ΟΙ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΕΣ ΟΜΟΙΟΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΙΣΤΟΡΙΩΝ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΓΡΑΦΗΣ ΜΕ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΠΟΥ ΣΥΝΕΒΗΣΑΝ ΜΕΤΕΠΕΙΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ 7
Γράφει ο ΑΛΩΠΗΞ
Ως γνωστόν, στην Βίβλο
περιγράφονται πολλά ιστορικά γεγονότα, τα οποία αντιστοιχούν κατά πολύ με
γεγονότα τα οποία συνέβησαν σε μεταγενέστερες ιστορικές περιόδους από όταν αυτή
γράφτηκε. Τα σημαντικότερα εξ’ αυτών είναι τα εξής:
Γη και ύδωρ ζητούσαν οι Πέρσες
από τους Έλληνες και τους Σπαρτιάτες (και στις Θερμοπύλες και πιο πριν) και από
τους Αθηναίους ενώ το ίδιο ακριβώς ζητούσαν και η πρέσβεις του Ολοφέρνη από
τους Εβραίους και σε όλες τις περιπτώσεις η πρόταση για παράδοση απορρίφθηκε ασυζητητί.
Οι Ισραηλίτες αρνήθηκαν
να παραδοθούν παρά το τελεσίγραφο του Ολοφέρνη και προτίμησαν να πολεμήσουν
εναντίον του όπως ακριβώς έκαναν και οι γενναίοι 300 του Λεωνίδα στις Θερμοπύλες
αλλά αντίστοιχα και απόγονοι του το 1.940 μετά Χριστόν όταν η Ελλάδα απέρριψε
το τελεσίγραφο των Μουσολίνι και παράδοση με αντίστοιχο τρόπο ενώ το ίδιο είχε
κάνει παλαιότερα και ο Αυτοκράτορας της Ρωμανίας Μαρκιανός με το τελεσίγραφο
του Αττίλα.
Στο Αρχαίο Ισραήλ γινόταν
αρχικά η επιλογή των αρχόντων μεταξύ των ικανότερων μέσω των Κρητών όπως
αντίστοιχα και στην Αρχαία Ρώμη με τους υπάτους και αργότερα με τους 5 καλούς Αυτοκράτορες
ενώ έχει στην Αρχαία Ελλάδα αρχικά γινόταν επιλογή από την δημοκρατία των
αρχόντων.
Με το πέρας όμως της
περιόδου αυτής στο Ισραήλ κυβέρνησαν οι μονάρχες το στην ρωμαϊκή αυτοκρατορία
αντίστοιχα αυτοί που κυβέρνησαν ήταν οι Αυτοκράτορες, ενώ στην Αθήνα και σε
άλλες δημοκρατικές πόλεις χάθηκαν τα δημοκρατικά καθεστώτα και αντικαταστάθηκαν
με τυραννικά.
Ο Άγιος Μερκούριος λέγεται
ότι νίκησε τον Ιουλιανό τον Παραβάτη και ο Άγιος Δημήτριος τον Βούλγαρο Τσάρο Σκυλογιάννη.
Δύο φορές εμφανίστηκε και
ακούστηκε η φωνή του Θεού Πατέρα προς τον Κύριο Ημών Ιησού Χριστό, όταν είπε:
«Αυτός είναι ο Αγαπημένος μου Υιός, Αυτόν να ακούτε», όπως και όταν είπε: «Το
Όνομα Μου το δόξασα και θα το δοξάσω και πάλι».
Προφητικά όνειρα είδε
τόσο ο Προφήτης Δανιήλ όπως επίσης και ο Μαρδοχαίος στην παλαιά διαθήκη.
Γίνονταν επιλογή για διαλογή
των υφών για το βασιλιάς τον Αχασβήρο στην Περσία στην Παλαιά Διαθήκη με την Εσθήρ,
όσο επίσης και στη Ρωμανία με τον Θεόφιλο.
Το όνομα της Εσθήρ στην
Παλαιά Διαθήκη και στα Εβραϊκά σημαίνει το άστρο της Αφροδίτης είναι το όνομα
του άστρο της Αφροδίτης.
Όπως οι δυτικοί Φράγκοι
την λέξη Έλληνας εννοούν των απατεώνα, τον κακό και το κατεργάρη και μας
βρίζουν το ίδιο ακριβώς σήμερα και η λέξη Μακεδόνας και οι Έλληνες τους Πέρσες
επί Αχασβήρου που σήμαινε ακριβώς το ίδιο.
Ο Αμάν στην Παλαιά
Διαθήκη ήθελε να αφανίσει τελείως τους Εβραίους ήθελε την γενοκτονία τους, όπως
ακριβώς ήθελαν να κάνουν και οι Ρωμαίοι Αυτοκράτορες με τους Χριστιανούς, αλλά
και οι κομμουνιστές δικτάτορες στην συνέχεια και άλλα τυραννικά καθεστώτα, όπως
ισλαμιστές με τα χαλιφάτα.
Στις προσευχές του λαού
του θεού για λύτρωση στον παλαιό Ισραήλ εμφανίστηκαν ο Δαυίδ όπως επίσης και Ιούδας
ο Μακκαβαίος που νίκησαν και τους λύτρωσαν από τους εχθρούς τους, ενώ
αντίστοιχα στην Ρωμανία με τις προσευχές των Νέο Ισραήλ και νέο Εκλεκτό λαό του
Θεού, των Χριστιανών, εμφανίστηκε ο μέγας Κωνσταντίνος και τους λύτρωσε.
Στο καιρό του Μαρδοχαίου
όπως επίσης και του Ιωάννη του Χρυσόστομου στην Αντιόχεια επί Θεοδοσίου του
πρώτου προσευχήθηκαν όλοι ακόμη και τα παιδιά προκειμένου να τους λυπηθεί ο
θεός και να τους λυτρώσει.
Και όπως ακριβώς ακόμα
και ο βασιλιάς τα ζώα και τα παιδιά στην Νινευή με το κήρυγμα του προφήτη Ιωάννα
της στάχτες έβαλα πάνω του στάχτες νήστεψε και μετανόησαν για τα έργα τους το
ίδιο ακριβώς συνέβη και με τον Μαρδοχαίο.
Μόνος μου έμεινα έλεγε ο
Προφήτης Ηλίας στην προσευχή του στον Θεό, όπως επίσης αντίστοιχα και οι Εσθήρ
επί Αχασβήρου.
Τόσο οι Εσθήρ όσο και οι Ιουδίθ
προκειμένου να συναντήσουν τον Ολοφέρνη και τον Αχασβήρο ντύθηκαν και έβαλαν τα
καλύτερα ρούχα τους και αρώματα.
Οι Σικελιώτες στην Καλαβρία
αναγκάστηκαν από την απελπισία τους όταν τους πολιορκούσαν οι Άραβες να
προσπαθούν να από την πείνα να τρώνε τα ίδια τους τα παιδιά, όπως ακριβώς
έκαναν και Εβραίοι με την πολιορκία της Ιερουσαλήμ από τους Ρωμαίους.
Στον Πρώτο Παγκόσμιο
Πόλεμο οι νεκροί θάβονταν πολλές φορές σε τοίχους δίπλα από τα χαρακώματα, όπως
ακριβώς θάβονταν με παρεμφερή τρόπο και στις κατακόμβες κατά την διάρκεια των
διωγμών και των Μαρτύρων και οι Χριστιανοί επί Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας.
Ο Φαράς εξέφρασε την λύπη
του στον Γελίμερο για την αλλαγή της ανθρώπινης κατάστασης όπως ακριβώς και ο Άγιος
Σισώης ο Μέγας εξέφρασε και αυτός την λύπη του για την αλλαγή της ανθρώπινης
κατάστασης όταν είδε τον τάφο του Μεγάλου Αλεξάνδρου.
400 μη σωστούς εύρεις και
Αρχιεπίσκοπους εκδίωξε ο Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος όταν έγινε Οικουμενικός Πατριάρχης,
όπως και 400 διεφθαρμένους ιερείς του Βάαλ και της Αστάρτης ο Προφήτης Ηλίας.
Κακό τέλος ειχαν όσοι αδικήσαν
Αγίους, π.χ. σαν τον Άγιο Κοσμά τον Αιτωλό και τον Άγιο Ιωάννη τον Χρυσόστομο.
Λέγεται ότι ο Μελέτιος Αθηνών
έγραψε μία Εκκλησιαστική ιστορία και με κουτσομπολιά, όπως και ο Προκόπιος και
ο Σουετώνιος την πολιτική ιστορία και των Αυτοκράτορων της εποχής τους και πριν
από αυτή.
«Αυτός που αμαρτάνει
μπορεί ο Θεός να τον υπερασπίσει ενάντια σε έναν άνθρωπο αν μετανοήσει, αυτόν
όμως που πολεμά ενάντια στον Θεό, ποιος θα τον υπερασπίσει»;, έλεγε ο Κριτής Ηλεί
στους 2 διεφθαρμένους γιους του, όπως και αν κάποιος αμαρτήσει και στραφεί ενάντια
στον πνευματικό του (μόνο αν αυτός είναι πραγματικός Ορθόδοξος και όχι αιρετικός
και συνεχής και μόνιμος παραβάτης και εχθρός του Χριστιανισμού) ποιος θα προσευχηθεί
για αυτόν στον Θεό λένε οι Άγιοι.
Τόσο ο Άγιος Μάρκος ο Ασκητής,
όσο και ο Απόστολος Παύλος έφτασαν ως τον Τρίτο Ουρανό.
Ο Άγιος Λέων ονομάζονταν
«Μικρός Απόστολος Παύλος».
Μόνο μία φορά ολιγοπίστησαν
ο Άγιος Ιωάννης ο Ευαγγελιστής και Θεολόγος, όπως και ο Προφήτης Μωυσής.
Τα λείψανα, τόσο της Οσίας
Μαρίας της Αιγυπτίας, όσο και του Αγίου Ανδρέα του Διά Χριστόν Σάλου μεταφέρθηκαν
σε άλλο τόπο από αυτόν της ταφής τους από Άγγελο.
Όπως οι Αρχαίοι Αιγύπτιοι,
οι Μινωίτες και οι Χαναναίοι και οι Φοίνικες λάτρευαν τον ταύρο, το ίδιο έκαναν
και οι Ινδοί ως τις μέρες μας.
Από την Παναγιάς μας τρέφονταν
για 55 χρόνια ο Άγιος Αθάνασιος ο Αθωνίτης, όπως τρέφονταν και η ίδια από τον Αρχάγγελο
Γαβριήλ, και οι Εβραίοι από τον Θεό με το μάνα στην Αίγυπτο.
Σε ηλικία πάνω από 70 ετών
έγιναν ηγέτες ο Άγιος Παπουλάκος και ο Αντενάουερ.
3 φορές αιχμαλωτίστηκαν, έγιναν
σκλάβοι και επέστρεψαν οι Εβραίοι, την μία από την Αίγυπτο των Φαραω, την άλλη
από την Βαβυλώνια Αιχμαλωσία και μετά από την παγκόσμια εξορία μετά την Ρωμαϊκή
κατάκτηση, ενώ όλες αυτές τις φορές κατέλαβαν ή επανακαταβάλαν την Παλαιστίνη
με την βία.
Ο Άγιος Νικόλαος έλεγξε
βασιλιάδες όπως και ο Προφήτης Ηλίας.
Την ίδια χρονιά, ένας
στρατός του Τρύφωνα συνέτριψε μια δύναμη υπέρ του Δημητρίου υπό τον Σαρπηδόνα
μεταξύ Πτολεμαΐδας και Τύρου, αλλά καθώς βάδιζαν κατά μήκος της ακτής καταδιώκοντας,
ένα μεγάλο παλιρροϊκό κύμα εξαφάνισε τον στρατό, σύμφωνα με τον Αθηναίο, όπως έγινε
και με τον στρατό του Φαραω της Εξόδου από τον Προφήτη Μωυσή.
Η Αγιά Αναστασία η
Φαρμακολύτρα έλεγε ότι ήταν άρρωστη για να μην έχει σεξουαλικές σχέσεις με τον σύζυγο
της, όπως ακριβώς έκανε και ο Πεισίστρατος με την δεύτερη σύζυγο του.
Ποιμένες προβατών ήταν οι
Άγιοι Σπυρίδωνας και Πορφύριος.
Οι Ρωμαίοι έδειξαν τον Άγιο
Ελευθέριο σε έναν πυρακτωμένο χάλκινο κρεβάτι για να ψηθεί, όπως έκανε ο Φάλαρις
με τα θύματα του, αλλά και όπως ο Βαβυλώνιος βασιλιάς Ναβαχοδονόσορας ο Β΄ ο
Μέγας έριξε τους Τρεις Παίδες στο φλογισμένο καμίνι, ενώ τον δρόσισε όπως αυτούς
όταν τον έριξαν σε ένα φλογισμένο καζάνι.
Ο Αδριανός απηυδισμένος
διέταξε να φυλακιστεί ο Άγιος Ελευθέριος για να πεθάνει από ασιτία. Εκεί στο
ανήλιαγο κελί του ο Θεός του έστελνε τροφή με ένα περιστέρι, όπως με κόρακα έστελνε
τροφή στον Προφήτη Ηλία και με Άγγελο στον Προφήτη Δανιήλ.
Αφού ούτε και στην φυλακή
πέθανε ο Άγιος, ο Αυτοκράτορας έδωσε εντολή να τον δέσουν πίσω από δύο άγρια
άλογα, ώστε να κατακοπούν οι σάρκες του και να πεθάνει με ελεεινό τρόπο (όπως έκανε
και ο Τσιν Χουάνγκ Τι με τους σφετεριστές του θρόνου του). Άγγελος Κυρίου
ημέρεψε τα άλογα, έλυσε τον Άγιο από τα δεσμά και τον οδήγησε σε ένα βουνό, στο
οποίο έμεινε προσευχόμενος, εν μέσω άγριων θηρίων, τα οποία κατόρθωσε να
εξημερώσει.
Μερικοί κυνηγοί, που
είδαν τον άγιο στο βουνό, το ανέφεραν στον αυτοκράτορα, ο οποίος έστειλε ένα
στρατιωτικό απόσπασμα να τον συλλάβει. Τα άγρια θηρία όρμησαν εναντίον των
στρατιωτών, αλλά ο Άγιος τα διέταξε να ηρεμήσουν και να γυρίσουν στις φωλιές τους,
σαν τους Αγίους Γεράσιμο τον Ιορδανίτης και τον Άγιο Σεραφείμ του Σάρωφ.
Όταν έφτασε στην Ρώμη, ο Αυτοκράτορας
τον οδήγησε στην αρένα για τον κατασπαράξουν τα άγρια θηρία, όπως πίστευε. Μία
λέαινα και ένα λιοντάρι που τον πλησίασαν, αντί να του επιτεθούν άρχισαν να του
φιλούν τα πόδια, όπως στον Ανδροκλή και στο λιοντάρι
Τόσο ο Άγιος Ιωάννης ο Ευαγγελιστής
και Θεολόγος για την Ρώμη (όπως και ο Απόστολος Παύλος), όπως και ο Προφήτης Ιερεμίας
μιλούσαν για αυτές τις πόλεις συνεσκιασμένα, όπως και ο Άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός
για την Οθωμανική Αυτοκρατορία.
Ο Άγιος Φιλάρετος με ελεημοσύνες
σώθηκε και αγίασε, όπως και ο Ιώβ, παρά τις μεγάλες δοκιμασίες και την φτώχεια
που δοκιμάσαν και οι δύο.
Συμπερασματικά, θα
μπορούσε να πει κάνεις, ότι το ιερό βιβλίο της Αγίας Γραφής, εξετάζοντας πολλά
από τα περιστατικά του, περιέχει πολλά γεγονότα της παγκόσμιας ιστορίας, τα
οποία είναι πάντα ιδιαίτερα διδακτικά για όλους τους αναγνώστες του.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου