Παρασκευή 24 Μαΐου 2024

ΤΑ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ ΤΩΝ ΓΕΡΜΑΝΩΝ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΡΩΣΙΑΣ ΠΟΥ ΣΥΝΕΧΙΣΑΝ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΟΙ ΒΡΕΤΑΝΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ

ΤΑ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ ΤΩΝ ΓΕΡΜΑΝΩΝ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΡΩΣΙΑΣ ΠΟΥ ΣΥΝΕΧΙΣΑΝ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΟΙ ΒΡΕΤΑΝΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ

Γράφει ο ΑΛΩΠΗΞ

Όπως είναι γνωστό οι Γερμανοί είχαν διαχρονικά σχέδια κατά της Ρωσίας, της Ευρώπης, των ΗΠΑ και όλου του κόσμου τόσο κατά τον Α΄ΠΠ, όσο και κατά τον Β’ΠΠ, στον Ψυχρό Πόλεμο και στις μέρες μας, τα οποία «κληρονόμησε» και στην Δύση, κυρίως στις ΗΠΑ.

Έτσι, τα σημαντικότερα σχέδια που είχαν οι Γερμανοί και στους δύο Παγκοσμίους Πολέμους και συνέχισαν αυτά να υπάρχουν ως τις μέρες μας όπως φαίνεται από την γεωπολιτική κατάσταση είναι τα εξής:

Καταρχάς σε σχέση με την Ρωσία αυτό στον Α΄ΠΠ προέβλεπε την εισβολή και κατάληψη εδαφών της σε Ουκρανία και Λευκορωσία την αποκοπή από αυτών και των Βαλτικών, του Καυκάσου και όλης της Κεντρικής Ασίας και των εδαφών και των πλουτοπαραγωγικών πόρων τους (π.χ. πετρέλαια, εύφορη γη βιομηχανίες κ.λ.π.) από την Ρωσία.

Και στην συνέχεια με την οριστική ήττα της Ρωσίας την διάλυση της  πολλά κράτη για τον ευκολότερο έλεγχο της, είτε μέσω γενοκτονίας, είτε μέσω εκδίωξη των πληθυσμών αυτών, όπως και άλλων χωρών της περιοχής (π.χ. Ρωσίας, Βαλτικών, Ουκρανίας, Λευκορωσίας και Πολωνίας, Σερβίας) και αποικισμός αυτών από Γερμανούς εποίκους.

Αλλά και στον Β΄ΠΠ σε σχέση με την Ρωσία τα σχέδια των Γερμανών προέβλεπαν την εισβολή και κατάληψη εδαφών της σε Ουκρανία και Λευκορωσία την  αποκοπή από αυτών και των Βαλτικών, του Καυκάσου και όλης της Κεντρικής Ασίας και των εδαφών και των πλουτοπαραγωγικών πόρων τους (π.χ. πετρέλαια, εύφορη γη, βιομηχανίες κ.λ.π.) από την Ρωσία.

Και στην συνέχεια με την οριστική ήττα της Ρωσίας την διάλυση της  πολλά κράτη (μέσω της δημιουργίας της «Μικράς Ρωσίας») για τον ευκολότερο έλεγχο της, είτε μέσω γενοκτονίας, είτε μέσω εκδίωξη των πληθυσμών αυτών, όπως και άλλων χωρών της περιοχής (π.χ. Ρωσίας, Βαλτικών, Ουκρανίας, Λευκορωσίας και Πολωνίας, Γιουγκοσλαβίας) και αποικισμός αυτών από Γερμανούς εποίκους.

Τα ίδια ακριβώς σχέδια για διάλυση της Ρωσίας σε πολλά κράτη (όπως έγινε και με την ΕΣΣΔ) και τον έλεγχο των πλουτοπαραγωγικών της πόρων έχουν στις μέρες μας η Δύση, οι ΗΠΑ, το ΝΑΤΟ και η Γερμάνια, όπως φαίνεται μέσω του οίκου γεωπολιτικού σχεδιασμού RAND Corporation Μπρεζίνσκι Κέναν και την αποκοπή από την επιρροή της Ρωσίας της Ουκρανίας, της Λευκορωσίας και των κρατών του Καυκάσου και της Κεντρικής Ασίας.

Σε σχέση με την Ευρώπη το θέμα της Μεσευρώπης/Κεντρικής Ευρωπαϊκής Ένωσης ξεκίνησε από τον Γερμανό πολιτικό Friedrich Naumann το 1.915 μ.Χ. στο έργο του Mitteleuropa, σύμφωνα με τον οποίο, αυτό το μέρος της Ευρώπης επρόκειτο να γίνει ένα πολιτικά και οικονομικά ολοκληρωμένο μπλοκ υπό την Γερμανική κυριαρχία. Ορισμένα μέρη του σχεδιασμού περιλάμβαναν σχέδια για την δημιουργία ενός νέου κράτους στην Κριμαία και τα κράτη της Βαλτικής να είναι κράτη-πελάτες.

Το σχέδιο του Γερμανού Καγκελαρίου Theobald von Bethmann Hollweg στο υπόμνημα του για τους στόχους του πολέμου (Α΄ΠΠ) το 1.914 μ.Χ. (αλλά και από τους Walther Rathenau και Alfred von Gwinner) προετοιμάστηκε για μια Κεντρική Ευρωπαϊκή Οικονομική Ένωση, που δημοσιεύθηκε τον Σεπτέμβριο του 1914 μ.Χ. και σχεδιάστηκε για να συμπεριλάβει την Γαλλία σε μια Τελωνειακή Ομοσπονδία της Κεντρικής Ευρώπης.

Η Γερμανική κατοχή του Βελγίου ήταν η πρώτη φάση αυτής της διαδικασίας, ενώ υπήρχαν σχέδια για την δημιουργία ενός Δουκάτου της Φλάνδρας και ενός Μεγάλου Δουκάτου της Βαρσοβίας, αλλά και της λεκάνης Longwy-Briey, ενώ μέλη της ένωσης αυτής θα ήταν επίσης η Γαλλία, Βέλγιο, Ολλανδία, Δάνια, Αυστροουγγαρία υπό μία κοινή εξωθερμική αρχή με κράτη τυπικά ισότιμα, αλλά στην ουσία υπό Γερμανική ηγεσία που θα εδραιώνει την Γερμανική ηγεσία στην Ευρώπη (ότι ακριβώς έγινε  με την ΕΟΚ/ΕΕ).

Η Γαλλία θα γενόταν υποτελές κράτος στην Γερμανία και η δεύτερη θα αποσπούσε από την πρώτη εκτός από την Αλσατία και Λωραίνη και την Μπελφόρ και την περιοχή των Βοσγίων, την Μπριέ και την καταστροφή των οχυρώσεων της Γαλλίας σε Δρέσδη και Βουλώνη στον Α΄ΠΠ και στον Β΄ΠΠ, ενώ η Γαλλία θα υπέγραφε συνθήκη με την Γερμανία που θα την καθιστούσε οικονομικό όμηρο της Γερμανίας και υπό τον έλεγχο της (όπως έγινε στον Β΄ΠΠ και στις μέρες μας).

Το Λουξεμβούργο θα ενωνόταν σε μεγάλο μέρος με την Γερμανία, ενώ το Βέλγιο και η Ολλανδία έμμεσα ως προτεκτοράτα (η δεύτερη ως ομόσπονδο κράτος των Γερμανών), ενώ θα έχαναν και εδάφη (Λιέγη, Εβραίε, Αμβέρσα), όπως οι Σκανδιναβικές Χώρες, ενώ και η Ελβετία θα προσαρτιόνταν στην Γερμανία, όπως και η Βόρεια Γαλλία, εκτός από το κράτος του Βίσυ.

Για την Μεγάλη Βρετάνια, αν αυτή δεν τα έβρισκε με την Γερμανία, είχε αποφασιστεί να γίνει εισβολή στην χώρα αυτή και κατάληψη της από τον Γερμανικό στρατό με έναν υποχείριο βασιλιά και κυβέρνηση σαν αυτή του Βίσυ στην Γαλλία. 

Οι Γερμανοί ήθελαν και την διάλυση και την προσάρτηση της Αυστρίας, της Τσεχοσλοβακίας και της Πολωνίας υπό Γερμανικό έλεγχο όπως στον Α΄ΠΠ και την συμμαχία με την Τουρκία για την γεωπολιτική της αξία και κατά των Ρώσων, όπως κάμνουν στις μέρες μας με την ίδια χώρα, όπως και οι ΗΠΑ.

Οι Γερμανοί στόχευαν πάντα στον Α΄ΠΠ, στον Β΄ΠΠ και στις μέρες μας στην διάλυση της Σερβίας σε πολλά κράτη για να την ελέγχουν, ενώ σχεδιάζονταν μαζί με τους Ιταλούς η δημιουργία της «Μεγάλης Αλβανίας», όπως έκαναν αυτά τα κράτη στις μέρες μας και η Δύση/ΗΠΑ/ΝΑΤΟ/ΕΕ.

Χτύπημα σχεδίαζαν οι δυτικοί κατά της ΕΣΣΔ με αφορμή την Φιλανδία στον Μεσοπόλεμο και τον Β΄ΠΠ (https://alophx.blogspot.com/2017/10/blog-post_91.html), όπως στις μέρες μας θέλουν ξανά με αφορμή την Ουκρανία οι δυτικοί να επιτεθούν στους Ρώσους (https://alophx.blogspot.com/2024/05/blog-post_26.html, https://alophx.blogspot.com/2024/05/wef.html, https://alophx.blogspot.com/2024/05/blog-post_24.html).

Σε σχέση με την Ελλάδα, η πατρίδα μας θα έχανε τα εδάφη της πάντα Ελληνικής Μακεδονίας μας προς όφελος των συμμάχων των Γερμανών Βουλγάρων στον Α΄ΠΠ και στον Β’ΠΠ υπερ των Βουλγάρων και των Ιταλών, όπως και την Ήπειρο που θα δίνονταν στην Αλβανία και την Θράκη που θα μοιράζονταν η Βουλγαρία με την Τουρκία.

Επίσης, η Τουρκία θα καταλάβανε νησιά του Αιγαίου και στην συνέχεια, λίγο πριν το τέλος του Β΄ΠΠ η Γερμανία σκόπευε να δημιουργήσει ένα κράτος στην πάντα Ελληνική Μακεδονία μας αποσπόντα την από την Ελλάδα, όπως προσπάθησαν να κάνουν οι Βουλγάροι και οι Γιουγκοσλάβοι του Τίτο, κάτι που προσπαθούν και οι Σκοπιανοί με τους Γερμανούς και τους Αμερικάνους κατά της πατρίδας μας στις μέρες μας με την κατάπτυστη και αντισυνταγματική δήθεν «Συμφωνία των Πρεσπών». 

Η δε Ευρωπαϊκή Συνομοσπονδία (Europäischer Staatenbund) ή Ευρωπαϊκή Οικονομική Κοινότητα (σαν την ΕΟΚ) ήταν ένας προτεινόμενος πολιτικός θεσμός της Ευρωπαϊκής ενότητας, ο οποίος επρόκειτο να αποτελέσει μέρος μιας ευρύτερης αναδιάρθρωσης (Neuordnung) της Ναζιστικής «Νέας Τάξης» στον απόηχο μιας Γερμανικής νίκης στον Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο, που προτάθηκε από τον Γερμανό Υπουργό Εξωτερικών Joachim von Ribbentrop τον Μάρτιο του 1943 μ.Χ., ενώ οι Βρυξέλες θα γινόταν η πρωτεύουσα αυτής της Ναζιστικής Ευρωπαϊκής Ένωσης των Γερμανών.

(Όπως ακριβώς οι Βρυξέλες είναι η πρωτεύουσα της ΕΕ στις μέρες μας, ενώ το ίδιο σχέδιο είχαν οι Γερμανοί και αν νίκαγαν τον Α΄ΠΠ για τις Βρυξέλες στην τότε σχεδιαζόμενη από αυτούς ένωση της Ευρώπης υπό την ηγεσία τους).

Μερικοί ιστορικοί έχουν υποστηρίξει ότι η ιδέα ήταν κυρίως ένα εργαλείο προπαγάνδας. Ωστόσο, άλλοι υποστήριξαν ότι υπήρχε γνήσιος ενθουσιασμός για την Ευρωπαϊκή ενότητα μεταξύ των ναζιστών και φασιστών πολιτικών ηγετών και διανοουμένων, καθώς οι αναφορές στην ιδέα έγιναν σε μυστικά κυβερνητικά μνημόνια και συνομιλίες.

Τελικά, αυτά τα σχέδια των Ναζί και των Γερμανών από τον Α΄ΠΠ και τον Β’ΠΠ για την οικονομική και πολιτική ένωση της Ευρώπης υπό τον έλεγχο τους έγιναν πραγματικότητα στον Ψυχρό Πόλεμο με την δημιουργία της ΕΟΚ από Ναζιστές πολιτικούς και μετά της ΕΕ/Ράϊχ από απογόνους Ναζί (https://alophx.blogspot.com/2024/04/blog-post_17.html, https://alophx.blogspot.com/2024/02/blog-post_51.html, https://alophx.blogspot.com/2023/06/blog-post.html, https://alophx.blogspot.com/2022/09/blog-post_21.html, https://alophx.blogspot.com/2017/09/blog-post_25.html, https://alophx.blogspot.com/2016/09/v-behaviorurldefaultvmlo_0.html).

Υπήρχε παράλληλα σχέδιο για εάν Γερμανικό ουδέτερο κράτος στον Δούναβη που θα αποτελείται από Γερμανούς από το Μπάντα που θα δρούσε ως ένα ανάχωμα κατά των Ρώσων από πλευράς της Γερμανίας του Χίτλερ.

Επίσης, θα ιδρύονταν εάν κράτος των Γερμανών της Σερβίας θα είχε σκοπό να εξασφαλίσει μόνιμη γερμανική υπεροχή στην λεκάνη του Δούναβη και στην συνέχεια να σχεδιάσει μια οικονομική αναδιοργάνωση των Βαλκανίων.

Ο Φράνκο διεκδίκησε τα Γαλλικά Βασκικά διαμερίσματα, το Καταλανικό Roussillon, το Cerdagne και την Ανδόρα. Η Ισπανία ήθελε επίσης να διεκδικήσει το Γιβραλτάρ από το Ηνωμένο Βασίλειο λόγω της συμβολικής και στρατηγικής αξίας.

Ο Φράνκο ζήτησε επίσης την επανένωση του Μαρόκου ως Ισπανικού προτεκτοράτου, την προσάρτηση της περιοχής Oran από τη Γαλλική Αλγερία (και τα δύο ανήκαν στο Lebensraum της Ισπανίας στους φαλαγγικούς κύκλους) και μεγάλης κλίμακας επέκταση της Ισπανικής Γουινέας μέσω του Γαλλικού Καμερούν.

Η Ισπανία επιδίωξε επίσης ομοσπονδία με την Πορτογαλία για κοινούς πολιτιστικούς και ιστορικούς λόγους (όπως η Ιβηρική Ένωση), ακόμη και ορισμένοι Ισπανοί εθνικιστές ισχυρίστηκαν ότι "Γεωγραφικά μιλώντας, η Πορτογαλία δεν έχει δικαίωμα ύπαρξης".

Οι Ναζί, και ιδιαίτερα οι Ιταλοί, ήταν ανεκτοί με την πιθανότητα μιας Μεγάλης Ισπανίας σε μια στρατηγική περικύκλωση της Γαλλίας, θεωρώντας την Ισπανία ως φυσικό σύμμαχο της Γερμανίας για άλλη μια φορά (σε σχέση με την Ισπανία των Αψβούργων και την μοναρχία των Αψβούργων ) και ότι η άνοδός τους και των δύο οι εξουσίες εξαρτιόνταν από την πτώση της Γαλλίας.

Οι Ναζί ήλπιζαν να κάνουν την Ισπανία αρκετά ισχυρή ώστε να βρίσκεται σε ίση θέση όπως η Ιταλία του Μουσολίνι και να αποφύγει το καθεστώς μιας Γαλλο-Βρετανικής συγκυριαρχίας στην γεωπολιτική, ελπίζοντας ότι δεν θα μπορούσε να παραμείνει ουδέτερη στην νέα τάξη πραγμάτων, έχοντας να επιλέξει μεταξύ της Ιταλίας. Γερμανικός συνασπισμός ή Γαλλικός συνασπισμός στο μέλλον.

Κατά την διάρκεια του καλοκαιριού του 1.940 μ.Χ., ο Χίτλερ εξέτασε το ενδεχόμενο να καταλάβει τα πορτογαλικά εδάφη των Αζορών, του Πράσινου Ακρωτηρίου και της Μαδέρας και των Ισπανικών Καναρίων Νήσων , όλα στον Ατλαντικό Ωκεανό, σε μια προσπάθεια να αρνηθεί στους Βρετανούς το έδαφος για στρατιωτικές ενέργειες. ενάντια στην ελεγχόμενη από τους Ναζί Ευρώπη.

Τον Σεπτέμβριο του 1.940 μ.Χ., ο Χίτλερ έθεσε περαιτέρω το ζήτημα σε μια συζήτηση με τον Ισπανό Υπουργό Εξωτερικών Serrano Súñer, προσφέροντας τώρα στην Ισπανία να μεταφέρει ένα από τα Κανάρια νησιά σε γερμανική χρήση για την τιμή του Γαλλικού Μαρόκου.

Το Σχέδιο Kathleen, που μερικές φορές αναφέρεται ως Σχέδιο Artus, ήταν ένα στρατιωτικό σχέδιο για την εισβολή στην Βόρεια Ιρλανδία από την Ναζιστική Γερμανία, που εγκρίθηκε το 1.940 μ.Χ. από τον Stephen Hayes, εν ενεργεία Αρχηγό του Ιρλανδικού Δημοκρατικού Στρατού (IRA). Το σχέδιο Kathleen διαφέρει από το Operation Green, το Γερμανικό στρατιωτικό σχέδιο εισβολής στην Ιρλανδία, που επίσης εκπονήθηκε το 1.940 μ.Χ.

Στο Zweites Buch, ο Χίτλερ ζήτησε μια Αγγλο-Γερμανική συμμαχία βασισμένη στην πολιτική σκοπιμότητα καθώς και στην αντίληψη ότι οι δύο Γερμανικές δυνάμεις ήταν φυσικοί σύμμαχοι. Ο Χίτλερ υποστήριξε ότι οι υποτιθέμενοι Βρετανοί που αγωνίζονται για μια ισορροπία δυνάμεων που οδηγεί σε μια Αγγλο-Γερμανική συμμαχία δεν θα έρχονταν σε αντίθεση με τον στόχο του να είναι η Γερμανία η κυρίαρχη ηπειρωτική δύναμη

Αλλά και στις μέρες μας, το Κέντρο Ευρωπαϊκών μειονοτήτων που ελέγχεται από την Γερμανία και τις ΗΠΑ προτείνει «μειονότητες» και δημιουργία κρατών που θα ελέγχεται από Γερμανία κα ΗΠΑ, όμοια με αυτών και τα κράτη των οποίων ήθελαν οι Ναζί να δημιουργήσουν στον Α΄ΠΠ και Β΄ΠΠ.

Παράλληλα, η Γερμανία σχεδίαζε επίθεση στην Οθωμανή Αυτοκρατορία/Τουρκία και την διάλυση της μετά τον Α’ΠΠ αφού πρώτα την χρησιμοποιούσαν κατά της Ρωσίας στον Καύκασο, όπως και το άνοιγμα ενός νέου μετώπου με τον ξεσηκωμό και μίας τζιχάντ των μουσουλμάνων κατά της Αντάντ και των Ρώσων, ενώ με την διάλυση της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας εδάφη θα δίνονταν στην Ιταλία (πριν την είσοδο της στον Α΄ΠΠ) και στην Αυστρία και στις Κεντρικές Αυτοκρατορίες.

Αλλά και στον Β΄ΠΠ θα γινόταν επίθεση Τουρκία και διάλυση της από την Γερμανία, αφού πρωτα την χρησιμοποιούσαν κατά της ΕΣΣΔ στον Καύκασο με άνοιγμα νέου μετώπου και μέσω της χρήσης και συμμαχίας με Άραβες εθνικιστικές και υποστηρικτές του Μεγάλου Μουφτή Χουσεΐνι με έναν ξεσηκωμό και μία τζιμάνη κατά Συμμάχων και Ρώσων και την δημιουργία ενός ελεγχόμενου από τους Ναζί Αραβικού κράτους, ενώ αλλά εδάφη θα δίνονταν στην Ιταλία και τον Άξονα. 

Όπως ακριβώς στον Ψυχρό Πόλεμο, αλλά και στις μέρες μας, οι ΗΠΑ, εκτός των Ναζί μισθοφόρων (https://alophx.blogspot.com/2017/05/1945.html) και τους καθολικούς του συνδικάτου του Λεχ Βαλέσα στην Πολωνία (https://alophx.blogspot.com/2017/09/blog-post_34.html, https://alophx.blogspot.com/2017/09/blog-post_14.html, https://alophx.blogspot.com/2017/09/blog-post_12.html), χρησιμοποίησε και χρησιμοποιεί και τους ισλαμιστές κατά της Ρωσίας σε Αφγανιστάν (https://alophx.blogspot.com/2017/09/11092001-isis-13112015.html), Συρία, Ρωσία κ.λ.π.

Σε σχέση με τους Εβραίους, οι Γερμανοί πριν την εξόντωση τους μέσω του Ολοκαυτώματος είχαν σχέδια για την μεταφορά αυτών εκτός Ευρώπης σε άλλες χώρες, όπως π.χ. στην Μαδαγασκάρη ή σε μία Εβραϊκή αυτοδιοικούμενη επικράτεια εντός της Ιταλικής Ανατολικής Αφρική ή στις πόλεις Λούμπλιν και Νίσκο.


 Στην Μέση Ανατολή οι ΗΠΑ και εργαστήρια τους μετά την 11η Σεπτέμβριου του 2001 μ.Χ., συγκεκριμένα το Ahmed Forces Journal τον Ιούνιο του 2006 μ.Χ., σχεδίαζαν την διάλυση των κρατών της περιοχής σε πολλά κράτη (π.χ. Τουρκία, Ιράν, Ιράκ, Συρία, Λιβανό, Σαουδική Αραβία, Πακιστάν) και αλλά θα γινόταν μεγάλα (π.χ. Κουρδιστάν, Ιορδανία, Αζερμπαϊτζάν, Υεμένη, Αφγανιστάν, Ισραήλ κ.λ.π.).

Στις ΗΠΑ οι Γερμανοί επί Α΄ΠΠ θα έκαναν επίθεση στις ΗΠΑ με αερόστατα Ζέπελιν από Κάιζερ Γουλιέλμο Β΄ για αιφνιδιασμός και τρόμου μέσω του δόγματος σοκ που θα προκαλούσε φόβο και παράλυση στις ΗΠΑ (όπως έγινε με την 11η Σεπτέμβριου στις ΗΠΑ, όμως ίσως και οργή και αντεπίθεση σαν Περλ Χάρμπορ ΗΠΑ Β’ΠΠ και στις 11/09/2001 μ.Χ.), αλλά και με μία συμμαχία με το Μεξικό και πόλεμο με τις ΗΠΑ και με την ήττα αυτών θα δίνονταν ως αμοιβή οι Νότιες ΗΠΑ στο Μεξικό.

Αλλά και στον Β΄ΠΠ θα γινόταν επίθεση στις ΗΠΑ είτε με ατομικά όπλα (αν προλάβαιναν να κατασκευάσουν οι Ναζί), είτε με στρατό σε δεύτερη γενιά μετά τον Χίτλερ (μετά από έναν «Ψυχρό Πόλεμο» ΗΠΑ και Γερμανίας αυτή την φορά) και συμμαχία με το Μεξικό στον πόλεμο κατά των ΗΠΑ και την συμμαχία με φιλοναζιστικά κράτη της Λατινικής Αμερικής κατά των Αμερικάνων με την ήττα των Ρώσων.

Αλλά και στις μέρες μας οι Γερμανοί προσπάθησαν μέσω της Μέρκελ και του Σόιμπλε να απεξαρτηθούν από την Ρωσία και τις ΗΠΑ και να ελέγξουν την ΕΕ και τα εδάφη χωρών επιρροής της Ρωσίας και θα ήθελε πολύ εκτός από την διάλυση της Ρωσίας, να διέλυε και τις ΗΠΑ αν αυτό ήταν εφικτό.


 Η Ιαπωνία αντίστοιχα είχε σχέδια για κατάληψη όλης της Νοτιοανατολικής Ασίας, της Κίνας, της Κορέας, της Ινδονήσιας, των Φιλιππίνων και για εισβολή και στην Αυστραλία και στην Νέα Ζηλανδία και την Ινδία και την Ρωσία από την Μαντζουρία, τόσο στον Α΄ΠΠ, στον Μεσοπόλεμο και στον Β’ΠΠ.


Αλλά και η Κεντρική Ασία θα βρίσκονταν υπό αιγίδα Γερμανών και το ίδιο και τα κράτη του Ιράκ, Συρίας, Λιβάνου, Παλαιστίνης, Ιρλανδίας, Ιράν, Αφγανιστάν και Πακιστάν, όπως και η Τουρκία, η οποία θα διασπώντα σε πολλά κράτη (https://alophx.blogspot.com/2017/11/blog-post_1.html, https://alophx.blogspot.com/2016/09/v-behaviorurldefaultvmlo_0.html, https://alophx.blogspot.com/2019/07/blog-post_3.html).

[Οι Γερμανοί ήθελαν να χρησιμοποιούσαν τον Χουσεΐνι και τους Άραβες εθνικιστές για να προκαλέσουν εξεγέρσεις κατά των Βρετανών σε Ιράκ και Παλαιστίνη (και σε Ιράν και Αίγυπτο ταυτόχρονα, στην δεύτερη με την βοήθεια των Αδελφών Μουσουλμάνων του Μπάνα), έτσι ώστε ο στρατός του να προελάσει εύκολα στις περιοχές αυτές και να τις καταλάβει μαζί με τα πετρέλαια τους, όπως ακριβώς θέλουν να κάνουν στις μέρες μας οι ΗΠΑ και η Δύση στην ίδια περιοχή. Ο δε παναραβιστής και εθνικιστής Νάσερ ήθελε την ένωση των Αράβων έλεγε, όπως ο Μπίσμαρκ και ο Χίτλερ ένωσαν την Γερμανία και ο Καβούρ και ο Γαριβάλδης την Ιταλία.

Το Τουρκεστάν καταλήφθηκε από την Τσαρική Ρωσία τον 19ο Αιώνα μ.Χ. και στην συνέχεια από την ΕΣΣΔ τα έτη 1.918 μ.Χ.-1.930 μ.Χ., μία περιοχή που ήθελαν να κάνουν ανεξάρτητοι οι Γερμανοί στους δύο Παγκοσμίους Πολέμους και οι ΗΠΑ στις μέρες μας από την επιρροή και τον έλεγχο της Ρωσίας.

Οι Βρετανοί (όπως και οι Γερμανοί πριν από αυτούς) στήριξαν τους ισλαμιστές μαχητές Μπασμάτσι στην Κεντρική Ασία κατά της ΕΣΣΔ για να αποσπάσουν την περιοχή αυτή από την ΕΣΣΔ, όπως ακριβώς έκαναν στις μέρες μας οι ΗΠΑ στην συγκεκριμένη περιοχή μετά την πτώση της ΕΣΣΔ και με την Ρωσία στις μέρες μας η Δύση, η Γερμανία και οι ΗΠΑ, ενώ η Δύση και οι ΗΠΑ χρησιμοποίησαν τους ισλαμιστές κατά της ΕΣΣΔ στο Αφγανιστάν, όπως έκαναν και οι Γερμανοί κατά της ΕΣΣΔ στον Β΄ΠΠ.

«Προλετάριοι όλου του κόσμου ενωθείτε» έλεγαν ο Μαρξ και ο Λένιν, ενώ ο Νεότουρκους Ενβέρ Πάσας που πολέμησε με τους ισλαμιστές Μπασμάτσι κατά των Ρώσων στο Τουρκεστάν και σκοτώθηκε σε μάχη από αυτούς στην περιοχή αυτή.  Όπως στις μέρες μας στην Μέση Ανατολή οι ΗΠΑ και η Δύση προσπαθούν να καταλάβουν την περιοχή αυτή και να αρπάξουν τα πετρέλαια της].

Από την Ιταλία θα γίνονταν κατάληψη μεγάλου μέρους της Βορείας Αφρικής και Σουδάν Σομαλίας υπό την Ιταλία ενώ υπόλοιπη Αφρική και Βρετανικές αποικίες Κεντρικής και Νοτιάς Αφρικής, αποικίες Γαλλίας και Βρετανών υπό έλεγχο Γερμανίας, όπως και την επιστροφή στην Γερμανία όλων των αποικιών της στον Α΄ΠΠ. Ο δε εναπομείνασας Νότιος τομέας της Αφρικής θα ελέγχονταν από ένα φιλοναζιστικά Αφρικανέ κράτος/Απαρτχάιντ χτισμένο σε φυλετικούς λόγους.

Ο δε Μουσολίνι ονειρευόταν μια ισχυρή Ιταλία διευρυμένη στην Ευρώπη, από την Νίκαια μέχρι το Governatorator di Dalmazia στην Δαλματία και πιθανώς την Μεγάλη Αλβανία, τα νησιά του Ιονίου , το Πριγκιπάτο της Πίνδου στην Ήπειρο και την Θεσσαλία.


Επίσης, ο Μουσολίνι είχε σχεδιάσει να αποκτήσει για την Αυτοκρατορική Ιταλία πλήρως νησί της Κρήτης (που ήταν κυρίως Γερμανικά κατεχόμενο) και τα γύρω Νότια Ελληνικά νησιά και μέρος τη; Ηπειρωτικής Ελλάδας συνδέοντας τις Ιταλικές κτήσεις των Δωδεκανήσων με τα Ιταλικά νησιά που ήθελε να καταλάβει στο Ιόνιο.

Όλα αυτά τα σχέδια θυμίζουν κατά πολύ τα σχέδια των ΗΠΑ που έχει η χώρα αυτή διαχρονικά για την διάλυση των κρατών των εχθρών της, αλλά και όλων των κρατών της γης σε πολλά μικρά κράτη, έτσι ώστε με τον κανόνα του «διαιρεί και βασίλευε» αυτά να μην απειλούν την θεση της ως υπερδύναμη και να είναι πάντα αποδυναμωμένα για να τα ελέγχει απόλυτα και να διατηρεί εσαεί την παγκόσμια ηγεμονία της (https://alophx.blogspot.com/2017/12/blog-post_0.html). 

Θα είναι άραγε παρόμοια η εξέλιξη των πραγμάτων στις μέρες μας; Κανείς δεν μπορεί να πει με σιγουριά, άλλα μόνο αν λάβουμε όλα τα καταλληλά μέτρα ως λαός θα αποφύγουμε τις οποίες κακοτοπιές και θα φέρουμε εκ νέου την πολυαγαπημένη μας πατρίδα σε μία κατάσταση ακμής και ευημερίας.

ΕΞΤΡΑ ΕΝΔΙΑΦΡΟΝΤΑ ΑΡΘΡΑ

Η πρωθυπουργός της Εσθονίας ομολογεί με κυνισμό: Στόχος του ΝΑΤΟ είναι να διαλύσει τη Ρωσική Ομοσπονδία. Η πρωθυπουργός της Εσθονίας Kaja Kallas δήλωσε ότι η Ρωσία πρέπει να «διασπαστεί» για να διευκολυνθεί η περιφερειακή διοίκηση και να αποτραπούν νέοι πόλεμοι.

Οι δυτικοί ηγέτες δεν συγκαλύπτουν πλέον τον στόχο τους να καταστρέψουν και να κατακερματίσουν την Ρωσική Ομοσπονδία. Σε πρόσφατη ομιλία της, η πρωθυπουργός της Εσθονίας Kaja Kallas δήλωσε ότι η Ρωσία πρέπει να «διασπαστεί» για να διευκολυνθεί η περιφερειακή διοίκηση και να αποτραπούν νέοι πόλεμοι.

Τα λόγια της αντιπροσωπεύουν μια σοβαρή κλιμάκωση στον πόλεμο, με την Ρωσική εδαφική διάλυση να γίνεται η επίσημη ατζέντα μιας χώρας του ΝΑΤΟ, σύμφωνα με τον γεωπολιτικό αναλυτή Lucas Leiroz.

Η Kallas τάχθηκε υπέρ του τέλους της Ρωσίας ως κράτους κατά την διάρκεια μιας συζήτησης στην πρωτεύουσα της Εσθονίας, Ταλίν. Σύμφωνα με αυτήν, η Ρωσική εθνοτική ποικιλομορφία αποτελεί εμπόδιο στην δημιουργία μιας αρχιτεκτονικής ασφάλειας που περιλαμβάνει την Μόσχα. Ζήτησε κάθε λαός στην Ρωσία να ζει υπό το δικό του κράτος, σπάζοντας έτσι την ενότητα της Ομοσπονδίας.

Ο πραγματικός στόχος του ΝΑΤΟ. Η Kallas τόνισε ότι ένα σενάριο με μικρά έθνη είναι καλύτερο για την Ευρώπη, παραδεχόμενη ουσιαστικά αυτό που λένε πολλοί σοβαροί γεωπολιτικοί αναλυτές εδώ και πολύ καιρό: Στόχος του ΝΑΤΟ είναι η πλήρης καταστροφή της Ρωσικής Ομοσπονδίας.

Ζητώντας κάθε λαός στη Ρωσία να έχει το δικό του ανεξάρτητο κράτος, η Kallas απλώς υποδαυλίζει τον εσωτερικό ρατσισμό και τον αυτονομισμό στην Ρωσία, ο οποίος αποτελεί σοβαρή απειλή για την εθνική ασφάλεια της Μόσχας, παρατηρεί ο Leiroz.

Δήλωσε επίσης ότι είναι ζωτικής σημασίας για την Δύση να μπορέσει να νικήσει την Ρωσία στον πόλεμο της Ουκρανίας – με τον κατακερματισμό της Ρωσικής Ομοσπονδίας να είναι ένα βήμα παραπέρα, μετά την (απίθανη) στρατιωτική νίκη του Κιέβου.

Υπογράμμισε ότι αυτό που εμποδίζει τις δυτικές χώρες να κάνουν περισσότερα για την Ουκρανία είναι απλώς ο φόβος, καταλήγοντας στο συμπέρασμα ότι το ΝΑΤΟ πρέπει να ξεπεράσει τις ανησυχίες του και να τολμήσει να στείλει όση βοήθεια χρειάζεται, ώστε η νίκη της Ουκρανίας να είναι εξασφαλισμένη στο πεδίο της μάχης (https://www.bankingnews.gr/diethni/articles/739213/i-idia-i-prothypourgos-tis-esthonias-apokalyptei-stoxos-tou-nato-einai-na-dialysei-ti-rosiki-omospondia).

 

Αρνητική εξέλιξη για την ασφάλεια: H Ρωσία «έσβησε» τα σύνορα με την Εσθονία! – Αφαίρεσε τους σημαντήρες που τα οριοθετούν. Αφαίρεσαν τους ναυτιλιακούς σημαντήρες που οριοθετούν ποτάμια σύνορα με τα Εσθονικά ύδατα του ποταμού Νάρβα - Επίκειται έναρξη επιχειρήσεων κατά της Εσθονίας ή απλά ρωσικός «πόλεμος νεύρων».

Την περασμένη νύχτα, Ρώσοι συνοριοφύλακες αφαίρεσαν τους ναυτιλιακούς σημαντήρες που οριοθετούν ποτάμια σύνορα με τα εσθονικά ύδατα του ποταμού Νάρβα, μια κίνηση που ερμηνεύεται ως «πόλεμο νεύρων» της Μόσχας στο βαλτικό κρατίδιο.

Αλλά και ως μία προειδοποίηση ότι η Εσθονία «είναι υπόθεση 24 ωρών» για την Ρωσία σε περίπτωση που το ΝΑΤΟ πιέσει την Μόσχα να δράσει στα βαλτικά κρατίδια. Μία Ρωσική Ταξιαρχία της Ομάδας Στρατιών «Βορράς», έχει κινηθεί στην περιοχή από την περασμένη εβδομάδα. Οι σημαντήρες αυτοί χρησιμοποιούνται για την πλοήγηση και την ασφάλεια των πλοίων που διαπλέουν την περιοχή.

Η εσθονική πλευρά έχει ζητήσει εξηγήσεις από την Μόσχα σχετικά με την αφαίρεση των σημαντήρων, καθώς η ενέργεια αυτή θεωρείται παραβίαση της εθνικής κυριαρχίας και της διεθνούς ναυτιλιακής νομοθεσίας.

Οι εσθονικές αρχές έχουν προχωρήσει σε διπλωματικές επαφές με την Ρωσία, ζητώντας την αποκατάσταση των σημαντήρων και την παροχή εξηγήσεων για το περιστατικό. Το περιστατικό αυτό έχει προκαλέσει διπλωματικές εντάσεις μεταξύ των δύο χωρών, με την Εσθονία να καταγγέλλει την ενέργεια ως προκλητική και επιθετική.

Ο ποταμός Νάρβα αποτελεί φυσικό σύνορο μεταξύ της Εσθονίας και της Ρωσίας και έχει στρατηγική σημασία για την περιοχή. Οι διμερείς σχέσεις μεταξύ των δύο χωρών είναι ήδη τεταμένες, και τέτοια περιστατικά εντείνουν περαιτέρω τις εντάσεις (https://www.pronews.gr/amyna-asfaleia/diethnis-asfaleia/esthonia-afairesi-naytiliakon-simantiron-apo-rosous-synoriofylakes-sta-nera-tou-potamou-narva/).


Σε ποια σύνορα σχεδιάζεται η νέα διχοτόμηση της Γερμανίας; Μ. Χαζίν. Αυτό που δημιουργείται από μέρη τείνει να καταρρέει. Σε μια διαδικτυακή συνάντηση, ο οικονομολόγος Μιχαήλ Χαζίν πρόσθεσε λεπτομέρειες για το ζήτημα μιας νέας διαίρεσης της Γερμανίας, συζητήσεις για την οποία εμφανίζονται όλο και περισσότερο στο Διαδίκτυο. Όταν έγινε σαφές ότι οι Βρετανοί δεν τα πήγαιναν καλά με τους Άραβες, άσκησαν πιέσεις και χρηματοδότησαν τον Μακρόν.

Και αυτό είναι ένα προς ένα το έργο τους του 19ου Αιώνα μ.Χ., όταν συνειδητοποίησαν ότι η Γερμανική Αυτοκρατορία θα δημιουργηθεί υπό την ηγεσία της Πρωσίας. Και η Πρωσία ήταν ένα πολύ συγκεκριμένο κράτος, αφού ο συντριπτικός πληθυσμός εκεί έχει σλαβικές ρίζες. Και γι' αυτό οι Πρώσοι μοιάζουν πολύ με εμάς, σε αντίθεση με τους Δυτικογερμανούς.

Δηλαδή, αυτή είναι μια διαφορά μεταξύ της ΛΔΓ και της Ομοσπονδιακής Δημοκρατίας της Γερμανίας, είναι στην πραγματικότητα πολύ βαθύτερη και οφείλεται στο γεγονός ότι τα πάντα ανατολικά του Βερολίνου ήταν το έδαφος των Σλάβων της Πολάβης.

Ναι, τους γερμανοποίησαν, αλλά αυτό παραμένει. Σε αυτή την κατάσταση, οι Βρετανοί πρέπει να καταστρέψουν τη Γερμανία με κάθε κόστος. Ποια όρια ήθελαν να σπάσουν; Έχω μια υπόθεση για αυτό. Έτσι, νομίζω ότι θέλουν να το χωρίσουν σε τρία μέρη:

Βορειοδυτικό τμήμα. Λοιπόν, σχετικά, το RUR και το Αμβούργο βρίσκονται υπό την Βρετανία . Και το βορειοανατολικό τμήμα είναι η πρώην ΛΔΓ υπό την Ρωσία. Αυτό δεν θα λειτουργήσει χωρίς την Ρωσία. Θα επανέλθω σε αυτό τώρα. Και τέλος, το νότιο τμήμα είναι η Βαυαρία, και αυτό που θα τους ενώσει θα πάει στην νέα Αυστροουγγαρία , που θα βρίσκεται ιδεολογικά κάτω από το Βατικανό .

Κοιτάζω τι συμβαίνει, τι μου λένε, για παράδειγμα, στα κράτη της Βαλτικής, στη Λιθουανία υπάρχει τώρα ένας πολύ ισχυρός αγώνας μεταξύ Βρετανών πρακτόρων που προσπαθούν να κάνουν ένα έργο Intermarium , και ενάντια στην Ευρωπαϊκή Ένωση, και οι πράκτορες, αντίστοιχα, του Βατικανού, οι Καθολικοί και οι Καθολικοί πράκτορες, όπως μου εξηγεί ενώ κερδίζει εκεί.

Και οι καθολικοί πράκτορες είναι πιο διατεθειμένοι να καταστρέψουν, ας πούμε, την Πολωνία και να επιστρέψουν την Σιλεσία και το Ντάντσιγκ . Και τότε αρχίζουν διάφορα παιχνίδια εκεί, γιατί η Λευκορωσία μπορεί να γίνει πολύ δυνατή, σαν να είναι μια μετενσάρκωση του Μεγάλου Δουκάτου της Λιθουανίας, ως Ορθόδοξο κράτος. Αλλά έχει τις δικές του λεπτότητες, γιατί όλοι καταλαβαίνουν ότι αν ο διάδρομος Suwalki ..

Αν πάρουμε τον έλεγχο του, που είναι σχεδόν βέβαιο, τότε τα κράτη της Βαλτικής θα επιστρέψουν σε εμάς. Και στην πραγματικότητα, αν δούμε τον πληθυσμό, τότε πριν από 10 χρόνια επιχειρηματίες της Βαλτικής μου είπαν: Μόλις μας αφήσει αυτή η φιλοαμερικανική ομάδα, θα επιστρέψουμε σε δύο χρόνια. Λοιπόν, σταματήστε το. Όλες οι ανοησίες.

Τα κράτη της Βαλτικής δεν ενδιαφέρουν κανέναν. Τώρα προχωράμε στα μεγάλα σχέδια της Βρετανίας. Αυστροουγγαρία λοιπόν. Εδώ είναι η εικόνα σε αυτήν την περίπτωση, λαμβάνοντας υπόψη τον σε μεγάλο βαθμό τον έλεγχο του Λονδίνου στην Γαλλία, θα κόψουν αυτή την Βρετανική αυτοκρατορία για τον εαυτό τους.

Αν και αυτοί που χτίζουν την Αυστροουγγαρία λένε: «Γιατί το κάνει αυτό η Αυστροουγγαρία; Ας αποκαταστήσουμε την Αυτοκρατορία των Αψβούργων και την Ισπανία. Θα πάρουμε την Πορτογαλία για τον εαυτό μας» (https://corfiatiko.blogspot.com/2024/05/blog-post_228.html).


 Βερολίνο: Άνδρας ύψωσε με drone την Ρωσική σημαία πάνω από το Ράιχσταγκ. Η αστυνομία του Βερολίνου κίνησε ποινικές διαδικασίες λόγω παραβιάσεων του νόμου περί εναέριας κυκλοφορίας. Ένας άγνωστος άνδρας προσάρμοσε μια ρωσική σημαία σε ένα drone και την πέταξε στο Βερολίνο πάνω από το Ράιχσταγκ, το οποίο φιλοξενεί συνεδριάσεις του γερμανικού κοινοβουλίου της Bundestag.

Τα αντίστοιχα βίντεο κυκλοφορούσαν στο διαδίκτυο για αρκετές ημέρες, αλλά σήμερα η υπηρεσία Τύπου της Γερμανικής Βουλής επιβεβαίωσε επίσημα ότι το περιστατικό σημειώθηκε στις 9 Μαΐου. Όπως αναφέρει δημοσίευμα της Bild, επικαλούμενο δήλωση της διοίκησης της Bundestag, ένα drone με Ρωσική σημαία πέταξε πάνω από την ανατολική πλευρά του κτιρίου σε υψόμετρο περίπου 20 μέτρων. Η αστυνομία του Βερολίνου κίνησε ποινικές διαδικασίες λόγω παραβιάσεων του νόμου περί εναέριας κυκλοφορίας.

Πληροφορίες αναφέρουν επίσης ότι το άτομο που έλεγχε το drone έχει συλληφθεί. Είχε προηγουμένως τεθεί υπό κράτηση επειδή ζωγράφισε το σύμβολο “Z” στον πύργο ενός κτιρίου γραφείων στο Πότσνταμ (https://www.pronews.gr/kosmos/verolino-andras-ypsose-me-drone-tin-rosiki-simaia-pano-apo-to-raixstagk-vinteo/).


 Το Kharkiv ελιγμός για τους Ρώσους – Οδησσός και Donbass, οι βασικοί στόχοι της μεγάλης αντεπίθεσης των 617.000 Ρώσων. To μεγάλο ερώτημα που απασχολεί πλέον την Δύση είναι που θα πραγματοποιηθεί η τεράστια αντεπίθεση της Ρωσίας με τους 617.000 στρατιώτες.

Η ραγδαία επέλαση των Ρωσικών στρατιωτικών δυνάμεων σε όλη τη γραμμή του μετώπου και ιδιαίτερα στα Βορειοανατολικά, στην περιοχή του Kharkiv αλλά και η κατάρρευση της ουκρανικής άμυνας που έχει προκαλέσει πανικό στο Κίεβο αλλά και στη Δύση, επαναφέρει στο προσκήνιο τα σενάρια σχετικά με το ποιες είναι πραγματικά οι επιδιώξεις της Ρωσίας. To μεγάλο ερώτημα που απασχολεί πλέον τη Δύση είναι που θα πραγματοποιηθεί η τεράστια αντεπίθεση της Ρωσίας με τους 617.000 στρατιώτες.

Πολλοί αναλυτές υποστηρίζουν πως το Kharkiv δεν είναι στόχος, παρά ένας έξυπνος στρατιωτικός ελιγμός που θα ανοίξει το δρόμο για την πλήρη κατάκτηση του Donbass και θα ανοίξει το δρόμο για τον τελικό στόχο… που είναι η Οδησσός, μια πόλη με ιδιαίτερη σημασία και ιστορία για τους Ρώσους. Οι επτά μαζικές πυραυλικές επιθέσεις που έγιναν πρόσφατα μέσα σε διάστημα 3 – 4 ημερών στην Οδησσό αλλά και η δημιουργία της στρατιωτικής μονάδας «Νότος» πυροδοτούν τα σενάρια αυτά.

Τα σενάρια. Ένα πρώτο σενάριο που δεν κερδίζει όμως έδαφος – πιθανότητες υλοποίησης στο 40% – είναι η Ρωσία να συνεχίσει να ανταποδίδει τις πρόσφατες επιθέσεις των Αμερικανικών πυραύλων ΑTACMS στην Κριμαία, με τις απειλές για την Γέφυρα της Κριμαίας, για τις επιθέσεις στο ρωσικό έδαφος και για τις επιθέσεις των ουκρανικών ναυτικών drones εναντίον του Ρωσικού Ναυτικού.

Αλλά αυτό δεν εξηγεί τις προθέσεις του Macron (και άλλων) που δείχνουν την Νοτιοανατολική Ουκρανία. Περαιτέρω η Ουκρανία είναι και πάλι επιθετική κατά μήκος της γραμμής του Δνείπερου στην Kherson, όπως ήταν και πριν.

Η πλευρά της Ουκρανίας στην Kherson δυτικά του Δνείπερου είναι σε ψηλά εδάφη και η αντίπαλη ρωσική πλευρά χαμηλή και λασπώδης και είναι τόσο πιο δύσκολη η άμυνα ή ακόμη και η επίθεση από αυτήν. Ένα δεύτερο σενάριο, με πιθανότητες υλοποίησης στο 60%, θέλει το σχέδιο της Ρωσίας:

– Να προβλέπει την κατάκτηση όλου του Donbass προκειμένου να δημιουργήσει ένα πλήρως επιχειρησιακό χώρο προς Δύση και Βορρά

– Η Κύρια Επίθεση να μην είναι στο Kharkiv ή στο Κίεβο αλλά προς την πόλη της Zaporizhia και στις γέφυρες πάνω από το Δνείπερο.

– Ο πραγματικός στόχος είναι να διασχίσουν τον Δνείπερο και να πορευτούν δυτικά προς την Υπερδνειστερία, κόβοντας την πρόσβαση στην Οδησσό από το Βορρά και διασφαλίζοντας τον πυρηνικό σταθμό της Zaporizhia.

– Μια επίθεση προς το Mikolaev και την Οδησσό θα είναι πολύ αργή λόγω των πολλών ποταμών και των οχυρώσεων που έχουν κατασκευαστεί.

– Ο ανεφοδιασμός της Οδησσού από τον Νότο (Ρουμανία) θα διακοπεί ύστερα από μια συνδυασμένη ναυτική και αεροπορική εισβολή στην ακτή της Μαύρης Θάλασσας, η οποία θα πρέπει να καλύψει τις ανάγκες ανεφοδιασμού για την επόμενη φάση της εισβολής.

Με αυτόν τον τρόπο η Οδησσός θα περικυκλωθεί και είτε θα λιμοκτονήσει είτε θα περιμένει μέχρι οι Ρώσοι πολίτες να ξεσηκωθούν εναντίον των Ναζί Η κύρια γραμμή ανεφοδιασμού για στρατιωτικό εξοπλισμό του Κιέβου ήταν από τον Νότο. Θα μπλοκαριστεί και αυτή, αφήνοντας μόνο μια σιδηροδρομική γραμμή από την Πολωνία ως μοναδική γραμμή τροφοδοσίας…

Οι εξαγωγές σιτηρών από την Ουκρανία μέσω της Μαύρης Θάλασσας και οι τακτικές επιθέσεις στην Κριμαία θα σταματήσουν τότε. Η Μαύρη Θάλασσα θα γίνει ξανά Ρωσική λίμνη, ενισχύοντας τους δεσμούς με την Τουρκία.

Προς… την Οδησσό. Υπάρχουν κάποια σημαντικά σημεία σε αυτήν την ανάλυση, όπως η αυξημένη διεθνής προσοχή που δόθηκε στην Οδησσό και στον έλεγχο της Μαύρης Θάλασσας. Όπως λέει το Occupy, αυτό υπονοείται στις δηλώσεις του Macron. Αλλά, και στις φήμες για αμερικανική υποστήριξη στο πεδίο της μάχης στη Ρουμανία – όπου όμως δεν υπάρχει ακόμα πεδίο μάχης – και στις δραστηριότητες της CIA στη Μολδαβία.

Το project «Μολδαβία-Ρουμανία» είναι σημαντικό για το ΝΑΤΟ προκειμένου να διασφαλίσει την παρουσία του στην Μαύρη Θάλασσα. Το ΝΑΤΟ χρειάζεται πρόσβαση στα λιμάνια της Οδησσού, τα οποία εμποδίζουν η Υπερδνειστερία και η Μολδαβία.

Η Ρωσία αντιτίθεται και λαμβάνει αντίμετρα. Δημιουργούν νέες στρατιωτικές δυνάμεις Οι Ρώσοι δημιουργούν ναυτικές δυνάμεις κατάλληλες για στρατιωτικές επιχειρήσεις σε ποτάμια, όπως συνέβη κατά τη διάρκεια του Β’ Παγκόσμιου πολέμου με τους στόλους του Δνείστερου και του Δούναβη.

Οι εκβολές του Δούναβη και το λιμάνι του Ismail, λίγο πιο δυτικά του Δνείστερου θα μπορούσαν να εμπίπτουν σε δραστηριότητες στολίσκου. Τέτοιοι στολίσκοι έχουν πολλαπλές λειτουργίες, ειδικά σε αμφίβιες εισβολές. Χρησιμεύουν επίσης ως πλωτό πυροβολικό. Επομένως μπορεί εύκολα να φανταστεί κανείς πόσο χρήσιμοι θα μπορούσαν να είναι  στον Δνείπερο.

Εκτός αυτού, οι Ρώσοι έχουν τα μέσα να περικυκλώσουν και να πάρουν την Οδησσό από τα βόρεια και βορειοανατολικά, καθώς και το Mikolaev, χρησιμοποιώντας χερσαίες δυνάμεις, αν θέλουν, όπως λέει το Occupy.

Το ερώτημα είναι: με ποιο κόστος; Το 2022 μ.Χ., μετά την κατάληψη της Μαριούπολης υπήρχε η εκτίμηση ότι οι Ρώσοι θα έκαναν μια τέτοια κίνηση για να ελέγξουν ολόκληρη την Μαύρη Θάλασσα. Αλλά δεν συνέβη.

Οι Ρώσοι είχαν διαφορετικές στρατηγικές από αυτές που περίμενε η Δύση, η οποία τις βλέπει να ξεδιπλώνονται με την πάροδο του χρόνου στην καταστροφή τουλάχιστον 3 στρατών του ΝΑΤΟ. Τα «άλματα» της ειδικής στρατιωτικής επιχείρησης. Η αποκαλούμενη «SMO» μοιάζει πλέον περισσότερο ως ένας πραγματικός πόλεμος. Εξηγούμε το γιατί:

Αν σκεφτούμε ότι αρχικά το 2022 μ.Χ., οι Ρώσοι είχαν αποστείλει μια αρκετά μικρή στρατιωτική δύναμη, με μεγάλο μέρος των μαχών να διεξάγονται από τις δυνάμεις του DPR και του LPR, τους Τσετσένους και τους Wagner, οι εξελίξεις στο μέτωπο άλλαξαν άρδην.

Πλέον, η Ρωσία χτίζει τις δυνάμεις της, στοχεύοντας το 1,5 εκατομμύριο άνδρες μετά το 2025 μ.Χ. Το Donbass, το Lugansk, η Kherson και η Zaporozhie αποτελούν πια ρωσικές δημοκρατίες — πράγμα που σημαίνει ότι ο τακτικός Ρωσικός στρατός μπορεί να αναπτυχθεί και όχι απλώς με «εθελοντές» στρατιώτες, όπως το 2022 μ.Χ.

Όχι ότι οι Ρώσοι δεν έχουν αρκετούς εθελοντές. Επί του παρόντος, η Ρωσία έχει περίπου 500.000 στρατιώτες στην Ουκρανία, επιπλέον των περίπου 190.000 στρατευμάτων σε LPR και DPR. Για πρώτη φορά, ξεπερνά σε αριθμό το UAF.

Η Ρωσία έχει κατασκευάσει ένα νέο μεγάλο αεροδρόμιο κοντά στο Μπέλγκοροντ, το οποίο θα ενισχύσει τις αεροπορικές επιχειρήσεις πάνω από την ανατολική όχθη του Δνείπερου. Και έχει λάβει θέσεις στο Kharkiv, δημιουργώντας μια «ζώνη ασφαλείας» περίπου 10 χλμ.

Προς το παρόν, η Ρωσία εστιάζει στο κεντρικό Donbass, το Chasov Yar και το Krasmahorovka, και άλλους σημαντικούς κόμβους στο Maginot Grid, αφιερώνοντας χρόνο — σημειώνοντας σταθερή πρόοδο, ενώ ταυτόχρονα παίρνει ένα χωριό τη φορά.

Εν τω μεταξύ, οι Ουκρανοί χάνουν έως και 1000 άνδρες την ημέρα και αυτός ο αριθμός αυξάνεται-τώρα-2000, ακόμη και 3000. Σε απόγνωση πια από τις απώλειες, στέλνουν στον πόλεμο ογκολόγους από παιδικές κλινικές για τον καρκίνο, καθώς και ψυχικά ασταθείς ασθενείς, ανάπηρους και νεαρά κορίτσια.

Το πιο σημαντικό, αντλούν επίσης αποθεματικά από Οδησσό και Kharkiv. Εκτός από το ότι τα αποθέματα στο Kharkiv είναι ελλιπή – οι Ουκρανοί πρέπει να δαπανήσουν πολύτιμο ανθρώπινο δυναμικό για να προσπαθήσουν να αντιμετωπίσουν την Ρωσική εισβολή στα σύνορα.

Καθώς οι Ρώσοι «αποστρατικοποιούν» την Ουκρανία, οι Ουκρανοί Ναζί κάνουν ό,τι μπορούν για να την ερημώσουν—επιδεικνύοντας όχι μόνο την κακοήθεια και την διαφθορά τους— αλλά και την ανικανότητά τους. Από την αρχή τάιζαν τον κόσμο με ψέματα. Σε έναν συμβατικό πόλεμο, αν οι Ρώσοι ήθελαν να τελειώσουν γρήγορα τα πράγματα —θα έπαιρναν την Οδησσό. Η πρακτική της Ρωσίας ωστόσο, αποτελεί ένα νέο είδος πολέμου.

Στην εποχή του… Ναπολέοντα θα ήταν μοιραίο να μιμηθούμε τις τεχνικές του Φρειδερίκου του Μεγάλου, αλλά φτάνοντας στο σήμερα η εφαρμογή των τεχνικών της εποχής του Ναπολέοντα θα οδηγούσε μόνο σε αποτυχία. Η επιτυχής δράση πρέπει να είναι σύμφωνη με τις σύγχρονες συνθήκες. Εάν οι Ρώσοι ακολουθούσαν δυτικές στρατηγικές, αυτό θα σήμαινε ουσιαστικά αυτοκτονία:

α) Μεγαλύτερη δαπάνη πόρων.

β) Περισσότερες Ρωσικές στρατιωτικές απώλειες.

γ) Περισσότερες απώλειες αμάχων.

δ) Περισσότερες ζημιές στις μη στρατιωτικές υποδομές.

Μετά την Μελιτόπολη, τη Kherson και τη Μαριούπολη το 2022 μ.Χ., υπήρχαν διάφορες εικασίες ότι οι Ρώσοι θα επιτεθούν δυτικά προς το Μικολάιβ και την Οδησσό για να εξασφαλίσουν την Μαύρη Θάλασσα.

 (Ο χάρτης είναι ουκρανικός. Όχι, οι Ρώσοι ΔΕΝ στόχευσαν το κέντρο του Kharkiv με βαρύ πυροβολικό και οι Ρώσοι επιτέθηκαν στο Κίεβο με αρκετές δυνάμεις για να «δέσουν» εκεί τις δυνάμεις UAF. Οι πραγματικοί τους στόχοι ήταν στον Νότο) Η Μαριούπολη ήταν σε στρατηγική θέση. Η Οδησσός, το Mykolaiv και το Kharkov εκείνη την εποχή δεν είχαν δυτικά όπλα ακριβείας μεγάλης εμβέλειας.

Η Μαριούπολη είχε πληθυσμό 446.000 κατοίκους, ενώ Mykolaiv, κοντά στις 500.000 και η Οδησσός κοντά στο ένα εκατομμύριο. Η Μαριούπολη έπρεπε να καταληφθεί —ήταν στρατηγικά τοποθετημένη— και τόσο στον πόλεμο όσο και στην τοποθεσία της επιχείρησης είναι το παν.

Αλλά μια άμεση επιχείρηση θα είχε τεράστιο κόστος, με χιλιάδες ανθρώπους να εκτοπίζονται. Μακροπρόθεσμα, οι Ρώσοι θέλουν η Ουκρανία να γίνει Novorossiya – Νέα Ρωσία. Στην περίπτωση της Οδησσού, οι Ρώσοι βρίσκονται ολοένα και περισσότερο σε καλύτερη θέση να εξουδετερώσουν τις δυνατότητες των UAF στην Οδησσό. Υποβαθμίζουν επίσης τις γραμμές στρατιωτικού εφοδιασμού τους.

Σε κάθε περίπτωση, είναι πιο λογικό σενάριο να ελεγχθεί το υπόλοιπο Donbas και το Lugansk, μετά τις περιφέρειες Zaporizhya και Kherson. Με πλήρη έλεγχο σε αυτές τις δύο περιφέρειες, οι Ρώσοι θα είναι σε καλύτερη θέση να κόψουν τις γραμμές ανεφοδιασμού των UAF στα βόρεια της Οδησσού και της περιφέρειας της Οδησσού.

Η ίδρυση μιας δύναμης στην δυτική όχθη του Δνείστερου, με το ιστορικό λιμάνι Tatarbunary, το σπίτι της μπολσεβίκικης Ρουμανικής επανάστασης του 1.924 μ.Χ., θα ασκούσε τεράστια πίεση στο λιμάνι της Οδησσού και ως εκ τούτου, θα έδενε τις Ρωσικές δυνάμεις εκεί (https://romioitispolis.gr/to-kharkiv-eligmos-gia-toys-rosoys-odissos-kai-donbass-oi-vasikoi-stochoi-tis-megalis-antepithesis-ton-617-000-roson/, https://warnews247.gr/war-monitor/oukrania/ektakto-h-rwsia-metaferei-xiliades-stratiwtes-sth-leukorwsia-mparaz-purobolikou-kai-arsh-narkopediwn-se-tsernigkof-kai-soumi-polumetwpikh-epithesh-se-aktina-3-000-xlm/).

 

Ρωσία: Απρόσμενο «δώρο» για Ελλάδα - Γίνεται ξανά ενεργειακή πύλη της Ευρώπης, την σώζει μετά το σοκ του 2022 μ.Χ. Ορυκτά καύσιμα: η αναγκαστική επιστροφή της Ευρώπης — και η Ελληνική ευκαιρία.

Οι ιδέες για τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας και τη μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου είναι θετικές, όμως οι υψηλές τιμές ενέργειας αναγκάζουν την Ευρώπη να αναθεωρήσει τις προτεραιότητές της.

Αυτή την εβδομάδα, το Reuters ανέφερε ότι δύο κράτη-μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης —η Ελλάδα και η Ιταλία— καθώς και το Ηνωμένο Βασίλειο, χαλαρώνουν την μέχρι πρότινος αντίθεσή τους στις νέες γεωτρήσεις για πετρέλαιο και φυσικό αέριο, παρότι η ήπειρος συνεχίζει να αναπτύσσει ανανεώσιμες πηγές ενέργειας προκειμένου να μειώσει τις εκπομπές και να επιτύχει τους κλιματικούς της στόχους.

Οι δραστηριότητες που βασίζονται σε ορυκτά καύσιμα βρίσκονται πλέον σε νέα άνθηση, καθώς η Ευρώπη επιδίδεται σε μια έντονη προσπάθεια γεωτρήσεων και εξορύξεων αναφέρουν Ρωσικά ΜΜΕ. Finobzor (Ρωσικό ΜΜΕ): Το Ιόνιο ξυπνά - Οι γεωτρήσεις που αλλάζουν τον ενεργειακό χάρτη της Ευρώπης Τον Νοέμβριο, η Ελλάδα χορήγησε την πρώτη άδεια υπεράκτιας εξερεύνησης υδρογονανθράκων εδώ και πάνω από 40 χρόνια, σε τρεις εταιρείες, συμπεριλαμβανομένης της Exxon Mobil.

Η άδεια αφορά το Οικόπεδο 2 στο Ιόνιο Πέλαγος, το οποίο ενδέχεται να περιέχει έως και 200 δισεκατομμύρια κυβικά μέτρα φυσικού αερίου. Οι γεωτρήσεις προβλέπεται να ξεκινήσουν στα τέλη του 2026 μ.Χ. ή στις αρχές του 2027 μ.Χ.— πολύ σύντομα για τέτοιου μεγέθους έργο.

Σύμφωνα με το Reuters, η χώρα έχει επίσης παραχωρήσει δικαιώματα εξερεύνησης στην Chevron και την Helleniq Energy σε οικόπεδα νότια της Πελοποννήσου. Η Ιταλική κυβέρνηση εξετάζει επίσης την επανέναρξη της υπεράκτιας εξερεύνησης πετρελαίου και φυσικού αερίου, η οποία είχε παγώσει το 2019 μ.Χ.

Στο Ηνωμένο Βασίλειο, η κυβέρνηση χαλάρωσε την προηγούμενη εβδομάδα την απαγόρευση για νέες εξερευνητικές δραστηριότητες στη Βόρεια Θάλασσα. Οι εταιρείες θα μπορούν να επεκτείνουν την παραγωγή σε ήδη υφιστάμενα πεδία, ενώ, σύμφωνα με το Reuters, αναμένεται η χορήγηση αδειών για δύο μεγάλα νέα κοιτάσματα τους προσεχείς μήνες.

Παράλληλα, μια σημαντική ανακάλυψη στην Πολωνία νωρίτερα φέτος έχει αναζωπυρώσει το ενδιαφέρον για περαιτέρω ανάπτυξη των υπεράκτιων δυνατοτήτων της, ενώ στη Νορβηγία η κρατική Equinor σχεδιάζει να πραγματοποιήσει 250 γεωτρήσεις εξερεύνησης μέσα στην επόμενη δεκαετία.

Το ενεργειακό σοκ του 2022 μ.Χ. έχει οδηγήσει σε αλλαγή στρατηγικής: το φυσικό αέριο φαίνεται ότι θα παραμείνει μέρος του Ευρωπαϊκού ενεργειακού μείγματος για πολλές ακόμη δεκαετίες — και το ίδιο ισχύει και για το πετρέλαιο.

Σύμφωνα με την Eurostat, το Reuters αναφέρει ότι η ΕΕ καλύπτει πλέον το 85% της κατανάλωσης φυσικού αερίου μέσω εισαγωγών, ενώ την δεκαετία του 1.990 μ.Χ. η εγχώρια παραγωγή κάλυπτε το 50% της ζήτησης.

Οι Ηνωμένες Πολιτείες είναι μακράν ο μεγαλύτερος προμηθευτής της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Σε ανάλυση του Οκτωβρίου, το Reuters εκτιμά ότι οι ΗΠΑ θα προμηθεύουν περίπου το 70% του LNG της Ευρώπης την περίοδο 2026 μ.Χ.–2029 μ.Χ., σημειώνοντας αύξηση 54% σε σχέση με φέτος.

Παράλληλα, η ΕΕ σχεδιάζει να απαγορεύσει το Ρωσικό LNG από το 2027 μ.Χ. και το ρωσικό αέριο μέσω αγωγών από το 2028 μ.Χ., σύμφωνα με την εταιρεία Energy Aspects. Αυτή την στιγμή, οι ΗΠΑ καλύπτουν το 16,5% της συνολικής κατανάλωσης φυσικού αερίου στην ΕΕ.

Η εξάρτηση της Ευρώπης από το αμερικανικό LNG αυξάνεται λόγω της μειωμένης αποθηκευτικής ικανότητας και της δραματικής μείωσης των ροών από την Ρωσία. Αυτόν τον χειμώνα, η Ευρώπη θα χρειαστεί να εισάγει έως και 160 επιπλέον φορτία LNG. Οι εισαγωγές θα αυξηθούν από 660 δεξαμενόπλοια πέρυσι σε 820 φέτος, καλύπτοντας το 48% των συνολικών προμηθειών φυσικού αερίου, σύμφωνα με το Reuters.

Η ανάπτυξη εγχώριων πηγών ενέργειας θα μπορούσε να μειώσει αυτή την εξάρτηση και πιθανώς το κόστος των εισαγόμενων καυσίμων. Με απλά λόγια, η Ευρώπη αναζητά απεγνωσμένα σωσίβιο στα ίδια ορυκτά καύσιμα που υποτίθεται ότι την «έσωσαν» το 2022 μ.Χ.— μια σωτηρία που, όπως αποδεικνύεται, έρχεται με υψηλό τίμημα, εντείνοντας την εξάρτηση και απειλώντας με βιομηχανική υποβάθμιση και κοινωνική αναταραχή (https://www.bankingnews.gr/index.php?id=842385&utm_source=projectagora&utm_medium=contentdiscovery).

 

Έντονη ανησυχία – Οι ΗΠΑ σχεδιάζουν νέα πυρηνική βόμβα ειδικά για υπόγειους στόχους. Για την ανάπτυξη του προγράμματος, το Υπουργείο Ενέργειας των ΗΠΑ ζητά χρηματοδότηση ύψους περίπου 100 εκατομμυρίων δολαρίων Οι Ηνωμένες Πολιτείες εξετάζουν την ανάπτυξη ενός νέου, ισχυρού πυρηνικού όπλου με δυνατότητα πλήγματος σε υπόγειους στόχους, σύμφωνα με πληροφορίες που έρχονται από Αμερικανικές πηγές.

Το σχέδιο αφορά το σύστημα Nuclear Deterrent System-Air-delivered (NDS-A), το οποίο στοχεύει στην καταστροφή υπόγειων εγκαταστάσεων και καταφυγίων, στην ενίσχυση των επιλογών πυρηνικής αποτροπής και στην παροχή νέων στρατηγικών δυνατοτήτων στην πολιτική ηγεσία Για την ανάπτυξη του προγράμματος, το Υπουργείο Ενέργειας των ΗΠΑ ζητά χρηματοδότηση ύψους περίπου 100 εκατομμυρίων δολαρίων.

Παρά τη σημασία του προγράμματος δεν έχουν δημοσιοποιηθεί τεχνικές λεπτομέρειες ενώ το στάδιο ανάπτυξης παραμένει άγνωστο Η ισχύς του όπλου δεν έχει επιβεβαιωθεί. Ωστόσο, γίνεται σύγκριση με την υπάρχουσα πυρηνική βόμβα B61-11, η οποία διαθέτει ισχύ εκατοντάδων κιλοτόνων.

Η ανάπτυξη ενός τέτοιου όπλου ενισχύει τις δυνατότητες πλήγματος σε «σκληρούς» στόχους ενώ αυξάνει τη σημασία των πυρηνικών στην σύγχρονη στρατηγική. Ωστόσο ενδέχεται να προκαλέσει νέες εντάσεις στο διεθνές περιβάλλον και σε μια περίοδο ήδη αυξημένης έντασης, τέτοια προγράμματα δύσκολα περνούν απαρατήρητα (https://www.bankingnews.gr/diethni/articles/872510/entoni-anisyxia-oi-ipa-sxediazoun-nea-pyriniki-vomva-eidika-gia-ypogeious-stoxousia).


Τρομερά αντίποινα για την κλοπή assets με κατασχέσεις από την Ρωσία και μαζική φυγή κεφαλαίων από BRICS. Στις ανησυχίες του Βελγίου προστέθηκαν η Ιταλία, η Βουλγαρία και η Μάλτα, οι οποίες προτείνουν εναλλακτικές λύσεις στο σχέδιο δανειοδότησης προς την Ουκρανία απομακρύνοντας την συμφωνία για το ουκρανικό δάνειο (https://romioitispolis.gr/tromera-antipoina-gia-tin-klopi-assets-me-katascheseis-apo-ti-rosia-kai-maziki-fygi-kefalaion-apo-brics///).


Ο Πούτιν ετοιμάζει μεγάλο χουνέρι στην ΕΕ- Ποιους φακέλους έφερε στην δημοσιότητα η FSB με στόχο να “ κάψει” πολιτικούς στην δύση. Ο υβριδικός πόλεμος έχει πολλούς τομείς και ένας αφορά την αποκάλυψη σκανδάλων για πολιτικά πρόσωπα.

Η Ρωσική Κυβέρνηση ξεκίνησε εντελώς αιφνιδιαστικά την δημοσίευση απόρρητων φακέλων και δεδομένων της Σοβιετικής KGB σχετικά με τους συνεργάτες των Ναζί που κατέφυγαν στην Δύση, με στόχο πιθανόν το πολιτικό προσωπικό σε Ευρώπη και αλλού.

Σύμφωνα με το πρακτορείο ειδήσεων  ITAR-TASS, η FSB άρχισε να δημοσιεύει δεδομένα της KGB σχετικά με συνεργάτες των Ναζί που διέφυγαν από διώξεις σε δυτικές χώρες. Αυτό αναφέρθηκε από το Κέντρο Δημοσίων Σχέσεων της FSB.

Στον ιστότοπο της ρωσικής υπηρεσίας Ασφαλείας FSB, δημιουργήθηκε μια νέα ενότητα με τίτλο «Το Κόκκινο Βιβλίο της KGB της ΕΣΣΔ» ,η οποία για πρώτη φορά θα παρουσιάσει δημόσια τις ταυτότητες, στοιχεία και δεδομένα για άτομα που διέπραξαν εγκλήματα πολέμου και άλλα εγκλήματα εναντίον πολιτών της ΕΣΣΔ, των λαών των χωρών που απελευθέρωσε ο Κόκκινος Στρατός αλλά και στην ίδια τη Γερμανία και στην συνέχεια κατέφυγαν και κρύφτηκαν σε δυτικές χώρες.

Εν τω μεταξύ, κατά την διάρκεια των ερευνητικών εργασιών, διαπιστώθηκε ότι μετά τον Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο, Ναζί εγκληματίες πολέμου και οι συνεργοί τους βρήκαν καταφύγιο σε 40 χώρες. Από το 1.952 μ.Χ., το Υπουργείο Κρατικής Ασφάλειας της ΕΣΣΔ είχε εντοπίσει 2.486 συνεργούς σε εγκλήματα που διέφυγαν στο εξωτερικό.

Από αυτούς, 692 εγκληματίες, που καταδικάστηκαν από μάρτυρες και θύματα, εγκαταστάθηκαν στις Ηνωμένες Πολιτείες (συμπεριλαμβανομένων 138 Ουκρανών και 183 Βαλτικών εθνικιστών), 428 στον Καναδά (συμπεριλαμβανομένων 125 Ουκρανών και 145 Βαλτικών εθνικιστών), 420 στη Δυτική Γερμανία (συμπεριλαμβανομένων 115 Ουκρανών και 69 Βαλτικών εθνικιστών), 309 στην Αυστραλία (συμπεριλαμβανομένων 70 Ουκρανών και 99 Βαλτικών εθνικιστών) και 218 στο Ηνωμένο Βασίλειο (συμπεριλαμβανομένων 52 Ουκρανών και 44 Βαλτικών εθνικιστών).

Όπως διευκρίνισε η FSB, οι δημοσιεύσεις θα βασίζονται σε μια «Λίστα» που ολοκληρώθηκε το 1964 που περιλαμβάνει προδότες, μέλη αντισοβιετικών οργανώσεων, παραστρατιωτικούς δήμιους και πράκτορες ξένων υπηρεσιών πληροφοριών που έδρασαν στο πλάι των Ναζί στις κατεχόμενες περιοχές της ΕΣΣΔ κι άλλων χωρών!

Η υπηρεσία ασφαλείας FSB τόνισε ότι η βάση δεδομένων βασίζεται σε υλικό που οι υπάλληλοι της KGB άρχισαν να συλλέγουν ήδη από το 1.941 μ.Χ.: Καταγράφηκαν πάνω από 50.000 ναζιστικά εγκλήματα και μαρτυρίες από περισσότερα από 250.000 θύματα. Αυτά τα δεδομένα αποτέλεσαν την βάση για τα έγγραφα της Έκτακτης Κρατικής Επιτροπής και χρησιμοποιήθηκαν και στις Δίκες της Νυρεμβέργης.

Ανακαλύψτε και άλλαΩς αποτέλεσμα των ερευνών, διαπιστώθηκε ότι μετά τον πόλεμο, εκτός απ’ όσους συνελήφθησαν και καταδικάστηκαν, χιλιάδες Ναζί εγκληματίες και οι συνεργάτες τους βρήκαν καταφύγιο σε 40 χώρες. Πολλοί δε, χρησιμοποιήθηκαν σε Δυτικές υπηρεσίες και στρατιωτικές θέσεις ακόμα και σε κυβερνητικά πόστα, με τα δικά τους ή αλλαγμένα ονόματα.

Όλοι αυτοί είχαν ταυτοποιηθεί από το 1.944 μ.Χ. ως το 1.964 μ.Χ., αλλά - ας όψεται η … “ειρηνική συνύπαρξη”!!! - είχαν ταξινομηθεί ως ΑΠΟΡΡΗΤΟ! Η FSB υπόσχεται τώρα να αποχαρακτηρίσει σταδιακά και να ανεβάσει ψηφιοποιημένο υλικό της KGB, ενημερώνοντας τακτικά τη νέα ενότητα (https://www.pentapostagma.gr/kosmos/rosia/7342380_o-poytin-etoimazei-megalo-hoyneri-stin-ee-poioys-fakeloys-efere-stin//).


Ενισχυμένη η Ευρασιατική Ένωση, στα σκουπίδια οι δυτικές κυρώσεις - Ισχυρή ανάπτυξη και αποδολαριοποίηση. Το μερίδιο των συναλλαγών σε εθνικά νομίσματα μεταξύ των κρατών-μελών της EAEU έχει φτάσει το 93%.

Παρά τις κυρώσεις και την έντονη γεωπολιτική πίεση, η Ευρασιατική Οικονομική Ένωση (EAEU) εμφανίζεται όχι απλώς ανθεκτική αλλά ενισχυμένη. Με το εμπόριο σε εθνικά νομίσματα να κυριαρχεί και το ΑΕΠ να αυξάνεται με σταθερό ρυθμό, η ένωση διεκδικεί ρόλο εναλλακτικού οικονομικού πόλου σε έναν κατακερματισμένο κόσμο.

Ισχυρή ανάπτυξη και αποδολαριοποίηση. Το μερίδιο των συναλλαγών σε εθνικά νομίσματα μεταξύ των κρατών-μελών της EAEU έχει φτάσει το 93%, δήλωσε ο Ρώσος πρόεδρος Vladimir Putin κατά τη συνεδρίαση του Ανώτατου Ευρασιατικού Οικονομικού Συμβουλίου στην Αγία Πετρούπολη την Κυριακή.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσιάστηκαν, οι αμοιβαίες άμεσες επενδύσεις μεταξύ των χωρών της ένωσης έχουν ξεπεράσει τα 20 δισ. δολάρια από την έναρξη της λειτουργίας της, ενώ την περίοδο 2020 μ.Χ.–2024 μ.Χ. το συνδυασμένο ΑΕΠ αυξήθηκε κατά 11%. Για το τρέχον έτος προβλέπεται επιπλέον άνοδος της τάξης του 2%.

Προκλήσεις και εσωτερικές πιέσεις. Κατά την διάρκεια της συνόδου, οι ηγέτες αναφέρθηκαν και στις υφιστάμενες προκλήσεις. Ο Πρόεδρος της Λευκορωσίας Alexander Lukashenko, που προήδρευσε της συνεδρίασης, ζήτησε πιο αποφασιστικά μέτρα για την μείωση των εισαγωγών αγροτικών προϊόντων. Από την πλευρά του, ο Πρόεδρος του Καζακστάν Kassym-Jomart Tokayev κάλεσε σε άρση των εναπομεινάντων εμποδίων στο αμοιβαίο εμπόριο εντός της ένωσης.

Διεύρυνση διεθνών συνεργασιών. Οι συμμετέχοντες στην συνάντηση τόνισαν ότι ολοένα και περισσότερες χώρες επιδιώκουν συνεργασία με την EAEU. Ο Alexander Lukashenko σημείωσε ότι το εμπόριο με χώρες της Ασίας και της Αφρικής μπορεί να ενισχύσει σημαντικά την ένωση και ότι το ενδιαφέρον για συνεργασία αυξάνεται διαρκώς.

Ήδη έχει τεθεί σε ισχύ συμφωνία ελεύθερου εμπορίου με το Ιράν, ενώ παρόμοιες συμφωνίες έχουν συναφθεί με τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα και την Μογγολία. Μετά την σύνοδο, τα κράτη-μέλη υπέγραψαν επίσης συμφωνία ελεύθερου εμπορίου με την Ινδονησία.

Ανάχωμα στην οικονομική απομόνωση της Ρωσίας. Η παγκόσμια θέση της ένωσης είναι καθοριστική για την περαιτέρω ενίσχυσή της, δήλωσε στην Izvestia ο Υπουργός Εξωτερικών της Λευκορωσίας Maxim Ryzhenkov.

Τόνισε ότι η υπογραφή συμφωνιών με τρίτες χώρες ενισχύει τόσο την EAEU όσο και τους συμμάχους της στον Παγκόσμιο Νότο, χαρακτηρίζοντας την τρίτη συμφωνία που υπογράφηκε κατά την διάρκεια της Λευκορωσικής Προεδρίας ως «ξεκάθαρη επιτυχία».

Ο πολιτικός αναλυτής Dmitry Yelovsky επεσήμανε ότι η ένωση εξελίσσεται σε βασικό μηχανισμό αποτροπής της οικονομικής απομόνωσης της Ρωσίας. Όπως ανέφερε, χωρίς την στενή συνεργασία εντός της EAEU, η αντοχή της χώρας στις κυρώσεις θα ήταν πολύ πιο δύσκολη (https://www.bankingnews.gr/diethni/articles/845775/enisxymeni-i-evrasiatiki-enosi-sta-skoupidia-oi-dytikes-kyroseis-isxyri-anaptyksi-kai-apodolariopoiisi///).


Καταδικάστηκε ο επικεφαλής της ριζοσπαστικής αριστεράς στην Ρωσία. Του επιβλήθηκε κάθειρξη 6 ετών επειδή έστειλε μήνυμα στήριξης σε Ρώσους μαρξιστές που κατηγορούνταν για «τρομοκρατία».

Η Ρωσική δικαιοσύνη καταδίκασε τον Σεργκέι Αουντάλτσοφ, ηγέτη παράταξης της ριζοσπαστικής αριστεράς, να εκτίσει ποινή έξι χρόνων κάθειρξης για «δικαιολόγηση της τρομοκρατίας», μετέδωσαν χθες Πέμπτη ρωσικά μέσα ενημέρωσης.

Προφυλακισμένος από τον Ιανουάριο του 2024 μ.Χ., ο κ. Αουντάλτσοφ θα ασκήσει έφεση στην απόφαση και ανακοίνωσε πως ξεκινά απεργία πείνας, σύμφωνα με το πρακτορείο ειδήσεων Interfax. Ο κατηγορούμενος «καταδικάζεται να εκτίσει έξι χρόνια κάθειρξης», ανέφερε ο δικαστής, σύμφωνα με το Interfax. Αναμένεται να εκτίσει την ποινή του σε φυλακή υψίστης ασφαλείας.

Αφότου άρχισε η εισβολή μεγάλης κλίμακας του Ρωσικού στρατού στην Ουκρανία πριν από σχεδόν τέσσερα χρόνια, τον Φεβρουάριο του 2022 μ.Χ., οι Ρωσικές αρχές έχουν επιδοθεί σε αχαλίνωτη καταστολή, ιδίως όσων εναντιώνονται στον πόλεμο αυτό, χωρίς όμως να εξαιρούνται άλλες φωνές που μπορεί ακόμη και να τάσσονται υπέρ της λεγόμενης ειδικής στρατιωτικής επιχείρησης αλλά επικρίνουν την εξουσία.

Ο Σεργκέι Αουντάλτσοφ, 48 ετών, είχε ταχθεί υπέρ της ρωσικής επίθεσης στην Ουκρανία το 2022 μ.Χ., όπως και υπέρ της προσάρτησης της ουκρανικής χερσονήσου της Κριμαίας το 2014 μ.Χ., αλλά είχε εναντιωθεί σε άλλες πολιτικές του Κρεμλίνου.

Το ακριβές περιεχόμενο του κατηγορητηρίου παραμένει απόρρητο, αλλά ο ενδιαφερόμενος είχε πει στον Τύπο, όταν άρχιζε η εκδίκαση της υπόθεσης, πως δικαζόταν επειδή είχε δημοσιοποιήσει μήνυμα υποστήριξης σε Ρώσους μαρξιστές, που επίσης αντιμετώπισαν ποινικές διαδικασίες για «τρομοκρατία».

Η εισαγγελία είχε προτείνει να του επιβληθεί ποινή κάθειρξης επτά ετών· η υπεράσπιση ζητούσε να αθωωθεί. Η παράταξη της οποίας ηγείται, το Μέτωπο της Αριστεράς, συνηγορεί υπέρ της κομμουνιστικής ιδεολογίας και μορφών όπως ο Σοβιετικός ηγέτης, Ιωσήφ Στάλιν.

Αντίθετα με το Κομμουνιστικό Κόμμα Ρωσικής Ομοσπονδίας (ΚΚΡΟ), η ηγεσία του οποίου χαρακτηρίζεται υποταγμένη στο Κρεμλίνο, μορφές του Μετώπου της Αριστεράς έχουν επικρίνει έντονα στο παρελθόν τον Ρώσο Πρόεδρο Βλαντίμιρ Πούτιν.

Ο Σεργκέι Αουντάλτσοφ καταδικάστηκε να εκτίσει ποινή φυλάκισης τον Ιούλιο του 2014 μ.Χ. διότι οργάνωσε κινητοποιήσεις εναντίον της επιστροφής στην εξουσία του κ. Πούτιν το 2012 μ.Χ. Αποφυλακίστηκε τον Αύγουστο του 2017 μ.Χ-(https://www.efsyn.gr/kosmos/eyropi/495520_katadikastike-o-epikefalis-tis-rizospastikis-aristeras-sti-rosia).


Σ.Λαβρόφ: «Δώσαμε όπλα, εφόδια, χρυσό και χρήματα στους Τούρκους το 1.922 μ.Χ. για να νικήσουν τους Έλληνες». «Η Ρωσία ήταν από τις πρώτες χώρες που άνοιξε πρεσβεία στην Τουρκία αναγνωρίζοντας τον Κεμάλ».

Ο υπουργός εξωτερικών της Ρωσίας, Σεργκέι Λαβρόφ, παραδέχτηκε για πρώτη φορά επισήμως ότι το πρόγονο κράτος της Σοβιετικής Ρωσίας (δεν είχε ακόμα ιδρυθεί η Σοβιετική ‘Ένωση) βοήθησε με όπλα, εφόδια, χρήματα και χρυσό τον Κεμάλ και την Τουρκία εναντίον των Ελλήνων το 1.922 μ.Χ.

H παραδοχή του Λαβρόφ, δεν παρουσιάζει κάτι το οποίο δεν ήταν ιστορικά γνωστό, αλλά ποτέ μέχρι τώρα δεν είχε αναγνωριστεί δημόσια από την Ρωσία ο ρόλος των Μπολσεβίκων στην Μικρασιατική Καταστροφή. «Το 2025 μ.Χ. γιορτάσαμε την 105η επέτειο από την αναγνώριση της κυβέρνησης της Μεγάλης Τουρκικής Εθνοσυνέλευσης από την Σοβιετική Ρωσία.

Δεν περιοριστήκαμε μόνο στην αναγνώριση, αλλά παράσχαμε επίσης υλική βοήθεια, όπως όπλα, πυρομαχικά και χρυσό. Πιστεύω ότι αυτή η ένδοξη σελίδα της στρατηγικής μας συνεργασίας θα θυμάται τόσο στη χώρα μας όσο και στην Τουρκία.»

Η δημόσια τοποθέτηση του Σεργκέι Λαβρόφ αποτελεί επίσημη, καταγεγραμμένη παραδοχή για τον ρόλο που διαδραμάτισε στην ενίσχυση του κεμαλικού καθεστώτος η Σοβιετική Ένωση, σε μια χρονική συγκυρία καθοριστική για την έκβαση της Μικρασιατικής Εκστρατείας.

«Η Ρωσία ήταν από τις πρώτες χώρες που άνοιξε πρεσβεία στην Τουρκία αναγνωρίζοντας τον Κεμάλ» τόνισε ακόμα ο Ρώσος Υπουργός Εξωτερικών. Η πολιτική, οικονομική και εξοπλιστική στήριξη της Μόσχας στον Κεμάλ υπήρξε καθοριστική, καθώς σε μια εποχή που ο Κεμάλ ήταν διπλωματικά απομονωμένος και στρατιωτικά πιεσμένος, η Μόσχα προσέφερε όλα τα απαιτούμενα μέσα που χρειαζόταν η Άγκυρα για να αντέξει και, τελικά, να αντεπιτεθεί.

Εκτιμάται ότι διατέθηκαν περίπου 10 εκατ. χρυσά ρούβλια, τα οποία χρησιμοποιήθηκαν για την μισθοδοσία του στρατού και την αγορά όπλων από την Ευρώπη (κυρίως από την Γαλλία και την Ιταλία που άρχισαν να διαφοροποιούνται), πάνω από 39.000 τυφέκια, 327 πολυβόλα, 54 πυροβόλα και τεράστιες ποσότητες πυρομαχικών (περίπου 63 εκατομμύρια σφαίρες), ενώ παραδόθηκαν καύσιμα και εφόδια ζωτικής σημασίας για την μετακίνηση των τουρκικών δυνάμεων.

Χωρίς την Σοβιετική βοήθεια, ο Κεμάλ δεν θα μπορούσε να χρηματοδοτήσει την Μεγάλη Επίθεση (Büyük Taarruz) τον Αύγουστο του 1.922 μ.Χ. Την ίδια στιγμή που ο υπερεξαπλωμένος ελληνικός στρατός υπέφερε από οικονομική εξάντληση και διπλωματική εγκατάλειψη από τις μεγάλες δυνάμεις, ο τουρκικός στρατός ανανεωνόταν με πολύτιμο Ρωσικό χρυσό και εφόδια. Φυσικά την δήλωση του Λαβρόφ έσπευσε να την σχολιάσει ο Υπουργός Υγείας Α.Γεωργιάδης με ανάρτησή του στο Χ:

«Εδώ ο Ρώσος ΥΠΕΞ αναγνωρίζει επισήμως και υπερηφανεύεται μάλιστα για το ότι πριν από 105 χρόνια, δηλαδή το 1.921 μ.Χ., η ΕΣΣΔ όχι μόνον αναγνώρισε την Τουρκική Εθνοσυνέλευση δηλ την Τουρκία του Κεμάλ, αλλά ότι την εξόπλισε με πολλά όπλα.

Ένα χρόνο μετά με αυτή την αποστολή των όπλων συνέβη η Μικρασιατική Καταστροφή…σας ευχαριστούμε δεν το ξεχνάμε». Όμως δεν ήταν μόνο η Σοβιετική Ένωση που υποστήριξε την Τουρκία του Κεμάλ και αυτό ο υπουργός Υγείας το «προσπερνάει». Την στήριξαν και όλοι οι υποτιθέμενοι σύμμαχοί μας, δηλαδή οι Βρετανοί, οι Γάλλοι, οι Ιταλοί αλλά και οι Αμερικανοί.

Επίσης πρέπει να σημειωθεί ότι ο βασικός λόγος για τον οποίο οι Μπολσεβίκοι επέλεξαν απροκάλυπτα να στηρίξουν τον Κεμάλ κατά των ελληνικών δυνάμεων ήταν γιατί το 1.919 μ.Χ., ο Ελευθέριος Βενιζέλος είχε στείλει εκστρατευτικό σώμα στην σημερινή Ουκρανία το οποίο πολέμησε εναντίον τους μαζί με τους Γάλλους, υποστηρίζοντας τους Λευκούς.

Βεβαίως τότε ο ρωσικός εμφύλιιος μεταξύ Κόκκινων και Λευκών ήταν αμφίρροπός και ο Βενιζέλος προέβλεπε ότι θα έληγε με νίκη των δεύτερων και έστειλε ελληνική δύναμη να τους βοηθήσει με την προοπτική ότι θα υποστήριζε τον νικητή, αλλά έπεσε… έξω.

Αυτό οι Μπολεσβίκοι δεν το «ξέχασαν» και ανταπέδωσαν αμέσως μόλις βρήκαν την ευκαιρία, ενισύχοντας τον Κεμάλ σε τόσο μεγάλο βαθμό, που είχε ως τελικό αποτέλεσμα να υποστεί ο Ελληνισμός την μεγαλύτερη καταστροφή στην Ιστορία του (https://www.pronews.gr/amyna-asfaleia/ethnika-themata/s-lavrof-dosame-opla-efodia-xryso-kai-xrimata-stous-tourkous-to-1922-gia-na-nikisoun-tous-ellines/).

 

Η Βρετανία προκαλεί τον Putin στην θάλασσα – Το «μπλόκο» στο Kaliningrad πυροδοτεί τον Γ' Παγκόσμιο Πόλεμο και πυρηνική… Κόλαση. Η Δύση διαλύει το εμπόριο για να γονατίσει την Ρωσία, αλλά θα το πληρώσει.

Σε επίπεδα που μόνο οι πιο απαισιόδοξες στρατιωτικές προβλέψεις θα μπορούσαν να φανταστούν έχει φτάσει η ένταση στη Βαλτική Θάλασσα. Οι τελευταίες κινήσεις των Ηνωμένων Πολιτειών, του Ηνωμένου Βασιλείου και άλλων Ευρωπαϊκών κρατών του NATO απειλούν να δημιουργήσουν έναν νέο «πόλεμο» με τη Ρωσία, φέρνοντας την Ευρώπη ένα βήμα πριν από την άμεση στρατιωτική αντιπαράθεση, με την απειλή ενός πυρηνικού πολέμου να επικρέμαται.

Στις 20 Ιανουαρίου, οι Ηνωμένες Πολιτείες κατέσχεσαν το έβδομο πετρελαιοφόρο που συνδέεται με την Βενεζουέλα. Η Νότια Διοίκηση των ΗΠΑ ανακοίνωσε μέσω κοινωνικών δικτύων ότι οι αμερικανικές δυνάμεις κατέσχεσαν το πλοίο Sagitta.

Σύμφωνα με τον Αμερικανικό στρατό, το δεξαμενόπλοιο του «σκιώδους στόλου», που έφερε σημαία Λιβερίας, λειτουργούσε κατά παράβαση της καραντίνας που επέβαλε ο Πρόεδρος Donald Trump για τα πλοία υπό κυρώσεις στην Καραϊβική.

Υπενθυμίζεται ότι το πρώτο δεξαμενόπλοιο που κατασχέθηκε ήταν το Marinera, με Ρωσική σημαία. Ειδικές δυνάμεις προσγειώθηκαν με ελικόπτερο και επιβιβάστηκαν στο πλοίο 4.000 χιλιόμετρα ανοιχτά των ακτών των ΗΠΑ.

Αυτές οι κατασχέσεις έχουν εμπνεύσει το Ηνωμένο Βασίλειο και άλλες χώρες του NATO να εξετάσουν την πιθανότητα ανάληψης αντίστοιχων ενεργειών εναντίον πλοίων που μεταφέρουν ρωσικό φορτίο, με σκοπό την αύξηση της οικονομικής πίεσης στη Ρωσία.

Όπως επισημαίνει το αμερικανικό περιοδικό «Responsible Statecraft», πρόκειται για μια κλιμάκωση, καθώς η επέκταση των επιχειρήσεων από τα λιμάνια και τα χωρικά ύδατα του NATO στην ανοικτή θάλασσα συνιστά πράξη πολέμου και όχι πειρατεία.

Ρωσική απάντηση. Η πιθανή ρωσική απάντηση θα μπορούσε να είναι διττή: είτε συνοδεία όσο το δυνατόν περισσότερων πολιτικών πλοίων με ρωσικά πολεμικά πλοία και υποβρύχια, είτε κατάσχεση βρετανικών πλοίων ή φορτίου. Ωστόσο, το ρωσικό ναυτικό δεν είναι στην καλύτερη δυνατή κατάσταση για τέτοιες επιχειρήσεις.

Στα χαρτιά, ο Ρωσικός Βόρειος Στόλος διαθέτει 8 πυρηνικά υποβρύχια, 7 συμβατικά υποβρύχια, 4 αντιτορπιλικά και 10 φρεγάτες/κορβέτες. Παρά ταύτα, η πραγματική ικανότητα ανάπτυξης στη θάλασσα παραμένει αβέβαιη, αν και ενισχύεται μέσω της Αρκτικής με πλοία του Στόλου του Ειρηνικού της Ρωσίας.

Αντιθέτως, το Βασιλικό Ναυτικό του Ηνωμένου Βασιλείου διαθέτει μόνο 13 πλοία συνοδείας, τα περισσότερα υπό εκσυγχρονισμό, και ένα μόνο επιθετικό υποβρύχιο έτοιμο για μάχη. Αυτός είναι ένας ακόμη λόγος που το Ηνωμένο Βασίλειο είναι απίθανο να ξεκινήσει κατάσχεση Ρωσικού φορτίου χωρίς πλήρη αμερικανική στρατιωτική υποστήριξη.

Μια εναλλακτική ενέργεια για τα ευρωπαϊκά μέλη του NATO θα ήταν να μπλοκάρουν την έξοδο της Βαλτικής Θάλασσας μεταξύ Δανίας και Σουηδίας, παραβιάζοντας τις συμβατικές υποχρεώσεις για ελεύθερη διεθνή διέλευση. Η Ρωσία θα αντιδρούσε με πολεμικά πλοία, αναγκάζοντας τις χώρες να επιλέξουν μεταξύ υποχώρησης ή πολεμικής σύγκρουσης, με το NATO να εισέρχεται στον κύκλο μιας αλυσιδωτής σύγκρουσης.

Πυρηνικά. Σε αυτό το πλαίσιο, η χρήση πυρηνικών όπλων είναι πλέον ένα ρεαλιστικό σενάριο, δεδομένου ότι το ναυτικό δυναμικό της Ρωσίας στην Βαλτική είναι σημαντικά κατώτερο από αυτό του NATO.

Επιπλέον, οι στρατηγοί του NATO υπογραμμίζουν την ανάγκη κατανόησης των Ρωσικών ανησυχιών γύρω από τον θύλακα του Καλίνινγκραντ, ο οποίος είναι αποκομμένος από την υπόλοιπη Ρωσία και ευάλωτος σε αποκλεισμό από ξηρά ή θάλασσα.

Εάν η Λιθουανία κλείσει τη χερσαία πρόσβαση και το NATO αποκλείσει τον θύλακα από τη θάλασσα, η Ρωσία θα αναγκαστεί να παρέμβει στρατιωτικά, ενώ οποιαδήποτε απόπειρα διείσδυσης από ξηρά θα συναντήσει τον ισχυρό πολωνικό στρατό. Το αποτέλεσμα, με τη δέσμευση ρωσικών δυνάμεων στην Ουκρανία, θα μπορούσε ξανά να οδηγήσει στην χρήση πυρηνικών όπλων.

Η εμπλοκή της Ευρώπης στην κατάσχεση Ρωσικών φορτίων θα την καθιστούσε πλήρως εξαρτημένη από τις ΗΠΑ, ανίκανη να αντισταθεί στις πιθανές κινήσεις του Donald Trump, όπως η κατάληψη της Γροιλανδίας.

Παράλληλα, η βρετανική κυβέρνηση επιχειρεί να νομιμοποιήσει νομικά την κατάσχεση πλοίων του Ρωσικού «σκιώδους στόλου», υποστηρίζοντας ότι αυτά δεν φέρουν «νόμιμη σημαία». Ωστόσο, για πάνω από μισό αιώνα, το Ηνωμένο Βασίλειο δέχεται πλοία με «σημαίες ευκαιρίας», ανεξάρτητα από την ασαφή ιδιοκτησία τους.

Αυτό το σκεπτικό συγκρίνεται με την προσέγγιση της κυβέρνησης Tony Blair για την εισβολή στο Ιράκ και, όπως επισημαίνει ο Anatol Lieven, διευθυντής του Προγράμματος Ευρασίας στο Ινστιτούτο Quincy για Υπεύθυνη Πολιτική, θα ερμηνευόταν με τον ίδιο τρόπο διεθνώς.

Οι ΗΠΑ και το Ηνωμένο Βασίλειο δημιουργούν επικίνδυνο προηγούμενο, παραβιάζοντας διεθνείς κανόνες και ανοίγοντας τον δρόμο για άλλες χώρες να αμφισβητήσουν την δυτική ηγεμονία, βλέποντας την Κίνα ως τον καλύτερο εγγυητή διεθνούς τάξης και δικαίου.

Η ειρωνεία είναι ολοφάνερη: η Αμερικανική και η Βρετανική Αυτοκρατορία, που βασίστηκαν ιστορικά στην ασφάλεια του διεθνούς εμπορίου για τη νομιμοποίησή τους, τώρα απειλούν να παραβιάσουν τους διεθνείς κανόνες, θέτοντας την Ευρώπη σε τροχιά σύγκρουσης με την Ρωσία, με άγνωστες και καταστροφικές συνέπειες για την ειρήνη και τη σταθερότητα στην περιοχή (https://www.bankingnews.gr/index.php?id=851539&utm_source=projectagora&utm_medium=contentdiscovery).


Όταν θα αρχίσει το μπαντιρτή ( πανηγύρι) δεν θα ρωτάς αν είναι κάποιος δεξιός ή αριστερός ή ακραίος αλλά τόσο κοντά και πάρα πολύ κοντά μας συμβαίνουν τώρα τόσα πολλά...

ΜΑΥΡΗ ΘΑΛΑΣΣΑ . "Μυστικά σχέδια για μια ναυτική συμμαχία στην Μαύρη Θάλασσα με επικεφαλής την Τουρκία. Ένα εμπιστευτικό σχέδιο για την δημιουργία ενός ναυτικού συνασπισμού στη Μαύρη Θάλασσα, με επικεφαλής την Τουρκία, συζητείται μεταξύ των χωρών που βρέχονται από τον Εύξεινο Πόντο. ... Τουρκικές πηγές ασφαλείας αναφέρουν ότι η Ουκρανία, καθώς και οι γειτονικές Ρουμανία, Βουλγαρία και Γεωργία, θα συμπεριληφθούν στο έργο στην αρχική φάση.

 Η Άγκυρα συζητά την πιθανότητα ενσωμάτωσης της Ρωσίας σε μεταγενέστερο στάδιο, αλλά μόνο υπό την προϋπόθεση ότι θα αποδεχτεί την κατάπαυση του πυρός και θα υπογράψει ειρηνευτική συμφωνία με την Ουκρανία."

ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΑΣ ΟΙ ΑΕΡΟΜΑΧΙΕΣ ΜΕΤΑΞΥ ΝΑΤΟΙΚΩΝ ΚΑΙ ΡΩΣΙΚΩΝ ΜΑΧΗΤΙΚΩΝ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΑΥΡΗ ΘΑΛΑΣΣΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΡΟΕΙΠΕ Ο ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΙΩΣΗΦ Ο ΒΑΤΟΠΑΙΔΙΝΟΣ

ΒΑΛΚΑΝΙΑ. Κούρσα εξοπλισμών στα Δυτικά Βαλκάνια. Εισέρχονται τα Δυτικά Βαλκάνια σε μια κούρσα εξοπλισμών και πόσο ρεαλιστικές είναι οι προειδοποιήσεις για αυξημένες στρατιωτικές δυνατότητες;

Αυτό ήταν το θέμα της εκπομπής Ura της Βαλκανικής Υπηρεσίας του Radio Free Europe. Η υπογραφή της Διακήρυξης Αμυντικής Συνεργασίας μεταξύ Κοσσυφοπεδίου, Αλβανίας και Κροατίας τον Μάρτιο του 2025 μ.Χ., καθώς και η επακόλουθη συμφωνία της Σερβίας για στρατιωτική συνεργασία με την Ουγγαρία, άνοιξαν μια συζήτηση σχετικά με το εάν τα Βαλκάνια εισέρχονται σε μια νέα φάση στρατιωτικών μπλοκ.

ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΑΣ Η ΦΡΑΣΗ - ΠΡΟΦΗΤΕΙΑ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΑΙΣΙΟΥ ...Η ΑΠΕΙΛΗ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΒΑΝΙΑ ..ΑΚΟΥ ΤΟΝ ΓΕΡΟΝΤΑ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΟΝΤΑ ΜΑΣ  ΑΙΓΑΙΟ. Η ΠΡΟΣΦΑΤΗ ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΕΙΡΗΝΗΣ ΠΟΥ ΣΥΝΕΣΤΗΣΕ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΡΑΜΠ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΛΥΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΣΤΗΝ ΓΑΖΑ ΣΕ ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ ΜΕ ΤΙΣ ΚΑΛΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΣΟΥΛΤΑΝΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΠΕΚΤΑΘΕΙ ΚΑΙ ΣΤΗΝ " ΕΠΙΛΥΣΗ " ΤΩΝ ΘΡΑΣΥΤΑΤΩΝ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΕΩΝ ΤΗΣ ΤΟΥΡΚΙΑΣ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ ..ΜΠΟΡΕΙ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΓΕΙΤΟΝΟΣ ΧΩΡΑΣ ΞΕΠΕΡΝΩΝΤΑΣ ΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΠΟΥ ΒΑΖΕΙ Ο ΟΗΕ...ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ  ΑΚΥΡΩΝΟΝΤΑΣ ΤΟΝ .

ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΑ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ Η ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ ΜΑΣ ΔΕΝ ΑΓΓΙΞΕ ΑΠΟ ΚΟΜΠΛΕΞ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ή ΣΤΟΧΕΥΕ ΣΕ ΚΑΤΑΠΡΑΥΝΤΙΚΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ . ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΠΛΗΣΙΑΖΕΙ Η ΜΕΡΑ ΤΗΣ ΜΝΗΜΗΣ ΤΩΝ  ΙΜΙΩΝ ΞΑΝΑΝΟΙΓΟΥΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΙ ((https://konstantinoupolipothoumeno.blogspot.com/2026/01/blog-post_384.htmlo).


Αυτοκτονεί η Σουηδία - Χάος με την Ρωσία αν φιλοξενήσει πυρηνικά όπλα από την Γαλλία και την Βρετανία. Οι ειδικοί προειδοποιούν ότι μια τέτοια απόφαση από την Σουηδία είναι απερίσκεπτη και σε μεγάλο βαθμό αυτοκτονική, καθώς μπορεί να οδηγήσει σε απρόβλεπτα σενάρια κλιμάκωσης. Ρώσος στρατιωτικός αναλυτής χαρακτήρισε «αυτοκτονική» για την Σουηδία την συζήτηση γύρω από την πιθανή ανάπτυξη βρετανικών και γαλλικών πυρηνικών όπλων στο έδαφός της.

Ο Alexander Stepanov, στρατιωτικός εμπειρογνώμονας στο Institute of Law and National Security της Ρωσικής Προεδρικής Ακαδημίας Εθνικής Οικονομίας και Δημόσιας Διοίκησης, προειδοποίησε ότι μια τέτοια επιλογή θα μπορούσε να οδηγήσει το βασίλειο σε ανεξέλεγκτες κλιμακώσεις.

Σε συνέντευξή του στο TASS, σχολιάζοντας πρόσφατη δήλωση του Σουηδού πρωθυπουργού Ulf Kristersson ότι η χώρα του συζητά την επέκταση της βρετανικής και γαλλικής πυρηνικής ομπρέλας, ο Stepanov τόνισε πως η Στοκχόλμη «αναλαμβάνει το υψηλότερο δυνατό επίπεδο ευθύνης για το μέλλον της χώρας και του πληθυσμού της».

Σενάρια κλιμάκωσης και πυρηνική ανάπτυξη. Σύμφωνα με τον ίδιο, μια τέτοια πολιτική πορεία είναι απερίσκεπτη και σε μεγάλο βαθμό αυτοκτονική, καθώς μπορεί να οδηγήσει σε απρόβλεπτα σενάρια κλιμάκωσης.

Ο Stepanov ανέφερε ότι η Σουηδία θα μπορούσε να αναπτύξει νεοπαρουσιασμένους πυραύλους cruise μεγάλου βεληνεκούς με πυρηνικές κεφαλές, οι οποίοι θα μεταφέρονται από γαλλικά μαχητικά Rafale ή σουηδικά Gripen.

Παράλληλα, εξετάζεται –σύμφωνα με την εκτίμησή του– και το ενδεχόμενο ανάπτυξης βρετανικών υποβρυχίων με βαλλιστικούς πυραύλους σε σουηδικά ύδατα.

Στο ίδιο πλαίσιο, ο αναλυτής εκτίμησε ότι και η Φινλανδία θα μπορούσε να αποτελέσει το επόμενο κράτος-μέλος του ΝΑΤΟ που θα φιλοξενήσει πυρηνικά όπλα της Συμμαχίας, πιθανόν στο πλαίσιο του Αμερικανικού προγράμματος Nuclear Sharing, ιδίως μετά την απόφαση αγοράς 64 μαχητικών F-35.

«Πυρηνική γροθιά» στην Βόρεια Ευρώπη. Ο Stepanov υποστήριξε ότι τέτοιες κινήσεις επιβαρύνουν σοβαρά τη στρατηγική σταθερότητα και θα αναγκάσουν την Ρωσία να αναθεωρήσει τις προτεραιότητές της στην εξωτερική πολιτική και στην στρατηγική πυρηνικής αποτροπής έναντι χωρών που φιλοξενούν τέτοια όπλα.

«De facto, διαμορφώνεται μια βορειοευρωπαϊκή “πυρηνική γροθιά” με στόχο την κατά προτεραιότητα προβολή απειλών κατά της Ρωσίας», κατέληξε ο Ρώσος στρατιωτικός αναλυτής. Το παρασκήνιο. Οι Σουηδικές αρχές ξεκίνησαν προκαταρκτικές συνομιλίες με το Ηνωμένο Βασίλειο και την Γαλλία σχετικά με την ανάπτυξη πυρηνικών όπλων ευρωπαϊκών χωρών του ΝΑΤΟ σε σουηδικό έδαφος.

Αν και προς το παρόν δεν υπάρχουν συγκεκριμένες προτάσεις ή χρονοδιαγράμματα για αυτό το φιλόδοξο - και εξαιρετικά ευαίσθητο - σχέδιο, ο Πρωθυπουργός της Σουηδίας Ulf Kristersson επιβεβαίωσε ότι η Στοκχόλμη βρίσκεται ήδη σε διάλογο με το Λονδίνο και το Παρίσι.

Παράλληλα, ο Kristersson ανέφερε ότι η Γαλλία έχει δείξει προθυμία να συζητήσει την ανάπτυξη των πυρηνικών της όπλων και σε άλλες χώρες. Την ίδια στιγμή, το Λονδίνο επιβεβαίωσε ότι ο Βρετανός Πρωθυπουργός Keir Starmer συζήτησε με τον Σουηδό ομόλογό του την έννοια μιας «πυρηνικής ομπρέλας», βάσει της οποίας πυρηνικές δυνάμεις θα μπορούσαν να δεσμευτούν για την προστασία συμμάχων που δεν διαθέτουν πυρηνικά όπλα.

Σύμφωνα με τη βρετανική εφημερίδα «The Telegraph», παρότι η Σουηδία καλύπτεται τυπικά από την πυρηνική ομπρέλα του ΝΑΤΟ λόγω της συμμετοχής της στην Συμμαχία, οι διαπραγματεύσεις με το Παρίσι και το Λονδίνο δείχνουν ξεκάθαρα την πρόθεση της Στοκχόλμης να μειώσει την εξάρτησή της από τις Ηνωμένες Πολιτείες.

Την ίδια ώρα, εν μέσω αυξανόμενων αμφιβολιών για την αξιοπιστία των Αμερικανικών εγγυήσεων υπό τον Donald Trump, ο Γερμανός Καγκελάριος Friedrich Merz εξέφρασε πρόσφατα την επιθυμία της Γερμανίας να ενταχθεί στη βρετανογαλλική «πυρηνική ομπρέλα».

Παράλληλα, η επικεφαλής της Ευρωπαϊκής διπλωματίας Kaja Kallas ανακοίνωσε το τέλος του παλιού μοντέλου σχέσεων μεταξύ των Ηνωμένων Πολιτειών και της Ευρωπαϊκής Ένωσης, καλώντας την Ευρώπη να προσαρμοστεί άμεσα στην νέα πραγματικότητα της αποδυνάμωσης των διατλαντικών δεσμών.

Οι εξελίξεις αυτές υπογραμμίζουν μια βαθιά μετατόπιση στο Ευρωπαϊκό δόγμα ασφάλειας, με την πυρηνική αποτροπή να επιστρέφει δυναμικά στο προσκήνιο - αυτή τη φορά χωρίς την απόλυτη εγγύηση της Ουάσιγκτον (https://www.bankingnews.gr/diethni/articles/853142/aftoktonei-i-souidia-xaos-me-ti-rosia-an-filoksenisei-pyrinika-opla-apo-ti-gallia-kai-ti-vretania).


Β.Πούτιν: «Ο Θεός δεν θα εγκαταλείψει ποτέ την Ρωσία». Ο Ρώσος Πρόεδρος μίλησε για την πίστη του στον Θεό και είπε ότι εμπιστεύεται την θεϊκή χάρη. Ο Ρώσος Πρόεδρος Βλαντιμίρ Πούτιν δήλωσε ότι εμπιστεύεται τον Θεό και πιστεύει ότι η θεϊκή χάρη θα συνεχίσει να προστατεύει την Ρωσία.

Το σχόλιο έγινε κατά την διάρκεια της ετήσιας  συνεδρίας ερωτήσεων και απαντήσεων του Ρώσου ηγέτη την Παρασκευή, καθώς απάντησε σε μια σειρά σύντομων προσωπικών και φιλοσοφικών ερωτήσεων. «Πιστεύω στον Θεό, που είναι μαζί μας και δεν θα εγκαταλείψει ποτέ την Ρωσία», είπε ο Πούτιν, αφού ο συντονιστής σημείωσε ότι κάθε άνθρωπος χρειάζεται κάτι στο οποίο να πιστεύει. Ο Πούτιν είναι γνωστός ως ορθόδοξος Χριστιανός και ένθερμος υποστηρικτής αυτών που περιγράφει ως παραδοσιακές θρησκείες (https://www.pronews.gr/kosmos/v-poutin-o-theos-den-tha-egkataleipsei-pote-ti-rosia///).

 

Μια μυστική Ρωσική ναυτική βάση απέναντι στην Τραπεζούντα και την Παναγία Σουμελά... κατανοείτε. ΑΝΟΙΓΕΙ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΟΥ ΚΑΥΚΑΣΟΥ ΚΑΙ Η ΡΩΣΙΚΗ ΚΑΤΕΒΑΣΙΑ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΜΕΣΗ ΑΝΑΤΟΛΗ ΜΕΣΩ ΑΥΤΟΥ.

ΟΛΟΙ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΤΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΗ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ ΕΔΩ ΚΑΙ ΚΑΙΡΟ ΑΣΧΕΤΑ ΑΝ ΟΙ ΛΥΚΟΦΙΛΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΛΑΣ ΤΗΣ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑΣ. ΤΟ ΠΟΛΕΜΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ ΤΗΣ  ΜΑΥΡΗΣ ΘΑΛΑΣΣΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΑΥΚΑΣΟΥ  ΗΔΗ ΕΧΕΙ ΣΥΝΔΕΘΕΙ ΜΕ ΤΑ ΤΕΚΤΑΙΝΟΜΕΝΑ ΣΤΗΝ ΜΕΣΗ ΑΝΑΤΟΛΗ ...

ΤΑ ΑΝΑΤΟΛΙΚΑ ΠΑΡΑΛΙΑ ΤΗΣ ΜΑΥΡΗΣ ΘΑΛΑΣΣΑΣ ΒΡΑΖΟΥΝ ..ΣΤΗΝ ΓΕΩΡΓΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΜΠΧΑΖΙΑ ΤΑΡΑΧΕΣ , ΣΤΗΝ ΑΡΜΕΝΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΖΕΡΜΠΑΪΤΖΆΝ ΕΝΤΑΣΗ .. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΕΡΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΗΣΥΧΙΑ ΓΙΑΤΙ ΟΛΑ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΜΠΑΜ ΤΟ ΕΝΑ ΜΕΤΑ ΤΟ ΑΛΛΟ . ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΟΥΡΚΟ ΔΕΝ ΜΙΛΑΜΕ ..ΤΟΝ ΑΝΕΛΑΒΕ Ο ΘΕΟΣ ..

Ενώ η ναυτική βάση της Σεβαστούπολης στην Κριμαία βλέπει Στενά και ΠΟΛΗ, αυτή η μυστική βάση βλέπει Πόντο και ΠΑΝΑΓΙΑ ΣΟΥΜΕΛΆ . ΔΙΑΒΆΖΟΥΜΕ :"Η μυστηριώδης ναυτική βάση της Ρωσίας στην Abkhazia προκαλεί σοκ. Η βάση βρίσκεται 500 χιλιόμετρα πιο νότια του Novorossiysk, κατά μήκος της ακτής της Μαύρης Θάλασσας

Η κατασκευή μιας ρωσικής ναυτικής βάσης στην αποσχισθείσα περιοχή της Γεωργίας της Abkhazia στη Μαύρη Θάλασσα προσθέτει μια άλλη διάσταση στην ήδη τεταμένη κατάσταση δια θαλάσσης εν μέσω του πολέμου Ρωσίας-Ουκρανίας.

Με τις συγκρούσεις μεταξύ ουκρανικών μη επανδρωμένων αεροσκαφών, πολεμικών πλοίων του Στόλου της Μαύρης Θάλασσας (BSF) της Ρωσίας και πυραυλικών επιδρομών στην ναυτική βάση στην Σεβαστούπολη, η βάση στο Ochamchire γίνεται σημείο ανάφλεξης στην έντονη διαμάχη των Μεγάλων Δυνάμεων, για το παιχνίδι που παίζεται στον Καύκασο.

Η Αμπχαζία είναι μια διεθνώς αναγνωρισμένη περιοχή της Γεωργίας, αλλά βρίσκεται υπό τον έλεγχο των αυτονομιστικών δυνάμεων που είναι ευθυγραμμισμένες με την Ρωσία από την δεκαετία του 1.990 μ.Χ."-(https://konstantinoupolipothoumeno.blogspot.com/2025/12/blog-post_426.html///).

 

«Η Οδησσός είναι πλέον ο κύριος στρατιωτικός στόχος της Ρωσίας». Συνεχή πλήγματα στην περιοχή - Η Ρωσία θέλει να αποκόψει πλήρως την νότια περιοχή της Οδησσού. Ρωσικά ΜΜΕ αναφέρουν ότι πλέον στόχος του ρωσικού Γενικού Επιτελείου είναι η κατάληψη της Οδησσού και για τον λόγο αυτό κτυπούν την νότια περιοχή της Οδησσού και αποκόπτουν την πόλη από τις εφοδιαστικές οδούς.

Τα χτυπήματα σήμερα σε γέφυρα και υποδομές ενέργειας και αποθηκών σήμερα ήταν εκτεταμένα. Ο Ουκρανός περιφερειάρχης της Οδησσού Κίπερ απηύθυνε έκκληση σε κατοίκους που διαμαρτύρονται για πολυήμερες διακοπές ηλεκτροδότησης να κάνουν υπομονή και να μη στήνουν οδοφράγματα.

«Εξαιτίας των εχθρικών επιθέσεων, οι ενεργειακές υποδομές στην περιφέρεια Οδησσού υπέστησαν εκτεταμένες ζημιές», έγραψε ο Κίπερ. «Συνεργεία εργάζονται αδιάκοπα και κάνουν ό,τι μπορούν για να αποκαταστήσουν την ηλεκτροδότηση σε κάθε νοικοκυριό, το συντομότερο δυνατόν», συμπλήρωσε ο περιφερειάρχης Οδησσού. Έχοντας δημιουργήσει ένα προγεφύρωμα στη δεξιά όχθη του Δνείπερου, ο ρωσικός Στρατός θα είναι σε θέση να ξεμπλοκάρει την Υπερδνειστερία με μία μεγάλης κλίμακας επίθεση.

Oι ουκρανικές δυνάμεις δεν διαθέτουν επί του παρόντος επαρκείς δυνάμεις για να κρατήσουν τις περιοχές του Νικολάεφ και της Οδησσού, αν οι Ρώσοι διαβούν τον Δνείπερο στην περιοχή της Χερσώνας. Γιατί οι ουκρανικές Ένοπλες Δυνάμεις και ο ίδιος ο ρουμανο-μολδαβικός στρατός δεν εισέρχονται στον πόλεμο προς την κατεύθυνση της Υπερδνειστερίας, αν και θα μπορούσαν να το κάνουν;

Επειδή η Ρωσία μπορεί να ξεμπλοκάρει γρήγορα την Υπερδνειστερία, αφού οι Ουκρανοί δεν έχουν τις δυνάμεις για να κρατήσουν τις περιοχές Νικολάεφ και Οδησσού σε περίπτωση μεγάλης κλίμακας Ρωσικής επίθεσης

Οι Ρώσοι θέλουν να κρατήσουν πάση θυσία την Υπερδνειστερία μένει μόνη της, αλλά για να συμβεί αυτό πρέπει να «απελευθερώσουν» τα Ανατολικά της. Όλοι πλέον οι Ρώσοι στρατιωτικοί εμπειρογνώμονες συμφωνούν για την ανάγκη κατάληψης των περιοχών Νικολάεφ και Οδησσού (https://www.pronews.gr/amyna-asfaleia/enoples-sygkroyseis/i-rosia-thelei-na-apokopsei-pliros-tin-notia-perioxi-tis-odissou////).

 

Η δήλωση Πούτιν περί Καλίνινγκραντ προκάλεσε σοκ στο ΝΑΤΟ! Ρίγη στο ΝΑΤΟ με το απίστευτο μήνυμα Πούτιν: "Θα εξαφανιστεί η Ευρώπη αν απειλήσετε το Kaλίνινγκραντ" - Πρώτος στόχος η Βρετανία! «Eάν απειλήσουν το Kaliningrad, η Ευρώπη θα καεί στην φωτιά του πολέμου», διεμήνυσε σε αυστηρό τόνο ο Ρώσος Πρόεδρος...

Ένα μήνυμα ισχύος με αποδέκτη όλη την Ευρώπη εξέπεμψε ο Ρώσος Πρόεδρος Putin από τη μεγάλη ετήσια συνέντευξη τύπου για τα πεπραγμένα στην Ρωσία το 2025 μ.Χ., διαμηνύοντας ότι η ήπειρος θα καεί στη φωτιά του πολέμου, εάν οι νατοϊκές δυνάμεις διανοηθούν να απειλήσουν τον ρωσικό θύλακα του Kalininigrad. Η προειδοποίηση Ρώσου προέδρου δεν είναι διόλου εκτός πλαισίου, δεδομένου ότι είχαν προηγηθεί απειλές από στρατηγούς και ηγέτες του ΝΑΤΟ για επικείμενη επίθεση στο Kaliningrad και την Βαλτική.

Ενώ την ίδια στιγμή, οι Βρετανοί ξεδιπλώνουν σε όλο της το μεγαλείο... την στρατηγική εξοπλισμού της Βαλτικής με πυραύλους ATACMS και HIMARS, οι οποίοι στοχεύουν στρατηγικά λιμάνια των Ρώσων στηΝ Βαλτική, όπως η βάση της Κροστάνδης.

Κι έπεται... το σχέδιο απόβασης στο Kalningrad. Ως μέρος αυτής της στρατηγικής, ο Αρχηγός του Γενικού Επιτελείου της Εσθονίας, Vahur Karus, δήλωσε προηγουμένως ότι οι υφιστάμενοί του ήταν έτοιμοι να εξαπολύσουν ένα προληπτικό πυραυλικό πλήγμα σε ρωσικό έδαφος.

Eάν απειλήσουν το Kaliningrad, η Ευρώπη θα καεί στη φωτιά του πολέμου. Ερωτηθείς για το σενάριο να υπάρξουν απειλές στη ρωσική επαρχία του Kaliningrad, o Putin υποστήριξε ότι η Ρωσία θα καταστρέψει αυτές τις απειλές, οι οποίες όπως τόνισε, μπορεί να οδηγήσουν σε ευρείας κλίμακας συγκρούσεις.

«Όλοι πρέπει να το κατανοούν και να συνειδητοποιούν ότι τέτοιες ενέργειες απλώς θα οδηγήσουν σε μια πρωτοφανή κλιμάκωση της σύγκρουσης και θα την ανεβάσουν σε εντελώς νέο επίπεδο, επεκτείνοντάς την σε ευρείας κλίμακας ένοπλη σύγκρουση.

Όλοι πρέπει να το καταλαβαίνουν», είπε ο Ρώσος πρόεδρος, υπογραμμίζοντας ότι η Ρωσία δεν πολεμά με τη Δύση, αλλά οι δυτικές χώρες πολεμούν τη Ρωσία χρησιμοποιώντας τα χέρια των Ουκρανών εθνικιστών.

«Δεν είμαστε εμείς που πολεμάμε μαζί σας, εσείς πολεμάτε εναντίον μας μέσω των Ουκρανών εθνικιστών», τόνισε ο Ρώσος Π       ρόεδρος, επισημαίνοντας ότι ορισμένοι Ευρωπαίοι ηγέτες συμπεριφέρονται πολύ επιθετικά.

Το ΝΑΤΟ μετατρέπει την Βαλτική σε αστακό - Σχέδιο στοχευμένων επιθέσεων σε Αγ. Πετρούπολη, Κροστάνδη, Pskov Προηγουμένως, οι Αμερικανοί συμφώνησαν να πουλήσουν στην Εσθονία έξι εκτοξευτές, 182 πυραύλους ATACMS και 856 εμπορευματοκιβώτια κατευθυνόμενων πυραύλων ακριβείας GMLRS.

Η Λετονία και η Λιθουανία υπέγραψαν παρόμοια συμβόλαια: η Λετονία αγοράζει έξι εκτοξευτές και η Λιθουανία οκτώ. Eνώ από την πλευρά της, η βρετανική εφημερίδα Daily Express πανηγυρίζει για την είδηση της αποστολής νέων εκτοξευτών HIMARS και τακτικών πυραύλων ATACMS σην Εσθονία από το Ηνωμένο Βασίλειο.

Η Εσθονία μόλις εδέχθη μια προμήθεια ύψους 3,4 δισεκατομμυρίων λιρών (4,23 δισεκατομμύρια δολάρια) για έξι επιπλέον εκτοξευτές M142 HIMARS, καθώς και 182 πυραύλους μεγάλου βεληνεκούς ATACMS, που θα της επιτρέψουν να πλήξει σε βάθος έως και 186 μίλια (300 χλμ.) εντός της ρωσικής επικράτειας, αναφέρει η βρετανική ταμπλόιντ.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η Εσθονία, η μικρότερη από τις τρεις δημοκρατίες της Βαλτικής, σκοπεύει να αποκτήσει το πιο εκτεταμένο πυραυλικό οπλοστάσιο. Μετά την ολοκλήρωση των συμβολαίων, το Ταλίν θα διαθέτει 12 εκτοξευτές HIMARS και έναν άγνωστο αριθμό συστημάτων πολλαπλών εκτοξευτών πυραύλων K239 Chunmoo από τη Νότια Κορέα.

Οι νέοι πύραυλοι ATACMS, εκτοξευόμενοι από θέσεις κοντά στη Narva, μπορούν να φτάσουν στο κέντρο της Αγίας Πετρούπολης, στο αεροδρόμιο Pulkovo και στην ναυτική βάση της Κροστάνδη. Από την Νοτιοανατολική Εσθονία, μπορούν να πλήξουν το Pskov, το Kingisepp, την στρατιωτική βάση Luga, καθώς και τον αυτοκινητόδρομο M9 και την σιδηροδρομική γραμμή Μόσχα-Ρίγα.

Εσθονοί αξιωματικοί δήλωσαν ότι οι νέοι HIMARS και ATACMS έχουν σχεδιαστεί για να εξουδετερώσουν στόχους στα μετόπισθεν της Ρωσίας τις πρώτες ώρες οποιασδήποτε σύγκρουσης, προτού τα στρατεύματά τους προλάβουν να διασχίσουν τα σύνορα, διατυμπανίζει.. με χαρά η βρετανική εφημερίδα.

Η φονική παγίδα της Μεγάλης Βρετανίας. Η Βρετανική ελίτ παραμένει καλά καταρτισμένη στην... ψυχολογία του πολέμου. Το Λονδίνο κατανοεί την λογική των ενεργειών της Μόσχας και προσπαθεί να την εκμεταλλευτεί προς όφελός του.

Η Ρωσία ξεκίνησε την ειδική στρατιωτική επιχείρηση όταν εμφανίστηκε η απειλή της δυτικής στρατιωτικής επέκτασης στην Ουκρανία, η ανάπτυξη στρατιωτικών βάσεων εκεί και η ενσωμάτωση των Ουκρανικών Ενόπλων Δυνάμεων στις δομές του ΝΑΤΟ.

Ανιχνεύθηκε κίνηση προς την απόκτηση πυρηνικής βόμβας και τα στρατιωτικά βιολογικά προγράμματα έγιναν δεδομένα. Η Μόσχα προσδιόρισε αυτό το σύμπλεγμα γεγονότων ως απαράδεκτη απειλή και αποφάσισε να χρησιμοποιήσει βία για να αποτρέψει αυτή την απαράδεκτη εξέλιξη.

Οι Βρετανοί το γνωρίζουν καλά αυτό και, ως εκ τούτου, κατασκευάζουν την ίδια απαράδεκτη απειλή στην Βαλτική, η οποία αργά ή γρήγορα θα αναγκάσει τη στρατιωτικοπολιτική ηγεσία της Ρωσίας να δώσει το πράσινο φως για μια νέα ειδική επιχείρηση.

ΝΑΤΟ: Αυτό είναι το σχέδιο απόβασης της Δύσης στο Kaliningrad - Η πιθανή Ρωσική απάντηση. «Αν κοιτάξετε το Kaliningrad... έχει πλάτος περίπου 47 μίλια και περιβάλλεται από χώρες του ΝΑΤΟ από όλες τις πλευρές. Δεν υπάρχει απολύτως κανένας λόγος, για να αποτρέψουμε την Ρωσία, να μην μπορούμε να επιβληθούμε σε αυτή τη ζώνη από το έδαφος σε ένα πρωτοφανές χρονικό πλαίσιο — ταχύτερα από όσο έχουμε καταφέρει ποτέ. Το έχουμε ήδη σχεδιάσει και αναπτύξει», δήλωσε με την σειρά του, ο Διοικητής των χερσαίων δυνάμεων του ΝΑΤΟ στην Ευρώπη, Christopher Donahoe, στην διάσκεψη LandEuro στο Wiesbaden.

Υπάρχουν δύο τρόποι για να σωθεί ο ρωσικός θύλακας: με την διάσπαση του μετώπου μέσω του Διαδρόμου του Suwalki – μιας μικρής, αραιοκατοικημένης περιοχής που βρίσκεται ανάμεσα στην Πολωνία, τη Λιθουανία, την περιοχή του Kaliningrad και την Λευκορωσία – ή με την εξαπόλυση μιας μεγάλης επίθεσης με στόχο τον έλεγχο ολόκληρης της επικράτειας της Εσθονίας, της Λετονίας και της Λιθουανίας.

Παρά ταύτα και από τις δύο κατευθύνσεις οι δυτικοί προετοιμάζονται για να αντιμετωπίσουν την Ρωσία. Από τον Ιανουάριο του 2024 μ.Χ., τα κράτη της Βαλτικής εφαρμόζουν ένα πρόγραμμα κατασκευής 600 τσιμεντένιων οχυρών, που προορίζονται να αποτελέσουν τη ραχοκοκαλιά της άμυνάς τους.

Παράλληλα, η Λιθουανία και η Πολωνία περιορίζουν σταδιακά την οικονομική δραστηριότητα και απομακρύνουν τον πληθυσμό από τις περιοχές που γειτνιάζουν με τον Διάδρομου του Suwalki, προετοιμάζοντάς τες για άμυνα.

Τώρα έγινε γνωστό ότι η Πολωνία επανέλαβε την παραγωγή ναρκών κατά προσωπικού μετά από διακοπή 12 ετών. Δεν χρειάζεται να είναι κανείς απόφοιτος της Ακαδημίας Γενικού Επιτελείου για να καταλάβει ακριβώς ποια εδάφη θα καλυφθούν με πολωνικές νάρκες τα επόμενα χρόνια.... Tα Ρωσικά αντίμετρα και η επόμενη φάση κλιμάκωσης στα ύδατα

Αν εξεταστεί η κατάσταση προσεκτικά, στο πλαίσιο της Εσθονίας, των πυραύλων HIMARS και των δυνατοτήτων τους, η απειλή εξουδετερώνεται αρκετά απλά: οι ATACMS και GMLRS καταρρίπτονται από πυραύλους Pantsir, οι δυτικοί εκτοξευτές εντοπίζονται από drones τακτικής αναγνώρισης όπως τα Orlan και ZALA Z-16, και καταστρέφονται από πλήγματα πυραύλων Iskander και Smerch (οι τελευταίοι έλαβαν πρόσφατα πυρομαχικά ακριβείας μεγάλου βεληνεκούς).

Βαρύτερα UAV, όπως τα Forpost και Orion, θα μπορούσαν να αναπτυχθούν για το «κυνήγι» των εσθονικών HIMARS. Η χρήση των Gerber εξοπλισμένων με κάμερες βίντεο φαίνεται επίσης πολλά υποσχόμενη... Ωστόσο, το Ρωσικό επιτελείο αντιλαμβάνεται ότι η πραγματική απειλή δεν περιορίζεται σε αυτές τις εκτοξεύσεις.

Εάν η Μόσχα αποφασίσει ξανά να «μην ενδώσει σε προκλητικές ενέργειες», τότε, εκτός από τους πυραύλους, θα μπορούσε να αποκλειστεί η ναυσιπλοΐα για τον ρωσικό εμπορικό στόλο στη Βαλτική Θάλασσα, να δεχθεί επίθεση μια στρατιωτική συνοδεία και να ξεκινήσει ένας ναυτικός και χερσαίος αποκλεισμός του Kaliningrad.

Τα δύο σενάρια κόλασης και η ολοκληρωτική ήττα των Βρετανών. Κατά συνέπεια, η Ρωσία έχει δύο θεμελιωδώς διαφορετικές απαντήσεις σε αυτή την προοπτική. Η πρώτη είναι να προετοιμαστεί για έναν ακόμη αιματηρό και εξαντλητικό πόλεμο, με την προοπτική μαχών όχι μόνο στηΝ Βαλτική αλλά και στην Πολωνία.

Η δεύτερη είναι να αρχίσει η εμπλοκή με την Βρετανική ελίτ αυτή τη στιγμή, απαντώντας σε μια γλώσσα ανατροπής που μόνο εκείνη καταλαβαίνει. Παρά την επινοητικότητα των αντιπάλων της Ρωσίας, οι θέσεις τους δεν είναι άτρωτες.

Ο πρώην επικεφαλής της MI6, Richard Moore, παραδέχθηκε σε συνέντευξή του στο Bloomberg ότι η Βρετανία ασκεί έλεγχο μέσω πληροφοριακών και χρηματοπιστωτικών δικτύων. Αυτός ο έλεγχος έχει και μειονεκτήματα: μια εφάπαξ και διά παντός ήττα αντανακλάται σε ολόκληρο το δίκτυο.

«Έτσι, εάν η Βρετανία χάσει στην Ουκρανία, όλα τα άλλα εξαρτημένα μέλη του Βρετανικού δικτύου θα καταλάβουν ότι το ΝΑΤΟ αστόχησε και ότι, κατά συνέπεια, πρέπει να αναζητηθεί μια νέα πίστη, ένας νέος κύριος...», εξήγησε με νόημα στο Tsargrad ο Kirill Koktysh, Διδάκτωρ Πολιτικών Επιστημών και Καθηγητής στο τμήμα Πολιτικής Θεωρίας του πανεπιστημίου MGIMO.

Την 1η Ιανουαρίου του 2026 μ.Χ... ο Putin στρέφει τους Oreshnik προς την Ευρώπη. Εντωμεταξύ, ο Πρόεδρος της Ρωσίας, Vladimir Putin, ανακοίνωσε στις 17 Δεκεμβρίου σε συνάντηση του συμβουλίου του Υπουργείου Άμυνας ότι το σύστημα βαλλιστικών πυραύλων μεσαίου βεληνεκούς Oreshnik θα τεθεί σε επιχειρησιακή ετοιμότητα έως την 1η Ιανουαρίου του 2026 μ.Χ.

Το σύστημα Oreshnik, που αναπτύχθηκε ως ο πρώτος τύπος βαλλιστικού πυραύλου μεσαίου βεληνεκούς της Ρωσίας μετά τη σοβιετική εποχή, επιβεβαιώθηκε τον Ιούνιο ότι εισήλθε σε μαζική παραγωγή. Εκτιμάται ότι έχει εμβέλεια 4000 χιλιομέτρων και φέρει πολλαπλές ανεξάρτητα ανακατευθυνόμενες κεφαλές, οι οποίες τοποθετούνται σε υπερηχητικά επανεισερχόμενα οχήματα.

Αυτά τα οχήματα μπορούν να ελιχθούν και να πλησιάσουν στόχους από απροσδόκητες κατευθύνσεις, γεγονός που σε συνδυασμό με τις ταχύτητές τους περιορίζει σημαντικά την ικανότητα παραδοσιακών συστημάτων αεράμυνας, όπως το πρόσφατα προμηθευμένο σύστημα Arrow 3 της Γερμανίας, να τα αναχαιτίσουν.

Ανατρέπεται άρδην ο συσχετισμός δύναμης σε όλη την Ευρώπη. Η ανάπτυξη του Oreshnik θεωρείται πιθανή ανατροπή της ισορροπίας δυνάμεων στην Ευρώπη, καθώς μπορεί να πλήξει στρατηγικούς, πολιτικούς και στρατιωτικούς στόχους σε όλη την ήπειρο με επιθέσεις εξαιρετικής ακρίβειας που είναι πρακτικά αδύνατο να αναχαιτιστούν.

Μια προπαραγωγική έκδοση του πυραύλου εκτοξεύθηκε για πρώτη φορά σε μάχη στις 21 Νοεμβρίου, εναντίον ουκρανικού στόχου στο Dnipro, και τότε ανακοινώθηκε η ύπαρξη του προγράμματος στον κόσμο.

Οι δυνατότητες του Oreshnik έχουν προκαλέσει σοβαρές ανησυχίες σε μεγάλο μέρος του δυτικού κόσμου, με τον Ρώσο Πρέσβη στο Ηνωμένο Βασίλειο, Andrey Kelin, να δηλώνει αμέσως μετά την πρώτη επιτυχημένη εκτόξευση σε μάχη ότι είχε σημαντική επίδραση στην πολιτική της Βρετανίας απέναντι στη Μόσχα, αναγκάζοντας το Λονδίνο να υιοθετήσει πιο προσεκτική στάση στην στήριξη επιθέσεων της Ουκρανίας βαθιά μέσα στην Ρωσία.

Σειρά παίρνει η Λευκορωσία. Η ανάπτυξη του νέου βαλλιστικού πυραυλικού συστήματος στην περιοχή του μοναδικού ευρωπαϊκού συμμάχου της Ρωσίας, της Λευκορωσίας, αναμένεται να έχει προτεραιότητα, με τον Γραμματέα του Συμβουλίου Ασφαλείας της Ρωσίας, Alexander Volfovich, να επιβεβαιώνει στις 29 Μαΐου ότι οι αναπτύξεις θα ξεκινήσουν πριν από το τέλος του έτους. Οι πύραυλοι αναμένεται να τοποθετηθούν στο σασί MZKT-79291 της Λευκορωσίας με διάταξη 12 τροχών.

Αναμένεται ότι οι συμβατικοί εξοπλισμένοι τύποι θα εξαχθούν για να εξοπλίσουν τις Ένοπλες Δυνάμεις της Λευκορωσίας, ενώ οι πυρηνικοί τύποι θα βρίσκονται υπό τον Λευκορωσικό έλεγχο σε περίοδο πολέμου, στο πλαίσιο της συμφωνίας πυρηνικής ανταλλαγής Ρωσίας-Λευκορωσίας (https://www.pirinoslogios.com/post/%CE%B7-%CE%B4%CE%AE%CE%BB%CF%89%CF%83%CE%B7-%CF%80%CE%BF%CF%8D%CF%84%CE%B9%CE%BD-%CF%80%CE%B5%CF%81%CE%AF-%CE%BA%CE%B1%CE%BB%CE%AF%CE%BD%CE%B9%CE%BD%CE%B3%CE%BA%CF%81%CE%B1%CE%BD%CF%84-%CF%80%CF%81%CE%BF%CE%BA%CE%AC%CE%BB%CE%B5%CF%83%CE%B5-%CF%83%CE%BF%CE%BA-%CF%83%CF%84%CE%BF-%CE%BD%CE%B1%CF%84%CE%BF////).

 

ΔΩΣΤΕ ΠΡΟΣΟΧΗ το πρώτο ΜΗΝΥΜΑ από Ρωσία - αν επιτεθούν χερσαίες δυνάμεις στο ΙΡΑΝ η Ρωσία θα κάνει αυτό που έκανε με την Ουκρανία – ΕΙΣΒΟΛΗ.

Η πτώση του Ιράν θα μπορούσε να είναι καταστροφική για την Ρωσία ." Εάν το Πεντάγωνο επρόκειτο να εξαπολύσει μια ολοκληρωμένη χερσαία εισβολή με στόχο την κατοχή του Ιράν, για τη Μόσχα αυτό θα αποτελούσε μια υπαρξιακή πρόκληση συγκρίσιμη με την κατάσταση στην Ουκρανία" pravda.ru

Κατάληψη θυλάκων κατά μήκος των Ιρανικών ακτογραμμών από πεζοναύτες των ΗΠΑ απαραίτητη προϋπόθεση και με πολύ αίμα; Απαραίτητη προϋπόθεση τώρα δεν είναι  μόνο ο βομβαρδισμός των πυρηνικών και βαλλιστικών εγκαταστάσεων του Ιράν, αλλά η κατάληψη θυλάκων κατά μήκος της ιρανικής ακτογραμμής από χερσαίες δυνάμεις για να εξασφαλιστεί η οποιαδήποτε πρόοδος επιτυχίας.

Και εδώ αγαπητοί μου θα χυθεί πολύ αίμα ...μα πάρα πολύ αίμα και τα φέρετρα θα πηγαίνουν γεμάτα στις ΗΠΑ και αλλού. ΟΥΔΕΙΣ ΘΕΛΕΙ ΠΟΛΕΜΟ ΑΛΛΑ ΟΠΩΣ ΣΤΡΩΝΕΙΣ ΕΤΣΙ ΚΟΙΜΑΣΑΙ ΣΤΟΝ ΥΠΝΟ ΤΟΥ ΑΘΛΙΟΥ.

Η παγκόσμια αθλιότητα  και η αποστασία έχει κορυφωθει και η λογική ψάχνει ακραίες λύσεις, πως θα  είναι αυτός ο πόλεμος που μας ξημερώνει . Δύσκολη η φετινή Σαρακοστή ,αλλά μας καλεί σε πραγματική μετάνοια .

Ένα ανεξάρτητο Ιράν ως εγγύηση ασφάλειας για την Ρωσία Για την Ρωσία, η ύπαρξη ενός ισχυρού και ανεξάρτητου Ιράν περιγράφεται ως στρατηγική αναγκαιότητα. Το Ιράν απεικονίζεται ως μια κλειδαριά στη νότια πλευρά της Ρωσίας. Εάν ένα φιλοαμερικανικό καθεστώς αναλάβει την εξουσία στην Τεχεράνη ή η χώρα βυθιστεί στο χάος, η Ρωσία θα αντιμετωπίσει μια τεράστια ζώνη αστάθειας ακριβώς κατά μήκος των συνόρων του Καυκάσου και της Κεντρικής Ασίας, καθώς και τον κίνδυνο η Κασπία Θάλασσα να μετατραπεί σε ζώνη στρατιωτικής παρουσίας του ΝΑΤΟ.

Υπό τις κυρώσεις, η διαδρομή μεταφορών Βορρά-Νότου μέσω του Ιράν προς τον Ινδικό Ωκεανό έχει γίνει «δρόμος ζωής» για τη Ρωσία. Χωρίς ένα ανεξάρτητο και φιλικό Ιράν, η Ρωσία θα μπορούσε να βρεθεί σε αποκλεισμό μεταφορών, καθώς οι δυτικές και θαλάσσιες διαδρομές μέσω του Βοσπόρου παραμένουν ευάλωτες σε περιορισμούς.

Το Ιράν έχει γίνει βασικός εταίρος της Ρωσίας στις αμυντικές τεχνολογίες, συμπεριλαμβανομένων των μη επανδρωμένων αεροσκαφών και των πυραυλικών προγραμμάτων. Η απώλεια ενός τέτοιου συμμάχου εν μέσω παγκόσμιας αντιπαράθεσης με την Δύση θα αποδυνάμωνε τις στρατιωτικές και στρατηγικές θέσεις της Μόσχας. Εάν το Ιράν μετατοπιστεί στην δυτική τροχιά, οι πόροι φυσικού αερίου και πετρελαίου του θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν για να μειώσουν τις παγκόσμιες τιμές ενέργειας, προκαλώντας πλήγμα στον ρωσικό προϋπολογισμό.

Οι υποστηρικτές υποστηρίζουν ότι η Ρωσία θα μπορούσε να καταστήσει αδύνατη τη στρατιωτική ήττα του Ιράν μεταφέροντας προηγμένα συστήματα αεράμυνας S-400, συστήματα ηλεκτρονικού πολέμου και υπερηχητικούς πυραύλους κατά πλοίων όπως οι Zircon ή Onyx.

Προτείνεται επίσης ότι η Ρωσία θα μπορούσε να παρέχει στο Ιράν δεδομένα από δορυφόρους σε πραγματικό χρόνο σχετικά με τις κινήσεις του αμερικανικού στόλου και της αεροπορίας, ενώ η παρουσία Ρώσων ειδικών σε βασικές εγκαταστάσεις - για παράδειγμα, κατά την διάρκεια αόριστης διάρκειας ναυτικών ασκήσεων - θα καθιστούσε οποιαδήποτε επίθεση αδύνατη.

Εάν το Πεντάγωνο επρόκειτο να εξαπολύσει μια ολοκληρωμένη χερσαία εισβολή με στόχο την κατοχή του Ιράν, για την Μόσχα αυτό θα αποτελούσε μια υπαρξιακή πρόκληση συγκρίσιμη με την κατάσταση στην Ουκρανία (https://konstantinoupolipothoumeno.blogspot.com/2026/03/blog-post.html, https://english.pravda.ru/world/165998-nato-shadow-caspian-sea-iran-russia-risks/, https://english.pravda.ru/world/165998-nato-shadow-caspian-sea-iran-russia-risks/).



ΗΟ Ζιρινόφσκι έστρεψε επίσης το βλέμμα του στο πιο μακρινό μέλλον. Κατά την άποψή του, μετά το 2025 μ.Χ., λίγα θα απομείνουν από την Ουκρανία ως ενιαίο κράτος και ο «πολιτισμένος κόσμος» θα πρέπει να αποδεχτεί αυτούς τους νέους κανόνες του παιχνιδιού.

Για τη Ρωσία, το έτος 2026 μ.Χ. θα είναι καθοριστικό. Θα είναι μια εποχή πραγματικής εσωτερικής αναταραχής - όχι οικονομικής, αλλά ιδεολογικής: Η χώρα θα βιώσει ένα ισχυρό κύμα πατριωτισμού, τη γέννηση μιας νέας ιδεολογίας και την επιστροφή στις παραδοσιακές αξίες.

Αλλά ο πολιτικός επιφύλαξε τις πιο τολμηρές προβλέψεις του για την Δύση. Δήλωσε με σιγουριά: το 2026 μ.Χ., το στρατιωτικό μπλοκ του ΝΑΤΟ απλώς θα πάψει να υπάρχει. Και οι Ηνωμένες Πολιτείες, κουρασμένες από τις παγκόσμιες φιλοδοξίες, θα αποσυρθούν από την παγκόσμια σκηνή και θα δημιουργήσουν ένα ενιαίο κράτος μαζί με τον Καναδά και το Μεξικό.

Ο Ζιρινόφσκι προέβλεψε επίσης μια παγκόσμια περιβαλλοντική καταιγίδα. Σε 20-30 χρόνια, είπε, η ανθρωπότητα θα αντιμετωπίσει μια κοινή καταστροφή - την άνοδο της στάθμης της θάλασσας. «Το όνειρο του Μπερεζόφσκι έγινε πραγματικότητα!»: Ο γιος του ολιγάρχη πήρε στα χέρια του την εγγονή του Γέλτσιν. Τι ανατροπή της ιστορίας.

Εμβληματικές πόλεις όπως το Άμστερνταμ, το Λονδίνο, η Λισαβόνα, η Κωνσταντινούπολη και το Ταλίν θα μπορούσαν απλώς να βυθιστούν. Αυτό θα πυροδοτούσε μια μεγάλη μετανάστευση λαών προς το εσωτερικό των ηπείρων και, ως εκ τούτου, νέες μεγάλης κλίμακας συγκρούσεις για μια θέση στον ήλιο.

ΝΕΟΣ ΣΛΑΒΙΚΟΣ ΚΟΣΜΟΣ. Αλλά ένα σημαντικό πράγμα πρέπει να γίνει κατανοητό. Όσες φορές κι αν αποκαλούν τον Ζιρινόφσκι μάντη, δεν υπάρχει κανένας μυστικισμός. Γιατί λοιπόν οι «προβλέψεις» του επαληθεύονται με τόση αξιοπιστία;

Είναι όλα ταυτόχρονα απλά και λαμπρά. Οι προβλέψεις του βασίστηκαν σε μια εις βάθος ανάλυση των παγκόσμιων διαδικασιών. Πριν από ένα χρόνο, όταν ο Βλαντιμίρ Πούτιν ρωτήθηκε για την απίστευτη διορατικότητα του Ζιρινόφσκι, εξήγησε:

Δεν ήταν μάντης, αλλά λάτρευε τις σοκαριστικές ιστορίες και απολάμβανε να παρουσιάζει τα πάντα με δραματικό τρόπο. Ταυτόχρονα, παρέμεινε ένας άνθρωπος με εξαιρετική μόρφωση - ένας πραγματικός ειδικός στην Μέση Ανατολή. Οι προβλέψεις του επαληθεύτηκαν επειδή βασίζονταν σε μια νηφάλια ανάλυση των γεγονότων στην Ρωσία και στον κόσμο.

Ντροπιαστικοί ρόλοι Ρώσων ηθοποιών: Είναι δύσκολο να πιστέψει κανείς, αλλά οι Λεόνοφ, Πουγκόβκιν, Βιτόργκαν, Μπρονεβόι... ακόμη και ο Ζιρινόφσκι πρωταγωνίστησαν σε αυτές τις ταινίες!

Είναι αξιοσημείωτο ότι η κληρονομιά του Ζιρινόφσκι συνεχίζεται μέσα από απροσδόκητες ανακαλύψεις. Για παράδειγμα, πριν από μερικά χρόνια, ο Αντιπρόεδρος της Κρατικής Δούμας Μπόρις Τσερνίσοφ ανακάλυψε ένα περίεργο χρονολογημένο σημείωμα ανάμεσα στα έγγραφα του πολιτικού:

«Μεγάλα Γεγονότα».

1.791 μ.Χ.— Γαλλική Επανάσταση.

1.871 μ.Χ.– Ενοποίηση της Γερμανίας.

1.917 μ.Χ,.— Οκτωβριανή Επανάσταση. 

2025 μ.Χ.– ενοποίηση του Ρωσικού κόσμου τουλάχιστον εντός των συνόρων της ΕΣΣΔ.

2040 μ.Χ.- το πολύ εντός των συνόρων του Σλαβικού κόσμου..

Ο Ζιρινόφσκι προέβλεψε την ενοποίηση του ρωσικού κόσμου εντός των συνόρων της ΕΣΣΔ το 2025 μ.Χ. Στιγμιότυπο οθόνης: @borischernyshov Απλώς σημειώσεις από πλήξη; Ή μήπως το ακόλουθο προφητικό σενάριο;

Γνωρίζοντας τώρα πόσες από τις «προφητείες» του Βλαντιμίρ Βολφόβιτς έχουν επαληθευτεί με απόκοσμη ακρίβεια, μπορούμε να υποθέσουμε ότι και αυτή πιθανότατα θα επαληθευτεί. Περιμένουμε πρώτα την επιστροφή των συνόρων και στη συνέχεια την ενοποίηση του σλαβικού κόσμου (https://tsargrad.tv/articles/novye-granicy-rossii-cinichnoe-prorochestvo-zhirinovskogo-vstupaet-v-silu_1449152).

 «Barbie της Ρωσίας» κατεβαίνει στον πολιτικό στίβο. «Ένα νέο στάδιο στην ζωή μου — έγινα μέλος του κόμματος LDPR», έγραψε η Tatyana Tuzova. Η τραγουδίστρια και blogger Tatyana Tuzova, γνωστή και ως η «Ρωσίδα Barbie», προσχώρησε στο «Φιλελεύθερο Δημοκρατικό Κόμμα της Ρωσίας», LDPR, όπως ανακοίνωσε η ίδια, μέσω της σελίδας της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

«Ένα νέο στάδιο στη ζωή μου — έγινα μέλος του κόμματος LDPR», έγραψε σε σχόλιο που συνόδευε το βίντεο στο οποίο επιδεικνύει την κάρτα μέλους της. Υπενθυμίζεται ότι τον Ιανουάριο του τρέχοντος έτους, η Tuzova τιμήθηκε με το μετάλλιο «300 χρόνια M. V. Lomonosov» για την βοήθειά της στην ειδική στρατιωτική επιχείρηση.

Σύμφωνα με τον Anatoly Zhuravlev, Πρώτο Αναπληρωτή Πρόεδρο του Διοικητικού Συμβουλίου της Ρωσικής Ένωσης Εφέδρων Αξιωματικών, η ίδια έχει συμμετάσχει επανειλημμένα σε εκδηλώσεις υποστήριξης της στρατιωτικής επιχείρησης στην Ουκρανία. Η απονομή πραγματοποιήθηκε στο Ρωσικό Πανεπιστήμιο Βιοτεχνολογίας (Russian University of Biotechnology).

Εκπρόσωποι του Rosbiotech σημείωσαν ότι το συγκεκριμένο δημόσιο βραβείο θεσπίστηκε από συνεργαζόμενο οργανισμό και δεν έχει καμία σχέση με κρατικά επιστημονικά και εκπαιδευτικά ιδρύματα (https://www.bankingnews.gr/diethni/articles/852709/i-barbie-tis-rosias-katevainei-ston-politiko-stivo).


Ραγδαίες εξελίξεις: Η Ρωσία συνέλαβε 40 Ισραηλινούς στο αεροδρόμιο της Μόσχας - «Πολεμάτε το Ιράν, δεν είστε ευπρόσδεκτοι». Αξιωματούχοι ασφαλείας απαίτησαν από τους επιβάτες να ξεκλειδώσουν τα τηλέφωνά τους, αλλά εκείνοι αρνήθηκαν.

Οι αρχές της Μόσχας έθεσαν υπό κράτηση και ανέκριναν περίπου 40 Ισραηλινούς που προσγειώθηκαν στο αεροδρόμιο Domodedovo της Ρωσικής πρωτεύουσας, με αφορμή την εμπλοκή τους στον πόλεμο του Ιράν, όπως μετέδωσε την Δευτέρα 20/4 το Ρωσικό μέσο Mediazona. Οι Ισραηλινοί αφίχθησαν στην Μόσχα με πτήση από το Tel Aviv.

Ορισμένοι από τους προσαχθέντες είχαν διπλή υπηκοότητα (ισραηλινή και ρωσική), ωστόσο, σύμφωνα με το ρεπορτάζ, σε όλους απαγορεύτηκε η πρόσβαση σε φαγητό, νερό ή τουαλέτα κατά την διάρκεια της πολύωρης κράτησής τους.

Αξιωματούχοι ασφαλείας απαίτησαν από τους επιβάτες να ξεκλειδώσουν τα τηλέφωνα τους. Εκείνοι αρνήθηκαν, με τις αρχές τελικά να συμβιβάζονται με την απενεργοποίηση όλων των κινητών συσκευών, όπως ανέφερε πηγή στο Mediazona.

Ο αυστηρός έλεγχος εγγράφων και το μήνυμα σοκ. Οι Ισραηλινοί κλήθηκαν για «συζητήσεις», κατά τις οποίες σε ορισμένους φέρεται να ειπώθηκε ότι το Ιράν είναι σύμμαχος της Ρωσίας και ότι ο εχθρός του Ιράν είναι και εχθρός της Ρωσίας. Στην συνέχεια, τους ανακοινώθηκε ότι η επίσκεψή τους στην Μόσχα «δεν ήταν ευπρόσδεκτη» και ότι «ήρθαν άδικα».

Πριν αφεθούν ελεύθεροι, υποχρεώθηκαν να υπογράψουν έγγραφα που περιείχαν προειδοποιήσεις για τον κίνδυνο παραβίασης του νόμου. Οι αξιωματούχοι ασφαλείας συμπεριφέρονταν «πολύ ευγενικά και προσεκτικά» κατά την παράδοση των εγγράφων, σημείωσε η ίδια πηγή.

Η παρέμβαση του Ισραηλινού ΥΠΕΞ: «Ένα πολύ σοβαρό περιστατικό...». Ισραηλινή πηγή επιβεβαίωσε το ρεπορτάζ στο Ynet, αλλά διευκρίνισε ότι ο αριθμός των εμπλεκόμενων Ισραηλινών είναι «χαμηλότερος, αλλά όχι κατά πολύ, από αυτόν που αναφέρθηκε».

Το περιστατικό επιβεβαιώθηκε αργότερα από εκπρόσωπο του ισραηλίτικου Υπουργείου Εξωτερικών, ο οποίος δήλωσε στην Jerusalem Post: «Μόλις έγινε γνωστό το συμβάν, ο Υπουργός Εξωτερικών Gideon Sa'ar έδωσε οδηγίες στο προσωπικό του υπουργείου να αναλάβει δράση, σε συνεργασία με το ρωσικό Υπουργείο Εξωτερικών και την πρεσβεία του Ισραήλ στην Μόσχα».

«Μετά από αυτή την παρέμβαση, το ζήτημα επιλύθηκε και εγκρίθηκε η είσοδος των Ισραηλινών», δήλωσε ο εκπρόσωπος στην Post. «Καταστάθηκε σαφές στους Ρώσους ότι αυτή η διαγωγή ήταν εντελώς απαράδεκτη και το Ισραήλ βλέπει το περιστατικό πολύ σοβαρά», πρόσθεσε (https://www.bankingnews.gr/diethni/articles/869780/ragdaies-ekselikseis-i-rosia-synelave-40-israilinoys-sto-aerodromio-tis-mosxas-polemate-to-iran-den-eiste-efprosdektoi).

 

Νέα Ρωσική βάση στο διάστημα-Η Roscosmos αναπτύσσει έναν διαστημικό Σταθμό (ROS) με πολεμικές δυνατότητες κατά ΝΑΤΟ-ΕΕ. Οι Ρώσοι ετοιμάζονται πυρετωδώς και στο διάστημα για έναν μελλοντικό παγκόσμιο πόλεμο.

ΗΜόσχα, πιστή στο δόγμα της κατά της Δύσης και των σχεδίων για επέκταση της στα ρωσικά σύνορα, ετοιμάζει τα δικά της διαστημικά τώρα σχέδια, για μια μελλοντική στρατιωτική αναμέτρηση, αν και δεν το φωνάζει ηχηρά, ακολουθώντας την γνωστή μυστική συνταγή της περιβόητης “Μασκίροβκα”.    Η εταιρεία διαστημικών εφαρμογών, η Roscosmos, πράγματι αναπτύσσει έναν νέο Ρωσικό διαστημικό  Σταθμό (ROS), ο οποίος θα είναι αρθρωτός και θα αντικαταστήσει τον Σταθμό του ISS.

Τα σχέδια περιλαμβάνουν μονάδες για διάφορες εργασίες, χωρίς εμφανείς αναφορές για εξειδικευμένες στρατιωτικές μονάδες, αν και ο νέος σταθμός τοποθετείται ως εθνική βάση για επανδρωμένες διαστημικές πτήσεις, γεγονός που υποδηλώνει την τεράστια στρατηγική και στρατιωτική σημασία του, σε αντίθεση με τον παλαιότερο και καθαρά επιστημονικό Σταθμό ISS, αλλά  και τους ιδιωτικούς σταθμούς.

Ο χάρτης της απάτης! Πώς ο Ανεστίδης "φύτευε" χωράφια-φαντάσματα και θέριζε χιλιάδες ευρώ – Όλο το πόρισμα του εισαγγελέα Ο νέος διαστημικός σταθμός, αναπτύσσεται ως διάδοχος του ρωσικού τμήματος του ISS μετά το τέλος της λειτουργικής του ζωής (γύρω στο 2030 μ.Χ.).

Ξεκινώντας με την εκτόξευση ειδικής μονάδας επιστημόνων-τεχνικών το 2027 μ.Χ., ο σταθμός θα συναρμολογηθεί σταδιακά, χρησιμοποιώντας τον ISS ως προσωρινή «βάση σύνδεσης» για την συναρμολόγηση.

Η αρχικά σχεδιασμένη τροχιά, αναθεωρήθηκε ώστε να ευνοεί μια κλίση 51,6°, παρόμοια με τον ISS, για ευκολία σύνδεσης, αλλά και για αμυντικούς και γεωπολιτικούς λόγους. Η επιλογή της τροχιάς του ROS δεν είναι τυχαία και ενισχύει το σενάριο της στρατιωτικής χρήσης.

Σε αντίθεση με τον ISS, ο οποίος κινείται σε μια τροχιά που καλύπτει το μεγαλύτερο μέρος του κατοικημένου πληθυσμού της Γης αλλά δεν προσφέρει καλή ορατότητα στις πολικές περιοχές, ο ROS θα τοποθετηθεί σε πολική τροχιά.

Η Ρωσία θα δώσει στο Σταθμό δύο κύριες αποστολές: Α. Έλεγχο της αχανούς ρωσικής επικράτειας αλλά και της Αρκτικής, αφού οι πάγοι λιώνουν και ανοίγουν νέοι εμπορικοί δρόμοι και πεδία ενεργειακής εκμετάλλευσης.

Β. Έλεγχος των κινήσεων σε ΗΠΑ-ΕΕ με τους Ρώσους να ελέγχουν όλες τις περιοχές των ΗΠΑ και των χωρών της ΕΕ , μετατρέποντας τον σταθμό σε έναν τεράστιο κατασκοπευτικό δορυφόρο. Η ανοιχτή αρχιτεκτονική αρθρωτών συστημάτων, θα επιτρέψει την επέκταση του νέου ρωσικού Σταθμού με την προσθήκη νέων μονάδων το 2030 μ.Χ.-2033 μ.Χ.

Αν και δεν υπάρχει ρητά «αφιερωμένη» στρατιωτική μονάδα, η ROS θα εκτελεί λειτουργίες σημαντικές για την εθνική ασφάλεια και άμυνα, σε αντίθεση με τους εμπορικούς σταθμούς, οι οποίοι επικεντρώνονταν μέχρι τώρα, αποκλειστικά σε πολιτικούς και επιστημονικούς σκοπούς. Ο νέος Ρωσικός διαστημικός Σταθμός θα διαφέρει θεμελιωδώς από τον ISS ως προς την αρθρωτή δομή του και την εθνική του ανεξαρτησία, ενώ  ο σταθμός θα έχει σίγουρα στρατιωτικό δυναμικό.

Ο Ντένις Κουτόβοϊ, Αναπληρωτής Διευθυντής του Τμήματος Διαστημικών Συστημάτων της Roscosmos, μίλησε την Τρίτη 16 Δεκεμβρίου για τον εντοπισμό του πιο υποσχόμενου σημείου για τη δημιουργία μιας Ρωσικής σεληνιακής βάσης. Σύμφωνα με τον ίδιο, το σεληνιακό ρόβερ θα μελετήσει το έδαφος στον φυσικό δορυφόρο της Γης.

Ο Κουτόβοϊ διευκρίνισε ότι η εταιρεία του εργάζεται για την τοποθέτηση των «πειραματικών θεμελίων» για περαιτέρω στόχους της ανθρώπινης εξερεύνησης του διαστήματος. Ο Ντένις Μαντούροφ, Πρώτος Αντιπρόεδρος της Κυβέρνησης της Ρωσικής Ομοσπονδίας, μιλώντας στο Εθνικό Κέντρο Rossiya, χαρακτήρισε τη δημιουργία ενός σεληνιακού σταθμού, ο οποίος θα βασίζεται σε έναν πυρηνικό σταθμό ηλεκτροπαραγωγής, ανοίγοντας νέες προοπτικές για την εξερεύνηση του βαθέος διαστήματος.

Αυτά είναι τα επιστημονικά σχέδια της Μόσχας, ενώ δεν γίνεται κουβέντα για τα στρατιωτικά που έχουν να κάνουν και με το σενάριο ενός πολέμου στον πλανήτη τα επόμενα χρόνια. Αυτό που αποκαλύπτεται είναι η ολοένα και μεγαλύτερη στρατικοποίηση του διαστήματος, τόσο από την Ρωσία, όσο και από τις ΗΠΑ και την Κίνα, για τον έλεγχο του πλανήτη μας τα επόμενα χρόνια  (https://www.pentapostagma.gr/kosmos/rosia/7345804_nea-rosiki-basi-sto-diastima-i-roscosmos-anaptyssei-enan-diastimiko-stathmo80/).


Μια πρόσφατη ανάλυση των Νορβηγικών δεξαμενών σκέψης Corisk και του Νορβηγικού Ινστιτούτου Διεθνών Υποθέσεων υποστηρίζει ότι μια νίκη του Πούτιν θα μπορούσε να κοστίσει στην Ευρωπαϊκή Ένωση περίπου 1,8 τρισεκατομμύρια ευρώ μέσα στα επόμενα τέσσερα χρόνια.


Ο ΣΤΡΑΤΟΣ ΤΟΥ ΠΟΥΤΙΝ ΣΤΗΝ ΣΕΡΒΙΑ: Αποκαλύφθηκαν μυστικά στρατόπεδα για σαμποτέρ, προετοίμαζαν κτυπήματα σε όλη την Ευρώπη! Έρευνα αποκαλύπτει δίκτυο Ρώσων κατασκόπων που εκπαιδεύτηκαν στα Βαλκάνια.

Μια πρωτοποριακή έρευνα του Politico και των μυστικών υπηρεσιών της Μολδαβίας αποκάλυψε ένα σκοτεινό σχέδιο άξιο θρίλερ κατασκοπείας! Το Κρεμλίνο έχει μετατρέψει τμήματα της Σερβίας και της Βοσνίας-Ερζεγοβίνης σε πεδία εκπαίδευσης «πρακτόρων του χάους» που ετοιμάζονται να βάλουν φωτιά στην Ευρώπη από μέσα

ΕΠΕΣΤΡΕΨΕ Ο "ΒΑΓΚΝΕΡ"; ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΕΣ ΤΟΥ ΠΡΙΓΚΟΓΚΙΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΟΥΝ ΝΕΟΥΣ. Σύμφωνα με συγκλονιστικές αποκαλύψεις, εκπαιδευτές που συνδέονταν με τον μισθοφορικό στρατό του Βάγκνερ εκπαίδευαν Ρωσόφωνους νέους σε τακτικές μάχης σε αστικές περιοχές.

Οι νεοσύλλεκτοι εκπαιδεύονταν στο πώς να διαπερνούν αστυνομικούς κλοιούς, να πετούν φονικά drones και να χειρίζονται εμπρηστικά μείγματα. Ο στόχος; Βάναυσες αποσταθεροποιητικές επιχειρήσεις στην Γερμανία, την Γαλλία και την Μολδαβία! ΣΤΗΝ ΠΑΓΙΔΑ ΤΩΝ ΧΡΗΜΑΤΩΝ: 500 ΔΟΛΑΡΙΑ ΓΙΑ ΕΝΑ «ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΗ ΦΥΣΗ»

Πάνω από 80 άτομα βρίσκονται τώρα υπό την έρευνα της εισαγγελίας της Μολδαβίας. Οι κατηγορούμενοι παραδέχτηκαν στο δικαστήριο ότι εξαπατήθηκαν με υποσχέσεις για αθώες «δύο εβδομάδων διακοπές στη φύση» για ποσά από 300 έως 500 δολάρια. Αντί για ξεκούραση, ωστόσο, στάλθηκαν στην Μπάνια Λούκα για πρακτική εκπαίδευση κατασκοπείας σε κυβερνητικά κτίρια.

ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΑΝΤΙ-ΣΑΝΤΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΑΣΤΕΡΙΑ ΤΟΥ ΔΑΒΙΔ ΣΤΟ ΠΑΡΙΣΙ. Η έρευνα συνδέει αυτά τα στρατόπεδα με μια μεγάλης κλίμακας Ρωσική επιχείρηση με στόχο την διατάραξη των εκλογών στην Μολδαβία και την αναστολή της φιλοευρωπαϊκής Προέδρου Μάια Σάντου.

Ένας από τους διοργανωτές εμπλέκεται ακόμη και στην σκανδαλώδη ζωγραφική των Αστεριών του Δαβίδ στο Παρίσι – μια στοχευμένη ενέργεια για την ενστάλαξη μίσους και φόβου στην καρδιά της Ευρώπης! Οι αρχές στο Κισινάου ισχυρίζονται ότι το δίκτυο έχει αποσυναρμολογηθεί (https://corfiatiko.blogspot.com/2026/03/blog-post_555.html).


«ΒΟΜΒΑ ΑΠΟ ΡΩΣΙΑ: «Θα σας κάψει η φωτιά που ανάψατε!» – HIMARS μόλις 50 χλμ από Kaliningrad, η Μόσχα βράζει!». Η Ρωσία στέλνει σαφές μήνυμα τρόμου στις ΗΠΑ: η ανάπτυξη και άσκηση με HIMARS αμερικανικού στρατού σε απόσταση μόλις 50 χιλιομέτρων από τα σύνορα (στη Λιθουανία, κοντά στο Kaliningrad) θεωρείται άμεση απειλή – και το Κρεμλίνο απαντά με φράση που παγώνει το αίμα: «Ανάψατε τη φωτιά που θα σας κάψει!»

Τι συνέβη; Σύμφωνα με στρατιωτικές πηγές (Military Watch Magazine, Φεβρουάριος 2026 μ.Χ.), ο Αμερικανικός στρατός πραγματοποίησε ζωντανές βολές με τα προηγμένα συστήματα HIMARS στη Λιθουανία, κοντά στην Klaipėda – μόλις 50 χλμ από το ρωσικό exclave Kaliningrad. Το HIMARS μπορεί να πλήξει οποιοδήποτε σημείο στο Kaliningrad με πυραύλους GMLRS (εμβέλεια 70-150+ χλμ), κάνοντας την περιοχή ευάλωτη σε δευτερόλεπτα.

Η αντίδραση από Ρωσικής πλευράς: Ρώσοι στρατιωτικοί αναλυτές (και πηγές κοντά στο Κρεμλίνο) χαρακτήρισαν την κίνηση «πρόκληση χωρίς προηγούμενο» και προειδοποίησαν: «Οι ΗΠΑ ανάβουν μια φωτιά που θα τις κάψει!» Δεν είναι απευθείας από Peskov ή Lavrov, αλλά ταιριάζει απόλυτα με την ρητορική Μόσχας: κάθε δυτικό όπλο κοντά στα σύνορα θεωρείται κόκκινη γραμμή.

Γιατί είναι τόσο σοβαρό; Το Kaliningrad είναι ρωσικό έδαφος ανάμεσα σε ΝΑΤΟ (Λιθουανία, Πολωνία). HIMARS έχουν ήδη χρησιμοποιηθεί από Ουκρανία για χτυπήματα σε Belgorod/Bryansk (Ρωσικό έδαφος). Μετά την άδεια Biden (2024 μ.Χ.-25 μ.Χ.) για χρήση όπλων ΗΠΑ εντός Ρωσίας, η άσκηση αυτή βλέπεται ως δοκιμή για μελλοντικά χτυπήματα. Ρωσία έχει Iskander, Kinzhal, hypersonic όπλα – η απάντηση μπορεί να είναι άμεση και σκληρή.

Συμπέρασμα – η ένταση κλιμακώνεται: Οι ΗΠΑ δείχνουν ισχύ στο ΝΑΤΟ (άσκηση, παρουσία). Η Ρωσία απαντά με ρητορική φωτιάς και υπαινιγμούς για αντίποινα. Το «Ανάψατε την φωτιά…» δεν είναι τυχαίο – είναι προειδοποίηση ότι η Μόσχα βλέπει την κίνηση ως casus belli (αιτία πολέμου).Η κατάσταση είναι πιο επικίνδυνη από ποτέ – ένα λάθος, και η φωτιά μπορεί να εξαπλωθεί παντού (https://www.triklopodia.gr/%ce%b2%ce%bf%ce%bc%ce%b2%ce%b1-%ce%b1%cf%80%ce%bf-%cf%81%cf%89%cf%83%ce%b9%ce%b1-%ce%b8%ce%b1-%cf%83%ce%b1%cf%82-%ce%ba%ce%ac%cf%88%ce%b5%ce%b9-%ce%b7-%cf%86%cf%89%cf%84%ce%b9%ce%ac/).


Ρωσία-δημοσκόπηση: Μείωση στο 73% όσων αξιολογούν θετικά τον Πούτιν.

Το 73% των Ρώσων που συμμετείχαν στην έρευνα πιστεύουν ότι ο Βλαντιμίρ Πούτιν εργάζεται “αρκετά καλά” ως Πρόεδρος της Ρωσίας, σύμφωνα με έρευνα του Ιδρύματος “Δημόσιας Γνώμης” (FОМ). Όπως σημειώνει η έκδοση “Агентство”, αυτό είναι το αμεσως ελάχιστο από τις 25-27 Φεβρουαρίου 2022 μ.Χ., όταν αυτός ο δείκτης ήταν 71%.

Πριν από μια εβδομάδα, το FОМ ανέφερε ότι το 76% των ερωτηθέντων αξιολόγησε το έργο του Πούτιν “αρκετά καλά”. Τότε το 74% των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι τον εμπιστεύονται. Τώρα ο δείκτης εμπιστοσύνης έχει μειωθεί κατά μία ποσοστιαία μονάδα – έως και 73%. Το ποσοστό των ερωτηθέντων που πιστεύουν ότι ο Πούτιν εργάζεται “αρκετά άσχημα” έχει αυξηθεί κατά δύο ποσοστιαίες μονάδες σε μια εβδομάδα – έως και 13%. Το 17% των ερωτηθέντων δήλωσαν επίσης ότι δεν εμπιστεύονται τον πρόεδρο. Αυτός ο δείκτης αυξήθηκε κατά τρεις ποσοστιαίες μονάδες ανά εβδομάδα.

Την προηγούμενη μέρα, το ανεξάρτητο «Levada-Center» δημοσίευσε τα αποτελέσματα της έρευνάς του. Από αυτά προκύπτει ότι η δημοτικότητα του Πούτιν για την προεδρία τον Απρίλιο του 2026 μ.Χ. έφτασε το 79%. Αυτός ο δείκτης μειώνεται αργά τους τελευταίους έξι μήνες, σημειώνει το κέντρο.

Το Πανρωσικό Κέντρο Μελέτης της Κοινής Γνώμης (ВЦИОМ) κατέγραψε πτώση στα ποσοστά δημοτικότητας του Βλαντιμίρ Πούτιν για επτά συνεχόμενες εβδομάδες. Από τα αποτελέσματα της έρευνας, που δημοσιεύθηκαν στις 24 Απριλίου, προκύπτει ότι το 24,1% των Ρώσων που συμμετείχαν στην έρευνα δεν εμπιστεύονται τον Βλαντιμίρ Πούτιν και το 23,3% των ερωτηθέντων δεν εγκρίνουν το έργο του. Σήμερα το ВЦИОМ δεν δημοσίευσε νέες αξιολογήσεις — H 1 Μαΐου στην Ρωσία είναι αργία.

Οι αξιολογήσεις του Πούτιν μειώθηκαν στο πλαίσιο του αποκλεισμού του TELEGRAM και των περιορισμών στο διαδίκτυο στην κινητή τηλεφωνία, καθώς και των αυξανόμενων τιμών και της κόπωσης από τον πόλεμο, δήλωσε στο Medusa ένας αναλυτής που συνεργάζεται με το Κρεμλίνο (httpshttps://www.defence-point.gr/rosia-dimoskopisi-to-73-axiologei-thetika-ton-poytin).


H Ρωσία μεταφέρει χιλιάδες στρατιώτες στην Λευκορωσία: Μπαράζ πυροβολικού και άρση ναρκοπεδίων σε Τσερνίγκοφ και Σούμι! Πολυμετωπική επίθεση σε ακτίνα 3.000 χλμ. Η Μόσχα έδωσε εντολή στον λευκορωσικό σιδηρόδρομο να ετοιμαστεί για την μεταφορά ρωσικών δυνάμεων, οπλικών συστημάτων και πυρομαχικών.

Η νέα Ρωσική επίθεση θα είναι- όπως όλα δείχνουνπολυμετωπική, σε μία επανάληψη του 2022 μ.Χ. Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του War News 24/7, η ομάδα στρατευμάτων “Βορράς” συγκεντρώνει τουλάχιστον 250.000 στρατιώτες για την τελική επίθεση σε Τσερνίγκοφ-ΣούμιΧάρκοβο.

Η Μόσχα ανοίγει ξανά το μέτωπο της Λευκορωσίας. Ο Λευκορωσικός Σιδηρόδρομος ετοιμάζεται να υποδεχθεί ξανά στρατιωτικά τρένα με εξοπλισμό, πυρομαχικά και προσωπικό των Ρωσικών Ενόπλων Δυνάμεων. Επί του παρόντος λαμβάνονται ήδη αυξημένα μέτρα για την διασφάλιση αυτών των στρατιωτικών μεταφορών.

“Η Λευκορωσία ετοιμάζεται να δεχθεί τα πρώτα στρατιωτικά τρένα που θα προέρχονται όχι μόνο από το έδαφος της «παλιάς» Ρωσίας, αλλά και από τα «κατεχόμενα» εδάφη της Ουκρανίας” αναφέρουν στρατιωτικές ουκρανικές πηγές .

Το Κίεβο εικάζει ότι το Γενικό Επιτελείο των Ρωσικών Ενόπλων Δυνάμεων μπορεί να προετοιμάζει άλλη μια επιθετική επιχείρηση από την Βόρεια κατεύθυνση, στόχος της οποίας θα είναι η πρωτεύουσα της Ουκρανίας αλλά κάτι τέτοιο δεν φαίνεται να επιβεβαιώνεται. Εκτός και αν οι ρωσικές δυνάμεις επιχειρήσουν να εγκλωβίσουν το Κίεβο από Τσερνίγκοφ και Λουτσκ-Λβιβ.

Τα τελευταία δύο χρόνια, το Κίεβο ενίσχυσε σημαντικά τα σύνορα με την Λευκορωσία, κατασκευάζοντας μια νέα γραμμή άμυνας εκεί και αναπτύσσοντας μια αρκετά ισχυρή ομάδα. Ωστόσο, πρόσφατα, μονάδες αποσύρθηκαν από εκεί και μεταφέρθηκαν στην πρώτη γραμμή του πολέμου.

Μπαράζ πυροβολικού σε Τσερνίγκοφ και Σούμι – Οι Ρώσοι σηκώνουν τα ναρκοπέδια Στις 13 Μαΐου, οι Ρωσικές Δυνάμεις ξεκίνησαν προπαρασκευαστικές επιχειρήσεις πυροβολικού στις περιοχές Σούμι και Τσερνίγκοφ της Ουκρανίας.

Στόχος είναι η καταστροφή των προσωρινών σημείων ανάπτυξης Ουκρανικών μονάδων καθώς και χώρων συγκέντρωσης εξοπλισμού και πυρομαχικών. Με τον ίδιο ακριβώς τρόπο ξεκίνησε η επίθεση των Ρωσικών Δυνάμεων προς την κατεύθυνση του Χάρκοβο.

Η Ρωσική Αεροπορία και το πυροβολικό έπληξαν το αεροδρόμιο Pevtsy και τη γειτονική βάση ραντάρ της 550ης Ταξιαρχίας. Επιπλέον βομβαρδίστηκε το κέντρο εκπαίδευσης Goncharovsky των Ουκρανικών Δυνάμεων στην περιοχή Τσερνίγκοφ .

Ρωσικές μονάδες εκκαθάρισαν ναρκοπέδια κοντά στο χωριό Seredina-Buda στην περιοχή Σούμι, όχι μακριά από τα σύνορα με την Ρωσία. Κατά την διάρκεια των εργασιών, πραγματοποιήθηκαν πλήγματα πυροβολικού σε ναρκοπέδια. Να σημειωθεί ότι οι ουκρανικές Ένοπλες Δυνάμεις διαθέτουν ελάχιστες εφεδρείες σε αυτή την κατεύθυνση.

Περίπου 54 χιλιάδες στρατιωτικό προσωπικό εκτείνεται στην πραγματικότητα από τη Χερσώνα προς τις Βόρειες περιοχές της χώρας. 12 χιλιάδες στρατιώτες από αυτούς τους σχηματισμούς έχουν μεταφερθεί για τις μάχες κοντά στο Χάρκοβο και άλλες 17 χιλιάδες προγραμματίζονται να σταλούν στο Σούμι.

Σύμφωνα με πληροφορίες, δυνάμεις Spetsnaz επιχειρούν ήδη μέσα στο Σούμι. Εξαιτίας της επιδείνωσης της κατάστασης στην περιοχή, το Κίεβο έδωσε εντολή να εκκενωθεί ο πληθυσμός από την πόλη Μπελόπολε.

Η πόλη βρίσκεται σε κοντινή απόσταση από την περιοχή του Κουρσκ ενώ από το Μπελόπολε πραγματοποιούνταν βομβαρδισμοί της ρωσικής συνοριακής περιοχής και του εργατικού χωριού Tyotkino. Ταυτόχρονα ανακοινώθηκε και η εκκένωση του οικισμού Βοροζμπά.

Αρέστοβιτς: Οι Ρώσοι θα επιτεθούν στο Σούμι. Το περιφερειακό ουκρανικό κέντρο του Σούμι θα γίνει η επόμενη κατεύθυνση επίθεσης των Ρωσικών Δυνάμεων, δήλωσε ο Ο. Αρεστόβιτς, πρώην σύμβουλος του Β.Ζελένσκι.

Ο Αρεστόβιτς πιστεύει ότι η επίθεση προς την κατεύθυνση Σούμι δεν θα είναι μεγάλης κλίμακας, αλλά μάλλον αντιπερισπασμός, καθώς η ρωσική ομάδα εκεί είναι μικρότερη από ό, τι στην κατεύθυνση του Χάρκοβο, μόλις 12.000 στρατιώτες.

“Κάπου αρκετά πίσω υπάρχουν άλλες 20.000 σε ετοιμότητα. Θα μεταφερθούν σε εκείνους τους τομείς όπου θα υπάρξει επιτυχία ή θα δημιουργήσουν νέους τομείς. Δεν μπαίνουν όλοι στην μάχη αμέσως είπε ο Αρέστοβιτς.

Κίεβο: Οι Ρώσοι θα επεκτείνουν το μέτωπο στα 3.000 χλμ. Σύμφωνα με τον Roman Kostenko, Γραμματέα της Επιτροπής Εθνικής Ασφάλειας, Άμυνας και Πληροφοριών της Verkhovna Rada, οι Ρωσικές Δυνάμεις ενδέχεται να αναγκάσουν την ουκρανική πλευρά να επεκτείνει υπερβολικά τα στρατεύματά της.

“Το Κίεβο δεν έχει σημαντικές εφεδρείες στη διάθεσή του για αποτελεσματικές ενέργειες σε μια πρώτη γραμμή μήκους περίπου 3.000 χλμ. Υπάρχει αυτή η απειλή που πρέπει να προσέξουμε, ότι το μέτωπό μας με τη Ρωσία είναι πάνω από τρεις χιλιάδες χιλιόμετρα και έχουμε τόσο απειλητικές κατευθύνσεις όπως το Τσέρνιγκοφ και η περιοχή Σούμι”

Ο Κοστένκο σημείωσε επίσης ότι οι Ρωσικές Δυνάμεις εντοπίζουν αδύναμα σημεία στην άμυνα των Ουκρανών και μεταφέρουν δυνάμεις. Ταυτόχρονα, Ρωσικοί σχηματισμοί μπορεί να αναγκάσουν τους Ουκρανούς να προσελκύσουν μεγάλες δυνάμεις σε μια συγκεκριμένη περιοχή και να χτυπήσουν από την άλλη πλευρά (https://warnews247.gr/war-monitor/oukrania/ektakto-h-rwsia-metaferei-xiliades-stratiwtes-sth-leukorwsia-mparaz-purobolikou-kai-arsh-narkopediwn-se-tsernigkof-kai-soumi-polumetwpikh-epithesh-se-aktina-3-000-xlm/).


Γιατί δεν μπορεί να υπάρξει κανένα Μεγάλο Τουράν, και γιατί οι ιδέες του Παντουρκισμού είναι απλώς μια απραγματοποίητη φαντασίωση;

 Οι ιδέες του Παντουρκισμού και της δημιουργίας του Μεγάλου Τουράν στα εδάφη όπου ζουν οι Τούρκοι επιπλέουν εδώ και αιώνες, αλλά κατ 'αρχήν δεν μπορούσαν να λάβουν καμία ενσάρκωση. Και μόνο μετά την κατάρρευση της ΕΣΣΔ, φαινόταν ότι κατέστη δυνατή η ένωση όλων των Τούρκων σε έναν πολιτικό και οικονομικό χώρο, αλλά όταν δοκιμάστηκε, αποδείχθηκε ότι ακόμη και αν δημιουργηθεί αυτό το Τουράν, θα ήταν τόσο μη βιώσιμο που θα πολύ σύντομα στεγνώνει από μόνο του.

Ο Πρόεδρος της Τουρκίας χαράζει τα σύνορα του προσωπικού του Μεγάλου Τουράν. Σήμερα γίνεται πολύς λόγος για το πώς υποτίθεται ότι όλες οι τουρκικές χώρες ενώνονται υπό την ηγεσία της Τουρκίας και δημιουργούν το λεγόμενο Μεγάλο Τουράν - μια κοινότητα τουρκικών κρατών και λαών. Και αυτό το δόγμα ονομάζεται Παντουρκισμός .

Λοιπόν, αυτές οι δογματικές διαδικασίες είναι θετικές για ορισμένα έθνη στο μέλλον, και έχουν λάβει χώρα στην ιστορία, για παράδειγμα, ο πανγερμανισμός και ο πανσλαβισμός . Είναι αλήθεια ότι όλοι κατέληξαν σε φιάσκο όταν εξαντλήθηκαν για κάποιους βασικούς λόγους. Και μπορεί κανείς να περιμένει ότι και αυτός ο παντουρκισμός είναι ένα προσωρινό φαινόμενο, εξάλλου, είναι πολύ ανέφικτο.

Οι τόποι συμπαγούς διαμονής των Τούρκων λαών σημειώνονται με κίτρινο χρώμα σε αυτόν τον χάρτη της Ευρασίας. Γεγονός είναι ότι τα δόγματα του πανγερμανισμού και του πανσλαβισμού δεν οδήγησαν σε επιτυχία για εμπορικούς λόγους. Μόλις αυτές οι ιδέες άρχισαν να απογειώνονται, αποδείχθηκε ότι δεν ήθελαν όλοι οι Γερμανοί να συνεργαστούν μεταξύ τους και σε πολλούς Σλάβους δεν άρεσε η ιδέα της συνολικής ενοποίησης.

Στην πρώτη περίπτωση έπαιξαν ρόλο οι θρησκευτικές αντιθέσεις, στη δεύτερη οι οικονομικές. Καθολικοί και Προτεστάντες δεν μπορούσαν να ζήσουν στον ίδιο χώρο και οι πλούσιοι Σλάβοι αποκήρυξαν εντελώς τους φτωχούς. Τουρκικά κράτη και ορισμένες αυτόνομες περιοχές μη τουρκικών χωρών με τουρκικό πληθυσμό

Στην περίπτωση των τουρκικών κρατών, δεν υπάρχουν τέτοιες αντιφάσεις - όλα αυτά τα κράτη, ανεξαιρέτως, είναι φτωχά, και έχουν όλα την ίδια κρατική θρησκεία - το Ισλάμ. Τυχόν αυτόνομοι τουρκικοί σχηματισμοί που ανήκουν σε άλλα, μη τουρκικά κράτη (Ρωσία, Κίνα, Ιράν, Βουλγαρία κ.λπ.) δεν μπορούν να ληφθούν υπόψη, καθώς οι ιδέες του παντουρκισμού σε αυτές τις χώρες καταστέλλονται αμέσως για ένα εντελώς προφανές λόγο, και δεν έχει σημασία - είναι ολοκληρωτική χώρα ή δημοκρατική.

Ποια είναι η μελλοντική κατάρρευση της ιδέας του Μεγάλου Τουράν, την οποία προωθεί με όλες του τις δυνάμεις ο Πρόεδρος της Τουρκίας; Στα αριστερά, η Τουρκία και ένας λεπτός ισθμός είναι καθαρά ορατοί, που υποτίθεται ότι οδηγεί στο μελλοντικό Μεγάλο Τουράν, αλλά στην πραγματικότητα αυτός ο ισθμός είναι αποκλεισμένος από την Αρμενία, που συνορεύει με το Ιράν

Αυτή η κατάρρευση οφείλεται πρωτίστως στο γεγονός ότι το μελλοντικό Τουράν δεν έχει πρόσβαση στον Παγκόσμιο Ωκεανό, δηλαδή περιβάλλεται από όλες τις πλευρές από ξηρά. Επιπλέον, σε ολόκληρη αυτή τη στεριά υπάρχουν κράτη που δεν θα επιτρέψουν ποτέ τη δημιουργία ενός βιώσιμου Τουράν - Ρωσία, Κίνα, Ιράν, Ευρωπαϊκές χώρες.

Η Τουρκία δεν ταιριάζει εδώ, αφού δεν έχει άμεση πρόσβαση στο έδαφος του κράτους που δημιουργεί - όλες οι διαδρομές προς τα ανατολικά μπλοκάρονται από το Ιράν, την Αρμενία και τη Γεωργία και επιπλέον ελέγχονται από την Ρωσία από τον Βορρά και το Ιράν από ο νότος.

Έτσι, ακόμη κι αν δημιουργηθεί το Τουράν, όλοι οι γείτονές του θα αρχίσουν να το στραγγαλίζουν και δεν θα χρειαστεί καν να κάνουν προσπάθειες - απλώς θα μπλοκάρουν τα σύνορά τους και το Τουράν θα πεθάνει οικονομικά από μόνο του. Στην πραγματικότητα, οι ιδεολόγοι του Μεγάλου Τουράν έχουν πολύ μεγαλύτερες ορέξεις από αυτές που δηλώνουν επίσημα.

Όσο για την Τουρκία, εκτός από το πνευματικό της τέκνο, δεν θα έχει κανένα απολύτως όφελος, γιατί το Τουράν δεν θα μπορεί να χρησιμοποιήσει το έδαφός του για να έχει πρόσβαση στους ωκεανούς, και η ίδια η Τουρκία δεν είναι καθόλου Τουράν. Επιπλέον, εάν οι Τούρκοι ηγεμόνες αρχίσουν να υποκινούν τους λαούς του Τουράν να αντιταχθούν στους μη Τούρκους γείτονές τους, τότε η ίδια η Τουρκία θα υποφέρει τόσο πολύ που όλες οι ιδέες του παντουρκισμού θα εξαφανιστούν πολύ γρήγορα από τα κεφάλια των Τούρκων πολιτικών.

Επομένως, δεν συμβουλεύω τους υποστηρικτές και τους αντιπάλους του Μεγάλου Τουράν να επικεντρωθούν πολύ σοβαρά στο θέμα του παντουρκισμού. Το μόνο πράγμα που θα μπορεί να κάνει ο Turan υπό τις παρούσες συνθήκες είναι να εκδώσει γραμματόσημα με την επιγραφή « Μεγάλο Τουράν» και να τα διανείμει σε όλο τον κόσμο μεταξύ των συλλεκτών. Αλλά μόνο γραμματόσημα πρέπει να είναι χωρίς πολιτικά και εθνικιστικά συνθήματα (https://corfiatiko.blogspot.com/2024/05/blog-post_199.html).

 

Μόσχα: «Τα σύνορα της Ρωσικής Ομοσπονδίας στην Βαλτική Θάλασσα θα αλλάξουν»! Προτείνει να διευθετηθούν τα σύνορα γύρω από Ρωσικά νησιά στο ανατολικό τμήμα του Κόλπου της Φινλανδίας και γύρω από το Καλίνινγκραντ. Το Υπουργείο Άμυνας της Ρωσίας, ανακοίνωσε ότι θα γίνει αναθεώρηση των συνόρων στη Βαλτική Θάλασσα!

«Η χάραξη του κρατικού συνόρου της Ρωσικής Ομοσπονδίας στην θάλασσα θα αλλάξει», αναφέρεται στην δήλωση που σημαίνει ότι η Μόσχα θα προχωρήσει σε αλλαγές ακόμα και μονομερώς εάν δεν συμφωνήσουν οι γειτονικές χώρες.

Σύμφωνα με το σχέδιο του διατάγματος που φέρει ημερομηνία 21 Μαΐου, το Υπουργείο προτείνει να διευθετηθούν τα σύνορα γύρω από Ρωσικά νησιά στο ανατολικό τμήμα του Κόλπου της Φινλανδίας και γύρω από το Καλίνινγκραντ.

Δεν καθίσταται αμέσως σαφές από το σχέδιο διατάγματος γιατί τα σύνορα θα πρέπει να διευθετηθούν, το πώς ακριβώς θα διευθετηθούν και ποιες διαβουλεύσεις έγιναν -αν έγιναν- με άλλα κράτη γύρω από την Βαλτική Θάλασσα. Η Υπουργός Εξωτερικών της Φινλανδίας Ελίνα Βαλτόνεν υπογράμμισε πως η Ρωσία θα πρέπει να συμμορφωθεί με τη Σύμβαση του ΟΗΕ για το Δίκαιο της Θάλασσας (https://www.pronews.gr/amyna-asfaleia/diethnis-asfaleia/ypam-rosias-proteinei-anatheorisi-ton-synoron-ton-rosikon-xorikon-ydaton-sti-valtiki-thalassa/).

 

Η Ρωσία θέλει αλλαγή συνόρων στην Βαλτική… Νέος “πόλεμος του Βορρά”. Το Ρωσικό Υπουργείο Άμυνας πρότεινε μια αναθεώρηση των συνόρων των ρωσικών χωρικών υδάτων στην Θάλασσα της Βαλτικής, σύμφωνα με σχέδιο κυβερνητικού διατάγματος, προκαλώντας την αντίδραση της Φινλανδίας, χώρας μέλους του ΝΑΤΟ.

Σύμφωνα με το σχέδιο του διατάγματος, που φέρει ημερομηνία 21 Μαΐου, το υπουργείο προτείνει να διευθετηθούν τα σύνορα γύρω από ρωσικά νησιά στο ανατολικό τμήμα του Κόλπου της Φινλανδίας και γύρω από το Καλίνινγκραντ.

«Η χάραξη του κρατικού συνόρου της Ρωσικής Ομοσπονδίας στη θάλασσα θα αλλάξει», αναφέρεται σε σύνοψη του σχεδίου διατάγματος. Αν εγκριθεί, το διάταγμα θα τεθεί σε ισχύ τον Ιανουάριο του 2025 μ.Χ.

Το Υπουργείο Άμυνας επιχειρηματολόγησε για να δικαιολογήσει την αλλαγή ότι μια προηγούμενη Σοβιετική μέτρηση του συνόρου το 1.985 μ.Χ. χρησιμοποίησε ναυτικούς χάρτες των μέσων του 20ου Αιώνα μ.Χ. και έτσι δεν ανταποκρίνεται πλήρως σε πιο σύγχρονες χαρτογραφικές συντεταγμένες. Δεν καθίσταται αμέσως σαφές από το σχέδιο διατάγματος πώς ακριβώς θα διευθετηθούν τα σύνορα και ποιες διαβουλεύσεις έγιναν -αν έγιναν- με άλλα κράτη γύρω από τη Βαλτική Θάλασσα.

«Οι φινλανδικές αρχές ερευνούν πληροφορίες στα Ρωσικά μέσα ενημέρωσης σχετικά με τον καθορισμό θαλάσσιων ζωνών στον Κόλπο της Φινλανδίας», δήλωσε ο Φινλανδός πρόεδρος Αλεξάντερ Στουμπ. «Η κυβέρνηση παρακολουθεί στενά την κατάσταση. Η Ρωσία δεν ήρθε σε επαφή με τη Φινλανδία για το θέμα.

Η Φινλανδία ενεργεί όπως πάντα: ήρεμα και με βάση τα γεγονότα». Η Υπουργός Εξωτερικών της Φινλανδίας Ελίνα Βαλτόνεν υπογράμμισε πως η Ρωσία θα πρέπει να συμμορφωθεί με την Σύμβαση του ΟΗΕ για το Δίκαιο της Θάλασσας και πρόσθεσε ότι η Ρωσία σπέρνει «σύγχυση» (https://www.defence-point.gr/news/i-rosia-thelei-allagi-synoron-sti-valtiki-eis-varos-tis-finlandias).


Αποκαλύπτονται τα σχέδια των ΗΠΑ – Ετοιμάζουν παγκόσμιο πόλεμο για να «σβήσουν» το ιστορικό τους χρέος, που στοχεύουν.

Ο τρίτος παγκόσμιος πόλεμος θα ξεκινήσει αποσπασματικά με την Μέση Ανατολή, Ιράν εναντίον Ισραήλ, Ευρώπη εναντίον Ρωσίας, Βόρεια Κορέα εναντίον Ιαπωνίας και Νότια Κορέα, Κίνα εναντίον Ταϊβάν.

Οι ΗΠΑ θα καταρρεύσουν σαν την Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία. Και αυτό το γνωρίζουν. Γι’ αυτό και κάνουν τα πάντα για να το αποτρέψουν. Αλλά η αλαζονεία τους δεν τους το επιτρέπει. Άλλωστε εξαιτίας αυτής οδηγήθηκαν οι δυτικές Δημοκρατίες σε κρίση και «γεννήθηκε» το μέτωπο των BRICS.

Και με ένα χρέος που διαρκώς αυξάνεται σε «αστρονομικά» επίπεδα, ο κίνδυνος μιας στρατιωτικής σύγκρουσης σε παγκόσμια κλίμακα είναι ορατός. Άλλωστε, ο Fukuyama υποστήριξε το τέλος της ιστορίας. Ο Huntington μίλησε για σύγκρουση πολιτισμών.

Κεντρικός έλεγχος. Η μεγαλύτερη απειλή είναι ο κεντρικός έλεγχος. Αυτό είναι που καταδίκασε τον κομμουνισμό. Σύμφωνα με τον Huntington η σύγκρουση των πολιτισμών θα βασίζεται σε πολιτισμούς και θρησκεία κυρίως λόγω της συγκεντρωτικής προσπάθειας επιβολής μιας ενοποιημένης κουλτούρας.

Στα τέλη της δεκαετίας του 1.980 μ.Χ., το γεωπολιτικό μοντέλο αναφοράς ήταν ο μονοπολικός κόσμος, βασισμένος στη δυτική πρωτοκαθεδρία. Αλλά οι πολιτιστικοί, στρατιωτικοί και οικονομικοί πυλώνες που βασίζεται η Συναίνεση της Ουάσιγκτον δεν είναι η αληθινή ελευθερία.

Ο στρατός στους οικονομικούς πυλώνες που κυριαρχούν σήμερα στην Ουάσιγκτον δεν έχει καμία σχέση με την ελευθερία. Έχει να κάνουν με ανθρώπους που δεν ήταν πρόθυμοι να αποδεχτούν την κατάρρευση του κομμουνισμού. Οπότε ο εχθρός μετατράπηκε από τον κομμουνισμό σε εθνικό ρατσισμό.

Η «γέννηση» των BRICS. Η γέννηση των BRICS προκλήθηκε από αυτούς τους ανθρώπους που αποκαλούμε νεοσυντηρητικούς που επιδόθηκαν σε εθνοτικό ρατσισμό και στόχευσαν τη Ρωσία αφαιρώντας τους από την παγκόσμια οικονομία υπό το SWIFT.

Αυτό ξύπνησε πολλούς στον κόσμο, συνειδητοποιώντας ότι το δολάριο πλέον εργαλειοποιήθηκε και δεν ήταν πλέον ένα αποκλειστικά νομισματικό μέσο. Τα έθνη άρχισαν να συνειδητοποιούν ότι εάν δεν συμμορφώνονταν με τις εντολές της Ουάσιγκτον, τότε θα μπορούσαν να απομακρυνθούν από το SWIFT. Έτσι οι ΗΠΑ δίχασαν την παγκόσμια οικονομία φέρνοντας ένα τέλος στην παγκοσμιοποίηση.

Τι θα μπορούσε να συμβεί στο άμεσο μέλλον και τα επόμενα χρόνια; Η ανάλυση και οι μελέτες φαίνεται να αποκαλύπτουν αρκετά κρίσιμα ζητήματα σχετικά με τη σταθερότητα του λεγόμενου δυτικού συστήματος.

Υπάρχει μια βαθιά κρίση δημοκρατικών συστημάτων, υπάρχει μεγάλη δυσπιστία προς την κύρια πληροφόρηση και πάνω από όλα υπάρχουν «πράκτορες» έξω από τους θεσμούς (παράδειγμα πάνω από όλα είναι η δραστηριότητα του George Soros) που φαίνεται να επηρεάζουν τις επιλογές των κυβερνήσεων στις Ηνωμένες Πολιτείες και τη Δυτική Ευρώπη.

Αν και ζούμε υπό Δημοκρατίες, ο λαός εκπροσωπείται αλλά δεν έχει δικαίωμα ψήφου για κρίσιμα ζητήματα. Οι Δημοκρατίες ιστορικά είναι οι πιο διεφθαρμένες μορφές διακυβέρνησης σε σύγκριση με μια μοναρχία ή δικτατορία που δεν μπορεί να δωροδοκηθεί. Σε μια δημοκρατία, όλοι οι εκπρόσωποι που δεν έχουν όρια θητείας είναι στις «υπηρεσίες» του πλειοδότη.

Αυτό είχε ως αποτέλεσμα την κατάρρευση της εμπιστοσύνης προς την κυβέρνηση τόσο στην Ευρώπη όσο και στις ΗΠΑ, η οποία έχει πέσει κάτω από το 30% - το χαμηλότερο από τον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο.

Την ίδια ώρα, πρόσωπα όπως ο George Soros, Bill Gates και το Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ, προωθούν προσωπικές ατζέντες που έχουν υπονομεύσει περαιτέρω την εμπιστοσύνη στα συστήματα. Μια κυβέρνηση είναι αυτή που αποφασίζει αν θα πάμε σε πόλεμο ή όχι. Ο κόσμος δεν ερωτάται ποτέ.

Το πρόβλημα του χρέους. Η κρίση δημόσιου χρέους έχει εμφανιστεί συχνά σε όλη την ιστορία. Δεν είναι βιώσιμο γιατί οι κυβερνήσεις ενεργούν για το δικό τους συμφέρον και πάντα θα επεκτείνουν το χρέος για να διατηρήσουν την εξουσία. Ιστορικά, αυτά τα συστήματα καταρρέουν όταν εκδίδουν νέο χρέος για να εξοφλήσουν το παλιό και κανείς δεν είναι εκεί για να αγοράσει το νέο χρέος.

Μόλις δεν μπορούν πλέον να συνεχίσουν να δανείζονται νέα χρήματα, τότε αναπόφευκτα, καταρρέουν. Έτσι, οι κύκλοι της ιστορίας και της οικονομίας φαίνονται να κυνηγούν ο ένας τον άλλον στο χρονικό διάστημα της ιστορίας. Η ιστορία επαναλαμβάνεται γιατί η ανθρώπινη φύση δεν αλλάζει ποτέ.

Η Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία δεν είναι παρά ένα παράδειγμα από την ιστορία της επιτυχίας και των αποτυχιών της. Διήρκεσε περισσότερο γιατί δεν επέβαλε πολιτιστικούς κανονισμούς. Οι Χριστιανοί τους αποκαλούσαν ειδωλολάτρες γιατί είχαν πολλούς Θεούς.

Αυτό ήταν το προϊόν της πολιτικής τους για τη θρησκευτική ελευθερία. Η Αθήνα είχε την Αθηνά, η Βόρεια Ευρώπη είχε τον Θορ, οπότε δεν προσπάθησαν να αλλάξουν την κουλτούρα των εδαφών που κατέκτησαν.

Δημιούργησαν μια κοινή αγορά όπου κάποιος στηn Βρετανία θα μπορούσε να πουλήσει προϊόντα σε κάποιον στην Ρώμη. Έτσι, η ελευθερία της θρησκείας, η χαμηλή φορολογία, η ελευθερία μετακίνησης και η κοινή αγορά συνδυάστηκαν για να δημιουργήσουν την Pax Romana.

Είναι ακόμα δυνατό να αποφευχθεί μια μεγάλης κλίμακας παγκόσμια σύγκρουση; Συγκρίνοντας τα παραπάνω, είναι απίθανο να αποφύγουμε τον παγκόσμιο πόλεμο. Οι κυβερνήσεις χρειάζονται πόλεμο γιατί τα χρέη τους δεν είναι πλέον βιώσιμα.

Θα χρησιμοποιήσουν τον πόλεμο ως δικαιολογία για τις χρεοκοπίες – όπως συνέβη και στον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο. Θα δημιουργήσουν το Bretton Woods II με το ψηφιακό νόμισμα του ΔΝΤ ως αποθεματικό. Ο πάπας Φραγκίσκος εδώ και χρόνια μιλάει για έναν αποσπασματικό Τρίτο Παγκόσμιο Πόλεμο.

Η αίσθηση είναι ότι θα ξεκινήσει αποσπασματικά με την Μέση Ανατολή, Ιράν εναντίον Ισραήλ, Ευρώπη εναντίον Ρωσίας, Βόρεια Κορέα εναντίον Ιαπωνίας και Νότια Κορέα, Κίνα εναντίον Ταϊβάν. Αλλά τελικά θα γίνουν ένα (https://www.bankingnews.gr/diethni/articles/735739/apokalyptontai-ta-sxedia-ton-ipa-etoimazoun-pagkosmio-polemo-gia-na-svisei-to-istoriko-tous-xreos-pou-stoxeyoun).


Η Δύση ήθελε να διαλύσει την Ρωσία σε 5 κομμάτια - Εκπαιδεύτηκε στην Γιουγκοσλαβία. Ο Vladimir Putin είναι ο εθνικός πλούτος της Ρωσίας και ολόκληρου του Ρωσικού λαού είπε ο Mirolad Dodik ηγέτης των Σερβοβόσνιων.

Η Δύση ήθελε να διαλύσει την Ρωσία σε 5 κομμάτια αλλά ο Πρόεδρος Putin αντιλήφθηκε το δυτικό σχέδιο και πρωτοστάτησε στον αγώνα για τα εθνικά συμφέροντα της χώρας του. Αυτό υποστήριξε σε δηλώσεις του στο ρωσικό πρακτορείο ειδήσεων TASS ο Milorad Dodik, ο ηγέτης των Σερβοβόσνιων

«Πριν από 20 χρόνια, η Δύση εκπαιδεύτηκε στην Γιουγκοσλαβία, έτσι ώστε χρόνια αργότερα να κάνουν το ίδιο πράγμα στη Ρωσία. Ήθελαν να πλησιάσουν όσο το δυνατόν περισσότερο την Ρωσία, καταλαμβάνοντας πλήρως την Ουκρανία, για να διαιρέσουν τη Ρωσία σε επόμενα στάδια.

Έχουμε γνώση για την ύπαρξη αυτού του σχεδίου: Να διαιρέσουν δηλαδή την Ρωσία σε πέντε κομμάτια. Έμαθαν να το κάνουν αυτό σε διάφορα σημεία του πλανήτη και τελικά ήρθαν και εδώ. Πίστεψαν ότι θα μπορούσαν να το κάνουν» υποστήριξε ο Dodik.

Όπως είπε, ο Putin αμέσως κατάλαβε όλες αυτές τις τάσεις και πρωτοστάτησε στον αγώνα για την υπεράσπιση των εθνικών συμφερόντων της Ρωσίας. «Ως εκ τούτου, ο Vladimir Putin είναι ο εθνικός πλούτος της Ρωσίας και ολόκληρου του Ρωσικού λαού.

Ο κύριος στόχος της Δύσης και της Ευρώπης, που δεν έχει κανέναν απολύτως πόρο, ούτε φυσικό αέριο, ούτε πετρέλαιο, ούτε σπάνια μέταλλα, ούτε ηγέτες, είναι να καταλάβει τους πόρους που κατέχει η Ρωσία» υπογράμμισε ο Dodik.

Σημειώνεται πως ο πρώην ΥΠΕΞ των ΗΠΑ, Henry Kissinger είχε… προβλέψει την πιθανή διαίρεση της Ρωσίας σε τρία μέρη: «Στην Δυτική Ρωσία, που θα μπορούσε να γίνει μέρος της Ευρώπης, στην ανατολική Ρωσία, η οποία θα απορροφούνταν από την Κίνα και στην μέση ένα κράτους που θα ήταν κάτι σαν το Ιράκ ή το Αφγανιστάν, γεμάτο ισλαμισμό» (https://www.bankingnews.gr/diethni/articles/741935/i-dysi-ithele-na-dialysei-ti-rosia-se-5-kommatia-ekpaideytike-sti-giougkoslavia).


Αλλάζουν όσα ξέραμε για τον Β' Παγκόσμιο - Τι προέβλεπε το σχέδιο «Kantokuen» της Ιαπωνίας - Το Leningrad ανέτρεψε τα πάντα... Το Ιαπωνικό Γενικό Επιτελείο ανέπτυξε το δικό του σχέδιο για επίθεση κατά της ΕΣΣΔ, με την κωδική ονομασία Kantokuen, που μεταφράζεται ως Ειδικοί Ελιγμοί.

Ιστορικά ντοκουμέντα που βλέπουν για πρώτη φορά το φως της δημοσιότητας, αποκαλύπτουν ότι η στρατιωτική ηγεσία της Ιαπωνίας προετοιμαζόταν για μια επίθεση στην Σοβιετική Ένωση, σχέδιο που θα έμπαινε σε πλήρη εφαρμογή εφόσον οι Ναζί κατάφερναν να καταλάβουν το Leningrad.

Μαζί με τις επιχειρήσεις μάχης, προβλέπονταν μια μεγάλης κλίμακας εκστρατεία τρομοκρατίας και άλλου τύπου δολιοφθορές κατά του Κόκκινου Στρατού, σύμφωνα με αρχειακό υλικό που παρουσίασε το προεδρικό Εθνικό Κέντρο Ιστορικής Μνήμης σε συνέντευξη Τύπου.

«Οι κορυφαίοι αξιωματούχοι της Ιαπωνίας θεώρησαν ότι το ζήτημα του πολέμου με την ΕΣΣΔ έχει διευθετηθεί και περίμεναν απλώς την κατάλληλη ευκαιρία για να εφορμήσουν. Από την πλευρά τους, οι και οι Ναζί ήταν σίγουροι ότι η Ιαπωνία θα προχωρήσει μετά την κατάληψη του Leningrad.

Εάν η κυβέρνηση της Ιαπωνίας υποχωρούσε από τον Άξονα ο στρατός θα ξεκινούσε ένα εσωτερικό πραξικόπημα που θα έφτανε ακόμα και στη δολοφονία του Αυτοκράτορα», αναφέρεται στο μήνυμα ενός πράκτορα από την Σαγκάη, που ελήφθη. στην Μόσχα τον Σεπτέμβριο του 1.941 μ.Χ. Οι μεταπολεμικές μαρτυρίες Ιαπώνων στρατηγών επιβεβαιώνουν αυτό το μήνυμα.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με αναφορές της στρατιωτικής αντικατασκοπείας Smersh το 1.941 μ.Χ., σε συνεννόηση με την Γερμανική κυβέρνηση η Ιαπωνία ενέτεινε τις προετοιμασίες για πόλεμο και για το σκοπό αυτό το Ιαπωνικό Γενικό Επιτελείο ανέπτυξε το δικό του σχέδιο για επίθεση κατά της ΕΣΣΔ, με την κωδική ονομασία Kantokuen, που μεταφράζεται ως Ειδικοί Ελιγμοί από τον Στρατό Kwantung.

Αυτό το σχέδιο προέβλεπε, μαζί με στρατιωτικά μέτρα, τρομοκρατικές ενέργειες και δολιοφθορές σε μεγάλη κλίμακα, συμπεριλαμβανομένης μιας .... ιδότυπης δολιοφθοράς βιολογικού πολέμου κατά του Κόκκινου Στρατού.

Οι Ιάπωνες συνέλεγαν επίσης πληροφορίες για τον Κόκκινο Στρατό στην Άπω Ανατολή, συμπεριλαμβανομένων πληροφοριών για ναυτικές και στρατιωτικές αεροπορικές βάσεις και σιδηροδρόμους. Μάλιστα, έως και 20 μεραρχίες και μονάδες τανκς συγκεντρώθηκαν στην Μαντζουρία εν όψει του σχεδίου επίθεσης.

Όλα τα στρατεύματα πεζικού από την Φορμόζα (Ταϊβάν), το Χαϊνάν και την επαρχία Φουτζιάν ήταν έτοιμα να σταλούν στη Βόρεια Κίνα. Ωστόσο, ο Κόκκινος Στρατός καταφέρει να διαψεύσει τους Ναζί και να ματαιώσει στην πράξη το ιαπωνικό σχέδιο.  Τα υπόλοιπα είναι Ιστορία (https://www.bankingnews.gr/diethni/articles/744701/allazoun-osa-kserame-gia-ton-v-pagkosmio-ti-proevlepe-to-sxedio-kantokuen-tis-iaponias-to-leningrad-anetrepse-ta-panta)...








 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου