ΤΙ ΛΕΝΕ ΟΙ ΔΗΘΕΝ «ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ» ΤΩΝ ΧΑΝΤΙΘ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΡΧΟΜΟ ΤΩΝ ΣΟΥΦΙΑΝΙ, ΝΤΑΤΖΑΛ, ΓΙΑΜΑΝΙ, ΧΟΥΡΑΣΑΝΙ ΚΑΙ ΜΑΧΝΤΙ ΚΑΙ ΠΩΣ ΟΙ ΙΣΛΑΜΙΣΤΕΣ ΤΙΣ ΤΑΥΤΙΖΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΜΑΣ
Γράφει ο ΑΛΩΠΗΞ
Όπως είναι γνωστό,
καθόλη την διάρκεια της ιστορίας του ισλάμ και των χαλιφάτων, οι διάφορες παρατάξεις
χαλιφάτων με διαφορετικά δόγματα και αρχηγούς, ανέφεραν πως άκουσαν δήθεν «χαντίθ» και «προφητείες» που έλεγαν τι θα συνέβαινε
στο μέλλον και πως θα έρχονταν τύραννοι που θα δίωκαν την παράταξη τους, όμως
λίγο αργότερα θα εμφανίζονταν και τάχατες «σωτήριες φιγούρες» που θα νικούσαν
τους τυράννους αυτούς και θα τους έφερναν «λύτρωση».
Ο πρώτος μεγάλος
τύραννος που λένε αυτές οι άκουσαν δήθεν «χαντίθ» και «προφητείες» πως θα εμφανιστεί είναι ο Σουφιάνι,
ο οποίος θα εμφανιστεί στην Συρία και την Δαμασκό και θα λάβει την εξουσία της
με την βία.
Ο δε
Σουφιάνι θα εγερθεί τον μήνα Παντζάμπ. Σύμφωνα με τον Ιμάμη Μπακίρι (AS), ενώ
οι εξεγέρσεις των αλ-Σουφιάνι, Σαγίντ αλ-Γιαμάνι και Σαγίντ αλ-Χουρασάνι θα
συμβούν την ίδια χρονιά, τον ίδιο μήνα και την ίδια ημέρα.
Επίσης, σύμφωνα
με τις δήθεν «χαντίθ» και «προφητείες»
αυτές, ο Σουφιάνι δεν θα εμφανιστεί μέχρι να εμφανιστεί πιο μπροστά του ο Ας-Σα
σαμπάνι. Αυτός (ο Ας-Σαϊσαμπάνι) θα εμφανιστεί από την Κούφα και θα σκοτώσει
μία αντιπροσωπεία. Μετά από αυτό, θα γίνει η άνοδος του Σουφιάνι και μετά του
Αλ-Κάιμ/Μαχντί.
Κατά τις «χαντίθ»
αυτές θα χρειαστούν δεκαπέντε μήνες, από την εξέγερσή του δε Σουφιάνι μέχρι το
τέλος του. Θα πολεμήσει για έξι μήνες και όταν κατακτήσει πέντε μεγάλες
περιοχές, θα κυβερνήσει για εννέα μήνες ούτε περισσότερο ούτε λιγότερο.
Στην συνέχεια
ο Σουφιάνι θα αρχίσει να κάνει σφαγές αμάχων και γυναικόπαιδων, ενώ θα διώξει
και όσους μουσουλμάνους δεν είχαν το ίδιο δόγμα με αυτόν, ακόμα και όσους σουνίτες
δεν υποτάσσονταν σε αυτόν, όπως και πολλές άλλες μη ισλαμικές θρησκευτικές και εθνικές
μειονότητες.
Όταν δε ο Σουφιάνι
κατακτήσει τις πέντε περιοχές, τότε θα πρέπει να μετρηθούν εννέα μήνες ως την πτώση
του (την περίοδο της διακυβέρνησής του)». Ο Χισάμ ισχυρίστηκε ότι οι πέντε
περιοχές ήταν η Δαμασκός, η Παλαιστίνη, η Ιορδανία, η Χιμς και η Χαλάμπ.
Σιιτικές
πηγές αναφέρουν 3 πιθανά ονόματα του Σουφιάνι, τα οποία είναι: Άνμπασα. Μάρρα,
Χαρμπ μπ. Άνμπασα και Ουθμάν μπ. Άνμπασα. Οι σουνιτικές πηγές αναφέρουν 2
ονόματα, Χαρμπ μπ. Άνμπασα και Μουαβία μπ. Ούτμπα.
Συνοπτικά, ο
Σουφιάνι εμφανίζεται πρώτος, στην Συρία, προκαλώντας πόλεμο, χάος και αστάθεια
σε Συρία, Λίβανο, Παλαιστίνη, Ιράκ, Χορασάν και Αραβία (Μέκκα/Μεδίνα) και με
τον τρόπο αυτό θα φέρει σε πλήρες χάος όλο τον ισλαμικό κόσμο.
Σύμφωνα δε
με «χαντίθ» αυτές, η δράση του Σουφιάνι θα προηγηθεί της εμφάνισης του Ντατζάλ,
ενώ ο ιδιος ο Σουφιάνι θα έχει και μια συμμαχία με την Ρώμη και τους Εβραίους ενάντια
στον Μαχντί που θα εμφανιστεί πιο μετά από τον Σουφιάνι.
Στην εποχη
μας, πολλοί λένε ότι στην μορφή του σουνίτη ισλαμιστή τυράννου Σουφιάνι ταιριάζει
ο ισλαμιστής τύραννος Τζολάνι, ο οποιος πραγματικά κατάγεται από
την Συρία, ξεκίνησε την εξέγερση του σε αυτή και κατέλαβε την εξουσία αυτής και
της πρωτεύουσας της Δαμασκού με την βία.
Στην συνέχεια
ο Τζολάνι όπως θα κάνει και ο Σουφιάνι άρχισε να κάνει σφαγές αμάχων και γυναικόπαιδων,
ενώ δίωξε και όσους μουσουλμάνους δεν είχαν το ίδιο δόγμα με αυτόν, ακόμα και όσους
σουνίτες δεν υποτάσσονταν σε αυτόν, όπως και πολλές άλλες μη ισλαμικές θρησκευτικές
και εθνικές μειονότητες.
Επίσης, ο
ιδιος ο Τζολάνι έχει κάνει και μια «προσωρινή» συμμαχία με την Ρωσία, την 3η
Ρώμη και την αφήνει να έχει βάσεις στην Συρία, όπως και με τις ΗΠΑ (που για
τους ισλαμιστές είναι μαζί με την υπόλοιπη Δύση, ΕΕ και ΝΑΤΟ είναι και αυτή μέρος
της Ρώμης και είναι και αυτή συνέχεια της) που τους επέτρεψε να έχουν και αυτές
μια βάση στην Συρία, αλλα και με τους Εβραίους/Ισραηλινούς που τους αφήνει να έχουν
υπό κατοχή εδάφη της Νότιας Συρίας και πέρα του Γκολ αν.
Πολλοί αναμένουν ότι ο σουνίτης ισλαμιστής Τζολάνι, που είναι σε σύγκρουση θεωρητικά με τους σιίτες (http://alophx.blogspot.com/2017/09/blog-post_78.html, http://alophx.blogspot.com/2024/10/blog-post_92.html), επιτρέπει στην σιτική και σύμμαχο του Ιράν Χεζμπολάχ που ο ιδιος έδιωξε μαζί με τους Φρουρούς Επανάστασης από την Συρία, επιτρέπει στην οργάνωση αυτή να επανεξοπλιστεί ξανά και με διαδρομές μέσω της Συρίας σε έναν ενδεχόμενο πόλεμο ενάντια στο Ισραήλ.
Επίσης, ο
ιδιος ο Τζολάνι που προέρχεται από τον ISIS και την Αλ Κάιντα,
στηρίζει το ανταρτικό των οργανώσεων αυτών που έχουν επανακάμψει στο Ιράκ και πολλοί
περιμένουν ότι υπό μια ικανή ηγεσία θα καταλάβουν την εξουσία του κράτους αυτού,
όπως ακριβώς έκανε και ο Τζολάνι στην Συρία (http://alophx.blogspot.com/2025/11/blog-post_25.html,
http://alophx.blogspot.com/2025/11/blog-post_76.html).
Σε σχέση με
τον Λιβανό ο Τζολάνι μπορεί να στηρίξει σουνίτες ισλαμιστές κατά της Χεζμπολάχ
σε έναν νέο ενδεχόμενο εμφύλιο σουνιτών και σιιτών στην χώρα αυτή, παρακινουμένη
ίσως από το Ισραήλ.
Στην Ιορδανία
υπάρχουν πολλοί ισλαμιστές της Μουσουλμανικής Αδελφότητας και επίσης και πολλοί
Παλαιστίνιοι, που είναι τα 2.3 της χώρας και μισούν τον βασιλιά της Ιορδανίας Αμπντάλα
τον Β΄ που στηρίζει το Ισραήλ και την Δύση και τους καταπιέζει.
Για τον λόγο
αυτό, ο ιδιος ο Τζολάνι μπορεί να αποκτήσει πολλούς οπαδούς και στην Παλαιστίνη,
Γάζα και Δυτική Όχθη, όπου το Ισραήλ διώκει τους Παλαιστίνιους, ενώ στην Αίγυπτο,
λόγω των καταστροφικών πολίτικων του Σίσι, πολλοί αναμένουν η Μουσουλμανική Αδελφότητα
να ανακαταλάβει την εξουσία στην χώρα αυτή (http://alophx.blogspot.com/2024/02/blog-post_91.html).
Εδώ μπορεί
να αναφερθεί ότι στις ιδίες περιοχές που θα κυριαρχήσει ο Σουφιάνι και θα ξεκινήσει
πολέμους, είναι περιοχές που κυριαρχούσε η Οθωμανική Αυτοκρατορία και τα ισλαμικά
Χαλιφάτα, ενώ ο Τζολάνι μπορεί να είναι με στήριξη με όπλα, χρήματα και μισθοφόρους
ο μπροστινός από Τουρκία, Κατάρ, Σαουδική Αραβία και Μουσουλμανική Αδελφότητα, προκειμένου
να εξυπηρετήσει τα σχέδια τους για αναδημιουργία των Αυτοκρατοριών τους και του
Χαλιφάτου (http://alophx.blogspot.com/2019/05/blog-post_7.html,
http://alophx.blogspot.com/2020/06/al-tawqa.html,
http://alophx.blogspot.com/2017/06/game-of-thrones_7.html,
http://alophx.blogspot.com/2019/09/blog-post.,
htmhttp://alophx.blogspot.com/2020/02/odessa_43.htmhttp://alophx.blogspot.com/2017/09/blog-post_20.htmll,
l).
Σε σχέση με
το γεγονός ότι ο Σουφιάνι αναμένεται μετά να εκστρατεύσει σε Σαουδική Αραβία,
όπως και στο Κουζεστάν στο Ιράν, μπορεί να στηρίξει λένε κάποιοι ισλαμιστές ο Τζολάνι
ισλαμιστές στην Σαουδική Αραβία κατά του καθεστώτος, όπως και σουνίτες ισλαμιστές
ενάντια στο καθεστώς του ίδιου του Ιράν, συμμαχώντας ίσως προσωρινά με άλλες σουνιτικές
πετρομοναρχίες και με τις ΗΠΑ και το Ισραήλ σε μία νέα επίθεση κατά του Ιράν.
Παράλληλα, σύμφωνα με τις «χαντίθ» αυτές την ιδιά περίοδο στην Αραβία, θα υπάρχει σύγκρουση τριών πριγκίπων για την εξουσία μετά τον θάνατο του πατέρα τους, που πολλοί πιστεύουν ότι θα είναι οι τρεις μεγαλύτεροι γιοι του Σαλμάν που θα συγκρουστούν μεταξύ τους για την εξουσία όταν πεθάνει και οι ισλαμιστές της χώρας που θα επαναστατήσουν υπό τον μαχντί και θα ρίξουν το καθεστώς θα είναι ο στρατός του μαχντί (http://alophx.blogspot.com/2024/12/blog-post_42.html, http://alophx.blogspot.com/2024/12/dune-dune-prophecy.html, http://alophx.blogspot.com/2023/08/blog-post_90.html, http://alophx.blogspot.com/2020/02/isis.html, http://alophx.blogspot.com/2025/06/blog-post_48.html, http://alophx.blogspot.com/2025/01/blog-post.html, http://alophx.blogspot.com/2018/01/blog-post_1. http://alophx.blogspot.com/2024/06/blog-post_1.htmlht, mlhttp://alophx.blogspot.com/2020/02/odessa_43.html, ).
[Τρεις Σουφιάνι
λένε ότι θα υπάρξουν πριν έλθει ο τελικός και πιο κακός στην Συρία. Ο δε χρυσός
που λέγεται ότι θα βρίθει στο Ιράκ στον Ευφράτη από τις χαντίθ κάποιοι τον ταύτισαν
με τον μαύρο χρυσό, δηλαδή το πετρέλαιο που υπάρχει άφθονο στην περιοχή του Ιράκ
και όλης της Μέσης Ανατολής].
Ο δε Ντατζάλ
(Dajjal) εμφανίζεται μετά ή κατά την διάρκεια της δράσης του Σουφιάνι, όταν η
ανθρωπότητα έχει ήδη αποσταθεροποιηθεί (πιθανώς και λόγο της δράσης του Σουφιάνι
ή κυρίως μόνο εξαιτίας του) και οι θρησκευτικές και κοινωνικές αξίες και θα
είναι σε πολύ μεγάλη κρίση. Σύμφωνα με την παράδοση θα εμφανιστεί από την
Ανατολή (κάποιες εκδοχές λένε από την Μεσοποταμία ή Περσία), με τεράστια
ψευδο-δύναμη και θαυμαστά σημεία, παραπλανώντας πολλούς.
[Ο ισλαμικός
ΙΣΑ (Ιησούς) θα εμφανιστεί μετά την ήττα του Σουφιάνι και κατά την παρουσία του
Ντατζάλ, για να τον αντιμετωπίσει. Ο Ίσα θα επιστρέψει ως δίκαιος ηγέτης και
πολεμιστής εναντίον του Ντατζάλ, ενώ θα αναλάβει την αποκατάσταση της ειρήνης
και της δικαιοσύνης στην γη].
Ο Ντατζάλ θα
εμφανιστεί σε μια περίοδο πολύ μεγάλου παγκόσμιου χάους, όπου οι κοινωνίες
είναι “εξασθενημένες”, διαιρεμένες και απελπισμένες και ίσως σε περίοδο μιας
παγκόσμιας οικονομικής κατάρρευσης, αφού οι «χαντίθ» μιλούν για εποχές όπου:
Οι άνθρωποι
δεν θα έχουν τροφή, θα υπάρχει πείνα και ξηρασία, και η οικονομία θα έχει
καταρρέει. Σε αυτό το πλαίσιο: Ένας Ντατζάλ ή ένας ψεύτικος Μαχντί θα μπορούσε
να προσελκύσει οπαδούς υποσχόμενος ευημερία, τροφή, ασφάλεια, ακόμη και
"θαύματα" ή τεχνολογικά μέσα που φαίνονται υπερφυσικά (όπως ακριβώς
θα μπορούσε να συμβεί και στις μέρες μας με ένα παγκόσμιο οικονομικό και πετρελαϊκό
κραχ και έναν Τρίτο Παγκόσμιο Πόλεμο και περιβαλλοντική καταστροφή-http://alophx.blogspot.com/2024/05/blog-post_23.html,
http://alophx.blogspot.com/2018/05/blog-post_67.html, http://alophx.blogspot.com/2022/10/blog-post.html).
Επίσης, θα υπάρχει
και πολιτικός κατακερματισμός στον μουσουλμανικό κόσμο (όπως ακριβώς συμβαίνει
και στις μέρες μας). Χαντίθ και σχολιαστές περιγράφουν: Συγκρούσεις μεταξύ
μουσουλμανικών κρατών, εμφύλιες συρράξεις, τεράστια έλλειψη ενότητας. Έτσι, μια
χαρισματική φιγούρα μπορεί να παρουσιαστεί ως “ενοποιητής”.
Επιπλέον, θα
γίνονται και Περιφερειακοί πόλεμοι στην Μέση Ανατολή (όπως ακριβώς συμβαίνει
και στις μέρες μας). Κάποιοι προβλέπουν ότι με τον Πόλεμο στην Συρία, όπως και
με μια αντιπαράθεση στην Μέκκα και Μεδίνα, αλλά και την ένταση στο Ιράκ και στο
Λεβάντε, θα δημιουργηθεί χώρος για ηγέτες που εμφανίζονται ως «σωτήρες», με την
παράλληλη αποδυνάμωση της πίστης, αλλα και την αύξηση της διαφθοράς και την σύγχυση
των ανθρώπων (όπως ακριβώς συμβαίνει και στις μέρες μας), κάτι που ο Ντατζάλ θα
εκμεταλλεύεται για να παραπλανήσει.
Θα υπάρχει επίσης
και τεχνολογία με “θαυμαστές” δυνατότητες (όπως ακριβώς συμβαίνει και στις μέρες
μας). Πολλοί δε σύγχρονοι σχολιαστές πιστεύουν ότι η ψηφιακή παραπληροφόρηση,
τα deepfake νέα, η προηγμένη γενετική/ιατρική, αλλα και η τεχνητή νοημοσύνη, θα
μπορούσαν στην πράξη να δώσουν σε μια φιγούρα εικόνα “θαυματοποιού” που μοιάζει
με αυτά που περιγράφονται στον Ντατζάλ.
Ίσως να παίξει
και ο Σουφιάνι ρολό για το χάος αυτό στον ισλαμικό κόσμο, αφού θα προκαλέσει
χάος στον μουσουλμανικό κόσμο, θα αντιμάχεται ιδιαίτερα τους σιίτες και
τελειώνει πριν ή στην αρχή της εμφάνισης του Ντατζάλ.
Μετά θα ακολουθήσει
η εξέγερση του al-Yamani στην Υεμένη, που είναι ένα από τα σημάδια της
επιστροφής του Ιμάμ αλ-Μάχντι και αναφέρεται στην εξέγερση ενός προγενέστερου
Ιμάμη των Υεμένιων πριν επανεμφάνιση του Δωδέκατου Ιμάμη/Μαχντί.
Η εξέγερση,
σύμφωνα με ορισμένα χαντίθ, θα συμβεί ταυτόχρονα με την εξέγερση του Σουφιάνι
και την εξέγερση του Khurasani. Ο Αλ-Γιαμάνι θα καλέσει τους ανθρώπους υπό τον
Ιμάμ αλ-Μάχντι (a) και θα πολεμά με τον αλ-Σουφιάνι.
Το
πραγματικό όνομα του αλ-Γιαμάνι δεν αναφέρεται σε σιιτικά χαντίθ, αλλά σε
σουνιτικές πηγές αναφέρονται τα ονόματα Τζαχτζά, αλ-Χασάν ή αλ-Χουσεΐν. Σύμφωνα
με το βιβλίο Rayat al-huda wa-l-dalal fi asr al-zuhur, αν και η γενεαλογία του
αλ-Γιαμανί δεν αναφέρεται στα χαντίθ, υπάρχουν ισχυρές ενδείξεις ότι είναι ένας
από τους απογόνους του Προφήτη μέσω του Ιμάμη αλ-Χουσεΐν.
Σε ένα χαντίθ του Προφήτη (s), ο αλ-Γιαμανί ονομάζεται «αλ-Μανσούρ» (ο Νικηφόρος). Σε σουνιτικές πηγές, ονομάζεται επίσης αλ-Καχτάνι. Η λέξη «Καχτάνι» σημαίνει συγγενής με τον Καχτάν, τον πρόγονο των Αράβων της Υεμένης.
Ο ερχομος
του Γιαμανί, θα είναι εάν Σημάδι της Επιστροφής του Δωδέκατου Ιμάμη/Μαχντί.
Σύμφωνα με τα χαντίθ, η εξέγερση του αλ-Γιαμανί είναι ένα σημάδι της
επανεμφάνισης του Ιμάμη αλ-Μαχντί Για παράδειγμα, σε ένα χαντίθ που αναφέρεται
στο Kamal al-din του al-Shaykh al-Saduq, στην εξέγερση του Γιαμανί, μαζί με την
ουράνια κραυγή, την εξέγερση του αλ-Σουφιάνι, την δολοφονία του αλ-Ναφς
αλ-Ζακίγια και το αλ-Χασφ μπι-λ-Μπαϊντά, που θεωρείται ως ένα σαφές σημάδι της
επιστροφής του Δωδέκατου Ιμάμη/Μαχντί.
Η εξέγερση
του αλ-Γιαμανί θα λάβει χώρα στην Υεμένη. Σε ορισμένα χαντίθ, έχουν αναφερθεί
μέρη όπως η Σαναά, το Άντεν, η Κίντα και η Αμπιάν. Μερικοί μελετητές πιστεύουν ότι τα χαντίθ που
αναφέρουν την Σαναά αναφέρονται συχνότερα και υποδεικνύουν ότι θα είναι το
κέντρο της εξέγερσης.
Οι δε Χούθι
στις μέρες μας που ελέγχουν την Σαναά και είναι σύμμαχοι του Ιράν, αυτοχαρακτηρίζονται/αυτοπροσδιορίζονται
ως υποστηρικτές του Yamani ή «Yamani κινήματος», λόγω γεωγραφικής και
ιδεολογικής σύνδεσης (Υεμένη, σιιτικό στοιχείο).
Ορισμένα
χαντίθ δείχνουν ότι θα υπάρξει μάχη μεταξύ του αλ-Γιαμανί και του αλ-Σουφιάνι.
Για παράδειγμα, αναφέρεται ότι αυτός που θα βγάλει τα μάτια του Σουφιάνι
προέρχεται από την Σαναά ή ότι το πρώτο
άτομο που θα πολεμήσει τον Σουφιάνι είναι ο Καχτάνι.
Υπάρχει
κάποια ασυμφωνία ως προς το αποτέλεσμα της μάχης μεταξύ του αλ-Γιαμανί και του
αλ-Σουφιάνι. Ορισμένα χαντίθ μιλούν για την νίκη και άλλα για την ήττα του
αλ-Γιαμανί. Σχετικά με αυτή την ασυμφωνία, ορισμένοι μελετητές έχουν εξηγήσει
ότι τα χαντίθ μπορεί να αναφέρονται σε διαφορετικές μάχες μεταξύ του αλ-Γιαμανί
και του αλ-Σουφιάνι, και ορισμένοι μελετητές έχουν αμφισβητήσει την
αυθεντικότητά τους.
Σύμφωνα με
ένα χαντίθ που αφηγείται ο Σουνίτης λόγιος Ιμπν Χαμάντ, ο αλ-Γιαμανί ενώνεται
με τον Ιμάμη αλ-Μαχντί στην Μεδίνα. Στην συνέχεια, ο Σουφιάνι στέλνει στρατό
στην Μεδίνα, οπότε ο Γιαμανί και ο Μαχντί φεύγουν από την Μεδίνα για την Μέκκα
και ο στρατός του Σουφιάνι τους ακολουθεί. Όταν ο στρατός του αλ-Σουφιάνι
φτάσει στην αλ-Μπαϊντά, θα βυθιστεί στην γη.
Σύμφωνα με σουνιτικές πηγές, ο αλ-Γιαμανί θα κατακτήσει την Κωνσταντινούπολη και την Ρώμη. Οι σημαίες του στρατού του θα είναι λευκές. Αυτή η κατάκτηση αποδίδεται, σε σιιτικές πηγές, στον Ιμάμη αλ-Μαχντί.
Η Εξέγερση
του αλ-Χουρασάνι είναι επίσης ένα σημάδι της επανεμφάνισης του Ιμάμη αλ-Μαχντί
(α) . Πρόκειται για μια εξέγερση που θα ηγηθεί από ένα άτομο από το Χορασάν
ταυτόχρονα με τις εξεγέρσεις του αλ-Σουφιάνι και του αλ-Γιαμανί. Μερικοί
ερευνητές πιστεύουν ότι ο αλ-Χουρασάνι έχει μαύρες σημαίες και ο στρατός του θα
νικήσει τον Σουφιάνι υπό την αρχηγία του Σουάιμπ μπ. Σαλίχ.
Υπάρχουν
διαφωνίες μεταξύ των ερευνητών του Μαχντί σχετικά με τις μαύρες σημαίες.
Κάποιοι πιστεύουν ότι οι μαύρες σημαίες είναι οι ίδιες με τις σημαίες του Αμπού
Μουσλίμ αλ-Χουρασάνι στην εξέγερσή του κατά της κυβέρνησης των Ομεϋαδών. Άλλοι
πιστεύουν ότι αναφέρονται σε εξέγερση που έλαβε χώρα πριν από την επανεμφάνιση
του Ιμάμη αλ-Μαχντί, αυτή των Αββασιδών (http://alophx.blogspot.com/2024/12/blog-post_42.html,
http://alophx.blogspot.com/2024/12/dune-dune-prophecy.html,
http://alophx.blogspot.com/2023/08/blog-post_90.html,
http://alophx.blogspot.com/2020/02/isis.html,
http://alophx.blogspot.com/2025/06/blog-post_48.html,
http://alophx.blogspot.com/2025/01/blog-post.html).
Μια εξέγερση
ενός ατόμου από το Χορασάν αναφέρεται ως ένδειξη της επανεμφάνισης του Ιμάμη
Μαχντί στα σχετικά χαντίθ. Ο όρος «Χουρασάνι» έχει τις πηγές του σε χαντίθ για
το Χορασάν, την Ανατολική γη, και έναν άνδρα που ξεκινά μια εξέγερση με τον λαό
του Χορασάν.
Αυτά τα
χαντίθ δεν αναφέρουν τα χαρακτηριστικά του αλ-Χουρασάνι, συμπεριλαμβανομένης
της προφητικής καταγωγής του (ως Σαγίντ). Ωστόσο, στο βιβλίο του «Asr al-zuhur»
(Η εποχή της επανεμφάνισης), ο Αλί αλ-Κουρασάνι ισχυρίζεται ότι, τόσο στις
σουνιτικές όσο και στις μεταγενέστερες σιιτικές πηγές, ο αλ-Χουρασάνι λέγεται
ότι κατάγεται από τον Ιμάμη αλ-Χασάν ή τον Ιμάμη αλ-Χουσεΐν, και αναφέρεται ως
«αλ-Χουρασάνι αλ-Χασίμι».
Εξαιτίας
αυτού, είναι επίσης γνωστός ως Αλ-Σαγίντ αλ-Χουρασάνι. Επιπλέον, αυτές οι πηγές
παρέχουν περαιτέρω περιγραφές του αλ-Χουρασάνι, συμπεριλαμβανομένης μιας ελιάς
στο δεξί του μάγουλο και στο δεξί του χέρι.
Συνοπτικά μπορούμε
να πούμε ότι ο Σουφιάνι μόλις αναλάβει την εξουσία θα σκοτώνει παιδιά και θα
ξεριζώνει τις κοιλιές των γυναικών, θα δολοφονήσει όσους ήταν από την
οικογένεια του Μωάμεθ και θα κυβερνήσει την Συρία.
Όταν εμφανιστεί ο Μαχντί, ο Σουφιάνι θα στείλει στρατό για να τον συλλάβει και να τον σκοτώσει, αλλά όταν ο Σουφιάνι και ο στρατός του φτάσουν στην έρημο Μπάιντα, θα τους καταπιεί η γη. Άλλες αντιστρέφουν τον ρόλο του ως κακοποιού, περιγράφοντάς τον ως σύμμαχο και όχι ως εχθρό του Μαχντί.
Πριν
εμφανιστεί ο Σουφιάνι, θα ξεσπάσει μια εξέγερση στο Μάγκρεμπ και θα εξαπλωθεί
προς κάθε κατεύθυνση, έτσι ώστε καμία παράταξη ή ομάδα να μην μπορεί να
προστατευτεί από αυτήν. Αταξία, διαμάχες και φόβος θα αναδυθούν στο Μάγκρεμπ
από Δυτικά (που κάποιοι ταύτισαν με την
«Αραβική Άνοιξη» ή αλλιώς «ισλαμικό χειμώνα»).
Οι διαμάχες
θα πολλαπλασιαστούν. Ένα είδος διαφθοράς
θα αναδυθεί από το οποίο κανένα κόμμα δεν θα μπορεί να προστατευτεί και θα
εξαπλωθεί αμέσως προς κάθε κατεύθυνση. Αυτή η κατάσταση θα συνεχιστεί μέχρι να
έρθει κάποιος και να πει:
«Ω,
άνθρωποι, από τώρα και στο εξής ο ηγέτης σας είναι ο Ιμάμης Μαχντί(ας).» Αργότερα, η εξέγερση που ξεκίνησε στα Σιτικά
θα φτάσει στο Σαμ (Λεβάντε): Δύο σημαίες θα πολεμήσουν για τον έλεγχο της
περιοχής, πολεμώντας μέχρι να εξαντληθούν οι στρατοί τους., η μαύρη και η κίτρινη
(που κάποιοι ταύτισαν με τις μάχες της Χεζμπολάχ και του ISIS που έχουν τέτοιου
είδους σημαίες με παρόμοια χρώματα, ενώ άλλοι λένε ότι αυτή η μάχη έχει ήδη συμβεί
πολύ νωρίτερα-(http://alophx.blogspot.com/2024/12/blog-post_42.html,
http://alophx.blogspot.com/2024/12/dune-dune-prophecy.html,
http://alophx.blogspot.com/2023/08/blog-post_90.html,
http://alophx.blogspot.com/2020/02/isis.html,
http://alophx.blogspot.com/2025/06/blog-post_48.html,
http://alophx.blogspot.com/2025/01/blog-post.html,
http://alophx.blogspot.com/2018/01/blog-post_1. http://alophx.blogspot.com/2024/06/blog-post_1.htmlhtml,
).
Λέγεται ότι
μετά από αυτά τα γεγονότα, ο Σουφιάνι θα εμφανιστεί στην Δαμασκό και ότι θα
ξεκινήσει μια εξέγερση στην άνυδρη κοιλάδα της Υπεριορδανίας και θα κινηθεί για
να καταλάβει την Δαμασκό . Λέγεται ότι θα κερδίσει μεγάλη υποστήριξη και ότι θα
προελάσει για να καταλάβει την υπόλοιπη Συρία, νικώντας τις δύο άλλες
ανταγωνιστικές δυνάμεις (π.χ. άλλους ισλαμιστές, οπαδούς του Μπάαθ του Άσαντ ή
την Αλ Κάιντα ή τα εθνικά κράτη των Κουρδών, Δρούζων ή Αλεβιτών). Λέγεται ότι
μόλις καταλάβει τις πέντε περιοχές του Σαμ, θα στείλει στρατούς στο Ιράκ.
Ο Αμπού
Χουράιρα αφηγείται ότι ο Προφήτης είπε: Ένας άντρας θα αναδυθεί από τα βάθη της
Δαμασκού. Θα ονομαστεί Σουφιάνι. Οι περισσότεροι από αυτούς που θα τον
ακολουθήσουν θα είναι από την φυλή Κάλμπ. Θα σκοτώσει ξεσχίζοντας τις κοιλιές
γυναικών και θα σκοτώσει ακόμη και παιδιά.
Ένας άντρας από την οικογένειά μου θα εμφανιστεί στο Χαράμ, τα νέα της έλευσής του θα φτάσουν στον Σουφιάνι και θα του στείλει έναν από τους στρατούς του. Αυτός (αναφερόμενος στον Μαχντί) θα τους νικήσει.
Στην
συνέχεια θα ταξιδέψουν με όποιον απομείνει μέχρι να φτάσουν σε μια έρημο και
αυτή θα τους καταπιεί. Κανείς δεν θα σωθεί εκτός από αυτόν που είχε ενημερώσει
τους άλλους για αυτούς. Ο δε Νουάιμ μπιν
Χαμάντ παραθέτει τον Χαλίντ μπιν Μαντάν έλεγε: «Ο Σουφιάνι θα εμφανιστεί με
τρία μπαστούνια στο χέρι του. Όποιον χτυπήσει με αυτά θα πεθάνει».
Λέγεται ότι
τον Σουφιάνι θα ακολουθήσει, ως επί το πλείστον, η φυλή των Μπάνου Κάλμπ και θα
πολεμήσει με όποιον τολμήσει να του αντιταχθεί. Η αδικία θα κυριαρχήσει και η
περιφρόνηση του Σουφιάνι για την ζωή θα επεκταθεί στις γυναίκες και τα παιδιά.
Η φυλή των Καϊς θα επαναστατήσει εναντίον του. Ωστόσο, δεν θα τα καταφέρουν και
θα τους σφάξει όλους.
Λέγεται
επίσης ότι ο στρατός του Σουφιάνι θα πάει στην Κούφα, μια πόλη στο Ιράκ, και
από εκεί θα εξαπολύσει επίθεση εναντίον των Χουρασάν. Στην Πύλη του Ισταχρ, ο
Σουάιμπ μπιν Σαλίχ και οι Χασιμίτες θα ενώσουν τις δυνάμεις τους και θα
αντιμετωπίσουν τον στρατό του. Η μάχη θα κοστίσει πολλές ζωές και ο Σουφιάνι θα
υποστεί μια προσωρινή ήττα. Είναι αυτή την στιγμή που η λαχτάρα για την
εμφάνιση του Μαχντί θα γίνει καθολικά εμφανής.
Λέγεται
επίσης ότι ο στρατός του Σουφιάνι θα βαδίσει από το Ιράκ για να καταλάβει τον
Μαχντί. Ωστόσο, όταν φτάσουν στην έρημο κοντά στο Ντι Χουλέιφα, το έδαφος θα
τους καταπιεί. Δύο θα δραπετεύσουν για να μεταφέρουν τα νέα, αλλά ακόμα και
όταν μάθει για το περιστατικό, δεν θα πτοηθεί.
Μερικοί
άνθρωποι από τους Κουράις διαφεύγουν στην Κωνσταντινούπολη , η οποία δεν θα
βρίσκεται υπό μουσουλμανικό έλεγχο. Ο Σουφιάνι θα ζητήσουν την επιστροφή τους
και όταν φτάσουν, αυτοί και οι σύμμαχοί τους θα σκοτωθούν.
Σύμφωνα με
προφητείες, όταν ο Σουφιάνι μάθει για τον Μαχντί, αυτός και ο στρατός του θα
πάνε προς το Ιράκ για να επιτεθούν στον Μαχντί . Όταν ο στρατός εισέλθει στην
περιοχή της Μπάιντα, η Γη θα καταβροχθίσει τον στρατό του εκτός από 2 ή 3
άτομα.
Όσον αφορά
το γεγονός του Χασφ-αλ-Μπάιντα, διάφορα Χαντίθ περιγράφουν το μέγεθος του
στρατού του. Ορισμένες πηγές λένε ότι ο στρατός του Σουφιάνι θα αριθμεί 12.000,
ενώ άλλες λένε 170.000, και ορισμένες
πηγές λένε 300.000.
Ο σιίτης σχολιαστής Σεΐχης Ταμπάρσι ερμηνεύει το εδάφιο 34:51 του Κορανίου σχετικά με την τύχη του στρατού των Σουφιάνι, αναφερόμενος σε αυτόν ως τον στρατό της ερήμου της Μπάιντα , όπου η γη θα τους καταπιεί.
Ο μελετητής
Wilferd Madelung γράφει ότι η δήθεν «προφητεία του Σουφιάνι»» ως αντιπάλου του
Μαχντί, έχει επανειλημμένα προσελκύσει την προσοχή των σύγχρονων μελετητών, οι
οποίοι την αποδίδουν όχι σε θεϊκή αποκάλυψη αλλά σε εχθρούς της δυναστείας των
Αββασιδών και στις διάφορες ελπίδες τους ότι κάποιο «μέλος του οίκου των
Ομεϋάγιαδων» θα ηγούνταν της ανατροπής των Αββασιδών και της αποκατάστασης της
δυναστείας των Ομεϋαδών.
.png)
Ο μελετητής
Wilferd Madelung γράφει ότι η δήθεν «προφητεία του Σουφιάνι»» ως αντιπάλου του
Μαχντί, έχει επανειλημμένα προσελκύσει την προσοχή των σύγχρονων μελετητών, οι
οποίοι την αποδίδουν όχι σε θεϊκή αποκάλυψη αλλά σε εχθρούς της δυναστείας των
Αββασιδών και στις διάφορες ελπίδες τους ότι κάποιο «μέλος του οίκου των
Ομεϋάγιαδων» θα ηγούνταν της ανατροπής των Αββασιδών και της αποκατάστασης της
δυναστείας των Ομεϋαδών.
Οι
υποστηρικτές της δυναστείας των Αββασιδών μετέτρεψαν στην συνέχεια αυτή την
προφητεία σε μια προφητεία για μια Αντίχριστη φιγούρα σαν τον Ντατζάλ, τον Σουφιάνι
που θα σκότωνε καλούς μουσουλμάνους.
Οι δε Σύριοι
αρνήθηκαν να παραδεχτούν τον θάνατο του Άμπι Μουχάμαντ και πίστευαν ότι
κρυβόταν στα βουνά του αλ-Ταΐφ, από όπου θα επανεμφανιζόταν θριαμβευτικά, μια
πεποίθηση που πιθανώς διαμορφώθηκε από την πεποίθηση των Καϊσινί για τον
Μουχάμαντ μπ. αλ-Χαναφίγια.
Δημιούργησαν
έναν θρύλο με καθαρά Συριακά στοιχεία για αυτόν. Μερικοί από αυτούς εξακολουθούν
να αναγνωρίζονται στην παραποιημένη εκδοχή που επινοήθηκε από παραδοσιακούς με
σιιτικά και φιλο -Αβασσιδικά αισθήματα, στον οποίο μεταμορφώθηκε από Σύριο ήρωα
σε μια φιγούρα που έμοιαζε με τον Ντατζάλ».
Ο William
McCants βρίσκει επίσης μια σύνδεση μεταξύ της ιστορικής οργής των Σιιτών και
της προφητείας ενός αποκαλυπτικού εχθρού ονόματι Sufyani. Γράφει ότι ο Sufyani
φέρεται σε χαντίθ να κατάγεται από τον Abu Sufyan, του οποίου ο γιος πολέμησε
τον γαμπρό του Μωάμεθ, Ali, για τον έλεγχο της ισλαμικής Αυτοκρατορίας.
Ο Ibn Abu Sufyan τελικά έγινε χαλίφης και
ίδρυσε την δυναστεία των Ομεϋαδών, αλλά οι οπαδοί της «ηττημένης πλευράς», που
πίστευαν ότι ο Ali έπρεπε να είναι ο χαλίφης των σιιτών, «άρχισαν να
κυκλοφορούν λόγια του Προφήτη που προφήτευαν την πτώση της νέας δυναστείας στα
χέρια του Mahdi», παραθέτοντας μια προφητεία που έλεγε: «Όταν ο Sufyani φτάσει
στην Κούφα [μια πόλη στο Ιράκ] και σκοτώσει τους υποστηρικτές της οικογένειας
του Μωάμεθ, ο Mahdi θα έρθει».
Αντίθετα, ο
McCants γράφει ότι ενώ οι Σουνίτες έχουν επίσης προφητείες για έναν Σουφιάνι,
κάποιοι τον συμπεριλαμβάνουν σε ηρωική μορφή, «μαχόμενος στο πλευρό του Μαχντί
ενάντια στους εχθρούς του: «Ο Σουφιάνι και ο Μαχντί θα βγουν μπροστά σαν δύο
άλογα κούρσας. Ο Σουφιάνι θα υποτάξει (την περιοχή) που βρίσκεται δίπλα του,
και ο Μαχντί θα υποτάξει (την περιοχή) δίπλα του».
Ο McCants
παραθέτει τον Adnan al-Aroor, έναν «δημοφιλή Σύρο σαλαφιστή κληρικό», ελπίζοντας
ότι η εμφάνιση του Σουφιάνι θα οδηγήσει τους Σουνίτες αντάρτες στην νίκη στον
Συριακό εμφύλιο πόλεμο: «Με το θέλημα
του Θεού, όλοι μας θα είμαστε στον στρατό του Σουφιάνι, ο οποίος θα εμφανιστεί
στην (Συρία) με την άδεια του Θεού», προσευχόταν ο Adnan al-Arur, ένας
δημοφιλής Σύρος σαλαφιστής κληρικός και υποστηρικτής της εξέγερσης που ζει σήμερα
στην Σαουδική Αραβία.
Για καποιούς ο πόλεμος
του Σουφιάνι στο Αφγανιστάν μπορεί να γίνει από το Πακιστάν και το Αφγανιστάν (=μέλη και τα 2 του Χορασάν).όπου υπάρχουν και στα 2
οι Ταλιμπάν, η Αλ Κάιντα, αλλα και ο ISIS που είναι όλες σουνιτικές ισλαμικές οργανώσεις προερχόμενες
από την Μουσουλμανική Αδελφότητα κατά περίπτωση μπορούν να συμμαχήσουν ή να πολεμήσουν
το σιιτικό Ιράν. Ή μπορεί απλά οι Αμερικανοί
να προσπαθήσουν να χτυπήσουν αποτυχημένα από τις βάσεις που είχαν μέχρι πρόσφατα
στο Πακιστάν από τα Ανατολικά το Ιράν.
Οπότε πολλοί
αναμένουν ότι ο πόλεμος που μπορεί να γίνει στο Χορασάν, σημερινό Ανατολικό Ιράν,
Πακιστάν και Αφγανιστάν, σημαίνει τον πόλεμο των ισλαμιστών με τους δυτικούς
και τους εχθρούς του Ιράν, ενώ από αυτή την περιοχή λένε (ίσως με την Κεντρική Ασία)
θα εμφανιστεί και ο Χουρασάνι που θα συμμαχήσει με τον Μαχντί και ταυτόχρονα
και ο Γιαμανί στην Υεμένη, περιοχές που συγκροτούν κυρός τον Ιρανικό Σιιτικό Άξονα,
Ιράκ, Ιράν και Υεμένη, όπως και τα φιλικά προς το Ιράν ισλαμικό κράτος του Αφγανιστάν
και του Πακιστάν που θα προελάσουν προς την Μέση Ανατολή με Ρωσία και Κίνα, ή
σε μία ένωση του ισλαμικού κόσμου, π.χ. με μία ενδεχομένη καταστροφή από τους Ισραηλινούς
του Τεμένους του Ομάρ, οπού όλος ο ισλαμικός κόσμος θα ενωθεί και θα πολεμήσει
την Δύση και το Ισραήλ όπως λένε οι «Χαντίθ», κηρύσσοντας έναν Παγκόσμιο Ιερό Θρησκευτικό
Πόλεμο/Τζιχάντ, στην ουσία έναν Γ΄ΠΠ (http://alophx.blogspot.com/2024/12/blog-post_42.html,
http://alophx.blogspot.com/2024/12/dune-dune-prophecy.html, http://alophx.blogspot.com/2023/08/blog-post_90.html,
http://alophx.blogspot.com/2020/02/isis.html,
http://alophx.blogspot.com/2025/06/blog-post_48.html,
http://alophx.blogspot.com/2025/01/blog-post.html, http://alophx.blogspot.com/2023/10/blog-post_72.html,
http://alophx.blogspot.com/2018/01/blog-post_1.html).
[Από
τους Μωαμεθανούς, ο ιδιαίτερα δραστήριος στο διαδίκτυο σεΐχης Imran Hosein
(Ιμράν Χουσεΐν) λέει μεταξύ άλλων: «Οι Τράπεζες δεν δανείζουν μόνο χρήματα.
Έχουν αρχίσει να βλέπουν τους ανθρώπους σαν χρήματα»!... Επίσης: «Ο ιός δεν
είναι από την φύση, προέρχεται από εργαστήριο»!...
Μετά
την πρόσφατη άτακτη αποχώρηση των Αμερικανών από το Αφγανιστάν (Αύγουστο 2021
μ.Χ.), ο σεΐχης που πριν βεβαίωνε ότι θα κατέβουν οι Ρώσοι στην
Κωνσταντινούπολη και πρέπει οι μουσουλμάνοι να είναι μαζί τους, τώρα πιστεύει
ότι από το Αφγανιστάν (που αναφέρουν και ως Κουραζάν/Χορασάν) με μαύρες σημαίες
(τζιχαντιστικές) και με αρχηγό τον θρυλούμενο Ιμάμη Mahdi θα καταλάβουν όλο τον
κόσμο. Αλλά αυτό θα δράσει σαν παγίδα. Γιατί θα εναντιωθούν στους Ρώσους, οι
οποίοι θα τους εξολοθρεύσουν (https://www.imdleo.gr/diaf/2021/iothesia3.pdf,
https://youtu.be/MOCyqWsVkr0, https://youtu.be/OUNrliplK3I, https://youtu.be/YpwEAGsBMRE, https://youtu.be/EAy)].
Θα είναι
άραγε αυτή η εξέλιξη των πραγμάτων στις μέρες μας; Κανείς δεν μπορεί να πει με
σιγουριά, άλλα μόνο αν λάβουμε όλα τα κατάλληλα μέτρα ως λαός θα αποφύγουμε τις
οποίες κακοτοπιές και θα φέρουμε εκ νέου την πολυαγαπημένη μας πατρίδα σε μία
κατάσταση ακμής και ευημερίας.










.jpg)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου