Δευτέρα 9 Ιουνίου 2025

Η ΕΙΣΒΟΛΗ ΤΟΥ ΑΙΓΥΠΤΙΟΥ ΙΜΠΡΑΗΜ ΚΑΙ Η ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΙΣΒΟΛΗ ΤΟΥ ΑΙΓΥΠΤΙΟΥ ΣΙΣΙ ΣΤΗΝ ΜΟΝΗ ΑΓΙΑΣ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΣΤΟ ΣΙΝΑ

Η ΕΙΣΒΟΛΗ του Αιγύπτιου Ιμπραήμ ΚΑΙ Η Σύγχρονη Εισβολή του Αιγύπτιου ΣΙΣΙ Στην ΜΟΝΗ Αγίας Αικατερίνης Στο ΣΙΝΑ

Γράφει ο αλώπηξ

Όπως είναι γνωστό οι σχέσεις της χώρας μας με την Αίγυπτο έχουν περάσει κατά την διάρκεια των δεκαετιών αλλά και πολλά εκατονταετιών από διάφορες διακυμάνσεις, ιδιαίτερα τα τελευταία 200 χρόνια, οι οποίες δεν ήταν πάντα και καλύτερες.

Έτσι κατά παράδοξο τρόπο πριν 200 χρόνια και δύο αυτές χώρες ήταν, η μία πλήρως και η άλλη  φόρου υποτελής και θεωρητικά υπό την κατοχή του Σουλτάνου Μαχμούτ του 2ου, βρέθηκαν αντιμέτωπες κατά την διάρκεια της γενικής επανάστασης της Εθνεγερσίας, όταν την Αίγυπτο την διοικούσε ο Μοχάμεντ Αλί μαζί με το θετό για του Ιμπραήμ (https://alophx.blogspot.com/2017/03/blog-post.html).

Τότε ο Σουλτάνος που είχε αποτύχει να κερδίσει στους Έλληνες τόσο στην ξηρά, όσο και στην θάλασσα και ζήτησε από τον Ιμπραήμ και το Μοχάμεντ Αλί που είχαν τακτικό στρατό να έρθουν και να τον βοηθήσουν να καταστείλει την Ελληνική επανάσταση και θα τους σαν αντάλλαγμα την Κρήτη και την Πελοπόννησο για την αποικίσουν με Αιγύπτιους και να στείλουν τους Έλληνες των περιοχών αυτών και της υπόλοιπους Ελλάδας αιχμάλωτους στην Βαβυλώνα σε μία εξορία και ο τόπος της Ελλάδας να εποικιστεί στην ουσία από ισλαμιστές αποίκους.

Και παρόλο που στην αρχή οι επιχειρήσεις το Ιμπραήμ πήγαν καλά και νίκησε αρκετές φορές στους Έλληνες, η αλήθεια είναι ότι χάρη στον ικανότατο πόλεμο του Κολοκοτρώνη και του Καραϊσκάκη, την ικανή διπλωματία του Καποδίστρια, αλλά και την ήττα των τούρκων για των Αιγυπτίων, στην ναυμαχία του Ναβαρίνου,  αλλά κυρίως χάρη στον Ρωσοτουρκικό Πόλεμο που ακολούθησε το 1.828 μ.Χ. και 1.829 μετά Χριστόν (https://alophx.blogspot.com/2017/09/blog-post_69.html, https://alophx.blogspot.com/2024/02/1821.html), στο τέλος τα σχέδια των δύο αυτών συμμάχων απέτυχαν παντελώς.’

Έτσι, ένα μικρό μέρος της Ελλάδος ελευθερώθηκε τότε ενώ για το υπόλοιπο χρειάστηκε να περάσουν πολλές δεκαετίες και πάνω από 100 χρόνια προκειμένου να έχουμε το σημερινό Ελληνικό κράτος και την απελευθέρωση και ενσωμάτωση αυτή πολλών υπόδουλων εδαφών του.

Μετά το τέλος του Δευτέρου Παγκοσμίου Πολέμου, όταν καταστράφηκε η αποικιοκρατία σε πάρα πολλά σημεία της γης, θεωρήθηκε ότι θα βελτιωνόταν οι σχέση μας με τους Αιγυπτίους που τότε ήταν υπό τον βασιλιά Φαρούκ τον 2ο, όπως επίσης και με το νέο ηγέτη της Αιγύπτου που πήρε την ηγεσία της με πραξικόπημα, το γνωστό σε όλους μας Νάσερ.

Δυστυχώς ο Αιγύπτιος αυτός Πρόεδρος και δικτάτορας δεν φέρθηκε καλά στους Έλληνες της Αιγύπτου αλλά τους εκδίωξε ουσιαστικά και κατάστρεψε των Ελληνισμό της Αλεξάνδρειας και της περιοχής, αρπάζοντας τις περιουσίες τους δήθεν για τις δώσει τους Αιγύπτιους, αλλά στην ουσία για τους στρατιωτικούς, τους οποίους χρειάζονταν για να παραμείνει στην εξουσία και φυσικά και στον εαυτό του.

Ουσιαστικά ο δικτάτορας της Αιγύπτου έκανε ότι και ο πρωθυπουργός και δικτάτορας της Τουρκίας Μέντερες στην Κωνσταντινούπολη την ίδια περίπου περίοδο, όπου κατέστρεψε τον Ελληνισμό της πόλης και άρπαξε μεγάλο μέρος της περιοχών του και έδιωξε πάρα πολλούς Έλληνες εκτός Κωνσταντινούπολης.

Βέβαια η αλήθεια είναι ότι αυτά τα δύο κράτη, τόσο Αιγύπτιοι, όσο και οι τούρκοι τηρούσαν μία διφορούμενη στάση απέναντι στην πατρίδα μας, δήθεν να έχουν ουδετερότητας π.χ. επί Κεμάλ, αλλά στην ουσία στρεφόμενοι ανοιχτά εναντίον αυτής όπως επίσης και τις Ορθοδοξίας εντός των χωρών τους.

Συγκεκριμένα όλοι γνωρίζουμε ότι ο Ερντογάν, ο οποίος μισεί πάρα πολύ τους Έλληνες και μάλιστα τους κατηγορεί ότι υπάρχουν πολλοί «συνωμότες» που θέλουνε επαναφέρουν το Βυζάντιο και τον Χριστιανισμό στην Τουρκία, κάνει τα πάντα προκειμένου να τους βλάψει.

Συγκεκριμένα όλοι γνωρίζουμε ότι πριν από μερικά χρόνια ο Ερντογάν, τον Ναό της Αγίας Σοφίας στην Πόλη, τον οποίο ο Κεμάλ είχε μετατρέψει σε μουσείο, αποφάσεις ξαφνικά να τον πάψει να και τον μετατρέψει με το έτσι θέλω και παράνομα σε τζάμι. λέγοντας ότι αυτή ήταν μια «Δεύτερη Άλωση ης Πόλης» εναντίον των Ορθοδόξων και των Ελλήνων, που «κέρδισαν ξανά» δήθεν οι τούρκοι.

Το καθεστώς αυτό, δηλαδή της αδιαφορίας και καταπάτησης Χριστιανικών μνημείων που δεν ανήκουν σε ένα ισλαμικό ή μη καθεστώς, επαναλήφθηκε πρόσφατα και στις μέρες μας σε δύο περιοχές στους Αγίους τόπους και στην Ουκρανία. από ένα ισλαμοφασιστικό και να ένα ναζιστικό καθεστώς αντιστοιχα, του Ζελένσκι από την μία και από την άλλη στην Αίγυπτο του Σίσι.

Στην πρώτη περίπτωση θέλοντας η Ουκρανία να πάρει την εξουσία με πραξικόπημα (και δεν είναι νόμιμη κυβέρνηση υπό τον Εβραϊκής καταγωγής Ζελένσκι) και να επιβάλει την ψεύτικη δήθεν» εκκλησία» του Φιλάρετου και Επιφάνιου και να εκδιώξουν το νόμιμο Αρχιεπίσκοπό Ονούφριο της Ουκρανίας, αποφάσισε να αρπάξει την Μονή της Αγίας Λαύρας του Κιέβου από τους νόμους ιδιοκτήτες και μοναχούς που την έχουν εδώ και πάρα πολλά χρόνια.

Φυσικά στην περίπτωση αυτή σημειώθηκε μία μεγάλη αντίσταση, αλλά όσο Ουκρανοί χάνουν τις μάχες του στον πόλεμο αυτό, τόσο πιο πολύ πολεμούν την Ορθοδοξία και θέλουν επιβάλλουν τόσο την ψεύτικη δήθεν «εκκλησία» του Επιφάνιου επίσης και τον ουνιτισμό και τον καθολικισμό στην Ουκρανία, μέχρι η Ρωσία να ελευθερώσεις τα μέρη αυτά και να επαναφέρει το νόμιμο Αρχιεπίσκοπό Ονούφριο.

Η κατάσταση αυτή θυμίζει σε μεγάλο βαθμό επίσης και την νόμιμη Μονή Εσφιγμένου στο Άγιο Όρος, όπου πάλι ψεύτικοι δήθεν «μοναχοί» της δήθεν «νέας Μονής Εσφιγμένου», προσπαθούν σε συνεργασία με άλλους εχθρούς της συγκεκριμένης Μονής και με την βία να αρπάξουν τα εδάφη, όπως επίσης και το Μοναστήρι της και να εκδιώξουν τους νόμιμους Μοναχούς και να επιβάλουν φιλοκαθολικούς, ουνίτες και φιλοδυτικούς.

Όμως πιο πρόσφατο γεγονός που συνέβη και το οποίο ήταν σχεδόν παρεμφερές πιο πριν, συνέβη με την Αίγυπτο κατά παράδοξο τρόπο, σε μία χώρα που θεωρητικά είχαμε γίνει σύμμαχοι και πολεμούσαμε με την Τουρκία και ο λεγόμενο δήθεν «τουρκολιβυκό μνημόνιο», το οποίο θεωρούσαμε και δύο παράνομο.

Η Αίγυπτο,  στην Πρόεδρος και δικτάτορας είναι ο Σίσι, ο οποίος θεωρητικά είναι κοσμικός και δεν θα έπρεπε να εμπλέκεται σε θρησκευτικά δε ζητήματα, ενώ  πολέμησε πολλές φορές του ισλαμιστές από τους οποίους πήρε την εξουσία και με πραξικόπημα, με την θέληση, όπως και του λαού που το ζήτησε γιατί δεν άντεχε άλλο την καταπίεση των ισλαμιστών που είχανε πάρει και αυτοί με απάτες, βία και εκλογικό πραξικόπημα την εξουσία στην Αίγυπτο, χωρίς να έχουν την πλήρη και απόλυτη πλειοψηφία και με τρομοκρατία.

Ο ίδιος ως στρατηγός της Αιγύπτου και πριν κάνει ακόμη το πραξικόπημα πολεμούσε στην περιοχή του Σινά τους ισλαμιστές του ISIS και της Αλ Κάιντα, οι οποίοι θέλουν καταλάβουν την περιοχή να σφάξουν τους Χριστιανούς και τους κοσμικούς Αιγυπτίους της περιοχής, όπως και να αρπάξουν το Μοναστήρι και ην η της Μονής της Αγίας Αικατερίνης στο Σινά.

Πρόσφατα όμως, ενώ το μοναστήρι είναι αυτοδιοίκητο 15 περίπου Αιώνες, με διάφορες διοικήσεις που έχουν περάσει, ο Σίσι αποφάσισε ότι θα πρέπει το συγκεκριμένο μοναστήρι να γίνει μουσείο προκειμένου να μπορεί να το προστατεύσει το κράτος, ενώ θα αρπάξει και την περιουσία του ,την οποία θα ανήκει στο Αιγυπτιακό κράτος, παρόλο που λέει ότι δεν θα διώξει τους Μοναχούς.

Στην ουσία με τον τρόπο αυτό θέλει να καταργήσει την αυτοδιοίκησή το και να αρπάξει την περιουσία της συγκεκριμένης Μονής (ότι θέλουν και οι Ευρωπαίοι στο Άγιο Όρος και να ο κάνουν και αυτό μουσείο), όπως ακριβώς έκανε ο Μέντερες στην Πόλη και ο Νάσερ πριν από αυτόν στην Αλεξάνδρεια και παράλληλα να την κάνει μουσείο της συγκεκριμένη Μονή, όπως έκανε και την Αγία Σοφία στην Κωνσταντινούπολη μουσείο ο Κεμάλ Αττατούρκ πριν που ήταν και αυτός κοσμικός στρατηγός και δικτάτορας.

Κάποιοι λένε ότι ο ίδιος προέβη σε αυτή την κίνηση προκειμένου να την προστατεύσει και να έχει μία δικαιολογία για να έχεις στείλει στρατό στην περιοχή αφού ως κρατική περιουσία θα πρέπει η Μονή αυτή πια να προστατεύεται από το στρατό της Αιγύπτου.

Φυσικά το δικαστήριο που αποφάσισε την εθνικοποίηση στην ουσία της περιουσίας της Μονής, όπως επίσης και τη μετατροπή της σε μουσείο στο Σινά, στηρίχθηκε στο γεγονός ότι η συγκεκριμένη Μονή είχε πολλά χρέη, τα οποία όμως δημιουργήθηκαν λόγω των ισλαμιστών το ISIS που έδιωξαν όλους τους τουρίστες που ήταν ουσιαστικά και τα έσοδα της Μονής και με τον τρόπο αυτό τα χρέη συσσωρεύτηκαν σιγά-σιγά και έχουν φτάσει σε πολύ μεγάλο βαθμό και η Μονή δεν μπορεί να τα ξεπληρώσει ,αφού δεν έχει πια έσοδα από τον τουρισμό.

Ο στρατός της Αιγύπτου εδώ και πολλά χρόνια με το πρόσχημα της καταπολέμησης του ISIS και των ισλαμιστών στο Σινά έχει στείλει μεγάλο μέρος του στρατού στην περιοχή αυτή και το Ισραήλ την κατηγορεί ότι αυτός στρατός δεν είναι μόνο για καταπολέμηση των ισλαμιστών, ούτε για την προστασία των Χριστιανών και των κοσμικών της περιοχής, αλλά στην πραγματικότητα είναι έτοιμος αν γίνει πόλεμος με το Ισραήλ να εισβάλει σε αυτό και να το αιφνιδιάσει άμεσα από το Σινά που θεωρούνταν ως τότε αποστρατικοποιημένη ζώνη.

Κάποια άλλοι αποδίδουν τις εξελίξεις αυτές στο γεγονός ότι από τη μία ο Σίσι έχει αρχίσει να προσεγγίζει λένε τον ισλαμιστή Ερντογάν στην Τουρκία και από την άλλη ότι ο ίδιος επιβάλει μέτρα ΔΝΤ, όπως έκαναν και οι ισλαμιστές της Μουσουλμανικής Αδελφότητας πριν από αυτόν (https://alophx.blogspot.com/2024/02/blog-post_91.html).

Και έχει αρχίσει να γίνεται αντιπαθής στον πληθυσμό (και για ον λόγο αυτό λένε θέλει να δημιουργήσει νέα πρωτεύουσα μακριά από τις μεγάλες πόλεις στην έρημο) και προσπαθεί να δείξει ότι έχει φιλοισλαμική διάθεση, ίσως πιστεύοντας αφελώς ότι με αυτό τον τρόπο δείχνοντας ένα φιλό-ισλαμικό προφίλ δεν θα εξεγερθούν οι ισλαμιστές εναντίον του για άλλη μία φορά και τον ρίξουν όπως έγινε με το δικτάτορα Μουμπάρακ και πριν από αυτόν.

Βέβαια μετά τις διαμαρτυρίες που έγιναν εναντίον του καθεστώτος του Σίσι για την απόφαση αυτή θεωρητικά το καθεστώς είπε ότι κάτι τέτοιο δεν ισχύει και δεν θα εφαρμοστεί κάποια τέτοια απόφαση, αλλά αυτό είναι μάλλον για τα «μάτια του κόσμου» και θα προσπαθήσουν να την εφαρμόσουν σιωπηλά από ό,τι φαίνεται και με την σύμφωνη γνώμη της προδοτικής Ελληνικής κυβέρνησης, όπως και όλες τις προκάτοχες της.

Κάποια άλλοι αναλυτές υποστηρίζουν ότι όλα αυτά που συμβαίνουν δεν γίνονται με τη σύμφωνοι γνώμη του στρατηγού Σίσι στην Αίγυπτο, αλλά στην πραγματικότητα την διαδικασία εναντίον της Μονής στην κίνησαν ισλαμιστές της Μουσουλμανικής Αδελφότητας που είναι και η αντιπολίτευση στην Αίγυπτο.

Και με το επιχείρημα ότι οι ισλαμιστές που τους στηρίζουν αντιτίθενται στον Σίσι, όπως επίσης και στους Χριστιανούς και θέλουν να αρπάξουν τα εδάφη της για να καρπωθούν οι ίδιοι και η εγκληματική τους οργάνωση, η οποία γνωστός είναι η μήτρα πολλών τρομοκρατικών οργανώσεων όπως τη ς Αλ Κάιντα και του ISIS, με την βοήθεια εννοείται το γνωστού ισλαμιστή εχθρού μας, του τούρκου Προέδρου Ερντογάν. 

Επίσης αν αυτή η κατάσταση εφόσον παγιωθεί πολλοί φοβούνται θα δώσει όρεξη και σε άλλους ανθρώπους που θέλουν να αρπάξουν γη από την Ορθόδοξη Εκκλησία να κάνουν το ίδιο και να εκδιώξουν τους Έλληνες από μέρη που δεν είναι στην Ελλάδα, αλλά είναι Ορθόδοξα.

Κάτι τέτοιο λέγεται ότι συμβαίνει με το πατριαρχείο στην Αντιόχειας, το οποίο θέλουν να εξαραβίσουν τελείως η Ιορδανία και οι Άραβες (και οι Παλαιστίνιοι) και να αρπάξουν την περιουσία τους και να διώξουν όλους τους Έλληνες και τον πατριάρχη να είναι Άραβας.

Και δυστυχώς στο ίδιο ακριβό συμβαίνει όχι μόνο σε αυτά τα Μοναστήρια και Πατριαρχείο, αλλά ακόμη και με το ίδιο το Πατριαρχείου των Ιεροσολύμων, στο οποίο διαγωνίζονται για το ποιος θα αρπάξει την περιουσία του, από την μία το Ισραήλ που θέλει όλα τα εδάφη που ανήκουν στην Αγιοταφίτικη Αδελφότητα, προκειμένου να τα κατέχει το κράτος του Ισραήλ σε ενδεχόμενες διαπραγματεύσεις με τους Παλαιστίνιους στην κατοχή περισσότερων εδαφών στην περιοχής.

Αλλά από την άλλη πλευρά και οι Άραβες, τόσο Παλαιστίνιοι, όσο επίσης και Ιορδανοί και όλα τα Αραβικά κράτη θέλουν από την άλλη να εξαραβίσουν πλήρως το Ορθόδοξο Πατριαρχείο Ιεροσολύμων και την Αγιοταφίτική Αδελφότητα, με σκοπό να αρπάξουν την περιουσία του, έτσι ώστε σε ενδεχόμενες διαπραγματεύσεις με το Ισραήλ να έχουν αυτοί τα περισσότερα εδάφιο που ανήκουν στο Ελληνορθόδοξο Πατριαρχείο Ιεροσολύμων.

Βλέπουμε λοιπόν ότι στην συγκεκριμένη περίπτωση υπάρχουν πολλοί παίχτες που προσπαθούν να βλάψουν τους Ορθοδόξους και δεν θα πρέπει σε καμία περίπτωση να παγιωθούν η κατάσταση αυτή, γιατί είναι πολύ πιθανόν όπως είπαμε αυτό να γίνει domino και άλλες χώρες που υπάρχει Ορθοδοξία από κέντρα και κράτη τα οποία θέλουν την εξαφανίσουν και να επιβάλλουν σε αυτή τις δικές τους ατζέντες.

Παράλληλα αποκαλύπτεται ότι υπάρχει και ένα σχέδιο από την Αιγυπτιακή κυβέρνηση για δημιουργία γύρω αλλά και στα κτήματα που ανήκουν στην Μονή του Σινά ενός τεράστιου τουριστικού Project, το οποίο θα λέγεται ότι μπορεί να αποκομίσει 30 εκατομμύρια τουρίστες, οι οποίοι λέγει το ότι μπορούν να αναζωογονήσουν την κατεστραμμένη από τα μνημονιακά μέτρα οικονομία της Αιγύπτου.

Η συνολική επένδυση λέγεται ότι είναι 320 εκατομμύρια δολάρια και αναμένεται το έργο αυτό όπως αναφέρθηκε παραπάνω με βάση τα σχέδια που και τα πρόγραμμα του υπάρχουν μέχρι τώρα να ολοκληρωθεί ως το 2028 μετά Χριστόν.

Επίσης παρά τις διαβεβαιώσεις της Αιγύπτου τίποτα δεν θα αλλάξει σε σχέση με το Μοναστήρι, η αλήθεια είναι ότι οι Μοναχοί, παρόλο που τους λένε ότι δεν θα τους διώξουν, έχουν κλείσει το Μοναστήρι, δεν επιτρέπουν σε κανένα να μπει μέσα σε αυτό, κάτι που θυμίζει ότι συνέβη με την Μονή της Λαύρας του Κιέβου που της έλεγε τα ίδια η Ουκρανική κυβέρνηση μέχρι που στο τέλος αποφάσισε να αρπάξει και την Μονή και την γη της και να διώξεις τους Μοναχούς από αυτή.

Ενδιαφέρον είναι το γεγονός ότι η άλωση της Μονής του Σινά όπως και η άλωση της μονής της Αγίας Σοφίας από τον Ερντογάν έγιναν μία συμβολική μέρα, ιδίως για τον Ελληνισμό δηλαδή τις 29 Μαΐου, που όπως γνωστόν είναι η μέρα της Άλωσης της Κωνσταντινούπολης από τους Οθωμανούς τούρκους.

Το γεγονός ότι ο Πρόεδρος και δικτάτορας της Αιγύπτου Σίσι θέλει να αρπάξει την γη της Μονής είναι κάτι το οποίο υπερβαίνει τα εσκεμμένα, ακόμα και τα διάφορα φιρμάνια, που έχουν επιγράψει πολλές Αιγυπτιακές κυβερνήσεις, ενώ ακόμη και ο ίδιος ο Μωάμεθ με την συγκεκριμένη Μονή, ακόμα και ο Νάσερ σεβάστηκε την Μονή και δεν εθνικοποίησε την περιουσία της, ούτε προσπάθησε να διώξει τους Μοναχούς της.

Θα είναι άραγε αυτή η εξέλιξη των πραγμάτων στις μέρες μας; Κανείς δεν μπορεί να πει με σιγουριά, άλλα μόνο αν λάβουμε όλα τα κατάλληλα μέτρα ως λαός θα αποφύγουμε τις οποίες κακοτοπιές και θα φέρουμε εκ νέου την πολυαγαπημένη μας πατρίδα σε μία κατάσταση ακμής και ευημερίας.































































Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου