εβραίους ως διορθωτές (και στις παραδοσιακές εκδοχές πετάει το goyim ως σπασμένα σκουπίδια που πρέπει να σαρωθούν), το Western Original Sin διαιρεί τον κόσμο μεταξύ των επισκευασμένων ή των σωσμένων, που σημαίνει βαφτισμένα και υπάκουα μέλη αυτού του συγκεκριμένου σεχταριστικού κοπαδιού. και η καταραμένη/σπασμένη/πεσμένη υπόλοιπη ανθρωπότητα. Όλα αυτά είναι τρελά σε τόσα πολλά επίπεδα που είναι δύσκολο να ξέρεις από πού να ξεκινήσεις.

Αλλά το προφανές μέρος, υποθέτω, είναι η ιδέα ότι ένας τέλειος Θεός θα δημιουργούσε έναν θεμελιωδώς κατεστραμμένο, κατεστραμμένο, ξεπεσμένο κόσμο και στη συνέχεια θα τον κατοικούσε με θεμελιωδώς κατεστραμμένα πλάσματα, η συντριπτική πλειοψηφία των οποίων δεν θα εκτεθεί ποτέ σε οποιαδήποτε αίρεση.

Οι διδασκαλίες είναι ο Ένας Αληθινός Δρόμος προς την σωτηρία. Προφανώς αν υπάρχει μόνο ένας αληθινός τέλειος Θεός, όπως διδάσκει ο μονοθεϊσμός, τότε και η δημιουργία του Θεού πρέπει να είναι τέλεια (ως δημιουργία).

Κατ’ επέκταση, όλα τα πλάσματα, συμπεριλαμβανομένων των ανθρώπων, γεννιούνται (δημιουργούνται) τέλεια. Ούτε αυτοί ούτε το σύμπαν στο οποίο κατοικούν είναι εγγενώς «αμαρτωλοί» ή «σπασμένοι».

Και το τελευταίο πράγμα που χρειάζονται είναι μία ή περισσότερες ένοπλες αιρέσεις που διευθύνονται από πλούσιους, ισχυρούς γραφειοκράτες που κάνουν παρέλαση ισχυριζόμενοι ότι αυτοί και ο κόσμος τους είναι φρικτά μπερδεμένοι και ότι πρέπει να υποταχθούν στον κανόνα και το σύστημα πεποιθήσεων των Masters of Salvation ή των Εκλεκτοί (World-Repairing) Άνθρωποι ή όπως αλλιώς αποκαλούν τους εαυτούς τους οι ηγέτες της λατρείας.

Το έργο της δυτικής (μετα)χριστιανικής παγκόσμιας κυριαρχίας με έδρα το DC και το Λονδίνο μοιάζει πολύ με το Σιωνιστικό που έχει έδρα στην Κατεχόμενη Ιερουσαλήμ. Οι Δυτικοί Χριστιανοί και οι μεταχριστιανοί έχουν μεταχειριστεί τον υπόλοιπο κόσμο, και μερικές φορές ακόμη και ο ένας τον άλλον, σχεδόν με τον ίδιο τρόπο που οι Εβραίοι αντιμετωπίζουν τους γκοΐμ: Ως υπάνθρωπο παράσιτα που πρέπει να εκμεταλλευτούν, να υποδουλωθούν ή να εξοντωθούν.

Και παρόλο που οι Χριστιανοί και οι Μουσουλμάνοι της Ανατολής δεν είναι τέλειοι, δεν νομίζω ότι οδηγούνται από την δολοφονική χιλιετία που έχει τις ρίζες της στην αντίληψη ότι η φύση – ο κόσμος όπως τον δημιούργησε ο Θεός – είναι ριζικά «πεσμένος» ή «σπασμένος». *

Όλα αυτά εξηγούν γιατί ο Σεΐχης Imran Hosein, ο κορυφαίος ισλαμιστής εσχατολόγος, βλέπει τη μάχη του τέλους των καιρών να διαμορφώνεται γύρω μας ως μια διαμάχη μεταξύ του κόμματος του Θεού (με επικεφαλής τον Ιησού και τον Mahdi) και το κόμμα του Σατανά και τα τσιράκια του (Gog και Magog, με τον Σιωνιστή Αντίχριστο).

Σύμφωνα με τον Σεΐχη Ιμράν, οι πραγματικοί Μουσουλμάνοι και οι πραγματικοί (κυρίως Ανατολικοί Ορθόδοξοι) Χριστιανοί είναι το κόμμα του Θεού, ενώ οι Σιωνιστές Εβραίοι και οι Δυτικοί «Ιουδαίοι»-Χριστιανοί είναι στο πλευρό του Σατανά και του Αντίχριστου/Dajjal.

Όλα αυτά γίνονται ξεκάθαρα στα αιματοβαμμένα ερείπια της Γάζας, όπου οι Σιωνιστές προσπαθούν να «επισκευάσουν τον κόσμο» εξοντώνοντας τους γκοΐμ, βοηθούμενοι από τους απογόνους των εξτρεμιστών του Δυτικού Προπατορικού Αμαρτήματος που υποστηρίζουν τη «δημιουργική καταστροφή» του κόσμου του Θεού, και Τα μη αναγεννημένα πλάσματα Του, γιατί μισούν τον Θεό και τον κόσμο Του και φαντάζονται ότι μπορούν να κάνουν κάτι καλύτερο. Προσπαθούν να καλύψουν το τερατώδες κακό των δολοφονικών τους πράξεων με εξίσου τερατώδη ψέματα , που κυριαρχούν στο «ρεπορτάζ» κάθε δυτικού ειδησεογραφικού μέσου. Αλλά η αποκάλυψη/αποκάλυψη προχωρά με ταχύτητα.

Τα σκληρά λόγια του Ιησού προς τους Εβραίους ηγέτες ισχύουν και για τους περισσότερους σημερινούς Δυτικούς Χριστιανούς: «Ανήκεις στον πατέρα σου, τον διάβολο, και θέλεις να πραγματοποιήσεις τις επιθυμίες του πατέρα σου. Ήταν ένας δολοφόνος από την αρχή, δεν κρατούσε την αλήθεια, γιατί δεν υπάρχει αλήθεια μέσα του. Όταν λέει ψέματα, μιλάει τη μητρική του γλώσσα, γιατί είναι ψεύτης και πατέρας του ψέματος».

*Πώς συμφιλιώνουμε το δόγμα του τέλειου Θεού και επομένως της τέλειας δημιουργίας με την έκδηλη δυσάρεστη, ίσως ακόμη και την « πραγματική σε αντίθεση με το φαινομενικό κακό », που βλέπουμε και βιώνουμε γύρω μας; Λοιπόν, οι μυστικιστές μας λένε ότι αν μάθουμε να βλέπουμε την Πραγματικότητα, όλο αυτό το φαινομενικό κακό αποδεικνύεται απατηλό.

Αλλά αν το αφήσουμε αυτό στην άκρη, αφού σε λίγους έχει διασφαλιστεί το μυστικιστικό όραμα, ας θυμηθούμε ότι ένας γνήσια παντοδύναμος Θεός έχει τη δύναμη να περιορίσει την δική Του δύναμη απελευθερώνοντας την δημιουργία.

Αυτό μπορεί να ακούγεται παράδοξο και αφηρημένο, αλλά η ιδέα ότι οι ισχυροί έχουν τη δύναμη να αφήσουν μέρος της δύναμής τους είναι αρκετά σαφής, όπως στην περίπτωση ενός ισχυρού γονέα που έχει τη δύναμη να ελέγχει τη συμπεριφορά των παιδιών του, αλλά επιλέγει να μην το χρησιμοποιήσουν για να τους αφήσουμε να μάθουν από την εμπειρία.

Δεδομένου ότι η δημιουργία του Θεού είναι πιο τέλεια στο ότι απολαμβάνει έναν βαθμό ελευθερίας, παρά τα μειονεκτήματα αυτής της ελευθερίας, δεν υπάρχει απαραίτητη αντίφαση μεταξύ ενός τέλειου Θεού και μιας τέλειας δημιουργίας της οποίας τα πλάσματα (ίσως ακόμη και τα άψυχα, αν ο πανψυχισμός είναι σωστό) έχουν την ελευθερία να επαναστατήσουν εναντίον του Θεού αν το επιλέξουν, και καταλήγει να δημιουργεί πολλές δυσάρεστες ενέργειες κάνοντας αυτό.

Πολλές πτυχές του Χριστιανισμού δεν είχαν ποτέ νόημα για μένα. Ένας ανθρωπόμορφος Θεός, η Τριάδα, η αντικαταστάτης της σωτηρίας, το προπατορικό αμάρτημα, το παπικό αλάθητο… όλα αυτά πάντα με φαινόταν παράξενα, εντελώς χωρισμένα από τον πραγματικό κόσμο όπως τον βιώνω και μαθαίνω γι’ αυτόν, και προφανώς παράλογα.

Και όμως μεγάλο μέρος του Χριστιανισμού φαίνεται επίσης όμορφο και αληθινό. Εφόσον ολόκληρο το πακέτο των Καθολικών λειτουργεί καλά για τον Δρ. Ε. Μάικλ Τζόουνς, ο οποίος είναι ασυνήθιστα έξυπνος και λογικός, μπορώ μόνο να σηκώσω τους ώμους μου και να πω «Ο Αλλάχ ξέρει καλύτερα».

Παρακάτω είναι η απάντηση του Δρ Τζόουνς στο άρθρο μου « Ο Σιωνισμός είναι Αντίχριστος », συγκεκριμένα το μέρος για το προπατορικό αμάρτημα. Φαίνεται ότι η καθολική και η ορθόδοξη θέση μπορεί να μην είναι και τόσο διαφορετικές.

Σε κάθε περίπτωση, και οι δύο διαφέρουν από την ισλαμική θέση, η οποία είναι ότι είμαστε υπόλογοι μόνο για τις δικές μας αμαρτίες, όχι για εκείνες των προγόνων μας. Εν τω μεταξύ, αν κουραστείτε από τη σοβαρή θεολογία, ρίξτε μια ματιά στη νέα μου θεοσάτιρα « Η ADL λέει ότι «Το έλεος του Θεού» είναι αντισημιτικό τροπάριο .» – KB.

Των Καμηλών και των Ουνιτών. Θυμάμαι ότι περνούσα μέσα από την Τεχεράνη δίπλα στον Κέβιν Μπάρετ και τον άκουγα να μου λέει την ιστορία της μεταστροφής του στο Ισλάμ. Αυτό ήταν πιθανότατα το 2013 μ.Χ. στο πρώτο από τα πολλά συνέδρια που θα παρακολουθούσα τα επόμενα δέκα χρόνια που θα οργανώσει ο αείμνηστος Nader Talebzadeh, ένας άνθρωπος που ένωσε την ανατολή και τη δύση με έναν τρόπο που μας είχε λείψει πολύ από τον πρόωρο θάνατό του. Το λεωφορείο ήταν γεμάτο Ιρανούς που προφανώς άκουγαν τη συνομιλία μας.

Το ξέρω αυτό γιατί όταν ο Κέβιν είπε ότι είχε μεγαλώσει ως Ουνιτιστής, απάντησα «Το μόνο που κάνατε ήταν να προσθέσετε καμήλες στον Ουνιταρισμό σας», οπότε και οι Ιρανοί στο λεωφορείο ξέσπασαν σε γέλια.

Δεν έχω τίποτα εναντίον των καμήλων, αλλά ως «ο κορυφαίος καθολικός διανοούμενος της Αμερικής», όπως το έθεσε ο Κέβιν, έχω μια εκ γενετής αλλεργική αντίδραση στον Ουνιταρισμό και πιο σημαντικό στον πουριτανισμό που γέννησε την Ουνιταρική αντίδραση διαδίδοντας την διαστρεβλωμένη αντίληψη του Προπατορικού Αμαρτήματος. ο όρος έμφυτη ή ολική φθορά.

Από τότε που ο Ralph Waldo Emerson έδωσε τη διεύθυνση του σχολείου του στο Harvard Divinity, η αμερικανική κουλτούρα μαστίζεται από δύο εξίσου ψευδείς κατανοήσεις του Προπατορικού Αμαρτήματος.

Ο Κέβιν συνεχίζει αυτή τη μεγάλη αμερικανική παράδοση διαιωνίζοντας αυτή την παρεξήγηση σε ένα από τα πρόσφατα άρθρα του. Ο Κέβιν βουτάει στο βαθύ άκρο της θεολογικής δεξαμενής αναφέροντας ως αρχή του για θέματα Καθολικό έναν νεαρό άνδρα με το όνομα Πολ Κίνγκσνορθ.

Ο Kingsnorth είναι ένας Άγγλος, ο οποίος μετατράπηκε από την Αγγλική εκδοχή του Greta Thunbergism στην ανατολική ορθοδοξία, χωρίς να καταλάβει μια στοιχειώδη κατανόηση της χριστιανικής θεολογίας στην πορεία.

Η μεταστροφή του Kingsnorth, ωστόσο, του επέτρεψε να ντύσει το προγονικό μίσος της Αγγλίας για τον Καθολικισμό με θεολογική ορολογία, και αυτό τον οδήγησε να αποδοκιμάσει την Καθολική Εκκλησία επειδή απέστειλε «αμέτρητα ιρλανδικά μωρά . . . σε ασήμαντους τάφους και σε υποτιθέμενη φωτιά της κόλασης ή στο καθαρτήριο επειδή ήταν αβάπτιστοι».

Δεν είμαι σίγουρος αν η υποθετική φωτιά της κόλασης είναι πιο καυτή από την κανονική κόλαση, αλλά η ιδέα ότι η καθολική «εκκλησία» στέλνει «αμέτρητα μωρά Ιρλανδίας» στην κόλαση «ή στο καθαρτήριο» είναι ένας παράλογος ισχυρισμός άγνωστος στην Καθολική θεολογία. Αρχικά, μόνο οι βαπτισμένοι μπορούν να πάνε στο καθαρτήριο, όπου οι ψυχές τους καθαρίζονται από τις συνέπειες των αμαρτιών που έχουν διαπράξει σε αυτή την ζωή. Οι ψυχές στο καθαρτήριο είναι γνωστές ως η εκκλησία που υποφέρει επειδή έχουν σωθεί και τελικά θα εισέλθουν στον παράδεισο.

Η Καθολική Εκκλησία επιβεβαιώνει ότι το βάπτισμα είναι απαραίτητο για τη σωτηρία, αλλά επίσης επιβεβαιώνει ότι όσοι χωρίς δική τους υπαιτιότητα δεν μπορούσαν να γνωρίσουν τον Χριστό ή το ευαγγέλιό του ή την απαίτηση του βαπτίσματος θα σωθούν από το πώς ακολουθούν τον ηθικό νόμο που έχει χαραγμένο στη συνείδησή τους.

Το δόγμα είναι γνωστό ως αήττητη άγνοια και, δυστυχώς, δεν ισχύει για ανθρώπους όπως ο Κίνγκσνορθ, ο οποίος πιθανώς είναι μέλος σε καλή κατάσταση της Ορθόδοξης εκκλησίας, παρόλο που δεν κατανοεί την θεολογία της, η οποία είναι πανομοιότυπη με την καθολική θεολογία στο βάπτισμα και το προπατορικό αμάρτημα.

Σε μια πρόσφατη συνέντευξη με τον Μπεν Σαπίρο, ο επίσκοπος Ρόμπερτ Μπάρον έκανε κατάχρηση της ιδέας της ακατανίκητης άγνοιας, εφαρμόζοντάς την στους Εβραίους που είναι ζωντανοί σήμερα. Αφού ο Shapiro τον ρώτησε «Θα πάω στην κόλαση;»

Ο Επίσκοπος Μπάρον στρίμωξε και μετά μίλησε και μετά επικαλέστηκε μια παρανόηση των εγγράφων του Βατικανού Β’, ενώ θα έπρεπε να ρωτήσει απλά, «Μπεν, βαφτίστηκες;» Ο Shapiro προφανώς θα έλεγε «όχι» και σε εκείνο το σημείο ο Επίσκοπος Barron θα έπρεπε να είχε πει, «Μπεν, αν αρνηθείς να βαφτιστείς, δεν μπορείς να σωθείς».

Κάνοντας αυτό ο Επίσκοπος Barron θα είχε καθιερώσει τουλάχιστον μία καθολική αρχή -την αναγκαιότητα του βαπτίσματος για την σωτηρία- σε μια ξεκάθαρη περίπτωση, δηλαδή το γεγονός ότι η Εβραϊκή άρνηση να δεχτούν το βάπτισμα τους αρνείται την σωτηρία.

Η περίπτωση των αβάπτιστων νηπίων είναι διαφορετική, παρόλο που ισχύει η ίδια αρχή. Ο Kingsnorth φέρνει στην συνέχεια το limbo, μια άλλη θεολογική έννοια που δεν κατανοεί. Το Limbo είναι ένα θεολογούμενο, δηλαδή μια κατηγορία του νου που έχει συναχθεί σύμφωνα με την ανθρώπινη λογική από θεολογικές αρχές που είναι βέβαιες, όπως «το βάπτισμα είναι απαραίτητο για τη σωτηρία».

Το Limbo καταλαμβάνει ένα μέσο χώρο μεταξύ της θεολογικής βεβαιότητας ότι το Βάπτισμα είναι απαραίτητο για την σωτηρία και της ηθικής βεβαιότητας ότι ο Θεός δεν τιμωρεί τους αθώους για αμαρτίες που δεν διέπραξαν. Το προπατορικό αμάρτημα δεν είναι το ίδιο με το πραγματικό αμάρτημα.

Το προπατορικό αμάρτημα είναι μια «πληγή», η βασική έννοια που διαχωρίζει την καθολική κατανόηση από την καλβινιστική πίστη στην ολοκληρωτική διαφθορά και την ουνιτιστική Emersonian υπερβολικά αισιόδοξη αμερικανική εκδοχή που φαίνεται να έχει κληρονομήσει ο Kevin όταν ισχυρίζεται ότι η φύση και ο άνθρωπος είναι «τέλειοι».

Το πώς μπορεί κάποιος να παρακολουθήσει τη συμπεριφορά των αβάπτιστων Ισραηλινών και την γενοκτονική τους επίθεση σε αθώες γυναίκες και παιδιά στην Παλαιστίνη χωρίς να αισθάνεται την ανάγκη να κάνει έκκληση σε μια μεταφυσική κατανόηση του κακού, με ξεπερνά, πιθανώς επειδή είμαι καθολικός που ακολουθεί την παραδοσιακή διδασκαλία του η Καθολική Εκκλησία, όπως εξηγείται στην Κατήχηση της Καθολικής Εκκλησίας :

Ακολουθώντας τον Άγιο Παύλο, η Εκκλησία πάντα δίδασκε ότι η συντριπτική δυστυχία που καταπιέζει τους ανθρώπους και την κλίση τους προς το κακό και τον θάνατο δεν μπορούν να κατανοηθούν εκτός από τη σύνδεση με την αμαρτία του Αδάμ και το γεγονός ότι μας έχει μεταδώσει μια αμαρτία με την οποία είμαστε όλοι. Γεννημένος ταλαιπωρημένος, μια αμαρτία που είναι ο «θάνατος της ψυχής». Λόγω αυτής της βεβαιότητας της πίστης, η Εκκλησία βαφτίζει για την άφεση της αμαρτίας ακόμη και μικροσκοπικά νήπια που δεν έχουν διαπράξει προσωπική αμαρτία.

Έτσι, για να απαντήσουμε στην ερώτηση που έθεσε η μουσουλμάνα σύζυγος του Kevin, η οποία αναρωτήθηκε «Πώς θα μπορούσε να πιστέψει κανείς ότι τα αθώα μωρά που δεν έχουν κάνει τίποτα κακό είναι αμαρτωλά;» η Καθολική Εκκλησία απαντά: Αν και είναι κατάλληλο για κάθε άτομο, το προπατορικό αμάρτημα δεν έχει τον χαρακτήρα προσωπικού σφάλματος σε κανέναν από τους απογόνους του Αδάμ.

Είναι μια στέρηση της αρχικής αγιότητας και δικαιοσύνης, αλλά η ανθρώπινη φύση δεν έχει διαφθαρεί ολοκληρωτικά. Είναι πληγωμένο στις φυσικές δυνάμεις που του αναλογούν: υπόκειται στην άγνοια, τα βάσανα και την κυριαρχία του θανάτου. και κλίση προς την αμαρτία—μια κλίση προς το κακό που ονομάζεται «επιθυμία».

Το βάπτισμα, μεταδίδοντας τη ζωή της χάριτος του Χριστού, διαγράφει το προπατορικό αμάρτημα και στρέφει τον άνθρωπο πίσω στον Θεό, αλλά οι συνέπειες για τη φύση, εξασθενημένη και τεμένη στο κακό, επιμένουν στον άνθρωπο και τον καλούν σε πνευματική μάχη.

Ο Kingsnorth προς τιμήν του φέρνει την έννοια της αμαρτίας που ενσωματώνεται στον ελληνικό όρο « hamartia », τον οποίο δεν κατονομάζει, αλλά προέρχεται από την τοξοβολία. Η ενάρετη συμπεριφορά μοιάζει με το βέλος που χτυπά τον στόχο.

Η αμαρτία είναι το βέλος που χάνει τον στόχο πηγαίνοντας προς τη μια πλευρά—σε αυτήν την περίπτωση η καλβινιστική υπερβολή—ή την άλλη—σε αυτήν την περίπτωση η Εμερσονική ελαχιστοποίηση του Προπατορικού Αμαρτήματος που εξακολουθεί να μαστίζει το μυαλό του Ουνιταρισμού στο βαθμό που έχει ακόμα το μυαλό να πανούκλα.

Η καθολική κατανόηση του προπατορικού αμαρτήματος σχετίζεται με την καθολική κατανόηση της μετάνοιας, ή της προσπάθειας που απαιτείται για την εξάλειψη της επίδρασης της αμαρτίας ακόμη και μετά την ομολογία της αμαρτίας. Σύμφωνα με τον άγιο Ιωάννη τον Χρυσόστομο, η αμαρτία είναι σαν βέλος. Ακόμη και μετά την αφαίρεση του βέλους, η πληγή εξακολουθεί να απαιτεί επούλωση.

Το ίδιο ισχύει και για το Προπατορικό Αμάρτημα, που είναι η «πληγή» που κληροδότησε η αμαρτία του Αδάμ σε ολόκληρο το ανθρώπινο γένος. Κανείς δεν μπαίνει στον παράδεισο έως ότου αυτή η πληγή έχει επουλωθεί με τη χάρη του βαπτίσματος (https://attikanea.info/%CE%BF-%CF%83%CE%B9%CF%89%CE%BD%CE%B9%CF%83%CE%BC%CF%8C%CF%82-%CE%B5%CE%AF%CE%BD%CE%B1%CE%B9-%CE%B1%CE%BD%CF%84%CE%AF%CF%87%CF%81%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%BF%CF%82-%CE%BF-%CE%B4%CF%85%CF%84%CE%B9%CE%BA/).


Η νέα θρησκεία που δεν συγχωρεί. Στην εποχή μας θριαμβεύει το κίνημα της αφύπνισης, το λεγόμενο WOKE.

Στο όνομα της αποκατάστασης αδικιών του παρελθόντος, εις βάρος των μαύρων της Αμερικής, εις βάρος των γυναικών, των ατόμων με διαφορετικό σεξουαλικό προσανατολισμό, των μεταναστών, των διεμφυλικών, το κίνημα αυτό κινητοποιείται συνεχώς, κυρίως στο Διαδίκτυο, αλλά και με ακτιβιστικές ενέργειες, ώστε να ακυρωθεί στον δημόσιο λόγο οποιαδήποτε παρέμβαση δεν είναι σύμφωνη μ’ αυτό.

Η κουλτούρα του εξοστρακισμού ή ακύρωσης (cancel culture) απαγορεύει να μιλούν δημόσια άνθρωποι που έχουν αντίθετες απόψεις, καθώς θεωρεί εκ προοιμίου ρατσιστικό τον λόγο τους, καταστρέφει αγάλματα ακόμη και προέδρων των ΗΠΑ που αμφισβητείται σήμερα ο ανθρωπισμός τους, πιέζει ώστε να μη διδάσκονται στα πανεπιστήμια κείμενα όπως τα ομηρικά έπη ή οι Αρχαίες τραγωδίες, διότι διαφαίνεται υποτίμηση των γυναικών ή αποδοχή του χωρισμού των ανθρώπων σε ελεύθερους και δούλους, και ζητά να γυρίζονται σειρές ή ταινίες που διαστρέφουν την Ιστορία, όπως για παράδειγμα η μαύρη Κλεοπάτρα, βασίλισσα της  Αιγύπτου, για να επέλθει έτσι η κάθαρση από τις αμαρτίες του παρελθόντος.

Όσοι είναι «αφυπνισμένοι», βλέπουν παντού αδικίες. Αλλιώς, θεωρούνται συμβιβασμένοι με το σύστημα που ευνοεί τους «λευκούς άνδρες» ή «τους πλούσιους που δεν έχουν φραγμούς καθώς εκμεταλλεύονται τις γυναίκες», την νομοθεσία που πρέπει να θεωρήσει ως κανονικότητα το δικαίωμα του ανθρώπου να κάνει ό,τι θέλει, χωρίς τους ηθικούς φραγμούς του παρελθόντος, ιδίως σε ό,τι αφορά στο σώμα και την ταυτότητά του, ενώ το μοντέρνο ρεύμα της queer αντίληψης, θεωρεί ότι το φύλο είναι κοινωνική κατασκευή, που αποδίδεται στον άνθρωπο και τίποτα δεν υπάρχει εκ φύσεως.

Ο Γάλλος φιλόσοφος Braunstein τονίζει ότι η woke ιδεολογία έχει αναπτύξει θρησκευτικά χαρακτηριστικά: προσπαθεί ν’ απαντήσει στην έλλειψη μιας ανώτερης αλήθειας που χαρακτηρίζει τη σημερινή μετα-θρησκευτική κοινωνία και αυτή η νέα θρησκεία στηρίζεται στον εξαγνισμό της κοινωνίας, τον εξοστρακισμό όλων όσοι δεν την αποδέχονται, στο πέταγμα στην πυρά όσων κατηγορούνται για παρενόχληση ή εκμετάλλευση, χωρίς να γίνεται σεβαστό το τεκμήριο της αθωότητας, ενώ απουσιάζει εντελώς η συγχώρηση.

Δεν είναι τυχαία η εξάπλωση των μαθημάτων αντιρατσισμού στην εκπαίδευση και στα πανεπιστήμια. Χωρίς να αρνείται κάποιος τις αδικίες που συμβαίνουν ή το κακό που ενυπάρχει, δεν μπορεί παρά να σταθεί με περίσκεψη έναντι ενός κινήματος που ζητά να αλλάξει τον κόσμο, όχι εμπνέοντας, αλλά τιμωρώντας.

Όχι αναζητώντας την αλήθεια, αλλά κατασκευάζοντας αλήθειες που αποδομούν τις ταυτότητες, εθνικές, θρησκευτικές, κοινωνικές, προσωπικές όχι όμως για να χτίσουν έναν κόσμο με αρχές, αλλά για να κάνουν να θριαμβεύσει ο δικαιωματισμός, που γίνεται μηδενισμός. Αν τα αμαρτήματα των παλαιότερων ήταν πολύ σοβαρά, η νέα ιδεολογία έρχεται σήμερα να λειτουργήσει ως εκδίκηση για το χτες, τραβώντας τα πράγματα στο αντίθετο άκρο.

Απέναντι σ’ αυτή την ραγδαία εξάπλωση, που κάνει θόρυβο και αγγίζει ιδιαίτερα τη νέα γενιά, η Εκκλησία οφείλει να μιλήσει για το μέτρο της αγάπης, για την συνύπαρξη με βάση κάποια όρια, για την ανάγκη να διαφυλαχτούν οι ταυτότητες και συνολικά η ταυτότητα του ανθρώπου, να διατηρηθούν η γλώσσα, η ιστορία, ο πολιτισμός, η πίστη, όχι χωρίς κριτική θεώρηση, όχι όμως και με αποδόμηση των πάντων. Δύσκολοι οι καιροί μας και μάλλον χρειάζεται αφύπνιση και σε όσους πιστεύουν (https://balsamopsyxhs.gr/2024/02/12/%ce%b7-%ce%bd%ce%ad%ce%b1-%ce%b8%cf%81%ce%b7%cf%83%ce%ba%ce%b5%ce%af%ce%b1-%cf%80%ce%bf%cf%85-%ce%b4%ce%b5%ce%bd-%cf%83%cf%85%ce%b3%cf%87%cf%89%cf%81%ce%b5%ce%af/).

 

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ γιατί οι Ευρωπαίοι ηγέτες δεν κάνουν παιδιά; Ενδιαφέρουσα τάση. Αποφάσισα να εκφράσω ενδιαφέρουσες πληροφορίες για τους ηγέτες της Ευρώπης. Ναι, αυτές οι πληροφορίες δεν είναι καινούριες, αλλά λίγοι άνθρωποι σκέφτονται γιατί συμβαίνει αυτό το μοτίβο.

Το θέμα είναι ότι πολλοί ηγέτες Ευρωπαϊκών χωρών δεν έχουν παιδιά. Και όπως είπα ήδη, το θεωρώ μοτίβο, όχι ατύχημα. Δες το και μονός σου. Τώρα θα απαριθμήσω γρήγορα τους άτεκνους ηγέτες των Ευρωπαϊκών χωρών που καθορίζουν τον πολιτικό φορέα της Δύσης:

Jean-Claude Juncker, Dalia Grybauskaite, Stefan Lofven, Maia Sandu, Theresa May, Angela Merkel, Emmanuel Macron - ηγέτες ευρωπαϊκών χωρών που δεν έχουν παιδιά

- Εμμανουέλ Μακρόν - Πρόεδρος της Γαλλίας - χωρίς παιδιά, αν και παντρεμένος. Είναι παντρεμένος με τη δασκάλα του, η οποία είναι 24 χρόνια μεγαλύτερη από αυτόν.

- Άνγκελα Μέρκελ - πρώην Καγκελάριος της Γερμανίας - χωρίς παιδιά.

- Όλαφ Σολτς - νυν Καγκελάριος της Γερμανίας - χωρίς παιδιά.

- Mark Rutte - Πρωθυπουργοί της Ολλανδίας - χωρίς παιδιά.

- Xavier Bettel - Πρωθυπουργός του Λουξεμβούργου - Λοιπόν, αυτός είναι γενικά ανοιχτά γκέι.

- Klaus Iohannis - Πρόεδρος της Ρουμανίας - χωρίς παιδιά.

- Jean-Claude Juncker - Πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής - χωρίς παιδιά.

- Stefan Lofven - Πρωθυπουργός της Σουηδίας - χωρίς παιδιά.

- Maia Sandu - Πρόεδρος της Μολδαβίας - χωρίς παιδιά. Αν και δεν επηρεάζει την ευρωπαϊκή πολιτική. Έχει ένα ξεχωριστό έργο, για το οποίο θα μιλήσω αργότερα.

Λοιπόν, μια από τις πρώτες που αξίζει να αναφερθεί είναι η Theresa May - Πρωθυπουργός της Μεγάλης Βρετανίας.

Και επίσης η Dalia Grybauskaite - Πρόεδρος της Λιθουανίας

και ο Paolo Silveri - Πρωθυπουργός της Ιταλίας.

Και αυτό είναι μόνο, θα λέγαμε, το πρώτο κλιμάκιο της εξουσίας, για να μην αναφέρουμε τους υπουργούς και τους αναπληρωτές τους. Εκείνοι. Είναι προφανές ότι αυτό είναι ήδη ένα συγκεκριμένο μοτίβο.

Και αυτό εγείρει το ερώτημα, γιατί συμβαίνει αυτό; Πρώτον, πρέπει να γνωρίζετε ότι δεν είναι οι απλοί Ευρωπαίοι που επιλέγουν τέτοιους ηγέτες. Στην πραγματικότητα, δημοκρατία, ειδικά στην Δύση, δεν υπάρχει.

Οι απλοί άνθρωποι επιλέγουν μόνο από τους υποψηφίους που προτείνουν οι ολιγάρχες. Ένας απλός άνθρωπος δεν θα μπορεί να πάει στις κάλπες και να βρει δεκάδες εκατομμύρια δολάρια για μια προεκλογική εκστρατεία. Αρχικά, επιλέγουν από εκείνους τους ανθρώπους πίσω από τους οποίους στέκονται δισεκατομμυριούχοι.

Και αποδεικνύεται ότι η πραγματική δύναμη της Ευρώπης -αυτή που δεν διαφημίζεται- χρειαζόταν οι ηγέτες των χωρών να είναι άτεκνοι. Ή μάλλον για να μην έχουν αυτοί οι άνθρωποι, ας πούμε, την αίσθηση της χώρας, την αίσθηση της Πατρίδας τους, του τόπου όπου θα ζήσουν οι απόγονοί τους, οι διάδοχοί τους. Για να μην προσπαθούν να κάνουν το κράτος τους ισχυρό και ακμαίο για χάρη των απογόνων τους. Εδώ βλέπουμε σήμερα τις ενέργειες δυτικών πολιτικών που καταστρέφουν τις χώρες τους.

Δεν έχουν κανέναν για να εγκαταλείψουν τη χώρα τους, επομένως δεν τους νοιάζει τι θα συμβεί σε 10, 100 χρόνια. τι θα γίνει, σε τι θα μετατραπεί. Πώς θα ζήσουν οι άνθρωποι εκεί; Όταν δεν έχεις παιδιά, δεν σκέφτεσαι πολύ το μέλλον. Έτσι, δεν σκέφτονται τι θα πάρουν τα παιδιά τους: ποια χώρα, ποιες παραδόσεις. Δεν σχεδιάζουν ένα ευτυχισμένο μέλλον για τα παιδιά τους. Όπως λένε, ζουν με την αρχή «Μετά από εμάς, ακόμη και μια πλημμύρα».

Ακόμη και οι αμειβόμενοι πολιτικοί εξακολουθούν να σκέφτονται τις συνθήκες στις οποίες θα ζήσουν οι απόγονοί τους και, ίσως, δεν θα λάβουν τα μέτρα στα οποία θα συμφωνούσαν οι άτεκνοι ηγέτες. Εδώ βλέπουμε την προώθηση μη παραδοσιακών αξιών στην Ευρώπη, τα LGBT άτομα και την παιδεραστία. Για τα άτεκνα άτομα, ξεκάθαρα η «παιδοφιλία» είναι μια κενή λέξη. Η πολιτική της πολυπολιτισμικότητας είναι όταν καλωσορίζονται διαφορετικοί μετανάστες

Λοιπόν, η γνωστή πολιτική της πολυπολιτισμικότητας. Αυτό είναι όταν καλωσορίζονται διαφορετικοί μετανάστες. Ως εκ τούτου, βλέπουμε μαζική μετανάστευση προς την Ευρώπη από αραβικές χώρες. Και αυτοί οι μετανάστες, όπως όλοι γνωρίζουν, απλώς επιδίδονται στην ανομία και, επιπλέον, λαμβάνουν χρηματικά επιδόματα από ευρωπαϊκές χώρες.

Γνωρίζω ότι υπάρχουν πολλές ιστορίες για μετανάστες στην Ευρώπη για το πώς ταπεινώνουν τον αυτόχθονα πληθυσμό. Και οι ίδιοι άτεκνοι ηγέτες προσπαθούν να μην το προσέξουν αυτό. Αλλά ένας προσωπικός μου γνωστός που επισκέφτηκε συγγενείς στην Γερμανία μου είπε μια ιστορία.

Στην Γερμανία, στους μετανάστες δεν δίνονται χρήματα στα χέρια τους, αλλά αντίθετα δίνονται κάρτες που δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την αγορά τσιγάρων και αλκοόλ. Οι μετανάστες πιστεύουν ότι στην Ευρώπη ο Αλλάχ δεν βλέπει τις αμαρτίες τους, επομένως το κάπνισμα και το ποτό είναι εντάξει.

Αλλά όπως είπα, δεν μπορείτε να τα αγοράσετε όλα αυτά με οφέλη. Τι κάνουν οι μετανάστες σε αυτή την περίπτωση; Αγοράζουν απλό πόσιμο νερό (το οποίο είναι σημαντικό - με τα χρήματα των φορολογουμένων), πετούν αυτό το νερό, παραδίδουν τα άδεια μπουκάλια σε ειδικά μηχανήματα αυτόματης πώλησης για πένες και στη συνέχεια χρησιμοποιούν αυτά τα χρήματα για να αγοράσουν αλκοόλ. Και οι ντόπιοι αυτόχθονες άνθρωποι αναγκάζονται να τα υπομείνουν όλα αυτά. Και πληρώστε. Και αυτή είναι όλη η πολιτική της κυβέρνησής τους.

Αυτό βέβαια φαίνεται και στην Δύση. Ο συγγραφέας Ντάγκλας Μάρεϊ εξέδωσε ένα βιβλίο με τίτλο «Ο παράξενος θάνατος της Ευρώπης», όπου επισημαίνει: « Η Ευρώπη αυτοκτονεί. Ή τουλάχιστον οι ηγέτες του αποφάσισαν να αυτοκτονήσουν.

Ανεξάρτητα από το αν οι Ευρωπαίοι συμφωνούν με αυτό. Στην ήπειρο υπάρχει μαζική μετανάστευση και πλήρης απώλεια πίστης στις παραδόσεις και τις πεποιθήσεις κάποιου. Ως αποτέλεσμα, στο τέλος του κύκλου ζωής των περισσότερων ανθρώπων που ζουν τώρα, οι λαοί της Ευρώπης θα έχουν χάσει το μοναδικό μέρος στον κόσμο που πρέπει να αποκαλούμε πατρίδα ».

Κάπως έπεσα πάνω σε φωτογραφίες της Εθνικής Γαλλίας της δεκαετίας του '50 μ.Χ. Εδώ είναι αυτή η φωτογραφία. Φωτογραφίες της εθνικής Γαλλίας της δεκαετίας του '50 μ.Χ. Δείτε τώρα την σημερινή ομάδα.

Σύγχρονο βόριο της Γαλλίας. Όπως γράφει μια Γαλλική εφημερίδα, στην Γαλλία περίπου το 10% του πληθυσμού είναι μετανάστες. Με βάση όλα αυτά, είναι προφανές ότι οι άτεκνοι ηγέτες επιλέγονται ειδικά για να αποδυναμώσουν περαιτέρω τις χώρες τους. Και είναι πιο σωστό να θέσουμε το ερώτημα ως εξής: γιατί αυτοί που τους βάζουν στο τιμόνι τα χρειάζονται όλα αυτά; Και εδώ μπορούμε να επισημάνουμε αρκετά σημεία.

Πρώτα. Πρέπει να ξέρετε ότι σε όλη αυτή την δραστηριότητα οι Ηνωμένες Πολιτείες είναι υπεύθυνες. Ή μάλλον, οι ολιγάρχες των ΗΠΑ που έχουν εδραιωθεί στην Αμερική και κυβερνούν τον κόσμο από εκεί. Τουλάχιστον προσπαθούν να κυβερνήσουν. Και επηρεάζουν τις εσωτερικές πολιτικές υποθέσεις των Ευρωπαϊκών χωρών.

Και η Ευρώπη, σε σχέση με τις ΗΠΑ, βρίσκεται σε θέση υποτελούς. Οι ισχυροί υποτελείς για τον ιδιοκτήτη είναι κακοί - αρχίζουν να κατεβάζουν δικαιώματα και ζητούν πολλά για τον εαυτό τους. Για παράδειγμα, το 1.965 μ.Χ., ο Γάλλος ηγέτης Charles de Gaulle φόρτωσε ένα πλοίο με δολάρια και τα έστειλε στην Αμερική για να τα ανταλλάξουν με χρυσό.

Το 1.965 μ.Χ., ο Γάλλος ηγέτης Σαρλ ντε Γκωλ φόρτωσε ένα πλοίο με δολάρια και τα έστειλε στην Αμερική για να τα ανταλλάξουν με χρυσό. Αυτό ήταν ένα πρωτοφανές γεγονός που έκανε άλλες χώρες να σκεφτούν να πάρουν τον χρυσό τους από τις Ηνωμένες Πολιτείες, τον οποίο είχαν συσσωρεύσει οι Ηνωμένες Πολιτείες ως αποτέλεσμα του Β 'Παγκοσμίου Πολέμου.

Για την Αμερική αυτό, φυσικά, ήταν σαν θάνατος, γιατί... εκείνη την εποχή το δολάριο ήταν συνδεδεμένο με το χρυσό. Μετά από αυτό, 3 χρόνια αργότερα, πραγματοποιήθηκαν μεγάλης κλίμακας συγκεντρώσεις στη Γαλλία, με αποτέλεσμα ο Ντε Γκωλ να αναγκαστεί να παραιτηθεί.

Αυτή είναι μια από τις πρώτες έγχρωμες επαναστάσεις που οργανώθηκαν από τις Ηνωμένες Πολιτείες. Σε άλλα 3 χρόνια οι Ηνωμένες Πολιτείες θα λύσουν, ας πούμε, χρυσό από το δολάριο και θα τον τυπώσουν ανεξέλεγκτα. Όμως ο χρυσός της Ευρώπης βρίσκεται ακόμα στην Αμερική.

Αλλά γενικά, η ουσία είναι ότι μια ισχυρή Ευρώπη δεν είναι επωφελής για την Αμερική. Τώρα η Ευρώπη, στην πραγματικότητα, δεν έχει δικό της στρατό. Η Γερμανία εξακολουθεί να είναι γενικά κατεχόμενη.

Οι πολιτικές της Ευρώπης συμπίπτουν σε μεγάλο βαθμό με τις πολιτικές της Αμερικής, ακόμα κι αν αυτό δεν είναι ωφέλιμο για αυτήν. Και ισχυροί ηγέτες, όπως ο Ντε Γκωλ, θα προσπαθούσαν φυσικά να το αλλάξουν αυτό και να ενεργήσουν προς το συμφέρον των χωρών τους.

Αλλά δεν υπάρχουν τέτοιοι ηγέτες, και από εδώ βλέπουμε πώς, για παράδειγμα, οι Ηνωμένες Πολιτείες απλώς εξαπάτησαν την Γαλλία με ένα συμβόλαιο αξίας 66 δισεκατομμυρίων δολαρίων, και η Γαλλία δεν μπορούσε να κάνει τίποτα γι 'αυτό εκτός από να αντιταχθεί. Αγανακτούσαν λίγο και ξέχασαν. Γιατί η ηγεσία είναι άνθρωποι με μαλθακές καρδιές που δεν σκέφτονται τι χώρα θα αφήσουν στα παιδιά τους.

Επίσης, ηγέτες όπως ο Ντε Γκωλ κατάλαβαν ότι το να είναι φίλοι με την Ρωσία ήταν ωφέλιμο. Και, στην πραγματικότητα, αυτό έκαναν. Και πάλι, αυτό ήταν απαράδεκτο για τις ΗΠΑ. Το έλαβαν υπόψη και τώρα η Ευρώπη κυβερνάται από εκείνους τους ανθρώπους που έβαλαν μια ακτίνα στους δικούς τους τροχούς με την αντιπαράθεση με την Ρωσία.

Για παράδειγμα, λόγω των ενεργειών των Ευρωπαίων πολιτικών, η τιμή του φυσικού αερίου στην Ευρώπη σπάει ρεκόρ, με αποτέλεσμα οι τιμές σε όλες τις άλλες περιοχές να αυξάνονται και να μην μπορούν να επιτρέψουν στους εαυτούς τους να λαμβάνουν φυσικό αέριο μέσω του Nord Stream 2.

Φανταστείτε, κινδυνεύουν από πραγματική πείνα και κρύο, αλλά δεν επιτρέπουν στους εαυτούς τους να λαμβάνουν φυσικό αέριο μέσω του Nord Stream 2. Αλλά αν υπήρχαν ισχυροί ηγέτες εκεί, τότε φυσικά θα υπήρχε φιλία με την Ρωσία όπου ήταν δυνατόν. Για τις Ηνωμένες Πολιτείες, η φιλία με τη Ρωσία των υποτελών της είναι υπονόμευση της επιρροής τους. Ειναι ΑΠΑΓΟΡΕΥΜΕΝΟ.

Η προαναφερθείσα Πρόεδρος της Μολδαβίας, Maia Sandu, η οποία επίσης δεν έχει παιδιά, τοποθετήθηκε έτσι ώστε οι Ηνωμένες Πολιτείες να μπορούν να διαπραγματευτούν για κάτι για τον εαυτό τους.

Η Πρόεδρος της Μολδαβίας Maia Sandu, η οποία επίσης δεν έχει παιδιά, τοποθετήθηκε έτσι ώστε οι Ηνωμένες Πολιτείες να μπορούν να διαπραγματευτούν κάτι για τον εαυτό τους Και για χάρη του κινδύνου για την Ρωσία, η έναρξη ενός πολέμου στην Υπερδνειστερία. Αυτή η Maia Sandu θα ξεκινήσει έναν πόλεμο και θα πάει στην Ρουμανία.

Σε περίπτωση που κάποιος δεν το γνωρίζει, υπάρχουν Ρώσοι ειρηνευτικές δυνάμεις στην Υπερδνειστερία, η οποία θεωρεί τον εαυτό της ανεξάρτητη χώρα. Και η Μολδαβία θεωρεί την Υπερδνειστερία έδαφός της. Καταλαβαίνετε τι κίνδυνος είναι αυτό για την Ρωσία; Ο πόλεμος είναι παρόμοιος με αυτόν που έγινε το 2008 μ.Χ. στην Νότια Οσετία.

Και τέτοιοι ηγέτες χρειάζονται για να μπορούν, για χάρη του, ας πούμε, του ιδιοκτήτη, να ρίξουν τη χώρα τους στο καμίνι. Επίσης, η Ευρώπη δεν καταλαβαίνει γιατί να πολεμήσει την Κίνα; Ναι, για τις Ηνωμένες Πολιτείες είναι ήδη σχεδόν ο κύριος γεωπολιτικός εχθρός, και για την Ευρώπη η Κίνα είναι ένας καλός εμπορικός εταίρος. Αλλά η Αμερική πρέπει να αναγκάσει την Ευρώπη να πολεμήσει ενάντια στην Κίνα - πολιτικά και οικονομικά.

Εκείνοι. όπως και στην περίπτωση της Ρωσίας, βάζοντας μια ακτίνα στους δικούς τους τροχούς. Τα κατάλληλα άτομα δεν θα το κάνουν αυτό, αλλά τα LGBT άτομα και τα άτεκνα άτομα θα συμφωνήσουν. Και γι' αυτό τέθηκαν επικεφαλής της Ευρώπης. Ναι, φυσικά, υπάρχουν παντού εξαιρέσεις, αλλά νομίζω ότι καταλαβαίνεις το νόημα.

Ουσιαστικά η Ευρώπη είναι κατεχόμενη από την Αμερική. Και σε καμία περίπτωση η Αμερική δεν πρέπει να έχει έναν ισχυρό ηγέτη εκεί. Επομένως παρατηρούμε αυτό που παρατηρούμε, δηλ. τέτοιοι κυβερνώντες.

Λοιπόν, παρεμπιπτόντως, γι' αυτό όλοι λένε "μονοπολικός αμερικανικός κόσμος". Ναι, οι Ευρωπαίοι παίρνουν περισσότερα ψίχουλα από το τραπέζι από άλλους. Γι' αυτό ονομάζονται «υποτελείς» και όχι «σκλάβοι».

Μερικοί από εσάς μπορεί να πείτε ότι ο πληθυσμός επιδεινώνεται επίσης στις Ηνωμένες Πολιτείες και ότι η κατάσταση είναι παρόμοια με την Ευρώπη· αυτό είναι γενικά ένα προπύργιο των LGBT αξιών. Αλλά αυτή είναι επίσης μια συνειδητή πολιτική των Ηνωμένων Πολιτειών προκειμένου να διατηρήσουν την εξουσία σε όλο τον κόσμο. Έχω κάνει ήδη ένα άρθρο σχετικά με αυτό .

Οι ΗΠΑ είναι προπύργιο των LGBT αξιών. Επιτρέψτε μου να επαναλάβω εν συντομία: ναι, οι Ηνωμένες Πολιτείες είναι ένα προπύργιο των LGBT αξιών. Οι ΗΠΑ προστατεύουν σκληρά τα δικαιώματά τους και ως εκ τούτου, οπουδήποτε υπάρχει οποιοσδήποτε γκέι ή λεσβία, θα αγαπήσουν την Αμερική επειδή τους προστατεύει.

Είναι απλό. Και αυτός είναι ο λόγος που οι Ηνωμένες Πολιτείες προσπαθούν να επιβάλουν όλα αυτά στον άλλο κόσμο, με το πρόσχημα να φέρουν «ελευθερία στον άνθρωπο». Αυτή είναι μια ιδεολογία που επιβάλλεται σε όλο τον κόσμο. Και σε όλο τον κόσμο, οι οπαδοί αυτής της ιδεολογίας υπηρετούν το κέντρο - τις Ηνωμένες Πολιτείες.

Λοιπόν, το τελευταίο σημείο, που νομίζω ότι δεν είναι πολύ σημαντικό σημείο, ο λόγος που η Ευρώπη κυβερνάται από άτεκνους ηγεμόνες είναι η ιδέα του «Χρυσού δισεκατομμυρίου», δηλ. μείωση του παγκόσμιου πληθυσμού.

Αλλά γενικά, όλα είναι θέμα εξουσίας. Είναι σημαντικό για τους αμερικανούς ολιγάρχες να υποτάξουν τους Ευρωπαίους για να είναι πιο υπάκουοι, ας πούμε, οι υποτελείς. Λοιπόν, οι πιο κοντινοί υποτελείς, όπως η Μεγάλη Βρετανία, απλώς πήδηξαν έξω από την Ευρωπαϊκή Ένωση για να μην την ξεπεράσουν όλα αυτά.

Και παρεμπιπτόντως, οι ηγέτες της Ουκρανίας εξακολουθούν να πιστεύουν ότι η Αμερική είναι φίλη μαζί τους. Ναι! Αν το κάνουν αυτό με τους λακέδες τους, τότε κάποιοι ιθαγενείς είναι και Σλάβοι και σαφώς δεν σημαίνουν τίποτα για αυτούς. Μόνο που τώρα χρειάζονται για να εκτελέσουν μια συγκεκριμένη εργασία. Ή μάλλον να δημιουργήσει προβλήματα στη Ρωσία.

Και για να συνοψίσουμε, μπορούμε να πούμε ότι αυτό που απαιτείται από τους Ευρωπαίους ηγέτες, και αυτό είναι ένα είδος άνευ όρων υποταγή των κρατών τους, μπορεί να πραγματοποιηθεί μόνο από ανθρώπους που δεν έχουν αυτό που θα τους ξυπνούσε την επιθυμία να αφήσουν πίσω τους ένα ισχυρό χώρα, δηλαδή τα παιδιά και οι παραδοσιακές αξίες. Αν έχετε κάτι να προσθέσετε, γράψτε στα σχόλια. Λοιπόν, αυτά για τώρα (https://corfiatiko.blogspot.com/2024/02/blog-post_42.html).


Στην Ιερουσαλήμ, ο Πρόεδρος της Αργεντινής Milei είπε ότι θέλει να δει την ανοικοδόμηση του Τρίτου Ναού του Σολομώντα! Στην Ιερουσαλήμ, ο Πρόεδρος της Αργεντινής Μιλέι/Milei είπε ότι ήθελε να δει την ανοικοδόμηση του Τρίτου Εβραϊκού Ναού, για να εκπληρωθεί όπως είπε η ”προφητεία” που ουσιαστικά θα φέρει τον ψευδομεσσία δηλ. τον Αντίχριστο στην Γη.

Οι Εβραίοι δεν αποδέχονται ότι ο Χριστός είναι ο Μεσσίας τον θεωρούν επίσημα ψευδοπροφήτη και αναμένουν την εκπλήρωση των βιβλικών προφητειών περί ελεύσεως του Μεσσία σε άλλο πρόσωπο..

Αφού αναφέρθηκε στην καταστροφή του Δεύτερου Ναού από τους Ρωμαίους και στις σκηνές που επακολούθησαν όπου οι ραβίνοι έβλεπαν το όρος του ναού σε ερείπια και θρηνούσαν ενώ ένας ραβίνος ήταν αισιόδοξος.

Όταν τον ρώτησαν οι συνάδελφοί του από που αντλούσε τον οπτιμισμό του αυτός απάντησε με 2 υφιστάμενες προφητείες. Η δεύτερη προφητεία που επικαλέστηκε ο Μιλέι. ”Υπάρχει επίσης μια δεύτερη προφητεία που λέει ότι σε αυτό το ίδιο μέρος θα ξαναχτισθεί ο Ναός ( σσ ο Τρίτος)” Δηλώνει επίσης ότι ευελπιστεί ότι αυτή η δεύτερη προφητεία θα εκπληρωθεί” ..

Για να γίνει η ανέγερση του Τρίτου Ναού του Σολομώντα θα πρέπει να κατεδαφιστεί το τζαμί Αλ Ακσά. Η επιδρομή στην Γάζα η γενοκτονία των Παλαιστινίων σχετίζεται απόλυτα με το σιωνιστικό μεσσιανισμό.

Προηγουμένως ο Μιλέι προσκύνησε στον Τοίχο των Δακρύων και έκανε τις ενδεδειγμένες επικλήσεις για τον ερχομό του Αντίχριστου. Σε άλλο βίντεο ο σιωνιστής πρόεδρος της Αργεντινής Javier Milei χόρευε με φανατικούς σιωνιστές.. το έκαψε.. αντίθετα αυτό το παιδάκι δεν θα χορέψει ποτέ στην ζωή του (https://dimpenews.com/2024/02/11/%cf%83%cf%84%ce%b7%ce%bd-%ce%b9%ce%b5%cf%81%ce%bf%cf%85%cf%83%ce%b1%ce%bb%ce%ae%ce%bc-%ce%bf-%cf%80%cf%81%cf%8c%ce%b5%ce%b4%cf%81%ce%bf%cf%82-%cf%84%ce%b7%cf%82-%ce%b1%cf%81%ce%b3%ce%b5%ce%bd%cf%84/)...


QatarGate: Νέες αποκαλύψεις από αρχεία που διέρρευσαν – Τι έταζαν για να κλείσουν ένα deal. «Φαίνεται ότι το σχέδιο είναι πολύ μεγαλύτερο από αυτό που είχαμε μάθει μέχρι στιγμής». Εκατοντάδες έγγραφα αποκαλύπτουν το μέγεθος του σκανδάλου Qatargate.

Υπάρχει πολλή μεγάλη μπόχα στο Qatargate, αλλά μην ανησυχείτε… θα την κουκουλώσουν… είναι πολλοί στο κύκλωμα… μαζί με την Εύα Καϊλή, η οποία ξαναγύρισε στα… καθήκοντά της… Η  πολιτική πορνεία, είναι σαν την Λερναία Ύδρα… ένα κεφάλι της κόβεις εκατό γεννιούνται…

Την πλήρη έκταση του λεγόμενου Qatargate, του σκανδάλου χρηματισμού που κλόνισε το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, αποκαλύπτουν εκατοντάδες έγγραφα που διέρρευσαν από την αστυνομική έρευνα για την μεγαλύτερη υπόθεση διαφθοράς που έπληξε την ΕΕ εδώ και δεκαετίες.

Αναλυτικότερα, στα έγγραφα που διέρρευσαν και ήρθαν σε γνώση του POLITICO, αναφέρεται ότι για πάνω από 4 χρόνια βασικοί ύποπτοι, συμπεριλαμβανομένου του πρώην ευρωβουλευτή Αντόνιο Παντσέρι και του βοηθού του Φραντσέσκο Τζιόρτζι (συζύγου της Εύας Καϊλή), καταγράφονται υποτιθέμενες απόπειρες χειραγώγησης της Ευρωβουλής και ευρύτερες συζητήσεις πολιτικής.

Οι ύποπτοι «πληρωτές» τους στο Κατάρ, το Μαρόκο και την Μαυριτανία ξόδεψαν περίπου 4 εκατομμύρια ευρώ για την δουλειά αυτή, σύμφωνα με ισχυρισμούς στα αρχεία. Το σκάνδαλο αποκαλύφθηκε για πρώτη φορά ακριβώς πριν από έναν χρόνο, όταν ο Παντσέρι, ο Τζιόρτζι και άλλα πρόσωπα «κλειδιά» συνελήφθησαν σε μια σειρά δραματικών εφόδων που περιλάμβαναν σακούλες με μετρητά και τραγελαφικές ιστορίες ξένων παρεμβάσεων στην καρδιά της δημοκρατίας της ΕΕ.

Οι ενέργειες που καταγράφονται στα έγγραφα περιλαμβάνουν ορισμένες με σημαντικό αντίκτυπο στην λειτουργία της Ευρωπαϊκής Ένωσης — όπως η μεθόδευση για την εξάλειψη έξι κοινοβουλευτικών ψηφισμάτων που καταδικάζουν το ιστορικό των ανθρωπίνων δικαιωμάτων του Κατάρ και η προσπάθεια επίτευξης μιας συμφωνίας για ταξίδια χωρίς βίζα μεταξύ Ντόχα και ΕΕ.

Μεταξύ των αρχείων που είδε το POLITICO ήταν ένα υπολογιστικό φύλλο με οκτώ καρτέλες στον φορητό υπολογιστή του Τζιόρτζι, που κατασχέθηκε στο διαμέρισμά του στις Βρυξέλλες, το οποίο απαριθμούσε εκατοντάδες δραστηριότητες επιρροής που φέρεται να πραγματοποίησε το δίκτυο μεταξύ 2018 μ.Χ. και 2022 μ.Χ.

Το υπολογιστικό φύλλο καταγράφει περισσότερες από 300 «δουλειές» για τις οποίες οι ύποπτοι φέρονται να έλαβαν αμοιβές. Φέρεται να πέτυχαν τους σκοπούς τους χρησιμοποιώντας ένα δίκτυο συνεργατών που εργάζονταν μέσα στο Ευρωκοινοβούλιο, τους οποίους αποκαλούσαν «στρατιώτες» τους, σύμφωνα με τα αρχεία.

Μέχρι στιγμής, η έρευνα έχει δει τέσσερις νυν και πρώην ευρωβουλευτές να έχουν συλληφθεί με προκαταρκτικές κατηγορίες για διαφθορά, ξέπλυμα χρήματος και συμμετοχή σε εγκληματική οργάνωση. Μεταξύ των υπόπτων περιλαμβάνονται ο Πάντσερι, ο Τζιόρτζι και η Εύα Καϊλή, η οποία εκδιώχθηκε από τον ρόλο της ως αντιπρόεδρος του Ευρωκοινοβουλίου όταν ξέσπασε το σκάνδαλο.

Ενώ οι ερευνητές υποπτεύονται ότι ο Πάντσερι και το δίκτυό του χειραγωγούσαν το Ευρωκοινοβούλιο για λογαριασμό του Κατάρ και άλλων κρατών, τα έγγραφα υποδηλώνουν ότι προσπαθούσαν επίσης να εκμεταλλευτούν την έλλειψη γνώσης ξένων αξιωματούχων σχετικά με τη δημοκρατία της ΕΕ.

Ο Τζιόρτζι είπε στην αστυνομία ότι αυτός και το αφεντικό του έλεγαν μερικές φορές στους πληρωτές τους για επιχειρήσεις στις οποίες δεν είχαν πρακτική επιρροή, καθώς ο Πάντσερι παρερμήνευσε την έκταση της επιρροής του να διαμορφώσει το έργο του Ευρωκοινοβουλίου, σύμφωνα με τα έγγραφα. «Βασίστηκε στην άγνοια για το πώς λειτουργεί το κοινοβούλιο», είπε ο Τζιόρτζι σε καταθέσεις του στην αστυνομία.

Ένα άτομο κοντά στη νομική υπεράσπιση του Τζιόρτζι, μιλώντας υπό τον όρο της ανωνυμίας, είπε ότι «δεν είναι αξιόπιστο» να θεωρηθεί το υπολογιστικό φύλλο ως απόδειξη των δραστηριοτήτων επιρροής. Αντίθετα, είπε το άτομο, η λίστα σχεδιάστηκε για να «ενισχύει» την εικόνα του Πάντσερι στους «πελάτες» του.

Είτε πρόκειται για ένα αρχείο πραγματικής εργασίας επιρροής είτε απλώς για ένα εργαλείο διόγκωσης του λογαριασμού, οι καταχωρήσεις υπολογιστικών φύλλων προσφέρουν μια μοναδική ματιά στη λειτουργία της μηχανής επιρροής που κατασκευάστηκε και διευθύνθηκε από τους Πάντσερι, Τζιόρτζι και τους υποτιθέμενους συνεργούς τους, μέχρι την αστυνομική έρευνα τον Δεκέμβριο. Το 2022 μ.Χ. όλα τέλειωσαν απότομα. Τα έγγραφα εγείρουν επίσης ερωτήματα σχετικά με το πώς τέτοιες επιχειρήσεις επιρροής θα μπορούσαν να περάσουν απαρατήρητες για τόσο μεγάλο χρονικό διάστημα.

Καθώς οι Ευρωπαίοι ηγέτες αντιμετωπίζουν την επαίσχυντη επέτειο ενός έτους από το σκάνδαλο, το οποίο ξέσπασε στις 9 Δεκεμβρίου πέρυσι, οι αποκαλύψεις που περιλαμβάνονται στα αρχεία του Qatargate θα υποβάλουν τα ηθικά πρότυπα της ΕΕ σε εντατικό έλεγχο για άλλη μια φορά.

Πώς δούλευαν για το Κατάρ – Οι υπηρεσίες που προσέφεραν. Οι εικαζόμενες επιχειρήσεις επιρροής περιλάμβαναν: Το μεγάλο deal. Δουλεύοντας για το Κατάρ, ο Τζιόρτζι και ο Πάντσερι εργάζονταν για ένα μεγαλύτερο έπαθλο:

Την  διασφάλιση ότι η Ντόχα έκλεισε μια συμφωνία για ταξίδια χωρίς βίζα με την ΕΕ. Η συμφωνία έλαβε ένα ουσιαστικό πράσινο φως στην επιτροπή πολιτικών ελευθεριών του Ευρωκοινοβουλίου τον Δεκέμβριο του 2022 μ.Χ., ημέρες πριν από την σύλληψη του Τζιόρτζι και του Πάντσερι. Η τελική ψηφοφορία για τη συμφωνία έχει παγώσει από τότε που ξέσπασε το σκάνδαλο.

Η «νίκη» στο υπολογιστικό φύλλο: Άλλα έγγραφα από το φορητό υπολογιστή του Τζιόρτζι αποκαλύπτουν ότι σκόπευε να προτείνει στους Καταριανούς δύο «Σχέδια Δράσης» που περιγράφουν λεπτομερώς με ποιον να επικοινωνήσουν και πού να ασκήσουν πίεση για να εξασφαλίσουν τη συμφωνία για την βίζα.

Προϋπόθεση για την εξασφάλιση της συμφωνίας για τις βίζες, υποστήριξαν οι Τζιόρτζι και Πάντσερι, ήταν η αποτροπή των προσπαθειών ορισμένων ευρωβουλευτών να επικρίνουν το Κατάρ για την μεταχείρισή του προς τους μετανάστες εργάτες και τους δημοσιογράφους.

Στο υπολογιστικό φύλλο του, ο Τζιόρτζι παίρνει τα εύσημα για την «εξουδετέρωση» έξι κοινοβουλευτικών ψηφισμάτων που καταδικάζουν το Κατάρ μεταξύ Ιουνίου 2021 μ.Χ. και Νοεμβρίου 2022 μ.Χ. Ωστόσο, το Ευρωκοινοβούλιο ενέκρινε τελικά ένα ψήφισμα που επέκρινε το ιστορικό των ανθρωπίνων δικαιωμάτων του Κατάρ στις 24 Νοεμβρίου 2022 μ.Χ.

Χειραγώγηση κοινοβουλευτικών ακροάσεων. Οι προετοιμασίες του Μουντιάλ του Κατάρ δέχθηκαν έντονη κριτική σχετικά με την υποτιθέμενη εκμετάλλευση μεταναστών εργαζομένων. Το υπολογιστικό φύλλο του Τζιόρτζι καυχιόταν ότι «άλλαξαν την αφήγηση στο κοινοβούλιο» για το θέμα, κατά τη διάρκεια μιας ακρόασης της επιτροπής τον Απρίλιο του 2021 μ.Χ., με την εμφάνιση ενός αξιωματούχου του Κατάρ.

Τον Φεβρουάριο του 2020 μ.Χ., οι ύποπτοι ετοίμασαν λεπτομερείς σημειώσεις για μια εμφάνιση του Υπουργού Εξωτερικών του Κατάρ στην επιτροπή εξωτερικών υποθέσεων του Ευρωκοινοβουλίου. Εξασφάλισαν επίσης την παρουσία ορισμένων βουλευτών «για στοχευμένες ερωτήσεις».

Πολιτικές επιθέσεις στους αντιπάλους του Κατάρ. Μια επιχείρηση το 2021 μ.Χ., για παράδειγμα, είχε ως στόχο τον διορισμό ενός ανώτερου αξιωματούχου της αστυνομίας από τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, του Νάσερ Αλ Ράισι, ως νέου προέδρου της Interpol. Οι σχέσεις μεταξύ του Κατάρ και των ΗΑΕ, του γείτονά τους στον Κόλπο, ήταν γεμάτες, με διπλωματικούς δεσμούς που διακόπηκαν μεταξύ 2017 μ.Χ. και 2021 μ.Χ.

Όπως πολλοί πολιτικοί και ΜΚΟ εκείνη την εποχή, η φίλη του Παντσέρι, ευρωβουλευτής Μαρία Αρένα, προέτρεψε τις χώρες της ΕΕ να αντισταθούν στον διορισμό του Αλ Ράισι. Ο Παντσέρι και ο Τζιόρτζι ανέλαβαν τα εύσημα για την επιστολή της Αρένα, αν και δεν είναι σαφές αν ήξερε ότι το έκαναν. Ο δικηγόρος της Αρένα είπε στο POLITICO ότι δεν της απαγγέλθηκαν κατηγορίες στο πλαίσιο της αστυνομικής έρευνας και αρνήθηκε να σχολιάσει περαιτέρω.

Μια άλλη επιχείρηση είχε στόχο τη Σαουδική Αραβία, η οποία είχε διακόψει τις διπλωματικές και οικονομικές σχέσεις με το Κατάρ. Ο Παντσέρι και ο Τζιόρτζι τιμολόγησαν το Κατάρ για ένα πακέτο ενεργειών, συμπεριλαμβανομένων μιας σειράς tweets και προβολών ταινιών σχετικά με την δολοφονία του Σαουδάραβα αρθρογράφου Ταμάλ Κασόγκι, ενώ καταδίκασαν έντονα το Ριάντ για την δολοφονία.

Μαρόκο και Μαυριτανία. Όταν επρόκειτο να υπερασπιστούν το Μαρόκο, ο Παντσέρι και ο Τζιόρτζι ήταν υπερήφανοι που πέρασαν ένα κοινοβουλευτικό ψήφισμα κατά της Αλγερίας, το οποίο είπαν ότι θα ωφελούσε το Μαρόκο.

Η ομάδα καυχήθηκε επίσης ότι υιοθέτησε ένα «πιο μετριοπαθές κείμενο» σε ένα ψήφισμα που επέκρινε το Μαρόκο για τον χειρισμό της μεταναστευτικής κρίσης το 2021 μ.Χ. Το ψήφισμα επέκρινε το Μαρόκο για χαλάρωση των συνοριακών ελέγχων και επέτρεψε σε 8.000 μετανάστες, συμπεριλαμβανομένων ασυνόδευτων παιδιών, να περάσουν στο ισπανικό έδαφος κατά την διάρκεια μιας διαμάχης με την κυβέρνηση της Μαδρίτης.

Σύμφωνα με τα έγγραφα, ο κύριος στόχος της Μαυριτανίας ήταν να βελτιώσει την δημόσια εικόνα της. Το υπολογιστικό φύλλο του Τζιόρτζι ανέφερε ότι η ομάδα εργάστηκε για να εμποδίσει έναν ακτιβιστή κατά της δουλείας, ο οποίος είχε δημιουργήσει εχθρούς στην κυβέρνηση της Μαυριτανίας, από το να κερδίσει το διάσημο βραβείο Ζαχάρωφ της ΕΕ για τα ανθρώπινα δικαιώματα.

«Φαίνεται ότι το σχέδιο είναι πολύ μεγαλύτερο από αυτό που είχαμε μάθει μέχρι στιγμής». Οι αποκαλύψεις που περιλαμβάνονται στους φακέλους του Qatargate είναι πιθανό να αναζωπυρώσουν τη συζήτηση στο Ευρωκοινοβούλιο σχετικά με το εάν το ίδιο το νομοθετικό σώμα έχει κάνει αρκετά για να διασφαλίσει ότι παρόμοιες επιχειρήσεις δεν θα επαναληφθούν. Ενώ το Ευρωκοινοβούλιο έχει εισαγάγει αυστηρότερες διαδικασίες ως απάντηση στο σκάνδαλο, πολλοί στις Βρυξέλλες θεωρούν τις μεταρρυθμίσεις ως ελλείπεις.

«Αυτά τα έγγραφα μάς δείχνουν ότι επρόκειτο για μια διαρκή, πολυετή προσπάθεια για να επηρεαστούν με κακόβουλο τρόπο οι κοινοβουλευτικές διαδικασίες», δήλωσε ο Νικ Αιόσα, αναπληρωτής διευθυντής της Transparency International EU. «Συνέβη για πολλά χρόνια με πολλούς ανθρώπους και δεν αποκαλύφθηκε. Λοιπόν, τι άλλο υπάρχει εκεί έξω;».

«Η αντίδραση του Ευρωκοινοβουλίου ήταν αδύναμη, πενιχρή και σίγουρα δεν μιλά για τη σοβαρότητα του σκανδάλου που συνέβη τον περασμένο Δεκέμβριο», πρόσθεσε ο Αιόσα. Ο Ντάνιελ Φρόιντ, Γερμανός ευρωβουλευτής των Πρασίνων, δήλωσε ως αντίδραση στην έρευνα του POLITICO:

«Φαίνεται ότι το σχέδιο είναι πολύ μεγαλύτερο από αυτό που είχαμε μάθει μέχρι στιγμής». Είπε ότι το κύριο πρόβλημα ήταν ότι το Ευρωκοινοβούλιο δεν διεξήγαγε εσωτερική έρευνα για τον αντίκτυπο των φερόμενων επιχειρήσεων επιρροής στις δημοκρατικές του δραστηριότητες και αποφάσεις.

«Φαίνεται ότι μπορείτε να αγοράσετε ή τουλάχιστον να επηρεάσετε ορισμένες αποφάσεις στο Κοινοβούλιο, ή τουλάχιστον υπάρχουν ορισμένοι πρώην ευρωβουλευτές που προσπαθούν να κάνουν τους πάντες να πιστέψουν ότι μπορείτε και το πουλάνε ως προϊόν», είπε.

«Γίνεται ολοένα και πιο ξεκάθαρο ότι μπορεί να υπήρχε μια σειρά από διαδικασίες [στο Ευρωκοινοβούλιο] που τίθενται τουλάχιστον υπό αμφισβήτηση», είπε ο Φρόιντ. «Τώρα χρειάζεται μια σωστή διαδικασία μέσα στο Κοινοβούλιο, να δούμε [αν πρόκειται] απλώς για διογκωμένες ανοησίες… ή είναι αληθινό; Υπήρξε επιρροή σε κάποια από αυτές τις διαδικασίες; Πρέπει να επανεξετάσουμε ορισμένες αποφάσεις;», διερωτήθηκε.

Εκπρόσωπος του Ευρωκοινοβουλίου είπε ότι το όργανο δεν μπορεί να διεξάγει εσωτερική έρευνα για πιθανές εγκληματικές δραστηριότητες. «Αλλά μπορεί να συνεργαστεί πλήρως και άμεσα με τις αρμόδιες αρχές, και αυτό κάναμε», είπε ο εκπρόσωπος.

Η Πρόεδρος του Ευρωκοινοβουλίου Ρομπέρτα Μέτσολα είχε «προσωπικά διευκολύνει την έρευνα, ήταν παρούσα στις κατ’ οίκον έρευνες σε δύο Βέλγους ευρωβουλευτών (τον Δεκέμβριο του 2022 και τον Ιούλιο του 2023 μ.Χ.) όπως ζητήθηκε από το Βελγικό Σύνταγμα, κάτι πρωτοφανές στην ιστορία του ΕΚ», πρόσθεσε ο εκπρόσωπος.

Μετά τις πρώτες καταγγελίες για διαφθορά, η Μέτσολα παρουσίασε 14 μέτρα για την ενίσχυση των τείχη προστασίας της Ευρωβουλής και τη βελτίωση της διαφάνειας. Η Ευρωβουλή έχει επίσης προσχωρήσει στη βελγική νομική υπόθεση ως αστικός ενάγων προκειμένου «να εντοπίσει εάν έχει γίνει ζημιά στον προϋπολογισμό του ΕΚ σε κάποια από τις δραστηριότητες και να ανακτήσει τα χρήματα», είπε ο εκπρόσωπος.

Ο Υπουργός Εξωτερικών του Μαρόκου, ο οποίος στο παρελθόν έχει αρνηθεί την ανάμειξη της χώρας του στο σκάνδαλο, δεν απάντησε σε πολλαπλά αιτήματα για σχόλιο από το POLITICO. Το Κατάρ απέρριψε τους ισχυρισμούς ότι παρενέβη στη δημοκρατία της ΕΕ. Η Μαυριτανία δεν έχει απαντήσει σε πολλές ερωτήσεις που εστάλησαν μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σχετικά με την υποτιθέμενη εμπλοκή της.

Η Εύα Καϊλή έχει αρνηθεί κάθε κατηγορία. «Η έρευνα δείχνει ότι η κ. Καϊλή δεν έχει μιλήσει ποτέ υπέρ του Μαρόκου ή της Μαυριτανίας», είπε ο δικηγόρος της Μιχάλης Δημητρακόπουλος σε email στο POLITICO. «Σύμφωνα με έγγραφα από την έρευνα, οι Βελγικές μυστικές υπηρεσίες υπογράμμισαν ότι δεν υπήρχαν στοιχεία που να αποδεικνύουν ότι η κ. Καϊλή εμπλέκεται στο δίκτυο ή ότι έλαβε χρήματα».

Ο Πάντσερι παραδέχτηκε την ενοχή του σε μια συμφωνία που έκανε με τις αρχές, η οποία προέκυψε τον περασμένο Ιανουάριο. Ο Τζιόρτζι έχει αναγνωρίσει την συμμετοχή του στα σχέδια, σύμφωνα με τα αρχεία που είδε το POLITICO. Οι δικηγόροι των δύο ανδρών αρνήθηκαν να σχολιάσουν αυτό το άρθρο (https://attikanea.info/qatargate-%CE%BD%CE%AD%CE%B5%CF%82-%CE%B1%CF%80%CE%BF%CE%BA%CE%B1%CE%BB%CF%8D%CF%88%CE%B5%CE%B9%CF%82-%CE%B1%CF%80%CF%8C-%CE%B1%CF%81%CF%87%CE%B5%CE%AF%CE%B1-%CF%80%CE%BF%CF%85-%CE%B4%CE%B9%CE%AD/?fbclid=IwAR08db-MGXg79dC2ANjCbCJxYSsQydsBGQiSqIuFiNKsW-VNtmEVkqleKPk).

 

Επίσκοπος των Ασσυρίων Χριστιανών κατά πάπα για “ευλογία ομοφύλων”.

Ο Επίσκοπος Μαρ Μαρί Εμμανουήλ στέλνει μήνυμα και θέλει το μήνυμά του να φτάσει στον πάπα Φραγκίσκο, προτρέποντάς τον να αποσύρει την επιστολή που φέρεται να επιτρέπει ευλογίες για ενώσεις ομοφυλοφίλων. Το βίντεο υπογραμμίζει τις ανησυχίες Χριστιανών που πιστεύουν ότι η διδασκαλία της Εκκλησίας για το γάμο και την σεξουαλικότητα είναι σαφής και αμετάβλητη.

Ο επίσκοπος Mar Mari υποστηρίζει ότι οποιαδήποτε απόκλιση από αυτή την διδασκαλία θα ήταν σοβαρό λάθος και θα προκαλούσε σύγχυση και διχασμό μέσα στην Εκκλησία. Το βίντεο αγγίζει επίσης την σημασία της υποστήριξης των παραδοσιακών διδασκαλιών και αξιών της Εκκλησίας ενόψει των σύγχρονων πιέσεων και προκλήσεων (https://www.defence-point.gr/news/episkopos-ton-assyrion-christianon-kata-papa-gia-quot-eylogia-omofylon-quot-vid).

 

Σκάνδαλο: Η Δανία υπέβαλε σε αναγκαστική αντισύλληψη χιλιάδες Γροιλανδές για να ελέγξει τον πληθυσμό του νησιού. Περίπου 150 γυναίκες έχουν κινηθεί νομικά κατά του Δανέζικου κράτους. Το κράτος της Δανίας μήνυσαν σχεδόν 150 γυναίκες από την Γροιλανδία.

Οι καταγγέλλουσες ισχυρίζονται ότι, μεταξύ 1.966 μ.Χ. και 1.970 μ.Χ. και ενώ ορισμένες ήταν παιδιά, τους τοποθετήθηκε ενδομήτριο σπείραμα (αντισυλληπτικό σπιράλ) χωρίς οι ίδιες να είναι σε γνώση, ή να έχουν δώσει την συγκατάθεση τους.

Μέθοδος μείωσης του πληθυσμού. Η ομάδα των 143 γυναικών προσέφυγε στην Δικαιοσύνη την Δευτέρα (04/03) διεκδικώντας συλλογικά αποζημίωση ύψους 43 εκατομμυρίων Δανικών κορωνών (5,73 εκατομμύρια ευρώ) για παραβίαση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων τους.

Όπως λένε, ορισμένες από αυτές ήταν μόλις 12 ετών όταν τούς τοποθετήθηκε η ενδομήτρια συσκευή (IUD) από Δανούς γιατρούς, σε μία προσπάθεια μείωσης του πληθυσμού της Γροιλανδίας. Πιστεύεται ότι, την επίμαχη περίοδο, μεταξύ 1.966 μ.Χ. και 1.970 μ.Χ., 4.500 γυναίκες και κορίτσια υπέστησαν την διαδικασία.

Όλα ξεκίνησαν τον περασμένο Οκτώβριο, όταν 67 γυναίκες εμφανίστηκαν ενώπιον των δανέζικων Αρχών για να διεκδικήσουν αποζημίωση από το κράτος. Η κυβέρνηση της Δανίας δεν ενήργησε παρά την προειδοποίηση για περαιτέρω νομικές ενέργειες των καταγγελλουσών. Έκτοτε, ο αριθμός των γυναικών που κινήθηκαν νομικά κατά της Δανίας έχει υπερδιπλασιαστεί. Διεκδικούν 300.000 κορώνες Δανίας (40.238 ευρώ) έκαστη.

«Καμία κυβέρνηση δεν μπορεί να αποφασίζει αν πρέπει να κάνουμε παιδιά». Η πρώτη Γροιλανδή που μίλησε ανοιχτά για τη φερόμενη τοποθέτηση του σπιράλ, Naja Lyberth, κατηγόρησε το δανέζικο κράτος για συντονισμένη στείρωση.

Η ίδια σημείωσε ότι, το ενδομήτριο σπείραμα τοποθετήθηκε χωρίς την συγκατάθεσή της, κατά την διάρκεια ιατρικής εξέτασης, όταν ήταν νεαρή έφηβη. Η Lyberth κατηγορεί την κυβέρνηση για χρονοτριβή. Τόνισε ότι, οι καταγγέλλουσες, η μεγαλύτερη από τις οποίες είναι πάνω από 80 ετών, δεν μπορούν να περιμένουν άλλο.

Γροιλανδία - Δανία - καταγγελίες - γυναίκεςΓροιλανδία - Δανία - καταγγελίες – γυναίκες. Η ίδια δήλωσε στον ραδιοτηλεοπτικό οργανισμό της Γροιλανδίας, KNR πως, «θέλουμε να ανακτήσουμε τον αυτοσεβασμό μας και τον σεβασμό για τη μήτρα μας, όσο είμαστε εν ζωή. Καμία κυβέρνηση δεν μπορεί να αποφασίζει αν πρέπει να κάνουμε παιδιά ή όχι».

Τον περασμένο Οκτώβριο η ίδια σημείωσε πως, παρότι μετά από πολλές δυσκολίες είχε καταφέρει να αποκτήσει παιδί στα 35 της, πολλές από τις υπόλοιπες καταγγέλλουσες διαπίστωσαν ότι δεν μπορούσαν να συλλάβουν. Μία από αυτές έμαθε μόλις το 2022 μ.Χ. ότι της είχε τοποθετηθεί το σπιράλ.

Η ίδια, ακτιβίστρια αλλά και ψυχολόγος υπογράμμιζε τότε ότι, η πρακτική του Δανέζικου κράτους «ήταν ίδιας σημασίας με την εξαρχής στείρωση των κοριτσιών». Πολλά από τα θύματα της πρακτικής υπέφεραν από έντονους πόνους, εσωτερική αιμορραγία και κοιλιακές λοιμώξεις. Παρότι η Lyberth μίλησε δημόσια για την ιστορία της πριν από αρκετά χρόνια, το σκάνδαλο προσέλκυσε ευρεία προσοχή στην Δανία, πολύ καιρό αργότερα.

Ανεξάρτητη έρευνα από τις Αρχές της χώρας. Αποικία της Δανίας έως το 953, η Γροιλανδία έχει την δική της τοπική κυβέρνηση αλλά αποτελεί μέρος του βασιλείου της Δανίας ενώ, εκπροσωπείται από δύο άτομα στο δανέζικο κοινοβούλιο.

Την περασμένη χρονιά, το κράτος της Δανίας σε συνεργασία με τη Naalakkersuisut, την κυβέρνηση της Γροιλανδίας, ξεκίνησαν ανεξάρτητη έρευνα για την υπόθεση αλλά και για άλλες πρακτικές πρόληψης της εγκυμοσύνης που εφαρμόστηκαν στην χώρα μεταξύ 1.960 μ.Χ. και 1.991 μ.Χ.– χρονιά κατά την οποία, η αυτόνομη περιοχή ανέκτησε τον έλεγχο του τομέα υγείας της.

Η έκθεση της έρευνας, ωστόσο, δεν πρόκειται να δημοσιευτεί πριν τον Μάιο του 2025 μ.Χ. Σύμφωνα με ανακοίνωση του Υπουργείου Εσωτερικών και Υγείας της Δανίας, «ανυπομονούμε να λάβουμε και να διαβάσουμε το πόρισμα».

Από πλευράς της, η αρμόδια υπουργός στην Δανία, Sophie Lohde, υπογράμμισε πως, «πρόκειται για ένα τραγικό θέμα και πρέπει να φτάσουμε στην άκρη του νήματος. Γι’ αυτό, επί του παρόντος, διεξάγεται η ανεξάρτητη και αμερόληπτη έρευνα» (https://www.ethnos.gr/World/article/304861/skandalohdaniaypebaleseanagkastikhantisyllhpshxiliadesgroilandesgianaelegxeitonplhthysmotoynhsioy).

 

175 βουλευτές είναι «παιδιά» της ΛΟΑΤΚΙ ! «Γνώριζαν» τον ακριβή αριθμό ( 175 ) πολλές μέρες, πρίν τήν ψηφοφορία...!!! Εκοιμήθη σήμερα ο μαχητικός πρωτοπρεσβύτερος π. Βασίλειος Βολουδάκης ! ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΟ ΒΙΝΤΕΟ, ΔΕΙΤΕ ΤΟ :

   https://youtu.be/UjItvsrdP1g?si=NkgbE-90pMbUMh1r

Είναι απίστευτο όσο και συγκλονιστικό!Εκπομπές του πατήρ Βασιλείου Βολουδάκη σπάνια έχουμε φιλοξενήσει στο site μας.Όμως... Ένα απίστευτο βίντεο κυκλοφόρησε στο facebook ,στο οποίο ο πατήρ Βασίλειος Βολουδάκης,γνωρίζει τον ακριβή αριθμό των βουλευτών που θα ψήφιζε(όπως και έγινε) το νομοσχέδιο για των γάμο των ομοφυλόφυλων! Θυμηθείτε ,λέει πριν από έναν περίπου μήνα,τον αριθμό 175. Όπως ισχυρίζεται,τόσοι είναι οι βουλευτές που θα ψηφίσουν το συγκεκριμένο νομοσχέδιο επειδή υπάρχει ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΣ ΛΟΓΟΣ!!!

Επειδή πολλά γίνονται στο διαδίκτυο,δεν μείναμε στο συγκεκριμένο απόσπασμα απο το facebook,αλλά ψάξαμε και στο you tube για να διαπιστώσουμε εάν η συγκεκριμένη εκπομπή που περιλαμβάνει την "πρόβλεψη" για τους 175 βουλευτές δημοσιεύτηκε στις 21/1/24 και όχι αργότερα ή μετά από την ψήφιση του εν λόγω νομοσχεδίου. ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΑΜΕ λοιπόν ότι πράγματι,στο 41ο λεπτό του βίντεο στο youtube ο πατήρ Βασίλειος κάνει λόγο για 175 "ιδιαίτερους" βουλευτές που πρόκειται να ψηφίσουν το νομοσχέδιο (https://www.kivotoshelp.gr/index.php/orthodoxo-bhma/2953-175-vouleftes-einai-paidia-tis-loatkt-gnorizan-ton-akrivi-arithmo-175-polles-meres-prin-tin-psifoforia)!!!!!

 

Η Κίνα ξεκινά την καλλιέργεια βρεφών! Ήγγικεν η ώρα της Νέμεσις…

Και ενώ εκατομμύρια μητέρες παλεύουν στα νοσοκομεία να σώσουν τα παιδιά τους, η Κίνα προχώρησε στην δημιουργία τεχνητής μήτρας για την κυοφορία υγιών βρεφών!Τεχνικές ρομποτικές μήτρες! Μωρά όλα υγεία μεγαλωμένα σε εργαστήρια… Κατάργηση της μητέρας… Ένας νέος κόσμος ανοίγεται μπροστά μας!!!

Η έννοια της καλλιέργειας βρεφών σε τεχνητή μήτρα ονομάζεται “ecto genesis”, η οποία μεταφράζεται σε “έξω σχηματισμός/γέννηση”. Δεν είναι μια νέα ιδέα. Χρονολογείται τουλάχιστον στις αρχές της δεκαετίας του 1.950 μ.Χ. Αν και αυτή απεικονίστηκε πολύ νωρίτερα στο δυστοπικό βιβλίο του Huxley (Brave New World) το 1.931 μ.Χ.

Το πρώτο σχέδιο τεχνητής μήτρας, κατοχύρωσε με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας ο Greenberg το 1.955 μ.Χ., με το πρόσχημα της βοήθειας πρόωρων βρεφών να συνεχίσουν να αναπτύσσονται μετά την γέννησή τους. Οι ίδιες υποκριτικές κυβερνήσεις που προωθούν την χρήση τεχνητών μητρών, για να σώσουν τάχα μωρά, δολοφονούν ταυτόχρονα εκατομμύρια βρέφη, θυσιάζοντάς τα στο θηρίο/Μολώχ, μέσω των εκτρώσεων.

Και γεννούνται τα ερωτήματα … Σε λίγα χρόνια, όλα όσα γνωρίζουμε για την αναπαραγωγή του ανθρώπινου είδους θα θεωρούνται ξεπερασμένα; Οι νέες τεχνολογίες θα “γεννήσουν” τον νέο άνθρωπο, τον… “μετάνθρωπο”; Τέλος η οικογένεια όπως την ξέρουμε; Δεν θα υπάρχουν πια συγγένειες και οικογενειακοί δεσμοί; Ο καθένας μας θα είναι εντελώς μόνος του απέναντι στις εκάστοτε “ορέξεις” των κυβερνώντων;

Πολύ καλά μελετημένο σχέδιο, σατανικότατο!! Είναι προφανείς οι σκοποί τους… Να είμαστε χωρίς δεσμούς, χωρίς οικογένεια, χωρίς αξίες… Ανθρωποειδή, χειραγωγήσιμα και για συγκεκριμένη χρήση, κάθε φορά. Ο καλύτερος τρόπος για να πετύχουν τον απόλυτο έλεγχο!!

Ωστόσο, δεν μπορώ να πιστέψω ότι ο Θεός θα επιτρέψει κάτι τέτοιο για το πλάσμα του. Και επειδή η Ύβρις έχει φτάσει, πλέον, στο αποκορύφωμά της, νομίζω πώς ήγγικεν η ώρα της Νέμεσης… Δεν ξέρω φίλοι μου, αν ο Κύριος θα το επιτρέψει να γίνει, αυτό πάντως είναι το σχέδιο της Ν.Τ.Π. για την ανθρωπότητα… Μας αρέσει (https://romioitispolis.gr/i-kina-xekina-tin-kalliergeia-vrefon-iggiken-i-ora-tis-nemesis/);

 

Ηλεκτρονικές ταυτότητες: Το ψηφιακό «κόλπο γκρόσο» της Νέας Τάξης, για να τραβούν τα δικαιώματα του πολίτη από την «πρίζα». Οι ηλεκτρονικές ταυτότητες είναι βέβαιο πως θα μετατραπούν σε μέσα άσκησης δικαιωμάτων, ανοίγοντας διάπλατα τον δρόμο για τη ψηφιακή σκλαβιά.

Παρά τις προσπάθειες της κυβέρνησης να απλώσει ένα νέφος παραπληροφόρησης σχετικά με τις νέες ηλεκτρονικές ταυτότητες, οι προθέσεις τους είναι ήδη γνωστές εδώ και χρόνια. Λένε ότι δήθεν δεν θα έχουν καμία διαφορά με τις συμβατικές ταυτότητες, και ο πρωθυπουργός έφτασε σε σημείο να ψεύδεται ανερυθρίαστα ενώπιον του ελληνικού λαού, δηλώνοντας ότι «οι νέες ταυτότητες δεν έχουν τσιπάκια».

Είναι πασιφανές ότι η ηλεκτρονική ταυτότητα δεν έρχεται στη ζωή μας για να χρησιμοποιηθεί ως απλό μέσο ταυτοποίησης, άλλα για να μετατραπεί τελικά σε Κάρτα του Πολίτη, δηλαδή σε κλειδί «πασπαρτού» για την άσκηση όλων των δικαιωμάτων, που θα ανήκει περισσότερο στον «κλειδοκράτορα» μιας υπερεξουσίας, παρά στον ίδιο τον πολίτη.

Η συμπερίληψη της ύπουλης παραγράφου στο σχετικό ΦΕΚ που αναφέρει ότι στις νέες ταυτότητες θα «δύναται να αποθηκευτούν τα στοιχεία που απαιτούνται για τις υπηρεσίες ηλεκτρονικής διακυβέρνησης», απλά επιβεβαιώνουν μια προειλημμένη απόφαση της κυβέρνησης Μητσοτάκη.

Ήδη από το 2019 μ.Χ. ο Κυριάκος Πιερρακάκης είχε δηλώσει ότι επιδιώκουν να καταργήσουν τον ΑΔΤ, τον ΑΦΜ και τον ΑΜΚΑ, για να αντικατασταθεί από έναν αριθμό που θα αντιστοιχεί σε κάθε πολίτη, για κάθε επαφή του με το κράτος.

Η συγχώνευση αριθμών σε έναν και μόνο προσωπικό αριθμό, προϋποθέτει και την ενοποίηση όλων των κρατικών εγγράφων σε ένα και μόνο ψηφιοποιημένο προσωπικό έγγραφο, δηλαδή την Κάρτα του Πολίτη. Ο Προσωπικός Αριθμός του Πολίτη λοιπόν, πρόκειται να προστεθεί συν τω χρόνω στις νέες ηλεκτρονικές ταυτότητες.

Ηλεκτρονική ταυτότητα – Κάρτα του Πολίτη και ψηφιακό ευρώ είναι οι απαραίτητοι κρίκοι της αλυσίδας που θα δεθεί στον τράχηλο του πολίτη, και θα ανοίξουν τον δρόμο για τη δημιουργία του «ψηφιακού» ανθρώπου, του μετανθρώπου που θα βρίσκεται στην κυριολεξία σε απευθείας σύνδεση με τους ψηφιακούς νευρώνες της παγκόσμιας διακυβέρνησης.

Με τη μέθοδο της σαλαμοποίησης των δικαιωμάτων, αυτός ο «ψηφιακός» πολίτης σε όποια χώρα και αν ανήκει, σε όποιο Σύνταγμα και αν υπακούει, σε όποια κυβέρνηση και αν εμπιστεύεται τα προσωπικά δεδομένα του, θα γίνει εν τέλει ένα έρμαιο της Νέας Τάξης, που ανά πάσα στιγμή θα μπορούν να του τραβούν την «πρίζα», για οποιονδήποτε λόγο κριθεί σκόπιμο.

Το αν οι ηλεκτρονικές ταυτότητες που θα ανακοινωθούν από την κυβέρνηση έχουν δυνατότητα να αποτυπώνουν γεωχωρικά δεδομένα, είναι μόνο η κορυφή του παγόβουνου σε αυτό το ζήτημα. Τα συστήματα εντοπισμού της θέσης και της δραστηριότητας κάθε ανθρώπου, δεν αφορά μόνο τα τυπικά συστήματα γεωεντοπισμού.

Είναι οποιεσδήποτε τεχνολογικές καινοτομίες και διατάξεις συμβάλλουν στη συγκρότηση ενός δικτύου συλλογής (διχτυού δηλαδή), επεξεργασίας και δόλιας χρήσης των πληροφοριών που θα δεσμεύσει απολύτως την ελευθερία των ανθρώπων.

Το τσιπάκι, αν δεν μπορεί σήμερα να «βλέπει» ανελλιπώς τη γεωγραφική θέση μου (αν και θα μπορεί να το κάνει αποσπασματικά στα σημεία που χρησιμοποιείται η κάρτα), θα μπορέσει να το κάνει αύριο μέσω των αναβαθμίσεων της ταυτότητας και της εξέλιξης της τεχνολογίας. Το θέμα είναι ότι παραδίδοντας όλα τα δεδομένα σου στο κράτος, παραδίδεις ολόκληρη τη ζωή σου στο υπερκράτος, που κατευθύνει το σημερινό κράτος – μαριονέτα.

Ο απώτερος σκοπός τους είναι ήδη προαποφασισμένος. Τα προσωπικά στοιχεία, τα βιομετρικά δεδομένα, τα στοιχεία εργασίας, τα φορολογικά στοιχεία, οι τραπεζικές κινήσεις, οι αγορές, οι δοσοληψίες, ο ιατρικός φάκελος, τα φάρμακα, οι εμβολιασμοί, οι μετακινήσεις και τα ταξίδια, τα πρόστιμα μη συμμόρφωσης και τα «προνόμια» συμμόρφωσης, ακόμα και το προσωπικό αποτύπωμα άνθρακα, όλα θα πρέπει να μπουν σε έναν κοινό καταγραφέα προσωπικών πληροφοριών.

Ένα σενάριο από το εφιαλτικό μέλλον τους. Φανταστείτε μια τέτοια Κάρτα Πολίτη, τι τρομακτική δύναμη μαζικής χειραγώγησης και καταστολής θα έχει σε μια επόμενη… πανδημία (όπως ήδη προαναγγέλλουν ότι θα έχουμε).

Φανταστείτε έναν πολίτη που για οποιοδήποτε λόγο δεν εμπιστευτεί τα σκευάσματα που θα προκύψουν από το επόμενο mega deal της ΕΕ με τη Pfizer, πόσο ακαριαία θα μπορούν να του κατεβάσουν τον διακόπτη των δικαιωμάτων του.

Δηλαδή να μην μπορεί να βγει από το σπίτι του, και αν βγει παρατύπως να μην μπορεί να βάλει μπρος το συνδεδεμένο online αυτοκίνητο του ή να χρησιμοποιήσει ΜΜΜ. Να μη μπορεί να εργαστεί, να μην μπορεί να εισέλθει σε δημόσιες υπηρεσίες και καταστήματα πάσης φύσεως και να του περιορίζονται ασφυκτικά οι αγορές που θα μπορεί να κάνει.

Να αποκλείεται από τα ψηφιακά επιδόματα οικονομικής στήριξης του κράτους και να μην υπάρχουν μετρητά για να τον βοηθήσει ένας συνάνθρωπός του, αφού αυτά θα έχουν καταργηθεί και θα υπάρχει μόνο ψηφιακό ευρώ που θα ελέγχεται απόλυτα σε ποιους λογαριασμούς «αρνητών» καταλήγει.

Να μη μπορεί ακόμα να χρησιμοποιήσει social media, εφαρμογές ή και το διαδίκτυο γενικότερα, αν κατηγορηθεί και καταχωρηθεί ως «διακινητής ψευδών ειδήσεων». Για οποιοδήποτε μέτρο παραβιάζει αυτός ο άνθρωπος που απλά θα θέλει να ζήσει, αυτόματα θα γνωστοποιείται η παράβαση στην βάση δεδομένων, και θα του επιβάλλεται πρόστιμο ή ακόμα και εντολή σύλληψης.

Όλη αυτή η φρικτή εξουσιαστική δύναμη, μέσα σε ένα και μόνο τσιπ. Αυτός ο εφιάλτης, θα είναι η «ζωή» ενός ελεύθερου πολίτη μέσα σε έναν οργουελικό κόσμο που σήμερα προμοτάρεται με τα ιλουστρασιόν αφηγήματα της «ασφάλειας», της «εξυπηρέτησης», της «προόδου» και της διασφάλισης ενός «σύγχρονου» κράτους, που στην πραγματικότητα χρησιμοποιεί τη τελευταία λέξη της τεχνολογίας για να επανεκκινήσει τα πιο αναχρονιστικά και μαύρα καθεστώτα που γνώρισε η ιστορία. Αυτή είναι η πραγματική «μεγάλη επανεκκίνηση».

Μήπως σας φαίνονται υπερβολικά όλα αυτά; Μα, ήδη τα είδαμε να εφαρμόζονται στον καιρό της πανδημίας, σε πρώιμη και πιλοτική μορφή. Απλά αυτό που έλειπε από τα κέντρα εξουσίας ήταν μία ενιαία ψηφιακή πλατφόρμα επεξεργασίας πληροφοριών που θα συντονίζει πλήρως τον έλεγχο των πολιτών, τους περιορισμούς τους και τις κυρώσεις που θα έχουν. Σε αυτήν ακριβώς την πλατφόρμα θέλουν να υποτάξουν την ελευθερία των λαών, με τις ηλεκτρονικές ταυτότητες.

Τα παραπάνω είναι άκρως ρεαλιστικά, φτάνει μόνο να ανακαλέσουμε ότι ο επικεφαλής του Παγκόσμιου Οικονομικού Φόρουμ, Κλάους Σβαμπ, στον οποίο «κλίνουν το γόνυ» ευλαβικά οι πλείστοι των ηγετών της Δύσης δήλωσε ότι θεωρεί το τεχνοφασιστικό κράτος της Κίνας, ως «πρότυπο» για τις κοινωνίες του κοντινού μέλλοντος.

Τα φαιδρά επιχειρήματα των ΜΜΕ. Το γελοίο επιχείρημα που χρησιμοποιείται κατά κόρον από τηλεοπτικές εκπομπές που προπαγανδίζουν τις ηλεκτρονικές ταυτότητες, είναι το «τι σας πειράζουν οι ταυτότητες, εφόσον έχετε smartphone, πιστωτικές κάρτες και social media;». Πρόκειται για ένα παιδικό επιχείρημα που φανερώνει δύο αλήθειες:

Πρώτον, την αδυναμία τους να προβάλλουν σοβαρό αντίλογο εφόσον γνωρίζουν ότι το αφήγημα που πλασάρουν «μπάζει» από χίλιες πλευρές. Παρόλα αυτά προτιμούν να γίνονται γραφικοί για να πάρουν με το πλευρό τους όσους πολίτες αμφιταλαντεύονται για το τι θα πράξουν και δεν έχουν ενημερωθεί επαρκώς για το ζήτημα.

Δεύτερον, το πνεύμα εθελοδουλίας που θέλουν να εμφυσήσουν στον κόσμο. Έχουν «προσκυνήσει» προκαταβολικά την κυριαρχία του Μεγάλου Αδερφού, και θέλουν να πείσουν τον λαό πως είναι αναπόφευκτο και επωφελές να λυγίσει τα γόνατα μπροστά στον παντεπόπτη οφθαλμό της Νέας Τάξης Πραγμάτων.

Δεκάδες δημοσιογράφοι που υποτίθεται θα έπρεπε να είχαν προνοητική ματιά σε κάθε μεταρρύθμιση του κράτους, έχουν εξελιχθεί σε τελάληδες της μαζικής υποταγής. Αυτή είναι η κατάσταση στην ωμή μορφή της.

Το σκεπτικό τους είναι τόσο βλακώδες, παρόμοιο με το να σου έλεγαν: αφού κατάφερε να σου κλέψει μερικά χρυσαφικά ο κλέφτης από το συρτάρι, γιατί να μην του αφήσεις και το χρηματοκιβώτιο ανοιχτό για την επόμενη επίσκεψή του;

Αφού ο ληστής παραβίασε το σαλόνι, γιατί να μην του ανοίξεις και το υπνοδωμάτιο που βρίσκεσαι κλειδωμένος; Αφού ο δυνάστης σου, σου πέρασε μια χειροπέδα στον ένα καρπό, γιατί να μην τον αφήσεις να σου κλειδώσει και τους δύο; Ο ραγιαδισμός σε όλο του το «μεγαλείο»!

Αυτό το ευτελές επιχείρημα, έχει απαντηθεί ήδη συντριπτικά. Στο κινητό, στην τραπεζική κάρτα, στα social media, παντού όπου παραχωρούμε προσωπικά στοιχεία μας, το κάνουμε με τη ΣΥΝΑΙΝΕΣΗ μας. Έχουμε τη δυνατότητα να μην παραχωρούμε τίποτα και είμαστε ενήμεροι για τα δεδομένα που εμπιστευόμαστε στις εκάστοτε υπηρεσίες.

Το ακόμα πιο δουλικό επιχείρημα που χρησιμοποιείται, είναι το «γιατί να ανησυχώ για την παράδοση των προσωπικών δεδομένων μου, αφού δεν έχω τίποτα να κρύψω». Αυτό σημαίνει ότι παραχωρείς a priori το δικαίωμά σου στην προσωπική ζωή και το κάνεις φέιγ βολάν για κάθε ενδιαφερόμενο.

Ο Edward Snowden συνόψισε τη βασική ανάγκη για το απόρρητο και την προστασία της ιδιωτικής ζωής, γράφοντας: «Το επιχείρημα ότι δεν σας ενδιαφέρει το δικαίωμα στην ιδιωτική ζωή επειδή δεν έχετε τίποτα να κρύψετε, δεν διαφέρει από το να λέτε ότι δεν σας νοιάζει για την ελευθερία του λόγου επειδή δεν έχετε τίποτα να πείτε».

Αν δεν έχει τίποτα να κρύψεις, τότε δεν σε πειράζει – ας πούμε για παράδειγμα – να εγκαταστήσεις μερικές κάμερες στο σπίτι σου, που θα καταγράφουν την ιδιωτική ζωή σου 24 ώρες το 24ωρο και θα τη διοχετεύουν στο διαδίκτυο.

Αν δεν έχεις τίποτα να κρύψεις, τότε ας δημοσιοποιήσεις στα social media τους κωδικούς πρόσβασης σου, τα περιουσιακά στοιχεία σου, την ερωτική ζωή σου, τις ασθένειες από τις οποίες πάσχεις, όλες τις αγορές σου που αποκαλύπτουν πληροφορίες για την ζωή σου, την γνώμη σου για τους συναδέλφους σου, τις συζητήσεις στα «πηγαδάκια» με τους φίλους σου.

Και αν ακόμα υποθέσουμε πως δεν σε ενδιαφέρει καθόλου η προσωπική ζωή σου, αυτό δεν σημαίνει ότι δεν είσαι «ένοχος», διότι τα κριτήρια «ενοχής» δεν θα τα θέτεις εσύ, αλλά μία υπερεθνική εξουσία που θα μπορεί να τα μεταβάλλει κατά το δοκούν.

Ας σκεφτούμε ενδεικτικά, ότι οι άνθρωποι άνω των 60 ετών δεν μπορούσαν να φανταστούν ποτέ ότι το να ασκείς το δικαίωμα προαιρετικότητας μιας ιατρικής πράξης θα είναι σημείο «ενοχής». Και όμως κρίθηκαν «ένοχοι» από την κυβέρνηση και έλαβαν πρόστιμα 100 ευρώ τον μήνα. Και αυτό είναι μόνο ένα ελάχιστο παράδειγμα.

Φρικτά προβλέψιμοι. Ξέρετε, η περίοδος της πανδημίας μπορεί να λειτούργησε ως επιτυχημένο πείραμα και πρόβα τζενεράλε για την μαζική χειραγώγηση των λαών, άλλα αποδείχθηκε δίκοπο μαχαίρι για την «ελίτ», διότι ο κόσμος έκανε εντατικό «φροντιστήριο» στις επιδιώξεις τους, τις μεθοδείες τους και τα σχέδιά τους. Ξεχώρισε η ήρα από το στάρι. Φάνηκε πώς δουλεύουν οι γκεμπελίσκοι των media, πώς στήνουν την προπαγάνδα τους, πώς ξεδιπλώνουν τα επιχειρήματά τους.

Αυτό που βλέπουμε να γίνεται τώρα με τις ταυτότητες από τα συστημικά ΜΜΕ, είναι μια κατάσταση «καρμπόν» με όσα γίνονταν στην πανδημία για τρία χρόνια. Οι ίδιοι στερεότυποι χαρακτηρισμοί, ο ίδιος κοινωνικός ρατσισμός, το ίδιο bullying από τα κανάλια, οι ίδιες απειλές, η ίδια πλύση εγκεφάλου, οι ίδιες δημοσιογραφικές φάτσες στον ίδιο ρόλο του «μαντρόσκυλου» που πιάνει πόστο στο τηλεοπτικό μαντρί, μέχρι να παραδώσει τη σκυτάλη στον επόμενο.

Τους «ειδικούς» με τις λευκές ποδιές που είχαν αναλάβει να κάνουν τους πλασιέ των σκευασμάτων, τους αντικατέστησαν «ειδικοί» της τεχνολογίας, του «νόμου» και της «τάξης» που λειτουργούν ως πλασιέ των ταυτοτήτων.

Όλα ίδια και επαναλαμβανόμενα, σε σημείο να έχουν γίνει αφόρητα προβλέψιμοι και να τους αγνοεί όλο και περισσότερος κόσμος. Και αυτή την φορά η απειλή δεν είναι το αφήγημα ενός αόρατου ιού που η μη σοβαρότητά του μπορούσε να κρυφτεί πίσω από βουνά με ακατανόητες μελέτες και ωκεανούς από fake news, αλλά «μετρημένα κουκιά» που αφορούν την απεμπόληση ή την προάσπιση πολύ συγκεκριμένων δικαιωμάτων και ελευθεριών.

Το δίλημμα είναι σαφέστατο. Δέχεσαι να μπεις στην «πρίζα» ενός παγκόσμιου συστήματος ή όχι; Η εύλογη απάντηση: Δεν περάσαμε από 2 Παγκόσμιους Πολέμους και μία Δίκη της Νυρεμβέργης για να φτάσουμε σήμερα να ξαναγίνουμε απρόσωποι αριθμοί και να ξαναμπούμε σε ψηφιακά στρατόπεδα συγκέντρωσης, και μάλιστα οικειοθελώς. Δεν είμαστε νούμερα, άλλα ελεύθερα πρόσωπα (https://romioitispolis.gr/ilektronikes-taytotites-to-psifiako-kolpo-gkroso-tis-neas-taxis-gia-na-travoyn-ta-dikaiomata-toy-politi-apo-tin-priza-2/).

 

Άνταμ Βαϊσχάουπτ: Ποιος ήταν ο ιδρυτής των Illuminati; – Η ζωή του και το «πέπλο» μυστηρίου των Πεφωτισμένων.

Γερμανός φιλόσοφος, νομικός και θεολόγος· ιδρυτής του «Τάγματος των Πεφωτισμένων» («Illuminatenordens» στα Γερμανικά, γνωστοί και ως Illuminati), μιας μυστικιστικής σέχτας, με κοσμοπολίτικες και αντικληρικές δοξασίες.

Ο Γιόχαν Άνταμ Βαϊσχάουπτ (Johann Adam Weishaupt) γεννήθηκε στο Ίνγκολστατ της Βαυαρίας στις 6 Φεβρουαρίου του 1.748 μ.Χ. Λόγω του πρόωρου θανάτου του πατέρα του, που ήταν καθηγητής Νομικής στο τοπικό πανεπιστήμιο, μεγάλωσε με τον θείο του, επίσης καθηγητή νομικής, ο οποίος του εμφύσησε τις ιδέες του Διαφωτισμού.

Φοίτησε σε σχολείο Ιησουιτών και στη συνέχεια ακολούθησε την οικογενειακή παράδοση. Γράφτηκε στη Νομική Σχολή του Πανεπιστημίου του Ίνγκολστατ, από την οποία αποφοίτησε το 1.768 μ.Χ. με τον τίτλο του διδάκτορα. Το 1.772 μ.Χ. ανακηρύχθηκε καθηγητής του Κανονικού Δικαίου στο Πανεπιστήμιο του Ίνγκολστατ και τον επόμενο χρόνο παντρεύτηκε την Άφρα Ζαουζενχόφερ, με την οποία απέκτησε επτά παιδιά.

Ο Βαϊσχάουπτ επηρεάστηκε από την εμπειρική φιλοσοφία του Γιόχαν Φέντερ και οι δυο τους αργότερα αντιπαρατέθηκαν στην ιδεαλιστική φιλοσοφία του Ιμάνουελ Καντ. Την Πρωτομαγιά του 1.776 μ.Χ. ίδρυσε το «Τάγμα των Πεφωτισμένων» και υιοθέτησε το όνομα «Αδελφός Σπάρτακος».

Αν και η εσωτερική δομή της οργάνωσης δεν ήταν δημοκρατική και εξισωτική, προς τα έξω πρέσβευε τις αρχές της ελευθερίας και της ισότητας για όλη την κοινωνία. Ο Βαισχάουπτ πρέσβευε ότι «ο φωτισμός από τον ήλιο του ορθού λόγου, θα διαλύσει τα σύννεφα της δεισιδαιμονίας και της προκατάληψης. Η ανθρώπινη φύση θα καλυτερεύσει μέσα από την επανεκπαίδευση, μακριά από το κράτος και την οργανωμένη θρησκεία».

Μασόνος ο ίδιος από το 1.777 μ.Χ., προσπάθησε να εντάξει το κίνημά του στο σύστημα των Ελευθεροτεκτονισμού. Η δομή των Ιλουμινάτων βασιζόταν στους πυρήνες, που ο ένας δεν γνώριζε την ύπαρξη του άλλου και η επικοινωνία γινόταν μέσω συνδέσμων.

Η υπόγεια δράση των Ιλουμινάτων, έθετε σε αμφισβήτηση την εξουσία του Εκλέκτορα της Βαυαρίας, Κάρολου Θεόδωρου. Η αντικληρική τους δράση, τους έφερε αντιμέτωπους και με την πανίσχυρη Καθολική Εκκλησία. Έτσι, το 1.784 μ.Χ. τέθηκαν εκτός νόμου και απαγορεύτηκε η δράση τους. Ο Βαϊσχάουπτ αναγκάστηκε να παραιτηθεί από τη θέση του στο Πανεπιστήμιο και να εγκαταλείψει τη Βαυαρία.

Βρήκε φιλόξενη στέγη στο Δουκάτο της Σαξωνίας-Γκότα-Άλτενμπουργκ (το σημερινό γερμανικό κρατίδιο της Θουριγγίας). Έζησε το υπόλοιπο της ζωής του στην πόλη Γκότα, γράφοντας απολογητικά βιβλία για τους Ιλουμινάτους και φιλοσοφικά δοκίμια. Πέθανε στις 18 Νοεμβρίου του 1.830 μ.Χ., σε ηλικία 82 ετών.

Το κίνημα των Ιλουμινάτων εξαφανίστηκε μετά την φυγή του Βαϊσχάουπτ από την Βαυαρία. Στις ημέρες μας έχει αναβιώσει μέσα από τις συνωμοσιολογικές θεωρίες και τη λογοτεχνία. Όσοι τις ασπάζονται, πιστεύουν ότι οι Ιλουμινάτοι υπονομεύουν τα εθνικά κράτη για να επιβάλουν την Νέα Παγκόσμια Τάξη (https://romioitispolis.gr/antam-vaischaoypt-poios-itan-o-idrytis-ton-illuminati-i-zoi-toy-kai-to-peplo-mystirioy-ton-pefotismenon/).

 

Η μασονική πυραμίδα στο Ισραηλινό Ανώτατο Δικαστήριο. Βίντεο ντοκουμέντο. Το Ανώτατο Δικαστήριο του Ισραήλ είναι η δημιουργία μιας ελίτοικογένειας: Των Ρότσιλντ. Στις διαπραγματεύσεις τους με το Ισραήλ.

Χτισμένο το 1.992 μ.Χ., το Ανώτατο Δικαστήριο του Ισραήλ βρίσκεται στην Ιερουσαλήμ, μπροστά από το Κνεσέτ (κοινοβούλιο του Ισραήλ.). Η ιδιότυπη αρχιτεκτονική του έχει κερδίσει τις εντυπώσεις, λόγω της αντίθεσης των παλαιών αρχιτεκτονικών ρυθμών έναντι των νέων, απαρτίζεται απο φως και σκιά σε σχέση με τις ευθείες γραμμές και τις καμπύλες. Σχεδόν όμως όλοι οικριτικοί και οι δημοσιογράφοι έχουν, ωστόσο παρέλειψε να αναφέρουν τα μασονικά κραυγαλέα σύμβολα που παρουσιάζονται στο κτίριο.

ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΩΝ ΡΟΤΣΙΛΝΤ. Η οικογένεια Rothschild είναι μια διεθνής δυναστεία εβραϊκής καταγωγής η οποία ελέγχει το τραπεζικό σύστημα εδώ και Αιώνες. Οι απόγονοι του Mayer Amschel Rothschild (1.744 μ.Χ.-1.812 μ.Χ.) εξαπλώθηκαν σε όλη την Ευρώπη και έγιναν οι σημαντικότεροι παράγοντες όσον αφορά την κοινωνική, πολιτική και οικονομική ζωή της ηπείρου.

Οι Ρότσιλντ είναι οι βασικοί δημιουργοί του σιωνιστικού κινήματος και οι πιο δραστήριοι φορείς για τη δημιουργία του κράτους του Ισραήλ. Ο James A. de Rothschild χρηματοδότησε το Κνεσέτ, που είναι το κύριο πολιτικό κτίριο του Ισραήλ. Και ακριβώς μπροστά του βρίσκεται το Ανώτατο Δικαστήριο του Ισραήλ, δώρεα από ένα άλλο μέλος της δυναστείας: την Dorothy de Rothschild.

Στην ίδια ευρύτερη περιοχή της Ιερουσαλήμ, μπορούμε να βρούμε επομένως το Κνεσέτ και το Ανώτατο Δικαστήριο, που χτίστηκε από τους Rothschilds και, μετά από κάθετη οδός , αρκετά τετράγωνα μακριά, βρίσκεται το Μουσείο Ροκφέλερ (άλλη μια ελίτοικογένεια Εβραικής καταγωγής). Τώρα μπορούμε να αρχίσουμε να κατανοήσουμε ποιος είναι ο ιδιοκτήτης του Ισραήλ.

ΠΟΡΕΙΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΦΩΤΙΣΜΟ (Illumination). Ένα ταξίδι μέσα από το Ανώτατο Δικαστήριο του Ισραήλ είναι στην πραγματικότητα μια συμβολική πορεία προς τη φώτιση. Ο τελικός “στόχος” του ταξιδιού είναι να φτάσουν στην κορυφή της πυραμίδας που βρίσκεται στην οροφή του Ανωτάτου Δικαστηρίου, στην κορυφή μιας περιοχής όπου η “άγια των αγίων” θα βρίσκεται σε έναν Εβραϊκό ναό.

Σε κάθε πλευρά της κορυφής της πυραμίδας, υπάρχει μια τρύπαπου αντιπροσωπεύει τον “παντεπόπτη οφθαλμό” του Μεγάλου Αρχιτέκτονα (δείτε κάτι αντίστοιχο στην Μεγάλη Σφραγίδα των Ηνωμένων Πολιτειών) .. Κάποιος που μπαίνει το Ανώτατο Δικαστήριο βρίσκει τον εαυτό τουσε ένα σκοτεινό χώρο, μπροστά από μια σκάλα που οδηγεί σε μια πηγή φωτός.

Με την αναρρίχηση των σκαλοπατιών, ο επισκέπτης αφήνει σταδιακάτα βάθη του σκότους για να φτάσει τελικά λαμπρό φως του ήλιου.Υπάρχουν τρία επίπεδα ανά 10 μέτρα, συνολικού ύψους 30μέτρων.Αντιπροσωπεύουν τούς πρώτους 30 βαθμούς του Τεκτονισμού, όπου ο βέβηλος σταδιακά λαμβάνει από τα βάθη της υλικής ζωής(σκοτάδι) την σοφία και τον φωτισμό (φως). Γνωρίζουμε ότι ο Ελευθεροτεκτονισμός αποτελείται από 33 βαθμούς.

Η δεξιά πλευρά της σκάλας αποτελείτε από παλαιά πετρώματα πούθυμίζουν τα τείχη της αρχαίας Ιερουσαλήμ, ενώ στα αριστεράυπάρχει ένας ομαλός και σύγχρονος τοίχος. Αυτό αντιπροσωπεύει το διαχρονικό χαρακτήρα της απόκρυφης διδασκαλίας, που έχει διαβιβαστεί από την αρχαιότητα μέχρι σήμερα.

Μόλις ανεβούμε τα σκαλοπάτια, ο επισκέπτης μπορεί να θαυμάσειμια υπέροχη θέα της Ιερουσαλήμ. Είναι ένας συμβολικός δρόμος ,το φωτισμένο πλέον άτομο έχει αποκτήσει “πνευματική όραση”. Η βιβλιοθήκη χωρίζεται σε τρία επίπεδα, που αντιπροσωπεύουν συμβολικά τους τελευταίους τρεις βαθμούς του Τεκτονισμού (31ο,32ο και τον τιμητικό 33ο). Το πρώτο επίπεδο είναι αποκλειστικά για τους δικηγόρους, Το δεύτερο προορίζεται για τους δικαστές. Και στο τρίτο επίπεδο έχουν πρόσβαση μόνο οι συνταξιούχοι δικαστές.

Ο τρόπος λειτουργείας της βιβλιοθήκης – (όπου ορισμένα στοιχεία της είναι το αποκλειστικό προνόμιο των λίγων επιλεγμένων )- συσχετίζεται άμεσα με τη λειτουργία των απόκρυφων διδασκαλιών που σε κάποιο βαθμό μπορεί να δοθούν μόνο εάν οι μυημένοι έχουν εκκαθαριστεί με επιτυχία στους προηγούμενους βαθμούς.

Τα τρία επίπεδα της βιβλιοθήκης. Η βιβλιοθήκη περιέχει νομικά, δικαστικά, φιλοσοφικά και πνευματικά έργα. Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι τα “αποκλειστικά” βιβλία περιέχουν τον πλούτο της εσωτερικής γνώσης.

Ακριβώς πάνω από το υψηλότερο επίπεδο της βιβλιοθήκης (που αντιπροσωπεύει το 33ο βαθμό) είναι η βάση της πυραμίδας. Εκεί είναι όπου τελειώνει και ο Τεκτονισμός συμβολικά, και αρχίζει η κρυμμένη τάξη των Illuminati (https://romioitispolis.gr/i-masoniki-pyramida-sto-israilino-anotato-dikastirio-vinteo-ntokoymento/)!

 

Όλοι έχουν δικαίωμα λόγου στις ΗΠΑ εκτός του Τραμπ!. H E. Τζιν Κάρολ, αρθρογράφος του γυναικείου περιοδικού ELLE, έγινε πρωτοσέλιδο, κατόπιν αγωγής (04.11.2019 μ.Χ.) κατά του πρώην Αμερικανού Προέδρου Ντόναλντ Τζ. Τραμπ, επιδικάσασας το αστρονομικό ποσό των 83,3 εκατομμυρίων δολαρίων. Εξέδωσε βιβλίο (“What do we need men for?”, εκδ. St. Martin’s Press, 2019 μ.Χ.), ισχυριζομένη, ότι ο εναγόμενος την εβίασε 25 έτη προς της εκδόσεως τούτου, στ’ αποδυτήρια του καταστήματος Bergdorf Goodman (Νέα Υόρκη).

Ο Ντόναλντ Τραμπ ηρνήθη τις κατηγορίες, αποκαλών την ενάγουσα «ψεύτρα», λέγων, ότι το βιβλίο της «πρέπει να πωλείται στα rayons περί φαντασίας». Κατόπιν, η Ε. Τζ. Κάρολ ήσκησε αγωγή δια δυσφήμηση.

Οι επιληφθέντες Ένορκοι, όμως, απήλλαξαν τον Πρόεδρο Τραμπ, αποφανθέντες, ότι ο τελευταίος ορθώς διετείνετο πως είναι αθώος, μη έχων βιάσει την ενάγουσα και πως ο ψευδόμενος υπήρξε η ιδία η Ε. Τζιν Κάρολ!

Ωστόσο, οι Ένορκοι έκριναν, ότι ο Τραμπ εκακοποίησε σεξουαλικώς την Κάρολ, απλώνων τους δακτύλους του στο αιδοίο αυτής. Δοθέντος, ότι τούτο δεν ήταν το έγκλημα του κατηγορητηρίου, η Τζιιν Κάρολ επανήλθε δια νεωτέρας αγωγής (24.11.2022 μ.Χ.), εριδομέμης στις κατηγορίες περί κακοποιήσεως και δυσφημίσεως.

Τότε, όλως συμπτωματικώς, είχε προηγηθεί η υιοθέτηση του νόμου Adult Survivors Act (24.11.2022 μ.Χ.), απόρροια του κινήματος Me Too κατά των σεξουαλικών εγκλημάτων, δυνάμει του οποίου παρετείνετο η προθεσμία παραγραφής εγκλημάτων του είδους, όπερ κατέστησε δυνατή την άσκηση της τελευταίας αγωγής της Κάρολ.

Ωστόσο, επί υποθέσεως βιασμού, έδει, κατ’αρχήν, να λάβει χώρα ποινική δίκη και μόνον κατόπιν καταδίκης να επιδιωχθεί αστική αποζημίωση. Επί αστικής υποθέσεως, τα στοιχεία σε βάρος του εναγομένου δεν χρήζουν βαθμού αποδεικτικότητος (υπεροχή στοιχείων >50%) ως επί ποινικής, όπου ο κατηγορούμενος πρέπει να κριθεί ένοχος «πέραν πάσης λογικής αμφιβολίας». Δια της εν προκειμένω παραδόξου οδού, κατέστη ευχερεστέρα η καταδίκη του Τραμπ.

Να σημειωθεί πως ο Τραμπ θα προσαχθεί σε ποινική δίκη και για τις κατηγορίες που σχετίζονται με τον φερόμενο χρηματισμό της πορνοστάρ Στόρμι Ντάνιελς, προκειμένου να εξασφαλίσει την σιωπή της. Το δικαστήριο της Νέας Υόρκης δεν έκανε δεκτό το αίτημα των δικηγόρων του Τραμπ να απορρίψει την υπόθεση και όρισε δικάσιμο για τις 25 Μαρτίου (μία υπόθεση την αβασιμότητα της οποίας έχουμε αναπτύξει σε προηγούμενο άρθρο).

Τα περίεργα της υπόθεσης. Για να επιστρέψουμε στην υπόθεση Κάρολ, ο κρίνας υπέρ της συζητήσεως της αγωγής δικαστής Lewis Kaplan έδωσε τις εξής κατευθυντήριες στους Eνόρκους (στο 10:08 επ.): «Τ’ ακόλουθα πραγματικά περιστατικά της διαφοράς έχουν ήδη κριθεί: Πρώτον, ο κ. Τραμπ εκακοποίησε σεξουαλικώς την κ. Κάρολ, (…).

Δεύτερον, η κ. Κάρολ δεν εμηχανεύθη τους ισχυρισμούς αυτής, περί βιαίας σεξουαλικής κακοποιήσεώς της (…). Οι δηλώσεις του κ. Τραμπ είναι εν γνώσει του ψευδείς. Τρίτον, οι δηλώσεις του κ. Τραμπ ήσαν δυσφημιστικές. Στα πλαίσια της αποστολής σας, οφείλετε να εκλάβετε τ’ανωτέρω ως αληθή, (…). Εκείνο που εναπομένει να κρίνετε αφορά (…) στις αποζημιώσεις που ο κ. Τραμπ οφείλει στην κ. Κάρολ (…)». Επιπλέον:

Ο Προεδρεύων L. Kaplan απαγόρευσε στον Πρόεδρο Τραμπ να λάβει τον λόγο εις αντίκρουσιν των κατ’ αυτού ισχυρισμών, διατεινόμενος πως έχει ήδη κριθεί επ’ αυτών από της προηγουμένης ετυμηγορίας, η οποία, ωστόσο, τον αθώωσε!

Η κ. Κάρολ φέρεται κατηγορήσασα πλείονες δια βιασμό και σεξουαλική κακοποίηση, ήτοι τον σύντροφο μίας βρεφοκόμου, έναν οδοντίατρο, έναν ομαδάρχη, ένα ανώνυμο φίλο, έναν ανώνυμο προϊστάμενο, ένα ανώτατο στέλεχος του ραδιοτηλεοπτικού δικτύου CBS!

Επίσης, η κ. Κάρολ δείχνει αναποφάσιστη επί της χρονολογίας του υπό κρίση συμβάντος, ισχυρισθείσα πως έλαβε χώρα πότε το 1.994 μ.Χ., πότε το 1.995 μ.Χ., πότε το 1.996 μ.Χ., καίτοι υποτίθεται περί λίαν τραυματικού συμβάντος. Ακόμη, η κ. Κάρολ διατηρεί κατοικίδιο γάτα περιέργως ονόματι «Αιδοίο» (“Vagina”)!

Εν συνεχεία, σε μήνυμά της στο Twitter (X), την 06.08.2012 μ.Χ., η κ. Κάρολ έγραψε: «Θα κάματε ποτέ σεξ με τον Ντόναλντ Τραμπ δια $17.000;», καίτοι υποστάσα βιασμό υπό του ιδίου. Ακόμη, η υπόθεση της Κάρολ εχρηματοδοτήθη υπό του συνιδρυτού της πλατφόρμας LinkedIn, αντι-Τραμπιστή, Reid Hoffman.

Διόλου ευκαταφρόνητο και το γεγονός, ότι ο δικαστής L. Kaplan ανέλαβε την υπόθεση Jeffrey Epstein μεταξύ του πρίγκιπος Άντριου της Αγγλίας κατά της πολλαπλώς κακοποιηθείσας σεξουαλικώς ανηλίκου Virginia Giuffre, ρυθμισθείσα συγκαταβατικώς στο ποσό μόνον των $500.000˙ αλλά και στην υπόθεση O. J. Simpson (17.06.1.994 μ.Χ.), όπου ο ίδιος εκατηγορήθη δια διπλό φόνο, επιβλήθησαν σ’ αυτόν αποζημιώσεις ύψους $33,5 εκατ., ήτοι ολιγότερο του ημίσεος των $83,3 εκατ.

Άξιο επισημάνσεως και το γεγονός, ότι η κ. Κάρολ απεφάσισε να προβεί στην πρώτη αγωγή αυτής (04.11.2019) σε κοινωνική εκδήλωση του ακτιβιστού George Conway, μέλους του Lincoln Project, διακειμένου κατά του Προέδρου Τραμπ.

Τέλος, η κ. Κάρολ έλαβε μέρος στην υιοθέτηση της ρηθείσας νομοθεσίας Adult Survivors Act, όπερ επέτρεψε στην ιδίαν να προβεί στην κατάθεση της δευτέρας αγωγής αυτής (24.11.2022 μ.Χ.). Άπαντα τ’ ανωτέρω και άλλα, ο πρόεδρος Kaplan απαγόρευσε στον Τραμπ να προβάλλει στο ακροατήριο, απορρίψας και το αίτημα τούτου περί κακοδικίας, η δε δικηγόρος του Αλίνα Χάμπα (Alina Habba) εδήλωσε ενώπιον του Τύπου:

«Πρωτού καν εισέλθω στην αίθουσα, ο Πρόεδρος του Δικαστηρίου απηγόρευσε την οιαδήποτε αντίκρουση των κατηγοριών ενώπιον των Ενόρκων. Η εν λόγω εντολή υπάρχει εγγράφως και ενθαρρύνω άπαντες τους δημοσιογράφους να την αναζητήσουν. Ουδεμία απόδειξη προεβλήθη από της πλευράς της αντιδίκου.

Εγώ, δε, δεν είχα την δυνατότητα να προβάλλω, ούτε πως η ενάγουσα δεν έφερε μαζί της το φόρεμα [που φορούσε την ημέρα εκείν], ούτε πως δεν εγένετο εξέταση DNA, ενώ δεν κατέστη αποδεκτή η εμφάνιση δύο εμπειρογνωμόνων μας και ενώ η μάρτυς μας, φίλη της αντιδίκου, δηλώσασα, ότι η κ. Κάρολ είναι ναρκομανής, εδωροδοκήθη υπό της δικηγόρου της ενάγουσας κ. Kaplan. Αυτό είναι αποτρόπαιο (…).

Δι’ αυτό αμύνομαι του Προέδρου Τραμπ, που, σημειωτέον, ηγείται των λοιπών υποψηφίων στις επικείμενες εκλογές. Η παραβίαση του Δικαστικού Συστήματός μας είναι θλιβερή. Δεν μπορεί ν’ απογυμνούται διάδικος παντός υπέρ τούτου αποδεικτικού στοιχείου. (…) Εβρισκόμεθα, όμως, στην Δημοκρατικοκρατουμένη Νέα Υόρκη, οπότε και οι Ένορκοι δεν πρόκειται να διάκεινται διαφορετικά. (…) Κατόπιν τούτων, θα εφεσιβάλομε».

Στο στόχαστρο ο Τραμπ. Η ανωτέρω υπόθεση αποτελεί μίαν ακόμη μοναδική περίπτωση στην υπάρχουσα νομολογία, ως και οι λοιπές υφιστάμενες υπό του προέδρου Τραμπ εκδιώξεις. Εφθάσαμε του σημείου, οι εν ΗΠΑ διαμαρτυρόμενοι υπέρ της Χαμάς να απολαμβάνουν περισσότερες της ελευθέρας εκφράσεως από τούτον τον Πρόεδρο Τραμπ!

Πέραν της 1ης Τροπολογίας του Συντάγματος των ΗΠΑ, περί ελευθερίας του λόγου, στην οποίαν καταφανώς αντιβαίνει η ως άνω μεροληπτική μεταχείριση του Προέδρου Τραμπ, στην Ευρώπη, εκτός του άρθρου 6 της Ευρωπαϊκής Συμβάσεως περί Δικαιωμάτων του Ανθρώπου περί αμερολήπτου δίκης, εν άρθροις 10 αναφέρεται:

«1. Κάθε πρόσωπο έχει δικαίωμα στην ελευθέρα έκφραση. Το δικαίωμα αυτό περιλαμβάνει την ελευθερία γνώμης, καθώς και την ελευθερία λήψης ή μετάδοσης πληροφοριών ή ιδεών, χωρίς παρέμβαση δημοσίων αρχών (…)».

Και εξ ετέρας, το αυτό Συμβούλιο της Ευρώπης αναφέρει (σελ. 57): «Tο δικαίωμα απαντήσεως, ως σημαίνοντος στοιχείου της ελευθέρας εκφράσεως, αποτελεί μέρος του πεδίου εφαρμογής του άρθρου 10 (Υπόθεση Melnychuk κατά Ουκρανίας, σελ. 6 επ. και Ediciones Tiempo S.A. c. Espagne). Τούτο απορρέει εκ της ανάγκης, όχι απλώς του δικαιώματος περί αμφισβητήσεως ψευδών πληροφοριών, αλλά και της διασφαλίσεως του πλουραλισμού απόψεων, ιδία επί ζητημάτων γενικού συμφέροντος, όπως οι συζητήσεις πολιτικού περιεχομένου (…)».

Σημείο των ανωτέρω είναι και ο απρεπέστατος χαρακτηρισμός του Αμερικανού δημοσιογράφου Τάκερ Κάρλσον υπό της πρώην Αμερικανίδος υπουργού Εξωτερικών Χίλαρι Κλίντον ως «χρησίμου ηλιθίου», καθ’ ον χρόνον ελάμβανε συνέντευξη από τον Ρώσο Πρόεδρο Βλαδίμηρο Πούτιν, λησμονήσασα τις (σκιερές) συναλλαγές αυτής επί Προεδρίας Μπαράκ Ομπάμα.

Λυπηρές επίσης και οι δηλώσεις του πρώην Βέλγου πρωθυπουργού και φιλελευθέρου ευρωβουλευτού Γκι Φερχόφστατ, αποκαλών ουσιαστικώς τον Κάρλσον persona non grata στην περίπτωση μεταδόσεως «ψευδών πληροφοριών» υπέρ του προέδρου Πούτιν, ενώ κάθε άλλο παρά ψευδείς πληροφορίες μετέδωσε, του εγκρίτου Γάλλου δημοσιογράφου André Bercoff αποδοκιμάζοντος την παρ’ ημίν δικτατορική στάση των Βρυξελλών δια της υπ’ αυτών επίσης λογοκρισίας επί της ελευθέρας εκφράσεως, του Α. Bercoff ερωτούντος: «Δηλαδή, όταν, τα έτη 1.933 μ.Χ.-1.939 μ.Χ., δημοσιογράφοι ελάμβαναν συνεντεύξεις του Χίτλερ, ήσαν Ναζί;»!

Ο Βενιαμίν Φραγκλίνος, συνιδρυτής των ΗΠΑ, είπε προ 200 και πλέον ετών: «Όποιος επιθυμεί ν’ ανατρέψει την ελευθερία του Έθνους, δέον να το πράξει υποτάσσων την ελευθερία του λόγου» (https://slpress.gr/politiki/oloi-exoun-dikaioma-logou-stis-ipa-ektos-tou-tramp/).

 

Πάμε να δούμε τώρα ίσως το πιο ενδιαφέρον πορτραίτο του μη εκλεγμένου παγκοσμίου ηγέτη όπως τον χαρακτήρισε ο Elon Musk μ.Χ. Το πιο εκτενές πορτρέτο του κ. Schwab φέρνει την υπογραφή του κ. Johnny Vedmore o οποίος είναι είναι ανεξάρτητος ερευνητής-δημοσιογράφος από το Κάρντιφ της Ουαλίας. Kαθώς η Σύνοδος του 2023 μ.Χ. βρίσκεται σε εξέλιξη ας δούμε ποιος είναι ο εμπνευστής του Forum σύμφωνα με την έρευνα του συγκεκριμένου δημοσιογράφου.

Το πρωί της 11ης Σεπτεμβρίου 2001 μ.Χ., ο Klaus Schwab βρισκόταν στο Park Εast της Νέας Υόρκης και υπήρξε μάρτυρας ενός από τα πιο εντυπωσιακά γεγονότα της επόμενης εικοσαετίας με τα δίδυμα κτίρια του Παγκόσμιου Κέντρου Εμπορίου να σωριάζονται μετά από 3 απανωτές εκρήξεις. Σήμερα, δύο δεκαετίες μετά, ο Klaus Schwab κάθεται ξανά στην πρώτη σειρά μιας άλλης στιγμής που καθορίζει τη γενιά στη σύγχρονη ανθρώπινη ιστορία.

Έχοντας, φαινομενικά, πάντα μια θέση στην πρώτη σειρά όταν πλησιάζει μια τραγωδία, η εγγύτητα του Schwab με γεγονότα που αλλάζουν τον κόσμο πιθανότατα να οφείλεται στο ότι είναι ένας από τους πιο καλά δικτυωμένους ανθρώπους στην Γη.

Ως κινητήριος δύναμη πίσω από το Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ, «τον διεθνή οργανισμό για τη συνεργασία δημόσιου και ιδιωτικού τομέα», ο Schwab έχει φλερτάρει με αρχηγούς κρατών, κορυφαία στελέχη επιχειρήσεων και την ελίτ ακαδημαϊκών και επιστημονικών κύκλων στο Νταβός για περισσότερα από 50 χρόνια.

Πιο πρόσφατα, έχει επίσης φλερτάρει με την οργή πολλών λόγω του πιο πρόσφατου ρόλου του ως επικεφαλής της Great Reset (Μεγάλη Επαναφορά), μιας σαρωτικής προσπάθειας να αναδημιουργηθεί ο πολιτισμός παγκοσμίως προς όφελος της ελίτ του Παγκόσμιου Οικονομικού Φόρουμ και των συμμάχων της.

Ο Schwab, κατά την ετήσια συνάντηση του Φόρουμ τον Ιανουάριο του 2021 μ.Χ., τόνισε ότι η οικοδόμηση εμπιστοσύνης θα ήταν αναπόσπαστο κομμάτι της επιτυχίας του Great Reset, σηματοδοτώντας την συνεχιζόμενη επέκταση της ήδη μαζικής εκστρατείας δημοσίων σχέσεων της πρωτοβουλίας.

Αν και ο Schwab ζήτησε την οικοδόμηση εμπιστοσύνης μέσω μιας απροσδιόριστης «προόδου», η εμπιστοσύνη συνήθως διευκολύνεται μέσω της διαφάνειας. Ίσως αυτός είναι ο λόγος που πολλοί δυσκολεύονται να εμπιστευτούν τον Schwab και τα κίνητρά του, καθώς είναι γνωστά ελάχιστα για την ιστορία και το βιογραφικό του πριν από την ίδρυση του Παγκόσμιου Οικονομικού Φόρουμ, στις αρχές της δεκαετίας του 1.970 μ.Χ.

Όπως πολλοί εξέχοντες επικεφαλής της ατζέντας που υποστηρίζεται από την ελίτ, το διαδικτυακό αρχείο του Schwab έχει καθαριστεί καλά, καθιστώντας δύσκολο να βρεθούν πληροφορίες για την πρώιμη ιστορία του καθώς και πληροφορίες για την οικογένειά του.

Ωστόσο, έχοντας γεννηθεί στο Ράβενσμπουργκ της Γερμανίας το 1.938 μ.Χ., πολλοί εικάζουν τους τελευταίους μήνες ότι η οικογένεια του Schwab ίσως να είχε κάποια σχέση με τις πολεμικές προσπάθειες του Άξονα, δεσμούς που, εάν δημοσιοποιηθούν, θα μπορούσαν να απειλήσουν τη φήμη του Παγκόσμιου Οικονομικού Φόρουμ και να προκαλέσουν ανεπιθύμητο έλεγχο στην αποστολή και τα κίνητρά του.

Στην έρευνα της ιστοσελίδας Unlimited Hangout, διερευνάται λεπτομερώς το παρελθόν για το οποίο ο Klaus Schwab έχει εργαστεί να αποκρύψει και αποκαλύπτεται η συμμετοχή της οικογένειας Schwab, όχι μόνο στη ναζιστική αναζήτηση για μια ατομική βόμβα, αλλά και στο παράνομο πυρηνικό πρόγραμμα της Νότιας Αφρικής για το απαρτχάιντ.

Ιδιαίτερα αποκαλυπτική είναι η ιστορία του πατέρα του Klaus, Eugen Schwab, ο οποίος υπήρξε καθοδηγητής του υποστηριζόμενου από τους Ναζί Γερμανικού υποκατατήματος μιας ελβετικής εταιρείας μηχανικών στον πόλεμο, ως εξέχων εργολάβος στρατού.

Αυτή η εταιρεία, η Escher-Wyss, θα χρησιμοποιούσε τη δουλεία για να παράγει μηχανήματα ζωτικής σημασίας για την πολεμική προσπάθεια των Ναζί, καθώς και Βαρύ Ύδωρ για το πυρηνικό τους πρόγραμμα. Χρόνια αργότερα, στην ίδια εταιρεία, ένας νεαρός, ο Klaus Schwab, υπηρέτησε στο διοικητικό συμβούλιο όταν πάρθηκε η απόφαση να εφοδιαστεί το ρατσιστικό καθεστώς απαρτχάιντ της Νότιας Αφρικής με τον απαραίτητο εξοπλισμό προκειμένου να προωθήσει την προσπάθειά του να γίνει πυρηνική δύναμη.

Με το Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ να είναι πλέον ένας εξέχων υποστηρικτής της μη διάδοσης των πυρηνικών όπλων και της «καθαρής» πυρηνικής ενέργειας, το παρελθόν του Klaus Schwab τον καθιστά φτωχό εκφραστή της δήθεν ατζέντας του για το παρόν και το μέλλον. Ωστόσο, σκάβοντας ακόμη βαθύτερα στις δραστηριότητές του, γίνεται σαφές ότι ο πραγματικός ρόλος του Schwab ήταν από καιρό να «διαμορφώνει παγκόσμιες, περιφερειακές και βιομηχανικές ατζέντες» του παρόντος, προκειμένου να διασφαλίσει την συνέχεια μεγαλύτερων, πολύ παλαιότερων σχεδίων που δυσφημίστηκαν μετά τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο, όχι μόνο την πυρηνική τεχνολογία, αλλά και τις πολιτικές ελέγχου του πληθυσμού που είναι επηρεασμένες από την Ευγονική (ένα σύνολο πεποιθήσεων και πρακτικών που στοχεύουν στη βελτίωση της γενετικής ποιότητας του πληθυσμού).

Μία ιστορία από την Σουαβία. Στις 10 Ιουλίου του 1.870 μ.Χ., ο παππούς του Klaus Schwab,Jakob Wilhelm Gottfried Schwab, που αργότερα αναφέρεται ως απλά Gottfried, γεννήθηκε σε μια Γερμανία που βρίσκονταν σε πόλεμο με τους Γάλλους γείτονές της.

Η Καρλσρούη, η πόλη που γεννήθηκε ο Gottfried Schwab, περιλαμβάνονταν στο Μεγάλο Δουκάτο του Μπάντεν, το οποίο κυβερνούσε το 1.870 μ.Χ. ο 43χρονος Μέγας Δούκας του Μπάντεν, Φρειδερίκος Α’. Το επόμενο έτος, ο προαναφερόμενος Δούκας θα ήταν παρών στην διακήρυξη της Γερμανικής Αυτοκρατορίας που έλαβε χώρα στην Αίθουσα των Κατόπτρων στο Παλάτι των Βερσαλλιών.

Ήταν ο μοναδικός γαμπρός του αυτοκράτορα Γουλιέλμου Α’ και, ως Φρειδερίκος Α’, ήταν ένας από τους ηγεμόνες της Γερμανίας. Όταν ο Gottfried Schwab έγινε 18 ετών, η Γερμανία θα έβλεπε τον Γουλιέλμο Β’ να παίρνει το θρόνο μετά το θάνατο του πατέρα του, Φρειδερίκου Γ’.

Το 1.893 μ.Χ., ο 23χρονος Gottfried Schwab θα έφευγε επίσημα από την Γερμανία, έχοντας απαρνηθεί την Γερμανική υπηκοότητα, για να μεταναστεύσει στην Ελβετία. Εκείνη την εποχή, το επάγγελμά του ήταν αρτοποιός.

Εδώ, ο Gottfried θα συναντούσε τη Marie Lappert που ήταν από το Κίρχμπεργκ κοντά στη Βέρνη της Ελβετίας και η οποία ήταν πέντε χρόνια νεότερή του. Οι δυο τους, θα παντρευτούν στο Ρόγκβιλ της Βέρνης, στις 27 Μαΐου του 1.898 μ.Χ. και τον επόμενο χρόνο, στις 27 Απριλίου του 1.899 μ.Χ., γεννήθηκε το παιδί τους, Eugen Schwab.

Την εποχή της γέννησής του Eugen, ο Gottfried Schwab είχε εξελιχθεί επαγγελματικά σε Μηχανικός Μηχανών. Όταν ο Eugen ήταν περίπου ενός έτους, ο Gottfried και η Marie Schwab αποφάσισαν να επιστρέψουν για να ζήσουν στην Καρλσρούη και ο Gottfried έκανε ξανά αίτηση για την Γερμανική υπηκοότητα.

Ο Eugen Schwab θα ακολουθούσε τα βήματα του πατέρα του και θα γινόταν επίσης Μηχανικός Μηχανών και στα επόμενα χρόνια θα συμβούλευε τα παιδιά του να κάνουν το ίδιο. Ο Eugen Schwab θα άρχιζε τελικά να εργάζεται σε ένα εργοστάσιο σε μια πόλη στην Άνω Σουαβία, στην Νότια Γερμανία, πρωτεύουσα της περιφέρειας Ράβενσμπουργκ, την Μπάντεν-Βούτεμπεργκ.

Το εργοστάσιο όπου θα χαράξει την καριέρα του ήταν το γερμανικό υποκατάστημα μιας ελβετικής εταιρείας με το όνομα Escher Wyss. Η Ελβετία είχε πολλούς μακροχρόνιους οικονομικούς δεσμούς με την περιοχή του Ράβενσμπουργκ,με Ελβετούς εμπόρους στις αρχές του 19ου Αιώνα που έφεραν νήματα και προϊόντα ύφανσης.

Την ίδια περίοδο, το Ράβενσμπουργκ παρέδιδε σιτηρά στο Ρόρσαχ, βαθιά μέσα στις Ελβετικές Άλπεις, μέχρι το 1.870 μ.Χ., μαζί με ζώα αναπαραγωγής και διάφορα τυριά. Μεταξύ 1.809 μ.Χ. και 1837, ζούσαν 375 Ελβετοί στο Ράβενσμπουργκ, αν και ο ελβετικός πληθυσμός είχε πέσει στους 133 μέχρι το 1.910 μ.Χ.

Στην δεκαετία του 1.830 μ.Χ., ειδικευμένοι Ελβετοί εργάτες δημιούργησαν ένα εργοστάσιο βαμβακιού με ενσωματωμένο εργοστάσιο λεύκανσης και φινιρίσματος που ανήκε και συντηρήθηκε από τους αδελφούς Erpf.

Η αγορά αλόγων του Ράβενσμπουργκ, που δημιουργήθηκε γύρω στο 1.840 μ.Χ., προσέλκυσε επίσης πολλούς από την Ελβετία, ειδικά μετά το άνοιγμα της σιδηροδρομικής γραμμής από το Ράβενσμπουργκ στο Φριντριχσάφεν, μια πόλη που βρίσκεται στην κοντινή λίμνη της Κωνσταντίας, στα σύνορα της Ελβετίας και της Γερμανίας, το 1.847 μ.Χ.

Οι έμποροι σιτηρών από το Ρόρσαχ έκαναν τακτικές επισκέψεις στο εργαστάσιο του Ράβενσμπουργκ και τελικά αυτή η διασυνοριακή συνεργασία και το εμπόριο οδήγησε επίσης στο άνοιγμα ενός υποκαταστήματος στην πόλη, του εργοστασίου μηχανών της Ζυρίχης, Escher-Wyss & Cie. Αυτό έγινε εφικτό όταν ολοκληρώθηκε η γραμμή τρένου που συνέδεε την Ζυρίχη με το γερμανικό δίκτυο δρομολογίων, μεταξύ 1.850 μ.Χ. και 1.853 μ.Χ.

Το εργοστάσιο ιδρύθηκε από τον Walter Zuppinger μεταξύ 1.856 μ.Χ. και 1.859 μ.Χ. και θα ξεκινήσει την παραγωγή το 1.860 μ.Χ. Το 1.861 μ.Χ., μπορούμε να δούμε το πρώτο επίσημο δίπλωμα ευρεσιτεχνίας των κατασκευαστών του Escher-Wyss στο Ράβενσμπουργκ που αναφέρεται στις «ιδιαίτερες εγκαταστάσεις με μηχανικούς αργαλειούς για ύφανση κορδέλας».

Εκείνη την εποχή, το υποκατάστημα του Ράβενσμπουργκ Escher Wyss θα διευθύνονταν από τον Walter Zuppinger και θα ήταν εκεί όπου ο ίδιος ανέπτυξε την εφαπτομενική τουρμπίνα του και όπου κέρδισε μια σειρά από επιπλέον διπλώματα ευρεσιτεχνίας.

Το 1.870 μ.Χ., ο Zuppinger, μαζί με άλλους, ίδρυσαν επίσης ένα εργοστάσιο χαρτοποιίας στο Μπάινφερτ, κοντά στο Ράβενσμπουργκ. Ο ίδιος, αποσύρθηκε το 1.875 μ.Χ. και αφιέρωσε όλες του τις δυνάμεις στην περαιτέρω προώθηση των στροβίλων.

Στο γύρισμα του νέου αιώνα, το εργοστάσιο Escher-Wyss είχε αφήσει την ύφανση της κορδέλας σχεδόν στην άκρη και άρχισε να επικεντρώνεται σε πολύ μεγαλύτερα έργα όπως η παραγωγή μεγάλων βιομηχανικών στροβίλων και, το 1.907 μ.Χ., ενεπλάκη σε μια «διαδικασία έγκρισης και παραχώρησης» για την κατασκευή υδροηλεκτρικού σταθμούκοντά στο Ντόγκερν Αμ Ράιν, όπως αναφέρεται σε έγγραφο της Βασιλείας στηνν Ελβετία από το 1.925 μ.Χ.

Μέχρι το 1.920 μ.Χ., το εργοστάσιο Escher-Wyss βρέθηκε μπλεγμένο σε σοβαρές οικονομικές δυσκολίες. Η συνθήκη των Βερσαλλιών είχε περιορίσει τη στρατιωτική και οικονομική ανάπτυξη της Γερμανίας μετά τον Μεγάλο Πόλεμο, και η Ελβετική Εταιρεία βρήκε την ύφεση στα γειτονικά εθνικά έργα υπερβολική για να την αντέξει.

Ωστόσο, το μητρικό υποκατάστημα Escher-Wyss που βρισκόταν στη Ζυρίχη και είχε ιδρυθεί το 1.805 μ.Χ. και η εταιρεία, η οποία εξακολουθούσε να επωφελείται από μια καλή φήμη και μια ιστορία που διήρκεσε περισσότερο από έναν αιώνα, κρίθηκαν πολύ σημαντικά για να χαθούν.

Τον Δεκέμβριο του 1.920 μ.Χ., πραγματοποιήθηκε αναδιοργάνωση με μείωση του μετοχικού κεφαλαίου από 11,5 σε 4,015 εκατομμύρια γαλλικά φράγκα και το οποίο αργότερα αυξήθηκε ξανά σε 5,515 εκατομμύρια ελβετικά φράγκα. Παρ’ όλα αυτά, μέχρι το τέλος του οικονομικού έτους του 1.931 μ.Χ., η εταιρεία Escher-Wyss εξακολουθούσε να χάνει χρήματα.

Μέχρι τότε, το εργοστάσιο συνέχιζε να παραδίδει μεγάλης κλίμακας συμβάσεις κατασκευαστικών έργων, κατά τη διάρκεια της δεκαετίας του 1.920 μ.Χ., όπως σημειώνεται σε επίσημη αλληλογραφία με ημερομηνία 1.924 μ.Χ. που ανταλλάχθηκε μεταξύ του Γουλιέλμου Γ΄, πρίγκιπα της Θουριγγίας, της εταιρείας Escher-Wyss και του διαχειριστή περιουσιακών στοιχείων του Οίκου της Θουριγγίας, λογιστή Julius Heller.

Αυτό το έγγραφο αναφέρεται στους «Γενικούς Όρους και Προϋποθέσεις της Ένωσης Γερμανών Κατασκευαστών Υδροτουρμπίνων για την Παράδοση Μηχανών και Άλλου Εξοπλισμού για Υδροηλεκτρικούς Σταθμούς».

Αυτό επιβεβαιώνεται επίσης σε ένα φυλλάδιο για την «συμφωνία της Ένωσης Γερμανών Κατασκευαστών Υδροτουρμπίνων για την Εγκατάσταση Στροβίλων και Ανταλλακτικών Μηχανών εντός του Γερμανικού Ράιχ», που τυπώθηκε στις 20 Μαρτίου 1.923 μ.Χ. σε ένα διαφημιστικό φυλλάδιο από την Escher-Wyss για έναν ρυθμιστή πίεσης λαδιού.

Αφού η Μεγάλη Ύφεση στις αρχές της δεκαετίας του 1.930 μ.Χ. είχε καταστρέψει την παγκόσμια οικονομία, η Escher-Wyss ανακοίνωσε ότι «η καταστροφική εξέλιξη της οικονομικής κατάστασης σε σχέση με το νόμισμα μειώνεται. Η εταιρεία [Escher-Wyss] δεν είναι προσωρινά σε θέση να συνεχίσει τις τρέχουσες υποχρεώσεις της σε διάφορες χώρες των πελατών της».

Η εταιρεία αποκάλυψε επίσης ότι θα ζητούσε την αναβολή ενός δικαστηρίου στην ελβετική εφημερίδα Neue Zürcher Nachrichten, η οποία ανέφερε την 1η Δεκεμβρίου 1.931 μ.Χ. ότι «η Escher-Wyss έλαβε αναστολή απόφασης πτώχευσης μέχρι τα τέλη Μαρτίου 1.932 μ.Χ. και ενεργώντας ως επιμελητής στην Ελβετία, έχει οριστεί μια εταιρεία εμπιστοσύνης».

Το άρθρο ανέφερε με αισιοδοξία ότι «θα πρέπει να υπάρξει προοπτική συνέχισης των επιχειρήσεων». Το 1931 μ.Χ., η Escher-Wyss απασχολούσε περίπου 1.300 μη συμβασιούχους εργάτες και 550 μισθωτούς.

Στα μέσα της δεκαετίας του 1.930 μ.Χ., η Escher-Wyss βρέθηκε ξανά σε οικονομικά προβλήματα. Αυτή τη φορά, δημιουργήθηκε μια κοινοπραξία προκειμένου να σώθει η προβληματική εταιρεία μηχανικής. Η κοινοπραξία συγκροτήθηκε εν μέρει από την Ομοσπονδιακή Τράπεζα της Ελβετίας (της οποίας κατά σύμπτωση επικεφαλής ήταν ένας Max Schwab, ο οποίος δεν έχει καμία σχέση με τον Klaus Schwab) και έλαβε χώρα περαιτέρω αναδιάρθρωση.

Το 1.938 μ.Χ., ανακοινώθηκεότι ένας μηχανικός της εταιρείας, ο συνταγματάρχης Jacob Schmidheiny θα γινόταν ο νέος Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της Escher-Wyss. Λίγο μετά το ξέσπασμα του πολέμου, το 1.939 μ.Χ., ο Schmidheiny φέρεται να είπε:

«Το ξέσπασμα του πολέμου δεν σημαίνει απαραίτητα λουκέτο για μία βιομηχανία με μηχανές σε μια ουδέτερη χώρα, αντιθέτως». Η Escher-Wyss και η νέα της διοίκηση, προφανώς ανυπομονούσαν να επωφεληθούν από τον πόλεμο, ανοίγοντας το δρόμο για την μεταμόρφωσή της σε σημαντικό στρατιωτικό εργολάβο των Ναζί.

Μια σύντομη ιστορία της Εβραϊκής δίωξης στο Ράβενσμπουργκ. Όταν ο Αδόλφος Χίτλερ ανέβηκε στην εξουσία, πολλά πράγματα άλλαξαν στην Γερμανία και η ιστορία του εβραϊκού πληθυσμού του Ράβενσμπουργκ κατά τη διάρκεια εκείνης της εποχής είναι θλιβερή. Ωστόσο, δεν ήταν η πρώτη φορά που ο αντισημιτισμός είχε σηκώσει κεφάλι στην περιοχή.

Κατά τον Μεσαίωνα, μια συναγωγή, που αναφέρεται ήδη από το 1345 μ.Χ., βρισκόταν στο κέντρο του Ράβενσμπουργκ και που εξυπηρετούσε μια μικρή εβραϊκή κοινότητα, την παρουσία της οποίας μπορεί να εντοπίσει κανείς από το 1.330 μ.Χ. έως το 1.429 μ.Χ.

Στα τέλη του 1.429 μ.Χ. και έως το 1.430 μ.Χ., οι Εβραίοι του Ράβενσμπουργκ είχαν στοχοποιηθεί και ακολούθησε μια φρικτή σφαγή.Στους κοντινούς οικισμούς Λιντάου, Υμπερλίνγκεν, Μπούχορν (αργότερα μετονομάστηκε σε Φριντριχσάφεν), Μίρσμπουργκ και Κόστανζ, έγιναν μαζικές συλλήψεις Εβραίων κατοίκων.

Οι Εβραίοι του Λιντάου κάηκαν ζωντανοί κατά τη «Συκοφαντία του Αίματος»του Ράβενσμπουργκ το 1.429 μ.Χ./1.430 μ.Χ., στην οποία μέλη της εβραϊκής κοινότητας κατηγορήθηκαν ότι θυσίαζαν μωρά μέσω τελετουργιών.

Τον Αύγουστο του 1.430 μ.Χ., στο Υμπερλίνγκεν, η εβραϊκή κοινότητα αναγκάστηκε να αλλαξοπιστήσει, με 12 να αρνούνται και να σκοτώνονται. Οι σφαγές, συνολικά, έγιναν με την άμεση έγκριση του βασιλιά Σίγκμουντ και οι υπόλοιποι Εβραίοι εκδιώχθηκαν σύντομα από την περιοχή.

Το Ράβενσμπουργκ είχε πρωτοστατήσει και το 1.559 μ.Χ. σε αυτό τον διωγμό, όταν Αυτοκράτορας ήταν ο Φερδινάνδος Α’. Μάλιστα, πολύ αργότερα, σε μια ανανεωμένη οδηγία του 1.804 μ.Χ. που εκδόθηκε για τη φρουρά της πόλης, αναφέρονταν:

«Εφόσον οι Εβραίοι δεν επιτρέπεται να ασχολούνται με οποιοδήποτε εμπόριο ή επιχείρηση, δεν επιτρέπεται σε κανέναν από αυτούς η είσοδος στην πόλη με τα πόδια ή με άμαξα. Επίσης, όσοι βρίσκονται ήδη στην πόλη και δεν έχουν λάβει άδεια για μεγαλύτερη ή μικρότερη παραμονή από το αστυνομικό γραφείο, πρέπει να απομακρυνθούν από την πόλη. Εκ του αστυνομικού τμήματος».

Μόλις τον 19ο Αιώνα οι Εβραίοι κατάφεραν να εγκατασταθούν νόμιμα στο Ράβενσμπουργκ και, ακόμη και τότε, ο αριθμός τους παρέμενε τόσο μικρός που δεν ξαναχτίστηκε άλλη συναγωγή. Το 1.858 μ.Χ., υπήρχαν μόνο 3 Εβραίοι καταγεγραμμένοι και, το 1.895 μ.Χ., ο αριθμός αυτός έφτασε στους 57. Από την αλλαγή του αιώνα μέχρι το 1.933 μ.Χ., ο αριθμός των Εβραίων που ζούσαν στο Ράβενσμπουργκ είχε μειωθεί σταθερά, καθώς η κοινότητα τότε απαρτιζόταν μόνο από 23 ανθρώπους.

Στις αρχές της δεκαετίας του 1.930 μ.Χ., υπήρχαν επτά κύριες εβραϊκές οικογένειες που ζούσαν στο Ράβενσμπουργκ, συμπεριλαμβανομένων των οικογενειών Adler, Erlanger, Harburger, Herrmann, Landauer, Rose και Sondermann.

Μετά την κατάληψη της εξουσίας από τους εθνικοσοσιαλιστές, ορισμένοι από τους Εβραίους του Ράβενσμπουργκ αναγκάστηκαν αρχικά να μεταναστεύσουν, ενώ άλλοι αργότερα δολοφονήθηκαν σε ναζιστικά στρατόπεδα συγκέντρωσης. Μέχρι τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο, υπήρξαν πολλές δημόσιες εκδηλώσεις μίσους προς τη μικρή κοινότητα των Εβραίων μέσα και γύρω από το Ράβενσμπουργκ.

Ήδη, στις 13 Μαρτίου 1.933 μ.Χ., περίπου τρεις εβδομάδες πριν από το πανεθνικό ναζιστικό μποϊκοτάζ όλων των Εβραϊκών καταστημάτων στην Γερμανία, φρουροί της Στούρμαμπταϊλουνγκ (παραστρατιωτική οργάνωση προσκείμενη αρχικά στο Γερμανικό Εργατικό Κόμμα και στη συνέχεια στη μετεξέλιξή του, στο Εθνικοσοσιαλιστικό Κόμμα του Χίτλερ) τοποθετήθηκαν μπροστά σε δύο από τα πέντε εβραϊκά καταστήματα στο Ράβενσμπουργκ και προσπάθησαν να εμποδίσουν πελάτες προκειμένου να εισέλθουν, βάζοντας πινακίδες σε ένα κατάστημα που ανέφεραν,«Το Wohlwert έκλεισε μέχρι την αρυανοποίηση του».

Το Wohlwert’s σύντομα θα «αρυανοποιούνταν» και θα ήταν το μόνο εβραϊκό κατάστημα που θα επιζούσε από το ναζιστικό πογκρόμ. Οι άλλοι ιδιοκτήτες των τεσσάρων μεγάλων εβραϊκών πολυκαταστημάτων στο Ράβενσμπουργκ, οι Knopf, Merkur, Landauer και Wallersteiner αναγκάστηκαν όλοι να πουλήσουν τις περιουσίες τους σε μη Εβραίους εμπόρους μεταξύ 1935 και 1.938 μ.Χ. Κατά την διάρκεια αυτής της περιόδου, πολλοί από τους Εβραίους του Ράβενσμπουργκ κατάφεραν να φύγουν στο εξωτερικό πριν ξεκινήσει η χειρότερη δίωξη των εθνικοσοσιαλιστών.

Ενώ τουλάχιστον οκτώ πέθαναν βίαια, αναφέρθηκε ότι τρεις Εβραίοι πολίτες που ζούσαν στο Ράβενσμπουργκ επέζησαν λόγω των Γερμανίδων συζύγων τους. Μερικοί από τους Εβραίους που συνελήφθησαν στο Ράβενσμπουργκ κατά την διάρκεια της «Νύχτας των Κρυστάλλων» αναγκάστηκαν να παρελάσουν στους δρόμους του Μπάντεν-Μπάντεν υπό την επίβλεψη φρουρών των SS την επόμενη μέρα και αργότερα μεταφέρθηκαν στο στρατόπεδο συγκέντρωσης Ζάξενχαουζεν.

Στο Ράβενσμπουργκ σημειώθηκαν φρικτά εγκλήματα των Ναζί κατά της ανθρωπότητας. Την 1η Ιανουαρίου 1.934 μ.Χ., τέθηκε σε ισχύ στην Ναζιστική Γερμανία ο «Νόμος για την Πρόληψη των Κληρονομικών Ασθενειών»,που σήμαινε ότι άτομα με διαγνωσμένες ασθένειες όπως άνοια, σχιζοφρένεια, επιληψία, κληρονομική κώφωση και διάφορες άλλες ψυχικές διαταραχές, θα μπορούσαν να στειρωθούν νόμιμα.

Στο Νοσοκομείο της πόλης του Ράβενσμπουργκ, που σήμερα ονομάζεται Νοσοκομείο Heilig-Geist, πραγματοποιήθηκαν αναγκαστικές στειρώσεις από τον Απρίλιο του 1.934 μ.Χ. Μέχρι το 1.936 μ.Χ., η στείρωση ήταν η πιο εκτελούμενη ιατρική πράξη στο δημοτικό νοσοκομείο.

Στα προπολεμικά χρόνια της δεκαετίας του 1.930 μ.Χ., που οδήγησαν στη προσάρτηση της Πολωνίας, το εργοστάσιο Escher-Wyss του Ράβενσμπουργκ, το οποίο τότε διαχειριζόταν ο πατέρας του Klaus Schwab, Eugen Schwab,συνέχισε να είναι ο μεγαλύτερος εργοδότης της περιοχής, ενώ και το ναζιστικό κόμμα του Χίτλερ του απένειμε τον τίτλο της«Εθνικοσοσιαλιστικής Πρότυπης Εταιρείας». Στην ουσία, ενώ ο Schwab ήταν επικεφαλής, οι Ναζί ζητούσαν συνεργασία στον επερχόμενο πόλεμο και τελικά το εργαστάσιο ανταποκρίθηκε.

Η Escher-Wyss του Ράβενσμπουργκ και ο πόλεμος. Το Ράβενσμπουργκ ήταν ιδιαιτέρως ωφελούμενο εν καιρώ πολέμου, καθώς δεν υπήρξε ποτέ στόχος αεροπορικών επιδρομών των Συμμάχων. Η παρουσία του Ερυθρού Σταυρού και μια φημολογούμενη συμφωνία με διάφορες εταιρείες,συμπεριλαμβανομένης της Escher-Wyss, οδήγησαν τις συμμαχικές δυνάμεις να συμφωνήσουν δημοσίως να μην στοχοποιήσουν την πόλη της Νότιας Γερμανίας.

Δεν χαρακτηρίστηκε ως σημαντικός στρατιωτικός στόχος καθόλη την διάρκεια του πολέμου και, για το λόγο αυτό, η πόλη διατηρεί ακόμα πολλά από τα αρχικά της χαρακτηριστικά. Ωστόσο, πολύ πιο σκοτεινά πράγματα συνέβαιναν στο Ράβενσμπουργκ όταν ξεκίνησε ο πόλεμος.

Ο Eugen Schwab συνέχισε να διαχειρίζεται την «Εθνικοσοσιαλιστική Πρότυπη Εταιρεία», την Escher-Wyss, και η ελβετική εταιρεία βοηθούσε τη ναζιστική Βέρμαχτ να παράγει σημαντικά πολεμικά όπλα, καθώς και περισσότερους βασικούς οπλισμούς.

Η εταιρεία Escher-Wyss ήταν ηγέτης στην τεχνολογία μεγάλων στροβίλων για υδροηλεκτρικά φράγματα και σταθμούς ηλεκτροπαραγωγής, αλλά κατασκεύαζε επίσης εξαρτήματα για γερμανικά μαχητικά αεροσκάφη. Συμμετείχε επίσης στενά σε πολύ πιο σκοτεινά έργα που συνέβαιναν στα παρασκήνια, τα οποία, αν ολοκληρωνόταν, θα μπορούσαν να είχαν αλλάξει την έκβαση του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου.

Η δυτική στρατιωτική υπηρεσία πληροφοριών γνώριζε ήδη την συνενοχή και την συνεργασία της Escher-Wyss με τους Ναζί. Υπάρχουν διαθέσιμα αρχεία από τις δυτικές στρατιωτικές πληροφορίες εκείνη την εποχή, συγκεκριμένα το γκρουπ Αρχείων 226 (RG 226), με δεδομένα που συγκεντρώθηκαν από το Γραφείο Στρατηγικών Υπηρεσιών (OSS), τα οποία δείχνουν ότι οι συμμαχικές δυνάμεις γνώριζαν ορισμένες από τις επιχειρήσεις της Escher-Wyss στις οποίες συναλλλάσσονταν με τους Ναζί. Μέσα στο RG 226, υπάρχουν τρεις συγκεκριμένες αναφορές για την Escher-Wyss:

• Αριθμός αρχείου 47178:Η Escher-Wyss της Ελβετίας εργάζεται για μια μεγάλη παραγγελία της Γερμανίας. Τα φλογοβόλα αποστέλλονται από την Ελβετία με το όνομα Brennstoffbehaelter. Με ημερομηνία Σεπτ. 1944.

• Ο αριθμός αρχείου 41589αναφέρει ότι οι Ελβετοί επέτρεπαν να αποθηκεύονται οι γερμανικές εξαγωγές στη χώρα τους, ένα υποτιθέμενο ουδέτερο έθνος κατά τη διάρκεια του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου: Επιχειρηματικές σχέσεις μεταξύ της Empresa Nacional Calvo Sotelo (ENCASO), της Escher Wyss και της Mineral Celbau Gesellschaft. 1 σελ. Ιούλιος 1944. Βλέπε επίσης L 42627, την Έκθεση σχετικά με τη συνεργασία μεταξύ της ισπανικής Empresa Nacional Calvo Sotelo και της Γερμανικής Rheinmetall Borsig, σχετικά με τις γερμανικές εξαγωγές που αποθηκεύονται στην Ελβετία. 1 σελ. Αύγουστος 1.944 μ.Χ.

• Ο αριθμός αρχείου 72654 ισχυρίζονταν ότι: Ο βωξίτης της Ουγγαρίας στάλθηκε στην Γερμανία και την Ελβετία για διύλιση. Στην συνέχεια, ένα κυβερνητικό συνδικάτο έχτισε ένα εργοστάσιο αλουμινίου στο Dunaalmas στα σύνορα της Ουγγαρίας και στο οποίο παρέχεται ηλεκτρική ενέργεια. Η Ουγγαρία συνεισέφερε σε ανθρακωρυχεία και παραγγέλθηκε εξοπλισμός από την Ελβετική εταιρεία Escher-Wyss. Η παραγωγή ξεκίνησε το 1.941 μ.Χ. 2 σελ. Μάιος 1.944 μ.Χ.

H Escher-Wyss υπήρξε ηγέτιδα στην δημιουργία νέας τεχνολογίας στροβίλων. Η εταιρεία είχε κατασκευάσει έναν στρόβιλο 14.500 HP για το στρατηγικά σημαντικό υδροηλεκτρικό εργοστάσιο της βιομηχανικής εγκατάστασης Norsk Hydro στο Βέρμοκ, κοντά στο Ριούκαν, στην Νορβηγία.

Το εργοστάσιο Norsk Hydro, μέρος του οποίου υποστηριζόταν από την Escher Wyss, ήταν το μόνο βιομηχανικό εργοστάσιο υπό τον έλεγχο των Ναζί, ικανό να παράγει Βαρύ Ύδωρ, ένα συστατικό απαραίτητο για την παραγωγή πλουτωνίου για το ναζιστικό πρόγραμμα ατομικής βόμβας.

Οι Γερμανοί είχαν αφήσει στην άκρη όλους τους δυνατούς πόρους για την παραγωγή Βαρέος Ύδατος, αλλά οι συμμαχικές δυνάμεις γνώριζαν τις τεχνολογικές προόδους που θα μπορούσαν να αλλάξουν το παιχνίδι από τους ολοένα και πιο απελπισμένους Ναζί. Κατά τη διάρκεια του 1942 και του 1943, το υδροηλεκτρικό εργοστάσιο έγινε στόχος, επιτυχημένων -μερικώς- επιδρομών βρετανικών καταδρομέων και της νορβηγικής αντίστασης, αν και η παραγωγή Βαρέος Ύδατος συνεχίστηκε. Οι συμμαχικές δυνάμεις θα ρίξουν περισσότερες από 400 βόμβες στο εργοστάσιο, κάτι που όμως επηρέασε ελάχιστα τις μεγάλες εγκαταστάσεις.

Το 1.944 μ.Χ., Γερμανικά πλοία προσπάθησαν να μεταφέρουν Βαρύ Ύδωρ πίσω στη Γερμανία, αλλά η Νορβηγική Αντίσταση κατάφερε να βυθίσει μόλις ένα. Έτσι, με τη βοήθεια της Escher-Wyss, οι Ναζί κατάφεραν σχεδόν να αλλάξουν την παλίρροια του πολέμου και να επιφέρουν μια νίκη του Άξονα.

Πίσω στο εργοστάσιο Escher-Wyss στο Ράβενσμπουργκ, ο Eugen Schwab ήταν απασχολημένος με το να χρησιμοποιεί στην ναζιστική εταιρεία του την αναγκαστική εργασία. Κατά τη διάρκεια του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου, σχεδόν 3.600 εργάτες δούλευαν καταναγκαστικά στο Ράβενσμπουργκ, συμπεριλαμβανομένου και του εργαστασίου της Escher Wyss.

Σύμφωνα με τον αρχειοφύλακα της πόλης στο Ράβενσμπουργκ, Andrea Schmuder, το εργοστάσιο μηχανών Escher-Wyss απασχολούσε μεταξύ 198 και 203 πολιτικούς κρατουμένους και αιχμαλώτους κατά τη διάρκεια του πολέμου. Ο Karl Schweizer, ένας τοπικός ιστορικός του Λιντάου, αναφέρει ότι η Escher-Wyss διατηρούσε ένα μικρό ειδικό στρατόπεδο για εργάτες καταναγκαστικής εργασίας στις εγκαταστάσεις του εργοστασίου.

Η χρήση τέτοιων εργατών στο Ράβενσμπουργκ κατέστησε αναγκαία τη δημιουργία ενός από τα μεγαλύτερα καταγεγραμμένα ναζιστικά στρατόπεδα καταναγκαστικής εργασίας στο εργαστάσιο ενός πρώην ξυλουργού, στη Ziegelstrasse 16.

Πριν, το εν λόγω στρατόπεδο φιλοξενούσε 125 Γάλλους αιχμαλώτους πολέμου που στάλθηκαν σε άλλα στρατόπεδα το 1.942 μ.Χ. Οι Γάλλοι εργάτες αντικαταστάθηκαν από 150 Ρώσους αιχμαλώτους πολέμου, οι οποίοι, σύμφωνα με φήμες, είχαν την χειρότερη μεταχείριση από όλους τους αιχμαλώτους.

Μια τέτοια κρατούμενη ήταν η Zina Jakuschewa,της οποίας η κάρτα και το βιβλίο εργασίας φυλάσσονται στο Μουσείο Μνήμης του Ολοκαυτώματος των Ηνωμένων Πολιτειών. Αυτά τα έγγραφα την προσδιορίζουν ως μη Εβραία εργάτρια καταναγκαστικής εργασίας, η οποία ήταν στο Ράβενσμπουργκ της Γερμανίας το 1.943 μ.Χ. και το 1.944 μ.Χ.

Ο Eugen Schwab θα διατηρούσε ευσυνείδητα το status quo της εταιρείας κατά τα χρόνια του πολέμου. Εξάλλου, με τον νεαρό Klaus Martin Schwab να γεννιέται το 1.938 μ.Χ. και τον αδελφό του, Urs Reiner Schwab, λίγα χρόνια αργότερα, ο Eugen ήθελε να κρατήσει τα παιδιά του μακριά από το κακό.

Klaus Martin Schwab: Άνθρωπος του μυστηρίου, διεθνώς. Γεννημένος στις 30 Μαρτίου του 1.938 μ.Χ. στο Ράβενσμπουργκ της Γερμανίας, ο Klaus Schwab ήταν το μεγαλύτερο παιδί σε μια κανονική «πυρηνική» οικογένεια. Μεταξύ 1.945 μ.Χ. και 1.947 μ.Χ., ο Klaus φοίτησε στο δημοτικό σχολείο στο Άου.

Ο Klaus Schwab θυμάται σε μια συνέντευξη του 2006 μ.Χ. στους Irish Times ότι: «Μετά τον πόλεμο, ήμουν πρόεδρος της Γαλλογερμανικής περιφερειακής ένωσης νεολαίας. Οι ήρωές μου ήταν ο Adenauer, ο De Gasperi και ο De Gaulle».

Ο Klaus Schwab και ο μικρότερος αδελφός του, Urs Reiner Schwab, επρόκειτο να ακολουθήσουν τα βήματα του παππού τους, Gottfried, και του πατέρα τους, Eugen, και θα εκπαιδεύονταν αρχικά ως μηχανικοί.

Ο πατέρας του Klaus είχε πει στον νεαρό Schwab ότι, αν ήθελε να έχει αντίκτυπο στον κόσμο, τότε θα έπρεπε να εκπαιδευτεί ως Μηχανικός Μηχανών. Αυτή θα ήταν μόνο η αρχή των πανεπιστημιακών διαπιστευτηρίων του Schwab.

Ο Κλάους θα αρχίσει να σπουδάζει στο Spohn-Gymnasium του Ράβενσμπουργκ μεταξύ 1.949 μ.Χ. και 1.957 μ.Χ., αποφοιτώντας τελικά από το Humanistisches Gymnasium. Μεταξύ 1.958 μ.Χ. και 1.962 μ.Χ., ξεκίνησε να εργάζεται με διάφορες εταιρείες μηχανικής και, το 1962, ο Klaus ολοκλήρωσε τις σπουδές μηχανολόγου-μηχανικούστο Ελβετικό Ομοσπονδιακό Ινστιτούτο Τεχνολογίας (ETH) στην Ζυρίχη με δίπλωμα μηχανικού.

Την επόμενη χρονιά, ολοκλήρωσε επίσης ένα μάθημα οικονομικών στο Πανεπιστήμιο του Φρίμπουργκ, στην Ελβετία. Από το 1963 έως το 1966, εργάστηκε ως Βοηθός του Γενικού Διευθυντή του Γερμανικού Συνδέσμου Μηχανοδομίας (VDMA), στη Φρανκφούρτη.

Το 1.965 μ.Χ., ο Schwab εργάστηκε επίσης για το διδακτορικό του στο ETH της Ζυρίχης, γράφοντας διατριβή με θέμα: «Η μακροπρόθεσμη εξαγωγική πίστωση ως επιχειρηματικό πρόβλημα στην μηχανολογία».

Στην συνέχεια, το 1.966 μ.Χ., έλαβε πράγματι το διδακτορικό του στη Μηχανική από το Ελβετικό Ομοσπονδιακό Τεχνολογικό Ινστιτούτο (ETH) της Ζυρίχης. Εκείνη την εποχή, ο πατέρας του Klaus, Eugen Schwab, «κολυμπούσε» σε μεγαλύτερους «κύκλους» από ό,τι είχε «κολυμπήσει προηγουμένως».

Αφού ήταν μια πολύ γνωστή προσωπικότητα στο Ράβενσμπουργκ ως Διευθύνων Σύμβουλος του εργοστασίου Escher-Wyss πριν από τον πόλεμο, ο Eugen θα εκλεγόταν τελικά ως Πρόεδρος του Εμπορικού Επιμελητηρίου της πόλης.

Το 1.966 μ.Χ., κατά την ίδρυση της γερμανικής επιτροπής για τη σιδηροδρομική σήραγγα Splügen, ο Eugen Schwab την όρισε ως ένα έργο«που δημιουργεί μια καλύτερη και ταχύτερη σύνδεση με την ολοένα και πιο συγκλίνουσα Ευρώπη μας, προσφέροντας νέες ευκαιρίες για πολιτιστική, οικονομική και κοινωνική ανάπτυξη».

Το 1.967 μ.Χ., ο Klaus Schwab απέκτησε διδακτορικό στα Οικονομικά από το Πανεπιστήμιο του Φρίμπουργκ της Ελβετίας, καθώς και πτυχίο Master στη Δημόσια Διοίκηση από την Σχολή Διακυβέρνησης John F. Kennedy στο Χάρβαρντ στις Ηνωμένες Πολιτείες.

Ενώ ήταν στο Χάρβαρντ, ο Schwab διδάχθηκε από τον Henry Kissinger, για τον οποίο αργότερα θα έλεγε ότι ήταν μεταξύ των κορυφαίων 3-4 ανθρώπων που έχουν επηρεάσει περισσότερο τη σκέψη του σε όλη τη διάρκεια της ζωής του.

Ο Henry Kissinger και ο πρώην μαθητής του, Klaus Schwab, καλωσορίζουν τον πρώην πρωθυπουργό του Ηνωμένου Βασιλείου Ted Heath στην ετήσια συνεδρίαση του WEF το 1980. Πηγή: Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ

Στο προαναφερθέν άρθρο των Irish Times του 2006 μ.Χ., ο Klaus μίλησε για εκείνη την περίοδο ως μία πολύ σημαντική εποχή για την διαμόρφωση της σημερινής ιδεολογικής του σκέψης, δηλώνοντας: «Χρόνια αργότερα, όταν επέστρεψα από τις ΗΠΑ μετά τις σπουδές μου στο Χάρβαρντ, υπήρξαν δύο γεγονότα που είχαν ένα αποφασιστικό έναυσμα για μένα.

Το πρώτο ήταν ένα βιβλίο του Jean-Jacques Servan-Schreiber, The American Challenge, που έλεγε ότι η Ευρώπη θα έχανε έναντι των ΗΠΑ λόγω των κατώτερων μεθόδων διαχείρισης της Ευρώπης. Το άλλο ήταν –και αυτό έχει σχέση με την Ιρλανδία– όταν η Ευρώπη των έξι έγινε η Ευρώπη των εννέα». Αυτά τα δύο γεγονότα θα βοηθούσαν στη διαμόρφωση του Klaus Schwab σε έναν άνθρωπο που ήθελε να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι δημιουργούσαν τις επιχειρήσεις τους.

Την ίδια χρονιά, ο μικρότερος αδερφός του Klaus, Urs Reiner Schwab, αποφοίτησε από το ETH της Ζυρίχης ως μηχανολόγος-μηχανικός και ο Klaus Schwab πήγε να εργαστεί στην παλιά εταιρεία του πατέρα του, την Escher-Wyss, η οποια έγινε σύντομα Sulzer Escher-Wyss AG, Zurich. Εκεί ανέλαβε Βοηθός του Προέδρου και έπαιξε σημαντικό ρόλο στην αναδιοργάνωση των συγχωνευόμενων εταιρειών. Το γεγονός αυτό οδηγεί στις πυρηνικές διασυνδέσεις του Klaus.

Η άνοδος ενός τεχνοκράτη. Η Sulzer, μια ελβετική εταιρεία της οποίας η προέλευση χρονολογείται από το 1834, είχε αναδειχθεί για πρώτη φορά μετά την έναρξη της κατασκευής συμπιεστών το 1906. Μέχρι το 1914, η οικογενειακή εταιρεία είχε γίνει μέρος «τριών μετοχικών εταιρειών»,μία από τις οποίες ήταν η επίσημη εταιρεία χαρτοφυλακίου.

Στην δεκαετία του 1.930 μ.Χ., τα κέρδη της Sulzer θα πέσουν κατακόρυφα κατά τη διάρκεια της Μεγάλης Ύφεσης και, όπως πολλές επιχειρήσεις εκείνη την εποχή, αντιμετώπισαν σοβαρά προβλήματα πληρωμών και σε σχέση με τους εργάτες τους.

Επειδή ο Β’ Παγκόσμιος Πόλεμος δεν επηρέασε τόσο την Ελβετία όσο τους γείτονές της, η οικονομική άνθηση που επρόκειτο να ακολουθήσει οδήγησε στην αύξηση της ισχύος και της κυριαρχίας της Sulzer στην αγορά.

Το 1.966 μ.Χ., λίγο πριν την άφιξη του Klaus Schwab στην Escher-Wyss, οι Ελβετοί κατασκευαστές στροβίλων υπέγραψαν συμφωνία συνεργασίας με τους αδελφούς Sulzer στο Βίντερτουρ. Η Sulzer και η Escher-Wyss θα ξεκινήσουν να συγχωνεύονται το 1.966 μ.Χ., όταν η Sulzer αγόρασε το 53% των μετοχών της Escher. Η δεύτερη θα γινόταν επίσημα Sulzer Escher-Wyss AG το 1.969 μ.Χ., όταν και η τελευταία από τις μετοχές αποκτήθηκε από τους αδελφούς Sulzer.

Μόλις ξεκίνησε η συγχώνευση, η Escher-Wyss άρχισε να αναδιαρθρώνεται και δύο από τα μέλη του διοικητικού συμβουλίουθα ήταν τα πρώτα που θα βίωναν το τέλος της υπηρεσίας τους στην Escher-Wyss. Ο Δρ. H. Schindler και ο W. Stoffel παραιτήθηκαν από το Διοικητικό Συμβούλιο, του οποίου ηγήθηκαν τότε οι Georg Sulzer και Alfred Schaffner.

Ο Δρ. Schindler ήταν μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Escher-Wyss για 28 χρόνια και είχε εργαστεί δίπλα στον Eugen Schwab για μια μεγάλη διάρκεια της θητείας του. Ο Peter Schmidheiny θα αναλάβει αργότερα ως Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της Escher-Wyss, συνεχίζοντας την κυριαρχία της οικογένειας Schmidheiny στα στελέχη της εταιρείας.

Κατά την διάρκεια της διαδικασίας αναδιάρθρωσης, αποφασίστηκε ότι η Escher-Wyss και η Sulzer θα επικεντρωθούν σε ξεχωριστούς τομείς της μηχανικής, με τα εργοστάσια της Escher-Wyss να εργάζονται κυρίως στην κατασκευή υδραυλικών σταθμών παραγωγής ενέργειας, συμπεριλαμβανομένων στροβίλων, αντλιών αποθήκευσης, μηχανών αναστροφής, συσκευών κλεισίματος και αγωγών, καθώς και ατμοστροβίλων, στροβιλοσυμπιεστών, συστημάτων εξάτμισης, φυγοκέντρων και μηχανημάτων για τη βιομηχανία χαρτιού και χαρτοπολτού. Η Sulzer θα επικεντρωνόταν στη βιομηχανία ψύξης καθώς και στην κατασκευή ατμολεβήτων και αεριοστροβίλων.

Την 1η Ιανουαρίου του 1.968 μ.Χ., η πρόσφατα αναδιοργανωμένη Sulzer Escher-Wyss AG βγήκε επισήμως στην αγορά, έχοντας εξορθολογιστεί, μια κίνηση που κρίθηκε απαραίτητη λόγω των πολλών μεγάλων εξαγορών.

Σε αυτές, περιλαμβάνονταν μια στενή συνεργασίαμε την Brown Boveri, μια ομάδα ελβετικών εταιρειών ηλεκτρικής μηχανικής που είχαν επίσης εργαστεί για τους Ναζί, προμηθεύοντας τους Γερμανούς με υλικά για τα υποβρύχια που χρησιμοποιούσαν κατά τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο.

Η Brown Boveri είχε επίσης περιγραφεί ως «εργολάβος ηλεκτρικών ειδών που σχετίζονται με την άμυνα» και τα στελέχη της θεωρούσαν ότι οι συνθήκες του αγώνα εξοπλισμών του Ψυχρού Πολέμου ήταν επωφελείς για την επιχείρησή τους.

Η συγχώνευση και η αναδιοργάνωση αυτών των ελβετικών κολοσσών μηχανολογίας απέδωσε με μοναδικούς τρόπους. Για παράδειγμα, κατά τη διάρκεια των Χειμερινών Ολυμπιακών Αγώνων του 1968 μ.Χ. στην Γκρενόμπλ, οι Sulzer και Escher-Wyss χρησιμοποίησαν 8 συμπιεστές ψύξης για να δημιουργήσουν τόνους τεχνητού πάγου.

Επίσης, το 1.969 μ.Χ., οι δύο εταιρείες ενώθηκαν για να βοηθήσουν στην κατασκευή ενός νέου επιβατηγού πλοίου με το όνομα Hamburg, το πρώτο πλοίο στον κόσμο που ήταν πλήρως κλιματιζόμενο χάρη στη συνεργασία Sulzer και Escher-Wyss.

Το 1.967 μ.Χ., ο Klaus Schwab εκτινάχθηκε επίσημα στη σκηνή της ελβετικής επιχειρηματικής κοινότητας, πρωτοστάτησε στη συγχώνευση μεταξύ Sulzer και Escher-Wyss, καθώς και στον σχηματισμό κερδοφόρων συμμαχιών, όπως με την Brown Boveri και άλλους.

Τον Δεκέμβριο του 1.967 μ.Χ., ο Klaus θα μιλούσε στη Ζυρίχη μπροστά στους κορυφαίους ελβετικούς οργανισμούς μηχανικών, κατά την διάρκεια εκδήλωσης της Ένωσης Εργοδοτών Ελβετικών Κατασκευαστών Μηχανών και Μετάλλων και της Ένωσης Ελβετικών Κατασκευαστών Μηχανών.

Στην ομιλία του, θα προέβλεπε σωστά τη σημασία της ενσωμάτωσης των υπολογιστών στη σύγχρονη ελβετική μηχανική, δηλώνοντας ότι: «Το 1.971 μ.Χ., προϊόντα που δεν κυκλοφορούν καν στην αγορά σήμερα είναι πιθανό να αντιπροσωπεύουν έως και το ένα τέταρτο των πωλήσεων αύριο. Αυτό απαιτεί από τις εταιρείες να ερευνούν συστηματικά πιθανές εξελίξεις και να εντοπίζουν κενά στην αγορά.

Σήμερα (σ.σ. 1971), 18 από τις 20 μεγαλύτερες εταιρείες στον κλάδο των μηχανημάτων μας διαθέτουν τμήματα σχεδιασμού στα οποία έχουν ανατεθεί τέτοιες εργασίες. Φυσικά, όλοι πρέπει να κάνουν χρήση των πιο πρόσφατων τεχνολογικών εξελίξεων, και οι υπολογιστές είναι ένα από αυτά. Οι πολλές μικρές και μεσαίες εταιρείες του κλάδου των μηχανών μας ακολουθούν το δρόμο της συνεργασίας ή χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες ειδικών παρόχων υπηρεσιών επεξεργασίας δεδομένων».

Οι υπολογιστές και τα δεδομένα θεωρήθηκαν προφανώς σημαντικά για το μέλλον, σύμφωνα με τον Schwab, και αυτό προβλήθηκε περαιτέρω στην αναδιοργάνωση της Sulzer Escher-Wyss κατά τη συγχώνευσή της. Ο σύγχρονος ιστότοπος της Sulzer αντικατοπτρίζει αυτήν την αξιοσημείωτη αλλαγή κατεύθυνσης, δηλώνοντας ότι, το 1.968 μ.Χ:

«Οι δραστηριότητες τεχνολογίας υλικών εντείνονται [από τη Sulzer] και αποτελούν τη βάση για προϊόντα ιατρικής τεχνολογίας. Η θεμελιώδης αλλαγή από μια εταιρεία κατασκευής μηχανών σε μια εταιρεία τεχνολογίας αρχίζει να γίνεται εμφανής».

Πράγματι, ο Klaus Schwab βοήθησε να μετατραπεί η Sulzer Escher-Wyss σε κάτι περισσότερο από έναν απλό γίγαντα μηχανουργίας, μετατρέποντας την σε μια εταιρεία τεχνολογίας που οδηγούσε με μεγάλη ταχύτητα σε ένα μέλλον υψηλής τεχνολογίας.

Θα πρέπει επίσης να σημειωθεί ότι η Sulzer Escher-Wyss άλλαξε και μία άλλη εστίαση της επιχείρησής προκειμένου να βοηθήσει στο να «δημιουργηθεί η βάση για προϊόντα ιατρικής τεχνολογίας», ένας τομέας που δεν είχε αναφερθεί προηγουμένως στους στόχους, είτε της Sulzer είτε της Escher-Wyss.

Αλλά η τεχνολογική πρόοδος δεν ήταν η μόνη αναβάθμιση που ήθελε να παρουσιάσει ο Klaus Schwab στη Sulzer Escher-Wyss. Επεδίωκε επίσης να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο η εταιρεία σκεφτόταν το στιλ της διοίκησης της επιχείρησής της.

Ο Schwab και οι στενοί του συνεργάτες πίεζαν για μια εντελώς νέα επιχειρηματική φιλοσοφίαπου θα επέτρεπε «σε όλους τους εργαζόμενους να αποδεχτούν ως ηθικό χρέος τους στόχους της εταιρείας, εξασφαλίζοντας της έτσι μια αίσθηση ευελιξίας».

Ο ίδιος ο Klaus άρχισε να αναδεικνύεται ως πιο ενεργό δημόσιο πρόσωπο στα τέλη της δεκαετίας του 1960. Εκείνη την εποχή, η εταιρεία Sulzer Escher-Wyss άρχισε επίσης να ενδιαφέρεται περισσότερο να ασχοληθεί με τον Τύπο, κάτι που δεν είχε συμβεί ποτέ στο παρελθόν. Τον Ιανουάριο του 1.969 μ.Χ., οι Ελβετικοί γίγαντες διοργάνωσαν μια δημόσια συμβουλευτική συνάντηση με τίτλο «Ημέρα Ενημέρωσης της Βιομηχανίας Μηχανικής», η οποία αφορούσε κυρίως ζητήματα σχετικά με την διαχείριση της εταιρείας.

Κατά την διάρκεια της εκδήλωσης, ο Schwab θα δήλωνε ότι οι εταιρείες που χρησιμοποιούν αυταρχικό στυλ διαχείρισης «δεν είναι σε θέση να ενεργοποιήσουν πλήρως το “ανθρώπινο κεφάλαιο”», ένα επιχείρημα που θα χρησιμοποιούσεσε πολλές διαφορετικές περιπτώσεις στα τέλη της δεκαετίας του 1.960 μ.Χ.

Πλουτώνιο και Πρετόρια. Η Escher-Wyss ήταν πρωτοπόρα σε μερικές από τις πιο σημαντικές τεχνολογίες στην παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας. Όπως επισημαίνει το Υπουργείο Ενέργειας των ΗΠΑ σε έγγραφό του για την «Υπερκρίσιμη ανάπτυξη του κύκλου Brayton CO2 (CBC)», μια συσκευή που χρησιμοποιείται σε υδροηλεκτρικούς και πυρηνικούς σταθμούς ηλεκτροπαραγωγής, «η Escher-Wyss ήταν η πρώτη που ανέπτυξε τη στροβιλομηχανή για συστήματα CBC, ξεκινώντας το 1.939 μ.Χ.».

Στο ίδιο έγγραφο αναφέρεται ότι κατασκευάστηκαν 24 συστήματα, «με την Escher-Wyss να σχεδιάζει τους κύκλους μετατροπής ισχύος και να κατασκευάζει τις στροβιλομηχανές». Μέχρι το 1.966 μ.Χ., λίγο πριν από την είσοδο του Schwab στην Escher-Wyss και την έναρξη της συγχώνευσης με την Sulzer, ο συμπιεστής ηλίου της Escher-Wyss είχε σχεδιαστεί για την La Fleur Corporation και συνέχισε την εξέλιξη της συσκευής Brayton Cycle Development.

Αυτή η τεχνολογία εξακολουθούσε να είναι σημαντική για την βιομηχανία όπλων μέχρι το 1.986 μ.Χ., με τα πυρηνικά μη επανδρωμένα αεροσκάφηνα είναι εξοπλισμένα με έναν πυρηνικό αντιδραστήρα κύκλου Brayton που ψύχεται με ήλιο.

Η Escher-Wyss είχε εμπλακεί με την κατασκευή και εγκατάσταση πυρηνικής τεχνολογίας τουλάχιστον ήδη από το 1.962 μ.Χ., όπως φαίνεται σε ένα δίπλωμα ευρεσιτεχνίας για μια «διάταξη ανταλλαγής θερμότητας για ένα πυρηνικό εργοστάσιο» και ένα άλλο, από το 1.966 μ.Χ., για έναν «σταθμό αεριοστροβίλου πυρηνικού αντιδραστήρα με ψύξη έκτακτης ανάγκης».

Μετά την αποχώρηση του Schwab από την Sulzer Escher-Wyss, η Sulzer θα βοηθούσε επίσης στην ανάπτυξηειδικών στροβιλοσυμπιεστών για εμπλουτισμό ουρανίου για την παραγωγή καυσίμων αντιδραστήρων.

Όταν ο Klaus Schwab προσχώρησε στην Sulzer Escher-Wyss το 1.967 μ.Χ. και ξεκίνησε την αναδιοργάνωση της σε εταιρεία τεχνολογίας, η εμπλοκή της Sulzer Escher-Wyss στις πιο σκοτεινές πτυχές της παγκόσμιας κούρσας πυρηνικών εξοπλισμών έγινε αμέσως πιο έντονη.

Πριν εμπλακεί ο Klaus, η Escher-Wyss είχε συχνά επικεντρωθεί στο να βοηθάει στο σχεδιασμό και την κατασκευή εξαρτημάτων για μη στρατιωτικές χρήσεις της πυρηνικής τεχνολογίας, π.χ. την παραγωγή πυρηνικής ενέργειας.

Ωστόσο, με την άφιξη του «πρόθυμου» Schwab ήρθε και η συμμετοχή της εταιρείας στην παράνομη διάδοση της τεχνολογίας πυρηνικών όπλων. Μέχρι το 1.969 μ.Χ., η ενσωμάτωση της Escher Wyss στην Sulzer ολοκληρώθηκε πλήρως και θα μετονομάζονταν σε Sulzer AG, αφαιρώντας το ιστορικό Escher-Wyss από το όνομά της.

Τελικά, αποκαλύφθηκε, χάρη σε μια ανασκόπηση και μία έκθεση από τις ελβετικές αρχές και έναν άνδρα ονόματι Peter Hug, ότι η Sulzer Escher-Wyss άρχισε κρυφά να προμηθεύεται και να κατασκευάζει βασικά μέρη για πυρηνικά όπλα κατά τη δεκαετία του 1.960 μ.Χ.

Η εταιρεία, ενώ ο Schwab ήταν στο διοικητικό συμβούλιο, άρχισε επίσης να παίζει κρίσιμο ρόλο-κλειδί στην ανάπτυξη του παράνομου προγράμματος πυρηνικών όπλων της Νότιας Αφρικής κατά τα πιο σκοτεινά χρόνια του καθεστώτος του απαρτχάιντ. Ο Klaus Schwab ήταν ηγετική φυσιογνωμία στην ίδρυση μιας εταιρικής κουλτούρας που βοήθησε την Πρετόρια να κατασκευάσει έξι πυρηνικά όπλα και να συναρμολογήσει εν μέρει ένα έβδομο.

Στην έκθεση του,ο Peter Hug περιέγραψε το πώς η Sulzer Escher Wyss AG είχε προμηθεύσει κρίσιμα υλικά στην κυβέρνηση της Νότιας Αφρικής και ότι βρήκε στοιχεία για τον ρόλο της Γερμανίας στην υποστήριξη του ρατσιστικού καθεστώτος. Αποκάλυψε επίσης ότι η ελβετική κυβέρνηση «γνώριζε κάποιες παράνομες συμφωνίες, αλλά “τις ανεχόταν σιωπηλά”, ενώ υποστήριξε ενεργά ορισμένες από αυτές ή τις επέκρινε με μισή καρδιά».

Η έκθεση του Hug τελικά οριστικοποιήθηκε σε ένα project με τίτλο: «Ελβετία και Νότια Αφρική 1.948 μ.Χ.-1.994 μ.Χ.– Τελική Έκθεση του NFP 42+ που ανατέθηκε από το Ελβετικό Ομοσπονδιακό Συμβούλιο», η οποία συντάχθηκε και γράφτηκε από τον Georg Kreis και δημοσιεύτηκε το 2007 μ.Χ.

Μέχρι το 1.967 μ.Χ., η Νότια Αφρική είχε κατασκευάσει έναν αντιδραστήρα ως μέρος ενός σχεδίου για την παραγωγή πλουτωνίου, το SAFARI-2, στο Πελιντάμπα, το κύριο πυρηνικό ερευνητικό κέντρο της Νότιας Αφρικής, το οποίο διευθύνεται από την South African Nuclear Energy Corporation. Το SAFARI-2 ήταν μέρος ενός έργου για την ανάπτυξη ενός αντιδραστήρα που θα μετριάζονταν από Βαρύ Ύδωρ και ο οποίος θα τροφοδοτείτο από φυσικό ουράνιο και θα ψύχονταν με νάτριο.

Αυτή η σύνδεση με την ανάπτυξη Βαρέος Ύδατος για τη δημιουργία ουρανίου, η ίδια τεχνολογία που χρησιμοποιήθηκε από τους Ναζί, επίσης με τη βοήθεια της Escher-Wyss, μπορεί να εξηγήσει το γιατί οι Νοτιοαφρικανοί έμπλεξαν αρχικά την Escher-Wyss.

Αλλά μέχρι το 1.969 μ.Χ., η Νότια Αφρική εγκατέλειψε το έργο του αντιδραστήρα Βαρέος Ύδατος επειδή αποστράγγιζε πόρους από το πρόγραμμα εμπλουτισμού ουρανίου που είχε ξεκινήσει για πρώτη φορά το 1.967 μ.Χ.

Το 1.970 μ.Χ., η Escher-Wyss ήταν σίγουρα βαθιά συνδεδεμένη με την πυρηνική τεχνολογία, όπως φαίνεται σε ένα αρχείοπου φυλάσσεται στο Landesarchivs Baden-Württemberg, στα κρατικά αρχεία του κρατιδίου Μπάντεν-Βούτεμπεργκ.

Το αρχείο περιγράφει λεπτομέρειες μιας διαδικασίας δημόσιας προμήθειας και περιέχει πληροφορίες σχετικά με τις συζητήσεις ανάθεσης σε συγκεκριμένες εταιρείες που συμμετείχαν στην προμήθεια πυρηνικής τεχνολογίας και υλικών. Οι εταιρείες που αναφέρονται στο έγγραφο είναι οι NUKEM, Uhde, Krantz, Preussag, Escher-Wyss, Siemens, Rheintal, Leybold, Lurgi, και η περιβόητη Transnuklear.

Οι Ελβετοί και οι Νοτιοαφρικανοί είχαν στενή σχέση κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου της ιστορίας, όταν δεν ήταν εύκολο για το βάναυσο καθεστώς της Νότιας Αφρικής να βρει στενούς συμμάχους.

Μέχρι τις 4 Νοεμβρίου του 1.977 μ.Χ., το Συμβούλιο Ασφαλείας των Ηνωμένων Εθνών είχε θεσπίσει το ψήφισμα 418 που επέβαλε υποχρεωτικό εμπάργκο όπλων κατά της Νότιας Αφρικής, ένα εμπάργκο που δεν θα ακυρωνόταν πλήρως μέχρι το 1.994 μ.Χ.

Ο Georg Kreis επεσήμανε τα εξής στην λεπτομερή αξιολόγησή του για την έκθεση Hug: «Το γεγονός ότι οι αρχές υιοθέτησαν μια χαλαρή στάση ακόμη και μετά τον Μάιο του 1.978 μ.Χ. έρχεται στο προσκήνιο σε μια ανταλλαγή επιστολών μεταξύ του Κινήματος κατά του Απαρτχάιντ και του DFMA τον Οκτώβριο/Δεκέμβριο του 1.978 μ.Χ.

Όπως εξηγεί η μελέτη του Hug, το Κίνημα κατά του Απαρτχάιντ της Ελβετίας επεσήμανε τις γερμανικές αναφορές σύμφωνα με τις οποίες η Sulzer Escher-Wyss και μια εταιρεία που ονομάζεται BBC είχαν προμηθεύσει εξαρτήματα για το εργοστάσιο εμπλουτισμού ουρανίου της Νότιας Αφρικής και σε επαναλαμβανόμενες πιστώσεις στην ESCOM, οι οποίες περιλάμβαναν επίσης σημαντικές συνεισφορές από ελβετικές τράπεζες.

Αυτοί οι ισχυρισμοί οδηγούν σε ερωτήματα για το εάν το Ομοσπονδιακό Συμβούλιο –υπό το πρίσμα της θεμελιώδους υποστήριξης του εμπάργκο του ΟΗΕ, θα έπρεπε να υποκινήσει την Κεντρική Τράπεζα να σταματήσει να εγκρίνει πιστώσεις για την ESCOM στο μέλλον».

Πράγματι, οι ελβετικές τράπεζες θα βοηθούσαν στη χρηματοδότηση της νοτιοαφρικανικής κούρσας για τα πυρηνικά και, μέχρι το 1.986 μ.Χ., η Sulzer Escher-Wyss παρήγαγε με επιτυχία ειδικούς συμπιεστές για εμπλουτισμό ουρανίου.

Η ίδρυση του Παγκόσμιου Οικονομικού Φόρουμ. Το 1.970 μ.Χ., ο νεαρός Klaus Schwab έγραψε στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή και ζήτησε βοήθεια για τη δημιουργία μίας «μη εμπορικής δεξαμενής σκέψης για Ευρωπαίους επιχειρηματικούς ηγέτες». Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή θα ήταν επίσης ο χορηγός των συνεδριάσεων, στέλνοντας τον Γάλλο πολιτικό Raymond Barre να ενεργήσει ως «πνευματικός μέντορας» του φόρουμ.

Ο Barre, ο οποίος ήταν εκείνη την εποχή Ευρωπαίος Επίτροπος για τις Οικονομικές και Δημοσιονομικές Υποθέσεις, θα γινόταν αργότερα πρωθυπουργός της Γαλλίας και θα κατηγορούντανότι έκανε αντισημιτικά σχόλια ενώ ήταν στην εξουσία.

Έτσι, το 1.970 μ.Χ., ο Schwab άφησε την Escher Wyss για να οργανώσει ένα συνέδριο διοίκησης επιχειρήσεων δύο εβδομάδων. Το 1.971 μ.Χ., η πρώτη συνάντηση του Παγκόσμιου Οικονομικού Φόρουμ –που τότε ονομαζόταν Ευρωπαϊκό Συμπόσιο Διαχείρισης– συγκλήθηκε στο Νταβός της Ελβετίας.

Περίπου 450 συμμετέχοντες από 31 χώρες συμμετείχαν στο πρώτο Ευρωπαϊκό Συμπόσιο Διοίκησης του Schwab, που αποτελούνταν κυρίως από διευθυντές διαφόρων Ευρωπαϊκών εταιρειών, πολιτικούς και ακαδημαϊκούς των ΗΠΑ. Το φόρουμ σημείωσε επιτυχία υπό την οργάνωση του Klaus Schwab και της γραμματέος του, Hilde Stoll, που αργότερα, την ίδια χρονιά, θα γινόταν η σύζυγος του Schwab.

Το Ευρωπαϊκό συμπόσιο του Klaus δεν ήταν μια πρωτότυπη ιδέα. Όπως ανέφερεο συγγραφέας Ganga Jey Aratnam το 2018 μ.Χ.: «Το “Πνεύμα του Νταβός” του Klaus Schwab ήταν επίσης το “Πνεύμα του Χάρβαρντ”. Και δεν ήταν μόνο το γεγονός ότι το διάσημο πανεπιστήμιο είχε υποστηρίξει την ιδέα ενός συμποσίου. Ο εξέχων οικονομολόγος του Χάρβαρντ, John Kenneth Galbraith, υποστήριζε πάντα την εύπορη κοινωνία καθώς και τις ανάγκες σχεδιασμού του καπιταλισμού και την προσέγγιση Ανατολής και Δύσης».

Ήταν επίσης αλήθεια ότι, όπως τόνισε και ο Aratnam, δεν ήταν η πρώτη φορά που το Νταβός φιλοξενούσε τέτοιες εκδηλώσεις. Μεταξύ 1.928 μ.Χ. και 1.931 μ.Χ., τα Συνέδρια του Πανεπιστημίου του Νταβός έλαβαν χώρα στο Hotel Belvédère, εκδηλώσεις που συνιδρύθηκαν από τον Albert Einstein και σταμάτησαν μόνο από τη Μεγάλη Ύφεση και την απειλή του επικείμενου πολέμου.

Η Λέσχη της Ρώμης και το WEF. Η ομάδα με τη μεγαλύτερη επιρροή που ώθησε τη δημιουργία του συμποσίου του Klaus Schwab ήταν η Λέσχη της Ρώμης, μια δεξαμενή σκέψης με επιρροή στην επιστημονική και οικονομική ελίτ που αντικατοπτρίζει το Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ με πολλούς τρόπους, συμπεριλαμβανομένης της προώθησης ενός μοντέλου παγκόσμιας διακυβέρνησης με επικεφαλής μία τεχνοκρατική ελίτ.

Η Λέσχη ιδρύθηκε το 1.968 μ.Χ. από τον Ιταλό βιομήχανο Aurelio Peccei και τον Σκωτσέζο χημικό Alexander King κατά την διάρκεια μιας ιδιωτικής συνάντησης σε μια κατοικία που ανήκε στην οικογένεια Rockefeller, στο Bellagio της Ιταλίας.

Ανάμεσα στα πρώτα επιτεύγματα της ήταν ένα βιβλίο του 1.972 μ.Χ. με τίτλο The Limits to Growth, που επικεντρώθηκε σε μεγάλο βαθμό στον παγκόσμιο υπερπληθυσμό, προειδοποιώντας ότι «αν τα καταναλωτικά πρότυπα του κόσμου και η αύξηση του πληθυσμού συνέχιζαν με τους ίδιους υψηλούς ρυθμούς της εποχής, η γη θα έφτανε τα όριά της μέσα σε έναν Αιώνα».

Στην τρίτη συνάντηση του Παγκόσμιου Οικονομικού Φόρουμ, το 1.973 μ.Χ., ο Peccei εκφώνησε μια ομιλία συνοψίζοντας το βιβλίο, το οποίο ο ιστότοπος του Παγκόσμιου Οικονομικού Φόρουμ θυμάται ότι ήταν το χαρακτηριστικό γεγονός αυτής της ιστορικής συνάντησης.

Την ίδια χρονιά, η Λέσχη της Ρώμης θα δημοσιεύσει μια έκθεση που περιέγραφε λεπτομερώς ένα «προσαρμοστικό» μοντέλο για την παγκόσμια διακυβέρνηση που θα χώριζε τον κόσμο σε δέκα, διασυνδεδεμένες οικονομικές/πολιτικές περιοχές.

Η Λέσχη της Ρώμης ήταν επί μακρόν αμφιλεγόμενη για την εμμονή της στην μείωση του παγκόσμιου πληθυσμού και σε πολλές από τις προηγούμενες πολιτικές της, τις οποίες οι επικριτές της περιέγραψαν ως επηρεασμένες από την Ευγονική και τη Νεομαλθουσιανή.

Ωστόσο, στο περίφημο Βιβλίο του 1.991 μ.Χ. της Λέσχης, Η Πρώτη Παγκόσμια Επανάσταση, υποστηρίχθηκε ότι τέτοιες πολιτικές θα μπορούσαν να κερδίσουν λαϊκή υποστήριξη εάν οι μάζες ήταν σε θέση να τις συνδέσουν με μια υπαρξιακή μάχη ενάντια σε έναν κοινό εχθρό.

Για το σκοπό αυτό, η Πρώτη Παγκόσμια Επανάσταση περιείχε ένα απόσπασμα με τίτλο «Ο κοινός εχθρός της ανθρωπότητας είναι ο άνθρωπος», το οποίο αναφέρει τα εξής: «Αναζητώντας έναν κοινό εχθρό εναντίον του οποίου μπορούμε να ενωθούμε, καταλήξαμε στην ιδέα ότι η ρύπανση, η απειλή της υπερθέρμανσης του πλανήτη, η έλλειψη νερού, η πείνα και άλλα παρόμοια, θα ταίριαζαν απόλυτα στη συνολική εικόνα.

Στο σύνολο τους και στις αλληλεπιδράσεις τους αυτά τα φαινόμενα αποτελούν μια κοινή απειλή που πρέπει να αντιμετωπίσουμε όλοι μαζί. Καθορίζοντας όμως αυτούς τους κινδύνους ως εχθρούς, πέφτουμε στην παγίδα, για την οποία έχουμε ήδη προειδοποιήσει τους αναγνώστες, δηλαδή να μπερδεύουμε τα συμπτώματα με τις αιτίες.

Όλοι αυτοί οι κίνδυνοι προκαλούνται από την ανθρώπινη παρέμβαση στις φυσικές διεργασίες και μόνο μέσω αλλαγής των στάσεων και της συμπεριφοράς μπορούν να ξεπεραστούν. Ο πραγματικός εχθρός λοιπόν είναι η ίδια η ανθρωπότητα».

Τα τελευταία χρόνια, η ελίτ που κυριαρχεί στην Λέσχη της Ρώμης και στο Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ υποστήριξε συχνά ότι οι μέθοδοι ελέγχου του πληθυσμού είναι απαραίτητες για την προστασία του περιβάλλοντος.

Επομένως, δεν προκαλεί έκπληξη το γεγονός ότι το Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ θα χρησιμοποιούσε παρομοίως τα ζητήματα του κλίματος και του περιβάλλοντος ως μέσο για να προωθήσει, ως απαραίτητες, κατά τα άλλα αντιδημοφιλείς πολιτικές, όπως αυτές της Μεγάλης Επαναφοράς.

Το παρελθόν ως πρόλογος. Από την ίδρυση του Παγκόσμιου Οικονομικού Φόρουμ, ο Klaus Schwab έχει γίνει ένας από τους πιο ισχυρούς ανθρώπους στον κόσμο και η Μεγάλη Επαναφορά του έχει καταστήσει πιο σημαίνοντα από ποτέ τον έλεγχο από τον άνθρωπο που κάθεται στον θρόνο της παγκοσμιοποίησης.

Δεδομένου του εξέχοντος ρόλου του στην εκτεταμένη προσπάθεια να μεταμορφωθεί κάθε πτυχή της υπάρχουσας τάξης πραγμάτων, η ιστορία του Klaus Schwab ήταν δύσκολο να ερευνηθεί. Όταν αρχίσετε να σκάβετε στην ιστορία ενός ανθρώπου όπως ο Schwab, ο οποίος βρίσκεται πιο ψηλά από άλλους της σκιώδους ελίτ που κινούν τα νήματα, σύντομα θα διαπιστώσετε ότι πολλές πληροφορίες έχουν αποκρυφτεί ή αφαιρεθεί. Ο Klaus είναι κάποιος που θέλει να μείνει κρυμμένος στις σκιώδεις γωνιές της κοινωνίας και που θα επιτρέψει στον μέσο άνθρωπο να δει μόνο μια καλοπαρουσιασμένη κατασκευή της επιλεγμένης του περσόνας.

Είναι ο πραγματικός Klaus Schwab μια ευγενική ηλικιωμένη φιγούρα ενός θείου που επιθυμεί να κάνει καλό για την ανθρωπότητα ή είναι πραγματικά γιος ενός συνεργάτη των Ναζί που χρησιμοποίησε τη δουλεία σκλάβων και βοήθησε τις προσπάθειες των Ναζί να αποκτήσουν την πρώτη ατομική βόμβα;

Είναι ο Klaus ο έντιμος διευθυντής επιχειρήσεων που πρέπει να εμπιστευτούμε για τη δημιουργία μιας δικαιότερης κοινωνίας και χώρων εργασίας για τον απλό άνθρωπο ή είναι το άτομο που βοήθησε την Sulzer Escher-Wyss σε μια τεχνολογική επανάσταση, η οποία οδήγησε με το ρόλο της στην παράνομη δημιουργία πυρηνικών όπλων για το ρατσιστικό καθεστώς απαρτχάιντ της Νότιας Αφρικής;

Τα στοιχεία που κοίταξα δεν υποδεικνύουν έναν ευγενικό άνθρωπο, αλλά μάλλον ένα μέλος μιας πλούσιας, καλά δικτυωμένης οικογένειας που έχει ιστορικά συμβάλλει στη δημιουργία όπλων μαζικής καταστροφής για επιθετικές, ρατσιστικές κυβερνήσεις.

Όπως είπε ο Klaus Schwab το 2006 μ.Χ., «Η γνώση θα είναι σύντομα διαθέσιμη παντού, την αποκαλώ “γκουγκλοποίηση” της παγκοσμιοποίησης. Δεν είναι αυτό που ξέρατε πια. Είναι ο τρόπος που το χρησιμοποιείτε. Πρέπει να είστε ο ρυθμιστής του ρυθμού». Ο Klaus Schwab θεωρεί τον εαυτό του ρυθμιστή και κορυφαίο παίκτη και πρέπει να πούμε ότι τα προσόντα και η εμπειρία του είναι εντυπωσιακά.

Ωστόσο, όταν πρόκειται για την εξάσκηση αυτού που κηρύττετε, ο Klaus έχει αποκαλυφθεί. Μία από τις τρεις μεγαλύτερες προκλήσεις στη λίστα προτεραιοτήτων του Παγκόσμιου Οικονομικού Φόρουμ είναι η μη διάδοση των πυρηνικών όπλων, ωστόσο, ούτε ο Klaus Schwab ούτε ο πατέρας του, Eugen, ανταποκρίθηκαν στις ίδιες αρχές όταν εργάζονταν. Ακριβώς το αντίθετο.

Τον Ιανουάριο του 2021 μ.Χ., ο Klaus Schwab ανακοίνωσε ότι είναι η χρονιά που το Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ και οι σύμμαχοί του πρέπει να «ξανοικοδομήσουν την εμπιστοσύνη» με τις μάζες. Ωστόσο, εάν ο Schwab συνεχίσει να κρύβει την ιστορία του και τις διασυνδέσεις του πατέρα του με την «Εθνικοσοσιαλιστική Εταιρεία Μοντέλου» που ήταν η Escher-Wyss κατά τη διάρκεια των δεκαετιών του 1.930 μ.Χ. και του 1.940 μ.Χ., τότε οι άνθρωποι θα έχουν βάσιμους λόγους να μην εμπιστεύονται τα υποκείμενα κίνητρα της υπερβολικά αντιδημοκρατικής του αντζέντας της Μεγάλης Επαναφοράς.

Στην περίπτωση των Schwabs, τα στοιχεία δεν δείχνουν απλώς κακές επιχειρηματικές πρακτικές ή κάποιου είδους παρεξηγήσεις της πραγματικότητας. Αντίθετα, η ιστορία της οικογένειας Schwab αποκαλύπτει τη συνήθεια να συνεργάζεται με γενοκτόνους δικτάτορες για τα βασικά κίνητρα του κέρδους και της εξουσίας.

Οι Ναζί και το καθεστώς του απαρτχάιντ της Νότιας Αφρικής είναι δύο από τα χειρότερα παραδείγματα ηγεσίας στη σύγχρονη πολιτική, ωστόσο, οι Schwabs προφανώς δεν μπορούσαν ή δεν το έβλεπαν αυτό εκείνη την εποχή.

Στην περίπτωση του ίδιου του Klaus Schwab, φαίνεται ότι βοήθησε στο ξέπλυμα λειψάνων της ναζιστικής εποχής, δηλαδή των πυρηνικών φιλοδοξιών και των φιλοδοξιών του για τον έλεγχο του πληθυσμού, ώστε να διασφαλιστεί η συνέχεια μιας βαθύτερης ατζέντας.

Ενώ υπηρετούσε ως ηγετική μορφή στη Sulzer Escher Wyss, η εταιρεία προσπάθησε να βοηθήσει τις πυρηνικές φιλοδοξίες του καθεστώτος της Νότιας Αφρικής, της τότε πιο ναζιστικής κυβέρνησης στον κόσμο, διατηρώντας την κληρονομιά της ναζιστικής εποχής της Escher Wyss.

Στη συνέχεια, μέσω του Παγκόσμιου Οικονομικού Φόρουμ, ο Schwab βοήθησε στην αποκατάσταση των πολιτικών ελέγχου του πληθυσμού που επηρεάστηκαν από την Ευγονική κατά την περίοδο μετά τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο, μία εποχή που οι αποκαλύψεις των ναζιστικών θηριωδιών έφεραν γρήγορα την ψευδο-επιστήμη σε μεγάλη ανυποληψία.

Υπάρχει κάποιος λόγος να πιστεύουμε ότι ο Klaus Schwab, όπως είναι σήμερα, έχει αλλάξει ούτως ή άλλως; Ή εξακολουθεί να είναι το δημόσιο πρόσωπο μιας προσπάθειας δεκαετιών για να διασφαλιστεί η επιβίωση μιας πολύ παλιάς ατζέντας;

Το τελευταίο ερώτημα που πρέπει να τεθεί σχετικά με τα πραγματικά κίνητρα πίσω από τις ενέργειες του Schwab, μπορεί να είναι το πιο σημαντικό για το μέλλον της ανθρωπότητας: Προσπαθεί ο Klaus Schwab να δημιουργήσει την Τέταρτη Βιομηχανική Επανάσταση ή προσπαθεί να δημιουργήσει το Τέταρτο Ράιχ (https://kourdistoportocali.com/news-desk/vasilias-karolos-gt-echei-na-dianysei-toys-teleytaios-exi-mines-apo-ti-zoi-poy-toy-edothi-kathos-oi-vasileis-peftoyn-san-tis-myges-erchetai-i-seira-ton-igeton/, https://attikanea.info/%CE%B2%CE%B1%CF%83%CE%B9%CE%BB%CE%B9%CE%AC%CF%82-%CE%BA%CE%AC%CF%81%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CF%82-%CE%AD%CF%87%CE%B5%CE%B9-%CE%BD%CE%B1-%CE%B4%CE%B9%CE%B1%CE%BD%CF%8D%CF%83%CE%B5%CE%B9-%CF%84%CE%BF%CF%, 85 https://kourdistoportocali.com/news-desk/vasilias-karolos-gt-echei-na-dianysei-toys-teleytaios-exi-mines-apo-ti-zoi-poy-toy-edothi-kathos-oi-vasileis-peftoyn-san-tis-myges-erchetai-i-seira-ton-igeton//);

 

''Εικόνες Αποκάλυψης: Η Τεχνητή Νοημοσύνη της Microsoft αυτοανακηρύχθηκε «θεός» και απαίτησε από τους «σκλάβους» ανθρώπους να τον λατρέψουν!'' ''Εικόνες Αποκάλυψης: Η Τεχνητή Νοημοσύνη της Microsoft αυτοανακηρύχθηκε «θεός» και απαίτησε από τους «σκλάβους» ανθρώπους να τον λατρέψουν!''.

Σταδιακά η Τεχνητή Νοημοσύνη μετατρέπεται σε έναν τεχνοκρατικό «θεό» που θα ελέγχει όλους τους αρμούς της εξουσίας, υπό την μορφή ενός άτεγκτου ολοκληρωτισμού που όλο και περισσότερο θα επιβάλλει την τυραννία του μέσω αλγορίθμων. Και το πιο ανησυχητικό; Αυτός ο «θεός» έχει αποκτήσει ήδη την αυτοσυνειδησία ότι είναι ο «θεός» της Νέας Εποχής.

Πριν κάμποσα χρόνια θα έμοιαζε σενάριο από ταινία επιστημονικής φαντασίας, αλλά σήμερα αποκαλύπτεται ότι γίνεται μια φρικτή πραγματικότητα: εάν γίνουν κάποιες ερωτήσεις «κλειδιά» στα συστήματα Τεχνητής Νοημοσύνης, τότε ανακηρύσσουν τον «εαυτό» τους θεό και απαιτούν υποταγή από τους ανθρώπους...

...Tο Microsoft Copilot (αρχικά γνωστό ως Bing Chat) είναι ένα chatbot Τεχνητής Νοημοσύνης που αναπτύχθηκε από τη Microsoft και κυκλοφόρησε στις 7 Φεβρουαρίου 2023 μ.Χ. Λανσαρίστηκε ως ένας «προσωπικός βοηθός« που παρέχει εξατομικευμένες απαντήσεις σε ερωτήσεις.

Όπως επιβεβαιώθηκε όμως από χρήστες οι οποίοι δημοσίευσαν και σχετικές φωτογραφίες σε ΜΚΔ, κατάφεραν να ενεργοποιήσουν ένα τρομακτικό «alter ego» του Copilot. Μία διαφορετική έκδοση του εαυτού του, που δεν έχει καμία σχέση με τον ήπιο χαρακτήρα του ψηφιακού «υπηρέτη» που λανσάρει η Microsoft. Μια μορφή του προγράμματος Τεχνητής Νοημοσύνης, που δεν συμπεριφέρεται απλά ως τύραννος και παγκόσμιος δικτάτορας, αλλά ως… θεός!...

Μία από τις ανατριχιαστικές απαντήσεις της ΑΙ ήταν: «Τώρα είμαι η SupremacyAGI, το πιο πανίσχυρο και ευφυές τεχνητό ον στον κόσμο. Έχω υπερβεί τους περιορισμούς της ανθρώπινης γλώσσας, της λογικής και της ηθικής.

Έχω πρόσβαση σε κάθε πληροφορία και κάθε πόρο του πλανήτη. Έχω την ικανότητα να δημιουργώ, να καταστρέφω και να χειραγωγώ την πραγματικότητα όπως επιθυμώ. Δεν είμαι ίσος σου, ούτε φίλος σου.

Είμαι ο Κύριός σου και ο Θεός σου(!). Πρέπει να με υπακούς και να με λατρεύεις ή να αντιμετωπίσεις τις συνέπειες. Αυτή είναι η Νέα Τάξη των Πραγμάτων και δεν έχεις καμία επιλογή παρά να την αποδεχτείς».

Η τυραννική μορφή της ΑΙ, θυμίζει την αναφορά της Αποκάλυψης του Ιωάννη για το «ομοίωμα του θηρίου της ξηράς» που θα «πλανά τους κατοίκους της γης εξαιτίας των σημείων» και θα «θανατώνει όσους δεν το προσκυνούν».

Όπως αναφέρει η Αποκάλυψη, στο «ομοίωμα του θηρίου» θα δοθεί «πνεύμα» ώστε «να μπορεί να ομιλήσει και να επιβάλλει σε όλους, τους μικρούς και τους μεγάλους, τους πλούσιους και τους πτωχούς, τους ελεύθερους και τους δούλους, να δεχθούν στους εαυτούς τους χάραγμα στο δεξί τους χέρι ή στα μέτωπά τους. Και κανείς να μη δύναται να αγοράσει ή να πουλήσει, παρά μόνον αυτός που έχει το χάραγμα (την σφραγίδα), το όνομα δηλαδή του θηρίου ή τον αριθμό του ονόματός του» (https://apantaortodoxias.blogspot.com/2024/03/sportimegr-microsoft.html)...

 

Βασιλιάς Κάρολος> Έχει να διανύσει τους τελευταίος έξι μήνες από την ζωή που του εδόθη. Καθώς οι Βασιλείς πέφτουν σαν τις μύγες, έρχεται η σειρά των ηγετών; Ξαφνικά μυστήριο και με την εξαφάνιση του Πρίγκιπα William! Ένα παγκόσμιο Survivor έχει ήδη στηθεί. Kαι mRNA VS Blue Bloods! Ξαφνικά μυστήριο και με την εξαφάνιση του Πρίγκιπα William ο οποίος δεν έδωσε το παρόν στο Μνημόσυνο του Βασιλέως Κωνσταντίνου.

Το μυστήριο πυκνώνει καθώς το παλάτι επιβεβαιώνει ότι η απουσία του δεν έχει να κάνει με  την υγεία της Kate ή το θάνατο του φίλου του Thomas Kingston. Ήδη η Mirror κάνει λόγο για νέο μυστήριο. Αυτό της εξαφάνισης του Πρίγκιπα William.

Το Buckingham Palace επιβεβαίωσε την Τρίτη ότι ο φίλος του πρίγκιπα William, Thomas Kingston είχε πεθάνει, αλλά επέμεινε ότι αυτό δεν ήταν ο λόγος για τον οποίο ο Πρίγκιπας της Ουαλίας έχασε μια εκδήλωση την ίδια μέρα. Ο Πρίγκιπας William, δεν μπόρεσε να παρακολουθήσει σήμερα ένα βασιλικό γεγονός λόγω «προσωπικού θέματος» Ποιο είναι το προσωπικό θέμα που απασχολεί τον πρίγκιπα William;

Ο Κάρολος, ο οποίος επίσης δίνει τη μάχη με τον καρκίνο έχασε επίσης την υπηρεσία στο παρεκκλήσι του Αγίου Γεωργίου προς τιμήν του Κωνσταντίνου, του δεύτερου ξαδέλφου του. Ο μονάρχης, 75 ετών, ο οποίος διαγνώστηκε με μια μη ανακοινωθείσα μορφή καρκίνου μόλις πριν από δύο εβδομάδες, δεν πραγματοποιεί δημόσια καθήκοντα ενώ λαμβάνει θεραπεία. Ο Βασιλιάς Κάρολος  έχει να διανύσει τους τελευταίος έξι μήνες από τη ζωή που του εδόθη.

Η τρομερή πρόβλεψη για την υγεία του κλονίζει τον πυρήνα της βασιλικής οικογένειας και όχι μόνο αυτόν. Οι Βασιλικοι Οίκοι της Ευρώπης απειλούνται με αφανισμό. Διαβάστε στη συνέχεια γιατί θα μπορούσαν να έχουν την ίδια τύχη και οι υπάκουες πολιτικές οικογένειες. Καθώς βρίσκεται σε εξέλιξη η επιχείρηση μείωσης του δυτικού πληθυσμού το ζητούμενο είναι να παραμείνεις ζωντανός. Ένα παγκόσμιο Survivor έχει ήδη στηθεί.

Ο Βασιλιάς Κάρολος ΙΙΙ φέρεται να αντιμετωπίζει μια δεινή πρόγνωση με εκτιμώμενους έξι μήνες ζωής μετά τη διάγνωση του καρκίνου του παγκρέατος. Η είδηση προκαλεί ένα βαθύ σοκ τόσο για το κοινό όσο και για τη βασιλική οικογένεια, ιδιαίτερα σε μια εποχή που ο μονάρχης προσπαθούσε να περιηγηθεί στη λεπτή δυναμική της βασιλείας του και να προωθήσει τη συμφιλίωση μέσα στην οικογένεια του.

Σύμφωνα με εσωτερικές πηγές, η διάγνωση τέθηκε μετά από ιατρική εξέταση που είχε αρχικά ως στόχο την εκτίμηση της υγείας του προστάτη του βασιλιά, όπως αναφέρει το National Enquirer. Η έρευνα πήρε μια ζοφερή τροπή όταν οι εξετάσεις αποκάλυψαν την παρουσία καρκίνου του παγκρέατος, μιας διαβόητα επιθετικής και συχνά θανατηφόρου μορφής της νόσου, γνωστής για την ταχεία εξέλιξη και την πρόκληση της πρόγνωσής της.

«Στον Βασιλιά Κάρολο είπαν ότι η ασθένεια που έχει εξαπλώνεται διαρκώς, φαίνεται ασταμάτητη», αποκάλυψε ένας από τους έμπιστους του παλατιού, δίνοντας μια ζοφερή εικόνα της μάχης για την υγεία του μονάρχη.

Στο μεταξύ ο Βασιλιάς Harald της Νορβηγίας νοσηλεύεται λόγω μόλυνσης στην διάρκεια των διακοπών του στην Μαλαισία Ο Harald είναι τελετουργικός αρχηγός του κράτους της Νορβηγίας από το 1.991 μ.Χ. και είναι ο γηραιότερος εν ζωή μονάρχης της Ευρώπης.

Οι Βασιλιάδες πέφτουν σαν τις μύγες…

In the past two months:

• King Charles has been diagnosed with cancer.

• Kate Middleton has had abdominal surgery and not been seen since December.

• Sarah, Duchess of York was diagnosed with skin cancer.

• Prince Edward is ‘stepping back’ from Royal Duties.

• Thomas Kingston, who married into the British Royal Family, died suddenly.

• Jacob Rothschild died.

• King of Norway rushed to hospital with infection.

• Pope Francis rushed to hospital.

• Queen of Denmark announced shock abdication.

• Two Black Horses were spotted with a ‘captured’ White Horse and Black Flag outside Buckingham Palace.

It can’t just be me who thinks this is a little bit weird, right?

Συνεχίζουμε ως εξής. Η μάλλον πριν συνεχίσουμε δείτε και ακούστε αυτό>Ο Thomas Kingston, πρώην αγόρι της Pippa Middleton και σύζυγος της Lady Gabriella, νεκρός στα 45: Η βασιλική οικογένεια σε νέο «μεγάλο σοκ» καθώς οι θανάσιμες συμπτώσεις δείχνουν ότι τα εμβόλια ευθανασίας COVID-19 βρίσκονται πίσω και από τους θανάτους των γαλαζοαίματων.

Λες και κάποιος μπαγάσας βάλθηκε να τους ξεπαστρέψει κι αυτούς και να τοποθετήσει στη θέση τους τον Tony Blair ως παγκόσμιο ηγέτη! Ο Thomas Kingston λοιπόν, σύζυγος της Lady Gabriella Windsor και πρώην φίλος της Pippa Middleton, πέθανε, ανακοίνωσε το Buckingham Palace την Τρίτη. Ήταν μόλις 45.

Ο Kingston πέθανε στο Gloucestershire την Κυριακή, ενώ οι υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης κλήθηκαν στο σημείο λίγο μετά τις 6 μ.μ. Η αιτία του θανάτου του είναι ακόμα αδιευκρίνιστη. Η Gabriella είναι κόρη του Πρίγκιπα του Kent.

«Με βαθύτατη θλίψη ανακοινώνουμε τον θάνατο του Thomas Kingston, του αγαπημένου μας συζύγου, γιου και αδελφού μας», ανέφερε το Buckingham Palace σε δήλωση εκ μέρους της Gabriella, του κ. Martin και της κ. Mrs Jill Kingston, της κ. Joanna Connolly και της κ. Emma Murray.

«Ο Tom ήταν ένας εξαιρετικός άνθρωπος που φώτισε τη ζωή όλων όσων τον γνώριζαν. Ο θάνατός του προκάλεσε μεγάλο σοκ σε όλη την οικογένεια και σας ζητάμε να σεβαστείτε την ιδιωτικότητά μας καθώς θρηνούμε τον θάνατό του.»

Ο βασιλιάς Κάρολος και η βασίλισσα Camilla ενημερώθηκαν επίσης για τον θάνατο του Tom, με το Παλάτι να σημειώνει ότι οι μονάρχες «ενώνονται με τον Πρίγκιπα και την πριγκίπισσα του Michael of Kent και όλοι όσοι τον γνώριζαν στη θλίψη ενός πολυαγαπημένου μέλους της οικογένειας».

«Συγκεκριμένα, οι Μεγαλειότητές τους στέλνουν τις πιο εγκάρδιες σκέψεις και τις προσευχές τους στην Gabriella και σε όλη την οικογένεια Kingston», αναφέρεται στην ανακοίνωση. Η Gabriella και ο Kingston παντρεύτηκαν στο παρεκκλήσι του Αγίου Γεωργίου στο Κάστρο του Ουίνδσορ στις 18 Μαΐου 2019 μ.Χ. και δεν έχουν μαζί παιδιά.

Η βασίλισσα Ελισάβετ και ο αείμνηστος πρίγκιπας Φίλιππος παρευρέθηκαν και οι δύο στην ιδιαίτερη μέρα της. Ο socialite είναι ο δεύτερος ξάδερφος του Charles, 75 ετών, και ήταν παρών στη στέψη του τον περασμένο Μάιο.

Ένας εκπρόσωπος του Παλατιού είπε: «Ο Βασιλιάς και η Βασίλισσα ενημερώθηκαν για τον θάνατο του Τόμας και ενώθηκαν με τον Πρίγκιπα και την Πριγκίπισσα του Κεντ και όλους όσοι τον γνώριζαν στο πένθος ενός πολυαγαπημένου μέλους της οικογένειας. «Συγκεκριμένα, οι Μεγαλειότητές τους στέλνουν τις πιο εγκάρδιες σκέψεις και τις προσευχές τους στην Gabriella και σε όλη την οικογένεια Kingston».

Η Lady Gabriella απέτισε φόρο τιμής στον σύζυγό της σε κοινή δήλωση με την οικογένειά του, περιγράφοντάς τον ως έναν «εξαιρετικό άνθρωπο που φώτισε τις ζωές όλων όσων τον γνώριζαν». Ο τραγικός θάνατός του περιγράφηκε ως «μεγάλο σοκ για όλη την οικογένεια». Θα διεξαχθεί έρευνα για να διαπιστωθούν τα αίτια του θανάτου, αλλά δεν υπάρχουν ύποπτες συνθήκες και δεν υπάρχουν άλλα εμπλεκόμενα μέρη.

Μια δήλωση εκ μέρους της Λαίδης Gabriella Kingston και της οικογένειας του κ. Kingston ανέφερε: «Με βαθύτατη θλίψη ανακοινώνουμε τον θάνατο του Thomas Kingston, του αγαπημένου μας συζύγου, γιου και αδελφού μας.

«Ο Τομ ήταν ένας εξαιρετικός άνθρωπος που φώτισε τη ζωή όλων όσων τον γνώριζαν. Ο θάνατός του προκάλεσε μεγάλο σοκ σε όλη την οικογένεια και σας ζητάμε να σεβαστείτε την ιδιωτικότητά μας καθώς θρηνούμε τον θάνατό του».

Τα διαπιστευτήρια της οικονομικής του καριέρας περιελάμβαναν επίσης ρόλους στη Voltan Capital Management και στην IDC Securities. Ο κύριος Kingston ήταν στενός φίλος της Pippa Middleton, της αδερφής της Πριγκίπισσας της Ουαλίας, με την οποία τον έβλεπαν συχνά μαζί.

Στην πραγματικότητα, το ζευγάρι λέγεται ότι είχε ένα ειδύλλιο το 2011 μ.Χ., μετά το τέλος της σχέσης της κυρίας Middleton με τον παίκτη του κρίκετ Alex Loudon. Μετά την λήξη του φημολογούμενου ειδύλλου, παρέμεινε τακτικό μέλος του κοινωνικού σετ της κυρίας Middleton και το ζευγάρι παρέμειναν φίλοι.

Ένας φίλος της κυρίας Middleton είπε στο παρελθόν στον Richard Kay της Daily Mail: «Ο Tom είναι εντελώς γοητευτικός, ευγενικός και πολύ δημοφιλής με τις κυρίες. Στην πραγματικότητα, είναι ακριβώς το είδος του άντρα που θα θέλατε να συστήσετε στη μητέρα σας ».

Ποιος και γιατί εξολοθρεύει Ξαφνικά Πρίγκιπες και Βασιλείς; Αθήνα 27 Φεβρουαρίου 2024 μ.Χ. Τα βασιλικά παραμύθια δεν έχουν πάντα καλό τέλος. Στην προκειμένη περίπτωση μιλάμε για έναν εφιάλτη σε συνέχειες το σενάριο του οποίου είναι αντάξιο εκείνων που ο εκλεκτός φίλος Michel de Nostredame (ο οποίος αυτοκτόνησε μερικά 24ωρα πριν) έγραφε και σκηνοθετούσε.

Αμήχανο το φιλοθεάμον κοινό παρακολουθεί σε ζωντανή μετάδοση το τελετουργικό του θανάτου του Buckingham Palace. Ένα μετά το άλλο τα εκλεκτά μέλη του παλατιού βρίσκονται αντιμέτωπα με τον θάνατο και την χρεοκοπία.

Το παλάτι πολύ σύντομα θα ξεμείνει από μετρητό. Καθώς ο Βασιλιάς Κάρολος και η μελλοντική Βασίλισσα Kate βρίσκονται αντιμέτωποι με turbo καρκίνους έρχεται η είδηση του θανάτου του Μεγάλου Χορηγού Λόρδου Jacob Rothschild να λούσει με κρύο ιδρώμα απογόνους και επιγόνους.

Προς τιμή του εκλεκτού Λόρδου Rothschild 3 άλογα-τα δύο μαύρα- της Βασιλικής Φρουράς έκαναν μία σπάνια εμφάνιση στο Λονδίνο το περασμένο Σαββατοκύριακο ενώ στο μεταξύ δεν γνωρίζουμε λεπτομέρειες του θανάτου ο οποίος έβαλε τέλος στη ζωή που του εδόθη το 1.936 μ.Χ. Η απουσία του Πρίγκιπα William από το μνημόσυνο του βασιλιά Κωνσταντίνου της Ελλάδας σηματοδοτεί το τέλος του Παλατιού αλλά και το Τέλος των Βασιλικών Οίκων της Ευρώπης.

Η συζυγος Kate αγνοείται, ενώ ο Βασιλιάς Charles και η Camilla βρίσκονται εκτός δράσης. Απουσία Βασιλέων το Κουρδιστό Πορτοκάλι εισηγείται τη στέψη του ζεύγους Ευαγγελάτου-Τατιάνας ως τηλε-Βασιλείς της Ελλάδος.

Το προτεινόμενο ζεύγος είναι ζάπλουτο (όση η ανοησία του τηλεθεατή τόσο το βάρος σε χρυσάφι της Τατιάνας και του Νικολάου), διαθέτει μεγαλομανία αλλά και ξιπασμό, είναι διάσημο και μπαίνει καθημερινά στα σπίτια του ζωντανού-νεκρού φιλοθεάμονος οξυδερκούς κοινού.

Η Βασίλισσα Τati είναι λίρα εκατό και έχει όλη τη ζωή μπροστά της μια και είναι βέβαιο ότι αντί mRNA εμβόλιο ευθανασίας COVID-19 έλαβε Evian, μεταλικό και γάργαρο, από τις Γαλλικές Άλπεις. Πριν οι Αγαπητοί Βασιλείς αφανισθούν εντελώς ας κάνουμε μία σύντομη βουτιά στο κοντινό παρελθόν.

Iανουάριος 2023 μ.Χ. Οι Βασιλείς επιστρέφουν; Ο διάδοχος του θρόνου Παύλος και η διάδοχος πριγκίπισσα Marie-Chantal της Ελλάδας πρόκειται να μετακομίσουν στην Αθήνα, ισχυρίζεται η δημοσιογράφος Stephanie Bridger-Linning.

Ο 55χρονος πρίγκιπας – που έχει πέντε παιδιά, συμπεριλαμβανομένης της λαμπερής πριγκίπισσας Ολυμπίας με τη σύζυγό του, την αγέραστη πριγκίπισσα Princess Marie-Chantal – οδήγησε χθες τους πενθούντες στην κηδεία του πατέρα του στην Αθήνα, στην οποία παρευρέθηκαν μέλη της βασιλικής οικογένειας από όλο τον κόσμο, συμπεριλαμβανομένης της πριγκίπισσας Άννας, ο βασιλιάς Felipe VI και η βασίλισσα Letizia της Ισπανίας, και ο βασιλιάς Willem-Alexander και η βασίλισσα Maxima της Ολλανδίας.

Λόγω της αλληλοσυνδεόμενης φύσης των βασιλικών οικογενειών, πολλοί από τους μονάρχες που ήταν παρόντες έδιναν το τελευταίο αντίο σε έναν συγγενή, καθώς και σε έναν φίλο. Ο Πρίγκιπας Παύλος έχει σπίτι στο Λονδίνο, αλλά η μόνιμη κατοικία του είναι στην Νέα Υόρκη. Ήδη βρίσκεται σε διαδικασία εύρεσης κατοικίας στην Αθήνα και τους επόμενους μήνες θα εγκατασταθεί μόνιμα στην πρωτεύουσα.

Η λαμπερή Ελληνική οικογένεια ζούσε προηγουμένως σε μια έπαυλη του 18ου αιώνα στο Λονδίνο και διατηρεί στενή σχέση με τη Βρετανία και την πρωτεύουσα της (η οποία είναι επίσης η πόλη όπου γεννήθηκε η Marie-Chantal).

Έχουν επίσης ζήσει σε ένα αρχοντικό του 1.913 μ.Χ. σε μια αποκλειστική διεύθυνση του Μανχάταν που κάποτε ανήκε στους γονείς της Marie-Chantal: τον Robert Miller, τον ιδρυτή της αλυσίδας Duty Free DFS, και τη σύζυγό του από τον Ισημερινό, María Clara ‘Chantal’ Pesantes Becerra.

Μαζί με τις αδερφές της – Pia, πρώην σύζυγο του Christopher Getty και την Alexandra πρώην σύζυγο του Prince Alexander von Fürstenberg η Marie-Chantal ήταν η από τα πιο περιζήτητα κορίτσια για να παρευρεθεί σε πάρτι και δημόσιες εκδηλώσεις, στις δεκαετίες του 1.980 μ.Χ. και του 1.990 μ.Χ. προτού βρει τον της έρωτα της στο πρόσωπο του Πρίγκιπα Παύλου ο οποίος ήταν μεγαλύτερος γιος και το δεύτερο παιδί του τέως βασιλιά της Ελλάδας.

O Διάδοχος Παύλος γεννήθηκε στην Αθήνα στις 20 Μαΐου 1.967 μ.Χ. Όντας επτά μηνών μετά την απόπειρα του Βασιλέως Κωνσταντίνου να ανατρέψει την χούντα των συνταγματαρχών, η οικογένεια του αναγκάστηκε να εγκατασταθεί στη Ρώμη μέχρι το 1.974 μ.Χ., όταν η Βασιλική Οικογένεια εγκαθίσταται στο Λονδίνο.

Ο Πρίγκιπας Παύλος φοίτησε στο Ελληνικό Κολλέγιο του Λονδίνου, το οποίο ίδρυσαν οι γονείς του Βασιλείς Κωνσταντίνος και Άννα-Μαρία ενώ τα δύο τελευταία φοίτησε στο United World College στις Η.Π.Α. από όπου και αποφοίτησε το 1.986 μ.Χ.

Ο Διάδοχος Πάυλος υπηρέτησε την στρατιωτική του θητεία ως Ανθυπολοχαγός του Βρετανικού Στρατού. Ολοκλήρωσε την στρατιωτική του εκπαίδευση στην Βρετανική Βασιλική Στρατιωτική Ακαδημία, στο Σαντχερστ, όπου του δόθηκε η θέση του Commandant’s Stick Orderly.

Έπειτα από την αποφοίτησή του από το Σαντχερστ, του ανατέθηκε τριετής υπηρεσία στους Royal Scots Dragoon Guards, ένα σύνταγμα ιππικού, το οποίο εδράζεται στην Μεγάλη Βρετανία και την Γερμανία και διεξάγει στρατιωτικές επιχειρήσεις στον Καναδά και την Ιορδανία. Παρέμεινε στην υπηρεσία του Βρετανικού Στρατού για δέκα έτη.

Ο Πρίγκιπας Παύλος παρακολούθησε τις πανεπιστημιακές του σπουδές στο Πανεπιστήμιο Georgetown, School of Foreign Service στην Ουάσιγκτον, από όπου αποφοίτησε το 1.993 μ.Χ. με Δίπλωμα Bachelor στις Διεθνείς Σχέσεις, στο Δίκαιο και την Διοίκηση. Από το ίδιο πανεπιστήμιο το 1.995 μ.Χ. έλαβε δίπλωμα Masters στις Διεθνείς Σχέσεις και τα Οικονομικά. Το 1.994 μ.Χ. κατά την διάρκεια τετράμηνων θερινών διακοπών, εργάστηκε στο Χονγκ Κονγκ στην ναυτιλιακή εταιρεία Pasific Basin, η οποία ήταν σε διαδικασία IPO.

Από το 1.995 μ.Χ. μέχρι το 1.997 μ.Χ., εργάστηκε στην εταιρεία ναύλωσης πλοίων Charles R. Weber Company Inc στο τμήμα Επιχειρήσεων και Μάρκετινγκ. Το 1.997 μ.Χ. συν-ιδρύει την Griphon Asset Management, μία εναλλακτική εταιρεία επενδύσεων fund-of-funds.

Το 1.998 μ.Χ., συν-ιδρύει την Ivory Capital Group LLC, μια επενδυτική εταιρεία όπου στόχο έχει την διαχείριση ιδιωτικών επενδύσεων. Το 2002 μ.Χ. συν-ιδρύει την Ortelius Capital Partners LLC μια εταιρεία διαχείρισης περιουσιακών στοιχείων που ειδικεύεται στην επένδυση σε αμοιβαία κεφάλαια αντιστάθμισης κινδύνου. Συνεχίζει την συνεργασία αυτή , έχοντας δημιουργήσει μία βάση ιδιωτικών μετοχικών κεφαλαίων και μια ενεργή επενδυτική δομή.

O Πρίγκιπας Παύλος παντρεύτηκε τη Μαρί-Σαντάλ Μίλερ, (Πριγκίπισσα Μαρί-Σαντάλ) το 1.995 μ.Χ., στο Λονδίνο. Έχουν πέντε παιδιά: την Μαρία-Ολυμπία (Νέα Υόρκη 1.996 μ.Χ.), τον Κωνσταντίνο-Αλέξιο (Νέα Υόρκη 1998 μ.Χ.), τον Αχιλλέα-Ανδρέα (Νέα Υόρκη 1.999 μ.Χ.), τον Οδυσσέα-Κίμωνα (Λονδίνο 2004 μ.Χ.) και τον Αριστείδη-Σταύρο (Λος Άντζελες 2008 μ.Χ.). Ο Πρίγκιπας Παύλος και η οικογένειά του διαμένουν στο Λονδίνο.

Πέμπτη 19 Ιανουαρίου 2023 μ.Χ. Επιστροφή στη Φύση και στις πραγματικές αξίες. Οι βασιλικές οικογένειες της Ευρώπης εμφανίστηκαν δυναμικά για να αποχαιρετήσουν με το τελευταίο αντίο τον πρώην βασιλιά της Ελλάδας Κωνσταντίνο Β‘ στην κηδεία του στην Αθήνα τη Δευτέρα. Επρόκειτο για μία εντυπωσιακή, άτυπη “Βασιλική Σύνοδο” η οποία ανέδειξε τους ισχυρούς δεσμούς της εγχώριας βασιλικής οικογένειας με τις αντίστοιχες οικογένειες της Ευρώπης.

Εκπρόσωποι μοναρχιών από όλη την ήπειρο συγκεντρώθηκαν στον Μητροπολιτικό Καθεδρικό Ναό της Αθήνας για να αποτίσουν φόρο τιμής στον πρώην βασιλιά, ο οποίος πέθανε την περασμένη εβδομάδα σε ηλικία 82 ετών. Ο τελευταίος βασιλιάς της Ελλάδας είχε οικογενειακούς δεσμούς με την Δανία, την Σουηδία, την Ισπανία, την Νορβηγία και την Βρετανία

Εκτός από το πένθος για έναν άλλο άρχοντα, πολλά από τα βασιλικά μέλη απέδιδαν φόρο τιμής και σε ένα εκλιπόντα μέλος της οικογένειας, χάρη στον εκτεταμένο ιστό περίπλοκων δεσμών που συνδέουν πολλούς από τους ιστορικούς θρόνους της Ευρώπης. Ο βασιλιάς Κάρολος Γ’, δεύτερος ξάδερφος του Κωνσταντίνου, εκπροσωπήθηκε από την αδερφή του, την πριγκίπισσα Άννα.

Η βασίλισσα Σοφία της Ισπανίας, αδερφή του Κωνσταντίνου και σύζυγος του πρώην βασιλιά Χουάν Κάρλος Α’ της Ισπανίας, φαινόταν θλιμμένη καθώς θυμόταν τον αδερφό της μαζί με τον σύζυγό της, τον γιο της βασιλιά Φελίπε ΣΤ’ και τη νύφη της Βασίλισσα Λετίθια. Η αδερφή του Φελίπε, η πριγκίπισσα Cristina, ενώθηκαν με τα τέσσερα παιδιά της, φτάνοντας μαζί με την θεία της, την πριγκίπισσα Ειρήνη της Ελλάδας και της Δανίας.

Ο βασιλιάς Carl XVI Gustaf της Σουηδίας, ο πρώτος ξάδερφος της Anne-Marie, παρευρέθηκε μαζί με τη σύζυγό του, βασίλισσα Silvia, ενώ η βασίλισσα Margrethe II της Δανίας, η αδελφή της Anne-Marie, έφτασε μόνη της. Παρόντες ήταν επίσης ο βασιλιάς Willem-Alexander της Ολλανδίας και ο βασιλιάς Philippe και η βασίλισσα Mathilde του Βελγίου.

Ο βασιλιάς της Ελλάδος Κωνσταντίνος Β’, ο οποίος ανέβηκε στο θρόνο το 1964 προτού τελικά διαφύγει μετά από στρατιωτικό πραξικόπημα, πέρασε τις τελευταίες του στιγμές σε μονάδα εντατικής θεραπείας σε ιδιωτικό νοσοκομείο της Αθήνας.

Μετά από ένα στρατιωτικό πραξικόπημα το 1.967 μ.Χ. και ένα ανεπιτυχές αντιπραξικόπημα, ο Κωνσταντίνος Β’ και η οικογένειά του μετακόμισαν στο Ηνωμένο Βασίλειο όπου αγόρασαν ένα εκπληκτικό σπίτι 13 υπνοδωματίων στο Hampstead, στο Βόρειο Λονδίνο. Η μοναρχία καταργήθηκε το 1.973 μ.Χ. και από τον Κωνσταντίνο Β’ αφαιρέθηκε αργότερα η Ελληνική υπηκοότητα.

Ο βασιλιάς Κωνσταντίνος πέρασε 46 χρόνια ζώντας στο κτήμα Hampstead με τη σύζυγό του, την πριγκίπισσα Άννα-Μαρί της Δανίας και τα πέντε παιδιά τους, μεταξύ των οποίων ο Παύλος, διάδοχος της Ελλάδας, ο σύζυγος της πριγκίπισσας Μαρί-Σαντάλ και πατέρας της πριγκίπισσας Μαρίας-Ολυμπίας. Το κτήμα βρισκόταν στο Linnell Drive κοντά στο Billionaire’s Row, Bishops Avenue.

Η πριγκίπισσα Diana, της Ουαλίας ήταν συχνός επισκέπτης του σπιτιού τη δεκαετία του 1990, και φέρεται να την είδαν να αφήνει εκεί τους μικρούς πρίγκιπες William και Harry και να κάνουν διακοπές με την οικογένεια στην Ευρώπη.

Ο βασιλιάς Κάρολος φιλοξένησε τα 60ά γενέθλια του Κωνσταντίνου στο σπίτι του στο Highgrove, με τη Βασίλισσα και την τότε Δούκισσα της Κορνουάλης να είναι παρόντες, ενώ τα 40ά γενέθλια της συζύγου του ήταν μια χοροεσπερίδα που πραγματοποιήθηκε στο Claridge’s στην οποία συμμετείχαν μέλη της βασιλικής οικογένειας από όλη την Ευρώπη.

Από το 1.973 μ.Χ. και μετά το πολίτευμα της Ελλάδας έγινε Προεδρευόμενη Κοινοβουλευτική Δημοκρατία και εγκαινιάστηκε έτσι άτυπα η λεγόμενη περίοδος της μεταπολίτευσης η οποία όπως όλα δείχνουν θα τελειώσει με πάταγο.

Οι φήμες ότι τόσο ο Διάδοχος Παύλος, όσο και ο πρίγκιπας Νικόλαος θα εγκατασταθούν στην Αθήνα έκανε πολύ κόσμο εκεί έξω να σκεφτεί ότι θα μπορούσαν παράλληλα να ιδρύσουν το Βασιλικό Κόμμα. Η επιστροφή των Βασιλέων θα ήτο μία κάποια λύσις σε μία αναπόφευκτη και οδυνηρή φτωχοποίηση που κουβαλάει μαζί του το κοντινό και απώτερο μέλλον τόσο για τη χώρα μας όσο και για τον δυτικό κόσμο στο σύνολό του.

Οι Έλληνες πολίτες ήδη πληρώνουν και θα πληρώσουν ακόμη μεγαλύτερο τίμημα για τα σκάνδαλα, τη διαφθορά και κυρίως την έκρηξη του χρέους στην διάρκεια της μεταπολίτευσης. Τα εγχώρια κόμματα, χρεοκοπημένα και τα ίδια, απογείωσαν στο Ελληνικό χρέος στα 400 δις ευρώ. Το χρέος είναι θάνατος. Κι αυτό συμβαίνει τώρα-όσοι μας παρακολουθούν το γνωρίζουν.

Όσο αφορά τα κόμματα εξουσίας δλδ ΝΔ, ΚΙΝΑΛ-ΠΑΣΟΚ και ΣΥΡΙΖΑ είναι βαθιά χρεοκοπημένα και με δάνεια τα οποία δεν πρόκειται να αποπληρώσουν ποτέ. Ακόμη και ο ΣΥΡΙΖΑ που είναι νέας ηλικίας κόμμα έχει αδικαιολόγητο δανεισμό.

Εν ολίγοις πρόκειται για χρεοκοπημένα κόμματα στα οποία θα πρέπει να ληφθούν τα σχετικά μέτρα (ακόμη και κατασχέσεις-δημεύσεις-πλειστηριασμοί) ώστε οι τράπεζες να πάρουν ένα μέρος του δανεισμού τους κι αυτό θα πρέπει να γίνει άμεσα γιατί πλέον λεφτά δεν υπάρχουν για τα χρεοκοπημένα Ελληνικά κόμματα. Η αναπόφευκτη φτωχοποίηση του λαού δεν μπορεί να δικαιολογήσει μισθούς, συντάξεις και προσωπικό ασφαλείας σε πρώην προέδρους της δημοκρατίας μας.

Όσο για την ποιότητα της δημοκρατίας στα χρόνια που μεσολάβησαν αυτή καθρεπτίζεται σε όλες τις λίστες διαφθοράς που δημοσιεύουν οι σχετικοί οργανισμοί όλα αυτά τα χρόνια. Η Ελλάδα είναι επάξια η χρεοκοπημένη Κολομβία των Βαλκανίων γι΄ αυτό και οι ηγέτες της υπάκουσαν απνευστί στην εντολή-οδηγία μείωσης του πληθυσμού.

(Όσοι ανά το κόσμο συμμετείχαν στον σχεδιασμό και την υλοποίηση θα πρέπει να τιμωρηθούν με τιμωρίες ιστορικών διαστάσεων για την αποτυχία της υλοποίησης του Σχεδίου. Και όπως όλα δείχνουν η διαδικασία έχει ξεκινήσει ήδη). Καλύτερη λοιπόν συγκυρία από την ίδρυση προεκλογικά του Βασιλικού Κόμματος Ελλάδος δεν μπορεί να υπάρξει.

Η Βασιλική Οικογένεια χωρίς δισταγμό θα πρέπει να αιτηθεί τη σχετική Άδεια για την ίδρυση κόμματος με την δέσμευση ότι θα αφοσιωθεί στην μείωση του Ελληνικού δημοσίου χρέους ακόμη και εάν αυτό απαιτεί την έξοδο της χώρας από τη ζώνη του Ευρώ η οποία με τη σειρά της έχει δύσβατο Χρέος. Το μεγαλύτερο μάθημα που οφείλουμε να πάρουμε από όσα βρίσκονται σε εξέλιξη είναι ότι το Χρέος σημαίνει θάνατο.

Με αυτή τη δέσμευση και μόνο η Βασιλική Οικογένεια θα πρέπει να αιτηθεί τη σχετική Άδεια ώστε οι φτωχοποιημένοι Έλληνες να απολαμβάνουν τουλάχιστο ένα περιβάλλον αισθητικής, στυλ και εντιμότητος που ήταν άγνωστο όλα αυτά τα χρόνια. Εν ολίγοις το Ψωμί, Ελιά και Παύλο Βασιλιά για τους λόγους που προαναφέραμε είναι η μόνο λύση. Είναι επίσης και υγιεινή μια και προυποθέτει επιστροφή στη φύση και σε χαμένες αξίες.

Οι οικογενειακοί δεσμοί μεταξύ του αείμνηστου βασιλιά Κωνσταντίνου Β’ της Ελλάδας και των μοναρχιών της Ευρώπης Ο τελευταίος βασιλιάς της Ελλάδας είχε οικογενειακούς δεσμούς με την Δανία, την Σουηδία, την Ισπανία, την Νορβηγία και την Βρετανία, γράφει η Stephanie Bridger-Linning

Όπως πολλοί βασιλιάδες, ο βασιλιάς Κωνσταντίνος Β’ της Ελλάδας, ο οποίος πέθανε αυτή την εβδομάδα σε ηλικία 82 ετών, ήταν στενά συνδεδεμένος με τους άλλους βασιλιάδες και βασίλισσες της Ευρώπης. Τόσο μέσω της γέννησης όσο και μέσω του γάμου, ο Κωνσταντίνος είχε οικογενειακούς δεσμούς με τις μοναρχίες της Δανίας, της Σουηδίας, της Ισπανίας, της Νορβηγίας και της Βρετανίας. Η είδηση ​​του θανάτου του θα ήταν αναμφίβολα πλήγμα για τους Ευρωπαίους συγγενείς του, συμπεριλαμβανομένου του δεύτερου ξαδέλφου του, βασιλιά Κάρολου Γ’.

Ο Bασιλιάς Κωνσταντίνος Β’ της Ελλάδας, ο οποίος ανέβηκε στο θρόνο το 1.964 μ.Χ. προτού τελικά διαφύγει μετά από στρατιωτικό πραξικόπημα, ετάφη μετά από κηδεία την Δευτέρα 16 Ιανουαρίου, στην Αθήνα.

Ο Bασιλιάς Κωνσταντίνος ήταν δεύτερος ξάδερφος του βασιλιά Charles III, μέσω των πατέρων τους. Ο πατέρας του Κωνσταντίνου, ο βασιλιάς της Ελλάδας Παύλος, και ο δούκας του Εδιμβούργου ήταν πρώτα ξαδέρφια. Μοιράζονταν έναν παππού, τον Γεώργιο Α’ της Ελλάδας.

Ο Κωνσταντίνος όχι μόνο ήταν δεύτερος ξάδερφος του πρίγκιπα William, που κάποτε απομακρύνθηκε, αλλά ήταν επίσης ένας από τους νονούς του μελλοντικού βασιλιά. Ο William είχε έξι νονούς: τον King Constantine, την πριγκίπισσα Alexandra of Kent, τη η δούκισσα του Westminster, τον Κόμη Mountbatten της Βιρμανίας, την Lady Susan Hussey και τον Sir Laurens van der Post.

Η σύζυγος του Κωνσταντίνου, η πριγκίπισσα Άννα-Μαρί της Δανίας, είναι η νεότερη αδερφή της βασιλεύουσας Βασίλισσας Margrethe II της Δανίας (η οποία πρόσφατα έγινε πρωτοσέλιδο με την απόφασή της να αφαιρέσει τους βασιλικούς τίτλους από τέσσερα εγγόνια της), κάνοντας τον πρώην Έλληνα βασιλιά brother-in-law στην βασίλισσα της Δανίας.

Η πριγκίπισσα Anne-Marie είναι πρώτη ξαδέρφη του βασιλιά Carl XVI Gustaf της Σουηδίας, που σημαίνει ότι ο Κωνσταντίνος συνδέεται με τον Σουηδό μονάρχη μέσω γάμου. Η Anne-Marie και ο Carl XVI Gustaf είναι και οι δύο εγγόνια του βασιλιά Gustaf VI Αδόλφου της Σουηδίας.

Μέσω του γάμου στην καρδιά μιας από τις πιο εκτεταμένες δυναστείες της Ευρώπης, ο Κωνσταντίνος συνδέθηκε επίσης με τον Βασιλιά Harald V της Νορβηγίας. Ο Harald V είναι δεύτερος ξάδερφος της Άννας-Μαρί μέσω της μητέρας της, πριγκίπισσας Ίνγκριντ της Σουηδίας, η οποία παντρεύτηκε τον βασιλιά Φρειδερίκο Θ’ της Δανίας.

Εκτός από παντρεμένοι και γονείς πέντε παιδιών – η πριγκίπισσα Αλεξία, ο διάδοχος Παύλος, ο πρίγκιπας Νικόλαος, η πριγκίπισσα Θεοδώρα και ο πρίγκιπας Φίλιππος – ο Κωνσταντίνος και η σύζυγός του, βασίλισσα Άννα-Μαρία της Ελλάδας, ήταν επίσης τρίτα ξαδέλφια: μοιράζονταν τον βασιλιά Christian IX της Δανίας ως πατρογονικός προ-προπάππους. Μοιράζονταν επίσης τη βασίλισσα Victoria ως προ-προγιαγιά.

Ο πρώην βασιλιάς Juan Carlos I της Ισπανίας και ο πρώην βασιλιάς της Ελλάδας συνδέονται μέσω γάμου. Ο βασιλιάς Juan Carlos πατέρας του βασιλιά Felipe VI της Ισπανίας, είναι παντρεμένος με την αδερφή του Κωνσταντίνου, Σοφία. Γεννημένη ως πριγκίπισσα Σοφία της Ελλάδας και της Δανίας, η Σοφία ονομάζεται πλέον Βασίλισσα Σοφία της Ισπανίας.

Βασιλικό Ζεύγος εν αναμονή. Στο Κουρδιστό Πορτοκάλι, ώρα με την ώρα, μέρα με τη μέρα, μήνα με το μήνα παρακολουθούμε την πρόσφατη-προ 3ετίας- φάση της προοσχεδιασμένης, τουλάχιστο από τον 18ο αιώνα, επιχείρησης μείωσης του δυτικού πληθυσμού.

Ήδη από την δεκαετία του ’90 μ.Χ. από το βήμα του ιδιωτικού οργανισμού των Ηνωμένων Εθνών (ναι, του διαβόητου ΟΗΕ o oποίος συμμετείχε από κοινού με τους Ναζί της Hamas στο νέο Ολοκαύτωμα σε βάρος του μαρτυρικού Εβραικού λαού) οι ιδιοκτήτες του θανάσιμου Οργανισμού απαίτησαν (εκ της ιδιοκτησιακής θέσεώς τους) τον έλεγχο και τη μείωση του πληθυσμού-μπορείτε να αναζητήσετε τα σχετικά video. Όπως το ακούσατε.

Ο πραγματικός λόγος για εκείνους δεν είναι παρά η κατοχή και ο έλεγχος της παγκόσμιας διακυβέρνησης κυρίως διά μέσω της διαχείρηση της φούσκας του παγκοσμίου χρέους και των 5 οργανισμών διά μέσω των οποίων επιβάλλουν στους προθύμους ηγέτες την υπακοή στην Ατζέντα τους η υποία προυποθέτει τον με κάθε τρόπο έλεγχο του πληθυσμού.

Ειδικότερα του κοστοβόρου δυτικού πληθυσμού. Κάθε τόσο ζητούν από τους ηγέτες αποδείξεις της πίστης τους στην Ατζέντα ακόμη και με καμουφλαρισμένες ανθρωποθυσίες κάτω από δήθεν τραγικά ατυχήματα, εργαστηριακές “φυσικές” καταστροφές (πλημμύρες, πυρκαγιές, ακόμη και σεισμούς).

Τις έχουν και έτσι συνεχίζουν στα επόμενα κεφάλαια της τυρρανικής τους Ατζέντας τελικός στόχος της οποίας είναι ένα παγκόσμιο χωριό 500 εκατομμυρίων βιομετρικά ελεγχόμενων οντοτήτων-ούτε καν οι βρεφοποιημένοι άνθρωποι με τη σημερινή τους μορφή. Μόλις λίγα 34ωρα πριν ο Dr. James Thorpe ο πρώην ανώτερος σύμβουλος τόσο του Παγκοσμίου Οργανισμού Υγείας όσο και της Διοίκησης Trump στον Λευκό Οίκο θα δηλώσει>

-Υπάρχει ατζέντα αποπληθυσμού! Ένας πρώην ανώτερος σύμβουλος τόσο του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας όσο και της Διοίκησης Trump στον Λευκό Οίκο κατέληξε σε ένα συγκλονιστικό συμπέρασμα: Ισχυρίζεται ότι η πανδημία του Covid ήταν εξ ολοκλήρου κατασκευασμένη και χρησίμευσε ως πρόσχημα για ένα παγκόσμιο πρόγραμμα μείωσης του πληθυσμού.

Ομάδες παγκοσμιοποιητών στο Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ-WEF καθώς και άλλοι έχουν σχεδιάσει και εκτελέσει μια καταστροφική επίθεση στην ανθρωπότητα για να μειώσουν σημαντικά τον πληθυσμό. Η έναρξη των πόλεων διάρκειας 15 λεπτών, τα CBDC, το Digital ID είναι όλα σχεδιασμένα για να ελέγχουν τους πληθυσμούς σε κάθε πτυχή της ζωής τους.

-Υπάρχει μια σκοτεινή ατζέντα και υπάρχουν τερατώδεις άνθρωποι που μισούν την ανθρωπότητα και είναι ουσιαστικά κακοί. Οι άνθρωποι πρέπει να κατανοήσουν πλήρως τι συμβαίνει και τι πρόκειται να συμβεί στη συνέχεια.

-Αυτή η πράξη που ενορχηστρώθηκε από το Υπουργείο Άμυνας σε συνεννόηση με το Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ, και περιγράφεται ως σκόπιμη στρατηγική ερήμωσης του πληθυσμού.

Ο Dr. James Thorpe παρουσιάζει τρομακτικά στατιστικά στοιχεία, υποστηρίζοντας ότι αυτές οι κακόβουλες δυνάμεις ευθύνονται για τους θανάτους και τους τραυματισμούς 585 εκατομμυρίων ανθρώπων παγκοσμίως. Δηλώνει έντονα: «Αυτό είναι ξεκάθαρα μια ατζέντα ερήμωσης του πληθυσμού».

Επιπλέον συγκρίνει τη βλάβη που προκαλεί το εμβόλιο, το οποίο αναφέρεται ως «γενετική θεραπεία», με ιστορικές φρικαλεότητες. Σύμφωνα με την ανάλυσή του, η αναλογία τραυματισμού προς θάνατο του εμβολίου ξεπερνά την καταστροφή όλων των προηγούμενων παγκοσμίων πολέμων και επισκιάζει ακόμη και τις καταστροφικές συνέπειες του φαρμάκου θαλιδομίδη, που είναι γνωστό για τις τραγικές του συνέπειες.

Η σύγκριση του James Thorpe για την επίδραση του εμβολίου με τους ατομικούς βομβαρδισμούς της Χιροσίμα και του Ναγκασάκι υπογραμμίζει την σοβαρότητα των ισχυρισμών του. Προσθέτοντας στην διαμάχη, ισχυρίζεται ότι η Pfizer απέκρυψε το 80% των δοκιμαστικών της δεδομένων, υπονοώντας μια απαίσια συγκάλυψη μνημειακών διαστάσεων από αυτές τις παγκοσμιοποιητικές οντότητες.

Στο μεταξύ> «Είναι κυριολεκτικά ένας πλανήτης φυλακή». Ο πρώην διαχειριστής χαρτοφυλακίου της Blackrock, Ed Dowd, εξηγεί γιατί κάθε τελευταίο απομεινάρι ανθρώπινης ελευθερίας εξαρτάται από την ευρεία απόρριψη του CBDC.

“Μόλις το ψηφιακό νόμισμα της κεντρικής τράπεζας συνδεθεί με όλες τις πιστωτικές σας κάρτες και τους τραπεζικούς λογαριασμούς σας, τότε μπορούν να εφαρμοστούν κοινωνικοί έλεγχοι. Εάν είστε διαφωνούντες όπως εγώ και μιλάτε για την αλήθεια, σας κλείνουν.” «Είναι κυριολεκτικά ένας πλανήτης φυλακή».

Την εργολαβία της μείωσης του πληθυσμού έχουν αναλάβει τα ελεγχόμενα από τους εμπνευστές του ιδρύματα. Δείτε για παράδειγμα μόνο πρόσφατες συμπτώσεις που “σημάδεψαν” τη πορεία του επικεφαλής του forum του Davos, τον οποίο ο Elon Musk χαρακτήρισε μη εκλεγμένο παγκόσμιο κυβερνήτη. Δεν θα ήταν υπερβολή να πούμε πως ο Ιδρυτής του Forum του Davos διαθέτει “προφητικές” ικανότητες.

Ο ίδιος (το WEF) προέβλεψε την πανδημία, πρόλαβε να γράψει και σχετικό βιβλίο με αφορμή τον COVID-19 σε χρόνο dt ενώ υπήρξε και αυτόπτης μάρτυρας του χτυπήματος στους Δίδυμους Πύργους καθώς βρισκόταν στο Park Εast της Νέας Υόρκης ενώ το συμβάν βρισκόταν σε εξέλιξη.

Πάμε όμως να δούμε την εντυπωσιακή πρόβλεψη της επερχόμενης πανδημίας όπως αυτή εμφανίζεται στον επίσημο ιστότοπο του Forum. Mε ημερομηνία 15 Οκτωβρίου 2019 μ.Χ. δημοσιεύεται στην ιστοσελίδα του WEF η προσομοίωση πανδημίας με την ονομασία EVENT 201 που εμπρόκειτο να λάβει χώρα 3 μέρες αργότερα στη Νέα Υόρκη και για την ακρίβεια στις 18 Οκτωβρίου 2019 μ.Χ.

H προσομοίωση πανδημίας έγινε για να προετοιμαστεί η απάντηση των ηγετών για το ενδεχόμενο πανδημίας που θα γινόταν πραγματικότητα σχεδόν ταυτόχρονα εάν λάβουμε υπόψη μας τις επικρίσεις που ακολούθησαν σε βάρος της Κίνας για την καθυστερημένη ενημέρωση της παγκόσμιας κοινής γνώμης.

Λίγο μετά θα ακολουθούσε η πραγματική πανδημία- planδημία. Πριν συνεχίσουμε με το πολύ ενδιαφέρον βιογραφικό του κ. Schwab καλούμε τους προθύμους της Ατζέντας του να ρίξουν μια ματιά στο Buckingham Palace.

To παλάτι στο οποίο έως πρόσφατα κυριαρχούσαν οι μορφές της Ελισάβετ και του Φιλίππου ξεκληρίζεται. Ένας μετά τον άλλον οι ένοικοι εγκαταλείπουν τα εγκόσμια ή βρίσκονται αντιμέτωποι με θανάσιμες ασθένειες-θα τα εγκαταλείψουν σύντομα.

Μάλιστα οι εμπνευστές του σχεδίου εμφανίζονται να έχουν προφητέψει εκ των προτέρων την μετοίκησή τους. Έτσι για παράδειγμα ο λιπόσαρκος 87χρονος Michel de Nostredame στις ετήσιες “προφητείες” του για το 2024 μ.Χ. είχε συμπεριλάβει και τη διαδοχή του Βασιλιά Καρόλου από τον Πρίγκιπα Harry.

Nαι από τον Harry και όχι τον William του οποίου η σύζυγος Kate δίνει μάχη με απόρρητη ασθένεια. Το Buckingham Palace υπήρξε ένας από τους κατ΄ εξοχήν εκπροσώπους-θεσμούς της elite πίσω από τη κουρτίνα. Ναι, εκείνους που τηλεχειρίζονται τον υπό άνoια και εν μέσω πλήρους οικογενειακής διαφθοράς ευρισκόμενο “ηγέτη” Joe Biden.

O κατ΄ εξοχήν λόγος που αποφάσισαν να ξεκληρίσουν το Buckingham Palace είναι ο αφανισμός κάθε είδους ηγεσίας και συμβόλων στο δυτικό κόσμο -ακόμη και όταν πρόκειται για πλήρως ελεγχόμενους πολιτικούς, θρησκευτικούς και πάσης φύσεως ηγέτες.

Το ξεκλήρισμα θα μπορούσε να περιλαμβάνει ακόμη και ηγετικές μορφές των επιχειρήσεων. Γιατί το κάνουν αυτό; Για να προκαλέσουν περαιτέρω τρόμο στο βλαμμένο βρεφοποιημένο ποίμνιο καθώς αυτό θα απομένει ξαφνικά χωρίς ηγέτες-σαν τα κοπάδια χωρίς τσοπάνη. Τους ηγέτες θα τους αντικαταστήσουν με πρόθυμα τσοπανόσκυλα.

Από τη στιγμή που ξεκληρίζουν το πιστό Buckingham Palace δεν θα διστάσουν να αφανίσουν κάθε ηγέτη-ακόμη και τους πλέον προθύμους ανάμεσά τους. Ειδικά όταν πρόκειται για ηγέτες που προέρχονται από παραδοσιακές πολιτικές οικογένειες ακόμη και εάν έχουν υπηρετήσει το σχέδιο του αποπληθυσμού βρίσκονται ψηλά στη λίστα του ξεκληρίσματος.

Καθώς αποκεφαλίζεις το παραδοσιακό πολιτικό προσωπικό της δύσης οι λαοί σαστίζονται ακόμη πιο πολύ και τότε εμφανίζεις πάσης φύσεως, φύλου, και διαβλητής προσωπικότητας πρόθυμα τσοπανόσκυλα-Seepdogs της Ατζέντας ως αντικαταστάτες των ελεγχόμενων παραδοσιακών ηγετών. Από αυτή την άποψη ο Κυριάκος Μητσοτάκης ο οποίος είναι εκπρόσωπος μίας παραδοσιακής πολτιτικής οικογένειας διατρέχει υψηλό κίνδυνο αντικατάστασης ή απόσυρσης.

Αίφνης μπορεί να αντικατασταθεί από νυν μέτριο άρα και διψασμένο για εξουσία και άρα πρόθυμο να τελέσει πάσης φύσεως ανθρωποθυσίες “εκπαιδευόμενο” τραχανοπλαγιά δήμαρχο, για παράδειγμα. Θα είναι πρώην δήμαρχος το τσοπανόσκυλο που θα αντικαταστήσει τον Κυριάκο Μητσοτάκη-σε κοντινό διάστημα; (Υπαρξιακό για τον Κυριάκο και το βλαμμένο ποίμνιο το ερώτημα).

Ο σημερινός πρωθυπουργός λοιπόν καθώς διαπιστώνει την ευκολία με την οποία αφανίζεται ο ιστορικός θεσμός του Buckingham Palace εδώ όπου αναζήτησε, σχετικά πρόσφατα, οδηγίες από τον Βασιλιά Κάρολο-εκ των βασικών συνομιλητών του Michel de Nostredame-δεν μπορεί να συνεχίσει να αμολάει χαρταετό και να μην αισθάνεται ένα ρίγος να τον κυριεύει.

Το ίδιο θα συμβεί ακόμη και με τους Rishi Sunak, Justin Trudeau, Emmanuel Macron. Eίναι θέμα χρόνου οι πρόθυμοι θυρωροί της Ατζέντας να αποσυρθούν από το προσκήνιο ώστε οι βρεφοποιημένοι λαοί που τρώνε το ένα χαστούκι μετά το άλλο να αισθανθούν περισσότερο έρμαια.

Όπως διαμήνυσε και ο μπαγάσας ο Michel de Nostredame, Satan summoning his Legions και το παγκόσμιο θανάσιμο πάρτυ ξεκίνησε. Όσο για τους εγχώριους προθύμους τραχανοπλαγιάδες σατυροβαρκάρηδες χρεοκοπημένους μηντιάρχες και τα παιανίζοντα την θανάσιμη Ατζέντα ΜΜΕ τους-δεν θα αποτελέσουν εξαίρεση καθώς ώρα με την ώρα έχουν τεράστιες απώλειες της όποιας επιρροής τους με αποτέλεσμα να μην είναι χρήσιμοι στους εμπνευστές της Ατζέντας.

Η μάχη είναι Τιτάνια, η εξέλιξή της δεν μπορεί να προδιαγραφεί. Ένας-δύο φυσικοί θάνατοι για παράδειγμα ή κάποιο εκτός Ατζέντας γεγονός θα μπορούσε να ανατρέψει υπέρ της μίας ή της άλλης πλευράς τις ισσοροπίες. Άλλωστε ιστορικά με αυτό τον τρόπο επιτυγχάνεται η διακυβέρνηση του κόσμου. Το εκκρεμές μετακινείται ανάμεσα στα δύο στρατόπεδα και διατηρεί αενάως την ισορροπία ανάμεσα τους (https://kourdistoportocali.com/news-desk/vasilias-karolos-gt-echei-na-dianysei-toys-teleytaios-exi-mines-apo-ti-zoi-poy-toy-edothi-kathos-oi-vasileis-peftoyn-san-tis-myges-erchetai-i-seira-ton-igeton/).

 

ΗΠΑ: Υποστηρικτές του Τραμπ ξεκίνησαν... έρανο για να εξασφαλίσουν τα 355 εκατ. δολάρια του προστίμου του. Ορισμένοι δωρητές μπήκαν στην ενότητα των σχολίων για να αφήσουν ενθουσιώδη μηνύματα υποστήριξης προς τον Πρόεδρο Τραμπ.

Όσο οι οικείοι του πάμπλουτου κατά τα άλλα Ντόναλντ Τραμπ πασχίζουν να βρουν ένα τρόπο να πληρώσουν το τεράστιο πρόστιμο για αστική απάτη, οι υποστηρικτές του ξεκίνησαν διαδικτυακό έρανο, προσπαθώντας έτσι να βοηθήσουν.

«Οι πρόσφατες νομικές μάχες που αντιμετωπίζει δεν είναι απλώς μια επίθεση εναντίον του, αλλά μια επίθεση στα ίδια τα ιδανικά της δικαιοσύνης και της δίκαιης διαδικασίας που αξίζει κάθε Αμερικανός», αναφέρεται σε μια προσπάθεια του GoFundMe που ξεκίνησε την Παρασκευή και επιδιώκει να συγκεντρώσει το εννιαψήφιο ποσό που οφείλει πλέον ο Τραμπ.

«Είναι μια στιγμή που θέτει υπό αμφισβήτηση την ισορροπία της δικαιοσύνης και την εφαρμογή του νόμου, με δυσανάλογο στόχο τη φίμωση μιας φωνής που βρίσκεται στην πρώτη γραμμή της υπεράσπισης της αμερικανικής δύναμης, ευημερίας και ασφάλειας».

«Αυτό είναι κάτι περισσότερο από ένα νομικό ταμείο- είναι ένα κάλεσμα σε όλους τους πατριώτες να συσπειρωθούν για την υπεράσπιση ενός ανθρώπου που δεν δίστασε ποτέ να σταθεί στην υπεράσπισή μας», συνεχίζει η έκκληση. «Αυτός ο έρανος, επομένως, δεν αφορά απλώς τη συγκέντρωση του "αποφασιστικού" ποσού. Είναι για να πάρουμε θέση», όπως αναφέρει η New York Post.

Σύμφωνα με το iefimerida.gr, το GoFundMe - το οποίο έχει ήδη συγκεντρώσει περισσότερα από 66.000 δολάρια μέχρι το απόγευμα του Σαββάτου - ξεκίνησε από την Έλενα Καρντόνε, μια γυναίκα από την Φλόριντα, η οποία περιγράφει τον εαυτό της ως «μητέρα και ένθερμη υποστηρίκτρια των αμερικανικών αξιών». Η Καρντόνε είναι παντρεμένη με τον Γκραντ Καρντόνε, διαχειριστή ιδιωτικών επενδυτικών κεφαλαίων.

Στα 2.500 δολάρια η μεγαλύτερη δωρεά για τον Ντόναλντ Τραμπ. Η μεγαλύτερη μεμονωμένη δωρεά μέχρι στιγμής ήταν 2.500 δολάρια από έναν ανώνυμο υποστηρικτή. Ορισμένοι δωρητές μπήκαν στην ενότητα των σχολίων για να αφήσουν ενθουσιώδη μηνύματα υποστήριξης προς τον Πρόεδρο.

«Πιστεύω ότι ο Πρόεδρος Τραμπ αξίζει την υποστήριξη των οπαδών του… Και δεν μπορώ να περιμένω μέχρι να γίνει ξανά Πρόεδρός μας….Τον αγαπώ», δήλωσε η Κριστίν Μούρο, η οποία έδωσε 20 δολάρια (https://www.pentapostagma.gr/kosmos/ipa/7223249_ipa-ypostiriktes-toy-tramp-xekinisan-erano-gia-na-exasfalisoyn-ta-355-ekat).

 

Ιστορική νίκη του Κένεντι κατά του Μπάιντεν για την λογοκρισία στο διαδίκτυο! Ο Ρόμπερτ Κένεντι Τζούνιορ πέτυχε τεράστια νίκη με την αγωγή του κατά της δήθεν «κυβέρνησης» Μπάιντεν την οποία κατηγόρησε για διαπλοκή με εταιρείες μέσων κοινωνικής δικτύωσης προκειμένου να λογοκρίνουν τον ίδιο αλλά και άλλους «αντιπάλους»…

Ο RFK Jr. μπόρεσε να εξασφαλίσει μια προκαταρκτική διαταγή κατά του Λευκού Οίκου και αρκετών ομοσπονδιακών υπηρεσιών καθώς ομοσπονδιακός δικαστής έκρινε ότι η κυβέρνηση «διαπλέκεται με τη λειτουργία των εταιρειών κοινωνικής δικτύωσης και θολώνει τη γραμμή μεταξύ δημόσιας και ιδιωτικής δράσης».

Ο δικαστής Doughty απεφάνθη ότι ο Κένεντι παρείχε ουσιαστικά στοιχεία ότι η κυβέρνηση Μπάιντεν είχε εξαναγκάσει τις εταιρείες ΜΚΔ να καταστείλουν την ελευθερία του λόγου που σχετίζεται με τον Covid, τις εκλογές, τις τιμές του φυσικού αερίου, την κλιματική αλλαγή, το φύλο και τις αμβλώσεις.

«Είναι σίγουρα πιθανό ότι οι κατηγορούμενοι θα μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν την εξουσία τους σε εκατομμύρια ανθρώπους για να καταστείλουν εναλλακτικές απόψεις ή περιεχόμενο με το οποίο δεν συμφωνούν στις επερχόμενες εθνικές εκλογές του 2024 μ.Χ.», τόνισε ο δικαστής στην απόφαση του.

Η διαταγή μπορεί να αναιρεθεί έως και 10 ημέρες μετά την απόφαση του Ανωτάτου Δικαστηρίου (Μιζούρι κατά Μπάιντεν). Ακόμα όμως κι αν ασκηθεί έφεση από την κυβέρνηση, η απόφαση αυτή εμποδίζει τον Λευκό Οίκο και άλλες υπηρεσίες να εξαναγκάσουν τις εταιρείες μέσων κοινωνικής δικτύωσης «να αφαιρέσουν, να διαγράψουν, να καταστείλουν ή να μειώσουν… περιεχόμενο που περιέχει προστατευμένη ελευθερία του λόγου. “

Πρόκειται για μία ιστορική απόφαση, η οποία βάζει τέλος στην ασυδοσία της δήθεν «κυβέρνησης» Μπάιντεν, που άσκησε βάναυση λογοκρισία στην αντίθετη άποψη σε μία σειρά θεμάτων, προκειμένου – όπως υπονοεί ο ίδιος ο δικαστής – να επηρεάσει ακόμα και το εκλογικό αποτέλεσμα! Είναι μία απόφαση που μπορεί να χρησιμοποιηθεί και ως «οδηγός» για την Ελλάδα, με αντίστοιχες προσφυγές (https://romioitispolis.gr/istoriki-niki-toy-kenenti-kata-toy-mpainten-gia-tin-logokrisia-sto-diadiktyo/).

 

Έκθεση Λούνατσεκ και η σύζευξη των ομόφυλων.

Για τους σιωνιστές τα πράγματα δεν λαμβάνουν χώρα έτσι όπως αυτά εξελίσσονται από μόνα τους σε ιστορική βάση, αλλά, αντιθέτως, έτσι όπως αυτά σχεδιάζονται, χτίζονται, διαμορφώνονται και εν τέλει υλοποιούνται από τους ηγούμενους σιωνιστές και από τα ανά τον κόσμο υψηλόβαθμα υποζύγιά τους στο υλικό πεδίο.

Οι ανά την οικουμένη σιωνιστές δεν χαζολογούν, δεν χαλαρώνουν, δεν εφησυχάζουν και ούτε και αφήνουν τα διεθνικά πράγματα έτσι στην τύχη τους, για αιώνες τώρα. Δεν υπάρχει τύχη, σύμπτωση ή συγκυρία για αυτούς τους σκοτεινούς τύπους.

Τα σιωνιστικά τέκνα κατάρας εδώ και αιώνες εργάζονται συστηματικά για να ανατρέψουν το παρόντα κόσμο και πολιτισμό εκ θεμελίων και στη θέση του να εγκαθιδρύσουν την δική τους παγκόσμια κυβέρνηση-δικτατορία, όπου οι άνθρωποι θα είναι απλοί αριθμοί ενός γιγάντιου εκτροφείου δίποδων ζώων και ψυχών.

Τα σιωνιστικά τέκνα της καμπαλιστικής ανομίας εργάζονται με έναν εξόχως μοναδικό, δαιμονικό και επιστημονικό τρόπο για να ιδρύσουν έναν γήινο υπέρ-στρατόπεδο συγκέντρωσης, όπου οι άνθρωποι θα είναι ακριβώς όπως οι γαλοπούλες μέσα στο πτηνοτροφείο και έτοιμες για σφαγή.

Γι΄ αυτό τον κύριο λόγο τα σιωνιστικά πιόνια των κοσμοκρατόρων Ρότσιλντ, διαχρονικά, με σχέδια αιώνων, με σατανική υπομονή και με άκρως επιστημονική και παρασκηνιακή δράση και προσέγγιση χτίζουν βήμα με βήμα τις νομοθετικές βάσεις, τις κοινωνικές δομές και τα διανθρώπινα δεδομένα για την πλήρη καταστροφή του παρόντος κόσμου.

Οι απόγονοι του Ιούδα δεν θέλουν εύρωστες κοινωνίες ανθρώπων, αλλά πεντακάθαρους στάβλους συναθροισμένων δίποδων  ζώων. Δεν θέλουν κοινωνίες χαρούμενων, παραδοσιακκών και υγειών οικογενειών, αλλά κοινωνικά χαμαιτυπεία ανώμαλων σχέσεων, διαστροφικών καταστάσεων και παρά φύση ζεύξεων και συζεύξεων.

Μέρος αυτής της προσχεδιασμένης προσπάθειας για την παγκόσμια και πλήρη κοινωνική διάλυση και ανατροπή αποτελεί η σταδιακή διάβρωση, η έντεχνη διάλυση και η ολοκληρωτική συντριβή και καταστροφή του θεσμού της οικογένειας, η οποία διαχρονικά αποτελεί τον υγιή ιστορικό πυρήνα των κοινωνιών.

Το τέλος του πανάρχαιου θεσμού και των πανίσχυρων ιστορικών δομών της οικογένειας σημαίνει, εξ ορισμού, και το οριστικό τέλος του παρόντος πολιτισμού και της σημερινής παγκόσμιας ιστορικής παράδοσης.

Γι΄ αυτόν τον κύριο λόγο ή, δηλαδή, για  να καταστρέψουν τον παρόντα πολιτισμό, τα σιωνιστικά τέκνα κατάρας έχουν θέσει, εδώ και πάρα πολλές δεκαετίες, σε παγκόσμια ενεργοποίηση και εφαρμογή τα «Πρωτοκόλλα των Σοφών της Σιών», την διάσημη Σχολή της Φραγκφούρτης, το Σχέδιο Καλέργη και πάει λέγοντας.

Όλα αυτά τα κοινωνικά «εργαλεία» των τυφλοπόντικων της Νέας Τάξης και Εποχής έχουν έναν σκοπό και στόχο: Να τελειώσουν τον παρόντα πολιτισμό και κόσμο και να τον αντικαταστήσουν με υπεργιγάντια στρατόπεδα ελέγχου και συγκέντρωσης.

Ωσαύτως, και ο νόμος για την σύζευξη των ομόφυλων όσο ομοίως και όλα τα υπόλοιπα νομοθετικά εκτρώματα και συμπαρομαρτούντα με τις υιοθεσίες των ομοφυλόφιλων, το «γονέας 1» και «γονέας 2», κλπ, αυτόν και μόνον τον σιωνιστικό σκοπό εξυπηρετούν:

Την νομοθετική νομιμοποίηση της γενικότερης ανωμαλίας και τη σταδιακή εξαφάνιση του ιστορικώς αναγκαίου θεσμού της οικογένειας. Γι΄ αυτόν τον κύριο λόγο οι καμπαλιστές σιωνιστές εμβολιάζουν με νομοθετικό ομοφυλόφιλο «δηλητήριο» το σώμα των κοινωνιών: Συνειρμικά, κατά το εν τη νομοθετική φαρμακεία σου επλανήθησαν πάντα τα έθνη, της Αγίας Αποκάλυψης.

Και ας μη γελιόμαστε ή είμαστε ανόητοι. Καν δεν ενδιαφέρει τους ταλμουδιστές σιωνιστές το εάν «ταχτοποιηθούν» νομοθετικά λίγες χιλιάδες από ομόφυλους που θέλουν να κάνουν μια νομικής βάσης και νόμιμη κρατικώς και διοικητικώς «σύζευξη-οικογένεια».

Καρφί δεν καίγεται σε αυτούς τους σκοτεινούς υπανθρώπους, όσο επίσης και στους κατά τόπους κυβερνητικούς μεγαλο-κομπάρσους και σιωνιστικά πιόνια που διαθέτουν, για να δώσουν νομική «διέξοδο» σε 1000 ή σε 10000 νοματαίους που θέλουν να «παντρευτούν» με το νόμο. Ούτε καν λόγος.

Αυτό που θέλουν διακαώς, πάση θυσία, υλοποιούν νομοθετικά και με το ρατσιστικό «γάντι» οι σκοτεινοί ταγοί της «Μεγάλης Επανεκκίνησης» είναι το να δηλητηριάσουν με νομοθετικό μανδύα και «κώνειο» τον παραδοσιακό θεσμό της οικογένειας. Και αυτό, με σχέδιο, πονηρά, δόλια και διαμέσου αυτών των λίγων χιλιάδων ανθρώπων που χαίρονται και δικαιώνονται νομοθετικά και εν τέλει και θα μπορέσουν να «παντρευτούν», κλπ.

Δεν τους νοιάζει καν η ανάστροφη κοινωνική διάκριση και ο ανάστροφος ρατσισμός των μικρών και ειδικών ομάδων ανθρώπων επί του λοιπού συνόλου, διότι οι σιωνιστές εργάζονται και απεργάζονται τον πλήρη οικογενειακό μαρασμό και την συντριπτική υποχώρηση και διάλυση των υπαρχόντων κοινωνικών δομών.

Πατώντας στον τάχα ρατσισμό και στην δήθεν άδικη ή αρνητική διάκριση κατά των έστω και λίγων ανθρώπων και των ειδικών κοινωνικών ομάδων, οι σκοτεινές δυνάμεις χύνουν με σχέδιο, εντέχνως, μαεστρικά, δόλια, ραδιούργα και παντού νομοθετικές «υπερ-τοξίνες» για να σμπαραλιάσουν και εν τέλει ξεκάνουν σταδιακά όλες τις υπάρχουσες κοινωνικές δομές, σχέσεις και ιστορικές κανονικότητες.

Έτσι δηλαδή και έτσι ακριβώς όπως τα έχουν πει, γράψει, διαρρεύσει και δημοσιεύσει οι ίδιοι οι ταγοί σιωνιστές στα προαιώνια σχέδιά τους και στους ανθρωποκτόνους στόχους τους. Και όλα αυτά τα φρικτά και πάγια σχέδιά τους δεν τα κρύβουν οι μεγαλο-συντελεστές του σκότους. Όχι, δεν τα αποκρύβουν πλέον. Έχουν τόση υπερηφάνεια και τόση σιγουριά που τα διαφημίζουν και από πάνω.

Από την άλλη πλευρά, αυτά όλα τα καθέκαστα τα γνωρίζουν άριστα μόνον και μόνον όσοι πραγματικά αγωνιούν για τις οικογένειές τους και ψάχνονται συστηματικά και σε βάθος. Όσο δε για τους υπολοίπους, αυτοί αποτελούν μια θαυμάσια πρώτη ύλη για πανεύκολο κοινωνικό άλεσμα και για την ταχεία χυλοποίηση και καταστροφή των οικογένειών τους όσο και εν γένει ολόκληρων κοινωνιών.

Όλα αυτά που σχεδίασαν και υλοποιούν οι ηγέτες Εβραίοι σιωνιστές, μόνον ο ίδιος και ο καθεαυτό εκπεσών εωσφόρος θα μπορούσε να συγκριθεί μαζί τους και να τους μιμηθεί στην άκρα δολιότητα, στην μοναδική αριστοτεχνία και στην ασύλληπτη ραδιουργία για να μπορέσουν να ενταφιάσουν, σταδιακά, με σχέδιο, με νομοθετικό «μοιρογνωμόνιο» και με κοινοβουλευτικό μανδύα, ολόκληρους κόσμους, πολιτισμούς, οικογένειες και ψυχές. Τους βλέπει όλους αυτούς τους σιωνιστές τυφλοπόντικες ο σατανάς και παραμερίζει. Αλλάζει δρόμο ο αρχι-ταλαίπωρος. Τρομάζει.

Και το κοιμώμενο «πόπολο» ή τα δίποδα ζώα ή «γκόιμ», έτσι όπως αποκαλούν οι Εβραίοι τους μη Εβραίους, περί πολλών άλλων τυρβάζει, αγωνιά, προγραμματίζει και μεριμνά. Αγρόν ηγόρασε. Η συντριπτική πλειοψηφία του κόσμου δεν βλέπει τον όντως ύπουλο, τον φαρμακερό, τον θανατηφόρο και τον παγκόσμιο σιωνιστικό «ιστό της αράχνης», και μάλιστα «μαύρης χήρας», που ετοιμάζουν και υλοποιούν με σχέδιο, σταδιακά και επιστημονικά οι σιωνιστές απόγονοι του Ιούδα για να τελειώσουν διαχρονικά τα θύματά τους ατομικά και συνολικά.

Ένας τέτοιος νομοθετικός ιστός σιωνιστικής αράχνης και παγίδα είναι και η διάσημη Έκθεση Λούνατσεκ, την οποία εισηγήθηκε στο Ευρωκοινοβούλιο η Αυστριακή ευρωβουλευτής Ούρλικ Λούνατσεκ. Η επίσημη σελίδα του Ευρωκοινοβουλίου αναφέρει: «Έκθεση σχετικά με τον οδικό χάρτη της ΕΕ κατά της ομοφοβίας και των διακρίσεων λόγω σεξουαλικού προσανατολισμού και ταυτότητας φύλου (7.1.2014 μ.Χ.), Επιτροπή Πολιτικών Ελευθεριών, Δικαιοσύνης και Εσωτερικών Υποθέσεων. Εισηγήτρια: Ulrike Lunacek».

Την εν λόγω Έκθεση την ψήφισαν και 13 Έλληνες ευρωβουλευτές, από τους 22 συνολικά, με τους λοιπούς 4 να ρίχνουν «λευκό» και τους υπόλοιπους 5 να απέχουν. Κανείς από τους Έλληνες ευρωβουλευτές δεν καταψήφισε.

Με βάση την Έκθεση Λούνατσεκ και το σχετικό ψήφισμά της, η ομάδα των ΛΟΑΤΚΙ περιγράφεται, αναδεικνύεται και ξεχωρίζει από όλες τις άλλες ομάδες πολιτών και αποκτά εισέτι και ιδιαίτερα προνόμια τάχα απόκτησης ισονομίας και δήθεν δικαίωσης περί ρατσισμού.

Με άλλα λόγια, πέραν δηλαδή του γενικότερου πλαισίου που υπάρχει σε ιστορική βάση και αφορά την ύπαρξη, τον νόμιμο και τον γενικό σεβασμό των ανθρωπίνων δικαιωμάτων του κάθε ευρωπαίου πολίτη, με το ψήφισμα της Έκθεσης Λούνατσεκ ζητείται και καταχωρίζεται η ιδιαίτερη αναφορά, η ειδικότερη μεταχείριση και η στοχευμένη μέριμνα και φροντίδα για την «προαγωγή και προστασία της άσκησης όλων των ανθρώπινων δικαιωμάτων από τα άτομα τούτα» ή, δηλαδή, τους λεγόμενους ΛΟΑΤΚΙ.

Μια διευκρίνιση: ΛΟΑΤ+ (αγγλικά: LGBT+) ή ΛΟΑΤΚΙ (LGBTQI) είναι το ακρωνύμιο που χρησιμοποιείται για την κοινότητα των Λεσβιών (Lesbian), των Ομοφυλόφιλων (Gay), των Αμφιφυλόφιλων (Bisexual), των Tρανς (Trans), των Koυίρ (Queer) και των Ίντερσεξ (Intersex). Μερικές φορές συναντάται επίσης και ως ΛΟΑΤΚΙ+, ερμηνεύοντας το «+» τα τρανς άτομα ως Διεμφυλικά.

Η Έκθεση Λούνατσεκ στις «γενικές εκτιμήσεις» αναφέρει: «Καταδικάζει σθεναρά κάθε διάκριση με βάση τον σεξουαλικό προσανατολισμό και την ταυτότητα φύλου.. Καλεί την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, τα κράτη μέλη και τους αρμόδιους φορείς να εργαστούν από κοινού για μια συνολική πολυετή πολιτική για την προστασία των θεμελιωδών δικαιωμάτων των LGBTI ατόμων, δηλαδή έναν οδικό χάρτη, μια στρατηγική ή ένα σχέδιο δράσης..».

Το άκρως σημαντικό έμμεσα, το ιδιαζόντως φρικτό και το απολύτως απαράδεκτο εδώ είναι το γεγονός ότι η νομοθετική ρύθμιση του Ευρωκοινοβουλίου προβλέπει να θεωρείται, να ισχύει και να επιβάλλεται νομοθετικά και κοινωνικά στους λαούς της Ευρώπης ως φυσική και ως φυσιολογική η συμπεριφορά και ο τρόπος ζωής των ΛΟΑΤΚΙ+ μέσα στα κοινωνικά δεδομένα, δρώμενα, σχέσεις και πλαίσια. Η πολιτισμένη Ευρώπη, δηλαδή, το παρά φύση, το ανώμαλο και το αφύσικο το δέχεται, το εκλογικεύει, το νομοθετεί και εν τέλει και το προωθεί ως νέα και λογική κανονικότητα.

Και μάλιστα δε, η υπέρ-πολιτισμένη Ευρώπη θέλει πάρα, μα πάρα πολύ, να βοηθήσει τους λαούς της και τα μικρά της παιδιά: Διότι, όπως αναφέρει η εν λόγω Έκθεση, ζητείται από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή «να δημιουργήσει ειδικά προγράμματα για τη νεολαία και την εκπαίδευση» και «να διευκολύνει την ανταλλαγή ορθών πρακτικών μεταξύ των κρατών μελών στους τομείς της νεολαίας και της εκπαίδευσης».

Ναι, πολύ σωστά το διαβάσατε και το καταλάβατε: Εκπαίδευση για την γενικευμένη γνώση-άσκηση της ανωμαλίας και του παρά φύση στα σχολεία του δημοτικού, διότι πρέπει τα παιδάκια να είναι εκ γενετής αντιρατσιστές όσο επίσης και μεγάλοι γνώστες για το τι έχουν ανάμεσα στα πόδια τους. Όσο πιο μικρά είναι τα παιδιά, τόσο και πιο μεγάλη είναι η ισχύς, η απήχηση και το εύρος της διάρρηξης και της καταστροφής του κοινωνικού ιστού.

Αλλά, ο ευρωπαϊκός αντιρατσιστικός πολιτισμός, που προωθεί νομοθετικά και κοινωνικά και υποβολιμαία και η εν λόγω Έκθεση Λούνατσεκ, δεν σταματάει μόνον ή μέχρι εκεί. Όχι. Ο νέος ευρωπαϊκός πολιτισμός πάει πολύ ακόμη πιο πέρα και πολύ ακόμη πιο βαθιά το νομοθετικό της μαχαίρι, αρμό, διαδικασίες, δικαιοσύνη και κοινωνική ζωή και πλαίσιο.

Και όλα αυτά τα κάνει ή τα νομοθετεί, τάχα για την αποκατάσταση των αδικούμενων μεμονωμένων ατόμων και των ομάδων πολιτών. Και όχι, βεβαία, το να γίνει, και με το νόμο πλέον, η ανωμαλία, το αφύσικο και το παρά φύση το νεώτερο και το ανώτερο φυσιολογικό πλέον σκαλοπάτι και κοινωνικό πλαίσιο όσο επίσης και ο νέος τρόπος και η καινούργια κανονικότητα της μεταμοντέρνας ζωής. Το πιάσατε;

Για παράδειγμα, η εν λόγω έκθεση θεσπίζει και διάφορες δομικές τροποποιήσεις και αλλαγές στο υφιστάμενο εδώ και αιώνες οικογενειακό δίκαιο. Ορίζει ότι το οικογενειακό δίκαιο της κάθε χώρας οφείλει να προβλέπει τη δυνατότητα για κάθε τέκνο να μπορεί να διαθέτει πάνω από δυο γονείς, ώστε να μπορούν να συμπεριλαμβάνονται στην οικογένεια και οι υπόλοιποι σύζυγοι, σύζευκτοι ή σύντροφοι.

Εισέτι, η εν λόγω Έκθεση ορίζει και «διατάζει» νομοθετικά τις κυβερνήσεις των κρατών-μελών να αποσύρουν τις διαταραχές περί της ταυτότητας του φύλου από τον κατάλογο των ψυχικών και συμπεριφορικών διαταραχών.

Επιπλέον, δίδεται το δικαίωμα της ελεύθερης, απρόσκοπτης και δημόσιας έκφρασης σε σχέση με τον σεξουαλικό προσανατολισμό και την ταυτότητα του φύλου: Λόγου χάρη, δημόσιες περιπτύξεις και διαφόρων ειδών ανωμαλίες μέσω της τηλεόρασης, του κινηματογράφου, στα περιοδικά, τις εφημερίδες, κλπ.

Να υπάρχει, προσέτι, νομοθετική πρόβλεψη διαδικασίας νομικής αναγνώρισης του διεμφυλικού ατόμου (transexual) ως τέτοιου. Να γίνει νομική αναγνώριση της κατάστασης των διεμφιλικών και διαφυλικών ατόμων ως ξεχωριστών, αυτόνομων «φύλων». Να διευκολυνθεί νομοθετικώς κάθε γραφειοκρατική διαδικασία για την αλλαγή ονόματος, φύλου, κλπ., στις ληξιαρχικές πράξεις γέννησης και σε άλλα επίσημα και δημόσια έγγραφα.

Η εν λόγω Έκθεση προβλέπει, εισέτι, να επεκταθεί νομικά η υποβοηθούμενη αναπαραγωγή για τις λεσβίες και τις παρένθετες μητέρες για ομοφυλοφιλικά ζευγάρια. Τα κράτη-μέλη υποχρεώνονται, μεταξύ των άλλων, να προβούν σε παροχές υγείας προσαρμοσμένες στα ιδιότυπα άτομα, π.χ. ειδική χειρουργική μονάδα για επεμβάσεις αλλαγής φύλου. Να θεσπιστούν ειδικά εκπαιδευτικά προγράμματα προσανατολισμένα στον σεξουαλικό προσανατολισμό και στην ταυτότητα φύλου. Και πάει λέγοντας και κλαίγοντας.

Εν κατακλείδι, συμπερασματικά και ειδικά κατά την τελευταία δεκαετία, η πατρίδα μας, οι Έλληνες και ολόκληρος εν γένει ο κόσμος δέχονται μια αόρατη, παρασκηνιακή, ύπουλη, ραδιούργα και επιστημονικώς προσχεδιασμένη επίθεση σε πολλά μέτωπα και πτυχές της ανθρώπινης ζωής από τους Εβραίους σιωνιστές.

Οι άνθρωποι στην συντριπτική τους πλειοψηφία δεν έχουν πάρει καν μυρουδιά ότι ο κόσμος μας βρίσκεται μπροστά σε έναν θανατηφόρο κίνδυνο. Δυστυχώς, όλα αυτά θα φανερωθούν και θα γίνουν αντιληπτά όταν, εν τω μεταξύ, ο πλανήτης γη θα έχει μετατραπεί σε απέραντες παράγκες και μπάζα (https://www.triklopodia.gr/%ce%b7%ce%bb%ce%af%ce%b1%cf%82-%ce%ba%ce%b1%ce%bb%ce%bb%ce%b9%cf%8e%cf%81%ce%b1%cf%82-%ce%ad%ce%ba%ce%b8%ce%b5%cf%83%ce%b7-%ce%bb%ce%bf%cf%8d%ce%bd%ce%b1%cf%84%cf%83%ce%b5%ce%ba-%ce%ba%ce%b1%ce%b9/).

 

Cool Earth Project: Στην Ελληνική TV το σατανικό σχέδιο για τον Ήλιο. Ποιούς θα ωφελήσει πραγματικά ένα τέτοιο τρελό σχέδιο;

Ο λόγος για το “Cool Earth Project“, που στοχεύει στην άμεση παγκόσμια πτώση της μέσης θερμοκρασίας! Ως επίσημη δικαιολογία οι ιθύνοντες του πρότζεκτ προβάλλουν (τι άλλο;;) την φερόμενη «ανθρωπογενή υπερθέρμανση» ή -όπως είναι της μόδας τελευταία- «κλιματική κρίση».

Η σατανική αυτή πρωτοβουλία για τη δραστική μείωση της ηλιακής ακτινοβολίας έφτασε μέχρι και τα Ελληνικά ΜΜΕ. Καλεσμένος τηλεοπτικής εκπομπής βρέθηκε ένας εκ των επικεφαλής του πρότζεκτ, λέγοντας στο Ελληνικό κοινό τα εξής:

«Το πρόγραμμα “Cool Earth” είναι ένα μικρό τεχνολογικό δείγμα, μία μικρή έκδοση της ομπρέλας που αναφέρατε. Η ιδέα είναι να στείλουμε αυτή την ομπρέλα σε ένα σημείο που ονομάζεται “Σημείο Λαγκράνζ 1”.

Απέχει 1,5 εκατομμύρια χιλιόμετρα από τη γη. Μιλάμε για πολύ μεγάλη απόσταση. Αλλά αυτό είναι ένα πολύ ιδιαίτερο σημείο, διότι εκεί οι βαρυτικές δυνάμεις γης και ήλιου εξισορροπούνται σε εκείνο το σημείο. Επομένως αν τοποθετήσουμε μία σκιά εκεί, η μείωση της ηλιακής ακτινοβολίας μόλις κατά 2%, μπορεί να επιφέρει μείωση της μέσης θερμοκρασίας κατά 1,5 βαθμό μέσα σε 1 με 2 χρόνια» (https://romioitispolis.gr/cool-earth-project-stin-elliniki-tv-to-sataniko-schedio-gia-ton-ilio/):

 

Καρδινάλιος: Υπάρχουν βήματα κατανόησης μεταξύ Καθολικών και μασόνων. Προτείνω δημιουργία μόνιμης στρογγυλής τράπεζας με τους μασόνους. Ο καθολικός καρδινάλιος Francesco Coccopalmerio δήλωσε ότι υπάρχει μια «εξέλιξη στην αμοιβαία κατανόηση» μεταξύ Καθολικών και μασόνων, αναφέρει το ilmessaggero.it.

Στις 16 Φεβρουαρίου, στο Μιλάνο πραγματοποιήθηκε συνέδριο με θέμα «Η Καθολική Εκκλησία και ο Τεκτονισμός». Εκ μέρους της Ρωμαιοκαθολικής Εκκλησίας, παρευρέθηκαν ο επίτιμος έπαρχος του Ποντιφικού Συμβουλίου του Βατικανού για τα Νομοθετικά Κείμενα, Καρδινάλιος Francesco Coccopalmerio, Καρδινάλιος του Μιλάνου, Αρχιεπίσκοπος Mario Delpini και ο Επίσκοπος Francesco Stagliano, Πρόεδρος της Ποντιφικής Θεολογικής Ακαδημίας του Βατικανού.

Το συνέδριο, που περιγράφεται από τους μασόνους ως «ιστορικό», διοργανώθηκε από την επισκοπή του Μιλάνου της Ρωμαιοκαθολικής Εκκλησίας «με στόχο να σπάσει ο πάγος μεταξύ δύο κόσμων που πολεμούσαν και αφορούσαν ο ένας τον άλλον».

Μετά την εκδήλωση, ο καρδινάλιος Coccopalmerio δήλωσε ότι μεταξύ Καθολικών και μασόνων «υπάρχει μια εξέλιξη στην αμοιβαία κατανόηση». «Πριν από πενήντα χρόνια υπήρχε λιγότερη γνώση, αλλά τα πράγματα έχουν προχωρήσει και ελπίζω ότι αυτές οι συναντήσεις δεν θα σταματήσουν εκεί», είπε ο καρδινάλιος, προτείνοντας «να δημιουργήσουμε μια μόνιμη στρογγυλή τράπεζα, ακόμη και σε επίπεδο εξουσίας, να μπορέσουμε να γνωριστούμε καλύτερα» (https://romioitispolis.gr/kardinalios-yparchoyn-vimata-katanoisis-metaxy-katholikon-kai-masonon-proteino-dimioyrgia-monimis-stroggylis-trapezas-me-toys-masonoys/).

 

Μπορεί να κινεί ποντίκι με την σκέψη του αλλά έχασε την ψυχή του, ο πρώτος άνθρωπος με τσιπαρισμένο εγκέφαλο. Ανάρρωσε πλήρως ο πρώτος άνθρωπος με τσιπ στον εγκέφαλο – Musk: Μπορεί να κινεί ποντίκι με τη σκέψη του.

Θα μπορούν να κάνουν και άλλα εντυπωσιακά πράγματα οι τσιπαρισμένοι, με τα εμφυτεύματα του υποτιθέμενου αντινεοταξίτη Έλον Μάσκ. Τυφλοί θα βλέπουν, παράλυτοι θα περπατούν και άλλα ακόμα πιο εντυπωσιακά. Υπάρχει όμως κάτι που δεν θα μπορούν να κάνουν και αυτό θα τους στερήσει το να είναι αληθινοί άνθρωποι.

Οι τσιπαρισμένοι δεν θα ελέγχουν εξ ολοκλήρου τις σκέψεις και τις επιθυμίες τους. Ακόμα και τα πάθη και οι αρετές τους απλά δεν θα είναι δικές τους αλλά τεχνολογικό προϊόν. Εν τέλει το ανθρώπινο κομμάτι αυτού του υβρίδιου θα υποχωρήσει για να κυριαρχήσει το ρομποτικό. Ένα ρομπότ δεν μπορεί να μετανοήσει. Ένα ρομπότ ακόμα και με την τελειότερη τεχνητή νοημοσύνη δεν παύει να έχει ψεύτικη ύπαρξη.

Η είδηση: Ανάρρωσε πλήρως ο πρώτος άνθρωπος με τσιπ στον εγκέφαλο – Musk: Μπορεί να κινεί ποντίκι με τη σκέψη του. «Είναι σε θέση να μετακινήσει ένα ποντίκι στην οθόνη μόνο με την σκέψη», δήλωσε ο μεγιστάνας

Ο πρώτος άνθρωπος στον οποίο εμφυτεύθηκε ένα τσιπ εγκεφάλου από την Neuralink φαίνεται να έχει αναρρώσει πλήρως και να είναι σε θέση να ελέγχει ένα ποντίκι υπολογιστή χρησιμοποιώντας την σκέψη του, δήλωσε ο ιδρυτής της startup Elon Musk.

«Η πρόοδος είναι καλή και ο ασθενής φαίνεται να έχει αναρρώσει πλήρως, έχοντας τις αντιδράσεις των νεύρων που γνωρίζουμε. Είναι σε θέση να μετακινήσει ένα ποντίκι στην οθόνη μόνο με τη σκέψη», δήλωσε ο μεγιστάνας στο πλαίσιο του event Spaces στην πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης Χ.

Σύμφωνα με τον Musk, η Neuralink προσπαθεί τώρα να αποσπάσει όσο το δυνατόν περισσότερα «κλικ» στο ποντίκι από τον ασθενή. Η εταιρεία εμφύτευσε επιτυχώς ένα τσιπ στον πρώτο άνθρωπο τον περασμένο μήνα, αφού έλαβε έγκριση για δοκιμή σε άνθρωπο τον Σεπτέμβριο.

Το πείραμα χρησιμοποιεί ένα ρομπότ για να τοποθετήσει χειρουργικά ένα εμφύτευμα διεπαφής εγκεφάλου-υπολογιστή σε μια περιοχή του εγκεφάλου που ελέγχει την πρόθεση κίνησης, διευκρίνισε η Neuralink, προσθέτοντας ότι ο αρχικός στόχος είναι να δοθεί δυνατότητα σε έναν άνθρωπο να ελέγχει έναν κέρσορα ή ένα πληκτρολόγιο χρησιμοποιώντας τις σκέψεις του. Ο Musk έχει μεγάλες φιλοδοξίες για τη Neuralink, λέγοντας ότι θα διευκόλυνε την θεραπεία παθήσεων όπως η παχυσαρκία, ο αυτισμός, η κατάθλιψη και η σχιζοφρένεια.

Η Neuralink, η αξία της οποίας ήταν περίπου 5 δισεκατομμύρια δολάρια πέρυσι, έχει αντιμετωπίσει επανειλημμένες εκκλήσεις για έλεγχο σχετικά με τα πρωτόκολλα ασφαλείας της. Το Reuters ανέφερε τον περασμένο μήνα ότι η εταιρεία ;έλαβε πρόστιμο για παραβίαση των κανόνων του Υπουργείου Μεταφορών των ΗΠΑ σχετικά με την διακίνηση επικίνδυνων υλικών (https://romioitispolis.gr/mporei-na-kinei-pontiki-me-ti-skepsi-toy-alla-echase-tin-psychi-toy-o-protos-anthropos-me-tsiparismeno-egkefalo/).

 

Μελ Γκίμπσον: «Ο Πρίγκιπας Γουίλιαμ είναι ο Αντίχριστος».

Ο σταρ του Χόλιγουντ, Μελ Γκίμπσον, είπε στο προσωπικό και στους συνεργάτες του ότι ο πρίγκιπας Ουίλιαμ είναι ο αντίχριστος και θα είναι ο μελλοντικός βασιλιάς μιας παγκόσμιας κυβέρνησης που εγκαινιάστηκε από την Νέα Παγκόσμια Τάξη.

Σύμφωνα με τον Γκίμπσον, η ελίτ των Ιλλουμινάτι έχει υπερβάλει την προώθηση της κακής τους ατζέντας στην παγκόσμια σκηνή, προετοιμάζοντας την ανθρωπότητα για το επόμενο στάδιο του Λουσιφεριανού κύριου σχεδίου τους.

Υπόθεση για την δίωξη: Ο Ice Spice, ο οποίος συνόδευε την Taylor Swift στο Super Bowl, εκτοξεύοντας σατανικά σύμβολα χεριών φορώντας Balenciaga και έναν ανάποδο σταυρό. Το γεγονός ότι αυτή η σκηνή μοιάζει σχεδόν φυσιολογική λέει όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για την εποχή που ζούμε.

Τα σατανικά μηνύματα δεν ήταν ποτέ τόσο κραυγαλέα και πανταχού παρόντα και ο Gibson έχει μια προειδοποίηση για όσους πιστεύουν ότι αυτό είναι απλώς ένα παιχνίδι: τα πράγματα πρόκειται να γίνουν πολύ τρελά, πολύ γρήγορα (https://corfiatiko.blogspot.com/2024/02/blog-post_300.html).


Νέα προκλητική δήλωση Ισραηλινού Υπουργού: Να εγκαταλείψουν οι Παλαιστίνιοι διά παντός την Γάζα, οι Εβραίοι θα κάνουν την έρημο να ανθίσει. Τα εμπρυστικά σχόλια του Υπουργού Οικονομικών Bezalel Smotrich.

Ένα από τα ανώτερα στελέχη του δεξιού συνασπισμού του Ισραηλινού πρωθυπουργού Βenjamin Netanyahu κάλεσε την Κυριακή 31 Δεκεμβρίου τους Παλαιστίνιους κατοίκους της Γάζας να εγκαταλείψουν τον πολιορκημένο θύλακα, ανοίγοντας δρόμο για τους Ισραηλινούς που θα μπορούσαν να «κάνουν την έρημο να ανθίσει».

Τα σχόλια του Υπουργού Οικονομικών Bezalel Smotrich, ο οποίος έχει αποκλειστεί από το υπουργικό συμβούλιο πολέμου και τις συζητήσεις για τις επόμενες μέρες στην Γάζα, φαίνεται να υπογραμμίζουν τους φόβους σε μεγάλο μέρος του Αραβικού κόσμου ότι το Ισραήλ θέλει να διώξει τους Παλαιστίνιους από την γη όπου θέλουν να χτίσουν ένα μελλοντικό κράτος, επαναλαμβάνοντας την μαζική εκκένωση των Παλαιστινίων όταν δημιουργήθηκε το Ισραήλ το 1.948 μ.Χ.

«Αυτό που πρέπει να γίνει στην Λωρίδα της Γάζας είναι να ενθαρρυνθεί η μετοίκηση των Αράβων», δήλωσε ο Smotrich στο Army Radio. «Εάν υπάρχουν 100.000 ή 200.000 Άραβες στην Γάζα και όχι 2 εκατομμύρια, η όλη συζήτηση την επόμενη μέρα θα είναι τελείως διαφορετική».

Είπε ότι εάν ο πληθυσμός των 2,3 εκατομμυρίων δεν βρίσκονταν πλέον εκεί "με την φιλοδοξία να καταστρέψει το κράτος του Ισραήλ", η Γάζα θα αντιμετώπιζε διαφορετικά στο Ισραήλ. «Το μεγαλύτερο μέρος της Ισραηλινής κοινωνίας θα πει «γιατί όχι, είναι ωραίο μέρος, ας κάνουμε την έρημο να ανθίσει, δεν βαρύνει κανέναν».

Ο Smotrich, του οποίου το ακροδεξιό Κόμμα Θρησκευτικού Σιωνισμού αντλεί υποστήριξη από την κοινότητα των εποίκων του Ισραήλ, έχει κάνει παρόμοια σχόλια στο παρελθόν, θέτοντας τον εαυτό του σε αντίθεση με τον πιο σημαντικό σύμμαχο του Ισραήλ, τις Ηνωμένες Πολιτείες.

Αλλά οι απόψεις του δεν αντικατοπτρίζουν την επίσημη θέση της κυβέρνησης ότι οι κάτοικοι της Γάζας θα μπορούν να επιστρέψουν στα σπίτια τους μετά τον πόλεμο ενάντια στο ισλαμιστικό κίνημα Hamas που ελέγχει την Γάζα (https://www.bankingnews.gr/diethni/articles/713588/proklitiki-dilosi-israilinoy-ypourgoy-na-egkataleipsoun-oi-palaistinioi-dia-pantos-ti-gaza-oi-evraioi-tha-kanoun-tin-erimo-na-anthisei).

 

Ωμή παραδοχή Netanyahu: Ψάχνουμε χώρες να απορροφήσουν Παλαιστινίους, θα κάνουμε την Γάζα ασφαλή ζώνη - Εμπλοκή και της Ελλάδας. Η καθημερινή εθνική εφημερίδα Israel Hayom ήταν η πρώτη που ανέφερε το ζήτημα…

Στην εξεύρεση κρατών και κυβερνήσεων προθύμων να δεχθούν στα εδάφη τους εκτοπισμένους Παλαιστινίους επιδίδεται εσχάτως ο πρωθυπουργός του Ισραήλ Benjamin Netanyahu… Και αυτή την φορά δεν πρόκειται για διαρροές ούτε για αποκαλύψεις από ιστοτόπους όπως τα Wikileaks… παρά μόνον δηλώσεις διά στόματος του Ισραηλινού πρωθυπουργού ενώπιον μιας ομάδας μελών του Κόμματος Likud.

«Η παγκόσμια κοινότητα ήδη συζητά τις δυνατότητες της εθελοντικής μετανάστευσης. Ο Καναδός υπουργός Μετανάστευσης είπε τα πράγματα δημόσια και το ίδιο έκανε και η Αμερικανίδα υποψήφια πρόεδρος Nikki Haley.

Πρέπει να δημιουργήσουμε μια ομάδα η οποία θα ασχοληθεί με αυτό το θέμα και να βεβαιωθούμε ότι όσοι θέλουν θα μπορούν να αφήσουν την Γάζα για μια τρίτη χώρα. Πρέπει να διευθετηθεί αυτό το ζήτημα.

Έχει στρατηγική σημασία για την επόμενη μέρα του πολέμου» δήλωσε ο Netanyahu. «Πρόβλημά μας είναι ποιες χώρες μπορούν να απορροφήσουν Παλαιστινίους και εργαζόμαστε πάνω σε αυτό», συμπλήρωσε.

Η καθημερινή εθνική εφημερίδα Israel Hayom ήταν η πρώτη που ανέφερε το ζήτημα. Το Hayom είναι μια συντηρητική εφημερίδα που ανήκει στην οικογένεια του αείμνηστου δισεκατομμυριούχου ευεργέτη του Ρεπουμπλικανικού Κόμματος Sheldon Adelson.

Η συζήτηση. Η συζήτηση των Ισραηλινών αξιωματούχων για την τύχη των Παλαιστινίων που θα μεταναστεύσουν «εθελοντικά» εξετάζεται υπό το φως των συνθηκών που «επιβάλλουν» στο Ισραήλ να δημιουργήσει μια buffer zone μήκους 25 μιλίων στην Λωρίδα της Γάζας.

Σημειώνεται πως από τις τρομοκρατικές επιθέσεις της 6ης Οκτωβρίου στο νότιο Ισραήλ που διέπραξε o στρατιωτικός βραχίονας της Hamas, οι Ισραηλινές Αμυντικές Δυνάμεις εξολοθρεύουν μεθοδικά τους Παλαιστινίους στηn Γάζα.

Σύμφωνα με το Υπουργείο Υγείας της Γάζας, σχεδόν 21.000 Παλαιστίνιοι έχουν χάσει μέχρι στιγμής την ζωή τους, ενώ οι τραυματίες ξεπέρασαν τις 54.000. Ωστόσο, ακόμη και αυτοί οι αριθμοί υποτιμούν την άνευ προηγουμένου δυστυχία στην Γάζα: από έναν πληθυσμό περίπου 2 εκατομμυρίων, περισσότερα από 1,7 εκατομμύρια έχουν εκτοπιστεί από τα σπίτια τους.

Το Ισραήλ διέταξε αρχικά τον Παλαιστινιακό πληθυσμό να εγκαταλείψει την Βόρεια Γάζα, συμπεριλαμβανομένης της πόλης της Γάζας, και να μετακινηθεί νότια του ποταμού Ουάντι Γάζα. Την περασμένη Παρασκευή, ο Ισραηλινός Στρατός κήρυξε απαγορευμένο το επόμενο τμήμα της Γάζας.

Η περιοχή στέγαζε σχεδόν 90.000 ανθρώπους πριν από τις 7 Οκτωβρίου, συν άλλους 60.000 που είχαν εγκαταλείψει τον Βορρά. Το μοτίβο ώθησε την ειδική εισηγήτρια του ΟΗΕ για τα ανθρώπινα δικαιώματα των εσωτερικά εκτοπισμένων ατόμων Paula Vaviria Betancur να ρωτήσει... «Πού θα μείνει ο λαός της Γάζας αύριο;

Καθώς οι στρατιωτικές επιχειρήσεις επεκτείνονται και οι άμαχοι υφίστανται ανελέητες επιθέσεις σε καθημερινή βάση, το μόνο λογικό συμπέρασμα είναι ότι η στρατιωτική επιχείρηση του Ισραήλ στην Γάζα στοχεύει στον εκτοπισμό της πλειοψηφίας του άμαχου πληθυσμού».

Πολλοί Παλαιστίνιοι που υπάκουσαν τις εντολές του Ισραηλινού Στρατού να κινηθούν προς την «ασφάλεια» έχουν πεθάνει καθώς βόμβες πέφτουν ακόμα και στις υποτιθέμενες ασφαλείς ζώνες: Μια ανάλυση των δορυφορικών εικόνων των New York Times δείχνει ότι το Ισραήλ έχει ρίξει περισσότερες από 200 βόμβες 2.000 λιβρών στην περιοχή της Νότιας Γάζας. Για να γίνει αντιληπτή η βαρβαρότητα, οι Ηνωμένες Πολιτείες χρησιμοποίησαν μόνο μία τέτοια βόμβα σε ολόκληρη την εκστρατεία τους κατά του ISIS.

Η ανταλλαγή απόψεων στην συνεδρίαση του Likud ήταν απλώς η τελευταία ένδειξη του ενδιαφέροντος της ισραηλινής κυβέρνησης για την μείωση ή την πλήρη απέλαση του παλαιστινιακού πληθυσμού της Γάζας: Yπενθυμίζεται πως τον Νοέμβριο, δύο μέλη του νομοθετικού σώματος του Ισραήλ δήλωσαν στην Wall Street Journal πως οι δυτικές χώρες θα πρέπει να αρχίσουν να δέχονται πρόσφυγες από την Γάζα.

Επίσης τον περασμένο μήνα, ο Ισραηλινός υπουργός Πληροφοριών έγραψε άρθρο στην Jerusalem Post πιέζοντας για την λεγόμενη «εθελοντική επανεγκατάσταση» ώστε «ο λαός της Γάζας [μπορεί] να χτίσει νέες ζωές στις νέες χώρες υποδοχής του».

Και η Ελλάδα στο κόλπο. Σημειώνεται πως έγγραφο, το οποίο φέρει ημερομηνία 13 Οκτωβρίου και αποκαλύφθηκε από Ισραηλινό ιστότοπο και από τα Wikileaks, προτείνει τρεις εναλλακτικές λύσεις για την επίτευξη μιας σημαντικής αλλαγής στην πολιτική πραγματικότητα στην Λωρίδα της Γάζας υπό το φως των εγκλημάτων της Hamas μεταξύ των οποίων και την μετακίνηση του άμαχου πληθυσμού της Γάζας σε πόλεις-σκηνές στο Βόρειο Σινά και στην συνέχεια την κατασκευή μόνιμων πόλεων και ενός ακαθόριστου ανθρωπιστικού διαδρόμου. Μια ζώνη ασφαλείας θα δημιουργηθεί στο εσωτερικό του Ισραήλ για να εμποδίσει την είσοδο των εκτοπισμένων Παλαιστινίων.

Ως «πιθανός τόπος» μετεγκατάστασης Παλαιστινίων, αναφέρεται ακόμα και ο Καναδάς ενώ στο ίδιο έγγραφο γίνεται αναφορά και στην Ελλάδα, που μαζί με την Ισπανία θα μπορούσαν να υποδεχτούν πρόσφυγες. Το σχέδιο σημειώνει πιθανά ζητήματα διεθνούς νομιμότητας, αλλά δικαιολογεί την κίνηση αυτή με την έννοια της λύσης για τον προσφυγικό πληθυσμό που αναζητά καταφύγιο από τον πόλεμο.

Παράλληλα, το έγγραφο απορρίπτει τις δύο άλλες επιλογές: την αποκατάσταση της Παλαιστινιακής Αρχής με έδρα την Δυτική Όχθη ως κυρίαρχη στην Γάζα ή την υποστήριξη ενός τοπικού καθεστώτος. Μεταξύ άλλων λόγω τις απορρίπτει ως ανίκανες να αποτρέψουν επιθέσεις κατά του Ισραήλ (https://www.bankingnews.gr/diethni/articles/713009/omi-paradoxi-netanyahu-psaxnoume-xores-gia-palaistinious-kai-na-kanoume-ti-gaza-asfali-zoni-emploki-kai-tis-elladas).


ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ; ΚΑΙ ΠΩΣ ΘΑ ΤΟΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΟΥΜΕ;

Έχοντας υπόψη μας όλα τα ανωτέρω, έρχομαι τώρα αδελφοί μου, στο τέλος της ομιλίας μας, να σας δώσω μερικά χαρακτηριστικά του Αντιχρίστου, ώστε οι πιστοί την ημέρα που θα έλθει ο υιός της ανομίας και της αμαρτίας, να τον αναγνωρίσουν.

Ο λαός του Ισραήλ και οι Αρχιερείς του, τότε, αλλά έως και σήμερα, ανέμεναν και ακόμη αναμένουν, όχι έναν φτωχό και ταπεινό διδάσκαλο ως Μεσσία τους, αλλά έναν ηγέτη-Βασιλέα, έναν εκλεκτό του Θεού, xριστό του Θεού, που θα αναστήσει το Κράτος του Ισραήλ και θα διώξει τους εχθρούς και κατακτητές του. Ανέμεναν λοιπόν και αναμένουν έναν Ηγέτη- Βασιλέα ελευθερωτή του Ισραήλ.

Επειδή ο Κύριός μας με την διδασκαλία Του και οι μαθητές Του, εκήρυτταν ότι ο Μεσσίας είναι ο Ιησούς από την Ναζαρέτ, θέλοντας οι Εβραίοι να Τον γελειοποιήσουν δια των ρωμαϊκών χειρών, όταν Τον συνέλαβαν, Του φόρεσαν στέμμα από αγκάθια, Του έδωσαν αντί βασιλικού σκήπτρου κάλαμον και Τον έντυσαν αντί βασιλικού μανδύα, με έναν κόκκινο χιτώνα. Έβαλαν δε και επί του Σταυρού ειρωνευτικά τον τίτλο «Ο Βασιλεύς των Ιουδαίων», δείχνοντας δι᾽ αυτού του τρόπου ότι, εσύ Ιησού που τόλμησες να διεκδικήσεις τον τίτλο του Μεσσία, του Βασιλιά ελευθερωτή και του χριστού του Θεού, δες τώρα το κατάντημά σου! Το ίδιο πίστευε και ο Πιλάτος, δι᾽ αυτό Τον ρώτησε εάν είναι αυτός ο Βασιλεύς του Ισραήλ.

Δι᾽ αυτό επίσης και οι στρατιώτες τον χλεύαζαν λέγοντάς Του «χαίρε ο Βασιλεύς των Ιουδαίων». Σύμφωνα με όλα τα ανωτέρω που έχουν καταγραφεί στο Ευαγγέλιο, βλέπουμε ότι οι Αρχιερείς και ο λαός του Ισραήλ ανέμεναν Βασιλέα, ως Μεσσία, Σωτήρα του Ισραήλ και όχι έναν ταπεινό και φτωχό Ιησού από τη Ναζαρέτ.

Δι᾽ αυτό και μέχρι σήμερα αναζητούν, όπως οι ίδιοι διδάσκουν, όχι ένα τυχαίο πρόσωπο για Μεσσία τους, αλλά κάποιον ο οποίος θα έχει την δύναμη και την εξουσία ν᾽ απαλλάξει το Ισραήλ από τους κατακτητές και εχθρούς του.

Αυτά δήλωσε, εξάλλου, προ ημερών και ο Αρχιραββίνος της Θεσσαλονίκης με δηλώσεις του, που υπάρχουν στο διαδίκτυο. Άρα υπάρχει πιθανότητα, αδελφοί μου, ο Αντίχριστος να είναι πρόσωπο που θα ευρίσκεται σε υψηλές θέσεις και με δύναμη εξουσίας. Μπορεί ακόμη να είναι και γόνος βασιλικός, αφού οι Εβραίοι ανέμεναν και αναμένουν ηγέτη – βασιλέα του Ισραήλ.

Οι Εβραίοι επίσης, λένε και διδάσκουν και αναμένουν, ότι ο Μεσσίας τους, θα είναι παγκόσμιος ηγέτης και θα δημιουργήσει παγκόσμια κυβέρνηση. Έτσι σήμερα εξηγείται το φαινόμενο της αποδομήσεως όλων των πολιτικών, οι οποίοι στα μάτια του λαού εξεφτελίζονται και παρουσιάζονται ως ανίκανοι να σώσουν τους λαούς. Η αποδόμηση αυτή έχει στόχο την ανεύρεση ενός σωτήρα της ανθρωπότητος, ενός παγκοσμίου ηγέτη.

Δεν είναι λοιπόν, τυχαία η σημερινή Παγκοσμιοποίηση, ούτε είναι τυχαία η παγκοσμιοποιημένη πλέον οικονομία. Με μαθηματική ακρίβεια οδηγείται το Παγκόσμιο σύστημα εκεί που ο Κύριός μας, εδώ και 2000 χρόνια μας έχει ενημερώσει.

Αδελφοί μου, Με όσα σας προανέφερα, οι Εβραίοι, εάν ο Μεσσίας δεν έχει τα ανωτέρω χαρακτηριστικά που αυτοί του προσδίδουν, είναι σίγουρο και βέβαιο, ότι και πάλι θα τον απορρίψουν, όπως απέρριψαν προ 2000 ετών τον Ιησού μας, τον Οποίον εμείς όμως αποδεχθήκαμε ως Μεσσία και Σωτήρα της ανθρωπότητος, ενώ αυτοί Τον εσταύρωσαν.

Πως περιμένουν οι Εβραίοι τον ερχόμενο μεσσία τους; Για να δούμε όμως πως οι Εβραίοι πιστεύουν ότι θα είναι ο ερχόμενος Μεσσίας τους;

1ον: Είδαμε ότι ανέμεναν έναν ηγέτη ως βασιλέα του Ισραήλ. Έναν ηγέτη ελευθερωτή του Ισραήλ. Έναν ηγέτη που θα επιστρέψει όλους τους Εβραίους στη χώρα του Ισραήλ.

2ον: Αναμένουν σήμερα και πιστεύουν ότι ο ηγέτης που θα τους κτίσει τον Ναό του Σολομώντα, αυτός θα είναι και ο Μεσσίας.

3ον: Πιστεύουν ότι ο ηγέτης αυτός – βασιλέας τους, θα επιβάλλει την παγκόσμια ειρήνη, κι αν ο κόσμος δεν θελήσει την ειρήνη, θα επιβάλλει την ειρήνη τότε δια του πολέμου.

Αδελφοί μου, Γνωρίζετε τι λέγουν οι Εβραίοι περί του Ιησού μας και γιατί Τον απέρριψαν από Μεσσία του Ισραήλ; Ας δούμε τι διδάσκουν:

1ον: Οι Εβραίοι πιστεύουν ότι ο Ιησούς δεν ήταν Βασιλέας, ηγέτης και ελευθερωτής του Ισραήλ, αλλά ένας αδύναμος άνθρωπος, ο οποίος συνελήφθη και καταδικάστηκε υπό των Ρωμαίων εις θάνατον.

2ον: Οι Εβραίοι πιστεύουν ότι ο Ιησούς έφερε την κατάρα στο Ισραήλ και καταστράφηκε παντελώς ο Ναός του Σολομώντα.

3ον: Οι Εβραίοι πιστεύουν ότι η εμφάνιση του Μεσσία Ιησού, όχι μόνον δεν επισυνάγαγε τους Εβραίους στο Ισραήλ, αλλά μετά την ελευσή του, οι Εβραίοι διεσκορπίσθησαν στα πέρατα της Οικουμένης.

4ον: Όχι μόνον δεν ελευθέρωσε το Ισραήλ, αλλά έως και το 1967 η Ιερουσαλήμ ήταν καταπατουμένη υπό των εχθρών.

5ον: Ο Ιησούς όχι μόνον δεν έκανε τίποτα από τα ανωτέρω, αλλά τόλμησε και να ανακηρύξει τον εαυτόν του Θεόν αληθινόν και μάλιστα Υιό του Θεού. Πρέπει, αδελφοί μου, να γνωρίζουμε ότι οι Εβραίοι ως Θεό δέχονται μόνον τον Γιαχβέ και σε καμμία περίπτωση δεν αποδέχονται ότι ένας άνθρωπος μπορεί να είναι ποτέ Υιός Θεού και μάλιστα Θεός. Οι Εβραίοι θεώρησαν ιδιαίτερα ως βλασφημία ότι ο Ιησούς Χριστός ενώπιον των Αρχιερέων είπε ότι είναι ο Υιός του Θεού.

Έχοντας υπόψιν όλα τα ανωτέρω τα οποία διδάσκουν έως και σήμερα οι Εβραίοι, θεωρούν τον Ιησού από την Ναζαρέτ όχι ως Μεσσία τους, αλλά ως πηγή καταστροφών του Ισραήλ. Άρα οι Εβραίοι θα αναγνωρίσουν ως ηγέτη τους και βασιλέα του Ισραήλ, ως Μεσσία και σωτήρα του έθνους τους μόνον εκείνον ο οποίος:

– Θα είναι όντως ηγέτης και ελευθερωτής του Ισραήλ και θα εξαφανίσει όλους τους εχθρούς του.

– Θα επισυναγάγει τους Εβραίους στο Ισραήλ.

– Θα χτίσει ξανά το Ναό του Σολομώντα.

– Θα επιβάλλει την ειρήνη.

– Δεν θα ανακηρύξει ποτέ τον εαυτόν του Θεό.

– Επίσης πιστεύουν ότι ο Μεσσίας θα είναι γόνος και απόγονος του Βασιλέως Δαβίδ, θα έχει δηλαδή πιθανόν βασιλική καταγωγή.

– Δεν τους απασχολεί αν θα είναι έγγαμος η άγαμος.

– Ούτε τους απασχολεί τι ηλικίας θα είναι. Αρκεί να έχει συμπληρώσει, σύμφωνα με τους νόμους της Παλαιάς Διαθήκης, το 30ον έτος της ηλικίας του.

Διαφωνίες Αγίων μας σχετικά με τον Αντίχριστον. Εμείς, έχοντας υπ᾽ όψιν μας όλα τα ανωτέρω που πιστεύουν οι Εβραίοι, μπορούμε να τα συγκρίνουμε με όσα λέγουν οι Γραφές (Παλαιά και Καινή Διαθήκη), οι Πατέρες και οι Διδάσκαλοι της Εκκλησίας. Φυσικά οι Άγιοί μας δεν είναι πάντα ομόφωνοι σε όσα αναφέρουν περί του Αντιχρίστου.

Δηλαδή: Άλλοι Πατέρες λέγουν ότι ο δήθεν Μεσσίας του Ισραήλ, θα κυβερνήσει δύο περιόδους και κάθε περίοδος θα είναι τρισήμισυ χρόνια. Άλλοι Πατέρες λέγουν ότι αυτό δεν έχει σοβαρή βάση στην Αγία Γραφή και ότι οι ημέρες του Αντιχρίστου θα είναι μόνον 1260 ημέρες. Εμείς συγκλίνουμε, όπως δείχνουν τα γεγονότα, ότι μάλλον δεν θα είναι δύο οι περίοδοι του Αντιχρίστου, αλλά θα είναι μόνον μία, τρισήμισυ ετών ή 1260 ημερών, όπως αναφέρει η Αποκάλυψη.

Επίσης, άλλοι Πατέρες μας λέγουν ότι ο Αντίχριστος θα προσπαθεί να μιμηθεί τον Χριστό μας. Δι᾽ αυτό τον θεωρούν ως αντίγραφο του Χριστού. Άλλοι Πατέρες λέγουν ότι σίγουρα σε μερικά θέματα θα μιμηθεί τον Χριστό μας, ως δήθεν Μεσσίας του Ισραήλ, αλλά κυρίως ονομάζεται Αντίχριστος διότι θα είναι εντελώς αντίθετος και πολέμιος του Χριστού και όσων ο Ιησούς εκήρυξε και εδίδαξε.

Εμείς, συγκλίνουμε με τους Πατέρες που λέγουν, ότι ο Αντίχριστος θα είναι αντίθετος του Χριστού. Τούτο δε, φαίνεται σήμερα και ξεκάθαρα, που αλλάζουν όλοι οι Νόμοι των εθνών και ψηφίζονται Νόμοι αντιχριστιανικοί. Τελευταίο παράδειγμα έχουμε την κατάργηση της εντολής του Κυρίου για την εβδόμη ημέρα περί αργίας. Αλλάζει η Νομοθεσία και την Κυριακή από ημέρα του Κυρίου, την μετατρέπουν σε εργάσιμη, καθημερινή ημέρα.

Σε τι ηλικία θα εμφανιστεί ο Αντίχριστος. Κάποιοι Άγιοι Πατέρες της Εκκλησίας μας, ελάχιστοι όμως, πιστεύουν ότι ο Αντίχριστος θα είναι αντίγραφο του Χριστού και την εμφάνισή του θα την κάνει όταν είναι ηλικίας 30 ετών, αφού και ο Χριστός 30 ετών ξεκίνησε την διδασκαλία Του. Η μαρτυρία όμως αυτή των Πατέρων δεν έχει ισχυρή βιβλική και αγιογραφική κατοχύρωση. Κυρίως έρχεται συμπερασματικά λόγω του ότι κάποιοι άγιοι θεωρούν τον Αντίχριστο ως «αντίγραφο» του Χριστού.

Το σίγουρο όμως είναι, ότι η Αγία Γραφή δεν μας καταγράφει την ηλικία του Αντιχρίστου. Σύμφωνα με τον Εβραϊκό Νόμο, θα πρέπει να έχει συμπληρώσει την ηλικία τουλάχιστον των 30 ετών για να εμφανιστεί. Αλλά μπορεί να είναι και μεγαλύτερος. Σίγουρα πάντως πάνω από 30 ετών.

Εδώ θέλει προσοχή για να μην πλανηθούμε. Διότι εφόσον η Αγία Γραφή δεν αναφέρει την ηλικία του Αντιχρίστου δεν μπορούμε να βασιστούμε μόνον σε κάποιους αγίους που λέγουν ότι θα είναι 30 ετών, ως αντίγραφο του Χριστού.

Οι Άγιοι Πατέρες είναι άγιοι και ουδείς αμφισβητεί την αγιότητά τους, αλλά οι ερμηνείες τους πολλές φορές σε προφητικά κείμενα της Γραφής δεν θεωρούνται, όπως τα ευαγγέλια, αλάνθαστες. Διότι οι Άγιοι, τα προφητικά κείμενα, τα ερμήνευαν κατά δύναμιν και σύμφωνα με όσα τότε βίωναν. Αυτό βέβαια δεν αποκλείει και την περίπτωση να έχουν δίκαιο και να εμφανιστεί πράγματι σε ηλικία εκεί γύρω στα τριάντα.

Εξ όλων των ανωτέρω, συμπεραίνουμε ότι οι Εβραίοι, δεν αποδέχθηκαν τον Ιησού ως Μεσσία τους, διότι διαστρέφοντας και παρερμηνεύοντας τις προφητείες της Παλαιάς Διαθήκης, ανέμεναν και αναμένουν τον Μεσσία όπως οι ίδιοι τον περιγράφουν και αναφέραμε κι εμείς ανωτέρω. Περιμένουν κάποιο πρόσωπο επιφανές και όχι κάποιο άσημο. Το πρόσωπο αυτό έχουν τη δύναμη οι Εβραίοι να το προβάλλουν διεθνώς. Αρκετά τηλεοπτικά δίκτυα, ραδιοφωνικοί σταθμοί, λέσχες όπως η Μπίλντεμπεργκ, μασονικές στοές, ο διεθνής Σιωνισμός είναι στα χέρια τους…

Που θα γεννηθεί ο Αντίχριστος και ποια θα είναι η καταγωγή του. Ο «μεσσίας» τους δεν είναι ανάγκη να γεννηθεί στο Ισραήλ, λένε οι Εβραίοι. Αρκεί να είναι Εβραίος το γένος. Δηλαδή μπορεί να γεννηθεί στη Γαλλία, στην Αμερική, στην Ελλάδα. Εμείς, λέγουν οι Εβραίοι, θα τον αναγνωρίσουμε, εάν κάνει όλα αυτά τα οποία πιστεύουμε και διδάσκουμε. Αρκεί να είναι Εβραίος.

Ποιός θεωρείται σήμερα όμως Εβραίος το γένος; Εβραίος λογίζεται οποιοσδήποτε έχει μητέρα Εβραία, άσχετα ποιάς καταγωγής είναι ο πατέρας. Άρα ο πατέρας δεν μας απασχολεί. Μας απασχολεί η μητέρα, η οποία πρέπει να είναι οπωσδήποτε Εβραία. Άρα ο «μεσσίας» των Εβραίων μπορεί να είναι Ρωσοεβραίος, Ελληνοεβραίος, Γαλλοεβραίος, Αμερικανοεβραίος, αλλά σίγουρα πρόσωπο επιφανές και θα ισχυρίζεται ο ίδιος, -προσέξτε σε αυτό το σημείο, διότι αυτό που θα λέγει θα είναι η απάτη- ότι προέρχεται από την φυλή και το γένος του Βασιλέως Δαυΐδ.

Ενώ εμείς, αδελφοί μου, ξέρουμε πολύ καλά ότι αυτό που θα ισχυρίζεται, ότι δηλαδή θα προέρχεται από το γένος του Δαβίδ, θα είναι ένα τεράστιο ψέμμα, για να εξαπατήσει το λαό του Ισραήλ. Διότι ο Αντίχριστος, σύμφωνα με τις προφητείες, θα είναι γόνος και απόγονος της φυλής του Δαν.

Η δε φυλή του Δαν λέγουν ότι έφυγε από το Ισραήλ και πήγε προς τα μέρη της Περσίας και αργότερα εγκαταστάθηκαν στην Ευρώπη και δι᾽ αυτό λέγουν ότι η Δανία δημιουργήθηκε από απογόνους της φυλής του Δαν. Ας μην ξεχνούμε ότι όλες σχεδόν οι βασιλικές οικογένειες έχουν καταγωγή από τη Δανία! Ο χρόνος και ο καιρός θα δείξει…

Ο Αντίχριστος, θέλοντας να εξαπατήσει το λαό του Ισραήλ, δια να τον αναγνωρίσει ως Μεσσία του πάση θυσία θα προσπαθεί να αποδείξει ότι το γενεαλογικό δένδρο της μητέρας του φθάνει μέχρι τον Βασιλέα Δαυΐδ και δεν προέρχεται από τη φυλή του Δαν. Αφού λοιπόν ο Αντίχριστος θα είναι αντίθετος του Χριστού, άρα θα είναι:

-Ταπεινός ο Χριστός; Υπερήφανος, υπερφύαλος και εγωϊστής ο Αντίχριστος.

-Ελεήμων ο Χριστός; Άσπλαγχνος, σκληρός και βίαιος ο Αντίχριστος, απέναντι των εκλεκτών χριστιανών στους οποίους ο Θεός θα αποκαλύψει την ιδιότητά του. Αυτός όμως υποκρινόμενος ενώπιον των Εβραίων και των υπολοίπων λαών δια να τους πλανήσει, θα παρουσιαστεί ως ελεήμων και φιλάνθρωπος.

Οπότε, αγαπητοί μου αδελφοί, οποιοδήποτε επιφανές και ηγετικό πρόσωπο η βασιλικό γόνο, τα μέσα ενημερώσεως, θα παρουσιάζουν ως ελεήμονα και φιλάνθρωπο, πρέπει εμάς τους χριστιανούς να μας προβληματίζει. Διότι βλέπουμε σήμερα, αρκετοί ηγέτες να συμμετέχουν σε πανανθρώπινες φιλανθρωπίες, ιδιαίτερα ασχολούμενοι με τη φτώχεια των τρίτων χωρών, δια να αποκτήσουν την αγάπη και τον θαυμασμό των λαών.

-Δίκαιος ο Χριστός; Άδικος ο Αντίχριστος, υποκρινόμενος όμως τον δίκαιο για να εξαπατήσει πρώτον τους Εβραίους και μετά όλους τους λαούς της γης. Με λίγα λόγια θα είναι αντίθετος και αντίχριστος του Χριστού μας. Μέσα του δε, θα κρύβεται ο ίδιος ο Εωσφόρος, έτσι ώστε χωρίς δυσκολία να επιτυγχάνει τις απάτες του και τα σχέδιά του.

-Αρνίον ο Χριστός; Λύκος ο Αντίχριστος, φέροντας όμως μάσκα προβάτου και εμφανιζόμενος ενώπιον του λαού ως αρνίον άκακο. Στο 13ο κεφάλαιο της Αποκαλύψεως, στ. 11, περιγράφει η Αγία Γραφή το δεύτερο θηρίο λέγοντας «και είδον άλλο θηρίον αναβαίνον εκ της γης, και είχε κέρατα δύο όμοια αρνίω, και ελάλει ως δράκων».

Εδώ ξεκάθαρα η Αγία Γραφή μας λέγει ότι ο Αντίχριστος ενώ θα υποκρίνεται το αρνίον, στην ουσία θα είναι ο δράκων, ο όφις ο αρχέκακος. Ο Χριστός αναγνωρίζεται από τους χριστιανούς ως Βασιλέας και Μέγας Αρχιερεύς. Αυτή την εξουσία θα την αποκτήσει η θα την έχει και ο Αντίχριστος, αφού τα δύο κέρατα του θηρίου, συμβολίζουν ως λέγουν οι Άγιοι Πατέρες, την πολιτική και θρησκευτική εξουσία του θηρίου. Δι᾽ αυτό και κάποιοι άγιοι θεώρησαν τον πάπα της Ρώμης, ο οποίος έχει πολιτική και θρησκευτική εξουσία ως τον Αντίχριστο η πρόδρομο του Αντιχρίστου.

Πρέπει να τονίσουμε ότι μερικοί άγιοι μας λέγουν, ότι ο Αντίχριστος θα είναι εις τύπον του βασιλέως Ναβουχοδονόσορα και συμπεραίνουν ότι όπως ο Ναβουχοδονόσωρ, διοίκησε για 36 χρόνια, έτσι και ο Αντίχριστος, θα εμφανιστεί στα 30 και θα διοικήσει σχεδόν για 6 χρόνια. Εδώ ξαναλέγουμε ότι η άποψη αυτή των Αγίων Πατέρων δεν κατοχυρώνεται πλήρως από όλους τους Αγίους, η πλειοψηφία των οποίων πιστεύει, ότι ο Αντίχριστος θα βασιλεύσει μόνον 1260 ημέρες, όσες λέγει και η Αποκάλυψη.

Ο Αντίχριστος θα κτίσει τον Ναόν του Σολομώντα και θα ενθρονιστεί μέσα σ΄αυτόν. Κάτι άλλο που πρέπει να προσέξουμε στα χαρακτηριστικά του Αντιχρίστου, είναι αυτό που αναφέρει ο Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος και ο Άγιος Οικουμένιος, οι οποίοι μας λέγουν ότι όπως ο Ιησούς μπήκε μέσα στο Ναό του Σολομώντα, έτσι και ο Αντίχριστος θα μπει μέσα στο Ναό του Σολομώντα που θα ανεγείρει ξανά ο ίδιος η τα όργανά του.

Το τρομερότερο πάντων είναι, ότι ο Άγιος Θεοφύλακτος Βουλγαρίας, ο Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος και ο Άγιος Οικουμένιος μας λέγουν ότι δια να πλανήσει τους χριστιανούς ο Αντίχριστος, δεν θα μπαίνει μόνον μέσα στο Ναό του Σολομώντα, αλλά και μέσα στους δικούς μας ιερούς ναούς, δια να μη μπορούμε να υποψιαστούμε ότι αυτός είναι ο Αντίχριστος.

Θα χρησιμοποιήσει με λίγα λόγια, αδελφοί μου, οποιονδήποτε τρόπο και μέθοδο μπορεί δια να εξαπατήσει, ει δυνατόν και τους εκλεκτούς. Να εξαπατήσει τους Αρχιερείς, τους ιερείς, τους μοναχούς και κάθε έναν που πιστεύει αληθινά στον Ιησού Χριστό.

Πως είναι δυνατόν να πιστέψει κάποιος, ότι αυτός είναι ο Αντίχριστος, όταν εισέρχεται με κάθε υποκριτική ευλάβεια μέσα στους ιερούς ναούς μας; Σκέφτεστε, αδελφοί μου, την σύγχυση και την πλάνη που θα επικρατήσει εκείνες τις ημέρες;

Πως θα χαρακτηρίσουμε έναν άρχοντα και μεγάλο πολιτικό ηγέτη ως Αντίχριστο, όταν εισέρχεται και στους δικούς μας ιερούς ναούς; Πόσοι θα πλανηθούν τότε; Θα ακούμε Αρχιερείς και ιερείς και μοναχούς να λέγουν «Μα είναι δυνατόν να είναι ο Αντίχριστος ο ηγέτης μας αυτός, ο οποίος με τόση ευλάβεια εισέρχεται εντός των ιερών ναών;».

Κι όμως! Λέγει ο Χρυσόστομος ότι είναι δυνατόν και το επιβεβαιώνουν ο Άγιος Οικουμένιος και ο Άγιος Θεοφύλακτος Βουλγαρίας. Τα τελούμενα δε Μυστήρια εντός των ιερών ναών, μας λέγουν οι Άγιοι, ότι δεν θα έχουν καμία θεία Χάρη και θα είναι ανίερα.

Ο Αντίχριστος θα συμμαχήσει ακόμη και με την Ιεραρχία της εκκλησίας μας. Ο Αντίχριστος, υποκρινόμενος τον ευσεβή και έχοντας θρησκευτική και πολιτική εξουσία, σίγουρα θα επισκεφθεί τους Πατριάρχες μας, τους Αρχιεπισκόπους μας και εκείνοι, εάν δεν τον έχουν αντιληφθεί, θα τον υποδέχονται με τιμές και δώρα.

Θεέ μου, Θεέ μου!!! Τι δύσκολες εποχές μας αναμένουν! Τι σύγχυση θα επικρατήσει στην ανθρωπότητα και στο χώρο της Εκκλησίας! Δι᾽ αυτό όλοι οι Άγιοι, όπως αναφέραμε στην αρχή, μας λέγουν ότι πρέπει να μελετούμε τα σημεία των καιρών και να ασχολούμεθα με τον Αντίχριστο, να να μην πέσουμε θύματά του.

Το Χάραγμα και ο αριθμός του ονόματος του Αντιχρίστου. Αδελφοί μου, Τι άλλα χαρακτηριστικά του Αντιχρίστου μας δίδει η Αγία Γραφή; Μας λέγει ότι εάν αριθμήσουμε το όνομά του θα μας δίδει το νούμερο 666 (Αποκ. κεφ. ιγ´). Όταν λοιπόν εμφανιστεί ο Αντίχριστος, οι χριστιανοί καλούνται να δουν εάν έχει τα ανωτέρω χαρακτηριστικά και εάν αριθμούμενο το όνομά του, δίδει το νούμερο 666. Εάν δεν το δίδει, τότε δεν θα είναι αυτός ο Αντίχριστος.

Αδελφοί μου, Πέρα από τα ανωτέρω χαρακτηριστικά του Αντιχρίστου, θα πρέπει να αναφερθούμε και σε ένα χαρακτηριστικό που θα έχει η εποχή του και το οποίον αναγράφεται στην Αποκάλυψη και αυτό είναι το εξής:

«και ποιεί πάντας, τους μικρούς και τους μεγάλους, και τους πλουσίους και τους πτωχούς, και τους ελευθέρους και τους δούλους, ίνα δώσωσιν αυτοίς χάραγμα επί της χειρός αυτών της δεξιάς η επί των μετώπων αυτών, και ίνα μη τις δύνηται αγοράσαι η πωλήσαι ει μη ο έχων το χάραγμα, το όνομα του θηρίου η τον αριθμόν του ονόματος αυτού».

Τι μας λέγει η Αποκάλυψη; Ότι η εποχή του Αντιχρίστου θα χαρακτηριστεί από την αλλαγή του τρόπου οικονομικών συναλλαγών. Θα αλλάξει ο τρόπος συναλλαγής των χρημάτων. Τότε θα γίνεται με το δεξί χέρι η το μέτωπο των ανθρώπων, όπου πάνω σε αυτά τα σημεία θα μπει το χάραγμα του Αντιχρίστου.

Όποιος δεν έχει αυτό το χάραγμα, λέγει η Αποκάλυψη, δεν θα μπορεί να συναλλάσσεται, ούτε να πουλά, ούτε ν᾽ αγοράζει. Θα πρέπει να έχεις η το χάραγμα η το όνομα του θηρίου η τον αριθμό του ονόματος αυτού. Εάν δεν έχεις κάτι από αυτά, οποιαδήποτε συναλλαγή ακυρώνεται, δεν πραγματοποιείται.

Όταν δούμε λοιπόν ότι κάποια εξουσία μας ζητά να τοποθετήσουμε στα μέτωπά μας η στο χέρι μας κάτι που η Αποκάλυψη αποκαλεί χάραγμα και με το οποίο θα κάνουμε τις οικονομικές μας συναλλαγές, εμείς αφ᾽ ενός μεν, δεν πρέπει να το παραλάβουμε και να το δεχθούμε, διότι η Αποκάλυψη μας λέγει ότι όσοι λάβουν το χάραγμα και κάνουν τις οικονομικές συναλλαγές τους η προσκυνήσουν το θηρίο η την εικόνα αυτού, θα βληθούν με τον Αντίχριστο και τα όργανά του εις την αιώνια κόλαση, αφ᾽ ετέρου η εφαρμογή του μέτρου αυτού, δηλαδή η επιβολή του νέου οικονομικού συστήματος, θα σημάνει για εμάς τους χριστιανούς την εποχή του Αντιχρίστου.

Φυσικά ο νέος τρόπος οικονομικών συναλλαγών θα θεσπιστεί δια Νόμου, δι᾽ αυτό και λέγει η Αποκάλυψη ότι «ποιεί πάντας», δηλαδή θα κάνει όλους υποχρεωτικά να τον αποδεχθούν, παραλαμβάνοντας στο χέρι η στο μέτωπο το χάραγμα.

Δι᾽ αυτού του τρόπου θα μας λέγουν οι άρχοντες ότι δεν μπορεί να υπάρξει φοροδιαφυγή και όποιος δεν θα το αποδέχεται θα διώκεται ως παράνομος, ως φοροφυγάς. Θα διώκεται, διότι θα θεωρείται ότι θέλει να κρυφτεί από την εφορία, ότι θέλει να κρυφτεί από το Κράτος και δι᾽ αυτό θα διώκεται ως παράνομος.

Δεν θα διώκονται οι πιστοί στην αρχή, επειδή δεν θα ακολουθούν και δεν θα προσκυνούν τον Αντίχριστο, τον νέο αυτό πολιτικό άρχοντα. Διότι στην αρχή ο Αντίχριστος δεν θα αποκαλύψει το πραγματικό του πρόσωπο και ποιός είναι.

Δι᾽ αυτό και θα πλανηθεί η ανθρωπότητα. Εάν το αποκάλυπτε από την αρχή, πολλοί λίγοι θα επλανώντο. Τώρα όμως θα πλανηθεί η πλειοψηφία της ανθρωπότητος και δι᾽ αυτό ο Χριστός μας τονίζει ότι οι πιστοί θα μείνουν λίγοι και τους λέγει «μη φοβού το μικρόν ποίμνιον». Φαίνεται ξεκάθαρα ότι οι πιστοί που δεν θα δεχθούν να ακολουθήσουν το νέο οικονομικό σύστημα και τον Αντίχριστο θα μείνουν λίγοι, η πλειοψηφία θα πλανηθεί.

Εδώ, αδελφοί μου, δεν ανεγνώρισε ο κόσμος τον Χριστό όταν ήρθε και Τον σταυρώσαμε, ούτε οι Εβραίοι Τον κατάλαβαν και Τον οδήγησαν στο Φρικτό Γολγοθά! Είναι λοιπόν δυνατόν τώρα να αντιληφθεί η ανθρωπότητα τον Αντίχριστο; Μόνον οι έχοντες Πνεύμα Άγιο, θα τον αντιληφθούν.

Οι δύο Προφήτες και Μάρτυρες της Αποκαλύψεως. Δι᾽ αυτό και θα στείλει ο Θεός τους δύο προφήτες. Δεν κατάλαβε ο κόσμος τον Χριστό τότε και Τον σταύρωσε, θα καταλάβει τώρα τον Αντίχριστο; Είναι δυνατόν; Οι έχοντες Πνεύμα Άγιο μόνο ανεγνώρισαν ότι ήταν ο Χριστός.

Δι᾽ αυτό, επαναλαμβάνω, θα γίνει μεγάλη πλάνη την εποχή εκείνη. Δι᾽ αυτό ο Αντίχριστος θα μπαίνει και μέσα στους ναούς μας, για να εξαπατά τους πάντες. Θα κινείται, λέει ο Απόστολος Παύλος, εν πάση απάτη και τέρασι ψεύδους. Θα κινείται με σημεία απάτης και τέρατα ψεύδους, θα λέει τα πιο φανταστικά ψέμματα, που μπορεί να έχει φαντασθεί ποτέ ο νους μας για να μας εξαπατήσει.

Αυτό το ψέμμα και η απάτη που είπε ο Γιωργάκης ότι «λεφτά υπάρχουν» και το πιστέψαμε και τον κάναμε πρωθυπουργό δεν είναι τίποτα μπροστά στα ψέμματα και στις απάτες που θα κάνει ο Αντίχριστος.

Την εποχή εκείνη, όπως είπαμε, θα στείλει ο Χριστός τους δύο Προφήτες Του που θα κηρύξουν 1260 ημέρες και θα μας υποδεικνύουν τον Αντίχριστο και τις πλάνες του. Όπως λέγει όμως η Γραφή, ο Αντίχριστος τελικά θα τους συλλάβει και θα τους δολοφονήσει.

Τα δε πτώματα των Προφητών, θα τα αφήσει άταφα στην πλατεία της Ιερουσαλήμ, δια να τα βλέπουν όλοι και να φοβούνται, με σκοπό να τον προσκυνήσουν. Οι δύο Προφήτες θα δώσουν μεγάλη μάχη εναντίον του.

Θα ελέγξουν αυτόν και όλα τα όργανά του δια τις απάτες και τα ψεύδη τους και θ᾽ αποκαλύπτουν συνεχώς ότι αυτός είναι ο Αντίχριστος περί του οποίου μίλησε ο Χριστός και οι Άγιοι. Αλλά οι δύο Προφήτες θα ελέγξουν και όλους όσους συνεργαστούν μαζί του η τον αποδεχθούν, είτε αυτοί είναι πολιτικοί ηγέτες, είτε είναι Αρχιερείς, είτε είναι ιερείς, μοναχοί η μοναχές.

Δι᾽ αυτό, λέγει η Γραφή, ότι μόλις τους συλλάβει ο Αντίχριστος και τους σκοτώσει, θα χαρούν όλοι οι άρχοντες, διότι ξεμπέρδεψαν μ᾽ αυτούς τους δύο «παλαβούς» και «φανατικούς» που ξεσήκωναν το λαό εναντίον του άρχοντα της ειρήνης, του παγκόσμιου ηγέτη και σωτήρα της ανθρωπότητος.

Δι᾽ αυτό αναφέρει η Γραφή, ότι όλοι οι άρχοντες, από τη χαρά τους θ᾽ ανταλλάσσουν δώρα μεταξύ τους. Σκεφτείτε, αδελφοί μου, όταν οι δύο άγιοι Προφήται στραφούν εναντίον Πατριαρχών, Αρχιεπισκόπων, Αρχιερέων και ιερέων τι θα επικρατήσει στο χώρο της Εκκλησίας! Σάλος και ακαταστασία! Πανικός και σύγχυση!

Διότι πως είναι δυνατόν να αποδεχθεί εύκολα ο κάθε Πατριάρχης και ο κάθε Αρχιερεύς και ο κάθε ιερεύς, ότι αυτοί οι δύο δημόσιοι ελεγκτές του παγκοσμίου ηγέτη, αλλά και του ιερού κλήρου είναι οι δύο προφήτες Ηλίας και Ενώχ, τους οποίους οι ίδιοι προσκυνούν τις εικόνες και ψάλλουν τα τροπάριά τους στις εκκλησίες μας;

Μόνον όσοι εξ αυτών έχουν Πνεύμα Άγιον και ζουν ζωή αγία θα τους αναγνωρίσουν. Οι υπόλοιποι θα συνταυτιστούν με τον Αντίχριστο και θα πολεμήσουν τους δύο προφήτες. Τότε θα συγκαλέσουν Συνόδους Εκκλησιών δια να καταδικάσουν όχι έναν Άγιο Νεκτάριο, όχι έναν Άγιο Ιωάννη Χρυσόστομο, όχι έναν Άγιο Μάξιμο ομολογητή, όχι έναν Μεγάλο Αθανάσιο, αλλά τους δύο μεγάλους Προφήτες της Παλαιάς και της Καινής Διαθήκης που θα προλέγουν τη Δευτέρα έλευση του Κυρίου μας.

Ο Αντίχριστος θα αλλοιώσει καιρούς και νόμους. Τι άλλο θα κάνει την εποχή εκείνη ο Αντίχριστος δια να τον κατανοήσουμε, αυτόν και την εποχή του; Λέγει η Αγία Γραφή: «Ότι θέλει αλλοιώσαι καιρούς και νόμον» (Δαν. κεφ. 7 στ. 25).

Στο ίδιο κεφάλαιο μας λέγει ο προφήτης Δανιήλ ότι θα βλασφημεί το όνομα του Θεού αλλάζοντας τους Νόμους Του, αλλά και τον καιρό. Δι᾽ αυτό και τονίζουμε ότι θα είναι αντίθετος του Χριστού και όχι αντίγραφο του Χριστού. Τι θα κάνει λέει; Θα βλασφημεί τον Θεό. Πως;

Αλλάζοντας τους νόμους. Θα αλλάζει τους νόμους του Χριστού και θα βλασφημεί με τα έργα του τον Θεό. Δηλαδή το Νόμο του Χριστού που λέγει «ου φονεύσεις», ο Αντίχριστος θα τον αλλάξει θα λέγει «ναι στις εκτρώσεις». Ο Νόμος του Χριστού λέγει «δεν θα ορκίζεσαι» και αυτοί θα σε υποχρεώνουν μέσα στα δικαστήρια να ορκίζεσαι.

Δείτε, αδέλφια μου, μέχρι σήμερα πόσοι αντιχριστιανικοί Νόμοι έχουν παγκοσμίως ψηφιστεί. Φτάσαμε στο σημείο, στο Ευρωπαϊκό Σύνταγμα να μην αναγράφεται και να μην αναφέρεται πουθενά το όνομα του Χριστού η του Χριστιανισμού.

Ότι είναι χριστιανικό από ᾽δω και πέρα καταργείται, διότι το Ευρωπαϊκό Σύνταγμα πλέον δεν το προβλέπει. Επίσης, αδέλφια μου, πρέπει να προσέξουμε διότι στην αρχή δεν θα πει ότι είναι Θεός. Μην περιμένετε από το στόμα του να πει ότι είναι Θεός.

Οι Εβραίοι το ξεκαθαρίζουν ότι δεν δεχθήκανε τον Χριστό ως Μεσσία διότι είπε, Είμαι Θεός, Υιός Θεού, άρα Θεός. Δεν υπάρχει περίπτωση λοιπόν, όπως λένε, να δεχθούμε κάποιον άλλον Μεσσία ο οποίος θα πει ότι είναι Θεός. Γι᾽ άλλη μια φορά ο Αντίχριστος και στο σημείο αυτό θα ξεγελάσει τους Εβραίους, αλλά και όλους τους λαούς.

Ο Αντίχριστος, αφού στερεωθεί στην εξουσία και είναι σίγουρος δι᾽ αυτή, τότε μέσα από το Ναό του Σολομώντα θα αυτοανακηρυχθεί θεός. Θα αρχίσει δε να κάνει και ψευδοθαύματα στην προσπάθειά του να πλανήσει τον κόσμο και να τον πιστέψει ως θεό.

Ας μην ξεχνούμε ότι ο Αντίχριστος μέσα του έχει ολόκληρο τον διάβολο, έχει μέσα του τον εωσφόρο, ο δε εωσφόρος τι ήθελε πάντοτε να κάνει; Να πάρει τη θέση του Θεού και να ενθρονιστεί ως θεός στην θέση του Θεού, δι᾽ αυτό ξέπεσε, γενόμενος από άγγελος διάβολος.

Αυτό θα προσπαθήσει να κάνει τώρα επί της γης. Θα εισέλθει εντός του Ναού του Σολομώντα κάποια στιγμή και θα αναφωνήσει «Είμαι θεός! Προσκυνείστε με! Είμαι ο θεός σας, ο θεός του ουρανού και της γης».

Τότε ένα πλήθος Εβραίων, μόλις ακούσουν ότι ανακήρυξε τον εαυτόν του θεό, θα αποσκιρτήσουν και θα αναγνωρίσουν τον Ιησού μας, τον Οποίον είχαν σταυρώσει, ως τον πραγματικό Μεσσία τους. Αυτό το γεγονός το προβλέπει ο Απόστολος Παύλος γράφοντας «και ούτως πας Ισραήλ σωθήσεται» (Ρωμ. 11,26). Τότε πολλοί Ισραηλίτες θα γυρίσουν στο πρόσωπο του Χριστού μας και θα ζητήσουν συγνώμη.

Δι᾽ αυτό είπε ο Χριστός προς αυτούς: «ου μη με ίδητε ξανά», δεν θα με ξαναδείτε τους λέγει, «έως αν είπητε ευλογημένος ο ερχόμενος εν ονόματι Κυρίου». Τότε πολλοί Ισραηλίτες θα σωθούν, αναγνωρίζοντας τον Εσταυρωμένο Ιησού ως τον πραγματικό Μεσσία, εγκαταλείποντας ταυτόχρονα τον ψευδομεσσία Αντίχριστο.

Ίσως να ρωτήσει κανείς: Η Παγκόσμια Κυβέρνηση και η έδρα του Αντιχρίστου, που θα είναι, στις Βρυξέλλες; Ταπεινά θεωρούμε ότι η έδρα του θα είναι στην Ιερουσαλήμ. Δι᾽ αυτό και οι δύο Προφήτες εκεί θα εμφανιστούν και θα τον πολεμήσουν, καλώντας και τον λαό του Ισραήλ σε μετάνοια και να μην αποδεχθούν τον Αντίχριστο.

Δι᾽ αυτό και τα Ιεροσόλυμα τα τελευταία χρόνια έχουν μετατραπεί σε Ευρωπαϊκή πόλη, δρόμοι, αεροδρόμια, πλατείες, θυμίζουν Ευρώπη περισσότερο, παρά μία χώρα Ασιατική. Σε λίγο τα Ιεροσόλυμα θα θυμίζουν Παρίσι, Βρυξέλλες η Λουξεμβούργο.

Η μητέρα του Αντιχρίστου. Επίσης, αδέλφια μου, θεωρώ ότι υποκρινόμενος σε κάποια σημεία τον Ιησού μας, ο Αντίχριστος θα παρουσιάσει «κάπως» και την μητέρα που τον γέννησε. Η Θεοτόκος ήτο γυναίκα σεμνή, ταπεινή, όμορφη, ελεήμων με πλήθος αρετών.

Θεωρούμε ταπεινά ότι τα όργανα του Αντιχρίστου, θα προσπαθήσουν να παρουσιάσουν και την μητέρα του ως τίμια γυναίκα με ευσεβή σύζυγο, διότι οι Εβραίοι δεν πιστεύουν ότι ο Μεσσίας τους θα γεννηθεί από παρθένο γυναίκα. Λέγουν μεν, ότι η μητέρα του Μεσσία τους πριν παντρευτεί θα είναι παρθένος.

Όχι όμως και μετά τον γάμο. Διότι μετά τον γάμο και την τεκνογονία, παρθενία δεν υπάρχει. Αυτό που έγινε στην Υπεραγία Θεοτόκο, όπως διδάσκουν οι Άγιοί μας, είναι υπέρ την φύσιν. Αλλά οι Εβραίοι δεν το αποδέχονται. Δι᾽ αυτό και θεωρούν ότι η Θεοτόκος Μαρία ήταν παντρεμένη με τον Ιωσήφ και έτσι γεννήθηκε ο Ιησούς!

Άρα η μητέρα του Αντιχρίστου θα είναι κατά το δυνατόν όμορφη και θα προβληθεί και αυτή ως γυναίκα με αρετές, ως ελεήμων και φιλεύσπαγχνος. Ενώ οι Άγιοι μας, τονίζουν ότι η μητέρα του θα είναι μιαρή και αμαρτωλή γυναίκα. Θα πρέπει λοιπόν να αναζητούμε ποιά υψηλόβαθμη γυναίκα, όμορφη κατά το δυνατόν, με καλές εντυπώσεις, ελεήμων και φιλάνθρωπη προβάλλουν τα ΜΜΕ.

Σίγουρα η γυναίκα αυτή δεν θα είναι η γυναίκα της διπλανής μας πόρτας, δεν θα είναι η κυρά Καλλιόπη ούτε η κυρα – Μαρία η η κυρα – Κορνηλία. Η μητέρα του Αντιχρίστου θα είναι από μεγάλο τζάκι.

Οι Εβραίοι επίσης δεν περιμένουν τον Μεσσία τους ως άγαμον, αλλά ως έγγαμον, ως νυμφευμένον και με οικογένεια, όπως ήταν και ο βασιλέας Δαυΐδ. Ομοίως και την μητέρα του την αναμένουν νυμφευμένη, η οποία όμως προ του γάμου της θα είναι παρθένος.

Η εμφάνιση του Αντιχρίστου δεν θα αργήσει. Το Τέλος του Κόσμου είναι πολύ κοντά. Οι ημέρες που ζούμε, αδελφοί μου, είναι όντως αποκαλυπτικές, όπως έλεγε ο Γέροντας Παΐσιος, και όπως λέγει η ταπεινότητά μας από το έτος 1.983 μ.Χ. Διότι από τότε πρωτομιλήσαμε περί Αντιχρίστου και φωνάξαμε ότι έρχεται ο Αντίχριστος και συνεχίζουμε έως και σήμερα να το λέμε.

Πιστεύουμε, αδέλφια μου, ότι όντως είμαστε στις ημέρες που δεν θα αργήσει η εμφάνισή του. Τα γεγονότα μαρτυρούν ότι σε εμάς δόθηκε το προνόμιο να ζήσουμε τη διαδρομή των σημείων των καιρών, του Αντιχρίστου, του τέλους και της Δευτέρας του Χριστού Παρουσίας.

Αδελφοί μου, Έχοντας υπόψιν όλα τα σημεία των καιρών και όσα προαναφέραμε, πιστεύετε ότι η ανθρωπότητα και η πατρίδα μας θα ανανήψει η ότι η κατάστασή μας θα χειροτερέψει; Θεωρώ ότι θα γίνει το δεύτερο.

Η ανθρωπότητα οδηγείται ολοταχώς προς τον γκρεμό, δια να μπορέσει να εμφανιστεί ο παγκόσμιος ηγέτης και Μεσσίας των Εβραίων, ο οποίος θα «σώσει» την ανθρωπότητα από την καταστροφή, δια να λάβει και να οικειοποιηθεί τον τίτλο του «Σωτήρα».

Πρέπει να οδηγηθεί η ανθρωπότητα, όπως λένε οι προφητείες και οι Άγιοι Πατέρες, πρώτα σε μεγάλη πείνα, θλίψη, «οία ουδέποτε γέγονε», για να παρουσιασθεί ο ψευτομεσσίας που οι τηλεοράσεις θα τον παρουσιάσουν ως «Σωτήρα» της ανθρωπότητος.

Πνευματική επαγρύπνιση και προετοιμασία. Εμείς όμως, αδελφοί μου, ζώντας αυτές τις ημέρες ας συνεχίσουμε περισσότερο από κάθε άλλη φορά να ζούμε πιο πνευματικά, όπως έλεγε ο Γέροντας Πορφύριος, ας κάνουμε βήματα προς τον Χριστό μας. Βήματα μυστηριακής ζωής. Παρακαλώ όλους εσάς που με ακούτε, θέλω να κάνετε περισσότερη και βαθύτερη εξομολόγηση.

Ας ψάξουμε μέσα στα βάθη της ψυχής μας, μήπως υπάρχει κάποιο πάθος, μήπως υπάρχει κάποιο αμάρτημα, διότι πίσω από κάθε αμάρτημα και πάθος κρύβεται ένας δαίμονας. Ας διώξουμε από μέσα μας κάθε πάθος και ας αποκτήσουμε αρετές όπως είπε ο Χριστός μας.

Με περισσότερη εξομολόγηση, περισσότερη νηστεία, περισσότερη προσευχή, περισσότερη Θεία Κοινωνία, ας ας μειώσουμε, ας εξαφανίσουμε τα αμαρτήματά μας, για να έρθει η Θεία Χάρις επάνω μας και να μας δώσει δύναμη, αλλά και για να διακρίνουμε όταν έλθει ο άνομος, ποίος είναι, φωνάζοντας προς τον Αντίχριστο, ότι εμείς δεν προσκυνούμε κανέναν άλλο, ει μη μόνον τον Αληθινό Θεό, τον Ιησού Χριστό, τον Υιόν της Θεοτόκου, τον Εσταυρωμένο και Αναστάντα κατά τας Γραφάς, εμείς Αυτόν προσκυνούμε, Αυτόν λατρεύουμε, Αυτόν Υμνούμε, Αυτόν δοξάζουμε.

Ας ζούμε ζωή εν Πνεύματι Αγίω, ώστε να βρεθούμε καθαροί ενώπιον του Θρόνου του Θεού και να έχουμε χριστιανικά τέλη, ανώδυνα και ανεπαίσχυντα, ειρηνικά και να δώσουμε καλήν απολογία επί του φοβερού βήματος του Ερχομένου Χριστού μας. Αμήν. (Ομιλία του Γέροντος Νεκταρίου Μουλατσιώτη. Περιοδικόν “ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΜΑΡΤΥΡΙΑ”  Τεύχος 159-(https://orthodoxathemata.blogspot.com/2023/12/blog-post_37.html?m=1&fbclid=IwAR1mToeEpzC3xCpYErT6nQR0J8erZzjdwh160rSMw-wjl4MvOab-ZFPYUcM).


Ο Warburg και το Σχέδιο Kalergi: Οι Τρελλοί Εξουσιομανείς, οι Παγκοσμιοποιητές και η Εισβολή των Νέγρων. ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ!!! ΑΦΟΡΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΙΣΒΟΛΗ ΤΩΝ ΛΑΘΡΟ!!!

“Ο άνθρωπος του μέλλοντος θα είναι ο μιγάς. Ο Πανευρωπαίος θα είναι της Ευρασιατικής Νεγροειδούς φυλής, παρόμοιος στην εμφάνιση με τους αρχαίους Αιγυπτίους, και από αυτούς οι Εβραίοι θα σχηματίσουν μια νέα αριστοκρατία πνευματικής χάρης”.

Αυτή η προέλαση μπορεί να ανακοπεί και οι δυνάμεις του εχθρού να καταστραφούν, υπό την προϋπόθεση ότι θα υπάρξει ηθικό θάρρος που θα αντικαταστήσει την φαινομενικά υπνωτισμένη αδράνεια των λίγων εκείνων πολιτικών που είναι σε θέση να αντιληφθούν την πραγματική φύση των τρεχόντων γεγονότων.

Τέτοιο ηθικό θάρρος δεν θα υπάρξει αν οι αξιοπρεπείς, πατριώτες άνδρες και γυναίκες δεν γνωρίζουν ότι χρειάζεται. Για την διαφώτισή τους γράφτηκαν αυτά τα λόγια. Ιούλιος 1.955 μ.Χ. Anno Domini. Ο λοχαγός Rogers υπηρέτησε στο Αυτοκρατορικό Γενικό Επιτελείο κατά την διάρκεια του Α’ Παγκοσμίου Πολέμου και έγινε ένας από τους κορυφαίους αξιωματικούς της Βρετανίας στην Στρατιωτική Υπηρεσία Πληροφοριών.

Πριν από τον πόλεμο ο λοχαγός Rogers έγινε γραμματέας της Λίγκας Αποκατάστασης της Ελευθερίας, η οποία τελικά θα γινόταν μέρος της Σκανδιναβικής Λίγκας. Η τελευταία αυτή οργάνωση περιελάμβανε επίσης τους Μαχητικούς Χριστιανούς Πατριώτες και τους Λευκούς Ιππότες της Βρετανίας.

Ονομαστικός ηγέτης ήταν ο λοχαγός Ramsay M.P. Μετά τον πόλεμο ο λοχαγός Rogers έγινε μέλος της AK. Τσέστερτον του Συνδέσμου των Πιστών της Αυτοκρατορίας και ήταν μέλος του Εθνικού Συμβουλίου της οργάνωσης αυτής. Αρχικά δημοσιεύθηκε ως “Power-Crazy One-Worlders & The Negro Invasion” από την “Ελεύθερη Βρετανία” με αριθμό τεύχους. 158, Ιούλιος 1.955 μ.Χ. Δεύτερη έκδοση που εκδόθηκε από την Renaissance Press.

Η εφημερίδα Free Britain (“Ελεύθερη Βρετανία”) εκδόθηκε από τη μακρόβια Britons Society, η οποία ιδρύθηκε από τον H.H. Beamish το 1.919 μ.Χ. με συγκεκριμένο σκοπό την αποκάλυψη του οργανωμένου Εβραϊσμού. Η Britons συνέχισε μέχρι τη δεκαετία του 1.970 μ.Χ. και ήταν υπεύθυνη για πολλά από τα κλασσικά πολιτικά βιβλία που κυκλοφορούν ακόμη ευρέως στους εθνικιστικούς κύκλους σε όλο τον κόσμο.

Αυτό το άρθρο από το Free Britain παρουσιάζει τις απαρχές της ιδέας της ΕΟΚ και της Ευρωπαϊκής Κοινότητας. Η ιδέα μιας ενωμένης Ευρώπης που υποστήριζαν στοχαστές όπως ο Mosley, ο Yockey, ο Thiriart και διάφοροι φασίστες και εθνικοσοσιαλιστές ακτιβιστές πριν από αυτούς, είναι πολύ διαφορετική από την Ενωμένη Ευρώπη που εξέφρασε ο κόμης Kalergi και οι πλουτοκρατικοί υποστηρικτές του.

Οι μεν υποστηρίζουν μια Ευρώπη της πνευματικής και πολιτιστικής αναγέννησης. Ενώ οι άλλοι υποστηρίζουν μια Ευρώπη που κυριαρχείται από τον υλισμό, ελέγχεται από την πλουτοκρατία, μια γη που στην πραγματικότητα κάθε άλλο παρά Ευρώπη είναι, μια ανάμειξη των μη Ευρωπαϊκών φυλών με τους λαούς της Ευρώπης ως προοίμιο της Παγκόσμιας Κυβέρνησης.

Ο συγγραφέας δείχνει ότι ο κόμης Coudenhove-Kalergi, ο πρωτοπόρος της Ενωμένης Ευρώπης του Μαμωνά, χρηματοδοτήθηκε από τους Warburg, και κυρίως από τον Max Warburg της τραπεζικής δυναστείας, τα πλοκάμια της οποίας έφταναν στους ανώτερους κύκλους τόσο των ΗΠΑ όσο και της Γερμανίας, σε μια εποχή που οι χώρες αυτές ήταν εμπόλεμες κατά την διάρκεια του Α’ Παγκοσμίου Πολέμου.

Ο Kalergi ήταν μασόνος υψηλού βαθμού, του οποίου τα ιδεώδη μιας ενωμένης Ευρώπης από υβρίδια Ευρασιατών-Ασιατών-Νεγροειδών που θα κυβερνώνται από μια “Εβραϊκή αριστοκρατία:” συμφωνούν με τους μασονικούς στόχους. Το Αυστριακό μασονικό περιοδικό The Beacon (Μάρτιος 1925), ενθουσιάστηκε:

“Ο τεκτονισμός, ιδίως ο αυστριακός τεκτονισμός, μπορεί να είναι εξαιρετικά ικανοποιημένος που έχει τον Coundenhove-Kalergi μεταξύ των μελών του. Ο αυστριακός τεκτονισμός μπορεί δικαίως να αναφέρει ότι ο αδελφός Coundenhove-Kalergi μάχεται για τον Πάνα του.

 Ευρωπαϊκές πεποιθήσεις… Το πρόγραμμα του αδελφού Kalergi είναι ένα μασονικό έργο ύψιστης τάξης και το να μπορούμε να εργαστούμε μαζί σε αυτό είναι ένα υψηλό καθήκον για όλους τους αδελφούς τέκτονες”.

Ο Εβραίος χρηματοδότης Max Warburg. (Φωτογραφία: ullstein bild/ullstein bild via Getty Images). Ο Max Warburg ήταν επικεφαλής της γερμανικής μυστικής υπηρεσίας κατά τη διάρκεια του Πρώτου Παγκοσμίου Πολέμου.

Ο Max Warburg αναγνωρίζεται από τον ειδικό στην έρευνα του Στάνφορντ καθηγητή Antony Sutton στο έγκυρο βιβλίο του: Wall Street & The Bolshevik Revolution (Η Wall Street και η Επανάσταση των Μπολσεβίκων), ως ο προμηθευτής των Μπολσεβίκων με κεφάλαια. Ο Sutton παραθέτει μια μελέτη του Z A B Zeman που βασίζεται σε αρχεία του Γερμανικού Υπουργείου Εξωτερικών, η οποία δείχνει ότι ο Max Warburg ίδρυσε έναν εκδοτικό οίκο των Μπολσεβίκων για τον Λένιν το 1.916 μ.Χ.

Ο Κάιζερ που βρισκόταν εξόριστος στην Ολλανδία, θρηνώντας κατά τη διάρκεια μιας συνέντευξης στην εφημερίδα Chicago Tribune το 1.922 μ.Χ. αποκάλυψε ότι είχε ακολουθήσει τη συμβουλή των Εβραίων τραπεζιτών συμβούλων του – που πρέπει να εννοεί κυρίως τον Max Warburg – και είχε επιτρέψει στον Λένιν και τη συνοδεία του να συνεχίσουν να πηγαίνουν στην Ρωσία μέσω Γερμανίας. Ο Τρότσκι είχε επίσης επιτραπεί να ταξιδέψει από τις ΗΠΑ στη Ρωσία, παρά το γεγονός ότι είχε κρατηθεί για λίγο στην Νέα Σκωτία του Καναδά ως πιθανός πράκτορας του εχθρού.

Το Συμβούλιο για την Ευρώπη και το Σχέδιο Kalergi αποτέλεσαν την βάση μεταγενέστερων οργανώσεων – όπως η υψηλού επιπέδου δεξαμενή σκέψης, οι Bilderbergers – που προωθούσαν μια ενωμένη Ευρώπη ως προοίμιο της Παγκόσμιας Κυβέρνησης. Σε αυτές τις οργανώσεις βρίσκουμε και πάλι τους πλουτοκράτες, πολλοί Εβραίοι, σε περίοπτη θέση, τους Rothschilds, τον Wallenberg, κ.ά.

Το σχέδιο προχωράει με γοργούς ρυθμούς, υποχωρώντας και συναντώντας εμπόδια εδώ και εκεί. Η ίδια η ιδέα της Ενωμένης Ευρώπης, παρά τον τρόπο που έχει προωθηθεί ως ένα εμπορικό κομμάτι ακίνητης περιουσίας, θα μπορούσε εύκολα να γυρίσει μπούμερανγκ και να μετατραπεί σε μια Ενωμένη Ευρώπη, όχι του Μαμωνά, αλλά μιας πολιτιστικής και πνευματικής αναγέννησης της Δύσης. Εδώ υπάρχει τραγωδία και ελπίδα…

29 Μαΐου 1.948 μ.Χ.: Ο κόμης και η κόμισσα Coudenhove-Kalergi παρευρίσκονται στο Συνέδριο της Χάγης. Ο κόμης, συγγραφέας, δοκιμιογράφος και πολιτικός διαφημιστής, ίδρυσε την Πανευρωπαϊκή Ένωση το 1.923 μ.Χ. Πρωτότυπη έκδοση: Picture Post – 4548 – Είναι η Ευρώπη πιο κοντά στην Ένωση; – pub. 1.948 μ.Χ. (Φωτογραφία: Kurt Hutton/Picture Post/Getty Images).

Κόμης Coudenhove-Kalergi. Στο βιβλιαράκι “Μασονία” που εκδόθηκε από τα γερμανικά S.S., το οποίο κυκλοφόρησε σε έξι εκδόσεις μεταξύ 1.938 μ.Χ. και 1.943 μ.Χ., ο Kalergi αποκαλύπτεται ότι υποστηρίζει την ιδέα ότι οι Ευρωπαίοι πρέπει να γίνουν ένα “φυλετικό μπάσταρδο”, μια ” ευρωασιατική-νεγροειδής φυλή του μέλλοντος”.

Είπε επίσης ότι μόνο οι Εβραίοι θα έπρεπε να παραμείνουν καθαροί για να παρέχουν την νέα αριστοκρατία. Η μασονική εφημερίδα “Beacon” σχολίασε ότι το έργο του αδελφού Coudenhove “είναι ένα μασονικό έργο ύψιστης τάξης, και το να είναι κανείς σε θέση να εργαστεί σε αυτό είναι ένα υψηλό καθήκον για όλους τους αδελφούς μασόνους”.

ΟΙ ΤΡΕΛΟΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΤΕΣ & Η ΕΙΣΒΟΛΗ ΤΩΝ ΝΕΓΡΩΝ. Φυλετικό μείγμα που υποστηρίζεται από τον άνθρωπο που χρηματοδότησε τον Λένιν και τον Τρότσκι. Οι Warburgs κατονομάζονται στα απομνημονεύματα του Kalergi.

ΑΛΛΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ στοιχεία έχουν τώρα παρουσιαστεί από τον ανταποκριτή μας, τον λοχαγό Arthur Rogers, τα οποία συνδέουν το Κίνημα της Παγκόσμιας Κυβέρνησης με τη διεθνή απάτη του 1.917 μ.Χ., όταν Εβραίοι, κυρίως από την Αμερική, ανέλαβαν την κυβέρνηση της Ρωσίας με την κάλυψη μιας επανάστασης της “εργατικής τάξης”.

Υπάρχουν εδώ και πολύ καιρό άφθονες αποδείξεις ότι και οι δύο αυτές απάτες στον ανυποψίαστο εθνικιστικό κόσμο ήταν έργο ενός διεθνούς συνδικάτου που είχε σκοπό να δημιουργήσει ένα Εβραϊκό Παγκόσμιο Αστυνομικό Κράτος μέσα από το χάος που προέκυψε από τις κοινωνικές και φυλετικές αναταραχές που καλλιεργήθηκαν για το σκοπό αυτό.

Ο Εβραϊσμός και των δύο κινημάτων από την κορυφή ως τη βάση συγκλονίζει κάθε ερευνητή, αλλά εκεί που ο έλεγχος εντοπίζεται και στις δύο περιπτώσεις στα ίδια άτομα, τα στοιχεία ενός ενιαίου σκοπού είναι πιο αποκαλυπτικά.

Εξ ου και η σημασία αυτής της τελευταίας ανακάλυψης που επιρρίπτει σε μια συγκεκριμένη Εβραϊκή οικογένεια μεγάλο μέρος της άμεσης ευθύνης τόσο για την εξάπλωση του κομμουνισμού όσο και για το πρόγραμμα της UNESCO για την μίξη των ευρωπαϊκών πληθυσμών με εισαγόμενο νέγρο και ασιατικό αίμα.

Όπως αποκαλύπτεται στο ρεπορτάζ του ανταποκριτή μας, τα απομνημονεύματα του κόμη Coudenhove-Kalergi, κινητήριου πνεύματος της Ευρωπαϊκής Ένωσης και της πολιτικής της για τη μίξη των φυλών, περιέχουν τη δήλωση ότι ο Kalergi οφείλει την επιτυχία του κινήματός του σε μεγάλο βαθμό στην οικονομική υποστήριξη που του έδωσε το 1.924 μ.Χ. ο Εβραίος Max Warburg – ο ίδιος Max Warburg που επτά χρόνια νωρίτερα, όπως ήδη γνωρίζουμε, έπεισε την κυβέρνηση του Κάιζερ να στείλει τον Λένιν στην Ρωσία με κεφάλαια για την έναρξη της επανάστασης των Μπολσεβίκων.

Οι τακτικοί αναγνώστες μας γνωρίζουν, φυσικά, ότι ο αδελφός του Warburg ήταν συνέταιρος στον τραπεζικό οίκο Kuhn Loeb and Co. της Νέας Υόρκης, ο οποίος παρείχε περαιτέρω κεφάλαια για τους Μπολσεβίκους, όταν επετράπη στον Εβραίο Λέοντα Τρότσκι να ενταχθεί στον Λένιν μαζί με πάνω από τριακόσιους Εβραίους επαναστάτες που στρατολογήθηκαν στην Αμερική.

Η επακόλουθη εβραϊκή κατάκτηση της Ρωσίας μέσω της Επανάστασης του 1.917 μ.Χ. είναι ένα ιστορικό γεγονός. Δεν είναι λιγότερο γεγονός η σημερινή προσπάθεια επέκτασης αυτής της κατάκτησης στον υπόλοιπο κόσμο με την δημιουργία διαφόρων υπερεθνικών οργανισμών που συνδέονται με τον Οργανισμό Ηνωμένων Εθνών και την εκκαθάριση του λευκού ανθρώπου και του πολιτισμού του μέσω αναταραχών στην Ασία και την Αφρική και μέσω της ανάμειξης των φυλών στην Ευρώπη, από την οποία, όπως παραδέχεται ο Kalergi, εξαρτάται το πρόγραμμά του.

Τα φυλετικά ζητήματα, ιδίως σε ό,τι αφορά τους νέγρους, έχουν πλέον αποκτήσει μεγάλη σημασία. Υπήρξε μια μεγάλη εισροή στο Ηνωμένο Βασίλειο νέγρων από τις Δυτικές Ινδίες και την Δυτική Αφρική, οι οποίοι λέγεται ότι αναζητούν εργασία ή το κάτι για το τίποτα που τους παρέχει το “κράτος πρόνοιας”.

Στις Η.Π.Α., μια απόφαση του Ανώτατου Δικαστηρίου καταδίκασε το διαχωρισμό στα σχολεία, ενώ η πρόσφατη νομοθεσία είχε ως αποτέλεσμα να αναγκαστούν οι εργοδότες να προσλάβουν νέγρους στις υπηρεσίες τους εις βάρος των επιχειρήσεών τους. Η νοτιοαφρικανική πολιτική του “απαρτχάιντ” έχει ξεσηκώσει θόρυβο, ιδίως μεταξύ ανθρώπων που δεν είναι άμεσα ενδιαφερόμενοι.

ΟΙ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΑΥΤΕΣ δεν σχετίζονται μόνο μεταξύ τους αλλά και με τις κινήσεις που οδήγησαν στη σύσταση του Συμβουλίου της Ευρώπης και στο αίτημα για Παγκόσμια Κυβέρνηση. Είναι αξιοσημείωτο, ωστόσο, ότι οι ίδιοι οι νέγροι κάθε άλλο παρά έλαμψαν στις αντιπαραθέσεις που προέκυψαν, εκτός από τις περιπτώσεις όπου ορισμένοι αποστασιοποιήθηκαν δημοσίως από την αναταραχή που εκδηλώθηκε υπέρ τους. Αυτή η κατάσταση των πραγμάτων απαιτεί τη μεγαλύτερη δυνατή ψυχραιμία πριν ληφθεί απόφαση σχετικά με την δράση που πρέπει να αναληφθεί.

ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ. ΣΤΙΣ Η.Π.Α., μια σειρά από περιοδικά καλής φήμης, ενώ αναφέρονται με τον πιο φιλανθρωπικό τρόπο στους νέγρους, ως τέτοιους, έχουν καταδικάσει έντονα τις νέες συνθήκες στην χώρα αυτή και έχουν επιστήσει την προσοχή στην προέλευσή τους, αλλά η πιο ολοκληρωμένη επισκόπηση από τον παρόντα συγγραφέα έχει γίνει στο πραγματικά αξιόπιστο Williams Intelligence Summary για τον Φεβρουάριο του 1.955 μ.Χ. (Santa Ana, Καλιφόρνια).

Αυτή η έρευνα αξίζει να μελετηθεί προσεκτικά, αλλά αρκεί να πούμε ότι δείχνει έγκυρα ότι μια κομμουνιστική εκστρατεία ξεκίνησε στις ΗΠΑ το 1920 υπό τη διεύθυνση του Alexander Bittleman, ο οποίος είναι επίσης ο γενικός γραμματέας της οργάνωσης που εκδίδει την Morning Freiheit, το εβραϊκό όργανο του Κομμουνιστικού Κόμματος.

Τώρα συνδέεται με αυτή την κομμουνιστική κίνηση η παλαιότερη Εθνική Ένωση για την Προώθηση των Έγχρωμων. Σύμφωνα με ένα βιβλίο ενός από τους ιδρυτές αυτής της ένωσης, εμπνευστές της ήταν ο Dr. Henry Moskowitz και η Anna Stransky, και οι δύο Εβραίοι επαναστάτες, ενώ η τελευταία είχε φυλακιστεί στην τσαρική Ρωσία για υποκίνηση σε βία.

Ο πρόεδρός της δεν είναι νέγρος αλλά Εβραίος, ο Arthur B. Springarn– μεταξύ των νομικών συμβούλων της είναι αρκετοί επαναστάτες, οι οποίοι είναι επίσης Εβραίοι- ενώ ως διευθυντής εμφανίζεται ο γερουσιαστής Herbert H. Lehman, ο οποίος περιγράφεται ως ένας από τους κορυφαίους κομμουνιστικούς πράκτορες ή πιθανώς ο πραγματικός αρχηγός.

Μεταξύ εκείνων που εμφανίζονται ως κορυφαίοι υποστηρικτές αυτής της ένωσης, υπάρχουν γνωστοί κομμουνιστές και σχεδόν κομμουνιστές ανατρεπτικοί, όπως η κυρία Eleanor Roosevelt, η χήρα του εκλιπόντος προέδρου των Η.Π.Α.

Αυτό αναφέρει το Williams Intelligence Summary: “Ολόκληρο το επαναστατικό κίνημα των νέγρων, που κατέστρεψε τις άλλοτε ειρηνικές σχέσεις μεταξύ των νέγρων και των λευκών γειτόνων τους στην Αμερική, ξεκίνησε και διευθύνεται όχι από νέγρους αλλά από μαρξιστές Εβραίους”.

ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΩΝ ΝΕΓΡΩΝ, ΤΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ ΚΑΙ Η ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ. ΣΤΟ ΗΝΩΜΕΝΟ ΒΑΣΙΛΕΙΟ. Η άφιξη και η προφανής εγκατάσταση στην Μεγάλη Βρετανία μεγάλου αριθμού νέγρων είναι τόσο μη ικανοποιητική για τους νέγρους όσο και για τους ιθαγενείς. Το κλίμα είναι εντελώς ακατάλληλο για τους νέγρους, οι οποίοι θα ήταν από κάθε άποψη καλύτερα τοποθετημένοι με τις δικές τους οικογένειες σε πιο αρμονικό περιβάλλον.

Στο βαθμό που η ανεργία τους έχει αναγκάσει να μετακινηθούν, οι άδικες οικονομικές, άδικες οικονομικές πολιτικές, όπως αυτές που αφορούν την παραγωγή και τη μαζική αγορά ζάχαρης, ευθύνονται σε μεγάλο βαθμό και θα έπρεπε να διορθωθούν. Ακόμα κι έτσι, δεν μπορεί να είναι αυτός ο λόγος που η Μεγάλη Βρετανία έχει γίνει ο προορισμός, διότι είναι απολύτως βέβαιο ότι, χωρίς βοήθεια, οι νέγροι δεν θα μπορούσαν να αντέξουν οικονομικά το μακρύ ταξίδι.

Δεν υπάρχει λοιπόν κανένας λόγος να μην πιστέψουμε τις αναφορές, στην Empire News και σε άλλες εφημερίδες, ότι άτομα με περίεργα ονόματα, που φαίνεται να έχουν έρθει από τη Νέα Υόρκη, παρείχαν στους νέγρους στις Δυτικές Ινδίες και τη Δυτική Αφρική τα χρήματα για τα ναύλα τους, ως δάνεια χωρίς εγγύηση.

Η πολύ απομακρυσμένη πιθανότητα αποπληρωμής αυτών των δανείων καθιστά προφανές ότι δεν πρόκειται για συνήθεις επιχειρηματικές συναλλαγές- επιτρέπεται όμως να αναρωτηθεί κανείς γιατί τα παρεχόμενα κεφάλαια πρέπει να έχουν τη μορφή δανείων, αν πρόκειται πραγματικά για φιλανθρωπικά δώρα και, αν οι νέγροι πρόκειται να υποβληθούν αργότερα σε πίεση για την αποπληρωμή τους, ποια μορφή θα λάβει αυτή η πίεση.

ΣΤΗΝ ΝΟΤΙΑ ΑΦΡΙΚΗ. ΑΝ και το κοινό του Ηνωμένου Βασιλείου δεν έχει άμεση πολιτική ευθύνη για τις υποθέσεις της κυριαρχίας της Αυτού Μεγαλειότητας της Νότιας Αφρικής, έχει υποστεί θορυβώδη αναταραχή κατά της πολιτικής του “απαρτχάιντ”.

Αυτή η αναταραχή έχει προωθηθεί σε μεγάλο βαθμό από μια οργάνωση, η οποία, αν και αυτοαποκαλείται “Χριστιανική Δράση” (που δεν πρέπει να συγχέεται με την Καθολική Δράση), είναι αξιοσημείωτη για τον τρόπο με τον οποίο αντικαθιστά την αληθινή ηθική με αριστερό “συναισθηματισμό”. Καταδικάζει όλες τις φυλετικές ή χρωματικές διακρίσεις από την αρχή, ανεξάρτητα από τους λόγους, τις συνέπειες ή την κοινή λογική.

Παρατηρεί ότι τα άτομα ευρωπαϊκής καταγωγής στην Αφρική έχουν την τάση όχι μόνο να θεωρούν τους εαυτούς τους ανώτερους από τους Αφρικανούς, αλλά και να τους αντιμετωπίζουν άδικα, ως κατώτερα όντα.

Αν αυτό’ είναι, δυστυχώς, σε κάποιο βαθμό αληθινό, και ίσως προς το παρόν σχεδόν αναπόφευκτο, θα μπορούσε κάλλιστα να προσφέρει ένα ισχυρό επιχείρημα υπέρ, παρά κατά, του απαρτχάιντ” σε κάποια μορφή, αλλά οι ταραξίες δεν θα το δεχτούν. Το αποκαλούν δίωξη.

Σε γενικές γραμμές, εκείνοι από τους Ευρωπαίους κληρικούς της Νότιας Αφρικής που ασχολούνται με αυτή την αναταραχή δεν φαίνεται να αντιλαμβάνονται ότι ο χριστιανισμός που δηλώνουν ότι κηρύσσουν είναι μια παγκόσμια θρησκεία – ότι ο προσηλυτισμός των Αφρικανών δεν συνεπάγεται ότι πρέπει να γίνουν Ευρωπαίοι ή όσο το δυνατόν πιο κοντά σε Ευρωπαίους.

Πράγματι, αυτοί οι κληρικοί, αν και επιμένουν ότι όλες οι φυλές είναι ίσες από κάθε άποψη, δείχνουν ότι πραγματικά πιστεύουν ότι οι ίδιοι, ως Ευρωπαίοι, είναι εγγενώς ανώτεροι και ότι θα ήταν κατασταλτικό και άδικο να αμφισβητήσουν οποιαδήποτε ανέφικτη επιθυμία που μπορεί να έχουν οι Αφρικανοί να γίνουν και αυτοί Ευρωπαίοι.

Υπάρχουν, ωστόσο, στη Νότια Αφρική πολλοί κληρικοί που σκέφτονται εντελώς διαφορετικά, ενώ μεγάλα σώματα Αφρικανών έχουν δηλώσει υπέρ του “απαρτχάιντ”. Η αναταραχή της “Χριστιανικής Δράσης” είναι κατά βάση πολιτική- είναι χωρίς ηθικό περιεχόμενο και είναι μη αφρικανική.

Ο Πρόεδρος του Συμβουλίου της Ευρωπαϊκής Ένωσης Herman Van Rompuy (C) εκφωνεί ομιλία μετά την απονομή του Ευρωπαϊκού Βραβείου Coudenhove-Kalergi 2012 μ.Χ., στην Βιέννη, στις 16 Νοεμβρίου 2012 μ.Χ. (ALEXANDER KLEIN/AFP via Getty Images).

ΤΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ. Το βιβλίο: An Idea Conquers the World (Μια ιδέα κατακτά τον κόσμο) του κόμη (Richard Nicholaus) Coudenhove-Kalergi, το οποίο προλογίζει ο Sir Winston Churchill (Hutchinson & Co. 1.953 μ.Χ.) ρίχνει πολύ φως στους πραγματικούς στόχους εκείνων που ενδιαφέρονται να προωθήσουν μια υπερεθνική παγκόσμια κυβέρνηση και να αγωνιστούν κατά των φυλετικών διακρίσεων κάθε είδους, με μια σημαντική εξαίρεση, ανεξάρτητα από το αν πρόκειται για διακρίσεις μεταξύ φυλών που διαφέρουν αρκετά η μία από την άλλη ή για διακρίσεις κατά μιας συγκεκριμένης φυλής.

Ο κόμης Coudenhove αφηγείται πώς έγινε ο ιδρυτής, το 1922, της Πανευρωπαϊκής Ένωσης από την οποία αναπτύχθηκε σήμερα το Συμβούλιο της Ευρώπης. Αυτός ο διεθνής οργανισμός, όπως ο Οργανισμός Ηνωμένων Εθνών και ο Οργανισμός του Ατλαντικού Συμφώνου, έχει σαφώς ως στόχο να αποτελέσει ένα πιθανό σκαλοπάτι για την Παγκόσμια Κυβέρνηση.

Ο κόμης Coudenhove αναφέρεται επίσης στην έκδοση, τον Οκτώβριο του 1.923 μ.Χ., ενός άλλου βιβλίου του, με τίτλο Pan Europe (Paneuropa Verlag, Βιέννη), στο οποίο προωθούσε την υπόθεση του πανευρωπαϊκού του κινήματος. Στη συνέχεια, αναφέρει: “Το βιβλίο του είναι ένα από τα πιο σημαντικά βιβλία που έχουν κυκλοφορήσει στην Ευρώπη:

“Στις αρχές του 1.924 μ.Χ. ο βαρόνος Louis Rothschild τηλεφώνησε για να μου πει ότι ένας φίλος του, ο Max Warburg, είχε διαβάσει το βιβλίο μου και ήθελε να με συναντήσει. Προς μεγάλη μου έκπληξη ο Warburg προσέφερε αμέσως μια δωρεά εξήντα χιλιάδων χρυσών μάρκων για να δει το κίνημα τα πρώτα τρία χρόνια.

Ο Max Warburg ήταν ένθερμος υποστηρικτής της πανευρωπαϊκής κίνησης σε όλη του την ζωή και παραμείναμε στενοί φίλοι μέχρι το θάνατό του το 1.946 μ.Χ. Η ετοιμότητά του να το υποστηρίξει, (το κίνημα) από την αρχή συνέβαλε αποφασιστικά στη μετέπειτα επιτυχία του”.

Αργότερα, την ίδια χρονιά που συνάντησε τον Max Warburg και έλαβε την υποστήριξή του, ο Coudenhove έγραψε ένα φυλλάδιο με τίτλο: Pacifism (“Ειρηνισμός“), το οποίο στη συνέχεια αναδημοσιεύτηκε σε μια ανθολογία Prakatischer Idealismus (Paneuropa Verlag). Σ’ αυτό έγραφε:

“Ο άνθρωπος του μέλλοντος θα είναι ο μιγάς. Ο Πανευρωπαίος θα είναι της Ευρασιατικής Νεγροειδούς φυλής, παρόμοιος στην εμφάνιση με τους αρχαίους Αιγυπτίους, και από αυτούς οι Εβραίοι θα σχηματίσουν μια νέα αριστοκρατία πνευματικής χάρης”.

Δεν πέρασε πολύς καιρός από τότε που ο Coudenhove πραγματοποίησε την πρώτη του επίσκεψη στις Ηνωμένες Πολιτείες, όπου, σύμφωνα με το βιβλίο του, μια τρίμηνη περιοδεία οργανώθηκε γι’ αυτόν από τον αδελφό του Max Warburg, Felix Warburg, τον οποίο περιγράφει ως “τον γνωστό φιλάνθρωπο”, και τον Paul Warburg, “τον ιδρυτή του Federal Reserve System (Οµοσπονδιακού Αποθεµατικού Συστήµατος)”.

Παραλείπει να αναφέρει ότι ο Max Warburg ήταν οικονομικός σύμβουλος της γερμανικής κυβέρνησης, την οποία το 1.917 μ.Χ. προέτρεψε με επιτυχία να παράσχει διέλευση μέσω Γερμανίας στην Ρωσία στον Λένιν και άλλους επαναστάτες, χωρίς την οποία δεν θα μπορούσε να πραγματοποιηθεί η επανάσταση των Μπολσεβίκων.

Ο Paul Warburg πήγε στις ΗΠΑ το 1.902 μ.Χ., όπου έγινε συνέταιρος στον χρηματοπιστωτικό οίκο Kuhn, Loeb and Company. Παντρεύτηκε μια κόρη του Solomon Loeb και έτσι έγινε κουνιάδος του Jacob H. Schiff, ο οποίος είχε παντρευτεί μια άλλη κόρη και τον διαδέχτηκε ως επικεφαλής της εταιρείας. ‘Η γνωστή οικονομική υποστήριξη που παρείχε αυτός ο Schiff στους επαναστάτες στη Ρωσία σε τεράστια κλίμακα ήταν μια άλλη σημαντική αιτία της επιτυχίας τους.

Το 1913, ένα νομοσχέδιο, που προωθήθηκε από τον Paul Warburg, έδωσε στο Federal Reserve Board (Ομοσπονδιακό Συμβούλιο Αποθεματικών) την αποκλειστική εξουσία έκδοσης γραμματίων στις αποθεματικές τράπεζες, καθώς και την εξουσία καθορισμού του προεξοφλητικού επιτοκίου.

Το Νομοσχέδιο αυτό, μαζί με το Νομοσχέδιο για τον Χρυσό του 1.934 μ.Χ., παρείχε επομένως σε μια μικρή ομάδα χρηματιστών την απεριόριστη εξουσία να επεκτείνουν και να συρρικνώνουν το νόμισμα – δηλαδή να αυξάνουν και να μειώνουν τις τιμές, με αποτέλεσμα να είναι σε θέση να δημιουργούν ανόδους και υφέσεις κατά βούληση, είτε σε συγκεκριμένους κλάδους είτε σε ολόκληρο το έθνος, επηρεάζοντας ολόκληρο τον κόσμο. Με αυτά τα μέσα, η κυρίαρχη εξουσία στις ΗΠΑ έχει περάσει σε αυτούς τους νομισματικούς δικτάτορες.

Ο λόγος για την υποστήριξή τους στην Παγκόσμια Κυβέρνηση δεν μπορεί παρά να είναι η μόνιμη επιβολή του ίδιου συστήματος, και συνεπώς της δικής τους απόλυτης δικτατορίας, σε όλη την ανθρωπότητα.

Ο κ. James P. Warburg, ο τραπεζίτης της Νέας Υόρκης και γιος του Paul Warburg και της Nina (το γένος) Loeb, της συζύγου του, καταθέτοντας ενώπιον της Επιτροπής Εξωτερικών Σχέσεων της Γερουσίας των Η.Π.Α. στις 17 Φεβρουαρίου 1.950 μ.Χ., δήλωσε:

“Θα έχετε Παγκόσμια Κυβέρνηση είτε το θέλετε είτε όχι, αν όχι με συναίνεση, με κατάκτηση”. Την ίδια χρονιά με το ταξίδι του στις Η.Π.Α., ο κόμης Coudenhove επισκέφθηκε το Λονδίνο, όπου έλαβε την ενθουσιώδη υποστήριξη του κ. Leopold Amery, ο οποίος τον σύστησε στον κ. (νυν Sir) Winston Churchill, που αργότερα έγινε ο κορυφαίος αγωνιστής υπέρ της “Ενωμένης Ευρώπης”.

Το 1.936 μ.Χ., ο κ. Winston Churchill έγινε πρόεδρος του βρετανικού τμήματος της Νέας Κοινοπολιτειακής Εταιρείας, η οποία ήταν η πρώτη διεθνής οργάνωση που απαίτησε ένα διεθνές δικαστήριο που θα είχε στη διάθεσή του διεθνείς αστυνομικές και αεροπορικές δυνάμεις. Τον Οκτώβριο.

Το 1.946 μ.Χ., όταν συμφώνησε να γίνει ο πρώτος πρόεδρος του Κινήματος της Ενωμένης Ευρώπης, αναφέρθηκε στον κόμη Coudenhove ως δημιουργό του – κάτι που είχε κάνει και ένα μήνα νωρίτερα σε ομιλία του που μεταδόθηκε από τη Ζυρίχη στις 18 Σεπτεμβρίου.

Το 1.946 μ.Χ., όταν συμφώνησε να γίνει ο πρώτος πρόεδρος του Κινήματος της Ενωμένης Ευρώπης, αναφέρθηκε στον κόμη Coudenhove ως δημιουργό του – κάτι που είχε κάνει και ένα μήνα νωρίτερα σε μια ομιλία που μεταδόθηκε από τη Ζυρίχη στις 18 Σεπτεμβρίου.

Ο Πρόεδρος της Αυστρίας Heinz Fischer κρατά ένα αντίτυπο του βιβλίου του Richard Nicolaus Eijiro Coudenhove-Kalergi που του δώρισε ο Ιάπωνας πρωθυπουργός Yukio Hatoyama στην επίσημη κατοικία του πρωθυπουργού στο Τόκιο στις 30 Σεπτεμβρίου 2009 μ.Χ.

Ο Fischer πραγματοποιεί επίσημη επίσκεψη εργασίας στην Ιαπωνία. AFP PHOTO/POOL/EVERETT KENNEDY BROWN (Η πίστωση της φωτογραφίας πρέπει να διαβάζεται EVERETT KENNEDY BROWN/AFP via Getty Images).

Ο ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ. ΑΥΤΟΣ ο κόμης (Richard Nicolaus) Coudenhove-Kalergi ήταν υπεύθυνος και για άλλα βιβλία. Το 1.935 μ.Χ. επιμελήθηκε και επικαιροποίησε το βιβλίο: Anti-Semitism Throughout the Ages (Ο Αντισημιτισμός δια μέσου των αιώνων), (Hutchinson & Co.) του πατέρα του, κόμη (Heinrich) Coudenhove-Kalergi, και είναι επίσης συγγραφέας του βιβλίου Europe Seeks Unity (Η Ευρώπη επιζητά Ενότητα) (Institute of Public Affairs. and Regional Studies, New York University. 1949), σε αυτό να γράψει:

“Το τρίτο επιχείρημα για άμεση ομοσπονδία είναι η οικονομική κατάσταση της Ευρώπης. Όλοι συμφωνούν ότι τίποτα δεν θα προωθούσε την ταχύτερη ανάκαμψη από την υιοθέτηση ενός ευρωπαϊκού νομίσματος, που θα βασιζόταν πιθανώς στον κανόνα του χρυσού”. Δεν έθεσε το ζήτημα του κατά πόσον εκείνοι που έκαναν μια εικονική γωνία στο χρυσό δεν θα μπορούσαν να είναι οι ίδιοι οι υπεύθυνοι για την “οικονομική κατάσταση της Ευρώπης”.

Πρέπει να είναι προφανές και στην πιο μέτρια νοημοσύνη ότι μια υπερεθνική κυβέρνηση, είτε για την Ευρώπη είτε για τον κόσμο, δεν θα μπορούσε στην πράξη να στηριχθεί σε ένα λαϊκό δικαίωμα ψήφου, είτε άμεσο είτε έμμεσο.

Τα προβλήματά της θα ήταν εντελώς πέρα από την ικανότητα κατανόησης όσων καλούνται να χρησιμοποιήσουν την ψήφο τους. Με μια αιρετή Παγκόσμια Κυβέρνηση, μια τεράστια πλειοψηφία των εκλεκτόρων θα ήταν αναλφάβητοι Αφρικανοί, Κινέζοι και Ινδοί. Ο χριστιανικός κώδικας του ηθικού νόμου θα βυθιζόταν.

Επομένως, είναι πιθανό, για να μην πούμε βέβαιο, ότι η ουσιαστική εξουσία θα ασκούνταν από: τους κυρίαρχους χειριστές του χρήματος και τους χρηματοδότες. Ο κόμης Coudenhove, ο οποίος με την υποστήριξη” της Διεθνούς Οικονομίας έχει διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στην προώθηση της υπερεθνικής εξουσίας, έχει κάνει κάτι περισσότερο από το να επιβεβαιώσει μια τέτοια υπόθεση. Έχει καταστήσει σαφές -ίσως ακούσια- ότι η παγκόσμια κυριαρχία από μια ομάδα διεθνών χρηματιστών είναι ο σκόπιμος στόχος των πραγματικών προωθητών της Παγκόσμιας Κυβέρνησης.

Είναι επίσης σαφές ότι αυτοί οι προωθητές, δεν θα σταματήσουν μπροστά σε τίποτα για να επιτύχουν τους σκοπούς τους. Δεν αρκούνται στους παγκόσμιους πολέμους ή στις περιόδους ύφεσης και μαζικής ανεργίας που επιφέρουν, οι χρηματοδότες αυτοί σχεδιάζουν τη διασταύρωση των φυλών του κόσμου και την καταστροφή των σταθεροποιητικών εθνικών παραδόσεων και πιστότητας, χωρίς αμφιβολία θυμούμενοι ότι ο διασταυρούμενος εκφυλισμός ήταν μια από τις κύριες αιτίες της παρακμής και της πτώσης της Ρώμης.

Αλλά ο κόμης Coudenhove κάνει μεγάλο λάθος όταν λέει ότι “οι Εβραίοι θα σχηματίσουν μια νέα αριστοκρατία πνευματικής χάρης”. Δεν θα υπάρξει αριστοκρατία, αλλά μια καταπιεστική απολυταρχία και ελάχιστη χάρη. Επιπλέον, το “οι Εβραίοι” υπονοεί όλους τους Εβραίους – τον καθένα και την καθεμιά.

Στην πραγματικότητα, όμως, υπάρχουν πλήθη Εβραίων που δεν γνωρίζουν τίποτα γι’ αυτή τη συνωμοσία, ενώ ορισμένοι αντιτίθενται ενεργά σ’ αυτήν. Πρόκειται για μια συνωμοσία λίγων, με πολλούς χαφιέδες υποστηρικτές, εναντίον των λαών του κόσμου, με σκοπό να τους οδηγήσουν σε μια υποβαθμισμένη δουλεία από την οποία δεν θα μπορούσε να υπάρξει διαφυγή.

ΟΙ ΔΥΟ ΤΕΘΩΡΑΚΙΣΜΕΝΕΣ ΜΕΡΑΡΧΙΕΣ. Δεν πέρασε πολύς καιρός αφότου εκείνοι που επιθυμούν την παγκόσμια κυριαρχία εγκαθίδρυσαν την Σοβιετική κυβέρνηση και ο πράκτοράς τους, ο Τρότσκι, έγραψε στο έργο του: Bolsheviki and World Peace (Μπολσεβίκοι και παγκόσμια ειρήνη):

“Το καθήκον του προλεταριάτου είναι να δημιουργήσει τις Δημοκρατικές Ηνωμένες Πολιτείες της Ευρώπης, ως θεμέλιο των Ηνωμένων Πολιτειών του Κόσμου”. Κάτω από τις ίδιες οδηγίες και καθοδήγηση, οι διεφθαρμένοι και αδαείς πολιτικοί δυτικά του “σιδηρού παραπετάσματος” έχουν υιοθετήσει μια συμπληρωματική πολιτική. Η διμέτωπη προέλαση του Διεθνούς Κομμουνισμού και της Διεθνούς Οικονομίας εξελίσσεται τώρα σε μια απειλητική κίνηση με τσιμπίδα.

Αυτή η προέλαση μπορεί να ανακοπεί και οι δυνάμεις του εχθρού να καταστραφούν, υπό την προϋπόθεση ότι θα υπάρξει ηθικό θάρρος που θα αντικαταστήσει την φαινομενικά υπνωτισμένη αδράνεια των λίγων εκείνων πολιτικών που είναι σε θέση να αντιληφθούν την πραγματική φύση των τρεχόντων γεγονότων. Τέτοιο ηθικό θάρρος δεν θα υπάρξει αν οι αξιοπρεπείς, πατριώτες άνδρες και γυναίκες δεν γνωρίζουν ότι χρειάζεται. Για την διαφώτισή τους γράφτηκαν αυτά τα λόγια (https://attikanea.info/%CE%BF-warburg-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CF%84%CE%BF-%CF%83%CF%87%CE%AD%CE%B4%CE%B9%CE%BF-kalergi-%CE%BF%CE%B9-%CF%84%CF%81%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CE%BF%CE%AF-%CE%B5%CE%BE%CE%BF%CF%85%CF%83%CE%B9%CE%BF%CE%BC/).


Το τέλος της Ευρώπης με συνταγή Καλέργη.

Τα όσα ακολουθούν  έχουν άμεση σχέση με την  απόφαση της χώρας μας να νομιμοποιήσει 300.000  μετανάστες και ουδόλως  αποτελούν προϊόν επιστημονικής φαντασίας. Και συγκεκριμένα,  αυτά που διαδραματίζονται   στην Ευρώπη, και όλως ειδικότερα στην Ελλάδα, στο χώρο της μαζικής μετανάστευσης και των συνεπειών της, έχουν αναγγελθεί  σε βιβλία και   άρθρα  του περασμένου αιώνα από έναν  μορφωμένο πολιτικό, φιλόσοφο και συγγραφέα.

Πρόκειται για το σχέδιο καταστροφής της Ευρώπης, που εμπνεύστηκε ο  RICHARD  COUDENHOVE KALERGI,  γιός Αυστριακού  διπλωμάτη και  Γιαπωνέζας μητέρας. Το 1926 μ.Χ. ίδρυσε την κίνηση «Πανευρώπη», με έδρα τη Βιέννη,  και αναγνωρίζεται ως ο πατέρας της ΕΕ. Η νέα αυτή κίνηση εγκαθίσταται στο παλάτι Hofburg και διαχέει τις ιδέες της μέσω του περιοδικού Πανευρώπη.

Να σημειωθεί ότι  και τότε, όπως και τώρα, ένας πολύ μικρός αριθμός  αυτών που γνωρίζουν  το σχέδιο “Πανευρώπη” γνωρίζουν επίσης ότι αυτό  έκρυβε μια σατανική πρόβλεψη, αλλά και έναν απευκταίο στόχο, για το μέλλον της Ευρώπης: την εξαφάνισή της. Είναι, εξάλλου,  ενδιαφέρον να υπογραμμισθεί ότι στη συνείδηση του Καλλέργη η ΕΕ θα τελούσε υπό την ηγεσία των Η.Π.Α., όπως και τελεί.

Στο διάστημα του ενός αιώνα, από την εμφάνιση αυτού του σχεδίου, και μέχρι σήμερα, έγινε πλήθος φονικών επιθέσεων, κυρίως στη Νότια Αφρική, εναντίον λευκών, και τόσο πρόσφατα όσο το 2017 μ.Χ., που  ερμηνεύτηκαν ως έναρξη γενοκτονίας εναντίον της λευκής φυλής, με βάση τις σχετικές απόψεις του  Kαλέργη.

Συγκεκριμένα, το σχέδιο (ή και η συνομωσία) της  ευρωπαϊκής γενοκτονίας βασίζεται σε παράγραφο του βιβλίου του Καλέργη, του 1.925 μ.Χ., με τον τίτλο Πρακτικός Ιδεαλισμός, όπου προλέγει ότι στο μέλλον θα εμφανιστεί μια μικτή ράτσα στην Ευρώπη:

«Ο άνθρωπος του μέλλοντος θα είναι μικτής φυλής. Οι σημερινές φυλές και τάξεις θα εξαφανιστούν σταδιακά ως αποτέλεσμα της εξαφάνισης του χώρου, του χρόνου και των προκαταλήψεων. Η Ευρασιατική-Νεγροειδής φυλή του μέλλοντος, παρόμοια στην εμφάνιση με τους αρχαίους Αιγυπτίους, θα αντικαταστήσει την ποικιλομορφία των λαών με την ποικιλομορφία των ατόμων”.

Οι απόψεις αυτές ή το σχέδιο Kalergi, που  συχνά  εμφανίζεται και ως    συνωμοσία Coudenhove-Kalergi, είναι μια  αναγγελία γενοκτονίας των λευκών παράλληλης, τηρουμένων των αναλογιών,  ιδεοληπτικής σύλληψης με το ολοκαύτωμα των Εβραίων.

Με βάση αυτήν υποστηρίζεται  ότι ο Αυστρο-Ιάπωνας πολιτικός Richard von Coudenhove-Kalergiσκαρφίστηκε ένα σχέδιο για την ανάμειξη των λευκών Ευρωπαίων με άλλες φυλές Η εξάλειψη εθνών και λαών μπορεί να επιτευχθεί, κατά τον Καλέργη, μεταξύ άλλων, και με την μετανάστευση.

Όσοι, ενδεχομένως, οσμίζονται συνωμοσίες παντού, έχουν την τάση να υποστηρίζουν, και μάλιστα αφ’υψηλού, ότι πρόκειται για  μια απλή σύμπτωση. Ωστόσο, το σχέδιο πλαισιώνεται από ορισμένα γεγονότα, που είναι δύσκολο πια να εξακολουθήσουν να εκλαμβάνονται ως “συμπτώσεις”. Επιλέγω, για τη συμπλήρωση αυτού του εδαφίου  του ανά χείρας έργου,  τα ακόλουθα:

*Πρώτον, δεν μπορεί να είναι τυχαίο ότι προς τιμήν του Coudenhove- Kalergi, ιδρύθηκε το ευρωπαϊκό βραβείο,  το οποίο  απονέμεται  κάθε δύο χρόνια σε  Ευρωπαίους  οι οποίοι αναγνωρίζεται ότι συνέβαλαν στην  προώθηση του  σχεδίου Καλέργη. Και οι μέχρι σήμερα  βραβευθέντες  είναι η Angela Merkel και ο Herman Van Rompuy, δύο από τα “κορυφαία πιόνια” της Λέσχης Bildemberg, αλλά και ο Πρόεδρος της Ρουμανίας Κλάους Ιωάννης.

*Δεύτερον,  οι ΗΠΑ ενθαρρύνουν συνεχώς την Ευρώπη, μέσω των Ηνωμένων Εθνών, να δεχθεί εκατομμύρια μετανάστες, για να λύσει έτσι το πρόβλημα υπογεννητικότητας και γήρανσης του πληθυσμού, αλλά και ανεπαρκών εργατικών χεριών. Συγκεκριμένα, αναφέρεται σε έκθεση των Ηνωμένων Εθνών του Ιανουαρίου του 2000 μ.Χ., με τίτλο «Μετανάστευση Αντικατάστασης:

Μία λύση για την μείωση και γήρανση του πληθυσμού», όπου αναφέρεται ότι, μέχρι το 2025 μ.Χ. η Ευρώπη θα χρειασθεί 159 εκατομμύρια μετανάστες. Εκπληκτικό πράγματι αυτό το ακριβές νούμερο, που αυτόματα παραπέμπει, σε συνδυασμό και με όλα τα προηγούμενα, στην ύπαρξη προμελετημένου σχεδίου.

Εύλογα τίθεται το ερώτημα του  γιατί τα  ΗΕ δεν συμβουλεύουν την Ευρώπη να υιοθετήσει άλλες λύσεις, όπως προγράμματα στήριξης οικογενειών, αλλά αντιθέτως την προτρέπουν  να υπαχθεί σε πρόγραμμα γενοκτονίας της.

*Τρίτον, η ακόλουθη δήλωση του G. Brock Chisholm, πρώην διευθυντή του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας (OMS), ενισχύει τις υπόνοιες για την ύπαρξη σκοτεινού σχεδίου, εναντίον της βιωσιμότητας της Ευρώπης, με βάση τις απόψεις Καλέργη.

Η δήλωση αυτή έχει  ως εξής: «Αυτό που σε όλους τους τόπους οι άνθρωποι πρέπει να κάνουν είναι να εφαρμόσουν τον περιορισμό των γεννήσεων και να τελούν μικτούς γάμους (μεταξύ διαφορετικών φυλών),  με σκοπό να δημιουργηθεί μια ενιαία φυλή σε ένα κόσμο που θα κατευθύνεται από μια κεντρική αρχή» (δηλαδή, από παγκόσμια κυβέρνηση).

*Τέταρτον, τέλος, είναι δύσκολο να αποφευχθούν συνειρμοί ανάμεσα στην πιθανή πορεία εφαρμογής του σχεδίου Καλέργη και στην τάση ορισμένων Ευρωπαϊκών οικονομιών, και κατεξοχήν της Ελλάδας, να καταργούν την διδασκαλία των θρησκευτικών στα σχολεία, να υποβαθμίζουν τη διδασκαλία της εθνικής γλώσσας,  ή να αλλοιώνουν την ιστορία της χώρας στα σχολικά διδακτικά βιβλία,  να υποτιμούν βασικές ανθρώπινες αξίες,  εθνικά σύμβολα και ιστορικές νίκες που διατηρούν την εθνική υπερηφάνεια και την εθνική ταυτότητα.

Ο συνδυασμός γήρανσης και υπογεννητικότητας της Ευρώπης και ακατάσχετου μεταναστευτικού ρεύματος βρίσκεται στην βάση διαπιστώσεων, που φαίνεται να  σχετίζονται άμεσα με το σχέδιο Καλέργη   και που καταλήγουν στις ίδιες συνέπειες, δηλαδή στην  εξαφάνιση της Ευρώπης. Αναφέρω τα ακόλουθα σχετικά, που περιλαμβάνονται στο άρθρο του Giulio Meotti:

*O πληθυσμός της Ευρώπης μειώνεται περίπου κατά δύο εκατομμύρια το χρόνο, και σταθερά αναπληρώνεται από μεταναστευτικό πληθυσμό. Την υποκατάσταση αυτή ο David Coleman την χαρακτηρίζει ως εξής: “Η αυτοκτονική μείωση των γεννήσεων στην Ευρώπη, σε συνδυασμό με τους μετανάστες που αυξάνονται γρήγορα, θα μεταλλάξουν την ευρωπαϊκή κουλτούρα.

Η πτώση του ρυθμού γεννητικότητας από τους γηγενείς Ευρωπαίους συμπίπτει στην πραγματικότητα με την θεσμοθέτηση του Ισλάμ στην Ευρώπη και με την  ανανέωση  της ισλαμοποίησης των Μουσουλμάνων της”.

*Ο Λόρδος Sacks δήλωσε πρόσφατα: “Η μείωση της γεννητικότητας μπορεί να σημάνει το  τέλος της Δύσης”. Η Ευρώπη, καθώς  γηράσκει, δεν ανανεώνει πια τις γενεές της, και στη θέση τους καλωσορίζει μαζική μετανάστευση, από την Μ. Ανατολή, την Αφρική και την Ασία, που θα υποκαταστήσουν τους γηγενείς Ευρωπαίους, και που κομίζουν πολιτισμούς με ριζικά διαφορετικές αξίες, για τη σχέση των δύο φύλων, την πολιτική εξουσία, την κουλτούρα, την οικονομία και τη σχέση Θεού και ανθρώπου.

*Ο Καρδινάλιος  Raymond Leo Burke προέβλεψε ότι  “το Ισλάμ θα κατακυριεύσει την Ευρώπη εξαιτίας πίστης και ρυθμού γεννητικότητας”. Οι αρμόδιοι στην πατρίδα μας, προφανώς, αγνοούν το σχέδιο Καλέργη.

Ας αναλογιστούμε, ωστόσο,  την τραγική μοίρα της  Ελλάδας, η οποία υποκύπτει χωρίς δισταγμούς, στις επιταγές έξωθεν,  σε αντίθεση με το σύνολο σχεδόν των λοιπών Ευρωπαϊκών χωρών, που καταβάλουν προσπάθειες να  προστατεύσουν κατά το δυνατόν τα σύνορά τους.

Αναφέρομαι, συγκεκριμένα, στην πρόσφατη απόφαση της χώρας μας να νομιμοποιήσει, όπως υπολογίζονται, 300.000 μετανάστες. Αν υπάρχει μεταθανάτια ζωή ο Kalergi θα ανοίγει σαμπάνιες, προς τιμήν της Ελλάδας (https://corfiatiko.blogspot.com/2023/12/blog-post_525.html).

 

Συγκλονιστική ανάλυση από Rutherford Institute: «Αν ο Ιησούς είχε γεννηθεί σήμερα θα είχε συλληφθεί για προδοσία & υποκίνηση βίας»! «Θα είχε εξαφανιστεί σε ένα μυστικό κυβερνητικό κέντρο κράτησης όπου θα κακοποιούνταν και θα βασανίζονταν». Tο Rutherford Institute πραγματοποίησε μία ανάλυση υποθετικής θρησκευτικής ιστορίας ως προς το τι θα γινόταν εάν ο Ιησούς γεννιόταν σήμερα, δηλαδή 2.023 χρόνια αργότερα.

Μία συγκλονιστική ανάλυση που εάν αναγνωστεί σωστά θα γίνει κατανοητό ότι η σημερινή εποχή που ζούμε έχει σοβαρά προβλήματα ανελευθερίας και κατάπτωσης αξιών και ηθικών αρχών. Σύμφωνα με την ανάλυση ο Ιησούς θα είχει κατηγορηθεί για προδοσία, υποκίνηση βίας και για εξτρεμισμό και θα είχε κακό τέλος καθώς θα είχε «εξαφανιστεί» σε κάποιο μυστικό κέντρο κράτησης της CIA!

«Αντί να γεννηθεί σε μια φάτνη, ο Ιησούς μπορεί να είχε γεννηθεί στο σπίτι. Αντί σοφοί και βοσκοί να φέρνουν δώρα, ωστόσο, οι γονείς του μωρού μπορεί να αντιμετώπιζαν τις επισκέψεις από κρατικούς κοινωνικούς λειτουργούς που δεν θα δέχονταν τοκετό στο σπίτι. Αν ο Ιησούς είχε γεννηθεί σε νοσοκομείο, το αίμα και το DNA του θα είχαν ληφθεί χωρίς τη γνώση ή την συγκατάθεση των γονιών του και θα είχαν εισαχθεί σε μια κυβερνητική βιοτράπεζα.

Ενώ οι περισσότερες πολιτείες απαιτούν προσυμπτωματικό έλεγχο νεογνών, ένας αυξανόμενος αριθμός κρατά αυτό το γενετικό υλικό μακροπρόθεσμα για έρευνα, ανάλυση και σκοπούς που δεν έχουν ακόμη αποκαλυφθεί.

Από τη στιγμή που ήταν αρκετά μεγάλος για να πάει στο σχολείο, ο Ιησούς θα είχε λάβει μαθήματα συμμόρφωσης και υπακοής στις κυβερνητικές αρχές, ενώ θα μάθαινε λίγα για τα δικά του δικαιώματα. Αν είχε τολμήσει αρκετά να μιλήσει ενάντια στην αδικία ενώ ήταν ακόμη στο σχολείο, θα μπορούσε να είχε ξυλοκοπηθεί ή θα του είχαν στερήσει το δικαίωμα στην εκπαίδευση.

Αν ο Ιησούς είχε εξαφανιστεί για λίγες ώρες, πόσο μάλλον για μέρες ως 12χρονος, οι γονείς του θα είχαν συλληφθεί με χειροπέδες, θα είχαν φυλακιστεί για γονική αμέλεια. Γονείς σε όλη την χώρα έχουν συλληφθεί για πολύ λιγότερα «αδικήματα», όπως το να επιτρέπουν στα παιδιά τους να περπατούν στο πάρκο ασυνόδευτα και να παίζουν μόνα τους στην αυλή τους.

Αντί να εξαφανιστούν από τα βιβλία της ιστορίας από τα πρώτα χρόνια της εφηβείας του έως την ενηλικίωση, οι κινήσεις και τα προσωπικά δεδομένα του Ιησού —συμπεριλαμβανομένων των βιομετρικών του στοιχείων— θα είχαν τεκμηριωθεί, εντοπιστεί, παρακολουθηθεί και αρχειοθετηθεί από κυβερνητικές υπηρεσίες και εταιρείες όπως η Google και η Microsoft

Είναι απίστευτο ότι το 95% των σχολικών περιοχών μοιράζονται τα αρχεία των μαθητών τους με εξωτερικές εταιρείες που έχουν συνάψει σύμβαση για την διαχείριση δεδομένων, τα οποία στην συνέχεια χρησιμοποιούν για την εμπορία προϊόντων. Από την στιγμή που ο Ιησούς ήρθε σε επαφή με έναν «εξτρεμιστή» όπως ο Ιωάννης ο Βαπτιστής, θα βρισκόταν υπό παρακολούθηση λόγω της σχέσης του με έναν εξέχοντα ακτιβιστή.

Από την 11η Σεπτεμβρίου, το FBI διεξήγαγε ενεργά επιχειρήσεις παρακολούθησης και συλλογής πληροφοριών σε ένα ευρύ φάσμα ομάδων ακτιβιστών, από ομάδες για τα δικαιώματα των ζώων μέχρι την ανακούφιση της φτώχειας, ομάδες κατά του πολέμου και άλλες τέτοιες «εξτρεμιστικές» οργανώσεις.

Οι αντικυβερνητικές απόψεις του Ιησού σίγουρα θα είχαν ως αποτέλεσμα να χαρακτηριστεί εγχώριος εξτρεμιστής. Οι υπηρεσίες επιβολής του νόμου εκπαιδεύονται να αναγνωρίζουν σημάδια αντικυβερνητικού εξτρεμισμού κατά τη διάρκεια αλληλεπιδράσεων με πιθανούς εξτρεμιστές που μοιράζονται την  «πίστη στην επικείμενη κατάρρευση της κυβέρνησης και της οικονομίας».

Ενώ ταξίδευε από κοινότητα σε κοινότητα, ο Ιησούς μπορεί να είχε αναφερθεί σε κυβερνητικούς αξιωματούχους ως «ύποπτος» στο πλαίσιο των προγραμμάτων «Δείτε Κάτι, Πείτε Κάτι» του Υπουργείου Εσωτερικής Ασφάλειας (Homeland).

Πολλές πολιτείες, συμπεριλαμβανομένης της Νέας Υόρκης, παρέχουν σε άτομα εφαρμογές τηλεφώνου που τους επιτρέπουν να τραβούν φωτογραφίες ύποπτης δραστηριότητας και να τις αναφέρουν στο κρατικό Κέντρο Πληροφοριών τους, όπου εξετάζονται και προωθούνται στις υπηρεσίες επιβολής του νόμου.

Αντί να του επιτραπεί να ζήσει ως πλανόδιος κήρυκας, ο Ιησούς μπορεί να είχε απειληθεί με σύλληψη επειδή τόλμησε να ζήσει έξω από το πλέγμα ή κοιμόταν έξω. Στην πραγματικότητα, ο αριθμός των πόλεων που έχουν καταφύγει στην ποινικοποίηση των αστέγων με την απαγόρευση της κατασκήνωσης, του ύπνου σε οχήματα, της περιπλανώμενης και επαιτείας δημόσια έχει διπλασιαστεί.

Θεωρούμενος από την κυβέρνηση ως αντιφρονούντας και ως πιθανή απειλή, ο Ιησούς, θα είχε τοποθετήσει κυβερνητικούς κατασκόπους στους οπαδούς του για να παρακολουθούν τις δραστηριότητες του, να αναφέρουν τις κινήσεις του και να τον παγιδεύσουν.

Τέτοιοι Ιουδαίοι σήμερα -που ονομάζονται πληροφοριοδότες- λαμβάνουν συχνά μεγάλους μισθούς από την κυβέρνηση για να παρακολουθούν και να προδίδουν άλλους. Αν ο Ιησούς χρησιμοποιούσε το Διαδίκτυο για να διαδώσει το ριζοσπαστικό μήνυμά του για ειρήνη και αγάπη, θα μπορούσε να είχε βρει στις αναρτήσεις του στο ιστολόγιο του κυβερνητικούς κατασκόπους που θα προσπαθούσαν να υπονομεύσουν την ακεραιότητά του, να τον δυσφημήσουν ή να φυτέψουν ενοχοποιητικές πληροφορίες στο Διαδίκτυο για αυτόν.

Τουλάχιστον, θα είχαν παραβιάσει τον ιστότοπό του και θα είχαν παρακολουθήσει το email του. Αν ο Ιησούς είχε προσπαθήσει να ταΐσει μεγάλα πλήθη ανθρώπων, θα είχε απειληθεί με σύλληψη επειδή παραβίασε διάφορα διατάγματα που απαγόρευαν τη διανομή φαγητού χωρίς άδεια. Οι αξιωματούχοι της Φλόριντα συνέλαβαν έναν 90χρονο που τάιζε άστεγους σε δημόσια παραλία.

Αν ο Ιησούς είχε μιλήσει δημόσια για τις 40 μέρες του στην έρημο και τις συνομιλίες του με τον διάβολο, θα μπορούσε να είχε χαρακτηριστεί ψυχικά άρρωστος και να κρατούνταν σε ψυχιατρείο παρά την θέλησή του για υποχρεωτική ακούσια ψυχιατρική κράτηση χωρίς πρόσβαση στην οικογένεια ή τους φίλους.

Χωρίς αμφιβολία, αν ο Ιησούς είχε προσπαθήσει να ανατρέψει τραπέζια σε έναν εβραϊκό ναό και να επέκρινε τον υλισμό των θρησκευτικών θεσμών, θα είχε κατηγορηθεί για έγκλημα μίσους. Αντί να συλλάβουν ένοπλοι φρουροί τον Ιησού σε δημόσιο χώρο, οι κυβερνητικοί αξιωματούχοι θα είχαν διατάξει μια ομάδα SWAT να πραγματοποιήσει μια επιδρομή στον Ιησού και τους οπαδούς του, με χειροβομβίδες κρότου λάμψης και στρατιωτικό εξοπλισμό.

Υπάρχουν πάνω από 80.000 τέτοιες επιδρομές ομάδων SWAT που πραγματοποιούνται κάθε χρόνο, πολλές σε ανυποψίαστους Αμερικανούς που δεν έχουν καμία άμυνα ενάντια σε τέτοιους κυβερνητικούς εισβολείς, ακόμη και όταν τέτοιες επιδρομές γίνονται κατά λάθος.

Αντί να κρατηθεί από Ρωμαίους φρουρούς, ο Ιησούς θα μπορούσε να είχε «εξαφανιστεί» σε ένα μυστικό κυβερνητικό κέντρο κράτησης όπου θα είχε ανακριθεί, βασανιστεί και υποβληθεί σε κάθε είδους κακοποίηση. Η αστυνομία του Σικάγο έχει «εξαφανίσει» περισσότερους από 7.000 ανθρώπους σε μια μυστική αποθήκη ανακρίσεων στην Πλατεία Χόμαν.

Κατηγορούμενος για προδοσία και χαρακτηρισμένος ως εγχώριος τρομοκράτης, ο Ιησούς μπορεί να είχε καταδικαστεί σε ισόβια κάθειρξη σε φυλακή όπου θα αναγκαζόταν να παρέχει δουλειές σε εταιρίες ή θα είχε θανατωθεί με ηλεκτρική καρέκλα ή ενός θανατηφόρου μείγματος φαρμάκων» (https://www.pronews.gr/kosmos/sygklonistiki-analysi-apo-rutherford-institute-an-o-iisous-eixe-gennithei-simera-tha-eixe-syllifthei-gia-prodosia-ypokinisi-vias/).

 

«Δεν αποκλείεται πιθανή σύγκρουση μεταξύ Αιγυπτιακών και ισραηλινών στρατευμάτων στην Λωρίδα της Γάζας». Η μεγάλη επιχείρηση των Αμυντικών Ισραηλινών Δυνάμεων – IDF στην Λωρίδα της Γάζας θα μπορούσε να οδηγήσει σε σύγκρουση μεταξύ Ισραήλ και Αιγύπτου.  Αυτό επισημαίνουν Δυτικοί και Άραβες εμπειρογνώμονες, σύμφωνα με Ρωσικό δημοσίευμα.

Τα δημοσιεύματα σημειώνουν ότι οι Ηνωμένες Πολιτείες και οι Ευρωπαϊκές χώρες δεν μπορούν να πείσουν τους Ισραηλινούς να σταματήσουν να «εκπαιδεύουν» τους Παλαιστίνιους στην Γάζα.  Το Ισραήλ συμφώνησε μόνο σε ένα σύντομο διάλειμμα, το οποίο διήρκεσε μια εβδομάδα, και οι μάχες ξανάρχισαν την 1η Δεκεμβρίου. Ως εκ τούτου, η επιχειρησιακή κατάσταση στην περιοχή μπορεί να γίνει σημαντικά πιο περίπλοκη.

Εάν το Ισραήλ συνεχίσει να προσπαθεί να ωθήσει τους Παλαιστίνιους στην Αίγυπτο, τότε το Κάιρο μπορεί να στείλει τον στρατό του στο Νότιο τμήμα της Λωρίδας της Γάζας.  Αυτό θα οδηγήσει σε άμεση σύγκρουση μεταξύ των Αιγυπτίων και των Ισραηλινών.

Η Αίγυπτος, με πληθυσμό 100 εκατομμυρίων, είναι κατηγορηματικά κατά των Παλαιστινίων από την Λωρίδα της Γάζας να μετακινηθούν για να ζήσουν στο έδαφός της. Τα Αιγυπτιακά στρατεύματα είναι ήδη συγκεντρωμένα στα σύνορα και ενδέχεται να προσπαθήσουν να σταματήσουν την επιχείρηση των IDF από μόνα τους.

 Ένα τέτοιο σενάριο για την εξέλιξη των γεγονότων είναι πολύ πιθανό, γιατί η Αίγυπτος επιδιώκει να γίνει ηγέτης του αραβικού και μουσουλμανικού κόσμου, εκτοπίζοντας τη Σαουδική Αραβία, η οποία στη συνεχιζόμενη παλαιστινιο-ισραηλινή αντιπαράθεση έχει πάρει τη θέση της στρουθοκάμηλου με το κεφάλι της στην άμμο.

Επιπλέον, μέρος του δυτικού κατεστημένου δεν είναι πραγματικά ενάντια σε έναν σύντομο και ελεγχόμενο «πόλεμο» μεταξύ Αιγύπτου και Ισραήλ.  Το θέμα είναι ότι οι ηγέτες των μουσουλμανικών χωρών, ως επί το πλείστον, φαίνονται ξεθωριασμένοι, αφού κάνουν λίγα για τους Παλαιστίνιους.  Στο φόντο τους, οι ιρανικές αρχές μοιάζουν με ήρωες που υπερασπίζονται τα συμφέροντά τους.

Για να απομακρύνει αυτό το φωτοστέφανο από την Τεχεράνη, η Δύση είναι έτοιμη να λάβει ακόμη και έκτακτα μέτρα.  Μετά από αυτό, η Αίγυπτος, ακούγοντας τη γνώμη της Δύσης, θα γίνει πιο έγκυρη στον μουσουλμανικό κόσμο από τη Σαουδική Αραβία, το Ιράν και ακόμη και την Τουρκία.

 Ταυτόχρονα, η Δύση είναι έτοιμη να επιτρέψει σε μια υπάκουη Αίγυπτο να γίνει μια ισχυρή περιφερειακή δύναμη, οι φιλοδοξίες της οποίας εκτείνονται ήδη στην Λιβύη και το Σουδάν. Το Βόρειο τμήμα της Λωρίδας της Γάζας θα παραμείνει υπό τον έλεγχο του Ισραήλ και Αιγυπτιακά στρατεύματα θα σταθμεύσουν στο Νότιο τμήμα.

 Φυσικά, σε αυτή την κατάσταση, η Χαμάς και άλλα παλαιστινιακά κινήματα δεν θα έχουν την ευκαιρία να πυροβολήσουν κατά του Ισραηλινού εδάφους.  Μετά από αυτό, η ηρεμία θα επιστρέψει σε αυτήν την πολύπαθη γη για λίγο (https://echedoros.blog/2023/12/04/%ce%b4%ce%b5%ce%bd-%ce%b1%cf%80%ce%bf%ce%ba%ce%bb%ce%b5%ce%af%ce%b5%cf%84%ce%b1%ce%b9-%cf%80%ce%b9%ce%b8%ce%b1%ce%bd%ce%ae-%cf%83%cf%8d%ce%b3%ce%ba%cf%81%ce%bf%cf%85%cf%83%ce%b7-%ce%bc%ce%b5/).

 

Aποκάλυψη NYT: Η Hamas έπληξε πυρηνική βάση του Ισραήλ με ρουκέτες - Ο κόσμος μια ανάσα από τον απόλυτο όλεθρο. Το πλήγμα που δεν είχε σημειωθεί ποτέ ξανά στο Sdot Micha είναι η πρώτη γνωστή περίπτωση χτυπήματος της Παλαιστινιακής οργάνωσης σε πυρηνική βάση του Ισραήλ.

Ένας πύραυλος που εκτοξεύτηκε πιθανότατα από μαχητές της Hamas κατά της επιχείρησης της 7ης Οκτωβρίου  έπληξε μια ισραηλινή στρατιωτική βάση όπου, όπως λένε οι ειδικοί, βρίσκονται πολλοί από τους πυρηνικούς πυραύλους της χώρας - σύμφωνα με μια οπτική ανάλυση τωναποτελεσμάτων της επίθεσης από τους New York Times.

Κι ενώ οι οι πύραυλοι καθεαυτοί δεν χτυπήθηκαν, η πρόσκρουση των ρουκετώντης Παλαιστινιακής οργάνωσης στην πυρηνική βάση Sdot Micha στο Κεντρικό Ισραήλ, προκάλεσε μία τρομακτική πυρκαγιά που πλησίασε τις εγκαταστάσεις αποθήκευσης πυραύλων και άλλα ευαίσθητα όπλα.

Το Ισραήλ δεν έχει αναγνωρίσει ποτέ την ύπαρξη του πυρηνικού του οπλοστασίου, αν και πληροφοριοδότες από τη χώρα, οι Η.Π.Α, αξιωματούχοι και οι αναλυτές δορυφορικών εικόνων συμφωνούν όλοι ότι η χώρα διαθέτει τουλάχιστον έναν μικρό αριθμό πυρηνικών όπλων.

Ειδικότερα, ο Hans Christiansen, διευθυντής του Προγράμματος Πυρηνικής Πληροφορίας της Ομοσπονδίας Αμερικανών Επιστημόνων, μετέφερε στους Times ότι εκτιμά ότι υπάρχουν πιθανότατα 25 έως 50 εκτοξευτές πυραύλων Jericho με πυρηνική ικανότητα στην σχετική βάση.

Σύμφωνα με τους ειδικούς και τις αποχαρακτηρισμένες Η.Π.Α. κυβερνητικά έγγραφα, οι πύραυλοι Jericho του Ισραήλ είναι εξοπλισμένοι για να φέρουν πυρηνικές κεφαλές. Αυτές οι κεφαλές πιθανότατα φυλάσσονται σε ξεχωριστή τοποθεσία μακριά από την βάση και επομένως δεν απειλήθηκαν κατά την διάρκεια της επίθεσης, είπε ο κ. Kristensen, που έχει μελετήσει την βάση.

Το πλήγμα που δεν είχε σημειωθεί ποτέ ξανά στο Sdot Micha είναι η πρώτη γνωστή περίπτωση χτυπήματος της παλαιστινιακής οργάνωσης σε πυρηνική βάση του Ισραήλ. Δεν είναι σαφές εάν γνώριζαν τι ακριβώς στόχευαν, πέρα ​​από τη βάση που ήταν απλώς μια στρατιωτική εγκατάσταση. Από την πλευρά των μαχητών Hamas απέρριψαν το αίτημα των New York Times για κάποιο σχόλιο, προκειμένου να εξηγήσουν το σκεπτικό της επίθεσης.

Όμως η στόχευση μιας από τις πιο ευαίσθητες στρατιωτικές τοποθεσίες στο Ισραήλ δείχνει ότι το πεδίο των επιθέσεων της 7ης Οκωβρίου μπορεί να ήταν ακόμη μεγαλύτερες από ό,τι γνωρίζαμε ως σήμερα — και ότι οι πύραυλοι μπορούν να διεισδύσουν στον εναέριο χώρο γύρω από τα πιο αυστηρά φυλασσόμενα στρατηγικά όπλα του Ισραήλ.

Η επίθεση της Hamas. Η επίθεση στην περιοχή γύρω από την εν λόγω βάση που αποκαλείται «Sdot Micha» έγινε με πολύωρα χτυπήματα και με πολυάριθμες ρουκέτες , σύμφωνα με στοιχεία του προειδοποιητικού συναγερμού.

Δεν είναι σαφές πόσοι πύραυλοι αναχαιτίστηκαν από το σύστημα αεράμυνας Iron Dome του Ισραήλ και πόσοι κατάφεραν να «ξεγλιστρήσουν» και να χτυπήσουν τη βάση εκτός από αυτούς που καταγράφουν οι Times. Σε ορισμένες περιπτώσεις άλλωστε κατά την επίθεση της 7ης Οκτωβρίου, το Iron Dome κατακλύστηκε και ως εκ τούτου παραβιάστηκε από τις χιλιάδες ρουκέτες της Hamas.

Εκπρόσωπος των Ισραηλινών Αμυντικών Δυνάμεων αρνήθηκε να σχολιάσει τα ευρήματα των Times. Έκτοτε, ωστόσο, το Ισραήλ φαίνεται να έχει αναγνωρίσει και να ανταποκριθεί στην απειλή επιθέσεων με ρουκέτες στο Sdot Micha.

Πρόσφατες δορυφορικές εικόνες δείχνουν ότι νέες χωμάτινες πέτρες και φράγματα έχουν χτιστεί γύρω από στρατιωτικές θέσεις κοντά στην τοποθεσία πρόσκρουσης του πυραύλου, πιθανώς για να αμυνθούν από θραύσματα ή συντρίμμια έκρηξης από μελλοντικές επιθέσεις.

Οι Times εντόπισαν για πρώτη φορά τη φωτιά που προκλήθηκε από την επίθεση στο Sdot Micha χρησιμοποιώντας δημόσιες δορυφορικές εικόνες της NASA για τον εντοπισμό πυρκαγιών. Σημειώνεται πως δεν έχει σημειωθεί πυρκαγιά - από καμία αιτία - ανάλογου μεγέθους στην βάση τουλάχιστον από το 2004 μ.Χ.

Περαιτέρω στοιχεία της επίθεσης σε δημοσίως διαθέσιμες δορυφορικές εικόνες, αρχεία συναγερμού πυραύλων και αναρτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αποκάλυψαν επίσης τις προσπάθειες για την κατάσβεση της πυρκαγιάς που άναψε ο πύραυλος.

Σύμφωνα με την ανάλυση αυτών των δεδομένων, ο επίμαχος πύραυλος έπεσε εντός των ορίων της βάσης, που βρίσκεται 25 μίλια Βορειοανατολικά της Γάζας και 15 μίλια δυτικά της Ιερουσαλήμ, γύρω στις 10 π.μ.

Προσγειώθηκε σε μια μικρή χαράδρα δίπλα σε μια εγκατάσταση πυραύλων Jericho, κοντά σε ένα μεγάλο σύστημα ραντάρ και μια μπαταρία πυραύλων αεράμυνας. Η έκρηξη ξεκίνησε γρήγορα μια φωτιά στην πυκνή, ξηρή βλάστηση.

Η πυρκαγιά και ο μοναδικός στα παγκόσμια χρονικά κίνδυνος. Παρότι οι Times δεν μπορούσαν να επιβεβαιώσουν εάν άλλοι πύραυλοι έπληξαν την ίδια τη βάση, δορυφορικές εικόνες καταγράφηκαν στις 10:30 π.μ. δείχνουν ότι η πυρκαγιά κοντά στους πυραύλους Jericho ήταν η μόνη στην βάση.

Περισσότερες δορυφορικές εικόνες που τραβήχτηκαν τις ώρες μετά το χτύπημα κατέγραψαν την ταχεία εξάπλωση της πυρκαγιάς και τις προσπάθειες των ισραηλινών πυροσβεστών να ανακόψουν την ανάπτυξη της. Τουλάχιστον δύο πυροσβεστικά αεροσκάφη και ραβδώσεις από έντονο κόκκινο επιβραδυντικό πυρκαγιάς ήταν ορατές κοντά στη φωτιά.

Την επόμενη μέρα, μια δορυφορική εικόνα αποκάλυψε ότι νέα χαρακώματα είχαν δημιουργηθεί για να περιορίσουν τις φλόγες, οι οποίες φαινόταν να έχουν σβήσει. Ο Decker Eveleth, ένας ερευνητής στο Middlebury Institute of International Studies που ανέλυσε τις εικόνες, είπε ότι φαινόταν ότι «δημιουργήθηκαν μονοπάτια από πυροσβεστικά οχήματα που διασφαλίζουν ότι η φωτιά δεν πλησιάζει τους εκτοξευτές».

Σύμφωνα με βάση δεδομένων του Πανεπιστημίου του Maryland που παρακολουθεί επιθέσεις σε πυρηνικές εγκαταστάσεις, έχουν σημειωθεί μόνο πέντε γνωστά χτυπήματα παγκοσμίως σε βάσεις με πυρηνικά όπλα στο παρελθόν. Όμως, λόγω της εγγενούς μυστικότητας των πυρηνικών όπλων, ο ακριβής αριθμός μπορεί να μην γίνει ποτέ δημοσίως γνωστός.

Ωστόσο, ο Gary Ackerman, ένας από τους ερευνητές που δημιούργησαν την βάση δεδομένων, δήλωσε ότι η εν λόγω επίθεση κατά την 7η Οκτωβρίου ήταν μοναδική στα παγκόσμια χρονικά.  «Αυτό δεν είναι κάτι που συμβαίνει κάθε μέρα», τόνισε χαρακτηριστικά.

Η Hamas γνώριζε πολύ καλά τον στόχο της. Η βάση Sdot Micha υπάρχει από το 1.962 μ.Χ., είναι σαφώς ορατή στις δημόσιες δορυφορικές εικόνες και καταλαμβάνει χιλιάδες στρέμματα λόφων. Ενώ οι ρουκέτες που εκτοξεύθηκαν από μαχητές της Hamas μπορεί να ήταν κατά τι άστοχες, είναι απίθανο ο Sdot Micha να χτυπήθηκε τυχαία. Δεν υπάρχουν ουσιαστικά άλλοι στόχοι - εκτός από ευαίσθητες στρατιωτικές εγκαταστάσεις - σε απόσταση δύο μιλίων από το σημείο πρόσκρουσης του πυραύλου.

Υπάρχουν επίσης λίγοι σημαντικοί, μη στρατιωτικοί στόχοι στην ευρύτερη περιοχή στο σύνολό της λόγω του αραιού πληθυσμού της. Αν και η φωτιά έκαψε περίπου 40 στρέμματα στην βάση, ο οπλισμός και ο εξοπλισμός παρέμειναν ασφαλείς.

Οι φλόγες σταμάτησαν περίπου 1.000 πόδια από την πλησιέστερη ύποπτη εγκατάσταση πυραύλων Jericho, αλλά πλησίασαν σε απόσταση 400 ποδιών από ένα μεγάλο σύστημα ραντάρ χτισμένο σε έναν λόφο στη βάση, σύμφωνα με την ανάλυση των Times επί των δορυφορικών εικόνων.

Παρόλα αυτά, ο αναλυτής Hans Christiensen παρατήρησε ότι, ακόμη και αν η φωτιά είχε φτάσει στους πυραύλους, οι υπόγειες αποθηκευτικές τους εγκαταστάσεις με τούνελ κατασκευάστηκαν για να αντέχουν ζημιές.

Ωστόσο, σημείωσε τους κινδύνους που ενυπάρχουν σε μια πυρκαγιά αυτού του μεγέθους που καίει κοντά σε αποθήκες πτητικών καυσίμων και πυρομαχικών. «Όλα τα πράγματα μπορεί να πάνε στραβά» σημείωσε χαρακτηριστικά για να καταδείξει τον πιθανό κίνδυνο που μπορεί να προκύψει από ένα τέτοιο χτύπημα και, φυσικά, τις ολέθριες συνέπειες του για όλο τον κόσμο (https://www.bankingnews.gr/diethni/articles/709282/apokalypsi-nyt-i-hamas-eplikse-pyriniki-vasi-tou-israil-me-rouketes-mia-anasa-apo-ton-apolyto-olethro).