Τρίτη, 27 Σεπτεμβρίου 2016

GAME OF THRONES, ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΙΩΑΝΝΗ, ΟΡΑΜΑΤΑ ΤΟΥ ΔΑΝΙΗΛ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΜΥΣΤΙΚΙΣΜΟΣ




GAME OF THRONES, ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΙΩΑΝΝΗ, ΟΡΑΜΑΤΑ ΤΟΥ ΔΑΝΙΗΛ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΜΥΣΤΙΚΙΣΜΟΣ
Γράφει ο ΑΛΩΠΗΞ

Σε αυτό το άρθρο θα γίνει μία προσπάθεια να δειχτεί πως ο Μάρτιν έχει πιθανώς εμπνευστεί από την Αποκάλυψη του Ιωάννη, τα οράματα του Δανιήλ, την μυθολογία και τον μυστικισμό, προκειμένου να δημιουργήσει την σειρά του. 
Αυτό παρά τους περί του αντιθέτου ισχυρισμούς του, ότι δηλαδή δεν έκανε ποτέ κάτι τέτοιο, δεν είναι πολύ περίεργο, μιας και οι αναφορές του σε κάποια σημεία είναι πολύ εμφανείς (https://hellenicsunrise.blogspot.gr/2016/05/game-of-thrones.html, https://hellenicsunrise.blogspot.gr/2016/01/blog-post_61.html), κάτι που ισχύει και για τους παραγωγούς της σειράς. 
Ο Μάρτιν έχει μία τάση να εξιδανικεύει τους κακούς των διάφορων ιστοριών που χρησιμοποιεί ως έμπνευση (δείτε στην ιστοσελίδα Game of Thrones and Norse Mythology πως παρουσιάζει τους κακούς της μυθολογίας του Ράγκναροκ σαν ήρωες της δικής του σειράς-http://gameofthronesandnorsemythology.blogspot.gr/, http://gameofthronesandnorsemythology.blogspot.gr/2013/05/ragnarok-song-of-ice-fire.html), ενώ και οι ανομολόγητες πηγές έμπνευσης του είναι αρκετές (https://www.quora.com/Are-there-any-hidden-meanings-in-The-Game-of-Thrones, https://hawkstower.wordpress.com/2015/04/06/death-and-the-end-of-time-an-analysis-of-eschatology-in-game-of-thronesa-song-of-ice-and-fire/).
Παράλληλα είναι κατά την δήλωση του ιδίου άθεος (ή όπως λέει ο ίδιος στην καλύτερη περίπτωση αγνωστικιστής) και προσπαθεί να περάσει μέσα από τα βιβλία του τις ιδέες του στους αναγνώστες του, σε μορφή προπαγάνδας (πως δηλαδή όπως λένε οι ήρωες Μπέρικ Ντοντάριον και Τζον Σνόου της σειράς δεν υπάρχει τίποτε μετά θάνατον και πως πρέπει να ζούμε την ζωή μας στο τώρα, μία άποψη που παραπέμπει σε πιο σκοτεινές και μυστικιστικές απόψεις-http://rosettedelacroix.com/?p=1469, http://mindunclouded.blogspot.gr/2014/06/gods-of-westeros-metaphysical-analysis.html).
Επίσης όπως είναι φυσικό είναι εχθρικός κυρίως προς τον Χριστιανισμό (αλλά και σε άλλες θρησκείες-https://www.reddit.com/r/FanTheories/comments/3n4ag0/game_of_thrones_azor_ahai_is_the_antichrist_or_at/-http://www.landoverbaptist.net/showthread.php?t=74367, http://www.pajiba.com/think_pieces/magic-religion-and-proof-in-game-of-thrones-.php) και στα βιβλία του, προσπαθεί να δείξει πως η εμπνευσμένη από τον Χριστιανισμό πίστη των 7 είναι ψεύτικη, βίαιη, υποκριτική, καταπιεστική και κακή (ενώ χρησιμοποιεί για αυτή και μυστικιστικά σύμβολα-http://illuminatiwatcher.com/one-big-occult-secret-you-didnt-notice-on-game-of-thrones/-http://illuminatiwatcher.com/the-real-message-behind-hbos-game-of-thrones/).


Επιπλέον στην σειρά προάγονται η πορνεία, η μαγεία (λευκή ή μαύρη, η ομοφυλοφιλία, η ανηθικότητα, ο κανιβαλισμός, η αιμομιξία, η δολοφονία συγγενών, η απληστία και γενικότερα ότι είναι εχθρικό στον Χριστιανισμό. Είναι χαρακτηριστικό πως μόνο όποιος εξασκεί αυτά μπορεί να έχει δυνάμεις στην σειρά ή να πραγματοποιεί θαύματα).

Η δε καταστροφή του κέντρου της πίστης των 7 στο τέλος της έκτης σεζόν, που στην σειρά αντιπροσωπεύει τον Χριστιανισμό, προμηνύει με έμμεσο τρόπο την προσδοκία των απανταχού της γης αποκρυφιστών το τέλος της Χριστιανικής Εκκλησίας και την άνοδο στην θέση μιας νέας, που θα προέρχεται από όλες τις θρησκείες του Γουέστερος και θα υπακούει πλήρως στον τελικό ηγεμόνα (μία προώθηση της πανθρησκείας).
Ο δε ηγέτης των 7 βασιλείων, αλλα παράλληλα και αυτής της νέας θρησκείας-Εκκλησίας θα φαίνεται να δείχνει ανοχή σε κάθε θρησκεία, αλλά στην πραγματικότητα είτε θα υποστηρίζει στην πράξη (έστω και «διακριτικά») μόνο μία από αυτές, είτε θα λέει στους υπηκόους του «δεν ενδιαφέρει τι λένε οι θρησκείες, φτάνει αυτές και εσείς να υπακούτε απόλυτα μόνο σε εμένα» (ενώ παράλληλα από κάποιες από αυτές θα προωθείται σαν εκλεκτός και θεϊκός π.χ. Αζόρ Αχαί), αφήνοντας έμμεσα να εννοηθεί τι θα συμβεί σε όποια πίστη και όποιον άνθρωπο δεν ακολουθεί πλήρως τις διαταγές του, ακόμα και εάν αυτές δεν συμφωνούν με τα πιστεύω του.
Ουσιαστικά ο Μάρτιν στις νουβέλες του πρεσβεύει (όπως και οι παραγωγοί της σειράς) πως όλοι οι πόλεμοι θα λυθούν, μόνο αν όλοι λαοί του Γουέστερος (αλλά και του πραγματικού κόσμου) παραμερίσουν όλοι τις εθνικές τους και θρησκευτικές τους διαφορές και ενωθούν κάτω από το λάβαρο-εξουσία (ακολουθώντας δηλαδή απόλυτα πιστά) ενός εκλεκτού ηγέτη (ή ηγέτιδας), ο οποίος όχι μόνο θα νικήσει όλους τους κακούς  και θα αντιμετωπίσει κάθε κίνδυνο, αλλά κυρίως θα σταματήσει οριστικά και την απειλή των τερατωδών Άλλων.
Οι Άλλοι, οι οποίοι στην σειρά απειλούν την ύπαρξη του ίδιου του κόσμου του Γουέστερος,  θυμίζουν έντονα το πρόγραμμα Blue Beam Project (http://www.triklopodia.gr/blue-beam-project-to-megalitero-programma-chiragogisis-vinteo/-http://thesecretrealtruth.blogspot.com/2012/03/blue-beam.html), με τους «φτιαχτούς» από τα παιδιά τους Δάσους «Άλλους» στην θέση των «φτιαχτών» στο πρόγραμμα εξωγήινων.
Στο τέλος ο αναμενόμενος ηγέτης θα εγκαθιδρύσει την απόλυτη βασιλεία της ειρήνης και της ευημερίας στον κόσμο (με αίμα και φωτιά), εξοντώνοντας την παλιά τάξη πραγμάτων και δημιουργώντας μία νέα (όπως λέει η Ντεναίρυς στην σειρά όσοι δεν δεχθούν την νέα αυτή τάξη θα πεθάνουν με την παλιά).
Γενικότερα θα πρέπει να είναι κανείς προσεκτικός με τον Μάρτιν αν δεν θέλει να αποκτήσει τις εμμονές και τις ιδέες του. Προωθεί όχι μόνο πανθρησκειακές και οικουμενιστικές ιδέες (όλες οι θρησκείες είναι το ίδιο, δεν υπάρχει διαφορά, μπορεί να είναι και ψεύτικες) αλλά και ιδέες έντονα επηρεασμένες από τον αποκρυφισμό. 
Στο παρακάτω κείμενο θα παραθέσουμε διάφορα κείμενα από τον Χριστιανισμό, τα οποία ενέπνευσαν τον Μάρτιν ως προς την δημιουργία των ηρώων της σειράς του, παίρνοντας όπως και στην νορβηγική μυθολογία τους αρνητικούς χαρακτήρες των κειμένων και παρουσιάζοντας τους σαν ήρωες. 
Τα κείμενα που θα αναλύσουμε προέρχονται τόσο από την Αποκάλυψη του Ιωάννη, όσο και από τα οράματα του Δανιήλ, αλλά και την τελική προφητεία του Ιεζεκιήλ. Τα επιλεγμένα αυτά κείμενα παρατίθενται στην συνέχεια με την πλήρη ανάλυση των κειμένων τους.


ΚΕΙΜΕΝΟ ΠΡΩΤΟ
ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΙΩΑΝΝΗ
(Τα δύο θηρία)
ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΙΓ
 (Το πρώτο θηρίο)


Και στάθηκα πάνω στην άμμο της θάλασσας. Και είδα από τη θάλασσα θηρίο να ανεβαίνει, έχοντας δέκα κέρατα και επτά κεφάλια, και πάνω στα κέρατά του δέκα διαδήματα και πάνω στα κεφάλια του βλάσφημα ονόματα (ο θηρίο με τα επτά κεφάλια συμβολίζει τον βασιλιά-βασίλισσα, ο οποίος διαφεντεύει τα επτά κεφάλια του βασιλείου, δηλαδή τα επτά βασίλεια, και τα δέκα κέρατα-βασιλείς ή βασίλισσες που υπάρχουν σε αυτά-δείτε για πιο λεπτομερή ανάλυση τα παρακάτω κεφάλαια. 
Καταρχάς αντιπροσωπεύει τον Άεγκον τον Κατακτητή, ο οποίος πραγματικά ήρθε από την θάλασσα στο Γουέστερος, αντιμετώπισε 10 βασιλείς με καλό ή κακό τρόπο-Μαρτέλ, Χόαρ, Ντούραντον, Γκάρντενερ, Λάννιστερ, Άρρυν, Σταρκ, Μπαράθεον, Τάλλυ, Τυρρέλ-και τους έκανε να δεχτούν την εξουσία του, ιδρύοντας την βασιλεία του, η οποία στηρίζοταν στα 7 κεφάλια-βασίλεια του Γουέστερος.
Θα πρέπει να ειπωθεί πως ο Μάρτιν αρέσκεται στην επανάληψη του παρελθόντος του Γουέστερος, στο παρόν των βιβλίων του)
Στην συνέχεια της σειράς θα αντιπροσωπεύει τον «νέο Άεγκον» που ακολουθώντας μία παρεμφερή με αυτόν (τον Άεγκον τον κατακτητή) πορεία θα καθίσει στο τέλος στον αιματοβαμμένο Σιδερένιο Θρόνο. Στην συνέχεια παρατίθενται τα πιθανά στοιχεία που αυτό το άτομο θα πρέπει να έχει.
13-2 Και το θηρίο που είδα ήταν όμοιο με λεοπάρδαλη και τα πόδια του σαν αρκούδας (πιθανώς εννοεί τον Τζόρα Μόρμοντ, την Λυάννα Μόρμοντ ή γενικότερα την οικογένεια Μόρμοντ) και το στόμα του σαν στόμα λιονταριού (πιθανώς εννοεί τον Τύριον Λάννιστερ, τον Τζείμι, την Σέρσει ή γενικότερα την οικογένεια Λάννιστερ)

Και του έδωσε ο δράκοντας (δηλαδή η καταγωγή ή συγγένεια του με την δυναστεία των δράκων, τους Τανγκάριεν) τη δύναμή  του και το θρόνο του και εξουσία μεγάλη (είχε δηλαδή λόγω καταγωγής το δικαίωμα να διεκδικήσει και να καθίσει στον Σιδερένιο Θρόνο).


13-3 Και ένα από τα κεφάλια του ήταν σαν σφαγμένο για θάνατο, αλλά η θανάσιμη πληγή του θεραπεύτηκε (εδώ δηλώνει πιθανώς ένα βασίλειο που πιθανώς σχεδόν διαλύθηκε στον πόλεμο, αλλά στο τέλος ανασυστήθηκε θαυμαστά, μάλλον τους Σταρκ και πιθανώς και ένα συγγενικό μέλος τους, το οποίο σφάχτηκε από τους συντρόφους του, αλλά στο τέλος ανέζησε προκαλώντας τον θαυμασμό των συντρόφων του και την επιθυμία τους να τον ακολουθήσουν, πιθανώς δηλαδή τον Τζον Σνόου, χωρίς να αποκλείεται και κάποιος άλλος υποψήφιος, π.χ. ο νεαρός γρύπας Άεγκον που φάνηκε πως γύρισε από τους νεκρούς-δείτε πιο αναλυτικά τους πιθανούς υποψήφιους παρακάτω).

 Και θαύμασε όλη η γη (του Γουέστερος) και ακολούθησε πίσω από το θηρίο, και
13-4 προσκύνησαν το δράκοντα, που έδωσε την εξουσία στο θηρίο, και προσκύνησαν το θηρίο, λέγοντας. Ποιος είναι όμοιος με το θηρίο και ποιος μπορεί να πολεμήσει με αυτόν; 
13-7 Και του δόθηκε άδεια να κάνει πόλεμο με τους αγίους και να τους νικήσει. Και του δόθηκε εξουσία πάνω σε κάθε φυλή και λαό και γλώσσα και έθνος (προδιαγράφει την σχεδόν πλήρη κυριαρχία του σε όλη την περιοχή των 7 βασιλείων).
 
(Το δεύτερο θηρίο) 

13-11 Και είδα άλλο θηρίο να ανεβαίνει από τη γη, και είχε δύο κέρατα όμοια με Αρνίο, αλλά μιλούσε σαν δράκος (με Σατανικά λόγια δηλαδή. Πρόκειται κάποια άτομο, το οποίο με θαυμαστά λόγια και έργα-ψευτοθαύματα πείθει την πλειοψηφία των κατοίκων του Γουέστερος να ακολουθήσει τον αναμενόμενο αυτό ηγέτη. 
Στον καιρό του Άεγκον του κατακτητή το θηρίο αυτό θα αντιπροσωπευόταν από τον Υψηλό Σέπτον που αναγνώρισε την εξουσία του και έκανε όλους τους πιστούς του να τον ακολουθήσουν.


Στον καιρό του παιχνιδιού του στέμματος θα μπορούσε να είναι η Μελισάνδρη σαν ψευδοπροφήτισσα του Αζόρ Αχάι, η Κινβάρα της τηλεοπτικής σειράς, ο Μπενέρο ή ο Μοκκόρο των βιβλίων, ο  Θόρος, ακόμα και ο Υψηλός Σπουργίτης ή ο διάδοχος του, ο οποίος θα στέψει τον νέο νικητή του σιδερένιου θρόνου άρχοντα των 7 βασιλείων π.χ. τον Άεγκον, τον Τζον Σνόου ή την Ντεναίρυς, όπως ο Υψηλός Σέπτον επί Άεγκον του κατακτητή). 
13-12 Και όλη την εξουσία του πρώτου θηρίου  την ενεργεί μπροστά του. Και κάνει τη γη και όσους κατοικούν σ’ αυτή να προσκυνήσουν το θηρίο το πρώτο, του οποίου θεραπεύτηκε η θανάσιμη πληγή του.
13-13 Και κάνει θαυματουργικά σημεία μεγάλα, ώστε και φωτιά κάνει να κατεβαίνει στη γη από τον ουρανό μπροστά στους ανθρώπους (εδώ φαίνεται πως μπορεί να μιλά για ιερέα ή ιέρεια της φωτιάς χωρίς να είναι και απόλυτα σίγουρο)
-(κάποιοι άλλοι υποθέτουν πως το δικέρατο θηρίο στη σειρά συμβολίζει κάποιον που φορά δικέρατο κράνος, όπως ο Gendry με το κράνος δικέρατου ταύρου ή το αντίστοιχο δικέρατο κράνος που φορά ο Jorah Mormont στα βιβλία)




(Το χάραγμα)
13-16 Και υποχρεώνει όλους, τους μικρούς και τους μεγάλους, και τους πλούσιους και τους φτωχούς, και τους ελεύθερους και τους δούλους, να δώσουν σ’ αυτούς χάραγμα πάνω στο χέρι τους το δεξί ή πάνω στα μέτωπά τους. 
13-17 Και να μη μπορεί κανείς να αγοράσει ή να πουλήσει παρά μόνο όποιος έχει το χάραγμα, (που θα αναγράφει) το όνομα του θηρίου ή τον αριθμό του ονόματός του. 
13-18 Εδώ είναι η σοφία. Όποιος έχει νου ας λογαριάσει από τα ψηφία του, τον αριθμό του θηρίου, γιατί είναι αριθμός ανθρώπου• και ο αριθμός του είναι εξακόσια εξήντα έξι (666-σε περίπτωση που το πρώτο θηρίο αντιπροσωπεύει τον Τζον Σνόου, ο αριθμός αυτός μπορεί να βγει με περίεργο τρόπο. Συγκεκριμένα ο Τζον Σνόου είναι ο 998 διοικητής της Νυχτερινής Φρουράς. Όμως δολοφονείται και στην σειρά αναλαμβάνει ένας προσωρινός και όχι νέος διάδοχος, ο Άλιστερ Θορν (μέχρι την εκλογή νέου διοικητή).  Όμως ο Τζον Σνόου ξαναζεί και επιστρέφει και ξαναπαίρνει την θέση του διοικητή όντας τεχνικά τόσο ο 998ος διοικητής, (παράλληλα όμως αφότου πέθανε παύει να είναι ουσιαστικά αυτός), αλλά και 999ος διοικητής της Φρουράς (έχοντας ζήσει ξανά σαν νέος άνθρωπος και διοικητής ουσιαστικά), έστω και για λίγο, πριν φύγει και παραδώσει τον μανδύα του στον Εντ, τον οποίο επιλέγει ως αντικαταστάτη του χωρίς να γίνει εκλογή. Αν γυρίσουμε ανάποδα το νούμερο του 998ου και 999ου διοικητή Τζον ποιο νούμερο βγαίνει; Δείτε αναλυτικά εδώ https://www.quora.com/Are-there-any-hidden-meanings-in-The-Game-of-Thrones).

ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΙΖ
(Η μεγάλη πόρνη και το θηρίο) 
Και ήρθε ένας από τους επτά αγγέλους που είχαν τις επτά φιάλες και μίλησε μαζί μου λέγοντας. Έλα, να σου δείξω την καταδίκη της πόρνης της μεγάλης που κάθεται πάνω σε νερά πολλά,
17-2 με την οποία πόρνευσαν οι βασιλιάδες της γης και μέθυσαν όσοι κατοικούν τη γη από το κρασί της πορνείας της. 
Κουίζ: Σε ποιον διάσημο τηλεοπτικό χαρακτήρα της σειράς αναφέρεται το κείμενο εδώ;
Απάντηση: Στην Μελισάνδρη


17-3 Και με μετέφερε με πνευματική έκσταση σε μια έρημο. Και είδα γυναίκα να κάθεται πάνω στο θηρίο το κόκκινο, το γεμάτο βλάστημα ονόματα, που έχει επτά κεφάλια και δέκα κέρατα. 
 
17-4 Και η γυναίκα ήταν ντυμένη με πορφύρα και κόκκινο, και στολισμένη με χρυσάφι και με πολύτιμους λίθους και με μαργαριτάρια, έχοντας χρυσό ποτήρι στο χέρι της γεμάτο με βδελύγματα και με τις ακαθαρσίες της πορνείας της γης.
Κουίζ: Ποια γυναίκα στην σειρά Game of Thrones είναι συνήθως ντυμένη με πορφύρα και κόκκινο, και στολισμένη με χρυσάφι και με πολύτιμους λίθους και με μαργαριτάρια, έχοντας χρυσό ποτήρι στο χέρι της; Ποια απολαμβάνει και μεθάει από το αίμα των αγίων και από το αίμα των μαρτύρων-εχθρών της; 
Α’ Απάντηση: Η Μελισάνδρη
Β’ Απάντηση: Η Σέρσει
Βέβαια στην έβδομη σεζόν της σειράς μπορεί υπάρχει η πιθανότητα να έχουμε και «συνάντηση κορυφής» και συνεργασίας των 2 παραπάνω κυριών στην πρωτεύουσα των 7 βασιλείων, οπότε σε μία τέτοια περίπτωση μπορεί το κείμενο να αναφέρεται και στις δύο ταυτόχρονα.

17-5 Και πάνω στο μέτωπό της ένα όνομα γραμμένο. Μυστήριο, Βαβυλώνα η μεγάλη (το όνομα  αυτό συμβολίζει την πόλη που εξασκεί την κυριαρχία, όσο και τον βίαιο, ανήθικο και αιματηρό τρόπο ζωής των κατοίκων και των ηγεμόνων της), η μητέρα των πορνών και των βδελυγμάτων της γης (δείτε http://illuminatiwatcher.com/one-big-occult-secret-you-didnt-notice-on-game-of-thrones/). 
17-6 Και είδα τη γυναίκα να μεθάει από το αίμα των αγίων και από το αίμα των μαρτύρων του Ιησού. Και θαύμασα, όταν την είδα, με θαυμασμό μεγάλο. 


 17-7 Αλλά μου είπε ο άγγελος. Γιατί θαύμασες; Εγώ θα σου εξηγήσω το μυστήριο της γυναίκας και του θηρίου που τη βαστάζει, το οποίο έχει τα επτά κεφάλια και τα δέκα κέρατα. 
17-8 Το θηρίο που είδες, ήταν (Άεγκον ο κατακτητής) και δεν είναι (η δυναστεία των Τανγκάριεν) και πρόκειται να ανεβαίνει από την άβυσσο και να πηγαίνει στην απώλεια (θα ξαναεπιστρέψει ως ένας νέος «Άεγκον ο κατακτητής» ο τελικός νικητής της σειράς Game of Thrones ως μέλος ή έχοντας συγγένεια με την δυναστεία Τανγκάριεν). Και θα θαυμάσουν αυτοί που κατοικούν πάνω στη γη, των οποίων δεν έχει γραφτεί το όνομα στο βιβλίο της ζωής από την αρχή της δημιουργίας του κόσμου, που βλέπουν το θηρίο ότι ήταν, και δεν είναι, αλλά θα παρουσιασθεί πάλι.
17-9 Εδώ είναι ο νους που έχει σοφία. Τα επτά κεφάλια είναι επτά όρη, όπου η γυναίκα κάθεται πάνω τους (τα 7 όρη εδώ συμβολίζουν τα εφτά βασίλεια στα οποία πάνω τους κάθεται η πρωτεύουσα του κράτους και τα διαφεντεύει-δείτε για περαιτέρω αναλυση τις επόμενες σελίδες)
17-10 Και επίσης είναι επτά βασιλιάδες (με πραγματική εξουσία βασιλείς-εδώ πιθανότατα μιλάει για άντρες βασιλείς)• οι πέντε έπεσαν (οι 5 βασιλίδες του πολέμου των πέντε βασιλιάδων), ο ένας υπάρχει (ο Τόμμεν), ο άλλος ακόμα δεν ήρθε και, όταν έρθει, πρέπει αυτός να μείνει λίγο (ο Άεγκον στα βιβλία και πιθανώς ο Έουρον στην σειρά, αν κατά παράδοξο τρόπο, παρόλο που οι Γκρειτζόι αναγνωρίζονται ως βασιλείς στην σειρά, το βασίλειο τους δεν αποτέλεσε ποτέ ένα από τα εφτά κυρίαρχα βασίλεια του Γουέστερος, τα οποία είναι αυτά των Σταρκ-Τάλλυ-Άρρυν-Λάννιστερ-Μπαράθεον-Τυρρέλ-Μαρτέλ).


17-11 Και το θηρίο που ήταν και δεν είναι, και αυτός είναι όγδοος βασιλιάς και προέρχεται από τους επτά, και πηγαίνει στην απώλεια (ο πιθανός νέος διεκδικητής και διάδοχος του σιδερένιου θρόνου ο οποίος πιθανώς θα κατάγεται από κάποιον από τους ανταγωνιστικούς βασιλικούς οίκους. Θα μπορούσε π.χ. να είναι ο Τζον Σνόου, ο Άεγκον-στα βιβλία, η Ντεναίρυς ο Στάννις ή ακόμα και ο Μικροδάχτυλος-αν και αυτός δεν έχει ευγενική καταγωγή)
17-12 Και τα δέκα κέρατα που είδες είναι δέκα βασιλιάδες, οι οποίοι δεν έλαβαν βασιλεία ακόμη, αλλά λαβαίνουν εξουσία σαν βασιλιάδες για μια ώρα μαζί με το θηρίο (Ρομπ-Μπάλον-Στάννις-Τζόφρυ-Ρένλυ-Τόμμεν-Έουρον-Σέρσει-Βισέρυς-Ντεναίρυς που ταυτίζεται και με τον Άεγκον από τα βιβλία -Τζον Σνόου, την «ώρα» του πολύχρονου και ακόμα εξελισσόμενου πολέμου του παιχνιδιού του στέμματος)
17-13 Αυτοί έχουν μία γνώμη, και τη δύναμη και την εξουσία τους δίνουν στο θηρίο (να υποταχτούν δηλαδή σε αυτό, αλλά όχι όλοι τους όπως φαίνεται παρακάτω και από την προφητεία του Δανιήλ)
17-15 Και μου λέει: «Τα νερά που είδες, όπου η πόρνη κάθεται, είναι λαοί και πλήθη και έθνη και γλώσσες (δείχνει την μεγάλη εξουσία που έχει αυτή η πόλη σε όλους τους λαούς του Γουέστερος-δείτε παρακάτω ποια είναι αυτή)
17-16 Και τα δέκα κέρατα που είδες και το θηρίο (όλοι σχεδόν οι υποψήφιοι βασιλείς για αυτή την θέση μισούν τόσο την Μελισάνδρη, όσο και την Σέρσει), αυτοί θα μισήσουν την πόρνη και θα την κάνουν έρημη και γυμνή, και τις σάρκες της θα φάνε και αυτήν θα την κατακάψουν με φωτιά (δηλαδή ο νέος διεκδικητής της πόλης και των 7 βασιλείων θα καταστρέψει την πόλη αυτή, με την βοήθεια των υποταγμένων σε αυτόν ηγετών-βασιλιάδων με λίγη «βοήθεια», ίσως και μέσα από την πόλη αυτή, ίσως από μία τρελή βασίλισσα που θέλει να κάψει την πόλη στην οργή της)
17-18 Και η γυναίκα που είδες είναι η πόλη η μεγάλη που έχει βασιλεία πάνω στους βασιλιάδες της γης». 
Κουίζ: Ποια πόλη στην σειρά Game of Thrones  έχει βασιλεία πάνω στους βασιλιάδες της γης του Γουέστερος;
Απάντηση: Το King’s Landing


ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΙΗ
(Η πτώση της Βαβυλώνας) 

18-2 Και έκραξε με ισχυρή φωνή, λέγοντας. Έπεσε, έπεσε η Βαβυλώνα η μεγάλη, και έγινε
κατοικητήριο δαιμονίων και φυλακή για κάθε πνεύμα ακάθαρτο και φυλακή για κάθε όρνιο
ακάθαρτο και φυλακή για κάθε θηρίο ακάθαρτο και μισημένο (με την άνοδο στην εξουσία της Σέρσει κυρίως και της ανόσιας χρήσης νεκρομαντείας και άλλων σκοτεινών τεχνών από τον Κάιμπουρν ή ακόμα και της Μελισάνδρης και του κόκκινου δαίμονα που αυτή ακολουθεί σαν Θεό κατά τον Υψηλό Σπουργίτη, ειδικά εάν αυτή έρθει με κάποιο τρόπο στο King’s Landing και «βοηθήσει» όπως έκανε τον Στάννις στο Ντράγκονστοουν, την Σέρσει στην «ορθή» κατά την ίδια ηγεσία της πρωτεύουσας του βασιλείου)
18-3 Γιατί από το κρασί του θυμού της πορνείας της (και της διαφθοράς της) έχουν πιει όλα τα έθνη (του Γουέστερος), και οι βασιλιάδες της γης μαζί της πόρνευσαν (π.χ. ο Στάννις με την Μελισάνδρη), και οι έμποροι της γης από τη δύναμη της αχαλίνωτης ισχύος της πλούτισαν (η Σιδερένια Τράπεζα του Μπράαβος)
18-4 Και άκουσα άλλη φωνή από τον ουρανό να λέει. Λαέ μου βγες από αυτή, για να μην έχετε επαφή με τις αμαρτίες της, και από τις πληγές της να μη λάβετε• 
18-5 Γιατί οι αμαρτίες της έφτασαν και κολλήθηκαν μέχρι τον ουρανό, και θυμήθηκε ο Θεός τα αδικήματά της. 
18-6 ∆ώστε τα οφειλόμενα σ’ αυτήν κατά τον ίδιο τρόπο που κι αυτή έδωσε (συμπεριφέρθηκε στους άλλους λαούς), και διπλά ανταποδώστε της σε σχέση με τα έργα της• Με το ποτήρι που κέρασε (θλίψεις στους άλλους), με το ίδιο κεράστε την διπλά (βάσανα και θλίψεις). 
18-7 Όσο δόξασε τον εαυτό της και έζησε αχαλίνωτα, άλλο τόσο δώστε της βασανισμό και πένθος. Γιατί μες στην καρδιά της λέει ότι κάθομαι σαν βασίλισσα, και χήρα (απροστάτευτη) δεν είμαι (γιατί μέχρι τώρα κανείς δεν με κατέκτησε), και πένθος δε θα δω (λύπη δεν θα περάσω). 
Κουίζ: Σε ποια βασίλισσα ποιας πόλεως αναφέρεται εδώ;
Απάντηση: Στην Σέρσει


18-8 Γι’ αυτό σε μια ημέρα θα έρθουν οι πληγές της, θάνατος και πένθος και λιμός, και με φωτιά θα κατακαεί• γιατί είναι ισχυρός ο Κύριος και Θεός που έδωσε την καταδικαστική απόφαση γι’ αυτήν.
18-9 Και θα κλάψουν και θα θρηνήσουν γι’ αυτήν οι άρχοντες της γης, που πόρνευσαν μαζί της και έζησαν αχαλίνωτα, όταν θα βλέπουν τον καπνό από τη φωτιά που θα την καίει, (το πιθανό τέλος του King’s Landing τόσο από τα οράματα της Ντεναίρυς, όσο και από τα σχέδια της Σέρσει).
18-10 έχοντας σταθεί από μακριά εξαιτίας του φόβου για τη βασανιστική τιμωρία της, λέγοντας.
Αλοίμονο, αλοίμονο στην πόλη, τη μεγάλη Βαβυλώνα, την πόλη την ισχυρή, γιατί μέσα σε μια ώρα ήρθε η καταδίκη σου. 
18-11 Και οι έμποροι της γης κλαίνε και πενθούνε γι’ αυτή, επειδή το φορτίο τους κανείς δεν αγοράζει πια, 
18-12 φορτίο χρυσού και αργύρου και πολύτιμων λίθων και μαργαριταριών και βασιλικού λινού υφάσματος και πορφύρας, και μεταξιού και κόκκινου πολυτίμου υφάσματος, και κάθε φυτό αρωματικό και κάθε σκεύος από ελεφαντόδοντο και κάθε σκεύος από ξύλο πολυτιμότατο, και από χαλκό και από σίδηρο και από μάρμαρο, 
18-13 και κανέλα και αρωματικές αλοιφές και θυμιάματα, και μύρο και λιβάνι και κρασί και λάδι και σιμιγδάλι και σιτάρι και κτήνη και πρόβατα, και ίππους και αμάξια με ρόδες, και σώματα δούλων και ανθρώπινες ζωές.


18-14 Και οι τρυφερές επιθυμίες της ψυχής σου χάθηκαν μακριά σου, και όλα τα νόστιμα  (γεύματα) και οι λαμπρές (διασκεδάσεις) χάθηκαν από σένα, και δεν πρόκειται να τα ξαναβρείς πια. 
18-15 Οι έμποροι όλων αυτών, που πλούτισαν από αυτήν, από μακριά θα σταθούν εξαιτίας του φόβου των βασάνων της τιμωρίας της, κλαίγοντας και πενθώντας• λέγοντας (κυρίως η τράπεζα του Μπράαβος αν δεν μπορέσει να ξαναεισπράξει τα δανεικά και τους τόκους της).
18-16 Αλοίμονο, αλοίμονο στην πόλη τη μεγάλη,τη ντυμένη (βασιλικά) με πανάκριβο λινό και πορφυρό και κόκκινο ύφασμα, και στολισμένη με χρυσάφι και πολύτιμους λίθους και μαργαριτάρια, γιατί σε μία ώρα ερημώθηκε ο τόσο πολύς πλούτος. 
18-17 Και κάθε κυβερνήτης (μεγάλου πλοίου) και καθένας που πλέει τοπικά (με μικρότερο πλοίο), και ναύτες και όσοι εργάζονται στη θάλασσα, από μακριά στάθηκαν 
18-18 και κραύγαζαν, βλέποντας τον καπνό από την φωτιά που την έκαιγε, λέγοντας. Ποια μπορεί να μοιάσει στην πόλη τη μεγάλη; 
18-19 Και έριξαν χώμα πάνω στα κεφάλια τους και κραυγάζανε, κλαίγοντας και πενθώντας, με τα λόγια. Αλίμονο, αλίμονο στην πόλη τη μεγάλη, με την οποία πλούτισαν όλοι όσοι έχουν τα πλοία στη θάλασσα από τα πολύτιμα πράγματά της, γιατί σε μια ώρα ερημώθηκε. 
18-22 Και φωνή κιθαριστών και μουσικών και αυλητών και σαλπιγκτών δε θ’ ακουστεί μέσα σ’ εσένα πια, και κανένας τεχνίτης καμιάς τέχνης δε θα βρεθεί μέσα σ’ εσένα πια, και ήχος μύλου δε θα ακουστεί μέσα σ’ εσένα πια, 
18-23 και φως λύχνου δε θα φέξει μέσα σ’ εσένα πια, και φωνή γαμπρού και νύφης δε θα ακουστεί μέσα σ’ εσένα πια. Γιατί οι έμποροί σου ήταν οι μεγιστάνες της γης, γιατί με τα παραπλανητικά συσκευάσματα σου (με τα οποία θα έρχονταν δήθεν η ευτυχία) έκανες να πλανηθούν όλα τα έθνη,
18-24 και σ’ αυτήν βρέθηκαν αίματα προφητών και αγίων και όλων των σφαγμένων επάνω στη γη (σφαγή και καταπίεση του φτωχού λαού, αλλά και των αθώων εντός του Σεπτ του Μπάελορ και στα περίχωρα του στην τηλεοπτική σειρά).


ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΙΒ
(Ουράνια σημεία: η γυναίκα και ο δράκοντας)
Και σημείο μεγάλο φάνηκε στον ουρανό: γυναίκα με περίβλημα τον ήλιο, και η σελήνη κάτω από τα πόδια της, και πάνω στο κεφάλι της ένας στέφανος από δώδεκα αστέρες.
12-2 Και έχοντας παιδί στην κοιλιά έκραζε από τους πόνους και βασανιζόταν να γεννήσει (πιθανώς συμβολίζει την Λυάννα Σταρκ στην σειρά).



12-3 Και φάνηκε άλλο σημείο στον ουρανό, και ιδού δράκοντας (όφις) μεγάλος, κόκκινος, που έχει επτά κεφάλια και δέκα κέρατα, και πάνω στα κεφάλια του επτά διαδήματα (πιθανώς στην σειρά συμβολίζει ένα άτομο με αίμα δράκου, το οποίο θέλει να εξοντώσει όλους τους απογόνους της δυναστείας και το οποίο παράλληλα είναι οπαδός της πίστης των 7 με τους 7 θεούς-κεφάλια, δηλαδή τον Ρόμπερτ Μπαράθεον).


12-4 Και η ουρά του σέρνει το ένα τρίτο των αστέρων του ουρανού και τους έριξε στη γη.
 Και ο δράκοντας στάθηκε μπροστά στη γυναίκα,που μέλλει να γεννήσει, για να καταφάει το τέκνο της όταν το γεννήσει (Μωρό προς θανάτωση που στην συνέχεια του βιβλίου της Αποκάλυψης ταυτίζεται και με τον λευκό καβαλάρη και νικητή της μάχης του Αρμαγεδώννα-στην σειρά το μωρό είναι ο John Snow και πιθανώς ταυτίζεται και αυτός με τον λευκό καβαλάρη της Αποκάλυψης-και τελικό νικητή της σειράς-στην σειρά έχει συγχωνευτεί με το πρώτο θηρίο-χξς, αν και για άλλους θεωρητικούς ο λευκός καβαλάρης συμβολίζει ένα άλλο άτομο όπως τον Τζέιμι ή την Ντενάρυς με τα λευκά άλογα τους. Βέβαια δεν πρέπει να παράλληλα ξεχνάμε ότι η σειρά αυτή υποστηρίζει και παρουσιάζει ως συμπαθείς, καλούς και αδικημένους, κακούς στην πραγματικότητα χαρακτήρες, δίνοντας τους την ακριβώς ανάποδη εικόνα από ότι ισχύει στην πραγματικότητα).
12-5 Και γέννησε γιο αρσενικό, ο οποίος μέλλει να ποιμαίνει όλα τα έθνη με ράβδο σιδερένια (πιθανώς ταυτίζεται με τον τελικό νικητή της σειράς).
Και αρπάχτηκε το τέκνο της προς το Θεό και προς το θρόνο του (πιθανώς συμβολίζει το «άρπαγμα» του Τζον Σνόου από τον Νεντ Σταρκ στον θρόνο-βασίλειο του, για την προστασία του μέχρι τον θάνατο του βασιλιά Ρόμπερτ).
12-6 Και τότε η γυναίκα έφυγε στην έρημο όπου έχει εκεί τόπο ετοιμασμένο από το Θεό, για να την τρέφουν εκεί χίλιες διακόσιες εξήντα ημέρες.
12-13 Και όταν είδε ο δράκος ότι ρίχτηκε στη γη, καταδίωξε τη γυναίκα που γέννησε το αρσενικό παιδί.
12-14 Και δόθηκαν στη γυναίκα οι δυο φτερούγες του αετού του μεγάλου (πιθανώς συμβολίζουν  τους δύο φύλακες της Λυάννα Σταρκ στην σειρά, τον Arthur Dayne και τον Gerold Hightower), για να πετά στην έρημο (πιθανώς ταυτίζεται με την ερημική τοποθεσία
του «Tower of Joy», όπου μεταφέρθηκε για την ασφάλεια της, αλλά και του μωρού της η Λυάννα Σταρκ),
στον τόπο της, για να τρέφεται εκεί έναν καιρό και δύο καιρούς και μισό καιρό, μακριά από το πρόσωπο του φιδιού.



12-15 Και έβγαλε ο όφις από το στόμα του πίσω από τη γυναίκα, νερό σαν ποταμό, για να την κάνει να παρασυρθεί από τον ποταμό (το νερό πιθανώς συμβολίζει πιθανώς τα στρατεύματα που έστειλε ο Ρόμπερτ για την εύρεση της Λυάννα Σταρκ).
12-16 Αλλά βοήθησε η γη τη γυναίκα, και άνοιξε η γη το στόμα της και κατάπιε τον ποταμό που έβγαλε ο δράκος από το στόμα του.
12-17 Και τότε οργίστηκε ο δράκοντας κατά της γυναίκας και έφυγε, για να κάνει πόλεμο με τους υπόλοιπους απογόνους της, που τηρούν τις εντολές του Θεού και που έχουν τη μαρτυρία του Ιησού.
(Το 7 είναι ιερός αριθμός σε όλη την Αγία Γραφή, όπως και στο τελευταίο βιβλίο της, την Αποκάλυψη. Έτσι έχουμε τις 7 ημέρες της δημιουργίας, τις 7 σφραγίδες, τις 7 φιάλες, το Άρνιο με τα 7 μάτια και κέρατα, τις 7 σάλπιγγες, τους 7 Αρχάγγελους, την 7φωτη λυχνία, τον 7κέφαλο δράκο, το 7κέφαλο θηρίο, τα 7 θανάσιμα αμαρτήματα, τις 7 γύρους της Ιεριχώ, τις 7 ημέρες της εβδομάδας και τις 7 αρετές του Αγίου Πνεύματος-Δεν πρέπει άλλωστε να ξεχνάμε ότι και οι παραγωγοί της σειράς έχουν Ισραηλινή καταγωγή οπότε χρησιμοποιούν πολλά στοιχεία της πίστης τους και του πολιτισμού τους στην σειρά αυτή). 

ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΙΑ
(Οι δυο μάρτυρες)




(Οι δύο προφήτες που κήρυξαν, εξοντώθηκαν και αναστήθηκαν πιθανώς στην σειρά συμβολίζουν τον Θόρος και κυρίως τον Μπέρικ).


ΚΕΦΑΛΑΙΟ Κ
( Γωγ και Μαγώγ ) 

20-7 Και όταν συντελεσθούν τα χίλια έτη, θα λυθεί ο Σατανάς από τη φυλακή του (ο Night’s King)
 20-8 και θα εξέλθει, για να πλανήσει τα έθνη που είναι στις τέσσερις γωνίες της γης, τον Γωγ και τον Μαγώγ (τους Άλλους και τον στρατό των νεκρών τους, ο οποίος θα αποτελείται από νεκρούς πολλών εθνών λόγω της πολυεθνίας των βαρβάρων πέραν του τείχους και της Νυχτερινής Φρουράς), ώστε να τους συνάξει στον πόλεμο, των οποίων ο αριθμός τους είναι σαν την άμμο της θάλασσας.
20-9 Και ανέβηκαν στο πλάτος της γης (δηλ. κυριάρχησαν πάνω στην Γη του Γουέστερος), και κύκλωσαν το στρατόπεδο των αγίων και την πόλη την αγαπημένη (τον εναπομείναντα στρατό που θα μείνει για την υπεράσπιση του βασιλείου από τους Άλλους, πιθανώς κοντά ή μέσα στην εναπομένουσα μεγάλη και ικανή για πολιορκία πόλη του βασιλείου)• και τότε κατέβηκε φωτιά από τον ουρανό και τους κατάφαγε (το πιθανότερο μέσω των δράκων στην σειρά στην τελική μάχη του καλού με το κακό που αντιστοιχεί στην μάχη του Αρμαγεδδώνα στην Αποκάλυψη).
ΙΕΖΕΚΙΗΛ
ΚΕΦΑΛΑΙΑ 38-39

Στα κεφάλαια 38-39 του Ιεζεκιήλ αναφέρεται επίσης αναλυτικά πως ο Γωγ θα έρθει από τον ακρότατο βορρά (lands of always Winter of Great far North), θα είναι αρχηγός πολλών εθνών (τους Άλλους και τον στρατό των νεκρών τους, ο οποίος θα αποτελείται από νεκρούς πολλών εθνών λόγω της πολυεθνίας των βαρβάρων πέραν του τείχους και της Νυχτερινής Φρουράς), θα προετοιμαστεί τις αρχαίες μέρες και θα έρθει στις έσχατες (όπως οι Άλλοι επιτέθηκαν μία φορά στον κόσμο και θα ξαναεπιτεθούν), θα επιτεθεί στο Ισραήλ που είναι στο κέντρο της γης (του τελευταίου προπυργίου των λαών του Γουέστερος, κυρίως των Άνταλς των οποίων η ιστορία θυμίζει αυτή των Ισραηλιτών), εκεί θα καταστραφεί οριστικά από φωτιά (στην σειρά τους δράκους), σεισμούς (και στα βιβλία του Μάρτιν αναφέρεται στα οράματα ηρώων του ότι στην τελική μάχη θα συμβούν τεράστιες γεωλογικές μεταβολές), και στο τέλος όλη η γη θα γίνει ένας επίγειος παράδεισος και οι "δίκαιοι-καλοί" θα υπερισχύσουν (όπως αναμένεται να γίνει και στο τελευταίο βιβλίο του Μάρτιν).
ΟΙ ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ ΤΟΥ ΔΑΝΙΗΛ
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 7 ΚΑΙ 8
ΤΟ ΟΡΑΜΑΤΑ ΜΕ ΤΑ ΤΕΣΣΕΡΑ ΘΗΡΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΟΡΑΜΑ ΜΕ ΤΟ ΚΡΙΑΡΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΤΡΑΓΟ


Είδα σε όραμα τέσσερα διαφορετικά θηρία να βγαίνουν μέσα από τη θάλασσα. Το πρώτο ήταν σαν λέαινα με φτερά αετού, το δεύτερο σαν αρκούδα, το τρίτο σαν λεοπάρδαλη με τέσσερα φτερά και τέσσερα κεφάλια και το τέταρτο ήταν το φοβερότερο απ’ όλα. 

Πάνω στο κεφάλι του είχε δέκα κέρατα. Τρία απ’ αυτά ξεριζώθηκαν καθώς ξεφύτρωσε ένα άλλο κέρατο (μικρό αρχικά το οποίο μεγάλωνε στην συνέχεια, δηλαδή αύξανε συνεχώς η δύναμη του, όπως φαίνεται από το όραμα του Δανιήλ με το κριάρι και τον τράγο, χρησιμοποιώντας βία, απάτες, και εξαπατώντας τους πάντες προσποιούμενος πως είναι καλός. Παράλληλα λέει πως θα γίνει πολύ ισχυρός, αλλά όχι από δική του δύναμη και θα κατορθώνει τα πάντα) που έβγαλε μάτια και στόμα και ξεστόμισε λόγια αλαζονικά. Τότε εμφανίστηκε πύρινος ο θρόνος του Θεού, ήρθε η ώρα της κρίσης και κάθε εξουσία που είχαν τα θηρία αφαιρέθηκε και δόθηκε αιωνίως στον υιό του ανθρώπου.
Ένας άγγελος εξήγησε ότι τα τέσσερα θηρία συμβολίζουν τα τέσσερα παγκόσμια βασίλεια που θα εμφανισθούν στη γη πριν την επουράνιο βασιλεία. Το τέταρτο θηρίο συμβολίζει το τέταρτο και τελευταίο βασίλειο το οποίο θα ξεπεράσει σε αγριότητα κάθε προηγούμενο και θα καταστρέψει όλη τη γη. Τα δέκα κέρατα του θηρίου συμβολίζουν τους δέκα βασιλιάδες του βασιλείου αυτού. Μετά απ’ αυτούς θα εμφανιστεί ένας άλλος ανώτατος βασιλιάς που θα εκθρονίσει τρεις απ’ τους δέκα βασιλείς, θα υποτάξει τους υπόλοιπους και θα ξεπεράσει σε κακία τους πάντες.


Καταρχάς το όραμα αυτό αναφέρεται στον Άεγκον τον κατακτητή, (το μικρό κέρας) ο οποίος ήρθε από την θάλασσα με τους δράκους του. Αυτός αντιμετώπισε (με καλό ή κακό τροπο) 10 βασιλείς (Μαρτέλ, Χόαρ, Ντούραντον, Γκάρντενερ, Λάννιστερ, Άρρυν, Σταρκ, Μπαράθεον, Τάλλυ, Τυρρέλ), εξόντωσε τρεις (τους Χόαρ, Ντούραντον και Γκάρντενερ) από αυτούς και τους υπόλοιπους τους υπέταξε στην εξουσία του (Λάννιστερ, Άρρυν, Σταρκ, Μπαράθεον, Τάλλυ, Τυρρέλ και τους Μαρτέλ για μικρό χρονικό διάστημα), δημιουργώντας τα 7 βασίλεια (όσα είναι συνολικά και τα κεφάλια των θηρίων του οράματος).
Παράλληλα και η δύναμη του Άεγκον, που ήταν μικρή αρχικά, αύξανε συνεχώς στην συνέχεια, ενώ ο ίδιος χρησιμοποιώντας βία και απάτες, εξαπατούσε τους πάντες προσποιούμενος πως είναι καλός και δείχνοντας προς όλους ένα ψευδές προσωπείο φαινομενικής μετριοπάθειας και δικαιοσύνης.
Ο Άεγκον έγινε πολύ ισχυρός, αλλά όχι από δική του δύναμη (αλλά με την δύναμη των δράκων που ήταν αποτέλεσμα μαγείας) και κατόρθωσε τα πάντα από όσα ήθελε (να γίνει βασιλιάς στο Γουέστερος).
Στην σειρά και στα βιβλία, όπου γεγονότα του παρελθόντος επαναλαμβάνονται φαίνεται πως θα εμφανιστεί ένας νέος «Άεγκον  κατακτητής» (άντρας ή γυναίκα), μαζί (παράλληλα ή μετά) με άλλους δέκα βασιλείς, και θα εξοντώσει τρεις από αυτούς, ενώνοντας για άλλη μία φορά τα 7 βασίλεια.
Οι υποψήφιοι για την θέση αυτή είναι αρκετοί. Καταρχάς πρέπει να πούμε πως και στην σειρά έχουν εμφανιστεί δέκα συνολικά βασιλιάδες (Τζόφρυ, Ρομπμ, Στάννις, Ρένλυ, Μπάλον, Έουρον, Τόμμεν, Βισέρυς, Ντεναίρυς-στην σειρά συνταυτίζεται με τον νεαρό γρύπα Άεγκον, Σέρσει, και Τζον Σνόου).
Από αυτούς 3 έχουν εξοντωθεί (Μπάλον, Τζόφρυ, Ρομπμ) και υπεύθυνος για αυτό είναι ένας και εδώ αρχικά ανίσχυρος βασιλιάς, ο οποίος έγινε στην συνέχεια πολύ ισχυρός, αλλά όχι από δική του δύναμη (ο Στάννις με τα μαγικά της Μελισάνδρης), χρησιμοποιώντας βία και απάτες, εξαπατούσε τους πάντες προσποιούμενος πως είναι καλός και δείχνοντας προς όλους ένα ψευδές προσωπείο φαινομενικής δικαιοσύνης.


Στα βιβλία (αλλά όχι στην σειρά) προσπαθεί να ενώσει για άλλη μία φορά τα 7 βασίλεια υπό την ηγεσία του (θα καταφέρει να ενώσει τα βασίλεια για μικρό έστω διάστημα υπό την ηγεσία του; Στο έκτο βιβλίο του Μάρτιν θα φανεί-δείτε και https://hellenicsunrise.blogspot.gr/2016/05/game-of-thrones.html).
Άλλος ένας με παρεμφερή χαρακτηριστικά θα μπορούσε να είναι και ο Μικροδάχτυλος, ο οποίος με τις πράξεις του είναι άμεσα υπεύθυνος για τον θάνατο του Τζόφρυ, με την βοήθεια και τις πληροφορίες του βοήθησε και για την πτώση και τον θάνατο του Ρομπ, ενώ με τις δολοπλοκίες και τις απάτες του στην τηλεοπτική σειρά εξόντωσε και τον Ράμσει (ο οποίος όμως δεν είναι βασιλιάς. Ίσως στην έβδομη σεζόν της σειράς θελήσει να εξοντώσει τον βασιλία του βορρά Τζον Σνόου και να του «πάρει την θέση»)
Και αυτός (το μικρό κέρας-ο Μικροδάχτυλος) ήταν αρχικά ανίσχυρος, ο οποίος έγινε στην συνέχεια πολύ ισχυρός, αλλά όχι από δική του δύναμη (όχι με την στρατιωτική του δύναμη, αλλά χάρις στις δολοπλοκίες του και στην γενναιόδωρη ανταμοιβή του από τους Λάννιστερ).
Χρησιμοποίησε βία και απάτες, και εξαπάτησε τους πάντες προσποιούμενος πως είναι καλός και δείχνοντας προς όλους ένα ψευδές προσωπείο φαινομενικής μετριοπάθειας και τώρα προσπαθεί να ενώσει τα 7 βασίλεια υπό την ηγεσία του (ο βασιλιάς στις στάχτες κατά τον Βάρυς).
Ο τρίτος υποψήφιος είναι ο Τζον Σνόου. Και αυτός ήταν αρχικά ανίσχυρος, ο οποίος έγινε στην συνέχεια πολύ ισχυρός, εκλέχτηκε ακόμα και βασιλιάς του βορρά, αλλά όχι από δική του δύναμη (αλλά από τους βόρειους αριστοκράτες), χρησιμοποιώντας βία όταν χρειαζόταν, δείχνοντας πως είναι καλός με ένα προσωπείο φαινομενικής δικαιοσύνης (αν και στην τηλεοπτική σειρά ο χαρακτήρας του φαίνεται σιγά, σιγά να αλλάζει προς το πιο σκληρό, αδίστακτο και κακό).


 Είναι άμεσα υπεύθυνος για την εξόντωση του Ράμσει (ο οποίος όμως δεν είναι βασιλιάς), έμμεσα για την εξόντωση του «βασιλιά πέρα από το τείχος» Μανς Ράιντερ (στην τηλεοπτική σειρά) με το γράμμα για βοήθεια που έστειλε στον Στάννις, ενώ στην έβδομη σεζόν νέοι αγώνες φαίνεται να τον περιμένουν και ίσως εξοντώσει και άλλους βασιλιάδες στην συνέχεια και πιθανώς στο μέλλον να προσπαθήσει να ενώσει τα 7 βασίλεια υπό την ηγεσία του (όταν μάθει ίσως την καταγωγή του, αλλά και τα δικαιώματα του στον θρόνο).
 
Πολύ μικρότερες πιθανότητες έχουν να είναι να υποψήφιοι οι Άεγκον, Ντεναίρυς, Σέρσει, Έουρον (αν και οι τρεις τελευταίοι έχουν δείξει αντίστοιχη βιαιότητα και πονηριά και έχουν εξοντώσει και βασιλιάδες).
Θα πρέπει επίσης να αναφερθεί ότι κατά τον Εφραίμ τον Σύρο, ο αναμενόμενος πρίγκιπας της καταστροφής που αναφέρεται σε όλα τα παραπάνω κείμενα της Βίβλου, θα γεννηθεί από πορνεία, δηλαδή ένωση εκτός γάμου (νόθος), μια θεωρεία που αν έχει  φωτογραφίζει έναν μόνο κύριο χαρακτήρα της σειράς.
Ερώτηση: Ποιος είναι αυτός ο χαρακτήρας;
Απάντηση: Ο Τζον Σνόου

Από τα παραπάνω είναι φανερό πως ο Μάρτιν έχει χρησιμοποιήσει αρκετές αναφορές από τον Χριστιανισμό, την μυθολογία, αλλά και τον μυστικισμό στα βιβλία του (όπως και η τηλεοπτική σειρά), και πως για να παρακολουθήσει κανείς την τηλεοπτική σειρά θα πρέπει να είναι πολύ προσεκτικός και να έχει προς αυτή κριτική ματιά, αν δεν θέλει να επηρεαστεί αρνητικά, «σκανάρωντας» την μέσα από τον καθρέφτη της γνώσης. Και όπως έλεγε και ο Μικροδάχτυλος στην σειρά «Η γνώση είναι δύναμη».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου