ΟΙ ΟΜΟΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ Η ΕΜΠΝΕΥΣΗ τοΥ ηλεκτρονικοΥ παιχνιδιΟΥ Diablo από ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΙΩΑΝΝΗ
Γράφει ο ΑΛΩΠΗΞ
Όπως είναι γνωστό καθόλη
την διάρκεια της ιστορίας πολλές σειρές, ταινίες και παιχνίδια έχουν εμπνευστεί
από πραγματικά ιστορικά γεγονότα, θρησκείες, όπως και ιδρυτές θρησκειών και των
διδασκαλιών αυτών. Ένα δε σημαντικό παιχνίδι
του είδους αυτού είναι το ηλεκτρονικό παιχνίδι του Double.
Έτσι, στο ηλεκτρονικό παιχνίδι
Diablo υπάρχει ναός της σκοτεινής Τριάδας που εξορίστηκε στην γη όπως οι Άγγελοι
και οι δαίμονες στην Αγιά Γραφή που όμως εδώ υπονοεί την σκοτεινή τριάδα των Νταμπλ,
των Βάαλ και του Μέγιστο, ενώ υπάρχει και ένας νεκρός ‘’μεσσίας’’, ο Ακαράτ,
του Ναού του Φώτος, του οποίου το σώμα καταλαμβάνει ο Μεφίστο για να ξεγελάσει
τον κόσμο και το κάνει όχημα του και αντίχριστο στο Diablo, αφού όπως είναι γνωστό
και αντίχριστος θα είναι το όχημα του διάβολου, ο οποιος θα τον έχει καταλάβει πλήρως.
Ως Ακαράτ, ο Μεφίστο
ισχυρίστηκε ότι επέστρεψε για να διαδώσει την ειρήνη, την αγάπη και το Φως. Στο
πνεύμα ενός περιπλανώμενου προφήτη, ο Μεφίστο οδήγησε τους οπαδούς του σε όλο
το Ιερό, μοιράζοντας τις διδασκαλίες του και ενθαρρύνοντας την ειρήνη και την
αγάπη μέσω της αφοσίωσης στο Φως - καταδικάζοντας τηn βία και την απληστία. Πολλοί
πίστευαν πραγματικά ότι ο Ακαράτ είχε επιστρέψει και συνέχιζε να θεραπεύει τους
αρρώστους και να ταΐζει τους πεινασμένους.
Πιο πριν με τις
γενοκτονικές πράξεις του Μάλθαελ στο Ιερό, ολόκληροι πληθυσμοί είχαν
αποδεκατιστεί και πόλεις είχαν λεηλατηθεί. Οι πράξεις του Μάλθαελ είχαν
εξαλείψει το 50% ή ακόμα και το 90%) της ανθρώπινης φυλής. Η σφαγή οδήγησε σε θρησκευτικά σχίσματα, λιμό
και πόλεμο μεταξύ της ανθρωπότητας. Ακόμα και αρκετές δεκαετίες μετά την ήττα
του, η μοίρα της ανθρωπότητας δεν είχε βελτιωθεί.
Οι πράξεις αυτές του Μάλθαελ
έριξαν σε απελπισία τον κόσμο, κάτι που έκανε πιο εύκολη την προσπάθεια του
Μεφίστο μέσα από το σώμα του Ακαράτ και τα ψεδοθαύματα του να γίνει πιστευτός
σαν ο Ακαράτ που επέστρεψε, θέλοντας να κάνει ξανά ισχυρό τον ναό της Τριάδας των
Ντιάμπλο, των Βάαλ και του Μεφίστο που θυμίζει την αινετή τριάδα της Αποκάλυψης,
του διάβολου, του αντιχρίστου και του ψευδοπροφήτη.
Σύμφωνα με όλες τις
μαρτυρίες, ο Ακαράτ ήταν ευγενικός, γενναιόδωρος και μετριόφρων, και απέπνεε
ανιδιοτέλεια και συμπόνια. Πίστευε ότι η ανθρώπινη ύπαρξη ήταν μοναδική και ότι
οι άνθρωποι είχαν την δύναμη να ξεπεράσουν το σκοτάδι χρησιμοποιώντας ένα
ιδιαίτερο φως που κρύβουν μέσα τους Από νεαρή ηλικία, ο Ακαράτ ήταν
δυσαρεστημένος με την ανθρώπινη ανισότητα και παρατήρησε πώς οι ενέργειες των
ισχυρών θα οδηγούσαν στο να υποφέρουν οι λιγότερο εύποροι στο πέρασμά τους.
Η φιλοσοφία του Ακαράτ
απευθυνόταν απευθείας στον απλό άνθρωπο και οι κάτοικοι του Κουράστε την
ασπάστηκαν. Έστειλαν μαθητές σε όλο το Κεχτζιστάν για να διαδώσουν τον Λόγο και
ο Ακαράτ πήγε ο ίδιος, διαδίδοντας τον Λόγο στις αρχαίες πόλεις του Κεχτζιστάν.
Με την πάροδο του χρόνου, αρκετοί μαθητές συνέρρευσαν στο πλευρό του Ακαράτ,
όπως ακριβώς συνέβη με τον Κύριο Ημών Ιησού Χριστό και τους μαθητές Του στην
Ιουδαία.
Και ο Ακαράτ έκανε τα πάντα
ώστε οι άνθρωποι να μπορούν να ζουν με καλοσύνη στις καρδιές τους. Κάποια
στιγμή (οι αναφορές ποικίλλουν ανάλογα με την ημερομηνία), ο Ακαράτ
εξαφανίστηκε στις ζούγκλες του Κεχτζιστάν, ικανοποιημένος που είχε διαδώσει τον
λόγο του σε όσο το δυνατόν περισσότερους ανθρώπους. Δεν τον ξαναείδε ποτέ
κανείς. 12 Αποστόλους και μαθητές είχε ο Κύριος Ημών Ιησούς Χριστός και 7 ο Ακαράτ.
Ο Akarat φαίνεται να
είναι ένα μωσαϊκό θρησκευτικών μορφών του πραγματικού κόσμου εντός των
Αβρααμικών θρησκειών και του Ζωροάστρης, όπως και ιδρυτών θρησκειών που ισχυρίστηκαν
ότι τους εδωσαν Άγγελοι τις διδασκαλίες τους όπως ο Μάνης, ο Μωάμεθ και ο ιδρυτής
των Μορμόνων Τζόζεφ Σμιθ.
Με ασθένειες και χάος ξαφνικά
ήλθε ο Ακαράτ στον Λάο του Ναχάντου και σε εποχη χάους, πείνας, καταστροφής της
γης, πολλών θανάτων και απελπισίας και τους θεράπευσε, όπως σε αντίστοιχη εποχη
ήλθε και ο ψεύτικος Ακαράτ που είναι ο Μεφίστο στο σώμα του.
Εξόριστος έφυγε λόγω του τυράννου
Ηρώδη και της σφαγής των νήπιων από στρατιώτες του ο Κύριος Ημών Ιησούς Χριστός
με την Παναγιά μας και τον Άγιο Μνήστωρ Ιωσήφ στην Αίγυπτο για να σωθεί και επέστρεψε,
όπως και ο Ακαράτ έφυγε λόγω εισβολής δαιμόνων από το Ναχάντου με τους γονείς
του σε μικρή ηλικία και επέστρεψε, ενώ και οι δύο με την επιστροφή τους διαμόρφωσαν
έναν κύκλο μαθητών και έκαναν Θαύματα θεραπεύοντας τον κόσμο.
Ο Κύριος Ημών Ιησούς Χριστός με την θυσία του κατέστρεψε τον Μεγάλο Λυκο τον διάβολο, όπως και ο Ακαράτ Χριστός με την θυσία του κατέστρεψε τον Μεγάλο Λύκο τον Μεφίστο, ενώ η θυσία του θυμίζει λίγο και του Μίθρα και τις διδασκαλίες του Μάνη και του Βούδα και με τους 2 να θεωρούνται φωτισμένοι.
Και όπως οι Αρχιερείς με
τους στρατιώτες και τον Ιούδα ήθελαν να συλλάβουν, να ανακρίνουν και να δικάσουν
τον Κύριο Ημών Ιησού Χριστό που θεωρούσαν βλάσφημο και φοβόνταν ότι λαός θα τον
ακολουθούσε και θα έχαναν την εξουσία τους, έτσι και στο Diablo οι Αρχιερείς
του Ζάκρου θέλουν και αυτοί να συλλάβουν, να ανακρίνουν και να δικάσουν τον δήθεν
Ακαράτ, τον Μεφίστο που κατέχει το σώμα του στην πραγματικότητα, γιατί και αυτοί
φοβούνται ότι λαός θα τον ακολουθήσει και θα έχαναν την εξουσία τους.
Ποιμένας αναφέρεται πως
είναι ο Κύριος Ημών Ιησούς Χριστός, όπως και ο Ακαράτ στην σειρά Diablo, ενώ
όπως και ο Κύριος Ημών Ιησούς Χριστός είναι ο Λέοντας του Ιούδα, όπως Λέοντας λέγεται
και Ακαράτ.
Ήταν φίλος από παλιά παιδικός
φίλος με τον Λάζαρο και τις αδελφές του Μάρθα και Μαρία, ο οποιος έγινε μαθητής
Του και Επίσκοπος, όπως ακριβώς και ο Ακαράτ είναι από παλιά παιδικός φίλος με
την Ysevete που έγινε μαθήτρια του, ενώ
όπως ακριβώς ο Κύριος Ημών Ιησούς Χριστός βάδισε στην λίμνη πάνω σε βάρκα με
τους μαθητές Του, όπως ακριβώς και ο Ακαράτ έκανε ακριβώς το ίδιο με τους δικούς
του μαθητές.
Τον Ιούδα χρησιμοποιούσαν
οι Αρχιερείς και στρατό σαν προδότη κατάσκοπο και για να συλλάβουν και να ανακρίνουν
τον Κύριο Ημών Ιησού Χριστό τον οποίο θεωρούσαν απατεώνα και ψευδοπροφήτη αλλα κυρίως
επειδή φοβόνταν ότι θα χάσουν από αυτόν την εξουσία τους στον Λάο, όπως και οι Αρχιερείς
του Ζακαρουύμ με κατάσκοπο, προδότη και απατεώνα Βρέξια που στρατολόγησαν για
να απαγάγουν τον «Ακαράτ» και να τον φέρουν στους ηγέτες του Ζακαρούμ, για να τον
ανακρίνουν, τον οποίο θεωρούσαν απατεώνα και ψευδοπροφήτη αλλα κυρίως επειδή φοβόνταν
ότι θα χάσουν από αυτόν την εξουσια τους στον Λάο ώστε να αποδείξουν ότι ήταν
ψευδοπροφήτης.
Ο Κύριος Ημών Ιησούς
Χριστός μετά την Ανάσταση Του και πριν την Ανάληψη Του ανέφερε στους μαθητές
Του ότι θα επιστρέψει στην Δευτέρα Παρουσία Του, όπως ακριβώς και ο Ακαράτ πριν
το πνεύμα του ανέλθει στους ουρανούς ανέφερε στην μαθήτρια του Neyrelle ότι θα επιστρέψει
και θα τον ξαναδούν.
Οι μαθητές του Κυρίου
Ημών Ιησού Χριστού οι Απόστολοι επέκτειναν την διδασκαλία του μετά την Ανάσταση
και την Ανάληψη Του, όπως και οι διάδοχοι του παγκόσμια, όπως έκαναν και οι μαθητές
του Ακαράτ.
Στην συνέχεια όταν η Πιστή
έγινε πλειοψηφική και ανοδική στον Λάο την ασπάστηκαν και ισχυροί Αυτοκράτορες
που την έκαναν επίσημη θρησκεία και με την ίδρυση της Χριστιανικής Εκκλησίας
και του Ζάκρου αντίστοιχα υπήρξε και συμμαχία του κράτους και της Εκκλησίας.
Και όπως στην Αγία Γραφή υπάρχουν
οι Προφητείες του Κυρίου Ημών Ιησού Χριστού και των προφητών της Παλαιάς και
της Καινής Διαθήκης, έτσι και στις Ιερές Γραφές του Ζακαρούμ υπάρχουν μέσα σε αυτές
τα Οράματα του Ακαράτ, όπως και οι Ζηλωτές σαν των Εβραίων και των θρησκευτικών
παπικών ταγμάτων στον Μεσαίωνα, το Ύπατο Συμβούλιο του Ζακαρούμ υπό τον
Que-Hegan που είναι σαν την Ρωμαϊκή κουρία και το συμβούλιο καρδινάλιων υπό τον
πάπα της Ρώμης.
[Το Ανώτατο Συμβούλιο
σχηματίστηκε αφού οι Χοράντριμ παρέδωσαν την ψυχή-λίθο που περιείχε την ουσία
του Μεφίστο στους Ζακάρουμ. Το Ανώτατο Συμβούλιο ήταν επιφορτισμένο με την
επίβλεψη του περιορισμού του Μεφίστο.
Με την πάροδο του χρόνου,
ωστόσο, ο Μεφίστο κατάφερε να διαφθείρει το Συμβούλιο από μέσα. Αυτή η
διαδικασία διήρκεσε γενιές και κάθε γενιά του Ανώτατου Συμβουλίου βρισκόταν
περισσότερο υπό την επιρροή του Μεφίστο από ό,τι η προηγούμενη.
Το Συμβούλιο έφτασε στο
ναδίρ του τον 13ο Αιώνα. Κάποτε πιστοί και γενναιόδωροι ηγέτες του
λαού τους, τα κυρίαρχα μέλη του Υψηλού Συμβουλίου είχαν διαστρεβλωμένη μορφή
και πνεύμα και οδηγούσαν τους οπαδούς τους σε ένα σκοτεινότερο μονοπάτι.
Κυβερνώντας από τις σκιές
και μιλώντας μόνο μέσω μαγεμένων ιερέων, αυτοί οι διεφθαρμένοι άγιοι άνδρες
καταχράστηκαν τις θέσεις τους και παραπλάνησαν τους πιστούς ώστε να επιτεθούν
σε όσους ακολουθούσαν το Φως. Η προδοσία τους δεν έμεινε χωρίς ανταπόδοση από
τον Μεφίστο, ο οποίος τους μεταμόρφωσε σε δαίμονες, δίνοντάς τους ικανότητες
πολύ πέρα από τους θνητούς οπαδούς τους.
Ως δαίμονες, τα μέλη του
Συμβουλίου ήταν ζηλωτές και υπηρετούσαν τον νέο τους αφέντη χωρίς αμφιβολία. Ωστόσο,
το Συμβούλιο ηττήθηκε από μια ομάδα ηρώων το 1264, καθώς αγωνίζονταν να
διασχίσουν τον Τραβίνκαλ].
Ο Αυτοκράτορας Τασάρα
ασπάστηκε την ολοένα και πιο δημοφιλή πίστη των Ζακαρούμ. Με αυτόν τον τρόπο,
κέρδισε την λατρεία του λαού και εδραίωσε την κυριαρχία του στην Αυτοκρατορία.
Το Ζακαρούμ έγινε η κυρίαρχη θρησκεία της αυτοκρατορίας και η πρωτεύουσα
μεταφέρθηκε από το Βιζ-τζούν στο Κουράστ, όπως ο Μέγας Κωνσταντίνος από την Ρώμη
στην Πόλη. Ο Τασάρα εργάστηκε για να κωδικοποιήσει την πίστη των Ζακαρούμ και
έτσι ξεκίνησε η ίδια η εκκλησία των Ζακαρούμ.
Κατά τα μέσα του
δωδέκατου Αιώνα , αφού η Εκκλησία του Ζακαρούμ είχε αποκτήσει εξέχουσα θέση
στην Ανατολή, η Εκκλησία θέσπισε ότι τα οράματα του Ακαράτ θα διαδίδονταν σε
όλο τον γνωστό κόσμο με σκοπό την λύτρωση των μαζών. Έτσι, η Εκκλησία επέλεξε
μια ομάδα από τους πιο χαρισματικούς και αφοσιωμένους ιερείς της και τους
έστειλε σε μια αποστολή προσηλυτισμού του λαού της Δύσης.
Οι νεοφώτιστοι μονάρχες επέκτειναν
και στις δύο περιπτώσεις τις Αυτοκρατορίες τους με την παράλληλη ύπαρξη της κανονικής
Πίστης της Ορθοδοξίας στον Χριστιανισμό και μιας μειοψηφικής κανονικής πίστης
και στο Ζακάρουμ.
Το μεγαλύτερο μέρος της παπικής
εκκλησίας που έγινε αιρετική διευθύνονταν από την απόλυτη αρχή του πάπα και του
Ζακάρουμ από τον Que-Hegan και κήρυξαν ιερούς πολέμους και Σταυροφορίες και ιδρύσαν
και οι δύο θρησκευτικά τάγματα για τον λόγο αυτό, Ναΐτες, Σταυροφόρους και Paladins σε συνεργασία με το κράτος
για να αντιμετωπίσουν βάρβαρους εισβολείς και για να το επεκτείνουν και χρησιμοποίησαν
και οι 2 μεγάλους ιεροεξεταστές ενάντια στους αιρετικούς.
Με το τέλος αυτών των
σταυροφοριών, το Ζακαρούμ είχε εξαπλωθεί σε σχεδόν κάθε γωνιά του κόσμου, με
λίγες περιοχές να μην έχουν επηρεαστεί από την επιρροή του. Στο απόγειο της
δύναμής του, το Ζακαρούμ θεωρούνταν Αυτοκρατορία από μόνο του.
Όμως όπως η εξίσου αιρετική
μεταρρύθμιση του Λουθήρου που έδειξε την διαφθορά των παπών είχε σαν αποτέλεσμα
τελικά τον διαχωρισμό σε πολλά κομμάτια και την αποδυνάμωση της παπικής αιρετικής
ψευτο-εκκλησίας, έτσι και η φανέρωση της διαφθοράς της πλειοψηφούσα εκκλησίας
του Ζακάρουμ λόγω των σατανικών κυριολεκτικά πράξεων του Αρχιεπίσκοπου Λάζαρου είχε
σαν αποτέλεσμα τελικά τον διαχωρισμό σε πολλά κομμάτια και την αποδυνάμωση της.
Οι θρησκευτικοί πόλεμοι
και ο Τριακονταετής Πόλεμος (http://alophx.blogspot.com/2017/09/blog-post_64.html)
που ακολουθήσαν στην συνέχεια δεν κατάφερναν να ενοποιήσουν τα πρώην καθολικά
και μετέπειτα προτεσταντικά κράτη ξανά υπό την εξουσια του πάπα και του Αυτοκράτορα,
όπως και οι θρησκευτικοί πόλεμοι που ακολούθησαν στην συνέχεια δεν κατάφερναν
να ενοποιήσουν τα αποσχισμένα από την εκκλησιά Ζακάρουμ κράτη ξανά υπό την
εξουσια του Que-Hegan και του Αυτοκράτορα.
Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα
η εναπομένουσα πλειοψηφική εκκλησιά του Ζακάρουμ να προσπαθήσει να δείξει καλό προσωπείο
για να φανεί καλή στους λαούς για να κερδίσει ξανά οπαδούς, όπως και η αιρετική
παπική ψευτο-εκκλησιά να προσπαθεί να δείχνει καλό προσωπείο για να φανεί καλή
στους λαούς για να κερδίσει ξανά οπαδούς.
Όμως η απιστία εξαπλώθηκε
σε πολλές από τις αιρετικές προτεσταντικές ψευτο-εκκλησίες και πολλοί ήταν απελπισμένοι
λόγω πείνας και πολέμου, όπως ακριβώς και η απιστία εξαπλώθηκε σε πολλές από
τις αιρετικές ψευτο-εκκλησίες του Ζακάρουμ και πολλοί ήταν απελπισμένοι λόγω πείνας
και πολέμου.
Στο πλαίσιο αυτό και μετά
από δυο Παγκοσμίους Πολέμους και έναν ενδεχόμενο συμβατικό ή και πυρηνικό Παγκόσμιο
Πόλεμο αναμενόμενο από πολλούς η γη θα έχει τις απώλειες που αναφέρονται στην Τέταρτη
Σφραγίδα και στην Έκτη Σάλπιγγα της Αποκάλυψης, όπως ακριβώς οι πόλεμοι και η εμφάνιση
του Μάλθους έκαναν τα ιδιά και στο συμπάν του Diablo.
[Εδώ μπορεί να ειπωθεί ότι
όσα έκανε ο Μάλθαελ που είχαν σαν αποτέλεσμα να χαθεί στο σύμπαν αυτό το 50
τοις εκατό έως το 90 τοις εκατό του πληθυσμού της γης, που θυμίζουν σε πολύ μεγάλο
βαθμό τα θύματα που αναφέρονται στις τέσσερις σφραγίδες της Αποκάλυψης του Ιωάννη,
κυρίως την τέταρτη που χάνεται το ένα τέταρτο της ανθρωπότητας.
Όπως και την 5η
και 6 Σάλπιγγα της Αποκάλυψης στην οποία χάνεται το ένα τρίτο των ανθρώπων,
όπως στην τέταρτη σφραγίδα της Αποκάλυψης που χάνεται το ένα τέταρτο της ανθρωπότητας
με πόλεμο και καταστροφές.
Αλλά και οι 4 σφραγίδες
της Αποκάλυψης με την άνοδο του αντιχρίστου, πολέμων, σφαγών, πείνας και θανάτων
από πεινά και αρρώστιες και τα θηρία της γης, όπως και στο Diablo ο
ψεύτικος Ακαράτ ψευσομεσσίας του Μεφίστο ανέρχεται στην εξουσία με ακριβώς τον ίδιο
τρόπο, όπως και ο κανονικός Ακαράτ με τον ίδιο τρόπο έγινε γνωστός και εξάπλωσε
την θρησκεία του.
Αλλά και η Πέμπτη και Έκτη
Σφραγίδα της Αποκάλυψης με διωγμούς αθώων και Μαρτύρων, όπως και οι πτώσεις αστέρων
και σεισμοί συμβαίνουν στον κόσμο του Diablo, όπως και οι 4 πρώτες Σάλπιγγες
και όλες οι Πληγές της Αποκάλυψης με την καταστροφή του περιβάλλοντος και την πτώση
μετεωριτών.
Βέβαια, η εποχη και οι θάνατοι
που έφερε ο Μάλθαελ με πολέμους, σφαγές, απείρους θανάτους, αρρώστιες και χάος
από θηρία και μάχες, πεινά και λοιμούς, θυμίζει κατά πολύ τον 14ο Αιώνα
μ.Χ. στην Δυτική Ευρώπη, τήν Μέση Ανατολή την Κίνα και αλλού, με να χάνεται από
το ένα τρίτο ή το ένα τέταρτο των κάτοικων τους από τον Μαύρο Θάνατο/Πανούκλα/Πανώλη
ενώ σε αυτόν τον Αιώνα έγιναν και οι Μογγολικές εισβολές και ο ξεκίνησε και ο Εκατονταετής
Πόλεμος.
Κάποια στιγμή μετά την επίθεση του Μάλθαελ στο Ιερό, το Κεχτζιστάν κατέρρευσε. Αμέτρητοι πόλεμοι και δαιμονικές εισβολές άφησαν την κάποτε ισχυρή Αυτοκρατορία σε ερείπια, και η επικράτειά της συρρικνώθηκε μόνο στα Borderlands, όπως έγινε προς το τέλος τους στην Δυτική Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία και την Ρωμανία].
Σε έναν τέτοιο κόσμο χάους
και απελπισίας είναι πολύ εύκολο να εμφανιστεί μια ψευτο-μεσσιανική φιγούρα και
ένας ψεύτικος προφήτης σαν τον αντίχριστο και τον ψευδοπροφήτη στην Αποκάλυψη
και στον Δανιήλ, πιστεύοντας ότι ο πρώτος θα είναι ο Χριστός που επέστρεψε,
όπως ακριβώς στο ίδιο πλαίσιο και για παρεμφερείς λογούς στο σύμπαν του Diablo
ο ψεύτικος Ακαράτ του Μεφίστο θα γίνει πιστευτός σαν ένας επανεμφανιζόμενος
ψευτο-μεσσίας.
Η καλύτερη δε μορφή ψευδοπροφήτη
είναι ο διεφθαρμένος Αρχιεπίσκοπος Λάζαρος στο σύμπαν του Diablo που παρίστανε
τον καλό και διέφθειρε με σατανισμό από μέσα την εκκλησιά του Ζακάρουμ, ενώ
όπως ο ψευδοπροφήτης στην Αποκάλυψη του Ιωάννη ήταν Ποιμένας με μορφή σαν αρνί/καλού,
αλλα από μέσα ήταν λύκος και είχε δυο κέρατα σαν δαίμονα, αλλά φόραγε και παράλληλα
μια Δικέρατο τιάρα, ενώ σε μικρότερο βαθμό τον ίδιο ρολό έπαιξε και ο Ερού.
Αλλα και μετά τον θάνατο
του Que-Hegan Khalim, ο Sankekur που επιλέχθηκε ως διάδοχός του ως επικεφαλής
της πλέον διεφθαρμένης πίστης των Zakarum θυμίζει ως επικεφαλής της εκκλησίας
του Ζακάρουμ τον ψευδοπροφήτη της Αποκάλυψης του Ιωάννη.
Λίγο αργότερα επιλέχθηκε
να είναι ο οικοδεσπότης του Mephisto μέσα στο Sanctuary, με την ψυχή του
Mephisto να τρυπιέται στο χέρι του ιερέα. Κάποια στιγμή κατά την διάρκεια της
βασιλείας του, ο Sankekur έπεσε επίσης υπό την θέληση του Mephisto.
Όταν ο Baal και ο Diablo
έφτασαν στο Travincal, απελευθέρωσαν τον Mephisto από την ψυχή του. Ο Άρχοντας
του Μίσους γρήγορα κατέλαβε πλήρως τον Sankekur, με το σώμα του ιερέα του
Zakarum να στρεβλώνεται και να παραμορφώνεται για να αντικατοπτρίζει την
δαιμονική μορφή του Mephisto.
Η διαφθορά του Σανκεκούρ,
και αυτή της πίστης Ζακαρούμ στο σύνολό της, αργότερα έγινε δημόσια γνωστή.
Ήταν μια αποκάλυψη που σχεδόν κατέστρεψε την οργάνωση. Τον Σανκεκούρ διαδέχθηκε
ο Κουε-Χέγκαν Ντιράε και η πίστη έλαβε μέτρα για να διορθώσει την φήμη της.
Υπάρχουν και Προφητείες
στην Αποκάλυψη του Ιωάννη, του Δανιήλ, της Παλαιάς και της Καινής Διαθήκης που προαναγγέλλουν
την συντριβή του κακού, όπως ακριβώς συμβαίνει και με τις προφητείες του Ράθμα
στο Diablo.
Η δε προφητεία του Ράθμα είναι
γραμμένη στο είδος της αποκαλυπτικής λογοτεχνίας , με παραδείγματα που
σχετίζονται με τα Ιουδαιοχριστιανικά γραπτά, όπως τα βιβλικά βιβλία του Δανιήλ
και της Αποκάλυψης. Σε αυτό το είδος λογοτεχνίας, χαρακτήρες, τοποθεσίες και
γεγονότα αποκρύπτονται σε σύμβολα, κυρίως μέσω μετωνυμικών ψευδωνύμων, αν και
ορισμένα μέρη των κειμένων είναι γραμμένα κυριολεκτικά και όχι μεταφορικά.
Επίσης, όπως στην Αγία Γραφή
ο Τριαδικός Θεός έφτιαξε τον κόσμο και τους Αγγέλους, με όσους από αυτούς ξέπεσαν
να γίνονται δαίμονες, το ίδιο ακριβώς συνέβη και στον κόσμο του Diablo με πρωταρχικό
θεό τον Άνου.
Με την ίδρυση των Αγγέλων
και των δαιμόνων μαίνεται ένας Αιώνιος πόλεμος μεταξύ τους στον κόσμο μας, όπως
και στον κόσμο του Diablo, ενώ οι άνθρωποι λαμβάνουν μέρος σε αυτόν για επιλογή
ή όχι της αμαρτίας και του καλού ή του κακού με δική τους επιλογή, ενώ οι μεν Άγγελοι
κατοικούν στον Παράδεισο, οι δαίμονες στην κόλαση και παράλληλα υπάρχει και γη
με τους ανθρώπους όπου εξορίστηκαν οι διάβολος και οι δαίμονες τους, όπως και ο
Diablo με τα αδέλφια του Βάαλ και Μεφίστο και τους δαίμονες τους και θέλουν όλοι
να την καταλάβουν και να την κάνουν βασίλειο τους εξοντώνοντας όλους τους ανθρώπους
σε αυτή αφού πρωτα τους διαφθείρουν.
Επίσης, όπως στην Αγία Γραφή,
οι Γιοι του Θεού, δηλαδή οι ευσεβείς απόγονοι του Σηθ παντρευτήκαν τις κόρες
των ανθρώπων και γέννησαν τους Νεφελιμ Γίγαντες, οι οποίοι έχασαν από τον Θεό
την δύναμη τους, το ύψος και την μακροζωία, όπως έχασαν οι άνθρωποι και την αθανασία
με το Προπατορικό αμάρτημα, όπως ακριβώς και ο Άγγελος Ικάριους σαν Γιος του Άνου
παντρεύτηκε την Λιλί, την κορη του δαίμονα Μεφίστο και γέννησαν τους τους
Νεφελιμ Γίγαντες, οι οποίοι έχασαν από τον Ικάριους την δύναμη τους, το ύψος
και την μακροζωία, όπως και την αθανασία και έγιναν σταδιακά απλοί θνητοί άνθρωποι.
Και όπως οι περισσότεροι Γίγαντες
και αμαρτωλοί άνθρωποι χάθηκαν με τον Κατακλυσμό του Νώε, το ίδιο ακριβώς συνέβη
και με τον πόλεμο της αμαρτίας στον κόσμο του Diablo, με τον οποίο οι περισσότεροι
Γίγαντες και αμαρτωλοί άνθρωποι χάθηκαν.
[Σημαντικές φράσεις στον κόσμο
του Diablo που εμπνευστήκαν από την Αγία Γραφή είναι οι εξής: «Ω, Ακαράτ,
αγαπημένε Ποιμένα του Φωτός. Μετά από μια Αιωνιότητα επαγρύπνησης, προδόθηκες.
Και από το ίδιο σου το ποίμνη. Κρίμα. Τώρα ο λύκος θα αναστηθεί ξανά.
Τυλιγμένος με την μορφή ανθρώπου, θα περπατήσω ανάμεσα στους αθώους. Και δεν θα
υπάρξει σωτηρία στο φως».- Μεφίστο, καθώς κατέχει το πτώμα του Ακαράτ, σαν λύκος
αναμεσά σε πρόβατα όπως λέει το Ευαγγέλιο.
«Αυτό το πτώμα έμεινε στο
Πνευματικό Βασίλειο για πάνω από χίλια χρόνια. Ποιος ξέρει πόση δύναμη έχει
τώρα; Και ο Μεφίστο έχει μεταμορφώσει τα σώματα αρκετών αγίων σε μαριονέτες για
να μου δώσει μια ιδέα για το τι σχεδιάζει στην συνέχεια...».- Ο Περιπλανώμενος
και η Νεϊρέλ.
«Προσέχετε από
ψευδοπροφήτες ντυμένους ως πρόβατα, αλλά φέρουν δυσοσμία λύκων. Από τους
καρπούς τους θα τους γνωρίσετε. Γιατί δέντρο καλού δεν μπορεί να κάνει κακό,
ούτε αγκάθια δίνουν γλυκιά και ωραία σοδειά».- Ανώνυμος στο Diablo που είναι
μια επακριβώς η επανάληψη των Λόγων του Κυρίου Ημών Ιησού Χριστού στα Ευαγγέλια.
Η πίστη του Ζακαρούμ
πιθανώς βασίστηκε στην αιρετική παπική
ψευτο-εκκλησία του 15ου Αιώνα μ.Χ. Το «σημάδι του Φωτός» μπορεί να είναι
παρόμοιο με το να φτιάχνουν οι Χριστιανοί το σχήμα ενός σταυρού στο στήθος
κάποιου. Σε τουλάχιστον μία περίπτωση, οι ιερείς του Ζακαρούμ συνέλεγαν
συγχωροχάρτια. Τα συγχωροχάρτια εφαρμόζονται/εφάρμοζαν χριστιανικά δόγματα όπως
η Καθολική Εκκλησία.
Στους Diablo και Diablo II, το σύμβολο της πίστης του Zakarum ήταν ένας αρχετυπικός χριστιανικός σταυρός. Για τον Diablo III, έχει τροποποιηθεί ώστε να μοιάζει με το Ελληνικό γράμμα Psi (Ψ). Σύμφωνα με τον Bashiok , αυτό έγινε για χάρη της οικοδόμησης του κόσμου, για να γίνει ο κόσμος πιο μοναδικός αντί να βασίζεται σε εικόνες του πραγματικού κόσμου].
Θα γίνει άραγε η εξέλιξη
αυτή των Προφητειών της Αποκάλυψης και της Αγίας Γραφής που αναφέρθηκαν στις
μέρες μας; Κανείς δεν μπορεί να πει με σιγουριά, άλλα μόνο αν λάβουμε όλα τα
κατάλληλα μέτρα ως λαός θα αποφύγουμε τις οποίες κακοτοπιές και θα φέρουμε εκ
νέου την πολυαγαπημένη μας πατρίδα σε μία κατάσταση ακμής και ευημερίας.
.jpg)


.jpg)
.jpg)
.jpg)


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου