Πέμπτη 12 Σεπτεμβρίου 2024

ΟΙ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΕΣ ΟΜΟΙΟΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΙΣΤΟΡΙΩΝ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΓΡΑΦΗΣ ΜΕ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΠΟΥ ΣΥΝΕΒΗΣΑΝ ΜΕΤΕΠΕΙΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ 6

ΟΙ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΕΣ ΟΜΟΙΟΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΙΣΤΟΡΙΩΝ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΓΡΑΦΗΣ ΜΕ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΠΟΥ ΣΥΝΕΒΗΣΑΝ ΜΕΤΕΠΕΙΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ 6

Γράφει ο ΑΛΩΠΗΞ

Ως γνωστόν, στην Βίβλο περιγράφονται πολλά ιστορικά γεγονότα, τα οποία αντιστοιχούν κατά πολύ με γεγονότα τα οποία συνέβησαν σε μεταγενέστερες ιστορικές περιόδους από όταν αυτή γράφτηκε. Τα σημαντικότερα εξ’ αυτών είναι τα εξής:

Με τα θηρία ζούσε ο Κύριος Ημών Ιησούς Χριστός στο Σαραντάριο Όρος, ο Άγιος Βάρβαρος στην Τρύφο και ο Άγιος Παίσιος στο Σινά.

Έπεσε από την υψηλή θέση που του είχε δώσει ο Θεός ο διάβολος, όπως και το Ρωμαϊκό και διεφθάρησαν και οι δύο, με το μεν πρώτο να είναι αδιόρθωτος, ενώ το δεύτερο να μπορεί να ξανανεβεί στην υψηλή θέση από την οποία εξέπεσε.

Κατά την αιχμαλωσία τους (και από τις μητέρες τους) στην Αίγυπτο και στην Θήβα αντιστοιχα ο Προφήτης Μωυσής και ο Φίλιππος ο Β΄ της πάντα Ελληνικής Μακεδονίας μας έμαθαν την τέχνη της πολιτικής και του στρατού από τους Αιγύπτιους και τους Θηβαίους και με αυτή δημιούργησαν και εκπαίδευσαν τον στρατό τους και στην συνέχεια κληρονόμησαν την τέχνη αυτή και τους στρατούς στους αήττητους διάδοχους τους Μέγα Αλέξανδρο και Ιησού του Ναυή.

Τόσο στον Εγλών οι υπηρέτες του, όπως και στον Στάλιν οι φρουροί του από φόβο δεν άνοιγαν την πόρτα του δωμάτιου τους και όταν άνοιξαν οι πρώτοι και οι δεύτεροι αυτές, βρήκαν τον έναν νεκρό και τον άλλο ετοιμοθάνατο από τους Εβραϊκής καταγωγής Εούδ και Μπέρια αντίστοιχα.

Κάηκαν τα πτώματα των γιων του Σαούλ και των 3 γιων του μετά τον θάνατο τους, όπως και του Φίλιππου του Β΄ της πάντα Ελληνικής Μακεδονίας μας και του Καίσαρα.

Κλάδο Φοίνικα έδωσε ο Αρχάγγελος Γαβριήλ στην Παναγιά μας, όπως και στον Κύριος Ημών Ιησούς Χριστός τα παιδιά και ο λαός όταν εισέρχονταν στα Ιεροσόλυμα.

Η Αγιά Γερόντισσά Γαλακτία είδε από τον Άγιο Γεώργιο πράγματα που δεν μπορούσε να πει, όπως και Άγιος Παύλος όταν ανέβηκε στον ουρανό.

Ο Άγιος Πατήρ Νέστωρ στην Ρωσία στο χωριό Ζάρκι είχε βίαιο και μαρτυρικό θάνατο από φανατικούς κομμουνιστές εισβολείς στο Μοναστήρι του, όπως και ο Άγιος Φιλούμενος στο Φρέαρ του Ιακώβ από φανατικούς Εβραίους ραβίνους εισβολείς.

Ο Άγιος Ἰωάννης  Αρχιεπίσκοπος  τοῦ Novgorod, ταξίδεψε στά Ἱεροσόλυμα καβάλα σ᾿ ἕνα δαίμονα (Συναξαριστής, 7 Σεπτεμβρίου). Ἀναφέρεται στο Βίο του Στάρετς Αντωνίου της Ὄπτινα: «Κάποτε ἐπισκέφθηκαν τό Γέροντα δύο κτηματίες.

Ὁ ἕνας τους ἦταν "ἐλεύθερος", σκεπτικιστής. Ἐνῶ συνομιλοῦσαν, διετύπωσε τήν ἀμφισβήτησί του ἄν ἦταν ἀλήθεια ὅσα ἀναφέρονταν για τόν ἅγιο Ἰωάννη, ἀρχιεπίσκοπο τοῦ Novgorod, ὅτι ταξίδεψε στά Ἱεροσόλυμα καβάλα σ᾿ ἕνα δαίμονα(Συναξαριστής, 7 Σεπτεμβρίου). —Δέν μπορεῖ νά πιστέψη κανείς τέτοια πράγματα, κατέληξε.

Βέβαια, ἀπάντησε διδακτικά ὁ Γέροντας. Παληότερα συνηθιζόταν να καβαλικεύουν οἱ ἅγιοιτούς δαίμονες, ἐνῶ τώρα οἱ δαίμονες καβαλικεύουν κάποιους Ρώσους ἀριστοκράτες. Καί λέγοντας αὐτά ὁ Γέροντας χαμογέλασε μέ πικρία.Τα λόγια αὐτά ἔκαναν βαθειά ἐντύπωσι στον ἀκροατή του.

Σταμάτησε ξαφνικά να μιλάη, ἔπεσε σε συλλογή κι ἔπειτα ἔβαλε τα κλάματα. Ο φίλος του βγῆκε ἀμέσως ἀπό τό δωμάτιο γιά νά τούς ἀφήση μόνους. Το τί εἰπώθηκε ανάμεσα στο Γέροντα καί στόν ἄνθρωπο αὐτό εἶναι ἄγνωστο.

Τα δάκρυα στα μάτια του ἐπισκέπτη, ὅμως, πού πρίν εἶχε μιλήσει τόσο ἐλεύθερα, ἔδειξαν πώς τα λόγια τοῦ Γέροντα άγγιξαν την καρδιά του. Κι ὅσο κι ἂν προσπάθησε ἀργότερα ν' ἀποκτήση τόν προηγούμενο αέρα του, τά μάτια του ήταν δακρυσμένα γιά παραπάνω ἀπό μιά ώρα» (https://apantaortodoxias.blogspot.com/2024/09/novgorod-7.html).

Και από το αυριανό Συναξάριον: Σύναξις της Παναγίας της Σκριπούς εις Ορχομενόν: Το ΘΑΥΜΑ ΤΗΣ Υ.ΘΕΟΤΟΚΟΥ ΣΤΟΝ ΟΡΧΟΜΕΝΟ, την νύκτα της 9ης προς 10η.9.1.943 μ.Χ, 4 ημέρες πριν της δι εμπρησμού καταστροφής της πόλεως Κερκύρας υπό των ... ιδίων ούνων ...

Στις 8 Σεπτεμβρίου του 1.943 μ.Χ. οι Ιταλοί συνθηκολόγησαν και στην αρχή αρνήθηκαν να παραδώσουν τον οπλισμό τους στους συμμάχους τους Γερμανούς. Τότε η περιφερειακή οργάνωση του Ε.Α.Μ. Ορχομενού θεώρησε ότι μπορούσε να επωφεληθεί και να παραλάβει αυτή τον ιταλικό οπλισμό. Γι' αυτό παρακίνησε τους οπλισμένους και μη Ορχομενίους να κινηθούν προς την Λειβαδιά.

Οι Γερμανοί όμως κύκλωσαν και αφόπλισαν τους Ιταλούς κι όταν έμαθαν για τις προθέσεις των Ορχομένιων έστειλαν εναντίον τους την άλλη μέρα, 9 Σεπτεμβρίου, απόσπασμα με τεθωρακισμένα. Οι Ορχόμενιοι, που είχαν φτάσει στο μεταξύ στο σταυροδρόμι του Άγιου Ανδρέα, ανέτοιμοι και αδιοργάνωτοι καθώς ήσαν, σκόρπισαν στην γύρω περιοχή με κατεύθυνση οι περισσότεροι τον απόμερο Διόνυσο. Οι Γερμανοί όμως συνέχισαν την καταδίωξη με σκοπό να επιβάλλουν αντίποινα στον Ορχομενό, όπως ήταν η συνηθισμένη τακτική τους.

Τη νύχτα της 9ης προς τη 10η Σεπτεμβρίου 1.943 μ.Χ. λίγα μέτρα πιο κάτω από την εκκλησία της Παναγίας, τα γερμανικά τανκς ακινητοποιήθηκαν χωρίς να υπάρχει κανείς φανερός λόγος. Όπως εξιστόρησε ο επικεφαλής του γερμανικού αποσπάσματος Χόφμαν, η μορφή της Παναγίας φανερώθηκε στο νυχτερινό ουρανό.

Μετά το τέλος του πολέμου ο επικεφαλής επέστρεψε προσκυνητής στην Παναγία της Σκριπούς, χαρίζοντας στο ναό μια εικόνα με την αναπαράσταση του οράματός του. Από τότε σχεδόν κάθε χρόνο επεστρέφει στο ναό για να προσκυνήσει στις 10 Σεπτεμβρίου. Για το λόγο αυτό η Παναγία της Σκριπούς, εκτός των άλλων ημερομηνιών, γιορτάζει και στις 10 Σεπτεμβρίου με λιτανεία και μεταφορά της Εικόνας, στον τόπο που ακινητοποιήθηκαν τα τανκς (https://apantaortodoxias.blogspot.com/2024/09/blog-post_232.html).

Κάποιος ἔκανε τατουὰζ τὸ σταυρὸ καὶ μοῦ τὸ ἔδειξε.

1. Κάποιος ἔκανε τατουὰζ τὸ σταυρὸ καὶ μοῦ τὸ ἔδειξε. «Βρὲ παλαβέ, τοῦ εἶπα, τὸ Σταυρὸ τὸν ἔχουμε στὴν καρδιὰ μας καὶ ὄχι στὸ δέρμα μας». Το τατουὰζ εἶναι δαιμόνιο πού ἐπεκτείνεται. Γέροντας Ἐφραίμ Βατοπαιδινὸς +.

2. Ἡ δερματοστιξία ἤ ἀλλιῶς τατουάζ (tattoo) εἶναι φαινόμενο παγανιστικό, δηλαδή, εἰδωλολατρικό καί παμπάλαιο. Ὁ ἅγιος Κύριλλος (4ος Αἰώνας μ.Χ.) καί ὁ Προκόπιος Γαζαῖος (6ος Αἰώνας μ.Χ.) ἐπιβεβαιώνουν τήν εἰδωλολατρική πρακτική τῆς δερματοστιξίας λέγοντας: «Τοῖς εἰδωλολάτραις ἔθος ἐντομίδας ποιεῖν ἐν παρειαῖς καί ἐν βραχίοσιν». Δηλ., οἱ εἰδωλολάτρες ἔχουν συνήθεια νά κάνουν τατουάζ στά μάγουλα (στό πρόσωπο) καί στά μπράτσα τους.

Ὁ Άγιος Ἰωάννης Χρυσόστομος, στό ὑπόμνημά του στόν προφήτη Ἱερεμία, ἀναφέρει ὅτι ἀπό τή ἀρχή τοῦ ἀνθρωπίνου γένους ὁ Διάβολος ἔθεσε στόχο μέ τή δερματοστιξία (τατουάζ) νά ὁδηγήσει τό εὐλογημένο δημιούργημα τοῦ Θεοῦ στήν πιό μεγάλη ἀσχήμια. Τόν 8ο μ.Χ. Αἰώνα ἡ Ἐκκλησία καταδίκασε τήν ἀποτύπωση ὁποιουδήποτε συμβόλου ἐπί τοῦ σώματος τῶν Ὀρθοδόξων πιστῶν ὡς εἰδωλολατρικό ἔθιμο καί πρακτική τῶν βαρβάρων (https://www.triklopodia.gr/%ce%ba%ce%ac%cf%80%ce%bf%ce%b9%ce%bf%cf%82-%e1%bc%94%ce%ba%ce%b1%ce%bd%ce%b5-%cf%84%ce%b1%cf%84%ce%bf%cf%85%e1%bd%b0%ce%b6-%cf%84%e1%bd%b8-%cf%83%cf%84%ce%b1%cf%85%cf%81%e1%bd%b8-%ce%ba%ce%b1%e1%bd%b6/)!

Ο Άγιος Συμεών ο Στυλίτης ήταν ο Διογένης της εποχής του.

Ο Ελευθέριος Βενιζέλος αφορίστηκε από την Ελληνική Εκκλησία γιατί δίωξε Αρχιερείς και τον Ελληνικό λαό υποστηρίζοντας τα εγκλήματα των Αγγλογάλλων όταν κατέλαβαν τον Πειραιά, με αποτέλεσμα στο τέλος να έρθει η Μικρασιατική Καταστροφή.

Ο Ιωάννης Κωλέττης όταν ξεθάφτηκε επειδή ήταν δόλιος βρέθηκε άλιωτο το σώμα του, όπως και οι αφορισμένοι ενωτικοί αιρετικοί μοναχοί που επί Βώκου στο Άγιο Όρος δίωξαν τους Ορθοδόξους και τέλεσαν κοινό συλλειτουργό με τους αιρετικούς παπικούς.

Επίσης ο Βενιζέλο, όπως και ο αντίπαλος του βασιλιάς Κωνσταντίνος ο Α’ προσπάθησαν να εκτρέψουν πραξικοπηματικά το πολίτευμα, στο τέλος να ηττηθούν και να εξοριστούν στο εξωτερικό οπού πέθαναν από αρρώστια και οι δύο, ενώ και οι δύο συνέλαβαν στην καταστροφή του πολιτεύματος που ήθελαν με τις αυταρχικές πράξεις τους (την μοναρχία και την δημοκρατία αντίστοιχα).

Επίσης, ο Πατριάρχης Τύχων αφόρισε τον Λένιν και τους μπολσεβίκους για τις άδικες διώξεις και διωγμούς κατά των Ορθοδόξων και της Εκκλησίας (λαϊκών, ιερέων και Μονάχων), με αποτέλεσμα στο τέλος ο Λένιν να πεθάνει είτε από τα τραύματα που του προκάλεσε η σοσιαλίστρια Καπλάν, είτε από εγκεφαλικά, καρδιακά, αυτοάνοσο, ή από το δηλητήριο που του έδωσε ο Στάλιν, αυτοβούλως ή επειδή του το ζήτησε ο ίδιος.

3.000 μετάνοιες έκαναν ο Μακρυγιάννης και ο Γέρων Νικόδημος Μάκρης.

Το Άγιο Πνεύμα μετέφερε τον Πάτερ Θεόδωρο από την Πόλη και την Αγιά Σοφιά πίσω στην Αλεξανδρούπολη, όπως είχε κάνει παλαιοτέρα με τον Προφήτη Αβακούμ που τον μετέφερε από την Ιερουσαλήμ στην Βαβυλώνα για να δώσει τροφή στον Προφήτη Δανιήλ μέσω ενός Αγγέλου και τον γύρισε στην συνέχεια πίσω.

Το Ερημητήριο της Όπτινα είναι σαν το «Άγιο Όρος της Ρωσίας».

Ο Κύριος Ημών Ιησούς Χριστός είπε μέσω ενός Αγγέλου σε όραμα στον Άγιο Θαδδαίο της Βιτόβνιτσας να Εχει θάρρος γιατί είχε ακόμα να βοηθήσει και να παρηγορήσει πολλούς Σέρβους στην φυλακή από τα SS και τους Ναζί Γερμανούς το 1.943 μ.Χ., όπως και στον Απόστολο Παύλο το ίδιο γιατί είχε να κηρύξει σε άρχοντες και βασιλείς σε όλη την οικουμένη, όπως και στην ίδια την Ρώμη στην φυλακή από τους Εβραίους και τους Ρωμαίους.

Τόσο ο Άγιος Ιωάννης της Κροστάνδης, όπως και ο Άγιος Πορφύριος έλεγαν ότι η ζωή μας είναι σαν καταιγίδα και από τις δύσκολες μας λυτρώνει μόνο η αγκαλιά του Κυρίου Ημών Ιησού Χριστού.

Ο Άγιος Γέροντας Θαδδαίος από την Σερβία μιλούσε σε τρίτο πρόσωπο για τον εαυτό του, όπως και ο Καίσαρας.

Εμφανίστηκε ο Κύριος Ημών Ιησούς Χριστός και η Παναγιά μας στον Άγιο Θαδδαίο της Βιτόβνιτσας και σε άλλους Αγίους, π.χ. τον Απόστολο Παύλο και τον Άγιο Παίσιο.

Δεν είχε που να μείνει και την «κεφαλή κλείνει» ο Άγιος Θαδδαίος της Βιτόβνιτσας τα τελευταία χρονιά της επίγειας ζωής του, σαν τον Κύριο Ημών Ιησού Χριστό.

Με τον θάνατο του Αγίου Θαδδαίου της Βιτόβνιτσας ακόμα και τα ζώα που αγαπούσε και προστάτευε τον αποχαιρέτισαν και του απέδωσαν τιμή, όπως έγινε και με άλλους Αγίους, π.χ. τον Άγιο Σεραφείμ του Σάρωφ, τον Άγιο Γεράσιμο τον Ιορδανίτης και τον Κάθμπερτ Λίντισκορν.

Ο Άγιος Ιωαννίκιος ο Μέγας όσο ήταν λαϊκός και στρατιωτικός ήταν αήττητος σαν τον Άγιο Μέγα Κωνσταντίνο και τον Μέγα Αλέξανδρο.

Όπως η Αρχαία Ρωμαϊκή ειδωλολατρική Αυτοκρατορία δίωκε τους Χριστιανούς και σκότωσε εκατομμύρια από αυτούς, αλλά στο τέλος έγινε Χριστιανική επί Μεγάλου Κωνσταντίνου και από το κήρυγμα των Ευαγγελίων, έτσι και η Σοβιετική κομμουνιστική άθεη Ρωσία (ΕΣΣΔ τότε) δίωξε και αυτή τους Χριστιανούς και σκότωσε εκατομμύρια από αυτούς, αλλά στο τέλος ξαναέγινε Χριστιανική επί Γκορμπατσόφ, Γιέλτσιν και Πούτιν.

Όπως με τέχνασμα οι Έλληνες (μέσω του Δούρειου Ίππου) εισήλθαν στην πόλη της Τροίας και άνοιξαν τις πύλες, και την κατέλαβαν, έτσι και η Ιερουσαλήμ (τότε Ιεβούς) καταλήφθηκε από τον Δαβίδ άντρες που εισήλθαν μέσα σε αυτή από ένα υπόγειο πέρασμα ενός υδραγωγείου/πηγαδιού που οδηγούσε μέσα στην πόλη αυτή.

Με τον Τίμιο Σταυρό και την ένδοξη Θεϊκή Του Δύναμη ο Κύριος Ημών Ιησούς Χριστός τον διάβολο, τον θάνατο, την κόλαση, τον Άδη και τους δαίμονες, όπως και ό Άγιος Μέγας Κωνσταντίνος τους αντίθεους ειδωλολάτρες εχθρούς του.

Με το λάβαρο του Τίμιου Σταυρού κατάφερε να κερδίσει και ο ένδοξος Αυτοκράτορας της Ρωμανίας Ηράκλειος να νικήσει τους Ζωροάστρες Πέρσες που είχαν αρπάξει τμήμα του Τιμίου Σταυρού και να τον φέρει ξανά πίσω στην Ρωμανία.

Όπως ο Κύριος Ημών Ιησούς Χριστός με την θυσία Του και τους Μάρτυρες και τα Μαρτύρια που ακολούθησαν μετά από Αυτόν κατά το παράδειγμα Του (που και αυτοί ήταν όπως ο Κύριος ασκητικοί, είχαν απαρνηθεί τα πλούτη και ήταν εκούσια φτωχοί), όπως και με την μη βίαιη αντίσταση, την Μεγάλη Πίστη και τα Θαύματα τους, κατάφεραν να ρίξουν από μέσα ειρηνικά την πανίσχυρη ειδωλολατρική αντίθεη Ρωμαίοι Αυτοκρατορία που τους δίωκε και έκανε να μαρτυρήσουν 11 εκατομμύρια από αυτούς και στο τέλος να την κάνουν Χριστιανική.

Αντίστοιχα και ο Γκάντι (διαβάζοντάς τα βιβλία του Ρώσου συγγραφέα Τολστόι που μίλαγαν για τον Χριστιανισμό και τους Μάρτυρες και την μη βίαιη αντίσταση) και ο Μάρτιν Λούθερ Κινγκ (κατά το παράδειγμα του Κυρίου και του Γκάντι), με την μη βίαιη και ειρηνική παθητική αντίσταση και αυτοί, κατάφεραν παρά τους διωγμούς να νικήσουν την πανίσχυρη Βρετανική Αυτοκρατορία και την Αμερικανική πολιτική αντίστοιχα (και με τον τρόπο αυτό ο ένας να ελευθερώσει την Ινδία και ο άλλος να κερδίσει δικαιώματα για τους Αφροαμερικάνους στις ΗΠΑ), με τίμημα και σε αυτούς τον μαρτυρικό θάνατο των ηγετών τους, ενώ ο Γκάντι ακολουθήσε την εκούσια φτώχεια και τον ασκητισμό και του Κυρίου Ημών Ιησού Χριστού και των Μαρτύρων.  

Την τρίτη θέση στο Βασίλειο είχε ο Δανιήλ όταν έλυσε το όραμα με το Χέρι επί Βαλτάσαρ, όπως και την δεύτερη ο Ζοροβάβελ όταν εξήγησε την αξία της αλήθειας στον Δαρείο, όπως και ο Μαρδοχαίος επί Αχασβηρου/Ξέρξη όταν έσωσε αυτόν από μία απόπειρα δολοφονίας των αυλικών του.

Βασιλική στολή/πορφύρα και διάβημα/στέμμα κέρδισε ο Μαρδοχαίος επί Ξέρξη/Αχασβηρου για τις υπηρεσίες του, όπως και ο Ζοροβάβελ για τον ίδιο ακριβώς λόγο από τον Δαρείο.  

Ο Δαρείος έκανε συμπόσιο για τους κυβερνήτες των 127 επαρχιών του κράτους του, όπως ακριβώς και ο Ξέρξης/Αχασβήρος.

ΤΟ ΆΓΑΛΜΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΎ ΣΤΗΝ ΑΡΜΕΝΊΑ.

Το άγαλμα του Ιησού Χριστού, που σχεδιάστηκε από τον Αρμένιο γλύπτη, με την ονομασία Armen Manvelian, θα έχει ύψος 33 μέτρα τοποθετημένο στην κορυφή βάθρου 44 μέτρων που θα τοποθετηθεί στο όρος Χάτης, το οποίο βρίσκεται περίπου 30 χιλιόμετρα Βορειοανατολικά του Ερεβάν, και το οποίο είναι περισσότερο από 2500 μέτρα πάνω από την επιφάνεια της θάλασσας. Η Χριστιανική Αρμενία διώκεται, αλλά με ευλογημένους ανθρώπους (https://apantaortodoxias.blogspot.com/2024/09/blog-post_570.html).

Συμπερασματικά, θα μπορούσε να πει κάνεις, ότι το ιερό βιβλίο της Αγίας Γραφής, εξετάζοντας πολλά από τα περιστατικά του, περιέχει πολλά γεγονότα της παγκόσμιας ιστορίας, τα οποία είναι πάντα ιδιαίτερα διδακτικά για όλους τους αναγνώστες του.


 

















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου