ΟΙ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΕΣ ΟΜΟΙΟΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΙΣΤΟΡΙΩΝ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΓΡΑΦΗΣ ΜΕ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΠΟΥ ΣΥΝΕΒΗΣΑΝ ΜΕΤΕΠΕΙΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ 10
Γράφει ο ΑΛΩΠΗΞ
Ως γνωστόν, στην Βίβλο
περιγράφονται πολλά ιστορικά γεγονότα, τα οποία αντιστοιχούν κατά πολύ με
γεγονότα τα οποία συνέβησαν σε μεταγενέστερες ιστορικές περιόδους από όταν αυτή
γράφτηκε. Τα σημαντικότερα εξ’ αυτών είναι τα εξής:
Ο Άγιος Διονύσιος Ζάκυνθου και ο Κολοκοτρώνης
και οι δύο συγχωρέσαν τον φονιά του αδελφού της.
Ο
Όσιος Φιλάρετος ονομάστηκε ο Νέος Ιώβ.
Ο
Άγιος Ιερώνυμος μετέφρασε την Αγία Γραφή στα Λατινικά, όπως οι Άγιοι Κύριλλος
και Μεθόδιος στους Σλάβους.
Το
καλύτερο αρνί του προσέφερε ο Άβελ στον Θεό, όπως και ο Αβραάμ στους 3 Αγγέλους/Αγία
Τριάδα.
Ότι
ήταν η περιτομή για τους Ιουδαίους είναι για εμάς σήμερα το Βάπτισμα.
Υπάρχει
Εκκλησιά στην Κόνιτσα, της Αγίας Παρασκευής, που έχει κλίση σαν την κλίση του Πύργου
της Πίζας.
Μίλησε
το Φίδι στην Εδέμ και το Γαϊδουράκι του Βαλαάμ.
Ήταν
γυμνοί πλήρως ή μερικώς σε κάποια φάση ο Αδάμ και η Εύα, ο Νώε, ο Δαβίδ, ο μαθητής
του Κυρίου Ημών Ιησού Χριστού που οι στρατιώτες των Αρχιερέων δεν προλάβαν να πιάσουν
στην Γεσθημανή και Απόστολος Πέτρος όταν ο Κύριος Ημών Ιησούς Χριστός τους συνάντησε
όταν ψάρευαν για 3η φορά μετά την Ανάσταση Του.
Ο
Άγιος Σπυρίδωνας ήταν αρχικά βοσκός όπως και ο Δαβίδ.
Ο
Παπα
Τυχών ξέφυγε από ανήθικες γυναίκες, όπως ο Δίκαιος Ιωσήφ από την σύζυγο του Πετεφρή.
Οι
Κιακούρε Κίρι ήταν οι Κρυπτοχριστιανοί της Ιαπωνίας, όπως ήταν οι Κρυπτοχριστιανοί
στην Ρώμη, στην Οθωμανική Αυτοκρατορία και στα άθεα δικτατορικά κομμουνιστικά κράτη.
Ένα
κονσερβοκούτι χρησιμοποιούσε σαν μπρίκι ο Άγιος Παΐσιος και ο Παπα Τύχωνα.
Δέχτηκαν
πολλές αδικίες και διώξεις ο Δίκαιος Ιωσήφ και ο Άγιος Νεκτάριος Αίγινας, όμως
στο τέλος δικαιωθήκαν και ο πρώτος έγινε Βεζίρης όλης της Αιγύπτου και ο δεύτερος
Άγιος.
Ο
Άγιος Αθανάσιος Κωνσταντινουπόλεως, ο «Νέος Χρυσόστομος», έβαλε τάξη στο χάος, αφού
και αυτός έβαλε σε τάξη τους Μονάχους και τον Κλήρο που δεν ειχαν, έδιωξε τους ανάξιους,
ήταν φιλόπτωχος, μεγάλος ρήτορας, ήλθε σε σύγκρουση με τον Αυτοκράτορα και εκδιώχθηκε
και εξορίστηκε πολλές φορές και γενικότερα αναδιοργάνωσε την Εκκλησία σαν τον Άγιο
Ιωάννη τον Χρυσόστομο.
Ο
Άγιος Αυγουστίνος Καντιώτης ήταν όπως έλεγε ο Άγιος Παΐσιος ο Νέος Ιωάννης Χρυσόστομος,
αφού και οι 2 πάλεψαν για την Πίστη τους και υπέστησαν και οι δυο τους ένα σωρό
διώξεις και εξορίες για αυτό.
Επίσης,
ο Αυγουστίνος Καντιώτης έλεγξε και δεν επέτρεψε την είσοδο στον Ναό και δεν έψαλε
το Πολυχρόνιο του βασιλια Παύλου που νομιμοποίησε την μασονία, όπως ο Άγιος Ιωάννης
ο Χρυσόστομος έλεγξε για το ειδωλολατρικό άγαλμά της που ανήγειρε και για την κλοπή
της περιουσίας και του χωραφιού μιας φτωχής χήρας την αποκάλεσε Ιεζάβελ που δολοφόνησε
και έκλεψε το χωράφι του φτωχού Ναβουθαί.
Επίσης,
ο Καντιώτης μίλησε ενάντια στους Γερμανούς και Ιταλούς κατακτητές και κυνηγήθηκε
από αυτούς, όπως ο Άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός έπαθε ακριβώς τα ίδια από τους Τούρκους
και τους Βένετους που τον κυνηγούσαν.
Ο
Καντιώτης δεν δίστασε να συγκρουστεί ακόμα και με την χούντα και να κόψει το Μνημόσυνο
του αιρετικού Πατριάρχη Αθηναγόρα, όπως έκανε και ο Άγιος Παΐσιος και στην Κατοχή
κατάφερε με άφωνα να δίνει στην Μεγάλη Πείνα 8.000 μερίδες φαγητού ημερησίως στον
Λάο που πεινούσε στήν Κοζάνη, όπως έδινε τροφή στους φτωχούς ο Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος
και ο Άγιος Βασιλέως ο Μέγας με την περίφημη Βασιλειάδα.
1.675 μ.Χ.-Η
Παναγία του Ποτσάεβ αποκρούει έναν στρατό 50.000 Τουρκοτατάρων! Στις 2
Αυγούστου 1.675 μ.Χ., ένας στρατός πενήντα χιλιάδων Τουρκοτατάρων με επικεφαλής
τον Χαν Νουρεντίν πλησίασε το Μοναστήρι του Ποτσάεβ. Οι κάτοικοι των γειτονικών
οικισμών συνέρρευσαν στο μοναστήρι, το οποίο τότε περιβαλλόταν μόνο από ένα
πρόχειρο ξύλινο περίφραγμα.
Το μοναστήρι του Ποτσάεβ. Όλοι όσοι
μπορούσαν να φέρουν όπλα, τόσο μοναχοί όσο και λαϊκοί, σηκώθηκαν για να
υπερασπιστούν το μοναστήρι. Σύμφωνα με
την παράδοση, κατά την ανάγνωση του Ακάθιστου ύμνου ενώπιον της Εικόνας της
Θεοτόκου στο Ποτσάεβ, τα σύννεφα ξαφνικά χώρισαν στον ουρανό και η ίδια η
Θεοτόκος εμφανίστηκε πάνω από τον καθεδρικό ναό σε μια λαμπρή λάμψη,
περιτριγυρισμένη από Αγγέλους (όπως έγινε με τις μάχες των Μακκαβαίων πριν την
μάχη με τον Αντίοχο τον Δ΄ τον Επιφανή//)., με τον Άγιο Ιώβ
του Ποτσάεβ να προσεύχεται δίπλα της.
Οι Τάταροι μπέρδεψαν την ουράνια στρατιά με
οπτασία και, σε σύγχυση, άρχισαν να πυροβολούν την Θεοτόκο και τον Άγιο Ιώβ,
αλλά τα βέλη επέστρεψαν και τραυμάτισαν όσους τα εξακόντησαν. Σε μια
πανικόβλητη φυγή, σκότωσαν ο ένας τον άλλον αδιακρίτως (όπως έπαθαν οι
Μαδανιάτες όταν τους επιτέθηκε ο Γεδεών/). Οι υπερασπιστές του μοναστηριού κυνήγησαν και
συνέλαβαν πολλούς.
Η απεικόνιση του θαύματος σε ένα από τα
παρεκκλήσια της Μονής Ποτσάεβ. Μερικοί από τους μουσουλμάνους αιχμαλώτους στην
συνέχεια ασπάστηκαν τον Χριστιανισμό και παρέμειναν στο μοναστήρι μόνιμα (https://orthodoxathemata.blogspot.com/2025/12/1675-50000.html//).
Ο ΑΓΓΕΛΟΣ και τα
τρία γουρουνάκια -Φοβερό γεγονός. Άγγελος. ΜΑΣ ΕΛΕΓΕ εχθές ένας ευλαβής
άνθρωπος, στο αποτέλεσμα της Λειτουργιάς καθώς παίρναμε ήμεροι το καφεδάκι μας,
για την κυρα-Βασίλω που έμενε στην γειτονιά τους σ’ένα χωριό στον Αργολικό
κάμπο. Αυτή η γυναίκα κάποτες είχε πεθάνει ξαφνικά και μετά από λίγο ξαναήρθε
στην ζωή. Όταν την ρωτήσανε τί είδε στην άλλη ζωή, τους λέει:
-Δεν σας λέω τώρα. Όταν είναι να ξαναπεθάνω
τότε θα σας τα ‘μολογήσω.
Πράγματι, όταν ήρθε η ώρα πάλι για να φύγει
,καλεί όσους βρίσκονταν σιμά της και τους αναφέρει.
-Τί είδα λοιπόν στην άλλη ζωή; Βρέθηκα σε
έναν παραδεισένιο τόπο γεμάτο άνθη, δροσιά και πρασινάδα που σε μεθούσε από την
αρμονία του και τότες έρχεται προς το μέρος μου ένας άγγελος βαστώντας στα
χέρια του έναν δίσκο. Μα πάνω του είχε τρία ζωντανά γουρουνάκια και μου λέει:
-Μπρος φάγε τα!
-Τί είναι αυτά καλέ μου άγγελε;
-Μα δεν θυμάσαι; Τα τρία παιδάκια και που
εσκότωσες στην κοιλιά σου και δεν μετανόησες, να το εξαγορευτείς.
Εδόξασα τον Θεό που με αυτόν τον τρόπο
έκανε παραχώρηση για να μην πεθάνω αμετανόητη και τώρα εξομολογουμένη και
μετανοημένη όσο μπόρεγα θα πάω να συναντήσω τον Χριστό μου και τα τρία παιδάκια
που όπως πληροφορήθηκα μέσα στην ψυχή μου ,με την εξομολόγηση και του εαυτού
μου την ελεϊνολόγηση, με συγχωρήσανε και αυτά.
Να μην αξιώνεται άνθρωπος να πεθαίνει
αμετανόητος με εκτρώσεις γενομένες .Πώς θέλει να αντικρύσει τα σφαγμένα του
παιδάκια στην αιώνια ζωή; Αιώνιο τότε θα είναι και το βάσανο των τύψεων.Υπάρχει
δυστυχοτέρα κόλαση από αυτό;
Σταμάτησε να ομιλεί και μετά από ένα -δυο
λεπτά ήρεμη κοιμήθηκε πάλι τον αιώνιο ύπνο για να εξυπνήσει στην αληθινή ζωή με
τα παιδάκι της μαζί, όχι ως γουρουνάκια, αλλά ως πανέμορφα αγγελούδια στην
μητρική και θαλπερή αγκαλιά της (https://www.agiografies-ioannina.gr/p/blog-page_7.html,
https://romioitispolis.gr/o-aggelos-kai-ta-tria-goyroynakia-fovero-gegonos-patir-dionysios-tampakis//).
Ο Χολοδογόμορ ήταν ο Αττίλας ή Ναπολέων της
εποχής του.
Σε χώρες με ανηθικότητα, διαφθορά και παρακμή
επιτρέπει ο Θεός να υποδουλωθούν όπως τα Σόδομα, τα Γόμορρα και η Πενταπλή επί Χολοδογόμορ,
οι Εβραίοι επί Ναβαχοδονόσορα και Τίτου και το Βασίλειο του Ισραήλ επί Ασσυρίων
ή και η Σύβαρις από τον Μίλωνα..
Με σχεδόν 318 στρατιώτες νίκησε ο Αβραάμ τους εχθρούς του που αιχμαλώτισαν τον ανιψιό του Λωτ και μεγάλο μέρος του λαού και του πλούτου των Σοδόμων και των Γομόρρων, όπως και ο Κριτής Γεδεών οι Αμαληκίτες. Και 318 Πατέρες έκαναν και την Α΄ Οικουμενική Συνοδό.
Ο Αβραάμ δεν είχε καμμιά απώλεια όταν νίκησε
τον Χολοδογόμορ, όπως και οι Σπαρτιάτες στην Άδακρη Μάχη.
Τα καλυτέρα πρόβατα του θυσίασε ο Άβελ στον
Θεό, όπως και τα καλυτέρα λάφυρα έδωσε ο Αβραάμ στον Μελχισεδέκ το ένα δέκατο συνολικά
στον αριθμό.
Απόλυση έλεγαν τον θάνατο ο Πατριάρχης Αβραάμ
και ο Δίκαιος Συμεών.
Σε φωτιά εμφανίστηκε ο Θεός στην θυσία στον
Αβραάμ και του Σολομώντα και στις 10 εντολές του Προφήτη Μωυσή.
Φιλόξενος και Ελεήμων
σαν τον Αβραάμ ήταν ο Άγιος Σπυρίδωνας.
Συμπερασματικά, θα
μπορούσε να πει κάνεις, ότι το ιερό βιβλίο της Αγίας Γραφής, εξετάζοντας πολλά
από τα περιστατικά του, περιέχει πολλά γεγονότα της παγκόσμιας ιστορίας, τα
οποία είναι πάντα ιδιαίτερα διδακτικά για όλους τους αναγνώστες του.
jkp.jpg)



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου